چگونه ارضا شویم که گناه نباشد

خواص دارویی و گیاهی

چگونه ارضا شویم که گناه نباشد
چگونه ارضا شویم که گناه نباشد



اگر راه حلال بسته شود، راهی جز حرام باقی نمی‌ماند. اگر ازدواج (چه دائم و چه موقت) صورت نپذیرد، راهی جز الیعاذ بالله زنا، استمناء یا ریاضت، که هر سه حرام است، باقی نمی‌ماند.



چگونه ارضا شویم که گناه نباشد



جوان مجرد که امکان ازدواج ندارد و فشار زیادی متحمل می‌گردد، چه کند که مبتلا به زنا یا اسمتناء نگردد، چگونه می‌توان با وسوسه‌ها مبارزه کرد؟

مشکل ازدواج مشکل یک فرد خاص نیست بلکه مشکل میلیون ها جوان اعم از دانشجو و غیر دانشجو است که حل آن هم نیاز به کارهای فرهنگی مناسب، تأمین بودجه هنگفت، حل مسأله اشتغال و ده ها مسأله دیگر دارد و این کارها نیازمند زمان و کارهای کارشناسی صحیح می باشد که طبعا حل کامل آن در مدت زمان کوتاه چیزی شبیه معجزه است.

البته ممکن است هر کسی فکر کند فقط افراد نادری مثل او این حالت شدید شهوانی را دارند در صورتی که اینچنین نیست همه جوانان این نیاز جنسی را دارند.

شهوت جنسی یکی از نیازهای ضروری رشد جسم است که از یک سو ارضای آن لذت شدیدی دارد و از سوی دیگر سرکوب یا اِعمال ریاضت و سختی به آن، آثار سوء و تخریبی شدیدی بر جسم، روان، روح، اعصاب، اخلاق و حتی دین انسان وارد می‌کند.

عقل سالم در بدن سالم است. و بدن سالم، بدنی است که نیازهایش به موقع، بر اساس برنامه هدفمند و از طریق درست برآورده شود. نه کسی حق دارد [و نه کار درستی است] که آن قدر مشغول نماز و روزه و ذکر گردد که حیات دنیوی، بدن و نیازهایش را فراموش کند و نه کسی حق دارد [و نه کار درستی است] که آن قدر متوجه حیات دنیا و ارضای نیازهای شهوانی گردد که خودش، راهش، کمالش و آخرتش را فراموش کند. لذا فرمود:

«‌زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَ الْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِكَ مَتَاعُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ» (آل عمران، 14)

ترجمه: دوستى خواستنی‌ها[ى گوناگون] از زنان و پسران و اموال فراوان از زر و سیم و اسب‏هاى نشاندار و دام‌ها و كشتزار[ها] براى مردم آراسته شده [لیكن] این جمله مایه تمتع زندگى دنیاست و [حال آنكه] فرجام نیكو نزد خداست.

بهترین و سالم‌ترین راه ارضای شهوت جنسی (چه برای زن و چه برای مرد) که سبب کمالات جسمی، روانی، روحی و معنوی گردد، همان ازدواج است. منتهی، نظم لازم برای ازدواج به موقع را کنار گذاشتیم، توصیه‌ها و ملاک‌های اسلام را نادیده گرفتیم، ملاک‌های شخصی، قومی، عادتی، غربی، چشم و هم چشمی و باورهای غلط را جایگزین نمودیم و حال که دچار مشکل شده‌ایم از اسلام می‌پرسیم که پس ما چه کنیم؟!


ارضای به موقع و درست غریزه شهوت از طریق ازدواج، بهتر‌ین راه و بهترین کار است. لذا فرمود دختران خود را زود شوهر دهید و برای پسران خود زود زن بگیرید – ازدواج خدا آسان قرار داده، پس شما سختش نکنید. اما ما (فرهنگ دست‌ساز غالب بر جامعه) همه حلقات یک زنجیره به هم پیوسته را شکافته‌ایم، و وقتی به حلقه شهوت جنسی که می‌رسیم، معطل و تحت فشار می‌ماینم و می‌گوییم: پس چکار کنیم؟! پاسخ منطقی این است که «یا اصلاح کنید و یا عواقبش را متحمل گردید.»

کار ما (جامعه) مثل این است که کسی احساس گرسنگی کرده باشد و ضرورت رفع این نیاز که اگر باقی بماند منجر به بیماری یا حتی مرگش می‌شود را درک کرده باشد، اما برای تهیه غذا، به جای نان، برنج، گوشت، لوبیا، روغن یا …، پاره آجر، قطعه آهن، کمی طلا و نقره، مقداری چرم و پشم گوسفند را در ظرف ریخته باشد، به آن هم نرسیده باشد تا آبش تمام شود و به قطعات داغ و بد بو منجر گردد، سپس بگوید: پس من حالا چه کنم؟ چه غذایی و چگونه بخورم؟!

بهترین و سالم‌ترین راه ارضای شهوت جنسی (چه برای زن و چه برای مرد) که سبب کمالات جسمی، روانی، روحی و معنوی گردد، همان ازدواج است. منتهی، نظم لازم برای ازدواج به موقع را کنار گذاشتیم، توصیه‌ها و ملاک‌های اسلام را نادیده گرفتیم، ملاک‌های شخصی، قومی، عادتی، غربی، چشم و هم چشمی و باورهای غلط را جایگزین نمودیم و حال که دچار مشکل شده‌ایم از اسلام می‌پرسیم که پس ما چه کنیم؟!

چاره‌ها و بایدها و نبایدها؟

گرچه مشكلات گوناگون جامعه مانع ازدواج به موقع جوانان عزیز مى‏ شود ولی در عین حال با كاهش سطح توقعات و انتظارات و پرهیز از تشریفات غیر ضرورى و كنار گذاشتن بعضى رسومات فرهنگى و اجتماعى منفى، به تأخیر انداختن مراسم عروسى در دوران نامزدى و عقد و بعضى تدابیر دیگر مى‏توان از مشكلات مادى واقتصادى كه فراروى بسیارى از جوانان مى‏ باشد نجات یافت.

خداوند در قرآن كریم مى‏ فرماید: «كسانى كه تنگ دست مى‏ باشند دلهره فقر و عدم امكانات مادى نداشته باشند كه از ناحیه فضل و رحمت خاص خداوندى در امر نكاح وازدواج كمك خواهد شد»

 

وعده خداوند قطعى است و كسى نمى‏ تواند به آن بدبین باشد . پیامبر اكرم(صلی الله علیه وآله) نیز مى‏ فرماید: «اگر كسى به این مطلب اعتقاد نداشته باشد به خداوند سوء ظن دارد آن ظلم و گناه بزرگى است»

در درجه اول سعى كنید با تدابیرى امر ازدواج خود را تسهیل كنید و موضوع را با والدین خویش مطرح كنید و از خداوند متعال كمك بخواهید و دعا كنید هم اسباب مادى ازدواجتان فراهم شود و هم همسرى قانع و شایسته كه بتوانید در مشكلات مادى نیز شما را یارى كند به شما عطا نماید این از فضل و رحمت خداوند به دور نیست بلكه بسیار سهل و آسان است. نباید به دلیل فقر و عدم امكانات مادى، اخلاق و ارزش‏هاى معنوى را از دست داد و با انجام بعضى كارها تمام قواى جسمى، روحى و روانى خود را نابود كرد و دچار عواقب سوء و پیامدهاى جبران‏ناپذیر آن شد.

پس بنابراین در شرایط کنونی لازم است که اولاً خود جوانان در این عرصه تحولی ایجاد کنند و این سنّت‌ها و باورهای غلط را در خود و خانواده بشکنند. ثانیاً والدین اصرار بر این ملاک‌های غلط ننمایند و بیشتر مساعدت کنند، ثالثاً جوانان سعی کنند که دست کم غریزه شهوت را با تحریکات کاذب، مانند: بد حجابی (چه دختر و چه پسر)، جذبه خیابانی، چشم نوازی، روابط کم یا زیاد آزاد، تماشای عکس و فیلم و … تحریک نکنند تا فقط همان نیاز و فشار طبیعی که قابل کنترل است باقی بماند.

وعده خداوند قطعى است و كسى نمى‏ تواند به آن بدبین باشد . پیامبر اكرم(صلی الله علیه وآله) نیز مى‏ فرماید: «اگر كسى به این مطلب اعتقاد نداشته باشد به خداوند سوء ظن دارد آن ظلم و گناه بزرگى است»


اگر گفته شد که هیچ کدام این کارها نمی‌شود، حالا بگویید چه کنیم؟ دیگر پاسخی ندارد. مثل این است که به

پزشک بگویند: هیچ یک از دستورالعمل‌هایت را اجرا نمی کنیم، ولی بگو چگونه بهبود یابیم؟!

معلوم است که اگر راه حلال بسته شود، راهی جز حرام باقی نمی‌ماند. اگر ازدواج (چه دائم و چه موقت) صورت نپذیرد، راهی جز الیعاذ بالله زنا، استمناء یا ریاضت، که هر سه حرام است، باقی نمی‌ماند.

 

غریزه جنسى اگر با ازدواج مهار نگردد، مطلوب‏ترین راه تسلط بر آن، كنترل مثبت است و آن پرهیز از صحنه‏ ها و كارهایى است كه به تحریك این غریزه مى‏انجامد.

این نوع از كنترل، كه در حقیقت جنبه‏ى پیشگیرى دارد هم راحت است و هم بى‏زیان و بلكه مفید و راحت است، زیرا در این صورت همچون وسیله نقلیه‏اى است با سرعت معمولى و قانونى كه در مواجهه با خطر، مهار آن زحمت چندانى ندارد و بى‏زیان است، زیرا با این حال كنترل غریزه فشارى بر جسم و روان تحمیل نمى‏ كند تا به آن صدمه‏اى وارد شود و مفید است چون موجب مى‏ شود مغز و اعصاب و قواى بدن در حالت عادى به سر برند و تعادل روانى شخص محفوظ بماند وانرژى و سرمایه‏هاى جسمى و روحى او بیهوده مصرف نشوند. برخلاف ماشینى كه با سرعتى بسیار فراتر از حد شناخته شده و معمول خود سیر مى‏ كند كه چه بسا به كلى اختیار آن از دست صاحبش بیرون رفته و مصیبت‏هایى به بار آورد و كنترل آن هم در صورت تحقق، صدها زیان و رنج و زحمت و اضطراب براى وسیله و صاحب آن به همراه دارد.

خداوند در قرآن كریم مى‏ فرماید: «باید كسانى كه قدرت و وضعیت مساعد براى ازدواج ندارند عفت پیشه كنند» (نور، آیه 33)

فرآوری :ز هرا اجلال            

بخش اخلاق و عرفان اسلامی تبیان


منابع :

چگونه ارضا شویم که گناه نباشد

 پرسمان قرآنی

ایکس شبهه

سایت حوزه




خانه

موبایل

 

 

چگونه ارضا شویم که گناه نباشد

آموزش ارضا شدن

 

آموزش ارضا شدن/چگونه دیر ارضا شویم؟

هر مردی می تواند در رابطه جنسی خود چندین بار ارگاسم شود. برای اینکار فقط کافی است اطلاعات کافی درمورد تمایلات جنسی مردانه، روابط زناشویی و تکنیک های خاص آن داشته باشید. هدف اکثر مردان در روابط زناشویی، انزال است نه عشق بازی. وقتی یک مرد چند بار ارگاسم را تجربه می کند، نه تنها خودش بهتر ارضا می شود، بلکه طرف مقابلش را هم بسیار بهتر ارضا خواهد کرد.

ارگاسم های چندگانه به دنبال هم اتفاق می افتند، بدون اینکه فرد در خلال آنها تحریک جنسی خود را از دست بدهد. خانم ها به راحتی می توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند اما تعداد کمی از مردان می دانند که با آموزش صحیح آنها هم می توانند دقیقاً مثل خانم ها چندین بار در روابط زناشویی به ارگاسم برسند.درمورد خانم ها،ارگاسم چندگانه به این معناست که مدت زمان کمی بعد از اولین ارگاسم، تحریک جنسی خود را بازمی یابند، که معمولاً بلافاصله یا بعد از چند دقیقه اتفاق می افتد. وقتی زنی در یک رابطه جنسی چندین بار به ارگاسم می رسد ارگاسم او چندگانه خواهد بود.

خیلی از مردان اشتباهاً تصور می کنند که وقتی بتوانند بعد از انزال دوباره تحریک شوند و به یک انزال دیگر دست پیدا کنند، یعنی ارگاسم چندگانه داشته اند. این اشتباه است. س ک س چند ارگاسمه مردانه به س ک سی گفته می شود که در خلال ارگاسم ها، نعوظ یا تحریک جنسی از بین نرود. ارگاسم چندگانه فقط شامل ارگاسم است نه انزال. تنها استثناء آن زمانی است که انزال با آخرین ارگاسم همراه می شود.قبل از توضیح بیشتر بد نیست که با فرایند تکنیکی “چرخه تحریک جنسی” آشنا شوید.

۱- مرحله تحریک

· گرفتگی عروق

· نعوظ

· بالا رفتن ضربان قلب

· بلند شدن نسبی بیضه و افزایش سایز

· سفت شدن نوک سینه ها

 

۲- مرحله پایا

· بزرگ شدن بیشتر سر آلت تناسلی و بیضه ها

· بلند شدن کامل بیضه

· بنفش شدن سر آلت تناسلی

· ترشح غدد کوپر

· نفس نفس زدن

 

۳- مرحله ارگاسم (از دفع مایع و انزال تشکیل شده است)

دفع مایع

· اسپرم و مایعات از رگ وابران، کیسه های مایع منی و غده پروستات خارج شده و در ته مجرای پیشاب در نزدیکی پروستات جمع می شوند.

· کشش ماهیچه ای درست قبل از رها شدن فشار و تنش

· بالا رفتن بیشتر ضربان قلب و تنفس

ضرورت انزال: هوشیاری از انزال قریب الوقوع

انزال

· عضله تنگ کننده ادرار محکم بسته می شود.

· انقباضات ریتمیک پروستات، عضلات میاندوراهی و آلت تناسلی و خارج شدن مایع منی.

· تیرگی جزئی هوشیاری

 

۴- مرحله تحلیل

· از بین رفتن تحریک

· خوابیدن آلت تناسلی و جمع شدن پوست بیضه

· برگشت کشش عضلانی

چگونه ارضا شویم که گناه نباشد

· پایین آمدن ضربان قلب و فشارخون

 

ارگاسم چندگانه دربرابر ارگاسم همراه با انزال

هر دو نوع این ارگاسم ها یکسان شروع می شوند: از تحریک تا نقطه ای نزدیک به انزال. در این نقطه، مرد یکسری انقباضات تناسلی را تجربه می کند که ۳ تا ۵ ثانیه طول می کشد. این انقباضات، ارگاسم های لگنی نامیده می شوند که ابتدا حس لرزش یا رهایی جزئی فشار را به همراه دارد. وقتی این نقطه کاملاً تشخیص داده شده و کنترل شود، می توان این احساسات را بیشتر و شدیدتر کرد.وقتی فرد به این نقطه می رسد، هدف رسیدن به انزال نیست بلکه کاهش تحریک است، فقط به اندازه ای که بتوان میزان تحریک را کنترل کرد. می توان با فشردن عضلات لگنی میزان تحریک را به خوبی کنترل کرد.

در یک ارگاسم تکی عادی که همراه با انزال است، مرحله پایا سریعاً گذشته ، ارگاسم فروکش کرده و انزال اتفاق می افتد. در یک رابطه زناشویی با ارگاسم چندگانه، مرحله پایا پس از اولین ارگاسم و ارگاسم های بعدی همچنان باقی می ماند. ارگاسم های پی در پی معمولاً کمی قوی تر از ارگاسم قبلی هستند تا جایی که مرد تصمیم می گیرد در آخرین ارگاسم انزال داشته باشد. انزال کاملاً انتخابی است. حتی پس از چند ارگاسم فرد می تواند تصمیم بگیرد که اصلاً انزال نداشته باشد که در این حالت تحریک تقریباً یک ساعت بعد فروکش می کند، برخلاف انزال که تحریک جنسی دفعتاً و به سرعت فرومی نشیند.

 

چطور ارگاسم چندگانه ممکن است؟

“چرخه واکنش” مردها و زنها تقریباً شبیه به هم است. تفاوت جزئی بین آنها انزال مرد است. زنهایی که ارگاسم های چندگانه دارند قادرند درصورت کاهش تحریک به مدت زمان کوتاهی بعد از اولین ارگاسم خود، ارگاسم های متوالی و پی در پی داشته باشند، دلیل آن این است که آنها انزال ندارند.

انزال دوره بی پاسخی را در مردها آغاز می کند. طی این مدت، اکثر مردها نمی توانند به خاطر از دست دادن تنش جنسی دوباره تحریک شوند و آلت تناسلی نسبت به هرگونه تماس حساس می شود. ازآنجا که خانم ها از نظر بیولوژیکی قادر به انزال نیستند، این خصوصیت را ندارند و می توانند بسیار آسانتر از مردها ارگاسم های چندگانه داشته باشند.

اولین قدم در فهمیدن اینکه مردها چطور می توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند این است که بدانند ارگاسم و انزال دو اتفاق کاملاً مجزا و قابل تشخیص از همدیگر هستند. اکثر مردها همیشه ارگاسم و انزال را به طور همزمان تجربه کرده اند به همین دلیل قادر به تشخیص آنها از هم نیستند.

دومین قدم این است که بتوانید ارگاسم و انزال را از هم تشخیص دهید.

 

 

آموزش ارضا شدن

 

توانایی تشخیص ایندو از هم شامل عضله لگنی می شود. این همان عضله ای است که جریان ادرار را در نیمه راه متوقف می کند. اگر نگه داشتن جریان ادرار برایتان دشوار باشد یعنی عضله لگنی شما ضعیف است. در اینصورت باید روی قوی تر کردن آن کار کنید تا بتوانید ارگاسم چندگانه داشته باشید. وقتی عضله لگنی را فشار داده و منقبض می کنید باید احساس کنید که همه آنچه در عمق لگنتان است به سمت بالا کشیده می شود.

 

تمرینات تنفسی

· روی یک صندلی راحت بنشینید و شانه هایتان را ریلکس کنید.

· دستها را روی شکمتان درست زیر ناف قرار دهید.

· نفس را عمیقاً توی ریه بکشید. عمیقاً از بینی نفس بکشید طوریکه شکمتان باد کند.

· نفس را به طور کامل بیرون دهید طوریکه شکم دوباره به ستون فقرات بچسبد. احساس خواهید کرد که لگن و آلت تناسلیتان به سمت بالا کشیده می شود.

· این حرکت را ۹ تا ۳۶ مرتبه تکرار کنید.

 

آماده سازی خود

توانایی داشتن ارگاسم چندگانه برای یک مرد قابلیتی درخور توجه است اما به آماده سازی زیادی نیاز دارد. همانطور که قبلاً هم ذکر شد، یکی از قدم های اولیه شناخت عضله لگنی است. برای اینکه با آن آشنا شوید باید یاد بگیرید که چطور آنرا به درستی کنترل کنید. قسمتی از این کنترل به مرور زمان و با تجربه به دست می آید اما بخش اعظم آنرا باید با تقویت از طریق تمرین مداوم به دست آورید. این تمرینات را می توانید در هر مکانی بدون اینکه کسی متوجه شود انجام دهید.

تمرین

· راحت بنشینید و مثل زمان عادی با همسر خود رابطه جنسی را شروع کنید.

· درست همانجایی که نزدیک به انزلتان است متوقف شوید. عضله لگنی خود را منقبض کرده و نگه دارید و تا ۱۰ بشمارید.

· سپس خود را ریلکس کنید و چند دقیقه استراحت کنید.

· دوباره شروع به رابطه جنسی کنید و اینبار کمی به نقطه انزال نزدیکتر شوید و دوباره عضله لگنی خود را منقبض کنید.

· دوباره رابطه را ادامه دهید و به تحریک جنسی و احساسات خود توجه خاص داشته باشید. کلید کار اینجا این است که درمورد واکنش جنسی خود بیشتر بفهمید تا بتوانید راحت تر آنرا کنترل کنید.

توقف درست قبل از انزال

دوباره به رابطه جنسی ادامه دهید، با این تفاوت که اینبار تا جایی پیش بروید که به انزال برسید. درست قبل از ارگاسم انقباضات متعددی را احساس خواهید کرد که نشاندهنده شروع انزال در ته آلت تناسلی یا حتی عمیق تر در لگنتان است. با شروع این انقباضات یا درست قبل از شروع آن تحریک را متوقف کرده و عضله لگنی را سفت منقبض کنید. احتمالاً حس خواهید کرد که در حال انزال هستید اما باید آنرا متوقف کنید. سفت کردن و منقبض کردن درست عضله لگنی انزال را نگه می دارد.

مقدار کمی ازمایع منی خارج می شود اما نه با آن فشار که در ارگاسم های تکی تجربه می کنید. اگر موفق شدید انزال را بعد از ارگاسم خود متوقف کنید دوباره شروع به خودارضایی کنید. تحریکتان باید بسیار بالا باشد و باید بتوانید اینکار را به مدت کوتاهی ادامه دهید تا به یک ارگاسم دیگر برسید.

اگر بار اول نتوانستید انزال خود را متوقف کنید، احتمالا یا عضله لگنیتان به اندازه کافی قوی نیست و یا در زمان مناسبی آن را منقبض نکرده اید. اگر دیر شروع به منقبض کردن آن بکنید انقباضات انزال دیگر شروع شده اند و دیگر متوقف کردن آن غیرممکن است. با تمرین بیشتر زمانبندی آن دستتان می آید.

 

نقش شریک جنسی

تکنیک های زیادی برای بالا بردن موفقیت خود در ارگاسم چندگانه وجود دارد. بهترین تکنیک ممکن تمرین آن با شریک جنسیتان است. اگر بتوانید در این کار موفق شوید می توانید هم خودتان و هم شریک جنسیتان را به لذت بسیار بیشتری برسانید.

 

غلبه بر مشکلات

بدون شک بزرگترین مانعی که اکثر مردها در ارگاسم چندگانه تجربه می کنند، ناتوانی در انقباض عضله لگنی در طی ارگاسم برای متوقف کردن انزال است. ممکن است یکسری انقباضات را حس کنید اما نباید منقبض کردن را در این نقطه رها کنید چون حتی اگر در متوقف کردن انقباضات انزالی موفق هم شوید، چند انقباض از آن نوع را حس خواهید کرد. اگر موفق شوید، انقباضات قبل از انزال متوقف می شوند و باید بتوانید دوباره تحریکتان را ادامه دهید بدون اینکه حستان از بین برود.

یک مشکل دیگر ناتوانی در تشخیص آغاز و پایان مرز مراحل پایا، ارگاسم و انزال است. اگر نتوانید فرق بین ارگاسم و انزال را تشخیص دهید، که کلید کار در تجربه ارگاسم چندگانه است، اگر موفق هم شوید فقط تصادفی بوده است.

بعضی از مردها سعی می کنند خیلی سریع و شدید خود را تحریک کنند ولی این راه خوبی برای آگاهی از سطح هوشیاری جنسی خود نیست. اگر سعی کنید تحریک جنسی را آرامتر انجام دهید می توانید مرز بین تحریک، مرحله پایا، و ارگاسم را خیلی راحت تر تشخیص دهید. با این روش خیلی بهتر متوجه خواهید ش

د که چه زمان باید عضله لگنی خود را منقبض کنید، کی تحریک را متوقف کنید، و کی عضله لگنی را ریلکس کنید و برای تجربه یک ارگاسم دیگر دوباره تحریک را آغاز کنید.

 

فشار لگنی بعد از تحریک

فشار در ناحیه لگن نتیجه طبیعی افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی است. اگر میزان این فشار قابل تحمل نباشد، می توانید با تنفس عمیق، بلند کردن پایین تنه و ماساژ بیضه به آرامی آنرا کمتر کنید. این کار باعث می شود انرژی بیضه به سایر قسمت های بدن منتشر شود. همچنین می توانید ۵ تا ۱۰ دقیقه به پشت بخوابید.

 

سایر فواید ارگاسم چند گانه

با یادگرفتن ارگاسم چندگانه می توانید سایر مشکلات جنسی مثل انزال زودرس را هم برطرف کنید. با این روش نه تنها می توانید زمان رابطه زناشویی خود را بیشتر کنید بلکه استرس و اضطرابهایتان هم کمتر شده و می توانید بیشتر روی ارضای خود و شریک جنسیتان تمرکز کنید.

 

سن

ممکن است خیلی از شما سوال کنید که آیا سن هم می تواند در موفقیت یا شکست این تکنیک ارگاسم چند گانه تاثیر داشته باشد یا نه. موفقیت همه مردها در این تکنیک یکسان نیست چون فعالیت جنسی آنها و میزان آگاهیشان از سطح هوشیاری جنسی خود یکسان نیست.

اگر در رسیدن به ارگاسم های تکی چه به تنهایی چه همراه با شریک جنسی خود مشکلی نداشته باشید، یاد گرفتن ارگاسم چندگانه فقط نیازمند صبر، عزم و تلاش است. اما اگر در داشتن ارگاسم های تکی هم مشکل دارید در ارگاسم چندگانه نیز با مشکلات و مسائل بیشتری روبه رو خواهید بود. به همین دلیل اگر احساس می کنید که در روابط جنسی خود مشکلات جدی دارید حتماً با پزشک متخصص درمیان بگذارید.

 

تفکرات قدیمی در مورد ارگاسم چندگانه

مسئله ارگاسم چندگانه ایده جدیدی نیست. فلاسفه چین قدیم، هزاران سال پیش آن را می شناخته اند. بسیاری از رمز و رازهای جنسی هنوز ناشناخته مانده است. باوجود اینکه طی دهه چهل و پنجاه محققان زیادی در زمینه مسائل جنسی در غرب توانایی مردان در داشتن ارگاسم چندگانه را تایید کردند. اما حتی در این عصر میزان ناآگاهی جنسی، راهنمایی های غلط و سردرگمی جنسی به وفور دیده می شود.

خط آخر

خط آخر اینکه توانایی شما در داشتن ارگاسم چندگانه به آگاهی و هوشیاری کلی شما در زمینه جنسی و قدرتتان در کنترل عضلات لگنی بستگی دارد. شایان ذکر است که قابلیت ارگاسم چندگانه را نمی توانید یک شبه به دست آورید. بااستفاده از مطالبی که در این مقاله در مورد ارگاسم چندگانه ذکر شد، احتمالاً باید متوجه شده باشید که هفته ها یا حتی ماه ها ممکن است طول بکشد تا بتوانید در این زمینه موفق شوید. نتیجه ای که به دست می آورید به تلاش و اراده خودتان بستگی دارد.

منبع :moshaversxi.blogfa.com


دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

جدیدترین جواهرات زنانه و مردانه-*-

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .



نو جوانی 15 ساله هستم که از خود ارضایی که مغز را از کار می اندازد و گناه هم هست خسته شدم از این که فکر کنم به چیزی معتادم و آن را پنهانی آنگام میدهم حال من که تا ازدواجم خیلی‌ مانده و این کار من را از پیش رفت باز داشته چگونه احساسات خود را ارضا کنم بدون این مشکلات یا حد عقل چگونه آن را کنترل کنم؟

پرسشگر گرامي، با سلام و سپاس از ارتباط­تان با اين مركز
بسیار مایة سعادت است که شما در صدد ترک این عادت و رفتار نابهنجار هستید. اسلام تنها راه ارضای غریزه جنسی را از مسیر ازدواج می داند، چه دایم و چه موقت و در صورت نبود شرایط ازدواج توصیه به تعدیل و کنترل آن تا فراهم شدن موقعیت ازدواج می کند.
کنترل غریزه امری ممکن و در عین حال پیچیده و دشوار است. در روایات از آن تعبیر به جهاد اکبر می کنند. بنا بر این تا فراهم شدن شرایط و موقعیت ازدواج راهکارهای زیر را جهت کنترل و تعدیل غریزه جنسی خود بکار ببندید: شما باید متمرکز بر برخی فعالیت‌های تولیدگرانه و سازنده باشید و در این صورت به کنترل خود نایل خواهید شد.
این یک تصور نادرست و نامناسب است که ما باید غریزة جنسی را ارضا کنیم و اگر نشود مانند غذا خوردن تلف خواهیم شد. بسیاری افراد که حتی در طول زندگی خود به این مسایل فکر نمی‌کنند چنین نیازی را در خود نمی‌بینند. این پاسخ به معنای آن نیست که بیاییم و غریزه جنسی را محدود کنیم. اما باید همچنین در این اندیشه نیز باشیم که کاملاً قابل کنترل و تحت اراده ما است و نه آن گونه که ملزم به رفتار بر اساس آن هستیم.
اگر برای کسی به هر دلیلی امکان ازدواج نباشد، چنین شخصی تحت هیچ عنوان مجاز نیست روی به گناه آورد زیرا خطر گناه و آلوده دامنی بسیار فراتر از فشارها و رنجهای عزوبت و بی همسری است و در صورت خوف وقوع در گناه، ازدواج به هر صورت ممکن واجب می شود. و لذا چنین کسی یا باید خود را کنترل کند و دست به گناه نیالاید و یا مقدمات ازدواج خود را از هر راه ممکن فراهم آورد. قرآن کریم می فرماید: و باید آن کسانی که ازدواج برایشان مقدور نیست عفّت بورزند. کنترل این غریزه به دو صورت ممکن است تحقق پذیرد، 1ـ کنترل منفی. 2ـ کنترل مثبت.
الف- کنترل منفی:
غالبا وقتی سخن از کنترل غریزه جنسی به میان می آید، توجه اشخاص به سمت و سوی نوع منفی آن جلب می شود. و آن این است که کسی با وجود تحریکات مختلف و مواجهه با عوامل انگیزش این غریزه، بخواهد با میل تحریک شده اش مبارزه و مقابله کند و به سوی ارتکاب جرم نرود، چنین کاری گرچه قطعا بهتر از آلایش دامن و عمل به جرم است، ولی پیامدهای سوء و مخرب آن بر کسی پوشیده نیست. این کار هم به غایت دشوار است و هم زیانبار، و بدین جهت هرگاه شخصی به کنترل غریزه سفارش می شود، با چنین برداشتی از آن، و تصور دشواری و زیانباری آن، از پذیرفتن چنین توصیه هایی سر باز می زند.
ب- کنترل مثبت:
غریزه جنسی اگر با ازدواج مهار نگردد، مطلوب ترین راه تسلط بر آن، کنترل مثبت است. و آن پرهیز از صحنه ها و کارهایی است که به تحریک این غریزه می انجامد. این نوع از کنترل، که در حقیقت جنبه پیشگیری دارد هم راحت است و هم بی زیان و بلکه مفید.
راحت است، زیرا در این صورت همچون وسیله نقلیه ای است با سرعت معمولی و قانونی، که در مواجهه با خطر، مهار حرکت آن زحمت چندانی ندارد، بر خلاف ماشینی که با سرعتی بسیار فراتر از حد شناخته شده و بایسته خود سیر می کند. که چه بسا به کلی اختیار آن از دست صاحبش بیرون رفته و مصیبتها به بار آورد و کنترل آن هم در صورت تحقق، صدها زیان و رنج و زحمت و اضطراب برای وسیله و صاحب آن به همراه دارد.
و بی زیان است، زیرا با این حال کنترل غریزه فشاری بر جسم و روان تحمیل نمی کند تا به آن صدمه ای وارد شود.
و مفید است چون موجب می شود مغز و اعصاب و قوای بدن در حالت عادی به سر برند و تعادل روانی شخص محفوظ بماند و انرژی و سرمایه های جسمی و روحی او بیهوده مصرف نشوند.
پیش از این نیز از قرآن کریم نقل کردیم که باید کسانی که قدرت و وضعیت مساعد برای ازدواج ندارند عفت پیشه کنند و عفت در این آیه گرچه در ابتدا مفهوم عمل خاصی منافی با آن را دارد، ولی با تأمل بیشتر معلوم می شود که آیه کریمه معنایی عام دارد و عفت در همه اعضا و اندام را شامل است. و اکنون طرق کنترل مثبت را به اختصار برمی شمریم:
1ـ پرهیز از فکر و ترسیم صحنه های محرک در ذهن و خیال.
عبداللّه بن سنان از امام صادق(ع) نقل می کند که حضرت(ع) فرمود: عیسی به اصحاب خود گفت: … موسی به شما دستور داد که زنا نکنید و من به شما دستور می دهم که فکر زنا هم در سر نپرورانید تا چه رسد به اینکه زنا کنید زیرا کسی که خیال زنا کند مانند کسی است که در خانه ای نقش و نگار شده دود و آتش به پا کند. چنین کاری گرچه خانه را نمی سوزاند ولی زینت و صفای آن را مکدّر کرده و فاسد می کند.»
2ـ دوری از نگاه های مسموم و مناظر تحریک آمیز.
قرآن کریم در دو آیه متوالی دستور به اغماض و نگهداری چشم از نگاه حرام و هوس آلود داده است. در قرآن خداوند متعال به این امر اشاره داشته است که: به مؤمنان بگو دیدشان ـ را از نامحرمان ـ فرو نشانند و نهان گاههای خود را ـ از وقوع در حرام ـ نگه دارند.
رسول اکرم(ص) می فرماید: نگاه هوس آلود، تیری است مسموم از تیرهای شیطان. هر کس آن را به جهت خوف الهی ترک کند خداوند ایمانی به او می بخشد که حلاوت آن را در قلب خود احساس می کند.
جالب این است که در هر دو مورد خداوند متعال نخست دستور به مراقبت از نگاه محرک و عفت چشم می دهد و آنگاه به حفاظت از عورت فرمان داده است.
رسول اکرم(ص) می فرمایند: نگاه هوس آلود ـ تیری است مسموم از تیرهای شیطان. هر کس آن را به جهت خوف الهی ترک کند، خداوند ایمانی به او می بخشد که حلاوت آن را در قلب خود احساس می کند.»
3ـ گوش ندادن به آوازها و موسیقیهای تحریک کننده و مبتذل.
در حدیثی از حضرت صادق(ع) آمده است: مردی از آن حضرت در باره شنیدن آواز محرک پرسید. حضرت از آن نهی کرده و این آیه را خواندند: «به یقین گوش و چشم و دل هر یک مورد سؤال خواهند بود» و فرمود: گوش از آنچه شنیده و قلب از آنچه بدان دل بسته و چشم از آنچه دیده است مسؤول بوده و بازخواست خواهند شد.
4ـ اجتناب شدید از گفتگوهای دوستانه و نشستهای غفلت زا و معاشرت با دوستان ناباب و گوش سپردن به سخنان تحریک آمیز.
از حضرت امام باقر(ع) این گونه روایت شده است: هر کس به سخن گوینده ای گوش فرا دهد او را بندگی کرده است، پس اگر ناطق از خدا بگوید شنونده، خداوند را بنده شده و اگر از شیطان و سخنان شیطانی بر زبانش جاری کند قطعا بندگی شیطان کرده است.
5ـ اعتدال در خوردن. بی تردید پرخوری و بی نظمی در خوردن در ذخیره سازی و انباشتن موادی که نیازمند تفریغ باشد مؤثر است، ولی در صورت اعتدال و کم خوری سهم ناچیزی از آن صرف تهیه آن مواد می شود.
در حدیثی که قبلاً از پیامبر گرامی(ص) نقل کردیم، آن حضرت پس از آنکه جوانان را به ازدواج ترغیب می کنند می فرمایند: هر کس قدرت بر ازدواج ندارد و روزه بگیرد یقینا روزه نیروی غریزه او را تضعیف می کند.».
6ـ اشتغال، ورزش و سرگرمیهای مفید. زیرا با وجود فراغت، هم مواد غذایی در تقویت غریزه به مصرف می رسد و هم فکر و خیال مصروف چاره سازی در تفریغ آن می شود. و لذا در روایات بر اشتغال و کار و پرهیز از فراغت تأکید بسیار شده است.
حضرت امام صادق(ع) در حدیث پردامنه «مفضّل» می فرمایند: .. و همین گونه انسان اگر بی کار و فارغ باشد، به بیهودگی و سرمستی دچار می شود و بر اثر آن به مسایلی مبتلا می شود که زیان آن هم بر خود و هم بر نزدیکان او سنگینی خواهد کرد …».
7ـ تلاوت قرآن. بی شک انس با قرآن، تلاوت، تدبر و تفکر در مضامین آن، خود شفای هر دردی است که به سرعت کار هر پریشانی را رو به سامان می برد و زخمهای پنهان را التیام می دهد، و همتها را تا آسمانها بالا می برد و بشر را از فرو رفتن در عالم حیوانات را نجات می بخشد.
امیر مؤمنان(ع) می فرمایند: قرآن را فرا گیرید زیرا قرآن بهار دلهاست و از نور آن بر مرضها و دردهای خود مرهم بگذارید زیرا آن داروی شفابخش سینه هاست و آن را نیکو تلاوت کنید که به یقین سودمندترین قصه هاست.
8- برنامه ریزی برای کار مداوم: جوان از نیروی سرشار و فوق العاده ای برخوردار است. این نیرو اگر در زمینه های دیگر مورد استفاده قرار نگیرد و به صورت مطلوب از آن استفاده نشود، با توجه به شرایط سنی جوان در قالب امور جنسی و شهوانی ظاهر خواهد شد. اگر جوانان به کار(اعم از کار علمی و تحقیقاتی و غیره) مداوم عادت کنند و نیرو و توان خود را در این زمینه به مصرف برسانند تا حدودی از انحرافات اخلاقی و شهوت و غریزة جنسی در آنان پیشگیری می شود. کارهای بدنی موجب تعادل جسم و روان میشود. اگر نیک بنگریم افرادی که به کار مداوم مشغول هستند و نیرو و استعدادشان در زمینه های مثبت و سالم به کار می اندازند، کمتر دچار انحرافات اخلاقی و بحرانهای روحی میشوند. کار موجب میشود نیرو و انرژی جوان قبل از آن که به چربیهای اضافی تبدیل گردد و اختلالاتی در ساز و کار اندام های بدن ایجاد گردد، از طریق سوخت و ساز مفید و سالم به مصرف برسد.
9- دوری از محیط های آلوده و ناسالم: یکی از علل و عوامل انحرافات جنسی و به طور کل انحرافات اخلاقی، محیط آلوده و محرکهای شهوانی است. محیط از طریق وارد نمودن عناصر محرک در گرایش های انحرافی، منجر به طغیان غریزه جنسی در جوان میشود. مسایلی از قبیل بدحجابی، بیحجابی، روابط ناسالم و آزاد دختر و پسر، سریال های تلویزیونی و فیلم های خارجی و همچنین استفاده نادرست از اینترنت در تحریک شهوت و غریزه جنسی جوان مؤثر است. اگر واقعاً‌ می خواهید از جوانی اتان به خوبی استفاده کنید و در راه درست و سالم گام بردارید، سعی کنید از محیطهای آلوده و دیدن عوامل تحریک کننده، جدّاً پرهیز نمایید.
10- استفاده درست و مطلوب از اوقات فراغت: یکی از زمینه های پیدایش انحرافات در جوانان و نوجوانان، استفاده نادرست آن ها از اوقات فراغت است. اوقات فراغت طولانی و بی برنامه جوانان را عاصی و سرگردان می کند. آن ها به تدریج سرخورده و مأیوس می شوند و در نتیجه به دنیای درون خویش پناه می برند و در کُنج خلوت و انزوا راهی برای مشغولیت خود می جویند.بنابراین برای تمام اوقات شبانه روزی خود برنامه منظمی تنظیم کنید. و به هیچ وجه از آن تخلف نکنید.
11- پیشگیری از روابط ناسالم: جوانانی که روابط نامطلوب و ناسالم دارند و با افراد منحرف و بی بندوبار دوست و رفیق هستند، کم کم به انحرافات کشیده می شوند و تحت تأثیر امور شهوانی قرار می گیرند. نفوذپذیری نوجوانان از دوستان و همسالان بیش از سایر گروه ها است. در سنین بلوغ صحبت‌های آهسته و در گوشی بین نوجوانان بیشتر میشود و محور این گفتگوها، غالباً پیرامون مسایل جنسی و امور شهوانی است که به صورت مخفیانه و به دور از انظار بزرگ ترها طرح میشود. برای پیشگیری از انحرافات اخلاقی سعی کنید از دوستی‌های آلوده و مشکوک جداً‌پرهیز نموده و با افراد سالم و مذهبی ارتباط برقرار نمایید.
12- پرورش تقوا و معنویت در وجود خویش: همه آنچه بیان شد، به نحوی میتوانند در پیشگیری از انحرافات اخلاقی و طغیان شهوت و غریزه جنسی نقش داشته باشند، اما آن چه بیش از همه ضروری است و به صورت زیربنایی در شخصیت و رفتار نوجوان مؤثر است. پرورش معنویت و تقویت ایمان و تقوای الهی است. ما در عصری زندگی می کنیم که جهان به شدت در مادیات فرو رفته و یک سره غرق در جاذبه های نفسانی و امور شهوانی گردیده است. در شرایط کنونی،‌خلأ عظیم و هولناکی از اخلاق و معنویت پدید آمده و تمامی مشکلات انسان ها نیز از همین جا ناشی شده است.
اگر با تقویت ایمان و نیروی اراده، باورها و اعتقادات نوجوانان تقویت گردند، بدون شک بخشی از مشکلات آنان به ویژه در زمینه مسایل اخلاقی و شهوت و غریزه جنسی درمان می شود.
اگر نوجوان از ته دل باور نمود که تمام اعمال و رفتار او را خدا می بیند و بر اساس عملکرد افراد به آن ها پاداش میدهد و اساساً سعادت و خوشبختی انسان به دست خودش می باشد، در این صورت احتمال اینکه مرتکب گناه نشود، بسیار زیاد است. یقین داشته باشید، تا زمانی که نیروی ایمان و تقوا در وجود انسان بارور و تقویت نگردد، هیچ ضمانتی از شهوت و انحرافات اخلاقی وجود ندارد. به خصوص در وضعیت کنونی که عوامل تحریک کننده بسیار زیاد است. بنابراین قبل از هر چیز سعی کنید نیروی ایمان و تقوا را در وجود خویش بارور کنید. اگر فکر و ذهن شما متوجه خدا باشد و همیشه نماز خود را اول وقت انجام دهید، خداوند شما را یاری می کند تا از هر گناهی مصون بمانید و تحت تأثیر شهوت و غریزه جنسی قرار نگیرید خداوند در قرآن می فرماید: به درستی که نماز انسان را از هرگونه آلودگی و عمل زشت و گناه دور نگه می دارد. نماز واقعی نه تنها والاترین عامل کنترل شهوت و دفاع در برابر هجوم انحرافات اخلاقی تلقی می شود، بلکه عامل تهاجمی علیه انحرافات و شهوت ها نیز محسوب می گردد.
13- تسهیل و تسریع در امر ازدواج:
علاوه بر آن که نوجوان سعی در کنترل شهوت و غریزه جنسی می کند، باید برای ازدواج که یگانه راه درست ارضای غریزه جنسی می باشد، نیز اقدام کند. از 18 سالگی به بعد شما می توانید جداً به فکر ازدواج باشید و اگر شرایط را مساعد می بینید، از همین حالا مقدمات آن را فراهم کنید.
خلاصه اینکه:
راه حل دین در خصوص نوع مقابله و مواجهه به غریزه جنسی نخست ازدواج و نکاح مشروع است و در صورت عدم امکان، کنترل مثبت با شرحی که بیان شد و سپس کنترل منفی با وجود همه زیانهای آن، ولی هیچ گاه به بی بند و باری و افسارگسیختگی و آلودگی به گناه رضایت نمی دهد و زیان آن را به مراتب خسارت بارتر و ویرانگیرتر از ضرر کنترل منفی می داند. این نوشتار را با این جمله به پایان می بریم که بزرگان گفته اند: «نفس را مشغول بدار و گرنه او تو را به خود مشغول ساخت.» امید است با رعایت این نکات و به خصوص توجه به تقوا و نماز بتوانید غریزه جنسی و حس شهوت را در خویش کنترل و مهار نمایید و زمانی که فرصت مناسب برای ازدواج فراهم گردید، به ازدواج اقدام کنید.

چگونه ارضا شویم که گناه نباشد

با توجه به عدم امکان پاسخگویی در بخش نظرات لطفا سوالات خود را در سامانه «ارسال پرسش» یا بخش «پاسخگویی آنلاین» مطرح نمائید

درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

چگونه ارضا شویم که گناه نباشد

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

موضوع خودارضایی از آنجا که در جامعه ایرانی و فرهنگ کنونی ما، مسئله‌ای کاملا تابو بوده و حرف زدن درباره آن همواره با گَزیده شدن لب‌ها به نشانه خجالت همراه است، نوشتن درباره آن نیز، کمی برای نگارنده چالش برانگیز بوده و در تلاش است با رعایت ملاحظات، حق مطلب را ادا کند.

اما از آنجایی که هدف این است که به مخاطبان این نوشته حتی اندک، کمک کنم، نکاتی را پیرامون این مسئله مطرح می‌کنم تا شاید روزنه‌ای باشد برای بهبود اوضاع و درک بهتری از این امر.

خواهشمندم نظرات خودتان را در انتهای نوشته حتماً ، لطفاً ، مطرح کنید.

2. توضیحات تکان دهنده‌ی دکتر هلاکویی به پسر 22 ساله که شکست‌های زندگی را بر گردنِ خودارضایی می‌اندازد

چگونه ارضا شویم که گناه نباشد

از آنجایی که درصد زیادی از افراد جامعه ایرانی مسلمان -نه مذهبی- هستند، اغلب با باورهایی دست و پنجه نرم می‌کنند که در برخی موارد همچون موضوع همین مطلب، فرد را دچار تناقض و فشار روحی زیاد می‌کند.

مطلب را اگر بخواهم ساده مطرح کنم، شاید باید نوشت: در بین ما ایرانی‌ها، امر خودارضایی بسیار زشت، گناهی بزرگ(از دیدگاه مذهبی) محسوب می‌شود.

این درحالی است که گروه بسیار بزرگی روزانه و هفتگی با آن درگیر هستند و به نوعی خارج از کنترل به آن می‌پردازند.

اما نکته‌ای که نیاز است در این بخش برای‌تان بنویسم، درباره فشار روحی زیادِ این تناقض‌ها است که بسیاری را دچار و پریشان می‌کند.

فردی را تصور کنید که در دوره‌ی جوانی زندگی خود، میل جنسی بسیار فعالی دارد و به واسطه‌‌ی شرایط، تحت فشار بسیار زیادی برای پرداختن و پاسخگویی به این نیاز قرار می‌گیرد.

منظورم به این موارد است:

و…

برای آنکه بتوان این گروه را از این فشار بسیار زیاد خارج کرد، قدم اول آگاهی دادن صحیح و کافی درباره این موضوع است!

در همین بخش از مطلب، نکاتی را برای شفاف‌سازی برخی باور‌های غلط درباره موضوع خودارضایی عنوان می‌کنم:

اگر با خودارضایی دست و پنجه نرم می‌کنید، سعی کنید آن را بپذیرید و به خود حق دهید که در شرایط کنونی، چاره‌ای جز این نیست. هرچند خویشتن‌داری همواره توصیه می‌شود.

اگر احساس گناه می‌کنید، به یک مشاور مراجعه کنید تا در این باره به شما کمک کند.

اگر فکر می‌کنید در حال صدمه زدن به خود هستید، به یک متخصص اورولوژیست مراجعه کنید تا پاسخ سوال شما را شفاف سازد.

اگر می‌توانید شریک جنسی داشته باشید، سریعاً رابطه‌ی جنسی را جایگزین این مورد کنید.

این مطلب با هدف پرداختنِ موردی به بعضی باورهای غلط درباره خودارضایی نوشته شده است و هیچ تشویقی نسبت به انجام این امر ندارد. هرگونه برداشت این‌چنینی مخالف با هدف نگارنده خواهد بود.

خودارضایی فارغ از بررسی مذهبی، از نظر علمی برای میزان محدود مشکلی ندارد. چون فرد از فشار روحیِ تشنگی جنسی رها می‌شود و می‌تواند سیستم بدن خود را متعادل کند.

خودارضایی در فرهنگ ما تناقض‌هایی را ایجاد می‌کند که توصیه‌ی اکید نویسنده به شما، رفتن به جلسات روانشناسی و صحبت با مشاور است. تا بتوانید این تفکرات مثبت و منفی را، به شکل درست مدیریت کنید.

وسواس‌های فکری بخش بزرگی از مشکلات بی‌حوصلگی و افسردگیِ ناشی از خودارضایی را دچار می‌شوند. برای درمان وسواس‌های فکری، به مشاور روانشناس مراجعه کنید.

خودارضایی فعالیتی غیرطبیعی بوده و هرگز در مقایسه با رابطه جنسی، طبیعی نخواهد بود.

اگر بتوانید شرایط انجام رفتارهای طبیعی را فراهم نکنید، خودارضایی یک راه‌حل موقتی است. و جنبه رفع نیاز کلی ندارد.

در بسیاری از افرادی که سال‌ها به خودارضایی مشغول بوده‌اند، هنگام مواجهه با رابطه طبیعی، مشاهده می‌شود که آنها آنطور که باید نمی‌توانند رابطه‌ی باکیفیتی برقرار کنند. این موضوع، با دانش جنسی کافی و آموزش‌های لازم، کاملا برطرف می‌شود و رابطه‌ای با خودارضایی ندارد. اما لازم است بدانید که مدتی پیش از شروع رابطه‌ی طبیعی، نیاز است خودارضایی را به طور کامل کنار گذاشته و سیستم بدن خود را آماده‌ی رابطه‌ی جنسی سالم کنید.

خودارضایی با کمک مشاوره روانشناسی، کاملاً قابل حل است. اما اغلب با پرداختن به روابط سالم جنسی، خود به خود کنار گذاشته می‌شود.

https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/x0j2q3

در سایت خودم هم می‌نویسم:

روزمرگی با جویان:

چگونه ارضا شویم که گناه نباشد

قانع نشدید؟ رایگان امکانات باحالش رو « امتحان کنید! »

برنامه نویس – علاقمند به شعر و نویسندگی

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

من كسی نيستم.تو كيستی؟اگر تو همانند من،كسی نيستی.پس با هم دو كَسيم.مبادا به كسی بگويی.چرا كه آنان كسی هستند.و ما را تاب نمی آورند.چه ملالت بار است كسی بودن.اگر كسی نباشی.همه كس هستی.(اميلی ديکنسون)

یک آموزگار…

مهندس عمران؛ نویسنده‌ی علمی/تخیلی؛ مترجم و ویراستار؛ گوینده و تهیه‌کننده رادیو در سال‌های دور! عاشق موسیقی، سینما، فیزیک، اتیمولوژی و زبان‌شناسی…

احمــدم! کسی که حرفی ندارد برای گفتن، اما تا دلت بخواهد بغض دارد برای خفتن در گلوی بی صاحبش…

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

برنامه نویس – علاقمند به شعر و نویسندگی

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

یک آموزگار…

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

یک آموزگار…

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

یک آموزگار…

یک آموزگار…

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

یک طراح رابط کاربری که نوشتن را دوست دارد…

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

یک طراح رابط کاربری که نوشتن را دوست دارد…

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

دانشجو رشته IT | دانشکده فنی شهید شمسی پور | طراح و توسعه دهنده وب | علاقه مند به هک و امنیت | FSF | GNU | GPL | Free BSD

دانشجو it هستم از دانشگاه فوق العاده فنی مهندسی شمسی پور ☺طراح وب

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

مهندس عمران؛ نویسنده‌ی علمی/تخیلی؛ مترجم و ویراستار؛ گوینده و تهیه‌کننده رادیو در سال‌های دور! عاشق موسیقی، سینما، فیزیک، اتیمولوژی و زبان‌شناسی…

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

دانشجو, علاف, گیج, weirdo, علاقه مند به خیلی چیزا از جمله برنامه نویسی و تکنولوژی, ادبیات و فلسفه و ازین چرت و پرتا

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

Digital Marketer • Psychology Student • Technology Geek • Blogger • ENTJ in life

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

چگونه ارضا شویم که گناه نباشد
چگونه ارضا شویم که گناه نباشد
9


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *