معنی لغات فارسی به کردی

خواص دارویی و گیاهی

معنی لغات فارسی به کردی
معنی لغات فارسی به کردی

خوش آمدید به فرهنگ لغت فارسی — کردی. لطفا کلمه یا عبارتی که نمی خواهید در جعبه متن در سمت چپ بررسی را بنویسید.

  اضافه کردن ترجمهتغییرات اخیر

Glosbe است برای هزاران نفر از فرهنگ است. ما با ارائه نه تنها فرهنگ لغت فارسی – کردی،
اما لغت نامه ها برای هر جفت موجود زبان – آنلاین و رایگان.
برو به صفحه خانه ما از زبان های موجود را انتخاب کنید.

لغت نامه Glosbe منحصر به فرد هستند. به در Glosbe شما نمی توانید چک کنید
ترجمه تنها به زبان فارسی کردی: ما همچنین ارائه نمونه
از استفاده، با نشان دادن ده ها نمونه هایی از جملات ترجمه
شامل ترجمه عبارت است. این است که به نام “حافظه ترجمه
است و بسیار مفید برای مترجمان است. در واقع می توان نه تنها ترجمه را ببینید
کلمه، بلکه چگونه آن را در رفتار این حکم است. ما
حافظه ترجمه بیشتر از corpuses موازی که ساخته می شد
توسط انسان است. چنین ترجمه جملات بسیار مفید می باشد علاوه بر
واژه نامه ها.

در حال حاضر ما ۵٬۶۵۰ عبارات ترجمه شده است .
 
در حال حاضر ما باید 5729350 جملات ترجمهمعنی لغات فارسی به کردی

کمک به ما در ایجاد بزرگترین فارسی — کردی دیکشنری آنلاین. به سادگی در وارد بخش مدیریت شوید ، سپس به ترجمه جدید اضافه کنید. Glosbe یک پروژه مشترک است و هر کس نمی تواند اضافه کنید (و حذف) ترجمه است. آن را می سازد فرهنگ لغت ما فارسی کردی واقعی ، آن است که توسط مردم زبان مادری ، که با استفاده از زبان برای هر روز ایجاد می شود. همچنین شما می توانید مطمئن شود که هر گونه اشتباه در فرهنگ لغت تعمیر سریع ، بنابراین شما می توانید بر روی داده های ما تکیه می کنند. اگر شما هر گونه اشتباه و یا شما قادر اضافه کردن اطلاعات جدید : لطفا این کار را انجام دهید. هزاران نفر از مردم سپاسگزار برای انجام این کار خواهد شد.

شما باید بدانید که Glosbe کلمه ذخیره نیست بلکه ایده از چه کلمه به این معنی است. با تشکر از این ، با اضافه کردن یک ترجمه جدید ، ده ها تن از ترجمه های جدید را ایجاد می راهنما واژهنامهها Glosbe ما و ببینید که چگونه دانش مال شما کمک می کند تا مردم در سراسر جهان.






راهنمای استفاده از کد QR

و برای اولین بار اولین منبع لغات زبان کردی در قالبی دیجیتالی منتشر شد. چیزی که در مورد آن توضیح می دهیم یک دیکشنری قدرتمند فارسی به کردی میباشد که دارای گنجینه ای از لغات به حجم ۱۶۰۰۰ لغت میباشد. آیا دنبال یک مترجم زبان کردی همراه بودید؟ میخواهید کردی یاد بگیرید؟ کرد هستین و میخواین بدونید که کلمات فارسی که وارد زبان کردی شده اند در کردی چه معنی دارن؟دنبال لغات اصیل کردی هستین؟این دیکشنری جوابگوی همه ی این سوالات میباشد.زحمت تکمیل و تایپ این دیکشنری بر عهده ی یک تیم پنج نفره بود که تقریبا از اواخر تابستان ۹۲ شروع شد و در آسفند ۹۲ با عنایت پروردگار به پایان رسید.در مورد قیمت این دیکشنری:کسایی که در تایپ این دیکشنری کمکم کردن در ازای تایپ آن هزینه ای را نیز دریافت کرده اند٬ برای همین هزینه ی برای بازگشت سرمایه اولیه گذاشتیم .البته باید این را هم بگویم دیکشنری که با این دیکشنری همسطح باشد بطور متوسط با قیمت ۷۰۰۰۰ تومان در کتاب فروشی ها در حال حاضر به فروش میرسه که بسته به محتوای آن قیمت آن بالا و پایین هم دارد. با این حال قیمت این دیکشنری مناسب است.امیدوارم که مورد پسند همه ی مشتاقان آن قرار گرفته شده باشه.


راهنمای استفاده از کد QR

معنی لغات فارسی به کردی

دیکشنری سان دیک با بیش از 70،000 لغت کوردی به فارسی و فارسی به کوردی و دیتابیسی تقریبا کامل و محیطی ساده و کاربرپسند میتواند منبع مناسبی جهت یادگیری زبان کوردی باشد .این نرم افزار شامل نکات آموزشی اعم از الفبا و دستور زبان کوردی ، جملات عامیانه ،اسامی کوردی ، صفات ، اعداد ، رنگ ها و پیامک های کوردی می باشد. ضمنا بخشی از این نرم افزار دارای تلفظ تعدادی از کلمات کاربردی جهت آشنایی شما عزیزان با این زبان به صورت آفلاین می باشد.ما در این مجموعه تلاش کرده ایم که برنامه ای متنوع برای شما کاربران عزیز طراحی نماییم . خواهشمندیم با پیشنهادات و انتقادات سودمند خود ما را در مسیر رو به رشد این نرم افزار قرار دهید.

——————————————–

ضمن عرض پوزش از کاربران گرامی کافه بازار با توجه به وضع قوانین جدید در خصوص آپدیت برنامه ها مجبور به ایجاد پکیج جدید و انجام پاره ای تغییرات در برنامه شدیم . همچنین امکان تایپ کلمات کردی و تلفظ تعدادی از کلمات کاربردی به برنامه اضافه گردید 

با تشکر

نمايش همه

0 کلمه یافت شد

و حتی زبان‌های بیش‌تر

این وب سایت از کوکی جهت بهبود تجربه کاربر خود استفاده می کند. شما می بایست قبل از ادامه به استفاده از سایت استفاده از کوکی ها را قبول نمایید

معنی لغات فارسی به کردی
معنی لغات فارسی به کردی
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *