فال روزانه ۴ فروردین امسال

فال روزانه ۴ فروردین امسال
فال روزانه ۴ فروردین امسال

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه 4 فروردین 1401 را در آلامتو بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می‌دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی‌ارادگی‌تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی‌هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

ممکن است دوستان‌تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما واقعا نمی‌خواهید که حالت منفی خود را بیان کنید. به خاطر اینکه به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای‌تان ندارد؛. یک رویکرد متفاوت ممکن است در رابطه با دیگران بدردتان بخورد. دیدن مسائل از نظر دیگران می‌تواند برای تغییر دید شما کافی باشد حتی اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعیت خودتان مطمئن بودید.

ممکن است امروز قادر نباشید که ذهن‌تان را سرو سامان دهید. یا اگر بتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما درست است آماده هستید تا تصمیم قبلی خود را دوباره بررسی کرده و مدت دیگری را به اندیشیدن درباره آن بپردازید. ممکن است شما از سرشت و طبیعت سازگار و مناسب خود خشنود باشید اما دیگران ممکن است این هوس شما را عاملی در تضاد با بهره‌وری بدانند. نگران نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. فقط به یاد داشته باشید که هر کس دیگری نیز می‌تواند افکار خود را تغییر دهد.فال روزانه ۴ فروردین امسال

امروز از شدت احساسات خود دوباره جوان شده‌اید مثل این است که آنها شما را در برابر منبع بی‌پایانی از انرژی قرار داده‌اند. اکنون شما تصمیم داراید به جای اینکه فقط درباره احساسات‌تان صحبت کنید کاری در رابطه با آن انجام دهید. اما در نظر داشته باشید وارد عمل شدن ممکن است مشکلاتی را به دنبال خود داشته باشد مخصوصا اگر شما قبل از اینکه درباره پی‌آمدهای آن فکر کنید دست به عمل بزنید. اگرچه طبیعت شما عمل‌گرا است رها کردن اوضاع می‌تواند تمرین خوبی برای جست و جوی شما باشد حتی اگر دیگران را کمی ناراضی کند.

یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده‌اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف‌هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه‌های مناسب و مفیدی وجود دارند که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید.

شدت یافتن احساسات‌تان می‌تواند امروز گیج‌کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله اجتناب کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات‌تان را سرکوب کنید می‌توانید با کار کردن احساسات‌تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب‌تان گوش فرا دهید!

امروز احتمالا بسیار سخت کار می‌کنید اما کارتان زیاد موثر نیست و به چشم نمی‌آید. شاید آنقدر دلسرد شوید که حتی خود را تسلیم کنید. اما اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن از کار نیست به خاطر اینکه احتمالا بیشتر از آنچه فکر کنید به خط پایان نزدیک هستید. زمانی که از آن عبور کنید دیگران از نقش مهمی که در این راه داشته‌اید با تحسین یاد خواهند کرد.

امروز تمرین کردن برای شما مهمتر از همیشه است به خاطر اینکه انرژی محصور شده در بدن شما نیاز به رها شدن دارد. اگر نتوانید کاری کنید که آنها آزاد شوند احتمالا با یک انفجار احساسی مواجه خواهید شد. به علاوه ممکن است قادر نباشید که از کلمات برای بیان کردن نارضایتی‌تان استفاده کنید و این باعث می‌شود در مرحله ای از ناامیدی و آشفتگی باقی بمانید. اگر نتوانید زمانی را برای کار بیابید حتی اگر این زمان اندک باشد كمی قدم زدن در طبیعت می‌تواند به آرامش شما کمک و اعصاب‌تان را تقویت کند.

با وجود اینکه شما از تمام جذابیت خود برای رسیدن به آن چیزهایی که می‌خواهید استفاده می‌کنید اما احتمالا شخصی متوجه اشارات شما را می شود. اما برعکس مسائل واقعی برای شما امروز توسط دیگران قابل مشاهده نیستند. مشکل اصلی رابطه بین شخصیت و روح شماست. و خوشبختانه بهترین دوستان‌تان می‌دانند که نباید براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول باید در رابطه با انگیزه‌های خود روراست باشید . بدین ترتیب از نتیجه این کار شگفت‌زده خواهید شد.

شما می‌توانید امروز مانند بوکسور حرفه‌ای “محمد علی کلی” بجنگید و در عین حال آنقدر سبک روی زمین راه بروید که انگار دارید پرواز می‌کنید. عقاید قوی و سرسختانه‌تان به شما این توانایی را می‌دهد که برای چیزی که برایتان اهمیت بسیاری دارد بجنگید. فقط مطمئن شوید که حریف خود را با دقت انتخاب کرده‌اید به خاطر اینکه دوست ندارید در مبارزه‌ای انرژی خود را هدر دهید که می‌دانید هیچ برنده‌ای ندارد. راه زیرکانه‌ای پیدا کنید که از طریق آن احساسات‌تان را بیان کرده و دیگران نیز با اشتیاق به شما گوش کنند.

کمی احتیاط اکنون برای شما لازم است به خاطر اینکه بتوانید روی زخم روحی که بر اثر مشکلات مالی در شما ایجاد شده مرهم بگذارید. خوشبختانه هر مشکل مالی راه حلی دارد اما شما ادعا می‌کنید که می‌خواهید مقدار مناسبی نیرو برای این موقعیت خرج کنید. می‌توانید به واسطه کمی عقل و منطق از این موقعیت سود ببرید بنابراین زمان را از دست ندهید و اول تحقیق كنید.

ممکن است فکر کنید که دارید به شرایطی که در آن قرار دارید واکنش نشان می‌دهید اما اکنون واکنش‌های شما بیشتر از حد معمول است و ممکن است دیگران اعتقاد داشته باشند که از نیروی غیرضروری استفاده می‌کنید. به هر حال بین عقل و شعور شما و خودتان و اینكه دیگری از رفتار شما چه برداشتی می‌کند تفاوتی وجود دارد. اگر بتوانید در رابطه با هر صحبتی که امروز می‌کنید و شدت احساسات‌تان تعادل ایجاد کرده و شدت آن را کاهش دهید قادر خواهید بود که تنش و اضطراب را در زندگی‌تان به مقدار قابل ملاحظه‌ای از بین ببرید.

ساعت۲۴-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال شخصی برای متولدین ۴ فروردین :

امسال از لحاظ اقتصادی برای شما سال بدی نخواهد بود. کارهای جدیدی را آغاز خواهید کرد که منافع مالی خوبی را برا شما به همراه خواهند داشت. تا جای ممکن از قرض دادن و یا قرض گرفتن هر گونه پولی خودداری کنید، چون این کار در نهایت به ضررتان تمام خواهد شد و زندگی شخصیتان را نیز تخت تاثیر قرار خواهد داد. روی اهداف حرفه ای خود تمرکز کنید و سعی کنید در هر زمینه ای موفق باشید. با وجود این که از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، باید بیشتر مواظب رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود باشید. از هر کاری که ممکن است سلامتتان را به خطر بیندازد خودداری کنید. از لحاظ عاطفی امسال برا شما سال خوبی خواهد بود و رابطه ی شما با همسرتان خیلی بهتر از همیشه خواهد بود. حتی اگر قصد ازدواج داشته باشید هم امسال مجبور خواهید بود به انتظار ادامه بدهید. فروردین، مرداد و شهریور بهترین ماه های امسال خواهند بود.

امروز برای شما تا حدود زیادی مثل دیروز خواهد گذشت و تفاوت چندانی را در برنامه روزانه خود احساس نخواهید کرد، فقط امروز با برخی تنش ها همراه خواهد بود که به شما اجازه نمی دهند کارهایی که دوست دارید را با خیال راحت انجام دهید. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و اجازه ندهید امواج منفی که دور و برتان را در بر گرفته اند شما را تحت تأثیر قرار دهند. تا جای ممکن خودتان را از چنین فضاهایی دور نگه دارید. شاید به دلیل برخی مسائل خانوادگی مجبور شوید قراری که با نامزدتان داشته اید را کنسل کرده و به روز دیگری موکول کنید. اگر این موضوع را برای طرف مقابلتان توضیح ندهید او فکرهای خیلی بدی در مورد شما خواهد کرد! مراقب کلامتان باشید و در حین شوخی هر حرفی را به زان نیاورید. بی منظور شخصی را رنجیده و دلخور خواهید کرد. از دوستان ظاهر ساز بر حذر باشید. در مورد نیت تان هنوز در ابتدای راه قرار دارید و باید نشیب و فرازهای زیادی را طی کنید. نگران نباشید. این روزها به نفع شما می گذرد.

امروز حال و حوصله درست و حسابی ندارید و هر لحظه ممکن است حالتان تغییر کند. شاید به نظر دیگران این کج خلقی و زودرنجی شما بخاطر این باشد که در وضعیتی گرفتار شده اید که با آنچه انتظارش را داشته اید فرق می کند، ولی در واقع دلیل این وضعیت فعلی شما مثل خیلی وقت های دیگر درگیری بین مغز و قلبتان است. در حال حاضر به نفعتان است که کمی با خودتان خلوت کنید و در عالم تنهایی فرو بروید. وقت گذراندن با خودتان باعث می شود که بتوانید مجددا تعادل خود را به دست بیاورید. هر استرس عاطفی که احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید. با درخواستتان موافقت خواهد شد. کارهایتان را بنویسید و فقط روی حافظه تان حساب نکنید، وگرنه جلسه ای یا فرصت مهمی را از دست خواهید داد. برای رفتن به جایی مشغول جمع آوری اطلاعات خواهید شد. اخبار غیر مترقبه ای خواهید شنید. در مورد مسئله ای که نگرانش هستید، سختی ها را پشت سر گذاشته اید.فال روزانه ۴ فروردین امسال

امروز ذهنتان درگیر مسائل خانوادگی و کارهایی است که باید در منزل انجام دهید، ولی به چشم دیگران شما سرحال تر و شادتر از همیشه و آنچه که خودتان فکر می کنید به نظر می رسید. حتی اگر خودتان کمی دچار تردید و دوگانگی شده باشید هم مثبت نگری درونی شما برای دیگران قابل تشخیص است. شما تصمیم گرفته اید که جلوی آسیب پذیری عاطفی خود را گرفته و بیشتر به عقل و منطقتان روی بیاورید تا کنترل بیشتری روی خودتان داشته باشید. ولی بهتر است به جای محدود کردن خودتان و نگاه کردن به عواطفتان به عنوان نقطه ضعف هایتان، به احساسات خود اطمینان کنید. هر چه بیشتر به قلبتان رجوع کنید، آگاهیتان نیز بیشتر خواهد شد. از اشتباه یکی از دوستان یا همکارانتان بسیار ناراحت و عصبانی می شوید. به راهی که یکبار رفته اید و نتیجه ای نگرفته اید دوباره قدم نگذارید. برای گفتن حرفتان به شخصی که با او رودربایستی دارید از یک واسطه امین کمک بگیرید. در مورد نیتی که دارید، لازم است قدری احتیاط کنید.

شما استاد فرار کردن از موقعیت های ناخوشایند و تبدیل کردن آنها به تجربه هایی خاطره انگیز هستید و همین شما را قادر خواهد ساخت که از موقعیت بحث برانگیزی که پیش آمده نجات پیدا کنید. ولی این بار دچار افکار ضد و نقیض شده اید و همین باعث شده است که کارتان کمی سخت شود و انتخاب راه صحیح برایتان مشکل شود. شما می خواهید مهربان و خوش رفتار جلوه کنید ولی مخفی کردن احساس واقعیتان به دلیل شدت زیاد آن برایتان خیلی دشوار است. بیهوده برای دیگران فیلم بازی نکنید و سعی نداشته باشید که احساس واقعی خود را پنهان کنید. به زبان آوردن آنچه که در سر دارید شما را از ترسی قدیمی رها خواهد ساخت. امیدوار باشید. زمان آن فرا رسیده که با تلاش و امید دست به کار شوید. در شما خصوصیاتی هست که کمتر در دیگران وجود دارد. هم شما و هم طرف مقابلتان افرادی هستید که به جا و به موقع تغییر مسیر می دهید و راهی منطقی در پیش می گیرید. شما به آسایش و آرامش می رسید. اندکی صبور باشید.

امروز برای شما با غافلگیری های هیجان انگیزی همراه خواهد بود، پس سعی کنید به خاطر این چیزهای خوبی که وارد زندگیتان شده اند شکرگزار باشید. قلب سخاوتمندتان امروز شما را به انجام کارهایی دعوت خواهد کرد که پاداش آنها را به طور غیر منتظره ای دریافت خواهید کرد. دیدارهای تصادفی با دوستان قدیمی تان نیز امروز شما را غافلگیر خواهند کرد. با آنها در مورد خودتان و آنچه در مدت بیخبری از همدیگر برایتان اتفاق افتاده است صحبت کنید، شاید آنها پیشنهادهای خوبی برای حل برخی از مشکلات شما داشته باشند. تماس های از دست داده تلفن همراهتان را نگاه کنید و به آنهایی که جوابشان را نداده اید زنگ بزنید، یک نفر کار مهمی با شما دارد. از شخصی طلبکارید او به زودی بدهی‌اش را به شما می پردازد. زخم زبان دیگران را نشنیده بگیرید. به تصمیمتان ایمان داشته باشید، حرف مردم را از این گوش بشنوید و از آن گوش بدر کنید. شنیدن خبری کامتان را شیرین می کند. مجبور خواهید شد تا برای گرفتن مجوزی غیر حقوقی اقدام کنید.

انرژی کیهانی دارد شما را به ایجاد تغییر در زندگیتان فرا می خواند. شما باید قانون هایی که برای خودتان وضع کرده اید را بشکنید و با تغییر نگرش و سبک زندگی خود وارد مرحله ی جدیدی از زندگی خود شوید، اما امروز دچار دوگانگی شده اید و در حالی که قلبتان شما را به یک راه دعوت می کند مغزتان شما را به راه دیگری فرا می خواند. نفس عمیق بکشید و قبل از برداشتن هر قدمی سعی کنید آرامش خود را به دست بیاورید. امروز وضعیت سلامتی یکی از اعضای خانواده تان که برای شما بسیار عزیز است مایه ی نگرانی شما شده است. تا جایی که می توانید از او پرستاری کنید و عشق و محبت خود را به او نشان دهید تا زودتر خوب شود. به طرح هایی که در سر دارید سروسامان بدهید که موجب پیروزی و کامیابی در کارتان خواهد شد، توجه داشته باشید که رقیبان در میدان هستند، باید با احتیاط و دوراندیشی طرحتان را عملی کنید. طالب کسی یا چیزی هستید که در دسترس شما نیست با خود خوری و نق زدن کاری پیش نمی‌رود.

امروز برای خودتان یک فنجان چای آرامش بخش بریزید و یک دوش آب گرم بگیرید، به طور خلاصه، امروز تا می توانید به خودتان برسید. هرچند تنش هایی که در اطراف شما موج می زنند به شخص شما مربوط نمی شوند، اما استرس و فشار ناشی از آنها به شما هم منتقل شده است. سعی کنید این واقعیت را به خودتان یادآوری کنید که نباید به دیگران اجازه بدهید انرژی منفی خود را به شما انتقال بدهند. شما انسان حساسی هستید، پس مواظب خودتان باشید و اجازه ندهید مسائل دیگران روح و روان شما را به بازی بگیرند. در نزدیکی محل زندگیتان نمایشگاهی برپا شده است که شرکت در آن ایده های جالب و هیجان انگیزی را به ذهن شما خواهد آورد. برای آینده نزدیک برنامه ریزی کنید و از نیروی آینده نگری خود غافل نشوید. قرضی که برایش نگران هستید ادا می کنید. تغییر مکان یا شغل را به زمان دیگری موکول کنید و عجله نداشته باشید. به زودی خبرهای خوشی دریافت می کنید. قهر تبدیل به آشتی می شود.

برخی ازاطرافیان شما از حرف هایی که زده و کارهایی که کرده اید ناراحت هستند. شاید شما خودتان فکر کنید که کار بدی نکرده اید و هیچ قصد بدی نداشته اید، اما آنچه از نظر شما یک شوخی بامزه بوده است باعث جریحه دار شدن احساسات یکی از اطرافیانتان شده است. این روزها سعی کنید قبل از آنکه دهانتان را باز کنید و حرف بزنید کمی بیشتر فکر کنید. شاید دیگران به آن پوست کلفتی که شما فکر می کنید نباشند! امروز پرونده های عشقی نیمه کاره را برای همیشه ببندید و هر چیز تاریخ گذشته ای را دور بیندازید. حتی پیام های وسوسه انگیز عشق سابقتان را نخوانده پاک کنید و او را نادیده بگیرید. شخصی در اطرافتان با بیماری دسته پنجه نرم می کند، او بیماریش را از شما پنهان می کند بهتر است کنجکاوی بی دلیل نکنید و فقط همراهش باشید. در رابطه عاطفی تان باید هر دو تغییر رویه بدهید تا روزهای آرامشتان دائمی باشد. شخصی با حرفهایی که به شما می زند باعث می شود دستش رو بشود.

شما اهدافی برای خود در نظر دارید که می دانید برای رسیدن به آنها باید تلاش کنید، اما موضوعی که شما را نگران کرده، این است که مبادا در راه رسیدن به خواسته های خود شخص دیگری را آزرده کرده و یا آسیبی به او وارد کنید. شما امروز باید دست به کار شده و برای رسیدن به این هدف خود تلاش کنید. مسلما افرادی پیدا خواهند شد که با شما مخالف باشند یا بخواهند جلویتان را بگیرند، اما باید بتوانید با احساس نه چندان خوشایند مورد تایید قرار نگرفتن توسط دیگران کنار بیایید. هر استرس عاطفی که امروز احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید. هوشیار باشید و تا دیر نشده از کسی که نقشه های کودکانه می کشد فاصله بگیرید. پی شادی در آسمان نگردید، نگاه دقیق تری به دوربرتان بیاندازید تا بفهمید چقدر غفلت کرده اید شادی در خانه تان است. برای شخصی که بیش از دیگران دوستش دارید باید بیش از دیگران احترام قائل شوید.

امروز شما زیاد تمایلی به حضور در جمع ندارید و دلتان می خواهد در خلوت خودتان کمی استراحت کنید و به حال خودتان گذاشته شوید، اما به احتمال زیاد چنین فرصتی برایتان فراهم نخواهد شد و مجبور خواهید بود در جمع هایی که پیش از حضور در آنها فکر می کنید برایتان خوشایند نخواهند بود حاضر شوید. شما خیلی خوب هر گونه انرژی منفی که در فضا موج بزند را احساس خواهید کرد، اما اگر بتوانید بجای این که آن را جذب کنید نسبت به آن بی تفاوت باشید خواهید توانست از بودن در هر جمعی لذت ببرید. مطمئنا افرادی پیدا خواهید کرد که از مصاحبت با آنها لذت ببرید و با بودن در کنار آنها بی میلی اولیه تان را از یاد ببرید. شنیدن خبری شما را می ترساند و نگران می کند. دست پاچه نشوید، به خودتان مسلط باشید. اتفاقی که نگرانش هستید نمی افتد و بلا را پشت سر می گذارید. برای انجام هر کاری اصول و قوانینی حکمفرما ست ، شما بدون تهیه مقدمات نمی توانید دست به کاری بزنید. تعجیل کنید.

امروز به هر طرف که نگاه می کنید چالش هایی در انتظارتان هستند که نمی دانید چطور باید با آنها روبرو شوید. تعلل و بلاتکلیفی هیچ فایده ای را برای شما به همراه نخواهد داشت و دیر یا زود مجبور خواهید شد دست به کار شوید و راهتان را انتخاب کنید. با گذشت زمان احساس می کنید که دیوارهای اتاقتان دارند به شما نزدیک می شوند و احساس خفگی به شما دست خواهد داد. تا جای ممکن در خانه نمانید و به ورزش و پیاده روی بروید. این کار به شما کمک خواهد کرد بخشی از فشار و استرسی که به شما وارد شده است را تخلیه کنید. اگر چیزی باعث ناراحتی تان شد به جای اینکه برای دیگران فیلم بازی کنید و خودتان را بی تفاوت نشان دهید در مورد آن صحبت کنید. به نیت خود بیشتر فکر کنید و مشورت بگیرید. زود باور نباشید. اجازه ندهید دیگران شما را تحت فشار بگذارند. با نقشه ای حساب شده و برنامه ای دقیق همراه با سرعت عمل و تلاش به پیش بروید تا موفق شوید. از رقیبان هراسی به دل راه ندهید. شما حربه ای دارید که آنها ندارند.

امروز ایده ی جدید که به ذهنتان رسیده شما را به شدت هیجان زده کرده است، اما به نظر می رسد که اطرافیانتان به اندازه ی شما تحت تأثیر این ایده قرار نگرفته اند. راستش را بخواهید عملی کردن این ایده ها به آن راحتی که خودتان فکر می کنید نخواهد بود و با موانعی روبرو خواهید شد که شاید رد شدن از آنها غیر ممکن به نظر برسد. شاید بهتر باشد امروز بیشتر وقتتان را به استراحت و خوش گذرانی اختصاص داده و عملی کردن ایده هایتان را به روز دیگری موکول کنید. هر استرس عاطفی که امروز احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید. تا می توانید خود را درگیر مسائل دیگران نکنید. انجام کاری را که مرتب پشت گوش انداخته اید، همین هفته شروع کنید، وگرنه عواقبش گریبانتان را خواهد گرفت و دچار دردسر خواهید شد. در مورد نیت تان نذری که دارید را ادا کنید. کار انجام خواهد شد و یک سفر بسیار خوب در انتظار شماست.

مجله تصویر زندگی

تمامی حقوق برای ساعت24 محفوظ است
سئو سایت توسط لینک 1

[wcas-search-form]

فال روزانه 4 فروردین : دوست عزیز فالوده ای که 4 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی واقع بین، قابل اعتماد، با صداقت و مثبت اندیش هستید. شما حافظه ای بسیار قدرتمند و شخصیتی کاریزماتیک دارید. با این همه، شما هم مثل بقیه برخی ویژگی های منفی نیز دارید، از جمله اینکه در رویارویی با موقعیت های دشوار عصبی و مضطرب می شوید و توانایی های خود را زیر سؤال می برید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود و با هیچ مشکل عمده ای مواجه نخواهید بود، با این حال باید بیشتر از قبل مواظب خودتان و سلامتی تان باشید و از انجام کارهایی که ممکن است سلامتی تان را به خطر بیندازند خودداری کنید. شما امسال موفق خواهید شد پروژه های نیمه تمامتان را به پایان رسانده و منافع مالی که قرار بوده برایتان به همراه داشته باشند را دریافت کنید. اگر قصد دارید پول هایتان را در زمینه ای مناسب سرمایه گذاری نماید تا آینده ی خود را از لحاظ مالی تضمین کنید سرمایه گذاری در بازار بورس و یا خریدن ملک را به شما پیشنهاد می کنیم. تا جای ممکن از پول قرض دادن و یا قرض گرفتن خودداری کنید زیرا این کار مشکلات زیادی را در زندگی شخصی شما به وجود خواهد آورد. در محل کارتان تا جای ممکن از شرکت در بحث های خاله زنکی خودداری کنید! این کار چیزی جز به خطر انداختن آینده ی حرفه ایتان برای شما به همراه نخواهد داشت. به جای این کارها روی اهداف حرفه ایتان متمرکز شوید و سعی کنید در هر زمینه ای موفق باشید. اگر هنوز شریک زندگیتان را پیدا نکرده اید متأسفانه امسال هم انتظار شما برای یافتن عشق ادامه خواهد یافت. فروردین، مرداد و شهریور بهترین ماه های سال هستند.

 فال روزانه متولدین فروردین

تغییر و تحول یکی از چیزهایی است که در حال حاضر به آن احتیاج دارید. شما فرد با اراده و سخت کوشی هستید اما گاهی هیجان و ماجراجویی نیز برای شما لازم است و شما را قوی تر از قبل می کند. اگر در مورد مسائل عاطفی دچار گیجی و ابهام شده اید، دلیل آن نه رفتار شریک زندگی تان بلکه به اعتقاداتی که خود بدان باور نداشتید. برای رهایی از این وضعیت به خودتان زمان دهید و بیشتر در مورد آن فکر کنید. شما مهارت فوق العاده ای در پیدا کردن مشکلات و حل کردن آنها دارید. امروز فرصت خوبی است تا این توانایی خود را به کار بگیرید. اگر چیزی در مسیر شما قرار گرفت که برایتان عجیب بود، سریع در پی حل آن باشید و تا رسیدن به حقیقت دست بر ندارید. دیدارهای تصادفی با دوستان قدیمی تان نیز امروز شما را غافلگیر خواهند کرد. با آنها در مورد خودتان و آنچه در مدت بیخبری از همدیگر برایتان اتفاق افتاده است صحبت کنید، شاید آنها پیشنهادهای خوبی برای حل برخی از مشکلات شما داشته باشند.فال روزانه ۴ فروردین امسال

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

رابطه عاطفی شما با فردی که شاید عشق قدیمی تان باشد، شدت می گیرد. ممکن است بخواهید همه چیز را به سرعت جلو ببرید اما صبور باشید زیرا عجله تنها شرایط شما را بدتر می کند. بهتر است برای گذراندن وقت تان به سینما بروید یا  کتابی بخوانید و آنچه می خواهید را در روزهای آتی جستجو کنید. تنها در این صورت است که به نتیجه مورد علاقه خود خواهید رسید. امروز یک اتفاق چون موجی سر می رسد و موجب نگرانی شما می شود. اگر چه فکر می کنید که حرف زدن کارساز است اما بهتر است این بار سکوت کنید تا همه چیز خود به خود حل شود. به زودی از شیوه ای که در پیش گرفتید خوشحال و راضی خواهی بود. امروز دچار دوگانگی شده اید و در حالی که قلبتان شما را به یک راه دعوت می کند مغزتان شما را به راه دیگری فرا می خواند. نفس عمیق بکشید و قبل از برداشتن هر قدمی سعی کنید آرامش خود را به دست بیاورید. تماس های از دست داده تلفن همراهتان را نگاه کنید و به آنهایی که جوابشان را نداده اید زنگ بزنید، یک نفر کار مهمی با شما دارد.

 

 فال امروز متولدین خرداد

رابطه عاطفی شما در حال حاضر به مرحله ای رسیده که احتیاج به یک تغییر اساسی دارد و می توانید به راحتی آن را به مرحله بعدی پیش ببرید. اگر در این بابت شک دارید، شرایط را به خوبی بسنجید  سپس با اطمینان کافی تصمیم بگیرید. امروز برای خودتان یک فنجان چای آرامش بخش بریزید و یک دوش آب گرم بگیرید، به طور خلاصه، امروز تا می توانید به خودتان برسید. هرچند تنش هایی که در اطراف شما موج می زنند به شخص شما مربوط نمی شوند، اما استرس و فشار ناشی از آنها به شما هم منتقل شده است. سعی کنید این واقعیت را به خودتان یادآوری کنید که نباید به دیگران اجازه بدهید انرژی منفی خود را به شما انتقال بدهند. امروز وضعیت سلامتی یکی از اعضای خانواده تان که برای شما بسیار عزیز است مایه ی نگرانی شما شده است. تا جایی که می توانید از او پرستاری کنید و عشق و محبت خود را به او نشان دهید تا زودتر خوب شود.

 فال روزانه متولدین تیر

یکی از دوستان نزدیک تان به مشکل بر خورده، به همین دلیل رفتارش با شما نیز تغییر کرده است. سعی نکنید خود را مقصر بدانید، از آنچه از زبان او می شنوید هم ناراحت نشوید. سعی کنید به شیوه همیشگی رفتار کنید تا او دوباره به شرایط عادی خود باز گردد و رابطه شما نیز مانند قبل شود. امروز زمان خوبی برای گرفتن دورهمی و گشت و گذار با دوستان نیست زیرا اینطور به نظر می رسد که آنها حوصله کافی ندارند. اگر به دنبال یک رابطه منحصر بفرد می گردید، از اصرار بی جا بپرهیزید و صبر کنید تا زمانی که فرد مورد نظر  شرایط لازم را پیدا کند. امروز پرونده های عشقی نیمه کاره را برای همیشه ببندید و هر چیز تاریخ گذشته ای را دور بیندازید. حتی پیام های وسوسه انگیز عشق سابقتان را نخوانده پاک کنید و او را نادیده بگیرید. شما انسان حساسی هستید، پس مواظب خودتان باشید و اجازه ندهید مسائل دیگران روح و روان شما را به بازی بگیرند.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

شرایط آزار دهنده ای امروز سد راهتان می شود که ممکن است استرس شما را زیاد کند طوری که فرار را ترجیح دهید. در این شرایط به تغذیه خود اهمیت دهید و از مصرف موادی که عصبانیت شما را افزایش می دهد، بپرهیزید. سعی کنید کارهای ناتمام خود را به پایان برسانید سپس برای آرام شدن کمی به پیاده روی بروید. شما بیش از حد در مورد یک موضوعی نگران هستید و اگر به همین وضعیت ادامه دهید دردهای فیزیکی به سراغ تان می آید بنابراین به دنبال راهی برای آرام کردن خود باشید و در حال حاضر این مشکل را رها کنید. شما آن زمان که باید به جواب خود خواهید رسید. برخی ازاطرافیان شما از حرف هایی که زده و کارهایی که کرده اید ناراحت هستند. شاید شما خودتان فکر کنید که کار بدی نکرده اید و هیچ قصد بدی نداشته اید، اما آنچه از نظر شما یک شوخی بامزه بوده است باعث جریحه دار شدن احساسات یکی از اطرافیانتان شده است. مراقب زبانتان باشید.

 

 فال امروز متولدین شهریور

امروز ممکن است کمی کارهایتان بهم گره بخورد. شاید فکر کنید که بهتر است تمام کارها را رها کنید اما دست نگه دارید. سعی کنید به جای این که وقت تان را در انتظار بگذرانید، خودتان را با کارهای دیگر سرگرم کنید. اما نگران نباشید زیرا در نهایت تمام کارهای شما به خوبی انجام می شود. اگر امروز را با عشق زندگی تان می گذرانید، کمی فضا را مساعد و نورانی تر کنید تا گفتگوی شما به خوبی پیش رود. می توانید قرار خود را در دل طبیعت یا حتی رستورانی رمانتیک بگذارید. از طریق تلفن خبر خوبی به شما می رسد که مدت هاست انتظارش را می کشید. این شادی را جشن بگیرید. هیچ کس نمی داند که در آینده چه خواهد شد، پس گمان نکنید که برای برنامه ریزی برای روزهای آینده تان باید از تمام جزئیات برنامه هایتان مطمئن باشید. تمام جوانب را در نظر بگیرید اما اجازه ندهید وسواس بیش از حد شما را از پیشروی باز دارد. اگر چیزی باعث ناراحتی تان شد ،در مورد آن با دیگران صحبت کنید.

 

 فال روزانه  متولدین مهر

از خانواده خود ناراحت هستید و برای رهایی از این وضعیت خودتان را با کار مشغول کرده اید. به شما تبریک می گوییم زیرا بهترین راه را برگزیده اید و به خانواده خود نیز این فرصت را داده اید تا بیشتر در مورد این مسئله فکر کنند. نگران نباشید زیرا این وضعیت موقتی است. اگر همچنان به کار خود ادامه دهید، خشنودی به سراغتان می آید و حتی احتمال این که در کارتان پیشرفت کنید نیز زیاد است. اگر از دست شخصی ناراحت هستید، بهتر است احساس خود را پنهان کنید و با کسی در میان نگذارید زیرا کلامی که به زبان می آورید ممکن است موجب سوتفاهم شود. امروز شما رفتارهایی عجیب و غریب و تا حدودی حساب نشده از خودتان نشان می دهید که ممکن است باعث نگرانی اطرافیانتان شوند، مخصوصا اینکه خیلی ها امروز تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود حساس و عصبی شده اند و منتظر اشاره ای هستند تا تسلط به اعصاب خود را از دست بدهند.

 

 فال روزانه متولدین آبان

بهتر است از نشستن مدام پشت کامپیوتر خودداری کنید و به جای آن کمی روابط خود را با دیگران گسترش دهید. تکنولوژی می تواند شما را از خیلی چیزهای دیگر دور کند. اگر می خواهید پیغامی را به شخصی بدهید، بهترین راه این است که او را از نزدیک ملاقات کنید. امروز روز خوبی برای دوره کردن خاطرات کهنه است. در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید و دلیل آن هم فاصله ای است که بین شما وجود دارد. بهتر است به جای خانه نشستن به سراغ او بروید و برای حل مشکلتان گفتگو کنید تا اتفاق های خوب بیافتد. اگر قصد دارید از رئیستان مرخصی بگیرید و تعطیلات خود را کمی طولانی تر کنید امروز روز مناسبی برای این درخواست نخواهد بود و به احتمال زیاد جوابی که دریافت می کنید منفی خواهد بود. چنانچه در سفر هستید امروز باید بیشتر از حالت عادی مواظب وسایل شخصی خود باشید، زیرا احتمال اینکه چیزهای مهمی را گم کنید بسیار زیاد به نظر می رسد.

 

 فال متولدین آذر

شاید خبرهای بدی در مورد مسائل مالی به گوش تان برسد اما نگران نشوید. شرایط از آنقدر ها هم که فکرش را می کنید، وحشتناک نیست. قبل از اقدام به هر کاری، شرایط را به خوبی بسنجید و به هر آنچه می خوانید هم اعتماد نکنید. امروز توانایی این را پیدا می کنید که به مشکلات از زاویه دیگری نگاه کنید که باعث ایجاد تغییرات بزرگی در زندگی تان می شود و چراغی که مدت ها خاموش بوده، به زندگی تان روشنایی می بخشد. افرادی را که بی دلیل کنار گذاشته بودید نیز بار دیگر به زندگی تان راه می دهید و چیزهایی را در مورد آنها در می یابید که هیچوقت نمی دانستید. به جای این که آنها را مورد سرزنش قرار دهید، خودتان را ببخشید. امروز با گذشت زمان احساس می کنید که دیوارهای اتاقتان دارند به شما نزدیک می شوند و احساس خفگی به شما دست خواهد داد. تا جای ممکن در خانه نمانید و به ورزش و پیاده روی بروید. این کار به شما کمک خواهد کرد بخشی از فشار و استرسی که به شما وارد شده است را تخلیه کنید.

 فال روز متولدین دی

 اگر مجرد هستید به طور تصادفی یکی از دوستان تان را ملاقات می کنید. حرف زدن با او تاثیر زیادی بر شما خواهد گذاشت بنابراین خود را کاملا آماده کنید. بهتر است قبل از آشکار کردن احساس و علاقه تان به او، کمی صبر کنید. با گفتگوی بیشتر و سوال کردن می توانید از تصمیمی که می خواهید بگیرید، اطمینان بیشتری حاصل کنید. اگر هم متاهل هستید، به همان نسبت که به عشق زندگی تان احساس نزدیکی می کنید، به همان نسبت نیز خود را از او دور می دانید و این دو راهی شما را آزرده کرده است. برطرف شدن این مشکل کاملا بستگی به خودتان دارد. تا شما موضع اصلی خود را مشخص کنید، همه چیز وسط آسمان و زمین معلق خواهد بود. امروز بیشتر وقتتان را به استراحت و خوش گذرانی اختصاص دهید. هر استرس عاطفی که امروز احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید.

 

 فال متولدین بهمن

به نظر می رسد که دیگر نمی توانید در مقابل علاقه خود به استقلال کاری مقاومت کنید. شما ایده های زیادی برای تغییر شغلتان در ذهن دارید که بیشتر از آنچه فکرش را بکنید کارسازند اما کمی دست نگه دارید زیرا امروز روز تصمیم گیری نیست. چند روز دیگر هم تحمل کنید سپس ایده هایتان را دوباره و با دقت بررسی کنید. حتما با خودتان فکر می کنید که چرا رابطه عاطفی شما به بن بست خورده است؟ فکر می کنید که از صخره ای آویزان شده اید و در برزخ به سر می برید. شاید دلیل آن گذشته ای تلخ باشد که هنوز گریبان تان را گرفته است. اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، زاویه دید خود را تغییر دهید. امروز برای شما تا حدود زیادی مثل دیروز خواهد گذشت و تفاوت چندانی را در برنامه روزانه خود احساس نخواهید کرد، فقط امروز با برخی تنش ها همراه خواهد بود که به شما اجازه نمی دهند کارهایی که دوست دارید را با خیال راحت انجام دهید. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز شخصی نزد شما می آید و کاری را که درآمد خوبی نیز دارد، به شما پیشنهاد می دهد. قبل از دادن هر قول و بستن قراردادی، خوب فکر کنید و شرایط خود را به خوبی در نظر بگیرید. شاید همه چیز آنطور که به نظر می رسد، خوب و ایده آل نباشد. امروز روز خوبی برای تحقیق نیست. بهتر است چند روز دیگر هم صبر کنید سپس ایده هایتان را مورد بررسی قرار دهید. مسئله ای ذهن شما و عشق زندگی تان را درگیر کرده است، در این شرایط بهتر است به جای گفتن حرف های بی ربط، در مورد موضوعی که شریک تان به آن علاقه دارد، صحبت کنید. به محض این که گفتگو را آغاز کنید، همه چیز بهتر از قبل خواهد شد. شاید به دلیل برخی مسائل خانوادگی مجبور شوید قراری که با نامزدتان داشته اید را کنسل کرده و به روز دیگری موکول کنید. اگر این موضو را برای طرف مقابلتان توضیح ندهید او فکرهای خیلی بدی در مورد شما خواهد کرد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

فال روزانه ۴ فروردین امسال

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طالع بینی مری تی تس

فال ماهانه

فال رنگی رنگی

فال هفتگی

فال pmc

فال قهوه
فال شمع
فال حافظ 


کد تایید *

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد چهار فروردین و فال روزانه فردا چهارم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

 

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.فال روزانه ۴ فروردین امسال

باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ کوششی دریغ نکنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

خنده میتواند موجب ایجاد فضای آرام بین شما وکسانی که کنار شما هستند شود و انرژی مثبت را در شما واطرافیانتان گسترش میدهد!اگر احساس کردید که کمی منفی بین شده اید و نمی توانید آنرا کنترل کنید،توصیه می شود فوراً ۳۰ثانیه الی یک دیقه با گوش دادن به یک چیز خنده دار ، خودتان را سرگرم کنید تا آن فکرهای منفی از ذهن شما کاملا خارج شوند و باخیال آسوده به کارهایتان بپردازید. حتماً توصیه می شود که امتحان کنید تا احساس تان را دگرگون کنید.

امروز فعالیت های اجتماعی مختلف بخش عمده ای از زمان شما را به خود اختصاص خواهند داد. خواه برای ترتیب دادن یک مهمانی برنامه ریزی کنید و خواه به عنوان مهمان در این جمع ها شرکت کنید، در هر صورت وقت زیادی را در این رابطه صرف خواهید کرد. البته اگر به عنوان مهمان بخواهید جایی بروید به احتمال زیاد به بیش از یک مهمانی خواهید رفت. خوشبختانه شما در حال حاضر خیلی اجتماعی تر از همیشه هستید و می توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید و شاید حتی بتوانید دوستی های جدیدی را آغاز کنید. در هر صورت به خاطر داشته باشید که حتما زمانی را هم برای خودتان و کارهای شخصیتان کنار بگذارید. بیش از حد خودتان را درگیر ماجرای تازه نکنید. برنامه ریزی برای سفر را کمی به تعویق بیندازید. دیدار با شخصی، احوالتان را زیر و رو می کند. بهتر است برای یک تغییر و تحول خودتان را آماده کنید. لزومی ندارد در مورد کاری که می خواهید انجام بدهید به دیگران توضیح بدهید، خودتان را به دردسر می اندازید.بیشتر بخوانید؛ 

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه آماده شنیدن مشکلات آنها هستید. چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌قدوبالا روشن خواهد شد. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید.

.

 

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

یک بحران کوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت کمک بگیری، اگر آنها آمادگی کمک به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشکل خیلی زود رفع خواهد شد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

به آهنگ های مثبت وانرژی بخش گوش دهید
گوش دادن به موسیقی نشاط بخش یک راه عالی برای تقویت روحیه خودتان می باشد و به عبارتی دیدگاه جدیدی برای خودتان ایجاد میکنید.
شما می توانید همین کار را مثل افرادی که مشابه شما عمل میکنند انجام دهید.میتوانید زمانیکه درحال میاده روی هستید به آهنگ گوش دهید.

جذابیت درونی و رفتار خوب شما باعث شده اند که روابط بسیار خوبی با دوستان و خانواده داشته باشید و امروز وضعیت مطلوب این روابط قطعا به کارتان خواهد آمد. شاید برخی از بزرگترها کمی بدخلقی کنند، اما اعتماد به نفس خود را از دست ندهید و با آنها با احترام رفتار کنید. مطمئن باشید در نهایت به خواسته ی خود دست پیدا خواهید کرد. امروز علاقه چندانی به انجام وظایفتان احساس نمی کنید و دلتان می خواهد هر جایی که تفریحی در انتظارتان است به همان سو بروید. نادیده گرفتن وظایفتان می تواند برای شما عواقبی نه چندان خوشایند داشته باشد، پس بهتر است پیش از هر کاری به مسئولیت هایی که به عهده دارید رسیدگی کنید. به زودی تغییر و تحولی کلی در کار و زندگی تان پدید می آید. این تغییر همه را شاد و راضی خواهد کرد. دست به کاری می زنید که با گذشته تفاوت زیادی دارد، این کار باعث پیشرفت و ترقی تان می شود، به شرطی که همراه با دقت و سرعت بالا آن را انجام دهید. از نیکی کردن به دیگران دریغ نکنید.

 یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید.  رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حال خوشی ندارد و نیازمند پرستاری شما است.

 

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

روزانه یک یادداشت از خود بنویسید و نگه دارید ۶۰ ثانیه از روز خود را به نوشتن یک یادداشت صرف کنید و در آخر آن یک تعریف از خود بنویسید یا از برخی از کلمات دلگرم کننده استفاده کنید.

کار کردن روی پروژه های شخصیتان امروز ذهن شما را به خود مشغول کرده است. بعد از چند روز تفریح و مهمانی، امروز دلتان می خواهد کمی کار کنید. شاید بخواهید کمی درس بخوانید و یا فعالیت های هنری انجام دهید. هر برنامه ای که برای خودتان در نظر بگیرید به احتمال زیاد نتایج خیلی خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت و از این که وقتی را صرف آن کرده اید پشیمان نخواهید شد. امروز بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید و نمی دانید چه مسیری را باید در پیش بگیرید. نیازی نیست که همین حالا این چالش را پشت سر بگذارید و می توانید برای انتخاب مسیرتان به خودتان کمی وقت بدهید. کمی تنوع به برنامه تان بدهید و امروز را به استراحت بپردازید. اتفاقات خوبی در محل کار برایتان می افتد، این روزها به مال دنیا زیاد می اندیشید و از لذت لحظه هایتان غافل شده اید. مشکلات خانوادگی را حل کنید. با دست روی دست گذاشتن، مشکل پیش آمده بغرنج تر می شود. با دوستی که شما را از رفتن به سوی نیت تان باز می دارد صحبت کنید تا از سردرگمی در بیایید.

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد.  امروز فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبروی‌تان را از سر راه گیر نیاورده‌اید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

 

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.فال روزانه ۴ فروردین امسال

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

با افرادی که خوش بین هستند مشورت کنید.
سعی کنید با افرادی که خوش بین هستند مشورت کنید یا به عبارتی به نصیحت های آنها در مورد چگونه خوش بین شدن،گوش بدهید و به خاطر بسپارید و اگر شما خود یکی از افراد خوش بین هستید انرا با دوستان وافرادی که خواستار آن هستند به اشتراک بگذارید.
اغلب اوقات تا این قسمت ممکن است که کافی باشد و شخص با دیدن یک تپه از آن کوهی بزرگ نسازد.

با وجود این که با توجه به فصل تعطیلات خودتان حتی فکش را هم نمی کنید، سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید بالاخره به نتیجه خواهند رسید. اگر قصد خرید یا فروش خانه ای را دارید امروز می تواند فرصت خیلی خوبی برای شروع مذاکرات مربوط به این معامله باشد. همه ی نشانه ها حاکی از این هستند که صبوری هایی که از خودتان نشان داده اید بالاخره دارند نتیجه می دهند و حداقل یکی از اهداف بلند مدتی که برای خود تعیین کرده بودید در یک قدمی شما قرار گرفته است. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو بروید. قدرت تخیل شما در حال حاضر بهترین داراییتان است، از استفاده از این قدرت خود نترسید. هفته خوبی پیش رو دارید، حواستان باشد هیچکس نمی تواند با یک دست دو هندوانه بلند کند. فشار بی فایده و بی اندازه به خودتان وارد نکنید. بار به قدر توانتان بلند کنید تا کمرتان خم نشود. حواستان به کسی که برایتان عزیز است باشد. این هفته مجبور می شوید در مشاجره ای دخالت کنید.

منفی‌بافی را کنار بگذارید و دستاوردهای خود در زندگی را نادیده نگیرید. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برایتان درست می‌کنند. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. مدتی است که چیز گران‌بهایی را گم‌ کرده‌اید و حسابی ناراحت هستید، امروز به صورت کاملا اتفاقی این چیز پیدا می‌شود و ناراحتی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. توجه شما به همسر یا عشق‌زندگی‌تان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.

 

 

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افکار منفی به شدت مبارزه کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

به اشتراک گذاشتن آنچه شما پیدا کرده اید و یا ساخته اید.
این مورد می تواند شامل میوه های خوشمزه که شما آنها را با دوستتان تقسیم میکنید و میل می کنید،باشد. یا مربا ، کیک و یا نان شما خودتان درست کرده اید.
چنین هدیه ی ساده اما دوست داشتنی واقعا می تواند معنی زیادی داشته باشد وانرژی مثبت را در شخص ایجاد کند و تمام فکرها و منفی نگری هارا از شخص دور سازد و انرا به زندگی جدیدتری وارد سازد.

امروز شاید بخواهید با دوستانتان یک دور همی راه انداخته و آنهایی که برایتان عزیزتر هستند و یا افکار و نظراتی شبیه به شما را دارند دور هم جمع کنید. سعی کنید این دیدار را در فضای باز ترتیب دهید تا هم از مصاحبت این دوستان عزیز لذت ببرید و هم از هوای زیبای بهاری بهره مند شوید. امروز دوست دارید احساسات خود را به زبان آورده و با دیگران به اشتراک بگذارید، ولی از این کار می ترسید چرا که نگران هستید مورد سرزنش و انتقاد آنها قرار بگیرید. شما کمی حواس پرت شده اید و حواستان به اطرافتان نیست. این در حال حاضر چیز بدی نیست و ضرری به شما نخواهد رساند، ولی به شما اجازه نخواهد داد به کسی که دوست دارید به اندازه کافی توجه کنید. با ورود شخصی به خانواده، محل کار یا تحصیلتان تحولاتی در افکارتان پدید می آید. دست به کاری می زنید یا تصمیمی می گیرید که برای همه اطرافیانتان عجیب به نظر می رسد. اختلافی که بین شما و یکی از نزدیکانتان بوجود آمده، صرفا نتیجه بی حوصلگی و بی انگیزگی های اخیر خود شماست.

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. اتفاق جالب و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.

 

 

 

نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

ممکن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده کنی. بهتر است جلوی خطاهای کوچک و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

به افرادی که پرمشغله هستند کمک کنید همانگونه که میدانید توسط کار و مدرسه رفتن در افراد مشغله های گوناگونی ایجاد می شود که مطمئناً شما را از اهداف خوش بینانه بودن و راه و روش سازنده جدا سازد پس مطابف حرف های گفته شده در قبال اطرافیانتان می توانید مسئولیت بپذیرید و به آنها کمک کنید.کمک شما می تواند مثل دعوت کردن آنها به پیک نیک کوتاه مدت و یا کنار ساحل رفتن و یا حتی کنار یکدیگر زیر اسمان دراز بکشید و به حرکت ابر ها دقت کنید و باهم خوش بگذرانید تا بتوانید مشغله هارا از فکر طرف مقابلتان ببرید با این کار هم به خودتان کمک کرده اید و هم خلق و خوی دوستتان را تغییر داده اید

امروز همه ی اطرافیانتان شما را به خاطر تلاش ها و زحماتی که از خود نشان می دهید مورد تشویق و تأیید قرار خواهند داد، پس نگران این نباشید که مبادا کارهایتان دیده نشوند. شاید کلمات تحسین آمیز آنها را کمی دیرتر از آنچه انتظارش را دارید بشنوید، اما بدون شک آنها را خواهید شنید، پس میدان را به سادگی خالی نکنید. شما خیلی جدی و با اعتقادی راسخ پشت تصمیم هایتان ایستاده اید، ولی دیگران در درک رفتارتان دچار سوء تفاهم می شوند و در نتیجه احتمال این می رود که برای شما ایجاد مزاحمت کنند و مانعتان شوند. متاسفانه در حال حاضر این که بدانید چه می خواهید کافی نیست، پس انتظاراتتان را پایین بیاورید و موضعتان را کمی با انعطاف پذیری همراه کنید. درخواست کمک از جایی یا شخصی کرده اید که با آن موافقت نشده، نگران نباشید گره از جای دیگری باز خواهد شد. شخصی پیشنهادی به شما می کند که عصبانیتان می کند، گفتگو با این شخص نطرتان را درباره مسئله ای عوض خواهد کرد چیزی که قرض داده بودید پس خواهید گرفت بیخود دل نگران نباشید.

سلامت وجود نازنین‌تان به خطر می‌افتد و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. مسافرتی مهیا شده، اما حوصله سفر ندارید و می‌خواهید آن را به آینده موکول کنید. بهتر است بار این سفر را ببنید و به جاده بزنید. مطمئن باشید در این سفر به اندازه‌ای به شما خوش می‌‌گذرد که روحیه پیدا می‌کنید و از اینکه راهی سفر شده‌اید خوشنود خواهید شد. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و از صمیم‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. نگرانی‌ها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید.

 

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید که تو انتظارش را داشتی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

با آغوش گرفتن کسی که پرمشغله است و منفی نگر شده است گاه حتی تاثیر بیشتری نسبت به خنده های طولانی در شخص میگذارد ، جالب است بدانید که دانشمندان روی تاثیر در آغوش گرفتن بسیار مطالعه کرده اند و تاثیر انرا از خندیدن بیش از حد بیشتر دانسته اند. با این کار شما میتوانید خنده و انرژی را در باطن و ظاهر شخص مشاهده کنید.

شاید امروز بخواهید شم تجاری خود را به کار بیندازید و کمی پول در بیاورید. این می تواند فکر خیلی خوبی باشد و موفقیت قابل توجهی را برای شما به همراه داشته باشد، مخصوصا حالا که همه ی نشانه ها حاکی از آن هستند که شما امروز در هر فعالیتی که آغاز کنید موفق خواهید بود. شما امروز دارید کمی بیشتر از معمول در خرج کردن زیاده روی می کنید. کمی ولخرجی اشکالی ندارد، اما بهتر است مواظب باشید کفگیرتان در اثر زیاده روی به ته دیگ نخورد. امروز ممکن است عشق قدیمیتان با شما تماس بگیرد، البته به احتمال زیاد این تماس برای این نیست که از شما بخواهد به روزهای گذشته باز گردید و از شما کمک و راهنمایی می خواهد! گفتگو با شخصی در گرفتن تصمیمی کمکتان می کند. برای انجام یک معامله خرید یا فروش عجله نکنید و دست نگه دارید. از دور و نزدیک پیشنهادهای گوناگونی خواهد شد ولی فعلا پذیرش هیچکدام به صلاحتان نیست. به سفری خواهید رفت که در بهتر شدن روحیتان بسیار موثر است.

 

روزی همراه با ناراحتی و نگرانی در پیش‌روی شما است. اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌های‌تان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.   دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید. اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید.

 

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

اگر دیدید که یکی از دوستانتان پرمشغله شده است و منفی نگر شده است توصیه میشود که آهنا را به خانه تان دعوت کنید و غذای مورد علاقه آنها را بپزید. ویا می توانید آنها را به بیرون دعوت کنید و ساعتی را باهم بگذرانید تا کمی رو خوش بینی آنها تاثی بگذارید.ویا حتی می توانید آنها را با یکه بسته شکلات خوشحال کنید و روی آنها تاثیر بگذارید تا خوش بین شوند.

امروز مطالعه در مورد برخی مباحث جدید علمی و یا شاید هم سیاسی شما را به خود مشغول خواهد کرد و شاید بخواهید اصلا از خانه بیرون نروید و بیشتر وقتتان را صرف مطالعه و کسب اطلاعات در مورد این موضوع کنید. با این حال، توصیه ی ما به شما این است که خودتان را بیش از اندازه خسته نکنید و برای تفریح و استراحت هم به اندازه ی کافی وقت بگذارید. حالا که در تعطیلات به سر می برید چرا زمانی را در روز به ورزش کردن اختصاص نمی دهید؟! این می تواند فرصت فوق العاده ای برای شما باشد تا در طول تعطیلات خودتان ورزش را هم وارد برنامه ی روزای خود کنید و بعد از تعطیلات هم به همین ترتیب ادامه بدهید. بزودی شاهد تحولات فراوانی خواهید بود که در آن سهم مهمی دارید. برای ابراز علاقه تان می توانید پر شور و هیجان یا ساکت و آرام باشید. در مورد مسئله ای که به تازگی پیش آمده به نفعتان است که بر نفس خود مسلط باشید. برای بیان دلخوری تان از کلماتی استفاده کنید که موثر باشد.

نگرانی‌های خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. غم به دل خود راه ندهید زیرا دوستان و آشنایان به کمک شما می‌آید و این مشکل زودتر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده شما در آستانه ازدواج است و پیوند فرخنده‌ای را به تماشا خواهید نشست.  به خاطر داشته باشید که در لحظه‌ها زندگی می‌کنید و نگرانی بیش‌ازحد شما برای آینده بی‌دلیل است. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق‌زندگی‌تان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید.

 

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینکه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی که باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

تلاش و فعالیت را همواره داشته باشید و سعی کنید ساکن نباشید. روز موفقیت شماست در حیطه کاری

شما برنامه هایی برای دیدار و دور هم جمع شدن با دوستانتان چیده اید که بی صبرانه در انتظار زمان فرا رسیدن آن هستید. اما متأسفانه باید به شما بگوییم که به احتمال زیاد این دیدار با تأخیرها و مشکلاتی همراه خواهد بود که ممکن است شما را کمی عصبی کنند، با این حال شما به هیچ وجه قصد ندارید تسلیم شوید. تمرکز و پشتکار شما خیلی بیشتر از روزهای دیگر هستند و به همین دلیل هم قصد ندارید پیش از به دست آوردن خواسته هایتان میدان را خالی کنید و هر کاری را که شروع کنید تا به پایان ادامه خواهید داد. امروز می تواند روز خیلی خوبی برای شروع یا ادامه ی کارهایی باشد که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار هستند. از شخصی در اطرافتان که ضعیف النفس است بدتان خواهد آمد، رفتارش غیرقابل کنترل است از او فاصله بگیرید . شما قلبی با محبت دارید شخصی در اطرافتان را درک کنید. به تازگی به مادیات بیش از حد اهمیت می دهید، در معامله ای سود خوبی بدست می آورید در مورد یک مسئله خانوادگی بیش از حد کنجکاوی نکنید.

حال خوشی ندارید و احساس کسالت می‌کنید، قبل از اینکه حال‌تان وخیم‌تر شود فکری به حال سلامتی‌تان بردارید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان صادق و درستکاری هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری که مورد تایید شما است، زمینه شادی و خوشحال‌تان را فراهم می‌کند.  شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید. امروز افکار ناراحت‌کننده‌ای به ذهن‌ شما می‌سد، اجازه ندهید این افکار روز شما را خراب کند.

 

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

با یک مسافرت کوتاه می‌توانی روحیه‌ای پرنشاط تر از همیشه داشته باشی. با شادی و نشاط تو اطرافیان هم خوشحال خواهند بود.

رکود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌کند. باید هر از گاهی با یک ابتکار تازه این حال و هوا را عوض کنی.

از کارمند هستی، در محیط کاری وظایفی پیش می‌آید که تو را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب باشی که انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

اگر حس کردید یادگیری مطلبی که در حال خواندنش هستید آسان است، باید مراقب باشید، چون این احساس تنها شما را به دردسر خواهد انداخت

امروز بالاخره نتیجه ی تلاش های خود را در ارتباط با موضوعی که برایتان از اهمیت نسبتا زیادی برخوردار است، خواهید دید. همه ی نشانه ها حاکی از آن هستند که پیشرفت قابل توجهی در این زمینه در انتظارتان خواهد بود. تمرکز و جاه طلبی شما اثرات خوبی روی میزان پیشرفت و موفقیت شما داشته اند و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع هستند. امروز پرداختن به تفریح و سرگرمی ایده خیلی جالبی به نظر می رسد ولی شما نگران این هستید که مبادا به انتظاراتی که دیگران از شما دارند رسیدگی نکنید و آنها را از خودتان ناراحت کنید. ولی اگر به مسئولیت هایتان به طور شایسته ای رسیدگی کرده باشید می توانید با خیال راحت امروز را روز خودتان بنامید. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید بطوری که از هیچ چیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید. شما دیگران را نیز وادار می کندی که دنباله روتان باشند. مقدمات کامل این نیست هنوز کامل نشده، اگر می خواهید موفق شوید دقت و پشتکار را از یاد نبرید.

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. اسباب‌کشی در راه دارید و این تغییر خانه‌و‌کاشانه به نفع‌تان تمام خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید.  زمانی دست می‌دهد تا با استراحت و تفریح به آرامش برسید.

 

تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

استراحت به موقع و برنامه‌ریزی شده میتواند به تو شادابی و سلامتی بدهد. با سرگرم کردن خود، استفاده از تعطیلات، تمرین تکنیکهای آرامش دهنده و رفتن به سفرهای تفریحی می‌توانی سرزندگی و سلامتی را به خودت هدیه بدهی.

از جایی که اصلا فکرش را نمی‌کردی پولی به تو می‌رسد که در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش که بی‌دلیل خرج نشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

ناخوشایند ترین بخش یادگیری سخت بودن آن است. در حقیقت، استدلال نویسندگان کتاب یاد شده این است که درست مثل ورزش وزنه برداری که با بلند کردن وزنه هایی در حد بیشینه ی توان، عضلات فرد تقویت می شود، بهترین یادگیری نیز زمانی رخ می دهد که برای این کار با دشواری روبه رو شوید.

این روزها احتمال اینکه روابط جدید هیجان انگیزی در زندگی شما آغاز شوند بسیار زیاد به نظر می رسد و تعدادی از این آشنایی ها به روابط بسیار نزدیکی تبدیل خواهند شد که تا مدت ها و یا شاید در تمام زندگیتان ادامه خواهند یافت. به نظر می رسد برخی از دوستی ها و روابط قدیمیتان نیز دارند از بین می روند و این ممکن است برایتان کمی ناراحت کننده باشد، اما در این مورد کاری از دستتان ساخته نیست و جلوی بعضی چیزها را نمی توان گرفت. با تغییراتی که در درون شما به وجود می آیند روابط و دوستی هایتان نیز خواسته یا ناخواسته تغییر خواهند کرد و افراد جدیدی وارد زندگیتان می شوند که نقاط مشترک بیشتری با شما دارند. با جریان زندگی همراه شوید! برای حرف مردم بیش از حد اهمیت قائل نشوید، یادتان باشد کار عار نیست، مهم این است که به کسی محتاج نباشید و دستتان روی زانوی خودتان باشد. اتفاقی می افتد که دلتان را گرم می کند. مراقب رفتارتان با شخصی که دوستتان دارد باشید. مبادا که ناخواسته او را برنجانید.

روحیه باثباتی ندارید و حرفتان را دائم تغییر می‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی نامتعادل تبدیل کند، ثبات نظر بیشتری در پیش بگیرید. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتی‌‌تان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. خبری خوشحال‌کننده از یکی از یکی از فامیل‌های دور به دست شما می‌رسد.  با ارتباط با افراد خلاق و نوآور، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود.

 

 

 

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ کاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

روشی که در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

تکرار، تکرار، تکرار.بهترین روش حفظ کردن بازیابی چندباره ی اطلاعات فرا گرفته شده است. فرانچسکا جینو، استاد مدرسه ی کسب و کار هاروارد در این باره می گوید:«وقتی فرصت تکرار یافته های تازه ی خود را در اختیار داشته باشید کارایی تان تقویت خواهد شد و در کسب دستاورد های تازه اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. در نتیجه در جهت کاری که انجام می دهید و چیزی که سعی در یادگیری اش دارید تلاش بیشتری خواهید کرد».

امروز خاطراتی قدیمی در ذهنتان زنده خواهند شد که شما را به فکر تماس گرفتن با یکی از دوستان قدیمی و یا اقوامی خواهند انداخت که برای مدتی طولانی از آنها بیخبر بوده اید. برخی از خاطراتی که به یاد می آورید ممکن است کمی تلخ باشند و اتفاقاتی نه چندان خوشایند را به یادتان بیاورند که سعی در فراموش کردن آنها داشته اید. خودتان را با فکر کردن به این چیزها آزار ندهید، این روزها خیلی زیباتر از آن هستند که بخواهید آنها را با این افکار بیهوده خراب کنید. امروز دوری از عشقتان شما را ناراحت کرده است و احساس می کنید که او دیگر دوستتان ندارد، ولی زود قضاوت نکنید، چون به احتمال زیاد او دلیل خوبی برای این وضعیت دارد. تلفنی خبری می شنوید که باعث می شود نفس راحتی بکشید. در جمعی حرفی زده، که ناخواسته دیگران را به اشتباه انداختید، هرچه بیشتر توضیح دهید، کار را خرابتر می کنید. شخصی برای انجام کاری با شما تماس گرفته و مشورت می کند، حواستان به پیشنهادی که به او می دهید باشد.

احساس خستگی می‌کنید و حوصله ندارید. امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. انسان عجولی هستید، اما این روحیه به غیر از بی‌دقتی و اشتباه چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. مدتهاست که از بزرگان فامیل عیادت نکرده‌اید. فرصتی از روز را به دلجویی و عیادت از بزرگان فامیل اختصاص دهید و جویای حال اعضای خانواده باشید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

توئیتر

تلگرام

اینستاگرام

پینترست

صفحه نخست

ارتباط با ما

دوست داری بدونی امروز روز پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

خصوصیات اخلاقی مرد فروردین رک و راست، عاشق پیشه، حسود، پرتوقع و ریاست طلب، هرگز به گذشته فکر نمی‌کند، رفتار و قیافه اش جوانتر از سنش به نظر می‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.. فال پنجشنبه ۴ فروردین روز ماه ۱۴۰۱ را در نیک صالحی بخوانید.

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از اتفاقهای هیجان‌انگیز را آغاز خواهید کرد. در این سال دوستان و آشنایان با تقدیم هدیه‌های چشمگیری به شما ثابت می‌کنند که چقدر دوستتان دارند. لطف اطرافیان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید. در اردیبهشت امسال قرارداد کاری یا تجاری مهمی را باید امضا کنید. به صلاح شماست که قبل از عقد این قرارداد، نظر افراد با تجربه را جویا شوید.

یکی از آشنایان در خرداد امسال به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. در تیر امسال گره‌ای در کار شما میفتد. اجازه ندهید این مشکل سد راه پیشرفت شما شود. گره آن را با کمک اعضای خانواده باز کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. شهریور که از راه رسید زمان استراحت شما فرا می‌رسد. در این ماه فرصتی برای تفریح و شادی در کنار اعضای خانواده مهیا می‌شود.

از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. آبان امسال زمان حساسی برای شماست. دراین ماه خطر مهلکی وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به صلاح شماست که در این ماه بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. آذر امسال ضرر مالی هنگفتی را تجربه خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده جلوی ضررهای مالی را بگیرید. بهمن که از راه رسید عاشق می‌شوید. این عاشقی را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به یکی از بهترین سالهای زندگی شما تبدیل شود.فال روزانه ۴ فروردین امسال

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و با مشکلی روبرو می‌شوید. اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. کارهای زیادی روی سرتان آوار می‌شود و فرصتی برای استراحت پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز شما را از میدان به در کند و به هر قیمتی که شده روز را با خرسندی به پایان برسانید. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. انسان سخاوتمندی هستید اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد شود. خودتان را محدود نکنید و فرصتی از امروز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان اختصاص دهید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. روحیه خوش‌گذرانی دارید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است، این عشق را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ایشان را با تمام وجود دوست دارید.

کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آید و با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید.

وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواس‌تان به گذر عمر باشد. اطرافیان امروز برای کمک به شما آستین بالا می‌زنند. کمکی که آشنایان به شما می‌کنند را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت به فکر جبران لطف اطرافیان باشید. عشق یک‌طرفه‌ای به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و با اتفاق‌های فرخنده‌ای در محل‌کار روبرو خواهید شد، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و زمینه پیشرفت‌‌های شغلی خود را فراهم کنید.

تنبلی را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه تن به کار بدهید. زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه نخواهد ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. با انجام کارهای خلاقانه، روحیه و انرژی از دست‌ رفته‌تان را بازیابی کنید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد. اجازه ندهید اطرافیان به جای شما تصمیم بگیرند. درک متقابلی میان همسر یا عشق زندگی‌تان ایجاد کنید.

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی پیدا خواهید کرد. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. فرصت‌های زیادی برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر پیش‌روی شما قرار دارد. از این فرصتها نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیتهای خود را گسترش دهید.

یکی از دوستان برای بهبود سلامتی‌تان به شما کمک خواهد کرد. یکی از دوستان قدیمی امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد کرد. به صلاح شماست که جانب احتیاط را در کمک به ایشان نگه دارید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد در آینده با مشکل مالی روبرو شوید. سخاوتمندی پیشه کنید و خساست را کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ثابت می‌کند که برای حل مشکلات لحظه‌ای شما را تنها نمی‌گذارد. توجه ویژه‌ای در انجام کارها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کارها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کارهای شما نرود.

فکری به حال نگرانی‌ و اضطراب خود بردارید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. از امروز پولی کنار بگذارید تا در روزگار گرفتاری دست‌تان پیش کسی دراز نباشد. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. لحظه‌هایی سرشار از شادی و خوشی را در کنار اعضای خانواده تجربه خواهید کرد

انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. انسان مردم‌دوستی هستید و به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید.

یکی از دوستان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی نداشته‌اید، امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده کنید و حسابی خوش بگذارنید. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند. اهمیتی به نیازهای اعضای منزل نمی‌دهید و مدتی است که خبری از اعضای خانواده نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اهل منزل امروز بیشتر از همیشه به کمک شما نیاز داشته باشند، در چنین شرایطی کمک به اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید و از امروز به بعد بیشتر هوای اعضای خانواده را داشته باشید.

مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که در سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

متن کلاس اولی شدنت مبارک پسرم، دخترم،خواهرزاده و برادرزاده عزیزم

شماره اعلام خرابی تلفن تهران

مکانهای دیدنی بروجرد با عکس و آدرس

ثبت نام دانشگاه ها از کی شروع میشه برای مهر 1401

50 فیلم برتر رمانتیک و عاشقانه 2018 تا 2022

فال روزانه ۴ فروردین امسال

عکسهای اکران مردمی سریال یاغی در شیراز

متن تبریک تولد شهریور ماهی | استوری تولد شهریور ماهی

دانلود اهنگ ا ا فالو یو | آهنگ خارجی فالو در سریال یاغی

خانه » 💥 سرگرمی » فال و شخصیت شناسی » فال روزانه ۴ فروردین ۹۲

فروردین: در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می‌دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی‌ارادگی‌تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی‌هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

اردیبهشت: ممکن است دوستان‌تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما واقعا نمی‌خواهید که حالت منفی خود را بیان کنید. به خاطر اینکه به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای‌تان ندارد؛. یک رویکرد متفاوت ممکن است در رابطه با دیگران بدردتان بخورد. دیدن مسائل از نظر دیگران می‌تواند برای تغییر دید شما کافی باشد حتی اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعیت خودتان مطمئن بودید.

خرداد: ممکن است امروز قادر نباشید که ذهن‌تان را سرو سامان دهید. یا اگر بتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما درست است آماده هستید تا تصمیم قبلی خود را دوباره بررسی کرده و مدت دیگری را به اندیشیدن درباره آن بپردازید. ممکن است شما از سرشت و طبیعت سازگار و مناسب خود خشنود باشید اما دیگران ممکن است این هوس شما را عاملی در تضاد با بهره‌وری بدانند. نگران نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. فقط به یاد داشته باشید که هر کس دیگری نیز می‌تواند افکار خود را تغییر دهد.

تیر: امروز از شدت احساسات خود دوباره جوان شده‌اید مثل این است که آنها شما را در برابر منبع بی‌پایانی از انرژی قرار داده‌اند. اکنون شما تصمیم داراید به جای اینکه فقط درباره احساسات‌تان صحبت کنید کاری در رابطه با آن انجام دهید. اما در نظر داشته باشید وارد عمل شدن ممکن است مشکلاتی را به دنبال خود داشته باشد مخصوصا اگر شما قبل از اینکه درباره پی‌آمدهای آن فکر کنید دست به عمل بزنید. اگرچه طبیعت شما عمل‌گرا است رها کردن اوضاع می‌تواند تمرین خوبی برای جست و جوی شما باشد حتی اگر دیگران را کمی ناراضی کند.

مرداد: یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده‌اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف‌هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه‌های مناسب و مفیدی وجود دارند که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید.

شهریور: شدت یافتن احساسات‌تان می‌تواند امروز گیج‌کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله اجتناب کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات‌تان را سرکوب کنید می‌توانید با کار کردن احساسات‌تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب‌تان گوش فرا دهید!

مهر: امروز احتمالا بسیار سخت کار می‌کنید اما  کارتان زیاد موثر نیست و به چشم نمی‌آید. شاید آنقدر دلسرد شوید که حتی خود را تسلیم کنید. اما اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن از کار نیست به خاطر اینکه احتمالا بیشتر از آنچه فکر کنید به خط پایان نزدیک هستید. زمانی که از آن عبور کنید دیگران از نقش مهمی که در این راه داشته‌اید با تحسین یاد خواهند کرد.

آبان: امروز تمرین کردن برای شما مهمتر از همیشه است به خاطر اینکه انرژی محصور شده در بدن شما نیاز به رها شدن دارد. اگر نتوانید کاری کنید که آنها آزاد شوند احتمالا با یک انفجار احساسی مواجه خواهید شد. به علاوه ممکن است قادر نباشید که از کلمات برای بیان کردن نارضایتی‌تان استفاده کنید و این باعث می‌شود در مرحله ای از ناامیدی و آشفتگی باقی بمانید. اگر نتوانید زمانی را برای کار بیابید حتی اگر این زمان اندک باشد کمی قدم زدن در طبیعت می‌تواند به آرامش شما کمک و اعصاب‌تان را تقویت کند.

آذر: با وجود اینکه شما از تمام جذابیت خود برای رسیدن به آن چیزهایی که می‌خواهید استفاده می‌کنید اما احتمالا شخصی متوجه اشارات شما را می شود.  اما برعکس مسائل واقعی برای شما امروز توسط دیگران قابل مشاهده نیستند. مشکل اصلی رابطه بین شخصیت و روح شماست. و خوشبختانه بهترین دوستان‌تان می‌دانند که نباید براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول باید در رابطه با انگیزه‌های خود روراست باشید . بدین ترتیب از نتیجه این کار شگفت‌زده خواهید شد.

دی: شما می‌توانید امروز مانند بوکسور حرفه‌ای “محمد علی کلی” بجنگید و در عین حال آنقدر سبک روی زمین راه بروید که انگار دارید پرواز می‌کنید. عقاید قوی و سرسختانه‌تان به شما این توانایی را می‌دهد که برای چیزی که برایتان اهمیت بسیاری دارد بجنگید. فقط مطمئن شوید که حریف خود را با دقت انتخاب کرده‌اید به خاطر اینکه دوست ندارید در مبارزه‌ای انرژی خود را هدر دهید که می‌دانید هیچ برنده‌ای ندارد. راه زیرکانه‌ای پیدا کنید که از طریق آن احساسات‌تان را بیان کرده و دیگران نیز با اشتیاق به شما گوش کنند.

بهمن: کمی احتیاط اکنون برای شما لازم است به خاطر اینکه بتوانید روی زخم روحی که بر اثر مشکلات مالی در شما ایجاد شده مرهم بگذارید. خوشبختانه هر مشکل مالی راه حلی دارد  اما شما ادعا می‌کنید که می‌خواهید مقدار مناسبی نیرو برای این موقعیت خرج کنید. می‌توانید به واسطه کمی عقل و منطق از این موقعیت سود ببرید بنابراین زمان را از دست ندهید و اول تحقیق کنید.

اسفند: ممکن است فکر کنید که دارید به شرایطی که در آن قرار دارید واکنش نشان می‌دهید اما اکنون واکنش‌های شما بیشتر از حد معمول است و ممکن است دیگران اعتقاد داشته باشند که از نیروی غیرضروری استفاده می‌کنید. به هر حال بین عقل و شعور شما و خودتان و اینکه دیگری از رفتار شما چه برداشتی می‌کند تفاوتی وجود دارد. اگر بتوانید در رابطه با هر صحبتی که امروز می‌کنید و شدت احساسات‌تان تعادل ایجاد کرده و شدت آن را کاهش دهید قادر خواهید بود که تنش و اضطراب را در زندگی‌تان به مقدار قابل ملاحظه‌ای از بین ببرید.

متن کلاس اولی شدنت مبارک پسرم، دخترم،خواهرزاده و برادرزاده عزیزم

روش جلد کردن کتاب با جلد چسبی

متن برای پدر مهربان + عکس نوشته پدر مهربانم

متن دلبرانه برای دخترم + عکس نوشته دلبرانه

شعر زیبا در مدح امام حسین

متن سالگرد ازدواج برای استوری + عکس نوشته

متن برای زائر کربلا در اربعین + عکس

شعر مورچه پا شکسته + متن و صوت

تبریک تولد دخترانه شیک به دوست

متن تبریک روز آتش نشانی به دوست، همسر، همکار و پدرفال روزانه ۴ فروردین امسال

متن کلاس اولی شدنت مبارک پسرم، دخترم،خوا …

شماره اعلام خرابی تلفن تهران …

مکانهای دیدنی بروجرد با عکس و آدرس …

روش جلد کردن کتاب با جلد چسبی …

دانلود قسمت ۱۰ سریال روزی روزگاری مریخ ( …

دانلود قسمت ۲۳ سریال نوبت لیلی ( قسمت بی …

دانلود قسمت ۹ سریال آفتاب پرست ( قسمت نه …

دانلود قسمت ۴ سریال بی گناه ( قسمت چهارم …

روش مصرف کندر برای حافظه، لاغری،ریه و با …

امین تارخ سکته کرد + جزییات کامل سکته قل …

دانلود قسمت ۲۰ سریال یاغی ( قسمت بیستم 2 …

ادرس تنگه واشی + عکسهای دیدنی از تنگه وا …

درمان خانگی عفونت روده …

آناهیتا همتی هم موهایش را تراشید ! فیلم …

قیمت روز گوشی موبایل ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، قی …

بهترین کرم پودرها برای داشتن آرایشی حرفه …

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

50 فیلم برتر رمانتیک و عاشقانه 2018 تا 2 …

عکسهای اکران مردمی سریال یاغی در شیراز …

متن تبریک تولد شهریور ماهی | استوری تولد …

طرح مهرآفرین آموزش و پرورش چیست …

قیمت آیفون 14 اعلام شد (مدل های مختلف) …

کتایون ریاحی کشف حجاب کرد + عکس و علت …

درمان حساسیت فصلی عطسه و آبریزش بینی …

مهاجرت شیلا خداداد و همسرش به خارج از کش …

عکسهای بازیگران در اکران مردمی فیلم نمور …

عکسهای لیلا حاتمی در اختتامیه جشنواره ون …

فال روزانه پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ « فال حافظ آنلاین امروز »

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال شخصی برای متولدین ۴ فروردین :

امسال از لحاظ اقتصادی برای شما سال بدی نخواهد بود. کارهای جدیدی را آغاز خواهید کرد که منافع مالی خوبی را برا شما به همراه خواهند داشت. تا جای ممکن از قرض دادن و یا قرض گرفتن هر گونه پولی خودداری کنید، چون این کار در نهایت به ضررتان تمام خواهد شد و زندگی شخصیتان را نیز تخت تاثیر قرار خواهد داد. روی اهداف حرفه ای خود تمرکز کنید و سعی کنید در هر زمینه ای موفق باشید. با وجود این که از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، باید بیشتر مواظب رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود باشید. از هر کاری که ممکن است سلامتتان را به خطر بیندازد خودداری کنید. از لحاظ عاطفی امسال برا شما سال خوبی خواهد بود و رابطه ی شما با همسرتان خیلی بهتر از همیشه خواهد بود. حتی اگر قصد ازدواج داشته باشید هم امسال مجبور خواهید بود به انتظار ادامه بدهید. فروردین، مرداد و شهریور بهترین ماه های امسال خواهند بود.فال روزانه ۴ فروردین امسال

امروز برای شما تا حدود زیادی مثل دیروز خواهد گذشت و تفاوت چندانی را در برنامه روزانه خود احساس نخواهید کرد، فقط امروز با برخی تنش ها همراه خواهد بود که به شما اجازه نمی دهند کارهایی که دوست دارید را با خیال راحت انجام دهید. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و اجازه ندهید امواج منفی که دور و برتان را در بر گرفته اند شما را تحت تأثیر قرار دهند. تا جای ممکن خودتان را از چنین فضاهایی دور نگه دارید. شاید به دلیل برخی مسائل خانوادگی مجبور شوید قراری که با نامزدتان داشته اید را کنسل کرده و به روز دیگری موکول کنید. اگر این موضوع را برای طرف مقابلتان توضیح ندهید او فکرهای خیلی بدی در مورد شما خواهد کرد! مراقب کلامتان باشید و در حین شوخی هر حرفی را به زان نیاورید. بی منظور شخصی را رنجیده و دلخور خواهید کرد. از دوستان ظاهر ساز بر حذر باشید. در مورد نیت تان هنوز در ابتدای راه قرار دارید و باید نشیب و فرازهای زیادی را طی کنید. نگران نباشید. این روزها به نفع شما می گذرد.

امروز حال و حوصله درست و حسابی ندارید و هر لحظه ممکن است حالتان تغییر کند. شاید به نظر دیگران این کج خلقی و زودرنجی شما بخاطر این باشد که در وضعیتی گرفتار شده اید که با آنچه انتظارش را داشته اید فرق می کند، ولی در واقع دلیل این وضعیت فعلی شما مثل خیلی وقت های دیگر درگیری بین مغز و قلبتان است. در حال حاضر به نفعتان است که کمی با خودتان خلوت کنید و در عالم تنهایی فرو بروید. وقت گذراندن با خودتان باعث می شود که بتوانید مجددا تعادل خود را به دست بیاورید. هر استرس عاطفی که احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید. با درخواستتان موافقت خواهد شد. کارهایتان را بنویسید و فقط روی حافظه تان حساب نکنید، وگرنه جلسه ای یا فرصت مهمی را از دست خواهید داد. برای رفتن به جایی مشغول جمع آوری اطلاعات خواهید شد. اخبار غیر مترقبه ای خواهید شنید. در مورد مسئله ای که نگرانش هستید، سختی ها را پشت سر گذاشته اید.

امروز ذهنتان درگیر مسائل خانوادگی و کارهایی است که باید در منزل انجام دهید، ولی به چشم دیگران شما سرحال تر و شادتر از همیشه و آنچه که خودتان فکر می کنید به نظر می رسید. حتی اگر خودتان کمی دچار تردید و دوگانگی شده باشید هم مثبت نگری درونی شما برای دیگران قابل تشخیص است. شما تصمیم گرفته اید که جلوی آسیب پذیری عاطفی خود را گرفته و بیشتر به عقل و منطقتان روی بیاورید تا کنترل بیشتری روی خودتان داشته باشید. ولی بهتر است به جای محدود کردن خودتان و نگاه کردن به عواطفتان به عنوان نقطه ضعف هایتان، به احساسات خود اطمینان کنید. هر چه بیشتر به قلبتان رجوع کنید، آگاهیتان نیز بیشتر خواهد شد. از اشتباه یکی از دوستان یا همکارانتان بسیار ناراحت و عصبانی می شوید. به راهی که یکبار رفته اید و نتیجه ای نگرفته اید دوباره قدم نگذارید. برای گفتن حرفتان به شخصی که با او رودربایستی دارید از یک واسطه امین کمک بگیرید. در مورد نیتی که دارید، لازم است قدری احتیاط کنید.

شما استاد فرار کردن از موقعیت های ناخوشایند و تبدیل کردن آنها به تجربه هایی خاطره انگیز هستید و همین شما را قادر خواهد ساخت که از موقعیت بحث برانگیزی که پیش آمده نجات پیدا کنید. ولی این بار دچار افکار ضد و نقیض شده اید و همین باعث شده است که کارتان کمی سخت شود و انتخاب راه صحیح برایتان مشکل شود. شما می خواهید مهربان و خوش رفتار جلوه کنید ولی مخفی کردن احساس واقعیتان به دلیل شدت زیاد آن برایتان خیلی دشوار است. بیهوده برای دیگران فیلم بازی نکنید و سعی نداشته باشید که احساس واقعی خود را پنهان کنید. به زبان آوردن آنچه که در سر دارید شما را از ترسی قدیمی رها خواهد ساخت. امیدوار باشید. زمان آن فرا رسیده که با تلاش و امید دست به کار شوید. در شما خصوصیاتی هست که کمتر در دیگران وجود دارد. هم شما و هم طرف مقابلتان افرادی هستید که به جا و به موقع تغییر مسیر می دهید و راهی منطقی در پیش می گیرید. شما به آسایش و آرامش می رسید. اندکی صبور باشید.

امروز برای شما با غافلگیری های هیجان انگیزی همراه خواهد بود، پس سعی کنید به خاطر این چیزهای خوبی که وارد زندگیتان شده اند شکرگزار باشید. قلب سخاوتمندتان امروز شما را به انجام کارهایی دعوت خواهد کرد که پاداش آنها را به طور غیر منتظره ای دریافت خواهید کرد. دیدارهای تصادفی با دوستان قدیمی تان نیز امروز شما را غافلگیر خواهند کرد. با آنها در مورد خودتان و آنچه در مدت بیخبری از همدیگر برایتان اتفاق افتاده است صحبت کنید، شاید آنها پیشنهادهای خوبی برای حل برخی از مشکلات شما داشته باشند. تماس های از دست داده تلفن همراهتان را نگاه کنید و به آنهایی که جوابشان را نداده اید زنگ بزنید، یک نفر کار مهمی با شما دارد. از شخصی طلبکارید او به زودی بدهی‌اش را به شما می پردازد. زخم زبان دیگران را نشنیده بگیرید. به تصمیمتان ایمان داشته باشید، حرف مردم را از این گوش بشنوید و از آن گوش بدر کنید. شنیدن خبری کامتان را شیرین می کند. مجبور خواهید شد تا برای گرفتن مجوزی غیر حقوقی اقدام کنید.

انرژی کیهانی دارد شما را به ایجاد تغییر در زندگیتان فرا می خواند. شما باید قانون هایی که برای خودتان وضع کرده اید را بشکنید و با تغییر نگرش و سبک زندگی خود وارد مرحله ی جدیدی از زندگی خود شوید، اما امروز دچار دوگانگی شده اید و در حالی که قلبتان شما را به یک راه دعوت می کند مغزتان شما را به راه دیگری فرا می خواند. نفس عمیق بکشید و قبل از برداشتن هر قدمی سعی کنید آرامش خود را به دست بیاورید. امروز وضعیت سلامتی یکی از اعضای خانواده تان که برای شما بسیار عزیز است مایه ی نگرانی شما شده است. تا جایی که می توانید از او پرستاری کنید و عشق و محبت خود را به او نشان دهید تا زودتر خوب شود. به طرح هایی که در سر دارید سروسامان بدهید که موجب پیروزی و کامیابی در کارتان خواهد شد، توجه داشته باشید که رقیبان در میدان هستند، باید با احتیاط و دوراندیشی طرحتان را عملی کنید. طالب کسی یا چیزی هستید که در دسترس شما نیست با خود خوری و نق زدن کاری پیش نمی‌رود.

امروز برای خودتان یک فنجان چای آرامش بخش بریزید و یک دوش آب گرم بگیرید، به طور خلاصه، امروز تا می توانید به خودتان برسید. هرچند تنش هایی که در اطراف شما موج می زنند به شخص شما مربوط نمی شوند، اما استرس و فشار ناشی از آنها به شما هم منتقل شده است. سعی کنید این واقعیت را به خودتان یادآوری کنید که نباید به دیگران اجازه بدهید انرژی منفی خود را به شما انتقال بدهند. شما انسان حساسی هستید، پس مواظب خودتان باشید و اجازه ندهید مسائل دیگران روح و روان شما را به بازی بگیرند. در نزدیکی محل زندگیتان نمایشگاهی برپا شده است که شرکت در آن ایده های جالب و هیجان انگیزی را به ذهن شما خواهد آورد. برای آینده نزدیک برنامه ریزی کنید و از نیروی آینده نگری خود غافل نشوید. قرضی که برایش نگران هستید ادا می کنید. تغییر مکان یا شغل را به زمان دیگری موکول کنید و عجله نداشته باشید. به زودی خبرهای خوشی دریافت می کنید. قهر تبدیل به آشتی می شود.

برخی ازاطرافیان شما از حرف هایی که زده و کارهایی که کرده اید ناراحت هستند. شاید شما خودتان فکر کنید که کار بدی نکرده اید و هیچ قصد بدی نداشته اید، اما آنچه از نظر شما یک شوخی بامزه بوده است باعث جریحه دار شدن احساسات یکی از اطرافیانتان شده است. این روزها سعی کنید قبل از آنکه دهانتان را باز کنید و حرف بزنید کمی بیشتر فکر کنید. شاید دیگران به آن پوست کلفتی که شما فکر می کنید نباشند! امروز پرونده های عشقی نیمه کاره را برای همیشه ببندید و هر چیز تاریخ گذشته ای را دور بیندازید. حتی پیام های وسوسه انگیز عشق سابقتان را نخوانده پاک کنید و او را نادیده بگیرید. شخصی در اطرافتان با بیماری دسته پنجه نرم می کند، او بیماریش را از شما پنهان می کند بهتر است کنجکاوی بی دلیل نکنید و فقط همراهش باشید. در رابطه عاطفی تان باید هر دو تغییر رویه بدهید تا روزهای آرامشتان دائمی باشد. شخصی با حرفهایی که به شما می زند باعث می شود دستش رو بشود.

شما اهدافی برای خود در نظر دارید که می دانید برای رسیدن به آنها باید تلاش کنید، اما موضوعی که شما را نگران کرده، این است که مبادا در راه رسیدن به خواسته های خود شخص دیگری را آزرده کرده و یا آسیبی به او وارد کنید. شما امروز باید دست به کار شده و برای رسیدن به این هدف خود تلاش کنید. مسلما افرادی پیدا خواهند شد که با شما مخالف باشند یا بخواهند جلویتان را بگیرند، اما باید بتوانید با احساس نه چندان خوشایند مورد تایید قرار نگرفتن توسط دیگران کنار بیایید. هر استرس عاطفی که امروز احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید. هوشیار باشید و تا دیر نشده از کسی که نقشه های کودکانه می کشد فاصله بگیرید. پی شادی در آسمان نگردید، نگاه دقیق تری به دوربرتان بیاندازید تا بفهمید چقدر غفلت کرده اید شادی در خانه تان است. برای شخصی که بیش از دیگران دوستش دارید باید بیش از دیگران احترام قائل شوید.

امروز شما زیاد تمایلی به حضور در جمع ندارید و دلتان می خواهد در خلوت خودتان کمی استراحت کنید و به حال خودتان گذاشته شوید، اما به احتمال زیاد چنین فرصتی برایتان فراهم نخواهد شد و مجبور خواهید بود در جمع هایی که پیش از حضور در آنها فکر می کنید برایتان خوشایند نخواهند بود حاضر شوید. شما خیلی خوب هر گونه انرژی منفی که در فضا موج بزند را احساس خواهید کرد، اما اگر بتوانید بجای این که آن را جذب کنید نسبت به آن بی تفاوت باشید خواهید توانست از بودن در هر جمعی لذت ببرید. مطمئنا افرادی پیدا خواهید کرد که از مصاحبت با آنها لذت ببرید و با بودن در کنار آنها بی میلی اولیه تان را از یاد ببرید. شنیدن خبری شما را می ترساند و نگران می کند. دست پاچه نشوید، به خودتان مسلط باشید. اتفاقی که نگرانش هستید نمی افتد و بلا را پشت سر می گذارید. برای انجام هر کاری اصول و قوانینی حکمفرما ست ، شما بدون تهیه مقدمات نمی توانید دست به کاری بزنید. تعجیل کنید.

امروز به هر طرف که نگاه می کنید چالش هایی در انتظارتان هستند که نمی دانید چطور باید با آنها روبرو شوید. تعلل و بلاتکلیفی هیچ فایده ای را برای شما به همراه نخواهد داشت و دیر یا زود مجبور خواهید شد دست به کار شوید و راهتان را انتخاب کنید. با گذشت زمان احساس می کنید که دیوارهای اتاقتان دارند به شما نزدیک می شوند و احساس خفگی به شما دست خواهد داد. تا جای ممکن در خانه نمانید و به ورزش و پیاده روی بروید. این کار به شما کمک خواهد کرد بخشی از فشار و استرسی که به شما وارد شده است را تخلیه کنید. اگر چیزی باعث ناراحتی تان شد به جای اینکه برای دیگران فیلم بازی کنید و خودتان را بی تفاوت نشان دهید در مورد آن صحبت کنید. به نیت خود بیشتر فکر کنید و مشورت بگیرید. زود باور نباشید. اجازه ندهید دیگران شما را تحت فشار بگذارند. با نقشه ای حساب شده و برنامه ای دقیق همراه با سرعت عمل و تلاش به پیش بروید تا موفق شوید. از رقیبان هراسی به دل راه ندهید. شما حربه ای دارید که آنها ندارند.

امروز ایده ی جدید که به ذهنتان رسیده شما را به شدت هیجان زده کرده است، اما به نظر می رسد که اطرافیانتان به اندازه ی شما تحت تأثیر این ایده قرار نگرفته اند. راستش را بخواهید عملی کردن این ایده ها به آن راحتی که خودتان فکر می کنید نخواهد بود و با موانعی روبرو خواهید شد که شاید رد شدن از آنها غیر ممکن به نظر برسد. شاید بهتر باشد امروز بیشتر وقتتان را به استراحت و خوش گذرانی اختصاص داده و عملی کردن ایده هایتان را به روز دیگری موکول کنید. هر استرس عاطفی که امروز احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید. تا می توانید خود را درگیر مسائل دیگران نکنید. انجام کاری را که مرتب پشت گوش انداخته اید، همین هفته شروع کنید، وگرنه عواقبش گریبانتان را خواهد گرفت و دچار دردسر خواهید شد. در مورد نیت تان نذری که دارید را ادا کنید. کار انجام خواهد شد و یک سفر بسیار خوب در انتظار شماست.

fal roozaneh tasvirezendegi

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

 

تصویر زندگی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

شما در روابط اجتماعی زیادی سخت گیرید، امسال کمی ساده تر بگیرید و قلب تان را به روی دیگران باز بگذارید. اگر روابط عاطفی تان را گسترش دهید، اتفاقات بهتری چه در زمینه کاری و چه عاطفی و دوستان برایتان خواهد افتاد. اگر می خواهید تصمیمات بزرگی در زندگی تان بگیرید، بهتر است اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با بررسی تمام جوانب، بهترین راه را انتخاب کنید. همانقدر که به منطقتان اهمیت می دهید، باید احساسات خود را هم دخیل کنید. تعادل شرط لازم موفقیت شما در هر زمینه ای است. امسال سال خوش شانسی شما است بنابراین به دنبال مهمترین اهداف زندگی خود باشید و آرزوهایتان را با انرژی وافر دنبال کنید. از نظر شرایط مالی، چاله های زیادی در زندگی تان داشته اید که خیلی زود پر می شود. انرژی های منفی را از خود دور کنید و به جای آن مثبت اندیش تر باشید. به زودی دریچه ای از عشق به رویتان گشوده می شود که زندگی شما را از این رو به آن رو خواهد کرد. ماههای آبان، دی و خرداد از بهترین ماههاش سال شما خواهند بود.

در محیط کار با فردی برای موضوعی برنامه ریزی می کنید. اگر چه ممکن است که کارهایتان طبق برنامه پیش نرود اما در نهایت تمام آنها به بهترین شکل ممکن عملی می شوند. فقط کافی است که از حرکت نایستید و به راهتان ادامه دهید. اگر امروز احساس کسالت و بی حوصلگی کردید، بهتر است که آخر شب تان را در کنار دوستانتان بگذرانید. آنها انرژی مثبتی را که شما نیاز دارید، به شما منتقل خواهند کرد. برای به دست آوردن کسی که دوستش دارید، تمام تلاش تان را بکنید تا در آینده ای نزدیک پشیمانی به سراغتان نیاید. یک واسطه بدون اطلاع شما برایتان کاری انجام می دهد که به نفعتان است. برای پیشرفت کاری نیاز به کمک دیگران دارید. رودربایستی را کنار بگذارید و از دیگران کمک بگیرید. رفتن به جایی خاطرات قدیمی را برایتان زنده می کند. با شخصی صحبتی می کنید که ختم به کار خیری می شود.فال روزانه ۴ فروردین امسال

حس می کنید که کلی کار روی سرتان ریخته و هر چه تلاش می کنید به اتمام نمی رسد. اما مراقب باشید زیرا تمام آنها باید با حساسیت بالایی انجام شوند. در جمعی قرار می گیرید و از صحبت های دیگران می فهمید که تنها شمایید که موضوعی را نمی دانید. بهتر است هر سوالی در ذهن دارید را بیان کنید. اگر شریک زندگی تان انتظاری از شما دارد اما نتوانستید هنوز آن را برآورده کنید، بهتر است که در این شرایط با او صحبت کنید و به او بفهمانید که این موضوع از کنترل شما خارج است. در هر شرایطی عجله نکنید تا با خطا مواجه نشوید. شخصی برای مشورت کردن به سراغتان می آید، فقط به او گوش کنید و راهنمایی اش کنید، قضاوت و یا نصیحتش نکنید. شما بعدا فرصت برای این کار خواهید داشت. یک درد جسمی دارید که مزمن شده، آن را جدی بگیرید و با دکتر مشورت کنید. بیهوده به خودتان نپیچید.

امروز تلفنی به شما می شود که کمی نگران تان می کند به طوری که تمرکزتان را از دست می دهید. بهتر است که کمی به خودتان وقت دهید تا حقیقت برایتان روشن شود. پس خودتان را سرگرم کنید تا ذهنتان منحرف شود و خیالپردازی نکنید. در رابطه عاطفی خود گیر افتاده اید. احساس می کنید که خیلی از چیزها بر وفق مراد شما پیش نمی رود. از آنجا که شما و خواسته قلبی تان مهمترین چیز است، بهتر است که هر چه سریع تر آن را رها کنید. مطمئن باشید که به نفع هر دویتان است. گذشته های سخت و رنج آلود را چراغی فرا راه خود کنید و محکم و امیدوار به سوی آینده بروید. انجام یک معامله و یا خرید چیزی بسیار خوشحالتان می کند. با شخصی که دلتان هنوز با او صاف نیست درد دل نکنید، پشیمان می شوید. سری را که درد نمی کند، دستمال نبندید.

کاری برای انجام دادن دارید که دوست دارید هر چه سریع تر آن را به اتمام برسانید اما پیشنهاد ما به شما این است که این کار را نکنید. عجله می تواند بعدها برایتان پشیمانی آورد. خودتان را برای وقوع اتفاقی آماده کرده اید اما این اتفاق خیلی راحت تر از آنچه شما انتظارش را داشته اید می گذرد. البته شاید مجبور شوید مقداری از پول هایتان را نیز خرج کنید اما نگران نباشید زیرا تمام آنها به دست تان باز خواهد گشت. امروز زمان خوبی برای یک رابطه دو نفره رمانتیک است. آن را از دست ندهید. این روزها پشت سر هم اتفاقاتی می افتد که شما را دل نگران می کند. از آنها نهراسید. تا می توانید این روزها در هیچ حالتی جا خالی نکنید و اجازه ندهید سیل حوادث شما را با خودش ببرد. کمی صبور باشید. این دریای طوفانی آرام می شود. درد دل نکنید پشیمان می شوید.

امروز پیغام یا خبر عجیبی دریافت می کنید. اطلاعاتی که در هر حال حاضر در دست دارید شما را گیج کرده است به طوری که نمی دانید چه قدمی بردارید. اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد، سعی کنید که از صحت آن اطمینان حاصل کنید سپس قدم های بعدی را بردارید. برنامه های زیادی برای آینده تان دارید. برای انجام آنها بهترین کار این است که با شخصی معتمد مشورت کنید و نظر بخواهید تا بتوانید به نحو احسن آنها را به نتیجه برسانید. اگر چه اکنون سرتان به شدت شلوغ است اما اگر کارهای امروزتان را به فردا موکول کنید، شرایط برایتان سخت تر خواهد شد. پس بهتر است همین امروز برای اتمام کارهای نیمه تمامتان اقدام کنید. اعصابتان از جای دیگری به هم ریخته و عصبانیت تان را جای دیگری بروز می دهید. بهتر است این روزها تا می توانید وارد هیچ بحثی نشوید. کار خیری انجام می دهید و قلبتان آرام می گیرد. شخصی را ملاقات می کنید که به شما پیشنهاد بسیار خوبی می دهد. به حرف های او گوش کنید.

امروز زمانی ست که باید طرف منطق تان را بگیرید. خبری در رابطه با شرایط مالی به شما می رسد که فکر می کنید خبر بدی ست اما در واقعیت اینطور نیست. قبل از هر اقدامی با اطرافیان تان مشورت کنید سپس با منطق تان تصمیم بگیرید. دیگران شما را به انجام کاری در مورد رابطه عاطفی تان تشویق می کنند اما شما انگیزه لازم را ندارید. بگذارید تا زمانی که دل خودتان کامل به آن رضایت داشت، انجامش دهید. به زودی چند دیدار و ملاقات آینده ساز برایتان پیش می آید که می تواند مسیر زندگی تان را تغییر دهد. گذشته را نمی توان جبران کرد. همه گاهی در جاده زندگی می افتند و گاهی به سرعت به جلو پیش می روند. یک ریسک کاری می کنید که ختم به خیر خواهد شد. از شخصی که نگرانش هستید، کاری در زمانی که توقعش را دارید به پایان نخواهد رسید.

اوضاع اطرافتان کمی بهم ریخته اما سعی کنید که از آنها دوری کنید و تا می توانید از سوتفاهم ها فاصله بگیرید در غیر این صورت اش نخورده و دهن سوخته می شوید. زیرا اگر این موضوع دامن شما را نیز بگیرد، رهایی از آن دشوار است. موضوعی در رابطه با روابط عاطفی ذهن تان را درگیر کرده اما تظاهر می کنید که چنین نیست. اینکه سرتان را مانند کبک در برف کرده اید تنها به خودتان آسیب می رساند. پس به جای این که فرصت هایتان را از دست دهید، آگاهانه راهی را که خودتان فکر می کنید درست است پیش بگیرید. اگر چه یک بیماری از سر شما گذشت اما احتیاط شرط لازم است، پس سلامتی تان را جدی بگیرید. در مورد مسئله ای لازم است ایده ها و نظرات آرمانگرایانه و کمال طلبانه تان را کمی تعدیل کنید. هیچکس کامل و بی ایراد نیست. یک مشکل مالی تان برطرف می شود. به دوستان خوب خود بیفزایید و روابط اجتماعی خود را مستحکم تر کنید. از اشتباهات خود در گذشته درس عبرت بگیرید.

شخصی قصد دارد که شما را تحت فشار قرار دهد. بهتر است که خیلی بی تفاوت خودتان را نشان دهید و سرتان در کار خودتان باشد. امروز در بیان حرف های خود دچار مشکل می شوید و فکر می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند اما در واقع این خود شمایید که باید واضح تر و روشن تر صحبت کنید. اگر این روزها تمرکزتان را بیشتر روی کارتان بگذارید، بازدهی بهتری خواهید گرفت. شریک زندگی شما به زودی موضوعی را با شما در میان می گذارد. به جای این که به سرعت به او پاسخ دهید، اول خوب فکر کنید. از شخصی که حرفش با عملش یکی نیست جانب داری نکنید آبروی شما را جلوی دیگران می برد. در مورد یک مسئله مالی تمام تخم مرغ هایتان را در یک شانه نچینید. منتظر رسیدن مسافر یا بسته ای هستید. از شما برای رفتن به جایی دعوت خواهد شد که این دعوت بسیار خوشحالتان می کند.

بر اثر خبرهایی که شنیده اید، کمی ذهن تان درگیر شده است. مطمئنا فردا ذهن شما آزادتر خواهد شد و منطقی تر تصمیم می گیرید بنابراین دور کارهای مهم را خط بکشید. از آنجا که شما عادت دارید ناراحتی تان را پشت کارهایتان پنهان کنید، امروز نیز این اتفاق برایتان می افتد. اما این کار در دراز مدت می تواند نتایج منفی بر جسم و روح تان وارد کند. بنابراین به جای حرص و جوش خوردن بیشتر به فکر سلامتی جسمی و روحی تان باشید. به زودی فردا سر راهتان قرار می گیرد که زندگی تان را دچار تغییرات زیادی خواهد کرد. روزهای پیش رو سرشار از نور و طراوت است بسته به آنکه همچنان پشتکار داشته باشید. از شخصی که به شما بی مهری می کند دوری کنید هر چقدر هم که به او علاقمند هستید، ادامه این روند شما را فرسوده می کند. در جمعی حرفی خواهید شنید، تا می توانید خودتان را کنترل کنید.

امروز در محیط کار از یکی از اطرافیان حرفی می شنوید که ذهن تان را درگیر می کند. اگر چه شما تا به حال بی تفاوت بوده اید اما این بار جور دیگری عکس العمل نشان می دهید که اصلا در حدتان نیست. بهتر است در این مورد با چند نفر دیگر از دوستان تان مشورت کنید. بر موفقیت در کاری مجبورید که ریسک کنید. حتی اگر در این مورد دودل هستید، بهتر است که جسارت و اعتماد به نفس تان را تقویت کنید و قدم اول را بردارید. مطمئن باشید که بهترین ها برایتان اتفاق خواهد افتاد. دوستی تازه به شما لطفی می کند شک نکنید که نیت او خیر است. یادتان باشد گاهی دریای زندگی مواج و متلاطم است. خوش خلقی و نرم خویی می تواند دایره دوستان شما را وسیع تر کند. با پستی و بلندی زندگی بسازید و نه ناامید شوید و نه مغرور.

به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که فرصتی برای یک شروع تازه است. سعی کنید که از این فرصت به نحو احسنت استفاده کنید. هر چه بیشتر در این راه دل دیگران را به دست آورید، بهتر است. اختلاف نظر شما با یکی از نزدیکان تان موجب ناراحتی تان شده است. در این شرایط به جای عقب نشینی باید ارتباط تان را بیشتر کنید. این سوتفاهمی است که با حرف زدن برطرف می شود. بنابراین عقب ننشینید. امروز در یکی از کارهایتان فردی دخالت می کند، سعی کنید که با سیاست مانع او شوید. اطرافیانتان در رابطه با تصمیم مهمی که اخیرا در مورد موضوعی سرنوشت ساز در زندگی تان اتخاذ کرده اید مخالفت خود را به صراحت اعلام خواهند کرد. بهتر است تسلیم افکار و نظرات آن ها نشوید و با جرات و جسارت از تصمیم خود دفاع کنید، آن ها اشتباه می کنند.

کلید موفقیت این روزهای شما واقعگرایی ست پس سعی کنید که چشمهایتان را به روی حقایق بازتر کنید. اگر پیشنهادی به شما شد، چشم بسته تصمیم نگیرید. در موردش فکر سپس عمل کنید. چند وقتی است که برخی از کارهایتان را پشت گوش می اندازید اما دیگر بس است. از همین امروز که انرژی زیادی دارید اولین قدم را بردارید. دوستی پس از مدت ها سر وکله اش در زندگی شما پیدا می شود. بهتر است که آزادی عمل سابق را به او ندهید زیرا همان بلای قبلی را سرتان در خواهد آورد. در مورد مسئله ای عاطفی بهتر است کاسه داغ تر از آش نشوید تا بعدا مجبور نشوید حرف های دیگران را هم تحمل کنید. شخصی را ملاقات خواهید کرد که توقعش را ندارید، او به شما کمک بزرگی خواهد کرد. یک بحث و مشاجره کاری پیش خواهد آمد، آرام باشید تا از طوفان بگذرید.

fal roozaneh tasvirezendegi

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

 

سلام ممنون از سایت خوبتون ♥ من واقعا آرزویی در زندگیم دارم و تا الان فال هاتون رو خواندم واقعا امیدوار شدم ممنونم. برای همتون دعا میکنم که به آرزوهاتون برسید و از شما خواهش میکنم که منو مورد لطف دعاهاتون قرار بدید تا منم به آرزوم برسم❤ممنون

سلام ممنون از سایت خوبتون واقعا میشه گفت عالی هستید من برای دیدن فال روزانه‌م به اینجا سر میزنم و تقریبا بعد از خوندن فالم شگفت زده میشم و با خودم میگم آخه چجوری اینقدر به واقعیت مطالبتون رو ارائه میدین موفق و به روز باشید ❤️❤️🌹🌹

امیدوارم ساز زندگیتون کوک باشه و به تمام خواسته هاتون برسید، چون شماها بهترین هستید

فال حافظ من همیشه مطابق نیت که میکنم میباشد، فال حافظ عین واقعیت است. خیلی ممنونم 💖

فال شما خیلی به این روز من میخورد، ممنون روز منو ساختید

خیلی دقیق و درست تمام اتفاقاتی که برام افتاده تو فال روزانه‌م بوده

من به فال حافظ خیلی اعتماد دارم هر روز که فال حافظ می‌گیرم همش درست در میاد واسم. ان‌شالله همه به مراد دلشون برسن❤

من اعتقادی به فال نداشتم ولی وقتی فال حافظ را برای اولین بار گرفتم دقیقاً چیزی گفت که درست بود و ممنونم از فال حافظ امیدوارم همه به مراد دلشون برسند ممنون از حافظ

عاااالی واقعا ممنون از فال حافظ💖💖💖💖

واقعا راسته هر بار که فال روزانه خودمو میخونم شگفت زده میشم، ممنونم. امیدوارم که فال روز همگی پر از اتفاقای خوش باشه❤❤❤

سلام فال حافظ دقیقا درست از آب در میاد ایشالله همه به مراد دلمون برسیم.فال روزانه ۴ فروردین امسال

نام:

چهار
 + 
4
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال ماهانه » طالع بینی مهر ۱۴۰۱ (پیش بینی اتفاقات این ماه)

در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولد ، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از فال و طالع بینی مهر ماه ۱۴۰۱ خود آگاه شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

این ماه هر کس که در گوشتان حرف های یاس آور می خواند از خودتان دور کنید، این روحیه شکست خورده و افسرده برازنده شما نیست. خیلی ها چشم امیدشان به شماست، اعتماد به نفستان را بالا ببرید و به دیگران نیز انگیزه بدهید. در موقعیت های مختلف یکسان عمل نکنید. از تعطیلات اوایل ماه استفاده کنید و به سفری کوتاه بروید. برای انجام کار نیکی که فرصتش دست می دهد زمان را از دست ندهید. زندگی را به خودتان سخت نکنید، اوضاع را هرجور که نگاه کنید همان می شود. صبح که از خواب بیدار می شوید با موسیقی که دوست دارید روزتان را شروع کنید. سنگ صبور یکی از دوستانتان خواهید بود، وقتی به حرفهای او گوش می دهید تازه متوجه می شوید که در زندگی خودتان چه اشتباهی کرده اید. احساس امنیت را به خانه تان بیاورید. برای دوستی قدیمی ارزش بیشتری قائل شوید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۷ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۳۰ مهر

فال روزانه ۴ فروردین امسال

مهرماه برای تغییرات جدید خود و خانواده تان را آماده کنید. در مورد موضوعی امکان دارد بخواهید احساسی تصمیمی بگیرید اگر کمی منطقی باشید از تصمیمتان پشیمان نخواهید شد، یادتان باشد تا واقعا چیزی اتفاق نیافتاده در موردش با دیگران صحبت نکنید. اگر در خانه یا اجتماع مسئولیتی به شما محول شد بدانید که درحال سنجیده شدن هستید، بی گدار به آب نزنید. کارهایتان را با تمرکز و دقت بیشتری انجام دهید. برای خرید چیزی گران قیمت بهتر است دوباره فکر کنید یا با شخصی مشورت کنید. سرمایه گذاری کوچکی را فراموش نکنید، سریع به سود دهی خواهد رسید. سعی نکنید نظر خود را به دیگران تحمیل کنید. همیشه از خودتان انتظار موفقیت نداشته باشید. همان جایی که احساس می کنید به بن بست رسیده اید درها گشوده خواهند شد.

بهترین روز ماه برای شما: ۸ مهر
بدترین روز ماه برای شما: ۲۰ مهر

برای انجام دادن کاری واهمه دارید، همین ترس باعث می شود قدرتتان برای انجام دادن آن کم شود، حتی اگر کاری که انجام می دهید درست از آب در نیاید بهتر از این است که همیشه در فکر انجام آن بمانید. همه در زندگی شان اشتباه می کنند، اگر از حسرت خوردن بترسید بهتر است. به بچه ها فرصت بازی و تفریح بدهید و اگر امکانش را دارید با آنها وارد بازی شوید. در مورد چیزی که امکان از دست دادنش هست خطر نکنید. این ماه در زمینه تخصصی با مشکل مواجه خواهید شد، فقط از افراد متخصص کمک بخواهید . بعضی وقتها سکوت بهترین پاسخ است، حاضر جوابی نکنید. برای بدست آوردن آنچه که در سر دارید باید سخت تلاش کنید. مهرماه پیشنهادهای زیادی را می شنوید سعی کنید بهترینش را با توجه به وضع موجودتان انتخاب کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۹ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۳ مهر 

در این ماه اگر شرایط مالیتان اجازه می دهد به دانش آموزی کمک کنید. منتظر نباشید معجزه شود، خودتان آستین هایتان را بالا بزنید و مشغول شوید. عشق به سراغتان می آید یادتان باشد هرچه شناخت بیشتر باشد پشیمانی کمتر است، هر کسی ممکن است شکست بخورد بهتر است تقصیر را به گردن دیگران نیندازید. خرید وسایل شخصی جدید برای روحیتان خوب است. تغییر مکان برایتان پیش می آید. ضرر بوجود آمده چند وقت اخیر به زودی جبران می شود. به ظاهرتان بیشتر توجه کنید این اواخر کمی بی خیال به نظر می رسید. برای امضای قراردادی از یک فرد متخصص کمک بگیرید. در رانندگی احتیاط کنید در مورد مسئله کاری کنترل اوضاع برایتان سخت می شود دست و پای خود را گم نکنید مسئله را چندبار به دقت مرور کنید تا بهترین گزینه و راه حل را پیدا کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۱ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۸ مهر

کارهایتان آنقدر زیاد شده اند که وقت سر زدن به اقوام و دوستان را ندارید. اگر فرزندی دارید که مشغول تحصیل هست با مدرسه ی او در ارتباط باشید. برای یکی از دوستانتان حامی و پناهگاه خواهید بود. وسایل جدیدی برای محل کار یا منزلتان بخرید. این ماه برای دادن یک پیشنهاد مراقب باشید پایتان را از اندازه گلیمتان درازتر نکنید، کاری را که میدانید باید انجام دهید به تاخیر نیاندازید.مژده که روزگار خوش در راه است از لحظات خوبتان با دوستانتان لذت ببرید و تا میتوانید از هر فرصتی استفاده کنید تا سنگینی فشارهای کاری این اواخر را کمتر احساس کنید. اگر کسی برایتان درد و دل کرد آرزوهای او را کوچک نشمارید. اگر کار فرما هستید برای افرادی که زیر دستتان هستند به غیر از حقوق مزایایی را هم در نظر بگیرید. چهره اصلی تان را پشت اخم و نقاب پنهان نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۶ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۱۶ مهر

بر سر قرارهایتان زودتر از موعد حاضر شوید. اگر احساس می کنید از شغلتان خسته شده اید، به شغل دیگری فکر کنید. اگر لازم است کلاسها و دوره های جدید را بگذرانید. باید بتوانید از پس تصمیماتی که می گیرید بر بیایید. اوایل این ماه بهتر است به فکر مسافرت باشید تا آب و هوایی عوض کنید. شاید وقت آن رسیده که با آنچه که شما را می ترساند روبروشوید. اگر بیمه ندارید در فکر داشتن بیمه نامه ایی برای خود و اموالتان باشید!! برای اینکه در دل دیگران جایی پیدا کنید سعی کنید آنان را مورد تحسین قرار دهید و نکات مثبت شان را ببینید. لازم است با خودتان خلوت کنید برای رسیدن به آنچه نیت تان هست سعی کنید خلاق و مبتکر باشید حتی اگر این مسئله باعث شود کمی عجیب و غیر عادی به نظر برسید. دورهم بودن را تجربه کنید خودتان را برای تغییر و تحول های مثبت آماده کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۳ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۷ مهر

در این ماه اطراف خود را با افرادی که خوش مشرب هستند پر کنید. در حال حاضر بهتر است از انجام کارهایی که برایتان ناخوشایند و غیر جذابند پرهیز کنید. برای چند ساعتی دنیای اطراف خود را تعطیل کنید. دور اندیشی و تدبیر شما به موقع به کمکتان خواهد آمد. از عهده انجام کاری که فکرتان را به خود مشغول کرده به خوبی بر می آیید. فرصت شناس باشید و سکوت کنید، لزومی ندارد در پی توجیه کاری باشید. در ارتباط با دیگران صداقت بیشتری داشته باشید، افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید شنونده خوبی هم باشید. فردی در اطرافتان هست که احساسات خود را نشان نمی دهد، دلیلش صرفا این است که او ضربه روحی خورده، به او فرصت بدهید که به شما اعتماد بکند. از توانایی های بالقوه خود استفاده کنید و قدر خودتان را بدانید.

بهترین روز ماه برای شما: ۶ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۵ مهر

آنقدر به دنیا دل نبندید که از بالا و پایین شدن آن بهم بریزید، شاید بهتر باشد که همیشه روی طرز فکر و عقایدتان پافشاری نکنید. موضوعی که برای شما خیلی مهم است، ممکن است در دیگری احساسی را بر انگیخته نکند. مهر ماه ممکن است با شنیدن یک پیشنهاد به شدت برافروخته شوید، بخصوص اگر دیگران با شما هم عقیده نباشند. اجازه بدهید تصمیمات چند روزی به تعویق بیافتند تا بعد به یک راه حل مناسب برسید. از کسی که از شما پول قرض می گیرد حتما رسید بگیرید. هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر می دارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما بشود. در مذاکرات موفق خواهید شد. اکنون زمان شکیبایی و احتیاط است. اگر بتوانید روحیه و خصوصیات همکار خود را بهتر بشناسید، در کارها موفق تر خواهید بود، شناخت متقابل به تفاهم و همکاری جدی تر منجر خواهد شد.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۱ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۱۸ مهر

 

با سعه صدر به استقبال عزیزی بروید و نا امید نباشید. مهر ماه درهای رحمت به روی شما گشوده خواهند شد. شما فکر می کنید یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید، لازم است در رابطه تان با او تجدید نظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببیند. برای به دست آوردن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید. این اواخر بیش از حد در کار غرق شده اید و فرصتی برای استراحت کافی و در کنار خانواده بودن نداشته ‌اید. بین کار و تفریح تعادل ایجاد کنید. شخصی رفتار عجیبی دارد او با این کار تنها می‌خواهد حس کنجکاوی شما را بر انگیزد، شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل احساسی، لازم نیست با سیاست رفتار کنید و هر لحظه سعی کنید تا گامی به جلو بردارید یا اتفاق بعدی را حدس بزنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۵ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۹ مهر

یک پیشنهاد جدید می تواند روزهای تان را از یکنواختی در بیاورد شما عاشق رقابت هستید، خوشبختانه شما خوش بین هستید و این سبب می شود از فرصتی که پیش می آید به نفع احسن استفاده کنید. در این ماه بر خلاف میل خود ناچار می شوید با کسی قطع رابطه کنید که هرگز تصورش را هم نمی کردید. چرخ روزگار در آستین خود طرح ها و برنامه های جدیدی دارد با صبر و حوصله به امور عقب افتاده رسیدگی کنید. از عشقی سطحی دوری کنید و به هر کسی دست دوستی ندهید در رابطه تان با شخصی به طور غریزی اگر مشکلی در میان باشد متوجه می شوید، شاید بهتر باشد کمی از او فاصله بگیرید. درک و آگاهی تان شما را به سمت مسیری سود بخش می کشاند کمی بیشتر از همیشه ماجراجو باشید اما مراقب اطرافیان خود هم باشید. هرگز در کار دیگران تجسس یا دخالت نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۲ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۴ مهر  

مهر ماه هشیاری خود را حفظ کنید و اجازه ندهید بعضی از حسودان مانع پیشروی در کارها شوند. ذهن خود را بیهوده درگیر مسایل حاشیه ای و بی اهمیت نکنید. از ولخرجی چیزی عایدتان نمی شود و فقط یک محبوبیت زودگذر بدست خواهید آورد. ساده ترین ایده ها اغلب موثر ترین هستند آنچه که به ذهنتان می رسد را بنویسید. از شخصی دلخورید این دلخوری را به فراموشی بسپارید و آشتی کنید. اختلاف عقیده با دیگران برایتان مشکل ساز می شود. با دقت به کارهایتان فکر کنید و نقشه ها و طرح هایتان را اجرا کنید. نگران نباشید همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید. دوستی را باید آزمایش کنید تا میزان صداقت یا عدم صداقت در او آشکار شود. مهربان و در عین حال سخت گیر باشید. در مورد مساله ای رک و صریح نظر خود را بیان کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۴ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۳۰ مهر

شما دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید. با یکی از همکاران مشکلی دارید زمان خوبی برای رفع این اختلاف است. برای کسی زحمت کشیده اید که از شما قدردانی و شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. مهر ماه کسی به شما پیشنهاد می کند که در پروژه ای مشارکت نمایید. پیش از پذیرفتن باید به خوبی آن را مطالعه و بررسی کنید. این مشارکت اگر بر مبنای تفاهم باشد، نتایج درخشانی در بر خواهد داشت. شما دلسوز هستید و هرچه می کنید برای دل خودتان انجام می دهید نه تایید دیگران. پیغامی که به شما گفته می شود نباید در رفتارتان تغییری ایجاد کند بیشترین استفاده را از این وضعیت ببرید. با مهم ترین فرد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای او آرام شوید. افکار منفی را کنار بگذارید و مثبت اندیش باشید. دل به امور واهی نبندید و به وعده های پوچ دیگران تکیه نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۷ مهر

فال روزانه ۴ فروردین امسال

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ مهر

من یکی رو دوست دارم اما نمی دونم چه جوری بهش بگم. فال من کاملا درست بود ممنونم

عالی بود من اردیبهشت ماهی هستم، بیشترش درست بود مخصوصا قسمت آخر نوشته بود بدترین روزم ۱۱ دی هستش شوکه شدم واقعاً ۱۱ دی روز خیلی بدی واسم بود.

مرسی و ممنون بابت فال زیباتون و سلامتی عشقای ماندگار 😘

سلام، عاشق این فال ماهانه هستم. محشره.

حقیقت من اول به این فال روزانه اعتقاد نداشتم ولی وقتی این فال رو خوندم همه چی رو کف دستم گذاشته، واقعاً الان دیگه به این فال اعتقاد دارم.

من یه تو ماه آبی به دنیا اومدم ماهی که نمادش ماهی و دریاس ،۸۵% به زندگی واقعیم مرتبط بود
ما هم امتحانش کنید شاید با زندگی اصلیتون بخونه……..😆

من اسفندی هستم یعنی باید رژیم بگیرم آخر ماه 😣😣😣😣😣😣😣😣

خوب بود مردادیم تا حدودی فالم درست بود مچکر👍

والا منم مردادیم خیلی به زندگیم مربوط بود

تا حدود خیلی زیادی درست بود

من از فال این ماه خوشم نیومد ☹️☹️

سلام؛ دقیقا فال مرداد من که درست بود؛ انشالله واسه تموم هموطنای نازنینم بهترین اتفاقهای زندگیشون توی اردیبهشت زیبا؛ رقم بخوره، خسته نباشید

عالی و بر اساس واقعیت و شخصیتم بود شما همم امتحان کنید

عاشق سایتتون شدم واقعاً یه نیم نگاه کردم به فالم کاملا درست از آب در اومد واقعاً دستتون درد نکنه با این سایت خوبتون موفق باشید ادامه بدید⁦♥️⁩

عالیه من فقط به این فال اعتقاد. دارم .بهترین فال اینه من تا الان هر چقدر فال گرفتم درست دراومده

امیدوارم فالی که برام نوشته بود دقیق خودش اتفاق بیوفته تو یه دوره ی خیلی مهم و حیاتی از زندگیمم و بهش خیلی نیاز دارم دوره ایی که میتونه خوب رقم خوردنش زندگی رو عوض کنه

من نیمه شب دنیا میام و همون وقت هم سال تحویل میشه، حالا نمی دونم اسفندی هستم یا فروردینی، روحیاتم به هردو میخوره اما اسفند بیشتر. فال هردو ماه رو می خونم ولی متاسفانه تا حالا برام درست در نیومده، نمیدونم چرا،

من هم اسفند ماهی هستم و مثل شما آخر ماه به دنیا اومدم فال جنبه سرگرمی داره فقط نکات مثبت فال رو جذب کن

فروردین به حساب میای چون نیمه شب روز بعدیه

عالی
من جذب کردم ….انشالله که همش اتفاق بیفته

فال چند تا جنبه داره به نظر من، مهم نیست درسته یا نه مهم اینه که اگه جایی حرف منفی داره، مواظب باشیم اون روز گند نزنیم و نکات مثبت فال رو هی به خودمون تلقین کنیم تا بازخوردش بهمون برگرده
ضمن تشکر ویژه از همه عزایزانی که برای ما وقت میزارن
عزت زیاد 🥰🥳💌✋🌹🤗

نام:

 + 

 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

فال روزانه ۴ فروردین امسال
فال روزانه ۴ فروردین امسال
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *