معنی لغات انگلیسی به فارسی pdf

خواص دارویی و گیاهی

معنی لغات انگلیسی به فارسی pdf
معنی لغات انگلیسی به فارسی pdf

امروز پنج شنبه , ۲۷ دی , ۱۳۹۷ شما در تک بوک هستید.

بازدید

دانلود کتاب بازتاب شرطی

بازتاب شرطی بالاتر از عقل و اراده است زیرا به کمک آن می توان خوشحال دائمی ایجاد نمود و کودکان را بدون نصیحت و حرف زدن آموزش داد و به هر کاری علاقمند نمود .معنی لغات انگلیسی به فارسی pdf

بازدید

دانلود کتاب صوتی داستان دو شهر

عشق و انقلاب مبحثی که نویسندگان بسیاری را به سمت خود کشید تا با تلفیق این دو، اثری بی‌بدیل را خلق کنند که یکی از بهترین کتاب‌ها در این باب «داستان دوشهر» است.

بازدید

دانلود کتاب داستان تنبل خان

کتاب تنبل خان ، شامل داستان و شعر کودکانه است که مترجم آن « مهدی احمدی » به وبسایت تک بوک اهدا نموده اند .

بازدید

دانلود کتاب داستان نناقا

کتاب نناقا داستانی بلند و سرگرم کننده است . در بخشی از این داستان آمده :
نناقا داشت برای سعید یک کلاه قرمز می بافت . از وقتی مجبور بود روی تخت بماند ، صبح تا شب بافتنی می بافت . برای هر کدام از ما چند تا کلاه و دستکش و جوراب و شال و بلوز و ژاکت بافته بود ؛

بازدید

دانلود کتاب فرهنگ ضرب المثل های انگلیسی

مقدمه مولف : کتاب فرهنگ ضرب المثل های انگلیسی ، مجموعه ۴۲۵۰ ضرب المثل انگلیسی است که از منابع مختلف گردآوری و ترجمه شده اند . ضرب المثل ها به ترتیب حروف الفبای انگلیسی مرتب شده اند .

بازدید

دانلود کتاب فلفل سیاه _ سلطان ادویه ها

فلفل سیاه از جمله محبوب ترین ادویه جات جهان محسوب می شود به طوری که در برخی اقوال آن را سلطان ادویه ها نامیده اند . به علاوه فلفل سیاه را بواسطه درآمدزائی و قابلیت تبادلات بین المللی با عنوان ” طلای سیاه ” نیز می شناسند .

بازدید

دانلود کتاب ده روز روزه فکر

قهرمان واقعی آن است که همیشه قهرمان باشد . ما نمی خواهیم فقط گاه به گاه نتیجه بگیریم . نمی خواهیم فقط یک لحظه احساس شادمانی کنیم و یا ندرتا کار درخشانی انجام دهیم .

بازدید

دانلود کتاب چگونه عمر طولانی کنیم

در این کتاب ، اهمیت بسیاری از احادیث پیامبر که معمولا آن ها را می خوانیم یا می شنویم ولی در آن ها دقت نمی کنیم ، برای ما روشن خواهد شد و آشکارا به کم همتی خود ، در قبال آن همه بذل و بخشش پروردگار عالم که می توانیم به وسیله آن ، سال های اندک زندگی خود را جبران نماییم ، پی خواهیم برد .

بازدید

دانلود کتاب سلامت روان و بیماری های جسمی مزمن

حرکت گسترده به سوی سلامت روان : فدراسیون جهانی سلامت روان به عرضه دیدگاه خود مبنی بر جهانی که در آن سلامت روان برای همه افراد اولویت دارد ادامه می دهد . با این که خدمات سلامت روان بسیار حساس تلقی می شود ، هنوز مورد بی توجهی قرار می گیرد و منابع و حمایت لازم را دریافت نمی کند .

بازدید

دانلود کتاب صوتی پاگرد

معنی لغات انگلیسی به فارسی pdf

کتاب صوتی «پاگرد» اثر نویسنده، روزنامه‌نگار و پژوهشگر باتجربه‌ی کشورمان می‌باشد که موضوع آن مربوط به ماجراهای ۱۸ تیرماه سال ۱۳۷۸ در کوی دانشگاه است.

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ عروسی

ریمیکس

مقاله مدیریت با ترجمه

دانلود آهنگ جدید

اقامت ترکیه

دانلود آهنگ جدید

درس پژوهی

طرح جابر

تبلیغات در گوگل

عکس بازیگران زن ایرانی

دانلود آهنگ جدید

بلیط هواپیما

تور لحظه آخری

وقت سفارت

کتاب بیشعوری

کتاب گویا

کتاب صوتی

دانلود کتاب اندروید مشکلات جنسی جوانان این کتاب تا کنون ده ها بار چاپ شده و هزاران هزار نسخه از آن منتشر شده، و مایه نجات بسیارى از جوانان گشته است، و هم اکنون مرتباً تجدید چاپ مى شود.

دانلود کتاب اندروید چگونه فرزندان با حیایی داشته باشیم؟ حیا و ایمان قرین یکدیگرند اگر یکی از میان برخاست دیگری هم برود . نخستین و اصلی ترین جایگاه آرامش و پرورش انسان ، خانواده اوست که هر چه بنیان آن محکم تر باشد ، […]

دانلود کتاب اندروید وعده های الهی به صابران بحث صبر ، یکی از مباحث کلیدی و بسیار راه گشا و سرنوشت ساز در زندگی انسان هاست . صبر در مکتب اهل بیت ( ع ) از جایگاهی بس رفیع برخوردار است ؛ آنچنان که […]

ویژگی های یک متخصص ارتودنسی خوب/   همه ی ما می دانیم که ارتودنسی کردن برای هر فردی یک سرمایه گذاری مفید برای آینده است زیرا لبخندی زیبا و خوشایند را به افراد می بخشد.

تاکتیک های مهم فروش تبلیغات در اینستاگرام/ هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن ۷۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه و بیش از ۲۰۰میلیون کاربر فعال روزانه در […]

۱۵ راه تبدیل زندگی مجردی به بهترین زندگی ها/ مجرد بودن فوق‌العاده‌ است. درست نمی‌گویم؟ با اینکه ممکن است وقتی مجرد هستید، احساس تنهایی بیشتری کنید ولی به طور کلی تجربه‌ای عالی است.

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت

با سرپرستی مهندس ابوالقاسمی(با نمره 8 آیلتس)، استاد خانم امیدی

آموزش گام به گام رایتینگ آکادمیک Line Graph – Task 1

در اینجا آموزش گام به گام رایتینگ آکادمیک Task 1 و به صورت دقیق تر Line Graph یا نمودارهای خطی به علاقمندان گرامی ارایه میشود. نمونه سوالی که در بالا دیده میشود از یکی از ویدئوهای سایمن در همین زمینه گرفته شده و این ویدئو در زیر برای دیدن مستقیم بر روی سایت در دسترس می باشد. همچنین در ادامه نمونه پاسخ ارایه شده در همین ویدئو به صورت یک فایل تصویری برای مشاهده در دسترس قرار گرفته و نمونه های بیشتری هم در آینده اضافه خواهد شد.

آموزش گام به گام رایتینگ آکادمیک Line Graph – Task 1,آموزش گام به گام رایتینگ آیلتس,اموزش گام به گام رایتینگ ایلتس,جزوه رایتینگ آیلتس,رایتینگ تسک 1 آکادمیک,نمونه writing task 1,نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک,نمونه رایتینگ تسک 1 جنرال

دانلود جزوه ایده پردازی رایتینگ آیلتس سایمون

معنی لغات انگلیسی به فارسی pdf

تجربه هزاران ساعت تدریس نشان میدهد زبان آموزان بسیاری حتی با گذراندن سال های دراز در دانشگاه و محیط کاری با مساله “ایده نداشتن” برای بسیاری از سوالات رایتینگ آیلتس و برخی سوالات اسپیکینگ روبرو هستند. از این رو بسیاری از مدرسان به ویژه با چالش برانگیز تر شدن سوالات رایتینگ آیلتس در سال های گذشته کوشش کرده اند به این موضوع بپردازند. در اینجا جزوه ایده پردازی رایتینگ سایمون به همراه یک جزوه تکمیلی ۴۸ صفحه ای و یک ویدئو در این زمینه تقدیم علاقندان میگردد.

دانلود جزوه ایده پردازی رایتینگ آیلتس بهترین کتاب برای writing ielts دانلود جزوات ielts journal آموزش رایتینگ آیلتس جنرال دانلود رایگان منابع آیلتس,دانلود رایگان جزوات آیلتس,دانلود کتاب ideas for ielts topics,دانلود کتاب ielts simon

دانلود فهرست ۱۲۰۰ لغت پرکاربرد لیسنینگ آیلتس

دانش واژگان و دایره لغات در بخش لیسنینگ همانند بخش های دیگر بسیار کلیدی است و تاثیر مستقیم بر روی نمره خواهد داشت. با اینهمه دامنه واژگان در این مهارت محدود تر بوده و در سنحش با مهارت ریدینگ در سطح پایین تری قرار دارند. نمره  نهایی در بخش لیسنینگ توسط ۳ عامل (۱) دانش لغات، (۲) مهارت و توانایی شناسایی و درک لغات و جمله ها و (۳) درک سوالات مطرح شده و توانایی پیوند دادن اطلاعات شنیده شده و یافتن پاسخ درست تعیین میشود.

بنابراین آشنایی با واژگان متداول در بخش لیسنینگ میتواند شانس شرکت کنندگان را در بدست آوردن یک نمره مناسب بهبود ببخشید. با همین هدف در اینجا فهرستی از ۱۲۰۰ واژه از متداول ترین واژگان در بخش لیسنینگ آیلتس برای دانلود در دسترس علاقمندان گرامی قرار میگیرد.

دانلود فهرست 1200 لغت پرکاربرد لیسنینگ آیلتس

لغات ضروری لیسنینگ آیلتس

در این صفحه فهرستی از لغات ضروری برای نمره ۷ لیسنینگ آیلتس به همراه مثال هایی برای درک عمیق تر در دسترس علاقمندان گرامی خواهد بود. این واژگان از یک فهرست ارائه شده در سایت های انگلیسی زبان گرفته شده و مثال هایی از دیکشنری لانگمن معاصر پیشرفته و دیکشنری های آنلاین مرجع برای آن پیشنهاد شده است.

.

لغات ضروری ریدینگ آیلتس,لغات ضروری لیسنینگ آیلتس

لغات ضروری ریدینگ آیلتس

در این صفحه فهرستی از لغات ضروری برای نمره ۷ و بالاتر ریدینگ آیلتس به همراه مثال هایی برای درک عمیق تر در دسترس علاقمندان گرامی خواهد بود. این واژگان از کتاب Barron’s Essential Words for IELTS گرفته شده و مثال هایی از دیکشنری لانگمن معاصر پیشرفته و دیکشنری های آنلاین مرجع برای آن پیشنهاد شده است.

.

جزوه لغات ایلتس,دانلود لغات آیلتس با معنی,دانلود لغات برای ایلتس,دانلود لغات ضروری آیلتس,کلمات انگلیسی ایلتس,لغات ریدینگ کمبریج,لغات ضروری آیلتس جنرال,لغات ضروری ریدینگ آیلتس,لغات لیسنینگ آیلتس

آیا آزمون آزمایشی آیلتس ارزش شرکت کردن دارد؟

در این صفحه در یک فایل صوتی درباره آزمون های آزمایشی آیلتس صحبت خواهد شد. به ویژه بعد از افزایش بسیار زیاد هزینه آزمون آیلتس، برخلاف گذشته زبان آموزان توانایی شرکت چند باره در آزمون آیلتس و رفتن راه “آزمون و خطا” را ندارند و ناگزیر به شرکت در آزمون های آزمایشی یا ماک هستند و در نتیجه بازار این آزمون ها حرارت بالایی پیدا کرده!

اما آیا این آزمون ها بازتاب درستی از سطح و نمره شرکت کنندگان هستند یا بیش از آنچه ماهیت آموزشی داشته باشند برای برگزار کنندگان جنبه تجاری دارند؟ در این فایل صوتی، مهندس ابوالقاسمی دارنده نمره ۸ آیلتس آکادمیک و بیش از ۱۰ هزار ساعت تجربه تدریس آزمون های آیلتس و تافل کوشش میکند اطلاعاتی تجربی و منصفانه در این زمینه به علاقمندان ارایه نمایند:

این صفحه در حال به روز رسانی است

آزمون آزمایشی آیلتس دانشگاه آزاد,آزمون آزمایشی آیلتس در اهواز,آزمون آزمایشی آیلتس در کرج,آزمون آزمایشی آیلتس مشهد,آزمون ماک آیلتس اصفهان,آزمون ماک آیلتس ایرسافام,آزمون ماک آیلتس پروشات,آزمون ماک آیلتس در شیراز,آزمون ماک آیلتس رایگان,آزمون ماک آیلتس عصر دین و دانش,آزمون ماک ایرسافام,آیا آزمون آزمایشی آیلتس ارزش شرکت کردن دارد؟,بهترین آزمون ماک آیلتس

آموزش گرامر بیسیک زبان انگلیسی

در این صفحه تمرین های پایه گرامر انگلیسی به زبان ساده از کتاب Oxford Practice Grammar Basic در دسترس زبان آموزان گرامی می باشد. این مباحث به همراه تمرین ها برای انجام در کلاس و بحث مد نظر می باشد اما تمامی علاقمندان به ویژه در سطح پایه میتوانند از این توضیحات و تمرین ها بهره ببرند. همچنین کتاب یاد شده در اینجا برای دانلود مستقیم نیز در دسترس میباشد.

فصل های ۱ تا ۱۹

فصل های ۲۱ تا ۶۸

فصل های ۶۹ تا ۱۰۰

آموزش گرامر بیسیک زبان انگلیسی

تمرین مباحث پایه گرامر انگلیسی به زبان ساده

 

در این صفحه تمرین های پایه گرامر انگلیسی به زبان ساده از کتاب Oxford Practice Grammar Basic در دسترس زبان آموزان گرامی می باشد. این مباحث به همراه تمرین ها برای انجام در کلاس و بحث مد نظر می باشد اما تمامی علاقمندان به ویژه در سطح پایه میتوانند از این توضیحات و تمرین ها بهره ببرند. همچنین کتاب یاد شده در اینجا برای دانلود مستقیم نیز در دسترس میباشد.

فصل های ۱ تا ۱۹

فصل های ۲۱ تا ۶۸

فصل های ۶۹ تا ۱۰۰

تمرین مباحث پایه گرامر انگلیسی به زبان ساده

دانلود آهنگ Last Christmas از George Michael (فایل mp3)

در ielts2 کوشش کرده ایم مجموعه ای بهترین ترانه های لنرد کوئن(لئونارد کوهن) شاعر و خواننده کانادایی را برای شنیدن و دانلود مستقیم در دسترس قرار دهیم. این ترانه ها به همراه متن یا Lyrics بوده و میتواند برای تقویت زبان انگلیسی هم سودمند باشد. همچنین گلچینی ار بهترین ترانه های جهان نیز در ielts2 در دسترس علاقمندان گرامی می باشد.

دانلود آهنگ Last Christmas از George Michael (فایل mp3),دانلود آهنگ Last Christmas از George Micheal (فایل mp3),دانلود آهنگ last christmas جورج مایکل دانلود بهترین آهنگ جورج مایکل دانلود آهنگ جورج مایکل jesus to a child وام last christmasمعنی لغات انگلیسی به فارسی pdf

تبدیل درصد به عدد در رایتینگ تسک ۱ آیلتس آکادمیک

تیدبل درصدهای ارایه شده در پرسش های تسک ۱ آکادمیک به عدد یا کسر(fraction) برای رسیدن به نمره بالاتر کاملا ضروری بوده و گزارش بدون تغییر این درصدها نشان از ضعف و ناتوانی شرکت کننده در این آزمون است. در اینجا چند جدول و نمونه برای آموزش چگونگی این تغییرات تقدیم زبان آموزان گرامی میشود.

.

تبدیل درصد به عدد در رایتینگ تسک 1 آیلتس آکادمیک,جزوه رایتینگ آیلتس,رایتینگ آیلتس جنرال,ساختار رایتینگ آیلتس,نحوه نوشتن رایتینگ تسک 1,نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک,نمونه رایتینگ ایلتس تسک 2

جمله سازی با لغات ساده زبان انگلیسی

در این صفحه ۸ گفتار از کتاب Select Readings Elementary برای تمرین ریدینگ و جمله سازی در دسترس زبان آموزان گرامی قرار گرفته است. علاقمندان میتوانند تمرین جمله سازی های زبان آموزان کلاس های پیش آیلتس و آیلتس مهندس ابوالقاسمی را به همراه توضیحات و فیدبک ها را در بخش دیدگاه ها دنبال نمایند.

این واژگان از متداول ترین ۳۰۰۰ واژه زبان انگلیسی گزینش شده و کاملا کابردی هستند. تمرین با این واژگان تاثیر چشمگیری در توانایی زبان آموزان در مهارت رایتینگ و اسپیکینگ خواهد داشت.

آموزش زبان انگلیسی,جمله سازی با لغات ساده زبان انگلیسی,جمله سازی با لغات ساده زبان انگلیسی Select Readings Elementary,دانلود 1000 كلمه پركاربرد زبان انگليسي با معنی,دانلود لغات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی,کلمات انگلیسی رایج در زبان فارسی,کلمات پرکاربرد انگلیسی با معنی و تلفظ,لغات انگلیسی با معنی,لغات انگلیسی با معنی و تلفظ pdf,لغات پرکاربرد انگلیسی+pdf

دوره های فشرده آیلتس روزهای جمعه

دوره های فشرده آیلتس روزهای جمعه یکی از کلاس های فشرده آیلتس مهندس ابوالقاسمی است که هدف آن رساندن زبان آموزان از سطح پایه به نمره ۶ تا ۷ در یک بازه زمانی ۳ ماهه است. در این صفحه با ویژگی های این دوره ها و خدماتی که زبان آموزان در این دوره ها دریافت میکنند آشنا خواهید شد.

.

دوره های آیلتس جمعه ها,دوره های فشرده آیلتس,دوره های فشرده آیلتس روزهای جمعه,دوره های فشرده آیلتس مهندس ابوالقاسمی,کلاس های آنلاین آیلتس,کلاس های آیلتس جمعه ها,کلاس های فشرده آیلتس,کلاس های فقط جمعه ها

برنامه ریزی فشرده برای آیلتس

پیشتر در ielts2 برای نخستین بار فهرستی از بهترین منابع آیلتس اعلام کردیم که مورد توجه هزاران علاقمند شرکت در این آزمون مهم و چالش برانگیز قرار گرفت. در اینجا فهرستی از جدید ترین منابع خودآموز یا Self Study این آزمون برای سال ۲۰۱۹ را به همراه توضیحات مدرس برای بهره گیری از این منابع فهرست میکنیم.

برای آیلتس از کجا شروع کنم,برنامه ریزی خودخوان آیلتس,برنامه ریزی فشرده برای آیلتس,برنامه ریزی هفتگی برای آیلتس,برنامه مطالعاتی آیلتس,بهترین منابع برای آزمون آیلتس,چگونه برای آیلتس برنامه ریزی کنیم,خودخوانی برای آیلتس,نمونه برنامه ریزی آیلتس

تمرین جمله سازی با لغات کتاب Select Readings Pre-intermediate

 

در اینجا تصاویری از ۶ گفتار نخست کتاب Select Readings Pre-intermediate آورده شده است. زبان آموزان میتوانند از ساختارها، تمرین ها و واژگان کلیدی این گفتارها برای تمرین جمله سازی استفاده نمایند. این کتاب یکی از بهترین منابع ریدینگ و تقویت لغات در سطح پیش آیلتس و مقدمتی زبان انگلیسی می باشد.

تمرین جمله سازی با لغات انگلیسی,تمرین جمله سازی با لغات کتاب Select Readings Pre-intermediate,تمرین.جمله سازی انگلیسی,جمله سازی با کلمات انگلیسی به صورت انلاین,جمله سازی به زبان انگلیسی,ساختن جمله انگلیسی,قواعد جمله سازی در انگلیسی pdf

کلاس آنلاین آیلتس اسفند ۱۳۹۷

صفحه پیش رو مربوط به دوره فشرده آیلتس روزهای فرد ۱ شنبه ۳ شنبه ساعت ۶ تا ۸ که در تاریخ ۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ آغاز میشود می باشد. در این صفحه تکالیف و توضیحات وارد شده و زبان آموزان رایتینگ ها و پرسش های خود را در بخش دیدگاه ها وارد خواهند کرد و از این راه با مدرس در تماس خواهند بود.

کلاس آنلاین آیلتس اسفند 1397

کلاس آنلاین آیلتس بهمن ۱۳۹۷

صفحه پیش رو مربوط به دوره فشرده آیلتس روزهای زوج شنبه ۴ شنبه ساعت ۶ تا ۸ که در تاریخ ۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ آغاز میشود می باشد. در این صفحه تکالیف و توضیحات وارد شده و زبان آموزان رایتینگ ها و پرسش های خود را در بخش دیدگاه ها وارد خواهند کرد و از این راه با مدرس در تماس خواهند بود.

دوره آنلاین آیلتس,دوره فشرده آیلتس,کلاس آنلاین آیلتس,کلاس آنلاین آیلتس بهمن 1397,کلاس فشرده آیلتس

 

سوال های ساده انگلیسی با جواب مناسب

در این صفحه فهرستی از متداول ترین سوالات رایج در زبان انگلیسی و مصاحبه های شغلی به همراه پاسخ هایی بسیار ساده فهرست شده است. این پاسخ ها توسط مدرس آیلتس و زبان انگلیسی تنظیم شده است و برای زبان آموزانی مناسب است که پایه ضعیف داشته و در آغاز مسیر فراگیری این زبان هستند.

فهرست در حال به روز رسانی می باشد. 

پاسخ به سوالات زبان انگلیسی انلاین,جواب دادن به سوالات انگلیسی,سایت جواب دادن به سوالات انگلیسی,سوال با wh با جواب,سوال های ساده انگلیسی با جواب مناسب,سوال های مکالمه زبان انگلیسی,سوالات رایج در مصاحبه زبان انگلیسی,نمونه سوال با what,نمونه سوالات مصاحبه زبان انگلیسی با جواب

تمرین لیسنینگ مقدماتی زبان انگلیسی

در این صفحه تست های مقدماتی زبان انگلیسی به همراه فایل های صوتی برای تمرین در دسترس می باشد. این تست ها برای سطح مبتدی یا مقدماتی زبان انگلیسی و برای آمادگی زبان آموزان برای آزمون های دشواری همچون آیلتس و تافل در نظر گرفته شده است. بیشتر این تست ها مربوط به درک مطلب یا Listening Comprehension می باشند.

تمرین لیسنینگ زبان انگلیسی,تمرین لیسنینگ مقدماتی زبان انگلیسی,دانلود آموزش اسپیکینگ زبان انگلیسی,دانلود رایگان لیسنینگ زبان انگلیسی,دانلود کتاب مقدماتی زبان انگلیسی,دانلود لیسنینگ انگلیسی با متن,فایل صوتی برای تقویت listening مبتدی,فیلم برای تقویت listening

ساختارهای کاربردی Disagree در رایتینگ آیلتس

در بسیاری از سوال های رایتینگ آیلتس، از شرکت کننده خواسته میشود با یک دیدگاه، ایده یا جمله موافقت(agree) یا مخالفت(disagree) کند. در این صفحه ساختارهای کاربردی مربوط به این سوال ها به همراه چند مثال برای زبان آموزان گرامی فهرست شده است.

جزوه رایتینگ آیلتس,رایتینگ آیلتس تسک 2,ساختارهای کاربردی Disagree در رایتینگ آیلتس,مهارت های writing,نمونه writing task 2,نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک,نمونه رایتینگ آیلتس جنرال,نمونه رایتینگ تسک 2 جنرال,نمونه رایتینگ تصحیح شده ایلتس

دانلود کتاب Oxford Word Skills Intermediate ویرایش مناسب آیلتس

کتاب Oxford Word Skills سطح Intermediate یکی از منابع خوب برای تقویت لغات ضروری آیلتس در سطح متوسط و برای زبان آموزان در سطح نمره ۴٫۵ تا ۵٫۵ یا زبان آموزان دوره های ترمیک آموزشگاهی در سطح متوسط تا پیشرفته بوده و هم از نظر گزینش واژگان و هم شیوه تمرین، مثال زدن و فایل صوتی و نرم افزار جانبی بسیار قوی تر از ۹۹% منابع واژگان زبان انگلیسی برای این سطح از آمادگی آزمون آیلتس به شمار میرود. با اینهمه این کتاب برای آزمون آیلتس طراحی نشده و حدود ۱۰% از واژگان آن برای زبان آموزانی که بدنبال نمره ۷ آیلتس هستند ضروری نیست و تمرین با آن ها در برنامه های فشرده زمان قابل توجهی را هدر میدهد.

در ielts2 برای نخستین بار کوشش کرده ایم این واژگان را مشخص کرده و حذف کنیم. به گونه ای که در تصویر بالا دیده میشود واژگانی که برای نمره ۷ آیلتس ضروری نیستند توسط مهندس ابوالقاسمی، مدرس آیلتس یا نمره ۸ آکادمیک و بیش از ۱۰ هزار ساعت تجربه تدریس، حذف شده است. همپوشانی خوب این کتاب با واژگان سطح نمره ۶ تا ۷ آیلتس به ویژه مهارت رایتینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ باعث شده شمار واژگان حذفی بیش از ۱۰% نباشد و در برخی unit ها هیچ واژه ای حذف نشود، با اینهمه این حذفیات در ده ها ساعت زمان ارزشمند زبان آموزان صرفه جویی خواهد کرد. این ویرایش برای کلاس های فشرده آیلتس ایشان انجام شده اما این نسخه برای دانلود و استفاده در دسترس تمامی علاقمندان خواهد بود.

بیان برتر لغات مهم ایلتس,ترجمه و خودآموز واژگان آیلتس,جزوه ایلتس pdf,دانلود کتاب Oxford Word Skills Intermediate ویرایش مناسب آیلتس,دانلود نرم افزار لغات ضروری آیلتس,کدینگ لغات ضروری آیلتس,لغات ضروری آیلتس با ترجمه فارسی pdf,لغات ضروری آیلتس جنرال,لیست لغات essential words for ielts

تمامی حقوق این سایت نزد ielts2.com محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و طرح قالب پیگرد قانونی به همراه دارد


معنی لغات انگلیسی به فارسی pdf
معنی لغات انگلیسی به فارسی pdf
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *