فال ابجد امروز

فال ابجد امروز
فال ابجد امروز

فال ابجد امروز پنج شنبه 24 شهریور را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

به گزارش وقت صبح، فال ابجد امروز پنج شنبه 24 شهریور به شما توصیه می کند: به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

حروف ابجد فال شما : ج آ آ

به آنچه نیت کرده ای میرسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

حروف ابجد فال شما : آ د د

فال ابجد امروز

طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

حروف ابجد فال شما : ج ا ج

به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

حروف ابجد فال شما : ج ب ب

آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را میکند تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به زودی به خواسته ات میرسی انشا الله .

حروف ابجد فال شما : آ ج آ

به آنچه که نیت کرده ای می رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

حروف ابجد فال شما : ج د آ

به نظر میرسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا میکنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا میشود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو میرسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد و در پیش بعضی عزیز میشوی.

حروف ابجد فال شما : ج ب آ

طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

حروف ابجد فال شما : آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

حروف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

حروف ابجد فال شما : د ج ج

گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.

حروف ابجد فال شما : ج د ج

فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.

حروف ابجد فال شما : آ د د

طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است.

مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وبسایت خبری وقت صبح است.

استفاده از اخبار با ذکر منبع مجاز است.

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۴ شهریورماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۴ شهریورماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۴ شهریور با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

ای که با سلسله زلف دراز آمده ای

فال ابجد امروز

فرصتت باد که دیوانه‌نواز آمده ای

ساعتی ناز مفرما و بگردان عادت

چون به پرسیدن ارباب نیاز آمده ای

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد آفرین بر شما که هر کاری را حتی نیت کردن در دل را از بهر ثواب انجام می دهید. بسیار صبور هستید و با همه کس کنار می آیید. نیازتان را جز خدا به احدی نگفته اید. رازتان را هم به کسی نگویید که هدف نزدیک و مرادتان در راه است.

نه هر که چهره برافروخت دلبری داند

نه هر که آینه سازد سکندری داند

وفا و عهد نکو باشد ار بیاموزی

وگرنه هر که تو بینی ستمگری داند

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد ظاهربین نباش و تصمیم را بر مبنای ظواهر نگیر. حواست را جمع کن می‌خواهند تو را فریب بدهند. آنها از تو خیلی زرنگ تر هستند. کسی را در کنارت داری که راهنمایی ات می کند. قدرش را بدان. اگر به حرفش گوش دهی تمام جهان در دست توست.

ای خونبهای نافه چین خاک راه تو

خورشید سایه پرور طرف کلاه تو

یاران همنشین همه از هم جدا شدند

ماییم و آستانه دولت پناه تو

تـعـبـیـر فال حافظ:

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد از سر جنگ بر خاسته اید و با خوبی ها می جنگید. از راه خویش برگردید. شما مرد جنگ و خونریزی نیستید. درونتان مملو از آرامش .و آشتی است و همه از شما تقلید می کنند. در حسرت چیزی هستید می خواهید دوباره همه را به دور هم جمع کنید. رسیدن به مقصود در یک قدمی شماست کمی صبر کنید.

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش

حریف خانه و گرمابه و گلستان باش

تو شمع انجمنی یک زبان و یک دل شو

خیال و کوشش پروانه بین و خندان باش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می کنی و به فکر انتقام هستی ولی همگی را به خدایشان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی، دل و زبانت یکی باشد. عمرتان طولانی است.

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست

چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

دلبرم عزم سفر کرد خدا را یاران

چه کنم با دل مجروح که مرهم با اوست

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی‌یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می‌شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند.

سرم خوش است و به بانگ بلند می‌گویم

که من نسیم حیات از پیاله می‌جویم

مکن در این چمنم سرزنش به خودرویی

چنان که پرورشم می‌دهند می‌رویم

فال ابجد امروز

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد از آنچه که دارید راضی هستید و خداوند را شکر می‌گویید. تنها آرزویتان سلامتی برای خود و اطرافیانتان می باشد. برخی شما را سرزنش میکنند؛ اما از شرایط شما هیچ اطلاعی ندارند. ان شاءالله که شرایط تان بهتر خواهد شد؛ زیرا دلتان پاک است.

گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم

ز جام وصل می نوشم ز باغ عیش گل چینم

مگر دیوانه خواهم شد در این سودا که شب تا روز

سخن با ماه می‌گویم پری در خواب می‌بینم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که رشته ی کار از دستتان خارج شده است. کار امروزتان را به فردا موکول نکنید، هر چند می دانید راهی را که انتخاب کردهاید بسیار سخت و پر فراز و نشیب است ولی به خاطر نتیجه ی شیرینش تحمل می کنید. رحمت خداوند شامل حالتان می شود و خیلی زود به مراد دلتان می رسید. و این از وفا و صداقت ایمان و حق گویی تان می باشد.

بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم

مشتاق بندگی و دعاگوی دولتم

هر چند غرق بحر گناهم ز صد جهت

تا آشنای عشق شدم ز اهل رحمتم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد در این فکر هستی که همه چیز را از نو شروع کنی تا جبران مافات گردد. هر چند که گناهکاری ولی راه توبه را پیش گرفته ای و از این به بعد رحمت خداوند شامل حالت می شود. خودت را به دست سرنوشت بسپار. اگرچه خسته و ضعیف شده ای ولی با همت باز هم جوان و پرانرژی می شوی به تمام اهداف و مقاصد خود می رسی. مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به آرزوهایت برسی.

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم

ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

شهره شهر مشو تا ننهم سر در کوه

شور شیرین منما تا نکنی فرهادم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید کاری نکن که بعدها از کرده خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت باشی و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست.

ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل

سلسبیلت کرده جان و دل سبیل

یا رب این آتش که در جان من است

سرد کن زان سان که کردی بر خلیل

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید انتظار معجزه دارید و ان معجزه وقتی محقق می شود که تمام هم و غم خود را به کار ببندید. وقت تنگ است. کمی عجله کنید. فعل دستتان کوتاه است اما انشاالله به مقصود دست پیدا خواهید کرد. گاهی دست سرنوشت طوری رقم می خورد که بدون هیچگونه تلاشی مقصود و نظر خود به دنبال تان می آید.

دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم

گفت کو زنجیر تا تدبیر این مجنون کنم

من که ره بردم به گنج حسن بی پایان دوست

صد گدای همچو خود را بعد از این قارون کنم

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که مدام در حال فکر کردن هستید و می‌خواهید راهی پیدا کنید تا کسی را به فراموشی بسپارید. دیگر خسته و رنجور شده اید. اما باز هم نمی توانید از او دست بکشید. پس دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید صبر و مقاومت شما را بیشتر کند تا بتوانید به منظور و نظر خودتان برسید. ان شاءالله

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد

ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

چندان که زدم لاف کرامات و مقامات

هیچم خبر از هیچ مقامی نفرستاد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید


طلایی که پاکه…چه منتش به خاکه


همه درست است


واقعا خوب ودرست بود.متشکرم باسپاس


خیلی.عالیه


فال همسرم که از هم جدا شدیم برعکسه


درست است سپاس


واقعا همشونو تک تک درست میگید


هیچ کدامش درست نبود

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

رکنا : فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید در رکنا مطالعه کنید.

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

تعبیر : در زمینه ای که تخصص ندارید کسی را راهنمایی نکنید.فال ابجد امروز

تعبیر : رودربایستی را کنار بگذارید و حرف تان را بزنید.

تعبیر : راه های خوبی در پیش دارید؛ از مسیر خسته نشوید.

تعبیر : از قوانینی که برای تان لحاظ می شود سختی در پیش خواهی داشت.

تعبیر : شادی و روزهای دلنشین می آید.

تعبیر : کسی شما را منع می کند برای انجام کاری؛ به عقل خود رجوع کنید.

 

تعبیر : چشم ها به طرف شما برمی گردد؛ زیر نظر هستی.

تعبیر : حق کسی را ضایع نکنید.

تعبیر : موقعیت مالی پیش می آید؛ هراس نداسته باشید.

 

تعبیر : شک و دودلی در روابط احساسی پیدا می کنید.

تعبیر : با انسانی آگاه و باتجربه مشورت کن؛ کلید مشکلت را می یابی.

تعبیر : هدیه یا قدردانی برای تلاشی که انجام داده اید.


اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

“سنجاق”

مجری انحصاری تبلیغات رکنا

موضوعات داغ

سایت اینترنتی رکنا

کلیه حقوق متعلق به

سایت اینترنتی رکنا

است

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. با مطالعه فال روزانه از اتفاقات مهم پیش روی خود آگاه می شوید.

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

امسال ارتباط تان را با دیگران بیشتر کنید. سعی کنید به پیشنهادها و نصیحت های اطرافیان تان گوش دهید زیرا می توانند راههای تازه و موثری را به شما نشان دهند. البته لازم نیست راهی را که آنها نشان تان می دهند بروید، بلکه این خود شمایید که در نهایت باید تصمیم بگیرید اما راهنمایی آنها نیز می توانند در این راه به شما کمک کند. شما فرد توانایی هستید پس اعتماد به نفس داشته باشید و محکم قدم بردارید. خساست نکنید و برای هدف هایی که در سر دارید خرج کنید. این خرج ها به نفع شما تمام خواهد شد. در مورد مسئله کاری بهتر است که به شخصی اعتماد کنید. نتیجه آن را در ماههای آخر سال خواهید دید. در مورد برخی مسایل، چشمان تان را روی واقعیت بسته اید، اما بدانید که ماهی را هر موقع از آب بگیرید، تازه است. پس واقعیت را ببینید تا مسیرتان را درست تر انتخاب کنید. سالی پر از موفقیت در انتظارتان خواهد بود. ماه های مهر، آبان، بهمن و خرداد بهترین و مهم ترین ماه های سال هستند.

سری را که درد نمی کند را دستمال نمی بنند. بهتر است که سفره دلتان را برای دیگران باز نکنید. برای حل مشکلاتی که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنید بهتر است کمی از زاویه دید دیگری نگاه کنید. آنچه مهم است نظر خود شماست نه دیگران. وضعیت خانوادگی شما دچار تحولی جدید می شود. این تحول به نفع شما تمام خواهد شد. بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و با اعتماد به نفس کامل پیش روید. در مورد یک مسئله خانوادگی بهتر است مشکل را از چشم دیگران هم ببینید. یادتان باشد، همیشه حق با شما نیست. یک مسئله اداری را پیگیری کنید. به نتیجه خوبی می رسید. پیشنهادی به شخصی داده اید که جواب درستی به شما نداده، بهتر است فعلا صبر کنید.

در تله ای گیر افتاده اید. اگر چه دوست دارید که به تنهایی این مشکل را حل کنید اما توصیه و نصیحت های دیگران می توانند راهنمای خوبی برایتان باشند. اگر چه ممکن است نیرویی شما را مدام به عقب هل دهد اما به اراده و هدف خود اعتماد کنید و با انگیزه به جلو حرکت کنید. موفقیت های اخیر شما اعتماد به نفس تان را زیاد کرده به طوری که دوست دارید با سرعت هر چه تمام تر مسیرتان را طی کنید. اما بهتر است که تعادل را رعایت کنید و آرام قدم بردارید. برای یک خرید، خودتان را به دردسر زیادی می اندازید. در یک پروژه کاری بهتر است از اول شفاف تر رفتار کنید تا بعدا پشیمان نشوید و فکر نکنید از شما سوء استفاده شده. نسبت به یک مسئله احساسی به شدت حساس شده اید و با هر جرقه ای از جا می پرید.فال ابجد امروز

بعد از روزها و هفته ها، شما بالاخره به آرامشی که مدت ها به دنبالش بوده اید می رسید و احساس رهایی و آزادی می کنید. اگر تا به حال فکر می کردید که از خوشبختی فاصله دارید، باید بگوییم که خوشبختی در چند قدمی شما است کافی است دست تان را دراز کنید و به آن چنگ بزنید. نگران وضع مالی خود نیز نباشید زیرا پولی از جایی که انتظارش را ندارید، به دستت تان خواهد رسید. امروز بهترین لباس تان را به تن کنید زیرا افراد زیادی به سمت شما جذب خواهند شد. یک مسئله حقوقی و قانونی ذهن شما را مشغول کرده، بهتر است در این رابطه با وکیل مشورت کنید. قائله ای که میان افراد فامیل آغاز شده بود، سرانجام فیصله می یابد و نقش شما در این میانه کاملا مثبت خواهد بود. با چند دوست خوب خود تجدید دیدار و از گذشته ها یاد می کنید.

امروز باید یک چیز را به خاطر بسپارید و آن ارتباط با دیگران است. شاید پیش بردن کارهایتان به تنهایی درست باشد اما اگر می خواهید تاثیر بیشتری داشته باشید از کمک دیگران غافل نشوید. امروز از طریق یکی از دوستانتان فرصتی برای داشتن شغلی بهتر برای شما فراهم خواهد شد. بهتر است که آن را از دست ندهید. فردی از آشنایان شما رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد، به جای نگرانی بهتر است که به زمان تکیه کنید تا همه چیز را برایتان آشکار کند. بحثی پیش می آید که بهتر است به جای نشان دادن عکس العمل تند و صریح، آرامشتان را حفظ کنید و حرف های دیگران را هم بشنوید . شما احساس می کنید آمادگی لازم برای تغییرات اساسی و جدی را دارید. بهتر است تا زمانی که کسی به عنوان حامی به سراغتان نیامده صبر کنید.

امروز روز پر مشغله ای برایتان خواهد بود. ذهن تان درگیر است و نمی توانید به خوبی تمرکز کنید اما نگران نباشید زیرا از عهده تمام آنها بر خواهید آمد. اخیرا در رابطه ای عاطفی قرار گرفته اید اما نگران ادامه راهتان هستید اما بدانید که طرف مقابل تان هم مانند شما فکر می کند. پس نگران هیچ چیز نباشید و با شجاعت تمام راز دل تان را برای او باز گو کنید. به زودی تغییری در زندگی تان ایجاد می شود که به نفع تان خواهد بود. هر کاری را قبول نکنید. بهتر است هر چه زودتر تصمیم بگیرید و دست دست نکنید. مدتی است که ایده های مالی خوبی در ذهن می پرورانید. قبل از شروع هر کاری بهتر است ابزار کار را فراهم کنید تا با شکست مواجه نشوید. حالا وقت آن نیست که بی گدار به آب بزنید.

اگر حرفی را که می خواهید بزنید، با شوخی بیان کنید، اثر بهتری خواهد داشت. شما نمی توانید با عصبانیت حرف تان را به کرسی بنشانید، بنابراین راه های دیگر را امتحان کنید. شما به سرعت تحت تاثیر حرف های دیگران قرار می گیرید و نسبت به آنها عکس العمل نشان می دهید اما یادتان باشد که آنچه مهم است خود شما و طرز فکر شما است نه هیچ چیز دیگر. اگر خودتان را بیشتر قبول داشته باشید، کارهایتان بهتر جلو می رود و ذره ای دلشوره نخواهید داشت. این روزها احساس می کنید از هر طرف محاصره شده اید. برای خلاصی از این وضعیت بهتر است با کسی که خیلی دل خوشی از او ندارید فعلا مصالحه کنید. صبر کنید تا آبها از آسیاب بیفتد و اوضاع کمی آرام تر شود. از گفتن حرفی و یا دست زدن به کاری می ترسید.

منتظر خبری هستید. شما خودتان هم می دانید که آنچه دلتان می خواهد، عاقبت خوشی نخواهد داشت، بنابراین بهتر است که انتظار را به پایان برسانید. هر چه بیشتر اعتماد به نفس داشته باشید و ایده هایتان را بیشتر بیان کنید، به نفع تان است. اگر چه نمی توانید روی یک کاری تمرکز کنید و مدام از زمینه ای به زمینه دیگری می پرید اما نگران نباشید زیرا این وضعیت در حال حاضر برایتان خوب خواهد بود و خلاقیت تان را افزایش خواهد داد. اگر دوستی نظرات سازنده خود را ابراز می کند، بدانید که فقط می خواهد به شما در رسیدن به موفقیت کمک کند. به خودتان اعتماد کنید و نگذارید یک ناراحتی و یا یک شکست شما را عقب براند. مطلبی را خواهید خواند که به شما ایده تازه ای می دهد. دنبال آن را بگیرید.

اگر اشتباهتان را بپذیرید، دوباره آن را مرتکب نمی شوید. از جدی گرفتن مسائل بپرهیزید و کمی ساده تر با آنها برخورد کنید. هر چه انعطاف پذیرتر باشید، اتفاقات بهتری برایتان می افتد. احساسات خود را کنترل کنید تا شما را به راهی درست هدایت کنند. اگر به فردی علاقمند شده اید، جذابیت امروز شما او را به سمت تان جذب خواهد کرد. اگر هم مجرد هستید و به دنبال شریکی برای خود می گردید، حضور در مکان های عمومی مانند موزه و گالری ها و… می تواند فرصت آشنایی را برایتان فراهم کند. در رابطه احساسی با دیدی متفاوت و مثبت به زندگی و اتفاقات اطرافتان نگاه کنید. اتفاق خوبی در راه است. از شرکت در یک کار خیر دست جمعی بسیار لذا خواهید برد. در مورد مسئله مالی به افکارتان نظم بدهید و کارها را اولویت بندی کنید.

اگرچه تفکر شخصی با شما متفاوت است اما بدان معنی نیست که شما نتوانید با او به توافق برسید. خواسته او غیر معمول نیست، بنابراین آن را قبول کنید. احساس بدی که اخیرا داشته اید، همه تبدیل به انرژی های مثبت می شوند. اگر چه ترجیح می دهید به جای عقل بر احساسات خود تکیه کنید اما امروز مراقب باشید زیرا ممکن است این کار به رابطه عاطفی شما لطمه وارد کند. برای خرید یا فروش چیزی که در ذهن دارید، بهتر است عجله نکنید. با چسبیدن به حاشیه ها صرفا خودتان را خسته و دلزده می کنید. با وجود مسائلی که پیشت سر گذاشته اید هنوز اعتماد به نفس گذشته را به دست نیاورده اید، افکار منفی خود را دور بریزید و از جنگیدن با واقعیت های زندگی دوری کنید، فقط سرعتتان را با این کار کم می کنید.

خودتان را بیشتر باور داشته باشید و به جلو پیش بروید. شما باید برای مسئولیت هایی که به عهده گرفته اید، انرژی لازم را داشته باشید پس استراحت شرط اساسی است. اگر در گفتگوهای خود با دیگران از شما سوالی پرسیده شد، آنها را بی جواب نگذارید. امروز شما با جذابیت تان می توانید دل فردی را که به او علاقه دارید، به دست آورید. اگر فرصت حرف زدن با او را دارید، حتما قدم به جلو بگذارید زیرا کلام تان در چنین روزی تاثیرگذار خواهد بود. خیالتان راحت، درگیری که به شما مربوط نیست تمام می شود و شما از شنیدن خبرش خوشحال می شوید. در مورد مسئله ای کاری بهتر است الان دست به هیچ تغییر بزرگی نزنید. چند وقتی است از خود گله‌مند هستید و قبول کردن تمجیدها و تعریف های دیگران برایتان سخت شده.

خودتان را از اتفاق بدی که در کمین تان است دور نگه دارید. امروز باید مراقب کلامی که به زبان می آورید باشید زیرا ممکن است برایتان دردسرساز شود. سعی کنید اول فکر سپس آنچه می خواهید را بیان کنید زیرا ممکن است بعدها به ضررتان تمام شود. دست از لجاجت بردارید و با سیاست قدم بردارید تا همه چیز به بهترین شکل اتفاق افتد. امروز فرصت آن را پیدا می کنید که با شریک زندگی تان به گفتگو بنشینید و رازهایی را که در قلب تان مانده بیان کنید. سعی کنید نه تنها برای حال که برای آینده خود نیز برنامه ریزی کنید. در برخورد با دیگران حواستان به موقعیتتان باشد. هدیه دلخواهتان را هنوز پیدا نکرده اید، در جاهای غیر معمول دنبال آن بگردید. رفتار شخصی کلافه و نگرانتان می کند او با شما فرق دارد توقع رفتار مشابه نداشته باشید و بیخود اعصابتان را به هم نریزید.

برای رد یا قبول پیشنهادی که به شما شده، بیشتر فکر کنید و شرایط تان را بسنجید. اگر چه نسبت به اهداف تان حساس شده اید و مدام برای خودتان دوراهی می سازید اما کلید موفقیت شما سیاست است. سعی کنید اصول اولیه را رعایت کنید تا مرتکب اشتباه نشوید. دوستان تان نیز برای کمک به شما آماده اند پس از درخواست کمک غافل نشوید. زمان بسیار خوبی است تا به بیرون از منزل بروید و با دیگران در ارتباط باشید. اگر مجرد هستید، به زودی فرصتی برای شروع یک ارتباط عاشقانه برایتان فراهم می شود. شخصی را ملاقات می کنید که بسیار برایتان مهم است. پند و نصیحت دیگران را گوش می کنید اما به آن عمل نمی کنید. شما فکر می کنید دیگران شرایطتان را درک نمی کنند، اشتباه می کنید شما مسئله را از نگاه آن ها ببینید تا بتوانید تصمیم درست بگیرید. عصبانی نباشید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید


ممنون


عاااااالی! سپاس فراوان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند. فال ابجد امروز ۲۲ شهریور را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۲۲ شهریور را می توانید در این قسمت بخوانید.

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر:  طالعت خوب نیست. بهتر است؛ در زندگی دست از بدگویی کردن دیگران بردارید با این کارتان به مشکلات فراوانی روبرو خواهید شد و به دردسر های خیلی زیادی مواجه می شوید،، بهتر است؛ هر چه زودتر خودتان را از مشکلات زندگی رها کنید تا به نابودی و شکسته بالایی مواجه نشوید.فال ابجد امروز

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر:  اقبال تان نیکوست اما دشمنان زیادی در اطراف تان دارید که ممکن است هر لحظه به شما ضربه بزنند پس مراقب باشید. نگران پول هایی که از دست داده اید نباشید که دوباره آنها را به دست می آورید. از بی توجهی نسبت به دوستان و اطرافیانتان برحذر باشید که به زودی تنها خواهید شد.

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر:  آرزویی دارید که از رسیدن به آن ناامید هستید اما هیچ کاری پیش خدا نشد ندارد پس همه چیز را به او بسپارید. این روزها بسیار مورد توجه اطرافیان تان هستید و ممکن است چشم بخورید پس با خود دعای دفع چشم زخم حمل کنید. اگر زندگی احساسی شما در مرحله ناامیدی قرار دارد نگران نباشید که بالاخره روی خوش زندگی را خواهید دید.

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر:  زندگی به کامتان می‌شود و اگر همچنان امیدتان نسبت به خداوند را حفظ کنید به زودی آینده روشنی پیش روی تان خواهید دید. نگران امور مالی و مسائل معنوی خود نباشید که به زودی تمامی این ها در بهترین حالت ممکن خودش قرار خواهد گرفت. اگر فردی با شما ناسازگاری می کند بهتر است به او زمان دهید تا خودش را پیدا کند.

ابجد فال شما: ب د آ

تعبیر:  اقبال نیکویی دارید اما این مقصودی که در نظر گرفته اید شما را از موهبت های الهی دور خواهد کرد پس بهتر است از آن صرف نظر کنید. اگر افرادی نسبت به شما حسادت دارند بهتر است که اسرار زندگی تان را برملا نکنید و مراقب حرفهایی که بر زبان می آورید باشید. نسبت به امور معنوی خود بی‌تفاوت نباشید که به دردسر خواهید افتاد.

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر:  ممکن است بیماری به سراغتان بیاید و مشکلاتی از این نظر برایتان وجود داشته باشد اما نگران نباشید و خودتان را به خداوند بسپارید. کار جدیدی را آغاز می کنید که شما را از نظر مالی در موقعیت مناسبی قرار می دهد مراقب باشید و به خودتان مغرور نشوید. توکل به خداوند را در همه حال حفظ کنید تا بهترین ها در زندگیتان روی دهد.

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر:  تصمیمات تازه ای برای زندگی‌تان گرفته‌اید که بسیار شما رل در موقعیت جدیدی قرار می دهد اما مراقب باشید که در این امر به تنهایی تصمیم نگیرید و افراد خانواده را مطلع کنید. پولی به دستتان میرسد که از شرعی بودن آن مطمئن نیستید پس بهتر است آن را صرف امورات زندگی خود نکنید.

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر:  طالعت نیکوست. اگر همت کنید با موفقیت فاصله ای ندارید می‌توانید خیلی زود به خواسته و آرزوهای قلبیتان دست پیدا کنید و پیروزی را در زندگی به دست بیاورید،، اگر قصد معاملات پولی و مالی را دارید به انجام نرسانید که ضرر و زیانی به شما وارد خواهد شد.

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر:  طالعت روشن است. روزگار بر وفق مراد شماست شما به موفقیت‌های بزرگی خواهی رسید از طرف شخصی به مجلسی بزرگ دعوت خواهید شد،، در این مجلس دیدار با اقوام و دوستان تان خواهید داشت،، شخصی به شما پیشنهاد ازدواجی را خواهد داد که برای تان مبارک است.

ابجد فال شما: د آ د

تعبیر:  قصد و نیتت خوب است. رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید، اگر قصد معاملات پولی و مالی را دارید به انجام برسانید که برایتان خوشایند دیده شده است،، به موفقیت های بالای شما را می رساند و سربلندی را در زندگی برایتان به وجود می آورد.

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر:  آینده ی خوبی دارید. به لطف خداوند گره از کارتان گشوده خواهد شد،، و شما به سربلندی و موفقیت های بالایی در زندگی خود خواهید رسید بهتر است؛ هراسی به دل خود راه ندهید از شر بدخواهان در امان خواهید ماند و هیچ مشکلی در آینده برایتان به وجود نخواهد آمد.

ابجد فال شما: ج آ ‌آ

تعبیر:  طالعت روشن است. به موفقیت های بالایی در زندگی خود خواهید رسید و شادی و آرامش را در خود به وجود می آورید،، بهتر است؛ استرس و اضطراب را از خود دور کنید اگر گمشده ای دارید به زودی پیداش میکنید ،،و این باعث شادی و خوشحالی خیلی زیادی در شما خواهد شد.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید

فال فروردین افراد فروردین زیاده فال من نیست 😯😔

سلام تاچنددرصد این فایلها حقیقت دارد من قصد بی احترامی نادارم فقط حسابی روی این قظیه تاچقدر باز کنم

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال روزانه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

امسال در مورد تغییراتی که می خواهید به زندگی تان دهید باید عجله کنید. البته نسنجیده قدم نگذارید اما سرعت عمل تان را بالا ببرید زیرا فرصت هایتان همیشگی نیستند. سال پیش رو سالی پر از اتفاقات غیر منتظره است بنابراین خودتان را برای تغییرات بزرگ آماده کنید. سعی کنید که مثبت اندیش باشید و شک و تردید به دل راه ندهید. اگر نگرانی در دل دارید، ناشی از گذشته و تجربیات تلخ شماست، بنابراین بهتر است که گذشته را به دست فراموشی بسپارید و جای را برای ورود اتفاقات جدید باز کنید. از نظر کاری، پیشنهادهای خوبی خواهید گرفت که تنها لازم است اعتماد به نفس داشته باشید تا پیشرفت کنید. در مورد هزینه های زندگی کمی محتاطانه تر عمل کنید و به فکر آینده تان باشید. امسال محبت های اطرافیان را بیش از همیشه دریافت خواهید کرد، به طوری که دیگر احساس تنهایی نمی کنید. اگر مجرد هستید، در اواسط سال فردی را در جمعی ملاقات می کنید که شریک جدانشدنی زندگی تان می شود. بهترین ماه سال پیش روی شما آذر، بهمن و فروردین خواهد بود، سعی کنید که از تک تک لحظات تان نهایت لذت را ببرید.

امروز کارهای مهم تان را در اولویت قرار دهید زیرا سرتان شلوغ است و وقت کافی برای اتمام همه کارهایتان را ندارید. سعی کنید با اولویت بندی پیش روید. از انجام کاری هراسان هستید، اما بدانید که ترس تنها از توانایی های شما می کاهد، پس با اعتماد به نفس بالا پیش بروید و بدانید که موفقیت تان حتمی ست. در رابطه عاطفی تان خیلی سخت گیری می کنید اما بدانید که هیچ انسانی کامل نیست. بنابراین هر چه ساده تر بگیرید، نتیجه بهتری نیز خواهید گرفت. حتی اگر ورزش یکی از تفریحات مورد علاقه شما نیست، آن را به برنامه روزانه تان اضافه کنید. بیش از فایده جسمی برای روحیه تان بسیار خوب است. به خودتان بیشتر برسید و سعی کنید در ظاهر خود تغییراتی بوجود بیاورید. با شخصی مطمئن مشورت کنید.

در چنین روزی که انرژی زیادی ندارید، از گرفتن تصمیمات مهم بپرهیزید. هوای آزاد برای حال و روز این روزهای شما خوب است بنابراین بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه بگذرانید. حرفی از یکی از اطرافیانتان به گوش تان می رسد که سوالات زیادی را برایتان به همراه دارد. سعی کنید فعلا خیلی خودتان را با آن درگیر نکنید. هر چه بی تفاوت تر عمل کنید، بهتر است. به دنبال تغییری در رابطه عاطفی تان هستید، اما نباید منتظر حرکتی از طرف مقابل باشید، شما باید خودتان دست به کار شوید و شرایط دلخواه را برای خود فراهم کنید. توانایی و استعدادهای شما مورد پرسش قرار خواهد گرفت. ممکن است این موضوع برای تان خوشایند نباشد. این امر باعث خواهد شد که ارزش خودتان را برای همیشه به دیگران ثابت کنید. در رابطه عاطفی با همه پستی و بلندی ها رضایت را تجربه خواهید کرد.فال ابجد امروز

اگرچه روزها قبل قدمی برنداشتید اما امروز پر از شور و نشاط هستید و می خواهید که قدمی بزرگ بردارید. این احساس در رابطه عاطفی شما نیز خودش را نشان خواهد داد به طوری که احساس می کنید بر آتش عشق تان افزوده شده است. پس از همین حالا یک برنامه مفرح برای شب تان با شریک زندگی تان ترتیب دهید. اگر غیرمنتظره های زیادی پیش رویتان قرار گرفته اما به زودی به مراد دلتان می رسید. پس خودتان را در مواقعی که به مشکل بر می خورید، نبازید و از آنها تجربه کسب کنید. در یک بحث بهتر است تا می توانید سکوت کنید، دهان باز کنید وارد بازی ای می شوید که نهایتا پشیمان و بازنده خواهید بود. خبری خوش را به شخصی خواهید رساند و گره از مشکلش باز می کنید. شما در حال حاضر به شدت نیاز به یک تغییر اساسی در روزمرگی هایتان دارید.

اگرچه شما استقلال را دوست دارید اما در شرایطی که شما در حال حاضر در آن هستید، تنهایی کاری از پیش نمی برید. بنابراین به دیگران اعتماد کنید و برای هر کاری با آنها مشورت کنید. اگر پیش روی خود دو راهی های زیادی را می بینید و قادر به تصمیم گیری نیستید، کمی تامل کنید. برای تصمیم گیری هم عقل و هم منطق را باید به کار گیرید. هیچ تصمیمی اگر تنها با عقل تان باشد و احساس تان در آن دخیل نباشد، به ضررتان تمام خواهد شد. اگر نمی خواهید از شما بدگویی شود، اجازه ندهید پشت سر دیگران پیش شما بدگویی کنند ظاهر افراد را باور نکنید. شما از پشت پرده و مشکلات هیچ کس خبر ندارید. اگر نمی توانید کار و دوستی را از هم جدا کنید، وارد معامله یا سرمایه گذاری با دوستتان نشوید.

دوست دارید که در مقابل دیگران بدرخشید و خودی نشان دهید. اما به جای تظاهر بهتر است که جوگیر نشوید و وزنه ای بیشتر از توان تان جا به جا نکنید. در محیط کاری گوشه گیر نباشید، بهتر است که خجالت را کنار بگذارید و ایده هایتان را مطرح کنید. با این کار ممکن است که فرصت های شغلی خوبی برایتان فراهم شود. در رابطه عاطفی تان دچار تردید شده اید، بهتر است به جای پنهان کردن مشکلات، صادقانه با شریک زندگی تان حرف بزنید و مشکلات تان را در برطرف کنید. دوستی قدیمی به سراغتان خواهد آمد، با او سرد برخورد نکنید. او به شما پیشنهادی خواهد داد. برای کسب یک مجوز به جایی مراجعه خواهید کرد و مجبور می شوید علیرغم میل تان کاری را انجام دهید. برای انجام کاری که درباره آن تجربه کافی ندارید موافقت نکنید. اعتبار خودتان را پیش دیگران زیر سوال می برید.

انرژی مثبتی که از صبح دارید را با انرژی های منفی که دیگران به شما می دهند، ویران نکنید. شما فردی با استعداد هستید و اگر با دیگران در ارتباط باشید، توانایی های شما بیشتر هم می شود. بنابراین به فکر کاری گروهی باشید زیرا پیشرفت و موفقیت شما در آن حتمی ست. درست است که همیشه به مقررات و تعهدات پایبند هستید اما گاهی لازم است که آنها را زیر پا بگذارید، به خصوص اگر پای رابطه عاطفی تان در میان باشد. دوستی از شما کمکی می خواهد. اگر مشکل او در زمینه رابطه عاطفی ست، بهتر است که خودتان را کنار بکشید زیرا برایتان دردسرساز می شود. منطقی باشید و عاقلانه رفتار کنید، از نظر مالی تا هنگامی که بدهی تان را پس نداده اید، دست به هیچ معامله ای نزنید. شخصی برای رسیدن به مقاصدش و سوء استفاده از شما سعی می کند تحقیرتان کند، خودتان را در حد او پایین نیاورید. به داشته هایتان ببالید و از او فاصله بگیرید.

امروز فرصتی برایتان فراهم می شود و چیزهایی را تجربه می کنید که تا حال نکرده اید. از این شرایط استفاده کنید و کارهایی را که نیاز به جسارت داشته و هیچوقت سمت شان نرفته اید، امتحان کنید. امروز زمان خوبی برای بستن قراردها می باشد، بنابراین برای قدم برداشتن به سمت هدف تان معطل نکنید. در مورد رابطه عاطفی تان نگران هستید. اما سعی کنید که احساسات خود را کنترل کنید و هر حرفی را به زبان نیاورید. گاهی ممکن است فکر شما سوتفاهمی بیش نباشد، بنابراین قبل از هر قضاوتی با شریک زندگی تان صحبت کنید. فردی با ورودش برایتان خیر و برکت خواهد آورد. عشق می تواند برایتان لذت بخش باشد، به شرطی که خودخواهی و خودرایی در رابطه تان کم رنگ شود. در بحث اخیرتان به این فکر کنید که شاید شما مقصر باشید. اگر کمی به او هم حق بدهید، این هفته اتفاق شیرینی برایتان می افتد.

اگر در تصمیم گیری دچار تردید هستید، امروز دورتان را خلوت کنید تا بتوانید تمرکز لازم را به دست بیاورید و خوب در مورد موضوعات مهم فکر کنید. هیچکس جز خود شما نمی تواند به دادتان برسد، پس انتظار معجزه نداشته باشید و خود دست به کار شوید. شما فرد مغروری هستید اما این غرور در رابطه عاطفی شما خطرناک است و می تواند به ضررتان تمام شود. بنابراین به جای لجبازی، گفتگوی سازنده را بیاموزید. برای تغییر روحیه تان کاری بکنید، هر روز به پیاده روی بروید در خانه نمانید، موسیقی یا پادکست گوش کنید. کاری که به شما سپرده شده با سلیقه و دقت بالا انجام بدهید. برای یک تصمیم گیری با شخصی مشورت می کنید. از یک مشاجره کاری برداشت احساسی نکنید.

رابطه با دیگران در چنین روزی اتفاقات خوبی را برای شما رقم خواهد زد. بنابراین بیشتر حرف بزنید و نظرات تان را بیان کنید. در این گفتگو ها پیشنهادهای تازه ای را می شنوید که جهانی تازه به رویتان می گشاید. شما فردی صبور هستید اما امروز تمرکز خود را از دست می دهید و بدون فکر، عمل می کنید. بد نیست کمی با خودتان خلوت کنید تا ذهن تام آرام گیرد. سعی کنید که میان عقل و منطق، به خصوص در مورد مسائل عاطفی، تعادل برقرار کنید. شریک زندگی تان از دست شما شاکی ست، به جای عصبانیت و دست پیش گرفتن، با او کمی صحبت کنید. شخصی شما را در زمینه شغلی یا عاطفی محک می زند. یک جلسه مهم همانطور که دلخواه شماست پیش می رود. شخصی با شما مشورت می کند اجازه بدهید تصمیم نهایی را خودش بگیرد حتی اگر این تصمیم با پیشنهاد شما مغایرت داشته باشد. سلامتتان را جدی بگیرید.

اتفاقی در گذشته مثل بختک روی زندگی تان افتاده و از ذهن شما جدا نمی شود. بهتر است آن را فراموش و در زمان حال زندگی کنید تا ببینید چه تغییرات مثبتی در زندگی تان اتفاق می افتد. پروژه ای در سر دارید که اگر سرعت عمل در آن داشته باشید، به جاهای خوبی خواهید رسید. وسواس فکری را از خود دور کنید و با جسارت بیشتری پیش روید.رابطه عاطفی شما مدت هاست دچار یکنواختی شده است، در این زمینه نباید منتظر نیروی غیب باشید بلکه خودتان باید برای هیجان دادن به آن قدم بردارید. شما بسیار اهل مطالعه و یادگیری و فعال هستید اما اخیرا به دلیل مسائل خانوادگی و اقتصادی احساس رخوت و کسالت می کنید و دست و دلتان به کار نمی رود. خبری می شنوید که نشاط و حیات دوباره به دلتان می اندازد. برای یک کار خیر با اشتیاق پیش قدم شوید.

از گذشته خود پشیمان هستید و فکر می کنید که اشتباه کرده اید، بهتر است که این افکار را دور بریزید زیرا بهترین تصمیم را گرفته اید. کافی ست کمی منتظر بمانید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید. چیزی شنیده اید که فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است و شما اشتباه کرده اید. امروز خبری می شنوید که یکی از دغدغه های ذهنی شما را از بین می برد و بعد از مدت ها یک نفس راحت می کشید. از گفتن حرفی به شخصی که برایتان عزیز است واهمه دارید و دائم با خودتان درگیرید، حرفتان را بزنید برخورد او با این مسئله بسیار بهتر از آنچه که در ذهنتان می گذرد خواهد بود. این روزها به شدت اعتصابتان زیر فشار قرار گرفته است و این موضوع باعث درگیری زیاد با کسانی که دوستشان دارید خواهد شد.

برای به عمل نشاندن ایده هایی که در سر دارید، امروز بهترین زمان است. معطل نکنید، در غیر این صورت رقیب هایتان از شما پیشی می گیرند. اگر مجرد هستید، امروز می فهمید که شخصی به شما علاقه دارد و از این که تا به حال متوجه آن نشده اید، شگفت زده می شوید. اما در این راه عجله نکنید و با احتیاط قدم بردارد. آینده ای روشنی پیش روی شماست اگر عاقلانه تصمیم بگیرید. تغییری بزرگ در زندگی تان در راه است که امروز خبرهای خوبی را در مورد آن خواهید شنید. رفتن به جایی و حضور در جمعی حالتان را بهتر می کند. منتظرید تا شخصی برایتان کاری را انجام دهد، تا دیر نشده خودتان وارد عمل شده و آستین بالا بزنید. برنامه ریزی هایتان برای یک جشن یا میهمانی یا سفر تغییرات خواهد داشت. در محیط کاری مواظب باشید که بیهوده همکاران را از خود نرنجانید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازساناپرس؛ فال ابجد هر روز خود را بر اساس ماه تولدتان را در ساناپرس بخوانید.

فال ابجد متولدین فروردین ابجد فال شما : ب آ ج تعبیر : نگران سلامت خود هستید، – تعبیر : انسان مردم داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می دانید، این روحیه امروز به کمک شما می آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.

پولی که قرض کرده اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید.

یکی از اعضای خانواده که احتمالا برادر شما است، امروز به کمک تان نیاز دارد.فال ابجد امروز

هر کاری که از دست تان بر می آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت نمایید که همیشه می تواند روی کمک شما حساب باز کند.

  همسر یا عشق زندگی تان امروز درخواست های بی جایی از شما دارد و شما را حسابی تحت فشار قرار می دهد.

زمانی دست می دهد تا با استراحت و تفریح به آرامش برسید.

فال ابجد متولدین شهریور ابجد فال شما : ب ب ب تعبیر : فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید.

امروز برخلاف همیشه، احساس بی ارادگی می کنید و در این فکر هستید که کنترل اوضاع از اختیار شما خارج شده است، به هر قیمتی که شده به این احساس خاتمه دهید و نبض زندگی را در دست بگیرید.

   به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب های بانکی تان خواهد شد.

تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

همسر یا عشق زندگی تان امروز هرکاری که از دستش بر می آید را برای شادی شما انجام خواهد داد.

  شرایطی مهیا می شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید.

   به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم صحبتی با افراد آگاه و نکته سنج بهره بگیرید.

فال ابجد متولدین مهر ابجد فال شما : د ج ج تعبیر : کارهای زیادی در پیش رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید.

فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاح تان است که دست رد به سینه او بزنید.

در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت.

  همسر یا عشق زندگی تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبت تان نیاز دارد.

قصد دارید یکی از دوستان تان را شگفت زده کنید و با تقدیم هدیه ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید.

  روز را با عشق و محبت آغاز کرده اید و به غیر از رنگ عشق، رنگ دیگری نمی بینید.

این احساس را با همسر یا عشق زندگی تان درمیان بگذارید و خاطره عاشقانه امروز را برای همیشه ماندگار کنید.

به فکر انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه هستید، امروز فرصت بهترین زمان برای کارهای خیرخواهانه است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

فال ابجد متولدین آبان ابجد فال شما : آ ج آ تعبیر : بیشتر از همیشه به زندگی امید داشته باشید و اعتماد به نفس تان را از دست ندهید.

چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت نام کرده اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید.

این وضعیت امروز به پایان می رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام تان می افتد و مشکلات مالی شما خاتمه می یابد.

همسر یا عشق زندگی تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می خواهید با خرید هدیه ای، عشق بی پایان خود را نثار ایشان کنید.

مطمئن باشید که عشق زندگی تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می کند که از صمیم قلب دوست تان دارد.

   قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده اید و ممکن است که حساب از دست تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید.

فال ابجد متولدین آذر ابجد فال شما : ب ب د تعبیر : با مشکلات مالی زیادی روبرو خواهید شد.

برای حل این مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و اجازه ندهید گرفتاری های مالی کمر شما را خم کند.

بیشتر از همیشه حواس تان به هزینه های زندگی باشد و صرفه جویی را فراموش نکنید.

درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق زندگی تان وجود ندارد و این وضعیت روز به روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق زندگی تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید.

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان به راحتی مجذوب شما می شوند.

امروز ممکن است این روحیه کار دست شما بدهد و به دام هوا و هوس بیافتید.

قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست های بی اهمیت، روز شما را خراب کنند.

  همسر یا عشق زندگی تان امروز به شما ثابت می کند که لیاقت محبت های تان را دارد.

فال ابجد متولدین دی ابجد فال شما : د د د تعبیر : اهل انجام کارهای خیر و انسان دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید.

امروز خرج غیرمنتظره ای روی دست شما قرار می گیرد.

از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید.فال ابجد امروز

    فرصتی پیدا می کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید.

در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید.

همسر یا عشق زندگی تان از صمیم قلب شما را دوست دارد.

محبت ایشان را پیش خود نگذارید و عشق بی حد و مرز خود را نثار وی کنید.

فال ابجد متولدین بهمن ابجد فال شما : آ آ ج تعبیر : کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می رود.

مدتی است پولی به کسی قرض داده اید، امروز این قرض ادا می شود و به لحاظ مالی شرایط بهتری را تجربه می کنید.

مشاجره ای میان اعضای خانواده ایجاد می شود.

شرایطی برای عاشقی در پیش دارید و عشقی جگر سوز را تجربه خواهید کرد.

کار مهمی که مدتی است پشت گوش می اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید.

  مهمانی خودمانی و کوچکی ترتیب داده اید و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت.

فال ابجد متولدین اسفند ابجد فال شما : ب د ج تعبیر : با خوردن خوراکی های ناسالم سلامتی خود را به خطر نیاندازید.

پولی به دست شما می رسد اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد.

نظر خود را به اطرافیان اعمال می کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می نشانید.

این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید.

انسان خودرایی هستید و با اطرافیان همکاری نمی کنید.

قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبدی تبدیل کند.

از درِ همکاری با آشنایان وارد شوید و اهمیت بیشتری به حرف بقیه بدهید.

دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید.

  روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می کنید.

امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.

  از صبح که بیدار شده اید احساس می کنید که همسر یا عشق زندگی تان به شما توجه نمی کند و مورد بی مهری ایشان قرارگرفته اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق زندگی تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.

کلید واژه ها: امروز – متولدین فروردین – اعضای خانواده – دوستان – شهریور – حساب – تحت فشار – استراحت – فروردین – خانواده – درخواست – پرداخت – یکی از – تفسیر – گزارش – زندگی – تفریح – سلامت – روحیه – برادر – ایشان – زمانی – همیشه – آرامش – نیاز – قرار – همسر – داری – مردم – پولی

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاندیشه معاصر؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فال ابجد 24 شهریور 1401 را در اندیشه معاصر همراه باشید.

فال ابجد فردا پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ماه 1401.

– تعبیر : مسئله ای مدتی است که ذهن شما را درگیر کرده است؛ بهتر است که آن را برای خود حل کنید تا از این سردرگمی و کلافگی نجات پیدا کنید.

فال ابجد متولدین دی ابجد فال شما : ب آ آ تعبیر : سعی کنید خودتان را انیقدر محدود نکنید؛ شما هر چیزی را که بخواهید می توانید به راحتی به دست آورید پس نگران نباشید.فال ابجد امروز

فال ابجد متولدین بهمن ابجد فال شما : ج آ ج تعبیر : از موضوعی بی جهت رنج می برید.

ترسی در شما وجود دارد که هر لحظه بیشتر می شود ولی باید بدانید اینها همه نتیجه فکر و خیال زیاد و الکی است.

فال ابجد متولدین اسفند ابجد فال شما : ب ج ب تعبیر : امروز باید کارهای تان را تاجایی که امکان دارد پیش ببرید، از تنبلی دوری کنید و نگذارید که کارهایتان برای بعد بماند.

انتهای پیام/*کلید واژه ها: شهریور – اندیشه – پایگاه خبری تحلیلی – پنجشنبه – پایگاه خبری – گزارش – چهارم – امروز – شهریور ماه – بیست – پایگاه – درگیر – اسفند – همراه – تنبلی – خبری – فردا – بهمن – لحظه – نجات – الکی – کچید

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال ابجد امروز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ «نحوه گرفتن فال ابجد روزانه»

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. که در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این حروف به اعداد معادل و همچنین طالع بینی با حروف ابجد و طالع بینی ازدواج با آن پرداخته ایم. اگر به فال و طالع بینی علاقمند هستید حتما بخش انواع فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی رو دنبال کنید.

ابجد فال شما: ب ج ج
تعبیر: از جانب یکی از اطرافیان تان مال و سرمایه خوبی به دستتان می رسد و در این راه بسیار سختی می کشید اما آینده‌تان تضمین خواهد شد. اگر از لطف الهی ناامید شده اید بدانید که وصال به یار و آنچه که می‌خواهید نزدیک است باید اندکی صبور باشید. سفری عالی در پیش دارید که شما را از غم و اندوه می رهاند.

❤️فال روزانه❤️

فال ابجد امروز

ابجد فال شما: د ب آ
تعبیر: طالعت روشن است. اگر قصد ازدواجی را دارید به زودی این ازدواج سر خواهد گرفت،، و شما به موفقیت‌های بالایی دست پیدا خواهید کرد بهتر است؛ نگرانی و شک و دودلی را از خود دور کنید تا انرژی های مثبتی در وجود خود داشته باشید و به آرامش دست پیدا کنید،، خبرهای خوب و خوشی در آینده به گوشتان خواهد رسید که برایتان موفقیت آمیز خواهد بود.

☕️فال قهوه☕️

ابجد فال شما: ب ج د
تعبیر: طالعت نیک است. امسال سال فوق العاده عالی برای تان خواهد شد،، شما می توانید به آرزوهایتان دست پیدا کنید و شادی را در خود به وجود بیاورید اگر قصد رفتن به سفر را دارید این سفر را راهی می شوید،، و به سلامتی طی خواهید کرد که برای تان آرامش و آسایش را به وجود می‌آورد و باعث می شود روحیه تان شاد و با نشاط شود.

❤️فال شمع❤️

ابجد فال شما: ج ج ج
تعبیر: قصد و نیت پاکی در سر خود دارید. درهای رحمت به سویت گشوده خواهد شد و شما به موفقیت‌های زیادی دست پیدا خواهید کرد،، اگر گمشده‌ای دارید به زودی پیدایش خواهید کرد و شادی و نشاط را در زندگیتان به دست خواهید آورد،، به زودی از طرف اهل قلم سود و منفعت بسیار عالی نصیبتان خواهد شد.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

ابجد فال شما: ب ب ب
تعبیر: آینده خوبی دارید. به لطف خداوند خیر و برکت در زندگی تان سرازیر می شود،، و شما به موفقیت های بالای خواهید رسید بهتر است؛ نا امیدی را از خود دور کنید به زودی به تمام هدف هایتان دست پیدا خواهید کرد و شادی را در زندگی تان به وجود می آورید،، در امورات تحصیلی به خوشبختی دست پیدا میکنید.

❤️فال پی ام سی ❤️

ابجد فال شما: آ ب آ
تعبیر: طالعت روشن است. به زودی صاحب فرزندی خواهید شد که برایتان قدمش مبارک است شادی و خوشبختی را در زندگی برایتان به وجود می آورد، و شما را به مقامات بالا می رساند، اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید سعی کنید؛ به انجام برسانید که برایتان سود و درآمد بسیار عالی را خواهد داشت.

❤️فال هفتگی عشق❤️

ابجد فال شما: آ ج ب
تعبیر: طالعت خوب نیست. ممکن است در زندگیتان با مشکلات بزرگی روبرو شوید و به دردسر های خیلی زیادی مواجه شوید،، باید مراقب کارهایی که انجام می‌دهید باشید و خودتان را به فساد آلوده نکنید سعی کنید؛ در زندگی بدگویی دیگران را نکنید و گرنه برایتان خطرات بسیاری به بار می آورد.

❤️فال ماهانه❤️

ابجد فال شما: ب آ آ
تعبیر: اگر تصمیم به جابجایی دارید و می‌خواهید کارتان را تغییر دهید در این امر عجله نکنید که شاید پشیمان شوید. پولی به دستتان می رسد که باید به واسطه آن قرض هایتان را ادا کنید. اگر بی وفایی دیدید، ناراحت و غمگین نباشید که خداوند به زودی جواب عمل آنها را خواهد داد.

❤️فال سال ۱۴۰۱❤️

ابجد فال شما: :ج ج د
تعبیر: اسرار زیادی در زندگیتان وجود دارد که دیگران سعی در برملا کردن آن دارند اما باید خویشتن داری کنید و حرفی بر زبان نیاورید. اگر می‌خواهید دنیا به کام شود باید از دوستان ناباب و کارهای حرام پرهیز کنید. اگر به نصیحت های بزرگترهایتان گوش فرا دهید زندگی بهتری خواهید داشت.

☕️فال چای☕️

ابجد فال شما: ج آ‌ د
تعبیر: از عجله و شتاب بر حذر باشید و سعی کنید صبور و بردبار باشید تا بهترین ها در زندگی تان روی دهد. فردی بسیار ناراحتتان میکند و دلتان را می شکند اما از کارش پشیمان می شود و دوباره به جانبتان باز می گردد. از تنبلی دست بکشید و تلاشتان را فراوان تر کنید تا زندگی بهتری را به خود اختصاص دهید.

❤️فال عطسه❤️

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د
تعبیر: از غیبت و تهمت برحذر باشید و مراقب باشید که با تفرقه افکنی زندگیتان را نابود خواهید کرد. خداوند در همه حال حواسش به شماست پس فکر نکنید که فراموشتان کرده، فقط کافی است به او ایمان داشته باشید. کسب و کارتان رونق می‌یابد و تا ماه آینده خبرهای خوبی به دستتان می رسد.

❤️فال عشق و احساس❤️

ابجد فال شما: :ج ب ج
تعبیر: اقبال نیکویی دارید و به هر آنچه که خواهید دست پیدا می کنید، اگر فردی با شما ناسازگاری دارد و مشکلاتی میانتان وجود دارد نگران نباشید که به زودی همه چیز برطرف خواهد شد. پولی به دستتان می رسد که باید از آن صرف نظر کنید چراکه حلال نمی باشد و زندگیتان را به نابودی می کشاند.

کلمه ابجد به چهار حرف ابتدایی الفبای قدیم سامی اشاره می کند که به جای اعداد از آن استفاده می شد. یعنی با استفاده از حروف ابجد، ارزش عددی حروف مشخص می شد و در ترتیب بندی، طالع بینی و علوم غریبه از این حروف استفاده می شد. این حروف روشی برای مرتب سازی حروف در زبان عربی بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی است. گاهی مواقع از این روش برای شماره گذاری صفحات یا موارد استفاده می شود پیش از هر کاربردی بهتر است با روش محاسبه حروف ابجد که در این بخش از نمناک شرح داده شده است آشنا شویم.

سه نوع حروف ابجد وجود دارد که عبارتند از:

اعداد نسبت داده شده به ۲۸ حرف ابجد کبیر از یک تا هزار است. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است. اگر هر یک از اعداد حروف ابجد کبیر که از ۹ بزرگتر است را به ۹ تقسیم کنیم باقیمانده آن اعداد ابجد صغیر خواهد بود و اگر به جای ۹، اعداد ابجد کبیر را به ۱۲ تقسیم کنیم، باقیمانده آن ابجد وسیط است. اما بیشترین موارد استفاده را حروف ابجد کبیر دارد.

به مربع ارزش عددی حروف ابجد کبیر، ابجد اکبر گفته می شود. برای مثال ابجد اکبر حرف “ی” برابر با ۱۰۰ و یا ابجد کبیر حرف “ق” برابر ۱۰۰۰۰ خواهد بود.

 

 

ابجد مانند الفبای عربی، ۲۸ حرف دارد. در ادبیات فارسی، معادل سازی این حروف با اعداد برای ساخت رمز، کاربرد فراوانی دارد و به این معادل سازی حساب جمل بر وزن گسل گفته می شود. حساب جمل به خصوص در صنعت لغز در نظم فارسی، بسیار پرکاربرد است. یعنی ارتباط یک به یک اعداد را در حساب جمل با حروف در الفبای ابجد محاسبه می کنند.

حال می توان گفت که به جای دسته بندی مطالب با حروف الف ب پ ت ث … بهتر است روش قدیمی استفاده از الف ب ج د ه و … را به کار برد زیرا دارای ظرافتی نهفته می باشد و آن تطابق با اعداد است.

نکته دیگر این است که اگر تقسیم های مورد نظر از ده بیشتر باشد، بعد از “ی” ننویسید “ک”، بلکه از “یا” استفاده کنید که معادل ۱۱ است (ی + الف = ۱۰ + ۱)، و بعد “یب” معادل ۱۲ و “یج” معادل ۱۳ و الی آخر. شاید بارها با این ترتیب شماره گذاری در صفحات پیش گفتار کتابها مواجه شده باشید.

برای سادگی در حفظ حروف ابجد، هر چند تا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می شوند. این واژه ها عبارت اند از:اَبْجَدْ – هَوََزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَِذْ – ضَظِغْ.

نام هرکسی را می توان بر حسب حروف ابجد به عدد تبدیل کرد. به طور مثال:علی = ۱۱۰ ، ندا = ۵۵.

برای تبدیل نام به عدد، می بایست عدد متناظر با حروف را با یکدیگر جمع کنید؛ برای مثال:علی = (ع=۷۰ ، ل =۳۰ ، ی =۱۰) ← (۱۱۰=۱۰+۳۰+۷۰)

حرف همزه (أ) و الف (ا) هر دو عدد ۱ می باشند و حروفی که تشدید دارند یک حرف محسوب می شود، مثلا کلمه فَعّال برابر است با ۱۸۱. اما به طور استثناء حرف ل مکرر در واژه الله، دو حرف محسوب می شود. به همین دلیل عدد کلمه اللّه ۶۶ می شود؛ چون ا ۱، ل ۳۰، ل ۳۰ و ه ۵ است.

در مورد حروف فارسی که الفبای ابجد آنها را ندارد یعنی “پ”، “چ”، “ژ”، و “گ”، عدد ابجد آنها برابر با حرف مشابه آن ها در عربی در نظر گرفته شود؛ پ= ب، چ = ج، ژ= ز، و گ= ک. در برخی منابع برای محاسبه ابجد اسامی که در آنها این حروف فارسی به کار برده شده است، به جای در نظر گرفتن عدد حروف عربی مشابه، ارزش عددی آنها را برابر صفر محسوب می کنند. در منابعی نیز به “گ” ارزش دوهزار، به “چ” ارزش سه هزار، به “پ” ارزش چهارهزار و به “ژ” ارزش پنج هزار داده اند.فال ابجد امروز

گاه در کلماتی، یک حرف مشد است که در خواندن دو حرف و در نوشتن یک حرف است مانند کلمه محمّد که حرف م در آن مشدد است. بنابراین عدد محمد؛ ٩٢ است ، نه ١٣٢ !

۱. ترتیب بندی: در متون بسیاری به جای شماره گذاری با اعداد، از حروف ابجد استفاده می شود. در برخی کتاب ها نیز صفحات مقدمه با حروف ابجد شماره گذاری می شود.

۲. رمزگذاری: از حروف ابجد برای نوشتن رمز نیز استفاده می شود. مثلا در متن یک نامه یا یک نوشته می توان به جای اشاره مستقیم به یک واژه یا جمله، معادل عددی ابجد آنها نوشته شود و یا بالعکس آن نیز امکان پذیر است.

۳. موسیقی: از حروف ابجد در موسیقی پس از اسلام، در ثبت اصوات و دساتین استفاده شده است. به عنوان مثال نغمه های دستگاه شور با حروف ابجد عبارت بودند از:«یح یه یب ی ح. ه. ج. ا» و فاصله ها و ابعاد آن ها:«ط ط. ج‍ ج‍ ط. ج‍ ج» که در موسیقی امروز به ترتیب نت های سل، لاکرن، سی بمل، دو، ر، می بمل، فا و سل را تشکیل می دهند.

۴. تاریخ: از حروف ابجد می توان برای به خاطر سپاری اعداد مهم یا تاریخ های مهم استفاده کرد. مثلا می توان اعداد و حروف معادل آنها را مانند یک واژه یا شعر به خاطر سپرد. مثلا کلمه عدل مظفر با حساب جمل، ۱۳۲۴ می شود. این عدد همان سالی است که مظفرالدین شاه، مشروطیت را امضاء نمود.

۵. علوم غریبه: مردم در گذشته اعتقاد داشتند که اعداد روح حروف هستند. به عنوان نمونه میان کلماتی که اعداد یکسانی داشتند ارتباط خاصی وجود دارد. بخشی از علوم غریبه بر مبنای رابطه حروف و اعداد و توانایی ترکیب روح کلمات با هم استوار شده است.

۶. عرفان: علم حروف در عرفان اسلامی اهمیت بسیاری داشته است و آثاری نیز در باب آن به جا مانده است مانند رساله “الدر المکنون فی علم‏ الحروف”، ‏و رساله “مفتاح الاسرار در علم جفر و حروف” از محی الدین عربی.

۷. اسطرلاب: با توجه به درآمیختگی علم حروف و اعداد ابجد در زمانهای قدیم بسیاری از تقویم و طلسم هایی که مصریان و بابلی ها درست می کردند، این حروف کاربرد فراوانی داشته است. در علم اسطرلاب نیز به همین منوال از حروف ابجد استفاده می شود.

یکی از کاربردهای حروف ابجد طالع بینی شخص است. برای این منظور باید مراحل زیر را انجام دهید:

نام شخص را به ابجد کبیر تبدیل کنید.

نام مادرش را با ابجد کبیر محاسبه کنید.

عدد نام خود فرد و عدد نام مادرش را با هم جمع نمائید.

نتیجه را به عدد ۱۲ تقسیم نمائید.

باقیمانده عدد برج طالع آن شخص است که با توجه به آن عدد طالع بینی او انجام می شود.

اعداد برج های طالع عبارتند از:

۱:حمل، ۲:ثور، ۳:جوزا، ۴:سرطان، ۵:اسد، ۶:سنبله، ۷:میزان، ۸:عقرب، ۹:قوس، ۱۰:جدی، ۱۱:دلو، ۱۲:حوت

در محاسبه حروف ابجد برای طالع بینی ازدواج به شکل زیر عمل می شود:

ابجد نام و نام مادر خانم را به دست آورید.

نام و نام مادر آقا را به عدد ابجد تبدیل کنید.

اعداد بدست آمده را با یکدیگر جمع کنید.

نتیجه را بر عدد ۵ تقسیم نمائید.

اگر باقیمانده ۲ یا ۴ باشد ستاره آنان جفت نیست.

اگر باقیمانده ۱، ۳ یا ۵ شود، ستاره دو نفر جفت بوده و به هم می رسند.

اگر باقیمانده صفر شود نشان دهنده این است که یکی از اعضای خانواده طرفین با این وصلت موافق نیست.

منبع: سایت وزین نمناک/ ویکی‌پدیا

نام:

هشت
 + 
سه
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند. فال ابجد امروز ۲۴ شهریور را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۲۴ شهریور را می توانید در این قسمت بخوانید.

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر:  اگر تصمیم به جابه جایی و یا انجام کار جدیدی را دارید بهتر است استخاره کنید و با افراد آگاه مشورت نمایید تا خدایی نکرده در دردسر نیفتید. پولی که می خواهید به دستتان می رسد اما این امر کمی زمان می‌برد، بهتر است هم اکنون برای آن برنامه‌ریزی خاصی نداشته باشید.فال ابجد امروز

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر:  مقصود نیکویی دارید اما شاید بخت و اقبال با شما یار نباشد و در این راه به موفقیت نرسید پس بهتر است فعلاً از آن صرف نظر کنید. اگر به دنبال رسیدن به مال و سرمایه هستید مطمئنا باید بیشتر تلاش کنید و از تنبلی دست بکشید. به زودی به سعادت و خوشبخت خواهید رسید اندکی صبور باشید.

ابجد فال شما: د د د

تعبیر:  آینده خوبی دارید. شانس به شما رویی می آورد،، شما خیلی زود به آرامش و آسایش دست پیدا خواهید کرد و شادی را در زندگی تان به دست خواهید آورد،، اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید به زودی این کار را به انجام خواهید رساند، و سود و درآمد بسیار عالی در زندگی به دستتان خواهد رسید.

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر:  طالعت روشن است. بخت و اقبال خوبی در پیش رو دارید،، به زودی در آینده به موفقیت های بالایی در زندگی تان خواهید رسید ازدواجی در پیش رو دارید که آینده تان را به طور کلی خواهد ساخت، و شما را به موفقیت های بالایی در امورات زندگی خواهد رساند.

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر:  طالعت خوب نیست. شخصی درصدد شماست و می خواهد شما را به دردسر های فراوانی در زندگی مواجه کند،، باید مراقب خود باشید تا هیچ مشکلی در آینده برایتان به وجود نیاید، هیچ گاه راز دل تان را با کسی در میان نگذارید ممکن است برای تان در زندگی مشکل ساز شود.

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر:  طالع خوبی دارید. اگر قصد رفتن به سفر را دارید به زودی این سفر را راهی خواهید شد،، که برایتان موفقیت و سربلندی را به وجود می آورد باعث می شود شادی و خوشبختی نصیبتان شود بهتر است؛ در زندگی برای خود صدقه بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید.

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر:  طالعت نیک است. روزگار بر وفق مراد شماست به زودی به مقصود خود دست پیدا خواهید کرد،، و شادی و آرامش را در زندگیتان به وجود می آورید شما فرد عاقل و باهوشی هستید به زودی در مسیرهای درست زندگی راهی می‌شوید،، و خوشبختی را در زندگی تان جاری می سازید.

ابجد فال شما: د آ د

تعبیر:  قصد و نیتت خوب است. رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید شما می توانید خیلی زود به هدف ها و خواسته های تان دست پیدا کنید،، و تمام غم و اندوه زندگی را از بین ببرید بهتر است؛ نسبت به زندگی تان بدبین نشوید و کارهای تان را به طور مرتب و منظم به انجام برسانید.

ابجد فال شما: :آ ‌آ ‌د

تعبیر:  از ناامیدی و اندوه بر حذر باشید و خودتان را به خداوند بسپارید. اگر هم اکنون مشکلاتی در زندگی تان وجود دارد مطمئن باشید که به کلی برطرف خواهد شد. قدم در راهی می‌گذارید که شما را به اهدافتان خواهد رساند اما در این راه کاملاً تنها هستید پس خودتان را آماده کنید.

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر:  با این مقصودی که دارید به اهدافتان نخواهید رسید و فقط دردسرهایتان بیشتر خواهد شد پس از آن صرف نظر کنید. اگر فردی غم و اندوهی به شما رسانده به زودی از کارش پشیمان شده و عذرخواهی می کند پس در صدد تلافی عملش نباشید. اگر پولی به دستتان رسید باید مقداری از آن را صرف امور خیریه کنید.

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر:  ایمانتان به خداوند باشد و در هیچ کاری توکلتان را از دست ندهید تا نتایجی که می‌خواهید نصیبتان شود. شاید تصمیم به انجام کارهایی داشته باشید که به هیچ عنوان برایتان مناسب نیست از این کار صرف نظر کنید که آسیب خواهید دید. به نصیحت های بزرگتر هایتان گوش فرا دهید و خودخواه نباشید.

ابجد فال شما: :آ ب د

تعبیر:  از جانب فردی بزرگ کمک مالی به شما خواهد رسید که می‌تواند زندگیتان را دگرگون کند اما مراقب باشید که این پول را بیهوده از دست ندهید. وصلت و ازدواج برای یکی از عزیزان تان در پیش است که بسیار او را به سعادت خوشبختی می رساند. اگر متاهل هستید نورسیده ای در راه دارید.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید

سلام فال خوب بود نورسیده از نوره چشم من هستن از ریشه های من هستن یکی از دختر یکی از پسر الهی که شاد وسلامت زندگی کنند

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

حروف ابجد فال شما : ج آ آ

به آنچه نیت کرده ای میرسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

حروف ابجد فال شما : آ د د

طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

حروف ابجد فال شما : ج ا ج

به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

حروف ابجد فال شما : ج ب ب

آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را میکند تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به زودی به خواسته ات میرسی انشا الله .

حروف ابجد فال شما : آ ج آ

به آنچه که نیت کرده ای می رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.فال ابجد امروز

حروف ابجد فال شما : ج د آ

به نظر میرسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا میکنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا میشود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو میرسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد و در پیش بعضی عزیز میشوی.

حروف ابجد فال شما : آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

حروف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

حروف ابجد فال شما : آ د د

طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

تعبیر : در زمینه ای که تخصص ندارید کسی را راهنمایی نکنید.

فال ابجد امروز

تعبیر : رودربایستی را کنار بگذارید و حرف تان را بزنید.

تعبیر : راه های خوبی در پیش دارید؛ از مسیر خسته نشوید.

تعبیر : از قوانینی که برای تان لحاظ می شود سختی در پیش خواهی داشت.

تعبیر : شادی و روزهای دلنشین می آید.

تعبیر : کسی شما را منع می کند برای انجام کاری؛ به عقل خود رجوع کنید.

تعبیر : چشم ها به طرف شما برمی گردد؛ زیر نظر هستی.

تعبیر : حق کسی را ضایع نکنید.

تعبیر : موقعیت مالی پیش می آید؛ هراس نداسته باشید.

تعبیر : شک و دودلی در روابط احساسی پیدا می کنید.

تعبیر : با انسانی آگاه و باتجربه مشورت کن؛ کلید مشکلت را می یابی.

تعبیر : هدیه یا قدردانی برای تلاشی که انجام داده اید.

این اخبار را از دست ندهید

حتما بخوانید

 

 

 

 

 

 

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پاتوق آنلاین است و استفاده از محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.

حروف ابجد فال شما : د آ آ

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله ای نداری . افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آنست.

حروف ابجد فال شما : ج ج آ

نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

حروف ابجد فال شما : ج ب آ

فال ابجد امروز

طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

حروف ابجد فال شما : د ب آ

طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

حروف ابجد فال شما : ب ب ج

این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

حروف ابجد فال شما : ب ب ب

نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

حروف ابجد فال شما : آ د ج

طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد ،اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

روف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

حروف ابجد فال شما : د د ج

قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی الیته اراده ی تو هم در این امر دخیل میباشد.

حروف ابجد فال شما : د ب ج

از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو میرسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا میشود. به زودی کارها بر وفق مراد تو میشود.

حروف ابجد فال شما : آ ج ب

با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

این اخبار را از دست ندهید

حتما بخوانید

 

 

 

 

 

 

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پاتوق آنلاین است و استفاده از محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.

رکنا : فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید در رکنا مطالعه کنید.

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

تعبیر : در زمینه ای که تخصص ندارید کسی را راهنمایی نکنید.فال ابجد امروز

تعبیر : رودربایستی را کنار بگذارید و حرف تان را بزنید.

تعبیر : راه های خوبی در پیش دارید؛ از مسیر خسته نشوید.

تعبیر : از قوانینی که برای تان لحاظ می شود سختی در پیش خواهی داشت.

تعبیر : شادی و روزهای دلنشین می آید.

تعبیر : کسی شما را منع می کند برای انجام کاری؛ به عقل خود رجوع کنید.

 

تعبیر : چشم ها به طرف شما برمی گردد؛ زیر نظر هستی.

تعبیر : حق کسی را ضایع نکنید.

تعبیر : موقعیت مالی پیش می آید؛ هراس نداسته باشید.

 

تعبیر : شک و دودلی در روابط احساسی پیدا می کنید.

تعبیر : با انسانی آگاه و باتجربه مشورت کن؛ کلید مشکلت را می یابی.

تعبیر : هدیه یا قدردانی برای تلاشی که انجام داده اید.


اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

“سنجاق”

مجری انحصاری تبلیغات رکنا

موضوعات داغ

سایت اینترنتی رکنا

کلیه حقوق متعلق به

سایت اینترنتی رکنا

است

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

تعبیر : در زمینه ای که تخصص ندارید کسی را راهنمایی نکنید.

فال ابجد امروز

تعبیر : رودربایستی را کنار بگذارید و حرف تان را بزنید.

تعبیر : راه های خوبی در پیش دارید؛ از مسیر خسته نشوید.

تعبیر : از قوانینی که برای تان لحاظ می شود سختی در پیش خواهی داشت.

تعبیر : شادی و روزهای دلنشین می آید.

تعبیر : کسی شما را منع می کند برای انجام کاری؛ به عقل خود رجوع کنید.

تعبیر : چشم ها به طرف شما برمی گردد؛ زیر نظر هستی.

تعبیر : حق کسی را ضایع نکنید.

تعبیر : موقعیت مالی پیش می آید؛ هراس نداسته باشید.

تعبیر : شک و دودلی در روابط احساسی پیدا می کنید.

تعبیر : با انسانی آگاه و باتجربه مشورت کن؛ کلید مشکلت را می یابی.

تعبیر : هدیه یا قدردانی برای تلاشی که انجام داده اید.

این اخبار را از دست ندهید

حتما بخوانید

 

 

 

 

 

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به گل کوچیک است و استفاده از محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.

به گزارش ساناپرس؛ فال ابجد هر روز خود را بر اساس ماه تولدتان را در ساناپرس بخوانید.

تعبیر : نگران سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز تقاضایی از شما دارد که از عهده انجام این تقاضا ناتوان هستید. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید.  کار مهمی را امروز باید انجام دهید، در انجام این کار کوتاهی نکنید و مطمئن باشید که در آینده فایده‌های زیادی از این کار به شما می‌رسد.

فال ابجد امروز

تعبیر : بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. امروز یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.  انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید.

تعبیر : با تمرکز و برنامه‌ریزی فاصله خود را با موفقیت کوتاه‌تر کنید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.  فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید.  یکی از اعضای خانواده امروز با تقدیم‌ هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند.

تعبیر : کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنین‌تان تعادل برقرار کنید. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. عشق و عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید چرا که امروز شرایط خوبی برای عاشقی نیست. دزدی در کمین مال و اموال شماست. در این شرایط بهتر است چشم از دارایی‌های خود برندارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا چیزی از اموال شما به سرقت نرود.  مدتی است که خبری از پدر، مادر یا بزرگان فامیل ندارید و سری به آنها نزده‌اید، این رفتار زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و به فکر دلجویی از آنها باشید.

تعبیر : انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. یکی از اعضای خانواده که احتمالا برادر شما است، امروز به کمک‌تان نیاز دارد. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت نمایید که همیشه می‌تواند روی کمک شما حساب باز کند.  همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز درخواست‌های بی‌جایی از شما دارد و شما را حسابی تحت‌فشار قرار می‌دهد. زمانی دست می‌دهد تا با استراحت و تفریح به آرامش برسید.

تعبیر : فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. امروز برخلاف همیشه، احساس بی‌ارادگی می‌کنید و در این فکر هستید که کنترل اوضاع از اختیار شما خارج شده است، به هر قیمتی که شده به این احساس خاتمه دهید و نبض زندگی را در دست بگیرید.   به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد.  شرایطی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید.   به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

 

تعبیر : کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاح‌تان است که دست رد به سینه او بزنید. در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می‌دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبت‌تان نیاز دارد. قصد دارید یکی از دوستان‌تان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید.  روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و به غیر از رنگ عشق، رنگ دیگری نمی‌بینید. این احساس را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و خاطره‌ عاشقانه امروز را برای همیشه ماندگار کنید. به فکر انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه هستید، امروز فرصت بهترین زمان برای کارهای خیرخواهانه است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

تعبیر : بیشتر از همیشه به زندگی امید داشته باشید و اعتماد‌به‌نفس‌تان را از دست ندهید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد.   قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید.

تعبیر : با مشکلات مالی زیادی روبرو خواهید شد. برای حل این مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و اجازه ندهید گرفتاری‌های مالی کمر شما را خم کند. بیشتر از همیشه حواس‌تان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید. شخصیت جذابی دارید و اطرافیان به راحتی مجذوب شما می‌شوند. امروز ممکن است این روحیه کار دست شما بدهد و به دام هوا و هوس بیافتید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت محبت‌های‌تان را دارد.

تعبیر : اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. امروز خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید.    فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از صمیم‌قلب شما را دوست دارد. محبت ایشان را پیش خود نگذارید و عشق بی‌حد‌و‌مرز خود را نثار وی کنید.

تعبیر : کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. مدتی است پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز این قرض ادا می‌شود و به لحاظ مالی شرایط بهتری را تجربه می‌کنید. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. شرایطی برای عاشقی در پیش دارید و عشقی جگر‌سوز را تجربه خواهید کرد. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید.  مهمانی خودمانی و کوچکی ترتیب‌داده‌اید و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت.

تعبیر : با خوردن خوراکی‌های ناسالم سلامتی خود را به خطر نیاندازید. پولی به دست شما می‌رسد اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. انسان خودرایی هستید و با اطرافیان همکاری نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبدی تبدیل کند. از درِ همکاری با آشنایان وارد شوید و اهمیت بیشتری به حرف بقیه بدهید. دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید.  روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

همکاری با ما l تبلیغات در ساناپرس

فال ابجد امروز
فال ابجد امروز
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *