نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی از روی ع

خواص دارویی و گیاهی

نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی از روی ع
نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی از روی ع

اخبار تکنولوژی، فناوری ، اپلکیشن ، گجت های جدید ، تبلیغات خلاقانه

مترجم گوگل یعنی Google Translator قدرتمندترین موتور مترجم است که بسیاری از برنامه ها از امکانات آن برای ترجمه استفاده میکنند. این اپلیکیشن با قابلیت های بی نظیر و امکانات زبانی گسترده خود یکی از کارآمدترین اپلیکیشن های دیکشنری موجود برای گوشی های هوشمند است.

Google Translate قادر به ترجمه کلمات بین 103 زبان مختلف در حالت آنلاین و متصل به اینترنت است و این تعداد به 52 زبان در حالت آفلاین و عدم دسترسی به اینترنت میرسد که در هر دو حالت هیچ اپلیکیشن دیکشنری رایگان دیگری نمیتواند این تعداد از زبان های متفاوت جهان را پوشش دهد.

این مترجم به شما امکان میدهد تا با استفاده از دوربین گوشی خود و عکس گرفتن از متون به زبان های مختلف آنها را به هر زبانی که میخواهید ترجمه کنید. برای این کار ابتدا باید پس از بازکردن “گوگل ترنسلیت” و انتخاب زبان های مورد نظرتان، با ضربه زدن بر روی دکمه دوربین از متن مورد نظر یک عکس تهیه کنید، پس از آن برنامه با بررسی عکس گرفته شده، کلمات متن را تفکیک کرده و دور هر کلمه به صورت جداگانه یک کادر میکشد. حالا شما میتوانید برای پیدا کردن معنی کلمات به صورت تکی بر روی هر کلمه ای که مایل باشید ضربه بزنید و یا با لمس آیکون مربع شکل پایین صفحه که به صورت خودکار تمام کلمات را انتخاب میکند معنی کل متن عکاسی شده را دریافت کنید.

با استفاده از حالت گفتگو (Conversation Mode) در گوگل ترنسلیت میتوانید به صورت زنده به 32 زبان با افراد مختلف گفتگو کنید. در ابتدا اپلیکیشن را باز کنید، در بالای صفحه دو زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید، مثلا فارسی و فرانسوی، دکمه میکروفون را لمس کنید و حالا هر زمان که خودتان میخواهید صحبت کنید اول روی دکمه فارسی ضربه بزنید و بعد صحبت کنید و هر زمان که فرد فرانسوی زبان میخواهد صحبت کند روی دکمه French ضربه بزنید و گوشی را مقابل او قرار دهید. بعد از هر جمله دو طرف، Google Translate به صورت خودکار معنی جمله را به زبان دیگر انتخاب شده ترجمه میکند.

نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی از روی ع

این قابلیت مترجم گوگل بسیار کاربردی ست و موارد استفاده آن بیشمار است. تایپ کردن بسیاری از متون غیر انگلیسی به دلیل نصب نبودن کیبورد آن زبان خاص و مسلط نبودن خودمان بر زبان های مختلف بسیار دشوار است. با استفاده از همین قابلیت میتوانیم به راحتی با گرفتن عکس، آن متن را ترجمه نماییم، برای مثال زمانی که قصد ترجمه کتاب یا مقاله بلندی را داریم و تایپ کردن آن بسیار زمان بر و مشکل است. همچنین هنگامی که قادر به تشخیص زبان نوشته شده نیستیم میتوانیم با عکس گرفتن از آن توسط اپلیکیشن Google Translate، از موتور تشخیص دهنده مترجم گوگل برای شناسایی آن زبان استفاده کنیم.

قابلیت دیگر گوگل ترنسلیت Handwriting نام دارد که به وسیله آن شما میتوانید بدون نیاز به تایپ کردن، کلمه مورد نظرتان را با انگشت یا قلم روی صفحه بنویسید تا اپلیکیشن آن را برایتان ترجمه کند. برای این کار بعد از باز کردن Google Translate روی آیکونی که به شکل یک خط منحنی ست ضربه بزنید و داخل فضایی که اپلیکیشن در اختیارتان قرار میدهد کلمه مورد نظرتان را بنویسد تا برنامه آن را به صورت خودکار ترجمه کند.

 

سمن.

قدرت و توانمندی بالای این اپلیکیشن در ترجمه و قابلیت های مختلف آن

ترجمه کلمات بین 103 زبان مختلف در حالت آنلاین و متصل به اینترنت

ترجمه کلمات بین 52 زبان مختلف در حالت آفلاین و عدم دسترسی به اینترنت

ترجمه کلمات به صورت تکی و در لحظه با استفاده از عکاسی متون به وسیله دوربین گوشی در 29 زبان مختلف

ترجمه با کیفیت کل متن عکاسی شده به وسیله دوربین گوشی در 37 زبان مختلف

امکان شنیدن مکالمات توسط اپلیکیشن و ترجمه همزمان آنها به صورت زنده در 32 زبان مختلف

امکان ترجمه کلمات بدون نیاز به تایپ آنها و با استفاده از نوشتن کلمه با انگشت یا قلم

.

اگر برای دانلود از گوگل پلی با پیغام “this application is not available in your country” مواجه شدید برای رفع کردن مشکل به این پست در صفحه ترفندها مراجعه نمایید.

لطفا نظرات و سوالات خود را در پایین همین صفحه در قسمت دیدگاه یادداشت نمایید.

سلام. من عکس که می خوام بگیرم ارور میده. دایما میگه بعدا. چکار کنم؟

من نوشتاری تلفظ کند بس

من میخوام عربی به فارسی رو از طریق عکس گرفتن ترجمه کنم.شما نرم افزاری رو میشناسید که این کارو برام بکنه.

من این برنامه را از خیلی وقت پیش دارم ولی متاسفانه به دلیل سنگین شدن گوشیم مجبور به ریست شدم ولی قبلان گپی کردم برنامه را و بعد ریست گردم گوشیمو ولی بعد از ریست برنامه کار نمیکند چیگار کنم.

آموزش کامل رفع مشکل دانلود مستقیم از گوگل پلی در این صفحه موجود هستش که میتونید به کمک این ترفند آخرین آپدیت اپلیکیشن ها رو بدون مشکل و بصورت مستقیم از گوگل پلی دانلود کنید. احتمالا با دانلود آخرین نسخه این اپلیکیشن از گوگل پلی مشکل شما رفع خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

اپلیکیشن FaceApp، تغییر چهره واقعی حتی به جنس مخالف3.5 (70.91%) 22 votes اپلیکیشن تغییر چهره FaceApp با استفاده از شبکه های

اپلیکیشن Signal، پیام رسان امن و محبوب ادوارد اسنودن + دانلود3.9 (78.18%) 11 votes اپلیکیشن signal بعد از گذشت سالی

تبلیغات خلاقانه کمپانی Sonim، Land Rover و KitchenAid3.4 (67.69%) 13 votes تبلیغات خلاقانه کمپانی Sonim برای گوشی های هوشمند و

با توجه به گره خوردن و درآمیختن تکنولوژی با تمامی ابعاد زندگی انسان امروز، از جمله کسب و کار، شیوه زندگی (Life Style) فردي و اجتماعي او، این پدیده نه تنها مانند گذشته، ديگر یک بحث صرفا تخصصی و منحصر به گروهي خاص از افراد نیست، بلکه داشتن اطلاعات كافي در زمينه بسياري از تغییرات تکنولوژیك جزو مهمترین نيازها به حساب آمده و وجه تمایزی مشهود میان انسانهای برتر و خوش فکر و افراد عادی و عام به شمار میرود.
وب سایت اپوایس با رصد نمودن لحظه به لحظه سايت ها و شبكه هاي معتبر تکنولوژی،سعی دارد بهترین و کاربردی ترین های اخبار تکنولوژی را معرفی نماید.


راهنمای استفاده از کد QR

نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی از روی ع

نرم افزار مترجم تصویر

با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید متن انگلیسی داخل تصاویر را ترجمه کنید .

از متن کتاب زبان انگلیسی عکس بگیرید و در چند ثانیه ترجمه ی متن کتاب در اختیار شما قرار میگیرد !!!

همچنین امکان ترجمه ی صوت و متن هم برای شما وجود دارد .

امکانات نرم افزار :

-ترجمه ی تصویر

-ترجمه ی صوتی انگلیسی و فارسی

-ترجمه ی متون انگلیسی و فارسی

-تلفظ متون انگلیسی

-امکان اشتراک گزاری و کپی

امیدوارم این نرم افزار برای شما مفید باشد

وقتی سخن از ترجمه خودکار بخصوص ماشینی به میان می‌آید. ترجمه گوگل یا به قول کاربران اینترنتی گوگل ترنزلیت یا گوگل ترانسلیت حرف اول را می‌زند. بسیاری اوقات به دنبال برگردان آهنگ خاصی هستیم یا می‌خواهیم نرم‌افزار ترجمه‌ای پیدا کنیم که به صورت آنلاین متن انگلیسی را به فارسی تبدیل کند. وبگاه ما پاسخگوی این نیاز کاربران است. در این وب‌گاه می‌توانید کلمه یا جمله خود را وارد کنید، زبان مورد نظر را مشخص کنید و به راحتی جملات خود را ترجمه گوگل کنید. کیفیت سرویس google البته عمومی است و برای ترجمه مقاله لازم است به سایت ترجمه تخصصی و حرفه‌ای مراجعه کرده و سفارش ترجمه خود را ثبت کنید.

ترجمه گوگل یکی از سرویس‌های ماشینی رایگان و آنلاین است که یک متن را از زبانی به زبان دیگر بازگردانی می کند (زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) و توسط گوگل ارائه شده است. این خدمت از طریق وب سایت، اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) در دسترس است. گوگل ترنسلیت 100 زبان مختلف دنیا را پشتیبانی می‌کند و روزانه بیش از 200 میلیون نفر از این خدمات استفاده می‌کنند.

در سال 2006، گوگل ترنسلیت بر مبنای آمار بود و از متون سازمان ملل و پارلمان اروپا استفاده میکرد تا پایگاه داده خود را ایجاد کند. این سرویس به جای اینکه مستقیما متن را به زبان مقصد ترجمه گوگل کند، اول به انگلیسی و بعد به زبان مقصد ترجمه گوگل می‌کرد. برای ترجمه گوگل، در بین میلیون‌ها متن جستجو می‌کرد تا مناسب‌ترین الگو را انتخاب کند. در مدل آماری ترجمه گوگل دقت بسیار پایین بود.

در سال 2016، گوگل اعلام کرد که از این به بعد برای ترجمه گوگل از مدل شبکه عصبی استفاده می‌کند. این بدین معناست که گوگل از این پس کل جمله را باهم ترجمه گوگل می کند به جای اینکه قطعه قطعه ترجمه گوگل کند. این مدل باعث شد تا مترجم گوگل بتواند با توجه به متن ترجمه گوگل دقیق تری تولید کند و ترجمه ماشینی آنلاین حاصل به زبان انسان نزدیک تر باشد.

Google translate می‌تواند فرم‌های مختلف از متن و مدیا مانند صوت، عکس، سایت و ویدیو را از زبانی به زبان دیگر (مانند زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) ترجمه گوگل کند. همچنین، مترجم گوگل برای بعضی زبان‌ها امکان تلفظ نیز فراهم کرده است. ترجمه گوگل برای اینکه مانند یک لغت‌نامه واقعی عمل کند، اگر قسمتی از متن مبدا هایلایت شده باشد، عبارت معادل در زبان مقصد را هایلایت می‌کند. همچنین، قادر است تا به طور خودکار زبان متن را شناسایی کند. اگر کاربر از URL در متن اصلی استفاده کرده باشد، Google translate آن قسمت را به صورت hyperlink نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند ترجمه گوگل را در بخش “phrasebook” برای استفاده در آینده ذخیره کند. برای بعضی زبان‌ها، گوگل ترنسلیت قابلیت ترجمه ماشینی آنلاین از روی دست خط انسان را نیز دارد.

نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی از روی ع

با توسعه سرویس‌های ترجمه گوگل امکان ترجمه گوگل از روی عکس و ترجمه با دوربین ترجمه گوگل هم اضافه شده است. همچنین دانلود مترجم اندروید گوگل هم فراهم شده است.

برچسب ها: ترجمه گوگل متن ، گوگل ترنسلیت چیست ، ترجمه گوگل عربی به فارسی ، نرم افزار ترجمه ، jv[li ، مترجم آنلاین ، مترجم رایگان گوگل، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه عربی به فارسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه عربی به انگلیسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه رایگان، ترجمه آنلاین، ترجمه گوگل، ترجمه متن انگلیسی

تهران، خیابان فلسطین، خیابان دمشق، خیابان برادران مظفر، پلاک 130، واحد 8

تلفن : ۸۸۸۰۸۳۱۴ – ۸۸۸۰۸۷۳۸ – ۸۸۸۵۲۹۶۳

تمامی حقوق نزد دارالترجمه رسمی شبکه محفوظ است.

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

گزارش

شبکه اجتماعی جیبی مو وارد بازار 4500 میلیارد تومانی…

نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی از روی ع

سامانه بازرگام، بازار میوه آنلاین شروع به کار کرد

جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای 97 دیجی‌کالا

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی از روی ع
نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی از روی ع
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *