چگونه از حالت ریپورت در اینستا خارج شویم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه از حالت ریپورت در اینستا خارج شویم
چگونه از حالت ریپورت در اینستا خارج شویم

معمولاً در شبکه‌های اجتماعی قوانینی وجود دارد که کاربران باید این قوانین را رعایت کنند. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و قوانین و مقرراتی دارد که کاربران اینستاگرام موظف به رعایت این قوانین می‌باشند.

به گزارش گیل خبر،  برای نمونه شما نمی‌توانید از تصاویر نژادپرستانه در پست‌های اینستاگرام خود استفاده کنید و یا پست‌های دیگران را به نام خود به اشتراک بگذارید! در سایت اینستاگرام در قسمت TERMS این قوانین بیان شده است. حال ریپورت اینستاگرام چیست؟ اگر کاربران قوانین اینستاگرام رعایت نکنند، این اقدام می‌تواند باعث حذف اکانت اینستاگرام آنها  شود. در این قسمت از مجموعه آموزش‌های اینستاگرام، نحوه تششخیص ریپورت اینستاگرام کاربران و همچنین رفع ریپورت بیان می‌شود. با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

کاربران در اینستاگرام می‌توانند عمل خلاف قوانین دیگر کاربران را گزارش دهند، که به این عمل، ریپورت کردن گفته می‌شود. این ریپورت کردن می‌تواند شامل کاربر، پست، تصویر و یا کامنتی باشد. این موارد شامل ریپورت می شوند:

انتشار تصویر یا کامنت تبلیغاتی و اسپم

انتشار پست و تصاویر دیگران به نام خود

چگونه از حالت ریپورت در اینستا خارج شویم

عدم رعایت قانون کپی رایت

انتشار تصاویر و کامنت‌های غیر اخلاقی

پست‌ها و کامنت‌هایی شامل خودکشی، تهدید و آزار و استفاده از مواد مخدر

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر ریپورت‌های غیر واقعی ارسال شود، منجر به بسته شدن آن اکانت نمی‌شود.

برای آشنایی با نحوه ریپورت در اینستاگرام می‌توانید به مقاله ” چگونه دیگران  را ریپورت کنیم مراجعه کنید”

رفع مشکل ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن در اینستاگرام

در صورتی که برای کامنت گذاشتن، لایک کردن و فالو کردن و … با مشکل مواجه شده‌اید، احتمالاً با مشکل ریپورت و بلاک شدن مواجه شده‌اید. بلاک شدن یک کاربر ممکن است توسط کاربران صورت گرفته باشد و یا توسط اینستاگرام کاربری بلاک شده باشد.

رفع ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن توسط اینستاگرام

اگر برای کامنت گذاشتن در اینستاگرام با مشکل مواجه شده‌اید، احتمالاً در یک بازه زمانی بیش از حد مجاز کامنت ارسال کرده‌اید، این مشکل پس از چند ساعت رفع می‌شود. اما اگر با مشکل لایک کردن مواجه شده‌اید، در یک بازه زمانی بیش از اندازه لایک کرده‌اید.

بلاک شدن شما برای فالو کردن، به این معنی می‌باشد که شما یا در یک بازه زمانی بیش از اندازه فالو کرده‌اید و یا بیش از ۷۵۰۰ فالو کرده‌اید. رفع این نوع از بلاک شدن توسط اینستاگرام ممکن است تا یک ماه طول بکشد.

برای رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام راهکارهای زیر را انجام دهید:

راهکار اول برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام:

یکی از راهکارهای معمول، این است که از فالوورهای خود بخواهید تا برای شما کامنت انگلیسی ارسال کنند. در واقع با این روش به اینستاگرام ثابت می‌کنید که شما اسپم نیستید! به این منظور می‌توانید از تصاویر زیر به همراه یک پیام متنی استفاده کنید:

راهکار دوم برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام:

راهکار دیگربرای رفع ریپورت اینستاگرام ، تغییر ایمیل اکانت می‌باشد. به این منظور وارد پروفایل خود شوید و گزینه Edit your profile را انتخاب نمایید. حال در قسمت Private information می‌توانید شماره تلفن و ایمیل خود را ویرایش کنید. بعد از تغییر ایمیل یا شماره تلفن، پیامی حاوی یک لینک ارسال می‌شود که باید بر روی آن کلیک کنید.

چگونه بفهمیم چه کاربری ما را ریپورت و بلاک کرده است؟

قبل از هرچیز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است، اما اینستاگرام اجازه نمی‌دهد شما به طور مستقیم چک کنید چه کسی شما را آنفالو و یا بلاک کرده است.

اگر دیگر نمی‌توانید پست‌های اکانت کاربری را مشاهده کنید، این احتمال وجود دارد که آن شخص شما را آنفالو و یا بلاک کرده باشد.

 حذف افراد از لیست فالوور ها در اینستاگرام بدون متوجه شدن شخص

 
یکی از ترفندهایی که می‌توانید بفهمید چه کسی شما را بلاک کرده است، سرچ اکانت آن کاربر می‌باشد. به این منظور اگر به کاربری شک دارید که شما را بلاک کرده باشد، باید در صفحه جستجوی اینستاگرام، نام اکانت آن کاربر را وارد کنید، در صورتی که اسم او برای شما نمایش داده نمی‌شود، احتمالاً آن کاربر شما را بلاک کرده است.
اگر می‌توانید وارد صفحه اینستاگرام کاربر شوید اما وقتی او را فالو می‌کنید، جزء فالوورهای او نمی‌شوید و همچنان دکمه Follow را مشاهده می‌کنید، یعنی توسط او بلاک شده‌اید.

همچنین اگر دیگر اسم او جزء فالووینگ‌های شما نیست، بازهم می توان احتمال داد توسط آن کاربر آنفالو و یا بلاک شده‌اید.

همچنین اگر با اکانت جدید می‌توانید آن کاربر را فالو کنید ولی با اکانت فعلی خود نمی‌توانید، یعنی آن اکانت شما بلاک شده است.

بازی فورتنایت (Fortnite) یکی از محبوب ترین بازی های اکشن PVP (بازیکن در مقابل بازیکن) است که از 100 پلیر در یک شهر یا جزیره تشکیل شده است. ماموریت شما در این بازی این است که باید آخرین بازمانده آن صد نفر باشید. بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده  125 میلیون پلیر را در پلتفرم های مختلف از جمله pc و xbox و سیستم عامل اندروید در خود جای داده است. فورت نایت محصول استودیوی بازی سازی epicgames است که با بکارگیری موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 4 لحظات جذاب و زیبایی را برای شما رقم خواهد زد.

بازی فورتنایت با داشتن سبک شبیه به بازی پابجی لحظات جذاب و هیجان انگیز را برای شما رقم خواهد زد برای شروع بازی کافی است دکمه استارت را زده و مدت اندکی صبر کرده تا 100 بازیکن به بازی ملحق شوند و سپس شما در هواپیمای جنگی وارد شهری خواهید شد که باید در آن نبرد خود را آغاز کرده و دشمنان خود را تار و مار کنید. هرچه فرود بهتری داشته باشید می توانید با جستجوی سریع تجهیزات و مهمات بیشتری را بدست آورده و نتایج بهتری کسب کنید.

به طور کلی شما هیچ تفاوتی بین نسخه ایکس باکس یا پلی بازی فورتنایت با نسخه اندرویدی آن مشاهده نمی‌کنید. نقشه ها، شخصیت ها، اسلحه و تجهیزات و سایر ویژگی های دیگر مشابه نسخه pc و xbox است.

 

چگونه از حالت ریپورت در اینستا خارج شویم

 

از نکات قابل توجه در مورد بازی فورت نایت این است که این بازی در گوگل پلی منتشر نشده است سازندگان این بازی حاضر به ارائه حق الزحمه 30 درصدی به گوگل پلی نبود لذا می توانید جدیدترین آپدیت های بازی را در این مطلب برای همین کافیست این مطلب را به علاقه مندی های خود در مرورگر اضافه نمایید.

در پایان در صورتی که شما هم یکی از علاقه مندان به بازی های با سبک بقاء هستید پیشنهاد ما دانلود بازی fortnite برای اندروید است.

 

– Fortnite به دلیل داشتن گرافیک بسیار بالا صرفاً در گوشی های پرچمدار نظیر گلکسی نوت 9 هواوی میت 10 و سایر گوشی هایی پرچمدار و گوشی هایی که دارای پردازنده ARM64 هستند در دسترس است. برای تشخیص پردازنده گوشی خود کافیست اپلیکیشن CPU-Z را بر روی گوشی خود نصب کنید.

– بازی فورتنایت یک بازی آنلاین است

– متاسفانه به دلیل تحریم های اعمال شده و طبق قوانین آمریکا این بازی برای کشورهایی همچون: ایران، کره شمالی، سودان، سوریه در دسترس نیست لذا برای اتصال بایستی با ای پی سایر کشورها متصل شوید.

– پس از نصب و اجرای بازی باید در فرم ثبت نام اطلاعات مورد نیاز را پر کرده تا بتوانید از بازی Fortnite  استفاده کنید

– مسئولیت اجرای بازی با خود شماست.

برای دریافت نسخه بتا بازی فورت مک کافی است به سایت بازی وارد کرده و در قسمت ثبت نام با درخواست نسخه بتا منتظر دریافت بازی باشید

 

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید

– پوشه ی com.epicgames.fortnite را در مسیر Android/data حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را آنلاین اجرا نمایید .

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چگونه از حالت ریپورت در اینستا خارج شویم

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

در این وديو به شما اموزش میدهیم که چگونه از ریپورت خارج شوید ؟ مطلب این اموزش را میتوان در سایت سافت 16 ببنیدید.برای مشاهد کامل این مطلب به سایت ما مراجعه کنید .http://soft16.ir/report-telegram/

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

اگر از کاربران اپلیکیشن اینستاگرام باشید حتماً با مشکل بلاک شدن توسط افراد مختلف یا حتی ریپورت شدن توسط خود اینستاگرام مواجه شده‌اید، رفع ریپورت اینستاگرام راه‌حل‌های زیادی دارد که در ادامه آن‌ها را باهم بررسی خواهیم کرد، اما در ابتدا باید به دلیل ریپورت شدن یا بلاک شدن شما بپردازیم. بلاک شدن شما توسط افراد مربوط به خود شما می‌شود، امکان دارد شما با گذاشتن یک کامنت یا رفتن به دایرکت یک شخص او را ناراحت کرده باشید، او نیز براثر ناراحتی شمارا بلاک کرده باشد، برای رفع بلاک شدن توسط افراد هیچ راه‌حلی وجود ندارد، مگر اینکه آن فرد دوباره شمارا از بلاک دربیاورد، البته شما می‌توانید با ساخت یک اکانت دیگر دوباره به صفحه‌ی آن شخص دسترسی داشته باشید.

وقتی شما در اینستاگرام ریپورت می‌شوید، دیگر توانایی ارسال پست، کامنت و لایک را نخواهید داشت و تنها می‌توانید پست‌های دیگران را مشاهده کنید.

دلایل ریپورت شدن توسط خود اینستاگرام: ۱) گذاشتن کامنت و یا پست‌های اسپم ۲) استفاده از محتوایی که دارای قانون کپی‌رایت است ۳) گذاشتن پست یا کامنت غیراخلاقی ۴) تهدید افراد به انجام کارهای غیرقانونی

توجه داشته باشید که اکثر ریپورت های اینستاگرام توسط کاربران فرستاده می‌شود، پس اگر آن‌ها این کار را بدون دلیل انجام داده باشند، مشکلی برای اکانت شما پیش نخواهد آمد، ریپورت های اینستاگرام معمولاً دارای مدت‌زمان مشخص است، این زمان‌ها از یک هفته شروع‌شده و تا بسته شدن کامل اکانت ادامه دارد. برای رفع ریپورت تلگرام می‌توانید از راه‌حل‌های زیر استفاده کنید.

۱- کامنت انگلیسی سریع‌ترین راه‌حل برای رفع ریپورت اینستاگرام این است که از فالورهای خود بخواهید برای شما کامنت انگلیسی قرار دهند، اگر هر یک از فالورهای شما ۵ کامنت انگلیسی قرار دهد، شما از ریپورت خارج می‌شوید و می‌توانید از امکانات اینستاگرام به‌صورت کامل استفاده کنید.چگونه از حالت ریپورت در اینستا خارج شویم

۲- عوض کردن شماره تلفن و ایمیل به پروفایل خود رفته و وارد قسمت Edit your profile شوید، حال به قسمت Private information رفته و شماره تلفن و ایمیل خود را تغییر دهید، این راه صد در صد نیست، اما در بیشتر مواقع جواب می‌دهد.

۳- تماس با پشتیبان اینستاگرام درصورتی‌که راه‌های بالا مشکل شمارا حل نکردند، می‌توانید با استفاده از ایمیل زیر با پشتیبانی اینستاگرام تماس حاصل فرمایید و از آن‌ها بخواهید که اکانت شمارا از ریپورت خارج کنند. ایمیل اینستاگرام: [email protected] برای محتوای ایمیل می‌توانید از متن زیر استفاده کنید.

Hi, There Is some problem with my Instagram account someone reports Me As a spammer wrongly And i found an unfair limitation on my account Would you please fix problem My UserName: Your username

۴- صبر درنهایت اگر دیدید که هیچ‌کدام از راه‌حل‌های بالا جوابگو نیست، باید صبر کنید تا مدت‌زمان محرومیت شما به اتمام برسد.

اگر در انجام مراحل بالا به مشکل برخورد کردید یا اینکه نیازمند راهنمایی بیشتری هستید، با ما تماس گرفته تا شمارا راهنمایی کنیم.

امروز : شنبه , 5 آبان 1397

فروش ممبر کانال و گروه تلگرام با بهترین قیمت و کمترین ریزش !
فروش ممبر واقعی بصورت اد اجباری، پاپ، نوتیفیکیشن، ممبر آفلاین، ممبر فعال گروه و …
پشتیبانی کامل و 24 ساعته !
انجام سفارشات زیر 10 دقیقه !

با استفاده از این نرم افزار میتوانید براحتی صفحه نمایش موبایل خود را روی تلوزیون نمایش دهید !
برای استفاده از این نرم افزار هیچ‌ گونه پیش‌نیازی جز وصل بودن تلوزیون به شبکه وجود ندارد و می‌توانید آن را بر روی تمامی مدل‌های گوشی اعم از هواوی، سامسونگ، اچ تی سی، سونی و… نصب کنید!

– موقعيت و مکان يابي لحظه اي و رديابي خطي فرزندان و…
-چک کردن پیامک ها و تماس ها و کنترل چت ها در مسنجر هاي تلگرام، اینستاگرام و …
– با مجوز رسمی به شماره 20117799 و و ده ها قابليت کاربردي ديگر به همراه تست 48 ساعته رايگان !!

چگونه از حالت ریپورت در اینستا خارج شویم

اپلیکیشن » دانلود اپلیکیشن اندروید » آموزش رفع بلاک و ریپورت شدن در لایک کامنت فالو اینستاگرام

 

 

حتما تمامی شما دوستان عزیز که رورانه ساعت ها وقت خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام میگذرانید با مشکلاتی نظیر عدم گذاشتن کامنت و لایک نشدن تصاویر و عدم توانایی فالو کردن داشته اند. امروز ما پاسخی برای تمامی سوالات زیر که مرتبط با این موضوع می باشد میدهیم. اول توضیح کوتاهی بدهیم در عنوان ” رفع بلاک در اینستاگرام ” هر گونه فعالیت بیش از حد در این برنامه این مشکل را به وجود می اورد. اینستاگرام در لایک ” فالو ” انفالو ” کامنت ” محدودیت دارد. پس هرگز در یک روز یا یک ساعت بیش از حد این اعمال را انجام ندهید. برای خواندن آموزش رفع بلاک و ریپورت به ادامه مطلب این پست از وبسایت اپلیکیشن۹۸ مراجعه کنید.

 

علت گذاشتن کامنت بیش از حد در یک بازه زمانی میباشد. خوشبختانه این نوع بلاک و ریپورت بعد از ساعاتی درست میشود و جای نگرانی ندارد.

 

 

در این مورد دو علت وجود دارد. یکی اینکه ممکن است فالویینگ شما ۷۵۰۰ نفر رسیده باشد در این صورت نمی توانید فالو کنید . مورد دوم فالو کردن بیش از حد در یک ساعت یا در یک روز این بلاک را به ارمغان می اورد . رفع بلاک اصلا در این نوع رپیورت مشخص نیست ممکن است ۱۲ ساعت ۱ روز یا یک هفته یا چند ماه به طول انجامد. قبل از اینکه به این نوع ریپورت دچار شوید از فالو کردن بیش از حد خودداری کنید.

 

علت اصلی این بلاک لایک کردن با سرعت بالا و تعداد بالای لایک در یک ساعت یا یک روز می باشد ! پس لایک های خود را کنترل شده بزنید.

 

این مورد نیز مثل موارد قبل می باشد . پس زیاد انفالو نکنید ! پیشنهاد بنده ساعتی ۷۰ تا ۱۰۰ نفر می باشد

 

 

راه حل اول , قرار دادن کامنت انگلیسی توسط فالور ها :

– قرار دادن درخواست های متنی با عکس های مرتبط مانند تصویر زیر از سمت شما برای فالورهایتان که اینستاگرام متوجه این بشه که شما یک اسپمر نیستید . کافیست از دوستانتان بخواهید ک برای شما کامنت انگلیسی قرار بدهند .

تذکر : این راه حل را حتما انجام بدهید برای هر دو مورد هم بلاک شدن از طریق برنامه و بلاک شدن از طریق کاربران خیلی کار ساز می باشد

 

کافیست برای تغییر ایمیل خود ابتدا به پروفایل خود وارد شده و گزینه EDIT YOUR PROFILE را انتخاب کنید . و سپس در قسمت PRIVTE INFORMATION اطلاعات خود نظیر ایمیل یا شماره تلفن قبلی خودتان را ویرایش کنید , لازم به یادآوریست برای ایمیل علامت پاکت نامه و برای وارد کردن شماره تلفن گزینه Enter your phone number را انتخاب کنید . همچنین این نکته را به یاد داشته باشید که پس از وارد کردن شماره تلفن یا ایمیل جدید پیام جدیدی به آن ارسال می شود که باید در لینک موجود در پیام کلیک کرده تا اطلاعات جدید در پروفایل شما ذخیره شود .

 

– ممکن است به دلایل شخصی شما توسط یک یا گروهی از افراد بلاک شده اید .. برای خارج شدن از این مشکل کافیست مراحلی که در ادامه ذکر می کنیم را به دقت مشاهده و رعایت کنید . راه حل رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام کاربران :

اول باید بفهمیم چه کسی و کسانی ما را بلاک کرده اند و برای فهمیدن آیا در گذشته اکانت و عکس‌های کسی را در اینستاگرام خود می‌دیدید ولی چند وقتی است که از او خبری نیست؟ آیا شک کردید که او شما را Unfollow یا Block کرده باشد ؟ سرویس‌هایی مثل اینستاگرام اجازه‌ی چک کردن همچین موردی را به شما نخواهند داد. ولی نگران نباشد، هنوز هم راه‌هایی برای پیدا کردن جوابتان وجود دارد

 

– اگر شک دارید که “شخص خاصی” شما را در اینستاگرام بلاک کرده، در مرحله اول سعی کنید اکانت او را در صفحه جست‌و‌جوی اینستاگرام، جست‌و‌جو کنید. اگر مطمئن هستید که نام اکانت او را درست وارد کردید ولی اسم او و اکانت او ظاهر نشد، احتمالا بلاک شده اید

– سعی کنید او را follow کنید.

اگر شخص خاصی را قبلا فالو می‌کردید ولی اکنون باید دوباره او را فالو کنید احتمالا جواب مثبت است و او شما را بلاک کرده.

اگر می‌توانید وارد صفحه او در اینستاگرام شوید ولی با انتخاب گزینه Follow هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، یا اینکه وقتی Follow را انتخاب می‌کنید عبارت Following ظاهر می‌شود ولی وقتی چند دقیقه بعد به صفحه او دوباره سر میزنید با زهم گزینه Follow ظاهر می‌شود نه Following، شما متاسفانه بلاک شده‌اید

– در لیست کسانی که در اینستاگرام آن‌ها را دنبال می‌کنید به دنبال اسم او بگردید. آیا اسم او وجود ندارد؟ یا او شما را فقط از لیست دنبال‌کنندگانش حذف کرده یا بلاکتان کرده.

– او را Mention کنید

اگر احساس می‌کنید که او شما را بلاک کرده ولی این بلاک کردن صرفا از روی اشتباه یا یک تصادف بوده، به او تلنگری بزنید. زیر یکی از عکس‌هایی که ارسال می‌کنید او را Mention کنید.چگونه از حالت ریپورت در اینستا خارج شویم

به این صورت که ابتدا یک علامت @ و سپس اسم اکانت آن شخص را وارد کنید. مثلا اینجوری: ali361@

اینستاگرام به طور اتوماتیک لیست کسانی که شخص را Mention میکنند برای او خواهد آورد. اگر شما را ببیند و بلاک کردن شما صرفا یک تصادف بوده باشد، احتمالا شما را آنبلاک خواهد کرد.

– یک اکانت دیگر بسازید

در برنامه اینستاگرام از پایین سمت راست صفحه گزینه Profile و سپس Settings و بعد از آن گزینه Log out را انتخاب کنید. حالا یک اکانت جدید بسازید. اگر با این اکانت می‌توانید او را فالو کنید ولی با اکانت اصلی خود نمیتوانستید، شما بلاک هستید

– اگر فکر می‌کنید کسی شما را بلاک کرده ولی هرچه فکر می‌کنید اسم او را به خاطر نمی‌اورید یا اسم اکانت او را به یاد ندارید، از Unfollowgram استفاده کنید.

عبارت Unfollowgram را در اینترنت جست و جو کنید و وارد سایت آن شوید(unfollowgram.com). گزینه SIGN IN WITH INSTAGRAM را انتخاب کنید. می‌توانید ببینید چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند!

حالا فرد مورد نظر را پیدا کنید و عملیات مراحل بالا را روی او پیاده کنید تا معما را حل کنید.

 

 

لینک های مرتبط :

دانلود اینستاگرام برای اندروید

دانلود اینستاگرام برای ویندوز

دانلود اینستاگرام فارسی برای اندروید

دانلود ورژن قدیمی اینستاگرام برای اندروید پایین

دانلود اینستاگرام پلاس برای اندروید

اینستگرام بلاکم کرده در لایک کردن برای بار دوم چه کار باید کنم

۲روزه تو اینستاگرام نمیتونم کسی رو لایک کنم هر وقت میخوام لایک کنم you blocked میاد لطفا راهنمائی کنید

سلام فکرمیکنم ریپورتم کردن.چون الان خواستم وارداینستابشم نه پیجم واشدنه پستی.خلاصه کلاهیچی بالانمیاد.میشه لطف کنین بگین چیکاربایدبکنم؟

پیجت غیر فعال نشده???

من الان دو روزه که نمیتونم کامنت بذارم معمولا باید بعد چند ساعت درست شه این مشکل ولی الان ۲ تا ۳ روز میگذره اما هنوز هم نمیتونم کامنت بذارم دیگ اعصابم رو بهم ریخته واقعاا ..

اينارو همه خودم ميدونم چجور باس در بيايم مهندس اينا كه همه ميدونن

چطوری دوباره بتونم فالو کنم

سلام من دو روزه در اینستگرام ریپورت شدم نمیتونم کسیو فالو کنم..چکار باید بکنم

سلام نمیتونم کسی و فالو کنم…فکرکنم ریپورت شدم…باید چیکار کنم؟

از اولی ک میخوام وارد اینستا بشم میگ ریپورت (۴۰۰)بعدم میگ کد ایمیل وارد کن یا اس ام اس میزنم ولی بازم نمیاد

من یکی از دوستامو ناخواسته ریپورت کردم میخوام بدونم چجوری میتونم از ریپورت درش بیارم الان نه اون میتونه منو فالو کنه نه من میتونم اونو فالو کنم . ولی قبلش فالو هم بودیم ممنون میشم راهنماییم کنید

یکی از دوستامو اشتباهی ریپورت کردم.ن من میتونم پیداش کنم ک فالو بشه ن ا ن منو پیدا میکنه.چجوری باید درستش کرد؟

توی کامنت یه پست یوزرشو تایپ کنید و قبلش @ بذارید روش کلیک کنید و انبلاکش کنید تا بتونید فالوش کنید طرف مقابل هم به همین ترتیب…

شما آیا شماره تماسی برای افرادی که به مشکل برمیخورند دارین که مستقیم بتونیم ازتون کمک بگیریم؟؟؟

سلام‌من سه روزه نمیتونم کسیو فالوکنم چرا رفع ریپورت نمیشه درصورتی که برا بار اول بعداز یه روز رفع شد الان باید چیکار کنم؟؟

سلام بلاک شدم تو لایک اینستا ۳روز طول کشیده نمیدونم چکار کنم لطفا کمک کنید

لطفا راه حلشو یاد بدین نه اینکه مشکلات رو بازگو کنید . من دو سه روزه نمیتونم کامنت بذارم . و هنوزم رفع نشده . باس چیکار کنم ؟

سلام .من یکیو اشتباه ریپورت کردم.چطور الان از ریپورت درش بیارم؟؟؟

نمیتونم لایک کنم باید چکار کنم؟

من درباره ریپورت سوال داشتم ۱_کسیو ک ریپورت میکنیم میفهمه که چه کسی ریپورتش کرده؟؟ ۲_امکانش هست که شخص از ریپورت خارج بشه و باز بتونه ما رو فالو کنه؟؟؟

يكي از دوستانم منو ريپورت كرده و خودش هم اكانتشو عوض كرده ايا ميتونم از حالت ريپورت خارج بشم با اينكه اكانتشو عوض كرده و خودش اكانت قبلي رو نداره .

لطفا جواب بدين .

من چندین هفته اس نمیتونم کسیوفالویاآنفالوکنم چطوری این مشکلموحل کنم

اینستاگرام بلاکم کرده در فالو کردن. فالوینگام از ۷۵۰۰ بالاتر نمیره. باید چیکار کرد؟؟؟

من تو اينستاگرام دوستم و بلاك كردم ولي تو آپديت جديد نمي تونم ديگه از بلاك در بيارم مي تونيد راهنماييم كنيد؟؟

نمی تونم فالو کنم

میشه لطفا جواب بدید

سلام من ۷۰۰تافالوینگم رودرکمترازیک ساعت انفالو کردم اینستاگرام بلاکم کرده ایامشکلم رفع میشه یاخیردرضمن متوجه نبودم اومدم اکانت اضافه کنم پیج قبلیم ازدستم رفت چه طورمی تونم برش گردونم چون خیلی برام مهمه؟

درود من از برنامه فالویرگیر عضو دریافت کردم اما موقع فالو کردنشون صفحه اینستام بطور کل سفید و غیر فعال شد با یه علامت نیم دایره (مثل زمانی که نت وصل نیست) در بالای صفحه :'( توروخدا بگید چیکار کنم

سلام خسته نباشین من تو یکی ۲ ساعت جهت کارم ب فالورام دایرکت دادم تعداد بالا اینستا ریپورتم کرده واسه رفع ریپورت چیکار باید کنم؟ ممنون میشم زود پاسخ بدین

پس مشکل ریپورت بدون هیچ دلیلی مشخصی مشکل عادیه!!! بعد چطور باید از این حالت در بیایم

سلام خسته نباشید میشه جواب بدید چجوری میتونم از بلاک اینستا خارج شم از بس انفالو کردم اینجوری شده??

من نزدیکه سه هفتس نمیتونم وارد پیجم بشم و فالو کنم . چون یه مدت زیاد فالو کردم . چیکا کنم ؟ ?

سلام من بلاک نشدم ولی محدودیت دایرکت دارم و نمیتونم تو دایرکت پیام بدم همش فیلد میزنه باید چیکار کنم ؟؟ مممون میشم راهنمایی کنید

سلام چند ساعته که میخوام یکی از دوستام رو فالو کنم اما پیغام میزنه که نمیشه و این مشکل رو گزارش بده منم هی میزنم که گزارش بشه.تعداد کسایی که فالو کردم هم ۷۰نفر هست زیاد نیستش میشه لطفا راهنمایی کنید که چکار باید کنم

سلام من ریپورت شدم نمیتونم کسی فالو کنم چیکار کنم

اینیستای من باز نمیکنه!

من یه هفته شایدم بیشتر هست که نمیتونم کسی رو فالو کنم نمیدونم باید چیکار کنم ۱۰۹تا کامنت اینگلیسی هم برام گزاشتن ولی بازم نمیتونم کسی رو فالو کنم اگه میشه راهنمایی کنین چیکار کنم!؟؟

سلام چرا نمیتونم تو اینستا فیلم بزارم ونمیتونم کسی رو فالو کنم لطفا کمک کنید

ده روزه ک نمیتونم کسیو فالو کنم.چیکار کنم ک درس بشع؟؟

ده روزه ک نمیتونم کسیو فالو کنم.چیکار کنم ک درس بشع؟؟ کامنت انگلیسی واسم گذاشتن ولی درس نشد

سلام من در اینستا فیلم دوستمو ریپورت کردم امکان برگردون هست که بتونم دوباره ببینم یا نه؟!

سلام من الان چن مدتیه که کلا نمیتونم کامنت ولایک و فالو کنم چیکا کنم اینستام درس شه

سلام شخصی رو بلاک کردم اون هم منو بلاک کرده.حالا چطور آن بلاکش کنم؟کلا هیچ اطلاعاتی ازش نشون نمیده بهم.هیچکدوم هم نمیتونیم آنبلاک کنیم!

سلام توی کامنت یکی از پستاتون یوزر کاربر موردنظر رو با پیشوند @ تایپ کنید سپس سند کنید و روش کلیک کنید و در انتها انبلاک کنید

سلام ببخشید من الان فهمیدم نمی‌تونم توی صفحه ی کسی برم یعنی میرم اما عکسی برام نمیاد نمی‌تونم کامنتای بقیرو بخونم و یا عکسی دانلود کنم وقتی میام عکسی دانلود کنم امروز می‌ده لطفاً کمکم کنید چون چند دقیقه پیش این جوری نبود

سلام خسته نباشید من توسط ایستا بلاک شدم و اصلا نمیتونم وارد پیجم بشم ، خواهش میکنم بگین چیکار کنم که زودتر بتونم وارد پیچم بشم .ممنون

سلام یک نفر منو بلاک کرده منم بلاکش کردم حالا نه با سرچ میتونیم همدیگرو پیدا کنیم نه توی افراد بلاک شده هستیم. چطور میشه از بلاک دربیاریم همدیگرو؟ ممنون میشم پاسخ بدین

سلام یوزرشو توی کامنت یکی از پستاتون با @ سرچش کنید

اکانت من مدت زیادی هست که اصلا بالا نمیاد تازه از فالووراش کم میشه کسی میدونه دلیل چیه ؟

اقا من فالورم رسیده به ۷۵۰۰ نمیتونم فالو کنم چندهفته میگذره کامنت انگلبسی هم گذاشتن ایمیلمو هم عوض کردن فرقی نکرد چیکار کنم دوستان کسی هست کمک کنه بهم

اگه تعداد فالووینگام ۰ باشه وقتی ۴۰ نفر رو فالوو میکنم مثلا میزنه ۳ نفر رو فالو کردی

من چند روز دیگه نمی تونم massege بدم راهی ندارید

هیچ چیز رو بالا نمیاره انگاری نت ندارم فیلم میزارم تا۵۰درصد بیشتر نمیره بعد قفل میشه کمک کنید ممنون میشم

اکانت من شخصی هست ولی شخصی وارد فالورینگام میشه هرچقد بلاکش میکنم بازم بلاک نمیشه؟کسی مستونه راهنمایی کنه؟

سلام.اینستاگرام من هر کاری میکنم پست نمیتونم بزارم.هر کاریم میکنم پیام متنی بزارم که کامنت انگلیسی بگم بزارم فالورام بازم نمیشه.شماره حتی تلفنمم عوض کردم ولی درست نشد از بلاکی در نیومدم.چیکار باید بکنم!؟

دوهفتست پست نمیتونم بزارم استوری هم همینطور.نتمم سرعتش بالاست

سوالم اینه من یک اکانت اصلیه اینستا گرام داشتم احساس کردم ریپورت یا بلاک شدم اکانتمو پاک کردم ایا اگه اکانته جدید بسازم مشگله ریپورت یا بلاک حل میشه ایا باز اکانته جدیدم بخاطره اینکه اکانته قبلیم ریپورت و بلاک بوده اکانته جدیدمم ریپورت و بلاکه؟ لطفا راهنماییم کنید

خیر اکانت جدید ربطی به قبلی ندارد

طراحی و کدنویسی : شــیکنا

چگونه از حالت ریپورت در اینستا خارج شویم
چگونه از حالت ریپورت در اینستا خارج شویم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *