فال امروز خدا برای من

فال امروز خدا برای من

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روز تولد: امسال که تولدتان است، فرصت های بسیاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت و دیگران بر حنبه های مثبت شما بیشتر تمرکز می کنند پس از آن نهایت استفاده را بکنید. سعی کنید علاوه بر نگه داشتن دوست های قدیمی، به دنبال دوستان جدیدی نیز برای خود باشید زیرا هر چه ارتباطات خود را بیشتر افزایش دهید، فرصت های شغلی و حرفه ای بیشتری برایتان فراهم خواهد شد. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید تا دیگران و عشق زندگی تان نیز برای شما ارزش و احترام بیشتری قائل شوند. برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. با صبر و حوصله به هر آنچه خواهید، می رسید. اگر قصد ازدواج را دارید باید تا اواخر سال دست نگه دارید تا شانس به سراغتان بیاید. ماه های اردیبهشت، تیر، مهر و آذر ماه های مهم سال هستند.

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید زیاد سر حال نیستید، اما با گذشت ساعات ابتدایی روز حالتان به وضعیت عادی خود باز خواهد گشت. شما در انجام مسئولیت هایی که به عهده دارید سعی و تلاش زیادی کرده و حتی برای انجام کارهای روزمره ای که علاقه ی چندانی به آنها ندارید هم انرژی زیادی را صرف خواهید کرد. بهتر است انرژی با ارزش خود را برای کارهای پیش پا افتاده هدر ندهید و توان خود را برای انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید و نتایج بهتری را برایتان به همراه خواهند داشت کنار بگذارید. در حال حاضر با استرس ها و تنش های پیش بینی نشده در محل کار، تحصیل یا زندگی تان مواجه و تا حدی خشمگین و دلزده هستید، خوشبختانه به زودی با ثباتی نسبی و خوشایند مواجه خواهید شد. از زمان حال، حتی مشکلات آن لذت ببرید. به اولویت بندی امور در ذهنتان اقدام کنید.فال امروز خدا برای من

امروز انرژی های خلاق شما در اوج خود قرار دارند و موجی از ایده های جدید به سوی مغز شما هجوم خواهند آورد. صحبت های هیجان انگیزی که با برخی از دوستان نزدیک خود دارید انرژی شما را در سطح بالایی که دارد حفظ خواهد کرد. خودتان را برای مکالمات طولانی و یا دیدار و مکالمه با دوستانتان آماده کنید. فاصله ی بین شما و اهدافی که به تازگی برای خود تعیین کرده اید بسیار زیاد به نظر می رسد اما نباید اجازه بدهید این فاصله شما را نا امید کند، برای فتح بلندترین قله ها هم باید راه را با برداشتن قدم هایی کوچک آغاز کرد. در مکانی آرام و به دور از هیاهو گذشته خود را مرور کنید و اقدام به برنامه ریزی مجدد کنید. در خوشی ها دوستان و نزدیکان خود را از یاد نبرید و آن ها را هم شریک کنید. دور اندیش باشید و اجازه ندهید روزهایتان به بطالت بگذرد. از استعدادتان در انجام کار خیری بهره خواهید گرفت.

با این فشار کاری بسیار سنگینی که امروز دارد به شما وارد می شود، داشتن یک تفکر مثبت و امیدواری به آینده ممکن است کار سختی به نظر برسد. با وجود این که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که از قبول مسئولیت وحشت دارند و نسبت به تعهدات خود احساس مسئولیت بسیار بالایی دارید، امروز تمرکز افکار و انرژیتان روی کارهایی که در دست انجام دارید کار دشواری خواهد بود و دائم یک چیزی پیدا خواهد شد که حواستان را پرت کند. شجاعت خود را حفظ کرده و اجازه ندهید هیچ چیزی تمرکزتان را به هم بریزد. نگرانی تان بابت ایجاد توازن بین امور کاری و خانگی به زودی برطرف می شود. شنیدن یک جمله از کسی که برایتان مهم است تاثیر مهمی روی تصمیم تان خواهد گذاشت. برای اشتباه نکرده عذرخواهی نکنید وگرنه همیشه به طرف مقابلتان بدهکار خواهید بود. نیتتان را ادا کنید.

شما در حال حاضر افکار و ایده های زیادی در مورد این که چطور می توانید از لحاظ حرفه ای پیشرفت کنید، اما به همین تعداد و یا حتی بیشتر هم می توانید برای موفق نشدن خودتان در راه رسیدن به این اهداف دلیل پیدا کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر عجله ای برای رسیدن به خواسته های خود ندارید و می توانید تا فرا رسیدن زمان مناسب و فرصت های مطلوب دست نگه دارید. حالا که وقت هست سر حوصله تمام گزینه های خود را مورد بررسی قرار داده و بهترین را از میان آنها انتخاب کنید. از کسی درخواست کمک خواهید کرد و جواب منفی خواهید شنید، تمرین کنید تا بر احساسات تان مسلط باشید و با یک کشمش گرمی و یک مویز سردی تان نکند. دیگران می توانند به شما نه بگویند. برای انجام کاری علی رغم میل تان به جایی دعوت خواهید شد، قضاوت و عجله نکنید، این جلسه به نفع شما خواهد بود.

گاهی لازم است حتی اگر مطمئن باشید که گفته هایتان با مخالفت دیگران روبرو خواهند شد هم آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید. ماسکی که برای خودتان ساخته اید را کنار بگذارید و ایمان داشته باشید که خود واقعیتان بسیار زیباتر از آن چیزی هستید که نشان می دهید. شاید این طور به نظر برسد که مخفی نگه داشتن احساساتتان برای مدتی طولانی تر برایتان خیلی بهتر خواهد بود، اما این در واقع تنها بهانه ای برای فرار از رویارویی با واقعیت است و باید هر چه سریعتر با ترس های خود روبرو شوید. از شنیدن حرفی متعجب خواهید شد، جبهه نگیرید و موضوع را از زاویه دیگر بررسی کنید. به کار اشتباه شخصی در اطرافتان بی توجهی نشان ندهید و سکوت نکنید. از زیر انجام دادن کاری که به گردنتان است، طفره نروید این کار هرچه بیشتر طول بکشد انجامش سخت تر می شود.

یک فعالیت اجتماعی و یا جلسه ی گروهی باعث ایجاد شور و شوقی در تازه وجود شما خواهد شد و شما را به تعیین کردن اهدافی تازه برای خودتان تشویق خواهد نمود. شاید این اهداف شامل به کار گرفتن استعدادهایی شوند که تا پیش از این نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید و یا فکر می کرده اید زمان کافی برای پرداختن به آنها را ندارید. افرادی که در این جمع ها با آنها دیدار خواهید داشت ممکن است به شما وعده ی همکاری داده و به ادامه ی راه تشویقتان کنند. بیش از این درنگ نکنید! دست به کار شوید. شاهد تغییراتی در زندگی خانوادگی تان خواهید بود، این تغییرات در بلند مدت به نفع شماست. اوقاتی را با فرد مورد علاقه و شریک زندگی تان سپری کنید و برای خواسته ها و اولویت هایش احترام بیشتری قائل شوید. دوستی در انتظار دعوتی از سوی شماست. برای پیشرفت کاری مجبور می شوید خودتان یک تصمیم مهم را بگیرید.

شما مهارت های اجتماعی بالایی دارید که می توانید از آنها برای پیشرفت زندگی تان کمک بگیرید. حتی اگر امروز حوصله انجام کاری را ندارید، بلند شوید زیرا فرصت های خوبی در انتظارتان است. فردی از شما درخواست همکاری می کند. این فرصت مناسبی برای نشان دادن توانایی هایتان است بنابراین خجالت را کنار گذاشته و پیشنهاد او را با اعتماد به نفس کافی قبول کنید. اگر با عشق تان به مشکل بر خورده اید، این را بدانید که دوری حلال مشکلات نیست، بلکه با نزدیک شدن و گفتگو است که می توانید از پس آنها برآیید. با خیال راحت به انجام کاری بپردازید که از مدت ها قبل در فکرش بوده اید، این کار برایتان موفقیت بزرگی به همراه خواهد داشت. برای اجتناب از بیراهه ها از تردید و دودلی را از خود دور کنید و در انتخاب دوست و هم نشین نهایت دقت را به عمل آورید. معامله، خرید یا فروش این هفته به نفع شماست.

  • چگونه سریع لاغر بشم
  • امروز میل شدیدی که به انجام آنچه در سر دارید احساس می کنید، اما هنوز نسبت به در میان گذاشتن نقشه ها و برنامه های خود با دیگران مردد هستید. شما فکر می کنید که سکوت در این مورد به شما کمک خواهد کرد تا امکان ایجاد تغییرات لازم در هر زمانی که خودتان صلاح بدانید را داشته باشید و اجازه ی داشتن انعطاف پذیری بیشتری را به شما خواهد داد. آنها بالاخره با دیدن نتایجی که به دست می آورید به اهدافتان پی خواهند برد، مجبور نیستید از حالا با گفتن برنامه هایتان به آنها چالش مقابله با مخالفت ها و قضاوت هایشان را هم برای خود ایجاد کنید. روی کار روزگار حساب نکنید، امروز خوب و فردا بد است، هر بالا رفتنی یک فرود آمدنی دارد. برای گفتن یک حرف یا ارسال یک پیغام عجله نکنید، بهتر است دست نگه دارید و باز هم کمی فکر کنید. یادتان باشد همیشه حق با شما نیست. برای یک تصمیم گیری لزومی به مشورت با دیگران ندارید.

    شاید فکر کنید ه اطلاعات لازم برای گرفتن یک تصمیم صحیح و آگاهانه برای آینده ی خود را در اختیار ندارید، اما به احتمال زیاد در اشتباه هستید. در واقع مشکل شما کمبود اطلاعات لازم نیست و این تردیدی که در تصمیم گیری دارید بیشتر از ترس از ندانسته هایتان و عدم اعتماد به نفس سرچشمه می گیرد. شما اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار دارید که نسبت به آنها بی توجه هستید و این تلاش شما برای کسب اطلاعات بیشتر تنها باعث افزایش تردید و دودلی‌تان خواهد شد. اگر به احساسات درونی خود اعتماد داشته باشید خواهید دید که هر آنچه برای گرفتن یک تصمیم صحیح و عاقلانه نیاز دارید را در اختیار دارید. با شخصی درد و دل می کنید و سبک می شوید، حواستان به این شخص باشد. در زمینه کار یا تحصیل موفقیت چشمگیر در انتظار شماست. این روزها وارد مرحله ای پر اضطراب در زندگی تان شده اید، خوشبختانه با اندکی تدبیر به صلح و آرامش مورد نیاز تان دست پیدا می کنید. برای یک فروش باید چشمتان را ببندید و امضا بکنید.

    امروز اطرافیانتان از شما انتظار دارند بدون دخالت دادن احساسات خود و به طور کاملا منطقی با آنها برخورد کنید. با این حال کنترل احساساتتان برای شما به آن سادگی که به نظر می رسد نخواهد بود. اما اصلا جای نگرانی نیست، چون با دیدن صداقتی که شما در بیان احساسات خود دارید دیگران هم به نشان دادن چنین رفتارهایی تشویق خواهند شد. امروز یک عشق جدید و یا حداقل یک نفر که فکر می کنید می تواند در دراز مدت به شریک راه شما تبدیل شود وارد زندگی شما خواهد شد و خیلی زود شما را به خود جذب خواهد کرد. فکری که در سر دارید عملی کنید. دیگران شما را بر خلاف توقعتان بسیار یاری خواهند کرد. اتفاقی که منتظرش نیستید خواهد افتاد بهتر است به فکر آن باشید که بعد از آن چه باید بکنید. شما هیچوقت چیزی را ساده به دست نیاورده اید، خستگی ناپذیری تان کلید موفقیت تان خواهد بود.

    امروز مشکلات و تنش های حل نشده ی موجود در رابطه ی عاطفیتان برای شما و طرف مقابلتان اهمیت پیدا کرده است و احساسات سرکوب شده ی هر دو طرف به دنبال روزنه ای برای بروز پیدا کردن هستند. هرچند پرداختن به این مشکلات و ناراحتی هایی که پیش آمده اند چندان خوشایند نخواهد بود، اما صحبت کردن در مورد این مسائل و مشکلات در نهایت به حل آنها منجر خواهد شد و فرصتی برای ایجاد نزدیکی و صمیمیت بیشتر فراهم خواهد کرد. این صبر و حوصله ای که دارید به خرج می دهید در نهایت بهترین نتایج ممکن را برای شما به همراه خواهد داشت. برای پیشرفت تان باید درست برنامه ریزی کنید. برای بزرگ شدن باید افق های دورتر را دید نه جلوی پا. در مورد مسئله عاطفی تان کمی صبور باشید تا نتیجه بگیرید، با پیگیری و بحث مدام کار را مشکل تر می کنید. خودتان بی خبرید اما دیگران شما را به خاطر پشتکار تان تحسین می کنند.

    ذهن شما امروز باز شده و نسبت به نظرات و اعتقادات مختلف انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان می دهید. شما امروز در صورتی که به اندازه ی کافی برای پرداختن به اهداف و مسائل شخصی خود وقت داشته باشید، با کمال میل حاضر خواهید بود باقی مانده ی وقتتان را در اختیار دیگران قرار داده و اگر کاری از دستتان برمی آید برای آنها انجام دهید. اگر به برنامه ریزی برای یک مهمانی یا دورهمی با دوستان و اعضای خانواده تان دعوت شدید از این پیشنهاد استقبال کنید و از فرصتی که برای تماس با عزیزانتان در اختیارتان قرار گرفته است بهره ببرید. یک خبر کوچک لبخند به روی لبتان می آورد. این روزها درگیر مشکلات مادی هستید، پی یک راه حل درست باشید وگرنه با این وضع راه به جایی نمی برید. از حرفی که شنیده اید دلگیر شده اید، دلگیری تان را بیان کنید یا این همه با خودتان مرورش نکنید. برای انجام کاری مورد تشویق دیگران قرار خواهید گرفت.

    fal roozaneh tasvirezendegi

    برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

    برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

    فال امروز خدا برای من

    نیت کرده ، دکمه را بزنید.

    اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

    اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

    کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

    مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

    قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

    حرفهای خوب داخل فال به انسان روحیه خودباوری و داشتن شانس‌های بیشتر در زندگی را میدهد

    نام:

     + 

     = 
    13

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    فال امروز خدا برای من

    صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال انبیا الهی☀️ فال روزانه انبیا آنلاین و اصلی

    همچون تمام کارهای احساسی و اعتقادی دنیا، گرفتن فال انبیا الهی و جواب گرفتن از آن به شخص شما و اعتقاداتتان بستگی دارد. اگر اعتقاد محکمی به انبیا الهی دارید، فال روزانه انبیا در لحظه‌های خاص و سرنوشت ساز زندگی به کمک شما خواهد آمد و حداقل آرامش‌بخش روح و روان شما خواهد بود.

    با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال انبیا آنلاین اصلی را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

    چشم ها را بسته چند نفس عمیق بکشید. با حضور ذهن سوره حمد را بخوانید، حال آنچه را که مایلید قصد و نیت کنید

    ⇓ روی دکمه زیر کلیک کنید ⇓

    فال امروز خدا برای من

    ✜ چو آمد نام ابراهیم (ع) در فال ✜

    فال امروز خدا برای من

    ✜ به سامان می رسد ، کار تو امسال ✜
    ✜ رضایش را بدست آور، به هر حال ✜

    ✜ بکن، شرکانه لطف خداوند ✜

    ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوبست و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند،حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود . تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می خواهد بدان می رسی . روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد،اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آنکه به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنو . انشاء الله .

    ✜ چو اسماعیل (ع) به فال تو درآمد ✜

  • چطوری عشقم به انگلیسی چی میشه
  • ✜ میان همگان گردی سرآمد ✜
    ✜ مشو، از فرط بیکاری تو مایوس ✜

    ✜ که می یابی تو کاری پردرآمد ✜

    فال امروز خدا برای من

    ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است . به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

    ✜ چو در فال تو آمد نام الیاس (ع) ✜

    ✜ مکن خود را با بیگانه مقیاس ✜
    ✜ اگر خواهی شکوه و منصب و جاه ✜

    ✜ مکن در خودریال حقارت هرگز ✜

    ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که سالها در دل داری به زودی به تو می رسد ان شاء الله . باید که شکر کنی ، سفری در پیش داری که از آن نفع بسیار به تو خواهد رسید و زود به سلامت برمی گردی و اگر نیت پیوند داری بدون مشورت عمل نکن که پشیمان شوی و خدای تعالیتو را حج روزی کند و زیارت پیغمبر (ص) دریابی . روز شنبه و پنجشنبه برای تو مبارک است و کاری که می کنی راست می آید و تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید اما چون ماه نو بینی بر روی خوش صورت نگاه کن تا بر تو خوش بگذرد و چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی انشاء الله تعالی . از حال همسایه ها پرسش کن و اگر حاجتی داری انجام ده.

    ✜ چو رد فال تو آمد نام ایوب (ع) ✜

    فال امروز خدا برای من

    ✜ تو داری در سر خود فکر آشوب ✜
    ✜ تحمل، باید اندر این حکایت ✜

    ✜ وگرنه می شوی رسوا و مغلوب ✜

    حضرت ایوب (ع)
    ای دارنده ی فال بدان چیزی از دست تو رفته است و به علت فقدان آن غم میخوری اما عاقبت کار را نمیدانی ، اگر صبر کنی ب ههر امیدی که داری خواهی رسید پس در خلوت با خدا باسش که عاقبت به خیر خواهی بود . در این چند روزه آینده به سعادت خواهی رسید اگر قصد سفر داری بکن که نیکست . روزهای شنبه و پنج شنبه برای تو خوبست تا به مقصود برسی . اگر نیت عقد قرار دادی داری دست نگهدار که بد است و خودت را به زحمت نیانداز که ستاره ای نحس در طالع تو میبینم .صبر کن و صدقه بده تا آنچه از خدا طلب میکنی بدست آوری . از طرف شخصی کار شما رونق میگیرد و از او بزرگی و راحتی خواهی یافت و امور به مراد دل تو شود. به چیزی که در انتظار آن هستی خواهی رسید انشا الله

    ✜ شود اوضاع مطلوبی فراهم ✜

    ✜ چو در فال تو آمد نام آدم(ع) ✜
    ✜ که اوضاع تو را می پاشد از هم

    ✜ ولی، از فکر شیطان برحذر باش ✜

    فال امروز خدا برای من

    ای صاحب فال بدان و آگاه باش که ستاره بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگار و آنچه را خواسته ای بر تو ارزانی
    اشته است، پس شکرانه نعمت بجای اور و در هرکاری بخدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع
    و جدل بگریز و از تولید نسل زیادتر دو فرزند خودداری کن که هرجا حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا، برآورده می شود. انشالله.

    ✜ چو در فال تو آمد نام حضرت خضر (ع) ✜

    ✜ بیابی نزد مردم عزت خض ✜
    ✜ ولی با عزت و جاهی که یابی ✜

    ✜ بجا آور به هر جا حرمت ✜

    ای صاحب فال بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی شد و کارت رونق خواهد گرفت سفری در پیش داری که حاجت تو را روا کند ،از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند . زنهار راز دل خود را به کسی نگو شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت میکند اما تو با کسی دشمنی نداری خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی . روزها ی شنبه و پنج شنبه بر تو مبارکست دل در آرزوی چیزی بسته ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی انشا الله

    ✜ چو در فال تو آمد نام حضرت داوود (ع) ✜

    فال امروز خدا برای من

    ✜ به دولت می سری ای جان من زود ✜
    ✜ به دولت، می رسی آن سان که خواهی ✜

    ✜ به شرط آنکه دل بندی به معبود ✜

    ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا چند روز دیگر خشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

    شما فردی با همت و اراده هستید اگر از این استعداد استفاده کنید به توفیقات خوبی دست می یابید در زندگی شما سفرهای دور دیده می شود با خطرهایی در زندگی مواجه میشوید افراد زیادی مطیع شما یا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت ، سفر حج را در طالع دارید اگر قصد جهانگردی دارید اقدام کنید کارهای سخت برای شما اسان میشود آنچه را که مقصود دارید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده ای خظری شما را تهدید میکند که به یاری خدا رفع خواهد شد

    به نظر میرسد شخصی صبور و بردبار باشید به دیگران وعده های زیادی میدهید مراقب باشید که به آنها عمل کنید اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید کاری را که مقصود دارید انجام دهید در ان موفق خواهید شد یک شخص بدخواه پی اغفال شماست مراقب او باشید ، ممکن است مدتی به خاطر انجام کاری مجبور باشید مخفی شوید یا در تنهایی زندگی کنید . ممکن است شخص صاحب نامی از شما حرف شنوی پیدا کند او را به عدالت با مردم دعوت کنید خواهد پذیرفت . چیزی را که منتظرش هستید اتفاق می افتد

    ✜ زکریا (ع) اگر آمد به فالت ✜

    ✜ به شادی طی شود هر ماه و سالت ✜
    ✜ به شادی طی شود هر ماه و سالت ✜

    ✜ کزان آسوده می گردد خیالت ✜
    ای صاحب فال ! در کار خود شتاب کن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید واز جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک می باشد و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. روز چهارشنبه هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به توارزانی دارد انشاء الله و قرآن زیاد بخوان که عاقبت بخیر خواهی شد. انشاء الله.

    ✜ سلیمان (ع) چون که در فال تو آمد ✜

    فال امروز خدا برای من
فال امروز خدا برای من

    ✜ فزونی یابد اموال تو از حد ✜
    ✜ اگر خواهی که در دولت بمانی ✜

    ✜ برون کن از سرت اندیشه بد ✜

    ای صاحب فال ، اگر در فکر جمع مال و دولت بی زوال هستی ،بدان که با استعانت از ذات پروردگار بیهمتا و ابراز لیاقت و همت بلند به آنچه میخواهی ، خواهی رسید،چون کرم خداوند بیش از آنست که در تصور آید.

    به کرم یزدان پاک دل خوش دار و از اندیشه بد و پندارهای ناصواب پرهیز کن که خداوند با پرهیزکاران است و تو را از لغزش ها مصون خواهد داشت ، انشاءالله…

    ✜ شعیب (ع) آمد، چو در فال تو ای دوست ✜

    فال امروز خدا برای من

    ✜ بدان فال تو بی اندازه ، نیکوست ✜
    ✜ مشو غافل تو از لطف خداوند ✜

    ✜ که هر نیک و بدی اندر ید اوست ✜

    ای صاحب فال! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت واز آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روزصبر کن و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت ودر نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند واز جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است . باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی . انشاء الله.

    ✜ چو در فال تو آمد،نام صالح (ع) ✜

    ✜ مصون ، مانی ، تو از ترفند طالح ✜
    ✜ ولیکن، مصلحت در بی خیالیست

    ✜ که باشد بهترین نوع مصالح ✜

    ای صاحب فال ،عده ای (طالح) مردانی بدکار و تبهکار با ترفند یعنی: مکر و حیله و تزویر،قصد فریب تو را دارند که بهتر است بی خیال باشی و بروی خود نیاوری که به لطف عنایت پروردگار.کاری از پیش نمی برند و بتو گزندی نتوانند زد و تو از مکر آنها مطلع می شوی و آنها رسوا می شوند ، توکل به خدا کن و در گانتخاب دوست دقت کن ، و به هرکس زود اعتماد مکن و راز خود را با کسی مگو ، تا موفق و کامکار باشی،انشاءالله

    ✜ چو در فال تو آمد نام عیسی (ع) ✜

    ✜ شود آسوده فکرت از غم ✜
    ✜ مقامی برتر از افسانه یابی ✜

    ✜ اگر باشی تو هم از قوم ترس ✜

    ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی . در نماز اول وقت کوشا باش.

    به نظر میرسد شخصی متواضع با حکمت و درستکار هستید . اگر گرفتار صدمه و یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن میباشد . چیزی را که از دست داده اید دوباره به دست می آورید اگر قصد ازدواج دارید خیر است انجام دهید ولی قبلا از فهم و دانایی و سلامت عقل او مطمئن شوید از مشکلی که دارید رها میشوید باید به خداوند توکل و توسل کنید چشمتان نباید به دنبال مال مردم باشد در ضمن کینه توزی نکنید تا از سلامت برخوردار باشید اگر کسی به شما بدی کرد او را ببخشید . از این راه به عزت میرسید ، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالی خود برسید نام نیکی از شما بر جای خواهد ماند

    در زندگی با سختیهایی مواجه میشوید و با مردمی لاقید و بد عمل سر و کار پیدا میکنید و به رنج و زحمت میافتید همسری نصیب شما میشود که باید با او به احتیاط رفتار کنید وگرنه از مسیر صواب منحرف شده و شما را دچار مشکل میکند باید مراقب باشی تا خود به بدعملی دیگران گرفتار نشنوید . در طالع شما سفر یا هجرتی دیده می شود که لازم است انجام بگیرد.

    ✜ محمد(ص) چون که در فال تو آمد ✜

    ✜ میان قوم خود، گردی امجد ✜
    ✜ ولیکن آنچنان کن تا که هستی ✜

    ✜ تو باشی همچنان پیوسته ارشد ✜

    ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

    ✜ چو در فال تو آمد نام موسی (ع) ✜

    ✜ مصون مانی تو از کید پری سا ✜
    ✜ شود روح تو زین پس آنچنان شاد ✜

    ✜ که گوئی بر تو به نوزاد نگیسا ✜
    ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فروماندهو عاجز شده ای ، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیردهد و کارت به زودی بالا گیرد و دلت به سبک باری مشغول است . با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کارتو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی . انشاء الله.

    ✜ چو در فال تو آمد حضرت نوح (ع) ✜

    ✜ شود احوال بیمار تو بهبود ✜
    ✜ شفا یابی تو از لطف خداوند ✜

    ✜ شود اندوه بسیار تو محدود ✜

    ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب می دهدو مرتب رنج میبری ولی با استعانت ازذات پروردگار بزودی روح تو از هرتفکری ناصواب آسوده می گردد و از گرفتاریهای موجود خلاص می گردی وکاری مشروح به تو پیشنهاد می شود که از آن کار بهره مند خواهی شد و از بند خیالات واهی ، نجات پیدا میکنی و آسوده خاطر می شوی، انشاءالله.

    ✜ چو در فال تو آمد ،نام هارون (ع) ✜

    ✜ شود ،سرمایه کار تو افزون ✜
    ✜ از این سرمایه، همچون، حاتم طی ✜

    ✜ به بخشا،نی،بنه مانند قارون ✜

    ای صاحب فال در اثرمساعدت و نزدیکی با یکی از بستگان ، رونقی در زندگی تو حصل میگردد که سرمایه کارت بالا می گیردوجزو، سرمایه داران بزرگ میشوی ، پس شکرانه خداوندی را بجای آور و از آن سرمایه بدیگران انفاق کن و از بخل و حسد بپرهیز و از اندوختن مال جداً خودداری کن تادر دنیا و آخرت رستگار شوی،انشاءالله

    ✜ چو در فال تو آمد ، نام یحیی(ع) ✜

    ✜ شود اسباب آسایش،مهیا ✜
    ✜ مخور هرگز غم امروز خود را ✜

    ✜ بکن اندیشه بهبود فرد ✜

    ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که بزودی اسباب آسایش تو فراهم می گردد و از غم و اندوهی که داری خلاص می شوی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود.سعی کن تصمیم عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی و هر روزی که گذشت غصه آن را نخوری و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهتر بگیری و هرروزت را بهتر از روز پیش گردانی و شکر خدای بجای آری که موفق و درستگار خواهی شد،انشاءالله

    ✜ چو در فال تو آمد ، نام یعقوب (ع) ✜

    ✜ شود عضوی ز اعضای تو معیوب ✜
    ✜ ولی با همت و لطف خداوند ✜

    ✜ شود آن عضو تو هم خوب ✜

    ای صاحب فال ،از جنگ و جدال و نزاع فامیلی بر حذر باش که احتمال دارد عضوی از اعضای بدن تو نقصان پذیرد که به کرم و لطف کردگار بزودی بهبود مییابد و اگر گم کرده یا مسافری داری و از آن خبر نداری ،خبر خوشی به تو میرسد و ترا از نگرانیها نجات خواهد داد،پس شکر خدای را بجای آر و از انفاق به مستحق دریغ نکن تا پیوسته سالم و سلامت باشی، انشاء الله

    ✜ چو در فال تو آمد، نام یوسف (ع) ✜

    ✜ شوی از راز پنهانی ، تو واقف ✜

    ✜ که با افشای این راز نهانی ✜

    ✜ تو پیدا می کنی چندین مخالف ✜

    ای صاحب فال، بخت با تو یار است وحامی تو کردگاراست، تو درکنف و حمایت پروردگار، از دست اشرار گزندی نخواهی دیر، رازی دردل داری، آنرا نگهدارو باکسی درمیان مگذار که مورد حسد قرار گیری، آن را به مشیت الهی واگذار که خداوند باتوست و تو شکرانه این موهبت الهی را به جای آور و تقوی پیشه باش تاکامروا گردی، انشاءالله

    در زندگی در موقعیت و پست حساسی قرار میگیرد . چون با گروهی سرکش و مجرم سر و کار پیدا میکنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید اگر کاری را برای خدا انجام میدهید ،از شکست در آن هراس نداشته باشید ممکن است یک زن با شما به نزاع بر خیزد اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما تمام می شود . یک سفر دریایی در طالع شما دیده میشود

    ✜ چو در فال تو آمد نام ، یونس (ع) ✜

    ✜ شود ، سرمایه داری با تو مونس ✜
    ✜ که از او بهره ها گیری ولیکن

    ✜ مشو غافل تو از احوال مفلس ✜

    ای صاحب فال، بدان که بخت با تو یار است و با خانواده ای ثروتمند وصلت خواهی کرد که از وصلت عواید زیادی نصیب تو خواهد شد،شکر این نعمت بجای آور و به عبادت کوش و لباس دیانت پوش و خدای را مکن فراموش و همواره به هوش باش و از احوال دردمندان غافل مباش که مؤید و موفق خواهی بود، انشاء الله

    ای صاحب فال ،بیمار تو به لطف و کرم پروردگار،شفا خواهد یافت و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد.

    هرگز نگران مباش و به لطف خداوندی ایمان داشته باش و بدرگاه او استغفار کن که تغییری در وضع تو پیدا خواهد شد که بسلامت میرسی و انبساط خاطر پیدا میکنی،انشاء الله …

    نام:

     + 

     = 

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    فال امروز خدا را از این سایت دریافت کنید.

    فال امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد از طرفی برای اینکه فال امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

    فال روزانه با تفسیر دقیق+ فال حافظ متولدین هر ماه فال امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد از طرفی برای اینکه فال امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

    تاریخ: ۲۶/مرداد/۹۹ ساعت ۱۹:۲۹ | گوناگون شناسه خبر: ۷۰۶۹۸ منبع: سایت طلافال امروز خدا برای من

    دیگران ممکن است نسبت به نیات شما تردید داشته باشند، پس به آنها هیچ دلیلی برای شک کردن ندهید. به کارهای خود اعتماد داشته باشید و به قول‌هایی که داده‌اید عمل کنید. قدرت خیلی زیادی در اختیارتان هست، ولی باید مواظب باشید که از آن به طور صحیح استفاده کنید. در طول روز هر وقت احساس خستگی کردید به خودتان چند دقیقه ای استراحت بدهید تا انرژی و تمرکزتان را مجددا جمع کنید. این چند دقیقه شما را از برنامه‌تان عقب نخواهد انداخت ولی این را هم در نظر داشته باشید که حجم کاری زیادی دارید و نباید ساده انگارانه در رابطه با وظایف روزانه‌تان برخورد کنید، لیست کارهای امروزتان کمی طولانی است و خط زدن همه این کارها وقت زیادی خواهد گرفت.

    به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

    ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

    تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

    امروز آهسته و پیوسته پیش بروید و در کارها عجله نکنید. در غیر این صورت موقعیت های غیر منتظره ممکن است شما را از مسیر اصلیتان خارج کنند. خونسردی خود را حفظ کرده و تسلیم انرژی دیوانه‌وار امروز نشوید. به روش های قدیمی خودتان بچسبید و راه های جدید را امتحان نکنید. مواظب کلاهبردارهایی که می خواهند گنجشک را به جای قناری به شما بفروشند باشید. شما خیلی زرنگتر از این حرف‌ها هستید. فکر نکنید که با تلاش اندک می توانید به اهدافتان برسید، این کار به کاری بیش از آنچه شما فکر می کنید نیاز دارد. خوشبختانه شما به سادگی نا امید نمی شوید، یادتان باشد که اهمیت اراده و پشتکار در رسیدن به نتیجه دلخواهتان خیلی موثرتر از هوش و ذکاوت خواهد بود.

  • دانلود اهنگ شب یلدا شب عشق و شور و ترانه
  • الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

    به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

    تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

    اگر امروز با کاری که خانواده، گروه دوستان و یا همکاران انجام می دهند موافق نیستید فکر نکنید مجبورید با آنها همراه شوید. برای این که احترام و تایید آنها را به دست بیاورید از روش های خودتان استفاده کنید، لازم نیست به زور خودتان را در قالبی جای بدهید که به شما نمی خورد. اعتماد به نفستان را حفظ کرده و رو راست بوده و خودتان باشید. اگر خودتان به کارهایی که می کنید اعتماد دارید، دیگران نیز آنها را باور خواهند کرد، به خاطر آنها باورهای خود را تغییر ندهید. امروز کارها ممکن است طبق برنامه ریزی شما پیش نروند، به جای این که به خودتان برای انجام آنها این همه فشار وارد کنید سرعتتان را کم کرده و خودتان را به دست سرنوشت بسپارید.

    مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

    واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

    تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

    استراحتی که لازم دارید را به خودتان بدهید. با داشتن خواب کافی از مریض شدن جلوگیری کرده و کنترل کامل ذهن و بدنتان را در دست بگیرید. امروز در کارهایتان روشمند باشید و در انجام آنها به دنبال تجربه کردن چیزهایی که هیچ چیز درباره آنها نمی دانید نباشید. قبل از این که دست به عمل بزنید موقعیت را خوب بررسی کنید و از این که وضعیت را به درستی درک کرده و اطلاعات کافی را درباره آن دارید اطمینان حاصل کنید. اگر کارها طبق برنامه پیش نرفت خودتان را ناراحت نکنید؛ تغییرات پیش آمده در واقع به نفع شما هستند و دید شما را گسترش خواهند داد و باعث خواهند شد به چیزهایی پی ببرید که پیش از آن نمی دانسته‌اید.

    آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

    تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

    تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

    امروز سرتان به کارتان باشد و در کار دیگران دخالت نکنید. بگذارید آنها هم راحت باشند و بتوانند به کارهای خودشان برسند و مشکلاتشان را خودشان حل کنند.فکر نکنید که همه موظف هستند که دائم به شما توجه کنند. وظایف خود را انجام دهید، به موقع پاداش خود را خواهید گرفت. ممکن است اتفاقات غیر منتظره در برنامه‌هایتان تغییر به وجود آورده و یا در کارهایتان خللی ایجاد کنند، بدون آن که نگران شوید حواستان را خوب جمع کنید. این که دارید به سرعت در مسیر پیشرفت گام بر می دارید خیلی خوب است ولی باید گاهی اندکی مکث کرده و موفقیت‌هایتان را تا این نقطه جمع بندی کنید، برنامه هایتان را مجددا از نظر بگذرانید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

    منبع : www.tala.ir

    فال انبیا حضرت محمد:محمد (ص) چون كه در فال تو آمد – میان قوم خود ، گردی امجد ولیكن، آنچنان كن تا كه هستی – تو باشی همچنان پیوسته ارشد ای صاحب فال، وای خوش اقبال برتوبشارت باد

    ★ صفحات پربازدید

    فال حافظ استخاره تعبیر خواب ✔ فال عطسه ✚ فال روزانه 30 خرداد

    فال پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی (ص)

    محمد (ص) چون كه در فال تو آمد – میان قوم خود ، گردی امجد

    ولیكن، آنچنان كن تا كه هستی – تو باشی همچنان پیوسته ارشد

    ای صاحب فال، وای خوش اقبال برتوبشارت باد كه بر اثر لیاقت و كفایتی كه ابراز خواهی نمود میان فامیل و طایفه خود به مقام شامخی خواهی رسید كه مورد حسد دیگران خواهی گرفت و لیكن خداوند دانا وتوانا تورا حمایت می كندو تورا از گزند و چشم زخم دیگران مصون می دارد، شكر خدای رابجای آورو سعی كن موقعیتی را كه نصیب تو میگردد همواره با خلق و خوی پسندیده حفظ كنی تا سرافراز بمانی، انشاءالله

    ابن عباس می‌گوید: علی ابن ابی طالب نزد پیامبر اکرم(ص) آمد و چیزی از آن حضرت درخواست کرد، پیامبر (ص) به او فرمود: یا علی! به حق آن که مرا به پیغمبری فرستاد سوگند که نزد من هیچ از کم و بیش نیست، ولی تو را چیزی می‌آموزم که دوست من جبرئیل برای من آورد و گفت: یا محمد! این هدیه‌ای است از نزد خدای عزوجل که تو را با آن گرامی داشته و به هیچ کس از پیامبران پیشین این هدیه را نداده است و آن جملاتی است که هر دلسوخته و هر مصیبت زده و هر اندوهناک و غمناک و هر کسی که در خطر دزد و آتش سوزی باشد، آن را بخواند و هر بنده‌ای که از پادشاهی بترسد و آن کلمات را بگوید، خداوند برای او وسیله رهایی فراهم می‌سازد و آن نوزده جمله است که چهار جمله آن بر پیشانی اسرافیل نوشته شده و چهار جمله‌اش بر پیشانی میکائیل و چهار جمله آن بر گرداگرد عرش و چهار جمله‌اش بر پیشانی جبرئیل و سه جمله آن در جایی که خدا خواسته، نوشته شده است.

    علی (ع) عرض کرد: یا رسول‌الله! چگونه آن‌ها را بخوانیم؟ پیامبر(ص) فرمود: بگو: یا عِمادَ مَن لا عِمادَ لَهُ، وَ یا کَریمَ العَفوِ، وَ یا حَسَنَ البَلاءِ، وَ یا عَظیمَ الرَّجاءِ، وَ یا عَونَ الضُّعفاءِ، وَ یا مُنقِذَ الغرقی، وَ یا منجِیَ الهَلکی، یا مُحسِنُ یا مُجمِلُ، یا مُنعِمُ یا مُفضِلُ، أنتَ الذی سَجَدَ لکَ سَوادُ الیلُ، و نورُ النهار، وَضَوءُ القمرَ، و شعاعُ الشَّمسِ، و دویُّ الماءِ، وَ خفیفُ الشَّجَر، یا اللهُ یا اللهُ یا اللهُ، انتَ وَحدَکَ لا شریکَ لَکَ. آن گاه می‌گویی: بار‌الها! با من چنین و چنان کن که به طور مسلم از جای خود بر نمی‌خیزی تا این که دعای تو مستجاب شود.

    برای تکرار فال انبیا، نیت کرده و مجدداً بر روی تصویر زیر کلیک کنید

    حضرت ایوب حضرت عیسی حضرت آدم حضرت یعقوب حضرت یحیی حضرت اسماعیل حضرت موسی فال امام رضا امام جعفر صادق حضرت داوود حضرت ابراهیم حضرت شعیب حضرت یوسف حضرت یونس حضرت محمد حضرت زکریا حضرت صالح حضرت الیاس حضرت هارون حضرت سلیمان حضرت نوح حضرت علی حضرت فاطمه حضرت غوث حضرت ذوالکفل حضرت لوط حضرت لقمان حضرت یوشع حضرت ذوالقرنین حضرت خضر

    سوره انبیا آیه 11 سوره انبیا آیه 36 سوره انبیا آیه 58 سوره انبیا آیه 82 سوره انبیا آیه 102

    فال روزانه فال ورق فال هفتگی فال ماهانه فال عطسه فال چوب فال ابجد فال عشق فال تاروت فال موفقیت فال سرنوشت فال مصری فال هندی طالع بینی چینی طالع بینی ازدواج

    منبع : www.alamto.com

    فال امروز متولد مهر ماه

    فال امروز خدا برای من

    فال امروز ماه مهر

    نتيجه دادگاه به نفعم میشه

    فال امروز متولد دی

    دادگاه دارم نفقه ومهریمومیده

    دادگاه دارم نفقه ومهریمومیده

    کارم به خوبی تمام میشه

    هدایت گر

    خدایا دردی ایست در دلم که کار گشایش تویی بچها برام دعا کنید

    فردا دادگاه دارم ایا مشکل به راحتی حل میشه

    در مورد زمین هست

    آیا من می‌توانم از این خانه به زودی رها شوم، ومنزلی جدید بگیرم،، انشاالله

    خدایا کمکم کن کمکم کن خدا توتنها شاهدمی

    فقط جواب بله از بردار عروس خانم

    خدایا راه رو بمن نشون بده گمراه شدم

    آیا همسرم برمیگرده؟

    ایا همسرم برمیگره

    احتشام

    خدا کنه ایشالله هیچ کی غم غصه زندگیش نداشته باشه

    سلام

    من تو بنگاه هستم و ۳ تا معامله دارم نمی‌دونم کدوم انجام میشه

    اول باید به خدا اعتقاد داشت تا خدا نخواد مرادت حاصل نمیشود به خدا اعتماد کن

    ایا وام درست میشود

    وام كه هيچي همه مشكلاتت به دست قادر توانا حل ميشه امين

    اردیبهشتی ام

    فرش ملک گفتم ببینم به فروش میره یانه؟

    فرش ملک انجام می شود یانه؟

    دعا بگیرم برای توران تموم میشه دهنش رو می بنده کارمون درست میشه

    بدھکاری ایا ب این زودی مشکل من حل میشود

    آیا طلاق میگیرند؟

    آیا طلاق میگیرد همسرم

    آیا طلاق میگیرند؟

    کارها بر وقف مراد پیش رود دوری از اندوه و غم توبه از گناهای گذشته و روی اوردن ب خدا و زندگی ارامش و ابدی

    آیا این فال راست

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    اگه سوال و بپرسي مشخص ميشه جوابو كي ميدونه

    این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را حذف کنیم.

    محمد (ص) چون كه در فال تو آمد – میان قوم خود ، گردی امجد

    ولیكن، آنچنان كن تا كه هستی – تو باشی همچنان پیوسته ارشد

    ای صاحب فال، وای خوش اقبال برتوبشارت باد كه بر اثر لیاقت و كفایتی كه ابراز خواهی نمود میان فامیل و طایفه خود به مقام شامخی خواهی رسید كه مورد حسد دیگران خواهی گرفت و لیكن خداوند دانا وتوانا تورا حمایت می كندو تورا از گزند و چشم زخم دیگران مصون می دارد، شكر خدای رابجای آورو سعی كن موقعیتی را كه نصیب تو میگردد همواره با خلق و خوی پسندیده حفظ كنی تا سرافراز بمانی، انشاءالله

    فال امام رضا

    ابن عباس می‌گوید: علی ابن ابی طالب نزد پیامبر اکرم(ص) آمد و چیزی از آن حضرت درخواست کرد، پیامبر (ص) به او فرمود: یا علی! به حق آن که مرا به پیغمبری فرستاد سوگند که نزد من هیچ از کم و بیش نیست، ولی تو را چیزی می‌آموزم که دوست من جبرئیل برای من آورد و گفت: یا محمد! این هدیه‌ای است از نزد خدای عزوجل که تو را با آن گرامی داشته و به هیچ کس از پیامبران پیشین این هدیه را نداده است و آن جملاتی است که هر دلسوخته و هر مصیبت زده و هر اندوهناک و غمناک و هر کسی که در خطر دزد و آتش سوزی باشد، آن را بخواند و هر بنده‌ای که از پادشاهی بترسد و آن کلمات را بگوید، خداوند برای او وسیله رهایی فراهم می‌سازد و آن نوزده جمله است که چهار جمله آن بر پیشانی اسرافیل نوشته شده و چهار جمله‌اش بر پیشانی میکائیل و چهار جمله آن بر گرداگرد عرش و چهار جمله‌اش بر پیشانی جبرئیل و سه جمله آن در جایی که خدا خواسته، نوشته شده است.فال امروز خدا برای من

    برای تکرار فال انبیا، نیت کرده و مجدداً بر روی تصویر زیر کلیک کنید

    روزانه

    فال انبیا الهی روزانه یکی از فال های مذهبی است که در ابتدا می بایست سوره حمد را بخوانید، نیت نمایید و با چشم بسته انگشت اشاره را بر روی شکل و تصویر پایین قرار دهید و چشم ها را باز کنید، نام هر پیامبری را که انگشت شما به آن اشاره داشت را در پایین پیدا کنید و فال خود را بخوانید.

    فال انبیا روزانه وقایع امروز، فردا و یا هفته پیش رو را برای شما بازگو می کند. چشمان خود را ببندید و انگشت را روی دایره قرار دهید و سپس فال خود را از پایین این مطلب پیدا کنید.

    فال امروز خدا برای من

    فال حضرت ایوب (ع)

    ای صاحب فال،بدان و آگاه باش، چنانچه در سرت فکر جدال یا نزاع با خانواده یا خاندانی باشد، شکست با توست .

    اگر حیله در کارت باشد، بر ملا خواهد شد که نتیجه ای جز رسوائی ندارد،پس صبر و تحمل داشته باش که به لطف پروردگار قصد تسخیر آنچه را داری، با صبر و شکیبایی بدست آری و از خفت و خواری در امان مانی انشاءالله…

    فال حضرت خضر (ع)

    ای صاحب فال، بر تو بشارت باد که بر اثر لیاقت و کفایتی که از خود ابراز میداری میان مردم صاحب جاه و جلال و عزت بی زوال خواهی شد و در دولت به روی تو باز میگردد و زندگی خوبی برای تو اغاز میگردد .

    از محنت و اندوه رهایی خواهی یافت و به مراد خویش خواهی رسید، حرمت بزرگان را حفظ کن تا حرمت و عزت تو محفوظ بماند و رستگار شوی،انشاءالله …

  • دانلود سریال ترکی زندگی گمشده قسمت 61
  • فال حضرت داوود (ع)

    ای صاحب فال، غم و اندوه به خود راه مده و توکل به ذات پروردگار کن که بزودی در دولت بر روی تو باز میگردد و تو خوشبخت خواهی شد.

    قدر این نعمت را بدان و شکرانه خداوند بجای بیاور و با مردم مدارا کن و از گناه بپرهیز و تقوا پیشه کن تا به آنچه که میخواهی برسی ،انشاءالله…

    فال حضرت ذکریا (ع)

    ای صاحب فال و ای خش اقبال ،بدان که در هر حال ،از بیماری و گرفتاری و ناراحتی هایی که داری خلاص میشوی و غم و اندوه تو مبدل به شادی میگردند .

    از غصه نجات میابی و خیالت از هر جهت آسوده میگردد به شرط آنکه خدا را فراموش نکنی و پیوسته به خداوندگار یکتا باشی، که یاد خدا، دلها را شاد می کند و غم را از دل ها می زداید و به انسان قوت قلب و اطمینان خاطر میبخشد .

    پس بیاد خدا باش و توکل به او کن که در دنیا و آخرت رستگار شو ی،انشاءالله …

    فال حضرت سلیمان (ع)

    ای صاحب فال ، اگر در فکر جمع مال و دولت بی زوال هستی ،بدان که با استعانت از ذات پروردگار بیهمتا و ابراز لیاقت و همت بلند به آنچه میخواهی ، خواهی رسید،چون کرم خداوند بیش از آنست که در تصور آید.

    به کرم یزدان پاک دل خوش دار و از اندیشه بد و پندارهای ناصواب پرهیز کن که خداوند با پرهیزکاران است و تو را از لغزش ها مصون خواهد داشت ، انشاءالله…

    فال حضرت شعیب (ع)

    ای صاحب فال در زیر سایه لطف خداوندگار ، روزگار با تو همراه است .

    شکرانه نعمت های بی دریغ خداوندی بجای آور و از لطف و کرم بی زوال خداوندی غافل مباش که هر عمل نیک و بدی که می بینی در دست قدرتمند خالق یکتاست .

    تا کنون هر چه از خدا خواسته ای از تو دریغ نفرموده و نخواهد فرمود، آنچه را طلب میکنی به تو عطا میفرماید ، پس او را ستایش کن و از او غافل مشو تا رستگار باشی،انشاءالله…

    فال حضرت نوح (ع)

    ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب میدهد و مرتب رنج میبری ولی با استعانت از ذات پروردگار بزودی روح تو از هر تفکر ناصواب آسوده میگردد و از گرفتاریهای موجود خلاص میگردی .

    کاری مشروع به تو پیشنهاد می شود که از آن کار بهره مند خواهی شد و از بند خیالات واهی ، نجات پیدا میکنی و آسوده خاطر میشوی، انشاءالله…

    فال حضرت آدم (ع)

    ای صاحب فال ، بدان و آگاه باش که ستاره بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگاری .

    آنچه را خواسته ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه نعمت، بجای آور و در هر کاری بخدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل، بگریز .

    از تولید نسل زیادتر از دو فرزند خودداری کن که هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می شود،انشاءالله…

    فال حضرت ابراهیم (ع)

    ای صاحب فال ،اقبال تو بلند و در طالع سعد است در طول همین سال ، فرجی در کار تو ایجاد می شود که مشکل گشای کار بسته تو است.

    شکر خدای را بجای آور و با خلق خوش ،با مردم سازش داشته باش تا آسایش داشته باشی و از نگرانی خلاص گردی که خداوند تبارک و تعالی با تو است، پس تو هم با خدا باش و از تمام اندیشه های مخرب رها باش تا رستگار شوی، انشاءالله…

    فال حضرت ادریس (ع)

    ای صاحب فال ، بدان بزودی ، شیطان تو را وسوسه می کند و از کاری که میخواهی انجام بدهی باز میدارد.

    از کید ابلیس بپرهیز و آنچه را می آموزی به دیگران بیاموز و از تعلیم و تعلم کوتاهی مکن تا به مقامی که میخواهی برسی و سربلند و سرافراز باشی، انشاءالله …

    فال حضرت اسحق (ع)

    ای صاحب فال و ای نکو اقبال ،بدان که با این حال، کسی را دوست میداری که بروز ابراز نداری و در آتش عشق جانگداز او میسوزی و میسازی ،اما او به تو التفاتی ندارد .فال امروز خدا برای من

    ولی بدان که این عشق جانسوز ،برای تو موهبتی است بزرگ که از طرف خداوند در قلبت بودیعه گذاشته شده است که بوسیله آن به آنچنان شهرتی برسی که در دنیا بلند آوازه گردی و از برکت آن شهرت اقتدار پیدا کنی ، انشاءالله…

    فال حضرت اسماعیل (ع)

    ای صاحب فال و ای صاحب اقبال بدان که ستاره بخت تو بلند است و تو آن را احساس نمیکنی و مرتب کفران نعمت میکنی .

    شکر خدای بجای آور و از یاس و ناامیدی برحذر باش که پروردگاردانا تواناست و باید بپاخاست و همه چیز را از خدا خواست که میان دوستان و همکاران برتر از آنها خواهی شد،انشاءالله…

    فال حضرت الیاس (ع)

    ای صاحب فال، همواره بکوش تا خود باشی و روی پای خود بایستی و هرگز خود را با دیگران مقایسه مکن که جز یاس و نا امیدی چیزی ندارد.

    هیچگاه غبطه دیگران را مخور که چرا فلانی چنین شد و من نشدم یا فلان کس خواست چنان بشود و نشد لذا من هم نمیتوانم بشوم.

    پس همت بلند دار، که مردان روزگار، از همت بلند بجائی رسیده اند، سعی کن احساس حقارت ، نکنی تا به آنچه میخواهی برسی ،انشاءالله …

    فال حضرت هارون (ع)

    ای صاحب فال در اثر مساعدت و نزدیکی با یکی از بستگان ، رونقی در زندگی تو حاصل میگردد که سرمایه کارت بالا میگیردو جزو، سرمایه داران بزرگ میشوی .

    پس شکرانه خداوندی را بجای آور و از آن سرمایه به دیگران انفاق کن و از بخل و حسد بپرهیز و از اندوختن مال جدا خودداری کن تا در دنیا و آخرت رستگار شوی،انشاءالله…

    فال حضرت هود (ع)

    ای صاحب فال ،بیمار تو به لطف و کرم پروردگار،شفا خواهد یافت و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد.

    هرگز نگران مباش و به لطف خداوندی ایمان داشته باش و بدرگاه او استغفار کن که تغییری در وضع تو پیدا خواهد شد که بسلامت میرسی و انبساط خاطر پیدا میکنی،انشاء الله …

    فال حضرت یحیی (ع)

    ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که بزودی اسباب آسایش تو فراهم میگردد و از غم و اندوهی که داری خلاص میشوی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود.

    سعی کن تصمیم عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی و هر روزی که گذشت غصه آن را نخوری و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهتر بگیری و هر روزت را بهتر از روز پیش گردانی و شکر خدای بجای آری که موفق و درستگار خواهی شد،انشاءالله…

    فال حضرت یعقوب(ع)

    ای صاحب فال ،از جنگ و جدال و نزاع فامیلی بر حذر باش که احتمال دارد عضوی از بدن تو نقصان پذیرد که به کرم و لطف پروردگار بزودی بهبود میابد .

    اگر گم کرده یا مسافری داری و از آن خبر نداری ،خبر خوشی به تو میرسد و ترا از نگرانی ها نجات خواهد داد،پس شکر خدای را بجای آر و از انفاق به مستحق دریغ نکن تا پیوسته سالم و سلامت باشی، انشاء الله…

    فال حضرت یوسف (ع)

    ای صاحب فال، بخت با تو یار است وحامی تو کردگار است و تو در زیر سایه حمایت پروردگار از دست اشرار گزندی نخواهی دید .

    رازی دردل داری، آنرا نگهدار و با کسی درمیان مگذار که مورد حسد قرار گیری ، آن را به مشیت الهی واگذار که خداوند با توست و تو شکرانه این موهبت الهی را به جای آور و تقوی پیشه باش تاکامروا گردی، انشاءالله…

    فال حضرت یونس (ع)

    ای صاحب فال،بدان که بخت با تو یار است و با خانواده ای ثروتمند وصلت خواهی کرد که از وصلت فواید زیادی نصیب تو خواهد شد،شکر این نعمت بجای آور .

    به عبادت کوش و لباس دیانت پوش و خدای را مکن فراموش و همواره به هوش باش و از احوال دردمندان غافل مباش که موید و موفق خواهی بود، انشاء الله…

    فال حضرت شیث (ع)

    ای صاحب فال اندوهگین و غمناک مباش و به دنیا دل مبند و به فکر دنیا مباش،آنچه مشیت الهی باشد پذیرا باش و شکر نعمت،بجای آور .

    خود را بیهوده میازار که این دنیای غدار و حیله گر و جفاکار، به کسی وفاکرده ، پس از هر جهت آسوده خاطر باش و با آنچه از طرف خداوند برای تو مقرر گردیده اکتفا کن و دعا کن که اوضاع و احوال تو بدتر از این نشود انشاءالله …

    فال حضرت صالح (ع)

    ای صاحب فال ،عده ای مردمان بدکار و تبهکار با ترفند و مکر و حیله و تزویر ، قصد فریب تو را دارند که بهتر است بی خیال باشی و بروی خود نیاوری که به لطف عنایت پروردگار کاری از پیش نمیبرند و به تو گزندی نتوانند زد و تو از مکر آنها مطلع میشوی و آنها رسوا میشوند .

    توکل به خدا کن و در انتخاب دوست دقت کن و به هرکس زود اعتماد مکن و راز خود را با کسی مگو ، تا موفق و کامکار باشی،انشاءالله …

    فال حضرت عیسی (ع)

    ای صاحب فال ،بشارت باد تو را که بزودی از اندوهی که داری خلاص خواهی شد و فکر و خیالت آسوده میگردد.

    از خدا بترس و تقوا پیشه کن که به مقامی خواهی رسید که در باور کسی نمیگنجد و بر اثر آن جمعی با تو مخالفت خواهند کرد و لیکن تو در پناه یزدان پاک ، پاکدامن مانده و از هر تهمتی مبرا خواهی گشت انشاء الله…

    فال حضرت محمد (ع)

    ای صاحب فال خوش اقبال برتو بشارت باد که بر اثر لیاقت و کفایتی که ابراز خواهی نمود میان فامیل و طایفه خود به مقام شامخی خواهی رسید که مورد حسد دیگران خواهی گرفت.

    لیکن خداوند دانا وتوانا تورا حمایت می کند و تو را از گزند و چشم زخم دیگران مصون میدارد، شکر خدای رابجای آور و سعی کن موقعیتی را که نصیب تو میگردد همواره با خلق و خوی پسندیده حفظ کنی تا سرافراز بمانی، انشاءالله…

    فال حضرت موسی (ع)

    ای صاحب فال، عده ای به تو ظنین هستند و اعمال تو را نمی پسندند و در فکر نیرنگی هستند که تو را رسوا کنند ولیکن با لطف پروردگار مکر و حیله ای در اثر نخواهد کرد و تو از گزند بدخواهان در امان خواهی بود.

    بزودی از پریشانی و غم اندوه خلاص میشوی و روح افسرده تو شادمان میگردد، شکرانه این محبت الهی را بجای آور و با مخالفین مدارا کن تا آسیبی به تو نرسد انشاء الله…

    فال روزانه واقعی امروز شنبه 10 دی | طالع بینی شخصی و جدید

    فال حافظ امروز شنبه 10 دی با تفسیر { پیشگویی دقیق }

    فال نیمه ماه عاشقانه و طالع بینی اتفاقات دو هفته آینده

    فال ارمنی و طالع بینی اتفاقات و وقایع روزهای آینده با این فال جالب و فال قهوه ارمنی

    فال نوستراداموس و پیشگویی های درست و دقیق

    طالع بینی یونانی با استفاده از حروف و اعداد (آموزش نحوه گرفتن این فال)

    مطالب جدید

    جملات انگیزه دهنده قوی درباره حل مشکلات و استقامت در مقابل سختی ها

    ماه های میلادی + ترتیب ماه میلادی + معادل ماه فارسی و شمسی ماه میلادی

    فال هفته Pmc ❤️ فال صوتی از شنبه 10 دی تا 16 دی ماه جمعه + اتفاقات…

    فال روزانه واقعی امروز شنبه 10 دی | طالع بینی شخصی و جدید

    فال حافظ امروز شنبه 10 دی با تفسیر { پیشگویی دقیق }

    فال ابجد امروز شنبه 10 دی و محاسبه ابجد کبیر و صغیر (گرفتن فال)

    فال تاروت روزانه شنبه 10دی (فال امروز، فردا و پیشگویی آینده)

    عکس نوشته غمگین دخترانه + عکس های بدون متن و جملات غمگین تنهایی…

    جملات در مورد خواب و رویا + سخنان بزرگان در مورد خوابیدن و رویاها

    متن کارت دعوت تولد رسمی + جملات عاشقانه و رسمی برای کارت تولد جوانان و…

    جملات انگیزشی انگلیسی کوتاه با معانی زیبا برای کپشن و استوری با ترجمه

    فال هفتگی عشق ❤️ 10 دی شنبه تا 16 دی ماه جمعه و طالع بینی رخدادهای…

    متن مادر دوستت دارم + جملات احساسی برای دوست داشتن مامان

    عکس پروفایل پدر؛ عکس نوشته پروفایل پدرانه؛ متن و جملات احساسی درباره…

    حکایت های پند آموز بهلول و داستان های جالب آموزنده

    نحوه تمیز کردن ماشین ظرفشویی و نکات مهم برای نظافت این دستگاه

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید. در این سال موقعیت‌های مهمی برای پیشرفت فراهم می‌شود. به صلاح شماست که به فکر شکار فرصت‌ها باشید و شش‌‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید. دی را به آرامی به پایان خواهید رساند. به بهمن که رسیدید مشکلی بزرگ سد راهتان می‌شود. این مشکل را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید. اسفند امسال عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. مواظب احساسات خود باشید و به‌گونه‌ای رفتار کنید تا پشیمانی به دنبال نداشته باشد. فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و دوستان بیشتری پیدا نمایید. در اردیبهشت سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. تیر سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. به اَمرداد سال آینده که رسیدید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. این شلوغی در شهریور سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند. اجازه ندهید کمر شما در برابر حجم زیاد کارها خم شود و از اطرافیان کمک بگیرید. مهر سال آینده سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. به لطف این پول زندگیتان را رونق بخشید و دستی به سروروی منزل بکشید. آبان سال آینده با تغییر مهمی در زندگیتان روبه‌رو می‌شوید. این تغییر را به نشانه‌ای از ایجاد سبکی جدید در زندگیتان تبدیل کنید. آذر سال آینده که از راه رسید غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. غصه‌ها را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و به آرامش برسید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید.فال امروز خدا برای من

    به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  میان شما و یکی از آشنایان اختلاف نظری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری شما و این فرد را به دنبال داشته باشد. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

    غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شما است که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. 

    از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  مدتی است که حوصله ندارید و از اطرافیان کناره گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه، روحیه از دست رفته خود را باز یابید.  امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانیهای روزانه را فراموش کنید.

  • یک داستان کوتاه و زیبای کودکانه
  • سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد. ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

    کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، سرورویی صفا بدهید و حسابی خوش تیپ‌کنید.

    امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.  

    بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. خرج‌های زندگی شما سر به فلک گذاشته و توان پرداخت بدهیها را ندارید. به صلاح شماست که بیشتر مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید وقرضی بالا نیاورید که توان پرداخت آن را نداشته‌ باشید. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

    بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد.  امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. در این شرایط سربه‌سر ایشان نگذارید و عشق زندگیتان را به حال خوش وا بگذارید. دوست بسیار عزیز و صمیمی را ملاقات می‌کنید و دیدارهایتان تازه خواهد شد.

    به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.  امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

     

    یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید.   

    اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.  هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

    بلیط هواپیما

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    🔥 برای مشاهده فال امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

    فال ام را نشان بده

    ⭐️ برای مشاهده فال امروز از دیوان حافظ شیرازی روی دکمه زیر کلیک فرمایید

    فال حافظ

    ⚡️ برای مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد روی دکمه زیر کلیک فرماییدفال امروز خدا برای من

    فال روزانه

    ابتدا چند نفس عمیق بکشید و کاملا آرام باشید، سپس سوره حمد را بخوانید، نیت کنید و با چشمان بسته انگشت اشاره خود را به روی شکل پایین بگذارید، چشم ها را گشوده و نام پیامبری که انگشت شما به سمت آن اشاره دارد در زیر بیابید و فال خود را بخوانید .

    فال حضرت آدم (ع)

    ای صاحب فال ، بدان و آگاه باش که ستاره بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگاری .

    آنچه را خواسته ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه نعمت، بجای آور و در هر کاری بخدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل، بگریز .

    از تولید نسل زیادتر از دو فرزند خودداری کن که هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می شود،انشاءالله…

  • دعای بستن زبان طرف مقابل
  • فال حضرت ابراهیم (ع)

    ای صاحب فال ،اقبال تو بلند و در طالع سعد است در طول همین سال ، فرجی در کار تو ایجاد می شود که مشکل گشای کار بسته تو است.

    شکر خدای را بجای آور و با خلق خوش ،با مردم سازش داشته باش تا آسایش داشته باشی و از نگرانی خلاص گردی که خداوند تبارک و تعالی با تو است، پس تو هم با خدا باش و از تمام اندیشه های مخرب رها باش تا رستگار شوی، انشاءالله…

    فال حضرت ادریس (ع)

    ای صاحب فال ، بدان بزودی ، شیطان تو را وسوسه می کند و از کاری که میخواهی انجام بدهی باز میدارد.

    از کید ابلیس بپرهیز و آنچه را می آموزی به دیگران بیاموز و از تعلیم و تعلم کوتاهی مکن تا به مقامی که میخواهی برسی و سربلند و سرافراز باشی، انشاءالله …

    فال حضرت اسحق (ع)

    ای صاحب فال و ای نکو اقبال ،بدان که با این حال، کسی را دوست میداری که بروز ابراز نداری و در آتش عشق جانگداز او میسوزی و میسازی ،اما او به تو التفاتی ندارد .

    ولی بدان که این عشق جانسوز ،برای تو موهبتی است بزرگ که از طرف خداوند در قلبت بودیعه گذاشته شده است که بوسیله آن به آنچنان شهرتی برسی که در دنیا بلند آوازه گردی و از برکت آن شهرت اقتدار پیدا کنی ، انشاءالله…

    فال حضرت اسماعیل (ع)

    ای صاحب فال و ای صاحب اقبال بدان که ستاره بخت تو بلند است و تو آن را احساس نمیکنی و مرتب کفران نعمت میکنی .

    شکر خدای بجای آور و از یاس و ناامیدی برحذر باش که پروردگاردانا تواناست و باید بپاخاست و همه چیز را از خدا خواست که میان دوستان و همکاران برتر از آنها خواهی شد،انشاءالله…

    فال حضرت الیاس (ع)

    ای صاحب فال، همواره بکوش تا خود باشی و روی پای خود بایستی و هرگز خود را با دیگران مقایسه مکن که جز یاس و نا امیدی چیزی ندارد.

    هیچگاه غبطه دیگران را مخور که چرا فلانی چنین شد و من نشدم یا فلان کس خواست چنان بشود و نشد لذا من هم نمیتوانم بشوم.

    پس همت بلند دار، که مردان روزگار، از همت بلند بجائی رسیده اند، سعی کن احساس حقارت ، نکنی تا به آنچه میخواهی برسی ،انشاءالله …

    فال حضرت ایوب (ع)

    ای صاحب فال،بدان و آگاه باش، چنانچه در سرت فکر جدال یا نزاع با خانواده یا خاندانی باشد، شکست با توست .

    اگر حیله در کارت باشد، بر ملا خواهد شد که نتیجه ای جز رسوائی ندارد،پس صبر و تحمل داشته باش که به لطف پروردگار قصد تسخیر آنچه را داری، با صبر و شکیبایی بدست آری و از خفت و خواری در امان مانی انشاءالله…

    فال حضرت خضر (ع)

    ای صاحب فال، بر تو بشارت باد که بر اثر لیاقت و کفایتی که از خود ابراز میداری میان مردم صاحب جاه و جلال و عزت بی زوال خواهی شد و در دولت به روی تو باز میگردد و زندگی خوبی برای تو اغاز میگردد .

    از محنت و اندوه رهایی خواهی یافت و به مراد خویش خواهی رسید، حرمت بزرگان را حفظ کن تا حرمت و عزت تو محفوظ بماند و رستگار شوی،انشاءالله …

    فال حضرت داوود (ع)

    ای صاحب فال، غم و اندوه به خود راه مده و توکل به ذات پروردگار کن که بزودی در دولت بر روی تو باز میگردد و تو خوشبخت خواهی شد.

    قدر این نعمت را بدان و شکرانه خداوند بجای بیاور و با مردم مدارا کن و از گناه بپرهیز و تقوا پیشه کن تا به آنچه که میخواهی برسی ،انشاءالله…

    فال حضرت ذکریا (ع)

    ای صاحب فال و ای خش اقبال ،بدان که در هر حال ،از بیماری و گرفتاری و ناراحتی هایی که داری خلاص میشوی و غم و اندوه تو مبدل به شادی میگردند .

    از غصه نجات میابی و خیالت از هر جهت آسوده میگردد به شرط آنکه خدا را فراموش نکنی و پیوسته به خداوندگار یکتا باشی، که یاد خدا، دلها را شاد می کند و غم را از دل ها می زداید و به انسان قوت قلب و اطمینان خاطر میبخشد .

    پس بیاد خدا باش و توکل به او کن که در دنیا و آخرت رستگار شو ی،انشاءالله …فال امروز خدا برای من

    فال حضرت سلیمان (ع)

    ای صاحب فال ، اگر در فکر جمع مال و دولت بی زوال هستی ،بدان که با استعانت از ذات پروردگار بیهمتا و ابراز لیاقت و همت بلند به آنچه میخواهی ، خواهی رسید،چون کرم خداوند بیش از آنست که در تصور آید.

    به کرم یزدان پاک دل خوش دار و از اندیشه بد و پندارهای ناصواب پرهیز کن که خداوند با پرهیزکاران است و تو را از لغزش ها مصون خواهد داشت ، انشاءالله…

    فال حضرت شعیب (ع)

    ای صاحب فال در زیر سایه لطف خداوندگار ، روزگار با تو همراه است .

    شکرانه نعمت های بی دریغ خداوندی بجای آور و از لطف و کرم بی زوال خداوندی غافل مباش که هر عمل نیک و بدی که می بینی در دست قدرتمند خالق یکتاست .

    تا کنون هر چه از خدا خواسته ای از تو دریغ نفرموده و نخواهد فرمود، آنچه را طلب میکنی به تو عطا میفرماید ، پس او را ستایش کن و از او غافل مشو تا رستگار باشی،انشاءالله…

    فال حضرت شیث (ع)

    ای صاحب فال اندوهگین و غمناک مباش و به دنیا دل مبند و به فکر دنیا مباش،آنچه مشیت الهی باشد پذیرا باش و شکر نعمت،بجای آور .

    خود را بیهوده میازار که این دنیای غدار و حیله گر و جفاکار، به کسی وفاکرده ، پس از هر جهت آسوده خاطر باش و با آنچه از طرف خداوند برای تو مقرر گردیده اکتفا کن و دعا کن که اوضاع و احوال تو بدتر از این نشود انشاءالله …

    فال حضرت صالح (ع)

    ای صاحب فال ،عده ای مردمان بدکار و تبهکار با ترفند و مکر و حیله و تزویر ، قصد فریب تو را دارند که بهتر است بی خیال باشی و بروی خود نیاوری که به لطف عنایت پروردگار کاری از پیش نمیبرند و به تو گزندی نتوانند زد و تو از مکر آنها مطلع میشوی و آنها رسوا میشوند .

    توکل به خدا کن و در انتخاب دوست دقت کن و به هرکس زود اعتماد مکن و راز خود را با کسی مگو ، تا موفق و کامکار باشی،انشاءالله …

    فال حضرت عیسی (ع)

    ای صاحب فال ،بشارت باد تو را که بزودی از اندوهی که داری خلاص خواهی شد و فکر و خیالت آسوده میگردد.

    از خدا بترس و تقوا پیشه کن که به مقامی خواهی رسید که در باور کسی نمیگنجد و بر اثر آن جمعی با تو مخالفت خواهند کرد و لیکن تو در پناه یزدان پاک ، پاکدامن مانده و از هر تهمتی مبرا خواهی گشت انشاء الله…

    فال حضرت محمد (ع)

    ای صاحب فال خوش اقبال برتو بشارت باد که بر اثر لیاقت و کفایتی که ابراز خواهی نمود میان فامیل و طایفه خود به مقام شامخی خواهی رسید که مورد حسد دیگران خواهی گرفت.

    لیکن خداوند دانا وتوانا تورا حمایت می کند و تو را از گزند و چشم زخم دیگران مصون میدارد، شکر خدای رابجای آور و سعی کن موقعیتی را که نصیب تو میگردد همواره با خلق و خوی پسندیده حفظ کنی تا سرافراز بمانی، انشاءالله…

    فال حضرت موسی (ع)

    ای صاحب فال، عده ای به تو ظنین هستند و اعمال تو را نمی پسندند و در فکر نیرنگی هستند که تو را رسوا کنند ولیکن با لطف پروردگار مکر و حیله ای در اثر نخواهد کرد و تو از گزند بدخواهان در امان خواهی بود.

    بزودی از پریشانی و غم اندوه خلاص میشوی و روح افسرده تو شادمان میگردد، شکرانه این محبت الهی را بجای آور و با مخالفین مدارا کن تا آسیبی به تو نرسد انشاء الله…

    فال حضرت نوح (ع)

    ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب میدهد و مرتب رنج میبری ولی با استعانت از ذات پروردگار بزودی روح تو از هر تفکر ناصواب آسوده میگردد و از گرفتاریهای موجود خلاص میگردی .

    کاری مشروع به تو پیشنهاد می شود که از آن کار بهره مند خواهی شد و از بند خیالات واهی ، نجات پیدا میکنی و آسوده خاطر میشوی، انشاءالله…

    فال حضرت هارون (ع)

    ای صاحب فال در اثر مساعدت و نزدیکی با یکی از بستگان ، رونقی در زندگی تو حاصل میگردد که سرمایه کارت بالا میگیردو جزو، سرمایه داران بزرگ میشوی .

    پس شکرانه خداوندی را بجای آور و از آن سرمایه به دیگران انفاق کن و از بخل و حسد بپرهیز و از اندوختن مال جدا خودداری کن تا در دنیا و آخرت رستگار شوی،انشاءالله…

    فال حضرت هود (ع)

    ای صاحب فال ،بیمار تو به لطف و کرم پروردگار،شفا خواهد یافت و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد.

    هرگز نگران مباش و به لطف خداوندی ایمان داشته باش و بدرگاه او استغفار کن که تغییری در وضع تو پیدا خواهد شد که بسلامت میرسی و انبساط خاطر پیدا میکنی،انشاء الله …

    فال حضرت یحیی (ع)

    ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که بزودی اسباب آسایش تو فراهم میگردد و از غم و اندوهی که داری خلاص میشوی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود.

    سعی کن تصمیم عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی و هر روزی که گذشت غصه آن را نخوری و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهتر بگیری و هر روزت را بهتر از روز پیش گردانی و شکر خدای بجای آری که موفق و درستگار خواهی شد،انشاءالله…

    فال حضرت یعقوب(ع)

    ای صاحب فال ،از جنگ و جدال و نزاع فامیلی بر حذر باش که احتمال دارد عضوی از بدن تو نقصان پذیرد که به کرم و لطف پروردگار بزودی بهبود میابد .

    اگر گم کرده یا مسافری داری و از آن خبر نداری ،خبر خوشی به تو میرسد و ترا از نگرانی ها نجات خواهد داد،پس شکر خدای را بجای آر و از انفاق به مستحق دریغ نکن تا پیوسته سالم و سلامت باشی، انشاء الله…

    فال حضرت یوسف (ع)

    ای صاحب فال، بخت با تو یار است وحامی تو کردگار است و تو در زیر سایه حمایت پروردگار از دست اشرار گزندی نخواهی دید .

    رازی دردل داری، آنرا نگهدار و با کسی درمیان مگذار که مورد حسد قرار گیری ، آن را به مشیت الهی واگذار که خداوند با توست و تو شکرانه این موهبت الهی را به جای آور و تقوی پیشه باش تاکامروا گردی، انشاءالله…

    فال حضرت یونس (ع)

    ای صاحب فال،بدان که بخت با تو یار است و با خانواده ای ثروتمند وصلت خواهی کرد که از وصلت فواید زیادی نصیب تو خواهد شد،شکر این نعمت بجای آور .

    به عبادت کوش و لباس دیانت پوش و خدای را مکن فراموش و همواره به هوش باش و از احوال دردمندان غافل مباش که موید و موفق خواهی بود، انشاء الله…

    فال حافظ

    مجله سلامت و پزشکیوبسایت آشپزی rezimقیمت دستگاه لیزر الکساندرایتشبکه مترجمین ایرانخرید قاب گوشیخرید کیف پول چرم خرید اینترنتی کرم پودر از الانزامجله تغذیه و سلامتیhttps://rdiet.ir/بهترین جراح بینی در تهراندکتر مغز و اعصابسایت سلامت و پزشکی سومیتانمونه رپورتاژ آگهی

    صفحه اصلیتبلیغات در کوکاتماس با مادرباره ما

    سبک زندگیسلامت و پزشکیخواص هاتناسب اندامارزش غذاییپوست و مواطلاعات داروییدانستنی های بارداریگیاهخواریمعرفی فیلمدیالوگ های ماندگارمعرفی کتابچهره هاسرگرمیاشعار زیبامتن زیباسخنان بزرگانپیام تبریکتولدت مبارکمتن انگیزشیمتن عاشقانهترین هادانستنی هادانش و فن آوریدکوراسیون داخلی منزلعکس های جالب و دیدنیگل و گیاهانموضوع انشاآشپزیمتن عاشقانه نابمتن زیبا و دلنشینمتن و جملات

    توجه

    مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

      عکس و بیوگرافی بازیگران سریال چشم بندی با اسامی تمام نقش ها و خلاصه داستان تا ساعت پخش و تکرار را می خوانید   اسامی بازیگران سریال چشم بندی با عکس     سریال چشم بندی محصول سال 1401 شبکه سه سیما به کارگردانی «شاهد احمدلو» و تهیه کنندگی «سلیم ثنایی» در ژانر کمدی […]

     

    فال روزانه pmc شخصی من و شما بصورت واقعی با طالع بینی رویایی  بر اساس ایام ماه میلادی با استاد به کتاب های قدیمی را می خوانید

     

    فال امروز خدا برای من

     

    فال و طالع بینی

     

    فال یا اصولا طالع بینی ها یکی از علوم قدیمی بوده که بیشتر بر اساس مشاهده و نه بر منطق بیان می شده و هیچ دلیل علمی پشت سر آن نمی باشد

     

    مسیر راه با عقلانیت

  • دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم
  •  

    رویدادها را نه با فال بلکه با عقلانیت و رفتارهای اصولی می توان پیشبرد تا مسیر روشنی برای فرد و غلبه بر مشکلات و لذت بردن از زندگی ترسیم کند

     

    فال شخصی روزانه واقعی از pmc

     

     

     

    امروز ممکن است که کمی احساس ناراحتی و افسردگی می کنید اما ایده های جالبی هم به ذهنتان می رسد، حتما سعی کنید حداقل این ایده ها را یادداشت کنید

     

    اعضا خانواده شما را برای بیرون رفتن دعوت می کنند، این فرصت را غنیمت بشمارید و از آن نهایت استفاده را ببرید، حتما تماس هایتان را بدون پاسخ رها نکنید

     

     

    ممکن است که موضوعی را بیش از حد برای خودتان سخت بگیرید درصورتی که از نظر دیگران چنین چیزی نیست، پیامی دریافت می کنید که شما را خوشحال می کند

     

    خیلی غیرمنتظره به مهمانی دعوت می شوید، تا جایی که می توانید به خودتان برسید چون شخص مهمی در این مهمانی حضور دارد و شما می توانید نظر اورا جلب کنید

     

     

    امروز همسر یا عشق زندگیتان برنامه‌های زیادی برایتان در نظر گرفته است، پس تا جایی که می توانید وقتتان را آزاد بگذارید تا دچار مشکل نشوید

     

    از کسی درخواست کمک می کنید اما پاسخ منفی دریافت می کنید، به جای ناراحت شدن سعی کنید که خودتان مشکلتان را حل کنید و منتظر هیچ کس نمانید

     

     

    امروز ذهن شما بشدت درگیر شده است و دلتنگ عزیزانتان هستید، برای رهایی از این احساسات هم که شده حتما به بیرون بروید تا حالتان بهتر شود

     

    نگرانی مالیتان بزودی برطرف می شود و اوضاع اقتصادی خیلی بهتر از چیزی که تصور می کردید پیش می رود، برای اشتباه نکرده عذر خواهی نکنید و خودتان را سبک نکنید

     

     

    از مدتها قبل برنامه های متنوعی برای امروزتان تدارک دیده بودید اما کارهای غیر منتظره ای برایتان پیش می آید که نمی توانید به برنامه هایتان برسیدفال امروز خدا برای من

     

    از استعدادتان در انجام کار خیری بهره می گیرد که باعث بهبود اوضاع روحی شما هم می شود، بجای اینکه همش بفکر مادیات باشید کمی بیشتر قدر داشته هایتان را بدانید

     

     

    امروز سعی کنید هرطوری که شده در برنامه تان جایی برای وقت گذراندن با عشقتان خالی بگذارید، چون شریک احساسیتان فکر می کند که او را دوست ندارید و برایش وقت نمی گذارید

     

    شاید در محل کار یا تحصیلتان دچار استرس هایی شوید، اما زمان زیادی نمی‌گذرد که همه چیز به روال عادی بر می‌گردد، در پایان روز خبری می شنوید که شما را خوشحال میکند

     

     

    شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما رابعنوان شخص محبوب و مردم داری میشناسند، همین باعث می شود که فردی برای حل مشکلش به شما مراجعه کند

     

    یک خبر کوچک لبخند بر روی لبتان می آورد و شما را خوشحال می کند، این روزها درگیر مشکلات مالی هستید، باید هرچه سریعتر یک راه حل بیابید وگرنه راه بجایی نمی برید

     

     

    امروز ممکن است که خیلی غیرمنتظره اتفاقی باعث بوجود آمدن فاصله بین شما و شریک احساسیتان شود، اما نگران نباشید چون هردوی شما به چنین شرایطی نیاز داشتید

     

    همیشه خودتان را سرزنش نکنید خیلی ها آرزوی موقعیت شما را دارند، همین امروز با شخصی آشنا می شوید که خیلی خوب شما را تحسین می کند

     

     

    شما امروز نگران وضعیت مالیتان هستید، پولی هم که قرار بود امروز بدستتان برسد را دریافت نمی کنید، کمی صبوری به خرج دهید تا همه چیز بهتر شود

     

    کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، خوشبختانه برخلاف تصورتان، اطرافیانتان امروز شما را یاری می کنند و همه ی کارهایتان به خوبی پیش می رود

     

     

    امروز ممکن است که موضوعی شما را ناراحت کند، دليل اين ناراحتی هرچه که باشد نباید به آن اجازه دهید که بر روی حال امروز شما تاثیر منفی بگذارد

     

    با شخصی درد و دل می کنید و سبک می شوید، حواستان به این شخص باشد، در زمینه کار یا تحصیل به موفقیت مهمی دست پیدا می کنید، اما نباید که مغرور شوید

     

     

    امروز تعادل برقرار کردن بین مسائل کاری و امور شخصی برای شما کار ساده ای نخواهد بود، اگر به فکر این شرایط نباشید با برخی چالش ها روبه رو می شوید

     

    برای گفتن یک حرف و یا ارسال یک پیغام عجله نکنید و در ابتدا حتما تمام جوانب آن را بسنجید، خیلی غیرمنتظره هدیه ای دریافت میکنید که شما را هیجان زده می کند

     

     

    امروز شما بدلیل دوری عاطفی از شخصی که برایتان عزیز است ناراحت هستید، حتی شاید فکر کنید که او دیگر شما را دوست ندارد، اما واقعیت چیز دیگری است

     

    با خیال راحت به انجام کاری بپردازید که از مدتها قبل به فکرش بوده اید چون خوشبختانه شما در شرایط خیلی خوبی قرار می گیرید و می توانید موفق شوید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    انشالله

    خوب بود واقعا

    عاشقم

    گرفته شود

    چیزی که حقیقت داره ممنون

    س! یع چی رو نمیفهمم چطور اوناااییش کع بد هست سع سوتع سرت میااا ولی خوبش روکع چشم براهی اصلااااا🤔😕

    سلام یک فردی که باهاش قهرم بهم زنگ زده چی میخواست بهم بگه

    خیلی عالیه

    ممنون تاحدودی فال امروز با حقیقت نزدیک بود بنده شهریوری هستم منتظرفال فردام

    خوب بود. انگار دوربین گذاشته چیزی از قلم نیوفتاده بود.

    عالیه راسته

    فردی از خانواده بیمار شده؟چرا ااداشم امروز سرماخورده؟چرا این فال درست گف؟مرسی؟

    واقعا فال منو دقیق گفته بدون هیچ جمله اضافه ای فوق العاده بود خیلی هیجان داشت

    سلام من متولد مردادی ام فال منومیشه بگیرین

    امیدوارم درست باشه

    سلام. کپی برابر اصل در نمیاد اما تا حدودی از متن ها واقعیت روزگارم هس

    امیدوارم درست باشه

    منتظر فردام🥺

    عالی بود دوستون دارم

    سلام واقعا درسته دستتون درد نکنه

    خوب بود

    منتظرم فردا بشه پیامی که میخوامو دریافت کنم و ببینم🥺💔

    فال آینده نزدیکم رو میخام ممنون میشم

    ممنونم

    عااالی

    سلام خسته نباشی من متولد آبان هستم میشه فال امروزم برام بفرستی ممنون

    خوب بدش کاری ندارم ولی چیزهای نزدیک بهتان میگه 👍عالیه

    عااااالی بود همش واقعی بود

    یه نفر هس کمکم کنه خیلی حالم بده

    بدک نبود اخرش یه خرده بی ربط بود برام

    😴😞😞😞😞😞😕😕😱😱

    واقعاامروز درست گفته برام 👌

    خیلی خوب بود😍♥️

    خیلی عالی بود بنطرم درست درمیاد😍

    کاش درست باشه واقعا😍😍😍😥

    سلام عرض ادب واحترام خسته نباشید من موتولداوردیبهست هستم میشه فال ا مروز رو بفرست برام تشکر میکنم

    میخوام بدونم دراینده زندگیم چجوریه متولداوردیبهشت

    اگردرست باشه خیلی منمونم 🥰🥰🥰🥰💔💔💔اما قلبم شکست از بسیار وقت بیش حالی فالم مو دیدم بیشتر شکست منمونم

    سلام وعرض ادب وخسته نباشی اگه میشه یکبار دیگه فال روزانه شنبه ۲۴اردیبهشت ماه روزانه واقعی رو ارسال کنین.ممنون میشه از بابت زحمات شبانه روزی وهفتگی وماهانه شما نهایت سپاس رو دارم.باآرزوی بهترینا وعالیترین ها برای شما.

    امیدوارم حقیقت باشه

    همه چی دست خداس وازقبل پرونده همه هم کامل شدس ولی یسری اتفاقات هستن که توزندگی هرکسی ممکنه بیفته وبانی وباعثش یاخودآدمه یاهم دوروریای آدم

    ممنون

    سلام خوبی سهیلام ۲۰شهریورم میخواستم واسم فالموبگیرین توروخدا ممنونم لطف دارین

    سلام من اسفندی ام واقعا هم دنبال یکی می گردم انشالله که پیدا بشه

    خیلی ممنون ‌همه درست در اومد 😍😍😍😍😍😍😍

    سلام
    من نمیدونم متولد چه ماهی هستم چون شناسنامه خواهرم که فوت کرده برای من گذاشتن
    نمیدونم تکلیفم چیه
    لطفاً راهنماییم کنید
    ممنون میشم

    فال اگه واقعی باشه خیییییییلی ممنونم خیلی بهم آرامش داد فروردینی هستم

    امیدوارم درست باشه 🥺🥲👌 مرداد ماهی ام

    فال آذر واقعا عالیه خیلی دقیق گفتن

    عالی هر وقت فال میگیرم درست میگه بهمنی رو

    من متولد بهمن هستم
    ولی من امروز اصلا بیرون نرفتم😁😆

    این واقعا عالی و واقعی بود چیزایی ک نوشته بود برام اتفاق افتاده بود 😍

    میخواهم فال زندگیم ببینم چی میشه

    با عرض سلام‌وخسته نباشی اگه میشه فال روزانه واقعی شنبه ۲۸ اسفند ماه رو یکبار دیگه ارسال کنین لطفا در خواست منو حتما بررسی کنین وجواب بدین

    سلام من متولد اذر هستم واقعااا عالی بود 😍😍😍😍از شما ممنونم

    فال نسبتا بدی هست 🙂

    من هرشب ساعت یازده این فالومیخونم خیلی راسته

    عالیه

    درباره ی زندگی

    عالی وخیلی دقیق ودرست

    واقعا درسته دروغ نیس

    خوب بود

    فالهاتون.خیلی.خوبه.وخیلی.حقیقت.وراست……….ازاینکه.این.قدر.زحمت.می.کشید.سپاسگذاری.می.کنم

    من اردیبهشتی هستم اردیبهشت رو بخوانید من باید هواسم باشه تو بهس مامان و بابام و خانوادن دخالت نکنم

    خوب وعالی بود

    واقعا حرف نداره

    خدایی ۲مورد درست گفت یک مورد اشتباه درکل خوب بود نسبت به بقیه فالها بهتر هست

    اصن فالم درست نبود چرا بعضی هاتون فال الکی مینویسید.😠

    بشتر از فال که خواندم واقعیت مثلا اردبهشتی واقیعتی گفته
    یاکه بهمن یا فرودین بقیه ماه ها وقعا واقیعت داره

    عالی برای منی که اولین بار دارم فال می خوانم

    سلام من که بازیگرم و متولد مرداد هستم خیلی دقیق بود متشکرن

    چه واقعی بود

    خدای من چقدر دقیق😮

    زمان حال رو درست میگه ولی آینده نه

    فال هاتون روهرروز مشاهده میکنم واقعا خیلی عالین ممنون بابت زحماتتون

    منم به فالهاش اعتماددارم چون بیشتر مواقع درست ازآب در میاد ممنونم بابت زحماتتون.عالیه

    اسن این فال ها واقعت ندارن همش دروغه

    سلام بهمن ماه من خیلی دقیق بود 🙏🙏🙏👍👍👍

    عالی بود فال دی ❤❤❤❤❤❤

    خیلی واقعیت دارد اون چیزی که میگه میشه

    عالیییییی

    ببینید من مشکل شخصی دارم می خواهم به اونشغلی که دارم برسم

    عالیییییییییی

    خوب بود ممنونم

    شاید

    مروز آن چه که فالم گفته بود درست بود همان هم شد خدارا شکر گذارم

    اخه این واقعی

    ممنونم عالی بود

    خیلی خوب نبود

    خوب بود امیدوارکننده بودممنونم

    عالی بچه ها حتی ی نصف خطش رو هم که شده میتونیم با موقعیت خودمون مقایسه کنیم و بفهمیم فال مون رو
    التماس دعا از همگی دارم

    این فا ل ها یک درصد هم واقعیت نداره زندگی باید براساس عقل وعلم واصول درست زندگی پیش ببریم!

    منتظرم صبح بشه ببینم فالم درست یا ن

    ای بدک نبود

    خیلی خوب بود برام دعا کنید مشکلی تو کارم هست واقعا منو دیونه کرده

    عالی

    عالیییی

    عالی بود خیلی دوست داشتم

    هر کس اینارو میخونه انءشالله مشکلاتش رفع بشه

    س عالیییییییییی بود اگه میشه هفتگی بذارید

    اکثرا عاللللی خیلی فال هاتون جالب و به واقعیت نزدیک !!

    فال روز زندگیم رو میخوام

    راضی بودم

    امیدوارم هر کسی که تنهاست به عشقی که لیاقتش داره برسع

    قرار بود احساس بخشندگی کنم ولی یه چیزی اینجا مشکوکه

    خسته نباشید عالییییییییی ب.د

    برام دعا کنین بچه ها با این سن کمم خیلی گیرم به خدا

    فالام همیشه خوبه ولی خب من خیلی بد شانسم

    عالی

    خوبع

    خیلی راضیم عالیه مهرماهیم

    سایت خوبیه ممنونم از تون

    ez life عالییییییییییییییی دمت گرم

    عالییییییییی??????????❤❤

    سلام و خسته نباشید عالی بود واقعا.

    می‌خوام بدونم زندگیم درست میشه یا نا

    شوهرم خیلی اذیتم می‌کنه شکاک هس

    عالیه درسته

    برام دعا کنین ی مشکلی دارم

    میخوام درباره زندگیم فال بگیرم

    به نظر من خوب استفاده بردیم تشکر

    راست میگه

    بسیار عالی بود همونی که باید شد

    کاش فال احساسی هم بذارید

    هعی بدنبود

    فالتون خیلی واقعی ممنون ‍‌‌…

    من اذری هستم. واقعا دقیق میگه دسستون درد نکنه بابت این سایت. حرفای درستی میگه

    عالی بود

    خانم ها اقایان در اخر نظرات لطفا بنویسید متولد چه ماهی هستین .

    شماها به فال اعتقاد دارین هنوز؟؟؟؟؟؟؟؟

    موفق بودن نبودن خدا میدونه هرچی خدا بخواد همون میشه فال چی

    من خیلی داغونم شوهرم ولمه کرده

    میخوام بدونم به آرزوهایم میرسم

    واقعن عالیه فالتون هم فاله خودم هم همسرم

    آیازندگی من بهتر می شود

    دلم گرفته پوسیدم ازتنهایی فال بهمن.میخونم شایدیه تغییری یه شادییی بیادتغییرکنم

    کاملا حقیقت بود نکته به نکته اش???

    میخوام بدونم در آینده آیا زندگی بهتری دارم یا ن به ارزوم میرسم

    مال‌من‌اصلا‌بهم‌نمی‌خورد

    خوبه اما متن ها رو بیشتر ومفهوم و واضح تر بگید ممنون .

    عالی بود من که هر چی بود راست بود❤❤❤

    عشق فقط تاجی?

    شفا دوستان مال من که حقیقت بود شما رو نمیدونم .ممنونم بابت ای سایت

    دقیق همونی بود که نوشته خیلی عالیه

    عالی بود فالش فردا بهش کمک میکنم ازخدامیخام منم بع عشقم مهرداد برسم وخانوادم سلامت باشن وبه ارزوهاشون برسن

    واقعلاً عالی هس فالتون .مرررسی

    کسی درباره این فالها میدونه حقیقت داره لطفا کسی جواب بده

    من تو فالم ی چی خوبی امد نمی تونم از زوق دارم میمیرم??بچه ها برام دعا کنین این اتفاق که تو فالم بود بیاف دعا کنین لطفا

    خوب بود عالی ببینم امروز اینجوری میشه یا ن

    مثل همیشه عالی مرسی?

    شاید فال برای شما معنی نداشته باشه و بهش نرسید ولی ممکنه برای یه آدم دیگه که هم ماهی شماست حقیقت داشته باشه..
    دلیل نمیشه مثلا فال آبان برای همه آبانی ها درست از آب در بیاد بستگی به موقعیت و اون لحظه ای (ماه هفته روز)داره که دارین اینو میخونین

    من از طریق همین فال به جانه خودم موچه نامزدومو گرفتم.خدا رو شکر اگه اذدواج میکردم,واااااای.من میخوندم ابن فالو گفنم یکبار امتحان کنم,که راست در اومد.طرفم دی ماهی بود.مرسی از همتون.

    دقیقا ?عالیه

    فال تیر چرا اینجوری

    چقدر بعضی ها بی ادب هستن وپیام حاوی بی ادبانه مینویسن ، برا من این فال گاهی اوقات راسته گاهی اوقات نه ؛

    قبلا واقعا خیلی خوب بود الان انگار چرت و پرت

    جدیدا خیلی بی معنی و بد شده ، قبلاً بهتر بود

    اصلا ب من نخورد فال بهمن اصلا خوب نبود

    عالی واقعا میشه فال مرداد رو بنویسید

    خوب هست ممنون

    بعضی وقت ها راست میگه

    این فال واقعا عالیه ???

    هر شخصی برای خودش نظرف داره به نظرمن عالی بود

    ممنونم

    متوسطه بعضی مواقع راست میگه

    بسیار خوب بود ممنون

    عالی بود

    واقعاعالیع همش راسته من چندساله عاشقه یه پسری ب اسم مهردادشدم لطفابرام دعاکنیدبهش برسم

    اصلا چیزی به اسم فال وجود نداره????

    ولی برای پر کردن اوقات فراغت خوبه

    خیلی باحال من فروردینی هستم تازه سایتتون را پیدا کردم این دوبار که خوندم واقعی بود خیلی ممنون از سایت خوبتون

    سلام عزیزم خسته نباشید من بعد هیچ کسی را نمیخوام ولی همه از من دوری میکنه دشمن میدانند

    سلام به مردی میانسال دلبستم خیلی ادعای عاشقی میکنه میخوام ببینم راست میگه میمونه باهام یامیره

    واقعا این فال فوق العده هستش واقعیتو میگه ممنون

    سلام اقامون فروردینی هستش واقعا راست گفته توفالش

    خلی خوب هست??

    جنگ هفتادوملت همه راعذربنه چون نديدندحقيقت ره افسانه زدند

    سلام خیلی خوب بودممنونم

    میخوام بدونم اونیکه دوسش دارم برام دوباره پیام میزاره یابفکرم هست دلتنگتم میشه

    خوب بود خوشم امد

    خوبه

    خوب بود ??
    [ممنون]

    سلام واقعا راست بود داشت داشتم این فال رو عالی بود اوکی داری

    این کیه زده بود پرسپولیس عشق واقعا هم عشقه ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    عالی بود

    بسیار عالی

    بسیار عالی و دقیق هیچ وقت من به اشتباه نبوده

    درست بود همش?

    چرند بود

    خوب بود

    نیت میکنم

    خوب است عالیه

    عالی ??????

    خییییییلییی خوبه عالییییی

    عالی مثل همیشه

    خیلی خوبه?? عالییییییییییییییییییییییی

    چرا رازشو نمیگین???

    خیلی درسته ممنون

    خیلی خوبه ممنونم ?

    آنچه خدا بخواهد همان می شود

    گاهی اوقات درست هستش ولی بعضی وقتا نه

    عالیه خیلی خوبه پیشنهاد میکنم که امتحان کنید
    فال منو که درست و دقیق میگع
    ممنون

    من بهمن ماهیم واقعا همه چی درست بود جای تعجب داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    وای عالیه ممنون
    واقعا رازش چیه???

    به طور عجیبی داره حقیقت میگه
    عااااااااالیه

    عالیه بهتر از این نمیشه
    هر روز منو عین حقیقت میگه
    ممنون بابت این فال⁦❤️⁩?

    خیلی خوبه ولی کاش یه کم بیشتر به جزئیات بپردازه،

    تیرررررررررررررررررررررررررررررررر

    عالی

    فال ها عالين

    تشکر می کنم از مجله خوبتون

    واقعا درسته

    باعث تعجبه!!!

    واقعا در همچین حالتی هستم???

    خوب است ما نمیفهمم درست است یا خیر

    چی بگم

    واقعا فال امروز درست و دقیق بود برامد دقیقا اتفاقی ک امروز برام پیش امده بود در فال امروزم امده بود
    باتشکر فراوان از سایت فتوکده

    فال من اعتقاد دارم

    عالی⁦❤️⁩?

    خیلی عالی ⁦❤️⁩

    عالی

    عالی خیلی خوب بود

    عــــــــــــــــالی بودکاملادرست بود?

    خيلي جالبه
    براي من كه هميشه صحيحه

    عالي عالي حرف نداره
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    چرا نظر منو نذاشتید؟اصلا فالش درست درنمیاد

    مسخره??

    درست بود همششششش

    جالب وکوتاه

    دیدگاه خاصی ندارم فقط دوست دارم فال امروزموببینم

    وای نه
    برای من همش غلطه

    فال دوشنبه م نوشته بود در منزل یا محل کار آسیب و گزندی به من وارد خواهد شد و همینطور هم شد! تا امروز که چند روز گذشته نه کبودی دور چشمم برطرف شده و نه هنوز می توانم درست راه بروم! بدجور افتادم.

    به طرز عجیبی درسته

    عااااالی

    عالی دقیق

    خوب

    عاااااالی

    عالی بود کاملا دقیق

    دقیق دقیق هم من هم همسرم. خوشم اومد واقع ممنونم

    واقهی واقعی

    سلام خسته نباشید وقت بخیر دست شما درد نکنه برای فال برایمن بعضی موقع ها که کم پیش میاد فالم کمی درسته ولی بعصی موقعه نه اصلان درست نیست بازم ممنون از فالتون

    عالی مثل همیشه?

    عالی بود

    مرسی از شما

    مرسی به دوستانم معرفی کردم. خیلی متفاوت و دقیق است

    ممنون واقعا عالی بود

    اقا منم اعتقاد دارم دمتون. گرم

    با سلام و خداقوت ؛ دیروز اولین باری بود که فال رو خوندم و دقیق برام اتفاق افتاد. ممنون

    مرسی، جالب بود واقعا،، درست دراومد همش، هم من وهم همسرم

    سلام
    من هر شب سر میزنم و میخونم.عالی بود موفق باشید??

    خیلی جالب و درست در اومد..ممنونم

    درسته

    خوب بود تا حدودی درسته گفته☺

    واقعا برنامه شما عالی است

    فال همش دروغه

    برا منکه درسته والآاااااا

    چرا نظرات منفی رو چاپ نمی کنید، همش دنبال تعریف از خودتونید، مردم رو سر کار گذاشنید، با چرت و پرت

    عالیییی بود

    همش واقعی بود???

    خوب بود

    خوب بود تا حدودی

    فال امروزتون کاملا برای همسرم و من درست بود مرسی از شما

    عالی ودرست بود

    سلام
    من خیلی به این فالا اعتقاد دارم ممنون ازتون

    همش درسته

    ما اسفندیا چقد مظلومیمم….خدا جووووون چقد باید صبر کنم خسته شدم…کاش میشد برا این صبر کردن مدتی مشخص میکردن

    دوست دارم فال روزانه وهفتگی برام بفرستید

    خيلي جالب بود

    عالیه هرشب سر میزنم
    در مجموع باید گفت بیشترش. درست گفته
    خسته نباشید میگم ب مدیر سایت متشکرم از همه ی شما

    فال گذشته و حال تا حدود زیادی درست است ولی راجع به آینده که می خواهیم بدانیم چیزی نمی گوید.

    خدا کنه درست باشه

    عالی بود

    بدک نبود

    سلام بدنيست خوبه من که راضيم ازش

    به طرز عجیبی درسته

    عالي بود

    عالیه فوق العاده س?
    فقط یکی دومورد کوچولو موچولوش به من نمیخورد?
    ولی در کل عالی فوق العاده واقعیه واقعی?

    س‌ممنون در منم حقیقت افتاد جیگر?????

    سلام خوبه درسته امید وارم همه خوششون بیاد درسته من د بار برام اتقاق افتاده همش راسته کسایی ک میگن راست نیست الکی میگن لطفا همه بیاین بخونین عالیه محشره کسایی ک میگن خوب نیس برا خودشون حرف میزنن عالیه فاله راسته عالیییییییی. مححححشرهههههه

    راسته من باور دارم اخه چند بار برام اتفاق افتاده

    فکر نمیکم درست باشد

    همه چی درست بود انگار واقعا حافظ

    بدک نیست ممنون هستم

    یعنی کی با من خصومت داره؟
    مرسی از فال

    سلام.به نظرم فال فتوکده از همه فال های دیگه واقعیت تر…ان شالله همه خوش و خرم باشید و منم به عشقم برسم

    50درصد راست بود 50درصد دیگه کمی راست بود

    متولد بهمن هستم گفتین سوتفهامات و قضاوت های دوطرفه منو آزار میده درسته ولی من این رابطه رو دوست دارم ما نامزد هم هستیم تادوماه دیگه عروسی میکنیم من عاشقشم و اونم همینطور فقط من لجبازی میکنم و مشکلم از منه اون همه جوره کوتاه میاد من ازیتش میکنم نمیتونم این رابطه رو تموم کنم

    عگخیلی عالی بود مرسی

    بد نبود

    یه ذره راست بود

    ایشالله بهترینش برای همتون باشه.بدترینش برای دشمناتون..هر چه حکمت خدا باشه

    من ديروز فالمو خوندم توش نوشته بود که امروز بعضی ها ميخوان با هرفهايشان ورفتارشان شما را پريشان کنند درست همونجور شد امروز کم. مونده بود سه جا دعوا کنم اول تو ارايشگاه جعل بحث بعد تو عروسی تا نزديکاي دعوا رفتم ولي چون عروسی پسر خالم بو ديگه کوتاه اومدم بعدشم موقع برگشتن به خونه خواستم بگم که اين فال درسته

    بدک نبود

    خیلی خوبه دوست داشتم

    خوب بود

    احسنت

    اگه ربط نداره نگاه نکن مجبوری

    ممنون….فال مهرماه که معمولا درسته

    عالیه واقعا دمتون گرم

    عالی

    خب برا چی میخوندی دقیقا تو ک اعتقاد نداشتی

    عاااااالي

    خب این به ما چه ربطی داشت؟

    عالی بود عین حقیقت بود

    به نظرم خوب بود اما نمیتونم بگم همه انها درست و دقیق بود اما بازم ممنون .

    فال من متولد اردیبهشت

    به نظرم درست بود

    واقعا عالیه نمیدونم شما چطور اینو میگی، حداقل 5 تا از دوستان گفتن برا اونا هم درسته

    عالی

    چرا میگین راسته؟ والله ما که هر روز فالمون رو خوندیم .نه گذشته نه حالش نه آینده اش راست نبود، بیخود تبلیغ نکنید.

    عالی??

    واقعا درسته .ممنون

    تو خئیییییییییییییییییییییلییییییی گیجی

    خيلي عالي و واقعا راست بود

    عالی بود

    خوب بود

    واقعا عالی بود خیلی عیرت آوره ممنونم از برنامه خوبتون

    واقعا بود

    واقعا راست در اومد منکه حقیقتا به فال اعتقاد نداشتم اما این نظرمو جلب کرد .دست خوش ایولا!

    آفرین خیلی خوبه

    متخصص بابا

    خوبه

    واقعا درس بود

    واقعا راست گفته.

    واقعا

    عجیب راست میگه

    بد نبود

    واقعا عالی

    واقعا

    واقعا عالی بود

    خیلی ممنون واقعا درست بود

    خوب بود ولی ادعا نمیکنم

    نه اصلا خوب نبود ????

    اره کاملا درسته

    خوب بود

    خوب بود.مرسی

    عالی بود

    خداکنه راست باشه .کیه که هوامو داره؟ چرا من نمی بینمش؟

    واقعا این فال درسته

    دقیقا

    عشقم

    عالی

    خوبه

    معرکس

    باوری ندارم به فال………… ولی این واقعا متفاوته

    بدک نبود ولی اینا همش الکیه شما فالتونو میخونید و چون دوس دارید اون روزو خوب سپری کنید تلقین میکنین ک اره امروز واقعا روز خوبیه و خوبم پیش میره اگه به تودمون زندگی خوبو تلقین کنیم یقینا خوب پیش میره ….موفق باشید و پیروز

    خیلی عالی بود

    خیلی حقیقت داشت مررررسی

    عالی

    عااااااااالی بود

    فال روزانه من چیه

    فال هاتون خوبه خیلی از اتفاقایی که تو فالم نوشته میشه واسم رخ میده واقعا تشکر از برنامه خوبتون

    عمو قناد خیلی دوست دارم انشالله پاینده و شاد باشی

    خیلی …واقعا ممنون

    واقعا عالیه! ممنون از تلاشتون!!

    اره والااااااااااا

    عالی بود ممنون…کاش طالع بینی هم داشتید البته به همین خوبی

    باید دید چی میشه ببینیم امتحان امروز چجوره ایا اوقات فراغت زیادی خواهم داشت (◎.◎)

    واققا كه حرف نداره

    خیلللللللللللللللللللللللللللللللی

    خیلی شگفت زده شدم همه حقیت داشت ؛ با سپاس از سایت با افتخارِ فتوکده

    خوبه ک اینقد خوشتون اومده…این مثبت اندیشیتون عالیع

    خوب بود؛؛؛؛؛عاااااااالی

    من هر جا می رم میگن خیلی از خود راضی هستی

    برا من نصوش درست بود

    جال بود ممنون

    بسیار جالب است

    خخخخ

    منم والا دقیقا مررررررررررررررسی

    سلام این فال های روزانه رو که گذاشتید بسیار عالی هستند.ممنونم ازتون.من هر روز فال روزانه تون را چک میکنم.

    آره واقعا عالی بود?????

    سلام..این فال به بنده خیلي نزدیک هست واقعا خیلي خوبه…تشکر ازسایت متفاوت و خوبتون??

    اره عالیییی بود ممنونمم

    بسیار جالب و‌نزدیک به من

    عالیهههه ممنون از سایت خوبتون
    امکانش باشه فال هفتگیم داشته باشید خیلی خوب میشه

    دقیقا برا منم

    باورم نمیشه، چند روزه پیگیری میکنم این فالو، خیلی خیلی به روزهایی که سپری می کنم شباهت دارد، فقط می تونم تشکر کنم و آرزوی موفقیت برای تیم سایت فتوکده داشته باشم

    انشالله همیشه در اوج و افتخار باشید

    بخدا عین حقیقت بود مرررررررررررررررررررررسی فتوکده

    بابا شماديگه کی هستين عالی نبود فوووووق العاااااااادهههههه بووووود

    با این فالهای خوب یه طاع بینی بزارید لطفا…

    خوشم اومد……………

    سلام دارید…فال برای منم بگیرین

    منم لذت بردم

    عالی و بسیار عالی
    خیلی علمی و متفاوت هست، مرسی فتوکده

    سلام وقت بخیر
    فالتون عالیه واقعا
    امکانش هست یه طالع کلی برام بگیرین

    هرگونه بازنشر مطالب فتوکده در سایت ها و خبرگزاری ها ممنوع است

    صفحه اصلی » فال واقعی خدایی

    فال انبیا و چوب / فال انبیا الهی (فال پیامبران) / فال انبیا و پیامبران و امامان اصلی و واقعی / انواع فال و طالع بینی ویکی ویو
    فال انبیا و چوب اصلی یا فال پیامبران …

    پیش فروش آلبوم جدید همایون شجریان آغاز شد

    کتلت کینوا🥘طرز تهیه کتلت کینوا بهمراه ذکر نکات تکمیلی

    کتلت عربی🥘طرز تهیه کتلت عربی بهمراه ذکر نکات تکمیلیفال امروز خدا برای من

    کتلت سویا🥘طرز تهیه کتلت سویا به همراه ذکر خواص این ماده جادویی

    کتلت رژیمی🥘طرز تهیه کتلت رژیمی با مواد ساده و مقوی

    کتلت دسته دار🥘طرز تهیه کتلت دسته دار با روشی خاص و خوشمزه

    محمدرضا شریفی نیا🎬بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا و علت جدایی از همسرش

    محسن تنابنده🎬بیوگرافی محسن تنابنده بازیگر توانمند سریال پایتخت

    مسعود کرامتی🎬بیوگرافی مسعود کرامتی بهمراه نکاتی خواندنی درباره این بازیگر توانا

  • متن کتاب چگونه یک نماز خوب بخوانیم
  • کوکوی عدس🥘طرز تهیه کوکوی عدس بهمراه ذکر نکات تکمیلی

    کوکوی سبزیجات🥘طرز تهیه کوکوی سبزیجات با مواد ساده و خوشمزه

    کوکوی برنج و ذرت🥘طرز تهیه کوکوی برنج و ذرت دو لایه

    کوکوی ذرت و ماهی🥘طرز تهیه کوکوی ذرت و ماهی بهمراه نکات تکمیلی

    کوکو سیب زمینی پنیری🥘طرز تهیه کوکو سیب زمینی پنیری با موادی ساده

    کوکو سیب زمینی خام🥘طرز تهیه کوکو سیب زمینی بهمراه نکات تکمیلی

    کوکو سبزی با زرشک🥘طرز تهیه کوکو سبزی با زرشک بهمراه نکات تکمیلی

    کراکت مرغ و سیب زمینی🥘طرز تهیه کراکت مرغ و سیب زمینی با دو روش مختلف

    کراکت سوسیس پنیری🥘طرز تهیه کراکت سوسیس پنیری با موادی ساده

    کتلت هویج🥘طرز تهیه کتلت هویج بهمراه نکات تکمیلی

    کتلت هندی🥘طرز تهیه کتلت هندی، یکی از محبوب ترین کتلت های کشور هند

    کتلت نخود🥘طرز تهیه کتلت نخود بهمراه ذکر نکات تکمیلی

    کتلت میگو🥘طرز تهیه کتلت میگو با سس تمرهندی مخصوص

    فال روزانه / فال روزانه میلادی ویکی ویو / طالع بینی روزانه

    کتلت تره فرنگی🥘طرز تهیه کتلت تره فرنگی با ذکر خواص این سبزی جادویی

    کتلت بوقلمون🥘طرز تهیه کتلت بوقلمون بهمراه نکات تکمیلی

    کتلت برنجی🥘طرز تهیه کتلت برنجی با استفاده از مواد ساده

    کتلت آلمانی🥘طرز تهیه کتلت آلمانی بهمراه سیب زمینی مخصوص

    کباب یونانی🥘طرز تهیه کباب یونانی در فر همراه با سس ویژه و لذیذ

    کباب مغولی🥘طرز تهیه کباب مغولی با سس مخصوص

    کباب ژاپنی🥘طرز تهیه کباب ژاپنی با دو روش متفاوت و لذیذ

    چشمان خود را بسته و با حضور ذهن سوره حمد را بخوانید حال آنچه را که مایلید قصد و نیت کنید آنگاه برای گرفتن فال را کلیک کنید.

    کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.

    صفحه اصلی » خدا

    خداوند پر از عشق و نور است و اگر دل به او ببندیم، وجود ما نیز لبریز از نور و عشق می شود. اگر فکر می کنید در وجودتان عشق نیست، آرامشی وجو ندارد، بدانید که از خداوند متعال فاصله گرفته اید و برای همین، روحتان مضطرب و نگران شده است. مانند حسی زمانی که فردی که بسیار دوست داشته اید، از شما دور شده است.

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

    فال امروز خدا برای من

    فال روزانه – یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

  • چطور زيباتر به نظر برسيم؟
  • ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    صفحه اصلی » خدا

    خداوند پر از عشق و نور است و اگر دل به او ببندیم، وجود ما نیز لبریز از نور و عشق می شود. اگر فکر می کنید در وجودتان عشق نیست، آرامشی وجو ندارد، بدانید که از خداوند متعال فاصله گرفته اید و برای همین، روحتان مضطرب و نگران شده است. مانند حسی زمانی که فردی که بسیار دوست داشته اید، از شما دور شده است.

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

    فال امروز خدا برای من

    فال روزانه – یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

  • چگونه استوری اینستا بذارم
  • ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    صفحه اصلی » خدا

    خداوند پر از عشق و نور است و اگر دل به او ببندیم، وجود ما نیز لبریز از نور و عشق می شود. اگر فکر می کنید در وجودتان عشق نیست، آرامشی وجو ندارد، بدانید که از خداوند متعال فاصله گرفته اید و برای همین، روحتان مضطرب و نگران شده است. مانند حسی زمانی که فردی که بسیار دوست داشته اید، از شما دور شده است.

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

    فال امروز خدا برای من

    فال روزانه – یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

  • چطوری از بانک ملی موجودی بگیرم
  • ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    صفحه اصلی » خدا

    خداوند پر از عشق و نور است و اگر دل به او ببندیم، وجود ما نیز لبریز از نور و عشق می شود. اگر فکر می کنید در وجودتان عشق نیست، آرامشی وجو ندارد، بدانید که از خداوند متعال فاصله گرفته اید و برای همین، روحتان مضطرب و نگران شده است. مانند حسی زمانی که فردی که بسیار دوست داشته اید، از شما دور شده است.

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

    فال امروز خدا برای من

    فال روزانه – یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

  • قصه های قرآنی کودکانه
  • ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    صفحه اصلی » خدا

    خداوند پر از عشق و نور است و اگر دل به او ببندیم، وجود ما نیز لبریز از نور و عشق می شود. اگر فکر می کنید در وجودتان عشق نیست، آرامشی وجو ندارد، بدانید که از خداوند متعال فاصله گرفته اید و برای همین، روحتان مضطرب و نگران شده است. مانند حسی زمانی که فردی که بسیار دوست داشته اید، از شما دور شده است.

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

    فال امروز خدا برای من

    فال روزانه – یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

  • یک داستان خیلی کوتاه کودکانه با نقاشی
  • ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    صفحه اصلی » خدا

    خداوند پر از عشق و نور است و اگر دل به او ببندیم، وجود ما نیز لبریز از نور و عشق می شود. اگر فکر می کنید در وجودتان عشق نیست، آرامشی وجو ندارد، بدانید که از خداوند متعال فاصله گرفته اید و برای همین، روحتان مضطرب و نگران شده است. مانند حسی زمانی که فردی که بسیار دوست داشته اید، از شما دور شده است.

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

    فال امروز خدا برای من

    فال روزانه – یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

  • دعا برای جدایی زن از شوهر
  • ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    صفحه اصلی » خدا

    خداوند پر از عشق و نور است و اگر دل به او ببندیم، وجود ما نیز لبریز از نور و عشق می شود. اگر فکر می کنید در وجودتان عشق نیست، آرامشی وجو ندارد، بدانید که از خداوند متعال فاصله گرفته اید و برای همین، روحتان مضطرب و نگران شده است. مانند حسی زمانی که فردی که بسیار دوست داشته اید، از شما دور شده است.

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

    فال امروز خدا برای من

    فال روزانه – یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

  • معنی turn off به فارسی
  • ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    صفحه اصلی » خدا

    خداوند پر از عشق و نور است و اگر دل به او ببندیم، وجود ما نیز لبریز از نور و عشق می شود. اگر فکر می کنید در وجودتان عشق نیست، آرامشی وجو ندارد، بدانید که از خداوند متعال فاصله گرفته اید و برای همین، روحتان مضطرب و نگران شده است. مانند حسی زمانی که فردی که بسیار دوست داشته اید، از شما دور شده است.

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

    فال امروز خدا برای من

    فال روزانه – یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

  • طلسم احضار معشوق فوری
  • ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    صفحه اصلی » خدا

    خداوند پر از عشق و نور است و اگر دل به او ببندیم، وجود ما نیز لبریز از نور و عشق می شود. اگر فکر می کنید در وجودتان عشق نیست، آرامشی وجو ندارد، بدانید که از خداوند متعال فاصله گرفته اید و برای همین، روحتان مضطرب و نگران شده است. مانند حسی زمانی که فردی که بسیار دوست داشته اید، از شما دور شده است.

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

    فال امروز خدا برای من

    فال روزانه – یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

  • فال امروز خرداد 99
  • ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


    منتشر شده

    در

    توسط

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *