چگونه از سروش مخاطبی را حذف کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه از سروش مخاطبی را حذف کنیم
چگونه از سروش مخاطبی را حذف کنیم

با توجه به اخباری که از رسانه‌ها میشنویم، به نظر میرسد که پیام‌رسان تلگرام هم روزی به سرنوشت Viber و Wechat دچار خواهد شد و دسترسی به آن در ایران مسدود خواهد شد؛ ولی دقیقا مشخص نیست که این اتفاق کِی خواهد افتاد. با توجه به توصیه‌ی مسولان به استفاده نکردن از پیام‌رسان‌های خارچی، در صورتی که تلگرام مسدود شود، احتمالا یکی از پیام‌رسان‌های داخلی به عنوان جانشین آن برای مردم ایران معرفی خواهد شد و از مردم خواسته خواهد شد که دیگر دست از پیام‌رسان‌ها و مسنجر‌های خارجی بکشند و از پیام‌سانِ داخلی استفاده کنند. البته اینکه مردم به این هشدار‌ها یا توصیه‌ها عمل خواهند کرد یا خیر، موضوعی جداگانه است و در این مطلب فرض را بر این میگیرم که مردم به توصیه‌ی مسولین عمل خواهند کرد و بعد از مسدود شدن احتمالیِ تلگرام، روی به استفاده از یک اپلیکیشن پیام‌رسانِ داخلی خواهند آورد. یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای جایگزینیِ تلگرام، اپلیکیشن “سروش” است. بنا بر این خبر در سایت تسنیم، اپلکیشن سروش توسط صدا و سیما ساخته شده و پشتیبانی میشود.

با توجه به توضیحات بالا، تصمیم گرفتیم مطلب جامع و کاملی درباره این اپلیکیشنِ پیام‌رسان و روش استفاده از آن، به همراه ترفند‌های احتمالی آماده کنیم. همراه ما در چه جوری باشید.

نرم‌افزار سروش فعلا در دو نسخه‌ی اندروید و iOS (برای آیفون) ارائه شده است.

برای دانلود نسخه‌ی اندروید، میتوانید برنامه‌ی کافه‌بازار را روی گوشی خود باز کنید و کلمه‌ی “سروش” را جستجو کنید. سپس در نتایج نمایش داده شده، پیام‌رسان سروش را انتخاب کنید تا دانلود آغاز شود. همچنین میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک دانلود پیام‌رسان سروش از کافه‌بازار

چگونه از سروش مخاطبی را حذف کنیم

سروش از فروشگاه Google Play Store هم قابل دانلود است.

لینک دانلود پیام‌رسان سروش از Google Play Store

برای دانلود نسخه‌ی iOS برای گوشی‌های آیفون و آیپد، ابتدا وارد فروشگاه برنامه‌های اپل شوید و عبارت Soroush را جستجو کنید و سپس نرم‌افزار سروش را انتخاب کنید تا کار دانلود آغاز شود.

لینک دانلود نسخه iOS پیام‌رسان سروش از فروشگاه iTunes

وقتی سروش را دانلود کردید، درست مثل همه‌ی اپلیکیشن‌های دیگر، روی گزینه‌ی “نصب” یا Install را انتخاب کنید تا مراحل نصب این اپلیکیشن روی گوشی شما آغاز شود.

پس از نصب، وارد این اپلیکیشن شوید. در اولین صفحه، لازم است زبان مورد نظر خود را از میان زبان‌های موجود انتخاب کنید و سپس گزینه‌ی شبیه به فلش را از پایین سمت راست صفحه انتخاب کنید.

دوباره صفحاتی نمایش داده میشوند که در آن‌ها کمی راجع‌به این اپلیکیشن توضیح داده شده و قابلیت‌ها و امکانات آن شرح داده شده است. برای عبور از این صفحه‌ها لازم است همان گزینه‌ی پایین سمت راست صفحه را انتخاب کنید.

وقتی دوبار این کار را انجام دادید و این ۲‌صفحه را رد کردید، وارد صفحه‌ای خواهید شد که در آن نوشته شده: برای ثبت نام در سروش شما باید قوانین و را مطالعه کنید. قوانین و شرایط و قوانین حریم خصوصی.

روی هر کدام از این واژه‌های قوانین و شرایط و همچنین قوانین حریم خصوصی که کلیک کنید، قوانینِ مربوطه به شما نمایش داده میشوند، اگر قوانین را خواندید و با آن‌ها موافق بودید، تیکِ مقابل گزینه‌ی “من قوانین را خوانده و موافق هستم” را تیک بزنید و از پایین صفحه گزینه‌ی “انجام شد” را انتخاب کنید.

در صفحه‌ی بعد، نام کشورتان را از لیست کشورهای موجود انتخاب کنید و سپس در کادر شماره تلفن، شماره همراه خود را وارد کنید و گزینه‌ی “تیک” در گوشه‌ی بالای صفحه را انتخاب کنید.

اکنون لازم است کمی صبر کنید تا کد فعال‌سازی به شما SMS شود. وقتی کد برای شما اس‌ام‌اس شد، آن را در کادر مربوطه وارد کنید و گزینه‌ی “تیک” را در گوشه بالای صفحه انتخاب کنید. ولی اگر پس از گذشت حدود ۱ دقیقه، کدِ شما SMS نشد و به دستتان نرسید، میتوانید روی گزینه‌ی شبیه به گوشی تلفن کلیک کنید تا با شما تماس گرفته شود و کد به صورت صوتی برای شما خوانده شود. سپس این کد را در کادر مربوطه وارد کنید.

مرحله‌ی بعد باید نام، تصویر و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید. برای قرار دادن عکس روی اکانت، گزینه‌ی شبیه به دوربین را انتخاب کنید و سپس گزینه‌ی گالری را انتخاب کنید تا از میان عکس‌های موجود در گوشیتان، یکی را به عنوان عکس پروفایل قرار دهید. اگر هم میخواهید همین الان از خودتان عکس بگیرید، میتوانید گزینه‌ی دوربین را انتخاب کنید و در همین لحظه از خودتان عکس بگیرید و به عنوان عکس پروفایل قرار دهید.

در قسمت نام هم نام خود را وارد میکنید و در قسمت “اوضاع احوال” هم در صورتی که تمایل دارید، شرح مختصری از اوضاع و احوال کنونیتان مینویسید، منظور از اوضاع احوال در اینجا، همان Status است.

پس از وارد کردن اطلاعات خود، گزینه‌ی شبیه به تیک را از گوشه بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید تا اطلاعات شما ذخیره شود.

در صفحه‌ی اصلیِ پیام‌رسان سروش، گزینه‌ی “کاربران” را انتخاب کنید تا لیست دوستان و اشنایان شما که “سروش” را روی گوشی خود نصب دارند، نمایش داده شود. اکنون روی هر کدام از این دوستان یا آشنایان که تمایل داشتید کلیک کنید تا اطلاعات آن‌ها برای شما نمایش داده شود.

اکنون اگر میخواهید به این فرد پیام بفرستید و چت کنید، گزینه‌ی شبیه به پیام را که در مرکز صفحه، سمت راست قرار دارد را انتخاب کنید تا وارد صفحه‌ی چت با شخص مورد نظر شوید.

اگر هم میخواهید به این فرد زنگ بزنید و با استفاده از سروش، مکالمه‌ی رایگان برقرار کنید، گزینه شبیه به گوشی تلفن را از گوشه‌ی بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید.

با توجه به اینکه اپلیکیشن سروش در بسیاری از جنبه‌ها به اپلیکیشن تلگرام شباهت دارد، احتمالا به راحتی میتوانید روش کار کردن با آن را پیدا کنید. یکی از این کار‌کرد‌ها، ارسال فایل، عکس و فیلم است که دقیقا مشابه اپلیکیشن تلگرام است. برای این کار، کافیست در صفحه‌ی چت با شخص مورد نظر، گزینه‌ی شبیه به سنجاق را از پایین صفحه انتخاب کنید و از میان گزینه‌های موقعیت، فایل، فیلم، عکس و گالری، یکی را انتخاب کنید. سپس فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید و کمی صبر کنید تا ارسال شود.

برای ارسال شکلک در سروش، کافیست وقتی در صحفه‌ی چت با شخص مورد نظر هستید، گزینه‌ی شبیه به شکلک در پایین سمت چپ صفحه را انتخاب کنید و شکلک مورد نظر را انتخاب و ارسال کنید.

برای ارسال استیکر، وقتی وارد قسمت شکلک‌ها شدید، گزینه‌ی “شبیه” به دایره را از میانِ گزینه‌های نمایش داده شده در بالای کادر انتخاب کنید؛ این قسمت، قسمت استیکرهای پیام‌رسان سروش است. اگر از قبل استیکری دانلود نکرده باشید، این قسمت خالی است و باید گزینه‌ی “برو به فروشگاه استیکر” را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه، وارد فروشگاه استیکر سروش خواهید شد. در این صفحه ۳ گزینه با نام‌های جدید، برتر و دسته‌بندی مشاهده خواهید کرد. دقیقا از نام این گزینه‌ها مشخص است که چه کارکردی دارند. برای مشاهده‌ی استیکر‌های جدید، گزینه “جدید” و برای مشاهده‌ی استیکرهای برتر، گزینه “برتر” را انتخاب کنید.

اکنون کافیست پک استیکر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا اطلاعات ان برای شما نمایش داده شود. در صفحه‌ای که باز میشود، گزینه‌ی قرمز رنگ در سمت راست صفحه را انتخاب کنید تا دانلود آغاز شود.

کمی صبر کنید تا دانلود به پایان برسد. وقتی دانلود تمام شد، از این پس استیکر شما در قسمت استیکر‌های “سروش” برای شما نمایش داده میشود و میتوانید از این استیکرها در چت‌های خود استفاده کنید.

برای این کار، ابتدا روی گزینه‌ی منو در گوشه‌ی بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید و گزینه “گروه گفتگو جدید” را انتخاب کنید. سپس لازم است نام گروه و “شعار گروه!” را نیز پر کنید و در صورت تمایل، اگر دوست دارید برای گروه خود عکس قرار دهید گزینه‌ی شبیه به دوربین را انتخاب کنید یک عکس را به عنوان عکس گروه انتخاب کنید. در نهایت گزینه “تیک” را از گوشه بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید.

حالا لازم است افرادی که تمایل دارید عضو گروه شوند را انتخاب کنید. افراد مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه‌ی تیک را از گوشه بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید تا این افراد به گروه اضافه شوند.

چگونه از سروش مخاطبی را حذف کنیم

برای شروع، منو برنامه که در گوشه بالا سمت چپ صفحه قرار دارد را انتخاب کنید و گزینه “کانال جدید” را انتخاب کنید.

اکنون فیلد‌های “نام کانال” و “توضیحات” را پر کنید. در صورت تمایل هم میتوانید با انتخاب گزینه‌ی شبیه به دوربین، برای کانال خود عکس بگذارید.

در مرحله‌ی بعد، باید برای کانال خود یک لینک مشخص کنید و همانطور که میبینید، این لینک به این صورت خواهد بود: www.sapp.ir/chejoori که در اینجا ما نام کانال خود را chejoori انتخاب کردیم و شما هم نام کانال خود را هر چیزی که قرار دهید، به همین صورت، و در ادامه‌ی آدرس ww.sapp.ir خواهد آمد و میتوانید این لینک را برای دوستان و آشنایتان ارسال کنید.

اگر تمایل دارید فرد جدیدی را وارد لیست مخاطبین پیام‌رسانِ سروش کنید، برای شروع لازم است در صفحه‌ی اصلیِ سروش، گزینه‌ی “کاربران” را انتخاب کنید. سپس در صفحه‌ی بعد، گزینه‌ی شبیه به شکلک آدمک را از گوشه پایین صفحه انتخاب کنید و نام و شماره‌ی شخص مورد نظر خود را وارد کنید.

در صفحه ی اصلی پیام‌رسان سروش، روی گزینه‌ی کاربران کلیک کنید و از میان مخاطبانی که نمایش داده میشود، مخاطب مورد نظر را انتخاب کنید.

حالا در صفحه‌ی این مشخصات این مخاطب قرار دارید، باید گزینه‌ی شبیه به ۳‌نقطه را در گوشه بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید و سپس گزینه‌ی “مسدود‌سازی” را انتخاب کنید تا فرد مورد نظر را مسدود یا به اصطلاح، بلاک کنید.

وقتی در صفحه‌ی اصلی پیام‌رسانِ سروش هستید، گزینه‌ی منو در گوشه بالا سمت چپ صفحه را انتخاب کنید و سپس گزینه‌ی “تنظیمات” را انتخاب کنید. حالا گزینه‌ی “حریم خصوصی” را انتخاب کنید و در صفحه‌ی بعد، روی “کاربران مسدود شده” کلیک کنید. اکنون میتوانید افرادی که بلاک کرده‌اید را مشاهده کنید و در صورت تمایل، آن‌ها را از این حالت خارج کنید و آن‌بلاک کنید.

در صفحه‌ی اصلی پیام‌رسان سروش روی گزینه‌ی منو کلیک کنید و گزینه “ارسال پیام گروهی” را انتخاب کنید.

حالا لیست مخاطبین شما نمایش داده میشود و میتوانید هر چند‌تا از آن‌ها را که تمایل دارید، انتخاب کنید و در نهایت گزینه‌ی تایید را از بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید. اکنون صفحه‌ی چتی برای شما باز میشود که هر پیامی در آن ارسال کنید، به صورت همزمان به همه‌ی مخاطبینی که هنگام ایجاد این چت گروهی انتخاب کردید، ارسال میشود.

در صفحه‌ی اصلی، گزینه‌ی منو را از گوشه بالا سمت چپ صفحه انتخاب کنید و وارد “تنظیمات” شوید. حالا گزینه “دانلود خودکار فایل” را انتخاب کنید.

اکنون با دو گزینه با نام‌ها “وقتی از اینترنت موبایل استفاده می‌کنی” و “وقتی از وایفای استفاده می‌کنی” روبرو خواهید شد. هر کدام از این موارد را که انتخاب کنید، پنجره‌ای برای شما باز میشود که ۴‌گزینه برای انتخاب کردن دارد. در صورتی که این گزینه‌ها را انتخاب کنید (کنار آن‌ها را تیک بزنید)، این نوع از فایل‌ها از این پس بدون اینکه لازم باشد شما تایید کنید، روی گوشی شما دریافت میشوند. ولی اگر تیک کنار آن‌ها را بردارید، دیگر هیچ فایلی به صورت خودکار و بدون اجازه‌ی شما دانلود نمیشود و تنها در صورتی که شما تایید کنید، دانلود فایل، عکس یا ویدیوی مورد نظر آغاز خواهد شد.

توجه کنید که در صورتی که تنظیمات این قسمت را به درستی انجام ندهید، ممکن است حجم اینترنت شما خیلی زود‌تر به پایان برسد.

ابتدا وارد قسمت “تنظیمات” و سپس پیام‌ها شوید.

در اینجا گزینه‌ای با نام “ذخیره عکس‌ها و فیلم‌ها در گالری” مشاهده خواهید کرد. اگر این گزینه را فعال کنید، همه‌ی عکس‌ها و فیلم‌هایی که در سروش دریافت میکنید، در گالری گوشی شما هم ذخیره میشوند.

ابتدا وارد قسمت “تنظیمات” و سپس وارد “تغییر پس‌زمینه” شوید. اکنون با انتخاب گزینه‌ی مناسب، میتوانید برای پس‌زمینه‌ی چت‌ها در سروش، رنگ یا تصویر دلخواه را قرار دهید و در نهایت گزینه‌ی تایید در گوشه بالا سمت راست را انتخاب کنید.

نظر شما

رایانامه (ایمیل) *

Website

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

آموزش حذف حساب کاربری سروش ،همانطور که برای ساخت حساب کاربری در یک پیام رسان مراحلی را طی میکنید برای حذف حساب  نیز باید مراحلی را طی کنید . در این مطلب چگونگی حذف اکانت سروش را به شما آموزش میدهیم . با ما همراه باشید

ابتدا وارد برنامه شده و از قسمت بالا ۳ خط کنار اسم سروش را انتخاب کنید.

سپس در منو باز شده تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید.

چگونه از سروش مخاطبی را حذف کنیم

در قسمت تنظیمات روی حساب کاربری خود کلیک کنید.

پس از وارد شدن به حساب کاربری ۳ نقطه بالا سمت راست را بزنید و غیر فعال سازی کاربر(deactivate account) را انتخاب کنید.

و در آخر غیرفعال سازی حساب کاربری را انتخاب کنید و با اینکار اکانت سروش شما برای همیشه حذف میشود.

 

موفق باشید.

سلام میخواستم بپرسم که اگه تو پیام رسان سروش برای کامپیوتر گزینه خروج از حساب کاربری رو انتخاب کنیم اکانت ما حذف میشه؟

سلام نه عزیز تا شما دلیت اکانت نزنی حساب کاربری شما هست

درود برشما.اقا مهدی شما تونستید حساب کاربری پیام رسان سروش رادر کامپیوترتان دیلیت اکانت نمایید؟ اگر تونستید به من هم بگید ممنون میشم.

سلام سروش برای من این گزینه رو نداره فقط خروج از برنامه داره چیکار کنم دیلیت کنم؟

سلام عزیز اول چک کنید ببینید آپدیت هست برنامه یا نه اگه آپدیت باشه مثل آموزش شما میتونید اکانت رو حذف کنی اگرم نیست آپدیتش کنید و ادامه بدیت

سلام من میخوا کاربریمو حذف کنم ولی اصلا گزینشو نداره

سلام عزیز چک کنید آپدیت باشه آپدیت که باشه دقیقا مثل آموزش میتونید حدف کنید حساب کاربدیتون رو

اقا جان مادرتون ولمون کنین به چه زبونی بگم نمیخوام با من غلط کردم سروش باز کردم الان میخوام دلت کنم..اینجوری که نمیشه اخه

سلام سروش من اپدیت هستش ولی این گذینه رو نداره چیکار کنم؟

مثل اینکه گزینه دلیت اکانت رو برداشتن از داخل اپلیکیشن باید صبر کنید تا دوباره فعال شه

آپدیت هست..ولی فقط گزینه log out داره حذف کاربری نداره

مثل اینکه گزینه دلیت اکانت رو برداشتن از داخل اپلیکیشن باید صبر کنید تا دوباره فعال شه

گزینه خروج از برنامه داره اکانت و نمیشه پاک کرد چی کار کنیم ؟؟؟!

تازه بروز رسانی کردم

مثل اینکه گزینه دلیت اکانت رو برداشتن از داخل اپلیکیشن باید صبر کنید تا دوباره فعال شه

سلام باید برید نسخه قدیمی دانلود کنید توی بروز رسانی های جدید این.گزینه رو برداشتن وفعا کار کثیفیه هم کپی برداری کردن که حرام و هم میخوان بزور مارو تو این برنامهکثیف نگه دارن

از کجا نسخه قدیمی دانلود کنیم؟نیس که

سلام . این سروش رو تو لپ تاپ اومدم نصب کنم . همون ابتدا خواستم گزینه run رو بزنم . ارور داد که نمیشه نصب کرد . کلا پشیمون شدم نمیخوامش. میخوام کلا تا همینجایی که نصفه نصب شده رو کلا حذف کنم . . چیکار کنم ؟

سلام میشه یکی ازشماحساب کاربریمودرمیفاایمیل حذف کنید.

سلام من دلیت اکانت کردم به روشی ک گفتین اما وقتی فرداش باز نصب کردم دیدم همه پیاما هست یعنی درواقع دلیت اکانت نشدا بود ولی من همین کارایی ک گفتینو انجام دادم

سلام پیام رسان سروش حذف اکانت رو برداشته تو آپدیتای جدیدش برای دلیت اکانت باید از نسخه قبلی استفاده کنید تا کلا دلیت شه

چرا تو گوشي هاي آيفون نميشه دليت اكانت كرد هرچي ميزنم رو تنظيمات مياد بيرون از برنامه مشكل داره اگر كسي بلده راهنمايي كنه

عزیز مشکل از برنامه هست

همان گزینه ای که شما فرمودید رو زدم ولی بازهم دیگران می توانند پیام بفرستند و پیامی برایشان صادر نمی شود که ایشان یا حساب کاربریشان پاک شده است

سلام عزیز مشکل از پیام رسانه

چگونه از سروش مخاطبی را حذف کنیم

مثل اینکه گزینه دلیت اکانت رو برداشتن!!! کانالی که ایجاد کردیم را نمی تونم حذف کنم و دوباره ایجاد کنم!! از نسخه ویندوز استفاده می کنم. کلی مشکل داره انگار هنوز در مرحله تست و آزمایش هست!!

عزیز مشکل از پیام رسانه سروش اینطوری که دارن روش تبلیغ میکنن قدرتمند نیست

باسلام. احتراما من سروش باورژن۰٫۱۴٫۱ جدیدترین ورژن دسکتاپ رانصب کردم ولی متاسفانه موارد گفته شده فوق در قسمت حریم خصوصی موجود نیست.لطفا راهنمایی فرمایید چطور دیلیت اکانت بشم… تشکر فراوان ازشما…

عزیز مشکل از پیام رسانه سروش اینطوری که دارن روش تبلیغ میکنن قدرتمند نیست سروش اجازه دلیت اکانت رو نمیده اگه میخواید دلیت اکانت کنید باید بریت نسخه های قدیمی رو نصب کنید

درود برشما : جسارتابانصب سروش برروی دسکتاپ ویندوز ۷ باورژن جدید سروش۰٫۱۴٫۱٫٫قصد دارم برخی ازمخاطبین که قبلا عضو سروش نبودند ولی من در اضافه نمودن مخاطبین جدید قبلا آنها راذخیره کرده ام. و الان که جدیدا عضو سروش شده اند درقسمت مخاطبین من قرار میگیرند. میخواهم چند تن ازاین مخاطبین راحذف کنم متاسفانه گزینه حذف کاربر درقسمت نمایش اطلاعات کاربر جهت نسخه ویندوز وجود ندارد. ولی این گزینه برای مخاطبینی که جدیدا عضو سروش شده اند ومن بعد ازعضو شدن آنها به مخاطبینم اضافه کردم موجود هست .. لطفا راهنمایی فرمایید چطور این مخاطبین راحذف کنم.تشکر

سلام سروش من Soroush iOS 2.5.2 Apple.iphone9.1 ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ هستش ک این گزینه ها که گفتی رو اصلا نداره چیکار کنم حساب کاربری حذف شه؟ چ طوری اپدیتش کنم؟

سروش اجازه دلیت اکانت رو نمیده اگه میخواید دلیت اکانت کنید باید بریت نسخه های قدیمی رو نصب کنید

عاقا غلط کردیم سروش نصب کردیم. خوبه حالا؟ بگید چطوری حذف کنیم اکانتمونو. عاقا ما نخوایم سروش باشیم باید کیو ببینیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

آموزش تصویری حذف حساب کاربری در مسنجر ایمو imo بسیاری از دوستان برای حذف کردن حساب کاربری خود بر پیام رسان های مختلف به مشکل…

آموزش حذف حساب کاربری سروش (پاک کردن اکانت در پیام رسان سروش) آموزش حذف حساب کاربری سروش ،همانطور که برای ساخت حساب کاربری در یک…

آموزش ساخت کانال در بهترین پیام رسان ایرانی (سروش) آموزش ساخت کانال در بهترین پیام رسان ایرانی (سروش) ، قصد داریم در این مطلب  آموزش ساخت…

آموزش حذف اکانت پیام رسان ایرانی آی گپ igap حذف حساب کاربری در شبکه های اجتماعی همیشه بدون دردسر نبوده و در بسیاری از این…

آموزش حذف حساب کاربری پیام رسان گپ Gap آموزش حذف حساب کاربری پیام رسان گپ Gap ، پیام رسان گپ که یکی از پیام رسان…

حذف اکانت در مسنجر واتساپ (پاکسازی حساب کاربری در واتس اپ) حذف اکانت در مسنجر واتساپ ، مسنجر واتساپ علاوه بر امکانات گوناگون و کاربردی…

باز نشر مطالب با ذکر نام و لینک منبع مانعی ندارد | Copyright 2017 Liberto , All Rights Reserved

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی رایانه کمک هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

هیواتک | تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵

(53164)

درخواستی کاربران

یکی از مشکلات مسنجر تلگرام این هست که با وجود حذف مخاطب از لیست مخاطبین گوشی باز هم در قسمت مخاطبین برنامه تلگرام نمایش داده میشود که حتی با ورود و خروج هم مخاطب حذف نمیشود حالا فرض کنید شما با شماره انلاین حساب ساخته ای ! بعد بدون حذف حساب از حساب خارج شده باشین بعد فردی بعد از شما وارد حساب با شماره انلاینی که شما قبلا حساب ایجاد کردین میشود تمام مخاطبین شما را مشاهده میکند که این میتونه خیلی خطرناک باشه چون شماره تلفن مخاطبین شما هم برای فرد مورد نظر نمایش داده میشود …. پس بهتر است از شماره های انلاین برای ساخت حساب تلگرام استفاده نکنید یا در صورتی که استفاده کردین حتما در آخر حساب خود را حذف کنید.

خب بریم سر بحث اصلی که حذف مخاطب از لیست مخاطبین برنامه تلگرام هست که همون جوری که گفتم میتونه یکی از مشکلات این برنامه باشه که باید در آینده برطرف بشه

 

چگونه از سروش مخاطبی را حذف کنیم

ابتدا اخرین نسخه از مسنجر تلگرام را از اینجا دانلود کنید و نصب کنید

مخاطبی که میخواهید از لیست حذف شود را انتخاب کنید از بالای صفحه عکس مخاطب را انتخاب کنید

 

 

 

 

در مرحله بعد سه نقطه بالای صفحه را انتخاب کنید و سپس گزینه Delete را انتخاب کنید تا مخاطب شما حذف شود به همین راحتی !

 

 

 

 

web.telegram.org

شماره تلفن خود را وارد کنید کد چهار رقمی به مسنجر تلگرام در گوشی شما ارسال میشود که برای ورود باید کد را در کارد وارد کنید

 

 

از منو بالای صفحه سمت چپ گزینه مشخص شده در تصویر را انتخاب کنید سپس انتخاب گزینه Contacts

 

 

از بالای صفحه گزینه Edit را انتخاب کنید

 

 

حالا مخاطبی که میخواهید حذف کنید را انتخاب کنید سپس گزینه DELETE پایین صفحه را انتخاب کنید تا مخاطب مورد نظر شما حذف شود

 

 

در آخر بازم تاکید میکنم برای ساخت حساب از شماره های انلاین استفاده نکنید منظورم سایت های هست که شماره انلاین دارند میتونید از برنامه شماره مجازی ساز برای ساخت حساب استفاده کنید که میتونید از آموزش زیر استفاده کنید

 

مخاطب را بلاک کنید و سپس از بلاک لیست مخاطب مورد نظر را حذف کنید


چگونه از سروش مخاطبی را حذف کنیم

پس از تأیید نظر، با ارسال ایمیل من را مطلع سازید.

باورم نمیشه که انقدر ساده بود. یک دنیا ممنون

سلام ادمین جان من چند روز پیش دوتاخط گوشی همسرمو رو تلگرام ایکس گوشی خودم نصب کردم ولی مخاطبامون قاطی شدن،بعد هر دورو حذف کردم از گوشی خودم.حتی خط خودمو دیلیت اکانت زدم ولی بازم هرکدوم از مخاطبین گوشیم وارد تلگرام میشه واسه هر دو خط همسرم رو گوشی خودش پیام میره که فلانی وارد تلگرام شد درصورتی که مخاطبای خودمو از تلگراماش پاک کردم.چاره چیه الان؟چطوری وقتی مخاطبای منو نداره ولی جوین شدنشون براش میاد؟

سلام
داخل تلگم ایکس قسمت تنظیماتش برو و بزن حذف تمام مخاطبین بعدش باید درست بشه

سلام حال شما خوبه ببخشید سوال من به تلگرام ربطی نداره ولی خواهش میکنم جواب بدید،،،،،من توی برنامه روبیکا چکار کنم مخاطب حذف بشه توی گوشی حذف کردم ولی توی روبیکا هنوز هست،حتی حذف ونصب هم کردم ولی باز هستش ،،،،،چکار کنم با لغو کاربری هم نمیره ،،،،،،

سلام اگه مخاطبمونو حذف کردیم و اون مخاطب توی کانال ما هم باشه آیا از توی کانال هم حذف میشه یا فقط از مخاطبین ما حذف میشه؟

سلام
فقط از مخاطبین حذف میشه

من تلگرام فردی وهک کرده بودم بعدازاینکه تلگرامشو از روگوشیم پاک کردم الان تمامی کانتکتای تلگرامم رو تلگرامش حالا چکارکنم که پاک بشه

تلگرام ایکس نصب کن تمام مخاطبین رو حذف کن دسترسی مخاطبین رو از گوشی بردار

کدوم تلگرام شمارمو مخفی میکنه؟
ا

سلام من شماره ی شخصی رو تو کنتاکت تلگرامم ذخیره کردم و بعد دلیت کردم شماره منو نداره لطفا میشه بگید شماره ی من براش میوفته یانه ؟

سلام
بله اگه چک کنه نمایش داده میشه (در صورت ارسال پیام)

سلام
من یه مدتی با یکی از دوستام چت میکردم و شماره هم دیگه رو سیو کرده بودیم اما حالا می خواهم وقتی باهاش چت می کنم دیگه شماره من داخل تلگرامش نشون داده نشه.من شماره اش رو هم از داخل ادد لیست تلگرام و هم از داخل دفرچه تلفنم پاک کردم ولی باز هم شماره ام واسش نشون داده میشه و اون هم شماره من رو که سیو کرده بود رو پاک کرده(هم از داخل ادد لیست تلگرام و هم دفترچه تلفن مبایلش) ولی بازهم فایده نداره.چکار کنم؟

سلام ، اگر شماره تلفن شخصی از تلگرام حذف بشه ایا از لیست مخاطبین گوشی هم حذف میشه

با سلام، لطفا پاسخگوی سؤالم باشید، اگر در طَی ١٠ روز (در طَی یک زمان طولانی ) ، فقط یک شماره یک شخص خاص که یک اکانت تلگرام دارد رو، روزی ٢٠ بار مکررا در مخاطبینم اضافه کنم و بعد حذفش کنم، آیا اکانت تلگرام آن شخص ریپورت می شود؟ به عبارت دیگر با مکررا أضافه و بعد حذف زیاد فقط یک مخاطب ، آیا باعث ریپورت شدنش می شوم؟ ( در صورتی که هیچ پیامی در تلگرام بین من و آن شخص رد و بدل نشده.من جز مخاطبین آن شخص یا در لیست بلوک آن شخص هم نیستم، اما “شاید” جزء “مخاطبین خاص “آن شخص باشم از روی “آیدی ” تلگرامم؛درصورتی که آن شخص ابدا شماره ی من رو در مخاطبین ذخیره نداشته و ندارد. إرسال گزینه ی ریپورت و بلوک آن شخص هم از جانب من صورت نگرفته.)
خواهشمندم پاسخگوی سؤالم باشید.منتظر پاسخگوی هستم متشکرم

سلام
خیر ریپورت نمیشه

سلام، من از روشی که گفتین‌برای حذف مخاطبین فقط تونستم تعدادی از اونها رو حذف کنم، ولی برای بعضی ها فقط گزینه دیلیت چت فعاله، و حذف نمیشن، ممنون میشم راهنماییم کنید

با سلام
در تلگرام ایا در صورتی که یک شخص دیلیت اکانت کنه کل شمارش از کانتکت لیست موبایل پاک میشه ؟؟؟ چگونه میشه یرگردوندش؟؟

سلام
بله حذف میشه / اگه تلگرام نداشته باشه نمیشه اضافه کرد

سلام من سه خط متفاوت رو تلگرامم نصب کردم و عبارت همسان سازی رو زدم یکی از خطوط خط تلگرام شرکت هست که بصورت شبکه چندین نفر استفاده میکنن حالا تمام مخاطبین دوتا خط روی خط شرکت هست چیکارکنم تا مخاطبین از روی اون پاک بشه؟ تعدادمخاطبین هم زیاده ونمیشه یکی یکی برم و پاکشون کنم!!

سلام
لینک زیر رو ببییندhttps://barato.ir/delete-all-contacts-telegram/

با سلام و تشکر از سایت عالیتون
میخاستم بگم که من هم دوتا خط دارم، و همکارم هم یک خط داره، ولی فقط یکی از خط هامو ذخیره داره، ولی امروز که گوشیشو چک کرد تو دفترچش، هر دونا خط من اونجا بود، من اصلا این خطمو به هیچ احد الناسی ندادم، یعنی الان هردوتا خطمو داره؟ نمیشه کاریش کرد که خط دوممو از رو گوشیش پاک کنم؟

سلام
باید حذف کنید شماره رو تلگرام خودت دسترسی مخاطبین رو ازش بگیری تا اضافه نشه

سلام
من ۲ تا خط دارم، اما یکی از مخاطبان من یکی از خطامو سیو داره، قبلا با همون خط تلگراممو داشت. اما الان شماره ی طرفو از تو دفترچه تلفن گوشی پاک کردم و تلگرام اون خطو هم دیلیت اکانت کردم، بعد که تلگرامه این خطمو چک کردم، متوجه شدم که اون مخاطبارو دارم همراه با شماره، الان هم ازین روشی که شما گفتین، مخاطبو دیلیت کردم، دوباره که چک کردم، شماره ی طرف پاک شده بود و حتی ای دی خطشم پاک شده بود، میخاستم بدونم الان شماره من از تلگرام اون پاک شده؟ دیگه اثری از اثار من رو گوشیش نیست؟

سلام
اگه شماره شما رو نداره شماره براش ذخیره نمیشه …

سلام ممنون از مطالب خوبتون
چرا تو تلگرام من جلو اسم دوستم نوشته دیلیت اکانت و پروفایلش مشخص نیست ولی تو لیست مخاطبینم هم شمارش و هم پروفایلش مشخصه یعنی دوستم دیگه نمیتونه عکس پروفایل و شماره منو ببینه؟؟ یعنی ممکنه شماره منو دیلیت کرده باشه؟؟

سلام
اکانت رو حذف کرده …. (اینکه داخل مخاطبین هست شاید مجدد اکانت جدید ایجاد کرده)

سلام من از همین راهی ک گفتین از وب تلگرام مخاطبین اضافی رو حذف کردم ولی وقتی تو تلگرام خودم میرم بازم هستن…چجوری اونجا پاک میشه اینجا میمونه…لطفا کمکم کنید حدود ۵۰۰ تا مخاطب اضافی رو تلگراممه

سلام
اگه مخاطبین داخل گوشیت ذخیره نیستن میتونی کلا حذف کنی و فقط اونایی که داخل گوشیت هست رو به لیست اضافه کنی با تلگرام ایکس میشه

سلام ببخشید خواهش میکنم کمک کنید میگم من تلگرام رفیقمو رو گوشیم نصب کردم هرچی مخاطب داشتم رفته برای اون توی تلگرام چطوری پاکشون کنم راهی هست بدون اینکه اون بفهمه

سلام
لینک زیر رو ببییندhttps://barato.ir/delete-all-contacts-telegram/

سلام چجوری میتونم مخاطبایی ک بلاکشون کردمو از بلاک لیستم پاک کنم نمیخوام انبلاکشون کنم کلا میخوام دیگه نباشه ممنون میشم زودتر جوابمو بدید.

سلام
راهی نداره این مورد فعلا

ممنون از اینکه جواب دادی و اینکه میخواستم بدونم اگر انبلاکشون کنم و پاک بشه دوباره میتونن بیان تو تلگرامم و پی ام بدن یا مثلا اگر رباتی رو با انبلاک پاک کنم دوباره دیده میشه

بله میشه اگه ربات باشه stop بزنی نمیتونند پیام بدن / برای شخص هم میتونی ریپورت بزنی که نتونن پیام بدن

سلام میخواستم بدونم من ی شماره جدید خریدم که از شمارش فقط برای تلم استفاده کنم اگه اون شمارمو کسی از مخاطبای سیو شده تو گوشیم نداشته باشه وقتی من جوین میشم برای اونا که من شمارشونو دارم تو گوشیم اما اونا شمارمو ندارن و تو تل هم هستن میفته جوین شدن من

سلام،من شماره یه نفرو توکانتکتام دارم هم تو تلگرام، دستم خورد شماره طرفو گرفت حالا میخوام بدونم توتلگرام منو داره یا نه،در ضمن من شمارشو از گوشیم پاک کردم از تلگرام هم بلاک هم دیلیتش کردم ،ولی میرم رو چتش شمارشو میبینم ممنون میشم جواب بدید

سلام
بله اگه چک کنه میتونه ببینه شمارت رو

سلام خسته نباشید.
من شماره یکی رو که قبلا ذخیره کرده بودم روی گوشیم رو میخواستم کلا حذف کنم ،طوری که نه شمارش تو مخاطبین باشه نه تو تلگرام.
کلا شمارش رو پاک کردم از توی تلگرام هم با روش بالا حذفش کردم،الانم توی مخاطبین تلگرامم نیست .
ولی آیدیشو سرچ میکنم بازم زیر پروفایلش شمارش افتاده.
یعنی شماره منو ذخیره داره؟یا دلیل دیگه ای هست؟؟
ممنون میشم جواب بدین

سلام
اگه حذف کنی از تلگرام نباید شماره نمایش داده بشه (همچنین اگه طرف مقابل شماره رو داشته باشه نمایش داده میشه)

سلام.من میخوام تلگرامم رو به خط جدیدی که خریدم انتقال بدم،سوالم اینه که آیا واسه کسایی که شماره قبلی من رو داشتند،
پیغام join to telegeram میره؟و آیا اون ها شماره جدیدم رو می بینند؟چون نمیخوام شماره جدیدمو داشته باشند و در عین حال میخوام اکانت قبلی خودم رو داشته باشم.
ممنون میشم راهنمایی کنید

ببخشید اگه من شماره یکیو سیو کنم بعد اونوتو یه گروهی اد کنم بعدش شمارشو پاک کنم اون میتونه شماره منو بفهمه؟؟اگه میتونه چیکار باید کرد که شمارم پنهان بشه؟؟

بله متوجه میشه .
میتونی لینک گروه رو بهش بدی …
یا اینکه با شماره مجازی اکانت بسازی (حتما داخل کامپیوتر) و اضافه کنی به گروه (البته قبلش باید رفع ریپورت کنی

عالی بود

ببخشیدمن تلگرامم رو یه گوشی دیگه وصل شدم الان تمام مخاطبینش با اینکه به روشهای بالا پاک کردم دوباره میان تو لیست مخاطبینم میشه بگین چجوری پاکش کنم برا همیشه

ریپم باو

سلام من اکانت تلگرام یکی از دوستام رو داخل گوشیم وارد کردم بعدش هم لاگ اوت کردم الان تمامه شماره های من رو گوشی اون هستش تو کانتکت تلگرامش چکار باید بکنم.

سلام من چن وقت پیش دلیت اکانت زدم بعد الان مجددن وارد تلگرام شدم ولی الان هیچ کدوم از مخاطبین گوشی مو بالا نمیاره علتش چیست؟؟؟

سلام . خسته نباشید ….
ببخشید یکی دوستام سیم کارتشو تو گوشیم گذاشته بود و برداشت . الان مخاطبین اون تو تلگرام من بالا میان.. هروقتم اکانت جدید میسازن هم بالا میان… چیکار کنم؟ شمارشونم تو گوشیم نیس ظاهرا پاک شدن؟ دلیلش و راه حلش چیه؟
خیلی ممنون…

سلام
باید حذف اکانت کنید و مجدد اکانت جدید ایجاد کنی

خیلی عالی بود، متشکر

سلام
خیلی ممنون مطلبتون عالــــــــی بود من همیشه این مشکل رو داشتم ولی الان به راحتی حل شد.
با تشکر

سلام آقا یه سوال
یه کاربر توسط رباط گروه حدف شده من لینکو براش فرستادم نتونست وارد شه چکار کنم؟

سلام
بعد 24 ساعت درست میشه معمولا اینجوری هست

سلام من یه سیم کارت جدید رو گوشیم گذاشتم اما یه سری شماره از قبل رو حافظه خود گوشی مونده بودن حالا این افراد میتونن شماره جدید منو تو تلگرام ببینن یا نه چون اونا شماره سیم کارت رو ندارن

سلام
اگه پیام بدین اره میبینند

عالی. ممنون از لطفتون

معذرت میخوام چجور دسترسی تلگرام رو از مخاطبین باید گرفت

لینک زیرhttps://barato.ir/disable-permissions-android/

سلام وقت شما بخیر
من 24 فروردین پیام دادم همینجا ممنون از جوابتون.
میخواستم بپرسم که تک تک مخاطبا رو که گفتین حذف کنم از لیست تلگرام حذف کنم یا گوشی. چون از مخاطبین گوشی که میخوام حذف کنم این پیغامو میده. ” شما نمیتوانید این مخاطب را از حسابهای فقط خواندنی حذف کنید اما میتوانید آنها را در لیست مخاطبین پنهان کنید”
یه موردی ام که هست وقتی لاگ اوت میزنم دیگه مخاطبا تو کانتکت گوشی نشون نمیده.
اگه دیلیت اکانت کنم مطمئن تر نیست؟
یا گوشیشو ریست فکتوری کنم

سلام
حذف اکانت کنی کامل مخاطبین حذف میشه برای اینکه مجدد داخل ساخت اکانت جدید اضافه نشن باید از گوشی هم حذف کنی یا اینکه دسترسی تلگرام رو از مخاطبین کامل بگیرید

سلام ببخشید من تلگرام پلاس رو نصب کردم بعد رفتم داخل کانتکتهام دزدم نام دوتا از کانتکتهام تغییر کرده این یعنی چی یعنی اونا شماره منو حذف کردن؟

اول سلام و خسته نباشید خدمت شما
و بعد این که یه سوال داشتم ، چجوری میشه یک نفر که اسم و شمارش تو کانتکت های موبایلم ذخیرست و هم توی تلگرامم با اون نام نشون میدا و بهش پیام میدادم ،
به طور کلی اسمش توی تلگرامم حذف شده ! و توی لیست مخاطبین تلگرامم نیست

سلام
اگه حذف شده یعنی حذف اکانت کرده (از گوشی نباید حذف بشه)

الان من افرادی دیگه هم توی لیست دارم که حذف اکانت کردن اما توی تلگرام من اونا رو با نام دلیت اکانت نشون میده
ولی این مخاطب من به کل از لیست مخاطبین تلگرامم غیبش زده و نیست . لطفا برام توضیح دهید.
متشکرم

منظورم این بود که در صورتی که داخل لیست مخاطبین نست حذف کرده …
چت ها رو خودتون حذف کردین یا اینکه یکی وارد اکانت شده و این کارو کرده ….

ببخشید نصف سوالم رو یادم رفت بپرسم . لطفا هم قبلی رو جواب بدین هم اینو
اگر هیچ برنامه مخفی کردن شماره ای مثل پلاس نصب نباشه و شماره طرف مقابل رو هم نداشته باشم اونم شماره منو نداشته باشه و فقظ ایدی داشته باشیم ایا باز هم میتونه شماره منو ببینه ؟ (درصورت نداشتن برنامه پلاس. )

خیر نمیتونه

سلام
برای اینکه کسی شمارم رو توی تلگرام نبینه برنامه تلگرام پلاس نصب کردم و بعدش یه پیغام از طرف تلگرام اومد که یه دستگاه دیگه وارد اکانت شما شده . میهام بدونم بخاطر همین برنامه plus ? هست و اشکالی نداره یا اینکه واقعا خطرناکه؟ چون وقتی برنامه پلاس رو نصب کردم از شماره تلگرامم رو خاست و یه کد برام اومد که وارد کردم و تمام مخاطبین تلگرامم هم توی پلاس دیده میشه. لطفا بگین مشکلی هست یا نه

سلام
بله به خاطر اون هست خطری نداره

سلام
قبلا یک نفر رو با ایدی توی تلگرامم ادد کردم وقتی بهش پیام میدم بلافاصله دوتا تیک میخوره ولی هیچوقتم جواب نداد. الان که طبق اموزش شما میخوام حذفش کنم اصلا گزینه دیلیتdelet برا این مخاطب نمایش داده نمیشه ولی بقیه مخاطبام رو به همین روش میتونم حذف کنم چون براشون گزینه دیلیت هست. سوالم اینه 1- ایا ممکنه خطرناک باشه ؟ 2- چکار کنم که هم حذفش کنم و هم اونطرف هم دیگه منو نداشته باشه توی تلگرامش. و اینکه چرا اینجوری هست؟ 3- مهمتر اینکه ایا این شخص ممکنه یوقت دیگر مخاطبین تلگرامم رو ببینه؟

سلام
احتمالا ربات هست با این جور که شما گفتین ….
خیر نمیتونه مخاطبین شما رو ببیننه

با سلام و تشکر از سایت خوبتون
گوشی من خراب شده الان گوشی یکی از فامیلامون دستمه.هیچ مخاطبی ام در قسمت کانتکت ذخیره نکردم .من تلگراممو که قبلا رو گوشی خودم بود رو روی این گوشی باز کردم.مخاطبای گوشی قبلیم همه اومدن تو کانتکت این گوشی.
سوالم اینه که وقتی گوشی رو بخوام به صاحبش برگردونم آیا مخاطبا رو گوشیش میمونه ؟باید چیکار کنم نمونن؟
2- آیا ممکنه بعدا که طرف تلگرام نصب کرد مخاطبای منم براش نشون بده؟ یا پیغام جوین بره براش؟ ممنون میشم زود جواب بدین

سلام
بله باقی میمونه
باید تک تک حذف کنید
بله امکان داره
شما باید حذف کنید بعد دسترسی تلگرام رو از مخاطبین بگیری تا این مشکل ایجاد نشه

سلام خسته نباشیدمن باشماره مامانم تلگرامش روی گوشی خودم نصب کردم حالابرای اینکه مخاطبام ازگوشیش حذف بشه خواستم بدونم منظورتون ازدلیت اکانت اینه که تلگرام خودم بایددلیت کنم یا مال مامانم ازگوشی خودم؟ممنون میشم زودجواب بدین مرسی

اقا لطفا جواب بدین.چطوری من این اکامت مجازی مسنجر تلگرام که باشماره خودم واردش شدمو پاک کنم

سلام.من باشماره خودم وارد این مسنجر تلگرام شدم.یعنی تلگرامی با شمارم ندارم.الان چجوری حذف کنم این اکانت مسنجر تلگرامو

ینی باید حذف اکانت کنم؟؟
چجوری؟؟

لینک زیرhttps://barato.ir/delete-account-telegram/

لطفا کمکم کنید😣چجوری میتونم مخاطبین مسدود شده رو به کلییییی حذف کنم ؟

با مرورگر که وارد بشی باید بتونی گروهی حذف کنی .
با حذف اکانت کامل حذف میشن

سلام
ی سوال حیاتی توروخدا زود جواب بدین
چند وقت پیش با شماره ی نفر وارد تلگرامش شدم خودش هم کد دسترسی به تلگرامش رو بهم داد
حالا تمام مخاطبای من و شماره هاشون رو داره
چیکار کنم ک از روی گوشیش پاک بشه پاک بشن؟

سلام
باید اکانتش رو حذف کنی تنها راه این هست

اکانت اون رو همون موقع خودش دسترسی منو قطع کرد چند روز بعدش هم بهم گفت ک مخاطبام رو داره منم دلیت اکانت کردم الان بازم شماره هارو داره؟

اگه یاداشت کرده داره در غیر این صورت حذف میشه

سلام، تمام مخاطبین گوشی من توی تلگرام خانمم اومده. لطفا کمک کنید تا شر نشده.

سلام من هرکاری می کنم دیلیت نمیشه از آخراون کانتکت دوباره تولیستم هست

سلام
برای حذف کامل ابتدا باید از گوشی حذفش کنی بعد دیلیت اکانت کنی

سلام، خواهش میکنم راهنماییم کنید
من تو تلگرام برای یکی از مخاطبام گزینه edit نداره که اسمش رو ویرایش کنم

سلام
بریا همه باید داشته باشه باید بزنی رو اسمش صفحه جدید که باز شد اون سه نقظه رو انتخاب کنی …

سلام ترو خدا زود جواب بدید
من شماره ی فردی را قبلا سیو کرده بودم
اما توی تلگرام اونو پاک کردم ینی دیلیتش کردم و توی مخاطبینمم دیلیتش کردم اما هنوز گاهی توی مخاطبین تلگرامم میاد
چی کار کنم کلا حذف بشه ؟؟
زود جواب بدید لطفااااااا

سلام
تنها راه حذف اکانت هست و اینکه مجدد اکانت بسازی

?salam chejuri befahmim kasi delete account karde
be gheyr az delete account jure digei esm name hidden ?mizane

چگونه حذف اکانت کنم ؟؟ شماره الان در دست شخص دیگر است سلب امتیاز از من شده ؟؟؟ مممنووونم

اگه از اکانت خارج شدی نمیشه کاری کرد من فکر کردم به اکانت دسترسی داری

سلام . من با سیم کارت اعتباری همراه اول در تلگرام بودم .حالا سلب امتیاز شد و فروخته شد . حالا اون شخص در تلگرام است . ایا اون شخص میتواند شماره تلفن هایی که قبلا در کنتاکت تلگرامم بود را ببیند ؟ اگر میتواند ببیند چه کنم نتواند شماره های سابق تلگرامم را ببیند؟؟ لطفا راهنمایم کنید خیلی ضروریه . مرسی از شما

سلام
بله میتونه / بهتره حذف اکانت کنید .

چگونه حذف اکانت کنم ؟؟ شماره دست اون شخص است ؟

نگه داخل اکانت نیستی ؟ اگه خارج شدی نمیشه کاری کرد دیگه … مگر که خود اون شخص این کارو بکنه

سلام چطوری میشه که من اکانت و شماره کسی را در تلگرام دارم اما در کانتکت گوشی نباشه ؟
یعنی امکانش هست طرف با ذخیره کردن شماره تو تلگرام بیاد ؟

سلام
دسترسی تلگرام رو از مخاطبین بگیرید

سلام اگه مخاطب رو حذف کنم خود مخاطب متوجه میشه ک من حذفش کردم؟

سلام
خیر متوجه نمیشه

یک سوال فنیلطفا جواب بدهید ؟؟؟ شخصی تلگرامش لست سین ریسنتی کرده ، خوب حالا اگر برنامه تلگرام فقط پاک کنه و یکبار دیگه نصب کنه آیا تنظیمات لست سین ریسنتی حذف میشه ؟؟؟ چون من یک شخصی دنبال میکردم لست سین بود برای اشخاصی که شماره اش نداشتن ، با تشکر این بود سوال فنی من ….

سلام
من با یه شماره ای که دست خودم نبود از یه گوشی وارد تلگرام شدم مخاطبا وارد اکانت شدن حالا اونا رو پاک کردم و از لپ تاپ دوباره وارد شدم اما هنوز وقتی کسی اکانت تلگرام رو میریزه دوباره پیغام جوین شدنش میاد.
چرا اینجوری میشه ؟؟؟چیکارش کنم درست بشه؟

سلام
تنها راه این هست که حذف اکانت کنید و از اول اکانت بسازید

واقعأ عالی بود مرسی

سلام . سوال اول. من اسم کسانی را اول بلاک کردم سپس دیلیت کردم . ایا بعد از دیلیت اکانت اسامی بلاک شده در لیست بلاک یوزرز دوباره قابل مشاهده است؟
سوال دوم. حال اگر روش بالا جواب ندهد .ایا میشود بدون انکه انها بلاک کنیم یعنی فقط دیلیت کرده باشیم سپس با روش دیلیت اکانت اسامی مورد نظر کلا حذف می شود ؟ بطوریکه هر بار طرف مقابل join to telegram شود نمی خواهم این پیغام join برای من بیاید به عبارتی برای همیشه حذف شود . تشکر بسیار از شما ….

سلام
بله نمایش داده میشه حذف فقط از قسمت مخاطبین حذف میکنه .
با حذف اکانت و حذف از مخاطبین گوشی دیگه پیام join برای شما ارسال نمیشه

سپاس از شما …

سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون

سلام من یه مشکل خیلی بزرگ دارم. اینه ک اونموقع انلاین نیسم مینویسه انلاینم باید چیکار کنم؟

سلام
معمولا چند ثانیه بعد از خارج شدن اینجووری میشه
بعد از خارج شدن از برنامه برنامه رو کامل ببند (متوقف)

سلام من شخصی رو از کانتکتای گوشیم دیلیت کردم اما بلاک نکردم و از مخاطبین گوشی نیز پاک کردم می خواستم بدونم هر بار که شمارشو وارد مخاطبین کنم و تو کانتکت های تلگراممو بیاد برای اون شخص پیامی فرستاده میشه یا نه؟

سلام
نه فرستاده نمیشه پیامی

با سلام
تلگرام من یه مدتیه وقتی از داخل تلگرام وارد مخاطبین میشم به جای اسم شماره هاشون رو میاره ، یعنی مثلا من یکی رو به اسم علی سیو کردم تو بخش مخاطبین تلگرام فقط شمارشو نشون میده و وقتی باهاش چت میکنم اسمی که خودش گذاشته رو نشون میده ،‌دیلت اکانت زدم درست نشد ،‌همه مخاطبارو پاک کردم درست نشد ،‌به نظرتون باید چیکار کنم ؟؟؟

مخاطبین در جیمیل ذخیره نیست؟؟؟؟
مخاطبینو کپی کنید رو حافظه گوشی

سلام ببخشید یه سوال داشتم..من قبلا شماره یه شخص رو سیو کردم بعد حذف کردم الان تو لیست مخاطبای تلگرامم هرچی حذف میکنم بازم میاد تلگراممو هم حذفونصب میکنیم مبینیم باز تو لیست هست چیکار کنم ک کلا حذف شه حتی با حذفونصب مجدد این شخص تو لیست مخاطبام نباشه؟؟؟ممنون میشم ج سوالمو بدید

تو مخاطبای خود گوشیمم نیست حذفش کردم

باهمون اسمی ک قبلا سیو کردم میاد هرچی ادیت میزنم اسم رو عوض میکنم بازم تلگراممو حذفونصب میکنم باهمون اسم هست توروخدا بگید چیکار کنم کلا حذف شه

لطفا هرکی میدونه جوابمو بده ممنون میشم

ازطریق تلگرام وب وارد تلگرام شوید تغییراتو انجام دهید.https://web.telegram.org

سلام از چه راهی میشه مخاطبایی که بلاک کردیم رو‌از قسمت بلاک هم پاک‌کنیم

سلام از چه راهی میشه مخاطبایی که بلاک کردیم رو‌از قسمت بلاک هم پاک‌کنیم اگه راهی هست و بگید ممنون میشم با سپاس.

ازطریق تلگرام وب وارد تلگرام شوید تغییراتو انجام دهید.https://web.telegram.org

سلام
من تلگرامو وقتی نصب کردم یسری از مخاطبینمو پاک گردم از داخل برنامه
الان پشیمون شدم
راحی واسه برگردونشون هست؟؟
و اینکه اسمه مخاطبینمو تو گوشی عوض کردم.تو تلگرام بطور خودکار عوض نمیشن مثله واتس اپ؟؟
ممنون

سلام
نه راهی نداره برای بازیابی .
نه چون داخل سرور ذخیره میشه و داخل گوشی نیست

سلام … از طریق روش دوم که بلاک کنم چطورى مى تونم از لیست بلاک شده ها هم مخاطب رو حذف کنم ؟؟؟؟

سلام
فعلا امکان حذف از اون قسمت وجود نداره

سلام
ببخشید ولی تلگرام من Edit(ویرایش) نداره تو مخاطبین

سلام
آخرین نسخه رو نصب کنید

سلام داداش من این کارو کردم برا حذف مخاطب ولی گزینه ادیت نیومد . وقتی دوباره رفتم تو سایت وب تل دیگه فقط همون صفحه ای که کد داده بهم باز میشه چیکار کنم من . دمت گرم خیلی منتظرتم

سلام
آخرین نسخه از تلگرام رو نصب کن باید بیاد و اینکه حتما باید وارد پروفایلش بشی یعنی بزنی رو اسمش تا صفحه دوم برات باز بشه

ممنون که پاسخ دادی منم زدم رو اسمش اما ادیتو که میزنم فقط جهت ویرایش میاد وگرنه دلیت نمیاد ..ب جان خودم من الان این شکلیم ????

خب اخرین نسخه برنامه رو دانلود و تست کن چون با نسخه قدیمی نمیشه

سلام اینجا مخاطبینم پاک میشه ولی توی تلگرام فارسی نمیتونم لطفا راهنمایی کنید باتشکر

سلام
از اینجا که حذف کنید باید کلا حذف بشه ….

وااااااای خدا خیرتون بده الهی، عالی بود عالی، از شر کلی مخاطب الکی راحت شدم????

دیدگاه شماسلام میشه کاربران بلاک شده رو کلا از لیست بلاک ها پاک کنیم یعنی نه اینکه unblockکنیم میخام کلا پاک شه و تو بلاک ها هم نباشه اصلا نابود شه

سلام
نه نمیشه

سلام ببخشیدقبلایه خط داشتم به نام کسی بودحالاسوزونده ولی هنوزباهمون خط تلگرام فعاله سوالم آینه راهی هست حتی پیامک به خط نره

سلام
نهراهی نیست .بخواد میتونه وارد بشه

سلام ببخشید من یه مشکلی واسم پیش اومده.من گوشیم تو تلگرام میزد phone flood بعد من شماره ی برادرم رو زدم که کد برای اون بیذد برادرم هم تلگرام داره تا کدو زدم مخاطبای من برای اون رفت مخاطبای اون برای من اومد به هرکسی ام پی ام میده به جای این که با خط خودش پی ام بره با خط من میره.کسی ام به من پی ام میده هم به من میاد هم به برادرم.دیلیت اکنتم کردیدم باز درست نشد.چجوری میشه باز به حالت قبل از زدن شماره تلفن برگریدیم و دیگ پی امامون به هم نره؟

سلام
دیلیت کنی و با شماره دیگه ای بسازی و انتقال بدی (شماره ای که کسی نداره تا این مشکل ایجاد نشه)

سلام من موبوگرام دارم.چطوری میتونم شخصی که بلاکش کردم حتی از تو بلاک لیستمم پاک بشه؟چطوری از تو اون لیست پاکش کنم؟اگ پاک کنم باز هم در حالت بلاک هست یا نه؟؟

سلام
از قسمت بلاک که راحت میتونی خارج کنی … از بلاک خارج کنی خک مثل قبل میتونه پیام بده – کلا نمیشه از بلاک لیست بدون انبلاک کردن حذف کنید

سلام میخاستم بدونم وقتی شماره رو Deleteمیکنیم از مخاطبان او شخص متوجه میشه؟

سلام
بله نام تغییر میکنه

سلام.منم مشکل خانم سایه که درپایین پیام داده را دارم.وقتی تلگرام رانصب کردم وشماره را زدم پیغام داد که کد را برای اون دستگاهی که این شماره روش نصبه میفرستیم.بنظرتون چکارباید کرد؟آیا شماره هام از تلگرام اون طرف پاک شده؟چون یک دیلیت اکانت برام اومده بود ولی من دیلیت اکانت نکرده بودم فقط لاگین اوت کردم.آیا ممکنه اونطرف خودش دیلیت اکانت کرده و مجددا نصب کرده؟خواهشا راهنماییم کن داداش.ممنونم ازت.

سلام
در صورتی که دیلیت نکرده باشید شماره ها نمایش داده میشه ….
احتمال داره …

من به جایی که گفتید رفتم ولی فقط نوشته delete chat لطفا کمکم کنید

اخرین نسخه تلگرام رو نصب کنید

از اخرین نسخه برنامه استفاده کنید

سلام.لطفا سریعا جوابمو بدین خیلی حیاتی و مهمه برام.من یه سیمکارت داشتم باهاش تلگرام پلاس رو نصب کردم بعداز یه مدت login outکردم و ازش استفاده نکردم .بعد صاحب سیمکارت سیمو سوزوند و تلگرام رو روی گوشیش نصب کرد.منم سریع از قسمت active sessions که تلگرام روی گوشیم نصب بود پاک کردم و برام deleted account اومد.حالا میخوام بدونم آیا مخاطبینم که روی اون سیم وفقط توی تلگرامم بودن براش نمایش داده شده؟اگر مخاطبینم هستن جکار باید بکنم؟آیا باید کلا دیلیت اکانت از همین سیم فعالم که توی گوشیم هست بکنم؟خواهش میکنم زودتر جوابمو بدین خیلی حیاتیه!!

سلام
اگه اکانت رو حذف نکردین که نمایش میده – باید حذف کنید راه دیگه ای نداره

سلام. عالی بود واقعا ممنونم

سلام…ب کمکتون نیاز دارم.خیلی قضیه جدیه..توروخدا لطفا سوالم رو با دقت بخونید…
من شماره یکی رو پیدا کردم و رو حافظه داخلی گوشی سیوش کردم…اون شخص شماره منو نداشت ولی من شماره اونو تو گوشی سیو کردم و بعد وارد تلگرام شدم و عکس پروفایلش رو دیدم…هیچ پیامی هم بهش نفرستادم..و برای اینکه نفهمه شماره منو و نفهمه ک شمارشو داشتم،اول مخاطب رو از حافظه گوشی حذف کردم و بعد دلیت اکانت کردم…الان چی میشه؟میفهمه شماره منو؟؟ینی اینطوری میشه ک تو تلگرام مینویسه دلیتد اکانت و زیرش شمارم رو مینویسه؟؟
خواهش میکنم با دقت بخونید و جواب بدید…

سلام
نه در صورتی که پیام ارسال نکنید شماره نمایش داده نمیشه

اگه بخوام با شماره ی کسی تلگرام نصب کنم چیکار کنم مخاطبینم براش ذخیره نشه؟؟؟؟؟

از شبیه ساز اندروید داخل کامپیوتر استفاده کنید

سلام خسته نباشید
من با شماره یه شخص دیگه تلگرام نصب کردم.مخاطبین اون فرد چه تو تلگرام و چه تو گوشیم ذخیره شدن…مخاطبین منم برای اون فرد ذخیره شدن؟؟؟اگه اره چطور میشه حذف کرد؟؟؟
خیلی به کمکتون احتیاج دارم

سلام
داخل تلگرام فقط ذخیره میشه باید حذف اکانت کنید تا به صورت کامل حذف بشه

سلام خسته نباشید.من با شماره ی یه شخص دیگه تلگرام نصب کردم…شماره های اون فرد چه تو لیست مخاطبین تلگرام و چه گوشی هست.شماره های من برای اون ذخیره شده؟اگه اره چطور میشه حذفشون کرد؟؟؟؟

سلام
بله شماره هاداخل اکانت تلگرام ذخیره میشن – باید اکانت رو حذف کنید تا به صورت کامل حذف بشن

سلام.من میخواستم شماره کسی رو از تلگرام حذف کنم و فقط یوزرنیمش برام نمایش داده بشه اما نمیشه.شمارشو از گوشیم حذف کردم.اکانتشم از تلگرام حذف کردم بازم شمارش میاد.چکار باید بکنم؟

سلام
باید شمارش رو حذف کنی بعد حذف اکانت کنی از اول بسازی تا درست بشه

سلام من شماره واکانت کسیو دارم ایا راهی هست بدونم ایشون در کدام گروه عضو هستن

سلام
خیر نمیشه فهمید

سلام یه بار با گوشی داداشم وارد اکانتم شدم بعد مخاطبای گوشیش به تلگرامم اضافه شدن.ایا راهی وجود داره ک مخاطبایی ک با اون دوایس اضافه شدن رو حذف نکرد(نه این ک یکی یکی خودم حذف کنم)!ممنون

سلام
تنها راه حذف اکانت و ساخت اکانت جدید هست

دمتون گرم یه ۳۰۰۰ تا کانتکت اشتباهی کپی شده بود نمیدونستم چیجوری گروهی پاک کنم از تلگرام که با این آموزش و روش تلگرام web,telegram تونستم سلکت کنم و پاک کنم

مرسی داداش

امتحان کردم سیکرت چت هم نمیشه!!!! اکانتش رو پاک کرده، پس چجوری پیام میفرسته!؟؟؟؟؟؟

سلام، یکی تو گروه اسمش هست deleted account و من فکر میکردم اکانتش رو پاک کرده ولی تو گروه پیام میذاره! تو پروفایلش هم نوشته last seen along time ago، فک کردم بلاک هستم ولی چندنفرو تو گروه ادد کردم که بفهمم کیه، برای اونا هم همین نوشته بود!!! درضمن تو صفحه چت، نمیشه چیزی نوشت و فرستاد 😐
الان این کیه؟چیه؟ چجوری اینطوری شده؟

سلام . آیا میشه بدون اینکه کسی بفهمد تو تلگرام ثبت نام کرد ؟
یعنی واسه دیگران پیامش نیاد که عضو شدم ؟

سلام
نمیشه .

سلام من بعضی مخاطب هام رو حذف کردم ولی تو تلگرام حذف نمیشه از آخرین نسخه استفاده میکنم ولی اونجوری که شما گفتید تو قسمتconnectsگزینه editنداره میشه راهنمایی کنید؟

سلام
برای حذف کامل باید حذف اکانت کنید .
از اخرین نسخه تلگرام استفاده کنید

ممنونم،خیلی به دردم خوردر اجرتون با خدا?

سایتتون عالی بود. مرسی و موفق باشید.

سلام مشکله من اینکه ادمینه یه گروهم هستم اعضای که کاربری خودشنو پاک می کنن نه مدیر نه ما ادمینا دیگه نمی تونیم از لیسته اعضا پاک کنیم

سلام
متاسفانه کاریش نمیشه کرد

سلام میخاستم بدونم چطوری میشه از یه گروه لفت داد ولی مطالب قبلیو داشته باشی ینی مثل وقتی که ریمو میکنن مارو و میتونیم از مطالب قبلی استفاده کنیم
ممنون میشم جواب بدین

سلام
با خروج کل چت ها پاک میشه – فکر نکنم بشه کاریش کرد

سلام.میخواستم بدونم اگه خطی که باهاش تلگرام یا دیگرمسنجرهارو فعال و نصب کردیم اگه مسدود بشه بازهم اون مسنجدها مثل تلگرام و واتساپ و لاین باوجودمسدودبودن خط میتونن فعالیت کنن؟

سلام
بله میتونید

سلام میخواستم بدونم اگهخطی که باهاش اکانت تلگرام یا واتساپ یا هر برنامه دیگه ای رو نصب کردیم.مسدود بشه..ایااون اکانت ها هم مسدود میشن و باید اکانت جدید بسازیم یا مشکلی پیش نمیاد؟مخاطبای اکانت ها با وجود مسدود شدم خط میتونن تو اکانت ها پیامی ارسال کننیا اکانت ها از بین میرن؟؟

سلام
نه اکانت مسدود نمیشه ولی اگه خارج بشی نمیتونی وارد بشی دیگه .

سلام. من دو سه ماه پیش یکی از مخاطبین تلگرامم رو پاک کردم ولی الان بشدت کار واجبی دارم راهی هست که بتونم برشگردونم. چون دیلیت رو زدم. یا اگر نمیشه راه دیگه ای هست که شماره اش رو از روی اکانت لاینش پیدا کنم؟؟ متاسفانه برنامه لاین پاک کرده انگار چون نه پستی میزاره نه پی ام میبینه که بتونم از خودش بگیرم. ممنون میشم کمک کنید

سلام
برای اینکه باهاش حرف بزنی یا ایدی یا شماره تلفن نیاز هست راه دیگه ای نیست

با تلگرام یکی وقتی با گوشیمون وارد میشیم کانتکت های ما تو تلگرامش ذخیره میشه ، چجوری میشه پاک کرد اونا رو؟ یا مثلا از روی تلگرام دسکتاپ که چندتا کاربرد وارد میشن، این کانتکت ها ممکنه منتقل شه ، چجوری میشه این کانکت ها رو پاک کرد که دیگه منتقل نشه؟؟؟؟

برای اینکه کلا پاک بشه باید یک بار اکانت رو حذف کنی از اول بسازی راه دیگه ای نداره

سلام.از مطالب خوب شما بهره بردم.متشکرم

سلام مدتی هست ۳۷۵ تا از مخاطبام تلگرام دارند…وقتی میخوام باهاشون تماس تلفنی بگیرم مستقیم توی صفحه تلگرام میره چیکارش کنم.؟

سلام
گزینه تماس بزنی باید تماس گرفته بشه چون تلگرام اصلا قابلیت تماس نداره که بخواد اون هم باز بشه …

web.telegram.org سلام من اینو زدم حالا ارکجا مطمئن بشم که هک نشدم?

لینک زیر رو ببین

https://barato.ir/account-telegram-password/

سلام،من شخصی از تلگرامم حذف کردم ولی دوباره می خواهم ادشون کنم و شماره ایشون هم دارم و هر چی شمارشون سیو می کنم دیگه تو کانتکهای تلگرامم نمی اد؟و نمیخوام هم به اون شخص بگم برای پیام بفرسته تا بتونم ادش کنم،هیچ راهی نیست که خود ایشون متوجه نشود ادشون کنم؟

سلام
اموزش زیر رو ببینید

https://barato.ir/add-contacts-telegram/

با سلام اگه ضحمتی نیست سریع جواب بدین تروخدا
الان من با یکی تاق زدمه بین وبسایت (مال من بود) و (کانال مال طرف)حالا یارو کانال رو داده منم وبسایت رو دادمه (فقط بگم که طرف کانال رو از قسمت تنظیمات تلگرام که یه قسمت داره برایه انتقال اکانت تلگرام به یه خط دیگه بهم داده) الان با اینکه بهم کانال رو داده و خودشم گفته تویه اکانتت نیستم میترسم که داخل اکانت باشه و بیاد کانالو دوباره به خودش انتقال بده!شما یه راهنمایی بکنید از کجا بفهمم فرد دیگری تویه تلگرامم هست یا نه یا اگه هست از کجا بندازمش بیرون از اکانتم تروخدا بگین

سلام
لینک زیر رو ببینید

https://barato.ir/account-telegram-password/

سلام

من یه شماره موبایل ۹۱۹ داشتم برای اولین بار با تلگرام دسکتاپ اکانت ساختم براش
یه مشکل عجیب برام پیش اومده
وقتی میخوام تو مخاطباش یه شماره اضافه کنم به هیچ عنوان اچازه نمده پیغامش هم اینه :

unfortunatrly 0936… did not join telegram yet , but you can send your friend an invitation

we will notify you about any of your contacts who is joining telegram

داستان چیه؟

سلام
میگه شماره ای که وارد کردی تلگرام رو نصب نداره باید نصب کنه و حساب بسازه

سلام خسته نباشید ببخشید این مشکلPhone_number_froodپیش اومد بعد بایه خط ایرانسل واردشدم که مال یکی ازبستگان بود بعدفوری ب خطی که میخواستم عوض کردم اما تمام مخاطبین اون خط همش ب من پی ام میدن.باید چیکارکنم؟

سلام
نمیشه کاری کرد
باز برای خود اون فرد اکانت بساز که به خودش پیام بدن :/

سلام من به روش دیگر فردی را حذف کردم که به شرح زیر است رفتم تو تنظیمات زدم روی یک گزینه و بعد زدم روی گزینه ی بلاکد یوزر و بعد علامت به اضافه رو زدم و روی فرد مورد نظرم کلیک کردم و بعد زدم روی خودش و بعد سه نقطه ی بالا رو زدم و دلیتش کردم ولی هنوز توی بلاکد یوزر هم بود اگه بخواهم به طور کلی حذفش کنم باید چی کار کنم

سلام
امکان حذف از قسمت بلاک شده ها وجود نداره

اگه میشه لینک دانلود ورژنی که میشه بلاک لیستو پاک کردو بزارین دیگه …

سلام.من با یک شماره دیگه توو تلگرام بودم وبا اون شماره عضو ی چندتا گروه.حساب کاربری اون خطو پاک کردم ولی از لیست گروه ها پاک نشده وکسی ام از مدیرا هم نمیتونن ریموو کنن ،به صورت دلیت اکانت بدون و شماره اسم هست.چیکار باید بکنم؟

سلام
اگه حذف اکانت کردی که پاک میشه . اگه هم نکردی که وارد حساب بشو از گروه خارج بشو …

مرسی.اما به صورت دلیت اکانت توو اد لیست گروها باقی مونده و کسی نمیتونه پاکش کنه

خب دیگه مشکل ساز نیست بذار یادگاری بمونه :/

سلام
من چندبار بعضی از مخاطبها مو پاک کردم ولی گاهی اوقات در لیست مخاطب تلگرامم میان بازم
چطوری باید برای همیشه پاکشون کنم؟
ممنون میشم راهنمایی ام کنین
راههای دیگه ایی جر این راهی که شما گفتین و بلد نیستم
ممنونم

سلام
باید از گوشی حذف کنید و یک بار حذف اکانت کنید تا کلا حذف بشه

خوب بود ممنون

Mamnon misham zod javab bedin

مشکلتون چی هست ؟

سلام خسته نباشید.من اون دستور و العملی ه گفتین از قسمت sitting برم تا ببینم کسی وارد اکانتم شده یا نه رو انجام دادم. یه گزینه قرمز بود که روش زدم و بعد اوکی کردم.خب الان اون میتونسته اطلاعات منو ببینه یا ؟؟؟؟؟؟

سلام
اگه کسی داخل اکانتتون بوده همه چیزاتونو میتونسته ببینه

سلام خسته نباشید…
لطفا راهنمایی کنید چطور تاریخچه پیامها و فایلهای داخل کانالهارو میشه پاک کرد مثل گروهها که کلییر هیستوری داشتن ولی کانالها ندارن و سرعت لود شدن تمامی کانالهام اومده پایین به خاطر فایلهای زیاد،ممنون

سلام
نمیتونید شما حذف کنید …

وقتی خودمان یک گروه را میسازیم میشه بعدا اون گروه را منحل کنیم؟ جوری که اون گروه برای دیگر اعضای گروه هم دیگر نمایش داده نشود؟

اگه سوپر گروه باشه کلا همه چیز حذف میشه اگه گروه عادی باشه و خارج بشین هیچ اتفاقی نمیفته

سلام توروخدا زود جواب بدین من یه نفر دلیت اکانت زدم دوباره شمارش سیوکردم و تو مخاطب تلگرامم اومد اما لست سین زده در حالی که لست سین نبود و انلاین بودنش میدیدم توروخدا کمکم کنید چجوری میشه دوباره انلاین بودنش ببینم

وقتی lat seen recntly باشه فقط زمانی شما میبینی آنلاین هستش که اون طرف داخل چت شما باشه

سریع جواب بدین لطفا. من اون راهی ک برای حذف مخاطب گفتینو انجام دادم اما نشد

سایر موارد را امتحان کنید / هر چند همه تست شده و میشه !

سلام ببخشید میتونم درباره واتساپ هم سوال بپرسم؟

سلام
در قسمت برنامه سوال کنید

سلام خسته نباشید مد چندبار دلیت اکانت کردم حالا دیکه تلگرامم نصب نمیشه چیکار کنم

سلام
چند ساعت صبر کنید بعد درست میشه

سلام،‌ببخشید خواهش میکنم زود پاسخ بدین
من اشتباهی دستم خورد و یکی ازمخاطبین تلگرام حذف شد، الان راهی هست که برش گردونم، ؟؟؟

سلام
خیر راهی جود نداره
مگه این که شماره یا آیدی طرف رو داشته باشی

بزارید اینجور بگم وقتی داشتم ب صفحه مخاطب کار میکردم ، دستم خورد روش حذف شد و اسمش ب deleted account تغییر پیدا کرد. قبلا شمارش واسم نمایش داده‌ میشد ولی از وقتی اینجور شده دیگه شمارش نمایش داده نمیشه.
صفحه ش هم رو که باز میکنم پایینش نوشته delete this chat ، دیگه نمیتونم براش پیام بدم ،
راهی هست که این درست بشه؟؟؟؟؟؟

این یعنی طرف اکانتش رو حذف کرده .
نه راهی نداره

سلام خسته.نباشید ببخشید من توی هفته گذشته چندبار دلیت اکانت کردم حالا ک میخوام بازم نصبش کنم نصب نمیشه ارور میده چیکار کنم میشه راهنمای کنید

طرف رو بلک کنین و مطالب مورد نظرتونو پاک کنین… و تا وقتی که اون شخص آنلاین نشده از بلک درش نیارین

ببخشید من خاهش میکنم زود پاسخمو بدیدراستش من تلگرامم رو روی لبتاپم نصب کردم حالا با دوستم چت کردم اما هرچی پاک میکنم چتها رو تا لبتاپوخاموش میکنم وقتی روشن میکنم اون اسم با همه چتها دوباره سرجاشه حتی کلا شمارشو پاک کردم امابازم برم میگرده چطور برای همیشه این چتو پاک کنم؟

باید تلگرامت رو از قسمت tray icon (پایین سمت راست پنجره ویندوز) رو راست کلیک کنی و Quit Telegram رو بزنی و دوباره بازش کنی .

سلام خسته نباشین .میخواستم بپرسم که هیچ راهی نیست که پیام ها و مخاطبین حدف شده داخل تلگرام گوشی برگردونده بشن؟ داخل تلگرام پلاس و موبوگرام

سلام
نه راهی وجود نداره

سلام خسته نباشید.من چطور میتونم لیست مخاطب های تلگرامم رو بلاک و بعد حذف کنم؟ لطفا زودتر راهنماییم کنین چون شماره ام هک شده

سلام
اگه کسی وارد اکانتت شده برو توی setting بعدش privacy و بعدش active session و متن قرمز رو بزن تا هرکی داخل اکانتت هست بیرون انداخته بشه
برای اینم که بخوای مخاطبی رو از تلگرامت پاک کنی میری داخل پروفایل اون شخص و ۳نقطه بالا سمت راست رو میزنی و بعد میزنی روی delete

ممنون از سایت خوبتون ببخشید سوالی داشتم وقتی فایلی رو از تو یه گروه یا کانال دان میکنم فایل قبلیو بعدیشم بطور خودکار دان میشه میخام بدونم چطوری میشه ازین جلوگیری کرد تمام حجم نتمو تموم میکنه
لطفا راهنماییم کنین خیلی ممنون

نمیشه کاریش کرد معمولا گاهی اینطوری میشه با خود تلگرام رفع کنه !
وقتی شروع به دانلود کرد لغوکنید …

خیلی ممنون از راهنماییتون یه سوال دیگه ام داشتم میخاستم بدونم میشه چتا رو هیدن کرد???واینکه من گاهی چتا رو از صفحه اصلی حذف میکنم ولی وقتی رو همون کانتکت که باهاش چت کردم میزنم میبینم چتش هنوز هست و فقط از صفحه اصلی پاک شده و عجیب اینه که این اتفاق گاهی میوفته نه همیشه
میخام بدونم دلیلش چیه. و چطوری میشه کنترل شده این کارو کرد ینی وقتی خاستم چتم جلو چشم نباشه این کارو کنم
مرسی بابت وقتی که میزارن

نه نمیشه فعلا .
کلین هیستور باید بزنید تا حذف بشه . حذف میشه کامل
برای اینکه جلو چشم نباشه دیلیت تنها بزن

سلام وقت بخیر
من تلگرامم به روزه و الان میخوام یه مخاطب رو حذف کنم این ایتم دلیلت رو نداره این ورژن جدید باید چیکار کنم ؟
شمارشم از اد لیست شماره تلفنها حذف کردم ولی بازم نمی شه حذف کرد

سلام
ذاخل نسخه جدید این قابلیت هست
حتما نسخه تلگرام شما جدید نیست

سلام چرا جواب سوالای دیگه منو ندادین؟اصلا سوالام نیستن اینجا؟من عجله دارم اگه مکمکنه زود تر جواب بدبین ممنون میشم

سلام
سوالتون رو مجدد بپرسید

اون کاریو که گفتین انجام دادن تو مخاطبینم نیستن به اسم مخاطبن محلی سیو کرده بودمشون نمیدونید کجا میرن واقعا دارم دیوونه میشم

من یه سوال پرسیدم نیم ساعت پیش و ارسال کردم وبالای پرسشم نوشت در انتظار مدیریت اما الان سوالام که نیستش هیچ جوا سوالمم نیست …لطفا جواب بدین برام حیاطیه

سوالتون چی هست ؟

سلام باعرض خسته نباشید میخواستم بدونم اگر کلا اکانت رو حذف کنم یاهمون دلیتش کنم بعد یکی دیگه بخواد بشماره ای که اکانت تلگامم فعال شد بود برای خودش اکانت تلگرام فعال کنه بازم مخاطبای من برای تلگرام اون نمایش داده میشن؟

شما
شما اگه کلا اکانت رو پاک کنی و با اون شمار روی گوشیت اکانتی فعال نباشه
فرد دیگه میتونه استفاده کنه از اون شماره و اکانت های شما واسش نره

درست متوجه نشدم.یعنی اگر من اکانت هایی که بااون شماره قبلی فعال کرده بودم رو حذف کنم بعد یه نفر دیگه بخواد با اون شماره برای خودش اکانت بسازه اکانت هایی که روی گوشی من باهمون شماره فعال بوده و حذف شده براش نمیره و نمایش داده نمیشه؟یعنی یه اکانت با مخاطین گوشی خودش براش ساخته میشه و مخاطبای اکانت های من یرا اون نمایش داده نمیشن؟این اکانت ها شامل واتساپ و لاین هست یا فقط درباره تلگرام صدق میکنه؟ببینید من اکانت تلگرام رو کلا حذف کردم الان میخوام بدونم ممکنه یه نفره دیگه بخواد باشماره برای خودش اکانت بسازه و مخاطبینی که من در اکانتلگرامم داشتم برای ان نمایش داده میشه یا نه؟و یه سوال دیگه اینکه من باهمین شماره اکانت واتساپ دارم و حالا که تلگرام رو کلا با حساب کاربری حذف کردم اگه شخصی بخواد تلگرام نصب کنه باهاش میتونه به مخاطبین واتساپم هم دسترسی پیدا کنه؟اگر اکانت واتساپ رو حذف کنم شخص دیگه میتونه با اون شماره برای خودش اکانت بسازه؟درصورت تونستن مخاطبای من براش نماش داده میشن؟لازم به ذکره که مخاطبین شماره رو دارن ولی اون شماره مخاطبین رو نداره ممکنه از طریق نصب اکانت بهشون دسترسی پیدا کنه؟واخرین سوال این که اگر قصد کنه با شماره سابق اکانت های من یرای خودش اکانت واتساپ بسازه بعد از نصب احتیاجی نیست کد وارد کنه که اکانتش فعال بشه؟درباره لگرام میدونم باید کد وارد بش ولی واتساپ رو در جریان نیستم ممنون میشم اگر به همه سوالا جواب بدین.با تشکر.

نه نمایش داده نمشه در صورتی که حذف کنید . بله
فقط مخاب داخل تلگرام کپی میشه سایر مسنجر ها اینجوری نیستن در صورتی که شما حذف اکانت کنید دیگه چیزی کپی نمیشه …

تو تلگرام وقتی با یکی حرف میزنی ک ن تو شمارشو داری ن اون شمارتو داره فقط اسم کاربریشو نشون میده درسته.ولی الان طرف شماره منو داره و ذخیره کرده بعد شماره اونم برا من اومده و اسم کاربریش پریده . الان شماره منو ک حذف کرده ولی بازم شمارش برا من میاد و اسم کاربریش نمیاد.راهی وجود داره ک کلا شمارش بره و فقط اسم کاربریش بیاد ینی شمارش از تو تلگرام و گوشیم پاک بشه برا همیشه و فقط اسم کاربری طرف بیاد ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی مهمه برام.تشکر

باید هر دو طرف اکانتشون رو حدف کنند و مجدد بسازند تا درست بشه .

سلام
دوست عزیز می خواستم بدونم میشه پیام های شخصی رو از گوشی دو طرف حذف کرد ینی پیامی که من برای کسی فرستادم رو از هر دو گوشی حذف کنم(با دیلت اکانت یا حذف طرف یا هر چی)

سلام
خیر این امکان وجود نداره

سلام من چندین بار دیلیت کانت کردم,به اون روشیم که گفتید مخاطبین رو بلاک و حذف کردم ولی حتی وقتی با شماره جدید اکانت تلگرام میسازم باز مخاطبین میان من حتی شماره هاشونم پاک کردم,باید چکار کنم ؟؟؟؟خواهشا ج بدید

سلام
شماره ها داخل اکانت گوگلت سیو شدن به احتمال زیاد
با pc باز کن جیمیلت رو وقتی کامل باز شد بالا سمت راست بزرک نوشته Gmail و یه فلش کوچیک کنارش هست بزن روی فلش کوچیک و بزن روی Contacts تا مخاطبینی که روی جیمیلت سیو هستند رو ببینی و دیلیتشون کنی

سلام؛
سوالی داشتم؛ اگه ممکنه ممنون میشم جوابشو برام ایمیل کنین…
من اکانت تلگرام کسی رو توی گوشی خودم نصب کردم و بعد از اینکه لاگ اوت کردم و حتی از طریق web.telegram همه کانتکت هامو ( از تلگرام اون شخص )پاک کردم؛ ولی هر شماره جدیدی از من که به تلگرام جوین میشه برای اون شخص پیامش میره؛
چطور میشه حافظه شماره تلفن ها رو از تلگرام پاک کرد؟

سلام
وارد تلگرام هر دو گوشی بشو بعد بزن روی setting بعدش privacy and security و بعدش active session
وارد این قسمت بشو با تلگرام هر دو گوشی و بزن روی terminate all other session وok کن
مشکل برطرف میشه

خیلی ممنونl 🙂

سلام ببخشید من از اون روش فریب دادن ک برای ب دست اوردن تلگرام استفاده کردم مخاطبام رفت روتلگرامش بعد پاکش کردم کل مخاطب خودم و بعد مدتی نگاه کردم بازم مخاطبام رفته روی تلگرامش

سلام
باید اکانتش رو حذف کنی …

سلام خسته نباشید ببخش من ازشماره مجازی کشورهای خارجه استفاده کردم بعد که گوشیمو رسید کردم دیگه نتونستم برم سینگ بشم بعد چند مدت با همون شماره کل مخاطبام وه خومدمو اد کرده بودن ی گروه طرف چجور هکش کرده ممنونتون میشم

سلام
این شماره های مجازی که فقط برای ۱نفر نیست که
هرکسی میتونه به دستش بیاره و باهاش اکانت بسازه
شما وقتی با اون شماره اکانت ساختی تمام مخاطبات روی اون اکانت سیو شده بودن
و وقتی یکی دیگه با اون شماره وارد اکانت شده تمام اون مخاطبای شمارو داشته
شما قبل این که گوشیتو ریست کنی باید اون اکانت رو دیلیت میکردی

باید کل مخاطبینتون که روی گوشیش اومده را از روی مخاطبین تلگرام پاک کنی و همچنین از دفترچه مخاطبین پاک بشه وامکان دارد کسیکه جوین میشه از مخاطبین شما رو گوشی ایشان نشون داده میشود

Slm khaste nabashin
Mn Har chegad pak mikonam Baz contact ha barmigarde bar ha pak kardam vali nemishe

من میخوام مخاطبامو تو کانالم ادد کنم نمیشه این پیامو میده. sorry.you can only add mutual contecta to groups at the moment

برای اد کردن محدودیت وجود داره

دیدگاه شماسلام من اشتباهی عکسمو واسه کسی تو تلگرام فرستادم تو رو خدا بگید میشه از طریق گوشی خودم از گوشی اون پاکش کنم ؟ اگه میشه چجوری؟ هرکی میدونه بگه آبروم در خطره

سلام
نه نمیشه

لطفا سریعا جواب بدین.ممنون

سلام میخواستم شماره موبایلمو از روی تلگرامم پاک کنم چه جوری پاکش کنم میشه لطف کنید پاسخ ایمیل کنید تشکر

سلام
نمیشه حذف کرد !

سلام اگه تو یه گروه یکی از اعضا پستی رو گذاشته باشه بعد من که مدیر گروهم بخوام سایر اعضای گروه که اون لحظه آن نبودن اون پست رو نبینن چیکار باید بکنم؟!اگه Remov شون بکنم اون پست رو نمی بینن؟!

سلام
اگه سوپر گروه باشه نمیبینن در غییر این صورت اگه نت وصل باشه مشاهده میکنند اگه نتشون قطع باشه مشاهده نمیکنند

با سلام. من هر چقدر مسیج های گذشته مو کلیر هیستوری یا دیلیت میکنم اولش پاک میشه ولی بعد اینکه دوباره خروج میدم از تلگرام و بعد ورود میشم دوباره همون مسیج ها هست و پاک نمیشه؟چکار کنم؟ فقط برای یکی از مخاطبام این اتفاق می افته ولی برای بقیه پاک میشه

سلام
ابتدا کلین هیستور بزنید بعد دیلیت
باید حذف بشه

البته من با لب تاب میرم تلگرام….باز زدم پاک نمیشه؟خودم هم تعجب میکنم

روی اسم مخاطب بزنید پایین با رنگ قرمز هست حذف و ذیلیت تست کردم حذف شد

دقیقا همین کارو کردم درسته پاک میشه…ولی دوباره که از تلگرام خارج میشم و دوباره میام داخل دوباره تموم مسیج ها هست؟ پاک نشده فقط برای یگ نفر اینطوری میشه؟

احتمالا سوپر گروه هست اخرین نسخه تلگرام رو نصب کن و تست کن

سلام
یه سوال چجوری میتونم مخاطبین گوشیم که تلگرام دارند و خود تلگرام وارد نکرده رو به تلگرام اضافه کنم؟

سلام
با استفاده از اموزش زیر میتونید

https://barato.ir/add-contacts-telegram/

سلام خسته نباشین من ازطریق کامپیوتراون مخاطب هایی که توقسمت کانکت تلگرام بودحذف کردم ولی هرلحظه میرم اینترنت صفحه تلگرام روکامپیوتربازمیشه چیکارکنم دیگه نره تواون صفحه.

سلام
باید از هر دو جا حذف بشه ….

درتلگرام پیامی ناخواسته با نته خاموش فرستاده شده چه طوری میشه حذفش کرد که وقتی نتو روشن کردی پیام برای طرف نره؟؟؟؟؟؟؟؟؟کممممممک

طرف مقابل رو بلاک کنید بعد که انلاین شد انبلاک کنید

سلام
یه نفر جای اکانتش نوشته دیلیت اکانت و عکسش معلوم نیست و زمانش last seen a long time age
می خوام ببینم اون منو بلاک کرده یا حذف کرده
یا اکانت خودشو دیلیت کرده؟

اکه نوشته باشه delete account و نتونی بهش پی ام بدی یعنی اکانتشو دیلیت کرده طرف
ولی اگه فقط داخل استاتوس نوشته باشه last seen a long time ago و بتونی بهش پیام بدی در این صورت طرف فقط بلاک کرده شمارو

سلام. خیلی خیلی مطلب مفیدی بود سپاس

باسلام توتلگرامم چندنفرو بلاک کردم وحذف ازلیستم اما توقسمت ,ستینگ باز هستن چطور میتونم اوناروهم پاک کنم

سلام
دقیقا کدوم قسمت هستند

سلام،من اکانت تلگراممو حذف کردم،یکی از دوستام چت های قبلی مونو داره هنوز،میخوام بدونم آیا شمارم برای اون دوباره نمایش داده میشه با وجود حذف اکانت؟

سلام
اگه قبلا نمایش داده شده احنمالا نمایش داده میشه (دقیق نمیدونم تست کنم باید)

سلام چطور پیام های گروه ها رو تو تلگرام پاک کنم

سلام
فقط داخل سوپر گروه میشه حذف کرد

برای هک تلگرام جز این روش نصب دو تا تلگرامو ایدی ساختن و پیغام دادن به طرف از راه دور دیگه راهی نیست؟ ممنون میشم اینو هم توضیح بدین.

اصلا راهی نیست اونم فریب دان طرف هست نه هک !

سلام.من از کجا میتونم بفهمم کسی که در تلگرام منو بلاک کرده، از لیست کانتکتای تلگرامش هم حذفم کرده؟چون اگر حذف نکنه میتونه ببینه عکس و زمان ورود و خروج منو ور تلگرام.

سلام
نمیتونید بفهمید
بله براش نمایش داده میشه

سلام.چطور میشه بفهمم کسی که مرا بلاک کرده در تلگرام، از لیست مخاطبینش در خود تلگرام هم مرا حذف کرده؟

سلام
نمیشه فهمید

سلام . تلگرام همه شماره های منو میاره وقتی اکانت میسازن حتی اونایی ک پاک کرد چکار میتونم بکنم ک اینطوری نشه؟

سلام ببخشید من داشتم تو سایت web.telegram.orgشماره رو میزدم اشتباهی یه رقم اشتباه رفته حالا هرکاری میکنم اون صفحه برام نمیاد دوباره بزنم لطفا کمک کنین خواهش میکنم

سلام
چند ساعت بعد تست کنید باید درست بشه

سلام. مخاطبی که از تلگرامم حذف کردم، چطور مجددا به مخاطبین تلگرامم اضافه کنم؟

سلام
از لینک زیر استفاده کنید

https://barato.ir/add-contacts-telegram/

عالی بود . ممنون

اقا عالی دمت گرم ایول

سلام
چجوری میشه لیست بلاک شدها رو پاک کرد
اصلا راهی داره
ممنون میشم جواب بدید

سلام
با نسخه قدیمی تلگرام باید بتونید …

???Kodum noskheye telegram

با سلام و خسته نباشید و ممنون از زحماتتون یه سوال داشتم ..اون سایتی رو که گفتید میشه مخاطب رو کلا حذف کرد رفتم و انجام دادم حالا نمیدونم چطوری باید ازش بیام بیرون چون میخواستم شماره دیگمو هم چک کنم ولی هروقت باز سایت رو باز میکنم بازم همون مخاطب سیمکارت اولم میاد یعنی بیرون نمیره ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام
لینک زیر رو ببینید

https://barato.ir/telegram-web/

سلامد. چه طوری میشه از کانلی خارج شد ممنون

سلام
لینک زیر رو ببینید

https://barato.ir/block-telegram/

سلام…عذر میخام نسخه قدیمی چی شد جواب ندادین؟؟

سلام
نسخه قدیمی چی ؟

سلام ، من هر کاری میکنم باز مخاطبین من در گوشی دیگه ای نمایش داده میشه حتی از همین روش که گفتید مخاطبین رو حذف کردم ولی باز اگر کسی به تازگی به تلگرام وصل بشه اسم و شماره اون توی گوشیه دیگه ای به غیر از خودم میاد که گوشیه پدرمه ، اگه امکان داره راهنماییم کنید و در صورت ممکن با تلگرامم در تماس باشید @MoyA_11

سلام؛چجوری میتونم ازدعوت شدن به گروه های مختلف توسط اطرافیانم خلاص بشم خواهش میکنم پاسخ بدید…

سلام
فردی که دعوت میکنه را بلاک کنید راه دیگه ای نداره

سلام دوست عزیز.ممنون از سایت جالبتون
ی سوال دارم امیدوارم جواب داشته باشه و حل بشه
یکی بهم زنگ زد و شمارشو سیو کردم.اومد تو مخطبای تلگرامم.شمارشو پاک کردم از تو گوشیم ولی از تو تلگرام پاک نشد.از راهی که گفتی از سایت webtelegram.org هم پاکش کردم ولی هرموقع میرم پی وی باهاش چت میکنم شمارشو بجا اسم ایدیش مینویسه.چیکا کنم ک اسم ایدیش نوشته بشه و شمارش کلا پاک بشه؟؟؟

سلام
باید حذف اکانت کنید داخل نسخه جدید امکان حذف مخاطب وجود داره با اون تست کنید

سلام
بنظرم سوالمو متوجه نشدین.میگم چیکار کنم شماره طرف رو دیگه نشون نده.نمیخوام بلاک کنم چون میخوام باهاش چت کنم ولی نمیخوام بجا اسم ایدیش شمارش بیفته واسم.اینم سوالم و متن قبلیم
سلام دوست عزیز.ممنون از سایت جالبتون
ی سوال دارم امیدوارم جواب داشته باشه و حل بشه
یکی بهم زنگ زد و شمارشو سیو کردم.اومد تو مخطبای تلگرامم.شمارشو پاک کردم از تو گوشیم ولی از تو تلگرام پاک نشد.از راهی که گفتی از سایت webtelegram.org هم پاکش کردم ولی هرموقع میرم پی وی باهاش چت میکنم شمارشو بجا اسم ایدیش مینویسه.چیکا کنم ک اسم ایدیش نوشته بشه و شمارش کلا پاک بشه؟؟؟

سلام
اگه در کل جای اسم شماره نمایش داده میشه که میتونی خودت به اسم دلخواه تغییر بدی …..

نه نمیشه اسمشو به جا شماره تایپ کنم.چون اسمش بالاس و شماره تو قسمت پایین نوشته شده.موقع چت کردن تو پی وی شمارش به جا اسم ایدیش نوشته شده.وقتی که میرم رو اکانتش اسم ایدیش نوشته میشه و شمارش میره قسمت پایین تر تو قسمت شماره که سمت چپش میشه تماس گرفت.تو گروه هم ام ایدیش نوشته شده.من میخوام یکاری کنم که کلا شمارش از تو گوشیم پاک شه و اسم ایدیش نوشته بشه؟اینو میتونین حل کنین؟

برای حذف کامل مخاطب تنها راه حذف اکانت هست

با سلام هردو راهکاری که گفتید رو انجام دادم ولی حالا همون کانتکت که حذف شد میره توی قسمت کانتکت هایی که تلگرام ندارند و میشه دعوت کرد… یعنی عملا حذف نشده… چیکار باید کرد؟
پست رو هم بروز نکردید که…

سلام
نسخه جدید تلگرام اون قسمت که بلاک هست نوشته شده حذف اونو تست کنید …

سلام تست کردم نشد آیا با دلیت اکانت مشکل حل میشه؟
فکر کنم چاره دیگه ای نیست

سلام
اره

آیا مدیر گروه تلگرامی میتونه پیام رو از توی گروه حذف کنه؟

فقط داخل سوپر گروه میشه ….

سلام من با شماره ی دوسنم وارد شدم الان مخاطبام افتاده توو گویشه اون؟
اگه لوگ آوت کنم مخاطبای من از گوشیش پاک میشه ؟؟؟

سلام
خیر
باید حذف اکانت کنید …

سلام عذرمیخوام من هربارکه تلگرام وبو باز میکنم شماره خودمومیزنم تابرام کد ارسال بشه این اتفاق نمیفته حتی ساعت هامن منتظرموندم امااین اتفاق نیفتاد چیکاربایدبکنم درحاله حاظر؟؟؟؟

سلام
با شماره دیگه ای تست کنید …

با سلام….طبق گفتنون به بقیه در مورد حذف کردن مخاطبایی که تو لیست بلاک هسن گفتین باید از نسخه قدیمی استفاده کنیم یکم بیشتر راهنمایی کنین چه نسخه ای باید باشه؟؟شما چک کردین ایا تو نسخه های قدیمی میشه لیست بلاک رو حذف کرد ینی؟؟ممنون میشم جواب بدین

سلام
بله
وقت شد حتما نسخش رو قرار میدم

سلام…ممنون که جواب دادین….اگر لطف میکردین زودتر نسخش رو قرار میدادین ممنون میشدم…با تشکر

ممنون بسیار کاربردی بود

دستتون درد نکنه واقعا
خدا خیرتون بده
خیلی کمکم کرد

سلام
اگر دلیت اکانت کنم پیام هام از گوشی بقیه هم حذف میشه؟

سلام
خیر حذف نمیشه

با سلام
من یکبار سیم کارتمو گذاشتم رو یه گوشیهدیگه و بعد گذاشتم رو گوشی خودم الان اون گوشی یه حساب دیگه روش فعال ولی هروقت یکی از دوستای من تلگرام نصب میکنه هم به گوشی اون پیام مده و هم به من میشه بگین چطور برطرف میشه با تشکر

سلام
تنها راه حذف اکانت تلگرام هست

سلام. لیست مخاطبینم نمایش داده نمی شود و حذف شده است چطور باید درستش کنم؟

سلام
از نسخه وب استفاده کن

سلام
نسخه وب کجاست؟
لطفا راهنمایی کنید

سلام.میخواستم بپرسم چطوری میشه چندتا از پیام های داخل چت تو گروه رو پاک کرد؟

سلام
فقط داخل سوپر گروه میشه ….

چطور میشه از رو ایدی کسی رو که در تلگرام حذف کردیم دوباره اد کنیم

لینک زیر رو ببینید

https://barato.ir/education-add-id-telegram/

سلام
میشه بگین چطور میتونیم بفهمیم کسی تلگراممونو کنترل میکنه یا نه؟
اصلا راهی هس ک بفهمیم کسی گوشیمونو کنترل کرده؟

سلام
لینک زیر رو ببینید

https://barato.ir/account-telegram-password/

سلام من برنامه تلگرامو رو گوشیم داشتم بعد چن روز پیش با همون شماره تلگرام رو گوشیم تلگرام ویندوزم نصب کردم حالا پشیمون شدم می خوام بدونم اگه این ویندوزشو پاک کنم تلگرام رو گوشیمم پاک میشه؟ بعد ی سوال دیگه اگه اینو پاک کنم بعد بعد ها تلگرام رو گوشیمو دیلیت اکانت کنم باز اکانتم می مونه ب خاطر ویندوزش ؟؟؟ لطف می کنین اگه ئجواب بدید

سلام
نه پاک نمیشه
اگه حذف اکانت کنید کلا همه پاک میشه

با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم کسی بلاکم کرده باشه بعد یه ماه دوباره تو تلگرام من نمایش داده میشه که طرف به تلگرام وصل شد یعنی شماره منو سیو داره

سلام
متوجه نشدم …

واقعا ممنون از راهنمایی های مفیدتون

سلام
چطور مخاطبان بلاک رو حذف کنم فقط گزینه آنبلاک هست، جایی گفته بودید از ورزژن قدیمی استفاده باید بشه از کجا دانلود کنم و بعدش ه کنم؟

سلام
داخل نسخه جدید گزینه حذف اضافه شده به برنامه …

با سلام ممنون از راهنماییتون عالی بود …

سلام.اگه بخوای به اون کسی رو ک حذف کردی بهش پی ام بدی باید چیکارکنیم؟؟

سلام
با ایدی اد کنید و پیام بدین

خیلی عالی بود روشت ممنون

سلام
میشه توضیح بدین چیکار کنیم تا کسی نتونه هکمون کنه؟این روزا روش های زیادی واسه هک تلگرام هس

سلام
روی اکانت پین ثبت کنید !

میشه بگین چطور پین بزارم؟ینی با همون برنامه قفل برنامه ها پین بزارم کافیه؟

لینک زیر

https://barato.ir/account-telegram-password/

سلام
من تمام مراحل رو انجام دادم ولی هیچ لینکی به ایمیلم ارسال نمیشه.میشه بگین مشکل از کجاس؟

سلام
چیکار میکنید ؟ لینک چی ارسال بشه ؟

داداش دمت گرم عالی بود روشت
مخصوصا روش دومی که حرف نداشت خیلیم راحت بود

سلام،من شماره یه طرفی رو ندارم اما آیدیش رو دارم،اما وقتی از طریق آیدی پروفایلشو چک میکنم.بجای آیدیش،شمارش واسه ی من بالا میاد،چرا؟! یعنی شماره منو داره؟! درضمن برای اسمش شمارش رو وارد نکرده،پس چرا شمارش بالا میاد واسم؟!

سلام
اگه شماره میاد یعنی شمارتو داره

ببخشید چطور میتونم کسایی که بلاک کردم روهم از لیستبلاک کنم ینی هیچ اسم وعکسی نباشه روش میزنم فقط انبلمیزنه از اون سه نقطه بالاشم که حذف میکنم بازم حذف نمیشه عکس شون با ی اسم که خودشون گذاشتن میاد نسخه قدیمی نصب کردم همون بود چیکار کنم ممنون میشم کمک کنید . ی سوال دیگ من میخاستم ی اکانت حذف کنم سه بار رمز زدم درست بود ولی قبول نکرد الان میزنه بعدا امتحان کنیید بعد ی روزم امتحان کردم نشد چند روز بعد دوباره میشه دی اکتیو کرد ممنون میشم جواب بدید

مورد اول اخل نسخه قدیمی هست …
مورد دوم معمولا بعد چند ساعت باید درست بشه …

باسلام
من کانال درست کردم و میخوام افرادی که تلگرام دارن و تو لیست مخاطبین تلفن من هستن را به کانال اضافه کنم و تقریبا ۳۰۰نفر هستن و مطمئن هستم اونا هم تلگرام دارند ولی وقتی مثلا۱۵۰ نفر را اضافه میکنم وقتی از کانال خارج میشم و دوباره میام از ۱۵۰ نفر میشه ۵۰ نفر و ۱۰۰ نفرش کم میشه چکار باید بکنم خواهشا کمکم کنید.باتشکر

سلام
به دلیل محدودیت نمیه …

سلام
من با شماره انلاین وارد تلگرام شدم میخواستم بدونم میشه تلگراممو ضد هک کنم؟و اگه میشه چطور این کارو بکنم؟

سلام
به چه شماره ای از کجا ؟
اگه منظورت از سایت انلاین هست نه نمیشه

با شماره خودم وارد شدم
چطور میتونم ضد هکش کنم؟

میتونی پین ثبت کنی رو حسابت

سلام
ببخشید میشه توضیح بیدن منظورتون از اینکه گفتین با شماره انلاین اکانت نسازید ینی چی
لطفا توضیح بدین.

سلام
چون بقیه بخوان با اون شماره بسازن به تمام مخاطبین شما دسترسی دارن و مشکل ساز میشه

چرا کد برای من نمیاد

با عرض سلام، بنده با گروهی در تلگرام joind شدک که در حال حاضر امکان حذف و یا خروج از گروه بدلیل دارا بودن عنوان Channel info میسر نمی باشد…… لطفا راهنمایی فرمائید. متشکرم

سلام
چند ثانیه گروه رو لمس کنید داخل چت …

سلام من رفتم توی این سایت وارد اکانتم هم شدم…ولی وقتی میرم قسمت cintacts هیچ مخاطبی رو بالا نمیاره….زدم روی ایجاد گروه جدید شاید اورد ولی اونجا هم هیچ مخاطبی رو نیاورد…درحالی که توی تلگرام اصلیم مخاطبا سرجاشن….چیکار کنم؟؟؟

خسته نباشد من توی چنتا کانال عضو شدم میخوام کلا حذفشون کنم حالا ولی گزینه leave channel غیرفعاله نمیدونم چیکار کنم

غییر فعال نیست پایین باید باشه …

قبلا از گروهای دیگه اومدم بیرون حذفشونم کردم ولی چنتا گروه دارم ک این گزینه رو نداره راه دیگه ای ندارن؟

داخل چت ها چند ثانیه انگشتت رو قرار بده روی گروه

من با سیستم آن میشم نمیشه چن ثانیه نگه دارم نمیدونم چیکار کنم دیگه

سلام ممنون که به همه سوال ها با حوصله جواب میدین
من می خواستم بدونم می شه پی ام هایی که در تلگرام می فرستیم رو بعد از سند کردن حذف کرد؟ البته قبل از اینکه مخاطب آن بشه دیلیت کنیم باز به دستش می رسه؟
و سوال دومم اینکه زمانی که ما می خوایم یه گفتگوی مخفیانه شروع کنیم با مخاطب اگر بزنیم بعد از یک روز پیام پاک بشه اون همبلافاصله می تونه بزنه دکمه بعد از یک هفته پاک بشه؟ چون این پیام رک برام فرستاد! خواهش می کنم جواب این سوالمو بدین چون این سوال شماره دو برام اهمیت زیادی داره می خوام بدونم منظورش چی بوده
سوال سومم اینکه چطوری بفهمیم مخاطب بلاک یا دیلیتمون کرده؟
و سوال چهارمم اینکه من اسم یکی از مخاطبینم توی لیست گوشیم هست ولی زمانی که گفتگوم با همون مخاطبم تموم می شه یهو بالای پیوی اون مخاطب دو تا دکمه هست که وکمه سمت چپ بالا قرمز رنگ نوشته ریپورت اسپم و دکمه آبی سمت راست نوشته اد کانتک معنی این دکمه ها مخصوصا اد کانتک چیه ینی اون طرف از من شماره می خواد؟ یا منو حذف کرده؟
خیلی از شما ممنونم ببخشید سوالها زیاد بود

سلام
داخل گروه حذف میسشه داخل چت فکر نکنم اینجوری باشه …
چت زمان دار هست که بعد از زمان مشخص شده پیام ها برای دو طرف حذف میشه
جواب سوال سوم لینک زیرhttps://barato.ir/block-telegram/
ریپورت برای گزارش دادن موارد مزاحمت و … هست اد هم حتما شماره شما رو داره و میگه که شما هم میتونید به لیست مخاطبین این شخص رو اضافه کنی …

با سلام.من تلگراممو یک ماهه ک نصب کردم وقتی میرم قسمت کنتاکت شماره ههایی میاره ک من نمیشناسمشون حتی مخاطبین گوشی هم این شماره ها رو ندارم.لطفا راهنمایم کنین خیلی ممنون

سلام
اگه با گوشی دیگه وارد شدین مخاطبین اون گوشی هم نمایش داده میشه

MerSiiii vaqean <۳

خیلی عالی بود کمک بزرگی به من کردید سپاس از سایت عالی شما

خیلی ممنون از اموزشتون واقعا بهم کمک کرد

سلام
من یه گروه در تلگرام ساختم و بعد از چند وقت گروه را ترک کردم.الان یه نفر غریبه به واسطه به اشتراک گذاشتن یه عکس از طریق یکی از اعزام گروه، به گروه اضافه شده است که فکر میکنم مشکوک. چه طور میشه این مخاطب را از گروه اخراج کرد؟آیا باید من که گروه را ایجاد کردم این کار را انجام بدم؟

سلام
بله سازنده گروه فقط میتونه

سلام من گروه تلگرام مدیر بودم و بعد ازمدتی دلیت اکانت زدم.الان باز کنو ادکردن باهمون خط ب گروهه اما تو قسمت مدیر نوشته دلیت اکانت و کسی مدیر نیست

.چه جورمیتونم باز مدیر باشم من؟ لطفا ب ایمیلم جواب بذین

سلام
ممکن نیست باید از اول گروه بسازید

سلام.چطور میتونم لیست بلاک شده هامو پاک کنم؟؟ میزنم روش انبلاک میشه.

سلام
باید از نسخه های قدیمی تلگرام استفاده کنید

سلام ببخشید من از طریق یه لینک توی یک کانال به یه کانال دیگر رفتم اما join نشدم و نمیتونم پاکش هم کنم هر کاری هم کردم که join بشم که بتونم پاکش کنم نشد همه ی این کار هایی که شما گفتید رو هم انجام دادم ولی باز هم نمیتونم پاکش کنم لطفاً کمکم کنید

سلام
من میخوام مخاطبینم ازلیست تلگرام حذف بشه.اما توقسمتی که بایدبرام رمز فرستاده بشه رمز برام نمیاد.چرا؟؟؟؟

سلام
چند بار تست کنید ارسال میشه

کسی رو بلاک کنیم ، اون شخص میتونه پیامهای ما رو در یک گروه که هردو اونجا هستیم ببینه؟

داخل گروه بله میشه دید

سلام
من یه سری مخاطب داشتم که از گوشی و سیمکارت پاکشون کردم… ولی تو مخاطبین تلگرامم بودن هنوز. حتی با حذف اکانت هم پاک نشدن.. با روش اول شما حالا موفق شدم پاکشون کنم ولی یه سری از مخاطبینی که تلگرام ندارن هنوز اسمشون هست.. چکار کنم پاک بشن.. توروخدا کمکم کنین

سلام
اگه از گوشیت پاک کنیبا حذف اکانت حذف میشن …

سلام
من یه لیست استیکر ساختم که الان برام درد سر ساز شده
چجوری میتونم کلا حذفش کنم
توروخدا جواب بدید

سلام
از گزینه حذف استفاده کن بعد باید تک تک استیرکها را ارسال کنی تا حذف بشه

سلام من این تلگرام نارنجی و دانلود کردم مخاطبامم فقط ۵تاش میاد از مخاطبام میخوام بقیرم بیاد باید چی کنم .ممنون میشم زود جواب بدید

سلام
باید به صورت دستی ذخیره کنید

سلام من دوتا گوشی دارم که روی هر گوشی سیم کارت جدا دارم که هر کدام تلگرام جدا دارن و مخاطبانشون فرق میکنن بعد اومدم پلاس مسنجر روی گوشیه اولم نصب کردم و شماره گوشیه دومم رو دادم که وارد شد بعد وقتی که وارد تلگرام گوشیه دومم شدم دیدم که تمام مخاطبین تلگرام گوشیه اولم روی این گوشیه میخواستم بدونم چیکار کنم که مخاطبین تلگرام گوشیه اولم رو تلگرام گوشیه دومم نباشه پلاس مسنجرم پاک کردم بازم نشد

سلام
باید حذف اکانت کنید … اگه میخواین به صورت کامل حذف بشن

رفتم دونه دونه مخاطبین تلگرام گوشیه اولم رو از تلگرام گوشیه دومم پاک کردم میخواستم بدونم که دیگه امکان نداره که برگرده؟

امکان داره ….. اگه میخواین کامل حذف بشه باید حذف اکانت کنید /

چرا پیام منو حذف کردین؟
جوابشو نمیدونستین؟

چیزی حذف نمیشه حتی اگه پاسخ رو ندونیم !

سلام خسته نباشین من از اکانت تلگرامم یه مخاطبمو دستم خورد پاک کردم الان دیگه برا من اون مخاطب رو تو تلگرام نمیاره با اینکه شمارش تو دفترتلفن گوشیم سیو هس .چه جوری میشه برش گردونم؟

سلام
با نسخه وب میتونی اضافه کنی به مخاطبینت

نسخه وب چیه میشه توضیح بدین !
من تو مخاطبین گوشیم دارم
فقط از مخاطبین تلگرامم حذف شده ها

با مرورگر وارد حساب میشی از اونجا میتونی مخاطب اضافه کنی
از ادرس زیر میتونی استفاده کنی

https://barato.ir/telegram-web/

سلام خسته نباشین،همین سایت رو میزنم اصن بازنمیشه web.telegram.org،
چیکارکنم

سلام
باید باز بشه مشکلی نداره

سلام سیمکارتم رو میخوام تعویض کنم همه مخاطب های تلگرامی ومخاطب های گوشیم رو پاک کردم نمیخوام شمارم رو بفهما آیا با این کار پی ام میره به اونا که من عضو شدم اونا شماره قبلی من رو دارن شماره جدیدم رو ندارن

سلام
خیر ارسال نمیشه

سلام من وارد سایت بالا شدم و کاری می‌خواستم انجام شد مرسی ولی حالا می‌خوام خارج بشم و وارد یک شماره دیگه بشم گزینه خروج پیدا نمی‌کنم

سلام
لینک زیر رو ببینید

https://barato.ir/telegram-web/

سلام من با شماره مجازی وارد وب تلگرام شدم و مخاطبامو ذخیره کردم ولی وقتی پیام میفرستم این اررو رو میده،ولی اونا میتونن برام پی ام بفرستند
Sorry, you can only send
messages to mutual contacts at the moment. More info »
Technical details here

سلام
من گوشیم مشکل پیدا کرده و میخام فلش یا بازیابی کارخانه کنم
خواستم بدونم ک آیا log out کنم تلگرامو چت و گروه هام حذف میشه یا ن؟؟؟
اگ log out نکنم چی ؟؟
نمیخام هیچ یک از چت و گروها حذف بشه .
لطفا راهنمایی فرمایید
ممنون

سلام
نه حذف نمیشه !
کلا هر کاری کنی حذف نمیشه مگر اینکه دیلیت اکانت و یا چت ها رو خودت حذف کنی

سلام.من از روشی که گفتید شماره مزاحم رو دیلیت کردم ولی شمارشو فرستاد تو کانتکت تلگرام دوستانم به همراه چند تا از شماره ها ای که تو گوشیم سیو بود.

سلام
متوجه نشدم چی شد

سلام ایا با استفاده از روش اول شماره به طور کامل از تلگرام پاک میشود و اگر اون مخاطبه پاک شده دلت اکانت کند و مجدد وارد تلگرام شود پیام جوین شدنش به تلگرام برای ما می اید؟؟؟
چون من نمیتوانم تلگراممم رو دلت اکانت کنم ،میخوام بدونم با روش اول که مخاطب رو از تلگرام پاک کردم ،و الان اون مخاطب توی مخاطبهای تلگرامم و توی مخاطبهای گوشیم نیست کافیه که دیگه پیام جوینش برای من نیاد؟؟؟؟ لطفا اگه میشه با اطمینان جواب بدین

سلام
قبلا جواب نمیداد باید اکانت کامل حذف بشه

با شماره مجازی وارد تلگرام شدنم میتونه خطر ساز باشه? یعنی مشکلی پیش نمیاد?

اگه پین ثبت کنید حتی اگه مشکل ایجاد بشه خطری نداره چون با وارد شدن طرف اکانت شما حذف و اکانت جدید ساخته میشه !

چطور میشه روی یه شماره مجازی پین گذاشت؟

منظورم روی تلگرام هست نه شماره

چجوری باید حذف اکانت کنیم؟
خیلی ممنون از تمامی زحماتتون

به ادرسی که در پست پست هست برید و مراحل رو انجام بدین

سلام
درصورت حذف اکانت آیدیمونم حذف میشه؟

سلام
بله حذف میشه

ممنون از اینکه اینقدر زود جواب دادین

میشه لطف کنین درمورد تلگرام پلاس یه توضیحی بدین? چه فرقی با تلگرام داره?

زیاد تفاوت ندارن مثلا روی تلگرام پلاس میشه نصب کرد که تلگرام اصلی این قابلیت رو نداره

یعنی اینکه میشه با تلگرام پلاس یه اکانت دیگه داشته باشم
میدونین هدف اصلی من از این سوالا چیه , اینکه من میخوام تو یه گروه که عضوم تو یه برنامه نصبی تو گوشیم اون گروه رو نشون بده و تو یکی دیگش نشون نده.نده.برا این راه کاری هست?

بله میشه
باید دو اکانت بسازید اینجوری نمیشه

و اینکه ایا میشه که گروه ها رو به لیست مخاطبان اضافه کرد? یا اینکه گروه ها رو مخفی کرد ?

نه نمیشه

سلام
خواستم بپرسم که میشه با یه شماره ۲ تا اکانت داشته باشم?

سلام
نه نمیشه

سلام
اگر در تلگرام حذف اکانت کنیم چه اتفاقی میفته؟آیا دیگه نمیتونیم با شماره قبلیمون وارد تلگرام بشیم؟
با تشکر

سلام
تمام چت ها و گروه ها پاک میشه !
میتونید …

سلام
برای خروج از برنامه چکار باید کرد

سلام
لینک زیر

https://barato.ir/telegram-web/

آیا راه حلی وجود داره ک شخص نتونه شماره مارو ببینه؟اگر بعد از سیو شماره و حذف آن هنوزشخص وارد تلگرام نشده باشه

فکر نکنم با این حال احتمال داره اگه حذف اکانت کنی متوجه نشه

من از طریق نسخه وب شخصی که بلاک هستش رو حذف کردم ولی کلا از بین نرفت هنوز هستش باید چه کار کنم

سلام
اگه شماره ی کسیو تو گوشیت ذخیره کنی ولی اون شخص شماره ی مارو نداشته باشه،شماره ی ما برای شخص نمایش داده میشود؟

سلام
در صورتی که ایدی داشته باشد یا چت کرده باشید اره

خیلی ممنون از پاسخ گویی سریعتون.واقعا سایتتون عاااااالیه
راه حلی وجود داره ک شخص نتونه شماره رو ببینه؟اگه بعد از سیو شماره هنوز وارد تلگرام نشده باشه

با حذف اکانت احتمالا بشه باید تست کنید چون تست نکردم نمیتونم دقیق بگم

سلام من همه مخاطبین گوشیم رو حذف کردم، از سایت هم مخاطبین رو تو تلگرام حذف کردم، ولی الان دوبار برام پیغام اومده که فلانی تلگرام عضو شده، با همون اسمی که قبلا ذخیره کرده بودم، با اینکه من مخاطب ندارم چرا این پیام برام میاد؟! حافظه اصلی تلگرام رو چجوری میشه پاک کرد؟!

سلام
باید حذف اکانت کنید

شماره ی آنلاین یعنی چی؟

سایت های هستن که شماره انلاین دارند یعنی شماره را وارد میکنی و بعد کد رو دریافت می کنی

برای تلگرام باید از شماره مجازی استفاده نکنید و جای ان از شماره مجازی استفاده کنید

سلام
ما بصورت خانوادگی یک گروه تلگرام داریم و یکی از اعضاء به اشتباه یک روبات رو اضافه کرده به گروه . می خواستم بدونم چطور میتونیم حذفش کنیم؟

سلام
از قسمت مخاطبین میتونی حذف کنید باید چند ثانیه لمسش کنی (فقط فرد دعوت کننده و مدیر گروه میتونه)

ممنونم. اما من میخوام همونطور که بلوکش کردم بمونه . الان توی لیست مخاطبینم نیستش. فقط توی لیست بلوگ شده ها هستش ومن میخوام ازون قسمت پاکش کنم. ممنون میشم بگید توی کدوم نسخه میشه لیست بلوک شده ها رو دیلت کرد. تشکر

دقیق نمیدونم باید با نسخه قدیمی تست کنید

سلام طبق گفتتون به بقیه برای حذف لیست بلوک شده ها انجام دادم نشد. لیست bloked users وقتی روی افراد بلوک شده نگه میداری فقط گزینه انبلوک داره. راهی داره ازلیست بدون انبلوک کردن پاکشون کرد؟ ازطریق نسخه وب هم اصلا هیچ گزینه بلوک نداره. حتیی لیستش هم نیست. ممنون اگه راهنمایی کنید

سلام
از روش اول استفاده کنید
روش دوم تست کردم داخل نسخه جدید تلگرام امکان پذیر نیست

سلام . شما توی جواب بقیه گفتید من انجام دادم اما نشد. توی لیست bloked users وقتی روکسایی که بلوک شدن میزنیم گزینه ای جز انبلوک نداره. چطور میشه اونارو از لیست بلوک شده ها هم پاک کرد. توی نسخه وب هم گزینه بلوک رو اصلا نداره که بخوایم لیستش روهم پاک کنیم ممنون میشم بکید چیکارکنم.

سلام
از روش اول استفاده کنید برای حذف مخاطب

چرا برنامه برا کسی دیگه میفرسیم مخاطبین هم میره

با سلام
من قبلا شخصى را از مخاطبین تلگرام حذف کردم,الان با ایدى سرچش کردم ولى در پروفایلش شماره ش نیومد،ایا او هم من رو از مخاطبینش حذف کرده؟اگر بله چطور متوجه شده کن من حذفش کرده بودم؟!با تشکر منتظر پاسختون هستم

سلام
۱-من چندتامخاطبامومسدودکردم چطورمیتونم ازداخل محیط تلگرامم حذفشون کنم ک اثری ازشون نباشه?تو قسمت بلاک(یاهمون مسدود)نتونستم حذفشون کنم توروخداکمکم کنیدچیکارکنم ک کاملاپاک بشن
۲-سیم کارتم روعوض کردم حتی مخاطبین گوشیموهم پاک کردم ولی بازهم ازلیست مسدودشده هام درتلگرام ی نفرشون پی ام داد-چیکارکنم شرش کنده بشه?بااینکه شمارشوتوگوشیم سیو نکردم ولی اون کرده-نکنه ازشماره جدیدم مطلع شده?
۳-اگه تلگرام رولغونصب کنم یا اکانتموباشماره جدیدم بسازم مشکلی پیش نمیاد?یعنی دیگه مزاحم ندارم?
ببخشیدمن خیلی بی اطلاعم ازاین موارددرتلگرام لطفاراهنماییم کنید

سلام
۱. با نسخه وب میتونی از اون قسمت حذفشون کنی
۲. اگه پیام دادی اره شماره رو میبینه
۳. نه مشکلی ایجاد نمیشه اگه کسی شمارت رو نداشته باشه

سلام من میخوام.یکی از مخاطبام رواز لیست تلگرام حذف کنم ولی گزینه ادیت اون بالا وقتی روی لیست مخاطب هام می زنم نمی یاد میشه راهنماییم کنید

سلام ببخشید چه جوری میشه خودمو ازکانالهای تلگرام حذف کنم گزینه ای نداره؟

بنظرم سر کاریه نحوه ی پاک کردن مخاطبینتون.
چون من هر بار میرم داخل سایت فقط یه صفحه سفید باز میشه و هیچ اتفاقیم نمیوفته هر چی منتظر میمونم.
حداقل یه راه حلی بگید آدم نتیجه بگیره.
در هر صورت از زحماتتون سپاسگذارم

سرکاری نیست حذف هم میشه از لیست مخاطبین …
فقط به صورت کامل حذف نمیشه …

آقا سلام و خسته نباشید و خدا قوت
سایتتون بسیار عااااااالی واقعا ممنونم من چند تا مخاطب رو حذف کردم به راحتی ممنون از راهنمائی های خوبتون

ایا امکانش هست که اون اسامی تو block listهم حذف بشن؟اگه میشه لطفا توضیح بدید

با نسخه وب تلگرام باید بشه

سلام من تلگرام روی کامپیوترم نصبه توگوشیم نصب نیست
حالا یه شماره ای رو توی تلگرام ذخیره کردم میخوام پاکش کنم که شماره اش دیگه نباشه چیکارکنم??

سلام
از نسخه وب برای حذف مخاطب استفاده کنید

دمت گرم

سلام.
میتونم شخصی رو که از تلگرام حذف کردم دوباره برگردونم؟؟چجوری؟

سلام
با استفاده از ایدی یا شماره تلفن

چگونه در تلگرام مخاطبی که حذف کرده ایم را برگردانیم؟

با ایدی یا شماره تلفن

سلام.من این.کارو کردم پاک شد بعد چند دقزقه دوباره توی کانتکتام اومد بالا اسمش چکار کنن؟

سلام
باید حذف اکانت کنید تا به صورت کامل حذف بشه

سلام
ایا پیامی که در یک گروه تلگرام حذف میکنیم برای بقیه هم غیر قابل نمایش میشود یا فقط برای خودمان غیرقابل نمایش و حذف میشود ؟؟؟

سلام
فقط خود شما

سلام
ایا پیامی ک حذف کرده ایم در یک گروه برای بقیه همچنان قابل نمایش هست ؟ یا در صورت حذف شدن برای همه حذف میشود ؟؟

سلام
برای اونایی که داخل گروه هستن نمایش داده میشه
اگه فرد جدید وارد بشه براش نمایش داده نمیشه

سلام. من به شیوه شما عمل کردم و کارم انجام شداما وقتی از سایت web telegram خارج شدم یه بار دیگه این سایتو باز کردم اما هنوزم صفحه کاربری تگرامم توی این سایت بازه و دیده میشه. چطور میتونم صفحه کاربریمو توی این سایت ببندم؟ هیچ گزینه ای برای بستن نداره . الان هر کی پشت کامیوترم بشینه راحت میتونه به صفحه تگرامم دسترسی پیدا کنه

سلام
تا چند ساعت دیگه آموزشش قرار میگیره از تنظیمات میتونی خارج بشی

ممنون از لطفتون. منتظر میمانم

ببخشید چجوری میتونم کسی رو که بلاک کردمو از لیست بلاک هام حذف کنم؟وقتی روی فرد مورد نظر تو لیست بلاکا ضربه میزنم و اطلاعاتشو میاره و سه نقطه رو میزنم فقط گزینه آنبلاکو میاره

با نسخه وب تست کنید

از نسخه وب چجوری میشه پاک کرد؟؟؟

تفاوتی با گوشی نداره فقط بعضی از امکانت رو داره که گوشی نداره

من تلگرامو روی لبتاب دارم و عضو کانالی شدم که leave در ان غیر فعاله.
چجوری خارج بشم ازش؟؟؟

وقتی بازش کردی بالا هست اسمش رو اون بزن پایین هست خروج

سلام لطفا کمکم کنید سایت وب تلگرام برای حذف مخاطبین اصلا باز نمیشه .مخاطبین تلگرامی من تو گوشیم تو تلگرام لب تابم میفته وکس دیگه میبینه مخازبین من رو با اکانت خودش چطوری مخاطبین رو از لب تاب پاک کنم کمکم کنید؟

سلام
با روش داخل پست بایدا انجام بدی برای باز شدن از فیلتر/شکن استفاده کن

سلام من تلگرام رو گوشی و کامپیوترم نصب هست حالا اگر چت گوشی را پاک کنم رو کامپیوترم هم خودش پاک می شود چون کامپیوتر در دسترسم نیست چهره حلی وجود دارد که با حذف یکدیگر دو پاک شود

سلام
چون روی سرور ابری هست از هر دو پاک میشه پیام ها

ممنون عالی بود

یه سوال مهم دارم خواهشا جواب بدین.. من تازه میخوام عضو تلگرام شم فقط یه مشکلی که هس اینه که نمیخوام یه نفر از مخاطبینم که شمارمو تو گوشیش داره بفهمه که من تو تلگرام عضو شدم حالا میترسم عضو شم طرف منو ببینه چیکار کنم اون منو نبینه اصلا راهی هس؟؟!!

با شماره مجازی حساب بسازید

سلام ببخشین یه سوال داشتم
من وقتی تو چن تا سایت کامنت میذارم عکس کامنتم در واقعا اواتارم عکس یه نفر میافته که من اصن اونو نمیشناسم! و ندیدمش!!!!
چجور اینجوری میشه؟؟میشه جواب بدین؟

ببینین بازم اونجوری شد!!! |:
بخدا من نمیشناسم اینو اصن چرا اینجوری میشه؟؟؟|:
من تا حالا هیچجا اصن عکس آواتار برا خودم تعیین نکردم!!

سلام
عکس روی ایمیلی که وارد میکنید ثبت شده باید تغییر بدین

سلام.ممنون از راهنماییتون

سلام new contact گوشی از کجاس؟؟میخوام شماره ای رو که تو مخاطبام دارم رو به مخاطبین تلگرامم بیارم!؟چیکار کنم؟

سلام
اگه تلگرام داشته باشه باید داخل لیست مخاطبین بیاد

بار اول که تلگرام رو نصب میکنی هر کدوم از مخاطبات اگه تو تلگرام باشن اره میاره
ولی الان من شماره ای رو که تو تلگرام هستش رو پاک کردم الان نمیتونم برش گردونم…در واقع new contact رو پیدا نمیکنم که شماره ای رو اضافه کنم به لیست مخطبای تلگرامم..تلگرام نسخه pc نسخه تحت وب new contact دارن ولی تو گوشی پیداش نمیکنم!!

خب با نسخه وب این کارو انجام بده به موبایل هم اضافه میشه

سلام،چطور میشه یکی رو از گروه حذف یاremove کرد؟

سلام
باید مدیر گروه باشی یا خود فرد مورد نظر را به گروه دعوت کرده باشی تا بتونی

سلام
چطور میشه در ستینگ تلگرام قسمت بلاک شده ها را پاک کرد و دیگر چیزی انجا نباشد ؟

سلام
سه تا مرحله هست مثل اون عمل کن لینک گوگل پلاست برات نمایش داده میشه اونو کپی کن براشون ارسال کن اگه وقت شد اموزشش تصویریش رو قرار میدم

منم مشکل شمارو دارم😣😣

با سلام من این کار رو کردم اما متاسفانه حذف نمیشن یعنی رو مخاطب کلیک میکنم بعد رو دیلیت میزنم پاک نمیشه

من سوال دیگه ای هم داشتم چطور میشه با ادمین یه کانال تو تلگرام ارتباط برقرار کرد

باید ایدیش رو بدونید راهی نداره به صورت عادی

سلام من تلگرامم رو گوشیم نصبه ولی برای پاک کردن یکی از کانتکتام با کامپیوتر وارد سایتی که گفته بودید شدم و بعد وارد صفحه تلگرامم و بعد کانتکتم رو پاک کردم حالا که میخوام از سایت بیام بیرون نمیدونم باید چجوری صفحه تلگرامم رو ساین اوت کنم چون وقتی دوباره وارد
میشم صفحه تلگراممو میاره با همه جزئیاتشweb.telegram.org

سلام
بالای صفحه سمت چپ سه خط هست اونو بزنی لیست برات باز میشه که لوگ اوت هم هست

سلام همچین گزینه ای نداره فقط نیو گروپ و کانتکت و ستینگ و تلگرام اف ای کیو و اباوت داره

دوست عزیز پیدا کردم ممنون بابت اطلاعات خوبتون

سلام.. وقتی کسیو داخل مخاطبینم داشته باشم همون اسمی که سیو کردم برام میاد میخواستم بپرسم چجوری میشه اسم اصلیش رو ببینم؟

سلام
نمیشه متاسفانه

مرسی ازکمکتون
عالی بودمثه همیشه

سلام فردی را بلاک کردم برای حذف آن از قسمت بلاک گزینه دلیت وجود ندار د که کلا از روی گوشی پاک شود برای سایر بلاک شده ها وجود دارد ولی برای یک شماره نیست علت؟ و راه حل؟

سلام،تو آپدیت جدید تلگرام امکان حذف مخاطبین هست،از همون روش بلوک بعد حذف.
سوال من اینه ک نتیجه این روش و روش بالا نهایتاً یکی هست؟؟

سلام
یکی نیست داخل حالت اول در صورت نیاز اگه طرف مقابل پیام بده برای شما نمایش داده نمیشه

واسم مهم نیست این اکانتم کلا پاک نشه فقط میخوام شماده جدیدم واسه ادمای این اکانت با این شماره پیغام نره لوگ اوت کافیه یا حتما باید از سایت دی اکتیو اکانت کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لوگ لوت کافیه اگه میخواین که حذف بشه باید حذف کنید

سلام خیلییییییی مههههههمه لطفا جواب بدین.من یه خط جدید خریدم بعد از همو اکانت چنج نامبرم زدم شمارمو عوض کردم ولی واسه همه مخاطبای تلگرام شماره قبلیم شماره ی جدیدمم با پیغام رفت.حالا اگه من این تلگرامو لوگ اوت کنم بعد یه شماره ی جدید بخرم بازم واسه همه پیغام میره؟ لوگ اوت کافیه یا باید اکانتو پاک کنم؟ شماره جدیدم کسی نداره

سلام
اگه شماره را نداشته باشند پیام ارسال نمیشه

من این کارو کردم مخاطب رو بلاک کردم ولی هر کاری میکنم حذف نمیشه. چیکار کنم؟

از روش اول استفاده کنید باید از قسمت بلاک لیست هم حذف کنید

واقع مرسی . کمک بزرگی بود که ریخت نحس یه عده ای رو نبینم

سلام.
باتشکر از سایت خوبتون.
من چه طور میتونم تو تلگرام رباط هایی که ادکردم رو حذفشون کنم کلا کاری کنم که به من پیام ندن مخصوصا رباط هایی که در بخش گزینه ها گزینه کنسل ندارند.

سلام
روی عکس بزنید بعد روی سه نقطه گوشه سمت راست گزینه stop bot هست اونو بزنید …

نوکرتم دادا روش عمل کرد این رباط ها پدر منو در اوردن ولی حالا از دستشون راحت شدن. مرسی از شما

قربانت

البته تلگرام فارس

سلام چطور متوجه بشم روبات تو تلگرام هست یا نه و اگر هست چطور حذف کنم

سلام
کلا راهی نیست که بدونید چه کسی را اد یا چه راباتی را اد کردین و اد نکردین متاسفانه

سلام
من میخوام از مخاطبانم برای کانال عمومی دعوت کنم از چهل و سومین مخاطب این پیغامو میده
sorry you can only add mutual contacts to groups at the moment

این روش اصلا بدرد نمیخوره.شماره تلفن هارو از وب تلگرام پاک کردم بعد از داخل نرم افزار هم پاک کردم ولی همین که گوشی رو ریستارت کردم شماره تلفن ها برگشت سر جاش.من الان چند بار پاک کردم ولی بعد از ریستارت گوشی بازم شماره ها میان.
واسه ی این چاره پیدا کنید .وگرنه پاک کردن شماره و دیلت اکانت رو همه بلدن انجام بدن نیاز به اموزش نداره.

سلام.اگه حساب کاربریم رو حذف کنم،آیا با همین سیم کارت و همین گوشی میتونم حساب کاربری جدید ایجاد کنم؟؟
آیا با حساب کاربری جدید اگه به گروه های سابقم برگردم،کسانی که با با حساب قدیمی و حذف شده شماره من رو داشتند،البته مطمئنم در قسمت مخاطبین گوشیشون شماره من رو ذخیره نکردند و ندارند

سلام
بله میتونید
اگه ذخیره نداشته باشند نمیدونند که شما کی هستید ..

سلام . لطفا زود جواب بدید اورژانسیه 😐 من دوتا خط دارم با یه خطم ی سری افراد خاص سیو شمارشون تو تلگرامم بودن بعد من یهو برا یه کاری اون یکی خطو انداختم بعد از چند دقیقه خطو برداشتم دوباره خط اصلیمو انداختم ولی تو CONTACTS همه شماره های سیو شده تو اون خط قبلی تو لیست خط جدیدمم هست با همین روشی که گفتیدم نشد حذف کنم چیکار کنم : ((((((((((((((((((((((((((((((

سلام
اگه میخواین به صورت کامل حذف بشه باید یک بار حسابتون رو حذف کنید و از اول حساب بسازید

سلام
اگر خط صفر باشد ولی گوشی کارکرده که فبلا تلگرام نصب شده بود بازم مخاطبین نشان داده میشود
اگر بله چه باید کرد تا این مشکل برطرف شود

سلام
کلا اگه مخاطب ذخیره شده باشه داخل گوشی نمایش داده میشه باید مخاطبین رو حذف کنید

سپاس بی پایان

سلام , کانال های تلگرام را چطوری از موبایلم حذف کنم

سلام
کانال را باز کنید سه نقطه بالا سمت راست بعد اینفو کانال گزینه اخر برای خروج و حذف هست

من باگوشیم وارد حساب دوستم شدم بعد تمام مخاطبام برای اونم تو گوشیش رفت.منم سریع باهمین روشی ک گفتی از سایت مخاطبامو پاک کردم
حالا سوال اینجاس ک امکان داره دوباره با هرترفندی مخاطبامو برگردونه؟
واینکه الان اگه من دیلیتاکانت کنم حساب من پاک میشه یا کلا حساب دوستم پاک میشه؟
ینی الان ک با ی شماره دوتامون داریم استفاده میکنیم اگه من بخام خارج شم باید دیلیت اکانت کنم یا لوگ اوت بزنم؟
توروخدا سریعتر جواب بدید خیلی اورژانسیه

با این روش کاملا شماره از حساب حذف نمیشه ولی نمایش داده نمیشه و نمیتونه ببینه …
حسابی که داخلش هستی حذف میشه حالا مال خودت باشه مال خودت حذف میشه و اگه ….
اگه میخوای اطلاعات حذف بشه دیلیت و اگه فقط میخوای خارج بشی لوگ اوت

من رفتم توی سایت تلگرام و کلااکانت اون شماره رو پاک کردم الان تمام اطلاعات پاک شده درسته؟
ینی اگه دوستم دوباره بااون شماره اکانت بسازه دیگه شماره مخاطبای من براش نمیره درسته؟

بله حذف شده
نه فقط نخاطبین خودش براش نمایش داده میشه

بسیار عالی و کارآمد بود، خیلی ممنون از توضیحات کامل و جامع شما

باید حذف کردن تلگرامو در ابدیتش بزارن

سلام .ببخشید من با شماره بابام انلاین شدم الا کل فامیلا پیام میدن فک میکنن بابامه راه حلی هست ک نتونن پیام بدن یا شماره رو مخفی کرد?

سلام
خیر میتونید حساب را حذف کنید و با شماره مجازی حساب بسازید

من میخوام خطم و واگذار کنم چیکار کنم اون شخصی که خط من و میخره وتلگرام وصل میکنه ،مخاطب های من نیاد؟

اکانتت رو حذف کن اموزش لینک زیرhttps://barato.ir/delete-account-telegram/

دمت جییییز…دست گلت درد نکنه…نجاتم دادی…;-)

با سلام و خسته نباشید
من اولین بار که تلگرامو نصب کردم شماره ی ینفرو توی مخاطبای تلگرامم پیدا کردم و بعد رفتم توی سایت . حذفش کردم . چن وقت بعد دوباره سیوش کردم و الان که میرم توی وب هی هرچی میزنم نه مخطبا نه چتا ..هیچی نیست!؟!چیکار کنم تو بد دردسری افتادم…خواهش میکنم جواب بدین اگه مامان بابام بفهمن منو میکشن….لطفا جوابو اگه میشه واسم ایمیل کنید با تشکر.

وضعیت اضطراریه

سلام
الان مشکلتون چی هست ؟ میگید نیست …

خداروشکر درست شد.اما یه سوال دیگه هم دارم.دوستم میخوات شماره ی چن نفر رو از توی تلگرامش حذف کنه اما اینترنت نداره…ایا راهی هست که خودم بتونم دواسش انجام بدم؟ممنون میشم جواب بدین مرسی

باید وارد حسابش بشی و براش انجام بدی راه دیگه ای نداره

چه طور میشه از لیست ربات های بلاک شده ربات هارو حذف کرد؟دمیشه راهنمایی ام کنید

قسمت پروفایل را باز کنید از بالا سمت راست سه نقطه را انتخاب کنید گزینه حذف هست

ولی تو قسمت سه نقطه فقط گزینه انبلاک هست.

خب چت ها را حذف کنی عملا حذف شده
با اینکه بلاک کردی باز پیام میده ؟

بعضی از بات ها همچنان پیام میدن..ولی من میخوام کلا تو لیست بلاک شده هام اثری از ربات هایی که بلاک کردم نباشه.میخوام از اونجا هم پاک بشه.
در ضمن ممنون که پیگیری میکنید.

برای بوت گزینه بلاک نداره معمولا برای اینکه کلا از اعضای بوت خارج بشی گزینه Stop bot وجود داره که اونو بزنی مثل این میمونه که اصلا عضو نشدی و در نتیجه پیامی برات ارسال نمیشه ….

سلام
ببخشید, من قبلا یه اکانت با شمارم ساختم بعد از مدتی از این اکانت “بدون این که پاک کنم” بیرون اومدم و با یه شماره اکانت جدید ساختم
دیروز رفیقم خواست اکانت باز کنه من هم اون شماره قبلی رو بهش دادم و با اون اکانت باز کرد
ولی همون طور که خودتون گفتید شماره های من رفت به گوشی اون و شماره های اون هم اومده به گوشی من اما نه فقط در تلگرام بلکه تو لیست شماره های موبایلمون هم هست از اکانت خارج هم شد اما شماره ها پاک نشدند
با این روشد که کفتی میشه از لیست مخاطب گوشی حذف کرد ؟اگه نه میشه کمک کنی گه چطور میشه شماره ها رو از لیست گوشی هم حذف کرد ؟
گوشیمون هم ایفون هستش
ممنون.

سلام
اکانت تلگرام را حذف کنید از اول بسازید لینک اموزش

https://barato.ir/delete-account-telegram/

من یه bot و استارت زدم stop نداره. هر دفعه پاک میکنم باز مسج میده چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پروفایلش رو باز کن قسمت راست بالا سه نقطه رو بزن

SALAM, YAANI CHEGHADR SHOMA AGHAEE, ASLAN TO IN GIR KARDE BOODAM, KHEILY MAMNOON

سلام من یه مشکل اساسی دارم.با استفاده از روشی که گفتین مخاطبینم رو حذف کردم ولی از تلگرام من خارج نمیشه.یعنی هربار که آدرس سایت رو میزنم web.telegram.org دوباره صفحه تلگرام من بالا میاد و هر کس پشت سیستم بشینه میتونه پیامامو بخونه.خوهشا راهنمایی کنید خیلی ناراحتم…

سلام
بالای صفحه منو هست اونو بزنی آخر صفحه نوشه خروج بزنی خارج میشه …

اصلا منویی وجود نداره جز همون منوی تلگرام که فقط توش مخاطبین و … رو زده.
لطفا بازهم راهنمایی کنید اگر ممکنه با عکس که متوجه بشم

عکسhttp://goo.gl/c6ln5R

بعد تنظیمات رو انتخاب میکنی و اخرین گزینه

سلام من وقتی یه نفر رو بلاک می کنم گزینه دلیت نمیاد واسم که حذفش کنم
از روش هم اول هم که انجام دادم مرحله مرحله رفتم جلو گزینه دلیت هم اومد واسم ولی هرچی می زنم روش هیچ تغییری ایجاد نمیشه اصلا مخاطب رو حذف نمی کنه

سلام
مطالب مربوط به آموزش حذف مخاطب تلگرام خیلی عالی و کاربردی بود.
متشکر و سپاسگزارم

سلام من تلگرام و تلگرام پلاس رو،تو گوشیم با ‌دو شماره ی متفاوت دارم و همه چیم اوکیه،اما ‌مشکلی ک دارم اینه که شماره های هر دو تلگرامم
ینی شماره های سیم کارت اولیم،میره تو تلگرام سیم کارت دومی و برعکس !
من حتی تماااامه شماره های روی گوشیمم پاک کردم که شماره هام نره روی اون یکی اکانت،اما بازم شماره های تلگرام اولیم میره تو تلگرام دومی و برعکس
برای جلوگیری از این تداخل شماره ها،باید چیکار ‌کنم ؟

ازتون واقعا ممنونم

آقا این سایت اصلن ب این شکلی ک شما نمایش دادین باز نمیشه و اصلن همچین گزینه ای نداره !!!!!!!!!!???????????????

اره راست میگه میخوام شماره هرو پاک کنم نمیشه حتی چتهامم نیستن..ای وای من..!چیکار کنم لطفا ایمیل کنید واسم خیلی ممنون

ممنون میشم جواب سوال منم بدین

سلام ببخشید یه سوال مهم داشتم…اگه ممکنه جواب بدید
درچه صورتی وقتی کسی رو بلاک میکنیم شمارمون براش میوفته؟
شمارمونم نداره ازقبل…
درصورتیه که شمارشو ماداشته باشیم یاهمیشه همینطوره؟

سلام.راهی هست که بشه پیامایی رو ک فرستادیم به یه مخاطبی از تو گوشی مخاطب حذف کرد؟

من میخوام پیام هایی رو که به کسی دادم از تو گوشیش حذف کنم از طریق تلگرام راه حل چیه ممنون

ممکن نیست این کار

از طریق کامپیوتر وارد سایت شدم و شماره ها را حذف کردم حالا هر وقت مجددا وارد سایت میشم وارد تلگرام خودم میشم.چطور میتونم این صفحه را حذف کنم و مجددا وارد صفحه اول تلگرام بشم

سلام میشه بگید چطوری باید از گروه خارج شم؟

سلام.یه فایل تو گوشیم ریختم توش ۱۰۰ هزار تا شماره تلگرامی بود حالا همش تو کانتگ تلگرامم اومده حتی فایل رو پاک کردم ولی همه هست چطوری همش رو یه جا پاک کنم؟؟

الله حامیتون! استفاده کردم! دست خوش!

سلام ادمین ببخشید راهی سراغ ندارین که کلن از تلگرام حذف شه دیگه نتونه وارد تلگرام شه؟

سلام
فکر کنم با بلاک و حذف از بلاک لیست دیگه نمایش داده نمیشه

سلام
مشکل خودم بود ک بالاخره برطرف کردم
۱-از تلگرام پاکش کن
۲-از گوشیت شماره پاک کن
۳-از سیم پاکش کن
۴-از همه مهمتر چیزی ک کمتر کسی میدونه،تو مخاطبیم جیمیل یا ایمیلت نشسته، از اونجام باید پاک کنی

ببخشید من یکی از مخاطب هامو حذف کردم الان دوباره میخوام برش گردونم میشه لطفا بهم بگید چیکار کنم خواهش میکنم ضروریه

با ایدی اد کنید

ببخشید چطوری؟ اون شخص آیدی نداره فقط با شمارش تو تلگرام هست

خب بهش بگین ایدی وارد کنه … اگه نمیخوای تلگرام پلاس نصب کن با شماره مجازی حساب بساز …

اگه log out کنم دوباره بیام ممکنه بیاد تو لیست مخاطب هام؟
ببخشید ک زیاد سوال میپرسم

اگه از روش اول حذف کردین اره احتمالا بیاد

سلام
من با استفاده از وب وارد تلگرام شدم.تا مرحله ادیت هم رفتم,ولی وقتی ادیت رو میزنم هیچ کدوم از مخاطبام نمیاد ک حذفشون کنم
لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
مرسی

سلام
با گوشی بلاک بعد از بلاک لیست حذف کنید

سلام من از تو سایت چندتا از مخاطبینم را حذف کردم اما هر دفه که log out می کنم یا رو گوشی دیگه join می شم بازم مخاطبین حذف شده میاد راهی نیست وقتی مخاطب را حذف می کنیم با log out و join با گوشی دیگه دیگه برنگرده در ضمن شماره ها در contac هم نیست

سلام
مخاطب را بلاک و سپس از بلاک لیست حذف کنید

سلام
مخاطبموحذف میکنم ولی وقتی اکانت تلگرام حذف میکنم دوباره بنصب میکنم متاسفانه دوباره مخاطب هم ابلا میاد و حذف کامل نمیشه

عالی بود ممنون از راهنماییتون.بالاخره موفق شدم مخاطبم رو حذف کنم

سلام من وارد اون سایت شدم کد رو هم گرفتم ولی وقتی وارد میشه از من رمز میخواد .یادم نمیاد که رمزی گذاشته باشم .تلگرام رو از بازار گرفتم .حالا باید چیکار کنم؟ممنون از شما

سلام
رمز به تلگرام شما ارسال میشه که شامل حروف و عدد هست

سلام
اگه مخاطب موردنظرمنوبلاک کرده باشه میشه ازاین طریق حذفش کرد

سلام
یعنی چی حذفش کرد ؟ از قسمت مخاطبین میشه اگه منظورت اینه که از بلاک بودن خارج بشی ن نمیشه

سلام ممنون اززحماتتون
اگه مخاطبی روبااین روشی که گفتین پاک کنیم وبعدبرنامه رودیلیت اکانت کنیم ودوباره نصب کنیم ایامخاطبی که شماره منوسیوداره میفهمه که من تلگرام نصب کردم دوباره

سلام
اگه با شماره که اون داره حساب بسازی اره میفهمه

سلام من از سیستمی که سرکار دارم وارد شدم و مخاطب و حذف کردم اما الان شمارم از رو سیستم حذف نمیشه واگه کسی دیگه از این سیستم بخواد وارد این سایت شما بشه صفحه چت تلگرام من با مخاطب هامو بالا میاره چیکار کنم لطفا به دادم برسید؟

سلام
گزینه خروج در تنظیمات هست …

ببخشید با خود برنامه تلگرام که میشه مخاطبو حذف کرد ! منظور شما چیه ؟
با وارد شدن در صفحه چت با مخاطب مورد نظر و کلیک بر روی اسم اون صفحه ی طرف باز میشه و میتونیم از قسمت سه نقطه (بالا سمت راست) با انتخاب delete مخاطبو دلیت کنیم .

این روش یه مشکلاتی داره خب!

سلام
من با تلگرام پیام زیاد میفرستم به شماره های مختلف واسه تبلیغ
از نسخه ویندوزم استفاده میکنم
ولی بعد از چندتا پیام دیگه پیام هام ارسال نمیشه
علتش چی میتونه باشه؟؟

دقیقا بعد از چند تا پیام؟

از راهنمایی شما ممنونم .

واقعا عالی بود..خیلی وقت بود ک دنبالش بودم..دمتون گررررررررررررررم..

اییییییییییی جااااان دست گلتون درد نکنه عاللللللییییییی بود

سلام
یه سوال
پیامی که تلگرام میفرسته واسه مخاطب توی گوشی که سیو شده یا کسایی که شمارتو دارن یا هردو
بعد من اگه بخوام یع تلگرام دیگه بسازم چطوری میتونم جلو ارسال پیام تلگرامو بگیرم؟! یعنی میتونم کانتکت گوشیمو پاک کنم بعد اینکه تلگرام نصب کردم دوباره کانتکت بریزم
مرسی اگه راهنماییم کنین

سلام
پیام برای کسی که شماره رو داره ارسال میشه
از شماره مجازی استفاده کنید برنامه talk2

Internal server error occured. Please try again later.
Technical details here
داخل سایت برای حذف اکانت رفتم بعد وارد کردن کد ۵ رقمی متن بالا رو نشون میده چیکار کنم

مجدد تست کنید باید حذف بشه

سلام. میخوام مخاطب حذف کنم. وقتی شماره و کشورم وارد کردم دیگه جلوتر نمیره. و سر مرحله generatinng keys گیر میکنه. ممنون میشم بگید چکارکنم؟

سلام
باید کد چهار رقمی به تلگرام ارسال بشه و وارد کنی تا وارد بشه

با سلام چرا برای من گزینهedit نداره تا منم این کار انجام بدم ممنونم

سلام
باید از نسخه وب استفاده کنید

آقا دمت گرم کارم راه افتاد.حالا دیگه با خیال راهت میتونم گوشیمو بدم دست زنم.:-P

با سلام و ممنون از آموزش هاتون
من از حساب کاربری تلگرامم خارج شدم و با شماره دوستم که اونم رو گوشیش تلگرام داشت وارد شدم. بعد دوباره با حساب خودم وارد شدم و موردی که باعث شد از این کارم به غلط کردن بیفتم این بود که دیدم تمامی مخاطبین گوشی اون توی لیست مخاطبین گوشی من کپی شده و همچنین مخاطبین گوشی من توی گوشی اون!! حالا باید چیکا کنیم جفتمون؟!
من ios 8.4 دارم و دوستم android و جفتمون آخرین نسخه تلگرام رو نصب داریم.

سلام
اگه براتون از این روش حذف نمیشه اکانت خودتون رو پاک کنید و مجدد حساب بسازید

سلام دوست عزیز وجدانن ۱۰بار این روشی که شما گفتین رو امتحان کردم اما هربار که خارج میمشم دوباره وارد میشم میبینم اسم و شماره شخصی که پاک کردم هست..
چه غلطی کردیم اومدیم با گوشی یکی دیگه یه شماره ای رو تست کنیم حالا هرکاری میکنیم از تو گوشیش پاک نمیشه!!!!!
فقط یه راه مونده! اونم اینکه سیمکارتشو ازش بخرم 🙂 خخخخخخخخخخخخ

سلام
حسابتون رو حذف کنید مجدد بسازید

با سلام .چند تا لینک در تلگرام هست مثل فال حافظ . کاریابی . فیلم.و… هر چه دیلیت می کنم مجددا ظاهر می شود . پایین صفحه نوشته لغو عضویت .برگشت .
چطور میتوانم از شرش خلاص شوم؟ سپاسگزارم

سلام
لغو عضویت ها معمولا برای این هست که پیام تبلیغی ارسال نشه بلاک و حذف کنید

سلام مخاطبی ک شمارشو تو دستگاه پاک کردم الان میاد جز فرندام تو تلگرام ولی اون شخص تلگرام نداره ک بخام حذفش کنم الان باید چیکار کنم؟

سلام
شما باید از آموزش برای حذف مخاطب استفاده کنید

با سلام هردو راهکاری که گفتید رو انجام دادم ولی حالا همون کانتکت که حذف شد میره توی قسمت کانتکت هایی که تلگرام ندارند و میشه دعوت کرد… یعنی عملا حذف نشده… چیکار باید کرد؟ لطفا جواب بدید ممنون

سلام
پست رو به روز میکنم به زودی …

با این روش اگه کسی رو حذف کنم،بهش نوتیفیکیشن یا پیام نمی ره که من از لیستم حذفش کردم؟!!

خیر

سلام .من یکی ازکاربرای تلگرام هستم.مدتیه پیامام واسه یکی ازمخاطبام ارسال نمیشه.یه علامت تعجب کنارش میفته.مثه ریپورت شدن.لطفاراهنمایی بفرمایین جهت رفع مشکل

سللام
احتمالا اسپم شدین شما که در صورتی که اینطور باشه هیچ راه حلی پیدا نشده باید اکانت جدید بسازید

سلام.
چرا این آدرس وبی که گذاشتین برای من باز نمیکنه؟
نتم هیچ مشکلی نداره ولی این صفحه برام باز نمیشه.
web.telegram.org

سلام
حتما اشتباه وارد میکنید چون تست کردم موردی نداشت

salam khaste nabashid man telegramamo omadam pak kardam bad shomarei kr bahash nasb kardeh bodam peyda nemikardam sim kartesho bad hey omadam dobareh nasb konam hey kod eshtebah zadam ke shansi nasb she hala sim karto peyda kardam hala harchi mizanam nasb she nasb nemishre ba on shomaram chikar konam

سلام
چند ساعت صبر کنید بعد تست کنید مشکل حل میشه

سلام
من از طریق web.telegram.org وارد حسابم میشم و مخاطب رو حذف میکنم ، اما وقتی لاگ اوت میشم و دوباره وارد میشم باز همون مخاطب که حذف کردم تو لیستم هست ، لطفا راهنمایی کنید .

سلام
از نسخه جدید تلگرام استفاده کن تست کردم مشکلی نداشته

من متوجه نمیشم ، وقتی من با مرورگر اقدام به حذف مخاطب میکنم چه ارتباطی با جدید یا قدیمی بودن اپلیکیشن تلگرام گوشیم داره ؟ میشه بیشتر توضیح بدید ؟

خب احتمال داره باز لیست مخاطبیت رو به روز میکنه …
بعد شما مخاطب رو از گوشیتون حذف کنید و تست کنید

کل مخاطبین رو هم حذف کردم اما نشد . حذف که میکنم از تلگرام گوشی هم حذف میشه اما لاگ اوت کنم و برگردم باز مخاطب رو دارم .

سلام ببخشید من وایفا رو هم خاموش میکنم باز انلاین مینویسه چرا????مشکل از گوشیمه؟!

سلام
کلا تلگرام اینجوری هست تا چند دقیقه بعد از اینکه خارج بشی میزنه انلاین بعد درست میشه

با سلام و خسته نباشید، ضمن تشکر از سایت خوبتون
من امروز یک گروه ایجاد کردم اما بعد از ساخت متوجه شدم یکسری افراد رو نبایستی به گروه اضافه می کردم. حالا چطوری میتونم اونها رو از گروه حذف کنم؟

سلام
روی نام کاربری انگشتت رو قرار بده چند ثانیه بعد لیست باز میشه میتونی بیرون کنی (از قسمت لیست افراد گروه)

سلام یه سوال دارم….
من تازه تلگرام رو نصب کردم داشتم باش ور میرفتم متوجه شدم شماره ای که قبلا پاک کردم هنوز رو گوشیمه حواسم نبود که در همن حین گزینه چت خصوصی رو فعال کردم برا طرف، طرف آنلاین نبود ، نمیدونم شاید آنلاین بود ، سریع پاکش کردم ولی میدونم که برا اون هنوز نمایش داده میشه ولی غیرفعاله و نوشته چت کنسل …. میدونم که شمارم رو نداره ، آیا از طریق پیامی که بهش دادم میتونه شمارم رو بفهمه؟؟؟؟ منتظر جواب هستم

سلام
بله شماره شما نمایش داده میشه

تشکر

این روش بالا که گفتید رو امتحان کردم حالا چطوری ازش خارج بشم؟
همین که وارد اون صفحه وب( web.telegram.org) میشم تمام اطلاعات تلگرامم بازه و نمایش داده میشه.چکار کنم؟

از منو بالای صفحه لوگ اوت را انتخاب کنی خارج میشه

سلام
من یه شماره تو مخاطبهای گوشیم داشتم و بعد حذف کردم.ولی هر دفعه بعد از حذف تلگرام و نصب مجددش اون شماره به لیست مخاطب های تلگرام من اضافه میشه.چطور میتونم کلا اون شماره رو حذف کنم که دیگه تو لیست مخاطب های تلگرام ظاهر نشه؟
تشکر

سلام
از اموزش زیر استفاده کنیدhttps://barato.ir/delete-contact-telegram/

سلام و خسته نباشید
چجوری میتونم اطلاعات حساب انلاینمو پاک کنم که نفر بعدی نتونه شماره تلفن مخاطبین منو ببینه؟؟

سلام
از همین روش مخاطب را پاک کنی کسی نمیتونه مشاهده کنه …

سلام چطور میشه مخاطبی که کلا از گوشی حذف کردیم اما توی تلگرام توی لیست مخاطبینی که تلگرام ندارند همچنان وجود داره و حذف نمیشه چه کنیم؟

سلام
خب داخل آموزش گفته شده که چطوری حذف کنید !

رمز چهار رقمی برای من ارسال نمیشه

سلام. من وارد کانتکس ها که میشم بالای صفحه م گزینه ادیت نداره!! تلگرامم هم آپدیته.مگه میشه؟

سلام
باید از نسخه وب استفاده کنی همینطور که در آموزش گفته شده

ممنون مطلب عالی بود.دستتون طلا☺

با سلام
من این راهی رو که گفته بودید امتحان کردم ولی بازهم بعد از لاگ اوت شدن شماره برمیگرده؟میشه راهنماییم کنید؟

سلام
نباید چنین چیزی بشه از نسخه های جدید برنامه استفاده کنید

سلام خسته نباشید.
میشه ی کاری کرد وقتی تلگرامو نصب میکنی واسه مخاطبات پیام نره؟؟؟؟؟

سلام
خیر نمیشه

سلام خسته نباشید .
تلگرام هم میشه مث لاین اد فرنداتو قطع کنی یعنی اونی ک شمارتو داره نفهمه تلگرام داری

سلام
خیر نمیشه میتونی با یک شماره دیگه از کشور خارجی حساب بسازی که مشخص نشه

نمیشه ی کاری هم کرد ک واسه مخاطبات بعد ازساخت اکانت پی ام نره

نه نمیشه باید تلگرام این قابلیت را اضافه کنه به برنامه

سلام تلگرام من نسخه 3.0.1 هست توی قسمت کانتکت edit نداره چکار کنم

سلام
از نسخه وب استفاده کن برای حذف مخاطب

توروخداااااااااااابگین چجوری مخاطبینیکه بلاکشون کردمو از بلاک لیستم بحذفم جون هرکی دوس دارینن حرف مرگ و زندگیههه

سلام ببخشید من شماره ک تو مخاطبام بود حذف کردم ولی الان تو تلگرام میاد ولی طرفم تلگرام نداره ک بخام حذفش کنم از این روش هم گفتید فقط مخاطبینی بودند ک تلگرام دارند ن کسایی ک این برنامه رو ندارند. الان چکار باید بکنم؟؟

سلام
متوجه نشدم اگه نیست که نیاز به حذف نیست دیگه ….

خیلی دمت گرمه ها . می دونستی یا نه ؟ 🙂

شما لطف دارین 🙂

سلام یک مشکل حیاتی برام پیش امده لطفا راهنماییم کنید با دوستم جت کردم ولی ندانسته محتوایه چت پاک شده چطوری میتونم تمام نوشته هامو که پاک شده برگردونم ؟؟؟ جان عزیزتان کمکم کنید ضروریه

چطوری میتونم تو تلگرام یکی از رو ک شماره ش رو ندارم از رو آیدی اددش کنم و ب گروه خودم اضافه کنم؟

داخل لینک زیر گفته شده

https://barato.ir/education-add-id-telegram/

سلام.من با دوتا برنامه تلگرامو پلاس یه اکانتمو میدیدم الان دوتا برنامه رو لغو نصب کردم .دیگ نمیتونم با همون شماره نصب کنم ..میشه .کمکم کنییییییید????

سلام
چه اروری میده ؟

وقتی میخوام تگراممو نصب کنم شمارمو ک میزنم مرحله بعدیش باید ی کد بهم بده ولی نمیده:((((((

چندین بار تست کنید حتما ارسال میشه

میخواستم بپرسم راهی هست کسی که شمارشو ندارم و شمارمو نداره و صرفا از رو ای دی میتونسته با من چت کنه و بلاکش کردم اسمش از تو لیست بلاکم پاک شه ولی همچنان بلاک باشه خواهش میکنم جوابمو بدین

نه راهی نیست / البته فکر کنم اگه گزینه اسپم باشه براش بزنی دیگه نمیتونه بهت پیام بده

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.

چگونه از سروش مخاطبی را حذف کنیم
چگونه از سروش مخاطبی را حذف کنیم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *