چطوری جلوی اشتهامو بگیرم

خواص دارویی و گیاهی

چطوری جلوی اشتهامو بگیرم
چطوری جلوی اشتهامو بگیرم

اگر می خواهید لاغر شوید باید جلوی پرخوری تان را بگیرید. در این مقاله با روش هایی ساده در مقابل پرخوری تان مقاومت کنید.

هنگامی که گرسنه می‌شویم غذا می‌خوریم، بدون توجه به اینکه ، چیزی که می‌خوریم کافی نیست .اگر شما همیشه پرخوری می کنید، در اینجا چند نکته است که به شما کمک می‌کند که احساس سیر شدن کنید و به پرخوری پایان دهید.

 

1 – بیشتر بخوریدبسیاری از مردم در طول روز چیزی نمی‌خورند و شب‌ها بسیار غذا می‌خورند اگر شما خیلی مشغله دارید اولویتی برای غذا خوردن قرار دهید، اگر سعی در کاهش وزن دارید، غذا خوردن را محدود نکنید، این اشتباه در حدی است که نتیجه معکوس می‌دهد، ناهار بخورید حتی اگر یک کاسه سوپ باشد،‌در محل کار خود تنقلات داشته باشید، استفاده از مقداری آجیل، انرژی شما را در بعد از ظهر افزایش می‌دهد.

 

چطوری جلوی اشتهامو بگیرم

2 – غذای کامل بخورید بدن ما،‌غذای کامل را به عنوان مواد غذایی واقعی تشخیص می‌دهد، غذای کامل سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به ما در احساس سیر بودن کمک می کند وقتی ما از غذاهای آماده استفاده می‌کنیم، این غذاها دارای مواد شیمیایی هستند در نتیجه بدن ما دچار مشکل شده و همچنان احساس گرسنگی می‌کند چرا که به دنبال مواد مغذی است.

 

3 – چربی های سالم بخورید چربی‌های سالم شامل آووکادو، روغن زیتون، کره بادام زمینی، روغن نارگیل،‌ماهی آزاد، آجیل و دانه‌های روغنی هستند که برای سیری مفید هستند، حتی برخی مواد لبنی مانند ماست پرچرب، پنیر بز برای استفاده در رژیم‌ غذایی روزانه خوب است. روغن زیتون در سالاد به جذب بیشتر مواد مغذی موجود در سبزیجات کمک می‌کند دکتر Lipmanهمیشه می‌گوید: چربی شما را چاق نمی‌کند شکر باعث اضافه وزن می‌شود.

 

4 – استفاده از فیبر بشقاب خود را پر از سبزیجات کنید و از سایر مواد غذایی- پروتئین حبوبات، چربی- به عنوان چاشنی استفاده کنید. مقدار زیادی سبزیجات سرشار از فیبر بخورید که در اینصورت احساس سیر بودن بیشتری می‌کنید.

 

5 – استفاده از طعم تلخجوانه چشایی خود را با مزه تلخ تغییر دهید اغلب از این طریق میل به مصرف شیرینی کاهش می‌یابد کلم ترش ( sauer kreat ) و کیمچی (kimchi) روش خوبی برای استفاده از مزه تلخ هستند.

 

6 – آب نوشیدن آب بیشتر شما را پر انرژی‌تر می‌کند، بنابراین شما سریعا به غذا نیاز پیدا نمی‌کنید. توصیه شده هر روز به اندازه نیمی از وزن بدن خود بر حسب اونس، آب بنوشید، اگر شما 140 پوند وزن دارید، شما بید 70 اونس آب بنوشید.

 

7 – محرک های غذایی خود را بشناسیدهمه ما غذاهایی را می شناسیم که باعث پرخوری ما می‌شوند و می‌تواند شامل یک شیشه کره بادام زمینی، آجیل شور یا حتی غلات باشد، اغلب این غذا دارای مزه هم شود و هم شیرین هستند بهتر است مواد غذایی که باعث پرخوری مان می‌شوند شناسایی کنیم و آنها را در خانه نگهداری نکنیم.

 

8 – خوردن (باهدف) در معرض دید دیگران این یک دستورالعمل از ceneen roth متخصص تغذیه و رژیم لاغری است. این یک یادآوری است که غذا خوردن زمانی که تنها هستیم، متفاوت است با وقتی در جمع هستیم اگر شما تمرین کنید در معرض دید دیگران بخورید، ممکن است انتخاب بهتری برای غذا خوردن داشته باشید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : yjc.ir

 

 

 

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.


۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴


توسط استاد مد و لباس

حتما تعجب می‌کنید اگر بشنوید با خوردن میان‌وعده‌ای مانند موز و کره بادام‌زمینی یا گوشت بوقلمون وزن‌تان کاهش پیدا می‌کند. به این دلیل که شاید در تصورتان این خوراکی‌ها همگی پرکالری باشد اما حقیقت دارد. خوردن و مهم‌تر از آن درست و به‌موقع خوردن یکی از راهکارهای کاهش وزن است. درواقع همیشه کم خوردن یا نخوردن و ریاضت کشیدن راهکار کنترل وزن نیست. به این دلیل که پس از مدت کوتاهی سلول‌های بدن دچار گرسنگی سلولی شده و همه ریاضت‌های شما با خوردن مجدد و حتی بیشتر از قبل به باد می‌رود. حال چجوری جلوی اشتهام رو بگیرم؟

درواقع همیشه نخوردن عامل کاهش وزن نیست؛ آنچه باعث تعادل وزن می‌شود، درست خوردن و چگونه خوردن غذا و به‌ویژه میان‌وعده‌هاست. البته یادتان باشد که با انتخاب این میان‌وعده‌ها باید کالری آنها را محاسبه و به کالری کل مورد نیاز روزانه اضافه کنید تا با دریافت کالری اضافی دچار اضافه وزن نشوید. پس با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چجوری جلوی اشتهایتان را بگیرید.

چطوری جلوی اشتهامو بگیرم

 

 

ماست با طعم عسل

این دو خوراکی به ظاهر هیچ ارتباطی به کاهش وزن ندارند که هیچ، اصلا به نظر می‌رسد خوردن خوراکی مثل عسل به دلیل شیرینی که دارد باعث اضافه وزن هم می‌شود. حالا ببینیم چرا؟ ماست حاوی «کلسیم» است. این ویژگی در همه انواع ماست‌ها وجود دارد. کلسیم یکی از عناصری است که برای چربی‌سوزی بدن ضروری است به همین خاطر افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند لبنیات مصرف کنند باید به طریقی کمبود کلسیم را جبران کنند بنابراین با خوردن ماست که البته از انواع پرچرب نیست، متابولیسم بدن کنترل می‌شود. از سوی دیگر عسل حاوی گلوکز طبیعی است. یکی از دلایل ریزه‌خواری کاهش میزان قندخون است. دلیل آن نیز نخوردن غذا بین وعده صبحانه تا ناهار است اما خوردن خوراکی مانند عسل به‌ویژه همراه با ماست به طور همزمان باعث سوختن چربی اضافی و از طرفی کنترل میزان قند خون و اشتها می‌شود. به این ترتیب با خوردن یک فنجان ماست ساده و عسل به‌عنوان میان‌وعده، می‌توانید معده را تا ظهر کاملا سیر نگه داشته و ریزه‌خواری نکنید. اگر عسل را با موم مصرف کنید بهتر است.

انگور با چاشنی گردو

ویژگی انگور کمی شبیه عسل است با این تفاوت که انگور فیبر هم دارد بنابراین علاوه بر کنترل میزان قند خون و کمک به کاهش میزان مصرف موادغذایی غیرضروری، فیبر موجود در این میوه نیز باعث پر شدن حجم معده شده و مانع از پرخوری می‌شود. اما در کنار این میوه خوراکی دیگری هم وجود دارد. همراه شدن گردو با انگور دو ویژگی دارد؛ اول اینکه گردو حاوی اسید چرب امگا 3 است. این اسید چرب ضمن تامین چربی مفید موردنیاز بدن، باعث ایجاد احساس سیری می‌شود. شاید این مسئله را تجربه کرده باشید که با خوردن یک یا دو عدد گردو احساس سیری می‌کنید. این مسئله هم به دلیل چربی موجود در آن و هم به دلیل فیبر گردو است.

غلات با طعم سیری

اگر اهل خوردن کورن فلکس و شیر در وعده صبحانه باشید حتما آن روز تا نزدیک ظهر سیر خواهید بود. دلیلش را می‌دانید؟ علت این حالت ناشی از سه عامل است؛ اول اینکه غلات حاوی فیبر هستند بنابراین با خوردن آنها حجم معده پر شده و اشتها اصطلاحا کور می‌شود. دوم اینکه مصرف مایعات، باعث احساس سیری می‌شود که شیر هم جزء مایعات است. سوم اینکه شیر علاوه بر اینکه به دلیل دوم، باعث سیری می‌شود، حاوی قند طبیعی است. لاکتوز یا قند طبیعی شیر باعث کنترل طولانی مدت قند خون شده و شما را تا ظهر سیر نگه می‌دارد. اکنون اگر این خوراکی را به‌عنوان میان‌وعده مصرف کنید، فکر می‌کنید تا چه مدت سیر خواهید بود؟ البته مصرف غلات پخته نیز همین اثر را دارد.

چیپس سلامت

یکی از خوراکی‌هایی که در فهرست سیاه قرار دارد، چیپس است. روغن موجود در این خوراکی عامل اصلی اضافه وزن است. اما چیپسی که از آن صحبت می‌کنیم، کاملا سالم است. به این دلیل که منظورمان چیپس میوه‌هاست. حتما این چیپس‌ها را در آجیل‌فروشی‌ها دیده‌اید. این خوراکی‌ها به دلیل ماندگاری بالا به مدت طولانی می‌توانند روی میز کار یا منزل‌تان باشند و هر وقت گرسنه شدید، چند برگ از آنها را بخورید و به این ترتیب سراغ خوراکی‌های نامناسب نروید. دلیل اصلی تاثیر این برگه‌ها در کاهش وزن، فیبر بالای آنهاست؛ به‌ویژه اینکه با ورود آنها به معده آب زیادی جذب کرده، متورم شده و باعث ایجاد احساس سیری می‌شوند. این برگه‌ها را به راحتی می‌توانید در منزل تهیه کنید. یکی از نمونه‌های آن «چیپس سیب» است که در بخش دستورهای غذایی این شماره روش تهیه آن توضیح داده شده است.

هوموس؛ غذای مدیترانه

مردم کشورهای ساکن کرانه مدیترانه غذای خاصی به نام «هوموس» یا با املای خاص آنها «حمص» دارند. البته این غذا در حال حاضر در کشور ما هم تهیه و مصرف شده و حتی به عنوان یکی از ساندویچ‌ها سر از بعضی کافی‌شاپ‌ها و سوپرمارکت‌ها هم درآورده است. می‌دانید مواد اولیه این خوراکی چیست؟ نخود. البته ارده، سیر کوبیده، لیمو، جعفری، گشنیز و فلفل قرمز و روغن زیتون هم جزء مواد اولیه تهیه این غذا هستند. اما اصل کار همان نخود است. این دانه حاوی بالاترین میزان فیبر بین حبوبات است. همراه شدن آن با ارده که طعم شیرین و خاصی دارد، احساس سیری را چند برابر می‌کند.

موز با طعم کره

نگران نباشید! منظور از کره، خوردن کره معمولی نیست. درباره کره بادام‌زمینی صحبت می‌کنیم. شاید در نگاه اول خوردن موز با کره بادام‌زمینی هم بدطعم باشد و هم کالری بالایی داشته باشد اما کمی صبر کنید. کافی است به‌عنوان میان‌وعده، یک عدد موز خنک را قاچ کرده و یک قاشق غذاخوری کره بادام‌زمینی به آن اضافه کنید. راه دیگری هم وجود دارد. یک عدد موز را همراه با یک قاشق کره بادام‌زمینی داخل مخلوط‌کن مخلوط کرده و پوره موز و بادام‌زمینی درست کنید. با خوردن این میان‌وعده تا شب سیر خواهید شد. به این دلیل که نخست موز حاوی فیبر است. دوم اینکه موز شیرین بوده و همین مسئله قندخون را تا مدت‌ها کنترل کرده و گرسنه نخواهید شد. سوم اینکه کره بادام‌زمینی نیز فیبر دارد. بنابراین با خوردن این میان‌وعده کاملا سیر خواهید شد و ریزه‌خواری نمی‌کنید.

ذرت بوداده

خوشحال شدید، درست است؟ این برای آنهایی که عاشق پاپ کورن هستند، خبر فوق‌العاده‌ای است! ذرت اگر بدون کره و با کمی روغن مایع و کمی ادویه طعم‌دار شده و به عنوان میان‌وعده مصرف شود، باعث اضافه‌وزن نخواهد شد. ذرت حاوی فیبر فراوانی است. این فیبر عامل اصلی ایجاد احساس سیری و جلوگیری از پرخوری است بنابراین هر زمان که احساس کردید به تنقلات نیاز دارید، می‌توانید سراغ پاپ کورن یا ذرت بو داده‌ای که در منزل تهیه می‌کنید، بروید و به اندازه یک فنجان از آن را با خیال راحت میل کنید.

لوبیای لاغری

اسم سویا و خواص آن را زیاد شنیده‌اید. این دانه ریز درست مانند فلفل ریز و پرخاصیت است. هر فنجان از این دانه حاوی 17 گرم فیبر است بنابراین با خوردن کمی از آن احساس سیری می‌کنید. سویا حاوی پروتئین گیاهی است بنابراین برای کاهش وزن انتخاب بسیار خوبی است. میزان کلسترول این دانه نیز صفر است. درنتیجه با خوردن آن چربی‌های اضافی بدن به خوبی آب شده و چیزی جایگزین آن هم نخواهد شد. مصرف روزانه یک سوم فنجان سویا کافی است. به این دلیل که کالری آن کمی بالاست.

بوقلمون؛ غذای سلامت

بله، درست است. برخلاف تصور شما، گوشت بوقلمون بسیار مفید است. هر 25 گرم از آن فقط 58 کیلوکالری انرژی دارد. میزان چربی کل آن در همین مقدار گوشت برابر با 2. 1 گرم است. مقدار سدیم آن در هر 25 گرم برابر با 29 میلی‌گرم است بنابراین علاوه براینکه گوشت شوری نیست، سدیم آن هم می‌تواند به عملکرد بهتر پمپ سدیم – پتاسیم قلب کمک کند. چند برگ گوشت بوقلمون بدون سس همراه با کمی آبلیمو و چند برگ کاهو و چند پرگوجه‌فرنگی تازه، میان‌وعده خوبی برای کنترل اشتهاست.

هرگز فراموش نکنید

آنهایی که دچار اضافه‌وزن هستند، می‌دانند درباره چه رفتاری صحبت می‌کنیم؛ رفتار خاص سر زدن به یخچال که ممکن است در هر بار بازدید از آن خوراکی نصیب‌تان شود یا نه؟! اما به هر حال این یکی از رفتارهای افرادی است که دچار اضافه‌وزن هستند. این حالت به‌ویژه اگر شخص عصبی هم باشد، تشدید می‌شود. این حالت روانی یک راه درمان دارد و آن جایگزین کردن فریزر با یخچال و خوردن چند پر از میوه‌های یخ زده داخل فریزر بعد از هر بار بازدید است! همان‌طور که می‌دانید میوه‌ها حاوی فیبر هستند. علاوه‌بر اینکه اغلب آنها از شیرینی طبیعی نیز برخوردار هستند بنابراین کمی همت کنید و هر روز صبح کمی از هر میوه را شسته و داخل فریزر بگذارید. بهترین انتخاب شما می‌تواند میوه‌هایی کوچک، شیرین و پر فیبری مانند زردآلو، انگور، موز، هلو و شلیل خرد شده باشد.

مطلب مرتبط: وزن خود را چطور کنترل کنم؟

محبوبترین مطالب

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_67”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
1
 × 
4
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مطالب مرتبط

با عضویت در خبرنامه چی بپوشم میتونید از آخرین اخبار ما و تخفیفات فروشگاه ها مطلع شوید

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

This site is protected by wp-copyrightpro.com

‘);
var sidebar_align = ‘left’;
var content_container_margin = parseInt(‘290px’);
var sidebar_width = parseInt(‘270px’);
//–>

;(function($) {
$(function() {
$(‘#vbflat-login’).bind(‘click’, function(e) {
e.preventDefault();
$(‘#popuplogin’).bPopup({
speed: 1400,
});
});
});
})(jQuery);

var theSummaries = new Array(“هیچ اثر شاهکاری تاکنون به دست افراد تنبل ساخته نشده است. تلاش کن.”,”آدم های بزرگ اراده میکنند، آدم های کوچک آرزو”,”هر وقت داشتی کم می آوردی و خواستی تمومش کنی کافیه یادت بیاد چرا شروع کردی.”,”رود راه خودش را از وسط سنگ پیدا میکند. نه بخاطر قدرتش، بلکه بخاطر تداومش. پس هیچوقت تسلیم نشو.”,”تنها کسی که شما را عقب می اندازد خودتان هستید. بهانه کافیست! وقت آن رسیده است که جور دیگری زندگی کنید.”); var theSiteLinks = new Array( “#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir” );


با سلام خدمت شما کاربرگرامی

چنانچه قبلا عضو انجمن شدید فیلد های زیر را پر کنید و در صورتی که میخواهید عضو شوید از آیکون سمت راست استفاده کنید

طرز تهیه سالاد بادمجان و کدو رژیمی در منزل

بند انداختن صورت بهتر است و یا شیو کردن ؟!

چطوری جلوی اشتهامو بگیرم

مدل های مانتوی مد سال 95

زیبا کردن موها و تقویت آنها با استفاده از مواد غذایی

آشنایی بیشتر با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

اخبار، اطلاعیه ها، قوانین و نظرسنجی های عمومی انجمن

در این قسمت قوانین، اطلاعیه ها و تازه های زیباتن قرار میگیرد.

اطلاعیــــــــــــــه : حذف…

15 تیر 1397, 13:23

کلیه آموزش های لازم جهت استفاده از بخش های مختلف زیباتن را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید


چطور دوباره روند کاهش وزنمو…

21 آذر 1397, 14:09

شما میتوانید پیشنهادات و انتقادات خود را در این بخش بصورت یک تاپیک مجزا مطرح فرمایید تا مدیران زیباتن به آن رسیدگی و پاسخ دهند

پیشنهادات و انتقادات

11 شهریور 1397, 18:27

رژیم لاغری

در این قسمت ضمن مشاهده و دانلود جدول کالری مواد غذایی مختلف و جدول میزان کالری مصرفی در فعالیت ها، با انواع مفاهیم و محاسبات مورد نیاز در یک رژیم غذایی آشنا می شوید.

جدول میزان کالری مواد غذایی…

14 مهر 1397, 15:00

در این قسمت می توانید با انواع روش های رژیم کاهش وزن در دنیا و همچنین برنامه های آماده ی رژیم آشنا شده و سوالات خود را بپرسید.

رژیم پاکسازی: آش با آبغوره و…

21 آذر 1397, 20:52

در زیباتن مسابقات رژیمی هفتگی و مناسبتی بین اعضا برگزار می گردد. در این قسمت امور مربوط به اعلام وزن ها، امتیازات اعضا و مدیریت مسابقات قرار میگیرند.

مسابقه کاهش وزن
تلاش ؛زمان (19 الی 25 آبان…

09 آذر 1397, 12:27

گروه بندی، گپ و گفتگوی اعضای گروه ها و سایر امور مربوط به گروه ها

چالش دو ماهه ی پاییزی (…

25 آذر 1397, 23:32

بحث در مورد قرص ها و مکمل های دارویی که متخصصان تغذیه پیشنهاد میکنند در طی دوره ی رژیم مصرف شوند(مکمل های دارویی با قرص های لاغری غیر مجاز متفاوتند! همچنین به اطلاع میرساند تبلیغ یا خرید و فروش هر نوع مکمل رژیمی یا قرص لاغری بدون مجوز وزارت بهداشت در زیباتن ممنوع است.)

کسی از قرص natural max…

11 مهر 1397, 13:05

در این قسمت نکات و مقالات مختلفی در مورد کاهش وزن قرار گرفته و به بحث گذاشته می شود. همچنین نرم افزارها و سایر فایل های دانلودی ارائه می گردد

نکاتی درباره لاغری اصولی از…

28 مهر 1397, 18:55

چطوری جلوی اشتهامو بگیرم

محل آن دسته از سوالات شما که با سایر تاپیک ها مرتبط نیست


تعریق صورت

09 آذر 1397, 17:19


ساق پا

09 آذر 1397, 19:19

در گذشته ی زیباتن این بخش حاوی دفترچه های رژیمی اعضا بود. اما دفترچه ها جای خود را به وبلاگ زیباتنی دادند و بنابراین این بخش صرفا جهت مشاهده باز بوده و پس از آن کاربران روزنوشت های رژیمی خود را در وبلاگ های زیباتنی درج می نمایند. وبلاگ های زیباتنی را در حالت نمایش سایت با موبایل در انتهای صفحه و در حالت نمایش سایت با لپ تاپ و کامپیوتر خانگی در سمت چپ صفحه خواهید دید.


دختر 56کیلویی | ساعده

14 تیر 1397, 07:07

رژیم چاقی

نکات و مقالات موثر در افزایش وزن

چطور با 3 قاشق سرکه سیب 4…

24 تیر 1397, 19:06

در این قسمت می توانید با انواع روش های رژیم افزایش وزن در دنیا و همچنین برنامه های آماده ی رژیم آشنا شده و سوالات خود را بپرسید.

را های چاق شدن

24 آبان 1397, 18:49

تاپیک افزایش وزن من

12 شهریور 1397, 13:30

در این انجمن خواهید دید کاهش وزن غیر ممکن نیست…

این بخش مختص افراد موفق زیباتن است

وِیــــــژه
مصاحبه با یه زیباتنی موفق در…

30 بهمن 1396, 03:15

در این قسمت برای دوستانی که گروه وزنی آن ها تغییر میکند جشن میگیریم!


جشن خداحافظی از گروه قرمز…

03 شهریور 1397, 11:51

انجا مکانیست برای برگذاری جشن های مختلف انجمن، بخصوص جشن رسیدن به وزن هدف

لطفا افراد موفق زیباتن را…

14 مرداد 1397, 09:53

در این قسمت تصاویر، مقالات و سایر مطالب انگیزه بخش قرار می گیرد.

معرفی یک سایت برای شبیه سازی…

11 مرداد 1397, 00:41

حرکات ورزشی مختلف که در تناسب اندام موثرند

تجربه ی شما از حرکات ورزشی…

18 تیر 1397, 14:39

یوگای هوایی یا معلق

01 مهر 1395, 02:37

نکات کلیدی در مورد استفاده از…

08 بهمن 1396, 15:26

حرکات عالی برای تناسب اندام

10 تیر 1397, 12:41

ورزش جامپینگ فیت

22 تیر 1397, 17:38

حرکات ورزشی برای لاغر کردن بخش های مختلف بدن

عسل برای چاقی صورت

12 تیر 1397, 12:39

ورزش دسته جمعی حس خوب تندرستی

21 شهریور 1396, 15:38

زیبایی پوست و مو، آرایش و مدل لباس

مباحث مرتبط با زیبایی، سلامت و شادابی پوست و مو

آموزش رنگ کردن ابرو

29 آبان 1397, 02:10


بهترین روانپزشک تهران

23 مرداد 1397, 16:25

انواع روش های آرایش، مواد آرایشی و آشنایی با آرایشگاه ها

ارایش چشم…مو…و..

17 تیر 1397, 16:43

انواع مدل ها و برندهای لباس، کفش و…

زیورآلات خاص و شیک

26 آبان 1397, 20:05

طرز پخت انواع غذاهای رژیمی(عمدتا رژیم کاهش وزن)

در این قسمت با انواع غذاهای رژیمی و طرز پخت آن ها آشنا خواهید شد.

طرز تهيه پيتزاي رژيمي

14 آذر 1397, 20:43

در این قسمت با انواع سالادهای رژیمی و روش تهیه آن ها آشنا می شوید.

سالاد چربی سوز و لاغر کننده

26 دی 1396, 14:43

در این قسمت با انواع سس های رژِیمی و طرز تهیه آن ها آشنا خواهید شد.

سس مایونز

30 دی 1396, 17:15

در این قسمت با انواع خوراکی های رژیمی اعم از دسرها، نوشیدنی ها، تنقلات و غیره آشنا خواهید شد

۴ کیلو لاغری در یک هفته با…

18 مرداد 1397, 12:07

در این بخش نکات، مقالات و موضوعات مربوط به حوزه ی بهداشت و تغذیه ی عمومی مطرح می شود

رژیم غذایی در کم کاری…

24 تیر 1394, 21:01

کلیه ی بحث ها در رابطه با تغذیه(بجز موارد موثر در کاهش و افزایش وزن که در تاپیک مربوط به خود قرار میگیرند)


بدویین بیاین عادات های زندگی…

07 آذر 1397, 23:58


لطفا راهنمایی برای بیماری…

26 مهر 1397, 01:43

در این قسمت روش ها و مباحث مربوط به رژیم هایی که در درمان و جلوگیری از تشدید بیماری هایی همچون قند، چربی و غیره کاربرد دارند، قرار میگیرد

رفع كم خوني

12 اردیبهشت 1395, 14:13

تاثیر مصرف چای سبز در کاهش وزن

04 تیر 1397, 17:44

با حضور دو روانشناس و مشاور

زیباترین عروس سال باشید

11 اردیبهشت 1397, 15:56

زنان ناآگاه، اتاق خواب های سرد

14 شهریور 1397, 11:41

در این قسمت در مورد سایر مسایل روانشناسی صحبت می شود. همچنین می توانید مشکلات روحی خود را جهت کسب راه حل مطرح نمایید.

66 نکته مثبت که باید به…

21 تیر 1396, 22:56

مفاهیم قانون جذب، مراقبه، کمال گرایی، فنگ شویی و…

نقاط حساس برای کاهش استرس

15 دی 1394, 13:41

تحصیل در مجارستان

22 آبان 1396, 16:37

عمو موسی مهمان سنگین وزن…

10 بهمن 1396, 16:27

مباحث هنری مختلف را فقط در بخش مرتبط با آن ذکر نمایید

ویژگی های جنس فرش ماشینی خوب…

20 آبان 1397, 15:03

درصد فوضولی خود را بسنجید

10 مهر 1397, 15:58

آشنايي با مرغ خانگي

24 بهمن 1395, 14:54

تمام کاربران زیباتن میتوانند کلیه اجناس خود اعم از نو و دست دوم را در این تالار برای فروش ارائه دهند. فروشگاه های این تالار در لیست آخرین ارسال ها نمایش داده نمیشوند.

سایت تولید محتوا,سفارش تولید…

26 آذر 1397, 00:17

این تالار مختص فروشندگانی است که با تیم تبلیغات زیباتن مذاکره نموده اند. فروشگاه های این تالار در لیست آخرین ارسال ها نمایش داده میشوند.

فروشگاه ال جی

20 اسفند 1396, 18:51

کاربرانی که در 24 ساعت گذشته از سایت دیدن کرده اند: 12 کاربر و هزاران مهمان

پیوستن saprenco عزیز را به دیگر کاربران تبریک میگوئیم .

آخرین مطلب وبلاگ, بازگشت دوباره توسط yasssmina63

سلام
من بعد از 5 سال دوباره برگشتم
با همون وزن
ولی ایندفعه هدفم فرق میکنه
میخام وزنمو بیارم پایین تا عید
که ایشالا از سال جدید برای بارداری اقدام کنم :899:

سلام دوستان ،منم تصمیم گرفتم به پیروی از سبک کاتینکا جونم اخر هر هفته میزان رضایتم از اون هفته رو بنویسم و پیشرفت هام رو همینجا یادداشت کنم
این هفته که هفته اولم باشه با رژیم پروتئین شروع کردم ولی…

سلام دوستان خوبم
چطورین عشقا:6:
امیدوارم همیشه سالم و پر انرژی باشید.

امروز ظهر خونه خواهر شوهرم دعوت بودیم و من یک تجربه عالی پل مکنایی داشتم.
برنجم رو خواهر شوهرم کشید.بسیاااار زیاد. خواهش…

سلام
یک هفته ی دیگه وارد چهارمین ماه رژیم میشم و خدارو شکر دیگه از استپ خارج شدم
این یک ماه آخر رو نمیشه گفت رژیم بودم،ولی خب پرخوری هم نکردم و تا جایی که در توانم بود برنج،نان،بستنی،شیرینی و هله…

سلاااااام بر رفقای جدید و قدیمی:3:

وقتی اومدم اینجا 87 کیلو بودم و قصد بارداری داشتم. تازه با روش پل مکنا آشنا شده بودم و میخواسم تا قبل از بارداری چند کیلویی کم کنم اما درست همون هفته های اول ک…

امروز که رو وزنه رفتم از 99 رسیدم به 98.6 در عرض 2 روز .امشب مهمون داریم اما من تصمیم گرفتم نه لب به شیرینی بزنم چون این دو روز خیلی خوردم و شامم هم سبک و به همراه سالاد زیاد بخورم امروز حتما ورزشمم…

1.شیر و ماست و پنیرحتما کم چرب خرید بشه
2.برنج تا جای ممکن قهوه ای خورده شه و 2 الی 3 بار در هفته غذا با برنج باشه اونم در وعده ناهار
3.به جای شکر سفید از شکر قهو ه ای یا عسل استفاده شه و به جای…

راستی دوستان برای تعریق زیاد صورت چی پیشنهاد میدین؟من اونموقعم که لاغر شده بودم وقتی استرس داشتم یا تو جمعی بودم صورتم ناخوداگاه خیلی عرق میکنه درست مثل الان:4chsmu1:یعنی مشکل فهمیدم اضافه وزنم نیست…

سلام سلام من میرم سره اصل مطلب بنده قدم 179 هست وزنم در حال حاضر 99 اول 102 بودم یه بار تجربه 30 کیلو لاغری و فقط فقط با سالم خوری و ورزش کم داشتم در مدت 3 الی 4 ماه اما متاسفانه برگشت حالا هم چون…

سلام
عاغا یه هفته گذروندیم در حد غنی سازی
حتی میتونم با اطمینان بگم اگ واقعا غنی سازی بود کمتر از این وقت میگرفت از من
شرایط جدیدا کمی پیچیده شده
کار های زیادی هست برای انجام دادن و با وجود…

چه بگویم نگفته هم پیداست:17:

غم این وزن مگر یکی و دوتاست:184:

به همم ریخته ست استاپی:97:

به همم ریخته ست مدتهاست:146fs495919:

یا برگرد یا وزنم را برگردان:tantrumsmiley:

سلاملکم
بنده الان یک ماهه که بین رژیمای مختلف در گردشم و هر گونه تلاشم برای کاهش وزن ناموفق بوده.
فقط خوبیش اینه که وزنم حسابی تثبیت شده.
بعد نه هفته رژیم قلق بدنم دستمه،هر رژیم با بیس پروتئین خوب…

سایت زیبــاتـن با عنوان نخستین و بزرگترین انجمن “رایگان” تناسب اندام و زیبایی در ایران با هدف تعامل، تشویق و هدایت کاربران به سمت تناسب اندام از طریق ورزش، رژیم های کاهش و افزایش وزن و نیز سلامت پوست و زیبایی فعالیت می نماید. مطالب و بحث های این انجمن تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و ارائه برنامه غذایی دانست. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “قوانین فعالیت در زیباتن” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید.


شروع موضوع توسط paranoid_android ‏9/2/07 در انجمن پزشک خانواده

نام های کاربری را با استفاده از کاما (،) از هم جدا کنید.

چطوری جلوی اشتهامو بگیرم
چطوری جلوی اشتهامو بگیرم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *