چطور حذف اکانت سروش کنم

خواص دارویی و گیاهی

چطور حذف اکانت سروش کنم
چطور حذف اکانت سروش کنم

حذف اکانت سروش

رسانه کلیک – سروش یک ‌پیام‌ رسان‌ مشهور ایرانی است که به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های مختلف عرضه شده است. در این مطلب با آموزش حذف اکانت سروش یا همان دیلیت اکانت سروش همراه ما باشید.

سروش یکی از مطرح‌ترین پیام رسان‌های ایرانی بوده که از زمان معرفی تاکنون، با بهبود زیادی نسبت به قبل همراه شده است. محبوبیت این پیام رسان در بین کاربران ایرانی زمانی به اوج خودش رسید که فیلترینگ تلگرام در کشور آغاز شد. در این زمان با توجه به شباهت بالای سروش به تلگرام، توجه‌ها به سمت این پیام رسان جلب شد و افراد زیادی در آن اکانت جدید ساختند (چگونه در پیام رسان سروش حساب کاربری بسازیم؟).

مشکلات و حاشیه‌هایی که با گذشت زمان برای سروش ایجاد شد، بی‌اعتمادی کاربران را در پی داشت و به همین دلیل عده زیادی به دنبال لغو عضویت خود از این پیام رسان ایرانی هستند. اگر شما هم یکی از این دسته افراد ناراضی هستید و می‌خواهید برای حذف اکانت سروش توسط گوشی اقدام کنید، مراحل قرار گرفته در ادامه را به ترتیب دنبال کنید:

چطور حذف اکانت سروش کنم

با طی مراحل بالا، حذف اکانت سروش با موفقیت به اتمام رسیده و اکنون امکان دسترسی خود و افراد دیگر به حساب کاربری بسته خواهد شد. با حذف اکانت، دیگر امکان دسترسی به چت‌ها و مخاطبین حساب کاربری امکان پذیر نخواهد بود.

نظر شما در رابطه با پیام رسان سروش چیست؟ دلیل شما برای دیلیت اکانت سروش چیست؟


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

رسانه کلیک – قیمت جدید محصولات ایران خودرو به صورت رسمی اعلام شد. پژو 206 تیپ 2…

کلیک | نبض فناوری و اطلاعات
دریچه ای به دنیای تکنولوژی


با ما همراه باشید

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

با توجه به بروز مشکل در خطوط شبکه هوشمند، در صورتی که با پیغام خطای “System Failed” و یا “کد مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد” مواجه شدید مجددا شماره گیری نمایید. پس از چند بار شماره گیری می توانید موفق به تماس با مشاوران شوید.

———————————————————-

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

چطور حذف اکانت سروش کنم

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵


نام کاربری


رمز عبور

مرا به یاد داشته باش


از آنجا که شما مخاطب ترنجی هستید و ما با افتخار اخبار را با اختلاف خوبی زودتر پوشش می‌دهیم (عینک دودی) حتماً می‌دانید که حدودا هفت ساعت پیش برای شما نوشتیم تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ برای ۱ اسفند تقریبا قطعی است و معرفی همزمان در امریکا و بریتانیا انجام می شود. بسیار خوب، عبارت «تقریبا قطعی» را از آن حذف کنید و همان جمله را با دیدن تصویر این مطلب دوباره بخوانید. رسما تایید شده است که سامسونگ خانواده گلکسی اس ۱۰ را اول اسفند امسال رونمایی خواهد کرد، برای این رونمایی هیجان زده اید؟ آ … راستی، از این پوستر چیری رمزگشایی می کنید؟

چطور حذف اکانت سروش کنم

ترنجی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :


| |
| |

© حق نشر از 1392.کپی برداری از یک قسمت یا تمام هر کدام از مطالب وب‌سایت ترنجی تنها با با ذکر منبع و نام نویسنده امکان پذیر خواهد بود.

آموزش حذف اکانت سروش به شما امکان می‌دهد،به سادگی برای همیشه نسبت به خروج از پیام رسان سروش اقدام نمایید. در ادامه، با نحوه دیلیت اکانت سروش در هر دستگاهی به زبان ساده آشنا خواهید شد.

اپلیکیشن پیام رسان سروش به عنوان جدی‌ترین رقیب تلگرام مطرح شد. شاید اگر این حجم از تبلیغات، تنها متوجه سروش نشده بود، اکنون برای کاربران عضو آن، دغدغه حذف نصب و خروج از این اپلیکیشن پیش نمی‌آمد.

به هرحال، سروش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما اگر اینترنت رایگان، امکانات مربوط به نقل و انتقالات بانکی و… نیز توان نگه داشتن شما را در این اپلیکیشن پیام‌رسان نداشته باشد، بهتر است فورا به قسمت دوم مقاله آموزش حذف اکانت سروش بروید.

بیشتر بخوانید: بررسی پیام رسان سروش؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن ایرانی سروش بدانید

چطور حذف اکانت سروش کنم

بهترین ویژگی پیام رسان سروش اینترنت کاملا رایگان آن، حداقل تا پایان سال ۱۳۹۷ است. این مساله در حالی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که، برای ورود به تلگرام، مجبور به استفاده از انواع وی پی ان و فیلترشکن هستید که در برخی موارد موجب افزایش ترافیک مصرفی شما می‌شود.

با اینترنت رایگان سروش می‌توانید بدون هیچگونه هزینه‌ای، نسبت به ارسال موزیک، فیلم و… اقدام نمایید. با در نظر گرفتن هزینه بالایی که برای ساخت این اپلیکیشن شده است، حداقل برای مدت محدودی می‌توان به عنوان محلی برای پشتیبان گیری از اطلاعات هارد یا گوشی به آن نگاه کرد!

احتمالا کاربران حاضر در سروش نیز پیش از این، موفق به کشف استفاده‌های بیشمار اینترنت رایگان این اپلیکیشن شده‌اند. چراکه، علیرغم اطلاعات متناقضی که در مورد تعداد کاربران عضو و کاربران فعال در سروش به گوش می‌رسد، گلایه کاربران در مورد سرعت پایین این اپلیکیشن همواره وجود داشته است.

در ابتدای امر، اینطور به نظر می‌رسید که سروش، پیشبینی افزایش تعداد کاربر به صورت یکباره و فشار وارده به سرورها را نداشته است، اما با گذشت مدت زمان زیادی از فیلترینگ تلگرام و افزایش تعداد کاربران سروش، هنوز این مشکل پابرجا مانده است.

از این رو، احتمالا افت سرعت سروش و پایین آمدن کیفیت خدمات این اپلیکیشن که کاربران دنیای مجازی را به واکنش واداشته است، مربوط به سو استفاده کاربران از اینترنت رایگان سروش می‌شود؛ چراکه با در نظر گرفتن امکاناتی که در اختیار تیم توسعه دهنده سروش قرار دارد، ارتقا نیافتن سرورهای این اپلیکیشن در طول این بازه زمانی، معقول به نظر نمی‌رسد. زیرساخت‌های موجود در کشور و داخلی بودن سرورهای سروش نیز احتمال وجود اشکال در جای دیگر را تایید می‌کند.

بیشتر بخوانید: مقایسه سروش و ایتا ؛ بهترین پیام رسان ایرانی کدام است؟

در نهایت اما، بزرگترین ضعف اپلیکیشن سروش وجود باگ‌های امنیتی است که توسط کاربران مختلف کشف شده است. علاوه بر این، وجود شایعات مختلف، در مورد رصد پیام‌های کاربران و نقض حریم خصوصی آن‌ها توسط اپلیکیشن‌های پیام رسان ایرانی، موجب می‌شود که اقبال کاربران نسبت به سروش نیز کم باشد.

با در نظر گرفتن تمام موارد بالا، ممکن است افراد قصد دیلیت کردن حساب کاربری در سروش را داشته باشند. از این رو، آموزش حذف اکانت کاربری سروش را برای شما آماده کرده‌ایم.

خوشبختانه نحوه حذف اکانت سروش در نسخه‌های مختلف شبیه یکدیگر است، از این رو کافیست، مراحل ذکر شده در ادامه را به دقت دنبال نمایید. توجه داشته‌ باشید، در صورت حذف حساب کاربری سروش در یک دستگاه، در دستگاه‌های دیگر نیز، دسترسی شما به آن حساب کاربری از دست خواهد رفت. علاوه بر این، با دیلیت کردن اکانت اپلیکیشن سروش، دیگر به پیام‌های ارسالی و دریافتی و… دسترسی نخواهید داشت.

اکنون حساب کاربری سروش خود را برای همیشه پاک کرده‌اید. برای حذف اپلیکیشن سروش از روی دستگاه تلفن هوشمندتان نیز کافیست همانند اپلیکیشن‌های دیگر، عملیات پاک کردن یا آنیستال را انجام دهید. در ویندوز یا سایر نسخه‌ها نیز عملیات آنیستال کردن نرم افزار را به طور معمولی انجام دهید.

بیشتر بخوانید: امنیت پیام رسان سروش در هاله‌ای از ابهام ؛ کاربران چه می‌گویند؟

نکته ۱: مانند سایر پیام رسان‌های موجود در دنیا، اطلاعات شما بر روی سرورها باقی خواهد ماند، اما دسترسی شما به آن‌ها ممکن نیست.

نکته ۲: در صورتیکه در مورد نصب تروجان و… نگران هستید، حذف اکانت کاربری و دیلیت اکانت یا پاک کردن اپلیکیشن در بسیاری موارد کمکی به شما نخواهد کرد. در چنین مواردی، بهتر است، گوشی خود را ریست فکتوری نمایید.

اخبار اپلیکیشن را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techrato

Modal body text goes here.

ارسال

تکراتو، ارائه دهنده آخرین اخبار تکنولوژی، اخبار موبایل، اخبار نجوم، اخبار اتومبیل، و در مجموع، آخرین اخبار دنیای فناوری بوده و یکی از بهترین سایت های تکنولوژی ایران است. از جمله مباحثی که میتوانید کاملترین محتوای موجود به زبان فارسی را در تکراتو یافته و مطالعه کنید، میتوان به مقالات زیر اشاره کرد:
خودرو،
اپلیکیشن،
هایما s7 توربو،
هات اسپات آیفون،
حذف ویروس اندروید،
بهترین بازی های پلی استیشن 4،
باز کردن قفل گوشی اندروید،
بهترین گوشی 2018،
مگان 2018،
آموزش اسنپ چت،
پرفروش ترین فیلم های 2017،
اسپورتیج 2018،
بوگاتی شیرون،
رنو سیمبل،
بهترین سریال های خارجی،
تویوتا کرولا 2017،
روت کردن گوشی،
بهترین بازی های آیفون،
بهترین لپ تاپ های 2018،
بهترین گوشی های میان رده 2018،
بهترین سریال های 2017،
هواوی پی 11،
مقایسه هایما S7 توربو با جک S5،
اسکرین شات در ویندوز 10،
تماس تصویری،
آزرا 2017،
بهترین گوشی های هواوی،
بهترین گوشی های سامسونگ،
بهترین گوشی های شیائومی،
شگفت انگیزان 2،
بهترین مودم 4g،
گیف در اینستاگرام،
قیمت روز انواع موتور سیکلت،
بهترین ماشین های 2018،
بهترین خودروهای 2018،
سراتو 2018،
بهترین تبلت های 2017،
بهترین دوربین گوشی،
بهترین بازی های کامپیوتری 2017،
بهترین لپ تاپ های 2017،
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2017،
جستجو در اینستاگرام،
اپلیکیشن 724،
روبیکا،
دیلیت اکانت تلگرام طلایی

(10857)

 

 

با استفاده از این آموزش شما قادر هستید که اکانت خود را در مسنجر سروش برای همیشه حذف کنید قبل از اقدام به حذق دقت کنید زیرا در صورت غییر فعال کردن اکانت شما قادر به بازیابی آن نخواهید بود و باید یک حساب جدید با مشخصات جدید ایجاد کنید برای حذف اکانت خود با ما همراه شوید ….

در ابتدا شما باید آخرین نسخه موجود از اپلیکیشن یا پیام رسان سروش را دریافت و نصب کنید در صورتی که آخرین نسخه را ندارید یا آموزش با نسخه برنامه متفاوت می باشد آخرین ورژن موجود را از لینک دانلود Soroush دریافت و آپدیت کنید .

چطور حذف اکانت سروش کنم

 

برنامه را اجرا کنید منو را انتخاب کنید سپس گزینه تنضیمات را باز کنید

 

 

در صفحه جدید حریم خصوصی را انتخاب کنید

 

 

سپس سه نقطه را از بالای صفحه سمت را ست انتخاب کنید و سپس گزینه پاک کردن حساب کاربری را انتخاب کنید  از پایین صفحه گزینه غیرفعال سازی حساب کاربری را انتخاب کنید . و در آخرین مرحله گزینه غیرفعال سازی حساب کاربری را انتخاب و تایید کنید .

 

 

جناب آقای/سرکارخانم Zakeri؛
1. در مورد “فعلا فقط غیر فعال میکنند امکان حذف کامل وجود نداره” مگه شما سازنده یا دولاپر این اپ هستین که می‌فرمایین فعلا؟!!!
2. غیرفعالسازی (DeActivation) فقط دسترسیِ صاحبِ اکانت رو ازش سلب می‌کنه و در سرورهای سازنده باقی‌ می‌مونه. به عنوان مثال، در تلگرام یا واتس‌اپ اگه فقط دی‌اکتیو کنین، بعدا با ایمیل به مالکِ مسنجر و احراز هویت (که در ایران احتمالا غیر ممکن هست)، قادر به ری‌اکتیو کردن اکانت هستین.
3. لحنِ برخی از پاسخ‌های شما به کاربران بسیار جانبدارانه بود و واقعا متاسفم. البته اگه اسپانسرِ این اپ هستین، حق رو به شما می‌دم!
4. بهتره توی چیزایی که بهترین هستیم و دانش و تخصصش رو داریم، با تمامِ قدرت، دنیا رو به خودمون وابسته کنیم (مثل فرش، زعفران، میوه‌جات، صنایع دستی، نساجی، صنعت برق و …)و توی چیزایی که تخصص نداریم از دستاوردهای دنیا استفاده کنیم و در کنارش برای آینده کسبِ تجربه کنیم.

هم‌میهنان ارجمند؛
1. به عنوانِ دوستِ کوچکِ شما ازتون خواهش می‌کنم که تا زمانی که در خصوص امنیتِ هر نرم‌افزاری بحث یا حتی شایعه وجود داره، نصب نکنین.
2. اگه آنتی‌ویروس یا سایرِ نرم‌افزارهای امنیتی (مثل آنتی‌اسپم، آنتی تروجان، آنتی وُرم و …) هر چیزی رو مشکوک قلمداد کرد، برای نصب و استفاده‌ش تجدید نظر کنین.
3. قبل از نصب هر اپِ اندرویدی، حتما دسترسی‌ها رو مطالعه کنین. در حدِ این چیزا، همه‌مون زبان بلدیم یا حداقل در هر خانواده یه نفر بلد هست.
4. شاید اینجا جاش نباشه که بگم، اما هر اپی باید کارِ خودش رو انجام بده، مثلا مسنجری که کارِ بانکی! انجام بده، از نظرِ یکی مثلِ من قالبت‌های خطرناکی می‌تونه داشته باشه!
4. آرزوی تندرستی برای همه‌تون دارم.

من اکانتمو حذف کردم با یه اکانت دیگه رفتم سروش ولی اکانت قبلیمو داخل یه گوشی دیگه دیدم .چرا کامل حذف نمیشه؟

فعلا فقط غیر فعال میکنند امکان حذف کامل وجود نداره

سلام.چرا من دلت میزنم.تموم راه دلت رو میرم اما دلت نمیشه؟؟؟

سلام
من‌ برنامه سروش رو لغو نصب کردم ولی وقتی دوباره نصب میکنم و میخوام وارد بشم اکانت جدید می‌سازه و با اکانت قبلی وارد نمیشه

مزخرف ترین چیزی که تو کل عمرم دیدم همینه
واقعا متاسفم …

منم میخاسم سروشو نصب کنم ببینم کیا از مخاطبام سروش دارن که با این چیزایی که نوشتن و نداشتن دلت اکانت به کل منصرف شدم که حتی برم ببینم کیا سروش دارن چه برسه برم توش فعالیتم کنم.در کل مزخرفه از اسمشم معلومه

لطفا چیزی که حتی نمیدونید درسته رو پخش نکنید

خانم یا اقای زاکری که هیچ اطلاعاتی از امنیت شبکه یا نرم افزار ندارید باید چند مورد رو براتون تشریح کنم( دی اکتیو اکانت و یا دلیت اکانت )به منظور اینه که حسابی که در اختیار دارید به طور کامل حذف میشود و اینکه میگید فقط چت ها پاک میشه و کانال ها در دسترس میمونه بزای اینه که شما موسس اینها نبودید و وابستگی ای هم به شما نداره گرچه اگرم شما موسس انها باشید باز اونها پابرجا مونده ولی کسی درونش نمیتونه پیامی قرار بده دوم اینکه کسی که (log out ) میکنه مثل خونه ایه که ساکنین اونجا میرن مسافرت اگر پستچی بیاد نامه بزاره بعد از برگشت به دستشون میرسه ولی اگه به استلا دیلیت اکانت کرده باشیم مثل اینه که ما خونه رو فروخته باشیم و اینکه نامه ای به دستمون نمیرسه سوما اگر انگلیسی بلد باشید بدون اینکه تخصصی داشته باشید میتونید تفاوت اینارو بدونین ولی متاسفانه شما حتی به دیکشنری هم مراجعه نکردید برای دوتا کلمه ی ساده😂😂😂واقعا تاسف داره دوست عزیز

من از خودم حرف نزدم متنی که داخل سایت رسمی بود کپی پیست کردم میتونید مراجعه و برسی کنید …

اتفاقا ما برنامه نداریم هیچ فقط هم بلدیم اسکی بریم واقعا برای کشورم متاسفم

من چهار صد تا مخاطب دارم گفتم دانلود کنم ببینم کیا سروش دارن نگاه کردم فقط خودم بودم همین منم حذف کردم که دیگه کلاً ویروسی به اسم پیامرسان سروش تو فامیل ما نباشه

چرا اینقدر سنگ این برنامه رو به سینه میزنید؟ عزیز من کسی که وارد این برنامه شد راه برگشتی واسش وجود نداره. اونم خروج از برنامس نه دیلیت اکانت. هر وقت اونایی که شمارتونو دارن و شمارو داخل مخاطبان برنامشون ندیدن اصطلاحا دیلیت اکانت شدین

من سنگ برنامه ای رو به سینه نزدم فقط نظرم اینکه تفاوتی بین نرم افزار خارجی و ایرانی نیست (نه همه برنامه ها) برنامه های ایرانی هست که اصلا مشابه خارجی ندارند ! درست نیست بعضی ها میگن اصلا نرم افزار ایرانی نصب نکنید …

این نرم افزار رو نصب نکنید که حریم خصوصی رو به شدت نقض میکنه و اطلاعاتتون رو به قرارگاه خیبر میفرسته!
بهترین جایگزین برا تلگرام واتس اپ و سیگنال
به هیچ عنوان به پیامرسان داخلی اعتماد نکنید
از ما گفتن بود
نرم افزاری که حذف اکانت نداره دیگه سرو تش معلومه چیه

شما ملوم نیست دلتون از چی پر هست …
ادم باید منطق داشته باشه هر مورد امنیتی که برای این برنامه شما میگید برای واتس و تلگرام هم هست این دلیل نمیشه !
دلیل نمیشه هر مسنجری حذف اکانت داره یعنی اطلاات شما رو حذف میکنه میتونی غیر فعال کنه و از دسترس شما دور کنه ادم باید مطالعه کنه بعد نظر بده …

تو مملکتی زندگی میکنیم که یارو وبسایت میزنه ولی فرق دی اکتیو رو با حذف اکانت نمیدونه و واسه لاپوشونیش مغلطه میکنه
#ایول_بابا

گزینه های غیرفعال سازی(Deactivate Account) و خارج شدن(Log out) چه تفاوتی دارند؟
با انتخاب گزینه غیرفعال سازی، تمام اطلاعات شما شامل پیام ها، گروه ها،کانال ها و حساب کاربری حذف می شوند و دیگر قابلیت دریافت پیام وجود نداشته و دیگر عضو سروش نیستید.

اما با انتخاب گزینه خارج شدن تنها پیام های شخصی و گروهی حذف می شوند و کانال ها باقی می مانند و اگر در مدتی که از نرم افزار خارج شدید پیامی به شما ارسال شود، آن پیام ذخیره و در صورت ورود مجدد به نرم افزار برای شما نمایش داده می شود.

چطور حذف اکانت سروش کنم

اگه دقت کنی برای تلگرام هم گفته Deactivate با این توضیح شما اونا هم نمیدونند …. my.telegram.org/auth?to=deactivate

سلام، من همه مراحل رو به ترتیب انجام دادم، اکانتم حذف نشد فقط غیرفعال شد.یعنی با ورود مجدد به برنامه تمام کانال ها و پیام هام سرجاش بود.
اگر بخام کلا از ریشه اکانتم حذف بشه باید چکار کنم؟

سلام
داخل سایت گفته شده تمام موارد حذف میشه …. و باید حذف بشه …
حالا احتمال داره به خاطر اینکه میخوان نحوه حذف اکانت رو عوض کنند اینجوری شده

ممنون مچکرم

با سلام خسته نباشید
ممنون.از شما خیالم.راحت شد
سوالی.دیگه ای داشتم من.سروش نتونستم دیلیت اکانت کنم فقط نرم.افزارشو.پاک.کردم.نمیدونم چرا دیلیت اکانت نمیشه

سلام
برای حذف ااکنت نسخه ای که داخل این صفحه هست رو دریافت کنید میشه حذف اکانت کرد

برای بنده فقط خروج از برنامه داشت گزینه غیر فعال سازی کاربر نداشت و همچنین.غیر فعال کردن حساب کاربری. کلا یک. روز.به یک.روزم.نکشیده استفاده کردم پاک.کردم الان سوالم آینه چون نظرات در.مورد این نرم افزار زیاد جالب نیست آیا میتونه از ما عکس برداری با فیلم برداری بکنه یا خیر

سلام
چنین چیزی نیست هر کسی این چیز ها رو گفته خودش مشکل داشته ! معمولا افرادی که که از تلگرام درامد دارند و نمیخوان نرم افزار های دیگه محبوب بشه از این شایعات ایجاد میکنند و گرنه اینم مثل تلگرام هست و مواردی که برای این شما رو تحدید میکنه تلگرام هم به همین صورت هست

آقا یک.سوالی.دارم من فقط برنامه سروش رو.از گوشیم.حذف کردم یعنی دیلیت اکانت نکردم

راستی اصلا برنامه دانلود نمیشه

مجدد تست کنید

سلام ببخشید واسه من همچین گزینه ای نداره

سلام
نسخه ای که داخل این صفحه هست رو دانلود کنید

سلام من هر نسخه رو دانلود میکنم یا خرابه یا نداره این گزینه رو

سلام
نسخه داخا این پست نباید مشکل داشته باشه

بالاخره حذف کردم این برنامه لعنتی رو

با این برنامه اصن وارد سروش نمیشه میزنه اتصال اینترنت را بررسی کنید

چرا واسه من همچین چیزی نداره:/؟

این نسخه که داخل پست هست رو باید نصب کنید

از ترسشون دلیت اکانت رو حذف کردن

نسخه ای که قابلیت حذف داره به پست اضافه شد

من از اخرین ورژنش رو نصب کردم ولی همچین گزینه ای نداره

داره نوشته پاک کردن حساب کاربری

چرا از من همچین گزینه ای نداره فقد زده خارج شدن از حساب ایا همینو باس بزنم؟

با آخرین نسخه تست کردم این قابلیت رو داشت دقیقا هم همین مسیری هست که داخل اموزشه

سلام وقت بخیر عالی بود ممنون

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.

چطور حذف اکانت سروش کنم
چطور حذف اکانت سروش کنم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *