معنی اصطلاحات انگلیسی به فارسی

خواص دارویی و گیاهی

معنی اصطلاحات انگلیسی به فارسی
معنی اصطلاحات انگلیسی به فارسی



در این فرهنگ معادل‌های به کار رفته در ترجمهٔ فارسی مودل معرفی خواهد شد.هر گونه نظر، انتقاد و یا پیشنهادی که در مورد معادل‌های معرفی شده دارید را می‌توانید در قسمت نظرات بیان کنید.

توجه داشته باشید که ترجمهٔ کامل مودل در دست اقدام است و در آن از اصطلاحات معرفی شده استفاده شده است. لذا برخی از این لغات در ترجمهٔ قدیمی (ترجمهٔ حاضر) استفاده نشده‌اند.

صفحه:  1  2  (ادامه)  همه

تکلیف

مدال

معنی اصطلاحات انگلیسی به فارسی

صفحه:  1  2  (ادامه)  همه

خانه

صفحه‌های سایت

برچسب‌ها

جستجو

تقویم

Communities

فارسی

شرکت کنندگان

عمومی

مودل را شروع کنید

توسعه و کدنویسی

ظاهر، پوسته

زبان فارسی

مسائل مربوط به زبان فارسی

ترجمه فارسی

فرهنگ انگلیسی – فارسی اصطلاحات مودل

بر اساس الفبا

بر اساس دسته‌ها

اسناد مودل برای این صفحه

Moodle™ is a registered trademark.

Site policy | Privacy | Contact

فهرست سايتها

آشپزي



معنی اصطلاحات انگلیسی به فارسی

 


 

مترادف:  
glossary
lexicon
word index

1.
a bilingual dictionary


1. یک واژه نامه دو زبانه

2.
a French-English dictionary

2. یک واژه نامه ی فرانسوی به انگلیسی

معنی اصطلاحات انگلیسی به فارسی

3.
To check how a word is spelled, look it up in a dictionary.

3. برای فهمیدن اینکه واژه چطور هجی می شود آن را در واژه نامه نگاه کن.

اصطلاحات انگلیسی (idioms) تعدادی از کلمات هستند که کنار هم می آیند و دارای معنایی متفاوت با معنای تک تک کلمات تشکیل دهنده آن اصطلاح می باشند. این مسئله یادگیری آن اصطلاح را برای زبان آموزان دشوار میکند. به عنوان مثال اصطلاح smell a rat در جمله ی “I can smell a rat”  به معنای “قضیه بوداره” و یا “یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست” می باشد در حالیکه معنای لغت به لغت آن این چنین است: “بوی موش صحرایی می آید”

در بخش اصطلاحات انگلیسی لنگوئج تایز شما میتوانید اصطلاحات مختلف و رایج زبان انگلیسی را فرا بگیرید. به همراه هر اصطلاح، معادل فارسی، مفهوم اصطلاح به فارسی و انگلیسی، یک مثال انگلیسی و همچنین یک تصویر زیبا قرار گرفته تا درک مفهوم و کاربرد اصطلاح برای شما زبان آموزان عزیز آسانتر شود. برای مشاهده ی تصویر بزرگتر و معادل فارسی و بقیه ی توضیحات روی متن اصطلاح کلیک کنید. لیست اصطلاحات سایت به تدریج و به صورت روزانه تکمیل میگردد.

از آنجایی که تمامی موارد ذکر شده اعم از تصویر، تعریف و مثال (به انگلیسی و فارسی) توسط تیم لنگوئج تایز طراحی و نوشته شده و به رایگان در اخیار شما قرار گرفته، خواهشمندیم در صورت استفاده حتما لینک این صفحه http://www.languageties.com/fa/idioms و یا لینک هر اصطلاح را به عنوان منبع ذکر نمایید.

معنی اصطلاحات انگلیسی به فارسی

I’ve been looking for a great IELTS tutor. I had an academic band 6 and I needed to…

Languageties has great teachers. The website is great and you can find many resources…

شرکت در کلاس های مجازی سایت لنگویج تایز باعث شده در همه ی مهارت های انگلیسی خصوصاً صحبت کردن…

سایتتون واقعا عالیه، من هم از مطالب آموزشیش استفاده میکنم و هم از کلاسهای مجازیش. اساتید مجرب و…

نرم افزار چت روم وب سایت برای استفاده ی کلیه ی بازدید کنندگان تهیه و دقیقاً در قسمت پایین همین نوشته قرار دارد! اعضای لنگوئج تایز می توانند پس از ورود به سایت از چت روم عمومی و یا شخصی، برای گفتگو با دیگر زبان آموزان و مدرسین زبان استفاده کنند.

تمامی محتوای این سایت توسط تیم لنگوئج تایز تهیه شده و در اختیار شما قرار گرفته است. لطفاً در صورتی که قصد هر گونه کپی و یا استفاده از مطالب این وب سایت را دارید، این کار را با ذکر منبع و لینک صفحهی مربوطه انجام دهید.

 

فرم تماس

کلیه حقوق متعلق به وب سایت لنگوئج تایز می باشد.

 

زبان انگلیسی با  deep english ، انگلیسی را آسان یاد بگیرید ، راحت صحبت  کنید.

Deepenglish به عنوان یکی از  بزرگ‌ترین وب سایت های آموزش زبان انگلیسی در   کشور، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با روش های آموزش زبان انگلیسی  متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش آموزش زبان انگلیسی » را تداعی می‌کند. «جذابیت دروس »، «ضمانت اثر گذاری » و « به روز بودن دروس  » سه اصل اولیه است که دیپ انگلیش از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت یادگیری زبان انگلیسی با روش جذاب داستانهای کوتاه ؛ تلاش برای ارائه مقالات به روز که ترجمه مقالات و تحقیقات به روز در دنیاست برای افزاش آگاهی کاربران عزیز وب سایت deepenglish و همچنین جهت آشنایی کاربران در موضوعات متفاوت اعم از روشهای یادگیری زبان انگلیسی , گرامر زبان انگلیسی , ایلتس , تافل , افزایش انگیزه , اصطلاحات زبان انگلیسی , افزایش دایره لغات , یادیگری زبان انگلیسی در خانه, نوشتن نامه به زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , معرفی APP   یادگیری زبان انگلیسی   و … بسیاری موضوعات  از دانشگاهای  متنوع، متعدد و سرشناس جهانی ، سه سال پس از آغاز فعالیت،  با قدرت تلاش میکند تا به زودی انستیتیوی DeepEnglish  را در کشور راه اندازی کند و بتواند گامی جهت پیشبرد آموزش در کشور عزیزمان ایران بردارد و روشهای نوین آموزش را معرفی کند .

معنی اصطلاحات انگلیسی به فارسی

ارادتمند شما تیم دیپ انگلیش

معنی اصطلاحات انگلیسی به فارسی
معنی اصطلاحات انگلیسی به فارسی
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *