فال روزانه 27 مرداد ماه

فال روزانه 27 مرداد ماه

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه 27 مرداد 1401 را در آلامتو بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

شما امروز می‌توانید روز خوبی داشته باشید، چرا که حتی اگر هیچ چیزی هم تغییر نکرده باشد، بازهم نسبت به زندگی خود خیلی خوشبین هستید.

اما این خوش بینی شما نمی‌تواند مشکلاتی که ریشه در برابری تند و تیز بهرام و پلوتو دارند را تغییری دهد.

هر کدام از اين سیاره‌ها می‌خواهند بر دیگری چیره شوند. در نتیجه ممکن است شما با توجه کردن و وابسته شدن به جزئیات بازی را واگذار کنید.فال روزانه 27 مرداد ماه

امروز شما از برنامه های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند.

شما دلتان می‌خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه‌های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید بعضی وقتها لازم باشد گذشت کنید، پس سعی کنید به دوستانتان احترام بگذارید.

به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه کسی را ناراحت نکنید، ممکن است کمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه‌تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌های بزرگتری دارد.

حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر – اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می‌کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می‌پسندید.

بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می‌رساند را بیابید.

  • رمان جن زدگان داستایوفسکی
  • اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است.

    شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد حرکت خود را کندتر می کنید.

    اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است.

    نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید.

    امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود.

    خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید.

    اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می‌شوند.

    کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی تمام کنید.

    از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی تان را شروع کنید فقط بر روی تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی ناتمام باقی می‌مانند.

    اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

    شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آرزوهای شما غیر قابل انکارند.

    هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود.

    اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. درعوض خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.

    صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می‌ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند.

    شاید شما فکر می‌کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دارید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت.

    اگر شما واقعاً می‌خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

    شما نمی‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می‌خواهید تفریح کنید.

    اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی کنید.

    خوشبختانه ژوپیتر طرب انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می‌کند.

    منطق به شما حکم می‌کند که از چیزهای بسیار ساده لذت ببرید و به آنها راضی باشید، اما ماه در نشانه‌تان شما را وسوسه می‌کند که زمانی که دیگران در حال تفریح کردن هستند شما به دنبال کسب مال و ثروت باشید.

    شما اکنون قصد میان بر زدن ندارید و مطمئناً دلتان هم نمی‌خواهد افراد دیگر به شما بگویند که چه کاری باید انجام بدهید.

    استقلال طلبی شدید شما از هر مانعی که سد راهتان است پیشی می‌گیرد. در حال حاضر دلیلی برای نگران شدن وجود ندارد.

    حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید.

    به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید.

    شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

    امروز شما می‌توانید یک شریک و همراه کامل برای لحظه‌های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی‌توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی کنید.

    شما به جای اینکه با یک نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می‌دهید آزادی این را داشته باشید که هر کاری دلتان می‌خواهد انجام دهید.

    با وجود این اگر کمی خویشتن‌داری از خود نشان دهید، می‌توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال کنید.

    مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال روزانه را بخوانید.

    به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

    امسال انرژی‌تان نیز برای رسیدن به آرزوهایتان زیاد است. اطرافتان افراد مورد اعتمادی هستند که می توانند به شما کمک های زیادی کنند. در ماه آبان اتفاق خوبی در زندگی تان می افتد که غافلگیر خواهد کرد. از این فرصت ها استفاده کنید که دیگر پیش نخواهد آمد. شما سختی های زیادی کشیده اید، حال زمان آن است خودتان را برای یک دوره استراحت و خوش گذرانی آماده کنید. ماه اخر تابستان فرصت خوبی برای این کار است. سعی کنید در پاییز در کار خود پیشرفت کنید اما انتظارات غیر معقول خود را کنار بگذارید. هر چیزی که اراده و به تبع جدیت کاری در آن داشته باشید، در نهایت نصیبت تان می شود. ارتباط با دیگران می تواند تغییرات مثبتی را هم در زندگی عاطفی و هم در زندگی کاری شما ایجاد کند. از سال پر از هیجان پیش رو نهایت لذت را ببرید. سوء تفاهم هایی که بین شما و همسرتان پیش می آیند اگر به موقع مورد رسیدگی قرار نگیرند می توانند به مشکلات جدی و عمیق تبدیل شوند اگر هنوز تنها هستید امسال احتمال شروع یک رابطه عاطفی جدید که خیلی زود جدی خواهد شد برای شما بسیار زیاد خواهد بود. ماه های شهریور، آذر، اسفند و تیر بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

    احساس تنهایی می کنید، برای رهایی از این وضعیت باید ارتباطات تان را گسترش دهید. در بیان احساسات تان آزادانه عمل کنید و حرف دلتان را به راحتی بزنید. به زودی تغییراتی در زندگی شما رخ می‌دهد و به این نتیجه می‌رسید که هنوز به فردی که قبلاً در زندگی شما بوده، تمایل دارید. اگر عاقلانه و با احتیاط عمل کنید، می‌توانید او را برای بار دیگر به خود جذب کنید. در اواخر روز خبری می شنوید که بر اساس آن می توانید تصمیمات خوبی را بگیرید. صمیمی ترین دوست و یار شما کسی است که رفیق غم و شادی شما باشد. به کسی که فقط در شادی همراهتان است و در هنگام غم تنهایتان می گذارد این همه اعتماد نکنید. در انتخاب دوستانتان دقت کنید. دوران دوری و رنج به زودی برای شما به پایان خواهد رسید و به کسی که از همه کس برای تان عزیز تر است خواهید رسید.

    امروز قدرت ارتباط برقرار کردن شما با دیگران بسیار زیاد است، از این رو برای به دست آوردن دل آنهایی که دوست شان دارید، تلاش کنید. اطرافیان تان روی حرف های شما حساب باز می کنند بنابراین قبل از بیان کلمات خود، آن‌ها را خوب بسنجید و طبق آنها عمل کنید. به زودی در محیط کار مورد تشویق دیگران قرار می گیرید. سعی کنید همین روند را ادامه دهید تا پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در زندگی تان ببینید. از حرف تلخی که با نیت خوب به دوستی گفته اید، پشیمان نخواهید شد، فقط حواستان باشد، راز بین تان را برای کسی بازگو نکنید. به تازگی نسبت به موضوعی زیاد گلایه می کنید، به جای غر زدن باید بکوشید این اتفاق نادرست را به نحوی درست کنید وگرنه فقط خودتان را خسته تر می کنید.فال روزانه 27 مرداد ماه

    این روزها سرتان بیش از حد شلوغ شده اما به جای غر زدن، سعی کنید انرژی بیشتری را برایش بگذارید تا ه هرچه زودتر به اتمام رسد. به دنبال به دست آوردن اطلاعات در مورد موضوعی که ذهن تان را درگیر کرده هستید اما افراط نکنید و خیلی وارد جزییات نشوید که به صلاح تان نیست. امروز زمان خوبی برای برنامه ریزی ست. پس تصمیمات مهم را در اولویت بگذارید و از موضوعات بی اهمیت دوری کنید که تنها وقت تان را تلف خواهند کرد. با دلتنگی بسازید، نمک به زخمتان نپاشید. فعلا اوضاع بر همین منوال است. در مورد مسئله ای کاری شخصی که دنبالش هستید، بر خلاف توقعتان تمامی شرایط شما را می پذیرد و با شما دست همکاری می دهد. به جسمتان بیشتر اهمیت بدهید و قبل از اینکه دیر شود زمانی را به استراحت اختصاص دهید.

    با افزایش اعتماد به نفس تان می توانید از هر شرایط دشواری که پیش رویتان است رهایی یابید. بنابراین به خود و توانایی هایتان اعتماد کنید و مسیرتان را تا انتها بروید. سعی کنید در مورد مسائل و مشکلاتتان خیلی احساسی برخورد نکنید. از فکر کردن بیش از اندازه نیز دوری کنید. ریسک کنید و به جلو قدم بر دارید. مطمئن باشید که اتفاقاتی دور از انتظار برایتان خواهد افتاد. اگر می‌خواهید مشکل شما با فردی حل شود، سعی کنید با گفتگو و به آهستگی نظر او را به خود جلب کنید. از نیروی جوانی تان استفاده کنید. در مورد کاری که از پس انجامش برنمی آیید، لاف نزنید و برای خودتان دردسر درست نکنید. شما زنده هستید، زندگی را زندگی کنید. در مورد مسئله عاطفی تان با قهر راه به جایی نمی برید، در عوض با نیت خیر از در آشتی وارد شوید و با او صحبت کنید.

    اتفاقاتی که اخیراً برای شما پیش آمده، تأثیر زیادی بر روحیه‌تان گذاشته است. اگر واقعا می خواهید از این مخمصه خلاص شوید، حال بهترین فرصت برای رهایی است. زندگی پر از تغییرات است و شما به زودی متوجه می‌شوید مشکلاتی که برایتان بوجود آمده نه تنها بر تجربه تان افزوده است بلکه مسیر روشن تری را برایتان باز خواهد کرد. سعی کنید امروز وقت تان را بیشتر به تنهایی خود اختصاص دهید و در مورد راهی که تمایل دارید در پیش بگیرید، خوب بیاندیشید. دوستی در انتظار خبری از شماست، او را بیش از این در انتظار نگذارید. به حرف های شخصی که برایتان بسیار مهم است خوب گوش کنید. موضوع را از زاویه دید او کاملا بینید تا حالش را درک کنید. در مورد مسئله ای کاری برای حرفتان احترام قائل شوید و روی قولتان بایستید. به شخصی در اطرافتان اجازه ندهید پایش را از گلیمش درازتر و برایتان تعیین تکلیف کند.

    فرصت های خوبی برایتان فراهم می شود، بنابراین آن را به سادگی از دست ندهید. انرژی درونی شما آنقدر زیاد است که می‌توانید از پس هر کاری به خوبی برآیید. اگر به دنبال فرصتی برای ملاقات با فردی بوده‌اید، امروز روز مناسبی است. شما آنقدر در گفتگویتان غرق می‌شوید که گذر زمان را احساس نخواهید کرد. منتظر خبر مهمی از دوستی هستید تا تصمیمی را بگیرید، بهتر است برای این کار خودتان پیش قدم شوید و با او تماس بگیرید. هر چه زودتر تکلیف تان را بدانید، بهتر است. سفری راه دور پیش می آِد. قدر لحظات زندگی تان را بدانید. علاقه ای به جمع کردن اشیاء گوناگون دارید. این روزها حوصله ایجاد هیچ تغییری در زندگی تان را ندارید. دست به کاری زده اید که نتیجه اش شگفت زده تان می کند. هر کس در زندگی اش دوران سختی را خواهد گذراند. شما هم از این قضیه مستثنی نیستید.

    امروز سعی کنید از توضیح بیش از حد و جزییات غیر ضروری بپرهیزید و اصل مطلب را بیان کنید. اگر تصویری که به دیگران ارائه می‌دهید، روشن و واضح باشد هیچ سوتفاهمی پیش نخواهد آمد. اتفاقی ذهن شما را درگیر کرده است اما بدانید که همه چیز در دست های شماست پس مسایل را آنطور که خودتان می خواهید تعریف کنید. نظرات دیگران، نباید برایتان اهمیت داشته باشد. اگر خود از روندی که در پیش گرفته اید راضی هستید، هر چه زودتر قدم بعدی را بردارید. این همه خودخوری نکنید و خودتان را عذاب ندهید. در موقعیت پیش آمده هر کس دیگری هم اگر جای شما بود همان کاری را می کرد که شما کردید. شک نکنید با ایمان و امیدی که در دل دارید موفق می شوید و کوه مشکلات را پشت سر می گذارید. برای وقتتان ارزش بیشتری قائل شوید، این گران ترین دارائی تان است.

    امروز با افرادی که اهداف و آرزوهای مشابهی با شما دارند بیشتر در ارتباط باشید. هر چه خلاقیت و اطلاعات تان بیشتر باشید، موفق تر خواهید شد. شاید در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شوید، اما به جای منفی بافی با دیدی مثبت به مسائل بنگرید. پنهان کردن مشکلات، راه مناسبی نیست. فردی شما را عصبانی کرده است اما بهتر است که خودتان را کنترل کنید در غیر این صورت در چند وقت آینده پشیمانی به سراغ تان خواهد آمد. امروز بهترین زمان برای خرید است، آنچه مدت هاست در نظر دارید را عملی کنید. در مورد مسئله ای خانوادگی برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد، با حفظ احترام روی خواسته تان پافشاری کنید. خبری به شما داده می شود که بسیار نگرانتان می کند، به خودتان مسلط باشید،اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده نیست. این شر آرام تر از آنکه فکر می کنید از سرتان می گذرد.

  • چگونه رمز فراموش شده اینستا رو پیدا کنیم
  • شما دوست دارید که در مورد زندگی دیگران کنکاش کنید اما بهتر است که شیوه زندگی دیگران را مورد قضاوت قرار ندهید و آنها را متهم به کار نکرده نکنید. شاید بفهمید که شریک زندگی‌تان با شما رو راست نیست اما به جای عصبانیت بهتر است با نرمی دلیل آن را بپرسید. کنترل احساسات مهم‌ترین کاری است که در این شرایط باید انجام دهید. به زودی یک پیشنهاد کاری به شما می شود که آینده تان را از این رو به آن می کند. آن را از دست ندهید. فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که توقعش را ندارید، پیش از جواب دادن خوب فکر کنید. به امید موفقیت و پیروزی در راه هدفی که به آن عشق می ورزید قدم بردارید و با جدیت آن را دنبال کنید، مطمئن باشید که خواستن توانستن است.

    توانایی شما آنقدر زیاد است که به هر چه بخواهید می‌توانید دست یابید اما این را بدانید که قدرت شما ناشی از ارتباطات تان با دیگران است بنابراین ارتباطات خود را حفظ کنید. شاید گاهی باید لازم باشد برای نزدیکی به عشقتان از او دور شوید. بنابراین این فرصت را بهم بدهید و مدتی از هم فاصله بگیرید. نگران نباشید زیرا این دوری می تواند اتفاقات خوشایندی را برایتان رقم بزند. اگر مجرد هستید، به زودی فردی را در یک میهمانی ملاقات می کنید که آتش عشق را در زندگی تان روشن خواهد کرد. قدم اول برای رسیدن به اهدافتان باورتان به خودتان است. دلشوره دارید و نگران چیزی یا عزیزی هستید، آرامش داشتن کلید غلبه بر مشکلاتتان است. در مورد مسئله ای عاطفی مجبور می شوید تصمیم سختی بگیرید، پای تصمیمتان بایستید، تاوان اشتباه شخص دیگری را شما نمی پردازید.

    این روزها درباره اتفاق‌هایی که قرار است در آینده ای نزدیک در زندگی شما بیافتد، هیجان زده هستید. دوست دارید به پله‌های بالاتری قدم بگذارید تا وسعت دیدتان نسبت به اطراف وسیع تر شود. در واقع اعتقاد دارید که هر جایی از شرایط کنونی شما بهتر است. نگران نباشید و با اعتماد به نفس کامل به جلو پیش روید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در مورد مسائل عاطفی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. بهتر است در این زمینه آنچه دلتان می گوید را انجام دهید. نگرانی شما در مورد حوادث احتمالی که فکر می کنید که قرار است اتفاق بیافتد بی مورد و ساخته ذهن شماست. با ایراد گرفتن مدام و بی دلیل ساعات شیرین امروز را فدای روزهای آینده نکنید. این روزها انقدر سرتان به جزئیات گرم است که از دری که روبرویتان باز شده غافلید، هوشیار باشید و زمان را از دست ندهید.

    بر سر دوراهی گیر کرده اید اما این بار بگذارید قلبتان تصمیم نهایی را بگیرد. احساسات شما در این ماه به اوج خود می‌رسد و روزهای خوبی را تجربه خواهید کرد بنابراین با مشکلات کوچک خودتان را نبازید. هدفی در سر ارید اما برای رسیدن به آن عجله می کنی. کمی مرز تحمل تان را گسترش دهید و ببینید که تقدیر چه اتفاقات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. در مورد موضوعی نگران هستید اما این نگرانی شما بی مورد است. مشکل تان به زودی توسط فردی حل خواهد شد. شخصی بر خلاف توقعتان دست به کاری خواهد زد که متعجبتان می کند. تا به سرانجام رسیدن کاری خون به دلتان می شود اما نگران نباشید این کار انجام می شود. موفقیت شخصی از نردیکانتان بسیار خوشحالتان خواهد کرد. همین روزها سهمتان از چیزی را دریافت خواهید کرد، در خرج کردن احتیاط کنید.

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    اگر احساس می کنید که جایی قدمی اشتباه برداشته اید، با دیگران مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید. گاهی لازم است که به دیگران تکیه کنید و از آنها انرژی بگیریم. بنابراین خودخواهی را کنار بگذارید. امروز نمی توانید به ایده هایی که در سر دارید جامع عمل بپوشانید و این موضوع شما را ناراحت و عصبی می کند و حتی منجر به بدرفتاری با اطرافیان تان خواهد شد اما یادتان باشد که این مسئله آنقدرها که شما فکر می کنید بزرگ نیست، پس کاری نکنید که بعدها پیشمان شوید. به زودی خبر خوشی که ماهها منتظرش بودید را خواهید شنید. از کسی درخواست کمک خواهید کرد و جواب منفی خواهید شنید، تمرین کنید تا بر احساسات تان مسلط باشید و با یک کشمش گرمی و یک مویز سردی تان نکند. دیگران می توانند به شما نه بگویند. برای انجام کاری علی رغم میل تان به جایی دعوت خواهید شد، قضاوت و عجله نکنید، این جلسه به نفع شما خواهد بود.

    استرس کارهای نکرده تان را دارید. اگر چه کارهایی که در دست دارید هر چه زودتر باید تمام شوند اما با یکی دو روز تاخیر در آنها خللی ایجاد نمی شود. کافی ست که پله پله و با برنامه ریزی جلو روید تا به نتیجه برسید. رابطه عاطفی شما این روزها به خوبی پیش نمی رود، شاید دیگران با حرف هایشان بخواهند شما را آزرده کنند اما دور تمام آنها را خط بکشید و سرتان در کار خودتان باشد. مطمئن باشید که در زمانی مناسب، همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت. از شنیدن حرفی متعجب خواهید شد، جبهه نگیرید و موضوع را از زاویه دیگر بررسی کنید. به کار اشتباه شخصی در اطرافتان بی توجهی نشان ندهید و سکوت نکنید. از زیر انجام دادن کاری که به گردنتان است، طفره نروید این کار هرچه بیشتر طول بکشد انجامش سخت تر می شود.

    دنبال ایده های جدیدتان بروید و به آنها جامع عمل بپوشانید. شما تلاش زیادی برای رسیدن به هدفتان کرده اید اما آنها را در یک قدمی رها کرده اید. بهتر است که دست از تلاش برندارید تا به خواسته هایتان برسید. در روزهایی مثل امروز ورزش هایی چون یوگا، برای شما حیاتی است و شما را از استرس های اخیر دور نگه می دارد. در مورد رابطه عاطفی تان خیلی حرص و جوش نخورید. اگر کمی بی تفاوت تر باشید، همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق می افتد. شاهد تغییراتی در زندگی خانوادگی تان خواهید بود، این تغییرات در بلند مدت به نفع شماست. اوقاتی را با فرد مورد علاقه و شریک زندگی تان سپری کنید و برای خواسته ها و اولویت هایش احترام بیشتری قائل شوید. دوستی در انتظار دعوتی از سوی شماست. برای پیشرفت کاری مجبور می شوید خودتان یک تصمیم مهم را بگیرید.فال روزانه 27 مرداد ماه

    امروز در برخورد با فردی که با او قرار دارید، کمی احتیاط کنید زیرا او کم حرف وم حساس است و ممکن است که از حرف های شما دلگیر شود. زمان خوبی برای شوخی نیست. هر چه جدی تر باشید بهتر است. نسبت به موضوعی خیلی استرس دارید و برای آن وقت می گذارید. این فشار و مسئولیت زیاد باعث شده که احساس خستگی یا حتی ناتوانی کنید. بهتر است بیش از این ادامه ندهید و برای حل برخی مسائلی که انرژی زیادی از شما می گیرند، راه حل دیگری بیاندیشید. برای یک تصمیم گیری مهم، به ندای قلبتان گوش دهید که راه درست را به شما نشان می دهد. با خیال راحت به انجام کاری بپردازید که از مدت ها قبل در فکرش بوده اید، این کار برایتان موفقیت بزرگی به همراه خواهد داشت. برای اجتناب از بیراهه ها از تردید و دودلی را از خود دور کنید و در انتخاب دوست و هم نشین نهایت دقت را به عمل آورید. معامله، خرید یا فروش این هفته به نفع شماست.

    شما دور و برتان را زیادی شلوغ کرده اید به طوری که صدای قلب خودتان را هم نمی شوید. بهتر است که امروز کمی با خودتان خلوت کنید تا ندای قلبتان را بهتر بشنوید و در تصمیم گیری هایتان از آن کمک بگیرید. در رابطه با دیگران، بهتر است خودتان را کنترل و عصبانیت تان را سر آنها خالی نکنید. اگر حرمت نگه ندارید، خیلی زود همه دوستانتان را از دست می دهید. پس راهی برای جلوگیری از عصبانیت تان پیدا کنید. از پشت گوش انداختن کاری کوچک دوری کنید زیرا عواقب بزرگی را برایتان به همراه خواهد داشت. روی کار روزگار حساب نکنید، امروز خوب و فردا بد است، هر بالا رفتنی یک فرود آمدنی دارد. برای گفتن یک حرف یا ارسال یک پیغام عجله نکنید، بهتر است دست نگه دارید و باز هم کمی فکر کنید. یادتان باشد همیشه حق با شما نیست. برای یک تصمیم گیری لزومی به مشورت با دیگران ندارید.

    اگر چه به خاطر اتفاقات چند روز اخیر ممکن است با انرژی خوبی از خواب بیدار نشوید اما بعد از گذشت یکی دو ساعت حال تان بهتر خواهد شد. در اواسط روز با شنیدن خبری از یکی از اعضای خانواده تان حال شما بهتر می شود و انرژی لازم را برای کارهایتان پیدا می کنید. مسافرتی در پیش دارید. اگر می خواهید بهترین سفر عمرتان را تجربه کنید، بهتر است همسفرهایتان را هوشمندانه تر انتخاب کنید. سعی کنید امروز به سمت کارهای گروهی بروید زیرا برای تغییر روحیه تان بسیار مفید خواهد بود. گوشه گیری در حال حاضر برایتان خطرناک است. با شخصی درد و دل می کنید و سبک می شوید، حواستان به این شخص باشد. در زمینه کار یا تحصیل موفقیت چشمگیر در انتظار شماست. این روزها وارد مرحله ای پر اضطراب در زندگی تان شده اید، خوشبختانه با اندکی تدبیر به صلح و آرامش مورد نیاز تان دست پیدا می کنید. برای یک فروش باید چشمتان را ببندید و امضا بکنید.

    این روزها رفتار و آمدهایتان زیاد شده و شما هم از این وضعیت راضی هستید اما در این کار افراط نکنید زیرا ممکن است شما را از کارهای مهمتری که دارید دور نگه دارد. رفتارهای یکی از نزدیکانتان روی مخ تان است. اما اگر بیشتر دقت کنید می بینید که این خود شمایید که حوصله شده اید. بنابراین به جای گیر دادن به او سعی کنید که خودتان آرام شوید. پیشنهاد ما به شما این است که امشب برای شریک زندگی تان وقت بگذارید. البته از خوردن فست فودها خودداری کنید. یک غذای سالم همیشه بهترین انتخاب است. فکری که در سر دارید عملی کنید. دیگران شما را بر خلاف توقعتان بسیار یاری خواهند کرد. اتفاقی که منتظرش نیستید خواهد افتاد بهتر است به فکر آن باشید که بعد از آن چه باید بکنید. شما هیچوقت چیزی را ساده به دست نیاورده اید، خستگی ناپذیری تان کلید موفقیت تان خواهد بود.

    منتظر جوابی هستید اما دریافت نمی کنید. کارهای ناتمام زیادی دارید که استرس شما را زیاد کرده اند. سعی کنید امروز را به آنها فکر نکنید و در آرامش باشید. مطمئن باشید که همه چیز در زمان خودش اتفاق می افتد. اگر مجرد هستید، به جای بی محلی به اطرافیان تان ، روابط تان را گسترش دهید. هر چه در جمع ها بیشتر حضور داشته باشید برایتان بهتر است. پیشنهاد کاری به شما می شود که اگر قبول نکنید بعدا خوشحال خواهید شد. بنابراین بی گدار به آب نزنید. برای پیشرفت تان باید درست برنامه ریزی کنید. برای بزرگ شدن باید افق های دورتر را دید نه جلوی پا. در مورد مسئله عاطفی تان کمی صبور باشید تا نتیجه بگیرید، با پیگیری و بحث مدام کار را مشکل تر می کنید. خودتان بی خبرید اما دیگران شما را به خاطر پشتکار تان تحسین می کنند.

    این ک اطرافیانتان چه می کنند به شما ربطی ندارد. اگر توصیه هایتان را کردید و باز هم تغییری ندیدید، آنها را به حال خود بگذارید. هر کسی مسئول زندگی خودش است. عضو گروهی هستید که ممکن است میان اعضای آن درگیری پیش آید. سعی کنید خودتان را دور از اختلافات نگه دارید زیرا ممکن است به ضررتان تمام شود. پیشنهادی در زمینه کاری به شما می شود. این پیشنهاد می تواند زندگی شما را متحول کند به شرطی که اطلاعات تان را در آن زمینه بالا ببرید و خودی نشان دهید. خلاقیت کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. یک خبر کوچک لبخند به روی لبتان می آورد. این روزها درگیر مشکلات مادی هستید، پی یک راه حل درست باشید وگرنه با این وضع راه به جایی نمی برید. از حرفی که شنیده اید دلگیر شده اید، دلگیری تان را بیان کنید یا این همه با خودتان مرورش نکنید. برای انجام کاری مورد تشویق دیگران قرار خواهید گرفت.

  • چجوری برای همسرم جذاب باشم
  • شما فرد توانمندی هستید، به همین دلیل تاکنون به خوبی توانسته اید راه حل های مناسبی برای مشکلاتتان پیدا کنید. بنابراین برای مشکلات جدید هم نگران نباشید زیرا شما از پس اش بر می آیید و روزهای سخت خود را پشت سر می گذارید. در محیط کار به اطراف خود توجه ای نداشته باشید و سرتان در کار خودتان باشد. با این کار تمرکز بیشتری خواهید داشت و سریع تر کارهایتان را پیش خواهید برد. دوستی برای مشورت پیش شما می آید، دلتان برای او نسوزد و واقعیت ها را برایش روشن کنید تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد. در حال حاضر با استرس ها و تنش های پیش بینی نشده در محل کار، تحصیل یا زندگی تان مواجه و تا حدی خشمگین و دلزده هستید، خوشبختانه به زودی با ثباتی نسبی و خوشایند مواجه خواهید شد. از زمان حال، حتی مشکلات آن لذت ببرید. به اولویت بندی امور در ذهنتان اقدام کنید.

    شما عاشق ماجراجویی هستید، بنابراین به پیشنهاد سفر دیگران پاسخ مثبت دهید و خاطراتی خوش را برای خودتان ثبت کنید. امروز خودتان را برای یک جر و بحث در محیط کار یا حتی گروه هایی که در آن فعالیت دارید، آماده کنید. این نزاع جز اعصاب خوردی هیچ فایده دیگری برایتان ندارد پس بهتر است پایتان را از آن بیرون کشید و تنها تماشاگر باشید. اگر از نظر جسمی و روحی احساس خستگی می کنید، به خودتان استراحت دهید. ورزش می تواند بهترین درمان برای شام باشد. در مکانی آرام و به دور از هیاهو گذشته خود را مرور کنید و اقدام به برنامه ریزی مجدد کنید. در خوشی ها دوستان و نزدیکان خود را از یاد نبرید و آن ها را هم شریک کنید. دور اندیش باشید و اجازه ندهید روزهایتان به بطالت بگذرد. از استعدادتان در انجام کار خیری بهره خواهید گرفت.

    شما جزو آن دسته از آدم هایی هستید که ناراحتی تان را با خرید سرکوب می کنید. امروز هم از همان روزهاست. این کار به آرامش تان کمک می کند اما سعی کنید در آن افراط نکنید. از پرخوری نیز بپرهیزید زیرا نتیجه آن دل دردی است که شما را از کار و زندگی تان خواهد انداخت. دوستی به شما پیشنهاد می دهد با او برای انجام کاری بیرون از خانه همراه شوید، حتما پاسخ مثبت دهید. گفتگو با او نه تنها حالتان را بهتر خواهد کرد بلکه رابطه تان را نیز عمیق تر از قبل خواهد ساخت. نگرانی تان بابت ایجاد توازن بین امور کاری و خانگی به زودی برطرف می شود. شنیدن یک جمله از کسی که برایتان مهم است تاثیر مهمی روی تصمیم تان خواهد گذاشت. برای اشتباه نکرده عذرخواهی نکنید وگرنه همیشه به طرف مقابلتان بدهکار خواهید بود. نیتتان را ادا کنید.

    رکنا : فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

    به گزارش رکنا، فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد. فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ براساس غزلیات حافظ شیرازی تعریف شده است. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید با ما همراه باشید.

    خم زلف تو دام کفر و دین است

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    ز کارستان او یک شمه این است

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    تو پنداری که بدگو رفت و جان برد

    حسابش با کرام الکاتبین است

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما مورد قبول واقع می‌شود و همگان تو را تحسین می‌کنند. حادثه عجیبی رخ می‌دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می‌شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.

    ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت

    کار چراغ خلوتیان باز درگرفت  

    فال روزانه 27 مرداد ماه
  • طلسم بسیار قوی جدایی
  • بار غمی که خاطر ما خسته کرده بود

    عیسی دمی خدا بفرستاد و برگرفت

    تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد مرادت خیلی زود برآورده و دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیز دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت است.

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    رواق منظر چشم من آشیانه توست

    کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

    به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

    فال حافظ امروز شما نشان می دهد دوستداران را باید با جان و دل پذیرفت و قدر آنها را دانست و کامروایی را نصیب شان کرد که سزای پاکباختگی و عشق فراگیر و بی حدشان جز کامرانی نیست.

    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

    ندانم از چه سبب رنگ آشنایی نیست

    سهی قدان سیه چشم ماه سیما را

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    فال حافظ امروز شما می گوید با نیک رفتاری و مهرورزی بر بسیاری از دشواری ها  می توان فائق آمد  و هر گرهی به شیوه خاص گشوده می شود. غرور و تندی مانع دست یافتن به آرزوهاست و همواره انتظار نرمی و همراهی از محبوب نمی توان داشت.

    ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت

    جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک

    باور مکن که دست ز دامن بدارمت

    تفسیر فال حافظ شما می گوید از تلاش و کوشش دست بر ندار. به زودی به مقصود خود خواهی رسید. غم دوری عزیزی نگرانت کرده است. به زودی از او پیام و خبری که تو را خوشحال کند دریافت می کنی.

    درآ که در دل خسته توان درآید باز

    بیا که در تن مرده روان درآید باز

    بیا که فرقت تو چشم من چنان در بست

    که فتح باب وصالت مگر گشاید باز

    فال حافظ امروز شما نشان می دهد دلتنگ هستی و روح و روان خسته‌ای داری که همگی درمان می‌شود. درهای وصال باز می‌شوند و شادی به رویت لبخند خواهد زد. خیالات را کنار بگذار و منتظر اتفاقات و خبرهای خوش باش.

    فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

    دلربائی همه آن نیست که عاشق بکشند

    خواجه آن است که باشد غم خدمتکارش

    فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که دل پاک و مهربانی دارید ولی همیشه از دیگران کلک و حقه بازی دیده‌اید، کم کم دارید از محبت دیگران ناامید می‌شوید و می‌خواهید با آنها مثل خودشان رفتار کنید ولی از این کار بپرهیزید و حتی سعی کنید جواب بدی را با نیکی بدهید که خدا بر اعمال تان نظارت می کند؛ خود او بهترین داور است.

    دوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد

    شد سوی محتسب و کار به دستوری کرد

    مژدگانی بده ای دل که دگر مطرب عشق

    راه مستانه زد و چاره مخموری کرد

    فال حافظ امروز شما نشان می دهد از اینکه مژده رسیدن به مقصود را به تو داده اند مغرور نشو . مالت را بی خود به کسی نبخش. کمی خوددار باش. به دست آوردن هرچند آسان نیست ولی نگه داشتن آن سخت تر است.

    دست از طلب ندارم تا کام من برآید

    یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید

    بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر

    کز آتش درونم دود از کفن برآید

    تفسیر فال حافظ شما می گوید حاجت و خواسته‌ای داری اما امید زیادی نداری. ناامیدی تو را از فعالیت و پیشرفت بازداشته است. بدان با صبر، تمام مشکلات برطرف می‌شود.

    ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

    بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس  

    دل به رغبت می سپارد جان به چشم مست یار

    گر چه هشیاران ندادند اختیار خود به کس

    فال حافظ امروز شما می گوید انتظار زیاد کشیده‌اید و در مورد آینده نگران هستید. آینده خوبی پیش‌رو دارید و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت‌زده خواهند شد به شرط آنکه ترس را کنار گذاشته و سختی‌های مسیر را تحمل کنید.

    الا ای طوطی گویای اسرار

    مبادا خالیت شکر ز منقار  

    بیا و حال اهل درد بشنو

    به لفظ اندک و معنی بسیار

    فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که شانس فقط یک بار در خانه‌ شما را می زند پس چرا آن را پس می‌زنید و ندانسته به بازی می‌گیرید؟ فکر می‌کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. دل و دین تان را به خدا بسپارید تا به یمن خوبی‌تان دولت و مال و سلامت به شما عطا فرماید.

    نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی

    که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

    من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش

    که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

    فال حافظ امروز شما می گوید برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.


    اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

    “سنجاق”

    مجری انحصاری تبلیغات رکنا

    موضوعات داغ

    سایت اینترنتی رکنا

    کلیه حقوق متعلق به

    سایت اینترنتی رکنا

    است

    امروز ممکن است انرژی نامنظمی را دریافت کنید.

    به‌احتمال‌زیاد، برنامه‌هایی که می‌خواهید اجرا کنید، به‌صورت ناگهانی تغییر خواهند کرد.

    خودتان را برای دریافت این انرژی آماده کنید.

    خوشبختانه می‌توانید این انرژی نامنظم را خیلی سریع برطرف کنید.

    با اطمینان به استعدادها و اراده‌ای که دارید، برنامه‌های خود را به جلو پیش ببرید.فال روزانه 27 مرداد ماه

    سعی کنید امروز بعدازظهر با خودتان خلوت کرده و کمی تأمل کنید.

    قطعاً به نتایج قابل ملاحظه‌ای خواهید رسید.

    نیت کن و فال حافـظ تو بگیر

    ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم

    که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی

    کلیک کن فال بگیر

  • چگونه یک گروه سروشی بسازیم
  • به قلب و روح خود اعتماد داشته باشید.

    امروز صبح را از طریق قلب و روح خود به جلو پیش ببرید.

    در طی معاملاتی که تصمیم دارید در طی یک هفته آینده انجام دهید، سعی کنید منطق را در آن دخیل کنید.

    همچنین در محیط کاری، ترفیع شغلی و افزایش حقوق خواهید داشت.

    در میان سایر کارمندان، محبوبیت خواهید یافت.

    در هنگام شب، قبل از آنکه بخوابید، سعی کنید با مدیتیشن خودتان را آرام کنید.

    مراقب احساسات و عواطف همسرتان باشید.

    امروز صبح، احساس خواهید کرد که در یک خیابان شلوغ قرار دارید.

    افکار مزاحم و اشتباه به سمت شما هجوم خواهند آورد.

    ازاین‌رو، تمرکز خودتان را از دست خواهید داد.

    مراقب باشید این افکار مزاحم، عواطف و احساسات شما را آسیب نرسانند.

    بهتر است در حین قرار گرفتن در این شرایط، فوراً خودتان را آرام کنید.

    طبیعتاً، آرامش درون می‌تواند کلیدی برای خروج از هرج‌ومرج افکار باشد.

    مدتی است که ورزش نمی‌کنید و رژیم غذایی را کنار گذاشته‌اید.

    سعی کنید ورزش منظم و رژیم غذایی سالم را دنبال کنید.

    امروز زندگی اجتماعی شما، پیشرفت قابل‌توجهی خواهد داشت.

    از این انرژی برای ایجاد ارتباطات جدید اجتماعی استفاده کنید.

    خوشبختانه می‌توانید روابط دوستانه جدیدی را ایجاد نمایید.

    از این ارتباطات برای سرگرم شدن و حتی کمک در برخی پروژه‌هایتان می‌توانید استفاده نمایید.

    اما توجه داشته باشید که قبل از دعوت به همکاری، حتماً اعتماد کافی را از طرف مقابل کسب کنید.

    عادت‌های اشتباه غذایی که شما به همراه خانواده‌تان دارید را کنار بگذارید.

    از سرزنش کردن فرزندانتان، خودداری نمایید و به آنها روحیه مثبت دهید.

    امروز باید بیشتر از هر وقت دیگری، مهارت کاری را ارتقاء دهید.

    موقعیت شغلی که دارید، تنها با کمی زحمت می‌تواند بهتر شود.

    ازاین‌رو، می‌توانید بدون هرگونه تردید، مهارت خود را افزایش دهید.

    به‌زودی ترفیع شغلی و افزایش حقوق خواهید داشت.

    لازمه آن، استفاده از نهایت قدرت و اعتمادبه‌نفس شما می‌باشد.

    مراقب بی‌حوصلگی خود باشید و در صورت مواجهه، آن را فوراً کنترل کنید.

    نسبت تصمیمات ناگهانی اطمینان کافی را کسب کرده و سپس آنها را عملی نمایید.فال روزانه 27 مرداد ماه

    برای خواب راحت، بهتر است دقایقی را صرف مدیتیشن کنید.

    تاکنون موفق شده‌اید تا پروژه‌ها و اهدافی که در سر دارید را به نسبت عملی کنید.

    اما هنوز راه‌های نرفته زیادی دارید و باید برنامه اخیر را سازماندهی نمایید.

    میزان انرژی که دارید را باید به خوبی کنترل کنید.

    در غیر این صورت، با شکست روبرو خواهید شد.

    مرزبندی‌های جدیدی را برای زندگی خود مشخص نمایید.

    از حذف برخی افراد مزاحم با افکار منفی که دارند، احساس اشتباه نکنید.

    اجازه دهید تا زمان، شما را به تمام اهدافی که در سر دارید برساند.

    از روابط شخصی خود با افراد مهم، برای کسب سودهای مالی استفاده کنید.

    امروز توسط خانواده و سایر دوستانتان، مورد تحسین قرار خواهید گرفت.

    آب‌وهوای کیهانی امروز شما، بسیار پرانرژی می‌باشد که صرفاً روحیه شما هدف گرفته است

    به همین دلیل، می‌توانید تمام اهداف و برنامه‌های خود را با انرژی کافی به جلو پیش ببرید.

    از تلاش برای رؤیاهایی که در سر دارید، دست نکشید.

    برای خرج‌های غیرضروری، روی بودجه مالی خود حساب نکنید.

    در غیراینصورت با مشکلات مالی متعددی روبرو خواهید شد.

    اگر برای شما مقدور است، سرمایه‌گذاری منطقی را داشته باشید.

    امروز صبح، به شکل عجیبی غافلگیر خواهید شد.

    لحظه‌ای که به دنبال آن بودید، امروز صبح آن را خواهید دید.

    بنابراین روز بسیار پرانرژی و مهمی خواهید داشت.

    از این انرژی می‌توانید برای پیش بردن ادامه اهدافتان استفاده کنید.

    یا اینکه مسئولیت‌های اخیر خود را با دقت به جلو پیش ببرید.

    همچنین، در هنگام غروب می‌توانید با دوست صمیمی خود وقت بگذارید.

    سلامتی مهم‌تر از هر شاخصه‌ای برای شما می‌باشد.

    مراقب علائم حیاتی خود باشید و در بازه زمانی مشخص، آزمایش‌های لازمه را بدهید.

    امروز صبح انرژی فوق‌العاده‌ای خواهید داشت که می‌توانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

    این هیجانات برای انجام برنامه خودتان و حتی دیگران، مناسب است.

    درخواست‌های کمکی که از دوستانتان دریافت می‌کنید را پاسخ دهید.

    زمانی که دوست نزدیک شما احساس رضایت داشته باشد، شما نیز از آن بهره‌مند خواهید بود.

    در هنگام شب، سعی کنید کمی زودتر بخوابید و قبل از خواب، مدیتیشن داشته باشید.

    به‌قدرت آرامش و سکوت، باید هر چه سریع‌تر پی ببرید.

    اولویت اصلی شما باید سلامتی باشد و سپس برنامه‌هایی که در سر دارید.

    وضعیت مالی شما رو بهبود است و نباید نسبت به آن استرس داشته باشید.

    امروز، کمی پیشرفت در محیط کاری خواهید کرد.

    نتیجه زحمات اخیر خود را در محیط کار، خواهید دید که شامل ترفیع شغلی و افزایش حقوق است.

    با همین برنامه‌ای که دارید، به جلو پیش بروید.

    به افکار منفی و دروغین دیگران به‌هیچ‌وجه توجه نکنید.

    بهتر است مرزبندی‌های جدیدی را برای خودتان اعمال کنید.

    زمان این فرارسیده است تا افرادی که همیشه مانع شما هستند را کنار بگذارید.

    مراقب سلامتی خود باشید چراکه اگر سلامت نباشید، از پس اهدافتان بر نخواهید آمد.

    اگر مسئولیتی بر عهده‌دارید که شما را مضطرب ساخته، آن را تحویل دهید.

    احساسات و عواطف مختلفی را در هنگام صبح، تجربه خواهید کرد.

    از این حالات خوشایند، برای مدیتیشن قبل از کار استفاده کنید.

    آب و هوای کیهانی امروز، روی خوشی نسبت به شما دارد.

    بهتر است در قبال این انرژی، از خودتان قدردانی کنید.

    می‌توانید برای شام به همراه همسرتان شب مجللی را ایجاد نمایید.

    با غذاهای لذیذی که به آنها علاقه دارید، خودتان را دعوت کنید.

    قبل از خواب، بهتر است از گوشی خود فاصله بگیرید و با آرامش بخوابید.

    امروز، روز عجیب با حالات مختلفی برای شما خواهد بود.

    نسبت به هر موضوعی واکنش نشان خواهید داد.

    خلق‌وخوی تندی نسبت به دوستانتان پیدا خواهید کرد.

    حتی ممکن است روابط دوستانه شما برای همیشه قطع شود.

    بهتر است در صورت مواجهه با این شرایط، خودتان را کنترل کنید.

    از هر جمع دوستانه‌ای که قرار است حاضر شوید، دوری نمایید.

    بر اساس پرخوری و مصرف همیشگی غذاهای فست فود، مشکلات کبدی پیداکرده‌اید.

    ازاین‌رو، به پزشک متخصص مراجعه کنید.

    رژیم غذایی جدیدی را دریافت کنید و بر اساس آن، وعده‌های غذایی خود را میل کنید.

    فرارو- فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

    شرح لغت: گنج خانه‌ی دل: گنجینه‌ی ضمیر.

    وقتی خیالت از گلشن چشمم بگذرد، دلم برای گریستن آن به چشم می‌آید. مقصود او از این شعر این است که عاشقان درگاه دوست پیوسته خیال او را در سر می‌پرورانند، به امید وصال او شب را تا به سحر سپری می‌کنند، هر آنچه در گنجینه‌ی اعمال نیک خود دارند نثار درگاه او می‌سازند و پیوسته در راه او اشک روان می‌سازند تا به دیدار او نایل گردند.

    احساس تنهایی می‌کنی و پناهی نمی‌یابی. قافیه را نباید باخت. خدا را به یاد بیاور و درد دل‌های خود را با او در میان بگذار تا بار سنگینی از روی دلتان برداشته شود. سعی کن به خداوند نزدیک شوی تا رفع مشکلات برایتان سهل و آسان شود. انشاءالله.

    فال حافظ امروز پنج شنبه 27 مرداد را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

    به گزارش وقت صبح، فال حافظ امروز پنج شنبه 27 مرداد به شما توصیه می کند: به آرزوهای تان می رسید و درهای ناامیدی را یکی پس از دیگری می شکنید. قدر یار خودتان را بدانید که در این راه کمک بسیار به شما کرده است.

    ​کرشمه ای کن و بازار ساحری بشکن

    به غمزه رونق و ناموس سامری بشکن

    به زلف گوی که آیین دلبری بگذار

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    به غمزه گوی که قلب ستمگری بشکن

    تعبیر:

    تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که کارهای تان به لطف خدا رونق می گیرد به شرط اینکه آیین راستی را پیشه کنید. شما در عمل خوب و بی غش از همه پیشی می گیرید و پاداش خودتان را از خدا می گیرید. به آرزوهای تان می رسید و درهای ناامیدی را یکی پس از دیگری می شکنید. قدر یار خودتان را بدانید که در این راه کمک بسیار به شما کرده است.

    هر که شد محرم دل در حرم یار بماند

    وان که این کار ندانست در انکار بماند

  • چگونه بسیار سریع لاغر شویم
  • اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن

    شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

    تعبیر:

    تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد گاهی اوقات در زندگی غافل می مانید و ندانسته کارهای اشتباه و گاه ظالمانه ای انجام می دهید ، از خدا بخواهید شما را ببخشد و سعی کنید خودتان را کنترل کنید.

    ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

    در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی

    گر پرتوی ز تیغت بر کان و معدن افتد

    یاقوت سرخ رو را بخشند رنگ کاهی

    تعبیر:

    فال حافظ امروز شما نشان می دهد بخت و اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن.

    کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود

    بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود

    شد از خروج ریاحین چو آسمان روشن

    زمین به اختر میمون و طالع مسعود

    تعبیر:

    فال حافظ امروز شما می گوید حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد و این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی؟ همت کن و هر آنچه می خواهی را از خدا بطلب.

    به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم

    بهار توبه شکن می رسد چه چاره کنم

    سخن درست بگویم نمی توانم دید

    که می خورند حریفان و من نظاره کنم

    تعبیر:

    تفسیر فال حافظ شما می گوید در میان عده ای ارج و قرب بالایی دارید و در جای دیگر همه منتظر ورودتان هستند. بخت با شماست، خوشحال باشید و خدا را شکر کنید که جور و جفا از بین رفته و جای آن مهر و وفا آمده است. نام تان پرآوازه می شود.

    ای سرو ناز حسن که خوش می روی به ناز

    عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز

    از طعنه رقیب نگردد عیار من

    چون زر اگر برند مرا در دهان گاز

    تعبیر:

    فال حافظ امروز شما نشان می دهد کسانی هستند که محتاج تو بوده و دست نیاز به سویت دراز کرده اند؛ دست آنها را رد نکن. آنها مثل پروانه به دورت می چرخند و از وجودت استفاده می کنند. عهدی را که بسته ای نشکن زیرا باعث می شود که رقیبان تو را از میدان بدر کنند. خداوند تو را یاری می کند. رازت را به کسی نگو.فال روزانه 27 مرداد ماه

    لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است

    وز پی دیدن او دادن جان کار من است

    شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز

    هر که دل بردن او دید و در انکار من است

    تعبیر:

    فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

    دوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد

    شد سوی محتسب و کار به دستوری کرد

    مژدگانی بده ای دل که دگر مطرب عشق

    راه مستانه زد و چاره مخموری کرد

    تعبیر:

    فال حافظ امروز شما نشان می دهد از اینکه مژده رسیدن به مقصود را به تو داده اند مغرور نشو . مالت را بی خود به کسی نبخش. کمی خوددار باش. به دست آوردن هرچند آسان نیست ولی نگه داشتن آن سخت تر است.

    مژده ای دل که دگر باد صبا بازآمد

    هدهد خوش خبر از طرف سبا بازآمد

    برکش ای مرغ سحر نغمه داوودی باز

    که سلیمان گل از باد هوا بازآمد

    تعبیر:

    تفسیر فال حافظ شما می گوید خبرهای بسیار خوشی در راه است که زندگی را به شما باز می گرداند ، هرچند کاری کرده اید که خود را مستوجب این شادی نمی دانید پس سعی کنید این اشتباه را تکرار نکنید.

    ​بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش

    وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

    دلدار که گفتا به توام دل نگران است

    گو می رسم اینک به سلامت نگران باش

    تعبیر:

    فال حافظ امروز شما می گوید در انتظارید ، به زودی خبر خوشی به شما می رسد که از دل نگرانی بیرون می آیید ، اگر می خواهید موفق باشید دل تان را صاف کنید و از هوس های بیهوده دست بردارید.

    سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند

    همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند

    دی گله ای ز طره اش کردم و از سر فسوس

    گفت که این سیاه کج گوش به من نمی کند

    تعبیر:

    فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که تصمیم به کاری گرفته ای؛ در انجامش شک نکن و دل به خدا بسپار ، برای کاری که می خواهی بکنی همت داشته باش و بدان اگر ناامید شوی موفق نخواهی بود.

    زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست

    در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

    در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست

    در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

    تعبیر:

    فال حافظ امروز شما می گوید از سخن یاوه گویان ناراحت نشو، تو راهت را در همان مسیری که قدم گذاشته ای ادامه بده چون به نتیجه کارت اعتقاد داری. از استهزای حریفان و بی خردان ناراحت نشو. یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری. روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

    کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وبسایت خبری وقت صبح است.

    استفاده از اخبار با ذکر منبع مجاز است.

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    فال حافظ امروز 27 مرداد 1401 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید

    اشتراک‌گذاری

    فال حافظ امروز 27 مرداد 1401 خود را بر اساس ماه تولدتان دراین مطلب بخوانید.فال حافظ یکی از محبوب ترین فال ها در بین ایرانیان است و امروز در خانه هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می شود. جهت مطالعه فال حافظ امروز ابتدا نیت کنید سپس فاتحه یا صلواتی برای حافظ نثار فرمایید و در دل بخوانید ای: «حافظ شیرازی تو محرم هر رازی تو را به خدا به شاخ نباتت قسم می دهم هر آنچه برایم صلاح بینی آشکار سازی.» ، انشاالله فال حافظ امروز شما سرشار از خیر باشد.

    دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت

    بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    بر من جفا ز بخت من آمد وگرنه یار

    حاشا که رسم لطف و طریق کرم نداشت

     

    تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ ان شاءالله.

    صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست

    بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست

  • داستان های کوتاه کودکانه شاهنامه
  • اگر چه دوست به چیزی نمی‌خرد ما را

    به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست

     

    تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

    ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار 

    ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار  

    گردی از رهگذر دوست به کوری رقیب 

    بهر آسایش این دیده خونبار بیار 

     

    تعبیر: اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می‌شود و همه چیز برایتان رنگ و بوی دیگری می‌گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهایتان خواهید رسید و از قفس غم رهایی پیدا می کنید، چشمتان به جمال یار روشن می‌شود و کامتان شیرین خواهد شد و این خبر به همگان خواهد رسید.

    غم زمانه که هیچش کران نمی‌بینم

    دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم

    به ترک خدمت پیر مغان نخواهم گفت

    چرا که مصلحت خود در آن نمی‌بینم

     

    تعبیر: چرا فکر می‌کنید غم دلتان را پایانی نیست دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز کردن با خداوند از درد دلتن می کاهد. افسوس گذشته را می‌خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده‌اید. راهتان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآئید و خودتان مشکلاتتان را حل کنید.

    از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه

    انی رایت دهرا من هجرک القیامه

    دارم من از فراقش در دیده صد علامت

    لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

     

    تعبیر: برای رسیدن به مقصودی، از فدا کردن جانتان هم دریغ ندارید. خدا کریم است و طلب تو را هم می‌داند و تو پاداش تلاش‌هایت را خواهی دید و به مقصودت خواهی رسید.

    شهریست پرظریفان و از هر طرف نگاری

    یاران صلای عشق است گر می‌کنید کاری

    چشم فلک نبیند زین طرفه‌تر جوانی

    در دست کس نیفتد زین خوبتر نگاری

     

    تعبیر: حال وقت نشستن نیست باید کاری کنید تا توان جوانی دارید می توانید خودتان را به هدف برسانید هر چند که این آدمیان خاکی شما را بسیار فریب داده اند ولی باز هم گذشته را فراموش کنید. توقع خودتان را کمی پائین آورید، گره کارتان باز می شود و کاری که بسیار سخت و دشوار باشد حل می گردد به شرط اینکه رازتان را فاش نکنید.

    سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    گفت بازآی که دیرینه این درگاهی

    همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان

    پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی

     

    تعبیر: هنوز هم راه برگشت برایت باز است و میتوانی اشتباهات گذشته را جبران کنی. تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز . از اشتباهات درس بگیر و آنها را پلی برای پیروزی قرار بده. همه زمین میخورند اما باید ایستاد و ادامه داد تا به مقصود رسید.

    چل سال بیش رفت که من لاف می‌زنم

    کز چاکران پیر مغان کمترین منم

    هرگز به یمن عاطفت پیر می فروش

    ساغر تهی نشد ز می صاف روشنم

     

    تعبیر: عمر گران‌قیمت خویش را صرف کردی بدون آنکه چیزی عایدت شود چه مادی و چه معنوی. آرزویی کرده‌ای بدون اینکه برای رسیدن به آن تلاش کنی. اعتقاد داری که انسان بدشانسی هستی ولی اینطور نیست شما خودت فرصت ها را از دست داده‌ای. هنوز هم فرصت باقی است یا علی بگو و از نو شروع کن.

    سلیمی منذ حلت بالعراق

    الاقی من نواها ما الاقی

    الا ای ساروان منزل دوست

    الی رکبانکم طال اشتیاقی

     

    تعبیر: مطمئن باش پاسخ نیکی جز نیکی نیست و تو پاداش کارهای خوب و تلاش‌هایت را خواهی گرفت.در آینده نه چندان دوری شاهد اتفاقات جدیدی در زندگیت خواهی بوو که شما را کاملا از خود بی خود می کند. همچین اخبار خوشی در راه است.

    چو آفتاب می از مشرق پیاله برآید

    ز باغ عارض ساقی هزار لاله برآید

    نسیم در سر گل بشکند کلاله سنبل

    چو از میان چمن بوی آن کلاله برآید

     

    تعبیر:  توقع خیلی زیادی از روزگار داری و دلت می‌خواهد بدون دردسر به همه چیز برسی. این خیالی بیش نیست بدون سعی و کوشش کار به جایی نخواهی برد. اگر همت بلند نداشته باشی، فرصت‌ها را از دست می‌دهی.

    اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول

    رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

    کجا روم چه کنم چاره از کجا جویم

    که گشته‌ام ز غم و جور روزگار ملول

     

    تعبیر: آرزوی انجام کاری تمام فکر تو را به خود مشغول نموده ، اما امکانات انجام آن را نداری و از این بابت بسیار مغموم و ناراحت هستی ، به آب و آتش می زنی و هر سختی و خطر را به جان می خری ، بدان و آگاه باش اهداف بلند ، مسیری بس طولانی و پر سنگلاخ و پایانی نامعلوم دارد.

    ما بدین در نه پی حشمت وجاه آمده‌ایم 

    از بد حادثه این جا به پناه آمده ایم 

    آبرو می‌رود  ای ابر خطاپوش ببار 

    که به دیوان عمل نامه سیاه آمده‌ایم 

     

    تعبیر: دست تقدیر مسیر زندیگتان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده ید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حالتان می شود. آبروی کسانی که می‌خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می‌رود و همه چیز روشن می‌شود.

     

     

    share

    تمام حقوق این سایت متعلق به

    ویکی گردی

    می باشد.

    به گزارش رصد روز ، فال قهوه روزانه پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس  نشانه و وضعیت حال و آینده و اتفاقاتی در گذشته می تواند باعث تغییراتی در تصمیم گیریهای آنی و لحظه ای شود. می‌توان گفت فال قهوه همواره از پر رونق ترین موارد طالع بینی بوده و است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است.

     

    در فال قهوه شما دیده شد:

    مرغ : به مال و ثروتی دست پیدا میکند ولی مواظب باشید بیهوده آنرا از دست ندهید.

    خنجر : گرفتاری – کسالت – از دوستان ناباب بپرهیزید.فال روزانه 27 مرداد ماه

    باد برن : دعوا از سر حسادت – اختلاف همسایگی

    خروس : نشانگر شهوت و غرور است – نوید و مژده – کاری خیر

    قرص : شفا – بهبودی – بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد.

    قفل و کلید : پیدایش راه حل – ازدواج

    کاسه واژگون : درماندگی – فقر – گرفتاری مالی و به سختی روزی به دست آوردن.

     

  • دانلود آهنگ گنجشکک اشی مشی جدید
  •  

    در فال قهوه شما دیده شد:

    دهان : سخنان نیکو و سودمند شنیدن – دلالت بر خوشی زندگی است – گفتگو – بازگو شدن ناگفته ها

    خط منحنی : دوستان نامناسب – خیانت – دسیسه

    انگور : بیش از حد انتظار به شما خیر و نعمت میرسد، اصراف نکنید.

    زن : رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید – شادی

    بشکه : دعوت به مهمانی و جشن و سرور – شب نشینی با شکوه – عروسی

    خط مشخص و واضح : موفقیت آمیز بودن موضوع و پروژه

    آتش فشان : در مقابل عشق کنترل خود را حفظ کنید ، در غیر اینصورت این عشق مشکلات شما را بیشتر میکند.

     

    در فال قهوه شما دیده شد:

    نخود : نشانگر غم و اندوه است، در اثر مقاومت آن را پشت سر خواهید گذاشت.

    نیزه : به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت – مسافرت دریائی.

    مسواک : مال خود را در راه خویشان و بستگان، بخشش و احسان می کنید.

    کمان : فرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید، فرزندی پسر – به دست آوردن موفقیت به سختی – به مشقت نیز تعبیر می شود.

    تخت خواب : ازدواج – گاهی مواقع کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهید رسید و بر دشمنان غالب می شوید.

    عصا : دیدار خوش – ملاقات با اقوام و دوستان – شنیدن خبر خوش از خویشاوندان – تکیه گاه – یاور – متکی به چیزی بودن

    گاو : فراوانی محصولات – نعمت فراوان بدست آوردن

     

    در فال قهوه شما دیده شد:

    بالن : توطئه از جانب افرادی – عشق نامناسب

    فندق : بدست آوردن ثروت و مال از فرد بخیل.

    پیمانه : نظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است. مخصوصا در معامله انصاف را رعایت میکنید.

    دست : دوستی و مهربانی، آن را با مهربانی بپذیرید – توانمندی در عمل – قدرت

    قیچی : جدائی و دوری – بین اقوام و خویشاوندان جدائی انداختن و درواقع اختلاف خانوادگی – به جدایی از معشوق و درگیری با دوستان اشاره دارد.

    شتر : ثروت ماندگار – خیر و برکت – روزی فراوان

    صدف : دیدار با دوستان دور دست – شرکت در جشن عروسی – شادی زیاد

     

    در فال قهوه شما دیده شد:

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    حلقه هایی که نقطه هایی در میانشان است : میل به داشتن فرزند تحقق مییابد.

    خورشید : روشنی عقل و هوش و دانش است – به استعداد فوق العاده ای میرسید – برکتی بزرگ – حمایت والدین

    حلقه : خواستگاری – ازدواج – خوشبخت شدن در دوران زندگی و زناشوئی – انجام یک معامله – خواستگاری و نامزدی

    در : کار با ادارات دولتی – کار اداری

    پروانه : بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد – ماجرای عشقی معصوم – شادی های روزانه – بلند پروازی – حساس و ظریف بودن – مهربانی – بوالهوسی

    تبر : با مشکلات مقابله کنید تا شکست نخورید.

    بیل : بر اثر پشتکار موفقیت نصیب شما خواهد شد، کوشش کنید.

     

    در فال قهوه شما دیده شد:

    سگ : دوستانی مهربان و وفادار – دریافت خبری خوب

    باد برن : دعوا از سر حسادت – اختلاف همسایگی

    خط کج : دوستی های ساختگی و ظاهری – دو رویی – فریب

    تخم مرغ شکسته : یاس و نا امیدی موقت – از بین رفتن بخت و اقبال

    مگس : نشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید.

    خانه : ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارها – ازدواجی خوشحال کننده – زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

    خط مشخص و واضح : موفقیت آمیز بودن موضوع و پروژه

     

    در فال قهوه شما دیده شد:

    خانه : ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارها – ازدواجی خوشحال کننده – زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

    پلکان : در کار خود ترقی و پیشرفت خواهید کرد و در آن کار استقرار پیدا میکنید.

    عینک : افراد عاقل و روشن – روشن بینی و قضاوت صحیح و درست.

    خط منکسر (شکسته) : کار های در هم – فقر اقتصادی – بی پولی

    پروانه : بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد – ماجرای عشقی معصوم – شادی های روزانه – بلند پروازی – حساس و ظریف بودن – مهربانی – بوالهوسی

    ساعت : نشان قلب است ، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.

    قو : سمبل وقار، دوستی، ایمان، – به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن – ازدواج با عشق – متانت در رفتار

     

    در فال قهوه شما دیده شد:

    پارو : زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات

    تخم مرغ : در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهید شد – موفقیت و خوشحالی.

    بالن : توطئه از جانب افرادی – عشق نامناسب

    انار : اگر مرد مجرد هستید، صاحب زنی خوش سیما خواهید شد، در غیر اینصورت فرزندی خوش چهره در طالع شماست.

    پرستو : خبر خوب – تحول – جهشی که باید در آن محتاط بود.

    خرس : دشمن بدطینت، احمق و تند خو – از این خصلتها دوری کنید – تکیه گاه – یاور- متکی به کسی یا چیزی

    گل : شادی بزرگ – دوستی واقعی – جوان حساس و خجالتی – خوشحالی بزرگ – دوستان شفیق – دختر یا پسر مطلوب

     

    در فال قهوه شما دیده شد:

    زنگوله : بگو مگو – دعوا و مرافعه – بگو مگو با اقوام و خویشان، صبور باشید.

    مربع : میراث و سود را توضیح می دهد – خانه تازه – سعادت – بشارت و شادی – شور عشق

    پنجره باز : یک گرفتاری، اما با عاقبت خوش

    کوه : از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوها

    ابر باران زا : تغییرات – نزول برکت – گذشتن و عبور از سختیها

    قارچ : مسافرت به دیار غربت یا به کشورهای دوردست.

    ببر : دشمن دلیر و بی باک ، اما بزرگوار نیز هست.

     

    در فال قهوه شما دیده شد:

    دانه تسبیح : عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

    فشنگ : مواظب اعمال و رفتار خود باشید – یکدندگی نکنید – صبور باشید.

    کرم : گرفتاریهای کوتاه و کوچک، سعی کنید از شرش خلاص شوید.

    پیمانه : نظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است. مخصوصا در معامله انصاف را رعایت میکنید.

    نخود : نشانگر غم و اندوه است، در اثر مقاومت آن را پشت سر خواهید گذاشت.

    عقرب : جدائی – هرج و مرج – حسادت – رنج و زحمت و تحمل خسارت.

    نرده بام : موفقیت و پیروزی – موفقیت شما حتمی است با شکیبائی آن را دنبال کنید – کار زیاد و پیشروی – رسیدن به رفاه اقتصادی – موفقیت اجتماعی – ترقی – تغییر

     

    در فال قهوه شما دیده شد:

    قفل : موانع – سد – برای رسیدن به مقصود، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرید – گرفتاری

    زنگوله : بگو مگو – دعوا و مرافعه – بگو مگو با اقوام و خویشان، صبور باشید.

    آب فشان : موفقیت و شادی – در آینده نزدیک موفقیت و شادی نصیب شما خواهد شد.

    مگس : نشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید.

    چتر : احتمالا از طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید – به محافظت و ایمنی در برابر مشکلات اشاره دارد.

    انار : اگر مرد مجرد هستید، صاحب زنی خوش سیما خواهید شد، در غیر اینصورت فرزندی خوش چهره در طالع شماست.

    کژدم : دشمن ضعیف – تحمل دردسر و ناراحتی از طرف یک دشمن نادان شما را غمگین میکند.

     

    در فال قهوه شما دیده شد:

    صخره : خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل

    قو : سمبل وقار، دوستی، ایمان، – به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن – ازدواج با عشق – متانت در رفتار

    دانه تسبیح : عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

    آتش فشان : در مقابل عشق کنترل خود را حفظ کنید ، در غیر اینصورت این عشق مشکلات شما را بیشتر میکند.

    چشم : بینائی – چشمانی هستند که از اطراف مواظب اعمال و رفتار شما می باشند – حسادت و چشم خوردن

    لکه های روشن : روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی

    پرچم : ممکن است مشکلاتی در راه باشد. از صحنه خارج نشوید تا به نتیجه برسید.

     

    برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    توئیتر

    تلگرام

    اینستاگرام

    پینترست

    صفحه نخست

    ارتباط با ما


    Downloads-icon


    فال روزانتو اینجا بخون…

    فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.  فال روزانتو اینجا بخون…

     

    شما همیشه برای اراده خوبی که دارید مشهور هستید. امروز همکاری شما در وضعیت هارمونی خوبی قرار دارد. به طور شدیدی حس همکاری با دیگران دارید و می توانید افکار درونی  را به خوبی سروسامان بدهید. البته حواستان به این باشد که رئیس بازی در نیاورید. در طالع شما مشخص است که فردی در این میان با شما همکاری نمی‌کند. بهتر است از دری دیگر وارد شوید و او را قانع کنید و از هر نوع واکنش منفی بپرهیزید. در مسایل عاطفی شما نیز همکاری و فناوری نقش مهم دارد. به طور مثال، شاید به صورت آنلاین بتوانید فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید. با او قرار بگذارید و همدیگر را ملاقات کنید. در مورد چیزهایی که می نویسید مراقب باشید تا سو برداشتی برای دوستان آنلاین پیش نیاید.

    فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

    شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

    تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

     

    سختی های زندگی شما را به فکر وا داشته‌اند، ولی زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی‌هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنی‌تان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. داشتن یک نگرش متعادل به شما کمک خواهد کرد که در تبدیل خیال‌هایتان به واقعیت شانس بیشتری داشته باشید. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

     

  • خلاصه داستان لوبیای سحر آمیز
  • فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

    ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

    به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    آیا فرضیه های بزرگی در سر دارید؟ باید بپرسید تا به پاسخ های ذهنی خود برسید. فلسفه بافی و رویاپردازی های شما باعث می شوند کمی حالت تنبلی به خود بگیرید. اما باید آستین ها را بالا بزنید و فعالیت ها را آغاز کنید. برای برنامه های بزرگ و دوردست باید با انسان های جدید آشنا شوید. باید از همفکری آنها کمک بگیرید. اما این را هم بدانید که هیچ کس به اندازه خودتان نمی‌تواند در یافتن مسیر درست کمک کند.

    شما خودتان دقیقا می دانید چه می خواهید، آیا می دانید رابطه عاطفی شما به کجا می رود؟ آیا به همان اندازه که عشق می‌گیرید به طرف مقابل محبت می کنید؟ امروز می توانید با عشقتان در مورد این مسایل با هم حرف بزنید. اگر مشاجره ای هم پیش آمد آن را جدی نگیرید و اتفاقا برای بهبود اوضاع از آن کمک بگیرید. اگر مجرد هستید نیز به دنبال فردی باشید که فاز متفاوتی از شما دارد.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

    روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

    گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

    تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

    ارتباط های شما به کدام سمت می رود؟ دوست دارید احساسات خود را در وضعیت محکمی قرار دهید و نوعی گارد در رفتار شما مشاهده می شود. اما گاهی بد نیست خودتان را با دیگران همگام کنید. به آنها اجازه دهید تا کمی به شما نزدیک شوند. هارمونی با دیگران برای موقعیت امروز شما لازم است. اگر ملاقات های شما به خوبی پیش نمی روند، ناامید نشوید سعی کنید به موازات آنها، برنامه های آینده خود را پیش ببرید تا دچار ایست نشوید و زندگی تعطیل نشود.

    با عشقتان در مورد برنامه های مشترک حرف بزنید. شاید کمی تشنج میان شما وجود داشته باشد اما باید به نکات مثبت آنها فکر کنید. باید بتوانید با حرف با هم کنار بیایید. شاید بتوانید ریشه مشکلات را بیابید و آن را برای همیشه برطرف کنید.

    فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

    ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

    شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

    تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

     

    امروز باید تعامل خود را با دیگران بیشتر کنید. به نفع شما است که از پیله تنهایی یا تک روی در کار دست بکشید. همکاری با اطرافیان موجب می شود سریع تر به اهداف خود دست بیابید. دوست، همکار، شریک عاطفی یا عشقتان مواردی هستند که شاید امروز خیلی با شما همگام نباشند. اما شما باید آستین ها را بالا بزنید و کارهایی که فکر می کنید درست را انجام دهید. به این ترتیب می توانید آنها را هم مجاب کنید تا با شما همگام شوند.

    همکاری حرف اول برای موفقیت های شما را می زند. تنهایی کار کردن هیچ نتیجه ای برای شما ندارد. شهامت این را داشته باشید تا با عشقتان در مورد مشکلات حرف بزنید. در مورد مسایل خاصی او را مقصر می دانید و رفتار نامهربانی با هم دارید. اما باید با حرف این مسایل را برطرف کنید. بدانید که درست حرف زدن رابطه شما را درست می کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

    جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

    همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

    تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش

     

    امروز می توانید تنش های روحی موجود را برطرف کنید. اگر بتوانید همکاری با دیگران را در مسیر درست تر قرار دهید ارتباط های شما بهتر می شوند و این در روحیه تان هم تاثیر مثبت دارد. اگر فقط با دیدگاه خود به زندگی نگاه کنید، همه چیز سیاه و زشت به نظر خواهد رسید. لازم نیست دیگران را قانع کنید تا در فاز شما فکر کنند، فقط با آنها تعامل مثبت داشته باشید. حتی برعکس، خود را به سوی فکرهای آنها سوق دهید.

    سوال پرسیدن از دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. آیا برای قرار گذاشتن به اندازه کافی فکر و فرد مناسبی را انتخاب کرده اید؟ بهتر است چشمان خود را باز کنید و فرد مناسب را بیابید در غیر این صورت وارد رابطه اشتباهی خواهید شد. اگر نمی‌خواهید شریک عاطفی شما فرد آزاردهنده ای باشد، پیش از هر تصمیم و قراری خوب فکر کنید.فال روزانه 27 مرداد ماه

     

    کار، کار، کار. شما همیشه بسیار خوب کار می کنید و امروز هم باید مراقب باشید تا اشتباهی انجام ندهید که موجب ناراحتی شود. یا در کارتان مشکلی ایجاد کند. وظایف خود را درست انجام دهید و هارمونی با دیگر همکاران را در دستور کار قرار دهید. دیدگاه های منفی را کنار بگذارید. به جای اینکه از دیگران عصبانی بشوید و بخواهید با تکست این ناراحتی را به او نشان دهید، برای تفریح با عشق خود برنامه ریزی کنید.

    برای کارهایتان لیست موارد مهم را بنویسید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاید. عشقتان در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر احساس می کنید با عشقتان مثل روزهای اول نیستید، کمی هیجان و شادی را به آن اضافه کنید. با هم برای ملاقات های شادتر برنامه ریزی کنید. اگر سوتفاهمی هم در این میان هست، با همفکری هم برطرف کنید. یک طرفه به قاضی رفتن دردی را دوا نمی‌کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

    در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

    جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

    تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

     

    همیشه به عنوان فردی که تنهایی را به جمع ترجیح می دهد، شناخته شده‌اید. اما امروز این حس را دارید تا افراد جدیدی را وارد حلقه تنهایی خود کنید. بعد از کار لازم نیست خودتان را برای انجام کارهای شخصی به خود سخت بگیرید. به جای آن کمی استراحت کنید. با دوستان بیرون بروید و سعی کنید روال عادی زندگی خود را کمی تغییر دهید. اگر در را به روی افراد جدید باز کنید، شادی های بسیاری را تجربه خواهید کرد و روحیه تان نیز بسیار بهتر خواهد شد. آیا از فردی که به عنوان شریک عاطفی انتخاب کرده‌‌اید، راضی هستید؟ آیا او همان کسی است که می خواهید به خانواده خود معرفی کنید؟ در این مورد همه افکار خود را جمع کنید و حتی از خانواده نیز کمک بگیرید. همه آدم ها هنگام ازدواج با خانواده خود دچار مشکلاتی می شوند، از این امر نهراسید و اگر مطمئن هستید که انتخابتان درست است، از او دفاع کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

    گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

    گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

    تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

     

    شما همیشه درست و دقیق در مورد افکار خود حرف می زنید و برای این موضوع هم میان دوستان و اطرافیان شهرت دارید. اما امروز شاید کمی دچار اشتباه بشوید. پیش از نوشتن هر متن یا نامه ای، به درست بودن آن فکر کنید. خود را همگام و هم قدم با دیگران قرار دهید. همکاری موجب می شود در وضعیت شغلی بهتری قرار بگیرید. شما دیدگاه های بسیار خوبی دارید اما شاید دیگران به آن آگاهی نداشته باشند. باید بتوانید خودتان را بهتر برای آنها توصیف کنید.

    برای اهداف خاصی که در سر دارید، باید از فناوری همچون موبایل استفاده کنید. احتمال اینکه از دست برخی افراد عصبانی شوید، زیاد است. اما شتابزده رفتار نکنید و پیغام های ناراحت کننده ارسال نکنید. به جای این کارها، به عشقتان زنگ بزنید و مکالمه های عاطفی داشته باشید تا آرام شوید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

    دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

    بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    امروز حساب دخل و خرج خود را داشته باشید. اگر جیبتان خالی است به رستوران های گران نروید. لباس های گران نخرید. باید کودک درون خود را آرام کنید تا بیهوده شما را در خرج های اضافه نیندازد. شاید نتوانید خودتان را کنترل کنید اما باید تلاشتان را انجام دهید تا کمترین ضرر را متحمل شوید. در خورد و خوراک خود نیز دقت کنید. چربی و قند را کم کنید.

    رابطه عاطفی شما به سمت کسالت و بی هیجانی پیش می رود. اما این مساله نباید شما را در ناراحتی و ناامیدی ببرد. این را بدانید که رابطه عاشقانه همیشه و در هر لحظه خوب و شاد پیش نمی‌رود. مشکل و سوتفاهمات نیز بخشی از رابطه است. به جای به هم زدن همه چیز، با هم حرف بزنید و آنها را برطرف کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین دی:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

     

    امروز شاید زیاد در چشم باشید. این مساله کمی شما را در وضعیت ناراحتی قرار می دهد. شاید در جمعی که حاضر هستید، عشقتان جمله ای بگوید که موجب تعجب همگان شود. اما سعی کنید این مشکل را با خنده برطرف کنید. اگر حتی خیلی عصبانی هم بودید، سعی کنید زبان به دندان بگیرید و حرفی نزنید که اوضاع را بدتر کند. خود را برای انواع موقعیت های نامناسب آماده کنید.

    ترجیحا امروز تنهایی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی فکر نکنید. از افراد کارشناس یا اعضای خانواده حتما کمک بگیرید. امروز نباید دست روی دست بگذارید تا اتفاق های خوب برایتان روی دهند. خودتان باید این فرصت ها را به دست بیاورید. شاید بد نباشد ساعتی را با خود تنها باشید اما به هر نتیجه ای رسیدید با دیگران هم مطرح کنید تا در مسیر درست هدایت شود و به بیراهه نروید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

     

    عینک قرمز را از چشم خود بردارید. شما امروز بیش از حد در تخیل هستید و باید بتوانید واقعیت های زندگی را نیز ببینید. باید سخت کوشی خود را بیشتر کنید و حتی اگر برایتان سخت است، وظایف خود را به اتمام برسانید. به نظر می رسد برخی رویدادهای زندگی را نادیده گرفته اید و انگار می کنید که چیزی رخ نداده است. اما چشمانتان را باز کنید.

    سعی کنید در جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باشید. این مساله کمک می کند تا دید درست تری پیدا کنید. با عشقتان قرار بگذارید و با هم به رستورانی بروید که غذاهای سالم و گیاهی سرو می کند. اگر سوتفاهمی میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد، باید بتوانید با حرف برطرف کنید. شما می توانید امیدهای هم را برآورده کنید پس برای درست کردن همه چیز تلاش کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

    روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

    کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

    تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

    عالی بود منو عشقم از هم جدا شدیم سر انکه خانوادم فهمیدن و اون هیچوقت پشت سر من واینستاد بگه منو دوست داره اون اذر ماهی من اردیبهش برای هر دوی ما نوشته اگر شکست عشقی خوردی ……………. منضور فال هر دوی ما یکی بود و واقعا درست بود

    تمامی حقوق برای وبسایت خبری

    “شما نیوز”

    محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.


    فال روزانتو اینجا بخون…

    فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.  فال روزانتو اینجا بخون…

     

    شما همیشه برای اراده خوبی که دارید مشهور هستید. امروز همکاری شما در وضعیت هارمونی خوبی قرار دارد. به طور شدیدی حس همکاری با دیگران دارید و می توانید افکار درونی  را به خوبی سروسامان بدهید. البته حواستان به این باشد که رئیس بازی در نیاورید. در طالع شما مشخص است که فردی در این میان با شما همکاری نمی‌کند. بهتر است از دری دیگر وارد شوید و او را قانع کنید و از هر نوع واکنش منفی بپرهیزید. در مسایل عاطفی شما نیز همکاری و فناوری نقش مهم دارد. به طور مثال، شاید به صورت آنلاین بتوانید فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید. با او قرار بگذارید و همدیگر را ملاقات کنید. در مورد چیزهایی که می نویسید مراقب باشید تا سو برداشتی برای دوستان آنلاین پیش نیاید.

    فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

    شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

    تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

     

    سختی های زندگی شما را به فکر وا داشته‌اند، ولی زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی‌هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنی‌تان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. داشتن یک نگرش متعادل به شما کمک خواهد کرد که در تبدیل خیال‌هایتان به واقعیت شانس بیشتری داشته باشید. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

     

  • how do you say how long have you been working
  • فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

    ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

    به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    آیا فرضیه های بزرگی در سر دارید؟ باید بپرسید تا به پاسخ های ذهنی خود برسید. فلسفه بافی و رویاپردازی های شما باعث می شوند کمی حالت تنبلی به خود بگیرید. اما باید آستین ها را بالا بزنید و فعالیت ها را آغاز کنید. برای برنامه های بزرگ و دوردست باید با انسان های جدید آشنا شوید. باید از همفکری آنها کمک بگیرید. اما این را هم بدانید که هیچ کس به اندازه خودتان نمی‌تواند در یافتن مسیر درست کمک کند.

    شما خودتان دقیقا می دانید چه می خواهید، آیا می دانید رابطه عاطفی شما به کجا می رود؟ آیا به همان اندازه که عشق می‌گیرید به طرف مقابل محبت می کنید؟ امروز می توانید با عشقتان در مورد این مسایل با هم حرف بزنید. اگر مشاجره ای هم پیش آمد آن را جدی نگیرید و اتفاقا برای بهبود اوضاع از آن کمک بگیرید. اگر مجرد هستید نیز به دنبال فردی باشید که فاز متفاوتی از شما دارد.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

    روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

    گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

    تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

    ارتباط های شما به کدام سمت می رود؟ دوست دارید احساسات خود را در وضعیت محکمی قرار دهید و نوعی گارد در رفتار شما مشاهده می شود. اما گاهی بد نیست خودتان را با دیگران همگام کنید. به آنها اجازه دهید تا کمی به شما نزدیک شوند. هارمونی با دیگران برای موقعیت امروز شما لازم است. اگر ملاقات های شما به خوبی پیش نمی روند، ناامید نشوید سعی کنید به موازات آنها، برنامه های آینده خود را پیش ببرید تا دچار ایست نشوید و زندگی تعطیل نشود.

    با عشقتان در مورد برنامه های مشترک حرف بزنید. شاید کمی تشنج میان شما وجود داشته باشد اما باید به نکات مثبت آنها فکر کنید. باید بتوانید با حرف با هم کنار بیایید. شاید بتوانید ریشه مشکلات را بیابید و آن را برای همیشه برطرف کنید.

    فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

    ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

    شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

    تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

     

    امروز باید تعامل خود را با دیگران بیشتر کنید. به نفع شما است که از پیله تنهایی یا تک روی در کار دست بکشید. همکاری با اطرافیان موجب می شود سریع تر به اهداف خود دست بیابید. دوست، همکار، شریک عاطفی یا عشقتان مواردی هستند که شاید امروز خیلی با شما همگام نباشند. اما شما باید آستین ها را بالا بزنید و کارهایی که فکر می کنید درست را انجام دهید. به این ترتیب می توانید آنها را هم مجاب کنید تا با شما همگام شوند.

    همکاری حرف اول برای موفقیت های شما را می زند. تنهایی کار کردن هیچ نتیجه ای برای شما ندارد. شهامت این را داشته باشید تا با عشقتان در مورد مشکلات حرف بزنید. در مورد مسایل خاصی او را مقصر می دانید و رفتار نامهربانی با هم دارید. اما باید با حرف این مسایل را برطرف کنید. بدانید که درست حرف زدن رابطه شما را درست می کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

    جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

    همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

    تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش

     

    امروز می توانید تنش های روحی موجود را برطرف کنید. اگر بتوانید همکاری با دیگران را در مسیر درست تر قرار دهید ارتباط های شما بهتر می شوند و این در روحیه تان هم تاثیر مثبت دارد. اگر فقط با دیدگاه خود به زندگی نگاه کنید، همه چیز سیاه و زشت به نظر خواهد رسید. لازم نیست دیگران را قانع کنید تا در فاز شما فکر کنند، فقط با آنها تعامل مثبت داشته باشید. حتی برعکس، خود را به سوی فکرهای آنها سوق دهید.

    سوال پرسیدن از دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. آیا برای قرار گذاشتن به اندازه کافی فکر و فرد مناسبی را انتخاب کرده اید؟ بهتر است چشمان خود را باز کنید و فرد مناسب را بیابید در غیر این صورت وارد رابطه اشتباهی خواهید شد. اگر نمی‌خواهید شریک عاطفی شما فرد آزاردهنده ای باشد، پیش از هر تصمیم و قراری خوب فکر کنید.فال روزانه 27 مرداد ماه

     

    کار، کار، کار. شما همیشه بسیار خوب کار می کنید و امروز هم باید مراقب باشید تا اشتباهی انجام ندهید که موجب ناراحتی شود. یا در کارتان مشکلی ایجاد کند. وظایف خود را درست انجام دهید و هارمونی با دیگر همکاران را در دستور کار قرار دهید. دیدگاه های منفی را کنار بگذارید. به جای اینکه از دیگران عصبانی بشوید و بخواهید با تکست این ناراحتی را به او نشان دهید، برای تفریح با عشق خود برنامه ریزی کنید.

    برای کارهایتان لیست موارد مهم را بنویسید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاید. عشقتان در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر احساس می کنید با عشقتان مثل روزهای اول نیستید، کمی هیجان و شادی را به آن اضافه کنید. با هم برای ملاقات های شادتر برنامه ریزی کنید. اگر سوتفاهمی هم در این میان هست، با همفکری هم برطرف کنید. یک طرفه به قاضی رفتن دردی را دوا نمی‌کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

    در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

    جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

    تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

     

    همیشه به عنوان فردی که تنهایی را به جمع ترجیح می دهد، شناخته شده‌اید. اما امروز این حس را دارید تا افراد جدیدی را وارد حلقه تنهایی خود کنید. بعد از کار لازم نیست خودتان را برای انجام کارهای شخصی به خود سخت بگیرید. به جای آن کمی استراحت کنید. با دوستان بیرون بروید و سعی کنید روال عادی زندگی خود را کمی تغییر دهید. اگر در را به روی افراد جدید باز کنید، شادی های بسیاری را تجربه خواهید کرد و روحیه تان نیز بسیار بهتر خواهد شد. آیا از فردی که به عنوان شریک عاطفی انتخاب کرده‌‌اید، راضی هستید؟ آیا او همان کسی است که می خواهید به خانواده خود معرفی کنید؟ در این مورد همه افکار خود را جمع کنید و حتی از خانواده نیز کمک بگیرید. همه آدم ها هنگام ازدواج با خانواده خود دچار مشکلاتی می شوند، از این امر نهراسید و اگر مطمئن هستید که انتخابتان درست است، از او دفاع کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

    گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

    گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

    تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

     

    شما همیشه درست و دقیق در مورد افکار خود حرف می زنید و برای این موضوع هم میان دوستان و اطرافیان شهرت دارید. اما امروز شاید کمی دچار اشتباه بشوید. پیش از نوشتن هر متن یا نامه ای، به درست بودن آن فکر کنید. خود را همگام و هم قدم با دیگران قرار دهید. همکاری موجب می شود در وضعیت شغلی بهتری قرار بگیرید. شما دیدگاه های بسیار خوبی دارید اما شاید دیگران به آن آگاهی نداشته باشند. باید بتوانید خودتان را بهتر برای آنها توصیف کنید.

    برای اهداف خاصی که در سر دارید، باید از فناوری همچون موبایل استفاده کنید. احتمال اینکه از دست برخی افراد عصبانی شوید، زیاد است. اما شتابزده رفتار نکنید و پیغام های ناراحت کننده ارسال نکنید. به جای این کارها، به عشقتان زنگ بزنید و مکالمه های عاطفی داشته باشید تا آرام شوید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

    دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

    بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    امروز حساب دخل و خرج خود را داشته باشید. اگر جیبتان خالی است به رستوران های گران نروید. لباس های گران نخرید. باید کودک درون خود را آرام کنید تا بیهوده شما را در خرج های اضافه نیندازد. شاید نتوانید خودتان را کنترل کنید اما باید تلاشتان را انجام دهید تا کمترین ضرر را متحمل شوید. در خورد و خوراک خود نیز دقت کنید. چربی و قند را کم کنید.

    رابطه عاطفی شما به سمت کسالت و بی هیجانی پیش می رود. اما این مساله نباید شما را در ناراحتی و ناامیدی ببرد. این را بدانید که رابطه عاشقانه همیشه و در هر لحظه خوب و شاد پیش نمی‌رود. مشکل و سوتفاهمات نیز بخشی از رابطه است. به جای به هم زدن همه چیز، با هم حرف بزنید و آنها را برطرف کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین دی:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

     

    امروز شاید زیاد در چشم باشید. این مساله کمی شما را در وضعیت ناراحتی قرار می دهد. شاید در جمعی که حاضر هستید، عشقتان جمله ای بگوید که موجب تعجب همگان شود. اما سعی کنید این مشکل را با خنده برطرف کنید. اگر حتی خیلی عصبانی هم بودید، سعی کنید زبان به دندان بگیرید و حرفی نزنید که اوضاع را بدتر کند. خود را برای انواع موقعیت های نامناسب آماده کنید.

    ترجیحا امروز تنهایی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی فکر نکنید. از افراد کارشناس یا اعضای خانواده حتما کمک بگیرید. امروز نباید دست روی دست بگذارید تا اتفاق های خوب برایتان روی دهند. خودتان باید این فرصت ها را به دست بیاورید. شاید بد نباشد ساعتی را با خود تنها باشید اما به هر نتیجه ای رسیدید با دیگران هم مطرح کنید تا در مسیر درست هدایت شود و به بیراهه نروید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

     

    عینک قرمز را از چشم خود بردارید. شما امروز بیش از حد در تخیل هستید و باید بتوانید واقعیت های زندگی را نیز ببینید. باید سخت کوشی خود را بیشتر کنید و حتی اگر برایتان سخت است، وظایف خود را به اتمام برسانید. به نظر می رسد برخی رویدادهای زندگی را نادیده گرفته اید و انگار می کنید که چیزی رخ نداده است. اما چشمانتان را باز کنید.

    سعی کنید در جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باشید. این مساله کمک می کند تا دید درست تری پیدا کنید. با عشقتان قرار بگذارید و با هم به رستورانی بروید که غذاهای سالم و گیاهی سرو می کند. اگر سوتفاهمی میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد، باید بتوانید با حرف برطرف کنید. شما می توانید امیدهای هم را برآورده کنید پس برای درست کردن همه چیز تلاش کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

    روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

    کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

    تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

    عالی بود منو عشقم از هم جدا شدیم سر انکه خانوادم فهمیدن و اون هیچوقت پشت سر من واینستاد بگه منو دوست داره اون اذر ماهی من اردیبهش برای هر دوی ما نوشته اگر شکست عشقی خوردی ……………. منضور فال هر دوی ما یکی بود و واقعا درست بود

    تمامی حقوق برای وبسایت خبری

    “شما نیوز”

    محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.


    فال روزانتو اینجا بخون…

    فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.  فال روزانتو اینجا بخون…

     

    شما همیشه برای اراده خوبی که دارید مشهور هستید. امروز همکاری شما در وضعیت هارمونی خوبی قرار دارد. به طور شدیدی حس همکاری با دیگران دارید و می توانید افکار درونی  را به خوبی سروسامان بدهید. البته حواستان به این باشد که رئیس بازی در نیاورید. در طالع شما مشخص است که فردی در این میان با شما همکاری نمی‌کند. بهتر است از دری دیگر وارد شوید و او را قانع کنید و از هر نوع واکنش منفی بپرهیزید. در مسایل عاطفی شما نیز همکاری و فناوری نقش مهم دارد. به طور مثال، شاید به صورت آنلاین بتوانید فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید. با او قرار بگذارید و همدیگر را ملاقات کنید. در مورد چیزهایی که می نویسید مراقب باشید تا سو برداشتی برای دوستان آنلاین پیش نیاید.

    فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

    شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

    تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

     

    سختی های زندگی شما را به فکر وا داشته‌اند، ولی زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی‌هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنی‌تان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. داشتن یک نگرش متعادل به شما کمک خواهد کرد که در تبدیل خیال‌هایتان به واقعیت شانس بیشتری داشته باشید. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

     

  • دعاء تحصين الطفل من العين والحسد
  • فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

    ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

    به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    آیا فرضیه های بزرگی در سر دارید؟ باید بپرسید تا به پاسخ های ذهنی خود برسید. فلسفه بافی و رویاپردازی های شما باعث می شوند کمی حالت تنبلی به خود بگیرید. اما باید آستین ها را بالا بزنید و فعالیت ها را آغاز کنید. برای برنامه های بزرگ و دوردست باید با انسان های جدید آشنا شوید. باید از همفکری آنها کمک بگیرید. اما این را هم بدانید که هیچ کس به اندازه خودتان نمی‌تواند در یافتن مسیر درست کمک کند.

    شما خودتان دقیقا می دانید چه می خواهید، آیا می دانید رابطه عاطفی شما به کجا می رود؟ آیا به همان اندازه که عشق می‌گیرید به طرف مقابل محبت می کنید؟ امروز می توانید با عشقتان در مورد این مسایل با هم حرف بزنید. اگر مشاجره ای هم پیش آمد آن را جدی نگیرید و اتفاقا برای بهبود اوضاع از آن کمک بگیرید. اگر مجرد هستید نیز به دنبال فردی باشید که فاز متفاوتی از شما دارد.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

    روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

    گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

    تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

    ارتباط های شما به کدام سمت می رود؟ دوست دارید احساسات خود را در وضعیت محکمی قرار دهید و نوعی گارد در رفتار شما مشاهده می شود. اما گاهی بد نیست خودتان را با دیگران همگام کنید. به آنها اجازه دهید تا کمی به شما نزدیک شوند. هارمونی با دیگران برای موقعیت امروز شما لازم است. اگر ملاقات های شما به خوبی پیش نمی روند، ناامید نشوید سعی کنید به موازات آنها، برنامه های آینده خود را پیش ببرید تا دچار ایست نشوید و زندگی تعطیل نشود.

    با عشقتان در مورد برنامه های مشترک حرف بزنید. شاید کمی تشنج میان شما وجود داشته باشد اما باید به نکات مثبت آنها فکر کنید. باید بتوانید با حرف با هم کنار بیایید. شاید بتوانید ریشه مشکلات را بیابید و آن را برای همیشه برطرف کنید.

    فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

    ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

    شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

    تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

     

    امروز باید تعامل خود را با دیگران بیشتر کنید. به نفع شما است که از پیله تنهایی یا تک روی در کار دست بکشید. همکاری با اطرافیان موجب می شود سریع تر به اهداف خود دست بیابید. دوست، همکار، شریک عاطفی یا عشقتان مواردی هستند که شاید امروز خیلی با شما همگام نباشند. اما شما باید آستین ها را بالا بزنید و کارهایی که فکر می کنید درست را انجام دهید. به این ترتیب می توانید آنها را هم مجاب کنید تا با شما همگام شوند.

    همکاری حرف اول برای موفقیت های شما را می زند. تنهایی کار کردن هیچ نتیجه ای برای شما ندارد. شهامت این را داشته باشید تا با عشقتان در مورد مشکلات حرف بزنید. در مورد مسایل خاصی او را مقصر می دانید و رفتار نامهربانی با هم دارید. اما باید با حرف این مسایل را برطرف کنید. بدانید که درست حرف زدن رابطه شما را درست می کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

    جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

    همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

    تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش

     

    امروز می توانید تنش های روحی موجود را برطرف کنید. اگر بتوانید همکاری با دیگران را در مسیر درست تر قرار دهید ارتباط های شما بهتر می شوند و این در روحیه تان هم تاثیر مثبت دارد. اگر فقط با دیدگاه خود به زندگی نگاه کنید، همه چیز سیاه و زشت به نظر خواهد رسید. لازم نیست دیگران را قانع کنید تا در فاز شما فکر کنند، فقط با آنها تعامل مثبت داشته باشید. حتی برعکس، خود را به سوی فکرهای آنها سوق دهید.

    سوال پرسیدن از دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. آیا برای قرار گذاشتن به اندازه کافی فکر و فرد مناسبی را انتخاب کرده اید؟ بهتر است چشمان خود را باز کنید و فرد مناسب را بیابید در غیر این صورت وارد رابطه اشتباهی خواهید شد. اگر نمی‌خواهید شریک عاطفی شما فرد آزاردهنده ای باشد، پیش از هر تصمیم و قراری خوب فکر کنید.فال روزانه 27 مرداد ماه

     

    کار، کار، کار. شما همیشه بسیار خوب کار می کنید و امروز هم باید مراقب باشید تا اشتباهی انجام ندهید که موجب ناراحتی شود. یا در کارتان مشکلی ایجاد کند. وظایف خود را درست انجام دهید و هارمونی با دیگر همکاران را در دستور کار قرار دهید. دیدگاه های منفی را کنار بگذارید. به جای اینکه از دیگران عصبانی بشوید و بخواهید با تکست این ناراحتی را به او نشان دهید، برای تفریح با عشق خود برنامه ریزی کنید.

    برای کارهایتان لیست موارد مهم را بنویسید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاید. عشقتان در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر احساس می کنید با عشقتان مثل روزهای اول نیستید، کمی هیجان و شادی را به آن اضافه کنید. با هم برای ملاقات های شادتر برنامه ریزی کنید. اگر سوتفاهمی هم در این میان هست، با همفکری هم برطرف کنید. یک طرفه به قاضی رفتن دردی را دوا نمی‌کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

    در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

    جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

    تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

     

    همیشه به عنوان فردی که تنهایی را به جمع ترجیح می دهد، شناخته شده‌اید. اما امروز این حس را دارید تا افراد جدیدی را وارد حلقه تنهایی خود کنید. بعد از کار لازم نیست خودتان را برای انجام کارهای شخصی به خود سخت بگیرید. به جای آن کمی استراحت کنید. با دوستان بیرون بروید و سعی کنید روال عادی زندگی خود را کمی تغییر دهید. اگر در را به روی افراد جدید باز کنید، شادی های بسیاری را تجربه خواهید کرد و روحیه تان نیز بسیار بهتر خواهد شد. آیا از فردی که به عنوان شریک عاطفی انتخاب کرده‌‌اید، راضی هستید؟ آیا او همان کسی است که می خواهید به خانواده خود معرفی کنید؟ در این مورد همه افکار خود را جمع کنید و حتی از خانواده نیز کمک بگیرید. همه آدم ها هنگام ازدواج با خانواده خود دچار مشکلاتی می شوند، از این امر نهراسید و اگر مطمئن هستید که انتخابتان درست است، از او دفاع کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

    گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

    گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

    تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

     

    شما همیشه درست و دقیق در مورد افکار خود حرف می زنید و برای این موضوع هم میان دوستان و اطرافیان شهرت دارید. اما امروز شاید کمی دچار اشتباه بشوید. پیش از نوشتن هر متن یا نامه ای، به درست بودن آن فکر کنید. خود را همگام و هم قدم با دیگران قرار دهید. همکاری موجب می شود در وضعیت شغلی بهتری قرار بگیرید. شما دیدگاه های بسیار خوبی دارید اما شاید دیگران به آن آگاهی نداشته باشند. باید بتوانید خودتان را بهتر برای آنها توصیف کنید.

    برای اهداف خاصی که در سر دارید، باید از فناوری همچون موبایل استفاده کنید. احتمال اینکه از دست برخی افراد عصبانی شوید، زیاد است. اما شتابزده رفتار نکنید و پیغام های ناراحت کننده ارسال نکنید. به جای این کارها، به عشقتان زنگ بزنید و مکالمه های عاطفی داشته باشید تا آرام شوید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

    دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

    بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    امروز حساب دخل و خرج خود را داشته باشید. اگر جیبتان خالی است به رستوران های گران نروید. لباس های گران نخرید. باید کودک درون خود را آرام کنید تا بیهوده شما را در خرج های اضافه نیندازد. شاید نتوانید خودتان را کنترل کنید اما باید تلاشتان را انجام دهید تا کمترین ضرر را متحمل شوید. در خورد و خوراک خود نیز دقت کنید. چربی و قند را کم کنید.

    رابطه عاطفی شما به سمت کسالت و بی هیجانی پیش می رود. اما این مساله نباید شما را در ناراحتی و ناامیدی ببرد. این را بدانید که رابطه عاشقانه همیشه و در هر لحظه خوب و شاد پیش نمی‌رود. مشکل و سوتفاهمات نیز بخشی از رابطه است. به جای به هم زدن همه چیز، با هم حرف بزنید و آنها را برطرف کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین دی:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

     

    امروز شاید زیاد در چشم باشید. این مساله کمی شما را در وضعیت ناراحتی قرار می دهد. شاید در جمعی که حاضر هستید، عشقتان جمله ای بگوید که موجب تعجب همگان شود. اما سعی کنید این مشکل را با خنده برطرف کنید. اگر حتی خیلی عصبانی هم بودید، سعی کنید زبان به دندان بگیرید و حرفی نزنید که اوضاع را بدتر کند. خود را برای انواع موقعیت های نامناسب آماده کنید.

    ترجیحا امروز تنهایی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی فکر نکنید. از افراد کارشناس یا اعضای خانواده حتما کمک بگیرید. امروز نباید دست روی دست بگذارید تا اتفاق های خوب برایتان روی دهند. خودتان باید این فرصت ها را به دست بیاورید. شاید بد نباشد ساعتی را با خود تنها باشید اما به هر نتیجه ای رسیدید با دیگران هم مطرح کنید تا در مسیر درست هدایت شود و به بیراهه نروید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

     

    عینک قرمز را از چشم خود بردارید. شما امروز بیش از حد در تخیل هستید و باید بتوانید واقعیت های زندگی را نیز ببینید. باید سخت کوشی خود را بیشتر کنید و حتی اگر برایتان سخت است، وظایف خود را به اتمام برسانید. به نظر می رسد برخی رویدادهای زندگی را نادیده گرفته اید و انگار می کنید که چیزی رخ نداده است. اما چشمانتان را باز کنید.

    سعی کنید در جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باشید. این مساله کمک می کند تا دید درست تری پیدا کنید. با عشقتان قرار بگذارید و با هم به رستورانی بروید که غذاهای سالم و گیاهی سرو می کند. اگر سوتفاهمی میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد، باید بتوانید با حرف برطرف کنید. شما می توانید امیدهای هم را برآورده کنید پس برای درست کردن همه چیز تلاش کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

    روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

    کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

    تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

    عالی بود منو عشقم از هم جدا شدیم سر انکه خانوادم فهمیدن و اون هیچوقت پشت سر من واینستاد بگه منو دوست داره اون اذر ماهی من اردیبهش برای هر دوی ما نوشته اگر شکست عشقی خوردی ……………. منضور فال هر دوی ما یکی بود و واقعا درست بود

    تمامی حقوق برای وبسایت خبری

    “شما نیوز”

    محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.


    فال روزانتو اینجا بخون…

    فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.  فال روزانتو اینجا بخون…

     

    شما همیشه برای اراده خوبی که دارید مشهور هستید. امروز همکاری شما در وضعیت هارمونی خوبی قرار دارد. به طور شدیدی حس همکاری با دیگران دارید و می توانید افکار درونی  را به خوبی سروسامان بدهید. البته حواستان به این باشد که رئیس بازی در نیاورید. در طالع شما مشخص است که فردی در این میان با شما همکاری نمی‌کند. بهتر است از دری دیگر وارد شوید و او را قانع کنید و از هر نوع واکنش منفی بپرهیزید. در مسایل عاطفی شما نیز همکاری و فناوری نقش مهم دارد. به طور مثال، شاید به صورت آنلاین بتوانید فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید. با او قرار بگذارید و همدیگر را ملاقات کنید. در مورد چیزهایی که می نویسید مراقب باشید تا سو برداشتی برای دوستان آنلاین پیش نیاید.

    فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

    شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

    تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

     

    سختی های زندگی شما را به فکر وا داشته‌اند، ولی زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی‌هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنی‌تان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. داشتن یک نگرش متعادل به شما کمک خواهد کرد که در تبدیل خیال‌هایتان به واقعیت شانس بیشتری داشته باشید. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

     

  • دعايي براي رفع افسردگي
  • فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

    ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

    به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    آیا فرضیه های بزرگی در سر دارید؟ باید بپرسید تا به پاسخ های ذهنی خود برسید. فلسفه بافی و رویاپردازی های شما باعث می شوند کمی حالت تنبلی به خود بگیرید. اما باید آستین ها را بالا بزنید و فعالیت ها را آغاز کنید. برای برنامه های بزرگ و دوردست باید با انسان های جدید آشنا شوید. باید از همفکری آنها کمک بگیرید. اما این را هم بدانید که هیچ کس به اندازه خودتان نمی‌تواند در یافتن مسیر درست کمک کند.

    شما خودتان دقیقا می دانید چه می خواهید، آیا می دانید رابطه عاطفی شما به کجا می رود؟ آیا به همان اندازه که عشق می‌گیرید به طرف مقابل محبت می کنید؟ امروز می توانید با عشقتان در مورد این مسایل با هم حرف بزنید. اگر مشاجره ای هم پیش آمد آن را جدی نگیرید و اتفاقا برای بهبود اوضاع از آن کمک بگیرید. اگر مجرد هستید نیز به دنبال فردی باشید که فاز متفاوتی از شما دارد.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

    روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

    گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

    تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

    ارتباط های شما به کدام سمت می رود؟ دوست دارید احساسات خود را در وضعیت محکمی قرار دهید و نوعی گارد در رفتار شما مشاهده می شود. اما گاهی بد نیست خودتان را با دیگران همگام کنید. به آنها اجازه دهید تا کمی به شما نزدیک شوند. هارمونی با دیگران برای موقعیت امروز شما لازم است. اگر ملاقات های شما به خوبی پیش نمی روند، ناامید نشوید سعی کنید به موازات آنها، برنامه های آینده خود را پیش ببرید تا دچار ایست نشوید و زندگی تعطیل نشود.

    با عشقتان در مورد برنامه های مشترک حرف بزنید. شاید کمی تشنج میان شما وجود داشته باشد اما باید به نکات مثبت آنها فکر کنید. باید بتوانید با حرف با هم کنار بیایید. شاید بتوانید ریشه مشکلات را بیابید و آن را برای همیشه برطرف کنید.

    فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

    ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

    شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

    تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

     

    امروز باید تعامل خود را با دیگران بیشتر کنید. به نفع شما است که از پیله تنهایی یا تک روی در کار دست بکشید. همکاری با اطرافیان موجب می شود سریع تر به اهداف خود دست بیابید. دوست، همکار، شریک عاطفی یا عشقتان مواردی هستند که شاید امروز خیلی با شما همگام نباشند. اما شما باید آستین ها را بالا بزنید و کارهایی که فکر می کنید درست را انجام دهید. به این ترتیب می توانید آنها را هم مجاب کنید تا با شما همگام شوند.

    همکاری حرف اول برای موفقیت های شما را می زند. تنهایی کار کردن هیچ نتیجه ای برای شما ندارد. شهامت این را داشته باشید تا با عشقتان در مورد مشکلات حرف بزنید. در مورد مسایل خاصی او را مقصر می دانید و رفتار نامهربانی با هم دارید. اما باید با حرف این مسایل را برطرف کنید. بدانید که درست حرف زدن رابطه شما را درست می کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

    جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

    همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

    تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش

     

    امروز می توانید تنش های روحی موجود را برطرف کنید. اگر بتوانید همکاری با دیگران را در مسیر درست تر قرار دهید ارتباط های شما بهتر می شوند و این در روحیه تان هم تاثیر مثبت دارد. اگر فقط با دیدگاه خود به زندگی نگاه کنید، همه چیز سیاه و زشت به نظر خواهد رسید. لازم نیست دیگران را قانع کنید تا در فاز شما فکر کنند، فقط با آنها تعامل مثبت داشته باشید. حتی برعکس، خود را به سوی فکرهای آنها سوق دهید.

    سوال پرسیدن از دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. آیا برای قرار گذاشتن به اندازه کافی فکر و فرد مناسبی را انتخاب کرده اید؟ بهتر است چشمان خود را باز کنید و فرد مناسب را بیابید در غیر این صورت وارد رابطه اشتباهی خواهید شد. اگر نمی‌خواهید شریک عاطفی شما فرد آزاردهنده ای باشد، پیش از هر تصمیم و قراری خوب فکر کنید.فال روزانه 27 مرداد ماه

     

    کار، کار، کار. شما همیشه بسیار خوب کار می کنید و امروز هم باید مراقب باشید تا اشتباهی انجام ندهید که موجب ناراحتی شود. یا در کارتان مشکلی ایجاد کند. وظایف خود را درست انجام دهید و هارمونی با دیگر همکاران را در دستور کار قرار دهید. دیدگاه های منفی را کنار بگذارید. به جای اینکه از دیگران عصبانی بشوید و بخواهید با تکست این ناراحتی را به او نشان دهید، برای تفریح با عشق خود برنامه ریزی کنید.

    برای کارهایتان لیست موارد مهم را بنویسید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاید. عشقتان در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر احساس می کنید با عشقتان مثل روزهای اول نیستید، کمی هیجان و شادی را به آن اضافه کنید. با هم برای ملاقات های شادتر برنامه ریزی کنید. اگر سوتفاهمی هم در این میان هست، با همفکری هم برطرف کنید. یک طرفه به قاضی رفتن دردی را دوا نمی‌کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

    در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

    جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

    تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

     

    همیشه به عنوان فردی که تنهایی را به جمع ترجیح می دهد، شناخته شده‌اید. اما امروز این حس را دارید تا افراد جدیدی را وارد حلقه تنهایی خود کنید. بعد از کار لازم نیست خودتان را برای انجام کارهای شخصی به خود سخت بگیرید. به جای آن کمی استراحت کنید. با دوستان بیرون بروید و سعی کنید روال عادی زندگی خود را کمی تغییر دهید. اگر در را به روی افراد جدید باز کنید، شادی های بسیاری را تجربه خواهید کرد و روحیه تان نیز بسیار بهتر خواهد شد. آیا از فردی که به عنوان شریک عاطفی انتخاب کرده‌‌اید، راضی هستید؟ آیا او همان کسی است که می خواهید به خانواده خود معرفی کنید؟ در این مورد همه افکار خود را جمع کنید و حتی از خانواده نیز کمک بگیرید. همه آدم ها هنگام ازدواج با خانواده خود دچار مشکلاتی می شوند، از این امر نهراسید و اگر مطمئن هستید که انتخابتان درست است، از او دفاع کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

    گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

    گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

    تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

     

    شما همیشه درست و دقیق در مورد افکار خود حرف می زنید و برای این موضوع هم میان دوستان و اطرافیان شهرت دارید. اما امروز شاید کمی دچار اشتباه بشوید. پیش از نوشتن هر متن یا نامه ای، به درست بودن آن فکر کنید. خود را همگام و هم قدم با دیگران قرار دهید. همکاری موجب می شود در وضعیت شغلی بهتری قرار بگیرید. شما دیدگاه های بسیار خوبی دارید اما شاید دیگران به آن آگاهی نداشته باشند. باید بتوانید خودتان را بهتر برای آنها توصیف کنید.

    برای اهداف خاصی که در سر دارید، باید از فناوری همچون موبایل استفاده کنید. احتمال اینکه از دست برخی افراد عصبانی شوید، زیاد است. اما شتابزده رفتار نکنید و پیغام های ناراحت کننده ارسال نکنید. به جای این کارها، به عشقتان زنگ بزنید و مکالمه های عاطفی داشته باشید تا آرام شوید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

    دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

    بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    امروز حساب دخل و خرج خود را داشته باشید. اگر جیبتان خالی است به رستوران های گران نروید. لباس های گران نخرید. باید کودک درون خود را آرام کنید تا بیهوده شما را در خرج های اضافه نیندازد. شاید نتوانید خودتان را کنترل کنید اما باید تلاشتان را انجام دهید تا کمترین ضرر را متحمل شوید. در خورد و خوراک خود نیز دقت کنید. چربی و قند را کم کنید.

    رابطه عاطفی شما به سمت کسالت و بی هیجانی پیش می رود. اما این مساله نباید شما را در ناراحتی و ناامیدی ببرد. این را بدانید که رابطه عاشقانه همیشه و در هر لحظه خوب و شاد پیش نمی‌رود. مشکل و سوتفاهمات نیز بخشی از رابطه است. به جای به هم زدن همه چیز، با هم حرف بزنید و آنها را برطرف کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین دی:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

     

    امروز شاید زیاد در چشم باشید. این مساله کمی شما را در وضعیت ناراحتی قرار می دهد. شاید در جمعی که حاضر هستید، عشقتان جمله ای بگوید که موجب تعجب همگان شود. اما سعی کنید این مشکل را با خنده برطرف کنید. اگر حتی خیلی عصبانی هم بودید، سعی کنید زبان به دندان بگیرید و حرفی نزنید که اوضاع را بدتر کند. خود را برای انواع موقعیت های نامناسب آماده کنید.

    ترجیحا امروز تنهایی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی فکر نکنید. از افراد کارشناس یا اعضای خانواده حتما کمک بگیرید. امروز نباید دست روی دست بگذارید تا اتفاق های خوب برایتان روی دهند. خودتان باید این فرصت ها را به دست بیاورید. شاید بد نباشد ساعتی را با خود تنها باشید اما به هر نتیجه ای رسیدید با دیگران هم مطرح کنید تا در مسیر درست هدایت شود و به بیراهه نروید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

     

    عینک قرمز را از چشم خود بردارید. شما امروز بیش از حد در تخیل هستید و باید بتوانید واقعیت های زندگی را نیز ببینید. باید سخت کوشی خود را بیشتر کنید و حتی اگر برایتان سخت است، وظایف خود را به اتمام برسانید. به نظر می رسد برخی رویدادهای زندگی را نادیده گرفته اید و انگار می کنید که چیزی رخ نداده است. اما چشمانتان را باز کنید.

    سعی کنید در جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باشید. این مساله کمک می کند تا دید درست تری پیدا کنید. با عشقتان قرار بگذارید و با هم به رستورانی بروید که غذاهای سالم و گیاهی سرو می کند. اگر سوتفاهمی میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد، باید بتوانید با حرف برطرف کنید. شما می توانید امیدهای هم را برآورده کنید پس برای درست کردن همه چیز تلاش کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

    روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

    کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

    تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

    عالی بود منو عشقم از هم جدا شدیم سر انکه خانوادم فهمیدن و اون هیچوقت پشت سر من واینستاد بگه منو دوست داره اون اذر ماهی من اردیبهش برای هر دوی ما نوشته اگر شکست عشقی خوردی ……………. منضور فال هر دوی ما یکی بود و واقعا درست بود

    تمامی حقوق برای وبسایت خبری

    “شما نیوز”

    محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.


    فال روزانتو اینجا بخون…

    فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.  فال روزانتو اینجا بخون…

     

    شما همیشه برای اراده خوبی که دارید مشهور هستید. امروز همکاری شما در وضعیت هارمونی خوبی قرار دارد. به طور شدیدی حس همکاری با دیگران دارید و می توانید افکار درونی  را به خوبی سروسامان بدهید. البته حواستان به این باشد که رئیس بازی در نیاورید. در طالع شما مشخص است که فردی در این میان با شما همکاری نمی‌کند. بهتر است از دری دیگر وارد شوید و او را قانع کنید و از هر نوع واکنش منفی بپرهیزید. در مسایل عاطفی شما نیز همکاری و فناوری نقش مهم دارد. به طور مثال، شاید به صورت آنلاین بتوانید فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید. با او قرار بگذارید و همدیگر را ملاقات کنید. در مورد چیزهایی که می نویسید مراقب باشید تا سو برداشتی برای دوستان آنلاین پیش نیاید.

    فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

    شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

    تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

     

    سختی های زندگی شما را به فکر وا داشته‌اند، ولی زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی‌هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنی‌تان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. داشتن یک نگرش متعادل به شما کمک خواهد کرد که در تبدیل خیال‌هایتان به واقعیت شانس بیشتری داشته باشید. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

     

  • چگونه قرص برنج تهیه کنیم
  • فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

    ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

    به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    آیا فرضیه های بزرگی در سر دارید؟ باید بپرسید تا به پاسخ های ذهنی خود برسید. فلسفه بافی و رویاپردازی های شما باعث می شوند کمی حالت تنبلی به خود بگیرید. اما باید آستین ها را بالا بزنید و فعالیت ها را آغاز کنید. برای برنامه های بزرگ و دوردست باید با انسان های جدید آشنا شوید. باید از همفکری آنها کمک بگیرید. اما این را هم بدانید که هیچ کس به اندازه خودتان نمی‌تواند در یافتن مسیر درست کمک کند.

    شما خودتان دقیقا می دانید چه می خواهید، آیا می دانید رابطه عاطفی شما به کجا می رود؟ آیا به همان اندازه که عشق می‌گیرید به طرف مقابل محبت می کنید؟ امروز می توانید با عشقتان در مورد این مسایل با هم حرف بزنید. اگر مشاجره ای هم پیش آمد آن را جدی نگیرید و اتفاقا برای بهبود اوضاع از آن کمک بگیرید. اگر مجرد هستید نیز به دنبال فردی باشید که فاز متفاوتی از شما دارد.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

    روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

    گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

    تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

    ارتباط های شما به کدام سمت می رود؟ دوست دارید احساسات خود را در وضعیت محکمی قرار دهید و نوعی گارد در رفتار شما مشاهده می شود. اما گاهی بد نیست خودتان را با دیگران همگام کنید. به آنها اجازه دهید تا کمی به شما نزدیک شوند. هارمونی با دیگران برای موقعیت امروز شما لازم است. اگر ملاقات های شما به خوبی پیش نمی روند، ناامید نشوید سعی کنید به موازات آنها، برنامه های آینده خود را پیش ببرید تا دچار ایست نشوید و زندگی تعطیل نشود.

    با عشقتان در مورد برنامه های مشترک حرف بزنید. شاید کمی تشنج میان شما وجود داشته باشد اما باید به نکات مثبت آنها فکر کنید. باید بتوانید با حرف با هم کنار بیایید. شاید بتوانید ریشه مشکلات را بیابید و آن را برای همیشه برطرف کنید.

    فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

    ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

    شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

    تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

     

    امروز باید تعامل خود را با دیگران بیشتر کنید. به نفع شما است که از پیله تنهایی یا تک روی در کار دست بکشید. همکاری با اطرافیان موجب می شود سریع تر به اهداف خود دست بیابید. دوست، همکار، شریک عاطفی یا عشقتان مواردی هستند که شاید امروز خیلی با شما همگام نباشند. اما شما باید آستین ها را بالا بزنید و کارهایی که فکر می کنید درست را انجام دهید. به این ترتیب می توانید آنها را هم مجاب کنید تا با شما همگام شوند.

    همکاری حرف اول برای موفقیت های شما را می زند. تنهایی کار کردن هیچ نتیجه ای برای شما ندارد. شهامت این را داشته باشید تا با عشقتان در مورد مشکلات حرف بزنید. در مورد مسایل خاصی او را مقصر می دانید و رفتار نامهربانی با هم دارید. اما باید با حرف این مسایل را برطرف کنید. بدانید که درست حرف زدن رابطه شما را درست می کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

    جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

    همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

    تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش

     

    امروز می توانید تنش های روحی موجود را برطرف کنید. اگر بتوانید همکاری با دیگران را در مسیر درست تر قرار دهید ارتباط های شما بهتر می شوند و این در روحیه تان هم تاثیر مثبت دارد. اگر فقط با دیدگاه خود به زندگی نگاه کنید، همه چیز سیاه و زشت به نظر خواهد رسید. لازم نیست دیگران را قانع کنید تا در فاز شما فکر کنند، فقط با آنها تعامل مثبت داشته باشید. حتی برعکس، خود را به سوی فکرهای آنها سوق دهید.

    سوال پرسیدن از دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. آیا برای قرار گذاشتن به اندازه کافی فکر و فرد مناسبی را انتخاب کرده اید؟ بهتر است چشمان خود را باز کنید و فرد مناسب را بیابید در غیر این صورت وارد رابطه اشتباهی خواهید شد. اگر نمی‌خواهید شریک عاطفی شما فرد آزاردهنده ای باشد، پیش از هر تصمیم و قراری خوب فکر کنید.فال روزانه 27 مرداد ماه

     

    کار، کار، کار. شما همیشه بسیار خوب کار می کنید و امروز هم باید مراقب باشید تا اشتباهی انجام ندهید که موجب ناراحتی شود. یا در کارتان مشکلی ایجاد کند. وظایف خود را درست انجام دهید و هارمونی با دیگر همکاران را در دستور کار قرار دهید. دیدگاه های منفی را کنار بگذارید. به جای اینکه از دیگران عصبانی بشوید و بخواهید با تکست این ناراحتی را به او نشان دهید، برای تفریح با عشق خود برنامه ریزی کنید.

    برای کارهایتان لیست موارد مهم را بنویسید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاید. عشقتان در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر احساس می کنید با عشقتان مثل روزهای اول نیستید، کمی هیجان و شادی را به آن اضافه کنید. با هم برای ملاقات های شادتر برنامه ریزی کنید. اگر سوتفاهمی هم در این میان هست، با همفکری هم برطرف کنید. یک طرفه به قاضی رفتن دردی را دوا نمی‌کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

    در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

    جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

    تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

     

    همیشه به عنوان فردی که تنهایی را به جمع ترجیح می دهد، شناخته شده‌اید. اما امروز این حس را دارید تا افراد جدیدی را وارد حلقه تنهایی خود کنید. بعد از کار لازم نیست خودتان را برای انجام کارهای شخصی به خود سخت بگیرید. به جای آن کمی استراحت کنید. با دوستان بیرون بروید و سعی کنید روال عادی زندگی خود را کمی تغییر دهید. اگر در را به روی افراد جدید باز کنید، شادی های بسیاری را تجربه خواهید کرد و روحیه تان نیز بسیار بهتر خواهد شد. آیا از فردی که به عنوان شریک عاطفی انتخاب کرده‌‌اید، راضی هستید؟ آیا او همان کسی است که می خواهید به خانواده خود معرفی کنید؟ در این مورد همه افکار خود را جمع کنید و حتی از خانواده نیز کمک بگیرید. همه آدم ها هنگام ازدواج با خانواده خود دچار مشکلاتی می شوند، از این امر نهراسید و اگر مطمئن هستید که انتخابتان درست است، از او دفاع کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

    گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

    گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

    تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

     

    شما همیشه درست و دقیق در مورد افکار خود حرف می زنید و برای این موضوع هم میان دوستان و اطرافیان شهرت دارید. اما امروز شاید کمی دچار اشتباه بشوید. پیش از نوشتن هر متن یا نامه ای، به درست بودن آن فکر کنید. خود را همگام و هم قدم با دیگران قرار دهید. همکاری موجب می شود در وضعیت شغلی بهتری قرار بگیرید. شما دیدگاه های بسیار خوبی دارید اما شاید دیگران به آن آگاهی نداشته باشند. باید بتوانید خودتان را بهتر برای آنها توصیف کنید.

    برای اهداف خاصی که در سر دارید، باید از فناوری همچون موبایل استفاده کنید. احتمال اینکه از دست برخی افراد عصبانی شوید، زیاد است. اما شتابزده رفتار نکنید و پیغام های ناراحت کننده ارسال نکنید. به جای این کارها، به عشقتان زنگ بزنید و مکالمه های عاطفی داشته باشید تا آرام شوید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

    دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

    بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    امروز حساب دخل و خرج خود را داشته باشید. اگر جیبتان خالی است به رستوران های گران نروید. لباس های گران نخرید. باید کودک درون خود را آرام کنید تا بیهوده شما را در خرج های اضافه نیندازد. شاید نتوانید خودتان را کنترل کنید اما باید تلاشتان را انجام دهید تا کمترین ضرر را متحمل شوید. در خورد و خوراک خود نیز دقت کنید. چربی و قند را کم کنید.

    رابطه عاطفی شما به سمت کسالت و بی هیجانی پیش می رود. اما این مساله نباید شما را در ناراحتی و ناامیدی ببرد. این را بدانید که رابطه عاشقانه همیشه و در هر لحظه خوب و شاد پیش نمی‌رود. مشکل و سوتفاهمات نیز بخشی از رابطه است. به جای به هم زدن همه چیز، با هم حرف بزنید و آنها را برطرف کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین دی:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

     

    امروز شاید زیاد در چشم باشید. این مساله کمی شما را در وضعیت ناراحتی قرار می دهد. شاید در جمعی که حاضر هستید، عشقتان جمله ای بگوید که موجب تعجب همگان شود. اما سعی کنید این مشکل را با خنده برطرف کنید. اگر حتی خیلی عصبانی هم بودید، سعی کنید زبان به دندان بگیرید و حرفی نزنید که اوضاع را بدتر کند. خود را برای انواع موقعیت های نامناسب آماده کنید.

    ترجیحا امروز تنهایی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی فکر نکنید. از افراد کارشناس یا اعضای خانواده حتما کمک بگیرید. امروز نباید دست روی دست بگذارید تا اتفاق های خوب برایتان روی دهند. خودتان باید این فرصت ها را به دست بیاورید. شاید بد نباشد ساعتی را با خود تنها باشید اما به هر نتیجه ای رسیدید با دیگران هم مطرح کنید تا در مسیر درست هدایت شود و به بیراهه نروید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

     

    عینک قرمز را از چشم خود بردارید. شما امروز بیش از حد در تخیل هستید و باید بتوانید واقعیت های زندگی را نیز ببینید. باید سخت کوشی خود را بیشتر کنید و حتی اگر برایتان سخت است، وظایف خود را به اتمام برسانید. به نظر می رسد برخی رویدادهای زندگی را نادیده گرفته اید و انگار می کنید که چیزی رخ نداده است. اما چشمانتان را باز کنید.

    سعی کنید در جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باشید. این مساله کمک می کند تا دید درست تری پیدا کنید. با عشقتان قرار بگذارید و با هم به رستورانی بروید که غذاهای سالم و گیاهی سرو می کند. اگر سوتفاهمی میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد، باید بتوانید با حرف برطرف کنید. شما می توانید امیدهای هم را برآورده کنید پس برای درست کردن همه چیز تلاش کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

    روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

    کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

    تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

    عالی بود منو عشقم از هم جدا شدیم سر انکه خانوادم فهمیدن و اون هیچوقت پشت سر من واینستاد بگه منو دوست داره اون اذر ماهی من اردیبهش برای هر دوی ما نوشته اگر شکست عشقی خوردی ……………. منضور فال هر دوی ما یکی بود و واقعا درست بود

    تمامی حقوق برای وبسایت خبری

    “شما نیوز”

    محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.


    فال روزانتو اینجا بخون…

    فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.  فال روزانتو اینجا بخون…

     

    شما همیشه برای اراده خوبی که دارید مشهور هستید. امروز همکاری شما در وضعیت هارمونی خوبی قرار دارد. به طور شدیدی حس همکاری با دیگران دارید و می توانید افکار درونی  را به خوبی سروسامان بدهید. البته حواستان به این باشد که رئیس بازی در نیاورید. در طالع شما مشخص است که فردی در این میان با شما همکاری نمی‌کند. بهتر است از دری دیگر وارد شوید و او را قانع کنید و از هر نوع واکنش منفی بپرهیزید. در مسایل عاطفی شما نیز همکاری و فناوری نقش مهم دارد. به طور مثال، شاید به صورت آنلاین بتوانید فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید. با او قرار بگذارید و همدیگر را ملاقات کنید. در مورد چیزهایی که می نویسید مراقب باشید تا سو برداشتی برای دوستان آنلاین پیش نیاید.

    فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

    شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

    تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

     

    سختی های زندگی شما را به فکر وا داشته‌اند، ولی زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی‌هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنی‌تان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. داشتن یک نگرش متعادل به شما کمک خواهد کرد که در تبدیل خیال‌هایتان به واقعیت شانس بیشتری داشته باشید. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

     

  • معنی run across به فارسی
  • فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

    ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

    به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    آیا فرضیه های بزرگی در سر دارید؟ باید بپرسید تا به پاسخ های ذهنی خود برسید. فلسفه بافی و رویاپردازی های شما باعث می شوند کمی حالت تنبلی به خود بگیرید. اما باید آستین ها را بالا بزنید و فعالیت ها را آغاز کنید. برای برنامه های بزرگ و دوردست باید با انسان های جدید آشنا شوید. باید از همفکری آنها کمک بگیرید. اما این را هم بدانید که هیچ کس به اندازه خودتان نمی‌تواند در یافتن مسیر درست کمک کند.

    شما خودتان دقیقا می دانید چه می خواهید، آیا می دانید رابطه عاطفی شما به کجا می رود؟ آیا به همان اندازه که عشق می‌گیرید به طرف مقابل محبت می کنید؟ امروز می توانید با عشقتان در مورد این مسایل با هم حرف بزنید. اگر مشاجره ای هم پیش آمد آن را جدی نگیرید و اتفاقا برای بهبود اوضاع از آن کمک بگیرید. اگر مجرد هستید نیز به دنبال فردی باشید که فاز متفاوتی از شما دارد.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

    روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

    گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

    تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

    ارتباط های شما به کدام سمت می رود؟ دوست دارید احساسات خود را در وضعیت محکمی قرار دهید و نوعی گارد در رفتار شما مشاهده می شود. اما گاهی بد نیست خودتان را با دیگران همگام کنید. به آنها اجازه دهید تا کمی به شما نزدیک شوند. هارمونی با دیگران برای موقعیت امروز شما لازم است. اگر ملاقات های شما به خوبی پیش نمی روند، ناامید نشوید سعی کنید به موازات آنها، برنامه های آینده خود را پیش ببرید تا دچار ایست نشوید و زندگی تعطیل نشود.

    با عشقتان در مورد برنامه های مشترک حرف بزنید. شاید کمی تشنج میان شما وجود داشته باشد اما باید به نکات مثبت آنها فکر کنید. باید بتوانید با حرف با هم کنار بیایید. شاید بتوانید ریشه مشکلات را بیابید و آن را برای همیشه برطرف کنید.

    فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

    ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

    شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

    تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

     

    امروز باید تعامل خود را با دیگران بیشتر کنید. به نفع شما است که از پیله تنهایی یا تک روی در کار دست بکشید. همکاری با اطرافیان موجب می شود سریع تر به اهداف خود دست بیابید. دوست، همکار، شریک عاطفی یا عشقتان مواردی هستند که شاید امروز خیلی با شما همگام نباشند. اما شما باید آستین ها را بالا بزنید و کارهایی که فکر می کنید درست را انجام دهید. به این ترتیب می توانید آنها را هم مجاب کنید تا با شما همگام شوند.

    همکاری حرف اول برای موفقیت های شما را می زند. تنهایی کار کردن هیچ نتیجه ای برای شما ندارد. شهامت این را داشته باشید تا با عشقتان در مورد مشکلات حرف بزنید. در مورد مسایل خاصی او را مقصر می دانید و رفتار نامهربانی با هم دارید. اما باید با حرف این مسایل را برطرف کنید. بدانید که درست حرف زدن رابطه شما را درست می کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

    جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

    همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

    تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش

     

    امروز می توانید تنش های روحی موجود را برطرف کنید. اگر بتوانید همکاری با دیگران را در مسیر درست تر قرار دهید ارتباط های شما بهتر می شوند و این در روحیه تان هم تاثیر مثبت دارد. اگر فقط با دیدگاه خود به زندگی نگاه کنید، همه چیز سیاه و زشت به نظر خواهد رسید. لازم نیست دیگران را قانع کنید تا در فاز شما فکر کنند، فقط با آنها تعامل مثبت داشته باشید. حتی برعکس، خود را به سوی فکرهای آنها سوق دهید.

    سوال پرسیدن از دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. آیا برای قرار گذاشتن به اندازه کافی فکر و فرد مناسبی را انتخاب کرده اید؟ بهتر است چشمان خود را باز کنید و فرد مناسب را بیابید در غیر این صورت وارد رابطه اشتباهی خواهید شد. اگر نمی‌خواهید شریک عاطفی شما فرد آزاردهنده ای باشد، پیش از هر تصمیم و قراری خوب فکر کنید.فال روزانه 27 مرداد ماه

     

    کار، کار، کار. شما همیشه بسیار خوب کار می کنید و امروز هم باید مراقب باشید تا اشتباهی انجام ندهید که موجب ناراحتی شود. یا در کارتان مشکلی ایجاد کند. وظایف خود را درست انجام دهید و هارمونی با دیگر همکاران را در دستور کار قرار دهید. دیدگاه های منفی را کنار بگذارید. به جای اینکه از دیگران عصبانی بشوید و بخواهید با تکست این ناراحتی را به او نشان دهید، برای تفریح با عشق خود برنامه ریزی کنید.

    برای کارهایتان لیست موارد مهم را بنویسید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاید. عشقتان در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر احساس می کنید با عشقتان مثل روزهای اول نیستید، کمی هیجان و شادی را به آن اضافه کنید. با هم برای ملاقات های شادتر برنامه ریزی کنید. اگر سوتفاهمی هم در این میان هست، با همفکری هم برطرف کنید. یک طرفه به قاضی رفتن دردی را دوا نمی‌کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

    در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

    جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

    تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

     

    همیشه به عنوان فردی که تنهایی را به جمع ترجیح می دهد، شناخته شده‌اید. اما امروز این حس را دارید تا افراد جدیدی را وارد حلقه تنهایی خود کنید. بعد از کار لازم نیست خودتان را برای انجام کارهای شخصی به خود سخت بگیرید. به جای آن کمی استراحت کنید. با دوستان بیرون بروید و سعی کنید روال عادی زندگی خود را کمی تغییر دهید. اگر در را به روی افراد جدید باز کنید، شادی های بسیاری را تجربه خواهید کرد و روحیه تان نیز بسیار بهتر خواهد شد. آیا از فردی که به عنوان شریک عاطفی انتخاب کرده‌‌اید، راضی هستید؟ آیا او همان کسی است که می خواهید به خانواده خود معرفی کنید؟ در این مورد همه افکار خود را جمع کنید و حتی از خانواده نیز کمک بگیرید. همه آدم ها هنگام ازدواج با خانواده خود دچار مشکلاتی می شوند، از این امر نهراسید و اگر مطمئن هستید که انتخابتان درست است، از او دفاع کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

    گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

    گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

    تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

     

    شما همیشه درست و دقیق در مورد افکار خود حرف می زنید و برای این موضوع هم میان دوستان و اطرافیان شهرت دارید. اما امروز شاید کمی دچار اشتباه بشوید. پیش از نوشتن هر متن یا نامه ای، به درست بودن آن فکر کنید. خود را همگام و هم قدم با دیگران قرار دهید. همکاری موجب می شود در وضعیت شغلی بهتری قرار بگیرید. شما دیدگاه های بسیار خوبی دارید اما شاید دیگران به آن آگاهی نداشته باشند. باید بتوانید خودتان را بهتر برای آنها توصیف کنید.

    برای اهداف خاصی که در سر دارید، باید از فناوری همچون موبایل استفاده کنید. احتمال اینکه از دست برخی افراد عصبانی شوید، زیاد است. اما شتابزده رفتار نکنید و پیغام های ناراحت کننده ارسال نکنید. به جای این کارها، به عشقتان زنگ بزنید و مکالمه های عاطفی داشته باشید تا آرام شوید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

    دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

    بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    امروز حساب دخل و خرج خود را داشته باشید. اگر جیبتان خالی است به رستوران های گران نروید. لباس های گران نخرید. باید کودک درون خود را آرام کنید تا بیهوده شما را در خرج های اضافه نیندازد. شاید نتوانید خودتان را کنترل کنید اما باید تلاشتان را انجام دهید تا کمترین ضرر را متحمل شوید. در خورد و خوراک خود نیز دقت کنید. چربی و قند را کم کنید.

    رابطه عاطفی شما به سمت کسالت و بی هیجانی پیش می رود. اما این مساله نباید شما را در ناراحتی و ناامیدی ببرد. این را بدانید که رابطه عاشقانه همیشه و در هر لحظه خوب و شاد پیش نمی‌رود. مشکل و سوتفاهمات نیز بخشی از رابطه است. به جای به هم زدن همه چیز، با هم حرف بزنید و آنها را برطرف کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین دی:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

     

    امروز شاید زیاد در چشم باشید. این مساله کمی شما را در وضعیت ناراحتی قرار می دهد. شاید در جمعی که حاضر هستید، عشقتان جمله ای بگوید که موجب تعجب همگان شود. اما سعی کنید این مشکل را با خنده برطرف کنید. اگر حتی خیلی عصبانی هم بودید، سعی کنید زبان به دندان بگیرید و حرفی نزنید که اوضاع را بدتر کند. خود را برای انواع موقعیت های نامناسب آماده کنید.

    ترجیحا امروز تنهایی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی فکر نکنید. از افراد کارشناس یا اعضای خانواده حتما کمک بگیرید. امروز نباید دست روی دست بگذارید تا اتفاق های خوب برایتان روی دهند. خودتان باید این فرصت ها را به دست بیاورید. شاید بد نباشد ساعتی را با خود تنها باشید اما به هر نتیجه ای رسیدید با دیگران هم مطرح کنید تا در مسیر درست هدایت شود و به بیراهه نروید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

     

    عینک قرمز را از چشم خود بردارید. شما امروز بیش از حد در تخیل هستید و باید بتوانید واقعیت های زندگی را نیز ببینید. باید سخت کوشی خود را بیشتر کنید و حتی اگر برایتان سخت است، وظایف خود را به اتمام برسانید. به نظر می رسد برخی رویدادهای زندگی را نادیده گرفته اید و انگار می کنید که چیزی رخ نداده است. اما چشمانتان را باز کنید.

    سعی کنید در جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باشید. این مساله کمک می کند تا دید درست تری پیدا کنید. با عشقتان قرار بگذارید و با هم به رستورانی بروید که غذاهای سالم و گیاهی سرو می کند. اگر سوتفاهمی میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد، باید بتوانید با حرف برطرف کنید. شما می توانید امیدهای هم را برآورده کنید پس برای درست کردن همه چیز تلاش کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

    روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

    کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

    تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

    عالی بود منو عشقم از هم جدا شدیم سر انکه خانوادم فهمیدن و اون هیچوقت پشت سر من واینستاد بگه منو دوست داره اون اذر ماهی من اردیبهش برای هر دوی ما نوشته اگر شکست عشقی خوردی ……………. منضور فال هر دوی ما یکی بود و واقعا درست بود

    تمامی حقوق برای وبسایت خبری

    “شما نیوز”

    محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.


    فال روزانتو اینجا بخون…

    فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.  فال روزانتو اینجا بخون…

     

    شما همیشه برای اراده خوبی که دارید مشهور هستید. امروز همکاری شما در وضعیت هارمونی خوبی قرار دارد. به طور شدیدی حس همکاری با دیگران دارید و می توانید افکار درونی  را به خوبی سروسامان بدهید. البته حواستان به این باشد که رئیس بازی در نیاورید. در طالع شما مشخص است که فردی در این میان با شما همکاری نمی‌کند. بهتر است از دری دیگر وارد شوید و او را قانع کنید و از هر نوع واکنش منفی بپرهیزید. در مسایل عاطفی شما نیز همکاری و فناوری نقش مهم دارد. به طور مثال، شاید به صورت آنلاین بتوانید فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید. با او قرار بگذارید و همدیگر را ملاقات کنید. در مورد چیزهایی که می نویسید مراقب باشید تا سو برداشتی برای دوستان آنلاین پیش نیاید.

    فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

    شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

    تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

     

    سختی های زندگی شما را به فکر وا داشته‌اند، ولی زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی‌هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنی‌تان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. داشتن یک نگرش متعادل به شما کمک خواهد کرد که در تبدیل خیال‌هایتان به واقعیت شانس بیشتری داشته باشید. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

     

  • چگونه از هک اکانت اینستاگرام جلوگیری کنیم
  • فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

    ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

    به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    آیا فرضیه های بزرگی در سر دارید؟ باید بپرسید تا به پاسخ های ذهنی خود برسید. فلسفه بافی و رویاپردازی های شما باعث می شوند کمی حالت تنبلی به خود بگیرید. اما باید آستین ها را بالا بزنید و فعالیت ها را آغاز کنید. برای برنامه های بزرگ و دوردست باید با انسان های جدید آشنا شوید. باید از همفکری آنها کمک بگیرید. اما این را هم بدانید که هیچ کس به اندازه خودتان نمی‌تواند در یافتن مسیر درست کمک کند.

    شما خودتان دقیقا می دانید چه می خواهید، آیا می دانید رابطه عاطفی شما به کجا می رود؟ آیا به همان اندازه که عشق می‌گیرید به طرف مقابل محبت می کنید؟ امروز می توانید با عشقتان در مورد این مسایل با هم حرف بزنید. اگر مشاجره ای هم پیش آمد آن را جدی نگیرید و اتفاقا برای بهبود اوضاع از آن کمک بگیرید. اگر مجرد هستید نیز به دنبال فردی باشید که فاز متفاوتی از شما دارد.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

    روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

    گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

    تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

    ارتباط های شما به کدام سمت می رود؟ دوست دارید احساسات خود را در وضعیت محکمی قرار دهید و نوعی گارد در رفتار شما مشاهده می شود. اما گاهی بد نیست خودتان را با دیگران همگام کنید. به آنها اجازه دهید تا کمی به شما نزدیک شوند. هارمونی با دیگران برای موقعیت امروز شما لازم است. اگر ملاقات های شما به خوبی پیش نمی روند، ناامید نشوید سعی کنید به موازات آنها، برنامه های آینده خود را پیش ببرید تا دچار ایست نشوید و زندگی تعطیل نشود.

    با عشقتان در مورد برنامه های مشترک حرف بزنید. شاید کمی تشنج میان شما وجود داشته باشد اما باید به نکات مثبت آنها فکر کنید. باید بتوانید با حرف با هم کنار بیایید. شاید بتوانید ریشه مشکلات را بیابید و آن را برای همیشه برطرف کنید.

    فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

    ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

    شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

    تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

     

    امروز باید تعامل خود را با دیگران بیشتر کنید. به نفع شما است که از پیله تنهایی یا تک روی در کار دست بکشید. همکاری با اطرافیان موجب می شود سریع تر به اهداف خود دست بیابید. دوست، همکار، شریک عاطفی یا عشقتان مواردی هستند که شاید امروز خیلی با شما همگام نباشند. اما شما باید آستین ها را بالا بزنید و کارهایی که فکر می کنید درست را انجام دهید. به این ترتیب می توانید آنها را هم مجاب کنید تا با شما همگام شوند.

    همکاری حرف اول برای موفقیت های شما را می زند. تنهایی کار کردن هیچ نتیجه ای برای شما ندارد. شهامت این را داشته باشید تا با عشقتان در مورد مشکلات حرف بزنید. در مورد مسایل خاصی او را مقصر می دانید و رفتار نامهربانی با هم دارید. اما باید با حرف این مسایل را برطرف کنید. بدانید که درست حرف زدن رابطه شما را درست می کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

    جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

    همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

    تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش

     

    امروز می توانید تنش های روحی موجود را برطرف کنید. اگر بتوانید همکاری با دیگران را در مسیر درست تر قرار دهید ارتباط های شما بهتر می شوند و این در روحیه تان هم تاثیر مثبت دارد. اگر فقط با دیدگاه خود به زندگی نگاه کنید، همه چیز سیاه و زشت به نظر خواهد رسید. لازم نیست دیگران را قانع کنید تا در فاز شما فکر کنند، فقط با آنها تعامل مثبت داشته باشید. حتی برعکس، خود را به سوی فکرهای آنها سوق دهید.

    سوال پرسیدن از دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. آیا برای قرار گذاشتن به اندازه کافی فکر و فرد مناسبی را انتخاب کرده اید؟ بهتر است چشمان خود را باز کنید و فرد مناسب را بیابید در غیر این صورت وارد رابطه اشتباهی خواهید شد. اگر نمی‌خواهید شریک عاطفی شما فرد آزاردهنده ای باشد، پیش از هر تصمیم و قراری خوب فکر کنید.فال روزانه 27 مرداد ماه

     

    کار، کار، کار. شما همیشه بسیار خوب کار می کنید و امروز هم باید مراقب باشید تا اشتباهی انجام ندهید که موجب ناراحتی شود. یا در کارتان مشکلی ایجاد کند. وظایف خود را درست انجام دهید و هارمونی با دیگر همکاران را در دستور کار قرار دهید. دیدگاه های منفی را کنار بگذارید. به جای اینکه از دیگران عصبانی بشوید و بخواهید با تکست این ناراحتی را به او نشان دهید، برای تفریح با عشق خود برنامه ریزی کنید.

    برای کارهایتان لیست موارد مهم را بنویسید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاید. عشقتان در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر احساس می کنید با عشقتان مثل روزهای اول نیستید، کمی هیجان و شادی را به آن اضافه کنید. با هم برای ملاقات های شادتر برنامه ریزی کنید. اگر سوتفاهمی هم در این میان هست، با همفکری هم برطرف کنید. یک طرفه به قاضی رفتن دردی را دوا نمی‌کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

    در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

    جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

    تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

     

    همیشه به عنوان فردی که تنهایی را به جمع ترجیح می دهد، شناخته شده‌اید. اما امروز این حس را دارید تا افراد جدیدی را وارد حلقه تنهایی خود کنید. بعد از کار لازم نیست خودتان را برای انجام کارهای شخصی به خود سخت بگیرید. به جای آن کمی استراحت کنید. با دوستان بیرون بروید و سعی کنید روال عادی زندگی خود را کمی تغییر دهید. اگر در را به روی افراد جدید باز کنید، شادی های بسیاری را تجربه خواهید کرد و روحیه تان نیز بسیار بهتر خواهد شد. آیا از فردی که به عنوان شریک عاطفی انتخاب کرده‌‌اید، راضی هستید؟ آیا او همان کسی است که می خواهید به خانواده خود معرفی کنید؟ در این مورد همه افکار خود را جمع کنید و حتی از خانواده نیز کمک بگیرید. همه آدم ها هنگام ازدواج با خانواده خود دچار مشکلاتی می شوند، از این امر نهراسید و اگر مطمئن هستید که انتخابتان درست است، از او دفاع کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

    گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

    گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

    تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

     

    شما همیشه درست و دقیق در مورد افکار خود حرف می زنید و برای این موضوع هم میان دوستان و اطرافیان شهرت دارید. اما امروز شاید کمی دچار اشتباه بشوید. پیش از نوشتن هر متن یا نامه ای، به درست بودن آن فکر کنید. خود را همگام و هم قدم با دیگران قرار دهید. همکاری موجب می شود در وضعیت شغلی بهتری قرار بگیرید. شما دیدگاه های بسیار خوبی دارید اما شاید دیگران به آن آگاهی نداشته باشند. باید بتوانید خودتان را بهتر برای آنها توصیف کنید.

    برای اهداف خاصی که در سر دارید، باید از فناوری همچون موبایل استفاده کنید. احتمال اینکه از دست برخی افراد عصبانی شوید، زیاد است. اما شتابزده رفتار نکنید و پیغام های ناراحت کننده ارسال نکنید. به جای این کارها، به عشقتان زنگ بزنید و مکالمه های عاطفی داشته باشید تا آرام شوید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

    دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

    بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    امروز حساب دخل و خرج خود را داشته باشید. اگر جیبتان خالی است به رستوران های گران نروید. لباس های گران نخرید. باید کودک درون خود را آرام کنید تا بیهوده شما را در خرج های اضافه نیندازد. شاید نتوانید خودتان را کنترل کنید اما باید تلاشتان را انجام دهید تا کمترین ضرر را متحمل شوید. در خورد و خوراک خود نیز دقت کنید. چربی و قند را کم کنید.

    رابطه عاطفی شما به سمت کسالت و بی هیجانی پیش می رود. اما این مساله نباید شما را در ناراحتی و ناامیدی ببرد. این را بدانید که رابطه عاشقانه همیشه و در هر لحظه خوب و شاد پیش نمی‌رود. مشکل و سوتفاهمات نیز بخشی از رابطه است. به جای به هم زدن همه چیز، با هم حرف بزنید و آنها را برطرف کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین دی:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

     

    امروز شاید زیاد در چشم باشید. این مساله کمی شما را در وضعیت ناراحتی قرار می دهد. شاید در جمعی که حاضر هستید، عشقتان جمله ای بگوید که موجب تعجب همگان شود. اما سعی کنید این مشکل را با خنده برطرف کنید. اگر حتی خیلی عصبانی هم بودید، سعی کنید زبان به دندان بگیرید و حرفی نزنید که اوضاع را بدتر کند. خود را برای انواع موقعیت های نامناسب آماده کنید.

    ترجیحا امروز تنهایی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی فکر نکنید. از افراد کارشناس یا اعضای خانواده حتما کمک بگیرید. امروز نباید دست روی دست بگذارید تا اتفاق های خوب برایتان روی دهند. خودتان باید این فرصت ها را به دست بیاورید. شاید بد نباشد ساعتی را با خود تنها باشید اما به هر نتیجه ای رسیدید با دیگران هم مطرح کنید تا در مسیر درست هدایت شود و به بیراهه نروید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

     

    عینک قرمز را از چشم خود بردارید. شما امروز بیش از حد در تخیل هستید و باید بتوانید واقعیت های زندگی را نیز ببینید. باید سخت کوشی خود را بیشتر کنید و حتی اگر برایتان سخت است، وظایف خود را به اتمام برسانید. به نظر می رسد برخی رویدادهای زندگی را نادیده گرفته اید و انگار می کنید که چیزی رخ نداده است. اما چشمانتان را باز کنید.

    سعی کنید در جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باشید. این مساله کمک می کند تا دید درست تری پیدا کنید. با عشقتان قرار بگذارید و با هم به رستورانی بروید که غذاهای سالم و گیاهی سرو می کند. اگر سوتفاهمی میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد، باید بتوانید با حرف برطرف کنید. شما می توانید امیدهای هم را برآورده کنید پس برای درست کردن همه چیز تلاش کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

    روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

    کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

    تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

    عالی بود منو عشقم از هم جدا شدیم سر انکه خانوادم فهمیدن و اون هیچوقت پشت سر من واینستاد بگه منو دوست داره اون اذر ماهی من اردیبهش برای هر دوی ما نوشته اگر شکست عشقی خوردی ……………. منضور فال هر دوی ما یکی بود و واقعا درست بود

    تمامی حقوق برای وبسایت خبری

    “شما نیوز”

    محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.


    فال روزانتو اینجا بخون…

    فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.  فال روزانتو اینجا بخون…

     

    شما همیشه برای اراده خوبی که دارید مشهور هستید. امروز همکاری شما در وضعیت هارمونی خوبی قرار دارد. به طور شدیدی حس همکاری با دیگران دارید و می توانید افکار درونی  را به خوبی سروسامان بدهید. البته حواستان به این باشد که رئیس بازی در نیاورید. در طالع شما مشخص است که فردی در این میان با شما همکاری نمی‌کند. بهتر است از دری دیگر وارد شوید و او را قانع کنید و از هر نوع واکنش منفی بپرهیزید. در مسایل عاطفی شما نیز همکاری و فناوری نقش مهم دارد. به طور مثال، شاید به صورت آنلاین بتوانید فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید. با او قرار بگذارید و همدیگر را ملاقات کنید. در مورد چیزهایی که می نویسید مراقب باشید تا سو برداشتی برای دوستان آنلاین پیش نیاید.

    فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

    شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

    تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

     

    سختی های زندگی شما را به فکر وا داشته‌اند، ولی زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی‌هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنی‌تان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. داشتن یک نگرش متعادل به شما کمک خواهد کرد که در تبدیل خیال‌هایتان به واقعیت شانس بیشتری داشته باشید. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

     

  • دانلود کتاب طلسم جادوگری
  • فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

    ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

    به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    آیا فرضیه های بزرگی در سر دارید؟ باید بپرسید تا به پاسخ های ذهنی خود برسید. فلسفه بافی و رویاپردازی های شما باعث می شوند کمی حالت تنبلی به خود بگیرید. اما باید آستین ها را بالا بزنید و فعالیت ها را آغاز کنید. برای برنامه های بزرگ و دوردست باید با انسان های جدید آشنا شوید. باید از همفکری آنها کمک بگیرید. اما این را هم بدانید که هیچ کس به اندازه خودتان نمی‌تواند در یافتن مسیر درست کمک کند.

    شما خودتان دقیقا می دانید چه می خواهید، آیا می دانید رابطه عاطفی شما به کجا می رود؟ آیا به همان اندازه که عشق می‌گیرید به طرف مقابل محبت می کنید؟ امروز می توانید با عشقتان در مورد این مسایل با هم حرف بزنید. اگر مشاجره ای هم پیش آمد آن را جدی نگیرید و اتفاقا برای بهبود اوضاع از آن کمک بگیرید. اگر مجرد هستید نیز به دنبال فردی باشید که فاز متفاوتی از شما دارد.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

    روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

    گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

    تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

    ارتباط های شما به کدام سمت می رود؟ دوست دارید احساسات خود را در وضعیت محکمی قرار دهید و نوعی گارد در رفتار شما مشاهده می شود. اما گاهی بد نیست خودتان را با دیگران همگام کنید. به آنها اجازه دهید تا کمی به شما نزدیک شوند. هارمونی با دیگران برای موقعیت امروز شما لازم است. اگر ملاقات های شما به خوبی پیش نمی روند، ناامید نشوید سعی کنید به موازات آنها، برنامه های آینده خود را پیش ببرید تا دچار ایست نشوید و زندگی تعطیل نشود.

    با عشقتان در مورد برنامه های مشترک حرف بزنید. شاید کمی تشنج میان شما وجود داشته باشد اما باید به نکات مثبت آنها فکر کنید. باید بتوانید با حرف با هم کنار بیایید. شاید بتوانید ریشه مشکلات را بیابید و آن را برای همیشه برطرف کنید.

    فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

    ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

    شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

    تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

     

    امروز باید تعامل خود را با دیگران بیشتر کنید. به نفع شما است که از پیله تنهایی یا تک روی در کار دست بکشید. همکاری با اطرافیان موجب می شود سریع تر به اهداف خود دست بیابید. دوست، همکار، شریک عاطفی یا عشقتان مواردی هستند که شاید امروز خیلی با شما همگام نباشند. اما شما باید آستین ها را بالا بزنید و کارهایی که فکر می کنید درست را انجام دهید. به این ترتیب می توانید آنها را هم مجاب کنید تا با شما همگام شوند.

    همکاری حرف اول برای موفقیت های شما را می زند. تنهایی کار کردن هیچ نتیجه ای برای شما ندارد. شهامت این را داشته باشید تا با عشقتان در مورد مشکلات حرف بزنید. در مورد مسایل خاصی او را مقصر می دانید و رفتار نامهربانی با هم دارید. اما باید با حرف این مسایل را برطرف کنید. بدانید که درست حرف زدن رابطه شما را درست می کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

    جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

    همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

    تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش

     

    امروز می توانید تنش های روحی موجود را برطرف کنید. اگر بتوانید همکاری با دیگران را در مسیر درست تر قرار دهید ارتباط های شما بهتر می شوند و این در روحیه تان هم تاثیر مثبت دارد. اگر فقط با دیدگاه خود به زندگی نگاه کنید، همه چیز سیاه و زشت به نظر خواهد رسید. لازم نیست دیگران را قانع کنید تا در فاز شما فکر کنند، فقط با آنها تعامل مثبت داشته باشید. حتی برعکس، خود را به سوی فکرهای آنها سوق دهید.

    سوال پرسیدن از دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. آیا برای قرار گذاشتن به اندازه کافی فکر و فرد مناسبی را انتخاب کرده اید؟ بهتر است چشمان خود را باز کنید و فرد مناسب را بیابید در غیر این صورت وارد رابطه اشتباهی خواهید شد. اگر نمی‌خواهید شریک عاطفی شما فرد آزاردهنده ای باشد، پیش از هر تصمیم و قراری خوب فکر کنید.فال روزانه 27 مرداد ماه

     

    کار، کار، کار. شما همیشه بسیار خوب کار می کنید و امروز هم باید مراقب باشید تا اشتباهی انجام ندهید که موجب ناراحتی شود. یا در کارتان مشکلی ایجاد کند. وظایف خود را درست انجام دهید و هارمونی با دیگر همکاران را در دستور کار قرار دهید. دیدگاه های منفی را کنار بگذارید. به جای اینکه از دیگران عصبانی بشوید و بخواهید با تکست این ناراحتی را به او نشان دهید، برای تفریح با عشق خود برنامه ریزی کنید.

    برای کارهایتان لیست موارد مهم را بنویسید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاید. عشقتان در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر احساس می کنید با عشقتان مثل روزهای اول نیستید، کمی هیجان و شادی را به آن اضافه کنید. با هم برای ملاقات های شادتر برنامه ریزی کنید. اگر سوتفاهمی هم در این میان هست، با همفکری هم برطرف کنید. یک طرفه به قاضی رفتن دردی را دوا نمی‌کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

    در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

    جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

    تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

     

    همیشه به عنوان فردی که تنهایی را به جمع ترجیح می دهد، شناخته شده‌اید. اما امروز این حس را دارید تا افراد جدیدی را وارد حلقه تنهایی خود کنید. بعد از کار لازم نیست خودتان را برای انجام کارهای شخصی به خود سخت بگیرید. به جای آن کمی استراحت کنید. با دوستان بیرون بروید و سعی کنید روال عادی زندگی خود را کمی تغییر دهید. اگر در را به روی افراد جدید باز کنید، شادی های بسیاری را تجربه خواهید کرد و روحیه تان نیز بسیار بهتر خواهد شد. آیا از فردی که به عنوان شریک عاطفی انتخاب کرده‌‌اید، راضی هستید؟ آیا او همان کسی است که می خواهید به خانواده خود معرفی کنید؟ در این مورد همه افکار خود را جمع کنید و حتی از خانواده نیز کمک بگیرید. همه آدم ها هنگام ازدواج با خانواده خود دچار مشکلاتی می شوند، از این امر نهراسید و اگر مطمئن هستید که انتخابتان درست است، از او دفاع کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

    گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

    گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

    تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

     

    شما همیشه درست و دقیق در مورد افکار خود حرف می زنید و برای این موضوع هم میان دوستان و اطرافیان شهرت دارید. اما امروز شاید کمی دچار اشتباه بشوید. پیش از نوشتن هر متن یا نامه ای، به درست بودن آن فکر کنید. خود را همگام و هم قدم با دیگران قرار دهید. همکاری موجب می شود در وضعیت شغلی بهتری قرار بگیرید. شما دیدگاه های بسیار خوبی دارید اما شاید دیگران به آن آگاهی نداشته باشند. باید بتوانید خودتان را بهتر برای آنها توصیف کنید.

    برای اهداف خاصی که در سر دارید، باید از فناوری همچون موبایل استفاده کنید. احتمال اینکه از دست برخی افراد عصبانی شوید، زیاد است. اما شتابزده رفتار نکنید و پیغام های ناراحت کننده ارسال نکنید. به جای این کارها، به عشقتان زنگ بزنید و مکالمه های عاطفی داشته باشید تا آرام شوید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

    دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

    بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    امروز حساب دخل و خرج خود را داشته باشید. اگر جیبتان خالی است به رستوران های گران نروید. لباس های گران نخرید. باید کودک درون خود را آرام کنید تا بیهوده شما را در خرج های اضافه نیندازد. شاید نتوانید خودتان را کنترل کنید اما باید تلاشتان را انجام دهید تا کمترین ضرر را متحمل شوید. در خورد و خوراک خود نیز دقت کنید. چربی و قند را کم کنید.

    رابطه عاطفی شما به سمت کسالت و بی هیجانی پیش می رود. اما این مساله نباید شما را در ناراحتی و ناامیدی ببرد. این را بدانید که رابطه عاشقانه همیشه و در هر لحظه خوب و شاد پیش نمی‌رود. مشکل و سوتفاهمات نیز بخشی از رابطه است. به جای به هم زدن همه چیز، با هم حرف بزنید و آنها را برطرف کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین دی:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

     

    امروز شاید زیاد در چشم باشید. این مساله کمی شما را در وضعیت ناراحتی قرار می دهد. شاید در جمعی که حاضر هستید، عشقتان جمله ای بگوید که موجب تعجب همگان شود. اما سعی کنید این مشکل را با خنده برطرف کنید. اگر حتی خیلی عصبانی هم بودید، سعی کنید زبان به دندان بگیرید و حرفی نزنید که اوضاع را بدتر کند. خود را برای انواع موقعیت های نامناسب آماده کنید.

    ترجیحا امروز تنهایی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی فکر نکنید. از افراد کارشناس یا اعضای خانواده حتما کمک بگیرید. امروز نباید دست روی دست بگذارید تا اتفاق های خوب برایتان روی دهند. خودتان باید این فرصت ها را به دست بیاورید. شاید بد نباشد ساعتی را با خود تنها باشید اما به هر نتیجه ای رسیدید با دیگران هم مطرح کنید تا در مسیر درست هدایت شود و به بیراهه نروید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

     

    عینک قرمز را از چشم خود بردارید. شما امروز بیش از حد در تخیل هستید و باید بتوانید واقعیت های زندگی را نیز ببینید. باید سخت کوشی خود را بیشتر کنید و حتی اگر برایتان سخت است، وظایف خود را به اتمام برسانید. به نظر می رسد برخی رویدادهای زندگی را نادیده گرفته اید و انگار می کنید که چیزی رخ نداده است. اما چشمانتان را باز کنید.

    سعی کنید در جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باشید. این مساله کمک می کند تا دید درست تری پیدا کنید. با عشقتان قرار بگذارید و با هم به رستورانی بروید که غذاهای سالم و گیاهی سرو می کند. اگر سوتفاهمی میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد، باید بتوانید با حرف برطرف کنید. شما می توانید امیدهای هم را برآورده کنید پس برای درست کردن همه چیز تلاش کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

    روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

    کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

    تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

    عالی بود منو عشقم از هم جدا شدیم سر انکه خانوادم فهمیدن و اون هیچوقت پشت سر من واینستاد بگه منو دوست داره اون اذر ماهی من اردیبهش برای هر دوی ما نوشته اگر شکست عشقی خوردی ……………. منضور فال هر دوی ما یکی بود و واقعا درست بود

    تمامی حقوق برای وبسایت خبری

    “شما نیوز”

    محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.


    فال روزانتو اینجا بخون…

    فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.  فال روزانتو اینجا بخون…

     

    شما همیشه برای اراده خوبی که دارید مشهور هستید. امروز همکاری شما در وضعیت هارمونی خوبی قرار دارد. به طور شدیدی حس همکاری با دیگران دارید و می توانید افکار درونی  را به خوبی سروسامان بدهید. البته حواستان به این باشد که رئیس بازی در نیاورید. در طالع شما مشخص است که فردی در این میان با شما همکاری نمی‌کند. بهتر است از دری دیگر وارد شوید و او را قانع کنید و از هر نوع واکنش منفی بپرهیزید. در مسایل عاطفی شما نیز همکاری و فناوری نقش مهم دارد. به طور مثال، شاید به صورت آنلاین بتوانید فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید. با او قرار بگذارید و همدیگر را ملاقات کنید. در مورد چیزهایی که می نویسید مراقب باشید تا سو برداشتی برای دوستان آنلاین پیش نیاید.

    فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

    فال روزانه 27 مرداد ماه

    لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

    شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

    تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

     

    سختی های زندگی شما را به فکر وا داشته‌اند، ولی زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی‌هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنی‌تان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. داشتن یک نگرش متعادل به شما کمک خواهد کرد که در تبدیل خیال‌هایتان به واقعیت شانس بیشتری داشته باشید. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

     

  • چگونه از ایران به کانادا برویم
  • فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

    ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

    به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    آیا فرضیه های بزرگی در سر دارید؟ باید بپرسید تا به پاسخ های ذهنی خود برسید. فلسفه بافی و رویاپردازی های شما باعث می شوند کمی حالت تنبلی به خود بگیرید. اما باید آستین ها را بالا بزنید و فعالیت ها را آغاز کنید. برای برنامه های بزرگ و دوردست باید با انسان های جدید آشنا شوید. باید از همفکری آنها کمک بگیرید. اما این را هم بدانید که هیچ کس به اندازه خودتان نمی‌تواند در یافتن مسیر درست کمک کند.

    شما خودتان دقیقا می دانید چه می خواهید، آیا می دانید رابطه عاطفی شما به کجا می رود؟ آیا به همان اندازه که عشق می‌گیرید به طرف مقابل محبت می کنید؟ امروز می توانید با عشقتان در مورد این مسایل با هم حرف بزنید. اگر مشاجره ای هم پیش آمد آن را جدی نگیرید و اتفاقا برای بهبود اوضاع از آن کمک بگیرید. اگر مجرد هستید نیز به دنبال فردی باشید که فاز متفاوتی از شما دارد.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

    روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

    گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

    تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

    ارتباط های شما به کدام سمت می رود؟ دوست دارید احساسات خود را در وضعیت محکمی قرار دهید و نوعی گارد در رفتار شما مشاهده می شود. اما گاهی بد نیست خودتان را با دیگران همگام کنید. به آنها اجازه دهید تا کمی به شما نزدیک شوند. هارمونی با دیگران برای موقعیت امروز شما لازم است. اگر ملاقات های شما به خوبی پیش نمی روند، ناامید نشوید سعی کنید به موازات آنها، برنامه های آینده خود را پیش ببرید تا دچار ایست نشوید و زندگی تعطیل نشود.

    با عشقتان در مورد برنامه های مشترک حرف بزنید. شاید کمی تشنج میان شما وجود داشته باشد اما باید به نکات مثبت آنها فکر کنید. باید بتوانید با حرف با هم کنار بیایید. شاید بتوانید ریشه مشکلات را بیابید و آن را برای همیشه برطرف کنید.

    فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

    ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

    شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

    تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

     

    امروز باید تعامل خود را با دیگران بیشتر کنید. به نفع شما است که از پیله تنهایی یا تک روی در کار دست بکشید. همکاری با اطرافیان موجب می شود سریع تر به اهداف خود دست بیابید. دوست، همکار، شریک عاطفی یا عشقتان مواردی هستند که شاید امروز خیلی با شما همگام نباشند. اما شما باید آستین ها را بالا بزنید و کارهایی که فکر می کنید درست را انجام دهید. به این ترتیب می توانید آنها را هم مجاب کنید تا با شما همگام شوند.

    همکاری حرف اول برای موفقیت های شما را می زند. تنهایی کار کردن هیچ نتیجه ای برای شما ندارد. شهامت این را داشته باشید تا با عشقتان در مورد مشکلات حرف بزنید. در مورد مسایل خاصی او را مقصر می دانید و رفتار نامهربانی با هم دارید. اما باید با حرف این مسایل را برطرف کنید. بدانید که درست حرف زدن رابطه شما را درست می کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

    جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

    همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

    تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش

     

    امروز می توانید تنش های روحی موجود را برطرف کنید. اگر بتوانید همکاری با دیگران را در مسیر درست تر قرار دهید ارتباط های شما بهتر می شوند و این در روحیه تان هم تاثیر مثبت دارد. اگر فقط با دیدگاه خود به زندگی نگاه کنید، همه چیز سیاه و زشت به نظر خواهد رسید. لازم نیست دیگران را قانع کنید تا در فاز شما فکر کنند، فقط با آنها تعامل مثبت داشته باشید. حتی برعکس، خود را به سوی فکرهای آنها سوق دهید.

    سوال پرسیدن از دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. آیا برای قرار گذاشتن به اندازه کافی فکر و فرد مناسبی را انتخاب کرده اید؟ بهتر است چشمان خود را باز کنید و فرد مناسب را بیابید در غیر این صورت وارد رابطه اشتباهی خواهید شد. اگر نمی‌خواهید شریک عاطفی شما فرد آزاردهنده ای باشد، پیش از هر تصمیم و قراری خوب فکر کنید.فال روزانه 27 مرداد ماه

     

    کار، کار، کار. شما همیشه بسیار خوب کار می کنید و امروز هم باید مراقب باشید تا اشتباهی انجام ندهید که موجب ناراحتی شود. یا در کارتان مشکلی ایجاد کند. وظایف خود را درست انجام دهید و هارمونی با دیگر همکاران را در دستور کار قرار دهید. دیدگاه های منفی را کنار بگذارید. به جای اینکه از دیگران عصبانی بشوید و بخواهید با تکست این ناراحتی را به او نشان دهید، برای تفریح با عشق خود برنامه ریزی کنید.

    برای کارهایتان لیست موارد مهم را بنویسید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاید. عشقتان در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر احساس می کنید با عشقتان مثل روزهای اول نیستید، کمی هیجان و شادی را به آن اضافه کنید. با هم برای ملاقات های شادتر برنامه ریزی کنید. اگر سوتفاهمی هم در این میان هست، با همفکری هم برطرف کنید. یک طرفه به قاضی رفتن دردی را دوا نمی‌کند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

    در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

    جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

    تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

     

    همیشه به عنوان فردی که تنهایی را به جمع ترجیح می دهد، شناخته شده‌اید. اما امروز این حس را دارید تا افراد جدیدی را وارد حلقه تنهایی خود کنید. بعد از کار لازم نیست خودتان را برای انجام کارهای شخصی به خود سخت بگیرید. به جای آن کمی استراحت کنید. با دوستان بیرون بروید و سعی کنید روال عادی زندگی خود را کمی تغییر دهید. اگر در را به روی افراد جدید باز کنید، شادی های بسیاری را تجربه خواهید کرد و روحیه تان نیز بسیار بهتر خواهد شد. آیا از فردی که به عنوان شریک عاطفی انتخاب کرده‌‌اید، راضی هستید؟ آیا او همان کسی است که می خواهید به خانواده خود معرفی کنید؟ در این مورد همه افکار خود را جمع کنید و حتی از خانواده نیز کمک بگیرید. همه آدم ها هنگام ازدواج با خانواده خود دچار مشکلاتی می شوند، از این امر نهراسید و اگر مطمئن هستید که انتخابتان درست است، از او دفاع کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

    گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

    گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

    تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

     

    شما همیشه درست و دقیق در مورد افکار خود حرف می زنید و برای این موضوع هم میان دوستان و اطرافیان شهرت دارید. اما امروز شاید کمی دچار اشتباه بشوید. پیش از نوشتن هر متن یا نامه ای، به درست بودن آن فکر کنید. خود را همگام و هم قدم با دیگران قرار دهید. همکاری موجب می شود در وضعیت شغلی بهتری قرار بگیرید. شما دیدگاه های بسیار خوبی دارید اما شاید دیگران به آن آگاهی نداشته باشند. باید بتوانید خودتان را بهتر برای آنها توصیف کنید.

    برای اهداف خاصی که در سر دارید، باید از فناوری همچون موبایل استفاده کنید. احتمال اینکه از دست برخی افراد عصبانی شوید، زیاد است. اما شتابزده رفتار نکنید و پیغام های ناراحت کننده ارسال نکنید. به جای این کارها، به عشقتان زنگ بزنید و مکالمه های عاطفی داشته باشید تا آرام شوید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

    دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

    بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

    تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

     

    امروز حساب دخل و خرج خود را داشته باشید. اگر جیبتان خالی است به رستوران های گران نروید. لباس های گران نخرید. باید کودک درون خود را آرام کنید تا بیهوده شما را در خرج های اضافه نیندازد. شاید نتوانید خودتان را کنترل کنید اما باید تلاشتان را انجام دهید تا کمترین ضرر را متحمل شوید. در خورد و خوراک خود نیز دقت کنید. چربی و قند را کم کنید.

    رابطه عاطفی شما به سمت کسالت و بی هیجانی پیش می رود. اما این مساله نباید شما را در ناراحتی و ناامیدی ببرد. این را بدانید که رابطه عاشقانه همیشه و در هر لحظه خوب و شاد پیش نمی‌رود. مشکل و سوتفاهمات نیز بخشی از رابطه است. به جای به هم زدن همه چیز، با هم حرف بزنید و آنها را برطرف کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین دی:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

     

    امروز شاید زیاد در چشم باشید. این مساله کمی شما را در وضعیت ناراحتی قرار می دهد. شاید در جمعی که حاضر هستید، عشقتان جمله ای بگوید که موجب تعجب همگان شود. اما سعی کنید این مشکل را با خنده برطرف کنید. اگر حتی خیلی عصبانی هم بودید، سعی کنید زبان به دندان بگیرید و حرفی نزنید که اوضاع را بدتر کند. خود را برای انواع موقعیت های نامناسب آماده کنید.

    ترجیحا امروز تنهایی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی فکر نکنید. از افراد کارشناس یا اعضای خانواده حتما کمک بگیرید. امروز نباید دست روی دست بگذارید تا اتفاق های خوب برایتان روی دهند. خودتان باید این فرصت ها را به دست بیاورید. شاید بد نباشد ساعتی را با خود تنها باشید اما به هر نتیجه ای رسیدید با دیگران هم مطرح کنید تا در مسیر درست هدایت شود و به بیراهه نروید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

     

    عینک قرمز را از چشم خود بردارید. شما امروز بیش از حد در تخیل هستید و باید بتوانید واقعیت های زندگی را نیز ببینید. باید سخت کوشی خود را بیشتر کنید و حتی اگر برایتان سخت است، وظایف خود را به اتمام برسانید. به نظر می رسد برخی رویدادهای زندگی را نادیده گرفته اید و انگار می کنید که چیزی رخ نداده است. اما چشمانتان را باز کنید.

    سعی کنید در جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باشید. این مساله کمک می کند تا دید درست تری پیدا کنید. با عشقتان قرار بگذارید و با هم به رستورانی بروید که غذاهای سالم و گیاهی سرو می کند. اگر سوتفاهمی میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد، باید بتوانید با حرف برطرف کنید. شما می توانید امیدهای هم را برآورده کنید پس برای درست کردن همه چیز تلاش کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

    روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

    کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

    تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

    عالی بود منو عشقم از هم جدا شدیم سر انکه خانوادم فهمیدن و اون هیچوقت پشت سر من واینستاد بگه منو دوست داره اون اذر ماهی من اردیبهش برای هر دوی ما نوشته اگر شکست عشقی خوردی ……………. منضور فال هر دوی ما یکی بود و واقعا درست بود

    تمامی حقوق برای وبسایت خبری

    “شما نیوز”

    محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.


    منتشر شده

    در

    توسط

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *