چطوری دلیت اکانت کنم تو سروش

خواص دارویی و گیاهی

چطوری دلیت اکانت کنم تو سروش
چطوری دلیت اکانت کنم تو سروش

با توجه به بروز مشکل در خطوط شبکه هوشمند، در صورتی که با پیغام خطای “System Failed” و یا “کد مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد” مواجه شدید مجددا شماره گیری نمایید. پس از چند بار شماره گیری می توانید موفق به تماس با مشاوران شوید.

———————————————————-

در صورتی که در مورد حذف اکانت سروش مشکلی دارید و یا درخصوص سایت دیلیت اکانت سروش سوالی دارید می توانید با:

 

شماره تماس  ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ از طریق تلفن ثابت (کل کشور) شماره تماس  ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵ از طریق تلفن ثابت (فقط تهران)

چطوری دلیت اکانت کنم تو سروش

( از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب )

 

تماس گرفته و با کمک کارشناسان سامانه مشاوره هیواتک مشکل خود را رفع نمایید.

( در صورت اشغال بودن خطوط ، مجددا تلاش کنید )

 

با شنیدن خبر فیلتر شدن تلگرام موج نگرانی در بین کاربران این نرم افزار محبوب شکل گرفته است به طوری که بسیاری از افراد به فکر پیدا کردن یک نرم افزار جایگزین برای تلگرام هستند ، در مقاله قبل پیام رسان سروش را به شما دوستان عزیز معرفی کردیم روش نصب و استفاده از آن را شرح دادیم . ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه اکانت سروش را حذف کنم ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص دیلیت اکانت سروش یا همان حذف حساب کاربری سروش صحبت کنیم .

 

مطالعه مقاله های دیلیت اکانت اینستاگرام و دیلیت اکانت تلگرام را به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم .

 

در این بخش می خواهیم در خصوص روش حذف اکانت سروش برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم . همان طور که می دانید چیزی تحت عنوان لینک دیلیت اکانت سروش و سایت دیلیت اکانت سروش وجود ندارد ، برای حذف حساب کاربری سروش قسمتی داخل اپلکیشن سروش تعبیه شده است . برای دلیت اکانت سروش مراحل زیر را انجام دهید :
– وارد برنامه سروش شوید .
– در صفحه اصلی روی آیکون سه خط بالا سمت چپ تپ کنید .
– وارد قسمت settings شوید .
– روی گزینه privacy تپ کنید . ( در صورتی که زبان نرم افزار سروش شما فارسی است این گزینه حریم خصوصی نام دارد )

 

– در صفحه باز شده روی آیکون سه نقطه بالا سمت راست تپ کنید و گزینه Deactivate Account ( پاک کردن حساب کاربری ) را انتخاب کنید .
– گزینه DEACTIVATE ACCOUNT ( غیر فعال سازی حساب کاربری ) در صفحه برای شما ظاهر می شود که باید روی آن تپ کنید .

 

 

– در صفحه بعد نرم افزار سروش از شما می پرسد آیا مطمئن هستید که می خواهید حذف اکانت سروش را انجام دهید ، با انتخاب گزینه DEACTIVATE MY ACCOUNT ( غیر فعال سازی حساب کاربری ) دیلیت اکانت سروش برای شما انجام می شود .

 

 

 

در صورتی که در مورد حذف اکانت سروش مشکلی دارید و یا درخصوص سایت دیلیت اکانت سروش سوالی دارید می توانید با:

 

شماره تماس  ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ از طریق تلفن ثابت (کل کشور) شماره تماس  ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵ از طریق تلفن ثابت (فقط تهران)

( از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب )

 

تماس گرفته و با کمک کارشناسان سامانه مشاوره هیواتک مشکل خود را رفع نمایید.

( در صورت اشغال بودن خطوط ، مجددا تلاش کنید )

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵

حذف اکانت سروش

رسانه کلیک – سروش یک ‌پیام‌ رسان‌ مشهور ایرانی است که به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های مختلف عرضه شده است. در این مطلب با آموزش حذف اکانت سروش یا همان دیلیت اکانت سروش همراه ما باشید.

سروش یکی از مطرح‌ترین پیام رسان‌های ایرانی بوده که از زمان معرفی تاکنون، با بهبود زیادی نسبت به قبل همراه شده است. محبوبیت این پیام رسان در بین کاربران ایرانی زمانی به اوج خودش رسید که فیلترینگ تلگرام در کشور آغاز شد. در این زمان با توجه به شباهت بالای سروش به تلگرام، توجه‌ها به سمت این پیام رسان جلب شد و افراد زیادی در آن اکانت جدید ساختند (چگونه در پیام رسان سروش حساب کاربری بسازیم؟).

مشکلات و حاشیه‌هایی که با گذشت زمان برای سروش ایجاد شد، بی‌اعتمادی کاربران را در پی داشت و به همین دلیل عده زیادی به دنبال لغو عضویت خود از این پیام رسان ایرانی هستند. اگر شما هم یکی از این دسته افراد ناراضی هستید و می‌خواهید برای حذف اکانت سروش توسط گوشی اقدام کنید، مراحل قرار گرفته در ادامه را به ترتیب دنبال کنید:

چطوری دلیت اکانت کنم تو سروش

با طی مراحل بالا، حذف اکانت سروش با موفقیت به اتمام رسیده و اکنون امکان دسترسی خود و افراد دیگر به حساب کاربری بسته خواهد شد. با حذف اکانت، دیگر امکان دسترسی به چت‌ها و مخاطبین حساب کاربری امکان پذیر نخواهد بود.

نظر شما در رابطه با پیام رسان سروش چیست؟ دلیل شما برای دیلیت اکانت سروش چیست؟


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

رسانه کلیک – قیمت نهایی سیتروئن C3 از سوی شرکت سایپا منتشر شد. این خودروی کوچک با قیمت…

کلیک | نبض فناوری و اطلاعات
دریچه ای به دنیای تکنولوژی


با ما همراه باشید

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

(10774)

 

 

با استفاده از این آموزش شما قادر هستید که اکانت خود را در مسنجر سروش برای همیشه حذف کنید قبل از اقدام به حذق دقت کنید زیرا در صورت غییر فعال کردن اکانت شما قادر به بازیابی آن نخواهید بود و باید یک حساب جدید با مشخصات جدید ایجاد کنید برای حذف اکانت خود با ما همراه شوید ….

در ابتدا شما باید آخرین نسخه موجود از اپلیکیشن یا پیام رسان سروش را دریافت و نصب کنید در صورتی که آخرین نسخه را ندارید یا آموزش با نسخه برنامه متفاوت می باشد آخرین ورژن موجود را از لینک دانلود Soroush دریافت و آپدیت کنید .

چطوری دلیت اکانت کنم تو سروش

 

برنامه را اجرا کنید منو را انتخاب کنید سپس گزینه تنضیمات را باز کنید

 

 

در صفحه جدید حریم خصوصی را انتخاب کنید

 

 

سپس سه نقطه را از بالای صفحه سمت را ست انتخاب کنید و سپس گزینه پاک کردن حساب کاربری را انتخاب کنید  از پایین صفحه گزینه غیرفعال سازی حساب کاربری را انتخاب کنید . و در آخرین مرحله گزینه غیرفعال سازی حساب کاربری را انتخاب و تایید کنید .

 

 

جناب آقای/سرکارخانم Zakeri؛
1. در مورد “فعلا فقط غیر فعال میکنند امکان حذف کامل وجود نداره” مگه شما سازنده یا دولاپر این اپ هستین که می‌فرمایین فعلا؟!!!
2. غیرفعالسازی (DeActivation) فقط دسترسیِ صاحبِ اکانت رو ازش سلب می‌کنه و در سرورهای سازنده باقی‌ می‌مونه. به عنوان مثال، در تلگرام یا واتس‌اپ اگه فقط دی‌اکتیو کنین، بعدا با ایمیل به مالکِ مسنجر و احراز هویت (که در ایران احتمالا غیر ممکن هست)، قادر به ری‌اکتیو کردن اکانت هستین.
3. لحنِ برخی از پاسخ‌های شما به کاربران بسیار جانبدارانه بود و واقعا متاسفم. البته اگه اسپانسرِ این اپ هستین، حق رو به شما می‌دم!
4. بهتره توی چیزایی که بهترین هستیم و دانش و تخصصش رو داریم، با تمامِ قدرت، دنیا رو به خودمون وابسته کنیم (مثل فرش، زعفران، میوه‌جات، صنایع دستی، نساجی، صنعت برق و …)و توی چیزایی که تخصص نداریم از دستاوردهای دنیا استفاده کنیم و در کنارش برای آینده کسبِ تجربه کنیم.

هم‌میهنان ارجمند؛
1. به عنوانِ دوستِ کوچکِ شما ازتون خواهش می‌کنم که تا زمانی که در خصوص امنیتِ هر نرم‌افزاری بحث یا حتی شایعه وجود داره، نصب نکنین.
2. اگه آنتی‌ویروس یا سایرِ نرم‌افزارهای امنیتی (مثل آنتی‌اسپم، آنتی تروجان، آنتی وُرم و …) هر چیزی رو مشکوک قلمداد کرد، برای نصب و استفاده‌ش تجدید نظر کنین.
3. قبل از نصب هر اپِ اندرویدی، حتما دسترسی‌ها رو مطالعه کنین. در حدِ این چیزا، همه‌مون زبان بلدیم یا حداقل در هر خانواده یه نفر بلد هست.
4. شاید اینجا جاش نباشه که بگم، اما هر اپی باید کارِ خودش رو انجام بده، مثلا مسنجری که کارِ بانکی! انجام بده، از نظرِ یکی مثلِ من قالبت‌های خطرناکی می‌تونه داشته باشه!
4. آرزوی تندرستی برای همه‌تون دارم.

من اکانتمو حذف کردم با یه اکانت دیگه رفتم سروش ولی اکانت قبلیمو داخل یه گوشی دیگه دیدم .چرا کامل حذف نمیشه؟

فعلا فقط غیر فعال میکنند امکان حذف کامل وجود نداره

سلام.چرا من دلت میزنم.تموم راه دلت رو میرم اما دلت نمیشه؟؟؟

سلام
من‌ برنامه سروش رو لغو نصب کردم ولی وقتی دوباره نصب میکنم و میخوام وارد بشم اکانت جدید می‌سازه و با اکانت قبلی وارد نمیشه

مزخرف ترین چیزی که تو کل عمرم دیدم همینه
واقعا متاسفم …

منم میخاسم سروشو نصب کنم ببینم کیا از مخاطبام سروش دارن که با این چیزایی که نوشتن و نداشتن دلت اکانت به کل منصرف شدم که حتی برم ببینم کیا سروش دارن چه برسه برم توش فعالیتم کنم.در کل مزخرفه از اسمشم معلومه

لطفا چیزی که حتی نمیدونید درسته رو پخش نکنید

خانم یا اقای زاکری که هیچ اطلاعاتی از امنیت شبکه یا نرم افزار ندارید باید چند مورد رو براتون تشریح کنم( دی اکتیو اکانت و یا دلیت اکانت )به منظور اینه که حسابی که در اختیار دارید به طور کامل حذف میشود و اینکه میگید فقط چت ها پاک میشه و کانال ها در دسترس میمونه بزای اینه که شما موسس اینها نبودید و وابستگی ای هم به شما نداره گرچه اگرم شما موسس انها باشید باز اونها پابرجا مونده ولی کسی درونش نمیتونه پیامی قرار بده دوم اینکه کسی که (log out ) میکنه مثل خونه ایه که ساکنین اونجا میرن مسافرت اگر پستچی بیاد نامه بزاره بعد از برگشت به دستشون میرسه ولی اگه به استلا دیلیت اکانت کرده باشیم مثل اینه که ما خونه رو فروخته باشیم و اینکه نامه ای به دستمون نمیرسه سوما اگر انگلیسی بلد باشید بدون اینکه تخصصی داشته باشید میتونید تفاوت اینارو بدونین ولی متاسفانه شما حتی به دیکشنری هم مراجعه نکردید برای دوتا کلمه ی ساده😂😂😂واقعا تاسف داره دوست عزیز

من از خودم حرف نزدم متنی که داخل سایت رسمی بود کپی پیست کردم میتونید مراجعه و برسی کنید …

اتفاقا ما برنامه نداریم هیچ فقط هم بلدیم اسکی بریم واقعا برای کشورم متاسفم

من چهار صد تا مخاطب دارم گفتم دانلود کنم ببینم کیا سروش دارن نگاه کردم فقط خودم بودم همین منم حذف کردم که دیگه کلاً ویروسی به اسم پیامرسان سروش تو فامیل ما نباشه

چرا اینقدر سنگ این برنامه رو به سینه میزنید؟ عزیز من کسی که وارد این برنامه شد راه برگشتی واسش وجود نداره. اونم خروج از برنامس نه دیلیت اکانت. هر وقت اونایی که شمارتونو دارن و شمارو داخل مخاطبان برنامشون ندیدن اصطلاحا دیلیت اکانت شدین

من سنگ برنامه ای رو به سینه نزدم فقط نظرم اینکه تفاوتی بین نرم افزار خارجی و ایرانی نیست (نه همه برنامه ها) برنامه های ایرانی هست که اصلا مشابه خارجی ندارند ! درست نیست بعضی ها میگن اصلا نرم افزار ایرانی نصب نکنید …

این نرم افزار رو نصب نکنید که حریم خصوصی رو به شدت نقض میکنه و اطلاعاتتون رو به قرارگاه خیبر میفرسته!
بهترین جایگزین برا تلگرام واتس اپ و سیگنال
به هیچ عنوان به پیامرسان داخلی اعتماد نکنید
از ما گفتن بود
نرم افزاری که حذف اکانت نداره دیگه سرو تش معلومه چیه

شما ملوم نیست دلتون از چی پر هست …
ادم باید منطق داشته باشه هر مورد امنیتی که برای این برنامه شما میگید برای واتس و تلگرام هم هست این دلیل نمیشه !
دلیل نمیشه هر مسنجری حذف اکانت داره یعنی اطلاات شما رو حذف میکنه میتونی غیر فعال کنه و از دسترس شما دور کنه ادم باید مطالعه کنه بعد نظر بده …

تو مملکتی زندگی میکنیم که یارو وبسایت میزنه ولی فرق دی اکتیو رو با حذف اکانت نمیدونه و واسه لاپوشونیش مغلطه میکنه
#ایول_بابا

گزینه های غیرفعال سازی(Deactivate Account) و خارج شدن(Log out) چه تفاوتی دارند؟
با انتخاب گزینه غیرفعال سازی، تمام اطلاعات شما شامل پیام ها، گروه ها،کانال ها و حساب کاربری حذف می شوند و دیگر قابلیت دریافت پیام وجود نداشته و دیگر عضو سروش نیستید.

اما با انتخاب گزینه خارج شدن تنها پیام های شخصی و گروهی حذف می شوند و کانال ها باقی می مانند و اگر در مدتی که از نرم افزار خارج شدید پیامی به شما ارسال شود، آن پیام ذخیره و در صورت ورود مجدد به نرم افزار برای شما نمایش داده می شود.

چطوری دلیت اکانت کنم تو سروش

اگه دقت کنی برای تلگرام هم گفته Deactivate با این توضیح شما اونا هم نمیدونند …. my.telegram.org/auth?to=deactivate

سلام، من همه مراحل رو به ترتیب انجام دادم، اکانتم حذف نشد فقط غیرفعال شد.یعنی با ورود مجدد به برنامه تمام کانال ها و پیام هام سرجاش بود.
اگر بخام کلا از ریشه اکانتم حذف بشه باید چکار کنم؟

سلام
داخل سایت گفته شده تمام موارد حذف میشه …. و باید حذف بشه …
حالا احتمال داره به خاطر اینکه میخوان نحوه حذف اکانت رو عوض کنند اینجوری شده

ممنون مچکرم

با سلام خسته نباشید
ممنون.از شما خیالم.راحت شد
سوالی.دیگه ای داشتم من.سروش نتونستم دیلیت اکانت کنم فقط نرم.افزارشو.پاک.کردم.نمیدونم چرا دیلیت اکانت نمیشه

سلام
برای حذف ااکنت نسخه ای که داخل این صفحه هست رو دریافت کنید میشه حذف اکانت کرد

برای بنده فقط خروج از برنامه داشت گزینه غیر فعال سازی کاربر نداشت و همچنین.غیر فعال کردن حساب کاربری. کلا یک. روز.به یک.روزم.نکشیده استفاده کردم پاک.کردم الان سوالم آینه چون نظرات در.مورد این نرم افزار زیاد جالب نیست آیا میتونه از ما عکس برداری با فیلم برداری بکنه یا خیر

سلام
چنین چیزی نیست هر کسی این چیز ها رو گفته خودش مشکل داشته ! معمولا افرادی که که از تلگرام درامد دارند و نمیخوان نرم افزار های دیگه محبوب بشه از این شایعات ایجاد میکنند و گرنه اینم مثل تلگرام هست و مواردی که برای این شما رو تحدید میکنه تلگرام هم به همین صورت هست

آقا یک.سوالی.دارم من فقط برنامه سروش رو.از گوشیم.حذف کردم یعنی دیلیت اکانت نکردم

راستی اصلا برنامه دانلود نمیشه

مجدد تست کنید

سلام ببخشید واسه من همچین گزینه ای نداره

سلام
نسخه ای که داخل این صفحه هست رو دانلود کنید

سلام من هر نسخه رو دانلود میکنم یا خرابه یا نداره این گزینه رو

سلام
نسخه داخا این پست نباید مشکل داشته باشه

بالاخره حذف کردم این برنامه لعنتی رو

با این برنامه اصن وارد سروش نمیشه میزنه اتصال اینترنت را بررسی کنید

چرا واسه من همچین چیزی نداره:/؟

این نسخه که داخل پست هست رو باید نصب کنید

از ترسشون دلیت اکانت رو حذف کردن

نسخه ای که قابلیت حذف داره به پست اضافه شد

من از اخرین ورژنش رو نصب کردم ولی همچین گزینه ای نداره

داره نوشته پاک کردن حساب کاربری

چرا از من همچین گزینه ای نداره فقد زده خارج شدن از حساب ایا همینو باس بزنم؟

با آخرین نسخه تست کردم این قابلیت رو داشت دقیقا هم همین مسیری هست که داخل اموزشه

سلام وقت بخیر عالی بود ممنون

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.


نام کاربری


رمز عبور

مرا به یاد داشته باش


ترنجی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

چطوری دلیت اکانت کنم تو سروش


| |
| |

© حق نشر از 1392.کپی برداری از یک قسمت یا تمام هر کدام از مطالب وب‌سایت ترنجی تنها با با ذکر منبع و نام نویسنده امکان پذیر خواهد بود.

گویا تک – سایت تخصصی گویا تک یک مرجع کامل برای آموزش تکنولوژی از جمله آموزش نرم افزار، اندروید، ویندوز، اینستاگرام، آی او اس و اخبار فناوری می باشد.

پیام رسان سروش یکی از برنامه های چت و گفتگو برای گوشی های هوشمند است که از نظر شباهت می توان آن را نسخه‌ی ایرانی پیام رسان تلگرام دانست. پیام رسان سروش هم مثل اکثر برنامه های چت و ارتباطی دارای یک بخش به عنوان حذف اکانت است تا کاربرانی که قصد ترک این برنامه را دارند به راحتی بتوانند اقدام به حذف اکانت سروش نمایند. ما در این پست از سایت گویا تک قصد داریم نحوه حذف اکانت سروش که در اصطلاح به آن دیلیت اکانت پیام رسان سروش نیز گفته می شود را خدمت شما آموزش دهیم. برای مشاهده این آموزش به صورت ساده و گام به گام در ادامه همراه ما باشید.

 

چطوری دلیت اکانت کنم تو سروش

 

آموزش حذف اکانت تلگرام طلایی و هاتگرام در اندروید


آموزش تصویری حذف اکانت توییتر (Twitter)

فهرست سرفصل ها

سروش – Soroush یک پیام رسان ساخت داخل و ایرانی است که برای تمامی سیستم عامل ها ارائه شده است. این برنامه به دلیل قرار گرقتن سرور های آن در ایران بسیار سریع و امن است. همچنین سروش دارای ظاهر و رابط کاربری شیک و کاربر پسند می باشد که از این نظر می توان آن را با پیام رسان هایی نظیر تلگرام مقایسه نمود. سروش از نظر امکانات هم تراز با برنامه هایی پیام رسان جهانی است و از این نظر در آن کمبودی حس نمی شود. البته این برنامه برخلاف تلگرام که حذف اکانت آن از وب سایت رسمی انجام می شود، برای حذف اکانت سروش از درون برنامه و بخش حریم خصوصی بایستی اقدام کنید.

ما در ادامه‌ی این آموزش تصمیم داریم نحوه دیلیت اکانت یا همان حذف حساب کاربری سروش را خدمت شما آموزش دهیم.

 

همانطور که گفته شد، عمل حذف اکانت سروش از درون خود برنامه انجام می شود. برای این منظور کافیست تنها مراحل زیر را طی نمایید:

آموزش مدیریت و اتصال دستگاه‌های بلوتوث به گوشی اندرویدی

رفع خطای متاسفانه تلگرام متوقف شده است در اندروید

مرحله اول: ابتدا برنامه سروش را اجرا کنید.

مرحله دوم: بر روی گزینه منو (با کمک تصویر زیر) ضربه بزنید.

 

 

 

مرحله سوم: به بخش تنظیمات مراجعه کنید.

 

 

مرحله چهارم: به بخش حریم خصوصی مراجعه کنید.

 

 

مرحله پنجم: از بالای صفحه روی گزینه «سه نقطه روی هم» ضربه بزنید.

 

 

مرحله ششم: از منوی باز شده روی گزینه «پاک کردن حساب کاربری» ضربه بزنید.

 

 

مرحله هفتم: اکنون یک گزینه جدید در صفحه ظاهر می شود. روی گزینه آبی رنگ «غیرفعال سازی حساب کاربری» ضربه بزنید.

 

چطوری دلیت اکانت کنم تو سروش

 

مرحله آخر: و در نهایت روی گزینه غیرفعال سازی حساب کاربری ضربه بزنید تا اکانت شما از سروش حذف شود.

 

 

امیدواریم آموزش حذف اکانت پیام رسان سروش برای شما مفید واقع شده باشد. در صورتی که در رابطه با حذف اکانت برنامه‌ی سروش دارای سوال یا مشکلی هستید از بخش نظرات این پست برای ما یک دیدگاه ارسال کنید تا به آن پاسخ داده شود.

موفق و پیروز باشید.

آموزش مدیریت و اتصال دستگاه‌های بلوتوث به گوشی اندرویدی

رفع خطای متاسفانه تلگرام متوقف شده است در اندروید

آموزش ارسال پیام مخفی و دارای پوشش در تلگرام

آموزش فارسی کردن زبان مرورگر کروم در ویندوز و اندروید

سلام
پیامرسان سروش چطوری از گوشی آیفون میشه دیلیت اکانت کرد فقط گزینه logout داره

از گوشی آیفون چطور؟؟

با این روش فکر میکنید حذف شدید . به عنوان یک کاربر تو گوشی رفقایی که شمارتونو دارن هستیر و اونا میتونن شمارو تو سروش ببینن .

تنها راه حذف اکانت که در برنامه سروش وجود دارد همین است. که متاسفانه ….!

چرا دروغ میگی
همه می‌دونن سروش قابلیت حذف اکانت نداره رو حساب اینکه مدیرش گفته بود باید ۱۰ هزار کاربر به ما بدید تا انحصارش شکسته بشه الآنم حدود ۱۳۰۰۰ تا ممبر داره
با این کار اکانت اکانت فقط غیرفعال میشه و به راحتی قابل بازیابیه

درود
در ارسال نظر لطفا از توهین خودداری کنید.
در نظر قبلی هم عرض کردم!
تنها راه حذف اکانت سروش همین روش هستش که متاسفانه…!

سلام سروش من هنگ می کنه می زن بروز رسانی بروزم کردم باز باز نمی کنه شما می تونید کمک م کنید

سلام
یکبار برنامه پاک کنید و سپس آخرین نسخه برنامه را از سایت های معتبر تهیه و نصب کنید.

تمامی حقوق مطالب برای گویا تک محفوظ است و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

نقشه سایت / خوراک

چطوری دلیت اکانت کنم تو سروش
چطوری دلیت اکانت کنم تو سروش
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *