چطوری باید از یوتیوب دانلود کرد

خواص دارویی و گیاهی

چطوری باید از یوتیوب دانلود کرد
چطوری باید از یوتیوب دانلود کرد

۱۲ دیدگاه

ارسال شده توسط: جمشید اللهویردی‌پور

05 دی 95 ساعت 19:44

شاید برای شما هم پیش آمده که در Youtube به ویدیو و یا فیلمی برخورد کردید که دوست داشتید آنرا ذخیره و به‌اصطلاح دانلود کنید. روش‌های زیادی برای دریافت ویدیوهای یوتیوب وجود دارد که بسیاری از این روش‌ها به دلیل کندی سرعت اینترنت و یا فیلتر بودن این میانبرها، سرعت دانلود بسیار کند شده و عملا دانلود فیلم از یوتیوب غیر ممکن می‌شود. در زیر شما را با 5 روش کابردی دریافت ویدیوهای یوتیوب آشنا می‌کنیم.

نرم افزار YouTube Video Downloader برای دانلود فیلم از یوتوب ساخته شده است که جز قدرتمندترین دانلودرها به‌حساب می‌آید. سایت ویدیویی یوتیوب یکی از معروف‌ترین و بزرگترین سایت‌های پخش کلیپ و فیلم می‌باشد که کاربران می‌توانند به صورت آنلاین به دیدن برنامه‌های مورد علاقه خود بپردازند. این سایت از طریق پلیر مخصوص خود برنامه‌ها را پخش می‌کند و اجازه دانلود فیلم‌ها و کلیپ‌ها را به طور مستقیم به کاربران خود نمی‌دهد. به‌همین دلیل برنامه‌های زیادی جهت دانلود مستقیم از یوتیوب ساخته شده که از معتبرترین آنها می‌توان به نرم‌افزار YTVD اشاره کردچطوری باید از یوتیوب دانلود کرد

این نرم‌افزار به راحتی به شما این امکان را می‌دهد که لینک مورد نظر خود از فیلم داخل سایت یوتوب را وارد کرده و به صورت خودکار نرم‌افزار شروع به دانلود آن می‌کند. در شکل زیر مراحل انجام کار نشان داده شده است. در مرحله‌ی اول  لینک ویدویو را از یوتیوب برداشته و در قسمت مشخص شده وارد کنید. بعد از اینکه لینک ویدیو را وارد کردید، کیفیت‌های ممکن از آن ویدیو در قسمت پایین نرم‌افزار نمایان خواهد شد. با انتخاب کیفیت مورد علاقه روی گزینه‌ Download کلیک کنید.

بعد از اینکه روی گزینه‌ی download کلیک کردید به قسمت convert مراجعه کرده تا روند دانلود ویدیوی خود را ببینید.

در این روش ابتدا مرورگر (تست شده بر روی Firefox و Chrome) را نصب کنید و سپس نرم افزار مدیریت دانلود IDM (سایت IDM) را نیز نصب کنید . با نصب IDM افزونه IDM CC بر روی مرورگر قرار می‌گیرد. از این پس در هر صفحه‌ای چه در یوتیوب و یا در هر سایت دیگری هر ویدیویی پخش شود، IDM دکمه‌ی Popup‌ی مثل شکل زیر با نام Download this video بالای آن ویدئو قرار می‌دهد و با کلیک بر آن لیست لینک‌های دانلود با کیفیت‌های مختلف قرار می‌گیرد.

یکی از بهترین وبسایت‌های دریافت ویدیوهای یوتیوب savefrom.net است که کیفیت‌های مختلف ویدیوها را برای دانلود در اختیارتان می‌گذارد. برای دریافت ویدیوهای یوتیوب در قسمت مشخص شده شکل زیر، لینک ویدیوی مورد نظر خود را وارد کنید. این سایت به صورت اتوماتیک ویدیوی شما را با فرمت و کیفیت‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

لینک ویدئویی را که مد نظرتان است از طریق گوگل پیدا کنید. مثلا اگر در گوگل سرچ کنید “best parkour 2016”، اولین لینکی که گوگل برای شما نمایش می‌دهد، یکی از فیلم‌های بارگذاری شده در یوتیوب است. این لینک را کپی کنید، یا اینکه اگر به یوتیوب دسترسی دارید می‌توانید لینک ویدیو را در جایی ذخیره کنید که در مرحله‌ی بعد به آن نیاز خواهید داشت.

در مرحله بعد سایت cloudfile رفته و لینکی را که در مرحله قبل کپی کرده بودید در قسمت نشان داده شده paste کنید.

سپس فرمت دلخواه خود را انتخاب کنید و به آسانی دانلود کنید. کافیست روی گزینه‌ی Download MP4 Video کلیک کنید. دانلود شما به صورت خودکار، بعد از convert شدن توسط سایت انجام خواهد شد.

ربات‌های تلگرام این امکان را به وجود می‌آورند که هم در بین تمامی ویدیوهای یوتیوب جستجو کرد، و هم لینک دانلود را به صورت فایل در خود تلگرام و یا به صورت لینک، دریافت کرد. در مرحله نخست با وارد کردن آدرس “https://telegram.me/utubebot” در بالای نوار مرورگر خود و یا اینکه با ارسال دستور “@utubebot” به یکی از دوستان یا گروه‌های تلگرام و کلیک روی آن، صفحه مربوطه ظاهر می‌شود. اکنون دکمه ی Start را انتخاب کنید تا ربات راه‌اندازی شود.

ابتدا زبان فارسی را به عنوان زبان ربات انتخاب کنید.

اکنون لینک ویدیوی مورد نظر خود در یوتیوب را برای ربات ارسال نمایید. اگر از لینک اطلاع ندارید، می‌توانید از طریق ربات درون برنامه‌ای vid@ به جستجوی ویدیوهای یوتیوب بپردازید و مستقیما آنها را وارد کنید.

در مرحله‌ی بعد از شما سوال می‌شود که آیا مایلید ویدیو را به همان صورت ویدیو دریافت کنید یا تنها به صوت آن نیز نیاز دارید. این گزینه زمانی که مایلید مثلا موزیک یک موزیک ویدیو را دانلود کنید کاربردی خواهد بود.

در مرحله  بعد فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. طبیعتا هر چه کیفیت بالاتر باشد حجم بالاتر خواهد بود.

سپس از شما سوال می‌شود که مایلید ویدیو را به چه صورت دریافت کنید؟ در قالب فایل در داخل محیط تلگرام برایتان ارسال شود یا مایلید لینک دانلود آن را دریافت کنید؟ برای ویدیوهای بالای ۵۰ مگابایت تنها امکان دانلود از لینک وجود دارد. در پایان کمی صبر کنید تا ویدیوی خود را در قالب یک فایل یا یک لینک دانلود دریافت کنید. اکنون می‌توانید به راحتی دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

برچسب ها : youtube آموزش دانلود فیلم از یوتیوب دانلود فیلم از youtube دانلود فیلم از یوتیوب دانلود ویدیو از یوتیوب نرم افزار دانلود از یوتیوب یوتیوب

امتیاز

سلام این ایدی ربات تلگرام اصلا کار نمیکنه

عالی بود دمتون گرم

عالی بود.من از ربات استفاده کردم.بلافاصله هم‌انجام شد.
خدا خیرتون بده.راحتم کردین

عالی بود دمت گرم

چطوری باید از یوتیوب دانلود کرد

سلام دوستان من چند وقت پیش میخاستم از یوتویوب فیلم دان کنم ولی بلد نبودم چجور لینکشو بیابم ولی ی روش فوق العاده راحت یافتم که کمکتون کنه
فقط کافیه رکمه share رو بالای فیلم بزنیم ولی برای خودتون توی تلگرام بفریتید اونوقت لینکش قشنگ براتون معلوم میشه و بعد میتونید اونو کپی و داخل ربات ذکر شده پیست کنید تا فیلمو براتون بیاره این راحت ترین روشه ممکنه

سلام. من با هیچ کدوم از این روشها نتونستم فایلی از یوتیوب دانلود کنم…همه شون خطا میدن…علت چیه؟!😐

با درود،
بابا جون،اینهمه دنگ و فنگ نمی‌خواد،برنامه ی
Vidmate رو نصب کنید و چیزی رو دوست داشتید،از یوتیوب بگیر تا انواع و اقسام فیلم را بصورت کاملا رایگان دانلود کنید،
فقط باید یک ،وی پی ان،نصب کنید.
با تمامی فرمتها و حجمها و کیفیت‌ها،میتونید دانلود کنید.

ممنون از راهنمایی شما

عالیه بسیار متشکرم (:

ایول ایول خوب بود ممنون

سلام خیلی مطلب مفیدی بود ممنون
فقط یه چیز
با اضافه کردن دوتا s قبل کلمه یوتیوب راحت با همون لینک میره تو سیو فرام

اقا دس خوش داری مرسی

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

نام *

ایمیل *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “5173dab4583c9ceb04979e156ec66d7d” );document.getElementById(“c5680d3336”).setAttribute( “id”, “comment” );

خرید هاست و دامنه از میزبان فا

طراحی سایت اینترنتی

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

چطوری باید از یوتیوب دانلود کرد

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

این‌روزها تلگرام بین کاربران ایرانی مورد توجه بسیار قرار گرفته است. آیا می‌دانید که می‌شود ویدئوهای یوتیوب را از طریق تلگرام دانلود کرد؟ کافی است ۶۰ ثانیه وقت بگذارید تا از چگونگی آن مطلع شوید.

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

چطوری باید از یوتیوب دانلود کرد

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

، اپلیکیشن “HD Video Downloader” مناسب برای دانلود ویدیو‌های یوتیوب و سایر ویدیو‌های موجود در وب‌سایت‌های دیگر است. شما با این اپلیکیشن امکان کلیه دانلود‌های موجود در سایت‌ها که قابلیت‌ دانلود را داشته باشند دارید. البته که این اپلیکیشن به جز دانلود ویدیو‌ها امکانات دیگری هم چون امکان دانلود فایل صوتی ویدیوی انتخابی، امکان دانلود و ذخیره ویدیو‌ به فرمت‌های مختلف (پشتیبانی از فرمت‌های مختلف) را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دیدن مطالب بیشتر به وب‌سایت تواناتک بروید: وب سایت آموزشکده توانا:http://tavaana.org/faوب سایت توانا تک:http://tech.tavaana.orgفیس بوک آموزشکده توانا:https://www.facebook.com/tavaanaفیس بوک توانا تک:https://www.facebook.com/TavaanaTechتواناتک در تلگرام:https://telegram.me/tavaanatech

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

Tubemate نام یکی دیگر از برنامه های دانلود از یوتیوب است که شما را قادر میسازد هر یک از ویدیو هایی که میخواهید و در یوتیوب تماشا میکنید را در لحظه دانلود نمایید . این برنامه یکی از پر طرفدار ترین دانلودر های موجود در بین سایر نرم افزار است و رابط کاربری اسان و دانلود سریع آن موجب این امر شده است . به کمک این نرم افزار شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا ویدیو ها را سرچ , اشتراک و یا تماشا و دانلود کنید . بزرگترین مزیت این نرم افزار نسبت به سایر رقبا دانلود در پشت صفحه میباشد که بر خلاف سایر رقبا میتوانید در حین دانلود به سایر امور خود نیز رسیدگی کنید .

ویژگی های برنامه Tubemate :

پيشنياز :
اندرويد 4.0.3 يا بالاتر

تاريخ به روز رساني 30 فروردین 1397

چطوری باید از یوتیوب دانلود کرد


گزارش خرابي لینک کانال تلگرام راهنماي نصب

سلام.
خسته نباشید.
من ویدیو دانلود کردم ولی نمیدونم گجا ذخیره میشه.
ممنون.

من برنامه رو نصب کردم ولی نمیشه باهاش چیزی دانلود کرد من قبلا این برنامه رو داشتم البته رنگ آیکونش قرمز بود براحتی میشد از یوتیوب و اینستا کلیپ دانلود کرد

برنامه فیلتر شده و از ultrasurf استفاده کنید.

سلام من نمیتونم برنامه رو دانلود کنم چرااااا؟؟؟؟

منم نمی تونم خخخخخ

لینک ها سالمه

سلام ممنون از سازنده این برنامه واقعا برنامه عالییه من که ازش رازیم..

این برنامه فوق العادس ، از همه سایت های اجتماعی میشه داتلود کرد به راحتی ، قابلیت stop هم داره

برنامه برای دانلود از یوتیوب میخواستم

به کانال تلگرام زیر بریدhttps://t.me/androidcloob_official

ممنون از برنامه های خوبتان

من نتونستم.این کارایی ک گفتیدم انجام دادم.کسی که بلده آیدی تلگرام بده من پیام بدم

عالیه

عالی

من برنامه رو دان کردم ولی نمیدونم چجوری باهاش کار کنم و فیلم از یوتوب دانلود کنم??? لطفا راهنمایی کنید

یوتیوب باز کن نام فیلم وارد کن سرچ که روی روی فلش که در نوار بالای صفحه رو به پایین کلیک کن

فوق‌العاده است، محشر این برنامه.. مرسی

سلام. چرا دانلود نمیشه?

والا منم مثل تو?

تلفنت مشکل داره

ایول من تازه چندین فیلم با یوتیوب دانلود کردم دمتون گرم با برنامه خوبتون ?????????????✌

ممنون

عالیییییییییییییییییییی دمتون گرم

ممنون خوب بود

خسته نباشین. دمتون گرم

خیلی برنامه عالی و مفیدی بود،سپاس و تشکر فراوان.

بسیار عالی. من برنامه را دانلود کردم و از یوتیوب یک ویدیو دانلود کردم که بعد از اتمام دانلود، روی گوشی ام ذخیره شد.

سلام خسته نباشید من نمیتونم بعضی از ویدیو ها رو دانلود کنم مثلا ویدیو های مارک دار چرا ؟ ایا راه حلی هم برای رفع این مشکل وجود داره ؟

سلام.من که نصب کردم رفتم تو یوتیوب چطوری دانلود نمیکنه میشه راهنمایی کنیپ

سلام
باید لینک کامل یوتیوب را قرار بدید اگر کار نکرد با فیل شک ن برید ببنید کار میکنه

خدا خیرت بده فقد همین قربون دستت

یوتیوب باز کن نام فیلم وارد کن سرچ که روی روی فلش که در نوار بالای صفحه رو به پایین کلیک کن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

چطوری باید از یوتیوب دانلود کرد

وبسایت

با عضویت در سایت همیشه و همه جا همراه سایت ما باشید


دریافت تولبار سایت

چطوری باید از یوتیوب دانلود کرد
چطوری باید از یوتیوب دانلود کرد
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *