چگونه بابه چای درست کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه بابه چای درست کنیم
چگونه بابه چای درست کنیم



چگونه بابه چای درست کنیم

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

آکاایران: چای از انواع نوشیدنی های گرم پرطرفدار و محبوب در بین ایرانیان است و انواع مختلفی دارد, در این مطلب طرز تهیه چای به را به شما عزیزان آموزش می دهیم و در پایان مطلب نیز به بررسی فواید و خواص دمنوش به می پردازیم.

چای معمولا به عنوان عصرانه به همراه کیک و بیسکویت و … و یا قبل از هر وعده غذایی استفاده می شود. امروزه انواع دمنوش ها در بازار موجود هستند و معمولا از این دمنوش ها به عنوان چای استفاده می شود. دمنوش به یا همان چای به نیز از انواع چای های خوشمزه و پر خاصیت است, درست کردن چای به، به راحتی در منزل امکان پذیر است و شما می توانید با رعایت کردن نکاتی این چای خوشمزه و پرخاصیت را تهیه کنید.

قهوه ترک و چای به و چای سیاه و شیر قهوه از انواع نوشیدنی های گرم هستند و شما می توانید برای پذیرایی از مهمان هایتان از این نوع نوشیدنی های گرم و خوشمزه استفاده کنید و از طعم بی نظیر آن ها نهایت لذت را ببرید.

در طرز تهیه چای به, ابتدا چند عدد به را بشویید و ۴ قاچ کنید سپس با طرف درشت رنده به را رنده کنید و به های رنده شده را درون سینی و یا روی پارچه تمیزی به مدت ۲ روز قرار دهید تا رطوبت به ها کم شود و تغییر رنگ پیدا کنند و تیره تر شوند.

سپس بعد از مدت زمان ذکر شده تابه ای مناسب را روی گاز قرار دهید تا گرم شود و به های رنده شده را درون تابه بریزید و بدون روغن آن ها را تفت دهید تا رنگ به ها کاملا تیره شود و مانند چای خشک شوند. توجه داشته باشید که باید مدام به ها را در موقع تفت خوردن هم بزنید و اگر به را خوب تفت ندهید در موقع دم کردن چای به رنگ نمی دهد.

      

خواص به و چای به برای بدن بسیار زیاد است در ادامه این مطلب انواع خواص شگفت انگیز چای به را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

چای سیب و چای نعنا و چای به از انواع نوشیدنی گرم و پرخاصیت هستند که برای سلامت بدن مفید هستند. در این مطلب طریقه درست کردن چای به را مشاهده کردید شما می توانید این چای خوش طعم و پر خاصیت را برای پذیرایی از مهمان های خود در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیر این چای سالم نهایت لذت را ببرید. برای مشاهده آموزش تهیه انواع نوشیدنی گرم کلیک کنید.

.

منبع :

آموزش آشپزی ، ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی




با دلگرم همراه باشید تا با طرز تهیه دمنوش به + خواص دمنوش به بیشتر آشنا شوید.



چگونه بابه چای درست کنیم

به نوشیدنی‌هایی که از دم‌کردن گیاهان به دست‌ می‌آید، دمنوش گفته می‌شود. این گیاهان همگی دارای خواص بسیار زیادی می‌باشند و بخش عمده‌ای از طب سنتی را تشکیل می‌دهند. میوه به یکی از همی میوه‌هاست که سرشار از ویتامین آ و ب و همچنین تانین و املاح آهکی است. دمنوش به همچنین یکی از خوش‌عطرترین و پرخاصیت‌ترین انواع دمنوش‌هاست. طرز تهیه دمنوش به بسیار ساده است و می توان به راحتی آن را در منزل تهیه کرد.

دمنوش به را هم به صورت مجزا و هم به شکل ترکیبی با سیب نیز تهیه می‌کنند که هر دو نوع بسیار خوش بو و آرام‌بخش هستند. دمنوش به، یک نوشیدنی آرام‌بخش برای اعصاب است که بسیار گوارا، خوش‌بو، خوش‌رنگ و مقوی قلب، معده و اعصاب می‌باشد. در اینجا قصد داریم شما را با طرز تهیه دمنوش به آشنا کرده و درباره خواص عالی این میوه توضیحاتی ارائه دهیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شوند.



دمنوش برگ به ( چای درخت به ، چای به ) ورم چشم را مداوا می‌کند. همچنین زخم ها را می شوید و ضد عفونی میکند. دمنوش برگ به ( چای درخت به ، چای به ) قابض است . جالب است بدانید ضماد برگ درخت به برای ورم چشم مفید است . میوه به فواید خیلی زیادی دارد . بپ

طبق تحقیقاتی که بدست امده است عصاره برگ به بر نمایه‌های بیوشیمیایی مرتبط با بیماری‌ های کرونر قلبی تأثیر فراوانی می‌گذارد. همچنین میوه و دانه به که سرشار از پکتین می‌باشند، برای سیستم قلبی عروقی کاربرد فراوانی دارد . برگ میوه به بر کاهش کلسترول خون و کاهش فشارخون تاثیر خواهد گذاشت . همچنین مانع ایجاد لخته‌های خونی می شود .

برگ به برای تقویت موها و کدر کردن رنگ آن‌ها در صورت استفاده موضعی بر روی موها فواید زیادی دارد . پس پیشنهاد میکینم چای برگ به یا دمنوش برگ به را حتما روزانه یک لیوان مصرف کنید . باز هم تاکید میکنیم مهمترین خواص دمنوش به ( چای درخت به ، چای به ) باز کردن رگ های قلب است .

میتوانید برای تهیه دمنوش برگ به ، برگ‌ها را به مدت 15 دقیقه در آب در حال جوش بخیسانید و سپس با کمک صافی آن را صاف کرده و میل کنید . دمنوش به شبیه چای می شود . شما میتوانید از ان به عنوان چای استفاده کنید .




مواد لازم برای دم کردن چای به




طرز تهیه دمنوش به


برای درست کردن دمنوش به لازم است که ابتدا به را به قسمت های کوچکی تقسیم کرده و به صورت تازه و یا از قبل خشک شده استفاده نمایید . اگر که بخواهید تکه های میوه ی به را خشک نمایید میتوانید انرا در بربر نور آفتاب قرار دهید و یا اینکه انها را در ماهی تابه و روی حرارت کمی تفت دهید تا برشته شوند . حتی میتوانید که برای تهیه چای به از قبل تکه های این میوه را درون آبلیمو بخیسانید و سپس خشک نمایید .

در این صورت هر زمان که تمایل به درست کردن دمنوش داشته باشید ،مقداری از این میوه ی خشک شده را درون قوری ریخته و به مدت ۲۰ دقیقه روی حرارت غیر مستقیم قرار داده تا اصطلاحا دم بکشد و در پایان نیز می توانید یک لیموی عمانی و یا کمی لیموی تازه به ان بیفزایید . استفاده از هل یا دارچین هم بنا به ذائقه و انتخاب خودتان است ….نوش جـــــــــــان



برای تهیه چای به ، ابتدا میوه به رسیده و زرد رنگ و خوش بو را انتخاب کنید. با پوست رنده کنید ، به های رنده زده را در سینی بزرگ پهن کنید و بگذارید خشک شود. بعد از اینکه رنده های به خشک شدن آن ها را در قابلمه بریزید و بدون روغن تفت ( بو دهید ) تا رنگ آنها تیره شود.

الان چای به شما آماده دم کردم است. می توانید در ظروف شیشه ای نگه دارید و هر از گاهی همراه با چای ایرانی دم کنید تا دو مزه شود.




گردآوری شده ی مجله اینترنتی دلگرم


مرجان امینی


پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

 

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

همه ما چای دم کردن را بلدیم اما این که چطور چای دم کنیم که معرکه و بی عیب و نقص باشد حتما نیاز به آموزش دارد ، ما در این نوشته از دلبرانه ۱۰ نکته مهم برای درست کردن یک چای دبش معرکه را با شما درمیان خواهیم گذاشت برای خواندن این مطلب و تماشای تصاویر زیبا و هوس برانگیز چای با ما همراه باشید.

اول مراحل صحیح و گام به گام در کردن چای را با هم دوره کنیم

شاید تکراری باشد اما نکاتی دارد که رعایت کردن همان فوت های کوزه گری است

که طعم چای یکی معرکه میشود و طعم چای دیگری معمولی :

چگونه بابه چای درست کنیم

 

 

برای نوشتن این مطلب از چند صفحه اینترنتی از جمله این صفحه استفاده کرده ام ، جهت رعایت کپی رایت : ))

دیدگاه


تصویر امنیتی
*


بهینه سازی :
دلبرانه

Copyright delbaraneh.com© 2018 – Allrights Reserved.

چگونه بابه چای درست کنیم
چگونه بابه چای درست کنیم
9


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *