چجوری عشوه بیام

خواص دارویی و گیاهی

چجوری عشوه بیام
چجوری عشوه بیام

ازدواج, زناشویی, سبک زندگی

۱۵ نظر
228,826 بازدید نسخه چاپی

بزرگ
کوچک

دنیای اطلاعات: دختر خانم هایی که تازه ازدواج کردن تمایل دارند شیوه های عشوه گری برای شوهر رو یاد بگیرن . مخصوصا دخترانی که تا زمان ازدواج ، خودشون رو پاک نگه داشتند و اصطلاحا آفتاب مهتاب ندیده هستند.

در این آموزش قصد داریم به ساده ترین شکل ممکن به شما خانم ها یاد بدیم که چطور به صورت حرفه ای برای شوهرتون عشوه گری کنید  .
برای شروع باید بدونید که نیازی به خرید هیچ وسیله ای نیست . خدا قبلا به صورت مادرزادی همه ی لوازم رو بهتون داده . یه سری لباس لازم دارید که به طور قطع با همین لباس هایی که دارید کارتون راه می افته.
قبلش باید عرض کنم که نمی خوایم موشک هوا کنیم . پس برای یاد گرفتن ناز و عشوه ، نیازی به هوش بالا نیست.

شما هر حالتی به غیر از حالت خبر دار ( نظامی ) بایستید جنبه ی ناز و عشوه پیدا می کنه ! اگه لباس تحریک کننده پوشیده باشید درجه ی عشوه گری بالا میره . اگه از دست ها کمک بگیرید به نقطه ی جوش نزدیک میشید . مثلا روی پای راست تکیه کنید . دست راست رو هم روی کمر ( محل کمربند ) بذارید . گردن رو کمی کج کنید . با گوشه ی چشم اون فلک زده ( شوهر ) رو نگاه کنید .. با دست دیگه با لب ها یا موها یا لباستون بازی کنید.
اگه محل بازی دست چپ ، مناطقی مثل سینه ها باشه یا دامن رو بالا بزنه یا پایین بکشه ، باید صدای انفجار شوهر رو بشنوید!

چجوری عشوه بیام

با شوهرتون رسمی و اداری صحبت نکنید . همیشه وقتی قصد عشوه گری دارید ، نوع حرف زدن تون باید کـــش دار باشه . حرف های عاشقانه ، درخواست ها ، خواهش ها و غیره رو باید کش دار بگید.
مثلا :
علــــــــــــــــی ! منو نیگــــــاه!
حالت بدن هم مهمه ! همیشه سر به سمت چپ یا راست باید خم باشه . اگه قصد تحریک جنسی ندارید ، ما موهاتون بازی کنید . اگه رابطه می خواید که در شماره یک عرض شد با دست چپ چه کار کنید.

این سبک معمولا زمانی استفاده میشه که هدف از ناز و عشوه تحریک جنسی و آمیزش باشه . این اتفاق معمولا باید ۲ بار در هفته رخ بده .
لباس تحریک کننده بپوشید . بعد برید جلوی شوهرتون . سعی کنید با موج دادن به بدن ، اون قسمت هایی از بدنتون که شوهرتون بیشتر با اونا تحریک میشه رو نمایش بدید .
بهتر اینه یه دفعه لخت نشید . بلکه باید چند دقیقه باید طول بکشه . در واقع باید عذابش بدید . چطوری ؟
فرض کنید شوهرتون مثلا از بالاتنه ی ! شما بیشتر تحریک میشه . میرید جلوش ، اول کمی نمایشش بدید . بعد نشون بدید که اون قسمت رو می خواید لخت کنید . کمی لباس رو پایین بکشید . به چشماش نگاه کنید . با اشاره بهش بگید که به بالاتنه ی ! شما نگاه کنه . حرکات موجی دورانی بدن باید ادامه داشته باشه . حالا کمی بیشتر پوشش اون قسمت رو پایین بکشید . دوباره اشاره و دوران رو ادامه بدید . این روند باید تا زمانی ادامه پیدا کنه که حدود ۸۰ درصد بالاتنه ی شما لخت شده باشه.
حالا موقع حال گیریه !!! پوشش رو کامل بکشید بالا !!!
دوباره شروع کنید . البته با دو برابر سرعت بیشتر . بازم تا حدود ۸۰ درصد پیش برید . کمی مکث کنید و بعد آروم آروم پوشش رو به طور کامل کنار بزنید . بذارید چند لحظه اون قسمت رو ببینه . دوباره غلافش کنید!
برید سراغ اندام بعدی …

اگه موهای بلندی دارید می تونید در حالت ۱ با قسمتی از اونا بازی کنید . اگه قصد آمیزش دارید می تونید بعد از برهنه کردن بالاتنه ، با موهاتون اون قسمت ها رو بپوشونید و حرکاتی شبیه حالت ۳ رو انجام بدید.

این نوع راه رفتن روشی هستش که در اون خانم ها سعی می کنن قدم ها رو روی یک خط بردارند.
این طوری – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
نه این طوری _–_–_–_–_–_–
خانم هایی که شوهرشون از طریق باسن تحریک میشن اگه زنانه راه برن ، فوق العاده برای شوهرشون تحریک کننده تر خواهد بود . اگه می خواید آتیش رو تند تر کنید وقتی قدم راست رو بر میدارید طبیعتا باسن به سمت راست متمایل میشه و بلعکس . حالا شمایی که می خواید تحریک کننده تر باشید موقع برداشتن هر قدم ، باسن رو به مقدار بیشتر به همون سمت ببرید.نکته ۱ : موقعی که باسن رو به سمت چپ رو راست می برید اگه کمی مکث کنید ، مثلا کمتر از ۱ ثانیه ، این فرصت رو به شوهرتون می دید که بهتر ببینه ! و بیشتر تحریک بشه.نکته ۲ : خانم هایی که باسن بزرگ دارند می تونن در هر قدم با باسن ضربه ای به چپ و راست بزنن تا با تکون خوردن باسن شوهرشون رو بیشتر تحریک کنن.

فرض کنید می خواید چند تا عکس تحریک کننده در حالت نشسته یا خوابیده از خودتون بگیرید و برای شوهرتون بفرستید . چه کارهایی می کنید ؟!
همون کارها رو موقعی که اون هست انجام بدید . فرض کنید شوهرتون نشسته و این دفعه می خواید در حالت نشسته و خوابیده براش عشوه گری کنید.
می تونید به همون سبک شماره ۳ عمل کنید.

روش های ناز و عشوه گری زیاد هستند . می توانید خودتان روش هایی رو ابداع کنید . چند توصیه ی کلی که در هر نوع عشوه گری کاربرد دارد :
۱ – چشمک زدن با دهان نیمه باز
۲ – حالت دادن به بدن
۳ – کج کردن سر
۴ – خمار کردن چشم ها
۵ – لبخند ملیح
۶ – دهان هرگز نباید بسته بمونه ( نیمه باز )
۷ – گاز گرفتن گوشه لب پایینی
۸ – تمامی حرکات باید آهسته باشه ( مثل صحنه های آهسته ورزشی )
۹ – آرایش کردن
۱۰ – ارسال بوسه از راه دور

۱ – همه ی آقایان مثل هم نیستند . شما با آزمایش و خطا یا پرسیدن از خود شوهر می توانید بفهمید که از چه کاری خوشش میاد و از چه کاری رو نباید انجام بدید.
۲ – با این آموزش و کمی تمرین ، شما در عشوه گری استاد میشید تا حدی که ممکنه شوهرتون به شما شک بکنه! اگه این اتفاق رو پیش بینی می کنید قبل از شروع بگید که یه آموزش عشوه گری پیدا کردم و دارم تمرین می کنم.

کلمات کلیدی: amoozeshe eshve va naz chegune naz konam آموزش عشوه گری آموزش عشوه گری برای شوهر ادا و عشوه دخترانه تازه ازدواج کرده چگونه ناز کنم؟ دلبری و ناز زنانه رابطه زن و شوهر روش ناز کردن عشوه عشوه و ناز زنانه چگونه است فنون عشوه گری مطالب کاملا زنونه ناز کردن برای همسر ناز کردن زنونه

خدددددداااااااخیرتتتتت بده فدات

ممنون عالی بود😙😙😙😙

سلام من ده ساله ازدواج کردم ولی واقعا خجالت می‌کشم عشوه و ناز داشته باشم نمیدونم چه کنم

خیلی حرفه ایی کاش همه مثل نویسنده باشن ههههه

من زنی پراز عشوه و نازم و هات ولی برعکس همسرم سرد و یخه به قول خودش یه سکسی ولی اون مث من داغ نیس همیشه اونو ارضا کردم و لذتش رو برده اما هیچ تلاشی برا من نمیکنه دارم ازش کم کم دور میشم ازش دارم خسته میشم دلم میخواد دیگه نباشه . راهنماییم کنید چه طوری باهاش برخورد کنم که اونم مث من گرم باشه .

تامیتونی زنجبیل ب خوردش بده….طبیعتش عوض نمیش اونجوری ک تو میخای…ولی تاحدی میتونه کمکت کن همین ازدواج های غلط امار طلاق هی میبره بالا…😭

من آگاهیم در این باره زیاد نیست
ولی اگه شما رفتارتون واقعا درسته و شوهرتون مقداری سرد باشن ، ب نظرم ب غذاشون توجه کنید که چه مواد غذایی مصرف کنند ک مِیلشون بیشتر بشه و کم کننده میل نباشه اون غذا
دیگه اینکه با مشاور خانواده صحبت کنید
سعی کردم راهنماییتون کنم

غذا های گرم بهش بده مثل فلفل قرمز و سیاه زنجبیل مخلوط شیر موز و پسته.خرما تخم مرغ کلا غذاهای طبع گرم زیاد بهش بده کم کم رو به راه میشه

خانم شوهر شما به احتمال زیاد اگر بی حوصله و گوشه گیر باشه مزاجش سرده برای درمان آن باید به یک متخصص مراجله کنین

توی مناطق جنوب از کنده درخت خرما مردها برای کمر و گرمای کمرشون استفاده میکنن…خیلی اثر گذاره …ماشین وانتی ها کنار جاده میفروشن…پیاز -شیر موز – بادمجون هم خوبه ..
اگر بیش از حد سرد طوری دیگه ارضا میشه ..قهر خانم ها هم به شدت موجب سردی عاطفی و جنسی اقایان میشه

طبیعت اشخاص را که نمی تونید عوض کنید
ولی می تونید قلق های اونها را پیدا کنید و مواد غذایی که به اونها کمک می کنه را براش تهیه کنید .
بستگی به گروه خون همسترن هم داره .

چجوری به عشقم بگم پریودم؟؟؟
احساس میکنم بگم بهتره که اگه یه وقت بداخلاق شدم ناراحت نشه اخه خیلی حساسه و منم نیاز دارم کسی درکم کنه

هروقت پریودی لاک قرمز بزن😂😂😂

خخخخ عالی بود

من خیلی دوس دارم همسر داشته باشم و این کاراشو ببینم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه


 

تالار همدردی نسبت به محتویات تبلیغات مسئولیتی ندارد.

مرکز مشاوره,  مشاوره,  روانشناس , مشاوره ازدواج ,  روانشناسی کودکان ,  تست روانشناسی

چجوری عشوه بیام

مرکز مشاوره,  مشاوره,  روانشناس , مشاوره ازدواج ,  روانشناسی کودکان ,  تست روانشناسی


مشاوره, 
ازدواج ,  مشاوره ازدواج ,  ازدواج , 
مشاوره خانواده

تشکرشده 118 در 39 پست

تشکرشده 5,965 در 1,568 پست

تشکرشده 5,965 در 1,568 پست

تشکرشده 1,389 در 345 پست

تشکرشده 4,466 در 859 پست

تشکرشده 268 در 90 پست

تشکرشده 8,597 در 1,498 پست

تشکرشده 440 در 135 پست

تشکرشده 355 در 115 پست

تشکرشده 75 در 28 پست

انتخاب سریع یک انجمن
 

کودک, 
برادر , 
خواهر, 
ازدواج , 
مرد , 
زن ,  روانشناس, تربیت کودک

 

 

مشاور خانواده , 
مرکز مشاوره ,  مهریه زن , 
مشاوره تحصیلی


شما زنان (به گونه ای هوس انگیز) و با ناز و کرشمه صحبت نگویید که بیمار دلان در شما طمع کنند و سخن شایسته بگویید.(سوره احزاب، آیه 32)



چند وقت پیش برای خرید روسری وارد مغازه شدم. روسری ها را نگاه کردم و از فروشنده که در حال گپ زدن با خانم ها با وضع های آن چنانی بود خواستم که یکی از آن روسری را بیاورد تا از نزدیک ببینم.

چجوری عشوه بیام

یه بار

دوبار

سه بار

چندین بار این درخواست را محترمانه و در عین حال محکم و بدون هیچ لطافتی بیان کردم اما فروشنده هیچ جوابی نداد.

در همین حین بود که یک خانم آن چنانی با ظاهری که حتی توصیف کردن آن هم برای آدمی سخت است وارد مغازه شد و با صدایی نازک و عشوه گرانه گفت:

آقا این روسری قیمتش چنده؟؟؟

صدای خانم چنان توجه فروشنده را به خود جلب کرد که گویی برق سه فاز او را گرفته و هنوز حرف خانم تمام نشده سریع گفت:

خانم بفرمایید تو. بفرمایید داخل از نزدیک بیارم ببینید. این روسری برازنده شما است. قابلی ندارد بفرمایید!!

و خانم هم که داشت از ذوق به حضرت عزراییل بله می گفت داخل شد و رفت که روسری را امتحان کند!

آنجا بود که به یاد این آیه قرآن کریم افتادم که می فرماید:

شما زنان (به گونه ای هوس انگیز) و با ناز و کرشمه صحبت نگویید که بیمار دلان در شما طمع کنند و سخن شایسته بگویید. (سوره احزاب آیه 32)

چرا بعضی از ما خانم ها این آیه قرآن را فراموش کرده ایم و آن موقع که اتفاق بدی برایمان می افتد آنجا زبانمان باز می شود که ای بابا! تو این مملکت امنیت نیست! بیا ببین چقدر زن ها و دختران در دام های فساد افتاده اند!!

چه زن ها و دخترانی که صبح از خانه خارج شده اند و اثر و نشانی از آنان پیدا نشده! و …

خوب دوست من! خانم محترم! این دام های آلوده را چه کسانی برای این مردان بیمار دل ایجاد کرده؟! غیر از این است که من و شمای نوعی با آن سر و وضع های آن چنانی آتش شهوت این مردان را روشن کرده ایم و روز به روز رنگ و دلبری های آن را بیشتر می کنیم؟!!


مگر قرآن به ما کد نداده است که حواسمان باشد اگر می خواهیم در دام طمع مردان بیماردل قرار نگیریم چگونه باید رفتار کنیم!!!


بله مردان خریدار عشوه و ناز و کرشمه ی زن ها هستند، راحت تر بگویم تشنه ی این عشوه ها هستند. چرا آنان را در کانون خانواده سیرابشان نکنیم؟!!

چرا کاری می کنیم که با همین عشوه ها و ناز و کرشمه ها کانون خانواده ها را از بین ببریم؟!!

مگر نه این است که قرآن کریم به خانم ها دستور می دهد: «در محاورات روزمره حالت عادی داشته و با ناز و كرشمه و طنازی صحبت نكنید و در كوچه و خیابان با بدن های نیمه عریان و لباس های بدن نما، ظاهر نشوید.» چند آیه بعد می فرماید: «با چادر و مقنعه اندام خود را بپوشانید.» (برداشت از آیه 32 و 33 سوره احزاب)

 

قرآن به ما نمی گوید سخن نگویید و سکوت اختیار کنید! نه این کلام حق نیست، کلام این است که حواسمان به نوع و لحن کلام هایمان و اینکه چه چیزی با چه کسی می گوییم باشد!!

ما باید به کیفیت سخن گفتنمان با نامحرم دقت کنیم! این را باید بفهمیم که زن مجاز نیست در مدرسه و دانشگاه، در كلاس و اداره با جنس مخالف با عشوه و ناز سخن بگوید! موقع خرید با فروشنده سر قیمت کمی بالا و پایین بگو بخند کند تا شاید فروشنده تخفیف بدهد!


ما حق نداریم با رقیق و نازک کردن صدایمان از مردان دلربایی کنیم، همان طور که دوست نداریم دیگران از همسران و پسران و پدران ما دلربایی کنند!!

اگر کمی قرآن را با توجه بخوانیم خواهیم دید که قرآن در بیانی زیبا، در عین احترام به استفاده زن از حق طبیعی خود در سخن گفتن و گفت‌ و گو با دیگران، آنان را از «خضوع در قول» نهی كرده و فرموده است: «فَلَا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَیَطْمَعَ الَّذِی فِی قَلْبِهِ مَرَضٌ وَقُلْنَ قَوْلًا مَّعْرُوفًا» (احزاب: 32)؛ پس به ناز سخن مگویید تا آنكه در دلش بیمارى است طمع ورزد و گفتارى شایسته گویید.

«خضوع در قول» حالت خاصی از گویش، همراه با نرمی در گفتار و نازكی صدا در ادای كلمات.(«فلا تخضعن بالقول» فضل ‌بن حسن طبرسى، پیشین، ج 8، ص 155») است؛ نظیر سخن گفتن زن با همسر خود در موارد خاص یا حرف زدن مادر با كودك خردسال خود در مواقعی كه می‌خواهد توجه او را به خود جلب كند.

ویژگی این نوع گویش آن است كه احساس ویژه‌ای در مخاطب ایجاد كرده، دل او را به گوینده جلب می‌كند.

آیه از زنان خواسته است كه در ارتباط گفتاری خود با مردان، این‌گونه سخن نگویند؛ زیرا این امر سبب طمع مردان ضعیف‌ الایمان در آنان می‌شود. بنابراین، معنای آیه این است: هنگام سخن گفتن با مردان اجنبی، صدای خود را نازك نكنید و كلمات و جملات را نرم و دلربا ادا نكنید؛ زیرا این‌گونه سخن گفتن آنان را (نسبت به مسائل جنسی) به طمع می‌اندازد.(فضل‌ بن حسن طبرسى، پیشین، ج 8، ص 155)

جمله «وَقُلْنَ قَوْلًا مَّعْرُوفًا» در این آیه، در مقابل «فَلَا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَیَطْمَعَ الَّذِی فِی قَلْبِهِ مَرَضٌ» قرار گرفته است.

«قول معروف» گفتاری است كه در طرز ادای آن ناز و كرشمه، ادا و اطوار و نازكی صدا و هر چیزی كه مخاطب را به طمع بیندازد و دل او را به زن جلب كند وجود نداشته نباشد.(محمّدحسن طوسى، التبیان فى تفسیر القرآن، تحقیق احمد حبیب قصیر العاملى، ج 8، ص 338)


پس زن در عین حال كه مجاز است با مردان ارتباط گفتاری داشته باشد، موظّف است به گونه‌ای سخن بگوید كه حالت تسلیم و انقیاد در مقابل مخاطب از آن استفاده نشود و این امر در صورتی میسّر خواهد بود كه زن در موقع سخن گفتن و ارتباط با نامحرم، حالت تواضع نداشته باشد و سخنان خود را با آهنگ نرم و حالت خضوع بیان نكند.

اگر حضرت علی(علیه السّلام) بر اساس برخی از نقل‌ها، تكبّر، ترس و بخل را از صفات خوب زنان دانستند، (نهج‌البلاغه، ح 234) رازش این است كه هر یك از این صفات، آنان را از خطر سقوط در فساد و فتنه محافظت می‌كند.

صفت تكبّر در زن سبب می‌شود هنگام رویارویی با نامحرم و ارتباط گفتاری با وی، با تكبّر و سختی سخن بگوید، نه با نرمی و متواضعانه.

چجوری عشوه بیام


نهى در این آیه، به خضوع در قول تعلّق گرفته، نه به اصل «قول». پس آیه به زنان نگفته «لا تقلن»؛ دم فرو بندید و با هیچ مردى سخن نگویید و با كسى ارتباط كلامى نداشته باشید، بلكه گفته است «لَا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ» با ناز و كرشمه، كه شیوه خاصى از اداى كلام است، سخن نگویید.

زهرا اجلال                     

کارشناس ارشد علوم قرآن و حدیث

بخش قرآن تبیان                



منابع:

راه بهشت

حوزه

رهروان ولایت

 

علاج بیماری یک واجب فوری است !

دل های مریض و عشوه گری های ما!

راهکارهای قرآن برای کنترل میل جنسی

خودنمایی زنانه

گوشه ای از روانشناسی صدا در قرآن

دژبان قلب خود باشیم

 

شیطنت های زنانه ای هستند که هر مرد دوست دارد خانمش این شیطنت ها را داشته باشد. هیچ مردی دوست ندارد که با یک آدم سرد و یخ زندگی کند. قلب تمام مردان برای یک سری شیطنت ها و دلبری ها ضعف می رود و دوست دارند که همسر محجوبشان آن رفتارها را فقط برای آنها انجام دهد. امروز در آی آر میکس لیستی از این شیطنت ها یا عشوه های زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

Nasty games for delightful sex

با بکارگیری روش های ساده شما می توانید رابطه زناشویی بهتر و خانواده خوشبخت تری داشته باشید. شاید در یک زندگی زناشویی بلند مدت گاهی رابطه جنسی یکنواخت شود، اما راه های زیادی برای زنده نگه داشتن و تازه نگه داشتن روابط جنسی وجود دارد. با هم شیطنت کردن راهی فوق العاده برای افزودن حرارت بیشتر به روابط جنسی است . این کار در کنار مفرح بودن می تواند احساس اعتماد و صمیمیت را نیز در شما افزایش دهد. قبلا در آی آر میکس در مورد چه غذاهایی قبل و بعد از رابطه جنسی باید بخوریم و نخوریم صحبت کردیم، در پست امروز آر آر میکس چند ایده برای بازی های شیطنت آمیز برای افزایش میل جنسی مناسب بزرگسالان ذکر شده است.

چجوری عشوه بیام

بسیاری از زنان و مردان از برخورد ساتن، ابریشم، تور و چرم به پوستشان لذت می برند و طیف گسترده ای از لباس زیرهای مختلف و لذت بخش برای هر دو گروه دربازار موجود است. چه لباس های زیبا را ترجیح دهید و چه لباس های پیچیده را ، مسلما باید چیزی پیدا کنید که در آن راحت باشید تا روابط جنسی لذت بخشی داشته باشید.

شاید دوست داشته باشید در روابط جنسی نقش دکتر و پرستار ، ندیمه و یا مستخدم را بازی کنید. ممکن است ترجیح دهید لباس هایتان را سریع در بیاورید – یا دوست داشته باشید برای آن ها هم برنامه ی خاصی پیاده کنید.

می توانید برای افزایش روابط جنسی لذت بخش ساعت ها با دو تاس تفریح کنید . می توانید فهرستی از فعالیت های روابط جنسی را بنویسید که با مجموع اعدادی که از ریختن دو تاس در هر مرحله حاصل می شوند در ارتباطند . مثلا ۳ می تواند بوسه باشد . ۴ می تواند نوازش باشد و ۹ می تواند مقاربت باشد . شاید هم مایل باشید جفت ۶ را به چیزی خیلی خاص اختصاص دهید . یک راه دیگر هم این است که اعداد ۱ تا ۶ را روی یک تاس به قسمت های مختلف بدن و ۱ تا ۶ تاس دیگر را با انواع تماس ربط دهید . بعد تاس ها را بریزید و طبق دستور عمل کنید.

سال هاست مردم به طریق مختلف با آب تفریح کرده اند . این قضیه در مورد زن و شوهرها هم صادق است . کفی کردن یکدیگر در وان یا زیر دوش می تواند بی اندازه لذت بخش باشد . قطرات نوازشگر آب و روغن های مخصوص حمام به پوست حسی فوق العاده شهوانی می دهند و میتواند موجب روابط جنسی  رضایت بخشی شود . وقت بگذارید و یکدیگر را از سرتا پا زیر دوش آبکشی کنید . اگر دوشتان مجهز به عملکرد پالس دهنده است از ان استفاده کنید که بسیار نیرو بخش است.

از دست دادن حس بینایی اغلب سایر حواس را تقویت می کند . بنابراین بستن چشمان همسرتان و سربه سر او گذاشتن از طریق تماس دادن چیزهای مختلف با سطح بدنش می تواند خیلی هیجان انگیز باشد . سعی کنید چیزهایی که استفاده می کنید احساسات مختلف را برانگیزند، می توانید از چیزهای بی ادبانه و آنچنانی که با رابطه ی جنسی ارتباط ضمنی دارند استفاده کنید . اجزای بدن خود را هم به کار گیرید.

این کارها ممکن است رسیدگی به دخل و خرج ، کارهای خانه یا پختن شام باشد ، البته در مورد این آخری باید خیلی احتیاط کنید.

مثلا قایم موشک آنچنانی بازی کنید . شیئی را جایی در خانه پنهان کنید و روی آن جزئیات عملی روابط جنسی را بنویسید که اگر همسرتان آن شیء را یافت برای او انجام خواهید داد .

زنان شر و شیطان، متظاهر نیستند. آنها نیازهای خود را پنهان نمی کنند. آنها در رابطه جنسی خود رک و رو راست هستند. آنها همیشه سعی می کنند چیزهای جدیدی برای ارائه در رابطه جنسی یاد بگیرند و از اجرای آن خجالت نمی کشند؛ زیرا خود را از آن همسرشان می دانند و رفع هیجانات همسرشان را وظیفه خود می دانند.

زنان جذاب خوب بلدند چطور دلبری کنند و بدون اینکه مچشان گرفته شود و هدفشان مشخص باشد، مرد خود را به سمت خود بکشانند. آنها شاد هستند، اهل بگو و بخندند، با انرژی مثبت خود و اعتماد به نفسشان در هر جمعی می درخشند و با اجتماعی بودنشان نگاه ها را به خود خیره می کنند. همین انرژی مثبت باعث می شود که مردشان بدون اینکه کار خاصی کرده باشند تحریک شود.

برای اینکه یک رابطه جنسی خوب را تجربه کنید بهتر است به موارد زیر هم توجه داشته باشید:

در آخر پیشنهاد می کنیم پست قبلی آی آر میکس را که در مورد تکنیک و دانستی هایی که در رابطه جنسی با همسر خود بهتر است بدانید است را مطالعه بفرمایید.

اگر شما هم روش های دیگری برای شیطنت می شناسید آن را در بخش نظرات معرفی کنید.

عالی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

در آی آر میکس سعی میکنیم گلچینی از بهترین آموزش های جالب و کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم.

برای دریافت و مشاهده مطالب از طریق ایمیل، نشانی ایمیل خود را وارد کنید

در آی آر میکس سعی میکنیم گلچینی از بهترین آموزش های جالب و کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم.

برای دریافت و مشاهده مطالب از طریق ایمیل، نشانی ایمیل خود را وارد کنید

چجوری عشوه بیام
چجوری عشوه بیام
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *