فال روز 7 خرداد امسال

فال روز 7 خرداد امسال
فال روز 7 خرداد امسال

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه 7 خرداد 1401 را در آلامتو بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

امروز روزی نیست كه كاملاً بدون مشكل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشكلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشكل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینكه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول كردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشكلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری كه شما دارید باعث می‌شود كه انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل كه شما نیاز ندارید كه مسأله‌ای را برای دیگران ثابت كنید. جوهر باطنی شما اكنون بسیار قوی است و لازم نیست كه در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف كنید. شما بیشترین منفعت را زمانی كسب خواهید كرد كه به مشكلات مردم دیگر توجه كرده و به آنها ملحق شوید.

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر كدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌كشانند، شما باید بتوانید تصمیمی كلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست كه تواناهایتان را نشان دهید یا تفكرات و احساسهایتان را انكار كنید. مادامیكه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌كنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود كه با آن سازگاری پیدا كنند.فال روز 7 خرداد امسال

درحالیكه شما كاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیكه شما این رویاها را آشكار نكنید خوش‌بینی شما می‌تواند كاملاً تازه بماند، برای اینكه مردم دیگر خیلی زود از تفكرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

از زمانی كه شما از دادن جواب “نه” به یك درخواست امتناع كرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید عمل كنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت كنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیكه شما را قادر می‌سازد كه به مسائل مشكل نگاه كرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما كمی هم كناره‌گیری از فكر كردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

شما امروز در محل كارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است كه برای به سود رسیدن بیشتر از یك مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته‌اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می‌كند كه آرام حركت كرده و دوباره انتخابتان را بررسی كنید. برای رسیدن به یك هدف خاص زیاد عجله نكنید؛ شما بیشتر از آنچه كه فكر می‌كنید زمان دارید.

مجاورت ناراحت كننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما كمی نگرانی به وجود آورد. یك صدای درونی به شما می‌گوید كه تصمیمات مهمی را بگیرید كه هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌كند در حالیكه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش كرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یكی از این دو را انتخاب كنید؛ بلكه باید برای حد میانه آنها تلاش كنید.

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینكه اكنون ثابت شده است كه مسیر فكری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یك زنجیره از كلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه كند. سعی نكنید كه جریانهای ذهنی را خاموش كنید. فقط دریابید كه زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری كه شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول كنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی كه می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثركار كنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله كردن با خودت اكنون نیرنگ آمیز است، برای اینكه گرایش شما به زیاد صحبت كردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

شما می‌توانید از یك یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق كردن نیست. خوش بین بودن اكنون رویكرد مناسبی است، برای اینكه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حركت كرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید كه تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن كه فكر می‌كردید ناامید شوید.

اینكه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، كمی تكان دهنده است. حتی اگر شما كارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را كه می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی كم است. داده‌ها را جدا كرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درك مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

در حالیكه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مكان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بكشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌كنید كه در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینكه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی كه واقعاً هست به نظر برسد. شما اكنون به واسطه تغییرشكل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌كنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید كه قبل از اینكه به گمان نادرستی دست پیدا كنند چه احساسی داشته‌اند.

[wcas-search-form]

فال روزانه 7 خرداد : دوست عزیز فالوده ای که 7 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی جنگجو، جسور، بلندپرواز، اجتماعی، سخاوتمند و با صداقت هستید، اما از آنجایی که فرصت های فراوانی که در اختیارتان قرار می گیرند را به راحتی از دست می دهید از دیگران عقب می مانید. امسال از لحاظ سلامتی شما دوره‌ی فوق‌العاده ای را در پیش خواهید داشت و بزرگ‌ترین مشکلاتی که سر راهتان قرار می گیرند سرماخوردگی های جزئی خواهند بود. از لحاظ مالی در مقایسه با پارسال وضعیت بهتری خواهید داشت و از سرمایه گذاری های گذشته‌ی خود سود زیادی به دست خواهید آورد. اگر قصد فعالیت در زمینه های جدید را دارید شراکت با یک شخص مورد اعتماد برایتان بسیار خوب خواهد بود. سعی کنید با شرکت های خارجی وارد معامله شوید تا سود فوق‌العاده ای به دست بیاورید. امسال خودتان را در محل کارتان به عنوان عضوی قدرتمند و مؤثر ثابت خواهید کرد و پروژه های زیادی را با موفقیت به انجام خواهید رساند. در نتیجه‌ی این موفقیت‌ها مقامات مافوقتان شما را در موقعیت‌ها و رده های بالاتری قرار خواهند داد. اگر مواظب نباشید فشار کاری زیادی که در طول سال تجربه خواهید کرد باعث خواهد شد که بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله ایجاد شود. مرداد، مهر، دی و بهمن بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روز 7 خرداد امسال

 فال روزانه متولدین فروردین

این اواخر نسبت به رویاهایتان دچار شک و تردید شده‌اید، ولی حالا وقت آن است که بار دیگر خودتان را باور کرده و با اعتماد به نفس به سوی رسیدن به خواسته‌هایتان پیش بروید. روابطتان به وضعیتی رسیده‌اند که برایتان بسیار آشناست و احساس می کنید که قبلا هم به چنین مرحله ای رسیده بودید. مسئله ای که پیش از این حل شده بود و فکر می کردید دیگر برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد دوباره سر باز کرده و به توجه و رسیدگی شما نیاز دارد. خوشبختانه حالا شما آمادگی بیشتری برای مقابله با این مشکل دارید و تجربه کافی برای حل کردن آن، ولی این بار برای همیشه، را خواهید داشت. فقط باید در نظر داشته باشید که پیش از برداشتن هر قدمی خوب به آن فکر کنید.

 فال روز متولدین اردیبهشت

خوشحال باشید! موانعی که در سر راه رسیدن شما به اهدافتان قرار داشته‌اند امروز رو به حل شدن پیش خواهند رفت. برای شما اردیبهشتی هایی که عاشق ثبات و مداومت هستید رابطه ای که از آزمون گذشت زمان سربلند بیرون آمده باشد از ارزشی فوق‌العاده برخوردار است. این چند ماه اخیر اوضاع کمی تغییر کرده است و شما در حسرت این هستید که به وضعیت سابق بازگردید، ولی پیش از آن که بتوانید به ثباتی که آرزویش را دارید برسید باید این دوره را با موفقیت گذرانده و ببینید چه کارهایی برای رسیدن به این خواسته خود باید بکنید. از هر اقدامی که از روی خشم و عصبانیت است اجتناب کنید، چرا که تنها رسیدن شما به خواسته‌تان را به تعویق خواهد انداخت.

 فال امروز متولدین خرداد

شما با این که برای رسیدن به حمایتی که برایتان از اهمیتی ویژه برخوردار است با دیگران راه بیایید مشکلی ندارید، ولی گاهی اوضاع آنقدر پیچیده می شود که نمی دانید چه سیاستی را باید در پیش بگیرید. شاید فکر می کردید که در وضعیت خوبی به سر می برید و هیچ خطری شما را تهدید نمی کند ولی امروز ناگهان با چالشی مواجه شده‌اید که مستلزم این است که دل به دریا زده و ریسک کنید. شک و تردید را کنار بگذارید و در رابطه با اهدافتان با اطمینان پیش بروید و در رویکردتان برای رسیدن به آنها انعطاف پذیر باشید تا ببینید اوضاع دوباره به نفع شما پیش خواهد رفت. اگر نسبت به عشقتان با بی تفاوتی برخورد کرده‌اید هر چه سریعتر باید این رفتار خود را جبران کنید.

 فال روزانه متولدین تیر

شاید اوایل امسال راه تازه ای را شروع کرده باشید که خیلی زود مجبور شده‌اید آن را به خاطر کارهای دیگری که به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند کنار بگذارید. شکی نیست که شما دارید تلاش می کنید مسئولیت‌هایی که الان دارید را به نحو احسن به انجام برسانید ولی شاید به عنوان پاداش سعی و تلاشتان، فرصتی دوباره برایتان فراهم شده است تا کاری که کنار گذاشته بودید را از سر بگیرید. به فکر این نباشد که چطور چنین چیزی ممکن است، فقط تمام توانتان را به کار بگیرید که تا زمانی که به نتیجه مورد نظرتان نرسیده‌اید، حتما زمانی را در روز به این رویایتان اختصاص بدهید. زندگی شما دارد به سوی تعادل پیش می رود، شاید کمی طول بکشد تا به ثبات مورد نظرتان برسید، ولی مهم این است که بالاخره خواهید رسید

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

طی چند ماه گذشته مسئولیت زیادی در رابطه با خانه و خانواده به عهده شما نبوده است و تا حدود زیادی آزادی عمل داشته‌اید، ولی حالا دوباره خانواده‌تان به شما نیاز دارد و باید هر چقدر که در توانتان است به آنها توجه و رسیدگی کنید. اگر خودتان کارهای دیگری دارید که برایتان از خدمت کردن به دیگران مهم تر هستند به آنها غر نزنید. عمق رضایتی که از توجه کردن به عزیزانتان به دست خواهید آورد کافی است تا تمام این احساسات منفی را از بین ببرد. تغییرات زیادی در درون شما دارند به وجود می آیند که شاید خودتان هنوز متوجه آنها نباشید و اثراتشان را نبینید، ولی مطمئن باشید به زودی اوضاع به کامتان خواهد شد.

 

 فال امروز متولدین شهریور

امروز انگار همه کارهایتان فوریت شدیدی پیدا کرده‌اند و نمی توانید خودتان را با سرعت آنها هماهنگ کنید. شما بی آن که نتیجه مورد نظرتان را به دست آورده باشید تنها از کاری به سراغ کاری دیگر می روید. با این حال انرژی مثبتی که احساس می کنید باعث می شود باور داشته باشید می توانید به همه کارهایتان برسید و همین موضوع کمک زیادی به شما خواهد کرد. دلیلی ندارد به توانایی های خودتان شک کنید، انرژی مثبت، نیت صادقانه و تلاشتان شما را به موفقیتی که به دنبالش هستید خواهد رساند. اتفاقاتی که در اطرافتان افتاده‌اند و اطلاعاتی که به دست آورده‌اید شما را در رابطه با قدم بعدی که باید بردارید دچار تردید کرده‌اند، ولی حالا دیگر وقتش رسیده که با اعتماد به خودتان پیش بروید.

 فال روزانه  متولدین مهر

با نگاهی مجدد به وضعیت اقتصادی‌تان متوجه خواهید شد که باید در بعضی از تصمیماتی که پیش از این گرفته‌اید تجدید نظرهایی بکنید. با وجود این که برخی از بخش های نقشه‌هایتان دقیقا طبق پیش بینی خودتان پیش رفته‌اند، برخی از چالش‌هایی که با آنها مواجه شده‌اید را در خوابتان هم نمی دیده‌اید. خوشبختانه فرصتی برایتان فراهم شده است تا آنچه در چند ماه گذشته در این رابطه فراگرفته‌اید را از نظر گذرانده و تغییراتی در برنامه‌ها و تصمیماتتان اعمال کنید. وقتتان را هدر نکنید، اینطور موقعیت‌ها خیلی زود از دست می روند. شما این اواخر رویاهایتان را نادیده گرفته‌اید، ولی حالا وقت آن رسیده که برای رسیدن به آنها تلاش کرده و به شانس خود اعتماد کنید.

 

 فال روزانه متولدین آبان

شاید تا همین چند روز پیش هم این طور به نظرتان می رسید که چالش های سال پیش را بالاخره پشت سر گذاشته‌اید، ولی اتفاقاتی که اخیرا افتاده‌اند نشان دهنده این هستند که هنوز سایه‌هایی از گذشته باقی مانده‌اند که باید به آنها رسیدگی شود. نگران نشوید، این وضعیت قرار نیست خیلی طول بکشد و شما خیلی بیش از آنچه خودتان متوجه باشید به سوی اهداف دراز مدت خود پیش رفته‌اید. تنها چیزی که هست این است که تا پرونده های باز گذشته را نبندید وقت کافی برای رسیدن به رویاهایتان را نخواهید داشت. خوشبختانه انرژی شما در سطح بالایی قرار دارد، پس تا توانش را دارید دست به کار شده و برای حل این مسئله اقدام کنید.

 

 فال متولدین آذر

شاید احساس کنید که شرایط موجود از کنترل شما خارج شده و تلاش‌هایی که برای مدیریت آنها می کنید بیهوده هستند و تنها پیشرفت شما را محدود می کنند. شما هیچ علاقه ای ندارید که در یک وضعیت تکراری باقی بمانید و دوست دارید با شرعت تمام به جلو پیش بروید. با این حال اگر شهامت کافی برای مقابله با وضعیت موجود را داشته باشید پاداش ویژه ای در انتظارتان خواهد بود. کنکاش احساسات سرکوب شده‌تان شاید برایتان چندان خوشایند نباشد، ولی نادیده گرفتن آنها می تواند برایتان فاجعه به همراه داشته باشد. اگر می خواهید به بزرگ‌ترین گنجینه‌ها دست پیدا کنید گاهی باید سرعتتان را کم کرده و نگاهی به درونتان بیندازید.

 فال روز متولدین دی

گاهی با خودتان فکر می کنید که روابط و فعالیت های اجتماعی تنها چیزهای دست و پا گیری هستند که حواستان را از اهداف اصلیتان منحرف کرده و نمی گذارند به کارهای مهمتان برسید. ولی در حال حاضر با افرادی در ارتباط هستید که می توانند اثرات مثبتی روی پیشرفت شما داشته باشند. با این حال باید حواستان را جمع کنید و حتی در این روابط هم حد و حدود را رعایت کنید. پروژه های طولانی مدتی که شما را به خود مشغول کرده‌اند امروز بالاخره به سوی پیشرفت خواهند رفت. رویاهایی که زمانی غیر قابل دسترس به نظرتان می رسیدند حالا دست یافتنی تر به چشمتان می آیند. از این فرصت برای کشیدن نقشه‌هایی بزرگ برای آینده‌تان استفاده کنید.

 فال متولدین بهمن

با وجود این که درگیری‌هایی که این اواخر با یکی از اطرافیانتان داشته‌اید به ظاهر حل شده‌اند، نبردی عمیق تر همچنان در جریان است. موضع شما در مورد این مسئله کاملا مشخص است ولی شاید نظر دیگران با شما فرق داشته باشد. به جای این که وقتتان را با تلاش برای قانع کردن دیگران تلاش کنید، نگاهی به درون خود انداخته و نقش خودتان را در کش آمدن این تنش و درگیری پیدا کنید. از تمایل درونی‌تان به تجزیه و تحلیل این ماجرا و حق دادن به خودتان دست بردارید و سعی کنید هرچه سریعتر این درگیری را به طور کامل به پایان برسانید. اگر به کارهای فنی علاقه دارید امروز روز خیلی خوبی است که دستی به سر و گوش خانه‌تان کشیده و تعمیراتی که در توانتان هستند را انجام دهید.

 فال روزانه متولدین اسفند

وقت آن فرا رسیده است که دوباره به سراغ رویایی که چند وقت پیش به شما انرژی بسیاری داده بود ولی حالا آن را کنار گذاشته‌اید بروید. شاید وظایف و مسئولیت های روزمره‌تان شما را از رسیدگی و توجه به آن باز داشته باشند، ولی اگر خوب فکر کنید می بینید نقشه‌هایی که قبلا برای این رویایتان کشیده بودید خیلی هم واقع گرایانه نبوده‌اند. امروز خوب فکر کنید و ببینید چه راه های منطقی تری برای رسیدن به این هدف و خواسته خود می توانید پیدا کنید. ماجراجویی در انتظارتان است، هر چه سریعتر تلاشتان را برای به وقوع پیوستن آن شروع کنید، سفرتان نیز زودتر آغاز خواهد شد. جستجو برای یک همسفر خوب را فراموش نکنید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

فال روز 7 خرداد امسال

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طالع بینی مری تی تس

فال ماهانه

فال رنگی رنگی

فال هفتگی

فال pmc

فال قهوه
فال شمع
فال حافظ 


کد تایید *

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود كه باید هر كدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فكر كنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی نوشته شده است : به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدواركننده و خوبی خواهی شنید.

درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : نحوه زندگی و نوع غذایی كه مصرف می‌كنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی كرد.

متولدین فروردین رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343 روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذرفال روز 7 خرداد امسال

فال روزانه حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و كامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنبلی را كنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است كه به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌كند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشكل را حل كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : انگیزه خود را برای كار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت كه این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است كه مانند یك موتور تو را به حركت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524 روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : كدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد كه باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع كنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی نوشته شده است : صحبت كردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی كه تو را از زندگی پشیمان می‌كنند ارتباط نداشته باش.

درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت كم (پیاده روی، باغبانی، كار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حركات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو بهتر از هر كسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت كنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545 روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فكر كرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی كرد اما باید رفتاری در پیش گرفت كه دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز كن.

در خصوص توصیه های اجتماعی نوشته شده است : شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌كنی؟ همه از تو انتظار كارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان كج‌دار و مریز رفتار می‌كنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت كار بكشی.

متولدین تیر رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742 روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

مرداد ( شنبه 7 خرداد 1401 )

فال روزانه حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یك پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌كنی او همان كسی كه تو همیشه آرزویش را می‌كردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

در خصوص توصیه های اجتماعی نوشته شده است : شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناكی در می‌آورد. سعی كن براساس آنچه داری حركت كنی و از قرض و وام و چك و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743 روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : تا زمانی كه احساست را بیان نكنی، او نخواهد فهمید كه در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی نوشته شده است : شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به كارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848 روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاك قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی كه اساسی و جدی باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال نوشته شده است : با خوش‌بینی روزت را شروع كن. در این صورت هم با انرژی مثبت به كارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به سود مالی می‌رسی كه قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج كنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است كه به فكر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز كنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143 روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

آبان ( شنبه 7 خرداد 1401 )

فال روزانه حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : پس از یك دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد كه در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یكسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار ركود خواهد شد.فال روز 7 خرداد امسال

در خصوص توصیه های اجتماعی نوشته شده است : حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی كنی. كسی كه طبق یك برنامه حركت كند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659 روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : با احساسات دیگران نمی‌شود بازی كرد. كسی كه با آتش بازی می‌كند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر كاری عواقبی دارد كه باید آنرا در نظر داشت.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه نوشته شده است : در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری كارهای زیادی بكنی اما نمی‌دانی چه كاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی كه تشخیص می‌دهی صرف كنی تا موفق گردی.

درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : كمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در كنار كار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش كه زیاده‌روی نكنی چون به ضررت خواهد بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با كمی تلاش و كوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد كنی.

متولدین آذر رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343 روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

دی ( شنبه 7 خرداد 1401 )

فال روزانه حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد كه تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌كنند.

در خصوص توصیه های اجتماعی نوشته شده است : به زودی اتفاقاتی می‌افتد كه تو را شادمان می‌كند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنبلی را از خود دور كن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. كسی كه موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به كار خودت ادامه بده.

متولدین دی رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544 روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

بهمن ( شنبه 7 خرداد 1401 )

فال ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : اطرافیانت به تو سفارش می‌كنند كه بهترین راه را انتخاب كنی اما تو همچنان لجباز و یك‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به كرسی بنشیند؟!

در خصوص توصیه های اجتماعی نوشته شده است : وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یك یا چند تن از دوستان قدیمی را كه مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات كنی. فكر یك سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول كرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا كار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلكه ممكن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یك به یك آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه كارها با هم یك یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999 روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اسفند ( شنبه 7 خرداد 1401 )

فال روزانه حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاكی و راحتی هستی، اما ممكن است اطرافیان اینطور استنباط نكنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست كنند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های نوشته شده است : به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی كه خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر بیش از حد احساس استرس می‌كنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف كاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پس از مدتی ركود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران كننده نیست.

متولدین اسفند رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354 روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

این اخبار را از دست ندهید

حتما بخوانید

 

 

 

 

 

 

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پاتوق آنلاین است و استفاده از محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

زن متولد خرداد ماه زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می‌ایستند. فال روز شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ را در پرشین وی ببینید.

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از اتفاقهای جدید را آغاز کرده‌‌اید. در این سال با رویدادهای تاز‌ه‌ای روبه‌رو می‌شوید. این اتفاقها را به دستمایه‌ای برای رسیدن به موفقیتهای بیشتر تبدیل کنید و تجربه‌های تازه‌ای به کارنامه زندگیتان اضافه نمایید. خرداد امسال با افراد جدیدی آشنا می‌شوید.

این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. به تیر که رسیدید، سرتان حسابی شلوغ می‌شود. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و اجازه ندهید کاری به آ‌ینده موکول شود. اَمرداد امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه خطری در کمین شما نشسته است. شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و مواظب باشید اتفاق ناخوشایندی در زندگیتان رخ ندهد.

شهریور زمان استراحت شماست. در این ماه کارهای کمتری دارید. این فرصت را به مسافرت یا برنامه‌ای تفریحی اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل تجربه کنید. با فرا رسیدن مهر از همیشه عاشق‌تر می‌شوید. این احساس را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.فال روز 7 خرداد امسال

در آذر با مشکلی مالی روبه‌رو می‌شوید. از هم اکنون پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید و وضعیت مالیتان را بهبود بخشید تا از گرفتارهای مالی عبور کنید. کاروکاسبی شما در بهمن امسال رونق می‌گیرد. به لطف این شرایط شغلی که به آن مشغول هستید را گسترش دهید و وضعیت کاری بهتری را برای خود فراهم کنید.

به فروردین سال آینده که رسیدید ثبات بیشتری در زندگی پیدا می‌کنید. این ثبات را تقویت کنید و سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیری به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سالهای آینده زندگی شما تبدیل شود.

رویکردی مثبت و آینده‌نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش‌هایتان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می‌کند.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد،

هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شما است. تجربه‌ای که در طول سال‌های زندگی‌تان اندوخته‌اید را با این فرد به اشتراک بگذارید و ایشان را از مشورت خود بهره‌مند سازید.

نگرانی‌های بی‌موردی که برای سلامتیتان دارید را کنار بگذارید. برای حل مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالی‌تان را ضعیف خواهد کرد اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل‌ملاحظه‌ای به دست‌تان می‌رسد. ناراحتی‌های خود را با هم‌صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید.

علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگیتان امروز به غیر از عشق و محبت، حرف دیگری به شما نخواهد زد. کارهای مهم و ضروری امروز را حتماً انجام دهید و سهل‌انگاری نکنید. روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز کار ناتمامی باقی نمانده باشد.

لطفی که در حق یکی از دوستان انجام داده‌اید بی‌پاسخ نمی‌ماند و این دوست امروز از شما قدردانی خواهد کرد. به فکر اطرافیان باشید و برای حل مشکلی که یکی از دوستان شما با آن روبرو است، آستین بالا بزنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و همسر یا عشق ‌زندگیتان را برنجانید.

امروز از همیشه سرحال‌تر به نظر می‌رسید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.

تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید.

زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. به فکر آغاز کار جدیدی هستید، اما برای انجام این کار اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با جویا شدن نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، اعتماد‌به‌نفس لازم را برای انجام این کار بدست بیاورید.

دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند.

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده‌است، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید.

در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دست‌تان خارج می‌شود. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. بیش‌ازحد به فکر جمع‌کردن مال دنیا نباشید و سخاوتمندی پیشه کنید.

فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید. ایده خلاقانه‌ای که در سر دارید را اجرا کنید و درآمد‌تان را افزایش دهید. انسان سخاوتمندی هستید؛

اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید.

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد.

قدر این فرصت‌ها را بدانید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتیتان را فراهم می‌کند.

امروز از همیشه سرحال‌تر به نظر می‌رسید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید.

به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و وضعیت مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند. فرصت‌های زیادی برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر پیش‌روی شما قرار دارد. از این فرصتها نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیتهای خود را گسترش دهید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگیتان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. این فرد را از کوله‌بار تجربه‌های خود بی‌نصیب نگذارید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای وی انجام دهید.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

وقت آن فرا رسیده است که دوباره به سراغ رویایی که چند وقت پیش به شما انرژی بسیاری داده بود، ولی حالا آن را کنار گذاشته اید بروید. شاید وظایف و مسئولیت های روزمره تان شما را از رسیدگی و توجه به آن باز داشته باشند، ولی اگر خوب فکر کنید می بینید نقشه هایی که قبلا برای این رویایتان کشیده بودید خیلی هم واقع گرایانه نبوده اند. امروز خوب فکر کنید و ببینید چه راه های منطقی تری برای رسیدن به این هدف و خواسته خود می توانید پیدا کنید. ماجراجویی در انتظارتان است، هر چه سریعتر تلاشتان را برای به وقوع پیوستن آن شروع کنید، سفرتان نیز زودتر آغاز خواهد شد. جستجو برای یک همسفر خوب را فراموش نکنید. یک واسطه بدون اطلاع شما برایتان کاری انجام می دهد که به نفعتان است. برای پیشرفت کاری نیاز به کمک دیگران دارید. رودربایستی را کنار بگذارید و از دیگران کمک بگیرید. رفتن به جایی خاطرات قدیمی را برایتان زنده می کند. با شخصی صحبتی می کنید که ختم به کار خیری می شود.

این اواخر نسبت به رویاهایتان دچار شک و تردید شده اید، ولی حالا وقت آن است که بار دیگر خودتان را باور کرده و با اعتماد به نفس به سوی رسیدن به خواسته هایتان پیش بروید. روابطتان به وضعیتی رسیده اند که برایتان بسیار آشناست و احساس می کنید که قبلا هم به چنین مرحله ای رسیده بودید. مسئله ای که پیش از این حل شده بود و فکر می کردید دیگر برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد دوباره سر باز کرده و به توجه و رسیدگی شما نیاز دارد. خوشبختانه حالا شما آمادگی بیشتری برای مقابله با این مشکل دارید و تجربه کافی برای حل کردن آن، ولی این بار برای همیشه، را خواهید داشت. فقط باید در نظر داشته باشید که پیش از برداشتن هر قدمی خوب به آن فکر کنید. در مورد مسئله ای عاطفی بهتر است کاسه داغ تر از آش نشوید تا بعدا مجبور نشوید حرف های دیگران را هم تحمل کنید. شخصی را ملاقات خواهید کرد که توقعش را ندارید، او به شما کمک بزرگی خواهد کرد. یک بحث و مشاجره کاری پیش خواهد آمد، آرام باشید تا از طوفان بگذرید.

خوشحال باشید! موانعی که در سر راه رسیدن شما به اهدافتان قرار داشته اند امروز رو به حل شدن پیش خواهند رفت. برای شما خردادماهی هایی که عاشق ثبات و مداومت هستید رابطه ای که از آزمون گذشت زمان سربلند بیرون آمده باشد از ارزشی فوق العاده برخوردار است. این چند ماه اخیر اوضاع کمی تغییر کرده است و شما در حسرت این هستید که به وضعیت سابق بازگردید، ولی پیش از آن که بتوانید به ثباتی که آرزویش را دارید برسید باید این دوره را با موفقیت گذرانده و ببینید چه کار هایی برای رسیدن به این خواسته خود باید بکنید. از هر اقدامی که از روی خشم و عصبانیت است اجتناب کنید، چرا که تنها رسیدن شما به خواسته تان را به تعویق خواهد انداخت. اطرافیانتان در رابطه با تصمیم مهمی که اخیرا در مورد موضوعی سرنوشت ساز در زندگی تان اتخاذ کرده اید مخالفت خود را به صراحت اعلام خواهند کرد. بهتر است تسلیم افکار و نظرات آن ها نشوید و با جرات و جسارت از تصمیم خود دفاع کنید، آن ها اشتباه می کنند.فال روز 7 خرداد امسال

شما با این که برای رسیدن به حمایتی که برایتان از اهمیتی ویژه برخوردار است با دیگران راه بیایید مشکلی ندارید، ولی گاهی اوضاع آنقدر پیچیده می شود که نمی دانید چه سیاستی را باید در پیش بگیرید. شاید فکر می کردید که در وضعیت خوبی به سر می برید و هیچ خطری شما را تهدید نمی کند، ولی امروز ناگهان با چالشی مواجه شده اید که مستلزم این است که دل به دریا زده و ریسک کنید. شک و تردید را کنار بگذارید و در رابطه با اهدافتان با اطمینان پیش بروید و در رویکردتان برای رسیدن به آن ها انعطاف پذیر باشید تا ببینید اوضاع دوباره به نفع شما پیش خواهد رفت. اگر نسبت به عشقتان با بی تفاوتی برخورد کرده اید هر چه سریعتر باید این رفتار خود را جبران کنید. دوستی تازه به شما لطفی می کند شک نکنید که نیت او خیر است. یادتان باشد گاهی دریای زندگی مواج و متلاطم است. خوش خلقی و نرم خویی می تواند دایره دوستان شما را وسیع تر کند. با پستی و بلندی زندگی بسازید و نه ناامید شوید و نه مغرور.

شاید اوایل امسال راه تازه ای را شروع کرده باشید که خیلی زود مجبور شده اید آن را به خاطر کار های دیگری که به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند کنار بگذارید. شکی نیست که شما دارید تلاش می کنید مسئولیت هایی که الان دارید را به نحو احسن به انجام برسانید، ولی شاید به عنوان پاداش سعی و تلاشتان، فرصتی دوباره برایتان فراهم شده است تا کاری که کنار گذاشته بودید را از سر بگیرید. به فکر این نباشد که چطور چنین چیزی ممکن است، فقط تمام توانتان را به کار بگیرید که تا زمانی که به نتیجه مورد نظرتان نرسیده اید، حتما زمانی را در روز به این رویایتان اختصاص بدهید. زندگی شما دارد به سوی تعدل پیش می رود، شاید کمی طول بکشد تا به ثبات مورد نظرتان برسید، ولی مهم این است که بالاخره خواهید رسید. روزهای پیش رو سرشار از نور و طراوت است بسته به آنکه همچنان پشتکار داشته باشید. از شخصی که به شما بی مهری می کند دوری کنید هر چقدر هم که به او علاقمند هستید، ادامه این روند شما را فرسوده می کند. در جمعی خبری خوش خواهید شنید، تا می توانید خودتان را کنترل کنید.

طی چند ماه گذشته مسئولیت زیادی در رابطه با خانه و خانواده به عهده شما نبوده است و تا حدود زیادی آزادی عمل داشته اید، ولی حالا دوباره خانواده تان به شما نیاز دارد و باید هر چقدر که در توانتان است به آن ها توجه و رسیدگی کنید. اگر خودتان کار های دیگری داریدکه برایتان از خدمت کردن به دیگران مهم تر هستند به آن ها غر نزنید. عمق رضایتی که از توجه کردن به عزیرانتان به دست خواهید آورد کافی است تا تمام این احساسات منفی را از بین ببرد. تغییرات زیادی در درون شما دارند به وجود می آیند که شاید خودتان هنوز متوجه آن ها نباشید و اثراتشان را نبینید، ولی مطمئن باشید به زودی اوضاع به کامتان خواهد شد. از شخصی که حرفش با عملش یکی نیست جانب داری نکنید آبروی شما را جلوی دیگران می برد. در مورد یک مسئله مالی تمام تخم مرغ هایتان را در یک شانه نچینید. منتظر رسیدن مسافر یا بسته ای هستید. از شما برای رفتن به جایی دعوت خواهد شد که این دعوت بسیار خوشحالتان می کند.

اموز انگار همه کارهایتان فوریت شدیدی پیدا کرده اند و نمی توانید خودتان را با سرعت آن ها هماهنگ کنید. شما بی آن که نتیجه مورد نظرتان را به دست آورده باشید تنها از کاری به سراغ کاری دیگر می روید. با این حال انرژی مثبتی که احساس می کنید باعث می شود باور داشته باشید می توانید به همه کارهایتان برسید و همین موضوع کمک زیادی به شما خواهد کرد. دلیلی ندارد به توانایی های خودتان شک کنید، انرژی مثبت، نیت صادقانه و تلاشتان شما را به موفقیتی که به دنبالش هستید خواهد رساند. اتفاقاتی که در اطرافتان افتاده اند و اطلاعاتی که به دست آورده اید شما را در رابطه با قدم بعدی که باید بردارید دچار تردید کرده اند، ولی حالا دیگر وقتش رسیده که با اعتماد به خودتان پیش بروید. در مورد مسئله ای لازم است ایده ها و نظرات آرمانگرایانه و کمال طلبانه تان را کمی تعدیل کنید. هیچکس کامل و بی ایراد نیست. یک مشکل مالی تان برطرف می شود. به دوستان خوب خود بیفزایید و روابط اجتماعی خود را مستحکم تر کنید. از اشتباهات خود در گذشته درس عبرت بگیرید.

با نگاهی مجدد به وضعیت اقتصادیتان متوجه خواهید شد که باید در بعضی از تصمیماتی که پیش از این گرفته اید تجدید نظر هایی بکنید. با وجود این که برخی از بخش های نقشه هایتان دقیقا طبق پیش بینی خودتان پیش رفته اند، برخی از چالش هایی که با آن ها مواجه شده اید را در خوابتان هم نمی دیده اید. خوشبختانه فرصتی برایتان فراهم شده است تا آنچه در چند ماه گذشته در این رابطه فرا گرفته اید را از نظر گذرانده و تغییراتی در برنامه ها و تصمیماتتان اعمال کنید. وقتتان را هدر نکنید، اینطور موقعیت ها خیلی زود از دست می روند. شما این اواخر رویاهایتان را نادیده گرفته اید، ولی حالا وقت آن رسیده که برای رسیدن به آن ها تلاش کرده و به شانس خود اعتماد کنید. گذشته را نمی توان جبران کرد. همه گاهی در جاده زندگی می افتند و گاهی به سرعت به جلو پیش می روند. یک ریسک کاری می کنید که ختم به خیر خواهد شد. از شخصی که نگرانش هستید، خبری خوب خواهید شنید. کاری در زمانی که توقعش را دارید به پایان نخواهد رسید.

شاید تا همین چند روز پیش هم این طور به نظرتان می رسید که چالش های سال پیش را بالاخره پشت سر گذاشته اید، ولی اتفاقاتی که اخیرا افتاده اند نشان دهنده این هستند که هنوز سایه هایی از گذشته باقی مانده اند که باید به آن ها رسیدگی شود. نگران نشوید، این وضعیت قرار نیست خیلی طول بکشد و شما خیلی بیش از آنچه خودتان متوجه باشید به سوی اهداف دراز مدت خود پیش رفته اید. تنها چیزی که هست این است که تا پرونده های باز گذشته را نبندید وقت کافی برای رسیدن به رویاهایتان را نخواهید داشت. خوشبختانه انرژی شما در سطح بالایی قرار دارد، پس تا توانش را دارید دست به کار شده و برای حل این مسئله اقدام کنید. اعصابتان از جای دیگری به هم ریخته و عصبانیت تان را جای دیگری بروز می دهید. بهتر است این روزها تا می توانید وارد هیچ بحثی نشوید. کار خیری انجام می دهید و قلبتان آرام می گیرد. شخصی را ملاقات می کنید که به شما پیشنهاد بسیار خوبی می دهد. به حرف های او گوش کنید.

شاید احساس کنید که شرایط موجود از کنترل شما خارج شده و تلاش هایی که برای مدیریت آن ها می کنید بیهوده هستند و تنها پیشرفت شما را محدود می کنند. شما هیچ علاقه ای ندارید که در یک وضعیت تکراری باقی بمانید و دوست دارید با شرعت تمام به جلو پیش بروید. با این حال اگر شهامت کافی برای مقابله با وضعیت موجود را داشته باشید پاداش ویژه ای در انتظارتان خوهد بود. کنکاش احساسات سرکوب شده تان شاید برایتان چندان خوشایند نباشد، ولی نادیده گرفتن آن ها می تواند برایتان فاجعه به همراه داشته باشد. اگر می خواهید به بزرگ ترین گنجینه ها دست پیدا کنید گاهی باید سرعتتان را کم کرده و نگاهی به درونتان بیندازید. این روزها پشت سر هم اتفاقاتی می افتد که شما را دل نگران می کند. از آنها نهراسید. تا می توانید این روزها در هیچ حالتی جا خالی نکنید و اجازه ندهید سیل حوادث شما را با خودش ببرد. کمی صبور باشید. این دریای طوفانی آرام می شود. درد دل نکنید پشیمان می شوید.

گاهی با خودتان فکر می کنید که روابط و فعالیت های اجتماعی تنها چیز های دست و پا گیری هستند که حواستان را از اهداف اصلیتان منحرف کرده و نمی گذارند به کار های مهمتان برسید. ولی در حال حاضر با افرادی در ارتباط هستید که می توانند اثرات مثبتی روی پیشرفت شما داشته باشند. با این حال باید حواستان را جمع کنید و حتی در این روابط هم حد و حدود را رعایت کنید. پروژه های طولانی مدتی که شما را به خود مشغول کرده اند امروز بالاخره به سوی پیشرفت خواهند رفت. رویا هایی که زمانی غیر قابل دسترس به نظرتان می رسیدند حالا دست یافتنی تر به چشمتان می آیند. از این فرصت برای کشیدن نقشه هایی بزرگ برای آینده تان استفاده کنید. گذشته های سخت و رنج آلود را چراغی فرا راه خود کنید و محکم و امیدوار به سوی آینده بروید. انجام یک معامله و یا خرید چیزی بسیار خوشحالتان می کند. با شخصی که دلتان هنوز با او صاف نیست درد دل نکنید، پشیمان می شوید. سری را که درد نمی کند، دستمال نبندید.

با وجود این که درگیری هایی که این اواخر با یکی از اطرافیانتان داشته اید به ظاهر حل شده اند، نبردی عمیق تر همچنان در جریان است. موضع شما در مورد این مسئله کاملا مشخص است، ولی شاید نظر دیگران با شما فرق داشته باشد. به جای این که وقتتان را با تلاش برای قانع کردن دیگران تلاش کنید، نگاهی به درون خود انداخته و نقش خودتان را در کش آمدن این تنش و درگیری پیدا کنید. از تمایل درونیتان به تجزیه و تحلیل این ماجرا و حق دادن به خودتان دست بردارید و سعی کنید هرچه سریعتر این درگیری را به طور کامل به پایان برسانید. اگر به کار های فنی علاقه دارید امروز روز خیلی خوبی است که دستی به سر و گوش خانه تان کشیده و تعمیراتی که در توانتان هستند را انجام دهید. شخصی برای مشورت کردن به سراغتان می آید، فقط به او گوش کنید و راهنمایی اش کنید، قضاوت و یا نصیحتش نکنید. شما بعدا فرصت برای این کار خواهید داشت. یک درد جسمی دارید که مزمن شده، آن را جدی بگیرید و با دکتر مشورت کنید. بیهوده به خودتان نپیچید.

این روزها بیشتر از همیشه باید به امور مالی خود توجه کنید؛ در غیر این صورت مخارج غیرقابل پیش‌بینی برایتان اتفاق می‌افتد که با بحران مواجه خواهید شد.

احساسات خود را کنترل کنید و روی اهداف و خواسته‌های تان تمرکز داشته باشید تا نتایج بزرگ و مثمر ثمری بگیرید.

مطمئن باشید که اهداف شخصی شما از اهداف شغلی‌تان خیلی دور و متفاوت نباشد.

خیال‌پردازی بیش‌ازحد را کنار بگذارید و کمی واقع‌بین بوده و به اتفاقات معمول زندگی هم جدی فکر کنید.

نیت کن و فال حافـظ تو بگیر

فال روز 7 خرداد امسال

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم

که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی

کلیک کن فال بگیر

به مسائل مربوط به زندگیِ زناشویی خود دقت کنید و راه‌هایی را برای غافلگیری همسرتان به‌کار ببرید که این کار به حال خوب و روابط بین شما بسیار کمک خواهد کرد.

شما از اعتمادبه‌نفس بالایی برخوردار هستید؛ فقط باید از این فرصت‌ها و استعداد خود به نحو احسن استفاده کنید.

به توانایی‌های خود اعتماد داشته باشید و مطمئن باشید که با در پیش گرفتن آنها پاداش‌های بزرگی را دریافت خواهید کرد.

اگر قصد انجام کارهای جدیدی را در زندگی شغلی خود دارید؛ کمی محتاط‌تر عمل کرده و مطمئن باشید  که نتیجه خواهید گرفت.

از زیبایی‌های محیط اطراف خود لذت ببرید؛ قدر آن‌ها را بدانید و بابت نعماتی که دارید خداوند را شکر کنید.

هرروز صبح یک قلم و کاغذ داشته باشید و شکرگزاری خداوند را به‌جا بیاورید و مطمئن باشید که این اتفاق؛ نعمت شما را افزایش خواهد داد.

تا حد ممکن از رسانه‌های اجتماعی دور بمانید. فقط در صورتی مدام به سراغ صفحات اجتماعی بروید که بتوانید از آن درآمدزایی کنید؛ در غیر این صورت وقت شما را تلف خواهد کرد.

روابط و حلقه اجتماعی خود را گسترده‌تر کنید و مطمئن باشید که این‌گونه پیشنهادهای کاری زیادی به شما می‌شود و برای آینده‌تان بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

حتماً از عشق‌های یک طرفه دور بمانید که در غیر این صورت روح شما آسیب می‌بیند.

امروز از دوستی که مدت‌ها از آن خبر ندارید؛ خبری می‌رسد که شمارا شگفت‌زده می‌کند. بهتر است که به او سری بزنید و جویای احوالش شوید.

حتماً یکی دو روز آینده را به استراحت مطلق فکر کنید و بعد از چند روز؛ با تمام قوا به محل کار برگردید.

اگر به‌تازگی متوجه تغییراتی در رفتار همسر خود شده‌اید؛ باید خیلی راحت، ساده و رک و راست باهم صحبت کنید و مشکلاتتان را رفع کنید وگرنه دچار اختلافات جدی خواهید شد و رفع آن بسیار سخت خواهد بود.

بر جاه طلبی‌های بیش‌ازحد خود در زمینه‌های شغلی‌تان غلبه کنید و حد تعادل را رعایت کرده و از لحظات ساده‌تان هم لذت ببرید.

همیشه امید و رؤیاهای خود را در زندگی دنبال کنید و مطمئن باشید که این اتفاق برای روحیه شما هم بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

همین امروز تنبلی را کنار بگذارید؛ فعالیت‌های خود را بیشتر کنید و به اهدافی که مدت‌ها عقب انداخته‌اید رسیدگی کنید. مطمئناً اتفاقات جدیدی را برای شما رقم خواهد زد.

شانس بسیار بزرگی دارید تا روابط عاشقانه خود را با همسرتان به بهترین شکل ممکن پیش ببرید و لحظات پرشور و عشقی را در کنار هم تجربه کنید.

هیچ‌وقت داشتن تعهد در رابطه را فراموش نکنید؛ این کار به استحکام روابط شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

قبل از هرگونه اقدامی ابتدا تحقیق‌های لازم را انجام دهید؛ همه جوانب را در نظر بگیرید و بعد دست به عمل بزنید.

اگر نیاز دارید که تغییراتی را در زندگیِ خود ایجاد کنید؛ این کار را برای مدتی به تأخیر بیندازید، با همسر خود مشورت کنید و سر خود این کار را انجام ندهید.

به‌تازگی یکی از اطرافیانتان دچار مشکل شده است و از شما می‌خواهد که میانجیگری کنید اما پیشنهاد ما این است که این کار را نکنید؛ در غیر این صورت در آینده‌ای نه‌چندان دور مواخذه خواهید شد.

اگر قصد ازدواج دارید؛ به‌زودی شخصی سر راهتان قرار می‌گیرد که می‌توانید آینده بی‌نظیری را در کنار هم رقم بزنید.

این روزها زندگی زناشویی شما؛ مشکلات بزرگی را برایتان در پی داشته؛ بهتر است که با همسر خود مشورت کرده، درک متقابل داشته باشید و در صورت ممکن با یک مشاور مشورت کنید.

همیشه امیدواری را در زندگیتان به‌کار ببرید و مطمئن باشید که ناامیدی تمام هدف‌های شما را دچارِ مشکل می‌کند و زندگی‌تان را سخت پیش می‌برد.

در موردِ سلامتی و تندرستی خود جدی باشید؛ در کلاس‌های یوگا و مدیتیشن ثبت‌نام کنید. این کار به شما انگیزه می‌دهد تا حالتان را خوب کنید.

این روزها  بیشتر به فکر سلامتی و تندرستی خود بوده و مطمئن باشید که هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست و باید قدر آن را بدانید.

در بروز احساسات خود نسبت به همیشه متفاوت عمل کنید و آنها را بروز دهید و اجازه ندهید که اطرافیانتان فکر کنند شما دوستشان ندارید و باعث ایجاد کدورت بینتان شود.

به نیازهای فیزیکی خود اهمیت دهید؛ تغذیه خوب داشته باشید و حتماً ورزش کنید.

شما ایده‌های هنری بی‌نظیری دارید، باید آنها را به مرحله اجرایی برسانید و منتظر نتایج بی‌نظیر آنها هم باشید.

باید تا حد ممکن اتفاقات بد، انرژی‌های منفی و سیاهی را از خودتان دور کنید و باانرژی مثبت و حال خوب مسیر زندگیتان را پیش ببرید.

شما از خلاقیت بسیار زیادی برخوردار هستید، باید از این استعداد ذاتی که دارید به نحو احسن استفاده کنید.

به‌زودی زندگی ورق تازه‌ای را برای شما رو خواهد کرد و باعث می‌شود که زندگیتان دستخوش تغییراتی شود.

پروژه‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید و مطمئن باشید که این بار می‌توانید آنها را به ثمر برسانید و نتایج خوبی هم بگیرید.فال روز 7 خرداد امسال

اگر قرار است که خانه و محل زندگی خود را عوض کنید؛ خانه جدید را با عشق و علاقه بیشتری بچینید و در آن فنگ شویی را هم به کار ببرید که به تبادل انرژی و جذب و فضای مثبت بسیار کمک خواهد کرد.

حتماً با افراد موفق بیشتری در ارتباط باشید که این کار به شما انگیزه می‌دهد تا شما هم پرکار باشید و درآمد بیشتری کسب کرده و به اهداف خودتان رسیدگی کنید.

باید هیجانات خود را به بهترین شکل کنترل نمایید و تصمیمات هوشمندانه بگیرید و حساب‌شده پیش بروید و نتایج بی‌نظیری را رقم بزنید.

شما فردِ احساسی هستید؛ اما نباید اجازه دهید که دیگران از این رفتارتان سوءاستفاده کنند و بخواهند تمام خواسته‌های خود را به شما القا کنند.

این روزها سعی کنید که منطق خود را بیشتر به‌کار ببرید؛ به‌خصوص درزمینه مالی که در غیر این صورت آسیب مالی شدیدی خواهید دید.

باید شور و هیجان داشته باشید تا بتوانید تجارت و بیزینس خود را به بهترین شکل پیش ببرید و پرسود باشید.

درزمینه شغلی علاوه بر درآمد؛ باید علاقه شخصی‌تان را هم در نظر بگیرید.

فال روزانه 7 خرداد و فال امروز هفت خرداد و فال روز تولد 7 خرداد و فال روزانه فردا هفتم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در نم نمک ببینید.

فروردین : امروز روزی نیست که کاملا بدون مشکل باشد ، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی های شما می تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید ، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

اردیبهشت : امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود ، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

خرداد : اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می کشانند ، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می کنید ، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

تیر : درحالیکه شما کاملا در مورد امروز هوشیار هستید و آینده تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می توانید ببینید ، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش بینی شما می تواند کاملا تازه بماند ، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.فال روز 7 خرداد امسال

مرداد : از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده اید ، توانسته اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می کردید عمل کنید. راه حل های ذهنی شما قوی هستند ، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید ، به شما امید تازه ای برای آینده می دهد. اما کمی هم کناره گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

شهریور : شما امروز در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیدا شما تصمیمی گرفته اید ، اطلاعات جدید شما را تشویق می کند که آرام حرکت کرده و دوباره انتخابتان را بررسی کنید. برای رسیدن به یک هدف خاص زیاد عجله نکنید؛ شما بیشتر از آنچه که فکر می کنید زمان دارید.

مهر : مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده تان را فراموش کرده اید ، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

آبان : تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی دهد ، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی پایان می تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

آذر : اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است ، شما می توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتا بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی تان در مورد روشی که می توانید با افراد محتاط به طور موثرکار کنید ، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است ، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالا علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

دی : شما می توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید ، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است ، برای اینکه به شما اجازه می دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می کردید ناامید شوید.

بهمن : اینکه شما تشخیص داده اید رویاهای شما می توانند مهم تر از حقایق سرد و بی روح باشند ، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده اید و تمام اطلاعاتی را که می توانستید گرفته اید ، هنوز چیزی کم است. داده ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده های دیگران معتبرتر است.

اسفند : در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئنا راحت ترین مکان برای ماهی های شماست شما می توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید ، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعا هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می کنید ، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید ، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته اند.

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

All Rights Reserved – © 2016 – 2022

فال روز 7 خرداد امسال
فال روز 7 خرداد امسال
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *