فال ازدواج ماه های مختلف

فال ازدواج ماه های مختلف
فال ازدواج ماه های مختلف

با پیشرفت علم و دانش هنوز طالع بینی در بین بسیاری از اقشار جامعه طرفداران خاص خودش را دارد و از رونق نیافتاده است.طالع بینی به هر صورتی که باشد جذابیت ویژه ای برای جوانان دارد اما یکی از جذاب ترین طالع بینی ها برای جوانان به خصوص تازه عروس و داماد ها طالع بینی ازدواج است که در این فال به سرنوشت و آینده ازدواج با طرف مقابلتان پی می برید.اگرقصد ازدواج دارید باید درباره ماه تولد فرد مورد علاقه تان اطلاعاتی در اختیار داشته باشید تا با استفاده از مطالبی که در این بخش از سرگرمی نمناک ارائه شده ، پی به سرنوشت و آینده خود با این فرد ببرید.

فروردین با فروردین : (نیکو) این نوع ازدواج خوب است و زوجین با یکدیگر سازش دارند و به مشکلات هم واقع بین هستند و ازصفات مثبت یکدیگر آگاهی دارند.

فروردین با اردیبهشت:(متوسط) این نوع ازدواج در رده متوسط قرار دارد و زوجین ویژگی های مشترکی مانند میل به حاکمیت و خودخواهی دارند.

فروردین با خرداد :(بد ) اگرفروردینی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین خرداد ماه برایتان بد است زیرا این افراد پر جنب و جوش ،بی قرار ،تنوع طلب و سرکش هستند.

فال ازدواج ماه های مختلف

فروردین با تیر 🙁 متوسط ) ازدواج با متولدین تیر ماه به علت ویژگی برون گرایی ، ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد.

فروردین با مرداد :(خوب ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین مرداد ماه پیوند موفقی خواهد بود زیرا هماهنگی وجود دارد.

فروردین با شهریور 🙁 بد ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین شهریور ماه بد است زیرا یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب است.

فروردین با مهر 🙁 بسیار خوب ) متولدین فروردین و مهر ویژگی های مثبت مشترکی با یکدیگر دارند و افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد هستند.

فروردین با آبان 🙁 بد ) اگرفروردینی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین آبان ماه برایتان بد است زیرا هر دو زوج در این ماه آزادیخواه ،سلطه گر ،خواهان تنهایی و درون گرا هستند.

فروردین با آذر 🙁 عالی ) این ازدواج از نیکوترین ازدواج هاست و زوجین در آن کم ترین اختلاف و هیاهو را دارند .

فروردین با دی :(بد ) متولدین این دو ماه با یکدیگر تفاهم چندانی ندارند مرموز و محافظه کار هستند.

فروردین با بهمن 🙁 بد ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین بهمن ماه پیوند موفقی نخواهد بود زیرا زوجین سلطه گر، آرمان گرا هستند و موقعیت درک یکدیگر را ندارند.

فروردین با اسفند 🙁 متوسط ) پیوند متولدین فروردین ماه و اسفند ماهی ها متوسط است و ممکن است با مشکل مواجه باشد و یا ممکن است پیوند خوبی باشد.

اردیبهشت با فروردین :(متوسط ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین فروردین ممکن است مشکلات قابل حل شدن داشته باشد.

اردیبهشت با اردیبهشت 🙁 متوسط ) متولدین این ماه ها نسبتا خودرای و لجباز هستند و ممکن در ازدواج دچپار مشکل شوند.

اردیبهشت با خرداد 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و زوجین متولد این ماه ها بسیار تیزهوش ، کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند.

اردیبهشت با تیر 🙁 بسیار خوب ) این ازدواج از نیکوترین ازدواج هاست و زوجین در آن کم ترین اختلاف را دارند و بسیارخانواده دوست خونگرم هستند و پیوندی محکم و استواربا یکدیگر دارند.

اردیبهشت با مرداد 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت ماه و متولدین مرداد پیوند موفقی خواهد بود زیرا هر دو زوجین عاشق پیشه ، با صداقت ،وفاداربه یکدیگر هستند و پیوندی مملو از آرامش دارند.

اردیبهشت با شهریور 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها بدون مشکل است و یکی از زوجین جوانمرد ، باسخاوت ،مددکار است.

اردیبهشت با مهر 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین متوسط است و زوجین دارای ویژگی هایی مانند اهل اعتدال معاشرتی ،خونسرد و کمی حسود هستند.

اردیبهشت با آبان 🙁 خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین آبان نیکوست و ویژگی های این ازدواج آرمانگرایی، بلندپروازی همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاریست.

اردیبهشت با آذر 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین آذر تاحدودی خوب است اما ممکن است این زوجین با یکدیگر نا سازگار باشند . از دیگر ویژگی های آن ها جسوربودن ، بی پروایی، نیازمند به آزادی است.

اردیبهشت با دی 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین دی پیوند موفقی است زیرا این افراد با ثبات ، راز نگه دار هستندو پیوندی مستحکم و پابرجایی با یکدیگر دارند.

اردیبهشت با بهمن 🙁 بد ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین بهمن بد است زیرا ویژگی این زوجین با یکدیگر تفاوت دارد و هر دو آن ها کنجکاو، آزادیخواه و آرمانگرا هستند.

اردیبهشت با اسفند 🙁 خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین اسفند خوب است و این افراد ، تودار و بسیار محتاط و با یکدیگر سازگاری را دارند.

خرداد با فروردین 🙁 بد ) اگرخردادی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین فروردین ماه برایتان بد است زیرا آن ها افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم هستند.

خرداد با اردیبهشت 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین خردادو متولدین اردیبهشت از نوع متوسط است اما این زوجین با یکدیگر زیاد سازگار نیستند وافرادی تیزهوش ،کنجکاو ، تنوع طلب هستند.

خرداد با خرداد 🙁 خوب ) ازدواج متولدین خرداد با یکدیگر خوب است زیرا هر دو آن ها مشورت پذیر ،با استدلال ،توانا در برطرف کردن مشکلات هستند.

خرداد با تیر 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و زوجین متولد این ماه ها با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند.

خرداد با مرداد 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها موفق است و آن ها می توانند زوجی جذاب و اجتماعی برای یکدیگر باشند و صفات مشترک فراوان با هم دارند.

خرداد با شهریور 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد

خرداد با مهر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بسیار خوب است و زوجین متولد این ماه ها خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند.

خرداد با آبان 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و زوجین متولد این ماه ها برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر راتحمل کنند.

خرداد با آذر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بسیار خوب است و زوجین متولد این ماه ها زندگی سرشار از ذوق و شوق دارند.

خرداد با دی 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است و زوجین متولد این ماه ها خویشتندار، سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند.

خرداد با بهمن 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بسیار خوب است و زوجین متولد این ماه ها با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگرهستند.

خرداد با اسفند 🙁 بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بد است وبا یکدیگر تفاهم ندارند و زوجین متولد این ماه ها خیالباف ، رویا پرداز ،مرموز هستند.

فال ازدواج ماه های مختلف

تیر با فروردین :(متوسط ) در ازدواجشان مشکلاتی وجود دارد و برون گرا ، ایده آلیست هستند.

تیر با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب ) ازدواج موفقی دارند و نقطه اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

تیر با خرداد 🙁 متوسط ) متوسط است و ممکن است دچار مشکل شوند چون یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی است.

تیر با تیر 🙁 خوب ) پیوند خوبی دارند اما اختلاف سلیقه شان با یکدیگر فراوان است.

تیر با مرداد 🙁 خوب ) ازدواج موفقی دارند وخصوصیات مشترک زیاد ی باهم دارند.

تیر با شهریور :(بسیار خوب) ازدواجشان بسیار خوب است و یکی مهارت فراوان در امورمالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ است.

تیر با مهر 🙁 بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند هستند و ازدواج بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

تیر با آبان 🙁 متوسط ) ازدواجشان متوسط است و به جز مسائل مالی در سایر مسائل هماهنگ می باشند.

تیر با آذر :(بد ) ازدواجشان با یکدیگر از نوع بد است و یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده است.

تیر با دی :(خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق میشود.

تیر با بهمن 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است اما به سعی و کوشش نیاز دارد.

تیر با اسفند 🙁 بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل می باشد.

 

مرداد با فروردین 🙁 خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد.

مرداد با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب ) این نوع ازدواج بسیارخوب است و ازدواجی موفق و پایداراست و زوجین در آن مهربان و خانواده دوست هستند.

مرداد با خرداد 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است آن ها اجتماعی ، خونگرم و با یکدیگر سازگارند.

مرداد با تیر 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است و موقعیت همدیگر را درک می کنند و اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند.

مرداد با مرداد 🙁 خوب ) این نوع ازدواج خوب است وزوجین صفات مشترک زیادی با هم دارند که باعث تقویت پیوندشان خواهد شد.

مرداد با شهریور 🙁 متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است زیرا یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند است.

مرداد با مهر 🙁 خوب ) این نوع ازدواج خوب است و زوجین در آن با آرامش و ملایمت همراه با منطق زندگی می کنند.

مرداد با آبان :(متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است وزوجین یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران است.

مرداد با آذر 🙁 متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است زیرا یکی از زوج ها پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال است.

مرداد با دی (متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است وشاید زوجین به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی دچار اختلاف شوند.

مرداد با بهمن :(خوب ) این نوع ازدواج خوب است و هر دو زوجین آرمانگرا و ایده آلیست هستند و پیوندی موفق خواهند داشت.

مرداد با اسفند 🙁 خوب ) این نوع ازدواج خوب است وزوجین در آن با هماهنگی بسیار مناسب درپی برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگرهستند.

شهریور با فروردین :(بد ) ازدواج متولدین شهریور و فروردین ماه پیوند نا موفقی خواهد بود زیرا یکی پاک سرشت ،انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب است .

شهریور با اردیبهشت 🙁 خوب ) ازدواج متولدین شهریور واردیبهشت ماه پیوند موفقی خواهد بودزیرا صفات مشترک و خوب نظیر جوانمردی و نجابت با یکدیگر دارند.

شهریور با خرداد :(متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و خرداد ماه متوسط خواهد بود زیرا یکی عاطفی و عاشق پیشه دیگری با نظم و برنامه مشخص است.

شهریور با تیر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین شهریور وتیر ماه بسیار پیوند موفقی خواهد بود زیرا این زوج ها در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان هستند.

شهریور با مرداد 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و مردادماه پیوند متوسطی خواهد بود زیرا هر دو نسبتا لجباز و خودرای هستند و شاید در زندگی با مشکل مواجه شوند.

شهریور با شهریور 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند بسیار موفقی خواهد بود زیرا هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند.

شهریور با مهر 🙁 خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند خوبی خواهد بود زیرا مشورت پذیر با منطق هستند و در برطرف کردن مشکلات توانا می باشند.

شهریور با آبان 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و آبان ماه متوسط خواهد بودزیرا یکی از زوجین جسور و بی پروا وسرشار از انرژی و بلند پروازهستند.

شهریور با آذر 🙁 بد ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند نا موفقی خواهد بود زیرا یکی از زوج ها در زندگی تنوع طلب ،خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط هستند.

شهریور با دی 🙁 خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت است.

شهریور با بهمن 🙁 متوسط ) چنین پیوندی متوسط است اما با سعی و کوشش می تواند خوب باشد.

شهریور با اسفند :(خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند موفقی خواهد بود و زوجین بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود.

 

مهر با فروردین :(بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب اس زیرا آن ها خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد هستند.

مهر با اردیبهشت 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است زیرا آن ها انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

مهر با خرداد :(بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است چون آدم هایی حسابگر ،خونگرم هستند و تفاهم مناسبی با هم دارند.

مهر با تیر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است و این زوجین اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا هستند.

مهر با مرداد 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است و آن ها در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند.

مهر با شهریور 🙁 خوب ) پیوندی موفق دارند چون منصف عادل و با سلیقه هستند.

مهر با مهر 🙁 خوب ) ازدواج متولدین مهربا یکدیگربه دلیل اشتراکات زیادی که دارند می تواند موفق باشد.

مهر با آبان 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگراگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند.

مهر با آذر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر موفق است و این زوجین دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند.

مهر با دی 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرمتوسط است و آن ها نسبتا خودرای ، بلندپروازندو ممکن است با مشکل روبرو شوند.

مهر با بهمن 🙁 بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربد است و این افراد پر جنب و جوش ،بی قرار، تنوع طلب و سرکش هستند.

مهر با اسفند :(بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرپیوندی موفق است چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

آبان با فروردین 🙁 بد ) این نوع ازدواج بد است و زوجین آزادی خواه ،سلطه گر ،خواهان تنهایی و درون گرا هستند.

آبان با اردیبهشت 🙁 خوب ) این نوع ازدواج خوب است و زوجین آرمانگرا ،بلند پرواز، همراه با جاذبه و اقتدار هستند.

آبان با خرداد :(متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین در آن برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند.

آبان با تیر :(متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند.

آبان با مرداد 🙁 متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران است.

آبان با شهریور 🙁 متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین در آن جسور، بی پروا ،سرشار از انرژی و بلند پروازهستند.

آبان با مهر 🙁 متوسط ) این نوع ازدواج اگرچه خالی از دردسر نیست اما میتوانند موفق باشد.

آبان با آبان 🙁 بد ) ازدواج متولدین این ماه با یکدیگر همراه با مشکلات فراوان است زیرا زوجین مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن هستند.

آبان با آذر 🙁 متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین یکی سختگیر در مسائل و دیگری سرشت پویا و جدی دارد.

آبان با دی 🙁 بد ) این نوع ازدواج بسیاربد است زیرا هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند.

آبان با بهمن 🙁 بد ) این نوع ازدواج بد است زیرا یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری است.

آبان با اسفند :(بد ) این نوع ازدواج بد است زیرا یکی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کافی می باشد.

آذر با فروردین :(عالی ) پیوند متولدین آذر و فروردین ماه بسیار موفق است و آنها کم ترین اختلاف و هیاهو را در زندگی تجربه می کنند.

آذر با اردیبهشت :(متوسط ) پیوند متولدین آذر و اردیبهشت ماه متوسط است و این افراد جسور ، بی پروا ، نیازمند به آزادی و بدون تفاهم هستند.

آذر با خرداد:( بسیار خوب ) پیوند متولدین آذر و خرداد ماه سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک است.

آذر با تیر:( بد ) پیوند متولدین آذر و تیرماه بد است زیرا یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده می باشد.

آذر با مرداد :(متوسط ) پیوند متولدین آذر و مرداد ماه متوسط است و یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال است.

آذر با شهریور:(بد ) پیوند متولدین آذر و شهریورماه بد است زیرا آن ها تنوع طلب ،خواهان استقلال و در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند.

آذر با مهر 🙁 بسیار خوب ) پیوند متولدین آذر و شهریورماه بسیار خوب است زیرا دارای خصیصه هایی مثل محبت ، درستکاری هستند و مسئولیت پذیر می باشند.

آذر با آبان 🙁 متوسط ) پیوند متولدین آذر و آبان ماه در حد متوسط است زیرا یکی سختگیر در مسائل و دیگری سرشت پویا و جدی دارد.

آذر با آذر:( بسیار خوب ) پیوند متولدین آذر با یکدیگر پیوندی بسیار مطلوب توام با سعادت و خوشبختی است.

آذر با دی 🙁 متوسط ) متولدین این ماه ها خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند و باید خویشتن دار باشند تا در زندگی دچار مشکل نشوند.

آذر با بهمن 🙁 بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی پیوند متولدین آذر و بهمن ماه خواهد بود چون مثبت گرا هستند.

آذر با اسفند 🙁 متوسط ) پیوند متولدین آذر و اسفند متوسط است زیرا یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد.

دی با فروردین :(بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربد است و آن ها تفاهم چندانی با هم ندارند و مرموز و محافظه کار هستند.

دی با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است زیرا آن ها با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا دارند.

دی با خرداد 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است چون این زوجین خویشتندار ، سیاستمدارند و از سازگاری مناسب برخوردارند.

دی با تیر :(خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است و از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند.

دی با مرداد :(متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند.

دی با شهریور 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است و زندگی آن ها سرشار از محبت است.

دی با مهر 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرمتوسط است زیرا زوجین نسبتا خودرای و بلند پروازندو ممکن است با مشکل روبرو باشند.

دی با آبان 🙁 بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بد است و هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه هستند.

دی با آذر 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند و باید خویشتندار باشند.

دی با دی :(متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرمتوسط است و خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود.

دی با بهمن 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی است.

دی با اسفند 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه می باشد.

بهمن با فروردین 🙁 بد ) پیوند متولدین بهمن و فروردین ماه بد است زیرا افرادی سلطه گر، آرمان گرا هستند و موقعیت درک یکدیگر را ندارند.

بهمن با اردیبهشت 🙁 بد ) پیوند متولدین بهمن و اردیبهشت ماه بد است و این افراد کنجکاو ،آزادی خواه و آرمان گرا هستند و ایده متفاوت از یکدیگردارند.

بهمن با خرداد 🙁 بسیار خوب ) پیوند متولدین بهمن و فروردین ماه بسیار خوب است و هر دو روحیه انسان دوستی دارند و همیشه آماده کمک به همدیگرهستند.

بهمن با تیر 🙁 متوسط ) پیوند متولدین بهمن و تیرماه می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد.

بهمن با مرداد 🙁 خوب ) پیوند متولدین بهمن و مرداد ماه خوب است زیرا هردو آرمان گرا و ایده آلیست هستند و پیوندی موفق دارند.

بهمن با شهریور 🙁 متوسط ) پیوند متولدین بهمن و شهریورماه با سعی و کوشش می تواند خوب باشد.

بهمن با مهر 🙁 بد ) پیوند متولدین بهمن و مهر ماه بد است و این افراد پر جنب و جوش ،بیقرار ،تنوع طلب و سرکش هستند.

بهمن با آبان 🙁 بد ) پیوند متولدین این ماه با یکدیگر بد است زیرا یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری می باشد.

بهمن با آذر 🙁 بسیار خوب ) پیوند متولدین بهمن و آذرماه از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند.

بهمن با دی :(متوسط ) پیوند متولدین بهمن و دی ماه متوسط است زیرا یکی محتاط و محافظه کار و دیگری سختگیر و جدی است.

بهمن با بهمن 🙁 خوب ) پیوند متولدین بهمن با یکدیگر پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف است.

بهمن با اسفند :(خوب) پیوند متولدین بهمن و اسفند خوب است زیرا یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگرهستند.

اسفند با فروردین 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است ولی ممکن است پیوند خوبی باشد.

اسفند با اردیبهشت 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است و این زوجین افرادی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند.

اسفند با خرداد :(بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بد است زیرا آن ها خیال باف و رویاپرداز مرموز هستند و تفاهم چندانی با همدیگرندارند.

اسفند با تیر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل است.

اسفند با مرداد :(خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگراست.

اسفند با شهریور 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است زیرا این افراد بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند.

اسفند با مهر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرپیوندی موفق است چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

اسفند با آبان 🙁 بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربد است زیرا یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی می باشد.

اسفند با آذر 🙁 متوسط) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگردر حد متوسط است زیرا یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد.

اسفند با دی 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگردر حد متوسط است زیرا یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه است.

اسفند با بهمن 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است زیرا یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگرهستند.

اسفند با اسفند 🙁 بد ) ازدواج متولدین اسفند با یکدیگربه خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است بد باشد.

 

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » طالع بینی ازدواج هر ماه با سایر ماه ها (فال ازدواج با تاریخ تولد)

طالع بینی ازدواج ماه های مختلف با یکدیگر یکی از فال های جذاب برای عروس و داماد ها است. در این فال به سرنوشت و آینده خود با طرف مقابلشان پی می برند.

طالع بینی به هر صورت که باشد برای بسیاری از افراد جذابیت دارد حال اگر این فال مختص تازه عروس و داماد باشد مطمئنا طرفدار بیشتری پیدا می کند، طالع بینی سرنوشت ازدواج ماه های مختلف با یکدیگر یکی دیگر از فال های جذاب برای عروس و داماد ها است در این فال به سرنوشت و آینده با طرف مقابلتان پی می برید.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

فروردین با فروردین 🙁 خوب ) سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر
فروردین با اردیبهشت:(متوسط) خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد
فروردین با خرداد :(بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش
فروردین با تیر : ( متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد
فروردین با مرداد : (خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد
فروردین با شهریور : ( بد ) یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب
فروردین با مهر : ( بسیار خوب ) افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد
فروردین با آبان : ( بد ) آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا
فروردین با آذر : ( عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است
فروردین با دی : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند
فروردین با بهمن : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند
فروردین با اسفند : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

فال ازدواج ماه های مختلف

اردیبهشت با فروردین :(متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است
اردیبهشت با اردیبهشت 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید
اردیبهشت با خرداد 🙁 متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند
اردیبهشت با تیر 🙁 بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار
اردیبهشت با مرداد 🙁 بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش
اردیبهشت با شهریور 🙁 خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل
اردیبهشت با مهر 🙁 متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت
اردیبهشت با آبان 🙁 خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار
اردیبهشت با آذر 🙁 متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم
اردیبهشت با دی 🙁 بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا
اردیبهشت با بهمن 🙁 بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر
اردیبهشت با اسفند 🙁 خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

خرداد با فروردین 🙁 بد ) افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم
خرداد با اردیبهشت 🙁 متوسط ) تیزهوش کنجکاو تنوع طلب چندان با هم سازگار نیستند
خرداد با خرداد 🙁 خوب ) مشورت پذیر با استدلال توانا در برطرف کردن مشکلات
خرداد با تیر 🙁 متوسط ) با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند
خرداد با مرداد 🙁 بسیار خوب ) زوجی جذاب و اجتماعی با صفات مشترک فراوان
خرداد با شهریور 🙁 متوسط ) چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد
خرداد با مهر 🙁 بسیار خوب ) خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند
خرداد با آبان 🙁 متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند
خرداد با آذر 🙁 بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک
خرداد با دی 🙁 خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند
خرداد با بهمن 🙁 بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر
خرداد با اسفند 🙁 بد ) خیالباف رویا پرداز مرموز عدم تفاهم با همدیگر

تیر با فروردین :(متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد
تیر با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب ) نقطه اشتراک فراوانی با یکدیگر دارند
تیر با خرداد 🙁 متوسط ) یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی
تیر با تیر 🙁 خوب ) علی رغم اختلاف سلیقه پیوند خوبی می باشد
تیر با مرداد 🙁 خوب ) خصوصیات مشترک زیاد و ازدواجی موفق
تیر با شهریور (بسیار خوب) یکی مهارت فراوان در امور مالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ
تیر با مهر 🙁 بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند
تیر با آبان 🙁 متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر مسائل هماهنگ می باشند
تیر با آذر :(بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده
تیر با دی :(خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق میشود
تیر با بهمن 🙁 متوسط ) ازدواج میتواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد
تیر با اسفند 🙁 بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل

مرداد با فروردین 🙁 خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

مرداد با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب ) مهربان و خانواده دوست ازدواجی موفق و پایدار

مرداد با خرداد 🙁 بسیار خوب ) اجتماعی خونگرم همراه با سازگاری مثبت

مرداد با تیر 🙁 خوب ) اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند موقعیت همدیگر را درک می کنند

مرداد با مرداد 🙁 خوب ) صفات مشترک خوب باعث تقویت پیوندشان خواهد بود

مرداد با شهریور 🙁 متوسط ) یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند

مرداد با مهر 🙁 خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

مرداد با آبان :(متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران

مرداد با آذر 🙁 متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

مرداد با دی طالع بینی ماه های ازدواج داماد و عروس متوسط ) به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

مرداد با بهمن :(خوب ) هر دو آرمانگرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

مرداد با اسفند 🙁 خوب )با هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

شهریور با فروردین :(بد ) یکی پاک سرشت انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب

شهریور با اردیبهشت 🙁 خوب ) صفات مشترک خوب نظیر جوانمردی و نجابت

شهریور با خرداد :(متوسط ) یکی عاطفی و عاشق پیشه دیگری با نظم و برنامه مشخص

شهریور با تیر 🙁 بسیار خوب ) در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان

شهریور با مرداد 🙁 متوسط ) نسبتا لجباز و خودرای شاید با مشکل مواجه شوند

شهریور با شهریور 🙁 بسیار خوب ) هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند

شهریور با مهر 🙁 خوب ) مشورت پذیر با منطق و در برطرف کردن مشکلات توانا

شهریور با آبان 🙁 متوسط ) جسور و بی پروا . سرشار از انرژی و بلند پرواز

شهریور با آذر 🙁 بد ) تنوع طلب خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

شهریور با دی 🙁 خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

شهریور با بهمن 🙁 متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد

شهریور با اسفند طالع بینی ماه های ازدواج داماد و عروس خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود

مهر با فروردین :(بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

مهر با اردیبهشت 🙁 خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند

مهر با خرداد :(بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارند

مهر با تیر 🙁 بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا

مهر با مرداد 🙁 خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

فال ازدواج ماه های مختلف

مهر با شهریور 🙁 خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشند

مهر با مهر 🙁 خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشند

مهر با آبان 🙁 متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند

مهر با آذر 🙁 بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند

مهر با دی 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوند

مهر با بهمن 🙁 بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

مهر با اسفند :(بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

آبان با فروردین 🙁 بد ) آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

آبان با اردیبهشت 🙁 خوب ) آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری

آبان با خرداد :(متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند

آبان با تیر :(متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند

آبان با مرداد 🙁 متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران

آبان با شهریور 🙁 متوسط ) جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز

آبان با مهر 🙁 متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند

آبان با آبان 🙁 بد ) مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن در نتیجه پیوندی همراه با مشکلات

آبان با آذر 🙁 متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

آبان با دی 🙁 بد ) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

آبان با بهمن 🙁 بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

آبان با اسفند :(بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کافی

آذر با فروردین :(عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است

آذر با اردیبهشت :(متوسط ) جسور بی پروا نیازمند به آزادی و بدون تفاهم

آذر با خرداد:( بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

آذر با تیر:( بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده

آذر با مرداد :(متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

آذر با شهریور:(بد ) تنوع طلب خواهان استقلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

آذر با مهر 🙁 بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیر می باشد

آذر با آبان 🙁 متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

آذر با آذر:( بسیار خوب ) پیوندی بسیار مطلوب توام با سعادت و خوشبختی

آذر با دی 🙁 متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتن دار باشند

آذر با بهمن 🙁 بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

آذر با اسفند 🙁 متوسط ) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد

متولد چه ماهی از سال هستید؟ دیدگاه شما نسبت به عشق چیست ؟ متولدین ماه …

دی با فروردین :(بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند

دی با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

دی با خرداد 🙁 خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

دی با تیر :(خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند

دی با مرداد :(متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

دی با شهریور 🙁 خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

دی با مهر 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند

دی با آبان 🙁 بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

دی با آذر 🙁 متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند

دی با دی :(متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود

دی با بهمن 🙁 متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

دی با اسفند 🙁 متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

بهمن با فروردین 🙁 بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

بهمن با اردیبهشت 🙁 بد ) کنجکاو آزادی خواه و آرمان گرا و ایده متفاوت از یکدیگر

بهمن با خرداد 🙁 بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

بهمن با تیر 🙁 متوسط ) ازدواج می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد

بهمن با مرداد 🙁 خوب ) هردو آرمان گرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

بهمن با شهریور 🙁 متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد

بهمن با مهر 🙁 بد ) پر جنب و جوش بیقرار تنوع طلب و سرکش

بهمن با آبان 🙁 بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

بهمن با آذر 🙁 بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

بهمن با دی :(متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

بهمن با بهمن 🙁 خوب ) پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف

بهمن با اسفند :(خوب) یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

بخشی از شخصیت شما در رگ‌هایتان جاریست آیا گروهای خونی🩸 می توانند باعث ایجاد یک …

اسفند با فروردین 🙁 متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

اسفند با اردیبهشت 🙁 خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

اسفند با خرداد :(بد ) خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر

اسفند با تیر 🙁 بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل

اسفند با مرداد :(خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

اسفند با شهریور 🙁 خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند

اسفند با مهر 🙁 بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

اسفند با آبان 🙁 بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی

اسفند با آذر 🙁 متوسط) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد

اسفند با دی 🙁 متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

اسفند با بهمن 🙁 خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

اسفند با اسفند 🙁 بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.

واسم جالب بود که دی ماهی‌ها اصلا اینجا نظر نذاشتند. به عنوان یه دی‌ ماهی میخواستم بگم ما بسیار حسابگر و نکته سنج هستیم در عین حال خوش قلب. پشت چهره جدی و بی احساسی که به خودمون میگیریم بسیار عاشق پیشه و متعهد هستیم . فقط هم با اردیبهشتی ها و شهریور ماهی ها خوشبخت میشیم و اگه دنبال بدبختی هستیم باید بریم سمت آذری ها، آبانی ها و اسفندی ها .

یکی بگه چطوری مخ مردادیا رو باید زد خودم بهش پیشنهاد بدم؟ واقعا شدیداً مغرور هستند و به هر کسی چشم ندارن.

من تیرماهی ام ولی اکثرا مردادی جذبم میشه. جالبه با غروری که دارن خیلی ابراز احساسات میکنن و مهربونن و خیلی هم وفادار و متعهدن
پسره پنج سال از من کوچیکتره پزشک هست. مردادیه من زیاد پا نمی‌دم ولی اون خیلی احساسی هست و ابراز علاقه میکنه

فروردین و آذر رو نگاه کن تو رو خدا …! 😍
عالی عالی عالیست!
بجز فروردین و آذر تمامش یا خوب استن یا بد، اما فروردین و آذر عالیست ❤️

همه ماه ها به کنار اسفند به کنار از همه نظر تک و بی نظیر هستن و بسیار خواستنی. خوشبخت ترین انسان دنیا کسی هست که یک اسفندی رو تو زندگیش داشته باشه

فقط فروردین و آذر عالى هستن و دیگر هیچ کدام اینطورى نیست 😍
یعنی موفق ترین زوج ها فروردین و آذر ماهی ها هستن 💙💕
واقعاً عالیست 👑🤗

عروسمون آذریه و داداشم فروردین ماهی، مثل سگ و گربه باهم جنگ دارن سر همه چیز الان که سه تا بچه دارن یکم بهتر شدن بازم گاهی بحث میکنن البته داداشم همش کوتاه میاد و صبوره

مردادیا فقط برای تیر و خردادیا ساخته شدن ولی سعی کنید از چششون نیفتید شاید با همه مهربان و آماده کمک باشن و فقط عمل بلد باشن به جا حرفا قشنگ زدن و قولا واهی ولی از چشم بیفتین جوری رفتار میکنن که انگار وجود اصلا نداشتین من خودم پسرم مردادیه کاملا دارم قلق اخلاقاشو شدیدا احساسی شدیدا کینه ای هر خواسته ای دارن باید بشه و…در عین حال فوق العاده مهربان و تو دل برو تو هر جمعی

کاملا موافقم شاید باورتون نشه عشقه من در لحظه حسم میکنه یجور تلپاتی داریم بهم. من خردادیم اون مردادی در مورد حساسیت که دیگه همه میدونن مردای مردادی حساسی ترینن، کناره خوش قیافه بودن و قلب مهربونشون. سرم بزنید دادگاه ها متوجه میشین چه مرد چه زنه مردادی طلاق ندارن چون عاشقانه دوست دارن عشقشونو. خوش بحالتون بچتون مردادیه کاش بچه منم اون ماه دنیا بیاد.

همیشه هم درست نیست من زن ومرد مردادی زیاد دیدم که جدا شدن و اختلاف دارن باهم.

اگه مرد آبانی هستی تحت هیچ شرایطی با خانم آبانی ازدواج نکن یعنی اختلاف از زمین تا آسمونه

من و همسرم بهمن و خرداد ماهی بودیم خیلی زندگی عاشقانه ای داشتیم ولی بنا به اتفاقاتی با یک مهر ماهی ازدواج کرد و زندگی خوبی دارن ولی من خواستم به خاطر بچم با اون زندگی کنم که کار از کار گذشته بود و بهم خیانت کرد.

آره بهمن و آذر درسته…خیلی زندگی جالبی میسازن میشه گفت با هم حال میکنن ما که اینجوری هستیم😷

دوتا بهمنی با هم عالی هستن در واقع زن بهمن با یه نگاه عاشق مرد جذاب بهمنی میشه و برعکس

زن مردادی و مرد اردیبهشت ماهی به هیچ عنوان با هم سازگاری ندارن. خیلی جاها دیدم مرد اردیبهشت احساس مالکیت داره و زن مرداد آزادی میخواد. مرد اردیبهشتی از بکن نکن بیزاره، زن مردادماهی با اینکه خودش خیلی چیزا رو رعایت نمیکنه ولی انتطار داره طرف مقابلش رعایت کنه

ماهم هر دو بهمن ماهی هستیم اصلا امواج این ماه باهم خوب نیست.

در مورد من اصلا درست نیست ما هر دو بهمن ماهی هستیم همیشه مثل سگ و گربه ایم

نام:

شش
 + 

 = 
12

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

طالع بینی ازدواج ماه ها با یکدیگر و خصوصیات اخلاقی متولدین هر ماه برای ازدواج را در این مطلب سوربان بخوانید. در ادامه در جدول ازدواج ماه ها به بررسی رابطه عشقی متولدین ماه ها می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد. طالع بینی از زمان های بسیار دور شکل گرفته توسط بابلیان شکل گرفته است. بابلیان ادعا میکردند می توانند بر اساس وضعیت ستارگان آینده را پیشگویی کنند. در آخر این مطلب هم میتوانید ویدیویی از طالع بینی ازدواج ماهها و خصوصیات آنها با یکدیگر مشاهده کنید.

 

 

 

فال ازدواج ماه های مختلف

تیر و خردادیا اگه مردادیا ازشون حساب میبرن بخاطر قهرمان بودنشونه دیگه سه ماهه سالم هستن اخلاقیات همو میفهمنن و تفاوتی که وجود داره خردادیا تا یه مردادی ببینن خودشون بهشون پیشنهاد میدن دختر پسرم فرق نداره تیریا اوایل شاید قبول نکنن ولی بعدا میفهمن تنها کسیکه واقعا دوستشون داره همون مردادیان چون این جماعت مردادی عاشق فقط یه بار میشن کی هم از خیانت خوشش میاد؟ پس همون بهتر انتخاب مردادی باشه چون خیانتاشون وجود نداره چون از رو روح طرف انتخاب میکنن وقتی خودشون خوشگلن دنبال خوشگل بگردن اخه؟ سراغ این بهمن و دی و فرودینیا نرین اینا کلا دلشون دروازس مهریا هم اخلاقشونو هرکسی نمیتونه تحمل کنه ابانیا هم باید همش ببرینشون بیرون اسفندیا خوشگلیشون به مردادیا نمیرسه ولی ایناهم کمتر خیانت کارن با بقیه ماه ها رابطه نداشتم ولی تجربم اینو گفته شاید بگین خیالبافمو…ولی واقعا تجربه کردم من اگه انتخابم بین تمام ماها باشه صد در صد یه دختر مردادیه چون احساسات فوق العاده قوی دارن بعد معیارا دیگشون مهمترین چیز برای من فقط یه چیزه ادم باشه و اهل زندگی خودم به اندازه کافی پول دارم معیارتون سعی کنید پول نباشه بچه ها یا طرف چکارس بابا ننش کینو…خودش فقط مهم باشه بحث زندگیه نه رابطه دوستی و مدت دار قراره مادر یا پدره بچه هاتون شه خودتون هیچ بچه هاتون چه گناهی کردن تاوان اشتباهتونو بدن؟حالا شما خواستین ماه هم توجه نکنید من طبق سلیقه خودم دوس دارم مردادی باشه فیتیش دارم اصلا خودمم شهریوریم

از من بهتون نصیحت افسار این مردادماهیا فقط دسته تیر و خردادیاس لعنتیا هم صداشون ادمو هوایی میکنه هم قیافه و تیپشون ولی حیف قسمته تیر خردادیا میشن

سلام. واقعا اکثر خصوصیاتی که ذکرشده،احساسشون میکنم مچکر

سلام خیلی ممنون از شما دوست عزیز سوربان.

منم میخوام زن بگیرم هیچ شهریوری پیدا نمیشه بهم بخوره فکر کنم تا آخر عمرم مجرد باید بمونم

میخام زندگیمو بگم
من ی دختری 15ساله هستم با این سنم هس میکنم پیرم
خیلی چیزایی کشیدم تجربم از دوسال پیش کردم
ی عشق داشتم اونم اولی واخری بود مجبوربودم با یکی دیگه ک منو نمیخاد منم نمیخامش ازدواج کنم وقتی از عشقم جدا شدم زندگیم خیلی شکست وقتی با این مرد ازدواج کردم زندگیم بدبخت شد از اور روز عروسیم شروع ب تهمت زدن کرد ک با داداش وباباش تهمتم زد بعد یک هفته کتک از خودش و مادرش خوردم ب خانوادم میگم کسی واسم مهل نمیزاشت اینا ب عادت تهمت بد تو دهن مردم عادت کردن واس کسی مهم نبودم چند بار ب مرگ رسیدم ولی هیچکس منو نفهمید اصلحه بالا سرم میگزاشتن ولی اون لحظه خدا نجاتم میداد باتون برقی روم میگرفت منو خفه میکرد مامانش نمیزاشت تو حموم، حموم کنم دو ماه حیاط حموم میکردم بالباسام با این تابستون گرم میزاشتن بیرون عذا درست کنم اون روزا خیلی سخت واسم بودن. با ی شغله قدیمی ک هردقیقه اتیش میگرفت استفاده میکردم در خلاصه زندگی نداشتم با سنم اخرش جرعت کردم ک ازش جدا شدم الان دارم طلاق میگیرم ولی خیلی بد شانسم حتی حق باخودش کرد برگه تمکین گرفت نمیتونم ازش طلاق بگیرم فقد برام دعا کنید ک ب زودی طلاق بگیرم ازش الان6ماه هیچی نشد

این مطالب فایده ای غیر از خودشناسی هم داره. برای انتخاب همسر بسیار مفیده. برای انتخاب تاریخ تولد مناسب برای فرزند.شاید باورتون نشه که آدمها معمولا به فردی علاقمند میشن که بعدا که مشخصات تاریخ تولد همسرشونو بررسی میکنن متوجه تناسب خیلی خوب بین ماه و سال تولدشون میشن.

سلاممممم .
۹۸ درصد چیزهای ک گفته بود دقیقا ویژگی های من هست مو ب مو ب تمام ویژگی‌های من اشاره کرده بود و حتی ب جرئت میتونم بگم وقتی فال ماه خودمو خوندم بیشتر با خصوصیات خودم آشنا شدم . سپاسگزارم

خیلی ممنون از لطفتون دوست عزیز.

سلام خیلی خوبه
اما لطفا اسفند هم بزارین

سلام چشم حتما. مرسی از محبتتون دوست عزیز.

خوبه

ممنونم از لطفتون دوست عزیز.

عالی

ممنون از محبتتون دوست عزیز.

دست از این خرافات بردارین لطفااااا

طالع بینی ها و اینا رو باور نکنین
اینا همش دروغه
باور نکنین.

ماه شهریور طالع بینی

خوب است

ممنون از لطف و محبتتون دوست عزیز.

واقعا اشتباهه اصلا توجه نکنید هرجایییی رو بخونید می فهمین دو تا مردادی اصلااا باهم تفاهم ندارن

طالع بینی دقیقا یه خرافه است و عجیبه هنوز توی قرن 21 شما دارین بهش میپردازین

عاللللی بود باورم نمیشه فالم چقدر درست و دقیق بود!

من که با شوهرم تو ماههایی که فال ها گفتن نیستیم، ولی کلی با هم خوبیم و دو ساله که داریم خیلی خوب زندگی می کنیم.

با ما بهترین بازدهی تبلیغات رپورتاژ را تجربه کنید:

سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و محضر عقد، تالار و باغ عروسی، سفره عقد، مزون عروس، آتلیه عروس و … را دربر می گیرد. سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند.

بازنشر مطالب سایت سوربان با ذکر منبع و لینک مستقیم مطلب در سایت soorban.com مجاز و قانونی می باشد. مسئولیت آگهی در سوربان بر عهده آگهی دهنده می باشد.

روزانه

طالع بینی ازدواج جزو طالع بینی هایی است که بسیار طرفدار دارد و اگر تصمیم دارید برای امسال یک طالع بینی ازدواج و جامع را آماده کرده ایم و در ادامه طالع بینی ازدواج ماه های مختلف سال با یکدیگر را هم می خوانید.

اسم پسر؛ اسم پسرانه جدید ایرانی، اسم پسرانه اصیل، نام پسرانه…

فال هفته Pmc ❤️ از 26 شهریور تا 1 مهر ماه + اتفاقات شگفت…

فال ازدواج ماه های مختلف

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین می گوید که به احتمال زیاد از محیطی سالم در خانه و خانواده لذت می برید و قادر هستید خیلی خوب با اعضای خانواده خود ارتباط برقرار کنید. این طالبع بینی می گوید که شما پشتیبانی عالی از سوی مادر و خانواده دارید.

ممکن است لحظاتی پیش آید که دست یافتن به پدر به عنوان یک پشتیبان سخت باشد. برای شما بهتر است که کینه ها را دور بریزید و به جای آن به نیمه پر لیوان نگاه کنید. به عنوان پدر و مادر هم سال بسیار خوبی خواهید داشت. فرزندان شما با پیشرفت در درس و دانشگاه و همچنین فعالیت های مازاد درسی، باعث افتخار شما می شوند و به عنوان یک همسر هم بهتر است با نهایت بلوغ و ظرافت با مسائل زناشویی برخورد کنید.

در این سال پیوند بزرگی با همسر خود خواهید داشت. شاید لحظاتی پیش آید که مجبور شوید وارد بعضی از مشاجرات یا اختلاف نظرات کوچک شوید. دعواهای ناچیز یا عدم توافق هم دور از انتظار نیست. مغرور بودن در این شرایط به هیچ وجه به هدفتان کمک نمی کند. احتمال دارد که افراد مجرد متولد این ماه یک فرد مناسب و معقول را ملاقات نمایند.

طبق این طالع بینی، متولدین برج ثور، شاید کمی با همسرشان دچار مشکل شوند. باتید حرف های خود را بزنید و ایده هایی را که دارید بیان کنید ولی بدین معنی نمی باشد که شما به حرف های همسر خود گوش ندهید. باید او را درک کنید و به حرف هایی که می زند گوش کنید و نشان دهید عقاید و ایده های او برای شما مهم است.

طالع بینی ازدواج متولدین برج ثور می گوید که هر چه زمان بیشتری به هم بدهید، بهتر می توانید او را درک کنید و نیازهای او را بفهمید. شاید متوجه شوید همسر شما متوجه نمی شود. شاید اتفاقاتی بیفتد که در خانواده دعوا ایجاد شود. ولی از آنجا که شما در حال حاضر به وارد کردن صلح و هماهنگی در خانه خود مهارت دارید، از همین تکنیک استفاده کنید و به آنها بفهمانید که باید به هم احترام بگذارند و دعوا را تمام کنند.

هر چه بیشتر بتوانید ارتباطات موثر برقرار کنید، موضوعات بحث و دعوا کمتر می شود. این موضوع را به رابطه خود و همسر هم می توانید تعمیم بدهید. با اختصاص وقت بیشتر به هم، می توانید لحظاتی خوب در کنار هم داشته باشید. ارتباطات موصر کلید حل تمام مشکلات است که شاید برای شما ایجاد شود.

اما طالع بینی برج جوزا پیش بینی می کند که برای زوج های متاهل، هیچ اختلاف عمده ای که ذهنتان را اشغال کند وجود ندارد. باید مواظب باشید که بد خلقی نکنید، هماهنگی در منزل به منظور آرامش ذهن لازم است.

باید به یاد داشته باشید که هر کسی حق نظر دادن دارد. شاید شما اغلب خودتان را در وضعیت دشواری در ازدواج پیدا کنید. با این حال، این کار عاقلانه این است که کینه به دل راه ندهید. خلق و خوی همسر یا نامزدتان ممکن است دلیل نگرانی شما باشد. یک اختلاف عقیده می تواند باعث شرایطی ناراحت کننده شود. باید به یاد داشته باشید که هوشمندانه ارتباط برقرار کنید.

عصبانیت را کنار بگذارید رابطه را همیشه مثبت نگه دارید. به یاد داشته باشید که هیچ چیز تا ابد دوام ندارد. به صورت کلی مطابق با یافته های طالع بینانه برای متولدین ماه خرداد به نظر می رسد که ابر شادی در طول سال همراه شما خواهد بود و شما از بارش شادی بخشش بهره مند می شوید.

از آنجایی که دو سیاره مختلف در یک منزل حرکت می کنند، شما و همسرتان ممکن است مقداری اصطکاک و دلخوری در رابطه ای که دارید تجربه کنید. چنانچه شرایط متشنج به صورت دقیق کنترل نشود، دعوا می تواند بسیار زیاد شود. شما و همسرتان شاید با هم اختلاف نظر داشته باشید ولی نباید باعث شود که دیدگاه هم را نادیده بگیرید. یک رابطه با دو نفر شکل می گیرد، به همین دلیل باید هر دوی آنها در این رابطه نقش برابر داشته باشند.

ارتباطاتی که دارید را شفاف نگه دارید و در گفتگوهای خود مبهم نباشید زیرا این ابهامات می توانند دلیلی سوء تفاهم های میان شما باشد. در حالت کلی در سال پیش رو همه چیز در رابطه با فرزندان و خانواده خوب پیش خواهد رفت.

این سال از نظر زندگی خانوادگی شما سالی خوب خواهد بود. فرزندان شما با دستاوردهای خود در فعالیت های خارج از برنامه درسی باعث افتخار شما می شوند. به عنوان والدین باید در عین حال که از خانواده خود محافظت می کنید متعادل رفتار نمایید.

شما به عنوان یک متولد شده در برج سرطان همیشه خواهان خوشحال کردن عزیزان خود هستید و برای پرورش آنها تلاش می کنید و به هدف خود می رسید.

اما طبق طالع بینی ازدواج برج اسد، بهتر است که زوج های متاهلکمی بیشتر مراقب فرزندان باشند و اصلا با استدلال های غیر ضروری روبرو نشوند. یاداوری این نکته ضروری است که هر کسی حق دارد نظر خود را داشته باشد و آن را بگوید.

یک ازدواج سعادتمندانه و پایدار رمز مهمی دارد که آن احترام گذاشتن به نظرات همسر و توجه به خواسته او در کنار نیازهای خود شما است. بهتر است که مقدار بیشتری از وقت خود را به همسرتان اختصاص دهید، کمی زودتر به خانه بیایید و مدت بیشتری را با همسر بگذرانید تا بتوانید بیشتر به هم نزدیک شوید. چنانچه این نکات را در نظر داشته باشید، هیچ چیز دیگری نمی تواند پیوند شما را خراب کند. طبق این طالع بینی در مورد ازدواج و فرزند، همیشه باید به یاد داشته باشید که اعضای خانواده شما افراد مورد اعتماد شما هستند.

در مورد هر مشکلی که رخ داده است باید سعید کنید که با آنها حرف بزنید، به یاد داشته باشید که حفظ احترام یک رمز برای داشتن خانواده شاد است.

طالع بینی ازدواج و خانواده برای زنان و مردان متولد برج سنبله می گوید که به عنوان بزرگترین فرد خانواده ممکن است شما نیاز به تصمیم گیری داشته باشید و در صورت لزوم باید مسائل را حل کنید. اختلافاتی که شاید با خانواده داشته باشید ممکن است آرامش خاطر شما را مختل کند. اختلاف نظر جزیی با مادر ممکن است باعث نگرانی شما شود. برای آرام تر کردن اوضاع فقط باید آرامش خود را حفظ کنید و با دید مثبت به مسائل بنگرید.

طبق طالع بینی ازدواج و خانواده برای متولدین شهریور ماه، زوج های متاهل هیچ اختلال عمده ای که بخواهد ذهن شما را مشغول کند، وجود ندارد. ولی جوانب احتیاط را باید رعایت کنید و سعی کنید به حرف ها و خواسته های همسر خود هم گوش دهید. شناخت هم و درک شریک زندگی برای ساختن زندگی خوب مهم است و به همین دلیل ضروری است که دیدگاه هم را در نظر بگیرید و از احساسات طرف مقابل خود دور نشوید.

بر طبق این طالع بینی برای زوج های متاهل تولد برج میزان، موضوع و ناراحتی خاص رخ نمی دهد ولی بدین معنی نمی باشد که عدم توجه به زندگی و شریک زندگی نیست، خواسته های همسرتان را همیشه باید مد نظر داشته باشید. یادآوری این نکته ضروری است که هر کسی حق دارد دیدگاه خود را بیان کند. از آنجایی که بیشتر والدین انتظاراتی متفاوت از فرزندان خود دارند، ممکن است در مورد والدین و فرزندان گاهی دلخوری های پیش آید. اگر می خواهید زندگی خوبی داشته باشید و محیط زندگی شما هم شاد باشد، باید یاد بگیرید که برای دیگران و دیدگاه های آنها ارزش قائل شوید.

شاید گاهی شرایط منزل آنطور که می خواهید نباشد، ولی در صورتی که با آرامش با مشکلات روبرو شوید، اوضاع خیلی بهتر می شود. صمیمیت و گرم بودن جزو ملزوماتی است که باید در خانه حفظ شود. همانطور که در طالع بینی ازدواج و فرزندان مشاهده می کنید، اعضای خانواده شما محرک شما هستند. با آرامش و مشورتمسئله مورد نظر را حل کنید. به عنوان یک همسر یا پدر و مادر باید بتوانید که تمام اختلافات و سوء تفاهم ها را از بین ببرید.

روابط شما با خانواده ممکن است در طی دوره ای بین 24 اردیبهشت اا 5 تیر مقداری با ناراحتی همراه شود. ایع بدین معنی نمی باشد که شما با تمام اطرافیان در حال مبارزه خواهید بود. طبق طالع بینی ازدواج برچ عقرب، شما باید صلح و آرامش خود را حفظ کنید و امور را با منطق اداره کنید. حفظ آرامش و گرمی در خانواده و روابط مهمترین عامل می باشد که باعث یک زندگی شاد می شود. پس سعی کنید تا مسائل و اختلافات طولانی را رفع کنید. در کنار خانواده بنشینید و صحبتی مثبت و هدفمند را شروع کنید. مطمئن باشید که کل مشکلات بین شما حل می شود.

طبق تجزیه و تحلیل در طالع بینی شما، ممکن است در بسیاری از جبهه ها با شریک زندگی توافق نداشته باشید. برای حفظ روابط و جلوگیری از مشکلات باید هر دو نظرات خود را بیان کنید و به تفاهم برسید. کل بنیاد ازدواج مبتنی بر درک و ارتباط متقابل است. همان گونه که در فال زناشویی متولدین برج عقرب هم ذکر کردیم، هر کاری را می توانید انجام دهید تا از اختلال در اساس رابطه تان جلوگیری شود. بازه تیر ماه ممکن است با مقداری دلخوری و ناراحتی همراه باشد. پس با گذراندن وقت با کیفیت در کنار عزیزان می توانید روزها را سپری کنید. همسر را به خود نزدیک نگه دارید تا از هر نوع مشکلات ناشی از فاصله افتادن بین شما جلوگیری شود. اواسط مهر ماه آرامش زیادی را در روابط شما ایجاد می شود زیرا همه چیز بین شما و همسر، فرزند، دوستان و … به خوبی حل خواهد شد.

طبق طالع بینی ازدواج متولدین برج قوس ممکن است شروع سال، بهترین دوره زندگی زناشویی شما نباشد. در زندگی و رابطه میان شما و همسرتان مشکلاتی وجود خواهد داشت. ولی اگر شما آماده باشید تا با شریک زندگی خو مصالحه و سازش کنید، به مراتب این مشکلات کمتر می شود. این کار می تواند در رفع بعضی مشکلات موجود به شما کمک کند. ونوس از 16 فروردین تا 24 اردیبهشت در خانه هفتم حرکت می کند و این می تواند برای زندگی شما مفید واقع شود. با این حال همه چیز کاملا روی روال نخواهد بود. در مدت زمانی 25 اردیبهشت تا 5 تبری برای تلاطم باید آماده باشید. شاید برای افراد متاهل مقابله با مسائلی که در حال رشد هستند کمی سخت باشد. به شما توصیه می کنیم که  آرام و صبور باشید و مسائلی که باعث ایجاد اختلاف در روابط می شود را رفع کنید.

از تاریخ 9 تیر، مریخ وارد برج حمل می شود و این حرکت، برای متولدین ماه آذر مفید است. ممکن است شاهد لحظات ناگهانی در روابط خود باشید. شما و فرزندانتان برای حفظ تعادل هماهنگ در روابط باید بیشتر تلاش کنید. کار کردن روی مسائل کوچک ممکن است باعث نتایج مورد نظر نشود. خونسردی خود را حفظ کنید و اگر مشکلی ایجاد شد، شرایط را درک کنید. سعی کنید از نقطه نطر آنها به همه چیز نگاه کنید.

با ورود مریخ به خانه چهارم از 9 تیر ماه، خانه یازدهم را تحت تاثیر قرار می دهد که رابطه مستقیمی با روابط دارد. طبق طالع بینی دی، این تاثیر ممکن است باعث ایجاد آشفتگی در روابط شما شود. به احتمال زیاد شما شاهد تلاطم رو به رشد در روابط خود بین 20 شهریور تا 24 آبان خواهید بود، پس هر موقعیتی را با نهایت صبر و تحمل پشت سر بگذارید، زیرا ممکن است پرخاشگری اوضاع را بدتر کند. هر فکری باعث پرخاشگری و عصبانیت شود باید در همان لحظه رفع شود. پس تعادل و هماهنگی در زندگی زناشویی خود را به هر قیمتی حفظ کنید. متولدین برج جدی باید در مواقع حساس صبور باشند و آرامشی که دارند را حفظ کنند.

وقتی که مریخ از طریق خانه چهارم حرکت می کند، بسیاری از روابط را تحت تاثیر قرار می دهد. در بازه هایی که گفتیم در برقراری رابطه عزیزان خود باید احتیاط کنید و در مورد حساسیت اعضای خانواده خود دقت کنید. برای حفظ صلح در زندگی زناشویی باید در مورد دیدگاه همسر خود صبور باشید و با ملایمت رفتار کنید.

طبق طالع بینی برج دلو گفته می شود که شروع سال ممکن است بهترین دوره زندگی زناشویی شما نباشد. سازش و صبر در این هنگام بهترین روش شما است، صبور بودن می تواند از مشالت آتی جلوگیری کند و به رفع مشکلات هم کمک کند. در مدت زمانی 25 اردیبهشت تا 5 تیر برای تلاطم آماده باشید. ممکن است برای افراد متاهل مقابله با مسائل رو به رشد کمی سخت باشد. توصیه می شود که آرام باشید و از مسائلی که باعث ایجاد اختلاف می شوند دوری کنید. عصبانیت فقط وضع را بدتر از پیش می کند. صبر کلید ازدواج موفق است. تاثیر مریخ به دلیل حرکت در خانه یازدهم می تواند باعث شود که شاهد لحظه های ناگهانی در روابط خود باشید.

طبق طالع بینی ازدواج و خانواده متولدین بهمن ماه، درست موقعی که زندگی متاهلی شما مرتب شده است، ممکن است مشکلاتی را تجربه کنند. بچه های کوچک ممکن است شما را ذیت کنند. در رابطه با آنها باید صبور باشید و برای حفظ تعادل و هماهنگی در روابط خود تلاش کنید.

خانه یازدهم مستقیماً با روابط و خانه هفتم مستقیماً با تعهد رابطه در ارتباط است. دو سیاره بزرگ امسال در این علامت وارد یازدهمین خانه می شوند. از آنجایی که خانه یازدهم در زندگی متاهلی و خانوادگی مهم است، می توانید انتظار داشته باشید که وقتی سیارات خاصی در آنجا مستقر شده اند، اتفاقات قابل توجهی بیفتد. حضور سیارات در این خانه نشانگر این می باشد که شما ممکن است در زندگی خود تغییرات قابل توجهی را شاهد باشید. در حقیقت این رابطه می تواند به دست آوردن مال یا شغلی در آینده نزدیک باشد.

فال ازدواج ماه های مختلف

طبق طالع بینی برج حوت، از 23 مارس، زحال از طریق خانه دوازدهم وارد برج دلو می شود. حالا زحل که از طریق خانه دوازدهم در حال حرکت است، تاثیر مستقیمی روی خانه دوم متولدین اسفند دارد. خانه دوم ارتباط مستقیم با روابط پر اهمیت با خانواده دارد. مسائل مربوط به خانواده ممکن است در دوره بین 22 اردیبهشت تا 13 خرداد شروع شود. باید آرام باشید و صبر داشته باشید. هر نوع استدلال یا اختلاف نظر ممکن است در این بازه زمانی برای شما مشکل ایجاد کند. با صبر می توانید تمام مشکلات را حل کنید. از 8 مهر ممکن است بتوانید با همسر و خانواده خود زندگی صلح آمیزی داشته باشید.

در ادامه در مورد پیوند زناشویی و ازدواج ماه های مختلف سال با هم توضیحاتی جالب را می خوانید.

در این بخش طالع بینی ازدواج و طالع بینی ازدواج ماه های مختلف سال با هم را خواندید و امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

اسم پسر؛ اسم پسرانه جدید ایرانی، اسم پسرانه اصیل، نام پسرانه مذهبی

فال هفته Pmc ❤️ از 26 شهریور تا 1 مهر ماه + اتفاقات شگفت انگیز این هفته

فال هفتگی عشق ❤️ 26 شهریور تا 1 مهر ماه و طالع بینی رخدادهای این هفته

متن خنده دار و جوک جدید + عکس نوشته های بازمزه و عکس های فان و با حال

فال هفتگی میلادی از دوشنبه 12 تا یکشنبه 18 سپتامبر و طالع بینی اتفاقات جالب این هفته

فال قهوه سریع روزانه ☕️ + روش گرفتن فال قهوه و تفاسیر آن

مطالب جدید

اسم پسر؛ اسم پسرانه جدید ایرانی، اسم پسرانه اصیل، نام پسرانه مذهبی

متن و جملات تبریک تولد نوزاد + عکس نوشته های تبریک قدم نو رسیده

طالع بینی ازدواج + طالع ازدواج بر اساس ماه تولد و ازدواج ماه های مختلف…

تبریک تولد دخترم | عکس نوشته و عکس پروفایل تبریک دختر گلم و عزیزم

فال روزانه واقعی امروز + فال و طالع بینی شما با حوادث و اتفاقات روز

متن تبریک تولد همسر متولد مهر ماه + عکس نوشته تولدت مبارک آقا و خانم…

اشعار وطن | گلچین زیباترین اشعار در مورد کشور ایران و میهن

متن جنگیدن برای عشق و جملات سنگین تلاش عاشقانه

جملات وطن دوستی + متن های زیبا برای وطن و میهن پرستی

شعر در غم مادر و مادر فوت شده + اشعار غم انگیز برای مادر از دست رفته

جملات و اشعار اربعین حسین با عکس نوشته های تسیلت این روز

فال هفته Pmc ❤️ از 26 شهریور تا 1 مهر ماه + اتفاقات شگفت انگیز این…

دنبال راهکاری ساده برای افزایش فالوور پیجتی؟

اربعین امسال، با کمترین هزینه به مشهد سفر کن!

فال ازدواج ماهها

 

فال ازدواج ماه های مختلف

فال ازدواج بر اساس ماه تولد

با متولدین کدام ماه ازدواج کنم بهتر است؟قبل از بیان این مطلب لازم است گفته شود که (۴) عامل در رفتار و شخصیت ما و خصوصیات اخلاقی ما موثر هستند:۱. تربیت خانوادگی و شرایط محیط۲. میزان تحصیلات۳. خود ساختگی۴. طالع بینی ماه و سال تولد

 

یعنی ممکن است کسی متولد ماهی باشد که فلان ویژگی اخلاقی منفی را داشته اما تربیت خانواده و یا خود ساختگی شخص باعث اصلاح آن شده باشد و یا به عکس اما  باید بگویم ۸۰ تا ۹۰ درصد خصوصیات اخلاقی ما منطبق بر طالع بینی و ماه تولد ماست. (البته من فکر می کنم کسی که در میانه یک ماه به دنیا امده بیشتر خصوصیات مربوط به آن ماه را دارد تا کسی که در چند روز اول یا آخر آن ماه به دنیا آمده البته این نظر شخصی من است و شاید منطقی نباشد).

 

 

بنابراین صرفا طالع بینی کافی نیست و به کمک رفت و آمد می توانید شناخت بیشتری پیدا کنید و مطمئن بشید که شخص مورد نظر شما ویژگی های منفی و مثبت زیر را دارد یا خیر و اگر دارد برای شما کدام یک از آنها قابل گذشت است و کدام یک غیر قابل گذشت.

 

فال ازدواج 

فال ازدواج فروردینماه های جور با شما:متولدین مرداد (بر انگیزاننده)

آذر ماه (روشنفکر)

اردیبهشت ماه (اهل عمل)

بهمن ماه (ایده عالی است)ماه های ناجور با شما:متولدین خرداد ماه (سلطه جو)

شهرویر ماه و آبان ماه (حسود) 

تیر ماه (عبوس)

اسفند ماه (منفی)رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد) 

 

فال ازدواج اردیبهشت با سایر ماه ها

 

فال ازدواج ماه اردیبهشتماه های جور با شما :متولدین شهریور ماه (دارای قوه تصور)

دی ماه (سلطه جو) 

تیر ماه (غریزی) 

اسفند ماه (منفعل ) و فروردین ماه.ماه های ناجور با شما:آبان ماه (سوء ظنی)

مرداد ماه (سلطه جو) 

آذر ماه (دارای احساس مالکیت)

بهمن ماه (وابسته)رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد)

 

فال و طالع بینی ازدواج

فال ازدواج خردادماه های جور با شما :متولدین مهر ماه (خلاق) 

بهمن ماه (عاطفی)

مرداد (حساس)ماه های ناجور با شما:متولدین فروردین ماه (کله شق)

خرداد ماه (سلطه جو) 

آبان ، اسفند ، تیر ماه .رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد) 

فال ازدواج ماه های مختلف

 

 

فال ازدواج ماه ها با هم

فال ازدواج ماه تیرماه های جور با شما :متولدین آبان ماه (دارای قدرت رهبری)

اسفند ماه (همراه) 

اردیبهشت ماه (پر تکاپو) 

شهریور ماه (ساعی و کوشا).ماه های ناجور با شما:متولدین فروردین ماه (پر حرف)

آذر ماه (افسرده) 

بهمن ماه و خرداد ماه (دوشخصیتی)رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد)

 

فال ازدواج مرداد با سایر ماهها

فال ازدواج مردادماه های جور با شما :فروردین ماه (عاطفی) 

آذر (حساس) 

مهر ماه و بهمن (دلسوز)ماه های ناجور با شما :اسفند (بی قرار و نا آرام) ، آبان (طعنه زن) ، دی (محافظه کار)رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد)

 

فال ازدواج ماه ها با هم

فال ازدواج شهریورماه های جور با شما :اردیبهشت ماه (محافظه کار)

تیر ماه (عاشق خانه و زندگی) 

دی ماه (پر تکاپو)

شهریور ماه (دارای علایق مشترک)ماه های ناجور با شما :آبان ماه (سلطه جو)

آذر و مرداد (حسود) 

فروردین ماه (دارای احساس مالکیت)رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد) 

 

 

فال عشق و ازدواج

 

فال ازدواج ماه مهرماه های جور با شما :متولدین خرداد (روشنفکر)

اسفند ماه ، بهمن ماه (ایده آلیست)

مرداد ماه (مترقی) 

فروردین ماه (دست و دلباز)ماه های ناجور با شما:دی ماه (عبوس) 

آبان ماه (بد گمان)رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد)

 

فال و طالع بینی ازدواج

فال ازدواج آبانما ه های جور با شما :تیر ماه (هنرمند) 

اسفند ماه (روح گرا) 

دی ماه (شوخ طبع )ماه های ناجور با شما :فروردین ماه (اهل دعوا) 

اردیبهشت ماه (سلطه جو) 

مرداد ماه (خود خواه) 

مهر ماه (نیش دار) و بهمن ماه .رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد)

 

فال ازدواج ماه آذر با سایر ماه ها

 فال ازدواج آذرماه های جور با شما :متولدین فروردین ماه (روشنفکر)

مرداد ماه (رهبر)

آذر ماه (همدرد و دلجو) و مهر ماه و بهمن ماه ماه های نا جور با شما :اردیبهشت ماه (خود پسند و مغرور) 

تیر ماه (عاشق خانه و زندگی)

شهریور ماه (پر حرف) 

آبان ماه (خلاق ) و دی ماه .رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد) 

 

فال ازدواج

فال ازدواج دیماه های جور با شما :اردیبهشت ماه (با محبت)

شهریور ماه (انتقادی) 

آبان ماه (جذاب) 

اسفند ماه (جلب کننده)ماه های ناجور با شما :فروردین ماه (پر قدرت) ، مرداد ماه (سلطه جو) ، مهر ماه (اجتماعی ) و آذر ماه .رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد) 

 

فال ازدواج ماه ها با هم

فال ازدواج ماه بهمنماه های جور با شما :خرداد ماه (ایده آلیست)

مهر ماه (خلاق )

آذر ماه (عاطفی) 

فروردین و مرداد ماهماه های ناجور باشما :اردیبهشت ماه (سلطه جو)

تیر ماه (خلق و خوی متغیر ) 

آبان ماه رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد)

 

فال ازدواج اسفند با سایر ماه ها

 

فال ازدواج اسفندماه های جور با شما :تیر ماه (عاطفی )

آبان ماه (متوازن) 

اردیبهشت ماه (مترقی )

مهر و دی ماه ماه های نا جور با شما :فروردین ماه (با قدرت) 

مرداد ماه (پر حرف) و خرداد ماه رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد)

 

منبع :ayeneh.net

انواع فال و طالع بینی

رزرو وقت سفارت امریکا با 50% تخفیف * فرصت محدود

1000 فالوور واقعی فقط با 13هزار تومان◀عجله کن تا دیر نشده

با این نرم کننده دیگه لبات پوسته نمیشه!

16 روش زیبایی دندان که تا حالا نمی دونستی !!!

هتل های لاکچری و ارزانِ تعطیلات شهریور را اینجا پیدا کن!

اقامتگاه لاکچری و ارزان رو اینجا پیدا کن *رزرو تور

یه سفر تابستونی مهیج،با هتل جنگلی در دیدنی ترین جای ایران

10میلیون تومان جایزه نقدی به نفر دوم این مسابقه◀صرافی امن

اقامتگاهِ لاکچری و ارزانِ سفرهای شهریور را اینجا پیداکن!

30 میلیون تومان کمک هزینه جام جهانی◀هم معامله ، هم مسابقه

همین حالا با کمترین قیمت لاکچری ترین هتل خارجی رو رزرو کن

چه کسانی نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند ؟!

ازفرم سینه هات ناراضی و بی اعتماد به نفسی؟

سفید کردن دندان با مواد مخصوص در 1 جلسه

درمان افتادگی پلک در کمترین زمان و بدون جراحی !

این اربعین را 1 ساعته مشهد باش!

یه سفر تابستونه مهیج و کم هزینه در دیدنی ترین جاهای ایران

ارزانترین تور لاکچری آنتالیا رو همین الان رزرو کن !

بهترین نرخ بلیط هواپیما و هتل ◀ارزان و به مصرفه بلیط بخر

هتل های لاکچری و ارزان با آفرهای تابستانه رزرو کن!

کالا ها و خدمات منتخب

//

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2022

در این مطلب شما رو با طالع بینی یا همان فال ازدواج تمام ماه ها با یکدیگر آشنا میکنیم. پس با ما همراه باشین.

فال و طالع بینی یکی از سرگرمی های پرطرفدار این روزهای جوانان و نوجوانان است مخصوصا اونهایی که اعتقاد زیادی به فال دارن. در این مطلب طالع بینی ازدواج ماه های مختلف رو براتون تهیه کردیم که عروس و داماد ها میتونن ازش استفاده کنن. در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید. (ماه تولد شما چه اسراری را درباره نحوه پس انداز و پول خرج کردن تان فاش می سازد؟)

 

 

فال ازدواج ماه های مختلف

 

طالع بینی ازدواج فروردین با فروردین : ( خوب ) ازدواج این دو ماه با همدیگه خوبه و میتونن ویژگی های مثبت همدیگه رو درک کنن. افراد واقع بینی هستن و سازگاری خوبی با هم دارن.

طالع بینی ازدواج فروردین با اردیبهشت: (متوسط) خودخواهی و تمایل به حکومت کردن از ویژگی های این دو ماه محسوب میشه.

طالع بینی ازدواج فروردین با خرداد : (بد ) ازدواج این دوماه با هم زیاد توصیه نمیشه چون هردو تنوع طلب و بی قرار و سرکش هستن.

طالع بینی ازدواج فروردین با تیر : ( متوسط ) در زندگی این دو ماه امکان مشکل وجود داره و هر دو برونگرا هستن. (فال روزانه تاروت و حافظ)

طالع بینی ازدواج فروردین با مرداد : (خوب ) زندگی خوبی خواهند داشت چون در تمامی مراحل زندگی زن و مرد با یکدیگر هماهنگ هستن.

طالع بینی ازدواج فروردین با شهریور : ( بد ) یکی از آنها بسیار پاک سرشت و انسان دوست است اما دیگری بسیار جسور و جاه طلب است و ازدواجشان توصیه نمیشود.

طالع بینی ازدواج فروردین با مهر : ( بسیار خوب ) هر دوی آنها افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد هستن و میتونن در کنار هم زندگی خوب و موفقی داشته باشن.

طالع بینی ازدواج فروردین با آبان : ( بد ) ازدواجشان چندان توصیه نمیشه چون افرادی آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا هستن و احتمالا با یکدیگر به مشکل برمیخورن.

طالع بینی ازدواج فروردین با آذر : ( عالی ) زندگی شاد و خوشی خواهند داشت چون کم ترین اختلاف و هیاهو را دارن.

طالع بینی ازدواج فروردین با دی : (بد ) نمیتونن باهم به تفاهم برسن و تا حدودی هر دو مرموز و محافظه کار هستن و با یکدیگر به مشکل میخورن.

طالع بینی ازدواج فروردین با بهمن : ( بد ) این دو نمیتونن موقعیت و شرایط همدیگرو درک کنن و دوست دارن بر طرف مقابلشون سلطه داشته باشن و آرمانگرا هستن.

طالع بینی ازدواج فروردین با اسفند : ( متوسط ) میتونن زندگی نسبتا خوبی باهم داشته باشن اما تا حدودی هم با مشکل روبرو هستن.

(رازهایی در مورد پوست و ماه تولد + توصیه های مراقبتی)

 

 

 

فال ازدواج اردیبهشت با فروردین : (متوسط ) میتونن زندگی خوبی داشته باشنو بعضی وقتها به مشکل برمیخورن اما مشکلشون قابل حل شدن است.

فال ازدواج اردیبهشت با اردیبهشت : ( متوسط ) زندگی خوبی دارن اما به خاطر اینکه لجباز هستن گاهی وقتها به مشکل برمیخورن.

فال ازدواج اردیبهشت با خرداد : ( متوسط ) هردو باهوش و کنجکاو هستن و در کل زیاد باهم آبشون توی یه جوب نمیره.

فال ازدواج اردیبهشت با تیر : ( بسیار خوب ) همسرانی اهل خانواده و خونگرم هستن و پیوند محکم و گرمی باهم دارن.

فال ازدواج اردیبهشت با مرداد : ( بسیار خوب ) نسبت به یکدیگر صادق و وفادار هستن. بسیار عاشق هم هستن و زندگی سرشار از آرامشی خواهند داشت.

فال ازدواج اردیبهشت با شهریور : ( خوب ) زندگی خوب و عاری از هر مشکلی خواهند داشت. اهل کمک کردن به دیگران و سخاوت هستن.

فال ازدواج اردیبهشت با مهر : ( متوسط ) اعتدال در زندگی رو رعایت میکنن. بسیار ریلکس و خونسرد هستن اما کمی هم حسادت در وجودشون موج میزنه.

فال ازدواج اردیبهشت با آبان : ( خوب ) در زندگی آرزوهای زیادی دارن بسیار با جذبه هستن اما کمی هم ناسازگارن.

فال ازدواج اردیبهشت با آذر : ( متوسط ) در زندگی کاملا بی پروا و آزاد هستن اما تفاهم کمی دارن.

فال ازدواج اردیبهشت با دی : ( بسیار خوب ) پیوندی گرم و مسنحکم دارن و بسیار رازنگدارن و زندگی با ثباتی خواهند داشت.

فال ازدواج اردیبهشت با بهمن : ( بد ) هر دو کنجکاو و آزادی طلب هستن و ایده های متفاوت از یکدگیر دارن.

فال ازدواج اردیبهشت با اسفند : ( خوب ) سازگاری خوبی باهم دارن و خیلی تودار و محتاط هستن.

 

 

 

طالع بینی ازدواج خرداد با فروردین : ( بد ) در زندگی مشترکشون تفاهم ندارن و مدام  با یکدیگر ناسازگاری میکنن.

فال ازدواج ماه های مختلف

طالع بینی ازدواج خرداد با اردیبهشت : ( متوسط ) تنوع طلبند و با یکدیگر سازگار نیستن و بسیار هم کنجکاو هستن.

طالع بینی ازدواج خرداد با خرداد : ( خوب ) هنگام برطرف کردن مشکلاتشون از استدلال خوبی استفاده میکنن و توانایی مشورت کردن دارن.

طالع بینی ازدواج خرداد با تیر : ( متوسط ) خیلی وقتها خودشاون باعث مشکلات خودشون میشن چون روحیه تنوع طلبی دارن که همین موضوع ایجاد مشکل میکنه.

طالع بینی ازدواج خرداد با مرداد : ( بسیار خوب ) بسیار اجتماعی جذاب هستن و ویزگی های مثبت زیادی دارن.

طالع بینی ازدواج خرداد با شهریور : ( متوسط ) زندگی زیاد شادی ندارن چون ذوق وشوق زیادی در روابطشان دیده نمیشه.

طالع بینی ازدواج خرداد با مهر : ( بسیار خوب ) بسیار ریلکس و خونسرد هستن و همیشه پر شور و نشاط هستن.

طالع بینی ازدواج خرداد با آبان : ( متوسط ) رمز خوشبختیشون اینه که بتونن همدیگرو تحمل کنن.

طالع بینی ازدواج خرداد با آذر : ( بسیار خوب ) ذوق و شوق زیادی برای عشق و زندگی مشترکشون دارن.

طالع بینی ازدواج خرداد با دی : ( خوب ) در زندگی بسیار سیاستمدار هستن اما سازگاری خوبی باهم دارن.

طالع بینی ازدواج خرداد با بهمن : ( بسیار خوب ) همیشه آماده برای کمک کردن به همدیگه هستن و روحیه انسان دوستی درونشان موج میزنه.

طالع بینی ازدواج خرداد با اسفند : ( بد ) در زندگی مشترکشان تفاهم خوبی ندارن باهم و بسیار رویا پرداز هستن.

 

 

 

فال ازدواج تیر با فروردین : (متوسط ) افرادی ایده آل گرا و برونگرا هستن و احتمال بروز مشکل بینشان وجود دارد.

فال ازدواج تیر با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) نقاط مشترک زیادی باهم دارن و راحت میتونن باهم کنار بیان.

فال ازدواج تیر با خرداد : ( متوسط ) یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی

فال ازدواج تیر با تیر : ( خوب ) زندگی خوب و مستحکمی میتونن داشته باشن اما کمی اختلاف سلیقه باهم دارن.

فال ازدواج تیر با مرداد : ( خوب ) این افراد ویژگی های خوب مشترک زیاد دارن و در نهایت میتونن پیوند موفق و سرشار از عشق داشته باشن.

فال ازدواج تیر با شهریور: (بسیار خوب) این افراد بسیار حساب شده زندگی میکنن و همیشه در زندگی صرفه جویی میکنن و با یکدیگر هماهنگ هستن.

فال ازدواج تیر با مهر : ( بسیار خوب ) افرادی مهربان و انسان دوست هستن و در انجام امور بسیار توانمند هستن.

فال ازدواج تیر با آبان : ( متوسط ) در اکثر موارد زندگی باهم تفاهم دارن اما در حد جزیی بر سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف دارن.

فال ازدواج تیر با آذر : (بد ) نمیتونن زندگی آرومی باهم داشته باشن چون یکیشون اهل گردش و سفر است ولی دیگری متمایل به رکن خانواده.

فال ازدواج تیر با دی : (خوب ) از همه نظر مخصوصا مالی و اخلاقی باهم هماهنگ هستن و پیوند خوبی دارن.

فال ازدواج تیر با بهمن : ( متوسط ) این افراد میتونن باهم ازدواج کنن اما برای زنده نگه داشتن پیوندشان نیاز به سعی و تلاش زیاد دارن.

فال ازدواج تیر با اسفند : ( بسیار خوب ) زندگی خوب همراه با عشق و آرامش دارن و تفاهم زیادی با یکدیگر دارن .

 

 

 

طالع بینی ازدواج مرداد با فروردین : ( خوب ) ازدواج موفق و شادی خواهند داشت چون در تمام امور زندگی با یکدیگر هماهنگ هستن.

طالع بینی ازدواج مرداد با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) این افراد جز آن دسته زوج هایی هستن که ازدواجی موفق و پایدار دارن و بسیار مهربان و خانواده دوست هستن.

طالع بینی ازدواج مرداد با خرداد : ( بسیار خوب ) این افراد سازگاری زیادی باهم دارن  و بسیار اجتماعی و خونگرم هستن.

طالع بینی ازدواج مرداد با تیر : ( خوب ) سلیقه ای شبیه به یکدیگر دارن و تا حد خوبی میتونن موقعیت های همدیگرو درک کنن.

طالع بینی ازدواج مرداد با مرداد : ( خوب ) پیوند قوی و خوبی بینشان وجود داره و صفات خوب و مشترکی که بینشان است به برقراری این پیوند کمک میکنه.

طالع بینی ازدواج مرداد با شهریور : ( متوسط ) زندگی خوبی میتونن داشته باشن. یکی از این افراد بسیار منضبط و قانونمند است و دیگری بسیار پرهیجان و زیباپسند است.

طالع بینی ازدواج مرداد با مهر : ( خوب ) زندگی خوبی دارن و مدام سعی دارن آرامش و عشق رو در زندگی برقرار کنن.

طالع بینی ازدواج مرداد با آبان : (متوسط ) یکی از این افراد عاشق اینه که از طرف دیگران مورد تعریف و تمجید قرار بگیره اما دیگری بسیار به زندگی و همسر خود وفادار و قابل اعتماد است.

طالع بینی ازدواج مرداد با آذر : ( متوسط ) این افراد زندگی نسبتا خوبی دارن. یکی از اونها بسیار آزادی طلب و همیشه به دنبال استقلال فردی است اما دیگری  بسیار پرشور و هیجان است.

طالع بینی ازدواج مرداد با دی: (متوسط ) هر دو آنها به دنبال برتری خیش هستن و به همین علت ممکن است دچار مشکل شوند.

طالع بینی ازدواج مرداد با بهمن : (خوب ) ویژگی مشترک هر دو آنها ایده آل گرایی است و به همین دلیل میتونن زندگی موفقی داشته باشن.

طالع بینی ازدواج مرداد با اسفند : ( خوب ) در زندگی مشترک بسیار باهم همراه و هماهنگ هستن و تلاششان در برآورده کردن نیازهای یکدیگر است.

 

 

 

فال ازدواج شهریور با فروردین : (بد ) این افراد نمیتونن زندگی خوبی باهم داشته باشن چون یکی از اونها به شدت جاه طلب است و دیگری بسیار نیک سرشت و انسان دوست است.

فال ازدواج شهریور با اردیبهشت : ( خوب ) این افراد زندگی خوبی میتونن   داشته باشن چون صفات مشترک زیاد دارن . جوانمردی و نجابت از ویژگی های بارز آنهاست.

فال ازدواج شهریور با خرداد : (متوسط ) اگه برخی از ویژگی های همدیگه رو درک کنن میتونن زندگی خوبی داشته باشن. یکی از این افراد بسیار اهل نظم و برنامه ریزی است و دیگری بسیار عاشق و عاطفی است.

فال ازدواج شهریور با تیر : ( بسیار خوب ) زندگی خیلی خوبی میتونن داشته باشن چون ویزگی های مثبت مشترک بینشون زیاد هسن و در امور مالی زندگی هم باهم هماهنگی خوبی دارن و همدیگه رو درک میکنن.

فال ازدواج شهریور با مرداد : ( متوسط ) این دو چون نسبتا لجباز و یک دنده هستن و دوست دارن در انجام همه امور خودرای باشن به همین دلیل تا حد زیادی به مشکل میخورن.

فال ازدواج شهریور با شهریور : ( بسیار خوب ) زندگی خیلی عالی میتونن داشته باشن چون هردوشون رمانتیک و با محبت هستن و همیشه نسبت به هم صادق هستن.

فال ازدواج شهریور با مهر : ( خوب ) این دو توانایی خوبی در برطرف کردن مشکلات یکدیگر دارن و بسیار آدم های با منطقی هستن و میتونن زندگی خوبی داشته باشن.

فال ازدواج شهریور با آبان : ( متوسط ) یکی از زوجین بسیار پر انرژی و بلندپرواز است. ولی دیگری بسیار جسور و بی پرواست.

فال ازدواج شهریور با آذر : ( بد ) این دو کمی در زندگی دچار کشمکش و مشکل هستند یکی از آنان تنوع طلب و دیگری خواهان استدلال در ایجاد نظم و انظباط در خانه است.

فال ازدواج شهریور با دی : ( خوب ) میتونن یک زندگی مشترک خوبی داشته باشن  و زندگی و روابطشون سرشار از عشق و محبت است.

فال ازدواج شهریور با بهمن : ( متوسط ) اگه برای محکم نگه داشتن زندگیشون تلاش کنن میتونن پیوند خوبی داشته باشن.

فال ازدواج شهریور با اسفند: (خوب ) این دو در زندگی تفاهم خوبی با هم دارن و در تمام مسائل زندگی بسیار صبور و پر حوصله هستن.

 

 

 

طالع بینی ازدواج مهر با فروردین : (بسیار خوب ) این دو به تساوی حقوق بین زن و مرد اعتقاد دارن و بسیار مهربان و با محبت هستن.

طالع بینی ازدواج مهر با اردیبهشت : ( خوب ) عاشق آرامش و حد اعتدال در زندگی هستن و میتونن زندگی خوبی باهم داشته باشن.

طالع بینی ازدواج مهر با خرداد : (بسیار خوب ) در زندگی بسیار حساب شده زندگی میکنند و بسیار هم خونگرم هستن و تفاهم خوبی باهم دارن.

طالع بینی ازدواج مهر با تیر : ( بسیار خوب ) عاشق رفت و آمدهای خانوادگی هستن و معاشرت با دوستان و آشنایان رو دوست دارن  و زندگی خوب و آرومی دارن.

طالع بینی ازدواج مهر با مرداد : ( خوب ) سعی میکنن با منطقشون آرامش رو در زندگی برقرار کنن و همیشه در زندگی با ملایمت رفتار میکنن.

طالع بینی ازدواج مهر با شهریور : ( خوب ) زندگی خوبی دارن چون هر دوشون افراد منصف و اهل عدالت هستن و از سلیقه خوبی هم برخوردارن.

طالع بینی ازدواج مهر با مهر : ( خوب ) این دو زوج وجه اشتراکات زیادی باهم دارن و میتونن زندگی موفق و خوبی باهم داشته باشن.

طالع بینی ازدواج مهر با آبان : ( متوسط ) مشکل در زندگیشون هست اما میتونن به کمک هم در زندگی مشترکشون موفق بشن.

طالع بینی ازدواج مهر با آذر : ( بسیار خوب ) این دو زوج زندگی بسیار خوبی میتونن باهم داشته باشن چون هر دو اهل محبت و درستکاری هستن و بسیار در زندگی مسئولیت پذیر هستن.

طالع بینی ازدواج مهر با دی : ( متوسط ) در زندگی مشترکشون تا حدودی با مشکل روبرو میشن چون یکی از آنها بسیار خودرای و بلند پرواز است.

طالع بینی ازدواج مهر با بهمن : ( بد ) زندگی خوبی نخواهند داشت چون یکی از آنها سرشار از انرژی و بی قرار است اما دیگری تنوع طلب و سرکش است.

طالع بینی ازدواج مهر با اسفند : (بسیار خوب ) زندگی مشترک خیلی خوبی میتونن داشته باشن چون از نظر عشقی و عاطفی بسیار باهم هماهنگ و سازگار هستند.

 

 

 

فال ازدواج آبان با فروردین : ( بد ) زندگی خوبی نخواهند داشت چون یکی از آنها طرفدار آزادی است و بسیار سلطه گر است اما دیگری دوستدار تنهایی و بسیار درونگراست.

فال ازدواج آبان با اردیبهشت : ( خوب ) زندگی خوبی خواهند داشت بسیار با جذبه و اقتدار و همچنین بلندپرواز هستن.

فال ازدواج آبان با خرداد : (متوسط ) متولدین این دوماه میتونن زندگی خوبی داشته باشن اما برای اینکه در زندگی احساس خوشبختی کنند باید بتوانند یکدیگر را تحمل کنند.

فال ازدواج آبان با تیر : (متوسط ) متولدین این دو ماه زندگی نسبتا خوبی دارن در تمام امور زندگی با هم هماهنگ هستن اما کمی در زمینه مالی باهم مشکل دارن.

فال ازدواج آبان با مرداد : ( متوسط ) زوجین متولددین این دوماه زندگی نسبتا خوبی دارن چون یکی از اونها عاشق اینه که دیگران ازش تعریف کنند ولی دیگری بسیار وفادار و فرد قابل اعتمادی هست.

فال ازدواج آبان با شهریور : ( متوسط ) زندگی متوسطی خواهند داشت یکی از این دونفر بسیار جسور و بی پرواست و دیگری بسیار پرانرژی و بلند پرواز است.

فال ازدواج آبان با مهر : ( متوسط ) در زندگی کمی با دردسر و مشکل روبرو هستن اما با تلاش یکدیگر میتونن زندگی موفقی داشته باشن.

فال ازدواج آبان با آبان : ( بد ) زندگی چندان خوبی نخواهند داشت چون مستعد دعوا کردن و خشمیگن شدن هستن و خیلی زود از کوره در میرن. (طالع بینی متولدین آبان ماه)

فال ازدواج آبان با آذر : ( متوسط ) این دو زوج زندگی متوسطی خواهند داشت چون یکی از آنها بسیار جدی است و دیگری بسیار سختگیر است.

فال ازدواج آبان با دی : ( بد ) این دو باهم زندگی خوبی نخواهند داشت چون هردو طرفدار سلطه طلبی هستن و در تمام امور زندگی بسیار سختگیر.

فال ازدواج آبان با بهمن : ( بد ) این دو زوج نمیتونن با هم در زندگی مشترکشون کنار بیان چون یکی از آنها بسیار عاطفی و با احساس است ولی دیگری سلطه طلب و خواهان رسیدن به برتری است.

فال ازدواج آبان با اسفند : (بد ) متولدین این دو ماه نمیتونن باهم زندگی خوبی داشته باشن چون یکی از این دو بسیار آرمانگراست ولی دیگری بسیار با اعتماد به نفس است.

 

 

 

فال ازدواج آذر با فروردین : (عالی ) زندگی بسیار عالی خواهند داشت. آنها کمترین اختلاف و مشکل رو در زندگیشون دارن.

فال ازدواج آذر با اردیبهشت : (متوسط ) زندگی نسبتا متوسطی خواهند داشت یکی از این افراد بسیار بی پرواست ولی دیگری اهل تفاهم نیست و عاشق آزادی است.

فال ازدواج آذر با خرداد: ( بسیار خوب ) این دو نفر زندگی خیلی خوبی میتونن داشته باشن چون هردو بسیار پرذوق و شوق برای زندگی مشترکشون هستن.

فال ازدواج آذر با تیر: ( بد ) زندگی خوبی نخواهند داشت چون یکی از آنها اهال تفریح و سفر هست ولی دیگری متمایل به رکن خانواده.

فال ازدواج آذر با مرداد : (متوسط ) زندگی متوسطی خواهند داشت یکی از اونها طرفدار آزادی و استقلال خودش هست و دیگری شور و هیجان زیادی درونش دیده میشود.

فال ازدواج آذر با شهریور: (بد ) نمیتونن به راحتی با هم کنار بیان یکیشون تنوع طلب هستن و دوسداره که استقلال داشته باشه اما دیگری برای نظم و انظباط  تلاش میکنه و با همسرش دچار مشکل میشه.

فال ازدواج آذر با مهر : ( بسیار خوب ) زندگی خیلی خوبی میتونن داشته باشن چون هر دو در زندگی مسئولیت پذیر هستن و هر دو بسیار بامحبت و درستکارن. (رنگ لاک افراد و ویژگی های شخصیتی آنان)

فال ازدواج آذر با آبان : ( متوسط ) این دو زوج زندگی متوسطی خواهند داشت چون یکی از آنها بسیار جدی است و دیگری بسیار سختگیر است.

فال ازدواج آذر با آذر: ( بسیار خوب ) زندگی مشترک خیلی خوبی باهم دارن و در زندگی سعادتمند و خوشبخت میشوند.

فال ازدواج آذر با دی : ( متوسط ) زندگی متوسطی خواهند داشت برخی ویژگی های متفاوت با یکدیگر دارن  اما در کل باید خویشتن دار باشن.

فال ازدواج آذر با بهمن : ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند.

فال ازدواج آذر با اسفند : ( متوسط ) این دو فرد زندگی نسبتا متوسطی خواهند داشت. یکی از آنها با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد.

 

 

 

فال ازدواج دی با فروردین : (بد ) نمیتونن باهم به تفاهم برسن و تا حدودی هر دو مرموز و محافظه کار هستن و با یکدیگر به مشکل میخورن.

فال ازدواج دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب) پیوندی گرم و مسنحکم دارن و بسیار رازنگدارن و زندگی با ثباتی خواهند داشت.

فال ازدواج دی با خرداد : ( خوب ) در زندگی بسیار سیاستمدار هستن اما سازگاری خوبی باهم دارن.

فال ازدواج دی با تیر : (خوب ) از همه نظر مخصوصا مالی و اخلاقی باهم هماهنگ هستن و پیوند خوبی دارن.

فال ازدواج دی با مرداد : (متوسط ) هر دو آنها به دنبال برتری خیش هستن و به همین علت ممکن است دچار مشکل شوند.

فال ازدواج دی با شهریور : ( خوب ) میتونن یک زندگی مشترک خوبی داشته باشن  و زندگی و روابطشون سرشار از عشق و محبت است.

فال ازدواج دی با مهر : ( متوسط ) در زندگی مشترکشون تا حدودی با مشکل روبرو میشن چون یکی از آنها بسیار خودرای و بلند پرواز است.

فال ازدواج دی با آبان : ( بد ) این دو باهم زندگی خوبی نخواهند داشت چون هردو طرفدار سلطه طلبی هستن و در تمام امور زندگی بسیار سختگیر.

فال ازدواج دی با آذر : ( متوسط ) زندگی متوسطی خواهند داشت برخی ویژگی های متفاوت با یکدیگر دارن  اما در کل باید خویشتن دار باشن.

فال ازدواج دی با دی : (متوسط ) زندگی نسبتا خوبی میتونن داشته باشن. اما یکسری خصوصیات مشترک دارن که باعث یکنواخت شدن زندگیشون میشه. (شخصیت شناسی و نوع لوازم آرایشی + عکس)

فال ازدواج دی با بهمن : ( متوسط ) زندگی متوسطی خواهند داشت چون یکی از اونها بسیار محافظه کار و  محتاط است اما دیگری سختگیر و جدی است.

فال ازدواج دی با اسفند : ( متوسط ) این دو نفر زندگی متوسطی خواهند داشت. یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه است.

 

 

 

فال ازدواج فال بهمن با فروردین : ( بد ) این دو نمیتونن موقعیت و شرایط همدیگرو درک کنن و دوست دارن بر طرف مقابلشون سلطه داشته باشن و آرمانگرا هستن.

فال ازدواج بهمن با اردیبهشت : ( بد ) هر دو کنجکاو و آزادی طلب هستن و ایده های متفاوت از یکدگیر دارن.

فال ازدواج بهمن با خرداد : ( بسیار خوب ) همیشه آماده برای کمک کردن به همدیگه هستن و روحیه انسان دوستی درونشان موج میزنه.

فال ازدواج بهمن با تیر : ( متوسط ) این افراد میتونن باهم ازدواج کنن اما برای زنده نگه داشتن پیوندشان نیاز به سعی و تلاش زیاد دارن.

فال ازدواج بهمن با مرداد : ( خوب ) ویژگی مشترک هر دو آنها ایده آل گرایی است و به همین دلیل میتونن زندگی موفقی داشته باشن.

فال ازدواج بهمن با شهریور : ( متوسط ) اگه برای محکم نگه داشتن زندگیشون تلاش کنن میتونن پیوند خوبی داشته باشن.

فال ازدواج بهمن با مهر : ( بد ) زندگی خوبی نخواهند داشت چون یکی از آنها سرشار از انرژی و بی قرار است اما دیگری تنوع طلب و سرکش است.

فال ازدواج بهمن با آبان : ( بد ) این دو زوج نمیتونن با هم در زندگی مشترکشون کنار بیان چون یکی از آنها بسیار عاطفی و با احساس است ولی دیگری سلطه طلب و خواهان رسیدن به برتری است.

فال ازدواج بهمن با آذر : ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند.

فال ازدواج بهمن با دی : (متوسط ) زندگی متوسطی خواهند داشت چون یکی از اونها بسیار محافظه کار و  محتاط است اما دیگری سختگیر و جدی است.

فال ازدواج بهمن با بهمن : ( خوب ) یکی از ازدواج های موفق پیوند بهمن با بهمن است اینها در زندگی بسیار موفق و توانایی حل امور مختلف زندگی رو دارن.

فال ازدواج بهمن با اسفند : (خوب) این دو ماه میتونن ازدواج خوبی داشته باشن. یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

 

 

 

فال ازدواج اسفند با فروردین : ( متوسط ) میتونن زندگی نسبتا خوبی باهم داشته باشن اما تا حدودی هم با مشکل روبرو هستن.

فال ازدواج اسفند با اردیبهشت : ( خوب ) سازگاری خوبی باهم دارن و خیلی تودار و محتاط هستن.

فال ازدواج اسفند با خرداد : (بد ) در زندگی مشترکشان تفاهم خوبی ندارن باهم و بسیار رویا پرداز هستن.

فال ازدواج اسفند با تیر : ( بسیار خوب ) زندگی خوب همراه با عشق و آرامش دارن و تفاهم زیادی با یکدیگر دارن .

فال ازدواج اسفند با مرداد : (خوب ) در زندگی مشترک بسیار باهم همراه و هماهنگ هستن و تلاششان در برآورده کردن نیازهای یکدیگر است.

فال ازدواج اسفند با شهریور : ( خوب ) این دو در زندگی تفاهم خوبی با هم دارن و در تمام مسائل زندگی بسیار صبور و پر حوصله هستن.

فال ازدواج اسفند با مهر : ( بسیار خوب ) زندگی مشترک خیلی خوبی میتونن داشته باشن چون از نظر عشقی و عاطفی بسیار باهم هماهنگ و سازگار هستند.

فال ازدواج اسفند با آبان : ( بد ) متولدین این دو ماه نمیتونن باهم زندگی خوبی داشته باشن چون یکی از این دو بسیار آرمانگراست ولی دیگری بسیار با اعتماد به نفس است.

فال ازدواج اسفند با آذر : ( متوسط) این دو فرد زندگی نسبتا متوسطی خواهند داشت. یکی از آنها با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد.

فال ازدواج اسفند با دی : ( متوسط ) این دو نفر زندگی متوسطی خواهند داشت. یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه است.

فال ازدواج اسفند با بهمن : ( خوب ) این دو ماه میتونن ازدواج خوبی داشته باشن. یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

فال ازدواج اسفند با اسفند : ( بد ) ازدواج این دوماه با هم زیاد توصیه نمیشه چون ممکنه بخاطر زودرنجی و حساس بودنشون به مشکل بخورن.

 

مطالب مرتبط و پیشنهادی:

شخصیت شناسی افراد بر اساس فرم اجزای صورتشان

شخصیت شناسی افراد بر اساس نوع تغذیه

اگه به خوندن طالع بینی و فال علاقه مند باشید حتما خوندن طالع بینی ازدواج رو هم دوست دارید پس بهتون پیشنهاد میکنیم طالع بینی ازدواج این بخش از زیبامون رو مطالعه کنید.

طالع بینی یکی از سرگرمی هایی هست که از زمان های گذشته طرفدار داشته و همچنان هم جز پرطرفدارترین سرگرمی ها در بین افراد مخلتف هست. طالع بینی در شکل ها و اسم های مختلف در بین اقشار مختلف جامعه و به ویژه جوان ها طرفدارهای خیلی زیادی داره و اگه این طالع بینی به ازدواج مربوط باشه، حس کنجکاوی بیشتری رو در بین تازه عروس و دامادها و افرادی در سن ازدواج هستند، ایجاد میکنه. 

اگر به خوندن طالع بینی ازدواج علاقه مند هستید، بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این بخش از زیبامون دات کام رو تا انتها مطالعه کنید!

 


متولدین مرداد ماه: بر انگیزاننده

فال ازدواج ماه های مختلف

متولدین  آذر ماه: روشنفکر

متولدین اردیبهشت ماه: اهل عمل

متولدین بهمن ماه: دارای ایده های عالی هستند.


متولدین خرداد ماه: سلطه جو

متولدین شهریور و آبان ماه : حسود

متولدین تیر ماه: عبوس

متولدین اسفند ماه: منفی نگر

رابطه فرودین ماهی ها با متولدین سایر ماه های سال حالت بینابینی دارد یعنی نه خیلی خوب هستند و نه خیلی بد!

 


متولدین شهریور ماه: دارای قدرت تصور عالی

متولدین دی ماه: سلطه جو و قدرت طلب

متولدین تیر ماه: غریزی

متولدین اسفند و فروردین ماه: منفعل


متولدین آبان ماه: سو ظن دارند

متولدین مرداد ماه: سلطه جو هستند.

متولدین آذر ماه: دارای احساس مالکیت هستند.

متولدین بهمن ماه:  افرادی وابسته هستند.

رابطه اردیبهشتی ها با متولدین سایر ماه ها نه خیلی خوب هست و نه خیلی بد!


متولدین مهر ماه: خلاق

متولدین بهمن ماه: عاطفی و احساساتی

متولدین مرداد ماه: حساس و زود رنج


متولدین فروردین ماه: کله شق

متولدین خرداد ماه: سلطه جو

رابطه خردادی ها با متولدین سایر ماه ها نه خیلی خوب هست و نه خیلی بد!

 


متولدین آبان ماه: دارای قدرت رهبری

متولدین اسفند ماه: همراه و همدل 

متولدین اردیبهشت ماه: پر تکاپو و ساعی

متولدین شهریور ماه: کوشا و پرتلاش


متولدین فروردین ماه: پر حرف

متولدین آذر ماه: افسرده

متولدین بهمن و خرداد ماه: دو شخصیتی

رابطه تیرماهی ها با متولدین سایر ماه ها رابطه ای بینابینی است.

 


متولدین فروردین ماه: احساساتی و عاطفی

فال ازدواج ماه های مختلف

متولدین آذر ماه: حساس و زودرنج

متولدین مهر و بهمن ماه:  دلسوز و مهربان

 


متولدین اسفند ماه: بی قرار و نا آرام

متولدین آبان ماه: طعنه زن

متولدین دی ماه: محافظه کار و محتاط

رابطه مردادی ها با متولدین سایر ماه ها نه خیلی خوب هست و نه خیلی بد!

 


متولدین اردیبهشت ماه: محافظه کار و محتاط

متولدین تیر ماه: عاشق خانه و خانواده

متولدین دی ماه: پر تکاپو و پرتلاش

متولدین شهریور ماه: دارای علایق و سلیقه های مشترک


متولدین آبان ماه: سلطه جو

متولدین آذر و مرداد ماه: حسود

متولدین فروردین ماه: دارای حس مالکیت

رابطه شهریوریها با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه هست.

 

 


متولدین خرداد ماه: روشنفکر و امروزی

متولدین اسفند و بهمن ماه: ایده آل گرا

متولدین مرداد ماه: اهل پیشرفت

متولدین فروردین ماه: دست و دلباز


متولدین دی ماه: عبوس

متولدین آبان ماه: بد گمان و بد دل

مهر ماهی ها با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه دارند.

 


متولدین تیر ماه : اهل هنر

متولدین اسفند ماه: درون گرا

متولدین شهریور ماه: اهل شوخی و بگو بخند

 


متولدین فروردین ماه: اهل دعوا و مشاجره

متولدین اردیبهشت ماه: سلطه جو

متولدین مرداد ماه:خود خواه و خودپسند

متولدین مهر و بهمن ماه: نیش دار

آبان ماهی ها با متولدین سایر ماه ها رابطه ای متوسط دارند.

 


متولدین فروردین ماه: روشنفکر و امروزی

متولدین مرداد ماه: رهبر و مدیر

متولدین آذر، مهر و بهمن ماه: هم درد و دل جو

 


متولدین اردیبهشت ماه: خودپسند و مغرور

متولدین تیر ماه: عاشق خانه و خانواده

متولدین شهریور ماه: پرحرف

متولدین آبان و دی ماه: خلاق و ایده پرداز

متولدین آذر با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه دارند.

 


متولدین اردیبهشت ماه: با محبت و مهربان

متولدین شهریور ماه: انتقاد پذیر

متولدین آبان ماه: جذاب

متولدین اسفند ماه: جلب توجه کننده


متولدین فروردین ماه: پرقدرت

متولدین مرداد ماه: سلطه جو

متولدین مهر و آذر ماه: دارای روابط عمومی خوب

متولدین دی ماه با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه دارند.

 


متولدین خرداد ماه: ایده آل گرا

متولدین مهر ماه: خلاق

متولدین آذر ماه: عاطفی و مهربان


متولدین اردیبهشت ماه: سلطه جو

متولدین تیر ماه: دارای خلق و خوی متغیر

رابطه بهمن ماهی ها با متولدین سایر ماه ها رابطه ای متوسط هست.

 


متولدین تیر ماه: عاطفی و مهربان

متولدین آبان ماه: متوازن

متولدین اردیبهشت ماه: اهل پیشرفت
 


متولدین فروردین ماه: با قدرت

متولدین خرداد مرداد ماه: پر حرف

رابطه اسفندی ها با متولدین ماه های دیگر رابطه ای میانه است.

مطالب پیشنهادی و مرتبط:

طالع بینی ازدواج ماه ها با یکدیگر

طالع بینی سال 98 و 2019

متولدین ماه‌های مختلف سال کی ازدواج می کنند؟

طالع بینی، شخصیت شناسی افراد بر اساس میوه مورد علاقه

شخصیت شناسی افراد از روی گروه خونی قبل از ازدواج

فال ازدواج برای تمامی ماه ها ؛ با متولد چه ماهی ازدواج کنیم بهتر است ؟ « نکته این فال بسیار جالب و سرگرم کننده است و جنبه سرگرمی دارد نه علمی »

 

فال ازدواج ماه های مختلف

ازدواج با متولدین دیگر ماه ها

 

با متولدین کدام ماه ازدواج کنم بهتر است؟

قبل از بیان این مطلب لازم است گفته شود که «۴» عامل در رفتار و شخصیت ما و خصوصیات اخلاقی ما موثر هستند:
۱. تربیت خانوادگی و شرایط محیط
۲. میزان تحصیلات
۳. خود ساختگی
۴. طالع بینی ماه و سال تولد

 

یعنی ممکن است کسی متولد ماهی باشد که فلان ویژگی اخلاقی منفی را داشته اما تربیت خانواده و یا خود ساختگی شخص باعث اصلاح آن شده باشد و یا به عکس اما باید بگویم ۸۰ تا ۹۰ درصد خصوصیات اخلاقی ما منطبق بر طالع بینی و ماه تولد ماست. «البته من فکر می‌کنم کسیکه در میانه یک ماه بدنیا امده بیشتر خصوصیات مربوط به آن ماه را دارد تا کسیکه در چند روز اول یا آخر آن ماه بدنیا آمده البته این نظر شخصی من است و شاید منطقی نباشد».

 

بنابر این صرفا طالع بینی کافی نیست و به کمک معاشرت میتوانید شناخت بیشتری پیدا کنید و مطمئن بشید که شخص مورد نظر شما ویژگی هاي‌ منفی و مثبت زیر را دارد یا خیر و اگر دارد برای شما کدام یک از آن ها قابل گذشت است و کدام یک غیرقابل گذشت.

 

فال ازدواج واقعی

 

فال ازدواج فروردین

ماه هاي‌ جور با شما:
متولدین مرداد «بر انگیزاننده»

آذر ماه «روشنفکر»

اردیبهشت ماه «اهل عمل»

بهمن ماه «ایده عالی است»

ماه هاي‌ ناجور با شما:
متولدین خرداد ماه «سلطه جو»

شهرویر ماه و آبان ماه «حسود»

تیر ماه «عبوس»

ماه اسفند «منفی»
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه اي میانه است «نه خیلی خوب و نه خیلی بد»

 

فال ازدواج اردیبهشت با سایر ماه ها

 

فال ازدواج ماه اردیبهشت

ماه هاي‌ جور با شما :
متولدین شهریورماه «دارای قوه تصور»

دی ماه «سلطه جو»

تیر ماه «غریزی»

ماه اسفند «منفعل » و فروردین ماه.

ماه هاي‌ ناجور با شما:
آبان ماه «سوء ظنی»

مرداد ماه «سلطه جو»

آذر ماه «دارای احساس مالکیت»

بهمن ماه «وابسته»
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه اي میانه است «نه خیلی خوب و نه خیلی بد»

 

فال ازدواج ماه های مختلف

حتما بخوانید: فال سرنوشت ماه تولد بدون ردخورد

 


فال ازدواج خرداد


ماه هاي‌ جور با شما :
متولدین مهرماه «خلاق»

بهمن ماه «عاطفی»

مرداد «حساس»

ماه هاي‌ ناجور با شما:
متولدین فروردین ماه «کله شق»

خرداد ماه «سلطه جو»

آبان ، اسفند ، تیر ماه .
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه اي میانه است «نه خیلی خوب و نه خیلی بد»

فال ازدواج ماه ها باهم

 

فال ازدواج ماه تیر

ماه هاي‌ جور با شما :
متولدین آبان ماه «دارای قدرت رهبری»

ماه اسفند «همراه»

اردیبهشت ماه «پر تکاپو»

شهریورماه «ساعی و کوشا».

ماه هاي‌ ناجور با شما:
متولدین فروردین ماه «پر حرف»

آذر ماه «افسرده»

بهمن ماه و خرداد ماه «دوشخصیتی»
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه اي میانه است «نه خیلی خوب و نه خیلی بد»

 

فال ازدواج مرداد با سایر ماهها

 

فال ازدواج مرداد


ماه هاي‌ جور با شما :
فروردین ماه «عاطفی»

آذر «حساس»

مهرماه و بهمن «دلسوز»

ماه هاي‌ ناجور با شما :
اسفند «بیقرار و نا آرام» ، آبان «طعنه زن» ، دی «محافظه کار»
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه اي میانه است «نه خیلی خوب و نه خیلی بد»

 

فال ازدواج ماه ها باهم

 

فال ازدواج شهریور

ماه هاي‌ جور با شما :
اردیبهشت ماه «محافظه کار»

تیر ماه «عاشق خانه و زندگی»

دی ماه «پر تکاپو»

شهریورماه «دارای علایق مشترک»

ماه هاي‌ ناجور با شما :


آبان ماه «سلطه جو»

آذر و مرداد «حسود»

فروردین ماه «دارای احساس مالکیت»
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه اي میانه است «نه خیلی خوب و نه خیلی بد»

فال عشق و ازدواج

 

فال ازدواج ماه مهر

ماه هاي‌ جور با شما :
متولدین خرداد «روشنفکر»

ماه اسفند ، بهمن ماه «ایده آلیست»

مرداد ماه «مترقی»

فروردین ماه «دست و دلباز»

ماه هاي‌ ناجور با شما:
دی ماه «عبوس»

آبان ماه «بد گمان»
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه اي میانه است «نه خیلی خوب و نه خیلی بد»

 

فال و طالع بینی ازدواج

 

فال ازدواج آبان


ما ه هاي‌ جور با شما :
تیر ماه «هنرمند»

ماه اسفند «روح گرا»

دی ماه «شوخ طبع »

ماه هاي‌ ناجور با شما :
فروردین ماه «اهل دعوا»

اردیبهشت ماه «سلطه جو»

مرداد ماه «خود خواه»

مهرماه «نیش دار» و بهمن ماه .
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه اي میانه است «نه خیلی خوب و نه خیلی بد»

 

فال ازدواج ماه آذر با سایر ماه ها

 

فال ازدواج آذر

ماه هاي‌ جور با شما :
متولدین فروردین ماه «روشنفکر»

مرداد ماه «رهبر»

آذر ماه «همدرد و دلجو» و مهرماه و بهمن ماه

ماه هاي‌ نا جور با شما :
اردیبهشت ماه «خود پسند و مغرور»

تیر ماه «عاشق خانه و زندگی»

شهریورماه «پر حرف»

آبان ماه «خلاق » و دی ماه .
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه اي میانه است «نه خیلی خوب و نه خیلی بد»

 

فال ازدواج

 

فال ازدواج دی


ماه هاي‌ جور با شما :
اردیبهشت ماه «با محبت»

شهریورماه «انتقادی»

آبان ماه «جذاب»

ماه اسفند «جلب کننده»

ماه هاي‌ ناجور با شما :
فروردین ماه «پر قدرت» ، مرداد ماه «سلطه جو» ، مهرماه «اجتماعی » و آذر ماه .
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه اي میانه است «نه خیلی خوب و نه خیلی بد»

 

فال ازدواج ماه ها باهم

 

فال ازدواج ماه بهمن


ماه هاي‌ جور با شما :
خرداد ماه «ایده آلیست»

مهرماه «خلاق »

آذر ماه «عاطفی»

فروردین و مرداد ماه

ماه هاي‌ ناجور باشما :


اردیبهشت ماه «سلطه جو»

تیر ماه «خلق و خوی متغیر »

آبان ماه
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه اي میانه است «نه خیلی خوب و نه خیلی بد»

 

فال ازدواج اسفند با سایر ماه ها

 

فال ازدواج اسفند


ماه هاي‌ جور با شما :
تیر ماه «عاطفی »

آبان ماه «متوازن»

اردیبهشت ماه «مترقی »

مهر و دی ماه

ماه هاي‌ نا جور با شما :


فروردین ماه «با قدرت»

مرداد ماه «پر حرف» و خرداد ماه
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه اي میانه است «نه خیلی خوب و نه خیلی بد»

 

فال و طالع بینی عاشقانه ازدواج ؛ با چه متولد ماهی ازدواج کنیم بهتر است ؟

 

گروه فال و طالع بینی تالاب

ورود به سایت

برای ثبت نظرات لطفا ابتدا وارد سایت شوید

فال ازدواج ماه های مختلف
فال ازدواج ماه های مختلف
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *