فال امروز فروردینیها

فال امروز فروردینیها
فال امروز فروردینیها

فال متولدین فروردین را در ادامه ی مطلب هم بر اساس فال حافظ و هم براساس تعیین فال از صور فلکی برای شما آورده ایم. برای دیدن فال ابجد ماه تولد و همچنین فال موفقیت متولدین فروردین بر روی دکمه مورد نظر در داخل همین مطلب کلیک کنید.

متولدین این ماه افرادی خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال می‎باشند. اگر از سه و چهارده سالگی به سلامت عبور كنند، تا 90 سال عمر خواهند كرد. اینان اغلب در سینه، صورت یا بازونشانی دارند كه برایشان نیك است.

متولدین این ماه افرادی با ذوق و سلیقه بوده و عموماً رفتار مسالمت‎آمیز دارند. این افراد طالع و بخت خوبی دارند، به شرط آن كه همت خود را به مار گیرند اینان عموماً افرادی مهربان و بخشنده بوده و اگر چیزی را از دست بدهند، باز به دست می‎آورند.

گاه گرفتار بیماری می‎شوند كه بیشتر از ناحیه پهلو و كمر می‎باشد. این افراد بهتر است از نزدیك شدن به آب رونده و تند، پرهیز كنند. از لحاظ شغلی، صنعت كشاورزی و خرید و فروش برایشان سودبخش وسازگار است.

فال امروز فروردینیها

متولدین زن این ماه عموماً افرادی خوشرو، خوش زبان، تندخو، اما مهربان، با قدی متوسط می‎باشند. اینان كمی حسود و دوستدار جشن و سرور هستند. اغلب در ابتدای زندگی با مشكلاتی مواجه خواهند بود، اما به ترتیب موقعیت و عزت نصیبشان می‎شود. اینان نزد پدر و مادر عزیز هستند. خود نیز صاحب فرزندان زیادی می‎شوند. اغلب اینان دارای همسری با كمال و صاحب قدرت می‎شوند.

متولدین زن این ماه اغلب در خانه‎داری و همسرداری مسلط هستند. از نامحرم دوری می‎كنند و طالب رضایت شوهر هستند. اینان اغلب شاكر و خوش قلب هستند. اما برای كسب آرامش و آسایش بیشتر، باید از كفران نعمت پرهیز كنند.

این افراد طبعی گرم و خشك دارند و عموماً در زندگی با سه خطر مواجه می‎شوند. هرگاه از این سه خطر بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. اینان باید صادق و راستگو باشند، زیرا دروغ به آنان صدمه می‎زند. این زنان اغلب طالب لباسهای روشن و سنگ عقیق هستند.

طالع بینی ازدواج سال 1400 متولدین فروردین می گوید که به احتمال زیاد از یک محیط سالم در خانه و خانواده لذت خواهید برد و قادر خواهید بود به خوبی با اعضای خانواده خود ارتباط برقرار کنید. این طالع بینی حاکی از آن است که شما پشتیبانی فوق العاده ای ازطرف مادرتان و خانواده او خواهید داشت.

با این وجود، ممکن است لحظاتی پیش بیاید که شاید دست یافتن به پدرتان به عنوان یک پشتیبان سخت باشد. برای شما بهتر است که کینه ها را دور بریزید و به جای آن به نیمه پر لیوان نگاه کنید.

به عنوان والدین نیز سال بسیار خوبی را خواهید داشت. فرزندان شما با پیشرفت در درس و دانشگاه و همچنین فعالیت های مازاد درسی، باعث افتخار شما خواهند شد. به عنوان یک همسر نیز بهتر است با نهایت بلوغ و ظرافت با مسائل زناشویی برخورد کنید.

با توجه با طالع بینی برج حمل سال 1400، در این سال پیوند بزرگی با همسرتان خواهید داشت. با این حال ، ممکن است لحظاتی پیش بیاید که مجبور شوید وارد مشاجرات یا اختلاف نظرات کوچک نیز بشوید.

با این حال، دعواهای ناچیز یا عدم توافق نیز دور از انتظار نخواهد بود. مغرور بودن در این شرایط به هیچ وجه به هدف شما کمک نمی کند. با این حال، احتمال دارد که افراد مجرد متولد این ماه یک فرد مناسب و معقول را ملاقات کنند.

آلامتو به صورت روزانه فال روز تولد شما را راس ساعت 15:00 روز قبل قرار میدهد و شما می توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از اوضاع طالع بینی فردای خودتان آگاه شوید.

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

امسال نه تنها مراقب سلامت جسم، بلکه باید بیشتر مراقب روح تان هم باشید. شما لایق یک زندگی شاد و سالم هستید، پس آن را به دست آورید. اگر در ماه آبان چیزی را از دست دادید، نگران نشوید زیرا در دیگری به رویتان گشوده خواهد شد. در اواخر سال کار شما بیش از هر چیز دیگری برایتان اهمیت می یابد به طوری که زمان زیادی را صرف آن و پیشرفت قابل ملاحظه ای را مشاهده می کنید. اگر چه ممکن است کمی مشکلات مالی اذیت تان کند اما در نهایت نتیجه تلاش هایتان را خواهید گرفت. امسال بسیاری از مشکلاتی که در زمینه رابطه عاطفی داشتید، تمام می شود و روزهای آرام تری را تجربه خواهید کرد. کافی ست که سنجیده تر عمل کنید. سعی کنید به اطراف تان دقیق تر نگاه کنید، آنوقت می بینید که چه چیزهای مهمی از نگاهتان به دور بوده است. آنهایی که عشق خود را پیش از این یافته اند امسال روابط خیلی خوبی خواهند داشت و ممکن است حتی تصمیم به ازدواج بگیرند. ماههای آذر، بهمن و خرداد از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

امروز کمی احساس بی قراری دارید و دلیل آن را هم نمی دانید. اگر سعی کنید که فکرتان را منحرف کنید، حال شما تا عصر بهبود می یابد. سعی کنید وقت بیشتری را با دوستان تان سپری کنید. به زودی پیشنهادی به شما می شود که بهتر است خوب در مورد آن فکر کنید. شاید دلتان آن را بخواهد اما به عقل تان تکیه کنید. فردی به زودی وارد زندگی تان می شود. اگر چه در ابتدا مقاومت نشان می دهید اما خیلی زود چاره ای جز تسلیم شدن در عشق او نمی بینید. با وجود کارهای عقب افتاده ای که پیش رو دارید، در تدارک برگزاری جشن یا مراسمی هستید که برایتان بسیار لذت بخش است. در مورد مسئله کاری یا تحصیلی، حالا که شرایط روحی مناسب تری پیدا کرده اید، به کمک منطقتان می توانید دیدگاه درست تری نسبت به مسائل داشته باشید.

فال امروز فروردینیها

اخیرا نگرانی تان در مورد مسایل مالی بیشتر شده است. امروز یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان موضوعی را نزدتان بیان می کند که کمی از نگرانی تان می کاهد. یادتان باشد که اتفاقات آنقدر که شما فکر می کنید، بزرگ و ترسناک نیستند. پس سعی کنید که احساسات خود را کنترل کنید. اگر هم فردی که دوستش دارید نتوانست زمانی را برای ملاقات با شما ترتیب دهد، عصبانی نشوید و این زمان را با خانواده و دوستان تان سپری کنید تا زمان موعود فرا برسد. شخصی که چند بار از شما عذرخواهی کرده، ببخشید و گذشته را فراموش کنید. انسان جایزالخطاست. برای دیگران خیر بخواهید تا برای شما خیر بخواهند. در مورد یک مسئله مالی اوضاع از آنچه که فکر می کنید، بهتر است. حساب هایتان را دوباره بررسی کنید.

امروز فرصت آن را پیدا می کنید تا در یک مراسم اجتماعی حضور پیدا کنید. اگر چه مراسم آنطور که شما انتظارش را دارید پیش نمی رود و کمی تنش در فضا برقرار است اما شما آرام باشید یا حتی می توانید مراسم را ترک کنید و دیدار با آنها را به زمان دیگری موکول کنید. شما اخیرا خودتان را با دیگران و حتی مشکلات شان درگیر کرده اید طوری که از خودتان غافل شده اید. زمان آن است دورتان را خلوت کنید. در این فرصت بد نیست که به رابطه عاطفی تان جور دیگری نگاه کنید و تغییرات لازم را به آن بدهید. برای جواب دادن به یک پیشنهاد کاری عجله نکنید، اتفاق تازه ای در راه است. برای یک تصمیم گیری و اقدام به شروع پروژه ای، بهتر است بیشتر تحقیق و مشورت کنید. شما در شرایطی نیستید که بی گدار به آب بزنید. در یک رابطه دوستانه حسادت را از خودتان دور کنید.

امروز بیش از همیشه به جزییات اطراف تان اهمیت می دهید. این از یک جهاتی برایتان خوب است که به چیزهایی پی می برید که تا به حال دقت نکرده بودید. مدت زیادی ست که روی پروژه ای کار می کنید، امروز نتیجه مطلوبی از آن خواهید گرفت به طوری که خستگی تان به در می شود و انرژی وافری برای ادامه راه پیدا می کنید. یکی از اطرافیان تان به کمک شما احتیاج دارد، سعی کنید که توجه بیشتری به او نشان دهید. مطمئن باشید که نتیجه محبت هایی که دریافت می کنید، دوبرابر انرژی که می گذارید، خواهد بود. در یک میهمانی شرکت می کنید و آشناهایی که آنجا پیدا می کنید در آینده شما تاثیر گذار خواهند بود. سوء تفاهمی زودگذر را چندان جدی نگیرید و بیشتر روی کارایی ذهن خودتان حساب کنید تا دیگران. از حرفی که زده اید احساس پشیمانی می کنید. از این اتفاق درس بگیرید.

اخیرا کارهای زیادی را برای خود تراشیده اید به طوری که فرصت تکان خوردن ندارید. حواستان باشد که اگر این وضعیت همیشگی شود، شما را خیلی زود فرسوده و افسرده خواهد کرد. بنابراین سعی کنید با برنامه ریزی بین کارهایتان تعادل برقرار کرده و استراحت را نیز در برنامه تان قرار دهید. با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، سعی کنید کمی از او دور بمانید. مطمئنا در تنهایی هر دوی شما به اشتباهات تان پی خواهید برد. ظرفیت و توانایی آدمها با هم فرق می کند. دنبال کردن یک علاقه شخصی، شما را به یک دوست نزدیک تر می کند. شنیدن یک خبر خوش گره از مشکل مالی باز می کند. شما نیز به شخصی در اطرافتان کمک کنید تا نتیجه کارتان به سوی شما باز گردد.

دوست دارید که خودتان را مدام با کارهای مختلف درگیر کنید اما این را هم بدانید که خستگی بیش از اندازه می تواند در دراز مدت شما را فرسوده کند. برای تغییر روحیه، سعی کنید که گل و گیاهان بیشتری را به خانه و محیط کار خود اضافه کنید. برای کارهایتان نیز یک برنامه دقیق بچینید و طبق آن پیش بروید تا استرس به سراغ تان نیاید. شما می توانید با کمی تلاش، به آنچه در ذهن تان می گذرد، برسید. این روزها زمان بیشتری را برای خود و علاقمندی هایتان بگذارید، حتی اگر به قیمت جدا شدن از شریک زندگی تان باشد. این کار به نفع هر دوی شما تمام می شود. در مورد مشورتی که با شما می شود نوع برخورد شما با مسئله می توانید تاثیر متفاوتی بر جای بگذارد. بدون چشم داشت مالی به یاری یک دوست بشتابید. شما نه تنها از تمام ماجرا خبر ندارید، بلکه به توان شخص مقابلتان هم آگاهی ندارید. او را کمک کنید.

اتفاقی باعث می شود که توجه شریک زندگی شما به سمت دیگری جلب شود و این موضوع شما را ناراحت کرده است. احساس می کنید که از طرف او نادیده گرفته شده اید اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی ست. بهتر است که شرایط را درک کنید و صبور باشید. امروز در محیط کار خودتان را نشان دهید. تا زمانی که شما خودتان نخواهید، هیچ فرد دیگری به کمک تان نمی آید. پس خود شرایط پیشرفت تان را مهیا کنید. میهمانی در راه دارید که تغییرات کوچک اما هیجان انگیزی را به زندگی شما می آورد. با اینکه این روزها دغدغه زیادی ندارید اما نمی توانید به راحتی در مورد نگرانی های خود با دیگران صحبت کنید. شما نمی خواهید مشکل جدیدی به مشکلات قبلی تان اضافه شود. اطلاعات جدیدی که در دست دارید بهتر است ناگفته بماند. برای دیگران نسخه نپیچید.

برای پیش بردن اهداف تان بهتر است که از نزدیکانتان کمک بگیرید. اگر چه شما توانایی های زیادی دارید اما به تنهایی نمی توانید از پس تمام مشکلات بر آیید. اگر تمرکز روی کار امروز برایتان سخت است، بهتر است که وقت تان را صرف روابط عاطفی تان کنید. چند وقتی ست که از شریک زندگی و دوستان تان غافل بوده اید، امروز بهترین زمان برای جبران است. دوستی با شما تماس می گیرد و ابراز عصبانیت و ناراحتی می کند. شما هر چه سعی می کنید برای او دلیل و منطق بیاورید، فایده ای ندارد. بهتر است که امروز او را به حال خودش بگذارید و فردا به سراغش روید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است بیش از این سکوت نکنید و کوتاه نیایید. چیزی که گم کرده اید پیدا می کنید. یک دوست محبت کوچکی در حقتان می کند قدر رفاقتش را بدانید. از یک معامله کوچک بسیار خرسند خواهید شد، همین امروز نذرتان را ادا کنید.

امروز زمان زیادی را صرف پیدا کردن یکی از اشیا گمشده تان می کنید. این شی نه ارزش مالی، که برای شما ارزش معنوی دارد. اما امروز زمان خوبی برای جستجو نیست. بهتر است که سرتان را با کارهای دیگر گرم کنید و در روزهای آتی به سراغ کمشده تان بگردید. امروز اطلاعاتی را در مورد فردی که فکر می کردید از تمام زندگی اش باخبرید، می شنوید. این موضوع باعث می شود که کمی از او دور شوید اما بدانید که همه چیز آنطور که شما فکر می کنید نبوده است. یادتان باشد گوش کردن یک مهارت است، بهتر است گاهی به جای حرف زدن گوش کنید، هم خودتان به جواب سوالتان می رسید و هم طرف مقابلتان آرام می شود. تصمیمتان را بگیرید و حرفتان را بزنید، این تلخی بی پایان را ادامه ندهید هم به خودتان ظلم می کنید و هم به طرف مقابلتان.

در مسیری قرار گرفته اید که با سرعت زیادی در حال حرکت هستید، همین موضوع به شما استرس داده است اما بدانید که این به نفع شماست. بنابراین سعی کنید که با آن سرعت خودتان را تطبیق دهید. امروز روز خوبی برای روابط عاطفی تان نیست. شما در شرایطی به سر می برید که باید کمی محتاط تر قدم بردارید. پس عجله نکنید. در انتهای روز کار را کنار بگذارید و با دوستانتان به یک پیاده روی در فضای باز بروید تا حالتان از این رو به آن رو شود. به زودی تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای خوب است. دل خود را نرم کنید و نگذارید افکار آشفته قضاوت شما را نسبت به شخصی مهم در زندگی تان مسموم کند. در یک رقابت بزرگ شرکت می کنید، بختتان در این رقابت بلند است. پیام مهمی به دستتان می رسد کار تازه ای را که شروع کرده اید با موفقیت جلو خواهد رفت.

تغییراتی در محیط کار برایتان ایجاد شده که استرس شما را زیاد کرده است. این حال شما طبیعی ست زیرا هر ناشناخته ای با خود تنش به همراه می آورد. اما سعی کنید که از این فرصت استفاده کنید و چند قدم رو به جلو بردارید. می خواهید با فردی ارتباط برقرار کنید اما به او هنوز اعتماد ندارید، سعی کنید که افکار منفی خود را دور بریزید و بدون قضاوت ارتباط تان را آغاز کنید. مدت هاست که به سلامتی تان اهمیت نداده اید، اگر احساس بی حالی می کنید، وقت آن است که رژیم غذایی سالم تری را دنبال کنید. اهداف بلند مدتی که در سر دارید به شما اجازه حضور در جمع دوستان را نمی دهد و این موجب آزردگی خاطرتان شده است. در مورد رابطه احساسی تان به مسائل جزئی توجه کنید در غیر این صورت زندگی تان آشفته و بی نظم می شود، همان کاری را بکنید که او می خواهد.

در گفتگوهایی که امروز دارید، لبخند بزنید زیرا لبخند شما دیگران را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. از این که احساسات تان را برای دیگران نیز بازگو کنید، نهراسید. این روزها زمان تان را بیشتر وقت فردی کنید که دوست اش دارید. از آنجا که شعله های عشق در شما شعله ور شده است، با تقسیم کردن آن با طرف مقابل، رابطه تان را مستحکم تر از قبل خواهید کرد. اگر در مورد فردی عصبانی هستید، بهتر است که خودتان را جای او بگذارید و بار دیگر فکر کنید. همیشه آنچه شما تصور می کنید، درست نمی باشد. مراقب فشارهای عصبی که به شما وارد می شود و راهی برای دور شدن از بحث های بی نتیجه پیدا کنید. احترامی که دوستان و آشنایان برای شما قائل هستند در چشم های آن ها ببینید. در محیط کار یا درس به زودی خواهید توانست موقعیت خود را در بین دیگران تثبیت کنید.

fal roozaneh tasvirezendegi

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

 

سلام ممنون از سایت خوبتون ♥ من واقعا آرزویی در زندگیم دارم و تا الان فال هاتون رو خواندم واقعا امیدوار شدم ممنونم. برای همتون دعا میکنم که به آرزوهاتون برسید و از شما خواهش میکنم که منو مورد لطف دعاهاتون قرار بدید تا منم به آرزوم برسم❤ممنون

سلام ممنون از سایت خوبتون واقعا میشه گفت عالی هستید من برای دیدن فال روزانه‌م به اینجا سر میزنم و تقریبا بعد از خوندن فالم شگفت زده میشم و با خودم میگم آخه چجوری اینقدر به واقعیت مطالبتون رو ارائه میدین موفق و به روز باشید ❤️❤️🌹🌹

امیدوارم ساز زندگیتون کوک باشه و به تمام خواسته هاتون برسید، چون شماها بهترین هستید

فال حافظ من همیشه مطابق نیت که میکنم میباشد، فال حافظ عین واقعیت است. خیلی ممنونم 💖

فال شما خیلی به این روز من میخورد، ممنون روز منو ساختید

خیلی دقیق و درست تمام اتفاقاتی که برام افتاده تو فال روزانه‌م بوده

من به فال حافظ خیلی اعتماد دارم هر روز که فال حافظ می‌گیرم همش درست در میاد واسم. ان‌شالله همه به مراد دلشون برسن❤

من اعتقادی به فال نداشتم ولی وقتی فال حافظ را برای اولین بار گرفتم دقیقاً چیزی گفت که درست بود و ممنونم از فال حافظ امیدوارم همه به مراد دلشون برسند ممنون از حافظ

عاااالی واقعا ممنون از فال حافظ💖💖💖💖

واقعا راسته هر بار که فال روزانه خودمو میخونم شگفت زده میشم، ممنونم. امیدوارم که فال روز همگی پر از اتفاقای خوش باشه❤❤❤

سلام فال حافظ دقیقا درست از آب در میاد ایشالله همه به مراد دلمون برسیم.

فال امروز فروردینیها

نام:

 + 

 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۶ شهریور تا جمعه ۱ مهر]

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۲۶ شهریور • یکشنبه ۲۷ شهریور • دوشنبه ۲۸ شهریور • سه شنبه ۲۹ شهریور • چهارشنبه ۳۰ شهریور • پنجشنبه ۳۱ شهریور • جمعه ۱ مهر

در مورد یک مسئله کاری برای رسیدن به خواسته تان باید قدم به قدم و پله به پله پیش بروید. با توجه به شرایط این روزهایتان بهتر است به امور معنوی اهمیت بیشتری بدهید. دست و دلبازی اگر در حد اعتدال باشد خوب است وگرنه شما را به دردسر می اندازد.

توجه به همسایه تان و احترام به او بسیار ضروری و پسندیده است، مبادا از آن غافل شوید. بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و بخشی از اوقاتتان را به ورزش اختصاص دهید. برای سرمایه گذاری بهتر است با افراد معتمد و دانا مشورت کنید. منتظر یک تلفن باشید.

فال امروز فروردینیها

در حال حاضر بهتر است تا می توانید با کسی وارد شراکت نشوید. برای جلو رفتن و گذشتن باید دری را ببندید تا در دیگر و تازه ای به رویتان باز شود. به جای تنها ماندن وقتتان را در کنار دوستانتان بگذرانید. به هر کاری که دوست دارید و فرصت انجامش را قبلا نداشته‌اید مشغول شوید.

در محیط کار حواستان را جمع کنید، فرصتی به دست خواهید آورد که اگر از آن درست استفاده کنید اوضاع مالی تان به مراتب بهتر خواهد شد. خوشبختانه مدتی است تاثیر خوبی بر روی دیگران می گذارید و در هر محفل یا مجلسی حضور می یابید انرژی مثبت به دیگران منتقل می کنید. حواستان به افراد تازه باشد.

مذاکرات مفید و جالبی با همکاران یا دوستان خواهید داشت که موجب نشاط و انبساط خاطرتان می شود. خرید کوچکی می کنید هم خودتان و هم کسی که دوستش دارید را با این کار خوشحال می کنید. در خوردن و نوشیدن متعادل باشید، سلامتی تان چیزی نیست که با آن شوخی کنید.

به خودتان بیشتر اهمیت بدهید. شخصی برای اثبات حرفی یا انجام کاری از شما زمان می خواهد، شرط و شروطتان را بی رودربایستی بیان کنید و بعد به او زمان بدهید، ضرر نمی‌کنید. تهیه یک وسیله ضروری را عقب نیندازید، بی جهت کارها را برای خودتان سخت تر می کنید.

رسیدن خبری باعث می شود در تصمیمتان تغییری کوچک بدهید. پیغام یک دوست را هرچه زودتر جواب بدهید و از برزخ خارجش کنید. خوابی که دیده اید برای دیگران تعریف نکنید. اگر از کسی دلخوری دارید به خود او بگویید و از پیغام و پسغام بپرهیزید وگرنه مسئله بغرنج تر می شود.

با یک برنامه ریزی دقیق به طور غیر مترقبه ای به یکی از اهداف خود خواهید رسید. احترام به پدر و مادر و نیکی کردن به آنها را در اولویت قرار دهید. به هر کسی دست دوستی ندهید. از قرض گرفتن آن هم بدون حساب و کتاب حذر کنید حتی اگر وام بانکی باشد.

مطالعه کتاب های گوناگون یا گوش کردن به پادکست می تواند ذهن شما را پرورش بدهد. روزهای سخت فعلی را به زودی پشت سر گذاشته و به گشایش می رسید. قول خرید هدیه ای را به عزیزی داده اید که نباید فراموش شود. هرچه زودتر در مورد خرید آن اقدام کنید.

مورد انتقاد قرار می گیرید اما نباید از کوره در بروید و پرخاشگری کنید. به انتقادها توجه کنید و از آن برای بهتر شدن شرایطتان بهره ببرید. نزدیکان شما بدخواهتان نیستند و هرچه می گویند به نفع شماست، بپذیرید که شما به تمامی اطلاعات دسترسی ندارید.

انجام کاری مهم به شما سپرده می شود با این کار ساده برخورد نکنید. حواستان باید به تمام جزئیات باشد. یک اشتباه کوچک شما را برای همیشه در مقابل دیگران شرمنده می کند. برای رفع مشکلتان از آن فرار نکنید، با آن روبرو بشوید تا بتوانید از آن بگذرید.

خبری به گوشتان می رسد این خبر را بهتر است نشنیده بگیرید تا به شما مربوط نشده دخالتی نکنید و حرفی نزنید. برای یک دوست کار کوچکی از دستتان بر می‌آید که برای او بسیار مهم است. برای شروع کاری منتظر رسیدن خبری از جایی هستید کمی صبور باشید به زودی این خبر به دستان می رسد.

 

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت تصویر زندگی قرار دهیم

 

Source: PMC TV

فال پی ام سی خیلی دقیق و واقعی هست. من خیلی ساله که این فال رو دنبال میکنم.

اگر کسی واقعاً به دنبال واقعیت هفته پیش‌رو هست حتما فال PMC رو بهش پیشنهاد میکنم، ممنون از سایت خوبتون که این امکان دسترسی را فراهم کردید🌹

سلام، فالتون واقعاً عالیه، من چند ساله که دارم فال پی ام سی رو دنبال می کنم، تو این مدت هر چی که نوشته دقیقا اتفاق افتاده. جمعه ها منتظرم که زودتر آپدیت بشه و فال جدید هفته رو بخونم به بقیه هم توصیه می کنم و اونها هم فالشونو میخونن. خیلی ازتون ممنونم.

فال اسفندماه رو خوندم اینبار خیلی دقیق نوشته..واقعا جالب بود. البته فال رو به عنوان سرگرمی نگاه میکنم. ممنون از سایت تصویر زندگی

مثل همیشه عالی بود، من که خیلی به این فال PMC اعتقاد دارم.

سلام خسته نباشید. ممنونم بابت فالتون. هر هفته دنبال میکنم و جالبه برام که همیشه متولدین خرداد رو مینویسه خردادی عزیز😙

این فال پی ام سی همیشه دقیقا اون چیزی رو میگه که داره اتفاق میافته یا قراره اتفاق بیفته عالیهههههههههههههههه

فال هفته خیلی درسته و تقریبا همون که میگه اتفاق میافته خیلی ممنونم.

باسلام می خواستم بگم که مامانم یکی از طرفدارهای پروباقرص فالتون هست و خیلی هم به گفته هاش اعتقاد داره. ممنون بابت فال قشگتون.

فال pmc همیشه به من آرامش میده مخصوصا که اسفند ماهی هم باشی .. تا الان هم چیز بدی بهم نگفته، البته که فال رو همیشه به عنوان سر گرمی نگاه کنید …امید به خداوند بهترین امید هست..

خواستم بابت فال هفتگی pmc تشکر کنم خسته نباشید.

من به شخصه فال pmc رو خیلی قبول دارم، ممنونم

سلام من به این فال اعتقاد دارم اما همش فال بهمنی ها رو بد میخونه ناامید میشم

فال خوبه اما نه اینکه زندگی خودتو رهنش کنی
بعلاوه اینکه میلیون ها بهمن ماهی وجود دارن، همش برا تو نیس و اینکه سعی کن چند مدت فال نخونی و خودت تصمیم بگیری برا زندگیت و مشکلاتت تا بتونی بهتر رسیدگی کنی 💕

سلام فال هفتگی رو هر هفته دنبال میکنم کاملا درست و واقعیه، مرسی

من قبلا به هیچ فال و طالع بینی اعتقادی نداشتم و با جذبه کائنات و تفکراتم بیشتر کنار می اومدم اما من چند وقتی مسایلی رو تجربه کردم که فکر می کنم جالب و خواندنی هستن

این فال هفته مهر ماهی بسیار خوبه و تا حالا هر چی گفته درست بوده مرسی

این فال بیشتر به من استرس میده، بیشتر از روز های سخت میگه و همون اتفاق میفته واقعاً من روحیمو از دست میدم

اگه چیزی رو باور کنی انتظارشو بکشی نگرانش باشی یا مدام بهش فکر کنی چه خوب باشه چه بد برات اتفاق میفته
به پنج ده سال اخیر نگا کن ببین چه جملات و کلماتی تو ذهنت و روی زبونت بود متوجه میشی الان داری زندگیشون میکنی باید مثبت فکر کنی چیزایی که میخوای رو تجسم کنی احساس خوب داشته باشی قضاوت نکنی خودتو بیشتر دوس داشته باشی چون بیرون آینه ی درونه

فال امروز فروردینیها

سلام فال خیلی خوبیه منکه خیلی بهش معتقدم به هر کس پیشنهاد دادم راضی بوده. ممنون.

سلام ممنون که هر هفته فال رو میزارین ولی دو هفته است که خیلی دیر ارسال میکنین الان شنبه است و هنوز فال ۱۱ اردیبهشت نیومده .

جمعه ها فال به روز رسانی میشه اگه هنوز فال هفته قبل رو می بینید صفحه رو چند بار رفرش کنید

سلام . چقدر منتظر بودم فال هفته مو بخونم ولی باهاش حال نکردم یعنی در کل متوجه نشدم چی گفتین یکم فال مردادی هارو با دقت و تمرکز بیشتر ببینید این مردادیا فلک زده موفقیت و خوشبختی دارن یا نه 😁🤣 شوخی کردم ولی کارتون حرف نداره

پسرم مرداد ماهی هستش و دقیقا بهش میخورد
خیلی جالب بود برامون

سلام من چندساله که با این فال آشنام
معتقدم که خیلی به واقعیت نزدیکه
واسه من که همینطور بوده!

نام:

نه
 + 

 = 
11

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}


 دانلود فایل صوتی فال PMCDownloads-icon


https://www.tasvirezendegi.com/wp-content/uploads/2022/09/Daily-weekly-horoscope-PMC-tasvirezendegi-2022091653282.mp3Downloads-icon

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال سیب

با دانه های سیب میتوانید تعیین کنید کدام یک از دو دلداده تان بیشتر از دیگری سزاوار عشق شماست !

سیبی را نصف کنید و دو دانه آن را بگیرید و هریک را نشان یکی از دو دلداده تان قرار دهید .

حالا با نوک انگشتان دانه ها را قدری به پیشانی خود بفشارید ؛ وقتی انگشتان خود را بردارید دانه ها برای مدتی بر روی پیشانیتان باقی خواهند ماند .

دانه ای که بیشتر روی پیشانی شما بماند نشان دهنده این است که آن شخص بیشتر دلداده شماست !

فال امروز فروردینیها

باحال تر از این فال سو تفاهمه والا این دیگه چیه؟!!!😅😃

بنظرتون مسخره نیست؟فال دونه سیب چیه دیگه یکی که صورتش خشک باشه دونه زودتر میفته

نام:

 + 

 = 
ده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال بوسه

 

دوست دارید بدانید که چطور احساسات گرم و سوزان معشوقه تان را ارضاء می کنید؟ فال در مورد سبک بوسیدن متولدین ماه های مختلف است. امیدواریم با خواندن این فال بتوانید با شخصیت معشوقتان بیشتر آشنا شوید و ببینیدکه لبهایتان چه سرنوشت عشقی برای شما رقم می زند!

 

برج حمل (فروردین)

فال امروز فروردینیها

بوسه های شما تند و سریع و بسیار پرحرارت هستند که نشانگر حس شهوتران و لذت طلب شماست، اما این احساس داغ و سوزان خیلی زود فروکش می کند.

برج ثور (اردیبهشت)

بوسه های شما با تعلل صورت می گیرد اما بوسه هایی ژرف و با احساس هستند که پی در پی می آیند و می آیند و…

برج جوزا (خرداد)

بوسه های شما با فوران خنده، لبخند و مسخره بازی قطع می شود.

برج سرطان (تیر)

بوسه های شما گرم و لطیف است، و دوست دارید تا ابد به آن ادامه دهید…

برج اسد (مرداد)

بوسه های شما وحشی و پراحساس، همراه با چنگ زدن و گاز گرفتن است. هیچگاه موقع بوسیدن از بروز احساسات خود جلوگیری نمی کنید و دوست دارید دیگران شما را به این خاطر تشویق کنند.

برج سنبله (شهریور)

بوسه های شما بسیار دقیق، ظریف و ماهرانه است و معشوقتان زمانی متوجه آن می شود که شما کارتان را تمام کرده اید

برج میزان (مهر)

آنقدر نگران وضعیت تنفستان هستید که نمی توانید خوب به بوسیدنتان بپردازید.

برج عقرب (آبان)

شما خیلی زود از بوسیدن می گذرید و به سراغ……چیزی می روید که پشت سر آن برسد.

برج قوس (آذر)

بوسه های شما غافلگیر کننده و خود به خودی هستند که باعث می شود معشوقتان بیشتر و بیشتر طلب کند.

برج جدی (دی)

بوسه های شما لحظه ی خلاص شدن و آزادی از استرسی است که در طول روز اسیرتان کرده است.

 برج دلو (بهمن)

بوسه های شما خیس و با کثیف کاری همراه است و هنگام بوسیدن چشمانتان را باز نگاه می دارید!

برج حوت (اسفند)

بوسه های شما رویایی، خیال انگیز، عاشقانه و ابدی است.

خیلی عالی بود. واقعا ممنون امیدوارم بیشتر از این فال های خوب بذارین.

فال امروز فروردینیها

احساس کردم که شما با من زندگی می کنید عالییی بود دمتون گرم

عااالی دمتون گرم

نام:

چهار
 + 
هفت
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی

✨ در بخش سعی کرده ایم انواع فال و طالع بینی » فال روزانه • فال ماهانه • فال روزانه حافظ •  فال روزانه pmc • فال چینی • فال مصری • فال یونانی • فال هندی • فال ازدواج • فال انبیا • فال عطسه • فال درخت • فال ازدواج • فال عشق • فال موفقیت • فال کسب و کار • فال تاروت • فال سرنوشت • فال چوب • فال ابجد • فال حافظ انگشتی با تفسیر کامل و فال سال رو به مرور قرار بدیم.✨

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه) مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه …

در بخش انواع فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی در کنار فال هفته پی ام سی جای خالی ❤️ فال هفته عشق احساس میشد. سعی می کنیم اول هر هفته فال عشق رو برای …

فال امروز فروردینیها

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی و زیر لب آرام بگویی: «ای حافظ شیرازی، تو محرم هر رازی، تو را به شاخ نباتت قسم …

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. که در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این …

فال هفته PMC – فال روزانه شبکه pmc اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. …

تاریخچه فال از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) …

نحوه گرفتن فال کارت و آشنایی با معانی کارت ها برای گرفتن فال ورق کارت ها باید توسط شخصی که فال برایش گرفته میشود یا شخص فال گیرنده مخلوط شده و بر زده شود و …

«پایین صفحه فال چای امروز خود را ببینید» کمی درباره فال چای : فال چای که قدمتی ۳ هزار ساله دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه آینده نگری است که در حال …

فال شمع چیست؟ برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. همانطور که می دانید شمع عناصر چهارگانه (آب، خاک، هوا و آتش) را در خود دارد …

اینترنت مملو از مطالب مختلف است. مطالب گوناگون در زمینه هایی مختلف منتشر شده است. این مطالب از حوزه سلامت تا تفریح و سرگرمی متنوع است. یکی از مطالب مورد علاقه کاربران در فضای مجازی، …

برای مشاهده جدیدترین فال های روز ، عضو کانال تلگرام ایران حافظ شوید. نشانی آن در تلگرام :

@IranHafez

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند

فال روزانه ایران حافظ ، بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

فال روزانه ایران حافظ تقریبا به صورت اتوماتیک عمل می کند اما ممکن است در برخی مواقع به دلیل عدم دسترسی به منابع خارجی ، بعضی از بخش های فال روزانه خالی باشد که امکان پر کردن آن به صورت دستی وجود دارد ، اما به دلیل آنکه ممکن است اینکار درستی فال را به خطر بی اندازد ما در مواقعی که بخش هایی از فال خالی هستند ، فال را تغییر نمی دهیم.

فال امروز فروردینیها

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و كامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنبلی را كنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است كه به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌كند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشكل را حل كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : انگیزه خود را برای كار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت كه این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است كه مانند یك موتور تو را به حركت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین فروردین رنگ شانس : قرمزملایماعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343روز اقبال : سه شنبههمراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : كدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد كه باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع كنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : صحبت كردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی كه تو را از زندگی پشیمان می‌كنند ارتباط نداشته باش.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو بهتر از هر كسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت كنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین اردیبهشت رنگ شانس : صورتی وآبی روشناعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فكر كرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی كرد اما باید رفتاری در پیش گرفت كه دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز كن.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص كنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بكار بگیر و روزی كه موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌كنی؟ همه از تو انتظار كارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان كج‌دار و مریز رفتار می‌كنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت كار بكشی.

متولدین خرداد رنگ شانس : نارنجیاعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545 روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یك پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌كنی او همان كسی كه تو همیشه آرزویش را می‌كردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناكی در می‌آورد. سعی كن براساس آنچه داری حركت كنی و از قرض و وام و چك و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین تیر رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلیاعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد كنی. هیچ كس نیست كه عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : آینده بهتری در انتظار توست. فشار كار و مشكلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار كرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین مرداد رنگ شانس : زرد ، طلاییاعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر كند. دست به كاری نزن كه عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شكست و ناكامی می‌شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما كسی كه ریشه در اعماق خاك داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد كنی.

متولدین شهریور رنگ شانس : قهوه ای وکرماعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : هر چیزی كه می‌درخشد و برق می‌زند كه طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر كردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فكر چاره باشی چون تلاش كردن در زمان وقوع بحران كمكی نخواهد كرد.

متولدین مهر رنگ شانس : بنفش وقهوه ایاعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143 روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال امروز فروردینیها

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : هوشمندی و ذكاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تكمیل كرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌كوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است كه خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش كه تلاش تو ممكن است هر ناممكنی را ممكن كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی كنی ممكن است دچار مشكل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را كه در چند قدمی تو است از دست بدهی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت كشید و تلاش كرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آبان رنگ شانس : قرمزروشن وسیاهاعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659 روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : باید وقت كافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفكری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد كرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : شاید بد نباشه امروز كمی معاشرتی باشی و به این بهانه با كسانی كه مدتهای ندیده‌ای ملاقات كنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت كنی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نكن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای اینكه بتونی اوضاع مالیت را تكان بدهی باید كمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نكن و با قدرت وارد كار شو. كسانی هستند كه در این كار به تو كمك می‌كنند.

متولدین آذر رنگ شانس : آبی وسفیداعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343 روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیك، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یك مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر مشكل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌كنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا كن تا باعث سلب آسایشت نشود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به كمك یكی از دوستانت مشكلی كه آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یك آزمون و یا رقابت كاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین دی رنگ شانس : سفید و قهوه ایاعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544 روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد كه باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت كاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری كسب می‌كنی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : استفاده از تركیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر كار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین بهمن رنگ شانس : آبی تیرهاعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999 روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : بعضی از تصمیمات مهم را باید به زمان دیگری موكول كرد چون در حال حاضر امكان و شرایط انجام آنها وجود ندارد. با صبر و خودداری می‌توان به نتیجه رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : همین روزها به یکی از آرزوهای بزرگت می‌رسی. در محیط دوستانه و یا خانوادگی‌ات خواسته تو پذیرفته می‌شود. به هر حال روزهای خوب و شیرینی در پیش داری.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در خانه یا حیاط فضایی برای نگهداری از گل و گیاه داری، می‌توانی روزی نیم ساعت با باغچه و گل و گیاهت سرگرم باشی. این كار به فكر و رو تو آرامش می‌دهد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دست از خواب و خیال بردار. بهتر است منطقی باشی و راه‌حلی برای بحران مالی كه در پیش داری پیدا كنی.

متولدین اسفند رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشناعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354 روز اقبال : پنجشنبههمراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

آیا میخواهید فال روزانه فردا را از هم اکنون بدانید ؟ روی تصویر زیر کلیک کنید..

اکثر عزیزانی که از گوگل به صورت مستقیم وارد این صفحه شدند ، چنین کلماتی را جستجو کردند : فال روزانه – فال روزانه آنلاین – فال روزانه ایران حافظ – فال روزانه جدید – daily Omen البته چون این سایت در خصوص فال روزانه بسیار کامل عمل کرده است ، ممکن است با کلماتی از قبیل فال روزانه پیچک یا فال روزانه پرشین فال یا فال روزانه الامتو یا فال روزانه بیتوته یا فال روزانه نمکستان یا فال روزانه نمناک یا حتی فال روزانه pmc هم در صفحه نخست جستجوی قرار گرفته باشد ، اما منبع فال روزانه ایران حافظ یک منبع خارجی بوده است که باتوجه به نوع قرار گرفتن ستارگان توضیحاتی را ارائه می کند که ما به فارسی آن را ارائه می کنیم ، لازم به توضیح است برخی مواقع ممکن است در روزهایی برای برخی ماه ها بخشی از فال روزانه خالی باشد که در این صورت بهتر از اشتباه بودن فال روزانه است پس فال روزانه ایران حافظ ، یک فال روزانه درست و اساسی می باشد و ما علاقه مند هستیم شما فال روزانه را فقط در ایران حافظ دنبال کنید که منبع اصلی تمام سایت های اینترنتی است.

ویکی پاوه | سایتی برای همه ایرانیان | گلچینی از بهترین مطالب اینترنت | آخرین مطالب روز دنیا و مطالب علمی و دانستنیها | ویکی پاوه

فال امروز متولدین فروردین

به گزارش سایت ویکی پاوه :

فال امروز مردان متولد فروردین. متولدین این ماه افرادی خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال می‎باشند. اگر از سه و چهارده سالگی به سلامت عبور كنند. تا 90 سال عمر خواهند كرد

فال روز متولدین اردیبهشت: بودن بین بقیه چیزی است که امروز بهش نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید. بودن در میان یک گروه می‌تواند به حس امنیت و آرامش شما بیفزاید

فال امروز فروردینیها

, 2022 · فال روزانه متولدین فروردین امروز احساس خستگی می کنید زیرا موضوعی روی مخ تان راه می رود که هیچ راه حلی برای آن نمی یابید.4.5

فال روزانه متولدین فروردین. دیگران ممکن است نسبت به نیات شما تردید داشته باشند. پس به آنها هیچ دلیلی برای شک کردن ندهید. به کارهای خود اعتماد داشته باشید و به قول‌هایی که داده‌اید عمل کنید

 · فال روزانه جمعه 8 بهمن – 28 ژانویه. فال متولدین فروردین. امروز بین اینکه کل زمانتان را صرف تفریح و خوش گذرانی کنید یا به کارهایتان برسید گیر افتاده اید. اما بهترین تصمیم اینست که تعادل را رعایت کنید4.5

فروردینی ها در پی عشق آتشین و پر شورترین عشق ممکن اند. او خود به خود جنس مخالف را جذب می کند. لذتهای جسمانی برای او بسیار اهمیت دارد و گاه احساس مالکیت شدیدی نسبت به معشوق خود را دارد. فروردین یعنی نوزاد طبیعت. سمبل: برّه. عنصر وجود: آتش

این مطلب در سایت ویکی پاوه نوشته شده است.

فال امروز. فال روزانه و رویدادهای روزانه. فال روزانه متولدین فروردین. فال روزانه اردبیهشت. فال روزانه خرداد. فال روزانه تیر. فال روزانه مرداد. فال روزانه شهريور. فال روزانه مهر. فال روزانه آبان. فال روزانه آذر. فال روزانه

 · فال امروز شما شنبه 6 مهر 98 همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ فال روزانه متولدین فروردین: شما اکنون در مورد مسائل مالی. به خصوص وقت هایی ک

 · – فال روزانه در روز 29 شهریور 1400 برای متولدین فروردین ماه. امروز باید بیشتر در تعریف وقایع مختلفِ اطراف خود دقت داشته باشید.68)

 · – فال روزانه در روز 29 آذر 1400 برای متولدین خرداد ماه. امروز شرایط برای شما به گونه‌ای فراهم می‌شود که می‌توانید به شغل رؤیایی خود برسید. به شرطی که اهداف شغلی مشخص داشته باشید.81)

 · فال امروز ( دوشنبه 11 فروردین 1399 ) ویژه متولدین ماه های سال فال روزانه فروردین ( دوشنبه 11 فروردین 1399 ) یك تشنج عاطفی در خانواده پیش می‌آید كه به زودی از بین خواهد رفت

فال روزانه – یکشنبه 10 فروردین 1399. فال روز متولدین فروردین:امروز شما بى‌نهايت خوش بين هستيد و حتى براى يك لحظه مى‌توانيد به خودتان بقبولانيد كه همه چيز عالى است

فروردین. فال روز متولدین فروردین: امروز عطارد حركت مستقيم آغاز مي كند.شايد سردرگمي ها و مشكلات شروع به حل شدن كنند. از اين موضوع خوشحال مي شويد!

فال روزانه 15 فروردین ۱۴۰۰ را در آلامتو بخوانید,فال ۱۵ فروردین,فال روز تولد یکشنبه ۱۵ فروردین,فال امروز من 1400/015,طالع بینی متولدین پانزده فروردین ماه چیست؟

فال روزانه پیچک ورژن قدیمی. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان فعالیت می کند و برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی وجود دارد. چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین فروردین به

 · فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف. ب. ج. د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید

 · 745. فال روزانه شنبه 21 فروردین 1400 بهمراه فال ویژه متولدین فروردین ماه : فال روزانه حافظ. فال روزانه شخصی. فال روزانه عشق. فال روزانه واقعی. فال سرکتاب. فال شمع حافظ. فال قهوه. فال واقعی اینده

, 2022 · فال روزانه برای متولدین (آبان ماه) به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساسات‌تان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می‌رسد. اما هر بار که شما احساس رضایت می‌کنید. یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می‌رسند و شما را از خیال واهی بیدار می‌کنند

مطالب پیشنهادی :

ادمین تبلیغات اینستاگرام چیست و چه وظایفی دارد؟

آموزش کامل نحوه استیکینگ اتریوم

10 گیاه خانگی برای فرار از آلودگی هوا

بهترین و کامل‌ترین رژیم‌های لاغری!

روش‌های سنتی جِرم‌گیریِ دندان در خانه

آمپول نوروبیون برای کودکان خوب است یا بد؟

چگونه صدای قلبمان را بشنویم؟ آموزش و دانلود برنامه

درمان خانگی گردن درد + راه حل های کاربردی برای درمان گردن درد در خانه

۱۴ روش تضمینی برای از بین بردن بوی بد بدن

برای کسانی که پوست صورت چرب دارند

قوانین صبحانه‌ای برای کاهش وزن

علائم سکته قلبی؛ ۱۲ نشانه ساده اما مرگبار

درمان زانو درد در خانه + تمرینات ورزشی در خانه برای کاهش درد زانو

راهی برای داشتن کودکی باهوش

علائم حساسیت به آمپول نوروبیون

سیگاری‌های عزیز، این مطلب برای شماست!

خواص و کاربردهای قرص چای سبز چیست؟

فال امروز فروردینیها

جدیدترین مطالب سایت

آموزش کامل نحوه استیکینگ اتریوم

ادمین تبلیغات اینستاگرام چیست و چه وظایفی دارد؟

چرا لازم است حتما از بالم استفاده کنیم؟

خواص درمانی نبات؛ شاهکار طب سنتی

رژیم غذایی گیاهی بر بارداری تاثیر دارد؟

رژیم غذایی مناسب کودکان چیست؟

علائم سکته قلبی؛ ۱۲ نشانه ساده اما مرگبار

ویتامین B6 برای بدن چه مزایایی دارد؟

بهترین روش های طبیعی برای ترک سیگار

آیا طب سوزنی می‌تواند افسردگی را درمان کند؟

چگونه از شر جوش های سفت و دردناک خلاص شویم؟

چگونه گل مژه را از بین ببریم؟

عصرانه‌ مقوی برای ورزشکاران

رژیم لاغری جدید مخصوص آقایان چاق!

چگونه تورم و باد معده را برطرف کنیم؟

چگونه از اضافه وزن جلوگیری کنیم؟

۶ ماده غذایی عالی برای رسیدن به شکم شش تکه

تمام حقوق برای سایت ویکی پاوه محفوظ است.

wikipaveh.com | All Rights Reserved – © 2020

اربعین امسال، با کمترین هزینه به مشهد سفر کن!

این اربعین را 1 ساعته مشهد باش!

فال ماهیانه فروردین

 

این ماه ممکن است شما را ترغیب کند که از سلامتی خود که نادیده گرفته اید مراقبت کنید. برای ورزش وقت بگذارید ، درست بخورید ، به اندازه کافی بخوابید و در هنگام بروز مشکلات پزشکی به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. در مورد سلامتی خود محتاط باشید زیرا ممکن است در این ماه با برخی از مسائل بهداشتی روبرو شوید. در این مرحله ممکن است احساس ضعف کنید. همچنین به شما پیشنهاد می شود هنگام برقراری ارتباط با اعضای خانواده و همکاران خود پرخاشگر نباشید. علاوه بر این ، این ماه ممکن است نتایج متوسطی برای عشق و رابطه شما به همراه داشته باشد. اگرچه ، شانس زیادی وجود دارد که روابط دوباره به حالت اول برگردد و باعث مثبت شدن زندگی شما شود. صادق باشید و به تعهداتی که می پذیرید عمل کنید. ممکن است زمان مناسب برای کاوش عمیق و تهیه موجودی از آنچه در این رابطه به شخصی پیشنهاد می دهید باشد. همچنین ، با معشوق خود ارتباط روشنی داشته باشید. اگر مجرد هستید ، پس ممکن است فرد خاصی را ملاقات کنید که بلافاصله با او ارتباط برقرار کنید. سود مالی پیش بینی شده است. علاوه بر این ، احتمال افزایش درآمد شما وجود دارد یا ممکن است پولی را که باید به دوستان یا خانواده خود قرض دهید نیز پس بگیرید. اما در عین حال احتمال هزینه های برنامه ریزی نشده و ناگهانی نیز وجود دارد. احتمال سفرهای خارجی نیز وجود دارد. یک توصیه ، سعی کنید هزینه های غیر ضروری خود را کاهش دهید. اگر درگیر رسانه های دیجیتال مرتبط با شغل هستید ، پس شانس بالایی برای سود مالی وجود دارد. احتمال تغییرات مثبت در محل کار شما وجود دارد و همچنین ممکن است پروژه های جدیدی بدست آورید. شما باید سخت و با عزم راسخ کار کنید. سعی کنید تمام کارهای خود را به موقع انجام دهید ، برنامه های خود را دنبال کنید و بر روی پروژه و وظیفه ای که به شما داده شده تمرکز کنید. 

فال امروز فروردینیها

 

به احتمال زیاد برای شما یک ماه متوسط ​​خواهد بود. احتمال وقوع برخی اخبار یا اتفاقات غیرمنتظره در زندگی شما وجود دارد. ممکن است فرصت خوبی در حرفه خود پیدا کنید. با این حال ، در محل کار شما ، احتمال دارد با مدیران یا رئیس خود بحث کنید. به شما توصیه می شود پرخاشگر نباشید و از بحث های غیرضروری دور شوید. سخت کوشی و عزم راسخ شما ممکن است به شما در رسیدن به هدف شغلی کمک کند. علاوه بر این ، برای دانشجویان ، این ماه تغییرات مثبتی در زندگی شما ایجاد می کند. ممکن است در تحصیلات خود موفقیت مطلوبی کسب کنند. علاوه بر این ، اگر برای ورود به دانشگاه یا دوره آموزش از راه دور درخواست داده اید ، ممکن است در این ماه پاسخ مثبت بگیرید. در این ماه ، ممکن است در روابط خود با فراز و نشیب هایی روبرو شوید. علاوه بر این ، مجردها ممکن است با یک شریک ایده آل ملاقات کنند. احتمال تغییر در محل اقامت وجود دارد. علاوه بر این ، مسئولیت ناگهانی خانواده ممکن است افزایش یابد ، بنابراین برای آن آماده باشید. ممکن است در زندگی زناشویی اختلاف ناگهانی وجود داشته باشد یا رفتار پرخاشگرانه شما یا همسرتان استرس ایجاد کند. با این حال سعی کنید از بحث های غیرضروری خودداری کنید. این ماه ممکن است از نظر پول و امور مالی برای شما بسیار مهم باشد. ممکن است ناگهان سود و زیان مالی وجود داشته باشد. سعی کنید از سرمایه گذاری عمده در بازار سهام خودداری کنید. یک توصیه ، سعی کنید از سرمایه گذاری در زمین یا املاک مربوط به مواردی که در آنها اشتباه مشاهده می کنید خودداری کنید. در این ماه شما باید از سلامتی خود نیز مراقبت کنید. احساس تنهایی ممکن است استرس ذهنی شما را ایجاد کند.

 

در این ماه ، احتمالاً پیشرفت در توانایی های شما وجود دارد. همه نگاه ها به خود شگفت انگیز شما معطوف است و شما را به عنوان کاندیدای مناسب برای آن شغل رویایی که منتظر آن بوده اید ، قرار می دهد. اگر خود اشتغالی دارید ، این ماه می تواند زمان مناسبی برای گسترش دیدگاه های شما باشد. علاوه بر این ، احتمال بیشتری وجود دارد که ایده های خلاقانه پروژه را بدست آورید و توانایی شما در آزمایش ایده ها به شما کمک می کند بهترین ها را از بین آنها انتخاب کنید. تصمیم و انتخاب شغلی شما هرچه باشد ، با کمک سخت کوشی ، عزم راسخ ، سرسختی و استقامت محض ، احتمالاً به نتایج مطلوبی خواهید رسید و در شغل خود موفق خواهید شد. این ماه برای سود مالی نیز مطلوب است ، احتمال زیادی وجود دارد که فرصت های پاداش زیادی کسب کنید. به احتمال زیاد در این ماه اشتیاق بیشتری به کار و مسئولیت خود خواهید داشت. به دلیل مسئولیت های کاری بیشتر ، شما ممکن است نتوانید زمان کافی را به اعضای خانواده خود اختصاص دهید و گاهی ممکن است از اعضای خانواده خود دور باشید. سعی کنید تعادل بین زندگی و کار را حفظ کنید. به دلیل ماهیت غیر قابل پیش بینی ، مغرضانه و نگران کننده خود ، ممکن است احساس ضعف بیشتری نسبت به قبل داشته باشید. این ممکن است بر مهارت تصمیم گیری شما تأثیر بگذارد. شما شخصی هستید که جذب تازگی ها می شوید و به همین دلیل به پروژه های جدید وابسته می شوید. همچنین ، شما سخت تلاش خواهید کرد تا سود دلخواه خود را بدست آورید ، احتمالاً ستاره های این ماه به نفع شما خواهند بود و ممکن است بدون تأخیر زیاد موفقیت را کسب کنید. در اواسط ماه ، ممکن است با شرایط پیچیده ای روبرو شوید. علاوه بر این ، شما احتمالاً احساس ضعف می کنید و قدرت تجزیه و تحلیل برای رسیدن به یک تصمیم هوشمند را ندارید. اما ، همکار شما در این شرایط به شما کمک می کند و شما را برای تصمیم گیری آگاهانه راهنمایی می کند. این ممکن است شانس موفقیت شما را افزایش داده و به هدف شما برسد. در پایان ماه احتمالاً یک بار دیگر از لحظات شادی لذت خواهید برد و ممکن است راهی جدید برای جستجوی هیجان در زندگی خود پیدا کنید. همچنین ، اوقات با کیفیتی را در کنار دوستان و خانواده خود خواهید گذراند. این ممکن است شانس موفقیت شما را افزایش داده و به هدف شما برسد. 

 

این ماه ممکن است مثبت و خوش بینی در زندگی شما به وجود آورد. در بیشتر قسمت ها ، احتمالاً روحیه خوبی خواهید داشت. با این حال ، ممکن است در زندگی شخصی و شغلی شما نیز به دلیل تأثیر مریخ چالش هایی وجود داشته باشد اما شما قادر خواهید بود مسائل را به طور موثر مدیریت کنید. ممکن است زمان خوبی باشد که خود را سرگرم کنید و احساسات خود را احیا کنید. علاوه بر این ، زحل عبوری نشان می دهد که در این ماه اتفاقات مهمی در زندگی حرفه ای شما رخ خواهد داد. ممکن است مجبور شوید برای رشد شغلی خود چند حرکت مهم انجام دهید. علاوه بر این ، احتمال زیادی وجود دارد که در این ماه فرصت های پاداش و رشد زیادی دریافت کنید. سیاره ها به احتمال زیاد برای شما مطلوب هستند و ممکن است به شما کمک کنند تا در حرفه خود عملکرد خوبی داشته باشید و به طور موثر با چالش ها کنار بیایید. سود مالی نیز پیش بینی شده است. بنابراین ، ممکن است این ماه از نظر اقتصادی برای شما مفید باشد. با این حال ، محتاط باشید و سریع تصمیمات مالی نگیرید ، این ممکن است بر برنامه ریزی مالی شما تأثیر بگذارد. اگرچه شما به اندازه کافی از پشتیبانی سیاره ای برای آسایش مادی برخوردار هستید ، اما ممکن است در این ماه به نظم و انضباط مالی دقیق نیاز داشته باشید تا از مشکلات غیر ضروری جلوگیری کنید. همچنین ، شما به احتمال زیاد دلبستگی و هماهنگی عاطفی عمیقی در روابط خود تجربه خواهید کرد. ممکن است در این ماه مشکلات و مراحل بسیار حساس وجود داشته باشد. از سلامتی خود مراقبت کنید ، زیرا ممکن است در این ماه با برخی از مسائل بهداشتی روبرو شوید. ممکن است سطح انرژی شما نوسان داشته باشد و احساس ضعف کنید. با کمک ورزش منظم و رژیم غذایی سالم ، ممکن است بتوانید مسائل بهداشتی را به طور موثر مدیریت کنید و در این ماه زندگی سالمی داشته باشید. 

 

در طی این ماه ، نیروهای پیشرو و مثبت احتمالاً بسیار موثر کار می کنند. موقعیت های سیاره ای برای متخصصین شغلی و به ویژه برای تاجران مطلوب به نظر می رسد. با این حال ، به شما توصیه می شود قبل از امضای یک معامله مهم تجاری ، همه بندها را به طور دقیق بخوانید. با توجه به تأثیر مریخ ، ممکن است دستیابی به معامله مورد نظر برای شما آسان نباشد ، برای این منظور شما باید با تمرکز و عزم کامل کار کنید. آرام و صبور باشید ، سعی کنید کار خود را روان انجام دهید. با پیشرفت ماه شانس بالایی برای دستیابی به یک معامله سودآور وجود دارد. با این وجود ، در ابتدای ماه نیز احتمال عدم اطمینان از نظر مسائل مالی وجود دارد. قدرت خود را داشته باشید و یک نیروی طبیعت باشید زیرا مشتری و زحل در وضعیت مطلوبی قرار دارند و ممکن است یک تغییر اساسی در زندگی شما ایجاد کنند. انرژی ترکیبی مشتری و زحل به شما کمک می کند تا به اهداف مالی خود برسید. در پایان ماه ، به شما توصیه می شود که یک نظم سخت مالی را دنبال کنید و سعی کنید ثبات مالی خود را حفظ کنید ، زیرا حمل و نقل عطارد می تواند در امور مالی شما تأثیر بگذارد. مفید خواهد بود اگر از هزینه های غیرضروری خودداری کنید و سعی کنید پس انداز بیشتری انجام دهید. حمل و نقل زهره احتمالاً زندگی عاشقانه شما را ارتقا می بخشد. این به شما کمک می کند مسائل مربوط به روابط خود را مرتب کنید و پیوند خود را محکم کنید. با این حال ، ممکن است در یک معضل قرار داشته باشید ، بنابراین در هنگام تصمیم گیری مهم مربوط به زندگی عاشقانه خود محتاط باشید. مرحله میانی این ماه ممکن است تغییرات مثبتی در زندگی عشقی شما ایجاد کند. اما ، در قسمت آخر این ماه ، گاهی ممکن است احساس کنید تنها هستید. قوی بمانید و اجازه ندهید که تأثیرات منفی این زمان چالش بر زندگی شخصی شما تأثیر بگذارد. ممکن است زمان خوبی برای شما باشد که با یادگیری مهارت ها و موضوعات جدید ، افق دید خود را افزایش داده و توانایی های خلاقیت خود را ارتقا دهید. همچنین احتمالاً از مربیان خود پشتیبانی و راهنمایی خوبی دریافت خواهید کرد و از این رو ممکن است پیشرفت خوبی در تحصیلات داشته باشید. تأثیرات سیاره ای ممکن است آگاهی شما از سلامتی و تناسب اندام را تا حدود زیادی بالا ببرد. مریخ عبوری نشان می دهد که ممکن است در اواسط ماه جاری چند روز وجود داشته باشد که ممکن است به دلیل سلامتی احساس ناراحتی کنید. اما ، در قسمت دوم ، سیارات به شما کمک می کنند سلامتی خود را حفظ کنید. اگر شما به طور منظم ورزش کنید ، یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و مراقبه باشید ، بسیار مفید خواهد بود ، به شما در تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

 

این ماه چیزهای زیادی برای شما در نظر گرفته شده است ، تقریباً دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید. این ماه ممکن است فرصت های امیدوار کننده ای را در وضعیت شغلی شما ایجاد کند. تأثیرات مطلوب سیاره ای ممکن است در پیشرفت خوب به شما کمک کند و تلاش های متعهدانه شما احتمالاً دستاوردها و ستایش هایی برای شما به همراه خواهد داشت. با شروع ماه ، ممکن است تغییرات مثبتی در حرفه شما ایجاد کند و در میان چالش های سخت به شما کمک کند تا به نتایج دلخواه برسید. پیشرفت مالی نیز پیش بینی شده است. اما در عین حال ، ممکن است هزینه های اجتناب ناپذیری داشته باشید که ممکن است بر برنامه ریزی مالی شما تأثیر بگذارد. سیاره عشق – ونوس ممکن است به شما در ایجاد یک رابطه عاشقانه کمک کند. اما ، ممکن است به دلیل تأثیر زحل نتوانید احساسات خود را به وضوح برای جفت شدن بیان کنید. به شما توصیه می شود با عجله هیچ تصمیمی نگیرید ، محتاط باشید و آرامش خود را حفظ کنید. علاوه بر این ، در سطح تحصیلات ، توانایی شما در یادگیری چیزهای جدید ممکن است به شما در ارتقا مهارت ها و دانش خود کمک کند. زحل ممکن است شما را مجبور کند برخی تغییرات در سبک زندگی را ایجاد کنید تا سطح سلامتی و تناسب اندام شما را بهبود بخشد. تمایل شما به فعالیتهای خلاقانه و تفریحی بیشتر است. در قسمت آخر ماه ، ممکن است به ملاقات چند دوست قدیمی بروید و برای یک شام مجلل برنامه ریزی کنید. اگرچه ، ممکن است در طول ماه در محل کار خود به دلیل تأثیر حرکت مریخ با چالش هایی روبرو شوید. اما به احتمال زیاد با کمک اعتماد به نفس و سخت کوشی تمام موانع شغلی را پشت سر خواهید گذاشت. با پیشرفت ماه ، ممکن است برخی از فرصت های رشد شغلی را دریافت کنید. از این رو ، هوشیار باشید و اجازه ندهید هیچ فرصت با ارزشی از بین برود. به دلیل برخی از مراسم های اجتماعی یا مذهبی احتمال برخی هزینه ها وجود دارد. اما ، شما همین کار را بسیار موثر و بدون زحمت مدیریت خواهید کرد. دانش آموزان برای رسیدن به نتایج مطلوب باید سخت کار کنند. همچنین ممکن است در طول ماه به دلیل رژیم غذایی ناسالم و عادات غذایی نامنظم با برخی از مشکلات سلامتی روبرو شوید. سعی کنید از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید و به طور منظم ورزش کنید ، این امر به شما کمک می کند تا در این ماه سلامتی خود را حفظ کنید. 

 

فال ماهانه

 

به ماه جدید خوش آمدید، این ماه ممکن است هدایا و شگفتی های بسیاری در حوزه مالی و تجاری به همراه داشته باشد. در این ماه ممکن است بیشتر روی بهبود خود متمرکز باشید. ممکن است سعی کنید دانش و توانایی های خلاقیت خود را ارتقا دهید. احتمالاً تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد خواهید کرد. در این راه ، ممکن است از دوستان و اعضای خانواده خود پشتیبانی کامل داشته باشید. با این حال ، سعی کنید در هنگام برقراری ارتباط با اقوام خود آرام باشید. ممکن است احساس فشار کنید و در نتیجه بر روابط شما تأثیر بگذارد. سعی کنید تعادل بین زندگی و کار خود را حفظ کنید. همچنین ، اگر برای گذراندن تعطیلاتی کوتاه به کنار خانواده بروید ، مفید خواهد بود. این باعث می شود شما احساس شادابی و انگیزه کنید. به یاد داشته باشید که کسب درآمد تنها مسئولیت شما نیست. همچنین باید برای اعضای خانواده خود وقت بگذارید و مشکلات و سوء تفاهم ها را رفع کنید. شما به عنوان یک مرد قوی ، صادق و قابل اعتماد مورد تحسین قرار می گیرید ، اما ، غرور کاذب شما ممکن است باعث شود شما مانند یک انسان سرسخت و مغرور رفتار کنید. یک توصیه ، سعی کنید مغرور و پرخاشگر نباشید. شما به دنبال عشق ، علاقه و گرمای زیادی هستید و خوشبختانه در این ماه ممکن است شخصی خاص پشت سر شما باشد. علاوه بر این ، این ماه ممکن است چشم اندازهای کاملا جدیدی را به همراه داشته باشد. ممکن است در همه تلاش های خود به موفقیت دلخواه برسید. اعتماد به نفس و عزم راسخ شما به شما کمک می کند تا سطح انرژی خود را افزایش دهید و انگیزه شما را برای انجام کار بهتر فراهم می کند. احتمال بروز برخی اختلافات با خواهر و برادر شما وجود دارد. سعی کنید از چنین اختلافاتی اجتناب کنید و درک بهتری از یکدیگر داشته باشید.

 

این ماه ممکن است یک دوره چالش برانگیز باشد زیرا مرحله درون نگری در زندگی شما آغاز شده است. طی چند ماه گذشته ، شما خیلی تلاش کرده اید که سود و زیان خود را ببینید. اما شما نتوانسته اید دلیل واقعی وضعیت فعلی خود را بفهمید. امیدوارم در این ماه به وضوح شفافیت پیدا کنید که به شما کمک می کند تا از چالش های خود عبور کنید. با این وجود کنار آمدن با شرایط دشوار برای شما آسان نخواهد بود ، اما با عزم راسخ و سخت کوشی می توانید بر آنها غلبه کنید. علاوه بر این ، از احساسات خود نیز مراقبت کنید. یک سفر کوتاه در این ماه پیش بینی شده است. این به شما کمک می کند و به شما آرامش می دهد. همچنین ممکن است مثبت باشد زیرا احساس آرامش می کنید. به احتمال زیاد با افراد جدیدی ملاقات خواهید کرد ، تجربیات جدیدی خواهید داشت و همچنین ممکن است غذاهای مختلف خیابانی را امتحان کنید ، بنابراین به شما توصیه می شود که مراقب سلامتی خود باشید و محتاط باشید. احتمالاتی وجود دارد که ممکن است به دلیل استرس و مسئولیت های کاری بیشتر دچار اختلال خواب شوند. با یک پزشک متخصص مشورت کنید و داروهای تجویز شده توسط وی را مصرف کنید. در این ماه احتمالاً روی خودتان تمرکز کرده و سعی می کنید تغییرات مثبتی در خود ایجاد کنید. شما با عزم بیشتری در جهت رسیدن به هدف خود تلاش خواهید کرد. سطح اعتماد به نفس شما افزایش می یابد و این ممکن است به شما کمک کند تا مسائل خود را به طور موثر حل کنید. در این ماه ، ممکن است برخی از مشکلات سلامتی داشته باشید. همچنین به شما توصیه می شود که از والدین و بزرگترهای خانواده خود مراقبت کنید ، زیرا احتمال اینکه در این ماه برخی از مشکلات سلامتی را داشته باشند وجود دارد. معاینه منظم سلامتی خود را انجام دهید ، این امر به درمان به موقع شما کمک می کند. سعی کنید از تصمیم گیری با عجله جلوگیری کنید. این احتمال وجود دارد که برخی از مسائل قدیمی متشنج شوند ، سعی کنید با صبر و شکیبایی با آنها کنار بیایید. اگر متاهل هستید و قصد دارید خانواده خود را تأمین کنید ، این ماه مناسب می باشد. 

 

این ماه ممکن است نتایج متوسطی برای شما به همراه داشته باشد. اما با پیشرفت ماه ، ممکن است شاهد تغییرات مثبتی در زندگی خود باشید. در آغاز ، این احتمال وجود دارد که با موقعیت های چالش برانگیزی روبرو شوید و نتوانید تصمیم عاقلانه ای بگیرید. با این حال ، هرچه جلوتر می روید ، احتمالاً پیشرفتی آهسته و ثابت در همه جنبه های زندگی شما وجود دارد. چالش هایی که ممکن است با آنها روبرو شوید ممکن است به شما بفهمانند که دردی که در ابتدا می گیرید با کمک سخت کوشی و عزم راسخ شما اتفاقات خوشی خواهد بود. علاوه بر این ، در این ماه احتمال برقراری ارتباط جدید وجود دارد ، ممکن است با دوست جدیدی روبرو شوید که علاقه مند به ایجاد علاقه شخصی شما باشد. آنها باید یک منبع حیاتی برای همه اشکال یادگیری و آمادگی شما باشند. همچنین ، ممکن است در خانواده و محافل اجتماعی شما شرایط شادی آور ایجاد شود. نیمه دوم ماه برای توسعه اقتصادی تجاری مطلوب است. شانس زیادی وجود دارد که شما می توانید برای یک سفر از راه دور بروید اما نتایج دلگرم کننده نیست. هزینه ها به دلیل سفر شما زیاد است. علاوه بر این ، در این ماه ممکن است آموزه های مهمی را از یک شخص روحانی دریافت کنید. ممکن است شما از کار خوب قدردانی کنید و بخاطر کار خود مورد تحسین بسیاری قرار بگیرید. با این حال ، احتمال گسترش برخی شایعات علیه شما نیز وجود دارد. همچنین ، اگر به دنبال مجموعه ای از نقش های جدید در محل کار خود هستید ، ممکن است این نقش را در سازمان نیز داشته باشید. با عزم و تمرکز سخت کار کنید تا به نتایج دلخواه برسید. 

 

این ماه ممکن است ماه خوبی برای خودسازی و تغییرات مثبت در هر جنبه از زندگی شما باشد. اما تنها در صورت توانایی ذهن خود قادر به انجام آن خواهید بود. به شما توصیه می شود که کاملاً به سرنوشت خود وابسته نباشید زیرا تنها شانس به شما کمک نمی کند در زندگی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید. در این ماه ، ممکن است مسئولیت های زیادی داشته باشید که می تواند برای شما کمی استرس آور باشد. با این حال ، اگر موفق شوید به انتظارات مدیران و رئیسان خود برسید ، مزایایی نیز ممکن است داشته باشد. علاوه بر این ، ممکن است فرصت های زیادی برای ارتقا حرفه خود پیدا کنید. اگر در حوزه سیاست باشید احتمال موفقیت وجود دارد. با این حال ، ممکن است این ماه برای سرمایه گذاری مطلوب نباشد. سعی کنید از سرمایه گذاری هنگفت در تجارت ، به ویژه در زمینه پوشاک و محصولات آرایشی ، خودداری کنید. به دلیل موقعیت نامطلوب سیاره ای ، احتمال دارد برخی از مشاجرات بین شما و مادر شما رخ دهد. از این رو ، هنگام برقراری ارتباط پرخاشگری نکنید و از بحث و جدال بی مورد با مادر خود بپرهیزید. زندگی عاشقانه شما احتمالاً در این ماه افزایش خواهد یافت. ممکن است فرصت های زیادی پیدا کنید که به شما کمک می کند تا به شریک زندگی خود نزدیک شوید و روابط خود را مستحکم کنید. سعی کنید اوقات با کیفیت تری را با شریک زندگی خود سپری کنید و یکدیگر را به روش بهتری درک کنید. با این حال ، ممکن است در این ماه جو خانه خیلی صمیمانه باقی نماند. در این زمان ، باید آرامش خود را حفظ کنید و سعی کنید مسائل را به بهترین روش حل کنید. احتمال سفر به خارج از کشور در اواخر ماه وجود دارد. تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای لذت بردن از سفر انجام دهید.

 

این ماه احتمالاً نتایج متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت. سعی کنید تعادل بین زندگی و کار را حفظ کنید. کارهای روزانه خود را پیگیری کنید و سعی کنید کارهای خود را در یک زمان مشخص به پایان برسانید. حمل و نقل سیاره ای ممکن است شما را پشتیبانی کند و موفقیت مطلوبی را در کارتان به دست آورد. به احتمال زیاد از رئیس خود پشتیبانی می گیرید. با این حال ، قبل از تصمیم گیری مهم فکر کنید ، همچنین از والدین خود مشاوره بگیرید. علاوه بر این ، احتمال خرید برخی از ابزارهای الکترونیکی وجود دارد. حمل و نقل زهره ممکن است به نفع شما باشد و زندگی شما را مثبت کند. به احتمال زیاد مدتی با کیفیت را در کنار اعضای خانواده خود خواهید گذراند. همچنین ، ممکن است با پیشرفت ماه ، شانس به نفع شما باشد. با این حال ، از انجام هرگونه تعهد غلط خودداری کنید ، در غیر این صورت ممکن است منجر به ضرر مالی شود. همچنین ممکن است با برخی از موقعیت های استرس زا روبرو شوید اما با رویکرد آرام خود بتوانید بر آنها غلبه کنید. اگر مجرد هستید ، احتمال این وجود دارد که در این ماه با شریک زندگی خود ملاقات کنید. با این حال ، هنگام تصمیم گیری در مورد رابطه خود ، محتاط باشید. فقط برای ورود به رابطه هیچ تصمیم عجله ای نگیرید. اگر متاهل باشید ، حمل و نقل ناهید باعث افزایش زندگی زناشویی شما می شود. احتمالاً فرصت های زیادی برای گذران وقت با شریک زندگی خود و بهبود روابط زناشویی خود پیدا خواهید کرد. با این حال ، ممکن است از هفته سوم ماه ، نتیجه مطلوبی را در تجارت و حرفه خود کسب کنید. ممکن است با مادرتان اوقات خوبی داشته باشید. علاوه بر این ، پیشنهادات وی ممکن است موفقیت و سود مالی به همراه داشته باشد. برخی از خبرهای خوب یا سود حاصل از امور مربوط به املاک ممکن است برسد. همچنین شانس زیادی برای بازده خوب از سرمایه گذاری های گذشته شما وجود دارد. اما مراقب سلامتی خود باشید ، زیرا ممکن است در این ماه با برخی از مشکلات جزئی سلامتی روبرو شوید. سعی کنید از استرس خودداری کرده و برای کسب آرامش خاطر مراقبه کنید. با اعضای خانواده خود درگیر بحث های غیرضروری نشوید. به آنها فرصت دهید عقایدشان را توضیح دهند تا بتوانید با آنها رابطه هماهنگی داشته باشید.

 

در این ماه ممکن است چالش هایی در روابط زناشویی شما ایجاد شود. سعی کنید رفتار متواضعانه ای داشته باشید و با شریک زندگی خود مودب باشید. این شانس زیاد است که در این ماه بتوانید با اقوام خود یک مهمانی کوچک ترتیب دهید که می تواند اوقات خوبی را رقم بزند. برخی از هدایا و سود مالی از یک همکار یا همسر شما ممکن است برای شما مناسب باشد. با این حال ، سعی کنید پرخاشگر نباشید زیرا می تواند تأثیر منفی بر روابط شما بگذارد. سعی کنید این ماه درگیر رابطه جدیدی نشوید. احتمال تغییر ناگهانی در محل کار یا تغییر شغل وجود دارد. در هنگام تصمیم گیری های مهم شغلی محتاط باشید. با عجله تصمیمی نگیرید در غیر این صورت بعداً ممکن است پشیمان شوید. برخی از چالش های غیر منتظره در تجارت شما پیش بینی شده است. اگر در مشاغل مرتبط با خارج از کشور یا تجارت واردات و صادرات هستید ، این ماه برای ایجاد تغییرات عمده در برنامه تجاری مطلوب نیست. ممکن است در این ماه از دولت و مقامات ارشد پشتیبانی خوبی دریافت کنید. یک شریک تجاری زن یا یک همکار زن قصد دارد در کارتان به شما کمک کند. زندگی خانوادگی ممکن است چالش هایی داشته باشد و احتمال اختلاف نظر با یکی از اعضای خانواده وجود دارد. این بار هیچ تصمیم اساسی در رابطه با زمین و املاک نگیرید. دانش آموزان باید خود را با شرایط تغییر یافته سازگار کنند. به دلیل تغییر مکان ممکن است شرایط ناراحت کننده ای پیدا کنید.

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 

 

انواع فال و طالع بینی

رزرو ارزان و لحظه آخری بلیط هواپیما

اقامتگاه لاکچری و ارزان رو اینجا پیدا کن *رزرو تور

بهترین نرخ بلیط هواپیما و هتل ◀ارزان و به مصرفه بلیط بخر

میخوای خرج و مخارجت رو خودت مدیریت کنی؟

خرید دستگاه تصفیه آب به صورت قسطی ◀30 ماه گارانتی طلایی

هتل های لاکچری و ارزان با آفرهای تابستانه رزرو کن!

یه سفر تابستونی مهیج،با هتل جنگلی در دیدنی ترین جای ایران

فال امروز فروردینیها

سفید کردن دندان با مواد مخصوص در 1 جلسه

چه کسانی نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند ؟!

دنبال راهکاری ساده برای افزایش فالوور پیجتی؟

یه سفر تابستونه مهیج و کم هزینه در دیدنی ترین جاهای ایران

30 میلیون تومان کمک هزینه جام جهانی◀هم معامله ، هم مسابقه

اقامتگاهِ لاکچری و ارزانِ سفرهای شهریور را اینجا پیداکن!

ارزانترین بلیط هواپیما فقط با این کد تخفیف:RSP

ارزانترین تور لاکچری آنتالیا رو همین الان رزرو کن !

16 روش زیبایی دندان که تا حالا نمی دونستی !!!

با این نرم کننده دیگه لبات پوسته نمیشه!

دانلود نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه

همین حالا با کمترین قیمت لاکچری ترین هتل خارجی رو رزرو کن

هتل های لاکچری و ارزانِ تعطیلات شهریور را اینجا پیدا کن!

10میلیون تومان جایزه نقدی به نفر دوم این مسابقه◀صرافی امن

کالا ها و خدمات منتخب

//

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2022

  بیوگرافی مهسا امینی کیست از ماجرای دستگیری گشت ارشاد تا سکته قلبی و مغزی و ناگفته ها از کما تا فوت او را می خوانید   مهسا امینی کیست از دستگیری تا فوت     مهسا امینی دختری اهل کردستان است که در جریان سفر خانوادگی و تفریحی خود به شهر تهران، توسط گشت […]

 

فال روزانه pmc شخصی من و شما بصورت واقعی با طالع بینی رویایی  بر اساس ایام ماه میلادی با استاد به کتاب های قدیمی را می خوانید

 

فال امروز فروردینیها

 

فال و طالع بینی

 

فال یا اصولا طالع بینی ها یکی از علوم قدیمی بوده که بیشتر بر اساس مشاهده و نه بر منطق بیان می شده و هیچ دلیل علمی پشت سر آن نمی باشد

 

مسیر راه با عقلانیت

 

رویدادها را نه با فال بلکه با عقلانیت و رفتارهای اصولی می توان پیشبرد تا مسیر روشنی برای فرد و غلبه بر مشکلات و لذت بردن از زندگی ترسیم کند

 

فال شخصی روزانه واقعی از pmc

 

 

 

پس برای رسیدن به اهداف تان کار کنید امروز شگفتی‌های زیادی برای شما خواهد داشت شما یک فرد عاطفی هستید اما تمام مدت آن‌ها را به نمایش نگذارید چون ممکن است دیگران از شما سو استفاده کنید

 

اگر حقیقت را طوری غیر از آن که در واقع هست نشان دهید به آنچه که می خواهید نمی توانید برسید. پس بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که چند نفس عمیق کشیده و بی آن که به فکر منافع خودتان باشید، واقعیت ها را صادقانه به زبان بیاورید

 

 

امروز شما در هنگام تصمیم‌گیری در مورد زندگی بسیار عمل گرا خواهید بود شما باید قبل از رسیدن به یک نتیجه‌گیری خاص، همه جوانب را در نظر بگیرید

 

چرا که برای تبدیل موج به نفع شما، ابتدا باید از مشکلات که در حال حاضر شما را اذیت می‌کنند، مراقبت کنید و سپس تلاش کنید تا راه‌حل بعدی را برای رسیدن به موفقیت، امتحان کنید

 

 

در جبهه رومانتیک شما، ممکن است سو تفاهم وجود داشته باشد، که به احتمال زیاد ایجاد شکاف در رابطه را ایجاد می‌کند همچنین عدم وجود هیجان در روابط عاشقانه شما وجود دارد که اگر به آنها توجه نکنید با مشکلاتی روبه رو میشوید

 

اگر مجرد هستید افراد جدیدی را به سوی خود جذب خواهید کرد واگر متأهل هستید باید تغییراتی در رابطه زناشویی خود ایجاد کنید تا شور و هیجانی به زندگی خود ببخشید

 

 

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید

 

ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید

 

 

عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت

فال امروز فروردینیها

 

پولی به دستتان می‌رسد بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید

 

 

برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید این شرایط مهیا نمی‌شود چون کاری برای شما پیش می آید

 

اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید

 

به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید

 

 

امروز چالش‌هایی برای مواجه شدن با برخی تصمیمات سخت برای شما وجود خواهد داشت، اما این تنها یک تجربه غنی برای شما خواهد بود چرا که شما زمان را صرف یادگیری چیزهای جدید و جمع‌آوری تجربه برای افزودن ارزش به زندگی خواهید کرد

 

عشق شما وشریک احساسیتان عمیق‌تر خواهد شد و شما به سمت ازدواج خواهید رفت با این حال، تصمیمات عجولانه و احساسی اتخاذ نکنید چون ممکن است پشیمان شوید

 

 

در جبهه حرفه‌ای، شرایط ممکن است استرس زا باشد، اما با مهارت و پشت‌کاری که دارید شما قادر خواهید بود همه چیز را کنترل کنید

 

شرایط برای پیشرفت حرفه‌ای شما در حال حاضر مساعد خواهد بود از این موقعیت بیش‌ترین استفاده را ببرید

 

رابطه شما با والدینتان بهبود خواهد یافت و خبری از اختلاف نظر های گذشته نیست شما احتمالا زمان بیشتری را در کنار هم خواهید گذراند

 

 

ممکن است از سرمایه‌گذاری گذشته سود کمی امروز داشته باشید اما این سود به احتمال زیاد به شما کمک می‌کند که از شر بدهی‌های قدیمیتان خلاص شوید

 

با این حال، ممکن است هزینه‌های شما افزایش پیدا کند، که ممکن است شما را دوباره در وضعیت بدهی قرار دهد اما اگر عاقلانه و با احتیاط سپری کنید این اتفاق نمی افتد

 

 

ممکن است امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری نسبت به خود داشته باشید و میتوانید توانایی‌ها و استعدادهایتان را به درستی در زمینه‌هایی که در آن مهارت پیدا می‌کنید، نشان دهید

 

ممکن است به خاطر تلاش‌های صادقانه ای که در کنترل اوضاع داشته اید، پاداش زیادی بگیرید اما باید از وسوسه و احساسات منفی برای موفقیت دوری کنید چون حسودی ممکن است باعث شود شما تصمیمات بدی بگیرید

 

 

امروز روز خوبی برای شروع یک سرمایه‌گذاری تجاری جدید است با این حال، ممکن است شرایط برای جمع‌آوری منابع مالی مورد نیاز به اندازه کافی نباشد اما میت انید در این زملن محدود از خانواده یا دوستان کمک بگیرید

 

زندگی عشقی شما ممکن است امروز کمی متزلزل باشد، زیرا شریک شما ممکن است قادر نباشد زمان را به شما اختصاص دهد اما شما نباید خواسته‌های او را نادیده بگیرید چون ممکن است به روابط شما آسیب برساند

 

 

امروز شما از حس وحال خوبی برخوردار هستید و زمان مناسبی است که بر روی موضوعات مهم زندگیتان تمرکز کنید با ایگ کار قطعا یک قدم بالاتر از گذشته و امروزتان قرار میگیرید

 

فرصت‌های جدیدی برای نشان دادن مهارت‌هایتان بوجود می آید اگر تصمیم عاقلانه‌ای بگیرید با اینکه در آینده نیز راه طولانی داشته باشد شیرینی موفقیت بزرگی که بدست می آورید خیلی با ارزش تر از وقت و انرژی است که باید خرج کنید

 

فال های هفته و ماه

 

فال هفتگی

 

فال ماهانه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

امیدوارم درست باشه

منتظر فردام🥺

عالی بود دوستون دارم

سلام واقعا درسته دستتون درد نکنه

خوب بود

منتظرم فردا بشه پیامی که میخوامو دریافت کنم و ببینم🥺💔

فال آینده نزدیکم رو میخام ممنون میشم

ممنونم

عااالی

سلام خسته نباشی من متولد آبان هستم میشه فال امروزم برام بفرستی ممنون

خوب بدش کاری ندارم ولی چیزهای نزدیک بهتان میگه 👍عالیه

عااااالی بود همش واقعی بود

یه نفر هس کمکم کنه خیلی حالم بده

بدک نبود اخرش یه خرده بی ربط بود برام

😴😞😞😞😞😞😕😕😱😱

واقعاامروز درست گفته برام 👌

خیلی خوب بود😍♥️

خیلی عالی بود بنطرم درست درمیاد😍

کاش درست باشه واقعا😍😍😍😥

سلام عرض ادب واحترام خسته نباشید من موتولداوردیبهست هستم میشه فال ا مروز رو بفرست برام تشکر میکنم

میخوام بدونم دراینده زندگیم چجوریه متولداوردیبهشت

اگردرست باشه خیلی منمونم 🥰🥰🥰🥰💔💔💔اما قلبم شکست از بسیار وقت بیش حالی فالم مو دیدم بیشتر شکست منمونم

سلام وعرض ادب وخسته نباشی اگه میشه یکبار دیگه فال روزانه شنبه ۲۴اردیبهشت ماه روزانه واقعی رو ارسال کنین.ممنون میشه از بابت زحمات شبانه روزی وهفتگی وماهانه شما نهایت سپاس رو دارم.باآرزوی بهترینا وعالیترین ها برای شما.

امیدوارم حقیقت باشه

همه چی دست خداس وازقبل پرونده همه هم کامل شدس ولی یسری اتفاقات هستن که توزندگی هرکسی ممکنه بیفته وبانی وباعثش یاخودآدمه یاهم دوروریای آدم

ممنون

سلام خوبی سهیلام ۲۰شهریورم میخواستم واسم فالموبگیرین توروخدا ممنونم لطف دارین

سلام من اسفندی ام واقعا هم دنبال یکی می گردم انشالله که پیدا بشه

خیلی ممنون ‌همه درست در اومد 😍😍😍😍😍😍😍

سلام
من نمیدونم متولد چه ماهی هستم چون شناسنامه خواهرم که فوت کرده برای من گذاشتن
نمیدونم تکلیفم چیه
لطفاً راهنماییم کنید
ممنون میشم

فال اگه واقعی باشه خیییییییلی ممنونم خیلی بهم آرامش داد فروردینی هستم

امیدوارم درست باشه 🥺🥲👌 مرداد ماهی ام

فال آذر واقعا عالیه خیلی دقیق گفتن

عالی هر وقت فال میگیرم درست میگه بهمنی رو

من متولد بهمن هستم
ولی من امروز اصلا بیرون نرفتم😁😆

این واقعا عالی و واقعی بود چیزایی ک نوشته بود برام اتفاق افتاده بود 😍

میخواهم فال زندگیم ببینم چی میشه

با عرض سلام‌وخسته نباشی اگه میشه فال روزانه واقعی شنبه ۲۸ اسفند ماه رو یکبار دیگه ارسال کنین لطفا در خواست منو حتما بررسی کنین وجواب بدین

سلام من متولد اذر هستم واقعااا عالی بود 😍😍😍😍از شما ممنونم

فال نسبتا بدی هست 🙂

من هرشب ساعت یازده این فالومیخونم خیلی راسته

عالیه

درباره ی زندگی

عالی وخیلی دقیق ودرست

واقعا درسته دروغ نیس

خوب بود

فالهاتون.خیلی.خوبه.وخیلی.حقیقت.وراست……….ازاینکه.این.قدر.زحمت.می.کشید.سپاسگذاری.می.کنم

من اردیبهشتی هستم اردیبهشت رو بخوانید من باید هواسم باشه تو بهس مامان و بابام و خانوادن دخالت نکنم

خوب وعالی بود

واقعا حرف نداره

خدایی ۲مورد درست گفت یک مورد اشتباه درکل خوب بود نسبت به بقیه فالها بهتر هست

اصن فالم درست نبود چرا بعضی هاتون فال الکی مینویسید.😠

بشتر از فال که خواندم واقعیت مثلا اردبهشتی واقیعتی گفته
یاکه بهمن یا فرودین بقیه ماه ها وقعا واقیعت داره

عالی برای منی که اولین بار دارم فال می خوانم

سلام من که بازیگرم و متولد مرداد هستم خیلی دقیق بود متشکرن

چه واقعی بود

خدای من چقدر دقیق😮

زمان حال رو درست میگه ولی آینده نه

فال هاتون روهرروز مشاهده میکنم واقعا خیلی عالین ممنون بابت زحماتتون

منم به فالهاش اعتماددارم چون بیشتر مواقع درست ازآب در میاد ممنونم بابت زحماتتون.عالیه

اسن این فال ها واقعت ندارن همش دروغه

سلام بهمن ماه من خیلی دقیق بود 🙏🙏🙏👍👍👍

عالی بود فال دی ❤❤❤❤❤❤

خیلی واقعیت دارد اون چیزی که میگه میشه

عالیییییی

ببینید من مشکل شخصی دارم می خواهم به اونشغلی که دارم برسم

عالیییییییییی

خوب بود ممنونم

شاید

مروز آن چه که فالم گفته بود درست بود همان هم شد خدارا شکر گذارم

اخه این واقعی

ممنونم عالی بود

خیلی خوب نبود

خوب بود امیدوارکننده بودممنونم

عالی بچه ها حتی ی نصف خطش رو هم که شده میتونیم با موقعیت خودمون مقایسه کنیم و بفهمیم فال مون رو
التماس دعا از همگی دارم

این فا ل ها یک درصد هم واقعیت نداره زندگی باید براساس عقل وعلم واصول درست زندگی پیش ببریم!

منتظرم صبح بشه ببینم فالم درست یا ن

ای بدک نبود

خیلی خوب بود برام دعا کنید مشکلی تو کارم هست واقعا منو دیونه کرده

عالی

عالیییی

عالی بود خیلی دوست داشتم

هر کس اینارو میخونه انءشالله مشکلاتش رفع بشه

س عالیییییییییی بود اگه میشه هفتگی بذارید

اکثرا عاللللی خیلی فال هاتون جالب و به واقعیت نزدیک !!

فال روز زندگیم رو میخوام

راضی بودم

امیدوارم هر کسی که تنهاست به عشقی که لیاقتش داره برسع

قرار بود احساس بخشندگی کنم ولی یه چیزی اینجا مشکوکه

خسته نباشید عالییییییییی ب.د

برام دعا کنین بچه ها با این سن کمم خیلی گیرم به خدا

فالام همیشه خوبه ولی خب من خیلی بد شانسم

عالی

خوبع

خیلی راضیم عالیه مهرماهیم

سایت خوبیه ممنونم از تون

ez life عالییییییییییییییی دمت گرم

عالییییییییی??????????❤❤

سلام و خسته نباشید عالی بود واقعا.

می‌خوام بدونم زندگیم درست میشه یا نا

شوهرم خیلی اذیتم می‌کنه شکاک هس

عالیه درسته

برام دعا کنین ی مشکلی دارم

میخوام درباره زندگیم فال بگیرم

به نظر من خوب استفاده بردیم تشکر

راست میگه

بسیار عالی بود همونی که باید شد

کاش فال احساسی هم بذارید

هعی بدنبود

فالتون خیلی واقعی ممنون ‍‌‌…

من اذری هستم. واقعا دقیق میگه دسستون درد نکنه بابت این سایت. حرفای درستی میگه

عالی بود

خانم ها اقایان در اخر نظرات لطفا بنویسید متولد چه ماهی هستین .

شماها به فال اعتقاد دارین هنوز؟؟؟؟؟؟؟؟

موفق بودن نبودن خدا میدونه هرچی خدا بخواد همون میشه فال چی

من خیلی داغونم شوهرم ولمه کرده

میخوام بدونم به آرزوهایم میرسم

واقعن عالیه فالتون هم فاله خودم هم همسرم

آیازندگی من بهتر می شود

دلم گرفته پوسیدم ازتنهایی فال بهمن.میخونم شایدیه تغییری یه شادییی بیادتغییرکنم

کاملا حقیقت بود نکته به نکته اش???

میخوام بدونم در آینده آیا زندگی بهتری دارم یا ن به ارزوم میرسم

مال‌من‌اصلا‌بهم‌نمی‌خورد

خوبه اما متن ها رو بیشتر ومفهوم و واضح تر بگید ممنون .

عالی بود من که هر چی بود راست بود❤❤❤

عشق فقط تاجی?

شفا دوستان مال من که حقیقت بود شما رو نمیدونم .ممنونم بابت ای سایت

دقیق همونی بود که نوشته خیلی عالیه

عالی بود فالش فردا بهش کمک میکنم ازخدامیخام منم بع عشقم مهرداد برسم وخانوادم سلامت باشن وبه ارزوهاشون برسن

واقعلاً عالی هس فالتون .مرررسی

کسی درباره این فالها میدونه حقیقت داره لطفا کسی جواب بده

من تو فالم ی چی خوبی امد نمی تونم از زوق دارم میمیرم??بچه ها برام دعا کنین این اتفاق که تو فالم بود بیاف دعا کنین لطفا

خوب بود عالی ببینم امروز اینجوری میشه یا ن

مثل همیشه عالی مرسی?

شاید فال برای شما معنی نداشته باشه و بهش نرسید ولی ممکنه برای یه آدم دیگه که هم ماهی شماست حقیقت داشته باشه..
دلیل نمیشه مثلا فال آبان برای همه آبانی ها درست از آب در بیاد بستگی به موقعیت و اون لحظه ای (ماه هفته روز)داره که دارین اینو میخونین

من از طریق همین فال به جانه خودم موچه نامزدومو گرفتم.خدا رو شکر اگه اذدواج میکردم,واااااای.من میخوندم ابن فالو گفنم یکبار امتحان کنم,که راست در اومد.طرفم دی ماهی بود.مرسی از همتون.

دقیقا ?عالیه

فال تیر چرا اینجوری

چقدر بعضی ها بی ادب هستن وپیام حاوی بی ادبانه مینویسن ، برا من این فال گاهی اوقات راسته گاهی اوقات نه ؛

قبلا واقعا خیلی خوب بود الان انگار چرت و پرت

جدیدا خیلی بی معنی و بد شده ، قبلاً بهتر بود

اصلا ب من نخورد فال بهمن اصلا خوب نبود

عالی واقعا میشه فال مرداد رو بنویسید

خوب هست ممنون

بعضی وقت ها راست میگه

این فال واقعا عالیه ???

هر شخصی برای خودش نظرف داره به نظرمن عالی بود

ممنونم

متوسطه بعضی مواقع راست میگه

بسیار خوب بود ممنون

عالی بود

واقعاعالیع همش راسته من چندساله عاشقه یه پسری ب اسم مهردادشدم لطفابرام دعاکنیدبهش برسم

اصلا چیزی به اسم فال وجود نداره????

ولی برای پر کردن اوقات فراغت خوبه

خیلی باحال من فروردینی هستم تازه سایتتون را پیدا کردم این دوبار که خوندم واقعی بود خیلی ممنون از سایت خوبتون

سلام عزیزم خسته نباشید من بعد هیچ کسی را نمیخوام ولی همه از من دوری میکنه دشمن میدانند

سلام به مردی میانسال دلبستم خیلی ادعای عاشقی میکنه میخوام ببینم راست میگه میمونه باهام یامیره

واقعا این فال فوق العده هستش واقعیتو میگه ممنون

سلام اقامون فروردینی هستش واقعا راست گفته توفالش

خلی خوب هست??

جنگ هفتادوملت همه راعذربنه چون نديدندحقيقت ره افسانه زدند

سلام خیلی خوب بودممنونم

میخوام بدونم اونیکه دوسش دارم برام دوباره پیام میزاره یابفکرم هست دلتنگتم میشه

خوب بود خوشم امد

خوبه

خوب بود ??
[ممنون]

سلام واقعا راست بود داشت داشتم این فال رو عالی بود اوکی داری

این کیه زده بود پرسپولیس عشق واقعا هم عشقه ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

عالی بود

بسیار عالی

بسیار عالی و دقیق هیچ وقت من به اشتباه نبوده

درست بود همش?

چرند بود

خوب بود

نیت میکنم

خوب است عالیه

عالی ??????

خییییییلییی خوبه عالییییی

عالی مثل همیشه

خیلی خوبه?? عالییییییییییییییییییییییی

چرا رازشو نمیگین???

خیلی درسته ممنون

خیلی خوبه ممنونم ?

آنچه خدا بخواهد همان می شود

گاهی اوقات درست هستش ولی بعضی وقتا نه

عالیه خیلی خوبه پیشنهاد میکنم که امتحان کنید
فال منو که درست و دقیق میگع
ممنون

من بهمن ماهیم واقعا همه چی درست بود جای تعجب داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وای عالیه ممنون
واقعا رازش چیه???

به طور عجیبی داره حقیقت میگه
عااااااااالیه

عالیه بهتر از این نمیشه
هر روز منو عین حقیقت میگه
ممنون بابت این فال⁦❤️⁩?

خیلی خوبه ولی کاش یه کم بیشتر به جزئیات بپردازه،

تیرررررررررررررررررررررررررررررررر

عالی

فال ها عالين

تشکر می کنم از مجله خوبتون

واقعا درسته

باعث تعجبه!!!

واقعا در همچین حالتی هستم???

خوب است ما نمیفهمم درست است یا خیر

چی بگم

واقعا فال امروز درست و دقیق بود برامد دقیقا اتفاقی ک امروز برام پیش امده بود در فال امروزم امده بود
باتشکر فراوان از سایت فتوکده

فال من اعتقاد دارم

عالی⁦❤️⁩?

خیلی عالی ⁦❤️⁩

عالی

عالی خیلی خوب بود

عــــــــــــــــالی بودکاملادرست بود?

خيلي جالبه
براي من كه هميشه صحيحه

عالي عالي حرف نداره
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

چرا نظر منو نذاشتید؟اصلا فالش درست درنمیاد

مسخره??

درست بود همششششش

جالب وکوتاه

دیدگاه خاصی ندارم فقط دوست دارم فال امروزموببینم

وای نه
برای من همش غلطه

فال دوشنبه م نوشته بود در منزل یا محل کار آسیب و گزندی به من وارد خواهد شد و همینطور هم شد! تا امروز که چند روز گذشته نه کبودی دور چشمم برطرف شده و نه هنوز می توانم درست راه بروم! بدجور افتادم.

به طرز عجیبی درسته

عااااالی

عالی دقیق

خوب

عاااااالی

عالی بود کاملا دقیق

دقیق دقیق هم من هم همسرم. خوشم اومد واقع ممنونم

واقهی واقعی

سلام خسته نباشید وقت بخیر دست شما درد نکنه برای فال برایمن بعضی موقع ها که کم پیش میاد فالم کمی درسته ولی بعصی موقعه نه اصلان درست نیست بازم ممنون از فالتون

عالی مثل همیشه?

عالی بود

مرسی از شما

مرسی به دوستانم معرفی کردم. خیلی متفاوت و دقیق است

ممنون واقعا عالی بود

اقا منم اعتقاد دارم دمتون. گرم

با سلام و خداقوت ؛ دیروز اولین باری بود که فال رو خوندم و دقیق برام اتفاق افتاد. ممنون

مرسی، جالب بود واقعا،، درست دراومد همش، هم من وهم همسرم

سلام
من هر شب سر میزنم و میخونم.عالی بود موفق باشید??

خیلی جالب و درست در اومد..ممنونم

درسته

خوب بود تا حدودی درسته گفته☺

واقعا برنامه شما عالی است

فال همش دروغه

برا منکه درسته والآاااااا

چرا نظرات منفی رو چاپ نمی کنید، همش دنبال تعریف از خودتونید، مردم رو سر کار گذاشنید، با چرت و پرت

عالیییی بود

همش واقعی بود???

خوب بود

خوب بود تا حدودی

فال امروزتون کاملا برای همسرم و من درست بود مرسی از شما

عالی ودرست بود

سلام
من خیلی به این فالا اعتقاد دارم ممنون ازتون

همش درسته

ما اسفندیا چقد مظلومیمم….خدا جووووون چقد باید صبر کنم خسته شدم…کاش میشد برا این صبر کردن مدتی مشخص میکردن

دوست دارم فال روزانه وهفتگی برام بفرستید

خيلي جالب بود

عالیه هرشب سر میزنم
در مجموع باید گفت بیشترش. درست گفته
خسته نباشید میگم ب مدیر سایت متشکرم از همه ی شما

فال گذشته و حال تا حدود زیادی درست است ولی راجع به آینده که می خواهیم بدانیم چیزی نمی گوید.

خدا کنه درست باشه

عالی بود

بدک نبود

سلام بدنيست خوبه من که راضيم ازش

به طرز عجیبی درسته

عالي بود

عالیه فوق العاده س?
فقط یکی دومورد کوچولو موچولوش به من نمیخورد?
ولی در کل عالی فوق العاده واقعیه واقعی?

س‌ممنون در منم حقیقت افتاد جیگر?????

سلام خوبه درسته امید وارم همه خوششون بیاد درسته من د بار برام اتقاق افتاده همش راسته کسایی ک میگن راست نیست الکی میگن لطفا همه بیاین بخونین عالیه محشره کسایی ک میگن خوب نیس برا خودشون حرف میزنن عالیه فاله راسته عالیییییییی. مححححشرهههههه

راسته من باور دارم اخه چند بار برام اتفاق افتاده

فکر نمیکم درست باشد

همه چی درست بود انگار واقعا حافظ

بدک نیست ممنون هستم

یعنی کی با من خصومت داره؟
مرسی از فال

سلام.به نظرم فال فتوکده از همه فال های دیگه واقعیت تر…ان شالله همه خوش و خرم باشید و منم به عشقم برسم

50درصد راست بود 50درصد دیگه کمی راست بود

متولد بهمن هستم گفتین سوتفهامات و قضاوت های دوطرفه منو آزار میده درسته ولی من این رابطه رو دوست دارم ما نامزد هم هستیم تادوماه دیگه عروسی میکنیم من عاشقشم و اونم همینطور فقط من لجبازی میکنم و مشکلم از منه اون همه جوره کوتاه میاد من ازیتش میکنم نمیتونم این رابطه رو تموم کنم

عگخیلی عالی بود مرسی

بد نبود

یه ذره راست بود

ایشالله بهترینش برای همتون باشه.بدترینش برای دشمناتون..هر چه حکمت خدا باشه

من ديروز فالمو خوندم توش نوشته بود که امروز بعضی ها ميخوان با هرفهايشان ورفتارشان شما را پريشان کنند درست همونجور شد امروز کم. مونده بود سه جا دعوا کنم اول تو ارايشگاه جعل بحث بعد تو عروسی تا نزديکاي دعوا رفتم ولي چون عروسی پسر خالم بو ديگه کوتاه اومدم بعدشم موقع برگشتن به خونه خواستم بگم که اين فال درسته

بدک نبود

خیلی خوبه دوست داشتم

خوب بود

احسنت

اگه ربط نداره نگاه نکن مجبوری

ممنون….فال مهرماه که معمولا درسته

عالیه واقعا دمتون گرم

عالی

خب برا چی میخوندی دقیقا تو ک اعتقاد نداشتی

عاااااالي

خب این به ما چه ربطی داشت؟

عالی بود عین حقیقت بود

به نظرم خوب بود اما نمیتونم بگم همه انها درست و دقیق بود اما بازم ممنون .

فال من متولد اردیبهشت

به نظرم درست بود

واقعا عالیه نمیدونم شما چطور اینو میگی، حداقل 5 تا از دوستان گفتن برا اونا هم درسته

عالی

چرا میگین راسته؟ والله ما که هر روز فالمون رو خوندیم .نه گذشته نه حالش نه آینده اش راست نبود، بیخود تبلیغ نکنید.

عالی??

واقعا درسته .ممنون

تو خئیییییییییییییییییییییلییییییی گیجی

خيلي عالي و واقعا راست بود

عالی بود

خوب بود

واقعا عالی بود خیلی عیرت آوره ممنونم از برنامه خوبتون

واقعا بود

واقعا راست در اومد منکه حقیقتا به فال اعتقاد نداشتم اما این نظرمو جلب کرد .دست خوش ایولا!

آفرین خیلی خوبه

متخصص بابا

خوبه

واقعا درس بود

واقعا راست گفته.

واقعا

عجیب راست میگه

بد نبود

واقعا عالی

واقعا

واقعا عالی بود

خیلی ممنون واقعا درست بود

خوب بود ولی ادعا نمیکنم

نه اصلا خوب نبود ????

اره کاملا درسته

خوب بود

خوب بود.مرسی

عالی بود

خداکنه راست باشه .کیه که هوامو داره؟ چرا من نمی بینمش؟

واقعا این فال درسته

دقیقا

عشقم

عالی

خوبه

معرکس

باوری ندارم به فال………… ولی این واقعا متفاوته

بدک نبود ولی اینا همش الکیه شما فالتونو میخونید و چون دوس دارید اون روزو خوب سپری کنید تلقین میکنین ک اره امروز واقعا روز خوبیه و خوبم پیش میره اگه به تودمون زندگی خوبو تلقین کنیم یقینا خوب پیش میره ….موفق باشید و پیروز

خیلی عالی بود

خیلی حقیقت داشت مررررسی

عالی

عااااااااالی بود

فال روزانه من چیه

فال هاتون خوبه خیلی از اتفاقایی که تو فالم نوشته میشه واسم رخ میده واقعا تشکر از برنامه خوبتون

عمو قناد خیلی دوست دارم انشالله پاینده و شاد باشی

خیلی …واقعا ممنون

واقعا عالیه! ممنون از تلاشتون!!

اره والااااااااااا

عالی بود ممنون…کاش طالع بینی هم داشتید البته به همین خوبی

باید دید چی میشه ببینیم امتحان امروز چجوره ایا اوقات فراغت زیادی خواهم داشت (◎.◎)

واققا كه حرف نداره

خیلللللللللللللللللللللللللللللللی

خیلی شگفت زده شدم همه حقیت داشت ؛ با سپاس از سایت با افتخارِ فتوکده

خوبه ک اینقد خوشتون اومده…این مثبت اندیشیتون عالیع

خوب بود؛؛؛؛؛عاااااااالی

من هر جا می رم میگن خیلی از خود راضی هستی

برا من نصوش درست بود

جال بود ممنون

بسیار جالب است

خخخخ

منم والا دقیقا مررررررررررررررسی

سلام این فال های روزانه رو که گذاشتید بسیار عالی هستند.ممنونم ازتون.من هر روز فال روزانه تون را چک میکنم.

آره واقعا عالی بود?????

سلام..این فال به بنده خیلي نزدیک هست واقعا خیلي خوبه…تشکر ازسایت متفاوت و خوبتون??

اره عالیییی بود ممنونمم

بسیار جالب و‌نزدیک به من

عالیهههه ممنون از سایت خوبتون
امکانش باشه فال هفتگیم داشته باشید خیلی خوب میشه

دقیقا برا منم

باورم نمیشه، چند روزه پیگیری میکنم این فالو، خیلی خیلی به روزهایی که سپری می کنم شباهت دارد، فقط می تونم تشکر کنم و آرزوی موفقیت برای تیم سایت فتوکده داشته باشم

انشالله همیشه در اوج و افتخار باشید

بخدا عین حقیقت بود مرررررررررررررررررررررسی فتوکده

بابا شماديگه کی هستين عالی نبود فوووووق العاااااااادهههههه بووووود

با این فالهای خوب یه طاع بینی بزارید لطفا…

خوشم اومد……………

سلام دارید…فال برای منم بگیرین

منم لذت بردم

عالی و بسیار عالی
خیلی علمی و متفاوت هست، مرسی فتوکده

سلام وقت بخیر
فالتون عالیه واقعا
امکانش هست یه طالع کلی برام بگیرین

هرگونه بازنشر مطالب سایت فتوکده در سایت ها و خبرگزاری ها ممنوع است

      توجه : قیمت ها به صورت لحظه ای نمی باشد و روزانه به روز می گردد      

گرم 18 عیار 1,312,800 -1,385

      توجه : قیمت ها به صورت لحظه ای نمی باشد و روزانه به روز می گردد      

اونس طلا 1681.5 5.9

فال روزانه متولدین فروردین

فال امروز فروردینیها

دیگران ممکن است نسبت به نیات شما تردید داشته باشند، پس به آنها هیچ دلیلی برای شک کردن ندهید. به کارهای خود اعتماد داشته باشید و به قول‌هایی که داده‌اید عمل کنید. قدرت خیلی زیادی در اختیارتان هست، ولی باید مواظب باشید که از آن به طور صحیح استفاده کنید. در طول روز هر وقت احساس خستگی کردید به خودتان چند دقیقه ای استراحت بدهید تا انرژی و تمرکزتان را مجددا جمع کنید. این چند دقیقه شما را از برنامه‌تان عقب نخواهد انداخت ولی این را هم در نظر داشته باشید که حجم کاری زیادی دارید و نباید ساده انگارانه در رابطه با وظایف روزانه‌تان برخورد کنید، لیست کارهای امروزتان کمی طولانی است و خط زدن همه این کارها وقت زیادی خواهد گرفت.

فال حافظ متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

فال روز متولدین اردیبهشت

امروز آهسته و پیوسته پیش بروید و در کارها عجله نکنید. در غیر این صورت موقعیت های غیر منتظره ممکن است شما را از مسیر اصلیتان خارج کنند. خونسردی خود را حفظ کرده و تسلیم انرژی دیوانه‌وار امروز نشوید. به روش های قدیمی خودتان بچسبید و راه های جدید را امتحان نکنید. مواظب کلاهبردارهایی که می خواهند گنجشک را به جای قناری به شما بفروشند باشید. شما خیلی زرنگتر از این حرف‌ها هستید. فکر نکنید که با تلاش اندک می توانید به اهدافتان برسید، این کار به کاری بیش از آنچه شما فکر می کنید نیاز دارد. خوشبختانه شما به سادگی نا امید نمی شوید، یادتان باشد که اهمیت اراده و پشتکار در رسیدن به نتیجه دلخواهتان خیلی موثرتر از هوش و ذکاوت خواهد بود.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

فال امروز متولدین خرداد

اگر امروز با کاری که خانواده، گروه دوستان و یا همکاران انجام می دهند موافق نیستید فکر نکنید مجبورید با آنها همراه شوید. برای این که احترام و تایید آنها را به دست بیاورید از روش های خودتان استفاده کنید، لازم نیست به زور خودتان را در قالبی جای بدهید که به شما نمی خورد. اعتماد به نفستان را حفظ کرده و رو راست بوده و خودتان باشید. اگر خودتان به کارهایی که می کنید اعتماد دارید، دیگران نیز آنها را باور خواهند کرد، به خاطر آنها باورهای خود را تغییر ندهید. امروز کارها ممکن است طبق برنامه ریزی شما پیش نروند، به جای این که به خودتان برای انجام آنها این همه فشار وارد کنید سرعتتان را کم کرده و خودتان را به دست سرنوشت بسپارید.

فال حافظ متولدین خرداد

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

فال روزانه متولدین تیر

استراحتی که لازم دارید را به خودتان بدهید. با داشتن خواب کافی از مریض شدن جلوگیری کرده و کنترل کامل ذهن و بدنتان را در دست بگیرید. امروز در کارهایتان روشمند باشید و در انجام آنها به دنبال تجربه کردن چیزهایی که هیچ چیز درباره آنها نمی دانید نباشید. قبل از این که دست به عمل بزنید موقعیت را خوب بررسی کنید و از این که وضعیت را به درستی درک کرده و اطلاعات کافی را درباره آن دارید اطمینان حاصل کنید. اگر کارها طبق برنامه پیش نرفت خودتان را ناراحت نکنید؛ تغییرات پیش آمده در واقع به نفع شما هستند و دید شما را گسترش خواهند داد و باعث خواهند شد به چیزهایی پی ببرید که پیش از آن نمی دانسته‌اید.

فال حافظ متولدین تیر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز سرتان به کارتان باشد و در کار دیگران دخالت نکنید. بگذارید آنها هم راحت باشند و بتوانند به کارهای خودشان برسند و مشکلاتشان را خودشان حل کنند.فکر نکنید که همه موظف هستند که دائم به شما توجه کنند. وظایف خود را انجام دهید، به موقع پاداش خود را خواهید گرفت. ممکن است اتفاقات غیر منتظره در برنامه‌هایتان تغییر به وجود آورده و یا در کارهایتان خللی ایجاد کنند، بدون آن که نگران شوید حواستان را خوب جمع کنید. این که دارید به سرعت در مسیر پیشرفت گام بر می دارید خیلی خوب است ولی باید گاهی اندکی مکث کرده و موفقیت‌هایتان را تا این نقطه جمع بندی کنید، برنامه هایتان را مجددا از نظر بگذرانید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

فال حافظ متولدین مرداد

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

فال امروز متولدین شهریور

هر چیزی که نیاز دارید را بخواهید و خیلی راحت آن را به دست خواهید آورد. فقط یادتان باشد که نباید منتظر بنشینید تا آنچه که می خواهید و حقتان است به سراغ شما بیاید، این شما هستید که باید به دنبال آن بروید و آن را به دست بیاورید. امروز از آن روزهایی است که کارهایی که می کنید بیشتر از حرف‌هایتان نشان دهنده نیت واقعی شما هستند. انتظار نداشته باشید که دیگران ذهنتان را بخوانند، اگر چیزی می خواهید در مورد آن حرف بزنید. خودتان را برای اتفاقات پیش بینی نشده آماده کنید. نترسید، چیز مهمی نیست، ولی خوب احتیاط شرط عقل است! این که به رویاهایتان و آینده فکر کنید به شما برای ادامه راه انگیزه خواهد بخشید.

فال حافظ متولدین شهریور

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

فال امروز فروردینیها

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز طلوع خورشید را تماشا کنید. چشمان خود را به روی زیبایی های این دنیا باز کنید و اجازه دهید این همه زیبایی در آغاز روز الهام بخش شما باشد. امروز ممکن است یک نفر شما را غافلگیر کرده و یا در مقابل عمل انجام شده قرار دهد، حواستان را خوب جمع کنید و آماده باشید. شما قلبی سخاوتمند دارید که آن را با دیگران خیلی راحت به اشتراک می گذارید. علاقه شما به کمک کردن به دیگران آنها را به سوی شما می کشاند. اگر فکر می کنید که کسی نیاز به این دارد که درسی از شما بگیرد، این کار را حتما بکنید. شما به طور معمول می خواهید که همه را از خود راضی نگه دارید، ولی امروز این کار برایتان خیلی سخت خواهد بود. زیاد با دیگران وارد بحث نشوید و سرتان به کار خودتان باشد.

فال حافظ متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید

فال روزانه متولدین آبان

امروز با یکی از دوستانتان که مدت است از او بی خبر هستید ارتباط برقرار کنید. دوستتان منتظر است که از حال شما باخبر شود. او را با ابراز احساسات خود غافلگیر کنید. به غریزه خود اعتماد کنید و راهی که به شما نشان می دهد را در پیش گرفته و اجازه ندهید دیگران با حرف‌هایشان شما را از مسیرتان منحرف کنند. وقتتان را هدر نکنید و دائم چشمتان به هدفتان باشد و آن را در ذهن داشته باشید. دیگران می توانند به راحت تر شدن امروز برای شما کمک کنند، ولی اجازه ندهید شما را تحت تأثیر قرار دهند. دلتان نمی خواهد که در مورد ناراحتی و دلخوری‌تان با کسی که دوست دارید حرف بزنید، ولی اگر به این حس خود غلبه کنید موضوع ختم به خیر خواهد شد.

فال حافظ متولدین آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

فال روزانه متولدین آذر

مواظب رفتارهایتان باشید. درهایی را باز کنید که پیش از این هیچ گاه باز نکرده بودید؛ ولی در سفر به سوی ناشناخته‌ها به اصول خود پایبند باشید و راستی و درستی خود را حفظ کنید. بدون این که به دیگران فرصتی دوباره بدهید آنها را از زندگی خود خط نزنید. در مورد دیگران قضاوت نکنید و خودتان را جای آنها بگذارید. به همه احترام بگذارید. انجام این کارها ممکن است امروز به نظرتان سخت بیاید، ولی تا می توانید تلاش کنید. امروز ممکن است از یکی از دوستان و یا اقوامتان دلخور شوید. هر چند که او شاید هیچ منظور بدی هم نداشته باشد، ولی شما خیلی زود رنجیده خواهید شد. در مورد ناراحتی خود حرف بزنید و این مشکل را قبل از این که بزرگتر شود حل کنید.

فال حافظ متولدین آذر

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

فال روز متولدین دی

شما استاد برنامه ریزی و مدیریت زمان هستید. نظمی که دارید به شما کمک می کند که ساعت‌ها برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. ولی خیلی به خودتان فشار نیاورید، این کار باعث خواهد شد در نیمه راه با کمبود انرژی مواجه شوید. امروز دائم مسیر خود را عوض کرده و از راهی به راه دیگر می روید، سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و این همه از این شاخه به آن شاخه نپرید. سعی کنید امروز هر طور شده کمی کنار آب باشید، دریا، رودخانه، استخر، حوض آب، حتی اگر هیچ آبی در دسترستان نیست کنار وان حمام بایستید و به آب نگاه کنید. این کار باعث آرامش شما و برقراری ارتباط با خود واقعیتان خواهد شد. به خاطر داشته باشید که هر چقدر رفتارتان با ذات واقعیتان هماهنگی داشته باشد افراد بیشتری را به خود جذب خواهید کرد که در طول مسیر زندگی در کنار شما باقی بمانند.

فال حافظ متولدین دی

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

فال متولدین بهمن

آگاه باشید! امروز تغییر جهتی ناگهانی در کارهایتان به وجود خواهد آمد. در ابتدا این تغییر جهت ممکن است به نظرتان ناخوشایند بیاید، ولی اگر به راهتان ادامه دهید خواهید دید که این تغییر دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز داشته‌اید. امروز روز یک جا نشستن و نگاه کردن نیست، قبل از این که دیگران هدایت شما را به دست بگیرند خودتان قدم برداشته و دست به کار شوید. تا جای ممکن به دنبال راه های تازه و امتحان نشده نروید. اگر سرعت پیشرفت کارها به اندازه ای که شما انتظار دارید نبود نگران نشوید، شما خیلی خوب دارید پیش می روید. چنانچه در محل کارتان با مانعی مواجه شدید به گذشته نگاهی بیندازید. خواهید دید که اشتباهات گذشته‌تان اکنون برایتان مشکل ساز شده‌اند.

فال حافظ متولدین بهمن

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز می توانید نسبتا موفق باشید، به شرطی که شما کسی باشید که دست به کار می شود و اقدام می کند. مسئولیت‌ها را به گردن دیگران نیندازید. شما سرشار از قدرت و انرژی هستید، پس از نیرویی که دارید به نفع خودتان استفاده کنید. کافی است منطقی باشید تا بتوانید تمام کارها و وظایف امروز خود را به خوبی انجام دهید. فقط باید تحت هیچ شرایطی تسلیم نشوید و تنبلی را کنار بگذارید. امروز برای شما روز استراحت کردن نیست، سعی نکنید از زیر کار در بروید و یا به دنبال میانبر باشید. تغییراتی که اکنون دارند پیش می آیند شاید در نگاه اول خیلی بزرگ به نظر نیایند ولی در دراز مدت وضعیت شما را به طور قابل توجهی بهبود خواهند بخشید.

فال حافظ متولدین اسفند

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

تمامی حقوق برای موسسه فرهنگی فن آوران زرّین قلم محفوظ است.

طالع بینی کامل فروردین ماه به همراه مشخصات کامل متولدین فروردین ماه و همچنین طالع بینی متولدین زن و مرد متولد فروردین ماه ؛ ازدواج با زن متولد فروردین ماه و ازدواج با مرد متولد فروردین ماه و همچنین طالع بینی خورشیدی متولد فروردین زن و متولد فروردین مرد.

 

فال امروز فروردینیها

طالع بینی و شخصیت متولدین فروردین : فعّال و جنجالي ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشيار و زرنگ ، صاحب عقيده ، مبتكر ، مقتدر ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئوليّت ، پر انرژي ، اهل كشمكش و ستيز ، پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رك و بي‌پروا ، زود عكس‌العمل نشان مي‌دهد، لايق و كاردان ، عاشق قدرت ، بي‌صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهي ، طرّاح ، اهل هيجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، رياست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فكر نمي‌كند ، جوانتر از سنش ، شايسته ، ماجراجو ، روشنفكر ، دقيق ، اشتباه خودرا نمي‌پذيرد ، با مديريّت عالي ، متنفّر از مداخله ديگران ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهي ياغي ، بي ريا ، گاهي خشك و يك دنده ، مخالف دوز و كلك ، در باطن ضعيف‌تر از ظاهر است ، مددكار ، گاهي غير واقعي و غير منطقي ، هوشمند.

 

رك و راست، عاشق پيشه، حسود، پرتوقع و رياست طلب، هرگز به گذشته فكر نمي‌كند، رفتار و قيافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر مي‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفي باف بيزار است.

او بيش از هر زن ديگري در دنيا مي‌تواند بدون مرد زندگي كند. داراي قابليتهاي زيادي است بطوريكه تقريبا از عهده انجام هر كاري از فروشندگي تا نخست وزيري بر مي‌آيد. خوش بين است و خواهان داشتن كاري در خارج از منزل مي‌باشد. عصبانيتهايش ظاهري و مهربانيش عميق و واقعي مي‌باشد.

 

متولدین فروردین ماه

 

مردي است رك و راست ، تند و آتشين مزاج و پر حرارت، عاشق پيشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و رياست طلب كه دوست دارد رهبر و فرمانده باشد . آيا روح اين مرد و باطن مخفي وی را مي شناسيد.

 

منجمين، مرد متولد اين برج رابا جملات جالبي توصيف كرده اند. « رعد وبرق، مشعل پرنده، منبع نيروهاي صادق و رك و راست»او براي زن مي تواند يك آن بسيار هيجان انگيز و گرم و ايده آل باشدو يك آن ديگر سرد و يخ و بي تفاوت وگريزان .

 

اگر در جستجوي يك مرد سربراه ، هميشه يكنواخت، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستيد، وی را به همسري انتخاب نكنيد. اما اگر طالب فقط عشق و هيجان هستيد، او بهترين مرد دنياست.

 

او مي تواند مدتي شمارا غرق در شوق و حرارت بكند و بعد در يك لحظه مثل يك تكه يخ سرد و خاموش بشود. در لحظه ای كه در اوج هيجان است ، حرفي زنيد و يا كاري بكنيد كه مطابق ميلش نباشد ، آنگاه درست مثل چراغي كه كليدش زده بشود ، فورا خاموش مي شود .

 

او با ملاحظه كاري و محافظه كاري ميانه خوبي ندارد . شجاع و با اعتماد به نفس است. هميشه جلوتر از ديگران مي تازد و حتي گاهي از امكانات خود نيز قدم فراتر مي گذارد .

 

مرد متولد برج حمل يك موجود مملو از انرژي و عقايد سازنده است . باري بعضي اوقات كاركردن را او مي تواند مشكل باشد اما بدون شك بسيار مفيد است.او هرگز به گذشته فكر نمي كند، رفتار و قيافه ظاهري اش جوانتر از سنش بنظر مي رسد گرچه از بسياري جهات خوش آيند است اما گاهي موجب مي شود كه نسبت به سنش قدري جوانتر جلوه كند و اين حالت تا وقتي كه پا به سن بگذارد، در وي باقي مي ماند.

 

او با اين دست و آن دست كردن و ذره ذره جلو رفتن جدا مخالف است و پيوسته مايل است كه يك قدم از ديگران جلوتر بدود. او مي تواند منبع سخاوت و بخشندگي باشد و پول ، وقت، احساسات و امكاناتش را در بست در اختيار ديگران ، حتي كساني كه ايشان را خوب نمي شناسد، بگذارد ، ولي اگر خواسته اش برآورده نشود ، و يا با كساني كه دوست ندارد مواجه بشود، يا وادار بشود با عده ای آدم منفي باف كار كند، به موجود ديوانه كننده ای بي پروا، بدون انعطاف ، خشن، يكدنده و متوقع تبديل خواهد شد.

وقتي عاشق مي شود ، گويي يك شيرين و فرهاد جديد به دنيا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه مي گردد كه گويي در تمام كره زمين فقط او معشو قه اش حق زندگي دارد. او در نهاد خود ايمان دارد كه عشقش تنها عشق حقيقي است كه از بدو پيدايش به وجود آمده است.

 

اگر اين عشق بشكند ، با تمام نيرو و با استفاده از كليه امكانات سعي مي كند قطعات آنرا برچيند و دوباره به هم پيوند دهد تا شايد آب رفته دوباره به جوي برگردد، و اگر بار اول موفق نشد، دوباره كوشش به خرج مي دهد.

 

مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا بر جاست مگر اينكه طرفش متولد طرفش متولد برج عقرب آبان باشد. او نسبت به امور عاطفي و احساسي چنان ايده آل است كه در هر عشقي ميخواهد مولف يك كتاب عاشقانه باشد ودر يك كتاب پرشور عاشقانه رفتاري متعادل و ميانه وجود ندارد ، هر چه هست شوريدگي و ديوانگي است .

 

در برخورد با معشوقه گرچه به طور كلي آدم آرامي است، اما اين آرامش نبايد شما را خام كند، مخصوصا اگر در دهه اول اين ماه به دنيا آمده باشد او زياد حرف نمي زند ، خيلي تظاهر نمي كند و شايد حتي نتواند مرد عاشق پيشه ای جلوه كند اما اگر مي توانستيد به داخل قلب و مغزش رسوخ كنيد ، با كمال تعجب مي ديديد كه روي توده ای آتش ريخته شده است .

 

او در هر كاري مخصوصا كار عشق بدون شك يكي از جدي ترين ، صميمي ترين و خشن ترين افراد روزگار است.به احتمال قوي هيچ يك از متولدين برج دوازده گانه سال به اندازه متولد برج فروردين نمي توانند در عشق پابرجا باشند. صداقت او مانع از گمراهي شما مي گردد و طبيعت ايده آل او عشق را هميشه شكوفا وآتشين نگاه مي دارد .

 

اما امان از روزي كه كتاب عشق براي او يكنواخت نشود و طوفان آرام بگيرد ، او به آسانی با سرد شدن آتش عشق به جستجوي يك شيرين دوم، سوم، چهارم و حتي هزارم مي رود.

 

فال امروز فروردینیها

متولدین فروردین ماه

 

از آنجا كه در كار عشق ، مثل بقيه امور زندگي ، پاكباز و صادق و هيجان پرست است ، اگر عكس العمل معشوقه چنانكه بايد و شايد گرم و طوفاني نباشد و اين توهم را در وي به وجود بياورد كه بر غم كوشش هايي كه به خرج مي دهد ، نمي تواند به مقصود خود كه بر خورداري كامل از يك عشق است برسد، در عرض مدت كوتاهي تغيير عقيده مي دهد و مرغ دلش به بام ديگر پر مي كشد.

 

در زندگي زنا شوئي پايبند اصولي است كه اگر ناديده گرفته بشوند، مانند خوره جانش را مي خورد ، او گاهي به راستي ميل ندارد زنش را دائما در حال آرا يش كردن ، رنگ كردن مو ببيند. وی را هرگز به حريم اتاقي كه مخصوص آرايش ونظافت است راه ندهيد.

 

اگر شوهر يك زني متولد فروردين ماه بود ، بايد جدا مواظب باشد كارهايي از قبيل گذاشتن پاها به روي ميز و جويدن آدامس به هنگام تماشاي تلويزيون ، و ساير حركات جلف وسبك انجام ندهد. وی را به جزئيات زندگي كاملا خصوصي خود مثل دعواي با مادرتان ، يا گذاشتن پماد به روي زخم روي كمرتان و از قبيل مسائل شخصي آشنا نكنيد.

طالع بینی فروردین ماه

 

وقتي او منزل مي آيد، دلش مي خواهد زنش را شاد و خندان با بوي عطري كه دوست دارد ، ببيند. مبادا جمله و كلمه ای دل اذيت حواله او بدهيد. زيرا برايش ديوانه كننده خواهد بود . اگر متوجه بشود كه اين ميل و خواسته اش هيچ احساسي را در همسرش برنمي انگيزد ، در چنين مواردي ابتدا سخت دل شكسته ميشود ، بعد دستخوش عصبانيت مي گردد و آن وقت به جستجوي زن ديگري مي پردازد كه همانند خودش در نشان دادن احساساتش صادق باشد .

 

از نظر او اين كار به هيچ وجه خيانت محسوب نمي شود. او خودرا گناهكار نمي داند ، از نظر او زن بي احساس اوست كه خيانت كرده است، او خيال مي كرد كه زنش موجودي است دوست داشتني و گرم و صميمي در حالي كه اكنون مي بيند تمام افكارش پوچ و بيهوده از آب در آمده است. او به طور طبيعي قادر به تحمل زن شلخته ، بي احساس ، كم هوش، بد لباس و نامرتب نيست ودر مقابل اين ناملايمات شديدا از خود عكس العمل نشان مي دهد .

 

در مقابل اگر زن يك چنين مردي به خواسته اش توجه كند، مي تواند مطمئن باشد كه او با بزرگواري تمام زن های ديگر را در دنيا ناديده مي گيرد . قلب متولد فروردين ماه فقط يك اتاق براي يك زن دارد « مگر اينكه والدينش هردو متولد ماه جوزا «خرداد» باشند.» او خيلي قبل از آنكه به همسرش خيانت كند، از او فاصله مي گيرد و از وي مایوس مي گردد و قبل از اتفاق اين واقعه به شكلهاي مختلف به مبارزه براي نجات عشق خود مي پردازد.

 

متولد برج حمل از زن خجول، ملالت آور، و منفي باف متنفر است. زنش بايد وی را متقاعد بكند كه از همه ی بهتر و برتر است و اگر توانست اين فكر را در او به وجود بياورد، مي تواند به وفاداري اش ايمان پيدا كند ، اين كاري است كه آزمايشش براي هر زني كه شوهرش متولد فروردين است ، بسيار جالب و دل انگيز خواهد بود.

 

او در عين حال كه ايده آل است، به حقايق نيز توجه شديد دارد، از اقرار به اشتباه شديدا متنفر است و يا اينكه هرگز نمي تواند ببيند كه عشقش رو به خاموشي مي رود ولي از آنجائي كه در تصميم های خود خيلي پابرجاست ، براي همسرش اين امكان وجود ندارد كه بتواند آب رفته رابه جوي برگرداند. براي اين كار اوانتخاب نمايد.

 

اگر قبلا كمتر به خواسته های او توجه شده است ، برگرداندن او از نيمه راه فرار از منزل محتاح كوشش فراوان است و زن بايد دراين حالت به اين نكته توجه كند كه شوهر متولد فروردين از پنجه افكندن لذت فراوان مي برد، او تشنه رقابت ، كشمكش و نبرد است، پي دراين بارزن بايد از تمام امكانات و ريزه كاري های زنانه خود استفاده كند تا از نبرد پيروز و موفق از آب در آيد .

 

در يك چنين كشاكشي اسلحه ای كه اصلا نمي تواند موثر واقع شود، سعي در جلب او از راه سكس است ، اما همين آدمي كه درمقابل اسلحه سكس مطلقا از خود مصونيت و قدرت نشان مي دهد، واجد من الوجوه نبايد از تحريك حس حسادتش استفاده بشود. يك كلمه و يا حتي يك نگاه گرم شما به مرد ديگري مي تواند وی را هميشه از شما سرد كند« ولو اينكه جسمش به علل مختلف در خانه باقي بماند» او مي خواهد كه در هر مورد جلوتر و بر تر از ديگران باشد و اين حالت شامل حال قلب شما نيز مي گردد .

 

متولد برج فروردين داراي حس مالكيت و حسادت فوق العاده شديدي است . دراين مورد فقط متولدين ماه اسد « مرداد » عمس العمل شديدتري از خود نشان مي دهند و شايد به همين دليل هم باشد كه از تا از كسي صد درصد اطمينان نداشته باشد، عاشقش نخواهد شد.

 

 

متولدین فروردین ماه

 

زن يك مرد متولد فروردين بايد به اين حقيقت گردن بگذارد كه گرم گرفتن شوهرش با زنان ديگر مجاز و بدون تزوير وريا است و او اين كار را حق مسلم خود ميداند در حالي كه زنش رابه شدت ازآن منع مي كند.

 

اگر اين شخص متولد ده روز اول فروردين باشد، زنش رابه يك پا سنگ مي بندد و متوقع است كه او بايد بدون اعتراض همانجابماند و اين زن اگرمي خواهد كه شوهرش واقعا ازآن او باشد و هرگز به وي خيانت نكند و لحظه ای از فكر او غافل نباشد ، نه تنها نيايد حتي يك انگشتش را از دايره ای كه به اطرافش كشيده شده است ، بيرون بگذارد بلكه حتي بايد مواظب حركات چشم هايش نيز باشد كه مبادا به روي يك مرد نگاه يا خنده معصومانه كند.

 

يك مرد متولد فروردين ماه طبيعتا داراي حس ياغي گري است .. او عشق وافري به طرد واضعين و مجريان قوانين دارد و ايمان دارد كه خودش از هر موجود ديگري بهتر و بيشتر مي توانيد جوانب موضوعات مختلف را درنظر گرفته و به كنه آن ها پي ببرد. البته هيچ استبعادي وجود ندارد كه واقعا هم همينطور باشد ، اما طبيعي است كه قبولش براي ديگران آسان نيست.

 

آز آنجا كه او عادت دارد مستقيما به قلب مشكلات حمله كند ودر اين كار بدون هيچ نوع عادت دارد مستقيما به قلب مشكلات حمله كند ودر اين كار بدون هيچ نوع مقدمه ای با شتابزدگي قدم پيش بگذارد ، احتمال بسيار است كه در زندگي به دفعات زمين بخورد و با ناكامي مواجه بشود و از آنجا كه هميشه مي خواهد رهبر باشد و از دنباله روي وحشت دارد، بالطبع نیرومند ترها بارها به وي مي آموزند كه نمي تواند يكه تاز ميدان باشد، ودر اين حالات است

 

كه آغوش همسرش تنها پناهگاهش مي شود و سعي مي كند در جوار او غرور جريحه دار شده اش را التيام ببخشد، و اين جاست كه همسرش پي مي برد در وراي اين اعتماد به نفس عجيب، و اين حالت تجاوزكارانه، نقطه ضعفي در نهاد او وجوددارد

 

كه عبارتست از اينكه او ترجيح مي دهد بميرد ولي به ضعف و شكست اعتراف نكند، زني كه بتواند در يك چنين مواقعي با ملاطفت و ملا يمت و نثار عشق خود وی را ياري دهد، تا شكست مزبور را جبران يا فراموش كند، مي تواند يقين داشته باشد كه قلب شوهرش را براي هميشه در اختيار خواهد داشت. دراين گونه مواقع به هيچ صورتي حق رابه جانب دشمن او ندهيد. او هميشه خواهان آن است كه همسرش صادقانه و از صميم قلب وی را محق بداند.

 

در طبيعت متولد فروردين ريا و تزوير به وديعه گذاشته نشده است و به اين ترتيب وقتي از كسي رنجيده ، آثار ملال و رنجش در او خيلي زود معلوم ميشود. در چنين وضعي رفتار گرم و صميمانه و نحوه گفتار و برخوردش آشكارا عوض مي شودو اين حالت طبق معمول با تذكر صريح رنجشي كه پيدا كرده است، به نقطه اختمام خود مي رسد .

 

در مقابل بايد جوش وخروش ها و حتي پرخاشجويي های ناگهاني وی را كمتر جدي گرفت زيرا مفهومشان قطع رابطه دوستي نيست و يك آتشفشان زود گذر است . به اين ترتيب از قهر و بي اعتنايي او بايد خيلي بيش از داد و فريادش ترسيد.

 

متولد اولين ماه سال حيله گري و نقشه كشي ودوز و كلك را نمي پسندد. او آدمي است رك و راست و اين حالت را چه در امور تجاري و كار ودر عشق و احساسات آشكارا ميتوان در وجودش ديد وشناخت. او وقتي هدفي را درنظر گرقت چه در مسائل مادي و اجتماعي و اداري و چه در عرصه عشق و عاطفه يك دقيقه را هم نمي خواهد اتلاف كند.

 

طالع بینی متولدین فروردین ماه

 

مثلاً اگر پي برد كه عاشق است، فورا قدم پيش ميگذارد ، اما دراين مورد بايد به وي امكان داده شود كه خودش به اين امر واقف بشود، نه اينكه در تنگنا گذاشته شده ، كه خيال كند عاشق شده است.

 

در زندگي خانواده متولد ماه فروردين به همان سماجتي كه سعي دارد هميشه در راس و قبل از همه ی باشد ، در پوزش خواهي پس از بگو مگو ها نيز قبل از طرف مقابلش قدم پيش مي گذارد و به همين ترتيب اولين نفري است كه درصورت لزوم از همسر آزرده خاطر خود پوزش ميطلبد.

 

او به هنگامم بيماري و يا ناراحتي شانه به شانه همسرش مي ايستد. ار بذل جان ومال به هيچ صورت دريغ نميورزد و از انواع مكاتباتي كه برايش وجود داشته باشد، استفاده مي كند تا زنش غمهاي خودرا فراموش كند.

 

براي متولد ماه فروردين هيچ چيز به اندازه همسرش دراين دنيا ارزشمند نيست« البته همسري كه از نظر او دلخواه باشد» باوجود اين وقتي موضوعي فكرش را مشغول مي دارد و به مسئله ای بغرنج مي انديشد ، هر گز ميل ندارد كه كسي مزاحمش بشود و يا به كمكش برود .

 

شما اگر شوهرتان متولد اولين ماه سال است، فقط و فقط وقتي به كمكش برويد كه از شما مدد بخواهد . يادتان باشد شما همسرش هستيد اما بايد هميشه يكي دو قدم خودتان را از او عقب تر نگاه داريد.

 

يك چنين مردي مي خواهد كه زنش در عين حال هم يك زن به تمام معني باشد و هم يك همسر، او مي خواهد كه شما بتوانيد در مواقع مختلف به طور مستقل دست به اقدامات لازم بزنيد، اما در عين حال فراموش نكنيد كه مايل است به او وابسته باشيد، از و حمايت بخواهيد و حس برتري طلبي و رهبري وی را ارضاكنيد.

 

اگر شما به نحوي اين حس وی را جريحه دار كنيد، ممكن است با سخت ترين عكس العمل ها مواجه شويد و او بدترين كلمات رابه شما مي گويد ، در حالي كه واقعا منظورش به هيچ وجه حرف هايي كه مي زند نيست و لحظه ای پس از فروكش كردن جوش وخروشش انتظاري دارد كه شما درست مثل خودش فورا جريان را خاتمه يافته تلقي كنيد. مرد متولد برج حمل مي خواهد كه عملا بزرگ و رهبر خانواده باشد . از شنيدن ايراد چنان بيزار است كه ممكن ناگهان روي همه ی چيز خط بطلان بكشيد .

 

او بعلت علاقه واقعي كه به زن و همسرش دارد، به زحمت مي تواند بودجه خانواده را تا آخر برج متعادل نگاه دارد ، اما شما يادتان باشد كه اگر شوهرتان متولد فروردين است، هرگز از او نخواهيد خرج خانه رابه دست شما بسپرد.

 

طالع بینی متولدین فروردین ماه

 

اگر او در جائي كارمند بشود، به احتمال قوي شغلش را خيلي زودتغيير مي دهد و اين تغيير ادامه پيدا مي كند تا سر انجام در جايي خودش رئيس خودش بشود ، اما در تمام اين مدت تا پاي جان مي كوشد كه خانواده اش دچار مضيقه مالي نشود .

 

متولد برج قوچ براي كودكان تازه به دنيا آمده اش يك مو جود خيال انگيز است . اما بعد ها ، وقتي بچه هايش هفت هشت ساله شدند ، كوشش مي كند تا انها رابه پيروي از خود وادارد و نيازمند به استقلال مي باشند و او نبايد همه ی الگوهاي زندگي خود رابه آن ها تحميل كند . پدر بودن يكي از نقش های زندگي است كه او سخت به آن علاقمند است.

 

اما در عين حال ممكن است نسبت به بچه هايش نوعي حسادت خاص نيز نشان بدهد اگر فقط احساس كند كه بچه ها براي مادرشان بيش از او ارزش قائلند ، گرفتار حسادت مي شود، و خيلي زود و سريع يك حالت بي تفاوتي نسبت به آن پيدا مي كند.

طالع بینی متولد فروردین

 

« عشق از زندگي جدا بوده است» بدون شك منظور افرادي غير از زن های متولد فروردين ماه است . نمي دانم به كسي كه عاشق يك چنين زني باشد ، بايد تبريك گفت و يا به حالش متاسف بود . ممكن است تصور كند كه عشق همه ی چيز زندگي است .در حالي كه او چنان مجذوب دنياي خاص خويشتن است كه در عمل فقط آنرا همه ی چيز زندگي مي داند .

 

او بيش از هر زن ديگري دراين دنيا مي تواند بدون مرد زندگي كند.طبيعي است كه زندگي بدون مرد ، مفهومش زندگي بدون احساسات عاشقانه نيست .

 

او هميشه دلش مي خواهد وشايد بتوان گفت نيازمند به آن است كه قلب مهربان و خواب های طلايي اش به خاطر او بتپد و به همين دليل هم هميشه يك چنين موجودي در ذهنش وجوددارد و موجودي كه ممكن است مربوط به سالهايي بس طولاني گذشته و يا سال‌هاي بسيار دور آينده باشد

 

اما به هرحال او درشبهاي مهتابي بهار به اين عشق رو يايي خود مي انديشد و يكبه جالب آنكه بر غم وجود يك چنين آرزوي عميقي اگر يك چنين شخصي وجود خارجي نداشته باشد ، كمبود آنرا احساس نمي كند زيرا هميشه در ضمير ناخود آگاهش معتقد است كه هر كاري را ه يك مرد مي تواند بكند ، خودش قادر است بهتر ازآن را انجام بدهد.

 

زن متولد فروردين خودش راهش را در زندگي باز مي كند و مايحتاج زندگيش را خودش فراهم ميآورد و از حقش دفاع مي كند بدون اينكه نيازي به وجود خودش خودش فراهم ميآورد و از حقش دفاع مي كند بدون آنكه نيازي به وجود يك مرد داشته باشد .

 

بنظر او انجام كارهايش به دست خودش خيلي سريع تر ازآن صورت مي گيرد كه به انتظارديگري بنشيند و طبيعي است كه يك چنين خصوصياتي به مزاج مغرور مردها خوش آيند نيست .

 

زن متولد فروردين مثل مرد متولد اين ماه خواهان رهبري وپيشتازي است و اين خواسته شامل تمايل او به برداشتن اولين قدم در امور عشقي نيز ميگردد.دختران متولد اين ماه هميشه تعدادي عاشق سينه چاك در اطراف خود دارند و باوجود اين هميشه در تخيلات خود دنبال كسي مي گردند كه جزو اين عده نباشد .

 

او درصورت لزوم مي تواند سريعا همرنگ جماعت بشود ولي در عين حال داراي آن سرسختي نيز هست كه بتواند از راحتي ها چشم بپوشد و با سيل مخالفت ها سينه به سينه بجنگد و به سينه هر مردي كه عشقش را مورد تهديد قرار داده است ، دست رد بزند.

 

طالع بینی متولدین فروردین ماه

 

اين درست نمونه كاملي از خصوصيات اخلاقي يك متولد ماه فروردين است و او حتي پس از اينكه در زير ضربات خرد كننده حوادث به كلي عاجز شد و تنها طفلش از دنيا رفت و مردي كه دوستش مي داشت وجايش را براي خاطر او به خطر انداخته بود ، تركش كرد، باز قادر است بگويد كه : « باشد و فردا هم براي خودش روز ديگري است » و اين براي آمدنش انتخاب كرده است.

 

زني با قدرت فراوان كه مي تواند بر همه ی غمنامه ای يك نقطه پايان بگذارد و قادر به ايفاي كامل نقش يك زن است و يعني فرو ريختن اشك در موقع لزوم و به عهده گرفتن نقش مرد به هنگامي كه مردي در زندگي او وجود نداشته باشد .

 

طبيعي است داشتن يك چنين خصوصيات تهاجمي چندان جالب نيست و اما خوش بيني و اميد او به آينده روشن ، ضامن معتبري براي سعادتمند شدنش مي باشد. زن متولد فروردين ، درصورت مساعد بودن زمينه در ابراز عشق پيشقدم مي شود و بگذاريد او بفهمد كه دوستش داريد و اما خيلي هم دنبالش نرويد .

 

وفاداري او به عشق تا زماي كه شما به آن پاي بند باشيد ، شگفت انگيز است زيرا وي اصولا موجودي رمانتيك مي باشد. او به هيچ صورت مايل نيست كه شكار بشود و اما اگر ديد كه شما تعقيبش نمي كنيد ، مایوس مي گردد كما اينكه او از مردي كه بخواهد به طور كامل بر وي مسلط باشد ، گريزان و از مردي هم كه خودش را روي پاهاي او بيندازد، روگردان و بيزار است.

 

متولد فروردين قبل از آنكه بگذارد گرمي عشق سراسر وجودش را در بر گيرد، مي خواهد با دل مرد دلخواهش دست و پنجه نرم كند تا دراين كشاكش طعم قدرت مردانه وی را بچشد. او به طرز باور نكردني رويايي است و هميشه آرزو دارد پرنس مورد علاق اش سوار بر اسبي سفيد بيايد و وی را بربايد و به خاطر عشق او بادنيا بجنگد و انچه را مي خواهد در اختيارش بگذارد ، بدون اينكه قدرت مردانگي خودرا فراموش كند و چون يك چنين موجودي فقط در رويا وجوددارد ، اغلب تنها مي ماند .

 

روزهايش روشن و مملو از هيجان است و شب هاييش تاريك و خاموش اما شعله های اميد هرگز در قلبش خاموش نمي شوند و او پس از هر شكست قدم تازه ای پيش مي گذارد.

 

او بايد از عشق خود احساس غرور كند اما اين امر نبايد موجب بشود كهشما ذوق و استعداد وی را ناديده بگيريدو هر قدر نياز مندي او شما زياد تر باشد، باز كوشش مي كند كه دو برابر آن نيازمندي های شما را بر آورده سازد.

 

او مي تواند از خطاي دوستانش چشم بپوشد ، مال و وقتش را صرف ديگران كند ، اما وقتي پاي دل به ميان آمد، ناگهان موجود ديگري مي شود . آنچه كه ازآن اوست . اين امر قاطعيت مطلق دارد.

 

طالع بینی متولدین فروردین ماه

 

كوچكترين خطايي مي تواند حسادت وی را مثل يك بمب منفجر كند. مراقب باشيد كه در حضورش از هندمند مورد علاقه خود تعريف نكنيد و يا از زن ديگري ولو اينكه از دوستان او باشد ، صحبتي به ميان نياوريد .

 

مردي كه زنش متولد فروردين است ، بهتر است در اداره منشي مرد داشته باشد . اين زن حد متوسط ندارد و اگر دلش بشكند ، در مدتي بسيار كوتاه از توده ای آتش تبديل به قطعه ای يخ مي گردد اما نكته مهم اين است كه آتش تنش زود خاموش مي شود در حالي كه سرديش ابدي است.

 

زن متولد ماه سال چه قبل از ازدواج و چه بعد ازآن خواهان آزادي فراوان است و متوقع است كه شما به وي و وفاداريش اطمينان كامل داشته باشيد در حالي كه عكس اين امر را الزامي نمي داند.

 

او علی رغم تمايل شديدي كه به آزادي خود دارد ، فوق العاده به شوهرش وفادار است و متولد اين ماه به طور طبيعي قادر به دوست داشتن دو مرد نيست زيرا بيش ازآن صاف و صادق است كه بتواند يك چنين نقش ريا كارانه ای رابه عهده بگيرد و ايفاي نقش كند.

 

اگر اين زن، شوهر داشته باشد و عاشق مرد ديگري گردد، قبل ازآن كه به وي خيانت كند ، رك و راست حقيقت رابه شوهرش مي گويد كه ديگر نمي تواند زندگي مشتركي داشته باشد. اين زن مي تواند شور و هيجاني بسيار عميق و تخيلاتي صوفيانه و عارفانه داشته باشد .

 

اين دو خصلت به شيوه ای غريب در وجود او باهم آميزش دارند. او هر نوع رابطه ای را صميمي و حقيقي و ابدي مي داند و خيانت و بكار بردن رابه كلي احمقانه و غير ضروري مي داند. عشق او مثل حركات و گفتارش بي غل وغش و رك و پوست كنده است.

زن متولد برج اصولا واجد قابليت های زياد است، به طوري كه تقريبا از عهده انجام هر كاري از فروشندگي تا نخست وزيري بر مي آيد. اگر در ارتش باشد ، خشونت يك گروهبان رابه خود مي گيرد و اگر مانكن باشد، ظرافت های يك دختر تمام عيار هيجده ساله را در خود بوجود ميآورد . به هر صورت به شغل و كارش علاقه مندي نشان مي دهد و به اين دليل كمتر ممكن است كه از كار به خاطر عشقش دست بردارد.

 

البته از آنجا كه او دختر رمانتيكي است ، اين امكان وجوددارد كه اگر عاشق شد ، به خيال تحقق بخشيدن به روياهاي طلائي خودش وداشتن يك خانه كوچك زيباي چوبي در حاشيه جنگل های شمالي و نشستن جلوي بخاري كه گندم های هيزم در آن شعله ور است و لذت بردن از زندگي در جوار معشوق سبب شود كه موقتا كارش را رها كند و اما وقتي كه رنگ های اين خانه جلاي اوليه اش را از دست داد و اين جا و آنجاي طاقش شروع به چكه كرد وآنوقت با سرعت به جستجوي كسب و كار و موقعيت اجتماعي خود بر مي خيزد .

 

جلويش را نبايد گرفت ، زيرا اگر خواسته های روحي متولد فروردين ماه بر آورده بشود، خيلي ساده از هر مشكل كوچكي كه بو جود بيايد كوه بزرگي مي سازد ودرد سر درست ميكند.

 

در عمل تقريبا كاري وجود ندارد كه زن متولد فروررين ازعهده اش برنيامد.اگر از او چيزي را بخواهد و يا احساس كند كه داشتنش براي او ضروري است ، مصممانه قدم پيش مي گذارد اعم از اين كه آن كار انجام شدني باشد يا نباشد و به همين ترتيب در مقابل مشكلات چنان پايداري از خود نشان مي دهد و چنان خودرا با محيط تطبيق مي دهد كه باورش به راستي مشكل است.

 

زني را مي شناختم كه بعلت خراب شدن وضع مالي شوهرش وادار بود با سه بچه خود در يك آپارتمان دو اتاقه زندگي كند . او روزي در خانه با خانمي كه فال قهوه ميگرفت و اصلا با يكديگر آشنايي نداشتند ، بر خورد كرد و اين خانم پس از نگاه كردن به فنجان قهوه كه ازآن نوشيده بود ، با ناراحتي گفت كه زندگي سختي در انتظارش مي باشد و اين زن صادقانه پرسيد : مي توانيد بگوئيد كه اين زندگي تلخ از كي شروع مي شود؟

 

همين خانم يك روز به سرش زد كه يك سگ هم بياورد و نگاه دارد و چون صاحب خانه گفت كه « خانم : شما خودتان هم براي دو اتاق زيادي هستيد تا چه رسد به اينكه سگ هم بياوريد » براي جامه عمل پوشاندن به خواسته اش ناگهان به فعاليت افتاد و به اين در و آن در زد و يك دوره كلاس كار با كامپيوتر را ديد و خلاصه در كمتر از يك سال وضع زندگي خودرا از اين جهت به آن رو كرد. با در آ مد خوبي كه نصيبش شده بود ، آپارتمان بزرگتري گرفت و سگ مورد دلخواهش رابه خانه آورد .

 

 

طالع بینی متولدین فروردین ماه

 

 

او تمام اين و تلاش را فقط براي آوردن يك سگ به خانه و باز كردن جا براي آن سگ تحمل كرد . زن متولد برج قوچ بعلت خوش بيني زياد ، هميشه معتقد است كه تيره روزي و ناكامي سرانجام روزي بر طرف مي شود و آفتاب هميشه زير ابر نمي ماند و بعلت داشتن يك چنين طرز تفكري است كه به معجزه هم اعتقاد دارد و معجزه هم براي كساني كه به آن اعتقاد دارند، هميشه رخ مي دهد .

 

اين خانم در كارهاي خود خيلي عجول است ودر نتيجه چه بسيارند دفعاتي كه اين عجله برايش اشكالاتي به وجود ميآورد اما او تا اولين تارهاي خاكستري رنگ در لا بلاي مو هايش پيدا نشده است كه هر چيزي را بايد از راه تجربه ياد بگيرد.

 

به غرور خود سخت پايبندي نشان مي دهد و اعتقادش بر اين است كه شكسته شدن غرور پايان زندگي است.از لحاظ عشق اين امكان وجود ندارد كه زن متولد شده در ماه فروردين فريب گرگ های در لباس ميش را بخورد و وی را در مقابل زن فريب ها مصونيت دارد و خطر بزرگ تر وی را از جانب مرده های ايده ال و رومانتيك تهديد مي كند كه تازه دراين مورد نيز او بارها مرده ايده آلي را كه سر راهش قرار بگيرد ، در بوته آزمايش قرار مي دهد.كمتر زني ممكن است مثل زن متولد فروردين ماه مددكار و دادرس باشد .

 

او خيلي آسان براي اطرافيانش هديه ای گرانقيمت مي خرد ودر موقع بيماري ازايشان پرستاري مي كند و به انها پول قرض مي دهد و سعي مي كند بر ايشان كار پيدا كند ودر مقابل انتظار مقابله به مثل راهم دارد.او هر كاري رابا شور و حرارت خاص انجام مي دهد و اما شخصا منكر داشتن يك چنين خصوصياتي است كه اگر غمگين بود ، شوهرش هم غمگين واگر شاد بود شوهرش هم شاد باشد.

 

او نه تنها مايل است كه دوستان شوهرش را بشناسد، از ميزان پس اندازه او خبر داشته باشد و جزئيات كارش را بداند ، بلكه حتي مي خواهد كه در خواب هاو روياهاي او نيز شريك باشد و همين حق را براي او قائل است. اگر بفهمد كه شوهرش چيزي را از او پنهان كرده است ، ديوانه مي شود و عصبانيت او واقعا نا خوش آيند است .

 

هرگز نبايد در جلوي ديگران كوچكتر ين ايرادي از طرز لباس پوشيدن و يا آرايش كردن و يا رفتارش گرفته شود. اگر اين نكته رعايت شود ، او هم نسبت به رعايت حال و شخصيت شما در ميان جمع پايبندي وسواس آميز نشان مي دهد.

 

جريحه دار كردن غرور و يا به مسخره گرفتن احساساتش قلب وی را مي شكند. اگر او با يك چنين رويدادي مواجه بشود، به آغوش شوهرش پناه مي برد ودر آن لحظه دنيا برايش تيره وتاريك است و او خودرا عميقا بي دفاع و صدمه ديده احساس ميكند و اينجاست كه شوهرش اين امكان استثنايي را پيدا مي كند تا موقعيت خودرا در روح و قلب او استحكام بيشتري ببخشد .

 

او عاشق قدرت است و مي خواهد كه هميشه واجد آن باشد و وقتي احساس كرد آنرا از دست داده است ، بايد از جايي دوباره تحصيل قدرت كند.حالت ايده ال و خوش بيني بيش از حد زن متولد فروردين اغلب باعث مي شود كه به هنگام مواجه شدن با حقايق زندگي آزرده خاطر بشود . در يك چنين مواقعي دستيابي به قلب او كار فوق العاده ساده ای مي گردد.

 

طالع بینی متولدین فروردین ماه

 

اندكي نوازش و بازگرداندن اعتقاد اعتماد به نفس به او دردهاي دلش را چهار طاق باز مي كند. او صميمانه انتظار دارد كه شوهرش درصورت لزوم با تمام قوا به جانبداري از وي برخيزد و با دشمن به مقابله برخيزد« اما شما اين كار را چنان انجام بدهيد كه راه برگشت از بين نرود زيرا همسرتان ممكن است خيلي زود يك چنين تصميمي بگيرد» اگر مرد دلخواه خودرا پيدا كند، به راحتي از همه ی چيز دست بر مي دارد و او بدون وفاداري و صفاي عاشقانه زندگي را هيچ مي داند. بعنوان زن خانه شريكي دلسوز و يار و ياور است.

 

احتمالا خواهان داشتن كاري در خارج از منزل است زيرا محيط خانه براي شور و هيجاني كه در وي وجوددارد ، بسيار كوچك و محدود كننده است. عصبانيتش شبيه به جرقه ای است كه ناگهان از آتش بيرون مي ريزد و ناگهان ظاهرمي شود و زود از بين مي رود اما تعداد اين جرقه ها طبق معمول بيشتر از مواردي است كه مي تواند آرامش خيالي براي شوهرش ايجاد كند. نكته ای كه بايد به آن توجه كرد اين است كه عصبانيتهايش ظاهري است ولي لطف و مهرباني اش عميق و واقعي است .

 

اندكي پر حرف اما حرف هايش سطحي و بي پايه نيست ودر آن آثار هوشمندي كاملا مشاهده است و به اين دليل منطقا انتظار همدردي دارد .

 

شوهر يك چنين زني وادار است وی را به هنگام بروز بيماري به زور به رخت خواب بفرستد اما بعد لازم است كه كنارش بنشيند و دستش را در دست بگيرد.زن متولد برج حمل درخانواده فوق العاده فداكار و كمك رسان است .

 

اگر شوهرش از كار بيكار شود ، بدون تاخير كاري پيدا مي كند و نمي گدارد چرخ زندگي از حركت بايستد اما به طور حتم براي شوهري كه در آمدش از او كمتر باشد، احترامي قائل نيست « دراين حالت گرچه وی را ترك نمي كند اما شايد بعلت جريحه دار شدن غرورش ديگر آن دلشادي سابق را نشان نمي دهد.»

 

يك تعريف از طرز آرايش يك زن ديگر نيز همين حالت را در او به وجود ميآورد اما خطرات احتمالي اين كار خيلي بيشتر است. اگر بتوانيد محيط زندگي خودرا پا بر جا نگاهداريد ، وی را به طرزي واقعا باور نكردني شاد و دوست داشتني خواهيد يافت.

 

او بعنوان مادر پيوسته مواظب است كه بچه هايش تميز ، شاد و سلا مت باشند . عقل معاش حيرت انگيز از خود نشان نمي دهد اما شما مي توايند وی را يكي دو بار امتحان كنيد. هيچ بعيد نيست قابليتش دراين كار به اندازه ای كه مورد نظر شماست ، باشد.

 

او ممكن است هر بار كه بچه اش گريه مي كند ، بغلش نكند و يا مثل برخي از مادرهاي ديگر در حمايت از كودكش روش اغراق آميز نداشته باشد اما اين بچه بلا شك مهرباني های مادرش را فراوان مي بيند و عشق مادر به قدر كفايت نصيبش مي گردد.

 

بعلت داشتن تخيلات شاعرانه دنيايي مملو از زيبايي ها و رنگ ها در ذهن بچه هايش به وجود ميآورد اما انضباط را هم لحظه ای فراموش نمي كند . تنبيه بدني نمي كند ولي از حرفش هم بر نمي گردد .

 

او خيلي دير به مواد مخدر معتاد مي گردد اما از انتقام كشيدن لذت مي برد و خيلي زود عصباني مي شود و خيلي هم آرام مي گردد. صميمانه به شوهرش كمك مي كند كه به آرزوهايش جامه عمل بپوشاند. اگر شوهر زن متولد فروردين فقط به اندازه نصف مقداري كه او به وي ايمان دارد ، به او ايمان داشته باشد، زندگي زناشوئي آن ها واقعا سعادتمندانه خواهدبود.

 

 

 

طبیعی است که زندگی بدون مرد

 

 

زن متولد فروردین

 

 

 

دختران متولد این ماه همیشه تعدادی عاشق سینه چاک در اطراف خود دارند و باوجود این همیشه در تخیلات خود دنبال کسی میگردند که جزو این عده نباشد .

 

 

 

 

 

 

او میتواند مدتی شمارا غرق در شوق و حرارت بکند و بعد دریک لحظه مثل یک تکه یخ سرد و خاموش بشود. در لحظه ای که در اوج هیجان است ، اگر حرفی بزنید و یا کاری بکنید که مطابق میلش نباشد ، آنگاه درست مثل چراغی که کلیدش زده بشود ، فورا خاموش می‌شود. او با ملاحظه کاری و محافظه کاری میانه خوبی ندارد .

 

او هرگز به گذشته فکر نمیکند، رفتار و قیافه ظاهری اش جوانتر از سنش بنظر می‌رسد گرچه از بسیاری جهات خوش آیند است اما گاهی موجب می‌شود که نسبت به سنش قدری جوانتر جلوه کند و این حالت تا وقتی که پا به سن بگذارد، در وی باقی میماند. او با این دست و آن دست کردن و ذره ذره جلو رفتن جدا مخالف است و پیوسته مایل است که یک قدم از دیگران جلوتر بدود.

 

 

طالع بینی متولدین فروردین ماه

 

 

اگر عاشق بشود!

 

 

 

در برخورد با معشوقه گرچه به طور کلی آدم آرامی است، اما این آرامش نباید شما را خام کند، مخصوصا اگر در دهه اول این ماه بدنیا آمده باشد او زیاد حرف نمی‌زند ، خیلی تظاهر نمی‌کند و شاید حتی نتواند مرد عاشق پیشه ای جلوه کند اما اگر می توانستید به داخل قلب و مغزش رسوخ کنید ، با کمال تعجب میدیدید که روی توده ای آتش ریخته شده است. او در هر کاری مخصوصا کار عشق بی شک یکی از جدی ترین ، صمیمی ترین و خشن ترین افراد روزگار است.

به احتمال قوی هیچ یک از متولدین برج دوازده گانه سال به اندازه متولد برج فروردین نمیتوانند در عشق پابرجا باشند. صداقت او مانع از گمراهی شما می‌گردد و طبیعت ایده آل او عشق را همیشه شکوفا وآتشین نگاه می دارد . اما امان از روزی که کتاب عشق برای او یکنواخت نشود و طوفان آرام بگیرد ، او به آسانی با سرد شدن آتش عشق به جستجوی یک شیرین دوم، سوم، چهارم و حتی هزارم می‌رود.

 

 

در زناشوئی چگونه شوهری است؟

 

 

 

 

طالع بینی متولدین فروردین ماه

 

 

 

 

 

فال امروز فروردینیها
فال امروز فروردینیها
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *