چه جوری رنگ موهامو روشن کنم

خواص دارویی و گیاهی

چه جوری رنگ موهامو روشن کنم
چه جوری رنگ موهامو روشن کنم




خانه

موبایل

 

 

چه جوری رنگ موهامو روشن کنم

 

در میان آرایشگران اصطلاحی وجود دارد که می‌گویند «رنگ، رنگ را باز نمی‌کند» اما در صورتی که آرایشگری توانایی و مهارت لازم را داشته باشد، می‌تواند بدون پودردکلره و با استفاده از اکسیدان و رنگ موی مناسب، رنگ موی تیره‌ای را به پایه روشن درآورد. نکته مهم این کار هم دقت در انتخاب رنگ و …

 

 

در میان آرایشگران اصطلاحی وجود دارد که می‌گویند «رنگ، رنگ را باز نمی‌کند» اما در صورتی که آرایشگری توانایی و مهارت لازم را داشته باشد، می‌تواند بدون پودردکلره و با استفاده از اکسیدان و رنگ موی مناسب، رنگ موی تیره‌ای را به پایه روشن درآورد. نکته مهم این کار هم دقت در انتخاب رنگ و اکسیدان است…

 

در بازار امروز رنگ موی ایران، اکسیدان شماره ۱ یا ۶ درصد، شماره ۲ یا ۹ درصد و شماره ۳ یا ۱۲ درصد وجود دارد که باتوجه به رنگ دلخواه باید از اکسیدان مناسب آن استفاده کرد.

 

در صورتی که شخصی موهای نازک رنگ‌نشده داشته باشد و بخواهد موی خود را ۳ درجه روشن کند با استفاده از اکسیدان شماره ۲ یا همان ۹ درصد و ترکیب آن با رنگ دلخواه می‌تواند مو را ۳ درجه روشن کند هرچه مو ضخیم‌تر و تیره‌تر باشد، باید از اکسیدان درصد بالایی استفاده شود.

 

اکسیدان شماره یک یا ۶ درصد برای موهایی که می‌خواهند تنها یک درجه روشن شود، پیشنهاد می‌شود و اکسیدان ۱۲ درصدی برای روشن کردن ۴ تا ۵ درجه مو کاربرد دارد. باید توجه داشت که رنگ و اکسیدان به تنهایی هیچ تاثیری روی مو ندارند و باید از ترکیب هر دو استفاده کرد.

 

موهایی که سفیدی آنها بیش از ۵۰ درصد است، رنگ موهای شماره ۰۰ پیشنهاد می‌شود.

 

در برخی از برندهای معروف، رنگ موهایی با نام اسپیشیال بلوند وجود دارد که می‌توان با استفاده از اکسیدان مناسب و بدون پودردکلره رنگ مو را تا پایه ۶ درجه روشن کرد.

 

در صورتی که مو از قبل های‌لایت شده باشد با استفاده رنگ‌های اسپیشیال می‌توان مو را به رنگ دلخواه درآورد.

 

باید به این نکته توجه داشت که رنگ و اکسیدان مصرفی برای رنگ مو به جنس، پایه اصلی رنگ مو بستگی دارد. دقت در انتخاب اکسیدان و رنگ موی مناسب می‌تواند ما را به رنگ دلخواه نزدیک کند.

منبع:سلامتیران


زیبایی خود را دوچندان کنید

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

جدیدترین جواهرات زنانه و مردانه-*-

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

توسط
ملیکا بینا
·
منتشر شده ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
· بروز رسانی شده ۱۳۹۰/۰۶/۰۴

می دانیم که با رنگ فقط تا سه درجه می توان رنگ مو را روشن کرد  که به این منظور از روش های مختلفی می توان برای روشن کردن مو استفاده کرد که در اینجا به آن می پردازیم  اولین روشی که می توان موها را روشن کرد استفاده از دکلره است؛دکلره  به عملی گفته می شود که نتیجه ی آن پراکنده کردن و خارج کردن پیگمنت های طبیعی مو ( منظور موی رنگ نشده است ) از ساختمان مو بوده و رنگ مو را روشن می شود.

چنانچه بخواهیم موی طبیعی را بیشتر از چهار درجه روشن ترکنیم ابتدا باید موها را دکلره کرده و بعد از آن رنگ انتخابی را استفاده نمایید.برای دکلره کردن به پودر دکلره و اکسیدان ۳ یا ۱۲% نیاز داریم ؛ما دو نوع پودر دکلره داریم :آبی و سفید ؛آبی نوع قوی از پودر دکلره هاست و سفید نوع ضعیف آن ؛سعی کنید از مارکهای معتبر و قابل اطمینان استفاده کنید تا موها آسیب کمتری ببینند .پایه ی دکلره از ۱ تا۱۰است که بنا بر مقاومت مو و مدت زمانی که روی مو می ماند و به اصطلاح رنگ باز می کنند که-

چه جوری رنگ موهامو روشن کنم

به ترتیب :۱-مشکی ۲-قرمز ۳-قرمز نارنجی ۴-نارنجی قرمز ۵-نارنجی زرد ۶-زرد نارنجی ۷-زرد ۸-زرد  روشن ۹-زرد خیلی روشن ۱۰-۱۱-۱۲ پلاتینه یا سفید است.

دقت کنید که پایه پلاتینه برابر است با سوختن و دمیج شدن کامل موها بنابراین آخرین درجه ی دکلره را همان پایه ۹ بدانید .مدت زمانی که مواد باید روی مو بماند روی سری متغیر و متفاوت است درواقع بستگی به مقاومت هر مویی دارد بنابراین برای اینکه به پایه ی دلخواه برسید باید کاملا حواس جمع باشید و مدام مقاوت موها را چک کنید تا مبادا آنها بسوزند.

یک روش برای تست مقاومت موها این است که موها را بکشید اگر حالت پوسیدگی نداشت یعنی هنوز مقاومت دارد و نباید به حالت پوسیدگی برسد.

همه این مراحل بر روی موهای رنگ شده را اصطلاحا دکوپاژ می گوییم.

برای دکلره یا دکوپاژ کردن هم مانند رنگ زدن از قانون ریشه و ساقه استفاده می کنیم چون همیشه ریشه ها تاثیر پذیرتر از ساقه هاهستند  بنابراین اول ساقه ها را  مواد می زنیم و بعد از آن ساقه ها را مواد می زنیم تا به پایه ی مورد نظر برسیم.

با درجه های دکلره آشنا شدیم لازم به ذکر است که برای مش باید از پایه ی۸  به بالا باشد و همینطور رنگهای انتخابی هم شماره ی ۸ به بالانیاز است.

نکته:هرچه رنگ  رنساژ روی مو بیشتر بماند مو تیره تر خواهد شد.

خیلی از خانم ها از دکلره می ترسند و همینطور مایلند تا موهای روشنی داشته باشند ؛آنها می توانند از دکو کرم استفاده کنند درواقع دکو کرم دکلره ی ضعیف است که البته قدرت دکلره را ندارد و نهایتا  تا پایه ی ۷ می رسد و به طبع آن آسیب کمتری هم به موها میزند روش استفاده ی آن هم همانند رنگ است که  با اکسیدان ۲ ترکیب کرده و استفاده میکنید و روش دیگر برای روشن کردن موها استفاده از رنگ۰۰۰ با اکسیدان ۳ یا ۱۲% است که این روش باعث می شود موها تا چند درجه روشن شود و رنگی که روی موها میگذارید بهتر خود را نشان دهد البته از رنگ ۰۰۰ برای مش استفاده نمی شود فقط برای هایلایت یا روشن کردن کل موها.

نحوه و ترتیب دکلره و رنگ کردن:مانند نحوه ی رنگ کردن مو عمل می کنیم با این تفاوت که برای موهای کوتاه برای ساقه ی مو از اکسیدان ۹% و برای ریشه ی مو از اکسیدان ۶% استفاده می کنیم . بعد از عمل دکلره ی کامل رنساژ نمی کنیم بلکه مو را رنگ می کنیم. ویتامینه مو بعد از عمل دکلره  فراموش نشود.موی خیلی بلند را در سه مرحله دکلره می کنیم . طول مو را به سه قسمت تقسیم می کنیم . اول تکه ی پائین بعد تکه ی بالا و بعد تکه ی بالاتر . یک تفاوت رنگ ایجاد می شود . بعد از عمل دکلره رنگی که می گذاریم باید مطابق قسمت تیره باشد .یعنی اگر دکلره به پایه ی هفت برسد از رنگ شماره ی شش استفاده می کنیم . برای دکاپاژ رنگ شرابی باید حد اقل یک ساعت صبر کنیم تا مثلا به حد نارنجی زرد برسد بعد می توانیم از رنگ C4 استفاده کنیم .

نکته:چنانچه مو قبلا به وسیله ی رنگهای گیاهی یا  حنا و رنگهای تیره ی شیمیایی  رنگ شده باشد ، هنگام دکلره پیگمنتهای رنگی به سختی از ساختمان مو خارج می شوند و پیگمنتهای زد و آبی در موقع خروج با هم ترکیب شده ایجاد رنگ سبز پر طاووسی می کند.در این مورد معمولا از ریمور ها یا  می توانید از پودر رنگ بر افاسول استفاده کنید .

تفاوت رنگساژ و رنساژ :وقتی کل موها را دکلره می کنیم و روی آن رنگ میگذاریم رااصطلاحا رنگساژ میگوییم و اما رنساژ برای زمانی هست که بخواهیم فقط قسمتهایی از مو را دکلره و رنک کنیم مثل مش.

های لایت:در این روش تکه های مو را با کلاه مش یا فویل با رنگ تا ۳درجه ویا با دکلره برای داشتن رنگ های خاص(قرمز،مسی،دودی،…) روشن می کنند.

لولایت:این کار عکس های لایت بوده و در موهای بلوند تکه هایی را با رنگ (شماره ۳یا۴)تیره می کنند،در این روش مو باید ۱سانت رشد ریشه داشته باشد واز سری رنگ های گرم مثل طلایی یا شکلاتی استفاده می شود.

سان لایت:همان طور که می بینید این اصطلاح به بلوند کردن(دکلره کردن) بیضی بالای سر(از رستنگاه تا تاج سر) که پهنای آن بسته به خاص شخص است گفته می شود.

مون لایت:این کار عکس سان لایت است و تکه زیریه مو بلوند شده و بیضی بالای سر تیره می شود.

هاف لایت:روشی پر طرفدار است که نوک موها را به شکل های مختلف(ردیفی،یکی در میان مثل مش)از ۳ تا ۱۰ سانت بلوند یا رنگهای فا نتزی در میاورند

مووی لایت:یک کار بسیار فانتزی است که مستطیل بالای سر را جدا کرده و دکلره می کنیم سپس به ۳ تا ۷ قسمت افقی تقسیم کرده و توسط رنگ های فانتزی هر تکه را جداگانه رنگ کرده و می شوییم که به شکل رنگین کمانی روی موها قرار می گیرد.

منبع : زیبــا شــو دات کام

برچسب‌ها انتخاب رنگ موپایه های دکلرهپایه های رنگ موپایه ی دکلرهپودر دکلرهترکیب رنگ ها و رنساژ موترکیب رنگهادکاپاژرنگ کردن مورنگ موروشن کردن موهامقدار رنگ و اکسیدانوقتی می خواهید موهایتان را روشن کنید


۱۳۹۰/۰۱/۰۵

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
· Last modified ۱۳۹۱/۰۸/۳۰


۱۳۹۰/۰۱/۳۰

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
· Last modified ۱۳۹۰/۱۲/۰۳


۱۳۹۰/۰۵/۱۸

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۰/۰۵/۱۸

با سلام من حدود۳ ماه پیش موهامو های لایت ابی یا صورمه ای کردم ولی همان روز در ارایشگاه بعضی از موهام سبز طاووسی شد. البته بگم که یه خاطر سفیدی مو هر ۲ یا۳ هفته رنگ n3 میکنم. چون رنگ موهام رفت دوباره که ابی کردم رنگ۱/۱ رو نسبت به واریاسیون ابی بیشتر ریخته بودم که هایلایت ها قهوهای متوسط شد حالا می خوام همون هایلایت های قهوهای شده رو ابی کنم باید چه موادی بکار ببرم که دوباره اون موها حالت های لایت ابی بشه/ ایا دوباره باید اول موها بر رنگ بشه؟ اگه اینطوره چه موادی باید استفاده کنم. در ضمن بعد از هایلایت موهام به سختی شونه میشه و خیلی میریزه ماسک موی بوناول استفاده می کنم ولی هنوز عجیب میریزه. خواهش میکنم اورژانسی جوابمو بدید با تشکر
در ضمن من پوست سبزهای دارم چا هایلایتی مناسب من هست مخصوصا با لنز طوسی عسلی مخلوط

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۱ ۰۶:۱۹:

سلام عزیزم-هایلایتی که گرم باشه ،رنگهای گرم را پیشنهاد می کنم…۱/۱ که پر کلاغی بوده باید رنگ فانتزی سورمه یا ابیو میزدید متاسفانه باید پاک بشه رنگتونو بعد رنگ فانتزیو بزارید اما چون موهاتون دمیج و ضعیفه پیشنهاد میکنم دیگه رنگ بر نزنید و که بدتر بشه رو همون پایه رنگ ق=فانتزی بگیرید مثلا مووی کالر آبی رو بعد بزنید بدون اکسیدان اگه ژله ایشو بگیرید بهتره-شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

با سلام و خسته نباشید . من موهام رو پنج ماه قبل مشکی شماره یک گذاشتم الان میخوام پلاتینه کنم باید چجوری روشنش کنم سواله دومم اینه که پوسته من گندمی متمایل به سبزه هستش چه رنگی بزارم بی زحمت ترکیبشو واسم بنویسید ممنون از سایته خیلی خوبتون

[پاسخ]

سلام ملیکای عزیز
من تفاوت رنگ ماسه ای و کنفی و نسکافه ای و خاکی رو نمی دونم
ممکنه از این رنگها عکسی بگذارید

باتشکر

[پاسخ]

چه جوری رنگ موهامو روشن کنم

سلام ملیکا جون
من موهام رو با چند بار رنگ کردن به پایه ی ۸ رسوندم ولی الان زردی داره
۱- چی کار کنم که زردیش گرفته شه
۲-ایا می تونم بدون دکلره رنگ ماسه ای چرک کنم؟
۳- اگر میشه از تر کیب چه رنگهایی استفاده کنم؟

ممنون از توجه شما

[پاسخ]

salam va mamnoon az shoma
rangsazho chandvaght be chandvaght bezaram va age mishe formoole rangsazhamo begid,mersi
khily golid

[پاسخ]

salam azizam
man moohamo ba deco roshan kardam va roosh 7.1 va 2 sant c5 gozashtam alan mooham tooye noor ragehaye talaeio zard migireh(yani bishtare tarhash talaeie baragh mishe) ke man doost nadaram va mikham ke tone doodi dashte bashe va in ragehaye zardo talaei gerefte she
lotfan rahnamaeim konid mamnoon misham
DOOSETOON DARAM

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۱ ۰۹:۰۴:

سلام عزیزم-این بار که خواستید رنگساژتونو بزارید همون ۷/۱ را با ۲بند انگشت واریاسیون دودی و نقره ای بزارید میتونید کمی خاکستری ۶ هم بهش اضافه کنید خاکستری و دودی زردیهارو کاور میکنن…با اضافه کردن واریاسیونها درست میشه…شاد و تندرتس باشید

[پاسخ]

mamnoon az lotfetoon

[پاسخ]

salam khanoomi
mikhastam bebinam age moohamo ba kerem decoloreh roshan konam baed range doodie 3 roosh bezaram khoob mishe?alan mooham c5 hstesh hdafam ine ke mooham ye tone khoshrang dashe bashe va az tone ghahvei dar biad va roshanam nashe
mersi az lotfetoon

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷:

سلام-بله میشه اول با ۰۰۰ و اکسیدان۲ و یا دکو بیس رو روشنکنید تا پایه ۶ و بعدش دودی۵یا ۶ و ۲ بند انگشت واریاسیون دودی و اکسیدان۱ رنگو بزارید،۳ خیلی تیره میشه-شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

سلام. ممنون از راهنمایی هاتون.
من موهامو با رنگ روشن تا پایه ۷ رسوندم و میخوام که روشن تر بشه. آیا با رنگ روشن مثلا n10 میتونم اونو روشن تر کنم بعد رنگ دلخواهمو بزنم یا حتما باید دکلره شه تا پایش از ۷ روشن تر شه؟
یه سوال دیگم داشتم. رنگساژ فقط رو موی دکلره شده جواب میده یا موی روشنی که با رنگ روشن شده هم میشه رنگساژ کرد؟
شامپوهای ضد زردی موجود در بازار اسیبی به موها نمیزنه؟

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۱ ۱۰:۱۳:

سلامم-نه خوب با دکلره یک شفافیت خاص میده و هرگز مثل مویی که با رنگ روشن شده رنگ نداره ،اگه پایه ۷ باز رنگ شماره ۸ و ۹ بزارید و بعد از ۲ بار پایه میشه ۸ و …نه جواب میده روی موی شما هم فرق نداره به اون صورت منتها نباید بیس یک رنگ پرت باشه ها…نه اسیب نمیزنه-شاد و تندرست باشدی

[پاسخ]

واقعا بینظیر هستید . من سالن آرایشی دارم . هیچ جا مثل وبلاگ شما نتوانستم به جواب سئوالاتم برسم . یه دنیا ممنون موفق و پیروز باشید. آگهی در تلویزیون هم خیلی تاثیر داشت.

[پاسخ]

MERSI AZ LOTOTFETON VASATOON AREZOOE SALAMATI DARAM

[پاسخ]

با سلام.
من همیشه برای رنگ کردن مشکل دارم.ریشه موهام سفیده.اول رنگ تیره میزنم تا سفیدیهاش گرفته بشه و بعد رنگ دلخواهم.اما ریشه موهام همیشه قرمز میشه.نمیدونم با این مشکل چکار کنم.
لطفا من را راهنمایی کنید.
مرجان

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۱۵ام, ۱۳۹۱ ۱۳:۱۲:

سلام-از چه رنگی استفاده میکنید؟بهتره از زیتونی یا دودی استفاده کنید…شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

سلام و وقت به خیر
می خواستم بدونم رنگ موی پادینا که با C نشون داده میشه مثلا ۷٫۱ C6 که کنارش زده۷٫۱ رنگ شماره چند محسوب میشه ۷ یا ۶
یعنی من که۷٫۱ خارجی گذاشتم الان که میخوام ۱ درجه تیره تر شه باید ۷٫۱ C6بزارم یا ۶٫۱ C5
مرسی از لطفتون

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۱۳ام, ۱۳۹۱ ۰۸:۴۵:

سلام -پسوند ۱ یا C نشون دهنده ی دودی هستش و مثلا c6 یعنی همون دودی ۶ و همینطور مترادف هست با ۷/۱ یعنی ۷/۱ هم یعنی دودی ۶ /الان میخواهید تیره تر باید C5 را با اکسیدان ۱ بزارید-شاد و تندرستب اشید

[پاسخ]

سلام

من امروز مقداری از مطالب سایتتون رو خوندم واقعا عالیه. شما تمام این اطلاعات و تخصصی که ثمر مدت ها تجربتون هست رو رایگان در اختیار عموم میگذارین واقعا بهتون تبریک می گم

با تشکر

[پاسخ]

سلام. خسته نباشید. من می خوام موهام رو بلوند (زرد خیلی روشن) کنم.
زمینه موهام قهوه ایی و پوستم گندمی و چشمانم سبز هستن. برای بار اول است. ممکنه راهنماییم کنید.

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۷ام, ۱۳۹۱ ۱۱:۱۶:

سلام-برای بلوند درستش اینه که با دکلره موهاتون به پایه ۸ برسونید و بعد طلایی۷ و ۵ سانت دودی ۷ را باا کسیدان ۱ بزنید اما چون موهاتون تا حالا رنگ نخورده باز میتونید زیتونی ۷ و دودی ۷ و خاکستری ۷ را با اکسیدان ۹درصد ترکیب کنید و بزنید-شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

salam va khaste nabashid
man moohamo ba deco crem va range mooy c7 va 2 santc5 va varyasyone doodio noghrehi rang kardam in rang shode ?khoam ke raziam az nazare shoma che iradi dareh
faghat yekam tone zardi dare bayad chikar konam? vase rangsazhesh mikham ke ye
? parde tieh tar she mishe fomolesho begidhttp://www.8pic.ir/images/0aqdjkm0d8o79gy7pabm.jpghttp://www.8pic.ir/images/bv3yl2p56kf2l4ln9zrl.jpg
yek donya mamnoon

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۷ام, ۱۳۹۱ ۱۲:۲۴:

سلام ندا جان توی قسمت پرسش و پاسخ جوابتون داده شد-شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

سلام عزیزم و خسته نباشید
میخواستم بدونم اگه داخل دکو کرمم انتی دمیج بریزم مانع از رنگ باز کردنش نمیشه واگه باید بریزم چند قطره؟اگه رنگ C8 با ۷M ترکیب کنم قشنگترمیشه یا فقطC8 بزارم؟[روی پایه ۷]
خیلی کمکم کردید یک دنیا ممنون
و خیلی دوستون دارم

[پاسخ]

سلام سایت بسیار خوبی دارید،خسته نباشید. من چند ماهه که موهامو قهوه ای تیره کردم.شماره ۵٫۱ از رنگ آرت.پوستم گندمی-سبزه و چشمهایم سبز است.میخوام یه تغییری بکنم ولی نمیدونم هایلات در بیارم یا رنگ کامل. اگه بخوام موهامو بدون دکلره قهوه ای روشن قشنگی در بیارم باید چه رنگی بخرم؟مثلا ۲-۳ درجه روشنتر که به قرمزی هم نزنه. بیشتر شبیه نسکافه ای زیتونی.متشکرم.

[پاسخ]

http://mcfi.comyr.com/photos/97d0b20f66ce.jpg
سلام وخسته نباشید عزیزم
میخواستم ترکیب این رنگو بدونم ،روی پایه چند دکلره در میادو اینکه با دکوکرم میشه در اوردش؟ با تشکر از شما

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۲ام, ۱۳۹۱ ۱۵:۱۶:

سلام-مش پر با پایه ۹ و طبیعی و دودی۸ و زمینه دودی ۷ و طلایی ۷ با اکسیدان۲ هستش و با دکو کرم هم در نمیاد دکو نهایت تا ۷/۸ باز میکنه-شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

با سلام :من هروقت که موهام رو بدون دکلره رنگ میکنم نارنجی میشه چکار کنم که رنگش خوب دربیاد؟ با تشکر

[پاسخ]

سلام وخسته نباشید
می خواستم بدونم اگه نصف دکوو کرم رو بزنم ونصف دیگشو دو روز بعد بهتره مو هام بیشتر رنگ باز میکنه یا همرو یک باره بزنم؟و ایا ۲ بار زدن موجب سوختن موهام نمیشه؟دکو رو با اکسیدان چند بزنم بهتره ؟با تشکر

[پاسخ]

خانومی خسته نباشید
میخواستم بپرسم اگه رنگ شماره ۱۰ روی دکلره پایه ۷ یا ۸ بزارم خوشرگ میشه یا باید شماره پایینتر بزارم، ممنون ازشما

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۱ام, ۱۳۹۱ ۱۰:۳۳:

سلام- نه معمولا هر پایه ای ک شد یک درجه پایین تر میزارن مثلا اگه پایتون ۸ شد دودی ۷ را میزارنو …شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

سلام ملیکای عزیزم مرس از راهنمایی خوبتون
میخواستم ببینم اگه موهامو با دکو کرم به پایه ۸ رسوندم بعدش فقط همون c8بزنم خوشرگ میشه یا باید با رنگ دیگه یا واریاسون ترکیب کنم؟
اگه رنگ شماره۹ بزنم چطور میشه؟
بازم مرسی دوستون دارم

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۱ام, ۱۳۹۱ ۱۰:۳۰:

سلام-اگه پایه ۸ رسیدید دودی شماره ۷ را بزنید و یا نهایت ۸ دیگه اگه بالاتر بزنید جالب نمیشه ،چه رنگی میخواهید ،پایه ۸ دودی ۷ و ۲سانت واریاسیون دودی بهتون رنگ دودی میده-شا د و تندرست باشید

[پاسخ]

سلام ملیکا جون
رنگ موی من c5 هستش الان میخوام با استفاده از دکوکرم موهامودودی خیلی روشن کنم (تا روشن ترین حد ممکن) میشه راهنمایی کنید
مرسی از لطفتون

[پاسخ]

سلام ملیکا جون میخوام ابروهامو مشکی کنم ولی هر بار که رنگ مشکی میزنم نمیگیره یا قهوه ایمیشه لطفا راهنماییم کنید.
مرسی از لطفتون ودوستون دارم.

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ تیر ۲۴ام, ۱۳۹۱ ۱۵:۵۳:

سلام-چه شماره ای میزنیدواسه پرکلاغی دودی ۱ و ۲بند انگشت واریاسیون ابی و اکسیدان۱ -شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

سلام ملیکا جون رنگ موهای من قهوه ا ی هستش(c5) الان میخام با استفاده از دکوکرم دودی خیلی روشن(روشن ترین حد ممکن) در بیارم میشه راهنمایی کنید،در ضمن به دکلره حساسیت دارم
مرسی از لطفتون

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ تیر ۲۴ام, ۱۳۹۱ ۱۱:۲۰:

سلام-دکو تا پایه ۸ روشن میکنه و اخرین حد ممکن پایه ۱۰ هستش که با پودر دکلره و بوستر درمیاد،حالا اگهتا ۸ هم باز کرد میتونید دودی ۸ را بزنید-شاد و تندرسیت باشدی

[پاسخ]

با سلام و تشکر میشه بگویید رنگ ۰۰۰ برای مو ضرر دارد یا نه؟

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ تیر ۲۲ام, ۱۳۹۱ ۱۰:۱۸:

سلام-مثل رنگ معمولی میمونه فرقی نداره اما بیشتر از ۴۰ دقیقه نباید بمونه-شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

وحیده پاسخ در تاريخ تیر ۲۴ام, ۱۳۹۱ ۱۹:۵۸:

ملیکا جون با سلام دوباره وتشکر از لطفی که کردی میشه بگید رنگ ۰۰۰ را چه طوری باید درست کرد یعنی با چه اکسیدانی وبه چه مقداری بایدقاطی کرد.

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۱ام, ۱۳۹۱ ۰۷:۲۳:

سلام عزیزم-مثل رنگ میمونه دیگه با اکسیدان ۲ معمولا ترکیب می کنند و ۳۰ تا ۴۵ دقیقه میتونه رو مو بمونه و معمولا تا ۶ هم باز میکنه-شاد وتندرتسباشید

[پاسخ]

melikaye azizam dooset daram…

[پاسخ]

سلام
ااگه بخوام سفیدی مو رنگ بگیره بدون دکلره رو موی بلوند چیکار کنم؟

۰۰۰ بزنم ؟

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ تیر ۱۵ام, ۱۳۹۱ ۰۹:۰۸:

سلام-نه ۰۰۰ تاثیر چندانی نداره همون دکو بزنید و بعد رنساژتونو….شاد و تندرتس باشید

[پاسخ]

سلام به همه
دوستان عزیز هنگام استفاده از دکو کرم خیلی مراقب باشید!!!
درسته که میگن دکوکرم موها را زیاد روشن نمیکنه ولی این مساله درباره من کاملا برعکس شد!
موهام برنگ زرد خیلی روشن رسید که شانس آوردم سریع موهام رو شستم.اگر کمی بیشتر مونده بود موهام سفید میشد ومیسوخت وازبین میرفت!!!
البته تا اون زمان هیچوقت موهام را رنگ نکرده بود واز دکو کرم هم بار اول بود استفاده میکردم…

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ تیر ۱۱ام, ۱۳۹۱ ۱۰:۵۵:

سلام-بله همینطوره ،جنس موی هرکسی فرق داره و برای شما زود باز می کنه و همینطور باید بدونی که استفاده از دکو هم مثل خود پودر دکلره باید با مراقبت باشه یعنی موهارا چک کرد که نسوزن یا…شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

سلام من می خوام موهام خرمایی کنم الان موهام شکلاتی دودی است در ضمن موهام خودش خرمایی است باید چه رنگی استفاده کنم

[پاسخ]

salam khaaste nabashid
man moham meshki boode range ghahveie roshan gozashtam alan reshehay mooham ghahvei shode saghehash meshki monde mikhastam bebinam alan bekham roshan konam bayad chikar konam made nazaram doodie albate age beshe!!!!!!!!!

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ تیر ۱۱ام, ۱۳۹۱ ۱۰:۰۷:

سلام-برای دودی باید حتما دکلره بشه تا پایه ۸-۹ و بعد دودی ۷ و ۳ سانت واریاسیون دودی و اکسیدان ۱ بزارید-شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

سلام من امروز موهام رو رنگ کردم خواستم عسلی برام در بیاره ولی خرابش کرد رنگش تن قرمزی داره الان اگه بخوام موهامو بلوند کنم چیکار باید انجام بدم در ضمن رنگ اصلی موهام مشکی بوده
با تشکر

[پاسخ]

با سلام.من موهامو تا پایه ۹ رسوندم ولی پایین موها به پایه ۱۰ رسیده..روش رنگ ۸/۱ گذاشتم ولی رنگ موم رو دوست ندارم..دوست دارم یه رنگ موی روشن تر داشته باشم..آیا با رنساژ کردن یا استفاده از ۰۰۰ میتونم مورو روشن تر کنم و بلوندش کنم؟؟؟ممنون میشم جوابمو بدین.

[پاسخ]

ملیکا جون شما گفتین ۱۰ دودی و ۹ زیتونی یعنی من الان c10 وm 9 رو با هم ترکیب کنم و یه کمی هم ۰۰۰

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ تیر ۳ام, ۱۳۹۱ ۱۰:۰۲:

سلام-آره عزیزم حدود ۵ سانت-موفق باشید

[پاسخ]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت


Current ye@r *


Leave this field empty

دنبال کردن

بیشتر

پوست

ماسک بوتاکس خانگی

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

پوست

درمان خانگی میخچه

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مو

پیشنهادهای عالی برای موهای خشک و وز

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

تغذیه

خواص روغن بادام

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

رموز همسرداری / روانشناسی

آیا ﺳﻮﺍﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ داریم؟!

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

آرایش / پرسش و پاسخ / مو

پاسخ به سوالات شما(رنگ مو)

۵ فروردین, ۱۳۹۰

زیبایی / سلامت

جراحی زیبایی بینی

۲۸ شهریور, ۱۳۸۹

آرایش / پرسش و پاسخ / زیبایی / مو

پرسش و پاسخ(رنگ مو)

۲۳ مهر, ۱۳۸۹

پوست / سلامت

روش‌های درمانی تعریق زیاد کف دست و پا

۲۴ فروردین, ۱۳۹۰

آرایش / زیبایی / مو

ترکیب رنگ ها و رنساژ مو

۱۸ مهر, ۱۳۸۹

زیباشو دات کام © 2018. حق کپی رایت محفوظ است

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چه جوری رنگ موهامو روشن کنم

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

به پیج اینستاگرام هم سر بزنید: souzanbeauty https://www.instagram.com/souzanbeauty/

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

-دکو کرم:

مثله رنگه /نهایتا تا پایه ی 7 روشن کنه

با 9% ترکیب میشه/و مثله رنگ از پشت به جلو اول ساقه ها بعد 10 دقیقه ریشه ها

3-استفاده از 000 یا e20:

چه جوری رنگ موهامو روشن کنم

با اکسیدان 12%(3) ترکیب میشود … موها تا چند درجه روشن می شود تا پایه ی 6-7 …رنگ روی مو بهتر خود را نشان میدهد…

فقط برای هایلایت و روشن کردن استفاده میشود…برای مش استفاده نمیشود..

مثله رنگ مو به مو میزنیم اول ساقه ها بعد ریشه ها (برای موهایی که تا حالا رنگ و دکلره نشده)و 30 تا 45 دقیقه صبر میکنیم و بعد موها رو میشوریم…بهتر است دو روز به موها استراحت بدهیم بعد رنگ اصلی را بگذاریم..

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

رنگ موی تان را اگر می خواهید روشن کنید نیازی به استفاده از رنگ های شیمیایی نیست. شما می توانید به راحتی با مواد طبیعی رنگ موهای تان را روشن تر کنید.

زیبایی موهای شما از عوامل مهمی است که در زیبایی چهره شما تاثیر بسزایی دارد. از این رو شما با محافظت و زیبایی موهای خود کمک شایانی به زیبایی چهره خود می کنید، یکی از راه های زیبا تر شدن موهای شما درخشان و روشن شدن آن هاست.

در این مقاله به شما راه هایی را برای روشن شدن موهایتان ارائه می دهیم :

 

رنگ مو های شما از عوامل مهمی است که در درخشان شدن موهای شما نقش بسزایی دارد رنگ هایی مانند رنگ قهوه ای و رنگ بلوند رنگ هایی هستند که اصولا درخشان به نظر می رسند . لازم بذکر می باشد که روشن کردن موها به این روش فقط می تواند رنگ موهای شما را از رنگ طبیعی چند درجه روشن تر کند.

چه جوری رنگ موهامو روشن کنم

برای روشن شدن موهای خود می توانید مقداری چای بابونه را دم کنید و آن را روی موهای تمیزبه مدت ۸ الی ۹ ساعت بگذارید این کار باعث روشن شدن موهایتان می شود.

 

همچنین می توانید ۲ قاشق غذا خوری آب لیمو تازه را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید و به موهای خود بمالید و سعی کنید زیر نور آفتاب بمانید.

 

 

 همچنین می توانید مقداری دارچین را دم کنید و به مدت ۶ ساعت بر روی مو های خود بگذارید و بعد موهای خود را بشویید این کار موهای شما را از رنگ طبیعی خود روشن تر و درخشان تر خواهد کرد.

می توانید مقداری روغن زیتون را با مقداری عسل مخلوط کنید و بر روی مو های خود بگذارید .

 

همچنین می توانید از روغن آووکادو نیز برای روشن شدن موهای خود استفاده کنید .

 

می توانید ۲ عدد تخم مرغ را که به خوبی هم زده اید با ۳ قاشق روغن زیتون مخلوط کنید و بر روی مو های خود به مدت نیم ساعت بگذارید .

 

 

بیشتر بدانید : روشن کردن مو بدون دکلره با روش های خانگی و مواد طبیعی!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع: arayeshik.com

 

 

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که موهای خود را رنگ کنید و سپس پشیمان شوید؟ اگر چنین است باید بدانید که شما در این مورد تنها نیستید. زمانی که این موضوع رخ می‌دهد، بیشتر افراد به دنبال محصولات آرایشی گران قیمت می‌روند تا بتوانند رنگ موی خود را پاک کنند. اما سوال اینجاست که این مواد شیمیایی چقدر امن و موثرند؟ اینجاست که مواد طبیعی وارد میدان می‌شوند. در میان مواد طبیعی موجود، جوش شیرین نقش بسیار پر رنگی در پاک کردن رنگ موی سر دارد. اگر دوست دارید نحوه انجام اینکار را بیاموزید در این مقاله همراه ما باشید.

پاک کردن رنگ موی سر با استفاده از جوش شیرین یک فرآیند پیچیده و زمانبر نیست. چیزهایی که نیاز دارید شامل موارد زیر است:

ابتدا موهای خود را با شامپوی ضد شوره بشویید. از محصولاتی استفاده کنید که سطح PH بالایی دارند. این مواد به موهای شما کمک می‌کنند رنگ خود را سریع‌تر از دست بدهد. سپس موهای خود را خوب بشویید.

مقادیر مساوی از جوش شیرین و شامپو را در یک کاسه بریزید. آن را خوب هم بزنید تا ترکیب شود.

چه جوری رنگ موهامو روشن کنم

موهای خود را با ترکیب آماده شده ماساژ دهید. از ریشه‌ها شروع کنید و مطمئن شوید به نوک موها نیز می‌روید. تمامی تارهای مو باید با ترکیب پوشانده شود.

اجازه دهید این ترکیب به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه روی موهای شما باقی بماند. سپس با آب بشویید.

دوباره موهای خود را با شامپوی ضد شوره بشویید و قبل از شستشو اجازه دهید چند دقیقه روی سر باقی ماند.

بعد از انجام این مراحل، موهای خود را با نرم کننده بشویید. همانطور که مشاهده می‌کنید انجام این مراحل زیاد سخت نیست. نیازی نیست به سراغ محصولات آرایشی گران قیمت بروید. با استفاده از این روش قادر خواهید بود در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و در عین حال از آسیب مواد شیمیایی به موهای خود نیز جلوگیری کرده‌اید.

این روش یکی از رایج‌ترین گزینه‌هایی است که برای پاک کردن رنگ مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که این روش می‌تواند به موهای شما آسیب وارد کند، بهتر است به دنبال روش دیگری باشید و اگر چاره‌ای نداشتید از این گزینه استفاده نمایید. دکلره کردن مو می‌تواند آسیب جدی به مو وارد کند. اگر می‌خواهید رنگ مو را به صورت دائمی پاک کنید این روش موثر خواهد بود.

شامپوی ضد شوره یکی از گزینه‌های جالب برای پاک کردن رنگ مو محسوب می‌شود. این روش برای موهایی که به صورت نیمه رنگ شده‌اند عالی است. البته باید به خاطر داشته باشید که باید چند بار از این شامپوها استفاده کنید تا به نتیجه موردنظر خود دست یابید. زمانی که از این روش استفاده می‌کنید باید از نرم کننده نیز بهره مند شوید زیرا شامپوی ضد شوره می‌تواند باعث خشکی موها شود.

این روش برای موهایی کاربرد دارد که به صورت کامل رنگ نشده است. تنها چیزی که شما نیاز دارید ترکیب قرص ویتامین C و شامپوست. شما به یک یا دو قرص ۱۰۰۰ میلی گرمی از ویتامین C نیاز خواهید داشت. می‌توانید یک یا دو گرم پودر ویتامین C نیز استفاده کنید اما قرص کارایی و تاثیر بیشتری دارد. این دو ماده را با هم ترکیب کنید و روی موهای خود بگذارید. مطمئن شوید که همه موها را با ترکیب پوشش داده‌اید. اجازه دهید ۲۰ دقیقه روی سر باقی بماند و سپس بشویید.

بله شما می‌توانید از حمام نمکی که حاوی سدیم بیکربنات و نمک اپسوم است برای پاک کردن رنگ موی خود استفاده کنید. این روش نیز برای موهایی که به صورت نیمه رنگ شده اند عالی است. تنها چیزی که نیاز دارید یک وان است. درون این وان نمک بریزید و موهای خود را داخل آن فرو ببرید. مراقب چشم و پوست صورت خود باشید.

این محصولات به راحتی در دسترس هستند و برای پاک کردن دائمی رنگ مو بسیار مناسب‌اند. دو نوع پاک کننده رنگ مو وجود دارد: کاهنده رنگ مو و پاک کننده رنگ مو. اولین گزینه کمترین آسیب را به مو وارد می‌کند. اما گزینه دوم همانند دکلره عمل می‌کند و اسیب زیادی به مو وارد خواهد کرد. زمانی که از کاهنده رنگ مو استفاده می‌کنید، باید مطمئن شوید که رنگ موی طبیعی شما با این مواد از بین نمی‌رود.نیازی نیست برای پاک کردن رنگ موی نامناسب به سالن‌های آرایشی گران قیمت بروید و هزینه زیادی صرف کنید. تنها کاری که باید انجام دهید ؛ انتخاب مواد مناسب است. همچنین باید به خاطر داشته باشید که بعد از تمامی مراحل از نرم کننده استفاده کنید تا مویی نرم و صاف داشته باشید.

خلاص شدن از شر رنگ موی ناخواسته مشکل بزرگی نیست. زمانی که در منزل خود جوش شیرین دارید، نباید نگران این موضوع باشید. صرف هزینه‌های بالا برای پاک کردن رنگ موی خود را فراموش کنید. گزینه‌های ارزان تر و راحت تری برای اینکار وجود دارد.

عضویت در خبرنامه مجله سلامت

سلام من موهامو باحنا رنگ کردم والان نارنجی شده اگه باجوش شیرین بشورم پاک میشه؟
بعدازچندبارشستشو پاک میشه؟

حنا هندی قهوهای بزن بمدت یکربع ساعت بعد بشور

میتونی پودربابونه بجوشونی بااب اون وحنا واب دارچین نیم ساعت بزاری بخورد هم برن بعد بزن ب موهات موهات قهوه ای تیره میشه

سلام من سرم رو با شامپو رنگ مو شستم خیلی سیاه شده چطور میتونم به اصلیش برگردونم

سلام من در دو ماهه گذشته موهام که قسمتهای پایینیش دماره داشت و بالا حدودا به پایه ٨رسیده بود N2 گذاشتم و حالا بینهایت پشیمونم و موهای وَز و خشک دارم بنظر شما بهترین روش برای پاک کردن این رنگ مو چه میباشد که موهام به پایه قبل که نه اما روشن برسه ؟ممنون

باسلام من رو دکلره پودر دکلره رنگی گذاشتم والان موهام وزو خشک و خشنو زبر شده راه حل پیشنهادی شما چیست

وقتی با شامپو ضد شوره شستیم باید مو خشک باشه جوش شیرینو بزنیم یا همون موقع که مو خیسه میشه استفاده کرد ؟؟؟

لطفا میتونید بهم بگید معنی پایه چیه منظورش کدام قسمت مو است؟

سلام من یکسال و نیم قبل چون موهام حنا داشت دکلره کردم و رنگ عسلی زدم چون خیلی روشن شد و بد رنگ شد ۲ماه بعدش نسکافه ای زدم و بعد ۳یا‌۴ماه رنگ مشکی زدم الان تقریبا رنگ مشکی موهام رفته و آخر موهام مشکی داره میتونم دوباره رنگ دیگه ای بذارم بدون اینکه مشکی رو ریموور کنم؟ چون موهام خراب میشه؟

من موهامو حنا هندی مشکی گذاشتم ، هم خیلی مشکی شده هم خیلی زبر، چیکار کنم موهام نرم بشه ، هر چقد نرم کننده میزنم اصلا فایده نداره ،خیلی ناراحتم ، موهام عین سیم ظرفشویی زبر شده ????????????

چگونه با جوش شیرین موها مو روشن کنم

سلام،توروخدا جوش شیرین به موهاتون نزنید من برای روشن شدنش زدم الان موهام عین اسکاچ شده خدا لعنتشون کنه که الکی از دادین ،بی شرف کل موهام وز شده و بوی گند میده

سلام من موهامو دکلره کردم بعدیه یه رنگ طلایی خیلی زشت بود حنازدم حالازشت ترشده نارنجیه چکارکنم بره این رنگ ها .میخوام تیره بشه قهوه ای .
چه رنگی بزنم روش؟؟

سلام من به موهام شامپو رنگ مو گذاشتم خیلی سیاه و تیره شده چیکار کنم اون رنگ رو از سرم بپاکم به رنگ اصلیش برگردونم لطفا یه راهنمایی بکنین ممنون




چه جوری رنگ موهامو روشن کنم
چه جوری رنگ موهامو روشن کنم
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *