چگونه بادکنک را به سقف بچسبانیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه بادکنک را به سقف بچسبانیم
چگونه بادکنک را به سقف بچسبانیم

بادکنک ها جزو معدود اشیائی هستند که بزرگ و کوچک نمی شناسند و به نوعی همه دوست دارند با آن ها بازی کنند. کوچکترها بیشتر سرگرم بالا پایین انداختن بادکنک ها می شوند و بزرگ تر ها مشغول باد کردن بادکنک ها و بادکنک آرایی. به نظر ما شیرینی طراحی دکور یک مراسم جشن اعم از جشن عقد و عروسی و یا جشن تولد، از شیرینی خود مراسم کمتر نیست.

اما مشکلی که بیشتر ما، خصوصا مادران برای طراحی دکور مراسم های جشن دارند، این است که نمی دانند دقیقا باید چه کار کنند. و یا حتی ایده های جدید و جذاب برای طراحی دکور ندارند. برخی نیز فکر می کنند که طراحی دکور هزینه زیادی می خواهد. اما ما در نوشته ۱۵ ایده جذاب بادکنک آرایی مراسم های جشن به شما نشان خواهیم داد که با صرف هزینه کم و فقط با کمی صبر و حوصله می توانید دکورهای بادکنکی بسیار جذابی طراحی نمایید. پس تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

تعداد بسیار زیادی پولک های رنگی را درون بادکنک های رنگی بریزید. آن ها را باد کنید و روی پایه های نگه دارنده نصب نمایید.

مقداری پولک را در بادکنک های یک رنگ بریزید و آن ها را باد کنید. سپس به انتهای هر بادکنک یک تکه چوب و یا هر شی میله ای مقاوم نصب کنید.آن ها را در گلدان و یا لیوان مقوایی که خودتان درست کرده اید بگذارید. داخل گلدان را با وسایل تذئینی مختلف تزئین نمایید.چگونه بادکنک را به سقف بچسبانیم

تعدادی بادکنک ساده و یا طرح دار یک رنگ را با گاز هلیوم پر کنید. استفاده از گاز هلیوم باعث  بالا نگه داشتن بادکنک ها در هوا می باشد. سپس به بادکنک ها  نوارهای رنگی مختلف آویزان کنید. برای زیبایی کار می توانید نوارها را فر کنید.

تعدادی باد کنک در چند رنگ دلخواه انتخاب کنید. آن ها را به یک اندازه باد (گاز هلیوم) کنید. تعدادی نوار و یا روبان بردارید و مانند تصویر آن ها را به صورت موج دار به دیوار بچسبانید. بادکنک ها را نیز بر اساس تصویر به دیوار بچسبانید.

تعدادی بادکنک رنگی را با گاز هلیوم پر کنید. به انتهای هر کدام یک قطعه نوار نازک پلاستیکی آویزان کنید. برای فر کردن نوارها از لبه چاقو و یا قیچی می توانید استفاده کنید.

تصویر زیر گویای مراحل انجام کار است. کافی است بادکنک های رنگی را باد کنید و بر اساس تصویر آن ها را به هم ببندید و کنار هم بچینید.

یک ایده جذاب و زیبا ترکیب دو رنگ مختلف از بادکنک ها است. شما می توانید از دو رنگ سورمه ای و شیری و یا دو رنگ دلخواه دیگر استفاده کنید و مطابق تصویر آن ها را بچینید.

یک طیف رنگ از بادکنک مثلا صورتی – سفید، صورتی کم رنگ، صورتی، صورتی پر رنگ – را انتخاب کنید و مطابق تصویر آن ها را بچینید. این طراحی بیشتر برای چیدمان بر روی میز کاربرد دارد. بذای دوچندان شدن زیبایی کار بهتر است رنگ رومیزی ها و کیک با رنگ بادکنک ها ست باشد.

کافی است چند رنگ بادکنک به دلخواه خود انتخاب کنید و آن ها را مطابق تصویر به هم متصل نمایید. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ باید متناسب با نوع مراسم باشد. مثلا ترکیب رنگ موجود در عکس بیشتر مناسب جشن عقد و عروسی است. برای جشن تولد کودکان رنگ های شادتر نظیر سبز و صورتی و نارنجی پیشنهاد می شود. این طرح بادکنک آرایی بیشتر مناسب برای استفاده در راهرو و سالن ها می باشد.

نمونه دیگری از بادکنک آرایی به کمک روبان ها و یا نوارهای آویزان شده.

این طرح بیشتر مناسب جشن های عقد و عروسی است. رنگ بادکنک انتخابی بر اساس رنگ رومیزی ها و به طور کلی دکور باید باشد. انتها و یا مابین بادکنک ها شاخه های گل و برگ مصنوعی آویزان شده است که منجر به زیبایی بیشتر دکور می شود.

با توجه به مراحل نشان داده شده در تصویر بادکنک ها را به کمک یک نوار بلند به هم متصل کنید. ستاره موجود در تصویر را هم می توانید به صورت دستی بسازید و یا آن را از فروشگاه های مرتبط تهیه نمایید.

برای طراحی این دکور نیاز به اسپیس خمیده، چند عدد میله و یا سازه نمایشگاهی ایستاده دارید. پس از تهیه ملزومات لازم بادکنک ها را مطابق تصویر بچینید. این کار نیاز به کمی صبر و حوصله دارد.

همانطور که از تصویر پیدا است، بر اساس این طرح از بادکنک آرایی، بادکنک ها به صورت ردیفی به دیوار چسبانده می شوند. برای زیباسازی بیشتر فضا می توان از سقف نوارهای رنگی فرشده آویزان کرد.

این نوع از بادکنک آرایی که بسیار زیبا و البته زمان بر نیز هست مناسب برای طراحی دکور ورودی باغ ها و تالارها می باشد. همان طور که قبلا اشاره شد برای این نوع از بادکنک آرایی به سازه های منحنی مانند جهت نصب بادکنک، نیاز می باشد.

توجه: به هیچ وجه به جای گاز هلیوم از گاز شهری استفاده نکنید. چرا که گاز شهری برخلاف گاز متان که بی اثر است حاوی متان بوده و اشتعال پذیر می باشد.

امیدواریم این طرح ها مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. ان شاالله در نوشته های آینده با طرح های بادکنک آرایی زیبا و جذاب دیگری نیز همراه شما خواهیم بود.

گرافیست و نویسنده سایت و نشریات. علاقه خاصی به وردپرس دارم. به دنبال ایده های جدید و جذاب در کارم هستم. معتقدم زمان گران مایه ترین سرمایه هست و برای همین سعی می کنم مطالب مفید و ناب برای کاربران آماده کنم.

خیلی جالب بود..دستتون درد نکنه..

سلام عزیزم من تو یه سایت دی.ه دیدم ک میشه بدون سازه منحنی و گازهلیوم هم طاق زد.میخام بدونم درسته ؟؟اخه سفارش دارم.لطفازود جوابمو بدین ممنون???

بله دوست عزیز. می شه با گره زدن بادکنک ها به هم یک طاق درست کرد. نم.نه ر. توی کانال آپاراتمون می تونید ببینید.https://www.aparat.com/CakeSaz

سلام. بله می شه و با بستن بادکنک ها به هم مب شه شکل طاق رو ساخت.چگونه بادکنک را به سقف بچسبانیم

من عاشق همه ی بادکنک ها شدم مخصوصن باد کنک پولکی وموجی

بعضی از طرح ها خیلی جدید و جالب بودن . ممنونم

خیلی ممنون عالی بود آنها را برای تولد به کار گرفتم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تلفن تماس:22 88 76 48 0930 266 822 8

پشتیبانی تلگرام: @cakesaz1

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

چگونه بادکنک را به سقف بچسبانیم

می پسندم

ایده بسیار جالب برای آویزان کردن بادکنک از سقف

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.




خانه

موبایل

 

 

چگونه بادکنک را به سقف بچسبانیم

 

ابتدا باید یك پایه ثابت را برای درست كردن این مدل در نظر بگیرین مثل پایه میز بعد طناب محكمی را به آن پایه وصل كنید.

 

 

 

سعی كنید بادكنكها را به یك اندازه پر كنید و انتهای دو تا بادكنك را به هم وصل كنید.

 

 

 

 

بعد دو تا بادكنك را به همین روش درست كنید و به بادكنكهای قبلی به حالت پیچ خورده وصل كنید یعنی هر 4 تا بادكنك به هم وصل میشه و بعد روی طناب قرار میگیره.

 

 

 

 

 

 

و همین روش را ادامه بدهید و بادكنكهای دیگه ای را به طناب وصل كنید و حالت قوس را ایجاد كنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

چگونه بادکنک را به سقف بچسبانیم

 

برای انتها باید بادكنكی را با شن و ماسه پر كنید و در قسمت پایین بادكنكها متصل كنید این بادكنك شنی باید هر دو طرف كار قرار بگیره تا قوس حفظ بشه و تكان نخوره.

 

 

 

 

 

 

 

 


مهارت های خانه داری

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

چگونه بادکنک را به سقف بچسبانیم
چگونه بادکنک را به سقف بچسبانیم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *