نویسنده ی رمان راز یک سناریو

نویسنده ی رمان راز یک سناریو
نویسنده ی رمان راز یک سناریو

www.novelz.ir

دانلود رمان راز یک سناریو نسخه کامل پی‌دی‌اف، اندروید، آیفون، جاوا

موضوع رمان راز یک سناریو: عاشقانه، اجتماعی نويسنده رمان: مریم موسیوند تعداد صفحات: 869

خلاصه‌‌ رمان : داستان رمان حوالی سه شخصیت می چرخد. گلی که بدون اینکه ازدواج کند و کاملا ناخواسته مادر می شود. بزرگمهر که به زن خودش علاقه دارد اما اکنون بچه ای در بطن زنی دیگر دارد. وحید که برای اولین بار عاشق دختری می شود که پس از مدتی متوجه می شود آن دختر از مرد دیگری باردار است. این سه نفر در تردیدهاشون دست و پا می زنند. ماندن در این رابطه یا کنار کشیدن… وقتی شخصیت ها سردرگم هستند، رازی برملا می شود که زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.نویسنده ی رمان راز یک سناریو

رابطه این سه نفر با یکدیگر و تصمیماتی که برای آینده خودشان می گیرند داستان را می سازند… بخشی از متن رمان راز یک سناریو چرا اینجوری شد؟ چرا آخر راهم ختم شد به اینجا؟ چه فردی رو باید مقصر بدونم؟ خودم؟ دیگران؟ داداش که با دو کلمه حرف رفت پی زندگی خودش و تنهام گذاشت؟ اون که با گفتن یک کلمه، معجزه، منو به اینجا کشوند؟ شاید اگه یه کم انصاف داشته باشم این وسط، داداش از همه بی تقصیرتر بود. اون گفت راهی که داری میری به هیچ جا نمی رسه، هیچ جا… حتی آخرش بن بست هم نیست، که اگه بن بست باشه می دونی حداقل به یک جایی رسیدی و دیگه باید وایستی یا درجا بزنی یا سرت بره تو شکمت و برگردی… داداش گفت راه من آخر نداره تا ته زندگیم رو به تباهی می کشه و من تا آخر عمرم سرگردونم… ولی من برای اولین بار جوابش رو دادم، گفتم تصمیم رو گرفتم و تا آخرش میرم. حالا من اینجام و…

نویسنده و ناشر محترم اگر خواستار حذف این رمان از تارنمای novelz.ir هستید وارد لینک زیر شویدفرم درخواست حذف رمان

سلام این رمان خیلی عالی بود و بصورت خیلی واقعی احساسات رو بیان کرده بود

سلام، یکی از بهترین رمان هایی است که خوندم. به شدت پیشنهاد میشه که بخونیدش

خیلی زیبا بود پیشنهاد میکنم بخونید حتما من عاشق شخصیت وحید بودم پسری اصیل و عاشق❤😍 خیلی به نظرم مظلوم واقع شد😔 مریم جان لطفا فکر دل ما هم باش اخه چرا این قدر مظلوم من هنوزم دلم براش میسوزه و گریه ام میگیره 😭خیلی گناه داشت💔

بهترین رمانی که بارها خوندم

خیلی خوووب بود… حتما بخونید، واقعا قلم زیبایی دارن خانم موسیوند ولی تهش خیییلی ناراحت شدم بخاطر وحید

بسیار خوب با قلم گیرا

بهترین رمانی که تا حالا خوندم . عالی از هر لحاظ

فوق العاده و بسیار دلنشین خسته نباشید

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

Melika : این رمان فوق العادست بهترین رمانی که تا به حال خون…

عطیه : خوب بود…

قیاسی : بنظرم عالی بود … بخصوص اولایلش البته که آخرش هم…

ریحانه : طولانی بود، درعین حال زیبا…


دانلود نسخه pdfDownloads-icon


دانلود رمان راز یک سناریو pdfDownloads-icon

علاقه مند به وبلاگ نویسی و طراحی https://novelcafe.ir https://forum.novelcafe.ir

✅دیدی کلی بر داستان :پرستاری به نام گلی رضایی بر اثر یک بی احتیاطی گرفتار اراذل می شود؛ومردی به نام بزرگمهر مصطفوی برای نجات گلی از دست آن ها مجبور به تجاوز به او میگردد؛وگلی طی این اتفاق باردار می شود؛او در تردید بین نگه داشتن یا سقط بچه، وقتی متوجه عقیم بودن بزرگمهر ودر نتیجه معجزه بودن بچه می شودوبا توجه به اینکه بزرگمهر اورا از مرگ نجات داده است؛ با وجود مخالفت خانواده تصمیم می گیرددر ازای فدا کردن خود وآینده اش، بزرگمهری که عاشق زنش می باشد را به آرزویش برساند؛در حالی که تصمیم گلی پرده از حقایقی برمی دارد …در این بین گلی عاشق مردی به نام وحید می شود؛وبعد از به دنیا آمدن بچه،گلی مجبور به انتخابی سخت می شود:عشقش یا پدر فرزندش؟….

✅نقد ژانر:عاشقانه ?متناسب با محتوای رمان بود و کاملاً درست انتخاب شده بود.نقدی وارد نمی باشد.

✅نقد نام:راز یک سناریو در معنای لغوی یعنی سرّ نهفته وپنهان در یک فیلم نامه؛

منظور از سناریو فیلم نامه نانوشته ایست که گلی و بزرگمهر ووحید در آن نقش دارند ؛سطر به سطر این قصه پرپیچ وخم پرده از رازی بزرگ برمی دارد؛ومنظور از راز در اینجا همان عقیم نبودن بزرگمهر،ودروغ ناهید برداشت می شود که افشا شدن این راز سرنوشت هر سه شخصیت اصلی را تغییر خواهد داد.نام با روند داستانی وحال وهوای رمان هماهنگ ودرست انتخاب شده است ✅نقد شخصیت:ساخت وپرداخت شخصیت های اصلی وفرعی در راز یک سناریو بسیار عالی و فکر شده بود.به طور کلی رفتارها ،کنش وواکنش وهمین طور دیالوگ ها کاملاً متناسب با تیپ،اخلاق،سبک ولحن حرف زدن،ویژگی های ظاهری وحتی موقعیت های شغلی شان بود.شخصیت پردازی در این رمان کاملاً بی نقص وهمه شخصیت ها تا حدودی رئال بودند.اینجا به برخی ویژگی های بارز شخصیت های اصلی اشاره میکنم: ۱-گلی:گلی دختری دلسوز واز خود گذشته است شخصیتی قوی و درعین حال شکننده،او در کار شخصیتی قوی ومحکم ولی در زندگیش، شخصیتی ضعیف و شکننده داشت وگاهاً تصمیمات اشتباه واحساسی می گرفت؛دختری که در ظاهروباطن ساده بود ؛اهل جنگیدن وروی پای خود ایستادن.تردید وسرگردانی و گاه پشیمانی در شخصیت گلی دیده وحس می شد.۲-وحید:مردی مهربان ولوطی مسلک(مثل پدرش) معرفی شده بود؛عاقل ودوراندیش بود ،اهل مرام ومعرفت وپشتیبان وحامی.وحید در هر شرایطی فقط نگران گلی و آرامشش بود(حتی هنگام دعوا با بزرگمهر) واز خودش می گذشت برای او و نه فقط در پایان رمان بلکه در روند رمان این مشهود بود.نویسنده از لحن وتکه کلام در شخصیت وحید استفاده به جا وزیبایی کرده بود که با مرام و شغل وحید هم خوانی داشت. نویسنده ی رمان راز یک سناریو

بزرگمهر:مردی خشک و بی انعطاف وکمی خشن در برابر گلی وعاشقِ ناهید.والبته در حسرت بچه .که البته او در روند داستانی آرام آرام ازمردی منفعل به آدمی که اهل جنگیدن است تبدیل می شود به طور کل بزرگمهر در پایان رمان صاحب صفاتی می شود که قبلا نداشته است؛عوض شدن دیدِ او به زندگی وعشق هم مشهود است وهم به شخصیتش میاد واینطور نیست که یهو تغییر کند؛ سیرتغییر او با توجه به حوادث داستان درست است.

از جمله شخصیت های فرعی ولی موثر در روند داستانی ناهید بود که در برابر پدرش شخصیت متزلزلی داشت وعشق بزرگهر باعث دروغ بزرگش شده بود ودر اواخر رمان که غرورش رو بخاطر بزرگمهر زیر پا می گذاشت ترحم خواننده رو برمی انگیخت. شخصیت های دیگر از جمله :مامان گلی ،داداش،باربد،راحله و…همگی فکر شده وقابل باور وملموس بودند ورفتارهایی متناسب با شخصیت خود داشتند.

✅نقد دیالوگ:خیلی خوب بودوکاملاًمتناسب با شخصیت ها.استفاده از لحن و لهجه های مختلف به زیبایی دیالوگ ها کمک کرده بودو رمان دارای دیالوگ برجسته وشاخص بود.ودر یک کلام عالی.نقدی وارد نیست.

✅نقد مونولوگ:با توجه به زاویه دید که سوم شخص بود مونولوگ ها کم بود وفاقد بار ادبی .ولی در انتقال حس وحال شخصیت ها موثر بودند.نقدی وارد نمی باشد.

✅نقد فضاسازی:عالی وکاملاًقابل تصور .

✅نقدحس:به شدت درگیر کننده.حس وحال شخصیت ها به گونه ای بودکه در رمان غرق می شدیدو گاه نم اشکی در چشمتان(به علت زیبایی رمان ونه فقط تلخی)می نشست.مخصوصاً سرگردانی وتردید گلی را در انتخاب عقل یا دل ومبهوت بودنش از این اتفاقات،انتظارودلواپسی های وحید،وگیج شدن بزرگمهر در طوفانی که درزندگی اش براه افتاده بود از حس های شاخصی بود که برای منِ خواننده کاملاً قابل درک بود.

✅نقد توصیفات:توصیفات مکانی کاملاًبه جا و به اندازه بود واین که توصیفات ظاهری وغیر ضروری نداشتیم در رمان، خیلی خوب بود.

✅نقد روند:با اینکه رمان طولانی ای بود ولی سرشار از فراز وفرودبود وهرجا که رازی برملا می شد نقطه اوجی شکل می گرفت .هروقت رمان رو به یکنواختی می رفت اتفاقی باعث بالا رفتن هیجان می شد؛طوریکه خواننده هرلحظه منتظر اتفاقی بود مخصوصا از اواسط رمان تا به آخر.وپایان رمان هم که بزرگترین چالش رمان بود ویکی دیگر از نقاط اوج که تقریباًغیر قابل پیش بینی بود.در کل روند این رمانِ طولانی، بسیار جذاب بود واصلاً خسته کننده و یکنواخت نبود؛عالی بود.

✅نقدپیرنگ:مرتب ومنظم وباذکر جزئیات هر صحنه ؛فقط در شروع رمان با آوردن پیرنگ آینده باعث گیج شدن خواننده شده بود.

.✅نقد زاویه دید:سوم شخص بود؛ وباعث اشراف خواننده به همه وقایع وشخصیت ها وتا پایان رمان هم که ثابت بود.خیلی خوب ومناسب بود ونقدی هم وارد نمی باشد.

✅نقد بافت داخلی:سبک نوشتاری رمان کتابی بود ودر طول رمان ثابت بود وهمراه می کردخواننده روبا وجود کتابی بودن .

✅نقد ایده :نو نبود خاص نبود ولی کلیشه هم نبود؛ایده خوب بود.

✅نقد قلم وسطح قلم:قلم پخته و قوی است ودارای بار ادبی وبسیار زیبا،ولی کماکان غلط های املایی در رمان به چشم میخورد متاسفانه ودر ابتدای رمان گاهی بعضی جملات به اشتباه در پرانتز ذکر شده بود.در نقد سطح قلم میخواهم به اشراف نویسنده به شغل پرستاری اشاره کنم ومعتقدم قسمت های مربوط به بیمارستان از جمله روابط بین همکاران ،برخورد سوپروایزر و… بسیار طبیعی ،درست وعالی بود.اینکه خواننده زمانی متوجه می شود دقیقاً چه اتفاقی افتاده(چگونگی تجاوز) که گلی ماجرا رو برای وحید و خانوادش تعریف میکند ینی تقریباً اواسط رمان این ندانستنِ اینکه دقیقاً چی شده خوب بود و باعث ترغیب خواننده می شد.

در موردنگه داشتن بچه توسط گلی توضیحاتی رو لازم می دونم که بگم:اول اینکه این تصمیم متناسب با شخصیت گلی بود؛ودر ضمن بعد از فهمیدن بزرگمهر، گلی در جایی ازرمان تصمیم به سقط بچه می گیرد وبا تهدید بزرگمهر به جور کردن صیغه نامه قلابی وانداختن گلی به زندان مواجه می شود،واز یک طرف بعد از فهمیدن عقیم بودن بزرگمهر گلی فکر میکند که این بچه معجزه است و می ترسد با از بین بردن بچه بلایی سر آقا یا خانواده اش بیاید،واز طرفی دیگر خود را زیر دین بزرگمهر احساس میکند زیرا اورا از مرگ نجات داده است وباخود می گوید “آینده من بدون بچه هم ازبین رفته است پس چه بهتر که مردی را به آرزویش برسانم”…تمام این دلایل به نظر من برای تصمیم گلی به نگهداشتن بچه کافی است ونقدی وارد نمی بینم.

ودرمورد اینکه چطور گلی باوجود اتفاق تلخی(تجاوز) که برایش میوفتدهنوز سرِپاست باید بگم اولاًماجرای رمان از دوماه بعداز تجاوز شروع می شود واینکه این دوماه چه به گلی گذشته است بهش پرداخته نمی شود چون چالش اصلی و موضوع رمان در واقع این نیست ،وهمچنین گلی دختر قوی معرفی می شود که خرج خانواده را می دهد و فرصت عزاداری وغصه خوردن را ندارد وبا این حال میبینیم که وقتی بزرگمهر یکی دوبار به اون شب اشاره میکند چقدر گلی بهم میریزد ودوست ندارداشاره ای به آن شب بشود وآن را درذهنش دفن کرده است؛

توجه به جزئیات باز یکی از نقاط قوت رمان بودمثلاً پارچ ولیوان شربتی که راحله روی میز خانه گلی روزآخر میگذاردباز در فصل آخر وبعد از دوماه بهش اشاره می شودوهمین طور سن گلی و وحید درپایان رمان یکسال اضافه شده و۲۷و۳۷ذکر میگردد.هماهنگی مفهوم سوره الرحمن وهمین طورترانه استفاده شده در رمان هم بسیار به جا وزیبا بود.انتخاب اسم پناه از سوی گلی برای فرزندش وتصمیمش برای انتخاب بزرگمهر وپناه در پایان رمان ارجاع زیبایی بود از اینکه پناهِ روز های سخت گلی از وحید به پسرش تغییر خواهد کرد.

⭕️ایرادی که وارد میبینم این بود که در ابتدای رمان که تجاوز اتفاق میوفته ،علت اینکه اون مرددوستانش را خبر می کندمبهم بود و اینکه کنار جاده بخاد تجاوز اتفاق بیفته ودیگران هم شاهد باشند متاسفانه خیلی غیر منطقی بودوبا توجه به اینکه این اتفاق در واقع اساس وبیس داستان بود باید بیشتر ودقیق تر بهش پرداخته می شد. وایراددیگر آنکه ناهید خودش میدانست که چه کار کرده واین خیلی غیر منطقی بودکه قضیه رو به دادگاه کشوند چون او با وجود وکیل باید می دانست که دادگاه بزرگمهر را برای آزمایش به پزشکی قانونی می فرستد ودروغش آشکار می شود.

✅نقد شروع:خوب نبود متاسفانه شروع رمان همون قسمتی بود که در پایان رمان هم نوشته شده بود ومن علت رو متوجه نشدم که چرا این کار رو کردن نویسنده گرامی .اگر منظورشون این بود که گلی بعد از نشستن در ماشین وحید خاطراتش را مرور می کند ،باید به نحوی به این موضوع اشاره می شد؛متاسفانه شروع گنگ بود.

✅نقدپایان:پایان رمان به عقیده من از صبحی شروع می شود که گلی از خانه بزرگمهر به خانه خودش می آید وقرار است تا غروب تصمیم بگیردوانتخاب کندبین بزرگمهر و وحیدش.این قسمت بسیار زیبا ونفس گیر نوشته شده بود وتردید گلی رو خواننده از عمق جانش درک می کرد.ودر پایان تصمیم زیبای گلی ووحید .پایان روندی آرام ومنطقی داشت.نقدی که وارد نمی بینم هیچ، بلکه پایان رو جزءنقاط قوت رمان می دانم.

در پایان امیدوارم حق مطلب را در این مجال اندک نسبت به این رمان زیبا ادا کرده باشم.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دانلود رمان راز یک سناریو از مریم موسیوند

نقد و بررسی رمان حصار تنهایی قلبم

نقد و بررسی رمان تقدیر شیرین

دانلود رمان عاشقانه

علاقه مند به وبلاگ نویسی و طراحی https://novelcafe.ir https://forum.novelcafe.ir


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

نام رمان :

راز یک سناریو

نویسنده :

مریم موسیوند

ژانر :

عاشقانه، معمایی

تعداد نظرات تایید شده
: 181

پیشاپیش از همکاری شما
سپاسگزاریمنویسنده ی رمان راز یک سناریو

نظرات کاملا سلیقه ای هستند و دلیلی
بر خوب
بودن یا
بد
بودن
رمان نیست با این حال تمامی نظرات و سلیقه ها، در حد اعتدال محترم هستند. بهتر است
مقداری
از رمان
را
مطالعه
کنید و بعد از آن تصمیم به خواندن یا نخواندن رمان بگیرید و به اصطلاح عیارسنجی
رمان را به
عهده
خودتان
بگذارید.

رقیه

ترو خدا از این رومان ننویسید من دلم داره واسه وحید گلی و عشق بینشون***میشه خودمون کم گرفتاری نداریم ولی قلم نویسنده حرف نداشت ولی بعضی وقتا باید قلبمونو بزاریم رو سایلنت و فقط به حرف مغزمون گوش کنی

sheyda

خاص بود

فاعز

یه رمان با قلم قوی و بدون نقص اگه میشه اثار دیگه این نویسنده رو هم بزارید

Sara

ببخشید میشه لطفا چند تا رمان اروتیک قشنگ بهم بگید

پری

قشنگ بود موضوع کلی داستان ولی بزرگمهر نامردی کرد قرار نبود گلی رو نگهداره…باعث شد از وحید جدا بشه چقد گریه کردم بخاطر وحید

باران

ممنون خیلی قشنگ بود. من که از مردونگی وحید لذت بردم. عشق واقعی یعنی گذشت و ایثار

الهه

عالی بود .حتمااا بخونید پشیمون نمیشید

ش

هزار آفرین خانم موسیوند چند روز با شخصیت های داستان شما زندگی کردم اصلا دوست نداشتم تموم بشه قلمت پایدار باشه ،😘😘

آغاز

واقعا عالی و بینظیر 😍😍😍

لیلا

بسیار عالی،این رمان درسهای ارزشمندی داشت،مردانگی،عشق،گذشت،زنانگی و مهر مادرانه،ممنون از نویسنده ی عزیز پایدار باشید.

آنی

رمان قشنگی بود.. فقط مگه اونجا کت شلوار بزرگمهر قهوه ای نبود؟ پس چرا بعد خانم دکتزه سیاه دید؟😂💔

سونیا

خیلی خوش حال شدم که گلی بزرگ مهر رو انتخاب کرد

Ati

بچه ها ی رمان ک پسره واس انتقام از رقیب پدرش میره ولی عاشق دخترش میشه و بعدا میفهمن ک***پسرخاله ان رو کسی خونده؟اسمشو میدونید؟؟

Fatemeh

فک کنم منظورتون رمان تژگاه باشه

Ati

عالی و بینظیر .چند روزه ک تموم شده همش فکرم درگیرشه.قلمت مانا ❤👏

نگین

رمانش قلم قویِ و اصلا آبکی نبود عالی بود از اون رمانا که تهش میری تو فکر.چون بزرگمهر از قبل زن دار و عاشق زنشم بود من خوشم نیومد از موضوع داستانش و همینطور گلی خیلی روحیه ضعیف و رو مخی داشت!! :/

یک رازی در پشت‌پرده‌است، رازی که قلب دخترک داستان‌ ما را فشرده و از طرفی پدرش او را قبول نمی‌کند و نبا‌ به‌دلیلی نفس داستان در خانه‌عموی پدرش زندگی می‌کند؛ زندگی که در آن خوشحالی، ناراحتی، عاشقی و در‌پایان جدایی به‌همراه دارد.

راه های دانلود برنامه

نویسنده ی رمان راز یک سناریو

اگر روزی دنیا را دوست نداشتی، جایت را عوض کن تا از زاویه ای دیگر به آن بنگری.
دنیا از بعضی زوایا دوست داشتنی ست و در بعضی زوایا نه.
در بعضی از زوایا بهتر و زیباست، در بعضی زوایا تاریک و خسته کننده…
یادت باشد تو باید جایت را عوض کنی، چرا که دنیا هرگز از جایش تکان نخواهد خورد.
نویسنده : رسول یونان

اکثر ما داستان سیاوش و مرگ مظلومانه اش را به احتمال زیاد شنیده و یا خوانده ایم. در سوشوون نیز با داستان یوسفاکثر ما داستان سیاوش و مرگ مظلومانه اش را به احتمال زیاد شنیده و یا خوانده ایم. در سوشوون نیز با داستان یوسف

دکلمه

جان دل

دکلمه

مرا به‌ نام‌ عشق‌ بدنام‌ نکن

دکلمه

کاش‌ تو ماه ‌بودی

دکلمه

رفتن…

دکلمه

اُهم

جهت پیدا کردن رمان مورد نظر خود کافیه که قسمتی از نام رمان ، نام نویسنده و یا کلمه ای که در خلاصه رمان به خاطر دارید را وارد کنید و روی دکمه جستجو ضربه بزنید.

Here’s where you can check your settings of Pleasure Admin Panel. If you need an extra information from us, do not hesitate to contact.

در این تایم زمانی از وبسایت رمان خون در خدمت شما هستیم با ” رمان راز یک سناریو ” این رمان در سبک عاشقانه است برای دانلود همراه ما باشید/

داستان حول و حوش سه شخصیت میچرخه، گلی که بدون اینکه ازدواج کنه و کاملا ناخواسته مادر میشه.
بزرگمهر که عاشقه زنشه ولی حالا بچه ای در بطن زنی دیگه داره.
وحید که برای اولین بار عاشق دختری میشه که بعدها متوجه میشه بچه ی مرد دیگه ای رو تو شکمش داره.
این سه نفر در تردیدهاشون دست وپا میزنند.ماندن در این رابطه یا کنار کشیدن.
وقتی شخصیت ها سردرگمند، رازی بر ملا میشه که زندگی آنها را تحت تاثیر می گذارد.
رابطه این سه نفر با یکدیگر و تصمیماتی که برای آینده اشان می گیرند داستان را می سازند.
درسته شخصیت های اصلی این داستان این سه نفرند ولی زندگی افراد پیرامون آنها هم جزئی از داستانه.
افرادی با قومیت های متفاوت که در کنار هم زندگی یا کار میکنند.
“چرا اینجوری شد؟… چرا آخر راهم شد اینجا؟
… کیو باید مقصر بدونم؟
… خدا؟… خودم؟… دیگران؟
…داداش که با دو کلمه حرف رفت پی زندگی خودش و تنهام گذاشت؟
… اون که با گفتن یک کلمه، معجزه، منو به اینجا کشوند؟ …/ برای ادامه رمان لطفا از باکس دانلود زیر استفاده کنید

دانلود با لینک مستقیم

رمان های پیشنهادی »

بگو که رویا نیست

نویسنده ی رمان راز یک سناریو

رمان فقط برای من بخون

رمان عروس صد روزه

رمان همسر دوم خان زاده

دانلود رمان رها شده
دانلود رمان یغما
رمان تدریس عاشقانه

رمان خانزاده هوس باز

رمان دانشجوی شیطون بلا

دانلود رمان طلایه

رمان ارباب اردلان

عالیییییی بود واقعا…. یکی از بهترین رمان ها بود. فقط اخرش واقعا دردناک بود کلیییی برای وحید گریه کردم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

Δ


دانلود با لینک مستقیمDownloads-icon

دانلود رمان راز یک سناریو  pdf از مریم.م با لینک مستقیم

برای اندروید و کامپیوتر و PDF

  نویسنده این رمان مریم.م میباشد

موضوع رمان :عاشقانه

خلاصه رمان:

نویسنده ی رمان راز یک سناریو

گلی که بدون اینکه ازدواج کنه و کاملا ناخواسته مادر میشه. بزرگمهر که عاشقه زنشه ولی حالا بچه ای در بطن زنی دیگه داره. وحید که برای اولین بار عاشق دختری میشه که بعدها متوجه میشه بچه ی مرد دیگه ای رو تو شکمش داره. این سه نفر در تردیدهاشون دست وپا میزنند. ماندن در این رابطه یا کنار کشیدن. وقتی شخصیت ها سردرگمند، رازی بر ملا میشه که زندگی آنها را تحت تاثیر می گذارد.

دانلود آهنگ های محلی – ناکامان

تمامی حقوق قالب و محتوا این سایت متعلق به سایت دانلود رمان های جدید و پرطرفدار | آوای خیس می باشد.


رها فرهمند-عروسک ارباب

Downloads-icon


مثل پیچک جلد دوم-مرضیه یگانه

Downloads-icon


Omid891212083-شدم دختر شیراز

Downloads-icon


مسیحه زادخو

Downloads-icon


آرزو توکلی-خون بس

Downloads-icon


صالحه ابراهیمی-بیوه برادرم

Downloads-icon


دانلود رمان راز یک سناریو  pdf از مریم.م با لینک مستقیمDownloads-icon


دانلود نسخه pdfDownloads-icon



دانلود رمان خانه هالو pdf از کریستال ساترلند
Downloads-icon



دانلود رمان خون آشام دو چهره pdf از مهدیه حیدری
Downloads-icon



دانلود رمان تالار خون pdf از بهداد حجام،کمند_B
Downloads-icon



دانلود رمان آیریس pdf از کامیار یزدان پناه
Downloads-icon


رمان قبلیDownloads-icon


رمان بعدیDownloads-icon


دانلود رمان در تو پناه گرفته ام pdf از محیا نگهبانDownloads-icon


دانلود رمان گریزلی محبوب من pdf از سارا فروغی زادهDownloads-icon


دانلود رمان عشق و جنون pdf از نازنین دهقان منشادیDownloads-icon


دانلود رمان رستن pdf از محدثه رجبی (آنالیا)Downloads-icon


رمان سرآسیمگی pdf از م_راهپیماDownloads-icon


رمان اسرار چهار زن pdf از فریده عرب زادهDownloads-icon


دانلود رمان شهرزاد pdf از مریم جلالیDownloads-icon


دانلود رمان ما دیوانه زاده می شویم pdf از یگانه اولادیDownloads-icon


دانلود رمان چمدان آخرین مسافر pdf از آرزو طهماسبیDownloads-icon


دانلود رمان شبیه زنجیریم pdf از نصیبه رمضانیDownloads-icon

هرچیزی که به‌ آن نیاز دارید در ویکی‌ پدیا وجود دارد.

رمان راز یک سناریو. داستان حول و حوش سه شخصیت میچرخه. گلی که بدون اینکه ازدواج کنه و کاملا ناخواسته مادر میشه. بزرگمهر که عاشقه زنشه ولی حالا بچه ای در بطن زنی دیگه داره. وحید که برای اولین بار عاشق دختری میشه که بعدها متوجه میشه بچه ی مرد دیگه ای رو تو شکمش داره. این سه نفر در..

برای دانلود این رمان تراژدی و جذاب در ادامه مطلب با سایت ناول کافه همراه باشید. دانلود رمان راز یک سناریو از مریم موسیوند نام رمان: راز یک سناریو نویسنده: مریم موسیوند ژانر:..

.

دانلود رمان راز یک سناریو دانلود رمان راز یک سناریو با فرمت apk دانلود رمان راز یک سناریو با فرمت epub دانلود رمان راز یک سناریو با فرمت pdf دانلود رمان راز یک سناریو با فرمت موبایل..نویسنده ی رمان راز یک سناریو

رمان راز یک سناریو پارت ۱۸ ad اکتبر 5, 2018 رمان راز یک سناریو ارسال دیدگاه 3,392 بازدیدها بزرگمهر به چشمانش نگاه کرد..

راز یک سناریو 1584 بازدید 36 پست سلام خانم ها و آقایان اگر هستن داخل سایت 1.6..

دانلود رمان راز یک سناریو نوشته مریم موسیوند به صورت pdf..

رمان راز یک سناریو پارت ۱۵. ad اکتبر 5, 2018 رمان راز یک سناریو ارسال دیدگاه 2,670 بازدیدها..

“رمان راز یک سناریو” یک رمان فوق العاده عالی باپایانی خوش همین الان تموش کردم پیشنهاد میکنم دانلود کنید بخونیدیش خیلی خوبه خیلی..

رمان راز یک سناریو. ﺧﻼ‌ﺻﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ: ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺣﻮﻝ ﻭ ﺣﻮﺵ ﺳﻪ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﯿﭽﺮﺧﻪ. ﮔﻠﯽ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﻪ..

البته رمان آبکی و چرت دوست ندارم همیشه قلم قوی خوندم چند ماه پیش رمان راز# یک# سناریو# رو خوندم واقعا عالی بود خیلی قشنگ بود توصیه میکنم حتما بخونیدش..

برچسب‌ها: داستان کوتاه, داستان عاشقانه, راز یک سناریو, داستان موسیقی..

رمان راز یک سناریو – 6. همین که به میدان نزدیک خانه رسیدند. گلی رو کرد به وحید و گفت: همین جا نگه دارید لطفاً.وحید با ابروی بالا رفته. نیم نگاهی به او انداخت: ولی هنوز مونده برسیم. جایی کاری داری؟.گلی به روبرو چشم دوخت: نه..

دانلود رمان راز یک سناریو. اندروید, دانلود کتاب داستان, دانلود کتاب راز یک سناریو, دانلود کتاب رایگان, دانلود کتاب رمان, دانلود کتاب رمان ایرانی, دانلود کتاب عاشقانه, دانلود کتاب موبایل, راز یک سناریو, راز یک سناریو کامل..

reza بازدید : 2664 : نظرات ( 0) نام رمان : راز یک سناریو. نویسنده : مریم.م کاربر انجمن نودهشتیا. حجم کتاب : ۸٫۱ (پی دی اف) – ۱٫۲ (پرنیان) – ۰٫۸ (کتابچه) – ۰٫۶ (ePub) – اندروید ۱٫۱ (APK) ساخته شده با نرم افزار :..

داستان حول و حوش سه شخصیت میچرخه. گلی که بدون اینکه ازدواج کنه و کاملا ناخواسته مادر میشه. بزرگمهر که عاشقه زنشه ولی حالا بچه ای در بطن زنی دیگه داره. وحید که برای اولین بار عاشق دختری میشه که بعدها متوجه میشه بچه ی مرد..

داستان حول و حوش سه شخصیت میچرخه. گلی که بدون اینکه ازدواج کنه و کاملا ناخواسته مادر میشه. بزرگمهر که عاشقه زنشه ولی حالا بچه ای در بطن زنی 5(6)..

رمان راز یک سناریو از مریم موسیوند جزو رمان های پرطرفدار معمایی ایرانی است. امروز با فرمت های apk epub pdf از تک سایت دانلود کنید..

♦ نام رمان: راز یک سناریو ♦ زبان: فارسی ♦ ژانر رمان: عاشقانه. ترسناک و معمایی ♦ تعداد صفحات: 729 ♦ نوع فایل: pdf ♦ حجم کتاب رمان عاشقانه: 12.3 مگابایت ♦ نویسنده: مریم موسیوند ♦ توضیحات:..

دانلود رمان راز یک سناریو – هفیان – دانلود آهنگ فیلم رمان rizino/public23780.html..

دانلود رمان راز یک سناریو برای اندروید,دانلود رمان راز یک سناریو برای جاوا,دانلود رمان راز یک سناریو برای موبایل,دانلود رمان راز یک سناریو pdf,دانلود رمان,رمان,رمان های مریم.م, .

.

مطالب پیشنهادی :

خوراکی‌های مفید برای داشتن خواب راحت شبانه

علت‌ها و راه‌های درمان انواع درد شکم

۱۴ حقیقتِ شگفت‌انگیز درباره‌ گریه کردن

قرص و داروهایی که نباید اول صبح بخورید

۱۱ ماسک کاربردی و جالب برای روشن‌کردن پوست

مردان این آرایش همسرشان را بیشتر دوست دارند

جدیدترین مطالب سایت

علت و راه های درمان تیک عصبی

راه های کاربردی برای تقویت بهره ی هوشی

چگونه در روزهای سخت قوی تر زندگی کنیم؟

داشتن انگیزه در کار و زندگی

چگونه با دیگران مودبانه صحبت کنیم؟

۱۴ حقیقتِ شگفت‌انگیز درباره‌ گریه کردن

خوراکی‌های مفید برای داشتن خواب راحت شبانه

روش های ساده برای کاهش استرس

راه های تقویت اعتماد به نفس

نویسنده ی رمان راز یک سناریو

افسردگی چیست و چه علائمی دارد؟

ویکی‌ پدیا ، دانشنامه آزاد © 2022. تمامی حقوق محفوظ است

در این مطلب از سایت ناول کافه، رمان راز یک سناریو از مریم موسیوند را آماده کردیم. برای دانلود این رمان تراژدی و جذاب در ادامه مطلب با سایت ناول کافه همراه باشید.

دانلود رمان راز یک سناریو از مریم موسیوند

 

 

نویسنده ی رمان راز یک سناریو

 

دلنوشته پاییز بی باران اثر soha moradi کاربر انجمن ناول کافه

دانلود رمان اسطوره از پگاه

دلنوشته طرح دل اثر deniz78 کاربر انجمن ناول کافه

دانلود رمان کنت مونت کریستو از الکساندر دوما (سه جلد کامل)

درباره SPRING :

یکی از بهترین رمان هایی بود ک خوندم ، قلم نویسندش خیلی قویو گیراس و از همون اول منو جذب داستان و شخصیاتاش کرد…..من تا صفحات آخر رمانم نمی تونستم حدس بزنم آخرش چی پیش میاد و این برام خیلی جذاب بود 💫🙃

اول جا داره تشکر کنم از نویسنده محترم این کتاب که واقعا با قلم قشنگش داستان یک حقیقت جامعه رو به تصویر کشید معلومات نویسنده مشخصه که بالاس و تمامی اصطلاحات و حالات یک پرستار رو درست بیان کرده من واقعا از داستان لذت بردم و کلی هم گریه کردم آخر داستان رو اصلا نمیشه حدس زد و شاید این داستان که یه حقیقت واقعیه بین این داستان های آبکی و عشق و عاشقی های الکی واسه جوونا خوب باشه و پایانش میتونه از دیدی یک نفر بد باشه و از دیدی دیگری خوب ولی مسئله یک انتخابه و اینکه واقعا تو زندگی چی رو به چی ترجیح میدی و انتخاب میکنی

یک رمان عالی عالی عالی زیبا نفس گیر.منی که سالهاس رمان میخونم بالای ۳۰۰تا رمان تو مجازی خوندم این بهترین رمانی بود ک خوندم.موضوعش نه تکراری بود نه میشد حدس زد آخر داستان چی میشه نه کلیشه های رایج دختر پسری تو رمان های آبکی رو داره.قصه پر از درس زندگیه و روابط و چالش انسانهای عادی و ملموس .هر رمانی میخونم با این مقایسه میکنمش هرچی بگم کم گفتم ..بارها خوندمش.خسته نباشید خانم موسیوند

واقعا عالی ترین رمانی بود ک تابه حال خونده بودم..دستمریزاد به خانم موسیوند

هنوزم یکی از بهترین رمان هایی هست که خوندم💜 قلم نویسنده واقعا عالی و دوست داشتنیه برام💐

احتمالا پایانش رو با عجله نوشته.قصه میتونست محشر باشه من چندین روز تو سردرگمی سیر کردم.هنوزم برام طبیعی نیست

واقعا انتظار نداشتم ک پایآن داستان ک ن واقعیت اینطور تموم بشه،،نویسنده هفصدو خورده ای صفحه تلاش کرده بود ک درمورد زنایی بگه ک مورد خشونت قرلر گرفته هم از طرف برادر، شوهر، موفقم بوده ولی داستان نتیجش مهمه، ک یک زنی ک این همه سختی کشیده و فداکاری کرده باید ب یک شادی درونی ک مختص یک انسان هستش برسه ولی دوباره خودشو کنار زد، ، واقعا متاسفم ک داستان اینطور تموم شد، ، بدون دوسداشتن خود و دوباره فداکاری، وکسایی مثل بزرگمهر هم باید یدرسی از زندگی میگرفت ک نویسنده بهش اشاره ای نکرده بود،،،

پایان دردناک بود و شاید متفاوت از چیزی که انتظار میرفت ولی حقیقت و زندگی واقعی همینه شاید از بین هزاران نفر شخصیت تو دنیای واقعی با شرایط گلی فقط یک نفر خودش رو انتخاب کنه و بچشو کنار بذاره

نمیدونم هدف واقعی نویسنده چی بوده، ولی بیاید قبول کنیم که دنیای واقعی‌ای که توش زندگی می‌کنیم اونقدر گل و بلبل نیست که همه‌ی اون‌هایی که ظلم می‌کنند و زندگی خیلی‌ها رو نابود، به پایان بد مبتلا نمیشن و یا یه آینده‌ی پر از بدبختی و فلاکت در انتظارشون نخواهد بود. حداقلش اینه که تو این دنیا تا دلشون بخواد عشقشونو میکنن و فارغ‌ان و شاید بعضی‌هاشون، فقط بعضی‌هاشون جلوی چشم ما تاوان کارهاشون‌رو بدن.

اون بقیه‌ای که میمونه مطمئنم یه جایی و یه زمانی باید جواب پس بدن ولی لزوما توی این دنیا نه!!!

فوق العاده سه بار خواندم قطعا بازم میخونمش

پایان دردناک بود و شاید متفاوت از چیزی که انتظار میرفت ولی حقیقت و زندگی واقعی همینه شاید از بین هزاران نفر شخصیت تو دنیای واقعی با شرایط گلی فقط یک نفر خودش رو انتخاب کنه و بچشو کنار بذاره

محشر😍

عالی بود🌹🍃

دیدگاه *

Δ

عضویت در خبرنامه و دریافت مطالب هر شب در ایمیل

♦ تبلیغات در ناول کافه

♦ انجمن ناول کافه

♦ تماس با ما

♦ اینستاگرام ناول کافه

♦ کانال تلگرام ناول کافه


دانلــود با فرمـت پی دی اف (PDF) Downloads-icon


رمان راز یک سناریو pdfDownloads-icon


اکتبر 5, 2018
رمان راز یک سناریو
۰

می راند و می راند. دل سیاه شب را می شکافت و دل خودش به خون نشسته بود. یک دستش به فرمان و دست دیگرش تکیه به شیشه درماشین و خیالش گلی را طواف می کرد. ماشین را کنار خیابان پارک کرد و پیاده شد. درست روبروی زمینی ایستاده بود …


اکتبر 5, 2018
رمان راز یک سناریو
۰

بزرگمهر به چشمانش نگاه کرد. به بینی اش. به لبهایش. نگاه قهوه ای پر دردش را به میشی حزن زده ی او سوزن کرد: یه چیزیو می دونی هر زخمی یه روزی جوش می خوره و فقط ازش یه اِسکار می مونه. ولی زخمی که یه خودی به آدم می …


اکتبر 5, 2018
رمان راز یک سناریو
۰

نویسنده ی رمان راز یک سناریو

بزرگمهر درست روبرویش ایستاد و با صدای بلندی گفت: اینجا چه غلطی می کنی؟! کی گفت می تونی بیای اینجا؟ چشمان ناهید با ترس پوشیده شد. میشی چشمانش تکان تکان می خورد. صدای کوبش قلبش را می شنید. به جان کندن گفت: اومدم حرف بزنیم. بزرگمهر با دست بیرون را …


اکتبر 5, 2018
رمان راز یک سناریو
۰

و نگران به چشمان جمع شده از دردش نگاه کرد. گلی دستش را پس زد. اوف به هر چی غیرت است که اول می زند و بعد حالت را می پرسد! اوف به مردی که هیچ وقت در زندگی ات نیست، هیچ گره ای را باز نمی کند ولی حتی …


اکتبر 5, 2018
رمان راز یک سناریو
۰

وحید دست به زانوهایش گرفت و بلند شد: پس برم قولنامه رو بیارم… یه وکالت کاری هم هس که باس یه امضا بندازی زیرش تا بیفتم دنبال کارا. گلی سرش را بالا گرفت و با انگشتش کنار شقیقه اش را خاراند: آره بیار بهت امضا بدم نگه دار یادگاری… می …


اکتبر 5, 2018
رمان راز یک سناریو
۰

دو زن روبروی هم. دو زن با یک نقطه ی اتصال… مردی مشترک… یکی صیغه ای دیگری دائم. گلی رو به منیژه گفت: میرم اتاق استراحت… حواست به بخش باشه و کاری بود خبرم کن. و بعد به سمت انتهای بخش به راه افتاد، بی حرف. ناهید پشت سرش. خیره …


اکتبر 5, 2018
رمان راز یک سناریو
۰

ناهید گردن کشید و در صورت بزرگمهر فریاد زد: زن گرفتنِ تو چه ربطی به بابای من داره؟! بزرگمهر صاف ایستاد و خیره در چشمان میشی او که درست همرنگ چشمان پدرش بود، گفت: اگه بابای تو اونشب جلوی جمع اونقدر منو تحقیر نمی کرد، کاسه ی صبر منم لبریز …


اکتبر 5, 2018
رمان راز یک سناریو
۰

وحید چشم بست و سرش را پایین انداخت. نفسش را با کلافگی بیرون فرستاد. پیامدهای انتخابش همچون دو دست قوی دور گردنش پیچیده شده بودند و گلوی او را می فشردند و نفس کشیدن را برای او سخت کرده بودند… یا زور آن دستان زیاد بود یا او ضعیف شده …


اکتبر 5, 2018
رمان راز یک سناریو
۰

تکرار مکررات… تکرار مکررات… ده سالی می شد که می شنید و دم نمی زد… ده سال بود که این مرد با هر بار دیدنش زخم می زد و او دم نمی زد… ولی این روزها تحمل این مرد برایش سخت تر شده بود و شاید آستانه ی تحمل او …


اکتبر 5, 2018
رمان راز یک سناریو
۱

ایستاد: چرا این کارا رو می کنی چرا؟ بزرگ شو گلی بزرگ شو… دیگه اون دختری که فقط باید کار می کرد و خرج خونه اش رو می داد نیستی… تو الآن یه زنی که داری یه بچه رو تو شکمت اینورو اون ور می بری… دیگه تونیستی و یه …



نویسنده ی رمان راز یک سناریو
نویسنده ی رمان راز یک سناریو
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *