فال ابجد با اسم مادر

فال ابجد با اسم مادر
فال ابجد با اسم مادر

 

فال ابجد با اسم مادر

قدما معتقد بودند بین حرف و عدد ارتباط خاصی وجود دارد، آنها اعداد را روح و حروف را جسم در نظر می‌گرفتند. حروف ابجد نیز که بر پایه خط فنیقی شکل گرفته در واقع یک شیوه برای تعیین ارزش عددی حروف عربی بوده است. از حروف ابجد علاوه بر رمزنگاری و ترتیب بندی، در علومی چون عرفان و طالع بینی نیز استفاده می‌شود. اگر شما نیز به طالع بینی با حروف ابجد علاقه‌مند هستید، می‌توانید در این مطلب ابتدا نحوه محاسبه حروف ابجد نام خود و سپس طالع خویش (فال ابجد با اسم مادر) را بخوانید.

 

 

برای طالع بینی حروف ابجد ابتدا باید برج طالع خود را بیابید. هر سال ۱۲ ماه دارد و به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که به ترتیب عبارتند از:
۱: حمل – ۲: ثور – ۳: جوزا – ۴: سرطان- ۵: اسد -۶: سنبله – ۷: میزان – ۸: عقرب – ۹: قوس – ۱۰: جدی – ۱۱: دلو – ۱۲: حوت.

برای محاسبه آن باید به شیوه زیر عمل کنید:

برای طالع بینی حروف ابجد ابتدا باید اسم محمدرضا را به ابجد کبیر درآوریم که برابر می‌شود با: ۱۰۹۳
اسم معصومه را به ابجد کبیر را به ابجد کبیر درمی‌آوریم که برابر می‌شود با: ۲۵۱
سپس این دو را با یکدیگر جمع می‌کنیم: ۱۰۹۳ + ۲۵۱ = ۱۳۴۴،
۱۳۴۴ را بر ۱۲ تقسیم کرده که برابر با ۱۱۲ شده با باقیمانده صفر
بنابراین طالع این شخص برج حوت است.

 

مثال تصویری برای محاسبه عدد برج طالع فرد

⇓⇓⇓

 

برای طالع بینی حروف ابجد ابتدا اسم بهاره را به ابجد کبیر درمی‌آوریم که برابر می‌شود با: ۲۱۳
اسم زری را به ابجد کبیر درمی‌آوریم که برابر می‌شود با: ۲۱۷
سپس این دو را با یکدیگر جمع می‌کنیم: ۲۱۷ + ۲۱۳ = ۴۳۰،
۴۳۰ را بر ۱۲ تقسیم کرده که برابر با ۳۵ شده با باقیمانده ۱۰
بنابراین طالع این شخص برج ۱۰ یا جدی است.

نکته: برای حروف گ. چ. پ. ژ. که در عربی نیست به جای گ. از حرف ک، به جای چ از حرف ج، به جای پ. از ب. و به جای ژ. از ابجد ز. استفاده می‌شود. البته بعضی حکما گفتند برای حروف گ. چ. پ. ژ. که در عربی نیست اصلا مقدار ابجد قرار نمی‌دهیم و آن را صفر حساب می‌کنیم.

 

 

زنان: زنی که طالع او حمل باشد از نظر ظاهر بلندقد با ابروان کشیده است. او زیرک و داناست و ورودش به هر خانه باعث برکت می‌شود. با همسرش مهربان است و در کار خانه توامند و مدبر است. در طول زندگی ممکن است همسایه‌ای داشته باشد که با او دشمنی دارد. نشانه ان زن کوتاه قد و چشم آبی و سفید چهره که در ظاهر با او در مقام دوستی است و در باطن در مقام دشمنی. صاحب این طالع باید دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند تا دست به هر کاری می‌زند زود اصلاح شود. اگر بچه دار نمی‌شود از سادات موسوی دعا بگیرد و نذری هم اگر کرده است باید ادا کند. لباس سبز رنگ برای او خوش یمن است و روز‌های پنج شنبه برای او برکت دارد. به همراه داشتن دعای جوشن کبیر او را از بلایا حفظ می‌کند.

مردان: مردی که به طالع حمل باشد بلند قد و خوش اخلاق و خوش اقبال است. در طرف راست صورت او خال یا نشانه‌ای است که برای او خوش شانسی می‌آورد. از دروغ بدش می‌آید وخودش نیز باید از دروغ و حرام دوری کند. وقتی کاری ناشایسته می‌کند زود پشیمان می‌شود. زود عصبانی می‌شود، ولی زود هم خشمش فروکش می‌کند. بهتر است کار‌های اقتصادی خود را در اردیبهشت انجام دهد. خرید و فروش برای او نیکو است. باید در نماز کاهلی نکند و در مسائل دینی خود بسیار دقیق باشد. احتمال بیمار شدن او در شهریور ماه بیش از سایر ماه‌هاست. در سن ۱۴ سالگی خطر مرگ او را تهدید می‌کند که اگر از ان بگذرد عمر او تا نود ۹۰ سال هم می‌تواند برسد. ماه نو را به روی قران نگاه کند و از صدقه دادن به فقرا کوتاهی نکند تا از بلیات محفوظ بماند.

 

 

زنان: زنی که به طالع ثور باشد زنی است خوش اخلاق، عاقل و زیبارو است. بر سینه یا بر اعضاء خال یا نشانی دارد که نشانه دولت و اقبال اوست. دشمن زیاد دارد، ولی به توکلش بر خدا کسی نمی‌تواند به او آسیبی برساند. قدر او را نمی‌دانند. هر چه سن او بالا رود، اموراتش بهتر می‌شود. راضی به آزار دیگران نیست و در کار‌های خیر پیش قدم است. تا هشت فرزند در طالع خود دارد. باید دل خود را با خدا صاف کند نا خداوند کار او را به اصلاح بیاورد. اگر به فرزندان او آسیبی برسد از سادات موسوی رضوی دعا بگیرد تا رفع شود. وقتی هلال اول ماه را دید بر آب جاری نگاه کند. عاقبت به خیر خواهد بود. نباید شانه سر خود را به کسی بدهد و هیچ وقت راز دل و خوابی را که می‌بیند به کسی باز نگوید چرا که هرکسی نمی‌تواند خواب را درست تعبیر کند. در شش سالگی خطرمرگ او را تهدید می‌نماید که اگر از آن بگذرد به عمر طبیعی می‌رسد. برایش خوب است کارهایش را روز جمعه شروع کند، انگشتر یاقوت دستش کند و لباس سبز یا آبی بپوشد.

مردان: صاحب این طالع مردی باشد که بخت و اقبال با او همراه است و عمری طولانی خواهد داشت به شرطی که در نماز کاهلی نکند، مال حرام نخورد و چشم به مال دیگران نداشته باشد. این فرد عیش را دوست دارد و زنان نجیب علاقمند است. زنی عفیف نیز در طالعش وجود دارد که برایش خیر و نیکویی می‌آورد. انگشتر فیروزه برایش خوب است و اول ماه که هلال دیده می‌شود بعد از دیدن هلال به سبزه نگاه کند. اگر وارد حرام نشود خرید و فروش و تجارت برای او نیکو است، ولی قدر مال دنیا را نمی‌داند. بی وفایی نیز زیاد می‌بیند. با طلسم شرف شمس، سر و بدن خود را بشوید تا از بلا محفوظ باشد.

 

 

زنان: این زن کمی دمدمی مزاج است. بر سینه خالی یا نشانی دارد که آن خال یا نشان، نشانه اقبال و دولت اوست. مهربان و چرب زبان است و فرزندان زیادی در طالع دارد. با توسل به معصومین دعایش مستجاب می‌شود. اکثر مواقه دو دل و سرگردان است. باید بر خدا توکل کرده و فکر و خیال نکند. لباس و شانه خود را به کسی ندهد برای اینکه سحر و جادو زود بر او اثر کند. بهتر است خواب‌هایش را نیز به کسی نگوید. در اول عمر رنج می‌کشد، ولی در اواخر عمرش نیکو شده تا حدی که همه به او محتاج می‌شوند. کسی قدرش را نمی‌داند. شوهرش با او مهربان است. در سن هفت سالگی خطر مرگ او را تهدید می‌کند که اگر بگذرد به عمر طبیعی خواهد رسید. مسافرت زیادی با فرزندان خود خواهد کرد. از دست و زبان خود همیشه در عذاب است باید ملاحظه خود را داشته باشد. گاه گاه خشم می‌گیرد و زود هم فرو می‌نشیند و به خاطر تند خوئی‌اش به خود زحمت می‌دهد. ماه شعبان برایش شانس می‌آورد و لباس آبی برایش خوش یمن است. باید از کار بد و غیبت پرهیز کند تا در بلا نیافتد. زن همسایه‌ای با ظاهری چرب زبان او دشمنی دارد که باید خود را از او حفظ کند. اول ماه قمری که هلال ماه را دید به روی خوش یکی نگاه کند.

مردان: مردی با طالع جوزا، خوش خلق، مهربان و خوش قیافه است و با آشنایانش به نیکی رفتار می‌کند. مال حرام به او نمی‌سازد و در طول زندگی به سفری عجیب و شاید طولانی خواهد رفت. خیری از دوستانش نمی‌بیند. نباید راز دلش را به کسی بگوید، چون رازش را نگه نمی‌دارند. فرزندان زیادی در طالعش است؛ و سفر‌های زیادی هم زیارتی و هم سیاحتی می‌رود. عمرش را با خوشی و سعادت می‌گذراند. پیامبران را در خواب بیند. از پدر و مادرش نفع زیادی به او نمی‌رسد، ولی آن‌ها راز خود خشنود می‌کند. همسری نیک و صالح نصیبش می‌شود.

 

 

زنان: زنی به طالع سرطان باشد، میانه بالا و سفید چهره و ابرو کشیده و خوش رفتار و بر اعضا خال و نشانی داشته باشد که آن نشانه اقبال و دولت و حرمت اوست. شوهری مهربان نصیبش می‌شود. با همسایه‌ها مهربان ست، اما قدرش را نمی‌دانند چرا که بدگو و دشمن بسیار دارد و مشکلاتش از چشم بد مردم است چرا که زیاد توی چشم است و همه حساب او را بسیار می‌کنند. زنی صالح و صادق است و حرام به او نمی‌سازد. ماه ذی حجه و لباس سبز و آبی برای او خوش یُمن است. اول ماه قمری که هلال ماه را دید بعد به روی سوره یاسین نگاه کند تا از بلیات آن ماه محفوظ ماند. بیشتر از درد دل و کمردرد رنج می‌برد و باید دردش را معالجه کند. ممکن است فردی قدبلند و سیاه چشم بین او وشوهرش را به هم بزند و باید از او حذر کنند. در نماز و مسائل دینی ثابت قدم باشد تا خدا او را ایمن کند.

مردان: مردی با طالع سرطان ثروتمند و با عزت است. سفر زیاد می‌کند و از مسافرت‌هایش برایش منفعت دارد. تا دوازده فرزند در طالع دارد که بیشتر آن‌ها دختر و پر روزی هستند و پدر و مادر از آن‌ها نفع برند. زراعت و تجارت برای او میانه بود از آب و آتش صدمه دیده، ولی عاقبت به خیر می‌شود. رفت و آمد با مردم چشم آبی برایش خوب نیست، اما لباس پنبه، رنگ کبود و انگشتر دُر و یاقوت بر او خوش یمن است. در سن دو سالگی خطر مرگ او را تهدید می‌کند، چون از آن بگذرد به عمر طبیعی برسد. در ماه خرداد کاری را شروع کند برایش موفقیت آمیز خواهد بود.

 

فال ابجد با اسم مادر

 

زنان: زنی که به طالع اسد باشد بلند قد و باریک اندام و ابرو کشیده است و در طرف راست صورت خال یا نشانی دارد که نشانه دولت و اقبال اوست. هر چه بزرگتر شود زندگانیش شادتر می‌شود. از اولاد به او خیر می‌رسد و از والدین نفع متوسط می‌برد، ولی از خواهر و برادر بهره نبیند. در امر معیشت زندگانی خود بسیار دانا و بیناست. حرام و غیبت به او نمی‌سازد. اگر غیبت بکند در عوض به او تهمت می‌زنند. راز دل خو به کسی نگوید و از زنی با مو‌های سرخ و چشمانی گرد دوری کند چرا که با او دشمنی دارد. شانه سر خود را به احدی ندهد که بسیار بد است و بیم سحر و جادو در آن است. کاهل نماز نباشد و از ناپاکی پرهیز کند تا برکت به زندگیش بیاید. ماه شوال برای او خوب است و لباس سفید و سبز و انگشتر فیروزه برای او خوش یُمن است. بهتر است ماه نو را به روی قرآن و سبزه نگاه کند. باید با شوهر خود مهربان باشد و زبان خود را نگه دارد تا روزگار را به خوشبختی بگذراند.

مردان: اسد خانه آفتاب است و او مردی باشد بلند قامت و خوشرو است که در طرف راست صورت نشانی یا خالی به نشانه اقبال دارد. خوش سخن است و بر عقیده خود ثابت قدم. ممکن است از طرف حاکم شهر یا رئیسش زیانی به او رسد که همین زیان در نهایت باعث سرفرازی او خواهد شد. خوشگذرانی را بسیار دوست دارد، اما زود پشیمان می‌شود. شراکت به او نمی‌آید. رنج بزرگی به او رسد، اما عاقبت بخیر باشد. از دروغگو متنفر است چرا که خودش به دروغ رغبتی ندارد. پدر و مادرش پیش از او بمیرند و از والدین نفعی نمی‌برد، اما باید در حقشان نیکی کند. فرزند زیادی در طالع دارد و از دو نفر آن‌ها نفع یابد. در آخر عمر عاقبت به خیر گردد. دو زن در طالع دارد. اول ماه قمری که هلال ماه را دید بعد از آن بر روی قرآن نگاه کند تا در آنماه از بلا‌ها ایمن گردد. انگشتر عقیق و لباس سبز و رنگارنگ برایش شانس می‌آورد. صدقه بدهد تا از بلا حفظ شود.

 

 

زنان: زنی که به طالع سنبله باشد زنی است بلند بالا و سرخ رو. این زن بسیار مومن وخدا ترس است. در اوائل عمر بسیار صدمه دیده، اما در اواسط و اواخر عمر کارش نیکو شود. بهتر است راز دلش را به کسی نگوید و حرف همه کس را باور نکند. در طول زندگی ممکن است دوره‌ای از خانواده و فامیلش دور شود. از پدر و مادر بهره‌مند نگردد. پاکدامنی و عفت خود را حفظ می‌نماید. فردی سیاه چهره و بلند قد با او دشمنی می‌کند که باید از او حذر کند. عاقبت به خیر است. نباید کاهل نماز شود و اول ماه قمری به روی کلام الله و سبزه یا آب‌های نگاه کند. فرزندان او خوش اقبال و خوش فهم و پر روزی هستند. ماه صفر و روز یکشنبه و لباس‌های رنگین سرخ و سفید برایش خوش یمن است.

 

 

زنان: هر زنی که به طالع میزان باشد راستگو و صادق است و از دروغ گو و دروغگویی بیزار. برای اینکه از بلا حفظ شود باید پا دامن بماند و در نماز کاهلی نکند و از حرام خوردن و غیبت و تهمت دوری کند. هر چه بزرگتر شود و سنش بالا رود کارش نیکوتر شود. زندگانی شادی داشته و در امور زندگی عاقل و زیرک است. شوهری مهربان خواهد داشت و هم از پدر و مادر و هم از خواه و برادش سود می‌برد. در میان مردم همیشه سرفراز است. زود خشمگین شده و زود خشمش فرو می‌نشیند. بیماری او بیشتر از صفرا و بلغم باشد، چون که هر وقت اوقاتش تلخ شود طپش قلب می‌گیرد. نذر‌های فراموش شده اش را باید ادا کند تا حاجت بگیرد. در سن سه سالگی خطر مرگ او را تهدید می‌کند، چون از این گذشت به نود سالگی برسد. ماه ذی قعده، و روز دوشنبه برایش خوش یمن است.

مردان: آن کس که طالعش برج میزان است، با عدالت و با نظم و متعادل است. مردی نسبتا کوتاه اندام و چهار شانه بوده و بسیار عاقل و زیرک و با استعداد است. از دروغ متنفر است و با سخن خوش زود نرم می‌شود. شراکت و مال حرام به او نمی‌سازد. هرگز خواب خود را برای کسی نقل نکند چرا که شاید انبیاء و ائمه (ع) را در خواب ببیند. روزگار را به خوشی سپری می‌کند. باید شکرگزار بوده و در نماز کاهلی نکند. دشمنان و بدگو زیاد دارد دارد که باید از آن‌ها حذر کند. نه از پدر و مادر و نه از خواهر و برادر نفعی نمی‌بیند. ماه رمضان برایش مبارک و انگشتر یاقوت و فیروزه، روز پنجشنبه و لباس سبز برایش خوش یُمن است. اول ماه بعد از دیدن هلال ماه، بر روی سوره یاسین نگاه کند. در سن هشت سالگی خطر مرگ تهدیدش میکند و، چون از آن بگذرد به هشتاد سالگی می‌رسد.

 

زنان: زنی که طالع آن برج عقرب باشد زنی بلند بالا و خوش رفتار و صادق است. روی سینه یا اعضا دیگر بدن خالی یا نشانی دارد که نشانه دولت و اقبال اوست. هر قدر از عمر او بگذرد کارش بالا گیرد. کسی قدر او را نداند و پشت سرش غیبت کرده و تهمت می‌زنند، اما نمی‌توانند آسیب و ضرری به اوبرسانند. یک نفر با قد متوسط او را نصیحت می‌کند و البته بهتر است نصیحت او را قبول کند. پدر و مادر او زودتر از او بمیرند و از خواهر و برادر و خویشان به اندازه‌ای میانه شود می‌برد. در طول زندگی سرگردان و دل نگران می‌شود، اما عاقبت او به خیر است. توکل را از دست ندهد تا زود به مراد دل برسد. گاهی افکاری دارد که موجب می‌شود زود عصبانی شود، ولی خیلی زود هم عصبانیتش فرو می‌نشیند. حرام برای او سازگار نباشد، چون یک ریال از حرام بدست آورد هزار ریال از دست او برود. در سن دو سالگی خطر مرگ او را تهدید می‌کند، چون از این بگذرد به عمر طبیعی برسد. ماه شوال، روز دوشنبه، لباس سبز و آبی و انگشتر عقیق برایش خوش یُمن است.

مردان: مردان با طالع عقرب بلند قد و تند خو هستند. از دروغ بیزارند و جفا بسیار بینند. حرفشان نزد بزرگان مورد قبول قرار می‌گیرد و خاک در دستانشان جواهر می‌شود و از این جهت زراعت و کار با خاک برایشان نیکوست. از زن و فرزند نفع متوسط می‌برند. معامله کردن در ماه شهریور برایشان خوب است. بیماری‌هیشان بیشتر دل درد و کمر درد است. با آنکه کارهایشان به سرعت سرانجام می‌گیرد و به نتیجه می‌رسد، اما همیشه دل نگران فردا و عاقبت کار خود هستند. باید بر خدا توکل کند. انگشتر عقیق یمنی برایش شانس می‌آورد. ماه نو را بر روی سبزه نگاه کند. اول عمر را به سختی گذرانده بقیه را به خوبی و خوشی و خوشبختی طی می‌کنند. ماه اردیبهشت برایش خوش یمن است. در سن سی سالگی خطر مرگ او را تهدید می‌کند، چون از این بگذرد به عمر طبیعی برسد. سفر زیارتی و سیاحتی زیاد می‌رود.

 

 

زنان: زنان طالع قوس خوش رو، خوش اخلاق و خوش سیرت هستند. دانا و بینا بوده و زندگی را به خوبی می‌گذرانند و با اطرافیان، همسایگان و غریبه‌ها مهربانند. خوش قدم بوده و در هر خانه‌ای باشند برکت به آن خانه می‌آید. بدگو بسیار دارد و به هر که نیکی می‌گند بدی بیند. حرام خوردن و کاهل نمازی به او نمی‌سازد. زود مال به دست می‌آورد زود هم مالش را تلف می‌کند. از پدر و مادر سود میانه می‌برد، ولی لز خواهر و برادر نفع می‌برد. فرزندان زیادی در طالع دارد. اگر بیمار شود بیشتر از صفراست. در چهار سالگی خطر مرگ او را تهدید می‌کند که، چون از آن بگذرد به عمر طبیعی خواهد رسید. ماه شعبان و لباس رنگارنگ و دیدن قرآن یا سبزه بعد از ماه نو برایش برکت و شانس می‌آورد.

مردان: اگر طالع مردی قوس باشد فردی خوش رو و خوش قامت است که ابروانی کشیده دارد و خالی در طرف راست صورتش به نشان اقبال دیده می‌شود. در اوایل عمر خوش گذرانی بسیار می‌کند و باید از این بابت شکر خدا را به جا آورد تا نعمت از کفش بیرون نرود. از دوستانش بیش از پدر و مادر سود می‌برد. مسافرت به مناطق ساحلی به به سمت دریا برایش خوب است. لازم است صداقت و راستی را در خود حفظ کند و به سمت حرام نرود. محتمل است که یکی از اپیامبران را در خواب ببیند و پس از آن هر روز از قبل سعادتمندتر خواهد شد. در طالعش دو زن است که یکی از آنان برایش بسیار نیکوست. در سن سی سالگی خطر مرگ او را تهدید می‌کند، چون از آن بگذرد به سن نود خواهد رسید. هنگام دیدین ماه نو قمری خوب است به روی عقیق یا صفحه قرآن نگاه کند. ماه رمضان، لباس رنگی و انگشتر فیروزه برایش شانس می‌آورد.

 

 

مردان: مردی خوش اخلاق، خوش سیرت و سخاوتمند است. دروغ و حرام به او نسازد. کسی قدرش را نداند. مال بسیار بدست آورد، تلف می‌کند، ولی دوباره به دست می‌آورد. صاحب این طالع بسیار با صداقت هست و باید از افراد بد تینت حذر کند. از سلطان یا رئیس سود می‌برد. سفر کردن به جانب قبله برایش نیکوست. فرزند بسیار در طالع دارد. زندگی طولانی دارد که به خوبی و خوشی طی می‌شود. یک فرد چشم آبی و بلند قد مدام او را امر و نهی می‌کند در حالی که از باطن دشمن اوست و باید از او حذر کند. در سن سه سالگی خطر مرگ او را تهدید می‌کند، چون از آن بگذرد به نود سالگی رسد. ماه شعبان و انگشتر یاقوت برایش شانس می‌آورد. نیکوست که بعد از دیدن ما نو قمری بر آب بنگرد.

زنان: عنصر او باد است و برای همین فردی دمدمی است. زنی بلندبالا، سخاوتمند، عفیف، پر روزی عاقل و نیکوکار است. در کودکی سختی می‌بیند، اما عاقبت به خیر می‌شود. نباید راز دلش را به کسی بگوید، چون دشمن زیاد دارد. شانه سر خود را نیز نباید به کسی بدهد. نذر خود را ادا کند تا به مراد دلش برسد. از پدر و مادر بهره‌مند گردد و از برادران و خواهران نفع میانه ببرد. ماه ذی حجه و لباس آبی و سبز برایش شانس می‌آورد. بعد از دیدن ماه نو قمری برایش خوب است که به روی سبزه یا آب جاری نظر کند.

 

 

زنان: صاحب این طالع زنی باشد خوش خلق و خوش صورت، کاردان و باهوش است. تهمت زیاد به او می‌زنند. بر اعضای او خالی یا نشانی باشد و آن نشانه‌ی دولت و اقبال باشد. در طول عمر خود یکبار گمراه می‌شود، اما به زودی اصلاح شده و عاقبت به خیر می‌شود. زنی کوشا و در چشم مردم محترم است. غم مردم را می‌خورد. ممکن است علت بیماری در او سحر بوده یا باد پریان چرا که در کودکی بچه پری را اذیت کرده و از این جهت او را آزار می‌دهند، پس دعای باطل سحر بگیرد و در نماز کاهلی نکند. از پدر و مادر نفع نبیند. شانه سر خود را نیز به کسی ندهد. راز دل به کسی نگوید چرا که دشمن بدگو بسیار دارد. از نامحرم پرهیز کند. در سن چهار سالگی خطر مرگ او را تهدید می‌کند، چون از این بگذرد به عمر طببعی می‌رسد. ماه رجب و لباس سبز و آبی برایش شانس می‌آورد.

مردان: مردی باطالع دلو، مردی پاکدامن و مهربان است که به هر کس نیکی می‌کند بدی می‌بیند. قرض دادن و ضمانت کردن دیگران به او نمی‌سازد. حیران و سرگردان است و برای رفع آن باید به خدا توکل کند. صاحب این طالع در سن چهارده سالگی خطر مرگ او را تهدید می‌کند که صدقه بدهد، چون از آن بگذرد به سلامتی به عمر طبیعی برسد. عمرش را با خوشی طی می‌کند. مدتی را دور از جفت خویش و در سفر می‌گذراند. گرفتار دوستی ناسازگار می‌شود که با یاری ائمه و لطف خدا می‌تواند از او رها شود و عاقبت بخیر می‌شود. از دو فرزند خود سود می‌برد؛ و تا پیش از مرگ آمرزیده و رستگار خواهد شد. ماه شوال، لباس رنگارنگ و انگشتر فیروزه و یاقوت برایش خوش یُمن است.

 

 

زنان: او زنی باشد با قدی متوسط، خوش خلق، عاقل و شوهر دوست. با زبان خوش نرم می‌شود. با کسی دشمنی ندارد. پر روزی است. به هر خانه‌ای رود، شانس و رزق و روزی در آن خانه زیاد می‌شود. از نامحرم پرهیز کند تا در بلا‌های دنیا و آخرت نیفتد. درخانه شوهر بیش از خانه پدری خیر بیند. زود به آرزو‌های خود می‌رسد. دشمن و بدگو بسیار دارد و نباید شانه سر خود را به کسی بدهد. دست او بی نمک است، اما به کسی محتاج نمی‌شود و همه به او محتاج هستند. قرض دادن به او نمی‌سازد. اگر نذری کرده است باید ادا کند. فرزندان او فراخ روزی هستند. از ماه‌ها، ماه ذی قعده و از روز‌ها روز پنج شنبه و دوشنبه و لباس سفید برای او شانس می‌آورد.

مردان: مردی که طالعش حوت است مردی مهربان، شجاع و داناست. اگر سر رشته کار خود را گم کند با توکل بر خدا کارش اصلاح شود. باید از زن بدکار دوری کند چرا که در ظاهر دوست او و در باطن دشمن اوست. صاحب این طالع از زن و فرزند بهره مند می‌شود. قرض دادن و ضمانت کردن به او نمی‌سازد چرا که بسیار محجوب است و روی پس گرفتن ندارد. یک دوست مهربان و دلسوز دارد. زیاد با مردم سازگار نیست. از مال حرام، خیر و بهره نبیند. او فردی است که در نظر مردم عزیز و محترم است، اما دوست و دشمن خود را نمی‌شناسد. در کار خود مدبر و داناست. اگر در هنگام سفر به خدا توکل کند می‌تواند با سود و منفعت بسیار از سفر بازگردد. ماه ذی حجه، انگشتر عقیق، دُرّ و یاقوت و لباس پشمینه و سبز رنگ برایش شانس می‌آورد. بعد از دیدن ماه نو قمری خوب است بر روی قرآن نگاه کند.

 

 

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام برای من وقتی مشاهده طالع شما رو میزنم هیچی نمیاره بعد چطور میشه ابجد کبیر رو بدست اورد؟

سلام علیکم . آمدم برای طالع بینی …

سلام اسمشناسنامه من سید رسول هست اونو باید حساب کنم واینکه میگه تا سن فلان اگه خطر مرگ رفع بشه عمر طبیعی داری مثلا 30 سالگی تا تولد سی منظورش یا از سی تا سی و یه سالگی

بله از اسم شناسنامه ای خود استفاده کنید. از تولد تا سی سالگی

سلام اگر مادر سید بود اولش سیده بنویسیم یا همان سید مثلا سیده ملیحه

سلام برای کسی که مادرش سادات چه طور حساب میشه

همان اسمی که در شناسنامه وجود دارد را وارد کنید.

بابا توکلت به خدا باشه یعنی چی نکنه میخوای هر روز منتظر مرگ باشی؟

با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

اگر می‌خواهید فال ابجد با اسم خود را بدانید یقینا در مورد کاربرد‌ها و خواص حرف ابجد شنیده‌اید. از حروف ابجد که روشی برای دادن ارزش عددی به حروف عربی بوده است علاوه بر رمزنگاری و ترتیب بندی، در علوم غریبه مانند فال، طالع بینی و عرفان نیز استفاده می‌شود. در واقع برخی معتقدند که اعداد روح کلمات هستند و ابجد حروف به نوعی مانند روح آن‌ها تاثیراتی بر آن کلمات، از جمله اسامی افراد خواهند داشت و فال ابجد با اسم از تاثیر ابجد اسم شما بر شخصیت، خلقیات و حتی سرنوشت شما می‌گوید.

 

فال ابجد با اسم مادر

 

همان طور که اشاره شد برخی از افراد به خصوص آنان که به علوم غریبه علاقه یا آگاهی دارند، معتقدند اسم شخص با توجه به اعداد ابجدش می‌تواند بر روی زندگی او تاثیر بگذارد. در این میان هستند کسانی که حتی اسم خود را با توجه به فال ابجد اسمشان تغییر می‌دهند. در ادامه می‌توانید با وارد کردم اسم خود و اسم مادرتان نتیجه و تفسیر فالتان را مشاهده کنید.

 

 

اگر می‌خواهید به طور دستی فال ابجد با اسم مادر را محاسبه کنید لازم است، ابتدا ابجد کبیر نام خود و نام مادرتان را با کمک جدول و محاسبه حروف ابجد به دست آورده و سپس حاصل جمع آن‌ها را بر ۱۲ تقسیم کنید. باقیمانده این تقسیم که عددی بین ۰ تا ۱۲ خواهد بود، طالع بینی اسم شخص با توجه به حروف ابجد را مشخص می‌کند. (اگر باقیمانده تقسیم ۰ شد آن را متناظر با برج ۱۲) در نظر می‌گیریم. اعداد ۰ تا ۱۲ هر کدام با یک ماه متناظر است که عبارتند از:

۱- حمل به معنی بره (Aries) و با نماد میش نر دو شاخ
۲- ثور به معنی گاو نر (Taurus) و با نماد گاو
۳- جوزا به معنی گوسفند سیاه (Gemini) با نماد دو کودک برهنه
۴- سرطان به معنی خرچنگ (Cancer) با نماد خرچنگ
۵- اسد به معنی شیر (Leo) با نماد شیر نر
۶- سنبله به معنی خوشه گندم (Virgo) با نماد دختری با خوشه گندم در دست
۷- میزان به معنی ترازو (Libra) با نماد ترازو
۸- عقرب به معنی کژدم (Scorpio) با نماد عقرب یا کژدم
۹- قوس به معنی کمان یا کمان گردون (Sagittarius) با نماد مرد تیرانداز
۱۰- جدی به معنی بزغاله نر (Capricorn) با نماد بزغاله نر با دو شاخ
۱۱- دلو به معنی کوزه (Aquarius) با نماد مرد ایستاده با یک کوزه آب واژگون در دست
۱۲- حوت به معنی ماهی (Pisces) با نماد دو ماهی

 

سخن آخر

از اینکه با مقاله فال ابجد با اسم به صورت آنلاین همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم. آنچه که لازم است پس از محاسبه فال ابجد با اسم و خواندن طالع بینی نامتان در نظر داشته باشید این است که نام یک فرد حتی اگر بر زندگی و سرنوشت او تاثیرگذار باشد مطمئنا تاثیر آن بسیار ناچیز خواهد بود.

انسان‌های بسیاری با نام‌های مشابه زندگی و سرنوشت کاملا متفاوتی داشته‌اند و عوامل متعددی زندگی انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. اما همیشه علوم غریبه و پیشگویی‌های گنگ برای انسان مضطرب جذابیت خود را داشته است و هنوز هم دنیا سرشار از ناشناخته‌هاست. پس اگر همچنان به ارتباط اسم بر زندگی انسان معتقدید نحوه انتخاب اسم با حروف ابجد را در ستاره مطالعه کنید. 

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چرا از منو خواهرم یکیع😐

بادرود..شاید باورش برای خودم هم سخت بود اگه خودم حساب نمیکردم ولی به خدای احدو واحد فال من از نشانه درصورت تاجزییات ریز نقطه به نقطه دقیق بودانگارکسی زندگی منو یاداشت کرده باشه والا هنگ کردم یک بندکه درمورد زندگی من تناقص داشته باشه درش نبود

چرا واسه من انجام نمیشه؟

اسمم را درذهن خودم عوض کنم سرنوشتم عوض میشه

خیلی عالیه همه چیز را بلده و درست میگت

با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

فال ابجد با اسم مادر یا فال سرنوشت با اسم مادر بر اساس علم نجوم و تاثیر آنها بر زندگی انسانها و ترکیب آن با علوم غریبه است. با ما همراه باشید تا با این فال آشنا شوید.

نکته: اسمی به آن صدایتان میزنند مهم است و اسم شناسنامه ای مهم نیست.

یک مثال مثال:
علی فرزند مرضیه

نکته: این محاسبات و انجام عمل تقسیم باید با تسبیح انجام شود تا مشخص شود که باقیمانده چند میشود.

جدول حروف ابجد کبیر

فال ابجد با اسم مادر

نکته:

برای حروف «گ چ پ ژ» هم که در عربی موجود نیستند و در حروف ابجد هم وجود ندارند به این ترتیب عمل می‌کنیم که برای حرف گ، از ابجد حرف ج؛ برای حرف پ، از ابجد حرف ب و برای حرف ژ، از ابجد حرف ز استفاده می‌کنیم. البته بعضی از حکما گفته‌اند حروف گ. چ. پ. ژ. که در عربی نیستند را اصلا حساب نمی‌کنیم؛ و در واقع آن حروف را از اسم شخص حذف می‌کنیم. برای حروفی که تشدید دارند هم در برخی منابع گفته‌اند که باید حروف مشدد را دوبار حساب کنیم و برخی دیگر گفته‌اند که نه همان یک بار حساب‌شان می‌کنیم.

همچنین بخوانید: فال شیخ بهایی

زنان: هر آن زنی که به طالع حمل باشد زنیست میانه بالا و ابرو کشیده و زیرک و عاقله و دانا و هم ستاره حضرت خدیجه کبری(ع) و در هر خانه که قدم گذارد دولت و اقبال بر سر اهل خانه است. زود خشم گیرد و زود فرو نشیند و یک زن در همسایگی او با او در مقام عداوت است و نشانه آن زن کوتاه قد و ارزق چشم و سفید چهره و در ظاهر با او در مقام دوستی باشد. و در باطن در مقام دشمنی که بیم هلاک باشد از او حذر کند و خود را به خداوند جل جلاله بسپارد و از کارهای خانگی خود بسیار عاقل و دانا و زیرک باشد. در امورات زندگی خود بینا و دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند.دست به هر کاری زند زود اصلاح شود . و در میان خویشان یکنفر او را نصیحت می کند و او خیال می کند با او دشمنی دارد البته نصیحت او را قبول کند تا در صدمه نیفتد و هرگز محتاج نشود. کاهل نمازی نباید بکند و در امورات خانه داری و شوهر داری خود باید ثابت باشد. مراوده با مردم ناکس نکند چون اینکار را بکند البته هیچوقت به بلای دنیا و آخرت مبتلا نگردد.

مردان: مردان برج حمل هم مردان بلند‌قد، خوش اخلاق و خوش ‌اقبالی هستند که اصلا با دروغ نمی‌سازند.

 

 فال ابجد با اسم مادر برج میزان

 

مردان: هر آنکس که به طالع دلو باشد مردیست به ستاره حضرت یحیی (ع) بادی و خاکی و جنوبی است.

او مردی باشد با دولت و پاکدامن و رحیم دل و مهربان و به اذیت و آزار احدی راضی نیست و با هرکس نیکی کند جفا بیند و قرض دادن و ضامن داری وی را نسازد.

با هرکس دوستی کند عاقبت الامر پشیمان شود و در امورات خود همیشه حیران و سرگردان است باید دل خود را با خدا صاف کند و صاحب این طالع در سن چهارده سالگی خطر مرگی از وی گذشته است چون صدقه داده است .اما به سلامتی به سن طبیعی برسد و به خوشگذرانی بگذراند .

مدتی از جفت خود جدایی کند و مسافرت او به طول انجامد و با رفیق نا موافق دم ساز شود که آنچه بخواهد خود را رها کند نتواند از لطف خدا و توسل به ائمه هدی (ع) رهایی یابد و عاقبت به خیر باشد.

خانه فرزندان وی سنبله است و از دو فرزند بهره مند شود و از دنیا بیرون نرود مگر آمرزیده و رستگار شود.

صاحب این طالع را بسازد ماه شوال و لباس الوان و انگشتره فیروزه و یاقوت و صاحب این طالع هرگاه بخواهد از بلا ایمن شود دعای حرز چهارده معصوم با خود دارد تا از جمیع بلیات محفوظ ماند. و امورات دنیا و آخرت او اصلاح شود.

 فال ابجد با اسم مادر برج دلو

امیدواریم که از مقاله فال ابجد با اسم مادر استفاده کرده باشید. اگر ابهامی در مطالب دارید میتوانید کامنت کنید تا بنده و دوستان دیگر به شما کمک کنند. توجه کنید که زندگی هر کس و آینده او در دستان خودش است و به موضوع فال ابجد تنها به عنوان یک سرگرمی نگاه کنید.

بنظرم واقعاخوبه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


سایت دانلودمی از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف ما گسترش فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح آگاهی و دانش شما عزیزان است.

پشتیبانی

راهنمای دانلود

فال ابجد با اسم مادر

گزارش تخلف

تبلیغات در سایت

شماره پیامک و تلگرام  09015545350

ایمیل: info[at]downloadme.ir

ساعات کاری: 8 صبح الی 12 شب

تعبیر فال ابجد: مدارایی باید انجام دهید تا دوره بحران تمام شود.

تعبیر فال ابجد: از شخصی بر سر حرفی رنجیده خواهید شد.فال ابجد با اسم مادر

تعبیر فال ابجد: در کاری که آغازگر آن هستید بدی وجود ندارد .

تعبیر فال ابجد: تغییری در وضعیت مالی تان رخ می دهد.

تعبیر فال ابجد: بر مبنای هوا و هوس راهی را پیش نروید.

تعبیر فال ابجد: کارهای تان در هم گره خورده است. با تدبیر اداره اش کنید‌.

تعبیر فال ابجد: یک اتفاق تداعی خاطره ای را برای تان به همراه دارد.

تعبیر فال ابجد: به خودتان اهمیت دهید و از دغدغه ها دور شوید.

تعبیر فال ابجد: رقیبی در مسئله ای دارید که باید او را از میدان دور کنید.

تعبیر فال ابجد: روشنایی و اتفاقی خوب در پس اتفاقات بد زندگی تان.

تعبیر فال ابجد: دوری از شخصی برای تان بسیار عذاب آور می‌شود.

تعبیر فال ابجد: اشتباهی داشته ای که از اشتباهت چشم پوشی می‌شود.

این اخبار را از دست ندهید

حتما بخوانید

 

 

 

 

 

 

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پاتوق آنلاین است و استفاده از محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.

شما می‎توانید فال رایگان ازدواج خود را بصورت کاملا رایگان در این صفحه مشاهده کنید. برای گرفتن فال ازدواج آنلاین ابتدا نام خود و مادر خود و سپس نام معشوقه تان و مادرش را در محل مربوطه بنویسید و روی دکمه محاسبه فال کلیک کنید تا طالع ازدواج و فال عشق شما بصورت آنلاین در همین صفحه ظاهر شود. برخی از افراد هستند که اعتقادی به فال نداشته و دوست ندارن از این فال ها استفاده کنند. سایت فارسی کلاب صرفا جهت سرگرمی بوده و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

جهت گرفتن مجدد فال ، می‎بایست روی دکمه گرفتن مجدد فال کلیک نمایید.

برای فال ازدواج در وارد کردن نام ها موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

کاربر عزیز، همه ما می‎دانیم که اعتقاد و اعتماد داشتن به فال رایگان کار درستی نیست و به شما توصیه می‎کنیم فقط جهت سرگرمی از آن استفاده کنید. مطالب مرتبط به فال و طالع بینی صرفا جهت اطلاع و سرگرمی بوده فارسی کلاب مسئولیتی در این باره ندارد.

نام شما:
نام مادر شما:
نام معشوقه شما:
نام مادر معشوقه شما:

فال ابجد با اسم مادر

برا مامان بابام گرفتن نوشته بهم نمیرسن! 40 ساله زنو شوهرن

دقیقا برا منم🤣گول میمالن سر مردمو🤦‍♀️😔

همش اشتباه در اومد،با تشکر از ستاد دلهره و اظطراب و کاهش اعتماد به نفس عشاق😁خسته نباشی دلاور🙂🖐️

😂😂😂😂

سلام عزیزان خودش نوشته برای سرگرمی اما ما انسان ها بالاخره متاثرمی شویم ونقطه ای در ذهن مان فعال می شود و… ازآنجایی که شرایط گاه با ما وخواسته هامان درتضاد است وزمان تنگ ودل پرآرزو ومشتاق به دانستن آینده ،،کنجکاوی بسیارپیدامی کنیم لذا به دنبال فال ودعانویسی و…هستیم که گاه ازقضا وتصادفا یکی درست ازآب درمی آید و…. وگرنه خداوند وقوانین طبیعت است که ازهمه درست تر هستند و…بحث درمورد ذات الله هم درحوصله مرغکی خرد چومانیست با کلام همان به ، به اشراق یا همان درک قلبی باشد‌، هرچند گاه شرایط آنقدر برای برخی ها بی رحمانه می شود که امید بریده همه چیز می گویند ،که ازخدامی خواهم اوضاع رابرای شان مساعد وخوشایند نماید. کوچک تان ب

احسنت بسیار متن زیبا واموزنده ای بود زنده باشی

فال بگیرید من می توانم ازدواج کنم یانه

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

واقعا واقعا چرت من دونفر که باهم خیلی اختلاف داشتن و الان دوسال از هم طلاق گرفتن و هم چنان تو جنگ هستن زده عالی و…. واقعا زندگی تون رو اون چیزی بنا نکنید. من الان که اومدم فال گرفتم چون سرکلاس آنلاین بودم حوصله ی استاد نداشتم امدم تا تموم شدن کلاس سرگرم کنم…. بیخیال فال ینا شین.

من برای چند نفر گرفتم همه اشتباه بودن
اونها ک نوشته بودن نمیرسن ازدواج کردن بچه دارن
اونا هم ک گفت میرسن طلاق گرفته بودن

از اون همه یکی هم شانسی درست شد

این چرت و پرتا چیه توروخدا جمع کنین مهم خداست هرچی اون بخواد میشه به نظر من بعضی وقتا حافظ درست میگه جمع کنین مسخره بازیار‌و کی گفته با این جور چیزا مشخص میشه همتون خودتونو اسکل کردین

هر کی رو امتحان کردم درست شد /:

من شوهرم ولم کرده رفته یک زنه دیگرو عقد کرده زنه طلسم گرفته هرکار میکنم به بن بست میخورم تو رو خدا بگین چیکار کنم یکی کمکم کنه

برو پیش دعانویس طلس رو میشکنه خواستید من سراغ دارم

اگ توجه کنید زده برای سرگرمی

حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر
متنفرم از اینجور آدمای بی دین و ایمان

ایول ناموسن باور کنم میرسیم بهم

بله درسته منم برای حضرت فاطمه و علی گرفتم
گفت ستارشون جفت نیست و..

اینا همش دروغه کلا ستاره چینی دروغه بخدا ..باور نکنید قشنگ و با دل خوش زندگی کنین ..من برا خیلیا دادم ملاها ستاره چینی کردن الکی میگفتن جفت نیس ب هم نمیرسن درصورتیک هرکدوم الان چن تا بچه دارن مگ میشه زندگی آدما با ی تقسیم باشه یعنی پدر و مادر ماها همه قبل ازدواج ستاره چینی میکردن 😶🙄تورو خدا باور نکنید دروغه

منظور اينه كه مثلا تو زندگيشون مشكل زياد پيش مياد واختلاف زياد دارن به هم برسن هم مشكل زياد دارن و با هم نميتونن خوب باشن درك ندارن از هم اتفاقا هم خيلي راسته

وای دختر عمم رو گرفتم خیلی خوب بود جفت نمی شدن مال من با اون پسره ستاره جفت بود عالی

دقیقا منم‌ همینطوریم الان نامزد کردم هیچ تفاهمی نداریم ک هیچ اصلا منو درک نمیکنه و واقعا ازش نا امید میشم ستاره ماهم‌جفت نیست بیشتر روزا دلخوری بوجود میاد برام

چرا اینجور شد من فال یکی از زوج های بستگانم رو گرفتم داخل فال زده بود ستاره ها جفت نیسن و بهم نمیرسن و تا آخر با هم زندگی نمیکنن ولی برعکس زوج خوشبختین یه بچه دارن خیلی هم خوشبختن

زر میزنن ولش کن

خدایا از کجا به کجا رسیدیم .حتی بت پرستها هم معتقد بودند خدا وجود داره. یعنی در قرن بیست و یکم باید بشینیم به یک نفر ثابت کنیم که خدا وجود داره؟ واقعا تاسف برانگیزه .داریم عقب گرد میزنیم .
این فالم‌اصلا درست نیست دو نفر رو که هفت ساله تو دادگاه هستند و حتی در طلاق گرفتن هم تفاهم ندارند نوشته تا آخر با هم زندگی میکنند.ولی در مورد پدر و مادرم که چهل سال هست با هم زندگی میکنند نوشته به‌هم‌ نمیرسند .

من پدر و مادرما زد میگه جفت نیست و زندگی نمیکنند ولی ۵۰ ساله مثل دو کبوتر هستند خدارا شکر اینا را باور نکنید و فقط توکل بر خدا کنید که اینا همش دروغه

خدا حفظ کنه هر دوشون براتون

من شوهرم زدم می گه به هم نمی رسند خخخخخخ

من از همسرم طلاق گرفتم متاسفانه . در این سایت که فال گرفتم خیلی عالی اومد و ادعا داشت تا آخر باهم زندگی میکنیم .
زندگی دو زوج ابتدا به خانواده سپس به شخصیت افراد بر میگرده نه به اسم و نام مادر و ….
صد هزار بار متاسفانه الان هم که همه توقعاتی دارند که هفت جد پدر و هفت جد مادرشون هم به اون نرسیدند ولی از همسرشون میخان .

برای کسانی که مجرد هستند باید بگیرید نه کسانی که ازدواج کردند.

منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

اصلا درست نیست کلا واسه امتحان می تونید اسم دو نفری که می بینید خیلی زندگیشون خوبه انتخاب کنید و بنویسید و جوابو بگیرید با چند نفر امتحان کنید متوجه می شید که صحت نداره و اثل توافهم و اخلاق ادماست که زندگیو می سازه یا خراب می کنه هر زندگی دو رکن و اساس داره که پایه زندگی حساب میشن بکی احترامه و یکی تهیه احتیاجات همسره چه مادی چه معنوی

دوستان هیچی دست خدا نیس چون خدایی وجود نداره

آرزوی شفا و عافیت وعاقبت بخیری برات دارم

فال ابجد با اسم مادر

اره زر میزنن بیشعور ها واقعا که بی فرهنگ ها ادم داره زندگیش رو میکنه اون وقت شما این حرف رو میزنین که این دونفر بهم نمی رسند و ستاره ان جفت نمی باشدوتا اخربا هم زندگی نمیکنند حرف زر میزنه

استغفرالله کفر نگو

فربونت برم سما حتی منکر وجود خدا شدی که می خوای یه نظر درباره فال ابجد بدی

این حرفا تصلا درست نیست اعتقاد شما واسه من محترمه اما گویش این چیزا پیش این همه بازدید کننده خوب نیست

ممنونم

کسی که میگه خدایی وجودنداره خیلی جای تاسف داره چون هنوز ذات خودش رونشناخته وکسی که ندونه چطوری وجود پیداکرده اصلاوجودنداره

بله واقعا همینطوره ، باید براشون متاسف بود ، خدای مهربون هست و همیشه حواسش بهمون هست و داره نگامون میکنه ، من که خیلی خیلی دوسش دارم و عاشقشم

منم عاشق خدام و خدا هم همیشه دستمو گرفته و هوامو داشته
کسی که توی این دوره زمونه با وجود تحصیل کردن و کسب علم و دانش بازم بگه خدایی وجود ندارد واقعا باید براش متاسف بود ، اگه یکم به اطرافت نگاه کنی و نظم و قانون مهدی جهان اطرافتو ببینی ، ترتیب شب و روز ، زمستون و بهار و خیلی چیزای دیگه میفهمی خدا هست ….
یه سری چیزا به ذات و اصل حقیقی انسان بر میگرده و لازم نیست که برای شما اثبات بشه

داداش خدا مگه میشه نباشه همه چی دست اونه

اعتقادت محترمه عزیز، ولی برای خودت نگهش دار🙌🏿⚡

منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر

اگه خدا نبود که تو بی عقل هم الان نبودی 😐

هههع په تو رو کی آفریده بنده خدا

دمت گرم👍

دوست عزیز خدا وجود داره ، بسیار مهربان و بخشنده هستش ، انقدر بزرگ هستش که تو رو هم میبخشه

اگه واقعیت امام علی هم با حضرت فاطمه ستاره هاشون بهم نمیخورن پس چجوری بهترین بودن واس هم ها….؟

شاید اصن اینچیزا وجود نداشته 😂🤦

یکم طولانی هست اما حتما بخونید حرفامو.فال ابجدهست که خودتون محاسبه کنید متوجه میشید.طبق باقیمانده تقسیم هست.اگه فرد دربیاد یعنی کاملا خوشبخت میشی حتی با اختلافات و دخالتای دیگران اگه زوج دربیاد ممکنه ازدواج شکل بگیره اما باید محتاطانه رفتار ‌کنی ک به جدایی و اختلاف زیاد نرسه اگرم صفر باشه که ینی خانواده یه طرف ناراضی هستن و بهتره ازدواج نکنید.اینجا خوب توضیح نداده.این ک میگن بهم نمیرسید نه این ک نرسید ممکنه ازدواج صورت بگیره اما نتیجه خوبی نداره دلی نیست یا اختلافات زیاده.نمیشه منکر ستارگان و فال و پیشگویی شد چون ستاره بخت کاملا درسته و همینطور نمیشه منکر دعا و طلسم و جادو شد چون از آیات قرآنه همش.کسی که بلد باشه چه سوره و دعاییو کی بخونه خیلی مشکلاتش حل میشه. باید فقط پیش آدم درستی مراجعه کنید نه هرجا و هرکسی که جیبش صرفا پرمیشه و علمشو نداره.

من به این فال‌ها اعتقادی ندارم. کسی که سرنوشت ما رو می‌دونه فقط خداست و بس!
با اینکه برای من و معشوقم جواب خیلی خوبی داده؛ اما اعتقادی ندارم.
اگر پای عشق حقیقی و پاک وسط باشه. این حرفا همه الکی هستن‌.

بابا همش چرته من اسم یه خاستگاری زدم نوشت گفتن تا آخر زندگی میکنن ایم پسرعمم با عمم نوشتم اونم گفت جفتن تا آخر زندگی میکنن

اره منم اسم مامان بابا زدم میگه نمیرسن طلاق دارن چهل داره زندگی میکنن اخه😐

واقعا درسته؟ واقعیت داره؟

برای کسایی که دو اسمه هستن ، یاید اسم تو شناسنامه را نوشت یا اسمی که اونو صدا میزنن

اسم شناسنامه ای

کاملن چرت… من اسم خودم و همسر سابقم که ۵ ساله جدا شدیم رو زدم نوشته تا اخر عمر با هم زندگی میکنیم…

سلام، من که اسم مادرمعشوقم را نمی‌دانم پس برای فال گرفتن چه‌کار کنم؟

من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست دخترم چیه؟

باید ازش بپرسی اسم ننه ت چیه؟

در چنین مواقعی باید اسم مادرشو حوا نوشت

به جای اسم مادر معشوقت کلمه حوا را داخل کلیشه بنویسید

نمدونم

خب خیلی خوبه که نمیدونی این یعنی به هم خیلی می‌آیند بهتر از این نمیشه اگه از دواج کنید خوشبخت میشین وهمو خیلی دوست خواهند داشت

من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست پسرم چیه

ب ی بهونه ازش بپرس

والاااا😂😂

من زدم ننه دوست پسر😂

اینم میشه

🤣🤣

اولین قدم واسه از دواج خب همینه اگه بری دنبال اینکه اسم مامان اونی که دوسش داری واسه ازدواج بگردی پیدا کنی که بدونی اسمش چی هست یعنی یک قدم جلو نزدیک شدی به اونکه میخای باش از دواج کنی

اصلا درست نیست من خودم شخصا پیش یه سید سر کتاب باز کرد برام خودم و شوهرم رو گفت خیلی طالعتون با هم جوره و اتفاقا با هم زندگی خوبی داریم ولی اینجا نوشته این دو به هم نمی‌رسد.

خوشم میاد همتون اومدید فال و گرفتید بعد گفتید چرت و پرته
ایول 😂😂😂😂

اگه کسی اسمشو عوض کنه چی

باید اسمی که وقتی بچه بوده توی گوشش خونده شده رو بنویسید

یعنی فایده نداره عوضیه اون ادم

شما چقدر جیگرید خو از دوستاتون بپرسید اسم مامانت چیه.ولی من اعتقاد ندارم.من که با دوستم که تو دانشگاه آشنا شدیم ازدواج کردم والانم یه دختر دارم.بچه ها اگر واقعا همدیگرو بخواید هیچکس نمیتونه مانع بشه.موفق باشید

برای من همش درست بود مرسی عالیه این فال ازدواج

یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

مطمعنید شما گفتید به هم میرسید اما من ۴ساله دوسش دارم ولی اوک دوسم ندارا

بابا همش الکیه همه‌چی دست خداست. ایمانتو قوی کن و از خدا بخواه کمکت کنه.

بسم الله الرحمن الرحیم
حمد بخون

من مال ابجیم و خودمو زدم شد من دخترم ودف//:

برا من که همه رو درست زد برا مامان بابام و اجیام حساب کردم . درست بودن

سلام.طرف احساسیم رفته چجوری میتونم برش گردونم.چکار باید بکنم.؟ میشه نگاه کنین ببینین برمیگرده؟ لطفا نتیجه رو واسم ایمیل کنین

موافقم

میتوتم کمکت کنم

با سلام من قریب به 26 سال هست در رشته ادیان دارم تحقیق میکنم و از دیدگاه تمام ادیان بخصوص دین اسلام و قرآن این فایلهای مزخرف رو رد میکنم و شما دلهای خودتان را بسپارید به خدا اگر عاشق و دلداده خداوند و عزیزتان هستید و زندگی خود رو در گروه عشق استوار میکنید و بفکر یه زندگی خوب هستید با تحقیق و تفحص و فک عاقلانه و دلی سرشار از عشق کارتان را ادامه بدهید این فالها تمام دروغ و کذب و مزخرف بوده اون خود شما هستید و قرآن تمام این محتویات را رد می‌کند در سوره رعد آیه 24 می‌فرماید فنعم عقبی الدار یعنی عاقبتی که خودتان پیشه میکنید از شما عزیزانم خواهر و برادر خواهش میکنم با دلتان و عقلتان بروید جلو و اندیشه کنید نه با این سایتهای تبلیغاتی مزخرف

👏👏👏👏نمیدونم الان مردم چه تمایلی دارن به باور کردن اینا
و موندم که هدف این سایتا از سرگرم کردن مردم چیه

سلام
هدفی نداریم
فال های مجازی و سرکتاب ها فقط جنبه فان دارن. همین

دقیقا همینطوره.من بایه نفردارم آشنامیشم برای ازدواج که فوق العاده اخلاقمون طرزفکرمون به هم میخوری.ولی یکی برامون فال گرفت گفت جفت نیستیم جدامیشین ته دلم خالی شده نمیدونم چه کنم.تازه طرف میگه اگر آخراسم عروس ومادرشوهرش یا داماد ومادرزنش یکی باشه اون ازدواج درست نیست

سلام وقت بخیر
آیا کسی رو می شناسید که در مورد علم اسامی اطلاعاتی داسته باشه
خیلی ممنون میشم کمکم کنی

👌👌

سلام اینکه معلوم الکی اما دلیل نمیشه فال و فالگیری دروغ باشه. فالگیری و پیشگویی واقعی حتی اونایی که با گوی انجام میدن اما اینکه خیلیا فکر میکنن دروغه چون یه مشت شیاد اومدن مردم گول میزنن اما در بینشون یه پیشگوهای واقعی بود من دیدم که میگم یکی بود با نگاه کردن به پیشونی همه چیزت رو میگفت و اینده هم میگفت حتی طول عمر عموم رفته بود پیشش یکی از فامیلای دورمون اینکاره بود چند ماه قبل از شروع کرونا گفت وقتی من مردم دو ماه بعد یه بیماری میاد همه جا رو میگیره و هیچ درمانی نداره جز سیر از اونجا بود که به اینجور چیزا اعتقاد پیدا کردم

میشه شماره اون شخص رو بفرستین

منم شمارشو ميخوام

کسی رو میشناسید معرفی کنید

چرته بابا عصاب خودتونو تحت تاثیر قرار ندید من اسم مادر پدرم زدن میگه بهم نمی‌رسن من ۲۰ سالمه 😂

میشه شمارشو بدی لطفاً خیلی محتاجم

بر اساس اعتقاد و باوری که دارید رخ مده
میگن به هر چی باور کنی که اتفاق میوفته همون مشه هیچ کس نمیتونه آینده رو پیش بینی کنه
فقط و فقط خدا هه که مدونه آخرش چی میشه این آدما هم ی چیزی مگن در جهت پول در آوردن و هزار تا چیز میگن از بین اینا شاید یکی دو تاش اتقاق میوفته

من اصلا تو این موندم که باید ازدواج کنم یانه

سلام میشه شمارش رو لطف کنید

سلام میشه شمارش رو لطف کنید بفرستین

این جمله را همیشه با خودت تکرار کن * آنچه که حق الهی من باشد از من گرفته نمیشود*
اگه به اصطلاح خودت نمیتونید از هم جدا بشید چرا دنبال فال و مزخرفاتش میگردی هیچکس نمیتونه آینده تو رو ببینه این تو هستی که با افکارت و آرامش خاطر با قدرت ذهن و کلام معجزه گرت آینده خودتو میسازی. به امید رسیدن همه عشق های الهی به همدیگر

باحرفت کاملا موافقم افرین

,,,

فالش الکی اسم مامان بابام. مادراشونو زدم گفت بهم نمیرسن و زندگی نمیکنند ولی ۳۰ ساله دارن با خوشی و خرمی زندگی میکننن خخخخ

یه خرده آدم از عقلو وجدانش ام کمک بخاد بد نمیشه

دروغه😐🤣

برا من همش واقعی بود 😄💔

س۶من ابوالفضل مسجدی هستم متولد ۷۷ هستم وسن ۲۴ سالم و معشوق دارم که او لیلا مصلحی است متولد ۷۹ هست و سن ۲۱ است و ما دوتا سرنوشت به هم گره خورده ویکی شده و همه چیز مان و جدا نمی شوند به ما بگو به می رسیم وقت می شود و زندگی می کنیم به خوشی یا نه

حالا نمیخواست اسم و فامیل خودتو معشوقتو اینجا برا مردم عیان میکردی 😁😁😁

اینجا واقعی نیست من امتحان کردم الکیه

🌺سلام.آفرین

کاملا چرته
من‌برا مامان بابام گرفتم گفت بهم ‌نمیرسن
تا آخر عمرشونم با هم زندگی کردن

منم همینطور😂
اصلا از من بە همتون نصیحت😊اگه عاشق یکی هستی اگ همە بگن نمیشە تو شدنیش کن

عاشق باشی مخالف سرسخت داشته باشی شدنی کردنش سخته😔🤦🏻‍♀️

دقیقا خیلی سخته😔بخصوص موقعه ای که واقعا یکی رو که دوسش داری باهات مخالفت میکنه💔

دقیقا😕

نگو که دلم پره درده
اگه اون بخواد تو نخوایش دردی نیست
اگه تو بخوای اون نخوادت بازم دردی نیست
درد اونجاست که هردوتون بخواید و دیگران نخوان. روزگار نخواد… خیلی سخته… سپردم بخدا و امام حسین که ضامن دل شکستمون بشه

بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

دقیقا

سلام آره دروغه

😂😂😂😂 همو

برا تمام زوجهای خوشبخت دو رو برم با ۵۰ طال زندگی گرفتم هیچکدوم به هم نمیرسیدند کلا این فال نسل ادما رو منقرض میکنه

سلام این فال مشکل داره چون کامل تقسیم رو انجام نمیده و باید دستی انجام بدید .من خودم برای خودمو خاستگارم دستی گرفتم نشد ولی اینجا گفت میشه و اشتباه جواب رو میده نگران نباشید چون من ب فال ابجد اعتقاد دارم اگه هم بگه میشه دلیل نیست ک ازدواج کنی باهاش ولی اگه نشد و جور نبودید ب هیچ عنوان ازدواج ندارید

برای من که ده بار امتحان کردم هر سری درست بود.

سلام من قبل نامزدی یکیو دوست داشتم و استخاره گرفتم گفت ستاره ها جفتن و اینده ات خیلی خوبه ولی بعداز ی مدت جدا شدیم و من با یکی دیگه نامزد شدم این خواست خدا بوده احتمالا چون خودمم که فکر میکنم میبینم من بهش واقعا متعلق نداشتم چیزی ک خدا خودش درست کنه…

اگه یه نفر اسمش با اسم شناسنامه‌ایش فرق داشته باشه باید کدومو بزنه؟

سلام دوست عزیز ، این مطالب جهت سرگرمی می باشد و جنبه دیگری ندارد

باید شناسنامه باشه

پیشگویی جمله مناسبی برای عام نیست بلکه لغت پیشبینی مناسب تر است . اینها همه پیشبینی هستند که با تاثیر بر ضمیر و باور خواهنده به پیشگویی تبدیل میشن . گاهی افراد برای ادامه دادن به دنبال امید و تایید میگردند ، اینها افرادی هستند با توان همت و اقتدار عمل و گویش پایین ، گویا اتومبیلی هستند که هر از چند گاهی باید هلش داد . خسته میشوند و بهانه گیری میکنند ، ضعیف هستند و امید و آرامش را از دست میدهند . عاشقی سالهاست که به علافی و گدایی تبدیل شده . همه خواهان عشقند اما بدون کوچکترین نگاه به خود که آیا لایق آن نیز هستند ؟

اسم شناسنامشو

سلام
اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟

راسته من واسه اونایی که طلاق گرفتم نوشت با بحث و جدل جدا میشن

برو در خونشون بپرس

سلام اسم من سالینا هست اسم پدر یعقوب مادر فریده
شوهر چه طوری

دختر کا یعقوب, شما در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی بدید بلکه یک شوهر پیدا بشه براتون اینجا که بازار کساده

سلام ببخشید من اسمم بااسم عشقم جفت نبود خواستیم ازدواج کنیم گفتن باید اسمتو عوض کنی تا جفت بشه عوض کردم به نظرتون حالا به هم میرسیم

سلام
سایت فارسی کلاب هیچگونه نظری و انتقادی در رابطه با این موضوع نداشته و تمامی محتوا های سایت صرفا جهت اطلاعات و سرگرمی بوده.
سپاس

یعنی واقعی نیس😃😃😃

مهتاب خانوم واقعا خیلی خنده داره ..واس رسیدن ب یکی بری اسمتم عوض کنی..عاقا اون چیزی ڪ متعلق ب توعع اصن از ڪنارت رد نمیشہ با وجود هزارتا پرنده عاقا دیگ چرا اینقد خرفانی شدین..

روز بخیر سایت فارسی کلاب هیچگونه جادو و جنبل انجام نمیدهد.

سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا گفته ایشون اخونده باهاش ازدواج نکن و تو از کجا دانی که او از بهترین ها نزد خدا باشد و از کجا دانی …خدابزرگه مهم اینه که بخواهید همدیگر را و با عشق یکدیگر را دوست بدارید و از همه لحاظ او را مورد امتحان و تحقیق کنید هم در باره اخلاقش و اخلاق خانواده شخص و چا قوم طائفه ای بودن و و برادرانش و خواهرانش چگونه اند …حلال زاده به داییش میبره …
و بهترین را انتخاب کنید از لحاظ هایی که صلاح میدانید …از لحاظ مالی …شخصیت…رفتار …گفتارر…اخلاق….و چیزایی که بهتر به آن آگاهی دارید با خدا مشورت نزد او بهترین را به شما می گوید با خدا استخاره با قرآن انانی که اهل عمل به قرآن هستند ..بگویید تا برایتان از کنند قرآن …نه فال …استخاره مستقیم با خدا …خدا دیگه هرچی باشه بهت میگه …اگه خواستید راهنمایی بیشترتون میکنم راجب استخاره …اگه کسی سراغ ندارید …هزینه ای هم ندارد از لطف الهی است ….خداوند همراهتان

ممنون میشم بیشتر توضیح بدین

توضیحهات کامل هست؟

استخاره الکی هست ، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ، من زندگی هایی دیدم که با استخاره بود می‌گفت بسیار خوب است و دیدم چطوری به لجن کشیده شد

عزیزم اسم اولین و شناسنامه درسته تغییر بدی بازم باید همون اسم اول رو بنویسی

سلام
این موضوع ریشه تاریخی و مذهبی دارد
یعنی تغییر نام برای ازدواج
جریان ازدواج امام حسین علیه السلام با حضرت شهربانو را مطالعه کنید متوجه میشوید

چرته چون زنم ترکم رفته گفته تا آخر باهم زندگی می کنید

کبرا رو باید چجوری بنویسم
کبرا میزنم میگه جفت است
کبری میزنم میگه جفت نیست🤔🤔

الکیه داداش خودتو خسته نکن

برای منکه درست درآمد

باعرض معذرت من چن بارگرفتم برای خودم ودیگران اماکاملابرعکس بودواقعیت نداردوهمون جنبه سرگرمی داره به قول مدیرسایت.سرکتاب حضوری به حقیقت نزدیکتره..باتشکر

این حروف کاملا اشتباه محاسبه میکنه و به خطا ودست انداز میندازه،
بهترین جواب و راه گزینه آدم سالم و مطمئنی که سرکتاب بازمیکنه هست،
من خواستم ازدواج کنم اینجاگفت خوبه و سرکتاب بازکردم گفتش نه، اما من ازدواج کردم و بعددوماه زنه درخواست مهریه کرد

سلام آقا سامان
فال ازدواج آنلاین اتفاقات زندگی شما را پیش بینی نمیکند.
بلکه بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
سپاس

سلام
به این چیز ها اعتقاد نداام یه بار میاد باهم محاسبه نیست یه برا میاد هست
چرت و پرت

سلام دوست عزیزم ، این مطالب فقط جنبه سرگرمی دارند.

خخخخ

سلام
میشه به جواب این سایت اطمینان داشت؟جوابش حقیقت داره؟

سلام تمامی فال های سایت جهت سرگرمی بوده و جنبه فان دارد

نچ

بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

سلام یه سوال دارم مادر شوهر من سه تا اسم داره شناسنامش برای خواهرشه که فوت کرده بعد به خودش یه اسم دیگه صدا میکردن کلا مادر خودشم تو فامیل شوهر به یه اسم دیگه معروف بود من چه اسمی بزنم درسته

سلام اسم اصلی که قبلا ثصداش میکردن و تو شناسنامه بوده رو وارد کنید

ببخشید شما ی اشتباه کردید آقای مدیر سایت صدا رو نوشتید:ثصدا خخخخخخخخ ببخشیدا!

😂😂😂😂

ادمین جان من محاسبه کردم و جواب فرق داشت
اینجا میگه نه با هم بودن و نه جدا بودن…
ولی وقتی خودم حساب کردم شد ستاره ها جفت هستن وهمین طور از دعا نویس هم کمک گرفتم و اونم گفت ستاره ها جفت هست…
البته جسارت نباشع شما نسبت به سایت خودتون اطلاعات بیشتری نسبت به من دارید…

به خاطر اینکه نام مادر و نام مادر شخص دیگه رو مث هم میزاره جواب کاملااا غلطه
برید خودتون حساب کنید درسته ده دقیقه وقت گیره ولی واقعا ارزشش رو داره
از ادمین هم خواهش میکنم این مشکل رو برطرف کنن…

درود برشما
بررسی شد، جواب و محاسبه درست هست.
مشکل فقط در نمايش نام ها در خروجی بود که برطرف شد.

سلام اسمه شناسنامه من ابوالفضل هست الان باید بنویسم ابوالفضل یا ابولفضل

سلام ابوالفضل درسته

اسم مادر ها را يكى مى نويسد ؟! چند بار هم با افراد و اسامى مختلف امتحان كردم همين اشتباه تكرار مى شود…. خيلى بيخود است

سلام لطفا تو ساعت های مختلف چک کنید
به دلیل ترافیک زیاد این اشتباهات رخ می دهد
سپاس

سلام نام الهه را چگونه بنویسم، آیا به این روش درست است(الاهه)؟!

واو من ک دخترم چطور مال خواهرمو زدم شد گفت ستاره هاتون جفته

سلام یه دعای سریع الاجابخ میخوام واسه ازدواج تو روخدا کمک کنید قضیه حیثیتی شده التماستون میکنم

اسم مادرم تو شناسنامه لیلی است و ازبچگی لیلا صداش میزدن الان باید برای فال لیلا بزنم؟

سلام بله باید اسم شناسنامه باشه

هردو درسته

اسم مادرها یکی میاد . فیلتر شکن هم خاموشه. چندبار هم امتحان کردم.

فقط خواهش میکنم راهنمایی کنید…

سلام خسته نباشید تشکر از برنامه خوب تون من اسم مادرم و اسم مادر عشقم وقتی مینویسم جفت شو یکی میاره چرا اسم مادر من ی چیزه دیگه هست اسم مادر عشقم ی چیزی دیگه ولی وقتی مینویسم اوکی رو میزنم هر دو اسم رو یکی میاره مثلان مریم و لیلا رو دو اسم مختلف رو فقط اسم مادر عشقم رو میاره چرا لطفاً درست کنید یا راهنمایی کنید ممنون میشم من فیلترشکن هم قط کردم هم با فیلترشکن آنجام دهدم هم بدون فیلترشکن آنجام دادم باتشکر از شما♥️♥️♥️💖💖💖🙏🙏🙏🙏

سلام ممنون لطفا برای اسم هایی که میخواید سرکتاب باز کنید بگید تا امتحان کنیم

آقا چرا با ملت اینجوری میکنی دل همه رو سرد میکنی ، خب اگه این فالت جنبه فان داره خب همه رو میزدی به هم میرسن ، چرا ملت رو ناامید میکنی شما

آدم با هن خودش هم میتونه فال بگه فال درست کنه
ببینه ذهنی چی میشند نتیجه همون میشه

من زدم زد ستاره ها جفته و تا آخر عمر با همن
من جدا شدم و خیلی هم بدبختی و رنج کشیدم

سلام بنظر شما اینا دروغ نیس؟من که میگم حقیقت نداره

سلام من اسم مادرم میزنم موقع نتیجه اسم مادر منو و مادر معشوقه را یکی میزنه درحالی که کاملا باهم فرق دارند

سلام لطفا فیلترشکنتون رو قطع کنید و دوباره امتحان کنید

سلام .من امتحان کردم تا ۹۰ درصد درست بوده زندگی خودم وچن تا از آشناهام رو امتحان کردم .اگر جنبه سرگرمی هم داره من که راضی بودم

شما میخای زندگی کنی
چه فرقی باهم دارند
خوب حتما تو یک رنجند اون ازدواجی که میخای بکنی هدف یکیه اما فقط اسما متفاوت

سلام
من مادرم اسمشو عوض کرده
الان باید اسم جدیدشو بنویسم یا اسم قبلیش

سلام باید اسم قبلی مادرتون رو بنویسید

اسم مادر هردو نفر رو یکی مییاره ده بار امتحان کردم

💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖

اسم مادرم عشقم معشوقم یکی هست

خیلی خوب

اسم مادرها یکی میاد خیلی امتحان کردم بازهم همونه اسم مادر تو گزینه نام مادر معشوق هرچی بنویسیم هردوتا همون میشم

من اسمم رؤیا
چطور حروف ابجدش محاسبه میشه تو دیکشنری حروف ابجد کلمه رؤیا که عربیه ۲۱۱ اما تو سایتای فارسی ۲۱۷

چرا نام مادرارو در هرصورت جفت میاره

سلام دوباره امتحان کنید

اسم شناسنامه ای هدی هست خب هدا بزنم یا هدی

چرا اسم مادر هارو یکی مینویسه حالش خوب نیست

سلام دوست عزیز لطفا دوباره امتحان کنید. سپاس

سلام ببخشید چرا من اسم مادرمو عصمت می زنم ولی بجاش زهرا میاره ؟؟

اسم مادر هر دو تا یکی می شه؟؟

درود
بله باید همه اطلاعات رو بدرستی وارد کنید

سلام
یه سوال
اونا که اسمشون گچپژ داره تکلیفشون چیه؟ مثلا منیژه
نرگس و….

عالی هستش بقران حقیقت داره چند بار تست و تجربه کردم ممنونم خداخیرتون بده

سلام
الان برا من میگه ستاره انها با هم جور نیست و با هم نمیتونن زندگی کنن راه حلی برای این مشکل هست؟

سلام دوست عزیز
فال ازدواج طبق محاسبات ابجدی انجام میشه و صرفا برای سرگرمی باید ازش استفاده کنید و نه چیز دیگه ای.
نباید صد درصد به این چیزها اعتقاد داشته باشید و خودتون رو درگیر کنید چون همه کارها دست خداست و هرچه خدا بخواد همون میشه، امر خیری که برای خداوند انجام میشه ضرر و زیانی درش نیست و باید با امید و توکل بر خدا و عقل و منطق پیش برید.

آقا چرا اینارو باور میکنین شما 😑😑

آره هست تو برو باش زندگی کن من قول میدم مشکلی نباشه

اسم مادر هر دو نفر رو یکی میاره

نام و نام مادر رو بفرمایید تا بررسی بشه

اسم خودم سمانه
اسم مادرم شهرخ

اینا همه شون چرته من چند ماه پیش که اسم دوست دختر قبلی مو میزدم میگفت اینا باهم ازدواج میکنن و تا همیشه باهم هستند بعد یه ماه کات کردیم الان اسم دوست دختر جدید مو میزنم میگه امکان نداره باهم باشند 😝😝😝😝😝

عالی بودد

امد وارم که راست باشه

والا من جدا شدم فال گرفتم نوشت تا آخر با هم زندگی میکنند باور نکنید درست نیستن اینا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

ياهو تسجيل الدخول

Sửa rửa mặt tốt nhất

모발 강화

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

یکی طالع بینی و فال هایی که از قدیم الایام میام عامه مردم مرسوم بوده و رواج زیادی دارد، سرکتاب باز کردن است. نحوه گرفتن سرکتاب به این صورت است که ابتدا نام شخص و مادرش را به حروف ابجد کبیر در آورده و سپس باهم جمع نمایید (نام هرکدام را جدا به ابجد کبیر حساب کرده و دو عدد را باهم جمع کنید). سپس حاصل را بر عدد ۱۲ طرح (تقسیم) نموده که باقی مانده یکی از اعداد ۱ تا ۱۲ خواهد بود و که هرکدام نشانه یک برج است بصورت زیر:

سرکتاب
۱: حمل، ۲: ثور، ۳: جوزا، ۴: سرطان، ۵: اسد، ۶: سنبله، ۷: میزان، ۸: عقرب، ۹: قوس، ۱۰: جدی، ۱۱: دلو، ۱۲: حوت، ۰: حوت.

برای گرفتن فال حافظ اینجا کلیک کنید.

شما می‎توانید سرکتاب مجانی آنلابن خود را بصورت کاملا رایگان و مجانی مشاهده کنید. ابتدا نام خود و نام مادر خود را وارد کرده و روی دکمه گرفتن سرکتاب کلیک کنید تا طالع شما نمایش داده شود.

هشدار!

فال ابجد با اسم مادر

سرکتاب آنلاین این مطلب صرفا جهت اطلاع و آگاهی کاربران تهیه شده و فارسی کلاب مسئولیتی درقبال آن ندارد.

مطالب پیشنهادی:
فال ابجد چوب آنلاین دقیق
فال پی ام سی
فال ازدواج آنلاین رایگان ابجدی (فال ازدواج عشق با اسم دوطرف)

در وارد کردن نام ها موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

حتما برای گرفتن سرکتاب نام شناسنامه ای خود و مادر خود را بنویسید و از نوشتن کلماتی مثل “حوا” و… خودداری کنید.
در سرکتاب مجانی اسامی که دارای حمزه آخر هستند باید حمزه آخر آنها آورده شود مانند نساء، ننویسید نسا بنویسید نساء.
اسامی که دارای حروف والی هستند (مثلا ابوالفضل باید بصورت “ابولفضل” نوشته شوذ).
اسامی که در شناسنامه بصورت لقب دار (مثل “سید حسن”، “سیدعلی” و…) هستند باید بدون لقب و فقط نام اصلی نوشته شوند (بدون القابی مثل “سید” و… . )
اسامی که دارای حرف “ی” آخر هستند (مثلا “کبری” باید بصورت “کبرا”) نوشته شوند.
اسامی که دارای اسم شریف “اله” هستند باید “الله” نوشته شوند (بصورت کامل).

طالع بینی

سر کتاب باز کردن ، برای کل 8 میلیارد جمعیت جهان ، دوازده نوع فال می آورد چون حاصل جمع حروف ابجد به دوازده تقسیم می شود و همان دوازده نوع هم کلی گوییهایی است که شخص بتواند تا حدودی باور کند ، پس گول این چیزها را نخورید ، هشت میلیارد انسان ، هشت میلیارد سرنوشت دارند نه دوازده نوع سرنوشت . کارها و مشکلات زندگی را با عقل و درایت حل کنید نه با این دوز و کلک ها که برای تعدادی نان و اب دارد و تعدادی را هم همیشه به بدبختی و فلاکتی و سردرگمی می کشاند .

سلام میشه یه سرکتاب بازکنیدیه بارداری ناموفق داشتم میخوام دوباره باردار بشم ولی نمیشه

سلام خسته نباشید ماه شعبان رو به شما تبریک میگم . ببخشید میشه یه سرکتاب برای من باز کنید . مشکل بزرگی تو زندگیم هست میخواستم ببینم چکار باید بکنم ممنون از لطف شما

سلام من نمی دونن از کار میترسم و با اینکه تن سالم دارم نمی دونن کار کنم بهم میگن طلسم شدم میشه برام یه کاری کنین

سلام دوستان .میشه برام دعا کنید یک شخصی که نمیشناسم داره زندگی منو میپاچونه و با ابرو و حیثیتم بازی میکنه.دعا کنید دستش رو بشه

سلام من نزدیک ب 5ساله ازدواج کردم و هنوز خدا بهم بچه نداده بهم گفتن بستنتون تا نتونین بچه دار بشین لطفا کمکم کنین همسرم بچه میخواد میگه اگ بچه نیاری طلاقت میدم خواهش میکنم میشه کمکم کنین روز و شب کارم گریه و غصه خوردن شده 😔

خانم عزیز علم پزشکی پیشرفت کرده برید دکتر خیلی راحت میتونید بچه دار شین از خداوند بخواین انشالا که به مراد دلت میرسی

خوب خانم برید دکتر. مطمئن باشید جواب میگیرید

سلام اين ايه رو بخون
حسبي الله لا إله إلا هو رب العرش العظيم

از راههای عاقلانه و منطقی وارد شو و مچش را بگیر ، با دعانویسی مشکلی حل نمیشه .

باسلام سرکتاب ودعا نویسی صحت دارد وانهای که با دعا گرفتن موفق نمی شوند باطن خراب دارند واعتقاد به قران ندارند چرا وقتی دعا برای کودک نوشته میشه مستجاب میشه چون کودک باطن ودرون مایه اش پاک است ودعا برای انسانهای مومن مستجاب میشه نه انسان ها ی پلید وازخدا بی خبر

سلام وقتتون بخیر ببخشید به من یکی گفت طلسم شدی بختت بستن چیکار کنم

سلام حدیث جان منم همین مشکل رو دارم شما راه حلی پیدا کردید؟

خودم میگیرمتون😍👌🤦

تبریک میگم طلسمت شکست
بختت باز شد همین الان

کمکم کنین باردار نمیشم😔

برین دکتر،۹۹درصد ناباروریها قابل درمانه

سلام دوست عزیز، با من در تماس باشید، کمکتون می کنم، ان شاءالله نتیجه میده.
از مدیر سایت میخوام اگر که این خانوم محترم ایمیل بنده رو خواستن در اختیارشون قرار بدن، خیلی ممنون

درخدمتم

باسلام میشه یه سرکتاب برام بازکنین تاببینم سرنوشتم چی میشه خیلی مشگل دارم توروخدادعام کنین هرکاری میکنم به هرکاری دست میزنم اصلان فروش نمیرن طرف میادتاسرمعامله بعدپشییمون میشه مدام توزندگیم شکست میخورم

باسلام شماهفت مرتبه سوره شرح رابخوانید رپی آب بپاشین توخونتون مغازتون

دوباره از یکی بخواه معاینه روحانیت کنه

سلام.من یه پسر مجردم دنبال یه کیس مناسب برای زندگی میگردم

من هستم

حدیث خانم شما خودت باعث بسته شدن خودت شدی

سلام..سنتون

سلام یه خانم مطلقه بیاد با هم ازدواج کنیم به عنوان همسر دومم چون همسر اولم قهریم چند ساله و رفته من به همدم نياز دارم خداروشکر درامدمم خوبه و هدف های خوبی برای زندگیم

سلام بیا

سلام همچنین هم با من

بروطلاقش بده ک کسی بتونه بات ازدواج کنه

فال ابجد با اسم مادر

اینا زن نمیخواند فقط همدم میخواند که ازش سواستفاده کنند تا زنشون برگرده

کیس مناسب جهت ازدواج موقت

سلام ببخشید میشه دعایی بگین برا جذب پسری که دلم میخاد بهش برسم

اسم پسره چیه ؟

دوست داری به من برسی

انکه چشمان تو را اینهمه زیبا می آفرید …
کاش از روز ازل فکر دل ما می کرد …
یا نمی داد به تو اینهمه زیبایی را …
یا مرا در غم عشق تو شکیبا می کرد …

دعا نمی‌خواد ک بیا من خودم جذبت میشم

بخداخسته شدم صاحبخونه جوابم کرده یه زن مطعلقعه هستم مدام دارم مثل سگ کارمیکنم بخداقسم تاحالاگناهی نکردم حتی ازخونه نمیرم بیرون یه دختردارم که از۸سالگی ازمن دورش کردن حسرت دیدنش رودلمه اخه من فقط ۳۴سالمه تاکی نداری وبدبختی خدایاکمکم کن توروخدا واسم دعاکنیدتابتونم حداقل پول پیش خونم وتهیه کنم تابدبخت مادربیمارم اواره نشه اخه الزایمرداره اگه من نتونم نگهش دارم بقیه خواهرام میبرنش سالمندان😢😢😢😢😢😢😢

تو دعای مهرو محبت

دعا نوشتن شرایط و ساعت خاص خودش داره هر کسی بنویسه آثر نداره شما اطلاعات خود را بفرمایید بنده بگم جوکار کنید هزینه هم نمیخوام

اسم خودت و مادرتون و همچنین طرف مقابل آدرس اینستا یا جایی که امن هست شمارتو لطف کن راهنمایی کنم

دعا زیاده ولی باید شرایط به شخص عامل توضیح داد تا دعای مناسب نوشته بشه

سلام خوب هستید یه مشکلی برام پیش اومده خیلی ناراحتم چند وقته مثل ابر بهار گریه میکنم خواهش میکنم اگه کسی میتونه کمک کنه بهم بگه و یه شماره چیزی بده ک بتونه کمکم کنه پیش هرکی میرم یچی میگه منو از سرش باز کنه خسته شدم توروخدا هرکی میتونه بگه😭😔

چی شده؟ من در خدمتم

سلام چه مشکلی دارین زهرا خانوم ؟!

لطفا کمکم کنین😔من 5ساله بردار نمیشم شوهرم بچه میخواد میگه اگ بچه نیاری طلاقت میدم بهم گفتن بستنتون نمیدونم چیکار کنم😔💔

زیارت آقا امام رضا و خواندن سوره یاسین زیر گنبد ایشون

واسه کدوم شهری بگو بفرستمت پیش یک دعا نویس خوب

سلام عزیزم راه حلی پیدا کردین؟💔

مشکلت چیه

سلام یه دعای بخت گشا میخوام چون خواستگار دارم از چشم من خوب نیستن یا خوبن جلونمیان

سلام عزیزم راه حلی پیدا کردین؟ بمنم بگید💔

مرتب آیت الکرسی بخوان

دعای حرز امیر الموئمنین رو از یه دعا نویس مطمئن تهیه کن که رو کاغذ هس یا انگشتر حدید که روش این دعا نوشته شده رو بخر

سلام یه دعای بخت گشا میخوام خواهشا کمک کنین برام خواستگار میاد یا خوب نیستن یااین خوبن ولی پیش نمیان فقط در حد یه صحبت

سلام عزیزان من دعا نویس هستم مهره مار انگشتر موکل دار طلسم هکاکی شده روی برنج ناموس کفتار هر نوع دعای که بخواهید در خدمتم کاملا هم تضمینی کلی هم مشتری دارم کانال هم دارم اینم شمارم خدمت شما عزیزانی که مشکل دارید تو زندگیتون و به امید رهایی از مشکلاتتان هستید

سلام
شمارتون کو

شمارتو رومیشه فرستاده

سلام خوبید بابای من با فامیلای مادریم ضده به من محبت نمیکنه وسایل همه چیز میخره اما با زور بخوام یه جا برم باید هزارتا خواهش و التماس کنم کلا کم میزاره که خونه مامان بزرگم برم اخلاقش بده محبتشو نشون نمیده

صم بکم عمی فهم لا یتکلمون صم بکم عمی فهم لا یبصرون صم بکم عمی فهم لا یرجعون بخون براش

اینو من هزار بار خوندم هیچی نشد

سلام ، من چند وقته فکرم مشغوله ، و یه شغل هست که خیلی مناسب من هست و به من میخوره اما خارج از کشوره بنظرتون چیکار کنم؟،شما دعایی برای رسیدن به آرزو دارید؟

با سلام مدتی هست عقد کردیم مشکلات شدید مالی داریم چند وقت دیگه شب یلداس و نامزدم نمیتونه یلدایی بیاره پول خونه و بقیه چیز هارو نداریم تورخدا دعایی چیزی میدونید بگید گره هام باز بشن

سلام خسته نباشید خانوم من اتفاقی پیامتونو تو نظرات دیدم میخواستم بگم ک بله مادر بزرگم ی دعایی هست ک برا پول بدست اوردنه خیلی هم اعتقاد داره روزی هفتادو دوتا دونه تسبیح .(( یاباسط)) بگو برا رزق روزی هست حرف نداره تا هفتاد
……………………
 «إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَ إِیَّاکَ نَسْتَعینُ» روزی ۱۱۱ دونه تسبیح تا یک ماه هر روز بخوانید

یا باسط تا هفتاد روز بخوانید

سلام فاطمه خانم اگر حقیقت وصداقت باشی من کمک می‌کنم من عمرم بالای 60سالمه فکر منفی نکنید جای دخترم هستید

سلام خسته نباشید روزتون بخیر میخواستم بهم کمک کنید

سلام خسته نباشید من دو ساله ک ازدواج کردم… همسرم درامدش خوبه… اما من نمیدونم چرا سره پا نمیشیم خرجای بی خود هم نمیکنیم ولی همش پولامون برای چیرای مسخره بی خود میره همش از هر جایی نامه میاد ک باید اینقد پول بدی… یا پول دادیم اما باز نامه میاد ندادین پیگیری هم کردیم اما نتیجه نمیده…. دوساله پدرم در اومده تو این زندگی نمیدونیم دیگه چیکار کنیم… اخرین. چیزی ک ب ذهنم میرسه نکنه کسی جادویی چیزی کرده باشه مارو…. اخه اصلا نرمال نیست… در ضمن من المان زندگی میکنم ایرانم نیستم. ک بگم قانون نداره این جا قانون هم داره ولی من خودمم دیگه عاجز شدم

سلام دقیقا ما هم همین مشکل را داریم. اصلا پولمون برکت نداده. وسایل خونمون همیشه خراب میشن خرج های بیخود برامون میاد

نماز جعفر رو بخون با دعاهای بعدش و گریه کن و از خدا کمک بخواه آن شالله درست میشه

توی طالع همتون گره است عرضم به حضورتون که همتون صدقه بندازید که مشکلتون حل بشه یک پنجم مثلا دروغ بدتون میاد زندگی خوبی درپیش دارید ولی سختی در راه

سلام هر کسی دعا میخواهد در خدمتم میتونید پیام بدهید

عالی دقیق ممنونم

من نامزدم هرچقد کار مبکنه پولش اصن برکت نداره حقوق میگیره هیچیش نمیمونه میشه یه دعای گشایش و رزق و روزی بنویسید براش وضع مالیش خوب بشه
اسمش سید علی اکبر هستش
اسم مادرش لیلا

سلام وقت بخیر میشه یه دعابرای پسرم بنویسیدتااززندان رهابشهاسمش فرزین ومادرش خدیجه هستش

باسلام میشه یه سرکتاب برام بازکنین تاببینم سرنوشتم چی میشه خیلی مشگل دارم توروخدادعام کنین هرکاری میکنم به هرکاری دست میزنم اصلان فروش نمیرن طرف میادتاسرمعامله بعدپشییمون میشه مدام توزندگیم شکست میخورم

من دعایی برای حامله گی می‌خوام میشه راهنمایی ام کنید.ازیک سیدی دعا گرفتم ولی نمیشه

الحمدلله رب العالمین هر چقدر میتونی بگو هر روز میبینی نتیجه تشکر از خدارو من‌یه گناه کارم و اگه آقای داداشم فقط ذکر خدا .اگه پیش دعا نویس رفتی تا هفت پشت خودت و خانوادتو بیچاره کردی .فقط حمد خدا .داداش من سر تا پام خال کوبیه اما هرچی بخوام از اون میخوام و میده .لطفا امتحان کن .الحمدلله رب العالمین جوابتو میده .اگه نداد منو لعنت کن.

سلام من با استاد يهود ١٦ساله كار ميكنم شمارمو ميزارم من مشاور ايشون هستم پيج هم داريم تماس بگيريد ايشالا مشكلتون رو حل ميكنيم

واقعاً اخه میگن طالع بینی یهود خیلی درسته ایا این واقعیت داره

نه دروغه ..خیلی هاش کفره

سلام لطفا پیجتون به من بدین

همین دعای ام صبیان عالیه

سلام

این کار رو نکن بچه در آینده دچار بیماری های خطرناک میشه.
اول طب مدرن بعد طب سنتی میتونه بهت کمک کنه

سلام من یکنفر میشناسم باهاش حرف بزن مشکلت بگو پول نمیگیره انسان خوبی هسته پیج اینستاش بنامshr.jado هسته نوشته باطل سحر رایگان جواب نداد شمارش توپیج تست پیامش بده ًرر ندا ه

اینو باید بری دکتر بنظرم

درود برا بارداری درصورتی که باردار نمیشید اول ببینید مشکلی در بدنتون وجود نداره بعد چله ببرید چون گاها چله بهتون میوفته و جلوی بارداری رو میگیره پس اول سلامت بدن بعد جوانب دیگه رو بسنجید اگر فزرند دارید و برای مرحله دوم یا سوم باردار نمیشید احتمالا همون چله باشه

🙄🙄هرکسی اعتقاد نداره مجبورش نکردن بیاد تو سایت بره به جهنم
فقط تنها چیزی تو مغزشونه دنیای فانیه

اوهوم….
مال من و تمام کسانی ک می‌شناختم کاملا که نه ولی 90 درصد درست بود
این ابجده بر اساس ستارگانه من ک بهش ایمان دارم

من عاشق ی نفر شدم رابطمون الان نمیدونم واقعا دقیقا دلیلش چیه ولی بهم خورده به خانواده ها ربط داره چیکار کنم؟ چه نذری بکنم ک جواب بگیرم؟😭

عزیز سلام ‌من کسی نیستم که دخالت کنم .اگه خدا بخواد میشه فقط ذکر خدا بگو درست میشه هر روز بگو اگه قرار باشه بشه میشه.الحمدلله رب العالمین.لا اله الا الله بگو هر چقدر میتونی تعداد نظار براش خدا میشنوه .راستی امیدت به خدا باشه نه بنده خدا .یا علی

سلام من یه مدت هس خیلی اشفته هستم خیلی فکر های بیخودی سمتم مییاد حتی خودکشی چ کارکنم لطفا راهنماییم کنید

سلام رفیق .نماز نمیخونی شاید .ذکر خدارو بگو ‌.آیت الکرسی بخون .لا اله الا الله.لحمدلله رب العالمین.بگو هر روز میبینی چی میشه .تروخدا پیشه دعا نوس نرید زندگیتونو نابود نکنید .خدا میبینه دلش میسوزه و حالتو خوب میکنه .۲تا بچه دارم راننده اسنپ هستم ماهی ۱۰ میلیون قسط میدم کارم چندان نمیکنم نمیدونم چی میشه قسط میدم .فقط از خدا بخوا .ذکر ذکر ذکر

سلام شما قطعا یه مشکلی داری اینجااسمش نمیبرم خدایی نکرده افراد مشابه ترسی بدل نگیرن وخیلی راحت هم میتونی خوب بشیرخواهرم

اگه میتونی برو مشهد و با امام رضا نطرح کن تا ایشالا هرمشکلی داری برطرف شه

منم همینطور

طلسم شدی

تشکر ، بسیار عالی

من هیچ بدو بستونی با این بنده خدا ندارم.چون خودم زیاد سرم کلاه رفته.پولم زیاد خرج کردم گفتم شاید با معرفی مهراس بهتون, شاید با این کار گره ای از مشکلات یه بنده خدا باز شه.

سلام با کی

ب …. چقدر دقیق گفتی دمت گرم 😐

بکشید بیرون از این خرافات احمقانه…
اگر دنیا با دعا و جادو و همزاد و این خرافات بود هیچ وقت این شکلی نبود…
این خرافات و جهالت فقط مال این جور کشورهای نابود در خاورمیانه هست…
حماقت رو بذارید کنار…

سلام
بخاطر کسایی که افکارهایی مثل شما دارند میمیرند وتیمارستان ها پرر میشه از بیماران بنده خودم دوساله اسیر هستم تاهمین الان هم دارم مبارزه میکنم خیلی هم قوی هستن جادوگران باید کم نیارید ومبارزه کنید تابتونید طعم زندگی رو بفهمید بیاید علمی ومعنوی فکر کنید چقدر زندگی بخاطر همچین آدم های کثیفی که جادوگری میکنن بهم میریزه چقدر ادم زندگیشونو از دست میدن اقای محترم واینکه نمیشه قانونی هم باهاشون برخوردکرد میری شکایت میکنی میگن خرافاته بکش از این فکر ها بیرون گلم اره

شما دعا داشتین؟؟

شما که اعتقاد نداری چرا اصلا اومدی توی این سایت 😂

والاااااااا

خانوما آقایون نمیگم دروغه ولی هرکسی هم دعاگر نیست که من هزار جا حضوری رفتم غیر حضوری پول دادم از ده تاش دوتاش کارشون خوب بود به هر کسی اعتماد نکنید من که دیگه کلا بریدم از ایناهم به نظرفقط توکل بخدا اگه خدا خواست همه ی مشکلات حل میشه از دعا و جادو هم فقط برا باطل سحر استفاده کنید خدا خیر نده اونایی رو که برای زندگی دیگران طلسم میکنند

سلام سراغ دارید؟

فال و طالع من ۹۹ درصد مطابقت داشت ، ممنون ازشما

محسن

صد در صد

دقیقا
هیچ دعا و طلسمی وجود ندارد
هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خداوند نیست تا خودش نخواد هیچ اتفاقی نمی افته و روند زندگیمون به رفتار خودمون بستگی داره نه سحر و جادو
این خرافات واسه عصر جهالته نه الان

سلام.من یادم نیست چه نذری کردم که بخوام اداش کنم..چیکار کنم حالا؟؟

به دفتر مرجع تقلیدت زنگ بزن لطفا

سلام
من عاشق یکی شدم بدون اینکه خودش متوجه بشه
من واقعا عاشق هستم ،خیلی دوس دارم بهش برسم
و عاشقم بشه دوس دارم خودش بیاد و بهم بگه که دوسم داره
از یه طرف هم خیلی بدخواه و حسود داریم که مثل مانع هستن

باید دعا بگیرید

سلام خانمی که گفتی کسی دوستداری و عاشقش هستی اصلا دعا نگیرید زندگی تو هیچ وقت با دعا شروع نکن من خودم به تنها چیزی که اعتقاد دارم سفره حضرت اباالفضل و سفره صلوات هست تاثیرش هم دیدم یک حاج خانمی هست میشناسم سفره رو مینداز برات و خیلی زود نتیجه اش میبینی اگر آیدی تلگرامی ازتون داشتم حتما شمارش براتون میفرستادم واقعا من برای هرکاری برام سفره رو انداخت نتیجه اش دیدم من فقط وسایل سفره رو میگیرم و میدم دستش حتی یک هزارتومنی هم ازت نمیگیره ولی پیش دعانویس بری خداتومن ازت پول میگیره و کاری هم انجام نمیده

سلام میشه لطفا شمارشو بدیذ

میشه شمارشو بدین

شمارشونو لطف میکنید

شمارش رو میدید

ایدیشو ب من بده

میشه شماره اون خانوم که سفره میندازه رو بدید

تو مشهده میخای من پیدا کنم برات

سلام میشه لطفا یه جوری راه ارتباط باهاشون رو به منم بگید

شماره میدید

سلام میشه یه نشونه چیزی بدین یا خودتون ایدی تلگرام بدین بیام پی ویتون

میشه بفرستین شماره رو

منتظر نباش اون بهت بگه دوستت داره تا دیر نشده بهش بگو بگو که دوستش داری

???esmet zeynabe

من از وقتی ازدواج کردم خانواده همسرم اونو رها کردن و از اموالشون هیچی نمیدن بهش و ما یکسره داریم بد میاریم چیکار کنم

باید برات طلسم نوشته بشع

شقایق؟

سلام از دیدن جنا طلسمایی ک دارم خسته شدم ی سرکتاب میخوام لطفا کمکم کنید زندگیمون با این طلسما رفت لعنت به کسایی ک برا بد بختی استفاده میکنن

عزیزم حرز امام جواد (ع)بگیرید درست میشه

سلام اگر میخواید به بنده بگید مشکلتون رو حل کنم

من دعایی برای حامله گی می‌خوام میشه راهنمایی کنید

سلام من خیلی بد طلسم شده بودم فرش هامون و دادم دستباف بود قالیشویی پسران اوغلی تهران شست اورد همون که شعبه دیکری ندارد خیلی حال و هوام خوب شد و عالی ایم

عزیزم تبلیغ میکنی؟🤣🤣🤣

سلام من زهرام ۱۸سالمه عاشقه یه نفرشدم یه سالونیم باهم بودیم بعداومدن خاستگاری یکم به مشکل خوردیم فهمیدیم به درده هم نمیخوریم الان همه دارن میگن فراموشش کن ولی من نمیتونم الان بایدچیکارکنم😔

سلام خواهرم با توکل به خدا فراموشش میکنی سعی کن به گذشته فکر نکنی خداکمکت میکنه

سلام من بهتون کمک میکنم.اگه خواستید

میتونید در رابطه با یه مسئله به من کمک کنید

لام میشه به من کمک کنید …۴۱ سالمه…عقد جداشدم بدون رابطه…حالا هم هرکی پیدا میشه جود نمیشه….بفرمایید چکار کنم

وای دقیقا مشکل منع الهی بمیرم برات 🥺به منم بگید باید چیکار کنم

سلام من خیلی وقته عاشق یه پسری هستم اون هم عاشق یه نفر دیگست و الان داره عروسی میکنه میخوام فراموشش کنم نمیشه نمیدونم چیکار کنم

باید دعا بگیرید
باید دعای فراموشی بگیرید

زیبا_جذاب.به روشنی آفتاب.سپاسگزارم از مدیریت 🌺

سلام مدت ۷یا۸سال است که به هر در میزنم کار گیرم نمیاد اصلأ این طوری بگویم روزی نداریم ی خانواده پنج نفره با یارانه وگدایی سر میکنم دوست زیاد پیدا می کنم ولی بی هیچ دلیل یک روز یا دو روز جدا میشن نمی‌گویم مسلمان واقعی هستم ولی بد هم نیستم نمیدانم چه کار کنم تحت پوشش بهزیستی هستم ولی هیچ مزایایی الان ۴سال هست ندارم

سلام
دوست عزیز واجبات رو در چه حد رعایت میکنید؟ نمازعاتون چقدر قضا میشه روابط محرم نا محرم در چه حد رعایت میشه؟ اینا مخصوصا قضا نشدن هیچ نوبتی از نماز صبح در تعیین روزی نقش مستقیم داره که روزی یک قسمتش مال و داراییه

یه روشی بهت میگم انجامش بدی خودتم باورت نمیشه درصد کمی از پولتون بده برای امام حسین سال بعد این موقع پولداری

سلام من از یه خانمی کار گرفتم طلسمش خیلی خوب بود مشکلاتم حل شده یه دکتری اینجا معرفیش کرده بود منم تصمیم گرفتم این خوبی رو در حق دیگری انجام بدم من از کارش خیلی راضی بودم 09387092580

سلام ببخشید شما بجای خوبی کردن دارین زندگی مردم نابود میکنی اینم تبلیغ یا از کار خودتونه ویا اشناست اون فردی که باطلسم سرکار داره وموکل داره ادم خوبی نیست شماهم اگه واقعا ازش طلسم گرفتی برو باطل کن حداقل اول بخونید تودین اسلام رجوع به دعانویس چه گناهی داره وانسان جهنمی میکنه بعد برین از اینا دعا بگیرید کلی دعانویس خوب ما داریم ولی اونا طلسم نمیکنن من چندسال عمرم پای شناخت اینا گذاشتم میدونم چی میگم باتشکر

این شماره خودته بلا

سلام ، عدد ابجد ، گلی ، چند است

۶۰

سلام ببخشید من ختم سوره یاسین گرفتم می خواستم ببینم چه موقع دعا بر آورده میشود ؟ ممنون میشوم.

وای عالیه سوره یس حتما دعاتان برآورده میشه شک نکنید من انجام دادم و نتیجه سریع گرفتم توی ۵ روز ۵۰ بار خوندم عالی عالی عالی

توی ۵ روز ۵۰ بار خوندین‌یعنی روزی ده بار؟بعد از پنج روز حاجت گرفتین؟

سلام مرسی واقعا همش درست بود

سلام

سایتتون عالیه دستتون درد نکنه .

سپاس

با سلام و احترام
چند وقته پسرم که سه سالشه خواب بد میبینه و اینکه خیلی من دوست داره اما جدیداً نسبت به من ترس داره

سوره فاطربخوان آیه الکرسی
بسم الله ذکر ها بگو

من بدون درخواستی کمکتون میکنم

من و کسی که همو دوست دا ین ۴ سال بک دفعه جوری که عاشق هم هستیم
باهم دعوا میکنیم الان ۳ روز جواب نمیده و مادرش میگه نمیخواد و مادرش چون مخالف و کلا تو فال و اینا هست میدونم کاری کرده کمک کنید دارم نابود میشم

چ کمکی؟

سلام مرسی سایتتون عالیه

سلام سپاس

واقعیته دقیق.
ای کاش یه شیرزن باجسارت پیدا میشد که دنبال همسر اینده اش که متولد برج ثورباشه قدبلندچشم ابرومشکی خوشتیپ باشه جواب منو بده.۲۹سالمه مجرد.مطلقه سنوسال مهم نیست.فقط خوشگل وعاقل باشه

خخخخخخخخخخخخخخخ خیلی باحالی

سلام به همگی ،من نمیدونم واقعا باید چی بگم اما میدونم آدمای عوضی همه جا هستن که با خیلی کارای مختلف زندگی مردم رو خراب میکنن .من الان سه چهار سال هست مریض شدم ،درسم عالی بود ،خیلی باهوش بودم ،خدا نگذره از کسی که این بلا رو سرم اورد .حیف من .که واقعا حیف از زیبایی و هوش زیادم که مجبورم به خاطر مریضیم قید درس و ازدواج و آیندم بزنم

خدا بزرگه از اون بخاه

فعلا که از تو خواسته خخخخخ

سلام.
مگه چی شده

سلام چه مشکلی بدنباشه
توکل برخدا ناامیدنباش

میشه شمارشو بدین

سلام شما چرا اینقدر ناامیدهستی به راحتی میتونی خوب بشی اونم فقط با آیات قرآن نه با این دعانویسهای کافر اول ازهمه تنها امیدت به خدا باشه ما کلی دعای خوب داریم که توسعه امامان معصوم ما هستن کلی روایات هسته موندم باوجود اینهمه دعا وذکر وروایات چرا بعضی ها به دعانویس رجوع میکنن بازم اگه دوست داشتین بنده عین خواهر خودم حاظرم بهتون کمک کنم فقط با قرآن

سلام واقعا این سرکتاب راسته

لطفا به ما کمک کنید اگه درست میفرمایید

سلام…خوب هستید…میشه کمکم کنید

سلام علی آقا کمکم کنید من چکارکنم

واقعا میخوای ازاینجا زن آیندتو پیداکنی؟ ازکجا معلوم مال کجاست و کیه آخه. مثلا یکیش من بیام بگم خوشگلم فلانم ازکجا معلوم راسته یا دروغ. یاخود شما چ تصمینی هست راست بگی اینجا

خب باهم اشنا میشین دیگ

سلام عمل ivf انجام دادم و جنسن انتقال دادم خواستم بدونم واقعا میشه

واقعا جدی گفتید این حرفارو؟ خانوادت چی پس؟

سلام

اقااااا مخ میزنی؟؟؟

داری ازآب گل آلود ماهی میگیری فرجاد خخخخ

سلام ببخشید هیچ وقت نا امید از اینده نباشید اینده را خودمون با افکار و طرز فکرمون یا خراب میکنیم یا اینده ای خوب برای خودمون رقم میزنیم من خیلی سختییها تو زندگیم کشیدم طلاق گرفتم به خاطر خیانت همسرم ولی بازم ناامید نشدم اون لیاقت من را نداشت اگر هر کسی خودشو باور داشته باشه وخدا را باور داشته باشه وخودشو به خدا بسپره همه چیز درست میشه

سلام خسته نباشید من مساحبه دادم منتظر خبری خوش هستم چدعای بخوانم که جواب مساحبه خبر خوش باشه استرس دارم زیاد

سلام من ی دعا بخت گشایی برای دخترم میخواهم

در خدمتم. دعا هست مجرب مجرب

من بیام دامادت بشم؟،۲۹ سالمه

یا خدا اینا شیطانیه انجام ندید، پای شیطان رو به خونه هاتون باز نکنید، الکی هم به توصیه نکنید فلان دعا خودت برو انجام بده، دعا نوشتن خیلی چیزا داره هر کسی نمیتونه

عزیز اینا دعا نیست حرز هستش اماده جلدگرفته کتاب فروشی ها میفروشن
اما نمیدونم چرا هر دفعه برا من یه حرز میاد!!!

سلام بنده خدا زیبایی زن ملاک نیست آنچه مهمه معرفت رفتار و اخلاق خوب اینهاست نه زیبایی پیامبرمیگه از مزلبه زیبا رویی که در لجن زار یعنی زیبای که اخلاق و رفتار ندارد فقط خوشگله

ایول حقیقته خوشگلی ملاک نیس فقط ذات

شما درست میفرمایید،تمام حرزائمه تو مفاتیح الجنان هست وهیچ شیطان وشیاطینی دست ندارن

مشکل اینه که همه زنا اولش خوبن، بعداز ۳-۴ سال اخلاقشون همشون یکی هست فرقی نداره، اما قیافه خوشگل باشه ادم نمیسوزه

در خدمتم. دعا هست مجرب مجرب

سلام من یه مدت هس خیلی اشفته هستم خیلی فکر های بیخودی سمتم مییاد حتی خودکشی چ کارکنم لطفا راهنماییم کنید

حرز ائمه نه خرافاته نه جادو جنبل . چیزی هست که توی احادیث و مفاتیح و الجنان اومده . من برج میزانم هرچه گفته درست بوده . یکی از این حرز ها حرز امام جواد هست .که بنویسی و به بازو ببندی .دشمن داری ازت دوری می کنه . کسی ازت خوشش نیاد محبتت به دلش می شینه . حاجت داری برآورده می شه . از بلایا ایمنی . از شر جادو گر و طلسم در امانی .اینا عزیزم خرافات یا شیطانی نیست . اعتقاد نداری .جای خود ولی حرز ائمه رو شیطانی نخند

من قبول ندارم از ی بنده خدایی اصلا خوشم نمیاد بنا ب خیلی دلیل ها هزارتا حرز هم همیشه همراهشه.اما همچنان خوشم نمیاد و نه تنها من هرکسب ک میشناستش ازش خوشش نمیاد

سلام من چن وقته آشفتم هرکاری میخوام بکنم دست ب هرکاری بزنم انگار دست پامو بستن ی دفه خصوصا نیمه شب ی دلشوره عجیب میاد سراغم حالم آشفته میشه میزنم زیر گریه احساس میکنم روحم تو بدنم اسیره همش میگم باید برم باید برم گریه میکنم باید برم تو خونه هی راه میرمو میگم اما خودمم نمیدونم کجا باید برم انگار ک اسیر و زندونی ام. خیلی هم عصبی شدم این روزا همش یا داد میزنم سر همسرم یا بیخودی میزنم زیر گزیه. خیلی آشفتم خیلی. آخه مگه میشه ی دفه ای. افسردگی ک ی دفه ای نمیاد سراغت….. 😭

عزیز دقیقا منم مثل توام ۴ماهه.منم از خونه نمیرم بیرون وقتیم که میرم دلم نمیخادبرگردم خونه.وهمه کارهامو نصف و نیمه ول میکنم.
شایدمنم۲۹ساله مجردم دلم زن میخاد رد دادم مگه نه؟خودمونو گول بزنیم خب چی میشه

دعایی نیازداری بنده میتوانم برایتان بنویسم

واقعا میتونی این کار رو انجام بدی،؟

به حالت اشکم در اومد خواهر😢😢😢

سلام خسته نباشید من خانمم حدود ۵ماه رفته خونه پدرش اول خیلی با هم خوب بودیم االان ازم متنفر شده جواب گوشیم نمیده دوستش دارم واونم منو دوست داره ولی میگه دست خودم نیست همزاد کافر داره هرجا رفتم کاری نتونستن برام بکنن چکار کنم

من میتونم کمکت کنم

باید دعا بگیری براش نه هر نوع دعایی پیش شخص مطمئن و پاک و دانا من خودمم همینجوری بودم دعا گرفتم خوب شدم

ازکی گرفتین من به یه مشکل بزرگ خوردم کمکم کنید

مزخرف بود.عقل دارید شماها…..

سلام میشه واسم یه طلسم بدید که شوهرم سمت من باشه.چون زن دیگه داره بیشتربه اون میرسه تامن.فقط محبتش واسه منه واسه اون هم محبت وهم خرج

سلام علی آقا شما واقعا حاضرید به کسی که نیاز به کمک داره فداکاری کنید منظورم همون کمک کردن هست من واقعا نیاز به کمک دارم چطوری بگم بینهایت درمونده شدم از ختم و نذر هر چی بگی انجام دادم ولی هنوز جوابی نگرفتم به امام رضا متوسل شدم ولی هنوز جوابی نگرفتم دیگه نمی‌دونم چکار کنم اگه واقعا میتونید کمکم کنید پس بسم الله

گرفتارش نشدی تا ببینی فرق عقل داشتن یا نداشتن تو این مورد جواب نمیده اتفاقا من یک سال هست تو خونه اسیر شدم و میدانم چه کسی مرتبا داره برام دعا مینویسه ولی چون کسی را نمیشناسم نمیتونم کاری براش بکنم خودم با چشم خودم دیدم که آبی ریخته تو مغازه و در منزل خانومم اصلا منو ترک نمیکرد الان رفته و تقاضای تلاق داده انقدر حالم خرابه که میگم اگر زن و بچم برن من اون طرفو میکشم خواهشن هر کس میتونه راهنمایی کنه و اگر کسی رو میشناسه بهم معرفی کنه دارم دیوانه میشم همش تو یک اتاق اسیر شدم هر کاری میکنم برم بیرون یک چیز مانع میشه با تشکر

سوره ناس وفلق سحروجادوروباطل میکنه مرتبابخون ایه الکرسی هم خوبه
امیدوارم مشکلتون حل بشه

سلام
من پارسال می خواستم با عشقم ازداوج کنم ولی بعد رفتن مسافرت که اومد یهو تصمیمش عوض شد حالش بد شد طوری که نمی تونه توی صورت من نگاه کنه ازم همش فراریه می گه یک حس بدی بهت دارم
می گه وقتی میام پیشت یکی بهم می گه پاشو برو وگرنه آتیشت می زنم.یا شب موقع خواب اذیت می کنه کف پاشو با چیزی می کشه که از درد و گریه بیدار میشه
لطفا کمکم کنید تا بتونم به عشقم برسم
ممنون

براش جادو کردن باید باطل سحر انجام بدید از یه اخوند بپرسید بهتون یاد میده یا ازگوگل سرچ کنید باطل سحر سوره ی الرحمن یا تو مفاتیح الجنان بگردید

خیر اینها ضعیف هستند

انجام امورات علوم غریبه الکی نیست هرکی بخواد بنویسه و انجام بده و تازه علاوه بر گرفتاری اول گرفتار مزاحمت های نیروهای دیگه میشه پس واقعا الکی مشکلات دو چندان واسه خودتون به ارمغان نیارید

وقت بخیر اسمش و اسم مادرشون رو برا بفرستید

همچنین خودتون

همش درست بود

موافقم.از کجا شغلمو بلد بود!!!؟ ریحان تومجرد باشه دیگه؟

سلام خوبید من دعا میخواستم ولی بیشتر جاها قیمتش بالا هست خواستم ببینم کسی هست قیمت پایین بگیره و واقعا کار بلد باشه ؟

سلام

آره من تو یکی از شهرستانهای اطراف مشهد میشناسم رو دست نداره و یه مبلغ ناچیز به عنوان صدقه میگیره و میگه هر موقع کارت راه افتاد اگه دوست داشتی یه جعبه شیرینی بیار

سلام می تونید آدرشو به من هم بدید؟

شماره تماس یا آدرس دارن

سلام میشه آدرسش را بدهید؟؟

سلام میشه شمارشو بدید

میشه لطفا شماره تماسشونو ب منم بدید؟؟خیلی خسته شدم از مشکلات و گرفتاریهایی ک هیچ دلیلی ندارن دست ب طلاهم میزنم خاکستر میشه

سلام میشه به منم معرفی کنید ممنونم

سلام من میتونم کمکتون کنم .

سلام میشخ ب منم معرفی کنید و ی آدرسی شماره ای چیزی بدین..

میشه شمارشو بدید

سلام مدت ۷یا۸سال است که به هر در میزنم کار گیرم نمیاد اصلأ این طوری بگویم روزی نداریم ی خانواده پنج نفره با یارانه وگدایی سر میکنم دوست زیاد پیدا می کنم ولی بی هیچ دلیل یک روز یا دو روز جدا میشن نمی‌گویم مسلمان واقعی هستم ولی بد هم نیستم نمیدانم چه کار کنم تحت پوشش بهزیستی هستم ولی هیچ مزایایی الان ۴سال هست ندارم اگر کسی دعای نویس خوب سراغ دارید کمکم کنید به یه خاطر خدا ی دختر ۴ساله دارم یکی از کلیه هاش از بلندی افتاد کلیه اش از دست داد کمکم کنید ممنون

سلام لطفااااا خواهش میکنم اگ واقعیت داره ادرس و شماره از این دعانویس ب من بدید

سلام میتونیدشماره وشهردعانویس رابدهید

به منم شماره میدید

سلام هرکی مشکلی چیزی داره درخدمتم.کارمم یهودی هست تضمینی شرطی میدمش

سلام میشه واسم یه طلسم بدید که شوهرم سمت من باشه.چون زن دیگه داره بیشتربه اون میرسه تامن.فقط محبتش واسه منه واسه اون هم محبت وهم خرج

میشه شماره بدید؟؟

سلام شماره تماس تون رو بی زحمت لطف کنید

درخدمتم اینها که با قیمت بالا کار می کنن شیادن

سلام، من همسرم وضعش وکاروبارش و سلامتیش همه چیش خیلی خوب بود
اما از دوسه سال پیش که باهم آشناوعاشق شدیم وبهرسختی ازدواج کردیم،همش بدبیاری آوردیم خیلی خیلی خیلی مشکل برامون درست شد وااااقعا ب نقطه صفر رسیدیم و سمت هرکاری رفتیم ضرر کردیم،پیش خونوادمون هم عزیزنبودیم دیگه،همسرم دیسک کمرگرفت،وهزارویک مشکل
علاوه براین همش خواب بد میبینه خواب مار دعوا جن و شیطان و… توخواب ناله می‌کنه یااکثرمواقع صدام میزنم(تا ب دادش میرسم و بیدارش میکنم)
مدتی هم بشدت عصبی و روانی طور بود وهمش دعواهای شدید باهم داشتیم
خودش گفت بعضی شبا چندساعت بعدرابطمون بیدارمیشده ومیدید جُنب شده🤦🏻‍♀️(ینی جن حسودیه)
یبار یه ملا گفت که طلسم شده و جن قوی داره

من واقعا میترسم ونمیدونم چکار کنم،اصن طلسم و جن واقعیت دارن؟
کسی می‌تونه کمک کنه؟؟؟

بله حقیقت داره

سلام دعای باطل سحر و دعای سوزاندن جن کافر حتما انجام بدید و پیش همه هر کس و نروید یا خودتون از نوشت دعا برای سوزاندن جن دعای هست که همه کس نمیتونن بنویسن اگه کسی که باید بنویسد باید دارای روحانیت قوی باشه

شما سر کتاب باز میکنید؟میشه به منم کمک کنید من قشنگ زندگیم به بن بست رسیده

اگر بهتر نشد اینجا کامنت بزارید تا راهنمایت کنم

بله واقعیت داره باطل السحر انجام بدید تو مفاتیح هست مهمتر از همه از نماز اول وقت غافل نشید

سلام چه دعایی و ساکن کجا هستید

حرز ائمه نه خرافاته نه جادو جنبل . چیزی هست که توی احادیث و مفاتیح و الجنان اومده . من برج میزانم هرچه گفته درست بوده . یکی از این حرز ها حرز امام جواد هست .که بنویسی و به بازو ببندی .دشمن داری ازت دوری می کنه . کسی ازت خوشش نیاد محبتت به دلش می شینه . حاجت داری برآورده می شه . از بلایا ایمنی . از شر جادو گر و طلسم در امانی .اینا عزیزم خرافات یا شیطانی نیست . اعتقاد نداری .جای خود ولی حرز ائمه رو شیطانی نخند

سلام.. آیا واقعا میخوای بفهمی. جن هست یانه. وتحمل دیدنش وداری ومیخوای نجات پیدا کنی ازمشکلات.. متونم بلاهایی که سرم اومده. نشونت بدم

میگین سرگرمی اما حقیقتا چقدر درست بود، خصوصا دوری از خویشان چون بایه فرد اون سرکشور ازدواج کردم وازخانوادم دورم…
چندسال پیش در تلگرام سرکتاب گرفتم وهمین متن رو برام فرستادن
شاید این بخش کوچکی از سرکتاب واقعی باشه
ممنون از سایت خوبتون

میشه لطفا شماره تماسشونو ب منم بدید؟؟خیلی خسته شدم از مشکلات و گرفتاریهایی ک هیچ دلیلی ندارن دست ب طلاهم میزنم خاکستر میشه

با سلام خدمت تمام عزیزان
بزرگواران برای سرکتاب خودتونو اذیت نکنید چون شخصی کا این کارو انجام میده بیشترشون فقط کارشون درست کردم مردم هستن.من چنتا راهکار به عزیزان پیشنهاد میکنم که انشاءالله گرفتاری و سنگینی از زندگیشون خارج بشه.
بعد از هر نماز ایه ۳۳ سوره الرحمان را ۷ بار ،سوره ناس سه ایه اخر انرا ۱۱ بار قرائت کنن.هروروز صبح ۷ تیکه کوچیک اندازه ناخن شصت پوست سیر و پوست پیاز بهمراه اسپند قاطی کنن ودود کنن تمام منزل و اتاقها و بیرون از منزل هم ببرن که همسایهت بوی اسپند رو متوجه بشن.از تمام عطاری ها این دارو رو دارند به نام شقاع سرکه ،یک سیر بگیرن و یک ونیم لیتر سرکه سفید داخل قابلمه ریخته بزارن بجوشه و این دارو رو بریزن داخلش هم بزنن و یکم که سرد شد بریزن داخل بطری نوشابه بزرگ و سر بطری سوراخ بزرگ بکنن که مواد از اون سوراخ رو بشه چهار طرف منزل و حیاط و ورودی منزل با خواندن ایت الکرسی بریزن که بسیار اثر مطلوب بر سحر و جادو و علل الخصوص چشم زخم مفید هست،هفته ای یکبار ک موقع ریختن کسی نبینه.انشاءالله تمام عزیزان حاجت روا بشوند و بنده حقیر و از دعای خیرشون بی نصیب نزارن .
التماس دعا .حق نگه دار

سلام 39 سالمه میخام اسممو تغییر بدم طالع ابجدم تغییر میکنه یا نه..؟

سلام این شماره منه بابهت بگم چطوری

خیر

منظورم
سوم (کف پا نعل حیوان مثل سم اسب یعنی کف پا اسب. منظورشون سم دارو کشنده نیست

سلام لیلی خانم
این الرقیه الشرعیه چند دقیقه است؟

سلام سیرج کردم انواع مختلف داره و دقیقه های مختلف شما کدومش میگی و چند دقیقه هست؟
متشکرم

یه سوال تا چهل روز همون گلابو پخش کنه تو خونه یا هر روز تکرار کنه حمد قل و قرار دادن چهار گوشه قرانو؟

اره تا چهل روز یه کم از اون گلاب رو توی چهر گوشه خونه بریزه.
وقتی که هفت بار حمد و قل خوندی روی گلاب و فوت کردی چهر گوشه قران رو یه کم بزن داخل گلاب .در حد یکی دو سانت کفایت میکنه.بهرت اینه که روی گلاب هر روز حمد و قل بخونی و …. البته میتونی از گلابی که حمد و قل روش خونه شده برای چند روز استفاده کنی و توی خونه پخش کنید و به لباسهاتون بزنید .نیاز نیست خیلی زیاد گلاب بزنید . در حد چند قطره کافیه

با سلام و خسته نباشید .
بنده سالهاست علوم غریبه کار میکنم و اطلاعاتی در این مورد دارم ولی دعا نویس نیستم.اول قابل توجه دوستانی که اثرات دعای خیر و شر رو رد میکنند باید بگم که دعا نویسی حقیقت داره و متاسفانه میشه با دعا یه نفر رو به خاک سیاه نشوند البته بستگی داره به این داره که کسی که دعا رو مینویسه واقعا کارش رو بلد باشه .در اکثر موارد دعانویس (دعا نویس واقعی)برای اثر کردن دعا از اجنه استفاده میکنه وبا این کار میتونه تاثیر مثبت یا منفی روی زندگی یه شخص بزاره .من خیلی خلاصه گفتم.درسته همه چیز دست خداست ولی خدا تا حدودی دست انسان رو باز گذاشته برای انجام خیر و شر .و مورد دیگه ای که باید عرض کنم اینه که معمولا دعای بد روی ادمهای با خدا و مومن تاثیر خیلی کمتری داره (منظور از ادم با خدا فقط مسلمان نیست هر دین و مذهبی که باشه)بهترین ابطال کننده دعایی که من دیدم و تقریبا ساده هست اینه که براتون میگم
روی گلاب حمد و قل بخونید و فوت کنید به گلاب هفت بار و بعد چهر گوشه قران رو کمی بزنید توی گلاب و بعدش کمی از گلاب رو بخورید(توجه داشته باشد که گلاب باید خوراکی باشه ) و بقیه گلاب رو کمی به لباس و بدن و گوشه های محل سکونت بزنید تا چهل روز .من خیلی ها رو دیدم که با این کار شاده مشکلشون حل شده .اگه مشکل شما هم حل شد فقط برام دعا کنید روز خوش

سلام.
اسم پسرم که تازه به دنیا اومده رو میخواهم با حروف ابجد بدست بیارم میشه کمکم کنین

همسرم عاشقم بود و بدون من حتی ابم نمیخورد ولی الان نیست چیکار کنم مثل قبل بشه؟

مهم ترین دعای عملی
محبت ، محبت، محبت

ازکی گرفتین من به یه مشکل بزرگ خوردم کمکم کنید

چهر گوشه قران کجا میشه؟ لطفا توضیح بدین

یه سوال تا چهل روز همون گلابو پخش کنه تو خونه یا هر روز تکرار کنه حمد قل و قرار دادن چهار گوشه قرانو؟

سلام دوستان میشه کمکم کنید دارم از دوری عشقم دیوانه گیم

سلام من میخوم دعا باطل سحر بگیرم چیکار کنم میشه راهنمایی کنین

سلام
اینکه بعضی از دوستان میگن دعا و طلسم وجود نداره بیایید ببینید خود من نمونه بارزش هستم بد جور به خاک سیاه نشستم . هم از بالا افتادم هم 5 ساله نتونستم کار پیدا کنم . خدا لعنت کنه اونهایی که با این روش زندگی مردم رو به بن بست میکشند.

اره داداش درکت میکنم میفهمم چی میگی منم بدبخت شدم همه ازم دور شدن بیکار شدم بیپول شدم دست به هرکاری میزنم یجوری ضرر میکنم که این اواخر دارم به خودکشی فکر میکنم

کلا کشور رو هوا ست مردم رو بدبخت کردن تحریم و تورم فقط به فکر خودشون هستن

سلام همسر ثابق شوهرم رندگیمون رو به خاک سیاه نشونده همه ازش میترسن تورو خدا بگین چیکار کنم هیچی برامون نمونده زمینگیر شدیم

سلام من مشکلات زیادی سر راهم هست ، دست بە هر کاری میزنم کارم نمی گیرە ، دیگە ناامید شدم از اینکە کاری انجام بدم ، ناامید ناامید شدم ، نمیدونم چکار بکنم میشە راهنماییم بکنی؟

منظور از قل چیه؟ ناس ؟فلق؟ چهار قل؟

چهار قل

سلام ۳۴ ساله هستم نتونستم ازدواج کنم بهم گفتن حرز ۷ حصار بگیر ولی هزینه ش بالاست خواستم ببینم میشه خودم بنویسم یا متنش رو کپی بگیرم یا باید یکی برام بنویسه

سلام خودتون نمیتونید واسه خودتون حرز بنویسید چون احتیاج به اذن از استاد عامل داره انجام اکثر کارهای علوم غریبه بجز گفتن ذکراسماء الله اگه قابل بدونید بنده حقیر میتونم کمکتون کنم

سلام من به چیزای عجیبی برخوردم میتونید کمکم کنید؟

راجب چه موضوع

سلام اینکارو باید خونه کسی که دعا گرفته انجام داد؟

سلام حرزامیرالمومنین ع میخام چطوری میتونم ازتون تهیه کنم

سلام چجوری میتونم در ارتباط باشم؟

سلام سپاس

سلام من هیچوقت کسی توزندگیم نبوده وهمیشه تنها بودم سعی کردم درست زندگی کنم الان مدتیه از پسره همسایمون که طبقه بالای خونموت هستن خوشم اومده واقعا پسرخوبیه حتی زیرنظرگرفتمش که اهل رفیق وولگردی نیست احساس میکنم اونم به من یه حسی داره الان سه هفته هست پدرش عذر مارو خواسته صاحبخونمون هستن و خیلی هم بداخلاق شدن وقبلا اینجوری نبودن چون ماچندین بار توحیاط باهم سلام وعلیک داشتیم حتی دیگه مادرش زباله هارو میاره فکرمیکنن ماباهم رابطه داریم اونم ک کلا هیچ عکس العملی نشون نمیده احساس میکنم ازپدرش میترسه خیلی پسرآرومی هست ماهردو متولد۶۸ هستیم ازوقتی رفتارپدر ومادرش عوض شده من سعی کردم جلو پسرشون آفتابی نشم ک مشکلی پیش نیاد ولی میبینم هرروز که ازسرکاربرمیگرده نگاهش دنبال منه وهمش به در خونه ما خیره میشه میشه لطفا کمکم کنید

ممنون میشم برای گشایش مشکل من هم کمکی کنید منظورم اینه اگر دعایی بلدیذ بهم بگین یک شخص بدجور زندگی منو بهم ریخته

سلام .نزدیک به ۸ساله بطور ناخودآگاه سرگیجه می گیرم واختیار تمام کارها وامورات زندگیم ازدستم خارج میشه .نمیتونم چشمهام رادرحین سرگیجه کنترل کنم .موقع خواب احساسمی کنم سایه سیاه از جلو چشام رد میشه .به دعا اعتقادی ندارم همه جور متخصص وفوق تخصصی رفتم درنهایت یکیشون گفت علت این مشکل ماورایی هستش خودمون هم نمیدونیم چرا اینطور میشه.خواستم ببینم ممکنه دعا یاسحرباشه .توراخدا راهنماییم کنید .

سلام جناب خودت بنویس طبق سرایت نوشتن دعا عمل کن انشاالله خیر باشد

سلام ببخشید من یه مشکل داشتم میتونید کمک کنید؟مشاوره میخواستم

سلام سال نو مبارک شما رو بخدا دنبال دعانویس نباشید اونا اگر بلد بودن یه فکری بحال خودشون و اولادشون میکردن ،خرافاته والا هرچی بهتون میگن اراجیفه جز خدا کسی قادر به رقم زدن اخبار آینده نیست اونا فقط جیبتونو خالی میکنن ومغزتون رو پُر

اره میتونین خودتون بنویسین رو ب قبله با لباس پاک باوضو وجای خلوت

احسنت

با عرص سلام و عرض ادب
دوستان کسی دعانویس ارمنی یهودی مسیحی یا …بغییر مسلمان اگر سراغ داره معرفی کنه
ممنون میشم چنددسال درگیر مشکلاتی هستم به چندین دعانویس مسلمان مراجعه کردم نتونستن حل بکنن
ممنون میشم کمک بکنید

صرفا اسمشون مسلمان باشه کافی نیست این کارا متخصص علوم غریبه میخواد و اونم باید با روش روحانی انجام بده وگرنه بدتر انسان رو بدبخت میکنه واسه همین خودشون همیشه نیازمندن. شنیدم کلا حرامه مگر برای باطل کردن باشه . اما مردم برای هرکاری پیش اینا میرن و خودشون و بقیه رو بدبخت میکنن. اینا که بهش میگید دعا کلا به وسیله موجودات متافیزیکی انجام میشه ولی شما نمیبینید و اونارو مجبور به انجام کاری میکنن. مواظب باشید مشخصاتتون رو دست همچین آدمایی ندید که مجبورتون کنن مشتریشون شید. کسی که علوم غریبه وارد باشه و عالم و صالح باشه نیازی به تبلیغ و پول گرفتن نداره
اسم دعا به این چیزا دادن اشتباه هست دعا کردن فرمول نمیخواد. و خودتون هم با توجه به جایگاهتون میتونید دعا کنید. من زمانی خیلی رعایت میکردم همیشه دعام گیرا بود. حیف ول کردم دوباره بایدسعی کنم آدم پاکی بشم. نماز رو حتما با حضور قلب و اعتقاد بخونید مواظب ارتباط با نامحرم هم باشید.

هرچی برایم خواستگار می آید از همون در میروند فامیل هم که دعا بازکردن چیکار کنم این دعایی بخت بستن باطل شود؟

سلام.
اسم پسرم که تازه به دنیا اومده رو میخواهم با حروف ابجد بدست بیارم میشه کمکم کنین

سلام. من هرچی خواستگار برایم می آید نیومده میرود . وتو فامیل برایم دعا باز کردن. همش بدی برایم می آید چیکارکنم

بگرد تو خونه يا كادو هايي كه گرفتی ببین کاغذى چیزی پیدا میکنی
اگہ پیدا کردی بازش نکن حتما ببر بيرون خونه بعد باز كن
اگہ ھم تونستی یہ شیشہ گلاب خوب. تهيه كن اندازه نصف قاشق چای خورى نمك بردار ١٠٠بار سوره توحيد (قل ھوا للّٰہ ) بخون اروم به نمك فوت كن بعدش بريز تو گلاب یہ جرعہ ازش بخور
با مقدارى هم غسل كن اول داخل حمام با اب طهارت بگیر اگہ غسل دارى انجام بده كارت كه تموم شد به نيت غسل توحيد با گلاب غسل كن سرو گردنم را میشورم بہ نیت غسل توحيد قربه ،،،،، به نيت غسل توحيد سمت راست و بعد سمت چپ پس از غسل به نيت جاهايي گلاب نرسیدہ یہ قطرہ روی سر یہ قطرہ شانہ راست و یک قطرہ شانہ چپ بعد از ان بدون اینکہ بدنت را اب بکشی از حمام خارج شو لباس پاک بپوش انشاا،،، بستگی ھا از بین میرود

سلام من میخوم دعا باطل سحر بگیرم چیکار کنم میشه راهنمایی کنین

سلام شما احتیاج به باطل السحر دارید و فتح مهمات

سلام ، ببخشید شما سرکتاب هم باز می کنید ؟

سلام ببخشید ازچه راهی میشه فهمید چه شخصی طلسم کننده بوده وچرا؟

سلام ببخشید شما سرکتاب هم باز میکنین؟؟

سلام درود بر شما
خیر

سلام چند نفرخواستگاریم اومده بودن که همشون یه بار اومدن بعد پیام دادن که نمیخوان ادامه بدن نمیدونم چیکار کنم؟

سن شما چقدر است ؟

سلام راحله جان یه خانمی هستن تو محله ما که از رو قرآن سر کتاب باز میکنن و دستشون خیلی سبکه و کارشون محشره من که واقعا بهشون اعتماد دارم نه مثل بقیه قیمت فضایی میگن و نه ….

سلام در جواب کامنتتون باید بگم که اصلا و به هیچ وجه به این چیزا اعتقاد نداشته باشید چرا که همین اعتقاد ها هستن که باعث اختلاف و درگیری ذهنی براتون میشه. با توکل بر خدا و دوری از این چیزها همه چیز درست میشه. سرکتاب سایت فقط برای سرگرمی می باشد.

مدیر سایت اصلی نوشته برای سرگرمی؟😐
داداش تو سایت برای هرکسی سرکتاب میدی..دمت گرم😄ولی این که توی سایت تو هست سرگرمی نیست..😐

دوست عزیز من یک پیج میشناسم خودم دعا گرفتم ازشون البته من از بچم دور بودم نه سال بچمو برده بودن و بهم نشون هم نمیدادن این یک دعا داد که بچمو اوردن دم خونه پدرم
و من دیدمش یکبار هم اومد دو هفته موند و باز رفت اون پیج تو اینستا بود یک پیج خانم بود به اسم رها دات فال بیست
زیاد دعا نمیده یکم هم اخلاقش متاسفانه تنده حالا دوست داشتی برو ببین اول بگو واست سرکتابتو چک کنه بعد دعا بگیر

ببخشید میشه آدرس شو بگید ممنون 🙏🙏🙏

سلام حال شما خوبه میشه شماره تلفن یا آدرس او خانم رو برای من بفرسین من چند وقتی میشه به مشکل خوردم

عزیزم میشه به منم معرفی کنی؟

سلام خوبین میشه آدرس اون خانم که محلتون سرکتاب با قرآن باز میکنن رو به منم بدی منم خیلی مشکل دارم راستی گفتین هزینه اش کمه آره

سلام راحله جان ادرس میشه به منم بدی دقیقامنم مشکلخواستگاردارم

سلام وقت بخیر ببخشید تو سر کتاب برای همسر من اومده بود دو زنه همسر من قبل از اینکه با من ازدواج بکنه خواستگاری رفتن و یک ماه نامزد بودندوباهم در ارتباط بودن(دیدن وتلفن)بعدش همسرم پشیمون میشن وازایشون جدامیشن می‌تونه منظوراز دو زنه اینم باشه؟؟

خیلی جدی گرفتید

نیست

سلام برای همسرمن اومده دوتازن
قبل ازاینک بامن ازدواج کنن رفتن خواستگاری ویک ماه نامزدبودن و همدیگرومیدیدن وتلفنی حرف میزدن تااینک همسرمان پشیمون شدن وازایشون جداشدن میشه منظور از دوتازن اینم باشه؟

سلام وقت بخیرجناب مدیرسایت
آیاشماطلسم نویس قویی سراغ دارید

سلام ممنون
خیر

میخوام بدونم شوهرم داره به من خیانت میکنه یا نه؟اگر میکنه چیکار کنم دارم از غصه دیوونه میشم؟

بله
برو پیج اینستا fall_yassi@
کارش عالیه

سلام طلسم نویس واسه چی میخوایی‌برادرمشکل تون چیه

سلام خسته نباشیدمن زبان بندمیخوام…چکاربایدبکنم…میخوام شوهرمومطیع ورام بکنم

سلام تو سرکتاب من اشاره شده به انگشتر عقیق یمنی .حالا میخوام انگشتر عقیق بخرم که تو سرکتاب که گرفتم به رنگش اشاره نشده. رنگ قرمز بهتره یا زردش هر دو عقیق هستن

سلام دوست عزیز ، این قسمت از مطالب جنبه سرگرمی دارند ولی در برخی کتاب ها به رنگ زرد تاکید شده.

سلام من یه خانومی رو میشناسم که با پدرشون ک شبخ محترمی هستند کار ابطال سحر و دعا نویسی و فال انجام میدن به کمک ایشون بعد ار 12 سال بچه دار شدم اینم پیجشون @fal.sougand

درسرکتاب وه گرفته شد اینجا.گفتتدصاحب اولادطاق.ولی به بنده گفته شده بتازگی مشکل دارم ونمیشه بچه داربشم بجورایی.چطورمیتونم این نظردکتروبه حرف سرکتاب تغییربدم

من سرکتاب میخواستم ممنون

واقعا آفرین بابا این دعا نویس ها درست همینا رو میگن یه خروار پول میگیرن و اینو نگید اینا درست نیستن اینا واقعیت زندگی ما هستن من از شما بسیار ممنونم خیلی خیلی جالبه که هیچ الان خودم اینا رو به همه میگم و خرجشون تو جیبشون میمونه تشکرات فراوان از شما دوست گرامی

سلام تو رو خدا میشه منو کمک کنید من هر کاری میکنم طلسمم باطل نمیشه خسته شدم کم آوردم از همه چی تو رو خدا اگه راهی هست بهم بگید ممنون میشم

احتمالا چله بهت افتاده پیش یه شخص ماهر چله بُری کن شک نکن که دیگه مشکلاتت حل میشه. من تجربه شو داشتم.

فقط به نظر خدا وند اس

من غریبانی سحر و جادو کاف هستم از این وضعیت خسته شدم میشه کمکم کرد انرا بصورت کامل ابطال نمودر

ایشون دوای همه دردهاس
۰۹۳۳۳۵۷۰۹۵۴

سلام ، لطفا اطلاعات خودتان را اینجا قرار ندهید. فارسی کلاب هیچگونه مسئولیتی درقبال اطلاعات شما ندارند.

دوست عزیزم الرقیه الشرعیه رو دانلود کنید توی گوگل سرچ کنید میاره براتون به عنوان باطل سحر و جادو هست خیلی عالیه فقط باید چهل و پنج روز بدون وقفه گوش کنید حتی اگر یک روز وقفه بندازید مشکل بیشتر میشه هر اتفاقی هم که افتاد بازم گوش کنید ، هر اتفاقی ، اول که گوش میکنید کلافه و عصبی می شید، بدن درد ممکنه بگیرید طبیعیه چون نمیخوان که باطل بشه ولی شما گوش کنید بعد چهل و پنج روز پاک میشه بعدش منم دعا کنید

سلام Lili شما کدوم الرقیه الشرعیه میگی و دقیقاً بفرمایید چند دقیقه هست؟
متشکرم

سلام من کسی رو میشناسم که کارش عالیه هر طلسمی باشه باطل میکنه 09021843619اگه دوست داشتید تماس بگیرید شماره اش رو بدم

سلام
میشه شماره این فرد رو بدین

من یکیو میشناسم کارش عالیه خودمم ۱۰سال کارم بسته بود این طرف درستش کرد
۰۹۳۳۳۵۷۰۹۵۴ فامیلیشو یادم رفته به اسم دعانویس سیو دارم بهش بگو از طرف اقا دکترم

سلام دوست عزیز ، این قسمت از سایت برای سرگرمی میباشد . اطلاعات و شماره دیگران را در اینجا قرار ندهید. از همراهی شما سپاس گزاریم

سلام. سه تا مهر کربلا بگیر و روی هر مهر هفت بار ایت الکرسی رو بخوان و فوت کن بعد مهرها رو بزار تو مسجد یا بده به کسانی که نماز میخونن تا روش نماز بخونن. اگه کامل ترش رو میخوای تو اینترنت سرچ کن مجرب ترین باطل سحر برات میاد

سلام به این ایدی پیام بدید مشکلتون بگید انجام میشه
ناگفته نباشه ایشون صبی هستند (دعانویسی یهودی) باطل السحر انجام میدن
https://t.me/irani1396r

سلام اگه هنوز همچنان مشکل طلسم دارین من حاضرم کمک کنم باطل کنید کاملا رایگان

سلام چجوری میتونم ارزتون کمک بخوام برای باطل کردن سحر

سلام چطور میشه انجام بدین ؟ ممنون میشم

سلام من مشکلم فرق داره میشه یه آیدی تلگرام بزاری بهتون پیام بدم

چه طوری

مینو
نجاست سگ رو همراه با فلفل قرمز، اسپند و یک حبه سیر داخل ظرف اسپند دود کنید طوریکه دودش بهتون بخوره، هرچی طحر دارین باطل می شه. هر وقت احساس کردین طلسم دارین ای کار رو انجام بدین، باطل می شه.

این چجوریه آخع؟

یا خدا اینا شیطانیه انجام ندید، پای شیطان رو به خونه هاتون باز نکنید، الکی هم به توصیه نکنید فلان دعا خودت برو انجام بده، دعا نوشتن خیلی چیزا داره هر کسی نمیتونه

سلام من مشکلم فرق داره میشه یه آیدی تلگرام بزاری بهتون پیام بدم

سلام ودرود به خانم نوا باعرض پوزش من باشما کاملا موافقم این دعانویسا همشون رمالن وفقط جیب خالی میکنن اما متآسفانه بعضی ها اعتقاد دارن وفکرمیکنن کارشون درست میشه اینا به خداوند استغفرلله شک دارن وگرنه این دعانویسها اگرمیتونستن کاری انجام بدن مشکلات خودشون روحل میکردن بخدا به چشم دیدم همسایه ما دعانویسه سه تاپسرداره یکیشون رفته توکارخلاف وهرکارمیکنن حریفش نمیشن پس دروغه همش بندههای خداهمه نیازمندن وفقط خدای بالا سر ناظروشاهدهمه چیزهاس ورفع کننده مشکلات ولی تنها کافی رفت سمت خدا وقرآن به همون خدا منو زندگیمو با دعانابودکردن من همه چیز داشتم به زیرصفربردنم مریضم کردن شدید ولی قرآن رو زمین نزاشتیم خدامیدونه باقرآن باهاشون جنگیدم با سوره فلق ناش چهارقل اگرکتاب اقابحجت روبخونن میتونن باتوصیه هاش به جنگ دعانویس واونی که رفته درست کرده رهت ببخش شرمنده طولانی شد ولی درکل شما حق میگید 🙏🙏🙏👏👏👏🌷🌷🌷

سلام دعای شصت قاف روبخونید یا بنویسد همراه خود نگه دارید وا اگر این دعا را گوش دهید هم موئثر هست انشاالله که دفع میشود

انشالله که خیره

سوره الاعراف آیت 54 الی 56 را بخوانید هر روز هفت مرتبه من این سوره را بخوانید برای یک مدت من در خواب دیدم آن وقت سوره را نمیشناختم پدرم برایم پیدا کرد بعد از سه بار خواب دیدن مجبور شد حرفم را قبول کنند
و 30 مرتبه سوره قدر را در آب بخوانید از آن آب هرروز بنوشید و دوباره آب اصافه کنید همه فامیل بنوشید برای همه خوب است

برای من یه مشکلی پیش امدیه خانمی را بهم معرفی کردن که با ایات قران و ذکرهای قرانی برام رفع چله و کار گشایی انجام داد خدابش هم جواب گرفتیم

سلام میشه به من آدرس بدید؟

آدرس بدید

سلام الان واسه منو برادرم طلسم کردن ک من بختم و برادرم دست به هرکاری میزنه بد میاره چیکار کتیم

دوست عزیزم الرقیه الشرعیه رو دانلود کنید توی گوگل سرچ کنید میاره براتون به عنوان باطل سحر و جادو هست خیلی عالیه فقط باید چهل و پنج روز بدون وقفه گوش کنید حتی اگر یک روز وقفه بندازید مشکل بیشتر میشه هر اتفاقی هم که افتاد بازم گوش کنید ، هر اتفاقی ، اول که گوش میکنید کلافه و عصبی می شید، بدن درد ممکنه بگیرید طبیعیه چون نمیخوان که باطل بشه ولی شما گوش کنید بعد چهل و پنج روز پاک میشه بعدش منم دعا کنید

سلام لیلی خانم
این الرقیه الشرعیه چند دقیقه است؟

سلام من همش توکارم ی گره ای هس مثلاانگارزمینمون سالیانه نفرین شدع هزارچشم توشه

سلام یه بطری سرکه سفید و مقداری قلیاب مخلوط کنید بپاشید همه جای زمینتون خصوصا چهار گوشه اصلی … اگه هم منظورتون خونه هست با اسپری همه جای منزل بپاشید چهار گوشه اطاق ها حمام دستشویی و مهم تر از همه جا داخل و بیرون ورودی اصلی منزلتون هر سحری کرده باشند باطل میشه ظرف 3 روز ان شاالله

باید باقی مونده تقسیمو حساب کنی نه خارج قسمت (باقی مونده تقسیم هر عدد به ۱۲میشه ۰تا۱۱ که ۱۲ ماهو شامل میشه و از اونجا ماه مورد نظرت به دست میاد)

سلام دوستان من ملا هستم و خواهشا اسم اسم مادرتون و تاریخ تولد یا عکس یا شونه یا لباستون(وسایل شخصی)را به احدی نگید و یا ندید چون ممکنه سحر بشید و با اونا سحر انجام بدن مخصوصا ساحر سفلی که باید هر ۳ ماه یک بار یه نفر رو سحر کنه

سلام اقا سید منم طلسم کردن هر کاری میکنم باز نمیشه الان ۱۰ ساله اینطوریم میتونید برام کاری کنید

به این پیج مراجعه کنید برای باطل کزدن سحر

@sarkeetab

خدا خدا خدا

سلام
دوستانی که مشکل طلسم دارن در وحله نمازهاشون رو اول وقت بخونن مخصوصا نماز صبح رو با ذکر صلوات سعی کنن ماهی یک بار قرآن ختم بکنند.
هیچ وقت نسبت به این مسائل (عبادی و محرم و نامحرم و حلال و حرام) بی توجه نباشید سرتون تو کارخودتون باشه اینها رو رعایت کنید حتما روزگار خوبی خواهید داشت

دوست عزیزم الرقیه الشرعیه رو دانلود کنید توی گوگل سرچ کنید میاره براتون به عنوان باطل سحر و جادو هست خیلی عالیه فقط باید چهل و پنج روز بدون وقفه گوش کنید حتی اگر یک روز وقفه بندازید مشکل بیشتر میشه هر اتفاقی هم که افتاد بازم گوش کنید ، هر اتفاقی ، اول که گوش میکنید کلافه و عصبی می شید، بدن درد ممکنه بگیرید طبیعیه چون نمیخوان که باطل بشه ولی شما گوش کنید بعد چهل و پنج روز پاک میشه بعدش منم دعا کنید

چی؟!😐رقیه شرعیه… این چیزا مگه الکیه که گوش کنن بعد دوباره یه چیز دیگه بشه!؟
گوش ندید!‌😳🙄

سلام لیلی خانم
سپاس از انتقادتون

سلام ببین پول به این دعا نویسا نده بزن گوگل طریقه باطل کردن سحر با سرکه و قلیاب همونم انجام بده باطل میشه

سلام. درود خدا بر شما و سلامت باشید. خدا لعنت کنه افرادی که از سحر و جادو و طلسم در راه منفی و بدبخت کردن انسان های بی گناه استفاده می کنند.

با عرض سلام خواهش میکنم سوال منو جواب بدین خیلی مهمه برام… مادر نامزدم از خودش شناسنامه ای نداره و موقع تولد اسم مریم رو براش گذاشتن ولی خواهر بزرگترشون که فوت شدن شناسنامه اون خدابیامرز رو که به اسم فاطمه بوده برای مادر نامزدم دادن و دیگه براش شناسنامه ای نگرفتن و سالهاست شناسنامه ای‌که از خودشون ۱۰ سال بزرگتر هستش رو برداشتن
..من الان برای سرکتاب باید نام شناسنامه ای مادرشون رو وارد کنم یا نام اصلی خودشون رو؟؟؟
چون برای طالع ازدواج دو جواب کاملا متفاوت میگیرم ممنون‌میشم جواب بدین

سلام
مریم همونی که به اون نام میشناسنش همه

سلام من سرکتاب میخاستم مرسیییبی و خداقوت. سحر مادر معصومه

سلام خواهش میکنم یه سرکتاب برای پدرشوهرم باز کنید عبدالعی رنجبر نام مادر نازآفرین

سلام دوستان من ملا هستم و خواهشا اسم اسم مادرتون و تاریخ تولد یا عکس یا شونه یا لباستون(وسایل شخصی)را به احدی نگید و یا ندید چون ممکنه سحر بشید و با اونا سحر انجام بدن مخصوصا ساحر سفلی که باید هر ۳ ماه یک بار یه نفر رو سحر کنه

مگه الان توی این زمونه کسی بلده سحر انجام بده؟بنظر من کسی توانایی چنین کاری رو نداره چون من تا بحال ندیدم که باور کنم.آدرس بدید تا ماهم ببینیم کی همچین قدرتی داره بجز خداوند

سلام دوست عزیز. اتفاقا منم مثل شما فکر می کردن که اصلا قرآن و کلام خدا مگه میشه منفی استفاده کرد یا طلسم اسود یهود و این چیزا همش الکیه اما چند سال پیش اتفاقی افتاد که وقتی برات طلسم می گیرن از شخص سلب اراده و قدرت تصمیم گیری میشه و در مواردی حتی همزاد رو حس می کنه بشدت نزدیک و اینم فراموش نکنیم ما در دوره آخرالزمان بعد از پیامبر حضرت محمد ص دیگه پیامبری نیامد و در آخر الزمان طبق روایات شیاطین جن و انس آزاد می شوند و دعانویس هایی که از علم ارمیا و طلسمات یهود و کتب معتبر که جهت گره گشایی و کار خیر است در راه حرام استفاده کنند هم عمرشان کوتاه می شود و انواع بلایا و هم در اخرت جایگاهشان آتش اعمال دوزخ است. خداوند به دعانویسانی که در راه خیر و خوبی و نفع رساندن و امورات خیر قدم برمی دارند عمر طولانی و سلامتی و برکت در مال و فرزندان و آسایش در زندگی و خانواده عطا کند.

سلام
میتونید با من تماس بگیرید

اسمم مریم واسم مادرم زهر است که حروف ابجدمون باهم میشه ۴۷
۴۷÷۱۲=۳/۹
چجوری باید محاسبه کنیم
اینی که سایت گرفته برام برج دلو اومده که میشه ۱۱ ولی محاسبات درست نیست

سلام به ابجد کبیر باید محاسبه کنید
که اسم خودتون (مریم) میشه 290

دوستانی که این سایت فیک رو ساختید
لطفا اشکالات ابتدایی را برطرف کنید
مثلا من برا میز و صندلی فال گرفتم گفت درسته
بعد یکی که مثل من برنامه نویسه خیلی راهت میشه فهمید که از پیش برنامه ریزی شدس

دوست عزیز، نمایش طالع سرکتاب با تبدیل نام افراد به حروف ابجد انجام میشه.
بله برای میز و صندلی هم بگیرید جواب میده چون هر اسمی رو میشه به ابجد محاسبه کرد و حروفش تبدیل به عدد میشوند.

سلام من میخواستم یه دعا انجام بدم یه اخلاقه بدی دارم همه رو از خودم رنجوندم چیزی تو دلم نیست زودم پشیمون میشم فقط زیاد قهر میکنم

سلام من یه فالگیر میشناسم بیشتر حرفاش راسته جواب داده اگه دوست داشتید بگید تا آشنا کنم اینم پیجم هستش naser robat اینستا پیام بدید

سلام به پسر من گفت تو ۱۴ سالگی خطر مرگ هست خیلی نگرانم چی کار کنم حقیقت داره؟

سلام مینا خانم
نگران نباشید، این مورد با دادن صدقه براحتی دفع میشود

ول کن بابا چرت و پرته

سلام بمن گفتن طلسم بستگی داری موکلدار هست باید چکار کنم؟؟؟

سلام من هم طلسم بسیار قوی شده بودم از پیجی تو اینستا کار موکلدار خریدم و واقعا برام تاثیر داشت اسم پیجم این بود خواستی نگاه کن آندرلاین سنگهای آندرلاین انرژی دار

@_sanghaye_energydar

سوره الاعراف آیت ۵۴ الی ۵۶ را بخوانید هر روز هفت مرتبه من این سوره را بخوانید برای یک مدت من در خواب دیدم آن وقت سوره را نمیشناختم پدرم برایم پیدا کرد بعد از سه بار خواب دیدن مجبور شد حرفم را قبول کنند و ۳۰ مرتبه سوره قدر را در آب بخوانید از آن آب هرروز بنوشید و دوباره آب اصافه کنید همه فامیل بنوشید برای همه خوب است

سلام منو همسرم از روز اشنایمون تا الان 19 سال میگذره توهمه این سالها خیلی اتفاقهای بد و خوبی داشتیم تو بدترین شرایط و اتفاقها هیچوقت از هم جدا نشدی گاهی وقتها همسرم بدون هیچ دلیلی یدفعه شروع به دادو بیداد میکنه میزنه میشکونه واز خونه میره بیرون. نه میتونیم از هم جدا شیم نه میتونیم خوشحال زندگی کنیم. من همش فکرمیکنم طلسم شدیم نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم کمکم کنین

سلام خیلی ممنون بابت سایت عالیتون تو سر کتاب شوهرم نوشته در طالع نحسی دارد که قبلا هم حضوری بهمون گفته بودن الان باید چیکار کنیم؟؟

سلام
سرکتاب جنبه سرگرمی دارد

سایت‌ خوبی دارید استفاده خوبی بردیم از شما تشکر می کنم راهنمای موفقی هستید سپاس

سلام ممنون نظر لطفتونه

سلام یه سرکتاب میخواستم اسمم سید مهدی اسم مادرم زهره تاریخ تولدم ۱۳۷۸/۱/۱۵ هست

سلام،دوست عزیز این مطالب جنبه سرگرمی دارن.ما فعالیتی در زمینه سرکتاب نداریم.

سلام
اسامی را باید به حروف ابجد بنویسیم و یا فارسی هم قبوله؟
بعد تو فارسی اسم مادرم حرف گ داره باید همون را بنویسیم یا معادل عربی انرا و اگر عربی لطف کنید بگید بجای حرف گ چی باید بنویسم؟؟

سلام. بايد با حروف فارسی بنويسيد ابجدش محاسبه ميشه.
بجاي حرف گ از ک استفاده نمایید.

سلام اگر من نام شناسنامه تم را عوض کنم طالعم عوض میشود؟

سلام فقط با اسم شناسنامه میتونید برای خودتون سرکتاب بازکنید

سلام این فال ها اصلا درست نیست

سلام درمورداقایی که پرسیده حیوانات سم شکافته چیه به حیواناتی مثل گاو گوسفندبز که سم دارندوسم انهاازهم وازوسط دوقسمت شده را سم شکافته میگویندمثلا اسب سم داردولی شکافته نیست

سلام ببخشیدمعنی کلمه حیوان سم شکافنده چیست منظور از این کلمه چه حیوانیست

سلام معنی برای این واژه پیدا نکردم
حیوان به معنی زندگی و زندگانی
سم به معنی زهر و سموم
شکافنده به معنی شکاف دهنده و فاتق و فالق

سم یعنی پای حیوانات نه سم یا زهر ! با ضمه یعنی حرف او بخون آقای مدیر سایت !!

منظوریوم (کف پا نعل حیوان مثل سم اسب یعنی کف پا اسب. منظورشون سم دارو کشنده نیست

درست و صحیح درمیان.

سلام ممنون که وقت گذاشتید و از مطالب سایت استفاده کردید امیدوارم بقیه مطالب سایت براتون مفید باشه

سلام وقت بخیر میگن سرکتاب کل زندگی طرف و رابطه ها رو میگه واقعا حقیقت داره کل زندگی میگه و ابرو طرف میرعههع میخام سرکتاب خودم بگیرم چیکار کنم

الهی نه اینجوری نیست یه کلیات از زندگی میگه مثلا چه مامایی برات خوبه اخلاقیاتت چطوریه و بدبیاری یا خوش بسیاری و این چیزا
منم دفه اولی گرفتم دوستام کنارم بودن ترسیده بودم ولی اینجوری نیس

سلام خسته نباشید…
من توی سایتتون سرکتاب ک گرفتم میگه باید نذرتو ادا کنی تا مشکلاتت حل بشه…
غریب ب یکسال پیش هم یکجایی حضوری سرکتاب گرفتم همین رو گفتن… اما من یادم نمیاد چ نذری داشتم…
چیکار کنم الان؟؟؟

لطفا توضیح بدید با استفاده از حرف ابجد چطور میتونیم نام نوزاد انتخاب کنیم

واقعا حقیقت هست من داییم رو توی سن 30سالگی توی تصادف از دست دادیم الان طالعش رو گرفتم نوشته بود خطر مرگ توی 30سالگی طالع خودم هم درسته هر چیزی قرض میدم دیگه بهم پس نمیدن

جالب بود اما تاچه حد واقعی باشد نمیدانم

سلام
این مطالب کاملا دریت هیت و شبیه آن رو الان تو مسائل ژنتیک میگن باید رعایت کرد ولی نکته ای که داره اینه که جریانات روحیات پدر و مادر اون نسبت بهتر بودن یا نبودن فرزند رو تا حدی نشون می ده سعی کنید نمازهاتون رو به وقتش بخونید ختم قرآن داشته باشید عصر جمعه ها ختم صلوات انجام بدهید تا بهترین ایام براتون رقم بخوره

هر چی میزنم میگه گرفتن مجدد نمیاد چرااااااا فیلتر شکنمم خاموشه

سلام
به من میگن باید باطل السحر داشته باشم
از کجا باید تهیه کرد
ممنون

سلام از پیج _sanghaye_energydar من تهیه کردم تو اینستا و راضیم

سلام چه طلسمی داریدکه باطل نمیشه

سلام
به من میگه باطل السحر باید داشته باشی،از کجا میتونم تهیه کنم

سلام من میخام سرکتاب بگیرم ولی اسم خودم و مادرم وارد میکنم میزنم رو طالع بینی نمیاد

سلام دوباره سرکتاب بگیرید تست شده مشکلی نداره
فیلترشکن رو قطع کنید

سلام
تو رو خدا بگید آیا سرکتاب درسته ؟؟
من چند جا دیدم نوشته بود دروغه
تو رو خدا بگید بخدا واجبه برام
هر کی تجربه داره بگه
خواهش میکنم ازتون تو رو خدا

سلام
سرکتاب فقط برای سرگرمی هستش و جنبه فان داره

اخه هر چی میگه درسته
نمیدونم چرا
من برا تمام اعضای خانوادمو گرفتم همش درس بود
برا شوهرم یه چیزی اومد نگرانی افتاد تو دلم
چیکار کنم ؟ همش میترسم اتفاقی کا گفته براش بیوفته

سلام، اسم من در شناسنامه منیرالسادات هست ولی سادات رو کسی در کنار اسمم نمیگه ، برای سرکتاب گرفتن اسم درست باید” منیر” وارد کنم؟
با تشکر

سلام ممنون بابت این مطلب مفید
من متولد اسفند ماه هستم و در طالعم هم اومده که همیشه در رویا هستم سرگردانم یا گرفتن تصمیم برام خیلی سخته در زندگی هم واقعا بهمین شکله اونقدر درحال تفکر سرگردانی و غوطه ور در افکارمم که گاها سردرد های شدید میگیرم باید چیکار کنم ؟
.
مورد دوم اینکه در طالعم علم و دانش اومده اما خودن به هنر علاقه دارم انتخاب هنر بجای علم و دانش باتوجه به طالعم کار درستیه؟
ممنون میشم پاسخ بدید

سلام من یک برادر به اسم مجتبی دارم اسم مادر مجتبی :فاطمه .که برای برادرم دوتا دختر در نظر داریم خواستم ببینم کدوم یکیش برای برادرم بهتر هست ………. اسم یکیش: حدیث مادرش:هما _ دومی :مریم مادرش:فروزان خواهش میکنم جواب بدین منتظرم.

باید اسم برادرت با مادرت هم بگی

اگر کسی اسم خود را تغییر دهد و یا نام مادر تغییر داده شود کدام نام ملاک است؟

سلام
وقت بخیر
برای پسر چهار ساله ام سرکتاب گرفتم نوشته بود تو سن سی سالگی خطر مرگ تحدید میکنه
میترسم
چکار کنم

نترسید این خطر مربوط به اجل معلق میباشد. اجل معلق تغییرپذیر است و به استناد علل ناقصه و مقتضیات، به وقوع می‌پیوندد. و بر اثر اعمال نادرست انسان ممکن است بسیار جلو بیفتد که عذاب‌های الهی یکی از آنها است و بر عکس بر اثر تقوا و نیکو کاری و تدبیر ممکن است بسیار عقب بیفتد. بخدا توکل کنید و به دنبال طلسم نویسی نرید که شرک حساب میشه

سلام خدمت شما
ببينيد همونطور که آقا ميعاد هم فرمودند هيچ جای نگرانی نیست.
این قضیه برای همه افراد وجود داره و با دادن صدقه دفع میشه.

سلام وقتی درسرکتاب گفته شد درطالع بچه طاق دیده میشه ایابهرنحووهرشرایط این اتفاق میفته دبچه دارمیشیم؟

سلام روز خوش
خیر
سرکتاب های مجازی غیر واقعی بوده و بیشتر جنبه سرگرمی دارند

سلام
ممکن است طالع تغییر کند ؟

سلام.ازکجاسرکتاب گرفتین؟معرفی میکنین؟

سلام اینها همش خرافات است ساخته ذهن بشر است عمردست خداست آنهایی که سر کتاب میگه توسط جادو جنبل شخص برای پول درآوردن است

سلام سرکتاب فقط جنبه سرگرمی و فان داره
امیدوارم شما هم با این نظر ازش استفاده کنید

سلام چطور میتونم یک دعانویس خوب و معتبر پیدا کنم شما کمک میکنید؟

اینستاگرا پیج _sanghaye_energydar

سلام حضوری دارید+؟ اخه بمن گفتن طلسم دارم میخوام باز کنم

سلام
خیر

سلام تشکر ازشما.برای عوض کردن اسم روش خواستی هست

سلام خواهش میکنم
امیدوارم مطالب سایت مفید باشه

به اداره ثبت و احوال مراجعه کن.

سلام به من گفته شده باید اسمم رو عوض کنم تا مشکلاتم برطرف بشه آیا این گفته صحت داره

سلام بله

سلام
من دختری ۲۹ ساله ام
از دبیرستان خواستگاران زیادی داشتم اما هیچکدام قسمت نشد و نمیشود.دعاهای زیادی خواندم اما بی فایده بود
خودم فک میکنم طلسم شدم بنظر شما این چیزها واقعیت دارد؟

سلام
امکانش هست

سلام وادب بله واقعیت داره

نوشته شوهر من با یه زن حرامزاده دوسته. یعنی واقعیت داره؟ به یکی از مشتری هاش که خانمم هست یه مدته بدهکاره . یعنی ممکنه اون باشه؟؟!! از همون اول هم که این جریانو فهمیدم ازش بدم اومد نمیدونم چرا!

سلام من برای خودم و خانواده ام گرفتم واقعا درسته ،دست تون درد نکنه

سلام.درطالع من یه ستاره نحس دارم کی این ستاره ازطالعم بیرون میره میشه محبت کنی بگی ممنون میشم

باید دعای حذر ابودجانه با هفت حصار بگیری آدم با دروغ گفتن یا کاری ناشایست انجام دادن طالعش به نحسی میره که با اسغفار و درستی اعمال در زندگی نحسی محو میشه تو خودت باید راهی رو انتخاب کنی که از نحوست جدا باشه پس ای جان برادر تفکر کن چه راهی ست که در او هیچ نحسی نیست راه رسیدن به خدا

سلام خوبين نماز روزتون قبول ببخشيد من بايه اقاي دوست بودم الان ازم قهر كرده منو از همه جا بلاك كرده ميخواستم برام سر كتاب بردارين ببينم ايا برميگرده چون خيلي دوستش دارم ميخوام ك برگرده اينده من چي ميشه ميخوام بدونم ميشه لطفا برام اين كارو بكنين

سلام خوبين ببخشيد من با يكي دوست بودم بعد يهويي دعوامون شد منو از همه جا بلاك كرد رفت من خيلي دوستش دارم اصلا عاشقشم نميتونم فراموشش كنم يك سال نيم باهم بوديم حالا قهر دعوا داشتيم ولي مثل اين بار نبوده من منتظرم برگرده ميخوام برام سر كتاب بردارين كه ايا برميگرده وچرا نميتونم مثل كسي ديگه عشقمو داشته باشم ميشه كمكم كنين…اسم تو شناسنامم راحله هست ولي كسي صدام نميكنه به اين اسم

شما مشکلت حل شد به منم بگو چون منم مثل شما همین اتفاق برام افتاده از همه جا بلاکم کرده جوابمو نمی ده
کسی که هر ۲۴ ساعت با هم بودیم ۳سال
اما الان دیگه منو نمی تونه ببینه

به منم بگید

برای سرکتاب بایدحروف ابجدصغیر نوشته شود چون بعضی حروف در ابجد کبیر هست ولی در ابجدصغیرساقط هستن . جهت اطلاع.
۰۹۰۱۰۲۷۶۸۷۸

مثلا چه حروفی؟

سلام
طالع با ابجد کبیر و صغیر فرق می‌کنه
کدومش درسته؟ با ابجد کبیر یا صغیر؟

سلام جفتشم درسته از دوتاش میتونید استفاده کنید

سلام به شما
سپاس بابت اطلاعاتی که اینجا گذاشتین

من تازگب سرکتاب گرفتم از یه فالگیر تو اینستا گرام ۵۰ هزار تومنم دادم عین همیناریی که اینجا نوشته رو گفت😐

سلام امیدوارم بتونم مطالب بهتری جهت ارائه براتون قرار بدم

سلام طالع من اسد هست اما توصیف ظاهری من با این موارد گفته شده در طالع من یکی نیست کلا باهاش در تناقض هست.

برای برج اسدالنسا ننوشته چه روزهایی مناسبه
و این‌که کسی که اسمشو عوض می‌کنه، کدوم اسمش محسوب می‌شه

سلام
اسم اصلی که تو شناسنامه بوده رو وارد کنید

تو شناسنامه قبلا یه اسم بوده، الان یه اسم دیگه‌س

برای برج اسدالنسا ننوشته چه روزها و چه رنگ‌هایی مناسبه

سلام اسمی که صدا میکنند مهم تره یا شناسنامه مثلا من اسم شناسنامه ام رو هیچ وقت صدا زده نشدم باهاش

سلام و درود بر شما
حتما باید اسم شناسناتون رو بنویسید

سلام خسته نباشید برای طالع برج حمل چه انگشترهای و چه دعایی برای رفع بلایا و رزق و روزی خوبه

سلام مچکرم سلامت باشید.
دوست عزیز بنده دعانویس و… نیستم، ما سرکتاب رو بصورت آنلاین آماده کردیم تا همه بتونن بصورت رایگان ازش استفاده کنند و صرفا جهت اطلاع هست.
توجه داشته باشید که نباید خودتون رو بیش از حد درگیر این مسائل کنید اما اگر مشکل خاصی براتون پیش اومده باید به یک دعانویس معتبر مراجعه کنید (جهت باطل السحر و…) و این رو هم درنظر داشته باشید که خیلی از افراد سودجو و کلاهبردار هم هستند که از عدم آگاهی مردم سوء استفاده کرده یا با انجام سحر و جادو زندگی افراد رو دچار مشکل می‎کنند.

سلام

چطوری میتونم باهاتون ارتباط برقرار کنم ممنون میشم جواب بدید

به صفحه تماس باما (لینک زیر) مراجعه کنید:
https://www.far30club.com/contactus

سلام واقعا دقیق بود برای رفع ش چیکار باید بکنم راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز
باعرض پوزش، همونطور که عرض کردم بنده دعانویس نیستم و اطلاعات کاملی در این باره ندارم اما همونطور که عرض کردم:
نباید بیش از حد درگیر این مسائل بشید اما اگر مشکل خاصی براتون پیش اومده میتونید به یک دعانویس معتبر مراجعه کنید (جهت باطل السحر و…) البته این رو درنظر داشته باشید که خیلی از افراد سودجو و کلاهبردار هم هستند که از عدم آگاهی مردم سوء استفاده کرده یا با انجام سحر و جادو زندگی افراد رو دچار مشکل می‎کنند.

سلام میخواستم بدونم ایا این سرکتاب راسته .اخه شانسی میزنی هرچی میتونه دربیاد

سلام دوست عزیز
تاجایی که بنده اطلاع دارم سرکتاب در کتب دینی وجود داره و واقعی هست.
چون سرکتاب براساس حروف ابجد محاسبه میشه (محاسبه و جمع معادل ابجد حروف و…) هر کلمه ای که وارد کنید محاسبه شده و نتیجه براتون نمایش داده میشه.

ببخشید برای خواستگار من نوشته دو زنه! آیا صد در صد دو تا زن می‌گیره؟

سلام
عباراتی مثل این در اکثر نتایج سرکتاب وجود داره و به معنی این نیست که حتما دوتا زن خواهد گرفت.
برداشت من از این جمله اینه که مثلا اگر بخواد زن بگیره دوتا بیشتر نمیتونه بگیره چون در طالعش نیست.
این مورد اکثرا در سرکتاب برای مرد ها و جای هیچ نگرانی نیست.

با سلام
اسم فرخ لقاء و غلام رضا چه جوری نوشته میشه؟

درود
اسامی دارای همزه آخر باید به همان صورت نوشته شود.
فرقی هم نمی کنه که چسبیده بنویسید یا سرهم.
همونطور که نوشتید درسته.

سعی نکنید از طریق دعا زندگی رو تو مسیر دلخواه قرار بدین.
قطعا تلاش و علاقه شما به هدفی رو کسی نمیتونه تغییر بده…

سلام. وقت به خیر.
وقتی در توضیحات اورده میشه ستاره شما بد ستاره پیامبری یکی هست یا در یک‌ مداره هست یعنی تاثیرات خاصی بر زندگی اون فرد داره یا یک‌ مزیت هست؟؟

سلام
بله ممکنه یکسری خصوصیات فردی يا چيزهای ديگر داشته باشه.

زنی در همسایگی با او در مقام اذیت و عداوت اوست چرب زبان و خوش اخلاق است باید خود را از او حفظ کند (این زن در طالع اوست حالا یا تا حالا او را در همسایگی خود دیده یا در آینده خواهد دید)

همش چرت و پرته

با سلام و خدا قوت
نام فاطمه بیگم چگونه نوشته میشه

سلام درود برشما
اسامی که دارای لقب هستند، باید بدون لقب نوشته شوند.
در قسمت نام فقط باید بنویسید فاطمه.

عالی بود همه چیشو راست گفت واسه من

دوستش دارم

سلام،اسم فاطمه ، نام مادر زهرا نمیاره؟

سلام لطفا مجددا امتحان کنید.
طالع شما حوت است.

سلام
این سرکتاب برای همیشه مطالبش یکی است آیا ممکنه ماه دیگر یا زمان دیگر تغییر کند چون اتفاقات زندگی اشخاص تغییر میکند

سلام سرکتاب بر اساس نام و نام مادر تعیین شده.
برای استفاده بیشتر میتونید از فال ابجد یا فال pmc استفاده کنید

سلام… جناب مدیر خسته نباشید. روش pmc چه روشیه؟ میشه کمی توضیح بدین

سلام
خسته نباشید
من دو ساله ازدواج کردم اما از همون روزای اول خانمم می‌گفت طلاق می‌خوام
الان هم داره صحبت از جدایی می‌کنه
خیلی هم پنهان کاری داره از من و دروغ بهم میگه
چیکار کنم
تو رو خدا کمک کنید

سلام
من اسم خودمو ومادرمو مینویسم جوابی نمیده مشکل از چیه؟

درود برشما
مجددا امتحان کنید.

خوبه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

ياهو تسجيل الدخول

Sửa rửa mặt tốt nhất

모발 강화

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

حروف اَبجَد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم. حروف ابجد به این شرح هستند: «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ با یک تقسیم‌بندی خاص به بیست و هشت حرف تقسیم شد‌ه‌اند. البته این تقسیم‌بندی به دو شکل است و همین است که ابجد کبیر و ابجد صغیر را ایجاد می‌کند.

برای اینکه به راحتی بتوانید حروف ابجد را حفظ کنید هر چند حرف پیاپی به شکل واژه در آمده‌اند. این واژه‌ها عبارتند از: «اَبْجَدْ – هَوََّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَِّذْ – ضَظِغْ»

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف از واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، اعداد هر حرف را با هم جمع می‌کنند. برای نمونه، ابجد واژهٔ «علی» برابر با ۱۱۰ و همچنین ابجد «یاعلی» برابر با ۱۲۱ است.

دانشمندان، آسمان را به دوازده قسم که هر یک ۳۰ درجه مىشود و مجموعا ۳۶۰ درجه میشود، بخش نموده اند، و در مدارات اختران هر قسم را «برج» نامیده اند. چون در هر «برجى» برخی از ستاره ها و به اصطلاح ثوابت (مراد، کواکب ثابت نسبی است چون نسبت به زمین، بسیار آهسته حرکت میکنند و مانند ثابت اند) گرد آمده اند که از هیئت اجتماع آنها صورت جانورانى تصویر رفته بود، آن «برج» را به نام صورت آن جانور نامیدهاند که اول آنها «حمل» و آخر آنها «حوت» است.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:فال ابجد با اسم مادر

حمل ,
ثور ,
جوزا ,
سرطان ,
اسد ,
سنبله ,
میزان ,
عقرب ,
قوس ,
جدی ,
دلو ,
حوت

برای اینکه بتوانیم طالع بینی با حروف ابجد را انجام دهیم، باید نام خود او و نام مادرش را بر حسب حروف ابجد کبیر نوشته و اعداد متناظر با هر حرف را با هم جمع کنیم. بعد حاصل جمع اسم خود شخص را با حاصل جمع اسم مادرش جمع کنیم و حاصل جمع را بر ۱۲ تقسیم کنیم. باقیمانده این تقسیم عددی کمتر از ۱۲ می‌شود که همین طالع شخص را مشخص می‌کند و هر باقیمانده‌ای با یک ماه متناظر است. اگر باقیمانده تقسیم ۰ شد آن را متناظر با برج ۱۲ در نظر می‌گیریم.

برای مثال: علی فرزند مرضیه

نکته: برای حروف «گ چ پ ژ» هم که در عربی موجود نیستند و در حروف ابجد هم وجود ندارند به این ترتیب عمل می‌کنیم که برای حرف گ، از ابجد حرف ج؛ برای حرف پ، از ابجد حرف ب و برای حرف ژ، از ابجد حرف ز استفاده می‌کنیم. البته بعضی از حکما گفته‌اند حروف گ. چ. پ. ژ. که در عربی نیستند را اصلا حساب نمی‌کنیم؛ و در واقع آن حروف را از اسم شخص حذف می‌کنیم. برای حروفی که تشدید دارند هم در برخی منابع گفته‌اند که باید حروف مشدد را دوبار حساب کنیم و برخی دیگر گفته‌اند که نه همان یک بار حساب‌شان می‌کنیم.

زنان برج حمل ابرو کمان عاقل وزیرک می باشند. وهم ستاره حضرت خدیجه می باشند.

مردان برج حمل بلند قامت و خوش اقبال لند.

زنان این برج خوش اخلاق وزیبا هستند که دشمن زیادی دارند.

مردان این برج دمدمی مزاج و چشم و دل سیر هستند.

زنان این برج دمدمی مزاج و متملق اند.

مردان این برج زود جوش و راز دارند.

زنان این برج اگر پولی قرض بگیرند به فکر پس دادن نیستند.

مردان این برج صاحب عزت، دانا و دیر باور می باشند.

زنان این برج خاکی و افتاده می باشند.

مردان این برج حرفشان درمیان مردم حجت است.

زنان این برج مومن می باشند.

مردان این برج بدشانس اند.

زنان این برج بسیا راستگو می باشند.

مردان این برج در شراکت بدشانس می باشند.

زنان این برج همواره از اطرافیان دروغ شنیده و از اطرافیان شانس ندارند.

مردان این برج از کسانی که به آنها وفا دار می باشند بیشترین ضربه را می خورند.

زنان این برج بسیار به چشم می آیند و بهتر است دعای چشم زخم به همراه داشته باشند.

مردان این برج خوش اخلاق و با هیجان وبد شانس اند.

زنان این برج خوش بخت می شوند و از خواهر و برادر شانس می آورند.

مردان این برج تلاش زیادی برای پول می کنند.

زنان این برج تلاشگر وساعی می باشند.

مردان این برج بهتر است هیچ وقت ضمانت کسی را نکنند.

زنان این برج رزق و روزی زیادی داشته و خوش دولت می باشند.

مردان این برج باحیا، عاقل، و نجیب می باشند.

تولید اعداد تصادفی و رندوم به صورت آنلاین

امروز چندمه (به همراه مناسبت ها)

نمایش آدرس IP آی پی , سیستم عامل و مرورگر

تست آنلاین سنجش بینایی

تمامی حقوق تالیف مطالب برای این وب سایت محفوظ است. © 2022

طراحی , برنامه نویسی و سئو توسط وحید مجیدی صدر

فال ابجد با اسم مادر

اگر فعالیت های ما در وبسایت وحید مجیدی رضایت شما را جلب کرده است میتوانید با حمایت خود ما را در پیشرفت در این مسیر همراهی نمایید

کمترین مبلغ: 1 هزار تومان


پرداخت

سرکتاب آنلاین در دوران قدیم یکی از کارهایی بوده که مردم اعتقاد و علاقه خاصی به آن داشتند و هر مسئله، مشکل و یا بیماری که براشون پیش می‎آمد، به افراد سرکتاب بازکن – همان دعانویس یا سید خودمان – (به این افراد اصطلاحا می‎گفتند آقاسید / خانم سید) مراجعه می‎کردند تا علت مشکلات شان را بفهمد، چراکه آن را نوعی پیشگویی یا پیش بینی آینده تصور می‎کردند.

جالب است که واژه سرکتاب امروز هم سر زبان ها است و خیلی افراد دوست دارند که حتی برای تفریح یا سرگرمی هم که شده، با استفاده از سرکتاب طالع آینده خودشان را ببینند.

ما سرکتاب انلاین را بصورت رایگان در مجله اینترنتی بیلمگ بصورت عمومی آماده نموده ایم است تا همه بتوانند آن را امتحان کنند و ببینند که واقعا این سرکتاب درست و دقیق و واقعی است یا خیر؟. این سرکتاب، همان چیزی است که خیلی از افراد درقبال آن از مردم پول می گیرند.

تمامی محاسبات این فال، بصورت خودکار انجام می شود و نیازی به محاسبه توسط شما نیست و تنها با وارد کردن نام و نام مادر افراد میتوان نتیجه سرکتاب فوری را مشاهده نمود.

فال چوب ابجدی نیز یکی از فال هایی است که در کتاب های قدیمی آمده اما با سرکتاب ابجدی متفاوت است.فال ابجد با اسم مادر

با یک جستجوی ساده در اینترنت، می‎توان دید که سایت‎های زیادی مطلبی با عنوان سرکتاب قرآنی فوری منتشر نموده اند.

سرکتاب چیزی نیست جز 12 متن آماده که برای متولدین برج (ماه) های مختلف از پیش تعیین شده و با محاسبه و جمع عدد ابجد نام فرد و نام مادرش و تقسیم حاصل آن بر عدد 12، باقی مانده آن تقسیم، عددی بین 0 تا 12 میشود که عدد یکی از بروج (برج ها) است و ارتباطی با قرآن ندارد.

در روایات و احدایث، از تفأل زدن (مخصوصا با کتاب قرآن) نهی شده است اما در این روایات مقصود از تفأل زدن همان انتظار آینده بینی و پیشگویی است و در صورتی که مقصودمان طلب خیر باشد مانعی ندارد و می‎توانیم با کتاب قرآن تفأل بزنیم.

روایت شده است که شخصی به امام صادق (ع) عرض کرد:

گاهی می خواهم کاری انجام دهم ولی متحیر هستم که آیا انجام دهم یا نه؟
امام صادق(ع) به او فرمود: «هنگام نماز ـ که شیطان از هر وقت دیگر از انسان دورتر است ـ قرآن را بگشا، اولین آیه ای که در آغاز صفحه دست راست می بینی، عمل کن».

از رسول خدا(ص) نقل شده است که فرمود: «هنگام استخاره با قرآن، ابتدا سه بار سوره ی توحید را بخوان. سپس سه بار صلوات بر محمد و آلش بفرست، سپس بگو:
اللَّهُمَّ إِنِّی تَفَأَّلْتُ بِکِتَابِکَ وَ تَوَکَّلْتُ عَلَیْکَ فَأَرِنِی مِنْ کِتَابِکَ مَا هُوَ الْمَکْتُومُ مِنْ سِرِّکَ الْمَکْنُونِ فِی غَیْبِک
یعنی : خدایا به کتاب تو تفأل می زنم، و بر تو توکل می کنم و از کتابت آنچه را که در نهان غیب تو، پوشیده شده به من بنمایان.
پس از این دعا، قرآن را بگشا و از سطر اول، صفحه ی سمت راست، مقصود خود را به دست آور».

برای گرفتن سرکتاب و نمایش طالع با این فال نامه مجمع الدعوات از حروف ابجد صغیر استفاده میشود.

برای گرفتن این سرکتاب، ابتدا نام شخصی که می خواهید طالعش را ببینید و همچنین نام مادرش را به ابجد صغیر محاسبه نموده و سپس این دو را باهم جمع میکنیم. سپس عدد بدست آمده را تقسیم بر 12 می کنیم و باقی مانده این تقسیم، عددی بین صفر تا 12 خواهد شد که به ترتیب عدد یکی از برج های زیر است:

۱) حمل ۲) ثور ۳) جوزا ۴) سرطان ۵) اسد ۶) سنبله ۷) میزان ۸) عقرب ۹) قوس ۱۰) جدی ۱۱) دلو ۱۲) حوت ۰) حوت.

بعنوان مثال، اسم شخصی محمد و نام مادرش مریم است؛ محمد به ابجد صغیر می شود 20 و مریم به ابجد صغیر می شود 26؛ این دو عدد را با هم جمع نموده و بر 12 تقسیم میکنیم که باقی مانده این تقسیم برابر است با 10. طبق لیست بالا، طالع این شخص “جدی” است.

سلام چطوری ثبت نام کنم؟؟؟

درود برشما. نیازی به ثبت نام نیست و در همین صفحه میتوانید از این سرکتاب بصورت رایگان استفاده کنید. باعرض پوزش، بدلیل اینکه درحال حاضر درحال انجام بروزرسانی و تغییرات در این مطلب هستیم میتونید در روزهای آینده به همین صفحه سر بزنید و از این مطلب استفاده کنید

اسم همسر آینده ام

سلام شما واقعا قصد ازدواج دارید

برای سرکتاب اسم شناسنامه باید باشد. یا اسمی که سالها صداش کردن؟

بعله

حالا بذار یکی پیدا بشه اسمش مهم نیست تو هر چی دوست داری صداش کن

من

سلام
اگه اسم شناسنامه نرگس السادات باشه باید حروف والی حذف بشه؟ یعنی نرگس سادات؟

سلام علیکم
اسم شما حروف والی نداره، ولی القاب اسم ها باید حدف بشه.
«نرگس» خالی بنویسید بدون لقب و.. .

واقعا به کمک نیاز دارم رابطه ام با شوهرم خوب بود ولی الان نمیدونم چی شده عاشق هم بودیم اما الان میگه طلاق
چی کار کنم خواهش میکنم یه سر کتاب درست برام باز کنید بدونم چی شده و قرار چی بشه
فاطمه فرزند زینب
جواد فرزند سکینه

نگران نباش ، من برات دعا میکنم

توکل کن بر خدای یگانه

چهار سال عاشق عشقم بودم فداش بشم بعد چهارسال رفتم خاستکاری ولی مخالفت خانواده از هم جدا مون کرد الان عشقم داخل دانشگاه درس میخونه ولی دیگه ندارمش خانوادمم منو نامزد کردن با یکی دیگه که حسی بهش ندارم می‌خوام بدونم عشقم هیچ راهی نیست دوباره مال خودم بشه 🥺

ذکر یونسیه و حمد و چهار قل و آیت الکرسی را مرتب بخوان مشکلاتت حل خواهد شد

میخوام ببینم زینب با علی ازدواج میکنه
زینب
صغری
علی
مریم

نام پدر محمد
نام مادر معصومه
سرکتاب باز کنین اینده زندگیم ببینم چی میشه .. البته اعتقادی ندارم ولی دوس دارم امتحان کنم ممنونم از شما

طالع فهیمه فرزند معصومه: برج میزان
حکما گفته اند هر زنی که به طالع میزان باشد زنی است راستگو و راست گفتار و راست کردار و دروغگو را دشمن دارد چرا که میزان به معنی ترازو و عدل است.

در نماز کاهلی نکند و از ناپاک و نجس و حرام پرهیز کند و از غیبت و تهمت باید حذر کند تا در بلا نیفتد . هر چه بزرگتر شود و سنش بالا رود کارش بالا گیرد و نیکوتر شود . زندگانی را به شادکامی و راحتی گذراند و در امورات زندگانی خود بسیار عاقل و زیرک باشد و شوهر بر وی بسیار مشفق و مهربان است و از پدر و مادر نفع یابد و از برادر و خواهر بهره مند گردد.

چون در اول عمر و زندگانی بسیار رنج کشیده، در وسط و آخر عمر به شادکامی بگذراند و در میان مردم همیشه سرفراز باشد. آتش مزاج است و گاه گاه خشم گیرد ولی زود فرو نشیند.

وی را نسازد مال حرام، چون یک ریال حرام بدست آورد، صد دینار حلال از دست او برود. بیماری او بیشتر از صفرا و بلغم باشد چون که هر وقت اوقاتش تلخ شود طپش قلب بر او عارض شود، مداوا نماید تا رفع شود.

مدتی است که بیماری عارض او شده است دعای رفع بیماری و همزاد بگیرد تا رفع شود. صاحب این طالع دو سه تا نذر کرده است و فراموش کرده که باید ادا کند تا آنکه مطلبی را که به دل دارد روا شود.

در سن سه سالگی خطر مرگ او را تهدید می کند چون از این گذشت به نود سالگی برسد اگر از نامحرمان خود را حفظ کند . صاحب این طالع را بسازد از ماه ها، ماه ذی قعده.

از روزهای هفته، دوشنبه ها برایش می سازد (شانس می آورد) که در این ماه و این روز، لباس نو خود را بپوشد و ابتدای کاری را گذاشتن و از جایی به جایی رفتن داشته باشد. حرز ائمه معصومین (علیهم السلام) را با خود دارد تا در میان خلائق عزیز و محترم باشد و از تمام بلیات محفوظ باشد.

سلام من چند ماهه پیش از یه خانمی کار گرفتم ازش خیلیییی رازی بودم طلسماش موکل داره ادمه خیلی خوبی و کار راه بندازه این شماره شه اگه شمام مثل من همه در ها روتون بسته شده بهش اعتماد کنید مشکل منم با همسرم بود داشت طلاقم میداد حتی از خونه ام رفته بود ولی ایشون معجزه کرد منم ب پاسه محبتی ک بهم کرد دارم معرفیش میکنم.فال ابجد با اسم مادر

طرف دعانویس کی هس میشه یه نشونی ازش بدین

مشهد هستش

خانم بیخیال دعا نویس بشو فقط حمد و چهار قل و آیت الکرسی را همراه ذکر یونسیه بطور مرتب بخوان تمام مشکلاتتون حل خواهد شد به خدا وصل بشید این دعا نویس ها موکل دارند یعنی جن را وارد زندگیتان می کنند و بدبخت خواهید شد

سلام شماره میشه بدی ممنونم

سلام خیر فقط اسم کوچک در شناسنامه

شمارشون رو لطف میکنی بدی؟

بفرست

سلام میشه شمارش بدین؟
لطفا
خیلی لطف میکنین

این من باور کردم کلا با این اقا به اینچیزا اعتقاد پیدا کردم ولی بازم فکر میکنم هرچی دیدم پیشش توهم خدایا شکرت

سلام میشه شماره اون خانم و بهم بدین بدجور گیرم

گلم شمارشو میدین

شمارشوبگو

میشه شمارشو بدی

شمارش رو بده

کدوم شهر هستین؟

سلام.میشه شمارش رو برام بفرستید.ممنون

کو شمارشون

معرفی کنید کجا است

کو شمارش

کی هستش

سلام و عرض ادب هنگام گرفتن سر کتاب فقط نام کوچک را بنویسم یا اسم و فامیل
مثال.❓ ملیحه زاهدی ترکمانی

چرا همش تکراری میاد

شماره رو بفرست

میشه شماره اون شخص بدین

سلام می خواستم ببینم آینده زندگیم چطور میشه آینده کاری وتحصیلی و اینکه با پسری به اسم رضا ازدواج می کنم یانه اسم من فاطمه است

سلام اسم من معصومه مادرم عذراپدرم محمدلطفا یه سرکتابی چیزی برام باز کنید زندگیم خیلی سخت شده کلافه شدم ممنونم

نازنین

باسلام خدمت شما اسم من با مادرم برج 🦂 می افتند که در آن به نحسی اسم و ستاره من اشاره شده
ومن با عوض کردن اسم خودم به محمدرضا در ستاره ثور قرار میگیرد اگر اسم خودم را عوض کنم ولی با اسم جدید صدا نزنند مشکلی داره آیا بخت یا رزق و روزی ام فرق میکند

با سلام و احترام
دوست عزیز باور کنید تعویض اسم هیچ تاثیری در بخت و سرنوشت شما نداره و این ها همه چرندیات و خرافاتی هست که برای تلکه کردن من و شما یه خودمون میدهند.
نحسی با همین تلقینات و خرافات بوجود میاد.
فقط کافیه در هر شرایطی به حکمت و قدرت خدا ایمان واقعی داشته باشید.

عوض کردن نام حتما به قربانی مخصوص خودش نیاز داره وولیمه دادن ومهمانی و غذا دادن به دیگران را نیازمند است وهمینطوری که نام کسی عوض نمیشه که روی طالعش هم اثر بزاره

سلام میشه شمارش بدین؟
لطفا
خیلی لطف میکنین

رمل و جبر از نظر اسلام حرامه
برای رسیدن به آنچه که میخواهید کسب روزی حلال و دوری از فحشا و گناه مهمه نه رمل و جبر هرچی که برا من گفتن دعا نویسا چرند بوده هیچ چیزی ازش قبول نداشتم

شوهرم بهم خیانت کرده میخوام بدونم هنوز هم با هم هستن تا تمومش کرده خواهش میکنم کمکم کن

ببین ی چیزی بهت بگم گوش میدی؟؟؟؟

اره بگو

اگرهنوز میخواید بدونید بفرمایید تا چک کنم

اره میخوام

بیا بهم بگو خواهش میکنم

اینکه بگی دعا چرند ودعا نویس کلاه بردار یچیزه اینکه تاحالا با یه اهل علمش برخوردکنی یچیز باید ببینی که چطور با قدرت ایمان وعلمشون کارای باورنکردنی میکنن خیلی عجیبه اره این چیزایی که معمولا مامیبینیم از مدعیاشون تا برخورد با یکی از اهل علم واقعی اصلا جای حرف نداره تا نبینی هیچ راه توجیحی نداره

این من باور کردم کلا با این اقا به اینچیزا اعتقاد پیدا کردم ولی بازم فکر میکنم هرچی دیدم پیشش توهم خدایا شکرت

سلام. دعا نویسی یا سرکتاب آدرس یا تلفن شو ندارین

سلام من همسرم ۲۰ سال پیش ورشکست شد ودیگه نتونست خودش رو جمع و جور کنه، خیاطی بلد بودم و تولیدی کار کردم و بعدا یک کارگاه مزدی دوزی پوشاک زدم با بیمه، ۵تا ۶ سال خوب کار کردم همسرم هم همون جا کار میکنه، همه چی خوب بود حقوق به موقعه میدادم و بیمه کارگرها مرتب بود ولی یک دفعه یکی یکی رفتن و بعدا الان دوساله هر چی آگهی میدم او
ار شماره تلفن کارگاه رو اصلا نمیبینن و نمیتونم کارگر بگیرم، اگر هم کسی بیاد انگار رو آتش هست به دوساعت نمی‌کشه میره تو رو خدا برام سر کتاب باز کنین، به کهریزک کمک میکنم، ولی انگار نه انگار کمکم کنین، من به نوعی سر پرست خانوار هستم و داشتن کارگر برای شغل من خیلی مهمه، ممنونم

برای سرکتاب اسم شناسنامه باید باشد. یا اسمی که سالها صداش کردن؟

سلام اره بگو

سلام.سیما خانوم اول بگو کدوم شهری سکونت داری تا بگم که پیش کی بری گره کارت باز بشه به امید خدا

سلام دوستان منم چند وقته با شوهرم دچار مشکل شدم شوهرم کانل عوص شده الان چند وقته آمدم خانه بابام دعا کردم اما اثر ازش نداشت بدتر شد

سلام من شیراز هستم جای سراغ داری؟؟

بوشهر .جم

سلام
یکی رو دو ساله پاش موندم یه استان دیگه هستن
خانوادگی حالا که کاراشون اوکی شده بود بیان خود به خود تغییر کردن میخام بدونم میان یا من بیخیال شم

سلام میگم چرا برای طالع شخص فقط با حساب ابجد صغیر حساب میکنیم یعنی با حساب ابجد کبیر درست نیست؟

سلام دوستان. من در سن ۱۳ سالگی با یک بچه ی همسن خودم که همسایه ما بودن دعوا کردم و بدجور کتکش زدم، خب بچه بودم. مادر اون پسر یک ساعت بعدش اومد توی صف نانوائی که در خیابان دیگری بود، نمی دونم چطوری منو پیداکرد و گوشم پیچوند تا در خونه مون و اونجا با شوهرش که اونموقع ۶۰ سالی داشت، شروع کردن به سروصدا کردن و آبروریزی. بعد ازون جریان تا الان که ۳۶ سالمه خدا میدونه یک روز خوش نداشتم. تو همون سن یک بیماری عجیب مبتلا شدم که تمام دست وپاهام کبود و خون مرده شده بود. مادرم معتقده اون زن منو جادو کرده.. کمکم کنید لطفا.

حرز امام جواد حرز کبیر خودتون بگیرید باادابش بگذارید همراهتون ۸۰خاصیت داره

چجوری ثبت نام کنم میخوام شمابرام سرکتاب بازکنید

سلام استاد برای سادات نوشتن کلمه سید هم لازمه یا همان اسم خالی کفایت میکنه؟
مثلا سید محمد رو‌بنویسیم یا محمد؟؟؟

سلام علیکم. بنده استاد نیستم!
محمد خالی بنویسید.

سلام من چندبار سرکتاب گرفتم همگی میگن که نذری داشتی که ادا نکردی. ولی من یادم نمیاد چه نذری بوده. الان باید چیکار کنم؟

سلام دقیقا به منم همینو گفتن،باید چی نزر کنم؟؟؟

سلام یکی از اونایی ک رفتی پیشش رو معرفی میکنی اگه کارش خوبه

با سلام و درود برشما
لطفا در کامنت ها درخواست شماره دعانویس و… نداشته باشید چون اینگونه نظرات تایید نخواند شد.
باتشکر

سلام اقای محمد
لطفا توضیح بدین که این سرکتاب چقدر میتونه درست باشه وچقدر باید اونو جدی گرفت با تشکر .اگه مقدور بود جوابتون رو به ایمیلم هم ارسال کنید که حتما بدستم برسه تشکر.

سلام و درود
در همین صفحه توضیحات کامل داده شده لطفا مطالعه کنید.
به نظر بنده، نمیشه به این چیزها اعتقاد داشت چراکه اصلا مشخص نیست که این ها از کجا آمده و…
اصلا نمیشه جواب درستی از این ها گرفت.
این صفحه فقط جنبه سرگرمی و آگاهی داره چراکه افراد شیاد از اسم سرکتاب سوء استفاده میکنند. ولی درواقع سرکتاب همینی هست که میبینید!

سلام وقت بخیر،الان سر کتاب باز کردم بهم میگه نذری داشتی ادا نکردی،یادم نمی یاد باید چیکار کنم،چی نذر کنم جاش،لطفا راهنماییم کنید

سلام وقت بخیر من و همسرم رابطه ای خوبی داریم ولی متاسفانه هر چند وقت یکبار یک بحثی میکنیم که ایشون میگن طلاق میخوام میخواستم کمکم کنید

بعله

خانم به خدا متوسل بشید تمام دعا نویسها جن را میارن تو خونتون و دیگه نمی توانید رها بشید ذکر یونسیه و حمدو چهار قل و ایت الکرسی را بخوانید همه مشکلاتتان حل خواهد شد به هیچ وجه سراغ دعا نویس نرید من بد بخت شدم الان متوسل شدم به خدا داره همه چیز درست میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فال ابجد با اسم مادر
فال ابجد با اسم مادر
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *