مشخصات زن متولد آبان ماه

مشخصات زن متولد آبان ماه

فعالیت و تکاپوی زن متولد آبان ماه یکی از ویژگی های بسیار بارز او است شخصیتی قوی و مستحکم دارد و دارای غرور و اعتماد به نفس و جذابیت خاصی است. شاید برای لحظه ای زود جوش بیاورد و لحن تندی داشته باشد اما باید بدانید در این مواقع بهتر است تنهایش بگذارید تا آرام شود چراکه نیت خاصی از آن گفته هایش نداشته و قلب پاکی دارد.

زن آبان ماهی مهارت خاصی در آشپزی دارد و به یک کد بانوی شایسته معروف است او مادری بسیار مهربان برای فرزندانش است هرچند غضب های آنی و خشم در بعضی مواقع از او سر می زند ولی عواطف و احساسات خود را به راحتی می تواند کنترل کند چرا که در وجودش نیروی عظیمی نهفته شده است.

مشخصات زن متولد آبان ماه

چنانچه ظرفیتش تمام شود و رنج و عذاب در کل وجودش لبریز شود همان نیروی عظیم ازباب منفی شروع به کار می کند و زن آبان ماهی را تبدیل به یک آدم بی حوصله ، بد اخلاق و تند خو می کند و جنگ روانی بسیار شدیدی بر علیه شما به راه می افتد.

آرامشی که در وجود یک زن آبان ماهی هست شما را حتماً جادو می کند تا جایی که امکان دارد باعث سرگردانی و آزار تان شود. زمان بسیار زیادی لازم است تا بفهمید او چه موجودی است.

بیشتر این زن ها فریبا و وسوسه انگیز می باشند حتی وقتی که سکوت اختیار می کنند چشم هایشان با صدای رسا با شما حرف می زند به قدری جذاب هستند که همه دوستان به دورش آن جمع می شود و گرفتار انرژی مرموز و مبهم او می شوند.

در حقیقت همه عناصر وجودی زن آبان ماهی سرشار از عشق است. این زن ها به همه موضوعات احساساتی عکس العمل نشان می دهند و به قدری وفادار و صادق هستند که در قبال کسی که عاشقش هستند مسئولیت و تعهد خاصی دارند تلاشتان این باشد که به یکی از این دخترها چیره شوید تا ملاحظه کنید که زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند.

  • چگونه صورت خود را چاق کنی
  • یادتان باشد که در برابر زن آبان ماهی پای خود را از گلیم تان دراز نکنید چرا که به زودی پشیمان می شوید هرگز این افکار را که می توانید به او خیانت کنید در سر پرورش ندهید چرا که او زیرکانه متوجه هر رفتار شما می شود چنانچه با او درگیر شدید برایش فراموش کردن غیر ممکن است و شاید هرگز شما را نبخشد و حتی شاید تا 80 سالگی این اتفاق در ذهنش بماند.

    از نشانه های دیگر متولدین آب و ماهی انتقام جویی ، حسادت و کینه توزی است حواستان باشد این افراد را غضبناک و خشمگین نکنید.

    زن آبان ماهی زمانی که مادر می شود همچون ماده ببری که برای حفاظت از بچه هایش با چنگ و دندان می جنگد می تواند بسیار توانمند رفتار کرده و لحظه ای اجازه نمیدهد فرزندانش از او دور شوند. از دیدگاه زنان آبان ماهی فلسفه و رسالت زندگی این است که چنانچه خداوند دری را از روی حکمت ببندد ، در دیگری را نیز از روی رحمت می گشاید.

    چنانچه انتخابتان یک دختر مثبت آبان ماهی باشد روزهای بسیار خوبی در انتظارتان است چرا که استواری غیر منتظره ای را به زندگی شما می بخشد هر چند که دوست شما باشد و یا شریک زندگی تان.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    چنانچه در نمناک اشاره کرده ایم جذابیت زنان آبان ماهی کمتر از جذابیت مردان نیست و در وجود آنها خصوصیت هایی است که همه مردان را به سویشان جذب می کند بنابراین چنانچه به زن آبان ماهی علاقه مند هستید و یا قصد ازدواج با او را دارید برای اینکه شخصیت مغرور او را شیفته خود کنید بایستی به او احترام بگذارید در اینجا به تشریح یک سری از خصوصیت های بارز این زن ها پرداخته ایم.

    هم زنان و هم مردان آبان ماهی غرور خاصی دارند. دقت و احتیاط یکی از خصوصیت های ویژه زن آبان ماهی است او همچنین بسیار حساس به غرورش می باشد و در برابر معشوقش و دوستانش بسیار صبور است ولی با تمام تواضعی که دارد خود را نسبت به دیگران برتر دانسته و در حقیقت خودپسند است.

    این زن علاقه زیادی به دوستانش داشته و از کمک کردن به آنها لذت می برند اما در مواردی که کمک مالی وسط باشد نمی تواند قدمی جلو بگذارد و در هیچ موردی به غیر از پول از کمک کردن دریغ نمی کند. ساعت ها برای دوستانش تلاش می کند ولی همانطور که حس حسادت جویی در وجودش است باعث می شود با کوچکترین اتفاق از آن ها دلسرد شود.

    حسودترین انسان 12 ماه سال زن متولد آبان میباشد این زن کم و بیش به هرچیزی حسادت می ورزد چرا که خود را برتر از همه میداند و برخلاف اینکه علاقه بسیاری به دوستانش دارد به تمامی چیزهایی که آنها دارند حسودی می کند و ناگفته نماند سعی دارد با انسانهای برتر در اجتماع رفاقت داشته باشد.

    با وجود این که به دوست های موفقش افتخار می کند ولی از طرف دیگر نیز به طور پنهانی به آنها حسادت می ورزد و چنانچه نتواند خود را به شرایط آنها برساند بسیار دچار عذاب ، سردرگمی و ویرانی می شود.

    گاهی نیز پیش می آید که نتواند خود را کنترل کند و دوستان مورد علاقه خود را آزار دهد و عین عقرب آنها را نیش میزند اما هر چه سریعتر از کارش پشیمان می شود.

    اهمیت عشق کمتر از پول برای یک زن آبان ماهی نیست و ممکن است خیلی مواقع مهمتر نیز باشد. زن آبان ماهی خیلی کم پیش آمده است که وابسته و دلبسته مرد بی پول شود و برایش و کاری کند.

    ولی ممکن است هم کار کند و هم به مرد برسد. چنانچه مرد مورد علاقه زن آبان ماهی باشید برای کمک به شما از هیچ کاری دریغ نمی کند ولی این مرد بایستی به عشق آشنا بوده و با شخصیت باشد.

    حتی به خاطر مردی که عاشقش است بی پولی را می تواند تحمل کند و چنانچه مورد حمایت او قرار بگیرید مطمئن باشید که در زندگیتان پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت چرا که او به این مسئله واقف است که به موقع و در شرایط مناسب شما پول کافی به دست می آورید و تمام خواسته هایش را برآورده می کنید در نهایت به او اطمینان مادی می دهید.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    چنانچه عاشق شما باشد برای این که خوشحال شوید هر کاری که از او بر بیاید برای تان انجام می دهد زن آبان ماهی همیشه خواهان این است که شما تنها برای او باشید و ذره ای به زن دیگر یا ستایش از زن دیگر نپردازید چرا که باعث ویرانی و دیوانگی او میشود. او در زمانی که عاشق است تغییر چشم گیری می کند و همه مسائل را با مرد مورد علاقه اش در میان گذاشته و نسبت به او صادق ، بخشنده ، خوش نیت و مشفق می باشد.

    خیانت کردن به زن متولد آبان ماه کار آسانی نیست و کمتر کسی توانسته این کار را انجام دهد اگر زن آبان ماهی مردی را دوست داشته باشد فداکاری ها و دلبستگی هایش واقعی است.

    ولی چنانچه علاقه بسیار شدیدی به او دارید کنترل تمام رفتارهایش و تلاش برای مشکوک نشدن او موقعی که نگاهی به اطراف می اندازید به مرور برایتان خسته کننده می شود.

    دیدگاه و طرز نگاه زن آبان ماهی متفاوت تر از دیگران به زندگی است طرز تفکر او «یا همه ، یا هیچ» است به دست آوردن مقدار کمی از چیزی برای او اهمیتی ندارد یا به طور کامل به آن دست می یابد و یا کاملاً از آن دوری می کند و این طرز تفکرش در دوستی ها و کار و عشق محرز می شود.

    جسور بودن ویژگی بارز این زن می باشد زن آبان ماهی جسورتر از مرد آبان ماهی است و می توان گفت هیچ ترسی از هیچ چیزی ندارد. چنانچه عاشق شود و تعادل را از دست دهد و احساس شکست کند شاید کمی بترسد.

    ولی در موارد دیگر راحت است مهمترین چیزی که در زندگی زنان آبان ماهی وجود دارد عشق می باشد این زن اگر عاشق شود به هر کاری دست می زنند چرا که شجاعت و جسارت از مشخصه های او می باشد.

    هر دیوانگی را برای رسیدن به معشوقش از خود نشان می دهد و چنانچه مرد مورد علاقه اش را خانواده اش نپسندد عصیان می کند و چنانچه چاره ای نداشته باشد با او پا به فرار می گذارد.

    زن آبان ماهی با به کار بردن هوش و ذکاوت خود دسیسه ها و حقه های زیادی می زند مخصوصاً زمانی که درگیری و دعوا بین دوستانش بالا گرفته و آن موقع است که کنجکاوی اش گل می کند.

    در برابر تعداد کم زنان حقه باز ، زنان موفق اجتماعی آبان ماهی نیز وجود دارند که هم در جامعه و هم در کار به موفقیت رسیدند چرا که با کنکاش و بررسی های دقیق اطرافشان چیزهای زیادی را دیده و حدس می زنند.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    علاقه این زن به فرزندانش بسیار آشکار است ولی چیزی که مهمتر از هر چیزی در زندگی زنان با ماهی است شوهرش می باشد حتی چنانچه به خاطر پول با مردی ازدواج کند باز هم به او احترام می گذارد. چرا که مرد کاری است و راه کسب و نگه داری آن را بلد است.

    خصوصیات زنان متولد آبان ماه بسیار جالب و باورنکردنی است پس در خواندن این مطلب شک نکنید. اگر به دنبال دستاوردی هستید که به دست نمی آید و یا به دنبال شناخت زنی هستید که نمیتوانید او را رام شده و مطیع بدانید. همچنین در عین حال از بودن در کنار او لذت ببرید و اطمینان قلبی داشته باشد که شما را دوست دارد و بهترین همراه شما خواهد بود، بهتر است خصوصیات زنان آبان ماهی را مطالعه کنید.

    شاید با خواندن چنین مقدمه ایی برای شناخت زنان آبان ماهی کمی تعجب کرده باشید. اما لازم است بدانید زنان آبان ماهی زنانی جسور، رهبر و کاملاً گوش به فرمان خودشان و خواسته هایشان هستند. چیزی که در خصوصیات اخلاقی این گروه از زنان مشهود است ویژگی رهبری آنهاست. زنان آبان ماه شاد، سرزنده و هدفمند در ازدواج به نظر می آیند. میدانند چه چیزی را میخواهند و یا چه چیزی را نمی خواهند. استیصال، درماندگی و ندانم کاری کمترین رفتاری است که میتوان در طول یک سال از زن آبان ماهی دید.

    اگر زن متولد آبان ماهی را دیدید که در مورد مسئله ایی کمی مردد است. حتماً به او زمان بدهید تا دوباره ذهن خود را جمع کند و تمام مسائل را بازبینی کند، قطعاً تا کمترین فرصت ممکن می تواند خود را به آنچه که میخواهد نزدیک کند.

    با تمام تعاریفی که از خصوصیات کلی اخلاق زنان آبان ماه کرده ایم، قطعاً یک زن هدفمند، با انگیزه و پر تلاش را متصور میشوید. این گروه از زنان به دنبال اهداف خود هستند اما نکته مهم اخلاقی این زنان همدلی با افرادی است که در اطرافشان قرار دارند. زنان متولد آبان ماه قطعاً باید به هدف های خود برسند اما به کسانی که توانایی دسترسی به اهدافشان را هم ندارند کمک میکنند. زیر پا نگذاشتن اخلاقیات در قبال دیگران رفتاری است که زنان متولد آبان انجام نخواهند داد. در عین تلاش برای رسیدن به خواسته های خود در چهارچوب اخلاقی به دنبال آنچه که میخواهند هستند.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    لطفا تعجب نکنید، بعضی از زنان آبان ماهی بسیار کینه ایی، حسود و تلافی جونیز هستند. اگر شما با زن متولد آبان ماه در معاشرت هستید که او را همچون دختر بچه ایی دوست داشتنی و فرشته ایی با بال های صورتی میبینید سخت در اشتباه هستید. لازم است بدانید زنان متولد آبان ماه در عین زیبایی و جذابیت های که مانند شخصیت هیستریونیک است، هیچگاه نمیتوانند مثل دختر بچه ها رفتار کنند. اگر در چنین قالبی قرار گرفتند قطعاً نقشه جانانه ایی برای رسیدن به هدف خود در دارند.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    کینه ورزی و حسادت از جمله رفتارهای بعضی از زنان متولد آبان ماه است. این گروه از زنان جنگجو هستند و نمیتوانند کسی را در اطراف خود ببینند که پیش از آنها به خواسته ایی که خودشان می خواستند دست پیدا کرده است. بنابراین تمام تلاششان را میکنند تا در اقدامی جانانه به هدف خود دسترسی پیدا کنند. اما لازم است بدانید اگر خودتان کمی عاقلانه و با درآیت رفتار کنید و سد راه زنان آبان ماه نشوید. میتوانید یک زن ایده آل را ببینید که آرام آرام با تمام توانایی خود به خواسته های خود دسترسی پیدا میکند.

    شاید با تعاریفی که از خصوصیات اخلاقی زنان آبان ماه داشته ایم به این تصور دست پیدا کنید. که این گروه از زنان هیچ گونه زنانگی ندارند و مدام به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند. اما لازم است بدانید اگر زن متولد آبان ماه در فضایی که خود مایل است در آن قرار بگیرد حضور پیدا کند. همچنین چهارچوب زندگی که دوستش دارد را داشته باشد، مادری مهربان، فداکار و با محبت است که تمام انرژی خود را برای همسر و فرزندان خود میگذارد. از آنجایی که احساس انفعال و در خودماندگی در خصوصیات زنان متولد آبان بسیار کم و غیر قابل دیدن است. باید بدانید او به عنوان یک مادر بسیار مهربان، شاد و خلاق است. آنچه کودکان او میخواهند نیز اگر صلاح بداند قطعاً انجام میشود و تمام آنچه که کودکان نیاز دارند فراهم میشود.

  • كتاب قصص للاطفال بالصور
  • قطعاً دروغ گفتن به هر فردی و یا حتی به خودمان از اشتباهاتی است که احساس بدی را در اطرافیان بر انگیخته میکند. اما اگر میخواهید در قبال هر فردی این اشتباه را انجام دهید دقت کنید او یک زن متولد آبان ماه نباشد. زیرا در این صورت هیچ راهی به جز خود افشایی ندارید مگر اینکه بخواهید عواقب یک جنگ طولانی را تحمل کنید.

    خصوصیات زنان متولد آبان ماه از آنجایی که زنانی جنگجو و سرکش هستند و خودشان به تنهایی زنانی تصمیم گیرنده می باشند. به هیچ عنوان راضی نمیشوند کسی به دورغ آنها را در شرایطی قرار بدهد که مایل باشند به هدفی برسند. در اینصورت خود را آماده جنگی طولانی کنید که حتی پس از سالها می توانند با یادآوری خاطره دروغتان مجدداً به بحثی طولانی کشیده شود.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    از خصوصیات زنان متولد آبان عاشق پیشگی نیست، اما اگر کسی را دوست داشته باشند قطعاً در آن احساس نمیسوزند و ترجیح میدهند عشقشان را نشان دهند و ابراز عشق خود و نشان دادن عشقشان هراسی ندارند. صراحت در بیان خواسته و علنی دانستن آنچه که دوستش دارند در زنان آبان ماه بسیار جذاب و دلنشین است. این گر وه از زنان هر آنچه که هستند و هر آنچه باید باشند را با کمال میل ابراز میکنند و تمام هر آن چیزی که را هست میخواهند. بنابراین اگر نمیتوانید تمام عشقتان را به زنان آبان ماه ابراز کنید از همان ابتدای کار خود را کنار بکشید و تکلیف خود را معلوم کنید.

    اگر کمی به کهن الگو های یونگی آشنا باشید واضحاً می توانید به این نتیجه دست پیدا کنید که یک زن متولد آبان ماه تمام و کمال دارای کهن الگوی آرتمیس است. شاید زنان بیشماری دارای کهن الگوی آرتمیس باشند اما زن متولد آبان ماه با امتیاز بسیار بالایی از کهن الگوی آرتمیس برخوردار هستند. زنان آرتمیس زنانی جنگجو و قدرت طلب هستند، زنانی که قهرمان زندگیشان خودشان هستند و برای دست یابی به خواسته هایشان هیج فردی به جز خود را مامور رسیدن به اهدافشان نمیکنند.

    این گروه از زنان به جز حفاظت از خود میتوانند از اطرافیان و یا مادر و خواهر و برادر خودشان نیز حفاظت کنند. همچنین مسئولیت آنها را نیز تمام قد به عهده بگیرند. خستگی در زنان آرتمیس متولد آبان ماه بسیار نادر است و میتوانند تمام انرژی خود را برای دستاوردهای خود هزینه کنند. زنان آبان ماه با کهن الگوی آرتمیس قهرمان خودشان هستند و در عین حال میتوانند قهرمان اطرافیانشان نیز باشند.

    یکی از مهمترین اصول در زنان آرتمیس این است که برای رسیدن به هدفهای خود کسی را وسیله نمیکنند. آنها فقط و فقط به دنبال دست یابی به هدف خود با انرژی جسمی و روانی خود هستند. زنان آرتمیس میتوانند نقش پدر و ناجی را نیز برای مادران خود بازی کنند. آنها مایل هستند ار مادران و یا خواهران خود محافظت کنند و احساس امنیت را به آنها القا کنند.

    دخترانی با خصوصیات زنان متولد آبان ماه با کهن الگوی آرتمیس بهتر است بر روی کهن الگو های زنانه خود مانند آفرودیت و یا کهن الگوی دخترانه یا همان پرسفون بیشتر کار کنند. تا از تمام وجوه زندگی خود و تمام زنانگی خود لذت ببرند و پیشرفت کنند.

    زن متولد آبان ماه با تیپ شخصیتی درونگرا و شهودی میتواند بسیار راحت و رها فکر کند. اما نکته بسیار مهم در زنان متولد مهر ماه اعتقادشان به خواسته قلبیشان است. این گروه از زنان احساسات پیچیده ایی دارند که برای اطرافیانشان آگاهی از این احساسات بسیار دشوار است اما در عین حال نیازمند تحمیل احساسات و نظراتشان به دیگران نیستند. بودن در احساس آرامش برای این افراد از هر نکته ایی بسیار مهمتر است. برای شناخت انواع تیپ های MBTI نقاط ضعف و قوط INFP و علاقه آنها به چه مدل از دکوراسیون منزل وارد لینک MBTI شوید.

    این تیپ از افراد در محل کار با دیگران در صلح قرار میگیرند و از اینکه در ساعت و زمان مشخص حضور داشته باشند بسیار دوری میکنند. برنامه ریزی و زمان بندی احساس خوبی به این افراد منتقل نمیکند. اما میتوانند در نهایت آرامش رهبری هر گروهی را به دست بگیرند و بدون هیچگونه دلخوری خود و دیگران را به اهداف مشترکشان برسانند.

    این گروه از زنان بسیار صمیمی، خون گرم و ساده هستند. دوستان آنها هر چند کم در زندگیشان بسیار نقش مهمی ایفا میکنند و میتوانند هر زمان به آنها اعتماد کنند. این افراد نیازمند شریک عاطفی هستند که آنها و احساساتشان را صمیمانه ببینند و باعث رشد و تعالیشان باشند. بسیار دیر و سخت متعهد میشوند اما پس از اعتماد میتوانند بهترین شریک و یار عاطفی باشند. این افراد در اوقات فراغت خود مایل به انجام فعالیت های هنری مانند رفتن به موزه و سینما هستند و یا اینکه در کنار دوستان صمیمی خود وقت بگذرانند و در هر معاشرتی نیازمند پیدا کردن راهی برای رشد و پیشرفت در زندگی معنوی خود هستند.

    بهتر است این افراد در توجه نشان دادن به خواسته های دیگران کمی محتاط تر عمل کنند و زمان و فرصت بیشتری برای عملی کردن خواسته های خود بگذارند. زنان آبان ماهی به شدن نیاز به مشاوره پیش از ازدواج و توسعه فردی برای شناخت نقاط ضعف و قوت خود دارند که با کمک گرفتن از تست های شخصیت شناسی علمی و ارزیابی یک روانشناس بالینی به زندگی ایده آل خود خواهند رسید.

    1. خصوصیات بارز زن آبان ماه چیست؟
    جسور بودن، احساس قدرت داشتن و داشتن اعتماد به نفس از بارز ترین خصلت زن آبان ماه است. زن آبان ماه میتواند تمام مسئولیت خود و حتی اطرافیان خود را به عهده بگیرد.

    2. رگ خواب زن آبان ماه چیست؟
    زن آبان ماه در هر فرصتی که بتواند احساس قدرت کند رگ خواب او به دست آمده است. باید مراقب بود زن آبان را در موقعیت هایی که احساس ضعف کند قرار ندهید تا لطمه ایی به روان او وارد نشود.

    3. چه مردانی مناسب زن آبان ماه هستند؟
    از آنجایی که زن آبان ماه بسیار قدرتمند و جسور است مردانی که قدرت او را نادیده بگیرند برایشان مناسب نیستند. مردهایی که درکی از جسور بودن زن آبان دارند و او را نادیده نمیگیرند و باعث رشد او میشوند بسیار مناسب هستند.

    4. تعریف کهن الگوی زن آبان ماه چیست؟
    آرتمیس پر انرژی و هیجان زده و آزاد است. کله شق و لجباز ورزشکار، به دنبال رشد هویت فردی و نامنفعل است و طرفدار حقوق زنان و حمایت از زنان اطراف خود است.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    با سلام و احترام
    میشه لطفا یپ شخصیتی زنان آبان ISF را هم در سایت تون قرار بدید.
    ممنون از اطلاعات بسیار مفید و ارزشمد تون

    زنان ابان همه چی دارن به جز مهربونی

    تو یا آبانی ها رو نمیشناسی یا تا حالا قسمتت نشده محبت یه آبانی درک کنی!

    تمام خوبیها برای بانوی ابانی

    زبان گزنده و کینه و انتقام جویی و پول پرستی و قدر نشناسی از ویژگی های این خانوم هاست کمی خودخواه هستن و اگر به حرفشون گوش نکنی تا اخر عمر دشمنی میکنن و خوب خصوصیات خوب هم دارن

    من آبانی هستم و تعریف از خود نباشه به مهربونی و عدم حسادت و عدم کینه ورزی بین دوست و آشنا معروفم

    برای زندگی با یک زن آبانی باید خیلی مرد باشی

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    دقیقا برای ارتباط با یک زن متولد آبان و همراهی با خصوصیاتش باید خیلی مرد بود. خصوصیات آرتمیس واقعا در مورد من صدق میکنه ، انتقامم گرفتن خودم از طرف مقابل میتونه باشه.

    اتفاقا برای زندگی با یه ابان ماهی باید یه مقداری نامرد باشی به شدت پولکی هستن و شوهر و فقط به شکل کیف پول میبینن و اگر کبودی باشه از هیچ توهین و تحقیری دری نمیکنن مخصوصا اگه شوهرشون ادم جوانمرد و معقول و احساساتی باشه اگر وارد رابطه باهوشون شدید انتظار یه زن احساساتی و با خصوصیات زنانه نباشید

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    زنان ابانی شاد و سرزنده نیستند به هیچ وجه ولی جدی منطقی عاقل و دلسوز هستن منتها حسود هستند و همین حسادت دلیل جنگجو بودن و سرسختی انها شده خصوصیات مردانه دارن واز انجام کارهای مردانه لذت میبرن تعجب میکنم که گفته شده اعتماد به نفسشون بالاست چون با حسادت کاملا متناقضه .اعتماد به نفس پایینی دارن و اگر جایی احساس کنن که در سطح پایین تری هستند ترجیح میدن که غایب باشن ولی مسئولیت پذیر هستن حتی اگه از طرف شون خوشششون نیاد

    اعتماد به نفس با عزت نفس متفاوته،حسادت از عزت نفس پایین نشات میگیره و اون حس کمالگرایی که درون زنان آبان‌ماهی هست باعث میشه که به هر موقعیت خوبی حسادت کنند و انقدر اعتماد به نفس داشته باشن که خودشون رو لایق همه ی اون موقعیت های خوب بدونن دوست عزیزم

    احتمالا شما یک ابان ماهی بالاتر از خودتون دیدید که اینطوری میفرمایید. وگرنه جنگ جو بودن و سرسختی یک ابان ماهی به دلیل حس حسادتشان نیست. مگر اصلا همچنین چیزی وجود داره که یک ابان ماهی در کل زندگیش سر سخت و جنگ جو باشه به خاطر حسادت؟ نه عزیزمن سرسخت بودن و جنگ جو بودن چیزی فراتر از حس حسادته. ادم ک نمیتونه کل زندگیش رو به خاطر حسادت سرسخت و جنگ و جو باشه!! احتمالا شما اشتباه متوجه شدید…ضمنا ممکنه حس حسادت داشته باشند اما این حس ممکنه در روابط احساسیشون وجود داشته باشه که صد البته میتوانند مدیریت کنند. نکته دیگر اینکه شاد و سرزنده بودن انسان ها بستگی به شرایطشان دارد….. هرچند که پیام شما برای سال پیش هست اما لازم دانستم که این را خدمتتان بگویم هرچند که شاید ملاحظه نفرمایید.

    راستش منم یه زن آبانی هستم ولی حسادتی که واقعا به عنوان خصلت خاص من باشه ندارم ودیگران روهمیشه بابت موفقیتهاشون تحسین میکنم

    دقیقا حسادتی ندارند و فقط در مقابل جنس مخالف که همسرشون باشه این حسادت رو دارن دوست ندارن همسرشون به زنهای دیگه توجه کنه

    زنان آبانی حسود هستند. نسبت به خودشون درونگرا و نسبت به دیگران برون گرا هستند. شدیدا سیاس هستند. و با تعریف الکی و به موش مردگی زدن خودشون قصد در فریب و سو استفاده از دیگران دارند

    من یک زن ابان ماهی هستم اصلا حسادت در وجودم نیست خیلی مهربان هستم ولی مهربانیم را بروز نمی دهم اصلا بلد نیستم چاپلوس نیستم ولی جنگجویی و رسیدن به قدرت جزو خصوصیات بارزم هست اصلا مادی نیستم برخلاف تصور دیگران پول برایم فقط وسیله رفاه و اسایش است حسابگر هستم ولی خسیس اصلا . بسیار احساسی هستم و عشق و سکس را دوست دارم برخلاف ظاهر که خصلتی مردانه دارم بسیار رفتارهای زنانه را در خلوت با عشقم دوست دارم از اینکه یک زن ابانی هستم بسیار راضی و خوشحالم بنظرم یک انسان به تمام معنا هستم و حدو حدود را همیشه می شناسم

    عزیزم آدم ها چند تا بعد شخصیتی دارن اولی اون شخصیتی و روحیه ای که دوست دارن داشته باشن و دومی اون شخصیتی که هستن و سومی اون شخصیتی که به مردم نشون دادن .اغلب وقتی تو طالع بینی ها و خصوصیات در باره اون بعدی صحبت میشه که خودشون هستن و به مردم نشون دادن .نه اون شخصیت آرمانی که دوست دارن باشن.هیچ کسی هم کامل نیست و قرار نیست بهترین آدم دنیا باشه چون شرایط هر کس فرق میکنه .آدم باید بهترین زندگی خودش باشه و قهرمان زندگی خودش

    من یه آبانی هستم تعریف نباشه خیلی مهربونم دلسوز با همه ارتباط برقرار میکنم مدیریتم رو همه قبول دارن و برای مال دنیا هیچ ارزشی قائل نیستم و عاشق شوهرم بچه هام هستم لطفا یکطرفه قضاوت نکنید

    داداشای گل مراقب دختر آبان ماهی باشید.
    پولپرست ! خودخواه ! مغرور ! حسود ! و از نظر احساسی صغیف هستن.
    خودشم بشدددددددت !
    حتی بفکر امتحان کردنشونم نباشید.
    تمام

    پول از نظر یه زن آبانی حرف اول و میزنه.اونها حساب و کتاب همه رو زیر نظر دارن لیست اموال و بدهی ها و خرج و دخل همه و اصلا این و زشت نمی دونن اونها با پر رویی از دیگران سوالات ریز و درشت درباره مسائل اقتصادی و شخصی شون می پرسن ولی از اینکه کسی سوال مالی ازشون بپرسه متنفرن.

    داداش نظرت محترم ولی هیچ وقت صد در صد نرو جلو من خودم خانوم آبانی هستن اتفاقا مهربونه و خیلی خوب بلده کی چی میخام

    لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

    آدرس: تهران – خیابان شریعتی – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

    تلفن: 22006198 021

    تلفن: 22618473 021

    همراه: 1671664 0935

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

    طراحی سایت، توسعه و سئو توسط uNext

    آیا میدانید زن متولد آبان بهتر است با چه مردی ازدواج کند؟ و زن متولد آبان چه مردی را دوست دارد و کلا خصوصیات رفتاری او چیست؟ پس با ما همراه باشید.

    زن متولد آبان فردی پرتکاپو و فعال است و شخصیتی مستحکم و قوی دارد. او موجودی جذاب ، مغرور ، با اعتماد به نفس است. کمی زود خشم است و ممکن است زود جوش بیاورد و در حین عصبانیت حرفهای ناجوری بر زبان بیاورد. ولی در این گونه مواقع بهتر است او را به حال خود بگذارید تا آرام شود زیرا قلبش پاک است و نیت خاصی از آن گفته ها ندارد.

    زن متولد آبان کدبانویی شایسته است و در آشپزی مهارت دارد. او مادری مهربان است که در برخی مواقع دچار خشم و غضبهای آنی می شود. او خیلی راحت می تواند احساسات و عواطف خود را کنترل کند زیرا نیروی عظیمی در وجود او نهفته است. اما اگر ظرفیتش به پایان برسد و رنج و اندوه لبریز شود آنگاه همین نیرو در راه منفی به کار می افتد و تبدیل به آدمی غرغرو ، بداخلاق ، تندخو و بی حوصله می شود و جنگ روانی شدیدی را بر علیه شما به راه می اندازد.

    زن متولد آبان ، آدم سردی است. آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر ، شما را جادو می کند ، حتی ممکن است آزار بدهد و سرگردان کند. زمان زیادی طول می کشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئنا ، او واقعا همان دختر سرد و خوددار نمی تواند باشد . در واقع وظیفه شماست که بفهمید او چیست .

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    بیشتر زنان متولد آبان قشنگ ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. حتی زمانی که کاملا ساکت هستند ، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید . آنقدر جذاب هستند که دوستان به دورشان جمع می شوند . شما هم با انرژی جالب ، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید .

    در واقع عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه متولد آبان نفوذ کرده . او با همه موضوعات احساساتی برخورد می کند ، از طریق آویزان کردن جورابتان روی بند گرفته تا مشکلات جهان سوم ممکن است از آن دخترهایی باشد که از نظر مردان خرفت است ، اما اگر در قلبش جایی برای خود باز کنی ، برای همیشه آنجا جای شماست . او در قبال کسی که دوست دارد بسیار صادق و وفادار است . سعی کنید بر یکی از این دخترها غلبه کنید تاببینید که زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند .

    پیش از آنکه به خود غره شوید ، فراموش نکنید که اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر کنید ، پشیمان خواهید شد . هرگز فکر نکنید که می توانید به او خیانت کنید ، چون با نگاهی زیرکانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می کند که مجبور می شوید همه چیز را پنهان کنید . اگر با او درگیر شوید ، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی کند ، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است .

    در آسمان فلکی او از متولدین نشانه های دیگر حسود ، کینه توز ، و انتقام جو تر است . مراقب باشید که او را خشمگین و غضبناک نکنید . بعدا نگویید که نگفتم!

    وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است که برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد . او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد که بچه ها از چشمش دور شوند . مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند که شخصیت بچه ها شکل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد . از نظر دختران متولد آبان فلسفه زندگی این است که اگر خداوند دری را ازروی حکمت ببندد ، در دیگری را از روی رحمت باز می کند .

  • چگونه از دختر مورد علاقه مان خواستگاری کنیم
  • اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب کنید ، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید ، او چه دوست شما باشد چه شریک تان ، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد . خدای من! او بی نظیر است .

     

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

    All Rights Reserved – © 2016 – 2023

    زن متولد برج آبان آدم سردی است. آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر، شما را جادو می کند، حتی ممکن است آزار بدهد و سرگردان کند. زمان زیادی طول می کشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً، او واقعاً همان دختر سرد و خود دار نمی تواند باشد. در واقع وظیفه شماست که بفهمید او چیست:

    بیشتر زنان متولد آبان قشنگ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. حتی زمانی که کاملاً ساکت هستند، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید. آنقدر جذاب هستند که دوستان به دورشان جمع می شوند. شما هم با انرژی جالب، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید.

    در واقع عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه متولد این برج نفوذ کرده. او با همه موضوعات احساساتی برخورد می کند، از طریق آویزان کردن جورابتان روی بند گرفته تا مشکلات جهان سوم ممکن است از آن دخترهایی باشد که از نظر مردان خرفت است ،اما اگر در قلبش جایی برای خود باز کنید‌. برای همیشه آنجا جای شماست. او در قبال کسی که دوست دارد بسیار صادق و وفادار است. سعی کنید بر یکی از این دخترها غلبه کنید تاببینید که زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند.

    پیش از آنکه به خود غره شوید، فراموش نکنید که اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر کنید، پشیمان خواهید شد. هرگز فکر نکنید که می دانید به او خیانت کنید، چون با نگاهی زیرکانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می کند که مجبور می شوید همه چیز را پنهان کنید. اگر با او درگیر شوید، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی کند، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    در آسمان فلکی او از متولدین نشانه های دیگر حسود، کینه توز، و انتقام جو تر است. مراقب باشید که او را خشمگین و غضبناک نکنید. بعداً نگویید که نگفتم!

    وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است که برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد. او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد که بچه ها از چشمش دور شوند. مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند که شخصیت بچه ها شکل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد. از نظر دختران متولد این برج فلسفه زندگی این است که اگر خداوند دری را ازروی حکمت ببندد، در دیگری را از روی رحمت باز می کند.

    اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب کنید، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید، او چه دوست شما باشد چه شریک تان، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد. خدای من! او بی نظیر است.

    عشق هم به اندازه پول برای زن آبان اهمیت دارد.و شاید گاهی عشق در زندگی مهمتر باشد.آن وقت است که زن ناگهان تغییر می کند.زن خیلی کم،وابسته و دلبسته مردی بی پول می شود و برای او فداکاری می کند.امکان دارد هم کار کند هم به مرد برسد.اگر زن شما را دوست داشته باشد برای کمک به شما از هیچ فداکاری دریغ نمی کند.اما این مرد باید باشخصیت،آشنا به عشق و حریص باشد.او به خاطر مردی که دوست دارد حتی راضی به بی پولی هم می شود.

    اما اگر از شما حمایت کند مطمئن است که شما روزی در زندگی پیشرفت خواهید کرد.او می داند که شما به موقع پول کافی به دست آورده و تمام خواسته های او را برآورده خواهید کرد و به او اطمینان مادی خواهید داد.اگر شما را دوست داشته باشد برای خوشحالی شما هر کاری از دستش برآید انحام می دهد.اما او می خواهد که برای همیشه مال او باشید حتی یک گوشه چشمی به زن دیگر و یا ستایش از زنی دیگر باعث دیوانگی او می شود.این زن در زمان عاشقی تغیر می کند.همه چیز را با مردی که دوستش دارد در میان می گذارد و نسبت به او بخشنده،مشفق،خوش نیت و صادق خواهد بود.

    در مورد آبانی ماهی ها بیشتر بخوانید::

  • چطوری ثابت کنم که دوستش دارم
  • مرد متولد آبان، نماد: عقرب

    آبانی ماهی هاش کلیک کنن!!!

    زنان متولد آبان هم مانند مردانش بسیار جذابند.در آنها چیزهایی وجود دارد که مردها را به سویشان می کشاند.اگر زن آبان را دوست داشته و یا قصد ازدواج با او را دارید برای دلبسته کردن این زن مغرور به خود باید به او احترام بگذارید.

    هم مردان و هم زنان متولد آبان مغرورند.زن متولد آبان همیشه دقیق،محتاط و در مورد غرورش بسیار حساس است.او در برابر دوستان و معشوقش بسیار صبور است.اما در خلوت،خود را برتر از بقیه می داند.حتی اگر بسیار هم متواضع به نظر آید در واقع خود را خیلی می پسندد.

    زن متولد آبان حسود است.و نیز حسودترین انسان دوازده ماه سال است.زن متولد آبان کمابیش به همه چیز حسادت می کند.

    چون خودش را برتر از بقیه می داند به تمام چیزهایی که مردم دارند حسادت می کند به دوستانش بسیار علاقه دارد.و دوست دارد که همیشه با انسان های برتر اجتماع رفاقت کند.

    و به دوستان عاقل،موفق و پولدارش،افتخار میکند.اما از یک سو هم پنهانی به آنها حسادت می کند.اگر خودش نتواند با آنها برابری کند این اوضاع،ادراک او را سوزانده و ویران می کند.

    وگاهی نیز نمی تواند خودش را کنترل کند و دوستانش را آزار می دهد.انسانهایی که دوستش دارند را مانند عقربی نیش زده ولی بعدآ از این کارش پشیمان می شود.

    این زن به دوستانش علاقه زیادی دارد.از کمک به دوستانش لذت می برد.اما درخواست پول از او کار صحیحی نیست.در هیچ موردی غیر از پول کمک خود را دریغ نمیکند.

    به خاطر شما ساعت ها تلاش می کند.اما همان طور که به دوستانش حسادت می کند در کوچکترین اتفاق هم از آنها دلسرد می شود.

    عشق هم به اندازه پول برای زن آبان اهمیت دارد.و شاید گاهی عشق در زندگی مهمتر باشد.آن وقت است که زن ناگهان تغییر می کند.زن خیلی کم،وابسته و دلبسته مردی بی پول می شود و برای او فداکاری می کند.

    امکان دارد هم کار کند هم به مرد برسد.اگر زن شما را دوست داشته باشد برای کمک به شما از هیچ فداکاری دریغ نمی کند.اما این مرد باید باشخصیت،آشنا به عشق و حریص باشد.

    او به خاطر مردی که دوست دارد حتی راضی به بی پولی هم می شود.اما اگر از شما حمایت کند مطمئن است که شما روزی در زندگی پیشرفت خواهید کرد.

    او می داند که شما به موقع پول کافی به دست آورده و تمام خواسته های او را برآورده خواهید کرد و به او اطمینان مادی خواهید داد.

    اگر شما را دوست داشته باشد برای خوشحالی شما هر کاری از دستش برآید انحام می دهد.اما او می خواهد که برای همیشه مال او باشید حتی یک گوشه چشمی به زن دیگر و یا ستایش از زنی دیگر باعث دیوانگی او می شود.

    این زن در زمان عاشقی تغیر می کند.همه چیز را با مردی که دوستش دارد در میان می گذارد و نسبت به او بخشنده،مشفق،خوش نیت و صادق خواهد بود.

    خیانت کردن به زن متولد آبان بسیار خطرناک است.و کسانی که بتوانند این کار را انجام دهند خیلی کم است.اگر زن،مردی را دوست داشته باشد دلبسته واقعی بوده و فداکاری های زیادی می کند.

    اما حتی اگر او را بسیار دوست داشته باشید.هم،تحت فشار زیاد قرار گرفتن،کنترل تمام حرکات و رفتارتان از سوی وی،سعی برای مشکوک نشدن او زمانی که نگاهی به اطراف می اندازید تمام اینها بعد از مدتی شما را خسته می کند.

    طرز نگاه زن آبان به زندگی متفاوت تر از بقیه است.طرز فکر او «یا همه ،یا هیچ» است.به دست آوردن اندکی از چیزی برای او ارزشی ندارد.یا به خواسته خود کاملآ دست می یابید و یا از آن دور می شوید.این طرز فکر در کار،دوستی و عشق هم آشکار می شود.

    این زن بسیار جسور است.زنان متولد آبان جسورتر از مرد آبان هستند.این زن جسور،کمابیش از هیچ چیز نمی ترسد.اگر عاشق شده و تعادل خود را از دست دهد شاید تصور کند که شکست خورده و کمی بترسد.

    اما در بقیه موارد راحت است.مهمترین چیز در زندگی این زن عشق است.زن اگر عاشق شود هر کاری انجام می دهد.و چون انسانی جسور و شجاع است از هیچ چیز و هیچ کس ترسی ندارد.

    برای رسیدن به معشوقش به هر دیوانگی دست می زند.اگر خانواده اش مردی را که انتخاب کرده نپسندند عصیان می کند،و اگر چاره دیگری نداشته باشد از خانه فرار می کند.

    زن متولد آبان اگر تأثیر ستاره قوی را نگرفته باشد،رفتار ناخوشایندی دارد.و این رفتار ناخوشایند کنجکاوی در مورد حقه بازی و دسیسه است.

    زن بااستفاده از عقل پرکار خود حقه و دسیسه های زیادی می زند.به خصوص در مورد ایجاد دعوا و درگیری بین دوستان کنجکاوی می کند.

    و سبب پنهان بودن این دسیسه ها،باز هم نداشتن اعتماد به نفس،شبهه و حسادت است.

    در مقابل کم بودن تعداد زنان حقه باز،زنان موافق جامعه زیادترند.زن متولد آبان هم در کار و هم در جامعه موفق است.زیرا او با بررسی دقیق اطراف خود،چیزهای زیادی را دیده و حدس می زند.

    این زن در اجتماع مورد پسند واقع می شود و اطراف زنی که در مورد حقه بازی کنجکاوی نکند همیشه پراز کسانی که او را دوست دارند و رفیقانش است.

    به علاوه جاذبه زن توجه همه را جلب می کند،حتی بعضی از آنها که زیبا نیستند،جذابند.برای همین هم مردان زیادی در اطرافشان وجود دارد.

    این زن به فرزندان خود علاقه زیادی دارد.اما باز هم مهمترین چیز در زندگی برای او شوهرش است.حتی اگر به خاطر پول با مردی ازدواج کند باز هم به او احترام می گذارد.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    زیرا او مردی است که راه به دست آوردن پول و نگهداری آن را می داند.برای همین هم باید دقت زیادی نشان دهد.اما اگر زن بون عشق و علاقه ازدواج کند و روزی طعم عشق را بچشد،دیگر شوهرش برای او ارزشی نخواهد داشت.

    و زن شروع به یافتن راه های جدایی از شوهرش می کند.و بالاخره هم با یافتن راهی شوهرش راترک کرده و به سوی معشوقش می شتابد.

    او می خواهد که فقط با یک مرد باشد.برای همین هم اگر زن عاشق شده و ازدواج کند تا آخر عمر شوهرش را ترک نمی کند.

    در مورد آبانی ماهی ها بیشتر بخوانید::

    پیامهای تبریک ،اگه عشقت آبان ماهیه کلیک کن!

    جدیدترین پیامهای تبریک برای متولدین آبانی

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    طالع بینی هندی زن متولد آبان

    زن متولد آبان فردی پرتکاپو و فعال است و شخصیتی مستحکم و قوی دارد. او موجودی جذاب، مغرور، با اعتماد به نفس است. کمی زود خشم است و ممکن است زود جوش بیاورد و در حین عصبانیت حرفهای ناجوری بر زبان بیاورد. ولی در این گونه مواقع بهتر است او را به حال خود بگذارید تا آرام شود زیرا قلبش پاک است و نیت خاصی از آن گفته ها ندارد.

    زن متولد آبان کدبانویی شایسته است و در آشپزی مهارت دارد. او مادری مهربان است که در برخی مواقع دچار خشم و غضبهای آنی می شود. او خیلی راحت می تواند احساسات و عواطف خود را کنترل کند زیرا نیروی عظیمی در وجود او نهفته است. اما اگر ظرفیتش به پایان برسد و رنج و اندوه لبریز شود آنگاه همین نیرو در راه منفی به کار می افتد و تبدیل به آدمی غرغرو، بداخلاق، تندخو و بی حوصله می شود و جنگ روانی شدیدی را بر علیه شما به راه می اندازد.

    زن متولد آبان ،آدم سردی است. آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر، شما را جادو می كند، حتی ممكن است آزار بدهد و سرگردان كند. زمان زیادی طول می كشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً ، او واقعاً همان دختر سرد و خوددار نمی تواند باشد . در واقع وظیفه شماست كه بفهمید او چیست :

    بیشتر زنان متولد آبان قشنگ ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. حتی زمانی كه كاملاً ساكت هستند ، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید . آنقدر جذاب هستند كه دوستان به دورشان جمع می شوند . شما هم با انرژی جالب، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید .

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    در واقع عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه متولد آبان نفوذ كرده . او با همه موضوعات احساساتی برخورد می كند ، از طریق آویزان كردن جورابتان روی بند گرفته تا مشكلات جهان سوم ممكن است از آن دخترهایی باشد كه از نظر مردان خرفت است ،اما اگر در قلبش جایی برای خود باز كنی، برای همیشه آنجا جای شماست . او در قبال كسی كه دوست دارد بسیار صادق و وفادار است . سعی كنید بر یكی از این دخترها غلبه كنید تاببینید كه زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند .

    پیش از آنكه به خود غره شوید، فراموش نكنید كه اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر كنید ، پشیمان خواهید شد . هرگز فكر نكنید كه می دانید به او خیانت كنید ، چون با نگاهی زیركانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می كند كه مجبور می شوید همه چیز را پنهان كنید . اگر با او درگیر شوید ، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی كند ، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است .

    در آسمان فلكی او از متولدین نشانه های دیگر حسود، كینه توز، و انتقام جو تر است . مراقب باشید كه او را خشمگین و غضبناك نكنید . بعداً نگویید كه نگفتم!

    وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است كه برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد . او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد كه بچه ها از چشمش دور شوند . مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند كه شخصیت بچه ها شكل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد . از نظر دختران متولد آبان فلسفه زندگی این است كه اگر خداوند دری را ازروی حكمت ببندد ، در دیگری را از روی رحمت باز می كند .

    اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب كنید، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید ، او چه دوست شما باشد چه شریك تان ، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد . خدای من ! او بی نظیر است .

    طالع بینی هندی سایر ماهها

  • نحوه ی گرفتن فال قهوه
  • به نیت شما فال شمع گرفتیم. جواب فال شما:

    » دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد.

    تاپ ناز

    زن متولد آبان طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، رازدار،‌ موقع شناس و در بعضی اوقات جاه طلب است.

    اگر یک دختر متولد آبان عاشق شما شد، بدانید که مردی برتر هستید.

    زن متولد آبان دارای یک زیبایی عمیق و اسرار آمیز است. او جذاب، مغرور و اعتماد به نفس است، امایک نکته اساسی وجود دارد که می گوید: چرا مرد به دنیا نیامده ام.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    علاقه نهایی به اینکه کاش مرد به دنیا آمده بود چنان است که هرگز خود را صد در صد زن نمی داند.

    اگر عاشق زنی هستید که در این ماه به دنیا آمده باید مراقب زندگی خود باشید. منظور من از این حرف آن نیست که او موجودی خشن و فاقد ظرافت های زنانه است، درست برعکس او به قدر کافی طناز و دلفریب است با این تفاوت که ذاتا آرزوی مرد بودن را همیشه در دل خود می پروراند. یکی از خصوصیات فوق العاده و بارز این زن قدرت عجیب وی در استفاده از موقعیت است.

    او به آن عده از هم جنسان خود که حالت معشوقه، زن کدبانو، مادر فداکار و امثالهم را دارند، دیده حقارت می نگرد، زیرا معتقد است که زن از لحاظ قدرت روحی چیزی کمتر مرد نیست. او قادر است که خواسته های خود را به خوبی کنترل کند، اما اگر موقعیت را مناسب دید، به خواسته های زنانه خویش نیز به زیباترین وجه ممکن جامه عمل می پوشاند. او خیلی خوب می داند که نظر یک مرد را چطور باید به خود جلب کرد و برای این کار همیشه شیوه هایی بکار می برد که مشابه آن قبلا وجود نداشته است. او تا از نتیجه روش خود کاملا مطمئن نباشد آن را بکار نمی برد و هرگز شیوه را دو بار مورد استفاده قرار نمی دهد.

    اگر در نظر دارید توجه یک چنین دختر متولد آبان را به خود جلب کنید، به این نکته توجه داشته باشید که او کسی نیست که برای مدتی طولانی به دانه هایی که برایش در دام می ریزد، توجه کند. بیشتر دختران متولد این ماه مرد صفت هستند، از آن گذشته باید به شما بگویم که چشمان جذاب و پرحالت او شاید خیلی بهتر از خودتان افکار شما را بخواند، در نتیجه تقریبا این احتمال بهیچوجه وجود ندارد که بتوانید یک نقشه پنهانی در مورد او به موقع اجرا بگذارید. یکی از آن جملات رومانتیک و عاشقانه ای را که برای هر دختری خیال انگیز است، زیر گوش او زمزمه کنید و ببینید که چطور نگاه نافذ و سرد خود را به شما می اندازد و چطور به شما می فهماند که فکرتان را خوانده است. به قول یکی از روانشناسان معروف، زن متولد آبان یک دستگاه کامل فکر خوانی است، به این ترتیب فقط مطالبی را

    عنوان کنید که صادقانه به آنها اعتقاد دارید، در غیر این صورت او حرکات و گفتار شما را نوعی توهین به خود تلقی خواهد کرد. به شما توصیه می شود که هر کار می کنید بکنید اما به او توهین نکنید. او در مقابل توهین و تحقیر عکس العمل از خود نشان می دهد. از کسانی که ندانسته به او توهین کرده اند، بپرسید تا بدانید که شدت عکس العمل او در مقابل توهین آنها چه بوده است. همین قدر می توان گفت که او می تواند حس انتقام جویی شدید خود را در ورای یک لبخند و یک خونسردی ذاتی و ظاهری پنهان نگاه دارد.

    او ممکن ایت به طور عادی زنی خوددار، مغرور، آمر و به گونه ای طعنه آمیز، سرد و بی تفاوت باشد و آن وقت ناگهان تبدیل به یک پارجه آتش و یک دیگ بخار بشود. او می تواند معصومانه ترین عشق ها و زهرآگین ترین نفرت ها را داشته باشد و بالاخره او می تواند گاه مثل کبوتر عاشق پیشه و گاه خشن و سرد مثل پولاد باشد، اما در هر حال شما یک چیز می توانید بطور حتم داشته باشید و آن این است که او به هر صورت زنی کم مایه و بی معنی و بی هوش نخواهد بود.

  • دعای چشم زخم قوی برای مغازه
  • از عجایب طبیعت قدرت عجیب این زن در ایجاد ترس و تشویش در دل دشمنان است و به قول معروف بر پشت دشمنان او از ترس عرق سرد می نشیند و این کار را با آنچنان مهارت و تبحری انجام می دهد که بسیاری آن را حمل بر سحر و افسون می دانند. اگر شما نظر او را به خود جلب کردید، تقریبا دیگر راه فراری برایتان باقی نمی ماند و از آنجا که حس ششم این زن فوق العاده قوی است، در همان نظر اول می تواند مرد آینده زندگی خود را تشخیص بدهد و سپس به گونه ای اسرار آمیز و رویا انگیز تصمیم و نیت خود را به وی القا می کند.

    در یک چنین حالتی عکس العمل شما از دو حالت خارج نخواهد بود: یا تسلیم عشق افسون می شوید و در دام محبت او اسیر خواهید شد و یا همانند موجودی زخم خورده، راه فرار در پیش می گیرید، غافل از اینکه این زخم کاری است و راهی به جایی ندارید. به این ترتیب، بهترین راه حل برای شما این است که دست و پای خود را گم نکنید و با کمال دقت مراقب گردش چرخ زندگی باشید و بفهمید که در چه جهتی حرکت می کند، او حکمت و راز و رمز زندگی را خوب میداند و به شما یاد خواهد داد. شما لااقل از یک جهت می توانید خوشحال باشید و بفهمید که در چه جهتی حرکت می کند، او حکمت و راز و رمز زندگی را خوب می داند و به شما یاد خواهد داد. شما لااقل از یک جهت می توانید خوشحال باشید و آن این است که این زن مغرور و برتر شما را قابل انتخاب شدن دانسته است. زن متولد آبان، برغم برخی صفت های مردانه ای که دارد، کسی نیست که از مشاهده ضعف در مرد چشم پوشی کند. او جستجو گر مردی است شجاع و جاه طلب که با قدرت بر وی حکومت کند و موجب افتخار او باشد، بدون اینکه مزاحمتی برای غرور و طبع بلند او فراهم بیاورد. او می خواهد که این مرد قوی تر، خوش قیافه تر از یک حد متوسط باشد. وجود یک هوش خارق العاده در این مرد، برای آنکه بتواند با فکر بلند پرواز او برابری کند، از ضروریات است و برای تکمیل کار لازم است که قدری عقاید فلسفی نیز چاشنی این هوش و درایت خود بکند.

    به این ترتیب، به نفع شماست که به جای تقلا برای رهایی از بنده های عشق پرجاذبه و قدرتمند او سعی کنید یاد بگیرید که چطور باید حرکات و رفتاری برتر داشته باشید و در این بازی عشق پیروز از کار در آیید. آنچه که به هنگام وقوع یک چنین حادثه ای در وهله اول، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، این است که می بینید اطرافیانتان شما را از انکه توایسته اید مورد توجه این زن قرار بگیرید، برتر از خود به حساب می آورند. این حالت و موقعیت را دست کم نگیرید.

    از نظر روان شناسی بسیاری از مردم موفق کسانی می باشند که اطرافیان ایشان، آنها را برتر و بالاتر از خود می دانند بدون اینکه شاید واقعا قابلیت های لازم برای موفقیت های مزبور را داشته باشند. از این لحظه به بعد نظر شما در زندگی باید متوجه هدف های بالاتری باشند.

    اگر روزی توانستید مورد توجه یک زن متولد آبان قرار بگیرید و در حریم عشق و زناشویی روابط نزدیک و صمیمانه ای با او برقرار کنید، می توانید تصور کنید که از بسیاری جهات یک مرد منحصر به فرد هستید، کما اینکه باید مطمئن باشید که عشق او به هیچ صورت شباهتی به عشق های دیگری که احتمالا در زندگی شما وجود داشته اند، ندارد. پس از شعله ور شدن آتش یک چنین عشقی، شما مهمترین هدف زندگی او خواهیدشد.

    اگر او تمام و کمال تحت تأثیر سیاره پلوتو، که سیاره خاص ماه آبان است باشد، قطعا نسبت به شما وفادار است و حداکثر سعی ممکن را به عمل می آورد تا موجبات رضایت خاطر شما را فراهم کند و اگر شما از زمره کسانی که قوی الاراده و توانا و رام نشدنی باشند، او از حربه برنده صبر و تحمل برای خنثی کردن مقاومت شما استفاده خواهد کرد.

    لابد دو کلمه صبر و تحمل نظر شما را به خود جلب کرد، حق دارید، بسیاری از مردان شایعات زیادی درباره صبر بی پایان زن متولد آبان شنیده اند و باید در اینجا گفت که این شایعات حقیقت دارند.

    نهاد این زن سرشار از یک صبر ایوبی است اما به علت تسلط بر نفس خیلی خوب می تواند این حس خود را نیز مثل احساسات دیگر خویش تحت کنترل بگیرید و تنها در یک مورد است که او نه می تواند و نه می خواهد که از این صبر استفاده کند و آن هم موقعی است که پای عشق در میان باشد.

    برای زن متولد آبان اندکی علاقه و اندکی نفرت مفهوم ندارد، او یا عاشق است یا دشمن و در غیر این صورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست. شما اگر به تمام مقدسات عالم سوگند بخورید که این همسر متولد آبان شما بوده است که به هنگام عصبانیت تمام ظرف ها راشکسته و تمام پرده ها را پاره کرده است، کسی باور نخواهد کرد، آخر چطور ممکن است زنی این چنین مغرور، مسلط به خود، خونسرد و دوست داشتنی دست به یک چنین اعمالی زده باشد. نکند نقشه ای در سر دارید و می خواهید او را به انجام کارهای نکرده متهم کنید. اما این فقط ستاره شناس ها هستند که به داغ دل شما واقف هستند و می دانند که این زن می تواند در نهایت متانت و آرامش، صحنه یک جنگ بزرگ را اداره کند.

    زن متولد آبان با ترس بیگانه است و در عرصه مشکلات خود را به آب و آتش می زند و در دل طوفان به سوی هدف می شتابد و با جرأت فراوان با مخاطرات مواجه می شود و سرانجام او را می بینیم که به گونه ای شگفت انگیز بر تمام موانع پیروز شده و موقعیت برتر خود را حفظ می کند.

    این زن بر خلاف اکثر زنها رازدار است و خدا می داند که در گنجینه دل خویش چه اسراری نهفته دارد. او سخت مایل است که به اسراردیگران واقف گردد، در حالی که هیچگاه مقابله به مثل نمی کند و یا آنچه را از دیگران شنیده است، هرگز بازگو نمی نماید( مگر اینکه این کار موجب برد و یا موفقیت او بشود.)

    آنچه در این مورد می توان گفت این است که هرگز سعی نکنید به این اسرار پی ببرید. در دل این زن یک بخش خصوصی وجود دارد که هرگز کسی موفق به راه یافتن به آن نمی شود. این بخش ازقلب و روح او منحصرا از آن خود اوست.

    زنی که در هشتمین ماه سال متولد شده است، بسیار قابل اعتماد است، اما همیشه این احتمال وجود دارد که پای برتری و غرور او در میان باشد که در این صورت وضع کلی تغییر پیدا می کند. زن متولد آبان نسبت به افراد پر قدرت و شایسته و لایق شدیدا وفادار است و در مقابل به افراد ضعیف النفس و نالایق گوشه چشمی هم نمی اندازد. ارزش فراوانی که زن متولد آبان ماه برای دوستی روابط انسانی قائل می شود، استثنایی است. او دوستان خود را از بین افراد طبقات بالا و هوشمندان انتخاب می کند و سپس اشخاصی را که واجد ارزش های لازم برای دوستی با خود تشخیص می دهد، برای تمام عمر نگاه می دارد و بقیه را مانند زباله دور می ریزد. در طبیعت و ذات این زن عزمی آهنین و استقامتی بی پایان به ودیعه گذاشته شده است.

    تکیه کامل به قدرت درونی موجب پیدایش برخی تغییرات فکری در وی می شود، به نحوی که ممکن است در طول حیات خویش عقاید گوناگونی پیدا کند و به راه افراط و تفریط حتی در عقاید مذهبی قدم بگذارد.

    یک زن متولد آبان آنچنان اعتماد به نفسی دارد که اصلا لازم نمی بیند برای زندگی از قوانین و رسوم و آداب پیروی کند. او خود را ملزم به پیروی از هیچ قانونی جز قانون اراده و میل خود نمی داند. حتی در کار عشق و عاشقی، اگر شرایط اوضاع و احوال به گونه ای باشد که اجرای ازدواج را غیر ممکن کند، او بدون اینکه کوچکترین ارزشی برای حرف مردم قائل شود و یا بدون توجهی به اعتراض دیگران با مرد محبوب خود زیر یک سقف زندگی خواهد کرد.

    در یک چنین مورد غیر عادی او واقعا به مرد محبوب خود عشق می ورزد وانتقادات و بدگویی های جامعه هرگز نمیتواند این زن شجاع را از حرکت بسوی راهی که صورت فلکی برایش تعیین کرده است، باز دارد.

    برغم شخصیت قوی و بارزی که زن متولد آبان دارد، خواهان برتری مرد خویشتن است، به نحوی که به جای آنکه سعی کند حاکم بر وی باشد، زیرکانه تدابیری می چیند تا زمینه ای برای پیروزی او فراهم بشود. نسبت به آینده مرد محبوب خود علاقه زیادی از خود نشان می دهد. پس از ازدواج ترجیح می دهد که خانه دار بماند.(مگر اینکه شما واقعا مرد دلخواه او نباشید و مخارج منزل را چنانکه مورد نظر بوده است، تأمین نکنید و یا اینکه کار او برای اجرای برنامه مخصوصی ضرورت پیدا کند). او ممکن است در زندگی خصوصی و داخل خانه شدیدا با شما جر و بحث کند، اما در مجامع و در برابر دیگران به اندازه مادر پشتیبان شماست. او به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهد که کسی زیانی به شما وارد بیاورد یا شما را آلت دست خود بکند، و کسی که بخواهد دست به چنین کاری بزند، مسلما از انتقام جویی او در امان نخواهد بود.

    زن متولد آبان عاشق خانه و زندگی خویش است و منزل را همیشه در نهایت پاکی و تمیزی نگاه می دارد، به نحوی که به قول معروف از تمیزی برق می زند. غذا هم همیشه سر ساعت و سرو می شود و امور منزل پیوسته تحت کنترل هستند و اگر مشاهده کردید که جز این است، ‌بدانید که یک پیشامد ویا اشتباه شما غرور بی پایان او را جریحه دار ساخته است.

    او هر دو ماه یک بار اسباب و اثاثیه یکی از اتاق ها را بیرون می ریزد زیرا سخت از بازیافتن اشیایی که در گوشه و کنار فراموش شده اند، خوشحال می شود( به این ترتیب باید سخت مراقب باشید که فلان کاغذی که بوی عطر زنانه از آن استشمام می گردد و یا مطلبی خصوصی روی آن نوشته شده است، گوشه کنار و یا توی جیب لباس کهنه شما جا نمانده باشد) او با لذت به همه چیز ظنین هست و اگر مدرکی دال بر خیانت و بی وفایی از شما پیدا کند، توفان به پا خواهد کرد.

    برای مجسم کردن خشم او هیچ منظره ای گویاتر از ابر قارچی شکل ناشی از یک انفجار اتمی در آسمان نیست، با این احوال در مقابل او اصلا سعی نکنید که کنجکاوی مشابهی داشته باشد زیرا این هرگز به نتیجه نمی رسد و هر قدر هم شما در استفاده از موقعیت های مناسب زبردست باشید، باز محال است بتوانید به خواسته های قلبی او پی ببرید. او نظر بودجه اعمال زن متولد آبان به کلی غیر قابل پیش بینی است.

    او ممکن است سال ها تمام پول های خود را پس انداز کند و سپس ناگهان مثل کسی که از خواب بیدار شده باشد، شروع به ولخرجی و اسراف کند. در هر حال او عاشق پول است، چه آن را یک ریال یک ریال جمع کند و چه هزار تومان هزار تومان خرج کند.

    در مورد خرج کردن، یک اصل را هرگز از یاد نمی برد و آن حفظ شخصیت در عرصه مسائل مالی و اقتصادی است به این معنی که با وسواس مراقب است و این استعداد در او وجود دارد که هر روز ترقی بیشتری پیدا کند. زن متولد آبان عاشق قدرت است و حاضر است خیلی از منافع را فدای کسب قدرت کند.

    یک دندگی و تلافی کردن یکی دیگر از خصوصیات زن متولد آبان است. اگر به او یک دروغ بگویید، او به شما دو دروغ خواهد گفت. اگر شما یک هفته با او حرف نزنید، او دو هفته مهر سکوت بر لب خواهد زد. به این ترتیب، اگر می خواهید از کار او انتقاد کنید، بهتر است آن را به عهده کس دیگری واگذار کنید، زیرا هر انتقادی موجب دو ماه قهر او می شود. او از خطاهای کوچک شما، به شرط آنکه بفهمد روی منظور خاصی در آن نبوده است، در می گذارد. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که حس تشخیص در این زن به اندازه حس انتقام جویی او قوی است، پس می توانید مطمئن باشید که خوبی های شما را هم نیز دو برابر جبران خواهد کرد. رفتار مادرانه او با کودکان به ظاهر سرد است و بچه ها پیش خود فکر می کنند که مادر چندان به آنها علاقه مند نمی باشد. اما کودکان در جوار او خود را در پناه یک نیروی قوی احساس خواهند کرد.

    مادر متولد آبان اجازه نمی دهد استعداد بچه هایش بیهوده ازبین برود. او ممکن است هر روز ساعت ها وقت خود را صرف مشخص کردن هدفهای عالی کودکان خویش نماید و در رساندن ایشان به این اهداف از هیچ نوع کمک و مساعدتی فروگذار نمی کند. بچه ها به هنگام مواجه شدن با مسائل و مشکلات زندگی، او را رهبر و مشاور قدرتمندی می یابند زیرا وقوف او بر اسرار طبیعت انسانی به وی امکان می دهد یک مشاور خوبی باشد. این زن به کودکان خود می آموزد تا با شجاعت با موانع و مشکلات روبر بشوند. گذشت و چشم پوشی فراوان او از خلافکاری بچه هایش اگر توسط پدر جبران نشود، می تواند نتایج سویی در بر داشته باشد. او نسبت به کسانی که تهدیدی برای آزادی و شادی بچه های خود باشند، بسیار بی رحم و انتقامجو است و متأسفانه این امر شامل حال شوهر او و پدر بچه نیز می گردد. اگر سخت گیری های شما نسبت به کودکانتان بیش از حدی باشد که او آن را قابل قبول می داند، بی رودربایستی توی روی شما می ایستد.

    زن متولد آبان ماه به رنگهای قرمز جگری، حنایی و بنفش علاقه فراوان دارد و سعی می کند از این رنگها در تزئین منزل استفاده نماید.

     

    همچنین : شخصیت مرد متولد آبان و عکس نوشته آبان ماه و افراد معروف متولد آبان

    مطلب قبلی

    شخصیت مردان متولد آبان ماه

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    مطلب بعدی

    طرز تهیه سزار پیتزالاد

    فال روزانه سه شنبه 13 دی | طالع بینی و اتفاقات امروز و فردا

    فال حافظ امروز / سه شنبه 13 دی ماه با تفسیر دقیق و درست…

    فال ابجد امروز سه شنبه 13 دی «فال اصلی آنلاین ابجد برای…

    فال تاروت روزانه امروز سه شنبه 13 دی «پیشگویی آینده و طالع…

    فال هفته Pmc ❤️ فال صوتی هفتگی پی ام سی از شنبه 10 تا 16 دی…

    فال هفتگی عشق ❤️ 10 دی شنبه تا 16 دی چمعه برای اتفاقات…

    مطالب جدید

    بی پریدین (Biperiden)؛ عوارض، نحوه مصرف و تداخل دارویی بی پریدین

    مدل موی نوزاد پسرانه و دخترانه زیبا | شیک ترین مدل موهای نوزادی

    دکوراسیون اتاق کودک با تم سفید | عکس های دکوراسیون با تم سفید برای…

    دانه های مغذی برای لاغری | معرفی 6 دانه شگفت انگیز برای لاغری و کاهش…

    مدل کیف و ساعت مچی دخترانه؛ مدل های شیک ساعت مچی و کیف جدید

    درخواست نامه اداری درخواست کار و شغل و نکاتی در مورد نوشتن نامه

    ماری جوانا چه تاثیری بر بدن دارد؟ | عوارض خطرناک مصرف ماری جوانا

    خودنمایی چیست و چطور با فردی که خودنمایی می کند برخورد کنیم؟

    میوه هایی که برای گلودرد مضر هستند و هنگام گلودرد نباید میل کنید

    بیماری کلیه و ضربان قلب | آیا بیماری های کلیه باعث افزایش ضربان قلب می…

    عکس نوشته امتحانات | متن و جملات طنز ویژه شب امتحانات و عکس خنده دار…

    چال گونه | چگونه بدون عمل جراحی چال گونه زیبا داشته باشیم؟

    دیه پرده بکارت | میزان دیه پاره کردن عمدی پرده بکارت چه میزان است؟


    آموزش طرز تهیه کوکتل توت فرنگی و انبه


    مدل های زیبای ست سرویس بهداشتی 6 تکه عروس

    علائم اختلال عشق وسواسی و چاره جویی برای درمان آن

    متن درباره انسانیت و جملات فلسفی ناب در مورد انسان بودن

    فال روزانه سه شنبه 13 دی | طالع بینی و اتفاقات امروز و فردا

    فال حافظ امروز / سه شنبه 13 دی ماه با تفسیر دقیق و درست اتفاقات زندگی…

    فال ابجد امروز سه شنبه 13 دی «فال اصلی آنلاین ابجد برای ازدواج و…

     

    زن متولد آبان از زیبایی عمیق و اسرار آمیزی برخوردار است، او موجودی جذاب مغرور و بسیار متکی به خویش است، اما در باطن خود از چیزی حسرت می‌خورد و آن اینکه چرا مرد به دنیا نیامده است. هیچ زن متولد آبان را پیدا نمی‌کنید که خود را کاملا زن بپندارد. اگر عاشق یکی از این گونه زن ها شده باشید شاید اصلا حس نکنید که من دارم راجع به چه موضوعی حرف می‌زنم. مطمئن باشید که این زن به اندازه کافی دلربا و وسوسه بر انگیز است، او به محض اینکه تفاوت بین رنگ صورتی و آبی را تشخیص بدهد. به طرف کفش ها و لباس‌‌‌‌های صورتی رنگ گرایش پیدا می‌کند و مهارت عجیبی در استفاده از موقعیت ها دارد ولی صورتی رنگ دلخواه او نیست. رنگ حقیقی او قرمز آلبالویی است که اصلا هم رنگ زنانه نیست. اما او کاری می‌کند که فکر کنید چنین است.

     

    زن متولد آبان از هم جنسان خود که فقط در نقش معشوقه، همسر یا مادر ظاهر می‌شوند و از دیگر قابلیت ها خود چشم پوشی می‌کنند به شدت متنفر است شما می‌توانید هرچقدر که می‌خواهید مجذوب و شیفته او شوید ولی هرگز منتظر نباشید که او هم متقابلا با عشوه گری یا چشمک زدن شما را مورد ستایش قرار دهد، بیشتر دختران متولد آبان مثل مرد ها، مژه‌‌‌‌های کوتاهی دارند و قیافه شان پسرانه است، علاوه بر این او با آن چشم‌‌‌‌های فریبنده و جادویی اش همه فکر شما را به طور واضح می‌خواند و نیازی به دلربایی بیشتر ندارد، او انگار که دستگاه اشعه ایکس دارد بنابراین فقط موضوعاتی را که صادقانه به آنها ایمان دارید را با او در میان بگذارید، وگرنه تنها وقت تلف کرده اید، در همینجا به شما توصیه می‌کنم که هرگز به زن متولد آبان توهین نکنید، چون این زن دلربا بسیار خطرناک است، و به خوبی می‌داند حس انتقام جویی خود را چگونه باید در زیر لبخند دلنشین و رفتاری ملایم پنهان کند این برای او بسیار طبیعی است بنابراین مراقب باشید، به شما اطمینان می‌دهم خداوند هیچ زنی را خشمگین تر از زن متولد آبان که مهار احساسات خود را به خوبی می‌داند، نیافریده است، او می‌تواند در یک لحظه زنی متکبر، سلطه جو و سرد مزاج باشد و در لحظه ای دیگر تبدیل به کوره ای با پانصد درجه حرارت شود، زن متولد آبان استعداد عجیبی در ایجاد هول و وحشت در دیگران دارد، این نوعی جادوی سیاه است که او با چنان مهارتی آن را انجام می‌دهد که انگار یک جادوگر واقعی است.

     

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    زن متولد آبان نمی‌تواند، هیچ گونه ضعفی را در مرد بپذیرد او در جستجوی مردی جاه طلب و بلند پرواز است، مرد زندگی او باید خوش قیافه تر از حد معمول باشد و به اندازه کافی قدرتمند باشد، همچنین توقع دارد که مرد از لحاظ ذهنی بتواند با او برابری کند، علاوه بر همه اینها باید اهل معنویات و فلسفه باشد، بنابر این بهتر است بر روی رفتار خود تجدید نظر کنید. مردها شدیدا علاقه دارند که با چنین زنی با چنین شور و علاقه وارد رابطه شوند و این شور و احساس زن متولد آبان را به عشق نسبت دهند، ولی عشق از نظر زن متولد آبان معنای بسیار گسترده تری دارد. خیلی به ندرت ممکن است نسبت به نمایش نامه، کتاب، فیلم، اسباب و اثاثیه یا مردم بی علاقه باشد او یا شدیدا از چیزی بی زار می‌شود یا در حد پرستش آن را ستایش می‌کند، اگر نتوانیم یکی از این دو احساس را در او ایجاد کنیم، مطمئنا از شما کناره می‌گیرد و روابطش با شما سرد می‌شود.

     

    همانطور که گفتم این زن علاقه شدیدی به تحقیق در مورد اسرار و فلسفه زندگی دارد و از همین رو ممکن است در اوایل زندگی همچون رویایی وسوسه انگیز به نظر برسد، اما این تلاش برای کاوش در زندگی باعث می‌شود که به اعمال خطرناکی نیز دست بزند و چون کمترین نشانه از وحشت و ترس در وجود او نیست، جستجوهایش ممکن است او را به پرتگاه‌‌‌‌های مهیبی رهنمود شود ولی زن متولد آبان از هر اکتشافی سرافراز بیرون می‌آید اما باید مراقب او باشید. زن متولد آبان اصلا اهل دروغ گویی نیست، او کاملا صادق و روراست است ولی همیشه مشتی افکار و احساسات خصوصی و محرمانه دارد و دلش نمی‌خواهد آنها را با کسی در میان بگذارد در فطرت زن متولد آبان قاطعیت و اراده ای وجود دارد که هرگاه بخواهد می‌تواند از گرایش به سمت معشوق، مواد مخدر، خود کشی، انتقام گیری و افسردگی اعتراض کند.

     

    زن متولد آبان تا زمان ازدواج منتظر نمی‌ماند تا در پای سفره عقد به شما تعهد وفاداری بدهد، بلکه از همان زمان که به طور ذهنی با شما پیمان می‌بندد خود را پایبند همه اصول اخلاقی می‌بیند، اگر شرایطی به وجود بیاید که نتوانید با او ازدواج کنید باز هم تا آخر عمر دوستتان خواهد داشت و به قضاوت دیگران نیز اهمیتی نمی‌دهد. زن متولد آبان با وجود آنکه بسیار فرد گرا و خود محور است ولی در امور زندگی به شوهرش اجازه می‌دهد که او رئیس خانواده باشد او به جای آنکه اعمال قدرت کند محیط را طوری آماده می‌کند که همسرش بتواند سکان را بدست بگیرد، زنان متولد آبان ماه عاشق خانه خود هستند و معمولا آن را تمیز و پاکیزه نگاه می‌دارند، غذایشان همیشه در سر موقع حاضر می‌شود و کلیه امور خانه را تحت کنترل خویش دارند.

     

  • قصه های مجید خواستگاری دانلود
  • زن متولد آبان گاهی غیر منطقی شکاک و بد دل هم می‌شود بنابر این خودتان می‌توانید حدس بزنید که اگر یک مدرک واقعی دال بر بی وفایی شما پیدا کند چه محشری به پا می‌شود، علی رغم اینکه زن متولد آبان به امنیت و آرامش یک زندگی با ثبات احتیاج دارد ولی اگر مجبور شوید به خاطر شغلتان از این شهر به آن شهر بروید، بدون هیچ شکایتی با شما همراهی خواهند کرد. زن متولد آبان در زمینه مسائل مالی غیر قابل پیش بینی است یعنی ممکن است ذره ذره جمع کند ولی ناگهان در یک ولخرجی شدید پس انداز چند ساله خود را به باد دهد، اما با این وجود این زن از پول خیلی خوشش می‌آید و اعتبار اجتماعی برای او ارزش زیادی دارد پس اجازه نمی‌دهد فقر و مسئل مالی به زندگی او آسیبی بزند.

     

    یکی از بدترین صفات متولدین آبان چه مرد و چه زن، اینست که وقتی موضوع احساسات در میان باشد هیچ نظری جز نظر خود را نمی‌پذیرند و بسیار اهل مالکیت هستند و دلشان نمی‌خواهد کسی مالک آنها باشد، زن متولد آبان ممکن است نتواند عشق و محبت خود را به طور آشکارا در مقام مادر به بچه‌‌‌‌های خود بیان کند، ولی بچه ها مطمئنا عشق عمیق مادر خود را درک می‌کنند و در کنار او از نظر عاطفی احساس امنیت می‌کنند. در آخر می‌توانم به شما این قول را بدهم که می‌توانید با زن متولد آبان یک قهوه خوب دم شده بخورید و بگذارید او فالتان را بگیرد زیرا توانایی بسیاری در این زمینه دارد.

     

    چی؟ نمی‌دانستید بلد است فال بگیرد؟؟ من که به شما گفتم چیزهایی است که او هرگز به شما می‌گوید!!!

    خبرینا – اگر برای شما خصوصیات زن مورد علاقه تان که متولد ماه آبان است برایتان مهمه یا اگر فکر می کنید چیزهای بیشتری برای دوستی با یک زن یا دختر آبان ماهی بدانید ادامه این مطلب را بخوانید.

    خصوصیات زن آبانی

    زنان متولد آبان هم مانند مردانش بسیار جذاب هستند. در آنها چیزهایی وجود دارد که مردها را به سمتشان می کشاند. در زیر خصوصایت مهم یک زن متولد آبان را برای شما گردآوری کرده ایم.

    ۱. غرور

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    هم مردان و هم زنان متولد آبان مغرورند. زن متولد آبان همیشه دقیق، محتاط و در مورد غرورش بسیار حساس است. او در برابر دوستان و معشوقش بسیار صبور است. اما در خلوت، خود را برتر از بقیه می داند. حتی اگر بسیار هم متواضع به نظر آید در واقع خود را خیلی می پسندد.

    ۲. حسادت

    زن متولد آبان حسود است.و نیز حسودترین انسان دوازده ماه سال است. زن متولد آبان کمابیش به همه چیز حسادت می کند.

    چون خودش را برتر از بقیه می داند به تمام چیزهایی که مردم دارند حسادت می کند به دوستانش بسیار علاقه دارد.و دوست دارد که همیشه با انسان های برتر اجتماع رفاقت کند.

    و به دوستان عاقل، موفق و پولدارش، افتخار میکند. اما از یک سو هم پنهانی به آنها حسادت می کند. اگر خودش نتواند با آنها برابری کند این اوضاع، ادراک او را سوزانده و ویران می کند.

    و گاهی نیز نمی تواند خودش را کنترل کند و دوستانش را آزار می دهد. انسانهایی که دوستش دارند را مانند عقربی نیش زده ولی بعدا از این کارش پشیمان می شود.

  • دانلود رمان وحشتناک ایرانی
  • ۳. دشمنی

    این زن به دوستانش علاقه زیادی دارد. از کمک به دوستانش لذت می برد. اما درخواست پول از او کار صحیحی نیست. در هیچ موردی غیر از پول کمک خود را دریغ نمیکند.

    به خاطر شما ساعت ها تلاش می کند. اما همان طور که به دوستانش حسادت می کند در کوچکترین اتفاق هم از آنها دلسرد می شود.

    ۴. عشق

    عشق هم به اندازه پول برای زن آبان اهمیت دارد و شاید گاهی عشق در زندگی مهمتر باشد. آن وقت است که زن ناگهان تغییر می کند. زن خیلی کم، وابسته و دلبسته مردی بی پول می شود و برای او فداکاری می کند.

    امکان دارد هم کار کند هم به مرد برسد. اگر زن شما را دوست داشته باشد برای کمک به شما از هیچ فداکاری دریغ نمی کند. اما این مرد باید با شخصیت، آشنا به عشق و حریص باشد.

    او به خاطر مردی که دوست دارد حتی راضی به بی پولی هم می شود. اما اگر از شما حمایت کند مطمئن است که شما روزی در زندگی پیشرفت خواهید کرد.

    او می داند که شما به موقع پول کافی به دست آورده و تمام خواسته های او را برآورده خواهید کرد و به او اطمینان مادی خواهید داد.

    اگر شما را دوست داشته باشد برای خوشحالی شما هر کاری از دستش برآید انحام می دهد. اما او می خواهد که برای همیشه مال او باشید حتی یک گوشه چشمی به زن دیگر و یا ستایش از زنی دیگر باعث دیوانگی او می شود.

    این زن در زمان عاشقی تغیر می کند. همه چیز را با مردی که دوستش دارد در میان می گذارد و نسبت به او بخشنده، مشفق، خوش نیت و صادق خواهد بود.

    ۵. خیانت

    خیانت کردن به زن متولد آبان بسیار خطرناک است. کسانی که بتوانند این کار را انجام دهند خیلی کم است. اگر این زن، مردی را دوست داشته باشد دلبسته واقعی بوده و فداکاری های زیادی می کند.

    اما حتی اگر او را بسیار دوست داشته باشید هم تحت فشار زیاد قرار گرفتن، کنترل تمام حرکات و رفتارتان از سوی وی، سعی برای مشکوک نشدن او زمانی که نگاهی به اطراف می اندازید تمام اینها بعد از مدتی شما را خسته می کند.

    ۶. یا همه یا هیچ

    طرز نگاه زن آبان به زندگی متفاوت تر از بقیه است. طرز فکر او «یا همه یا هیچ» است. به دست آوردن اندکی از چیزی برای او ارزشی ندارد. یا به خواسته خود کاملآ دست می یابید و یا از آن دور می شوید. این طرز فکر در کار، دوستی و عشق هم آشکار می شود.

    این زن بسیار جسور است. زنان متولد آبان جسورتر از مرد آبان هستند. این زن جسور، کمابیش از هیچ چیز نمی ترسد. اگر عاشق شده و تعادل خود را از دست دهد شاید تصور کند که شکست خورده و کمی بترسد.

    اما در بقیه موارد راحت است.مهمترین چیز در زندگی این زن عشق است. زن اگر عاشق شود هر کاری انجام می دهد و چون انسانی جسور و شجاع است از هیچ چیز و هیچ کس ترسی ندارد.

    برای رسیدن به معشوقش به هر دیوانگی دست می زند. اگر خانواده اش مردی را که انتخاب کرده نپسندند عصیان می کند، و اگر چاره دیگری نداشته باشد از خانه فرار می کند.

    ۷. انسان حقه باز و دسیسه کار

    زن متولد آبان اگر تأثیر ستاره قوی را نگرفته باشد، رفتار ناخوشایندی دارد. و این رفتار ناخوشایند کنجکاوی در مورد حقه بازی و دسیسه است.

    زن با استفاده از عقل پرکار خود حقه و دسیسه های زیادی می زند. به خصوص در مورد ایجاد دعوا و درگیری بین دوستان کنجکاوی می کند.

    و سبب پنهان بودن این دسیسه ها، باز هم نداشتن اعتماد به نفس،شبهه و حسادت است.

    ۸. مطابقت با اجتماع

    در مقابل کم بودن تعداد زنان حقه باز، زنان موافق جامعه زیادترند. زن متولد آبان هم در کار و هم در جامعه موفق است. زیرا او با بررسی دقیق اطراف خود، چیزهای زیادی را دیده و حدس می زند.

    ۹. اجتماع

    این زن در اجتماع مورد پسند واقع می شود و اطراف زنی که در مورد حقه بازی کنجکاوی نکند همیشه پراز کسانی که او را دوست دارند و رفیقانش است.

    به علاوه جاذبه زن توجه همه را جلب می کند، حتی بعضی از آنها که زیبا نیستند، جذابند. برای همین هم مردان زیادی در اطرافشان وجود دارد.

    ۱۰. دلبستگی به خانه

    این زن به فرزندان خود علاقه زیادی دارد. اما باز هم مهمترین چیز در زندگی برای او شوهرش است. حتی اگر به خاطر پول با مردی ازدواج کند باز هم به او احترام می گذارد.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    زیرا او مردی است که راه به دست آوردن پول و نگهداری آن را می داند. برای همین هم باید دقت زیادی نشان دهد. اما اگر زن بون عشق و علاقه ازدواج کند و روزی طعم عشق را بچشد، دیگر شوهرش برای او ارزشی نخواهد داشت.

    و زن شروع به یافتن راه های جدایی از شوهرش می کند. و بالاخره هم با یافتن راهی شوهرش را ترک کرده و به سوی معشوقش می شتابد.

    او می خواهد که فقط با یک مرد باشد. برای همین هم اگر زن عاشق شده و ازدواج کند تا آخر عمر شوهرش را ترک نمی کند.

    زن و دختر متولد آبان ماه

    پیش از آنکه به خود غره شوید ، فراموش نکنید که اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر کنید ، پشیمان خواهید شد . هرگز فکر نکنید که می توانید به او خیانت کنید ، چون با نگاهی زیرکانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می کند که مجبور می شوید همه چیز را پنهان کنید . اگر با او درگیر شوید ، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی کند، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است .

    در آسمان فلکی او از متولدین نشانه های دیگر حسود، کینه توز، و انتقام جو تر است. مراقب باشید که او را خشمگین و غضبناک نکنید. بعداً نگویید که نگفتم!

    وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است که برای محافظت از بچه ها با چنگ و دندان می جنگد. او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد که بچه ها از چشمش دور شوند. مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند که شخصیت بچه ها شکل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد.

    از نظر دختران متولد آبان فلسفه زندگی این است که اگر خداوند دری را ازروی حکمت ببندد، در دیگری را از روی رحمت باز می کند .

    اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب کنید، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید، او چه دوست شما باشد چه شریک تان، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد. خدای من! او بی نظیر است.

    چی بگم
    الان ادم‌ خوبیه یا بد؟
    ازدواج کنم ، بعداً چی میشه..


    نام


                   ایمیل (نشان داده نخواهد شد)


    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    

    در این مقاله به خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج آن می پردازیم. دخترانی که آبان ماهی هستند حتما این مقاله رو بخونند تا به طور کامل با خصوصیات خود و همچنین تعامل خود در زندگی با دیگر ماه ها آشنا شوید.در ادامه با ما همراه باشید.

     

    زن متولد آبان، نماد: عقرب ، زن متولد برج آبان آدم سردی است.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر، شما را جادو می کند، حتی ممکن است آزار بدهد و سرگردان کند.زمان زیادی طول می کشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً، او واقعاً همان دختر سرد و خود دار نمی تواند باشد. در واقع وظیفه شماست که بفهمید او چیست:

     

    بیشتر زنان متولد آبان قشنگ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. حتی زمانی که کاملاً ساکت هستند، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید. آنقدر جذاب هستند که دوستان به دورشان جمع می شوند. شما هم با انرژی جالب، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید.

     

    در واقع عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه متولد این برج نفوذ کرده. او با همه موضوعات احساساتی برخورد می کند، از طریق آویزان کردن جورابتان روی بند گرفته تا مشکلات جهان سوم ممکن است از آن دخترهایی باشد که از نظر مردان خرفت است ،اما اگر در قلبش جایی برای خود باز کنید‌. برای همیشه آنجا جای شماست.

     

  • دعای برای فروش ملک و زمین
  • او در قبال کسی که دوست دارد بسیار صادق و وفادار است. سعی کنید بر یکی از این دخترها غلبه کنید تاببینید که زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند.پیش از آنکه به خود غره شوید، فراموش نکنید که اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر کنید، پشیمان خواهید شد. هرگز فکر نکنید که می دانید به او خیانت کنید، چون با نگاهی زیرکانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می کند که مجبور می شوید همه چیز را پنهان کنید.

     

    اگر با او درگیر شوید، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی کند، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است.در آسمان فلکی او از متولدین نشانه های دیگر حسود، کینه توز، و انتقام جو تر است. مراقب باشید که او را خشمگین و غضبناک نکنید. بعداً نگویید که نگفتم!

    خصوصیات اخلاقی دختر آبان ماهی

     

    وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است که برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد. او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد که بچه ها از چشمش دور شوند.

     

    مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند که شخصیت بچه ها شکل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد. از نظر دختران متولد این برج فلسفه زندگی این است که اگر خداوند دری را ازروی حکمت ببندد، در دیگری را از روی رحمت باز می کند.

     

    اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب کنید، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید، او چه دوست شما باشد چه شریک تان، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد. خدای من! او بی نظیر است.

     

    خصوصیات مثبت زنان آبان ماه

    قطعاً یک زن هدفمند، با انگیزه و پر تلاش را متصور میشوید. این گر وه از زنان به دنبال اهداف خود هستند اما نکته مهم اخلاقی این زنان همدلی با افرادی است که در اطرافشان قرار دارند.

     

    زنان متولد آبان ماه قطعاً باید به هدف های خود برسند اما به کسانی که توانایی دسترسی به اهدافشان را هم ندارند کمک میکنند. زیر پا نگذاشتن اخلاقیات در قبال دیگران رفتاری است که زنان متولد آبان انجام نخواهند داد. در عین تلاش برای رسیدن به خواسته های خود در چهارچوب اخلاقی به دنبال آنچه که میخواهند هستند.

     

    خصوصیات منفی اخلاقی زنان آبان ماهی چیست؟

    لطفا تعجب نکنید، زنان آبان ماه بسیار کینه ایی، حسود و تلافی جونیز هستند. اگر شما با زن متولد آبان ماه در معاشرت هستید که او را همچون دختر بچه ایی دوست داشتنی و فرشته ایی با بال های صورتی میبینید سخت در اشتباه هستید.

     

    لازم است بدانید زنان متولد آبان ماه در عین زیبایی و جذابیت های زنانه هیچگاه نمیتوانند مانند دختر بچه ها رفتار کنند. اگر در چنین قالبی قرار گرفتند قطعاً نقشه جانانه ایی برای رسیدن به هدف خود در دارند.

    خصوصیات زن آبان ماهی

     

    برای بدست آوردن دل زن آبانی مرد ایده آل او باشید. کافی است بدانید که او از چه چیز شما خوشش می‌آید سپس سعی کنید که آنها را افزایش دهید و در عوض کارهایی را که دوست ندارد متوقف کنید.

     

    مردی باشید که او عاشقش است و برای عاشق کردنش از هیچ تلاشی دریغ نکنید. زمان بگذارید تا او درک کند چقدر برای شما اهمیت دارد. پشتکار داشته باشید، پشتکار زنان آبانی را به وجد می آورد.

     

    اگر می‌خواهید زن آبانی را به خود جذب کنید، برای این کار حد و مرز تعیین نکنید. شما باید به خاطر جلب رضایت او تلاش کنید ، فقط باید در تمام مراحل خونسردی خود را حفظ کنید.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

     

    از خود نا امید نشوید و نسبت به او بی توجهی نشان ندهید. زیرا این کار باعث می‌شود که شما در نظر او فرد بی احساسی جلوه کنید و او فکر می‌کند که دیگر برای شما اهمیت ندارد. به او نشان دهید که برایش ارزش قائل هستید اما به زانو نیفتید.

     

    زن آبان ماه با ویژگی شخصیتی INFP

    درونگرا، شهودی، احساسی و ادراکی

    زن متولد آبان ماه با تیپ شخصیتی درونگرا و شهودی می تواند بسیار راحت و رها فکر کند. اما نکته بسیار مهم در زنان متولد مهر ماه اعتقادشان به خواسته قلبیشان است.

     

    این گروه از زنان احساسات پیچیده ایی دارند که برای اطرافیانشان آگاهی از این احساسات بسیار دشوار است اما در عین حال نیازمند تحمیل احساسات و نظراتشان به دیگران نیستند. بودن در احساس آرامش برای این افراد از هر نکته ایی بسیار مهمتر است.

    ویژگی های دختر آبان ماهی

     

    تیپ INFP در محل کار

    این تیپ از افراد در محل کار با دیگران در صلح قرار میگیرند و از اینکه در ساعت و زمان مشخص حضور داشته باشند بسیار دوری میکنند. برنامه ریزی و زمان بندی احساس خوبی به این افراد منتقل نمیکند. اما میتوانند در نهایت آرامش رهبری هر گروهی را به دست بگیرند و بدون هیچگونه دلخوری خود و دیگران را به اهداف مشترکشان برسانند.

     

    معاشرت با تیپ INFP

    این گروه از زنان بسیار صمیمی، خون گرم و ساده هستند. دوستان آنها هر چند کم در زندگیشان بسیار نقش مهمی ایفا میکنند و میتوانند هر زمان به آنها اعتماد کنند. این افراد نیازمند شریک عاطفی هستند که آنها و احساساتشان را صمیمانه ببینند و باعث رشد و تعالیشان باشند.

     

    بسیار دیر و سخت متعهد میشوند اما پس از اعتماد میتوانند بهترین شریک و یار عاطفی باشند. این افراد در اوقات فراغت خود مایل به انجام فعالیت های هنری مانند رفتن به موزه و سینما هستند و یا اینکه در کنار دوستان صمیمی خود وقت بگذرانند و در هر معاشرتی نیازمند پیدا کردن راهی برای رشد و پیشرفت در زندگی معنوی خود هستند.

     

    زن آبان ماه در هر فرصتی که بتواند احساس قدرت کند رگ خواب او به دست آمده است. باید مراقب بود زن آبان را در موقعیت هایی که احساس ضعف کند قرار ندهید تا لطمه ایی به روان او وارد نشود.

    مشخصات دختر آبان ماهی

     

    از آنجایی که زن آبان ماه بسیار قدرتمند و جسور است مردانی که قدرت او را نادیده بگیرند برایشان مناسب نیستند. مردهایی که درکی از جسور بودن زن آبان دارند و او را نادیده نمیگیرند و باعث رشد او میشوند بسیار مناسب هستند.

     

    ویژگی های بارز زنان آبان ماهی (ماه عقرب)

    غرور

    هم زنان و هم مردان آبان ماهی غرور خاصی دارند. دقت و احتیاط یکی از خصوصیت های ویژه زن آبان ماهی است او همچنین بسیار حساس به غرورش می باشد و در برابر معشوقش و دوستانش بسیار صبور است ولی با تمام تواضعی که دارد خود را نسبت به دیگران برتر دانسته و در حقیقت خودپسند است.

     

    دشمنی

    این زن علاقه زیادی به دوستانش داشته و از کمک کردن به آنها لذت می برند اما در مواردی که کمک مالی وسط باشد نمی تواند قدمی جلو بگذارد و در هیچ موردی به غیر از پول از کمک کردن دریغ نمی کند. ساعت ها برای دوستانش تلاش می کند ولی همانطور که حس حسادت جویی در وجودش است باعث می شود با کوچکترین اتفاق از آن ها دلسرد شود.

     

    حسادت

    حسودترین انسان 12 ماه سال زن متولد آبان میباشد این زن کم و بیش به هرچیزی حسادت می ورزد چرا که خود را برتر از همه میداند و برخلاف اینکه علاقه بسیاری به دوستانش دارد به تمامی چیزهایی که آنها دارند حسودی می کند و ناگفته نماند سعی دارد با انسانهای برتر در اجتماع رفاقت داشته باشد.

    با وجود این که به دوست های موفقش افتخار می کند ولی از طرف دیگر نیز به طور پنهانی به آنها حسادت می ورزد و چنانچه نتواند خود را به شرایط آنها برساند بسیار دچار عذاب ، سردرگمی و ویرانی می شود.

    خصوصیات اخلاقی دختر آبان ماهی

     

    عشق

    اهمیت عشق کمتر از پول برای یک زن آبان ماهی نیست و ممکن است خیلی مواقع مهمتر نیز باشد. زن آبان ماهی خیلی کم پیش آمده است که وابسته و دلبسته مرد بی پول شود و برایش و کاری کند.

     

    ولی ممکن است هم کار کند و هم به مرد برسد. چنانچه مرد مورد علاقه زن آبان ماهی باشید برای کمک به شما از هیچ کاری دریغ نمی کند ولی این مرد بایستی به عشق آشنا بوده و با شخصیت باشد.

     

    حتی به خاطر مردی که عاشقش است بی پولی را می تواند تحمل کند و چنانچه مورد حمایت او قرار بگیرید مطمئن باشید که در زندگیتان پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت چرا که او به این مسئله واقف است که به موقع و در شرایط مناسب شما پول کافی به دست می آورید و تمام خواسته هایش را برآورده می کنید در نهایت به او اطمینان مادی می دهید.

     

    چنانچه عاشق شما باشد برای این که خوشحال شوید هر کاری که از او بر بیاید برای تان انجام می دهد زن آبان ماهی همیشه خواهان این است که شما تنها برای او باشید و ذره ای به زن دیگر یا ستایش از زن دیگر نپردازید چرا که باعث ویرانی و دیوانگی او میشود. او در زمانی که عاشق است تغییر چشم گیری می کند و همه مسائل را با مرد مورد علاقه اش در میان گذاشته و نسبت به او صادق ، بخشنده ، خوش نیت و مشفق می باشد.

     

    خیانت

    خیانت کردن به زن متولد آبان ماه کار آسانی نیست و کمتر کسی توانسته این کار را انجام دهد اگر زن آبان ماهی مردی را دوست داشته باشد فداکاری ها و دلبستگی هایش واقعی است.

     

    ولی چنانچه علاقه بسیار شدیدی به او دارید کنترل تمام رفتارهایش و تلاش برای مشکوک نشدن او موقعی که نگاهی به اطراف می اندازید به مرور برایتان خسته کننده می شود.

    خصوصیات دختر آبان ماهی

     

    انسان حقه باز

    زن آبان ماهی با به کار بردن هوش و ذکاوت خود دسیسه ها و حقه های زیادی می زند مخصوصاً زمانی که درگیری و دعوا بین دوستانش بالا گرفته و آن موقع است که کنجکاوی اش گل می کند.

     

    مطابقت با اجتماع

    در برابر تعداد کم زنان حقه باز ، زنان موفق اجتماعی آبان ماهی نیز وجود دارند که هم در جامعه و هم در کار به موفقیت رسیدند چرا که با کنکاش و بررسی های دقیق اطرافشان چیزهای زیادی را دیده و حدس می زنند.

     

    دلبستگی به خانه

    علاقه این زن به فرزندانش بسیار آشکار است ولی چیزی که مهمتر از هر چیزی در زندگی زنان با ماهی است شوهرش می باشد حتی چنانچه به خاطر پول با مردی ازدواج کند باز هم به او احترام می گذارد. چرا که مرد کاری است و راه کسب و نگه داری آن را بلد است.

    خصوصیات زنان آبان ماهی

     

    آبان با فروردین : ( بد ) آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

    آبان با اردیبهشت : ( خوب ) آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری

    آبان با خرداد : (متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یكدیگر را تحمل كنند

    آبان با تیر : (متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند

    آبان با مرداد : ( متوسط ) یكی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران

    آبان با شهریور : ( متوسط ) جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز

    آبان با مهر : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند

    آبان با آبان : ( بد ) مستعد به خشمگین شدن و از كوره در رفتن در نتیجه پیوندی همراه با مشكلات

    آبان با آذر : ( متوسط ) یكی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

    آبان با دی : ( بد ) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

    آبان با بهمن : ( بد ) یكی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان كسب برتری

    آبان با اسفند : (بد ) یكی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس كافی

     

    نتیجه گیری:

    امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده رو برده باشید.دوستان عزیزی که متولد ماه آبان هستند حتما در قسمت دیدگاه ها برامون کامنت بزارید تا بقیه دوستان هم از تجریه شما دوستان عزیز استفاده کنند.این ماه آبان را به تمامی دختران دنیا تبریک می گوییم به امید سلامتی شما خوبان.

     

     

    مطالب بیشتر:

    آبان ماهی جان تولدت مبارک

    آبان ماهی یعنی ، آبان ماهی که باشی

    آبان ماهی ام ، عکس پروفایل آبان ماهی

    خصوصیات مرد متولد آبان ، عشق و ازدواج

     

     


    تصویر امنیتی *

    الگوریتم رنک برین گوگل

    کلیه حقوق محتوا محفوظ و مربوط به سایت نیک شو میباشد . All Rights Re20ed – © 2022

    تهیه و تولید : پارس وی پی

    همه چیز دربازه زن متولد آبان ماه:

    زنان متولد آبان ماه او از فیزیک ظاهری کم نظیری برخوردار است. از چنان احساس اعتماد به نفسی برخوردار است که آرزو می کندای کاش “زن” نمی بود. این نه از آن جهت است که زن متولد آبان ماه از زن بودن خویش بیزار است بلکه نشانه آن است که او به “زن بودن” اکتفاء نمی کند. بویژه آنکه او به توانایی ها و قابلیت های خود ایمان دارد.

    لقب زن متولد آبان در زبان فرانسه، “زن ماجراجو” است. این لقب یادآور جاسوسه معروف “ماتاهاری” است که ارتش ها و دولت ها را به تنگ آورده بود. علی رغم بروز انواع موانع بزرگ و کوچک، زن متولد آبان ماه به اهداف خود خواهد رسید.

    زن متولد آبان ماه بخوبی از عهده ایفای نقش های مختلف بر می آید. مهمترین سلاح او، “حس ششم” اوست که به مدد آن قادر به خواندن افکار دیگران خواهد شد. اگر چه زنان عموما از این حس بهره می برند اما زن متولد آبان، بهره ای خاص از این صفت برده است. او از حوادث پیشی می گیرد و چونان ساحران، قادر به حل معماها خواهد بود. او از هیچ چیز به اندازه “مرد ضعیف” کراهت ندارد. صفاتی چون بلند پروازی، شجاعت، هوش عمیق و اراده آهنین او را مجذوب خویش می کند.

    او قلب خویش را تنها بر روی “مرد برتر” می گشاید. زن متولد این ماه ترجیح می دهد که ازدواج او به عشق متکی باشد. اگر چنین ازدواجی میسر نگردد به زندگی مجردی دل می بندد. او تعصب شدیدی نسبت به شریک زندگی خود دارد اما بر خلاف آن وانمود می کند؟ در عشق، بی نهایت وفادار است اما همواره بخشی از قلب و افکار خود را پنهان نگاه می دارد.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    بعید به نظر می رسد زنی بتواند با او در تندی و عمق عواطف، رقابت کند. گاه چشم و گوش بسته از تجارب جدید استقبال می کند. اما معمولا هدف او از این تجربه ها، فقط کسب آگاهی آگاهی و معرفت کامل است، اگر چه ممکن است این کنجکاوی به قیمت جان وی تمام شود!

    زن متولد آبان می تواند همسر شایسته ای برای یک دریانورد یا نظامی یا یک سیاستمدار باشد. علی رغم ظاهر سرد و بی روحش مادری پر مهر است. او صفاتی چون شجاعت، توکل به نفس و جرات را در کودکانش پرورش می دهد. زن متولد آبان موجودی جالب و در عین حال خطرناک است. او از انتقام گیری پرهیز ندارد. شاید بتوان گفت این زن شباهت فراوانی به ساحران و موجودات تخیلی در داستان های افسانه ای دارد.

    […] همچنین بخوانید: خصوصیات زن متولد آبان ماه از دید روانشناسی […]

    مطلب خیلی جالبی بود و البته کاملا درست. ممنون

    اوه دقیق بود مرسی.

    ????????????

  • فیلم چگونه میلیاردر شدم بازیگران
  • thats so truth i like it👍👍👍

    کپی مطالب وبسایت فیدیا با ذکر نام فیدیا و درج لینک مستقیم به مطلب بلامانع است.

    همه چیز دربازه زن متولد آبان ماه:

    زنان متولد آبان ماه او از فیزیک ظاهری کم نظیری برخوردار است. از چنان احساس اعتماد به نفسی برخوردار است که آرزو می کندای کاش “زن” نمی بود. این نه از آن جهت است که زن متولد آبان ماه از زن بودن خویش بیزار است بلکه نشانه آن است که او به “زن بودن” اکتفاء نمی کند. بویژه آنکه او به توانایی ها و قابلیت های خود ایمان دارد.

    لقب زن متولد آبان در زبان فرانسه، “زن ماجراجو” است. این لقب یادآور جاسوسه معروف “ماتاهاری” است که ارتش ها و دولت ها را به تنگ آورده بود. علی رغم بروز انواع موانع بزرگ و کوچک، زن متولد آبان ماه به اهداف خود خواهد رسید.

    زن متولد آبان ماه بخوبی از عهده ایفای نقش های مختلف بر می آید. مهمترین سلاح او، “حس ششم” اوست که به مدد آن قادر به خواندن افکار دیگران خواهد شد. اگر چه زنان عموما از این حس بهره می برند اما زن متولد آبان، بهره ای خاص از این صفت برده است. او از حوادث پیشی می گیرد و چونان ساحران، قادر به حل معماها خواهد بود. او از هیچ چیز به اندازه “مرد ضعیف” کراهت ندارد. صفاتی چون بلند پروازی، شجاعت، هوش عمیق و اراده آهنین او را مجذوب خویش می کند.

    او قلب خویش را تنها بر روی “مرد برتر” می گشاید. زن متولد این ماه ترجیح می دهد که ازدواج او به عشق متکی باشد. اگر چنین ازدواجی میسر نگردد به زندگی مجردی دل می بندد. او تعصب شدیدی نسبت به شریک زندگی خود دارد اما بر خلاف آن وانمود می کند؟ در عشق، بی نهایت وفادار است اما همواره بخشی از قلب و افکار خود را پنهان نگاه می دارد.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    بعید به نظر می رسد زنی بتواند با او در تندی و عمق عواطف، رقابت کند. گاه چشم و گوش بسته از تجارب جدید استقبال می کند. اما معمولا هدف او از این تجربه ها، فقط کسب آگاهی آگاهی و معرفت کامل است، اگر چه ممکن است این کنجکاوی به قیمت جان وی تمام شود!

    زن متولد آبان می تواند همسر شایسته ای برای یک دریانورد یا نظامی یا یک سیاستمدار باشد. علی رغم ظاهر سرد و بی روحش مادری پر مهر است. او صفاتی چون شجاعت، توکل به نفس و جرات را در کودکانش پرورش می دهد. زن متولد آبان موجودی جالب و در عین حال خطرناک است. او از انتقام گیری پرهیز ندارد. شاید بتوان گفت این زن شباهت فراوانی به ساحران و موجودات تخیلی در داستان های افسانه ای دارد.

    […] همچنین بخوانید: خصوصیات زن متولد آبان ماه از دید روانشناسی […]

    مطلب خیلی جالبی بود و البته کاملا درست. ممنون

    اوه دقیق بود مرسی.

    ????????????

  • تفسیر فال قهوه ماهی
  • thats so truth i like it👍👍👍

    کپی مطالب وبسایت فیدیا با ذکر نام فیدیا و درج لینک مستقیم به مطلب بلامانع است.

    همه چیز دربازه زن متولد آبان ماه:

    زنان متولد آبان ماه او از فیزیک ظاهری کم نظیری برخوردار است. از چنان احساس اعتماد به نفسی برخوردار است که آرزو می کندای کاش “زن” نمی بود. این نه از آن جهت است که زن متولد آبان ماه از زن بودن خویش بیزار است بلکه نشانه آن است که او به “زن بودن” اکتفاء نمی کند. بویژه آنکه او به توانایی ها و قابلیت های خود ایمان دارد.

    لقب زن متولد آبان در زبان فرانسه، “زن ماجراجو” است. این لقب یادآور جاسوسه معروف “ماتاهاری” است که ارتش ها و دولت ها را به تنگ آورده بود. علی رغم بروز انواع موانع بزرگ و کوچک، زن متولد آبان ماه به اهداف خود خواهد رسید.

    زن متولد آبان ماه بخوبی از عهده ایفای نقش های مختلف بر می آید. مهمترین سلاح او، “حس ششم” اوست که به مدد آن قادر به خواندن افکار دیگران خواهد شد. اگر چه زنان عموما از این حس بهره می برند اما زن متولد آبان، بهره ای خاص از این صفت برده است. او از حوادث پیشی می گیرد و چونان ساحران، قادر به حل معماها خواهد بود. او از هیچ چیز به اندازه “مرد ضعیف” کراهت ندارد. صفاتی چون بلند پروازی، شجاعت، هوش عمیق و اراده آهنین او را مجذوب خویش می کند.

    او قلب خویش را تنها بر روی “مرد برتر” می گشاید. زن متولد این ماه ترجیح می دهد که ازدواج او به عشق متکی باشد. اگر چنین ازدواجی میسر نگردد به زندگی مجردی دل می بندد. او تعصب شدیدی نسبت به شریک زندگی خود دارد اما بر خلاف آن وانمود می کند؟ در عشق، بی نهایت وفادار است اما همواره بخشی از قلب و افکار خود را پنهان نگاه می دارد.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    بعید به نظر می رسد زنی بتواند با او در تندی و عمق عواطف، رقابت کند. گاه چشم و گوش بسته از تجارب جدید استقبال می کند. اما معمولا هدف او از این تجربه ها، فقط کسب آگاهی آگاهی و معرفت کامل است، اگر چه ممکن است این کنجکاوی به قیمت جان وی تمام شود!

    زن متولد آبان می تواند همسر شایسته ای برای یک دریانورد یا نظامی یا یک سیاستمدار باشد. علی رغم ظاهر سرد و بی روحش مادری پر مهر است. او صفاتی چون شجاعت، توکل به نفس و جرات را در کودکانش پرورش می دهد. زن متولد آبان موجودی جالب و در عین حال خطرناک است. او از انتقام گیری پرهیز ندارد. شاید بتوان گفت این زن شباهت فراوانی به ساحران و موجودات تخیلی در داستان های افسانه ای دارد.

    […] همچنین بخوانید: خصوصیات زن متولد آبان ماه از دید روانشناسی […]

    مطلب خیلی جالبی بود و البته کاملا درست. ممنون

    اوه دقیق بود مرسی.

    ????????????

  • دعای تبدیل دشمنی به دوستی
  • thats so truth i like it👍👍👍

    کپی مطالب وبسایت فیدیا با ذکر نام فیدیا و درج لینک مستقیم به مطلب بلامانع است.

    همه چیز دربازه زن متولد آبان ماه:

    زنان متولد آبان ماه او از فیزیک ظاهری کم نظیری برخوردار است. از چنان احساس اعتماد به نفسی برخوردار است که آرزو می کندای کاش “زن” نمی بود. این نه از آن جهت است که زن متولد آبان ماه از زن بودن خویش بیزار است بلکه نشانه آن است که او به “زن بودن” اکتفاء نمی کند. بویژه آنکه او به توانایی ها و قابلیت های خود ایمان دارد.

    لقب زن متولد آبان در زبان فرانسه، “زن ماجراجو” است. این لقب یادآور جاسوسه معروف “ماتاهاری” است که ارتش ها و دولت ها را به تنگ آورده بود. علی رغم بروز انواع موانع بزرگ و کوچک، زن متولد آبان ماه به اهداف خود خواهد رسید.

    زن متولد آبان ماه بخوبی از عهده ایفای نقش های مختلف بر می آید. مهمترین سلاح او، “حس ششم” اوست که به مدد آن قادر به خواندن افکار دیگران خواهد شد. اگر چه زنان عموما از این حس بهره می برند اما زن متولد آبان، بهره ای خاص از این صفت برده است. او از حوادث پیشی می گیرد و چونان ساحران، قادر به حل معماها خواهد بود. او از هیچ چیز به اندازه “مرد ضعیف” کراهت ندارد. صفاتی چون بلند پروازی، شجاعت، هوش عمیق و اراده آهنین او را مجذوب خویش می کند.

    او قلب خویش را تنها بر روی “مرد برتر” می گشاید. زن متولد این ماه ترجیح می دهد که ازدواج او به عشق متکی باشد. اگر چنین ازدواجی میسر نگردد به زندگی مجردی دل می بندد. او تعصب شدیدی نسبت به شریک زندگی خود دارد اما بر خلاف آن وانمود می کند؟ در عشق، بی نهایت وفادار است اما همواره بخشی از قلب و افکار خود را پنهان نگاه می دارد.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    بعید به نظر می رسد زنی بتواند با او در تندی و عمق عواطف، رقابت کند. گاه چشم و گوش بسته از تجارب جدید استقبال می کند. اما معمولا هدف او از این تجربه ها، فقط کسب آگاهی آگاهی و معرفت کامل است، اگر چه ممکن است این کنجکاوی به قیمت جان وی تمام شود!

    زن متولد آبان می تواند همسر شایسته ای برای یک دریانورد یا نظامی یا یک سیاستمدار باشد. علی رغم ظاهر سرد و بی روحش مادری پر مهر است. او صفاتی چون شجاعت، توکل به نفس و جرات را در کودکانش پرورش می دهد. زن متولد آبان موجودی جالب و در عین حال خطرناک است. او از انتقام گیری پرهیز ندارد. شاید بتوان گفت این زن شباهت فراوانی به ساحران و موجودات تخیلی در داستان های افسانه ای دارد.

    […] همچنین بخوانید: خصوصیات زن متولد آبان ماه از دید روانشناسی […]

    مطلب خیلی جالبی بود و البته کاملا درست. ممنون

    اوه دقیق بود مرسی.

    ????????????

  • how long have you lived here in japanese
  • thats so truth i like it👍👍👍

    کپی مطالب وبسایت فیدیا با ذکر نام فیدیا و درج لینک مستقیم به مطلب بلامانع است.

    همه چیز دربازه زن متولد آبان ماه:

    زنان متولد آبان ماه او از فیزیک ظاهری کم نظیری برخوردار است. از چنان احساس اعتماد به نفسی برخوردار است که آرزو می کندای کاش “زن” نمی بود. این نه از آن جهت است که زن متولد آبان ماه از زن بودن خویش بیزار است بلکه نشانه آن است که او به “زن بودن” اکتفاء نمی کند. بویژه آنکه او به توانایی ها و قابلیت های خود ایمان دارد.

    لقب زن متولد آبان در زبان فرانسه، “زن ماجراجو” است. این لقب یادآور جاسوسه معروف “ماتاهاری” است که ارتش ها و دولت ها را به تنگ آورده بود. علی رغم بروز انواع موانع بزرگ و کوچک، زن متولد آبان ماه به اهداف خود خواهد رسید.

    زن متولد آبان ماه بخوبی از عهده ایفای نقش های مختلف بر می آید. مهمترین سلاح او، “حس ششم” اوست که به مدد آن قادر به خواندن افکار دیگران خواهد شد. اگر چه زنان عموما از این حس بهره می برند اما زن متولد آبان، بهره ای خاص از این صفت برده است. او از حوادث پیشی می گیرد و چونان ساحران، قادر به حل معماها خواهد بود. او از هیچ چیز به اندازه “مرد ضعیف” کراهت ندارد. صفاتی چون بلند پروازی، شجاعت، هوش عمیق و اراده آهنین او را مجذوب خویش می کند.

    او قلب خویش را تنها بر روی “مرد برتر” می گشاید. زن متولد این ماه ترجیح می دهد که ازدواج او به عشق متکی باشد. اگر چنین ازدواجی میسر نگردد به زندگی مجردی دل می بندد. او تعصب شدیدی نسبت به شریک زندگی خود دارد اما بر خلاف آن وانمود می کند؟ در عشق، بی نهایت وفادار است اما همواره بخشی از قلب و افکار خود را پنهان نگاه می دارد.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    بعید به نظر می رسد زنی بتواند با او در تندی و عمق عواطف، رقابت کند. گاه چشم و گوش بسته از تجارب جدید استقبال می کند. اما معمولا هدف او از این تجربه ها، فقط کسب آگاهی آگاهی و معرفت کامل است، اگر چه ممکن است این کنجکاوی به قیمت جان وی تمام شود!

    زن متولد آبان می تواند همسر شایسته ای برای یک دریانورد یا نظامی یا یک سیاستمدار باشد. علی رغم ظاهر سرد و بی روحش مادری پر مهر است. او صفاتی چون شجاعت، توکل به نفس و جرات را در کودکانش پرورش می دهد. زن متولد آبان موجودی جالب و در عین حال خطرناک است. او از انتقام گیری پرهیز ندارد. شاید بتوان گفت این زن شباهت فراوانی به ساحران و موجودات تخیلی در داستان های افسانه ای دارد.

    […] همچنین بخوانید: خصوصیات زن متولد آبان ماه از دید روانشناسی […]

    مطلب خیلی جالبی بود و البته کاملا درست. ممنون

    اوه دقیق بود مرسی.

    ????????????

  • طالع زنان برج حمل
  • thats so truth i like it👍👍👍

    کپی مطالب وبسایت فیدیا با ذکر نام فیدیا و درج لینک مستقیم به مطلب بلامانع است.

    همه چیز دربازه زن متولد آبان ماه:

    زنان متولد آبان ماه او از فیزیک ظاهری کم نظیری برخوردار است. از چنان احساس اعتماد به نفسی برخوردار است که آرزو می کندای کاش “زن” نمی بود. این نه از آن جهت است که زن متولد آبان ماه از زن بودن خویش بیزار است بلکه نشانه آن است که او به “زن بودن” اکتفاء نمی کند. بویژه آنکه او به توانایی ها و قابلیت های خود ایمان دارد.

    لقب زن متولد آبان در زبان فرانسه، “زن ماجراجو” است. این لقب یادآور جاسوسه معروف “ماتاهاری” است که ارتش ها و دولت ها را به تنگ آورده بود. علی رغم بروز انواع موانع بزرگ و کوچک، زن متولد آبان ماه به اهداف خود خواهد رسید.

    زن متولد آبان ماه بخوبی از عهده ایفای نقش های مختلف بر می آید. مهمترین سلاح او، “حس ششم” اوست که به مدد آن قادر به خواندن افکار دیگران خواهد شد. اگر چه زنان عموما از این حس بهره می برند اما زن متولد آبان، بهره ای خاص از این صفت برده است. او از حوادث پیشی می گیرد و چونان ساحران، قادر به حل معماها خواهد بود. او از هیچ چیز به اندازه “مرد ضعیف” کراهت ندارد. صفاتی چون بلند پروازی، شجاعت، هوش عمیق و اراده آهنین او را مجذوب خویش می کند.

    او قلب خویش را تنها بر روی “مرد برتر” می گشاید. زن متولد این ماه ترجیح می دهد که ازدواج او به عشق متکی باشد. اگر چنین ازدواجی میسر نگردد به زندگی مجردی دل می بندد. او تعصب شدیدی نسبت به شریک زندگی خود دارد اما بر خلاف آن وانمود می کند؟ در عشق، بی نهایت وفادار است اما همواره بخشی از قلب و افکار خود را پنهان نگاه می دارد.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    بعید به نظر می رسد زنی بتواند با او در تندی و عمق عواطف، رقابت کند. گاه چشم و گوش بسته از تجارب جدید استقبال می کند. اما معمولا هدف او از این تجربه ها، فقط کسب آگاهی آگاهی و معرفت کامل است، اگر چه ممکن است این کنجکاوی به قیمت جان وی تمام شود!

    زن متولد آبان می تواند همسر شایسته ای برای یک دریانورد یا نظامی یا یک سیاستمدار باشد. علی رغم ظاهر سرد و بی روحش مادری پر مهر است. او صفاتی چون شجاعت، توکل به نفس و جرات را در کودکانش پرورش می دهد. زن متولد آبان موجودی جالب و در عین حال خطرناک است. او از انتقام گیری پرهیز ندارد. شاید بتوان گفت این زن شباهت فراوانی به ساحران و موجودات تخیلی در داستان های افسانه ای دارد.

    […] همچنین بخوانید: خصوصیات زن متولد آبان ماه از دید روانشناسی […]

    مطلب خیلی جالبی بود و البته کاملا درست. ممنون

    اوه دقیق بود مرسی.

    ????????????

  • چگونه از صفحه های سروش عکس بگیریم
  • thats so truth i like it👍👍👍

    کپی مطالب وبسایت فیدیا با ذکر نام فیدیا و درج لینک مستقیم به مطلب بلامانع است.

    همه چیز دربازه زن متولد آبان ماه:

    زنان متولد آبان ماه او از فیزیک ظاهری کم نظیری برخوردار است. از چنان احساس اعتماد به نفسی برخوردار است که آرزو می کندای کاش “زن” نمی بود. این نه از آن جهت است که زن متولد آبان ماه از زن بودن خویش بیزار است بلکه نشانه آن است که او به “زن بودن” اکتفاء نمی کند. بویژه آنکه او به توانایی ها و قابلیت های خود ایمان دارد.

    لقب زن متولد آبان در زبان فرانسه، “زن ماجراجو” است. این لقب یادآور جاسوسه معروف “ماتاهاری” است که ارتش ها و دولت ها را به تنگ آورده بود. علی رغم بروز انواع موانع بزرگ و کوچک، زن متولد آبان ماه به اهداف خود خواهد رسید.

    زن متولد آبان ماه بخوبی از عهده ایفای نقش های مختلف بر می آید. مهمترین سلاح او، “حس ششم” اوست که به مدد آن قادر به خواندن افکار دیگران خواهد شد. اگر چه زنان عموما از این حس بهره می برند اما زن متولد آبان، بهره ای خاص از این صفت برده است. او از حوادث پیشی می گیرد و چونان ساحران، قادر به حل معماها خواهد بود. او از هیچ چیز به اندازه “مرد ضعیف” کراهت ندارد. صفاتی چون بلند پروازی، شجاعت، هوش عمیق و اراده آهنین او را مجذوب خویش می کند.

    او قلب خویش را تنها بر روی “مرد برتر” می گشاید. زن متولد این ماه ترجیح می دهد که ازدواج او به عشق متکی باشد. اگر چنین ازدواجی میسر نگردد به زندگی مجردی دل می بندد. او تعصب شدیدی نسبت به شریک زندگی خود دارد اما بر خلاف آن وانمود می کند؟ در عشق، بی نهایت وفادار است اما همواره بخشی از قلب و افکار خود را پنهان نگاه می دارد.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    بعید به نظر می رسد زنی بتواند با او در تندی و عمق عواطف، رقابت کند. گاه چشم و گوش بسته از تجارب جدید استقبال می کند. اما معمولا هدف او از این تجربه ها، فقط کسب آگاهی آگاهی و معرفت کامل است، اگر چه ممکن است این کنجکاوی به قیمت جان وی تمام شود!

    زن متولد آبان می تواند همسر شایسته ای برای یک دریانورد یا نظامی یا یک سیاستمدار باشد. علی رغم ظاهر سرد و بی روحش مادری پر مهر است. او صفاتی چون شجاعت، توکل به نفس و جرات را در کودکانش پرورش می دهد. زن متولد آبان موجودی جالب و در عین حال خطرناک است. او از انتقام گیری پرهیز ندارد. شاید بتوان گفت این زن شباهت فراوانی به ساحران و موجودات تخیلی در داستان های افسانه ای دارد.

    […] همچنین بخوانید: خصوصیات زن متولد آبان ماه از دید روانشناسی […]

    مطلب خیلی جالبی بود و البته کاملا درست. ممنون

    اوه دقیق بود مرسی.

    ????????????

  • کتاب داستان برای اول دبستان
  • thats so truth i like it👍👍👍

    کپی مطالب وبسایت فیدیا با ذکر نام فیدیا و درج لینک مستقیم به مطلب بلامانع است.

    همه چیز دربازه زن متولد آبان ماه:

    زنان متولد آبان ماه او از فیزیک ظاهری کم نظیری برخوردار است. از چنان احساس اعتماد به نفسی برخوردار است که آرزو می کندای کاش “زن” نمی بود. این نه از آن جهت است که زن متولد آبان ماه از زن بودن خویش بیزار است بلکه نشانه آن است که او به “زن بودن” اکتفاء نمی کند. بویژه آنکه او به توانایی ها و قابلیت های خود ایمان دارد.

    لقب زن متولد آبان در زبان فرانسه، “زن ماجراجو” است. این لقب یادآور جاسوسه معروف “ماتاهاری” است که ارتش ها و دولت ها را به تنگ آورده بود. علی رغم بروز انواع موانع بزرگ و کوچک، زن متولد آبان ماه به اهداف خود خواهد رسید.

    زن متولد آبان ماه بخوبی از عهده ایفای نقش های مختلف بر می آید. مهمترین سلاح او، “حس ششم” اوست که به مدد آن قادر به خواندن افکار دیگران خواهد شد. اگر چه زنان عموما از این حس بهره می برند اما زن متولد آبان، بهره ای خاص از این صفت برده است. او از حوادث پیشی می گیرد و چونان ساحران، قادر به حل معماها خواهد بود. او از هیچ چیز به اندازه “مرد ضعیف” کراهت ندارد. صفاتی چون بلند پروازی، شجاعت، هوش عمیق و اراده آهنین او را مجذوب خویش می کند.

    او قلب خویش را تنها بر روی “مرد برتر” می گشاید. زن متولد این ماه ترجیح می دهد که ازدواج او به عشق متکی باشد. اگر چنین ازدواجی میسر نگردد به زندگی مجردی دل می بندد. او تعصب شدیدی نسبت به شریک زندگی خود دارد اما بر خلاف آن وانمود می کند؟ در عشق، بی نهایت وفادار است اما همواره بخشی از قلب و افکار خود را پنهان نگاه می دارد.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    بعید به نظر می رسد زنی بتواند با او در تندی و عمق عواطف، رقابت کند. گاه چشم و گوش بسته از تجارب جدید استقبال می کند. اما معمولا هدف او از این تجربه ها، فقط کسب آگاهی آگاهی و معرفت کامل است، اگر چه ممکن است این کنجکاوی به قیمت جان وی تمام شود!

    زن متولد آبان می تواند همسر شایسته ای برای یک دریانورد یا نظامی یا یک سیاستمدار باشد. علی رغم ظاهر سرد و بی روحش مادری پر مهر است. او صفاتی چون شجاعت، توکل به نفس و جرات را در کودکانش پرورش می دهد. زن متولد آبان موجودی جالب و در عین حال خطرناک است. او از انتقام گیری پرهیز ندارد. شاید بتوان گفت این زن شباهت فراوانی به ساحران و موجودات تخیلی در داستان های افسانه ای دارد.

    […] همچنین بخوانید: خصوصیات زن متولد آبان ماه از دید روانشناسی […]

    مطلب خیلی جالبی بود و البته کاملا درست. ممنون

    اوه دقیق بود مرسی.

    ????????????

  • ضرب المثل های ایرانی با داستان کوتاه
  • thats so truth i like it👍👍👍

    کپی مطالب وبسایت فیدیا با ذکر نام فیدیا و درج لینک مستقیم به مطلب بلامانع است.

    همه چیز دربازه زن متولد آبان ماه:

    زنان متولد آبان ماه او از فیزیک ظاهری کم نظیری برخوردار است. از چنان احساس اعتماد به نفسی برخوردار است که آرزو می کندای کاش “زن” نمی بود. این نه از آن جهت است که زن متولد آبان ماه از زن بودن خویش بیزار است بلکه نشانه آن است که او به “زن بودن” اکتفاء نمی کند. بویژه آنکه او به توانایی ها و قابلیت های خود ایمان دارد.

    لقب زن متولد آبان در زبان فرانسه، “زن ماجراجو” است. این لقب یادآور جاسوسه معروف “ماتاهاری” است که ارتش ها و دولت ها را به تنگ آورده بود. علی رغم بروز انواع موانع بزرگ و کوچک، زن متولد آبان ماه به اهداف خود خواهد رسید.

    زن متولد آبان ماه بخوبی از عهده ایفای نقش های مختلف بر می آید. مهمترین سلاح او، “حس ششم” اوست که به مدد آن قادر به خواندن افکار دیگران خواهد شد. اگر چه زنان عموما از این حس بهره می برند اما زن متولد آبان، بهره ای خاص از این صفت برده است. او از حوادث پیشی می گیرد و چونان ساحران، قادر به حل معماها خواهد بود. او از هیچ چیز به اندازه “مرد ضعیف” کراهت ندارد. صفاتی چون بلند پروازی، شجاعت، هوش عمیق و اراده آهنین او را مجذوب خویش می کند.

    او قلب خویش را تنها بر روی “مرد برتر” می گشاید. زن متولد این ماه ترجیح می دهد که ازدواج او به عشق متکی باشد. اگر چنین ازدواجی میسر نگردد به زندگی مجردی دل می بندد. او تعصب شدیدی نسبت به شریک زندگی خود دارد اما بر خلاف آن وانمود می کند؟ در عشق، بی نهایت وفادار است اما همواره بخشی از قلب و افکار خود را پنهان نگاه می دارد.

    مشخصات زن متولد آبان ماه

    بعید به نظر می رسد زنی بتواند با او در تندی و عمق عواطف، رقابت کند. گاه چشم و گوش بسته از تجارب جدید استقبال می کند. اما معمولا هدف او از این تجربه ها، فقط کسب آگاهی آگاهی و معرفت کامل است، اگر چه ممکن است این کنجکاوی به قیمت جان وی تمام شود!

    زن متولد آبان می تواند همسر شایسته ای برای یک دریانورد یا نظامی یا یک سیاستمدار باشد. علی رغم ظاهر سرد و بی روحش مادری پر مهر است. او صفاتی چون شجاعت، توکل به نفس و جرات را در کودکانش پرورش می دهد. زن متولد آبان موجودی جالب و در عین حال خطرناک است. او از انتقام گیری پرهیز ندارد. شاید بتوان گفت این زن شباهت فراوانی به ساحران و موجودات تخیلی در داستان های افسانه ای دارد.

    […] همچنین بخوانید: خصوصیات زن متولد آبان ماه از دید روانشناسی […]

    مطلب خیلی جالبی بود و البته کاملا درست. ممنون

    اوه دقیق بود مرسی.

    ????????????

  • قصه شب پگاه تلگرام
  • thats so truth i like it👍👍👍

    کپی مطالب وبسایت فیدیا با ذکر نام فیدیا و درج لینک مستقیم به مطلب بلامانع است.


    منتشر شده

    در

    توسط

    برچسب‌ها:

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *