فال روزانه پیچک متولدین اسفند



فال روزانه پیچک متولدین اسفند

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان فعالیت می کند و برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی وجود دارد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین فروردین به این صورت رقم بخورد ::: شك و تردیدها را باید از خود دور كنی. برای رسیدن به كسی كه دوستش داری باید تلاش كنی.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

فال روزانه متولدین فروردین ماه در خصوص حوزه سلامت ::: فال روزانه پیچک متولدین اسفند

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین فروردین ماه اینطور نوشته شده است ::: برای كسب یك موفقیت مالی و اقتصادی باید برای آن تلاش و كوشش كرد. وقتی دستت به گنج بادآورده‌ای نمی‌رسد باید به كوشش بیشتر متوسل شوی.

شعار متولدین فروردین : من هستم

ستاره حاکم فروردین : مریخ

عنصر وجود فروردین : آتش

فال روزانه پیچک متولدین اسفند

فلز وجود فروردین : آهن

سنگ متولدین فروردین ماه ، الماس است و خواص قابل توجهی هم دارد.

  • داستان کوتاه خنده دار باحال
  • سنگ الماس از محکم ترین مواد روی زمین ساخته می شود و در یونان باستان ، قدرت های شفابخشی را به الماس ها نسبت می دهند ،
    مثل وضوع و انرژی و همچنین تعادل.

    گل متولدین فروردین : گل مینا با نماد بی گناهی ، خلوص و عاشق پیشگی بوده که بر همگان غلبه می کند.

    درخت متولدین فروردین : زبان‌گنجشک کوهی، افرا، گردو

    رنگ شانس متولدین فروردین : قرمز ملایم

    اعداد شانس متولدین فروردین : 6 ، 9 ، 15 و 343

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    روز اقبال متولدین فروردین : سه شنبه

    همراهان مناسب متولدین فروردین : مرداد ، خرداد ، آذر

    مشخّصات كلی متولدین فروردین ماه :

    پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رك و بی‌پروا ، زود عكس‌العمل نشان می‌دهد، لایق و كاردان ، عاشق قدرت ، بی‌صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فكر نمی‌كند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفكر ، دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد

    با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتكر ، مقتدر ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پر انرژی ، اهل كشمكش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشك و یك دنده ، مخالف دوز و كلك ، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است ، مددكار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند

    مرد ها و زن های متولدین فروردین هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین فروردین ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    درحال حاضر در بهترین وب سایت ارائه دهنده فال روزانه هستید و از شما ممنونم که فال های روزانه خود را اینجا می خوانید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین اردیبهشت به این صورت رقم بخورد ::: وقتی از كسی كینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین كرده‌ای. سعی كن خانه دلت را تنها از دوستان پركنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین اردیبهشت ماه اینطور نوشته شده است ::: تمركز در هركار رمز موفقیت و رسیدن به سود است. پس در محیط كار یا در امر تحصیل با تمركز موفقیت و منفعت مالی خود را تضمین كن.

    شعار متولدین اردیبهشت : همه چیز مال من است

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    ستاره حاکم اردیبهشت : زهره

    عنصر وجود اردیبهشت : خاک

    فلز وجود اردیبهشت : مس

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    سنگ متولدین اردیبهشت ماه ، زمرد است و خواص قابل توجهی هم دارد.

    سنگ الماس که معمولا به رنگ سبز است و نماد عشق و موفقیت می باشد ، کسانی که از این سنگ استفاده می کنند آینده نگری ، جوانی و خوشبختی را به خودشان هدیه می دهند ، سنگ زمرد نشان از تولد دوباره دارد و بجز متولدین اردیبهشت ، برای همه متولدین فصل بهار نیز توصیه می شود..

    گل متولدین اردیبهشت : زنبق دره یا گل موگه ( گل برفی ) ، نشان دهنده فروتنی ، خوش قلبی و نیک نامی است.

    درخت متولدین اردیبهشت : صنوبر، شاه بلوط، درخت زبان گنجشک

    رنگ شانس متولدین اردیبهشت : صورتی وآبی روشن

    اعداد شانس متولدین اردیبهشت : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

    روز اقبال متولدین اردیبهشت : جمعه

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    همراهان مناسب متولدین اردیبهشت : تیر ، شهریور ، دی ، اسفندفال روزانه پیچک متولدین اسفند

    مشخّصات كلی متولدین اردیبهشت ماه :

    خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالكیّت ، حسود ، متعصّب ، اهل اعتدال ، با محبّت ، خیلی قوی و سالم ، عاشق عطر و بوی طبیعی ، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد ، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط ، ‎‎‎با سلیقه ، خوشگل‌پسند ، پول‌دوست ، همیشه راضی ، مصمّم ، پركار ، سخاوتمند ، مؤقّر و سنگین ، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود ، اهل مادیّات ، دنبال زندگی شیرین ، مادّی‌گرا و سودجو ، به‌هر كاری صورت واقعی می‌دهد ، مخالف خشونت ، با ثبات و پایدار ، عاشق صلح و آرامش ، صادق ، مال جمع كن ، اهل هنر

    مخالف درگیری ، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌كند ، مستعد كشاورزی ، هركاری را به پایان می‌رساند ، رئیس فعّال و لایق ، با همه كنار می آید ، خود سر ، نجیب، عاشق خانه و خانواده ، عاشق طبیعت ، عاشق رفتار ملایم ، كمك رسان ، دارای قلبی بزرگ ، با صفا ، مسلّط به نفس ، دارای عزّت نفس ، عاشق گل و زیبائی ، بی تفاوت نسبت به دشمنان ، میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیك پوش ، علاقه‌مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد

    مرد ها و زن های متولدین اردیبهشت هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین اردیبهشت ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال های روزانه بر اساس گردش ماه و خورشید تغییر می کنند لذا هر روز برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی ارائه می گردد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین خرداد به این صورت رقم بخورد ::: یك مكالمه حضوری یا تلفنی تو را ناراحت می‌كند. گرچه تو در دوستی‌ات نیت صادقانه داشتی اما برای او چیزهای دیگری هم اهمیت داشته كه تو از آن غافل بودی. از قدیم گفته‌اند: جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت است.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین خرداد ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین خرداد ماه اینطور نوشته شده است ::: موفقیت در امور مالی و اقتصادی تو را دچار غرور و خودپسندی كرده. احساس می‌كنی كه فقط تو بودی كه توانستی به تلاش به چنین سودی برسی. در حالی كه اینطور نیست و باید مراقب باشی كه با غرور و خودخواهی خودت را به دردسر نیندازی.

    شعار متولدین خرداد : من فکر میکنم

    ستاره حاکم خرداد : عطارد

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    عنصر وجود خرداد : هوا

    فلز وجود خرداد : جیوه

    سنگ متولدین خرداد ماه ، مروارید است که بسیار قیمتی و از دل صدف بیرون آمده باشد.

    مروارید تنها سنگی است که دل یک موجود دریایی بیرون می آید و نیازمند هیچ تراشی جهت پیدا شدن شکوه و زیبایی اش نیست. خلوص از خواص مهم این سنگ می باشد.

    گل متولدین خرداد : رز و همینطور پیچ امین الدوله از گلهای متولدین این ماه هستند ، هر رنگ از گل رز نماد یک چیز خاص است ، مثلا : قرمز به معنی عشق و دوست داشتن است ، صورتی به معنی کمال و سفید به معنای معصومیت است. پیچ امین الدوله ، نشان دهنده پیوندهای قوی عشقی است.
    .

    درخت متولدین خرداد : درخت زبان گنجشک، ممرز، انجیر، توس، سیب

    رنگ شانس متولدین خرداد : نارنجی

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    اعداد شانس متولدین خرداد : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

    روز اقبال متولدین خرداد : چهارشنبه

    همراهان مناسب متولدین خرداد :
    مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

    مشخّصات كلی متولدین خرداد ماه :

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع‌الانتقال ، متلّون‌المزاج ، غیر پایدار ، عاشق كارهای فكری ، كنجكاو ، پرانرژی ، دارای شخصیّت دوتایی ، بی‌ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز كار را تمام نمی‌كند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می‌برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فكری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه‌های كوتاه‌مدت ، منطقی ، عاشق حركت ، متنفّر از تقلّب ، عاشق كامپیوتر ، از كار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج ، زود جوش

    در یك‌جا بند نمی‌شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ ، دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیك پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نكته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، كم حرف ، آب زیر كاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نكنید ، میل ندارد كسی از كارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند .

    مرد ها و زن های متولدین خرداد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین خرداد ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه خوب فالی است که اول هر روز بروز شود و آنچه در فال گفته شده برای هر شخص اتفاق بیفتد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین تیر به این صورت رقم بخورد ::: رابطه تو با او باید همین‌طور دوستانه و بدون خصومت باقی بماند. از هرگونه سهل‌انگاری دوری كن و بیهوده بهانه دست دیگران نباید بدهی چون بعضی‌ها منتظر بهانه‌ای هستند تا بین شما را خراب كنند. روزهای خوبی در پیش داری.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

    فال روزانه متولدین تیر ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین تیر ماه اینطور نوشته شده است ::: وقتی مشكلات اقتصادی پیش می‌آید، هیچ چاره‌ای جز صبر و سكوت نیست. باید همچنان پایدار باشی و با ذهنی باز و بدون تردید به فكر راه‌حلی برای رهایی از این مشكل باشی.

    شعار متولدین تیر : من احساس میکنم

    ستاره حاکم تیر : ماه

    عنصر وجود تیر : آب

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    فلز وجود تیر : نقره

    سنگ متولدین تیر ماه: یاقوت سرخ که ارزش بالایی دارد و از سلامت جسم و روح محافظت می کند ، همچنین ثروت و عشق را در زندگی بیشتر می کند.

    سنگ یاقوت سرخ یا روبی نوع قرمز کروندوم و با درجه سختی 9 دومین ماده سخت جهان بعد از الماس می باشد.

    گل متولدین تیر : زبان پس قفا و نیلوفر آبیان می باشدزبان پس قفا به معنی پیوند محکم در عشق می باشد ، ولی رنگ های متفاوت در آن معانی مختلفی نیز دارد ، صورتی به معنی بی مهری ، سفید به معنی خلق و خوی خوب ، بنفش به معنی عشق اول می باشد، گل دیگر این ماه که نیلوفر آبیان است به معنی خلوص و عظمت و شکوه می باشد.
    .

    درخت متولدین تیر : سیب، انجیر، نارون، سرو

    رنگ شانس متولدین تیر : سفید ، نقره ای ، آبی ، نیلی

    اعداد شانس متولدین تیر : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

    روز اقبال متولدین تیر : دوشنبه

    همراهان مناسب متولدین تیر :
    اردیبهشت ، اسفند ، آبان

    مشخّصات كلی متولدین تیر ماه :

    خیلی حسّاس ، سریع الانتقال ، رویایی ، عاشق خانه و خانواده ، منزوی ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به كشاورزی ، گاهی آرام و گاهی طوفانی ، خجالتی ، بسیار با سلیقه و شیك پوش ، پشتیبان اقوام ، دارای قویترین احساسات ، بهترین آشپز ، علاقه زیاد به گل ، دارای حس پدرانه یا مادرانه ، با وفا ، رفیق باز ، صرفه جو و اقتصادی ، محتاج به كمك دیگران ، پر محبّت ، مطیع همسر ، تا حدودی خسیس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتی ، در آشتی پیشقدم نمی شود

    همسری با وفا ، غمگین در روزهای ابری ، گاهی خوب و گاهی بد ، خیالاتی ، عاشق عتیقه و اشیاء كهنه ، اهل تدارك و آذوقه ، مادیّگرا و پول پرست ، رك گو ، خودخواه ومغرور ، تا حدودی سطحی نگر ، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زیاد به مادر ، عاشق تعریف و تمجید ، مهمان نواز عالی . خیلی ظریف ، شكیبا ، صمیمی ، محافظه كار ، اهل ریسك نیست ، میهن پرست ، انتقامجو ، وسواسی ، رئوف و مهربان

    مرد ها و زن های متولدین تیر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین تیر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه خوب فالی است که اول هر روز بروز شود و آنچه در فال گفته شده برای هر شخص اتفاق بیفتد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین مرداد به این صورت رقم بخورد ::: به زودی آرزوی تو برآورده می‌شود و به كسی كه دوستش داری می‌رسی اما باید هشیار باشی. اكنون بهترین زمان برای شناخت دقیق و درست تو نسبت به اوست.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: از این سكوت باید خارج شد. باید در جمع حضوری پررنگ‌تر داشته باشی و به میزان توانمندی و استعداد خود كوشش كنی تا دلی بدست آوری. زمان فعالیت و كوشش رسیده است.

    فال روزانه متولدین مرداد ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین مرداد ماه اینطور نوشته شده است ::: در برخورد با مشكلات كاری و اقتصادی باید روحیه‌ای قوی و امیدوار داشته باشی. باید با پشتكار و تلاش موانع را از سر راه برداری. هیچ مشكلی نیست كه غیرقابل حل باشد.

    شعار متولدین مرداد : من اراده میکنم

    ستاره حاکم مرداد : خورشید

    عنصر وجود مرداد : آتش

    فلز وجود مرداد : طل

    سنگ متولدین مرداد ماه: سنگ زبرجد فقط در اعماق زمین قابل کشف است و معمولا توسط آتشفشان ها به سطح زمین می رسد ، سنگ زبرجد دارای قدرت شفا بخش است و مانع بروز کابوس ها و خواب های آشفته خواهد شد

    همچنین به فردی که این سنگ را همراه دارد قدرت نفوذ در کلام بهتری می دهد ، رنگ این سنگ متغیر است و از سبز مایل به زرد تا قهوه ای مایل به سبز می باشد.

    گل متولدین مرداد : گل گلایول و شقایق از گل های مخصوص متولدین این ماه هستند ، گل گلایول نماد آرامش ، صداقت و شیفتگی است و گل شقایق باتوجه به هر رنگ معنی خاص خود را دارد ، شقایق قرمز به معنی لذت ، شقایق سفید به معنی دلگرمی ، شقایق زرد به معنی آرزوی ثروت و موفقیت بیشتر می باشد.
    .

    درخت متولدین مرداد : سرو، صنوبر، سدر، کاج

    رنگ شانس متولدین مرداد : زرد ، طلایی

    اعداد شانس متولدین مرداد : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

    روز اقبال متولدین مرداد : یکشنبه

    همراهان مناسب متولدین مرداد :
    فروردین ، آذر

    مشخّصات كلی متولدین مرداد ماه :

    پر محبّت ، متنفّر از دروغ ، واقعاْ قدرتمند ، ثابت قدم ، عاشق شهرت ، بسیار مغرور ، سر حال و بشّاش ، خودخواه و جاه طلب ، بد پیله ، خود بزرگ بین ، مقتدر ، مؤدّب ، فعّال و كوشا ، با ثبات و پایدار ، قوی و با اراده ، اهل معنویّات ، خود نما ، عاشق تعریف و تمجید ، با جرأت و شهامت ، رهبر و فرمانروا ، زود گول می خورد ، پر انرژی ، بلند نظر ، صدّیق و مهربان ، سخاوتمند ، وفادار ، شجاع ، علاقه مند به زندگی تجمّلی ، لجوج ، حساس ، پر توقّع ، پر تحمّل

    دوستِ واقعی ، یك پدر نمونه ، بی ریا ، رام شونده ، دارای خشمی طوفانی ، مدافع و پشتیبان اطرافیان ، علاقه مند به موسیقی ، باید مورد ستایش قرار گیرد ، كمی حسود ، كار آمد ، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج ، با گذشت ولی خودخواه ، بدون كینه ، فاقد بد ذاتی ، خون گرم ، ظریف كار ، سریع الانتقال ، خوش سیما و شكیل ، همیشه تمیز ، یك دفعه و ناگهانی عصبانی میشود ، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم

    مرد ها و زن های متولدین مرداد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین مرداد ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه هر روز در سایت بزرگ پیچک ( Daily Fal ) بروزرسانی می گردد ، هر روز راس ساعت 00:00 منتظر فال روزانه جدید از سایت ما باشید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین شهریور به این صورت رقم بخورد ::: وقت كشی به نفع تو نیست. وقتی شخص مورد علاقه خود را پیدا كرده‌ای، دیگر نباید دست دست كنی. بهتر است از راه گفتگو موقعیت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ایجاد كنی. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی‌ها باز نمی‌گردد.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین شهریور ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین شهریور ماه اینطور نوشته شده است ::: كسی در اطراف تو هست كه از نظر مالی هوایت را دارد بخصوص در لحظات بحرانی و سخت. بلند پروازی‌های تو دیگران را متحیر می‌كند.

    شعار متولدین شهریور : من تجزیه و تحلیل میکنم

    ستاره حاکم شهریور : ولکان و مرکوری

    عنصر وجود شهریور : خاک

    فلز وجود شهریور : پلاتین

    سنگ متولدین شهریور ماه: یاقوت کبود ، سنگی درخشان و زیباست که از شخص در برابر حسادت و آسیب محافظت می کند ، در دوران قرون وسطی ، برخی روحانیون از این سنگ به عنوان نمادی از بهشت استفاده می کردند.

    سنگ یاقوت کبود به رنگ سایه های مختلف آبی است و در رنگ های بنفش ، سبز ، نارنجی ، زرد و گاهی هم صورتی در دسترس می باشد.

    گل متولدین شهریور : ستاره ای و نیلوفر پیچ ، از گل های مخصوص متولدین این ماه است ، گل ستاره ای نشان دهنده عشق و قدرت است و گل نیلوفر پیچ نشان دهنده محبت است..

    درخت متولدین شهریور : بید مجنون، لیمو، زیتون، فندق

    رنگ شانس متولدین شهریور : قهوه ای و کرم

    اعداد شانس متولدین شهریور : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

    روز اقبال متولدین شهریور : چهارشنبه

    همراهان مناسب متولدین شهریور :
    دی ، اردیبهشت

    مشخّصات كلی متولدین شهریور ماه :

    حسّاس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ، خوش هیكل و خوش تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود جو ، خجول ، بد پیله ، واقعاْ ساعی و كوشا ، سرمایه دار ، كمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّكی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق كامپیوتر ، روشنفكر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتكر ، اهل اعتدال و میانه روی

    كمك رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حیا ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی خورد ، فرشته خو ، خیلی درس خوان ، چابك ، خیال پرداز ، دارای ذائقه قوی ، با انضباط و مستقل ، كاردان و لایق ، نكته سنج ، خود كفا ، پر توقّع ، اهل همدردی ، زود رنج ، قاطع ، دور اندیش ، خرده ‌گیر و خورده بین

    مرد ها و زن های متولدین شهریور هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین شهریور ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه یا Daily omen که پیش روی شماست ، کامل ترین فال روزانه در سطح وب می باشد که همواره بروز و کامل بوده است.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین مهر به این صورت رقم بخورد ::: در این شرایط خاص باید با عقل و فكر روابط عاطفی را سروسامان داد. با احساسات تند و شعارهای آتشین عاشقانه، نمی‌توان كاری از پیش برد. برای رسیدن به كسی باید با فكر و تدبیر رفتار كرد نه با حرفهای دهان پر كن!!!

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین مهر ماه در خصوص حوزه سلامت ::: با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یك مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو كمك كند.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین مهر ماه اینطور نوشته شده است ::: قدرت و استعداد لازم را برای تحقق آرزوهای مادیت داری. پس تردیدها و نگرانی‌ها را باید از خود دور كرد. حتی اگر تنها شوی باز هم خدا با تو خواهد بود و همین مسئله قلب تو را مطمئن خواهد ساخت.

    شعار متولدین مهر : من تعادل برقرار میکنم

    ستاره حاکم مهر : زهره

    عنصر وجود مهر : هوا

    فلز وجود مهر : مس

    سنگ متولدین مهر ماه: سنگ تورمالین و اپال از سنگ های معروف به سنگ رنگین کمان می باشد.

    سنگ تورمالین به رنگ های زیادی در دسترس است که معنی عشق و دوستی می دهد ، سنگ اپال نیز یک جواهر گرانبهاست و دارای چندین رنگ است و معنی وفاداری و اعتماد می دهد.

    گل متولدین مهر : گل جعفری و شاه اشرفی از گل های متولدین این ماه هستند ، گل جعفری به معنی عشق جاویدان و گل شاه اشرفی نشان دهنده صلح و آرامش است.

    درخت متولدین مهر : زبان‌گنجشک کوهی، افرا، گردو

    رنگ شانس متولدین مهر : بنفش و قهوه ای

    اعداد شانس متولدین مهر : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

    روز اقبال متولدین مهر : جمعه

    همراهان مناسب متولدین مهر :

    آذر ، بهمن ، خرداد

    مشخّصات كلی متولدین مهر ماه :

    اهل اعتدال ، حامی وپشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فضا ، آرام و متین ، بسیار منطقی ، بی آلایش ، عاشق اصالت ، علاقه مند به موسیقی ، اجتماعی ، مؤقّر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس ، اهل مشورت ، عاشق هنر و ادبیات ، سیاستمدار ، به فكر فردا نیست ، مقبول اطرافیان ، اهل مساوات و برابری ، پر شور و حرارت نیست ، عاقل ، اهل حمایت از دیگران ، معتدل و پایدار ، شكمو ، امیدوار ، با انصاف ،خوش سلیقه

    اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی تنبل ، كنجكاو و جستجو گر ، متنفّر از زیادی مهمان ، انتقامجو ، از بی بند و باری متنفّر است ، با معلومات و با درایت ، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد ، مهربان ، شیك پوش و جذّاب ، نكته سنج ، دارای پشتكار فراوان ، یك روز گرم و یك روز سرد ، هوشمند ، مشاور خوب ، دوست یاب ، منظّم و مرتّب ،عاشق رنگ آبی ، گاهی لجباز ، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ، صادق و درستكار ، خوش مشرب ، ساده دل ، آسان گیر ، دو دل و مردد ، خوش‌بین

    مرد ها و زن های متولدین مهر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین مهر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    هر روز فال روزانه وب سایت پیچک بروز می شود و می توانید به صورت رایگان به فال روزانه خود دسترسی داشته باشید و نسبت به آن آگاهی پیدا کنید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین آبان به این صورت رقم بخورد ::: كسی پیدا می‌شود كه تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار كشید و بسیار صبور بود.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

    فال روزانه متولدین آبان ماه در خصوص حوزه سلامت ::: اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌كنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. كافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌كند

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین آبان ماه اینطور نوشته شده است ::: تو خود به تنهایی می‌توانی از پس مشكلات مالیت برآیی. فقط كافی است به خودت اطمینان داشته باشی و باور كنی كه در تو استعدادهای فراوانی نهفته است. اعتماد به نفس رمز موفقیت و پیشرفت توست.

    شعار متولدین آبان : من آرزو میکنم

    ستاره حاکم آبان : پلوتو

    عنصر وجود آبان : آب

    فلز وجود آبان : آهن

    سنگ متولدین آبان ماه: سنگ سیترین و توپاز از سنگ های متولدین این ماه از سال می باشد ، سنگ توپاز که در رنگ های صورتی ، بنفش ، نارنجی ، زرد و انواع آبی در دسترس است ، معنی عشق و محبت دارد و کسی که از آن استفاده می کند ، معمولا انرژی قدرت و خرد را از این سنگ می گیرد.

    سنگ سیترین نیز که با انرژی شفابخش از آن یاد می شود ، قدرت امید ، انرژی و گرما را به شخصی که از آن استفاده می کند می بخشد ، همچنین این سنگ بسیار شادی بخش بوده و برای سلامتی مفید است.

    گل متولدین آبان : گل گل داوودی مخصوص متولدین این ماه است ، البته باتوجه به هر رنگ معنی خاص خود را می دهد ، گل داوودی قرمز به معنی عشق و دوست داشتن است ، گل داوودی سفید به معنی بی گناهی ، خلوص و عشق خالص می باشد. گل داوودی زرد را به روایتی نشانه جدایی می پندارند.

    درخت متولدین آبان : گردو، شاه بلوط، درخت زبان گنجشک

    رنگ شانس متولدین آبان : قرمز روشن و سیاه

    اعداد شانس متولدین آبان : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

    روز اقبال متولدین آبان : سه شنبه

    همراهان مناسب متولدین آبان :

    تیر و اسفند

    مشخّصات كلی متولدین آبان ماه :

    قوی و قدرتمند ، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشكار ، هوشیار ، حسّاس و خجول ، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان ، انتقامجوی شدید ، پر انرژی ، واقعاْ كوشا ، عاشق ماورالطبیعه ، اهل معنویّات ، عاشق مسائل مرموز ، هر كاری را به پایان می رساند ، مشكوك و كنجكاو و تودار ، مجری بسیار خوب ، پایدار و با ثبات ، محقّق ورزیده ، كاشف و دانشمند ، علاقه مند به تفتیش عقاید ، فكر سایرین را می خواند ، دارای روح قوی ، واقعاْ امیدوار ، فرمانده و سیاستمدار ، مقاوم و پر تحمّل ، فنا ناپذیر

    عدّه كمی را وارد زندگی خود می كند ، عاشق تولّد مجدّد ، دارای اهداف عالی ، بلند پرواز ، علاقه‌مند به روانكاوی و روانشناسی ، پر شور و حرارت ، پدری فداكار ، عاشق نصیحت كردن دیگران ، دارای افكار تخیّلی و ایده آل ، زیبا ، حسود ، موقع شناس ، جاه طلب ، خشن ، قابل اعتماد ، متنفّر از دروغ ، با وقار ، منطقی ، ماجراجو ، عاشق اسرار حیات و جهان ، با اعتماد به نفس ، شجاع و دلیر ، كمال گرا ، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می كند

    مرد ها و زن های متولدین آبان هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین آبان ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه پیچک ، واقعا بهترین فال روزانه ای است که در گوشی تلفن همراه نیز به راحتی می توانید استفاده کرده و لذت ببرید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین آذر به این صورت رقم بخورد ::: اصرار و پافشاری تو سودی ندارد. باید زمان لازم فراهم شود تا بتوان با او به یك توافق نهایی رسید. با انجام این توافق است كه آرامش برقرار خواهد شد.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: تا آخر این ماه خبر خوبی به تو می‌رسد كه انتظارش را نداشتی. با كار و كوشش می‌توان بر موانع و مشكلات پیروز شد و به نتایج درخشانی دست یافت.

    فال روزانه متولدین آذر ماه در خصوص حوزه سلامت ::: حالا كه همه چیز روبه‌راهه یك كم استراحت می‌چسبه. كارها رو به دیگران واگذار كن و چند روز برو مسافرت و استراحت كن تا با روحیه مضاعف دوباره كار را شروع كنی.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین آذر ماه اینطور نوشته شده است ::: بیشتر دغدغه كار و درآمد خودت را داری و تقریبا اكثر وقت‌های خود را صرف آن می‌كنی. در زندگی چیزهای مهمتری هم هست كه باید به آنها توجه كرد و برایشان وقت گذاشت.

    شعار متولدین آذر : من میبینم

    ستاره حاکم آذر : مشتری

    عنصر وجود آذر : آتش

    فلز وجود آذر : قلع

    سنگ متولدین آذر ماه: سنگ فیروزه ، زیرکن و تانزانیت از سنگ های مهم متولدین این ماه هستند ، تانزانیت تنها در تانزانیا و در یک کوه یافت می شود که به رنگ بنفش آبی درخشان است ، زیرکن نیز با شفافیت چشمگیری که دارد می تواند به عنوان الماس از آن یاد شود و در رنگ های مختلفی از جمله آبی ، زرد ، نارنجی ، قهوه ای و قرمز موجود می باشد.

    نام این سنگ از کلمات زر و گون عربی ، که به معنی طلا و رنگ می باشد گرفته شده است. سنگ فیروزه ، این سنگ در طیف وسیعی از رنگ های آبی است و استفاده از این سنگ برای متولدین این ماه باعث می شود تا فرد را از هر گونه آسیبی دور کند.

    گل متولدین آذر : گل نرگس و گل خاس ( کولِخاس ) ، از گل های زیبا و مناسب متولدین آذر ماه می باشد ، گل نرگس به نشانه این است : همان که هستید را نشان بدهید ، گل خاس نیز به معنی خوشبختی درونی می باشد.

    درخت متولدین آذر : درخت ماه: ممرز، انجیر، راش

    رنگ شانس متولدین آذر : آبی و سفید

    اعداد شانس متولدین آذر : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

    روز اقبال متولدین آذر : پنجشنبه

    همراهان مناسب متولدین آذر :

    فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

    مشخّصات كلی متولدین آذر ماه :

    پر شانس‌ترین فرد ، ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازش‌كار ، با هوش و با نشاط ، اهل دین و مذهب و معنویّات ، كنجكاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه‌مند به مسافرت و گردش ، اجتماعی و خوش مشرب ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، با ذوق ، چالاك ، یك دفعه حرف شیرین می پراند ، انعطاف پذیر ، فراموشكار ، اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود

    علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی ، مرتّب كار عوض می كند ، عاشق تنوّع ، شاد و خندان ، با شهامت ، پاك و معصوم ، دعوائی و زودرنج ، اهل فرار از مسئولیّت ، خوش ذات ، صادق ، كم دقّت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رك گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ، برای دوست هر كاری می كند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ، خوش گذران ، چیز فهم ، مشتاق بیان حقایق

    مرد ها و زن های متولدین آذر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین آذر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال صرفا جنبه سرگرمی دارد ولی بهتر است توصیه های جالبش را مد نظر قرار داده و گاهی هم جدی گرفته شود.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین دی به این صورت رقم بخورد ::: چراغ یك رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بهاء داد و برایشان وقت صرف كرد.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: نگرانی‌ها از تو دور شده. دوباره باید به دیدار دوستان بروی و تفریح و شادمانی كنی.

    فال روزانه متولدین دی ماه در خصوص حوزه سلامت ::: ممكن است تغییرات هوا كمی تو را دچار مشكل كند پس مراقب سلامتی‌ات باش.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین دی ماه اینطور نوشته شده است ::: شرایط در مجموع به نفع توست. به جای آنكه اجازه دهی وسواس‌های بیهوده بهترین وقت‌های تو را تلف كنند، باید با اراده‌ای قوی به این راه ادامه دهی.

    شعار متولدین دی : من به کار میگیرم

    ستاره حاکم دی : زحل

    عنصر وجود دی : خاک

    فلز وجود دی : سرب

    سنگ متولدین دی ماه: سنگ گارنت به معنی دانه انار است.

    این سنگ نشان دهنده دوستی و اعتماد همیشگی و دائمی می باشد.

    گل متولدین دی : گل میخک قرنفلی و همچنین گل برفی از گلهای مخصوص متولدین این ماه می باشند. گل میخک قرنفلی قرمز به معنی عشق و میخک قرنفلی صورتی معنی محبت را می دهد ، گل برفی نیز به معنی امید و زیبایی خیره کننده می باشد.

    درخت متولدین دی : درخت ماه: صنوبر، نارون، سرو

    رنگ شانس متولدین دی : سفید و قهوه ای

    اعداد شانس متولدین دی : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

    روز اقبال متولدین دی : شنبه

    همراهان مناسب متولدین دی :

    شهریور ، اردیبهشت

    مشخّصات كلی متولدین دی ماه :

    دارای شخصیّت عالی ، خیلی لایق و كاردان ، بهترین رئیس ، انتقامجوی شدید ، ساده پوش و بی آلایش ، محتاط ، آرام و صبور ، مرد عمل ، مقتدر ، پر تحمّل ، جدّی و جاه طلب ، فعّال و كوشا ، واقع بین ، سركش ، پول دوست ، بیهوده انرژی تلف نمی كند ، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می كند ، با‌شرف و با ‌وجدان ، تمیز ، خودكفا و سودجو ، دارای حس مسئولیّت زیاد ، دشمن ولخرجی و اسراف ، حسابگر ، مخالف تجمّلات ، صاحب شأن و مقام ، سازمان دهنده خوب ، تقریباْ سیاستمدار

    كوشا و مطمئن و خونسرد ، تودار ، مالك همسر خود ، حسود و بدبین ، متنفّر از طلاق ، دارای عدم اعتماد به نفس كافی ، قدرت طلب ، خانواده دوست ، خشك ولی مهربان ، خشن ، دارای زبان نیش‌دار ، شاد و با نشاط ، دارای باطن خروشان ، غیر قابل گذشت ، قدر شناس ، گاهی اوقات خجالتی ، باانضباط ، بد اخم و بد عنق ، دارای حافظه قوی ، زود سر كار می آید و دیر می رود ، از تنبلی بیزار است ، اهل دكتر و دارو ، خونسرد و مداوم ، ثابت قدم ، خودكار ، مذهبی ، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز

    مرد ها و زن های متولدین دی هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین دی ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    اگر فال روزانه پیچک را با فال های روزانه سایت های خارجی درجه یک یا هر سایت ایرانی دیگری مقایسه کنید ، خواهید دید که پیچک جزو کامل ترین سایت ها بوده و همه چیز را درباره ماه تولد شما روزانه به شما گزارش می دهد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین بهمن به این صورت رقم بخورد ::: منتظر اتفاقات زیادی هستی كه ممكن است هیچ كدام از آنها رخ ندهد. بهتر است به جای این كار خودت برای فردای خود برنامه‌ریزی كرده و براساس آن حركت كنی. این راه مطمئن‌تر است.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: خودت را برای شنیدن یك خبر مسرت‌بخش آماده كن. با یك دوست قدیمی كه مدتها از او بی‌خبر بودی، رابطه تازه‌ای برقرار می‌كنی. باید از كسی دلجویی كنی تا روز خوبی داشته باشی.

    فال روزانه متولدین بهمن ماه در خصوص حوزه سلامت ::: با یك برنامه‌ریزی مناسب می‌توانی خستگی و یا احتمالا استرسی كه از فعالیتهای روزانه به تو منتقل می‌شود را كنترل كنی. به طور صحیح و منظم غذا خوردن، انجام ورزش روزانه و به اندازه خوابیدن میتواند به تو كمك كند.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین بهمن ماه اینطور نوشته شده است ::: باید به طور جدی فكر كنی تا تغییرات تازه‌ای را در محیط كاری خود به وجود بیاوری. این تغییرات باید به نحوی باشد كه وقت تو را آزاد كند و در عین حال درآمد بیشتری برای تو بوجود آورد.

    شعار متولدین بهمن : من میدانم

    ستاره حاکم بهمن : اورانوس

    عنصر وجود بهمن : هوا

    فلز وجود بهمن : اورانیوم

    سنگ متولدین بهمن ماه: سنگ آمیتیست مخصوص متولدین این ماه است ، این سنگ به کسی که آن را به همراه دارد انرژی مثبت درباره شجاعت ، شفافیت و خرد می دهد.

    سنگ آمیتیست نماد وفاداری است و در بسیاری از افسانه ها از این سنگ یاد شده است.

    گل متولدین بهمن : گل بنفشه و همچنین گل پامچال مخصوص متولدین این ماه است. گل بنفشه به نشانه وفاداری و نجابت است و گل پامچال به مخاطبی که به آن هدیه می دهد یا از آن هدیه می گیرد نشان دهنده آن است که بدون وی نمی تواند زندگی کند.

    درخت متولدین بهمن : درخت ماه: سرو، سپیدار، سدر، کاج

    رنگ شانس متولدین بهمن : آبی تیره

    اعداد شانس متولدین بهمن : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

    روز اقبال متولدین بهمن : یکشنبه

    همراهان مناسب متولدین بهمن :

    خرداد ، آذر ، مهر

    مشخّصات كلی متولدین بهمن ماه :

    بسیار حسّاس ، استوار و ثابت قدم ، واقعاْ عاقل و تودار ، بدون ریا و تزویر ، انسان واقعاْ خوب ، دانا ، خونسرد ، رك گو ، روی خودش بیش از دیگران حساب می كند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، فكر دیگران را می‌خواند ، ثابت قدم ، آرامش دوست ، كمك رسان ، آسان زندگی می كند ، پرسه زدن را دوست دارد ، دارای حسّ ششم قوی ، علاقه مند به دوستان ، آزادیخواه ، بلند پرواز ، رام نشدنی ، هر جا برود بر می گردد ، جاه طلب

    از اقرار به گناه منزجر است ، دوستان بسیار زیادی دارد ، رازدار و تو دار ، اجتماعی ، تا حدودی خودخواه و مغرور ، انتقاد را قبول ندارد ، فرشته خو ، از تعریف لذّت می برد ، راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد ، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد ، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی ، دوستی او عمیق و شكوهمند است ، ولخرجیش از روی عقل است ، خوش قلب و مهربان ، كم‌حافظه ، بهترین مشاور ، پرحركت و بی‌قرار ، كم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس

    مرد ها و زن های متولدین بهمن هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین بهمن ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه برای همه متولدین هر ماه است ، همچنین بخش های رنگ شناسی ، روز شانس و همراهان مناسب جهت ازدواج و دوستی از بخش های ویژه این فال روزانه می باشد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین اسفند به این صورت رقم بخورد ::: زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. تو هیچ چیز كمتر از دیگران نداری. باید گذشته‌ها را فراموش كنی و به آینده امیدوار باشی. فرداهای بهتری در انتظار توست.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: امروز شانس و اقبال با تو همراه است. قدر فرصتها را بدان. به زودی شاهد رفت و آمدهای بیشتری در خانواده‌ات خواهی بود.

    فال روزانه متولدین اسفند ماه در خصوص حوزه سلامت ::: برای برگرداندن سلامتی به ذهن و جسمت به آرامش، تفریح و خواب كافی به یك اندازه نیازمندی. از كارها یا افرادی كه تو را دچار استرس می‌كنند دوری كن.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین اسفند ماه اینطور نوشته شده است ::: موفقیت تو در مسائل اقتصادی بستگی به عوامل و شرایط زیادی دارد. بخشی از این شرایط به تو و تلاش و ابتكارت برمی‌گردد و بخش دیگر مربوط به اطرافیان است كه برای آنهم خودت باید دست به كار شوی.

    شعار متولدین اسفند : من باور دارم

    ستاره حاکم اسفند : نپتون

    عنصر وجود اسفند : آب

    فلز وجود اسفند : تشعشعی از فلزات مصنوعی

    سنگ متولدین اسفند ماه: سنگ آکوامارین مخصوص متولدین این ماه است ، رنگ این سنگ آبی کمرنگ است و بسیار زیباست ، ویژگی این سنگ این است که فرد را در سفرهای آبی محافظت می کند .

    معنی نام این سنگ به معنی آماده دریا پیمایی است و همچنین باعث ایجاد آرامش در فردی که از این سنگ استفاده می کند خواهد شد.

    گل متولدین اسفند : گل نرگس به نشانه بخشش ، صداقت ، اعتماد و عشق واقعی از مشخصات گل مخصوص این ماه است.

    درخت متولدین اسفند : درخت ماه: بید مجنون، درخت لیمو، بلوط، فندق

    رنگ شانس متولدین اسفند : آبی آسمانی و قهوه ای روشن

    اعداد شانس متولدین اسفند : 7 ، 11 ، 73 و 354

    روز اقبال متولدین اسفند : پنجشنبه

    همراهان مناسب متولدین اسفند :

    اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

    مشخّصات كلی متولدین اسفند ماه :

    بسیار حسّاس و رؤیایی ، دارای حسّ ششم ، خیلی ظریف و نرم عمل میكند ، اهل آرامش و ملایمت ، همیشه موافق ، سازش‌كار و دارای تخیّلات شدید ، اصلاْ واقع بین نیست ، سازگار ، زود رنگ عوض می كند ، احساساتی ، قابل انعطاف ، دارای افكار غیر واقعی و غیر منطقی ، بسیار متین و آرام ، كم عصبانی می شود ، مهربان ، علاقه مند به موسیقی ، عاشق صلح و آرامش ، كم انرژی ، ساده‌لوح ، پول دوست ، مرموز ، داستان‌پرداز قوی

    نیكوكار خجالتی ، خواستار تشویق و حمایت ، زود رنج ، از نظر جسمی ضعیف ، دو دل ، ترسو ، خیلی حسود ، باریك بین و دقیق ، خیالباف ، نا امید ، اهل نامه نگاری ، علاقه زیادی به جشن ‌تولّد ، یا منفی كامل است یا مثبت كامل ، دارای صبر ایّوب است ، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا ، نازنین ولی ‌ناقلا ، اهل معنویّات ، به دخترانش علاقه زیادی دارد ، غم‌گرا ، خواستار نوازش ، احساس آرامش می‌دهد .

    مرد ها و زن های متولدین اسفند هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین اسفند ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه این سایت به صورت اتوماتیک در هر
    روز بروزرسانی می شود و فال هر روز با روزهای دیگر متفاوت است

    همچنین سیستم فال روزانه بر اساس گردش
    ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت برای متولدین هر ماه سال متفاوت
    است

    فال روزانه با توجه به تاریخ تولد شما در هر
    روز متفاوت است

    اکثر
    روزها برای بیش از 80 درصد ماه های سال فال ها کامل است و بر همین اساس که
    در قسمت فوق توضیح داده شد نمایش داده می شود

    اما در برخی روزها نیز برای
    بعضی ماه ها اطلاعات خاصی در دسترس نیست و چیزی ثبت نشده است

    از این جهت بعضی مواقع ممکن
    است برای ماه های خاصی بخشی از اطلاعات مثل توصیه های اقتصادی در فال
    روزانه شما ثبت نشده باشد

      استخاره آنلاین    |

    فال حافظ    |

    فال ازدواج    |

    فال انبیاء    |

    تعبیر خواب  

    

    فال روزانه

    فال حافظ روزانه

    فال تاروت روزانه

    فال تاروت عشقی روزانه

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    فال انبیاء

    کف بینی آنلاین

    فال حافظ

    فال حافظ شب یلدا

    فال حافظ روزانه

    طالع بینی ازدواج

  • قصة حب حزينة الحلقة 7 مدبلج
  • فال تاروت کبیر

    فال تاروت کائنات

    فال تاروت روزانه

    فال تاروت عشقی روزانه

    فال تاروت بله یا خیر

    فال تاروت عشق

    فال تاروت تک نیت

    فال تاروت سه کارتی

    فال تاروت چهار کارتی

    فال تاروت پنج کارتی

    فال تاروت شش کارتی

    فال تاروت نه کارتی

    فال تاروت ده کارتی

    فال قهوه شش نشان

    فال کلیکی

    عشق سنج آنلاین

    همه این موارد فقط بخش کوچکی از مجموعه فال و طالع بینی پیچک است که در سایت پیچک منتشر شده است.

    اساسا فال و فال گیری به معنای تلاش برای کسب اطلاع درباره آینده یک فرد است و به همین جهت کاملا خرافاتی بوده و چون به لحاظ علمی چنین چیزی قابل انجام نیست ، پس یک روش فراطبیعی است که تامل برانگیز است.

    البته فال گیری با طالع بینی متفاوت است ، در طالع بینی فرد قدرت انتخاب یا تغییر ندارد و بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد هر فرد می باشد ( مثل فال روزانه پیچک که بر اساس ستارگان و زمان تولد هر فرد است ) اما در فال ، پیشگویی با توجه به انتخاب فرد بدست خواهد آمد و بر خلاف طالع بینی به تاریخ تولد افراد بستگی ندارد ، مثل فال حافظ یا فال تاروت.

    لذ نباید لغت فال را با طالع بینی یکی دانست ، هنگامی که عبارت هایی نظیر فال چینی ، آنها یک فال شخصی هستند. ( منبع : ویکی پدیا )

    قطعا افرادی که به علم فالگیری آگاه هستند و توانسته اند موفق باشند ، سعی ندارند آن را به دیگران آموزش دهند اما در این بین افرادی هم هستند که علم خود را به اشتراک می گذارند.

    برای گرفتن فال و طالع بینی ، روشهای خاص و مختلفی وجود دارد ، برخی با رجوع به ستارگان ، برخی در فنجان قهوه و برخی با ریختن و انتخاب کارت ها این کار را انجام می دهند.

    در این بین ، بخصوص کارت های تاروت که با نقش های رنگارنگ و عجیب و غریب خود ، توجه افراد زیادی را از گذشته تا به امروز نسبت به خود جلب کرده ، محبوبیت بیشتری پیدا کردند و به همین ترتیب تنوع بیشتری در فال های تاروت بوجود آمد.

    اما محبوبیت این فال در جهان بالاترین است نه در ایران ، در کشور ایران محبوب ترین فال که همه ایرانیان حتما از آن ، بخصوص در شبهای یلدا استفاده کرده اند ، فال حافظ می باشد.

    ما ایرانیان هنگام گرفتن فال حافظ ، بعد از اینکه دیوان حافظ را در دست گرفتیم ، چنین چیزی را می گوییم :

    ای حافظ شیرازی، تو کاشف هر رازی، ما طالب یک فالیم، بر ما بنما رازی

    سپس دیوان حافظ را گشوده و شعر و تعبیر مورد نظر را قرائت می کنیم.

    البته برخی هم اینچنین می گویند : حافظ ای حافظ شیرازی، بر من نظر اندازی، من طالب یک رازم، تو کاشف هر فالی، قسم به شاخه نباتت قسم می‌دهم به قرآنی که در سینه داری، این فال مرا بگشای.

    بعضی از دوستان که تعدادشان هم کم نیست نیز این جمله استفاده می کنند : ای حافظ شیرازی، تو کاشف هر رازی، به حق شاخ نباتت، به حق جام شرابت، منظور خودت را از مراد ما بیان کن.فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    اگر تعبیر غزل مورد نظر مثبت باشد ، آن را به فال نیک می گیریم.

    پس با انواع فال و طالع بینی ها آشنا هستید ، امیدوارم سایت پیچک را در ذهن خود سپرده و ما را در شبکه های اجتماعی پیچک نیز دنبال کنید.

    

    در هر روز یک فال روزانه حافظ یا به عبارتی ، فال حافظ روزانه در نظر گرفته شده که باتوجه به گردش ستارگان ، قرار گرفتن زمین و حالت ماه و خورشید در هر روز ، برای متولدین هر یک از ماه های سال متفاوت می باشد.

    فال حافظ روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین فروردین ، غزل حافظ شماره 401

    فال حافظ روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین اردیبهشت ، غزل حافظ شماره 20

    فال حافظ روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین خرداد ، غزل حافظ شماره 484فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    فال حافظ روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین تیر ، غزل حافظ شماره 49

    فال حافظ روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین مرداد ، غزل حافظ شماره 92

    فال حافظ روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین شهریور ، غزل حافظ شماره 53

    فال حافظ روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین مهر ، غزل حافظ شماره 61

    فال حافظ روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین آبان ، غزل حافظ شماره 479

    فال حافظ روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین آذر ، غزل حافظ شماره 225

  • ترجمه نماز به فارسی
  • فال حافظ روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین دی ، غزل حافظ شماره 132

    فال حافظ روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین بهمن ، غزل حافظ شماره 425

    فال حافظ روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین اسفند ، غزل حافظ شماره 234

    فال حافظ روزانه ، هر روز برای متولدین هر یک از ماه های سال ، یک غزل حافظ را به صورت روزانه ، بر اساس گردش ستارگان و جای گرفتن زمین در موقعیت خاص خودش انتخاب و منتشر می کند.

    اگر دوست دارید خودتان فال حافظ بگیرید ، در بخش فال حافظ سایت پیچک می توانید نیت کرده و فال حافظ خود را بر اساس نیت شخصی خودتان بگیرید.

    همچنین حتما دقت داشته باشید که در شب یلدا ، به بخش ویژه ای که پیچک برایتان آماده کرده سر بزنید ، فال حافظ شب یلدا در این شب بسیار مرسوم است.

    البته بخش های دیگری هم به عنوان فال روزانه در سایت ما قرار دارد ، مثل فال تاروت روزانه که مخاطبین بسیار زیادی دارد ، یا فال روزانه که درباره همه چیز شما را روشن خواهد کرد.

    طالع بینی زن متولد اسفند :

    جذابیت جز ء وجود دختری است كه در ماه اسفند متولد شده است و پی بردن به آن هم نیازی به خواندن كتب و مقالات ستاره شناسی ندارد.

    به موازات این جذابیت نقاط ضعفی نیز در وی وجود دارد، اما آنچه كه در بدو امر نظر شما را به سوی خود جلب خواهد كرد، ظرافت و حالت زنانه غیر انكار اوست.

    زن متول اسفند ظرف عسلی است كه قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است.

    برای زن متولد اسفند این امكان بیش از پیش فراهم شده است تا در زیر ظاهر بسیار جذاب خود گزندگی تندتری از فلفل پیدا كند. فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    از سوی دیگر به جرات می توان ادعا كرد كه زن متولد اسفند، به عنوان یك زن، از بسیاری جهات بی نظیر است.

    او نه تنها كسی نیست كه بخواهد بر مرد زندگی خود حكومت داشته باشد و چنین آرزویی حتی در اعماق قلب وی نیز وجود ندارد بلكه حاضر است با بردباری بی نظیری تمام خود خواهی های یك مرد را تحمل كند فقط به این شرط كه به طور كامل مورد حمایت او قرار بگیرد.

    دختر متولد اسفند از سنین میانسالی به بعد با تمام وجود خویش خواهان آن می گردد كه سر ظریف خویش را روی شانه های پهن و قدرتمند مردی قرار بدهد و در پناه وی احساس كند كه مورد حمایت قرار می گیرد و موانع و مشكلاتی كه بر سر راه وی قرار می گیرند، یكی پس از دیگری به وسیله مرد محبوب خود از میان برداشته می شود.

    برای زن متولد اسفند مرد اعم از اینكه برادر باشد یا پدر، دوست باشد و یا شوهر، موجودی است كه می تواند وسط حیاط منزل بایستد و در حالی كه یك دست خود را به كمر زده است، با دست دیگر جلوی سنگ آسمانی عظیمی را كه از كهكشان ها به سوی او پرتاب شده است.

    بگیرد.

    شما یك چنین نظریه ای را با بردباری عجیب او در تحمل غرور خاص مردان مخلوط كنید و مقداری هم گرمی و ذوق و شوق به آن اضافه كنید و آن وقت پی خواهید برد كه چرا دختری كه در ماه دوازدهم سال به دنیا آمده است، این چنین مورد توجه مردهاست.

  • ضرب المثل به زبان ایتالیایی
  • محل زندگی ماهی دریاست و دریا مركز نرمش و رمز و اسرار و زیبایی هاست و مرد شیفته این زیبایی و رمز و اسرار وجود زن است.

    زن متولد اسفند در بهار مانند پرندگان سرشار از عشق و هیجان است.

    در تابستان لباس كوتاه را فراموش نمی كند و در پلاژها در كنار دریا جذاب ترین لباس زیر را به تن دارد.

    در پاییز با اشتیاق تمام در كنار شما به تماشای مسابقه فوتبال( كه ممكن است هیچ چیز از آن نداند) می نشیند و در حالی كه دست خود را برای گرم كردن به داخل جیب كت شما كرده است.

    مرتبا راجع به جریان بازی از شما سئوالاتی می كند.

    و زمستان بسان یك دختر شاد و جذاب لباس اسپورت می پوشد و به این ترتیب در یكایك دقایق زندگی لحظه ای با ظرافت ها و جذابیت های زنانه فاصله پیدا نمی كند.

    بی جهت نیست كه گفته اند زن متولد اسفند كندو است و مردها هم زنبور عسل این كندو هستند.

    ناراحت ترین مرد در جوار زن متولد اسفند احساس آرامش می كنند.

    او آبی است كه بر روی آتش ریخته می شود.

    پس از چند دقیقه گفت و گو مرد آشكارا درك می كند كه به علت اشتباهات خود مورد سرزنش او قرار نمی گیرد و مشكلاتی را كه با آن ها مواجه می باشد، ناجیز و غیر قابل بحث می شمارد،‌ از آن گذشته زن متولد اسفند همیشه ایمان راسخ دارد كه شكست های مرد زندگی او به علت ندانم كاری های دیگران است.

    او هرگز شوهر خود را مجبور نمی كند كه قدم های سریعتری در زندگی بردارد، موقعیت اجتماعی این مرد،‌ هر چه كه باشد، برای او كافی و حتی بهترین است.

    پس از ازدواج ممكن است قدری به جان شما نق بزند، این نق زدن ها گاهی حالت گوشه و كنایه هم پیدا می كند،‌ در حالی كه شما هرگز نمی توانید از خود عكس العملی نشان بدهید زیرا جذابیت زن متولد اسفند حربه ای نیست كه مرد بتواند در مقابل آن مقاومت كند،‌ به علاوه فرض كنیم( آن هم بر فرض محال) كه از كوره در رفتید و اوقات تلخی به راه انداختید، خیال می كنید چه خواهد شد؟ با نرمش خاص خود را در زیر چتر حمایت شما قرار خواهد داد و لحظه ای با كمال تعجب مشاهده خواهید كرد كه حریف با شما در یك جبهه قرار گرفته است و شما بر علیه موجودی كه دیگر وجود خارجی ندارد و نمی دانید كیست و كجاست، دارید می جنگید.

    طبیعی است با برخوداری از یك چنین ظرافت های زنانه ای و با توجه به ضعفی كه مردها در مقابل آن دارند، زن متولد اسفند به راحتی می تواند نقاط ضعف و معایب خویش را ازچشم مرد زندگی خود بپوشاند.

    صورت فلكی برج خوت دو عدد ماهی است كه در دو جهت مخالف در حال شنا كردن هستند، این دو ماهی را همیشه درست شكل هم می كشند.

    چه اشتباه بزرگی! به ستارههای تشكیل دهنده این برج در آسمان نگاه كنید و به رأی العین ببینید كه به هیچ وجه دارای تقارن نیستند.

    یكی از این دو ماهی سمبل زیبایی و لطافت و آن دیگری سمبل نرمش و ظرافت است كه در دو جهت مختلف در حال شما می باشند و به این ترتیب برای او همیشه این امكان وجود دارد كه بتواند با یك مانور سریع و ظریف خود را از مخمصه نجات بدهد، در حالی كه این اماكان برای زنان متولد ماههای دیگر اصلا وحود ندارد.

    او خیلی بیش از زن های دیگر حساس است و اگر رفتار شما بیش از حد تند و خشن باشد، نظام دلپذیری را كه طبیعت در نهاد وی به ودیعه گذاشته است، به هم خواهد زد و آن وقت تبدیل به موجودی بی هدف و عاطل و باطلی می گردد كه دیگر نخواهید دانست با او چه باید بكنید.

    زن متولد اسفند جواهری است كه خیلی چیزها ممكن است او را ضایع بكند.

    مادران و پدران هم باید مراقب این حساسیت باشند، و اگر دختری دارند كه در دوازدهمین ماه سال متولد شده است،‌نباید كاری كنند كه ماهی های صورت فلكی او از هم جدا شوند و در غیر این صورت او به زودی تبدیل به موجود تنها و سرگشته ای خواهد شد كه بدون هیچ نوع هدف و منظوری در اقیانوس بزرگ زندگی به شنا خواهد پرداخت و لحظه ای از جستجو آن نیمه دیگر صورت فلكی خود كه از وی جدا شده است، باز نخواهد ایستاد.

    خوشبختانه بسیاری از دختران متولد اسفند دارای نیروی فكری لازم برای جلوگیری از جدا شدن ماهی های صورت فلكی خود از یكدیگر هستند و برای این كار حداكثر بهره برداری ممكن را از ظرافت های زنانه خویش به عمل می آورند.

    در دو جهت قرار داشتن ماهی های صورت فلكی برج خوت موجب پیدایش خصوصیات ذاتی دیگری نیز در زنان متولد این ماه می گردد و آن این است كه شما در نظر اول هرگز نمی توانید متوجه هدفی كه این زن در پی آن است، بشوید.

    او لحظه ای به این سو می لغزد و لحظه ای بعد ظریفانه در جهت عكس آن به حركت در می آید، برای صید او تنها راه این است كه بدانید محل سكونت او كدام یك از ده تا رودخانه ای است كه به دریا می ریزد.

    صیادان خوب می دانند كه هر ماهی رودخانه ای برای خودش دارد.

    قبل از هر چیز این را باید بدانید كه او بسیار باریك بین و دقیق است، شاید لازم باشد كه لغت ناقلا را نیز به باریك بینی اضافه كنم زیرا بسیاری از كسانی كه به دام دختران متولد اسفند افتاده اند، اصلا نمی توانند بگویند چطور این واقعه رخ داده است.

    هیچ بعید نیست كه شما در این لحظه زن متولد اسفندی را می شناسید كه هر بار به دیدن او می روید با لبخندی به مراتب دلنشین تر از آنچه كه انتظار آن را دارید، از شما استقبال می كند و این فكر در سر شما وجود دارد كه روزی نام خانوادگی خود را شامل حال او نیز بكنید.

    شما خیال می كنید كه او اصلا زیرك نیست، اما به احتمال خیلی زیاد اشتباه می كنید.

    آمار نشان می دهد كه دختران دیگر موفق به پیدا كردن شوهر برای خود می شوند و یا در بین زنانی كه به علتی از همسران خود جدا شده اند و بعد هم تنها مانده اند، اقلیت مطلق با كسانی است كه در این ماه متولد شده اند.

    اما خوب شما ممكن است اسم دیگری روی آن بگذرید، مثلا می گویید، شرم و جذابیت و هوش زنانه موجب می شود كه ماهی ها عوض شكار شدن صیادان را به دام اندازند.

    این زن سخت رؤیایی است، و با وجود آنكه ظاهرا كوچكترین اطلاعی از اصول تنظیم بودجه ندارد، خیلی خوب لباس می پوشد، میهمانی می دهد، كرایه خانه و اقساط لوازم قسطی را سر موعد می پردازد، هدایای تولد شوهر و بچه های خود را فراموش نمی كند وخلاصه آخر كار كه نگاه می كنید، می بینید كه با پولی كه برای خرج منزل در اختیار وی گذاشته شده است، همه كارها را انجام داده است، در حالی كه شما حتی تصور آن را هم نمی كرده اید. فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    روابطی كه این زن با دیگران برقرار می كند، بدون شك در نوع خود منحصر به فرد است.

    از زن همسایه گرفته تا رفتگری كه ظرف زباله را می برد، بقال سر كوچه، نفتی، بچه های محل، قصاب، روزنامه ای، و حتی صاحبخانه كه هر ماه برای گرفتن كرایه مراجعه می كند،‌با او سلام و علیك بسیار دوستانه ای دارند.

    او عملا موجودی است كه هیچكس خود را دشمن وی نمی داند.

    سیاره این زن نپتون و مركب او باد صبا است، و دختر متولد اسفند سوار بر این مركب هر لحظه به سویی ركاب كش است.

    او به گونه ای تعجب آور احساساتی است و وقتی قلبش شكسته می شود، مثل سیل اشك می ریزد و چنان نگاه مظلوم و سرزنش آمیزی به شما می اندازد كه گویی خرگوشی را به هنگام شیر دادن به بچه هایش كشته اید.

    دختر متولد اسفند گاهی اوقات دستخوش این توهم می گردد كه در این دنیای پر آشوب فاقد هر نوع وسیله دفاعی و حفظ بقا می باشد، در اثر یك چنین توهمی ناامیدی سراسر وجود وی را در بر می گیرد و وظیفه شما خواهد بود كه به وی بفهمانید ذكاوت خارق العاده ای كه طبیعت به وی داده است و نیروی عجیبی كه در جلب نظر دیگران دارد، حربه های قاطعی می باشند كه در دسترس او هستند و می تواند با اتكاء به آن ها گلیم خود را به مراتب راحت تر از دیگران از آب بیرون بكشد.

    مشكل ترین درسی كه این دختر باید در زندگی فرا بگیرد، فائق آمدن بر دودلی ها و خجول بودن است.

    اگر ترس به اعماق وجود او رخنه كند،‌ تمام روابط او را با دنیای خارج قطع می سازد و آن وقت این خطر وی را تهدید می كند كه تمام عمر تنها بماند.

    همیشه از آن هراسناك است كه مورد تعدی و تجاوز دیگران قرار بگیرد و این خود می تواند سخت موجب ناراحتی اش بشود .

    اینجا و آنجا، دختر متولد اسفند طبیعت آسیب پذیر خویش را زیر سرپوش یك شخصیت متكی به خود پنهان می سازد و این می رساند كه سخت از بی پناهی در این دنیا هراسناك است و سخت از بی پناهی در این دنیا هراسناك و پیوسته از آن بیم دارد كه اگر اسرار قلب رئوف خود را صادقانه جلوی كسی بازگو كند، مانند گرگ آن را هم بدرد، و شاید به همین دلیل هم باشد كه بسیاری از زنان شاعر متولد این ماه سرایندگان اشعاری هستند كه دقیق ترین نكات عشقی در آن ها بیان شده است.

    برای ایشان تنها كسانی كه می توانند مكنونات قلبی خود را بدون ترس و واهمه باز كنند، قلم و كاغذ است.

    حتی شجاع ترین دختران متولد اسفند نیز در دوستی با جنس مخالف از یك دودلی و ترس عظیم رنج می برند.

    این یك قدم به جلو آمدن ها یك قدم به عقب رفتن ها به كلی موجب سردرگمی و گیجی پسران اطراف او نیز می گردد و روابط آنها بیش از پیش مغشوش می شود.

    زن متولد اسفند از صمیم قلب به كودكان خود عشق می ورزد اما هرگز به ایشان اجازه نمی دهد به گوشه خاص شما قدم بگذارند.

    بخش بزرگی از قلب او از آن شما است و هیچ كس را یارای دخول به آن نیست.

    او فرقی بین بچه های خود نمی گذارد اما به آنكه قدری زشت تر، ظعیف تر و شكننده تر است، اندكی بیشتر می رسد.

    مادر متولد اسفند بدون شك بهترین مادر دنیا است، چون هیچ موجودی به اندازه او علت خجالت های پسر كوچولو و درد عظیم عشق های زودگذر دخترنوجوان خود را درك نمی كند.

    او حاضر است همه چیز زندگی خویش را فدای كودكان خود كند و مخصوصا سعی بر آن دارد كه مانع محرومیت كشیدن ایشان از چیزهایی بشود كه خود در دوران كودكی از آنها محروم بوده است.

    گذشت و چشم پوشی او ممكن است قدری بیش از حد لزوم باشد.

    انضباط را به سختی می تواند مرعی بدارد و این نقطه ضغفی است كه گاهی اوقات تا حد بی توجهی پیش می رود و موجب بدبار آوردن كودكان می گردد.

    طبیعی است كه در یك چنین مواردی این وظیفه پدر است كه نظم شدیدتری نسبت به كودكان خود به موقع اجرا بگذارد.

    زن متولد اسفند ترجیح می دهد كه شما نان آور خانواده باشید و او زن خانه باقی بماند.

    به كار شما كاری نخواهد داشت و به وی مربوط نیست كه از كجا پول در می آورید، و اگر از نظر مالی با مشكلی مواجه شدید، فقط وقتی به كمك شما خواهد آمد كه واقعا به بن بست رسیده باشید.

    سر به هوایی او در خرج و دخل منزل را چندان جدی نگیرید زیرا همانطور كه گفته شد.

    تا آخر ماه كسری نخواهد آورد.

    شاید باور نكنید، اما او پیوسته از نیروی عجیبی الهام می گیرد.

    سیاره نپتون لحظه ای چشم از او بر نمی دارد و هر وقت لازم باشد، با قدرت وارد عمل می گردد و راه و چاه را به وی نشان می دهد هرگز روز تولد او، سالگرد ازدواج و یا محلی را كه از وی خواستگاری كرده اید، فراموش نكنید، زیرا او خیلی بیش از افراد نظیر خود است و احساساتی و پایبند به خصوصیات خاص خود می باشد

    طالع بینی چینی درباره زن متولد اسفند می گوید :

    ظرف عسلی است كه قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی‌نظیر است. ناراحت‌‌ترین مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش می‌كنند. سخت رویائی و خیالباف است، به كودكان خویش عشق می‌ورزد.

    مرد متولد اسفند ماه به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منقی كامل یا مثبت كامل است.

    اگر می خواهید زن یك مرد متولد اسفند بشوید، مواظب باشید كه: از او زیاد انتقاد نكنید، از كم كاری و خونسردی او نرنجید، حتما هفته ای دو سه بار به او بگویید كه دوستش دارید.

    اگر مرد متولد اسفندی بر سر راه شما قرار دارد و این احتمال است كه روزی هر دو دارای یك نام خانوادگی بشوید، سخت مراقب باشید زیرا در صورت وقوع یك چنین رویدادی برای شما حد وسط وجود نخواهد داشت یا آینده ای بسیار درخشان خواهید داشت و یا به كلی آن را در هم خواهید ریخت.

    قبل از آنكه تصمیم نهایی خود را اتخاذ كنید، بهتر است اطمینان پیدا كنید كه او قادر به درك و بهره برداری از موقعیت های مناسب زندگی خود می باشد یا نه؟ اگر او را قادر به انجام یك چنین كاری دیدید، می توانید مطمئن باشید كه به قول معروف نانتان در روغن خواهد بود و شما یكی از خوشبخت ترین زنان روزگار خواهید شد،‌ چه شوهری نصیب شما می شود كه از ثروت و شهرت چیزی كسر نخواهد داشت اما اگر مشاهده كردید كه او از زمره كسانی است كه موقعیت های عالی را با بی اعتانیی از دست می دهد و در حدی نامتعارف پیرو ضرب المثل «سیلی نقد بهتر از حلوای نسیه است» می باشد و حالت تنبلی و رخوت او را از تعقیب كارهای جدی باز می دارد.

    بهر حال شما لبه پرتگاه بسیار ژرفی قرار گرفته اید.

    مرد متولد اسفند ممكن است واجد همه آن چیزهایی باشد كه شما خواهان آن هستید و یا برعكس فاقد همه آنها نباشد.

    منش زندگی او چنان است كه به طور مرتب رو در روی موقعیت های بی نظیر قرار می گیرد و اینجاست كه باید قاطعانه تصمیم بگیرد و با تصمیمی راسخ بر روی تمام رؤیاهایی كه مانع پیشرفت و موفقیت او می گردند، خط بطلان بكشد، اما اشكال كار در این است كه برخی از متولدین این ماه اصلا قادر به تشخیص موقعیت های مناسب نمی باشند و حس شناسایی« فرصت » در آنها ضعیف است و گوششان صدای در زدن بخت و اقبال را اصلا نمی شنود.

    مرد متولد اسفند آدم ضعیف النفسی نیست و عیب كار فقط در این است كه گاهی چشمك های یك ستاره آنقدر نظر او را به خود جلب می كند كه متوجه طلوع خورشید نمی گردد.

    طبیعی است كه تمام متولدین این برج این چنین رویایی نیستند اما یقین داشته باشید كه اكثرا اینطورند.

    با وجود این امیدواری هایی نیز هست تاهست امید هم هست و برغم عدم قاطعیت كه در اگثر متولدین این ماه به چشم می خورد، در آوردن نان و تأمین زندگی یك امر الزامی است و وقتی او در این راه گام بر می دارد، قدرت درك بسیارش كه ناشی از تأثیر سیاره نپتون است، همراه با هوش سرشاری كه به طور طبیعی در وی نهفته این امكان را به وجود می آورد كه یك شبه ره صد ساله بپیماید و به شهرت و مقام، حتی ثروت های سرشار برسد، و اگر هیچ كدام از اینها نشد، می توانید روی احترام و تأمینی كه به دست می آورد، حساب كنید.

    بعید نیست مرد متولد اسفندی كه شما می شناسید، از این گروه باشد.

    از سوی دیگر، باید با صراحت گفت كه اگر او مثلا تا سن 25 و 30 سالگی نتوانسته باشد بار خود را ببندد و از موقعیت های مناسب زندگی بهره گیری های لازم را كرده باشد، بعید به نظر می رسد كه آینده درخشانی در پیش داشته باشد.

    وقتی می گویم كه آینده درخشانی نخواهد داشت، منظورم آینده خانوادگی اوست كه شامل حال شما، فرزندان شما و زندگی شما می گردد، در حالی كه ممكن است از نظر خصوصی وضع رضایت بخشی داشته باشید.

    بسیاری از متولدین اسفند كه قدرت ریسك كردن را ندارند، از صمیم قلب به آنچه دارند، دلخوش و راضی می شوند، بدون اینكه توجه داشته باشند كه همسر و فرزندان ایشان ممكن است اصلا راضی نباشند.

    در یك چنین مواردی او حداكثر رضایت خاطر را از رویاهای طلایی خویش به دست می آورد و یك لقمه نان و پنیر را برای زنده ماندن كافی می داند، در حالی كه از نظر شما زندگی فقط یك غذای بخور نمیر نیست، زندگی تفریح و گردش، لباس های خوب، سفر و سیاحت و با مردم معاشرت لازم دارد.

    اگر آنقدر عاشق او هستید كه حاضرید همه این كمبودها را تحمل كنید، بسیار خوب، بروید و پای سفره عقد بنشینید، اما از همین حالا بدانید كه در طول زندگی زناشویی ناچار خواهید بود برای آنكه شاهد عقب ماندن خود از دیگران نباشید، بار او را هم به دوش بکشید، به این معنی كه نه تنها باید برای خود كار مناسبی پیدا كنید و به قول معروف یكپا مرد خانواده بشوید، بلكه مراقب كار و نحوه فعالیت شوهر خود نیز باشید.

    حال به یك مطلب دیگر می رسیم و آن مسئله عواطف و احساسات مرد متولد اسفند است.

    این هر عیب و كم و كسری كه داشته باشد، از نظر امور عشقی بی نظیر است.

    عشق و احساست جزیی از وجود این مرد است.

    تا جایی كه می خواهم بگویم بدون آن زندگی برایش نه تنها مفهوم خود را از دست می دهد، بلكه واقعا غیر ممكن می گردد.

    روزی كه خورشید عشق در قلب یك مرد متولد اسفند طلوع می كند،‌ دنیا شاهد تولد یك نقاش بی نظیر، یك شاعر بی همتا و بالاخره یك هنرمند عالیقدر می گردد.

    تا اینجا با صراحت تمام راجع به متولدین اسفند مطالعه شد كه نمی توانند از موفقیت های مناسب زندگی خود بهره برداری كنند و بیشتر عمر خود را در رؤیاهای طلایی خویش بسر می برند، اما حالا به ذكر خصوصیات اقلیمی می پردازیم كه درست بر عكس گروه اول از هر موقعیتی حداكثر استفاده را می برند.

    چنین مردی بدون هیچ نوع شك و شبهه، بهترین صیدی است كه ممكن است به تور یك دختر بیفتد.

    او كسی است كه ممكن است به راحتی یك دانشمند و یا سیاستمدار بشود.

    یك چنین مردی از آن مقوله مردانی است كه زن هرگز امكان پیدا نمی كند توقع بیشتری از او داشته باشد، و یك چنین حالتی برای هر زنی ایده آل محسوب می گردد، حتی اگر در نظر بگیریم كه هر روز عصر مقدارد ناچیزی از گرفتاریهای عظیم خود را با خود به منزل می بردند.

    خوب، این كاملا طبیعی است كه آدم بدون نقص در دنیا وجود ندارد حتی یك متولد دی كه به طرز غیر عادی اهل عمل است،‌و یا یك مرد متولد فروردین كه نبوغی خداداد در اداره امور دارد،‌ آنها نیز دارای نقاط ضعف هستند.

    نكته مهم این است كه بر خلاف جریان آب شنا می كند،‌ در هر متر از پیشرفت خود هدیه گرانبهایی از افتخار و ثروت نثار پای همسر و فرزندان خود می نماید.

    مرد متولد اسفند متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی نشیند، او تا زمانی كه شخصا به مطلبی پی نبرده باشد، نظریه ای ابراز نمی دارد و تازه در این حالت نیز او حالت انتقاد نخواهد داشت.

    خیلی به ندرت ممكن است به كسی اتهامی وارد كند و در مقابل به میزان وسیع گذشت از خود نشان می دهد.

    كوشش او در درك دیگران چشمگیر است.

    دوستان او خیلی به وی اعتماد می كنند و هرگز این فكر در سر ایشان پیدا نمی شود كه ممكن است از آنچه به وی می گویند، سو‌ ء استفاده كند.

    عقاید و رفتار دیگران به هر قدر او را شوكه نمی سازد.

    اگر روزی پسر این مرد سراسیمه وارد دفتر كار او بشود و بگوید: پدر من یك نفر را كشته ام، بدون اینكه از جای خود تكان بخورد، می گوید: خوب، جریان را كاملا تعریف كن ببینم این قتل چگونه اتفاق افتاد.

    یكی از معایب مرد متولد اسفند این است كه گهگاه حرفی نسنجیده از زبان وی جاری می گردد و سخنی را كه نباید بگوید، می گوید و بعدا پی می برد كه كار بیجایی كرده است.

    هیچ بعید نیست كه این حالت او به علت سادگی و خوش قلبی اش باشد.

    مرد متولد اسفند بدون اینكه در نظر بگیرد حرف او ممكن است از جانب شنونده سو ء تعبیر گردد و به مفهومی جز آنكه وی در نظر داشته است توجیه بشود، منظور خود را در قالب اولین كلمات و جملاتی كه به خاطرش می رسد بیان می كند.

    این حالت او را حمل بر دهان لقی او ندانید.

    دهان لق كسی است كه نتواند حرف و اسرار دیگران را حفظ كند، در حالی كه او با قدرت تمام سرنگهدار است.

    اگر به هنگام تولد این شخص عطارد هم در برج صوت بوده باشد، آدم بسیار حراف و خوش صحبتی می شود و در غیر این صورت در سخن گفتن بسیار متین و موقر خواهد بود و سعی می كند كه به كار كسی كار نداشته باشد، در حالی كه دوستان و آشنایان مرتبا مسائل و مشكلات خود را با او در میان می گذارند و از وی نظر خواهی می كنند.

    مراجعه به وی بیشتر به خاطر آن است كه مرد متولد اسفند یك مستمع بی نظیر است و شما اندكی پس از آنكه رو در روی او نشستید و شروع به صحبت كردید، ناگهان متوجه می شوید كه تمام آنچه را كه در دل داشته اید، از ناراحتی راجع به موخوره و شوره سر گرفته تا امكان بیكار شدن شوهرتان و عاشق شدن دخترتان و همه و همه را برای او بازگو كرده اید.

    مستمع خوب بودن او را حمل بر این ننمایید كه مایل به شنیدن درد دل دیگران است،‌ درست برعكس تنها جیزی كه یك شوهر ویا یك دوست متولد اسفند نمی خواهد از همسر یا دوست خود بشنود، در دل های اوست، زیرا بدون شك از صبح تا غروب در محل كار خود به درد دل دهها نفر گوش داده است اینك مایل است كه وقتی در جوار شما است، راجع به موضوعات دیگری با وی گفتگو بشود.

    طبیعی است كسانی كه دریچه های دل خود را بر روی او باز می كنند، اصلا نمی دانند كه سخنان ایشان تا چه حد روی وی تأثیر می گذارند و تا چه حد ممكن است موجب ناراحتی او بشوند.

    مرد متولد اسفند مثل یك قطعه اسفنج و یا مثل یك گیرنده قوی است كه هر چه را در اطرافش باشد، جذب می كند و می گیرد، بدون اینكه خوبی و بدی آن ها تأثیری در میزان این جذب داشته باشد.

    با توجه به یك چنین خصوصیتی جای تعجب نیست وقتی می بینیم كه دوستان و آشنایان متولدین اسفند ایشان را آدم هایی بسیار حساس می دانند.

    مرد متولد اسفند هر چند گاه یك بار نیاز شدیدی به استراحت پیدا می كند.

    این استراحت باید جسمانی و روانی باشد، حساسیت او در این دوره به قدری شدید می شود كه كوچكترین نسیمی ممكن است برای سلامتی اش مشكل ایجاد كند.

    اگر دیدید كه می خواهد تنها باشد و یا برود سفر و هواخوری، كاری به كار وی نداشته باشید.

    نكته ای را كه باید به شما تذكر بدهم این است كه ضرب المثل معروف دوری و دوستی در مورد متولدین برج اسفند بیش از متولدین هر ماه دیگری صادق است.

    اگر خیلی خود را به او بچسبانید و لحظه ای وی را تنها نگذارید، عشق او به شما ضایع می گردد.

    یادتان باشد كه گاهی موجود بسیارلطیف و حساسی است كه خیلی زود ممكن است صدمه ببیند.

    خجول بودن او بیشتر به خاطر آگاهی به محدودیت های دردناكی است كه دارد، محدودیت هاییكه همیشه و همه جا آن ها را احساس می كند.

    او سخت خواهان آن است كه افراد مورد علاقه اش به خوش طینتی و خوش بینی او واقف باشند و این هشداری است برای شما كه هرگز نظریات او را نادیده نگیرید و به آنها به دیده شك و ترید نگاه نكنید.

    مرد متولد اسفند سرگرمی های عجیبی برای خود پیدا می كند.

    او ممكن است به یوگا، ‌نجوم، كشف قوانین حاكم بر اعداد و دیگر اموری از این قبیل علاقمند باشد و علت هم آن است كه همانند متولدین آبان به كشف اسرار طبیعت تمایل زیادی دارد و اتفاقا پرداختن به یك چنین اموری برای او بسیار هم خوب است زیرا از یك سو احساسات او را تحت كنترل نگاه می دارد و از سوی دیگر مانع از خیالپردازی های غیر عملی او می گردد.

    كسی كه تحت تأثیر سیاره نپتون است، به ندرت عصبانی می شود و عصبانیت های او چنان طولانی نیست، ‌پس از آنكه آب ها از آسیاب ریخت، فقط در عرض چند لحظه دوباره همان آدم متین و آرام سابق می گردد و به عبارت دیگر تبدیل حالت او از عصبانیت به خونسردی تدریجی نیست.

    بسیاری از مردان متولد این ماه از زمره كسانی هستند كه ساعات بیكاری خود را در منزل پرسه می زنند و مرتبا از این اتاق به آن اتاق می روند، به زیر زمین و انباری سر می زنند و خرت پرت های قدیمی را زیر و رو می كنند،‌ بی جهت ناراحت نشوید، زیرا حتی اگر آن چیزی را كه جست و جو می كند، پیدا نكند، منظورشان از این كار سرگرمی است.

    مرد متولد اسفند، درست برعكس مرد متولد اردیبهشت ناگهان توفانی نمی شود و زمین و زمان را به هم نمی ریزد.

    فكر نمی كنید داشتنی یك چنین مردی در منزل نعمت بزرگی است؟ گول زدن مرد اسفند كار ساده ای نیست،‌ چون او با كمك نیروی عجیبی كه طبیعت در وی به ودیعه نهاده، به راحتی فكر دیگران را می خواند و به منظور پنهانی اش پی می برد، اما در مقابل خیلی به راحتی می تواند شما را گول بزند و به همین دلیل هم هست كه به ر احتی می تواند اسرار خود را از دیگران پنهان نگاه دارد.

    مرد متولد اسفند دروغگوی زبر دستی هم هست، چنان دروغ می گوید كه هرگز متوجه آن نمی شوید.

    گاهی نیز بدون دلیل حقیقت را كتمان می كند،‌ برای خرید سیگار از منزل خارج می شود ولی به شما می گوید كه می خواهد روزنامه خریداری كند.

    مشابه این حالت در متولدین خرداد و تیر دیده می شود، این افراد ظاهرا از مشاهده اینكه دیگران نمی توانند از كار ایشان سر در بیاوزند، احساس رضایت خاطر می كنند.

    از آنجا كه ضرری از این كار عاید كسی نمی شود، بهتر است با آن مخالفتی نكنید و حتی قدری هم با وی همراهی كنید، برای مثال وقتی گفت كه برای خریدروزنامه از خانه خارج شده است و شما متوجه هستید كه برای خرید سیگار رفته و لاجرم بدون روزنامه به خانه بازگشته، پس از مراجعت بگویید:این روزنامه فروش سر كوچه هیچ وقت روزنامه ای را كه آدم می خواهد، ندارد.

    شما نمی دانید كه گفتن یك چنین جملاتی كه نشان می دهند به او اطمینان چشم و گوش بسته دارید، تا چه حد در زندگی شما تأثیر مطلوب خواهند داشت.

    حسادت یكی از احساساتی است كه در این شخص خیلی دیده نمی شود و یا اگر هم واقعا حسود باشد، چنان با مهارت خود را كنترل می كند كه اصلا چنزی از ظاهر وی مشهود نمی گردد.

    با وجود این، یادتان باشد كه او مردی است با تمام غرورها و خود خواهی ها و متوقع است كه شما در یك حد معقول و متعرف پا از گلیم خود بیرون نگذارید.

    از سوی دیگر شما باید سخت مراقب حس حسادت خود نیز باشید چون او دوستان صمیمی فراوانی اعم از زن یا مرد دارد كه گاهی اوقات بدون توجه به شرایط زمان و مكان با ایشان خیلی گرم می گیرد.

    او اصولا رفیق است و اگر شما بی جهت از خود عكس العمل های شدید نشان بدهید، كار به جاهای باریك خواهد كشید.

    اینكه گفتم « بی جهت » بدان علت است كه او واقعا قصد خیانت به شما را ندارد و از گرم گرفتن با زن های دیگر منظور خاصی را تعقیب نمی كند و در این میان زنان متولد فروردین و مرداد نظر او را بیش از دیگران به خود جلب می نمایند.

    مرد متولد اسفند عاشق زیبایی است و بی اراده به سوی آن جذب می گردد.

    شما می توانید خیلی ساده این موضوع را امتحان كنید.

    در یك میهمانی او را زیر نظر بگیرید، چشمان او مستقیما به زیباترین ساق پاها دوخته می شود.

    با وجود این، اگر واقعا از این همه زیباپسندی او ناراحت می شوید، با اندكی سعی و دقت در ظاهر خود می توانید تمام فكر و حواس او را به خود معطوف نگاه دارید.

    او مرد عاشق پیشه ای است كه این شعر ایرج بیش از هر مطلبی بازگو كننده و وصف الحال وی می باشد.

    هر كه را روی خوش و موی نكوست، مرده و زنده من عاشق و اوست.

    وقتی ملاحظه كردید كه به لاك خود فرو رفته است و به قول معروف كنج عزلت گزیده، فورا به آرایشگاه بروید، لباس رنگ زرد یا نارنجی باز بپوشید و بلیط یك فیلم یا تأتر كمدی را بخرید و او را از عالم خلسه بیروی بكشید.

    این شخص در مقابل پیشنهادات، حساسیت زیادی از خود نشان می دهد و به این دلیل روابط او با اطرافیان وی هستند كه تصمیم می گیرند تا چه حد با او روابط صمیمانه داشته باشند.

    از نظر بچه ها، او یك پدر شاد است زیرا به طور مرتب آن ها را به قایق سواری، شنا، دوچرخه سواری و دیگر كارهایی از این قبیل می برد و اگر هوا بد باشد، تمام روز تعطیل را پا به پای ایشان قایم موشك بازی می كند.

    او با صبری شبیه به صبر ایوب به مسائل و مشكلات كودكان خود گوش می دهد و مایل است كه آنها را افرادی روشنفكر و فهمیده بار بیاورد.

    این نصیحت ها و سفارش ها را در مورد مرد متولد اسفند به گوش بسپارید: هرگز او را سرزنش و انتقاد نكنید، افكارش را واهی و پوچ نخوانید.

    به جان او نق نزنید و از كارهای او به طور جدی و اتهام آور انتقاد نكنید، افكارش را واهی و پوچ نخوانید.

    به جان او نق نزنید و از كارهای او به طور جدی و اتهام آور انتقاد نكنید.

    از اینكه گاهی مكدر است و علاقه ای به كوشش و پیشقدم شدن در كارها ندارد، دلخور نشوید و او را ملامت این خونسردی و بی اعتنایی جزو طبیعت اوست.

    شما برای به حركت در آوردن او پیشقدم شوید.

    از نظر عاشقانه و عاطفی مرد اسفند نیازمند آن است كه دائما او را نسبت به عشق و علائق خود مطمئن كنید و لااقل در هفته دو سه بار به او بگویید كه خیلی دستش دارید.

    ضمنا فراموش نكنید كه تخیلات و اندیشه های طلایی و دوردست او را به باد تمسخر نگیرید، بلكه سعی كنید كه این تخیلات به مرز عملی بودن، عملی شدن نزدیك تر شوند

    طالع بینی چینی درباره مرد متولد اسفند می گوید :

    به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی كامل است یا مثبت كامل، از كم كاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمینشیند و تا زمانیكه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمی‌دارد

    

    به مجموعه کامل فال حافظ پیچک خوش آمدید.

    ای حافظا ای حافظا ، تو را به خدا و آن شاخ نبات خودت قسم می دهم

    آن چیزی را که صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار کن

    کتاب دیوان حافظ همراه قرآن ، کتاب آسمانی مسلمین ، از پرفروش ترین کتاب ها در تاریخ ایران بوده است.فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    بسیار کم است خانه هایی در ایران که در آن یک جلد از دیوان حافظ نباشد.

    شاخ نبات حافظ : بین اکثر قدیمی های ایران گفته شده که حافظ ، عاشق دختری زیبا روی به نام شاخ نبات بوده است و عده ای هم آن را معشوقه فرضی حافظ نامیدند که باعث شده تا حافظ به شعر و شاعری روی بیاورد و سر منشع کتاب فال حافظ شده است.

    عده ای هم می گویند در سخنان حافظ مشخص است که سخن از هیچ معشوقه ای نیست و شاخه نبات درواقع یک شاخه نبات است که از آن شهد و شکر می ریزد ، به عبارتی حافظ سخن خود را شیرین می داند و به نوعی خودش را چشم و چراغ همه شیرین سخنان فارسی زبان می نامد.

    از اسامی که به محمد حافظ شیرازی نسبت داده شده عبارت است از :

    لِسانُ‌الْغِیْب : آنکه اسرار نهانی و پنهان گوید ، یکی از القاب خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی ، نامی است که به دیوان شمس الدین محمد حافظ شیرازی داده اند ، به دلیل فال حافظ بسیار خوبی که در دیوان خود ارائه داده است.

  • قصة عشق حب ابيض اسود 12
  • تَرجُمانُ الْاَسرار : یعنی ترجمه ی اسرار پنهان ، این هم از لقب های خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی است به دلیل فال حافظ بی نقص که در ایران و جهان همتا ندارد.

    لِسانُ‌الْعُرَفا : لسان به معنی زبان و العرفا به معنی عرفانی ، لقب حافظ شیرازی ، افتخار ایران زمین است که نشان می دهد کتاب دیوان فال حافظ در همه زمان ها چقدر حائز اهمیت بوده است.

    ناظِمُ‌الاُولیاء : این هم از القاب حضرت حافظ است ، معنی آن را شما برایمان در سایت پیچک یا شبکه اجتماعی ما بنویسید . منتظرتان هستیم

    از سنت های قدیمی این است که در شب یلدا حتما فال حافظ گرفته شود و اصلا اسم آن را فال حافظ شب یلدا گذاشته اند.

    همه دور هم جمع شده و علاوه بر خوردن خوراکی های مختلف ، با تفال به حافظ نیت کرده و از لسان الغیب تعبیر نیت خود را می شوند.

    علت گرفتن فال حافظ در شب یلدا مربوط به آداب و رسوم شب چله است که جزو جدا نشدنی جشن ویژه شب یلدا می باشد.

    سایت پیچک با توجه به اینکه کامل ترین مجموعه فال حافظ را ارائه نموده است ، در این شب مهم نیز دست بوس تک تک عزیزانی خواهد بود که فال حافظ شب چله خود و اعضای خانواده را میگیرند.

    اسکریپت کدهای فال حافظ برای وبلاگ و سایت

    تصاویری مرتبط با فال حافظ که از قبل در سایت پیچک ، ورژن قدیمی نیز درج شده بود :

    وقتی صحبت از فال روزانه می شود یعنی برای متولدین هر ماه از سال ، یک فال حافظ روزانه مشخص باید باشد که در هر روز نیز تغییر کند.

    بخش فال حافظ روزانه پیچک درحال حاضر باتوجه به گردش ستارگان و قرار گرفتن ماه و خورشید ، فال روزانه متولدین هر یک از ماه های سال را به صورت اتوماتیک درج می کند.

    از منوی مربوطه یا لینکی که در پاراگراف اول با عنوان فال حافظ روزانه درج شده می توانید نسبت به استفاده از این فال مهم بهرمند شوید.

    ببینید حضرت حافظ برای متولدین ماه شما ، چه فال خاصی را در هر روز ثبت کرده است.

    

    در هر روز یک فال روزانه تاروت یا به عبارتی ، فال تاروت روزانه در نظر گرفته شده که باتوجه به گردش ستارگان ، قرار گرفتن زمین و حالت ماه و خورشید در هر روز ، برای متولدین هر یک از ماه های سال متفاوت می باشد.

    فال تاروت روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین فروردین :

    زنی مهربان – وفاداری
    – یک بانوی بلوند روشن با چشمان میشی
    – همسر و مادری فداکار
    – زنی با اراده که قادر است تصوراتش را به مرحله اجرا درآورد
    برای آقایان به معنی :
    – رضایت و خوشبختی
    – موفقیت در اجرای نقشه ها

    توضیح :
    سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسایل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند. بانوی جام ضمنا می تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند. در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید!

    عبارت شفابخش :
    صراحت و مهربانی من، مرا زیبا می سازد.فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    فال تاروت روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین اردیبهشت :

    زیان – پشیمانی
    – نا امیدی
    – غصه برای یک عشق نافرجام
    – ضرر و زیان در تجارت
    – از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید

    توضیح :
    شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.
    حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

    عبارت شفابخش :
    با درک این حقیقت که چگونه خود را فریب می دهم، یا صدای درونم را انکار می کنم، به اصل خود پی می برم.

    فال تاروت روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین خرداد :

    مسافر – مرد جوان
    – مردی فعال و بی پروا مغرور و پر حرارت
    – تغییر مکان
    – جابجایی

    توضیح :
    با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد.
    دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

    عبارت شفابخش :
    هر طوفانی ریشه های مرا محکم تر می سازد.

    فال تاروت روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین تیر :

  • چگونه حامله مي شويم
  • پایان یک ارتباط
    – بهم خوردن نقشه ها و طرح ها
    – از هم گسیختگی در زندگی خانوادگی

    توضیح :
    این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت.
    البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

    عبارت شفابخش :
    من خوبی ها و زیبایی ها را به زندگی خود دعوت می کنم و با تمام وجودم به آنها خوشامد می گویم.

    فال تاروت روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین مرداد :

    شخصیت قانونی – قدرت
    – شخص با افکار و ایده های منطقی
    – شخصی که برای مشورت در کار مناسب است
    – کار دادگاهی که با موفقیت انجام می گیرد

    توضیح :
    در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.

    عبارت شفابخش :
    امکانات خلاق من هیچگونه محدودیتی ندارند.

    فال تاروت روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین شهریور :

    جدایی – بحران
    – جدایی
    – اشک
    – غم
    – ناسازگاری و مشاجره

    توضیح :
    سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.
    آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

    عبارت شفابخش :
    هر مشکلی راه حل خاص خود را در بر دارد.

    فال تاروت روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین مهر :

    ماجراجویی – شتاب
    – جوان شجاع و ماجراجو ، کمی لجباز ولی خوش نیت
    – احساس یا اتفاق ناگهانی که سریع هم از بین می رود
    – خروج از غم و اندوه

    توضیح :
    دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید.
    اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است.
    با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

    عبارت شفابخش :
    من هدف خود را می شناسم و می دانم که در کدام جهت تلاش می کنم.

    فال تاروت روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین آبان :

    خشونت – قدرت
    – حس جاه طلبی و شهرت
    – موفقیت مادی
    – احساسات عاری از لطافت
    – بی احترامی به احساسات دیگران

    توضیح :
    نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.
    در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

    عبارت شفابخش :
    من ارباب زندگی خود هستم.

    فال تاروت روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین آذر :

    حکم قانونی
    – موضوع قانونی به نتیجه می رسد
    – عبور از یک مرحله سخت و حساس
    – به نتیجه اعمال رسیدن

    توضیح :
    حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.
    این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

    عبارت شفابخش :
    من در کانون خود برقرار هستم.

    فال تاروت روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین دی :

    ایستادگی در مقابل مشکلات
    – لجاجت
    – قدرت
    – آدم بداخلاق
    – پایداری

    توضیح :
    با احتیاط پیش بروید. مراقبت وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید. حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی به نظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید.
    انرژی این کارت به شما هشدار می دهد، بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما رای دهد. دست از تلاش برندارید. اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم گیری هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت فشار قرار دهند.
    از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید.

    عبارت شفابخش :
    من به مرور و به روشنی می دانم چه کسی هستم. این شناسایی قدرت بالقوه مرا به ظهور تمام عیار هدایت می کند.

    فال تاروت روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین بهمن :

    ایمان – آینده روشن
    – آسمان پر از ستاره نشانگر آینده روشن
    – امکانات جدید
    – سلامتی

    توضیح :
    غم ها و غصه های شما همچون ابرهای آسمان پراکنده گشته و ستاره شما ظهور خواهد کرد. نماد ستاره به شما هدیه ای پر از مهر تقدیم می کند اما به خاطر داشته باشید که هدایای ستاره همیشه مادی نیستند. ستاره دریای آرام پس از طوفان است.

    عبارت شفابخش :
    ارتباط من با آگاهی بیکران راه را برای تجلی اندیشه هایم می نمایاند.

    فال تاروت روزانه جمعه 18 آذر 1401 ، ویژه متولدین اسفند :

    پایان یک ارتباط
    – بهم خوردن نقشه ها و طرح ها
    – از هم گسیختگی در زندگی خانوادگی

    توضیح :
    این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت.
    البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

    عبارت شفابخش :
    من خوبی ها و زیبایی ها را به زندگی خود دعوت می کنم و با تمام وجودم به آنها خوشامد می گویم.

    فال تاروت روزانه ، هر روز برای متولدین هر یک از ماه های سال ، یک فال تاروت را به صورت روزانه ، بر اساس گردش ستارگان و جای گرفتن زمین در موقعیت خاص خودش انتخاب و منتشر می کند.

    دقیقا مشابه فال روزانه اصلی پیچک که هر روز نکاتی را برای متولدین هر ماه در بر دارد.

    توجهاعتقاد به فال یک مسئله شخصی است اما پیشنهاد می شود به هر گونه فال ، به دید سرگرمی بنگرید.فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    در میان فال های روزانه ، حتما سری هم به فال حافظ روزانه پیچک زده و ببینید حضرت حافظ چه برایتان گفته است.

    فال تاروت روزانه آنلاین ، فال تاروت روزانه اینترنتی ، فال تاروت آنلاین روزانه ، فال تاروت روزانه جدید

    

    به بخش فال انبیاء سایت پیچک خوش آمدید.

    فال انبیاء بدین صورت است که شما نتیجه فال خود را می توانید باتوجه به یکی از پیامبران الهی مشاهده کنید.

    چشمان خود را بسته ، سوره حمد را بخوانید و سپس روی تصویر زیر ضربه بزنید.

    فال انبیاء الهی از بین پیامبران زیر می باشد که هر کدام طالع بینی مربوط به خود را دارندفال روزانه پیچک متولدین اسفند

    حضرت آدم علیه السلام، حضرت نوح علیه السلام، حضرت ادریس علیه السلام، حضرت ابراهیم علیه السلام، حضرت اسحاق علیه السلام، حضرت یعقوب علیه السلام، حضرت یوسف علیه السلام، حضرت لوط علیه السلام، حضرت هود علیه السلام، حضرت صالح علیه السلام، حضرت شعیب علیه السلام، حضرت موسی علیه السلام، هارون، حضرت داود علیه السلام، حضرت سلیمان علیه السلام، حضرت ایوب علیه السلام، حضرت ذوالکفل علیه السلام، حضرت یونس علیه السلام، حضرت الیاس علیه السلام، حضرت الیسع علیه السلام، حضرت زکریا علیه السلام، حضرت یحیی علیه السلام، حضرت عیسی علیه السلام و حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم.

    این فال شما را به سخنان و گفتار یکی از پیامبران الهی هدایت می کند که با توجه به نیتی که کرده اید می تواند دل شما را آرام کند.

    گرفتن فال انبیا فقط در کنار تصمیم شما برای توفیق و سعادت و آشنایی با احادیث و سخنان انبیاء الهی است.

    دريافت كد فال انبیاء برای وبلاگ و سايت

    window.location.href=’http://pichak.net/hafez/pasokh/’


    لیست رپورتاژ ها

       

    تبلیغات
      

    حمایت از پیچک
      

    عضویت در انجمن

    اخبار
    روز ایران و جهان

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    فال حافظ

    body {font-family:tahoma;font-size:10pt;line-height:2.5}

    خنک نسیم معنبر شمامه ای دلخواه

    دلیل راه شو ای طایر خجسته لقا

    به یاد شخص نزارم که غرق خون دل است

    منم که بی تو نفس می کشم زهی خجلت
    ز دوستان تو آموخت در طریقت مهر
    به عشق روی تو روزی که از جهان بروم
                                                   

     

    که در هوای تو برخاست بامداد پگاه

    که دیده آب شد از شوق خاک آن درگاه

    هلال را ز کنار افق کنید نگاه

    مگر تو عفو کنی ور نه چیست عذر گناه
    سپیده دم که صبا چاک زد شعار سیاه
    ز تربتم بدمد سرخ گل به جای گیاه
                                                   

    مده به خاطر نازک ملالت از من زود
    ،
    که حافظ تو خود این لحظه گفت بسم الله

    تعبیر: از دوستان و همنشینان بد احتراز کن و دوستان مشفق را بشناس. در هر کار با دقت و تعمق پیش برو. مهر و وفای خود را به دیگران اثبات کن تا نظر مثبتی نسبت به تو داشته باشند.

    چنانچه صدای متن فال
    برای شما پخش نمی شود
    لطفا روی دکمه پخش
    پلیر زیر کلیک کنید


    چنانچه صدای متن فال
    برای شما پخش نمی شود

    لطفا روی دکمه پخش
    پلیر زیر کلیک کنید

  • چگونه از داروخانه کاندوم بخرم

  • کد فال حافظ


      

    استخاره آنلاین       

    فال امروز       

    فال ازدواج       

    فال انبیاء       

    تعبیر خواب  

     

    [ پیچک ] Www.Pichak.Net © 2009 – 2022

    تبلیغ متنی :

    خرید شارژ ایرانسل |

    قیمت پرینتر |

    ترجمه مقاله |

    بت فوروارد |

    وان ایکس بت |

    سفارش گل آنلاین |

    بروکر لایت فارکس |

    سررسید |

    دانلود فیلم

    

    فال تاروت روزانه عشقی ، بعد از اینکه نیت کردید و متمرکز شدید ، به انتخاب کارت ها می پردازیم.

    نیت کرده و کارت مورد نظر را انتخاب کنید.

    با استفاده از این فال تاروت عشقی روزانه و جذاب خواهید توانست تا برای وضعیت روابط خود ، روزانه فال بگیرید.فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    این فال تاروت با استفاده از کارت های تاروت کبیر می باشد و شما مجاز به انتخاب تنها یک کارت هستید.

    جهت گرفتن فال ، در ابتدا چشمان خود را بسته و ذهنتان را از هر فکری آزاد و رها کنید.

    سپس به موضوع مورد نظر خود فکر کرده و روی همان متمرکز شوید.

    حال نیت خود را بیان کنید.

    چشمان خود را باز کرده و از کارت های موجود ، یک کارت را انتخاب کنید.

    فال امروز متولدین اسفند

    فال روزانه و ماه تولد برای متولدین اسفند ماه

    متولدین این ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرك و فهیم هستند. در انجام كارها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه می‎كنند. اغلب در جوانی و پیری پاكدامن بوده و از كسب و كال حلال، سود خوبی نصیبشان می‎شود. این افراد گاه از دیگران دلگیر می‎شوند، اما از آنان كینه به دل نمی‎گیرند.

    متولدین این ماه در بین رنگها به رنگ قهوه‎ای حساس هستند. آنان فصل پاییز را دوست دارند و اغلب با دیدن غروب پاییز به هیجان می‎آیند. بعضی از این افراد از زنی بد عمل آسیب می‎بینند، باید مراقب باشند، اغلب این افراد سفر دریایی در طالع دارند.

    متولدین ان ماه اغلب در كودكی با سه خطر مواجه می‎شوند، اگر از این سه خطر بگذرند، عمر طبیعی خواهند دات. روزهای پنجشنبه برای این افراد روز خوبی خواهد بود. همچنین انگشتر عقیق و یاقوت برای آنان مناسب است.فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    متولدین این ماه، زنانی نیك گفتار، امانتدار، نسبتاً صبور، كمی خودبین و مغرور و دارای قدی نسبتاً متوسط هستند.

    اینان افرادی غریب دوست و مهمان نواز هستند، اما خود از جانب دوستان و خویشان، كمتر محبت می‎بینند. اغلب این زنان در شوهرداری استادند و تا حد امكان همسر را از خود راضی نگاه می‎دارند.

    زنان متولد این ماه اغلب در دوران كودكی گرفتار رنج و بیماری می‎شوند كه عموماً از ناحیه شكم است. در این حال دو خطر د زندگی اینان وجود دارد كه با صدقه و توسل، انشاالله برطرف می‎شود.

    خانه یازدهم مستقیماً با روابط و خانه هفتم مستقیماً با تعهد رابطه در ارتباط است. طالع بینی 1400 متولدین اسفند می گوید دو سیاره بزرگ امسال در این علامت وارد یازدهمین خانه می شوند.

    از آنجا که خانه یازدهم در زندگی متاهلی و خانوادگی از اهمیت بالایی برخوردار است، می توانید انتظار داشته باشید که وقتی سیارات خاصی در آنجا مستقر شده اند، اتفاقات قابل توجهی بیفتد. حضور سیارات در این خانه نشانگر این است که شما ممکن است در زندگی خود، تغییرات قابل توجهی را شاهد باشید.

    در حقیقت، این رابطه می تواند به به دست آوردن مال یا شغلی در آینده نیز نزدیک منجر شود.

  • چگونه اکانت حذف شده اینستاگرام را برگردانیم
  • طبق طالع بینی ازدواج برج حوت، از 23 مارس 1400 (4 فروردین)، زحل از طریق خانه دوازدهم وارد برج دلو می شود. اکنون، زحل که از طریق خانه دوازدهم در حال حرکت است، تاثیر مستقیمی روی خانه دوم متولدین اسفند دارد.

    خانه دوم ارتباط مستقیمی با روابط پراهمیت با خانواده دارد. مسائل مربوط به خانواده ممکن است در دوره بین 22 اردیبهشت تا 13 خرداد آغاز شود. با این حال، آرام باشید و صبر خود را از دست ندهید.

    هرگونه استدلال یا اختلاف نظر ممکن است در این بازه زمانی برای شما مشکل ساز شود. با صبر می توانید تمام مشکلات را حل کنید. از 8 مهرماه، ممکن است بتوانید با همسر و خانواده خود زندگی صلح آمیز و دلپذیری را تجربه کنید.

    آلامتو به صورت روزانه فال روز تولد شما را راس ساعت 15:00 روز قبل قرار میدهد و شما می توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از اوضاع طالع بینی فردای خودتان آگاه شوید.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی پر فرازونشیب را آغاز کرده‌اید.در این سال خودتان را برای رویارویی با اتفاق‌های غیرمنتظره آماده کنید. آذر را با شادکامی به پایان خواهید رساند. با این حال به دی که رسیدید کار دشواری راه شما را سد می‌کند. برای حل این کار از اطرافیان کمک بگیرید و در برابر گرفتاری‌ها کوتاه نیایید. بهمن که از راه رسید عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. به صلاح شماست که مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. اسفند زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول گرفتاری‌های مالی را پوشش دهید. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و رازنگه‌دار باشید. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خرداد سال آینده شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و همراه دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید. تغییر مهمی در تیر سال آینده در زندگیتان رخ می‌‌دهد. پذیرای تغییرات جدید باشید و انعطاف‌پذیری بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. اَمرداد سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به شهریور سال آینده که رسیدید زندگیتان رونق بیشتری پیدا می‌‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که در آبان سال آینده دزدی به اموالتان بزند. در این ماه شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و مواظب دارایی‌های خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. به لحاظ کاری با رقبای زیادی طرف هستید، اما به این رقبا میدان ندهید و برای موفقیت از هوش سرشار خود کمک بگیرید.  برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  مشکلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

    از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش گذشته را برای شما تداعی خواهد کرد.

    روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

  • چگونه از رادیو جوان دانلود کنیم اندروید
  • افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. قولی به همسر یا عشق ‌زندگیتان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال می‌شود. غم به دل خود راه ندهید زیرا بیماری جدی وجود عشق‌ زندگیتان را تهدید نمی‌کند و حال ایشان در چند روز آینده بهتر خواهد شد.

    از سلامت خود غافل شده‌اید و مانند سابق هوای سلامت وجود نازنینتان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد،‌ بیشتر هوای خودتان را داشته باشید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

    هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. توقع‌های بی‌جایی از دوستان و آشنایان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای اطرافیان به دنبال ندارد. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

    مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرجهای زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید.  روحیه انتقادپذیری ندارید و از انتقادهای اطرافیان دلخور می‌شوید. این رویکرد را کنار بگذارید و پذیرای نقدهای سازنده اطرافیان باشید. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت‌ شما را فراهم می‌کند. عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

    دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

    مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. اختلاف‌ نظر با همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از امروز به فکر پیدا کردن نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری باشید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

    روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

    احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. انسان خلاق و هنرمندی هستید، اما استعداد‌ شما همیشه نادیده گرفته شده و اطرافیان قدر هنر شما را نمی‌دانند. این وضعیت زمینه افسردگی شما را به‌دنبال داشته است، اما جایی برای افسردگی وجود ندارد، چرا که امروز فرد سرشناس و بانفوذی به هنرتان پی‌‌میبرد و زمینه شکوفایی بیشتر استعداد‌های شما را فراهم خواهد کرد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید.


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی پر فرازونشیب را آغاز کرده‌اید.در این سال خودتان را برای رویارویی با اتفاق‌های غیرمنتظره آماده کنید. آذر را با شادکامی به پایان خواهید رساند. با این حال به دی که رسیدید کار دشواری راه شما را سد می‌کند. برای حل این کار از اطرافیان کمک بگیرید و در برابر گرفتاری‌ها کوتاه نیایید. بهمن که از راه رسید عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. به صلاح شماست که مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. اسفند زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول گرفتاری‌های مالی را پوشش دهید. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و رازنگه‌دار باشید. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خرداد سال آینده شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و همراه دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید. تغییر مهمی در تیر سال آینده در زندگیتان رخ می‌‌دهد. پذیرای تغییرات جدید باشید و انعطاف‌پذیری بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. اَمرداد سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به شهریور سال آینده که رسیدید زندگیتان رونق بیشتری پیدا می‌‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که در آبان سال آینده دزدی به اموالتان بزند. در این ماه شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و مواظب دارایی‌های خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. به لحاظ کاری با رقبای زیادی طرف هستید، اما به این رقبا میدان ندهید و برای موفقیت از هوش سرشار خود کمک بگیرید.  برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  مشکلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

    از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش گذشته را برای شما تداعی خواهد کرد.

    روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

  • اینترنت همراه اول چه جوری فعال میشه
  • افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. قولی به همسر یا عشق ‌زندگیتان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال می‌شود. غم به دل خود راه ندهید زیرا بیماری جدی وجود عشق‌ زندگیتان را تهدید نمی‌کند و حال ایشان در چند روز آینده بهتر خواهد شد.

    از سلامت خود غافل شده‌اید و مانند سابق هوای سلامت وجود نازنینتان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد،‌ بیشتر هوای خودتان را داشته باشید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

    هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. توقع‌های بی‌جایی از دوستان و آشنایان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای اطرافیان به دنبال ندارد. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

    مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرجهای زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید.  روحیه انتقادپذیری ندارید و از انتقادهای اطرافیان دلخور می‌شوید. این رویکرد را کنار بگذارید و پذیرای نقدهای سازنده اطرافیان باشید. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت‌ شما را فراهم می‌کند. عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

    دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

    مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. اختلاف‌ نظر با همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از امروز به فکر پیدا کردن نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری باشید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

    روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

    احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. انسان خلاق و هنرمندی هستید، اما استعداد‌ شما همیشه نادیده گرفته شده و اطرافیان قدر هنر شما را نمی‌دانند. این وضعیت زمینه افسردگی شما را به‌دنبال داشته است، اما جایی برای افسردگی وجود ندارد، چرا که امروز فرد سرشناس و بانفوذی به هنرتان پی‌‌میبرد و زمینه شکوفایی بیشتر استعداد‌های شما را فراهم خواهد کرد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید.


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی پر فرازونشیب را آغاز کرده‌اید.در این سال خودتان را برای رویارویی با اتفاق‌های غیرمنتظره آماده کنید. آذر را با شادکامی به پایان خواهید رساند. با این حال به دی که رسیدید کار دشواری راه شما را سد می‌کند. برای حل این کار از اطرافیان کمک بگیرید و در برابر گرفتاری‌ها کوتاه نیایید. بهمن که از راه رسید عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. به صلاح شماست که مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. اسفند زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول گرفتاری‌های مالی را پوشش دهید. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و رازنگه‌دار باشید. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خرداد سال آینده شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و همراه دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید. تغییر مهمی در تیر سال آینده در زندگیتان رخ می‌‌دهد. پذیرای تغییرات جدید باشید و انعطاف‌پذیری بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. اَمرداد سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به شهریور سال آینده که رسیدید زندگیتان رونق بیشتری پیدا می‌‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که در آبان سال آینده دزدی به اموالتان بزند. در این ماه شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و مواظب دارایی‌های خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. به لحاظ کاری با رقبای زیادی طرف هستید، اما به این رقبا میدان ندهید و برای موفقیت از هوش سرشار خود کمک بگیرید.  برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  مشکلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

    از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش گذشته را برای شما تداعی خواهد کرد.

    روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

  • بهترین طلسم بازگشت معشوق
  • افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. قولی به همسر یا عشق ‌زندگیتان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال می‌شود. غم به دل خود راه ندهید زیرا بیماری جدی وجود عشق‌ زندگیتان را تهدید نمی‌کند و حال ایشان در چند روز آینده بهتر خواهد شد.

    از سلامت خود غافل شده‌اید و مانند سابق هوای سلامت وجود نازنینتان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد،‌ بیشتر هوای خودتان را داشته باشید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

    هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. توقع‌های بی‌جایی از دوستان و آشنایان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای اطرافیان به دنبال ندارد. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

    مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرجهای زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید.  روحیه انتقادپذیری ندارید و از انتقادهای اطرافیان دلخور می‌شوید. این رویکرد را کنار بگذارید و پذیرای نقدهای سازنده اطرافیان باشید. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت‌ شما را فراهم می‌کند. عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

    دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

    مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. اختلاف‌ نظر با همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از امروز به فکر پیدا کردن نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری باشید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

    روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

    احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. انسان خلاق و هنرمندی هستید، اما استعداد‌ شما همیشه نادیده گرفته شده و اطرافیان قدر هنر شما را نمی‌دانند. این وضعیت زمینه افسردگی شما را به‌دنبال داشته است، اما جایی برای افسردگی وجود ندارد، چرا که امروز فرد سرشناس و بانفوذی به هنرتان پی‌‌میبرد و زمینه شکوفایی بیشتر استعداد‌های شما را فراهم خواهد کرد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید.


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی پر فرازونشیب را آغاز کرده‌اید.در این سال خودتان را برای رویارویی با اتفاق‌های غیرمنتظره آماده کنید. آذر را با شادکامی به پایان خواهید رساند. با این حال به دی که رسیدید کار دشواری راه شما را سد می‌کند. برای حل این کار از اطرافیان کمک بگیرید و در برابر گرفتاری‌ها کوتاه نیایید. بهمن که از راه رسید عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. به صلاح شماست که مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. اسفند زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول گرفتاری‌های مالی را پوشش دهید. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و رازنگه‌دار باشید. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خرداد سال آینده شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و همراه دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید. تغییر مهمی در تیر سال آینده در زندگیتان رخ می‌‌دهد. پذیرای تغییرات جدید باشید و انعطاف‌پذیری بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. اَمرداد سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به شهریور سال آینده که رسیدید زندگیتان رونق بیشتری پیدا می‌‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که در آبان سال آینده دزدی به اموالتان بزند. در این ماه شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و مواظب دارایی‌های خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. به لحاظ کاری با رقبای زیادی طرف هستید، اما به این رقبا میدان ندهید و برای موفقیت از هوش سرشار خود کمک بگیرید.  برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  مشکلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

    از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش گذشته را برای شما تداعی خواهد کرد.

    روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

  • دعای تسخیر قلب فوری از راه دور
  • افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. قولی به همسر یا عشق ‌زندگیتان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال می‌شود. غم به دل خود راه ندهید زیرا بیماری جدی وجود عشق‌ زندگیتان را تهدید نمی‌کند و حال ایشان در چند روز آینده بهتر خواهد شد.

    از سلامت خود غافل شده‌اید و مانند سابق هوای سلامت وجود نازنینتان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد،‌ بیشتر هوای خودتان را داشته باشید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

    هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. توقع‌های بی‌جایی از دوستان و آشنایان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای اطرافیان به دنبال ندارد. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

    مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرجهای زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید.  روحیه انتقادپذیری ندارید و از انتقادهای اطرافیان دلخور می‌شوید. این رویکرد را کنار بگذارید و پذیرای نقدهای سازنده اطرافیان باشید. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت‌ شما را فراهم می‌کند. عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

    دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

    مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. اختلاف‌ نظر با همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از امروز به فکر پیدا کردن نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری باشید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

    روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

    احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. انسان خلاق و هنرمندی هستید، اما استعداد‌ شما همیشه نادیده گرفته شده و اطرافیان قدر هنر شما را نمی‌دانند. این وضعیت زمینه افسردگی شما را به‌دنبال داشته است، اما جایی برای افسردگی وجود ندارد، چرا که امروز فرد سرشناس و بانفوذی به هنرتان پی‌‌میبرد و زمینه شکوفایی بیشتر استعداد‌های شما را فراهم خواهد کرد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید.


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی پر فرازونشیب را آغاز کرده‌اید.در این سال خودتان را برای رویارویی با اتفاق‌های غیرمنتظره آماده کنید. آذر را با شادکامی به پایان خواهید رساند. با این حال به دی که رسیدید کار دشواری راه شما را سد می‌کند. برای حل این کار از اطرافیان کمک بگیرید و در برابر گرفتاری‌ها کوتاه نیایید. بهمن که از راه رسید عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. به صلاح شماست که مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. اسفند زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول گرفتاری‌های مالی را پوشش دهید. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و رازنگه‌دار باشید. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خرداد سال آینده شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و همراه دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید. تغییر مهمی در تیر سال آینده در زندگیتان رخ می‌‌دهد. پذیرای تغییرات جدید باشید و انعطاف‌پذیری بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. اَمرداد سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به شهریور سال آینده که رسیدید زندگیتان رونق بیشتری پیدا می‌‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که در آبان سال آینده دزدی به اموالتان بزند. در این ماه شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و مواظب دارایی‌های خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. به لحاظ کاری با رقبای زیادی طرف هستید، اما به این رقبا میدان ندهید و برای موفقیت از هوش سرشار خود کمک بگیرید.  برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  مشکلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

    از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش گذشته را برای شما تداعی خواهد کرد.

    روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

  • دانلود داستانهای شاهنامه به زبان کودکان
  • افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. قولی به همسر یا عشق ‌زندگیتان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال می‌شود. غم به دل خود راه ندهید زیرا بیماری جدی وجود عشق‌ زندگیتان را تهدید نمی‌کند و حال ایشان در چند روز آینده بهتر خواهد شد.

    از سلامت خود غافل شده‌اید و مانند سابق هوای سلامت وجود نازنینتان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد،‌ بیشتر هوای خودتان را داشته باشید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

    هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. توقع‌های بی‌جایی از دوستان و آشنایان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای اطرافیان به دنبال ندارد. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

    مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرجهای زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید.  روحیه انتقادپذیری ندارید و از انتقادهای اطرافیان دلخور می‌شوید. این رویکرد را کنار بگذارید و پذیرای نقدهای سازنده اطرافیان باشید. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت‌ شما را فراهم می‌کند. عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

    دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

    مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. اختلاف‌ نظر با همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از امروز به فکر پیدا کردن نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری باشید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

    روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

    احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. انسان خلاق و هنرمندی هستید، اما استعداد‌ شما همیشه نادیده گرفته شده و اطرافیان قدر هنر شما را نمی‌دانند. این وضعیت زمینه افسردگی شما را به‌دنبال داشته است، اما جایی برای افسردگی وجود ندارد، چرا که امروز فرد سرشناس و بانفوذی به هنرتان پی‌‌میبرد و زمینه شکوفایی بیشتر استعداد‌های شما را فراهم خواهد کرد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید.


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی پر فرازونشیب را آغاز کرده‌اید.در این سال خودتان را برای رویارویی با اتفاق‌های غیرمنتظره آماده کنید. آذر را با شادکامی به پایان خواهید رساند. با این حال به دی که رسیدید کار دشواری راه شما را سد می‌کند. برای حل این کار از اطرافیان کمک بگیرید و در برابر گرفتاری‌ها کوتاه نیایید. بهمن که از راه رسید عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. به صلاح شماست که مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. اسفند زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول گرفتاری‌های مالی را پوشش دهید. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و رازنگه‌دار باشید. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خرداد سال آینده شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و همراه دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید. تغییر مهمی در تیر سال آینده در زندگیتان رخ می‌‌دهد. پذیرای تغییرات جدید باشید و انعطاف‌پذیری بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. اَمرداد سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به شهریور سال آینده که رسیدید زندگیتان رونق بیشتری پیدا می‌‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که در آبان سال آینده دزدی به اموالتان بزند. در این ماه شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و مواظب دارایی‌های خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. به لحاظ کاری با رقبای زیادی طرف هستید، اما به این رقبا میدان ندهید و برای موفقیت از هوش سرشار خود کمک بگیرید.  برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  مشکلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

    از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش گذشته را برای شما تداعی خواهد کرد.

    روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

  • معنی محل زندگی به زبان انگلیسی
  • افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. قولی به همسر یا عشق ‌زندگیتان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال می‌شود. غم به دل خود راه ندهید زیرا بیماری جدی وجود عشق‌ زندگیتان را تهدید نمی‌کند و حال ایشان در چند روز آینده بهتر خواهد شد.

    از سلامت خود غافل شده‌اید و مانند سابق هوای سلامت وجود نازنینتان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد،‌ بیشتر هوای خودتان را داشته باشید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

    هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. توقع‌های بی‌جایی از دوستان و آشنایان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای اطرافیان به دنبال ندارد. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

    مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرجهای زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید.  روحیه انتقادپذیری ندارید و از انتقادهای اطرافیان دلخور می‌شوید. این رویکرد را کنار بگذارید و پذیرای نقدهای سازنده اطرافیان باشید. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت‌ شما را فراهم می‌کند. عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

    دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

    مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. اختلاف‌ نظر با همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از امروز به فکر پیدا کردن نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری باشید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

    روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

    احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. انسان خلاق و هنرمندی هستید، اما استعداد‌ شما همیشه نادیده گرفته شده و اطرافیان قدر هنر شما را نمی‌دانند. این وضعیت زمینه افسردگی شما را به‌دنبال داشته است، اما جایی برای افسردگی وجود ندارد، چرا که امروز فرد سرشناس و بانفوذی به هنرتان پی‌‌میبرد و زمینه شکوفایی بیشتر استعداد‌های شما را فراهم خواهد کرد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید.


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی پر فرازونشیب را آغاز کرده‌اید.در این سال خودتان را برای رویارویی با اتفاق‌های غیرمنتظره آماده کنید. آذر را با شادکامی به پایان خواهید رساند. با این حال به دی که رسیدید کار دشواری راه شما را سد می‌کند. برای حل این کار از اطرافیان کمک بگیرید و در برابر گرفتاری‌ها کوتاه نیایید. بهمن که از راه رسید عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. به صلاح شماست که مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. اسفند زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول گرفتاری‌های مالی را پوشش دهید. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و رازنگه‌دار باشید. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خرداد سال آینده شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و همراه دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید. تغییر مهمی در تیر سال آینده در زندگیتان رخ می‌‌دهد. پذیرای تغییرات جدید باشید و انعطاف‌پذیری بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. اَمرداد سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به شهریور سال آینده که رسیدید زندگیتان رونق بیشتری پیدا می‌‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که در آبان سال آینده دزدی به اموالتان بزند. در این ماه شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و مواظب دارایی‌های خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. به لحاظ کاری با رقبای زیادی طرف هستید، اما به این رقبا میدان ندهید و برای موفقیت از هوش سرشار خود کمک بگیرید.  برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  مشکلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

    از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش گذشته را برای شما تداعی خواهد کرد.

    روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

  • قصه شب عاشقانه صوتی
  • افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. قولی به همسر یا عشق ‌زندگیتان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال می‌شود. غم به دل خود راه ندهید زیرا بیماری جدی وجود عشق‌ زندگیتان را تهدید نمی‌کند و حال ایشان در چند روز آینده بهتر خواهد شد.

    از سلامت خود غافل شده‌اید و مانند سابق هوای سلامت وجود نازنینتان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد،‌ بیشتر هوای خودتان را داشته باشید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

    هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. توقع‌های بی‌جایی از دوستان و آشنایان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای اطرافیان به دنبال ندارد. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

    مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرجهای زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید.  روحیه انتقادپذیری ندارید و از انتقادهای اطرافیان دلخور می‌شوید. این رویکرد را کنار بگذارید و پذیرای نقدهای سازنده اطرافیان باشید. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت‌ شما را فراهم می‌کند. عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

    دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

    مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. اختلاف‌ نظر با همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از امروز به فکر پیدا کردن نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری باشید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

    روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

    احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. انسان خلاق و هنرمندی هستید، اما استعداد‌ شما همیشه نادیده گرفته شده و اطرافیان قدر هنر شما را نمی‌دانند. این وضعیت زمینه افسردگی شما را به‌دنبال داشته است، اما جایی برای افسردگی وجود ندارد، چرا که امروز فرد سرشناس و بانفوذی به هنرتان پی‌‌میبرد و زمینه شکوفایی بیشتر استعداد‌های شما را فراهم خواهد کرد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید.


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی پر فرازونشیب را آغاز کرده‌اید.در این سال خودتان را برای رویارویی با اتفاق‌های غیرمنتظره آماده کنید. آذر را با شادکامی به پایان خواهید رساند. با این حال به دی که رسیدید کار دشواری راه شما را سد می‌کند. برای حل این کار از اطرافیان کمک بگیرید و در برابر گرفتاری‌ها کوتاه نیایید. بهمن که از راه رسید عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. به صلاح شماست که مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. اسفند زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول گرفتاری‌های مالی را پوشش دهید. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و رازنگه‌دار باشید. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خرداد سال آینده شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و همراه دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید. تغییر مهمی در تیر سال آینده در زندگیتان رخ می‌‌دهد. پذیرای تغییرات جدید باشید و انعطاف‌پذیری بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. اَمرداد سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به شهریور سال آینده که رسیدید زندگیتان رونق بیشتری پیدا می‌‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که در آبان سال آینده دزدی به اموالتان بزند. در این ماه شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و مواظب دارایی‌های خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. به لحاظ کاری با رقبای زیادی طرف هستید، اما به این رقبا میدان ندهید و برای موفقیت از هوش سرشار خود کمک بگیرید.  برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  مشکلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

    از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش گذشته را برای شما تداعی خواهد کرد.

    روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

  • دعا برای شوهر ناسازگار
  • افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. قولی به همسر یا عشق ‌زندگیتان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال می‌شود. غم به دل خود راه ندهید زیرا بیماری جدی وجود عشق‌ زندگیتان را تهدید نمی‌کند و حال ایشان در چند روز آینده بهتر خواهد شد.

    از سلامت خود غافل شده‌اید و مانند سابق هوای سلامت وجود نازنینتان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد،‌ بیشتر هوای خودتان را داشته باشید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

    هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. توقع‌های بی‌جایی از دوستان و آشنایان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای اطرافیان به دنبال ندارد. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

    مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرجهای زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید.  روحیه انتقادپذیری ندارید و از انتقادهای اطرافیان دلخور می‌شوید. این رویکرد را کنار بگذارید و پذیرای نقدهای سازنده اطرافیان باشید. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت‌ شما را فراهم می‌کند. عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

    دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

    مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. اختلاف‌ نظر با همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از امروز به فکر پیدا کردن نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری باشید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

    روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

    احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. انسان خلاق و هنرمندی هستید، اما استعداد‌ شما همیشه نادیده گرفته شده و اطرافیان قدر هنر شما را نمی‌دانند. این وضعیت زمینه افسردگی شما را به‌دنبال داشته است، اما جایی برای افسردگی وجود ندارد، چرا که امروز فرد سرشناس و بانفوذی به هنرتان پی‌‌میبرد و زمینه شکوفایی بیشتر استعداد‌های شما را فراهم خواهد کرد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید.


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی پر فرازونشیب را آغاز کرده‌اید.در این سال خودتان را برای رویارویی با اتفاق‌های غیرمنتظره آماده کنید. آذر را با شادکامی به پایان خواهید رساند. با این حال به دی که رسیدید کار دشواری راه شما را سد می‌کند. برای حل این کار از اطرافیان کمک بگیرید و در برابر گرفتاری‌ها کوتاه نیایید. بهمن که از راه رسید عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. به صلاح شماست که مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. اسفند زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول گرفتاری‌های مالی را پوشش دهید. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و رازنگه‌دار باشید. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خرداد سال آینده شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و همراه دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید. تغییر مهمی در تیر سال آینده در زندگیتان رخ می‌‌دهد. پذیرای تغییرات جدید باشید و انعطاف‌پذیری بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. اَمرداد سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به شهریور سال آینده که رسیدید زندگیتان رونق بیشتری پیدا می‌‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که در آبان سال آینده دزدی به اموالتان بزند. در این ماه شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و مواظب دارایی‌های خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. به لحاظ کاری با رقبای زیادی طرف هستید، اما به این رقبا میدان ندهید و برای موفقیت از هوش سرشار خود کمک بگیرید.  برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  مشکلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

    فال روزانه پیچک متولدین اسفند

    باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

    از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش گذشته را برای شما تداعی خواهد کرد.

    روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

  • یه دعا که عشقم برگرده
  • افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. قولی به همسر یا عشق ‌زندگیتان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال می‌شود. غم به دل خود راه ندهید زیرا بیماری جدی وجود عشق‌ زندگیتان را تهدید نمی‌کند و حال ایشان در چند روز آینده بهتر خواهد شد.

    از سلامت خود غافل شده‌اید و مانند سابق هوای سلامت وجود نازنینتان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد،‌ بیشتر هوای خودتان را داشته باشید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

    هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. توقع‌های بی‌جایی از دوستان و آشنایان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای اطرافیان به دنبال ندارد. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

    مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرجهای زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید.  روحیه انتقادپذیری ندارید و از انتقادهای اطرافیان دلخور می‌شوید. این رویکرد را کنار بگذارید و پذیرای نقدهای سازنده اطرافیان باشید. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت‌ شما را فراهم می‌کند. عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

    دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

    مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. اختلاف‌ نظر با همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از امروز به فکر پیدا کردن نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری باشید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

    روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

    احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. انسان خلاق و هنرمندی هستید، اما استعداد‌ شما همیشه نادیده گرفته شده و اطرافیان قدر هنر شما را نمی‌دانند. این وضعیت زمینه افسردگی شما را به‌دنبال داشته است، اما جایی برای افسردگی وجود ندارد، چرا که امروز فرد سرشناس و بانفوذی به هنرتان پی‌‌میبرد و زمینه شکوفایی بیشتر استعداد‌های شما را فراهم خواهد کرد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید.


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.


    منتشر شده

    در

    توسط

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *