چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید

خواص دارویی و گیاهی

چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید
چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید

ساخت ایمیل

رسانه کلیک – یکی از بهترین سرویس‌ها برای ساخت ایمیل توسط گوگل ارایه می‌شود. این سرویس که با نام جیمیل شناخته شده، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این مطلب به آموزش نحوه ساخت جیمیل با گوشی می‌پردازیم.

اگر از کاربران اندرویدی باشید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که به ساخت اکانت گوگل بپردازید. با این کار شما می‌توانید با همان نام کاربری، از سرویس جیمیل هم استفاده کنید. اما در صورتی که اکانت گوگل ندارید و یا از همان ابتدا به ساخت آن در دستگاه اندرویدی خود اقدام نکرده‌اید، این مطلب را با آموزش ساخت ایمیل در گوشی توسط سرویس گوگل دنبال کنید.

برای ساخت جیمیل توسط گوشی، مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید

با طی این مراحل، علاوه بر جیمیل، به دیگر سرویس‌های گوگل هم دسترسی خواهید داشت. ساخت ایمیل توسط سرویس گوگل در گوشی‌های iOS هم به همین ترتیب بوده و تفاوت چندانی در این بخش بینشان دیده نمی‌شود.

نظر شما در رابطه با ساخت ایمیل توسط گوگل چیست؟ شما از چه سرویسی استفاده می‌کنید؟


عالی

کفش بوت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

اگر باتری گوشی شما به درستی شارژ نمی‌شود، به طور قطعی نمی‌توان گفت که دلیل موضوع خرابی…

کلیک | نبض فناوری و اطلاعات
دریچه ای به دنیای تکنولوژی


با ما همراه باشید

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

Farnet – IT News


اپ‌نت: با اپلیکیشن RoughAnimator انیمیشن بسازید!

اپلیکیشن فایل منیجر گوگل با ظاهر و نام جدید Files by Google آپدیت شد

هدست واقعیت مجازی مستقل Vive Focus‌ با قیمت 600 دلار عرضه شد

چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید

کالبدشکافی مک‌بوک ایر 2018؛ امتیاز تعمیرپذیری ۳/۱۰ از iFixit

آمازون دستیار هوشمند خود الکسا را به ویندوز 10 آورد

شرکت AMD‌ اولین پردازنده گرافیکی 7 نانومتری را معرفی کرد


فیلتر شدن اینستاگرام صحت ندارد

کروم 71 تبلیغات مزاحم را از وب‌سایت‌ها حذف خواهد کرد

لوگوی هالووین گوگل امروز یک بازی آنلاین چندنفره است


توییتر شاید دکمه لایک (فیو) را حذف کند!

برداشت اول: بررسی ساعات ابتدایی Red Dead Redemption 2


بررسی آنر 10 (Honor 10)؛ آفتاب پرست!


بررسی هدفون سنهایزر HD25؛ یک دی‌جی کلاسیک!


بررسی گوشی آنر 7C؛ اقتصادی آشنا

این پدربزرگ ۷۰ ساله با ۱۱ گوشی پوکمون گو بازی می‌کند!

سونی مشکل نویز PS4 Pro را بی‌سروصدا در نسخه‌های جدید رفع کرده است

بازی‌های PUBG و PES 2019 برای ایکس‌باکس وان رایگان شد

چین حالا می‌تواند آدم‌ها را از روی نحوه راه رفتنشان شناسایی کند

هکرها 120 میلیون پیام شخصی فیس‌بوک کاربران را دزدیده‌اند

ابزار پلیس برای هک آیفون در iOS 12 از کار افتاده است!

چین: ترامپ اگر نگران شنود مکالمات خود است به جای آیفون از گوشی‌های هواوی استفاده کند

سه چیزی که استفن هاوکینگ پیش از مرگ هشدار داد؛ هوش مصنوعی، اَبَر انسان‌ها و بیگانگان

دیزنی پلاس نام سرویس استریم محتوای آینده دیزنی خواهد بود

تعریف ما از «کیلوگرم» شاید به زودی تغییر کند!

آیفون XS، آیفون XS مکس یا آیفون XR؛ کدام‌یک برای شما مناسب‌تر است؟

راهنمای خرید گوشی پرچم‌دار (۲ تا ۳ میلیون تومان)؛ فروردین‌ماه ۹۷

راهنمای خرید گوشی میان‌رده (یک تا دو میلیون تومان)؛ فروردین‌ماه ۹۷

راهنمای خرید گوشی اقتصادی (۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان)؛ فروردین‌ماه ۹۷

امروز دیگر ایمیل یک ابزار تزئینی نیست و بسیاری از مکاتبات مهم دنیا از طریق ایمیل انجام می‌گیرد. بااین‌حال بسیاری از ما هنوز با آن آشنا نیستیم و عبارت «میخوام ایمیل بسازم بلد نیستم» را گوگل می‌کنیم.

در این یادداشت فارنت به‌صورت کاملاً تصویری و گام‌به‌گام فرا خواهیم گرفت که چگونه ایمیل بسازیم . این یادداشت که بیشتر آن به آموزش ساخت ایمیل با موبایل می‌پردازد به دو بخش تقسیم می‌شود؛ بخش اول چگونه جیمیل بسازیم و بخش دوم چگونه ایمیل یاهو بسازیم. با فارنت همراه باشید.

پیش‌ازاین در فارنت آموزش‌های فراوانی را به مخاطبان خود ارائه کرده‌ایم. نمونه بارز آن آموزش اینستاگرام و آموزش دانلود تورنت بوده است. این بار سراغ یک آموزش بسیار ساده‌تر رفته‌ایم؛ آموزش ساخت ایمیل. اما پیش‌ازاین که به آموزش ساخت ایمیل بپردازیم باید یک سوءتفاهم بزرگ را برطرف کنیم؛ و آن‌هم نحوه درست نوشتن آدرس ایمیل است. توجه کنید که هیچ‌گاه ابتدای ایمیل WWW نمی‌آید. در زیر یک نمونه آدرس ایمیل شخصی را وارد می‌کنم تا این سوءتفاهم برطرف شود؛

SinaRahmani@gmail.com

همان‌طور که می‌بینید قبل از آدرس ایمیل خبری از www نیست.

حالا سراغ آموزش ساخت ایمیل می‌رویم. توجه داشته باشید که به دلیل کاربرد بیشتر موبایل در این روزها، این آموزش‌ها بر اساس ساخت ایمیل با موبایل طراحی‌شده‌اند. البته تقریباً همه مراحل مشابه ساخت ایمیل با کامپیوتر هستند و برای کامل‌تر شدن آموزش در مواقع لزوم تصاویر مراحل در نسخه کامپیوتر را نیز قرار داده‌ایم.

با توجه به اندرویدی بودن بخش بزرگی از گوشی‌های همراه، داشتن سرویس ایمیل گوگل یا همان جیمیل بسیار کاربردی و یا حتی می‌توان گفت حیاتی است. بسیاری از اطلاعات کاربران اندروید بر روی حساب جیمیل آن‌ها ذخیره می‌شود و با استفاده از آن می‌توانند به بسیاری از سرویس‌های گوگل دسترسی داشته باشند. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران عبارت «میخوام جیمیل بسازم» را گوگل می‌کنند.

برای ساخت جیمیل ابتدا باید وارد سایت گوگل شوید. مانند تصویر زیر مرورگر خود را باز کنید و وارد سایت www.google.com شوید. کلید Sign in در گوشه سمت راست را که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است فشار دهید.

حالا وارد صفحه‌ای مانند تصویر زیر می‌شوید که صفحه ورود به ایمیل است. با توجه به اینکه هنوز ایمیلی ندارید باید ثبت‌نام کنید. قسمت more options را که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است انتخاب کنید.

همان‌طور که می‌بینید با تب جدیدی باز می‌شود که در آن باید گزینه Create account را که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است انتخاب کنید.

چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید

حالا مانند تصویر زیر وارد صفحه ثبت‌نام ایمیل شده‌اید و باید مشخصات خود را وارد کنید. در قسمتی که با عدد 1 مشخص کرده‌ایم باید نام کوچک خود را وارد کنید و در قسمتی که با عدد 2 مشخص کرده‌ایم باید نام خانوادگی خود را بنویسید.

در قسمتی که با عدد 3 مشخص‌شده است باید نام موردنظر خود برای آدرس ایمیل خود یا همان آی‌دی (id) خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر این آی‌دی قبلاً توسط افراد دیگری استفاده‌شده باشد گوگل با یک پیام قرمزرنگ در زیر محل نوشتن آی‌دی، آن را به شما اطلاع می‌دهد و حتی به شما آی‌دی‌های که استفاده‌نشده‌اند را پیشنهاد می‌کند.

نکته حائز اهمیت در انتخاب آی‌دی ایمیل شخصی این است که انتخاب نام و نام خانوادگی در اولویت است و بهتر است از آن‌ها در آی‌دی ایمیل خود استفاده کنید تا بتوانید در مکاتبات رسمی از ایمیل خود استفاده کنید. مثلاً اگر نام شما علی محمدی است باید alimohammadi را به‌عنوان ‌ آی‌دی خود انتخاب کنید. حالا اگر این آی‌دی پر باشد، می‌توانید با کمی بالا و پایین کردن آن بالاخره آی‌دی خالی را پیدا کنید. مثلاً؛ ali.mohammadi، ali_mohammadi، alimohammadi1998، alimohammadi71، ali_mohammadi_1371. همان‌طور که می‌بینید با واردکردن عدد و خط فاصله می‌توانید به آی‌دی دلخواه خود برسید. توصیه می‌کنم به‌هیچ‌عنوان از کلمات بی‌ربط در آی‌دی خود استفاده نکنید، چون در صورت استفاده در مکاتبات رسمی چندان وجهه جالبی نخواهد داشت. از نمونه‌های آی‌دی بی‌ربط می‌توانم ali_lover_1371 و ali_khafan_98 را مثال بزنم.

در قسمتی که با عدد 4 مشخص کرده‌ایم، باید پسورد یا همان رمز عبور خود را بنویسید. برای آنکه رمز عبور شما استحکام لازم در برابر هکرها را داشته باشد باید حداقل 8 کاراکتر باشد و از ترکیب عدد و کلمه استفاده کنید. هرگاه نوار سبزرنگ زیر محل نوشتن رمز عبور سبز شد، یعنی رمز انتخابی شما استحکام لازم را دارد و از سوی گوگل به لحاظ فنی تائید می‌شود.

سعی کنید رمز عبور انتخابی شما ترکیبی از عدد و کلمه باشد و درعین‌حال چیزی باشد که آن را به خاطر بسپارید. مثلاً می‌توانید از ترکیب «کلمه-عدد-کلمه» استفاده کنید؛ کلمه اول نام یک فرد، سپس یک عدد خاص مرتبط با آن و سپس کلمه دیگری که آن دو قبلی را در ذهن شما به یکدیگر ارتباط می‌دهد. در مورد مثال علی محمدی، تصور می‌کنیم که فرد موردنظر ما در سال 94 در میدان ونک برای اولین بار همسر خود که عسل نام دارد را ملاقات کرده است. حالا رمز عبور او می‌تواند asal94vanak باشد. این رمز عبور هم از استحکام فنی لازم برخوردار است، هم علی داستان ما هرگز آن را فراموش نخواهد کرد و از همه مهم‌تر به عقل جن هم نمی‌رسد. برای محکم‌کاری بیشتر می‌توانید از علامت‌های مخصوص هم در رمز عبور خود استفاده کنید تا به یک رمز عبور ایدئال برسید، مثلاً؛ asal#94@vanak. همه این‌ها را گفتیم، اما توجه داشته باشید که رمز عبور شما به‌گونه‌ای باشد که بدون نیاز به یادداشت کردن آن، بتوانید آن را به خاطر بسپارید و از همه مهم‌تر به‌هیچ‌عنوان از نام و یا تاریخ تولد خود در رمز عبور استفاده نکنید، زیرا به‌راحتی قابل پیش‌بینی است.

به قسمت‌های پایین‌تر صفحه بیایید. مانند تصویر زیر در قسمتی که با عدد 1 مشخص‌شده است باید بار دیگر رمز عبور خود را وارد کنید. در قسمتی که با عدد 2 مشخص‌شده است باید به ترتیب ماه، روز و سال تولد خود به میلادی را وارد کنید. اگر تاریخ میلادی تولد خود را نمی‌دانید، می‌توانید از سایت www.time.ir برای تبدیل تاریخ خورشیدی به میلادی کمک بگیرید. در قسمتی که با عدد 3 مشخص‌شده است نیز باید جنسیت خود را مشخص کنید.

بازهم به قسمت‌های پایین‌تر فرم بیایید. در این قسمت باید شماره تلفن همراه خود و محل زندگی خود را مشخص کنید. معمولاً به‌صورت پیش‌فرض گوگل بر اساس IP شما مکان شمارا تشخیص می‌دهد. از قسمتی که در تصویر زیر با عدد 1 مشخص‌شده است باید ایران را انتخاب کنید و در قسمتی که با عدد 2 مشخص‌شده است باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که در ادامه کد کشور که +98 است باید شماره تلفن همراه خود را بدون 0 وارد کنید. مثلاً اگر شماره تلفن همراه شما 09123456789 است، باید آن را به‌صورت +989123456789 وارد کنید. برای فهم بهتر می‌توانید از نمونه پرشده در تصویر زیر کمک بگیرید. در ضمن توجه داشته باشید که این شماره برای احراز هویت شما است و حتماً در لحظه ثبت‌نام باید فعال باشد. قسمتی که با شماره 3 مشخص‌شده است مربوط به ایمیل‌های دیگر شما است و درصورتی‌که ایمیل دیگری دارید، می‌توانید آدرس آن را در اینجا وارد کنید. درنهایت قسمتی که با شماره 4 مشخص‌شده است مربوط به محل زندگی شما است که باید ایران را در آن انتخاب کنید. در انتها کلید  را فشار دهید تا به مرحله بعدی ثبت‌نام بروید.

حالا گوگل از شما می‌خواهد تا تائید کنید که به قوانین جیمیل متعهد هستید. با نمایش فرمی مانند تصویر زیر، علامت رو به پایین که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است را فشار دهید تا به پایین فرم برسید.

با چند بار زدن علامت رو به پایین به تصویری مانند تصویر زیر می‌رسید. حالا کافی است تا علامت  را فشار دهید تا تائید کنید که قوانین گوگل را پذیرفته‌اید.

در این مرحله وارد صفحه‌ای مانند تصویر زیر می‌شوید تا پیامک تائید شماره تلفن همراه را دریافت کنید. در کادری که مشخص‌شده است شماره تلفن همراه شما که پیش‌ازاین ثبت کرده‌اید وجود دارد. با فشردن کلید  تائید می‌کنید که این شماره شما است و می‌خواهید که برای شما پیامک تائید ارسال شود.

پس از چند لحظه (ممکن است بین چند ثانیه تا چند دقیقه طول بکشد) پیامکی از سوی گوگل به شما ارسال می‌شود که حاوی یک عدد 6 رقمی است. عدد مذکور را در کادری که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است وارد کنید و کلید  را فشار دهید.

حالا گوگل پیامی مانند تصویر زیر را نمایش می‌دهد و در آن به شما برای ورود به جیمیل خوش‌آمد گویی می‌کند. بازهم کلید  فشار دهید.

حالا بازهم به صفحه اول گوگل بازمی‌گردید، با این تفاوت که کادر گوشه سمت راست بالا که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است، نشان می‌دهد که شما با آی‌دی خود وارد سایت گوگل شده‌اید و آی‌دی شما در این کادر نمایش داده می‌شود.

حالا برای اینکه از حساب خود خارج شوید، به پایین صفحه بیایید و کلید Singn Out را که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است فشار دهید. توجه داشته باشید که حتماً از حساب خود خارج شوید، به‌خصوص در زمانی که با تلفن همراه شخص دیگری وارد حساب گوگل خود شده‌اید.

بار دیگر صفحه اول گوگل نمایش داده می‌شود، با این تفاوت که در کادر بالای سمت راست که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است خبری از آی‌دی شما نیست و Sign in نوشته‌شده است. این به معنی آن است که شما از حساب خود خارج‌شده‌اید. برای اینکه بار دیگر وارد حساب خود شوید، روی همین دکمه کلیک کنید.

صفحه‌ای مانند تصویر زیر باز می‌شود که دو کادر در آن وجود دارد. در کادر اول آی‌دی یا همان نام کاربری خود را وارد کنید و در کادر پایینی رمز عبور خود. در انتها کلید  را فشار دهید. فرآیند وارد شدن به حساب خود ازاین‌پس به همین شکل است.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، بازهم در کادر گوشه سمت راست بالا، آی‌دی شما مشاهده می‌شود که به معنی وارد شدن شما به حساب خود است.

همان‌طور که پیش‌تر گفتم فرآیند ساخت جیمیل در کامپیوتر و موبایل چندان تفاوتی ندارد. در اینجا به‌طور خلاصه این فرآیند را به شکل تصویری نشان می‌دهیم. ابتدا وارد سایت گوگل شوید و از گوشه سمت راست که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است روی Gmail کلیک کنید.

صفحه‌ای مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود و در آن گزینه Create an account را که در تصویر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است را کلیک کنید.

حالا مانند تصویر زیر صفحه فرم ثبت‌نام باز می‌شود. از این مرحله، کاملاً مشابه ساخت جیمیل با موبایل است که پیش‌ازاین آموزش دادیم.

حالا اگر بخواهید از کامپیوتر وارد جیمیل خود شوید، بازهم باید وارد صفحه جیمیل در گوگل شوید که پیش‌ازاین برای شروع ساخت جیمیل وارد آن شده بودید. از گوشه سمت راست بالا روی گزینه Sign in که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است کلیک کنید.

صفحه‌ای مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود. در تنها کادر موجود که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است، آی‌دی خود را وارد کنید و سپس کلید  را کلیک کنید.

حالا صفحه مانند تصویر زیر تغییر می‌کند و از شما می‌خواهد رمز عبور خود را وارد کنید. در کادری که در تصویر زیر با فلش زردرنگ نمایش داده‌شده است، رمز عبور خود را وارد کنید و در انتها بازهم کلید  را فشار دهید.

حالا صفحه‌ای مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود که در آن گوگل اطلاعات شمارا نشان داده و شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنید. بااین‌حال در این مرحله این کار الزامی نیست. کلید Done را که در تصویر زیر با فلش زردرنگ نمایش داده‌شده است فشار دهید.

حالا محیط ایمیل شما در برابرتان است. در این محیط می‌توانید ایمیل‌های خود را خوانده و برای دیگران ایمیل ارسال کنید. توجه داشته باشید که از هر کامپیوتری که وارد ایمیل خود می‌شوید، پس از پایان کار خود، حتماً از ایمیل خود خارج شوید، و بدون خارج شدن مرورگر را نبندید. برای خارج شدن از ایمیل روی آیکون حساب خود در گوشه بالای سمت راست پنجره، که در تصویر زیر با فلش زردرنگ نمایش داده‌شده است کلیک کنید.

تنظیم خاموش شدن خودکار رایانه در شب اما تنها هنگامی که با آن…

از سیر تا پیاز؛ تمام چیزهایی که باید در مورد بازی Clash Of…

در همان قسمت یک تب کوچک باز می‌شود. برای خارج شدن از حساب خود، کلید Sign Out که در تصویر زیر با فلش زردرنگ نمایش داده‌شده است را فشار دهید.

حالا به صفحه اول گوگل هدایت می‌شوید. اگر از حساب خود خارج‌شده باشید، باید در گوشه بالای سمت راست پنجره که در تصویر زیر با فلش زردرنگ نمایش داده‌شده است، در کادر آبی‌رنگ مانند تصویر Sign in نوشته‌شده باشد. اگر در این کادر آی‌دی شما و یا عکس شما نمایش داده شود، به معنی این است که همچنان از حساب خود خارج نشده‌اید و افرادی که پس از شما از همان کامپیوتر استفاده می‌کنند، می‌توانند به ایمیل شما دسترسی داشته باشند.

حالا که ساخت جیمیل را فراگرفتید، بهتر است نحوه ساخت ایمیل یاهو را نیز یاد بگیرید. بیشتر مراحل ساخت ایمیل یاهو نیز مشابه ساخت جیمیل است، بااین‌حال در اینجا بازهم به‌صورت تصویری و گام‌به‌گام به شما چگونگی ساخت ایمیل یاهو را آموزش می‌دهیم.

برای ساخت ایمیل یاهو ابتدا از طریق آدرس www.yahoo.com وارد سایت یاهو شوید. سپس آیکونی که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است را فشار دهید.

حالا پنجره‌ای مانند تصویر زیر باز می‌شود. قسمت Sign in که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است را انتخاب کنید.

حالا پنجره‌ای مانند تصویر زیر در مقابل شما باز می‌شود که مربوط به ورود به حساب کاربری ایمیل است. برای اینکه ثبت‌نام کنید باید گزینه Sign up که در پایین قرار دارد و در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است را انتخاب کنید.

حالا فرم ثبت‌نام برای شما باز می‌شود. در قسمتی که در تصویر زیر با عدد 1 مشخص‌شده است نام کوچک خود را وارد کنید و در قسمتی که با عدد 2 مشخص‌شده است نام خانوادگی خود را وارد کنید. در قسمتی که با عدد 3 مشخص‌شده است باید آی‌دی پیشنهادی خود را وارد کنید. اگر آی‌دی انتخابی شما پیش‌ازاین توسط فرد دیگری استفاده و اشغال‌شده باشد، نوشته قرمزرنگی در پایین محل واردکردن آی‌دی این مسئله را به شما تذکر می‌دهد. در قسمتی که با عدد 4 مشخص‌شده است نیز باید رمز عبور خود را وارد کنید. محلی که در تصویر زیر با عدد 5 مشخص‌شده است مربوط به شماره تلفن همراه شما است. ابتدا باید مثلث رو به پایین را که در تصویر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است را فشار دهید تا کشور خود را انتخاب کنید.

برای انتخاب کشور و کد کشور پنجره‌ای مانند تصویر زیر باز می‌شود که در آن باید ایران را انتخاب کنید.

دوباره به پنجره قبلی بازخواهید گشت. حالا درجایی که در تصویر با عدد 1 مشخص‌شده است شماره تلفن همراه خود را بدون صفر اول آن وارد کنید. سپس در ردیفی که با عدد 2 مشخص‌شده است به ترتیب ماه، روز و سال تولد خود را به میلادی وارد کنید. در محلی که با عدد 3 مشخص‌شده است نیز جنسیت خود را وارد کنید. درنهایت کلید  را لمس کنید تا به مرحله بعدی بروید.

در این مرحله شماره همراه خود را تائید می‌کنید تا برای شما پیامک تائید هویت ارسال شود. کافی است کلید  را لمس کنید تا پیامک کد تائید برای شما ارسال شود.

پس از چند لحظه (بین چند ثانیه تا چند دقیقه) پیامکی از سوی یاهو برای شما ارسال می‌شود و در آن کدی 5 رقمی ارسال می‌شود. کد را به خاطر بسپارید و در کادر وسط صفحه که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است وارد کنید. در انتها کلید  را فشار دهید.

حالا صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود و ساخت موفقیت‌آمیز اکانت یاهو را به شما تبریک می‌گوید. برای تکمیل کار خود کافی است کلید  را لمس کنید.

حالا شما ایمیل خود را ساخته‌اید و یاهو شمارا به صفحه اول سایت خود هدایت کرده است. همان‌طور که در آیکون گوشه بالای سمت راست کادر که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است می‌بینید، شما در حال حاضر با حساب کاربری یاهو خود وارد سایت یاهو شده‌اید. روی همان آیکون کلیک کنید.

پنجره‌ای در برابر شما باز می‌شود. برای دسترسی به صندوق ایمیل‌های خود قسمت Inbox را که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است لمس کنید.

حالا به‌احتمال‌زیاد با تصویری مانند زیر روبرو می‌شوید که شمارا تشویق می‌کند تا از اپلیکیشن اختصاصی ایمیل یاهو برای استفاده از خدمات پست الکترونیک یاهو استفاده کنید. برای رفتن به مرحله بعد کافی است این کادر را با زدن علامت ضربدر گوشه بالای سمت راست ببندید.

حالا در صندوق پست الکترونیکی یاهوی خود هستید. برای خارج شدن از ایمیل خود باید Sign Out را که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است لمس کنید.

از ایمیل خود خارج شوید، دوباره به صفحه اول سایت یاهو هدایت می‌شوید، با این تفاوت که در آیکون گوشه سمت راست تصویر، خبری از آی‌دی شما نیست. برای ورود دوباره به حساب خود بار دیگر این آیکون را که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است لمس کنید. توجه داشته باشید که از اینجای آموزش، روند همیشگی ورود شما به حساب کاربری خود خواهد بود.

پنجره ورود به صفحه بار دیگر باز می‌شود و دوباره قسمت Sign in را که با فلش زردرنگ مشخص‌شده است را فشار دهید.

حالا در قسمتی که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است آی‌دی ایمیل خود را وارد کنید و در انتها کلید  را فشار دهید.

در این صفحه باید رمز عبور خود را وارد کنید. در قسمتی که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است رمز عبور اکانت یاهو خود را وارد کنید و در انتها کلید  را لمس کنید.

دوباره به صفحه اول یاهو هدایت می‌شوید و همان‌طور که در آیکون گوشه سمت راست بالای تصویر می‌بینید، در حال حاضر با اکانت یاهوی خود وارد سایت یاهو شده‌اید.

ساخت ایمیل یاهو در کامپیوتر مشابه انجام این کار در تلفن همراه است. درواقع چیزی شبیه به مراحل بالا را طی می‌کنید و ایمیل یاهو خود را می‌سازید. بااین‌حال در اینجا اندک تفاوت‌های آن را به‌صورت تصویری به شما آموزش می‌دهیم.

ابتدا از آدرس www.yahoo.com وارد سایت یاهو شوید که با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر روبرو می‌شوید. در گوشه سمت راست بالای صفحه دکمه Sign in وجود دارد که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است. بر روی این دکمه کلیک کنید.

حالا وارد صفحه ورود به حساب کاربری شده‌اید. برای ثبت‌نام ایمیل باید روی Sign up که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است کلیک کنید.

حالا مانند تصویر زیر فرم ثبت‌نام در برابر شما باز می‌شود. از این مرحله به بعد کاملاً مشابه ساخت ایمیل در تلفن همراه است و می‌توانید همان مراحل را دنبال کنید.

اگر بخواهید از کامپیوتر وارد ایمیل یاهوی خود شوید نیز باید مراحل مشابهی را طی کنید. بار دیگر وارد صفحه اول یاهو می‌شوید و بازهم دکمه Sign up را که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است کلیک کنید.

بازهم وارد صفحه ورود به حساب کاربری یاهو می‌شوید. اینجا در محلی که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است نام کاربری ایمیل یاهو خود را بنویسید و در انتها کلید  را فشار دهید.

حالا در اینجا باید رمز عبور ایمیل یاهو خود را بنویسید. در محلی که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است رمز عبور خود را بنویسید و در انتها روی کلید  کلیک کنید.

حالا به صفحه اول یاهو هدایت می‌شوید. همان‌طور که از آیکون گوشه سمت راست بالای صفحه که در تصویر زیر با فلش قرمزرنگ علامت‌گذاری شده است مشخص است، شما اکنون با حساب کاربری خود وارد سایت یاهو شده‌اید. برای ورود به محیط ایمیل خود باید بر روی آیکون نامه که در تصویر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است کلیک کنید.

به‌احتمال‌زیاد پیامی برای شما ظاهر می‌شود و ضمن خوش‌آمد گویی، پیشنهاد می‌کند به‌صورت تصویری نحوه کار با ایمیل یاهو را فرابگیرید. علی‌الحساب علامت ضربدر را که در تصویر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است را کلیک کنید تا به مرحله بعدی آموزش برویم.

حالا وارد محیط ایمیل یاهو شده‌اید. تمام ایمیل‌های ارسال‌شده به شما در این محیط قابل‌مشاهده است و می‌توانید از همین محیط برای دیگران ایمیل ارسال کنید. حالا برای خروج از این محیط باید ابتدا آیکون حساب کاربری خود در گوشه بالای سمت راست صفحه را که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است کلیک کنید.

با باز شدن پنجره کوچک حساب کاربری، روی Sign out که در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص‌شده است کلیک کنید تا از ایمیل و حساب کاربری یاهو خود خارج شوید. توجه داشته باشید که اگر این کار را انجام ندهید و صرفاً به بستن مرورگر اکتفا کنید، هر شخص دیگری که بعد از شما، حتی پس از مدتی طولانی با همان مرورگر سایت یاهو را باز کند، به‌راحتی می‌تواند وارد حساب کاربری و ایمیل شما شود.

بار دیگر به صفحه اول سایت یاهو هدایت می‌شوید. توجه داشته باشید که اگر به‌طور کامل از حساب کاربری خود خارج‌شده باشید، در گوشه سمت راست بالای صفحه، مانند تصویر زیر که با فلش زردرنگ مشخص‌شده است، باید دکمه Sign in وجود داشته باشد. اگر نام کاربری خود را در آنجا مشاهده کردید، یعنی هنوز از حساب کاربری خود خارج نشده‌اید.

هنگام ثبت‌نام در سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها، وقتی از شما آدرس ایمیل می‌خواهد، در محلی که از شما می‌خواهد رمز عبور خود را وارد کنید، نباید رمز عبور ایمیل خود را وارد کنید. درواقع آن سایت یا اپلیکیشن از شما خواسته است تا برای خود یک رمز برای استفاده از خدمات آن‌ها انتخاب کنید. پس از ساخت ایمیل در هیچ سرویس، اپلیکیشن و سایتی از رمز عبور ایمیل خود استفاده نکنید و رمزهای دیگری را انتخاب کنید.

امیدوارم آموزش ما تحت عنوان « چگونه ایمیل بسازیم » برای شما مفید بوده باشد. اگر سؤالی درباره ساخت ایمیل دارید، در قسمت نظرات آماده پاسخگویی به شما هستیم.

مطلب قبلی

برندگان هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران معرفی شدند

مطلب بعدی

تاکید بر تحول‌گرایی و پویایی در 30 سالگی همکاران سیستم

21 حالت برای عکاسی از خانواده و جمع دوستان!

چگونه یک عکاس واقعی شویم؟/ 5 درس از عکاس معروف هنری کارتیه برسون

درس‌هایی از عکاسان حرفه‌ای برای عکاسی در سفر

مشکلات رایج ویندوزفون و راه‌های برطرف کردن آن‌ها

ایول
عالی بود
سپاس سپاس (((:

سلام
وقت بخیر
من قبلا جیمیلی داشتم که “دلیت اکانت” کردمش، آیا امکانش هست که بتونم برگردونمش؟

سلام
همون اکانت رو خیر.

حدودا 17 سال پیش بای این موضوع رو آموزش میدادن نه الان ک بدون داشتن ایمیل که حکم اکانت کل زندیگیتو داره عملا یه عقب مونده ای

به هر حال هنوز هستن افرادی که ساخت ایمیل رو بلد نیستن

همونایی که بلد نیستن میتونن اموزش ساخت ایمیل روازاینترنت بگیرن

اینجا هم اینترنته دوست عزیز 🙂

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

پربازدیدترین

اپ‌نت: دفترچه یادداشت ایمن اندرویدی Note Down

اپ‌نت: تمرینات بدنسازی در منزل بدون امکانات با Home Workout – No…

تراشه اکسینوس گلکسی اس 10 سامسونگ هفته آینده معرفی خواهد شد

گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 آپدیت رابط کاربری One UI‌ را دریافت نخواهند…


اپ‌نت: ویجت‌های جذاب هواشناسی با Overdrop Pro

فناوری 4×4 MIMO چیست و آیا در گوشی خود به آن احتیاج داریم؟


فیلتر شدن اینستاگرام صحت ندارد

آخرین مطالب

اپ‌نت: با اپلیکیشن RoughAnimator انیمیشن بسازید!

اپلیکیشن فایل منیجر گوگل با ظاهر و نام جدید Files by Google…

هدست واقعیت مجازی مستقل Vive Focus‌ با قیمت 600 دلار عرضه شد

سامسونگ گوشی تاشوی W2019 خود را با مشخصات یک پرچم‌دار…

تراشه اکسینوس گلکسی اس 10 سامسونگ هفته آینده معرفی خواهد شد

کالبدشکافی مک‌بوک ایر 2018؛ امتیاز تعمیرپذیری ۳/۱۰ از iFixit

چین حالا می‌تواند آدم‌ها را از روی نحوه راه رفتنشان شناسایی…

پیش‌بینی فروش ۲۰ میلیونی برای سری Mate 20 هواوی

سامسونگ گلکسی J4 Core دومین گوشی اندروید گو خود را معرفی کرد

سه چیزی که استفن هاوکینگ پیش از مرگ هشدار داد؛ هوش مصنوعی،…

اپ‌نت: جنگ پیکسلی: دنیای تفنگ‌ها Pixel Combat: World of Guns

ظرفیت شبکه نسل چهار همراه اول در ورزشگاه آزادی دوبرابر شد

دیزنی پلاس نام سرویس استریم محتوای آینده دیزنی خواهد بود

اپلیکیشن استریم موزیک تایدال برای ابزارهای پوشیدنی سامسونگ…

مشکل داغ کردن گوشی هنگام شارژ را هم به مشکلات پیکسل 3 اضافه…

تعریف ما از «کیلوگرم» شاید به زودی تغییر کند!

مصرف دیتا در گوشی اندرویدی خود را چگونه مشاهده کنیم؟

فناوری 4×4 MIMO چیست و آیا در گوشی خود به آن احتیاج…

برداشت اول: بررسی ساعات ابتدایی Red Dead Redemption 2

بررسی آنر 10 (Honor 10)؛ آفتاب پرست!

مطالب ویژه


آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز!

آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس…


جامع و کامل درباره «تورنت»

آموزش/ چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟

مشترک خبرنامه روزانه فارنت شوید

قدرت گرفته از

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

از گزارش این مطلب

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

دانلود رایگان

دانلود رایگان

چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید

سلام دوستان گلم امیدوارم شاد و سلامت باشید .

خب دوستان از اونجایی که خیلی از شما حساب ایمیل ندارید(منظور حساب جیمیل) امروز قصد دارم آموزش ساخت حساب جیمیل با موبایل رو آموزش بدم که خیلی خیلی ساده ست.

خب مرحله به مرحله دقیق میگم تا همه بتونن استفاده کنن

1- اول وارد سایت جیمیل بشید

جهت ورود به سایت اینجا کلیک کنید

2 – روی ساخت حساب جدید کلیک کنید

3 – از بین کشور ها کشور ایران را انتخاب کنید.

(احتمالا به صورت خودکار کشور ایران رو پیدا میکنه ولی اگه پیدا نکرد از بین حروف الفبا حرف اول ایران را پیدا کنید و بزنید بعد کشور ایران را انتخاب کنید)

4 – حالا شماره ی خودتون رو بدون صفر وارد کنید و تایید رو بزنید.

5 – بعد چند دقیقه یه پیام براتون میاد روی اون لینک که تو پیام هست کلیک کنید

6 – خب حالا یه صفحه باز میشه دو رقم آخر شماره تلفن خودتون را وارد کنید و بعدی رو بزنید

7- حالا یه کادر باز میشه به ترتیب قسمت اول اسمتون قسمت دوم فامیلتون بعد گزینه های دیگر شامل تعیین نوع جنست(آقا یا خانم) و تاریخ تولد را پر کنید و گزینه ی بعدی را بزنید.

8 – حالا یه صفحه باز میشه تو قسمت اول اسمی که میخواید اسم جیمیلتون باشه رو وارد کنید یا از بین گزینه ها یه گزینه رو انتخاب کنید و گزینه ی بعدی رو بزنید اگه اسم ایمیلی که انتخاب کردید توسط فرد دیگری انتخاب نشده باشه یه صفحه باز میشه که باید قسمت اول رمز اتخابی برای ایمیلیتون و قسمت دوم هم همون رمز رو تکرار کنید و گزینه ی بعدی رو بزنید و حساب جیمیل شما ساخته میشه.

اگه احیانا اسم ایمیل ثبت شده بود فقط کافیه یه عدد یا حرف به اسمتون اصافه کنید.

در صورتی که مشکلی با توضیحات داشتید میتوانید ویدیو را مشاهده کنید لطفا توجه کنید ویدیو مربوط به نسخه کامپیوتر وب سایت جیمیل است .

سلام ببخشیدوقتی شماره میزنم نه کدمیاد نه جایی واسه نوشتن کد هس تروخداج بدید

سلام شمارتون رو چطوری وارد میکنید ؟ در تلگرام برای این ایدی اسکرین شات بفرستید @daymobile

ببخش

سلام خوبین منون از راهنمایی رایانه چطوری نوشته میشه

سلام ببخشید منظورتون از رایانه چی بود ؟

سلام .من بعد این @وارد میکنم بعدش هرچی مینویسم میگ نامعتبر لطفا بگین چکار کنم

سلام اصلا اینو لازم نیست وارد کنید اگرم وارد میکنی به صورت @gmail.com وارد کنین

همین

بله خیلی آسون

خوبه

ممنون عالی بود

خواهش میکنم

چرا من نمیتونم تو سایتا نظر بدم

نظر شما بعد از تایید مدیران به نمایش در میاد

من ساختم ولی پیام کد فعال سازی برام نیومد

شمارتون رو دوباره بررسی کنید که درست وارد کرده باشید بخصوص در مرحله آخر که باید شمارتون رو تایید کنید

هرکاری که میکنم نمیشه

سلام خب متن خطا رو برامون بفرستید یا بگین کجا مشکل دارید اینجوری که نمیشه راهنماییتون کرد

دکامبیز

چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید

خیلی ازت ممنونم .موفق شدم.

خواهش میکنم – همچنین

هرکاری میکنم نمیشه اکانت ایمیل بسازم چکار باید کرد

آموزش بالا رو دقیق تر بخونین حتما میتونیدبسازین با چه خطایی موجه می شین ؟ بازم اگه نتونستین بسازین از بخش تماس با ما که در بالای صفحه هست برامون شماره تماستون رو بفرستید تا ما یک اکانت جیمیل براتون بسازیم

بسیار عالی

ممنون

سلام خسته نباشید من وقتی وارد میشم همون ایمیل قبلی میاد گزینه ساخت حساب جدید نداره

سلام برای ساخت حساب جدی باید به لینک زیر مراجعه کنید https://accounts.google.com/SignUp

سلام.ایمیل ساختم ولی رمز چهار رقمی واسم نیومد. چیکار کنم؟؟؟

روی گزینه دریافت مجدد کد فعالسازی کلیک کنید

سلام ممنون ازجوابتون من برای گوشیم بسته اینترنتی خریدم وازطریق گوشیم خواسم برای گوشیم ایمیل بسازم اما واردصفحه اصلی جیمیل یعنی همون حساب جدیدنمیشه گفتم شاید نتم مشکل داره برای همین ب سایت های دیگه ای رفتم تاببینم نتم کارمیکنه ودیدم ک بله درسته اما واردصفحه اصلی جیمیل نمیشه مدل گوشیم سونی اریکسون یو5 هست لطفاراهنماییم کنید

برای ورود به جیمیل بهتره از مرورگر های دیگه ای مثل اپرا مینی استفاده کنید نه مرورگر خود گوشی

سلام من میخوام برای گوشیم ایمیل بسازم طبق راهی ک گفتین بیش میرم اما واردصفحه جی میل ک میشم نمیگیره حدس زدم شایدبرای اینکه گوشیم بسته اینترنتی نداره واردصفحه نمیشه سوالم اینک خطم بایداینترنت داشته باشه؟وهردفعه ک مییخوام ازایمیل گوشیم استفاده کنم بایدازاینترنت خطم استفاده کنم؟نمیشه بالب تابم برای گوشیم ایمیل بسازم؟لطفابهم اموزش بدین وب ایمیلم جواب بدین ممنون

سلام بله حتما باید اینترنت داشته باشید – چرا با لب تابم میشه ایمیل ساخت تا حدودی آسون ترم هست مراحلش هم تقریبا مثل همین آموزش ساخت ایمیل با موبایل هستش

من می خاهم با رایانه جیمیل گوشی در ست کنم چکار کنم

سلام خب با کامپیوتر هم تقریبا همین جوریه و فقط بعضی گزینه های بیشتری داره

سلام مرسی از برنامتون فقط برای رمز ورود یادم رفته چیکار کنم لطفا جواب بدین.

سلام سلام در صفحه ورود پایینش نوشته برای ورود مشکل دارم اون رو بزن که باید یه مراحل رو طی کنی و بعد احتمالا یه کد به شمارت ارسال میشه یا اگه ایمیل بازیابی زده باشی راحت میتونی بازیابی کنی

خیلی عالی بود
ممنون

خواهش میکنم

علامت دارها توضیح لطفا

متوجه نشدم لطفا کامل و واضح نظر دهید

سلام مدیر سایت میشه یک راهنمایی بهم بکنید لطفا بگید براس ساخت جیمیل موبایل چه قبل چه بعد هزینه داره یانه مثل بقیه ایمیل ها باید تو حسابی پول بریزیم؟ لطفا کاملا توضیح بدید ممنون

سلام خیر هیچ هزینه ای نداره و کاملا رایگان امنیت حسابش هم فوق العاده بالاست

با سلام. خسته نباشید عرض می کنم و کمال تشکر را از شما دارم

با سلام
تشکر از مطلبتون

عالیییییییییییییییییی

آخه اینم شود آآموزش
چه بگویم نگفته هم پیداست

جان!مشکلش چیه

رمز ایمیلمو فراموش کردم چیکارکنم؟؟!!

باید بری به صفحه ورود و روی مشکل در مورد کلیک کنی و اطلاعات کامل رو وارد کنی اگه اطلاعاتت درست باشه و شمارت هم ثبت باشه میتونید رمز جدید بگیرین

AAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLIIIIIIII

سایت زیبا و پر محتوایی دارید خسته نباشید

ممنون

Mar30به منم سربزنید

دسته گلتون درد نکنه….

خواهش میکنم

ممنون از شما مرسی

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

(48185)

 

شما با استفاده از موبایل خود به راحتی میتوانید برای خود حساب جیمیل بسازید و استفاده کنید برای ساخت حساب جدید در Gmail مراحل زیر را دنبال کنید

ابتدا تنظیمات را باز کنید از منو

 

چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید

 

 

 

از قسمت Accounts گزینه Add account را انتخاب کنید

 

 

 

 

از صفحه جدید گزینه New را انتخاب کنید

 

 

 

 

در این قسمت شما باید نام خود را در قسمت First و نام خانوادگی خود را در قسمت Last وارد کنید

 

 

 

 

در این قسمت شما باید برای خود شناسه تعیین کنید ( جیمیل برای خود باید قبلا ایجاد نشده باشد )

 

 

 

 

رمز عبور برای خود تعیین کنید و تکرار کنید رمز عبور را

 

 

 

 

در صورتی که دوست داریت برای پشتیبانی در صورت فراموشی رمز شماره یا ایمیل ثبت کنید گزینه Set up recovery options را انتخاب کنید در صورتی که دوست ندارین گزینه Not now را انتخاب کنید

چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید

 

 

 

 

شماره یا ایمیل برای خود وارد کنید

 

 

 

 

گزینه I accept را انتخاب کنید سپس کد امنیتی را در کادر وارد کنید

 

 

 

 

حساب شما ساخته شد در برنامه Gmail میتوانید ایمیل جدید ارسال کنید یا ایمیل های رسده برای شما را مشاهده کنید

منبع: برا تو

پس از تأیید نظر، با ارسال ایمیل من را مطلع سازید.

سلام
من هر آدرسی برا ساخت جیمیل میزنم میگه قبول نیست قبلا هم ساختم تکراری هم نمیزنم
با فیلتر ..کن هم میرم باز ساخته نمیشع
شما راهیو بلدین بگین لطفا

سلام
متن ارور رو قرار بدین

سلام من می خوام ایمیل درست کنم نمیشه لطفا بگید چجوری درست کنم
جیمیل نه ایمیل

سلام
از چه سرویس دهنده ای ؟
چون ایمیل و جیمیل یکی هستن

سلام .برای ساختن جیمیل مرحله اول که گزینه تنظیمات انتخاب میکنیم وارد میشیم منوها فارسی هست .گزینه Account و مراحل بعدی نداره میشه لطف کنید راهنمایی کنید.

سلام‌ دوستان خوبم
هروقت دیدین که جیمیل یا ایمیل تو گوشی هوواوی ثبت نمیشه ، حتما از فیلتر*کن استفاده کنین.
تنها راهکاره

من میخواهم جمیل باز کنم

کدوم قسمت مشکل دارید ؟

بسیارسازنده بود ممنون

سلام ببخشید من میخوام جیمیل درست کنم مرحله اخرش ک کدامنیتی هست انجام نمیشه

وای توروخداجواب بدید دیگه

سلام
کدی که نمایش میده رو داخل کادر وارد کنید درست میشه

سلام من نام کاربری از کجا بیارم?😭

سلام
باید یک چیزی وارد کنی .
اگه قبلا ساختی یادت رفته با استفاده از شماره تلفن میتونی بازیابی کنی

سلام چرامن حساب کاربری جدیدم رو میزنم میگه دردسترس نیست چیکارکنم

سلام توروخدا جواب بدین …🙏
چرا نمیتونم گوگل پلی رو بروز کنم اخه قبلش به جیمیلم نیاز داره مراحلو که انجام میدم میگه بعدا تلاش کنید چن روزه همینجوریه

سلام
با چیز شکن تست کنید …

چیزشکن دیگه چیه؟لطفا اگه لینکشو دارین بدین که دانلود کنم؟

فیلتر ش… منظورم بود

میشه یه فیلتر *کن معرفی کنین که به گوگل پلی نیاز نداشته باشه؟

داخل گوگل جستجو کنید باید پیدا کنید

زیادجالب نی کمترتبلیغات بزارید

چرا برای جیمل من کد نمیاد؟؟

سلام من یه جیمیل میخوام درست کنم جیمیل رو وارد کردم ولی بمن میگن تاریخ تولد هر چقد میزنم میگه نامعتبر است خواهش میکنم راهنمایی کنید اسم گوشیم سامسونک j5

سلام
مثلا چی وارد میکنید که قبول نمیکنه ؟

سلام
من جیمیل دارم میخوام یه ایمیل بسازم چطورباید ایمیل بسازم وفرق آن با جیمیل چیه؟ لطفا کمکم کنید ممنون.

سلام
جیمیل همون ایمیله دیگه سرویسش اینه در کل یک چیز هستن 😐
سرویس های ایمیل متفاوته مثلا یاهو – گوگل و….

سلام علیکم من جیمیل دارم ولی یکی دیگه میخواهم درست کنم ؛رمز گوشی را می‌خواهد میترسم گوشیم قفل بشود. من از گوشی هیچی بلد نیستم متشکرم

سلام
نه قفل نمیشه . میتونی ب مرورگر هم بسازی

با سلام
یک سوال،من وقتی میخوام ایمیل بسازم یک صفحه باز میشه که میگه شناسایی ناموفق بود و هرکاری میکنم اما ساخته نمیشه حتی با تنظیم دستی هم نمیشه؟؟؟راهنمایی کنید ممنون میشم.

سلام
در صورت امکان شات قرارا بدین

سلام من یه سوال در مورد حذف شدن ایمیل و جیمیل داشتم اینکه تا چه مدت استفاده نشه به طور کامل حذف حساب حذف میشه؟؟؟

سلام
من میخوام بیستا جیمیل بسازم ده اا ک میسازم نمیزاره میگه اتصال ب سرور امکان پذیر نیس راهی
هست بشه تعداد زیادی جیمیل ساخت ممنونم

سلام
با مروگر تست کنید

سلام ببخشید من گوشیمو روت کردم بعد نه میشه جیمیل ساخت نه سیو کرد

سلام
اگه ارور خاصی میده متن ارور رو بگید / همچنین میتونی داخل گوگل جستجو کنی با فایل منیجر یک فایلی هست به اسم host که ویرایش کنی احتمالا درست میشه

ده تا ساختم میگه ورود ب سیستم ممکن نیست لطفا کمکم کن داداش خیلی نیاز دارم جیمیلای زیادی نیاز دارم با کامپیوترم دو بار شماره ک میزنی دیگه نمیده

شبیه ساز نصب کن روی کامپیوتر با اون انجام بده ..
با یک شماره نمیشه تعداد زیاد ساخت باید با چند شماره مختلف انجام بدی …

سلام ثمین هستم دوستتان دارم معلم عزیزم

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم
راهی هست که بشه فهمید روی یک گوشی تا حالا چندتا جیمیل با چه آدرسی ساخته شده؟
میخوام جیمیل های قبلی گوشیم رو برگردونم اما آدرسشون یادم نیست !!!
خواهش میکنم کمکم کنید 🙁

سلام
اگه شماره تلفن ثبت کردی با استفاده از اون میشه فهمید …

تورو خدا دارم وسواس فکری میگیرم به دو تاسوالم جواب بده آقای ذاکری مچکرم

سوالات دقیق مشخص نیست من گفتم اگه میخوای از گوشی حذف کنی از لینکی که دادم استفاده کن اگه ایمیل های دریافتی رو میگی که بالاش سطل آشغال هست برای حذف کردن

اگر این افراد آدرس ایمیل داشتند چرابه شما مراجعه کردند لطفابه این دو سوال جواب بدید

متوجه نشدم !

1 منظورم این بود که چگونه ایمیل وجیمیلهای گذشته رو پاک کرد

اگه منظورت این هست که از گوشی حذف کنی از روش زیرhttps://barato.ir/delete-account-gmail/

سوال دوم چگونه ایمیل وجیمیلهای گذشته رو پاک کنم

چگونه میتوان به ایمیل وجیمیلهای گذشته دست پیدا کرد

اگه منظورت پیام های دریافتی هست که از صندوق دریافتی میتونی مشاهده کنی یا اینکه از بالای صفحه علامت جستجو متن مورد نظر رو جستجو کنی

ساختم ولی چرا وارد اینستا نمیشه اخه

چه ارروی میده ؟ و به چه صورت وارد میکنید ؟

عالی مرسییییی

Kheyli ali mochakeram 🙂

khobe

من هر کاری میکنم نمیشه جونه مادرتون یه زره دیگه توضیع بدید

تا کدوم مرحله پیش رفتی ؟

ببینم چیمیشه

خووووبه

عااااااااااااالی بود

سلام ببخشید یک ماه است که جیمیل من خراب هست ببینید از قبل من یک ایمیل داشتم و تبلتم خراب شد و ریست شد میخوام حالا اکانتم رو برگردانم روی گزینه ی اول یعنی existin میزنم و بعد ایمیل و پسورد رو میزنم بعد یک ثانیه میچرخه میگه مشکل از سرور یا همون اینترنت هست بعد میزنم next بعد میره تو اینترنت ها بعد اینترنت وای فای داریم اما دویست بار هم میرم بازم کار نمی کنه به نمایندگیه تبلتم زنگ زدم گفت باید بیارید یک چیزی به نام call یا calm رو از روی دستگاهتون برداریم یعنی حذف کنیم.
نام تبلتم:
Lenovo S6000 – H
ایدی تلگرام:
danielking@

سلام
با چیز شکن تست کنید باید مشکل رفع بشه

امتحان کردم نشد.

با مرورگر تست کن ببین وارد اکانت میشه ؟!
اگه وارد شد نسخه جدید برنامه جیمیل رو دانلود کن و از اونجا تست کن

سلام من میخوام تو گوشیم جیمیل بسازم اما نمیشه ارور میده میخواستم موجود رو بزنم بازم نشد لطفا خیلی کمکم کنید چون میدونم وبسایتتون عالیه به خاطر همین اومدم اینجا
ایدی تلگرام
Tabarai@

سلام
متن ارور چی هست ؟!

چیزی نوشته نشده اما فقط گزینه رد شدن داره جیمیل معتبر هم میزنم نمیشه لطفا کمکم کنید

دقیقا تا کدوم مرحله پیش رفتی ؟
اگه با گوشی نمیشه با مرورگر بساز بعد با گوشی وارد بشو

سلام ببخشید من تو ساخت اکانت جدید همه کارو انجام میدم اسممو مینویسم ایمیلم میزنم بعد ارور میده میشه کمکم کنید

سلام
متن ارور چی هست ؟

با سلام
ببخشید تو گوشی من قشمت اضافه کردن اکانت اصلا گوگل رو نداره چکار کنم

سلام
اگه برنامه جیمیل رو داری از اونجا انجام بده اگه نداری از لینک زیر دانلود کنhttps://barato.ir/gmail-android/

سلام من یه جیمیل دارم که توی کامپیوتر باز میکنه اما همین جیمیل رو برا گوشی g630 huwiمیزنم نمیاره برای گوگل پلی اینستا رادیو درضمن توی گوگل پلی میزنه اشتباهه ولی توی کامپیوتر میاره

سلام ادرس جیمیل رو برای یه شرکتی فرستادم بعد ازم شناسه خواسته (حالا شناسه یعنی چی و اینکه ازکجا باید بگیرم )با تشکر

سلام… من گوشیمhonor3cهستش از وقتی برنامه جیمیل گوشی رو آپدی کردم نمیشه ایمیل های جدیدو باز کرد و خوند میشه راهنمایی کنین.. ممنونم

خیلی عالی بود مرسی

سلام عالی بود ممنونم

عالییییییییییییی بود ایشالا کربلا برید

اول وقتی امتهان کردم وقتی تموم شد اومد بیرون فک کردم کار نمیکنه بعد که واسه شما Gmailفرستادم فهمیدم خوب کار میکه مرسی

شما خیلی خوبید خیلی مرسی

سلام لطفا کمکم کنین من جیمیل دارم ولی گوشیمو ریست کردم الان که میخوام جیمیلمو بریزم رو تبلتم از صبح تا حالا میگه(هنگام برقراری اتصال با گوگل مشکلی رخ داد لطفا بعدا تلاش فرمایید)ولی هرچی میزنم هیچی به هیچی

ممنونم ازتون من بلد نبودم جمیل درست کنم شما کمکم کردین باتشکر

خوب است

خیلی عالی

سلام.من اسم ایمیلمو دقیق یادم نمیاد.رمزمو یادم میاد.ولی نمیتونم برم اینستا.چون میگه اگه دوباره میخوای برگردی به اکانت قبلیت، به ایمیلت میفرستیم.منم مطمئن نیستم درسته یا نه.دلی تا الان چیزی واسم نیومده

سلام
با نام کاربری هم میتونی وارد بشی ….

عالی

لطفاکمکم کنیدنمیتونم اسمی برای جیمیل خودم بذارم ارورمیده مینویسه قبلاانتخاب شده

خب باید چیزی انتخاب کنی که قبلا ایجاد نشده باشه میتونی بهش عدد یا نقطه اضافه کنی

ببخشیدمن نمیتونم برای خودم یه اسم شناسه انتخاب کنم ارورمیده

متن ارور چی هست ؟

سلام منم دقیقا همون مشکلی رو که اقا علی داره دارم نه میتونم جیمیل جدید بسازم(ارور میده که نام در دسترس نیست)وقتی هم که میخواموار حسابم بشم ارور میده اتصال قابل اعتماد به سرور امکان پذیر نیست لطفا کمکم کن

سلام
معمولا اگه گوشی روت باشه و برنامه های مثل فریدوم نصب کنی اینجوری میشه راه حل هم داخل گوگل سرچ کنید هست که چه کاری انجام بدین

داداش چه طوری می تونم مثل شما همچین سایتی بسازم

کار سختی نیست خواستن توانستن است …

آفرین چقد بلدی:/

ببخشید آقای ذاکری عزیز.
جیمیل رو براحتی میتونم درست کنم. ولی ایمیل نه. اینستا هم جیمیل ازم قبول نمیکنه. ایمیل میخاد.

تفاوت نداره که …
چرا قبول نکنه متن ارور چی هست ؟

با شماره گوشی می تونی بری اینستگرام

عالی بود مرسی

ببخشید من جیمیل دارم میخوام یکی دیگه بسازم اما نمیشه

چه اروری میده ؟

سلام آموزش خوبی بود تشکر می کنم

ببخشید من این برنامه رو با روت از روی گوشیم پاک کردم.میخواستم بدونم راهی نیست تا دوباره نصبش کنم

بله میتویند از پلی استور دانلود و نصب کنید

من پسوردم یادم نی

از گزینه فراموشی رمز استفاده کنید

خوب

دیدگاه شمامن از موقعی که گوشیمو فلش کردم یاهمون کارخانه دیه برام حساب درست نمیکنه همش میگه این نام دردسترس نیست قبلا پنج شیشتا حساب درست کرده بودم ولی الان نمیشه تازه وقتی هم میخوام همون حساب قبلی هم برم نمیشه چیکارکنم بنظرم موقع فلش کردن گوشی یه دیتا یانرم افزاری از گوشیم پاک شده که دیه حساب درست نمیکنه

وقتی میخوای وارد بشی چه ارروی میده ؟

سلام
من وقتی مرحله Newرومیگذرونموشناسه خودم رو واردمیکنم میگه همچین اسمی یافت نشد
چیکارباس کنم؟

سلام
new که بزنی بعد اسم و فامیل وبعدش باید ایمیلی که میخوای بسازی رو وارد کنید – چیزی باید باشه که قبلا ساخته نشده باشه

سلام وقتی میزنم میگه اتصال قابل اعتماد ب سرور امکان پذیر نیست من باید چیکار کنم لطفا جواب بدین

سلام
نباید این ارور رو بده با برنامه های گذر از تحریم تست کنید ببینید مشکل حل میشه

سلام ایا با گوشی وشماره خودم میتونم برای یه گوشی یا شماره ی دیگری ایمیل بسازم و شماره اونها رو بنویسم

سلام
بله میتونید

سلام ببخشید من گوشیم گلکسی جی۵ ولی همچین قسمتی رو نمیتونم پیدا کنم اصلا????????????

در اندروید ۵ کمی تفاوت داره فعلا دسترسی به اندروید ۵ ندارم که برای اونم اضافه کنم – ولی تا حدودی مثل همین هست فقط قسمت اولش تفاوت داره

Salam merci ali bod

سلام مرسی

سلام خیلی خیلی ممنونم عالی بود سایتتونم فوقدالعاده من همین الا جیمیلمو به کمک سایت خوبتون ساختم بازم ممنونم

سلام
شما لطف دارین

ممنون خوبه خوشم اومد

ﺑﺎﺳﻼﻡ ﻭاﻗﻌﺎ ﺳﺎﻳﺖ ﻋﺎﻟﻲ و ﺑﺪﻭﻥ ﻧﻘﺼﻴﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ

سلام
با اینکه ایمیل من درسته ولی موقع درست کردن اکانت میزنه در دسترس نیس

سلام
باید چیزی انتخاب کنید که قبلا ساخته نشده باشه

سلام چطور میتونم با تلفن همراه برای اکانت جی میلم عکس بزارم!؟

سلام
لینک زیر رو ببینید

https://barato.ir/selecting-gmail-picture/

,سلام میشه بگیدعکس خودمون‌روچجوری درپروفایل جیمیل بزاریم ممنون هرکاری میکنم نمیشه

سلام
لینک زیر رو ببینhttps://barato.ir/selecting-gmail-picture/

سلام خسته نباشید ببخشید وقتی وارد جیمیل میشم حساب جدید یا موجود میزنم باز برمیگرده سر نقطه اول چرا

سلام
خب یا باید وارد کنی یا بسازی …

Man vaghti mikham insta berizam email Amo ghabol nemikone

چه اروری میده و ایمیلتون چی هست

سلام خسته نباشید من وقتی میخوام ایمیل رو بزنم مینویسه این نام کاربری وجود ندارد هرکاری میکنم نمیشه حتی از اعداد هم استفاده میکنم‌ولی نمیشه

سلام
اگه قبلا از برنامه ای مثل فریدوم استفاده کردین این مشکل ایجاد میشه باید مشکلو حل کنید تا بشه داخل گوگل رفع وصل شدن جیمیل را جستجو کنید باید باشه روشش

منظور از کد امنیتی چیست؟؟

داخل تصویر حروف و عدد نمایش داده میشه که داخل کادر باید وارد کنی

سلام، من وقتی نام و نام خانوادگی وارد میکنم بعد ایمل رو وارد میکنم یکؤچیزی میاد میگه این نام کار بری در دست سر نیست حتی توی ایمل اعداد هم میزارم باز اون اخطارو میده

سلام
خودش بهت پیشنهاد باید بده که مثلا این نام ها رو میتونی انتخاب کنی …

اصلا هیچی نمیده، پایین دوتا گزینه داره دوباره امتحان کنین، در کردن
درضمن گوشیه من روت مشکل از اون نیست.
من قبلا حساب گوگل خیلی درست کردم بعد همون روز دوباره میخوام درست کنم اون مشکل پیش اومد میشه راهنمایی کنی داداش

چک کن ببین فروشگاه گوگل برات باز میشه .
اگه باز نمیشه مشکل داره داخل گوگل جستجو کن رفع مشکل وصل نشدن گوگل پلی

باسلام برنامه خوبیست ولی میخوام تو‌فیلترشکن جیمل درس کنم راهنمایی بدید

سلام
دقیق نفهمیدم میخوای جیکار کنی :/

سلام اونجایی ک رمز میاد بزنی برا من یه ساعت طولمیکشه بد اخطار میاد شما ب سرور متصل نشدید :|
ولی نتم خیلی قویع ؟؟؟؟ چیکار کنم ؟ ممنون میشم کمکم کنید

سلام
از فیلتر/شکن استفاده کن و تست کن

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیبود مرسی

سلام.خسته نباشید.مرسی از اطلاعات مفیدتون.من این مراحلو رفتم ولی اون قسمت که پسورد و تکرار پسورد میخواد،هر پسوردی که میدم اوکی نمیشه.یا مینویسه poor یا مینویسه short.نمیدونم چیکار کنم.به این مرحله که میرسم گیر میفتم.لطفا راهنماییم کنید.

سلام برای رمز از حروف و عدد استفاده کنید طول باید از شش رقم بیشتر باشه

سلام،ببخشید من می خواستم
ایمیل درست کنم

عالی بود .من چندین بار از اموزشا استفاده کردم ولی موفق ب ساخت نشدم .اما با اولین امتحان ساخت موفق شدم و مد تاییدیش واسم پیامک شد .بازم مرسی از زحماتتون

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

چه جوری ایمیل درست میشه

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

چطور ایمیل بسازیم ؟ چگونه ایمیل بسازیم ؟ بهترین سرویس دهنده ایمیل در جهان کدام است ؟ ایمیل به عنوان یک ابزار بسیار مهم برای ارسال پیام بصورت الکترونیکی بشمار می رود ایمیل امروزه به عنوان یکی از پر کاربرد ترین ابزار برای ارسال اطلاعات بکار می رود در گذشته نامه ها و پیام ها بیشتر به کمک پست ، پیک ، تلگراف ، فاکس ارسال می شد ، اما با گذشت زمان و پیشرفت های حاصل شده در دنیای اینترنت تمامی این روش ها جای خود را به ایمیل داد.

در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک ایمیل در دنیای اینترنت برای خود بسازید تا صندوق الکترونیکی امنی در اینترنت داشته باشید.

از برترین ارائه کنندگان سرویس ایمیل در جهان می توان به جیمیل (متعلق به گوگل) ، ایمیل یاهو ، هات میل متعلق به مایکروسافت و … اشاره کرد ، این سه سرویس دهنده ایمیل در جهان به عنوان قدرتمند ترین ارائه کننده سرویس ایمیل در جهان به شمار می رود . شما با داشتن یک ایمیل از سرویس دهندگان فوق می توانید خدمات بسیار زیادی را از این سرویس دهنده ها دریافت نمایید.

برای ساخت ایمیل در ابتدا باید سرویس دهنده خود را انتخاب کنیم پس از اینکه سرویس دهنده مورد نظر را انتخاب کردیم ساخت ایمیل برای شما بسیار آسان خواهد بود . برای اینکه شما بتوانید براحتی این کار را انجام دهید ما پله به پله ساخت ایمیل را برای شما آموزش می دهیم.

برای ساخت ایمیل باید به صفحه ثبت نام سرویس دهنده های ایمیل دسترسی داشته باشیم ، برای ساخت ایمیل در گوگل به صفحه accounts.google.com/SignUp ، برای ساخت ایمیل در یاهو به صفحه edit.yahoo.com/registration و برای ساخت ایمیل در هات میل به صفحه  signup.live.com/signup وارد شوید .

چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید

در گام دوم باید شما اطلاعات شخصیتان را در فرم ثبت نام پر نمایید. در فرم ثبت نام کلمات زیر بکار رفته است که در روی تصاویر اطلاعات مورد نیاز را در روی تصاویر نوشته ایم .

آموزش تصویری ساخت ایمیل در گوگل

آموزش تصویری ساخت ایمیل در یاهو

اگر به تصاویر بالا توجه کنید براحتی خواهید دید که ساخت ایمیل در این سرویس دهنده ها بسیار آسان است ، برای راحتی شما فرم های ثبت نام ایمیل در این سرویس دهنده ها بصورت کاملا فارسی ارائه شده است ، امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد برای راحتی شما ویدئویی از مراحل سایت ایمیل در این دو سرویس دهنده هم ساخته شده است ، شما را دعوت می کنم از این ویدئو دیدن نمایید.

آموزش ساخت ایمیل در مایکروسافت live.com

یکی دیگر از سرویس دهنده های ایمیل در جهان سیستم ایمیل مایکروسافت است که توسط بسیاری از کاربران ویندوز مورد استفاده قرار میگیرد. این سرویس دهنده بسیار قدرتمند بصورت دو پسوند ارائه خدمت می کند ایمیل های پسوند hotmail و live توسط مایکروسافت ارائه می شود. برای ساخت ایمیل در مایکروسافت ابتدا وارد آدرس اینترنتی https://signup.live.com شوید. ایمیل مورد نظرتان را طبق تصویر زیر براساس پسوند مورد نظرتان انتخاب کنید.

بعد از انتخاب اسم و پسوند ایمیل باید پسورد مورد نظرتون رو طبق تصویر زیر انتخاب کنید. در انتخاب پسورد در ایمیل مایکروسافت باید خیلی دقت کنید چرا که خیلی حساس هست به پسورد هایی به انتخاب میکنید ، استفاده از حروف الفبا به همراه ./!@ و سایر علامات میتونه شما رو در انتخاب یه پسورد قدرتمند کمک کنه.

سپس نام و نام خانوادگی تون رو باید انتخاب کنید

پس از اون باید کشور و تاریخ تولدتون رو به میلادی در فرم زیر وارد کنید

در مرحله آخر کافی هست که کد امنیتی که در تصویر ارائه میشه رو در کادر مورد نظر وارد کنید و وارد صندوق پستی الکترونیکی تون بشید.

یکی دیگر از روش های ساخت ایمیل ، ایمیل های موقت است ، شما با ساختن ایمیل های موقت می توانید برای مدت محدودی از این ایمیل ها استفاده نمایید. از این ایمیل ها برای ثبت نام در سایت ها بیشتر استفاده می گردد تا ایمیل های هر روزه آن ها را در ایمیل اصلی تان نبینید ! ایمیل موقت در ساعات معینی که تعیین می گردد از بین می رود.

برای آشنایی با ایمیل های موقت به مقاله زیر مراجعه نمایید :

بهترین ایمیل موقت : برای ساخت ایمیل موقت کلیک کنید

 

سلام دوستان عزیز نحوه ساخت ایمیل در مایکروسافت هم به این پست اضافه خواهد شد.

مرسی واقعا کارتون عالی بود

عااالی

عالی

سایت شما اکانت مایکروسافت رو توضیح نمی ده – ایمیل گوگل اصلا امن نیست.

باتششکر از شما که باتوجه راهنمائیهای این تارنما توانستم درگوگلل امیل درست کنم

تشکر از کمکتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_42”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA. نُه  ×  8  =  .hide-if-no-js {
display: none !important;
}

در بخش اخبار فناوری زوم تک شما می توانید بهترین اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال کنید. با زوم تک بروز باشید.

در صورت مفید بودن این مقاله حتما نظر خودتان را در پایین مطلب برای ما ارسال کنید

هر گوشی همراهی جدا از سیستم عامل و تنظیماتی که به صورت پیش فرض در اختیار دیگران و بهتر است بگویم کاربران قرار میدهد ، یکسری تنظیمات خاص مربوط به خودش هم دارد که تلفن های همراه با برند سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیستند  .

سامسونگ برای دستیابی به یکسری از بخش های مربوط به تنظیمات ، قسمت هایی از وب سایت و فروشگاه اینترنتی که دارد شما را مجبور به ایجاد حساب کاربری می کند .  حساب کاربری سامسونگ چیست؟ بدون داشتن حساب کاربری شما قادر به دسترسی به فروشگاه های مخصوص دستگاه های سامسونگ نیستید و نمی توانید از امکانات و برنامه های مفید آن استفاده کنید.

در این مطلب می خواهم روش ساختن حساب کاربری سامسونگ را به شما آموزش بدهم.

ابتدا وارد منوی “ setting” بشوید و سپس وارد قسمت “accounts” بشوید .

چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید

روی کلمه ی Samsung را لمس کنید. و کانکشن اینترنت مورد استفاده خود را تعیین کنید و سپس sign up را انتخاب کرده و تیک مربوطه رو انتخاب کنید و Agree را لمس کنید. و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. حال شما توانسته اید اکانت سامسونگ خود را بسازید. 

در صورت مفید بودن این آموزش آن را از طریق کلید G+ (گوگل پلاس ابتدای صفحه ) به اشتراک بگذارید ، همچنین تجربیات و نظرات خودتان در مورد روش های فوق را از طریق بخش نظرات به دیگران اعلام کنید .

نام (اجباری)

آدرس سایت

تصویر امنیتی جدید

فروش تخصصی هارد تحت شبکهفروش تخصصی تجهیزات ذخیره سازی شبکه پاناpanacom.ir

کاملترین فروشگاه داک / شارژر / باکس هاردفروش انواع باکس و نگهدارنده هارد برند اوریکوorico-iran.ir

محافظ برق هادرون (ساخت ایران)گوشی موبایل / تبلت / لپتاپ ( محافظ / تایمر / تبدیل )hadrontavan.com

نماینده انحصاری محصولات ویولینک در ایرانمبدل / باکس هارد / شارژر تخصصی / هاب USB 2.0 و USB 3.0wavlink-iran.com

برای به اشتراک گذاشتن مطالب اجازه لازم نیست اما برای کپی کردن از اطلاعات درج منبع لازم است .(کپی برداری از مطالب بدون درج منبع حرام است)

چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید
چگونه ایمیل بسازیم در گوشی اندروید
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *