فال روزانه 31 شهریور امسال

فال روزانه 31 شهریور امسال
فال روزانه 31 شهریور امسال

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه 31 شهریور 1400 را در آلامتو بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

تنش‌ها و فشارهای عصبی که شما در روابط خود با آنها مواجه شده اید باعث شده شروع به خوشگذرانی کنید، اما قبل از اینکه اعلام کنید همه چیز عالی و خوب هست چند روزی صبر کرده تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

شما امروز زیاد منطقی نیستید، ولی این بدین معنی نیست که در افکار خود اصلاً به واقعیت فکر نمی‌کنید.

تجسم کردن یک سناریوی عالی با جزئیات کامل می‌تواند بهتان کمک کند تا رویاهای خود را به طور کامل آشکار کنید.فال روزانه 31 شهریور امسال

شما در خصوص کارهایی که می‌خواهید هفته آینده در محل کار انجام دهید برنامه‌های غیرممکنی در سر دارید، اما این برنامه‌ها در حال حاضر ممکن است قابل اجرا به نظر برسند.

شاید شما فکر می‌کنید که منطقی و واقع بین هستید، اما در واقع چنین نیست و شما در آسمان‌ها پرواز می‌کنید!! به جای اینکه از رویا پردازی دست بردارید بهتر است رویاهایتان را بشناسید و آنها را با واقعیت هماهنگ کنید.

حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نیز خیلی احساساتی شده‌اید، اما علاوه بر این احساسات شما افکارتان را هدایت می‌کند.

شاید شما سعی می‌کنید کنترل و تعادل خود را حفظ کنید، اما از اتفاقات غیر منتظره‌ای که پیش خواهد آمد شگفت زده خواهید شد.

به جای اینکه سعی کنید راه خود را از این مخصمصه بیرون بکشید، به حس ششم غریزی خود اطمینان کنید؛ چراکه این حس شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

شما با داشتن واکنش‌های احساسی قوی در موقعیت‌های شخصی کاملاً آشنایی دارید، اما امروز صحبت کردن در مورد افکارتان با یک نفر دیگر برایتان تبدیل به یک معضل شده است.

شما برای سنت شکنی کردن و شکستن قالب‌ها آمادگی دارید، اما نمی‌خواهید به قیمت خراب کردن همه چیز صاحب آزادی شوید. در عین حال که برنامه‌های بزرگی برای خود در سر دارید اول باید حرکت خود را آرام تر کنید.

امروز تحقیق کردن و کند و کاو کردن آرزوهایتان عجیب و حیرت انگیز به نظر می‌رسد، اما شما کاملاً برای این کار آماده شده اید.

شما به راحتی می‌توانید در شرایط احساسی قرار بگیرید.

با وجود این اگر نتوانستید درست فکر کنید نگران نشوید، چرا که هم اکنون فعالیت‌های اجتماعی در اولویت قرار دارند و اصلاً زمانی برای تعمق کردن باقی نمانده است.

خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید اختصاص دهید.

شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی‌رساند.

اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

وقتی که خورشید فردا وارد نشانه شما می‌شود، دنیای شما نیز قرار است تغییر کند.

اما ابتدا باید بتوانید کارهایی که هم اکنون انجام می‌دهید را کنترل کنید و یا از تلف کردن وقت خود جلوگیری کنید.

اگر شما می‌خواهید کاری انجام دهید که سخت کوشی‌تان را نشان بدهید باید به جای کارهای بی‌فایده برنامه ریزی‌های دقیق تری برای خود داشته باشید.

ایده‌های بزرگ به خودی خود ارزشمند نیستند، مگر اینکه شما بخواهید تلاشی مضاعف داشته باشید.

امروز روز خوبی برای بازنگری کردن تمرینات معنوی است، شما می‌توانید برای نیایش و عبادت به مکان‌های مذهبی بروید، به طبیعت پناه ببرید و یا حتی وقتتان را در خانه بدون آشفتگی و با آرامش سپری کنید.

شاید در ابتدا وسوسه شوید از تمام توانایی‌های خود استفاده کنید، اما وقتی شما وظایفی را خارج از برنامه کاری خود قبول می‌کنید لازم است بعد از آن حتماً استراحت کنید.

نگران غرق شدن در رویاهایتان نشوید، این یک سفر امن و امان است و شما وقتی از این سفر برگردید احساس خیلی بهتری خواهید داشت!!

شما به همان سرعتی که بهبودی خودتان را باز یافته‌اید، زبان شوخ و بذله گوی خود را نیز بازیافته‌اید. خوشبختانه شما هنوز به اندازه کافی جذابیت دارید و می‌توانید از طعنه و ریشخند دور بمانید.

واقع بینی شما می‌تواند بر افکارتان تأثیر بگذارد و قضاوت‌های شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس کمتر حرف بزنید و بیشتر کار کنید.

امروز شما میل دارید کاری کنید که دیگران را سرکار بگذارید و توجه آنها را به سوی خود جلب کنید.

اما در عین حال که سعی می‌کنید توجه دیگرن را جلب کنید، اگر این تمام کاری باشد که از عهده اش بر می‌آیید ناامید خواهید شد.

با تغییر دادن فکرتان در مورد ستاره بودن و درخشیدن در وسط جمع می‌توانید روز بهتری داشته باشید.

شما امروز می‌توایند به سرعت شیفته شخصی یا چیزی بشوید، اما چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد عشق نیست.

با توجه به نپتون که امروز بیش از حد فعال است، این می‌تواند شبیه یک برخورد عاشقانه باشد، اما تغییر دادن رویاهایتان به سوی واقعیت فراتر از حوزه توانایی‌های اخیر شماست.

شاید شما ندانید که انگیزه‌هایتان شما را به کدام سو می‌برند، اما شما را ترغیب می‌کنند که بیشتر به سمت معنویات متمایل شوید.

از آنجایی که شما می‌خواهید شناختتان نسبت به خود و نسبت به نظام عالم را بیشتر کنید، نمی‌توانید به راحتی از تکالیف مذهبی خود جدا شوید.

اگر یک فرد رازدار را وارد زندگی‌تان کنید برایتان مفید خواهد بود، بنابراین شما کسی را خواهید داشت که می‌توانید در مورد ایده‌های خام و شکل نگرفته خود با او صحبت کنید.

فال روزانه 31 شهریور و فال امروز سی و یک شهریور و فال روز تولد 31 شهریور و فال روزانه فردا سی و یکم شهریور و Daily Omen و طالع بینی امروز را در نم نمک ببینید.

فروردین : تنش ها و فشارهای عصبی که شما در روابط خود با آنها مواجه شده اید باعث شده شروع به خوشگذرانی کنید ، اما قبل از اینکه اعلام کنید همه چیز عالی و خوب هست چند روزی صبر کرده تا ببینید چه اتفاقی می افتد. شما امروز زیاد منطقی نیستید ، ولی این بدین معنی نیست که در افکار خود اصلا به واقعیت فکر نمی کنید. تجسم کردن یک سناریوی عالی با جزئیات کامل می تواند بهتان کمک کند تا رویاهای خود را به طور کامل آشکار کنید.

اردیبهشت : شما در خصوص کارهایی که می خواهید هفته آینده در محل کار انجام دهید برنامه های غیرممکنی در سر دارید ، اما این برنامه ها در حال حاضر ممکن است قابل اجرا به نظر برسند. شاید شما فکر می کنید که منطقی و واقع بین هستید ، اما در واقع چنین نیست و شما در آسمان ها پرواز می کنید!! به جای اینکه از رویا پردازی دست بردارید بهتر است رویاهایتان را بشناسید و آنها را با واقعیت هماهنگ کنید.

خرداد : حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نیز خیلی احساساتی شده اید ، اما علاوه بر این احساسات شما افکارتان را هدایت می کند. شاید شما سعی می کنید کنترل و تعادل خود را حفظ کنید ، اما از اتفاقات غیر منتظره ای که پیش خواهد آمد شگفت زده خواهید شد. به جای اینکه سعی کنید راه خود را از این مخصمصه بیرون بکشید ، به حس ششم غریزی خود اطمینان کنید؛ چراکه این حس شما را به مسیر درستی هدایت می کند.

تیر : شما با داشتن واکنش های احساسی قوی در موقعیت های شخصی کاملا آشنایی دارید ، اما امروز صحبت کردن در مورد افکارتان با یک نفر دیگر برایتان تبدیل به یک معضل شده است. شما برای سنت شکنی کردن و شکستن قالب ها آمادگی دارید ، اما نمی خواهید به قیمت خراب کردن همه چیز صاحب آزادی شوید. در عین حال که برنامه های بزرگی برای خود در سر دارید اول باید حرکت خود را آرام تر کنید.فال روزانه 31 شهریور امسال

مرداد : امروز تحقیق کردن و کند و کاو کردن آرزوهایتان عجیب و حیرت انگیز به نظر می رسد ، اما شما کاملا برای این کار آماده شده اید. شما به راحتی می توانید در شرایط احساسی قرار بگیرید. با وجود این اگر نتوانستید درست فکر کنید نگران نشوید ، چرا که هم اکنون فعالیت های اجتماعی در اولویت قرار دارند و اصلا زمانی برای تعمق کردن باقی نمانده است.

شهریور : خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید ، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید ، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله ای بگیرید ، حتما قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

مهر : وقتی که خورشید فردا وارد نشانه شما می شود ، دنیای شما نیز قرار است تغییر کند. اما ابتدا باید بتوانید کارهایی که هم اکنون انجام می دهید را کنترل کنید و یا از تلف کردن وقت خود جلوگیری کنید. اگر شما می خواهید کاری انجام دهید که سخت کوشی تان را نشان بدهید باید به جای کارهای بی فایده برنامه ریزی های دقیق تری برای خود داشته باشید. ایده های بزرگ به خودی خود ارزشمند نیستند ، مگر اینکه شما بخواهید تلاشی مضاعف داشته باشید.

آبان : امروز روز خوبی برای بازنگری کردن تمرینات معنوی است ، شما می توانید برای نیایش و عبادت به مکان های مذهبی بروید ، به طبیعت پناه ببرید و یا حتی وقتتان را در خانه بدون آشفتگی و با آرامش سپری کنید. شاید در ابتدا وسوسه شوید از تمام توانایی های خود استفاده کنید ، اما وقتی شما وظایفی را خارج از برنامه کاری خود قبول می کنید لازم است بعد از آن حتما استراحت کنید. نگران غرق شدن در رویاهایتان نشوید ، این یک سفر امن و امان است و شما وقتی از این سفر برگردید احساس خیلی بهتری خواهید داشت!!

آذر : شما به همان سرعتی که بهبودی خودتان را باز یافته اید ، زبان شوخ و بذله گوی خود را نیز بازیافته اید. خوشبختانه شما هنوز به اندازه کافی جذابیت دارید و می توانید از طعنه و ریشخند دور بمانید. واقع بینی شما می تواند بر افکارتان تأثیر بگذارد و قضاوت های شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس کمتر حرف بزنید و بیشتر کار کنید.

دی : امروز شما میل دارید کاری کنید که دیگران را سرکار بگذارید و توجه آنها را به سوی خود جلب کنید. اما در عین حال که سعی می کنید توجه دیگرن را جلب کنید ، اگر این تمام کاری باشد که از عهده اش بر می آیید ناامید خواهید شد. با تغییر دادن فکرتان در مورد ستاره بودن و درخشیدن در وسط جمع می توانید روز بهتری داشته باشید.

بهمن : شما امروز می توایند به سرعت شیفته شخصی یا چیزی بشوید ، اما چیزی که در ظاهر به نظر می رسد عشق نیست. با توجه به نپتون که امروز بیش از حد فعال است ، این می تواند شبیه یک برخورد عاشقانه باشد ، اما تغییر دادن رویاهایتان به سوی واقعیت فراتر از حوزه توانایی های اخیر شماست.

اسفند : شاید شما ندانید که انگیزه هایتان شما را به کدام سو می برند ، اما شما را ترغیب می کنند که بیشتر به سمت معنویات متمایل شوید. از آنجایی که شما می خواهید شناختتان نسبت به خود و نسبت به نظام عالم را بیشتر کنید ، نمی توانید به راحتی از تکالیف مذهبی خود جدا شوید. اگر یک فرد رازدار را وارد زندگی تان کنید برایتان مفید خواهد بود ، بنابراین شما کسی را خواهید داشت که می توانید در مورد ایده های خام و شکل نگرفته خود با او صحبت کنید.

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

All Rights Reserved – © 2016 – 2022

[wcas-search-form]

فال روزانه 31 شهریور : دوست عزیز فالوده ای که 31 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

امروز روز فوق العاده ای برایتان است بنابراین نگذارید که هیچ چیز مانع خوشحال شما شود شما فردی هستید که در روابط اجتماعی تان خیلی سخت گیرید، امسال کمی ساده تر بگیرید و قلب تان را به روی دیگران باز بگذارید. اگر روابط عاطفی تان را گسترش دهید، اتفاقات بهتری چه در زمینه کاری و چه عاطفی و دوستان برایتان خواهد افتاد. اگر می خواهید تصمیمات بزرگی در زندگی تان بگیرید، بهتر است اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با بررسی تمام جوانب، بهترین راه را انتخاب کنید. همان قدر که به منطقتان اهمیت می دهید، باید احساسات خود را هم دخیل کنید. تعادل شرط لازم موفقیت شما در هر زمینه ای است. امسال سال خوش شانسی شما است بنابراین به دنبال مهمترین اهداف زندگی خود باشید و آرزوهایتان را با انرژی وافر دنبال کنید. از نظر شرایط مالی، چاله های زیادی در زندگی تان داشته‌اید که خیلی زود پر می شود. انرژی های منفی را از خود دور کنید و به جای آن مثبت اندیش تر باشید. به زودی دریچه ای از عشق به رویتان گشوده می شود که زندگی شما را از این رو به آن رو خواهد کرد. ماههای آبان و بهترین ماههای سال خواهند بود.

 فال روزانه متولدین فروردین

فال روزانه 31 شهریور امسال

امروز ناگهان انرژی زیادی در خودتان احساس می کنید و با تلاشی بسیار سعی دارید تمام زمان از دست رفته را جبران کنید، با این حال بهتر است زیاد به خودتان فشار نیاورید. اگر نسبت به رابطه عاطفی خود با طرف مقابلتان احساس اعتماد کامل پیدا کرده‌اید شاید وقت آن رسیده است که قدم فراتر گذاشته و رابطه خود را جدی تر کنید. اگر شجاعت این را داشته باشید که نسبت به تغییرات انعطاف پذیر باشید و آنها را بپذیرید احساساتتان می توانند شما را در مسیر کاملا تازه ای قرار دهند. اگر مجرد هستید داشتن صداقت در مکالمات می تواند عشق را برایتان به ارمغان بیاورد، به شرط آنکه عقاید کهنه خود را که زمانی فکر می کردید درست هستند را کنار بگذارید.

 فال روز متولدین اردیبهشت

فرار کردن از کارها و وظایف روزانه تان امروز تقریبا غیرممکن خواهد بود. پس بهتر است بدون وقت تلف کردن و برای داشتن بیشترین کارایی ممکن روی کارهایتان تمرکز کنید تا بتوانید آنها را در اسرع وقت به اتمام برسانید. این روزها سعی دارید تغییراتی در برنامه روزانه تان ایجاد کنید و آنها را با همان روش های قدیمی انجام ندهید تا خودتان را از کسالت و خستگی نجات دهید. از به وجود آوردن تغییر و نوآوری هراسی نداشته باشید، برای بهبود وضعیت فعلیتان باید به ترس‌هایتان غلبه کنید. تنوع نمک زندگی است! امروز عشق و احساسات تنها بخشی از زندگی شما نیستند و تمام زندگیتان حول محور عشق و احساس می چرخد، اهمیت این موضوع را نادیده نگیرید.

 فال امروز متولدین خرداد

شما در جا خالی دادن به مشکلات پیچیده ای که بطور ناگهانی پیش می آیند استاد هستید. ولی امروز احساساتتان به دنبال پیدا کردن حقیقت شما را به جاهایی نا آرام خواهند کشاند. خوشبختانه این وضعیت اضطراری عاطفی با توجه به وضعیت فعلی شما خیلی ترسناک به نظر نمی‌رسد. یادتان باشد چیزی که در حال حاضر اولویت دارد حفظ امنیت شما نیست، بلکه پی بردن به حقیقت ماجرا است. تنها آنهایی که حدود و مرزها را در می‌نوردند می توانند به توانایی های واقعی خود پی ببرند. آیا خانه تان به وضعی درآمده که انگار بمب در آن منفجر شده است؟ همین امروز دست به کار شوید و این همه انرژی منفی را از خود دور کنید.

 فال روزانه متولدین تیر

شاید این حرف زیاد باب میلتان نباشد، ولی امروز بهتر است که وقت و انرژی گرانبهای خود را صرف شروع کردن کار تازه ای نکنید. اکنون زمان آن است که کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید و تا جایی که می توانید پرونده های نیمه کاره را ببندید. امروز خودتان را زیاد درگیر فعالیت های اجتماعی نکنید و مشغول کارهای خودتان باشید و به جنبه های معنوی زندگی خود رسیدگی کنید. اگر به قدرت تخیل خود مجال بدهید و به ابعاد دیگر زندگیتان نیز بیندیشید، گنجینه های زیادی هستند که می توانید کشف کنید. امروز تماس تلفنی و یا پیامی از یکی از دوستانتان دریافت خواهید کرد که روی رابطه عاطفی شما تأثیر زیادی می تواند داشته باشد.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز با پی بردن به این که موضوع بسیار مهمی را نادیده گرفته‌اید که باید خیلی زود مورد توجه قرار بگیرد، ممکن است در راهی که شما را به سوی اهدافتان می برد تغییراتی به وجود بیاید. شاید فعلا کاری در این رابطه انجام ندهید، ولی همین که به اولویت‌هایتان فکر کرده و تغییرات لازم را در آنها به وجود بیاورید هم ایده خیلی خوبی می تواند باشد. در معیارهایتان برای سنجش موفقیت تغییرات زیادی به وجود آمده است ولی بهتر است فعلا انرژی خود را برای توضیح دادن این تغییرات به دیگران هدر نکنید. بعدازظهر امروز را با دوستان و نزدیکانی که سلایق مشترکی با شما دارند بگذرانید و تعطیلات آخر هفته تان را کمی زودتر شروع کنید.

 فال امروز متولدین شهریور

اکنون در مرز آینده خود قرار گرفته‌اید، ولی هنوز به طور کامل برای برداشتن اولین قدم بزرگ خود آماده نیستید. شاید وسوسه شوید که در مورد آینده قضاوت کنید ولی هنوز برای این که بخواهید در مورد آن چیزی بگویید خیلی زود است. بهتر است بجای این که نظرهایتان که دائم دارند عوض می شوند را با دیگران در میان بگذارید، سکوت کنید و بدون آن که تغییراتی بزرگ به وجود بیاورید شرایط موجود را در سکوت نظاره کرده و با قدم‌هایی کوچک ولی مطمئن جلو بروید. امروز مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی در مورد خودتان و اطرافیانتان در اوج قرار دارند. خبر عروسی یکی از دوستانتان را خواهید شنید و پیام‌هایی عاشقانه دریافت خواهید کرد، خودتان را برای روزی پر از ماجراهای عشقی حاضر کنید.

 فال روزانه  متولدین مهر

وقتی احساساتتان اینقدر دچار نوسان می شوند حال و روز خیلی خوبی ندارید. فعلا بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که احساسات سرکوب شده خود را به زبان بیاورید و نگذارید بیش از این به شما فشار بیاورند. این کار می تواند راه حل مشکل شما باشد و نگرشتان را تغییر داده و شما را به ثبات احساسی رسانده و حالتان را بهتر کند. قدر دوستان و نزدیکانتان را بدانید و به آنها نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارند. امروز راه های جدیدی برای افزایش درآمدتان از طریق کارهای خلاقانه و یا هنری برای شما فراهم خواهد شد، این فرصت ها را دست کم نگیرید. اگر امروز یکی از همکارانتان به شما ابراز علاقه کرد تعجب نکنید.

 فال روزانه متولدین آبان

همه فکر می کنند که الان همه حواستان پیش کارها و وظایفتان است ولی در واقع دارید به چیزهای مهمتری رسیدگی می کنید. خوشبختانه به راحتی می توانید دیگران را از سر باز کنید تا بتوانید در تنهاییتان به خودتان و مسائل عاطفی و معنویتان بپردازید. به رویاهایتان فکر کنید و یادتان باشد شنیدن بدون گوش هایتان، دیدن بدون چشم ها و حرف زدن بدون زبان نیز ممکن است. اگر احساس کردید نیاز دارید با کسی حرف بزنید به سراغ عشقتان بروید و حرف دل خود را با او در میان بگذارید. او می تواند با همفکری کردن با شما باعث جرقه زدن ایده های جدیدی در ذهنتان شود و زمینه لازم برای ایجاد تغییراتی که مدت ها در انتظارشان بوده اید را فراهم کند.

 فال متولدین آذر

بحث پیش پا افتاده ای که با یکی از اطرافیانتان دارید ممکن است به جاهایی کشیده شود که حتی خودتان هم باورتان نمی‌شود، ولی این بحث و رویارویی با ایده های جدید به رشدتان کمک بسیاری خواهد کرد. ورود به دنیاهای ناشناخته برای شما کار سختی نیست چرا که خودتان هم همیشه عاشق تجربه های جدید هستید، ولی امروز وقتی ببینید از محدوده امن خود خارج شده اید و زیر پایتان سفت نیست احساس خوبی نخواهید داشت و اندکی نگران خواهید شد. شجاع باشید و با ترس های خود روبرو شوید. فرصت های پیش رویتان را نادیده نگیرید و در تنهایی به این موقعیت ها فکر کنید و با ترکیبی از عقل و احساس تصمیم بگیرید.

 فال روز متولدین دی

شما دوست دارید که انسان عملگرایی باشید، ولی امروز تلاش هایتان برای منطقی عمل کردن به نتیجه خواهند ماند و ناگهان متوجه خواهید شد که به دنبال ماجراجویی های پیش بینی نشده قدم در راهی ناشناس گذاشته اید. منطق نمی تواند عمق احساسات فعلیتان را توضیح دهد، ولی وقتی پای مسائل عاطفی در میان است همه چیز توجیه پذیر است. احساسات خود را با آغوش باز پذیرا باشید، خواه منطقی باشند یا نباشند. عمل کردن بر اساس احساستان در حال حاضر منافعی برایتان خواهد داشت که ارزش ریسک کردن و کنار گذاشتن منطقتان را دارند. امروز شما استاد حرف زدن هستید و می توانید همه را به پذیرفتن آنچه می گویید قانع کنید.

 فال متولدین بهمن

امروز راه های بیشماری برای بروز خلاقیتتان وجود دارند و بهترین کار ممکن این است که هر چقدر از آن ها را که می توانید امتحان کرده و به یک راه اکتفا نکنید. جذب شدن شما به گزینه های مختلف به شما قدرت این را می دهد که با تجربه روش های مختلف برقراری ارتباط به بهترین راه ممکن برسید. شاید یک نفر پیدا شود که بخواهد شما را به ادامه تنها یکی از این راه ها که به نظر خودش بهتر می آید مجبور کند. ولی امروز نباید بگذارید هیچ کس شما را محدود کند و نباید به خاطر رضایت دیگران اصالت هنری خود را کنار بگذارید. در رابطه عاطفیتان بهتر است کلاه ایمنیتان را روی سرتان گذاشته و به هیچ عنوان لجبازی نکنید، این نزاع به نفع شما تمام نخواهد شد.

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز اعتماد کردن به دیگران و نشان دادن افکار و رویاهایتان می تواند کار خطرناکی باشد. یادتان باشد که برخی از افکارتان بهتر است ناگفته باقی بمانند و تنها در ذهن خودتان باشند. دوستان و همکارانتان با حوصله به ایده های عجیب و غریبتان گوش خواهند کرد، ولی به نفعتان است که آنها را برای خودتان نگه دارید. به جای رویاپردازی امروز سعی کنید بر اساس برنامه‌هایتان برای رسیدن به خواسته هایتان در آینده تلاش کنید. اگر با کسی که دوست دارید صحبت نکنید ممکن است بین شما سوء تفاهم هایی به وجود بیاید که حل کردن آنها کار چندان ساده ای نخواهد بود. شاید موضوع مهمی در میان نباشد، ولی ابهام در رفتارهایتان می تواند مشکلات زیادی به وجود بیاورد.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طالع بینی مری تی تس

فال روزانه 31 شهریور امسال

فال ماهانه

فال رنگی رنگی

فال هفتگی

فال pmc

فال قهوه
فال شمع
فال حافظ 


کد تایید *

در هفته های گذشته اتفاقاتی برایتان رخ داده است که نگاهتان را تغییر داده است.

امروز باید سعی کنید در سبک زندگی خود تنوع داشته باشید. مهارت های خود را ارتقا دهید.

به دنبال کشف و شهود بگردید.

سعی کنید یک زندگی رمانتیک را برای خودتان رقم بزنید.

از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نکنید.

فال روزانه 31 شهریور امسال

تا جایی که می توانید با دوستانتان همکاری داشته باشید.

امروز باید سعی کنید با دیگران روابط نزدیک تری برقرار کنید.

همیشه بهتر است که اولین قدم را برای رسیدن به موفقیت خودتان بردارید و اجازه ندهید که مشکلات مالی و اقتصادی شما را از پا در بیاورد.

سعی کنید که همیشه پس انداز داشته باشید.

هارمونی و هماهنگی در زندگی را فراموش نکنید و زندگی اجتماعی خود را بهبود ببخشید. 

نیت کن و فال حافـظ تو بگیر

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی

کلیک کن فال بگیر

امروز بسیار مهم است که اول از همه به دنبال رضایت درونی خودتان بگردید و خلاقیت خود را افزایش دهید.

به دنبال تازه کردن روح و جسم خودتان باشید.

امروز باید سعی کنید تعادل حداکثری را به وجود بیاورید.

تمرکز خود را روی کارهایی اختصاص دهید که به آنها علاقه دارید. سعی کنید ارتباطات معنوی خود را گسترش دهید.

اگر بچه دارید، باید توجه خود را به آن ها افزایش دهید و در نهایتِ مهربانی و عطوفت با آنها رفتار کنید.

امروز باید سعی کنید که حق دیگران را پایمال نکنید.

با اطرافیان خود مثل همسایه ها روابط نزدیک تری برقرار کنید که بیشتر روحیه بگیرید.

امروز باید عشق زندگی خود را سرشار از محبت کنید. 

سعی کنید به طور مداوم در حال تلاش و پشتکار باشید.

روی پای خودتان بایستید.

سعی کنید تا جایی که می توانید از تجربیات دیگران استفاده کنید و اجازه ندهید که کسی تمرکز شما را به هم بزند.

رضایت حداکثری خود را به دست بیاورید.

به دنبال انجام پروژه های خلاقانه باشید.

امروز نباید زندگی را به خودتان سخت بگیرید.

متدهای جدید را به کار بیندازید.

سعی کنید که همیشه فرصت رشد و ترقی برای خودتان داشته باشید.

ظرفیت درونی خود را بالا ببرید.

امروز مطمئناً فرصت های زیادی در اختیارتان قرار می گیرد که باعث رشد و پیشرفتتان می شود، پس آنها را از دست ندهید. 

امروز باید اولویت بندی داشته باشید.

سعی کنید تا جایی که می توانید دل مشغولی های خود را کاهش دهید.

با همسایگان خود روابط نزدیک تری داشته باشید.

به دنبال حس آرامش بگردید.

تمرکز و انرژی خود را روی کارهایی اختصاص دهید که خوشحالتان می کند.

به کشف و شهود بپردازید.

ذهن ناخودآگاه خود را آرام کنید.

امروز باید برنامه های کاری خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید.

مشکلات خود را با جدیت کامل برطرف کنید.

فال روزانه 31 شهریور امسال

سعی کنید که همیشه تلاش و پشتکار داشته باشید.

مطمئناً به همه خواسته های خود می رسید.

استقامت و پایداری در زندگی را فراموش نکنید. 

تمایلات خود را صادقانه مطرح کنید.

تا جایی که می توانید تمرکز خود را روی کارهایی اختصاص دهید که باعث می شود رشد و پیشرفت واقعی را کاملاً تجربه کنید.

امروز می توانید از لحاظ اقتصادی کارهای بزرگی را به انجام برسانید.

خودتان را دوست داشته باشید تا دیگران هم این عشق را از شما دریافت کنند.

امروز باید کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید.

مطمئناً اتفاقات خوبی برایتان رخ می دهد.

عصبانیت خود را کنترل کنید.

حق آزادی خود را پایمال نکنید و از آن استفاده کنید.

مراقب حرف هایی که به زبان می اورید باشید.

تا جایی که می توانید در کاری را شروع کرده اید ثابت و پایدار باقی بمانید. 

شما فرد تنوع طلبی هستید و مدام دوست دارید که تغییر جهت دهید اما گاهی اوقات با انجام این کار به خودتان ضرر وارد می کنید.

سعی کنید که علاقه واقعی خود را پیدا کنید که خوشبختانه در زمینه های مختلفی هم استعداد دارید.

هر روز باید سعی کنید از همان صبح که بیدار می شوید با برنامه پیش بروید.

حداکثر امکانات اطراف خود را به کار بگیرید و از مشکلات اقتصادی نترسید.

مطمئناً بیماری که از آن رنج می برید به زودی برطرف می شود.

فقط باید یک سبک زندگی سالم را انتخاب کنید و بیش از حد رژیم غذایی را شوخی نگیرید.

امروز باید به دنبال ارتقای درجه باشید که مطمئناً توانایی آن را دارید. 

خوشبختانه شما می توانید در تمام اموری که دارید خوش بدرخشید. 

اجازه ندهید که کسی بخواهد بیش از حد با نظرات شما مخالفت کند.

سعی کنید مسائل را برای خودتان بزرگ نکنید.

امروز باید ارتباطات عمیق تری را به وجود بیاورید.

علایق خود را صادقانه ابراز کنید.

از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نکنید.

امروز باید در کاری که شروع کرده اید ثابت قدم باقی بمانید.

عشق خود را صادقانه ابراز کنید.

به دنبال انجام کارهای جدید باشید.

روابط دیپلماتیک خود را افزایش دهید.

در کاری که شروع کرده اید ثابت قدم باقی بمانید و اجازه ندهید که خطرات و سختی های زندگی، شما را ناامید کند. 

امروز باید در چیزهایی که دوست دارید عمیق تر شوید.

روابط اجتماعی خود را بهبود ببخشید.

به عهد و پیمانی که با اطرافیانتان بسته اید پایبند باقی بمانید. همیشه اهداف بلند مدت را دنبال کنید.

سعی کنید انتظارات خود را خودتان برآورده کنید و بیش از حد به دیگران وابسته نباشید.

اتفاقات بسیار هیجان انگیزی برای شما رخ می دهد.

شرایط را بیش از حد برای خودتان احساسی نکنید.

امروز باید تمام موانع را کنار بزنید.

ورزش هایی مثل ژیمناستیک و شنا به شدت در تقویت بدن شما مؤثر است.

سعی کنید از فواید کاری که در آن وارد شده اید به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. 

امروز بهترین زمان از سال است تا برای ادامه سال های زندگی خود برنامه ریزی کنید.

شما فرد بلندپروازی هستید و همین باعث شده است که هم اکنون به موفقیت های زیادی برسید.

خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی برای شما رخ می دهد.

به چیزهایی که در زندگی دوست دارید، بیشتر توجه کنید.

اجازه ندهید که مشکلات مالی و اقتصادی به شما غلبه کند.

همیشه در هر جایگاهی که دارید اتفاقات خوب را برای خودتان و دیگران رقم بزنید.

امروز باید سعی کنید سرشار از عشق و محبت باشید.

تن به اجبار دیگران ندهید و انرژی خود را صرف انجام کارهای بزرگ کنید. 

امروز زمان طلایی شماست تا بتوانید درک خود را ارتقا دهید.

باید آگاهی خود را بالا ببرید.

شما قادر خواهید بود شرایط شغلی خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

تا زمانی که روی پای خودتان نایستید اتفاق مثبتی رخ نمی دهد.

تمرکز خود را روی مسائل بالا ببرید که باعث می شود در زندگی پیشرفت کنید.

امروز باید در محافل اجتماعی خوش بدرخشید

جذابیت طبیعی خود را بالا ببرید.

شما می توانید انسان صبور و منطقی باشید، پس خودتان را دست کم نگیرید.

دیپلماسی می تواند به بهبود مسائل و حل اختلافات کمک کند. مطمئناً تمام اهدافتان دست یافتنی هستند، به شرطی که تلاش کنید. 

امروز باید به ندای قلب خود گوش دهید و آن را پیگیری کنید. صمیمیت خود را با دوستانتان را افزایش دهید.

کارهای اقتصادی مثبت را به انجام برسانید.

ارتباطات خود را وسیع تر کنید.

به دنبال تحصیل، سفر و کسب چیزهای تازه باشید.

هیجان را در زندگی فراموش نکنید.

امروز باید نظرات خود را به کار بگیرید.

سعی کنید از مصرف بیش از حد مواد مخربی مثل قهوه خودداری کنید.

عشق زندگی خود را خالصانه ابراز کنید.

خوشبختانه شما سرشار از عاطفه هستید و می توانید این موضوع را به دیگران انتقال دهید.

تعادل واقعی را در زندگی ایجاد کنید.

اگر ازدواج کرده اید فضای رمانتیک تری را به وجود بیاورید. 

امروز باید سعی کنید تا جایی که می توانید تمرکز خود را بالا ببرید. تا زمانی که به کارتان علاقه نداشته باشید، اتفاق مثبتی رخ نمی دهد.

امروز طراحی کاملاً واضح و مشخصی داشته باشید.

به دنبال کشف و شهود بگردید.

سعی کنید مطابق با آرزوهایتان قدم بردارید.

اجازه ندهید دیگران بخواهند در امور زندگی شما دخالت کنند.

روابط خانوادگی خود را گسترده کنید.

مراقب بیماری های قلبی عروقی باشید.

ذهن خود را پاک سازی کنید.

اجازه ندهید مشکلات جسمانی به شما غلبه کند.

اگر سعی کنید که با مهربانی رفتار کنید، قطعاً نتیجه بهتری می گیرید.

روزانه

فال ماهانه شهریور سال ۱۴۰۱ و طالع بینی اتفاقات و رخدادهای خاص این ماه را در این مطلب روزانه گردآوری کرده ایم.

فال ماهانه فروردین ماه 1401 در مورد زنان و مردان متولد اسفند گفته است بسیار برایتان سخت است كه بخواهید درس جدیدی فرا بگیرید، چرا كه شما سركش تر از همیشه هستید. اگر شخصی با پاسخ‌های جدیدی ظاهر شود، شما سعی می‌كنید كه اعتبار او را زیر سئوال ببرید و در او تعارض ایجاد كنید. شناختن نقش خود در كشمكش اخیر، قدرتی به شما می‌دهد تا مخالفت كنید، حتی اگر نتوانید آن را بیان كنید. زمانیكه شما بفهمید كه مجبور نیستید تا درگیرهای درونی تان را به دیگران نسبت دهید، روابط و شرایط تان راحت‌تر اداره می‌شوند.

مشکل خویش بر پیر مغان بردم دوش
کو به تایید نظر حل معما می‌کرد
دیدمش خرم و خندان قدح باده به دست
و اندر آن آینه صد گونه تماشا می‌کرد

فال حافظ شهریور ۱۴۰۱ درباره متولدین فروردین اینگونه بیان شده است: دست نیاز کسی را رد نکنید. اگر مشکلی دارید فقط رو به سوی خدا کنید که او حلال مشکلات است. در همه حال با خدا باشید کسانی هستند که شما را بازیچه قرار می دهند، به آنان اطمینان ننید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و باعث ناراحتی تان می شوند.فال روزانه 31 شهریور امسال

شما اردیبهشت ماهی ها به نظر می‌رسد در شهریور ۱۴۰۱ كمی‌ آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌ تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است كه ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فكر می‌كنید كه یكی از نزدیكترین دوستان یا همكاران تان مانع كارهای شماست، سعی كنید به جای اینكه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واكنش‌های خود جستجو كنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد كرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی كنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

رقیبم سرزنش‌ها کرد کز این باب رخ برتاب
چه افتاد این سر ما را که خاک در نمی‌ارزد
شکوه تاج سلطانی که بیم جان در او درج است
کلاهی دلکش است اما به ترک سر نمی‌ارزد

حافظ گفته است که دنیا و تمام آنچه که در آن است نمی ارزد که بخواهی به خاطرش اشک بریزی و غصه بخوری. گول بعضی از افراد را نخور که می خواهند تو را از ایمانت جدا کنند و به راه کج بکشانند. سجاده ی تقوی خویش را به خواندن نماز رنگین کن. اگر به حرف دوستانت گوش کنی پشیمان می شوی. قناعت پیشه کن تا اینکه تاج سلطنت روی سرت بگذارند.

اگر شما خرداد ماهی عزیز در شهریور سال 1401 در مورد رابطه عاطفی یا شغلی خود کمی احساس نگرانی و ناامنی می کنید استرس خود را کنار بگذارید؛ زیرا تغییراتی که در زندگی شما به وجود آمده، می تواند برایتان مفید باشد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای پاییز کمی مراقبه کنید. همه چیز زندگی در حال دگرگونی است و عشق نیز از آن مستثنی نیست پس بهتر است فضای بیشتری برای رشد به خود و زندگی تان دهید.

غنیمت دان و می خور در گلستان
که گل تا هفته دیگر نباشد
ایا پرلعل کرده جام زرین
ببخشا بر کسی کش زر نباشد

حضرت حافظ شیرازی می گوید: قدر جوانیت را بدان و به خاطر مسائل کوچک غمگین نباش. وجودت مثل گلستانی است که چند روزی سبز و با طراوت است و بعد خزان زندگی آن را از بین می برد. اگر می خواهی عمری دراز داشته باشی به مستمندان کمک کن. ناجی تو کسی غیر از خدا نیست و اوست که زینت دهنده ی دلهاست.

شما تیر ماهی ها در شهریور 1401 هیچ تمایلی به حرف زدن ندارید و بیشتر دوست دارید سکوت کرده و غرق در آنچه در ذهنتان می گذرد باشید، ولی دیگران به شما به چشم یک دانای کل نگاه می کنند که می تواند جواب سوالات و مشکلات آنها را بدهد و برای پیدا کردن پاسخ مشکلات خود به سراغ شما آمده و نظرتان را جویا می شوند. باید بدانید که در شهریور امسال اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد که می توانند تأثیرات زیادی روی برنامه هایتان داشته باشند. این اطلاعات را با دقت در نظر گرفته و تغییرات لازم را در مسیر خود به وجود بیاورید. اگر به بادهای غالب توجه کنید خواهید توانست کشتی رابطه خود را در مسیر صحیح هدایت کرده و به مشکلات موجود غلبه کنید.

زاهد و عجب و نماز و من و مستی و نیاز
تا تو را خود ز میان با که عنایت باشد
زاهد ار راه به رندی نبرد معذور است
عشق کاریست که موقوف هدایت باشد

حضرت حافظ درباره شما زنان و مردان متولد تیر در شهریور 1401 گفته است: به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. غصه هایتان برطرف می شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید.

اگر متولد ماه مرداد هستید و می خواهید طالع بینی ماهانه شهریور ۱۴۰۱ را در مورد خود بدانید باید بگوییم که ممكن است در این ماه احساسات شما باعث شوند كه كمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید كه باید چه كار بكنید و اصلا چه كاری درست است؟! اما به یكباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه كه باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید كه كار كردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه كارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینكه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری‌ هایتان از قانون همه یا هیچ استفاده كنید، اما شاید بهتر باشد كه كمی‌ بیندیشید و نقطه میانی را كه برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ كنید.

گفتم مگر به گریه دلش مهربان کنم
چون سخت بود در دل سنگش اثر نکرد
شوخی مکن که مرغ دل بی‌قرار من
سودای دام عاشقی از سر به درنکرد

حافظ می گوید: به جمالت مغرور شده ای. محبت و دوست داشتن را فراموش کرده و به دنبال مال دنیا هستی. این را بدان که ظاهر زیبا و مال دنیا ماندنی نیست. این محبت و عشق است که هیچ وقت پایانی ندارد. به یار خود نظر کن و از راهی که رفته ای برگرد.

شهریور ماهی ها پروژه ای را که مدت ها قبل آغاز کرده بودید، بالاخره در شهریور ۱۴۰۱ به نتیجه می رسد و در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. شهریور ماه ۱۴۰۱ زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و کمی شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. شما زن و مرد متولد شهریور از رابطه عاطفی که تا به حال تجربه کرده اید خسته شده اید و دوست دارید راه دیگری را در پیش بگیرید به عنوان مثال با فردی باشید که از نظر فیزیکی و روحی در سطح شماست. با افزایش روابط خود می توانید به خواسته دلتان برسید. شاید بد نباشد این ماه را در کنار خانواده خود بگذرانید و لحظات خوشی را با آنها تجربه کنید.

به بوی او دل بیمار عاشقان چو صبا
فدای عارض نسرین و چشم نرگس شد
به صدر مصطبه‌ام می‌نشاند اکنون دوست
گدای شهر نگه کن که میر مجلس شد

حافظ شیرازی درباره متولدین ماه شهریور می گوید: اگر تا به امروز دوست و همراهی نداشته ای به خاطر این اسست که خودت نمی خواستی تا امروز دنیا بر وفق مرادت نبوده وای این دوران رو به اتمام است و بخت و اقبال خوشی در راه است. منفی باف نباش، اختیارت را دست کسی نده.

مهر ماهی های مهربان و دوست داشتنی، شما می‌خواهید در كارتان موفق شوید، اما در مهر ۱۴۰۱ آن صبر و حوصله‌ای كه باید در انجام كارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در كارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا كه آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌ اید. متاسفانه، نزدیكان تان به نظر می‌رسد آنقدر كه باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد كه برای خودتان حدو و مرزی تعیین كنید یا اینكه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید.

کدام آهن دلش آموخت این آیین عیاری
کز اول چون برون آمد ره شب زنده داران زد
خیال شهسواری پخت و شد ناگه دل مسکین
خداوندا نگه دارش که بر قلب سواران زد

حافظ درباره شما متولدین مهر گفته است: مثل کوه استوار باش. صبح صادق در حال دمیدن است و تو در همین صبح به کام دل می رسی. این فال برای تو دولت و سعادت و مقام را یکجا بشارت می دهد. نکند زمانی که به تمام حاجاتت رسیدی خدا را فراموش کنی و منش و اخلاقت تغییر کند که در این زمان خداوند همه چیز را از تو خواهد گرفت.

فال ماهانه آبان ۱۴۰۱ در مورد آبان ماهی های عزیز و مغرور می گوید که شما از داشتن یکی از دوست های قدیمی خود که در تمام روزگار غم و شادی در کنارتان بوده است بسیار سپاسگزار هستید و دلتان می خواهد این احساس خود را با دیگران در میان بگذارید، ولی آنقدر در بیان احساسات خود اصرار دارید که ممکن است حستان به نظر دیگران مصنوعی و ساختگی باشد. بهتر است در آبان امسال به جای پافشاری و تکرار در بیان احساس تان، این کار را به ساده ترین شکل ممکن و با صداقت تمام انجام دهید. در این ماه کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه برای انجام این کارها از لحاظ روحی آمادگی کامل دارید و سرشار از انرژی و شور و هیجان هستید. اگر یک جای کارتان گیر کرد زیادی روی آن حساس نشوید، بخش های دیگر کارتان را انجام دهید تا این گره نیز خودبخود باز شود.

شاهد عهد شباب آمده بودش به خواب
باز به پیرانه سر عاشق و دیوانه شد
مغبچه‌ای می‌گذشت راه زن دین و دل
در پی آن آشنا از همه بیگانه شد

حافظ شیرازی درباره متولدین آبان ماه گفته است که دعاهای تو بر سر نماز صبح و شب بی ثمر نماند خداوند دری به رویت باز کرد و آن رسیدن به عقل و فرزانگی است. دوست را از دشمن به راحتی می توانید تشخیص دهید و می فهمید که از کجا به شما آفت می رسد از آنجا دوری می کنید و در نهایت تصمیم های عاقلانه می گیرید.

آذر ماهی های عزیز اکنون که به شهریور ماه سال ۱۴۰۱ رسیدیم باید بدانید چیزهای زیادی در رابطه عاطفی شما وجود دارند که نیاز به رسیدگی فوری شما دارند و نمی گذارند ذهنتان به آرامش برسد. شما آذر ماهی ها دلتان نمی خواهد که دیگران شما را به عنوان فردی دمدمی مزاج بشناسند، پس بهتر است به جای این که در شهریور ماه امسال بخواهید در مورد این مسائل به دیگران توضیح بدهید و سعی کنید تردیدهای خود را با آنها در میان بگذارید، خودتان را کنار کشیده و در خلوت خود به این مسائل بیندیشید. اگر افکارتان را با دوستانتان در میان بگذارید ممکن است آنها بخواهند به شما فشار آورده و مجبورتان کنند هر چه زودتر در این مورد تصمیم گیری کنید. پس بهتر است سکوت کرده و با آرامش به این موضوع فکر کرده و تصمیم گیری کنید.

یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد
به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد
آن جوان بخت که می‌زد رقم خیر و قبول
بنده پیر ندانم ز چه آزاد نکرد

حافظ درباره شما متولدین آذر ماه برای شهریور ۱۴۰۱ گفته است: گذشته ها گذشته. کینه ها را فراموش کنید و از خودتان مروت و گذشت نشان بدهید. منتظر جواب نامه ای هستید. امیدوار باشید. جوابش خواهد رسید. شما سرمشق دیگران هستید. کاری کنید که دیگران از شما عبرت بگیرند.

فال ماهانه شهریور 1401 در مورد متولدین دی ماهی گفته که ممكن است در ذهن تان شما یک پرنده آزاد باشید، اما كارهای روتین و روزمره فرصت كمی‌ در اختیار شما دی ماهی عزیز قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما متولدین دی در شهریور سال ۱۴۰۱ راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممكن است كمی‌ پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه كارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌كردید، و آشفتگی موقعیت كنونی كه در آن قرار دارید، شما را كمی‌ناامید كرده است. خود را بابت اینكه نتوانستید در شهریور امسال از احساسات تان پیروی كنید، سرزنش نكنید. اما حالا كافی است بهترین كاری كه در توان تان است را انجام دهید.

باده صافی شد و مرغان چمن مست شدند
موسم عاشقی و کار به بنیاد آمد
بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوم
شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد

تعبیر حافظ برای شما متولدین ماه دی در شهریور 1401: هر چه دارید از ایمان و دل پاک شماست. نتیجه ی صبوری و درایت خودتان را به زودی خواهید دید. زمینه را برای رسیدن به مقصود خودتان فراهم آورید. وضعی پیش می آید که شما از نظر مادی و معنوی تغییر می کنید و بار معنویاتتان بیشتر می شود.

در روزهای شهریور ماه ۱۴۰۱ اعتماد به نفس شما بهمن ماهی ها بیشتر از همیشه است، ولی این اعتماد به نفس کاذب در چنین زمانی ممکن است به ضرر شما تمام شود. برای این که قلب بزرگ خود را به دیگران نشان دهید نیازی نیست به هر ساز آنها برقصید و هر کاری که از شما انتظار دارند را انجام دهید. فال ماهانه شهریور ۱۴۰۱ درباره ی شما می گوید قبل از این که خیلی دیر شود از درگیر کردن خود در کاری که به انرژی و وقتی بیش از آنچه در حد توانتان است نیاز دارد خودداری کنید. در شهریور امسال دیگران شما را به راحتی به عنوان رهبر خود می پذیرند و به حرف هایتان گوش خواهند کرد، از این موقعیت خود نهایت استفاده را ببرید ولی اگر می خواهید عملکرد مناسبی داشته باشید سوالات و انتقادات دیگران را نادیده نگیرید.فال روزانه 31 شهریور امسال

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد
ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد
چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

حافظ درباره شما متولدین ماه بهمن گفته است: تغییر و تحولات بسیار زیادی در زندگیت رخ می دهد. دوباره دلت جوان می شود. قدر سلامتی خود و اطرافیانت را بدان. ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای دعا و رسیدن به حاجات. بسیار خوش هستی چون همه چیز برایت آفریده شده است.

فال ماهانه شهریور ماه سال 1401 در مورد شما اسفند ماهی های عزیز گفته که ممكن است ماه شهریور، ماه ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیكان تان چیزی از شما بخواهد كه شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممكن است به خاطر وابستگی شخصیتی كه شمادارید یك درگیری شدید ایجاد كند كه هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینكه در شهریور ماه امسال تلاش كنید تا یك موقعیت حل نشدنی را تعمیر كنید، قواعد بازی را عوض كنید. تنها هدف واقعی كه شما نیاز دارید این است كه به سخنانی كه دیگران می‌گویند خوب گوش كنید. استدلال‌هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

بیا بیا که تو حور بهشت را رضوان
در این جهان ز برای دل رهی آورد
همی‌رویم به شیراز با عنایت بخت
زهی رفیق که بختم به همرهی آورد

حافظ برای متولدین ماه اسفند در شهریور ماه ۱۴۰۱ می گوید: نوید فتح و پیروزی خیلی زود به شما داده می شود و آنقدر خوشحال می شوید مثل اینکه بهشت و یک حوری به شما بخشیده اند. بخت با شماست و این بخاطر سجده در مقابل معبود الهی می باشد همیشه از خدا اطاعت کنید تا به پادشاهی برسید.

فال هفته Pmc ❤️ از 26 شهریور تا 1 مهر ماه + اتفاقات شگفت انگیز این هفته

فال هفتگی عشق ❤️ 26 شهریور تا 1 مهر ماه و طالع بینی رخدادهای این هفته

فال هفتگی میلادی از دوشنبه 12 تا یکشنبه 18 سپتامبر و طالع بینی اتفاقات جالب این هفته

فال قهوه سریع روزانه ☕️ + روش گرفتن فال قهوه و تفاسیر آن

فال روزانه عشق و احساس (تشخیص عشق با طالع بینی و فال)

فال چای 🍵 امروز+ انواع نشانه ها و معنای آنها در فال چای

مطالب جدید

پیام تسلیت به خانواده داغدار با جملات کوتاه رسمی و ادبی برای تسلیت

اسم پسر؛ اسم پسرانه جدید ایرانی، اسم پسرانه اصیل، نام پسرانه مذهبی

متن و جملات تبریک تولد نوزاد + عکس نوشته های تبریک قدم نو رسیده

طالع بینی ازدواج + طالع ازدواج بر اساس ماه تولد و ازدواج ماه های مختلف…

تبریک تولد دخترم | عکس نوشته و عکس پروفایل تبریک دختر گلم و عزیزم

فال روزانه واقعی امروز + فال و طالع بینی شما با حوادث و اتفاقات روز

متن تبریک تولد همسر متولد مهر ماه + عکس نوشته تولدت مبارک آقا و خانم…

اشعار وطن | گلچین زیباترین اشعار در مورد کشور ایران و میهن

متن جنگیدن برای عشق و جملات سنگین تلاش عاشقانه

جملات وطن دوستی + متن های زیبا برای وطن و میهن پرستی

شعر در غم مادر و مادر فوت شده + اشعار غم انگیز برای مادر از دست رفته

جملات و اشعار اربعین حسین با عکس نوشته های تسیلت این روز

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال روزانه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

شما شخصی بلندپرواز، با وقار، دارای ذهنی خلاق و بسیار مثبت اندیش هستید. شما برای انجام هر کاری روش های مخصوص به خودتان را دارید و همین باعث می شود زندگی کردن در کنار شما به تجربه ای جالب برای دیگران تبدیل شود. شما شخصی خونگرم و اجتماعی هستید و همیشه برای کمک به دیگران آماده اید. امسال شما شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در وضعیت مالی خود خواهید بود. فرصت های فوق العاده ای برای سرمایه گذاری سر راهتان قرار خواهند گرفت. شما برنامه ی کاری بسیار سنگینی خواهید داشت که هرچند موفقیت های حرفه ای قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت، باعث می شود نتوانید به اندازه ی کافی با شخصی که دوست دارید وقت بگذرانید. اگر به این موضوع توجه نکنید اختلافات بین شما و دوست و شریک عاطفی تان بالا خواهند گرفت و ممکن است حتی لطمه های جبران ناپذیری به رابطه تان وارد شوند. آنهایی که از وضعیت حرفه ای خود راضی نیستند در نیمه ی دوم سال می توانند فرصت های خوبی را برای تغییر شغلشان به دست بیاورند. ماه های آبان، بهمن، خرداد و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

امروز ذهن شما خیلی باز شده است و به خوبی کار می کند، اما عملی کردن افکار و ایده هایتان به این سادگی نخواهد بود. نیرویی مرموز از درون شما را محدود می کند و محافظه کاری باعث می شود نتوانید آنچه در سرتان می گذرد را عملی کنید. شاید بهتر باشد امروز را با انجام کارهایی بگذرانید که خیالتان از بابت آنها راحت است و خطری برایتان ندارند. این که با دیگران در مورد عقاید و نظراتتان به بحث و گفتگو بپردازید خیلی هم خوب است و باعث گسترش افق های دیدتان می شود، با این حال باید بدانید که با چه افرادی و در مورد چه چیزهایی به بحث بپردازید. پرداختن به بعضی موضوعات می تواند اثراتی منفی روی نگرشی که دیگران نسبت به شما دارند داشته باشد. شما نمی دانید آینده چه خوابی برایتان دیده، کار امروز را به فردا نیندازید تضمینی نیست فردا همچنان فرصت باقی باشد. قدر عزیزی را بیشتر بدانید و با او به نیکی رفتار کنید و با ادب سخن بگویید. برای رفتن به جایی دل دل نکنید وگرنه وسوسه رفتن و افسوس اش همیشه با شما خواهد ماند.

اگر می بینید کاری به آن روشی که شما دلتان می خواهد پیش نمی رود سعی نکنید دیگران را مجبور کنید همان راهی را که شما می خواهید ادامه بدهند. با اصرار به این کار تنها برای خودتان دشمن درست خواهید کرد و موانع بیشتری را سر راه خود به وجود خواهید آورد. امروز افکار و نقشه های دیگران به نظرتان خیلی غیر منطقی و همراه با خوش باوری می رسند و به همین دلیل هم نمی توانید به آنها اعتماد کنید؛ اما اگر با دقت به گفته هایشان گوش فرا دهید می بینید که آنقدر ها هم که شما فکر می کرده اید دور از ذهن نیستند و نبوغ زیادی در آنها نهفته است و می توانند زمینه ساز فرصتی غیر منتظره و موفقیت آمیز برای شما باشند. قرضی دارید ولو اندک اندک پس بدهید. شخصی را دوست دارید و شادی تان در گرو بود و نبود اوست، او نیز همین احساس را به شما دارد. این روزها بیش از حد به یک تعطیلات یا استراحت کوتاه احتیاج دارید. شما جسماً و روحاً بیش از حد از خودتان کار کشیده اید و فشار را تحمل کرده اید، حالا اما خسته اید و دیگر توانی برای ادامه ندارید.فال روزانه 31 شهریور امسال

شما امروز از نظم و حس وظیفه شناسی کافی برای کارهایی که قصد دارید انجام دهید برخوردار هستید و می توانید تا حدود زیادی موفق باشید. ذهن شما خیلی خوب کار می کند و وقت شناسی همیشگی تان نیز به کمک شما خواهد آمد تا از پس هر معمایی که سر راهتان قرار بگیرد بربیایید. امروز احساسات انسان دوستانه شما در اوج خود هستند. دوست دارید هر کاری که از دستتان بر می آید برای دیگران انجام دهید. می توانید برای انجام کارهای خیریه و ارزشمند داوطلب شوید یا به یکی از افراد فامیل که می دانید دستش تنگ است کمک کنید. احساس خوبی که از شرکت کردن در این کارها خواهید داشت شما را شگفت زده خواهد کرد. به تصورات خود بیش از حد پر و بال می دهید، رویا پردازی برای شما لازم است اما نه در این حد که باعث سقوط تان شود. اکنون زمان آن فرا رسیده که یک پرش به آینده ای بهتر داشته باشید. راز خود را به هر کسی نگویید و مراقب وسوسه های شخصی در اطرافتان باشید. نیتی که در دل دارید بسیار نیکوست اما برای رسیدن به آن صبر و کوشش بیشتری لازم است.

امروز تلاش برای شانه خالی کردن از کارهایی که به عهده دارید و قانع کردن دیگران به پذیرش مسئولیت هایی که در واقع به عهده ی شما هستند نتایجی که انتظار دارید را برای شما به همراه نخواهد داشت. وقت آن رسیده است که کمی به خودتان زحمت بدهید و مسئولیت کارهایی که می کنید را خودتان به عهده بگیرید. اگر زمانی را که به نقشه کشیدن برای فرار از کارها اختصاص می دهید برای انجام آنها صرف کنید خواهید دید که همه ی کارهایتان را خوب و به موقع انجام خواهید داد. بهتر است یاد بگیرید برای دیگران، اهداف و برنامه هایی که برای زندگی خودشان دارند احترام بیشتری قائل باشید. برای حل مشکلاتتان باید بیشتر مطالعه کنید و از افراد با تجربه مشاوره بگیرید. در مورد نیتی که در سر دارید بهتر است هر چقدر هم که از انتظار خسته شده اید اما بی گدار به آب نزنید، این مسئله ای نیست که بشود در موردش اشتباه کرد. برای رساند خبری عجله نکنید و کمی دست نگه دارید، این خبر اگر از طرف کس دیگری شنیده شود بهتر است.

امروز درست زمانی که فکر می کنید از همه چیز سر درآورده اید و برنامه ریزی درستی برای کارهایتان دارید یک مانع دیگر سر راهتان قرار خواهد گرفت. شاید واکنش ابتدایی شما خشم و ناراحتی شدیدی باشد که کنترل آن برایتان دشوار است، اما خشم و عصبانیت هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما نمی توانید همیشه همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و گاهی برخی چیزها را نمی توان پیش بینی کرد. برای آنچه قابل کنترل است برنامه ریزی کنید و بقیه ی کارها را به دست خدا بسپارید. در پایان روز یک غافلگیری خوشایند تمام اتفاقات ناخوشایندی که در طول روز برایتان پیش آمده اند را از ذهنتان پاک خواهد کرد. اجازه ندهید حرفی که شخص حسود به شما می زند روحیه تان را تضعیف کند و روی عملکردتان تاثیر بگذارد. شخصی وارد زندگی تان شده و هم صحبتتان خواهد شد، تا به او اعتماد ندارید و امتحانش را پس نداده راز دلتان را به او نگویید. اتفاقی می افتد و شما در کمال ناباوری حرف هایی خواهید شنید که بسیار خوشحال و شادتان می کند.

نام آن را هر چه دلتان می خواهد بگذارید، نیروی الهی، فرشته ی نجات یا پری رویاها، نام آن هر چه که باشد، امروز نیرویی عجیب و مرموز به کمک شما آمده است تا به شما کمک کند سالم و سلامت تمام مشکلاتی که سر راهتان قرار گرفته اند را با موفقیت پشت سر بگذارید. در حال حاضر شما می توانید با اتکا به این نیروی جادویی که به کمکتان آمده است در انجام هر کاری که دلتان بخواهد موفق باشید. شما می توانید با خیال راحت حتی به تغییر سبک و یا محل زندگیتان هم فکر کنید. هدفتان هر چه که باشد شما به طور معجزه آسایی به ساده ترین و بی دردسرترین شکل ممکن به آن دست پیدا خواهید کرد. صدقه دادن را فراموش نکنید بلایی را از شما دور می کند. شما به راحتی نمی توانید هیجانات و صحبت هایتان را کنترل کنید، شاید به نظرتان آنچه بر زبان می آورید بی اهمیت و کوچک باشد و تاثیرش بر دیگران ناچیز به نظر برسد. بهتر است تجدید نظر کنید و به صحبت هایتان دقت کنید وگرنه ممکن است از همین صحبت ها بر علیه تان استفاده کنند.

امروز کارها و مسئولیت های زیادی به عهده تان هستند که باعث شده اند فکر کنید هیچ وقتی برای رسیدن به کارهایی که خودتان دوست دارید برایتان باقی نخواهد ماند و این موضوع شما را ناراحت کرده است. شما از آن آدم هایی نیستید که عاشق کار کردن هستند و وقت گذراندن با دوستانتان را به کارهای دیگر ترجیح می دهید. اگر صبح زود بیدار شوید می توانید کارهایتان را زودتر تمام کرده و باقی ساعات روز را با دوستان خود و همان طوری که دلتان می خواهد بگذرانید. مسائل احساسی ذهن شما را بیش از هر چیز دیگری به خود مشغول خواهند کرد، خیلی آنها را تجزیه و تحلیل نکنید، وگرنه همه چیز را پیچیده تر خواهید کرد. حواستان باشد بی احتیاطی نکنید و در کارهای خود با بی دقتی عمل نکنید اگر حواستان نباشد وقتی به خودتان می آیید که می بیند خراب کاری کرده اید که حالا مجبورید تاوانش را چند برابر پس بدهید. اکنون زمان مناسبی برای شروع کاری جدید است، برخیزید و با امید به فردا و با بهره گیری از استعدادهایتان به سوی هدفتان حرکت کنید.

آنقدر فکر های مختلفی در سرتان هستند و ذهنتان درگیر است که نمی توانید روی هیچ یک از آنها تمرکز کنید. هر بار که می خواهید حرفی بزنید حواستان پرت شده و چیزی را می گویید که نمی خواسته اید به زبان بیاورید. سعی کنید در خانه تنها نمانید و بیش از این خودتان را با این افکار بیهوده آزار ندهید. حواستان را پرت کنید و به کارهایی مشغول شوید که باعث خوشحالی و آرامشتان می شوند. این اواخر خیلی مشغول کار بوده اید. کمی هم زندگی کنید! این نشانه بی مسئولیتی شما نخواهد بود. شما هم انسان هستید و به استراحت نیاز دارید. اگر می توانید به مسافرت بروید و در این سفر عزیزانتان را نیز با خود همراه کنید. نامه ای دریافت خواهید کرد. اتفاقات تازه ای برایتان پیش می آید. چشمتان به روی واقعیتی باز می شود، مراقب باشید شاید لازم است این بار کمی عصبانیت به خرج دهید، نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما تمام می شود. حواستان باشد هرچه پیش آمد یا هر اتفاقی برایتان رخ داد شما نباید راهتان را عوض کنید.

کارها و مسئولیت هایی که در خانه دارید امروز بسیار زیاد شده اند و احساس می کنید وقت کافی برای رسیدن به همه این کارها را نخواهید داشت. چرا خودتان را اذیت می کنید؟ مجبور نیستید همه کارها را حتما همین امروز تمام کنید، کارهایی که اولویت و ضرورت بیشتری دارند را انجام دهید و بقیه کارها را برای روز دیگری بگذارید. شاید برخی مسائل حل نشده در خانه و خانواده شما وجود داشته باشند که شما و خواهر و برادرهایتان باید آنها را حل کنید. امروز روز خوبی است برای رسیدگی به این مسائل است. شاید برخی واکنش های احساسی و یا تند نسبت به این موضوع مشاهده کنید، ولی در نهایت نتایج خوبی به دست خواهید آورد. در زندگی تان پیگیر باشید و انقدر به مسائل با دید منفی نگاه نکنید، این کار باعث می شود که به سلامتی تان آسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید. فراق و دوری سخت است اما به زودی روزهای هجران به پایان می رسد و وصال حاصل می شود. به نیازمندی کمک کنید و مطمئن باشید، او که باید نیز همیشه و همه جا به شما کمک خواهد کرد.

امروز درست از آن روزهایی است که شما دوست دارید- پر از انرژی و فعالیت، درست مثل خودتان! فرصتتان برای انجام کاری که برای آن زمان خاصی تعیین شده بوده دارد به پایان می رسد. کارهای بسیاری برای انجام دادن و زمانی اندک پیش رو دارید. با این حال الان از آن وقت هایی است که بیشترین بازدهی ممکن را دارید. فقط یادتان باشد که غذا خوردن و نوشیدن آب را فراموش نکنید. حتی سوپر قهرمان ها هم برای موفقیت در عملیات خود به سوخت نیاز دارند. اگر در رابطه عاطفیتان مشکلاتی وجود دارند انتظار نداشته باشید که معجزه رخ داده و همه چیز یک شبه روبراه شود، ولی نسبت به حل این مشکلات نیز بی تفاوت نباشید و برای آنها به اندازه کافی وقت بگذارید. علی رغم میلتان در جمعی حضور پیدا خواهید کرد. کسی از شما تقاضایی دارد که بیجا نیست، بهتر است با مشکلاتتان کنار بیایید و او را کمک کنید. فکرهای سازنده بکنید تا اتفاقات خوب بیافتند، این طور که منفی بافی می کنید و انرژی منفی که به اطرافتان پراکنده می کنید، درهای باز را هم به رویتان می بندد. برای خودتان گل بخرید.

امروز بهترین روز ماه و روز خوش شانسی شما خواهد بود. البته نباید فکر کنید که چون شانس به شما روی آورده است می توانید دست به سینه نشسته و منتظر دیدن موفقیت ها و خوش اقبالی هایتان بمانید. خود شما هم باید در این روند نقش فعالی داشته باشید و تمام توانایی ها و انرژی خود را برای رسیدن به خواسته هایتان به کار بگیرید. در واقع این خوش شانسی امروزتان هم به واسطه ی تلاش های قبلی شما به وجود آمده است! اگر به دنبال اطلاعات تماس شخصی هستید که فکر می کرده اید دیگر هیچ وقت با او تماسی نخواهید داشت اما حالا ناگهان گذرتان به او افتاده است، متأسفانه شانس زیادی برای پیدا کردن او نخواهید داشت. هیچکس جز خودتان نمی تواند شادی را به زندگی تان بیاورد. به جای حرف زدن عمل کنید، کاری را باید هرچه زودتر شروع کنید بهانه نیاورید و زمان خود را به بطالت نگذرانید، بهتر است که با قدم های کوچک تر شروع کنید، به نفعتان است این که بخواهید یک باره سنگ بزرگی را بلند کنید باعث می شود همه توانایی هایتان را زیر سوال ببرید.

امروز شما احساس می کنید به خاطر احساس وظیفه ای که نسبت به خانواده و عزیزان خود دارید مجبور به انجام کاری هستید که علاقه ی چندانی به آن ندارید. حالا که قبول کرده اید چنین کاری را انجام بدهید به شخصی کمک کنید که واقعا به کمک و حمایت شما نیاز دارد و می توانید در مسیر زندگی او تأثیر قابل توجهی داشته باشید. بعد از این همه کاری که در هفته گذشته کرده اید شایستگی یک زنگ تفریح خوب را خواهید داشت. شب را با دوستانتان بگذرانید، البته اگر متاهل هستید این یعنی باید وقتتان را با دوستان خانوادگی خود بگذرانید تا عشقتان نیز با شما همراه باشد، امروز حتما باید برای خانواده تان وقت بگذارید. در رابطه با شخصی قضاوت های نادرستی انجام می دهید، در نگاه و افکارتان تجدید نظر کنید وگرنه شرمنده خودتان می شوید. زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته اما این دلیل نمی شود که ناامید باشید و دست روی دست بگذارید، بهتر است تا قدرت و توان کار کردن دارید، برای جبران گذشته و فردای بهتر دست به کار شوید.

سلام مگه فال گیری و رمالی ممنوع نیست پس شما چطور فال گیر شدید


چه ربطی به رمان داره

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

فال روزانه 31 شهریور امسال
فال روزانه 31 شهریور امسال
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *