فال امروز خدا

فال امروز خدا
فال امروز خدا

محمد (ص) چون كه در فال تو آمد – میان قوم خود ، گردی امجد

ولیكن، آنچنان كن تا كه هستی – تو باشی همچنان پیوسته ارشد

ای صاحب فال، وای خوش اقبال برتوبشارت باد كه بر اثر لیاقت و كفایتی كه ابراز خواهی نمود میان فامیل و طایفه خود به مقام شامخی خواهی رسید كه مورد حسد دیگران خواهی گرفت و لیكن خداوند دانا وتوانا تورا حمایت می كندو تورا از گزند و چشم زخم دیگران مصون می دارد، شكر خدای رابجای آورو سعی كن موقعیتی را كه نصیب تو میگردد همواره با خلق و خوی پسندیده حفظ كنی تا سرافراز بمانی، انشاءالله

فال امام رضا

ابن عباس می‌گوید: علی ابن ابی طالب نزد پیامبر اکرم(ص) آمد و چیزی از آن حضرت درخواست کرد، پیامبر (ص) به او فرمود: یا علی! به حق آن که مرا به پیغمبری فرستاد سوگند که نزد من هیچ از کم و بیش نیست، ولی تو را چیزی می‌آموزم که دوست من جبرئیل برای من آورد و گفت: یا محمد! این هدیه‌ای است از نزد خدای عزوجل که تو را با آن گرامی داشته و به هیچ کس از پیامبران پیشین این هدیه را نداده است و آن جملاتی است که هر دلسوخته و هر مصیبت زده و هر اندوهناک و غمناک و هر کسی که در خطر دزد و آتش سوزی باشد، آن را بخواند و هر بنده‌ای که از پادشاهی بترسد و آن کلمات را بگوید، خداوند برای او وسیله رهایی فراهم می‌سازد و آن نوزده جمله است که چهار جمله آن بر پیشانی اسرافیل نوشته شده و چهار جمله‌اش بر پیشانی میکائیل و چهار جمله آن بر گرداگرد عرش و چهار جمله‌اش بر پیشانی جبرئیل و سه جمله آن در جایی که خدا خواسته، نوشته شده است.فال امروز خدا

برای تکرار فال انبیا، نیت کرده و مجدداً بر روی تصویر زیر کلیک کنید

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

در سالی که با تولدتان شروع می‌شود، فرصتی پیدا خواهید کرد تا ایده‌های بکری به ذهن شما خطور کرده است، اما هرگز فرصتی برای اجرای این ایده‌ها نداشته‌اید را اجرا کنید و مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید. ماه آبان برای اجرای ایده‌‌های‌تان آستین بالا بزنید و در اسفند ماه خودتان را آماده شادی و تفریح کنید. کارهای شما در  بهمن ماه به اوج می‌رسد و در این ماه لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست برندارید و مطمئن باشید که نتیجه زحمت‌‌های خود را دریافت خواهید کرد. در سال‌هایی که زندگی کرده‌اید کوله‌باری از تجربه اندوخته‌اید، چند ماه آینده به بهترین زمان برای بهره‌ گرفتن از این تجربه‌ها تبدیل خواهد شد. مجردها به احتمال زیاد تا اواخر امسال به جمع متاهل ها خواهند پیوست و اگر هنوز قصد ازدواج نداشته باشید هم روابط عاطفیتان به خوبی پیش خواهند رفت. مهر، آذر، بهمن و خرداد بهترین ماه ها هستند.

اگر امروز این طور به نظرتان رسید که دنیا به کام همه است به غیر از شما یک نفر دلسرد نشوید. بالاخره نوبت به شما هم خواهد رسید، شاید امروز روز شما نباشد، اما شما هم حتما روز خودتان را خواهید داشت. شما امروز ترجیح می دهید که در مورد موضوعات عمیق و جدی به تفکر بپردازید و صحبت کنید، اما اطرافیانتان درگیر مسائل پیش پاافتاده و بی اهمیت هستند و پیدا کردن یک هم صحبت که دغدغه های شما را داشته باشد کار ساده ای نخواهد بود. شاید بهتر باشد برای مدتی هر چند کوتاه در خلوت خود فرو بروید. البته احتمال اینکه دیگران شما را به حال خودتان بگذارند چندان زیاد نخواهد بود و مدام مزاحمتان خواهند شد! برای یک تغییر آماده باشید. در مورد رابطه احساسی تان یادتان باشد، حرف با عمل باید یکی باشد. کسی که فقط حرف می زند و عمل نمی کند، رابطه را رو به سردی می برد. یک گره مالی باز می شود و خیالتان از مسئله ای راحت می شود. اوضاع بر وفق مرادتان است.فال امروز خدا

امروز شاید دلتان بخواهد بی آنکه هیچ کاری انجام دهید فقط روی کاناپه لم بدهید و استراحت کنید. اگر کار مهم و واجبی برای انجام دادن ندارید هیچ اشکالی ندارد که سر جایتان بمانید و هرچقدر که دلتان می خواهد استراحت کنید. اگر ترجیح می دهید در خانه تنها باشید و با خودتان خلوت کنید در این مورد خیلی صادقانه به دیگران توضیح بدهید. این حق مسلم شماست که گاهی بخواهید تنها باشید. شاید زندگیتان حسادت خیلی ها را برانگیزد، اما خودتان هنوز هم احساس می کنید که یک چیزی کم دارید. این کمبود ممکن است در ارتباط با مسائل معنوی باشد و پرداختن به مسائل معنوی و حتی مذهبی می تواند حال شما را خیلی بهتر کند. برای نیکی کردن دلتان را صاف کنید و از شخصی که به او کمک می کنید توقعی نداشته باشید. نتیجه کار نیکتان را اینجا و حالا نمی گیرید. نتیجه اش را بعدها و از جای دیگری دریافت خواهید کرد. شخصی با رفتار جدیدش شما را غافلگیر می کند.

حال و هوای امروز برای شما چندان خوشایند نیست و همه به نظرتان بیش از حد خشک و جدی شده اند. به دنبال پیدا کردن دلیل این رفتار آنها در وجود خودتان نباشید، شما کاری انجام نداده اید که باعث ناراحتی آنها شده باشد و به احتمال زیاد این رفتار آنها از مسائل شخصی شان ریشه می گیرد. در حال حاضر عشق و خلاقیت دو عامل الهام بخش هستند که در زندگی به شما انگیزه می دهند و اثرات بسیار مهمی دارند. شاید حتی به این مسئله پی ببرید که احساساتی که نسبت به یک نفر دارید می تواند به شما برای انجام فعالیت هایی که با خلاقیت همراه هستند الهام ببخشد، از این موقعیتی که به وجود آمده است بیشترین بهره ممکن را ببرید. برای گریز از جواب دادن به شخصی دائم در حال فرار هستید. این وضع بچگانه را پایان دهید و کاری که باید انجام دهید. دلتنگی برای شخصی کلافه تان می کند. سرتان را با هر چیزی که برایتان خوب است گرم کنید. پادکست گوش کنید، فیلم ببینید، کتاب بخوانید یا ورزش کنید.

امروز خودتان را از شر تمام احساسات منفی از جمله پشیمانی و عذاب وجدان رها کنید. احساساتتان را بیان کنید و چشمتان را به روی آنها نبندید، اما اسیر آنها نشوید و نگذارید دست و پایتان را بگیرند. امروز شما بسیار حساس شده اید، پس مواظب باشید به دیگران فرصت این را ندهید که به احساسات شما لطمه ای وارد کنند و گارد دفاعیتان را بالا بگیرید. فقط یادتان باشد که قرار نیست برای دفاع از خودتان با کسی بجنگید، کافی است از افرادی که آزارتان می دهند دور شوید. امروز ممکن است با شخص بسیار جذابی روبرو شوید. بد نیست جلو رفته و به نحوی سر صحبت را با او باز کنید و ببینید آیا به جز ظاهر جذابش باطن او نیز می تواند مورد علاقه شما قرار بگیرد. ایده خوب و تازه ای که دارید، به شما کمک می کند از مشکلات به راحتی عبور کنید تا جایی که به برداشتن قدم های بعدی فکر می کنید. روی کمک اطرافیان تان بیشتر حساب کنید. بی خبری از شخصی کلافه تان کرده، راهی پیدا می کنید تا با این وضع کنار بیایید.

امروز اگر بخواهید بیش از اندازه تحقیق و تجسس کنید برای خودتان دردسر درست خواهید کرد، پس از دخالت در کارهای دیگران خودداری کنید و اگر کسی نمی خواهد در مورد چیزی با شما صحبت کند او را به حال خودش بگذارید. به خودتان و اطرافیانتان سخت نگیرید و تا جای ممکن همه چیز را با آرامش پیش ببرید. امروز هر چقدر بیشتر برای انجام یک کار تلاش کنید با موانع و سختی های بیشتری مواجه خواهید شد. اگر دست از تقلا کردن بردارید و اجازه بدهید کارها طبق روال عادی خودشان پیش بروند همه چیز خیلی بهتر پیش خواهد رفت. گاهی لازم است از تلاش برای کنترل کردن همه چیز و همه کس دست بردارید و منتظر بمانید و ببینید چه می شود. وقت آن رسیده که با نگرشی نو و متفاوت به جنگ مشکلات بروید و در این راه از کمک دوستان هم بهره بگیرید. در مورد تصمیم های لحظه ای بیشتر احتیاط کنید و اگر در مورد گام بعدی تان مطمئن نیستید، حتما در تمام زمینه ها تحقیق کنید. از نظر عاطفی به یک تحول بزرگ دست می یابید.

امروز روح ماجراجوی خود را آزاد بگذارید و اجازه بدهید پرنده ی خیالتان به هر کجا که خودش دلش می خواهد پرواز کند. از فرصت فوق العاده ای که برای دنبال کردن رویاهایتان پیش آمده است استقبال کنید و از بیان افکار و رویاهای خود هراسی نداشته باشید. آنچه در ذهنتان می گذرد را به روی کاغذ بیاورید، در مورد آن با دیگران صحبت کنید و از قضاوتی که ممکن است آنها در مورد شما داشته باشند هم نترسید. صحبت کردن با دیگران می تواند اطلاعات مفید بسیاری را در اختیار شما قرار دهد. کارها دارند سریعتر از انتظار شما پیش می روند، اما اجازه ندهید که این وضعیت باعث نگرانی تان شود. کافیست کمی بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید تا همه چیز به خوبی پیش برود. برای انجام کاری مجبور به پرداخت هزینه ای می شوید. مدتی است که اصرار دارید برخلاف جریان آب شنا کنید و این یعنی با دیگران جنگیدن. متاسفانه تاکنون پیشرفتی نداشته اید و فقط سدی عمیق بین خود و دیگران ایجاد کرده اید. کمی فکر کنید تا مشکل را پیدا کنید.

امروز دیگر وقت آن فرا رسیده است که دست از برنامه ریزی های تمام نشدنی خود برداشته و دست به کار عملی کردن نقشه هایتان شوید. شاید در این راه مجبور باشید روند عادی انجام کارهایتان را رها کرده و تنها بر اساس حدس و گمان هایتان قدم هایی را بردارید که از آنها چندان مطمئن نیستید. این روش معمول شما برای انجام کارها نیست، اما گاهی لازم است روش های قدیمی را کنار گذاشته و راه های جدید را امتحان کنید. به ذهن خود اجازه بدهید چیزهای جدید را تجربه کند و رویاهایی را پیش از این به خاطر برخی اهداف دیگرتان رها کرده بودید را بار دیگر با شور و نشاطی حتی بیشتر از قبل دنبال کنید. کاری که انجامش مدت زیادی از شما وقت گرفته به پایان می برید و بالاخره احساس رهایی می کنید. اجازه ندهید شخصی با رفتارش به شما توهین کند. سکوت حدی دارد، سرتان را بالا بگیرید و حرفتان را بزنید. اخبار مهمی می شنوید که به شما در یک تصمیم گیری مهم کمک می کند.

امروز تمام سعی خودتان را به کار بگیرید که خود واقعیتان باشید و هیچ چیزی را در مورد خودتان پنهان نکنید. از اینکه در مورد افکارتان با دیگران صحبت کنید و همان چیزهایی را که در ذهنتان می گذرند را به زبان بیاورید هراسی نداشته باشید. ذهن شما امروز خیلی باز و فعال است، از این قدرت فوق العاده ای که ذهنتان پیدا کرده است به بهترین نحو استفاده کرده و کارها و وظایفی که به عهده دارید را انجام دهید. اگر قرار است با عشقتان دیدار کنید بد نیست با یک لباس جدید و خیلی شیک به رنگ مورد علاقه تان به دیدن او بروید و حسابی به خودتان برسید تا او را یک بار دیگر عاشق و شیفته ی خودتان کنید. یکی از دوستان بدون اینکه به شما بگوید نیاز به کمکتان دارد بهتر است به او توجه کنید و او را از مخمصه ای که دچارش شده برهانید. به هر ترتیبی که شده ورزش را در برنامه روزانه تان بگنجانید. به خودتان بیشتر اهمیت بدهید، جسمی و روحی.

امروز ذهن حسابگر خود را کنار گذاشته و کمی روی احساساتتان تمرکز کنید. شما کمی نسبت به بیان احساسات خود مردد هستید و گارد دفاعی به خودتان می گیرید اما باید متوجه باشید که هیچ چیزی به اندازه ی بیان احساستان حال شما را خوب نخواهد کرد. امروز احساسات عاشقانه تان همچنان در حال اوج گرفتن هستند و از طرفی هم خیلی جذاب شده اید و نگاه های تحسین آمیز اطرافیانتان و حتی غریبه ها را به خود جذب می کنید. اگر مجرد هستید این می تواند فرصت خیلی خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده تان باشد، اگر هم قبلا عاشق شده اید و درگیر یک رابطه عاطفی هستید این فرصت می تواند به رشد رابطه شما کمک کند. فرصتی برای جبران اشتباهی فراهم می شود بهتر است از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنید. از کندی کارها ناراحت نباشید بلکه از این فرصت استفاده کنید و بیشتر نحوه انجام کار را مورد مطالعه قرار دهید. سرگرم روزمرگی نشوید.

در انجام کارهایتان اینقدر عجول نباشید و پیش از هر اقدامی به اندازه ی کافی برای فکر کردن به خودتان فرصت بدهید. شما امروز با احساسات درونی خود ارتباط خوبی دارید و این می تواند فرصت بسیار مناسبی برای باز کردن ذهنتان و از بین بردن تردیدها و نگرانی هایتان باشد. شما نسبت به دیگران و نیازهایشان بسیار حساس شده اید و همین موضوع دیگران را به سوی شما جذب خواهد کرد. شما از هدف گذاری های بلندپروازانه و سپس نرسیدن به انتظاراتتان خسته شده اید. خوشبختانه اکنون در وضعیتی قرار دارید که نقشه هایتان را می توانید به شرط داشتن پشتکار، بدون برخوردن به هیچ مشکلی به مرحله اجرا بگذارید. یک کمک کوچک شما به شخصی دنیایش را از این رو به آن رو می کند. برای انجام کاری نیاز به کسب اجازه دارید، سرخود کاری انجام ندهید. در مورد یک مسئله مالی باید حواستان را جمع کنید، از هیچکس توقع نداشته باشید جز خودتان، وگرنه دلسرد می شوید.

امروز سعی کنید همه چیز را برای خودتان سخت و بیش از اندازه جدی نکنید. واقعیت این است که گاهی بهترین نقشه ها آنهایی هستند که از قبل برایشان برنامه ریزی نکرده اید، پس چشم هایتان را باز نگه دارید و راه ارتباط با دیگران و ایده هایشان را نبندید. اگر ایده ای در نگاه اول به نظرتان عجیب و غیرمنطقی آمد بلافاصله روی آن خط نکشید و کمی به آن فکر کنید. برای رویاهای خود حد و مرزی تعیین نکنید و باور داشته باشید تمام محدودیت هایی که سر راه خود می بینید در درجه ی اول ساخته و پرداخته ی ذهن خودتان هستند. در پایان روز خودتان را به یک شام خوشمزه همراه با شخصی که از همه دنیا بیشتر دوستش دارید دعوت کنید. مسئله ای پیش می آید که به شما وقت کافی می دهد تا بیشتر درباره نوع روابطتان بیندیشید و عاقلانه تر تصمیم بگیرید. بهتر است در جمع درد و دل نکنید که بعدا پشیمان نشوید. بعضی از آدم ها بی تکرار هستند، مراقب رفتار و زبانتان باشید چیزی نگویید که پشیمان بشوید.

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما به این واقعیت پی خواهید برد که آنچه همیشه رویایش را در سر داشته اید می تواند خیلی راحت تر از آن چیزی که خودتان فکرش را می کرده اید به واقعیت تبدیل شود. تا جایی که می توانید با افرادی که می توانند در این زمینه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهند ارتباط برقرار کنید و نشریات و کتاب های مرتبط با آن را مطالعه کنید، یک دفتر یادداشت هم دم دستتان داشته باشید تا اگر نکته ای به ذهنتان رسید آن را یادداشت کنید. هر لحظه ممکن است ایده های بی نظیری به ذهنتان برسند و به همان سرعت هم از ذهنتان محو شوند، پس حتما تا فراموششان نکرده اید آنها را یادداشت کنید. فراموش نکنید که با یک برنامه ریزی مناسب و عاقلانه از عهده بزرگترین کارها بر می آیید. در مورد تصمیمی که گرفته اید در اطرافتان با سدی از مخالفت و سرسختی دیگران روبرو می شوید. در آینده‌ای نزدیک اتفاقاتی پیش خواهد آمد که شما را از نزدیکانتان دور می کند.

fal roozaneh tasvirezendegi

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

 

سلام ممنون از سایت خوبتون ♥ من واقعا آرزویی در زندگیم دارم و تا الان فال هاتون رو خواندم واقعا امیدوار شدم ممنونم. برای همتون دعا میکنم که به آرزوهاتون برسید و از شما خواهش میکنم که منو مورد لطف دعاهاتون قرار بدید تا منم به آرزوم برسم❤ممنون

سلام ممنون از سایت خوبتون واقعا میشه گفت عالی هستید من برای دیدن فال روزانه‌م به اینجا سر میزنم و تقریبا بعد از خوندن فالم شگفت زده میشم و با خودم میگم آخه چجوری اینقدر به واقعیت مطالبتون رو ارائه میدین موفق و به روز باشید ❤️❤️🌹🌹

امیدوارم ساز زندگیتون کوک باشه و به تمام خواسته هاتون برسید، چون شماها بهترین هستید

فال حافظ من همیشه مطابق نیت که میکنم میباشد، فال حافظ عین واقعیت است. خیلی ممنونم 💖

فال شما خیلی به این روز من میخورد، ممنون روز منو ساختید

خیلی دقیق و درست تمام اتفاقاتی که برام افتاده تو فال روزانه‌م بوده

من به فال حافظ خیلی اعتماد دارم هر روز که فال حافظ می‌گیرم همش درست در میاد واسم. ان‌شالله همه به مراد دلشون برسن❤

من اعتقادی به فال نداشتم ولی وقتی فال حافظ را برای اولین بار گرفتم دقیقاً چیزی گفت که درست بود و ممنونم از فال حافظ امیدوارم همه به مراد دلشون برسند ممنون از حافظ

عاااالی واقعا ممنون از فال حافظ💖💖💖💖

واقعا راسته هر بار که فال روزانه خودمو میخونم شگفت زده میشم، ممنونم. امیدوارم که فال روز همگی پر از اتفاقای خوش باشه❤❤❤

سلام فال حافظ دقیقا درست از آب در میاد ایشالله همه به مراد دلمون برسیم.فال امروز خدا

نام:

پنج
 + 
دو
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

  طرز تهیه کیک نارگیلی بدون فر با فیلم طرز تهیه کیک نارگیلی خوشمزه و خوش بافت مرحله به مرحله را می خوانید   طرز تهیه کیک نارگیلی بدون فر     بدون شک تا به حال کیک با پودر نارگیلی را امتحان نکردید، این کیک خوشمزه بخاطر نارگیل، بسیار خوش بافت بوده و با […]

 

فال روزانه pmc شخصی من و شما بصورت واقعی با طالع بینی رویایی  بر اساس ایام ماه میلادی با استاد به کتاب های قدیمی را می خوانید

 

فال امروز خدا

 

فال و طالع بینی

 

فال یا اصولا طالع بینی ها یکی از علوم قدیمی بوده که بیشتر بر اساس مشاهده و نه بر منطق بیان می شده و هیچ دلیل علمی پشت سر آن نمی باشد

 

مسیر راه با عقلانیت

 

رویدادها را نه با فال بلکه با عقلانیت و رفتارهای اصولی می توان پیشبرد تا مسیر روشنی برای فرد و غلبه بر مشکلات و لذت بردن از زندگی ترسیم کند

 

فال شخصی روزانه واقعی از pmc

 

 

 

پس برای رسیدن به اهداف تان کار کنید امروز شگفتی‌های زیادی برای شما خواهد داشت شما یک فرد عاطفی هستید اما تمام مدت آن‌ها را به نمایش نگذارید چون ممکن است دیگران از شما سو استفاده کنید

 

اگر حقیقت را طوری غیر از آن که در واقع هست نشان دهید به آنچه که می خواهید نمی توانید برسید. پس بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که چند نفس عمیق کشیده و بی آن که به فکر منافع خودتان باشید، واقعیت ها را صادقانه به زبان بیاورید

 

 

امروز شما در هنگام تصمیم‌گیری در مورد زندگی بسیار عمل گرا خواهید بود شما باید قبل از رسیدن به یک نتیجه‌گیری خاص، همه جوانب را در نظر بگیرید

 

چرا که برای تبدیل موج به نفع شما، ابتدا باید از مشکلات که در حال حاضر شما را اذیت می‌کنند، مراقبت کنید و سپس تلاش کنید تا راه‌حل بعدی را برای رسیدن به موفقیت، امتحان کنید

 

 

در جبهه رومانتیک شما، ممکن است سو تفاهم وجود داشته باشد، که به احتمال زیاد ایجاد شکاف در رابطه را ایجاد می‌کند همچنین عدم وجود هیجان در روابط عاشقانه شما وجود دارد که اگر به آنها توجه نکنید با مشکلاتی روبه رو میشوید

 

اگر مجرد هستید افراد جدیدی را به سوی خود جذب خواهید کرد واگر متأهل هستید باید تغییراتی در رابطه زناشویی خود ایجاد کنید تا شور و هیجانی به زندگی خود ببخشید

 

 

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید

 

ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید

 

 

عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشتفال امروز خدا

 

پولی به دستتان می‌رسد بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید

 

 

برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید این شرایط مهیا نمی‌شود چون کاری برای شما پیش می آید

 

اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید

 

به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید

 

 

امروز چالش‌هایی برای مواجه شدن با برخی تصمیمات سخت برای شما وجود خواهد داشت، اما این تنها یک تجربه غنی برای شما خواهد بود چرا که شما زمان را صرف یادگیری چیزهای جدید و جمع‌آوری تجربه برای افزودن ارزش به زندگی خواهید کرد

 

عشق شما وشریک احساسیتان عمیق‌تر خواهد شد و شما به سمت ازدواج خواهید رفت با این حال، تصمیمات عجولانه و احساسی اتخاذ نکنید چون ممکن است پشیمان شوید

 

 

در جبهه حرفه‌ای، شرایط ممکن است استرس زا باشد، اما با مهارت و پشت‌کاری که دارید شما قادر خواهید بود همه چیز را کنترل کنید

 

شرایط برای پیشرفت حرفه‌ای شما در حال حاضر مساعد خواهد بود از این موقعیت بیش‌ترین استفاده را ببرید

 

رابطه شما با والدینتان بهبود خواهد یافت و خبری از اختلاف نظر های گذشته نیست شما احتمالا زمان بیشتری را در کنار هم خواهید گذراند

 

 

ممکن است از سرمایه‌گذاری گذشته سود کمی امروز داشته باشید اما این سود به احتمال زیاد به شما کمک می‌کند که از شر بدهی‌های قدیمیتان خلاص شوید

 

با این حال، ممکن است هزینه‌های شما افزایش پیدا کند، که ممکن است شما را دوباره در وضعیت بدهی قرار دهد اما اگر عاقلانه و با احتیاط سپری کنید این اتفاق نمی افتد

 

 

ممکن است امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری نسبت به خود داشته باشید و میتوانید توانایی‌ها و استعدادهایتان را به درستی در زمینه‌هایی که در آن مهارت پیدا می‌کنید، نشان دهید

 

ممکن است به خاطر تلاش‌های صادقانه ای که در کنترل اوضاع داشته اید، پاداش زیادی بگیرید اما باید از وسوسه و احساسات منفی برای موفقیت دوری کنید چون حسودی ممکن است باعث شود شما تصمیمات بدی بگیرید

 

 

امروز روز خوبی برای شروع یک سرمایه‌گذاری تجاری جدید است با این حال، ممکن است شرایط برای جمع‌آوری منابع مالی مورد نیاز به اندازه کافی نباشد اما میت انید در این زملن محدود از خانواده یا دوستان کمک بگیرید

 

زندگی عشقی شما ممکن است امروز کمی متزلزل باشد، زیرا شریک شما ممکن است قادر نباشد زمان را به شما اختصاص دهد اما شما نباید خواسته‌های او را نادیده بگیرید چون ممکن است به روابط شما آسیب برساند

 

 

امروز شما از حس وحال خوبی برخوردار هستید و زمان مناسبی است که بر روی موضوعات مهم زندگیتان تمرکز کنید با ایگ کار قطعا یک قدم بالاتر از گذشته و امروزتان قرار میگیرید

 

فرصت‌های جدیدی برای نشان دادن مهارت‌هایتان بوجود می آید اگر تصمیم عاقلانه‌ای بگیرید با اینکه در آینده نیز راه طولانی داشته باشد شیرینی موفقیت بزرگی که بدست می آورید خیلی با ارزش تر از وقت و انرژی است که باید خرج کنید

 

فال های هفته و ماه

 

فال هفتگی

 

فال ماهانه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

امیدوارم درست باشه

منتظر فردام🥺

عالی بود دوستون دارم

سلام واقعا درسته دستتون درد نکنه

خوب بود

منتظرم فردا بشه پیامی که میخوامو دریافت کنم و ببینم🥺💔

فال آینده نزدیکم رو میخام ممنون میشم

ممنونم

عااالی

سلام خسته نباشی من متولد آبان هستم میشه فال امروزم برام بفرستی ممنون

خوب بدش کاری ندارم ولی چیزهای نزدیک بهتان میگه 👍عالیه

عااااالی بود همش واقعی بود

یه نفر هس کمکم کنه خیلی حالم بده

بدک نبود اخرش یه خرده بی ربط بود برام

😴😞😞😞😞😞😕😕😱😱

واقعاامروز درست گفته برام 👌

خیلی خوب بود😍♥️

خیلی عالی بود بنطرم درست درمیاد😍

کاش درست باشه واقعا😍😍😍😥

سلام عرض ادب واحترام خسته نباشید من موتولداوردیبهست هستم میشه فال ا مروز رو بفرست برام تشکر میکنم

میخوام بدونم دراینده زندگیم چجوریه متولداوردیبهشت

اگردرست باشه خیلی منمونم 🥰🥰🥰🥰💔💔💔اما قلبم شکست از بسیار وقت بیش حالی فالم مو دیدم بیشتر شکست منمونم

سلام وعرض ادب وخسته نباشی اگه میشه یکبار دیگه فال روزانه شنبه ۲۴اردیبهشت ماه روزانه واقعی رو ارسال کنین.ممنون میشه از بابت زحمات شبانه روزی وهفتگی وماهانه شما نهایت سپاس رو دارم.باآرزوی بهترینا وعالیترین ها برای شما.

امیدوارم حقیقت باشه

همه چی دست خداس وازقبل پرونده همه هم کامل شدس ولی یسری اتفاقات هستن که توزندگی هرکسی ممکنه بیفته وبانی وباعثش یاخودآدمه یاهم دوروریای آدم

ممنون

سلام خوبی سهیلام ۲۰شهریورم میخواستم واسم فالموبگیرین توروخدا ممنونم لطف دارین

سلام من اسفندی ام واقعا هم دنبال یکی می گردم انشالله که پیدا بشه

خیلی ممنون ‌همه درست در اومد 😍😍😍😍😍😍😍

سلام
من نمیدونم متولد چه ماهی هستم چون شناسنامه خواهرم که فوت کرده برای من گذاشتن
نمیدونم تکلیفم چیه
لطفاً راهنماییم کنید
ممنون میشم

فال اگه واقعی باشه خیییییییلی ممنونم خیلی بهم آرامش داد فروردینی هستم

امیدوارم درست باشه 🥺🥲👌 مرداد ماهی ام

فال آذر واقعا عالیه خیلی دقیق گفتن

عالی هر وقت فال میگیرم درست میگه بهمنی رو

من متولد بهمن هستم
ولی من امروز اصلا بیرون نرفتم😁😆

این واقعا عالی و واقعی بود چیزایی ک نوشته بود برام اتفاق افتاده بود 😍

میخواهم فال زندگیم ببینم چی میشه

با عرض سلام‌وخسته نباشی اگه میشه فال روزانه واقعی شنبه ۲۸ اسفند ماه رو یکبار دیگه ارسال کنین لطفا در خواست منو حتما بررسی کنین وجواب بدین

سلام من متولد اذر هستم واقعااا عالی بود 😍😍😍😍از شما ممنونم

فال نسبتا بدی هست 🙂

من هرشب ساعت یازده این فالومیخونم خیلی راسته

عالیه

درباره ی زندگی

عالی وخیلی دقیق ودرست

واقعا درسته دروغ نیس

خوب بود

فالهاتون.خیلی.خوبه.وخیلی.حقیقت.وراست……….ازاینکه.این.قدر.زحمت.می.کشید.سپاسگذاری.می.کنم

من اردیبهشتی هستم اردیبهشت رو بخوانید من باید هواسم باشه تو بهس مامان و بابام و خانوادن دخالت نکنم

خوب وعالی بود

واقعا حرف نداره

خدایی ۲مورد درست گفت یک مورد اشتباه درکل خوب بود نسبت به بقیه فالها بهتر هست

اصن فالم درست نبود چرا بعضی هاتون فال الکی مینویسید.😠

بشتر از فال که خواندم واقعیت مثلا اردبهشتی واقیعتی گفته
یاکه بهمن یا فرودین بقیه ماه ها وقعا واقیعت داره

عالی برای منی که اولین بار دارم فال می خوانم

سلام من که بازیگرم و متولد مرداد هستم خیلی دقیق بود متشکرن

چه واقعی بود

خدای من چقدر دقیق😮

زمان حال رو درست میگه ولی آینده نه

فال هاتون روهرروز مشاهده میکنم واقعا خیلی عالین ممنون بابت زحماتتون

منم به فالهاش اعتماددارم چون بیشتر مواقع درست ازآب در میاد ممنونم بابت زحماتتون.عالیه

اسن این فال ها واقعت ندارن همش دروغه

سلام بهمن ماه من خیلی دقیق بود 🙏🙏🙏👍👍👍

عالی بود فال دی ❤❤❤❤❤❤

خیلی واقعیت دارد اون چیزی که میگه میشه

عالیییییی

ببینید من مشکل شخصی دارم می خواهم به اونشغلی که دارم برسم

عالیییییییییی

خوب بود ممنونم

شاید

مروز آن چه که فالم گفته بود درست بود همان هم شد خدارا شکر گذارم

اخه این واقعی

ممنونم عالی بود

خیلی خوب نبود

خوب بود امیدوارکننده بودممنونم

عالی بچه ها حتی ی نصف خطش رو هم که شده میتونیم با موقعیت خودمون مقایسه کنیم و بفهمیم فال مون رو
التماس دعا از همگی دارم

این فا ل ها یک درصد هم واقعیت نداره زندگی باید براساس عقل وعلم واصول درست زندگی پیش ببریم!

منتظرم صبح بشه ببینم فالم درست یا ن

ای بدک نبود

خیلی خوب بود برام دعا کنید مشکلی تو کارم هست واقعا منو دیونه کرده

عالی

عالیییی

عالی بود خیلی دوست داشتم

هر کس اینارو میخونه انءشالله مشکلاتش رفع بشه

س عالیییییییییی بود اگه میشه هفتگی بذارید

اکثرا عاللللی خیلی فال هاتون جالب و به واقعیت نزدیک !!

فال روز زندگیم رو میخوام

راضی بودم

امیدوارم هر کسی که تنهاست به عشقی که لیاقتش داره برسع

قرار بود احساس بخشندگی کنم ولی یه چیزی اینجا مشکوکه

خسته نباشید عالییییییییی ب.د

برام دعا کنین بچه ها با این سن کمم خیلی گیرم به خدا

فالام همیشه خوبه ولی خب من خیلی بد شانسم

عالی

خوبع

خیلی راضیم عالیه مهرماهیم

سایت خوبیه ممنونم از تون

ez life عالییییییییییییییی دمت گرم

عالییییییییی??????????❤❤

سلام و خسته نباشید عالی بود واقعا.

می‌خوام بدونم زندگیم درست میشه یا نا

شوهرم خیلی اذیتم می‌کنه شکاک هس

عالیه درسته

برام دعا کنین ی مشکلی دارم

میخوام درباره زندگیم فال بگیرم

به نظر من خوب استفاده بردیم تشکر

راست میگه

بسیار عالی بود همونی که باید شد

کاش فال احساسی هم بذارید

هعی بدنبود

فالتون خیلی واقعی ممنون ‍‌‌…

من اذری هستم. واقعا دقیق میگه دسستون درد نکنه بابت این سایت. حرفای درستی میگه

عالی بود

خانم ها اقایان در اخر نظرات لطفا بنویسید متولد چه ماهی هستین .

شماها به فال اعتقاد دارین هنوز؟؟؟؟؟؟؟؟

موفق بودن نبودن خدا میدونه هرچی خدا بخواد همون میشه فال چی

من خیلی داغونم شوهرم ولمه کرده

میخوام بدونم به آرزوهایم میرسم

واقعن عالیه فالتون هم فاله خودم هم همسرم

آیازندگی من بهتر می شود

دلم گرفته پوسیدم ازتنهایی فال بهمن.میخونم شایدیه تغییری یه شادییی بیادتغییرکنم

کاملا حقیقت بود نکته به نکته اش???

میخوام بدونم در آینده آیا زندگی بهتری دارم یا ن به ارزوم میرسم

مال‌من‌اصلا‌بهم‌نمی‌خورد

خوبه اما متن ها رو بیشتر ومفهوم و واضح تر بگید ممنون .

عالی بود من که هر چی بود راست بود❤❤❤

عشق فقط تاجی?

شفا دوستان مال من که حقیقت بود شما رو نمیدونم .ممنونم بابت ای سایت

دقیق همونی بود که نوشته خیلی عالیه

عالی بود فالش فردا بهش کمک میکنم ازخدامیخام منم بع عشقم مهرداد برسم وخانوادم سلامت باشن وبه ارزوهاشون برسن

واقعلاً عالی هس فالتون .مرررسی

کسی درباره این فالها میدونه حقیقت داره لطفا کسی جواب بده

من تو فالم ی چی خوبی امد نمی تونم از زوق دارم میمیرم??بچه ها برام دعا کنین این اتفاق که تو فالم بود بیاف دعا کنین لطفا

خوب بود عالی ببینم امروز اینجوری میشه یا ن

مثل همیشه عالی مرسی?

شاید فال برای شما معنی نداشته باشه و بهش نرسید ولی ممکنه برای یه آدم دیگه که هم ماهی شماست حقیقت داشته باشه..
دلیل نمیشه مثلا فال آبان برای همه آبانی ها درست از آب در بیاد بستگی به موقعیت و اون لحظه ای (ماه هفته روز)داره که دارین اینو میخونین

من از طریق همین فال به جانه خودم موچه نامزدومو گرفتم.خدا رو شکر اگه اذدواج میکردم,واااااای.من میخوندم ابن فالو گفنم یکبار امتحان کنم,که راست در اومد.طرفم دی ماهی بود.مرسی از همتون.

دقیقا ?عالیه

فال تیر چرا اینجوری

چقدر بعضی ها بی ادب هستن وپیام حاوی بی ادبانه مینویسن ، برا من این فال گاهی اوقات راسته گاهی اوقات نه ؛

قبلا واقعا خیلی خوب بود الان انگار چرت و پرت

جدیدا خیلی بی معنی و بد شده ، قبلاً بهتر بود

اصلا ب من نخورد فال بهمن اصلا خوب نبود

عالی واقعا میشه فال مرداد رو بنویسید

خوب هست ممنون

بعضی وقت ها راست میگه

این فال واقعا عالیه ???

هر شخصی برای خودش نظرف داره به نظرمن عالی بود

ممنونم

متوسطه بعضی مواقع راست میگه

بسیار خوب بود ممنون

عالی بود

واقعاعالیع همش راسته من چندساله عاشقه یه پسری ب اسم مهردادشدم لطفابرام دعاکنیدبهش برسم

اصلا چیزی به اسم فال وجود نداره????

ولی برای پر کردن اوقات فراغت خوبه

خیلی باحال من فروردینی هستم تازه سایتتون را پیدا کردم این دوبار که خوندم واقعی بود خیلی ممنون از سایت خوبتون

سلام عزیزم خسته نباشید من بعد هیچ کسی را نمیخوام ولی همه از من دوری میکنه دشمن میدانند

سلام به مردی میانسال دلبستم خیلی ادعای عاشقی میکنه میخوام ببینم راست میگه میمونه باهام یامیره

واقعا این فال فوق العده هستش واقعیتو میگه ممنون

سلام اقامون فروردینی هستش واقعا راست گفته توفالش

خلی خوب هست??

جنگ هفتادوملت همه راعذربنه چون نديدندحقيقت ره افسانه زدند

سلام خیلی خوب بودممنونم

میخوام بدونم اونیکه دوسش دارم برام دوباره پیام میزاره یابفکرم هست دلتنگتم میشه

خوب بود خوشم امد

خوبه

خوب بود ??
[ممنون]

سلام واقعا راست بود داشت داشتم این فال رو عالی بود اوکی داری

این کیه زده بود پرسپولیس عشق واقعا هم عشقه ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

عالی بود

بسیار عالی

بسیار عالی و دقیق هیچ وقت من به اشتباه نبوده

درست بود همش?

چرند بود

خوب بود

نیت میکنم

خوب است عالیه

عالی ??????

خییییییلییی خوبه عالییییی

عالی مثل همیشه

خیلی خوبه?? عالییییییییییییییییییییییی

چرا رازشو نمیگین???

خیلی درسته ممنون

خیلی خوبه ممنونم ?

آنچه خدا بخواهد همان می شود

گاهی اوقات درست هستش ولی بعضی وقتا نه

عالیه خیلی خوبه پیشنهاد میکنم که امتحان کنید
فال منو که درست و دقیق میگع
ممنون

من بهمن ماهیم واقعا همه چی درست بود جای تعجب داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وای عالیه ممنون
واقعا رازش چیه???

به طور عجیبی داره حقیقت میگه
عااااااااالیه

عالیه بهتر از این نمیشه
هر روز منو عین حقیقت میگه
ممنون بابت این فال⁦❤️⁩?

خیلی خوبه ولی کاش یه کم بیشتر به جزئیات بپردازه،

تیرررررررررررررررررررررررررررررررر

عالی

فال ها عالين

تشکر می کنم از مجله خوبتون

واقعا درسته

باعث تعجبه!!!

واقعا در همچین حالتی هستم???

خوب است ما نمیفهمم درست است یا خیر

چی بگم

واقعا فال امروز درست و دقیق بود برامد دقیقا اتفاقی ک امروز برام پیش امده بود در فال امروزم امده بود
باتشکر فراوان از سایت فتوکده

فال من اعتقاد دارم

عالی⁦❤️⁩?

خیلی عالی ⁦❤️⁩

عالی

عالی خیلی خوب بود

عــــــــــــــــالی بودکاملادرست بود?

خيلي جالبه
براي من كه هميشه صحيحه

عالي عالي حرف نداره
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

چرا نظر منو نذاشتید؟اصلا فالش درست درنمیاد

مسخره??

درست بود همششششش

جالب وکوتاه

دیدگاه خاصی ندارم فقط دوست دارم فال امروزموببینم

وای نه
برای من همش غلطه

فال دوشنبه م نوشته بود در منزل یا محل کار آسیب و گزندی به من وارد خواهد شد و همینطور هم شد! تا امروز که چند روز گذشته نه کبودی دور چشمم برطرف شده و نه هنوز می توانم درست راه بروم! بدجور افتادم.

به طرز عجیبی درسته

عااااالی

عالی دقیق

خوب

عاااااالی

عالی بود کاملا دقیق

دقیق دقیق هم من هم همسرم. خوشم اومد واقع ممنونم

واقهی واقعی

سلام خسته نباشید وقت بخیر دست شما درد نکنه برای فال برایمن بعضی موقع ها که کم پیش میاد فالم کمی درسته ولی بعصی موقعه نه اصلان درست نیست بازم ممنون از فالتون

عالی مثل همیشه?

عالی بود

مرسی از شما

مرسی به دوستانم معرفی کردم. خیلی متفاوت و دقیق است

ممنون واقعا عالی بود

اقا منم اعتقاد دارم دمتون. گرم

با سلام و خداقوت ؛ دیروز اولین باری بود که فال رو خوندم و دقیق برام اتفاق افتاد. ممنون

مرسی، جالب بود واقعا،، درست دراومد همش، هم من وهم همسرم

سلام
من هر شب سر میزنم و میخونم.عالی بود موفق باشید??

خیلی جالب و درست در اومد..ممنونم

درسته

خوب بود تا حدودی درسته گفته☺

واقعا برنامه شما عالی است

فال همش دروغه

برا منکه درسته والآاااااا

چرا نظرات منفی رو چاپ نمی کنید، همش دنبال تعریف از خودتونید، مردم رو سر کار گذاشنید، با چرت و پرت

عالیییی بود

همش واقعی بود???

خوب بود

خوب بود تا حدودی

فال امروزتون کاملا برای همسرم و من درست بود مرسی از شما

عالی ودرست بود

سلام
من خیلی به این فالا اعتقاد دارم ممنون ازتون

همش درسته

ما اسفندیا چقد مظلومیمم….خدا جووووون چقد باید صبر کنم خسته شدم…کاش میشد برا این صبر کردن مدتی مشخص میکردن

دوست دارم فال روزانه وهفتگی برام بفرستید

خيلي جالب بود

عالیه هرشب سر میزنم
در مجموع باید گفت بیشترش. درست گفته
خسته نباشید میگم ب مدیر سایت متشکرم از همه ی شما

فال گذشته و حال تا حدود زیادی درست است ولی راجع به آینده که می خواهیم بدانیم چیزی نمی گوید.

خدا کنه درست باشه

عالی بود

بدک نبود

سلام بدنيست خوبه من که راضيم ازش

به طرز عجیبی درسته

عالي بود

عالیه فوق العاده س?
فقط یکی دومورد کوچولو موچولوش به من نمیخورد?
ولی در کل عالی فوق العاده واقعیه واقعی?

س‌ممنون در منم حقیقت افتاد جیگر?????

سلام خوبه درسته امید وارم همه خوششون بیاد درسته من د بار برام اتقاق افتاده همش راسته کسایی ک میگن راست نیست الکی میگن لطفا همه بیاین بخونین عالیه محشره کسایی ک میگن خوب نیس برا خودشون حرف میزنن عالیه فاله راسته عالیییییییی. مححححشرهههههه

راسته من باور دارم اخه چند بار برام اتفاق افتاده

فکر نمیکم درست باشد

همه چی درست بود انگار واقعا حافظ

بدک نیست ممنون هستم

یعنی کی با من خصومت داره؟
مرسی از فال

سلام.به نظرم فال فتوکده از همه فال های دیگه واقعیت تر…ان شالله همه خوش و خرم باشید و منم به عشقم برسم

50درصد راست بود 50درصد دیگه کمی راست بود

متولد بهمن هستم گفتین سوتفهامات و قضاوت های دوطرفه منو آزار میده درسته ولی من این رابطه رو دوست دارم ما نامزد هم هستیم تادوماه دیگه عروسی میکنیم من عاشقشم و اونم همینطور فقط من لجبازی میکنم و مشکلم از منه اون همه جوره کوتاه میاد من ازیتش میکنم نمیتونم این رابطه رو تموم کنم

عگخیلی عالی بود مرسی

بد نبود

یه ذره راست بود

ایشالله بهترینش برای همتون باشه.بدترینش برای دشمناتون..هر چه حکمت خدا باشه

من ديروز فالمو خوندم توش نوشته بود که امروز بعضی ها ميخوان با هرفهايشان ورفتارشان شما را پريشان کنند درست همونجور شد امروز کم. مونده بود سه جا دعوا کنم اول تو ارايشگاه جعل بحث بعد تو عروسی تا نزديکاي دعوا رفتم ولي چون عروسی پسر خالم بو ديگه کوتاه اومدم بعدشم موقع برگشتن به خونه خواستم بگم که اين فال درسته

بدک نبود

خیلی خوبه دوست داشتم

خوب بود

احسنت

اگه ربط نداره نگاه نکن مجبوری

ممنون….فال مهرماه که معمولا درسته

عالیه واقعا دمتون گرم

عالی

خب برا چی میخوندی دقیقا تو ک اعتقاد نداشتی

عاااااالي

خب این به ما چه ربطی داشت؟

عالی بود عین حقیقت بود

به نظرم خوب بود اما نمیتونم بگم همه انها درست و دقیق بود اما بازم ممنون .

فال من متولد اردیبهشت

به نظرم درست بود

واقعا عالیه نمیدونم شما چطور اینو میگی، حداقل 5 تا از دوستان گفتن برا اونا هم درسته

عالی

چرا میگین راسته؟ والله ما که هر روز فالمون رو خوندیم .نه گذشته نه حالش نه آینده اش راست نبود، بیخود تبلیغ نکنید.

عالی??

واقعا درسته .ممنون

تو خئیییییییییییییییییییییلییییییی گیجی

خيلي عالي و واقعا راست بود

عالی بود

خوب بود

واقعا عالی بود خیلی عیرت آوره ممنونم از برنامه خوبتون

واقعا بود

واقعا راست در اومد منکه حقیقتا به فال اعتقاد نداشتم اما این نظرمو جلب کرد .دست خوش ایولا!

آفرین خیلی خوبه

متخصص بابا

خوبه

واقعا درس بود

واقعا راست گفته.

واقعا

عجیب راست میگه

بد نبود

واقعا عالی

واقعا

واقعا عالی بود

خیلی ممنون واقعا درست بود

خوب بود ولی ادعا نمیکنم

نه اصلا خوب نبود ????

اره کاملا درسته

خوب بود

خوب بود.مرسی

عالی بود

خداکنه راست باشه .کیه که هوامو داره؟ چرا من نمی بینمش؟

واقعا این فال درسته

دقیقا

عشقم

عالی

خوبه

معرکس

باوری ندارم به فال………… ولی این واقعا متفاوته

بدک نبود ولی اینا همش الکیه شما فالتونو میخونید و چون دوس دارید اون روزو خوب سپری کنید تلقین میکنین ک اره امروز واقعا روز خوبیه و خوبم پیش میره اگه به تودمون زندگی خوبو تلقین کنیم یقینا خوب پیش میره ….موفق باشید و پیروز

خیلی عالی بود

خیلی حقیقت داشت مررررسی

عالی

عااااااااالی بود

فال روزانه من چیه

فال هاتون خوبه خیلی از اتفاقایی که تو فالم نوشته میشه واسم رخ میده واقعا تشکر از برنامه خوبتون

عمو قناد خیلی دوست دارم انشالله پاینده و شاد باشی

خیلی …واقعا ممنون

واقعا عالیه! ممنون از تلاشتون!!

اره والااااااااااا

عالی بود ممنون…کاش طالع بینی هم داشتید البته به همین خوبی

باید دید چی میشه ببینیم امتحان امروز چجوره ایا اوقات فراغت زیادی خواهم داشت (◎.◎)

واققا كه حرف نداره

خیلللللللللللللللللللللللللللللللی

خیلی شگفت زده شدم همه حقیت داشت ؛ با سپاس از سایت با افتخارِ فتوکده

خوبه ک اینقد خوشتون اومده…این مثبت اندیشیتون عالیع

خوب بود؛؛؛؛؛عاااااااالی

من هر جا می رم میگن خیلی از خود راضی هستی

برا من نصوش درست بود

جال بود ممنون

بسیار جالب است

خخخخ

منم والا دقیقا مررررررررررررررسی

سلام این فال های روزانه رو که گذاشتید بسیار عالی هستند.ممنونم ازتون.من هر روز فال روزانه تون را چک میکنم.

آره واقعا عالی بود?????

سلام..این فال به بنده خیلي نزدیک هست واقعا خیلي خوبه…تشکر ازسایت متفاوت و خوبتون??

اره عالیییی بود ممنونمم

بسیار جالب و‌نزدیک به من

عالیهههه ممنون از سایت خوبتون
امکانش باشه فال هفتگیم داشته باشید خیلی خوب میشه

دقیقا برا منم

باورم نمیشه، چند روزه پیگیری میکنم این فالو، خیلی خیلی به روزهایی که سپری می کنم شباهت دارد، فقط می تونم تشکر کنم و آرزوی موفقیت برای تیم سایت فتوکده داشته باشم

انشالله همیشه در اوج و افتخار باشید

بخدا عین حقیقت بود مرررررررررررررررررررررسی فتوکده

بابا شماديگه کی هستين عالی نبود فوووووق العاااااااادهههههه بووووود

با این فالهای خوب یه طاع بینی بزارید لطفا…

خوشم اومد……………

سلام دارید…فال برای منم بگیرین

منم لذت بردم

عالی و بسیار عالی
خیلی علمی و متفاوت هست، مرسی فتوکده

سلام وقت بخیر
فالتون عالیه واقعا
امکانش هست یه طالع کلی برام بگیرین

هرگونه بازنشر مطالب سایت فتوکده در سایت ها و خبرگزاری ها ممنوع است

فال امروز خدا را از این سایت دریافت کنید.

فال امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد از طرفی برای اینکه فال امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال روزانه با تفسیر دقیق+ فال حافظ متولدین هر ماه فال امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد از طرفی برای اینکه فال امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

تاریخ: ۲۶/مرداد/۹۹ ساعت ۱۹:۲۹ | گوناگون شناسه خبر: ۷۰۶۹۸ منبع: سایت طلا

فال امروز خدا

دیگران ممکن است نسبت به نیات شما تردید داشته باشند، پس به آنها هیچ دلیلی برای شک کردن ندهید. به کارهای خود اعتماد داشته باشید و به قول‌هایی که داده‌اید عمل کنید. قدرت خیلی زیادی در اختیارتان هست، ولی باید مواظب باشید که از آن به طور صحیح استفاده کنید. در طول روز هر وقت احساس خستگی کردید به خودتان چند دقیقه ای استراحت بدهید تا انرژی و تمرکزتان را مجددا جمع کنید. این چند دقیقه شما را از برنامه‌تان عقب نخواهد انداخت ولی این را هم در نظر داشته باشید که حجم کاری زیادی دارید و نباید ساده انگارانه در رابطه با وظایف روزانه‌تان برخورد کنید، لیست کارهای امروزتان کمی طولانی است و خط زدن همه این کارها وقت زیادی خواهد گرفت.

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

امروز آهسته و پیوسته پیش بروید و در کارها عجله نکنید. در غیر این صورت موقعیت های غیر منتظره ممکن است شما را از مسیر اصلیتان خارج کنند. خونسردی خود را حفظ کرده و تسلیم انرژی دیوانه‌وار امروز نشوید. به روش های قدیمی خودتان بچسبید و راه های جدید را امتحان نکنید. مواظب کلاهبردارهایی که می خواهند گنجشک را به جای قناری به شما بفروشند باشید. شما خیلی زرنگتر از این حرف‌ها هستید. فکر نکنید که با تلاش اندک می توانید به اهدافتان برسید، این کار به کاری بیش از آنچه شما فکر می کنید نیاز دارد. خوشبختانه شما به سادگی نا امید نمی شوید، یادتان باشد که اهمیت اراده و پشتکار در رسیدن به نتیجه دلخواهتان خیلی موثرتر از هوش و ذکاوت خواهد بود.

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

اگر امروز با کاری که خانواده، گروه دوستان و یا همکاران انجام می دهند موافق نیستید فکر نکنید مجبورید با آنها همراه شوید. برای این که احترام و تایید آنها را به دست بیاورید از روش های خودتان استفاده کنید، لازم نیست به زور خودتان را در قالبی جای بدهید که به شما نمی خورد. اعتماد به نفستان را حفظ کرده و رو راست بوده و خودتان باشید. اگر خودتان به کارهایی که می کنید اعتماد دارید، دیگران نیز آنها را باور خواهند کرد، به خاطر آنها باورهای خود را تغییر ندهید. امروز کارها ممکن است طبق برنامه ریزی شما پیش نروند، به جای این که به خودتان برای انجام آنها این همه فشار وارد کنید سرعتتان را کم کرده و خودتان را به دست سرنوشت بسپارید.

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

استراحتی که لازم دارید را به خودتان بدهید. با داشتن خواب کافی از مریض شدن جلوگیری کرده و کنترل کامل ذهن و بدنتان را در دست بگیرید. امروز در کارهایتان روشمند باشید و در انجام آنها به دنبال تجربه کردن چیزهایی که هیچ چیز درباره آنها نمی دانید نباشید. قبل از این که دست به عمل بزنید موقعیت را خوب بررسی کنید و از این که وضعیت را به درستی درک کرده و اطلاعات کافی را درباره آن دارید اطمینان حاصل کنید. اگر کارها طبق برنامه پیش نرفت خودتان را ناراحت نکنید؛ تغییرات پیش آمده در واقع به نفع شما هستند و دید شما را گسترش خواهند داد و باعث خواهند شد به چیزهایی پی ببرید که پیش از آن نمی دانسته‌اید.

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

امروز سرتان به کارتان باشد و در کار دیگران دخالت نکنید. بگذارید آنها هم راحت باشند و بتوانند به کارهای خودشان برسند و مشکلاتشان را خودشان حل کنند.فکر نکنید که همه موظف هستند که دائم به شما توجه کنند. وظایف خود را انجام دهید، به موقع پاداش خود را خواهید گرفت. ممکن است اتفاقات غیر منتظره در برنامه‌هایتان تغییر به وجود آورده و یا در کارهایتان خللی ایجاد کنند، بدون آن که نگران شوید حواستان را خوب جمع کنید. این که دارید به سرعت در مسیر پیشرفت گام بر می دارید خیلی خوب است ولی باید گاهی اندکی مکث کرده و موفقیت‌هایتان را تا این نقطه جمع بندی کنید، برنامه هایتان را مجددا از نظر بگذرانید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

منبع : www.tala.ir

فال انبیا حضرت محمد:محمد (ص) چون كه در فال تو آمد – میان قوم خود ، گردی امجد ولیكن، آنچنان كن تا كه هستی – تو باشی همچنان پیوسته ارشد ای صاحب فال، وای خوش اقبال برتوبشارت باد

★ صفحات پربازدید

فال حافظ استخاره تعبیر خواب ✔ فال عطسه ✚ فال روزانه 30 خرداد

فال پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی (ص)

محمد (ص) چون كه در فال تو آمد – میان قوم خود ، گردی امجد

ولیكن، آنچنان كن تا كه هستی – تو باشی همچنان پیوسته ارشد

ای صاحب فال، وای خوش اقبال برتوبشارت باد كه بر اثر لیاقت و كفایتی كه ابراز خواهی نمود میان فامیل و طایفه خود به مقام شامخی خواهی رسید كه مورد حسد دیگران خواهی گرفت و لیكن خداوند دانا وتوانا تورا حمایت می كندو تورا از گزند و چشم زخم دیگران مصون می دارد، شكر خدای رابجای آورو سعی كن موقعیتی را كه نصیب تو میگردد همواره با خلق و خوی پسندیده حفظ كنی تا سرافراز بمانی، انشاءالله

ابن عباس می‌گوید: علی ابن ابی طالب نزد پیامبر اکرم(ص) آمد و چیزی از آن حضرت درخواست کرد، پیامبر (ص) به او فرمود: یا علی! به حق آن که مرا به پیغمبری فرستاد سوگند که نزد من هیچ از کم و بیش نیست، ولی تو را چیزی می‌آموزم که دوست من جبرئیل برای من آورد و گفت: یا محمد! این هدیه‌ای است از نزد خدای عزوجل که تو را با آن گرامی داشته و به هیچ کس از پیامبران پیشین این هدیه را نداده است و آن جملاتی است که هر دلسوخته و هر مصیبت زده و هر اندوهناک و غمناک و هر کسی که در خطر دزد و آتش سوزی باشد، آن را بخواند و هر بنده‌ای که از پادشاهی بترسد و آن کلمات را بگوید، خداوند برای او وسیله رهایی فراهم می‌سازد و آن نوزده جمله است که چهار جمله آن بر پیشانی اسرافیل نوشته شده و چهار جمله‌اش بر پیشانی میکائیل و چهار جمله آن بر گرداگرد عرش و چهار جمله‌اش بر پیشانی جبرئیل و سه جمله آن در جایی که خدا خواسته، نوشته شده است.

علی (ع) عرض کرد: یا رسول‌الله! چگونه آن‌ها را بخوانیم؟ پیامبر(ص) فرمود: بگو: یا عِمادَ مَن لا عِمادَ لَهُ، وَ یا کَریمَ العَفوِ، وَ یا حَسَنَ البَلاءِ، وَ یا عَظیمَ الرَّجاءِ، وَ یا عَونَ الضُّعفاءِ، وَ یا مُنقِذَ الغرقی، وَ یا منجِیَ الهَلکی، یا مُحسِنُ یا مُجمِلُ، یا مُنعِمُ یا مُفضِلُ، أنتَ الذی سَجَدَ لکَ سَوادُ الیلُ، و نورُ النهار، وَضَوءُ القمرَ، و شعاعُ الشَّمسِ، و دویُّ الماءِ، وَ خفیفُ الشَّجَر، یا اللهُ یا اللهُ یا اللهُ، انتَ وَحدَکَ لا شریکَ لَکَ. آن گاه می‌گویی: بار‌الها! با من چنین و چنان کن که به طور مسلم از جای خود بر نمی‌خیزی تا این که دعای تو مستجاب شود.

برای تکرار فال انبیا، نیت کرده و مجدداً بر روی تصویر زیر کلیک کنید

حضرت ایوب حضرت عیسی حضرت آدم حضرت یعقوب حضرت یحیی حضرت اسماعیل حضرت موسی فال امام رضا امام جعفر صادق حضرت داوود حضرت ابراهیم حضرت شعیب حضرت یوسف حضرت یونس حضرت محمد حضرت زکریا حضرت صالح حضرت الیاس حضرت هارون حضرت سلیمان حضرت نوح حضرت علی حضرت فاطمه حضرت غوث حضرت ذوالکفل حضرت لوط حضرت لقمان حضرت یوشع حضرت ذوالقرنین حضرت خضر

سوره انبیا آیه 11 سوره انبیا آیه 36 سوره انبیا آیه 58 سوره انبیا آیه 82 سوره انبیا آیه 102

فال روزانه فال ورق فال هفتگی فال ماهانه فال عطسه فال چوب فال ابجد فال عشق فال تاروت فال موفقیت فال سرنوشت فال مصری فال هندی طالع بینی چینی طالع بینی ازدواج

منبع : www.alamto.com

اردیبهشتی ام

فرش ملک گفتم ببینم به فروش میره یانه؟

فال امروز خدا

فرش ملک انجام می شود یانه؟

دعا بگیرم برای توران تموم میشه دهنش رو می بنده کارمون درست میشه

بدھکاری ایا ب این زودی مشکل من حل میشود

آیا طلاق میگیرند؟

آیا طلاق میگیرد همسرم

آیا طلاق میگیرند؟

کارها بر وقف مراد پیش رود دوری از اندوه و غم توبه از گناهای گذشته و روی اوردن ب خدا و زندگی ارامش و ابدی

آیا این فال راست

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را حذف کنیم.

تمیزکاری خونه کلافت کرده؟ حتما اینجا سر بزن

بهترین نرخ بلیط هواپیما و هتل ◀ارزان و به مصرفه بلیط بخر

 

 

فال امروز خدا

 

 

 

انواع فال و طالع بینی

به همین راحتی میتونی آب رو تصفیه کنی و سالم بنوشی*کلیک کن

دنبال راهکاری ساده برای افزایش فالوور پیجتی؟

خرید دستگاه تصفیه آب باضمانت اصل بودن کالا+ 30ماه گارانتی

قبل از به بار آمدن ویرانی، رابطتو نجات بده!

یه سفر تابستونه مهیج و کم هزینه در دیدنی ترین جاهای ایران

بلیط آنلاین اتوبوس،متناسب با بودجه ای که میخوای!

ارزانترین بلیط هواپیما فقط با این کد تخفیف:RSP

میخوای خرج و مخارجت رو خودت مدیریت کنی؟

چه کسانی نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند ؟!

لیفتراک 7 الی 15 تن DALIAN◀آماده تحویل-اپال ماشین

30 میلیون تومان کمک هزینه جام جهانی◀هم معامله ، هم مسابقه

دانلود نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه

همین حالا با کمترین قیمت لاکچری ترین هتل خارجی رو رزرو کن

هتل های لاکچری و ارزانِ تعطیلات شهریور را اینجا پیدا کن!

تخفیف فوق العاده CP کالاف دیوتی+روش دریافت CP رایگان

ارزانترین تور لاکچری آنتالیا رو همین الان رزرو کن !

10میلیون تومان جایزه نقدی به نفر دوم این مسابقه◀صرافی امن

اقامتگاه لاکچری و ارزان رو اینجا پیدا کن *رزرو تور

خرید لپ تاپ استوک اروپا

این اربعین را 1 ساعته مشهد باش!

لیست بهترین تورهای لوکس و ارزان قیمت استانبول ◀مشاهده

تو این گرانی ها هم میشه باهزینه کم سفر بری

اربعین امسال، با کمترین هزینه به مشهد سفر کن!

1000 فالوور واقعی فقط با 13هزار تومان◀عجله کن تا دیر نشده

اقامتگاهِ لاکچری و ارزانِ سفرهای شهریور را اینجا پیداکن!

کالا ها و خدمات منتخب

//

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2022

اي دارنده ي فال بدان چيزي از دست تو رفته است و به علت فقدان آن غم ميخوري اما عاقبت كار را نميداني ، اگر صبر كني ب ههر اميدي كه داري خواهي رسيد پس در خلوت با خدا باسش كه عاقبت به خير خواهي بود . در اين چند روزه آينده به سعادت خواهي رسيد اگر قصد سفر داري بكن كه نيكست . روزهاي شنبه و پنج شنبه براي تو خوبست تا به مقصود برسي . اگر نيت عقد قرار دادي داري دست نگهدار كه بد است و خودت را به زحمت نيانداز كه ستاره اي نحس در طالع تو ميبينم .صبر كن و صدقه بده تا آنچه از خدا طلب ميكني بدست آوري . از طرف شخصي كار شما رونق ميگيرد و از او بزرگي و راحتي خواهي يافت و امور به مراد دل تو شود. به چيزي كه در انتظار آن هستي خواهي رسيد انشا الله

تالار مورد نظر خود را اینجا پیدا کنید + تخفیف ویژه ورودی

یه سفر تابستونی مهیج،با هتل جنگلی در دیدنی ترین جای ایران

میخوای بدونی شیطنت کودکت طبیعیه یا بیش فعالی؟

فال امروز خدا

این اربعین را 1 ساعته مشهد باش!

بلیط هواپیما مشهد با ارزان ترین قیمت ◀تیکبان

چطور آب سالم بنوشیم؟! ◀مشاهده راهکار

به همین راحتی میتونی آب رو تصفیه کنی و سالم بنوشی*کلیک کن

خرید دستگاه تصفیه آب به صورت قسطی ◀30 ماه گارانتی طلایی

سفید کردن دندان با مواد مخصوص در 1 جلسه

دنبال راهکاری ساده برای افزایش فالوور پیجتی؟

1000 فالوور واقعی فقط با 13هزار تومان◀عجله کن تا دیر نشده

رزرو ارزان و لحظه آخری بلیط هواپیما

دانلود نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه

اربعین امسال، با کمترین هزینه به مشهد سفر کن!

با این نرم کننده دیگه لبات پوسته نمیشه!

اقامتگاهِ لاکچری و ارزانِ سفرهای شهریور را اینجا پیداکن!

ارزانترین بلیط هواپیما فقط با این کد تخفیف:RSP

ازفرم سینه هات ناراضی و بی اعتماد به نفسی؟

تخفیف فوق العاده CP کالاف دیوتی+روش دریافت CP رایگان

30 میلیون تومان کمک هزینه جام جهانی◀هم معامله ، هم مسابقه

تا 50% تخفیف مجلل ترین تالارها + مشاهده لیست مزون و آتلیه

میخوای خرج و مخارجت رو خودت مدیریت کنی؟

10میلیون تومان جایزه نقدی به نفر دوم این مسابقه◀صرافی امن

لیست بهترین تورهای لوکس و ارزان قیمت استانبول ◀مشاهده

درمان افتادگی پلک در کمترین زمان و بدون جراحی !

کالا ها و خدمات منتخب

//

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2022

ما وب‌سایتی آماده کردیم که بتوانید به راحتی و به صورت آنلاین فال حافظ همراه با تعبیر و کف بینی آنلاین انجام دهید.

توجه داشته باشید که فال ها جنبه سرگرمی دارد و کسی نمی تواند آینده را پیشگویی کند و فال واقعی و درست نیست .

برای انجام فال حافظ مراحل زیر را انجام دهید

کف بینی ریشه در پیشگویی های هندی و روما دارد. در کف بینی شما کف بین با خواندن کف دست شما درباره آینده و ابهامات شما پیشگویی می کند. هدف از کف بینی ارزیابی آینده و شخصیت فرد به وسیله مطالعه و بررسی کف دست افراد می باشد.

برای انجام کف بینی آنلاین دکمه زیر را بفشارید

فال امروز خدا

نمایش ۱ – ۵۰ از ۷۹

ضحا

من عید فال گرفتم و آمد یه عزیزتو از دست میدی و من بعد دو هفته عزیزم رو از دست دادم

مینو

خدا خیرت بده من چندوقتی بود دلم گرفته بود بغض داشتم بعد عمری به عشقم رسیدم ولی دوران نامزدی خیلی بدی داشتیم همش شک و تردید دعوا و بحث خیلی بهش شک کرده بودم تا اینکه فال گرفتم از حاج حافظ التماس عاجزانه کردم آرومم کنه که واسم اومد شک و دودلی کنار بگذار که او صمیمانه تو را دوست دارد😢 آخه انقد واقعی و نزدیک ب نیت💛خیلی خوبی خیلی آروم شدن مرسی از سایت خوبتون

راز برکه

همین الان فال گرفتم دلم برای اونکه ازش بیخبرم تنگ شده به حضرت حافظ تفالی زدم از روی دلتنگی و این فال اومد که این بیتش بدجور به دلم نشست(حافظ شکایت از غم هجران چه میکنی درهجر وصل باشد ودر ظلمت است نور)
و دل خوش شدم به شیرینی وصل.

دیگر زشاخ سرو سهی بلبل صبور گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور
ای گل به شکر آنکه تویی پادشاه حسن با بلبلان بیدل شیدا مکن غرور
از دست غیبت تو شکایت نمی کنم تا نیست غیبتی نبود لذت حضور
گر دیگران به عیش و طرب خرمند و شاد ما را غم نگار بود مایه سرور
زاهد اگر به حور و قصور است امیدوار مار ا شرابخانه قصور است ویا رحور
می خور به بانگ چنگ و مخور غصه ورکسی گوید ترا که باده مخور گو هوالغفور
حافظ شکایت از غم هجران چه میکنی درهجر وصل باشد ودر ظلمت است نور.

از تفسیرش هم بگم که عالی بود .

ع.ک

وقتی امشب با تمام‌باورم به حافظ وصل شدم با تمام باورم بدون اینکه بخوام چیزی رو قضاوت کنم و بگم درسته یا نه،جوابی رو بهم داد که سرم صوت‌کشید.عالی بود .

ماریا

یک سال و نیم پیش از یه پسری خوشم اومد .کم کم حسم بهش عمیق شد ولی اون سرش بکار خودش بود و اصلا توجهی بهم نداشت البته منم کاری به اونصورت نکردم ک در معرض توجهش باشم . تصمیم گرفتم فراموشش کنم گفتم بذار قبلش یه فال بگیرم نیتم این بود ک خوشش از من میاد یا نه تو جواب فالم اومد که اون هم تو رو دوست داره فقط راه ابرازشو نمی دونه و خجالتیه ضمناً تمام ویژگی هایی ک برام گفته بود هم مطابقت داشت با ویژگی های خودم. خلاصه من از فراموش کردنش صرف نظر کردم و روز به روز بیشتر بهش علاقه مند شدم. اون هم از احساسم بخودش بو برده بود اما بروم نمی آورد یه روز که حالم خیلی بد بود دوباره فال گرفتم حافظ گفت راز دلتو باهاش درمیون بذار اون نمی دونه چی تو دلت میگذره…منم بهش گفتم و اونم ازم تشکر کرد ولی گفت ک حسی بهم نداره و قصد اشنایی هم باهام نداره… الان ۲۵ روزه که حال من داغونه و دوباره ک فال گرفتم نوشت از این نیت صرف نظر کن سختی زیاد توشه خو میمردی همون اول میگفتی؟!!!خواستم بگم اصلا به حرف حافظ گوش ندید ک دهنتون سرویسه

سارا حیدری

واقعا حقه من چن بار پشت سر هم فال گرفتم راجب همون موضوع من صحبت می کرد و خبرایی رو تکرار می کرد و واقعا حقیقت داره با اینکه قبلا به فال اعتقادی نداشتم اما این خیلی عجیبهههههه

مسلم جلیلی

اعتقادی به فال حافظ نداشتم یه بار یکی از دوستان گفت نیت کن فال بگیرم گفتم اعتقاد ندارم به این خرافات . چرت و پرت و میشه هر جور تفسیر کرد اصرار کرد گفت ببینیم نظر حافظ چیه باز کرد این اومد
بیا با ما مورز این کینه داری

که حق صحبت دیرینه داری

نصیحت گوش کن کاین در بسی به

از آن گوهر که در گنجینه داری

ولیکن کی نمایی رخ به رندان

تو کز خورشید و مه آیینه داری

بد رندان مگو ای شیخ و هش دار

که با حکم خدایی کینه داری

نمی‌ترسی ز آه آتشینم

تو دانی خرقه پشمینه داری

به فریاد خمار مفلسان رس

خدا را گر می‌دوشینه داری

ندیدم خوشتر از شعر تو حافظ

به قرآنی که اندر سینه داری

این شد که من شدم عاشق شعر حافظ عجیبه این شعرها هر بار یک معنی میده

ندا امیری

درود
من سالهاست فال حافظ میگیرم یعنی از۱۴سالگی روزی خانومی گریان که دوست مادرم بود گفت برای من تفالی بزن پسرم چندروزه گم شده نمیدونم کجاست
حافظ شیرین بیان فرمودن:گرازاین منزل ویرانه به سوی خانه روم دگرآنجا که روم عاقل وفرزانه روم…من بهش گفتم پسرت خودش فرار کرده الانم پشیمونه وخارج ازتهران تو یک زیرزمین تاریک به شغلی مشغوله ولی پشیمونه نمیتونه بیاد،چندوقت بعد پلیس پسرشو پیدا کرد که توی زیرزمین یه رستوران کار میکرد وصاحب اونجا بابت ضمانت کلی ازش سفته گرفته بود،به هرحال با وساطت دیگران موضوع خداروشکرحل شد

نغمه ی خیال

یه شب که دلم شکسته بود وغمگین بودم گفتم حافظ حالم خوب نیست یه چیزی بگو،برام اومد:دل من بسیار آشفته و پریشان گردید پس حافظ شیرین سخن کجاست تا با شعر او وقتی خوش داشته باشیم
حقیقتا آروم شدم🙃هر وقت فال حافظ گرفتم حرف دلم اومده،مخصوصا این سایت که فال هاش معرکه است👏🏻

ناشناس

باور نکردنیه ، من چن وقت پیشااا همینجا فال گرفتم ، فالم میگفت سعی کن از آدمای سیگاری و افیونی و ناباب دوری کنی ! منم که آدم سیگاری دور و برم نداشتم اولش باورم نشد ، درست همون موقع أم با یه نفر آشنا شده بودم که خیلی شناخت روش نداشتم ، یک ماه بعد از گرفتن فال متوجه شدم که اون آدم سیگار میکشه 🤦😕
خودم هنوزم که هنوزه باورم نمیشه ☹️
خلاصه که ممنونم بابت سایت خوبتون 🙏🌹

شیرین مرادی

یک روز همسرم به مشکل برخورده بود توی کارش یعنی عصبانی شده بود با همکارش دعوا کرده بود و همون روزم از اون کار دراومد اومد خونه…
وقتی اومد خونه من خیلی دعواش کردم و سرزنشش کردم که چرا این کارو کردی
خیلی ناراحت بودم اومدم همین سایت یه فال حافظ گرفتم! حضرت حافظ فرمود که امید داشته باش همه چی درست میشه توام خیلی علاقه داری همسرت پیشرفت کنه اما عزیزمن، پیشرفت که با دعوا و عصبانیت بدست نمیاد!!!!!!خودتونو کنترل کنید عصبانیت و عجله همش داره به شما ضربه میزنه!!!!
جالب اینجاست که اونموقع تازه بچه دار شده بودیم و من وسط همون تنش و درگیری هی میگفتم طفلی بچم باباش بیکار شد حالا چجور میشه که انتهای فالم حافظ فرموده بود که شما پدر و مادر فداکاری هستید و نگرانی بیجا نداشته باشید!!!

مصطفی

من هر شب قبل خواب یه چند دقیقه ای با خدا درد دل میکنم یه شب همین طور به فکر فرو رفتم با خودم گفتم من هر شب با خدا به زبان عامیانه درد و دل میکنم آیا خداوند هم توجهی به حرفهای من داره یا من برای خودم درد و دل میکنم راستش حس عجیبی داشتم خواستم در این باره از حضرت حافظ فال بگیرم که در کمال شگفتی حافظ این چنین گفت هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد خداش در همه حال از بلا نگه دارد. حدیث دوست مگر به حضرت دوست که آشنا سخن آشنا نگه دارد

Zeinab

سلام من عاشق یه پسری شده بودم و خب نشد بعد از یه هفته از اتفاقی که افتاد و دردهایی که کشیدم شب قبل خواب بشدت دلم گرفته بود و تنگ شده بود جوری که چیزی حدود یک ساعت تمام گریه میکردم یا بیشتر و بالشتم خیس خیس شده بود صبح با چشمای پوف بخاطر گریه دیشب رفتم دیوان حافظ را برداشتم و این اومد : دیشب به سیل اشک ره خواب میزدم … و خیلی حیرت کردم . اون اتفاق برای یکسال پیش بود و تمام این مدت نتونستم فراموشش کنم دیشب تصمیم گرفتم دیگه بهش فکر نکنم و ناراحت نباشم و امروز اومدم فال گرفتم و اومد : ساقیا برخیز و در ده جام را . خاک برسر کن غم ایام را 🙂 البته ناگفته نمونه خیلی اوقات حافظ حوصله منو نداره ….

صحرا

واقعا تعجب میکنم وقتی فال حافظ میگیرم . اینقدر با توجه به نیتم درمیاد . من که خیلی اعتقاد دارم . و البته در این سایت هم به طرز عجیبی فالهام‌ درست در میاد

نسرین

تعدادی از خاطره ها رو خوندم بعضیهاش خیلی جالب این بود که فکر کردم خاطره خودم رو که بعد از سالها هنوزم هر بار که یادم میاد دلم میلرزه رو براتون بنویسم من سالهاست که هر از گاهی فال حافظ میگیرم چند باری خیلی دقیق و جالب جواب نیتم رو داده ولی گاهی هم انگار حوصله منو نداشته و باهام حال نمیکرده و سر به سرم گذاشته ولی ی دفعه جناب حافظ غافلگیرم کرد و گفت همیشه حال و حوصله ندارم و میبینمت و میشنومت من نیتم این بود دقیقا : خواجه شیراز تو رو به کی و کی قسمت میدم اگر این فاتحه ایی که خوندم برات بهت رسید جواب منو بده و این جواب امدددد …. فاتحه ایی چو امدی بر سر خسته ایی بخوان لب بگشا که میدهد لعل لبت به مرده جان …… باورتون نمیشه کپ کردم البته بگم حضرت حافظ جواب نیتم رو نداد ولی حالیم کرد تو خسیس نباش و فاتحه ات رو بخون ولی فعلا حوصله ات رو ندارم 😁😁😁😁روحت شاد خواجه شیرازززررر

نازنین

با اینکه این سایت فقط برای سرگرمیه ولی فالی که به من داد واقعا درست بود.من الان تو زندگیم واقعا احتیاج دارم که وقتم رو تلف چیزای الکی نکنم فال کاملا درست بودش برای من البته بقیه رو نمی دونم.

ز….س

خیلی درست بودفالی که گرفتم
خیلی تعجب کردم،اول ازخصوصیات اخلاقی و روحی وروانیم گفت،که دیدم واقعا حقیقته
چون دکترروانشناسم هم دقیقا همیناروگفته بهم. بعدشم نیتم رودقیق جواب داد
واقعااااا ممنون🙏❤

سینا ابراهیمی

سلام به همه شما حافظ دوستان. هشت سال پیش خدا پسری به ما داد و ما تصمیم گرفتیم در مورد تعیین اسم بچه از حافظ کمک بگیریم.یک شب من وهمسرم که در ماه آخر بارداری بود تفعل به حافظ زدیم البته نا گفته نمونه که من وهمسرم خیلی به حضرت حافظ واعجاز کلام ایشون اعتقاد داریم.خلاصه،بنده پس از انجام مقدمات و نیت،دیوان حافظ رو باز کردم.این بیت اومد
فاش میگویم و از گفته خود دلشادم
بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم همسرم گفت منم میخوام فال بزنم.برای اونم همین اومد.قرارشد بذاریم آزاد.چند روز بعد که مامانم اومد خونه ما در مورد اسم بچه که صحبت شد ،تصمیم مون رو بهش گفتیم مادرم که از اون مادرای مذهبیه گفت این خرافات چیه.گفتیم بخاطر شما دوباره فال میزنیم.مادرم گفت از اون کتاب قبول نیست چون‌ممکنه اون صفحه تا خورده باشه،باز همون بیاد.گفتم شما نمازت رو بخون من میرم اون فالنامه ای که چند سال پیش از شیراز برام خریدی رو میارم. وقتی نمازش تموم شد گفتم مادر جان شما خود فال بزن.جالب اینجاست که ورقهای فالنامه مقوایی بود و مثل پاسور از هم جدا بود ومیشد بر بزنی،بعد از کلی بر زدن فالنامه رو گرفت دستش و پوزخندزنان یک برگ بیرون کشید،البته نیت کرد و فاتحه هم خوند، وقتی ورق فالنامه رو برگردوند با کمال نا باوری نوشته بود.(فاش میگویم واز گفته خود دلشادم***بنده عشقم واز هردو جهان آزادم) مادرم سه بار گفت الله اکبر الله اکبر الله اکبر،من دیگه حرفی ندارم،هرچی حافظ بگه.اشک تو چشمای من خانومم جمع شده بود.پسرم آزاد هدیه خداست به ما واسمش هدیه حضرت حافظ.یاحق
فال امروز خدا

یحیی شومالی

سلام بنده درسال ۷۵درشیرازخدمت مقدس سربازی می کردم وبه دلیل اینکه پدرم بیمار بود وکسی نبود کمکش کنددنبال انتقالی بودم که یک روز بادوستان خود در آسایشگاه فال برای انتقالی که انجام میشود یانه گرفتم این شعر آمدکه یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور، ومتوجه شدم که انتقالی درست میشودباتشکر ازسایت خوبتان

مهدی

من برای تیم ملی تست داشتم که تستمم رفتم دادم الان جوابشم اومدع ولی قبل از اینکه جوابش بیاد یه فال گرفتم گفت اسوده خاطر باشید که شما به نیت خود میریسید و الا هم به نیتمم رسیدم واقعا خیلی خوبه دمش گرم

رقیه

سلام
من یه فال گرفتم و میخواستم تا یع ماه دیگه نیتم براورده شه که برام اورد تا ۱۵ روز دیگر خواسته شما عملی خواهد شد و وفق مراد شما پیش خواهد رفت .
ازتون خواهش میکنم برام دعا کنین و برای قبولی نیتم یه صلوات بفرستید اللهم صل علی محمد وال محمد
انشالله خدا همه رو به خواسته هاش برسونه ممنون از سایت خوبتون💙💙

نسترن

من برای رسیدن به یک آدم چشم آبی چهارشانه فال گرفتم که اومد : دشمن سرسخت چشم آبی چهارشانه به کمین نشسته!
آخه چراااا

مونا

من تو دوران دانشجویی عاشق یه نفر بودم، اهل دوست بازی هم نبودم. یه بار خیلی دلم گرفته بود و احساس تنهایی می کردم از اینکه همه دوستام با شخصی دوست هستن و من نه. فال گرفتم و تو دلم به خدا گفتم: حالا که من برای حفظ خودم از گناه با کسی دوست نمی شم و تنهایی رو انتخاب کردم، منو به عشقم می رسونی؟ جواب فالم این بود: تو بندگی چو گدایان به شرط مزد مکن– که دوست خود روش بنده پروری داند. واقعا شگفت زده شدم

آزاده محمدی

من به فال زیاد اعتقاد ندارم امشب دو تا فال به دو نیت متفاوت گزفتم واقعا شگفت زده شدم، چون دقیقا نیت دلم رو بازگو کرد. ان شاء الله گفته های حافظ عزیزبه حقیقت تبدیل شود

ناشناس

بابا دهنت سرویس
از کجا میدونه این حافظ
من چند روزه باشگاه نمیرم غذا هم خوب نمیخورم

فال در اومده به تغذیه توجه نمی کنی تندرستی هم مهمه و اینا خلاصه برگام!

yeganeh

مرسی از حافظ مرسی از او که میداند در دلم چه میگذرد
میدانست گر تلاش کنم به خواسته ام میرسم میدید آینده پر بارم
انشاالله هر آنچه گفته درست باشد زیرا تا کنون دروغی به من نگفته

پریناز

خیلی جالب و درست بود ….من فال شماره ی ۳ برام دراومد….واقعا به حضرت حافظ اعتقاد پیدا کردم …
سپاس

فریبا

حافظ رو دوست دارم خیلی خیلی
کمک کرد که از سردرگمی دربیام و راه درست را انتخاب کنم،هر چندنتیجه اش را خدا عالم است،ولی برایم دعا کنید خونه نداریم خیلی سخته با بابچه کوچیک گذران زندگی ،خجالت کشیدن و زیر دین دیگران بودن آزارم میده

ی

باشوخی و طنز فال نگیرید چون حافظ با کسی شوخی نداردو ممکن است مورد غضب او واقع شوید عزیزم بدان چنین است رسم سرای فریب گهی بر فراز و گهی بر نشیب
باورم نمیشه میخواستم ببینم واقعی هست که این واسم اومد 👆
ولی چنتا فالی گرفتم از ته دلم بودن درست دراومد ممنونم از سایت خوبتون

یگانه

ممنونم از سایت خوبتون واقعا عالیه😍❤ هرچی نیت میکنم و تودلم میگذره رو درست برام میاره

رقیه

تازه فال گرفتم و هرچیم بوده و گفته برای به زودی بوده دعا ونید همه ی حرفاش راست باشه و فالم درست در بیاد . اگ درست شد میام و به همتون میگم دوباره میام و مینویسم:)…

..

آرزو میکنم همه به خواسته هاشکن برسن
لطفا برام دعا کنید به آرزوی دلم برسم
دیگه دارم کم میارم کاشکه هرچه زود تر به آرزوم برسم هرکی این پیام رو میخونه یه صلوات برا رسیدن به آرزوی دلم بفرستین
الهم صل علی محمد وال محمد
انشالله همه به آرزوی دلشون برسن 🤲🤲

محمدعلی آخوندی

سلام.
من همیشه وسالی چندبار کم وبیش فال حافظ میگیرم.امشب اتفاقی از این سایت گرفتم.با اینکه اعتقاد صدردرصدی ندارم ولی اعتقاد دارم چون معتقدم عوامل بسیاری دخیل اند ولی تفسیر اینجا متفاوت است وخیلی به نیات نزدیک درواقع شوکه شدم.با اینکه میدانم حسب قوانین نوشتین جنبه سرگرمی دارد ولی دستمریزاد.پروردگارا خواجه محمدحافظ شیرازی وگردآورندگان این فالنامه زیبا وپدران ومادرانشان را ببخش وبیامرز وبرمقامات ودرجاتشان بیفزای.سپاسگذارم.

حسین زهرا

سلام حضرت حافظ عین واقعیت رو میگه چنان خصوصیات و نیت منو درست تشریح کرد که فکر کردم با من زندگی کرده.روزی چند بار برای نیت های مختلف فال می گیرم و پاسخ هایی که برام میاره،آرامش خاصی بهم میده فال حافظ شوخی نیست ایشون لسان غیب هستن.پس هر چی میگه درسته.

فاطمه

خیلی خوشحالم که این سایت قشنگ هست فالا واقعین و رازش مبهمه و خداروشکر ک ادمایی هستن ک همچین سایتای خوبی در اختیار مردم بزارن
حرف دل ادمو میزنه و هنیشه دلمو اروم میکنه و عالیع دمتون گرم خدا بهترین ها رو براتون رقم بزنه خدا روح حافظ هم شاد شاد شاد کنه

Solmaz

فقط میتونم بگم این سایت عالیه و اینکه مربوط به حافظ بیشتر چون خیلی بهش اعتقاد دارم.امروز حالم خیلی بد بود و گفتم یه نگاه به فال حافظ کنم ببینم چی برام اومده که هر چیزی که توی فال برام اومده بود دقیقا حرفای دلم بود به جز یه جزئی از فال که یکم سردرگمم کرد اونم خدابزرگه انشاا…درست میشه😊😍دیگه حالم خوبه چون همه چی و سپردم به خدا هر چی صلاحش

سریاس

ما تقریبا یه سال میشد که به خاطر تعمیر خونه از خونه مون اومده بودیم بیرون و خونه مامان‌بزرگم بودیم البته اولش که نمی‌خواستیم آنقدر بمونیم به خاطر یه سری مشکلات متعدد که پیش اومد به یه سال کشید . توی شهریور ماه بود که رفته بودم خونه واسه تمیز کاری و شانسی فال گرفتم که کی این مشکلات تموم میشه و میتونیم برگردیم خونه مون توی تفسیر فال نوشته بود که اون چیزی که دنبالش هستین تا ۲۵ ماه بعد به دستش میارین و اون لحظه گفتم الکیه چرا باید تا یه ماه دیگه طول بکشه ،بعد که گذشت اون شبی که برگشتیم خونه مون و تاریخ رو نگا کردم دیدم ۲۵ مهر ماهه

maryamy

اووه. شت.
مگه میشه مگه داااریم…هرچی نیت کردم همونوجواب داد بابا تودیگه کی هستی بابا دست خوش ایول ایول خوشم اومد…
براتون دعامیکنم ب خاسته قلبیتون برسین شمام اگ پیاممومیخونین ی صلوات واس حاجت رواییم بخونین منم ب عشقم برسم..دوستتوووون دارم..الهم صل علی محمدوال محمد..
دلتون شاااد

maryam sepehri

یعنی‌ باورش‌ برام‌ سخته‌.
هر‌ چی‌ نیت‌ میکنم‌ و‌ تو‌ دلم‌ میگذره‌ رو‌ درست‌ برام‌ میاره💙
ممنون‌ از‌ سایتِ‌ خوبتون😍

نازنین بهرامی

سایت تون واقعا عالی من فال گرفتم نوشته به به یک زیارت می‌رود
واقعا درست گفت من برای اولین بار دارم میرم مشهد فردا

آوا اکبری

سلام منم مثل خیلی ها اعتقاد خاصی به فال ندارم ولی دیشب به خاطر موضوعاتی حالم خیلی بد بود و خوابم نمی برد. وقتی فال گرفتم حتی حوصله خواندن فاتحه برای حافظه نداشتم ولی باورش برام سخت بود فال دقیقا اشاره به همون موضاعات داشت به گونه‌ای که از اون حال بدم در اومدم و گفتم شانسی اومده و دوباره فال گرفتم ولی بازم فالی با همان ویژگیها برام اومد

زهرا

واقعا درسته ، تفسیرش عالیه ! من یه مشکلی برام پیش اومد که دلم آروم نمیگرفت و همش فکر میکردم حل نمیشه اما هر چقدر فال حافظ میگرفتم میگفت صبر کن به زودی درست میشه و در این زمینه تلاشتو انجام بده یعنی هر باری که میگرفتم همین معنا بود و میگفت عجله نکن اما ته دلم قرص نبود تا اینکه امروز حل شد و واقعا باور کردم که فال حافظ فقط سرگرمی نیست!

الهه

سال گذشته پاییز ۹۹ بود که خبر رسید یه پسر نوجوون تو محله ما گم شده.اسمش کیوان بود و مردم همه به خاطر ادب و اخلاق خوبش دوسش داشتن .سه روز تمام همه مردم دنبالش میگشتن و خانواده ش هر روز گریه زاری میکردن روز سوم مادرش به شهر دیگری پیش دعا نویس رفت تا ببینه خبری میتونه از پسرش بگیره یا نه .من همون شب فال حافظ گرفتم اومده بود
نا شکفته گل نقاب آهنگ رحلت ساز کرد
خیلی ناراحت شدم ولی جرات نکردم به کسی بگم تا اینکه صبح خبر دادن کیوان پیدا شده تو بازداشتگاهه همه ی محل خوشحال شدن خواهرش شیرینی پخش کرد منم خیلی خوشحال شدم که فال درس نبوده اما بعد دو یا سه ساعت خبر دادن نه اشتباه شده اون کیوان یه کیوان دیگه س و تشابه اسمی بوده دوباره همه مردم رفتن تو لاکشون و دم غروب بود که خبر رسید جسد کیوان کنار سد پیدا شده . قرص خورده بود و خودکشی کرده بود و میخواست بره تو اب سد که جسدش پیدا نشه ولی قرص امانش نداده بود و دم آب افتاده بود و مدتی بعد مرده بود
اونجا دیدم فالی که گرفته بودم کاملا درست بود و گل نوجوان و نشکفته ما قبل از شکوفته شدن از این دنیا رحلت کرده بود

Lili

بنظرم حقیقی ترین فالی بود که گرفتم
بار اول که گرفتم دقیقا براساس نیتم بود کاملا شفاف و روشن
دیدم نوشته جهت سرگرمی می باشد گفتم حتما شانسی اومده ،پس یه نیت دیگه کردم و قشنگ با توجه به نیتم جواب داده بود واقعا عالی بود 👌

زهرا

من می خواستم بدونم تفسیر اشعار رو چه کسی انجام میده خیلی متفاوت تر از تفاسیری که در بقیه سایتهاست والبته بسیار دقیقه
منو یاد فال آقایی می اندازه که در حافظیه شیراز برا فال گرفت اونقدر دقیق بود که داداشم ترسیدهدبود

کالین

دانشجوی کارشناسی بودم و واحد تابستانه برداشته بودم، شب قبل از امتحان تا نزدیکی صبح بیدار بودم چون کتاب رو درست و حسابی نخونده بودم همش شک داشتم برم امتحان بدم یا نه، تصمیم گرفتم فال حافظ بگیرم و هرچی حافظ گفت همون کارو بکنم، چندبار گرفتم ولی انگار منتظر بودم حافظ بگه خوب نیست و مثلا این کارو انجام نده و منم از خدا خواسته نرم امتحانمو بدم، ۵ دقیقه یکبار فال می‌گرفتم تا اینکه بیت زیر اومد

بجز این نکته که حافظ ز تو ناخشنود است، در سراپای وجودت هنری نیست که نیست

بعد از کلی خندیدن، کتاب رو بستم و رفتم خوابیدم، ترم پاییز همون درس رو برداشتم و با نمره کامل پاسش کردم.

سامی

من دو تا نیست کردم دو تا هم دقیق یعنی باورم نمیشه دقیقا مطلبی که نیت کرده بودم تو تفسیر فال بود😲😲😲

نسترن عزیزی

من هر چند وقت ی بار فال حافظ میگرفتم و واقعا درست در میومد تا اینکه تو سایت دیدم ک نوشته بود این فال فقط جنبه سرگرمی داره و من با خودم گفتم پس شانسی همش درست بود تا ی روز ی مشکلی پیش اومد و واااقعا نمیدونستم ک چیکار کنم و چی قراره بشه و کلییی سوال تو ذهنم بود ک جوابی براشون نداشتم دوباره فال گرفتم تو فال جواب تک تک سوالام بود اما بازم گفتم شاید شانسی باشه و بعدش که مشکلم حل شد جواب همه سوالامو گرفتم و جوابشون دقیییقا همون چیزی بود ک تو فالم اومده بود و واقعا من بهش اعتقاد دارم

نسیبه ناصری

من هر بار فال حافظ می گیرم می گه برای رسیدن به نیت و مقصدت باید وسیله شو فراهم کنی .نمی دونم وسیله ش چیه .؟ یا اینکه اگه نذری داری ادا کن . من تموم نذر ها مو ادا می کنم .فقط مونده یه سفره حضرت ابوالفضل که پیش خدا گذاشت گرویی که هر وقت حاجت بر اورده شد ادا کنم .خدا می دونه بنده بد قولی نیستم . .پارسال ماه رمضون ۱۴ نمک نذر حضرت فاطمه از ۱۱۴ تایی که نذر کردم ادا کردم .که بقیه رو وقتی گرفتم سریع ادا کنم ولی نشونه ایی ندیدم . که بر اورده می شه .با حاج آقایی هم صحبت کردم .گفتن که الان که کروناس بندازی عقب تر اشکالی نداره ادا کنی . ولی بازم نمی دونم باید چه کنم‌ که به هدفم برسم .دیگه نا امید شدم و قید خواسته مو زدم . خیلی هم به فقرا کمک می کنم در حد توانم چون یکی از نذرهام همینه . که قبل و بعد بر اورده شدن به فقرا کمک کنم . ولی نشونه ایی نمی بینم .

م

سلام خسته نباشید
یکی ازنظر دهندگان کلا ناامیدبود
من دوبیت جدا ازشعرجدایادگرفتم باخودم می خوونم هروقت احساس ناراحتی وناامیدی و…کنم
مالک ملک وجودحاکم ردوقبول/ هرچه کندجورنیست گرتوبنالی جفاست

ناامیدازدررحمت به کجابایدرفت
یارب ازهرچه خطا رفت هزار استغفار

فال حافظ، فالی به بلندی تاریخ ایرانیان است. چیزی که تا عمق وجود ایرانیان ریشه دوانده و شاید گفت کمتر کسی در ایران وجود دارد که با فال حافظ آشنا نباشد. به نظر شما چرا؟ در این مقاله به بررسی مفصل این موضوع می پردازیم.

آگاهی از سرنوشت و آینده ی بسیار پیچیده و مبهم و توجه به دانستن آینده کارها از خصوصیات و ویژگی‌های روانی و روحی هر بشری بوده و از جمله خواسته های همیشگی او می باشد. مردم برای رسیدن به این خواسته روحی خود، به وسایل مختلفی روی آوردند تا به گونه ای از آینده مبهم خود سر در بیاورد. از جمله این تلاش ها، کف بینی، طالع بینی و همچنین فال اصلی است.

فال واژه ای عربی است که به معنی طالع، بخت و پیشگویی می باشد. از زمان های قدیم تا به امروز، پیشگویی آینده در میان ملل مختلف رواج داشته است. مردم به روش‌های مختلفی اقدام به پیشگویی و فال گرفتن می کردند. گاهی اوقات پرندگان نشانه های خوبی برای پیشگویی بودند. همانطور که امروزه هم برخی پرندگان همچنان نماد پیشگویی های خوب و بد هستند.

بیایید شما را به زمان های قدیم ببریم. برای بسیاری سوال است که فال حافظ از کجا شروع شد؟ چه شد که در میان ایرانیان، فال زدن و تفال به حافظ شیرازی رایج شد؟ داستان این سوال طولانی و دلنشین است. حیف است اگر نگاهی به عظمت آن نیندازیم. داستان های مختلفی در این زمینه وجود دارد. ولی واقعیتی که ما اعتقاد داریم این است که تفال به حافظ ساعتی پس از مرگ او شروع شد. حتمأ داستان آن را شنیده اید؟ پس از مرگ خواجه شیرازی گروهی از دفن او در مصلی جلوگیری کردند. برای اینکه اختلافات حل شود، اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی از میان آن اشعار، یکی را انتخاب کرد. بدین گونه اولین فال حافظ گرفته و شد رفت تا عمق جان ایرانیان. رفت تا تبدیل شود به تاریخ ملت ایران. شعری که کودک برداشت، مردم را در حیرت عجیبی فرو برد.

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت

من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست

که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ

که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

نکته مهمی که باید بدانید این است که فال گرفتن کار هر کسی نیست، سواد و علم لازم است. باید شخص مورد احترامی که صدای خوبی دارد، اقدام به گرفتن فال بکند. تفال به دیوان حافظ، برای مراسمات مختلفی  نظیر جشن، عید و خصوصا شب یلدا میان مردم ایران زمین رسم است. بیش از سه فال برای یک نفر بی احترامی به حضرت حافظ محسوب خواهد شد.

حتمأ شنیده اید که باید نیت کنید. تنها پس از نیت است که می توانید اقدام به گرفتن فال بکنید. بعد از نیت و خواندن فاتحه ای برای حافظ می توانید فال خود را بگیرید. بعد از گرفتن فال شروع به تفسیر فال می کنید. تفسیر فال حافظ بستگی به شرایط روحی و اعتقادی گیرنده فال دارد. چرا که اشعار حافظ معمولا مفاهیم و تفاسیر مختلفی دارد. اینکه کدام مفهوم را برای شعر تفسیر کنیم، بستگی به حالت روحی و اعتقاد ما به حافظ می باشد. البته گاهی اشعار واضح است و نشانه خوبی دارد.

گاهی اوقات برخی فال ها با شرایط ما همخوانی نداشته یا بی مفهومند. در چنین شرایطی باید به بررسی تک تک کلمات بپردازید.

فال خوانی از دیوان حضرت حافظ یک سنت اجتماعی است. این سنت اجتماعی از زمان های قدیم به شکل های مختلف در میان مردم رواج داشته است. که در همه موارد حکایت از نیاز مردم به دانستن آینده و اتفاقات پیش روی خود دارد. تفال به دیوان حافظ، ریشه در فرهنگ و هنر مردم ایران زمین دارد و توسل به آن در غلبه بر حالت های مختلف روحی و روانی تأثیر بسیاری دارد. فال حافظ در بهبود روحیه فردی و اجتماعی، آرام بخشی، کاهش آشفتگی های روحی و پیشگویی بسیار موثر است.

اما به راستی راز ماندگاری این شاعر بزرگ چیست؟ چه چیزی باعث شده که ایرانیان از زمان های قدیم تا به امروز، همچنان فال حافظ را در کنار خود نگه دارند؟ از  جمله رازهای ماندگاری تنوع شعرهای حافظ و عمیق بودن آن است. تنوع شعرها به گونه ای است که با گذشت زمان همچنان تازه است و کهنه نمی شود. روی سخن این شاعر بزرگ، با قومیت ها و نژادهای مختلف نیست، بلکه مخاطب آن همه مردم هستند. همین امر باعث محبوبیت شعرهای حافظ در کل جهان شده است.

ایمان، صبر، عشق و توکل مفاهیمی هستند که با علم های امروزی قابل توصیف نیستند. فال حافظ هم بر همین اساس است. انسان را تشویق به توکل، صبر و عشق می کند. در تنگناهای زندگی، گاهی وقت ها علم و دانش دست ما را نمی گیرد، در چنین شرایطی صبر و توکل لازم است. در این شرایط فال حافظ با تصویر سازی روشن و مثبت انسان ها را تشویق و امیدوار می کند. فراموش نکنید، علم، راهگشای همه مشکلات ما نیست. لازم است با حافظ انس بگیرید تا به عمق محتوای فال خود پی ببرید. شاید بتوان گفت در علم روانشناسی اجتماعی، نقش تفال به فال حافظ را با نقش مشاوران عاطفی و روانی تشبیه کرد. افراد مختلف با خواندن فال حافظ به نوعی احساس راحتی و آرامش می کنند و تسکین می یابند. همانطور که با مراجعه به مشاوران عاطفی این احساس به آنها دست می دهد.

گاهی وقت ها ما انسان ها کسی را می خواهیم که بتوانیم حرف دلمان را به او بگوییم، کسی که بسیار دانا و با علم باشد که بتواند آینده ما را پیشگویی کند، دنبال کسی هستیم که سرگذشت عشقی ما را بیان کند، کسی باشد که به ما بگویید معشوق ما چقدر ما را دوست دارد، این خواسته هایی نیست که علم بتواند برای ما پیشگویی کند. کافی است که یکی از خواسته های بالا در وجود ما باشد تا ما را به سمت فال حافظ هدایت کند. تا در میان شعرها و بیت های پر معنی پاسخ را یافته و خود را آرام کنیم.

کف بینی ریشه در پیشگویی های هندی و روما دارد. در کف بینی شما کف بین با خواندن کف دست شما درباره آینده و ابهامات شما پیشگویی می کند. هدف از کف بینی ارزیابی آینده و شخصیت فرد به وسیله مطالعه و بررسی کف دست افراد می باشد.

فال حافظ جنبه علمی دارد. ریشه در فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد. در حالی که کف بینی علم هند می باشد و ریشه در فرهنگ آنها دارد. علم، کتاب و شعر نشان از فرهنگ غنی ملتی دارد که دارای تمدن چند هزار ساله است.

همانطور که اشاره شد تفسیر و معنی فال حافظ اصلی نیاز به علم دارد. با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و همچنین فال گردن در خدمت شما مردم عزیز ایران است. در سایت ما برای مشاهده فال خود ابتدا نیت کرده و فاتحه ای برای حضرت حافظ بخوانید. سپس روی دکمه مربوطه کلیک کنید. فال اینترنتی شما گرفته می شود. یکی از امکانات این مدل فال حافظ آنلاین، تفسیر دقیق فال شماست. لذا دیگر نگران فال حافظ با معنی نباشید. سایت ما علاوه بر فال گرفتن برای شما، به نقد، بررسی و تفسیر شعر می پردازد. کافی است یکبار امتحان کنید.

 

۵۴۵- ظلمات است سحرم هاتف میخانه به دولت خواهی     گفت…

۱۴۰- درمیکده بود آیا که درمیکده ها بگشایند     گره از…

۱۹۹- رواق زبرجد رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند   چنان…

۲-  حدیث مطرب و میاگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل…

۱۰۳- چمن آرای جهان مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من…

۳۵- حلقه ز ناز بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت…

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: {
“@type”: “Question”,
“name”: “چرا سایت فالگیر فال حافظ بگیریم ✔”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “سایت فالگیر یکی از بهترین سایت ها برای گرفت فال حافظ است که معانی فال را به صورت کامل در آن قرار گرفته است.”
}
}
}

چرا سایت فالگیر فال حافظ بگیریم ✔

سایت فالگیر یکی از بهترین سایت ها برای گرفت فال حافظ است که معانی فال را به صورت کامل در آن قرار گرفته است.

حروف ابجد فال شما : د آ آ

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله ای نداری . افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آنست.

حروف ابجد فال شما : ج ج آ

نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

حروف ابجد فال شما : ج ب آ

فال امروز خدا

طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

حروف ابجد فال شما : د ب آ

طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

حروف ابجد فال شما : ب ب ج

این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

حروف ابجد فال شما : ب ب ب

نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

حروف ابجد فال شما : آ د ج

طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد ،اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

روف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

حروف ابجد فال شما : د د ج

قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی الیته اراده ی تو هم در این امر دخیل میباشد.

حروف ابجد فال شما : د ب ج

از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو میرسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا میشود. به زودی کارها بر وفق مراد تو میشود.

حروف ابجد فال شما : آ ج ب

با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

این اخبار را از دست ندهید

حتما بخوانید

 

 

 

 

 

 

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پاتوق آنلاین است و استفاده از محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.

      توجه : قیمت ها به صورت لحظه ای نمی باشد و روزانه به روز می گردد      

گرم 18 عیار 1,327,100 2,770

      توجه : قیمت ها به صورت لحظه ای نمی باشد و روزانه به روز می گردد      

اونس طلا 1667 0.6

فال روزانه متولدین فروردین

فال امروز خدا

دیگران ممکن است نسبت به نیات شما تردید داشته باشند، پس به آنها هیچ دلیلی برای شک کردن ندهید. به کارهای خود اعتماد داشته باشید و به قول‌هایی که داده‌اید عمل کنید. قدرت خیلی زیادی در اختیارتان هست، ولی باید مواظب باشید که از آن به طور صحیح استفاده کنید. در طول روز هر وقت احساس خستگی کردید به خودتان چند دقیقه ای استراحت بدهید تا انرژی و تمرکزتان را مجددا جمع کنید. این چند دقیقه شما را از برنامه‌تان عقب نخواهد انداخت ولی این را هم در نظر داشته باشید که حجم کاری زیادی دارید و نباید ساده انگارانه در رابطه با وظایف روزانه‌تان برخورد کنید، لیست کارهای امروزتان کمی طولانی است و خط زدن همه این کارها وقت زیادی خواهد گرفت.

فال حافظ متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

فال روز متولدین اردیبهشت

امروز آهسته و پیوسته پیش بروید و در کارها عجله نکنید. در غیر این صورت موقعیت های غیر منتظره ممکن است شما را از مسیر اصلیتان خارج کنند. خونسردی خود را حفظ کرده و تسلیم انرژی دیوانه‌وار امروز نشوید. به روش های قدیمی خودتان بچسبید و راه های جدید را امتحان نکنید. مواظب کلاهبردارهایی که می خواهند گنجشک را به جای قناری به شما بفروشند باشید. شما خیلی زرنگتر از این حرف‌ها هستید. فکر نکنید که با تلاش اندک می توانید به اهدافتان برسید، این کار به کاری بیش از آنچه شما فکر می کنید نیاز دارد. خوشبختانه شما به سادگی نا امید نمی شوید، یادتان باشد که اهمیت اراده و پشتکار در رسیدن به نتیجه دلخواهتان خیلی موثرتر از هوش و ذکاوت خواهد بود.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

فال امروز متولدین خرداد

اگر امروز با کاری که خانواده، گروه دوستان و یا همکاران انجام می دهند موافق نیستید فکر نکنید مجبورید با آنها همراه شوید. برای این که احترام و تایید آنها را به دست بیاورید از روش های خودتان استفاده کنید، لازم نیست به زور خودتان را در قالبی جای بدهید که به شما نمی خورد. اعتماد به نفستان را حفظ کرده و رو راست بوده و خودتان باشید. اگر خودتان به کارهایی که می کنید اعتماد دارید، دیگران نیز آنها را باور خواهند کرد، به خاطر آنها باورهای خود را تغییر ندهید. امروز کارها ممکن است طبق برنامه ریزی شما پیش نروند، به جای این که به خودتان برای انجام آنها این همه فشار وارد کنید سرعتتان را کم کرده و خودتان را به دست سرنوشت بسپارید.

فال حافظ متولدین خرداد

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

فال روزانه متولدین تیر

استراحتی که لازم دارید را به خودتان بدهید. با داشتن خواب کافی از مریض شدن جلوگیری کرده و کنترل کامل ذهن و بدنتان را در دست بگیرید. امروز در کارهایتان روشمند باشید و در انجام آنها به دنبال تجربه کردن چیزهایی که هیچ چیز درباره آنها نمی دانید نباشید. قبل از این که دست به عمل بزنید موقعیت را خوب بررسی کنید و از این که وضعیت را به درستی درک کرده و اطلاعات کافی را درباره آن دارید اطمینان حاصل کنید. اگر کارها طبق برنامه پیش نرفت خودتان را ناراحت نکنید؛ تغییرات پیش آمده در واقع به نفع شما هستند و دید شما را گسترش خواهند داد و باعث خواهند شد به چیزهایی پی ببرید که پیش از آن نمی دانسته‌اید.

فال حافظ متولدین تیر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز سرتان به کارتان باشد و در کار دیگران دخالت نکنید. بگذارید آنها هم راحت باشند و بتوانند به کارهای خودشان برسند و مشکلاتشان را خودشان حل کنند.فکر نکنید که همه موظف هستند که دائم به شما توجه کنند. وظایف خود را انجام دهید، به موقع پاداش خود را خواهید گرفت. ممکن است اتفاقات غیر منتظره در برنامه‌هایتان تغییر به وجود آورده و یا در کارهایتان خللی ایجاد کنند، بدون آن که نگران شوید حواستان را خوب جمع کنید. این که دارید به سرعت در مسیر پیشرفت گام بر می دارید خیلی خوب است ولی باید گاهی اندکی مکث کرده و موفقیت‌هایتان را تا این نقطه جمع بندی کنید، برنامه هایتان را مجددا از نظر بگذرانید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

فال حافظ متولدین مرداد

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

فال امروز متولدین شهریور

هر چیزی که نیاز دارید را بخواهید و خیلی راحت آن را به دست خواهید آورد. فقط یادتان باشد که نباید منتظر بنشینید تا آنچه که می خواهید و حقتان است به سراغ شما بیاید، این شما هستید که باید به دنبال آن بروید و آن را به دست بیاورید. امروز از آن روزهایی است که کارهایی که می کنید بیشتر از حرف‌هایتان نشان دهنده نیت واقعی شما هستند. انتظار نداشته باشید که دیگران ذهنتان را بخوانند، اگر چیزی می خواهید در مورد آن حرف بزنید. خودتان را برای اتفاقات پیش بینی نشده آماده کنید. نترسید، چیز مهمی نیست، ولی خوب احتیاط شرط عقل است! این که به رویاهایتان و آینده فکر کنید به شما برای ادامه راه انگیزه خواهد بخشید.

فال حافظ متولدین شهریور

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشادفال امروز خدا

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز طلوع خورشید را تماشا کنید. چشمان خود را به روی زیبایی های این دنیا باز کنید و اجازه دهید این همه زیبایی در آغاز روز الهام بخش شما باشد. امروز ممکن است یک نفر شما را غافلگیر کرده و یا در مقابل عمل انجام شده قرار دهد، حواستان را خوب جمع کنید و آماده باشید. شما قلبی سخاوتمند دارید که آن را با دیگران خیلی راحت به اشتراک می گذارید. علاقه شما به کمک کردن به دیگران آنها را به سوی شما می کشاند. اگر فکر می کنید که کسی نیاز به این دارد که درسی از شما بگیرد، این کار را حتما بکنید. شما به طور معمول می خواهید که همه را از خود راضی نگه دارید، ولی امروز این کار برایتان خیلی سخت خواهد بود. زیاد با دیگران وارد بحث نشوید و سرتان به کار خودتان باشد.

فال حافظ متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید

فال روزانه متولدین آبان

امروز با یکی از دوستانتان که مدت است از او بی خبر هستید ارتباط برقرار کنید. دوستتان منتظر است که از حال شما باخبر شود. او را با ابراز احساسات خود غافلگیر کنید. به غریزه خود اعتماد کنید و راهی که به شما نشان می دهد را در پیش گرفته و اجازه ندهید دیگران با حرف‌هایشان شما را از مسیرتان منحرف کنند. وقتتان را هدر نکنید و دائم چشمتان به هدفتان باشد و آن را در ذهن داشته باشید. دیگران می توانند به راحت تر شدن امروز برای شما کمک کنند، ولی اجازه ندهید شما را تحت تأثیر قرار دهند. دلتان نمی خواهد که در مورد ناراحتی و دلخوری‌تان با کسی که دوست دارید حرف بزنید، ولی اگر به این حس خود غلبه کنید موضوع ختم به خیر خواهد شد.

فال حافظ متولدین آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

فال روزانه متولدین آذر

مواظب رفتارهایتان باشید. درهایی را باز کنید که پیش از این هیچ گاه باز نکرده بودید؛ ولی در سفر به سوی ناشناخته‌ها به اصول خود پایبند باشید و راستی و درستی خود را حفظ کنید. بدون این که به دیگران فرصتی دوباره بدهید آنها را از زندگی خود خط نزنید. در مورد دیگران قضاوت نکنید و خودتان را جای آنها بگذارید. به همه احترام بگذارید. انجام این کارها ممکن است امروز به نظرتان سخت بیاید، ولی تا می توانید تلاش کنید. امروز ممکن است از یکی از دوستان و یا اقوامتان دلخور شوید. هر چند که او شاید هیچ منظور بدی هم نداشته باشد، ولی شما خیلی زود رنجیده خواهید شد. در مورد ناراحتی خود حرف بزنید و این مشکل را قبل از این که بزرگتر شود حل کنید.

فال حافظ متولدین آذر

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

فال روز متولدین دی

شما استاد برنامه ریزی و مدیریت زمان هستید. نظمی که دارید به شما کمک می کند که ساعت‌ها برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. ولی خیلی به خودتان فشار نیاورید، این کار باعث خواهد شد در نیمه راه با کمبود انرژی مواجه شوید. امروز دائم مسیر خود را عوض کرده و از راهی به راه دیگر می روید، سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و این همه از این شاخه به آن شاخه نپرید. سعی کنید امروز هر طور شده کمی کنار آب باشید، دریا، رودخانه، استخر، حوض آب، حتی اگر هیچ آبی در دسترستان نیست کنار وان حمام بایستید و به آب نگاه کنید. این کار باعث آرامش شما و برقراری ارتباط با خود واقعیتان خواهد شد. به خاطر داشته باشید که هر چقدر رفتارتان با ذات واقعیتان هماهنگی داشته باشد افراد بیشتری را به خود جذب خواهید کرد که در طول مسیر زندگی در کنار شما باقی بمانند.

فال حافظ متولدین دی

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

فال متولدین بهمن

آگاه باشید! امروز تغییر جهتی ناگهانی در کارهایتان به وجود خواهد آمد. در ابتدا این تغییر جهت ممکن است به نظرتان ناخوشایند بیاید، ولی اگر به راهتان ادامه دهید خواهید دید که این تغییر دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز داشته‌اید. امروز روز یک جا نشستن و نگاه کردن نیست، قبل از این که دیگران هدایت شما را به دست بگیرند خودتان قدم برداشته و دست به کار شوید. تا جای ممکن به دنبال راه های تازه و امتحان نشده نروید. اگر سرعت پیشرفت کارها به اندازه ای که شما انتظار دارید نبود نگران نشوید، شما خیلی خوب دارید پیش می روید. چنانچه در محل کارتان با مانعی مواجه شدید به گذشته نگاهی بیندازید. خواهید دید که اشتباهات گذشته‌تان اکنون برایتان مشکل ساز شده‌اند.

فال حافظ متولدین بهمن

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز می توانید نسبتا موفق باشید، به شرطی که شما کسی باشید که دست به کار می شود و اقدام می کند. مسئولیت‌ها را به گردن دیگران نیندازید. شما سرشار از قدرت و انرژی هستید، پس از نیرویی که دارید به نفع خودتان استفاده کنید. کافی است منطقی باشید تا بتوانید تمام کارها و وظایف امروز خود را به خوبی انجام دهید. فقط باید تحت هیچ شرایطی تسلیم نشوید و تنبلی را کنار بگذارید. امروز برای شما روز استراحت کردن نیست، سعی نکنید از زیر کار در بروید و یا به دنبال میانبر باشید. تغییراتی که اکنون دارند پیش می آیند شاید در نگاه اول خیلی بزرگ به نظر نیایند ولی در دراز مدت وضعیت شما را به طور قابل توجهی بهبود خواهند بخشید.

فال حافظ متولدین اسفند

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

تمامی حقوق برای موسسه فرهنگی فن آوران زرّین قلم محفوظ است.

فال امروز خدا
فال امروز خدا
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *