چجوری مرد جذابی باشیم

خواص دارویی و گیاهی

چجوری مرد جذابی باشیم
چجوری مرد جذابی باشیم

اگر شما هم در شرایطی هستید که می خواهید دل فردی را به دست آورید، به مواردی که در اینجا برایتان آورده ایم دقت کنید. مواردی که خانم ها را بیش از هر چیز دیگری در دیدار اول جذب می کند.

حتما به اهمیت اولین دیدار اعتقاد دارید. اولین قرار ملاقات می تواند ادامه یافتن یا نیافتن یک رابطه را تعیین کند، بنابراین مهم است که نکاتی را در این رابطه بدانید. به راستی چه چیزی موجب جذابیت یک مرد در اولین دیدار می شود؟

بیشتر بدانید : جذاب ترین مرد سال 2018 انتخاب شد!

شکی نیست که چهره شما اولین چیزی است که نظر دیگران را به خود جلب می کند. اگر شما به چهره تان اهمیت دهید، بدین معنی است که برای خودتان ارزش قائل می شوید.اما آیا باید چهره ای هالیوودی داشته باشیم تا دیگران را به سمت خود جلب کنیم؟ خیر! تنها کافی است که زیباترین چهره خود را ارائه دهید. به عنوان مثال اگر فکر می کنید که با ته ریش جذاب تر می شود، ته ریش بگذارید یا اگر زدن ریش تان شما را مرتب تر و شاداب تر نشان می دهد، آنها را بزنید اما حواس تان باشد که صورت تان قرمز نشود یا جای تیغ روی صورت تان نماند. کرم های صورت نیز می تواند در این مواقع به شما کمک کند.

 

چجوری مرد جذابی باشیم

لبخند خود یک «خوشامدگویی» برای طرف مقابل تان محسوب می شود. در واقع شما با لبخندتان می توانید طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید. تماس چشمی، لبخندی بر لب و اعتماد به نفس بالا شما را جذاب تر خواهد ساخت. البته حواس تان به دندان هایتان باشد. بهتر است که قبل از قرار ملاقات از تمییزی آنها اطمینان حاصل کنید.عواملی که در اینجا برایتان آورده ایم، مهمترین عوامل سیاهی و پوسیدگی دندان اند. اگر می خواهید که در دراز مدت دندان هایی سفید و براق داشته باشید از خوردن و آشامیدن موارد زیر خودداری کنید: •    نوشیدن مقدار زیادی قهوه و چای(هر 3 تا 4 ماه یک بار به پزشک مراجعه کنید)•    سیگار کشیدن•    استفاده زیاد از فلوراید(فلوراید موجود در آب یا خمیردندان ها)•    بالا رفتن سن (لایه های رویی دندان ها به مرور زمان مینای خود را از دست می دهند و به رنگ زرد طبیعی خود باز می گردند. شاید بد نباشد که برای جلوگیری از این وضعیت، گاهی از سفید کننده های دندان استفاده کنید.)

 

مسلما اندام ورزیده و چهارشانه مردان، مورد پسند خانم هاست اما اگر در انتخاب لباس دقت نکنید، تمام زحمات تان نقش بر آب خواهد شد. به عنوان مثال اگر دوست دارید که از طریق اندام ورزشکاری تان جلب توجه کنید، لازم نیست که شلوار یا بلوزی تنگ به تن کنید. این تیپ نه تنها زیبا نیست بلکه خانم ها را نیز فراری می دهد. بنابراین همیشه لباسی به تن کنید که کاملا سایز تن تان باشد.

 

سعی کنید لباسی به تن کنید که نشان دهنده سبک زندگی، شخصیت و شرایط فعلی تان باشد. فرقی نمی کند که چه تیپی را می پسندید، اسپورت، کلاسیک یا رسمی، در هر صورت شما باید خود واقعی تان باشید. اگر به دنبال یک شریک زندگی بلند مدت برای خود می گردید، شیوه لباس پوشیدن خود را عاقلانه انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر تیپی اسپورت دارید، لزومی ندارد که در اولین قرار ملاقات تیپی کاملا کلاسیک بزنید. آیا می توانید در دیدارهای بعدی یا حتی برای همه عمر در مقابل شریک زندگی تان همان ظاهر را حفظ کنید؟ بنابراین بهتر است که متناسب با شخصیت و سبک زندگی تان، بهترین خود را ارائه دهید.

 

پوشیدن تنها یک پیراهن و شلوار شیک برای جلب توجه طرف مقابل تان کافی نیست. آنچه دیگران را متحیر می کند، جزییات است. پس جزییات را نیز از یاد نبرید: • مدل مو : به دنبال مدل مویی متناسب با فرم صورت تان باشید.• عینک : مدل عینک نیز باید متناسب با فرم صورت تان باشد.• ساعت : قبل از خرید ساعت، خوب در مورد آن تحقیق کنید.• کفش : کفش ها تاثیر زیادی بر ظاهر شما دارند، بنابراین کفش هایی با کیفیت بالا انتخاب کنید.

 

شاید در نگاه اول ظاهر شما بیشترین تاثیر را بر طرف مقابل بگذارد اما هر چه بیشتر پیش می رود، رفتار شماست که ادامه رابطه تان را تعیین می کند. لازم نیست که در این دیدار نقش بازی کنید، اما سعی کنید که خود واقعی تان را به بهترین شکل ممکن نشان دهید. بی شک، شما زیر ذره بین هستید و ممکن است که دیگر هیچوقت این فرصت خودنمایی را به دست نیاورید، بنابراین سعی کنید که رفتار و حرف هایتان کاملا سنجیده باشد.اگر رفتار شما با یک خانم در اولین برخورد درست نباشد، شانس خود را از دست داده اید و دیگر هیچوقت نمی توانید آن را جبران کنید. بنابراین گوشی همراه تان را از خود دور کنید، حواس تان را به جای اطراف، روی طرف مقابل تان متمرکز کنید و از شوخی های بی جا نیز بپرهیزید.

 

برای برطرف کردن بوی بد بدن، به سادگی می توان از دئودورانت استفاده کرد اما چرا پا را فراتر نمی گذارید تا عطر تن تان دیگران را مست کند؟ تحقیقات ثابت کرده که یکی از عواملی که بر انتخاب خانم ها تاثیر زیادی می گذارد، عطر تن آقایان است. بنابراین اگر می خواهید که جذابیت بیشتری برای اطرافیان تان به خصوص فردی که بدان علاقمندید بگذارید، به دنبال یک عطر خوشبو باشید. از آنجا که برخی عطرها ایجاد حساسیت و آلرژی می کنند، در انتخاب آنها نهایت دقت را به خرج دهید.

 

خانم ها به تک تک کلامتی که شما به زبان می آورید، دقت می کنند، بنابراین کلام تان از اهمیت زیادی برخوردار است. قدم اول این است که باید از به کار بردن کلمات زشت یا فحش، تحت هر شرایطی، خودداری کنید. قدم بعدی کتاب خواندن است. به دنبال کتابی باشید که موجب رشد و پیشرفت شما باشد. کتابی که با خواندن آن تاثیر مثبتی در زندگی تان ایجاد شود و حرفی برای طرف مقابل تان داشته باشید. و در نهایت لهجه و تن صدا و تک تک کلماتی که زبان می آورید، از اهمیت بالایی برخوردارند. به عنوان مثال اگر می خواهید چیزی را رد کنید، به جای «نه» بگویید «نه، متشکرم». طوری صحبت کنید که دیگران مشتاق شنیدن حرف های شما شوند. بالا و پایین کردن تن صدایتان، شاید شروع خوبی برای ساختن یک مرد سخنور باشد.

 

تاثیری که حرکات بدن بر دیگران می گذارند به مراتب بیشتر از کلمات است. بنابراین از حرکاتی که موجب راندن دیگران می شود، به شدت خودداری کنید. به عنوان مثال دست به سینه ایستادن به طور مداوم نشانه غرور است، پس به طرز ایستادن، حالت دست ها و چشم هایتان دقت کنید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده آل

 

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

توسط: پزشک آشنا | برچسب ها: جذاب, مرد, ویژگی هاي یک مرد جذاب از نظر زنان! | دیدگاه ها:
0 | آبان 4ام, 1393

مرد جذاب : مردی پیچیده، عاقل و دنیا دیده است. یعنی مردانی که جذاب، با تجربه بوده و دنیا دیده اند. چنین افرادی همیشه افرادی برجسته هستند، زنان را مجذوب خود می کنند و حسادت مردان متوسط را برمی انگیزند. می خواهید مانند آنها باشید؟ پس مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید.

یک مرد دنیا دیده و عاقل درباره خیلی چیزها اطلاعات دارد. بنابراین مطالعه کنید، با افراد جالب هم صحبت شوید و درباره موضوعات مختلف بحث کنید. روزنامه بخوانید تا همواره در جریان اتفاقات روز باشید. طولی نمی کشد که سایرین متوجه آن می شوند و با دقت به حرف های شما گوش می دهند به خصوص هنگامی که دانش وسیع خود را نشان می دهید. بعلاوه توانایی درک زبان بدن نیز بسیار مفید است به خصوص هنگامی که بحث بررسی اثر جنس مخالف روی شما مطرح است. درباره هنر و فلسفه از خود علاقه نشان دهید و به اندازه کافی در آن باره بدانید.

مرد جذاب از نظر زنان؛ مرد مستقل است

چجوری مرد جذابی باشیم

مستقل باشید.

اتومبیل خود را خود برانید و روی پای خود بایستید. از لحاظ مالی دارای ثبات بوده و مکانی را متعلق به خود داشته باشید.

(چه قبل از دانشگاه و چه بعد از دانشگاه). دنیا را ببینید، چیزها را تجربه کنید و با سایر فرهنگ ها آشنا شوید. این مرحله در زمینه جذابیت گامی مهم به حساب می آید. خود را در فرهنگ های خارجی غرق کنید و هنگامی که دنیا را مشاهده نمودید و کارهایتان را انجام دادید از سفر بازگردید. در ضمن باید بتوانید این عوامل را به طرق مختلف به مردم نشان دهید برای مثال به هنگام حضور در رستوران نوشیدنی ترکیبی سفارش دهید که طعم ناشناخته ای دارد.

مرد جذاب ؛ دارای تناسب اندام است

یک مرد جذاب و باهوش همیشه دارای تناسب اندام است. تناسب اندام نشان می دهد که فرد به سلامت خود و به خویشتن اهمیت می دهد. دنبال نمودن یک ورزش خاص در این زمینه کارساز است. سلامتی و تناسب اندام به فرد انرژی خاصی می دهد و در حضور مردان و زنان به جذبه فرد می افزاید.

یک ساز بنوازید.

این امر بسیار مفید است و امری دور از دسترس نمی باشد. نواختن پیانو در این زمینه بسیار خوب است. سبک های مختلف موسیقی را بیاموزید و آن را ابراز دارید. این امر فرد را به فردی جذاب تبدیل می کند

به شیوه های مختلفی می توان برجسته بود: پیروی از رفتارهای شایسته، جذاب بودن و معطر بودن. بعلاوه رقص نیز بلد باشید. و خیلی مهم است که بدون منظور خاصی با کسی دست بدهید. این مرحله یک احوالپرسی به سبک کلاسیک است که اگر اشتباه انجام شود اثر بدی خواهد داشت (دست دادن شل مساوی است با شخصیت وارفته). محکم جلوه کنید نه اینکه خشنونت تا عمق وجودتان فرو رود. بدانید چگونه با کسی که محکم دست می دهد مواجه شوید (کف دست رو به زیر باشد). یک مرحله مهم دیگر در این زمینه چگونگی سفارش در رستوران است. اساسا نکته مهم در اینجا این است که نوشیدنی سفارش داده شده باید متناسب با غذایی باشد که سفارش داده اید.

مرد جذاب شیک پوش است

البته لازم نیست مانند مدل ها باشید. ملزوماتی مانند اتو کشیدن پیراهن به شیوه ای درست، انتخاب درست کت و شلوار، شیوه صحیح گره زدن کراوات و استفاده از کفش های مناسب در این زمینه کارساز است. بعلاوه یک ساعت شیک و زیبا نیز داشته باشید. لازم نیست پول زیادی را صرف لباس و مد کنید اما از وسایل ارزان قیمت نیز استفاده نکنید.

چند زبان بدانید.

اگر چند زبان نمی دانید سعی کنید زبان دوم بیاموزید. این امر با سفر کردن در ارتباط است و برای اینکه فردی جذاب و با فرهنگ ظاهر شوید از اهمیت خاصی برخوردار است. آگاهی از زبان انگلیسی و اسپانیایی لازم است البته آگاهی از زبان های شرقی مانند عربی نیز خوب است.

در خصوص کارهای خود  برنامه ریزی کنید و هرگز تعهد و قولی ندهید که نتوانید از عهده آن برآیید. یک مرد جذاب احترام و تحسین را از مردم دریافت می کند.

پولدار بودن در این زمینه یاری می رساند به خصوص برای داشتن یک زندگی منظم.

امروزه به راحتی می توان بسیاری از مراحل ارائه شده در اینجا را دنبال نمود. به دلیل گسترش اینترنت در میان سایر تغییرات در جامعه چیزهایی مانند آموختن یک ساز موسیقی یا یک زبان جدید خیلی دور از در دسترس نیست.

فردی که در اینجا توصیف شد کسی است که باید برای رسیدن به او تلاش کنید. همچنین به شخصیت های جذاب دنیای سینما و موسیقی نیز نگاهی داشته باشید.

شغلی که انتخاب می کنید برای تبدیل شدن به یک مرد جذاب خیلی مهم است. اگر می توانید شغل خود را عوض کنید و اگر چیز بیشتری می خواهید پس به دنبال تغییر باشید. شغل هیجان انگیز که با مسافرت و ماجراجویی ترکیب شده است مانند کارآفرینی یا مدیریت یک مجموعه خیلی خوب است.

زنان اغلب مجذوب مردانی می شوند که سخت کار می کند تا خانواده خود را تامین کند حتی اگر رابطه با او نداشته باشند.

   

خلاصه مقالات جراحی بینی

جراحی بینی

عمل بینی با لیزر

جراحی ترمیمی بینی

بهترین جراح بینی

عمل پلاستیک بینی

عمل بینی گوشتی

ارسال درشهریور 7, 1397

ارسال درشهریور 3, 1397

ارسال درمرداد 24, 1397

جهت دریافت تازه های زیبایی و پزشکی نام و ایمیل خود را وارد نمایید.




چجوری مرد جذابی باشیم

هنر، خلاقیت و تکنولوژی را به کار گرفته ایم تا ارتباط نزدیک بین پزشک و مردم ایجاد نماییم.

 

09126433463

info@pezeshkashna.com

تهران – ستاری شمال – پیامبر مرکزی – گلزار ششم – پلاک 8 – طبقه سوم واحد 5

کلیه حقوق این سایت متعلق به رسانه اینترنتی پزشک آشنا بوده و استفاده از مطالب آن فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است.

چگونه محبوب خانمها باشیم ( در گوشی های روانشناس با آقایان )

خانم ها به نوع خاصی از مردها علاقه دارند، به همین دلیل از مردهایی که دارای یک سری خصوصیات خاص هستند به شدت پرهیز می کنند. این امر در دوران اولیه ارتباط از اهیمت ویژه ای برخوردار است درست زمانی که خانم ها در حال قضاوت خصوصیات اخلاقی آقایان هستند. در زیر خصوصیات ۸ تیپ از مردانی را که خانم ها سعی می کنند خودشان را از آنها دور نگه دارند آمده است. ما این اطلاعات را از طریق مصاحبه هایی که با جمع کثیری از خانم ها انجام داده ایم، بدست آورده ایم.

البته اگر یکی یا چند تا از خصوصیات زیر در شخصیت شما وجود داشت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که اغلب آنها باعث بر هم خوردن رابطه نخواهند شد. نظر ما این نیست که خصوصیات اخلاقی خود را به طور کلی تغییر دهید بلکه مراقب آن دسته از رفتاری که به مزاج خانم ها چندان خوشایند نیست باشید. خواندن مقاله را ادامه دهید تا متوجه شوید که خانم ها چه چیزهایی را دوست ندارند. از این طریق نوبت بعد که با همسر یا دوست دخترتان ملاقات داشتید راحت تر می توانید اثر گذار جلوه کنید.

چجوری مرد جذابی باشیم
چجوری مرد جذابی باشیم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *