چگونه از هک شدن سروش کامپیوتر جلوگیری کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه از هک شدن سروش کامپیوتر جلوگیری کنیم
چگونه از هک شدن سروش کامپیوتر جلوگیری کنیم

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

گزارش

شبکه اجتماعی جیبی مو وارد بازار 4500 میلیارد تومانی…
چگونه از هک شدن سروش کامپیوتر جلوگیری کنیم

سامانه بازرگام، بازار میوه آنلاین شروع به کار کرد

جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای 97 دیجی‌کالا

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

به نظر می‌رسد که شما در بین صفحات گم شده اید، ما به شما کمک می کنیم تا از اینجا به بیرون بروید.




خانه

موبایل

بهترین راه برای جلوگیری از فریب خوردن توسط ایمیل های ساختگی‎

از نظر فنی، هر چیزی که به اینترنت وصل شود، قابلیت هک شدن را داراست. اما راه های مفیدی وجود دارند که می توانید برای محافظت از خود و داده هایتان انجام داده و امکان نفوذ هکرها را سلب کنید.چگونه از هک شدن سروش کامپیوتر جلوگیری کنیم

 در این مطلب شما را با هفت روش جلوگیری از هک شدن توسط هکرها و یا ویروس های مخرب آشنا می کنیم:۱. به ایمیل ها مشکوک باشیدبسیاری از حملات سایبری بوسیله ایمیل های ساده اما مخرب شکل می گیرند. ایمیل یک ابزار مفید برای ارتباط است زیرا بوسیله آن می توان هر چیزی را به هر کسی ارسال کرد؛ اما این مزیت می تواند خطرساز نیز باشد و ریسک امنیتی بالایی را موجب شود. برای مثال، در عمل فیشینگ، ایمیل های به ظاهر بی ضرری به قربانیان ارسال شده و آن ها را به وب سایت هایی تقلبی جهت آپدیت کردن اطلاعات شخصی شان فرا می خوانند. این اطلاعات اخذ شده سپس بر ضد قربانیان استفاده شده و می تواند کلاه برداری های گسترده ای را رقم بزنند.بهترین راه برای جلوگیری از فریب خوردن توسط ایمیل های ساختگی آن است که چک کنید آیا فرستنده همانی است که شما فکر می کنید یا خیر. ابتدا آدرس ایمیل وی را چک کرده و با اطلاعات قبلی خود چک کنید تا از صحت آن مطمئن شوید. برای محکم کاری بیشتر می توانید آدرس IP ارسال کننده را نیز بررسی نمایید. بدین منظور، با کلیک بر روی گزینه Show Original در جیمیل، می توانید اطلاعات پایه ای ایمیل از جمله آدرس IP فرد ارسال کننده را مشاهده کرده و با گوگل کردن (سرچ کردن) این آدرس IP، سرچشمه ایمیل ارسال شده و اطلاعاتی راجع به مکان ارسال آن را بدست آورید.۲. مکان پیوندها را چک کنیدپیام های ناشناخته، حاوی پیوندهایی (لینک هایی) به وب سایت های ناشناخته هستند. گشت و گذار به یک وب سایت ناشناخته می تواند عواقب ناخواسته ای در پی داشته باشد. مثلا ممکن است وب سایتی، به حالت تقلیدی، شکل یک پایگاه اینترنتی معتبر و مورد اعتماد شما را بازسازی کرده و از این طریق اقدام به کلاه برداری فیشینگ و دزدیدن اطلاعات نماید یا بدافزارهای مخربی را به رایانه شما منتقل کند.اگر بار دیگر اغوا شدید که بر روی یکی از این پیوندها کلیک کنید، بهتر است دقیقا بررسی کنید که با این کار به کجا منتقل خواهید شد. برای این منظور، می توانید بوسیله ابزارهایی چون URL X-ray از ماهیت پیوند اطلاع یابید. در نهایت، متوجه باشید که سایت های رمزگذاری شده بوسیله پروتکل HTTPS که حاوی این عبارت در ابتدای آدرس خود و همچنین یک آیکون قفل در کنار آدرس شان هستند، عموما امنیت لازم را دارند.

 

۳. هیچ وقت پیوست ها را باز نکنید (بجز وقتی که واقعا به آن مطمئن هستید)یک قانون مناسب و دقیق، باز نکردن پیوست ها (attachments) بجز وقتی است که ۱۲۰ درصد به آن و فرد فرستنده اش مطمئنید! هکرها خیلی راحت می توانند کدهای بدافزاری را بوسیله باز شدن پیوست های ویروسی به رایانه تان نفوذ دهند.۴. استفاده از احراز هویت دو مرحله ایوقتی بزرگترین کمپانی ها هک می شوند، امکان اینکه رایانه شخصی شما هک شود خیلی محتمل و آسان به نظر می رسد. در احراز هویت دو مرحله ای، از کاربر خواسته می شود ابتدا رمز عبور را وارد کرده و سپس عمل دیگری را جهت احراز هویت اش انجام دهد. برای مثال کدی را که به شماره تلفن همراه اش پیامک می شود، وارد نماید. به این صورت، برای هکرها بسیار سخت و در مواردی غیر ممکن می شود که بتوانند یک ایمیل یا حساب کاربری که از این امکان استفاده می کند را هک کنند. پس همین الان سیستم احراز هویت دو مرحله را در ایمیل و سایر حساب های کاربری خود که این امکان را دارند، فعال نمایید.۵. استفاده از رمزهای عبور پیشرفتهاین توصیه، بسیار بدیهی است اما به آن توجه لازم نمی شود. یک رمز عبور قوی، شامل اعداد بزرگ و کوچک انگلیسی، اعداد، نمادها و نقطه گذاری های متعدد است. هیچگاه رمز عبوری انتخاب نکنید که به اطلاعات شخصی شما چون نام، نام خانوادگی، تاریخ تولید یا نام همسر و فرزندان تان برگردد. بعلاوه، هیچگاه رمزهای عبورتان را در فایلی بر روی رایانه خود ذخیره نکنید و سعی نمایید برای اکانت های مختلف خود از رمزهای عبور جداگانه استفاده کنید.ابزارهای مناسبی چون LastPass  و ۱Password وجود دارند که می توانید از آن ها برای ذخیره امن رمزهای عبور خود و به یاد آوردن ساده آن ها در هنگام لزوم استفاده نمایید. سعی کنید به طور دوره ای و در زمان های کوتاه، رمز عبور حساب های کاربری مهم خود چون ایمیل و حساب های بانکی را تعویض نمایید.

 

روش های جلوگیری از هک شدن توسط هکرها و یا ویروس های مخرب

 ۶. استفاده با احتیاط از فضاهای مجازیاینجا یک قاعده سرانگشتی مناسب داریم: «اگر نمی خواهد مردم به اطلاعات تان دسترسی پیدا کنند، آن ها را منتشر نکنید.» به عبارت دیگر، هر چیزی که آنلاین شود، قابلیت انتشار عمومی آنلاین را نیز خواهد داشت. یکی از راه های انتشار اطلاعات می تواند از طریق فضاهای ابری ناامن (حافظه های آنلاین) باشد. اینکه صاحب یک فضای ابری ادعا می کند بسیار امن است و راهی جهت نفوذ به آن وجود ندارد، مهم نیست؛ مهم این است که به ذهن بسپارید نباید به دیگران اجازه دهید حریم خصوصی تان را تماشا کنند.۷. عدم اشتراک گذاری اطلاعات شخصی بر روی شبکه وای فای عمومیآیا به این فکر می کنید که وقتی در یک کافه نشسته اید و به وای فای آن متصلید، با حساب بانکداری الکترونیک خود یک بلیط هواپیما بخرید؟ در این صورت، باید نسبت به این تلقی خود تجدید نظر کنید چون به امنیت این ارتباط اعتمادی نیست. موضوع مشابهی در مورد رستوران ها، هتل ها و مراکز علمی و کنفرانسی نیز وجود دارد و ترافیک های وای فای در بزرگترین و مجهزترین هتل های جهان نیز در معرض حمله هکرها قرار می گیرند.از آن جایی که راهی برای آگاهی یافتن از این حملات وجود ندارد، بهتر است از قوه عاقله و احتیاط خود استفاده کرده و در مورد استفاده از اینگونه شبکه های بی سیم اینترنتی مراقبت جدی کنید. برای مثال، چک کردن ایمیل یا خریدهای اینترنتی خود را به زمانی دیگر که از شبکه امن خانگی استفاده می کنید، موکول نمایید.

 

اگر به فرض مثال، ضرورتی بوجود آمد و مجبور شدید یک خرید اینترنتی را از طریق یک شبکه وای فای عمومی انجام دهید، استفاده از شبکه خصوصی مجازی (VPN) می تواند یک انتخاب عقلانی باشد چرا که به این وسیله ارتباطات رمزگذاری شده و برای هکرها سخت می شود که بفهمند شما در حال انجام چه گشت و گذارهای اینترنتی و تبادل چه نوع اطلاعاتی هستید.

 

منبع : yjc.ir

 


چند گام بالاتر

فروش ویژه لوازم ساختمانی

تخفیف مواد غذایی تا 30 درصد

وسایل بازی پلاستیکی با تخفیف ویژه

30 % تخفیف ویژه ویدئوت با کد تخفیف : beytoote

خرید انلاین محصولات زناشویی،60 درصد تخفیف

خرید بلیط زیر قیمت بازار

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

اخیرا میلاد نوری، توسعه دهنده شناخته شده در فضای مجازی توانسته است به داده‌ها و شماره تلفن همراه ادمین کانال محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در پیام رسان ایرانی سروش، دسترسی پیدا کند. موضوعی که منجر شد امنیت پیام رسان سروش زیر سوال برود.

میلاد نوری کارشناس فناوری ارتباطات با انتشار تصویری در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

به درخواست دوستان اپلیکیشن پیام‌ رسان سروش رو بررسی کردم.

سروش در یک اقدام بسیار غیرحرفه‌ای از شماره موبایل افراد به عنوان آی‌دی استفاده کرده و در پاسخ وبسرویس‌ها، شما می‌توانید شماره موبایل مدیران کانال‌ها و اعضای گروه‌ها رو مشاهده کنید که از نظر امنیتی فاجعه ست.

به عنوان مثال: در تصویر شماره موبایل ادمین کانال جناب آقای جهرمی (وزیر ارتباطات) رو مشاهده می‌کنید.”چگونه از هک شدن سروش کامپیوتر جلوگیری کنیم

میلاد نوری (Miladᴺᴼᵁᴿᴵ(ツ))، مهندس مکانیک و توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایلی است. او در توئیت‌های جداگانه دیگری به اظهار نظر در خصوص پیام رسان‌های داخلی و امنیت پیام رسان سروش پرداخت. او گفت:

حمایت از اپلیکیشن ایرانی هم معنیش این نیست از هر مزخرفی حمایت کنیم. پیام‌رسان ایرانی ابتدایی ترین مسایل امنیتی رو رعایت نکرده. بعد انتظار دارن همه ازش حمایت کنن. مزخرف، مزخرفه چه ایرانی چه خارجی. اپ خوب هم خوبه. چه ایرانی چه خارجی.

کسی نگفته ایرانی‌ها بلد نیستن یک اپلیکیشن با کیفیت تلگرام تولید کنن. بلکه مدیران و تصمیم‌گیران بلد نیستن کار رو به افرادی که باید بسپارن. همیشه فقط یک رانت مالی/رسانه‌ای رو در اختیار یکسری افراد قرار دادن که خروجیش مشخص بوده. سیستم عامل ملی. پیام رسان ملی و …

کاربری به نام Parsa در توئیتر، این پرسش را مطرح کرد که آیا دسترسی پیامرسان سروش به موقعیت مکانی کاربر، جزء اختیاراتی است که کاربران به این اپ داده‌اند یا به طور پیشفرض در برنامه لحاظ شده است. او نوشت:

در پیامرسان #سروش موقعیت مکانی ارسال میشه، سوالی که پیش میاد دسترسی رو کاربر میده یا پیشفرض در برنامه ارسال میشه؟

بیشتر نظرات کاربران فارسی زبان در توئیتر، دیدی انتقادی نسبت به حریم خصوصی و امنیت پیام رسان سروش داشته است. اما کاربری به نام سیروس نظری دیگر دارد. او معتقد است حجم بالای پیام‌های رد و بدل شده امکان مانیتورینگ آنها را غیرممکن می‌کند. او در توئیتی نوشت:

۴۰ میلیون ایرانی از پیام رسان ها استفاده میکنند اگر هر کدام فقط روزی ۱۰ پیام بفرستند روزانه۴۰۰ میلیون پیام در سیستم یک پیام رسان ذخیره میشود برادر و خواهر عزیز تر از جان: این حجم نیاز به حداقل نیم میلیون کارمند داره برای مانیتورینگ. چیزی که دارن بهتون القا میکنند از اساس وجود نداره

اما نظر سیروس بدون پاسخ نبود. کاربر دیگری به نام جاشوآ که خود را یک توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل معرفی می‌کند، معتقد است برای مانیتورینگ پیام‌ها به افراد حقیقی نیازی نیست. او در پاسخ به توئیت بالا نوشت:

به عنوان یک موبایل اپ دولوپر میگوییم که این مزخرف است. اصلان نیاز به فرد حقیقی برای مانیتورینگ نیست. با یک برنامه نسبتا ساده می‌توان به راحتی پیام‌های غیر رمز گذاری شده را خواند و فیلتر کرد. #فیلترینگ_تلگرام #سروش

کاربر دیگری به نام Behrouz Khezry انتقاد دیگری نیز به اپلیکیشن سروش دارد. بنابر گفته این کاربر پیامرسان سروش فاقد پروتکل امنیتی TLS است. TLS یا پروتکل امنیت لایه انتقال (Transporting Layer Security) وظیفه دارد در برقراری ارتباط بین دو اپلیکیشن در محیط شبکه حریم خصوصی و یکپارچگی اطلاعات را فراهم کند. این کاربرد نقد خود را اینگونه در توئیت‌اش مطرح کرد:

شما فکر کن پیام‌رسان #سروش حتی TLS نداره. حداقل امکانی که برای هر ارتباط با سرور لازمه داشته باشی. من برنامه برای دل خودم می‌نویسم، سرورش این امکان رو داره. اینا که اطلاعات مهم رو رد و بدل می‌کنن دیگه هیچی.

Alireza Hosseinnejad‏ ، کاربری دیگری بود که به تفسیر چرایی عدم اعتماد کاربران به پیام رسان سروش پرداخت. او معتقد است که برای موفقیت یک پیام رسان بومی ، نیاز است تا در سطح جهانی رقابت کند. او در توئیت خود نوشت:

یکی از پیشنیازهای #موفقیت پیام‌رسان‌های داخلی اینه که جهانی فکر و عمل کنند و خود را محدود #ایران نکنند. تجربه حضور بین‌المللی و گرفتن سهم از آن، کیفیت کارشان را بالا خواهد برد و #اعتماد به آنها را افزایش خواهد داد. #آی‌گپ #بله #سروش #ایتا

سئوالی که مطرح است اینه که این پیام‌رسان‌ها چه سازوکار و زیرساختی رو برای حضور و #تجربه بین‌المللی فراهم کرده‌اند؟

اکانت دیگری به نام EMAD نسبت به امنیت اپلیکیشن ایرانی سروش نظر مساعدتری دارد. او با قیاس این پیام رسان با تلگرام گفت:

به اونایی که از ضعف امنیتی پیام رسان #سروش صحبت میکنن و دلیلشون هم انتشار شماره تلفن وزیر ارتباطاته باید بگم تلگرام هم بعد این همه اولدرون الدورن های امنیتی ، باگ مشابه داره خیلی کار سختی نیس استخراج شماره از ای دی تلگرام

تنوع نظرات کاربران بسیار گوناگون است و آنها از مناظر متفاوت به بحث امنیت پیام رسان سروش پرداخته‌اند. یکی از این نظرات متفاوت را کاربری به نام بدیعی داشت. او فارغ از این بحث، معتقد بود حضور افراد با مشخصات واقعی‌شان در فضای مجازی بهتر است. او گفت:

حالا کاری به #سروش ندارم؛ ولی اینکه آی دی هر کسی شماره تلفنش باشه چرا بده؟ مثل واتس اپ بساط فیک بازی ها جمع میشه؛ این خوبیشه

کاربر دیگری به نام amirreza بحث حمایت از کالای ایرانی را مطرح کرد. او معتقد بود نباید به هر قیمتی از کالای ایرانی حمایت کرد. amirreza با انتشار تصویری از یک توئیت دیگر نوشت :

 آقا فرمودن #حمایت_از_کالای_ایرانی اما نه به هر قیمتی… به احترام مردم کشورم از #سروش استفاده نمیکنم #انقلابی_ام_اما_از_سروش_استفاده_نمیکنم #تلگرام

بحث حمایت از کالای ایرانی را می‌توان با توئیت زیر دنبال کرد. کاربری به نام مرادی اسکرین‌شات زیر را منتشر کرد و توئیت میلاد نوری را با این نظر ریپلای کرد:

یک سالی هست که از #سروش استفاده می کنم و به همه هم توصیه کردم استفاده کنند. حتی کانال کلاسم رو به سروش منتقل کردم در جهت حمایت از تولید ملی دیروز این پیام تو تلگرام برام اومد. به کارشناس #سروش پیام دادم دو روزه حتی سین هم نکرده پیام من رو بعد میگن از تولید ملی حمایت کنید

کاربر دیگری به نام Hojjat Jafary در مقام دفاع تمام قد از امنیت پیام رسان سروش برآمد و مدعی شد خود کانال‌هایی را چک کرده و Stringهایی یکسان مشاهده کرد. او تصویر زیر را منتشر کرد و نوشت:

یکی بهم گفت شماره تلفن وزیر رو از تو پیامرسان #سروش در آوردن، من که چک کردم برای همه ی کانال ها یه string ثابت بود، اگه واقعا حفره ی امنیتی داره بگید ولی خواهشا دروغ نگید! آفرین…

یک کاربر دیگر به نام m_karaminejad75 در توئیتر نیز تصویری از داده‌های برخی کانال‌ها در پیام رسان سروش منتشر کرد و نوشت:

تصاویری که مشاهده می فرمایید مربوط به هک شدن #پیام_رسان_ایرانی#سروش است که تمامی اطلاعات مربوط به ادمین کانال ها را افشا کرده! این است امنیت پیام رسان ایرانی! #تلگرام#فیلترینگ#فیلترینگ_تلگرام

چگونه از هک شدن سروش کامپیوتر جلوگیری کنیم

بدیهی است تکراتو هیچ یک از این نظرات را تایید و رد نمی‌کند و صرفا به عنوان نمونه‌ای از نظرات بیشمار کاربران در فضای مجازی، آنها را منتشر می‌کند. همچنین تاکنون تیم پیام رسان سروش نه در وب‌سایت‌ و نه در سایر شبکه‌های اجتماعی‌ هیچگونه واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند.

بیشتر بخوانید :

منبع: تکراتو 

Modal body text goes here.

ارسال

اگه واقعا درست هست لطفا مکان ذخیره این فایل رو بگین تا همه چک کنن چون اینجوری یکی میگه هست یکی میگه نیست یکی یه برنامه دیگه رو چک میکنه میگه
ممنون میشم کحل این فایلهایی که بالا در موردش صحبت شده رو بگین یا اگه با برنامه خاصی این کارو انجام میدن معرفی کنید.
با تشکر از سایت خوبتون

سلام
خیلی راحت می شه تهمت زد و رفت اما خیلی سخته گاهی اثرات تهمت رو از بین بردن

سروش tls ‌نداره!!؟ از دی ماه سال گذشته https یا tls به وضح قابل مشاهده بود در سروش

کافیه سری به وبلاگ سروش بزنید یا روی علامت قفل که نشانه امنیت است کلیک کنید

وبسایت چه ربطی به پیام رسان داره ؟

پسر خوب اون SSL هست نه TLS !!! اول مطالعه کن بعد اسهال نظر کن عزیزم

ایول خوشم اومد

شما بیایین تو سروش اطلاعات هسته ای رو با تلگرام رد و بدل کنین . عااامو دوتا چت میخایی کنی با دوس دخترت میخان بخونن یا لو بره چی بشه؟ فرض بگیریم شماره موبایل فرد لو رفت عکساشم لو میره؟ واقعا چه ملتی داریم. عزیز جان فیسبوک با اون همه ادعا زد رید شما چی میگین؟ منم ی پیام رسان داشته باشم ۲۰۰ هزار نفر توش باشن پیشرفت نمیدم ‌ . باید کاربر بیاد ارتقاع بدن و دارن میدن. خود تلگرام اول اومده بود چی داشت؟ الان چی داره ؟ الان همین نرم افزارای ایرانی مثل موبوگرام دارن میارنش بالا که

تکراتو، ارائه دهنده آخرین اخبار تکنولوژی، اخبار موبایل، اخبار نجوم، اخبار اتومبیل، و در مجموع، آخرین اخبار دنیای فناوری بوده و یکی از بهترین سایت های تکنولوژی ایران است. از جمله مباحثی که میتوانید کاملترین محتوای موجود به زبان فارسی را در تکراتو یافته و مطالعه کنید، میتوان به مقالات زیر اشاره کرد:
خودرو،
اپلیکیشن،
هایما s7 توربو،
هات اسپات آیفون،
حذف ویروس اندروید،
بهترین بازی های پلی استیشن 4،
باز کردن قفل گوشی اندروید،
بهترین گوشی 2018،
مگان 2018،
آموزش اسنپ چت،
پرفروش ترین فیلم های 2017،
اسپورتیج 2018،
بوگاتی شیرون،
رنو سیمبل،
بهترین سریال های خارجی،
تویوتا کرولا 2017،
روت کردن گوشی،
بهترین بازی های آیفون،
بهترین لپ تاپ های 2018،
بهترین گوشی های میان رده 2018،
بهترین سریال های 2017،
هواوی پی 11،
مقایسه هایما S7 توربو با جک S5،
اسکرین شات در ویندوز 10،
تماس تصویری،
آزرا 2017،
بهترین گوشی های هواوی،
بهترین گوشی های سامسونگ،
بهترین گوشی های شیائومی،
شگفت انگیزان 2،
بهترین مودم 4g،
گیف در اینستاگرام،
قیمت روز انواع موتور سیکلت،
بهترین ماشین های 2018،
بهترین خودروهای 2018،
سراتو 2018،
بهترین تبلت های 2017،
بهترین دوربین گوشی،
بهترین بازی های کامپیوتری 2017،
بهترین لپ تاپ های 2017،
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2017،
جستجو در اینستاگرام،
اپلیکیشن 724،
روبیکا،
دیلیت اکانت تلگرام طلایی

محمد قاسمی

10 دی 97 ساعت 21:50

دیدگاهتان را ثبت کنید

با رسیدن به آخرین روز از سال جاری میلادی، در نظرسنجی امشب می‌خواهیم سوالی چالش برانگیز را مطرح کنیم: زبان طراحی کدام‌یک از گوشی های سال 2018 را بیش از سایرین می‌پسندید؟

معین کریمی

10 دی 97 ساعت 21:17

دیدگاهتان را ثبت کنید

چگونه از هک شدن سروش کامپیوتر جلوگیری کنیم

گوشی های ال جی قرار است چه زمانی آپدیت اندروید پای (Android 9 Pie) را دریافت کنند؟ این شرکت سرانجام زمان عرضه آپدیت اندروید 9 برای چند مدل گوشی ال جی را منتشر کرده است.

مختار منوچهرابادی

10 دی 97 ساعت 20:40

دیدگاهتان را ثبت کنید

یک ماجراجوی ثروتمند به نام ویکتور وسکوف اخیرا توانست خود را به عمیق ترین نقطه در اقیانوس اطلس برساند. منطقه یاد شده در درازگودال پورتوریکو قرار دارد.

م. معصوم‌پور

10 دی 97 ساعت 20:05

۲ دیدگاه

در ماه‌های اخیر، قیمت گوشی های آیفون اپل در بازار ایران مانند سایر برندهای تلفن همراه با افزایش روبه‌رو شده است. در ادامه می‌توانید آخرین قیمت گوشی های آیفون ایکس اس، آیفون 10، آیفون 8، آیفون 7 و سایر موبایل های Apple را در روز …

پریسا فولادی

10 دی 97 ساعت 19:30

۲ دیدگاه

این سوال همیشگی بسیاری از مردم است: آیا از استشمام بوی جوراب کثیف ، مریض می‌شویم؟ ما در این مقاله با دلایل علمی به این پرسش، پاسخ می‌دهیم.

مصطفی آرایشگر

10 دی 97 ساعت 18:55

۳ دیدگاه

تصاویر جذاب و بسیار زیبایی توسط یکی از علاقه‌مندان به حیات وحش در کشور هلند از روباه های وحشی به ثبت رسیده است. در این مقاله قصد داریم شما را با انگیزه و تعدادی از تصاویر این عکاس آشنا کنیم.

محمد قاسمی

10 دی 97 ساعت 18:20

۵ دیدگاه

یکی از منابع چینی با انتشار چند عکس از قاب و محافظ نمایشگر سونی اکسپریا XZ4 ، طراحی این گوشی هوشمند را به تصویر کشیده است. به نظر می‌رسد کاربران باید خود را برای محصولی متفاوت آماده کنند.

حسین مرادی

10 دی 97 ساعت 17:45

۵ دیدگاه

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه عنوان کرد یکی از دلایل اصلی فیلترینگ تلگرام، ایجاد ارز دیجیتالی گرام بوده و برای جلوگیری از اخلال در سیستم اقتصادی کشور این تصمیم گرفته شد.

محمد قاسمی

10 دی 97 ساعت 17:10

۶ دیدگاه

مطابق با نظرسنجی هفته گذشته گجت نیوز، اغلب کاربران صاحب گوشی اندرویدی هستند و تمایلی برای مهاجرت به آیفون ندارند. دلایل برخی افراد برای انتخاب‌شان نیز در نوع خود جالب است.

اشکان دولتی

10 دی 97 ساعت 16:35

دیدگاهتان را ثبت کنید

با نزدیک دن به پایان سال 2018، در گیم‌شات با این مقاله نگاهی خواهیم داشت به بهترین‌ فیلم‌های 2018 که شانس بالایی نیز در فصل جوایز خواهند داشت.

محمد قاسمی

10 دی 97 ساعت 16:00

۷ دیدگاه

چند سال پیش، یک جوان 17 ساله چینی برای خرید گوشی آیفون 4 ، راه میانبر را انتخاب کرد و معامله‌ای را انجام داد که متاسفانه برای او بسیار گران تمام شد. بعد از گذشت 7 سال، او دیگر نمی‌تواند زندگی عادی خود را داشته …

محمد قاسمی

10 دی 97 ساعت 15:25

۴ دیدگاه

هواوی وای 7 پرو 2019 (Huawei Y7 Pro 2019) با یک باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد. اگر می‌خواهید با قابلیت‌ها، قیمت و مشخصات فنی مدل 2019 هواوی وای ۷ پرو آشنا شوید، با گجت نیوز همراه باشید.

خرید هاست و دامنه از میزبان فا

طراحی سایت اینترنتی


10 دی 97 ساعت 20:05


10 دی 97 ساعت 09:00


09 دی 97 ساعت 11:20


06 دی 97 ساعت 11:20


04 دی 97 ساعت 19:30


03 دی 97 ساعت 20:24


29 آذر 97 ساعت 20:58


25 آذر 97 ساعت 17:10

چگونه از هک شدن سروش کامپیوتر جلوگیری کنیم
چگونه از هک شدن سروش کامپیوتر جلوگیری کنیم
9


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *