فال ماهانه آذر امسال

بهترین روز ماه برای شما: ۶ آذر

فال ماهانه آذر امسال

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ آذر

فال ماهانه آذر امسال

گمشده ای که مدت‌ها دنبالش می گشتید را پیدا خواهید کرد، مژدگانی بدهید. در گزینش دوست تازه واردی که این روزها به جمع آشنایان شما پیوسته بیشتر دقت کنید. از حرف نسنجیده نا رفیقان باکی نداشته باشید و حسادت رقیبان مایوستان نکند آن‌ها دقیقا دنبال همین هستند تلاش ستودنی شما در هر شرایطی که باشید پله‌ی موفقیت ‌تان است. به سخن خبر چین‌ها توجهی نکنید و هر حرفی را بدون تحقیق و بررسی نپذیرید، شک نکنید که خبرچین پشت سر شما هم حرف میزند. در مورد مشکل جسمیتان بهتر است پزشک معالجتان را عوض کنید، سر خود برای خودتان نسخه نپیچید. برای تصمیمی که گرفته‌اید احترام قائل شوید تا دیگران هم برای رسیدن به هدفتان با شما همراه شوند.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۴ آذر
بدترین روز ماه برای شما: ۲۴ آذر

حواستان به دوستانی که شما را حمایت می کنند باشد، این روزها چنین دوستانی نایابند. تکلیف تعلیقی که در کارتان افتاده این ماه مشخص می شود. از خریدی که کرده‌اید نهایت سود را خواهید برد و این بسیار خوشحالتان می کند. یکی از نزدیکانتان را رنجانیده اید، شاید حق با شما باشد ولی زخم زبان زدن فقط کدورت ایجاد می کند. قولی که داده بودید یا نذری که داشته‌اید را هر چه زودتر ادا کنید. این اواخر خودتان را غرق کار کرده‌اید قدری بیشتر وقت خود را صرف خانه و خانواده‌تان بکنید. یک درد قدیمی کمی شما را آزار می دهد، بهتر است با مدیتیشن آرامش را به روحتان برگردانید. برای حرف کسی که شناختی از شما ندارد ارزشی قائل نشوید، دیگران هم به او اهمیتی نخواهند داد.

بهترین روز ماه برای شما: ۹ آذر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۰ آذر 

فال ماهانه آذر امسال

شما نمی توانید جلوی حرف زدن دیگران را بگیرید اما جلوی شنیدن و توجه کردن خودتان را چرا. برای انجام کاری باید از شخصی اجازه ای دریافت کنید، با آن سرسری برخورد نکنید کار خودتان به تاخیر می افتد. در مورد مسئله ای به سراغ شما خواهند آمد تا نظرتان را بپرسند، راست بگویید تا وجدان و خیالتان راحت و آسوده باشد. در محیط کار یا خانواده مسئله ای پیش آمده که به شدت ناراحتتان کرده، پرخاش و بد اخلاقی در شان شما نیست اگر بخواهید می توانید به همین رویه ادامه دهید اما خودتان هم خوب می دانید که این کار هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت و حالتان را بهتر نمی کند. از شما درخواستی شده آن را بی جواب نگذارید، اگر سهل انگاری بکنید خودتان پشیمان خواهید شد.

  • قصة مسلسل حب خداع
  • بهترین روز ماه برای شما: ۲۱ آذر

    بدترین روز ماه برای شما: ۳۰ آذر

    فال ماهانه آذر امسال

    به طور جدی به آینده خود فکر کنید و به این منظور از قوه تخیل خود کمک بگیرید، این ماه با خیالی راحت به انجام کاری که در نظر دارید بپردازید ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود ولی برای سوق دادن فکر دیگران به سمتی دیگر لازم است لبخند به چهره بنشانید و حفظ ظاهر کنید. دوری گزیدن از مشکلات سودی به حالتان ندارد با آن‌ها مقابله کنید. مدتی است که قصد دارید به یکی از عزیزان خود هدیه ای بدهید، به دلیل مشغله کاری این کار را به تعویق انداخته‌اید بیش از این دست دست نکنید. بچه‌ها را دست کم نگیرید مراقب رفتارتان با آن‌ها باشید. به جمعی نا آشنا دعوت خواهید شد و حضورتان را بسیار گرامی خواهند داشت این دعوت را قبول کنید. برای خرید بهتر است عجله نکنید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۵ آذر

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۵ آذر

    یکی از نزدیکانتان در تحقق بخشیدن قولی که به شما داده، دست دست می کند قهر و دعوا و استفاده از زبان تند فایده ای ندارد، گاهی اوقات صبر بیش از حد هم نتیجه عکس خواهد داشت بهتر است خیلی دوستانه و با زبانی نرم قضیه را به او گوش زد کنید و از وی جواب بخواهید. برای رفتن به جایی دو دل هستید، با خودتان صادق باشید تا راحت تر تصمیم بگیرید. فکری از سرتان بیرون نمی رود، اگر این فکر این همه پریشان ‌تان می کنند یک پاسخ نه بدهید و خیال خودتان را آسوده کنید. حقی از شما گرفته شده است ولی با زبان نرم تری هم می‌توان مقصر را متوجه خطا و اشتباهش کرد. این روزها درگیر یک اسباب کشی یا جابجایی شغلی هستید که وقتتان را بسیار به خودش مشغول می کند، تنوع چیزی خوبی است.

    بهترین روز ماه برای شما: ۱۷ آذر

    فال ماهانه آذر امسال

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۹ آذر

    اسراف و ریخت و پاش بی‌جا نکنید درخواستی از شما می شود بدون فکر کردن و از سر بی حوصلگی یا عصبانیت به مخاطبتان جوابی ندهید که حتما پشیمان خواهید شد. صداقت شما در عشق بسیار ستودن است اما مواظب باشید حسودان شما را رنجور نکنند. اگر متاهل هستید بهتر است به جای دیگران روی همسرتان بیشتر حساب باز کنید. آذر ماه به خواب و خوراک‌تان بیشتر اهمیت بدهید بدن شما تا یک جایی می تواند تحمل کند اما بعد از آن دچار دردسرتان می کند. در انجام کاری که فکرش را نمی کردید گره ای افتاده، حواستان باشد گره ای که با دست باز می شود را با دندان باز نکنید مسئله را بزرگتر از آنچه که هست می کنید رفتاری از خودتان نشان ندهید که نهایتا بدهکار دیگران هم بشوید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۱۶ آذر

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۲ آذر

    فال ماهانه آذر امسال

    متوجه رازی خواهید شد که باور کردنش برایتان آسان نیست، اگر بحث به خطر افتادن سلامتی و مال کسی در میان نیست بهتر است سعه صدر به خرج دهید و راز دار باشید، به زودی اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد و بدون اینکه کمترین دخالتی از جانب شما اعمال شود همه جیز روشن خواهد شد، بهترین راه برای شما صبر و حوصله است. در انتخابتان مردد هستید، بهتر است به نزدیکان ‌تان اعتماد کنید و از آن‌ها کمک بخواهید. این ماه قصد ترتیب دادن یک جشن یا مهمانی را دارید که عده زیادی از دوستان و آشنایان در آن حضور دارند، خودتان را زیاد خسته نکنید بدون تشریفات بیش از حد به مهمانان بیشتر خوش خواهد گذشت. پاسخ تماسی که با شما گرفته شده است را زودتر بدهید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۱۸ آذر

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۸ آذر

     

    فال ماهانه آذر امسال

    خبر بد را شب هنگام به دیگران نگویید اگر می توانید تا صبح صبر کنید. برای یک تصمیم گیری به شخصی در اطرافتان کمک کنید تا همیشه قدردان لطف شما باشد. به راهی که انتخاب کرده‌اید با اطمینان قدم بگذارید برای برگشت دیگر دیر شده، بهتر است تمام توان خود را متوجه این اقدام بکنید. این ماه برای خودتان هدیه ای بخرید. به خاطر حرف مردم زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ نکنید. شما بهتر از هر کس می دانید که در دروازه را می شود بست در دهان مردم را نه، بهتر است راه خود را بروید و مدام غصه‌ی جواب دادن به پرسش‌های این و آن را نخورید. شخصی وارد زندگی‌تان خواهد شد. پیشنهاد سفر را رد نکنید، این دقیقا همان چیزی است که الان به آن نیاز دارید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۱۰ آذر

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۶ آذر

    فال ماهانه آذر امسال

    یک سفر کوتاه مدت می تواند روحیه ی کسل و غمگین ‌تان را از این رو به آن رو کند. کدورتی در خانواده یا با یکی از دوستان نزدیک دارید که به صلاح شما است هر چه زودتر برای آشتی پیش قدم شوید. دست رد به سینه‌ی شخصی که برای یاری به سمتتان دراز کرده نزنید. با مردم روراست، اما مودبانه و با احترام رفتار کنید. مردم از مشکلات شما در گذشته خبر ندارند.جابجایی شما و حضورتان در یک محیط جدید زندگی‌تان را متحول خواهد کرد. حساب و کتاب همیشه خوب است ولی دست و دلبازی خارج از حساب یا خساست بیش از حد روزگار آدم را سیاه می کند. در خرید چشم روشنی یا کادویی که این روزها به گردن‌تان افتاده درست انتخاب کنید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۳ آذر

    بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ آذر  

    آذر ماه به یک ﻣﯿﻬﻤﺎنی ﺩﻋﻮت ﻣﯽ ﺷﻮید ﻭ ﺩر ﺁن ﻣﺠﻠس ﺟﻮﺍب ﺳﻮﺍﻟﻬﺎﯾﺘﺎن ﺭا ﺍز ﺯﺑﺎن ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺍﺻﻼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺵ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺷﻨﯿﺪ. ﺑﻪ ﻧﺸﺎﻧﻪ‌ﻫﺎ ﺩﻗﺖ ﮐﻨﯿﺪ . ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺯ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﺍﯾﻦ ماه ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﮐﻠﯿﺪ ﺣﻞ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﻭ ﻣﻌﻤﺎﻫﺎﯼ ﺫﻫﻦ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺷﺪ. ﺍﺯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻏﺎﻓﻞ ﻧﺸﻮﯾﺪ ﻭ ﺩﻝ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﻧﺸﮑﻨﯿﺪ، ﺍﯾﻦ ﺷﺨﺺ ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﯾﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺷﻤﺎ ﺁﻣﺪﻩ . با شخصی در محیط کارتان که خلق و خویش را نمی شناسید از در شوخی وارد نشوید ممکن است منظور شما را اشتباه برداشت کند و خجالت زده بشوید. حقیقتی به شما گفته می شود که اگر آن را نشنیده بگیرید مجبورید تمام عمر با نگرانی زندگی کنید خودتان را گول نزنید این دندان خراب را همین امروز بکشید ارزش شما بیش از این‌هاست قدر خود را بدانید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۱۵ آذر

    فال ماهانه آذر امسال

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۷ آذر

    در مورد خود منصفانه قضاوت کنید، آرام و قرار داشته باشید در راه عشق صبور باشید و نا امیدی را از خود دور کنید، به زودی به مقصود و آرزوی خود می رسید. خود سری و سر سختی شما را به هیچ جای نمی رساند. به جای اندیشیدن به فکر دیگران به ندای قلبی خود اعتماد کنید. از خود پسندان دوری کنید و با دوستان خود با انصاف رفتار کنید. تا جای ممکن از هر گونه بحث و جدل در مورد احساساتتان خودداری کنید. بهتر است ایده های عالی‌تان را در ذهن نگه دارید تا در فرصتی مناسب در مورد چگونگی عملی شدنشان صحبت کنید. زودتر از موقع صحبت کردن پشیمانتان می کند. بطور ضمنی برای انجام کاری موافقت کرده‌اید به جای شانه خالی کردن به چگونه به سرانجام رساندن آن فکر کنید .

    بهترین روز ماه برای شما: ۶ آذر

    بدترین روز ماه برای شما: ۱۴ آذر

    فال ماهانه آذر امسال

    فال ماهانه آذر امسال

    من یکی رو دوست دارم اما نمی دونم چه جوری بهش بگم. فال من کاملا درست بود ممنونم

    عالی بود من اردیبهشت ماهی هستم، بیشترش درست بود مخصوصا قسمت آخر نوشته بود بدترین روزم ۱۱ دی هستش شوکه شدم واقعاً ۱۱ دی روز خیلی بدی واسم بود.

    مرسی و ممنون بابت فال زیباتون و سلامتی عشقای ماندگار 😘

    سلام، عاشق این فال ماهانه هستم. محشره.

    حقیقت من اول به این فال روزانه اعتقاد نداشتم ولی وقتی این فال رو خوندم همه چی رو کف دستم گذاشته، واقعاً الان دیگه به این فال اعتقاد دارم.

    من یه تو ماه آبی به دنیا اومدم ماهی که نمادش ماهی و دریاس ،۸۵% به زندگی واقعیم مرتبط بود
    ما هم امتحانش کنید شاید با زندگی اصلیتون بخونه……..😆

    من اسفندی هستم یعنی باید رژیم بگیرم آخر ماه 😣😣😣😣😣😣😣😣

    خوب بود مردادیم تا حدودی فالم درست بود مچکر👍

    والا منم مردادیم خیلی به زندگیم مربوط بود

    فال ماهانه آذر امسال

    تا حدود خیلی زیادی درست بود

    من از فال این ماه خوشم نیومد ☹️☹️

    سلام؛ دقیقا فال مرداد من که درست بود؛ انشالله واسه تموم هموطنای نازنینم بهترین اتفاقهای زندگیشون توی اردیبهشت زیبا؛ رقم بخوره، خسته نباشید

    آبان ماهی هستم واقعا عالی بود

    عالی و بر اساس واقعیت و شخصیتم بود شما همم امتحان کنید

    عاشق سایتتون شدم واقعاً یه نیم نگاه کردم به فالم کاملا درست از آب در اومد واقعاً دستتون درد نکنه با این سایت خوبتون موفق باشید ادامه بدید⁦♥️⁩

    عالیه من فقط به این فال اعتقاد. دارم .بهترین فال اینه من تا الان هر چقدر فال گرفتم درست دراومده

    امیدوارم فالی که برام نوشته بود دقیق خودش اتفاق بیوفته تو یه دوره ی خیلی مهم و حیاتی از زندگیمم و بهش خیلی نیاز دارم دوره ایی که میتونه خوب رقم خوردنش زندگی رو عوض کنه

    من نیمه شب دنیا میام و همون وقت هم سال تحویل میشه، حالا نمی دونم اسفندی هستم یا فروردینی، روحیاتم به هردو میخوره اما اسفند بیشتر. فال هردو ماه رو می خونم ولی متاسفانه تا حالا برام درست در نیومده، نمیدونم چرا،

    من هم اسفند ماهی هستم و مثل شما آخر ماه به دنیا اومدم فال جنبه سرگرمی داره فقط نکات مثبت فال رو جذب کن

    فروردین به حساب میای چون نیمه شب روز بعدیه

    عالی
    من جذب کردم ….انشالله که همش اتفاق بیفته

    فال چند تا جنبه داره به نظر من، مهم نیست درسته یا نه مهم اینه که اگه جایی حرف منفی داره، مواظب باشیم اون روز گند نزنیم و نکات مثبت فال رو هی به خودمون تلقین کنیم تا بازخوردش بهمون برگرده
    ضمن تشکر ویژه از همه عزایزانی که برای ما وقت میزارن
    عزت زیاد 🥰🥳💌✋🌹🤗

    نام:

     + 

     = 
    17

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    روزانه

    فال ماهانه آذر سال ۱۴۰۱ و طالع بینی اتفاقات و رخدادهای خاص این ماه را در این مطلب روزانه گردآوری کرده ایم.

    نیتتان برآورده می شود. ترس و نگرانی برای شما نباید مفهومی داشته باشد، بخصوص که این واهمه تنها در ذهنتان است. با دوستی در راه دور تماس خود را قطع نکنید. نوشتن نامه برای شما کار ساده ایست اما طرف مقابل را بسیار خوشحال می کند. به یک تماس تلفنی هرچه زودتر پاسخ بدهید. شهریورماه برای رسیدن به نیتتان باید روحیه کار گروهی را در خودتان بالا ببرید و از دیگران کمک بخواهید و نظرشان را بپرسید. این ماه توصیه می شود تصمیمات بزرگ نگیرید. در جمعی حرفی می زنید که برایتان گران تمام می شود. دلخوشی کوچکی پیدا خواهید کرد. در جمع دوستان بحثی پیش می آید، کاه را به کوه تبدیل نکنید.

    حضور در جایی باعث می شود به طور اتفاقی از موضوعی با خبر شوید؛ از این فرصت استفاده کنید. هفته اول شهریور یک ملاقات را عقب می اندازید و به آینده موکول می کنید؛ این کار اشتباه است. این ملاقات به رویتان دری تازه باز می کند. برای انجام کاری ظاهر خیر از شما دعوت می شود، در مورد آن بیشتر تحقیق کنید. در یک رابطه دوستانه نتیجه وفاداری و راز داری تان را خواهید دید، دوستی تان محکم تر می شود. در رابطه با مسائل عاطفی تان با چشم باز به اتفاقات نگاه کنید و آینده نگر باشید. در محیط کار یا تحصیل جریانی به راه افتاده که بهتر است نسبت به آن غفلت نکنید و از قافله عقب نمانید.

    فال ماهانه آذر امسال

    حرف های کسی که انرژی منفی دارد و مدام از شما ایراد می گیرد را نشنیده بگیرید و با او کمتر صحبت کنید. در مورد یک مسئله هدف اصلی و اولیه تان را گم کرده اید و دائم دور خودتان می چرخید. رابطه عاطفی تان بی مشکل است اگر مسائل را با هم قاطی نکنید. نذرتان را ادا کنید. شهریور ماه مسئله ای نگرانتان خواهد کرد مطمئن باشید  از صبر و تحمل ضرر نخواهید کرد، این چرخ به نفع شما خواهد چرخید. برای انجام کاری نظر شما پرسیده می شود، از سر خستگی و ناراحتی جوابی ندهید که بعدا پشیمان بشوید. حامل خبری خوش خواهید بود.

     نوشیدن زیاده روی نکنید. مرور گذشته در حال حاضر خاصیتی جز افسرده کردن شما ندارد. از گذشته درس بگیرید و محکم و امیدوار به سوی آینده بروید. باید منطقی باشید و از بزرگ کردن اتفاقات کوچک بپرهیزید. در این ماه شخصی به جایتان تصمیمی می گیرد و باری را از روی دوشتان بر می دارد. حرفی از کسی می شنوید که نظرتان را در مورد یک سرمایه گذاری عوض می کند. برای رسیدن به نیتتان لقمه را دور سرتان نچرخانید. شهریورماه در کنار تلاش و کوشش فراوانی که می کنید به آمار هم توجه کنید، اگر بی گدار به آب بزنید به سر منزل مقصود نخواهید رسید. گرهی که در کارتان افتاده باز خواهد شد.

    شردگی کارهایتان باعث نگرانی تان شده و این روزها اضطراب مدام گریبانتان را گرفته. بی نظمید، به کارها نظم بدهید تا فشارتان کمتر شود و ضمنا از یک دوست کمک بگیرید. شهریورماه حضور شخصی در محیط کار یا زندگی تان کمی سردرگم‌تان می کند، به او فرصت بدهید تا بهتر بشناسیدش. دوستی به جمع دوستانتان اضافه می شود که با اخلاق و مرام شما سازگار است و می توانید با هم خالق لحظه های شادی باشید. در رابطه عاطفی تان حواستان به خواسته هایتان باشد. در مورد مسئله ای تا می توانید توی چشم نباشید و این کار را به دور از هیاهوی جلو ببرید، سرو صدا برایتان دردسر می شود.

    در انتخاب راه مشورت و گفتگو بسیار یاری تان خواهد داد. انتخاب یک نوع سرگرمی یا تفریح می تواند برای اوقات فراغت شما و بالا بردن روحیه تان بسیار مناسب باشد. دل به امور واهی نبندید در حالی که خوشبختانه دارای قوه تشخیص بسیار خوبی هستید. زمان آن رسیده که به خانواده تان بپردازید. در یک بازی برنده نهایی شما هستید، به شرط آن که صبر کنید و کنترل اعصابتان را از دست ندهید. شهریور ماه بعد از مدت ها انتظار بالاخره مبلغ قابل توجهی به دستتان می رسد که نباید اشتباه هزینه شود. خبری سرنوشت ساز به شما می رسد که موجب تقویت روحیه شما خواهد شد.

  • فال حافظ آنلاین واقعیت
  • متقاعد کردن شخص یا اشخاصی برای عملی کردن نقشه تان به نظر کاری غیر ممکن می آید. این روزها افکارتان نا متمرکز است، اوضاع را دوباره مرور کنید تا راه حل را پیدا کنید. شخصی که با غرض یا بی غرض رابطه عاطفی را مسموم می کند از خودتان دور کنید، شما چیزی به کسی بدهکار نیستید. این ماه در خانه کمی عصبی هستید و مشکلات بیرون را به خانه منتقل می کنید، خونسرد و آرام باشید وگرنه پشیمان می شوید. اتفاقی که قرار بود خوشحالتان کند حالا برایتان تبدیل به مشکلی شده که نمی دانید با آن چطور رفتار کنید. قرار بود برای کسی کاری انجام بدهید که کلا فراموش کرده اید.

    در هنگام تهیه مایحتاج به قدر کفایت خرید کنید. این ماه تصمیمی که مدتهاست برای گرفتنش دچار شک و تردید هستید بالاخره خواهید گرفت و اوضاع بهتر از آنچه که فکر می کنید پیش خواهد رفت. لازم است در برنامه هایتان تغییراتی بدهید. از تغییر نترسید به نفع شماست، بهتر است این فرصت را از دست ندهید. در رابطه با مسائل عاطفی یادتان باشد، هر عملی عکس العملی دارد. مهربانی و توجه کنید تا مهربانی و توجه ببینید. در ماه جاری در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی تا دیر نشده به اموراتتان سروسامان و نظم بدهید وگرنه در موقعیت سختی قرار خواهید گرفت. از توضیح اضافه به شخصی خودداری کنید.

    خود را غرق در گذشته نکنید، با پستی و بلندی زندگی بسازید و نه ناامید شوید و نه مغرور. ماه پیش رو می تواند سرشار از نور و طراوت باشد به شرطی که همچنان پشتکار داشته باشید. شما از رقابت لذت می برید حالا زمان مناسبی است که وارد میدان شوید، شک نکنید که برنده شمایید. شهریور ماه سطح توقعات خود را از خودتان کمی بالا ببرید تا به اهداف بزرگی که در سر دارید دست پیدا کنید. از طعنه و سرزنش شخصی نزدیک و مغرض نهراسید و تردید و سستی به دل راه ندهید، تا پایان راه به خودتان ایمان داشته باشید و او را خجالت بدهید. در این ماه شخصی با یک خرید هرچند کوچک خوشحالتان می کند.

    قدر فرصت ها را در زندگی خود بدانید، به خصوص فرصت هایی که در رابطه با حیطه کاری شماست. در میان دوستان خود محبوبیت خاصی پیدا کرده اید، دلیل آن تغییر رویه و اخلاق پسندیده ای است که پیدا کرده اید. شهریورماه تحرکات جسمانی هم از نظر جسمی برایتان مناسب است و هم از نظر روحی شما را تقویت می کند. بالاخره تصمیم تازه ای برای آینده گرفته اید که البته با موانع و مشکلاتی روبرو خواهید شد اما باید با اراده ای مصمم گام بردارید، مطمئن باشید موفقیت از آن شماست. از این شاخه به آن شاخه پریدن فقط وقت و انرژی تان را تلف می کند. حرفی را زده اید، که دائم خود را برای گفتنش سرزنش می کنید. آب ریخته به جوی بر نمی گردد.

    ماه گذشته همه کارهایتان با تاخیر انجام شده و متاسفانه بسته یا نامه ای که در انتظارش هستید یا خبری که می خواهید بشنوید هم با تاخیر به شما داده خواهد شد. انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و دائم خود را با دیگران مقایسه نکنید و با خودتان مهربانتر باشید. این روزها هم می گذرد. از یک مشاجره دوری کنید. برای خودتان کمی وقت بگذارید. این روزها سرتان بسیار شلوغ است. در مورد مسائل عاطفی و عاشقانه اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم بگیرند. این ماه به هیچ وجه در کاری که تخصص و آگاهی ندارید وارد نشوید و اظهار نظر هم نکنید چون به ضررتان تمام می شود. سری را که درد نمی کند بیهوده دستمال نبندید.

    شما در حرفه یا هنری دارای استعداد برجسته ای هستید، تمرین و پر کاری این استعداد را تقویت و شما را به جای خوبی می رساند. این ماه از شخصی در فامیل دیدن کنید، دلتنگ شماست. برای گفتن حرفی باید از شخصی کسب اجازه بگیرید. تا می توانید از یک بحث خانوادگی بپرهیزید. شهریور ماه جهت انجام پروژه بزرگی که از مدت ها پیش به دنبال آن بودید بستر و فضای لازم فراهم خواهد شد، تعلل در این زمینه به صلاحتان نیست. یک خبر جالب شما را غافلگیر خواهد کرد. به خودتان سخت بگیرید و حرفی را که فکر می کنید نمی توانید به زبان بیاورید بگویید، بعد از گفتنش به خودتان افتخار می کنید.

    فال تاروت روزانه سه شنبه 22 آذر (فال امروز، فردا و پیشگویی آینده)

    فال ابجد امروز سه شنبه 22 آذر و محاسبه ابجد کبیر و صغیر (گرفتن فال)

    فال هفتگی میلادی از دوشنبه 12 دسامبر تا یکشنبه 18 دسامبر و طالع بینی اتفاقات جالب این…

    فال روزانه عشق و احساس (تشخیص عشق با طالع بینی و فال)

    فال هفتگی عشق ❤️ 19 آذر شنبه تا 25 آذر ماه جمعه و طالع بینی رخدادهای این هفته

    فال هفته Pmc ❤️ از شنبه 19 آذر تا 25 آذر ماه جمعه + اتفاقات شگفت انگیز این هفته

    مطالب جدید

    متن ادبی شب یلدا + جملات و اشعار ادبی ویژه تبریک شب چله و اول زمستان

    مدل تزئین هندوانه شب یلدا؛ تصاویر زیبا از تزئین هندوانه در شب یلدا

    جملات و متن تبریک تولد همکار به زبان انگلیسی و ترکی با ترجمه

    فال تاروت روزانه سه شنبه 22 آذر (فال امروز، فردا و پیشگویی آینده)

    فال روزانه واقعی امروز سه شنبه 22 آذر | طالع بینی شخصی و جدید

    فال حافظ امروز سه شنبه 22 آذر با تفسیر {پیشگویی دقیق}

    فال ابجد امروز سه شنبه 22 آذر و محاسبه ابجد کبیر و صغیر (گرفتن فال)

    داستان انگیزشی شخصیت های مهم با سرنوشتی جالب و انگیزه دهنده

    فال هفتگی میلادی از دوشنبه 12 دسامبر تا یکشنبه 18 دسامبر و طالع بینی…

    تعبیر خواب پرواز کردن و معانی و مفهوم دیدن خواب پرواز در آسمان

    متن در مورد زندگی و موفقیت با جملات انگیزه داشتن

    شعر غمگین شب یلدا + مجموعه اشعار زیبای غم و ناراحتی شب یلدا

    سخن بزرگان در مورد شب یلدا + تعدادی شعر زیبا در مورد شب یلدا از شاعران…

    متن عاشقانه برای خانمی با ویژه ترین جملات کوتاه احساسی برای همسرم

    فال ماهانه آذر امسال

    فال روزانه عشق و احساس (تشخیص عشق با طالع بینی و فال)

    تمام مزایای سفر با هواپیما + نکاتی در مورد سفر هوایی و معایب آن

    فال ماهانه آذر 1401 : طالع بینی روشی برای شناخت آینده است اما نباید به هیچ وجه به آن باور داشت بنابراین اگر در ادامه در فال خود چیزهایی را خواندید که برایتان خوشایند نبود به هیچ وجه ناراحت نشوید و فقط به چشم سرگرمی به آن ها نگاه کنید. بدین منظور در ادامه با بخش فال ماگرتا همراه من باشید.

    مطلب پیشنهادی: فال هفتگی تمام روزهای هفته

    در فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ شما آمده است که بر سر قرارهایتان زودتر از موعد حاضر شوید، اگر احساس می کنید از شغلتان خسته شده‌اید به شغل دیگری فکر کنید و اگر لازم است کلاس ها و دوره های جدید را بگذرانید. باید بتوانید از پس تصمیماتی که می گیرید بر بیایید.

    مشتاق دیدار کسی هستید که در زندگی تان بسیار تاثیرگذار بوده و هنوز برایتان عزیز است. اگر آن شخص با شما تماس گرفت مطمئن باشید که این اشتیاق دو طرفه بوده است. به فکر مسافرت باشید تا آب و هوایی عوض کنید شاید وقت آن رسیده است که با آنچه که شما را می ترساند رو به رو شوید.

    اگر بیمه ندارید در فکر داشتن بیمه نامه ای برای خود و اموالتان باشید. اگر چه شما بسیار هوشیار و مختار هستید اما باز هم به خاطر دل مهربانتان از شما سوء استفاده می‌کنند. شخصی در اطراف شما است که بدون مطالعه پیشنهادات بزرگی می‌دهد، آن شخص را از خودتان دور کنید وگرنه وارد بازی خطرناکی خواهید شد.

    فال ماهانه آذر امسال

    ❤️ فال عشق آذر ماه شما : رقیبی عشقی شما از صحنه محو می شود و کسی که دوستش دارید به زودی به شما یک پیشنهاد عالی می دهد و شما را خوشحال می کند.

    تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه‌ی افتخار برای همگان خواهد شد. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه‌ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. شک نکن که اگر این روزها اگر به حرف دوستانت گوش کنی پشیمان می شوی. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حتما به تو خواهد رسید.

    طبق فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ شما برای دادن یک پیشنهاد مراقب باشید پایتان را از اندازه گلیمتان درازتر نکنید اما کاری که می دانید باید انجام دهید را به تاخیر نیندازید. وقت خود را برای توضیح دادن به دیگران تلف نکنید زیرا مسیری که در آن هستید مسیر درستی است و تنها کاری که باید انجام دهید تمرکز است.

    مشکلات کوچک زیادی در اطراف شما وجود دارد که برای آسیب رساندن به شما بسیار کوچک هستند، پس نگران نباشید و سعی کنید آنها را یکی یکی حل کنید. اگر می توانید به سفر بروید برای خودتان خرید کنید و برای خانه تان گل و گیاه بخرید. اگر این روزها حالتان گرفته است بهتر است کمی با خودتان خلوت کنید.

    شخصی به شما معرفی خواهد شد که در صورت یکی بودن خواسته های تان این آشنایی می تواند مسیر زندگی‌تان را تغییر دهد. برای اینکه در دل دیگران جایی پیدا کنید سعی کنید آن ها را مورد تحسین قرار دهید و نکات مثبت شان را ببینید. در حال حاضر بهتر است از انجام کارهایی که برایتان ناخوشایند و غیر جذابند پرهیز کنید.

    ❤️ فال عشق آذر ماه شما : فردا از رقیبان سبقت خواهی گرفت؛ بنابراین امکان موفقیت تو در این رابطه زیادتر می‌شود.

  • دعا برای سلامتی فرزند
  • مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شور دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

    در فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ شما تاکید شده است که اگر برای تک تک قدم هایی که می خواهید بردارید برنامه ریزی کنید سرعت پیشرفتتان دوبرابر خواهد شد. تغییر مکان برایتان پیش می آید. ضرر به وجود آمده به زودی جبران می شود، به ظاهرتان بیشتر توجه کنید. این اواخر کمی بی‌خیال به نظر می رسید.

    برای امضای قراردادی در این ماه از یک فرد متخصص کمک بگرید و در رانندگی بیشتر احتیاط کنید. در مورد مسئله ای کاری کنترل اوضاع برایتان سخت می شود. دست و پای خود را گم نکنید و مسئله را چند بار به دقت مرور کنید تا بهترین گزینه و راه حل را پیدا کنید.

    در این ماه یک تغییر کوچک در سبک زندگی خود ایجاد کنید، به عنوان مثال، صبح که از خواب بیدار می شوید، روز را با موسیقی مورد علاقه خود شروع کنید. این روزها به جای خیالبافی سعی کنید برنامه و هدف داشته باشید و بی جهت نگران گذشته و شکست عشقی که داشتید نباشید زیرا خاطره آن حادثه شما را غمگین می کند.

    ❤️ فال عشق آذر ماه شما : طرف مقابلتان خودش را کمی سرد نشان می دهد و طوری رفتار می کند که انگار از شما فاصله گرفته است، اما در واقعیت اینطور نیست.

    صبر داشته باش هر چند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو خداوند داد تو را از ستمگران می گیرد. خداوند شما را بسیار دوست دارد و می خواهد که او را زیاد عبادت کنید. دوستانتان شما را مسخره می کنند ولی اعتنا نکنید و کار خودتان را انجام دهید. شما سرمشق دیگران هستید. کاری کنید که دیگران از شما عبرت بگیرند.

    در فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ شما گفته شده است که اگر می خواهید به ثروت هنگفتی دست پیدا کنید باید در زندگی خود فردی مثبت باشید و از عقل و هوش خود به خوبی استفاده کنید. همانطور که گفته شد شما در مسیر درستی هستید فقط کافیست کمی هوشمندانه تر کار کنید.

    به زودی به آرامشی که به دنبالش هستید خواهید رسید، نگران نباشید، فقط این آرامش را به دیگران نشان دهید زیرا می توانند آن را خراب کنند. تحت هیچ شرایطی نسبت به والدین خود سختگیر نباشید و آن ها را اذیت نکنید زیرا در آینده خواهید دید که هر کدام از آنها بسیاری از مشکلات شما را حل می کنند.

    فراموش نکنید که خرید وسایل شخصی جدید برای روحیه تان خوب است. همچنین در این ماه زمانی که فرصت کردید برای انجام یک کار خیر پیش قدم شوید. هر چه زودتر غرور خود را کنار بگذارید و از دیگران کمک بخواهید زیرا برای موفقیت در کار خود به فردی نیاز دارید که در کنار شما باشد و به شما کمک کند تا همه چیز را به خوبی انجام دهید.

    ❤️ فال عشق آذر ماه شما : این ماه می تواند برای شما روزی باشد که تغییرات عاطفی ای که سال های گذشته برایتان رخ داده دوباره یاد آوری شود.

    حاضر برای رسیدن به مرادت هر چه داری بدهی ولی فکر می کنی کسی به حرفت گوش نمی دهد و همه از تو دوری می کنند. اگر بخواهی به زور چیزی را بدست بیاوری زود هم از دست می دهی. پس با خدا و توکل به او کن. محبت و عشق تو همه را حیران می کند و نامت را بر سر زبان ها می اندازد.

    در فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ شما آمده است که شخصیت قدرتمندی دارید اما اگر گاهی وقت ها نیاز بود می توانید از یک دوست قدیمی که خیلی هم سخاوت مند است درخواست کمک کنید، مطمئن باشید هیچ مشکلی پیش نمی آید و شما باز هم هم نزد دیگران همان انسان قدرتمند باقی می مانید.

    در آذر ماه اگر با فردی قرار ملاقات داشتید بهتر است افکار منفی را از خود دور کنید و با اعتماد به نفس حرف‌هایتان را به آن شخص بزنید. در نهایت درمورد چیزی که امکان از دست دادنش هست خطر نکنید. شخصی دائم سعی می‌کند خود را به شما نزدیک کند اما شما زیاد مایل به انجام این کار نیستید پس مودبانه جایگاهش را به او متذکر شوید.

    در این ماه با رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مستمر سلامتی خود را دریابید. خبر ناخوشایندی به گوش تان خواهد رسید که تاثیری بر زندگی شما ندارد. شما مدام در حال تحقق علایق خودتان هستید و اطرافیانتان را فراموش کرده اید، بهتر است کمی بیشتر کسانی که برایتان عزیز هستند را در نظر بگیرید.

    ❤️ فال عشق آذر ماه شما : رفتاری می شود که انتظارش را نداری، باید تصمیم جدی برای زندگی بگیری.

    در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید و به شکرانه ی این خبر عبادت خدا را به جای آورید. برای اینکه از این بار غم رهایی پیدا کنی و از سرگردانی نجات یابی فکر نکن. زمانی بخت با تو یار است که فرش زیر پایت حصیر باشد ولی دلت خوش و راحت و آرام باشد. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند.

    طبق آنچه که در فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ شما است در روابط عاطفی شما مرزهایی وجود دارد، اما شما یکدیگر را دوست دارید و به یکدیگر اهمیت می دهید. از اینکه گاهی در روابط عاطفی خود شکست می خورید ناراحت نباشید زیرا در این ماه یک پیشنهاد عاطفی جدید و عالی دریافت خواهید کرد.

    مشکلات کوچک زیادی در اطراف شما وجود دارد که برای آسیب رساندن به شما بسیار کوچک هستند، پس نگران نباشید و سعی کنید آنها را یکی یکی حل کنید. برای مدتی عشق زندگی تان را به حال خود رها کنید تا اگر خواست تنها باشد. شما با دوستان خود در مورد یک سری موضوعات اختلاف نظر دارید و اصلا به حرف آنها گوش نمی دهید.

    شما محدودیت های زیادی برای خود قائل هستید، از این رو در بسیاری از مواقع از انجام کارها سر باز می زنید اما کمی جسارت برایتان لازم است. برای خرید چیزی گران قیمت بهتر است دوباره فکر کنید یا شخصی مشورت کنید. در این ماه سرمایه گذاری های کوچک را فراموش نکنید زیرا که شما در این زمینه انسان موفقی هستید.

    ❤️ فال عشق آذر ماه شما : عشقتان شما را خیلی دوست دارد ولی بخاطر مسائل کوچک دارید وقت خود را تلف می کنید. این روزها شما باید در کنار هم در حال ساختن خاطرات شیرین باشید.

    برای اینکه از این بار غم رهایی پیدا کنی و از سرگردانی نجات یابی فکر نکن. با خدایت به راز و نیاز بپرداز تا دلت دوباره شاد شود. شانس به شما رو می کند ولی آن را پس می زنید. در هر حال هر چه تقدیر الهی باشد همان است. از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن.

    فال ویژه شما : فال احساس طرف مقابل یونانی

    گاهی رفتارتان خوب است و گاهی با لجبازی خوبی ها و پل های پشت سرتان را خراب می کنید سعی کنید روی خودتان بیشتر کار کنید و این رفتار خود را کنترل کنید. شخصی از نظر حرفه ای یا احساسی به شما قول داده است که در حال حاضر در موقعیتی نیستید که به آن عمل کنید. حس ششم بالا و قوی دارید و این یک مزیت بزرگ برای شما خواهد بود.

    در فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ شما گفته شده است که قبل از زدن یک حرف مهم از بزرگترتان اجازه کسب کنید زیرا با این کار می توانید از یک بحث خانوادگی جلوگیری کنید. در آذر ماه شرایط انجام پروژه بزرگی که از مدت ها پیش به دنبال آن بودید فراهم می شود. یک خبر جالب شما را بسیار غافلگیر خواهد کرد و پس از شنیدن آن به خودتان افتخار می کنید.

    در این ماه کمی روی مدیریت مالی خود تمرکز کنید زیرا با ولخرجی چیزی عایدتان نمی شود و فقط یک محبوبیت زودگذر به دست خواهید آورد. شما نسبت به وفاداری یکی از دوستانتان دچار شک و تردید شده اید و باید او را آزمایش کنید تا میزان صداقت یا عدم صداقت او آشکار شود، سعی کنید این کار را با وسواس زیادی انجام دهید تا دوستتان ناراحت نشود.

    ❤️ فال عشق آذر ماه شما : بین شما و معشوق تان احساس دلتنگی یا بی قراری وجود دارد اما شخص مقابل بهت شک داره یا ممکنه بخاطر یک شک قدیمی کمی دلخور باشد.

    به سفری پر خیر و برکت می روید. دل از خدا جدا نکن و امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید. دردتان را به دیگران هم بگویید شاید به شما کمک کنند. دلتان نمی شکند و خدا نیز کمکتان می کند. اگر دهن بین باشی شمع دلت خاموش شده و قلبت تیره می گردد.

    طبق آنچه که در فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ شما آمده است افرادی در اطراف شما هستند که به شما حسادت می کنند و منتظر هستند که شما را زمین بزنند. در واقع افرادی هستند که به شما نگاه می کنند و فقط منتظر یک اشتباه هستند تا شما را نابود کنند و از آن سود ببرند، پس مراقب کار و امور مالی خود باشید.

    اگر پرونده های حقوقی یا دادگاهی داشته باشید، پاسخ منفی می گیرید یا زمان می برد تا حل شود. این روزها هم می گذرد از یک مشاجره دوری کنید و برای خودتان کمی وقت بگذارید. در مورد مسائل عاطفی و عاشقانه اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم بگیرند.

    فال ماهانه آذر امسال

    به هیچ وجه در کاری که تخصص و آگاهی ندارید وارد نشوید و اظهارنظر هم نکنید چون به ضررتان تمام می شود همانطور که از قدمی گفته اند سری را که درد نمی کند بیهوده دستمال نبندید. سعی کنید گاهی اوقات کتاب بخوانید. سعی کنید در این ماه از پوسته همیشگی تان خارج شوید و کاری متفاوت انجام دهید تا احوالتان بهتر شود.

    ❤️ فال عشق آذر ماه شما : همان کسی که فکرش را می کنید تصمیم دارد به شما پیشنهاد عاطفی بدهد اما فعلا کمی شک و تردید دارد یا به خودش اعتماد ندارد.

    فکر می کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگی‌ات بهتر از لحظه ی پیش می شود. از خدا بخواه تا سلامتی به تو بدهد و تو هم عبادت خدا را به جا آوری. اگر مشکلی دارید فقط رو به سوی خدا کنید که او حلال مشکلات است.

    اگر کسی در زمینه خاصی به شما قول داد، سعی کنید روی آن حساب نکنید، زیرا هیچ الزامی برای عمل به وعده وجود ندارد. درگیری ذهنی شما زیاد است، اما با کمک یکی از دوستان یا اعضای خانواده، احساس امنیت و آرامش خواهید داشت. در واقع به زودی خواهر یا برادرتان در زمینه های مختلف به شما کمک می کنند.

    در فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ شما آمده است که بهتر است بیشتر به دنبال ورزش کردن و بالا بردن آمادگی جسمانی خود باشید زیرا با این کار هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی احساس خوبی پیدا می کنید. بالاخره تصمیم تازه‌ای برای آینده گرفته‌اید که البته با موانع و مشکلاتی روبرو خواهید شد اما باید با اراده مصمم گام بردارید و مطمئن باشید موفقیت از آن شماست.

    همچنین فراموش نکنید که از این شاخه به آن شاخه پریدن فقط وقت و انرژی تان را تلف می کند. اگر می خواهید وامی بگیرید این وام خیلی زودتر از اون چیزی که فکرش را می کنید به دست شما می رسد. در این ماه کسی شما را ناراحت می کند، که می تواند فرد احساسی شما باشد.

    ❤️ فال عشق آذر ماه شما : طرف مقابلتان دل شکستگی خیلی زیادی از شما دارد و سعی می کند با سکوت کردن از شما فاصله بگیرید.

    فکری به حال خودت بکن تا از این غم رهایی پیدا کنی. اگر بخواهی به زور چیزی را بدست بیاوری زود هم از دست می دهی. با سرنوشت خودتان نجنگید آنچه سرنوشت برایتان رقم زده همان اتفاق می افتد. مرحبا بر شما که جز حلقه ی عشق به خداوند دیگری به گوش نیانداخته اید. در حسرت چیزی هستید می خواهید دوباره همه را به دور هم جمع کنید.

    طبق فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ شما، پول قابل توجهی به زودی وارد زندگی شما می شود و گره های مالی شما را باز می کند. اگر مجرد هستید به زودی فردی وارد زندگی شما می شود که تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت و راه روشنی پیش روی شما باز خواهد شد.

    ممکن است با زنی آشنا شوید که شما را ناراحت کند اما به زودی کسی را که دوستش دارید خواهید دید. در هفته های آینده ممکن است نوساناتی را در امور تجاری یا مالی خود تجربه کنید که منجر به پیشرفت می شود. خود را غرق در گذشته نکنید، با پستی و بلندی های زندگی بسازید و ناامید شوید.

    از آنجایی که شما از رقابت لذت می برید الان زمان مناسبی است که وارد میدان شوید، شک نکنید که برنده شما هستید. آذر ماه سطح توقعات خود را از خودتان کمی بالاتر ببرید تا به اهداف بزرگی که در سر دارید دست پیدا کنید. در این ماه شخصی با خرید یک هدیه هر چند کوچک خوشحالتان می کند.

    ❤️ فال عشق آذر ماه شما : هشدارهای اطرافیان را درمورد رابطتان جدی بگیرید، به نظر شما با شخص اشتباهی در رابطه هستید و ممکن آسیب های زیادی ببینید.

    رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی. آرزوهای زیادی داری این قدر خود را کوچک نشمار. خدا از نیات قلبی تو آگاه است و باز هم یاری‌ات می کند.

    در فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ شما تاکید شده است که حواستان باشد که به هیچ وجه مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به گردن نگیرید. در هفته دوم آذر ماه خیلی حواستان به اطرافیانتان باشد. پس از مدت‌ها انتظار بالاخره قرعه ای به نام شما می‌افتد و مشکل اخیر مالی‌تان رفع و رجوع می شود.

    در هنگام تهیه مایحتاج به قدر کفایت خرید کنید. تصمیمی که مدتهاست برای گرفتنش دچار شک و تردید هستید بالاخره خواهید گرفت و اوضاع بهتر از آنچه که فکر می کنید پیش خواهد رفت. لازم است در برنامه های تان تغییراتی بدهید، از تغییر نترسید زیرا به نفع شماست.

    در رابطه با مسائل عاطفی یادتان باشد هر عملی عکس العملی دارد. در ماه جاری در مورد مسئله کاری یا تحصیلی تا دیر نشده است به اموراتتان سر و سامان و نظم بدهید وگرنه در موقعیت سختی قرار خواهید گرفت. از توضیحات اضافه به شخصی خودداری کنید.

    ❤️ فال عشق آذر ماه شما : معشوق تان با چیزی که از او انتظار داشتید فاصله زیادی دارد پس سعی کنید آرام و بی صدا از زندگی او خارج شوید.

    بهتر است در مورد کاری که می خواهید انجام دهید مشورت کنید وگرنه به شما آفت می رسد. از چیزی نترس زیرا کسی که راه درست می رود ترس به دل راه نمی دهد. در همه حال خداوند به شما کمک می کند و شما بر همه ی دشمنانتان غلبه می کنید. خبر رسیدن به مقصود و ناکامی دشمن در راه است.

    طبق فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ شما این ماه زمان مناسبی برای شماست تا در کارهای گروهی فعال تر باشید و ایده ها و نظریات خود را در جمع دوستان مطرح کنید. شخصی بدون قصد بد حرفی زده که شما را رنجانده است بهتر است در رفتارتان با او تجدید نظر کنید.

    قدر روزهای زندگی و سلامتی تان را بدانید و گذشته را مرور نکنید و زمان حال را زندگی کنید زیرا ته این دنیا هیچی نیست. زخم زبان شخصی به دلتان چنگ میزند بگذرید و خودتان را بیش از این آزار ندهید. برای انجام کاری که در سرد با چند نفر مشورت کنید. با گفتن حرفی امید به دل شخصی می‌اندازید و این خیلی خوب است.

    به نظر می رسد این ماه در خانه کمی عصبی هستید و مشکلات بیرون را به خانه منتقل می کنید، کمی خونسرد و آرام باشید وگرنه پشیمان می شوید.اتفاقی که قرار بود خوشحالتان کند حالا برای تان تبدیل به مشکلی شده که نمی دانید با آن چطور رفتار کنید. وسایل جدیدی برای محل کار یا منزل تان بخرید.

    ❤️ فال عشق آذر ماه شما : شخص مقابلتان به شما دروغی گفته است که دیگر به هیچ روشی نمی تواند آن را از شما پنهان کند، اگر این موضوع شما را اذیت می کند حتما در مورد رابطه‌تان تجدید نظر کنید.

    با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطا می فرماید. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

    همچنین بخوانید: فال سالانه امسال

    ❓ فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سروکار داشته‌ایم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ نظرات خود را در مورد فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر دوست داشتید این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

    مرسی از زحماتتون 🙏خداروشکر نه من از رو میرم نه این فالها 😂بیشتر از ۱۰ساله بهم امید میده منم همچنان منتظر تحقق وعده ها🤣

    سلام بر حضرت ایوب نبی

    خوب بود ولی شوگا نبودش
    گیش دیرین ما شالله

    سلام من یه دی ماهیم خیلی تاثیر گذار بود و هرچی گفت درست بود

    من هم موافقم

    واقعا منو امید وار کرد😂✌️

    منم ی خردادی ام و واقعا عاشقم و گفته بو ک ادم خوبی نیس و واقعا ادم خوبی نیس و نمیدونم چرا دوسش دارم

    با تو موافق هستم من هم مانند تو هستم

    با تو موافق هستم من هم مانند تو هستم

    عالی بود من یه آبانیم و همه مشخصاتی که دارم رو گفت واینکه خستگی ذهنی که داشتم هم کمتر شد

    ببینیمو تعریف کنیم 😊

    من ک ب عشقم رسیدم فردا هم قراره بیان خواستگاری
    انگاری ک واقعی هست 😍😍

    یعنی هر چی بگم عااااالی باز هم کمه! یه چیزهایی توش بود که درست درست بود! راستی همین به موقع گذاشتنش هم عااااالی!

    فال تنها چیزی که توش نیست چیزهای منفیه، و وقتی درمورد۴چیز
    عشق،کار،مسیر،هدف حالادرهرموردی توی این۴اصل توضیح داده بشه حقیقته نیازبفال نیست.هیچکس پیشگو نیست فکرت راروی اینهامتمرکزنکن اگر….پیش امدبهت سخت نگذره

    نخیرم، بعضی وقتا درست درمیاد.

    عالی بود

    عجب😂

    چرا عجب 😂؟
    خیلی واقعی بود یا خیلی غیر واقعی

    منم مهر ماهی ام و واقعا چیز هایی که گفت حقیقت داشت

    دم همتون گرم تمام چیزهایی که درموردآبان گفتید درست بود من یک آبانی هستم وتمام چیز هایی که نوشه بود درموردم درست دراومد

    من فروردین هستم و واقعیت داشتش ببینیم بهترین روز هاش هم درست در میاد

    خیلی درست میگید من آبانی هستم وتمام چیزهایی که گفتید درست ازآب درآمد
    ممنون ازسازنده ایت برنامه
    دم همتون گرم

    آقا عالیییییییییی بود آقای پوران متشکرم از شما و تمام همکارانتون سایتتون رو همیشه دنبال میکنم
    متشکرم خیلی زیادددددد

    سلام به همه برامن هم ۷۰درصد صحت داشت

    کاملا الکی من ماگرتا را خیلی دوست دارم ولی فقط درس هایش را.
    متشکرم

    وای عاالی بود..اصلا فکرش رو هم نمی کردم اینقدر دقیق تونسته باشه اونچه درونم میگذره رو بگه! حسابی ذوقزده شدم!

    خیلی خوب بود ولی نکات بیشتری در مورد ماه ها بنویسید ممنون میشم

    خوب بود

    سلام بر حضرت ایوب نبی

    سلام فال فقط خوبیه
    چنداصل مثل عشق
    کار
    مسیر زندگی
    هدف
    معلومه برای هرکسی اگه۳تاش درست درنیادحتما۲تاش صادق
    بیخیال

    عاااااااااااالی بید😘😘😘

    عالی

    خوب

    خوب

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام

    ایمیل

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


    Δ

    سماتک

    فال ماهانه آذر امسال

    فال ماهانه آذر 1401 برای شما علاقه مندانی است که دوست دارید بدانید در آذرماه امسال چه اتفاقاتی برایتان رقم خواهد خورد و سرنوشت خود را در این ماه از سال محک بزنید. در این مقاله از سایت سماتک طالع بینی ماهانه آذر ۱۴۰۱ را برایتان تهیه و گردآوری کرده ایم. این طالع بینی به همراه دقیق ترین فال ماهانه آذر 1401 از بهترین مراجع علمی فال و طالع بینی جهان برگرفته شده است اما اکیدا توصیه می شود فقط برای جنبه سرگرمی و تفریح از آن استفاده کنید. اگر می خواهید بدانید در آذر ماه سال ۱۴۰۱ چه اتفاقاتی برایتان رقم خواهد خورد با این مقاله همراه ما باشید.

    فال ماهانه آذر ماه 1401 در مورد متولدین فروردین گفته است که این ماه را باید جشن بگیرید زیرا زمان موفقیت شما بسیار نزدیک شده است و شاید هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات آن موفقیت هستید. این ماه با وجود اینکه می‌ دانید باید کاری انجام دهید اما احتمالا به درستی نمی‌دانید که آن کار دقیقا چیست. طالع بینی آذر ۱۴۰۱ می گوید که ممکن است این ماه تمرکزتان را از دست بدهید اما زیاد هم نگران این نیستید که نتوانید آن را دوباره بدست بیاورید، به جای اینکه سعی کنید رویاهایتان را معقول جلوه دهید اجازه دهید آنها به شما نشان دهند که در دنیا چه کار باید بکنید. متولدین ماه فروردین در آخرین ماه فصل پاییز 1401 باید بدانند که مسئله این نیست که آیا اهداف جدیدتان تحقق می‌یابند یا نه! فقط اجازه دهید آنها زندگی تان را به روش خودشان بسازند.

     

    درود بر تمام شما اردیبهشتی های عزیز و مهربان در اینجا با فال ماهانه آذر ماه سال ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت ماه در خدمت تان هستیم. اگر مدتی است که احساس میکنید که زندگی بر وفق مراد نیست باید توجه داشته باشید که زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد؛ شاید در برخی موارد اوضاع بر وفق مراد انسان نباشد اما نباید دچار سرخوردگی شوید و آن را به عنوان یک شکست تلقی کنید بلکه باید از آن به عنوان پله ای برای موفقیت بهره ببرید. اردیبهشتی های جذاب در آذرماه ۱۴۰۱ کارهای سودآوری به شما پیشنهاد خواهد شد که با خودباوری و تلاش، به موقعیت های بهتری دست میابید. در ماه گذشته ممکن است بر شما لحظات موفقیت آمیز فراوان گذشته باشد ولی بنا به عللی، قدر آن لحظات را ندانسته اید. طالع بینی ماهانه آذر سال ۱۴۰۱ در مورد متولدین اردیبهشت گفته که به نظر می رسد اکنون در اندیشه آنچه گذشته است به سر می برید اما به هر حال باید توجه داشت که نه شما و نه هیچکس دیگری قدرت تثبیت کردن لحظات و نگهداشتن زمان را نداشته و ندارد. در گذشته زندگی کردن به صلاح شما نیست ؛ توصیه من به شما این است که در این ماه از طریق ارتباط صمیمانه با خداوند دوباره شرایط خوبی را برای خود فراهم کنید و آنچه را در پی آن هستید مجددا به دست آورید ؛ صیقل دادن دل و تزکیه باطن، کلید موفقیت شماست.

     

  • چطور دوقلو باردار بشم
  • فال ماهانه آذر 1401 در مورد متولدین ماه خرداد می گوید که با شکست عاطفی که چندی قبل داشته اید، نسبت به همه بدبین هستید. گاهی به شدت دچار افسردگی می شوید و سعی می کنید آن را از خود دور کنید اما خاطرات گذشته مقابل ذهن تان رژه می روند. به آینده یی بهتر فکر کنید. به اینکه هر چه پیش می آید، بهترین است. به شخصی یا چیزی دلبسته شده اید که هر آن نگران از دست دادنش هستید. این نگرانی بی مورد را از خود دور کنید، تغذیه ی سالم و اصولی را جدی بگیرید. ضعف جسمی شما ریشه در بیماری روحی تان دارد. اوضاع از این که هست، بدتر نخواهد شد. پایداری شما خرداد ماهی ها در مسیر صحیح زندگی قابل تحسین است اما توجه داشته باشید که هر انسانی ممکن است خطا کند یا اصلا ممکن است در تشخیص صحیح از غیر صحیح اشتباه کند بنابراین به تحصیل بیشتر و استفاده از تجربه دیگران نیازمند میباشد ؛ اگر در مسیر علاقه و عشق خودتان نیز به نوعی تجدیدنظر کنید به نتایج بهتری خواهید رسید. تنها نکته مهمی که شما خرداد ماهی های عزیز در آذر سال 1401 باید به آن توجه کنید این است که از مسیر حق و حقیقت دور نیفتید و برای تشخیص این مسیر، از مراجعه مستقیم به افراد اگاه و ایجاد ارتباط بیشتر با خداوند دریغ نکنید.

    سلام و درود به همه شما تیرماهی های عزیز که منتظر هستید فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ را در مورد خود یا عزیز تیر ماهی تان بدانید؛ خنده را مانند گلی بر لب هایتان بنشانید که دوستی و نیکویی همانند پلی است به دل دیگران. به آینه بنگرید و دلتان را همانند آن، صاف و بی غش کنید. بعد می بینید که آینه به شما لبخند رضایت می زند. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، به خود بیایید. گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. در معامله مسکن همه موارد را در نظر بگیرید. او روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش است که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همچنان چشم به راه شماست. در آذر ماه 1401 به نظر میرسد شما دنبال خواسته ای باشید که اطرافیان شما و عرف جامعه آن را نمی پسندند! مانند معشوقی جوانتر یا مسن تر از خودتان، لباسی یا مقامی که در خور شما نیست و خلاصه هر چیزی که عرف جامعه آن را از شما نمیپذیرد. اگر این مساله را آگاهانه انتخاب کرده اید، اشکالی ندارد و به دنبالش بروید، مشروط به اینکه حرف و حدیث دیگران را به جان بپذیرید و انتظار تایید عموم را نداشته باشید در غیر اینصورت آرامش زندگی تان به هم خواهد خورد ؛ اینک لحظه انتخاب است.

     

    متولدین مرداد ماه باید بدانند که در این ماه از سال 1401 نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث می‌شود بیشترین تمرکز خود را روی کار و وظیفه تان بگذارید چرا که خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می‌شود اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خود را از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست می‌آورید و در نهایت، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می‌دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید. فال ماهانه آذر 1401 گفته است که دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر می‌کند؛ حتی اگر احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند بعدا مجبور خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

     

    در ماه آذر ۱۴۰۱ موقعیت های پیچیده و جالبی را در پیش دارید و از طرفی در چند جهت مظلوم واقع شده و حق با شماست و قدرتان را نمیدانند و از طرف دیگر ظاهرا عزیزی را در سفر دارید یا از عزیزی دور افتاده اید و چشم به راه او هستید و در این هنگام هم به فکرش هستید که انشاءالله به سلامت باز میگردد. طالع بینی ماهانه آذرماه ۱۴۰۱ در مورد شما شهریور ماهی عزیز می گوید که نکته مهم این است که شما عاشقانه کاری را انجام داده اید و باید همان مسیر را ادامه دهید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید. قدر عشق را بدانید چون تنها ارزش ماندگار زندگی همان عشق است ؛ گرچه در این مسیر باید کمی تحمل مشکلات را نیز داشته باشید ولی در نهایت انشاءالله موفقیت با شماست.

    فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ در مورد متولدین مهر ماه گفته است که مدتی است دچار آشفتگی روحی شده اید و آرام و قرار ندارید؛ اگر کمی حوصله به خرج بدهید و به خداوند متعال پناه ببرید به زودی گمشده تان را خواهید یافت ، گره ای در کارتان به وجود آمده است که به موجب آن آرامش شما تا حدودی دچار اختلال شده است اما هیچ نگران نباشید چراکه انشاءالله… رفع میشود و از غصه رهایی میابید. شما متولدین مهرماه باید بدانید که از سوی دوستان اشتباهی رخ خواهد داد که موجب آزار و رنجش تان میشود اما بهتر است بر آنان خرده نگیرید چون همیشه گذشت و گشاده رویی تأثیری بیشتر و بهتری دارد. در ماه آذر 1401 دوران سختی ها گذشته و زمان شادی فرا رسیده است و بدون تردید هنر استفاده از فرصت ها، هنری است که همه کس ندارد و باید به این مسئله خوب بیندیشید تا خوب بهره برداری کنید و همیشه موفق باشید.

     

    فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ درباره متولد شدگان ماه آبان گفته است تلاش هایتان موفقیت آمیز بوده و فداکاری شما در کارها باعث رشد هویت تان می شود. پر از ایده های جدید برای رشد شغلی خودتان هستید. یکسری سهل انگاری هم به دلیل شتاب در مکاتبات پیش می آید. مهارت های اجرایی در این ماه فعال هستند. تصمیم گیری های حساس باید به درستی انجام شوند. زندگی زناشویی عادی است و باید از بی حوصلگی با شریک زندگی تان جلوگیری کنید. رضایت شخصی تان افزایش پیدا میکند و همزمان با آن زمان بیشتری را به چت و با هم بودن اختصاص می دهید. سفرهای دور برای کسب تحصیلات عالی پیش بینی می شود. توسعه در امور خانواده پیش می آید. ظاهر فیزیکی و انرژی های شما رو به افزایش هستند. به این معنا که ممکن است کمی چاق شوید و دچار اضافه وزن شوید پس مراقب رژیم غذایی تان باشید. معاملات مالی برایتان سودآور خواهند بود و منافع آن را به پس انداز خود اضافه می کنید. این ماه سلامت جسمانی تان نیاز به مراقب ویژه دارد زیرا بیماری های معده و یا لغزش یا سقوط از ارتفاع پیش می آید.

     

    آذر ماهی های خوب و جذاب اکنون که ماه شما فرا رسیده است در ابتدا پیشاپیش تولدتان در آذر 1401 را شادباش گفته و در این ماه شما خودتان را پیدا میکنید و زمان بیشتری را صرف با یک خواهر یا برادر خواهید کرد. یک همسایه بیش از حد به شما نزدیک شده است. خانه شما ممکن است به عنوان محل ملاقات استفاده شود و یا یک شب میزبان همه باشید. طرح رقابتی شما از اواسط این ماه رو به رشد است و اگر شغل شما در ارتباط با رودرویی با مردم یا فروش باشد واقعا خواهید درخشید. اگر خودتان را پیدا کردید علاقه مندی های عاشقانه در بالاترین حد خود خواهند بود. البته این فشار بیشتر از جابن مریخ در همسایگی نشان شماست که با عطارد و اورانوس باعث جمع دوستانه که با منافع مشترک هستند ، برخی فرصت های غیر منتظره شاهد باشید. کسی به شما معرفی میشود که طالع شما در مورد او خوش بین است.

    فال ماهانه آذر 1401 درباره ی دی ماهی ها می گوید که تصمیم گرفته بودید مهارت دوست یابی تان را بیشتر کنید، یادتان باشد تداوم صمیمیت از شروع آن مهم تر است. اغلب اوقات به راحتی با دیگران صمیمی می شوی، ولی خیلی زود دلسرد می گردی و نمی توانی صمیمیت سابق را حفظ کنی. دوستی مهارت می خواهد و استحکام آن هنرمندی لازم دارد. در مسیر زندگی مطمئناً سختی ها و مشکلات فراوانی پیش می آید که باید با گذشت و صداقت آنها را از پیش پا برداشت. تبسم جرقه عشق و دوستی است. هرگز بر سر کسی که دوستش داری فریاد نزن و او را تحقیر نکن.. از خودت بپرس چقدر برای رسیدن به خواسته هایت وقت و انرژی گذاشته ای؟! در میانه ماه آذر 1401 به دو هدف واقعی ات می رسی. رفتن به سفرهای دور برای آنهایی که درصدد مهاجرت به شهرها و حتی کشورهای دیگر هستند،امکان پذیر است. اگر به دنبال آرامش هستی با نزدیکانت حرف بزن و شرایط را چه خوب و چه بد با آنها در میان بگذار.

     

    فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن ماه می گوید تعدادی از کارهایتان را نیمه‌ کاره رها کرده‌اید. سریع‌تر باید به آنها برسید چون هر چقدر زمان می‌‌گذرد کارهای جدیدتر را باید انجام دهید و این روند نظم کارهایتان را برهم خواهد زد. به زودی گشایشی در کارتان خواهد شد و کارهای‌تان سر و سامان خواهد گرفت. تجربیات جدیدی پیش روی شما است که باید آنها را خوب بررسی کنید. ذهن خود را از اتفاقات تلخ گذشته منحرف کنید. فکر کردن به این اتفاقات در پیشرفت شما تاثیر منفی خواهد داشت. احساس می‌‌کنید که همان‌ فرصت‌هایی که دنبالش بودید، پیش آمده پس از آنها نهایت استفاده را بکنید. در جمعی که قرار می‌‌گیرید سعی‌ تان این باشد که خود را از بحث اعضای آن جمع دور نکنید و به هر شکلی که شده در بحث آنها شرکت بجویید. به یک فعالیت فرهنگی دست خواهید زد که این فعالیت، چهره واقعی شما و توانایی‌های شما را به دیگران نشان خواهد داد. زمان مناسبی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی بزرگ نیست، آنها را برای مدتی به تعویق بیندازید.

     

    زنان و مردان متولد اسفند در آذر 1401 اگر تمام دنیا جمع شوند تا خود شما تصمیمی قاطع برای خودتان و زندگی خودتان نگیرید هیچ تغییر مثبت و مناسبی در زندگی تان به وجود نخواهد آمد. فال ماهانه آذر ماه 1401 گفته است که عیب بزرگ شخصیتی شما اسفندی عزیز این است که در اتخاذ تصمیمات مفید و سازنده کاهل هستید و در مقابل، حسن بزرگ شخصیتی شما قدرت مقاومت و پایداری شما در برابر ناملایمات و شداید زندگی است که شما در زندگی گذشته خود نمونه های زیادی از آن ها را دیده اید. در این ماه از سال بعضی چیزها بر وفق مرادتان نیست و از همین رو سخت برآشفته میشوید و فورا همه را محکوم میکنید که چرا آنچه می خواسته اید عینا انجام نشده است اما باید بدانید که اینگونه به آرامش نمی رسید. باید کمی هم به دیگران حق بدهید و باور کنید که گردش روزگار حساب و کتابی دارد ، اگر خدا را باور دارید گله مندی معنا ندارد ؛ باید تلاش کرد اما نباید از زندگی طلبکار بود ، پس آرام باشید تا لحظه های زندگی را با شیرینی بگذرانید.

    فال ماهانه آذر 1401

     

    فال ماهانه آذر ۱۴۰۱ برای زن و مرد، دختر و پسر متولد شده در ماههای مختلف و 12 گانه سال می باشد که در این مقاله فال و طالع بینی ماهانه آذر 1401 را خواندید. همچنین شما عزیزان می توانید طالع بینی ماهانه آذر ۱۴۰۱ را براساس ماه تولدتان از بالا انتخاب کرده و در پروفایل شخصی تان در اینستاگرام و تلگرام قرار دهید. اگر می خواهید فال ماهانه آذر 1401 را برای دوست صمیمی و یا همسرتان بفرستید دقت کنید که ماه تولد ایشان را به درستی انتخاب کنید و امیدواریم بهترین اتفاقات در آخرین ماه از فصل پاییز برایتان رقم بخورد.

    دانلود قسمت ۲۱ سریال روزی روزگاری مریخ ( قسمت بیست و یکم 21 مریخ )

    بهترین صندلی گیمینگ ایرانی ارزان

    قیمت طلا امروز ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ، قیمت روز سکه و طلا

    عکس صفحه اول روزنامه های دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱

    50 فیلم برتر رمانتیک و عاشقانه 2018 تا 2022

    فال ماهانه آذر امسال

    اسم دختر جدید ، اسم دختر ایرانی باکلاس / بیش از 1500 اسم

    پیام و متن تبریک تولد آذر ماهی ها + عکس تولد آذر ماهی

    بوفه نهار هتل درویشی مشهد 

    خانه » 💥 سرگرمی » فال ماهانه آذر ۱۴۰۱

    متن تبریک روز حسابدار به عشقم، همسرم، دوستم

  • دعا برای چاق شدن کودکان
  • شعر وضو کلاس دوم

    متن تبریک روز معلولین، روز جهانی معلولان

    پیام و متن تبریک تولد آذر ماهی ها + عکس تولد آذر ماهی

    شعر موسی و شبان (از مولوی با متن کامل)

    روز بسیج مستضعفان + متن تبریک روز بسیج

    روش درست کردن ماسک خرگوش با مقوا + فیلم

    متن برای مجری صبحگاه مدرسه

    ذکر روز با شعر کودکانه (شعر ذکر روزهای هفته)

    شعر غمگین زندگی (متن غمگین درباره زندگی)

    دانلود قسمت ۲۱ سریال روزی روزگاری مریخ ( …

    دانلود قسمت ۱۶ سریال بی گناه ( قسمت شانز …

    دانلود قسمت ۱۸ سریال شبکه مخفی زنان ( قس …

    علت خارش گلو و روش های درمان آن …

    دانلود قسمت ۱۷ سریال خون سرد ( قسمت هفده …

    دانلود قسمت ۳۷ سریال جیران ( قسمت سی و ه …

    دانلود قسمت ۳۸ سریال جیران ( قسمت سی و ه …

    دانلود قسمت ۱۲ سریال آنتن ( قسمت دوازدهم …

    بوفه نهار هتل درویشی مشهد  …

    متن تبریک روز حسابدار به عشقم، همسرم، دو …

    دانلود قسمت ۲۰ سریال روزی روزگاری مریخ ( …

    فال ماهانه آذر ۱۴۰۱

    قرص ترانکوپین ۲۵ برای چیست + نحوه مصرف و …

    شعر وضو کلاس دوم

    مراقبت از پوست دور چشم و داشتن زیبایی هم …

    مدل مانتو دانشجویی ۱۴۰۱ در اینستاگرام …

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    فال ماهانه آذر امسال

    در حال ارسال نظر…

    ممکن است یکی از فیلدها را خالی گذاشته باشید یا خیلی سریع نظر ارسال می کنید

    بابت نظرتان متشکرم. ما از پاسخ شما قدردانی می کنیم.

    نظر شما با موفقیت ثبت گردید

    50 فیلم برتر رمانتیک و عاشقانه 2018 تا 2 …

    اسم دختر جدید ، اسم دختر ایرانی باکلاس / …

    پیام و متن تبریک تولد آذر ماهی ها + عکس …

    دانلود قسمت ۱۵ سریال بی گناه ( قسمت پانز …

    دانلود قسمت ۱۲ سریال آنتن ( قسمت دوازدهم …

    متن تبریک روز حسابدار به عشقم، همسرم، دو …

    مدل مانتو دانشجویی ۱۴۰۱ در اینستاگرام …

    رنگ سال ۲۰۲۳ معرفی شد

    متن تبریک روز معلولین، روز جهانی معلولان …

    عکسها و بیوگرافی میترا رفیع بازیگر نقش گ …

    صفحه اصلی » فال و طالع بینی » فال های دوره ای » فال ماهانه – آذر ۱۴۰۱

    شما در این مطلب فال ماهانه متولدین ماه های زیر را می خوانید:

    فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | مرداد | شهریور | مهر | آبان | آذر | دی | بهمن | اسفند

    با کلیک بر روی هر یک از ماه های ذکر شده می توانید مستقیما به ماه مربوطه هدایت می شوید.

    فال ماهانه

    فال ماهانه آذر امسال

    چشم انتظار کسی یا چیزی هستی؛ به طوری که این موضوع تمام فکر و ذکر تو شده است، به خداوند توکل کن و فقط از او مدد بخواه تا به مراکت برسی و از نگرانی رهاشوی. اتفاقات زیبا و خوبی در زندگی ات روی خواهد داد؛ چون انسان بی ریایی مثل تو، همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود. نیتی در دل داری که نیاز به صبر و حوصله دارد تا به نتیجه برسد. در حرفه ات رقبای فراوانی داری، ولی اگر تلاش کنی، فتح و پیروزی از آن توست. انسانی پاک و مهربان هستی، ولی سعی کن که به دیگران و خواسته هایشان توجه بیشتری داشته باشی؛ به ویژه همسر و پدر و مادرت و سعی کن کانون زندگی ات را گرم تر کنی تا نتیجه این دلگرمی را در حال و روز اطرافیانت ببینی. مثبت بیندیش و از ادمهای منفی دوری کن تا روزهایت به آرامی بگذرند. استفاده از رنگ های شاد را در پوشش یا دکوراسیون منزلت فراموش نکن زیرا بر زیبایی و اتکای به نفس و جذابیت تو می افزاید.

    چرا به نصایح و اندرزهای خردمندانه ای که میشنوی، توجه نداری؟ یادت باشد هیچ انسانی از پند و اندرز بی نیاز نیست و شاید اگر به نصایح بزرگ ترها، به خصوص پدر و مادرت، توجه میکردی، حالا شرایط بهتری داشتی. از گذشته پند بگیر و حال را دریاب. آگاهانه و با اراده قوی زندگی خود را بساز و بر خداوند توکل داشته باش؛ حتما پیروز میشوی. مقدمات کاری را که می خواهی انجام دهی، فراهم کن تا شاهد مقصود را در اغوش بگیری. برای هرکاری رعایت یکسری اصول الزامی است و تو نباید بدون تهیه مقدمات، دست به اقدام بزنی؛ پس اول بیندیش و سپس اقدام کن. اگر برای کسی کاری میکنی، خالص و بی ریا باش و از کسی توقع جبران نداشته باش. تو مشکل مردم را برطرف کن. اگر دیگران ارزش تو را نمی دانند، اشکالی ندارد؛ زیرا خداوند بر همه چیز اگاه است. زمان خوشی و شادی به زودی فرا خواهد رسید و روزهای غم میگذرند. به تحصیلت بیشتر توجه کن و زمان خود را به تنبلی نگذران.

    به زودی کلید کامیابی و پیروزی از ان تو خواهد شد و به مقصودت خواهی رسید. چون به خانواده خود علاقه مندی و در تمام احوال مراقب آنها هستی، خداوند هم به تو عنایت و توجه ویژه ای دارد؛ به این کار ادامه بده که سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد. اسرار دل خود را به دیگران نگو؛ قدری خوددار باش و با متانت عمل کن. بهتراست رازت را فقط با افراد صالح و باتجربه و دلسوز در میان بگذاری تابتوانی از مشورت آنها بهره ببری. اگر در فکر رسیدن به چیزی هستی، باید کمی صبر و حوصله داشته باشی و گرفتاری های راه را تحمل کنی تا به هدفت برسی. به جز خداوند زیر بار منت هیچ کس نرو و جز او، از هیچ کس تقاضای کمک نکن. خبرهای خوشی در راه است که باعث شادی تو و اطرافیانت می شود. بهتر است بدانی که اگر اینجا احساس خوشبختی نکنی، هرجای دیگری هم بروی، نمیتوانی و خوشبخت باشی و آسمان همه جا، همین رنگ است.

    به آرامش خاطرخواهی رسید، چون پرنده بخت و اقبال بر روی دستان زیبای تو خانه کرده است. بهتر است در مورد کارهایی که می خواهی انجام بدهی، با اشخاص دلسوز و مهربان و با تجربه مشورت کرده و سپس اقدام کنی تا دچار ضرر و زیان نشوی. وقت استفاده کردن از هنری که یاد گرفته ای، فرا رسیده است؛ سعی کن با شناخت بازار کار و استفاده از همکاری اهل فن، شروع به کار کنی. احساس اضطرابت نتیجه برداشت غلط خودت از امور زندگی و خانوادگی است. اگر بتوانی بینشت را به زندگی تغییر دهی، استرس و اضطراب هم از تو دور می شود. عجله کار شیطان است؛ با آرامش و ثبات رأی راهت را انتخاب کن و از هیچ چیز واهمه نداشته باش. ممکن است به زودی از نظر مالی و شغلی تحولات مهمی در کل زندگی ات ایجاد شود؛ سعی کن از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببری. پول هایت را جمع کن تا برای رسیدن به هدف های بزرگ تری هزینه کنی، بخند و خوشحال باش، چون زندگی را هرطور بگیری، همان جور میگذرد.

    شانس در دست توست و بعضی از کارهایی که می خواهی انجام بدهی، آرام آرام به نتیجه می رسند؛ شاید حرکتت کند باشد، اما بالاخره به مقصد می رسی. گاهی در محل کار در اثر فشار کاری عصبی میشوی و دلت میخواهد از محیط دور شوی. در این زمان تنفس های عمیق در هوای بهاری به تو آرامش را هدیه می کند. گاهی در بعضی از کارهایت گره می افتد؛ نگران نباش، چون اتفاقات خوب به زودی پیش خواهند آمد و تمام مسائل به راحتی برطرف خواهند شد. محیط خانواده ات به آرامش می رسد و برای همیشه این عشق و صفا در خانه ات ماندگار خواهد شد. بعضی وقتها همه چیزداری، ولی احساس خوشبختی نمیکنی؛ آن موقع به یاد پروردگار مهربان بیفت و بدان که او برای تو برنامه های بهتری را در نظر دارد. صبروتحمل بیشتری داشته و امیدوار باش؛ چون آرام آرام به خواسته هایت خواهی رسید. ولخرجی را کنار بگذار و از دوستان ناباب هم دوری کن تا موفق شوی.

    فردی نسبت به تو دچار اشتباه شده است؛ کمی صبر کن و شکایتی نکن، چون همه چیز درست میشود. برای اجرای نیتی که در دل داری، باید تمام جوانب را بسنجی تا فریب نخوری و بی تدبیر عمل نکنی تا پشیمان نشوی. فردی مهربان، صمیمی، بخشنده و فعال هستی، اما گاهی دچار تردید و دودلی می شوی. اگر این حالت را از خودت دور کنی، در زندگی موفق و کامیاب خواهی شد. در راه عشق باید رنج و زحمت زیادی را تحمل کنی، چون راه عشق، راه پرخطری است که مبارزی قوی می طلبد. حرف حق را بپذیر و دلت را از تلاطم خالی کن. همیشه در زندگی، مثبت ها و منفی ها در کنار هم هستند؛ پس سعی داشته باش مثبت فکر کنی و از دیدن منفی ها دلگیر نشوی، چون میتوانی با تجربه کردن آنها، راه بهتر زندگی کردن را بیاموزی. اگر احساس تنهایی میکنی، با خدا باش و بدان که خداوند در همه مراحل از تو حفاظت می کند. همواره در زندگی تقوا را پیشه کن و اسیر هوی و هوس نشو.

  • دعای طلاق گرفتن زن از مرد
  • آرزوی بزرگی در سر داری؛ نگران نباش، چون به زودی موفقیت های شگرفی نصیب تو می شود و تلاش هایت بالاخره به ثمر خواهد نشست. به خاطر نعمت هایی که داری، از خداوند سپاسگزار باش. اگر برای شغل جدید احتیاج به تجربه داری، از همین امروز شروع کن و یادگرفتن مهارت های لازم را به تعویق نینداز. راز دل خود را با هر کسی در میان نگذار، چون همه رازدار و قابل اعتماد نیستند و ممکن است با دانستن رازت به تو ضربه بزنند. ممکن است فکری که در سر داری، به سرعت عملی نشود، چون هنوز مقدمات آن کاملا فراهم نشده است؛ ولی به هر صورت دیر یا زود عملی خواهد شد. زندگی به زودی به روی تو لبخند خواهد زد و درهای امیدواری به رویت باز می شود. به دستورات پزشکی اهمیت بده و سعی کن برای سلامتیات ارزش قائل باشی. لیستی از نقاط ضعف و قوتت تهیه کن و سعی داشته باش با برنامه ریزی درست، ضعف هایت را به نقاط قوت تبدیل کنی.

    سعی کن اعتماد به نفست را بیشتر کنی تا بتوانی بر موانعی که سرراهت هست، فائق آیی. پاکی و بی آلایشی در وجود تو موج می زند و اضطراب و پریشانی به زودی برطرف می شود. در کارها میانه رو باش و از سرزنش ها دلگیر نشو، چون همیشه کسانی هستند که نسبت به اوضاع بدبینند و می خواهند تو را هم بدبین کنند. بر خداوند توکل کن و با پشتکار و اراده جلو برو. دنیا ارزش غم خوردن ندارد؛ پس غصه را از دلت خارج کرده و سعی کن با خوش بینی به اوضاع نگاه کنی، آدم خوش قلب و مهربانی هستی و سرعت عمل، دقت و تلاش از لوازم موفقیت و پیروزی تو بر رقیبان است. ارزوهایت را روی کاغذ و با تاریخ دقیقی که می خواهی به آن برسی، بنویس؛ با توکل به خداوند، مطمئن باش که در روز موعود یا زودتر از آنچه که فکرش را می کنی، به تک تک آنها می رسی؛ البته فراموش نکن که آرزوهایت فقط مال توست؛ پس آنها را نزد دیگران بازگو نکن.

    پدر و مادرت کمی از رفتارتو ازرده خاطرند. فراموش نکن آنها نگران زندگی و آینده تو هستند. سعی کن خودت باشی و از اندیشه و اراده و فعالیت خودت دهد نسبت به انتخاب دوستان و اطرافیان خودت بیشتر دقت کن، مشکلات با زور قابل حل نیستند، بلکه با خوشرویی و مهر و محبت می توانی آنها را از پیش پایدار راهی برای ارتباط بهتر با پروردگارت پیدا کن و خواسته هایت را مستقیم به او بگو. بعضی وقتها زندگی را به شوخی میگیری، اما گاهی لازم است کمی جدی و با تدبیر عمل کنی، متعادل باش، چون در هر چیز، اندازه نگه داشتن نیکوست. با همسرت لج بازی نکن، چون باعث دلخوری و دلسردی در روابطتان می شود وقت به اندازه کافی بهره ببر و آن را بیهوده تلف نکن. بیشتر به فکر آینده خود باش؛ چون آینده ای درخشان و پر از پیروزی و کامیابی در انتظار توست و لازم است تا رسیدن به آن تلاشت را مضاعف کنی.

    کائنات برای کارهای تو بهترین را می خواهند و به آرزوهای دیرینه ات خواهی رسید، شجاع باش، چون موفقیت های بزرگی در کار و زندگی خانوادگی منتظر توست. اگر به فکر تغییر مکان هستی، ابتدا تمام جوانب کار را بسنج و بعد اقدام کن. حیف است که زندگی خود را به پای افراد نااهل هدر بدهی و باید در انتخاب دوست دقت کنی. ارزویی که در سر می پرورانی، با کمی علاقه، اراده و همت عملی می شود. با مسائل پیش پاافتاده اعصاب خودت را خرد نکن و مسائل را به دست زمان بسپار. اگر مشکل حل نشد، با افراد باتجربه مشورت کن. عاشق زندگی و در هر کاری دقیق و نکته بین هستی. اگر دور و برت خیلی شلوغ شده، وسایل اضافه را بیرون بینداز یا اگر قابل استفاده هستند، آنها را به نیازمندان ببخش. کلید پیروزی و کامیابی در دستان توست و قدری تلاش، اراده و توکل بر خداوند مهربان کارها را بر وفق مرادت خواهد کرد. فراموش نکن که اصل و گوهر انسان باید پاک باشد تا مورد فیض الهی قرار گیرد.

    خیر و برکت به زندگی ات خواهد آمد. بعضی وقتها احساس تنهایی می کنی و این لحظه ها بهترین موقعیت هایی هستند که تو را به خدای بزرگ نزدیک می کنند. از این لحظه ها استفاده کن و از خداوند کمک بخواه تا به هدفت برسی. نتیجه کاری به زودی به تو خواهد رسید، اما باید صبر و تحملت را بیشتر کنی. عجله را در کارهایت کنار بگذار و با صبر و متانت بیشتری کارها را انجام بده. دعای خیر پدر و مادر همیشه همراه توست. در زندگی تقوی را پیشه کن و اسیر هوی و هوس نشو، زیرا آنچه انسان را به ورطه هلاکت می اندازد، هوی و هوس زودگذر است. اگر می خواهی آسوده خاطر باشی، در تمام کارها اعتدال را از دست نده و سعی کن در کارهایت میانه رو باشی. نکته بینی و ریزبینی بیش از حد باعث میشود که هم خودت از روزهایت لذت نبری و هم اطرافیانت برای ارتباط با تو دچار مشکل شوند. بهتراست کمی از سختگیری ات در زندگی کم کنی تا به آرامش برسی.

    اجابت نیتی که در دل داری، به زمان احتیاج دارد. آینده در دستان توست، اما باید در انتخاب دوست دقت بیشتری داشته باشی. هر کسی بسته به تلاش و لیاقت خودش به جایی می رسد؛ تو هم باید در کارهایت سیاست و تدبیر داشته باشی و برای خودت هدف گذاری کنی. یادت باشد که انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود؛ به ویژه وقتی به کسی کمک می کند که شاد و خندان شود. کتاب های خودشناسی بخوان و سعی کن با دید دیگری به زندگی نگاه کنی. کمی استراحت کن تا از فشارهای روحیات کاسته شود و بتوانی در آرامش برای کارها و برنامه هایت تصمیم گیری کنی. بهتر است که این روزها در معامله بیشتر دقت کنی تا سرت کلاه نرود. دست از تردید و دودلی بردار و سعی کن با اطرافیانت یکدل باشی. مثبت اندیشی رمز زندگی موفق است. با زبان خوش با اطرافیانت سخن بگو زیرا خانواده ات تو را دوست دارند و وقتی تو کم لطف میشوی، ممکن است آزرده خاطر شوند.

    کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست.
    از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم.
    همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

    مطالب زیر را حتما بخوانید

    فال روزانه صوتی – سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۲

    فال روزانه – سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    فال ماهانه میلادی – دسامبر ۲۰۲۲

    فال PMC پی ام سی

    فال عطسه

    فال عالی بود ممنون 🌹👌🏽

    درود و سپاس بابت ایحاد سایت تاروت رنگی. راستش اول برای سرگرمی وارد شدم، اما نزدیک بودنِ پاسخ نیت اولم دلیلی شد برای گرفتن فالهای بعدیم.. ممنونم و پایدار باشید.

    سلام دوست عزیزم. نظر لطف و محبت شماست. از اینکه همراه ما هستید، بی نهایت سپاس گزاریم.

    سلام لطفا فال مهرماه رو منتشر کنید متشکرم

    سلام دوست عزیزم. با تشکر از تذکر شما. فال مورد نظر آپدیت شد.

    فال ماه شهریور برای تیرماهی ها تکراری است
    فکر کنم آپدیت نکردین!!!

    سلام دوست عزیزم. لطفا بروزر خودتون رو رفرش کنید تا مشکل برطرف بشه.

    سلام خیلی ممنون از مطالبتون ضمن اینکه فال مربوط به تیر ماه را بگذارید چون وارد تیر شدیم با تشکر

    سلام دوست عزیزم. آپدیت انجام شد.

    ممنون از تاروت رنگی

    فال ماهانه اردیبهشت یا فروردین؟

    سلام دوست عزیزم. اردیبهشت.

    سلام مرسی فال شما خیلی خوبه

    تازه ترین ها

    تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال ماهانه آذر امسال

    فال روزانه صوتی – سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۲

    فال روزانه – سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۲۲ آذر ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔥 برای مشاهده جدیدترین فال های روزانه روی دکمه زیر کلیک فرمایید

    فال ام را نشان بده

    دوست فروردین ماهی! به نظر می رسد این روزها خبرهای خوبی چه از نظر پیشرفت در شغل یا پروژه های خلاقانه ای که به آن ها اهمیت می دهی دریافت خواهی کرد.

    رخدادهای زیادی برای جشن گرفتن وجود دارد، از موفقیت ها گرفته تا بلوغی که در روابط عاشقانه ات در این ماه به چشم می خورد. بله! البته که استرس هایی نیز خواهی داشت اما در کل ماه مثبتی پیش رو داری.

    دوست اردیبهشتی! با وجود مسائل استرس زایی که با آن ها درگیر هستی اما روحیه ات به سرعت بهبود می یابد و از نظر روابط عاشقانه، هر آن چه که می خواهی و لایقش هستی به دست می آوری.

    فال ماهانه آذر امسال

    حتی در ایامی که فشارها از هر طرف به سویت هجوم می آورند می توانی زمانی را به استراحت اختصاص داده و زیر پتوی گرم و نرمت در خانه بمانی. به نیازهای خودت توجه بیشتری نشان بده و سعی کن تعادل را به زندگی ات دعوت کنی.

    دوست خردادی! در این روزهای آذر ماهی اعتماد به نفس کافی برای حفظ مرزهای شخصی خود خواهی داشت و از خودت در برابر نظرات سمی برخی اعضای خانواده و مسئولیت های بیش از حد استرس زا محافظت می کنی.

    هر چند در نیمه اول این ماه اوقات بیشتری برای استراحت داری اما هر چه به اوایل زمستان نزدیک می شوی ممکن است احساس کنی زندگی سرعت بیشتری می یابد.

    دوست تیر ماهی! سعی کن اوقات بیشتری کنار خانواده ات سپری کنی و با دوستان صمیمی ات روابط عمیق تری داشته باشی. صبوری بهترین شیوه برخورد با تاخیرهای احتمالی دوستانت است که ممکن است به هر دلیل رخ داده باشد.

    در ماه جدید روابط عاشقانه ات رو به پیشرفت پیش می رود اما ممکن است در زندگی شخصی ات فراز و نشیب هایی تجربه کنی. احتمال کسب مزیت هایی در زمینه شغلی، تجاری و اقتصادی نیز وجود دارد اگرچه هزینه هایت افزایش می یابد.

    دوست مردادی! در ماه جدید می توانی انتظار برآورده شدن برخی از آرزوهای قدیمی ات را داشته باشی و احساس خوشبختی و رضایت را در زندگی خانوادگی ات تجربه خواهی کرد.

  • چطور یه سایت بسازم
  • در میان فراز و نشیب های زندگی سعی کن هماهنگی ات با اعضای خانواده را حفظ کنی و بدان که احتمالا از نظر مالی نیز این ماه نتایج خوبی برایت به ارمغان خواهد آورد.

    دوست شهریوری! ماه فوق العاده ای در پیش داری و زمان زیادی را با دوستانت خواهی گذراند که لذت زیادی برایت به همراه خواهد داشت.

    استرس های ذهنی و روحی ات کاهش می یابد اما هزینه هایت تا حدی افزایش یافته و مشکلات مربوط به بدهی ها می تواند آزارت دهد. چه بهتر که حساب مالی ات را دوباره بررسی کرده و وضعیت خود را مورد ارزیابی بیشتر قرار دهی.

    دوست مهر ماهی! در ماه جدید نتایج متفاوتی برایت رقم می خورد. از نظر اقتصادی وضعیت خوب خواهد بود و حتی مسافرت به خارج از کشور در صورت تمایل تو فراهم می شود اما هزینه هایت افزایش یافته است.

    ممکن است با یک دوست خوب مشاجره ای داشته باشی، توصیه می شود تا حد ممکن خویشن داری کرده و با کلامت سعی نکنی آتش را شعله ورتر کنی.

    دوست آبانی! به نظر می رسد به مرور همه کارهایت با موفقیت انجام شده و موانعی که در امورت پیش می آید یکی یکی از میان برداشته می شود. سلامتی ات بهبود می یابد و در بخش مالی نیز سود زیادی حاصل خواهد شد.

    اگرچه کمی تنش و استرس موجب آزارت می شود اما می توانی بر چالش های موجود غلبه کنی. خودت را باور داشته باش.

    دوست آذر ماهی! رویایت برای رفتن به یک سفر طولانی احتمالا محقق خواهد شد. به علاوه ممکن است سفرهای کوتاهی نیز در پیش داشته باشی که روی روحیه ات اثر مثبت بگذارد.

    از منابع مالی ات پول خوبی دریافت می کنی و احتمالا زمان مناسبی برای سرمایه گذاری روی چیزهای دیگر است اما قبل از هر اقدام، خوب فکر کن و نسنجیده تصمیم نگیر.

    دوست دی ماهی! ماه جدید نتایج متفاوتی برایت به همراه خواهد داشت. از نظر اقتصادی احتمالا وضعیت معتدلی خواهی داشت و درآمدهایت در سطح معمولی می باشد اما هزینه هایت افزایش پیدا می کند.

    ممکن است بخواهی سفری به درون داشته و روی مسائل مختلف عمیقا فکر کنی، در این صورت تصمیمات خوبی خواهی گرفت. شیوه ها و استراتژی هایی که انتخاب می کنی به نظر می رسد در طولانی مدت اثر خودش را خواهد گذاشت.

    دوست بهمن ماهی! ماه خوبی در پیش داری و از نظر شغلی قدرت را به دست می گیری. با شجاعت و اعتماد به نفس بالا قادر خواهی بود در امور مهم زندگی ات به موفقیت برسی و هیچ کمبود پولی تجربه نخواهی کرد.

    از سوی دیگر از جانب دوستان و آشنایان حمایت کامل می شوی و حس آرامش فوق العاده ای وجودت را فرا می گیرد که نتایج درخشان تری نصیب تو خواهد کرد.

    دوست اسفند ماهی! به نظر می رسد ماه جدید زمان خوبی برای کاهش مشکلات زندگی ات خواهد بود و سلامتی ات در وضعیت بهتری قرار می گیرد. به علاوه موفقیت های مالی خوبی در انتظارت می باشد.

    از نظر شغلی فرصت های جدیدی مقابلت قرار می گیرد و احتمال این که بتوانی هزینه ها را کاهش داده و بدهی هایت را سر و سامان ببخشی زیاد است. خوشبختانه فضای آرام بخش خانواده به بهتر شدن اوضاع کمک خواهد کرد.

    فال حافظ

    وبسایت آشپزی rezimقیمت دستگاه لیزر الکساندرایتشبکه مترجمین ایرانخرید قاب گوشیخرید کیف پول چرم خرید اینترنتی کرم پودر از الانزامجله تغذیه و سلامتیhttps://rdiet.ir/بهترین جراح بینی در تهراندکتر مغز و اعصابسایت سلامت و پزشکی سومیتانمونه رپورتاژ آگهی

    صفحه اصلیتبلیغات در کوکاتماس با مادرباره ما

    سبک زندگیسلامت و پزشکیخواص هاتناسب اندامارزش غذاییپوست و مواطلاعات داروییدانستنی های بارداریگیاهخواریمعرفی فیلمدیالوگ های ماندگارمعرفی کتابچهره هاسرگرمیاشعار زیبامتن زیباسخنان بزرگانپیام تبریکتولدت مبارکمتن انگیزشیمتن عاشقانهترین هادانستنی هادانش و فن آوریدکوراسیون داخلی منزلعکس های جالب و دیدنیگل و گیاهانموضوع انشاآشپزیمتن عاشقانه نابمتن زیبا و دلنشینمتن و جملات

    توجه

    مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

    فال امروز متولدین آذر

    فال روزانه و ماه تولد برای متولدین آذر

    متولدین این ماه عموماً طبعی گرم و خشك دارند. آنان رنگی گندمگون داشته و به رنگهای سفید و آبی روشن حساسیت دارند. زود تصمیم، زود خشم و پرگو هستند.

    اگر چه گاه نیز مدتی سكوت اختیار میكنند. اغلب مایلند در جمع بزرگان باشند. اینان در زندگی رفاه مادی خوبی خواهند داشت و بعضاً نیز افرادی خیر می‎باشند. در ضمن مال حرام با آنها سازگار نیست.

    صنعت كشاورزی و تجارت و معاملات، با روحیه آنان سازگار است.

    فال ماهانه آذر امسال

    آنان در زندگی اغلب از حمایت مادر، همسر یا یك زن برخوردار می‎شوند. اگر مراقب كارهای خود نباشند، ممكن است در یك كار حساس درگیر می‎شوند. اغلب دوستی مشفق و دلسوز دارند كه از برادر به آنها نزدیكتر است.

    عموما دو زن در طالعه دارند كه از یكی از آنها نفع می‎برند. گاه بر اثر سودا و صفرا بیمار می‎شوند، كه آب انار شیرین با شیر و شكر، برای آنان مفید خواهد بود.

    اغلب تا سن 30 سالگی با دوخطر مواجه می‎شوند كه اگر به سلامت از آن بگذرند، به عمر طبیعی و گاه به سن نود سالگی می‎رسند. اینان در زندگی زناشویی نیز كم و بیش موفق هستند و اغلب آنان صاحب فرزند پسر می‎شوند. انگشتر فیروزه با این افراد سازگار است.

    زنان متولد این ماه، خوشرو، باوقار، پاكدامن، صبور و بعضاً چالاك می‎باشندو اینان از گناه و خطا پرهیز می‎كنند و اغلب از گناه دیگران نیز چشم‎پوشی میغكنند.

    این زنان از پدر و مادر خیز و نفع می‎برند، اما از خویشان و اقوام شناس نمی‎آورند. اینان از محبت همسران برخوردار می‎شوند و عموماً زندگی متعادلی را پیش رو خواهند داشت. فقط باید از افراد حسود دوری كنند.

    متولدین این ماه هر گاه از سن چهارده سالگی عبور كنند، عمر طبیعی خواهند داشت. اینان گاه از ناحیه سر و معده دچار عارضه می‎شوند. برای درمان معده می‎توانند از آب سیب‏زمینی خام، آب گشنیز و آب كدو استفاده كنند.

  • چطوری دختری رو عاشق خودمون کنیم
  • مطابق با طالع بینی ازدواج متولدین برج قوس 1399 ، ممکن است شروع سال، بهترین دوره زندگی زناشویی شما نباشد.

    مطمئنا در زندگی و رابطه بین شما و همسرتان مشکلاتی وجود خواهد داشت، اما اگر شما آماده باشید تا با شریک زندگی خود مصالحه و سازش کنید، به مراتب این مشکلات کمتر خواهد شد.

    همچنین این کار می تواند در رفع برخی مشکلات موجود به شما کمک کند. ونوس از 16 فروردین تا 24 اردیبهشت در خانه هفتم حرکت می کند و این می تواند برای زندگی شما مفید باشد. با این حال، همه چیز کاملاً روی روال نخواهد بود.

    در مدت زمانی 25 اردیبهشت تا 5 تیر برای تلاطم آماده باشید. ممکن است برای افراد متاهل مقابله با مسائل رو به رشد کمی دشوار باشد. از این رو توصیه می شود که صبور باشید، آرام باشید و مسائلی که باعث ایجاد اختلاف در روابط می شود را برطرف کنید.

    از 9 تیر، مریخ وارد برج حمل خواهد شد و این حرکت، برای متولدین آذرماه ثمربخش و مفید خواهد بود. شما ممکن است شاهد لحظات پرشور و ناگهانی در روابط خود باشید.

    شما و فرزندانتان برای حفظ تعادل هماهنگ در روابط خود باید بیشتر تلاش کنید.

    کار کردن بر روی مسائل کوچک ممکن است منجر به نتایج مورد نظر نشود. خونسردی خود را حفظ کنید و اگر مشکلی پیش آمد، شرایط را درک کنید. سعی کنید از نقطه ‌نظر آن‌ها به همه چیز نگاه کنید.

    آلامتو به صورت روزانه فال روز تولد شما را راس ساعت 15:00 روز قبل قرار میدهد و شما می توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از اوضاع طالع بینی فردای خودتان آگاه شوید.

    مدیر سایت

    فال, فال ماهانه

    ۶ دیدگاه

    هیچ خوشتان نمی‌آید که کسی در روزهای نخست ماه به شما بگوید چه کاری را انجام دهید و چه کاری را انجام ندهید. اغلب افراد خوششان نمی‌آید که کسی به آنها امر و نهی کند اما شما در این روزها بیش از حد عصبانی خواهید شد. در روزهای ۵م تا ۷م ماه بر سر مسائل مشترک کلی با افراد ارتباط برقرار خواهید کرد و بعد از اندکی همنشینی به این مسئله پی می‌برید که مسائل جزیی دیگری را هم نیز با آنها در اشتراک دارید. اگر اندکی تلاش کنید، می‌توانید از بین آنها دوستانی ماندگار برای خود ایجاد کنید. در روزهای ۱۳م و ۱۴م ماه از اعتماد به نفس بالایی برخوردار خواهید بود که می‌توانید از این امر به منظور بهبود شرایط حرفه‌ای خود استفاده نمایید. به خوبی از توانایی های خود با خبر هستید پس چه بهتر که آنها را نیز برای دنیا به نمایش درآورید. در روزهای ۱۷م و ۱۸م ماه با تشویق غریبه‌ها، حس خوبی پیدا خواهید کرد. همین که خوشرو باشید، بهترین شکلی است که می‌توانید در این روزها به تن بگیرید. در ۲۲م و ۲۳م ماه احساس بخشندگی خواهید داشت و همینطور بی دلیل به اعضای خانواده و دوستان خود هدیه خواهید داد. رابطه‌ی عاشقانه‌ای رو به رشد در روزهای پایانی ماه شما را دچار سرگیجه خواهد کرد. شهوت و هوس نیز لذت‌بخش می‌باشند.

    برخی‌ می‌گویند از آنجایی که امکان انتخاب خانواده برای کسی وجود ندارد، باعث خوش‌بختی است که می‌توان دوستان خود را انتخاب کرد و این مسئله در ۴ روز نخست از این ماه، رنگ و بوی ویژه‌ای به خود می‌گیرد. اگر مجبور نبودید، آیا حاضر بودید که وقت آزاد خود را با این افراد بگذرانید؟ شاید پاسخ‌تان منفی باشد اما باید بدانید که الان دوستانتان به شما نیاز دارند و شما بهتر از آن هستید که در چنین موقعیتی به آنها کمک نکنید. در ۷م و ۸م این ماه، روش‌های جدیدی برای نظم و سامان دادن به امور خود را پیدا خواهید کرد که ممکن است زندگی‌تان را متحول سازند. چه کسی فکرش را می‌کرد که با اندکی تغییر در این چیز و آن چیز، چنین تغییرات محسوسی ایجاد می شد؟ در ۱۱م و ۱۲م ماه اندکی خسیس می‌شوید اما آیا واقعا آنقدر ندارید که بتوانید دارایی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ اگر به اندازه‌ی تمام کلاس آدامس ندارید، پس از همان اول آدامس را از جیبتان بیرون نیاورید. در محدوده‌ی ۱۷م تا ۱۹م اخبار داغی از اتفاقی که برای یکی از دوستانتان رخ داده، دریافت می‌کنید. فراموش نکنید که اگر می‌خواهید اولین نفری باشید که از قضیه با خبر می‌شود، گوشی خود را در خانه جا نگذارید. در بازه‌ی ۲۷م تا ۲۹م برای پی بردن به حقیقت موضوعی، لازم است که سخت تلاش کنید. تعجب نکنید اگر مطلب آزار دهنده‌ای را کشف کردید. برخی چیزها بهتر است که برای همیشه مخفی بمانند.

    آدم با هوشی هستید اما قرار نیست همیشه همه چیز آنطور که شما می‌خواهید انجام شود. تهمتی را که ممکن است در روزهای ۱م یا ۲م ماه به کسی بزنید را مورد بازبینی قرار دهید چراکه به احتمال خیلی زیادی اشتباه کرده اید. در روزهای ۵م و ۶م به جزییات عجیبی پی می‌برید که ممکن است در ابتدا از دید سایرین بی اهمیت جلوه کند اما با بررسی بیشتر متوجه خواهید شد که به اطلاعات مهم و قابل توجهی دست یافته اید. این مسئله به ذهن هیچ کس دیگری خطور نکرده بود. متاسفانه در ۱۵م و ۱۶م ماه با پیچیدگی‌هایی مواجه خواهید شد. وقتی یکی از نزدیکانتان بر روی اعصاب‌تان برود، کار خاصی برای کمک کردن به او نمی‌توانید انجام دهید. به نفعشان خواهد بود که بیشتر مراقب باشند چرا که شما فردی انتقام جو و کینه‌ای هستید. در ۲۶م و ۲۷م ماه می‌خواهید کسی را تحت تاثیر قرار دهید. شاید هنرپیشه‌ی حرفه‌ای نباشید اما وقتی که نوبت‌تان فرا برسد، به خوبی کنترل صحنه را در دستان خود خواهید گرفت. معمولا بالاترین اولویت کاری‌تان را به کمک به دیگران اختصاص می‌دهید لذا ممکن است در ۲۸م و ۲۹م ماه درگیر فعالیت‌های انسان‌دوستانه شوید. برد و باخت هم اصلا مهم نخواهد بود و به اینکه در این کار مشارکت داشته‌اید، افتخار خواهید کرد.

    در روز نخست ماه این شمایید که باید آغاز کننده ی کارها باشید، اما پس از انجام آن احساس خوشحالی خواهید کرد. اتفاقات زیادی در جریان است و شما هم در مرکز این اتفاقات قرار دارید. در ۶ و ۷م ماه هیچ کاغذپاره ای را که به لحاظ قانونی بار مسئولیتی را به دوش تان می اندزد امضا نکنید، مگر در حضور وکیلتان. در ۱۴ و ۱۵م ماه زن ها در زندگی تان نقش برجسته ای خواهند داشتف بهتر است پیش از شروع به کاری ایده های تان را با یک زن در میان بگذارید. شانس فراگرفتن درسی جدید را از میان آن کلمات طلایی عاقلانه از دست ندهید. در ۲۰ و ۲۱م ماه اگرچه ترک عادت همچون همیشه موجب مرض است اما بهتر آن است که روند کارهای روزانه ی خود را تغییر دهید. اگر آدم های همیشگی را نبینید . به جاهای همیشگی نروید، آنگاه دیگر چیدن یک برنامه ی درست کار سختی نخواهد بود. در ۲۵ و ۲۶م ماه میل شدیدی به تسویه حساب با کسی دارید که شما را به اشتباه انداخته بوده است، اما خیلی بهتر خواهد بود اگر گذشته ها را به گذشته بسپارید. احساسات منفی هیچ دستاوردی برای شما نخواهند داشت.

    فال ماهانه آذر امسال

    در آغاز ماه، خودتان را در آینه ببینید. اگر چیزی غیر از زیبایی دیدید، بدانید که باید به چشم پزشک مراجعه کنید. در روزهای ۵م و ۶م ماه واقعا می‌خواهید که ارتباطی عاطفی با اطرافیان خود برقرار کنید اما بیشتر اینطور به نظر خواهد رسید که با یک عده روبات بی‌روح و بی‌ذوق سر و کار دارید. از اینکه احساسات خود را مطرح کنید نترسید؛ حتی اگر واکنشی که انتظارش را داشتید را مشاهده نکردید. در ۱۲م و ۱۳م ماه از ثبات و استقامت بالایی برخوردار خواهید بود. هم به خوبی از پس کارهای دشوار خودتان بر خواهید آمد و هم باعث خواهید شد تا دیگران بتوانند بر روی شما حساب باز کنند. ۲۲م و ۲۳م ماه حس‌های‌تان تقویت شده و به احتمال زیاد متوجه چیزهایی خواهید شد که همیشه به سادگی و بدون آنکه متوجه شوید، از کنار آنها گذشته بودید. اگر در ۲۸م و ۲۹م ماه برای مشارکت در بحثی از شما دعوت شد، بلافاصله دعوت را بپذیرید. شاید باهوش ترین فرد در میان جمع نباشید اما افزودنی‌های زیادی بر اساس تجربیات قدیمی خود دارید که می‌توانید در اختیار جمع قرار دهید.

    با آغاز ماه نو، مشوق واقعی برای آن‌دسته از افرادی خواهید بود که می‌خواهند زندگی خود را بهبود بخشند. شاید برای خودتان اینطور بنظر نرسد اما در واقع کارهای انسان‌دوستانه‌ی قابل توجهی را انجام می‌دهید. در ۷م یا ۸م ماه با شنیدن آهنگ و یا استشمام بویی آشنا، جزییات خاطره‌ای قدیمی برای‌تان بازسازی خواهد شد. شاید بدتان نیاید که تحقیقاتی برای پیدا کردن فردی که این خاطرات مشترک را با او دارید، انجام دهید. ۱۸م تا ۲۰م ماه از جملات سنگینی استفاده خواهید کرد اما مراقب باشید که در این کار زیاده روی نکنید. تنها اگر در جمعی از افراد فرهیخته هستید از این قبیل جملات استفاده کنید واگرنه بهتر است که اندکی خود را همسطح جمع کنید. در ۲۸م و ۲۹م ماه با تمام وجود می‌خواهید به یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌ی خود کمک کنید اما تا زمانی که نخواهند، هیچ کاری از دستان شما بر نمی‌آید. شاید با کمک به غریبه‌ای، احساس رضایت کنید.

    در روز اول ماه، همان طور که به سمت کار قدم می زنید، یا سوار بر دوچرخه به سمت خانه می روید، یا سوار قطار می شوید، یا وارد کافه ی مورد علاقه تان می شوید، ایده، نگاه و یا انگیزه ای نو به سراغتان می آید. حتماً به این مساله توجه دقیق داشته باشید. جدی بگیریدش چون خیلی مهم است. در وضعیت خوبی برای شروع کارهای جدید قرار دارید. از غریزه های تان پیروی کنید. با رسیدن ۲م، ۳م و ۴م ماه، که روزهایی فوق العاده خواهند بود، از جایگاهی کاملاً موفق برخوردارید. عشقانه هایتان در حال شکوفا شدن هستند. کارتان عالی پیش می رود، و ورزش هایتان را به موقع و به شکلی غیر عادی خوب انجام می دهید، که تاثیری فوق العاده بر سلامتتان دارد. برنامه ای برای ۵م ماه خود بریزید. در ۱۲م یا ۱۳م آماده ی مهمانی و رقص خواهید بود. شبی پر شور خواهید داشت. در ۱۹م و ۲۰م ماه، همه ی احساساتی که دارید، اعم از رنجیدگی و شادی، همه را تبدیل به به چیزی خلاقانه کنید. در ۲۵م ماه، وقت خود را صرف ایده پردازی کنید. هیچ وقت نمی دانید چه فکرهای تازه ای ممکن است به سرتان بزند. ۲۹م،۳۰م، و ۳۱م، حسن ختامی فوق العاده بر این ماه خواهند بود.

    در روز اول ماه کمی احساس تنبلی می کنید، نه؟ جای نگرانی نیست، چرا که در ۲، ۳ و ۴م ماه در تخت ماندن و سر جا بند شدن برایتان غیر ممکن است، هیچ نشانه ای از بی حال و حوصلگی نخواهید داشت. در ۹ و ۱۰م ماه باور دارید که باید ایمان داشته باشید و به دنبال نشانه هایی هدایت گر بگردید. دلیلی هم ندارد که با این حس ششم خود مخالفت کنید. در ۱۳ و ۱۴م ماه تاکید بسیاری بر پول و مسائل مالی هست، و بدتان نمی آید که می توانستید خود را در زمره ی دسته ی پولدار می دید، اما خوب می دانید که برای پول درآوردن باید کار کنید. ترجیح تا ناین خواهد بود که به ایده های بزرگ خود بیندشید، و حاشیه ها و جزییات بی اهمیت مسائل را به دیگران واگذارید. در ۲۲ و ۲۳م ماه بی اندازه دلتان می خواهد عقل و بدنی سالم داشته باشید و آماده اید تا برای به دست آوردن این دو سخت کار کنید. بد نیست رژیم غذایی خود را تغییر داده و یک مربی شخصی استخدام کنید. هر کاری که برای انجم دادن داشته باشید از اراده ی کافی برای به سرانجام رساندن آن برخوردارید. در ۲۷، ۲۸ و ۲۹ م ماه بی اندازه تمایل به رقابت دارید، هرچند این به آن معنی نیست که هر کاری هم برای پیروزی می کنید. در واقع اخلاقیاتتان مانع از آن می شود که کاری ناجوانمردانه از شما سر بزند.

    احساس می‌کنید که در روزهای ۲م و ۳م ماه در باتلاق گیر افتاده‌اید. همه چیز در دور آهسته بوده پس چرا شما هم آرام نمی‌گیرید؟ نگران آن نباشید که خودتان را به دیگران برسانید؛ کافیست تلاش خودتان را کنید. در روزهای ۹م و ۱۰م شرایط هم‌اندیشی ایجاد خواهد شد و این موقعیت را خواهید داشت تا طرز فکر خود را با دنیا در میان بگذارید. خواهید دید که به تنهایی می‌توانید دنیا را تغییر دهید. در ۱۶م و ۱۷م ماه جزییات کار، شما را کلافه خواهد کرد. ممکن است در پشت صحنه،‌ ترس از شکست باشد که این کلافگی ها را در شما ایجاد کرده باشد. مسئولیت کار خود را بپذیرید. پاداش‌هایی که دریافت خواهید کرد، بیشتر از انتقاد‌ها خواهند بود. در محدوده‌ی ۲۳م تا ۲۵م ماه دلتان می‌خواهد که به سفر و گردش بروید؛ پس چرا که نه!؟ تنها چیزی که لازم دارید یک نقشه، مسواک و یک دست لباس اضافی بوده تا ماجراجویی خود را آغاز کنید.

    ماه جدید با دنیایی پر از شگفتی‌ها آغاز می‌شود. به سفر بدون مقصد خاصی بروید. به جای رفتن به سمت راست همیشگی، به سمت چپ بروید. با غریبه‌ها مهربانی کنید چراکه نمی‌دانید کی ممکن است خودتان هم به کمک آنها نیاز داشته باشید. در ۷م و ۸م ماه با تمام وجود به جزییات توجه خواهید کرد و همین امر ممکن است موجب آن شود تا دیگران برای انجام کارهایشان به سراغ شما بیایند. مشکلی از بابت انجام کارها ندارید اما می‌خواهید که سهمی اساسی در پاداش کار داشته باشید. ۱۶م و ۱۷م ماه دلتان می‌خواهد به کسی گیر دهید و معمولا اغلب افراد خوششان نمی‌آید که غلط‌هایشان را اصلاح کنید (خودتان خوشتان می‌آید؟). با ملایمت بیشتری به انتقادهای سازنده بپردازید چراکه ممکن است به ضررتان تمام شود. در روزهای ۲۴م تا ۲۵م ماه همه شیفته و مجذوب شما خواهند شد.

  • دعای خانه دار شدن در ماه صفر
  • دوستان تان شخصیت حقیقی شما را می شناسند، به همین دلیل پیشنهادات و اندرزهایی که در ۱م و ۲م ماه به شما می دهند بسیار برایتان مفید خواهد بود. مجبور نیستید که حتما به آن پندها گوش بدهید، اما حالا که چیزی برای از دست دادن ندارید، پس چرا که نه؟ در ۵ و ۶م ماه، مخازن مالی تان بیشتر و بیشتر در حال آب رفتن هستند، اما باز هم چیزهای ارزان زیادی برای خرید و راه های زیادی برای خوش گذرانی وجود دارد که اصلا فکرش را هم نکرده بودید. در ۱۷ ،۱۸ و ۱۹م ماه، ذهن تان به شدت درگیر مسائل رازآلود است، کنجکاوی تان می تواند بهترین نتیجه ی ممکن را برایتان با خود به همراه آورد. با این حال نباید در کار کسی که از شما نظر نخواسته است دخالت کنید، چرا که اصلا نتایج خوبی به همراه نخواهد آورد. در ۲۳ و ۲۴م ماه وقت آن خواهد بود که مسائلی را که پنهانی در جریان هستند به روشنی مطرح کنید. رو در رو کردن کسی با حقیقت ممکن است چندان برایش خوشایند نباشد، اما باید این کار را انجام دهید. ۳۰م ماه هم با چالش هایی به سوی شما خواهد آمد، اما قدرتی پنهانی خواهید داشت که در صورت لزوم می توانید به آن رجوع کنید. خیلی قوی تر از آن هستید که به نظر می رسید.

    برچسبفال ماه فال ماهانه

    16 ساعت قبل

    16 ساعت قبل

    16 ساعت قبل

    16 ساعت قبل

    16 ساعت قبل

    16 ساعت قبل

    سلام و خسته نباشید میگم ب شما مدیر فعال سایت آوتاف, فالهای دی امروز عالی بود خستگی روزمرگی رو از من زدود, مرسی تشکر میکنم, فقط نمیدونم چرا فالهای تاروت کبیرو صغیر واس من گاهأ جور نمیشه, واینکه چرا نم تونم کپی بگیرم از فالها خیلی دوست دارم ی چیزایی ک مهمه رو کپی کنم ب صورت اس ام اس بفرستم واس نزدیکان اگ میشه امکانشو فراهم کنید ممنون میشم موفق باشید👍👏👏👏👏

    سلام وقتتون بخیر بابت سایت خوبتون ممنونم خسته نباشید
    خواستم خواهش کنم فال ماهانه فروردین رو بزارید با تشکر

    سلام
    شما چرا فالی که در روز اول وحتی ساعات اول ماه حتی هفتگی میزارید بعدتغییر میدین؟!!
    امتحان کردم اون فالهایی که درابتدا و اولین بار میذارید درستتر هست نسبت به دومین فال ماهانه

    سلام
    فال ها براساس تاریخ تغییر میکنند.
    مثلا فال ماهانه, ففط ماهی یک بار تغییر میکنه. فال نیمه ماه, ماهی دو بار و به همین ترتیب.

    ممنون از آوتاف

    ممنون از شما به خاطر همراهی صمیمانه تون که همیشه باعث دلگرمی ماست

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    نام *

    ایمیل *

    وب‌سایت

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );








    [wcas-search-form]

    طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی : دلبستگی دارید فردی شما را خیلی دوست دارد شاید خودتان باورتان نشود ولی این فرد خواهان شماست و این علاقه روز به روز نسبت به شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. با کسی قهر و آشتی در پیش دارید که در این قهر و آشتی خودتان مقصر هستید و رفتار خودتان باعث این قهر و آشتی می شود حواستان باشد. یک حاجت از خداوند گرفتید ولی نذرتان به گردنتان است سعی کنید در ادا کردن نذرتان کوتاهی نکنید و اگر به گردن شماست ادا کنید چون گره در زندگی یا کارتان می افتد.

     اگر شاغل هستید به زودی زود در روزی به شما باز می شود و از لحاظ کاری یا مالی در شرایط و اوضاع خوبی قرار می گیرید و درآمد کاری شما رو به افزایش است. تا سه وعده ديگر سفری در پیش دارید که این سفر با چند نفر است که دوستشان دارید و برای رفتن به این سفر برنامه ریزی می کنید و راهی می شوید و خیلی به شما و خانواده خوش می گذرد. یک دوست دارید که زیاد با این دوست درد و دل می کنید و معاشرت دارید ولی این فرد با شما دورو ست وظاهر خوبی دارد حواستان به زدن حرفهایتان و درد دل هایتان باشد چون خیلی موذی و داناست و از حرفهای شما سوء استفاده می کند.

     در رابطه با یک چهاردیواری خیلی فکرتان در گیر و مشغول است شاید می خواهید جایی را بخرید یا اجاره کنید یا بفروشید به هر حال اگر فکرتان در گیر کار چهاردیواری است این کار چهاردیواری درست می شود فقط خودتان دلشوره دارید و نگران هستند ولی این نگرانی را به خداوند بسپارید خودش خود به خود برطرف می شود و خداوند شما را یاری می کند.

     چشم نظر و حسود زیاد دارید و همه دورادور حسرت زندگی شما را می خورند ولی خودتان خبر ندارید و بی اطلاع هستید. چند تا چیز در این ماه معامله می کنید که این خریدها باعث خوشحالی و خنده شماست و از این خرید ها روحیه می گیرید.اگر متاهل هستید همسرتان خیلی دوستتان دارد شما هم دوستش دارید و به زودی یک سری اتفاق خوب بین شما می افتد ولی افراد مجرد این ماه یک سری ناراحتی وغم وغصه دارند که این غم و غصه ها باعث ناراحتی و غم برای شماست. 

    فال ماهانه آذر امسال

    طلسم کائناتی گشایش کار و افزایش رزق (کلیک کنید)

    روزهای پر از استرس را سپری می کنید و نمی دانید باید چه کار کنید جابجایی دارید که برای این جابجایی خیلی دردسر می کشید و حرص و جوش های زیادی از این بابت دارید که یک کار اداری و قانونی دارید که در این مسیر اداری خیلی اعصابتان خرد است و ازدست یک کسی که در نام خود حرف (ن) دارد زیاد در این مسیر حرص می خورید. 

    یک راز برای شما فاش می شود که فاش شدن این راز باعث می شود که یک رابطه قطع بشود شاید این رابطه احساسی و عاطفی باشد و شما از داشتن یک رقیب خبردار می شوید البته این برای افراد مجرد است و باعث یک اختلاف و ناراحتی با شریک احساسی تان می شود. به فردی زیاد بدی کردید یا بدی می کنید و این فرد پشت سرتان آه می کشد.

     زودرنج و حساس هستید و زود ناراحت می شوید. به چند تا تغییر روش فکر می کنید اگر می خواهید روش زندگیتان را عوض کنید و تغییر بدهید این تغییر روش خوب است ولی به شرطی که بدهید. مشکل پولی یا مالی دارید ولی با آمدن یک وام یا یک پول بزرگ این مشکل مالی شما حل می شود و این پول موانع زیادی را از سر راهتان بر میدارد و اسباب یک سری خنده و شادی برای شماست اگر قصد سرمایه گذاری دارید فعلا دست نگه دارید و صبر کنید چون الان وقت آن نیست شاید ضرر کنید.

     

     

  • داستان حضرت نوح در قران به زبان عربی
  • شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

    Faaloodehadmin

    طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    طالع بینی مری تی تس

    فال ماهانه

    فال رنگی رنگی

    فال هفتگی

    فال pmc

    فال قهوه
    فال شمع
    فال حافظ 


    کد تایید *

    «فال ۵ اذر ۱۴۰۱»

    [ مشاهده ادامه مطلب… ]

    تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۴۰۰

    «فال ۵ اذر ۱۴۰۱»

    [ مشاهده ادامه مطلب… ]

    تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۴۰۰

    «فال ۵ اذر ۱۴۰۱»

    [ مشاهده ادامه مطلب… ]

    تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۴۰۰

    «فال ۵ اذر ۱۴۰۱»

    [ مشاهده ادامه مطلب… ]

    تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۴۰۰

    «فال ۵ اذر ۱۴۰۱»

    [ مشاهده ادامه مطلب… ]

    تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۴۰۰

    «فال ۵ اذر ۱۴۰۱»

    [ مشاهده ادامه مطلب… ]

    تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۴۰۰

    «فال ۵ اذر ۱۴۰۱»

    [ مشاهده ادامه مطلب… ]

    تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۴۰۰

    «فال ۵ اذر ۱۴۰۱»

    [ مشاهده ادامه مطلب… ]

    تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۴۰۰

    «فال ۵ اذر ۱۴۰۱»

    [ مشاهده ادامه مطلب… ]

    تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۴۰۰


    منتشر شده

    در

    توسط

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *