چگونه با سامسونگ j5 اسکرین شات بگیریم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه با سامسونگ j5 اسکرین شات بگیریم
چگونه با سامسونگ j5 اسکرین شات بگیریم

سبد خرید من


هیچ محصولی وجود ندارد

ثبت سفارش و پرداخت

فروشگاه ما در شبکه های اجتماعی

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع فیلم آموزشی و مقالات آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

اگر از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنید احتمالا اسکرین شات گرفتن یا عکس گرفتن از صفحه گوشی یکی از کارهای روزانه‌ی شماست. اسکرین شات گرفتن ممکن است در بعضی از برند‌های تلفن همراه متفاوت باشد. در ادامه یاد خواهید گرفت که هم از روش‌های سنتی و هم به‌صورت بسیار حرفه‌ای از گوشی‌تان اسکرین شات بگیرید.

چگونه با سامسونگ j5 اسکرین شات بگیریم

اگر نسخه‌ی اندرویدتان پایین‌تر از ۴ است باید برای گرفتن اسکرین شات برنامه‌‌های جانبی مانند Screenshot Snap یا Perfect Screenshot Ultra استفاده کنید اما اگر سیستم عامل شما از اندروید ۴ و بالاتر از آن پشتیبانی می‌کند می‌توانید به‌راحتی از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. شیوه‌ی گرفتن اسکرین شات در تمامی اندرویدهای بالاتر از ۴ تقریبا یکسان است. کافی است دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» را باهم نگه دارید تا صدای اسکرین شات را بشنوید.

در تمام گوشی‌های اپل می‌توانید با نگه‌داشتن دکمه‌های «هوم» و «پاور» از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. تنها کافی است این دو دکمه را هم‌زمان برای چند ثانیه فشار بدهید.

آنچه گفتیم روش‌هایی ساده و قطعی برای گرفتن اسکرین شات در گوشی شما هستند. اما بعضی از برندهای گوشی نوع خاصی از روش‌ها را برای گرفتن اسکرین شات از صفحه، پشتیبانی می‌کنند که به اختصار به آنها می‌پردازیم.

تقریبا در تمام گوشی‌های مدل گلکسی می‌توانید با کشیدن دست خود از طرفی به طرف دیگر گوشی (انگار می‌خواهید تمام صفحه‌ی گوشی را با یک حرکت تمیز کنید) اسکرین شات بگیرید. توجه داشته باشید که تنظیمات این روش حتما باید فعال شده باشد. برای فعال کردن این تنظیمات باید مسیر زیر را دنبال کنید

Setting > Motion > Motion and Gesture > Palm and swipe to Capture

و آن را در حالت «On» قرار دهید.

در مدل‌هایی مثل j7 و j5 می‌توانید با نگه‌داشتن هم‌زمان دکمه‌های «پاور» و «هوم» از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. در مدل‌های قدیمی سامسونگ هم می‌توانید با استفاده از دکمه‌های «هوم» و «بازگشت به عقب» از صفحه مورد نظرتان اسکرین شات بگیرید. کافی است دکمه‌ی «بازگشت به عقب» را دو تا سه ثانیه نگه دارید سپس دکمه‌ی «هوم» را فشار دهید تا به‌راحتی از صفحه‌ی مورد نظرتان اسکرین شات بگیرید. علاوه بر این در مدل های گلکسی نوت سامسونگ شما می‌توانید با استفاده از قلم نوری و فشار دکمه‌ی آن، و هم‌زمان نگه‌داشتن قلم بر روی صفحه، اسکرین شات بگیرید.

در این گوشی‌ها هم می‌توانید با نگه‌داشتن دکمه‌های «پاور» و «هوم» از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. اما در مدل‌هایی مانند HTC 10 شما باید برای گرفتن اسکرین شات دکمه‌های «هوم» و «کم کردن صدا» را هم‌زمان نگه دارید.

در برخی از مد‌های این گوشی مانند P8 می‌توانید با دوبار ضربه زدن با پشت انگشت‌تان به صفحه (انگار که دارید در می‌زنید) از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. یا اینکه با پشت انگشت‌تان دورِ محلی را که می‌خواهید از آن اسکرین شات بگیرید مشخص کنید تا گوشی شما شگفت زده‌تان کند.

در این مدل گوشی‌ها نیز علاوه بر گرفتن دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» برای گرفتن اسکرین شات می‌توانید با چند ثانیه نگه‌داشتن دکمه‌ی پاور، در منویی که ظاهر می‌شود گزینه‌ی اسکرین شات را انتخاب کنید.

بر خلاف گوشی‌های اندرویدی، در این گوشی‌ها می‌توانید با گرفتن دکمه‌های «پاور» و«زیاد کردن صدا» از صفحه‌ی گوشی خود اسکرین شات بگیرید. توجه داشته باشید که در این گوشی‌ها شما تنها می‌توانید از صدای گوشی متوجه گرفتن اسکرین شات بشوید و این عمل هیچ نمود بصری‌ای ندارد.

در این گوشی‌ها می‌توانید همانند گوشی‌های اندروید با نگه داشتن دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» از صفحه ی مورد نظر خود اسکرین شات بگیرید.

تهیه شده در: chetor.com

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

کارشناسیمو تو نرم افزار گرفتم. یه سری اتفاقات پارادوکسیکال باعث شد خودمو تو “چطور” ببینم که شدیدا خوشحالم. عاشق خلاقیت و بحث و تحلیل و فلسفه و منطقم. بیکار بشم میرم سراغ شعر و شاعری

برای بلک بری z30

سلام دوست عزیز.
مقاله آپدیت شد

سلام

نحوره اسکرین شات تو گوشی های سامسونگ به روش دکمه Home + Power هست و Power + Vol Down اسکرین شات نمیگیره. گزینه دیگری هم هست همین که خودتون گفتید Palm and Swipe که یک مشکلی داره اینه که اگه مثلا تو یک منو باشید با کشیدن از این سمت به اون سمت منو عوض میشه نه عکس گرفته میشود گزینه Home + Power تو این جا ها پیشنهاد می شود.

ممنون

سلام دوست عزیز
با تشکر از نقطه نظرتون!

ال جی رو نگفتین که…

سلام دوست عزیز.
مقاله آپدیت شد

چگونه لاغر شویم؛ ۱۵ روش کاهش وزن سریع اما مطمئن

چگونه با سامسونگ j5 اسکرین شات بگیریم

بهترین کشور برای مهاجرت در سال ۲۰۱۸ کدام است؟


ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۸

۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید

پایین بودن پلاکت خون؛ نشانه‌ها، علل و درمان آن

آخرین مطالب

خواص کلم؛ ۱۷ خاصیت درمانی این سبزی سرشار از ویتامین K

۶ نوع کیف پول سخت افزاری و توصیه‌های امنیتی استفاده از آن‌ها

نقشه راه مالیاتی چیست و چه فوایدی برای کسب‌وکارها دارد؟

یادگیری لهجه انگلیسی با ۴ راهکار کاربردی

لیفت مژه چیست؛ شیوه انجام، روش‌های جایگزین و عوارض لیفت مژه

ترین های جهان

زیباترین سواحل دنیا و جذابیت‌های فوق تصور آنها

بهترین دانشگاه های جهان که تحصیل در آن‌ها آرزوی هرکسی است

خوشمزه ترین غذاهای دنیا که هر گردشگری را شیفته خود خواهند کرد

جذاب ترین گرافیتی ها در شهرهای مختلف جهان

بانمک ترین حیوانات دنیا که می‌توانند واقعا خطرناک باشند

بهترین فیلم های تاریخی جهان که حقیقت را به شما نمایش می‌دهند

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

چگونه با سامسونگ j5 اسکرین شات بگیریم
چگونه با سامسونگ j5 اسکرین شات بگیریم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *