چطوری یک نفر رو ادمین کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چطوری یک نفر رو ادمین کنیم
چطوری یک نفر رو ادمین کنیم

(4166)

 

 

 

چطوری یک نفر رو ادمین کنیم

 

یکی از قابلیت های که در نسخه ی جدید تلگرام ایجاد شده گزینه ی برای اضافه کردن مدیر جدید به گروه می باشد. که در این صورت مدیر جدید تمامی امکانات مدیر اصلی را دارد.برای استفاده از این امکانات شما باید نسخه ی جدید تلگرام را بر روی گوشی خود نصب نمایید.
شمامی توانید برای دانلود نسخه ی جدید تلگرام از این صفحه آن را دانلود و آپدیت نمایید.
برای انجام این کار میتوانید مارا تا پایان این آموزش کوتاه و مختصر همراهی نمایید.

پس از باز نمودن گروه مورد نظر باید از بالای صفحه نام گروه را لمس نمایید و سپس در صفحه ی نمایش داده شده باید از بالای صفحه آیکن چرخ دنده را انتخاب نمایید.

 

 

 

 

 

اکنون باید گزینه ی administrators را انتخاب نمایید تا تنظیمات ادمین ها نمایش داده شود.

 

 

 

 

در این قسمت باید گزینه ی add administrators را انتخاب کنید.

 

 

 

 

اکنون لیست ادمین ها نمایش داده میشود که شما باید ادمین مورد نظرتان را انتخاب کنید تا تنظیمات ادمین نمایش داده شود.
در این قسمت شما میتوانید تنظیماتی مربوط به ادمین و یا ادمین ها را به طور دلخواه تغییر دهید.

 

 

 

 

با فعال کردن گزینه ی add new admins ، ادمین مورد نظر میتواند به گروه ادمین اضافه نمایید.قابل ذکر است که مدیر جدید نمیتواند شما را از مدیریت برکنار نمایید.
پس از انجام تغییرات لازم باید از بالای صفحه گزینه ی تایید را انتخاب نمایید تا تغییرات انجام شده ثبت گردد.

 

 

 

چطوری یک نفر رو ادمین کنیم

 

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.



تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها



آموزش حذف و اضافه کردن مدیر در کانال تلگرام


 

چطوری یک نفر رو ادمین کنیم


 



 


 

بر خلاف گروه ها، شما برای کانال تلگرام میتوانید ادمین انتخاب کنید. این ادمین ها میتوانند مطالب مختلف نشر دهند و فعالیت کانال را بیشتر کنند.


 

در این مطلب آموزش حذف و اضافه کردن مدیر در کانال تلگرام را برای شما آماده کرده ایم.

 


اضافه کردن مدیر به کانال در تلگرام

اگر شما سازنده یک کانال تلگرام هستید، برای اضافه کردن مدیر جدید به این روش عمل کنید:

در تلگرام وارد کانال مورد نظر خود شوید، سپس سه نقطه بالای صفحه را انتخاب کنید و Change info را بزنید.

سپس Administrators را از لیست بزنید. بعد گزینه Add Administrators را از صفحه جدید تعیین کنید تا بتوانیید شخص مورد نظر (مدیر جدید) را از لیست مخاطبین به بخش مدیران کانال اضافه کنید.

حذف مدیر از کانال در تلگرام
برای حذف مدیری از لیست مدیران مراحل زیر را طی کنید.

در ابتدا مراحل گفته شده در قسمت قبلی برای رسیدن به قسمت Administrators را طی کنید تا صفحه ادمین ها باز شود.


 

حال برای حذف مدیر مورد نظر انگشت خود را چند ثانیه بر روی آن نگه دارید که Remove ظاهر گردد تا با انتخاب آن کاربر از لیست مدیران حذف شود.


 


 


سایر مقالات مربوط به تلگرام


 


کانال تلگرام چیست؟


 


آموزش ساخت کانال تلگرام



 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (57)

سلام. من یک گروه خریدم. مدیر این گروه جای سازنده را عوض نکرده با من. اما من میتونم تو گروه هر کاری بکنم. یه مشکل دارم. مدیری که من گروه رو ازش خریدم از گروه لفت میده و هر موقع هم دلش بخواد میاد گروه و هر کاری میتونه انجام میده. ادمین عوض میکنه میتونه یکی رو ادمین کنه. ببخشید این راهی وجود داره که بخوام حذفش کنم. ممنون میشم جواب یدهید


 

در گروهی که مدیر نیستم افرادی را عضو کردم و میخوام این افراد را حذف کنم. آیا راه وجود داره؟

با اينكه مدير گروه هستم ، چرا نمى تونم فردى را كه گروه رو ترك كرده دوباره اضافه كنم؟

با سلام من مدیر یک گروه هستم. تلگرامم هنگ کرده میخوام تلگرام رو حذف کنم دوباره نصب کنم. آیا از مدیری برداشته میشم یا مشکلی پیش میاد؟


 


سرزمین دانلود:

خیر هیچ مشکلی نخواهد بود. با حذف و نصب مجدد تلگرام، همه گروه ها و کانال ها و دسترسی هایی که داشتید باقی خواهند ماند. البته توجه کنید که فقط باید نرم افزار را Uninstall و دوباره نصب کنید. اما نباید دیلیت اکانت کنید.

من یک نفر رو ادمین کردم. کانالم هم خصوصیه و طرف نمیتونه الان عضو اضافه کنه. حتی کانال رو عمومی هم کردم اما درست نشد. مشکل چیه؟

چطوری یک نفر رو ادمین کنیم


در پاسخ به (سمیه , يكشنبه، 22 اسفند ماه، 1395) :


میشه. روی اسم اون شخص بزنید و ادمینش کنید

سلام وقت بخیر. مثلا من سازنده یک کانال هستم و میتونم عضو دعوت کنم اما اگر مدیر باشم نمیشه. اگه روشی داره که مدیر هم در کانال بتونه عضو دعوت کنه لطفا پاسخ بدین با تشکر از زحماتتان


 


سرزمین دانلود:


این مقاله را مطالعه کنید:

آموزش اضافه کردن افراد به گروه و کانال تلگرام بدون داشتن شماره

با سلام و خسته نباشید. توی تلگرام سازنده و مدیر یک کانال بودم که بخاطر حذف اکانتم مدیریت این کانال رو از دست دادم.. ولی کانال همچنان باقیه. میخواستم دوباره مدیریت اصلی همون کانال رو برگردونم. آیا امکانش هست یا نه؟ لطفا” راهنماییم کنید. تشکر


 


سرزمین دانلود:

خیر راهی وجود ندارد. در این مورد قبلا و در سایر کامنت ها توضیح داده شده است.

سلام؛ ببخشید من مدیر یه سوپرگروه هستم وقتی میخوام بعضی از اعضا رو از سوپرگروه حذف کنم بدون اینکه اونا مطلع بشن توسط کی حذف شدن؛ متاسفانه مینویسه مثلا فلانی توسط مدیر حذف شد؛ درصورتی که تو سوپرگروه های دیگه اینطور نیس؛ لطفا هرچه زودتر راهنمایی کنید؛ ممنون

سلام، من چند تا آدمین به کانال اضافه کردم، یکی از اونا اکانت خودشو دلیت کرد. الان من میخوام پاکش کنم از ادمین بودن این ارور رو میده INPUT_USER_DEACTIVATED

اون راهم رفتم که میری تو تنظیمات و روی اون نوشته نگه میداری و …… این کار رو کردم ولی بازم نشد، آیا راه دیگری وجود داره؟


 


سرزمین دانلود:


خیر

سلام، من یه کانالی درست کردم برای تبلیغ کار خودم تو صنف پوشاک که دارای عضوهای زیادیه. وقتی یه مدل از کارام که تموم میشه و عکسشو از کانال بر می دارم، بعد از مدتی میبینم مخاطبینم اون مدل و سفارش میدن و میگن اون عکس هنوز تو کانال هست.. در صورتی که من اون عکس و خیلی وقته از تو کانال برداشتم. چی جوری این مشکل و حل کنیم که وقتی عکسی و از کانال بر میدارم مخاطبینم اونو نداشته باشن و برای اونا هم حذف شه؟


 


سرزمین دانلود:

در حالت عادی وقتی مدیر کانال مطلبی را حذف کند، دیگر برای هیچ کدام از اعضا قابل مشاهده نخواهد بود. ولی ممکن است تعدادی از اعضای کانال از نسخه های قدیمی تلگرام استفاده کنند که مربوط به زمانی باشد که هنوز قابلیت حذف مطالب از کانال در حالت آزمایشی بود، و به همین دلیل مطالب برای آنها حذف نشود.

سلام. در سوپر گروهی که چند ادمین دارد ، راهی وجود دارد که بفهمیم ادمین های غیر اصلی چه افرادی را به گروه اضافه یا حذف کرده اند؟ منظور دقیق تر این هست که بدونیم افراد حذف شده را کدامیک از ادمینها حذف کرده اند؟


 


سرزمین دانلود:


خیر راهی وجود ندارد.

سلام. وقتتون بخیر. یه نفر میخواد منو ادمین کانالش کنه. امکانش هست بدون داشتن شماره بنده اینکارو کنه؟ اگر بله. چجوری؟ ممنونم


 


سرزمین دانلود:


بله. این مقاله را مطالعه کنید:

آموزش اضافه کردن افراد به گروه و کانال تلگرام بدون داشتن شماره

ﻫﻤﻜﺎﺭﻡ ﻛﺎﻧﺎﻟﻲ ﺭﻭ ﺭاﻩ اﻧﺪاﺯی ﻛﺮﺩﻩ و ﻣﺪﻳﺮ اﺻﻠﻲ ﺁﻥ اﺳﺖ و ﻣﻦ ﻫﻢ اﺯ اﺩﻣﻴﻨﻬﺎﻱ اﻭﻥ ﻛﺎﻧﺎﻝ ﻫﺴﺘﻢ. ﺁﻳﺎ ﻣﻦ ﻫم ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﻣﺜﻞ ﻣﺪﻳﺮ اﺻﻠﻲ اﻋﻀﺎﻳﻲ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻛﺎﻧﺎﻝ اﺩﺩ ﻛﻨﻢ؟ اﮔﺮ ﻣﻴﺸﻪ ﭼﻂﻮﺭ اﻣﻜﺎﻥ ﺩاﺭﻩ؟ ﻳﺎ اﻳﻨﻜﻪ اﻳﻦ ﻛﺎﺭ ﺭﻭ ﻓﻘﻄ ﻣﺪﻳﺮ اﺻﻠﻲ ﻳﺎ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ ﻛﺎﻧﺎﻝ ﻣﻴﺘﻮﻧﻪ اﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻩ؟


 


سرزمین دانلود:

فقط سازنده کانال میتواند دیگران را مستقیم اد کند. بهترین روش برای اضافه کردن افراد این است که لینک کانال را برای ایشان ارسال کنید.


در پاسخ به (Elyar , جمعه، 6 اسفند ماه، 1395):


بعد دوباره بیاد تلگرام باز هم مدیر میشه؟


 


سرزمین دانلود:

خیر. دیگر دسترسی مدیریت نخواهد داشت و شما هم نمیتوانید ایشان را ادمین کنید. چون این دسترسی فقط برای سازنده کانال وجود دارد. و بعد از دیلیت اکانت هم این دسترسی از بین میرود.

سلام. من و دوستم یه کانال زدیم که دوستم مدیر کانال هستش. ولی الان میخواد دیلت اکانت بکنه و آنوقت هم کانال بر باد میره. چکار کنیم من رو مدیر کنه و وقتی خودش دلت اکانت کرد کانال حذف نشه؟


 


سرزمین دانلود:

اگر ایشان دیلیت اکانت کند کانال حذف نمیشود و همچنان باقی میماند. فقط دیگر دسترسی مدیریت نخواهند داشت. دسترسی شما هم در حد ادمین (برای ارسال مطلب) باقی میماند.

سلام اين راه حل براي انتقال كانال خوبه بنظر شما؟ كسي كه قراره كانالشو بفروشه حضوري در كنار خريدار قرار بگيره. شماره خريدار رو چنج نامبر كنه و تمام مطالب تلگرامش روي گوشي خريدار قرار ميگيره و ادمين اصلي كانال خريدار ميشه بعد خريدار دسترسي ادمين قبلي رو قطع ميكنه. در آخرين مرحله فروشنده شماره اوليه خودشو وارد تلگرامش ميكنه و چنج نامبر ميكنه. و براي اينكه همه گروه ها به گوشي خريدار منتقل شده و معامله حضوري انجام ميشه خريدار در حضور فروشنده تمام مطالب اضافه به جز كانال خريداري شده رو از گوشي خودش حذف ميكنه. ممنون ميشم جواب بدين


 


سرزمین دانلود:

بله این روش برای خرید و فروش کانال قابل استفاده است.

سلام. اگه فردی رو از یه گروه بندازن بیرون ایا میشود دوباره بدون اد کردن مدیر گروه و یا اعضای گروه وارد اون گروه شد؟


 


سرزمین دانلود:


خیر

سلام. موقعی که نت را روشن میکنم کانالهایی بر روی صفحه گوشی ظاهر میشوند که خواستار عضوشدن در کانال را دارند. برای جلو گیری از آمدن پیغام کانالها چکار کنم؟ دو سه روز پیش یه کانال زدم بعدم پاکش کردم. پیغام های عضو شدن کانال از همین دو روز پیش تا الان بر روی صفحه ظاهر میشوند.


 


سرزمین دانلود:

یک برنامه تبلیغاتی بر روی موبایل شما نصب شده است. لیست برنامه های نصب شده را بررسی کنید.

من یک کانال ساختم و چند تا ادمین انتخاب کردم. 2 تا از ادمین هام دلیت اکانت کردند. من میخوام پاک کنم دلیت اکانت ها رو از ادمینی. نمیشه و این پیغام میاد INPUT_USER_DEACTIVATED باید چیکار کنم که اون دلیت اکانت ها اسمشون از ادمینی پاک بشن؟


 


سرزمین دانلود:

این یک مشکل متداول است و وقتی کاربری دیلیت اکانت میکند ظاهر میشود. برای رفع مشکل این مقاله را مطالعه کنید:


رفع مشکل INPUT USER DEACTIVATED تلگرام

یه کانال دوستم زده منو ادمین کرده. میخوام مخاطب خودم رو وارد کنم نمیتونم. هیچ راهی وجود نداره

سلام. میخوایم یک سوپر گروه که مال دوستمه رو به من اکانت من انتقال بدیم. یعنی مدیر اصلی گروه من باشم ، نه ادمین. چنین چیزی ممکنه یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین!


 


سرزمین دانلود:

این کار فقط با انتقال شماره تلگرام ممکن است. برای این کار باید ابتدا شما دیلیت اکانت کنید. سپس دوستتان تلگرام خود را به شماره شما منتقل کند. که البته با این کار همه اطلاعات تلگرام ایشان به شماره شما منتقل خواهد شد.

سلام. وقتتون به خیر. من یک کانال از نوشته های خودم درست کردم و دوستان زیادی را اد کردم و داخل کانال هستند. من یک نفر را ادمین کانال کردم و خودم دیلیت اکانت کردم. آن ادمین کانال هم بعد از مدتی از کانال لفت داد و دلیت اکانت کرد. الان کانال من ادمینی ندارد اما دوستان داخل آن هستند. چگونه می توانم کانال را حذف کنم یا دوباره ادمین آن شوم؟ ممنون میشم کمکم کنید.


 


سرزمین دانلود:


راهی وجود ندارد.

سلام. من یه کانال دارم با یک ادمین که تو کانالم هست. سازنده کانال که خودم هستم اگه دلیت اکانت کنم ادمین میتونه ادامه بده فعالیت رو؟ یا کلا کانال پاک میشه؟ خواهشا سریع جواب بدین ممنون از سایت فعالتون


 


سرزمین دانلود:

اگر سازنده کانال دیلیت اکانت کند کانال همچنان باقی میماند و ادمین ها میتوانند مدیریت کنند. البته دسترسی آنها در همین حد فعلی باقی خواهد ماند. یعنی میتوانند مطلب ارسال کنند و مطالب را مدیریت کنند.

سلام من مدیر یک سوپر گروه هستم. اما بخاطر مشکلاتی اکانتمو پاک کردم. الان چطوری میتونم گروهمو پاک کنم. چون از ادمین ها هم خواستم اما نتونستن پاک کنن


 


سرزمین دانلود:

نمیتوانید این کار را انجام دهید. فقط سازنده گروه میتواند آن را حذف کند. که شما هم چون دیلیت اکانت کردید دیگر دسترسی سازنده کانال را ندارید. تنها راه این است که ادمین ها همه اعضا را تک تک از گروه حذف کنند.

سلام و خسته نباشید بنده میخوام یک نفر رو با یوزرنیمش مدیر کانال کنم. آیا امکان پذیر هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید


 


سرزمین دانلود:

خیر امکان پذیر نیست. فقط افرادی که در لیست مخاطبان شما هستند را میتوانید به عنوان مدیر انتخاب کنید.

سلام. می خواستم ببینم یه گروه زمانی که ادمینش لفت داده چطور می تونم اعضاشو دلیت کنم یا مدیر گروه بشم؟ خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید باسپاس


 


سرزمین دانلود:


چنین چیزی امکان پذیر نیست.

سلام ، ميخواستم بدونم من اگه خط موبايلم عوض بشه، كانالم حكم ديليت اكانت پيدا ميكنه؟ يا ديليت اكانت فقط با لمس گزينه اش توي تلگرام صورت ميگيره؟ مثلا من ايتاليا هستم و كانال ميزنم بعد به اتريش ميرم و خط موبايل عوض ميكنم ، آيا از حالت ادمين خارج ميشم؟ اگر بله، با جايگزيني مجدد خط ايتاليا اوكي ميشه؟ ممنونم


 


سرزمین دانلود:

اگر اکانت تلگرام روی موبایل شما فعال باشد و فقط سیم کارت را عوض کنید، هیچ اختلال یا تغییری در تلگرام شما رخ نمیدهد و مثل سابق در دسترس خواهد بود. در واقع شماره سیم کارت فقط در هنگام فعال سازی تلگرام اهمیت دارد و بعد از آن اصلا نیازی به سیم کارت نیست.

سلام. من داخل یک گروه عضو هستم. متاسفانه مدیر گروه خودش را به اشتباه حذف کرده. چطور میشه دوباره اون را به گروه برگردوند؟


 


سرزمین دانلود:

لینک گروه را برای ایشان بفرستید تا با لینک وارد شود. البته اعضا نمیتوانند لینک کانال را بردارند، ولی اگر مدیر قبلا لینک را در گروه پست کرده باشد میتوانید از همان استفاده کنید.

سلام من گروهم رو به سوپر گروه تبدیل کردم. میخواستم ببینم چطوری میشه کسی رو از حالت ادمین بودن خارج کرد. با تشکر


در پاسخ به (کیان , جمعه، 30 مهر ماه، 1395) :

در سوپر گروه همه ادمین هستن و میتونن هر نوع پیامی رو پاک کنن. ولی من دوست دارم بدونم چه کسی میاد پیام ها رو پاک میکند. از ادمین گروه هم سوال کردم گفتن شما پاک میکنین؟ گفت نه ولی همه میتونن پاک کنن چون سوپر گروه هستش.. لطفا راهنمایی کنید.


 


سرزمین دانلود:

به شما اطلاعات غلط داده اند. فقط ادمین میتواند پیغام های اعضا را پاک کند. فرق سوپرگروه با گروه معمولی این است که هر عضو میتواند پیغام های خودش را هم پاک کند.

سلام، چطوری میشود شخصی که در سوپر گروه، پیام ها و هر نوع فایلی رو پاک میکند را فهمید؟ (بفهمیم چه کسی هستش)


 


سرزمین دانلود:

فقط ادمین میتواند پیام های سایر اعضا را پاک کند.

سلام خسته نباشید. من ادمین اصلی یک سوپر گروه در تلگرام هستم. می خوام دلیت اکانت کنم. آیا مشکلی برای گروه پیش میاد؟


 


سرزمین دانلود:

خیر مشکلی برای گروه پیش نمی آید. فقط دیگر هیچ دسترسی ادمینی به آن نخواهید داشت.

درود بر شما و خسته نباشید. من یه گروهی دارم (مدیرهستم) و به علت ویروسی شدن گوشیم مجبورم گوشی رو فلش کنم. آیا می تونم دوباره تلگرام رو نصب کنم و بازم مدیر باشم؟ گروهم محفوظه؟


 


سرزمین دانلود:

بله. تا وقتی Delete Account نکنید مشکلی پیش نخواهد آمد.

سلام. من یک ادمین به کانالم اضافه کردم ولی اون ادمین نمیتونه کسی رو به کانال اضافه کنه. باید چیکار کنیم؟


 


سرزمین دانلود:

فقط سازنده کانال میتواند به صورت دستی مخاطبان را اضافه کند.

سلام خسته نباشید. تو پیغام قبلی و پیغام دوستان چیزی دستگیرم نشد. من یک گروه زدم سازنده گروه خودمم به اسم کوچه مردها. نزدیک 53 تا اد لیست دارم. در تاریخ 95/4/17 من دلیت اکانت زدم. الان که برگشتم دیگه مدیر نیستم. تورو خدا راه چاره چیه من دوباره مدیر شم. ممنون میشم راهنمایی کنید


 


سرزمین دانلود:

همانطور که قبلا هم گفته ایم بعد از Delete Account همه دسترسی های مدیریت شما به گروه ها و کانال هایی که مدیر آن بودید از بین میرود. و هیچ کاری نمیتوانید انجام دهید که دوباره مدیر شوید.

مرسی از پاسختون… اگر دوباره تلگرام عضو بشم باز هم ادمین گروه هستم یا حذف میشم از گروه؟


 


سرزمین دانلود:

بعد از Delete Account همه دسترسی های شما از بین خواهد رفت. اگر بتوانید با لینک دوباره وارد گروه شوید هم ادمین نخواهید بود.

سلام من یه گروه ساختم.. میدونم چون خودم ساختم نمیتونم لفت بدم.

اما اگر delete account کنم: 1- گروه خودش پاک میشه از تلگرام؟ 2- خودم حذف میشم؟


 


سرزمین دانلود:

با این کار گروه پاک نمیشود و همچنان برای سایر اعضا قابل دسترسی است.

فقط خودتان دیگر دسترسی نخواهید داشت و اکانت شما هم حذف میشود.

با سلام. من با شماره خودم گروه درست کردم و در عین حال 3 نفر را به عنوان admin به گروه معرفی کردم. اما متاسفانه مجبور حذف اکانت خود در تلگرام شدم. پس از نصب مجدد الان دیگر نمیتوانم به عنوان مدیر باشم. ضمن اینکه آن 3 امین دیگر نیز قادر به اد کردن من به عنوان مدیر نیستند. چه باید کرد.


 


سرزمین دانلود:


متاسفانه هیچ کاری نمیتوانید انجام دهید.

با حذف اکانت تلگرام (Delete Account) همه دسترسی های شما به گروه ها و کانال هایی که داشتید از بین میرود. ضمن اینکه فقط سازنده گروه میتواند ادمین معرفی کند. و به همین دلیل است که آن 3 نفر ادمین هم نمیتوانند شما را ادمین کنند.


در هر صورت راهی وجود ندارد.

سلام. مشکل من اینه که یه نفر به اسم شرکت من یه گروه درست کرده و منو هم ادمین کرده .میخوام ببینم چطور میتونم اون و گروه رو از بین ببرم. ممنون میشم کمکم کنید.


 


سرزمین دانلود:

شما نمیتوانید کانالی که شخص دیگری ساخته است را پاک کنید.

اگر موضوع کلاهبرداری است میتوانید از طریق پلیس فتا شکایت کنید.

سلام و درود. خسته نباشید. من یک کانال راه انداختم و یک شخص دیگر رو هم به عنوان مدیر دوم انتخاب کردم. ولی اون شخص نمیتونه مخاطبین دفتر تلفنش رو که تلگرام دارن به کانال اضافه کنه و با این پیغام مواجه میشه


sorry you can only add mutual contacts at the moment

البته کانال من فعلا فقط 25 عضو داره و خود من کسی رو از مخاطبینم اد نکردم، لطفا راهنماییم کنید. با تشکر


 


سرزمین دانلود:

این پیغام یعنی فقط میتوانید مخاطبین دوطرفه را به کانال اضافه کنید (مخاطبانی که آنها هم شماره شما را در موبایل خود داشته باشند)

این قابلیت برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای کاربران است.

افزایش اعضای کانال روش های بهتری هم دارد که میتوانید اینجا مطالعه کنید:


آموزش افزایش اعضای کانال تلگرام

با سلام و احترام. ببخشید ادمین دوم کانال میتونه اعضای جدید رو ادد کنه؟


 


سرزمین دانلود:


خیر.


 

ببخشید ادمین دوم میتونه ادمین اصلی رو از کانال حذف کنه؟


 


سرزمین دانلود:


خیر.

سلام. من creator یک کانال هستم. بنا به دلیل مشکلاتی میخوام یکی از ادمینها رو creator کنم و خودم لفت بدم… آیا این امکان هست؟


 


سرزمین دانلود:


خیر.

سلام. من یه کانال ساختم و سه تا مدیر هستیم و من سازنده هستم. ولی دیلیت اکانت کردم. الان اون دوتا مدیری که موندن هیچ راهی نداره منو مدیر کنن؟ اونا سازنده ی اصلی نیستن.


 


سرزمین دانلود:


خیر راهی وجود ندارد.

سلام. من یه گروه ساختم دو نفر رو هم ادمین کردم. بعد شماره مو تغییر دادم. البته قبلش شماره جدیدمو ادمین کردم. حالا میخوام یه شماره جدید رو ادمین کنم گزینه set admine نمیاد. نه واسه خودم نه اون ادمین دیگه. الان چه کار میتونم انجام بدم


 


سرزمین دانلود:

فقط سازنده کانال میتواند ادمین اضافه کند. اگر به شماره قبلی دسترسی دارید مجددا تلگرام آن را فعال کنید (به شرطی که Delete Account نکرده باشید) و سپس طبق روشی که در این مقاله آموزش داده شده است آن را به شماره جدید خود منتقل کنید:

آموزش تغییر شماره تلگرام بدون از دست رفتن اطلاعات

سلام. من مدیر یک گروه هستم. میخوام اون گروه رو از پایه منحل کنم. چیکار کنم؟


 


سرزمین دانلود:

تنها راه این است که همه اعضا را حذف کنید. و سپس گروه را پاک کنید.

با سلام و احترام. من یه گروه ورزشی هزار و صد نفری دارم. مدیر کانال (سازنده بودم) متاسفانه دیلیت اکانت کردم و شماره جدید انتقال ندادم. الانم که برگشتم گروه نه مدیری داره و نه ادمینی. و از این موقعیت یه عده ای تو گروه سوء استفاده کرده و دارن به هم توهین و اهانت میکنند. میخواستم بدونم میشه بازم مدیر بشم یا کسی ادمین بشه و یا حداقل بشه گروه رو حذف کرد؟ ممنون میشم راهنمایم کنید


 


سرزمین دانلود:

متاسفانه هیچ راهی وجود ندارد. وقتی در تلگرام Delete Account میکنید همه گروه ها و دسترسی های شما حذف میشود. باید قبل از حذف اکانت شخص دیگری را مدیر میکردید یا از قابلیت انتقال به شماره جدید استفاده میکردید.

با سلام دوستان. من یه سوپر گروه دارم که سه نفر رو ادمین کردم. بعدش یکی رو حذف کردم و یکی دیگه رو اضافه کردم. خلاصه دو یا سه بار این تغییرات رو روی مدیران اعمال کردم یعنی مدیران رو عوض کردم. حالا الان نمیشه ادمین جدید اضافه کرد. وقتی ادمین رو میخوای انتخاب کنی یه باکس میاره و هیچ اروری نداره و فقط یه ok هست که میزنی ادمین اضافه نمیشه.

سلام. من دیلیت اکانت کردم و ادمین اصلی کانال بودم. حالا نه میتونم ادمین بشم. نه کسی رو دعوت کنم. چیکار کنم؟


 


سرزمین دانلود:

کاری نمیتوانید انجام دهید. باید قبل از دیلیت کردن اکانت قبلی، آن را به شماره جدید منتقل میکردید.

سلام خسته نباشید. چطور میشه مدیر توسط یه عضو حذف بشه؟ فقط برای شوخی


 


سرزمین دانلود:


چنین چیزی امکان پذیر نیست.

سلام. من یه کانال تشکیل دادم. بعد دو نفرو ادمین کردم. الان به خاطر یه مشکلی نمیتونم وارد اون اکانتم که باهاش کانالو ساختم بشم. میخواستم راهی هست که توسط اون دوتا ادمین اکانت جدیدم ادمین بشه؟


 


سرزمین دانلود:

خیر. اما اگر به شماره قبلی دسترسی دارید میتوانید موقتا تلگرام را با آن شماره فعال کنید و سپس از طریق قابلیت تغییر شماره، اکانت قبلی خود را به شماره جدید انتقال دهید تا با شماره جدیدتان مجددا مدیر کانال شوید:

آموزش تغییر شماره تلگرام بدون از دست رفتن اطلاعات

سلام. من مدیر کانال (سازنده ی کانال) هستم و سه نفر را ادمین کردم. الان یکی از اون سه نفر دلیت اکانت کرده اما هنوز اسمش جزو ادمین ها هست و حذف هم نمیشه. چیکار کنم؟


 


سرزمین دانلود:

نمایش Deleted Account به دلیل باگ برخی از نسخه های تلگرام است. نسخه فعلی را حذف کنید. سپس جدیدترین نسخه تلگرام را نصب کنید. مشکل برطرف خواهد شد.

سلام. من در یک گروه هستم که مدیرش از گروه رفته. حالا گروه مدیر نداره. من باید چیکار کنم.


 


سرزمین دانلود:

اگر منظورتان این است که خودتان یا شخص دیگری به عنوان مدیر گروه تعیین شود چنین چیزی امکان پذیر نیست.

سلام. من 500 تا ممبر دارم. الان یکی دیگرو میخوام ادمین کنم اصلا تو او 200 تایی که میتونم اسماشونو نگاه کنم نیست. چکار کنم تا بتونم ادمینش کنم. با تشکر


 


سرزمین دانلود:

شماره ایشان را به لیست مخاطبان خود اضافه کنید.

سپس به کانال بروید و در بخش Administrators بر روی گزینه Add Administrator لمس کنید. لیست مخاطبان شما باز میشود. حالا میتوانید مخاطب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سلام. من کانال درست کردم و تا 61 نفر را تونستم اد کنم. بیشتر که میخوام اد کنم این ارور رو میده sorry you can only add mutual contacts at the moment


ممنون اگه راهنماییم کنید


 


سرزمین دانلود:

سازنده کانال فقط میتواند تعداد محدودی از اعضا را به صورت دستی اضافه کند. اعضای بیشتر باید خودشان با استفاده از لینک وارد کانال شوند. لینک کانال را میتوانید از تنظیمات کانال بردارید و برای دیگران ارسال کنید.

سلام. تو کانالی که چند تا ادمین داره اگر مدیر (سازنده کانال) بخواد از کانال خارج بشه طوری که کانال حذف نشه باید چیکار کنه؟


 


سرزمین دانلود:


چنین چیزی امکان پذیر نیست.

تنها گزینه ای که برای حذف کانال از لیست سازنده آن وجود دارد گزینه Delete Channel است که کانال را حذف میکند.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود


Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

چطوری یک نفر رو ادمین کنیم

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Facebook Page :www.facebook.com/itsolvingproblemBy:SB

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

۴۶ دیدگاه

ارسال شده توسط: دانیال حجاری

05 دی 95 ساعت 16:00

از جمله سوالاتی که به طور مداوم توسط کاربران پرسیده می‌شود، نحوه ارتباط با مدیر کانال در تلگرام است. بیش از بیست میلیون کاربر ایرانی از این پیام رسان استفاده کرده و بیش از صد هزار کانال فارسی زبان تاکنون ایجاد شده است، به همین دلیل طبیعی است تا بسیاری در این کانال‌ها عضو بوده و هر از گاهی و به هر دلیلی به ارتباط با ادمین آن نیاز پیدا کنند.

چطوری یک نفر رو ادمین کنیم

در پاسخ به این سوال باید گفت که مدیر کانال باید این امکان را برای کاربران فراهم کرده باشد و در غیر این‌صورت، امکان این کار وجود ندارد. نحوه دسترسی به مدیر یک گروه، مخصوصا سوپر گروه با جمیعیتی بالا نیز به روشی که در ادامه بررسی می‌کنیم بسیار آسان خواهد بود، اما نباید فراموش کنیم درباره گروه، یافتن مدیر به روشی دیگر نیز ممکن است. برخلاف کانال، در گروه به عنوان یک عضو می‌توان بقیه اعضا را دید و آن عضوی که در کنار اسمش یک ستاره دارد، ادمین و یا همان مدیر گروه است. اما در مورد کانال این چنین نیست.

اگر کانال عمومی باشد، تنها تعداد کاربران آن به اعضا نمایش داده شده و در صورت خصوصی بودن، حتی این تعداد نیز قابل مشاهده نخواهد بود و در هر صورت دسترسی به دیگر کاربران مخصوصا ادمین وجود ندارد. برای ارتباط با مدیر کانال در تلگرام ، باید این امکان از پیش توسط ادمین فراهم شده باشد، وگرنه به طور پیش‌فرض راهی برای پیداکردن شخص یا اشخاصی که اقدام به ارسال پست می‌کنند، وجود ندارد.

در نقش یک مدیر، باید در ابتدا یک نام کاربری (یوزر نیم) برای خود تعریف کنیم. این کار به جز کمک به برقراری ارتباط با مدیر کانال در تلگرام ، کاربردهای دیگری نیز دارد. به عنوان نمونه در پیام رسانی همچون واتس آپ، به منظور ارسال و دریافت پیام باید شماره تماس مخاطب مورد نظر را داشت و نام کاربری در آن، همان شماره موبایل است. در واقع درخواست نام کاربری یک شخص در این‌‎چنین پیام‌رسان‌ها، به معنی درخواست شماره تماس آن‌ها خواهد بود. مزیت داشتن یوزر نیم این است که می‌‌توان آن را به افراد دیگر به منظور برقراری ارتباط در پیام رسان تلگرام داد، بدون اینکه رد و بدل شماره‌ای اتفاق افتاده باشد. از دیگر مزایای ساخت نام کاربری، امکان صداکردن دوستان در گروه است تا بتوان بطور مستقیم آن‌ها را در پیام خود خطاب کرد.

پس از ورود به تنظیمات تلگرام، باکس مشخص‌شده با رنگ قرمز در عکس را لمس کنید. این قسمت تحت عنوان یوزر نیم بوده و زیر شماره موبایل شما قرار دارد و اگر پیش از این برای خود یک نام کاربری تعریف نکرده باشید، به صورت باکسی خالی به نمایش درمی‌آید. عبارتی را در این قسمت وارد کنید:

از این به بعد نام کاربری شما به صورت username@ خواهد بود که username مقدار یا عبارتی است که در باکس مشخص‌شده تعریف می‌کنید. تلاش کنید تا حد ممکن این عبارت خلاصه شده باشد تا به این وسیله ایجاد ارتباط با مدیر کانال در تلگرام راحت‌تر صورت بگیرد. در قدم بعدی باید این یوزر نیم را در قسمت توضیحات کانال (و یا گروه) قرار داده و آن را یک پل به منظور ارتباط با مدیر کانال در تلگرام نام نهاد.

بعد از ورود به کانال، بر روی Edit در گوشه بالا سمت راست کلیک کرده تا وارد صفحه زیر شوید. در بخش قرمز‌رنگ مشخص‌شده، توضیحی در مورد کانال نوشته و بعد یوزر نیم خود را بصورت username@ قرار دهید.

کاربران با دیدن توضیحات کانال و لمس این یوزر نیم از این پس قادر خواهند بود تا به مدیر به صورت شخصی پیام ارسال کنند. البته بسیاری ترجیح می‌دهند تا سادگی ارتباط با مدیر کانال در تلگرام را به طور مداوم یادآور شوند، به همین دلیل عبارت username@ را در انتهای هر پست، پیش از انتشار آن قرار می‌دهند. به عبارت دیگر، به صورت عادی متنی برای ارسال نوشته و در انتهای آن عبارت “برای ارتباط با ادمین به یوزر username@ مراجعه کنید” را قرار می‌دهند.

برچسب ها : آموزش تلگرام ارتباط با ادمین کانال تلگرام ارتباط با مدیر کانال ارسال پیام به ادمین کانال ارسال پیام به مدیر کانال فرستادن پیام به ادمین کانال فرستادن پیام به ادمین کانال تلگرام

امتیاز

سلام برنامه تلگرام نصب میشه وقتی شماره تلفن را میزنم پیام خطا میده و میگه زیاد تلاش کردید و استراحت کنید یعنی چی و چکار باید بکنم

سلام .من از یه گروهی ریموو شدم که چندتا ادمین داره آیا خودم و یا کسانی که تو گروه هستن میتونیم بفهمیم کدوم یکی از ادمین ها منو ریممو کرده یا پیامهای منو پاک کرده؟

سلام آیا مدیر کانال میتونه کاری کنه که نتوانیم بریم کانال من چند بار از کاوالی اومدم بیرون پیام خطا میده نمیتونم واردبشم مدیر کانال منو میشناسه وشمارم داره ممنون

برنامه من نصب میشه ولی باز نمیشه اشکال کار در چی هستش ممنون میشم جواب بدید و یا مشکل منو برطرف کنید نام تلگرام من H و یوزرنیم من hrfbdh@ میباشد

بخش توضیحات کانال یعنی چی میشه توضیح بدید تو کدوم بخشه؟

سلام میگم وقتی ادمین میشی چیکارباید بکنی ادمین یه کانال میشی چه وظفه ای داری؟
ممنون میشم پاسخ بدید😊

سلام.سال نو را به ادمین محترم تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشین.من یه سوال مهمی داشتم.راستش من شماره جدیدی گرفتم که تا الان به کسی ندادم به جز خواهرم.فقط وارد چند کانال شدم.حالا یه مزاحم پیدا کردم که تو تلگرام پیام داد شمارشو تونستم ببینم.خواستم بدونم ادمین کانال شماره تلفن اعضارو میتونه ببینه؟آگه میتونین راهنمایی کنین خیلی ممنون میشم.

نه هیچ ادمینی نمیتونه چه در کانال چه در گروه شماره اعضارو ببینه

سلام
آیا راهی هست که مدیر کانال بفهمه که اعضای کانال چند بار از یک لینک مشخص در کانال دیدن کردن؟
خیلی مهمه اگه کسی میدونه راهنمایی کنه لطفا.
سپاس

سلام،خسته نباشید.یه سوال:باتوجه به اینکه ادمین میتونه اعضای کانالش رو ببینه،میتونه هم بهشون پرایوت مسیج بده؟!

در پی وی فقط می تونه.

با سلام،،،،،هر کانالی برام میاد ارتباط با ادمین نداره همون کانال رو گوشی بقیه ارتباط با ادمین داره علتش چیه؟بااین حال که ادمین ایدیشو گذاشته

باسلام وخسته نباشید من کانال زدمه ولی نمیدونم بایدچیکار کنم بفهمم موجودی پول کانالم چقدرشده لطفا راهنمایی کنید خیلی احتیاج دارم. این ادرس ایمیلمه لطفاکمک کنید. kayedim26@gmail.com

چطوری یک نفر رو ادمین کنیم

سلام ببخشید یه سوال داشتم ….من تو یک کانال از طریق آیدی کانال جوین شدم میخواستم بدونم مدیر کانال میتونه متوجه بشه که چه کسایی جوین میشن تو کانال ؟؟ یا فقط به تعداد ممبرها اضافه میشه؟ کلا مدیر کانال چه خصوصی چه عمومی میتونه متوجه بشه که چه افرادی عضو کانالش شدن؟

بله دوست عزیز میتونه متوجه بشه

سلام خسته نباشین من سه چار بار دلت اکانت کردم تلگرامم دیگه نمیاد میگه باید چن روزی صب کنم میشه درسش کرد

باید صبر کرد.

سلام لطفا اهنگ های ماکان بند رو بیشتر بذارین وشمارشونوهم بگین ممنو

موافقم

باسلام کانالی که بنده دارم در دوحالت عمومی و خصوصی تعداد اعضاء رو نشون میده . چکار کنم تا تعداد اعضاء رو مخفی کنم

سلام وقت بخیر لطفا راهنمایی کنید بنده را اینجانب کانالی دارم ودر کانال خود در پروفافیل ده تا عکس گذاشتم هر کاری میکنم عکس ها پاک نمیشود لطفا بگویید چه کار کنم که عکس ها پاک شوند. با تشکر فراوان.

دکمه دیلیت یا پاک کردن را بزنید.

سلام من سه بار دلت اکانت کردم حالا یه هفست نمیره رو تلگرام کی درست میشه

سلام شما تلگرام رو ۳طلاقه کردین
تا یه نفر دیگه با اون ازدواج نکنه نمیتونید دوباره وارد اکانتتون بشین
علی برکت الله

سلام .. اگر به محض جوینت شدنم در یک کانال تلگرام ( با حدود 350 نفر عضو ) مسیج ورود و جوینتم رو از صفحه ی کانال پاک کنم ، آیا ورودم از دید مدیر مخفی می مونه؟ ممنون میشم پاسخ بدین

سلام ایا میشه صاحب کانالی که حذف شده رو از هر طریقی که شده پیدا کرد ممنون!؟

با سلام .من یک دختر ۸ ساله دارم که بی نهایت بازیگر معروف شاهرخ خان را دوست دارد و علاقه ی شدیدی به ایشان دارند چطور میتونم با ایشون تماس داشته باشم دختر من از ۶ سالگی عاشق شاهرخ خان شده است .واز من خواسته که واسش شماره شاهرخ خان را پیدا کنم.با تشکر از شما.

برو بابا مزخرف ?????

ببخشید اشتب شد?????

سلام .. آیا مدیر کانال تلکرام می تونه ببینه چه کسانی مطالب، عکسها و فیلم های کانال رو دیدند یا دانلود یا فوروارد کردند؟ آیا می تونه ببینه چه کسانی ویس ها رو شنیدند؟ البته کانال حدود 370 نفر عضو داره .. منظورم اینه که آپشنی هست که افرادِ بیننده رو لیست کنه و نشون بده ؟ مثلا اگر من نخوام مدیر کانال ببینه که من پست های کانالش رو باز کردم و دیدم ، آیا راهکاری هست ؟ ممنون میشم پاسخ بدین

نه دوست عزیز نمیتونه.

سپاسگزارم از پاسخ تون ..

سلام من توکانال عمومی رهبربودم هنگام بازکردن کانال توقسمت لینک یه لینکی نوشتم شماره یکی ازاعضاتوگوشی من سیوهست بعداون اومدپی ویم ایااونوقت شماره منم توتلگرام اون میفته یانه؟

اگر شماره شما را داشته باشه،بله میفته

سلام و تشکر از توضیحات مفیدتون
بنده با چندتا کانال بورسی سر و کار دارم
علیرغم اینکه اونا یوزرنیم دارن و دیگران امکان ارسال پیام دارن اما من نمیتونم
با لمس یوزرنیم دوباره برمیگردم به کانال
لطفا راهنمایی بفرمائید

سلام من مدیر کانالی هستم یکی از کانالها را دیدم که طرح جالبی زده بود وبا نوشتن اینکه با این کانال چقدر موافق و مخالفید با لمس موافق و مخالف در نوشته زیر کانالش به نظرات اشنا میشد چطور میشود من همچین کاری کنم

عالی بود
خسته نباشین

سلام.من همه مراحلی که گفتید و رفتم ولی وقتی یکی از اعضا روی یوزرنیم و میزنه شماره من هم نمایش داده میشه.کانال من خصوصی هستش.میخواستم بهم بگید چرا اینجوری میشه؟درضمن شماره تلگرام منو هم کسی تو گوشیش نداره که بگم شاید واسه این باشه که شماره منو سیو کرده دارن.

سلام
کاربر عزیز این موردی که شما میفرمایید امکان پذیر نیست. مطمئنا از قبل شماره تماس شما رو داشتند که الان براشون نمایش داده میشه

username@ چرا من نمیتونم شماره ی قبلیم تلگرام نصب کنم؟

سلام خسته نباشید چرا من نمیتونم با شماره ی قبلیم تلگرام نصب کنم؟

چون شماره قبلی شما یا سوخته یا درآورده اید و به همین خاطر شما نمی توانید با شماره قبلی تلگرام را نصب کنید. باید با شماره جدیدی که در گوشی شما هست،تلگرام نصب کنید که کد نصب به همین شماره ارسال شود تا شما راحت تلگرام را نصب کنید.

سلام چرا 95درصد خبرهای تلگرام در مورد سوریه است

چون ۹۵ درصد درامد مملکت داره خرج سوریه میشه ?

حرف مفت نزن

چرا چرت وپرت میگی

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

نام *

ایمیل *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “f4785105baaedfc180fd207169be004e” );document.getElementById(“144110b364”).setAttribute( “id”, “comment” );

خرید هاست و دامنه از میزبان فا

طراحی سایت اینترنتی

چطوری یک نفر رو ادمین کنیم
چطوری یک نفر رو ادمین کنیم
9


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *