فال امروز خرداد ماهی مرد

فال امروز خرداد ماهی مرد

فال روزانه و ماه تولد برای متولدین خرداد

فال متولدین خرداد را در ادامه ی مطلب هم بر اساس فال حافظ و هم براساس تعیین فال از صور فلکی برای شما آورده ایم. برای دیدن فال ابجد ماه تولد و همچنین فال موفقیت متولدین خرداد بر روی دکمه مورد نظر در داخل همین مطلب کلیک کنید.

متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو خوش زبان و صادق هستند. اینان اغلب افرادی صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را می‎پوشانند و از افراد حسود و برخواه دلتنگ می‎شوند.

معمولاً به یاد خدا هستند و از پدر و مادر خیر و نفع می‎برند. اینان اغلب در سینه، پشت یا چهره نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند. عموماً از راه تجارت یا کشاورزی، پول خوبی به دست می‎آورند.

فال امروز خرداد ماهی مرد

برخی سفرهای طولانی در طالع دارند که از آن سود خواهند برد. عموماً از مادرانی خوب متولد می‎شوند. روزی حلال نصیبشان می‎شود. اینان عموماً طبعی سرد و تر دارند.

حدود دوازده سالگی با خطری مواجه می‎شوند. اغلب در سن چهل سالگی به رفاه می‎رسند. روزهای یکشنبه و پنجشنبه، برای آنان خوش یمن است. در طالع اغلب اینان دو زن دیده می‎شود که از آنها خیر و نفع می‎برند.

متولدین زن این ماه عموماً سفید و سرخرو و خوش قد و بالا و شوهر دوست می‎باشند.

اینان مهربان چرب زبان، گاهی خودخور و زودرنج می‎باشند. این زنان اغلب میک اندیش بوده و بهدوستان و خویشان نکی می‎کنند. از حرافی و شوخی‎های بی‎مورد پرهیز می‎کنند و بیشتر طالب ارتباط با افراد دانا و فهیم می‎باشند.

این زنان اغلب از درد شکم رنج می‎برند که علت آن معمولاً از سردی و خشکی است. مصرف کوبیده سنبل خطایی همراه با زیره و قرنفل، در ناشتا به اندازه یک قاشق چاپخوری، برای آنان مفید می‎باشد.

اغلب این افراد خال یا نشانی بر سینه دارند، که نشان از اقبال آنهاست. اینان در اوایل زندگی رنج بسیار می‎بینند، اما عاقبت به خیر می‎شوند. باید غیبت را ترک کنند و از خدا غافل نشوند. زیرا اغلب از دست و زبان خودشان در رنج و عذاب هستند.

  • اهنگ چجوری طاقت بیارم
  • متولدین زن این ماه مسافرت زیادی با فرزندان خود خواهند داشت. لباس‎های آبی و همچنین انگشتر الوان و انگشتر زمرد برای این زنان مناسب خواهد بود.

    طالع بینی ازدواج برج جوزا پیش بینی می کند که برای زوج های متاهل، هیچ اختلال عمده ای که ذهن شما را اشغال کند، وجود نخواهد داشت. اما باید مواظب باشید که کج ‌خلقی نکنید، هماهنگی در خانه برای آرامش ذهن ضروری است.

    مهم است به یاد داشته باشید که هر کسی حق نظر دادن دارد. با توجه به طالع بینی ازدواج متولدین خرداد، ممکن است شما اغلب خودتان را در وضعیت دشواری در ازدواج پیدا کنید.

    با این حال، این کار عاقلانه است که کینه به دل نگیرید. همچنین خلق و خوی همسر یا نامزد شما ممکن است دلیل نگرانی تان باشد. یک اختلاف عقیده می ‌تواند منجر به شرایطی ناراحت کننده شود. پس به یاد داشته باشید که هوشمندانه ارتباط برقرار کنید.

    عصبانیت خود را کنار بگذارید و سعی کنید رابطه تان را همیشه مثبت نگه دارید. و به خاطر داشته باشید که هیچ چیز تا ابد دوام نمی ‌آورد.

    به طور کلی مطابق با یافته ‌های طالع بینانه برای متولدین برج جوزا در سال 1399، به نظر می ‌رسد که ابر شادی در طول سال همراه شما خواهد بود و شما را از بارش های شادی بخشش بهره مند خواهد کرد.

    آلامتو به صورت روزانه فال روز تولد شما را راس ساعت 15:00 روز قبل قرار میدهد و شما می توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از اوضاع طالع بینی فردای خودتان آگاه شوید.

    صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

    مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

    فال روز تولد: امسال که تولدتان است، فرصت های بسیاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت و دیگران بر حنبه های مثبت شما بیشتر تمرکز می کنند پس از آن نهایت استفاده را بکنید. سعی کنید علاوه بر نگه داشتن دوست های قدیمی، به دنبال دوستان جدیدی نیز برای خود باشید زیرا هر چه ارتباطات خود را بیشتر افزایش دهید، فرصت های شغلی و حرفه ای بیشتری برایتان فراهم خواهد شد. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید تا دیگران و عشق زندگی تان نیز برای شما ارزش و احترام بیشتری قائل شوند. برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. با صبر و حوصله به هر آنچه خواهید، می رسید. اگر قصد ازدواج را دارید باید تا اواخر سال دست نگه دارید تا شانس به سراغتان بیاید. ماه های اردیبهشت، تیر، مهر و آذر ماه های مهم سال هستند.

    امروز صبح که از خواب بیدار می شوید زیاد سر حال نیستید، اما با گذشت ساعات ابتدایی روز حالتان به وضعیت عادی خود باز خواهد گشت. شما در انجام مسئولیت هایی که به عهده دارید سعی و تلاش زیادی کرده و حتی برای انجام کارهای روزمره ای که علاقه ی چندانی به آنها ندارید هم انرژی زیادی را صرف خواهید کرد. بهتر است انرژی با ارزش خود را برای کارهای پیش پا افتاده هدر ندهید و توان خود را برای انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید و نتایج بهتری را برایتان به همراه خواهند داشت کنار بگذارید. در حال حاضر با استرس ها و تنش های پیش بینی نشده در محل کار، تحصیل یا زندگی تان مواجه و تا حدی خشمگین و دلزده هستید، خوشبختانه به زودی با ثباتی نسبی و خوشایند مواجه خواهید شد. از زمان حال، حتی مشکلات آن لذت ببرید. به اولویت بندی امور در ذهنتان اقدام کنید.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    امروز انرژی های خلاق شما در اوج خود قرار دارند و موجی از ایده های جدید به سوی مغز شما هجوم خواهند آورد. صحبت های هیجان انگیزی که با برخی از دوستان نزدیک خود دارید انرژی شما را در سطح بالایی که دارد حفظ خواهد کرد. خودتان را برای مکالمات طولانی و یا دیدار و مکالمه با دوستانتان آماده کنید. فاصله ی بین شما و اهدافی که به تازگی برای خود تعیین کرده اید بسیار زیاد به نظر می رسد اما نباید اجازه بدهید این فاصله شما را نا امید کند، برای فتح بلندترین قله ها هم باید راه را با برداشتن قدم هایی کوچک آغاز کرد. در مکانی آرام و به دور از هیاهو گذشته خود را مرور کنید و اقدام به برنامه ریزی مجدد کنید. در خوشی ها دوستان و نزدیکان خود را از یاد نبرید و آن ها را هم شریک کنید. دور اندیش باشید و اجازه ندهید روزهایتان به بطالت بگذرد. از استعدادتان در انجام کار خیری بهره خواهید گرفت.

    با این فشار کاری بسیار سنگینی که امروز دارد به شما وارد می شود، داشتن یک تفکر مثبت و امیدواری به آینده ممکن است کار سختی به نظر برسد. با وجود این که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که از قبول مسئولیت وحشت دارند و نسبت به تعهدات خود احساس مسئولیت بسیار بالایی دارید، امروز تمرکز افکار و انرژیتان روی کارهایی که در دست انجام دارید کار دشواری خواهد بود و دائم یک چیزی پیدا خواهد شد که حواستان را پرت کند. شجاعت خود را حفظ کرده و اجازه ندهید هیچ چیزی تمرکزتان را به هم بریزد. نگرانی تان بابت ایجاد توازن بین امور کاری و خانگی به زودی برطرف می شود. شنیدن یک جمله از کسی که برایتان مهم است تاثیر مهمی روی تصمیم تان خواهد گذاشت. برای اشتباه نکرده عذرخواهی نکنید وگرنه همیشه به طرف مقابلتان بدهکار خواهید بود. نیتتان را ادا کنید.

    شما در حال حاضر افکار و ایده های زیادی در مورد این که چطور می توانید از لحاظ حرفه ای پیشرفت کنید، اما به همین تعداد و یا حتی بیشتر هم می توانید برای موفق نشدن خودتان در راه رسیدن به این اهداف دلیل پیدا کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر عجله ای برای رسیدن به خواسته های خود ندارید و می توانید تا فرا رسیدن زمان مناسب و فرصت های مطلوب دست نگه دارید. حالا که وقت هست سر حوصله تمام گزینه های خود را مورد بررسی قرار داده و بهترین را از میان آنها انتخاب کنید. از کسی درخواست کمک خواهید کرد و جواب منفی خواهید شنید، تمرین کنید تا بر احساسات تان مسلط باشید و با یک کشمش گرمی و یک مویز سردی تان نکند. دیگران می توانند به شما نه بگویند. برای انجام کاری علی رغم میل تان به جایی دعوت خواهید شد، قضاوت و عجله نکنید، این جلسه به نفع شما خواهد بود.

    گاهی لازم است حتی اگر مطمئن باشید که گفته هایتان با مخالفت دیگران روبرو خواهند شد هم آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید. ماسکی که برای خودتان ساخته اید را کنار بگذارید و ایمان داشته باشید که خود واقعیتان بسیار زیباتر از آن چیزی هستید که نشان می دهید. شاید این طور به نظر برسد که مخفی نگه داشتن احساساتتان برای مدتی طولانی تر برایتان خیلی بهتر خواهد بود، اما این در واقع تنها بهانه ای برای فرار از رویارویی با واقعیت است و باید هر چه سریعتر با ترس های خود روبرو شوید. از شنیدن حرفی متعجب خواهید شد، جبهه نگیرید و موضوع را از زاویه دیگر بررسی کنید. به کار اشتباه شخصی در اطرافتان بی توجهی نشان ندهید و سکوت نکنید. از زیر انجام دادن کاری که به گردنتان است، طفره نروید این کار هرچه بیشتر طول بکشد انجامش سخت تر می شود.

    یک فعالیت اجتماعی و یا جلسه ی گروهی باعث ایجاد شور و شوقی در تازه وجود شما خواهد شد و شما را به تعیین کردن اهدافی تازه برای خودتان تشویق خواهد نمود. شاید این اهداف شامل به کار گرفتن استعدادهایی شوند که تا پیش از این نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید و یا فکر می کرده اید زمان کافی برای پرداختن به آنها را ندارید. افرادی که در این جمع ها با آنها دیدار خواهید داشت ممکن است به شما وعده ی همکاری داده و به ادامه ی راه تشویقتان کنند. بیش از این درنگ نکنید! دست به کار شوید. شاهد تغییراتی در زندگی خانوادگی تان خواهید بود، این تغییرات در بلند مدت به نفع شماست. اوقاتی را با فرد مورد علاقه و شریک زندگی تان سپری کنید و برای خواسته ها و اولویت هایش احترام بیشتری قائل شوید. دوستی در انتظار دعوتی از سوی شماست. برای پیشرفت کاری مجبور می شوید خودتان یک تصمیم مهم را بگیرید.

    شما مهارت های اجتماعی بالایی دارید که می توانید از آنها برای پیشرفت زندگی تان کمک بگیرید. حتی اگر امروز حوصله انجام کاری را ندارید، بلند شوید زیرا فرصت های خوبی در انتظارتان است. فردی از شما درخواست همکاری می کند. این فرصت مناسبی برای نشان دادن توانایی هایتان است بنابراین خجالت را کنار گذاشته و پیشنهاد او را با اعتماد به نفس کافی قبول کنید. اگر با عشق تان به مشکل بر خورده اید، این را بدانید که دوری حلال مشکلات نیست، بلکه با نزدیک شدن و گفتگو است که می توانید از پس آنها برآیید. با خیال راحت به انجام کاری بپردازید که از مدت ها قبل در فکرش بوده اید، این کار برایتان موفقیت بزرگی به همراه خواهد داشت. برای اجتناب از بیراهه ها از تردید و دودلی را از خود دور کنید و در انتخاب دوست و هم نشین نهایت دقت را به عمل آورید. معامله، خرید یا فروش این هفته به نفع شماست.

  • چگونه با ایفون از گوگل فیلم دانلود کنیم
  • امروز میل شدیدی که به انجام آنچه در سر دارید احساس می کنید، اما هنوز نسبت به در میان گذاشتن نقشه ها و برنامه های خود با دیگران مردد هستید. شما فکر می کنید که سکوت در این مورد به شما کمک خواهد کرد تا امکان ایجاد تغییرات لازم در هر زمانی که خودتان صلاح بدانید را داشته باشید و اجازه ی داشتن انعطاف پذیری بیشتری را به شما خواهد داد. آنها بالاخره با دیدن نتایجی که به دست می آورید به اهدافتان پی خواهند برد، مجبور نیستید از حالا با گفتن برنامه هایتان به آنها چالش مقابله با مخالفت ها و قضاوت هایشان را هم برای خود ایجاد کنید. روی کار روزگار حساب نکنید، امروز خوب و فردا بد است، هر بالا رفتنی یک فرود آمدنی دارد. برای گفتن یک حرف یا ارسال یک پیغام عجله نکنید، بهتر است دست نگه دارید و باز هم کمی فکر کنید. یادتان باشد همیشه حق با شما نیست. برای یک تصمیم گیری لزومی به مشورت با دیگران ندارید.

    شاید فکر کنید ه اطلاعات لازم برای گرفتن یک تصمیم صحیح و آگاهانه برای آینده ی خود را در اختیار ندارید، اما به احتمال زیاد در اشتباه هستید. در واقع مشکل شما کمبود اطلاعات لازم نیست و این تردیدی که در تصمیم گیری دارید بیشتر از ترس از ندانسته هایتان و عدم اعتماد به نفس سرچشمه می گیرد. شما اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار دارید که نسبت به آنها بی توجه هستید و این تلاش شما برای کسب اطلاعات بیشتر تنها باعث افزایش تردید و دودلی‌تان خواهد شد. اگر به احساسات درونی خود اعتماد داشته باشید خواهید دید که هر آنچه برای گرفتن یک تصمیم صحیح و عاقلانه نیاز دارید را در اختیار دارید. با شخصی درد و دل می کنید و سبک می شوید، حواستان به این شخص باشد. در زمینه کار یا تحصیل موفقیت چشمگیر در انتظار شماست. این روزها وارد مرحله ای پر اضطراب در زندگی تان شده اید، خوشبختانه با اندکی تدبیر به صلح و آرامش مورد نیاز تان دست پیدا می کنید. برای یک فروش باید چشمتان را ببندید و امضا بکنید.

    امروز اطرافیانتان از شما انتظار دارند بدون دخالت دادن احساسات خود و به طور کاملا منطقی با آنها برخورد کنید. با این حال کنترل احساساتتان برای شما به آن سادگی که به نظر می رسد نخواهد بود. اما اصلا جای نگرانی نیست، چون با دیدن صداقتی که شما در بیان احساسات خود دارید دیگران هم به نشان دادن چنین رفتارهایی تشویق خواهند شد. امروز یک عشق جدید و یا حداقل یک نفر که فکر می کنید می تواند در دراز مدت به شریک راه شما تبدیل شود وارد زندگی شما خواهد شد و خیلی زود شما را به خود جذب خواهد کرد. فکری که در سر دارید عملی کنید. دیگران شما را بر خلاف توقعتان بسیار یاری خواهند کرد. اتفاقی که منتظرش نیستید خواهد افتاد بهتر است به فکر آن باشید که بعد از آن چه باید بکنید. شما هیچوقت چیزی را ساده به دست نیاورده اید، خستگی ناپذیری تان کلید موفقیت تان خواهد بود.

    امروز مشکلات و تنش های حل نشده ی موجود در رابطه ی عاطفیتان برای شما و طرف مقابلتان اهمیت پیدا کرده است و احساسات سرکوب شده ی هر دو طرف به دنبال روزنه ای برای بروز پیدا کردن هستند. هرچند پرداختن به این مشکلات و ناراحتی هایی که پیش آمده اند چندان خوشایند نخواهد بود، اما صحبت کردن در مورد این مسائل و مشکلات در نهایت به حل آنها منجر خواهد شد و فرصتی برای ایجاد نزدیکی و صمیمیت بیشتر فراهم خواهد کرد. این صبر و حوصله ای که دارید به خرج می دهید در نهایت بهترین نتایج ممکن را برای شما به همراه خواهد داشت. برای پیشرفت تان باید درست برنامه ریزی کنید. برای بزرگ شدن باید افق های دورتر را دید نه جلوی پا. در مورد مسئله عاطفی تان کمی صبور باشید تا نتیجه بگیرید، با پیگیری و بحث مدام کار را مشکل تر می کنید. خودتان بی خبرید اما دیگران شما را به خاطر پشتکار تان تحسین می کنند.

    ذهن شما امروز باز شده و نسبت به نظرات و اعتقادات مختلف انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان می دهید. شما امروز در صورتی که به اندازه ی کافی برای پرداختن به اهداف و مسائل شخصی خود وقت داشته باشید، با کمال میل حاضر خواهید بود باقی مانده ی وقتتان را در اختیار دیگران قرار داده و اگر کاری از دستتان برمی آید برای آنها انجام دهید. اگر به برنامه ریزی برای یک مهمانی یا دورهمی با دوستان و اعضای خانواده تان دعوت شدید از این پیشنهاد استقبال کنید و از فرصتی که برای تماس با عزیزانتان در اختیارتان قرار گرفته است بهره ببرید. یک خبر کوچک لبخند به روی لبتان می آورد. این روزها درگیر مشکلات مادی هستید، پی یک راه حل درست باشید وگرنه با این وضع راه به جایی نمی برید. از حرفی که شنیده اید دلگیر شده اید، دلگیری تان را بیان کنید یا این همه با خودتان مرورش نکنید. برای انجام کاری مورد تشویق دیگران قرار خواهید گرفت.

    fal roozaneh tasvirezendegi

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

    برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

    نیت کرده ، دکمه را بزنید.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

    اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

    کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

    مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

    قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

    حرفهای خوب داخل فال به انسان روحیه خودباوری و داشتن شانس‌های بیشتر در زندگی را میدهد

    نام:

    چهار
     + 

     = 
    13

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    صفحه اصلی » خرداد

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    فال روزانه صوتی اختصاصی تاروت رنگی این فال روزانه بوده و به صورت اختصاصی توسط تاروت رنگی تهیه شده و در سایت درج شده است. این فال مربوط به روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ می باشد. […]

    فال امروز شما یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ – ۱ ژانویه ۲۰۲۳ شما در حال خواندن فال روزانه و امروز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ هستید. این مطلب، به صورت روزانه حداکثر تا ساعت ۲۴ بامداد به […]

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    طالع بینی و خصوصیات متولدین ماه ها در جدول زیر شما می توانید ماه تولد خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید تا توضیحات مربوط به ماه تولد شما و فرد مورد نظر […]

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد مرد و زن در این مطلب از وبسایت تاروت رنگی درباره طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد می پردازیم. پس با ما همراه شوید. در این مطلب می خوانید: […]

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

  • چگونه پنکیک صبحانه درست کنیم
  • فال روزانه – یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    فال حافظ روزانه – ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    طالع بینی هندی مرد متولد خرداد

    مرد متولد خرداد موجودی شریف، یکرنگ و صادق است و با فریبکاری و دوز و کلک بیگانه است. او بسیار تیزهوش است و از قریحه هنری خوبی برخوردار است. عاشق مردم است و از صحبت و گفتگو با دیگران بسیار لذت می برد. در مهمانیها شمع محفل یاران است و با بذله گوییهای خود همه را به دور خود جمع می کند و مجلس را گرم می نماید. هرکس برای اولین بار او را می بیند اعتراف می کند که او جالبترین و باهوشترین مردی است که تاکنون دیده است.

    مرد متولد خرداد موجودی سرگرم کننده و با نشاط است ولی چون در برج جوزا به دنیا آمده است وجودش آمیخته از چند شخصیت گوناگون است. یعنی یک روز ممکن است شاد، بذله گو، هیجان انگیز و پر حرارت باشد اما روز بعد احتمال دارد تبدیل به آدمی بدخلق، ایرادگیر، تندخو، افسرده و سرد شود و رفتاری خشک و بی اعتنا داشته باشد. ولی اگر صبر کنید تغییر می کند و روحیه اش عوض می شود.

    به به ! از دست مرد متولد خرداد حتماً سرسام می گیرید !

    مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند . دوست شما باشد یا عاشق شما ، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینكه خودش هم به خوبی می داند ! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می كند تا به پروانه‏ای زیبا تبدیل شوید ، اما وقتی به خواسته اش رسید ، به این نتیجه میرسد كه دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است كه آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یك سراب دیده اید . پس اگر می‏خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده كنید . بهترین راه برای جذب او بی توجهی است . اگر در میهمانی ها تظاهر كنید كه او را ندیده اید، خواهید دید كه چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای كه شده خود را به كنار شما می كشاند.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    او به هر چیزی كه در اطرافش باشد توجه می كند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشكلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می كند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشكل عمده تر اینكه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد كرد . او می ترسد نكند توانایی های سرنوشت ساز او ( جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان كند و ندرتاً شكست می خورد. واقعیت این است كه او روحیه ای ماجرا جو دارد . حتی وقتی ازدواج می كند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن كرد و گفت كه به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نكنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

    مرد متولد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش ، علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.

    كمی دقت كنید شاید مردی متولد خرداد كه ازدواج كرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هر جا می رود به زنها می گوید كه عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست ) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است .

    بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرك و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفكر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد . از آنجا كه به ژست اهمیت می دهد ، اگر تاجر باشد ، حتماً دسته چكهای زیادی ( برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر كارش پر از تلفنهای بی سیم شیك و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می كند . دفتر كار او پر از لوازم اداری متنوع است . البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد .

    جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد ، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج كننده است . تا وقتی كه عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت كند ، پدر خانواده نگران و عصبی است . اما به محض اینكه نوزاد كوچك شروع به صحبت می كند شادی پدر هم شروع میشود.

    مرد متولد خرداد عاشق بازی كردن با بچه هاست و علت اینكه بچه ها هم عاشق او هستند این است كه او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می كند . بطور كلی فرق نمی كند كه از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او كودكی بیش نیست .

  • چگونه با یک دختر برای ازدواج صحبت کنیم
  • طالع بینی هندی سایر ماهها

    به نیت شما فال چای گرفتیم. جواب فال شما:

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    » بی ثباتی، تناقض، عدم تمرکز

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    بهترین طالع بینی ویژه متولدین خرداد ماه را دراین پست بخوانید…( خصوصیات متولدین خرداد ماه و شخصیت متولدین هر ماه را بخوانید)

     

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    او یک انسان شریف، یکرنگ، صادق و با فریبکاری بیگانه است. تیزهوشی و قریحه هنری‌اش از ویژگی‌های بارز ان ها محسوب می شود. علاوه بر اینها او عاشق مردم است و از صحبت و گفت‌وگو با دیگران بسیار لذت می برد.

     

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    به همین خاطر در مهمانی‌ها همواره شمع محفل هستند و با شوخی‌هایش توجه همه ی ی را جلب می‌کند. جمیع این صفات دست بـه دست هم داده تا او یک مرد جذاب و دلنشین برای دیدار اول باشد!

     از کار طولانی خسته میشود، عاشق شطرنج، زود جوش، دریک جا بند نمیشود، نرم و غیرمستقیم حرف می زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم، رنگارنگ، دارای قوّه تخیّل زیاد، خوش سر و زبان، ماجراجو و بی ثبات، شیک پوش، غیر حسود، گاهی شاد و گاهی غمگین، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل رفت و آمد، رویائی، بیقرار، اصلاْ رویش حساب نکنید، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهی لجباز، عاشق غذا‌های‌ تند اهل تنّوع، واقعاْ باهوش، سریع الانتقال، متلّون المزاج، غیر پایدار، عاشق کار‌های‌ فکری، کنجکاو، پرانرژی، دارای شخصیّت دوتایی، بی ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمیکند، عاشق مسافرت، معاشرتی، سر بـه هوا، زرنگ، قابل تطبیق با هر محیط، پی بـه اسرار میبرد، نا آرام، در جستجوی مطالب جدید، واقعاْ با سلیقه، ماهر، دارای قدرت فکری زیاد، آدم شناس، عاشق برنامه‌های‌ کوتاه مدت، منطقی، عاشق حرکت، متنفّر از تقلّب، عاشق کامپیوتر.

     

  • دعا برای ترس کودک از مدرسه
  • حتما بخوانید:  خصوصیات شخصیت خرداد ماه | متولدین خرداد | متولد خرداد | فال خرداد

     

    سیّاره: عطارد
    فلّز وجود: جیوه
    شخصیّت: راوی
    رنگ محبوب: زرد و سبز
    فعّال و پیشگام
    متفکّر
    ارتباط برقرارکننده ایده آلیست

    خرداد یعنی کودک طبیعت
    نماد: دوپیکر
    عنصر وجود: هوا
    شعار: من فکر می کنم
    سنگ خوش یمن: زمّردکبود

    مردان خردادی در روابط زناشویی و رفت و آمد با زنان تنوع‌طلب و ماجراجو هستند. حال و احوال عاشقانه این مردها ثبات ندارد و معروف است که اکثرا دو زن اختیار میکنند، حتی در ماه عسل ممکن است عروس را بگذارند و بروند. خلاصه اگر با چنین مردانی می‌خواهید رفت و آمد کنید حواستان را جمع کنید.

     

    از طرفی دیگر شما در رابطه با چنین مردی کاملا احساس تامین شدن، خواهید کرد چون می‌دانید که هر وقت بـه او نیازمند شدید سریعا بـه کمک شما می‌شتابد. ولی این را هم بدانید که نمی‌توانید وی را یک جا نگه دارید و وقتی که او بـه جایی می‌رود واقعا معلوم نیست کی پیش شما برگردد! با این وجود ان‌ها پدر خوبی برای فرزندان خود هستند، به طوری‎‌که ممکن است فرزندان را بیش از حد لوس کنند.

     

    یک مرد خردادی خیلی ذوق و شوق دارد، عاشق هنر است و کم پیش می‌آید حسادت کند. اما در کنار این صفات خوبش بدقول بودنش تـو ذوق میزند. مرد خردادی خوش‌صحبت و مردم‌دار است. چون از تنهایی بـه شدت نفرت دارد و دوست دارد همیشه در جمع باشد. پس دوست دارد بـه مهمانی برود، مهمانی بدهد و با مردم رفت و آمد کند. علاوه بر این هم صحبت خوبی نیز هست! چون در گفت‌وگو نکته‌سنجی و ذوق بـه خرج میدهد.

     

    یک مرد خردادی بـه صد شیوه مختلف بـه نامزدش ابراز علاقه میکند. او بـه شیوه‌هایی علاقه‌اش را نشان می‌دهد که نظیرش را هیچ جای دیگر ندیدید. اما پس از یک دیدار عاشقانه، ممکن است ناگهان با نامزدش تماس گرفته و قرار ملاقات بعدی را کنسل کند. سپس در میان یک دنیا شک و نگرانی باز سر و کله‌اش پیدا شود با یک شاخه گل در دست! بـه هر حال خیلی بـه دنبال علت این رفتارهای وی نباشید.

    اگر به عنوان نامزد یک چنین مردی، صبر و حوصله بـه خرج بدهید، میتوانید بـه ادامه رابطه و حتی پیشنهاد ناگهانی ازدواج او امیدوار باشید. پیشنهادی که بعید است، رد کنید!

     

    بـه هر حال اگر وی را واقعا دوست داید و می‌خواهید همسرش شوید سریعا جواب مثبت بدهید چون یک وقت میبینید نظرش عوض می شود. این دوگانگی را بگذارید پای برج تولد او که نمادش دوقلو است!

     

    اصلا ین چندگانگی خلقی و روحی خرداد ماهی‌ها بخاطر این است که دوست دارند همواره مرموز جلوه کنند! حتی برای همسرشان! اما بـه چـه قیمتی؟ ان‌ها ممکن است بـه افرادی که عاشقان هستند اخم کنند یا با کسانی که قلبا از آن‌ها متنفر هستند، صمیمی شوند. از اینرو افرادی که با خرداد ماهی‌ها سر و کار دارند هیچوقت از میل باطنی و عقاید ان‌ها نسبت بـه خودشان مطمئن نیستند.

     

    برای تحت نفوذ گرفتن یک مرد خردادماهی کافی است از نظر روحی پشتیبان او باشید. نگران نباشید او اصلا مرد خودخواهی نیست و برخلاف سایر مردان، از زنان باهوش بسیار خوشش می‌آید.

     

    شعر «نو که اومد بـه بازار، کهنه می‌شه دل‌آزار» دقیقا اشاره بـه این افراد دارد! ان‌ها بـه سادگی دوستان قدیمی‌شان را فراموش می‌کنند. البته این کارشان از روی قدرنشناسی نیست، کلا طبیعت‌شان این شکلی است.

     

    خیلی از مردان خردادی چند بار ازدواج میکنند، ان هم در سن کم. البته این موضوع برای تمام متولیدن خرداد صدق نمی کند، ولی با اطمینان می شود گفت اگر دو همسر نداشته باشند از چیزهای دیگر مثل اتومبیل، آپارتمان، شغل، مدرک تحصیلی، حیوان خانگی، ریش تراش، سرگرمی، هدف و… دوتا دارند. دو شخصیتی بودن این افراد بر امور مالی‌شان نیز اثر می گذارد.

     

    ان‌ها گاهی بسیار دست و دلباز و گاهی بسیار خسیس هستند. البته دست و دلبازی‌شان بیشتر است چون اصلا بـه اندوختن مال علاقه ندارد. بهترین شغل برای این مردها خبرنگاری است. چون علاوه بر این‌که بـه عرضه کردن ایده‌های نو علاقه دارند قابلیت عجیبی در کسب اخبار و شایعات دارند. ان‌ها هم چنین طاقت شنیدن انتقاد بـه ویژه از رفتارهای عاشقانه خود را ندارند.

    زنان خردادی خوش سر و زبان، با چند شخصیت گوناگون و قوه تخیل بسیار قوی هستند. ماجراجویی کردن و بی ثباتی از ویژگی‌های بارز ان ها است. در مورد زنان خردادماهی این جمله معروف است که اگر با ان‌ها ازدواج کنید گویا یک حرم‌سرا دارید! دلیلش صفات متنوع و البته ضدونقیض این زنان است. ان‌ها گاهی فعال، گاهی بی‌تحرک، گاهی جذاب، گاهی غمگین، و خلاصه هر بار یک جور هستند!

    با این حال اگر شخصیت یک زن خردادماهی را زیر ذره‌بین ببرید میبینید که در میان این همه ی ی شخصیت متفاوت که دارد، یک موجود رمانتیک و خواستنی جلب نظر میکند که اگر کشفش کنید خوشبخت‌ترین مرد زمین میشوید. که البته کشف این موجود واقعا کار آسانی نیست و برای همین سر و کله زدن با این زن کار سختی است. یک زن متولد خرداد در دوران جوانی پر از رویاها و افکار عاشقانه است.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

     

    او دختری‌ است دم‌دمی مزاج و بی‌ثبات که یک روز عاشق و روز بعد فارغ می شود. پس میزان دوگانگی و احساساتی بودن او بـه سنش بستگی زیادی دارد، هر چـه جوان‌تر، بدقلق‌تر! او اگر چـه ممکن است سنگدل به نظر برسد اما واقعا سرشار از احساس است. تنها راهی که بشود احساسات وی را دید ابراز احساس بـه است، ان‌ هم دو برابر میزانی که زنان دیگر را راضی میکند.

     

    بیشتر از این‌که از رفتارهای زنان خردادماهی عصبانی شوید، با ان‌ها مهربانی کنید تا اثرش را ببینید. در عین حال گاهی او را به حال خودش بگذارید.

     

    چون بهتر است که دوگانگی‌های وجودش را درون خودش نگهدارد و با شما شریک‌ نشود. زنان خردادماهی در شور و نشاط بخشیدن بـه یک مهمانی سوت و کور معرکه هستند. ان‌ها بـه آسانی می توانند یک مرد را از فکر گرفتاری‌های بزرگش در بیاورند.

    طبیعتا خانه‌داری صرف برای ان‌ها سخت است. چون او از یکنواختی بیزار است. با وجود این شخصیت هزاررنگ، این زن شدیدا دلش می‌خواهد که یک نفر را عاشقانه از صمیم قلب دوست داشته باشد. هرچند که این نیاز خودش را انکار میکند. مثلا می شود گفت که او عاشق بچه است! ولی ترجیح میدهد که این امر را همسرش و دیگران ندانند. همراهی این زن مثال‌زدنی است.

     

    یعنی او را با خودتان بـه هر کجا که ببرید میبینید که بـه ان جا علاقه‌مند است. از موزه بگیرید تا باشگاه مشت‌زنی! البته ساده‌لوح نباشید، او می‌خواهد از تمام این فرصت‌ها برای شناخت ابعاد مختلف وجود شما استفاده کند چون بسیار زیرک است.زنان خردادماهی بـه سادگی عشق قدیمی‌شان را فراموش می‌کنند. مگر آنکه این عشق همیشه و همواره در جوارشان باشد. 

    البته در وفاداری این زنان شک نکنید، ان‌ها در رابطه متعهد هستند، فقط باید نیازهای قلبی‌شان را ارضا کنید. زنان متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارند.

     

    پس اگر شما تاجر هستید میتوانید با او مشورت کنید. او به شما ایده‌های جالبی میدهد و شما با راه دادن او بـه فضای کسب و کارتان متوجه افزایش درآمد خود خواهید شد. او بسیار استقلال‌طلب و خود مختار است.

     

    اگر بـه دنبال یک زن پایه میگردید، زنان خرداد ماهی گزینه مناسبی برای شما محسوب می شوند. چون فقط کافی است بـه او یک پیشنهاد سفر بدهید، او بدون معطلی وسایلش را جمع می‌کند بدون این‌که بپرسد هتل رزرو کرده‌اید یا نه؟ اصلا با چـه وسیله‌ای سفر خواهید کرد؟ درست است که او در زنانگی واقعا هزارچهره دارد، اما مادری سرحال و خندان است.

     

    او اجازه نمی دهد فرزندان مانع فعالیت‌هایش بشوند چون بـه خوبی می‌تواند ان‌ها را سرگرم امورات مختلف کند و قوه تخیل قوی‌ای دارد. البته در مراقبت از آن‌ها تمام تلاشش را می‌کند.

     

    این بچه‌ها هم مثل مادرشان خود مختار و مستقل می‌شوند و هر چـه بزرگتر شوند بیشتر عاشق مادرشان می شوند. شما باید بسیار بـه این زن متولد خرداد توجه کنید تا دچار لغزش نشود، چون خودش بسیار بی‌پروا و بی‌باک است.

    یکی از انواع طالع بینی های خرداد ماه ی‌ها، طالع بینی چینی است، البته به طور کل این طالع بینی بـه سال تولد شخص بستگی دارد. شما میتوانید در طالع‌بینی چینی سال تولد، نماد یا حیوان ماه تولدتان را پیدا کنید و بعد ببینید در ماه تولد شما چگونه است. یعنی مثلا سال تولد شما سال موش است، این موش اگر خردادی باشد چـه میشود؟ در جدول زیر شرح داده‌ایم که هر نماد از نوع خردادی‌اش چگونه است:

     

    موش

    موش خردادی شکست‌ناپذیر است و میتواند از هر تله‌ای فرار کند.

     

    گاو

    این شخص زیاد جدی نیست اگر چـه در دوستی‌هایش چیزی کم نمی گذارد.

     

    ببر

    او تا حدود زیادی خوش وحشی‌گری دارد و خودش هم بلافاصله از اعمال احمقانه‌اش پیشمان می شود.

     

    گربه «خرگوش»

    او بسیار ناآرام است و مدام بـه دنبال خطر می‌رود.

     

    اژدها

    او واقعا موجودی رنگارنگ و زودجوش است.

     

    مار

    بین متولدین خرداد، ان‌ها که متولد سال مار باشند از همه ی ی‌شان دمدمی‌مزاج‌تر هستند.

     

    اسب

    او موجودی اصیل است، اصیل و رام‌نشدنی. البته از صفات بدش این است که هرگز کاری راکه شروع کرده تمام نمیکند.

     

    بز

    متولدین خردادی که متولد سال بز باشند، بیشترین هیاهو را در میان خردادی ماهی‌ها دارند. البته بهتر است ان‌ها را اذیت نکنید چون یک گردباد واقعی هستند.

     

    میمون

    یک خرداد ماهی متولد سال میمون بسیار پرشور و نشاط است.

     

    خروس

    او تا حد زیادی جنجالی و فتنه‌جو است. این خروس هرگز آرام نمی‌گیرد و همواره در حال تکاپو است.

     

    سگ

    او ممکن است بدظاهر و بی‌اصل و نسب باشد، ولی باطن خوبی دارد.

     

    خوک

    او بسیار شوخ و خنده‌دار است و اگر فرزندانش مانع پیشرفتش نشوند بـه جاهای خوبی میتواند برسد.

    بـه هر حال تولد در برج جوزا بهره‌مندی از شخصیت‌های گوناگون را به همراه خواهد داشت، چـه برای مردان چـه زنان. پس گول سرحالی و نشاط این مردان را نخورید، چون فردا شاید غمگین و خسته‌کننده باشند. البته روحیات بد او نیز پایدار نیستند و اگر صبور باشید تغییر میکند. بهترین راه جذب این مردان بی‌توجهی بـه ان‌هاست.

     

    اگر خودتان را خیلی شیفته ان‌ها نشان دهید پس از رسیدن به شما بـه سادگی رهای‌تان میکنند و شما میبینید که خوشبختی‌ ای که برای خودتان تصور کرده بودید، سرابی بیش نبوده است. بیشترین توجه او بـه معشوقش است، اگر چـه بـه هر چیزی که دوروبرشان باشد توجه میکنند. بنابراین علاوه بر توجه بـه همسرشان شاید بـه زنان دیگر نیز توجه کنند! و در هر حال برای شما جملات عاشقانه نجوا کنند!

     

    چـه به شما علاقه‌ای داشته باشند چـه نداشته باشند. ان‌ها حتی با این‌که بـه زنان‌شان وفادار هستند دوست دارند وارد جمع دیگر زنان بشوند و با ان‌ها بگو و بخند داشته باشند. سیاره تولد مرد خردادماهی عطارد است، او همه ی ی را دوست دارد و برای همه ی ی دوست داشتن‌های خود دلیل دارد! از دیگر صفات عطاردی‌ها این است که چشمانی زیبا با مژه‌هایی بلند دارند، چشمانی که زیرکی از آن‌ها می‌بارد.

     

    ان‌ها لاغر اندام هستند و خیلی ژست می گیرند، مثلا اگر تاجر باشند حتما کلی دسته‌چک خواهند داشت. دفترکارشان نیز پر از تلفن است انگار که رییس جمهور هستند! نماد برج جوزا اشاره بـه ارتباطات دارد. با این حال مرد خردادماهی خیلی خوب نمی تواند با نوزادان ارتباط برقرار کند. پس این پدر و فرزند تا وقتی این نوزاد سخن نگوید شاید ارتباط خوبی برقرار نکنند.

     

    البته شادی این پدر پس از بـه حرف آمدن فرزندش واقعا دیدنی است. یک پدر خرداد ماهی عاشق بازی کردن با بچه‌های خود است. بچه‌ها نیز عاشق او هستند چون بیشتر از این‌که مانند پدرشان رفتار کند مثل برادر بزرگ‌شان رفتار می‌کند. بـه هر حال مردان خردادی حتی در سنین بالا، روحیه‌ای جوان و حتی بچه‌گانه دارند.

    Horoscope

    مرد خرداد

    مرد متولد خرداد اكثرآ دو زنه است و حتي در ضمن ماه عسل ممكن است عروس را بگذارد و
    برود.
    در زناشويي و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجراست وحال و احوال عاشقانه اش بي ثبات و
    رنگارنگ است.

    براي فرزندان پدري نرم و مهربان و ملايم است، ممكن است بچه هاي خود را لوس كند.
    مردي با ذوق، هنر دوست و غير حسود و كمي بد قول است. عاشق يك چنين مردي شدن موجب مي
    شود كه احساس مطبوعي از تامين به شما دست دهد زيرا پيوسته يقين خواهيد داشت كسي را
    داريد كه هر وقت به وي نيازمند شديد، به كمكتان بشتابد و هرگز تنهايتان نمي گذارد.
    تمام ترديدهاي اجتماعي كه قبل از ازدواج با او داشتيد، سريعا از بين مي روند، با
    وجود اين هيچ بعيد نيست كه اگر صبح روز شنبه او را براي خريد نان به خارج بفرستيد،
    تا يكشنبه ظهر برنگردد. اگر مي خوهيد اعصاب آرام و راحتي داشته باشيد، هرگز منتظرش
    نباشيد و هنگامي كه خواست از منزل خارج شود، گوشه كتش را نچسبيد.

    وقتي موفق شديد طبيعت نا آرام و رفتار غير قابل پيش بيني اش را درك و قبول
    كنيد،ديگر كارها برايتان سهل و ساده مي شوند. شايد اين حالت مغاير با رفتار مردي
    باشد كه زنش مي تواند روي شراكت او در زندگي حساب كند، ولي در عمل اين نا پايداري
    ها ربطي به فكر و احساسي كه او راجع به همسرش دارد، ندارد.

    دختري كه به عقد يك مرد متولد خرداد درمي آيد، نه تنها مي تواند مطمئن باشد كه
    شوهرش هرگز در مشكلات و پيچ و خم هاي زندگي او را تنها نمي گذارد، بلكه در عمل
    هميشه لااقل دو نفر همراه دارد كه هر دوتايشان همان شوهر او هستند. شما مي دانيد كه
    او در برج دو پيكر به دنيا آمده است. مثلا موجودي است كه دو روح كاملا متفاوت در يك
    كالبد داشته باشد. حتي شخصيت او دوگانه است.

    او خوش صحبت و مردم دار است. به مهماني رفتن و مهماني دادن و با مردم جوشيدن را
    دوست مي دارد. هم صحبت خوبي است.غالبا شمع مجلس است و در گفت و گو نكته سنج و باذوق
    است. اگر با او آشنا شديد، اگر با او گرم گرفتيد، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فكر
    حلقه نامزدي و سفره عقد افتاديد، از ابتدا بدانيد كه مردي را براي زندگي انتخاب
    كرده ايد كه ممكن است ماه عسلش را نصفه كاره رها كند و براي انجام كاري تك وتنها به
    يك شهر ديگر برود. وزش يك باد و نسيم تصميم و راي او را بر مي گرداند. او به شدت از
    تنهايي نفرت دارد و هميشه مايل است در جمع باشد. اگر براي مدت درازي بماند، كارش به
    اشك و آه و فغان خواهد كشيد. يك روز ممكن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و
    خندان به ديدنتان بيايد و پيشنهاد كند كه با هم به ديدن يك فيلم كمدي و يا تماشاي
    يك سيرك برويد. او براي شما گل، عطر، صفحه، كتاب و كادوهاي دوست داشتني ديگر مي
    آورد. شما دعوتش را قبول مي كنيد و با هم به گردش مي رويد، ساعات خوشي با سرعت سپري
    مي شوند و شما از اينكه در كنار مردي اين همه خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در
    شادي و نشاط هستيد، از خوشحالي در پوست نمي گنجيد. او به صد شيوه مختلف به شما مي
    گويد كه دوستتان دارد، شيوه هايي كه نظيرش را هيچ كس ديگري نم داند.

    فرداي آن روز تلفن زنگ مي زند و او بدون هيچ دليل قانع كننده اي قرار ملاقات بعدي
    اش را با شما به هم مي زند و موجب مي شود كه هزار فكر و خيال ناباب در قلب و مغز
    شما به وجود بيايد. آيا اظهار عشقش به شما شوخي بوده است؟ آيا دوست دختر ديگري پيدا
    كرده است؟ آيا كار خلافي از شما سر زده است؟ آيا گرفتاري خاصي برايش پيش آمده است؟

    چند روز بعد باز سر وكله اش پيدا مي شود، با دهها جمله خوش آيند وچهره اي مملو از
    نشاط، اگر كوچكترين حركتي از شما مشاهده كند كه دال بر رنجش شما باشد، سخت متعجب مي
    گردد، اما در همان حالت ممكن است از شكل كفش و يا آرايشي كه كرده ايد انتقاد كند
    ويا با فلان نظريه اي كه ابراز مي داريد، مخالفت نمايد و حتي بگوييد كه شك دارد كه
    در جوار يكديگر خوشبخت خواهيد شد. درباره اين رفتار ضد و نقيض واين كردار مغشوش
    ابدا حيرت نكنيد و علتش را جستجو نكنيد زيرا خودش هم جواب درستي براي توجيه كردن آن
    ندارد.

    اگر شما تاب مقاومت بياوريد وصبر و حوصله داشته باشيد، هفته بعد بار ديگر خود را با
    او در تئاتر، موزه، سينما، كتابخانه و يا گالري نقاشي مي بينيد و عميقا مجذوب
    اطلاعات وسيع و عميقش در رشته هاي مختلف علمي و هنري مي شويد. در همان لحظات ناگهان
    دست شما را در دستش مي گيرد و پيشنهاد مي كند كه با وي ازدواج كنيد، درست به همين
    صورت، خيلي برق آسا، لحن كلامش آن چنان صادقانه و نگاهش آن چنان صميمي است كه شما
    در يك لحظه تمام آن چندگانگي ها، تمام‌ آن خلف وعده ها، تمام آن تضادها را فراموش
    مي كنيد و مي گوييد « حاضرم »، در يك چنين موقعيتي، اگر واقعا خيال شوهر كردن
    داريد، كوچكترين ترديدي در جواب مثبت دادن سريع به خودتان راه ندهيد زيرا در غير
    اين صورت ممكن است او عقيده اش را خيلي زود عوض كند، به اين ترتيب است كه شما همسر
    يك مرد «چيستان » مي شويد.

    بله او ي «چيستان» و سئوال مشكل است. اگر شما انتظار داريد كه شوهرتان آدم ثابت قدم
    و بدون تلون مزاج باشد پيوسته مثل مجنون به ليلي خود عشق بورزد وهرگز حرف و عقيده
    اش را عوض نكند، در اشتباه كامل بسر مي برد. اگر يك چنين آرزوها و نياتي در سر
    داريد، هرگز خود را برسر راه يك مرد متولد شده در ماه خرداد قرار ندهيد. اگر از
    زمره زناني هستيد كه مي خواهيد زندگي آرام ، مطمئن و يكنواخت و معمولي داشته باشيد،
    از مرد متولد خرداد ماه حتما بگريزيد.

    نمونه بسيار بارز دو شخصيتي بودن متولدين خرداد را مي توانيد از دهان يكي از
    زيباترين و مشهورترين هنرمندان هاليوود بشنويد. او مي گويد كه يك روز تعطيلات آخر
    هفته را به اتفاق عده اي از دوستان و آشنايان ميهمان يكي از كارخانه دارهاي بزرگ
    بودم، او ما را به كشتي تفريحي خود دعوت كرده بود تا در سواحل زيباي مديترانه به
    گردش بپردازيم. اين اولين باري بود كه من او را مي ديدم و وقتي پا بر روي عرشه كشتي
    اش گذاشتم، با برخورد بسيار سرد وي مواجه شدم. رفتار او طي دو روز بعد هم به قدري
    توهين آميز جلوه كرد تا جايي كه به يكي از دوستانم گفتم نمي دانم او كه اصلا نمي
    خواهد با من حرف هم بزند، چرا مرا به اين ميهماني دعوت كرده است. اين اولين باري
    است كه من او را مي بينم و هيچ دليلي براي اين رفتار بي نزاكتش نمي توانم حدس بزنم.
    اما اين خانم گول ظاهر ميزبان را خورده بود زيرا اين مرد متولد خرداد مدت ها بود كه
    عاشق او شده بود و اين عشق در طي آن دو روز چنان شدت پيدا كرد كه سر انجام از وي
    خواستگاري كرد و كارشان به ازدواج كشيد، اما آيا اين رفتاري است كه بايد از يك عاشق
    سر بزند؟

    همانطور كه قبلا نيز گفته شد، مرد متولد خرداد علاقه دارد كه مرموز جلوه كند و
    چندگانگي خلقي و روحي او نيز ناشي از همين رمز و راز است.

    گاه عاشق است و براي زني مي ميرد ولي به او اخم مي كند، گاه از كسي قلبا نفرت دارد
    ولي از روي سياست و مصلحت با او چنان گرم مي گيرد كه گويي ديگر هيچكس را به اندازه
    او در دنيا دوست نمي دارد .

    كساني كه با او سر و كار دارند، هميشه گيج و سر در گم هستند كه ميل باطني و عقايد
    پنهاني او از چه قرار است.

    از اين گذشته، مرد متولد خرداد ميل ندارد كه هيچكس حتي همسرش و يا نزديك ترين دوستش
    به خلوت دل او و ضمير مخفي او راه يابد. او راز دروني اش را با هيچكس در ميان نمي
    گذارد و كسي را به صندوقچه اسرار دل خود محروم نمي كند و اگر شما همسر چنين مردي
    هستيد، بهتر است كه براي گشودن اين صندوق اسرار پافشاري واصرار نكنيد و او را به
    حال خود بگذاريد.

    مرد متولد خرداد قبل از هر چيز انتظار دارد كه همسرش از نظر روحي پشتيبان او باشد و
    اگر زني توانست به اين سئوال پاسخ مثبت دهد، خيلي زود مي تواند او را تحت نفوذ خود
    بگيرد، علي الخصوص كه او به هيچ وجه خودخواه نيست. اگر بتوانيد هوش و ذكاوت خود را
    در قالب زنانه به وي عرضه كنيد، بر خلاف مردهاي ديگر كه از زن خيلي باهوش خوششان
    نمي آيد، از شما استقبال مي كند و احترام بيشتري برايتان قائل خواهد شد و همين موجب
    نزديكي بيشتر شما و او خواهد شد. مشهور است كه متولد اين ماه دوستان قديم را به
    خاطر دوستان جديد فراموش مي كند، اما بدانيد كه او اين كار را به اين علت انجام نمي
    دهد كه قلب ندارد و قدر دوستي را نمي شناسد. بلكه اين طبيعت اوست كه در هر لحظه به
    آن شخص و يا چيزي توجه داشته باشد كه در آن موقع با حالت روحي و تمايل باطني اش
    تناسب دارد.

    بسياري از مردان متولد اين ماه چند بار ازدواج مي كنند، و اغلب اين ازدواج ها را در
    سنيني انجام مي دهند كه هنوز جوان هستند.طبيعي است كه اين قاعده كليت ندارد اما اگر
    مرد خرداد دو زن نداشته باشد، از خيلي چيزهاي ديگر دو تا دارد، مثلا دو تا اتومبيل،
    دو تا آپارتمان، دوتا شغل، دو تا ليسانس يا دكترا، دو تا حيوان خانگي، دو تا ريش
    تراش، دو تا سر گرمي، دو تا هدف و… او واقعا دو نفر است.

    يكي از دوستان كه روزنامه نويس است و در ماه خرداد متولد شده،‌چنان دو شخصيتي شديدي
    است كه سالي دوبار به مرخصي مي رود، يك بار به شمال، يك بار به جنوب. او عاشق
    قايقراني و اتومبيل راني است، دو تا بچه دارد، هم تار مي زند و هم سنتور، دو تا خود
    تراش برقي و بالاخره ده ها فكر و ايده در سر دارد كه به طور متوسط هر شش ماه يك بار
    آنها را عوض مي كند. آنچه كه عجيب بود، اين بود كه يك بار بيشتر ازدواج نكرده است،
    وقتي پرس و جو كردم، معلوم شد كه پدرش متولد برج اسد( مرداد) است( اگر يكي از
    والدينش متولد مرداد ويا ارديبهشت) باشند، در طالع زناشويي اش اثر مي گذارد تلون
    مزاج از او سلب مي شود). او در كارش زبر دستي و مهارت خارق العادهاي دارد، به نحوي
    كه در همان حال كه مشغول نوشتن يك مقاله است، طرح كلي مقاله ديگري را هم در سر مي
    ريزد و اين امر به هيچ وجه موجب درهم و بر هم شدن مطالبي كه بر روي كاغذ مي آورد،
    نمي گردد. او مرد دو چهره است با توانايي انجام كارهاي گوناگون است.

    دو شخصيتي بودن بر امور مالي متولدين خرداد نيز اثر مي گذارد. گاه به دست و دل بازي
    شهره آفاق است وگاه او را مي بيند كه دست ودلش براي خرج كردن يك شاهي مي لرزد. از
    اين نظر اگر معدل اعمال او را بگيريد، دست و دل بازي اش برجسته تر است. او نه به
    جمع كردن پول علاقه دارد نه چيزي به دست بياورد و بدون تغيير آن را از دست بدهد.

    بين صورت فلكي دو پيكر و اخبار و رد وبدل كردن اطلاعات رابطه اي نزديك وجود دارد و
    به همين دليل در مراكز خبرگزاري هاي عالم موفق ترين خبرنگاران هميشه كساني هستند كه
    در ماه خرداد متولد شده اند. متولد جوزا كسي است كه حتي اگر در يك سازمان خبري كار
    نكند وعملا به رد و بدل كردن اخبار و اطلاعات وعرضه كردن ايده هاي نو علاقمند باشد
    و قابليت عجيبي براي كسب اخبار و شايعات و مبادله كردن آنها داشته باشد.

    از نظر اينكه آيا در عشق و كار و زندگي موجود وفاداري است يا نه، بايد گفت كه به
    شيوه خودش او وفادار است و وفادار هم باقي مي ماند، اما اين بدان معني نيست كه پس
    از زناشويي چشم و گوش خود را به روي تمام زنان عالم ببندد. او از يك طرف مرد جذاب
    خوش صحبتي است و از طرف ديگر تشنه معاشرت و گفتفوست و به همين جهت مورد توجه زنان
    قرار مي گيرد و در مجالس و محافل هم او و هم زن ها با او گرم مي گيرند و به همين
    جهت همسر مرد متولد خرداد نبايد از تيپ حسود و نظر تنگ باشد زيرا در اين صورت بسيار
    رنج مي برد. اما چون مردي صميمي و منصف است، عدالت وانصاف كمتر به او و اجازه مي
    دهد كه به همسرش خيانت از يك حس ششم قوي برخوردار است و مچ دست خائن را به سهولت مي
    تواند بگيرد. او از نظر روحي و مغزي يك انسان خيانتكار نيست. مرد متولد خرداد پدري
    صبور، آرام و مهربان است. او قادر است كه مطالب خود را بدون پرخاش و با زباني نرم و
    ملايم به فرزندان خود حالي كند و چون از روي شوق و ذوق با بچه ها حرف مي زند و بازي
    مي كند، لذا فرزندانش قبل از رفتن به مدرسه داراي اطلاعات و آمادگي كافي هستند و از
    روشنايي ذهن و فكر برخوردار مي باشند. روابط پدر متولد خرداد و فرزندانش صميمي و
    دوستانه است و آنها به سهولت اسرار دل خود را نزد پدر فاش مي كنند. البته اين حسن
    روابط گاهي هم موجب آسان گيري و لوس شدن بچه ها مي شود كه بايد از توسعه آن جلوگيري
    كرد و پدر خرداد ماه گاهي هم بايد از جذبه پدرانه و در مقام رياست خانواده بودن
    استفاده كند و اجازه ندهد كه بچه ها هميشه او را پدري دل رحم و بخشنده و نرم و
    ملايم تلقي كنند.

    نكته مهم ديگر كه بايد در مورد مرد متولد خرداد در نظر گرفت،‌ قولي هاي گاه به گاه
    اوست؛ چون داراي قوه تخيل بسيار و روياهي فراوان و طبعي تنوع پرست و حادثه جوست،
    گاهي حرف هايي مي زند و قول و قرار هايي با اشخاص مي گذارد و وعده و وعيدهايي مي
    دهد كه درست از آب در نمي آيد و به همين جهت خلف وعده هاي او از ساير مردان بيشتر
    است.

    ضمنا اين آقا،‌بعضي اوقات نيز اهل زخم زبان زدن، كنايه زدن و آزار دادن است وتندي
    وتيزي زبان او با آنكه همراه با شوخي و لبخند است ولي چون خنجر به قلب مي نشيند.

    حسادت صفتي است كه شما تقريبا هرگز در يك شوهر متولد شده در برج دو پيكر مشاهده نمي
    كنيد و اگر احيانا موردي پيدا شد كه آن فكر و حالت در او به وجود بيايد، فورا آن را
    با تمام قدرت از خود دور مي كند( مگر اينكه به هنگام تولد صور ديگر فلكي در وضعي
    باشند كه تاثير شديدي روي او گذاشته باشند) طبيعي است كه هيچ انساني را نمي توان
    يافت كه به كلي فاقد حس حسادت باشد، اما در متولد برج خرداد ميزانش بسيار كم مي
    باشد. در مورد عشق نيز به جنبه هاي جسماني و سكسي آن توجه زيادي ندارد. احساس او از
    آنچه كه مي بينيد ويا مي شنود، خيلي بيش از ديگران است و صورت فلكي ماه تولدش برابر
    صور فلكي ديگر به وي كمك مي كند تا به نكات باريك پي ببرد. عشق او چنان جنبه ملكوتي
    دارد كه انسان گاهي خيال مي كند اصلا به جنبه هاي جسماني و مادي آن به كلي بي توجه
    است، در حالي كه شما اگر انتظار نداريد كه عشقتان مرد غار نشيني باشد كه با چوب توي
    مغزتان بكوبد و بعد موهايتان را بگيرد و تا توي غار محل سكونتش روي زمين كشان كشان
    ببرد، او يكي از بهترين عشق هاي دنياست. متولد خرداد با عاشقانه ترين جملات و رويا
    انگيز ترين تخيلات از عشق خود با شما صحبت مي كند و قلب شما را با گواراترين لذت
    هاي شفاهي و شاعرانه لبريز مي سازد.

    به خاطر داشته باشيد كه سرد مزاجي مرد متولد خرداد وقتي از بين مي رود كه بتوانيد
    همان نوايي را كه در گوش او طنين انداز است، بشنويد و همان تخيلاتي را كه در سرش
    وجود دارد، درك كنيد. او مدتها قبل از آنكه بخواهد و يا بتواند عشق خود را از راه
    جسماني ظاهر سازد، نيازمند به آن است كه از نظر تخيلات و ايده آل ها ارضا شده باشد.
    شايد انجام اين كار غير مقدور به نظر برسد، ولي به هر صورت آن تنها راهي است كه قلب
    شما و قلب او را به هم وصل مي كند.

    ضمنا شما بايد به تكيه كلام معروف او توجه مخصوص داشته باشيد. اين تكيه كلام اين
    است: « اگر من عاشق تو بودم، مي توانستيم، يا اگر من عاشق بودم، ممكن بود» اينها
    جملاتي است كه شما ممكن است از دهان او به دفعات مختلف بشنويد. جملاتي كه گاهي
    اوقات خودش هم نمي تواند تمامشان كند. در اغلب اين موارد شما مي توانيد با خيال
    راحت اين اگرها را از ابتداي جملات او حذف كنيد زيرا در نود درصد مواقع منظور او از
    به كار بردن اين كلمه حالت نفي دادن به جمله نيست. او اين كار را بر حسب عادت و به
    عنوان يك اقدام غير عادي احتياطي انجام مي دهد.

    مرد متولد خرداد از شنيدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش چنان بيزار است كه زندگي چند
    ساله اش را به اين خاطر بر هم مي زند

    مردان خرداد ماهی افرادی بسیار دوست داشتنی، خوش زبان و مهربان هستند. به هر روشی احساست خود را بروز می دهد و از گفتن آن هیچ هراسی ندارد. مردان متولد خرداد از محیط اطراف خود شناخت دقیقی دارند و هرگز در توهم باقی نمی مانند.

    آنها غیر حسود و کمی بدقول، با ذوق، هنر دوست، پدری مهربان، اهل تنوع و ماجراجویی در زناشوئی و معاشرت با زن، خوش صحبت، مرموز، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار هستند. متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو، خوش زبان و صادق هستند. 

    مردان خرداد ماهی اغلب صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را پنهان می کنند و از افراد حسود و خودخواه دوری می کنند. بیشتر خدا را یاد می کنند و از دعای خیر والدین خود بی نصیب نمی مانند. اغلب در چهره، سینه، پشت نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند. 

    معمولا درآمد خوبی از راه تجارت یا کشاورزی کسب می کنند و در طالع برخی از آنها سفرهای طولانی و پر سود وجود دارد. طبع بیشتر آنها سرد و تر است در طالع اغلب مردان خرداد ماهی، دو زن دیده می‎شود که از آن ها خیر و نفع می‎برند. 

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    چنانچه در این بخش از نمناک گفته ایم دو وجهی بودن خصوصیت بارز مردان خرداد ماهی است. به همین دلیل می توان گفت مردان خرداد ماهی آرامش را از شما سلب میکنند. چرا که اگر وجه دوم مردان خردادی ظاهر شود دیگر تمایلی به انجام کارهای قبل ندارد از این رو افرادی که با مردان خرداد ماهی معاشرت می کنند دچار سردرگمی شده و می گویند :

    و چراهای بسیار دیگری که در هنگام مشاهده تغییر رفتار یکباره و عجیب مردان خرداد ماهی به ذهن شما خطور می کند به همین خاطر اگر در جمع دوستان و خانواده خود، مرد خرداد ماهی دارید خود را برای هر لحظه و یک اتفاق و برخورد جدید آماده کنید.

    در ابتدا باید بگوییم چگونه زنانی میتوانند با خصوصیات مردان خردادی کنار بیایند. مردان متولد خرداد کاملا متغیر و چند بعدی رفتار میکنند، نمیتوانند به مدت طولانی زنی را در کنار خود داشته باشند. برای محبوب شدن نزد مردان خرداد ماهی باید زنی صبور و بزرگوار باشید، او را کنترل نکنید و با تغییر رفتار و همچنین رفتارهای تکانه ایی مردان خرداد ماهی مشکلی نداشته باشید. 

    صبور بودن زنان به این دلیل اهمیت دارد که مردان خردادی در هر لحظه نظری متفاوت و احوالی متغیر نسبت به شما، زمان و مکان می توانند داشته باشند. مثلاً اگر روزی در منزل نشسته باشید شاید برای خرید از منزل خارج شوند و دو روز دیگر بازگردند، بنابراین تعجب نکنید. 

    مردان خرداد ماهی بسیار جذاب هستند. اگر شما را لارو جنبنده ای بداند، پیله ای زیبا به دور شما تنیده و صبورانه منتظر می شود تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما زمانی که به خواسته اش رسید، شاید دیگر پروانه دوست نداشته باشد و آرام و بی صدا کنار می کشد. پس برای عاشق کردن او باید مانند خودش عمل کنید.

  • طلسم مارهای روی گنج
  • بهترین روش برای جذب مرد متولد خرداد بی توجهی است. اگر در میهمانی ها تظاهر به ندیدن او کنید، خواهید دید که چطور در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به اطراف خود و مخصوصا شما بسیار توجه می کند. برای شما آنچنان نجواهای عاشقانه سر می دهد که گویی تا کنون مانند آنها را نشینده اید، حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم به زمزمه نجواهای عاشقانه خود برای شما ادامه خواهد کرد ، روحیه ماجراجویی او در زندگی زناشویی نیز قوی است. 

     

    شانس و بخت متولدین خرداد ماه، دو برابر ماه های دیگر می باشد ممکن است بیش از یک بار ازدواج کنند و دارای داستان های عاشقانه بسیاری باشد. اگر مرد خرداد ماهی پس از ازدواج احساس خوشحالی نداشته باشد، مانعی برای جدایی از همسرش نمی بیند و به راحتی از او جدا می شود و اگر در چنین شرایطی دلبسته زنی دیگر شود برای دیدار او، هیچ نیرویی نمی تواند مانع شده و او را در خانه نگه دارد.

    نماد جوزا به نشانه ارتباطات است اما پدر خرداد ماهی در برقراری ارتباط با نوزاد کمی سخت و گیج کننده عمل می کند. تا زمانی که کودک نتواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما مادامی که شروع به صحبت کند شادی پدر هم شروع میشود. پدر متولد خرداد عاشق بازی کردن با کودکان است به همین دلیل کودکان او را مانند یک برادر بزرگتر دوست دارند. مهم نیست که چند سال سن داشته باشد ، چون در هرحال او کودکی بیش نیست. 

    مردادن متولد خرداد ماه دارای افکار و عقاید متفاوتی در مورد پول با دیگران هستند. بیشتر از متولدین ماههای دیگر به پول و مادیات اهمیت می دهد. گاهی اوقات بسیار خسیس و گاه بسیار بخشنده و سخاوتمند می شود. علاقه مند به خرید است، شاید تمام حقوق خود را تا نیمه های ماه به اتمام برساند.

    مردان خرداد ماهی دارای دو وجه شخصیت کاملاً متفاوت و مجزا هستند. یک وجه، مهربانی، دوست داشتن و توجه بی نظیر این مردان در مقابل وجه دیگر، بی توجهی، دوری گزینی و نامهربانی است که به دیگران منتقل میکنند. به همین علت مردان خرداد ماه با دو کهن الگوی:هرمس، هفائستوس وجه تشابه دارند.

    مردان هرمس با ذهنی باز و فعال مدام در حال اجرای ایده های جدید هستند، فعال بودن و انجام فعالیت های جدید او بی حد است. ذهن فعال و باهوش و در حال تغییر و تحول به آنها در رهایی از بندها کمک می کند و آنها را به تعقیب ایده آلهای ذهنیشان سوق میدهد. مردان هرمس، پیام رسان های خوب و قابل اعتمادی هستند و می توانند بدون قضاوت و پیش فرض، ناقل یک پیام مهم باشند و به درستی آن را بیان کنند.

    مردان هرمس در جذب یک گروه با یک سخنوری کوتاه نقش مهمی ایفا می کنند. فرار از بی مسئولیتی و گریز از هر چهارچوبی که بتواند آنها را در تنگای رفتار مسئولانه قرار بدهد از جمله خصلت های مهم آنهاست.

     

    جذابیت ظاهری خوش زبانی و مهربانی از خصوصیات بارز مرد خرداد ماه است که میتوان بدون دانستن ماه تولدشان به اینکه متولد چه ماهی هستند پی برد.

    شاید تعریف از جذابیت های ظاهری رگ خواب مرد خرداد ماهی باشد. در واقع مرد خرداد ماه به هر میزان که مورد تعریف و تمجید قرار بگیرد احساس بهتری خواهد داشت.

    کهن الگوی هرمس کهن الگوی مناسب مردان خرداد ماه است که کهن الگوی برونگرایی است که کاملاً جذاب و فریبنده به نظر میاید و پر از رفتارهای تکانه ایی و یکباره و غافلگیر کننده است.

    به قولی میتوان گفت همه زنها میتوانند برای مرد خرداد ماه مناسب باشند، زیرا مرد خرداد ماه به هیچ وجه مایل به ازدواج نیست و صرفاً معاشرت های دوستانه را ترجیح میدهد.

     

    بد؛ افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم 

    متوسط ؛ تیزهوش کنجکاو تنوع طلب چندان با هم سازگار نیستند 

    خوب؛ مشورت پذیر با استدلال توانا در برطرف کردن مشکلات

    متوسط؛ با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند

    بسیار خوب؛ زوجی جذاب و اجتماعی با صفات مشترک فراوان 

    متوسط؛ چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد 

    بسیار خوب؛ خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند 

    متوسط؛ برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند

    بسیار خوب؛ سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

    خوب؛ خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند 

    بسیار خوب؛ با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

    بد؛ خیالباف رویا پرداز مرموز عدم تفاهم با همدیگر

    

    فال روزانه بر اساس گردش ستارگان فعالیت می کند و برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی وجود دارد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین فروردین به این صورت رقم بخورد ::: لجبازیت، تو را از دیگران متمایز می‌سازد و تو بشدت از آن راضی هستی. اما این لجبازی‌ها دوست و یا همسرت را آزار می‌دهد.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: یک شادمانی غیرمترقبه در راه داری. ترس یا تردیدی که مدتی ذهن و فكرت را مشغول كرده بود، به زودی برطرف خواهد شد و تو به آرامش می‌رسی.

    فال روزانه متولدین فروردین ماه در خصوص حوزه سلامت ::: اگر مراقب نباشی یك دوستی ساده به زودی برایت دردسر ساز می‌شود و در نهایت این جسم و روح توست كه آسیب می‌بیند. بهتر است این روزها بیش از حد احساساتت را جریحه‌دار نكنی.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین فروردین ماه اینطور نوشته شده است ::: مراقب باش. پس‌انداز بانكی تو سیر نزولی پیدا كرده و هر روز كمتر می‌شود. با این روش تا چند ماه دیگر وضعیت بدی خواهی داشت. در برخی از برنامه‌هایت تجدید نظر كن.

    شعار متولدین فروردین : من هستم

    ستاره حاکم فروردین : مریخ

    عنصر وجود فروردین : آتش

    فلز وجود فروردین : آهن

    سنگ متولدین فروردین ماه ، الماس است و خواص قابل توجهی هم دارد.

  • فال عطسه روز شنبه 1401
  • سنگ الماس از محکم ترین مواد روی زمین ساخته می شود و در یونان باستان ، قدرت های شفابخشی را به الماس ها نسبت می دهند ،
    مثل وضوع و انرژی و همچنین تعادل.

    گل متولدین فروردین : گل مینا با نماد بی گناهی ، خلوص و عاشق پیشگی بوده که بر همگان غلبه می کند.

    درخت متولدین فروردین : زبان‌گنجشک کوهی، افرا، گردو

    رنگ شانس متولدین فروردین : قرمز ملایم

    اعداد شانس متولدین فروردین : 6 ، 9 ، 15 و 343

    روز اقبال متولدین فروردین : سه شنبه

    همراهان مناسب متولدین فروردین : مرداد ، خرداد ، آذر

    مشخّصات كلی متولدین فروردین ماه :

    پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رك و بی‌پروا ، زود عكس‌العمل نشان می‌دهد، لایق و كاردان ، عاشق قدرت ، بی‌صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فكر نمی‌كند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفكر ، دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد

    با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتكر ، مقتدر ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پر انرژی ، اهل كشمكش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشك و یك دنده ، مخالف دوز و كلك ، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است ، مددكار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند

    مرد ها و زن های متولدین فروردین هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین فروردین ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    درحال حاضر در بهترین وب سایت ارائه دهنده فال روزانه هستید و از شما ممنونم که فال های روزانه خود را اینجا می خوانید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین اردیبهشت به این صورت رقم بخورد ::: خود را در وعده‌های رنگارنگ نباید غرق كرد. چون هیچ كدام از این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد و فقط تو می‌مانی و عمری كه به هدر رفته است!

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص كنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بكار بگیر و روزی كه موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

    فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین اردیبهشت ماه اینطور نوشته شده است ::: درست است كه شرایط مالی نگران كننده به نظر می‌رسد اما این مساله نباید تو را دچار وحشت كند و میدان را خالی كنی. این بحران هم با موفقیت تو به پایان می‌رسد.

    شعار متولدین اردیبهشت : همه چیز مال من است

    ستاره حاکم اردیبهشت : زهره

    عنصر وجود اردیبهشت : خاک

    فلز وجود اردیبهشت : مس

    سنگ متولدین اردیبهشت ماه ، زمرد است و خواص قابل توجهی هم دارد.

    سنگ الماس که معمولا به رنگ سبز است و نماد عشق و موفقیت می باشد ، کسانی که از این سنگ استفاده می کنند آینده نگری ، جوانی و خوشبختی را به خودشان هدیه می دهند ، سنگ زمرد نشان از تولد دوباره دارد و بجز متولدین اردیبهشت ، برای همه متولدین فصل بهار نیز توصیه می شود..

    گل متولدین اردیبهشت : زنبق دره یا گل موگه ( گل برفی ) ، نشان دهنده فروتنی ، خوش قلبی و نیک نامی است.

    درخت متولدین اردیبهشت : صنوبر، شاه بلوط، درخت زبان گنجشک

    رنگ شانس متولدین اردیبهشت : صورتی وآبی روشن

    اعداد شانس متولدین اردیبهشت : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

    روز اقبال متولدین اردیبهشت : جمعه

    همراهان مناسب متولدین اردیبهشت : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    مشخّصات كلی متولدین اردیبهشت ماه :

    خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالكیّت ، حسود ، متعصّب ، اهل اعتدال ، با محبّت ، خیلی قوی و سالم ، عاشق عطر و بوی طبیعی ، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد ، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط ، ‎‎‎با سلیقه ، خوشگل‌پسند ، پول‌دوست ، همیشه راضی ، مصمّم ، پركار ، سخاوتمند ، مؤقّر و سنگین ، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود ، اهل مادیّات ، دنبال زندگی شیرین ، مادّی‌گرا و سودجو ، به‌هر كاری صورت واقعی می‌دهد ، مخالف خشونت ، با ثبات و پایدار ، عاشق صلح و آرامش ، صادق ، مال جمع كن ، اهل هنر

    مخالف درگیری ، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌كند ، مستعد كشاورزی ، هركاری را به پایان می‌رساند ، رئیس فعّال و لایق ، با همه كنار می آید ، خود سر ، نجیب، عاشق خانه و خانواده ، عاشق طبیعت ، عاشق رفتار ملایم ، كمك رسان ، دارای قلبی بزرگ ، با صفا ، مسلّط به نفس ، دارای عزّت نفس ، عاشق گل و زیبائی ، بی تفاوت نسبت به دشمنان ، میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیك پوش ، علاقه‌مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد

    مرد ها و زن های متولدین اردیبهشت هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین اردیبهشت ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال های روزانه بر اساس گردش ماه و خورشید تغییر می کنند لذا هر روز برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی ارائه می گردد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین خرداد به این صورت رقم بخورد ::: روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یك رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌كند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شكست‌خورده و مایوس است.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین خرداد ماه در خصوص حوزه سلامت ::: چند روز اگر دور از فشارهای روحی باشی بهتر خواهد بود. فرقی نمی‌كند كه این فشارها از محل كار باشد یا از خانه و خانواده. باید خلوتی پیدا كنی و در آرامش بتوانی سلامتی روحی‌ات را بازگردانی.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین خرداد ماه اینطور نوشته شده است ::: اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست. بهتر است مسئولیت هر كاری را كه انجام می‌دهی بپذیری. باید ببینی كجای كار ایراد دارد و در رفع آن بكوشی تا دوباره اوضاع اقتصادی روبراه شود.

    شعار متولدین خرداد : من فکر میکنم

    ستاره حاکم خرداد : عطارد

    عنصر وجود خرداد : هوا

    فلز وجود خرداد : جیوه

    سنگ متولدین خرداد ماه ، مروارید است که بسیار قیمتی و از دل صدف بیرون آمده باشد.

    مروارید تنها سنگی است که دل یک موجود دریایی بیرون می آید و نیازمند هیچ تراشی جهت پیدا شدن شکوه و زیبایی اش نیست. خلوص از خواص مهم این سنگ می باشد.

    گل متولدین خرداد : رز و همینطور پیچ امین الدوله از گلهای متولدین این ماه هستند ، هر رنگ از گل رز نماد یک چیز خاص است ، مثلا : قرمز به معنی عشق و دوست داشتن است ، صورتی به معنی کمال و سفید به معنای معصومیت است. پیچ امین الدوله ، نشان دهنده پیوندهای قوی عشقی است.
    .

    درخت متولدین خرداد : درخت زبان گنجشک، ممرز، انجیر، توس، سیب

    رنگ شانس متولدین خرداد : نارنجی

    اعداد شانس متولدین خرداد : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

    روز اقبال متولدین خرداد : چهارشنبه

    همراهان مناسب متولدین خرداد :
    مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

    مشخّصات كلی متولدین خرداد ماه :

    اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع‌الانتقال ، متلّون‌المزاج ، غیر پایدار ، عاشق كارهای فكری ، كنجكاو ، پرانرژی ، دارای شخصیّت دوتایی ، بی‌ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز كار را تمام نمی‌كند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می‌برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فكری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه‌های كوتاه‌مدت ، منطقی ، عاشق حركت ، متنفّر از تقلّب ، عاشق كامپیوتر ، از كار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج ، زود جوش

    در یك‌جا بند نمی‌شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ ، دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیك پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نكته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، كم حرف ، آب زیر كاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نكنید ، میل ندارد كسی از كارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند .

    مرد ها و زن های متولدین خرداد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین خرداد ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه خوب فالی است که اول هر روز بروز شود و آنچه در فال گفته شده برای هر شخص اتفاق بیفتد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین تیر به این صورت رقم بخورد ::: آرزوهای دور و دراز تو وقتی تحقق می‌یابد كه از همین حالا دست به كار شوی. سعی كن روابط خود را با او بیشتر كنی و به سطح خوبی برسانی و او را در جریان برنامه‌های خود قرار دهی.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین تیر ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین تیر ماه اینطور نوشته شده است ::: پس از موفقیتی مالی كه بدست آوردی، در زمینه كاری، پیشرفت و ترقی خوبی خواهی كرد. ممكن است دیگران در این باره به تو حسادت كنند اما تو سرت به كار خودت باشد.

    شعار متولدین تیر : من احساس میکنم

    ستاره حاکم تیر : ماه

    عنصر وجود تیر : آب

    فلز وجود تیر : نقره

    سنگ متولدین تیر ماه: یاقوت سرخ که ارزش بالایی دارد و از سلامت جسم و روح محافظت می کند ، همچنین ثروت و عشق را در زندگی بیشتر می کند.

    سنگ یاقوت سرخ یا روبی نوع قرمز کروندوم و با درجه سختی 9 دومین ماده سخت جهان بعد از الماس می باشد.

    گل متولدین تیر : زبان پس قفا و نیلوفر آبیان می باشدزبان پس قفا به معنی پیوند محکم در عشق می باشد ، ولی رنگ های متفاوت در آن معانی مختلفی نیز دارد ، صورتی به معنی بی مهری ، سفید به معنی خلق و خوی خوب ، بنفش به معنی عشق اول می باشد، گل دیگر این ماه که نیلوفر آبیان است به معنی خلوص و عظمت و شکوه می باشد.
    .

    درخت متولدین تیر : سیب، انجیر، نارون، سرو

    رنگ شانس متولدین تیر : سفید ، نقره ای ، آبی ، نیلی

    اعداد شانس متولدین تیر : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

    روز اقبال متولدین تیر : دوشنبه

    همراهان مناسب متولدین تیر :
    اردیبهشت ، اسفند ، آبان

    مشخّصات كلی متولدین تیر ماه :

    خیلی حسّاس ، سریع الانتقال ، رویایی ، عاشق خانه و خانواده ، منزوی ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به كشاورزی ، گاهی آرام و گاهی طوفانی ، خجالتی ، بسیار با سلیقه و شیك پوش ، پشتیبان اقوام ، دارای قویترین احساسات ، بهترین آشپز ، علاقه زیاد به گل ، دارای حس پدرانه یا مادرانه ، با وفا ، رفیق باز ، صرفه جو و اقتصادی ، محتاج به كمك دیگران ، پر محبّت ، مطیع همسر ، تا حدودی خسیس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتی ، در آشتی پیشقدم نمی شود

    همسری با وفا ، غمگین در روزهای ابری ، گاهی خوب و گاهی بد ، خیالاتی ، عاشق عتیقه و اشیاء كهنه ، اهل تدارك و آذوقه ، مادیّگرا و پول پرست ، رك گو ، خودخواه ومغرور ، تا حدودی سطحی نگر ، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زیاد به مادر ، عاشق تعریف و تمجید ، مهمان نواز عالی . خیلی ظریف ، شكیبا ، صمیمی ، محافظه كار ، اهل ریسك نیست ، میهن پرست ، انتقامجو ، وسواسی ، رئوف و مهربان

    مرد ها و زن های متولدین تیر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین تیر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه خوب فالی است که اول هر روز بروز شود و آنچه در فال گفته شده برای هر شخص اتفاق بیفتد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین مرداد به این صورت رقم بخورد ::: رابطه با فردی تو را آزار می‌دهد. بهتر است هر چه زودتر خود را از شر او خلاص كنی. همیشه در پی كسی باش كه تو را كامل كند نه اینكه موجب سقوط و نزول تو شود.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.

    فال روزانه متولدین مرداد ماه در خصوص حوزه سلامت ::: احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین مرداد ماه اینطور نوشته شده است ::: در سطح كاری ممكن است تماس‌های مهمی برقرار شود كه در پی آن موقعیت بهتری نصیب تو خواهد شد. پس با هشیاری و تلاش بیشتر باید روزهای خوبی را از لحاظ اقتصادی بوجود آوری.

    شعار متولدین مرداد : من اراده میکنم

    ستاره حاکم مرداد : خورشید

    عنصر وجود مرداد : آتش

    فلز وجود مرداد : طل

    سنگ متولدین مرداد ماه: سنگ زبرجد فقط در اعماق زمین قابل کشف است و معمولا توسط آتشفشان ها به سطح زمین می رسد ، سنگ زبرجد دارای قدرت شفا بخش است و مانع بروز کابوس ها و خواب های آشفته خواهد شد

    همچنین به فردی که این سنگ را همراه دارد قدرت نفوذ در کلام بهتری می دهد ، رنگ این سنگ متغیر است و از سبز مایل به زرد تا قهوه ای مایل به سبز می باشد.

    گل متولدین مرداد : گل گلایول و شقایق از گل های مخصوص متولدین این ماه هستند ، گل گلایول نماد آرامش ، صداقت و شیفتگی است و گل شقایق باتوجه به هر رنگ معنی خاص خود را دارد ، شقایق قرمز به معنی لذت ، شقایق سفید به معنی دلگرمی ، شقایق زرد به معنی آرزوی ثروت و موفقیت بیشتر می باشد.
    .

    درخت متولدین مرداد : سرو، صنوبر، سدر، کاج

    رنگ شانس متولدین مرداد : زرد ، طلایی

    اعداد شانس متولدین مرداد : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

    روز اقبال متولدین مرداد : یکشنبه

    همراهان مناسب متولدین مرداد :
    فروردین ، آذر

    مشخّصات كلی متولدین مرداد ماه :

    پر محبّت ، متنفّر از دروغ ، واقعاْ قدرتمند ، ثابت قدم ، عاشق شهرت ، بسیار مغرور ، سر حال و بشّاش ، خودخواه و جاه طلب ، بد پیله ، خود بزرگ بین ، مقتدر ، مؤدّب ، فعّال و كوشا ، با ثبات و پایدار ، قوی و با اراده ، اهل معنویّات ، خود نما ، عاشق تعریف و تمجید ، با جرأت و شهامت ، رهبر و فرمانروا ، زود گول می خورد ، پر انرژی ، بلند نظر ، صدّیق و مهربان ، سخاوتمند ، وفادار ، شجاع ، علاقه مند به زندگی تجمّلی ، لجوج ، حساس ، پر توقّع ، پر تحمّل

    دوستِ واقعی ، یك پدر نمونه ، بی ریا ، رام شونده ، دارای خشمی طوفانی ، مدافع و پشتیبان اطرافیان ، علاقه مند به موسیقی ، باید مورد ستایش قرار گیرد ، كمی حسود ، كار آمد ، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج ، با گذشت ولی خودخواه ، بدون كینه ، فاقد بد ذاتی ، خون گرم ، ظریف كار ، سریع الانتقال ، خوش سیما و شكیل ، همیشه تمیز ، یك دفعه و ناگهانی عصبانی میشود ، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم

    مرد ها و زن های متولدین مرداد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین مرداد ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه هر روز در سایت بزرگ پیچک ( Daily Fal ) بروزرسانی می گردد ، هر روز راس ساعت 00:00 منتظر فال روزانه جدید از سایت ما باشید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین شهریور به این صورت رقم بخورد ::: عشق است كه به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌كند و به فضای جدیدی می‌برد كه پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تكانی بده.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین شهریور ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین شهریور ماه اینطور نوشته شده است ::: برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت كنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است كه بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فكر به مسائل كوچك به آینده‌ات امیدوار باشی.

    شعار متولدین شهریور : من تجزیه و تحلیل میکنم

    ستاره حاکم شهریور : ولکان و مرکوری

    عنصر وجود شهریور : خاک

    فلز وجود شهریور : پلاتین

    سنگ متولدین شهریور ماه: یاقوت کبود ، سنگی درخشان و زیباست که از شخص در برابر حسادت و آسیب محافظت می کند ، در دوران قرون وسطی ، برخی روحانیون از این سنگ به عنوان نمادی از بهشت استفاده می کردند.

    سنگ یاقوت کبود به رنگ سایه های مختلف آبی است و در رنگ های بنفش ، سبز ، نارنجی ، زرد و گاهی هم صورتی در دسترس می باشد.

    گل متولدین شهریور : ستاره ای و نیلوفر پیچ ، از گل های مخصوص متولدین این ماه است ، گل ستاره ای نشان دهنده عشق و قدرت است و گل نیلوفر پیچ نشان دهنده محبت است..

    درخت متولدین شهریور : بید مجنون، لیمو، زیتون، فندق

    رنگ شانس متولدین شهریور : قهوه ای و کرم

    اعداد شانس متولدین شهریور : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

    روز اقبال متولدین شهریور : چهارشنبه

    همراهان مناسب متولدین شهریور :
    دی ، اردیبهشت

    مشخّصات كلی متولدین شهریور ماه :

    حسّاس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ، خوش هیكل و خوش تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود جو ، خجول ، بد پیله ، واقعاْ ساعی و كوشا ، سرمایه دار ، كمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّكی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق كامپیوتر ، روشنفكر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتكر ، اهل اعتدال و میانه روی

    كمك رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حیا ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی خورد ، فرشته خو ، خیلی درس خوان ، چابك ، خیال پرداز ، دارای ذائقه قوی ، با انضباط و مستقل ، كاردان و لایق ، نكته سنج ، خود كفا ، پر توقّع ، اهل همدردی ، زود رنج ، قاطع ، دور اندیش ، خرده ‌گیر و خورده بین

    مرد ها و زن های متولدین شهریور هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین شهریور ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه یا Daily omen که پیش روی شماست ، کامل ترین فال روزانه در سطح وب می باشد که همواره بروز و کامل بوده است.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین مهر به این صورت رقم بخورد ::: خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر كند. دست به كاری نزن كه عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شكست و ناكامی می‌شوی.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین مهر ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین مهر ماه اینطور نوشته شده است ::: دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما كسی كه ریشه در اعماق خاك داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد كنی.

    شعار متولدین مهر : من تعادل برقرار میکنم

    ستاره حاکم مهر : زهره

    عنصر وجود مهر : هوا

    فلز وجود مهر : مس

    سنگ متولدین مهر ماه: سنگ تورمالین و اپال از سنگ های معروف به سنگ رنگین کمان می باشد.

    سنگ تورمالین به رنگ های زیادی در دسترس است که معنی عشق و دوستی می دهد ، سنگ اپال نیز یک جواهر گرانبهاست و دارای چندین رنگ است و معنی وفاداری و اعتماد می دهد.

    گل متولدین مهر : گل جعفری و شاه اشرفی از گل های متولدین این ماه هستند ، گل جعفری به معنی عشق جاویدان و گل شاه اشرفی نشان دهنده صلح و آرامش است.

    درخت متولدین مهر : زبان‌گنجشک کوهی، افرا، گردو

    رنگ شانس متولدین مهر : بنفش و قهوه ای

    اعداد شانس متولدین مهر : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

    روز اقبال متولدین مهر : جمعه

    همراهان مناسب متولدین مهر :

    آذر ، بهمن ، خرداد

    مشخّصات كلی متولدین مهر ماه :

    اهل اعتدال ، حامی وپشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فضا ، آرام و متین ، بسیار منطقی ، بی آلایش ، عاشق اصالت ، علاقه مند به موسیقی ، اجتماعی ، مؤقّر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس ، اهل مشورت ، عاشق هنر و ادبیات ، سیاستمدار ، به فكر فردا نیست ، مقبول اطرافیان ، اهل مساوات و برابری ، پر شور و حرارت نیست ، عاقل ، اهل حمایت از دیگران ، معتدل و پایدار ، شكمو ، امیدوار ، با انصاف ،خوش سلیقه

    اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی تنبل ، كنجكاو و جستجو گر ، متنفّر از زیادی مهمان ، انتقامجو ، از بی بند و باری متنفّر است ، با معلومات و با درایت ، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد ، مهربان ، شیك پوش و جذّاب ، نكته سنج ، دارای پشتكار فراوان ، یك روز گرم و یك روز سرد ، هوشمند ، مشاور خوب ، دوست یاب ، منظّم و مرتّب ،عاشق رنگ آبی ، گاهی لجباز ، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ، صادق و درستكار ، خوش مشرب ، ساده دل ، آسان گیر ، دو دل و مردد ، خوش‌بین

    مرد ها و زن های متولدین مهر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین مهر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    هر روز فال روزانه وب سایت پیچک بروز می شود و می توانید به صورت رایگان به فال روزانه خود دسترسی داشته باشید و نسبت به آن آگاهی پیدا کنید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین آبان به این صورت رقم بخورد ::: هر چیزی كه می‌درخشد و برق می‌زند كه طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین آبان ماه در خصوص حوزه سلامت ::: با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یك مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو كمك كند.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین آبان ماه اینطور نوشته شده است ::: دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر كردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فكر چاره باشی چون تلاش كردن در زمان وقوع بحران كمكی نخواهد كرد.

    شعار متولدین آبان : من آرزو میکنم

    ستاره حاکم آبان : پلوتو

    عنصر وجود آبان : آب

    فلز وجود آبان : آهن

    سنگ متولدین آبان ماه: سنگ سیترین و توپاز از سنگ های متولدین این ماه از سال می باشد ، سنگ توپاز که در رنگ های صورتی ، بنفش ، نارنجی ، زرد و انواع آبی در دسترس است ، معنی عشق و محبت دارد و کسی که از آن استفاده می کند ، معمولا انرژی قدرت و خرد را از این سنگ می گیرد.

    سنگ سیترین نیز که با انرژی شفابخش از آن یاد می شود ، قدرت امید ، انرژی و گرما را به شخصی که از آن استفاده می کند می بخشد ، همچنین این سنگ بسیار شادی بخش بوده و برای سلامتی مفید است.

    گل متولدین آبان : گل گل داوودی مخصوص متولدین این ماه است ، البته باتوجه به هر رنگ معنی خاص خود را می دهد ، گل داوودی قرمز به معنی عشق و دوست داشتن است ، گل داوودی سفید به معنی بی گناهی ، خلوص و عشق خالص می باشد. گل داوودی زرد را به روایتی نشانه جدایی می پندارند.

    درخت متولدین آبان : گردو، شاه بلوط، درخت زبان گنجشک

    رنگ شانس متولدین آبان : قرمز روشن و سیاه

    اعداد شانس متولدین آبان : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

    روز اقبال متولدین آبان : سه شنبه

    همراهان مناسب متولدین آبان :

    تیر و اسفند

    مشخّصات كلی متولدین آبان ماه :

    قوی و قدرتمند ، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشكار ، هوشیار ، حسّاس و خجول ، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان ، انتقامجوی شدید ، پر انرژی ، واقعاْ كوشا ، عاشق ماورالطبیعه ، اهل معنویّات ، عاشق مسائل مرموز ، هر كاری را به پایان می رساند ، مشكوك و كنجكاو و تودار ، مجری بسیار خوب ، پایدار و با ثبات ، محقّق ورزیده ، كاشف و دانشمند ، علاقه مند به تفتیش عقاید ، فكر سایرین را می خواند ، دارای روح قوی ، واقعاْ امیدوار ، فرمانده و سیاستمدار ، مقاوم و پر تحمّل ، فنا ناپذیر

    عدّه كمی را وارد زندگی خود می كند ، عاشق تولّد مجدّد ، دارای اهداف عالی ، بلند پرواز ، علاقه‌مند به روانكاوی و روانشناسی ، پر شور و حرارت ، پدری فداكار ، عاشق نصیحت كردن دیگران ، دارای افكار تخیّلی و ایده آل ، زیبا ، حسود ، موقع شناس ، جاه طلب ، خشن ، قابل اعتماد ، متنفّر از دروغ ، با وقار ، منطقی ، ماجراجو ، عاشق اسرار حیات و جهان ، با اعتماد به نفس ، شجاع و دلیر ، كمال گرا ، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می كند

    مرد ها و زن های متولدین آبان هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین آبان ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه پیچک ، واقعا بهترین فال روزانه ای است که در گوشی تلفن همراه نیز به راحتی می توانید استفاده کرده و لذت ببرید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین آذر به این صورت رقم بخورد ::: هوشمندی و ذكاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تكمیل كرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌كوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است كه خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش كه تلاش تو ممكن است هر ناممكنی را ممكن كند.

    فال روزانه متولدین آذر ماه در خصوص حوزه سلامت ::: تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی كنی ممكن است دچار مشكل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را كه در چند قدمی تو است از دست بدهی.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین آذر ماه اینطور نوشته شده است ::: برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت كشید و تلاش كرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

    شعار متولدین آذر : من میبینم

    ستاره حاکم آذر : مشتری

    عنصر وجود آذر : آتش

    فلز وجود آذر : قلع

    سنگ متولدین آذر ماه: سنگ فیروزه ، زیرکن و تانزانیت از سنگ های مهم متولدین این ماه هستند ، تانزانیت تنها در تانزانیا و در یک کوه یافت می شود که به رنگ بنفش آبی درخشان است ، زیرکن نیز با شفافیت چشمگیری که دارد می تواند به عنوان الماس از آن یاد شود و در رنگ های مختلفی از جمله آبی ، زرد ، نارنجی ، قهوه ای و قرمز موجود می باشد.

    نام این سنگ از کلمات زر و گون عربی ، که به معنی طلا و رنگ می باشد گرفته شده است. سنگ فیروزه ، این سنگ در طیف وسیعی از رنگ های آبی است و استفاده از این سنگ برای متولدین این ماه باعث می شود تا فرد را از هر گونه آسیبی دور کند.

    گل متولدین آذر : گل نرگس و گل خاس ( کولِخاس ) ، از گل های زیبا و مناسب متولدین آذر ماه می باشد ، گل نرگس به نشانه این است : همان که هستید را نشان بدهید ، گل خاس نیز به معنی خوشبختی درونی می باشد.

    درخت متولدین آذر : درخت ماه: ممرز، انجیر، راش

    رنگ شانس متولدین آذر : آبی و سفید

    اعداد شانس متولدین آذر : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

    روز اقبال متولدین آذر : پنجشنبه

    همراهان مناسب متولدین آذر :

    فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

    مشخّصات كلی متولدین آذر ماه :

    پر شانس‌ترین فرد ، ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازش‌كار ، با هوش و با نشاط ، اهل دین و مذهب و معنویّات ، كنجكاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه‌مند به مسافرت و گردش ، اجتماعی و خوش مشرب ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، با ذوق ، چالاك ، یك دفعه حرف شیرین می پراند ، انعطاف پذیر ، فراموشكار ، اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود

    علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی ، مرتّب كار عوض می كند ، عاشق تنوّع ، شاد و خندان ، با شهامت ، پاك و معصوم ، دعوائی و زودرنج ، اهل فرار از مسئولیّت ، خوش ذات ، صادق ، كم دقّت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رك گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ، برای دوست هر كاری می كند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ، خوش گذران ، چیز فهم ، مشتاق بیان حقایق

    مرد ها و زن های متولدین آذر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین آذر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال صرفا جنبه سرگرمی دارد ولی بهتر است توصیه های جالبش را مد نظر قرار داده و گاهی هم جدی گرفته شود.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین دی به این صورت رقم بخورد ::: باید وقت كافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفكری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد كرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: شاید بد نباشه امروز كمی معاشرتی باشی و به این بهانه با كسانی كه مدتهای ندیده‌ای ملاقات كنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت كنی.

    فال روزانه متولدین دی ماه در خصوص حوزه سلامت ::: تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نكن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین دی ماه اینطور نوشته شده است ::: برای اینكه بتونی اوضاع مالیت را تكان بدهی باید كمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نكن و با قدرت وارد كار شو. كسانی هستند كه در این كار به تو كمك می‌كنند.

    شعار متولدین دی : من به کار میگیرم

    ستاره حاکم دی : زحل

    عنصر وجود دی : خاک

    فلز وجود دی : سرب

    سنگ متولدین دی ماه: سنگ گارنت به معنی دانه انار است.

    این سنگ نشان دهنده دوستی و اعتماد همیشگی و دائمی می باشد.

    گل متولدین دی : گل میخک قرنفلی و همچنین گل برفی از گلهای مخصوص متولدین این ماه می باشند. گل میخک قرنفلی قرمز به معنی عشق و میخک قرنفلی صورتی معنی محبت را می دهد ، گل برفی نیز به معنی امید و زیبایی خیره کننده می باشد.

    درخت متولدین دی : درخت ماه: صنوبر، نارون، سرو

    رنگ شانس متولدین دی : سفید و قهوه ای

    اعداد شانس متولدین دی : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

    روز اقبال متولدین دی : شنبه

    همراهان مناسب متولدین دی :

    شهریور ، اردیبهشت

    مشخّصات كلی متولدین دی ماه :

    دارای شخصیّت عالی ، خیلی لایق و كاردان ، بهترین رئیس ، انتقامجوی شدید ، ساده پوش و بی آلایش ، محتاط ، آرام و صبور ، مرد عمل ، مقتدر ، پر تحمّل ، جدّی و جاه طلب ، فعّال و كوشا ، واقع بین ، سركش ، پول دوست ، بیهوده انرژی تلف نمی كند ، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می كند ، با‌شرف و با ‌وجدان ، تمیز ، خودكفا و سودجو ، دارای حس مسئولیّت زیاد ، دشمن ولخرجی و اسراف ، حسابگر ، مخالف تجمّلات ، صاحب شأن و مقام ، سازمان دهنده خوب ، تقریباْ سیاستمدار

    كوشا و مطمئن و خونسرد ، تودار ، مالك همسر خود ، حسود و بدبین ، متنفّر از طلاق ، دارای عدم اعتماد به نفس كافی ، قدرت طلب ، خانواده دوست ، خشك ولی مهربان ، خشن ، دارای زبان نیش‌دار ، شاد و با نشاط ، دارای باطن خروشان ، غیر قابل گذشت ، قدر شناس ، گاهی اوقات خجالتی ، باانضباط ، بد اخم و بد عنق ، دارای حافظه قوی ، زود سر كار می آید و دیر می رود ، از تنبلی بیزار است ، اهل دكتر و دارو ، خونسرد و مداوم ، ثابت قدم ، خودكار ، مذهبی ، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز

    مرد ها و زن های متولدین دی هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین دی ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    اگر فال روزانه پیچک را با فال های روزانه سایت های خارجی درجه یک یا هر سایت ایرانی دیگری مقایسه کنید ، خواهید دید که پیچک جزو کامل ترین سایت ها بوده و همه چیز را درباره ماه تولد شما روزانه به شما گزارش می دهد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین بهمن به این صورت رقم بخورد ::: غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب كنی.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: یك ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیك، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یك مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

    فال روزانه متولدین بهمن ماه در خصوص حوزه سلامت ::: اگر مشكل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌كنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا كن تا باعث سلب آسایشت نشود.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین بهمن ماه اینطور نوشته شده است ::: به كمك یكی از دوستانت مشكلی كه آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یك آزمون و یا رقابت كاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

    شعار متولدین بهمن : من میدانم

    ستاره حاکم بهمن : اورانوس

    عنصر وجود بهمن : هوا

    فلز وجود بهمن : اورانیوم

    سنگ متولدین بهمن ماه: سنگ آمیتیست مخصوص متولدین این ماه است ، این سنگ به کسی که آن را به همراه دارد انرژی مثبت درباره شجاعت ، شفافیت و خرد می دهد.

    سنگ آمیتیست نماد وفاداری است و در بسیاری از افسانه ها از این سنگ یاد شده است.

    گل متولدین بهمن : گل بنفشه و همچنین گل پامچال مخصوص متولدین این ماه است. گل بنفشه به نشانه وفاداری و نجابت است و گل پامچال به مخاطبی که به آن هدیه می دهد یا از آن هدیه می گیرد نشان دهنده آن است که بدون وی نمی تواند زندگی کند.

    درخت متولدین بهمن : درخت ماه: سرو، سپیدار، سدر، کاج

    رنگ شانس متولدین بهمن : آبی تیره

    اعداد شانس متولدین بهمن : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

    روز اقبال متولدین بهمن : یکشنبه

    همراهان مناسب متولدین بهمن :

    خرداد ، آذر ، مهر

    مشخّصات كلی متولدین بهمن ماه :

    بسیار حسّاس ، استوار و ثابت قدم ، واقعاْ عاقل و تودار ، بدون ریا و تزویر ، انسان واقعاْ خوب ، دانا ، خونسرد ، رك گو ، روی خودش بیش از دیگران حساب می كند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، فكر دیگران را می‌خواند ، ثابت قدم ، آرامش دوست ، كمك رسان ، آسان زندگی می كند ، پرسه زدن را دوست دارد ، دارای حسّ ششم قوی ، علاقه مند به دوستان ، آزادیخواه ، بلند پرواز ، رام نشدنی ، هر جا برود بر می گردد ، جاه طلب

    از اقرار به گناه منزجر است ، دوستان بسیار زیادی دارد ، رازدار و تو دار ، اجتماعی ، تا حدودی خودخواه و مغرور ، انتقاد را قبول ندارد ، فرشته خو ، از تعریف لذّت می برد ، راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد ، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد ، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی ، دوستی او عمیق و شكوهمند است ، ولخرجیش از روی عقل است ، خوش قلب و مهربان ، كم‌حافظه ، بهترین مشاور ، پرحركت و بی‌قرار ، كم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس

    مرد ها و زن های متولدین بهمن هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین بهمن ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه برای همه متولدین هر ماه است ، همچنین بخش های رنگ شناسی ، روز شانس و همراهان مناسب جهت ازدواج و دوستی از بخش های ویژه این فال روزانه می باشد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین اسفند به این صورت رقم بخورد ::: تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل كنی.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد كه باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت كاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری كسب می‌كنی.

    فال روزانه متولدین اسفند ماه در خصوص حوزه سلامت ::: استفاده از تركیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر كار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌كند.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین اسفند ماه اینطور نوشته شده است ::: از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

    شعار متولدین اسفند : من باور دارم

    ستاره حاکم اسفند : نپتون

    عنصر وجود اسفند : آب

    فلز وجود اسفند : تشعشعی از فلزات مصنوعی

    سنگ متولدین اسفند ماه: سنگ آکوامارین مخصوص متولدین این ماه است ، رنگ این سنگ آبی کمرنگ است و بسیار زیباست ، ویژگی این سنگ این است که فرد را در سفرهای آبی محافظت می کند .

    معنی نام این سنگ به معنی آماده دریا پیمایی است و همچنین باعث ایجاد آرامش در فردی که از این سنگ استفاده می کند خواهد شد.

    گل متولدین اسفند : گل نرگس به نشانه بخشش ، صداقت ، اعتماد و عشق واقعی از مشخصات گل مخصوص این ماه است.

    درخت متولدین اسفند : درخت ماه: بید مجنون، درخت لیمو، بلوط، فندق

    رنگ شانس متولدین اسفند : آبی آسمانی و قهوه ای روشن

    اعداد شانس متولدین اسفند : 7 ، 11 ، 73 و 354

    روز اقبال متولدین اسفند : پنجشنبه

    همراهان مناسب متولدین اسفند :

    اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

    مشخّصات كلی متولدین اسفند ماه :

    بسیار حسّاس و رؤیایی ، دارای حسّ ششم ، خیلی ظریف و نرم عمل میكند ، اهل آرامش و ملایمت ، همیشه موافق ، سازش‌كار و دارای تخیّلات شدید ، اصلاْ واقع بین نیست ، سازگار ، زود رنگ عوض می كند ، احساساتی ، قابل انعطاف ، دارای افكار غیر واقعی و غیر منطقی ، بسیار متین و آرام ، كم عصبانی می شود ، مهربان ، علاقه مند به موسیقی ، عاشق صلح و آرامش ، كم انرژی ، ساده‌لوح ، پول دوست ، مرموز ، داستان‌پرداز قوی

    نیكوكار خجالتی ، خواستار تشویق و حمایت ، زود رنج ، از نظر جسمی ضعیف ، دو دل ، ترسو ، خیلی حسود ، باریك بین و دقیق ، خیالباف ، نا امید ، اهل نامه نگاری ، علاقه زیادی به جشن ‌تولّد ، یا منفی كامل است یا مثبت كامل ، دارای صبر ایّوب است ، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا ، نازنین ولی ‌ناقلا ، اهل معنویّات ، به دخترانش علاقه زیادی دارد ، غم‌گرا ، خواستار نوازش ، احساس آرامش می‌دهد .

    مرد ها و زن های متولدین اسفند هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین اسفند ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه این سایت به صورت اتوماتیک در هر
    روز بروزرسانی می شود و فال هر روز با روزهای دیگر متفاوت است

    همچنین سیستم فال روزانه بر اساس گردش
    ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت برای متولدین هر ماه سال متفاوت
    است

    فال روزانه با توجه به تاریخ تولد شما در هر
    روز متفاوت است

    اکثر
    روزها برای بیش از 80 درصد ماه های سال فال ها کامل است و بر همین اساس که
    در قسمت فوق توضیح داده شد نمایش داده می شود

    اما در برخی روزها نیز برای
    بعضی ماه ها اطلاعات خاصی در دسترس نیست و چیزی ثبت نشده است

    از این جهت بعضی مواقع ممکن
    است برای ماه های خاصی بخشی از اطلاعات مثل توصیه های اقتصادی در فال
    روزانه شما ثبت نشده باشد

      استخاره آنلاین    |

    فال حافظ    |

    فال ازدواج    |

    فال انبیاء    |

    تعبیر خواب  

    فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند

    فال روزانه ایران حافظ ، بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

    فال روزانه ایران حافظ تقریبا به صورت اتوماتیک عمل می کند اما ممکن است در برخی مواقع به دلیل عدم دسترسی به منابع خارجی ، بعضی از بخش های فال روزانه خالی باشد که امکان پر کردن آن به صورت دستی وجود دارد ، اما به دلیل آنکه ممکن است اینکار درستی فال را به خطر بی اندازد ما در مواقعی که بخش هایی از فال خالی هستند ، فال را تغییر نمی دهیم.

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : یك تشنج عاطفی در خانواده پیش می‌آید كه به زودی از بین خواهد رفت. البته مشروط بر اینكه با استدلال و منطق با آن برخورد و رفع شود.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : زمان استراحت و تفریح گذشته است. این هفته دیدارهای مهمی پیش می‌آید كه باید از آنها استفاده كرد تا به پیشرفت اقتصادی و اجتماعی برسی.

    متولدین فروردین رنگ شانس : قرمزملایماعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343روز اقبال : سه شنبههمراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : اشیاء و اشخاص زیادی هستند كه می‌توانند روحیه تو را تغییر داده و به تو احساس جدیدی از خوشبختی و رفاه بدهند. سعی كن كسی را كه دوست داری همیشه در نظر داشته باشی و خوشحالی‌ها یا غم‌هایت را با او تقسیم كنی.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

  • خلاصه قسمت 77 سریال عشق ممنوع
  • درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید از خودت زیاد مایه بگذاری. ممكن است مشكلات تازه‌ای پیش بیاید اما با تلاش و كوشش قابل حل است.

    متولدین اردیبهشت رنگ شانس : صورتی وآبی روشناعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : آرزویی كه در جستجوی آن هستی، تحقق نمی‌یابد. بهتر است تا دیر نشده از این راه برگردی. نگران و افسرده نباش چون با بسته شدن این در، درهای تازه‌ای به روی تو باز خواهد شد.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : احساس می‌كنی هر چه تلاش می‌كنی و زحمت می‌كشی نمی‌توانی از نظر اقتصادی بالا بروی. این نارضایتی می‌تواند زاییده شرایط بیرونی یا درونی باشد. به خصوص اگر سطح توقعات خود را كم كنی خواهی دید كه وضعیت خوبی داری.

    متولدین خرداد رنگ شانس : نارنجیاعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545 روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : عشق را نمی‌توان پنهان كرد. بالاخره از جایی خود را نشان می‌دهد. بخصوص چشم‌ها كه همیشه گواهی دهنده عشق و اندوه‌ها هستند. بهتر است آشكارا از خواسته‌های خود دفاع كنی و نگران نباشی.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران كن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور كن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی كن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز كن.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وضعیت مادی و مالی تو خوب نیست اما این وضعیت پایدار نخواهد ماند. پس از یك دوران سختی و دشواری، دوران آسانی فرا خواهد رسید. در هیچ كاری نباید شتاب به خرج داد.

    متولدین تیر رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلیاعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : نباید به افراد با دید سطحی و ناپخته نگاه كنی. باید با هشیاری و توجه بیشتر بدانی پشت هر ظاهر و رفتاری چه نیتی نهفته است. با كشف این حقایق می‌توانی زندگی عاطفی‌ات را بهبود بخشی و منتظر آینده روشنی باشی.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : مشكل اساسی تو این است كه جیبهای خالی نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای تو باشند! یا باید تلاش كنی تا به وضعیت مالی مطلوب و قابل قبولی برسی و یا سطح توقعاتت را پائین بیاوری.

    متولدین مرداد رنگ شانس : زرد ، طلاییاعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : رابطه تازه‌ای ایجاد خواهد شد. اگر مجرد هستی، می‌توانی امیدوار باشی كه به زودی از این وضعیت خارج خواهی شد. شروع این رابطه بسیار موفقیت‌‌آمیز خواهد بود.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یك مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو كمك كند.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو در زمینه مالی به موفقیت‌های می‌رسی و اوضاع اقتصادیت تقریبا سروسامان خواهد گرفت. باید از موقعیتها نهایت استفاده را بكنی و به یاد داشته باشی كه همه چیز موقتی و زودگذر است. این تو هستی كه با دوراندیشی آینده اقتصادیت را تضمین می‌كنی.

    متولدین شهریور رنگ شانس : قهوه ای وکرماعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : تردید و دودلی، مانع گرفتن تصمیم مهم و جدی خواهد بود. ادامه این شرایط به نفع تو نیست پس بهتر است تكلیفت را با خودت روشن كنی.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص كنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بكار بگیر و روزی كه موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر می‌خواهی تكانی به اوضاع مادیت بدهی باید قدرت ریسك كردن داشته باشی و خودت را نشان بدهی. رسیدن به سود نیازمند پذیرش مسئولیت تازه و نشان دادن شایستگی و توانمندی است.

    متولدین مهر رنگ شانس : بنفش وقهوه ایاعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143 روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : از روابط خود به هیچ عنوان برای كسی تعریف نكنید. شما یك حسود بالفطره را با یك پزشك روانشناس اشتباه گرفته اید! و این به شما ضربه های بزرگی خواهد زد.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : با دوستان نزدیك خود قرار ملاقات تعیین كنید و آنها را ببینید. دیدن آنها روحیه شما را عوض خواهد كرد.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : شما هیچ مشكلی ندارید. مشكل شما تنها این است كه به خودتان سخت می گیرید. بدون توجه به خیلی ضعفهای موجود در نهان خودتان.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر به فكر رسیدن پولی از جایی هستید فعلا روی آن حساب نكنید. به واقعیت ها پایبند باشید و برنامه ریزی كنید تا برای شما مشكلی پیدا نشود.

    متولدین آبان رنگ شانس : قرمزروشن وسیاهاعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659 روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : با خود فكر می‌كنی كه فرصت بزرگ و طلایی زندگیت را از دست دادی و بسیار بیش از حدمعمول به آن فكر می‌كنی. تنها راه جبران گذشته، تیزبینی، مقاومت در برابر مشكلات و درس از آن است. هنوز فرصت جبران و بدست آوردن شرایط مشابه یا حتی بهتر وجود دارد البته استفاده از این فرصت در گرو عملكرد تو خواهد بود.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : قدم زدن در فضای باز و هوای پاك كوهستان و یا پارك می‌تواند به تو آرامش و در نهایت نشاط بدهد. امتحان كن!

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : هیجانات زیاد روح تو را خسته می‌كند. حدالمقدور از استرس و هیجان دوری كن زیرا به تو صدمه خواهد زد.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تلاش فراوانی به خرج دادی تا به سود قابل ملاحظه‌ای دست‌یابی اما نتیجه این كار معكوس بود. اما نگران نباش به زودی راههای تازه‌ای كشف خواهد شد.

    متولدین آذر رنگ شانس : آبی وسفیداعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343 روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : این روزها مشاجره و نزاع‌های بی‌حاصل وقت تو را گرفته. باید دوباره همه چیز را به حالت نرمال سابق برگردانی و با آرامش و اطمینان به كارت ادامه دهی تا موفق شوی.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : همیشه باید به دنبال چیزی باشی تا با امید به اون بتونی خوشحال باشی و تلاش كنی. اینطوری اطرافیان و دوستانت هم از مصاحبت با تو لذت می‌برند.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : خوش‌بینی رمز موفقیت توست پس یاس و نومیدی را از خود دور كن چون استعداد و روحت نابود میشه. همیشه همه بیماری‌ها از جسم شروع نمی‌شه و همیشه هم نمی‌تونی برای بیماریت پیش دكتر بری تا قرص تجویز كنه!!

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید در مورد برخی مسائل تجدید نظر كنی. وقتی راهی غلط باشه باید فورا تصحیحش كنی، در این صورت، به زودی از بحران خارج میشی.

    متولدین دی رنگ شانس : سفید و قهوه ایاعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544 روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : وقتی همه چیز روبراه است با تردید و وسواس روز خودت و بقیه رو خراب نكن. از زندگیت لذت ببر و از فرصت‌های خوبت استفاده كن چون همیشه چرخ اینطور نمی‌چرخه.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : راه برای پیشرفت تو باز و روشن است پس تردیدهایت بی‌مورد است. به زودی استعداد و توانایی‌هایت برای كسانی كه باید از آن آگاه شوند، آشكار خواهد شد و روزهای خوشی خواهی داشت.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : شكل و حالت ظاهری تو می‌تواند با خوردن غذای بد، داشتن بیماری كم‌خونی، خستگی مزمن و یا بیماری غدد تیروئید تغییر كند و تضعیف شود. پس بهتر است كمی به خودت برسی.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با پیشرفت‌هایی كه در زمینه كار یا تحصیل داری در آینده‌ای نزدیك به موفقیت و افزایش دارایی خواهی رسید. فقط باید به خاطر داشته باشی كه دست از تلاش برنداری تا موفق شوی.

    متولدین بهمن رنگ شانس : آبی تیرهاعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999 روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : عشق است كه معجزه می‌كند! چون اعتماد و انرژی مثبت و ارزنده‌ای را ایجاد می‌كند كه قابل تصور نیست. با این عشق باید در راهی قدم گذاشت كه آینده روشنی را درپی داشته باشد.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : خبر خوشحال کننده‌ای خواهی شنید. به یك میهمانی دعوت می‌شوی كه بهتر است در آن شركت كنی چون لحظات جالب و خاطره‌انگیزی خواهد داشت.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : شاید غذا خوردن به نظر خیلی‌ها موضوع عادی و پیش‌پاافتاده‌ای باشد اما اختلال در غذا خوردن باعث مشكلات زیادی مثل ایجاد اضطراب، آسیب به جسم، ایجاد استرس، عدم صحبت كردن در مورد احساسات، سردرگمی و … می‌شود. شاید باید بیشتر از همیشه به غذا خوردنت اهمیت بدهی.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای مدتی ناچار می‌شوی تنها به كار خود ادامه بدهی. اگر در این كار زیان كنی همه تو را ملامت می‌كنند اما اگر موفق شوی همه به سوی تو می‌آیند تا همراه تو آنها هم به سود برسند.

    متولدین اسفند رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشناعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354 روز اقبال : پنجشنبههمراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

    آیا میخواهید فال روزانه فردا را از هم اکنون بدانید ؟ روی تصویر زیر کلیک کنید..

    اکثر عزیزانی که از گوگل به صورت مستقیم وارد این صفحه شدند ، چنین کلماتی را جستجو کردند : فال روزانه – فال روزانه آنلاین – فال روزانه ایران حافظ – فال روزانه جدید – daily Omen البته چون این سایت در خصوص فال روزانه بسیار کامل عمل کرده است ، ممکن است با کلماتی از قبیل فال روزانه پیچک یا فال روزانه پرشین فال یا فال روزانه الامتو یا فال روزانه بیتوته یا فال روزانه نمکستان یا فال روزانه نمناک یا حتی فال روزانه pmc هم در صفحه نخست جستجوی قرار گرفته باشد ، اما منبع فال روزانه ایران حافظ یک منبع خارجی بوده است که باتوجه به نوع قرار گرفتن ستارگان توضیحاتی را ارائه می کند که ما به فارسی آن را ارائه می کنیم ، لازم به توضیح است برخی مواقع ممکن است در روزهایی برای برخی ماه ها بخشی از فال روزانه خالی باشد که در این صورت بهتر از اشتباه بودن فال روزانه است پس فال روزانه ایران حافظ ، یک فال روزانه درست و اساسی می باشد و ما علاقه مند هستیم شما فال روزانه را فقط در ایران حافظ دنبال کنید که منبع اصلی تمام سایت های اینترنتی است.

    برای آگاه شدن از اتفاقات جالب پیش رویتان فال روزانه خود را بخوانید.

    امروز روزی نیست كه كاملاً بدون مشكل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشكلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشكل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینكه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول كردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشكلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

    امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری كه شما دارید باعث می‌شود كه انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل كه شما نیاز ندارید كه مسأله‌ای را برای دیگران ثابت كنید. جوهر باطنی شما اكنون بسیار قوی است و لازم نیست كه در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف كنید. شما بیشترین منفعت را زمانی كسب خواهید كرد كه به مشكلات مردم دیگر توجه كرده و به آنها ملحق شوید.

    اگرچه عقل و احساس شما امروز هر كدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌كشانند، شما باید بتوانید تصمیمی كلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست كه تواناهایتان را نشان دهید یا تفكرات و احساسهایتان را انكار كنید. مادامیكه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌كنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود كه با آن سازگاری پیدا كنند.

    درحالیكه شما كاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیكه شما این رویاها را آشكار نكنید خوش‌بینی شما می‌تواند كاملاً تازه بماند، برای اینكه مردم دیگر خیلی زود از تفكرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    از زمانی كه شما از دادن جواب “نه” به یك درخواست امتناع كرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید عمل كنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت كنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیكه شما را قادر می‌سازد كه به مسائل مشكل نگاه كرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما كمی هم كناره‌گیری از فكر كردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

    شما امروز در محل كارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است كه برای به سود رسیدن بیشتر از یك مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته‌اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می‌كند كه آرام حركت كرده و دوباره انتخابتان را بررسی كنید. برای رسیدن به یك هدف خاص زیاد عجله نكنید؛ شما بیشتر از آنچه كه فكر می‌كنید زمان دارید.

    مجاورت ناراحت كننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما كمی نگرانی به وجود آورد. یك صدای درونی به شما می‌گوید كه تصمیمات مهمی را بگیرید كه هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌كند در حالیكه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش كرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یكی از این دو را انتخاب كنید؛ بلكه باید برای حد میانه آنها تلاش كنید.

    تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینكه اكنون ثابت شده است كه مسیر فكری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یك زنجیره از كلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه كند. سعی نكنید كه جریانهای ذهنی را خاموش كنید. فقط دریابید كه زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

    اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری كه شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول كنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی كه می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثركار كنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله كردن با خودت اكنون نیرنگ آمیز است، برای اینكه گرایش شما به زیاد صحبت كردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

    شما می‌توانید از یك یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق كردن نیست. خوش بین بودن اكنون رویكرد مناسبی است، برای اینكه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حركت كرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید كه تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن كه فكر می‌كردید ناامید شوید.

  • کتاب داستان کودک 3 ساله
  • اینكه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، كمی تكان دهنده است. حتی اگر شما كارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را كه می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی كم است. داده‌ها را جدا كرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درك مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

    در حالیكه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مكان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بكشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌كنید كه در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینكه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی كه واقعاً هست به نظر برسد. شما اكنون به واسطه تغییرشكل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌كنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید كه قبل از اینكه به گمان نادرستی دست پیدا كنند چه احساسی داشته‌اند.

    برچسب هافال فال ابجد فال ازدواج فال امروز فال تاروت فال چوب فال حافظ فال روزانه فال شمع فال عشق فال فردا فال قهوه فال گمرک فال گمرک 98 فال متولد اسفند فال متولد بهمن فال متولد تیر فال متولد مرداد فال متولد مهر فال متولدین آبان فال متولدین آذر فال متولدین اردیبهشت فال متولدین خرداد فال متولدین دی ماه فال متولدین شهریور فال متولدین فروردین فال متولدین ماه ها

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید. در این سال موقعیت‌های مهمی برای پیشرفت فراهم می‌شود. به صلاح شماست که به فکر شکار فرصت‌ها باشید و شش‌‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید. دی را به آرامی به پایان خواهید رساند. به بهمن که رسیدید مشکلی بزرگ سد راهتان می‌شود. این مشکل را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید. اسفند امسال عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. مواظب احساسات خود باشید و به‌گونه‌ای رفتار کنید تا پشیمانی به دنبال نداشته باشد. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و دوستان بیشتری پیدا نمایید. در اردیبهشت سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. تیر سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. به اَمرداد سال آینده که رسیدید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. این شلوغی در شهریور سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند. اجازه ندهید کمر شما در برابر حجم زیاد کارها خم شود و از اطرافیان کمک بگیرید. مهر سال آینده سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. به لطف این پول زندگیتان را رونق بخشید و دستی به سروروی منزل بکشید. آبان سال آینده با تغییر مهمی در زندگیتان روبه‌رو می‌شوید. این تغییر را به نشانه‌ای از ایجاد سبکی جدید در زندگیتان تبدیل کنید. آذر سال آینده که از راه رسید غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. غصه‌ها را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و به آرامش برسید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  میان شما و یکی از آشنایان اختلاف نظری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری شما و این فرد را به دنبال داشته باشد. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

    غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شما است که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. 

    از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  مدتی است که حوصله ندارید و از اطرافیان کناره گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه، روحیه از دست رفته خود را باز یابید.  امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانیهای روزانه را فراموش کنید.

  • دعا برای پسر دار شدن در مفاتیح
  • سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد. ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

    کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، سرورویی صفا بدهید و حسابی خوش تیپ‌کنید.

    امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.  

    بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. خرج‌های زندگی شما سر به فلک گذاشته و توان پرداخت بدهیها را ندارید. به صلاح شماست که بیشتر مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید وقرضی بالا نیاورید که توان پرداخت آن را نداشته‌ باشید. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

    بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد.  امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. در این شرایط سربه‌سر ایشان نگذارید و عشق زندگیتان را به حال خوش وا بگذارید. دوست بسیار عزیز و صمیمی را ملاقات می‌کنید و دیدارهایتان تازه خواهد شد.

    به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.  امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

     

    یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید.   

    اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.  هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

    بلیط هواپیما

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید. در این سال موقعیت‌های مهمی برای پیشرفت فراهم می‌شود. به صلاح شماست که به فکر شکار فرصت‌ها باشید و شش‌‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید. دی را به آرامی به پایان خواهید رساند. به بهمن که رسیدید مشکلی بزرگ سد راهتان می‌شود. این مشکل را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید. اسفند امسال عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. مواظب احساسات خود باشید و به‌گونه‌ای رفتار کنید تا پشیمانی به دنبال نداشته باشد. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و دوستان بیشتری پیدا نمایید. در اردیبهشت سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. تیر سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. به اَمرداد سال آینده که رسیدید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. این شلوغی در شهریور سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند. اجازه ندهید کمر شما در برابر حجم زیاد کارها خم شود و از اطرافیان کمک بگیرید. مهر سال آینده سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. به لطف این پول زندگیتان را رونق بخشید و دستی به سروروی منزل بکشید. آبان سال آینده با تغییر مهمی در زندگیتان روبه‌رو می‌شوید. این تغییر را به نشانه‌ای از ایجاد سبکی جدید در زندگیتان تبدیل کنید. آذر سال آینده که از راه رسید غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. غصه‌ها را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و به آرامش برسید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  میان شما و یکی از آشنایان اختلاف نظری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری شما و این فرد را به دنبال داشته باشد. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

    غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شما است که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. 

    از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  مدتی است که حوصله ندارید و از اطرافیان کناره گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه، روحیه از دست رفته خود را باز یابید.  امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانیهای روزانه را فراموش کنید.

  • چگونه یک گزارش کار ازمایشگاه بنویسیم
  • سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد. ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

    کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، سرورویی صفا بدهید و حسابی خوش تیپ‌کنید.

    امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.  

    بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. خرج‌های زندگی شما سر به فلک گذاشته و توان پرداخت بدهیها را ندارید. به صلاح شماست که بیشتر مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید وقرضی بالا نیاورید که توان پرداخت آن را نداشته‌ باشید. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

    بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد.  امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. در این شرایط سربه‌سر ایشان نگذارید و عشق زندگیتان را به حال خوش وا بگذارید. دوست بسیار عزیز و صمیمی را ملاقات می‌کنید و دیدارهایتان تازه خواهد شد.

    به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.  امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

     

    یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید.   

    اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.  هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

    بلیط هواپیما

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید. در این سال موقعیت‌های مهمی برای پیشرفت فراهم می‌شود. به صلاح شماست که به فکر شکار فرصت‌ها باشید و شش‌‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید. دی را به آرامی به پایان خواهید رساند. به بهمن که رسیدید مشکلی بزرگ سد راهتان می‌شود. این مشکل را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید. اسفند امسال عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. مواظب احساسات خود باشید و به‌گونه‌ای رفتار کنید تا پشیمانی به دنبال نداشته باشد. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و دوستان بیشتری پیدا نمایید. در اردیبهشت سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. تیر سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. به اَمرداد سال آینده که رسیدید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. این شلوغی در شهریور سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند. اجازه ندهید کمر شما در برابر حجم زیاد کارها خم شود و از اطرافیان کمک بگیرید. مهر سال آینده سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. به لطف این پول زندگیتان را رونق بخشید و دستی به سروروی منزل بکشید. آبان سال آینده با تغییر مهمی در زندگیتان روبه‌رو می‌شوید. این تغییر را به نشانه‌ای از ایجاد سبکی جدید در زندگیتان تبدیل کنید. آذر سال آینده که از راه رسید غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. غصه‌ها را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و به آرامش برسید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  میان شما و یکی از آشنایان اختلاف نظری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری شما و این فرد را به دنبال داشته باشد. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

    غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شما است که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. 

    از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  مدتی است که حوصله ندارید و از اطرافیان کناره گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه، روحیه از دست رفته خود را باز یابید.  امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانیهای روزانه را فراموش کنید.

  • اهنگ تو که احساس نداری چطور بگم دوست دارم
  • سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد. ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

    کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، سرورویی صفا بدهید و حسابی خوش تیپ‌کنید.

    امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.  

    بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. خرج‌های زندگی شما سر به فلک گذاشته و توان پرداخت بدهیها را ندارید. به صلاح شماست که بیشتر مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید وقرضی بالا نیاورید که توان پرداخت آن را نداشته‌ باشید. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

    بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد.  امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. در این شرایط سربه‌سر ایشان نگذارید و عشق زندگیتان را به حال خوش وا بگذارید. دوست بسیار عزیز و صمیمی را ملاقات می‌کنید و دیدارهایتان تازه خواهد شد.

    به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.  امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

     

    یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید.   

    اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.  هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

    بلیط هواپیما

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید. در این سال موقعیت‌های مهمی برای پیشرفت فراهم می‌شود. به صلاح شماست که به فکر شکار فرصت‌ها باشید و شش‌‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید. دی را به آرامی به پایان خواهید رساند. به بهمن که رسیدید مشکلی بزرگ سد راهتان می‌شود. این مشکل را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید. اسفند امسال عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. مواظب احساسات خود باشید و به‌گونه‌ای رفتار کنید تا پشیمانی به دنبال نداشته باشد. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و دوستان بیشتری پیدا نمایید. در اردیبهشت سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. تیر سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. به اَمرداد سال آینده که رسیدید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. این شلوغی در شهریور سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند. اجازه ندهید کمر شما در برابر حجم زیاد کارها خم شود و از اطرافیان کمک بگیرید. مهر سال آینده سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. به لطف این پول زندگیتان را رونق بخشید و دستی به سروروی منزل بکشید. آبان سال آینده با تغییر مهمی در زندگیتان روبه‌رو می‌شوید. این تغییر را به نشانه‌ای از ایجاد سبکی جدید در زندگیتان تبدیل کنید. آذر سال آینده که از راه رسید غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. غصه‌ها را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و به آرامش برسید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  میان شما و یکی از آشنایان اختلاف نظری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری شما و این فرد را به دنبال داشته باشد. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

    غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شما است که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. 

    از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  مدتی است که حوصله ندارید و از اطرافیان کناره گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه، روحیه از دست رفته خود را باز یابید.  امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانیهای روزانه را فراموش کنید.

  • چگونه جوهر روی لباس پاک کنیم
  • سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد. ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

    کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، سرورویی صفا بدهید و حسابی خوش تیپ‌کنید.

    امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.  

    بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. خرج‌های زندگی شما سر به فلک گذاشته و توان پرداخت بدهیها را ندارید. به صلاح شماست که بیشتر مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید وقرضی بالا نیاورید که توان پرداخت آن را نداشته‌ باشید. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

    بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد.  امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. در این شرایط سربه‌سر ایشان نگذارید و عشق زندگیتان را به حال خوش وا بگذارید. دوست بسیار عزیز و صمیمی را ملاقات می‌کنید و دیدارهایتان تازه خواهد شد.

    به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.  امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

     

    یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید.   

    اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.  هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

    بلیط هواپیما

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید. در این سال موقعیت‌های مهمی برای پیشرفت فراهم می‌شود. به صلاح شماست که به فکر شکار فرصت‌ها باشید و شش‌‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید. دی را به آرامی به پایان خواهید رساند. به بهمن که رسیدید مشکلی بزرگ سد راهتان می‌شود. این مشکل را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید. اسفند امسال عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. مواظب احساسات خود باشید و به‌گونه‌ای رفتار کنید تا پشیمانی به دنبال نداشته باشد. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و دوستان بیشتری پیدا نمایید. در اردیبهشت سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. تیر سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. به اَمرداد سال آینده که رسیدید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. این شلوغی در شهریور سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند. اجازه ندهید کمر شما در برابر حجم زیاد کارها خم شود و از اطرافیان کمک بگیرید. مهر سال آینده سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. به لطف این پول زندگیتان را رونق بخشید و دستی به سروروی منزل بکشید. آبان سال آینده با تغییر مهمی در زندگیتان روبه‌رو می‌شوید. این تغییر را به نشانه‌ای از ایجاد سبکی جدید در زندگیتان تبدیل کنید. آذر سال آینده که از راه رسید غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. غصه‌ها را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و به آرامش برسید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  میان شما و یکی از آشنایان اختلاف نظری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری شما و این فرد را به دنبال داشته باشد. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

    غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شما است که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. 

    از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  مدتی است که حوصله ندارید و از اطرافیان کناره گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه، روحیه از دست رفته خود را باز یابید.  امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانیهای روزانه را فراموش کنید.

  • چجوری غرور داشته باشیم
  • سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد. ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

    کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، سرورویی صفا بدهید و حسابی خوش تیپ‌کنید.

    امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.  

    بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. خرج‌های زندگی شما سر به فلک گذاشته و توان پرداخت بدهیها را ندارید. به صلاح شماست که بیشتر مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید وقرضی بالا نیاورید که توان پرداخت آن را نداشته‌ باشید. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

    بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد.  امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. در این شرایط سربه‌سر ایشان نگذارید و عشق زندگیتان را به حال خوش وا بگذارید. دوست بسیار عزیز و صمیمی را ملاقات می‌کنید و دیدارهایتان تازه خواهد شد.

    به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.  امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

     

    یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید.   

    اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.  هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

    بلیط هواپیما

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید. در این سال موقعیت‌های مهمی برای پیشرفت فراهم می‌شود. به صلاح شماست که به فکر شکار فرصت‌ها باشید و شش‌‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید. دی را به آرامی به پایان خواهید رساند. به بهمن که رسیدید مشکلی بزرگ سد راهتان می‌شود. این مشکل را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید. اسفند امسال عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. مواظب احساسات خود باشید و به‌گونه‌ای رفتار کنید تا پشیمانی به دنبال نداشته باشد. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و دوستان بیشتری پیدا نمایید. در اردیبهشت سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. تیر سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. به اَمرداد سال آینده که رسیدید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. این شلوغی در شهریور سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند. اجازه ندهید کمر شما در برابر حجم زیاد کارها خم شود و از اطرافیان کمک بگیرید. مهر سال آینده سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. به لطف این پول زندگیتان را رونق بخشید و دستی به سروروی منزل بکشید. آبان سال آینده با تغییر مهمی در زندگیتان روبه‌رو می‌شوید. این تغییر را به نشانه‌ای از ایجاد سبکی جدید در زندگیتان تبدیل کنید. آذر سال آینده که از راه رسید غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. غصه‌ها را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و به آرامش برسید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  میان شما و یکی از آشنایان اختلاف نظری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری شما و این فرد را به دنبال داشته باشد. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

    غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شما است که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. 

    از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  مدتی است که حوصله ندارید و از اطرافیان کناره گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه، روحیه از دست رفته خود را باز یابید.  امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانیهای روزانه را فراموش کنید.

  • طلسم برای ثروتمند شدن سریع
  • سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد. ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

    کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، سرورویی صفا بدهید و حسابی خوش تیپ‌کنید.

    امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.  

    بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. خرج‌های زندگی شما سر به فلک گذاشته و توان پرداخت بدهیها را ندارید. به صلاح شماست که بیشتر مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید وقرضی بالا نیاورید که توان پرداخت آن را نداشته‌ باشید. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

    بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد.  امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. در این شرایط سربه‌سر ایشان نگذارید و عشق زندگیتان را به حال خوش وا بگذارید. دوست بسیار عزیز و صمیمی را ملاقات می‌کنید و دیدارهایتان تازه خواهد شد.

    به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.  امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

     

    یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید.   

    اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.  هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

    بلیط هواپیما

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید. در این سال موقعیت‌های مهمی برای پیشرفت فراهم می‌شود. به صلاح شماست که به فکر شکار فرصت‌ها باشید و شش‌‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید. دی را به آرامی به پایان خواهید رساند. به بهمن که رسیدید مشکلی بزرگ سد راهتان می‌شود. این مشکل را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید. اسفند امسال عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. مواظب احساسات خود باشید و به‌گونه‌ای رفتار کنید تا پشیمانی به دنبال نداشته باشد. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و دوستان بیشتری پیدا نمایید. در اردیبهشت سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. تیر سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. به اَمرداد سال آینده که رسیدید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. این شلوغی در شهریور سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند. اجازه ندهید کمر شما در برابر حجم زیاد کارها خم شود و از اطرافیان کمک بگیرید. مهر سال آینده سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. به لطف این پول زندگیتان را رونق بخشید و دستی به سروروی منزل بکشید. آبان سال آینده با تغییر مهمی در زندگیتان روبه‌رو می‌شوید. این تغییر را به نشانه‌ای از ایجاد سبکی جدید در زندگیتان تبدیل کنید. آذر سال آینده که از راه رسید غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. غصه‌ها را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و به آرامش برسید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  میان شما و یکی از آشنایان اختلاف نظری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری شما و این فرد را به دنبال داشته باشد. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

    غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شما است که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. 

    از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  مدتی است که حوصله ندارید و از اطرافیان کناره گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه، روحیه از دست رفته خود را باز یابید.  امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانیهای روزانه را فراموش کنید.

  • طلسم الحظ
  • سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد. ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

    کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، سرورویی صفا بدهید و حسابی خوش تیپ‌کنید.

    امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.  

    بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. خرج‌های زندگی شما سر به فلک گذاشته و توان پرداخت بدهیها را ندارید. به صلاح شماست که بیشتر مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید وقرضی بالا نیاورید که توان پرداخت آن را نداشته‌ باشید. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

    بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد.  امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. در این شرایط سربه‌سر ایشان نگذارید و عشق زندگیتان را به حال خوش وا بگذارید. دوست بسیار عزیز و صمیمی را ملاقات می‌کنید و دیدارهایتان تازه خواهد شد.

    به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.  امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

     

    یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید.   

    اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.  هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

    بلیط هواپیما

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید. در این سال موقعیت‌های مهمی برای پیشرفت فراهم می‌شود. به صلاح شماست که به فکر شکار فرصت‌ها باشید و شش‌‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید. دی را به آرامی به پایان خواهید رساند. به بهمن که رسیدید مشکلی بزرگ سد راهتان می‌شود. این مشکل را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید. اسفند امسال عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. مواظب احساسات خود باشید و به‌گونه‌ای رفتار کنید تا پشیمانی به دنبال نداشته باشد. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و دوستان بیشتری پیدا نمایید. در اردیبهشت سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. تیر سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. به اَمرداد سال آینده که رسیدید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. این شلوغی در شهریور سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند. اجازه ندهید کمر شما در برابر حجم زیاد کارها خم شود و از اطرافیان کمک بگیرید. مهر سال آینده سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. به لطف این پول زندگیتان را رونق بخشید و دستی به سروروی منزل بکشید. آبان سال آینده با تغییر مهمی در زندگیتان روبه‌رو می‌شوید. این تغییر را به نشانه‌ای از ایجاد سبکی جدید در زندگیتان تبدیل کنید. آذر سال آینده که از راه رسید غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. غصه‌ها را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و به آرامش برسید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  میان شما و یکی از آشنایان اختلاف نظری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری شما و این فرد را به دنبال داشته باشد. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

    غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شما است که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. 

    از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  مدتی است که حوصله ندارید و از اطرافیان کناره گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه، روحیه از دست رفته خود را باز یابید.  امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانیهای روزانه را فراموش کنید.

  • دعای مجرب برای بیماری سرطان
  • سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد. ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

    کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، سرورویی صفا بدهید و حسابی خوش تیپ‌کنید.

    امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.  

    بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. خرج‌های زندگی شما سر به فلک گذاشته و توان پرداخت بدهیها را ندارید. به صلاح شماست که بیشتر مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید وقرضی بالا نیاورید که توان پرداخت آن را نداشته‌ باشید. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

    بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد.  امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. در این شرایط سربه‌سر ایشان نگذارید و عشق زندگیتان را به حال خوش وا بگذارید. دوست بسیار عزیز و صمیمی را ملاقات می‌کنید و دیدارهایتان تازه خواهد شد.

    به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.  امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

     

    یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید.   

    اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.  هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

    بلیط هواپیما

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید. در این سال موقعیت‌های مهمی برای پیشرفت فراهم می‌شود. به صلاح شماست که به فکر شکار فرصت‌ها باشید و شش‌‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید. دی را به آرامی به پایان خواهید رساند. به بهمن که رسیدید مشکلی بزرگ سد راهتان می‌شود. این مشکل را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید. اسفند امسال عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. مواظب احساسات خود باشید و به‌گونه‌ای رفتار کنید تا پشیمانی به دنبال نداشته باشد. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و دوستان بیشتری پیدا نمایید. در اردیبهشت سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. تیر سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. به اَمرداد سال آینده که رسیدید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. این شلوغی در شهریور سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند. اجازه ندهید کمر شما در برابر حجم زیاد کارها خم شود و از اطرافیان کمک بگیرید. مهر سال آینده سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. به لطف این پول زندگیتان را رونق بخشید و دستی به سروروی منزل بکشید. آبان سال آینده با تغییر مهمی در زندگیتان روبه‌رو می‌شوید. این تغییر را به نشانه‌ای از ایجاد سبکی جدید در زندگیتان تبدیل کنید. آذر سال آینده که از راه رسید غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. غصه‌ها را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و به آرامش برسید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید.

    فال امروز خرداد ماهی مرد

    به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  میان شما و یکی از آشنایان اختلاف نظری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری شما و این فرد را به دنبال داشته باشد. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

    غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شما است که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. 

    از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  مدتی است که حوصله ندارید و از اطرافیان کناره گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه، روحیه از دست رفته خود را باز یابید.  امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانیهای روزانه را فراموش کنید.

  • چگونه ژله ساده درست کنم
  • سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد. ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

    کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، سرورویی صفا بدهید و حسابی خوش تیپ‌کنید.

    امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.  

    بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. خرج‌های زندگی شما سر به فلک گذاشته و توان پرداخت بدهیها را ندارید. به صلاح شماست که بیشتر مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید وقرضی بالا نیاورید که توان پرداخت آن را نداشته‌ باشید. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

    بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد.  امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. در این شرایط سربه‌سر ایشان نگذارید و عشق زندگیتان را به حال خوش وا بگذارید. دوست بسیار عزیز و صمیمی را ملاقات می‌کنید و دیدارهایتان تازه خواهد شد.

    به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.  امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

     

    یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید.   

    اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.  هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

    بلیط هواپیما

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.


    منتشر شده

    در

    توسط

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *