چطوری با سایفون برم سروش

خواص دارویی و گیاهی

چطوری با سایفون برم سروش
چطوری با سایفون برم سروش

شما باید ابتدا تایید کنید که نسخه سایفون شما معتبر است.

از طریق کلاینت ایمیل اندروید یا مرورگر خود بر روی لینک APK سایفون کلیک کنید تا مراحل نصب آغاز شود. (اگر پیام اخطاری دریافت کردید، ممکن است مجبور شوید ساید لودینگ را فعال کنید.)

هنگامیکه شما برنامه سایفون۳ را راه اندازی می‌کنید، بصورت اتوماتیک شروع به وصل شدن به شبکه سایفون می‌کند.

سایفون در حالت وی پی ان یا تونل تمام گوشی در حال اجراست. تمام اپلیکیشن‌ها از طریق سایفون تونل می‌شوند.
زبانه وضعیت انتخاب شده است
برای اجرای سایفون در حالت تونل کردن کل دستگاه، باید از یک دستگاه روت شده و یا اندروید نسخه 4.0 به بعد استفاده شود. این امکان برای دستگاه های اندرویدی روت نشده با نسخه های قدیمی تر اندروید در دسترس نیست.
طوسی: connectingقرمزوصل نیست:آبیوصل است:
نشان دهنده نسخه سایفون درحال اجرای شما است


سیاهه فعالیت های سایفون

چطوری با سایفون برم سروش

مدت زمان اتصال
داده‌های فرستاده شده از طریق سایفون
داده های دریافت شده از طریق سایفون
داده‌های فشرده و ارسال شده از طریق سایفون
داده های دریافت شده‌ی فشرده از طریق سایفون

زمانیکه یک برنامه به شبکه متصل می‌شود، برنامه از پیش ساحته شده مرورگر سایفون را مستقر می‌کند. سایفون ٣ برای اندروید بطور اتوماتیک ترافیک روی مرورگر پیش فرض اندروید یا برنامه های دیگر را کانالیزه نمی‌کند. بصورت پیش فرض، فقط مرورگر سایفون از طریق شبکه سایفون ٣ کانالیزه می‌شود.

سایفون در حال اجراست
انتخاب بین زبانه‌های باز
بستن پنجره کنونی
این صفحه را به علاقمندی‌های خود اضافه کنید
باز کردن زبانه جدید

شما باید اول مطمئن شوید که نسخه سایفون برای ویندوز شما معتبر است.

روی برنامه کلاینت (یا بازدید کننده) کلیک و آنرا اجرا نمایید. هنگام اجرای برنامه،شما باید پیغام امنیتی که نشان دهد این برنامه محصول شرکت سایفون می باشد را مشاهده کنید.


سایفون ۳ بطور خودکار هنگام اجرای برنامه شروع به برقراری اتصال می کند. هنگام برقراری اتصال، ایکون در حال چرخش نمایش داده می شود. شما می توانید یکی از روش‌های تونل ارتباطی را دنبال کنید: وی پی ان، اس اس اچ پلاس یا اس اس اچ
VPN L2TP over IPSec
SSH
SSH plus obfuscation, a randomized layer on top of SSH to avoid protocol finger printing


ارتباط با سرور سایفون هنگامی برقرار می‌شود که آیکون سایفون سبز شود. در حالت وی پی ان، همه ترافیک شما بصورت اتوماتیک از طریق سایفون 3 تونل می شود.

در حالت SSH و SSH+، سایفون به طور خودکار تنظیمات پروکسی ویندوز را انجام می دهد، بنابراین ترافیک شبکه نرم افزارهایی که از این تنظیمات استفاده می کنند، از طریق سایفون تونل خواهد شد. این تنظیمات عموما توسط بیشتر مرورگرهای اصلی مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر این، در حالت SSH و SSH+، سایفون امکان تقسیم تونل را فراهم می کند. در این حالت، ترافیک بین المللی تونل شده و ترافیک درون کشوری تونل نمی شود. به منظور فعال کردن این امکان، گزینه “ترافیک داخلی را پراکسی نکن” را فعال کنید. زمانی که این امکان فعال باشد، دامنه های پراکسی نشده در بخش پیام ها گزارش می شوند.


وقتی پنجره برنامه را می‌بندید، سایفون بصورت خودکار بسته می‌شود.

دیدن نظرات

نسخه چاپی

مشکلاتی که در روزهای اخیر بر سر دسترسی به برخی از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ارتباطی در ایران پیش آمده بار دیگر پرسش‌هایی را در مورد عبور از فیلترینگ با ابرازی چون فیلترشکن سایفون برای کاربران ما ایجاد کرده است.

برای عبور از فیلاترینگ می‌توانید از سایفون می‌توانید در کامپیوترها و تلفن‌های همراه خود استفاده کنید.

اما دو پرسش اصلی برای استفاده از سایفون:

چطوری با سایفون برم سروش

۱. سایفون برای چه سیستم عامل‌هایی ارائه شده است؟

الف: کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها
در حال حاضر تیم طراحی سایفون، نسخه‌هایی از این فیلترشکن را برای کامپیوترهای ویندوزی ارائه کرده است. این نسخه از برنامه قابلیت نصب و اجرا در کامپیوترهایی را دارد که از ویندوز اکس پی، ویستا، ۷ و یا ۸ برخوردارند. سایفون هنوز اپلیکیشنی برای سیستم عامل مک ندارد.ب: تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها
سایفون همچنین در این مرحله اپلیکیشنی برای دستگاه‌های اندرویدی و آیفون‌ها دارد که از طریق پلی استور (بازار اپلیکیشن‌های گوگل)، یا اپ‌استور (بازار اپلیکیشن‌های اپل) قابل دریافت است.

۲. چطور می‌توانم فیلترشکن سایفون را دریافت کنم؟

برای دریافت نسخه جدید سایفون ۳، از دو طریق می‌توانید اقدام کنید:

الف: از طریق وب‌سایت سایفون
به صفحه فارسی این برنامه در وب‌سایت سایفون بروید و تازه‌ترین نسخه از این برنامه را روی کامپیوتر خود ذخیره و نصب کنید.ب: دریافت از طریق ایمیل
یک ایمیل خالی به آدرس farda@psiphon3.com ارسال کنید تا این نسخه از برنامه برای شما ارسال شود.

****دیگر منابع:
۱. راهنمای راه‌اندازی سایفون در کامپیوتر‌های شخصی
۲. راهنمای راه‌اندازی سایفون در اندروید و ویندوز
۳. سؤال‌های متداول در مورد کاربری سایفون
۴. توضیحات تازه در مورد به‌روزرسانی سایفون ۳

نمایش نظرات

© 2018 تمام حقوق این وب‌سایت، بر اساس مقررات کپی‌رایت، برای رادیو فردا محفوظ است.

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چطوری با سایفون برم سروش

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

اینترنت رایگان همراه اول با یورفریدومبا این روش میتونید از مسنجر ها .مرورگر ها و بازی های انلاین و دانلوود محدود و نا محدود استفاده کنیداموزش:ابتدا نرم افزار یور فریدوم رو دانلود و نصب کنید http://apk-dl.com/download/android/de…بعد از نصب برنامه رو باز کنید و برید به قسمت configureیوزر و پسوردتون رو تو قسمت account informationوارد کنید. اگر از قبل ثبت نام نکردید و حساب ندارید میتونید از لینک زیر ثبت نام کنید http://your-freedom.net/?referer=4100746بعد از انجام مراحل بالا به قسمت server connectionبرید و تنضیمات زیر رو انجام بدید مثل عکس زیر your free dom server192.168.193.134:38090connection modeHTTPPORT 80DNS208.67.222.222تیک گذینه های زیرش رو هم مثل عکس زیر تنظیم کنید بعد برگردید و برید به قسمت PROXY SETTINGSقسمت اول پروکسی زیر رو بزارید و پورتش رو هم 8095.213.153.90یکم برید پاین تر و در قسمت FTP PROXY SERVER هم همون پروکسی و پورت بالا رو بزارید کار تمومه برگردید و START CONNECTIONS رو بزنید تا وصل بشه و از نت رایگان لذت ببرید نکته کانکشن خوده گوشی صرفا قسمت پروکس و پورتش خالی باشه #(Hellboy)my facebook https://www.facebook.com/profile.php?…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

گپ؛ پیام رسانی مطابق با بروزترین فناوری‌های جهان

پیام رسان گپ؛ دنیایی از اطلاعات کاربردی، خدمات مفید، بازی و سرگرمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در پیام رسان گپ می‌توانید محتوا یا موضوع موردنظر خود را انتخاب کرده و لذت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات دلخواه را تجربه کنید. در بازی‌های آنلاین گپ با دوستان خود رقابت کنید و آن‌ها را به چالش بکشید.

پیام رسان گپ؛ با ارائه پلتفرم‌های مختلفی همچون اندروید، iOS و نسخه تحت وب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که همیشه و در هر لحظه پیام رسان گپ را در اختیار داشته باشید. در این پیام رسان می‌توانید به‌صورت دونفره و یا گروهی با دوستان خود چت کنید و از سرعت بالا، سهولت دسترسی و رابط کاربری جذاب گپ لذت ببرید.

پیام رسان گپ یک بستر مدرن ارتباطی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد تا بتوانند بر پایه گپ خدمات، محصولات و محتوای مورد نظر خودشان را به صورت ساده و تعاملی در اختیار مشترکین گپ قرار دهند. توسعه دهندگان می توانند این خدمات و محتوا را به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار دهند و یا کسب درآمد نمایند.

پیام‌رسان گپ دنیایی از امکانات کاربردی و خدمات حوزه بازی و سرگرمی در اختیار شما قرار می‌دهد. در پیام رسان گپ شما به راحتی می‌توانید فروشگاه مجازی خود را راه اندازی و شروع به فروش محصولات و خدمات خود کنید. نگران پرداخت هزینه نباشید چرا که کیف پول گپ همیشه در کنار شماست تا با آسودگی خاطر از درگاهی امن برای مدیریت مالی سرویس ها و فروشگاه‌های خود استفاده کنید.
چطوری با سایفون برم سروش

شما با استفاده از کیف پول گپ می‌توانید حساب خود را شارژ کنید و پرداخت‌های مختلفی را انجام دهید. خرید از فروشگاه‌ها، شرکت در جشنواره‌ها و مسابقات، استفاده از امکانات خاصی از بازی‌ها و صدها امکان دیگر همگی در کیف پول همراه شما قرار گرفته است.

درخواست پول در بستر گپ، شما می توانید با استفاده از این امکان در گپ صورتحساب ایجاد کنید و برای دوستان و خانواده بفرستید. از موارد مورد استفاده از این سرویس می توان به دریافت دانگ، یاداوری و دریافت قسط در قرض‌الحسنه های خانوادگی، پرداخت شارژ ساختمان. فعالیت‌های نیکوکارای و … اشاره کرد.

در پیام رسان گپ؛ حس و حال خود را با استفاده از استیکرهای جذابی که بصورت اختصاصی برای این پیام رسان طراحی شده‌اند با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در پیام رسان گپ؛ به راحتی می‌توانید پوسته‌ای جذاب و دلنشین به انتخاب خودتان را انتخاب و اعمال کنید. پیام رسان گپ پوسته‌های اختصاصی و جذابی تدارک دیده تا همه چیز در محیط این پیام رسان مطابق میل شما باشد.

در پیام رسان گپ؛ به راحتی می‌توانید از مدرن‌ترین روش‌های رمزنگاری برای درخواست رمز عبور هنگام ورود به پیام رسان گپ استفاده کنید و از عدم دسترسی دیگران به اطلاعات و مکاتبات خود مطمئن گردید.

با پیام‌رسان گپ می‌توانید لذت یک ارتباط سریع و مدرن را بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌ی خود تجربه نمایید. در هر شرایطی تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید به حساب کاربری خود در گپ متصل شوید؛ با دوستان خود در ارتباط باشید و از دنیای اطلاعات، خدمات و سرگرمی‌های گپ بهره‌مند شوید.

به سادگی می توانید پیام رسان گپ را روی تلفن همراه یا کامپیوتر خود تجربه نمایید. برای این کار می توانید پیام رسان گپ را از مارکت‌های معتبر ایرانی و بین المللی ( گوگل پلی استور – اپل اپ استور – کافه بازار ) دریافت نمایید. خوشحال می‌شویم با نظرات و پیشنهادات خود و اعطای امتیاز به پیام رسان گپ در مارکت‌ها، ما را در بهبود و توسعه گپ همراهی نمایید.

چطوری با سایفون برم سروش
چطوری با سایفون برم سروش
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *