فال روزانه شهریوری ها

فال روزانه شهریوری ها
فال روزانه شهریوری ها

فال روزانه و ماه تولد برای متولدین شهریور

فال متولدین شهریور را در ادامه ی مطلب هم بر اساس فال حافظ و هم براساس تعیین فال از صور فلکی برای شما آورده ایم. برای دیدن فال ابجد ماه تولد و همچنین فال موفقیت متولدین شهریور بر روی دکمه مورد نظر در داخل همین مطلب کلیک کنید.

متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب كارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎كنند.

آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور كلی در زندگی ممكن است گرفتار مشكلات زیاد شوند.فال روزانه شهریوری ها

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاك هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند كه علامت نجابت است.

این افراد روی بعضی رنگها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهندو این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود. بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نكنند.

اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند.

چیزهای گرم و تر برای آنان نافع است. اگر از سن 5 سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روزهای یكشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

متولدین این ماه عموماً دارای قدی متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نیك سیرت و پاكدامن، صبور كمی حسور هستند.

دروغ و حرام با آنها سازگار نیست. ین زنان بعضاً در زندگی با مشكل و مصیبتی مواجه می‎شوند كهجز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‎ای ندارند.

اینان اغلب با چهار خطر در زندگی مواجه می‎شوند. باید از آتش دوری كنند. این زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشكل نشوند.

در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشكلی مواجه گردند، بهتر است ذكر خدا بگویند تا از غم و مشكلات رهایی یابند. این زنان در روی یكی از اعضاء بدن، نشانی دارند كه آنان را نزد دیگران عزیز می‎كند.

طالع بینی ازدواج و خانواده برای متولدین برج سنبله در سال 1400 می ‌گوید که به عنوان بزرگترین فرد خانواده ممکن است شما نیاز به تصمیم گیری داشته باشید و در صورت لزوم باید مسائل را حل کنید. اختلافاتی که ممکن است با خانواده داشته باشید ممکن است آرامش خاطر شما را مختل کند.

اختلاف نظرهای جزئی با مادرتان ممکن است باعث نگرانی شما شود. برای آرام تر کردن اوضاع فقط باید آرامش تان را حفظ کنید و با دید مثبت به مسائل نگاه کنید.

طبق طالع بینی ازدواج و خانواده سال 1400 برای متولدین شهریور ماه، زوج های متاهل هیچ اختلال عمده ای که بخواهد ذهن شما را مشغول کند، وجود نخواهد داشت. اما جوانب احتیاط را رعایت کنید و سعی کنید به حرف ها و خواسته های همسرتان نیز گوش بدهید.

شناخت یکدیگر و درک شریک زندگی برای ساختن یک زندگی خوب بسیار مهم است، به همین دلیل ضروری است که نظرهای یکدیگر را در نظر بگیرید و از احساسات طرف مقابل تان دور نشوید.

آلامتو به صورت روزانه فال روز تولد شما را راس ساعت 15:00 روز قبل قرار میدهد و شما می توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از اوضاع طالع بینی فردای خودتان آگاه شوید.

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

امسال نگرانی شما در مورد وضعیت مالی تان حل می شود و بعد مدت ها به یک آرامش عمیق می رسید. اولین ماه پیش را سعی کنید صرف برنامه ریزی برای اهدافی که در سر دارید، کنید. اگر برنامه ای که در سر دارید دقیق باشد، موفقیت شما نیز زودتر حاصل خواهد شد. ماه دی ماهی ست که نتیجه برخی از کارهای مثبتی که در گذشته انجام داده اید را دریافت خواهید کرد. شما فرد عجولی هستید. اما کلید موفقیت شما صبر است، بنابراین این خصوصیت را در خودتان تقویت کنید. اگر مجرد هستید، به زودی فردی توجه شما را به خود جلب می کند. شاید در ابتدا عقل تان او را رد کند اما بهتر است به دلتان تکیه کنید. یکی از گره هایی زندگی تان در اواخر سال باز می شود به طوری که زاویه دید متفاوتی نسبت به اطرافتان پیدا خواهید کرد. سال پیش رو سالی پر از لبخند برایتان خواهد بود. از آن نهایت استفاده را بکنید.

امروز به یک مراسمی دعوت می شوید. شاید برای رفتن به آنجا تمایل زیادی نداشته باشید اما بهتر است که در آن حضور داشته باشید. پیشنهادهای خوبی به شما می شود که نباید این فرصت را از دست بدهید. شما توانایی های زیادی دارید اما از آنها استفاده نمی کنید. شاید چون وقت و انرژی را تنها روی کارهای موقتی می گذارید. بهتر است که به هدف های بلند مدت تان بیشتر توجه کنید. در انتهای روز خبری می شنوید که تغییری را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. کمی انعطاف پذیرتر باشید تا اتفاقات خوب جذب تان شود. شخصی بالاخره قرضش را به شما پس خواهد داد. نامه ای دریافت می کنید که حاوی خبر مهمی برای شماست. حادثه ای از سرتان می گذرد حتما صدقه بدهید. در مورد یک مسئله دائم از دیگران ایراد نگیرید، به جای این کار بهتر است کمی به خودتان بیشتر سخت بگیرید.فال روزانه شهریوری ها

امروز روز رمانتیکی برایتان خواهد بود، از این رو بیشتر از همیشه به ظاهرتان رسیدگی کنید زیرا بسیار مورد توجه اطرافیان تان، به خصوص شریک زندگی تان، قرار خواهید گرفت. اگر مجرد هستید، شانس پیدا کردن نیمه گمشده تان را خواهید داشت. اما سعی کنید در این شرایط خود واقعی تان باشید، در این صورت بیشتر برای دیگران جذاب خواهید بود. در زمینه کاری در شرایط بدی گیر افتاده اید. مشکل اینجاست که اطلاعات کافی ندارید، اگر سعی کنید که دامنه اطلاعات تان را گسترش دهید، از پس آن نیز بهتر برخواهید آمد. در عشق ثابت قدم باشید. این روزها شما احساس می کنید که احتیاج به یک رابطه ثابت و هم نشین دائمی دارید. در مورد مسئله ای کاری احتیاج به تمرکز بیشتری خواهید داشت. نگرانی تان در مورد مسئله ای با حضور یک شخص سوم برطرف می شود و اوضاع روبراه خواهد شد.

امروز حس یک میلیونر را دارید. بالاخره به پولی که می خواستید رسیدید و می توانید وسایل مورد علاقه تان را بخرید. اگر امروز قرار ملاقاتی دارید، لباس های رنگی و مورد علاقه تان را بپوشید تا اعتماد به نفس تان نیز افزایش یابد. نگران هیچ چیز نباشید، اگر به صلاح تان باشد، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر نمی توانید نظر دیگران را برای رسیدن به هدف تان جلب کنید، بهتر است که این بار تسلیم شوید. مطمئن باشید که مسیری که در پیش می گیرید خیلی با ایده آل های شما تفاوت ندارد. شما اگر فکر و ذهن خود را درست و منطقی کنترل کنید، توانایی و خلاقیت های بسیاری در وجودتان نهفته است. برای انجام کاری بهتر است زودتر تصمیم بگیرید و فرصت پیش آمده را از دست ندهید. ماجراجو باشید، اما تا جایی پیش بروید که خطری شما را تهدید نکند.

اگر مجرد هستید، امروز فردی توجه شما را جلب می کند. دوست دارید که به او نزدیک شوید و صحبت را آغاز کنید اما می ترسید. ترس شما طبیعی ست اما بد نیست که این بار جسارت داشته و پا پیش بگذارید. از آنجا که این اتفاق به ندرت برای شما رخ می دهد، نباید از آن ساده بگذرید. امروز دوست دارید که به جای شنیدن، بیشتر حرف بزنید. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده که می خواهید از آن صحبت کنید و نظر دیگران را هم بدانید. اما مراقب باشید زیرا به هر کسی نمی توان اعتماد کرد. اتفاقی که دنبالش هستید، خود بخود نمی افتد، باید خودتان قدمی بردارید. کاری با دیگران نداشته باشید، شما هیچ وقت به سادگی به چیزی یا جایی نرسیده اید. تند مزاجی و ضعف اعصاب شما به خاطر وسواس بودن به مسائل مادی است. این روزها عشق نقش بسیار مهمی در زندگی تان بازی می کند.

امروز اخبار خوبی در زمینه مالی و شغلی تان می شنوید به طوری که دیدتان نسبت به زندگی بهتر می شود. اما هنوز هم ته دلتان یک نگرانی وجود دارد که بی مورد است. نگذارید حال شما به خاطر یک خاطره تلخ از گذشته یا نگرانی بی مورد نسبت به آینده، خراب شود. زمان آن است که یک تغییر اساسی به زندگی تان دهید. اگر بر سر دوراهی گیر کرده اید، سعی کنید راهی را انتخاب کنید که برایتان ساده تر است. اگر چه تصمیم گیری بر اساس منطق خوب است اما دلتان را نادیده نگیرید. در مورد تصمیم که درباره اش دو دل هستید، از گوش کردن به حرف دیگران ضرر نمی کنید. رازی که با شما در میان گذاشته شده، پیش خودتان نگه دارید. منتظر شنیدن حرفی از شخصی که برایتان بسیار مهم است هستید. چشمتان را باز کنید و واقعیت اطرافتان را همانگونه که هست بینید.

با خلاقیتی که امروز از خود به خرج می دهید، نه تنها در محیط کار، بلکه در رابطه عاطفی تان نیز گل خواهید کاشت. سعی کنید برای تنوع دادن به زندگی تان این روند را هر چند وقت یک بار عملی کنید. اگر به دنبال تغییری در زندگی تان هستید، خودتان باید دست به کار شوید، هیچ فرد دیگری نمی تواند مثل خودتان زندگی تان را از این رو به آن کند. پس اگر هدفی در سر دارید، هر چه سریع تر برای آن قدم بردارید. فردی مدت هاست که دلتنگی شما را می کند. هرچند که وقت تان پر است اما او را نیز از یاد نبرید. حساب و کتابتان برای انجام کاری درست پیش نمی رود. برای رفتن به جایی و گفتن حرفی بهتر است تعجیل نکنید. در مورد یک مسئله خانوادگی، گرچه نیت تان خیر است، اما بهتر است سری که درد نمی کنند، دستمال نبندید. دلخوری ای که از یک دوست دارید به زودی برطرف می شود.

دوست دارید امروز از دنیای خیال تان دور شده و به واقعیت نزدیک شوید اما خیالپردازی نمی گذارد. نمی خواهد خیلی سخت بگیرید. همه ما گاهی به این تغییر حالت نیاز داریم. در این وضعیت که با شریک زندگی تان بیشتر در ارتباط باشید و از ایده هایی که در سر دارید با او گفتگو کنید. حتی اگر مشکلی میان شما بوجود آمده، از آنجا که روحیه ای رمانتیک دارید، بهتر می توانید آن را حل کنید. مسئله ای ذهن تان را درگیر کرده، به جای حرص خوردن، به آن بخندید تا تمام شود. یادتان باشد شما فقط یک بار زندگی می کنید، دست بکار شوید. هر روز، روز مباداست. دست از سر کسی که از نصیحت شنیدن بی زار است بردارید. فقط خودتان را خسته می کنید، کمکی به او نمی کنید. دیدن و صحبت با شخصی ایده تازه ای به سرتان می اندازد. از این ایده به سادگی نگذرید.

امروز پیغام یا زنگی دریافت می کنید که مربوط به کاری ست که در گذشته انجام داده اید. این پیغام حس خوبی را به شما منتقل می کند به طوری که دوست دارید آن فرد را به صرف یک قهوه دعوت کنید. درنگ نکنید و خوشحالی تان را به او نشان دهید. میان شما و اطرافیان تان سوتفاهمی رخ داده، بهتر است به جای حرص خوردن برای آنها توضیح دهید که این موضوع هیچ جنبه شخصی برای شما نداشته است. حتی اگر آنها حقیقت را نفهمند، حداقل شما خیال تان راحت می شود که تلاش تان را کرده اید. هدیه ای دریافت خواهید کرد یا حرفی خواهید شنید که بسیار خوشحالتان می کند. هیچکس جز خودتان محرم رازتان نیست، سفره دلتان را برای دیگران باز نکنید. خیال انجام کاری رهایتان نمی کند، به جای فکر کردن آن را روی کاغذ بنویسید و در موردش تحقیقات را شروع کنید.

آیا به فکر تغییر شغل تان هستید؟ احتمالا امروز پیشنهادهایی را می شنوید که وسوسه تان می کند شغل تان را تغییر دهید، بهتر است از آن سرسری نگذرید زیرا زمان خوبی برای ایجاد تغییرات در زندگی تان است. به زودی پیشرفت قابل ملاحظه ای در زندگی تان ایجاد می شود. البته بهتر است قبل از برداشتن هر قدمی، تحقیقات لازم را انجام دهید. به یاد یکی از دوستان قدیمی تان می افتید. حتی اگر رابطه شما در آن زمان به خوبی پیش نرفت، اکنون زمان خوبی ست تا فرصت دوباره ای به یکدیگر دهید. در زندگی خصوصی با ایجاد تغییراتی کوچک در رفتارتان آرامش بیشتری را به وجود بیاورید. عکس العمل دیگران در رابطه با فعالیت جدیدی که آغاز کرده اید فوق العاده مثبت و خوب خواهد بود. مدارک دولتی به دستتان خواهد رسید که می تواند نقش بسیار مهمی برای رسیدن به موفقیت هایتان بازی کند.

امروز نسبت به خودتان حس مثبتی دارید از این رو سعی کنید که بیشتر بیرون از خانه و در ارتباط با دیگران باشید. این حس خوب شما، به خوبی به دیگران نیز منتقل خواهد شد. فرصت خوبی ست تا اگر با اطرافیان تان اختلافی دارید، به گفتگو بنشینید. امروز در هر مکالمه ای پیروز خواهید شد. از وضعیت مالی خود راضی نیستید، اگر به دنبال تغییری هستید باید خودتان دست به کار شوید. اگر دنبال هدف تان باشید، مطمئنا به آن خواهید رسید. یک تماس تلفنی و احوالپرسی از طرف شما حال یکی از دوستانتان را خوش می کند، هیچ چیز به اندازه تقسیم شادی و موفقیت هایتان با کسانی که دوستشان دارید نمی تواند خوشحالتان کند. سعی کنید وقت بیشتری را با او که دوستش دارید بگذرانید، به او بگویید که چقدر برایتان مهم است.

امروز با خوابی عجیب بیدار می شوید به طوری که تا ساعت ها ذهن تان را درگیر می کند. شاید آن خواب نشانه ای برایتان باشد، بنابراین ساده ازش نگذرید. اگر مدت ها قرار است که کاری را آغاز کنید، امروز زمان خوبی برای استارت زدن است. ایده های خوبی که به ذهن تان می رسد را آزادنه به زبان آورید. کلید موفقیت شما در این راه صبر است. یکی از دوستان تان به شما پیشنهادی داده که برایتان دور از انتظار بوده است. بهتر است که تصمیم گیری سریع خودداری کنید. به خودتان زمان دهید تا فکرتان پخته تر شود. به داشته و نداشته هایتان شاکر باشید و با دلخوش برای پیشرفت تلاش کنید. در یک رابطه عاطفی اوضاع آن طور که دلخواه شماست پیش نمی رود، صبور باشید نه عجول. در خانواده و فامیل طوفانی به پا شده که می گذرد و خسارتش قابل جبران است، بیهوده دستپاچه نشوید.

یکی از دوستان قدیمی جویای حالتان می شود و شما را سورپرایز می کند. سعی کنید دلخوری های قدیمی را دور بریزید و بار دیگر این فرصت را به خودتان و او بدهید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی در انتظار شماست. اگر دوست دارید به هدفی که در سر دارید برسید، باید تمام مراحل پیش رو را پشت سر بگذارید، با نادیده گرفتن برخی مسایل، هیچ چیزی حل نخواهد شد. بنابراین واقع گرا باشید و برای رسیدن به هدف تان سخت کوش تر. از شخصی توقعی دارید تا کاری را برایتان انجام دهد. او را درست و با شواهد و توانایی هایش قضاوت کنید، در موردش زود تصمیم نگیرید. در مورد یک تصمیم بر سر دوراهی قرار گرفته اید، هرگز با حسرت زندگی نکنید. به نیتی که دارید می رسید، کمی صبور باشید.

fal roozaneh tasvirezendegi

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

 

سلام ممنون از سایت خوبتون ♥ من واقعا آرزویی در زندگیم دارم و تا الان فال هاتون رو خواندم واقعا امیدوار شدم ممنونم. برای همتون دعا میکنم که به آرزوهاتون برسید و از شما خواهش میکنم که منو مورد لطف دعاهاتون قرار بدید تا منم به آرزوم برسم❤ممنون

سلام ممنون از سایت خوبتون واقعا میشه گفت عالی هستید من برای دیدن فال روزانه‌م به اینجا سر میزنم و تقریبا بعد از خوندن فالم شگفت زده میشم و با خودم میگم آخه چجوری اینقدر به واقعیت مطالبتون رو ارائه میدین موفق و به روز باشید ❤️❤️🌹🌹

امیدوارم ساز زندگیتون کوک باشه و به تمام خواسته هاتون برسید، چون شماها بهترین هستید

فال حافظ من همیشه مطابق نیت که میکنم میباشد، فال حافظ عین واقعیت است. خیلی ممنونم 💖

فال شما خیلی به این روز من میخورد، ممنون روز منو ساختید

خیلی دقیق و درست تمام اتفاقاتی که برام افتاده تو فال روزانه‌م بوده

من به فال حافظ خیلی اعتماد دارم هر روز که فال حافظ می‌گیرم همش درست در میاد واسم. ان‌شالله همه به مراد دلشون برسن❤

من اعتقادی به فال نداشتم ولی وقتی فال حافظ را برای اولین بار گرفتم دقیقاً چیزی گفت که درست بود و ممنونم از فال حافظ امیدوارم همه به مراد دلشون برسند ممنون از حافظ

عاااالی واقعا ممنون از فال حافظ💖💖💖💖

واقعا راسته هر بار که فال روزانه خودمو میخونم شگفت زده میشم، ممنونم. امیدوارم که فال روز همگی پر از اتفاقای خوش باشه❤❤❤

سلام فال حافظ دقیقا درست از آب در میاد ایشالله همه به مراد دلمون برسیم.فال روزانه شهریوری ها

نام:

 + 
چهار
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی

✨ در بخش سعی کرده ایم انواع فال و طالع بینی » فال روزانه • فال ماهانه • فال روزانه حافظ •  فال روزانه pmc • فال چینی • فال مصری • فال یونانی • فال هندی • فال ازدواج • فال انبیا • فال عطسه • فال درخت • فال ازدواج • فال عشق • فال موفقیت • فال کسب و کار • فال تاروت • فال سرنوشت • فال چوب • فال ابجد • فال حافظ انگشتی با تفسیر کامل و فال سال رو به مرور قرار بدیم.✨

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه) مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه …

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی و زیر لب آرام بگویی: «ای حافظ شیرازی، تو محرم هر رازی، تو را به شاخ نباتت قسم …فال روزانه شهریوری ها

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. که در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این …

روش انجام استخاره با قرآن فرد استخاره کننده بایستی مراحل زیر را به صورت دقیق انجام دهد تا نتیجه خوبی حاصل شود. انجام هر کاری شرایط خاص خود را می طلبد تا به بهترین نحو …

در بخش انواع فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی در کنار فال هفته پی ام سی جای خالی ❤️ فال هفته عشق احساس میشد. سعی می کنیم اول هر هفته فال عشق رو برای …

در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولد ، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از فال و طالع بینی مهر ماه ۱۴۰۱ خود آگاه شوید، در …

تاریخچه فال از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) …

فال هفته PMC – فال روزانه شبکه pmc اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. …

نحوه گرفتن فال کارت و آشنایی با معانی کارت ها برای گرفتن فال ورق کارت ها باید توسط شخصی که فال برایش گرفته میشود یا شخص فال گیرنده مخلوط شده و بر زده شود و …

«پایین صفحه فال چای امروز خود را ببینید» کمی درباره فال چای : فال چای که قدمتی ۳ هزار ساله دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه آینده نگری است که در حال …

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۶ شهریور تا جمعه ۱ مهر]

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۲۶ شهریور • یکشنبه ۲۷ شهریور • دوشنبه ۲۸ شهریور • سه شنبه ۲۹ شهریور • چهارشنبه ۳۰ شهریور • پنجشنبه ۳۱ شهریور • جمعه ۱ مهر

در مورد یک مسئله کاری برای رسیدن به خواسته تان باید قدم به قدم و پله به پله پیش بروید. با توجه به شرایط این روزهایتان بهتر است به امور معنوی اهمیت بیشتری بدهید. دست و دلبازی اگر در حد اعتدال باشد خوب است وگرنه شما را به دردسر می اندازد.

توجه به همسایه تان و احترام به او بسیار ضروری و پسندیده است، مبادا از آن غافل شوید. بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و بخشی از اوقاتتان را به ورزش اختصاص دهید. برای سرمایه گذاری بهتر است با افراد معتمد و دانا مشورت کنید. منتظر یک تلفن باشید.فال روزانه شهریوری ها

در حال حاضر بهتر است تا می توانید با کسی وارد شراکت نشوید. برای جلو رفتن و گذشتن باید دری را ببندید تا در دیگر و تازه ای به رویتان باز شود. به جای تنها ماندن وقتتان را در کنار دوستانتان بگذرانید. به هر کاری که دوست دارید و فرصت انجامش را قبلا نداشته‌اید مشغول شوید.

در محیط کار حواستان را جمع کنید، فرصتی به دست خواهید آورد که اگر از آن درست استفاده کنید اوضاع مالی تان به مراتب بهتر خواهد شد. خوشبختانه مدتی است تاثیر خوبی بر روی دیگران می گذارید و در هر محفل یا مجلسی حضور می یابید انرژی مثبت به دیگران منتقل می کنید. حواستان به افراد تازه باشد.

مذاکرات مفید و جالبی با همکاران یا دوستان خواهید داشت که موجب نشاط و انبساط خاطرتان می شود. خرید کوچکی می کنید هم خودتان و هم کسی که دوستش دارید را با این کار خوشحال می کنید. در خوردن و نوشیدن متعادل باشید، سلامتی تان چیزی نیست که با آن شوخی کنید.

به خودتان بیشتر اهمیت بدهید. شخصی برای اثبات حرفی یا انجام کاری از شما زمان می خواهد، شرط و شروطتان را بی رودربایستی بیان کنید و بعد به او زمان بدهید، ضرر نمی‌کنید. تهیه یک وسیله ضروری را عقب نیندازید، بی جهت کارها را برای خودتان سخت تر می کنید.

رسیدن خبری باعث می شود در تصمیمتان تغییری کوچک بدهید. پیغام یک دوست را هرچه زودتر جواب بدهید و از برزخ خارجش کنید. خوابی که دیده اید برای دیگران تعریف نکنید. اگر از کسی دلخوری دارید به خود او بگویید و از پیغام و پسغام بپرهیزید وگرنه مسئله بغرنج تر می شود.

با یک برنامه ریزی دقیق به طور غیر مترقبه ای به یکی از اهداف خود خواهید رسید. احترام به پدر و مادر و نیکی کردن به آنها را در اولویت قرار دهید. به هر کسی دست دوستی ندهید. از قرض گرفتن آن هم بدون حساب و کتاب حذر کنید حتی اگر وام بانکی باشد.

مطالعه کتاب های گوناگون یا گوش کردن به پادکست می تواند ذهن شما را پرورش بدهد. روزهای سخت فعلی را به زودی پشت سر گذاشته و به گشایش می رسید. قول خرید هدیه ای را به عزیزی داده اید که نباید فراموش شود. هرچه زودتر در مورد خرید آن اقدام کنید.

مورد انتقاد قرار می گیرید اما نباید از کوره در بروید و پرخاشگری کنید. به انتقادها توجه کنید و از آن برای بهتر شدن شرایطتان بهره ببرید. نزدیکان شما بدخواهتان نیستند و هرچه می گویند به نفع شماست، بپذیرید که شما به تمامی اطلاعات دسترسی ندارید.

انجام کاری مهم به شما سپرده می شود با این کار ساده برخورد نکنید. حواستان باید به تمام جزئیات باشد. یک اشتباه کوچک شما را برای همیشه در مقابل دیگران شرمنده می کند. برای رفع مشکلتان از آن فرار نکنید، با آن روبرو بشوید تا بتوانید از آن بگذرید.

خبری به گوشتان می رسد این خبر را بهتر است نشنیده بگیرید تا به شما مربوط نشده دخالتی نکنید و حرفی نزنید. برای یک دوست کار کوچکی از دستتان بر می‌آید که برای او بسیار مهم است. برای شروع کاری منتظر رسیدن خبری از جایی هستید کمی صبور باشید به زودی این خبر به دستان می رسد.

 

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت تصویر زندگی قرار دهیم

 

Source: PMC TV

فال پی ام سی خیلی دقیق و واقعی هست. من خیلی ساله که این فال رو دنبال میکنم.

اگر کسی واقعاً به دنبال واقعیت هفته پیش‌رو هست حتما فال PMC رو بهش پیشنهاد میکنم، ممنون از سایت خوبتون که این امکان دسترسی را فراهم کردید🌹

سلام، فالتون واقعاً عالیه، من چند ساله که دارم فال پی ام سی رو دنبال می کنم، تو این مدت هر چی که نوشته دقیقا اتفاق افتاده. جمعه ها منتظرم که زودتر آپدیت بشه و فال جدید هفته رو بخونم به بقیه هم توصیه می کنم و اونها هم فالشونو میخونن. خیلی ازتون ممنونم.

فال اسفندماه رو خوندم اینبار خیلی دقیق نوشته..واقعا جالب بود. البته فال رو به عنوان سرگرمی نگاه میکنم. ممنون از سایت تصویر زندگی

مثل همیشه عالی بود، من که خیلی به این فال PMC اعتقاد دارم.

سلام خسته نباشید. ممنونم بابت فالتون. هر هفته دنبال میکنم و جالبه برام که همیشه متولدین خرداد رو مینویسه خردادی عزیز😙

این فال پی ام سی همیشه دقیقا اون چیزی رو میگه که داره اتفاق میافته یا قراره اتفاق بیفته عالیهههههههههههههههه

فال هفته خیلی درسته و تقریبا همون که میگه اتفاق میافته خیلی ممنونم.

باسلام می خواستم بگم که مامانم یکی از طرفدارهای پروباقرص فالتون هست و خیلی هم به گفته هاش اعتقاد داره. ممنون بابت فال قشگتون.

فال pmc همیشه به من آرامش میده مخصوصا که اسفند ماهی هم باشی .. تا الان هم چیز بدی بهم نگفته، البته که فال رو همیشه به عنوان سر گرمی نگاه کنید …امید به خداوند بهترین امید هست..

خواستم بابت فال هفتگی pmc تشکر کنم خسته نباشید.

من به شخصه فال pmc رو خیلی قبول دارم، ممنونم

سلام من به این فال اعتقاد دارم اما همش فال بهمنی ها رو بد میخونه ناامید میشم

فال خوبه اما نه اینکه زندگی خودتو رهنش کنی
بعلاوه اینکه میلیون ها بهمن ماهی وجود دارن، همش برا تو نیس و اینکه سعی کن چند مدت فال نخونی و خودت تصمیم بگیری برا زندگیت و مشکلاتت تا بتونی بهتر رسیدگی کنی 💕

سلام فال هفتگی رو هر هفته دنبال میکنم کاملا درست و واقعیه، مرسی

من قبلا به هیچ فال و طالع بینی اعتقادی نداشتم و با جذبه کائنات و تفکراتم بیشتر کنار می اومدم اما من چند وقتی مسایلی رو تجربه کردم که فکر می کنم جالب و خواندنی هستن

این فال هفته مهر ماهی بسیار خوبه و تا حالا هر چی گفته درست بوده مرسی

این فال بیشتر به من استرس میده، بیشتر از روز های سخت میگه و همون اتفاق میفته واقعاً من روحیمو از دست میدم

اگه چیزی رو باور کنی انتظارشو بکشی نگرانش باشی یا مدام بهش فکر کنی چه خوب باشه چه بد برات اتفاق میفته
به پنج ده سال اخیر نگا کن ببین چه جملات و کلماتی تو ذهنت و روی زبونت بود متوجه میشی الان داری زندگیشون میکنی باید مثبت فکر کنی چیزایی که میخوای رو تجسم کنی احساس خوب داشته باشی قضاوت نکنی خودتو بیشتر دوس داشته باشی چون بیرون آینه ی درونهفال روزانه شهریوری ها

سلام فال خیلی خوبیه منکه خیلی بهش معتقدم به هر کس پیشنهاد دادم راضی بوده. ممنون.

سلام ممنون که هر هفته فال رو میزارین ولی دو هفته است که خیلی دیر ارسال میکنین الان شنبه است و هنوز فال ۱۱ اردیبهشت نیومده .

جمعه ها فال به روز رسانی میشه اگه هنوز فال هفته قبل رو می بینید صفحه رو چند بار رفرش کنید

سلام . چقدر منتظر بودم فال هفته مو بخونم ولی باهاش حال نکردم یعنی در کل متوجه نشدم چی گفتین یکم فال مردادی هارو با دقت و تمرکز بیشتر ببینید این مردادیا فلک زده موفقیت و خوشبختی دارن یا نه 😁🤣 شوخی کردم ولی کارتون حرف نداره

پسرم مرداد ماهی هستش و دقیقا بهش میخورد
خیلی جالب بود برامون

سلام من چندساله که با این فال آشنام
معتقدم که خیلی به واقعیت نزدیکه
واسه من که همینطور بوده!

نام:

3
 + 
نه
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}


 دانلود فایل صوتی فال PMCDownloads-icon


https://www.tasvirezendegi.com/wp-content/uploads/2022/09/Daily-weekly-horoscope-PMC-tasvirezendegi-2022091653282.mp3Downloads-icon

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال سیب

با دانه های سیب میتوانید تعیین کنید کدام یک از دو دلداده تان بیشتر از دیگری سزاوار عشق شماست !

سیبی را نصف کنید و دو دانه آن را بگیرید و هریک را نشان یکی از دو دلداده تان قرار دهید .

حالا با نوک انگشتان دانه ها را قدری به پیشانی خود بفشارید ؛ وقتی انگشتان خود را بردارید دانه ها برای مدتی بر روی پیشانیتان باقی خواهند ماند .

دانه ای که بیشتر روی پیشانی شما بماند نشان دهنده این است که آن شخص بیشتر دلداده شماست !فال روزانه شهریوری ها

باحال تر از این فال سو تفاهمه والا این دیگه چیه؟!!!😅😃

بنظرتون مسخره نیست؟فال دونه سیب چیه دیگه یکی که صورتش خشک باشه دونه زودتر میفته

نام:

 + 
7
 = 
چهارده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » طالع بینی میوه ها

 

آیا می دانید که می توانید از روی میوه های انتخاب شده شخصیت آدمها را بشناسیدو بر اساس میوه های مورد نظر بگویید که شرایط روحی وروانی اشخاص مختلف چگونه است؟ پس میوه دلخواه خود را انتخاب کنید و به رازهای شخصیتی خود و دوستانتان پی ببرید.

 

پرتقال:

فال روزانه شهریوری ها

اگرپرتقال میوه محبوب شماست شما آدمی پر قدرت و بسیار صبورید و دوست دارید کارها را به آرامی و با متانت اما درعین حال با درایت کامل و جسارت به انجام برسانید. سختکوش و پر تلاش و کمی خجالتی هستید اما در دوستی می توان بشما اعتماد کرد. شما دوستان خود را با دقت انتخاب کرده وبا تمام وجود به انها عشق می ورزید واز درگیری وتنش به هرقیمت پرهیز میکنید.

سیب:
چنانچه سیب میوه محبوب شماست فردی اسرافکاروبسیار رک گوهستید. اگر چه ممکن است شخصاٌ بهترین سازمان دهنده ومدیر نباشید اما می توانید رهبر یک تیم کوچک باشید که با تلاش زیاد تیم را به موفقیتهای بزرگ میرسانید. دربیشتر موقعیتها میتوانید بسرعت و بدرستی تصمیم بگیرید. شما از سفرهای کوتاه و غیرمنتظره لذت میبرید. زمانی که با شریک زندگی خود بسر می برید جذاب و خونگرم بنظر می آیید وبشدت عاشق زندگی به مفهوم واقعی آن هستید

 

آناناس:

بسیار سریع تصمیم میگیرید وسریعترازآن عمل می کنید. در تغییر شغل و خطر کردن درزمینه اجتماعی شجاع و بی باک هستید. شما دارای یک توانایی استثنایی در مدیریت می باشید ونمی گذارید کار روی دستتان بماند.

موز:

عاشقان موز افردی دوست داشتنی آرام گرم و طبیعتا با احساس هستید. شما غالبا از نداشتن اعتماد بنفس وخجالتی بودن دررنج هستید. دیگران از طبع آرام و شیرینتان سوء استفاده کرده وسعی می کنند به این وسیله برای خود موقعیتهای جالبی را رقم بزنند. عاشق شریک زندگی خود درتمام زمینه ها هستید واین عشق بخاطر زیبایی جسمی و روحی اوست! بخاطر روشی که دارید روابط شما با او همواره دریک هماهنگی کامل است.

 

نارگیل:

شما دوستداران این میوه سنگین و کمیاب افرادی جدی با فکر وبا شعور هستید. از روابط اجتماعی لذت می برید و بویژه روی همراهان و دوستان خود حساسیت خاصی دارید. ممکن است کمی خودخواه بنظر آیید اما لزوما چنین صفتی در شما برجسته نمی شود. شما فردی سریع الانتقال آگاه و گوش بزنگ هستید که در این زمینه شغلی همیشه در بالاترین رده قرار داشته و به بهترین نحو کارها را انجام می دهید. شما نیاز به شریکی عاقل داشته و عقل و احساس را باهم در این مسئله دخالت نمی دهید.

 

گلابی:

چنانچه فکر خود را معطوف به انجام کاری میکنید میتوانید آن را با موفقیت به انجام برسانید. شما دوست دارید که نتیجه تلاشهایتان را به سرعت ببینید. از انگیزه های مفید ذهنی لذت برده و دنباله رو آن هستید. کمی خجالتی به نظر میرسید و در بیان احساسات خود چندان راحت نیستید. زمانی که بدنبال شریک زندگی هستید به هوش سرشار دید وسیع و دل دریایی اش اهمیت میدهد.

گیلاس:

چنانچه گیلاس میوه محبوب شماست زندگی همیشه به شیرینی که در نظر دارید خود را بشما نشان نمی دهد. فراز و فرود در زندگیتان زیاد است بویژه در موقعیتهای حرفه ای و کاری . شما همیشه ودرهرپروژه ای کمی پول بدست می آورید و نه بمقدارزیاد. ذهنی فعال وخلاق داشته و غالبا بدنبال چیزهای نوهستید. شما شریکی صمیمی و وفادارهستید اما اثر گذاشتن بر احساسات شما کار ساده ای نیست. خانه تان برای شما بمنزله بهشت است و هیچ چیزی را بیشترازاین دوست ندارید که درمنزل باشید ودوستان وآشنایان و افراد خانواده شما را دوره کنند.

انگور سیاه:

بطورکلی آدمی مودب وخوشرو هستید اما گاهی اوقات سریع وبشدت عصبانی می شوید هرچند به همان سرعت نیزعصبانیت شما فروکش می کند. اززیباییها به هرشکلی که باشد لذت می برید. بسیارمحبوب ومورد علاقه دیگران هستید واین محبوبیت بعلت طبیعت گرم شماست. شور و شوق و علاقه وافری به زندگی دارید وازهرکاری که می کنید لذت می برید اعم ازلباس پوشیدن خوردن وخوابیدن. شریک شما باید درتمام شوروعلاقه شما سهیم باشد تا بتواند ازتمام چیزی که به اوهدیه می دهید لذت ببرد!

هلو:

درست مثل هلو شما از عصاره زندگی لذت میبرید. فردی رک گوبوده و روشی دوستانه دارید در بخشش و فراموش کردن نظیر ندارید و برای دوستیها ارزش بسیار زیادی قائل هستید. حس استقلال طلبی در شما بسیار قوی است و این امر از شما فردی راستگو ساخته است.

عاشقی ایده آل صبور صمیمی و یکرنگ هستید با این حال به هیچ وجه دوست ندارید احساسات خود را در ملاء عام بروز دهید.

نام:

یک
 + 

 = 
ده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

در این بخش فال شهریور ماه و همچنین طالع بینی شهریور ماه و طالع بینی چینی شهریور ماه را در سایت تفریحی تالاب قرار دادیم.

 

فال روزانه شهریوری ها

در آغاز ماه تمایل به ارتباط برقرار کردن دارید، و از قضا این دقیقاً همان کاریست که باید انجام دهید. زنگ بزنید، برای کسی نامه اي بنویسید، روی صفحه هاي‌ مجازیتان پست بگذارید، چرا که این زمان نیاز دارید هر چه در قلبتان می گذرد را افشا کنید.

 

نتیجه اش هم برای شما خوب خواهد بودو هم برای دنیای اطرافتان. در ۵مو و۶م ماه وقتش شده است که فکری به حال وضعیت ورزش کردن خود بکنید. ببینید مناسب است یا نه؟ برنامه ماهیانهی درستی برای خود بریزید.

 

و تند وبی معطلی شروع به عملی کردنش کنید. در دهم و یازدهم ماه، یم پروژه ي کاری، ارتباطاتی که با دیگران دارید، و یا یک پیاده روی درکنار ساحل می تواند اتفاقا عاطفی عمیقی را برایتان رقم بزند.

 

۱۴م،۱۵م و ۱۶م ماه، روزهای فوق العاده اي برایتان خواهند بود،ازشان لذت ببرید. در ۲۱م و ۲۲م هم انرژی هاي‌ فوق العاده و اتفاقات هیجان انگیزی سر وقت تان خواهند آمد.

 

در ۲۷م و ۲۸ ماه دوستان و خانواده تان ممکن است به کمکتان نیاز پیدا کنند. هوایشان را داشته باشید. در ۲۹م، ۳۰م و ۳۱م سعی کنید با تفریح و شادی ماه را به اتمام برسانید.

شما اهل کار و عمل هستید. همان کسیکه همیشه شروع میکند. در ۴م و ۵م ماه بیرون پریده و هنری بنمایانید. دراین لحظه امکان رسیدن به خط پایان را ندارید، ولی خوب می توانید شر و شوری برای همه ی چیز بپا کنید.

 

چه کسی میداند؟ شاید کارهایی که دراین دو روز شروع می کنید دنیا را دگرگون کند!در ۱۱م و ۱۲م اگر مردم ازتان کمک بخواهند اولین کلمه اي که به ذهنت ان می رسد، “نه” است.

 

اما پس از کمی اندیشیدن، خودخواهی تان کمتر می شود. با دیگران همانگونه برخورد کنید که می خواهید با شما برخورد شود. اگر امروز به دوستی حقیقی که به یاری تان محتاج است کمک نکنید، فردا چه کسی دست شما را خواهد گرفت؟ در ۱۵م و ۱۶م هوای دشت و دمن به سرتان میزند، چه می شود اگر برنامه ي سفری خیالی برای خود بریزید؟

 

حتی اگر امکان رفتن به جاییکه دوست دارید را ندارید، خیال راکه ازتان نگرفته اند.در ۲۱م، ۲۲م و ۲۳م ماه، هر جنبش و تکان تان، کاری هوشمندانه خواهد بود، پس هیچچ بخود شک نکنید. در بالاترین مرحله ي بازی خود جای گرفته اید، و باخت تنها کلمه اي است که هیچ ربطی بشما ندارد. در ۲۹م و ۳۰م ماه وقت خودرا با خانواده و هم خون هاي‌ بگذرانید. بهتر از هر شخصی می دانید که خون از آب غلیظ تر و جان دار تر است.

حوصله‌تان در آغاز این ماه حسابی سر رفته است. به این فکر میکنید که چه چیزها و کارهای دیگری وجوددارد. فراموش نکنید که دنیای بی‌پایانی در پیرامون شما وجوددارد؛ به جست‌وجو و اکتشاف مشغول شوید و بیکار ننشینید!

 

۷م و ۸م ماه با این‌که الگو و مشوق خوبی برای کسی خواهید بود، فشار زیادی بر دوشتان بوده و لازم است که سعی کنید به هر نحو که شده خستگی و سختی‌ها رابه او نشان ندهید.

 

در روزهای ۱۷م و ۱۸م ماه لیاقت احترام زیادی را خواهید داشت. از دریافت آنچه که حق شما است خرسند خواهید شد. تمرکز در روزهای ۲۴م و ۲۵م ماه دشوار خواهد شد؛ حتی بر روی ساده ترین مسائل. بد نیست که ساده ترین امور را هم در اینروزها یادداشت کنید؛ شاید حتی جای پارک خودرو خودرا هم فراموش کنید!

 

حرف‌هاي‌ خوبی را در آخرین روزهای ماه خواهید زد اما سعی کنید که فقط حرف‌هاي‌ توخالی نباشند ودر عمل هم بتوانید آن ها را انجام دهید.

در روزهای یکم یا دوم ماه کسیکه از شما بپرسد “به چه فکر میکنید؟” با جوابی غیرمنتظره مواجه خواهد شد. انواع و اقسام فکرهای احمقانه در ذهن دارید اما از آنجایی که احتمالا هیچ کدام از آن ها را عملی نخواهید کرد، بهتر است که این افکار را برای خودتان نگه دارید.

 

بازه‌ي ۸م تا ۱۰م، بازه‌ي آرامی خواهد بودو باید سعی کنید همه ی چیز را حتی الامکان غیررسمی نگه دارید. حتی اگر به میهمانی رسمی‌اي دعوت شدید، همین که در جمع حاضر شوید، اهمیت بیشتری از این‌که چه چیزی بر تن دارید، خواهد داشت.

 

در بازه‌ي ۱۴م تا ۱۶م خودتان را باور خواهید داشت که هیچ ایرادی در اینکار وجود ندارد. اعتماد به نفس بشما کمک خواهد کرد تا بیش از همیشه اوج بگیرید. در روزهای ۲۰م و ۲۱م حواس‌تان سر جایش نخواهد بودو بهتر است که هر آنچه که مهم است را در جایی یادداشت کرده که مبادا فراموش کنید.

 

اگر چیزی را فراموش کنید، ممکن است بقیه حاضر به بخشیدن شما نباشند. در ۲۴م و ۲۵م ماه یکی از دوستان یا اقوامتان اطلاعاتی را در اختیار شما می گذارد که کمک خواهد کرد تا با شفافیت بهتری مسیر خودرا ادامه دهید. بعضی وقت‌ها باور این‌که زندگی شما اینچنین است، دشوار بنظر می رسد.

در ۵؛ ۶ و ۷م ماه وقتی دوستان و خانواده تان از شما تقاضای مشورت کنند، حرف هاي‌ زیادی برای گفتن خواهید داشت. این اواخر احساساتتان را خفه کرده بودید و حالا وقتش رسیده تا خودرا خالی کنید.

 

در ۱۰؛ ۱۱ و ۱۲م ماه شور و هیجانتان بهترین ویژگی شما خواهد بود. چنان شاد و شنگول خواهید بود که شاید حتی آدمی کاملا ناشناس نزدتان آمده و راز شادی تان را از شما جویا شود. در سختی و سهولت می توانید همان‌ گونه مثبت باقی بمانید، و انگیزه و دلیل روحیه گرفتن دیگران شوید.

 

در ۱۷ و ۱۸م ماه نسبت به همیشه لحظه هاي‌ گیج و گنگ بیشتری خواهید داشت و اگر چه بیذارید از این‌که سبک سر بنظر برسید اما نمی توانید مهار همه ی چیز را در دست بگیرید.فال روزانه شهریوری ها

 

دوستان نزدیکتان رفتارتان را خواهند بخشید، اما شاید بخواهید قرار ملاقات ها و یا گفتگو هایتان را هم کنسل کنید. در ۲۴ و ۲۵م ماه هر چه فعال تر باشید بهتر است، چرا که از پرسه زدن ذهن تان در جاهایی که نباید جلو گیری می‌کند.در اینروزها کلید شادمانی شما حواس پرتی خواهد بود.

 

در ۲۸ و ۲۹م ماه بخت خوش به روی تان خواهد خندید، و همین مساله بر نگاه و امیدواری تان نسبت به زندگی تاثیر خواهد گذاشت. فکرتان پر از نور و شور خواهد بود. خوشا به حال شما!

در ۵ و ۶م ماه تصمیم تان را گرفته و عزم خودرا جزم کرده‌اید، هیچ چیز هم نظرتان را بر نمی گرداند. کله شقی به تمام معنی خواهید بود. به هر رو، در ۷ و ۸م ماه پذیرفتن این‌که راه هاي‌ دیگری هم برای انجام کارهایتان وجوددارد برای شما راحت تر خواهد بود.

 

در ۱۳ و ۱۴م ماه قدرت پایداری زیادی دارید، که خیلی هم خوب است، برای پشتیبانی از یک برنامه ي خیریه و یا یکی از اعضای خانواده تان به ان نیاز خواهید داشت، کارهایی که اعلب راحت نیستند اما پاداش و نتیجه اي فوق العاده خواهند داشت.

 

در ۲۰ و ۲۱م ماه در خانه ماندن باعث احساس خستگی در شما می شود، اما برای آنکه بتوانید خانه رابا وجدانی آسوده ترک بگویید باید ابتدا به چند کار کوچک رسیدگی کنید. در ۲۷؛ ۲۸ و ۲۹م ماه مهارت زیادی در سوئ استفاده کردن و بازی دادن دیگران دارید، اما چه کاریست؟

 

چرا بدجنسی؟ ان هم وقتی میتوان به سهولت چیزی را پرسید و خواست؟ وقتی اینهمه خوشرو و خوش برخورد باشید، دیگران بی اندازه خوش حال خواهند بود از این‌که انچه راکه می خواهید بشما بدهند.

در ۳ روز نخست این ماه، تنها خواهید بود. مهم ان است که نسبت به وضعیت خودتان آگاه و هوشیار باشید. ممکن است در پایان هفته ي اول با غریبه اي ملاقات کنید که تاثیر بسزایی بر روی آینده ي شما داشته باشد.

 

در حوالی ۱۰م-۱۱م از این ماه، به تکیه گاه و مرجع دیگران تبدیل خواهید شد. از مقداری فشار مضاعف در اینروزها نهراسید چراکه برای کار راه انداختن آمده اید و نه برای دوستی.

 

در میانه ي ماه آماده ي نبرد هستید ودر چنین شرایطی ممکن است دشمنی بزرگ برای خود بتراشید. در اینروزها تقریباً از هر نبرد و بحثی سربلند بیرون می‌آیید. در حوالی ۲۱م و ۲۲م ماه، یکی از خانم هاي‌ فامیل و یا دوستانتان نقش مهمی پیدا می‌کند چرا که راهنمایی ها خوبی پیرامون مسائل احساسی برای شما دارند.

در روزهای اولین ماه جاری از آنجایی که حرف‌هاي‌ زیادی برای گفتن دارید و افراد زیادی هم برای شنیدن آن ها آماده هستند، با صدایی رسا، حرف‌هاي‌ موجود در ذهنت ان را عنوان کنید.

 

خوشبختانه با جسارت و شجاعتی که دارید، می توانید عده اي از لحظات مبهم رابه خوبی پشت سر بگذارید. ۵م و ۶م ماه وقت ان خواهد بود تا از دوستان با نفوذ خود بخواهید که لطفا‌هاي‌ قبلی شما را جبران کنند.

 

از خواستن و خواهش کردن نترسید. در ۱۱م و ۱۲م ماه، مسائل پیچیده اي رابا سربلندی برطرف خواهید کرد. شاید عده اي از آن ها خیلی دشوار باشند، اما کافیست اندکی فکر کرده تا راه حل را پیدا کنید.

 

با این‌که شاید دیگران از راه‌هاي‌ خلاقانه‌ي شما خوششان نیاید، ممکن است که در ۲۰م ماه برای رفع مشکلی اساسی، متوسل به این راه‌ها شوید. تا زمانی که کسی بشما نگفته است که دست نگه‌ دارید، بهمین روش ادامه داده تا از کارتان نتیجه بگیرید.

 

نمی توان همواره همه ی را راضی نگه داشت. اگر در روزهای ۲۷م تا ۲۹م ماه میلادی احساس خطر کردید، ریسک نکرده و از ان موقعیت فرار کنید.

در ۱ و ۲م ماه همه ی چیز قابل مذاکره است. برای گرفتن بهترین قیمت ها چانه می‌زنید، آماده اید که متن قراردادها را عوض کنید و کاری کنید که همه ی چیز به سود شما بینجامد.

 

گاهی از این‌که می تواندی بی تفاوت باشید احساس غرور می کنید، اما در ۵؛ ۶ و ۷م ماه وقتی با کسی دیدار کنید که واقعا برایتان جذاب باشد، آنگاه دیگر تظاهر به بی تفاوتی و خونسردی کار سهولت نخواهد بود.

 

از او خوشتان آمده است، بپذیرید! نگاه بسیار ویژه اي نسبت به جهان دارید و ۱۵ و ۱۶م ماه بهترین زمان برای ان خواهد بود. شاید آماده ي اینهمه شور و استقبال از ایده هایتان نباشید، اما به هر رو درست مثل هر ابرپهلوانی احتیاط می کنید تا در مرکز توجه دیگران قرار نگیرید.

 

در ۲۶ و ۲۷م ماه همان‌ گونه در پشت صحنه به کارهایتان ادامه دهید، به ویژه به این خاطر که بسیار بیش از حالت معمول احساس خجالت زدگی می کنید. در ۳۰ و ۳۱م ماه بهترین نیت ها را در سر می پرورانید، اما همه ی مثل شما نیستند. برای امور تجاری هم اعتماد ضروری است و هم توجه به جزییات.

در بازه‌ي ۳م تا ۵م ممکن است اتفاق خارق‌العاده‌اي در زندگیتان رخ دهد و هیچ کاری جز نگاه کردن با بهت و تعجب نمی توانید انجام دهید.

 

در روزهای ۶م و ۷م ماه از نظم خوبی برخوردار خواهید بودو بهتر است بعد از آنکه به امور خودتان رسیدگی کردید، به کسیکه نیاز به استعدادهای شما دارد، کمک کنید. شاید ایده‌اي برای کسب و کار هم دراین میان پیدا کنید.

 

در بازه‌ي ۱۳م تا ۱۵م ماه علاقه دارید تا با فرهنگ‌هاي‌ جدیدی آشنا شده و انها را تجربه کنید. چه بسا به این منظور به کشوری جدید سفر کرده و یا شاید حتی صرفا بعضی الگوها و رسم‌هاي‌ جدید را وارد خانه و زندگی خود کنید.

 

در ۱۸م و ۱۹م ماه احساس سرزندگی خواهید کرد و تقریباً هیچ کاری نبوده که از پس انجام ان برنیایید. اتفاقات کم نظیر و خوبی در روزهای ۲۴م و ۲۵م ماه انتظار شما را می کشند. همه ی چیز را بدون آنکه قضاوتی کنید، می‌پذیرید.

رستوران هاي‌ جدید دور و ور خانه، و یا حتی اپلیکشن جدید و هیجان انگیزی که همه ی از ان حرف میزنند، آیا هیچ کدام از انها را امتحان کرده‌اید؟ روز اول ماه وقت بیرون زدن و تجربه ي چیزهای تازه است.

 

از کارهای روزانه و معمول خود لذت می‌برید، و جای هیچ بحثی هم دراین رابطه نیست، اما با تغییراتِ هر از گاه، می توانید دستاوردهای بسیاری داشته باشید. در ۱۱ و ۱۲م ماه هم خانه اي ها، همکارها و یا همکلاسی هایتان می‌توانند مشکلاتی بزرگ برایتان ایجاد کنند، اما به قول مشهور هیچ مشکلی نیست که راحت نشود! کافی است به جزییات توجه کنید تا به راه حلی مناسب برسید.

 

تا چشم به هم بزنید میبینید که ماه به اتمام رسیده است، مانده اید که اینهمه زمان چطور چنین زود گذشته است، ۳۰ و ۳۱م ماه را در شگفتیِ سپری شدن زمان می گذرانید، اما فرصت خوبی هم خواهید داشت تا اگر این اواخر احساس سنگینی کرده‌اید، به سروقت کشوها و کمدهای خود رفته و از دور ریختنی ها خالی شان کنید.

 

البته شاید در ان میان دستتان به چیزهایی ارزشمند نیز بخورد، اما بیشتر خرت و پرت هایتان دور ریختنی خواهند بود. بهتر است ازشان دل بکنید.

برخی‌ میگویند از آنجایی که امکان انتخاب خانواده برای کسی وجود ندارد، باعث خوش‌بختی است که میتوان دوستان خودرا انتخاب کرد و این مسئله در ۴ روز نخست از این ماه، رنگ و بوی ویژه‌اي بخود میگیرد.

 

اگر وادار نبودید، آیا حاضر بودید که وقت آزاد خودرا با این افراد بگذرانید؟ شاید پاسخ‌تان منفی باشد اما باید بدانید که همین حالا دوستانتان بشما نیاز دارند و شما بهتر از ان هستید که در چنین موقعیتی به انها کمک نکنید.

 

در ۷م و ۸م این ماه، روش‌هاي‌ جدیدی برای نظم و سامان دادن به امور خودرا پیدا خواهید کرد که ممکن است زندگیتان را متحول سازند. چه کسی فکرش را میکرد که با اندکی تغییر دراین چیز و ان چیز، چنین تغییرات محسوسی ایجاد می شد؟ در ۱۱م و ۱۲م ماه اندکی خسیس می شوید اما آیا واقعا آن قدر ندارید که بتوانید دارایی خودرا با دیگران به اشتراک بگذارید؟

 

اگر به اندازه‌ي تمام کلاس آدامس ندارید، پس از همان اول آدامس را از جیبتان بیرون نیاورید. در محدوده‌ي ۱۷م تا ۱۹م اخبار داغی از اتفاقی که برای یکی از دوستانتان رخ داده، دریافت می کنید.

 

فراموش نکنید که اگر می خواهید اولین نفری باشید که از قضیه با خبر میشود، گوشی خودرا در خانه جا نگذارید. در بازه‌ي ۲۷م تا ۲۹م برای پی بردن به حقیقت موضوعی، لازم است که سخت تلاش کنید. تعجب نکنید اگر مطلب اذيت دهنده‌اي را کشف کردید. برخی چیزها بهتر است که برای همیشه مخفی بمانند.

 

متولدین فروردین:

کسی ممکن است در اول ماه از شما تقاضای اضافه کار یا کاری سخت داشته باشد که با مقاومت شما روبه‌رو خواهد شد. البته این مقاومت تا زمانی ادامه پیدا میکند که شما مطمئن شوید که ان کار واقعی بوده و برای کمک باشد. با کامل شدن قرص ماه در ۸ م ماه باعث انرژی در شما خواهد شد که می توانید.

 

روابط با یک نفر به سرعت التیام پیدا میکند شاید شما هردو یک چیز می خواستید اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به ان را انتخاب کرده بودید. خودرا در آرامش نگه دارید و چیزها را راحت تر بگیرید.

 

یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه هاي‌ بزرگی با ظاهر جذاب آماده میکند. از دوهفته گذشته عده اي از تاثیرات سیارات پرشور تر شده و مسائل اساسی با راه حلی خلاقانه و سرگرم کننده پیش می‌روند. تعجب نکنید اگر یک سری رویداد های تصادفی در نیمه دوم این ماه برای شما خوش شانسی بیشمار به همراه آورد.

 

متولدین اردیبهشت:
بخش عمده این ماه به دنبال شانس برای دریافت دانش و یا تعدا زیادی افراد جدید و یا گذران وقت با خانواده و دوستان هست. زندگی عاشقاه شما می تواند پر برکت تر شود البته با ورود سیاره حاکم شما یعنی ونوس در روز ۵ م ماه.

 

ونوس تا پایان ماه مهمان نشان شماست و باعث ایجاد نیروی عظیمی از اعتماد به نفس در شما خواهد شد و از قبال ان قادر به انجام کارهای فوق العاده اي انجام دهید.

 

این امر می تواند برای شما ار مجرد هستید چون کسی بسیار جذاب را سر راه خود خواهد یافت. با انجام حرکت هاي‌ کوچک میتوان راه را برای هماهنگی بسیار هموار کرد اما شما شروع به راه رفتن محتاطانه کرده‌اید.

 

اگر عاشق حیوانات خانگی هستید می توانید از پیوستن یکی به خانواده خود درحدود ۲۳م ماه خوشحال باشید. تمرین بیشتر باعث احساس اعتماد به نفس بیشتر در شما خواهد شد.

 

متولدین خرداد:

شما خودتان را پیدا میکنید و زمان بیشتری را صرف با یک خواهر یا برادر خواهید کرد. یک همسایه بیش از حد بشما نزدیک شده. خانه شما ممکن است بعنوان محل ملاقات استفاده شود و یا یک شب میزبان همه ی باشید.

 

طح رقابتی شما از اواسط این ماه رو به رشد است و اگر شغل شما در ارتباط با رودرویی با مردم یا فروش باشد واقعا خواهید درخشید. اگر خودتان را پیدا کردید علاقه مندی هاي‌ عاشقانه در بالاترین حد خود خواهند بود.

 

البته این فشار بیشتر از جابن مریخ در همسایگی نشان شماست که با عطارد و اورانوس باعث جمع دوستانه که با منافع مشترک هستند ؛ برخی فرصت هاي‌ غیر منتظره شاهد باشید. کسی بشما معرفی میشود که طالع شما در مورد او خوش بین است.

 

متولدین تیر:

کسیکه شما به‌ صورت روزانه با او روبه‌رو می شوید می تواند تبدیلی از به یک کندو از دانش و علم باشد. اما احتمالا چیزی بیش از این وجود خواهد داشت. و این شخص می تواند بسیار مشتاق نیز باشد.

 

البته ممکن است همه ی چیز به این وضوح نباشد اما دقت به نوعی اشاره یا زبان بدن نکته هاي‌ ظریفی را نشان خواهد داد. اگر شما به دنبال انجام هر خلوت شبانه هستید پس همیشه یک موضوع تحریک کننده پیدا خواهید کرد.

 

این می تواند چیزی باشد که بشما کمک کند تا کار خودرا با لذت خاصی انجام دهید اما نکته اصلی تحریک پذیر شدن احساس شما بوده. ده روز آخر این ماه می تواند برای انواع روابط مهم به ویژه با کسانی که با افراد بسیار نزدیک و یا درخانواده باشد.

 

نوعی از مراسم تند و تلخ و با ارزش. با پایان این ماه حریم خصوص شما در صلح و آرامش خواهد بود.

 

متولدین مرداد:

سرعت زندگی تان به گرمای شما ربط دارد. قدردانی از خود از هر چیزی باعث رضایت از خود و ترقی شما خواهد شد. حرکت صعودی اصلی این است که وضعیت مالی شما وارد یک مرحله رنسانس شود که این زمان حدود ۵م ماه است.

 

نکته اینجاست که این هفته اگر کسی از شما سوالی درباره عده اي از کمکهای مالی شما بپرسد یا یک موضوع وسوسه انگیز ؛ شما چه خواهید گفت؟ بهتر است قبل از هر جواب یا تصمیمی فرصت بگیرید.

 

مشتری در نشان شما یعنی موفقیت و رشد و دریافت یک چشم انداز افتابی. پیوند درخشان بین عطارد و اورانوس یعنی ارتباط جالب و تازه اي با دیگران و این ممکن است قبلا شاهد ان نبوده باشید.

 

به سرعت درباره هر شخصی قضاوت نکنید زیرا حدود ۲۳ م ماه میتوانید واقعیت را کشف کنید. دراین ماه بادها کاهش پیدا خواهند کرد و فرصتی دست میدهد جهت رسیدگی به ابزارها و چیزهای دیجیتالی

 

متولدین شهریور:

این ماه می تواند یک ماه بزرگ برای قدمهای محکم زندگی باشد. قادر خواهید بود ذهن خودرا درباره برخی مسائل مهم و حتی اطرافیان ؛ آماده کنید. و آماده برای رسم برنامه هاي‌ اینده خود برروی شن ها و دوباره سازی انرژی هاي‌ خود در هر موقعیتی هر چند کمی مهم تا به درخشندگی خود دست پیدا کنید.

 

در دومین هفته از این ماه کسی شما جذاب خواهد دید اما شما دور از او و سخت در معرض. این ممکن است به این دلیل باشد که کسیکه ان ارزش اسمی را ندارد به نوعی دور باشید و اطلاعات کمتری داشته باشد.

 

اگر بحث آزاد مناسب است این می تواند به اثبات عشق انجامد. اگر مدت هاست به دنبال تغییراتی در زندگی خود هستید ؛ همه ی چیز از اواسط ماه افزایش سرعت خواهد داشت. این می تواند شامل یک تماس یا پینهاد کاری جدید باشد. در آخر این ماه چیزی واقعا شما را متحیر میکند.

متولدین مهر:

این ماه چیزی مثل یک تقسیم است. از یک طرف شما خودرا در بالای انبوهی از ملاقاتها با افراد جدید و یادگیری روش ها و مهارت هاي‌ تازه و بهرهگیری از برخی برخوردهای تصادفی و از از طرف دیگر تمایل شما به فاصله با دنیای پیرامون. اگر رابطه اي ایجاد شده باعث نگرانی شما میشود و ممکن است به چیزی که میخواهید در مورد ان به دقت تفکر کنید.

 

با همه ی این ها در روز ۲۲ م ماه خورشید وارد علامت شما و ماه تازه در ۲۳ م ماه ودر ۳۰ م ماه ونوس پیوند با نشان شما خواهند داشت که این باعث یک تغییر کامل خواهد بود.

 

در واقع شما به یاد نخواهید آورد که تا به این حد در انواع رشته هاي‌ جدید نیرومند شرکت کرده باشید. بنابر این انتظار میرود که این ماه پایان بسیار هیجان انگیزی برای شما داشته باشد یعنی در زمانی که مهارتهای رهبری خودرا شاهد هستید و و دوباره انرژی ان را در خود احساس کنید. با ورود پلوتو هم پیش خواهید رفت به سوی حل برخی مسائل عاطفی بسیار عمیق.

 

متولدین آبان:

این ماه میتواند تا آنجا گسترده باشد که شبکه خودرا گسترش دهید. قادر خواهید بود به خوبی اینکار را انجام دهید. منافع جدید در نگاه اول بسیار خوب جلوه خواهند کرد.

 

دیگران میتوانند بشما اعتماد کنند ودر نقش رهبری آن ها را همراهی کنید. چشم انداز شغلی شما پیشرفت خواهد کرد اگرمهارتهای خودرا افزایش دهید. مناطق فکری که قبلا از این وارد انها نشده بودید همینک می توانید با ذهن باز از انها استقبال کنید.

 

راههای تازه برای سلامتی و تناسب اندام ورژیم هاي‌ خودرا توسعه دهید. با ورود عطارد به منطقه اسرار شما ؛ از کسی برای مشاوره موضوعات محرمانه خود همکاری بگیرید. مسائل مالی در اواسط ماه با انرژی تازه اي خواهند رسید.

 

متولدین آذر:

اگر تمایل شما برای به رسمیت شناختن استعدادهای خود و به انجام رساندن کارهای بیشتر در جامعه خود و یا پذیرش مسئولیت هاي‌ بیشتر در اطراف خود هستید ؛ ماه جاری برای شما بسیار مهم خواهد بود.

 

شما خواهید توانست مورد توجه عموم قرار گرفته و به ارتقاء وجه اجتماعی خود نیز دست یدا کنید. اما با حفظ تعادل بین نیازهای شخصی خود و کار درحدود روز ۸ م ماه. مهارتهای شما در حال پیش روی هستند و اگر شما بیشتر توقع دارید پس عطارد نیز بشما کمک خواهد کرد که بیشتر نفوذ کنید.

 

انرژی شما در روز ۱۴ م ماه با یک افزایش چشمگیر روبه‌رو خواهد شد البته این زمانی است که مریخ وارد نشان شما شده است. در پایان ماه گذشته خلق و خوی شما کمی دچار نوسان بوده اما در حال حاضر شما با اعتماد بنفس بیشتر برای رسیدن به انچه که میخواهید فکر میکنید. هر طرحی که مهم است می تواند قدرت به جلو رفتن شما را قویتر برای روبرویی با چالش هاي‌ زندگی باشد.

 

متولدین دی:

با نفوذ ترین سیاره شما یعنی پلوتون که به مدت ۵ ماه و نیم مهمان نشان شماست. دقت داشته باشید که حدود ۲۳م ماه حرکت رو به جلو خواهد داشت و کمی چند وجهی که کمی تاثیر بر سبک زندگی تان خواهد داشت.

 

این ماه بشما فرصتی برای شکستن و ماجراجویی میدهد. شاید در نگرشهای خود رها شوید. عده اي از حرکت هاي‌ خود به خودی مثل نفس کشیدن هوای تازه بشما کمک می‌کنند که از هرگونه الگوهای محدود کننده که باعث توقف شما خواهند شد ،پیشگیري کند. عده اي از تغییرات در خانه می تواند برای شما لذت بخش باشد.

 

متولدین بهمن:

شما پیشرو هستید حتی اگر بسیار سنتی ودر برخی موارد به شیوه قدیمی و از مد افتاده باشید. اما هر شخصی و همیشه با شما نبوده و رویکرد شما اغلب دور اندیش به زندگی بوده اما به احتمال زیاد در حال تغییر. با انرژی شگفت انگیزی که مشتری برای شما به ارمغان می آورد شما به دنبال وصل کردن کسی بخود هستید. و چگونه این شدنی است؟

 

با یک سری ارتباطات تنگاتنگ و چشمگیری که به احتمال زیاد دراین ماه رخ میدهد. با این همه ی شما به مقدار زیادی ارامش دست پیدا میکنید که خودرا آرامتر از همیشه در پوست خود خواهید یافت.

 

کسب و کار بلند مدت یا طرح پس انداز می تواند یک خبر ویژه برایتان باشد که باید به ان خيرمقدم بگویید. کسی سخاوتمندانه به سمت شما می‌آید و باید وی را ملاقات کنید که زمان ان حوالی ۱۴ م ماه است. پس کلاه خودرا سفت نگه دارید. اگر به دنبال سفر یا تعطیلات هستید بهتر است ان رابه ماه آینده موکول کنید.

 

متولدین اسفند:

روابط مهم ترین بخش از زندگی هر یک از ما هست و با شروع این ماه آغازی دوباره خواهند داشت. فضای واقعی از دادن و گرفتن خواهید داشت و همچنین وقت گذارانی در گذشته. این به‌صورت انفرادیست؟

 

خب انتظار میرود که برخی پیشرفت هاي‌ جدید ممکن است نه فقط برای یک نفر و خود شما باشد بلکه ممکن است جرقه هاي‌ انتخاب چندگانه باشد. در خارج از جعبه به وضعیت مالی شما فکر می کنم.

 

پس اگر همه ی چیز در تنگنا قرار گرفته مشورت با افراد مختلف ممکن است شما ایده هاي‌ خوبی که واقعا هوشمندانه است ؛ بدست آورید و با اعمال تغییرات ؛ همه ی چیز رابه سمت بهتر شدن سوق دهید.

 

شغل شما می تواند با خانواده شما هماهنگ شود یا زمانی به هریک اختصاص دهید که بخود واقعی تان دست پیدا کنید. با وردود مریخ به نشان شما اعتماد به نفس و موفقیت برای شما بدست خواهد آمد و هر چیزی را قادر به انجام هستید.

 

 

 

متولدین فروردین ماه:

این ماه باوجود این‌که می دانید باید کاری انجام دهید اما احتمالا به درستی نمی دانید که ان کار دقیقا چیست.

 

ممکن است این ماه تمرکزتان را از دست بدهید اما زیاد هم نگران این نیستید که نتوانید ان را دوباره بدست بیاورید ؛ بجای این‌که سعی کنید رویاهایتان را معقول جلوه دهید اجازه دهید انها بشما نشان دهند که در دنیا چه کار باید بکنید.

 

دراین ماه مسئله این نیست که آیا اهداف جدیدتان تحقق مییابند یا نه! فقط اجازه دهید انها زندگی تان رابه روش خودشان بسازند.

 

متولدین اردیبهشت ماه:

با شکست عاطفی که چندی قبل داشته اید، نسبت به همه ی بدبین هستید. گاهی به شدت دچار افسردگی می شوید و سعی می کنید ان را از خود دور کنید اما خاطرات گذشته مقابل ذهن تان رژه می‌روند.

 

به آینده يي بهتر فکر کنید. به این‌که هر چه پیش می‌آید، بهترین است. به شخصی یا چیزی دلبسته شده اید که هر ان نگران از دست دادنش هستید. این نگرنی بی مورد را از خود دور کنید، تغذیه ي سالم و اصولی را جدی بگیرید. ضعف جسمی شما ریشه در بیماری روحی تان دارد. اوضاع از این‌که هست، بدتر نخواهد شد. در ایام نوروز، تعدادی از مجردین، یار و محبوب خودرا می یابند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

متولدین خرداد ماه:

مدتی است که احساس میکنید که زندگی بر وفق مراد نیست اما باید توجه داشته باشید که زندگی فراز و نشیب هاي‌ زیادی دارد ؛ شاید در برخی موارد اوضاع بر وفق مراد انسان نباشد اما نباید دچار سرخوردگی شوید و ان را بعنوان یک شکست تلقی کنید بلکه باید از ان بعنوان پله اي برای موفقیت بهره ببرید.

کارهای سودآوری بشما پیشنهاد خواهد شد که با خودباوری و تلاش ؛ به موقعیت هاي‌ بهتری دست میابید.

 

متولدین تیر ماه:

مدتی است که احساس میکنید که زندگی بر وفق مراد نیست اما باید توجه داشته باشید که زندگی فراز و نشیب هاي‌ زیادی دارد ؛ شاید در برخی موارد اوضاع بر وفق مراد انسان نباشد اما نباید دچار سرخوردگی شوید و ان را بعنوان یک شکست تلقی کنید بلکه باید از ان بعنوان پله اي برای موفقیت بهره ببرید.

 

کارهای سودآوری بشما پیشنهاد خواهد شد که با خودباوری و تلاش ؛ به موقعیت هاي‌ بهتری دست میابید.

 

متولدین مرداد ماه:

تخیلات را کنار بگذارید و با واقعیات رو‌به‌رو شوید. سعی کنید کارهایی راکه به شکست منتهی شده را بررسی کنید و علل شکست انها را بیابید و اگر قصد تکرار دوباره انها را دارید سعی کنید اشتباهات گذشته را دوباره تکرار نکنید. به احساسات خود توجه کنید. کسی در حال تحریک احساسات عاطفی شما است. این تحریک می‌‌تواند ایجاد‌کننده روابطی باشد که شاید تا به حال به ان فکر هم نمی‌‌کردید ولی در هرحال برای‌تان خوش‌آیند خواهد بود.

در محیط کار، حسن مسئولیت‌پذیری شما باعث می‌‌شود که از طرف مدیران، مسئولیت‌هاي‌ دیگری بشما داده شود، آن ها را رد نکنید. تصمیم دارید چند روزی به سفر بروید. اینکار را انجام دهید. زیرا دراین سفر خبر های خوشی بشما خواهد رسید و شاید در تصمیمی که داشتید تغییر ایجاد کند. 

 

متولدین شهریورماه:

چرا شما این قدر خودتان را دستکم میگیرید. در حالیکه اکثریت کسانی که به هر نحوی از انحاء با شما در ارتباط هستند شما را یک فرد «مدیر» و «ارجمند» و «مقتدر» میداند چرا شما خودتان، خودتان را «خوار» و بی دست و پا خیال می کنید. متولدین شهریورماه به طور کلی افرادی اسیر و وابسته احساسات و عواطف هستند. خصلت و خوی مادرانه در خانم هاي‌ متولد شهریورماه بمراتب بیشتر از سایر خانم هاست که البته این احساسات مادرانه زیاد هم به نفع فرزندان ان ها نیست.

 

خوشحال باشید که به زودی چشمتان به دیدار سفر کرده غزیزی روشن خواهد شد. برای خودتان مشغله و دردسر بی «مزد» زیاد درست کرده‌اید در صورتی که باید عرضه به نسبت تقاضا و تقاضا هم به نسبت عرضه باشد. در بین افراد خانواده یک نفر باعث «نگرانی» شما و یک نفر باعث «دلگرمی» شماست و هردو هم عزیز شما هستند

 

متولدین مهرماه:

این ماه میتواند تا آنجا گسترده باشد که شبکه خودرا گسترش دهید. قادر خواهید بود به خوبی اینکار را انجام دهید. منافع جدید در نگاه اول بسیار خوب جلوه خواهند کرد. دیگران می‌توانند بشما اعتماد کنند ودر نقش رهبری انها را همراهی کنید.

 

چشم انداز شغلی شما پیشرفت خواهد کرد اگرمهارتهای خودرا افزایش دهید. مناطق فکری که قبلا از این وارد انها نشده بودید همینک می توانید با ذهن باز از انها استقبال کنید.

 

راههای تازه برای سلامتی و تناسب اندام ورژیم هاي‌ خودرا توسعه دهید. با ورود عطارد به منطقه اسرار شما ؛ از کسی برای مشاوره موضوعات محرمانه خود همکاری بگیرید. مسائل مالی در اواسط ماه با انرژی تازه اي خواهند رسید.

 

متولدین آبان ماه:

دراین ماه شرایطی پیش روری شماست که باید هر چه زودتر نسبت به ان اظهار نظر کنید ؛‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست.

 

میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ؛ متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ؛ باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان از گشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید.

 

متولدین آذر ماه:

این ماه را باید جشن بگیرید زیرا زمان موفقیت شما بسیار نزدیک شده است و شاید هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات ان موفقیت هستید.

 

در ماه قبل کمی اندوهگین بوده اید و دل‌تان گرفته بود ؛ پیشامدهایی برایتان ایجاد شده بود که احساس غمی سنگین داشتید اما بشما مژده داده می شود که در ماه جدید زمان غم شما گذشته است، به شرط آنکه به دامان دین، اخلاق و عرفان روی آورید.

 

باید از کوته نظری و سطحی بینی چشم بپوشید و بیشتر از گذشته به حقایق توجه کنید ؛ بهتر است زیاد اهل تظاهر نباشید ؛ بگذارید اطرافیان شما حقایق را ببینند با این اوصاف شما را بیشتر دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهید بود.

 

متولدین دی ماه:

شما پیشرو هستید حتی اگر بسیار سنتی ودر برخی موارد به شیوه قدیمی و از مد افتاده باشید. اما هر شخصی و همیشه با شما نبوده و رویکرد شما اغلب دور اندیش به زندگی بوده اما به احتمال زیاد در حال تغییر.

 

با انرژی شگفت انگیزی که مشتری برای شما به ارمغان می آورد شما به دنبال وصل کردن کسی بخود هستید. و چگونه این شدنی است؟ با یک سری ارتباطات تنگاتنگ و چشمگیری که به احتمال زیاد دراین ماه رخ می‌دهد.

 

با این همه ی شما به مقدار زیادی ارامش دست پیدا میکنید که خودرا آرامتر از همیشه در پوست خود خواهید یافت. کسب و کار بلند مدت یا طرح پس انداز می تواند یک خبر ویژه برایتان باشد که باید به ان خيرمقدم بگویید.

 

کسی سخاوتمندانه به سمت شما می‌آید و باید وی را ملاقات کنید که زمان ان حوالی ۱۴ م ماه است. پس کلاه خودرا سفت نگه دارید. اگر به دنبال سفر یا تعطیلات هستید بهتر است ان رابه ماه آینده موکول کنید.

 

متولدین بهمن ماه:

دراین ماه سیاره حاکم شما تحت استرس و فشار است ؛ از این‌که شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این میتواند مانع لذت بردن شما از زندگی شود چرا که شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بیشماری که دراین ماه خواهید داشت بدست آورید.

 

گرچه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما بنظر نمی آید که رسیدن به انها کار سهولت باشد.

 

اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده میتواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند ؛ وقت را هدر ندهید و برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!

 

متولدین ماه اسفند:

مطلبی فکر شما رابه خود مشغول کرده و درباره ان صحبت می کنید. اگر می خواهید که همه ی موارد، به خوبی پیش برود ودر انتهای کار، احساس شرمندگی نکنید، آرامش خودرا حفظ کنید و امیدوار باشید.

 

ممکن است در بین افراد خانواده، کشمکش هایي به وجود آید. این ارتباطی بشما ندارد ولی شما خواه ناخواه به این مسئله کشیده خواهید. پس با تدبیر عمل کنید و حساسیت بیش از حد نداشته باشید.

 

اگر در قول و قرارهایی که با شریک عاطفی تان گذاشته بودید، مشکلاتی ایجاد شده است، روحیه خودتان را از دست ندهید. هنوز هم فرصت دارید که جلوی بدتر شدن اوضاع را بگیرید…

 

فال شهریور ماه + طالع بینی شهریور + طالع بینی چینی شهریور ماه

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای مشاهده جدیدترین فال های روز ، عضو کانال تلگرام ایران حافظ شوید. نشانی آن در تلگرام :

@IranHafez

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند

فال روزانه ایران حافظ ، بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

فال روزانه ایران حافظ تقریبا به صورت اتوماتیک عمل می کند اما ممکن است در برخی مواقع به دلیل عدم دسترسی به منابع خارجی ، بعضی از بخش های فال روزانه خالی باشد که امکان پر کردن آن به صورت دستی وجود دارد ، اما به دلیل آنکه ممکن است اینکار درستی فال را به خطر بی اندازد ما در مواقعی که بخش هایی از فال خالی هستند ، فال را تغییر نمی دهیم.فال روزانه شهریوری ها

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : غیرت خوب است اما تعصب چشمان تو را كور می‌كند. از حسادت دوری كن یا جهت آن را به گونه‌ای تغییر بده كه تو و دیگران را آزار ندهد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : این روزها اوضاع و احوالت كاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال كننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر پوست حساسی داری با كرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریك كننده و حساسیت‌زا را به شدت كاهش می‌دهد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بخاطر تمایلات شخصی‌ات دست به كارهای عجیب و غریب می‌زنی كه در نهایت پشیمان خواهی شد. مگر احساس می‌كنی به گنج قارون رسیدی كه اینطور ولخرجی می‌كنی!!

متولدین فروردین رنگ شانس : قرمزملایماعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343روز اقبال : سه شنبههمراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه كنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی كه می‌توانی به آنها كمك كن.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : ممكن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی كنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشكلات مالی اراده تو را ضعیف كنند.

متولدین اردیبهشت رنگ شانس : صورتی وآبی روشناعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول كرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید كنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته كارها از دست تو خارج شود. همچون یك مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت كرد تا مشكلات حل شود.

متولدین خرداد رنگ شانس : نارنجیاعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545 روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : حرف‌های نامربوط یك نفر بین تو و دوست یا همسرت كدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی كه از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اتفاقات شیرینی در راه است. به زودی كارت رونق می‌گیرد و پیشنهادهای تازه و نان و آبداری به تو خواهد شد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی كه سلامتی تو را تهدید می‌كند جدا خودداری كرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. كسی كه به همین زندگی روزمره قناعت كند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش كرد.

متولدین تیر رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلیاعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : عقل و فكر راهنمای درست و روشنی است پس با بكارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر كسی اعتماد نكن. پیشنهادی به تو می‌شود كه باید در مورد آن خوب فكر كنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشكلات مالی‌ات فكر كنی، منشاء آن را پیدا كنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد كنی.

متولدین مرداد رنگ شانس : زرد ، طلاییاعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشكلات بین شما را حل كند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : امروز خبرهای خوبی می‌شنوی. یک دیدار غیرمنتظره خواهی داشت. به یک مسافرت دعوت می‌شوی نباید آنرا رد كنی چون رفتن به سفر روحیه‌ات را بهتر می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا كار، خوراكی، سیگار یا … بهتر است در هر هیچ چیز زیاده‌روی نكنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به كاری بزن كه برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین شهریور رنگ شانس : قهوه ای وکرماعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : به هر كس نمی‌توان اعتماد كرد. مردمانی هستند كه هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند كرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر كسی را نخوری.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : باید این روزها مراقب سلامتی‌ات باشی. عصبانی شدن به غیر از مشكلات جسمی مثل سردرد، معده درد و … می‌تواند پیامدهای روحی نیز داشته باشد. ممكن است با بحران‌های مادی و یا عاطفی روبرو شوی و آرامشت را از دست بدهی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید آرامش خود را حفظ كنی. اگر با فكر و دوراندیشی خرج نكنی دچار بحران مالی خواهی شد. باید از شتابزدگی پرهیز كنی چون موقعیتی در انتظار توست كه آینده مالیت را تضمین می‌كند.

متولدین مهر رنگ شانس : بنفش وقهوه ایاعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143 روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خردادفال روزانه شهریوری ها

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با كلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز كنی و به قلب او نفوذ كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : درست است كه اتفاق تازه‌ای نیفتاده است، اما تو سعی كن نگاهت را به زندگی عوض كنی. این نگاه تازه توست كه به اشیاء و اشخاص معنای تازه‌ای می‌بخشد. در این صورت خوشحال و باطراوت خواهی بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : رفته رفته وضعیت مادی تو بهبود می‌یابد و همین مساله روحیه تو را عوض می‌كند و همچنین فضای گرمتری را در خانواده به وجود می‌آورد.

متولدین آبان رنگ شانس : قرمزروشن وسیاهاعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659 روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : تو از تعهد دوری می‌كنی چون فكر می‌كنی تو را درگیر می‌كند و یا از گیر افتادن می‌ترسی اما باید قبول كنی این بخشی از زندگی است كه می‌تواند شیرین هم باشد. باید این افكار را از ذهنت بیرون كنی و نسبت به دوستانت احساس مسئولیت بیشتری داشته باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : كسی با ارسال هدیه‌ای به تو ابراز علاقه می‌كند. وقتی این ابراز علاقه متقابل باشد، دوستی‌های شیرین و شادی آفرینی شكل می‌گیرد. بدون این دوستی‌ها زندگی سرد و بی‌روح می‌شود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تو فردی فعال هستی برای دوری از این كسالت روزانه می‌توانی هر نوع ورزشی را انجام دهی، اما شاید بهتر باشد اسكی، شنا و امثال این ورزش را برای شادابی و طراوت خود انتخاب كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : سعی كن همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشی. هیچ كاری راحت‌تر از پول خرج كردن نیست. باید آینده نگر بود و فكر روزهایی را كرد كه مشكلات متعددی به زندگی هجوم می‌آورد.

متولدین آذر رنگ شانس : آبی وسفیداعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343 روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری كه باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت كار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال كنی چون با شاد كردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌كنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با كمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یك حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام كرده و به سودش برسی. اما مراقب باش كه آنرا راحت و بی‌حساب خرج نكنی.

متولدین دی رنگ شانس : سفید و قهوه ایاعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544 روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگی خطرساز نیست بلكه در برخورد با یك دوست یا همكار هم ممكن است خطرآفرین باشد. گاهی این خسارتها جبران‌ناپذیر خواهد بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : این روزها باید منتظر یك خبر و یا یك اتفاق خوش باشی. در موقعیت فعلی‌ات به تجربه‌های تازه‌ای دست پیدا می‌كنی كه برایت سودمند خواهد بود. اگر در این فكر هستی كه كار چشمگیری برای خانواده‌ات انجام دهی موقعیت مناسبی است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بدن ما روزانه و تمام وقت برای حركت كردن طراحی شده. حركت دادن عضلات صورت با انواع ورزشها، صحبت كردن و حالات شاداب چهره، تو را جوان و سلامت نگه می‌دارد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : سود خوبی بدست می‌آوری. اگر یك شراكت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتایج درخشانی خواهد رسید. فقط مراقب باشی با بلندپروازی این موقعیت را از دست ندهی.

متولدین بهمن رنگ شانس : آبی تیرهاعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999 روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : سعی می‌كنی پیچیده و رازآلود باشی در حالی كه لزومی به اینكار نیست. در دوستی‌ها، آسان می‌توان دیگران را فریب داد اما قبل از آن، تو خود امتیاز مهمتری را از دست داده‌ای.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : در لباست از پارچه سفید و طبیعی استفاده كن چون به تو احساس آرامش و شادابی القا می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بعد از اینهمه كار و تلاش، كمی استراحت سلامتی روح و جسمت را تضمین می‌كند. آب‌درمانی بهترین پیشنهاد است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : روز کلافه کننده‌ای در پیش داری، اما خیلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و یا خرید و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.

متولدین اسفند رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشناعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354 روز اقبال : پنجشنبههمراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

آیا میخواهید فال روزانه فردا را از هم اکنون بدانید ؟ روی تصویر زیر کلیک کنید..

اکثر عزیزانی که از گوگل به صورت مستقیم وارد این صفحه شدند ، چنین کلماتی را جستجو کردند : فال روزانه – فال روزانه آنلاین – فال روزانه ایران حافظ – فال روزانه جدید – daily Omen البته چون این سایت در خصوص فال روزانه بسیار کامل عمل کرده است ، ممکن است با کلماتی از قبیل فال روزانه پیچک یا فال روزانه پرشین فال یا فال روزانه الامتو یا فال روزانه بیتوته یا فال روزانه نمکستان یا فال روزانه نمناک یا حتی فال روزانه pmc هم در صفحه نخست جستجوی قرار گرفته باشد ، اما منبع فال روزانه ایران حافظ یک منبع خارجی بوده است که باتوجه به نوع قرار گرفتن ستارگان توضیحاتی را ارائه می کند که ما به فارسی آن را ارائه می کنیم ، لازم به توضیح است برخی مواقع ممکن است در روزهایی برای برخی ماه ها بخشی از فال روزانه خالی باشد که در این صورت بهتر از اشتباه بودن فال روزانه است پس فال روزانه ایران حافظ ، یک فال روزانه درست و اساسی می باشد و ما علاقه مند هستیم شما فال روزانه را فقط در ایران حافظ دنبال کنید که منبع اصلی تمام سایت های اینترنتی است.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد. فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین ۱۲ ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

بعد از این دست من و دامن آن سرو بلند

فال روزانه شهریوری ها

که به بالای چمان از بن و بیخم برکند

گفتم اسرار غمت هرچه بود گو می‌باش

صبر از این بیش ندارم چه کنم تا کی و چند

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد دیگر صبر و تحملت تمام شده است. تا کی می‌خواهی رازهایت را در دلت نگه داری و سکوت کنی؟ نگران نباش. به زودی ایام به کامت خواهد شد و غم و غصه‌ی ایام گذشته را به فراموشی خواهی سپرد

گر می فروش حاجت رندان روا کند

ایزد گنه ببخشد و دفع بلا کند

حقا کزین غمان نرسد مژده‌ی امان

گر سالکی به عهد امانت وفا کند

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد وجدانت ناراحت است. به یاد داشته باش که خداوند خیلی مهربان است و توبه‌ی تو را پذیرفته و بلاها را از تو دور می‌گرداند. به عهد و پیمانت وفادار باش. خبر خوبی در راه است که فرصتی دوباره به تو داده می شود تا به عهد خود وفا کنی. دانش خود را افزایش بده تا موفقیت‌های بیشتری کسب کنی.

سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند

همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند

دی گله ای ز طره اش کردم و از سر فسوس

گفت که این سیاه کج گوش به من نمی کند

تـعـبـیـر فال حافظ:

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد تصمیم به کاری گرفته ای درانجامش شک نکن و دل به خدا بسپار ،برای کاری که می خواهی بکنی همت داشته باش و اگر ناامید شوی موفق نخواهی بود.

بر سر آنم که گر ز دست برآید

دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد

دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی‌آید انجام بده. غصه‌های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده‌ی خویش، سعی کن استحقاق پیشرفت و موفقیت را در خود ایجاد کنی تا همیشه نتیجه‌ی کار بر وفق مرادت باشد.

درآ که در دل خسته توان درآید باز

بیا که در تن مرده روان درآید باز

بیا که فرقت تو چشم من چنان در بست

که فتح باب وصالت مگر گشاید باز

فال روزانه شهریوری ها

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید دلتنگ هستی و روح و روان خسته ای داری که همگی درمان می‌شود. درهای وصال باز می‌شوند و شادی به رویت لبخند خواهد زد. خیالات را کنار بگذار و منتظر اتفاقات و خبرهای خوش باش.

سلیمی منذ حلت بالعراق

الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست

الی رکبانکم طال اشتیاقی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد  مطمئن باش پاسخ نیکی جز نیکی نیست و تو پاداش کارهای خوب و تلاش‌هایت را خواهی گرفت.در آینده نه چندان دوری شاهد اتفاقات جدیدی در زندگیت خواهی بوو که شما را کاملا از خود بی خود می کند. همچین اخبار خوشی در راه است.

مسلمانان مرا وقتی دلی بود

که با وی گفتمی گر مشکلی بود

به گردابی چو می‌افتادم از غم

به تدبیرش امید ساحلی بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که فکر می کنی کسی حرفت را نمی‌شنود، از مشکلت خبر ندارد و تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد. اما  باز هم رحمت الهی شامل حالت خواهدشد و با تأمل در امور ، آینده‌نگری و مشورت با افراد با تجربه ، مشکلات و سختی‌ها را پشت‌سر خواهی گذاشت.

از دیده خون دل همه بر روی ما رود

بر روی ما ز دیده چه گویم چه ها رود

ما در درون سینه هوایی نهفته ایم

بر باد اگر رود دل ما زان هوا رود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد رازی در دل نهفته داری و از درد عشقی رنج می‌بری که تو را بیمار و بی‌قرار کرده است. نهایت تلاش خود را در این راه کرده‌ای و کمترین نتیجه‌ای تا کنون به دست نیاورده‌ای. بدان که اگر با دل پاک و نیت صادق از خدا مدد بخواهی، آن یگانه تو را یاری خواهد کرد.

خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود

به هر درش که بخوانند بی خبر نرود

تو کز مکارم اخلاق عالمی دگری

وفای عهد من از خاطرت به درنرود

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید همگان به تو غبطه می‌خورند و این به خاطر این است که در هیچ کاری طمع نمی‌کنی و برای مال دنیا حریص نیستی. دل بزرگی داری و برای همین خدا تو را از مال دنیا بی نیاز می سازد. اگر عهدی بسته ای یا نذری کرده‌ای آن را فراموش نکن.

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید

گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز

گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید با کسی گفتگویی داشته‌ای که از بابت آن ناراحت و دلگیر شده‌ای ولی صبر کن که او از گفته خود پشیمان خواهد شد و به سوی تو بازخواهد گشت و همیشه در خاطر داشته باش که روزگار به یک پایه نمی‌چرخد.

نفس برآمد و کام از تو بر نمی‌آید

فغان که بخت من از خواب در نمی‌آید

ز شست صدق گشادم هزار تیر دعا

ولی چه سود یکی کارگر نمی‌آید

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که بسیار بی‌قرار و بی‌تاب شده‌ای و همه چیز را از دست رفته می‌بینی . رسیدن به کام و مراد را محال می‌دانی. مطمئن باش آنقدر عمر می‌کنی که به تمام آرزوهایت برسی. امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید.

بیا که رایت منصور پادشاه رسید

نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید

جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت

کمال عدل به فریاد دادخواه رسید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید مژده باد بر شما که در کارتان موفق خواهید شد و خبرهای خوب و مسرت بخشی دریافت می کنید. این پیروزی ها نتیجه تلاش و سخت کوشی خودتان است. مراقب باشید که برخی افراد سودجو به دنبال سواستفاده و به بیراهه کشاندن شما هستند. تیزهوشی و درایت داشته باشید و از اطراف خود غافل نشوید.

در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه فروریختن کوه بر روی سر موتورسواران در جاده خواهید بود.

در ویدیو زیر شاهد تصاویری هولناک از زلزله ۷.۶ ریشتری تایوان خواهید بود که صبح امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ به وقوع پیوست.

در تصویر اینفوگرافی زیر به معرفی و بررسی دلیل اصلی خارش چشم و نحوه پیشگیری و درمان آن پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

در روزهای گذشته بخش دیگری از ساختمان متروپل آبادان فرو ریخت و در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه ریزش ساختمان از نمای دوربین کارگران خواهید بود.

در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه نجات جان پیرمرد غرق شده در دریا خواهید بود که به طرز معجزه آسایی نجات یافت.

کلیه حقوق این سایت محفوظ و مربوط به سلام نو است


روزانه

فال ماهانه شهریور سال ۱۴۰۱ و طالع بینی اتفاقات و رخدادهای خاص این ماه را در این مطلب روزانه گردآوری کرده ایم.

فال ماهانه فروردین ماه 1401 در مورد زنان و مردان متولد اسفند گفته است بسیار برایتان سخت است كه بخواهید درس جدیدی فرا بگیرید، چرا كه شما سركش تر از همیشه هستید. اگر شخصی با پاسخ‌های جدیدی ظاهر شود، شما سعی می‌كنید كه اعتبار او را زیر سئوال ببرید و در او تعارض ایجاد كنید. شناختن نقش خود در كشمكش اخیر، قدرتی به شما می‌دهد تا مخالفت كنید، حتی اگر نتوانید آن را بیان كنید. زمانیكه شما بفهمید كه مجبور نیستید تا درگیرهای درونی تان را به دیگران نسبت دهید، روابط و شرایط تان راحت‌تر اداره می‌شوند.

مشکل خویش بر پیر مغان بردم دوش
کو به تایید نظر حل معما می‌کرد
دیدمش خرم و خندان قدح باده به دست
و اندر آن آینه صد گونه تماشا می‌کرد

فال حافظ شهریور ۱۴۰۱ درباره متولدین فروردین اینگونه بیان شده است: دست نیاز کسی را رد نکنید. اگر مشکلی دارید فقط رو به سوی خدا کنید که او حلال مشکلات است. در همه حال با خدا باشید کسانی هستند که شما را بازیچه قرار می دهند، به آنان اطمینان ننید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و باعث ناراحتی تان می شوند.فال روزانه شهریوری ها

شما اردیبهشت ماهی ها به نظر می‌رسد در شهریور ۱۴۰۱ كمی‌ آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌ تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است كه ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فكر می‌كنید كه یكی از نزدیكترین دوستان یا همكاران تان مانع كارهای شماست، سعی كنید به جای اینكه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واكنش‌های خود جستجو كنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد كرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی كنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

رقیبم سرزنش‌ها کرد کز این باب رخ برتاب
چه افتاد این سر ما را که خاک در نمی‌ارزد
شکوه تاج سلطانی که بیم جان در او درج است
کلاهی دلکش است اما به ترک سر نمی‌ارزد

حافظ گفته است که دنیا و تمام آنچه که در آن است نمی ارزد که بخواهی به خاطرش اشک بریزی و غصه بخوری. گول بعضی از افراد را نخور که می خواهند تو را از ایمانت جدا کنند و به راه کج بکشانند. سجاده ی تقوی خویش را به خواندن نماز رنگین کن. اگر به حرف دوستانت گوش کنی پشیمان می شوی. قناعت پیشه کن تا اینکه تاج سلطنت روی سرت بگذارند.

اگر شما خرداد ماهی عزیز در شهریور سال 1401 در مورد رابطه عاطفی یا شغلی خود کمی احساس نگرانی و ناامنی می کنید استرس خود را کنار بگذارید؛ زیرا تغییراتی که در زندگی شما به وجود آمده، می تواند برایتان مفید باشد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای پاییز کمی مراقبه کنید. همه چیز زندگی در حال دگرگونی است و عشق نیز از آن مستثنی نیست پس بهتر است فضای بیشتری برای رشد به خود و زندگی تان دهید.

غنیمت دان و می خور در گلستان
که گل تا هفته دیگر نباشد
ایا پرلعل کرده جام زرین
ببخشا بر کسی کش زر نباشد

حضرت حافظ شیرازی می گوید: قدر جوانیت را بدان و به خاطر مسائل کوچک غمگین نباش. وجودت مثل گلستانی است که چند روزی سبز و با طراوت است و بعد خزان زندگی آن را از بین می برد. اگر می خواهی عمری دراز داشته باشی به مستمندان کمک کن. ناجی تو کسی غیر از خدا نیست و اوست که زینت دهنده ی دلهاست.

شما تیر ماهی ها در شهریور 1401 هیچ تمایلی به حرف زدن ندارید و بیشتر دوست دارید سکوت کرده و غرق در آنچه در ذهنتان می گذرد باشید، ولی دیگران به شما به چشم یک دانای کل نگاه می کنند که می تواند جواب سوالات و مشکلات آنها را بدهد و برای پیدا کردن پاسخ مشکلات خود به سراغ شما آمده و نظرتان را جویا می شوند. باید بدانید که در شهریور امسال اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد که می توانند تأثیرات زیادی روی برنامه هایتان داشته باشند. این اطلاعات را با دقت در نظر گرفته و تغییرات لازم را در مسیر خود به وجود بیاورید. اگر به بادهای غالب توجه کنید خواهید توانست کشتی رابطه خود را در مسیر صحیح هدایت کرده و به مشکلات موجود غلبه کنید.

زاهد و عجب و نماز و من و مستی و نیاز
تا تو را خود ز میان با که عنایت باشد
زاهد ار راه به رندی نبرد معذور است
عشق کاریست که موقوف هدایت باشد

حضرت حافظ درباره شما زنان و مردان متولد تیر در شهریور 1401 گفته است: به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. غصه هایتان برطرف می شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید.

اگر متولد ماه مرداد هستید و می خواهید طالع بینی ماهانه شهریور ۱۴۰۱ را در مورد خود بدانید باید بگوییم که ممكن است در این ماه احساسات شما باعث شوند كه كمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید كه باید چه كار بكنید و اصلا چه كاری درست است؟! اما به یكباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه كه باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید كه كار كردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه كارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینكه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری‌ هایتان از قانون همه یا هیچ استفاده كنید، اما شاید بهتر باشد كه كمی‌ بیندیشید و نقطه میانی را كه برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ كنید.

گفتم مگر به گریه دلش مهربان کنم
چون سخت بود در دل سنگش اثر نکرد
شوخی مکن که مرغ دل بی‌قرار من
سودای دام عاشقی از سر به درنکرد

حافظ می گوید: به جمالت مغرور شده ای. محبت و دوست داشتن را فراموش کرده و به دنبال مال دنیا هستی. این را بدان که ظاهر زیبا و مال دنیا ماندنی نیست. این محبت و عشق است که هیچ وقت پایانی ندارد. به یار خود نظر کن و از راهی که رفته ای برگرد.

شهریور ماهی ها پروژه ای را که مدت ها قبل آغاز کرده بودید، بالاخره در شهریور ۱۴۰۱ به نتیجه می رسد و در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. شهریور ماه ۱۴۰۱ زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و کمی شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. شما زن و مرد متولد شهریور از رابطه عاطفی که تا به حال تجربه کرده اید خسته شده اید و دوست دارید راه دیگری را در پیش بگیرید به عنوان مثال با فردی باشید که از نظر فیزیکی و روحی در سطح شماست. با افزایش روابط خود می توانید به خواسته دلتان برسید. شاید بد نباشد این ماه را در کنار خانواده خود بگذرانید و لحظات خوشی را با آنها تجربه کنید.

به بوی او دل بیمار عاشقان چو صبا
فدای عارض نسرین و چشم نرگس شد
به صدر مصطبه‌ام می‌نشاند اکنون دوست
گدای شهر نگه کن که میر مجلس شد

حافظ شیرازی درباره متولدین ماه شهریور می گوید: اگر تا به امروز دوست و همراهی نداشته ای به خاطر این اسست که خودت نمی خواستی تا امروز دنیا بر وفق مرادت نبوده وای این دوران رو به اتمام است و بخت و اقبال خوشی در راه است. منفی باف نباش، اختیارت را دست کسی نده.

مهر ماهی های مهربان و دوست داشتنی، شما می‌خواهید در كارتان موفق شوید، اما در مهر ۱۴۰۱ آن صبر و حوصله‌ای كه باید در انجام كارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در كارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا كه آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌ اید. متاسفانه، نزدیكان تان به نظر می‌رسد آنقدر كه باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد كه برای خودتان حدو و مرزی تعیین كنید یا اینكه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید.

کدام آهن دلش آموخت این آیین عیاری
کز اول چون برون آمد ره شب زنده داران زد
خیال شهسواری پخت و شد ناگه دل مسکین
خداوندا نگه دارش که بر قلب سواران زد

حافظ درباره شما متولدین مهر گفته است: مثل کوه استوار باش. صبح صادق در حال دمیدن است و تو در همین صبح به کام دل می رسی. این فال برای تو دولت و سعادت و مقام را یکجا بشارت می دهد. نکند زمانی که به تمام حاجاتت رسیدی خدا را فراموش کنی و منش و اخلاقت تغییر کند که در این زمان خداوند همه چیز را از تو خواهد گرفت.

فال ماهانه آبان ۱۴۰۱ در مورد آبان ماهی های عزیز و مغرور می گوید که شما از داشتن یکی از دوست های قدیمی خود که در تمام روزگار غم و شادی در کنارتان بوده است بسیار سپاسگزار هستید و دلتان می خواهد این احساس خود را با دیگران در میان بگذارید، ولی آنقدر در بیان احساسات خود اصرار دارید که ممکن است حستان به نظر دیگران مصنوعی و ساختگی باشد. بهتر است در آبان امسال به جای پافشاری و تکرار در بیان احساس تان، این کار را به ساده ترین شکل ممکن و با صداقت تمام انجام دهید. در این ماه کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه برای انجام این کارها از لحاظ روحی آمادگی کامل دارید و سرشار از انرژی و شور و هیجان هستید. اگر یک جای کارتان گیر کرد زیادی روی آن حساس نشوید، بخش های دیگر کارتان را انجام دهید تا این گره نیز خودبخود باز شود.

شاهد عهد شباب آمده بودش به خواب
باز به پیرانه سر عاشق و دیوانه شد
مغبچه‌ای می‌گذشت راه زن دین و دل
در پی آن آشنا از همه بیگانه شد

حافظ شیرازی درباره متولدین آبان ماه گفته است که دعاهای تو بر سر نماز صبح و شب بی ثمر نماند خداوند دری به رویت باز کرد و آن رسیدن به عقل و فرزانگی است. دوست را از دشمن به راحتی می توانید تشخیص دهید و می فهمید که از کجا به شما آفت می رسد از آنجا دوری می کنید و در نهایت تصمیم های عاقلانه می گیرید.

آذر ماهی های عزیز اکنون که به شهریور ماه سال ۱۴۰۱ رسیدیم باید بدانید چیزهای زیادی در رابطه عاطفی شما وجود دارند که نیاز به رسیدگی فوری شما دارند و نمی گذارند ذهنتان به آرامش برسد. شما آذر ماهی ها دلتان نمی خواهد که دیگران شما را به عنوان فردی دمدمی مزاج بشناسند، پس بهتر است به جای این که در شهریور ماه امسال بخواهید در مورد این مسائل به دیگران توضیح بدهید و سعی کنید تردیدهای خود را با آنها در میان بگذارید، خودتان را کنار کشیده و در خلوت خود به این مسائل بیندیشید. اگر افکارتان را با دوستانتان در میان بگذارید ممکن است آنها بخواهند به شما فشار آورده و مجبورتان کنند هر چه زودتر در این مورد تصمیم گیری کنید. پس بهتر است سکوت کرده و با آرامش به این موضوع فکر کرده و تصمیم گیری کنید.

یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد
به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد
آن جوان بخت که می‌زد رقم خیر و قبول
بنده پیر ندانم ز چه آزاد نکرد

حافظ درباره شما متولدین آذر ماه برای شهریور ۱۴۰۱ گفته است: گذشته ها گذشته. کینه ها را فراموش کنید و از خودتان مروت و گذشت نشان بدهید. منتظر جواب نامه ای هستید. امیدوار باشید. جوابش خواهد رسید. شما سرمشق دیگران هستید. کاری کنید که دیگران از شما عبرت بگیرند.

فال ماهانه شهریور 1401 در مورد متولدین دی ماهی گفته که ممكن است در ذهن تان شما یک پرنده آزاد باشید، اما كارهای روتین و روزمره فرصت كمی‌ در اختیار شما دی ماهی عزیز قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما متولدین دی در شهریور سال ۱۴۰۱ راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممكن است كمی‌ پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه كارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌كردید، و آشفتگی موقعیت كنونی كه در آن قرار دارید، شما را كمی‌ناامید كرده است. خود را بابت اینكه نتوانستید در شهریور امسال از احساسات تان پیروی كنید، سرزنش نكنید. اما حالا كافی است بهترین كاری كه در توان تان است را انجام دهید.

باده صافی شد و مرغان چمن مست شدند
موسم عاشقی و کار به بنیاد آمد
بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوم
شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد

تعبیر حافظ برای شما متولدین ماه دی در شهریور 1401: هر چه دارید از ایمان و دل پاک شماست. نتیجه ی صبوری و درایت خودتان را به زودی خواهید دید. زمینه را برای رسیدن به مقصود خودتان فراهم آورید. وضعی پیش می آید که شما از نظر مادی و معنوی تغییر می کنید و بار معنویاتتان بیشتر می شود.

در روزهای شهریور ماه ۱۴۰۱ اعتماد به نفس شما بهمن ماهی ها بیشتر از همیشه است، ولی این اعتماد به نفس کاذب در چنین زمانی ممکن است به ضرر شما تمام شود. برای این که قلب بزرگ خود را به دیگران نشان دهید نیازی نیست به هر ساز آنها برقصید و هر کاری که از شما انتظار دارند را انجام دهید. فال ماهانه شهریور ۱۴۰۱ درباره ی شما می گوید قبل از این که خیلی دیر شود از درگیر کردن خود در کاری که به انرژی و وقتی بیش از آنچه در حد توانتان است نیاز دارد خودداری کنید. در شهریور امسال دیگران شما را به راحتی به عنوان رهبر خود می پذیرند و به حرف هایتان گوش خواهند کرد، از این موقعیت خود نهایت استفاده را ببرید ولی اگر می خواهید عملکرد مناسبی داشته باشید سوالات و انتقادات دیگران را نادیده نگیرید.فال روزانه شهریوری ها

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد
ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد
چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

حافظ درباره شما متولدین ماه بهمن گفته است: تغییر و تحولات بسیار زیادی در زندگیت رخ می دهد. دوباره دلت جوان می شود. قدر سلامتی خود و اطرافیانت را بدان. ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای دعا و رسیدن به حاجات. بسیار خوش هستی چون همه چیز برایت آفریده شده است.

فال ماهانه شهریور ماه سال 1401 در مورد شما اسفند ماهی های عزیز گفته که ممكن است ماه شهریور، ماه ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیكان تان چیزی از شما بخواهد كه شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممكن است به خاطر وابستگی شخصیتی كه شمادارید یك درگیری شدید ایجاد كند كه هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینكه در شهریور ماه امسال تلاش كنید تا یك موقعیت حل نشدنی را تعمیر كنید، قواعد بازی را عوض كنید. تنها هدف واقعی كه شما نیاز دارید این است كه به سخنانی كه دیگران می‌گویند خوب گوش كنید. استدلال‌هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

بیا بیا که تو حور بهشت را رضوان
در این جهان ز برای دل رهی آورد
همی‌رویم به شیراز با عنایت بخت
زهی رفیق که بختم به همرهی آورد

حافظ برای متولدین ماه اسفند در شهریور ماه ۱۴۰۱ می گوید: نوید فتح و پیروزی خیلی زود به شما داده می شود و آنقدر خوشحال می شوید مثل اینکه بهشت و یک حوری به شما بخشیده اند. بخت با شماست و این بخاطر سجده در مقابل معبود الهی می باشد همیشه از خدا اطاعت کنید تا به پادشاهی برسید.

فال هفته Pmc ❤️ از 26 شهریور تا 1 مهر ماه + اتفاقات شگفت انگیز این هفته

فال هفتگی عشق ❤️ 26 شهریور تا 1 مهر ماه و طالع بینی رخدادهای این هفته

فال هفتگی میلادی از دوشنبه 12 تا یکشنبه 18 سپتامبر و طالع بینی اتفاقات جالب این هفته

فال قهوه سریع روزانه ☕️ + روش گرفتن فال قهوه و تفاسیر آن

فال روزانه عشق و احساس (تشخیص عشق با طالع بینی و فال)

فال چای 🍵 امروز+ انواع نشانه ها و معنای آنها در فال چای

مطالب جدید

پیام تسلیت به خانواده داغدار با جملات کوتاه رسمی و ادبی برای تسلیت

اسم پسر؛ اسم پسرانه جدید ایرانی، اسم پسرانه اصیل، نام پسرانه مذهبی

متن و جملات تبریک تولد نوزاد + عکس نوشته های تبریک قدم نو رسیده

طالع بینی ازدواج + طالع ازدواج بر اساس ماه تولد و ازدواج ماه های مختلف…

تبریک تولد دخترم | عکس نوشته و عکس پروفایل تبریک دختر گلم و عزیزم

فال روزانه واقعی امروز + فال و طالع بینی شما با حوادث و اتفاقات روز

متن تبریک تولد همسر متولد مهر ماه + عکس نوشته تولدت مبارک آقا و خانم…

اشعار وطن | گلچین زیباترین اشعار در مورد کشور ایران و میهن

متن جنگیدن برای عشق و جملات سنگین تلاش عاشقانه

جملات وطن دوستی + متن های زیبا برای وطن و میهن پرستی

شعر در غم مادر و مادر فوت شده + اشعار غم انگیز برای مادر از دست رفته

جملات و اشعار اربعین حسین با عکس نوشته های تسیلت این روز



فال روزانه بر اساس گردش ستارگان فعالیت می کند و برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی وجود دارد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین فروردین به این صورت رقم بخورد ::: برخوردهای احساسی پیامدهای ناگواری را به همراه خواهد داشت. به جای آن شور و هیجان باید از عقل سرد و برنده خود استفاده كرد تا واقعیت‌ها را بخوبی شناخت.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

فال روزانه متولدین فروردین ماه در خصوص حوزه سلامت ::: فال روزانه شهریوری ها

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین فروردین ماه اینطور نوشته شده است ::: اوضاع مالی تو تقریبا آرام است و زمان آن رسیده كه به یك مرخصی یكی دو روزه بروی.

شعار متولدین فروردین : من هستم

ستاره حاکم فروردین : مریخ

عنصر وجود فروردین : آتش

فلز وجود فروردین : آهن

سنگ متولدین فروردین ماه ، الماس است و خواص قابل توجهی هم دارد.

سنگ الماس از محکم ترین مواد روی زمین ساخته می شود و در یونان باستان ، قدرت های شفابخشی را به الماس ها نسبت می دهند ،
مثل وضوع و انرژی و همچنین تعادل.

گل متولدین فروردین : گل مینا با نماد بی گناهی ، خلوص و عاشق پیشگی بوده که بر همگان غلبه می کند.

درخت متولدین فروردین : زبان‌گنجشک کوهی، افرا، گردو

رنگ شانس متولدین فروردین : قرمز ملایم

اعداد شانس متولدین فروردین : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال متولدین فروردین : سه شنبه

همراهان مناسب متولدین فروردین : مرداد ، خرداد ، آذر

مشخّصات كلی متولدین فروردین ماه :

پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رك و بی‌پروا ، زود عكس‌العمل نشان می‌دهد، لایق و كاردان ، عاشق قدرت ، بی‌صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فكر نمی‌كند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفكر ، دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد

با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتكر ، مقتدر ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پر انرژی ، اهل كشمكش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشك و یك دنده ، مخالف دوز و كلك ، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است ، مددكار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند

مرد ها و زن های متولدین فروردین هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین فروردین ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

درحال حاضر در بهترین وب سایت ارائه دهنده فال روزانه هستید و از شما ممنونم که فال های روزانه خود را اینجا می خوانید.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین اردیبهشت به این صورت رقم بخورد ::: باید به این مسائل حاشیه‌ای پایان بدهید. بیشتر وقت تو و او صرف مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و همین موضوع شما را از هم و هدفهایتان دور می‌كند. بهتر است هیچكدام كاری نكنید كه به جای خوشحالی در كنار هم، از هم سر مسائل كوچك كینه به دل بگیرید و روزتان را خراب كنید.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: مناسب‌های مختلفی پیش می‌آید كه تو نباید از آنها غایب باشی. بودن در كنار دوستان و آشنایان اثر مثبتی در روحیه تو خواهد داشت. پس خود را از جمع جدا نكن.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه در خصوص حوزه سلامت :::

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین اردیبهشت ماه اینطور نوشته شده است ::: در زمینه كاری موفقیت مهمی بدست خواهی آورد و به سود نسبتا خوبی هم می‌رسی. گرچه احساس می‌كنی شایستگی تو بیشتر از اینها بود اما تا اینجا هم باید خدا را شكر كرد.

شعار متولدین اردیبهشت : همه چیز مال من است

ستاره حاکم اردیبهشت : زهره

عنصر وجود اردیبهشت : خاک

فلز وجود اردیبهشت : مس

سنگ متولدین اردیبهشت ماه ، زمرد است و خواص قابل توجهی هم دارد.

سنگ الماس که معمولا به رنگ سبز است و نماد عشق و موفقیت می باشد ، کسانی که از این سنگ استفاده می کنند آینده نگری ، جوانی و خوشبختی را به خودشان هدیه می دهند ، سنگ زمرد نشان از تولد دوباره دارد و بجز متولدین اردیبهشت ، برای همه متولدین فصل بهار نیز توصیه می شود..

گل متولدین اردیبهشت : زنبق دره یا گل موگه ( گل برفی ) ، نشان دهنده فروتنی ، خوش قلبی و نیک نامی است.

درخت متولدین اردیبهشت : صنوبر، شاه بلوط، درخت زبان گنجشک

رنگ شانس متولدین اردیبهشت : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس متولدین اردیبهشت : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال متولدین اردیبهشت : جمعه

همراهان مناسب متولدین اردیبهشت : تیر ، شهریور ، دی ، اسفندفال روزانه شهریوری ها

مشخّصات كلی متولدین اردیبهشت ماه :

خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالكیّت ، حسود ، متعصّب ، اهل اعتدال ، با محبّت ، خیلی قوی و سالم ، عاشق عطر و بوی طبیعی ، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد ، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط ، ‎‎‎با سلیقه ، خوشگل‌پسند ، پول‌دوست ، همیشه راضی ، مصمّم ، پركار ، سخاوتمند ، مؤقّر و سنگین ، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود ، اهل مادیّات ، دنبال زندگی شیرین ، مادّی‌گرا و سودجو ، به‌هر كاری صورت واقعی می‌دهد ، مخالف خشونت ، با ثبات و پایدار ، عاشق صلح و آرامش ، صادق ، مال جمع كن ، اهل هنر

مخالف درگیری ، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌كند ، مستعد كشاورزی ، هركاری را به پایان می‌رساند ، رئیس فعّال و لایق ، با همه كنار می آید ، خود سر ، نجیب، عاشق خانه و خانواده ، عاشق طبیعت ، عاشق رفتار ملایم ، كمك رسان ، دارای قلبی بزرگ ، با صفا ، مسلّط به نفس ، دارای عزّت نفس ، عاشق گل و زیبائی ، بی تفاوت نسبت به دشمنان ، میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیك پوش ، علاقه‌مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد

مرد ها و زن های متولدین اردیبهشت هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین اردیبهشت ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال های روزانه بر اساس گردش ماه و خورشید تغییر می کنند لذا هر روز برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی ارائه می گردد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین خرداد به این صورت رقم بخورد ::: یك مشكل عاطفی، مدتها ذهن تو را به خود مشغول خواهد كرد. انتظار اینكه با یك راه‌حل ساده بتوانی آنرا فراموش كنی و از آن خلاص شوی، توقع بیهوده‌ای است. باید بسیار صبر و حوصله داشته باشی تا به مرور زمان این اتفاق در ذهنت كم‌رنگ شود.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

فال روزانه متولدین خرداد ماه در خصوص حوزه سلامت :::

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین خرداد ماه اینطور نوشته شده است ::: اگر خود را دست كم نگیری می‌توانی از موقعیت‌های پیش آمده به بیشترین سود برسی. باید بعضی از رفتارهای خود را تصحیح كرده و سعی كنی به جز منافع خودت به منافع دیگران هم فكر كنی.

شعار متولدین خرداد : من فکر میکنم

ستاره حاکم خرداد : عطارد

عنصر وجود خرداد : هوا

فلز وجود خرداد : جیوه

سنگ متولدین خرداد ماه ، مروارید است که بسیار قیمتی و از دل صدف بیرون آمده باشد.

مروارید تنها سنگی است که دل یک موجود دریایی بیرون می آید و نیازمند هیچ تراشی جهت پیدا شدن شکوه و زیبایی اش نیست. خلوص از خواص مهم این سنگ می باشد.

گل متولدین خرداد : رز و همینطور پیچ امین الدوله از گلهای متولدین این ماه هستند ، هر رنگ از گل رز نماد یک چیز خاص است ، مثلا : قرمز به معنی عشق و دوست داشتن است ، صورتی به معنی کمال و سفید به معنای معصومیت است. پیچ امین الدوله ، نشان دهنده پیوندهای قوی عشقی است.
.

درخت متولدین خرداد : درخت زبان گنجشک، ممرز، انجیر، توس، سیب

رنگ شانس متولدین خرداد : نارنجی

اعداد شانس متولدین خرداد : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال متولدین خرداد : چهارشنبه

همراهان مناسب متولدین خرداد :
مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

مشخّصات كلی متولدین خرداد ماه :

اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع‌الانتقال ، متلّون‌المزاج ، غیر پایدار ، عاشق كارهای فكری ، كنجكاو ، پرانرژی ، دارای شخصیّت دوتایی ، بی‌ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز كار را تمام نمی‌كند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می‌برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فكری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه‌های كوتاه‌مدت ، منطقی ، عاشق حركت ، متنفّر از تقلّب ، عاشق كامپیوتر ، از كار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج ، زود جوش

در یك‌جا بند نمی‌شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ ، دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیك پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نكته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، كم حرف ، آب زیر كاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نكنید ، میل ندارد كسی از كارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند .

مرد ها و زن های متولدین خرداد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین خرداد ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه خوب فالی است که اول هر روز بروز شود و آنچه در فال گفته شده برای هر شخص اتفاق بیفتد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین تیر به این صورت رقم بخورد ::: در عشق باید صاف و شفاف بود. درست است كه به راحتی می‌توان ریا كرد و به هزار رنگ و نیرنگ آلوده شد اما تو همواره سعی كن چون آینه صاف و بی‌ریا باشی.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و كام خود را شیرین كرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.

فال روزانه متولدین تیر ماه در خصوص حوزه سلامت ::: یك مشكل جسمی پیش آمده است كه باید با مراجعه به پزشك آن را برطرف كرد. همیشه مراقبت‌های پزشكی را باید رعایت كرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین تیر ماه اینطور نوشته شده است ::: تو همچنان در پی ولخرجی‌های زاید هستی و به همین خاطر بودجه‌ات زود ته می‌كشد. اعتدال را در زندگی رعایت كن.

شعار متولدین تیر : من احساس میکنم

ستاره حاکم تیر : ماه

عنصر وجود تیر : آب

فلز وجود تیر : نقره

سنگ متولدین تیر ماه: یاقوت سرخ که ارزش بالایی دارد و از سلامت جسم و روح محافظت می کند ، همچنین ثروت و عشق را در زندگی بیشتر می کند.

سنگ یاقوت سرخ یا روبی نوع قرمز کروندوم و با درجه سختی 9 دومین ماده سخت جهان بعد از الماس می باشد.

گل متولدین تیر : زبان پس قفا و نیلوفر آبیان می باشدزبان پس قفا به معنی پیوند محکم در عشق می باشد ، ولی رنگ های متفاوت در آن معانی مختلفی نیز دارد ، صورتی به معنی بی مهری ، سفید به معنی خلق و خوی خوب ، بنفش به معنی عشق اول می باشد، گل دیگر این ماه که نیلوفر آبیان است به معنی خلوص و عظمت و شکوه می باشد.
.

درخت متولدین تیر : سیب، انجیر، نارون، سرو

رنگ شانس متولدین تیر : سفید ، نقره ای ، آبی ، نیلی

اعداد شانس متولدین تیر : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال متولدین تیر : دوشنبه

همراهان مناسب متولدین تیر :
اردیبهشت ، اسفند ، آبان

مشخّصات كلی متولدین تیر ماه :

خیلی حسّاس ، سریع الانتقال ، رویایی ، عاشق خانه و خانواده ، منزوی ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به كشاورزی ، گاهی آرام و گاهی طوفانی ، خجالتی ، بسیار با سلیقه و شیك پوش ، پشتیبان اقوام ، دارای قویترین احساسات ، بهترین آشپز ، علاقه زیاد به گل ، دارای حس پدرانه یا مادرانه ، با وفا ، رفیق باز ، صرفه جو و اقتصادی ، محتاج به كمك دیگران ، پر محبّت ، مطیع همسر ، تا حدودی خسیس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتی ، در آشتی پیشقدم نمی شود

همسری با وفا ، غمگین در روزهای ابری ، گاهی خوب و گاهی بد ، خیالاتی ، عاشق عتیقه و اشیاء كهنه ، اهل تدارك و آذوقه ، مادیّگرا و پول پرست ، رك گو ، خودخواه ومغرور ، تا حدودی سطحی نگر ، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زیاد به مادر ، عاشق تعریف و تمجید ، مهمان نواز عالی . خیلی ظریف ، شكیبا ، صمیمی ، محافظه كار ، اهل ریسك نیست ، میهن پرست ، انتقامجو ، وسواسی ، رئوف و مهربان

مرد ها و زن های متولدین تیر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین تیر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه خوب فالی است که اول هر روز بروز شود و آنچه در فال گفته شده برای هر شخص اتفاق بیفتد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین مرداد به این صورت رقم بخورد ::: اختلافات كوچكی با دوست و یا همسر پیش آمده كه به زودی به خیر و خوشی تمام می‌شود. به جای تحریك او، سعی كن او را آرام كنی و دوباره دلش را بدست آوری.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: بعضی كارها تو را خسته و فرسوده می‌كند. باید پشت سر آن دست به كارهایی بزنی كه شادابی و نشاط به همراه داشته باشد تا كفه ترازوی زندگی تعادل پیدا كند.

فال روزانه متولدین مرداد ماه در خصوص حوزه سلامت ::: پس از یك عارضه جسمی، دوباره سلامتی خود را بازخواهی یافت. امنیت و سلامت از جمله نعمت‌هایی هستند كه وقتی قدرشان شناخته می‌شود كه نباشند.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین مرداد ماه اینطور نوشته شده است ::: سعی كن كاری پیدا كنی كه با روحیه و استعدادهای كلی تو سازگاری داشته باشد. علاقه به یك كار شرط موفقیت در آن خواهد بود. از تمام استعدادهای خود استفاده كن تا موفق شوی.

شعار متولدین مرداد : من اراده میکنم

ستاره حاکم مرداد : خورشید

عنصر وجود مرداد : آتش

فلز وجود مرداد : طل

سنگ متولدین مرداد ماه: سنگ زبرجد فقط در اعماق زمین قابل کشف است و معمولا توسط آتشفشان ها به سطح زمین می رسد ، سنگ زبرجد دارای قدرت شفا بخش است و مانع بروز کابوس ها و خواب های آشفته خواهد شد

همچنین به فردی که این سنگ را همراه دارد قدرت نفوذ در کلام بهتری می دهد ، رنگ این سنگ متغیر است و از سبز مایل به زرد تا قهوه ای مایل به سبز می باشد.

گل متولدین مرداد : گل گلایول و شقایق از گل های مخصوص متولدین این ماه هستند ، گل گلایول نماد آرامش ، صداقت و شیفتگی است و گل شقایق باتوجه به هر رنگ معنی خاص خود را دارد ، شقایق قرمز به معنی لذت ، شقایق سفید به معنی دلگرمی ، شقایق زرد به معنی آرزوی ثروت و موفقیت بیشتر می باشد.
.

درخت متولدین مرداد : سرو، صنوبر، سدر، کاج

رنگ شانس متولدین مرداد : زرد ، طلایی

اعداد شانس متولدین مرداد : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال متولدین مرداد : یکشنبه

همراهان مناسب متولدین مرداد :
فروردین ، آذر

مشخّصات كلی متولدین مرداد ماه :

پر محبّت ، متنفّر از دروغ ، واقعاْ قدرتمند ، ثابت قدم ، عاشق شهرت ، بسیار مغرور ، سر حال و بشّاش ، خودخواه و جاه طلب ، بد پیله ، خود بزرگ بین ، مقتدر ، مؤدّب ، فعّال و كوشا ، با ثبات و پایدار ، قوی و با اراده ، اهل معنویّات ، خود نما ، عاشق تعریف و تمجید ، با جرأت و شهامت ، رهبر و فرمانروا ، زود گول می خورد ، پر انرژی ، بلند نظر ، صدّیق و مهربان ، سخاوتمند ، وفادار ، شجاع ، علاقه مند به زندگی تجمّلی ، لجوج ، حساس ، پر توقّع ، پر تحمّل

دوستِ واقعی ، یك پدر نمونه ، بی ریا ، رام شونده ، دارای خشمی طوفانی ، مدافع و پشتیبان اطرافیان ، علاقه مند به موسیقی ، باید مورد ستایش قرار گیرد ، كمی حسود ، كار آمد ، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج ، با گذشت ولی خودخواه ، بدون كینه ، فاقد بد ذاتی ، خون گرم ، ظریف كار ، سریع الانتقال ، خوش سیما و شكیل ، همیشه تمیز ، یك دفعه و ناگهانی عصبانی میشود ، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم

مرد ها و زن های متولدین مرداد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین مرداد ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه هر روز در سایت بزرگ پیچک ( Daily Fal ) بروزرسانی می گردد ، هر روز راس ساعت 00:00 منتظر فال روزانه جدید از سایت ما باشید.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین شهریور به این صورت رقم بخورد ::: از كسی بدت می‌آید، این سوء تفاهمی است كه باید به سرعت برطرف شود چون او نقش مهمی در سرنوشت عاطفی تو خواهد داشت. پس با هشیاری از وقوع یك اشتباه جلوگیری كن، زیرا این وضعیت به ضرر تو خواهد بود.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

فال روزانه متولدین شهریور ماه در خصوص حوزه سلامت :::

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین شهریور ماه اینطور نوشته شده است ::: بهتر است فعلا به بدست آوردن پول كمتری فكر كنی و به راهی بیاندیشی كه زودتر تو را به سود برساند چون تو در حال حاضر به پول نیاز داری. می‌توانی در فرصتهای دیگر به آینده‌‌های دورتر فكر كنی.

شعار متولدین شهریور : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم شهریور : ولکان و مرکوری

عنصر وجود شهریور : خاک

فلز وجود شهریور : پلاتین

سنگ متولدین شهریور ماه: یاقوت کبود ، سنگی درخشان و زیباست که از شخص در برابر حسادت و آسیب محافظت می کند ، در دوران قرون وسطی ، برخی روحانیون از این سنگ به عنوان نمادی از بهشت استفاده می کردند.

سنگ یاقوت کبود به رنگ سایه های مختلف آبی است و در رنگ های بنفش ، سبز ، نارنجی ، زرد و گاهی هم صورتی در دسترس می باشد.

گل متولدین شهریور : ستاره ای و نیلوفر پیچ ، از گل های مخصوص متولدین این ماه است ، گل ستاره ای نشان دهنده عشق و قدرت است و گل نیلوفر پیچ نشان دهنده محبت است..

درخت متولدین شهریور : بید مجنون، لیمو، زیتون، فندق

رنگ شانس متولدین شهریور : قهوه ای و کرم

اعداد شانس متولدین شهریور : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال متولدین شهریور : چهارشنبه

همراهان مناسب متولدین شهریور :
دی ، اردیبهشت

مشخّصات كلی متولدین شهریور ماه :

حسّاس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ، خوش هیكل و خوش تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود جو ، خجول ، بد پیله ، واقعاْ ساعی و كوشا ، سرمایه دار ، كمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّكی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق كامپیوتر ، روشنفكر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتكر ، اهل اعتدال و میانه روی

كمك رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حیا ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی خورد ، فرشته خو ، خیلی درس خوان ، چابك ، خیال پرداز ، دارای ذائقه قوی ، با انضباط و مستقل ، كاردان و لایق ، نكته سنج ، خود كفا ، پر توقّع ، اهل همدردی ، زود رنج ، قاطع ، دور اندیش ، خرده ‌گیر و خورده بین

مرد ها و زن های متولدین شهریور هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین شهریور ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه یا Daily omen که پیش روی شماست ، کامل ترین فال روزانه در سطح وب می باشد که همواره بروز و کامل بوده است.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین مهر به این صورت رقم بخورد ::: نباید خود را اسیر پیشداوری‌های غلط كنی. باید فرصت بدهی تا مسائل با گفتگو به نتیجه برسد.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

فال روزانه متولدین مهر ماه در خصوص حوزه سلامت :::

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین مهر ماه اینطور نوشته شده است ::: اگر ارزیابی درستی از شرایط اقتصادیت داشته باشی می‌توانی بهترین تصمیم را بگیری و در كارها موفق شوی. باید از ابتدا با خودت عهد كنی كه دست از خیال پردازی برداری و واقع‌بین باشی.

شعار متولدین مهر : من تعادل برقرار میکنم

ستاره حاکم مهر : زهره

عنصر وجود مهر : هوا

فلز وجود مهر : مس

سنگ متولدین مهر ماه: سنگ تورمالین و اپال از سنگ های معروف به سنگ رنگین کمان می باشد.

سنگ تورمالین به رنگ های زیادی در دسترس است که معنی عشق و دوستی می دهد ، سنگ اپال نیز یک جواهر گرانبهاست و دارای چندین رنگ است و معنی وفاداری و اعتماد می دهد.

گل متولدین مهر : گل جعفری و شاه اشرفی از گل های متولدین این ماه هستند ، گل جعفری به معنی عشق جاویدان و گل شاه اشرفی نشان دهنده صلح و آرامش است.

درخت متولدین مهر : زبان‌گنجشک کوهی، افرا، گردو

رنگ شانس متولدین مهر : بنفش و قهوه ای

اعداد شانس متولدین مهر : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال متولدین مهر : جمعه

همراهان مناسب متولدین مهر :

آذر ، بهمن ، خرداد

مشخّصات كلی متولدین مهر ماه :

اهل اعتدال ، حامی وپشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فضا ، آرام و متین ، بسیار منطقی ، بی آلایش ، عاشق اصالت ، علاقه مند به موسیقی ، اجتماعی ، مؤقّر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس ، اهل مشورت ، عاشق هنر و ادبیات ، سیاستمدار ، به فكر فردا نیست ، مقبول اطرافیان ، اهل مساوات و برابری ، پر شور و حرارت نیست ، عاقل ، اهل حمایت از دیگران ، معتدل و پایدار ، شكمو ، امیدوار ، با انصاف ،خوش سلیقه

اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی تنبل ، كنجكاو و جستجو گر ، متنفّر از زیادی مهمان ، انتقامجو ، از بی بند و باری متنفّر است ، با معلومات و با درایت ، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد ، مهربان ، شیك پوش و جذّاب ، نكته سنج ، دارای پشتكار فراوان ، یك روز گرم و یك روز سرد ، هوشمند ، مشاور خوب ، دوست یاب ، منظّم و مرتّب ،عاشق رنگ آبی ، گاهی لجباز ، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ، صادق و درستكار ، خوش مشرب ، ساده دل ، آسان گیر ، دو دل و مردد ، خوش‌بین

مرد ها و زن های متولدین مهر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین مهر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

هر روز فال روزانه وب سایت پیچک بروز می شود و می توانید به صورت رایگان به فال روزانه خود دسترسی داشته باشید و نسبت به آن آگاهی پیدا کنید.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین آبان به این صورت رقم بخورد ::: دوست داری روابط عاطفی تازه‌ای داشته باشی. می‌خواهی زیر این آسمان كبود كسی را پیدا كنی كه با تو همدل و همراز باشد. باید به این جستجو ادامه داد تا به هدف خود رسید.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: راه حل مشكل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین كاری است كه می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه متولدین آبان ماه در خصوص حوزه سلامت ::: یاس و نومیدی را از خود دور كن. هیج سمی خطرناك‌تر و كشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین كه هستی و نفس می‌كشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان كه دوست داری بسازی.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین آبان ماه اینطور نوشته شده است ::: كمك یكی از دوستان در این شرایط برای تو خیلی مهم خواهد بود. همین كمك می‌تواند تو را برای انجام یك كار بزرگ یاری دهد. كاری كه برای تو سرنوشت‌ساز بوده و در آینده تو می‌تواند تاثیرگذار باشد.

شعار متولدین آبان : من آرزو میکنم

ستاره حاکم آبان : پلوتو

عنصر وجود آبان : آب

فلز وجود آبان : آهن

سنگ متولدین آبان ماه: سنگ سیترین و توپاز از سنگ های متولدین این ماه از سال می باشد ، سنگ توپاز که در رنگ های صورتی ، بنفش ، نارنجی ، زرد و انواع آبی در دسترس است ، معنی عشق و محبت دارد و کسی که از آن استفاده می کند ، معمولا انرژی قدرت و خرد را از این سنگ می گیرد.

سنگ سیترین نیز که با انرژی شفابخش از آن یاد می شود ، قدرت امید ، انرژی و گرما را به شخصی که از آن استفاده می کند می بخشد ، همچنین این سنگ بسیار شادی بخش بوده و برای سلامتی مفید است.

گل متولدین آبان : گل گل داوودی مخصوص متولدین این ماه است ، البته باتوجه به هر رنگ معنی خاص خود را می دهد ، گل داوودی قرمز به معنی عشق و دوست داشتن است ، گل داوودی سفید به معنی بی گناهی ، خلوص و عشق خالص می باشد. گل داوودی زرد را به روایتی نشانه جدایی می پندارند.

درخت متولدین آبان : گردو، شاه بلوط، درخت زبان گنجشک

رنگ شانس متولدین آبان : قرمز روشن و سیاه

اعداد شانس متولدین آبان : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال متولدین آبان : سه شنبه

همراهان مناسب متولدین آبان :

تیر و اسفند

مشخّصات كلی متولدین آبان ماه :

قوی و قدرتمند ، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشكار ، هوشیار ، حسّاس و خجول ، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان ، انتقامجوی شدید ، پر انرژی ، واقعاْ كوشا ، عاشق ماورالطبیعه ، اهل معنویّات ، عاشق مسائل مرموز ، هر كاری را به پایان می رساند ، مشكوك و كنجكاو و تودار ، مجری بسیار خوب ، پایدار و با ثبات ، محقّق ورزیده ، كاشف و دانشمند ، علاقه مند به تفتیش عقاید ، فكر سایرین را می خواند ، دارای روح قوی ، واقعاْ امیدوار ، فرمانده و سیاستمدار ، مقاوم و پر تحمّل ، فنا ناپذیر

عدّه كمی را وارد زندگی خود می كند ، عاشق تولّد مجدّد ، دارای اهداف عالی ، بلند پرواز ، علاقه‌مند به روانكاوی و روانشناسی ، پر شور و حرارت ، پدری فداكار ، عاشق نصیحت كردن دیگران ، دارای افكار تخیّلی و ایده آل ، زیبا ، حسود ، موقع شناس ، جاه طلب ، خشن ، قابل اعتماد ، متنفّر از دروغ ، با وقار ، منطقی ، ماجراجو ، عاشق اسرار حیات و جهان ، با اعتماد به نفس ، شجاع و دلیر ، كمال گرا ، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می كند

مرد ها و زن های متولدین آبان هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین آبان ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه پیچک ، واقعا بهترین فال روزانه ای است که در گوشی تلفن همراه نیز به راحتی می توانید استفاده کرده و لذت ببرید.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین آذر به این صورت رقم بخورد ::: چرا وقتی صداشو می‌شنوی دست و پات رو گم می‌كنی؟! مثل بچه‌ای میشی كه شكلات می‌بینه و دست و پاش می‌لرزه! بد نیست بعضی وقت‌ها یك ذره خوددار باشی!

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: به زودی خبر خوشحال كننده‌ای می‌رسد كه در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یك دوره سختی و شكست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

فال روزانه متولدین آذر ماه در خصوص حوزه سلامت ::: درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی كنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور كنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین آذر ماه اینطور نوشته شده است ::: دلیل نمی‌شود اگر در یك برنامه یا كاری شكست خوردی، باز هم شكست خواهی خورد. اتفاقا با تجارب مهمی كه در این راه داری حتما پیروز خواهی شد. در این هیچ شكی نیست. به موفقیت خود یقین داشته باش.

شعار متولدین آذر : من میبینم

ستاره حاکم آذر : مشتری

عنصر وجود آذر : آتش

فلز وجود آذر : قلع

سنگ متولدین آذر ماه: سنگ فیروزه ، زیرکن و تانزانیت از سنگ های مهم متولدین این ماه هستند ، تانزانیت تنها در تانزانیا و در یک کوه یافت می شود که به رنگ بنفش آبی درخشان است ، زیرکن نیز با شفافیت چشمگیری که دارد می تواند به عنوان الماس از آن یاد شود و در رنگ های مختلفی از جمله آبی ، زرد ، نارنجی ، قهوه ای و قرمز موجود می باشد.

نام این سنگ از کلمات زر و گون عربی ، که به معنی طلا و رنگ می باشد گرفته شده است. سنگ فیروزه ، این سنگ در طیف وسیعی از رنگ های آبی است و استفاده از این سنگ برای متولدین این ماه باعث می شود تا فرد را از هر گونه آسیبی دور کند.

گل متولدین آذر : گل نرگس و گل خاس ( کولِخاس ) ، از گل های زیبا و مناسب متولدین آذر ماه می باشد ، گل نرگس به نشانه این است : همان که هستید را نشان بدهید ، گل خاس نیز به معنی خوشبختی درونی می باشد.

درخت متولدین آذر : درخت ماه: ممرز، انجیر، راش

رنگ شانس متولدین آذر : آبی و سفید

اعداد شانس متولدین آذر : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال متولدین آذر : پنجشنبه

همراهان مناسب متولدین آذر :

فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

مشخّصات كلی متولدین آذر ماه :

پر شانس‌ترین فرد ، ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازش‌كار ، با هوش و با نشاط ، اهل دین و مذهب و معنویّات ، كنجكاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه‌مند به مسافرت و گردش ، اجتماعی و خوش مشرب ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، با ذوق ، چالاك ، یك دفعه حرف شیرین می پراند ، انعطاف پذیر ، فراموشكار ، اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود

علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی ، مرتّب كار عوض می كند ، عاشق تنوّع ، شاد و خندان ، با شهامت ، پاك و معصوم ، دعوائی و زودرنج ، اهل فرار از مسئولیّت ، خوش ذات ، صادق ، كم دقّت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رك گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ، برای دوست هر كاری می كند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ، خوش گذران ، چیز فهم ، مشتاق بیان حقایق

مرد ها و زن های متولدین آذر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین آذر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال صرفا جنبه سرگرمی دارد ولی بهتر است توصیه های جالبش را مد نظر قرار داده و گاهی هم جدی گرفته شود.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین دی به این صورت رقم بخورد ::: اتفاقات عجیبی می‌افتد كه تو را متعجب می‌سازد. باید مدتی صبر كنی تا مفهوم این جریانات روشن شود.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: منتظر اتفاقات مثبت باش چون به زودی یك ملاقات غیرمنتظره و هیجان‌انگیز داری.

فال روزانه متولدین دی ماه در خصوص حوزه سلامت ::: دلهره یا نگرانی مبهمی مدتیست گرفتارت كرده ولی خوشبختانه رو به انتهاست و به زودی علتش روشن خواهد شد. این روزها باید قبل از هر چیز به فکر سلامتی‌ات باشی و بعضی کسالتهای کوچک را کم اهمیت نگیری.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین دی ماه اینطور نوشته شده است ::: این روزها از بدقولی و یا بدحسابی یک نفر که رویش حساب میکردی سخت عصبی و ناراحتی اما نگران نباش چون هنوز وضعیت به حالت بحران نرسیده. با یك برنامه درست میتوانی وضعیت اقتصادیت را روبرواه كنی.

شعار متولدین دی : من به کار میگیرم

ستاره حاکم دی : زحل

عنصر وجود دی : خاک

فلز وجود دی : سرب

سنگ متولدین دی ماه: سنگ گارنت به معنی دانه انار است.

این سنگ نشان دهنده دوستی و اعتماد همیشگی و دائمی می باشد.

گل متولدین دی : گل میخک قرنفلی و همچنین گل برفی از گلهای مخصوص متولدین این ماه می باشند. گل میخک قرنفلی قرمز به معنی عشق و میخک قرنفلی صورتی معنی محبت را می دهد ، گل برفی نیز به معنی امید و زیبایی خیره کننده می باشد.

درخت متولدین دی : درخت ماه: صنوبر، نارون، سرو

رنگ شانس متولدین دی : سفید و قهوه ای

اعداد شانس متولدین دی : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال متولدین دی : شنبه

همراهان مناسب متولدین دی :

شهریور ، اردیبهشت

مشخّصات كلی متولدین دی ماه :

دارای شخصیّت عالی ، خیلی لایق و كاردان ، بهترین رئیس ، انتقامجوی شدید ، ساده پوش و بی آلایش ، محتاط ، آرام و صبور ، مرد عمل ، مقتدر ، پر تحمّل ، جدّی و جاه طلب ، فعّال و كوشا ، واقع بین ، سركش ، پول دوست ، بیهوده انرژی تلف نمی كند ، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می كند ، با‌شرف و با ‌وجدان ، تمیز ، خودكفا و سودجو ، دارای حس مسئولیّت زیاد ، دشمن ولخرجی و اسراف ، حسابگر ، مخالف تجمّلات ، صاحب شأن و مقام ، سازمان دهنده خوب ، تقریباْ سیاستمدار

كوشا و مطمئن و خونسرد ، تودار ، مالك همسر خود ، حسود و بدبین ، متنفّر از طلاق ، دارای عدم اعتماد به نفس كافی ، قدرت طلب ، خانواده دوست ، خشك ولی مهربان ، خشن ، دارای زبان نیش‌دار ، شاد و با نشاط ، دارای باطن خروشان ، غیر قابل گذشت ، قدر شناس ، گاهی اوقات خجالتی ، باانضباط ، بد اخم و بد عنق ، دارای حافظه قوی ، زود سر كار می آید و دیر می رود ، از تنبلی بیزار است ، اهل دكتر و دارو ، خونسرد و مداوم ، ثابت قدم ، خودكار ، مذهبی ، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز

مرد ها و زن های متولدین دی هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین دی ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

اگر فال روزانه پیچک را با فال های روزانه سایت های خارجی درجه یک یا هر سایت ایرانی دیگری مقایسه کنید ، خواهید دید که پیچک جزو کامل ترین سایت ها بوده و همه چیز را درباره ماه تولد شما روزانه به شما گزارش می دهد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین بهمن به این صورت رقم بخورد ::: بهتر است بعضی از خاطرات خوب گذشته را بخاطر آسایش و آینده خودت فراموش كنی. هر چه در رویا و خاطرات گذشته سیر كنی برای تو سودی نخواهد داشت. باید به فكر حال و آینده بود.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: یك پیشنهاد غیرمترقبه روحیه‌ات را عوض خواهد كرد و اعتماد به نفس تو را زیاد می‌كند.

فال روزانه متولدین بهمن ماه در خصوص حوزه سلامت ::: این روزها آمادگی انفجار داری! پس از حساسیت و استرست كم كن. باید مواظب اعصابت باشی و بخاطر هیچ و پوچ بهم نریزی.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین بهمن ماه اینطور نوشته شده است ::: فعلا اوضاع اقتصادی تو راكد خواهد بود و تغییر زیادی نخواهد داشت. هر چقدر تلاش كنی تحولی ایجاد نمی‌شود پس در حال حاضر به همین شرایط قانع باش.

شعار متولدین بهمن : من میدانم

ستاره حاکم بهمن : اورانوس

عنصر وجود بهمن : هوا

فلز وجود بهمن : اورانیوم

سنگ متولدین بهمن ماه: سنگ آمیتیست مخصوص متولدین این ماه است ، این سنگ به کسی که آن را به همراه دارد انرژی مثبت درباره شجاعت ، شفافیت و خرد می دهد.

سنگ آمیتیست نماد وفاداری است و در بسیاری از افسانه ها از این سنگ یاد شده است.

گل متولدین بهمن : گل بنفشه و همچنین گل پامچال مخصوص متولدین این ماه است. گل بنفشه به نشانه وفاداری و نجابت است و گل پامچال به مخاطبی که به آن هدیه می دهد یا از آن هدیه می گیرد نشان دهنده آن است که بدون وی نمی تواند زندگی کند.

درخت متولدین بهمن : درخت ماه: سرو، سپیدار، سدر، کاج

رنگ شانس متولدین بهمن : آبی تیره

اعداد شانس متولدین بهمن : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال متولدین بهمن : یکشنبه

همراهان مناسب متولدین بهمن :

خرداد ، آذر ، مهر

مشخّصات كلی متولدین بهمن ماه :

بسیار حسّاس ، استوار و ثابت قدم ، واقعاْ عاقل و تودار ، بدون ریا و تزویر ، انسان واقعاْ خوب ، دانا ، خونسرد ، رك گو ، روی خودش بیش از دیگران حساب می كند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، فكر دیگران را می‌خواند ، ثابت قدم ، آرامش دوست ، كمك رسان ، آسان زندگی می كند ، پرسه زدن را دوست دارد ، دارای حسّ ششم قوی ، علاقه مند به دوستان ، آزادیخواه ، بلند پرواز ، رام نشدنی ، هر جا برود بر می گردد ، جاه طلب

از اقرار به گناه منزجر است ، دوستان بسیار زیادی دارد ، رازدار و تو دار ، اجتماعی ، تا حدودی خودخواه و مغرور ، انتقاد را قبول ندارد ، فرشته خو ، از تعریف لذّت می برد ، راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد ، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد ، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی ، دوستی او عمیق و شكوهمند است ، ولخرجیش از روی عقل است ، خوش قلب و مهربان ، كم‌حافظه ، بهترین مشاور ، پرحركت و بی‌قرار ، كم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس

مرد ها و زن های متولدین بهمن هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین بهمن ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه برای همه متولدین هر ماه است ، همچنین بخش های رنگ شناسی ، روز شانس و همراهان مناسب جهت ازدواج و دوستی از بخش های ویژه این فال روزانه می باشد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین اسفند به این صورت رقم بخورد ::: كسی كه درپی تخیلات راه می‌افتد، بدون اینكه بداند، فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهد. باید این تخیلات را از خودت دور كنی و تنها در چارچوب واقعیت‌ها به آنها نگاه كنی. زمان برای بعضی رویاها و خیالبافی‌ها گذشته.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: روزهایی پر از تازگی و طراوت در انتظارت است. شاهد خبرها و یا اتفاقات خوشحال‌كننده‌ای خواهی بود.

فال روزانه متولدین اسفند ماه در خصوص حوزه سلامت ::: ورزش صورت عضلات را متناسب نگه می‌دارد و از شل شدن آن جلوگیری می‌كند. لبخند زیاد در طول روز علاوه بر سلامتی روح و شادابی، گونه‌ها را به سمت بالا كشیده و از افتادگی طرفین دهان جلوگیری می‌كند.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین اسفند ماه اینطور نوشته شده است ::: خبر خوش یا پولی می‌رسد كه برای تو بسیار مهم خواهد بود. حالا می‌توانی با خیال آسوده، برای آینده‌ات برنامه‌ریزی كنی.

شعار متولدین اسفند : من باور دارم

ستاره حاکم اسفند : نپتون

عنصر وجود اسفند : آب

فلز وجود اسفند : تشعشعی از فلزات مصنوعی

سنگ متولدین اسفند ماه: سنگ آکوامارین مخصوص متولدین این ماه است ، رنگ این سنگ آبی کمرنگ است و بسیار زیباست ، ویژگی این سنگ این است که فرد را در سفرهای آبی محافظت می کند .

معنی نام این سنگ به معنی آماده دریا پیمایی است و همچنین باعث ایجاد آرامش در فردی که از این سنگ استفاده می کند خواهد شد.

گل متولدین اسفند : گل نرگس به نشانه بخشش ، صداقت ، اعتماد و عشق واقعی از مشخصات گل مخصوص این ماه است.

درخت متولدین اسفند : درخت ماه: بید مجنون، درخت لیمو، بلوط، فندق

رنگ شانس متولدین اسفند : آبی آسمانی و قهوه ای روشن

اعداد شانس متولدین اسفند : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال متولدین اسفند : پنجشنبه

همراهان مناسب متولدین اسفند :

اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

مشخّصات كلی متولدین اسفند ماه :

بسیار حسّاس و رؤیایی ، دارای حسّ ششم ، خیلی ظریف و نرم عمل میكند ، اهل آرامش و ملایمت ، همیشه موافق ، سازش‌كار و دارای تخیّلات شدید ، اصلاْ واقع بین نیست ، سازگار ، زود رنگ عوض می كند ، احساساتی ، قابل انعطاف ، دارای افكار غیر واقعی و غیر منطقی ، بسیار متین و آرام ، كم عصبانی می شود ، مهربان ، علاقه مند به موسیقی ، عاشق صلح و آرامش ، كم انرژی ، ساده‌لوح ، پول دوست ، مرموز ، داستان‌پرداز قوی

نیكوكار خجالتی ، خواستار تشویق و حمایت ، زود رنج ، از نظر جسمی ضعیف ، دو دل ، ترسو ، خیلی حسود ، باریك بین و دقیق ، خیالباف ، نا امید ، اهل نامه نگاری ، علاقه زیادی به جشن ‌تولّد ، یا منفی كامل است یا مثبت كامل ، دارای صبر ایّوب است ، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا ، نازنین ولی ‌ناقلا ، اهل معنویّات ، به دخترانش علاقه زیادی دارد ، غم‌گرا ، خواستار نوازش ، احساس آرامش می‌دهد .

مرد ها و زن های متولدین اسفند هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین اسفند ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه این سایت به صورت اتوماتیک در هر
روز بروزرسانی می شود و فال هر روز با روزهای دیگر متفاوت است

همچنین سیستم فال روزانه بر اساس گردش
ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت برای متولدین هر ماه سال متفاوت
است

فال روزانه با توجه به تاریخ تولد شما در هر
روز متفاوت است

اکثر
روزها برای بیش از 80 درصد ماه های سال فال ها کامل است و بر همین اساس که
در قسمت فوق توضیح داده شد نمایش داده می شود

اما در برخی روزها نیز برای
بعضی ماه ها اطلاعات خاصی در دسترس نیست و چیزی ثبت نشده است

از این جهت بعضی مواقع ممکن
است برای ماه های خاصی بخشی از اطلاعات مثل توصیه های اقتصادی در فال
روزانه شما ثبت نشده باشد

  استخاره آنلاین    |

فال حافظ    |

فال ازدواج    |

فال انبیاء    |

تعبیر خواب  

فال روزانه شهریوری ها
فال روزانه شهریوری ها
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *