چگونه از سایت گوگل پلی دانلود کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه از سایت گوگل پلی دانلود کنیم
چگونه از سایت گوگل پلی دانلود کنیم

در این پست بصورت تصویری، نحوه دانلود فایل ها بصورت مستقیم -apk را از گوگل پلی استور به شما آموزش می دهیم. گوگل پلی یکی از بزرگترین فروشگاه برنامه های اندروید در دنیاست که همه ی برنامه ها را از آن می توانید دریافت کنید. این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد که در میان موسیقی‌ها، مجلات، کتاب‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و نرم‌افزارهایی که به وسیله این سرویس عرضه شده‌اند گردش کنند و حسب نیاز خود آنها را دریافت کنند.

گوگل پلی برنامه ای است که  همه ی اپلیکیشن های جدید درآن عرضه می شوند  واز لحاظ امنیتی در راس قراردارد .گوگل پلی یک نرم افزار مالکیتی است نرم افزار های مالکیتی را نه می توان توزیع و تکثر کرد و نه می توان به کدهای منبع آن ، مثل نرم افزارهای متن باز دسترسی داشت.

در حال حاضر تنها دو روش برای دانلود فایل ها بصورت apk از پلی استور وجود دارد.

چگونه از سایت گوگل پلی دانلود کنیم

فروشگاه Play از طریق آدرس play.google.com در دسترس قرار گرفته است.

در این روش ساده، کافی است که با توجه به مرورگری که از آن استفاده می کنید، روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید و افزونه مورد نظر را دانلود کنید، بعد از ورود به صفحه هر اپلیکیشن در گوگل پلی استور، دکمه دانلود نمایش داده می شود:

 

۱- ابتدا وارد سایت گوگل پلی شوید و نرم افزار مورد علاقه خود را جستجو و پیدا کنید. وقتی فایل مورد نظر خود را پیدا کردید آدرس لینک دانلود فایل خود را کپی کنید.

 

 

 اگر که می خواهید اکانت جیمیل بسازید این پست را حتما بخوانید :چگونه جیمیل بسازیم؟ (آموزش تصویری)

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

salam agha man mikham vared sham cod mikhad mishe rahnamaeem…

سلام خواهشا یکی به من کمک کنه:((((( من هر چی منتظر اس ام اس…

برای منم اگه حسابم کنید…

لومیون. وقت کمتری میگیره و برای این کار نیاز به کار حرفه ای…

باسلام ممنون بابت این نرم افزار ها میخواستم یک فیلم درباره ی…

هنر فردی

خرید بازی

سلامتی زیبایی

کلیه حقوق متعلق به وب سایت جالب آموز

اولین سایت معتبر برای دریافت برنامه و بازی برای گوشی ها و تبلت های آندرویدی، سایت  Google Play است. و تنها راه استفاده ی آن برای ایرانیان استفاده از اپلیکیشن آن است. اما با راهی دیگر به جز این  هم می توان از گوگل پلی دانلود کرد. این کار از طریق کامپیوتر نیز امکان پذیر است.

 

کلیک- همان گونه که مطلع هستید ما ایرانی ها به دلیل تحریم، قادر به اتصال به وب سایت گوگل پلی نیستیم و تنها روش برای استفاده از این منبع، استفاده از اپلیکیشن گوگل پلی یعنی  Google Play store می باشد، در اینجاست که ما مجبور می شویم برای دانلود از سایت گوگل پلی، تنها از طریق گوشی و تبلتهای آندرویدی اقدام نماییم. ولی این کار از طریق کامپیوتر نیز امکانپذیر می باشد و در این مقاله به آموزش این مبحث می پردازیم. قبل از اینکه این آموزش را شروع کنیم فرض را بر این می گذاریم که شما دارای یک نرم افزار عبور از تحریم هستید.

شما می توانید با استفاده از کامپیوتر خود، برنامه ها یا بازی های مورد نظرتان را به روش غیر مستقیم دانلود کنید و پس از انتقال آنها به گوشی خود، آنها را نصب کرده و استفاده نمایید!

چگونه از سایت گوگل پلی دانلود کنیم

۱- شما در ابتدا  باید وارد سایت گوگل پلی شوید؛ در این سایت شما می توانید به راحتی به مرور بازی ها و برنامه ها بپردازید و از طریق کادر جستجو یا منوهای آن، به صفحه برنامه یا بازی مورد نظرتان مراجعه نمایید.

 

 

این نکته را به یاد داشته باشید که اگر با اکانتی که در گوشی خود برای استفاده از Gmail و Google Play و…  تهیه کرده اید به سایت گوگل پلی وارد شده باشید؛ سپس در کادر بالا روی Install کلیک کنید، پس از ok کردن کادر جدید، و با اولین اتصال به اینترنت از طریق تلفن همراه، دانلود نرم افزار آغاز می شود.

 

 

 

۲-تبدیل لینک دانلود به فایل قابل ذخیره سازی

 

اکنون می توانید فایل مزبور را در موبایل یا تبلت خود کپی کنید و از آن استفاده کنید.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

رسانه کلیک – قیمت جدید محصولات ایران خودرو به صورت رسمی اعلام شد. پژو 206 تیپ 2…

کلیک | نبض فناوری و اطلاعات
دریچه ای به دنیای تکنولوژی


با ما همراه باشید

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.


نام کاربری


رمز عبور

مرا به یاد داشته باش


از آنجا که شما مخاطب ترنجی هستید و ما با افتخار اخبار را با اختلاف خوبی زودتر پوشش می‌دهیم (عینک دودی) حتماً می‌دانید که حدودا هفت ساعت پیش برای شما نوشتیم تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ برای ۱ اسفند تقریبا قطعی است و معرفی همزمان در امریکا و بریتانیا انجام می شود. بسیار خوب، عبارت «تقریبا قطعی» را از آن حذف کنید و همان جمله را با دیدن تصویر این مطلب دوباره بخوانید. رسما تایید شده است که سامسونگ خانواده گلکسی اس ۱۰ را اول اسفند امسال رونمایی خواهد کرد، برای این رونمایی هیجان زده اید؟ آ … راستی، از این پوستر چیری رمزگشایی می کنید؟

چگونه از سایت گوگل پلی دانلود کنیم

ترنجی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :


| |
| |

© حق نشر از 1392.کپی برداری از یک قسمت یا تمام هر کدام از مطالب وب‌سایت ترنجی تنها با با ذکر منبع و نام نویسنده امکان پذیر خواهد بود.

چگونه از سایت گوگل پلی دانلود کنیم
چگونه از سایت گوگل پلی دانلود کنیم
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *