فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه اردیبهشت

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

امسال سالی ست که با آدم های جدید بیشتر آشنا خواهید شد. همین موضوع تغییرات زیادی را به زندگی عاطفی و کاری شما خواهد داد. از سخت بودن دوری کنید و با انعطاف پذیر بودن بیشتر، فرصت های تازه ای را برای خود ایجاد کنید در هر صورت تغییراتی که در زندگی تان ایجاد می شود، شما را به سمت رشد و پیشرفت سوق می دهد. اگر اهدافی در سر دارید، هر چه سریع تر قدم هایتان را بردارید، حتی اگر راهتان کندتر از قبل پیش می رود اما در نهایت به مراد دل خود خواهید رسید. در ماه آذر آرامشی را که مدت ها در انتظارش بوده اید، به دست خواهید آورد. فقط سعی کنید که آن را با بی توجهی هایتان بهم نزنید. ماههای آخر سال شادی وصف ناپذیری را از طریق عشق به دست خواهید آورد. قدر تک تک لحظه هایتان را بدانید.

زمان خوبی است تا تجربه های تلخ خود را دور بریزید و راه جدیدی را در پیش بگیرید. اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرید زیرا افراد زیادی در این روز به شما توجه می کنند که می توانند فرصت های خوبی را نیز پیش رویتان بگذارند. شما کاری کرده اید که دوست ندارید دیگران از آن باخبر شوند. بهتر است که این راز را تا چند وقت دیگر هم پیش خود نگه دارید، سپس در زمانی مناسب آن را فاش کنید. نتیجه ای که از آن خواهید گرفت به بهترین شکل ممکن خواهد بود. کاری که شما از شخصی می خواهید تا انجام بدهد. برای شما آسان و برای او بسیار سخت است. به جای اینکه از او دلخور شوید، او را درک کنید و بفهمید. در رابطه عاطفی تان یادتان باشد، زود رسیدن از لذت رسیدن کم می کند. لذت خوردن از پشت دندان تا حلق است، از مسیر لذت ببرید.فال روزانه اردیبهشت

به فکر کار جدیدی هستید که بتواند برایتان درآمد بیشتری به همراه داشته باشد یا حتی سرگرم تان کند. این تغییرات زندگی شما را بهبود می بخشد. برای موفقیت در این کار بهتر است روابط خود را با افراد مختلف بیشتر کنید. مدتی است رازی را در دل خود نگه داشته اید، با این که علاقه ای به فاش کردن آن ندارید، پنهان کردن آن نیز بیش از این برایتان سخت شده است. بهتر است همان کاری را که به قلبتان آرامش می دهد انجام دهید. شما بهتر از هر فرد دیگری مصلحت زندگی خود را می دانید. برای زندگی آرام داشتن، زبان گرم و نرم لازم است. با خشونت و سردی همه کارها خراب تر از آنی که هست خواهد شد. در مورد کاری که به آن مشغولید حواستان را بیشتر جمع کنید، نترسید از آن که حرف دلتان را بزنید و سوال تان را بپرسید. ترس آدم را ضعیف و شکننده می کند.

شما فرد لجبازی هستید و امان از روزی که دیگران پا روی دم تان بگذارند. اگر امروز از دست فردی عصبانی شدید، بهتر است که به جای مواجه شدن با او، از او دوری کنید. مطمئنا فردا که کمی آرام تر شدید، تصمیم بهتری در مورد او خواهید گرفت. اگر امروز دوستانتان مثل همیشه نبودند و از شما فاصله گرفتند، به خودتان نگیرید. بهتر است کاری را که برایتان لذت بخش است انجام دهید و دیگران را به حال خودشان رها کنید. در پاسخ دادن به شخصی بهتر است تعجیل نکنید. دیر نمی شود. به دیدار یک دوست قدیمی می روید و یا تلفنی از او سراغش را بگیرید. هم او را خوشحال می کنید و هم خودتان خوشحال می شوید. سرنوشت انسان را فقط محبت تعیین می کند. به دیگران محبت کنید و با مهربانی و صبر و حوصله جواب اطرافیان تان را بدهید.

اگر به فکر امضای برگه ای هستید، حواس تان باشد که قبل از هر امضایی متن آن را به دقت بخوانید تا در آینده پشیمانی به سراغتان نیاید. رابطه با فردی را آغاز کرده اید، شاید در قدم های اول به آنچه می خواهید نرسید اما در نهایت هر دو خوشنود و راضی خواهید بود. پس دست از پیش داوری بردارید و به خودتان فرصت بیشتری دهید. سفری در پیش است که در زندگی شما تغییرات مثبتی را بوجود خواهد آورد. برای آن هر چه سریع تر برنامه ریزی کنید. دینی به گردن شخصی دارید. او بسیار تلاش می کند تا جبران کند. این روزها فشار زیادی را تحمل می کنید و بسیار خسته و دل زده هستید. برای خودتان وقت بگذارید و یک ساعتی در سکوت و آرامش فکر کنید. تصمیم مهمی بگرید تا بتوانید از زیر بار این فشار خارج شوید. شما نمی توانید به این روند ادامه بدهید.

اگرچه امروز صبح با بی حوصلگی از خواب بیدار می شوید اما هر چه بیشتر زمان می گذرد، شما نیز حالتان سر جایش می آید. هر چه امروز با دیگران بیشتر در ارتباط باشید، راحت تر می توانید کارهایتان را پیش ببرید. اگر امروز زمان اضافی دارید، این زمان را صرف برنامه ریزی برای ماههای آینده خود کنید. به زودی اتفاقی شما غافلگیر خواهد کرد که اگر بی برنامه پیش بروید، این فرصت را از دست خواهید داد. عشق زندگی تان منتظر فرصتی ست تا حقیقتی را به شما بگوید، این فرصت را برای او فراهم کنید. در رابطه عاطفی حواستان به حساسیت های طرف مقابلتان باشد، مبادا حرفی بزنید و ناخواسته دل او را بشکنید. حرفی که دوست دارید بشنوید به دیگران نگویید. دور و برتان را خلوت کنید تا بتوانید نفس بکشید. هم از آدمها و هم از چیزها. شما در حال حاضر نیاز به سکوت و آرامش دارید.

شما فرد ایده آلیستی هستید که همیشه دوست دارید ثابت کنید که برنده و بهترین هستید اما مراقب باشید زیرا غرور بی جا موجب شکست می شود. گاهی لازم است که دوستانه در کنار دیگران قدم بزنید. فردی پیشنهادی به شما داده که متعجب تان کرده است. برای جواب دادن به او بهتر است که با خانواده یا دوستان مورد اعتمادتان مشورت کنید. اگر به فکر خرید چیزی هستید، امروز زمان خوبی برای آن است. درنگ نکنید که به ضررتان تمام خواهد شد. از شما برای حضور در جمعی دعوت شده، نترسید. با اعتماد به نفس در این جمع حاضر شوید. انجام یک کار خیر به دلایل مختلف عقب می افتد، بهتر است آستین بالا بزنید و به عملی شدن آن کمک کنید. هر چه می شنوید، باور نکنید، تحقیق کنید. فقط برای دیگران نسخه نپیچید. خودتان هم عمل کنید.

مدتهاست هدفی در سر دارید که بالاخره در زندگی تان نشانه هایی از او را می بینید و آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند اما مراقب باشید که عجولانه و بی فکر عمل نکنید. اگرچه مشکلات اطرافتان ذهن تان را درگیر کرده اما شما فرد قوی ای هستید و نباید زود خودتان را ببازید. حرفی در دلتان مانده که می خواهید به فردی بزنید اما مدام این پا و آن پا می کنید. امروز زمان خوبی ست تا با او قراری بگذارید و حرف دلتان را بزنید. حواس تان به همسایه تان باشد، کمک احتیاج دارد اما به زبان نمی آورد. در جمعی بحثی مطرح می شود که شما در این زمینه دانش و اطلاعات کافی ندارید. بهتر است شنونده باشید و یاد بگیرید. پیغامی را به کسی می دهید که کمی برایتان دردسر ساز می شود. به شخصی توصیه ای می کنید که بهتر است خودتان هم به آن عمل کنید.

ایده های جدیدی به ذهن تان رسیده که اگر به آنها بها دهید می تواند تغییرات زیادی را در زندگی تان ایجاد کند. از مطرح کردن آنها با اطرفیان تان نترسید، آنها می توانند به شما در رسیدن به هدف تان یاری رسان باشند. شما فردی حساس هستید و در صورت ناراحتی با دیگران قهر می کنید، امروز نیز این احساس در شما فوران می کند. اما بهتر است این اخلاق خود را تغییر دهید وگرنه به زودی تنهایی سنگینی را تجربه خواهید کرد. دوستی از دست شما ناراحت است، سعی کنید هر چه سریع تر از دلش در آورید. در بخش به دیگران میانه رو باشید. هر ابری می تواند به دو گونه ببارد: ابری که می بارد و باعث خیر و برکت می شود و ابری که آنقدر می بارد که باعث ضرر و زیان می شود. در انجام یک معامله یا یک سفر یکی از دوستانتان را بهتر خواهید شناخت. یک بلای بزرگ از سرتان می گذرد. شاکر باشید و صدقه بدهید.

به فردی علاقمند شده اید اما از بیان احساسات تان خجالت می کشید. آیا می توانید با همین شرایط کنار آیید یا همچنان ترجیح می دهید احساسات واقعی خود را پنهان کنید؟ پیشنهاد ما به شما این است که هر چه در دل دارید را به زبان آورید وگرنه بعدها پشیمانی به سراغ تان می آید. در محیط کار یک نگرانی دارید اما به زودی توسط فردی این مشکل شما حل می شود. سعی کنید راهی که قبلا می رفتید را ادامه دهید تا همه چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق افتد. برای انجام یک معامله بهتر است بیش از این دست دست نکنید. در کار دیگران دخالت نکنید تا در زندگی تان دخالت نکنند. در مورد مسئله ای که این روزها دائم بر سرش بحث می کنید به کم راضی نشوید وگرنه دائم کلافه و پشیمان خواهید بود. شخصی در اطرافتان دائم چشم و هم چشمی می کند و در حال تکاپو و حسد ورزیدن است.

شما از این که اطرافیان تان نسبت به شما سرد باشند، متنفرید. از این رو دوست ندارید دل آنها را بشکنید اما امروز یکی از دوستان یا همکاران تان با شما درگیر می شود. برای این که این موضوع ادامه پیدا نکند، کمی کوتاه بیایید. امروز حرفی می شنوید که بهتر است خیلی به آن اعتماد نکنید. هر چه نسبت به آن بی تفاوت تر خودتان را نشان دهید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. هدیه ای از یک دوست قدیمی به دست تان می رسد. شاید بد نباشد که شما نیز کینه های گذشته را دور کرده و فرصت دوباره ای به یکدیگر دهید. در رابطه عاطفی تان یک زخم کهنه دوباره سر باز می کند، این مسئله ریشه دار است، دائم تقصیرها را به گردن نگیرید. این مسئله را حل کنید وگرنه همیشه با شماست و روز به روز بدتر می شود. شخصی که به شما نزدیک است کاری می کند که متعجب می شوید، فعلا بهتر است که جلوی زبانتان را بگیرید و به روی خودتان نیاورید.

امروز روز مهمی برایتان است. در چنین موقعیتی باید تصمیمی جدی بگیرید، اما اگر تمرکز کامل ندارید، خودتان را عذاب ندهید. سعی کنید به آینده هم فکر کنید . تنها زمان حال را در نظر نگیرید. امروز زمان خوبی برای عشق و عاشقی است. معشوقه شما حاضر و رفتار او نیز مانند همیشه است اما شما طور دیگری تصور می کنید. به نظرتان چیزی اشتباه است و جرات پرسیدن آن را هم ندارید. ترس را کنار بگذارید، به محض گفتگو با او تمام نگرانی هایتان از بین خواهد رفت. در سر بزنگاهی شخصی به داد شما خواهد رسید. شما با دست و دلبازی و خوشرویی که از صفات بارزتان است جایی عزیز در دل دیگران دارید. صحبت با شخصی نظرتان را در مورد مسئله ای تغییر می دهد و ناگهان دلتان آرام می گیرد. برای انجام یک معامله عجله نکنید، لازم است که بیشتر تحقیق کنید.

امروز خبری از حس ناخوشایندی که قبلا داشته اید، نیست. شما فکر می کنید که کارهایتان نتیجه داد و این به شما انگیزه بیشتری برای زندگی داده است. بهتر است که فعلا تنها تمرکزتان را روی کاری که به دست دارید بگذارید تا نتیجه نهایی آن را نیز ببینید. شریک زندگی تان فکرهایی در سر دارد که ذهن شما را نیز درگیر کرده. اگر چه احساس می کنید که زمان خوبی برای ایجاد تغییرات نیست اما بد نیست که در مورد آن بیشتر فکر کنید. خبر خوبی در راه است که انتظارش را ندارید، آن را به فال نیک بگیرید. دستی برای گرفتن کمک به سویتان دراز می شود، حواستان به برخوردتان باشد و تا می توانید در جهت کمک تلاش کنید. در مورد یک مسئله کاری در حال حاضر شما ایده و قدرت لازم برای آنکه چشم انداز زندگی تان را تغییر بدهید دارید. دنیا هیچ وقت با آدم سر سازگاری ندارد، دائم شکوه نکنید و بیشتر تلاش کنید.

fal roozaneh tasvirezendegi

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

 

سلام ممنون از سایت خوبتون ♥ من واقعا آرزویی در زندگیم دارم و تا الان فال هاتون رو خواندم واقعا امیدوار شدم ممنونم. برای همتون دعا میکنم که به آرزوهاتون برسید و از شما خواهش میکنم که منو مورد لطف دعاهاتون قرار بدید تا منم به آرزوم برسم❤ممنون

سلام ممنون از سایت خوبتون واقعا میشه گفت عالی هستید من برای دیدن فال روزانه‌م به اینجا سر میزنم و تقریبا بعد از خوندن فالم شگفت زده میشم و با خودم میگم آخه چجوری اینقدر به واقعیت مطالبتون رو ارائه میدین موفق و به روز باشید ❤️❤️🌹🌹

امیدوارم ساز زندگیتون کوک باشه و به تمام خواسته هاتون برسید، چون شماها بهترین هستید

فال حافظ من همیشه مطابق نیت که میکنم میباشد، فال حافظ عین واقعیت است. خیلی ممنونم 💖

فال شما خیلی به این روز من میخورد، ممنون روز منو ساختید

خیلی دقیق و درست تمام اتفاقاتی که برام افتاده تو فال روزانه‌م بوده

من به فال حافظ خیلی اعتماد دارم هر روز که فال حافظ می‌گیرم همش درست در میاد واسم. ان‌شالله همه به مراد دلشون برسن❤

من اعتقادی به فال نداشتم ولی وقتی فال حافظ را برای اولین بار گرفتم دقیقاً چیزی گفت که درست بود و ممنونم از فال حافظ امیدوارم همه به مراد دلشون برسند ممنون از حافظ

عاااالی واقعا ممنون از فال حافظ💖💖💖💖

واقعا راسته هر بار که فال روزانه خودمو میخونم شگفت زده میشم، ممنونم. امیدوارم که فال روز همگی پر از اتفاقای خوش باشه❤❤❤

سلام فال حافظ دقیقا درست از آب در میاد ایشالله همه به مراد دلمون برسیم.فال روزانه اردیبهشت

نام:

4
 + 

 = 
دوازده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۶ شهریور تا جمعه ۱ مهر]

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۲۶ شهریور • یکشنبه ۲۷ شهریور • دوشنبه ۲۸ شهریور • سه شنبه ۲۹ شهریور • چهارشنبه ۳۰ شهریور • پنجشنبه ۳۱ شهریور • جمعه ۱ مهر

در مورد یک مسئله کاری برای رسیدن به خواسته تان باید قدم به قدم و پله به پله پیش بروید. با توجه به شرایط این روزهایتان بهتر است به امور معنوی اهمیت بیشتری بدهید. دست و دلبازی اگر در حد اعتدال باشد خوب است وگرنه شما را به دردسر می اندازد.

توجه به همسایه تان و احترام به او بسیار ضروری و پسندیده است، مبادا از آن غافل شوید. بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و بخشی از اوقاتتان را به ورزش اختصاص دهید. برای سرمایه گذاری بهتر است با افراد معتمد و دانا مشورت کنید. منتظر یک تلفن باشید.فال روزانه اردیبهشت

در حال حاضر بهتر است تا می توانید با کسی وارد شراکت نشوید. برای جلو رفتن و گذشتن باید دری را ببندید تا در دیگر و تازه ای به رویتان باز شود. به جای تنها ماندن وقتتان را در کنار دوستانتان بگذرانید. به هر کاری که دوست دارید و فرصت انجامش را قبلا نداشته‌اید مشغول شوید.

در محیط کار حواستان را جمع کنید، فرصتی به دست خواهید آورد که اگر از آن درست استفاده کنید اوضاع مالی تان به مراتب بهتر خواهد شد. خوشبختانه مدتی است تاثیر خوبی بر روی دیگران می گذارید و در هر محفل یا مجلسی حضور می یابید انرژی مثبت به دیگران منتقل می کنید. حواستان به افراد تازه باشد.

مذاکرات مفید و جالبی با همکاران یا دوستان خواهید داشت که موجب نشاط و انبساط خاطرتان می شود. خرید کوچکی می کنید هم خودتان و هم کسی که دوستش دارید را با این کار خوشحال می کنید. در خوردن و نوشیدن متعادل باشید، سلامتی تان چیزی نیست که با آن شوخی کنید.

به خودتان بیشتر اهمیت بدهید. شخصی برای اثبات حرفی یا انجام کاری از شما زمان می خواهد، شرط و شروطتان را بی رودربایستی بیان کنید و بعد به او زمان بدهید، ضرر نمی‌کنید. تهیه یک وسیله ضروری را عقب نیندازید، بی جهت کارها را برای خودتان سخت تر می کنید.

رسیدن خبری باعث می شود در تصمیمتان تغییری کوچک بدهید. پیغام یک دوست را هرچه زودتر جواب بدهید و از برزخ خارجش کنید. خوابی که دیده اید برای دیگران تعریف نکنید. اگر از کسی دلخوری دارید به خود او بگویید و از پیغام و پسغام بپرهیزید وگرنه مسئله بغرنج تر می شود.

با یک برنامه ریزی دقیق به طور غیر مترقبه ای به یکی از اهداف خود خواهید رسید. احترام به پدر و مادر و نیکی کردن به آنها را در اولویت قرار دهید. به هر کسی دست دوستی ندهید. از قرض گرفتن آن هم بدون حساب و کتاب حذر کنید حتی اگر وام بانکی باشد.

مطالعه کتاب های گوناگون یا گوش کردن به پادکست می تواند ذهن شما را پرورش بدهد. روزهای سخت فعلی را به زودی پشت سر گذاشته و به گشایش می رسید. قول خرید هدیه ای را به عزیزی داده اید که نباید فراموش شود. هرچه زودتر در مورد خرید آن اقدام کنید.

مورد انتقاد قرار می گیرید اما نباید از کوره در بروید و پرخاشگری کنید. به انتقادها توجه کنید و از آن برای بهتر شدن شرایطتان بهره ببرید. نزدیکان شما بدخواهتان نیستند و هرچه می گویند به نفع شماست، بپذیرید که شما به تمامی اطلاعات دسترسی ندارید.

انجام کاری مهم به شما سپرده می شود با این کار ساده برخورد نکنید. حواستان باید به تمام جزئیات باشد. یک اشتباه کوچک شما را برای همیشه در مقابل دیگران شرمنده می کند. برای رفع مشکلتان از آن فرار نکنید، با آن روبرو بشوید تا بتوانید از آن بگذرید.

خبری به گوشتان می رسد این خبر را بهتر است نشنیده بگیرید تا به شما مربوط نشده دخالتی نکنید و حرفی نزنید. برای یک دوست کار کوچکی از دستتان بر می‌آید که برای او بسیار مهم است. برای شروع کاری منتظر رسیدن خبری از جایی هستید کمی صبور باشید به زودی این خبر به دستان می رسد.

 

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت تصویر زندگی قرار دهیم

 

Source: PMC TV

فال پی ام سی خیلی دقیق و واقعی هست. من خیلی ساله که این فال رو دنبال میکنم.

اگر کسی واقعاً به دنبال واقعیت هفته پیش‌رو هست حتما فال PMC رو بهش پیشنهاد میکنم، ممنون از سایت خوبتون که این امکان دسترسی را فراهم کردید🌹

سلام، فالتون واقعاً عالیه، من چند ساله که دارم فال پی ام سی رو دنبال می کنم، تو این مدت هر چی که نوشته دقیقا اتفاق افتاده. جمعه ها منتظرم که زودتر آپدیت بشه و فال جدید هفته رو بخونم به بقیه هم توصیه می کنم و اونها هم فالشونو میخونن. خیلی ازتون ممنونم.

فال اسفندماه رو خوندم اینبار خیلی دقیق نوشته..واقعا جالب بود. البته فال رو به عنوان سرگرمی نگاه میکنم. ممنون از سایت تصویر زندگی

مثل همیشه عالی بود، من که خیلی به این فال PMC اعتقاد دارم.

سلام خسته نباشید. ممنونم بابت فالتون. هر هفته دنبال میکنم و جالبه برام که همیشه متولدین خرداد رو مینویسه خردادی عزیز😙

این فال پی ام سی همیشه دقیقا اون چیزی رو میگه که داره اتفاق میافته یا قراره اتفاق بیفته عالیهههههههههههههههه

فال هفته خیلی درسته و تقریبا همون که میگه اتفاق میافته خیلی ممنونم.

باسلام می خواستم بگم که مامانم یکی از طرفدارهای پروباقرص فالتون هست و خیلی هم به گفته هاش اعتقاد داره. ممنون بابت فال قشگتون.

فال pmc همیشه به من آرامش میده مخصوصا که اسفند ماهی هم باشی .. تا الان هم چیز بدی بهم نگفته، البته که فال رو همیشه به عنوان سر گرمی نگاه کنید …امید به خداوند بهترین امید هست..

خواستم بابت فال هفتگی pmc تشکر کنم خسته نباشید.

من به شخصه فال pmc رو خیلی قبول دارم، ممنونم

سلام من به این فال اعتقاد دارم اما همش فال بهمنی ها رو بد میخونه ناامید میشم

فال خوبه اما نه اینکه زندگی خودتو رهنش کنی
بعلاوه اینکه میلیون ها بهمن ماهی وجود دارن، همش برا تو نیس و اینکه سعی کن چند مدت فال نخونی و خودت تصمیم بگیری برا زندگیت و مشکلاتت تا بتونی بهتر رسیدگی کنی 💕

سلام فال هفتگی رو هر هفته دنبال میکنم کاملا درست و واقعیه، مرسی

من قبلا به هیچ فال و طالع بینی اعتقادی نداشتم و با جذبه کائنات و تفکراتم بیشتر کنار می اومدم اما من چند وقتی مسایلی رو تجربه کردم که فکر می کنم جالب و خواندنی هستن

این فال هفته مهر ماهی بسیار خوبه و تا حالا هر چی گفته درست بوده مرسی

این فال بیشتر به من استرس میده، بیشتر از روز های سخت میگه و همون اتفاق میفته واقعاً من روحیمو از دست میدم

اگه چیزی رو باور کنی انتظارشو بکشی نگرانش باشی یا مدام بهش فکر کنی چه خوب باشه چه بد برات اتفاق میفته
به پنج ده سال اخیر نگا کن ببین چه جملات و کلماتی تو ذهنت و روی زبونت بود متوجه میشی الان داری زندگیشون میکنی باید مثبت فکر کنی چیزایی که میخوای رو تجسم کنی احساس خوب داشته باشی قضاوت نکنی خودتو بیشتر دوس داشته باشی چون بیرون آینه ی درونهفال روزانه اردیبهشت

سلام فال خیلی خوبیه منکه خیلی بهش معتقدم به هر کس پیشنهاد دادم راضی بوده. ممنون.

سلام ممنون که هر هفته فال رو میزارین ولی دو هفته است که خیلی دیر ارسال میکنین الان شنبه است و هنوز فال ۱۱ اردیبهشت نیومده .

جمعه ها فال به روز رسانی میشه اگه هنوز فال هفته قبل رو می بینید صفحه رو چند بار رفرش کنید

سلام . چقدر منتظر بودم فال هفته مو بخونم ولی باهاش حال نکردم یعنی در کل متوجه نشدم چی گفتین یکم فال مردادی هارو با دقت و تمرکز بیشتر ببینید این مردادیا فلک زده موفقیت و خوشبختی دارن یا نه 😁🤣 شوخی کردم ولی کارتون حرف نداره

پسرم مرداد ماهی هستش و دقیقا بهش میخورد
خیلی جالب بود برامون

سلام من چندساله که با این فال آشنام
معتقدم که خیلی به واقعیت نزدیکه
واسه من که همینطور بوده!

نام:

 + 
4
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}


 دانلود فایل صوتی فال PMCDownloads-icon


https://www.tasvirezendegi.com/wp-content/uploads/2022/09/Daily-weekly-horoscope-PMC-tasvirezendegi-2022091653282.mp3Downloads-icon

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال سیب

با دانه های سیب میتوانید تعیین کنید کدام یک از دو دلداده تان بیشتر از دیگری سزاوار عشق شماست !

سیبی را نصف کنید و دو دانه آن را بگیرید و هریک را نشان یکی از دو دلداده تان قرار دهید .

حالا با نوک انگشتان دانه ها را قدری به پیشانی خود بفشارید ؛ وقتی انگشتان خود را بردارید دانه ها برای مدتی بر روی پیشانیتان باقی خواهند ماند .

دانه ای که بیشتر روی پیشانی شما بماند نشان دهنده این است که آن شخص بیشتر دلداده شماست !فال روزانه اردیبهشت

باحال تر از این فال سو تفاهمه والا این دیگه چیه؟!!!😅😃

بنظرتون مسخره نیست؟فال دونه سیب چیه دیگه یکی که صورتش خشک باشه دونه زودتر میفته

نام:

شش
 + 

 = 
ده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی

✨ در بخش سعی کرده ایم انواع فال و طالع بینی » فال روزانه • فال ماهانه • فال روزانه حافظ •  فال روزانه pmc • فال چینی • فال مصری • فال یونانی • فال هندی • فال ازدواج • فال انبیا • فال عطسه • فال درخت • فال ازدواج • فال عشق • فال موفقیت • فال کسب و کار • فال تاروت • فال سرنوشت • فال چوب • فال ابجد • فال حافظ انگشتی با تفسیر کامل و فال سال رو به مرور قرار بدیم.✨

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه) مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه …

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی و زیر لب آرام بگویی: «ای حافظ شیرازی، تو محرم هر رازی، تو را به شاخ نباتت قسم …فال روزانه اردیبهشت

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. که در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این …

تاریخچه فال از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) …

در بخش انواع فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی در کنار فال هفته پی ام سی و فال هفته عشق❤️ با فال هفتگی میلادی در خدمت شما همراهان همیشگی مجله هستیم. سعی می کنیم …

روش انجام استخاره با قرآن فرد استخاره کننده بایستی مراحل زیر را به صورت دقیق انجام دهد تا نتیجه خوبی حاصل شود. انجام هر کاری شرایط خاص خود را می طلبد تا به بهترین نحو …

در بخش انواع فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی در کنار فال هفته پی ام سی جای خالی ❤️ فال هفته عشق احساس میشد. سعی می کنیم اول هر هفته فال عشق رو برای …

در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولد ، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از فال و طالع بینی مهر ماه ۱۴۰۱ خود آگاه شوید، در …

فال هفته PMC – فال روزانه شبکه pmc اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. …

نحوه گرفتن فال کارت و آشنایی با معانی کارت ها برای گرفتن فال ورق کارت ها باید توسط شخصی که فال برایش گرفته میشود یا شخص فال گیرنده مخلوط شده و بر زده شود و …

صفحه نخست » اخبار

آخرین اخبار روز ایران را در پایگاه خبری تصویر زندگی دنبال کنید. ما در تلاش هستیم شما را از جدیدترین اخبار فوری و لحظه ای باخبر سازیم. خبرهای مهم و تیترهای داغ را اینجا بخوانید.

شبکه قطری الجزیره به نقل از “یک مسئول ایرانی” با اشاره به اینکه پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا واقع بینانه و حرفه‌ای بوده، تاکید کرد که نشانه‌های رسیدن به توافق نسبتا افزایش یافته است …

با توجه به برگزاری قرعه کشی مرحله سوم و اعلام نتایج برندگان در شهریور ماه، انتظار می رود مرحله چهارم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه خودرو در هفته سوم مهرماه انجام شود. جزئیات جدید …

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت : روزهای حساسی است و گفت‌وگوهای وین به مرحله‌ای رسیده که به نظر می‌رسد فرصتی برای توافق فراهم شده؛ فرصتی که البته نیاز به بررسی دو طرف دارد. به گفته مقامات …فال روزانه اردیبهشت

سجاد غریبی (هالک خودخوانده ایرانی) به پیروزی مقتدرانه امیر علی اکبری در مبارزه با حریف ایتالیایی واکنش نشان داد. سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی با انتشار یک عکس در استوری اینستاگرام به مبارزه امیر …

منابع رتبه‌بندی معلمان در ۱۸ ماه بین مشمولان توزیع می‌شود وزیر آموزش و پرورش منابع اختصاص یافته برای رتبه‌بندی معلمان را ۳۸ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این منابع در ۱۸ ماه میان …

گروه خونی شما از چه بیماری‌هایی در امان است؟ جدیدترین یافته های علمی حاصل از پژوهش های انجام گرفته بر ژنتیک و نوع گروه خونی روی گروه کثیری از داوطلبان، حکایت از این دارد که …

وزیر آموزش و پرورش منابع اختصاص یافته برای رتبه‌بندی معلمان را ۳۸هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این منابع در ۱۸ ماه میان مشمولان توزیع می‌شود. قانون رتبه‌بندی معلمان چه موقع اجرایی می‌شود؟ یوسف …

جدیدترین لیست قیمت گوشی‌های اپل آیفون امروز دوشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱ در بازار تهران منتشر شد. لیست قیمت آیفون ۱۴ در بازار ایران قیمت (تومان) حافظه مدل ۳۸.۰۰۰.۰۰۰ ۱۲۸ Apple iPhone 13 ۴۱.۰۰۰.۰۰۰ ۲۵۶ Apple …

فال روزانه و ماه تولد برای متولدین اردیبهشت

متولدین این ماه افرادی خوشخو و خوشرو بوده عموماً مورد تجه دیگران هستند. اینان افرادی خانواده دوست بوده استعداد انجام كارهای عام المنفعه را دارند. اغلب این افراد اهل هنر بوده و در رشته‎های هنری می‎توانند استعداد خوبی از خود نشان دهند.

عموماً در زندگی ثروت خوبی به دست می‎آورند. در ضمن اغلب سفر حج در طالع دارند.

اینان عموماً افرادی گشادهرو و فهیم هستند. اگر سستی نكنند، در زندگی به رفاه و موقعیت خوبی دست می‎یابند. اینان تنوع طلب و گاه بهانهغگیر بوده اغلب از خویشان همسر اختیار می‎كنند. و اگر چه بعضاً متمایل به چند زن هستند، اما باید یك زن اختیاز كنند.فال روزانه اردیبهشت

اینان دارای طبعی سرد و خشك بوده و عموماً در سنین 7-17 و 22 سالگی با خطر مواجه می‎شوند كه اگر سلامت بگذرند، تا هشتاد سال عمر خواهند كرد. روز جمعه برای اینان خوش یمن است. همچنین انگشتر فیروزه با اینان سازگار است. از لحاظ شغلی، خرید و فروش و تجارت و هر نوع معامله با آنان سازگار می‎باشد.

متولدین زن این ماه اغلب كوتاه قد، پیوسته ابرو، خوش زبان، خودخور، زودرنج و گاهی خشن می‎باشند. این زنان اگر چه به ظاهر دنیا پرست تصور می‎شوند، اما اهل نیكی و احسان هستند و اغلب هرچه به دست بیاورند، از دست میغدهند.

معمولاً دل وزبان این افراد یكی است. اینان اغلب خوابهای خوبی می‎بینند كه اگر بتوانند آنها را در بیداری به یاد بیاورند، تأثیر مثبتی از آنها خواهند گرفت. اینان نباید دروغ بگویند، زیرا صدمه خواهند دید .

متولدین زن این ماه اغلب از ناحیه سر بیمار می‎شوند. باید مراقب این عضو از بدن باشند. اگر چه گاه دچار درد كمر می‎شوند كه معمولاً از باد و قولنج می‎باشد.

این افراد با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند كه اگر از آن بگذرد و نیز از سن شش سالگی عبور كنند، عمر طبیعی خواهند داشت.

اینان معمولاً در یكی از اعضاء بدن، خال یا نشانی دارند كه نشان از بخت و اقبال آنهاست. این زنان اغلب طالب لباس‏های سبز و آبی هستند. انگشتر یاقوت برای اینان بسیار مناسب است.

مطابق با طالع بینی ازدواج متولدین برج ثور 1400، احتمالا کمی با همسرتان دچار مشکل می شوید. شما باید حرف هایتان را بزنید و ایده ‌های خود را بیان کنید، اما این به این معنا نیست که شما به حرف‌ های همسر خود گوش ندهید. او را درک کنید و به حرف هایش گوش کنید و نشان بدهید عقاید و ایده هایش برایتان مهم است.

طالع بینی ازدواج متولدین برج ثور در سال 1400 می‌ گوید که هرچه زمان بیشتری به یکدیگر بدهید، بهتر می توانید او را درک کنید و نیازهایش را بفهمید. ممکن است متوجه شوید همسرتان شما را نمی فهمد.

مطابق آنچه در طالع بینی ازدواج و فرزندان شما در سال 1400 ذکر شده است، ممکن اتفاقاتی بیفتد که در بین خانواده منجر به دعوا شود.

اما از آنجا که شما در حال حاضر به وارد کردن صلح و هماهنگی در خانه خود مهارت دارید، از همین تکنیک استفاده کنید و به آن ها بفهمانید که باید به یکدیگر احترام بگذارند و دعوا را خاتمه دهند.

هرچه بیشتر بتوانید ارتباطات موثر برقرار کنید، موضوعات بحث و دعوا کمتر خواهد بود. این موضوع را حتی به رابطه خودتان و همسرتان نیز می توانید تعمیم دهید با اختصاص دادن وقت بیشتری به یکدیگر، می توانید لحظات لذت بخشی را در کنار هم سپری کنید. ارتباطات موثر کلید حل تمام مشکلاتی است که ممکن است برایتان رخ دهد، پس آن را همیشه در دست نگه دارید.

آلامتو به صورت روزانه فال روز تولد شما را راس ساعت 15:00 روز قبل قرار میدهد و شما می توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از اوضاع طالع بینی فردای خودتان آگاه شوید.

برای مشاهده جدیدترین فال های روز ، عضو کانال تلگرام ایران حافظ شوید. نشانی آن در تلگرام :

@IranHafez

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند

فال روزانه ایران حافظ ، بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

فال روزانه ایران حافظ تقریبا به صورت اتوماتیک عمل می کند اما ممکن است در برخی مواقع به دلیل عدم دسترسی به منابع خارجی ، بعضی از بخش های فال روزانه خالی باشد که امکان پر کردن آن به صورت دستی وجود دارد ، اما به دلیل آنکه ممکن است اینکار درستی فال را به خطر بی اندازد ما در مواقعی که بخش هایی از فال خالی هستند ، فال را تغییر نمی دهیم.فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : به دلیل عدم شناخت و آگاهی كامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار كنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌كند. باید سعی كنی او را بهتر بشناسی و كمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : دست از رنگ‌های تیره بردار چون روح تو را خسته و كسل می‌كنند. برای اینكه سرحال بیایی و احساس شادی و طراوت كنی سعی كن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده كنی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ كنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

متولدین فروردین رنگ شانس : قرمزملایماعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343روز اقبال : سه شنبههمراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : كوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شكست نیست. ممكن است این كوتاه آمدن در اثر یك تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : با حركت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن كار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یكنواخت و كسل‌كننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین اردیبهشت رنگ شانس : صورتی وآبی روشناعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی كنی تا دو نفری با یك گفتگوی جدی و صریح مشكلات را حل و فصل كنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشتركی رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : شاید با رفتن به یك مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. كمی به خودتان برسید و تفریح كنید. مطمئنا به كسی برنمی‌خورد!!!!

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلكه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری كه به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید برنامه‌هایی را كه برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه كرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها كمك كنند.

متولدین خرداد رنگ شانس : نارنجیاعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545 روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : مدتی است كه حیران و سرگردان مانده‌ای. كسی كه بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی كن از بین این دو یكی را انتخاب كرده و هر چه زودتر تكلیف خود را روشن كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یك دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم كننده است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌كنم كمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حركت كن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نكن!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دوستی به تو كمك می‌كند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه كنی. مهم این است كه در حال حاضر او با كمك به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

متولدین تیر رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلیاعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : قبل از قبول كردن یك پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق كرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله كردن در هر كاری پشیمانی به بار می‌آورد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده كن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید بررسی كنی كه چه كاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن كار تخصص پیدا كنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

متولدین مرداد رنگ شانس : زرد ، طلاییاعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد كنی. هیچ كس نیست كه عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : این روزها اوضاع و احوالت كاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال كننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر پوست حساسی داری با كرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریك كننده و حساسیت‌زا را به شدت كاهش می‌دهد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : آینده بهتری در انتظار توست. فشار كار و مشكلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار كرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین شهریور رنگ شانس : قهوه ای وکرماعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : راه درستی را انتخاب نكرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فكر كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك مسافرت دور یا نزدیك می‌تواند روحیه تو را عوض كند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بهتر نیست به جای خوردن روزی یك مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و كمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با كار و كوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.

متولدین مهر رنگ شانس : بنفش وقهوه ایاعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143 روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خردادفال روزانه اردیبهشت

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : موقعیتی پیش می‌آید كه تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی كنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یك دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یك نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بعد از یك دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی كه این طوفان فرونشست می‌توان با ابتكار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش كرد.

متولدین آبان رنگ شانس : قرمزروشن وسیاهاعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659 روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض كنی چون دوست تو تكیه‌گاه توست.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تو این استعداد را داری كه احساسات خودت را متوازن كنی و زمانی كه به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب كافی برای تو ضروری است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج كه هیچ كدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج كنی تا با مشكلی روبرو نشوی.

متولدین آذر رنگ شانس : آبی وسفیداعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343 روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر كار اول تكلیفت را با خودت روشن كن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : شانس خبری خوشحال كننده به تو می‌دهد كه كاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شكل استفاده كرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یك سفر برایت پیش می‌آید كه برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یك برنامه تجاری مشاركت می‌كنی، شانس با توست و منتظر سودی كه عایدت می‌شود باش.

متولدین دی رنگ شانس : سفید و قهوه ایاعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544 روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل كرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یك گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشكلات و سوء تفاهم‌ها را حل كنید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور كلی روزهای شلوغ و تا حدی كلافه كننده در پیش داری. یك ناراحتی جسمی كه مدتی تو و یا یكی از نزدیكانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همه چیز برای بدست آورد یك سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد كه چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌كنی.

متولدین بهمن رنگ شانس : آبی تیرهاعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999 روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : كمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی كه با تو صحبت می‌كند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی كن با جملاتی به او نشان دهی كه مثلا توجه كافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط كار یا خانه را آرام و خوشایند كنی. در این صورت در زمان كار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این خیلی خوب است كه تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی كمك می‌كنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی كسی مثل تو در اطرافت نیست.

متولدین اسفند رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشناعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354 روز اقبال : پنجشنبههمراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

آیا میخواهید فال روزانه فردا را از هم اکنون بدانید ؟ روی تصویر زیر کلیک کنید..

اکثر عزیزانی که از گوگل به صورت مستقیم وارد این صفحه شدند ، چنین کلماتی را جستجو کردند : فال روزانه – فال روزانه آنلاین – فال روزانه ایران حافظ – فال روزانه جدید – daily Omen البته چون این سایت در خصوص فال روزانه بسیار کامل عمل کرده است ، ممکن است با کلماتی از قبیل فال روزانه پیچک یا فال روزانه پرشین فال یا فال روزانه الامتو یا فال روزانه بیتوته یا فال روزانه نمکستان یا فال روزانه نمناک یا حتی فال روزانه pmc هم در صفحه نخست جستجوی قرار گرفته باشد ، اما منبع فال روزانه ایران حافظ یک منبع خارجی بوده است که باتوجه به نوع قرار گرفتن ستارگان توضیحاتی را ارائه می کند که ما به فارسی آن را ارائه می کنیم ، لازم به توضیح است برخی مواقع ممکن است در روزهایی برای برخی ماه ها بخشی از فال روزانه خالی باشد که در این صورت بهتر از اشتباه بودن فال روزانه است پس فال روزانه ایران حافظ ، یک فال روزانه درست و اساسی می باشد و ما علاقه مند هستیم شما فال روزانه را فقط در ایران حافظ دنبال کنید که منبع اصلی تمام سایت های اینترنتی است.



فال روزانه بر اساس گردش ستارگان فعالیت می کند و برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی وجود دارد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین فروردین به این صورت رقم بخورد ::: پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود كه باید هر كدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فكر كنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدواركننده و خوبی خواهی شنید.

فال روزانه متولدین فروردین ماه در خصوص حوزه سلامت ::: نحوه زندگی و نوع غذایی كه مصرف می‌كنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین فروردین ماه اینطور نوشته شده است ::: یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی كرد.

شعار متولدین فروردین : من هستم

ستاره حاکم فروردین : مریخ

عنصر وجود فروردین : آتش

فلز وجود فروردین : آهن

سنگ متولدین فروردین ماه ، الماس است و خواص قابل توجهی هم دارد.

سنگ الماس از محکم ترین مواد روی زمین ساخته می شود و در یونان باستان ، قدرت های شفابخشی را به الماس ها نسبت می دهند ،
مثل وضوع و انرژی و همچنین تعادل.

گل متولدین فروردین : گل مینا با نماد بی گناهی ، خلوص و عاشق پیشگی بوده که بر همگان غلبه می کند.

درخت متولدین فروردین : زبان‌گنجشک کوهی، افرا، گردو

رنگ شانس متولدین فروردین : قرمز ملایم

اعداد شانس متولدین فروردین : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال متولدین فروردین : سه شنبه

همراهان مناسب متولدین فروردین : مرداد ، خرداد ، آذر

مشخّصات كلی متولدین فروردین ماه :

پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رك و بی‌پروا ، زود عكس‌العمل نشان می‌دهد، لایق و كاردان ، عاشق قدرت ، بی‌صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فكر نمی‌كند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفكر ، دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد

با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتكر ، مقتدر ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پر انرژی ، اهل كشمكش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشك و یك دنده ، مخالف دوز و كلك ، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است ، مددكار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند

مرد ها و زن های متولدین فروردین هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین فروردین ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

درحال حاضر در بهترین وب سایت ارائه دهنده فال روزانه هستید و از شما ممنونم که فال های روزانه خود را اینجا می خوانید.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین اردیبهشت به این صورت رقم بخورد ::: پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و كامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت كنی.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه در خصوص حوزه سلامت ::: تنبلی را كنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است كه به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌كند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشكل را حل كنی.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین اردیبهشت ماه اینطور نوشته شده است ::: انگیزه خود را برای كار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت كه این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است كه مانند یك موتور تو را به حركت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

شعار متولدین اردیبهشت : همه چیز مال من است

ستاره حاکم اردیبهشت : زهره

عنصر وجود اردیبهشت : خاک

فلز وجود اردیبهشت : مس

سنگ متولدین اردیبهشت ماه ، زمرد است و خواص قابل توجهی هم دارد.

سنگ الماس که معمولا به رنگ سبز است و نماد عشق و موفقیت می باشد ، کسانی که از این سنگ استفاده می کنند آینده نگری ، جوانی و خوشبختی را به خودشان هدیه می دهند ، سنگ زمرد نشان از تولد دوباره دارد و بجز متولدین اردیبهشت ، برای همه متولدین فصل بهار نیز توصیه می شود..

گل متولدین اردیبهشت : زنبق دره یا گل موگه ( گل برفی ) ، نشان دهنده فروتنی ، خوش قلبی و نیک نامی است.

درخت متولدین اردیبهشت : صنوبر، شاه بلوط، درخت زبان گنجشک

رنگ شانس متولدین اردیبهشت : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس متولدین اردیبهشت : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال متولدین اردیبهشت : جمعه

همراهان مناسب متولدین اردیبهشت : تیر ، شهریور ، دی ، اسفندفال روزانه اردیبهشت

مشخّصات كلی متولدین اردیبهشت ماه :

خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالكیّت ، حسود ، متعصّب ، اهل اعتدال ، با محبّت ، خیلی قوی و سالم ، عاشق عطر و بوی طبیعی ، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد ، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط ، ‎‎‎با سلیقه ، خوشگل‌پسند ، پول‌دوست ، همیشه راضی ، مصمّم ، پركار ، سخاوتمند ، مؤقّر و سنگین ، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود ، اهل مادیّات ، دنبال زندگی شیرین ، مادّی‌گرا و سودجو ، به‌هر كاری صورت واقعی می‌دهد ، مخالف خشونت ، با ثبات و پایدار ، عاشق صلح و آرامش ، صادق ، مال جمع كن ، اهل هنر

مخالف درگیری ، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌كند ، مستعد كشاورزی ، هركاری را به پایان می‌رساند ، رئیس فعّال و لایق ، با همه كنار می آید ، خود سر ، نجیب، عاشق خانه و خانواده ، عاشق طبیعت ، عاشق رفتار ملایم ، كمك رسان ، دارای قلبی بزرگ ، با صفا ، مسلّط به نفس ، دارای عزّت نفس ، عاشق گل و زیبائی ، بی تفاوت نسبت به دشمنان ، میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیك پوش ، علاقه‌مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد

مرد ها و زن های متولدین اردیبهشت هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین اردیبهشت ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال های روزانه بر اساس گردش ماه و خورشید تغییر می کنند لذا هر روز برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی ارائه می گردد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین خرداد به این صورت رقم بخورد ::: كدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد كه باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع كنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: صحبت كردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی كه تو را از زندگی پشیمان می‌كنند ارتباط نداشته باش.

فال روزانه متولدین خرداد ماه در خصوص حوزه سلامت ::: وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی كن در زمان استراحت مطالعه كنی و بر دانش خود بیافزایی.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین خرداد ماه اینطور نوشته شده است ::: تو بهتر از هر كسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت كنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

شعار متولدین خرداد : من فکر میکنم

ستاره حاکم خرداد : عطارد

عنصر وجود خرداد : هوا

فلز وجود خرداد : جیوه

سنگ متولدین خرداد ماه ، مروارید است که بسیار قیمتی و از دل صدف بیرون آمده باشد.

مروارید تنها سنگی است که دل یک موجود دریایی بیرون می آید و نیازمند هیچ تراشی جهت پیدا شدن شکوه و زیبایی اش نیست. خلوص از خواص مهم این سنگ می باشد.

گل متولدین خرداد : رز و همینطور پیچ امین الدوله از گلهای متولدین این ماه هستند ، هر رنگ از گل رز نماد یک چیز خاص است ، مثلا : قرمز به معنی عشق و دوست داشتن است ، صورتی به معنی کمال و سفید به معنای معصومیت است. پیچ امین الدوله ، نشان دهنده پیوندهای قوی عشقی است.
.

درخت متولدین خرداد : درخت زبان گنجشک، ممرز، انجیر، توس، سیب

رنگ شانس متولدین خرداد : نارنجی

اعداد شانس متولدین خرداد : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال متولدین خرداد : چهارشنبه

همراهان مناسب متولدین خرداد :
مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

مشخّصات كلی متولدین خرداد ماه :

اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع‌الانتقال ، متلّون‌المزاج ، غیر پایدار ، عاشق كارهای فكری ، كنجكاو ، پرانرژی ، دارای شخصیّت دوتایی ، بی‌ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز كار را تمام نمی‌كند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می‌برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فكری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه‌های كوتاه‌مدت ، منطقی ، عاشق حركت ، متنفّر از تقلّب ، عاشق كامپیوتر ، از كار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج ، زود جوش

در یك‌جا بند نمی‌شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ ، دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیك پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نكته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، كم حرف ، آب زیر كاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نكنید ، میل ندارد كسی از كارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند .

مرد ها و زن های متولدین خرداد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین خرداد ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه خوب فالی است که اول هر روز بروز شود و آنچه در فال گفته شده برای هر شخص اتفاق بیفتد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین تیر به این صورت رقم بخورد ::: در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فكر كرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی كرد اما باید رفتاری در پیش گرفت كه دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز كن.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

فال روزانه متولدین تیر ماه در خصوص حوزه سلامت ::: به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت كم (پیاده روی، باغبانی، كار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حركات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین تیر ماه اینطور نوشته شده است ::: چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌كنی؟ همه از تو انتظار كارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان كج‌دار و مریز رفتار می‌كنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت كار بكشی.

شعار متولدین تیر : من احساس میکنم

ستاره حاکم تیر : ماه

عنصر وجود تیر : آب

فلز وجود تیر : نقره

سنگ متولدین تیر ماه: یاقوت سرخ که ارزش بالایی دارد و از سلامت جسم و روح محافظت می کند ، همچنین ثروت و عشق را در زندگی بیشتر می کند.

سنگ یاقوت سرخ یا روبی نوع قرمز کروندوم و با درجه سختی 9 دومین ماده سخت جهان بعد از الماس می باشد.

گل متولدین تیر : زبان پس قفا و نیلوفر آبیان می باشدزبان پس قفا به معنی پیوند محکم در عشق می باشد ، ولی رنگ های متفاوت در آن معانی مختلفی نیز دارد ، صورتی به معنی بی مهری ، سفید به معنی خلق و خوی خوب ، بنفش به معنی عشق اول می باشد، گل دیگر این ماه که نیلوفر آبیان است به معنی خلوص و عظمت و شکوه می باشد.
.

درخت متولدین تیر : سیب، انجیر، نارون، سرو

رنگ شانس متولدین تیر : سفید ، نقره ای ، آبی ، نیلی

اعداد شانس متولدین تیر : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال متولدین تیر : دوشنبه

همراهان مناسب متولدین تیر :
اردیبهشت ، اسفند ، آبان

مشخّصات كلی متولدین تیر ماه :

خیلی حسّاس ، سریع الانتقال ، رویایی ، عاشق خانه و خانواده ، منزوی ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به كشاورزی ، گاهی آرام و گاهی طوفانی ، خجالتی ، بسیار با سلیقه و شیك پوش ، پشتیبان اقوام ، دارای قویترین احساسات ، بهترین آشپز ، علاقه زیاد به گل ، دارای حس پدرانه یا مادرانه ، با وفا ، رفیق باز ، صرفه جو و اقتصادی ، محتاج به كمك دیگران ، پر محبّت ، مطیع همسر ، تا حدودی خسیس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتی ، در آشتی پیشقدم نمی شود

همسری با وفا ، غمگین در روزهای ابری ، گاهی خوب و گاهی بد ، خیالاتی ، عاشق عتیقه و اشیاء كهنه ، اهل تدارك و آذوقه ، مادیّگرا و پول پرست ، رك گو ، خودخواه ومغرور ، تا حدودی سطحی نگر ، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زیاد به مادر ، عاشق تعریف و تمجید ، مهمان نواز عالی . خیلی ظریف ، شكیبا ، صمیمی ، محافظه كار ، اهل ریسك نیست ، میهن پرست ، انتقامجو ، وسواسی ، رئوف و مهربان

مرد ها و زن های متولدین تیر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین تیر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه خوب فالی است که اول هر روز بروز شود و آنچه در فال گفته شده برای هر شخص اتفاق بیفتد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین مرداد به این صورت رقم بخورد ::: تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یك پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌كنی او همان كسی كه تو همیشه آرزویش را می‌كردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه در خصوص حوزه سلامت ::: احساس اندوه و افسردگی می‌كنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشك به فكر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین مرداد ماه اینطور نوشته شده است ::: مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناكی در می‌آورد. سعی كن براساس آنچه داری حركت كنی و از قرض و وام و چك و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

شعار متولدین مرداد : من اراده میکنم

ستاره حاکم مرداد : خورشید

عنصر وجود مرداد : آتش

فلز وجود مرداد : طل

سنگ متولدین مرداد ماه: سنگ زبرجد فقط در اعماق زمین قابل کشف است و معمولا توسط آتشفشان ها به سطح زمین می رسد ، سنگ زبرجد دارای قدرت شفا بخش است و مانع بروز کابوس ها و خواب های آشفته خواهد شد

همچنین به فردی که این سنگ را همراه دارد قدرت نفوذ در کلام بهتری می دهد ، رنگ این سنگ متغیر است و از سبز مایل به زرد تا قهوه ای مایل به سبز می باشد.

گل متولدین مرداد : گل گلایول و شقایق از گل های مخصوص متولدین این ماه هستند ، گل گلایول نماد آرامش ، صداقت و شیفتگی است و گل شقایق باتوجه به هر رنگ معنی خاص خود را دارد ، شقایق قرمز به معنی لذت ، شقایق سفید به معنی دلگرمی ، شقایق زرد به معنی آرزوی ثروت و موفقیت بیشتر می باشد.
.

درخت متولدین مرداد : سرو، صنوبر، سدر، کاج

رنگ شانس متولدین مرداد : زرد ، طلایی

اعداد شانس متولدین مرداد : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال متولدین مرداد : یکشنبه

همراهان مناسب متولدین مرداد :
فروردین ، آذر

مشخّصات كلی متولدین مرداد ماه :

پر محبّت ، متنفّر از دروغ ، واقعاْ قدرتمند ، ثابت قدم ، عاشق شهرت ، بسیار مغرور ، سر حال و بشّاش ، خودخواه و جاه طلب ، بد پیله ، خود بزرگ بین ، مقتدر ، مؤدّب ، فعّال و كوشا ، با ثبات و پایدار ، قوی و با اراده ، اهل معنویّات ، خود نما ، عاشق تعریف و تمجید ، با جرأت و شهامت ، رهبر و فرمانروا ، زود گول می خورد ، پر انرژی ، بلند نظر ، صدّیق و مهربان ، سخاوتمند ، وفادار ، شجاع ، علاقه مند به زندگی تجمّلی ، لجوج ، حساس ، پر توقّع ، پر تحمّل

دوستِ واقعی ، یك پدر نمونه ، بی ریا ، رام شونده ، دارای خشمی طوفانی ، مدافع و پشتیبان اطرافیان ، علاقه مند به موسیقی ، باید مورد ستایش قرار گیرد ، كمی حسود ، كار آمد ، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج ، با گذشت ولی خودخواه ، بدون كینه ، فاقد بد ذاتی ، خون گرم ، ظریف كار ، سریع الانتقال ، خوش سیما و شكیل ، همیشه تمیز ، یك دفعه و ناگهانی عصبانی میشود ، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم

مرد ها و زن های متولدین مرداد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین مرداد ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه هر روز در سایت بزرگ پیچک ( Daily Fal ) بروزرسانی می گردد ، هر روز راس ساعت 00:00 منتظر فال روزانه جدید از سایت ما باشید.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین شهریور به این صورت رقم بخورد ::: تا زمانی كه احساست را بیان نكنی، او نخواهد فهمید كه در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار كرد.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه در خصوص حوزه سلامت ::: احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشكی ماهر مراجعه كرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است كه باید آنها را درمان كرد.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین شهریور ماه اینطور نوشته شده است ::: تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به كارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

شعار متولدین شهریور : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم شهریور : ولکان و مرکوری

عنصر وجود شهریور : خاک

فلز وجود شهریور : پلاتین

سنگ متولدین شهریور ماه: یاقوت کبود ، سنگی درخشان و زیباست که از شخص در برابر حسادت و آسیب محافظت می کند ، در دوران قرون وسطی ، برخی روحانیون از این سنگ به عنوان نمادی از بهشت استفاده می کردند.

سنگ یاقوت کبود به رنگ سایه های مختلف آبی است و در رنگ های بنفش ، سبز ، نارنجی ، زرد و گاهی هم صورتی در دسترس می باشد.

گل متولدین شهریور : ستاره ای و نیلوفر پیچ ، از گل های مخصوص متولدین این ماه است ، گل ستاره ای نشان دهنده عشق و قدرت است و گل نیلوفر پیچ نشان دهنده محبت است..

درخت متولدین شهریور : بید مجنون، لیمو، زیتون، فندق

رنگ شانس متولدین شهریور : قهوه ای و کرم

اعداد شانس متولدین شهریور : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال متولدین شهریور : چهارشنبه

همراهان مناسب متولدین شهریور :
دی ، اردیبهشت

مشخّصات كلی متولدین شهریور ماه :

حسّاس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ، خوش هیكل و خوش تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود جو ، خجول ، بد پیله ، واقعاْ ساعی و كوشا ، سرمایه دار ، كمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّكی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق كامپیوتر ، روشنفكر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتكر ، اهل اعتدال و میانه روی

كمك رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حیا ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی خورد ، فرشته خو ، خیلی درس خوان ، چابك ، خیال پرداز ، دارای ذائقه قوی ، با انضباط و مستقل ، كاردان و لایق ، نكته سنج ، خود كفا ، پر توقّع ، اهل همدردی ، زود رنج ، قاطع ، دور اندیش ، خرده ‌گیر و خورده بین

مرد ها و زن های متولدین شهریور هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین شهریور ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه یا Daily omen که پیش روی شماست ، کامل ترین فال روزانه در سطح وب می باشد که همواره بروز و کامل بوده است.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین مهر به این صورت رقم بخورد ::: بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاك قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی كه اساسی و جدی باشد.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: با خوش‌بینی روزت را شروع كن. در این صورت هم با انرژی مثبت به كارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

فال روزانه متولدین مهر ماه در خصوص حوزه سلامت ::: اگر این روزها مشكل بی‌اشتهایی یا بدخوراكی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده كنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این كار را ادامه بده تا زمانی كه مشكل از بین برود.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین مهر ماه اینطور نوشته شده است ::: به سود مالی می‌رسی كه قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج كنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است كه به فكر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز كنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

شعار متولدین مهر : من تعادل برقرار میکنم

ستاره حاکم مهر : زهره

عنصر وجود مهر : هوا

فلز وجود مهر : مس

سنگ متولدین مهر ماه: سنگ تورمالین و اپال از سنگ های معروف به سنگ رنگین کمان می باشد.

سنگ تورمالین به رنگ های زیادی در دسترس است که معنی عشق و دوستی می دهد ، سنگ اپال نیز یک جواهر گرانبهاست و دارای چندین رنگ است و معنی وفاداری و اعتماد می دهد.

گل متولدین مهر : گل جعفری و شاه اشرفی از گل های متولدین این ماه هستند ، گل جعفری به معنی عشق جاویدان و گل شاه اشرفی نشان دهنده صلح و آرامش است.

درخت متولدین مهر : زبان‌گنجشک کوهی، افرا، گردو

رنگ شانس متولدین مهر : بنفش و قهوه ای

اعداد شانس متولدین مهر : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال متولدین مهر : جمعه

همراهان مناسب متولدین مهر :

آذر ، بهمن ، خرداد

مشخّصات كلی متولدین مهر ماه :

اهل اعتدال ، حامی وپشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فضا ، آرام و متین ، بسیار منطقی ، بی آلایش ، عاشق اصالت ، علاقه مند به موسیقی ، اجتماعی ، مؤقّر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس ، اهل مشورت ، عاشق هنر و ادبیات ، سیاستمدار ، به فكر فردا نیست ، مقبول اطرافیان ، اهل مساوات و برابری ، پر شور و حرارت نیست ، عاقل ، اهل حمایت از دیگران ، معتدل و پایدار ، شكمو ، امیدوار ، با انصاف ،خوش سلیقه

اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی تنبل ، كنجكاو و جستجو گر ، متنفّر از زیادی مهمان ، انتقامجو ، از بی بند و باری متنفّر است ، با معلومات و با درایت ، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد ، مهربان ، شیك پوش و جذّاب ، نكته سنج ، دارای پشتكار فراوان ، یك روز گرم و یك روز سرد ، هوشمند ، مشاور خوب ، دوست یاب ، منظّم و مرتّب ،عاشق رنگ آبی ، گاهی لجباز ، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ، صادق و درستكار ، خوش مشرب ، ساده دل ، آسان گیر ، دو دل و مردد ، خوش‌بین

مرد ها و زن های متولدین مهر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین مهر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

هر روز فال روزانه وب سایت پیچک بروز می شود و می توانید به صورت رایگان به فال روزانه خود دسترسی داشته باشید و نسبت به آن آگاهی پیدا کنید.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین آبان به این صورت رقم بخورد ::: پس از یك دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد كه در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یكسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار ركود خواهد شد.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

فال روزانه متولدین آبان ماه در خصوص حوزه سلامت ::: احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین آبان ماه اینطور نوشته شده است ::: از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی كنی. كسی كه طبق یك برنامه حركت كند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

شعار متولدین آبان : من آرزو میکنم

ستاره حاکم آبان : پلوتو

عنصر وجود آبان : آب

فلز وجود آبان : آهن

سنگ متولدین آبان ماه: سنگ سیترین و توپاز از سنگ های متولدین این ماه از سال می باشد ، سنگ توپاز که در رنگ های صورتی ، بنفش ، نارنجی ، زرد و انواع آبی در دسترس است ، معنی عشق و محبت دارد و کسی که از آن استفاده می کند ، معمولا انرژی قدرت و خرد را از این سنگ می گیرد.

سنگ سیترین نیز که با انرژی شفابخش از آن یاد می شود ، قدرت امید ، انرژی و گرما را به شخصی که از آن استفاده می کند می بخشد ، همچنین این سنگ بسیار شادی بخش بوده و برای سلامتی مفید است.

گل متولدین آبان : گل گل داوودی مخصوص متولدین این ماه است ، البته باتوجه به هر رنگ معنی خاص خود را می دهد ، گل داوودی قرمز به معنی عشق و دوست داشتن است ، گل داوودی سفید به معنی بی گناهی ، خلوص و عشق خالص می باشد. گل داوودی زرد را به روایتی نشانه جدایی می پندارند.

درخت متولدین آبان : گردو، شاه بلوط، درخت زبان گنجشک

رنگ شانس متولدین آبان : قرمز روشن و سیاه

اعداد شانس متولدین آبان : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال متولدین آبان : سه شنبه

همراهان مناسب متولدین آبان :

تیر و اسفند

مشخّصات كلی متولدین آبان ماه :

قوی و قدرتمند ، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشكار ، هوشیار ، حسّاس و خجول ، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان ، انتقامجوی شدید ، پر انرژی ، واقعاْ كوشا ، عاشق ماورالطبیعه ، اهل معنویّات ، عاشق مسائل مرموز ، هر كاری را به پایان می رساند ، مشكوك و كنجكاو و تودار ، مجری بسیار خوب ، پایدار و با ثبات ، محقّق ورزیده ، كاشف و دانشمند ، علاقه مند به تفتیش عقاید ، فكر سایرین را می خواند ، دارای روح قوی ، واقعاْ امیدوار ، فرمانده و سیاستمدار ، مقاوم و پر تحمّل ، فنا ناپذیر

عدّه كمی را وارد زندگی خود می كند ، عاشق تولّد مجدّد ، دارای اهداف عالی ، بلند پرواز ، علاقه‌مند به روانكاوی و روانشناسی ، پر شور و حرارت ، پدری فداكار ، عاشق نصیحت كردن دیگران ، دارای افكار تخیّلی و ایده آل ، زیبا ، حسود ، موقع شناس ، جاه طلب ، خشن ، قابل اعتماد ، متنفّر از دروغ ، با وقار ، منطقی ، ماجراجو ، عاشق اسرار حیات و جهان ، با اعتماد به نفس ، شجاع و دلیر ، كمال گرا ، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می كند

مرد ها و زن های متولدین آبان هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین آبان ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه پیچک ، واقعا بهترین فال روزانه ای است که در گوشی تلفن همراه نیز به راحتی می توانید استفاده کرده و لذت ببرید.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین آذر به این صورت رقم بخورد ::: با احساسات دیگران نمی‌شود بازی كرد. كسی كه با آتش بازی می‌كند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر كاری عواقبی دارد كه باید آنرا در نظر داشت.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری كارهای زیادی بكنی اما نمی‌دانی چه كاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی كه تشخیص می‌دهی صرف كنی تا موفق گردی.

فال روزانه متولدین آذر ماه در خصوص حوزه سلامت ::: كمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در كنار كار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش كه زیاده‌روی نكنی چون به ضررت خواهد بود.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین آذر ماه اینطور نوشته شده است ::: اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با كمی تلاش و كوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد كنی.

شعار متولدین آذر : من میبینم

ستاره حاکم آذر : مشتری

عنصر وجود آذر : آتش

فلز وجود آذر : قلع

سنگ متولدین آذر ماه: سنگ فیروزه ، زیرکن و تانزانیت از سنگ های مهم متولدین این ماه هستند ، تانزانیت تنها در تانزانیا و در یک کوه یافت می شود که به رنگ بنفش آبی درخشان است ، زیرکن نیز با شفافیت چشمگیری که دارد می تواند به عنوان الماس از آن یاد شود و در رنگ های مختلفی از جمله آبی ، زرد ، نارنجی ، قهوه ای و قرمز موجود می باشد.

نام این سنگ از کلمات زر و گون عربی ، که به معنی طلا و رنگ می باشد گرفته شده است. سنگ فیروزه ، این سنگ در طیف وسیعی از رنگ های آبی است و استفاده از این سنگ برای متولدین این ماه باعث می شود تا فرد را از هر گونه آسیبی دور کند.

گل متولدین آذر : گل نرگس و گل خاس ( کولِخاس ) ، از گل های زیبا و مناسب متولدین آذر ماه می باشد ، گل نرگس به نشانه این است : همان که هستید را نشان بدهید ، گل خاس نیز به معنی خوشبختی درونی می باشد.

درخت متولدین آذر : درخت ماه: ممرز، انجیر، راش

رنگ شانس متولدین آذر : آبی و سفید

اعداد شانس متولدین آذر : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال متولدین آذر : پنجشنبه

همراهان مناسب متولدین آذر :

فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

مشخّصات كلی متولدین آذر ماه :

پر شانس‌ترین فرد ، ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازش‌كار ، با هوش و با نشاط ، اهل دین و مذهب و معنویّات ، كنجكاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه‌مند به مسافرت و گردش ، اجتماعی و خوش مشرب ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، با ذوق ، چالاك ، یك دفعه حرف شیرین می پراند ، انعطاف پذیر ، فراموشكار ، اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود

علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی ، مرتّب كار عوض می كند ، عاشق تنوّع ، شاد و خندان ، با شهامت ، پاك و معصوم ، دعوائی و زودرنج ، اهل فرار از مسئولیّت ، خوش ذات ، صادق ، كم دقّت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رك گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ، برای دوست هر كاری می كند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ، خوش گذران ، چیز فهم ، مشتاق بیان حقایق

مرد ها و زن های متولدین آذر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین آذر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال صرفا جنبه سرگرمی دارد ولی بهتر است توصیه های جالبش را مد نظر قرار داده و گاهی هم جدی گرفته شود.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین دی به این صورت رقم بخورد ::: رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد كه تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌كنند.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: به زودی اتفاقاتی می‌افتد كه تو را شادمان می‌كند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

فال روزانه متولدین دی ماه در خصوص حوزه سلامت ::: تنبلی را از خود دور كن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین دی ماه اینطور نوشته شده است ::: موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. كسی كه موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به كار خودت ادامه بده.

شعار متولدین دی : من به کار میگیرم

ستاره حاکم دی : زحل

عنصر وجود دی : خاک

فلز وجود دی : سرب

سنگ متولدین دی ماه: سنگ گارنت به معنی دانه انار است.

این سنگ نشان دهنده دوستی و اعتماد همیشگی و دائمی می باشد.

گل متولدین دی : گل میخک قرنفلی و همچنین گل برفی از گلهای مخصوص متولدین این ماه می باشند. گل میخک قرنفلی قرمز به معنی عشق و میخک قرنفلی صورتی معنی محبت را می دهد ، گل برفی نیز به معنی امید و زیبایی خیره کننده می باشد.

درخت متولدین دی : درخت ماه: صنوبر، نارون، سرو

رنگ شانس متولدین دی : سفید و قهوه ای

اعداد شانس متولدین دی : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال متولدین دی : شنبه

همراهان مناسب متولدین دی :

شهریور ، اردیبهشت

مشخّصات كلی متولدین دی ماه :

دارای شخصیّت عالی ، خیلی لایق و كاردان ، بهترین رئیس ، انتقامجوی شدید ، ساده پوش و بی آلایش ، محتاط ، آرام و صبور ، مرد عمل ، مقتدر ، پر تحمّل ، جدّی و جاه طلب ، فعّال و كوشا ، واقع بین ، سركش ، پول دوست ، بیهوده انرژی تلف نمی كند ، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می كند ، با‌شرف و با ‌وجدان ، تمیز ، خودكفا و سودجو ، دارای حس مسئولیّت زیاد ، دشمن ولخرجی و اسراف ، حسابگر ، مخالف تجمّلات ، صاحب شأن و مقام ، سازمان دهنده خوب ، تقریباْ سیاستمدار

كوشا و مطمئن و خونسرد ، تودار ، مالك همسر خود ، حسود و بدبین ، متنفّر از طلاق ، دارای عدم اعتماد به نفس كافی ، قدرت طلب ، خانواده دوست ، خشك ولی مهربان ، خشن ، دارای زبان نیش‌دار ، شاد و با نشاط ، دارای باطن خروشان ، غیر قابل گذشت ، قدر شناس ، گاهی اوقات خجالتی ، باانضباط ، بد اخم و بد عنق ، دارای حافظه قوی ، زود سر كار می آید و دیر می رود ، از تنبلی بیزار است ، اهل دكتر و دارو ، خونسرد و مداوم ، ثابت قدم ، خودكار ، مذهبی ، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز

مرد ها و زن های متولدین دی هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین دی ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

اگر فال روزانه پیچک را با فال های روزانه سایت های خارجی درجه یک یا هر سایت ایرانی دیگری مقایسه کنید ، خواهید دید که پیچک جزو کامل ترین سایت ها بوده و همه چیز را درباره ماه تولد شما روزانه به شما گزارش می دهد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین بهمن به این صورت رقم بخورد ::: اطرافیانت به تو سفارش می‌كنند كه بهترین راه را انتخاب كنی اما تو همچنان لجباز و یك‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به كرسی بنشیند؟!

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یك یا چند تن از دوستان قدیمی را كه مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات كنی. فكر یك سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول كرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

فال روزانه متولدین بهمن ماه در خصوص حوزه سلامت ::: باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا كار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلكه ممكن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین بهمن ماه اینطور نوشته شده است ::: تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یك به یك آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه كارها با هم یك یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

شعار متولدین بهمن : من میدانم

ستاره حاکم بهمن : اورانوس

عنصر وجود بهمن : هوا

فلز وجود بهمن : اورانیوم

سنگ متولدین بهمن ماه: سنگ آمیتیست مخصوص متولدین این ماه است ، این سنگ به کسی که آن را به همراه دارد انرژی مثبت درباره شجاعت ، شفافیت و خرد می دهد.

سنگ آمیتیست نماد وفاداری است و در بسیاری از افسانه ها از این سنگ یاد شده است.

گل متولدین بهمن : گل بنفشه و همچنین گل پامچال مخصوص متولدین این ماه است. گل بنفشه به نشانه وفاداری و نجابت است و گل پامچال به مخاطبی که به آن هدیه می دهد یا از آن هدیه می گیرد نشان دهنده آن است که بدون وی نمی تواند زندگی کند.

درخت متولدین بهمن : درخت ماه: سرو، سپیدار، سدر، کاج

رنگ شانس متولدین بهمن : آبی تیره

اعداد شانس متولدین بهمن : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال متولدین بهمن : یکشنبه

همراهان مناسب متولدین بهمن :

خرداد ، آذر ، مهر

مشخّصات كلی متولدین بهمن ماه :

بسیار حسّاس ، استوار و ثابت قدم ، واقعاْ عاقل و تودار ، بدون ریا و تزویر ، انسان واقعاْ خوب ، دانا ، خونسرد ، رك گو ، روی خودش بیش از دیگران حساب می كند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، فكر دیگران را می‌خواند ، ثابت قدم ، آرامش دوست ، كمك رسان ، آسان زندگی می كند ، پرسه زدن را دوست دارد ، دارای حسّ ششم قوی ، علاقه مند به دوستان ، آزادیخواه ، بلند پرواز ، رام نشدنی ، هر جا برود بر می گردد ، جاه طلب

از اقرار به گناه منزجر است ، دوستان بسیار زیادی دارد ، رازدار و تو دار ، اجتماعی ، تا حدودی خودخواه و مغرور ، انتقاد را قبول ندارد ، فرشته خو ، از تعریف لذّت می برد ، راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد ، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد ، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی ، دوستی او عمیق و شكوهمند است ، ولخرجیش از روی عقل است ، خوش قلب و مهربان ، كم‌حافظه ، بهترین مشاور ، پرحركت و بی‌قرار ، كم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس

مرد ها و زن های متولدین بهمن هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین بهمن ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه برای همه متولدین هر ماه است ، همچنین بخش های رنگ شناسی ، روز شانس و همراهان مناسب جهت ازدواج و دوستی از بخش های ویژه این فال روزانه می باشد.

چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین اسفند به این صورت رقم بخورد ::: در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاكی و راحتی هستی، اما ممكن است اطرافیان اینطور استنباط نكنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست كنند.

همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی كه خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

فال روزانه متولدین اسفند ماه در خصوص حوزه سلامت ::: اگر بیش از حد احساس استرس می‌كنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف كاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار كنی.

فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین اسفند ماه اینطور نوشته شده است ::: پس از مدتی ركود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران كننده نیست.

شعار متولدین اسفند : من باور دارم

ستاره حاکم اسفند : نپتون

عنصر وجود اسفند : آب

فلز وجود اسفند : تشعشعی از فلزات مصنوعی

سنگ متولدین اسفند ماه: سنگ آکوامارین مخصوص متولدین این ماه است ، رنگ این سنگ آبی کمرنگ است و بسیار زیباست ، ویژگی این سنگ این است که فرد را در سفرهای آبی محافظت می کند .

معنی نام این سنگ به معنی آماده دریا پیمایی است و همچنین باعث ایجاد آرامش در فردی که از این سنگ استفاده می کند خواهد شد.

گل متولدین اسفند : گل نرگس به نشانه بخشش ، صداقت ، اعتماد و عشق واقعی از مشخصات گل مخصوص این ماه است.

درخت متولدین اسفند : درخت ماه: بید مجنون، درخت لیمو، بلوط، فندق

رنگ شانس متولدین اسفند : آبی آسمانی و قهوه ای روشن

اعداد شانس متولدین اسفند : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال متولدین اسفند : پنجشنبه

همراهان مناسب متولدین اسفند :

اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

مشخّصات كلی متولدین اسفند ماه :

بسیار حسّاس و رؤیایی ، دارای حسّ ششم ، خیلی ظریف و نرم عمل میكند ، اهل آرامش و ملایمت ، همیشه موافق ، سازش‌كار و دارای تخیّلات شدید ، اصلاْ واقع بین نیست ، سازگار ، زود رنگ عوض می كند ، احساساتی ، قابل انعطاف ، دارای افكار غیر واقعی و غیر منطقی ، بسیار متین و آرام ، كم عصبانی می شود ، مهربان ، علاقه مند به موسیقی ، عاشق صلح و آرامش ، كم انرژی ، ساده‌لوح ، پول دوست ، مرموز ، داستان‌پرداز قوی

نیكوكار خجالتی ، خواستار تشویق و حمایت ، زود رنج ، از نظر جسمی ضعیف ، دو دل ، ترسو ، خیلی حسود ، باریك بین و دقیق ، خیالباف ، نا امید ، اهل نامه نگاری ، علاقه زیادی به جشن ‌تولّد ، یا منفی كامل است یا مثبت كامل ، دارای صبر ایّوب است ، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا ، نازنین ولی ‌ناقلا ، اهل معنویّات ، به دخترانش علاقه زیادی دارد ، غم‌گرا ، خواستار نوازش ، احساس آرامش می‌دهد .

مرد ها و زن های متولدین اسفند هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین اسفند ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

فال روزانه این سایت به صورت اتوماتیک در هر
روز بروزرسانی می شود و فال هر روز با روزهای دیگر متفاوت است

همچنین سیستم فال روزانه بر اساس گردش
ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت برای متولدین هر ماه سال متفاوت
است

فال روزانه با توجه به تاریخ تولد شما در هر
روز متفاوت است

اکثر
روزها برای بیش از 80 درصد ماه های سال فال ها کامل است و بر همین اساس که
در قسمت فوق توضیح داده شد نمایش داده می شود

اما در برخی روزها نیز برای
بعضی ماه ها اطلاعات خاصی در دسترس نیست و چیزی ثبت نشده است

از این جهت بعضی مواقع ممکن
است برای ماه های خاصی بخشی از اطلاعات مثل توصیه های اقتصادی در فال
روزانه شما ثبت نشده باشد

  استخاره آنلاین    |

فال حافظ    |

فال ازدواج    |

فال انبیاء    |

تعبیر خواب  

برای آگاه شدن از اتفاقات جالب پیش رویتان فال روزانه خود را بخوانید.

امروز روزی نیست كه كاملاً بدون مشكل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشكلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشكل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینكه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول كردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشكلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری كه شما دارید باعث می‌شود كه انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل كه شما نیاز ندارید كه مسأله‌ای را برای دیگران ثابت كنید. جوهر باطنی شما اكنون بسیار قوی است و لازم نیست كه در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف كنید. شما بیشترین منفعت را زمانی كسب خواهید كرد كه به مشكلات مردم دیگر توجه كرده و به آنها ملحق شوید.

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر كدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌كشانند، شما باید بتوانید تصمیمی كلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست كه تواناهایتان را نشان دهید یا تفكرات و احساسهایتان را انكار كنید. مادامیكه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌كنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود كه با آن سازگاری پیدا كنند.

درحالیكه شما كاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیكه شما این رویاها را آشكار نكنید خوش‌بینی شما می‌تواند كاملاً تازه بماند، برای اینكه مردم دیگر خیلی زود از تفكرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.فال روزانه اردیبهشت

از زمانی كه شما از دادن جواب “نه” به یك درخواست امتناع كرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید عمل كنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت كنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیكه شما را قادر می‌سازد كه به مسائل مشكل نگاه كرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما كمی هم كناره‌گیری از فكر كردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

شما امروز در محل كارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است كه برای به سود رسیدن بیشتر از یك مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته‌اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می‌كند كه آرام حركت كرده و دوباره انتخابتان را بررسی كنید. برای رسیدن به یك هدف خاص زیاد عجله نكنید؛ شما بیشتر از آنچه كه فكر می‌كنید زمان دارید.

مجاورت ناراحت كننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما كمی نگرانی به وجود آورد. یك صدای درونی به شما می‌گوید كه تصمیمات مهمی را بگیرید كه هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌كند در حالیكه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش كرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یكی از این دو را انتخاب كنید؛ بلكه باید برای حد میانه آنها تلاش كنید.

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینكه اكنون ثابت شده است كه مسیر فكری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یك زنجیره از كلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه كند. سعی نكنید كه جریانهای ذهنی را خاموش كنید. فقط دریابید كه زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری كه شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول كنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی كه می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثركار كنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله كردن با خودت اكنون نیرنگ آمیز است، برای اینكه گرایش شما به زیاد صحبت كردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

شما می‌توانید از یك یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق كردن نیست. خوش بین بودن اكنون رویكرد مناسبی است، برای اینكه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حركت كرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید كه تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن كه فكر می‌كردید ناامید شوید.

اینكه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، كمی تكان دهنده است. حتی اگر شما كارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را كه می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی كم است. داده‌ها را جدا كرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درك مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

در حالیكه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مكان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بكشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌كنید كه در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینكه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی كه واقعاً هست به نظر برسد. شما اكنون به واسطه تغییرشكل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌كنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید كه قبل از اینكه به گمان نادرستی دست پیدا كنند چه احساسی داشته‌اند.

برچسب هافال فال ابجد فال ازدواج فال امروز فال تاروت فال چوب فال حافظ فال روزانه فال شمع فال عشق فال فردا فال قهوه فال گمرک فال گمرک 98 فال متولد اسفند فال متولد بهمن فال متولد تیر فال متولد مرداد فال متولد مهر فال متولدین آبان فال متولدین آذر فال متولدین اردیبهشت فال متولدین خرداد فال متولدین دی ماه فال متولدین شهریور فال متولدین فروردین فال متولدین ماه ها

فال روزانه مخصوص متولدین اردیبهشت ماه,طالع بینی روزانه افراد متولد اردیبهشت چیست؟ فال روز مردان اردیبهشتی, طالع امروز زنان اردیبهشتی

فال روزانه 21 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 10 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 11 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه 20 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 12 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 2 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 24 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 19 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 22 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 13 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 25 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 29 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 18 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 30 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 27 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 5 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 17 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 23 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 4 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 8 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 16 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 7 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 3 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 26 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 6 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 15 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 14 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 31 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 9 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه 1 اردیبهشت از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

کلیه حقوق این سایت برای میهن فال محفوظ است :: نقشه سایت

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز همراه شوید.

فال شخصی برای متولدین ۲۳ اردیبهشت :

امسال سعی کنید اگر در مسیر زندگیتان با هر مشکلی مواجه شدید بلافاصله آن را برای خود به فرصت تبدیل کنید. مشکلاتی که در رابطه عاطفیتان وجود دارند و باعث نگرانی شما شده اند به احتمال خیلی زیاد به صورت خودبخود برطرف خواهند شد. اگر مشکلاتتان کمی سمج باشند هم نهایتا تا اواخر تیر ماه برطرف خواهند شد. مرتفع شدن مشکلاتتان در تیر ماه تنها به مسائل عاطفی محدود نمی‌شود و خیلی از مشکلات دیگرتان نیز به سرعت از میان خواهند رفت. بعد از حل شدن مشکلاتتان سعی کنید گذشته را فراموش کرده و هر کاری از دستتان بر می‌آید را انجام دهید تا هم زندگی شخصی و هم فعالیت‌های حرفه ایتان در تعادل با یکدیگر و همراه با موفقیت پیش بروند. اگر موفق شوید این کار را انجام دهید این سال از زندگیتان می‌تواند تبدیل به یکی از شیرین‌ترین سال‌های عمرتان شود.

امروز ذهن شما قدرت بسیار زیادی پیدا کرده است و هر اطلاعاتی که وارد مغزتان شوند دیگر راه فراری پیدا نخواهند کرد و همان جا باقی خواهند ماند. از این فرصت استفاده کرده و اگر می خواهید چیزی را یاد گرفته و یا درسی را بخوانید از این قدرت فوق العاده ای که در اختیار دارید بهره ببرید. امروز پیش رفتن بر اساس برنامه قبلیتان ممکن است کاری دشوار و همراه با چالش باشد، زیرا هر جایی که نگاه می کنید فرصت ها و موقعیت های زیادی را می بینید که شما را به سوی خود فرا می خوانند. با وجود این که می دانید برای رسیدن به اهدافتان باید سخت تلاش کنید، ولی مثبت اندیشی فعلیتان باعث می شود کارها به نظرتان آسانتر بیایند. در رابطه عاطفی تان شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور به یک تصمیم گیری می شوید. اگر می خواهید دیگران در کارتان دخالت نکنند، بهتر است در کارشان دخالت نکنید. یک اتفاق ساده شما را به یاد گذشته ای می اندازد که از آن فراری هستید. برای رفتن به یک سفر بهتر است هر چه زودتر برنامه ریزی کنید. شنیدن حرفی از یک دوست به هم تان می ریزد.

امروز می توانید خودتان را برای به وجود آمدن تغییراتی مثبت در زندگی عاطفیتان آماده کنید. این تغییرات در نتیجه ی تغییراتی درونی در وجود خود شما هستند که در اثر افزایش اعتماد به نفس شما به وجود آمده اند. علاوه بر این، شما حس و حال بسیار خوبی دارید و ظاهرتان حتی از درونتان هم بهتر است. وقتی شما در چنین شرایطی باشید تعجبی ندارد که طرف مقابلتان نیز واکنشی مثبت نسبت به این تغییرات شما نشان دهد. از این شرایط بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و کمی با هم وقت بگذرانید. امروز هنگام آشپزی و یا استفاده از هر چیز داغی مواظب خودتان باشید، در غیر این صورت احتمال اینکه خودتان را بسوزانید زیاد خواهد بود. در رابطه عاطفی تان قدر و جایگاه تان را بشناسید، شخصی با حضورش به زندگی تان نور و برکت می بخشد. برای رسیدن به نیتی که در دل دارید، بهتر است اول با خودتان و طرف مقابل تان صادق باشید و خواسته تان را به طور صریح بیان کنید. برای انجام کاری مجبور به گرفتن کمک مالی از دیگران هستید.فال روزانه اردیبهشت

شما امروز احساسی بسیار خوب و ظاهری حتی بهتر از آن دارید، اما وقتی به دور و بر خانه تان نگاه می کنید به نظرتان می آید که ظاهر خانه تان با ظاهر خودتان هماهنگی ندارد و به اندازه ی لازم خوب نیست. امروز می تواند روز بسیار خوبی برای شروع تغییر در خانه و محیط زندگیتان باشد. لازم نیست به فکر خرید اشیای گران قیمت بیفتید. در ابتدای راه با تمیز کردن گوشه و کنار خانه تان به طور عمقی شروع کنید. وقتی همه جا را تمیز کرده و از شر وسایل اضافی راحت شدید می توانید به فکر تغییرات بزرگتر و جدی تر بیفتید. امروز از وقت تلف کردن در محل کارتان لذت بسیاری می برید و حتی دوست دارید همکارانتان را نیز با خود همراه کنید. بهتر است مواظب باشید مورد خشم رئیستان قرار نگیرید. دوستی قدیمی به سراغ تان خواهد آمد با او سرد برخورد نکنید. او به شما پیشنهادی خواهد داد. برای کسب یک مجوز به جایی مراجعه خواهید کرد و مجبور می شوید خلاف میل تان کاری را انجام دهید. برای انجام کاری که درباره آن تجربه کاری ندارید، موافقت نکنید. اعتبار خودتان را پیش دیگران زیر سوال می برید.

پیدا کردن یک راه حل برای نیاز‌های تامین نشده شما برای رسیدن شما به احساس رضایت خاطر کافی نخواهد بود. شما به دنبال چیزی بیش از آن هستید و حاضرید در این راه با هر مانعی مواجه شوید تا به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید. اگر خیلی عجله به خرج ندهید ترکیب نیاز‌ها و اراده محکم شما می‌تواند شما را به آنچه که می‌خواهید برساند. سعی نکنید کسی که دوست دارید را تحت فشار قرار دهید، چرا که این کار تنها باعث ایجاد حساسیت و عصبانی شدن او خواهد شد و بجای عشق تخم نفرت را در دل او خواهد کاشت. بهترین راه برای رسیدن به شادی و سعادت بیان احساساتتان همراه با انعطاف پذیری و آرامش خواهد بود. در مورد مسائل عاشقانه و عاطفی شرط بندی نکنید، هیچ کس قابل پیش بینی نیست. شنیدن یک خبر می تواند روی تصمیم گیری مالی تان اثر بگذارید. از دوستی هدیه ای خواهید گرفت که شما را به هم نزدیک تر می کند. برای رفتن به جایی و انجام کاری خیر از شما دعوت می شود، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

امروز یکی از آن فرصت‌های تکرار نشدنی برای عمیق‌تر کردن رابطه عاطفیتان با استفاده از جذابیت و زیرکی خود خواهید داشت. ولی شوخی‌های بیش از حدی که برای مخفی کردن حس نگرانیتان می‌کنید تنها باعث بدتر شدن اوضاعتان خواهد شد. بهترین روش برای رسیدن به نتیجه مطلوب ایجاد حس راحتی و آرامش در خودتان و در طرف مقابلتان است. امروز ممکن است از شما دعوت شود تا در یک فعالیت گروهی شرکت کنید، حتما از این دعوت نامه استقبال کنید. این فرصتی فوق العاده برای به کار گرفتن خلاقیتتان و استفاده از انرژی زیادی است که در وجود خود احساس می‌کنید. در پایان روز بعد از این همه فعالیت با خیال راحت به خواب رفته و همچون کودکی خواهید خوابید. خودتان را برای تغییر آماده کنید. این تغییر می تواند به نفع تان باشد، به شرط آن که نسبت به آن به موقع و درست عمل کنید. در مورد یک مسئله عاطفی دائم گذشته را مرور و مقایسه نکنید. شرایط جدید شما با گذشته فرق می کند. شخصی از شما کمک مالی می خواهد. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

امروز شما در حال و هوای عاشقی هستید. اگر هنوز عاشق نشده باشید امروز فرصت پیدا کردن عشق زندگیتان و نجات یافتن از تنهایی به سراغتان آمده است. شما با یک نفر آشنا خواهید شد که شما را از خود بیخود می کند و با تمام وجودتان عشق را احساس خواهید کرد. امروز اگر قرار است پولی را به حساب کسی واریز کنید حوساتان را خوب جمع کنید، در غیر این صورت ممکن است پول را به حساب شخص اشتباهی وارد کرده و یا مبلغی اشتباه را وارد کنید. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که در هر معامله و هر کاری که باید پولی را پرداخت کنید، حتما از طرف مقابلتان رسید دریافت کنید. کسی که دائم از شما توقعات مختلف دارد، متوجه رفتارش کنید و از خواسته های خودتان با او صحبت کنید. زیر بار انجام کاری که بلد نیستید و سر رشته ای از ان ندارید نروید. عذر خواهی کنید تا به خودتان و دیگران بدهکار نشوید. در مورد مسئله ای اوضاع آن طور که پیش بینی کرده بودید پیش نخواهد رفت. دست پاچه نشوید.

شما روحی سخاوتمند دارید و اگر امروز احتیاط کافی نداشته باشید این سخاوت ذاتی می تواند شما را به دردسر بیندازد. شما وقتی پولی به دست می آورید و یا حتی با خبر می شوید که قرار است پولی به دستتان برسد شروع به خریدن هدایای مختلف برای دوستان و خانواده تان می کنید. نمی شود شما را به خاطر این ویژگی های ذاتی سرزنش کرد، اما راه های بهتر و البته کم خرج تری هم برای نشان دادن محبتتان به عزیزانتان وجود دارند. امروز ممکن است بین شما و پدر و مادرتان بحث هایی پیش بیایند. حتی اگر فکر می کنید که آنها شما را درک نمی کنند بهتر است خیلی مواظب حرف ها و رفتار خودتان باشید و یادتان باشد که چه کسی در برابرتان ایستاده است. این روزها طرف مقابل تان خسته و تند مزاج است، باید با او آرامتر رفتار کنید. نرمی سنگ را آب می کند. در سایه تلاش و کوشش بی وقفه شما شرایط مالی و مادی تان رو به بهبودی است. با استفاده از این موقعیت دریچه ای به سوی آرامش و نشاط باز کنید. روزهای سختی تان را فراموش نکنید.

امروز تمام فکر و ذکر شما موفقیت در زمینه ی حرفه ای است و هیچ هدف دیگری برایتان اهمیت ندارد. با این حال چیزهای دیگری، از جمله مسائل حانوادگی، هستند که باعث پرت شدن حواس شما شده و نمی گذارند روی کارتان تمرکز کنید. به جای این که تمام توان و انرژی خود را صرف کار و مادیات کنید بهتر است زمان بیشتری را صرف خانواده و عزیزانتان کنید. فاصله بین رویاهایتان با واقعیت ممکن است آنقدر زیاد باشد که حتی ندانید برای رسیدن به آنها از کجا باید شروع کنید. به جای اینکه با داشتن انتظار بیش از اندازه از خودتان و بلند پروازی بیش از حد، اهدافتان را منطقی انتخاب کنید و مرحله به مرحله پیش بروید. انجام کاری که فکرتان را مشغول کرده توام با سختی و دردسر است. گوشتان بدهکار حرف های حسودان و بداندیشان نباشد و نگرانی به دل راه ندهید، کار خودتان را بکنید. شما ذاتاً مهربان هستید دیگران را با زخم زبان و عصبانیت خود نرنجانید. چیزی که از دست داده اید به زودی بدست می آورید.

شما آرزو دارید که ای کاش می توانستید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید، اما متوجه محدودیت هایی که در مسیرتان قرار گرفته و مانع پیشرفت شما می شوند نیز هستید. به جای این که سعی کنید غیر ممکن ها را به واقعیت بدل کنید و وقتتان را با این کار هدر دهید سعی کنید هر چیزی که با واقعیت در تضاد است را فعلا کنار گذاشته و روی واقعیت ها تمرکز کرده و نگرشی منطقی داشته باشید. به جای این که باانتقاد کردن از خودتان اعتماد به نفس خود را از بین ببرید روی پیشرفت هایی که این چند وقت اخیر داشته اید تمرکز کنید. شروع کردن روزتان با کمی تأیید و تحسین از خودتان و کارهایی که کرده اید روحیه و انگیزه لازم برای رسیدن به مقصد را به شما خواهد داد. در رابطه عاطفی تان طرف مقابل از شما دلخور است و شما به روی خودتان نمی آورید، اگر همین طور ادامه بدهید با مشکلات بزرگتری روبرو خواهید شد. یک خرید را بهتر است بیش از این عقب نیندازید. صداقتتان بهترین راه پیروزی شماست. شما در طلب چیزی یا کسی هستید که می خواهید بی رنج و زحمت بدست آورید.

درست است که این روزها خیلی ها می گویند «خواستن توانستن است» و «شما با قدرت فکرتان می توانید هر کاری را انجام دهید»، اما گاهی غیر ممکن را نمی توان با قدرت اراده و انرژی مثبت هم ممکن کرد. اعتماد به نفس شما قابل تحسین است، اما برای رسیدن به اهداف جاه طلبانه تان کافی نیست و شما به چیزی فراتر از تفکر مثبت نیاز دارید. شما در یکی از نقاط عطف رابطه عاطفیتان قرار گرفته اید و باید تصمیم بگیرید یا یک قدم جلوتر رفته و این رابطه را جدی تر کنید و یا عقب نشینی کرده و خودتان را به احساس امنیتی که به دنبالش هستید برسانید. مواظب باشید، زیرا امروز اگر منطقتان را به کار نگیرید ممکن است تصمیمات و انتخاب های اشتباهی داشته باشید. بهتر است حرفی که عمل کردن به آن برایتان سخت است جلوی دیگران راحت به زبان نیاورید. چشم به در بسته ای دوخته اید و غصه می خورید، کافیست سرتان را برگردانید در دیگری به روی شما باز است که بسیار برایتان پر منفعت است، روحی و مالی. با درخواست شما برای انجام کاری موافقت خواهد شد کمی صبر کنید.

امروز قدرت تخیل و خلاقیت شما به اوج خود رسیده است و می توانید این توانایی های خود را به صورتی مفید و کاربردی در محل کارتان مورد استفاده قرار داده و با نتایجی که به دست می آورید همکاران و رؤسای خود را تحت تأثیر قرار دهید. شخصی که دوست دارید از شما دور شده است و این موضوع شما را دلتنگ و دلگیر کرده است. شما دارید با خودتان فکر می کنید که او دیگر دوستتان ندارد و این بعد مکانی احساس او را نیز از بین برده است. کمی منطقی تر برخورد کنید و دست از قضاوت کردن بردارید. این احساسات منفی شما فقط از دلتنگی ریشه می گیرند و همین که عشقتان را ببینید همه ی این افکار را فراموش خواهید کرد. حالا وقت ایستادگی است جا نزنید، حواستان به خودتان و خواسته تان باشد تا همیشه نتیجه کار بر وفق مرادتان باشد. در امر تحصیل یا کار به موفقیتی دست می یابید که حیرت سایرین را بر می انگیزد، به خاطر داشته باشید که هرگز نباید مغرور بشوید، غرور بین شما و اطرافیان فاصله می اندازد.

امروز از طریق یکی از دوستان و یا همکارانتان شانس به دست آوردن درآمدی هرچند اندک از طریق کار کردن در خانه برای شما فراهم خواهد شد. یکی از نزدیکانتان به خانه تان خواهد آمد تا در انجام کار‌های امروزتان به شما کمک کند و ساعات خوبی را با هم خواهید گذراند. امروز یکی از آن روز‌های هیجان انگیز، شلوغ و پرکار است که تمام روز کاری برای انجام دادن خواهید داشت. احساسات بیان نشده شما روابط عاطفیتان را به گونه‌ای که انتظارش را ندارید تحت تأثیر قرار خواهد داد. شاید برای اجتناب از ایجاد تنش در رابطه تان سعی در کتمان احساسات خود داشته باشید، ولی نتیجه‌ای که از گفتن آن‌ها به دست خواهید آورد بسیار موثر خواهد بود. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، بیش از این بهای حضور اشتباهتان در یک رابطه را ندهید. در مورد مشکل کاری یا تحصیلی پیش آمده شما اشتباه می کنید، بپذیرید و تغییری در رفتارتان بدهید. جلو شخصی که تهدیدتان می کند بایستید، تاوانش هر چه باشد بهتر از هر روز مردن و زنده شدن است. بیماری که نگرانش هستید خوب می شود.

این اخبار را از دست ندهید

حتما بخوانید

 

 

 

 

 

 

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پاتوق آنلاین است و استفاده از محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.

خیلی زود به هرکسی اعتماد نکنید؛ بلافاصله بعدازاینکه حرفی را می‌شنوید ابتدا تمام جوانب را در نظر گرفته، تحقیقات لازم را انجام دهید و بعد به مرحله اجرایی برسانید تا بی‌گدار به آب نزده باشید.

 ممکن است که فرزندانتان سرکش شده و شمارا به فکر فرو ببرند و ناراحتتان کنند؛ اما بهتر است که وقت بدهید تا متوجه اشتباهشان بشوند.

دایره و روابط اجتماعی خود را گسترده‌تر کنید؛ با افراد بیشتری در ارتباط باشید که این اتفاق برای روحیه و بهبود حال شما بسیار تأثیر مثبت خواهد داشت.

یکی از اطرافیان نزدیکتان کمک می‌کند تا موقعیت مالی خود را ثابت کنید و پول بسیار خوبی به‌دست آورید.

نیت کن و فال حافـظ تو بگیر

فال روزانه اردیبهشت

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم

که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی

کلیک کن فال بگیر

شما فرد بسیار منطقی هستید و اجازه نمی‌دهید که احساسات در تعیین تصمیم‌گیری به شما کمک کنند؛ اما این بار بهتر است که کمی از شهود و حس خود نیز کمک بگیرید.

باید هرگونه استرس را از خودتان دور کنید تا بتوانید با آرامش و تمرکز کافی تصمیم‌گیری کنید.

به خداوند ایمان داشته باشید و مطمئن باشید که بهترین‌ها را برای شما در نظر گرفته است.

امروز بیشتر از همیشه مراقب اتفاقات پیرامون باشید تا بدون حادثه‌ای تلخ؛ روزتان به‌پایان برسد.

هرگز توانایی‌های خود را برای رسیدن به موفقیت دست‌کم نگیرید؛ فقط باید اعتمادبه‌نفس کافی داشته و مطمئن باشید که به بهترین‌ها دست خواهید یافت.

شما انگیزه بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف شخصی‌تان دارید؛ باید جسورانه پیش بروید و هیچ ذهنیت منفی را به خود راه ندهید؛ اجازه هم ندهید که کسی باعث ناامیدی و دلسردی شما شود.

برای زندگی زناشویی خود وقت بیشتری بگذارید و مطمئن باشید عاشقانه‌هایی را در کنار هم تجربه می‌کنید که تا سال‌ها به نیکی از آنها یاد خواهید کرد.

تا می‌توانید با دوستان و عزیزانی که از آنها حس خوب می‌گیرید؛ رفت‌وآمد داشته باشید که این‌گونه ذهنیت شما برای شروع روز کاری بسیار مثبت و تأثیرگذار خواهد بود.

درگیری غیرمنتظره‌ای در زندگی زناشویی‌تان رخ می‌دهد که برای جلوگیری از پیشامدهای سنگین بهتر است حتماً به مشاور مراجعه کنید که در غیر این صورت تمام این اتفاقات روی‌هم تلنبار شده و رفع آنها با سختی مواجه خواهد بود.

این روزها برای آرامش و مراقبت از خود وقت بیشتری بگذارید.

بهتر است قبل از بیان هر جمله و کلمه‌ای؛ ابتدا آن را کامل در دهانتان بچرخانید، منطقی فکر کنید و بعد به زبان بیاورید که در غیر این صورت باعث ایجاد کدورت و رنجش اطرافیانتان می‌شوید.

مطمئن باشید که خداوند بهترین‌ها را برای شما در نظر گرفته است؛ فقط باید نشانه‌ها را بگیرید و از فرصت‌ها استفاده کنید و در زندگی‌تان به‌کار ببرید.

افکار و ایده‌های زیادی در ذهن شما وجود دارد که باید آنها را به زبان بیاورد و عملی کنید.

کمتر در رسانه‌های اجتماعی وقت بگذرانید که وقت شما هدر خواهد رفت. در صورتی بیشتر از این پلتفرم‌ها استفاده کنید که از آنها درآمدزایی داشته باشید.

برای ارتقای شغلی خود باید دانشتان را بیشتر کنید؛ مطالعه داشته و با دید باز پیش بروید.

اجازه ندهید که در محل کار هیجانات شما باعث شود که تصمیم درستی نگیرید و عجولانه تصمیم‌گیری کنید.

باید در کارهایتان نظم را در نظر گرفته که در غیر این صورت بی‌نظمی تمرکز شمارا به هم می‌ریزد و نمی‌توانید تصمیم درستی بگیرید.

تا می‌توانید؛ از انرژی‌های منفی و افکار نادرست و سمی دوری‌کنید و اجازه ندهید که در زندگی شخصی و خصوصی شما کسی دخالت کند.

هرگز اجازه ندهید که سختی‌ها و مشکلاتِ محل کار وارد زندگی شخصی و خصوصی شما شود که در غیر این صورت از هر دو رانده خواهید شد و به نتیجه درستی نمی‌رسید.

اگر با همسر خود دچار مشکل شده‌اید؛ حتماً باید با یکدیگر صحبت کنید و کدورت‌ها را کنار بگذارید و به درکی متقابل برسید.

اگر مشکلی برایتان پیش‌آمده؛ حتماً روی حمایت عزیزانتان حساب کنید که فقط آنها می‌توانند به دادتان برسند.

دوست و دشمن خود را از دیگر بشناسید و دشمنان را به‌راحتی از زندگی‌تان دور کنید.

به‌زودی اتفاق غیر منتظره‌ای در زندگی عاشقانه شما می‌افتد که آینده‌تان را دگرگون خواهد کرد و لحظات بسیار خوبی را برایتان ثبت می‌کند.

باید احساسات خود را به همسرتان بروز دهید؛ باید از او بخواهید که به شما محبت کند و زندگی را به بهترین شکل ممکن در کنار هم بسازید.

این روزها بیشتر برای سلامتی خود وقت بگذارید و به فکر اتفاقات مثبت و نیمه‌های پر لیوان باشید تا زندگی بر وفق مرادتان پیش برود.

امروز شما سرشار از انرژی و حال خوب هستید؛ باید این احساس را در خودتان ثابت نگه‌دارید و آن را به اطرافیان نیز منتقل کنید تا آنها نیز از حال خوب برخوردار شوند.

اتفاقات کاملاً غیرقابل پیش‌بینی برایتان رخ می‌دهد که باید درست و بجا تصمیم بگیرید و هول نشوید.

از تعامل و ارتباط با دیگران لذت ببرید و برای این کار وقت بگذارید.

اگر خستگی بیش‌ازحد به شما غلبه کرده است؛ برای مدتی از هیاهو و شلوغی کار دور بمانید و بعد به محل کار برگردید و از خلاقیت خود استفاده کرده و مطمئن باشید که بهترین نتایج را خواهید گرفت.

مخارج خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید؛ در غیر این صورت با کوچک‌ترین اتفاقاتی دچار بحران مالی می‌شوید.

اجازه ندهید که نظرات و حرف‌های دیگران روی شما تأثیر منفی بگذارد و خودتان با تمام انرژی پیش بروید و بهترین‌ها را رقم بزنید.

برای کارهای خود برنامه‌ریزی کنید و با اولویت‌بندی آنها را پیش ببرید که اگر این کار را نکنید؛ به نتیجه درستی نخواهد رسید.فال روزانه اردیبهشت

اگر امروز احساس می‌کنید که سر دوراهی گیر کرده‌اید و احساس و منطق شما باهم در جنگ و جدال هستند؛ برای تصمیم‌گیری درست باید با فردی کار بلد و مشاور مشورت داشته باشید و جنبه‌های مثبت و منفی را در نظر گرفت و بعد تصمیم بگیرید.

برای دیدن واقعیت‌ها؛ بهتر است از منطق خود نیز پیروی کنید و بیش‌ازحد تخیل گرا نباشید و واقعیت‌های زندگی را ببینید.

باید خونسردی خودتان را حفظ کنید و با عجول بودن؛ بی‌گدار به آب نزنید.

این بار متفاوت از همیشه رفتار کنید. باید اجازه دهید که منطق نیز در روابط شما تأثیرگذار باشد.

فرصتی خواهید داشت تا بتوانید خود را به خود و عزیزانتان ثابت کنید و بگویید که شما می‌توانید از پس هر چالشی برآیید.

تا می‌توانید؛ از مکان‌های پرتنش و پر از اضطراب دوری‌کنید تا با آرامش خاطر زندگی کنید.

اگر تصمیم دارید که کمی از همسرتان دلجویی کرده و متفاوت از همیشه باشید؛ احساس گناه نکنید و حتماً این کار را انجام دهید که برای روابط عاشقانه شما بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه اردیبهشت
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *