فال انبیا نیک صالحی

فال انبیا نیک صالحی
فال انبیا نیک صالحی

فال انبیاء : تمامی ادیان الهی پیامبرانی دارند که هر کدام به نوبه خود معجزه ای داشته که توانستند مردم را به سمت خود بکشند. هر کدام از پیامبران روش ها و راه های خود را داشته و مردم هر دین بر طبق آیین خاص به جای مانده از پیامبرانشان زندگی میکنند. ولی نکته های مشترکی در زندگی و روش تمام پیامبران است که باعث شده تمامی ادیان مختلف به همدیگر احترام بگذارند و عقاید ادیان دیگر را محترم بشمارند.

زندگی نامه هر کدام از پیامبران را میتوان سرلوحه زندگی خود قرار داد زیرا روش زندگی سالم و صحیح را به ما آموزش داده اند. فال انبیا نیز برگرفته از همین اصول هست که اشاره به زندگی انبیا دارد و روش های زندگی آن ها را به صورت پند و موعضه برای ما می آورد. فال های مختلفی برای انبیا وجود دارد و کتاب های مختلفی نیز در این باره نوشته شده است که اعتماد به صحیح بودن هر کدام بسیار سخت است. در این میان ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا فال انبیا الهی را برای شما آماده کنیم که بتوانید از آن استفاده لازم را ببرید.

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی آینده (معمولاً آینده یک فرد) از راه روش‌های نهانی یا فراطبیعی است. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است. باید توجه داشت که فال را نباید با طالع بینی اشتباه گرفت. طالع بینی نوعی پیشگویی است که از اختیار فرد خارج است؛ یعنی فرد قدرت انتخاب و اختیاری در آن ندارد. همچنین پیشگویی در طالع بینی بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد فرد می‌باشد (مانند طالع بینی چینی یا طالع بینی هندی). اما در فال پیشگویی با توجه انتخاب فرد بدست می‌آید و برخلاف طالع بینی به تاریخ تولد بستگی ندارد (مانند فال تاروت یا فال حافظ). بنابراین نباید واژه فال را با طالع بینی اشتباه گرفت پس واژه‌هایی مانند فال چینی، فال مصری، فال شخصی اشتباه می‌باشد.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

فال چوب يكي از قديمي ترين انواع فال بيني می باشد كه تاریخچه ی آن را به دانيال نبي و سپس به حضرت امام جعفر صادق (ع) نسبت ميدهند. براي گرفتن فال چوب بايد ابتدا چشمها را بسته و سه نفس عميق بكشيد سپس ذهن و فكرتان را به انچه كه مايليد متمركز كرده و نيت كنيد. آنگاه با حضور کامل قلبی بر روی دکمه زیر کلیک کنید ، شرح فال چوب شما نمایش داده خواهد شد .

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

فال کارت یک فال جدید ، ارائه شده از سایت نیک صالحی می باشد و طرح ، شرح و تعداد کارتها کاملا اختصاصی می باشد. این فال برای اولین بار توسط سایت نیک صالحی تولید شده ، و هیچ ارتباطی به فالهای مشابه مانند فال ورق و فال تاروت و غیره ندارد. فال کارت متشکل از ۶۰ کارت ، یعنی چهار گروه ۱۵ تایی می باشد که برای گرفتن فال به طور تصادفی سه ، پنج الی هفت کارت را از میان آنها انتخاب میکنیم .

برای گرفتن فال کارت ابتدا به مدت چند ثانیه افکار خود را متمرکز کرده و به چیزی فکر نکنید .

در پایین صفحه ۶۰ کارت در چهار دسته ی پانزده تایی ، به پشت ، نمایش داده شده ، شما باید از بین آنها هفت کارت انتخاب کنید که بعد از انتخاب هر کارت در قسمت نتیجه ی فال ، توضیحات آن ظاهر میشود . (دقت کنید که با هر کلیک فقط و فقط یک کارت ظاهر میشود ، شما میتوانید تعبیر آن را یکی یکی و یا پس از پایان هفت انتخاب از قسمت نتیجه ی فال مطالعه کنید .

جهت گرفتن دوباره فال روی دکمه فال مجدد ، در پایین همین صفحه کلیک کنید و مراحل بالا را تکرار کنید .

فال انبیا نیک صالحی

نکته مهم در مورد فال کارت

 

بازدید کننده گرامی : به فال کارت صرفا به عنوان سرگرمی نگاه کنید.

سایت نیک صالحی ، هیچ گونه فعالیتی در زمینه گرفتن فال به صورت حضوری و تلفنی ندارد .

فال ها انواع مختلفی دارند که با وسایل مختلفی انجام می شود هرچند بیشتر پیشینه این نوع کارها برای سرگرمی بوده اما بسیاری از مردم کشورهای مختلف به فال کارت یا همان فال ورق باوردارند . اما در بین مسلمانان بیشتر استخاره با قرآن مرسوم است. مابه شما پیشنهاد می دهیم به صفحه استخاره با قرآن سایت نیک صالحی سری بزنید.که خالی از لطف هم نیست.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

فال انبیا نیک صالحی

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

فال انبیا نیک صالحی

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .دوست داری بدونی امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ برات چه رقم خورده؟ برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

فال روزانه یکی از سرگرم کننده ترین تفریحات اینترنتی در سالهای اخیر هست ، حتما شما هم مثل خیلی از آدمهای اطرافمون ، دوست دارین که از اتفاقات آینده و وقایع فردا و فرداهای دیگه با خبر بشید ، دوست دارین که طالع بینی و فال روزانه خودتون رو بخونین و از اون اطلاع داشته باشید . بارها و بارها تو قسمت های مختلف سایت ، اعتقاد به فال رو خرافات دونستیم ، اما خب خوندن فال روزانه یه چیز دیگست که اگه هر روز یه سری به اینجا بزنین خالی از لطف نیست ! فکر میکنم اگه به عنوان سرگرمی و نه اعتقاد به فال روزانه نگاه کنین ، هیچ وقت دچار مشکل نمیشین .

به هر ترتیب فال روزانه یکی از روشهای سرگرمی برای خوندن احتمالات قابل اتفاق در طی بیست و چهار ساعت شبانه روز هست که ممکنه برای شما هم اتفاق بیافته ! با ما همراه باشید و فال روزانه خودتون رو هر روز از سایت نیک صالحی بخونین . فال روزانه سایت نیک صالحی ، از کتاب های معتبر ستاره شناسی برداشته شده و به صورت خودکار هر روز تقریبا از ساعت دوازده شب به بعد به وقت ایران ، به روز میشه . البته این زمان بر حسب زمان تنظیم شده سرور های سایت ممکنه بین یک تا دو ساعت تاخیر داشته باشه . ولی مطمئن باشید فال روزانه ما هر روز منتشر میشه .

ستاره شناسی و علم نجوم خرافات نیست ، یه علمه که از روی حرکت ستاره ها و اجرام آسمانی ، میشه مواردی رو پیش بینی کرد ، که برای متولدین هر ماه کاملا متفاوت هست .

عبدالملک بن اعین با آنکه خودش فردی از راویان حدیث بود ، به علم نجوم احکامی و تاثیر اوضاع کواکب اعتقاد راسخ داشت. هر تصمیمی که می خواست بگیرد و هر کاری که می خواست بکند اول به سراغ کتابهای نجومی می رفت و به محاسبه می پرداخت تا ببیند اوضاع ستارگان چه حکمی به او می دهد.

کم کم این کار برای او به صورت عادت تبدیل شد و به نوعی وسواس مبتلا شد به طوری که در تمامی کارهایش به ستارگان مراجعه می کرد. و همین طور روز به روز به شدت وسواسش اضافه می شد . او از طرفی می دید که اگر این وضع ادامه پیدا کند و به خوبی و نحسی روزها و ساعتها و همچنین طالع نیک و بد و امثال اینها در زندگیش اهمیت بدهد ، نظم زندگی اش بکلی به هم می خورد. و از طرفی هم در خود توانایی مخالفت و بی اعتنایی به علم نجوم و پیشگویی را نمی دید و همیشه به حال مردمی که بی اعتنا به این امور دنبال کار خود می روند و به خدا توکل می کنند غبطه می خورد.

فال انبیا نیک صالحی

«من به این علم گرفتار شده ام و اکنون بدجوری دست و پایم بسته شده و نمی توانم از آن دست بردارم».

حضرت صادق (ع) با تعجب از او پرسید ، تو به این چیزها معتقدی و عمل می کنی ؟؟

عبدالملک گفت : بله ای پسر رسول خدا

اما صادق فرموند : «من به تو دستور می دهم ، تا بروی و همه ی آن کتابها را آتش بزنی»

فرمان امام صادق به اون قوت قلب داد و رفت و تمام آن کتابها را آتش زد و برای همیشه خود را راحت کرد.

شاید بهترین و نیک ترین فال استخاره با قرآن باشد.از دیرباز رسم بوده و نوعی دعا کردن است و از خداوند درخواست کمک و یاری کردن است. ما مسلمانان می دانیم که همه چیز در ید قدرت پروردگار متعال است بنابراین همیشه از او کمک می خواهیم .سایت نیک صالحی استخاره با قرآن را بصورت آنلاین در یکی از صفحات خود قرار داده که می توانید به آن سری بزنید.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

فال حافظ از قدیم در میان ایرانیان جایگاه و منزلت خاصی داشته و مردم طبق سنت آباء و اجدادی در مراسم مختلف از قبیل عید یا شب یلدا و مراسم دیگر دیوان حافظ را باز کرده و با آن فال می گیرند. این کار توسط بزرگان خانواده یا افرادی که به غزلیات حافظ آشنایی دارند و توانایی معنی و تفسیر شعر را دارند انجام می شود. جهت آشنایی بیشتر با انواع فال با ما همراه باشید.

فال انبیا نیک صالحی

خواجه حافظ شیرازی جزء بزرگ ترین شاعران ایرانی در قرن هشتم میلادی می باشد. از جمله آثاری که از او بر جای مانده شامل ۵۰۰ غزل، دو مثنوی، اشعار قصیده، قطعه و چند رباعی می باشد. تعداد زیادی از اشعاری که وی سروده است غزل می باشد، به همین جهت کتابی که از او بر جای مانده به غزلیات حافظ شهرت دارد. این شاعر برخی از شعرهایش را از آیات قرآن الهام گرفته، به همین علت تاثیر به سزایی در ساختار سبکی که در آن شعر می سروده گذاشته است. حافظ در کنار سروده های عرفانی و عاشقانه، در تک بیت سرودن نیز بسیار چیره دست بوده و اشعار خاص و بامحتوایی را تولید نموده است. او در سروده های خود از کلماتی مانند رند و صوفی استفاده نموده که صرف نظر از معنای لغوی آن ها باید با مطالعه در احوال ادبیات عرفانی به دنبال مفهوم آن ها بود.

فال با طالع بینی متفاوت است. طالع بینی نوعی پیشگویی می باشد که فرد قدرت انتخاب و اختیاری در آن ندارد و براساس وضعیت ستارگان در زمان تولد فرد می‌باشد (همانند طالع بینی چینی یا طالع بینی هندی). اما فال پیشگویی نوعی فال محسوب می شود که با انتخاب خود فرد حاصل شده و برخلاف طالع بینی به تاریخ تولید بستگی ندارد.

خواجه شمس الدین در شیراز چشم به جهان گشود و در همان شیراز نیز چشم از جهان فرو بست. هنگام دفن و خاکسپاری وی، برخی مخالف این بودند که به روش اسلامی به خاک سپرده شود چرا که در اشعارش از می و میخانه سخن به میان آورده است، به همین دلیل دوستداران او پیشنهاد دادند که با تفال به کتاب خودش و گرفتن فال حافظ تصمیم بگیرند که چه کاری انجام دهند. هنگام گرفتن فال حافظ این بیت نمایان شد: قدم دریغ مدار از جنازه حافظ *** که گرچه غرق گناه است، می رود به بهشت مخالفان او پس از مشاهده این بیت از نظر خود بازگشتند و با خاکسپاری حافظ به روش اسلامی موافقت نمودند. هم اکنون آرامگاه لسان الغیب در حافظیه شیراز قرار گرفته و در مکان پر سرسبز و بوی خوش گل های رنگارنگ می باشد که مزین به اشعار زیبای خودش شده و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر شیراز به شمار می رود.

حافظ و فال حافظ مانند استخاره با قرآن از ارزش های ملی و مذهبی بوده که همیشه سرلوحه ی زندگی ما ایرانیان قرار گرفته است. حافظ از بزرگ ترین سخنوران تاریخ ایران زمین است که به جرات می توان گفت دیوان وی پس از قرآن، پرمخاطب و پرتیراژترین دفتر شعر و ادب و کتاب مردم ایران است. امروزه پس از گذشت سال ها که از خلق این اثر می گذرد، هر روز حرف، سخن و اندیشه ای تازه برای همگان دارد.

راز ماندگاری، تأثیرگذاری، تازگی و جادوی کلام خواجه حافظ نیز در همین دو نکته ذکر شده در زیر نهفته می باشد.

در درجه ی اول، شعرهای حافظ بسیار گسترده و متنوع است به طوری که دیگر کتاب های ادبی چنین ویژگی منحصر به فردی ندارند.‏ شعرهای او پیام و کلامی دارد و روی سخن او با همگان است، دعوتنامه حافظ برای تمامی انسانها با نژاد، رنگ و مذهب های گوناگون می باشد.

در درجه دوم، پیامی که در کلام و شعر حافظ به کار برده شده بسیار متنوع و وسیع و در عین حال ساده، چند وجهی و همه فهم می باشد. برخلاف نظریه برخی تئوری پردازان و تعدادی از علاقه مندان که تصور می کنند وجوه شاعری حافظ بر اندیشه های او برتری دارد، حافظ اندیشمندی متفکر و دارای اندیشه و افکاری قابل بحث و مهم در همه ابعاد زندگی بشر است. دیوان حافظ فقط دیوان شعر نیست و وجوه مختلفی از مهم ترین مسائل زندگی و حیات و اجتماعی بشر را در خود جای داده است.

افراد متعددی در طول سال و فصول مختلف به زیارت آرامگاه او می روند و با کتاب غزلیاتش مشغول به گرفتن فال حافظ می شوند. ایرانیان به قدری برای این شاعر بزرگ احترام قائل هستند که حتی برای رفتن به مزارش خیلی ها وضو می گیرند و کفش های خود را در می آورند. آنها همچنین طبق آداب و رسوم قدیمی خود، در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین یا شب یلدا نشسته و با کتاب حافظ، فال حافظ می‌گیرند. این کار توسط بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا فردی که توانایی معنی و تفسیر شعر را دارند انجام می شود.

یکی از دشواری‌ های تعبیر و تفسیر فال حافظ برای مخاطبین امروزی فهم معنی واژگان شعرهای حافظ می باشد که مسئله ‌ای کاملاً بدیهی است. با توجه به اینکه خواجه حافظ شیرازی حدود هفت قرن با ما فاصله دارد، تعدادی از واژگان زمان او منسوخ شده یا تغییر کاربرد پیدا کرده است و اصطلاحات پیچیده ادبی او نیاز به معنی شدن دارند. همچنین به دلیل زبان رمزی حافظ و تشبیهات و کنایاتی که در شعر حافظ به وفور یافت می شوند، تفسیر توسط خود شخص با سختی همراه است و حتی گاهی فرد نمی تواند به تفسیر آن بپردازد. هنگامی که در تفسیر فال حافظ با مشکل مواجه می شوید باید به فردی آگاه از دنیای شعر مراجعه کنید و از او بخواهید که مقصود حافظ را برای شما بیان کند.

همان طور که در مطالب بالا گفته شد این نوع فال به دلیل برخورداری از پیام و کلامی بسیار وسیع و متنوع و در عین حال ساده و چند وجهی از چنان محبوبیتی برخوردار می باشد که مردم سراسر جهان به آن علاقه مند می باشند و گاهی، اوقات خود را با خواندن سروده های فال حافظ می گذرانند.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

صفحه اصلی » فال انبیا نیک صالحی

فال انبیا و چوب / فال انبیا الهی (فال پیامبران) / فال انبیا و پیامبران و امامان اصلی و واقعی / انواع فال و طالع بینی ویکی ویو
فال انبیا و چوب اصلی یا فال پیامبران …

پیش فروش آلبوم جدید همایون شجریان آغاز شد

کتلت کینوا🥘طرز تهیه کتلت کینوا بهمراه ذکر نکات تکمیلی

کتلت عربی🥘طرز تهیه کتلت عربی بهمراه ذکر نکات تکمیلی

فال انبیا نیک صالحی

کتلت سویا🥘طرز تهیه کتلت سویا به همراه ذکر خواص این ماده جادویی

کتلت رژیمی🥘طرز تهیه کتلت رژیمی با مواد ساده و مقوی

کتلت دسته دار🥘طرز تهیه کتلت دسته دار با روشی خاص و خوشمزه

محمدرضا شریفی نیا🎬بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا و علت جدایی از همسرش

محسن تنابنده🎬بیوگرافی محسن تنابنده بازیگر توانمند سریال پایتخت

مسعود کرامتی🎬بیوگرافی مسعود کرامتی بهمراه نکاتی خواندنی درباره این بازیگر توانا

کوکوی عدس🥘طرز تهیه کوکوی عدس بهمراه ذکر نکات تکمیلی

کوکوی سبزیجات🥘طرز تهیه کوکوی سبزیجات با مواد ساده و خوشمزه

کوکوی برنج و ذرت🥘طرز تهیه کوکوی برنج و ذرت دو لایه

کوکوی ذرت و ماهی🥘طرز تهیه کوکوی ذرت و ماهی بهمراه نکات تکمیلی

کوکو سیب زمینی پنیری🥘طرز تهیه کوکو سیب زمینی پنیری با موادی ساده

کوکو سیب زمینی خام🥘طرز تهیه کوکو سیب زمینی بهمراه نکات تکمیلی

کوکو سبزی با زرشک🥘طرز تهیه کوکو سبزی با زرشک بهمراه نکات تکمیلی

کراکت مرغ و سیب زمینی🥘طرز تهیه کراکت مرغ و سیب زمینی با دو روش مختلف

کراکت سوسیس پنیری🥘طرز تهیه کراکت سوسیس پنیری با موادی ساده

کتلت هویج🥘طرز تهیه کتلت هویج بهمراه نکات تکمیلی

کتلت هندی🥘طرز تهیه کتلت هندی، یکی از محبوب ترین کتلت های کشور هند

کتلت نخود🥘طرز تهیه کتلت نخود بهمراه ذکر نکات تکمیلی

کتلت میگو🥘طرز تهیه کتلت میگو با سس تمرهندی مخصوص

فال روزانه / فال روزانه میلادی ویکی ویو / طالع بینی روزانه

کتلت تره فرنگی🥘طرز تهیه کتلت تره فرنگی با ذکر خواص این سبزی جادویی

کتلت بوقلمون🥘طرز تهیه کتلت بوقلمون بهمراه نکات تکمیلی

کتلت برنجی🥘طرز تهیه کتلت برنجی با استفاده از مواد ساده

کتلت آلمانی🥘طرز تهیه کتلت آلمانی بهمراه سیب زمینی مخصوص

کباب یونانی🥘طرز تهیه کباب یونانی در فر همراه با سس ویژه و لذیذ

کباب مغولی🥘طرز تهیه کباب مغولی با سس مخصوص

کباب ژاپنی🥘طرز تهیه کباب ژاپنی با دو روش متفاوت و لذیذ

30 میلیون تومان کمک هزینه جام جهانی◀هم معامله ، هم مسابقه

1000 فالوور واقعی فقط با 13هزار تومان◀عجله کن تا دیر نشده

 

 

فال انبیا نیک صالحی

 

 

 

انواع فال و طالع بینی

به همین راحتی میتونی آب رو تصفیه کنی و سالم بنوشی*کلیک کن

همین حالا با کمترین قیمت لاکچری ترین هتل خارجی رو رزرو کن

میخوای بدونی شیطنت کودکت طبیعیه یا بیش فعالی؟

اقامتگاهِ لاکچری و ارزانِ سفرهای شهریور را اینجا پیداکن!

بلیط هواپیما مشهد با ارزان ترین قیمت ◀تیکبان

تخفیف فوق العاده CP کالاف دیوتی+روش دریافت CP رایگان

ارزانترین بلیط هواپیما فقط با این کد تخفیف:RSP

لیفتراک 7 الی 15 تن DALIAN◀آماده تحویل-اپال ماشین

خرید دستگاه تصفیه آب باضمانت اصل بودن کالا+ 30ماه گارانتی

چطور آب سالم بنوشیم؟! ◀مشاهده راهکار

هتل های لاکچری و ارزان با آفرهای تابستانه رزرو کن!

میخوای خرج و مخارجت رو خودت مدیریت کنی؟

تور لاکچری ترین جزیره ایران باکمتراز 2میلیون

با هزینه یه سفر داخلی، برو ترکیه!

سفید کردن دندان با مواد مخصوص در 1 جلسه

ارزانترین تور لاکچری آنتالیا رو همین الان رزرو کن !

با این نرم کننده دیگه لبات پوسته نمیشه!

رزرو ارزان و لحظه آخری بلیط هواپیما

تمیزکاری خونه کلافت کرده؟ حتما اینجا سر بزن

اقامتگاه لاکچری و ارزان رو اینجا پیدا کن *رزرو تور

بلیط آنلاین اتوبوس،متناسب با بودجه ای که میخوای!

یه سفر تابستونه مهیج و کم هزینه در دیدنی ترین جاهای ایران

خرید دستگاه تصفیه آب به صورت قسطی ◀30 ماه گارانتی طلایی

دنبال راهکاری ساده برای افزایش فالوور پیجتی؟

یه سفر تابستونی مهیج،با هتل جنگلی در دیدنی ترین جای ایران

کالا ها و خدمات منتخب

//

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2022


ترانه MP3Downloads-icon

چشمان خود را بسته و با حضور ذهن سوره حمد را بخوانید حال آنچه را که مایلید قصد و نیت کنید آنگاه برای گرفتن فال را کلیک کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.

فال انبیا نیک صالحی
فال انبیا نیک صالحی
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *