مشخصات متولد مهر زن

مشخصات متولد مهر زن

مشخصات متولد مهر زن

برای آنکه بتوانید خصوصیات اخلاقی زنان متولد مهر را بهتر درک کنید، شاید بی مناسبت نباشد که مثالی بزنیم و مقایسه ای بین او و زنان دیگری که در ماه های مختلف سال متولد شده اند، به عمل بیاوریم. فرض کنیم شما در بین دوازده زن که هر کدام در یکی از ماه های سال متولد شده اند نشسته اید( ه خود یک موقعیت بسیار جالب و استثنایی خواهد بود) و راجع به این موضوع صحبت می کنید که آیا برای فلان مهمانی باید از کارت دعوت استفاده بشود یا نه؟ مدعوین را به وسیله تلفن، پیغام یا کارت دعوت به مهمانی فراخواند. ابراز نظر خانم ها در این باره به این صورت خواهد بود.

زن متولد فروردین:هیچ احتیاجی به کارت نیست، من از تلفن استفاده می کنم.

زن متولد اردیبهشت:کمتر اتفاق می افتد که من مجبور به دعوت از دیگران بشوم. معمولا دوستان من خودشان به دیدن من می آیند.

زن متولد خرداد:کارت دعوت؟ چه حوصله ای، کی وقت این کارها را دارد؟

زن متولد تیر ماه:ارسال کارت دعوت خیلی خشک و رسمی است، من ترجیح می دهم با نامه دوستانه مهمانان را دعوت کنم.

  • چگونه لینک کانال سروش بسازیم
  • زن متولد مرداد:خوب اگر این کارت ها جالب و خیلی زیبا باشند، ارسال آنها عیبی نخواهد داشت.

    زن متود شهریور:من باید بروم از دوستم بپرسم ببینم نظر او چیست.

    زن متولد آبان:اگر من تلفن بکنم و آنها منزل نباشند، میهمانی مرا از دست خواهند داد. من کارت را ترجیح می دهم.

    زن متولد آذر:خدای من مگر هنوز هم از وسیله کارت استفاده می شود؟

    زن متولد دی:ارسال کارت سنت خوبی است، اما باید تزئین آن ساده و معمولی باشد.

    زن متولد بهمن:من تصمیم خودم را موقعی می گیرم که بدانم روز مهمانی هوا ابری یا آفتابی خواهد بود؟

    زن متولد اسفند:برای من فرستادن کارت یا استفاده از وسایل دیگر علی السویه است، من همیشه حس می کنم که چه کسانی مایل به دیدن من هستند و چه کسانی مایل نیستند. برای دعوت دسته اول، ممکن است از هر وسیله ای استفاده کنم.

    و اما زن متولد مهر:خوب این بستگی به موقعیت زمان و مکان دارد، راه درستش این است که آدم کارت بفرستد، به نظر من این کار، یک کار فوق العاده جالب است اما از طرف دیگر این روزها استفاده از این وسیله ممکن است حمل بر خود نمایی و تظاهر بشود و عده ای از دوستان صمیمی انسان برنجند که چرا کارت فرستاده ایم و تلفن نکرده ایم. از این گذشته زن امروزی هم گرفتارتر از آن است که وقت این همه تلفن کردن را داشته باشد. طبیعی است که آدم باید به دلایلی که در ورای سنت ها وجود دارند نیز توجه کند. در اینجا نیز هستند کسانی که نمی توانند از کارت دعوت استفاده کنند، برای مثال اگر خرید کارت و تمیز کردن و ارسال آن تحمیلی به بودجه خانواده بشود، نباید از آن استفاده بشود و جه بسا که خرج تلفن کردن آسان تر باشد، از سوی دیگر من نمی توانم منکر این حقیقت بشوم که استفاده از کارت یک کار شیک و عمل دوست داشتنی است که ارزش آن را دارد که آدم قدری از پول خود را خرج آن بکند، حتی اگر مجبور بشود از خرج های دیگر خود بزند. به نظر من کارت دعوت باید چاپی باشد، البته اگر کسی هنرمند باشد، می تواند آن را خودش طرح ریزی و نقاشی کند طبیعی است در ارسال یک چنین کارتی باید کمال دقت را به عمل آورد زیرا برخی از طبقات جامعه ممکن است مورد سوء تعبیراتی قرار بگیرند. برای مثال اگر یک چنین کارت دعوتی را برای اوناسیس بفرستید، خوشش نمی آید، اما کدامیک از ما اوناسیس را دعوت می کند؟ دوستان نزدیک و صمیمی این جور کارت ها را خیلی دوست دارند. زیرا خیلی خصوصی تر از کارت های چاپی است، در حالی که کارت های چاپی بیشتر رایج و قابل قبول می باشند، و یا لااقل به نظر من چنین است.

    ملاحظه میکنید که او چطور خودش با خودش به بحث و گفتو گو می نشیند و از دیدگاه های مختلف و نقطه نظرهای گوناگون مسئله را می سنجد و بررسی می کند؟ او در این کار آنقد پیش می رود تا سر انجام بتواند به یک تصمیم نهایی که کلیه جوانب امر در آن منظور شده باشد، برسد.

    در آشنایی و دوستی خود با یک زن متولد مهر خیلی زود به این حقیقت پی می برید که او جدا از انصاف و قضاوت بی طرفانه نمی تواند زندگی کند. به نظر او هر کاری و هر تصمیمی باید انسانی و عادلانه باشد. طبیعی است که راجع به فرستادن یا نفرستادن کارت دعوت این همه فلسفه می چیند، کاری دشوار و خسته کننده است، اما دیری نمی گذرد که با توجه شدید او به رعایت انصاف و قابلیت چشمگیر او در قضاوت صحیح ایمان شما را به هوشمندی او جلب می کند.

    معمولا زن ها به هنگام گفت و گو درباره یک موضوع نه تنها نظر شخصی خود را بیان می دارند، بلکه این نظر بسته به موقعیت زمان و مکان تحت تأثیر شدید احساسات ایشان قرار می گیرد و منظور شان توأم با اغراض احساسی است در حالی که این امر در مورد زن متولد مهر به هیچ وجه صدق نمی کند. برای او نظر شما، دوستانش، خودش و دیگران ارزش مساوی دارند که هر کدام می توانند گوشه تاریکی را روشن سازند، به شرط آنکه عادلانه و منطقی باشند.

    بیشتر زنان متولد مهر چه قبل از ازدواج، و چه بعد از ازدواج مشغول کار هستند زیرا برای خرید چیزهایی که سخت به آن ها علاقمند هستند، نیازمند به پول می باشند. او عاشق تجمل است و دلش می خواهد که گرانبها ترین لباسها زیبا ترین اسباب خانه ها و کمیاب ترین عطر را داشته باشد و به همین دلیل می رود کار می کند تا پول کافی در دسترس داشته باشد. او پول را برای یک منظور دیگر هم لازم دارد و آن ایجاد رفاه برای مرد زندگی و مورد علاقه اش می باشد. اگر در گنجینه دل یک زن متولد مهر یک جواهر گران قیمت و بی نظیر وجود داشته باشد، زن مهر ماه از انزوا و تنهایی تنفر دارد. همیشه در میان جمع حلقه دوستان است. به اصل دوستی و صمیمیت معتقد بوده و حق دوستی را ادا می کند. همراهی، چه در کارها و چه در امور احساسی نیاز واقعی وی محسوب می شود. او دوست ندارد که تنها کار کند و عملا قادر به زندگی بدون شریک نیست. زنان متولد مهر که به نزد فالگیر می روند، فقط دو سئوال از او می کنند. چه موقع یک آدم همرنگ برای همکاری صمیمانه قلب دوستش داشته باشم؟ و چه موقع یک آدم همرنگ برای همکاری صمیمانه پیدا خواهم کرد؟ از نظر او ازدواج یک معامله پایاپای و متقابل دیگری واجب و لازم الاجراست.

    شما ریاست هیئت مدیره انجمن را به عهده دارید، این افتخار از آن شمامی باشد، و او هم مدیر عامل انجمن می باشد و وظیفه دارد که جلو اشتباهات شما را با روش خاص خود بگیرد، در کارها بین عشق و دوستی و منطق و انصاف و عمل تفاوت می گذارد و حساب آن دو را اصلا به همین دلیل خواهان آن است که تا سر حد امکان در کارها و فعالیت های اجتماعی شوهر خود شرکت داشته باشد. او می خواهد که قائم مقام شوهرش محسوب بشود و در عین حال آنقدر منطق و هوشمندی دارد که رهبری شوهر را از جان و دل قبول داشته باشد و یا وقتی مرد می خواهد شغل و حرفه خود را عوض کند و یا دست به فکر جدیدی بزند، از وی حمایت کند و راه و چاه را به او نشان بدهد. یک چنین اموری را جزو وظایف خاص همسری خویش می داند و در این گونه مواقع به هموارکردن راه پیشرفت و موفقیت شوهر و جلوگیری از اشتباهات احتمالی وی می پردازد.

    شما باید حتم داشته باشید که یک چنین زنی از عهده انجام این مشاورات به خوبی بر می آید و لیاقت آن را دارد که به وی میدان فعالیت و ابراز وجود داده شود. زن متولد مهر به هیچ وجه مایل نیست که به صورت باری روی گرده شوهر خود باشد. او بیشتر میل دارد که موانع سر راه همسر خود بر طرف سازد. او به این خواسته طبیعی خویش با ظریف ترین وجه ممکن جامه عمل می پوشاند( مگر اینکه والدین او متولد فروردین باشند که در این صورت باید گفت گاهی اوقات با مشکلات جدی مواجه است).

    زن متولد برج تراز به طور کلی بسیار فهمیده است و قدرت تجزیه و تحلیل فراوان دارد و می تواند در حل مشکلات اداری و یا تجاری فوق العاده مفید باشد. کمتر اتفاق می افتد که از روی احساسات تصمیمی بگیرد و یا در اخذ تصمیم عجله به خرج بدهد و نظریاتی که او به شما ارائه می دهد، اغلب خیلی بهتر و عملی تر از نظریات وکیل مدافع شماست.

    الهه حاکم بر این زن ونوس است و هم او است که وی را وادار می سازد، و یا بهتر است بگویم این قابلیت را به او می دهد که گوهر گرانبهای عقل و درایت خویش را بر تارک زیباترین انگشترهای جهان به انگشت همسر خود بکند. اگر نخواهیم مطلب خود را در قالب جملاتی این چنین ادیبانه بیان کنیم، می توان گفت که دست آهنین او در یک دستکش مخملی قرار دارد و چنان با قدرت و در عین حال نرمی و لطافت در موقع حساس به میان می آید که به سرعت مانع از اشتباهات و ندانم کاری ها می گردد. مردان متولد فروردین، آبان، مرداد و اردیبهشت معمولا یک چنین زنی را شریک صادق و عاقل و دانای خود می بینند و به پرستش و ستایش وی مشغول می شوند، اما یک چنین ستایشی یک جانبه نیست زیرا او نیز شوهر خود را می پرستد. دوستان و اقوام با دیدن زندگی خانوادگی این زن با شوهر و بچه هایش بی اختیار به یاد زندگی پر از صلح و صفای آدم و حوا خواهند افتاد.

    شما در زندگی مشترک با زن متولد مهر از مزایای اخلاقی زیادی برخوردار خواهید بود. او هرگز نامه شما را باز نخواهد کرد زیرا اصلا مایل نیست که غرور و شخصیت خود را بشکند. او هم چنین هیچگاه اسرار شما را به دوستتان بازگو نخواهد کرد و یا در مقابل رئیس اداره تان به شما بی احترامی و یا کم محلی نخواهد کرد. او در همه حال رازدار و وفادار و حرمت نتگه دار است. بسیاری از خردهایی که زنان متولد مهر دارند، ترقی خود را مرهون رفتار زن خویش می دانند. مثلا چه این زن بدون اینکه کوچکترین انحرافی از جاده وفاداری پیدا کند، به هنگام مواجه شدن با کار فرما یا رئیس همسر خویش درست از همان لبخند و ظرافتی استفاده می کنند که روز اول برای آب کردن دل پسر مورد علاقه خود بکار برده بود. او با شرم و جذابیتی که دارد، در بین دوستان و همکاران برای شوهر خویش دوست یابی می کند و می کوشد که با ایجاد یک روابط عمومی گرم و دلچسب راه موفقیت شوهر خود را هموار بسازد. او عشق خود را نسبت به شما عملا به اثباب می رساند. و در ناز و نوازش مغازله هرگز کوتاهی نخواهند کرد. زبان نرم او و جملات بجا و زیبای او هر دل سنگی را نرم می کند.

    داشتن یک چنین همسری مترادف است با داشتن یک خانه بسیار جالب و مرتب. درتزئین منزل از رنگ های شاد استفده می کند و در ترکیب آنها چنان استادی از خود نشان می دهد که گویی یک نقاش است. مبل ها و اثاثیه منزل او نیز در نوع خود بسیار زیبا خواهند بود. تابلوهایی که به دیوارها آویزان می شوند، یه تنها از روی سانتیمتر، بلکه از روی میلیمتر نصب می گردند. غذای شما و بچه های در اغلب موارد سر ساعت سرو می شوند و تنوع لازم در طبخ آن ها به دقت مراعات خواهد شد.

    علاوه بر اینها، زن متولد مهر را با انواع گل ها وگلدانها و سایر لوازم تزئینی می آراید و در عین حال از ترتیب دادن گهگاه یک شام دو نفره عاشقانه در زیر نور شمع غافل نمی ماند. برای زن متولد مهر خانه داری یک شغل تمام وقت و برای تمام عمر محسوب می گردد. شغلی که بر خود فرض لازم و واجب می داند در آن به حد کمال برسد. اما همزیستی او تا وقتی شاعرانه و صمیمانه و نرم و لطیف است که شما نیز احترامات مقابله اش را حفظ کنید و جانب عدل و انصاف را نگه دارید. پناه به خدا اگر بخواهید نقش فرمانده و آمر برای او بازی کنید و هی راه بروید و ایراد بگیرید و دستورات بی سر و ته صادر کنید و از همسر خود بخواهید که مثل یک کنیز از فرامین و هوس های شما اطاعت و فرمانبرداری کند و از ترس خشم سرور خویش جرأت نکند جز بله چیز دیگری بگوید. اگر خداینکرده از زمره این قبیل شوهران باشید که او با یک نقشه بسیار زیرکانه شما را از تحت فرماندهی به زیر می کشد و زندگی با حقوق مساوی را در کنار شما آغاز می کند و شما یک وقت چشم باز می کنید و می بینید که از پشت بام عدم مساوات کم کم پایین آمده اید و نه تنها با او سر یک سفره نشسته و هم تراز او شده اید، بلکه چه بسا که رتق و فتق امور را نیز هرگز بدون صلاحدید او انجام نمی دهید. آن دست آهنین با دستکش های مخملی که گفتم یادتان هست؟ زن مهر ماه از این دست پولادین مخمل پوش به موقع و با تدبیر استفاده می کند و بدون جنگ و کشمکش وجنجال، عدم تعادل ها را از میان بر می دارد. این زن تنها مخلوقی است که از فولادی به نرمی موم ساخته شده است و مشابه آن به طور حتم در هیچ یک از ماههای دیگر سال دیده نمی شود.

    قدرت بی مانند او در آرام ساختن عصبانیت ها و ناراختی های شما ممکن است موجب ایجاد این فکر در شما بشود که او موجودی ضعیف وبیش از اندازه صلح جوست و در مقابله با رویدادهای ناگهانی به کلی درمانده می شود. بگذارید از همین الان بگویم که اگر چنین می اندیشید، سخت در اشتباه هستید. در سطور بالا اشاره کردم باطن زن مهر ماه از فولاد ساخته شده است و اگر ملاحظه می کنید که این چنین نرم و ملایم و ظریف است، به این علت است که از جنگ و جدال بیزار است، و اگر چه خودش گاهی در مظان این اتهام قرار می گیرد که جنگ افروز است ولی اگر خوب دفت کنید، متوجه می شوید که در پشت این ظاهر ملایم اراده ای قوی و روحی مقاوم و دلیر پنهان است و در بحرانی ترین و سخت ترین لحظات کشتی خانواده را روی امواج متلاطم دریا استوار نگه می دارد و قدرت مبازه ای شگرف از خود نشان می دهد.

    پس از مدتی زندگی با یک زن متولد مهر متوجه می شوید که خیلی بیش از حد تصور به کمک های او، مخصوصا به هنگام گرفتاری نیازمند هستید. دستپاچه نشوید و فورا نگویید من با یک چنین زنی ازدواج نمی کنم چون نمی خواهم محتاج زنی باشم، زن ظرفیت اینجور چیزها را ندارد و در زندگی مرتب سرکوفت کمک های خود را به من خواهد زد. یک چنین فکری مطلقا اشتباه است زیرا او نه تنها چیز مهمی که او در زندگی از شما انتظار دارد، داشتن انصاف و مهربانی و رعیت مسئولیت ها و وظایف همسری است. عجیب آنکه خود نیز مسئولیت های فراوانی را به عهده می گیرد. این زن نه تنها خرید و تهیه غذا و مرتب نگاه داشتن منزل و لباسشویی و اطو را به درست شخصا عهده دار می گردد بلکه چه بسا رسیدگی به گل های باغچه و آب دادن آنها را نیز به این مسئولیت ها می افزاید.

    زن متولد برج تراز به کودکان خوب می رسد و از نثار عشق خود به ایشان ذره ای مضایقه ندارد، اما از نظر میزان عشق و علاقه آنها را خیلی خیلی بعد از شما قرار می دهد. بچه ها قسمت های وسیعی از قلب او را اشغال می کنند اما هرگز موفق به رخنه با آن گوشه دنج و اختصاصی که متعلق به شما است، نخواهندشد. یک چنین مادری به کودکان خود لباس های بسیار جالب و زیبا می پوشاند و شما آنها را همیشه در کمال نظافت می بینید. مادر متولد مهر معمولا خیلی مهربان است اما سهل انگار نیست و در صورت لزوم خیلی هم جدی و سخت گیر است. روان شناسان معتقدند او فقط به این دلیل بچه دار می شود که بتواند موجبات نشاط بیشتر شوهرش را در منزل فراهم بیاورد. یکی از اولین جملاتی که او به بچه های خود یاد می دهد این است که :خدایا پدر ما را سالم نگاه دار. او هرگز این امکان را به کودکان خود نمی دهد که احترام پدر را نگاه ندارند، و در عین حال آغوش او همیشه پناهگاه بسیار مطمئنی برای کودکانی است که بیش از حد لزوم مورد تنبیه و توبیخ پدر قرار گرفته اند.

    علاقه ذاتی متولد ین مهر به شیرینی جات و انواع تنقلات آن ها را همیشه در معرض خطر چاقی قرار می دهد و شما اگر از زمره مردان نادری هستید که از وجود یک پرده گوشت روی بدن زن خوشتان نمی آید، بهتر است مراقب ناخنک زدن های دائمی او به ظرف شکلات باشید.

    راستی، گاهگاهی اتفاق می افتد که شما در او نوعی حالت فرماندهی احساس می کنید، به این موضوع خیلی اهمیت ندهید زیرا یک چنین حالتی فقط در او دیده می شود که از نظر احساسی تعادل بین دو کفه ترازو در او به هم خورده باشد و وقتی علت ناراحتی او از بین رفت، خیلی زود موفق به برقرار کردن تعادل می گردد و دوباره همان آدم معقول و منصف و آرام سابق خواهد شد.

    اگر شما یک زن متولد مهر در خانه دارید، سعی کنید تعادل شاهین ترازوی او را به هم نزنید.

    طالع بینی هندی زن متولد مهر

    زن متولد مهر فردی احساساتی، دل نازک، خلاق، و تیزهوش است. او عاشق جواهرات، زیورآلات و لباسهای زیبا و شیک است و به طور کلی از اشیاء لوکس خوشش می آید و به دنبال یک زندگی پر تجمل می باشد. از هدایای گرانبها خیلی لذت می برد و به اشیاء عتیقه بسیار علاقه دارد.

    او به زندگی با دیدی رمانتیک می نگرد و تا حدودی بدبین و منفی باف است. خیلی با احتیاط با دیگران روبرو می شود و از هرگونه تعجیل در رفتار بدش می آید. او آدمی با ملاحظه و متین است و دوست دارد دیگران نیز رفتاری توام با ظرافت و متانت با او داشته باشند.

    زن متولد برج مهر مثل هلویی است كه روی دو پا راه می رود. برخی از متولدین مهر آنقدر زیبا هستند كه نفس آدم بند می آید. البته شاید روزی عجوزه ای پیر ، مخوف و عجیب و غریب هم در بین آنها پیدا كنید . ( شك نكنید او هم فكر می كند كه زیباست . ) دختران متولد این برج قشنگترین دختران در كهكشان راه شیری هستند.

    آنها طبیعت زیبایی دارند. دختر متولد برج مهر طوری لباس می پوشد كه همه چیز با هم بخواند. او شیك است ، حتی اگر شلوار جین كهنه ای بپوشد ، مطمئن باشید كه تمیز است و به پلیور یا تی شرتی كه می پوشیده ، می آید . او شیفته مد است تا جایی كه گاهی طراح لباس می شود.

    مشخصات متولد مهر زن

    زن متولد مهر از مصاحبت دیگران لذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می گذارند . اگر تنها زندگی كند ( كه دور از انتظار است .) دوستان زیادی دو و برش دارد. او از جهاتی به زن متولد مرداد شبیه است . زن متولد مهر می خواهد تا جایی كه ممكن است با كمترین زحمت ، از میهمانها به بهترین نحو پذیرایی كند. (او حتی بیسكویت را در ظروف لوكس سرو می كند . )

    اگر روزی با دختری روبرو شوید كه بوی خوب شیرینی می دهد مطمئن باشید كه متولد برج مهر است . او عاشق بوی شیرینی است . اگر می خواهید به قلب او راه پیا كنید یك شیشه عطر و یك دسته گل به او هدیه دهید. فراموش نكنید كه رنگ گلبرگها با رنگ بسته عطر جور باشد . او از هماهنگی رنگها لذت می برد. این دختر معمولاً یك دسته گل نزدیك سوراخ بینی اش می گیرد .

    اگر روزی او را با كثیف ترین و ژولیده ترین لباس ها دیدید ، بدانید كه او حتماً دچار بحران شده است (مگر آنكه همیشه همینطور باشد.) و مشكل اصلی او بگو مگو با شریك زندگی است .

    زن متولد مهر ذاتاً مادر نیست هرچند كه بیشترین تلاشش را می كند . با این همه او مادری است كه یك دفعه ناپدید می شود. زن مهر باید یاد بگیرد كه مهر و محبت را از خانه شروع كند. در مواقع نادر كه در خانه به سر می برد مادری دوست داشتنی است.

    وقتی بچه ها زبان باز می كنند ، خوشحال تر می شود. او بچه ها را از سنین پایین با كتاب آشنا كرده و از ذهن آنها ذهنی خلاق می سازد. وی بهترین لباسها را به تن خود و بچه ها می كند. بو ، مهمترین چیز مورد توجه اوست حتی بوی بد نوزاد هم او را اذیت می كند و مجبور می شود نزدیك لگن بچه دستگاه تهویه هوا كار بگذارد .

    طالع بینی هندی سایر ماهها

    مشخصات متولد مهر زن
  • دعا برای سلامتی
  • به نیت شما فال شمع گرفتیم. جواب فال شما:

    » در مسائل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل نمایید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید.

    خصوصیات زن متولد مهر خاص است پس با ما باشید. اگر به دنبال شناخت آرام ترین و منعطف ترین زنان در جهان هستین یا دنبال نشانه هایی میگردید، بهتر است طالع زن متولد مهر را مطالعه کنید. همچنین مقایسه کهن الگویی این گروه از زنان را نیز بهتر بشناسید. انعطاف پذیری یکی از اولین خصوصیات زنان مهر ماهی است که میتواند بصورت بنیادی در تمام رفتارها و در کلیت شخصیت زن متولد مهر ماه اثر داشته باشد. زنان متولد مهر ماه میتوانند با هر مسئله و با هر ابهامی در ذهن خود کنار بیایند. ایشان با هر سختی که با آن روبرو هستند، به جهان لبخند میزنند.

    بدون اغراق طالع زنان متولد مهر، از نوعی آرامش درونی و محبت ذاتی برخوردار هستند. این افراد میتوانند منبع عظیمی از انرژی و آرامش باشند و با تمام توان خود در ایجاد فضایی صمیمی و بامحبت در هر جمعی حضور پیدا کنند و تلاش کنند. خلق و خوی زنان متولد مهر، یک خلق ذاتی است که برای داشتن این میزان از انعطاف و محبت تلاش چندانی نکرده اند. زنان مهر بطور ذاتی و قلبا انسان های مهربان و منعطفی میباشند.

    همانطور که منعطف بودن در زنان متولد مهر ماه اولین و پایه ایی ترین ویژگی شخصیتیشان است، به همان میزان صبوری و احساس آرامش درونیشان نیز پررنگ و جلوه گر میباشد. زنان مهر ماه در برابر ناملایمات و همچنین برآورده نشدن خواسته های خود دارای صبر هستند. حاضر نیستند به هر قیمتی خود را در شرایط جنگ و ستیز با دیگران قرار دهند تا به خواسته های خود برسند. احساس آرامش، گذشت و مهربانی را مقدم بر خواسته های خود میدانند. در نتیجه صبر نیز امری ذاتی در این گروه از زنان شناخته میشود.

    اگر هر مردی به دنبال همسری است که بتواند با دلسوزی تمام نقش مادری فرزندانش را به عهده گیرد، انتخاب و آشنایی او با زن متولد مهر ماه، میتواند این دستاورد بی نظیر را برای او به همراه داشته باشد. زنان مهر ماه، مادرانی باگذشت هستند که تمام توان خود را در صرف وقت، تربیت و داشتن فرزندی سالم خرج میکنند.

    مشخصات متولد مهر زن

    از آنجایی که زنان متولد مهر ماه، زنانی صبور و مهربان و دلسوز هستند، قطعا میتوانند برای مردانی که به دنبال همسرانی با آرامش و با گذشت هستند، همسران مناسبی باشند. دوری از بحث، جدل و گفتگوهای طولانی، از خصلت های زنان مهر ماه است. این گروه از زنان ترجیح میدهند در آرامش، غصه بخوردند تا در بحث و تنش پیروز باشند. از مهمترین نکات زنان مهر ماه، دوری از بحث های اضافه و ناتمام است و لذت بردن از لحظه ایی که در آن قرار دارند.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    مشخصات متولد مهر زن

    به همان میزان که از صبوری، آرامش و احساسی بودن در لحظه و همچنین دوری جستن از بحث از زنان متولد مهر ماه صحبت کرده ایم، باید بدانیم به همان میزان نیز زنان متولد مهر ماه میتوانند در برابر سختی هایی که باید جنگجویانه با آن روبرو شوند، منفعلانه رفتار کنند.

    شاید احساس آرامش و صبور بودن بسیار جذاب و خواستنی باشد، اما برای رسیدن به خواسته ها و برقراری تعادل، تلاش لازم است. زنان مهر ماه بهتر است کمی و یا بیش از کمی از احساس انفعال خود رها شوند و در مواردی جنگجویانه برخورد کنند. متاسفانه در کار و زندگی فعال نیستند.

    قطعا اگر به هر زنی که متولد مهر ماه است و یا از خصوصیات زنان مهر ماه برخوردار است، بگوییم باید در فرصت هایی جنگجویانه برخورد کند، این خصوصیت رفتاری را با پرخاشگری اشتباه میگیرد.

  • دعای زیبا برای فرزندانم
  • یک زن جنگجو کسی است که خود را از منفعل بودن و هر چه پیش آید خوش آید، جدا میکند. برای خواسته های خود و فرزندانش قدمهای مهم و تاثیر برانگیز بر میدارد. این گروه از زنان خود را به نام دور بودن از بحث و گفتگو، در غالب انفعال قرار نمیدهند. سعی می کنند خواسته ها و میل خود را بشناسند و برای رسیدن به آنها تلاش کنند. ماندن در آرزو، توهم و خیال را رها میکنند و میخواهند در مواجهه با مشکلات، خود را قوی تر و خردمند تر کنند.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    به همان میزان که زنان متولد مهر ماه در آرامشی ابدی قرار دارند، در ازدواج هایشان نیز صرفا احساس خوشایند طرف مقابل را در نظر میگیرند. در واقع با این تفکر که آیا من میتوانم این مرد را خوشبخت کنم، وارد یک زندگی میشوند.

    خوشبختی در نظر زنان مهر ماه، حفظ رفتار یکدست و انجام تمام امور به همان شکل قبل است. ریسک در ازدواج و انجام هدف های یکباره و دسترسی به آنها، دورترین منبع ذهنی زنان مهر ماه است. اما با شناخت خصوصیات زنان مهر ماه، اگر شما مردی هستید که تاب و تحمل ریسک کردن و رفتارهای جدید و انتخاب های متفاوت را ندارید، بودن در کنار یک زن متولد مهر ماه می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

    مهمترین کهن الگوی زنانگی در زنان مهر ماه در شناخت واقعی یک زن مهر ماهی از خود، میتواند کهن الگوی پرسفون باشد. کهن الگوی پرسفون دارای خصوصیات دخترانه، منفعل و غیر جنگجو است. در تمام ماهیت خود به دنبال جایی برای آرامش بیشتر و وابستگی مداوم به والد خود است. دخترانی با کهن الگوی پرسفون به سختی میتوانند از والدین خود جدا شوند. اگر خود والد شوند به سختی میتوانند از کودکانشان در بزرگسالی دل بکنند. احساس تعلق خاطر به هر آنچه که با آنها وقت گذرانده اند، همیشه در وجود زنانی با کهن الگوی پرسفون باقی میماند و نمیتوانند خود را از این احساس جدا کنند.

    تلفیق کهن الگوی پرسفون و هستیا در کنار یکدیگر بطور واضح شخصیت زن متولد مهر ماه را نشان میدهد. این گروه از زنان، دخترانی نابالغ و وابسته هستند که احساسات معنوی خود را نیز دنبال میکنند و این احساس را در روابطشان با فرزند و یا همسرانشان ادامه میدهند. هر رفتاری در این گروه از زنان، نشان از اتصال معنوی دارد. جدا ماندنشان از زندگی و غیر ریسک پذیر بودنشان را به دلیل رشد معنوی و پذیرششان در لحظه حال میدانند که قطعا در بسیاری از موارد اشتباه است.

    با تمام خصوصیات خوب و بی نظیر زنان متولد مهر ماه، باید به شما این توصیه را ارائه کنیم که برای قدم گذاشتن در راه رشد و احساس خوشایند تجربه های بی نظیر، بهتر است این گروه از زنان بر کهن الگو های آرتمیس و آتنای خود اشراف بیشتری پیدا کنند. بدین ترتیب بتوانند با احساس جنگجو بودن، تلاش برای خواسته های خود و پیدا کردن راهی برای دستیابی خواسته هایشان، قسمت مهمی از شخصیتشان را زندگی کنند.

    برای این گروه زنان احساس آرامش همیشه به صورت یکدست و کامل وجود دارد. زنان متولد مهر ماه در تست MBTI میتوانند واضح ترین شخصیت اجتماعی خود را بروز دهند. زنان متولد مهر ماه از دید MBTI در زمان حال زندگی میکنند و مایل هستند اوقات را خود در همان زمان به بهترین شکل بگذرانند. آرامش، صمیمت و مهربانی در زنان متولد مهر ماه بسیار مشهود است. این گروه از زنان کمال طلبی در خود ندارند که احتیاج به رقابت داشته باشند و صرفاً در هر کاری به دنبال شادابی، نشاط و هیجانی هستند که خود به دست می آورند. در رقابت با دیگران صمیمی و غیر خودخواه هستند و بسیار سخاوتمند و مهربان نیز هستند. توجه نشان دادن به دیگران برایشان یک اصول است و از برخورد با دیگران اجتناب میکنند.

    زنان متولد مهر ماه در اوقات فراغت خود بیشترین زمانشان را به کارهای شخصی که مورد علاقه شان است میگذرانند. فعالیت های هنری و کارهای دستی از جمله کارهایی است که در فراغت انجام میدهند و لزومی به بودن در جمع های شلوغ و یا بودن با افراد زیاد در خود نمیبینند.

    زنان متولد مهر ماه بر اساس تیپ شناسی MBTI بهتر است بدانند انجام اموری که کمی جنبه گروهی و جمعی داشته باشد برایشان مفید است. همچنین از بیان احساسات و آنچه که مایل به انجامشان نیستند نیز نباید اجتناب کنند و همچنین به همان میزان که با دیگران با محبت و آرام هستند نیز با خودشان آرام و صمیمی باشند. توجه به خواسته های قلبی خودشان مهمتر از توجه به دیگرانی است که این گروه از زنان مایل به شاد نگه داشتن مداوم آنها هستند و شاید در بیشتر مواقع از اینکه دیگران از آنها ناراضی شوند نیز مضطربشان میکند.

    1. خصوصیات بارز زن مهر ماه چیست؟
    خوش قلبی، مهربانی و ساده دلی از خصوصیات اصلی زن مهر ماه است. این گروه از زنان یک بار در زندگی خود عاشق میشوند و تمام عمر میتوانند در اندیشه عشقشان بمانند.

    2. رگ خواب زن مهر ماه چیست؟
    کافی است زنان مهر ماه از فردی یا چیزی خوششان بیاید که این اتفاق همیشه و در همه موارد برایشان خواهد افتاد بنابراین رگ خوابشان در دستان خودشان است زیرا دلبسته همه چیز میشوند.

    3. چه مردانی مناسب زنان مهر ماهی هستند؟
    در واقع جالب است بدانید مرد مناسب زن مهر ماه هر مردی میتواند باشد زیرا زنان مهر ماه سخت گیر نیستند و کافی است در یک جریان عشقی قرار بگیرند تا بتوانند تما عشق و علاقه خود را ابراز کنند.

    4. تعریف کهن الگوی زن مهر ماه چیست؟
    کهن الگوی پرسفون یا خدابانوی دوشیزه، انعطاف پذیر، پذیرنده، نماد دخترانگی، ساده لوح و بی تجربه و بی خبر از توانایی های خود و احتمال گول خوردن در این دختران بسیار زیاد است.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    مشخصات متولد مهر زن

    کاملا اشتباهه اصلا مهرماهی ها این خصوصیات رو ندارند کمتر چرت بگید

    مزخرف بود تست زدم کهن الگوی من افرودیت و اتنا است مهری هم هستم

    سلام اصلا موثق نیست اکثرش چرت و پرت اینا ک گفتین

    عالی بود

    من مهرماهی هستم ،اکثر موارد ذکر شده اشتباه و در خیلی موارد دقیقا برعکس است! واسم سواله که منبع این اطلاعات غلط از کجاست؟!
    از نظر ستاره شناسی و نجوم ماه مهر تحت تاثیر سیاره ونوس هست که وجه آفرودیت و آتنای قوی در متولدین این ماه ایجاد میکند.

    متاسفانه اکثر زنای مهری که دیدم ادمای خوبی نبودن

    کاملا اشتباههههه

    چقدر اشتباه!و منفی درباره ی زنان مهر نوشتید

    مشخصات متولد مهر زن

    درست بود انعطاف پذیری و بی جر و‌بحث

    ممنونم.من isfp هستم با کهن الگوی پرسفون و هستیا ولی متولد ماه فروردین که اصلن شبیه من نیست ماه تولدم و بسیار بسیار ویژگی های ماه مهر شبیه من هست.
    دوستان باید متوجه باشند که تیپ شخصیتی mbti خودشونو با ماه تولد و کهن الگو خودشون تطبیق باید بدن…اگر می خواهید درست شخصیت خودتونو بشناسین تخصصی وارد بشین نه به روش فالگیرای قدیمی

    دختران مهر ماهی بسیار خوش قلب و مهربون،و خونگرمن،و زود عاشق میشن ولی امان از روزی که نظرشان برگرده،خیلی عجولانه و بی منطق تصمیم میگیرن و نمیخوان حتی راجب اشتباهشون فکر کنن و تجدید نظری داشته باشند،خود رای و کله شق هستن،اصلا به هیچ صراتی مستقیم نیستن،پیشنهاد میکنم عاشق این دخترای مهر ماهی نشین،به اوج میبرنتون،بعد یهو میکوبن زمین،تازه طلب کار هم میشن،خدا ازتون نگذره

    مشخصات متولد مهر زن

    دقیقا درسته
    یه مهر ماهی منو کوبوند زمین با خیانت بعدشم بهانه داشت که تو از سر کار میای زیاد باهام حرف نمیزنی منم به یکی دیگه دل بستم
    مهر ماهیا خیلی هیجانین و دخترای هیجانی زود خیانت میکنن
    دخترای مهر ماهی جذب پسرای پرو دقل باز و خاله زنک میشن به شدت
    من آروم بودم ضربشو خوردم جوری که هنوز باور نمیکنم

    سلام من یک مهر ماهی هستم همه حرفا درست بود یک ذره هم هیچ کدوم حرفااشتیاه نبود

    سلام.من یک مهرماهی هستم و میتونم بگم هشتاد درصد درست بود.

    من مهرماهی هستم. اصلا مطالب درست نیست و کاملا برعکسه. دخترهای مهر خیلی سرسخت تر از این حرفا هستن.

    من با دختر مهرماهی سه سال بودم.
    این قسمت و قبول دارم:
    انعطاف پذیر، پذیرنده، نماد دخترانگی، ساده لوح و بی تجربه و بی خبر از توانایی های خود و احتمال گول خوردن در این دختران بسیار زیاد است. به خاطر مشکلاتی جدا شدم. اما هنوز نتونستم فراموشش کنم.
    دختر خوش قلبی بود.

    من هم زن مهرماهی هستم. ۹۹ درصد و شاید میتونم بگم صد درصد درست بود. واقعا تعجب کردم که اینقدر دقیق بود

    ۷۰درصد مطالب درست بود ولی ۳۰درصد دیگر کاملاً مخالف و بر عکس واقعیت بود مهر ماهی ها عاشق امداد و کمک به دیگران ،کمال گرا و همه ی کارها باید به نحو احسن انجام بشود، قانون مدار ،با انظباط، منظم،تلاشگر،خاکی مهربان خودمانی
    درضمن کسانی که از مهرماهی ها بد گفتند حتماً خودشون بد قلب بودند چون مهر ماهی فوق العاده از آدما دو رو و خبر چین بدش میاد و دوری می‌کنه و وای به روزی که این صفات را از کسی ببینه ،کامل آن شخص را از زندگیش و عزیزانش دور میکند و کنارش میگذارد و تمام

    این حرفارو از کدوم منبع علمی میگید؟ روی صحبتم با اون آقایونی هست که میگن خانومای مهرماهیشون مشکل داشتند خدا ازشون نگذره،کدوم یکی از انگشتای دستاتون شبیه هم هستن که بخواین همه آدمای متولد یک ماه شبیه هم باشن؟ من خودم متولد مهرم اما بشدت جنگجو و بشدت فعالم. تو کل زندگی مشترک خیانت دیدم اما خیانت نکردم با این وجود تمام سعیمو کردم که همه چیزو درست کنم.تمام کل سال‌های زندگیم کل بار مسئولیت رو دوشم بوده ولی هیچوقت خسته نشدم.بشدت اهل ریسکم و همه چیزو با دیدگاه عقلانیم و با توجه به تجربیاتم می‌سنجم پس میشه گفت با این خصوصیات من متولد مهر نباید باشم ولی هستم

    سلام واقعا جالب و درست بود . ..

    من هم مهرماهیم کاملا درست بود خصوصیات مهرماهییا

    من یه دختر ۱ ساله مهر ماهی دارم دوست داشتم راجع به شخصیت مهر ماهی ها بدونم
    دوستای مهر ماهی زیاد داشتم همه ادمای خونگرم و میشه گفت منطقی و رو راست و از غیبت کردن و دورویی خوششون نمیاد و خوش قلب هستن

    زنان مهر ماهی روباه صفت هستند
    چون واقعا حیوان ماه آنها نیز،روباه هست

    لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

    آدرس: تهران – خیابان شریعتی – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

    تلفن: 22006198 021

    مشخصات متولد مهر زن

    تلفن: 22618473 021

    همراه: 1671664 0935

    مشخصات متولد مهر زن

    دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

    طراحی سایت، توسعه و سئو توسط uNext

    با فرا رسیدن فصل زیبا و رنگارنگ پاییز در این بخش برای شما علاقمندان به طالع بینی و شخصیت شناسی افراد از ماه تولدشان خصوصیات بارز و مهم یک زن مهر ماهی را به همراه طالع بینی ازدواج

    خانم های مهرماهی با متولدین ماه های دیگر گردآوری کرده ایم به همراه چهر های معروف خانم های ایرانی متولدین مهر ماه. با وب سایت نازوب و این بخش جذاب و خواندنی همراه باشید تا انتخابی عالی داشته باشید.

     

    مشخصات متولد مهر زن

     

    مشخصات متولد مهر زن

    پیوند زناشویی مهر با سایر ماه ها

    مهر با فروردین : (بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مردمهر با اردیبهشت : ( خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارندمهر با خرداد : (بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارندمهر با تیر : ( بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبامهر با مرداد : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستندمهر با شهریور : ( خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشندمهر با مهر : ( خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشندمهر با آبان : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشندمهر با آذر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشندمهر با دی : ( متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوندمهر با بهمن : ( بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکشمهر با اسفند : (بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

     

    مشخصات متولد مهر زن

     

     

    مشخصات متولد مهر زن
  • فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد امسال
  • زن متولد مهر، نماد: میزان

    زن متولد برج مهر مثل هلویی است که روی دو پا راه می رود. برخی از متولدین مهر آنقدر زیبا هستند که نفس آدم بند می آید. البته شاید روزی عجوزه ای پیر، مخوف و عجیب و غریب هم در بین آنها پیدا کنید.

    (شک نکنید او هم فکر می کند که زیباست.) دختران متولد این برج قشنگترین دختران در کهکشان راه شیری هستند. آنها طبیعت زیبایی دارند.

     

     

    نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهیدختر متولد برج مهر طوری لباس می پوشد که هم چیز با هم بخواند. او شیک است ، حتی اگر شلوار جین کهنه ای بپوشد، مطمئن باشید که تمیز است و به پلیور یا تی شرتی که می پوشیده، می آید. او شیفته مد است تا جایی که گاهی طراح لباس می شود.

    او از مصاحبت دیگران لذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می گذارند . اگر تنها زندگی کند (که دور از انتظار است.) دوستان زیادی دو و برش دارد.

     

     

    او از جهاتی به زن متولد مرداد شبیه است. زن متولد مهر می خواهد تا جایی که ممکن است با کمترین زحمت، از میهمانها به بهترین نحو پذیرایی کند. (او حتی بیسکویت را در ظروف لوکس سرو می کند.)

    اگر روزی با دختری روبرو شوید که بوی خوب شیرینی می دهد مطمئن باشید که متولد برج مهر است. او عاشق بوی شیرینی است.

    اگر می خواهید به قلب او راه پیا کنید یک شیشه عطر و یک دسته گل به او هدیه دهید. فراموش نکنید که رنگ گلبرگها با رنگ بسته عطر جور باشد. او از هماهنگی رنگها لذت می برد. این دختر معمولاً یک دسته گل نزدیک سوراخ بینی اش می گیرد.

     

     

    نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهیاگر روزی او را با کثیف ترین و ژولیده ترین لباس ها دیدید، بدانید که او حتماً دچار بحران شده است (مگر آنکه همیشه همینطور باشد.) و مشکل اصلی او بگو مگو با شریک زندگی است.

     

     

    نیاز جنسی و سکس زنان متولد مهر ماه

    آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:اگر تو احساس خوبی داری پس من هم احساس خوبی دارم.پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:به پشت خوابیده را خیلی دوست دارند.مکان مورد علاقه برای س-ک-س:هتل های کوچک و لوکس

    نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی

    زن متولد این برج ذاتاً مادر نیست هرچند که بیشترین تلاشش را می کند. با این همه اومادری است که یک دفعه ناپدید می شود.

     

     

    زن مهر باید یاد بگیرد که مهر و محبت را از خانه شروع کند. در مواقع نادر که در خانه به سر می برد مادری دوست داشتنی است.

    مشخصات متولد مهر زن

    وقتی بچه ها زبان باز می کنند، خوشحال تر می شود. او بچه ها را از سنین پایین با کتاب آشنا کرده و از ذهن آنها ذهنی خلاق می سازد.

    وی بهترین لباسها را به تن خود و بچه ها می کند. ? بو ? مهمترین چیز مورد توجه اوست حتی بوی بد نوزاد هم او را اذیت می کند و مجبور می شود نزدیک لگن بچه دستگاه تهویه هوا کار بگذارد.

    نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی

     

     

    نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی مردان مهرماهی

    عکس نوشته های متولدین مهرماه

    برچسبها: شخصیت شناسی زنان ، متولدین مهر

    زن متولد مهر بسیار لطیف و جذاب است و خیلی به آرامی حرف حرف می‌زند، لباس هایش از جنس حریر و تور است و به موهایش عطر می‌زند، ممکن ست حتی مثل یک عروسک کوچک باشند که شما بتوانید با یک دست او را بلند کنید اما با وجود این خصوصیات زنانه و رفتار‌‌‌‌های متین و ملایم و دلپذیر کمی خصوصیات مردانه نیز در او مشاهده می‌شود ذهن او با منطقی مردانه عمل می‌کند و در بحث و جدل پا به پای شما پیش می‌آید حتی گاهی اوقات ذهنش خیلی بهتر از شما کار می‌کند ولی هوشیار تر از آن است که بگذارد قبل از رفتن به ماه عسل این موضوع را دریابید اکثر زنان متولد مهر فرصتی را که برای بحث پیش آید از دست نمی‌دهند و هوش خود را به خوبی آشکار می‌کنند مثلا به خاطر استفاده نکردن از دکمه سر دست به جدل با شما می‌پردازند و از شکست شما در ارتقا شغلی ایراد می‌گیرند و در این مورد نه فقط شما را مقصر می‌دانند بلکه رئیس تان را نیز شریک جرم تان می‌دانند.

     

    زن تولد مهر ماه معمولا طوری رفتار می‌کند که انگار در اکثر مواقع حق با اوست چون تصمیمات او مانند تصمیمات دیوان عالی با دقت و وسواس اتخاذ می‌شود زن متولد مهر ماه در مورد هر چیز برای دست یابی به اطمینان کامل به سنجش و بررسی دقیق می‌پردازد و علاوه بر این خصیصه وسواس گونه می‌تواند زن مناسبی برای مردی که در جستجوی عشق و دوستی است باشد، اشتیاق او برای بحث درباره هر چیز، در واقع بخاطر این است که دوست دارد همیشه تصمیمی صحیح و منصفانه بگیرد برای آنکه از زن متولد مهر خود قدردانی کنید بهترین کار اینست که با نقطه نظرات زنان متولد سایر ماه ها بیشتر آشنا شوید. فرض کنیم موضوع مورد بحث راجع به کارت دعوت است می‌خواهیم ببینیم امروزه استفاده از کارت دعوت لازم است یا دیگر کهنه شده است و اینکه طرح کارت ها باید چگونه باشد. بشوید تفاوت پاسخ زن‌‌‌‌های سایر ماه ها را به این سوال با زن متولد مهر ماه!!

     

    استفاده از کارت دعوت لازم است یا خیر؟ طرحش چگونه باشد؟

    مشخصات متولد مهر زن

    زن متولد فروردین می‌گوید: من کارت دعوت نیاز ندارم با تلفن آنها را دعوت می‌کنم.

    زن متولد اردیبهشت می‌گوید: من اصولا کمتر با دوستانم تماس می‌گیرم، معمولا اونها به سراغ من می‌آیند.

    زن متولد خرداد می‌گوید: کارت دعوت؟! کی وقت اینجور کارها را دارد.

    زن متولد تیر می‌گوید: کارت دعوت خیلی جنبه رسمی دارد من ترجیح می‌دهم برایشان یادداشت بنویسم.

    زن متولد مرداد می‌گوید: اگر واقعا تاثیر داشته باشد این کار را می‌کنم.

    زن متولد شهریور می‌گوید: باید از دوستم بپرسم ببینم نظر او چیست.

  • خلاصه ای از داستان قوم ثمود
  • زن متولد مهر می‌گوید: خب بستگی دارد فکر کنم روش صحیح آنست که کارت بفرستید اینکار خیلی برازنده و اصولی است از جانب دیگر فکر می‌کنم امروزه دیگر استفاده از کارت دعوت کمی تشریفاتی شده است و زنها دیگر فرصت اینجور کارها را ندارند البته باید بررسی کرد و دید که علت بوجود آمدن چنین سنت و رسمی چه بوده است! به هر حال بعضی افراد هزینه کارت دعوت را ندارند اگر درآمد کسی کم باشد هیچ ضرورتی برای ارسال آن وجود ندارد ولی اگر موضوع را از زاویه دیگری نگاه کنیم آن زیبایی و لطفی که در روابط گذشته آدم ها وجود داشته دیگر وجود ندارد و… مثلا ممکن است امروز آدم ها از نوع کارت دعوتشان خوششان نیاید ولی خب که از آنها نظر خواسته و… و… و..

    زن متولد آبان می‌گوید: اگر کارت بفرستم و خانه نباشد، آنگاه میهمانی من را از دست می‌دهد، به هر حال این به ضرر آنها است نه من

    زن متولد آذر می‌گوید: خدای من! یعنی مردم هنوز برای این جور تشریفات مزخرف وقت دارند.

    زن متولد دی می‌گوید: فرستادن کارت دعوت رسم قشنگی است ولی بحث برای درست کردن یا خرید آن بی معنی است چون کارت اگر چاپی نباشد اصلا به درد نمی‌خورد و نمی‌شود به آن گفت کارت دعوت

    زن متولد بهمن می‌گوید: فکر کنم دارد باران می‌بارد، مثل اینکه صدای رعد و برق شنیدم!!!

    زن متولد اسفند می‌گوید: من هر وقت کسی خانه اش نباشد این حس را می‌کنم و فقط وقتی برای او کارت دعوت می‌فرستم که مطمئن باشم او دلش می‌خواهد من را ببیند.

     

    زن متولد مهر ماه وقتی موضوع را از همه نظر مورد بررسی اش قرار داد کمی خود را جمع و جور می‌کند و سعی می‌کند موضوع را به شکلی منطقی جمع بندی کند فکر کنم حالا خوب می‌فهمید که زن متولد مهر اگر نتواند منصفانه قضاوت کند یعنی هیچ کاری انجام نداده است یعنی او باید قضاوتی عادلانه انجام دهد یا اینکه اصلا از خیر قضاوت بگذرد حالا فکر کنید او این همه در مورد موضوع بی اهمیتی چون کارت دعوت این همه بحث می‌کند جوری که کلافه شوید در برابر موضوعات مهم با همین وسواس و دقت به بررسی جوانب می‌پردازد آیا تحمل او را دارید؟

     

    زن متولد مهر ماه دوست دارد به خرید چیز‌‌‌‌های لوکس و زیبا بپردازد پس به پول بسیار زیادی نیاز دارد زن متولد مهر دوست دارد آشیانه خود را با تجملات گران قیمت تزئین کند او عاشق لباس‌‌‌‌های زیبا ظرف‌‌‌‌های کریستالی اصل، عطر‌‌‌‌های گران قیمت و موسیقی کلاسیک است موقعی که مو‌‌‌‌های خود را به زیباترین شکل آرایش می‌دهد دیگر آن خشونت و سر سختی مردانه در او وجود ندارد این زن ها به پول زیاد احتیاج دارند تا بتوانند خود را از زشتی ها و نا هنجاری‌‌‌‌های محیط مصون نگه دارند البته آنها دلیل دیگری نیز برای اینکار دارند که ببیند مرد مورد علاقه شان آیا آنقدر کار می‌کند به خاطر او تا پول زیاد بدست آورد اگر در دنیا چیزی وجود داشته باشد که زن متولد مهر از صمیم قلب آن را مورد تمجید و ستایش قرار دهد مردی که او را انتخاب کرده است تا به او عشق بورزد به او افتخار کند و در عین حال او را اداره نماید. واقعا به او افتخار کنید چون این زن هرگز نمی‌خواهد بار سنگینی بر روی دوش مردش باشد تا جایی که شانه به شانه او می‌تواند کار کند و همواره سعی دارد موانع موجود بر سر راه شوهرش را بردارد.

     

    زن متولد مهر بسیار با هوش پر استعداد است و از توانایی تجزیه و تحلیل خوبی برخوردار است این قابلیت او می‌تواند در حل مشکلات کاری شما بسیار سودمند باشد. مردان متولد فروردین، مرد متولد آبان، مرد متولد مرداد یا مرد متولد اردیبهشت معمولا زن متولد مهر را به عرش می‌رسانند و او را مورد ستایش و تمجید قرار می‌دهند این رفتارشان کاملا منصفانه است زیرا زن متولد مهر هم همین کارها را با آنها می‌کند وقتی مردم آشیانه عشق زن متولد مهر و شوهرش را می‌بینند احساس می‌کنند که آدم و حوا را قبل از رخنه مار به آشیانه آنها دیده اند. آن دو همواره در زندگی مشترک خود خوشبخت و سعادتمند هستند. زندگی مشترک با این زنان مزایای بسیار دیگری نیز دارد او هرگز نامه‌‌‌‌های شما را باز نمی‌کند اسرار شغلی شما را به دیگران نمی‌گوید برایتان غذا‌‌‌‌های خوشمزه درست می‌کنند و شما را از عشق سرشار می‌کنند. او بسیار مرتب و منظم است تابلو‌‌‌‌های روی دیوار همه صاف و مرتب است و غذاهایی که می‌پزند بسیار مقوی و سر وقت حاضر است زن بودن برای آنها یک شغل دائمی است و میل دارند آنرا به نحو احسنت انجام دهند.

     

    از دیگر خصوصیات زن متولد مهر ماه داشتن رفتار‌‌‌‌های دلنشین و ملایم اوست که توانایی و آرام کردن همسر خود را در هنگام خشم دارد زن متولد مهر به فرزندان خود عشق می‌ورزد و با دقت و دلسوزی کامل از آنها مواظبت می‌کند ولی صادقانه بگویم که او اجازه نمی‌دهد که این عشق و علاقه جای عشق و علاقه اش به شما را بگیرد. مادر متولد مهر بسیار مهربان و با محبت است اما در صورت لزوم خیلی هم سخت گیر می‌شود و کودکانش را هرگز به حال خود رها نمی‌کند.

    آیا ماهیت ما و سایر خصوصیات ما تحت تأثیر ماهی که در آن متولد می شویم، می شود؟ خب، بسیاری از افراد معتقد به این واقعیت هستند که رفتار و سایر ویژگی‌های شخصیتی فرد تا حد زیادی به ماه تولد او بستگی دارد. در این مقاله به برخی از حقایق و ویژگی های جالب نوزادان متولد مهر می پردازیم. در ادامه خصوصیات زن متولد مهر ماه را در عشق و ازدواج برای شما شرح خواهیم داد.

    از خصوصیات زن متولد مهر این است که آنها افرادی صلح طلب و آرام هستند و دوست دارند عواطف و احساسات خود را در درون خود نگه دارند. نگرش راحت آنها به آنها طبیعت بسیار سردی می بخشد. آنها مشکلات را جذب نمی کنند و به دوست یابی بیشتر از دشمن اعتقاد دارند. آنها همچنین سعی می کنند از افراد منفی یا افرادی که سعی می کنند آنها را عصبانی کنند دوری کنند. به طور خلاصه، آنها به نوعی درونگرا هستند و دوست دارند احساسات خود را برای خود نگه دارند. مردم اغلب آنها را خیلی نزدیک می دانند و به راحتی تحت تأثیر احساساتشان قرار نمی گیرند. این افراد جذابیت بی نظیری دارند که می تواند هرکسی را مسحور خود کند و به همین دلیل، این افراد در به دست آوردن قلب افراد بسیار خوب عمل می کنند. آنها چنان جذاب هستند که مردم دوست دارند در کنار آنها باشند یا با آنها دوست شوند. آنها مملو از خوش بینی و مثبت اندیشی هستند که افراد را جذب می کند. رویکرد مثبت آنها به زندگی تمایل دارد بر اطرافیانشان تأثیر بگذارد.  آنها به ندرت احساسات، خشم یا نگرانی های خود را برای اطرافیانشان آشکار می کنند.

    این افراد بسیار پشتکار هستند و هر کاری را که انجام دهند یا شروع کنند، در حد توان خود به پایان خواهند رساند. هرچقدر هم که یک کار سخت باشد، صددرصد تلاش می کنند تا مشکل را حل کنند و راه حلی برای آن بیابند. به همین دلیل، آنها دوست دارند به جای کار با دیگران یا تعداد بیشتری از افراد، به تنهایی کار کنند.متولدین این ماه در رویکرد تقریباً به همه چیز در زندگی بسیار خوش بین و مثبت هستند. آنها هرگز تسلیم نمی شوند و اگر تصمیم خود را برای رسیدن به چیزی تصمیم بگیرند، تا زمانی که به چیزی که فکر می کردند دست پیدا نکنند، دست از کار نمی کشند.

    از ویژگی های خوب خصوصیات زن متولد مهر این است که متولدین این ماه نسبت به رویکرد خود به تقریباً همه چیز در زندگی بسیار خوش بین و مثبت هستند. آنها هرگز تسلیم نمی شوند و اگر برای رسیدن به چیزی تصمیم بگیرند تا زمانی که به چیزی که فکر می کردند نرسند تسلیم نمی شوند. حتی اگر شکست بخورند، تسلیم نخواهند شد و برای رسیدن به اهدافشان خستگی ناپذیر تلاش خواهند کرد. آنها ممکن است اینطور به نظر نرسند، اما می توانند برای موفقیت یا رسیدن به اهداف خود بسیار سرسخت باشند. همچنین به دیگران انگیزه می دهد تا بهترین های خود را ارائه دهند.

    مشخصات متولد مهر زن

    وقتی این زنان باور داشته باشند که عشق شریک زندگیشان واقعی است، آنگاه برای آنها و برای آنچه که دارند هر کاری می کنند. از سوی دیگر، او یک زن احساسی است. از این رو، احتمال حسادت وجود دارد. آنها تمام قلب خود را ارائه می دهند. هیچ تظاهری در نحوه رفتار و گفتار آنها وجود ندارد.

    از خصوصیات بد زن متولد مهر این که گاهی اوقات آنها طعنه آمیز هستند متولدین مهر ماه طبیعت بسیار طعنه آمیزی دارند، اما این کار را جدی انجام نمی دهند و اغلب برای شوخی و سرگرمی آن را محدود می کنند. آنها به خودسازی اعتقاد دارند متولدین مهر ماه همیشه به دنبال این فرصت هستند تا از آن بهترین استفاده را ببرند و خود را بهتر کنند. آنها نه تنها به دنبال فرصت ها هستند، بلکه روی آن کار می کنند. آنها بیش از حد انتقادی هستند . آنها ممکن است در تفکر انتقادی خوب باشند، اما همچنین به دلیل نگاه انتقادی آنها به دیگران شناخته شده اند. حتی بدون اینکه واقعاً فکر کنند آنها به اندازه کافی سخت یا به اندازه آنها تلاش نمی کنند.  آنها کمال گرا هستند، واقعا به خودشان سخت می گیرند. آنها نمی خواهند چیزی کمتر از تصویر کاملی باشند که برای خود در سر دارند.

    از خصوصیات زن متولد مهر در عشق می توان گفت که آنها بیش از جنبه های سطحی یک رابطه عاشقانه ارزش قائل هستند و عموماً افرادی را با سیستم اعتقادی مشابه جذب می کنند. ازدواج یک تعهد بزرگ است. آنها اتحادیه خود را هم به عنوان یک رابطه عاشقانه و هم به عنوان یک مشارکت کاری ارزش می گذارند.

    متولدین مهر ماه افرادی دلسوز، مهربان و دوست داشتنی هستند. طبیعت فداکار آنها مانند آهنربایی است که همه را به سمت خود جذب می کند و احتمالاً این همان چیزی است که شما را در وهله اول جذب آنها کرده است. با این حال، هر چقدر هم که خوب باشند، محدودیت های خود را می دانند. اگر شما شریک زندگی آنها هستید، می دانید که آنها فقط وقت و توجه خود را به افرادی اختصاص می دهند که فکر می کنند شایسته آن هستند. و شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که یکی از آنها هستید.

    مهر با فروردین : (بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

  • چگونه از رادیو جوان موزیک دانلود کنم
  • مهر با اردیبهشت : ( خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند

    مهر با خرداد : (بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارند

    مهر با تیر : ( بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا

    مهر با مرداد : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

    مهر با شهریور : ( خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشند

    مهر با مهر : ( خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشند

    مهر با آبان : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند

    مهر با آذر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند

    مهر با دی : ( متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوند

    مهر با بهمن : ( بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

    مهر با اسفند : (بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    

    متولدین ماه مهر به مهربانی شهرت دارند ، به این دل نازکی دارند اما مثل کوه محکم ، دختران مهر ماهی همیشه جذاب هستند و مورد علاقه عده زیادی از مردان قرار می گیرند. مهربان و آرام است یا پرجنب و جوش و شیطون، عشق را می پرستد و آن را بروز می دهد یا درون خودتان مخفی می کند، در مواجهه با مشکلات منطقی و با فکر عمل می کند یا عصبی و پرخاشگرانه.

    مشخصات متولد مهر زن

     

    این‌ها شاید خصوصیات اخلاقی برخی افراد باشد کــه بعضا به ماهی کــه در آن متولد شده اند ربط داده ميشود و بعضا معتقد کــه این خصوصیات در متولدین ماه‌های مشابه یکسان است کــه برخی این موضوع را جدی گرفته و برخی دیگر صرفا از روی سرگرمی به آن نگاه ميکنند.

     

    گروه: هوا

    روز شانس: جمعه

    عدد شانس: 6

  • چگونه پسرا رو جذب خودمون کنیم
  • سنگ شانس: عين الشمس،كبالت

    رنگ شانس: صورتي روشن،آبي روشن،سرمه اي،و تمام رنگ هاي خميري

    گل شانس: فراموشم مكن،داوودي صورتي،رز صورتي

    بوي شانس: ياسمن،ثعلب،گاردنيا

    موسيقي شانس: آهنگ هاي رمانتيك

    بارزترين خصوصیت: احترام

    بزرگترين ايده آل: دوستي كامل و بي نقص

    بزرگترين اشتباه: خودپسندي

    متعادل ترين،زيبا ترين و ظريف ترين انسان ها متولدين دوازده ماه سال،متولدين برج ترازو(ميزان)هستند.برج ترازو،عدالت،تعادل و ميانه روي،شراكت،ازدواج،سياست و همكاري را تمثيل مي كند.

     

    به همين سبب شما،انساني متعادل،عادل،زيبا و ظريف هستيد،كه به شراكت و ازدواج و همكاري و تعاون اهميت بسياري قائل هستيد و ستاره شما موجب بارزتر شدن خصوصيات شما شده و مورد توجه و احترام ديگران مي باشيد.متولدين مهرماه غالبآ انسان هاي مورد پسند و راضي كننده ديگران به شمار مي روند و انسانهاي متعادلي هستند.

     

    خصوصیات اخلاقی متولدین مهر ماه

    برج میزان تنها ماهی در منطقه البروج است کــه با علامتی بی‌جان مشخص شده است، چون علامت تمام برجهای دیگر به واسطه حیوان و انسان نمایش داده شده‌اند.بسیاری از طالع بینان مدرن ماه مهر را مطلوب‌ترین و مفیدترین ماه در منطقه البروج‌در نظر ميگیرند، چون این ماه، زمان برداشت است و اشخاص ثمرات سخت کوشی‌خود در فصل بهار را در این ماه به دست ميآورند.

     

    آن‌ها از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند و در شرایطی کــه مجبور به قضاوت‌ميشوند، قادرند منصفانه و بی‌طرفانه داوری کنند.

     

    آن‌ها به هیچ وجه حاضر نیستند بااشخاصی کــه برخلاف نقطه نظرات آن‌ها به بحث و جدل ميپردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون به محض آن کــه به نتیجه‌ای برسند، حقیقت آن به نظرشان بدیهی و مسلم‌ميآید.

     

    یکی از نقطه ضعف‌های آن‌ها ناشکیبایی در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند کــه‌دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند.

     

    ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف‌پذیر هستند.

     

    مشخصات کلی متولدین مهر

    اهل اعتدال، حامی وپشتیبان همسر، شیرین بیان، صلح جو، علاقه‌مند به فضا، آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش، عاشق اصالت، علاقه‌مند به موسیقی، اجتماعی، مؤقّر، بد پیله، خجالتی، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبیات،

     

    سیاستمدار، به فکر فردا نیست، مقبول اطرافیان، اهل مساوات و برابری، پر شور و حرارت نیست، عاقل، اهل حمایت از دیگران، معتدل و پایدار، شکمو، امیدوار، با انصاف، خوش سلیقه، اهل تجزیه و تحلیل، گاهی تنبل، کنجکاو و جستجو گر،

     

    مشخصات متولد مهر زن

    متنفّر از زیادی مهمان، انتقامجو، از بی بند و باری متنفّر است، با معلومات و با درایت، به آسانی تغییر عقیده نميدهد، مهربان، شیک پوش و جذّاب، نکته سنج، دارای پشتکار فراوان، یک روز گرم و یک روز سرد،

     

    هوشمند، مشاور خوب، دوست یاب، منظّم و مرتّب، عاشق رنگ آبی، گاهی لجباز، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گیر، دو دل و مردد، خوش بین.

    خصوصیات زن متولد مهر

    معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بار‌ها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم ميبیند کــه با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد.

     

    در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر ميسازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.

     

    زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصلی خاص می‎باشند. این زنان دارای طالع نیکو می‎باشند و در زندگی ورفاه و آسایش دست پیدا می‎کنند.

     

    اما اینان زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری نکنند، آسیب خواهند دید. اینان به وقت عصبانیت طپش قلب پیدا می‎کنند کــه بایستی مراقب باشند.

     

    زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی می‎شوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بدرفتری می‎کنند. حال آن همسرشان با آن‌ها مهربان است.

     

    مهرماهی ها با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند کــه اگر به سلامت از آن‌ها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت.

     

    در ضمن هر گاه بیمار شوند، اغلب علت آن صفرا و بلغم خواهد بود.

     

    زن مهرماهی به مردی علاقه مند است که معتقد به عشق کلاسیک باشد مدام برایش شکلات و گل هدیه دهد ، سر میز شام شمع روشن کرده و برای اینکه علاقه اش را به او نشان دهد د دائماً تماس تلفنی با او برقرار کند به چشمهای همسرش خیره شده و احساسات قلبی خود را بروز دهد.

     

    عاشق مردی می شود که هنرمند است و برای زندگی بهتر و ابراز عشق و علاقه خلاقیت به خرج می دهد. با یک نقاشی زیبا و شیر گفتن دل همسرش را به دست بیاورد وین مرد میتواند دل یک زن مهر ماهی را به دست آورد.

     

    مردان با ملاحظه مردانی هستند که توجه زنان مهر ماهی را جذب میکند مردی که پول شام را حساب میکند و مطمئن می شود که حتماً دسر خود را سفارش دادیانه و در ماشین را برای زن باز می کند و همیشه مودبانه و با فن بیان منطقی درخواست بیرون رفتن از او می کند و برای احساساتش احترام می گذارد.

    زیبایی متولدین مهرماه

    ستاره شما ونوس،زیبایی را تمثیل می کند.شما نیز واله و شیفته زیبایی ها،می باشید.برای همین،رنگ ها,صداها،موسیقی و بوهای گوناگون در زندگی شما نقش مهمی دارند.با وجود این کــه انسانی منطقی هستید،ولی امکان دارد اگر شخص صدای زیبایی نداشته باشد،به سخنان او گوش نداده و برعکس به سخنان انسانی کــه صدا و بیان زیبایی دارد به دقت گوش دهید و تحت تأثیر او قرار بگیرید.

     

    عطر و بوهای زیبا،موزیک رمانتیک،پارچه های با رنگ و طرح زیبا،اشیا و گل های جالب و زیبا،لذت زیادی به شما می دهد.شیفته زیبایی ها بوده و این علاقه،تا آخر ادامه خواهد داشت.به چیزهای ظریف و اصیل،علاقه زیادی دارید و در طرز پوشش شما،همه اینها خود را نشان می دهد.

    عشق در متولدین مهر

    احساسات و عاطفه شما به اندازه صداقت و عدالت شما،قوی می باشد.در زندگی شما،عشق و محبت به اندازه زیبایی ها،نقش مهمی دارد و چون شما از گروه هوا می باشید،این احساسات،ظریف تر و برتر،خواهد بود.

     

    شما بسیار رمانتیک بوده و زمانی کــه عاشق کسی بوده و دوستش داشته باشید،قلب خود را تمامآ به او داده و وابسته وی می شوید.به علاوه،عشق یک طرفه در انسان های متولد مهرماه،وجود ندارد،زیرا اگر کسی را دوست داشته باشید،او نیز عاشق شما خواهد بود.

     

    شاید،در اوایل آشنایی،شخصی را کــه شما انتخاب کرده اید،از تیپ شما زیاد خوشش نیامده،و تصور کند کــه بسیار ساکن و آرام هستید اما بعد از گذشت مدت زمانی،دیوانه وار عاشق شما شده و شگفت زده خواهد بود.و شما انسان ایده آل او خواهید بود و این نیز به سبب وجود نیروی جادویی عشقی است کــه ونوس به شما ارزانی داشته است.

     

    انسانی بسیار هدفدار بوده و می توان گفت کــه شما زیبایی ها و لذت های زندگی را تمثیل می کنید،یعنی ممکن است،نظیر متولدین تیرماه،بسیار وابسته بوده و فداکاری کنید،اما در مقابل،همان وابستگی و فداکاری را از طرف مقابل خود،انتظار دارید و به نظر شما عشق و محبت باید دو طرفه و متعادل باشد.حساب های جزیی در عشق شما،جایی ندارند،تا مدتی کــه عاشق باشید،صادق نیز خواهید بود.

     

    اگر طرف مقابل شما را درک نکرده و یا اشتباه بزرگی مرتکب شود و یا جواب مناسبی به احساسات شما ندهد،راه را برای بدبختی و بدشانسی خود،هموار می کند.براساس این مطلب،تصور نکنید کــه شما انسانی سر به هوا بوده و دل بقیه افراد را می شکنید،گاهی در مورد متولدین گروه های هوا،این اوضاع به چشم می خورد.

     

    اما اگر در ماه مهر متولد شده اید به عشق و محبت،اهمیت زیادی داده،عاشق شده و کاملآ وابسته می شوید.و اگر بیشتر خصوصیات ایده آل خود را در وجود شخصی کــه دوستش دارید،بیابید.هرگز او را ترک نمی کنید.برج میزان،تمثیل کننده ازدواج است.

    زن مهرماهی با مرد فروردین:(بسیار عالی) بسیار مهربان و خونگرم و اعتقاد راسخ به برابری زن و مرد .

     

    زن مهر ماهی با مرد اردیبهشتی:(خوب) افردی هستند که خواستار آرامش و راحتی و اعتدال در زندگی می باشند.

     

    زن مهر ماهی با مرد خردادی:(بسیار خوب) اینها بسیار حساب شده عمل میکنند و با هم مهربان و یکدل و تفاهم خوبی دارند.

     

    زن  مهر ماهی با مرد تیر:(بسیار عالی) بسیار صبور و اهل گشت و گذار با دیگران

     

    زن مهر ماهی با مرد مردادی:(خوب) منطقی و در عین حال به دنبال آرامش و صلح در زندگی زنانشویی می باشند.

     

    زن مهر ماهی با مردی شهریور :(خوب ) رابطه ی موفق آمیز چرا که هر دو بسیار با انصاف و عالت طلب هستند.

     

    زن مهر ماهی با مرد مهر:(خوب) چون هر دو دارای خصوصیات مشترک هستند پس امکان موفقیتشان در زندگی بیشتر است.

     

    زن مهر ماهی با مرد آبان:(متوسط) موفقیت در زندگی دارند ولی خالی از دردسر نیستند.

     

    زن مهر ماهی با مرد آذر:(خوب )خصوصیاتی از قبیل مسئولیت پذیری، صداقت،و عشق و محبت بین آنها موج می زند.

     

    زن مهر ماهی با مرد دی:(متوسط) تا حدوی خودرای و بلند پرواز شاید به مشکلاتی بر بخورند.

     

    زن مهر ماهی با مرد بهمن:(بد) هیجانی و نا آرام ،عاصی و تنوع پسند.

     

    زن مهر ماهی با مرد اسفند:(بسیار خوب) ازدواجی بسیار موفق چرا که از همه لحاظ با هم مشترک اند.

     

     

    مطالب بیشتر:

    خصوصیات مردان و زنان متولد فصل پاییز

    خصوصیات مرد مهر ماهی + عشق و ازدواج متولد مهر

    مهر ماهی ام ، عکس پروفایل مهر ماهی

    مهر ماهی یعنی ، مهر ماهی که باشی

    مهر ماهی جان تولدت مبارک

     

     

    الگوریتم رنک برین گوگل

    کلیه حقوق محتوا محفوظ و مربوط به سایت نیک شو میباشد . All Rights Re20ed – © 2022

    تهیه و تولید : پارس وی پی

    اگر شما با یکی از زنان متولد مهرماه در ارتباط هستید آشنایی با طالع بینی متولدین این ماه می‌تواند کمک کند تا روابط بهتری را با وی تجربه کنید؛ چرا که در این طالع بینی خصوصیات و علاقه‌مندی‌های زنان متولد اولین ماه پاییز بررسی شده است. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم زن متولد مهر چه ویژگی‌هایی دارد و چه افرادی را بیشتر دوست خواهد داشت!؟ 

    توجه نمایید: این مقاله بر اساس سه طالع بینی هندی، چینی و خورشیدی نوشته شده است.

     

    مهم‌ترین هدف متولدین مهر ایجاد عدالت است و خود نیز برای رسیدن به آن بسیار تلاش خواهند کرد.

    مشخصات متولد مهر زن

     

    زنان متولد مهرماه به‌طورکلی افرادی بسیار دل‌نازک، احساساتی و البته باهوش و خلاق هستند. به همین دلیل از لباس‌های شیک، زیورآلات، جواهرات و هر آنچه لوکس و زیبا باشد لذت می‌برند. اصولاً این افراد طرفدار زندگی‌های پرزرق‌وبرق هستند و هدیه‌ای که برایش می‌خرید هرچه گران‌تر باشد بیشتر دوست دارد. البته به‌طور خاصی از عتیقه‌جات نیز خوشش می‌آید.

    دید او نسبت به زندگی بسیار شاعرانه و رمانتیک است و البته گاه‌گداری هم منفی‌بافی‌هایی در ذهنش انجام می‌دهد. در طالع بینی زن مهر آمده است که وی در ارتباط با دیگران بسیار محتاط است و سعی می‌کند هیچ عجله‌ای در رفتارش نسبت به فردی که تازه با او آشنا شده است نداشته باشد. همچنین فردی بسیار متین و با ملاحظه است که دوست دارد دیگران نیز متقابلاً چنین رفتار محترمانه‌ای با او داشته باشند. برای تبریک تولد او می‌توان از متن تبریک تولد مهر ماهی استفاده نمایید.

    زنان متولدین مهرماه اکثراً زیبا هستند و زیبایی خیره‌کننده بعضی از آن‌ها به‌قدری زیاد است که فرد مقابل دست و پایش را گم می‌کند. در طالع بینی زن مهر آمده است که دختران متولد این ماه خوش‌چهره‌ترین دختران در کهکشان راه شیری هستند. البته همیشه استثنا هم وجود دارد!!!

    ازآنجایی‌که دختر متولد مهر عاشق شیک بودن است این موضوع را در لباس پوشیدن خود نیز رعایت می‌کند و همیشه سعی دارد تمامی آنچه می‌پوشد به‌نوعی با هم همخوانی داشته باشد. حتی اگر نتواند زیاد برای لباس‌هایش خرج کند همان لباسی که می‌پوشد بسیار زیبا، تمیز، اتوکشیده و شیک است. بسیاری از زنان متولد ماه مهر شغل‌های طراحی بخصوص طراحی لباس را دوست دارند و خودشان طراح می‌شوند، زیرا علاقه ذاتی زیادی به مد دارند و به‌نوعی می‌توان گفت شیفته آن هستند.

     

  • قصص قصيرة مؤثرة ومعبرة
  • طالع بینی زنان متولد مهر

     

    در طالع بینی زن مهر آمده است که او معاشرت با دیگران را بسیار دوست دارد و از این کار لذت می‌برد. به همین دلیل زنان مهرماهی اصلاً تنهایی را نمی‌توانند تحمل کنند و کمتر زمانی ممکن است آن هم به اجبار تنها باشند. زنان متولد مهر به‌طور طبیعی دوستان و آشنایان زیادی دارند و همین امر اجازه نمی‌دهد هیچ‌وقت تنها بمانند. بااین‌حال، به خودش سختی نمی‌دهد و اگر مهمان داشته باشد سعی می‌کند با زحمت کمتر پذیرایی خوبی انجام دهد. ناگفته نماند او ترجیح می‌دهد حتی یک بیسکوئیت ساده را در ظروفی لوکس و شیک بچیند و از مهمانان خود با زیبایی خاصی پذیرایی خواهد کرد.

    شاید اگر روزی به‌طور اتفاقی با یک دختر متولد مهر آشنا شوید بوی شیرینی را از او حس کنید، زیرا زنان متولد مهر بسیار عاشق شیرینی هستند. از طرفی اگر می‌خواهید قلب یک دختر متولد مهر را تسخیر کنید کافی است یک شیشه عطر با بوی شیرین و یک دسته گل زیبا به او هدیه دهید.

     

    زنان متولد مهر اگرچه تلاش زیادی می‌کنند، ولی ذاتاً حس مادری چندانی ندارند و ممکن است ناگهان ناپدید شود. بااین‌حال، زمانی که در خانه است مادری دوست‌داشتنی و شاد برای بچه‌های خود خواهد بود.
    به دلیل حس ارتباط قوی که دارد وقتی بچه‌ها زبان باز می‌کنند و می‌تواند با آن‌ها صحبت کند حس بهتری نسبت به مادر شدن خواهد داشت.

    اخلاق او طوری است که فرزندان خود را از سنین کم با کتاب آشنا می‌کند تا در آینده ذهنی خلاق داشته باشند. علاقه او به لباس‌های زیبا، تمیز و جذاب در طرز لباس پوشاندن به بچه‌هایش هم مشخص است. حتی کمترین بوی بد نوزادش او را کلافه می‌کند و شاید چندین بار در روز فرزندش را بشوید یا حتی نزدیک لگن بچه دستگاه تهویه هوا قرار دهد. خوبی این ویژگی این است که بچه‌هایشان همیشه تمیز هستند.

     

    شخصیت شناسی زنان متولد مهر

     

    دختر متولد مهر پسرانی را دوست دارد که به عشق کلاسیک اعتقاد دارند و مدام برایش گل و شکلات هدیه می‌گیرند. پسرانی که سر میز غذا شمع روشن می‌کنند و برای نشان دادن علاقه خود به وی دائماً با او تماس می‌گیرند. دختران مهرماهی به مردانی علاقه دارند که عشقشان را در سکوت با خیره شدن به چشمان به‌صورت قلبی بروز می‌دهند.

    اصولاً هنرمندان را دوست دارند و دوست دارند همسری داشته باشند که برای ابراز عشق خود خلاق باشد. همچنین مردان جنتلمنی که همیشه هنگام خوردن شام در رستوران ابتدا صندلی خانم را عقب می‌کشند، دسر سفارش می‌دهند، کاملاً محترمانه صحبت می‌کنند و حتی خودشان درب ماشین را برای او باز می‌کنند، بسیار برای زنان متولد مهر جذاب هستند.

     

    اگر دوست دارید رابطه شما با یک زن متولد مهر ادامه داشته باشد حتماً احترام و متانت را در هنگام برخورد با او حفظ کنید ولی اگر می‌خواهید رابطه شما خراب شود عکس این حرکت را انجام دهید. اگر با زن متولد مهر ازدواج کرده‌اید و حالا به این فکر افتاده‌اید که رفتار موردپسندانه‌تری با او داشته باشید باید تلاشتان را بکنید تا بیشتر از یک شوهر، نقش یک عاشق دلباخته را داشته باشید.

    بخصوص در دوران ماه عسل باید با ظرافت خاصی با زن متولد مهر رفتار نمایید و بدانید که این رفتار بر روی تمامی سال‌هایی که قرار است با هم زندگی کنید تأثیر می‌گذارد. همچنین همیشه سعی کنید همان احساسی که در اوایل ازدواج داشته‌اید را باز هم به او نشان دهید تا دلسرد نشود و زمانی که ناراحت است اصلاً با او شوخی نکنید.

     

    بررسی طالع بینی زنان متولد مهر

     

    اگر زن متولد مهر بتواند با مردانی از ماه‌هایی ازدواج کند که ویژگی‌های همدیگر را بهتر می‌پذیرند، قطعاً ازدواج بهتری خواهد داشت. ازدواج او با ماه‌های دیگر در طالع بینی زن مهر به شکل زیر است:

    این ازدواج بسیار عالی است، زیرا هردو کاملاً خونگرم، معتقد به حقوق برابر و بسیار مهربان هستند.

    این ازدواج نیز خوش‌یمن است و هر دو افرادی هستند که به دنبال آرامش و راحتی بیشتر در زندگی می‌باشند.

    اگر زن متولد مهر بتواند با مرد خردادی ازدواج کند بسیار خوب است، زیرا هر دو حساب شده عمل می‌کنند و از طرفی نسبت به هم مهربان هستند.

    این ازدواج بسیار عالی است و هر دو اهل گشت‌وگذار با دیگران و بسیار صبور هستند.

    این ازدواج از این نظر که هر دو به دنبال صلح و آرامش و البته منطقی هستند، خوب خواهد بود.

    این ازدواج خوب است، زیرا هردو به دنبال عدالت هستند و نسبت به یکدیگر منصف می‌باشند.

     

    طالع بینی زنان متولد مهر

     

    این ازدواج به دلیل هماهنگی‌های زیادی که متولدین هر دو ماه با هم دارند، بسیار خوب است.

    مشخصات متولد مهر زن

    این ازدواج متوسط است و اگرچه ازدواجشان می‌تواند موفق آمیز باشد ولی ممکن است با چالش‌هایی همراه باشد.

    این دو می‌توانند زندگی پر از عشق و صداقتی را با هم تجربه کنند.

    ازدواج این دو متوسط است و ممکن است به دلیل بلندپروازی مشکلاتی در زندگی آن‌ها ایجاد شود.

    این ازدواج کاملاً بد است و ویژگی‌هایی مانند هیجانی بودن، تنوع پسند بودن و … اجازه نمی‌دهد آن‌ها زندگی خوبی داشته باشند.

    این ازدواج بسیار خوب است و این دو اشتراکات اخلاقی زیادی با هم دارند که به موفقیت در زندگی منجر می‌شود.

     

    سخن آخر

    زنان متولد مهر زنانی زیبارو، خوش‌قلب، با انصاف، احساساتی و عاشق‌پیشه هستند که اگر بتوانید آن‌ها را درک کنید می‌توانید یک رابطه پر از صمیمیت و عشق را با آن‌ها تجربه کنید. در این مقاله سعی کردیم مهم‌ترین خصوصیاتی که در طالع بینی زن مهر آمده است و باید برای ارتباط بهتر با آن‌ها بدانید را برایتان بازگو کنیم.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    خصوصیات خوب و بد اخلاقی متولد زن و مرد مهر و طالع بینی دقیق متولدین مهر ماه را در اینجا قرار دادیم. (مخصوص متولدین مهر ماه )

    مشخصات متولد مهر زن

    معتدل و پایدار ؛ شکمو ؛ امیدوار ؛ با انصاف ،خوش سلیقه ؛ اهل تجزیه و تحلیل ؛ گاهی تنبل ؛ کنجکاو و جست‌وجو گر ؛ متنفّر از زیادی مهمان ؛ انتقامجو ؛ از بی بند و باری متنفّر است ؛ با معلومات و با درایت ؛ به سهولت تغییر عقیده نمیدهد ؛ مهربان ؛ شیک پوش و جذّاب ؛ نکته سنج ؛ دارای پشتکار فراوان ؛ یک روز گرم و یک روز سرد ؛ هوشمند ؛ مشاور خوب ؛ دوست یاب ؛ منظّم و مرتّب ،عاشق رنگ آبی ؛ گاهی لجباز ؛ مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ؛ صادق و درستکار ؛ خوش مشرب ؛ ساده دل ؛ راحت گیر ؛ دو دل و مردد ؛ خوش بین ؛ اهل اعتدال ؛ حامی وپشتیبان همسر ؛ شیرین بیان ؛ صلح جو ؛ علاقه مند به فضا ؛ آرام و متین ؛ بسیار منطقی ؛ بی آلایش ؛ عاشق اصالت ؛ علاقه مند به موسیقی ؛ اجتماعی ؛ مؤقّر ؛ بد پیله ؛ خجالتی ؛ پر از احساس ؛ اهل مشورت ؛ عاشق هنر و ادبیات ؛ سیاستمدار ؛ به فکر فردا نیست ؛ مقبول اطرافیان ؛ اهل مساوات و برابری ؛ پر شور و حرارت نیست ؛ عاقل ؛ اهل حمایت از دیگران…

     

    با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. این مرد به هیچ عنوان مایل به رنجاندن دیگران نیست. شما می توانید بخود ببالید که هوشمند ترین مشاور جهان را د رجوار خود دارید.

     

    متولدین این ماه دارای طبعی گرم و تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگیند، آسيب خواهند دید. از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراکت‎ با آنهاسازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست .

  • داستانی کوتاه از کتاب داستان راستان
  • متولدین این ماه اغلب در شکم یا سینه نشانی دارند که نیک است. عموماً در سن 8 و 24 و 37 سالگی با خطر مواجه می‎شوند، اگر از این ودیها بگذرند، به سن بالای شصت و گاه تا هشتاد می‎رسند.

     

    بعضاً در کف دست چپ ودر خط عمر نقطه‎اي دارند که علامت توقف و خطر است. با صدقه و احسان، می‎توانند رفع خطر کنند. عیب مشخص این افراد، زودباوری آنان است.

     

    گاه اسیر نفس عماره می‎شوند و حتی ممکن است مورد تهمت قرار بگیرند. گرچه اغلب خویشتندار و سلط بر خود هستند. روزهای جمعه و شنبه روزهای خوبی برای آنان است. همچنین انگشتر یاقوت و فیروزه برای آنان مناسب است .

     

    طبق معمول استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بارها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم میبیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خودرا ظاهر می سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.

     

    زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصلی خاص می‎باشند. این زنان دارای طالع نیکو می‎باشند ودر زندگی ورفاه و آسایش دست پیدا می‎کنند. اما اینان زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری نکنند، آسیب خواهند دید. اینان به وقت عصبانیت طپش قلب پیدا می‎کنند که بایستی مراقب باشند .

    زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی می‎شوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بدرفتری می‎کنند. حال ان همسرشان با انها مهربان است. اینان با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند که اگر به سلامت از انها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. درضمن هر گاه بیمار شوند، اغلب علت ان صفرا و بلغم خواهد بود.

     

    برج میزان تنها ماهی در منطقه البروج است که با علامتی بی‌جان مشخص شده است، چون علامت تمام برجهای دیگر به واسطه حیوان و انسان نمایش داده شده‌اند.

     

    تعداد زیادی از طالع بینان مدرن ماه مهر را مناسب ‌ترین و مفیدترین ماه در منطقه البروج‌درنظر می گیرند، چون این ماه، زمان برداشت است و اشخاص ثمرات سخت کوشی‌خود در فصل بهار را دراین ماه به دست می‌آورند.

     

    ان‌ها از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند ودر شرایطی که وادار به قضاوت‌می شوند، قادرند منصفانه و بی‌طرفانه داوری کنند.

     

    ان‌ها به هیچ عنوان حاضر نیستند بااشخاصی که برخلاف نقطه نظرات ان‌ها به بحث و جدل میپردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون به محض ان که به نتیجه‌اي برسند، حقیقت ان به نظرشان بدیهی و مسلم‌می آید.

     

    یکی از نقطه ضعف‌هاي‌ ان‌ها ناشکیبایی در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند که‌دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند.

     

    ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف‌پذیر هستند.

     

    برج‌ میزان‌ تنها ماهی‌ در منطقه‌ البروج‌ است‌ که‌ با علامتی‌ بی‌جان‌ مشخص‌ شده‌ است‌،چون‌ علامت‌ تمام‌ برجهای‌ دیگر به‌ واسطه‌ حیوان‌ و انسان‌ نمایش‌ داده‌ شده‌اند.

     

    بسیاری‌ از طالع‌ بینان‌ مدرن‌ ماه‌ مهر را مناسب ‌ترین‌ و مفیدترین‌ ماه‌ در منطقه‌ البروج‌درنظر می گیرند، چون‌ این‌ ماه‌؛ زمان‌ برداشت‌ است‌ و اشخاص‌ ثمرات‌ سخت‌ کوشی‌خود در فصل‌ بهار را دراین‌ ماه‌ به‌ دست‌ می‌آورند.

     

    مشخصات متولد مهر زن

    در ماه‌ مهر هوایی‌ مطبوع‌ و آرامش‌بخش‌ را تنفس‌ میکنیم‌ و از آفتاب‌ بی‌رمق‌ و میوه‌هاي‌‌ خوشمزه‌ ان‌ لذت‌ میبریم‌.متولدین‌ مهرماه‌ در بین‌ منطقه‌ البروج‌ از دلپذیرترین‌؛ با فرهنگ‌ترین‌ و مؤدبانه‌ترین‌خصوصیات‌ اخلاقی‌ برخوردارند و اکثرا خوش‌ قیافه‌ و جذاب‌ هستند.

     

    آن ها خوش‌سلیقه‌ و شیک‌ هستند، طبیعتا «ذاتا» افرادی‌ مهربان‌؛ دلرحم‌؛ ملایم‌؛ عاشق‌ زیبایی‌ وهماهنگی‌ «هم‌ در زمینه‌ موسیقی‌ و هم‌ در زمینه‌ زندگی‌ اجتماعی‌» محسوب‌ می شوند واز هر چیزی‌ که‌ سرگرمشان‌ کند، استقبال‌ میکنند.

    آن ها از استعداد و قوه‌ ذهنی‌ خوبی‌ برخوردارند ودر شرایطی‌ که‌ وادار به‌ قضاوت‌می شوند، قادرند منصفانه‌ و بی‌طرفانه‌ داوری‌ کنند. آن ها به‌ هیچ‌ وجه‌ حاضر نیستند بااشخاصی‌ که‌ برخلاف‌ نقطه‌ نظرات‌ انها به‌ بحث‌ و جدل‌ میپردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون‌ به‌ محض‌ ان‌ که‌ به‌ نتیجه‌اي‌ برسند، حقیقت‌ ان‌ به‌ نظرشان‌ بدیهی‌ و مسلم‌می آید.

     

    یکی‌ از نقطه‌ ضعف‌هاي‌‌ آن ها ناشکیبایی‌ در برابر انتقاد است‌ و شدیدا مایلند که‌دیگران‌ رفتار و اعمالشان‌ را تأیید نمایند. ولی‌ در کل‌ افرادی‌ متعادل‌؛ با تدبیر،ملاحظه‌ گر و حتی‌ انعطاف‌پذیر هستند.

     

    متولدین‌ مهرماه‌ نسبت‌ به‌ نیازها و خواسته‌هاي‌‌ دیگران‌ حساس‌ هستند، گاهی‌ اوقات‌از ان‌ چنان‌ درک‌ و قدرت‌ فراوانی‌ برخوردار می شوند که‌ به‌ اسانی‌ به‌ واسطه‌ خوش‌بینی‌ ذاتی‌شان‌ از نیازهای‌ عاطفی‌ و احساسی‌ دوستان‌ و هم‌ نشینان‌ خود مطلع‌ شده‌ وبه‌ یاریشان‌ می‌شتابند، در حقیقت‌ این‌ جمله‌ دقیقا وصف‌ حال‌ آنهاست‌: متولدین‌ مهرماه‌ همیشه‌ کاری‌ میکنند که‌ شما از هم‌ نشینی‌ و بودن‌ در کنارشان‌ حال‌ خوبی‌ پیداکرده‌ و با نشاط شوید.

     

    انها خیلی‌ اجتماعی‌ و خونگرم‌ هستند و از بی‌رحمی‌؛ قساوت‌،سنگدلی‌؛ خشونت‌؛ ستمکاری‌؛ اذيت و اذیت‌؛ تندی‌؛ پرخاش‌ جویی‌؛ هرزگی‌،بی‌نزاکتی‌؛ دعوا و اصطکاک‌ بیزار هستند، در نتیجه‌ نهایت‌ سعی‌ و تلاش‌ خود رابه‌ کارمی‌بندند تا با اطرافیان‌ خود تشریک‌ مساعی‌ و مصالحه‌ کرده‌ و با همه ی‌ کنار می آیند. درواقع‌ کمال‌ مطلوب‌ و نمونه‌ ایده‌ آل‌ انها در کل‌ جامعه‌ ودر دایره‌ زندگی‌ خودشان‌اتحاد، سازگاری‌ و اتفاق‌ است‌.

    قالب‌ فکری‌ انها بیش‌ از ان‌ که‌ روشنفکرانه‌ باشد، هنرمندانه‌ محسوب‌ می شود. اگر چه‌انها برای‌ پیشرو‌ و پیشرو بودن‌ در هر تلاش‌ هنری‌ بیش‌ از حد میانه‌ رو و ملایم‌هستند.

     

    آن ها از درک‌ و بینش‌ و تیزبینی‌ خوبی‌ برخوردارند و به‌ واسطه‌ توانایی‌ وقابلیت‌ دقیق‌ و نقادانه‌شان‌؛ به‌ اسانی‌ میتوانند تلاش‌هاي‌‌ خود و همین‌ طور دیگران‌را مشاهده‌ نمایند و همین‌ امر به‌ تمام‌ کارهایشان‌ انسجام‌ و اصالت‌ می‌بخشد.

     

    آن ها در روابط شخصی‌ خودشان‌ با دیگران‌؛ بیشتر به‌ نقطه‌ نظرات‌ دیگران‌ بها می‌دهندو دائما در تلاشند تا به‌ واسطه‌ مصالحه‌ هرگونه‌ اختلافی‌ را رفع‌ کنند و بیشتر اوقات‌حاضرند خودشان‌ ضرر کنند ولی‌ روابط شان‌ با دیگران‌ خدشه‌ دار نشود.

     

    انها درزمینه‌ احساساتی‌ بودن‌ و آرمان‌ گرایی‌ به‌ افراط و زیاده‌روی‌ دست‌ می زنند. اگر چه‌شانس‌ خوبی‌ دارند و طبق معمول ازدواج‌ هایي‌ موفقیت‌آمیز خواهند داشت‌؛ چون‌ غالبا به‌تفاهم‌؛ همفکری‌ و سازگاری‌ و اتحاد دراین‌ امر معتقدند.

     

    در واقع‌ آن ها آن قدر مهربان‌ وبا محبت‌ هستند که‌ به‌ خاطر این‌ که‌ شریک‌ زندگی‌شان‌ کوچک‌ ترین‌ آسیبی‌ نبیند،حاضرند به‌ هر مشقتی‌ تن‌ در دهند و اکثر اوقات‌ در دعواها و بگو مگوها کوتاه‌می آیند.

     

    همسران‌ متولدین‌ مهرماه‌ هرگز نمیتوانند شکایت‌ کنند که‌ آن ها قادر به‌درکشان‌ نیستند، چون‌ متولدین‌ مهرماه‌ طبق معمول در کل‌ منطقه‌ البروج‌ همدل‌ترین‌ و هم‌فکرترین‌شان‌ محسوب‌ میشوند و با رضای‌ خاطر کامل‌ نقطه‌ ضعف‌ها و عیوب‌عزیزان‌؛ دوستان‌ و محبوبانشان‌ را تحمل‌ میکنند.

     

    جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ مهرماه‌؛ ویژگی‌هاي‌‌ بی‌خیالی‌؛ سر به‌ هوایی‌،بازیگوشی‌ و سطحی‌ بودن‌ به‌ شمار می آیند. اگر چه‌ این‌ ویژگی‌ها میتوانند ناشی‌ ازبی‌حوصلگی‌ و خسته‌ شدن‌ از امور روزمره‌ و یکنواخت‌ و مرسوم‌ زندگی‌ باشند وگهگاهی‌ به‌ شدت‌ بی‌ شور و حال‌؛ کمرو، خجالتی‌؛ راحت‌ گیر، سست‌ و بی‌ حال‌میشوند ولی‌ خوشبختانه‌ این‌ ویژگی‌ها مقطعی‌ و تغییرپذیر هستند.

     

    انها حتی‌ زمانی‌که‌ اوضاع‌ بر وفق‌ مرادشان‌ نباشد، به‌ ندرت‌ خشمگین‌ می شوند، ولی‌ طغیان‌هاي‌‌ خشم‌ وعصبانیت‌ متولدین‌ مهرماه‌ تمام‌ اطرافیانشان‌ را شوکه‌ می کند.

     

    عشق‌ و علاقه‌ وافر آنهابه‌ تفریح‌ و خوشگذرانی‌ ممکن‌ است‌ آن ها رابه‌ سمت‌ افراط کاری‌؛ گزاف‌ گویی‌ وولخرجی‌ سوق‌ دهد، هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولد این‌ ماه‌ ممکن‌ است‌ به‌ افرادی‌ شایعه‌پراکن‌ و خاله‌ زنک‌ تبدیل‌ شوند€ یکی‌ از خصوصیات‌ منحصر به‌ فرد متولدین‌ مهرماه‌کنجکاوی‌ و علاقه‌ سیری‌ناپذیرشان‌ به‌ هر مسأله‌ جدید است‌ که‌ همین‌ خصوصیت‌انها را وسوسه‌ میکند تا در مورد هر شایعه‌ اجتماعی‌ به‌ تحقیق‌ و پرس‌ و جو بپردازند.در زمینه‌ کار، گاهی‌ اوقات‌ به‌ انها لقب‌ «مهر ماهی‌هاي‌‌ تنبل‌» می دهند.

     

    اگر چه‌ آنهامی‌توانند به‌ طرز شگفت‌ آوری‌ فعال‌؛ پویا و پر جنب‌ و جوش‌ باشند، ولی‌ حقیقتا ازکارهای‌ پست‌؛ کثیف‌؛ زمخت‌ و خشن‌ بیزارند. گرچه‌ عده‌اي‌ از متولدین‌ مهرماه‌ به‌ کم‌نیز قانع‌ هستند، ولی‌ عده‌ دیگر شدیدا جاه‌ طلب‌ و بلند پرواز هستند.

     

    از آنجایی‌ که‌ آن ها از افراط و تفریط بیزار هستند، میتوانند دیپلمات‌هاي‌‌ خوبی‌ از آب‌درآیند ولی‌ شاید در امر سیاست‌ ضعیف‌ عمل‌ نمایند، چون‌ در پافشاری‌ بر نقطه‌نظرات‌ خودشان‌ مصر نیستند و حاضرند به‌ اسانی‌ نقطه‌ نظرات‌ و عقاید دیگران‌ رانیز بررسی‌ کنند.

     

    انها می توانند مدیر، مجری‌؛ سازمان‌ دهنده‌؛ حقوق‌ دان‌؛ وکیل‌ دعاوی‌ «از آنجایی‌ که‌آن ها به‌ شدت‌ درستکار و عادل‌ هستند، اشخاص‌ بدبین‌ و منفی‌ احتمالا در کارهای‌قانونی‌ برایشان‌ پاپوش‌ درست‌ میکنند»؛ فروشنده‌ وسایل‌ عتیقه‌؛ کارمند دولت‌ وبانکدارهایی‌ موفق‌ از آب‌ درآیند، چون‌ در حفظ و بازرسی‌ پول‌ دیگران‌ قابل‌ اعتماد ووفادار به‌ شمار می آیند»؛ بعضی‌ از آن ها در زمینه‌ طراحی‌ لباس‌ یا لوازم‌ آرایشی‌ جدیداز استعداد خوبی‌ برخوردارند و خوش‌ ذوق‌ و استثنایی‌ محسوب‌ می شوند.

     

    همچنین‌به‌ عنوان‌ هنرمند، آهنگساز، منتقد، نویسنده‌؛ طراح‌ و دکوراتور داخلی‌؛ کارمندخدمات‌ بهزیستی‌ و ارزیاب‌ افرادی‌ موفق‌ محسوب‌ میشوند ودر هرگونه‌ پذیرایی‌ وسرویس‌ دهی‌ عمومی‌ توانایی‌ خاصی‌ دارند.

     

    عده‌اي‌ از آن ها به‌ واسطه‌ انضباط فردی‌،خویشتن‌ داری‌ و خودداری‌شان‌ از روی‌ نوع‌ دوستی‌ و نیکوکاری‌ خدمات‌ ارزنده‌اي‌ رابرای‌ نوع‌ بشر انجام‌ می دهند و نتایجی‌ عالی‌ رابه‌ ارمغان‌ می‌آورند.

     

    انها به‌ شدت‌خوش‌ بین‌ هستند و توانایی‌ ان‌ را دارند که‌ بعد از هر مرتبه‌ ورشکست‌ شدن‌ و به‌ زمین‌خوردن‌ به‌ خود بیایند و ان‌ را جبران‌ کنند، درنتیجه‌ میتوانند کارشناسان‌ امور مالی‌ یاسرمایه‌ گذارانی‌ موفق‌ باشند.

    صورت‌ فلکی‌ میزان‌ بر ناحیه‌ کمر، پشت‌ و کلیه‌ها حکمرانی‌ می کند.

     

    از این‌ رومتولدین‌ مهرماه‌ مستعد ابتلا به‌ کمردرد، ناراحتی‌ مربوط به‌ کلیه‌ و مثانه‌؛ به‌ خصوص‌سنگ‌ کلیه‌ و مثانه‌ هستند. در نتیجه‌ باید جدا از افراط و زیاده‌روی‌ در غذا خوردن‌ ونوشیدن‌ اجتناب‌ ورزند، چون‌ ممکن‌ است‌ کلیه‌هایشان‌ آسیب‌ جدی‌ ببیند.

     

    علاقه مندی ها :

    مسایل‌ و موضوعات‌ ظریف‌؛ عالی‌ و دقیق‌ در زندگی‌؛ تشریک‌ مساعی‌،صمیمیت‌؛ مهربانی‌ و صفا، ملاطفت‌ و ملایمت‌.


    بیزاریها:

    خشونت‌؛ بی‌عدالتی‌؛ ستم‌ و ستم‌؛ بی‌انصافی‌؛ حق‌ کشی‌؛ رفتار و اعمال‌فاقد شعور و بی‌ملاحظه‌؛ در قید و بند امور رایج‌ و مرسوم‌ قرار گرفتن‌.

    مشکلات‌ احتمالی‌ که‌ ممکن‌ است‌ سر راهشان‌ به‌ وجود بیایند و شیوه‌صحیح‌ برخورد با آن ها:

    هر شخصی‌ ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی‌ دارد و زمانی‌ که‌ این‌ خصلت‌هاسرکوب‌ یا فرو خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشکلاتی‌ میشوند.توصیه‌ ما این‌ است‌ که‌ پیشنهادات‌ و توصیه‌هاي‌‌ زیر رابه‌ کار ببندید و از مواجهه‌ بانتایج‌ عالی‌ ان‌ شگفت‌ زده‌ شوید.


    مشکل‌:

    به‌ کرات‌ خودتان‌ را درگیر موقعیت‌ها و شرایطی‌ می یابید که‌ نه‌ فقط برای‌شما که‌ برای‌ دیگران‌ نیز کم‌ ارزش‌ و سطحی‌ هستند.


    راه‌ حل‌:

    بهتر است‌ سعی‌ در وانمود کردن‌ احساساتی‌ که‌ ندارید، نکنید و راهی‌ رابیابید که‌ بتوانید به‌ آرامی‌ و با وقار خودتان‌ را از یک‌ رابطه‌ سطحی‌ و بی‌مایه‌ خارج‌کنید و قبل‌ از هر اقدامی‌ به‌ دقت‌ جوانب‌ امر را بسنجید.

     

    مشکل‌:

    گاهی‌ اوقات‌ حتی‌ از خودتان‌ هم‌ بدتان‌ می آید و یا از این‌ که‌ نمی‌توانیددیگران‌ را خوشحال‌ کنید، مدام‌ خودخوری‌ کرده‌ و به‌ سرزنش‌ می پردازید.


    راه‌ حل‌:

    اگر قادر به‌ یادگیری‌ این‌ توانایی‌ شوید که‌ بدون‌ ان‌ که‌ دیگران‌ را ناراحت‌کنید، از وجود خودتان‌ خشنود شوید، ان‌ وقت‌ میتوانید دیگران‌ را نیز خوشحال‌سازید.


    مشکل‌:

    گاهی‌ اوقات‌ در بعضی‌ از شرایط و موقعیت‌هاي‌‌ آرامش‌ بخش‌ احساس‌معذب‌ بودن‌ می کنید و دیگران‌ را نیز کمی‌ خشمگین‌ و آزرده‌ خاطر می‌سازید.


    راه‌ حل‌:

    بهتر است‌ سعی‌ نمایید که‌ خاطرجمعی‌ خاطر و امنیت‌ درونی‌ خودتان‌ را ازطریق‌ قدرت‌ و هوشیاری‌ معنوی‌ کسب‌ کنید.


    مشکل‌:

    احساس‌ میکنید که‌ زندگی‌ پوچ‌ و بیهوده‌ است‌ و به‌ وضوح‌ احساس‌ خلاءمی‌نمایید و تصور میکنید که‌ اعمالتان‌ درنظر دیگران‌ مأیوس‌ کننده‌ و یأس‌ آورند.


    راه‌ حل‌:

    احساسات‌ خود بزرگ‌ بینی‌ و مثبت‌ اندیشی‌ را در خودتان‌ توسعه‌ دهید واجازه‌ ندهید حالات‌ نخبه‌ گرایانه‌ و طبقاتی‌ بر شما مستولی‌ شوند.

     

    سیاره‌ حاکم‌ بر شما ناهید «زهره‌» است‌.
    فاصله‌ متوسط ناهید از خورشید0/723
    دور گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»0/62
    شعاع‌ استوایی‌ «بر حسب‌ کیلومتر»6/052
    شعاع‌ قطبی‌ «بر حسب‌ کیلومتر»6/052
    دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ کیلومتر»5823
    انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»2/12
    تعداد ماهواره‌هاي‌‌ مشاهده‌ شده‌ : 0

     

    سمبولی‌ که‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌ «میزان‌» است‌ که‌ نشان‌ دهنده‌ تعادلیست‌ که‌شما همواره‌ در جستجوی‌ ان‌ در زندگی‌ و خویشتن‌ خود هستید. ان‌ نماد‌ مظهرانعطاف‌؛ مروت‌؛ عدل‌؛ بی‌طرفی‌ و نظامی‌ مدبرانه‌ و سنجیده‌ است‌.

    رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ مهرماه‌ «آبی‌» است‌.

    سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ مهرماه‌ «یاقوت‌ کبود» گرانبها است‌. یاقوت‌ کبودیکی‌ از زیباترین‌ سنگ‌ها محسوب‌ میشود که‌ درخانواده‌ کوارتزها یافت‌ شده‌ است‌.این‌ سنگ‌ از بسیاری‌ جهات‌ خوش‌ یمن‌ درنظر گرفته‌ شده‌ است‌ و یکی‌ از بزرگ ترین‌سنگ‌هاي‌‌ شفابخش‌ محسوب‌ می شود.

     

    در پایان در مورد مهر ماهی ها بخوانید:

    متولدین ماه مهر زیاده خواه نیستند، بلکه انها تعادل را در هر کاری می پسندند. انها به دنبال فعالیت هاي‌ چالش بر انگیز نیستند، بلکه دوست دارند ورزشی را دنبال کنند که با شرایط نرمال زندگی شان هم خوانی داشته باشد.

     

    درست است که کاهش وزن برای انها یک هدف است اما دوست ندارند که اینکار به زندگی شان استرسی وارد کند. از آنجا که انها از تنهایی بیزارند، بهترین شیوه برای انها این است که به دنبال یک همراه باشند تا به آن ها انگیزه دهد.

     

    دراین صورت آن ها می توانند که زمان خودرا با دیگران به بهترین شکل ممکن، شریک شوند. در واقع انها از به اشتراک گذاشتن تجربه هایشان، حتی در ورزش، نهایت لذت را میبرند.

     

    متولدین ماه مهر مردان و زنانی دوست داشتنی و مهربان هستند…

    فرارو-طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد مهردر ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

    به گزارش فرارو، زنان مهرماهی افراد باهوش، با انصاف، منطقی و با استعدادی هستند. آن‌ها افراد انتقاد پذیری نیستند و همیشه دوست دارند که اعمال و رفتارهایشان مورد تایید همگان قرار گیرد. آن‌ها افراد انعطاف پذیر، عقل گرا و ملاحظه گری هستند. آن‌ها عاشق مردانی هستند که برایشان کادو‌های فانتزی مانند شکلات و گل هدیه بیاورند. مردی که به چشمان همسرش خیره شده و احساسات قلبی خود را ابراز کند. زن متولد مهر عاشق مردان هنرمند و خلاق می‌شود. با هدیه دادن یک اثر هنری به زن متولد مهر به راحتی می‌توانید دل او را بدست آورید.

    زنان مهرماهی اهمیت زیادی به عشق می‌دهند و با ابراز احساسات همسر خود سریعا هیجان زده می‌شوند. آن‌ها دوست دارند شما بیشتر نقش یک عاشق را برای او بازی کنید تا یک همسر. زن متولد مهر شخصی احساساتی، اجتماعی، باهوش، با فرهنگ، با اصالت و عاشق زیبایی است. در صورتی که بتوانید شرایط خود را با اون تطبیق دهید، احساس خوشبختی می‌کنید. آن‌ها دوست دارند همیشه همان احساسی که اوایل ازدواج داشتید را بروز دهید، در غیر این صورت از زندگی کردن با شما دلزده خواهد شد.

    اگر فردی با انصاف و راستگو باشید، مطمئنا یک زن مهرماهی عاشق شما خواهد شد. آن‌ها عاشق عدالت هستند و به همین دلیل است که نماد ماه مهر ترازو است. هیچ چیز به اندازه بی عدالتی زن مهرماهی را خشمگین نمی‌کند. مهرماهی‌ها بشدت اجتماعی هستند و علاقه زیادی به حضور در گروه‌های دوستانه دارند.

    مشخصات متولد مهر زن

    طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با ماه‌های دیگر:

    مهر با فروردین: (بسیار خوب) خونگرم و مهربان و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد.

    مهر با اردیبهشت: (خوب) انسان‌هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

    مهر با خرداد: (بسیار خوب) حسابگر و خونگرمی سبب تفاهم می‌شود.

    مهر با تیر: (بسیار خوب) رفت و آمد و معاشرت با دیگران و شکیبایی سبب موفقیت در رابطه می‌شود.

    مهر با مرداد: (خوب) آرامش و ملایمت و منطق سبب موفقیت رابطه آن‌ها می‌شود.

  • بهترین اهنگ های زیبای خارجی
  • مهر با شهریور: (خوب) منصف عادل و با سلیقه بودن سبب موفقیت در رابطه آن‌ها می‌شود.

    مهر با مهر: (خوب) اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

    مهر با آبان: (متوسط) ممکن است دچار مشکلاتی شوند، اما می‌توانند موفق باشند.

    مهر با آذر: (بسیار خوب) محبت درستکاری و مسئولیت پذیری سبب موفقیت آن‌ها در رابطه می‌شود.

    مهر با دی: (متوسط) ممکن است با مشکل روبرو شوند.

    مهر با بهمن: (بد) زندگی آن‌ها پستی و بلندی زیادی خواهد داشت .

    مهر با اسفند: (بسیار خوب) از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

    فرارو-طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد مهردر ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

    به گزارش فرارو، زنان مهرماهی افراد باهوش، با انصاف، منطقی و با استعدادی هستند. آن‌ها افراد انتقاد پذیری نیستند و همیشه دوست دارند که اعمال و رفتارهایشان مورد تایید همگان قرار گیرد. آن‌ها افراد انعطاف پذیر، عقل گرا و ملاحظه گری هستند. آن‌ها عاشق مردانی هستند که برایشان کادو‌های فانتزی مانند شکلات و گل هدیه بیاورند. مردی که به چشمان همسرش خیره شده و احساسات قلبی خود را ابراز کند. زن متولد مهر عاشق مردان هنرمند و خلاق می‌شود. با هدیه دادن یک اثر هنری به زن متولد مهر به راحتی می‌توانید دل او را بدست آورید.

    زنان مهرماهی اهمیت زیادی به عشق می‌دهند و با ابراز احساسات همسر خود سریعا هیجان زده می‌شوند. آن‌ها دوست دارند شما بیشتر نقش یک عاشق را برای او بازی کنید تا یک همسر. زن متولد مهر شخصی احساساتی، اجتماعی، باهوش، با فرهنگ، با اصالت و عاشق زیبایی است. در صورتی که بتوانید شرایط خود را با اون تطبیق دهید، احساس خوشبختی می‌کنید. آن‌ها دوست دارند همیشه همان احساسی که اوایل ازدواج داشتید را بروز دهید، در غیر این صورت از زندگی کردن با شما دلزده خواهد شد.

    اگر فردی با انصاف و راستگو باشید، مطمئنا یک زن مهرماهی عاشق شما خواهد شد. آن‌ها عاشق عدالت هستند و به همین دلیل است که نماد ماه مهر ترازو است. هیچ چیز به اندازه بی عدالتی زن مهرماهی را خشمگین نمی‌کند. مهرماهی‌ها بشدت اجتماعی هستند و علاقه زیادی به حضور در گروه‌های دوستانه دارند.

    مشخصات متولد مهر زن

    طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با ماه‌های دیگر:

    مهر با فروردین: (بسیار خوب) خونگرم و مهربان و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد.

    مهر با اردیبهشت: (خوب) انسان‌هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

    مهر با خرداد: (بسیار خوب) حسابگر و خونگرمی سبب تفاهم می‌شود.

    مهر با تیر: (بسیار خوب) رفت و آمد و معاشرت با دیگران و شکیبایی سبب موفقیت در رابطه می‌شود.

    مهر با مرداد: (خوب) آرامش و ملایمت و منطق سبب موفقیت رابطه آن‌ها می‌شود.

  • نماز ظهر چجوری خونده میشه
  • مهر با شهریور: (خوب) منصف عادل و با سلیقه بودن سبب موفقیت در رابطه آن‌ها می‌شود.

    مهر با مهر: (خوب) اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

    مهر با آبان: (متوسط) ممکن است دچار مشکلاتی شوند، اما می‌توانند موفق باشند.

    مهر با آذر: (بسیار خوب) محبت درستکاری و مسئولیت پذیری سبب موفقیت آن‌ها در رابطه می‌شود.

    مهر با دی: (متوسط) ممکن است با مشکل روبرو شوند.

    مهر با بهمن: (بد) زندگی آن‌ها پستی و بلندی زیادی خواهد داشت .

    مهر با اسفند: (بسیار خوب) از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

    فرارو-طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد مهردر ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

    به گزارش فرارو، زنان مهرماهی افراد باهوش، با انصاف، منطقی و با استعدادی هستند. آن‌ها افراد انتقاد پذیری نیستند و همیشه دوست دارند که اعمال و رفتارهایشان مورد تایید همگان قرار گیرد. آن‌ها افراد انعطاف پذیر، عقل گرا و ملاحظه گری هستند. آن‌ها عاشق مردانی هستند که برایشان کادو‌های فانتزی مانند شکلات و گل هدیه بیاورند. مردی که به چشمان همسرش خیره شده و احساسات قلبی خود را ابراز کند. زن متولد مهر عاشق مردان هنرمند و خلاق می‌شود. با هدیه دادن یک اثر هنری به زن متولد مهر به راحتی می‌توانید دل او را بدست آورید.

    زنان مهرماهی اهمیت زیادی به عشق می‌دهند و با ابراز احساسات همسر خود سریعا هیجان زده می‌شوند. آن‌ها دوست دارند شما بیشتر نقش یک عاشق را برای او بازی کنید تا یک همسر. زن متولد مهر شخصی احساساتی، اجتماعی، باهوش، با فرهنگ، با اصالت و عاشق زیبایی است. در صورتی که بتوانید شرایط خود را با اون تطبیق دهید، احساس خوشبختی می‌کنید. آن‌ها دوست دارند همیشه همان احساسی که اوایل ازدواج داشتید را بروز دهید، در غیر این صورت از زندگی کردن با شما دلزده خواهد شد.

    اگر فردی با انصاف و راستگو باشید، مطمئنا یک زن مهرماهی عاشق شما خواهد شد. آن‌ها عاشق عدالت هستند و به همین دلیل است که نماد ماه مهر ترازو است. هیچ چیز به اندازه بی عدالتی زن مهرماهی را خشمگین نمی‌کند. مهرماهی‌ها بشدت اجتماعی هستند و علاقه زیادی به حضور در گروه‌های دوستانه دارند.

    مشخصات متولد مهر زن

    طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با ماه‌های دیگر:

    مهر با فروردین: (بسیار خوب) خونگرم و مهربان و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد.

    مهر با اردیبهشت: (خوب) انسان‌هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

    مهر با خرداد: (بسیار خوب) حسابگر و خونگرمی سبب تفاهم می‌شود.

    مهر با تیر: (بسیار خوب) رفت و آمد و معاشرت با دیگران و شکیبایی سبب موفقیت در رابطه می‌شود.

    مهر با مرداد: (خوب) آرامش و ملایمت و منطق سبب موفقیت رابطه آن‌ها می‌شود.

  • دانلود قصه های کودکانه صوتی تصویری
  • مهر با شهریور: (خوب) منصف عادل و با سلیقه بودن سبب موفقیت در رابطه آن‌ها می‌شود.

    مهر با مهر: (خوب) اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

    مهر با آبان: (متوسط) ممکن است دچار مشکلاتی شوند، اما می‌توانند موفق باشند.

    مهر با آذر: (بسیار خوب) محبت درستکاری و مسئولیت پذیری سبب موفقیت آن‌ها در رابطه می‌شود.

    مهر با دی: (متوسط) ممکن است با مشکل روبرو شوند.

    مهر با بهمن: (بد) زندگی آن‌ها پستی و بلندی زیادی خواهد داشت .

    مهر با اسفند: (بسیار خوب) از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

    فرارو-طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد مهردر ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

    به گزارش فرارو، زنان مهرماهی افراد باهوش، با انصاف، منطقی و با استعدادی هستند. آن‌ها افراد انتقاد پذیری نیستند و همیشه دوست دارند که اعمال و رفتارهایشان مورد تایید همگان قرار گیرد. آن‌ها افراد انعطاف پذیر، عقل گرا و ملاحظه گری هستند. آن‌ها عاشق مردانی هستند که برایشان کادو‌های فانتزی مانند شکلات و گل هدیه بیاورند. مردی که به چشمان همسرش خیره شده و احساسات قلبی خود را ابراز کند. زن متولد مهر عاشق مردان هنرمند و خلاق می‌شود. با هدیه دادن یک اثر هنری به زن متولد مهر به راحتی می‌توانید دل او را بدست آورید.

    زنان مهرماهی اهمیت زیادی به عشق می‌دهند و با ابراز احساسات همسر خود سریعا هیجان زده می‌شوند. آن‌ها دوست دارند شما بیشتر نقش یک عاشق را برای او بازی کنید تا یک همسر. زن متولد مهر شخصی احساساتی، اجتماعی، باهوش، با فرهنگ، با اصالت و عاشق زیبایی است. در صورتی که بتوانید شرایط خود را با اون تطبیق دهید، احساس خوشبختی می‌کنید. آن‌ها دوست دارند همیشه همان احساسی که اوایل ازدواج داشتید را بروز دهید، در غیر این صورت از زندگی کردن با شما دلزده خواهد شد.

    اگر فردی با انصاف و راستگو باشید، مطمئنا یک زن مهرماهی عاشق شما خواهد شد. آن‌ها عاشق عدالت هستند و به همین دلیل است که نماد ماه مهر ترازو است. هیچ چیز به اندازه بی عدالتی زن مهرماهی را خشمگین نمی‌کند. مهرماهی‌ها بشدت اجتماعی هستند و علاقه زیادی به حضور در گروه‌های دوستانه دارند.

    مشخصات متولد مهر زن

    طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با ماه‌های دیگر:

    مهر با فروردین: (بسیار خوب) خونگرم و مهربان و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد.

    مهر با اردیبهشت: (خوب) انسان‌هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

    مهر با خرداد: (بسیار خوب) حسابگر و خونگرمی سبب تفاهم می‌شود.

    مهر با تیر: (بسیار خوب) رفت و آمد و معاشرت با دیگران و شکیبایی سبب موفقیت در رابطه می‌شود.

    مهر با مرداد: (خوب) آرامش و ملایمت و منطق سبب موفقیت رابطه آن‌ها می‌شود.

  • نقد کتاب ابله داستایوفسکی
  • مهر با شهریور: (خوب) منصف عادل و با سلیقه بودن سبب موفقیت در رابطه آن‌ها می‌شود.

    مهر با مهر: (خوب) اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

    مهر با آبان: (متوسط) ممکن است دچار مشکلاتی شوند، اما می‌توانند موفق باشند.

    مهر با آذر: (بسیار خوب) محبت درستکاری و مسئولیت پذیری سبب موفقیت آن‌ها در رابطه می‌شود.

    مهر با دی: (متوسط) ممکن است با مشکل روبرو شوند.

    مهر با بهمن: (بد) زندگی آن‌ها پستی و بلندی زیادی خواهد داشت .

    مهر با اسفند: (بسیار خوب) از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

    فرارو-طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد مهردر ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

    به گزارش فرارو، زنان مهرماهی افراد باهوش، با انصاف، منطقی و با استعدادی هستند. آن‌ها افراد انتقاد پذیری نیستند و همیشه دوست دارند که اعمال و رفتارهایشان مورد تایید همگان قرار گیرد. آن‌ها افراد انعطاف پذیر، عقل گرا و ملاحظه گری هستند. آن‌ها عاشق مردانی هستند که برایشان کادو‌های فانتزی مانند شکلات و گل هدیه بیاورند. مردی که به چشمان همسرش خیره شده و احساسات قلبی خود را ابراز کند. زن متولد مهر عاشق مردان هنرمند و خلاق می‌شود. با هدیه دادن یک اثر هنری به زن متولد مهر به راحتی می‌توانید دل او را بدست آورید.

    زنان مهرماهی اهمیت زیادی به عشق می‌دهند و با ابراز احساسات همسر خود سریعا هیجان زده می‌شوند. آن‌ها دوست دارند شما بیشتر نقش یک عاشق را برای او بازی کنید تا یک همسر. زن متولد مهر شخصی احساساتی، اجتماعی، باهوش، با فرهنگ، با اصالت و عاشق زیبایی است. در صورتی که بتوانید شرایط خود را با اون تطبیق دهید، احساس خوشبختی می‌کنید. آن‌ها دوست دارند همیشه همان احساسی که اوایل ازدواج داشتید را بروز دهید، در غیر این صورت از زندگی کردن با شما دلزده خواهد شد.

    اگر فردی با انصاف و راستگو باشید، مطمئنا یک زن مهرماهی عاشق شما خواهد شد. آن‌ها عاشق عدالت هستند و به همین دلیل است که نماد ماه مهر ترازو است. هیچ چیز به اندازه بی عدالتی زن مهرماهی را خشمگین نمی‌کند. مهرماهی‌ها بشدت اجتماعی هستند و علاقه زیادی به حضور در گروه‌های دوستانه دارند.

    مشخصات متولد مهر زن

    طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با ماه‌های دیگر:

    مهر با فروردین: (بسیار خوب) خونگرم و مهربان و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد.

    مهر با اردیبهشت: (خوب) انسان‌هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

    مهر با خرداد: (بسیار خوب) حسابگر و خونگرمی سبب تفاهم می‌شود.

    مهر با تیر: (بسیار خوب) رفت و آمد و معاشرت با دیگران و شکیبایی سبب موفقیت در رابطه می‌شود.

    مهر با مرداد: (خوب) آرامش و ملایمت و منطق سبب موفقیت رابطه آن‌ها می‌شود.

  • دعا برای بیماری حیوان
  • مهر با شهریور: (خوب) منصف عادل و با سلیقه بودن سبب موفقیت در رابطه آن‌ها می‌شود.

    مهر با مهر: (خوب) اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

    مهر با آبان: (متوسط) ممکن است دچار مشکلاتی شوند، اما می‌توانند موفق باشند.

    مهر با آذر: (بسیار خوب) محبت درستکاری و مسئولیت پذیری سبب موفقیت آن‌ها در رابطه می‌شود.

    مهر با دی: (متوسط) ممکن است با مشکل روبرو شوند.

    مهر با بهمن: (بد) زندگی آن‌ها پستی و بلندی زیادی خواهد داشت .

    مهر با اسفند: (بسیار خوب) از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

    فرارو-طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد مهردر ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

    به گزارش فرارو، زنان مهرماهی افراد باهوش، با انصاف، منطقی و با استعدادی هستند. آن‌ها افراد انتقاد پذیری نیستند و همیشه دوست دارند که اعمال و رفتارهایشان مورد تایید همگان قرار گیرد. آن‌ها افراد انعطاف پذیر، عقل گرا و ملاحظه گری هستند. آن‌ها عاشق مردانی هستند که برایشان کادو‌های فانتزی مانند شکلات و گل هدیه بیاورند. مردی که به چشمان همسرش خیره شده و احساسات قلبی خود را ابراز کند. زن متولد مهر عاشق مردان هنرمند و خلاق می‌شود. با هدیه دادن یک اثر هنری به زن متولد مهر به راحتی می‌توانید دل او را بدست آورید.

    زنان مهرماهی اهمیت زیادی به عشق می‌دهند و با ابراز احساسات همسر خود سریعا هیجان زده می‌شوند. آن‌ها دوست دارند شما بیشتر نقش یک عاشق را برای او بازی کنید تا یک همسر. زن متولد مهر شخصی احساساتی، اجتماعی، باهوش، با فرهنگ، با اصالت و عاشق زیبایی است. در صورتی که بتوانید شرایط خود را با اون تطبیق دهید، احساس خوشبختی می‌کنید. آن‌ها دوست دارند همیشه همان احساسی که اوایل ازدواج داشتید را بروز دهید، در غیر این صورت از زندگی کردن با شما دلزده خواهد شد.

    اگر فردی با انصاف و راستگو باشید، مطمئنا یک زن مهرماهی عاشق شما خواهد شد. آن‌ها عاشق عدالت هستند و به همین دلیل است که نماد ماه مهر ترازو است. هیچ چیز به اندازه بی عدالتی زن مهرماهی را خشمگین نمی‌کند. مهرماهی‌ها بشدت اجتماعی هستند و علاقه زیادی به حضور در گروه‌های دوستانه دارند.

    مشخصات متولد مهر زن

    طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با ماه‌های دیگر:

    مهر با فروردین: (بسیار خوب) خونگرم و مهربان و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد.

    مهر با اردیبهشت: (خوب) انسان‌هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

    مهر با خرداد: (بسیار خوب) حسابگر و خونگرمی سبب تفاهم می‌شود.

    مهر با تیر: (بسیار خوب) رفت و آمد و معاشرت با دیگران و شکیبایی سبب موفقیت در رابطه می‌شود.

    مهر با مرداد: (خوب) آرامش و ملایمت و منطق سبب موفقیت رابطه آن‌ها می‌شود.

  • چگونه کاری کنیم که خون دماغ شویم
  • مهر با شهریور: (خوب) منصف عادل و با سلیقه بودن سبب موفقیت در رابطه آن‌ها می‌شود.

    مهر با مهر: (خوب) اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

    مهر با آبان: (متوسط) ممکن است دچار مشکلاتی شوند، اما می‌توانند موفق باشند.

    مهر با آذر: (بسیار خوب) محبت درستکاری و مسئولیت پذیری سبب موفقیت آن‌ها در رابطه می‌شود.

    مهر با دی: (متوسط) ممکن است با مشکل روبرو شوند.

    مهر با بهمن: (بد) زندگی آن‌ها پستی و بلندی زیادی خواهد داشت .

    مهر با اسفند: (بسیار خوب) از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

    فرارو-طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد مهردر ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

    به گزارش فرارو، زنان مهرماهی افراد باهوش، با انصاف، منطقی و با استعدادی هستند. آن‌ها افراد انتقاد پذیری نیستند و همیشه دوست دارند که اعمال و رفتارهایشان مورد تایید همگان قرار گیرد. آن‌ها افراد انعطاف پذیر، عقل گرا و ملاحظه گری هستند. آن‌ها عاشق مردانی هستند که برایشان کادو‌های فانتزی مانند شکلات و گل هدیه بیاورند. مردی که به چشمان همسرش خیره شده و احساسات قلبی خود را ابراز کند. زن متولد مهر عاشق مردان هنرمند و خلاق می‌شود. با هدیه دادن یک اثر هنری به زن متولد مهر به راحتی می‌توانید دل او را بدست آورید.

    زنان مهرماهی اهمیت زیادی به عشق می‌دهند و با ابراز احساسات همسر خود سریعا هیجان زده می‌شوند. آن‌ها دوست دارند شما بیشتر نقش یک عاشق را برای او بازی کنید تا یک همسر. زن متولد مهر شخصی احساساتی، اجتماعی، باهوش، با فرهنگ، با اصالت و عاشق زیبایی است. در صورتی که بتوانید شرایط خود را با اون تطبیق دهید، احساس خوشبختی می‌کنید. آن‌ها دوست دارند همیشه همان احساسی که اوایل ازدواج داشتید را بروز دهید، در غیر این صورت از زندگی کردن با شما دلزده خواهد شد.

    اگر فردی با انصاف و راستگو باشید، مطمئنا یک زن مهرماهی عاشق شما خواهد شد. آن‌ها عاشق عدالت هستند و به همین دلیل است که نماد ماه مهر ترازو است. هیچ چیز به اندازه بی عدالتی زن مهرماهی را خشمگین نمی‌کند. مهرماهی‌ها بشدت اجتماعی هستند و علاقه زیادی به حضور در گروه‌های دوستانه دارند.

    مشخصات متولد مهر زن

    طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با ماه‌های دیگر:

    مهر با فروردین: (بسیار خوب) خونگرم و مهربان و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد.

    مهر با اردیبهشت: (خوب) انسان‌هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

    مهر با خرداد: (بسیار خوب) حسابگر و خونگرمی سبب تفاهم می‌شود.

    مهر با تیر: (بسیار خوب) رفت و آمد و معاشرت با دیگران و شکیبایی سبب موفقیت در رابطه می‌شود.

    مهر با مرداد: (خوب) آرامش و ملایمت و منطق سبب موفقیت رابطه آن‌ها می‌شود.

  • کتابهای داستان رمان عاشقانه ایرانی
  • مهر با شهریور: (خوب) منصف عادل و با سلیقه بودن سبب موفقیت در رابطه آن‌ها می‌شود.

    مهر با مهر: (خوب) اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

    مهر با آبان: (متوسط) ممکن است دچار مشکلاتی شوند، اما می‌توانند موفق باشند.

    مهر با آذر: (بسیار خوب) محبت درستکاری و مسئولیت پذیری سبب موفقیت آن‌ها در رابطه می‌شود.

    مهر با دی: (متوسط) ممکن است با مشکل روبرو شوند.

    مهر با بهمن: (بد) زندگی آن‌ها پستی و بلندی زیادی خواهد داشت .

    مهر با اسفند: (بسیار خوب) از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

    فرارو-طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد مهردر ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

    به گزارش فرارو، زنان مهرماهی افراد باهوش، با انصاف، منطقی و با استعدادی هستند. آن‌ها افراد انتقاد پذیری نیستند و همیشه دوست دارند که اعمال و رفتارهایشان مورد تایید همگان قرار گیرد. آن‌ها افراد انعطاف پذیر، عقل گرا و ملاحظه گری هستند. آن‌ها عاشق مردانی هستند که برایشان کادو‌های فانتزی مانند شکلات و گل هدیه بیاورند. مردی که به چشمان همسرش خیره شده و احساسات قلبی خود را ابراز کند. زن متولد مهر عاشق مردان هنرمند و خلاق می‌شود. با هدیه دادن یک اثر هنری به زن متولد مهر به راحتی می‌توانید دل او را بدست آورید.

    زنان مهرماهی اهمیت زیادی به عشق می‌دهند و با ابراز احساسات همسر خود سریعا هیجان زده می‌شوند. آن‌ها دوست دارند شما بیشتر نقش یک عاشق را برای او بازی کنید تا یک همسر. زن متولد مهر شخصی احساساتی، اجتماعی، باهوش، با فرهنگ، با اصالت و عاشق زیبایی است. در صورتی که بتوانید شرایط خود را با اون تطبیق دهید، احساس خوشبختی می‌کنید. آن‌ها دوست دارند همیشه همان احساسی که اوایل ازدواج داشتید را بروز دهید، در غیر این صورت از زندگی کردن با شما دلزده خواهد شد.

    اگر فردی با انصاف و راستگو باشید، مطمئنا یک زن مهرماهی عاشق شما خواهد شد. آن‌ها عاشق عدالت هستند و به همین دلیل است که نماد ماه مهر ترازو است. هیچ چیز به اندازه بی عدالتی زن مهرماهی را خشمگین نمی‌کند. مهرماهی‌ها بشدت اجتماعی هستند و علاقه زیادی به حضور در گروه‌های دوستانه دارند.

    مشخصات متولد مهر زن

    طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با ماه‌های دیگر:

    مهر با فروردین: (بسیار خوب) خونگرم و مهربان و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد.

    مهر با اردیبهشت: (خوب) انسان‌هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

    مهر با خرداد: (بسیار خوب) حسابگر و خونگرمی سبب تفاهم می‌شود.

    مهر با تیر: (بسیار خوب) رفت و آمد و معاشرت با دیگران و شکیبایی سبب موفقیت در رابطه می‌شود.

    مهر با مرداد: (خوب) آرامش و ملایمت و منطق سبب موفقیت رابطه آن‌ها می‌شود.

  • چگونه سایز پی دی اف را کم کنیم
  • مهر با شهریور: (خوب) منصف عادل و با سلیقه بودن سبب موفقیت در رابطه آن‌ها می‌شود.

    مهر با مهر: (خوب) اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

    مهر با آبان: (متوسط) ممکن است دچار مشکلاتی شوند، اما می‌توانند موفق باشند.

    مهر با آذر: (بسیار خوب) محبت درستکاری و مسئولیت پذیری سبب موفقیت آن‌ها در رابطه می‌شود.

    مهر با دی: (متوسط) ممکن است با مشکل روبرو شوند.

    مهر با بهمن: (بد) زندگی آن‌ها پستی و بلندی زیادی خواهد داشت .

    مهر با اسفند: (بسیار خوب) از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

    فرارو-طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد مهردر ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

    به گزارش فرارو، زنان مهرماهی افراد باهوش، با انصاف، منطقی و با استعدادی هستند. آن‌ها افراد انتقاد پذیری نیستند و همیشه دوست دارند که اعمال و رفتارهایشان مورد تایید همگان قرار گیرد. آن‌ها افراد انعطاف پذیر، عقل گرا و ملاحظه گری هستند. آن‌ها عاشق مردانی هستند که برایشان کادو‌های فانتزی مانند شکلات و گل هدیه بیاورند. مردی که به چشمان همسرش خیره شده و احساسات قلبی خود را ابراز کند. زن متولد مهر عاشق مردان هنرمند و خلاق می‌شود. با هدیه دادن یک اثر هنری به زن متولد مهر به راحتی می‌توانید دل او را بدست آورید.

    زنان مهرماهی اهمیت زیادی به عشق می‌دهند و با ابراز احساسات همسر خود سریعا هیجان زده می‌شوند. آن‌ها دوست دارند شما بیشتر نقش یک عاشق را برای او بازی کنید تا یک همسر. زن متولد مهر شخصی احساساتی، اجتماعی، باهوش، با فرهنگ، با اصالت و عاشق زیبایی است. در صورتی که بتوانید شرایط خود را با اون تطبیق دهید، احساس خوشبختی می‌کنید. آن‌ها دوست دارند همیشه همان احساسی که اوایل ازدواج داشتید را بروز دهید، در غیر این صورت از زندگی کردن با شما دلزده خواهد شد.

    اگر فردی با انصاف و راستگو باشید، مطمئنا یک زن مهرماهی عاشق شما خواهد شد. آن‌ها عاشق عدالت هستند و به همین دلیل است که نماد ماه مهر ترازو است. هیچ چیز به اندازه بی عدالتی زن مهرماهی را خشمگین نمی‌کند. مهرماهی‌ها بشدت اجتماعی هستند و علاقه زیادی به حضور در گروه‌های دوستانه دارند.

    مشخصات متولد مهر زن

    طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با ماه‌های دیگر:

    مهر با فروردین: (بسیار خوب) خونگرم و مهربان و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد.

    مهر با اردیبهشت: (خوب) انسان‌هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

    مهر با خرداد: (بسیار خوب) حسابگر و خونگرمی سبب تفاهم می‌شود.

    مهر با تیر: (بسیار خوب) رفت و آمد و معاشرت با دیگران و شکیبایی سبب موفقیت در رابطه می‌شود.

    مهر با مرداد: (خوب) آرامش و ملایمت و منطق سبب موفقیت رابطه آن‌ها می‌شود.

  • چگونه خط چشم دخترانه بکشیم
  • مهر با شهریور: (خوب) منصف عادل و با سلیقه بودن سبب موفقیت در رابطه آن‌ها می‌شود.

    مهر با مهر: (خوب) اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

    مهر با آبان: (متوسط) ممکن است دچار مشکلاتی شوند، اما می‌توانند موفق باشند.

    مهر با آذر: (بسیار خوب) محبت درستکاری و مسئولیت پذیری سبب موفقیت آن‌ها در رابطه می‌شود.

    مهر با دی: (متوسط) ممکن است با مشکل روبرو شوند.

    مهر با بهمن: (بد) زندگی آن‌ها پستی و بلندی زیادی خواهد داشت .

    مهر با اسفند: (بسیار خوب) از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *