چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم

خواص دارویی و گیاهی

چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم
چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها


دانلود کتاب صوتی آه، ما الاغ ها


 


 

چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم



 


 

در این مطلب کتاب صوتی آه، ما الاغ ها را برای شما آماده کرده ایم.


 

کتاب ما الاغ ها نوشته عزیز نسین و ترجمه صمد بهرنگی میباشد.


 

ما الاغ های عزیز نسین حکایت الاغی است که در حین چریدن بوی گرگی را استشمام میکند اما باور نمیکند که گرگ باشد، صدایش را میشنود اما باز هم دوست باور این موضوع برایش سخت است.


 

عزیز نسین، نویسنده این کتاب در سال 1915 در استانبول متولد شد. در سال 1944 از ارتش کناره گیری کرد و به نویسندگی پرداخت. اکنون گذران زندگیش از راه نویسندگی است اما پیش از این روزنامه فروشی، کتابفروشی، عکاسی و حسابداری هم کرده است. به خاطر نوشته هایش بارها محکوم شد و به زندان افتاد. آثارش متعدد و متنوع است. رمان، نمایشنامه، شعر و قصه و در کشورهای آمریکا، اتریش، آلمان، ایتالیا، شوروی، بلغارستان، مجارستان، چکسلواکی، لهستان، ارمنستان و یوگسلاوی ترجمه و منتشر شده است.


 

در ادامه مطلب میتوانید این کتاب صوتی را دانلود نمایید.


دانلود بازی PES 2019، کرک CPY (برای کامپیوتر)


Pro Evolution Soccer 2019 PC Game


(تست شده توسط سرزمین دانلود)


 


 



 


 

شرکت بسیار معروف Konami هر سال یک نسخه جدید از بازی پر طرفدار و معروف خود به نام Pro Evolution Soccer یا همان PES ، منتشر میکند. امسال هم این شرکت اعلام کرد که نسخه جدید این بازی یعنی PES 2019 در تاریخ 28 آگوست 2018 (6 مرداد 1397) برای پلتفرم های PC ، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.


 

در این نسخه کونامی به دنبال اضافه کردن بهینه سازی هایی است که طی چند سال اخیر داشتند روی آن کار میکردند. بازی PES 2019 از موتور تکامل یافته فاکس (Fox Engine) که برای کونامی است استفاده میکند تا گرافیکی فوق العاده جذاب و خیره کننده را برای کاربران به نمایش درآورد.


 

سازنده های بازی به دنبال بهبود جنبه های تصویری بازی هستند. در این نسخه از بازی قرار است گرافیک نور ها و سایه ها بهبود یابد که باعث میشود، ظاهر استادیوم ها، بازیکنان، تماشاگران و… یک قدم به واقعیت نزدیک تر شود.


 

گرافیک و جزئیات چهره بازیکنان به اندازه زیادی بهبود یافته است. قابلیت پاس دادن نیز به اندازه زیادی بهبود یافته است. انیمیشن های زیادی به بازی اضافه شده است که باعث میشود هنگام بازی احساس کنترل بیشتر بر حرکات بازیکنان و در کل احساس بهتر و لذت بخش تری داشته باشید. بازیکنان باهوش تر شده اند. هوش مصنوعی بازی ارتقا یافته است و حالا بهتر میتوانند کارهایی که میخواهید انجام دهید را تشخیص دهند.


 

در این نسخه از بازی وجود لیگ های Belgium’s Jupiler Pro League ، Denmark’s Superliga ، Switzerland’s Raiffeisen Super League ، Russia’s Premier Liga ، Portugal’s Liga NOS ، Argentina’s Superliga Quilmes Clásica ، and Scotland’s Ladbrokes PremiershipRead در سایت رسمی کونامی تایید شده است.


 


این بازی توسط گروه CPY کرک شده است.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم


دانلود جزوه آموزش طراحی مد و لباس


 


 



 

طراحی لباس یکی از هنر‌هایی می‌باشد که نیاز به خلاقیت و استعداد خاصی داشته و به دو دسته طراحی لباس بانوان و آقایان تقسیم‌ می‌شود.
این هنر در صورتی که به صورت حرفه‌ای آموخته شده و روی آن کار شود، معمولاً از درآمد بسیار بالایی هم برخوردار است.
اگر علاقمند به طراحی لباس هستید و می‌خواهید آموزشی پیرامون آن را مطالعه کنید، می‌توانید از جزوه آموزشی که اکنون در اختیار شما قرار داده‌ایم استفاده کنید.
جهت دانلود این جزوه به ادامه مطلب مراجعه کنید. فرمت این فایل به صورت PDF می‌باشد.


دانلود جزوه آموزش تبدیل لاپلاس
 


 


یکی از مباحث ریاضی که از اهمیت خاصی در جهت تبدیلات انتگرالی برخوردار است، ترادیس یا همان تبدیل لاپلاس می‌باشد.
این تبدیل در واقع یک عملگردی خطی از تابع f(t) است که به صورت دو سویه عمل می‌کند.
روش تبدیل لاپلاس، یک روش عملیاتی است که می‌تواند در حل معادلات دیفرانسیل مورد استفاده قرار بگیرد. اگر می‌خواهید با مبانی و چگونگی تبدیل لاپلاس آشنا شده و آموزش‌های آن همراه با مثال‌های متعدد را فرا بگیرید، می‌توانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.
جهت دانلود این جزوه به ادامه مطلب مراجعه کنید. فرمت این فایل به صورت PDF می‌باشد.


دانلود جزوه آموزش مذاکره


 


 


مذاکره کردن، اکنون یکی از بهترین و حائز اهمیت‌ترین مهارت‌هایی می‌باشد که یک مدیر یا بازاریاب باید بر آن مسلط باشد.
امروزه عصر ارتباطات بوده و لازمه موفقیت در آن، داشتن مهارت‌هایی در جهت انجام مذاکره با طرف تجاری خود باشد.
مذاکره را می‌توان به تکرار و تمرین کردن آموخت. اما قبل از آن باید با اصول و مبانی آن آشنا شوید. برای همین پیشنهاد می‌کنیم از جزوه آموزشی که در سرزمین دانلود قرار داده شده است، استفاده کنید.
جهت دانلود این جزوه به ادامه مطلب مراجعه کنید. فرمت این فایل به صورت PDF می‌باشد.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود


خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

اگر از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنید احتمالا اسکرین شات گرفتن یا عکس گرفتن از صفحه گوشی یکی از کارهای روزانه‌ی شماست. اسکرین شات گرفتن ممکن است در بعضی از برند‌های تلفن همراه متفاوت باشد. در ادامه یاد خواهید گرفت که هم از روش‌های سنتی و هم به‌صورت بسیار حرفه‌ای از گوشی‌تان اسکرین شات بگیرید.

چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم

اگر نسخه‌ی اندرویدتان پایین‌تر از ۴ است باید برای گرفتن اسکرین شات برنامه‌‌های جانبی مانند Screenshot Snap یا Perfect Screenshot Ultra استفاده کنید اما اگر سیستم عامل شما از اندروید ۴ و بالاتر از آن پشتیبانی می‌کند می‌توانید به‌راحتی از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. شیوه‌ی گرفتن اسکرین شات در تمامی اندرویدهای بالاتر از ۴ تقریبا یکسان است. کافی است دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» را باهم نگه دارید تا صدای اسکرین شات را بشنوید.

در تمام گوشی‌های اپل می‌توانید با نگه‌داشتن دکمه‌های «هوم» و «پاور» از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. تنها کافی است این دو دکمه را هم‌زمان برای چند ثانیه فشار بدهید.

آنچه گفتیم روش‌هایی ساده و قطعی برای گرفتن اسکرین شات در گوشی شما هستند. اما بعضی از برندهای گوشی نوع خاصی از روش‌ها را برای گرفتن اسکرین شات از صفحه، پشتیبانی می‌کنند که به اختصار به آنها می‌پردازیم.

تقریبا در تمام گوشی‌های مدل گلکسی می‌توانید با کشیدن دست خود از طرفی به طرف دیگر گوشی (انگار می‌خواهید تمام صفحه‌ی گوشی را با یک حرکت تمیز کنید) اسکرین شات بگیرید. توجه داشته باشید که تنظیمات این روش حتما باید فعال شده باشد. برای فعال کردن این تنظیمات باید مسیر زیر را دنبال کنید

Setting > Motion > Motion and Gesture > Palm and swipe to Capture

و آن را در حالت «On» قرار دهید.

در مدل‌هایی مثل j7 و j5 می‌توانید با نگه‌داشتن هم‌زمان دکمه‌های «پاور» و «هوم» از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. در مدل‌های قدیمی سامسونگ هم می‌توانید با استفاده از دکمه‌های «هوم» و «بازگشت به عقب» از صفحه مورد نظرتان اسکرین شات بگیرید. کافی است دکمه‌ی «بازگشت به عقب» را دو تا سه ثانیه نگه دارید سپس دکمه‌ی «هوم» را فشار دهید تا به‌راحتی از صفحه‌ی مورد نظرتان اسکرین شات بگیرید. علاوه بر این در مدل های گلکسی نوت سامسونگ شما می‌توانید با استفاده از قلم نوری و فشار دکمه‌ی آن، و هم‌زمان نگه‌داشتن قلم بر روی صفحه، اسکرین شات بگیرید.

در این گوشی‌ها هم می‌توانید با نگه‌داشتن دکمه‌های «پاور» و «هوم» از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. اما در مدل‌هایی مانند HTC 10 شما باید برای گرفتن اسکرین شات دکمه‌های «هوم» و «کم کردن صدا» را هم‌زمان نگه دارید.

در برخی از مد‌های این گوشی مانند P8 می‌توانید با دوبار ضربه زدن با پشت انگشت‌تان به صفحه (انگار که دارید در می‌زنید) از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. یا اینکه با پشت انگشت‌تان دورِ محلی را که می‌خواهید از آن اسکرین شات بگیرید مشخص کنید تا گوشی شما شگفت زده‌تان کند.

در این مدل گوشی‌ها نیز علاوه بر گرفتن دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» برای گرفتن اسکرین شات می‌توانید با چند ثانیه نگه‌داشتن دکمه‌ی پاور، در منویی که ظاهر می‌شود گزینه‌ی اسکرین شات را انتخاب کنید.

بر خلاف گوشی‌های اندرویدی، در این گوشی‌ها می‌توانید با گرفتن دکمه‌های «پاور» و«زیاد کردن صدا» از صفحه‌ی گوشی خود اسکرین شات بگیرید. توجه داشته باشید که در این گوشی‌ها شما تنها می‌توانید از صدای گوشی متوجه گرفتن اسکرین شات بشوید و این عمل هیچ نمود بصری‌ای ندارد.

در این گوشی‌ها می‌توانید همانند گوشی‌های اندروید با نگه داشتن دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» از صفحه ی مورد نظر خود اسکرین شات بگیرید.

تهیه شده در: chetor.com

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

کارشناسیمو تو نرم افزار گرفتم. یه سری اتفاقات پارادوکسیکال باعث شد خودمو تو “چطور” ببینم که شدیدا خوشحالم. عاشق خلاقیت و بحث و تحلیل و فلسفه و منطقم. بیکار بشم میرم سراغ شعر و شاعری

برای بلک بری z30

سلام دوست عزیز.
مقاله آپدیت شد

سلام

نحوره اسکرین شات تو گوشی های سامسونگ به روش دکمه Home + Power هست و Power + Vol Down اسکرین شات نمیگیره. گزینه دیگری هم هست همین که خودتون گفتید Palm and Swipe که یک مشکلی داره اینه که اگه مثلا تو یک منو باشید با کشیدن از این سمت به اون سمت منو عوض میشه نه عکس گرفته میشود گزینه Home + Power تو این جا ها پیشنهاد می شود.

ممنون

سلام دوست عزیز
با تشکر از نقطه نظرتون!

ال جی رو نگفتین که…

سلام دوست عزیز.
مقاله آپدیت شد

قرص اورژانسی چیست؛ روش مصرف و عوارض قرص اورژانسی ضد بارداری

چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم

لاغری در یک ماه؛ چگونه در یک ماه ۶ تا ۹ کیلوگرم وزن کم کنیم؟


کاهش اسید معده با ۱۳ روش خانگی

بهترین کشور برای مهاجرت در سال ۲۰۱۸ کدام است؟


درمان جوش زیر پوستی با ۶ روش‌ خانگی موثر

آخرین مطالب

۱۰ اشتباه رایج در برقراری ارتباط و راهکارهای اجتناب از آن‌ها

بهترین سال زندگی تو؛ کتابی الهام‌بخش برای دستیابی به اهداف بزرگ

سوئد چگونه کشوری است؟ آنچه برای تحصیل و زندگی در سوئد باید بدانید

چطور ناپایداری‌های سازمانی را با کارمندان در میان بگذاریم؟

سفر به لیسبون؛ ۲۵ تفریح شگفت‌انگیز در لیسبون

ترین های جهان

فینگرفود؛ خوشمزه‌ترین فینگرفودهای دنیا


با خاص ترین ماشین های دنیا آشنا شوید

ثروتمندترین سلبریتی های جهان و میزان دارایی خالص آنها

تمیزترین شهرهای جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

بهترین انیمیشن های جهان برای کودکان و بزرگسالان

عجیب ترین حیوانات دنیا که شما را حیرت‌زده می‌کنند

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز




خانه

موبایل

به دکمه‌ای به نام «Print Scrn» که روی کیبورد کامپیوترتان قرار دارد تا به حال دقت‌ یا از آن استفاده کرده‌اید؟ با کمک این دکمه می‌توانید از صفحه‌های مختلف کامپیوترتان عکس و یا اسکرین شات بگیرید. این روش برای نشان دادن صفحه یا تصویر یک سایت که امکان ذخیره سازی آن به صورت معمولی وجود ندارد بسیار مفید است.

 

اما اگر بخواهید از یک تصویر یا صفحه تلفن همراهتان عکس‌ یا اسکرین‌شات بگیرید باید چه کاری انجام بدهید؟ قطعاً انجام این کار به دلیل تفاوت‌های سیستم‌عامل‌های نصب شده روی گوشی‌های هوشمند متفاوت از آن چیزی است که روی کامپیوتر اتفاق می‌افتد. در ادامه به راه‌های گرفتن عکس از طریق گوشی همراه روی سیستم‌عامل‌های مختلف موبایلی اشاره می‌کنیم.

چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم

 

اسکرین‌شات با iosروش گرفتن عکس یا اسکرین شات در سیستم‌عامل ios‌ روی تمام محصولات شرکت اپل قابلیت اجرایی دارد. برای شروع کار تنها کافی است دکمه Home گوشی یا تبلت خود را همزمان با دکمه پاور / قفل (در بالای گوشی یا تبلت قرار دارد) برای یک یا دو ثانیه بگیرید. کار تمام شد حالا شما عکسی را از صفحه‌ای که می‌خواهید در گالری تصاویر خود دارید.

 

 

اسکرین شات با ویندوز فون 8 تهیه اسکرین شات برپایه سیستم‌عامل ویندوزفون نسخه 8 و 1/8  کاملاً متفاوت است. برای گرفتن اسکرین شات در نسخه ویندوز فون 8 کلید Start (Windows Logo) را به همراه کلید پاور /قفل همزمان فشار دهید. اما اگر روی گوشی شما سیستم‌عامل ویندوز فون 1/8 نصب شده است باید کلید پاور/قفل را به صورت همزمان با کلید افزایش صدا نگه دارید. تصویر گرفته شده در گالری تصویر شما ذخیره خواهد شد.

 

 

اسکرین شات با  اندرویدسازندگان تلفن‌های اندروید هر کدام از راه‌های مختلفی برای تهیه اسکرین شات روی این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند. به هر حال کاربران این سیستم عامل با نسخه 4.0 یا بستنی حصیری و بالاتر، با نگه داشتن دکمه پاور/قفل و  دکمه کاهش صدا به صورت همزمان می‌توانند از صفحه گوشی خود اسکرین شات تهیه کنید.

 

این روش روی گوشی‌های شرکت‌هایی همچون LG, HTC, Lenovo, Xiaomi, Motorola, Sony, Huawei و Nexus کارایی دارد. اسکرین شات‌های تهیه شده  در نسخه اندرویدی معمولاً در بخشی جداگانه از گالری تصاویر ذخیره می‌شود. اگر تصمیم داشتید این تصاویر را به صورت مستقیم از طریق کامپیوتر خود دانلود کنید به فولدر «عکس‌ها» مراجعه کنید.

 

 

این نکته را هم فراموش نکنید که بعضی از تلفن‌های هوشمند در منوی پاور خود یک میانبر برای تهیه اسکرین‌شات در نظر گرفته‌اند. برای دسترسی به این راه میانبر  کلید پاور را 1 تا 2 ثانیه نگه دارید. نگران هم نباشید، چرا که  این اسکرین‌شات از محتوای پشت منوی پاور تهیه می شود. گوشی‌های سامسونگی برای تهیه اسکرین شات باید دکمه پاور/ قفل را به صورت همزمان با دکمه home گوشی خود بگیرند.

 

به صورت ویژه در برخی مدل‌های گوشی سامسونگ این کار بسیار راحت‌تر است و کاربران می‌توانند با کشیدن دست خود به صورت افقی  روی تمام صفحه نمایش‌ گوشی هوشمندشان، اسکرین شات تهیه کنند.

منبع:bartarinha.ir


فناوری و تکنولوژی روز

فروش ویژه لوازم ساختمانی

تخفیف مواد غذایی تا 30 درصد

وسایل بازی پلاستیکی با تخفیف ویژه

30 % تخفیف ویژه ویدئوت با کد تخفیف : beytoote

خرید انلاین محصولات زناشویی،60 درصد تخفیف

خرید بلیط زیر قیمت بازار

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

تلفن هوشمند هواوی Nova 3e جدیدترین گوشی این شرکت در بازار ایران است. با توجه به فروش فوق العاده این محصول در پیش فروش آنلاین و همچنین عرضه آن از امروز در بازار، حتما بسیاری از کاربران دوست دارند با گرفتن اسکرین شات، بخش‌هایی از لذت استفاده از این گوشی را به اشتراک بگذارند. با نمایندگی هواوی ایران همراه باشید.

به هر حال هدف شما هر چه که باشد و یا حتی اگر گوشی دیگری جز هواوی Nova 3e دارید، می‌توانید از دو روش زیر برای گرفتن اسکرین شات در گوشی هواوی استفاده کنید.

همانند اکثر گوشی‌های اندرویدی دیگر، با فشار دادن دکمه پاور و کاهش حجم صدا به صورت هم زمان می‌توانید از صفحه گوشی اسکرین شات یا عکس بگیرید. هنگامی که تصویر با موفقی ثبت شد، یک تصویر کوچک از آن در نوار وضعیت قابل مشاهده است. شما در هر بخشی از گوشی هواوی نوا 3 ای می‌توانید اقدام به گرفتن اسکرین شات کنید.

همچنین با معرفی رابط کاربری EMUI 8.0 ، کاربران می‌توانند با کشیدن 3 انگشت از بالا به پایین صفحه نمایش، اسکرین شات بگیرند.

این روش سریع‌ترین و راحت ترین راه برای گرفتن اسکرین شات است، البته این سبب می‌شود تا برخی از قابلیت‌ها را از دست بدهیم. در زیر ما یک برنامه معرفی کرده‌ایم که بدون نیاز به روت کردن گوشی، امکان ثبت اسکرین شات‌های بهتر با امکان ویرایش را به شما می‌دهد.

چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم

شاید با اطمینان کامل بتوان گفت که Apowersoft Screenshot، بهترین راه حل برای گرفتن اسکرین شات در گوشی هواوی است. این برنامه کاملا رایگان است و می‌توانید آن را از Google Play دانلود و نصب کنید. با استفاده از این ابزار جذاب، کاربران می‌توانند از هر برنامه یا بازی در حال اجرا تصویر تهیه کنند. همچنین این برنامه دارای یک مروگر داخلی نیز هست که امکان تهیه اسکرین شات طولانی از وب سایت ‌ها را به شما می‌دهد. اشتراک گذاری سریع و ویرایش تصاویر از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار خوب است.

برای استفاده از این برنامه، مراحل زیر را طی کنید.

برنامه را از این لینک دانلود و بر روی دستگاه هواوی خود نصب کنید.

پس از نصب، آن را باز کنید و بر روی Start کلیک کنید. از حالا ابزار بر روی صفحه شما فعال است.

بعد از فعال سازی برنامه، می‌توانید به برنامه یا بازی که تمایل به گرفتن اسکرین شات از آن دارید بروید.

دکمه کاهش صدا و پاور را به طور همزمان فشرده و تا 2 ثانیه نگه دارید. یک فلش در گوشه صفحه ثبت موفق تصویر را نشان خواهد داد. سپس می‌توانید تصویر را در ویرایشگر برنامه مشاهده و تغییرات دلخواه را اعمال و بلافاصله به اشتراک بگذارید.

 

آموزش نصب ADB و Fastboot و نصب Google USB drivers در 15 ثانیه     امروز قصد داریم سه اموزش در یک یک اموزش جامع…

Emui 8 نسخه جدید رابط کاربری هواوی به شمار می آید. قطعا هر نسخه جدید از یک سیستم عامل و یا رابط کاربری برخی کاربرد…

همه برند های معتبر دنیا در زمینه طراحی و تولید اسمارت فون، یک رابط کاربری اختصاصی دارند؛ EMUI رابط کاربری اختصاصی شرکت هواوی است که…

شرکت هواوی در محصولات خود نظیر هواوی Nova 3e از رابط کاربری اختصاصی EMUI استفاده می‌کند. گوشی‌های هواوی در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشتند…

برقراری ارتباط بها EMUI 8.0 بسیار آسان است و شاید دلیل آن نزدیکتر شدن آن به نسخه اندروید خام باشد. در این مقاله چند نکته…

نمایندگی هواوی ایران محلی برای تحقیقِ پیش از خرید گوشی هواوی. اخبار و نقد و بررسی گوشی‌های هواوی، معرفی و بررسی لوازم جانبی هواوی می باشد.


نام کاربری


رمز ورود


 ورود با اکانت گوگل (جیمیل)

صفحه‌ای را که می‌خواهید ‌نمی‌توان یافت. لطفا آدرس صفحه را بررسی کنید و مجددا تلاش کنید و یا از قابلیت جستجو استفاده کنید.

برای شما پیش آمده که نیاز داشته باشید از صفحه نمایش گوشی یا تبلت خود عکس بگیرید. روش اسکرین شات گرفتن در سیستم عامل و حتی برند گوشی و تبلت های مختلف متفاوت است. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه از صفحه نمایش گوشی سامسونگ یا هواوی عکس بگیرید.

اسکرین‌شات گرفتن اصطلاحی است که حتما گوش شما آن را بارها شنیده است. به فرآیندی که از صفحه نمایش گوشی یا تبلت عکس میگیرد را «اسکرین‌شات گرفتن» می نامند. گرفتن اسکرین‌شات گرفتن کار بیار ساده ای می باشد با اینکه اسکرین‌شات گرفتن کار بسیار ساده ای می باشد ولی هنوز افرادی هستند که با این قابلیت هنوز آشنایی ندارند. یکی از مواردی که می‌تواند برای دانشجویان جذاب باشد، استفاده از ابزار اسکرین‌شات برای ذخیره‌ی صفحات وب است. برنامه‌ی امتحانی، برنامه‌ی کلاسی و بسیاری از صفحات وب در تلفن‌های هوشمند به‌سختی قابل ذخیره کردن هستند؛ اما به‌سادگی می‌توان با یک اسکرین‌شات ساده تصویری از صفحه‌ی موردنظر را ذخیره کرد.

اسکرین شات گرفتن در گوشی های هواوی به سه صورت می باشد:

از قسمت تنظیمات گوشی، Smart Assistance را انتخاب کنید و سپس وارد Motion Control شوید و گزینه Motion Control را فعال کنید.

چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم

دو روش برای این قسمت وجود دارد:

۱-  فشار دادن هم زمان کلید کم کردن صدا و کلید خاموش/ روشن.

۲- دو بار ضربه وارد کردن با بند (پشت) انگشت دوبار به صفحه نمایش. 

۱-روش اول:

با نگه داشتن کلید روشن/خاموش و کاهش ، گزینه Scrollshot را انتخاب کنید سپس در محل مود نظر بری توقف اسکرین شات روی صفحه ضربه بزنید.

۲-روش دوم:

با دو بار ضربه زدن با بند انگشت روی گزینه Scrollshot ضربه بزنید در مرحله بعد برای توقف اسکرین شات در محل مناسب بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید.‌

۳- روش سوم:

یک S با بند انگشت بر روی صفحه نمایش بکشید. سپس در محل مود نظر بری توقف اسکرین شات روی صفحه ضربه بزنید. اگر تمایل داشتید میتوانید اسکرین شات گرفته شده را ذخیره یا ویرایش کنید.

محدوده اسکرین شات گرفتن را با کشیدن بند انگشت حول آن قسمت انتخاب بکشید و بزرگ یا کوچک بودن محدوه را مشخص کنید همینطور میتوانید انتخاب کنید اسکرین شات به شکل مربع باشد یا دایره. سپس ان را ذخیره کنید.

روش دیگر برای گرفتن اسکرین شات نصب برنامه Apowersoft Screenshot است که احتیاجی به روت کردن گوشی نیست.

لینک دانلود Apowersoft Screenshot

بعد از نصب برنامه برای فعال شدن این ابزار کافیست بر روی Start کلیک کنید. اینک برنامه فعال است و شما می توانید با فشردن هم زمان دکمه کاهش صدا و پاور از صفحه نمایش خود عکس بگیرید.

اکثر گوشی های سامسونگ این قابلیت را دارند که میتوانید شما با کشیدن دست روی صفحه، اسکرین شات بگیرید. دستتان را به طوری روی صفحه بکشید مثل اینکه میخواهید گرد و غبار را از صفحه پاک کنید.

نکته: نحوه فعال کردن اسکرین شات با کشیدن دست
ابتدا باید تنظیمات این امکان را انجام دهید تا فعال شود.
از تنظیمات گوشی به قسمت Device بروید و در Motions and Gestures گزینه Palm Swipe to Capture یا Palm Motion را فعال نمایید.
حال به صفحه ای که میخواهید بروید و با کشیدن دست خود روی صفحه از آن اسکرین شات بگیرید.

یک روش دیگر برای گرفتن اسکرین شات، استفاده از کلید ترکیبی Power و Home است. برای این کار ابتدا به صفحه ای که قصد گرفتن اسکرین شات از آن را دارید، وارد شوید. دکمه‌ی پاور (در کنار گوشی) و Home (دکمه اصلی وسط گوشی) را همزمان فشار دهید، برای چند لحظه نگه دارید و رها کنید. یک اسکرین‌شات از صفحه گرفته خواهد شد. که در نوتیفیکیشن گوشی Status Bar اضافه میشود که نشان دهنده این است که نوتیفیکیشن با موفقیت انجام شده است.

برای اسکرین شات گرفتن در گوشی های قدیمی سامسونگ کافی است ایندا دکمه که در سمت راست گوشی قرار دارد را دو یا سه ثانیه نگه دارید بعد از این زمان دکه Home را فشار دهید.

شرکت سامسونگ برای گوشیهای خود که دارای سیستم عامل اندروید هستند برای اسکرین شات گرفتن روشهای مختلفی پیش بینی کرده است. در گوشی های قبلی، می بایست به طور همزمان دکمه Home و Power را فشار می دادید ا از صفحه نمایش عکس گرفته شود، اما گوشی گلکسی نوت ۸ این فرایند را تغییر داده است.۱- روش اول: کلیدهای مکانیکی گوشی
با حذف گلید Home از گلکسی نوت ۸ روش جایگزین برای اسکرین شات گرفتن استفاده از کلید ترکیبی شامل دکمه کم کردن صدا و دکمه پاور است.۲- روش دوم: استفاده از ژست کف دست
برای فعال کردن این قابلیت به مسیر Settings>Advanced features>Palm swipe to capture رفته و آن را فعال کنید.۳- روش سوم: اسکرین شات طوماری
با این روش اسکرین شات گرفتن شما میتوانید عکسی تهیه کنی که در صفحه نمایش نمی بینید. به یکی از روش های بالا اسکرین شات گرفته و از گزینه ها Scroll Capture را انتخاب کنید. که باعث می شود صفحه ای که از آن اسکرین شات میگیرید به پایین اسکرول بخورد. با نگه داشتن انگشت روی Scroll Capture به انتهای قسمتی که میخواهید در اسکرین شات باشد بروید. این نوع اسکرین شات گرفتن نسبت به روشهای معمولی از ارتفاع بیشتر برخوردار است.
اسکرین شاتی که به این روش تهیه می‌شود، نسبت به اسکرین شات‌های معمولی ارتفاع بیشتری دارد. مورد توجه داشته باشید که این روش فقط برای برای صفحاتی که اسکرول میخورند کاربرد دارند.
با فشار دادن همزمان دکه پاور و دکمه کاهش صدا، نمایشگر فلش خواهد زد که شما میتوانید با سه گزینه ای که رای شما خواهد آمد آن را ویرایش کنید.

گوشی های برند سامسونگ مانند سری نوت که  دارای S Pen می باشند، با بکار گیر قلم میتوانید اسکرین شات بگیرید. که با بیرون آوردن قلم و اجرای Air Command،  گزینه Screen write را انتخاب کنید. اینک تصویر برای انجام ویرایش برای شما باز می شود.

اسکرین شات هایی از galaxy s5

اسکرین شات گرفتن در S8 

چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم

 

مطلب مشابه: دانلود رایگان ۵ آنتی ویروس برتر اندروید در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹

با استفاده از مطالب بالا و مدل گوشی خود از صفحه نمایش خود اسکرین شات تهیه کنید. لطفا نظرات خود را درباره این موضوع در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

عرض ادب. در حال حاضر بسته به درد بخوری در زمینه یونیتی در با…

سلام از soft 98 دانلود کن یا p30download…

سلام ببخشید من اموزش یونیتی رو هم میخوام ولی تو سایت نیست ام…

برامنم همینجوریه…

سلام ! با عرض خسته نباشید خدمت شما ، کارتون آزدها سواران رو…

هنر فردی

خرید بازی

کلیه حقوق متعلق به وب سایت جالب آموز

چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم
چطور از صفحه گوشی هواوی عکس بگیریم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *