قصه دیو و دلبر صوتی

قصه دیو و دلبر صوتی
قصه دیو و دلبر صوتی

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

کتاب صوتی دیو و دلبر اثر والت دیزنی است.
روزی روزگاری شاهزاده جوانی در قصری درخشان زندگی می­کرد. در یک شب سرد، زن فقیری از راه رسید و خواست در ازای سر پناهی در برابر سرما، گل رزی به او بدهد. شاهزاده به خاطر زشتی زن به او کمک نکرد و او را از خود راند. ناگهان زن به جادوگر زیبایی تبدیل شد.
برای تنبیه او شاهزاده را به دیو زشتی تبدیل کرد….

(بیشتر بخوانید)

کتاب صوتی دیو و دلبر شادن اثر والت دیزنی است.روزی روزگاری شاهزاده جوانی در قصری درخشان زندگی می­کرد. در یک شب سرد، زن فقیری از راه رسید و خواست در ازای سر پناهی در برابر سرما، گل رزی به او بدهد. شاهزاده به خاطر زشتی زن به او کمک نکرد و او را از خود راند. ناگهان زن به جادوگر زیبایی تبدیل شد.برای تنبیه او شاهزاده را به دیو زشتی تبدیل کرد….

 

نوار به شما کمک میکند که همیشه و همه جا با گوش دادن به کتاب صوتی، یاد بگیرید، شگفت زده بشوید و از وقت خود بهترین استفاده را ببرید.
قصه دیو و دلبر صوتی

با نصب اپلیکیشن نوار همیشه و همه جا کتابخانه تان با شماست .

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیو و دلبر: شکستن جادو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیو و دلبر: شکستن جادو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

کتاب صوتی دیو و دلبر: شکستن جادو اثر والت دیزنی درباره‌ی شاهزاده جوانی است که در یک قلعه بزرگ زندگی می‌کرد. در یک شب سرد، گدای پیری به قصر آمد و در ازای گل رزی از او درخواست کرد که سر پناهی به او بدهد. شاهزاده به هدیه پیرزن گدا خندید و او را بیرون انداخت. ناگهان پیرزن گدا به یک جادوگر زیبا تبدیل شد و شاهزاده را به یک جانور ترسناک تبدیل کرد.

زن جادوگر به وی یک آینه‌ی جادویی که او را از حوادث مطلع می‌کند و یک گل رز می‌دهد که تا بیست‌ویکمین سال تولدش شکوفه می‌دهد، او باید تا آن هنگام عشق واقعی را حس کند تا نفرین را بشکند، در غیر این صورت تا پایان عمر همان جانور زشت باقی خواهد ماند.

در سویی دیگر از داستان دیو و دلبر: شکستن جادو (Beauty and the Beast) دختری زیبا به‌ نام بلی همراه پدر مخترع‌اش موریس زندگی می‌کند، آخرین اختراع موریس یک ماشین چوب خردکُن است و هنگامی که او از طریق جنگل برای به نمایش گذاشتن اختراعش در نمایشگاهی می‌رود، گرگ‌ها وی را تعقیب و او به قصر دیو می‌رود و دیو او را زندانی می‌کند. بلی به‌ دنبال پدرش رفته و با دیو برخورد می‌کند و دیو پس از مدتی که او و پدرش را زندانی کرد، عاشق بلی می‌شود و عشق واقعی را حس می‌کند و…قصه دیو و دلبر صوتی

برای دریافت کتاب صوتی دیو و دلبر: شکستن جادو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

★  داستان صوتی و مصور معروف “دیو و دلبر” (Beauty & the Beast) ★  تجربه‌ای متفاوت از خواندن داستان توسط کتاب صوتی برای کودکان و نوجوانان…! ★  داستان زیبای دیگری از گروه نرم افزاری پویاپ با همکاری شرکت فرهنگی و هنری جوانه پویا این App ویژه کودکان و نوجوانان طراحی شده است و در آن داستان معروف دیو و دلبر ازطریق تصویرسازی های رنگی و زیبا در هر صفحه کودکان را سرگرم می کند. می‌توان از این داستان در زمان خواب مثل نوار قصه که برای کودکان پخش می شود، استفاده کرد. داستان دیو و دلبر داستانی جذاب و شیرین است که هر شخصی با هر سنی باید آن را بشنود. دیو و دلبر (به انگلیسی Beauty and the Beast ) برگرفته از داستان دیو و دلبر به فرانسوی La Belle et la Bête اثر ژنی ماری لی پرنس دی بیومونت است. داستان دیو و دلبر داستانی جذاب و شیرین است که هر شخصی با هر سنی باید آن را بشنود. یک زن گدا یک شاهزاده جوان را نفرین و او را تبدیل به یک دیو زشت می‌کند، زن جادوگر به وی یک آینهٔ جادویی که او را از حوادث مطلع می‌کند و یک گل رز می‌دهد که تا بیست‌ویکمین سال تولدش شکوفه می‌دهد، او باید تا آن هنگام عشق واقعی را حس کند تا نفرین را بشکند، وگرنه تا پایان عمر همان جانور زشت باقی خواهد ماند. در سویی دیگر دختری زیبا به‌نام بلی همراه پدر مخترع‌اش موریس زندگی می‌کند، آخرین اختراع موریس یک ماشین چوب خردکُن است و هنگامی که او از طریق جنگل برای به نمایش گذاشتن اختراعش در نمایشگاهی می‌رود، گرگ‌ها وی را تعقیب و او به قصر دیو می‌رود و دیو او را زندانی می‌کند. بلی به‌دنبال پدرش رفته و با دیو برخورد می‌کند و دیو پس از مدتی که او وپدرش را زندانی کرد، عاشق بلی می‌شود و عشق واقعی را حس می‌کند و ……

شما می توانید برای مشاهده مشخصات کامل تری از برنامه به وب سایت ما PooyApp.com مراجعه نمایید.

ما تلاش خود را انجام داده ایم که برنامه ای بی نقص در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که شما در هنگام استفاده از این برنامه به مشکلی برخوردید، خواهشمندیم که سریعا آن را در بخش “تماس با ما” از سایت PooyApp.com به ما گزارش نمایید. این ما را قادر خواهد ساخت که برنامه ای بی نقص تر در نسخه های بعدی به شما ارائه نماییم.

 

قصه دیو و دلبر صوتی

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

پرمخاطب‌ترین اپ‌استور (اندروید) فارسی‌زبانان

دانلود قصه های کودکانه فارسی با لینک مستقیم

دانلود قصه های کودکانه فارسی با لینک مستقیم

مشاهده همه مطالب

قصه دیو و دلبر صوتی
قصه دیو و دلبر صوتی
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *