فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401

فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401
فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401

خبر مهم میرکاظمی درباره پرداخت حقوق معلمان | رتبه بندی معلمان از حرف تا اجرا

چرا مدام گرسنه هستم؟

متناسب سازی حقوق بازنشستگان کامل نشده / 25 درصد هنوز مانده

بهترین خوراکی ها و نوشیدنی ها برای صبحانه | صبحانه چی بخوریم؟

آخرین وضعیت پرداخت حقوق بازنشستگان/ معوقات کی پرداخت می شود؟

خبر مهم از افزایش حقوق بازنشستگان / همسان سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟ / ۲۵درصد باقیمانده همسان‌سازی را همه نمی گیرند؟

اظهار نظر اولیه مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران/ هیچگونه آثاری از ضرب و جرح در ناحیه سر و صورت مهسا امینی نیست

زاکانی: برآورد دقیقی از میزان خسارت به تجهیزات شهری در تجمعات نداریم

هزینه‌های سنگین سالخوردگی جمعیت به پایداری صندوق‌های بازنشستگی

توصیه‌های مدیریت بحران به استان تهران‌ها در پی وقوع باد شدید و رگبار

بارش ها در این 4 استان تشدید می شوند

شناسایی ۸۱۱ بیمار جدید کرونا در کشور/۱۴ تن دیگر جان باختند

باید بدنبال مرد جنگی برای کانون پرورش فکری باشیم

گزارش کمیته حقیقت یاب مهسا امینی بعد از دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی به صحن می‌رود

۲۵ درصد مانده متناسب سازی حقوق بازنشستگان

خبر مهم درباره پرداخت فوق العاده رتبه بندی معلمان

سرنوشت افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری

سهام عدالتی ها پولدار شدند | واریز سود سهام عدالت 5 میلیونی امشب؟!!

به‌کارگیری ۵ هزار مامور کلانتری و یگان امداد برای بازگشایی مدارس

فوری و مهم| قانون رتبه‌بندی معلمان برای اجرا مشکل منابع ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فال ابجد 12 اردیبهشت ۱۴۰۱ را برای متولدین ماه های مختلف در اندیشه معاصر بخوانید. برایتان روزی سرشار از موفقیت و شادی آرزومندیم. فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که ۴ حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز 12 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ خود را در ادامه ملاحظه کنید.

 

 

فال ابجد 12 اردیبهشت 1401 + فال ابجد من / فال روزانه امروز دوشنبه 12 اردیبهشت 1401فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401

تعبیر : حقی که از شما ضایع می شود.

تعبیر : رو به رویی شما با واقعیت.

تعبیر : مشکلاتی در خانواده دیده می شود.

فال ابجد 12 اردیبهشت 1401 + فال ابجد من / فال روزانه امروز دوشنبه 12 اردیبهشت 1401

تعبیر : دوران آشفته ای را سپری خواهی کرد.

تعبیر : به ناحق کسی را قضاوت نکنید.

تعبیر : شخصی رازی به شما خواهد گفت.

تعبیر : اهدافتان را با دشمنی پیش نبرید.

فال ابجد 12 اردیبهشت 1401 + فال ابجد من / فال روزانه امروز دوشنبه 12 اردیبهشت 1401

تعبیر : نسبت به اطرافیانت بی اهمیت نباش.

تعبیر : در امور کاری ات بی دقت می شوی.

فال ابجد 12 اردیبهشت 1401 + فال ابجد من / فال روزانه امروز دوشنبه 12 اردیبهشت 1401

تعبیر : در زندگی دیگران مداخله نکنید.

انتهای پیام/*

دیدگاهها بسته است.

سایت خبری تحیلی اندیشه معاصر یک سایت خبر رسانی در داخل کشور است.

طراحی سایت : واحد فناوری اطلاعات اندیشه معاصر

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاندیشه معاصر؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فال ابجد 12 اردیبهشت 1401 را برای متولدین ماه های مختلف در اندیشه معاصر بخوانید.

– فال ابجد امروز دوشنبه 12 فروردین 1401متولدین خرداد ابجد فال شما : ب آ ج تعبیر : مشکلاتی در خانواده دیده می شود.

فال ابجد 12 اردیبهشت 1401 + فال ابجد من / فال روزانه امروز دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 فال ابجد امروز دوشنبه 12 فروردین 1401 متولدین تیرکلید واژه ها: اردیبهشت – دوشنبه – امروز – فال روزانه – اندیشه – پایگاه خبری تحلیلی – فروردین – روزانه – پایگاه خبری – گزارش – خانواده – پایگاه – مختلف – خرداد – خبری

نودادبرتر، فال ابجد در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ را در نودادبرتر ببینید.امیدواریم امروز بخت شما با خوشی، سلامتی، تندرستی،شادی، نشاط و عاقبت بخیری آغاز شود.

فال ابجد در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

تعبیر : گشایش خوبی در کارت ایجاد می شود . به زودی به چنان توفیق و سعادتی می رسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاع هستی ، به زودی از او خبری به دست تو می رسد اگر گم شده ای داری ،آن را پیدا خواهی کرد.

مطالب مرتبط:

تعبیر : طالع نیکی داری. کارت به زودی بالا می گیرد و به توفیقاتی دست پیدا می کنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو می رسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا می کنی دوستی داری که در پی راحتی توست. به تلاشت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی .فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401

تعبیر : این قصد و نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این نیت و خواسته دست برداری از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن . در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد، اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

تعبیر : به زودی گره کارت باز می‌شود و به هر خواسته ای که داری می رسی ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده  شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن.نودادبرتر تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده می شنوید .

اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو خوددار باش و از بدیها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری انشاءالله به زودی به دست خواهی آورد.

تعبیر : با این نیتی که کرده ای به خواسته ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج می رهاند ، پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌شود اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری .

تعبیر : طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد ، به تو تهمت یا طعنه می زنند ولی آسیب به تو نمی رسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی .

 

تعبیر : طالعت خوب است و نیتت بر آورده می‌شود اما نباید عجله کنی ، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد . به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود .

اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی،نودادبرتر به زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد میشوی هیچ تشویشی به دل راه نده ، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته خود خواهی رسید.

 

تعبیر : به زودی مقصودت بر آورده می‌شود و از غم رها می‌شوی. باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را می‌کنن . از این افراد دوری کن . برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو ، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

تعبیر : قصد و نیت بدی داری. از آن دوری کن وگرنه پشیمان می‌شوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.

تعبیر : به زودی مقصودت بر آورده می‌شود و از غم رها می‌شوی. باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را می‌کنند . از این افراد دوری کن .نودادبرتر برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها با اراده پیش برو ، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

تعبیر : قصد و نیت بدی داری. از آن دوری کن وگرنه پشیمان می‌شوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ، سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه امور برخوردار شوی.

تعبیر : فردا اتفاقی خوب در انتظارت است فقط کمی جسارت داشته باش و کاری کن که روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

فال ابجد در 21 شهریور 1401 منتشر شد.

فال ابجد در 10 شهریور 1401 منتشر شد.

فال ابجد در 2 شهریور 1401 منتشر شد.

نشست خبری تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اذعان به اینکه خانواده شلیر رسولی وضعیت روحی و روانی خوبی ندارند از آخرین وضعیت پرونده خبر داد.

راستی والدین محترم! ملاک و معیار شما برای ازدواج فرزندتان، زیبایی، مقام، درآمد، وسایل و امکانات مادی است یا اینکه چون می‌دانید طرف، فردی شایسته و همسری مناسب برای فرزندتان خواهد شد و اخلاق، دین و انسانیت و… دارد او را برمی‌گزینید؟!

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیئت وزیران شرایط دریافت وام زنان سرپرست خانوار را اعلام کرد.

موکب های زیادی در مسیر های منتهی به شهرستان مهران در شهرهای ایوان، سرابله، ملکشاهی، دهلران، دشت عباس، موسیان و….ایجاد شده است که همه مشغول خدمت به زائرین هستند.

در دیدار نماینده حوزه جنوب با خبرنگاران که با حضور فرماندار آبدانان و برخی مسئولان برگزار شد از خبرنگاران و فعالان رسانه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

عصر روز پنجشنبه هفدهم شهریور ماه به قصد سفر به شهرهای کربلا و نجف اشرف به شهر مهران وارد شدیم، شهر مهران مملو بود از زوار مشتاق سفر به عراق، علاوه بر پارکینگهای عمومی، همه کوچه ها، خیابانها،پیاده روها و زمینهای خالی تبدیل شده بود به پارکینگ خودروی زایران که از شهرهای مختلف کشورمان، آمده بودند.

فال ابجد در 21 شهریور 1401 منتشر شد.

فال روزانه در 21 شهریور 1401 منتشر شد.

فال حافظ در 21 شهریور 1401 منتشر شد

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز برای پاسخ به سوالات دو تن از نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت که حضور وی در مجلس با حاشیه‌هایی همراه بود.

اصطلاحات مهم ارز دیجیتال در سال 2022 برای شما که تازه کار را شروع کرده اید و می خواهید سود بیشتری از سرمایه گذاری در ارز دیجیتال داشته باشید بسیار مهم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه می‌توانستیم در نیمه اول بازی با نفت تهران برنده باشیم، گفت: بر خلاف نظر کارلوس کی‌روش بازیکنان استقلال برای جام جهانی آماده هستند.فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401

شرایط افزایش 35 درصدی حقوق معلمان از اردیبهشت 1401 اعلام شد.

قانون مهریه در سال 1401 مورد بررسی کارشناسان قضایی قرار گرفت.

قیمت روز خودروهای ایران خودرو و سایپا منتشر شد.

کارشناسان به بررسی و پیش بینی تکلیف کسری بودجه در دولت آیت الله رئیسی پرداختند.

قیمت مسکن در سال 1401 توسط کارشناسان و مختصصان این حوزه مورد بررسی و پیش بینی قرار گرفت.

حقوق پرستاران در سال 1401 مشخص شد.

سریال جناب عالی قرار است در نوروز 1401 از شبکه سه سیما پخش شود.

نشست خبری تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اذعان به اینکه خانواده شلیر رسولی وضعیت روحی و روانی خوبی ندارند از آخرین وضعیت پرونده خبر داد.

راستی والدین محترم! ملاک و معیار شما برای ازدواج فرزندتان، زیبایی، مقام، درآمد، وسایل و امکانات مادی است یا اینکه چون می‌دانید طرف، فردی شایسته و همسری مناسب برای فرزندتان خواهد شد و اخلاق، دین و انسانیت و… دارد او را برمی‌گزینید؟!

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیئت وزیران شرایط دریافت وام زنان سرپرست خانوار را اعلام کرد.

موکب های زیادی در مسیر های منتهی به شهرستان مهران در شهرهای ایوان، سرابله، ملکشاهی، دهلران، دشت عباس، موسیان و….ایجاد شده است که همه مشغول خدمت به زائرین هستند.

در دیدار نماینده حوزه جنوب با خبرنگاران که با حضور فرماندار آبدانان و برخی مسئولان برگزار شد از خبرنگاران و فعالان رسانه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

عصر روز پنجشنبه هفدهم شهریور ماه به قصد سفر به شهرهای کربلا و نجف اشرف به شهر مهران وارد شدیم، شهر مهران مملو بود از زوار مشتاق سفر به عراق، علاوه بر پارکینگهای عمومی، همه کوچه ها، خیابانها،پیاده روها و زمینهای خالی تبدیل شده بود به پارکینگ خودروی زایران که از شهرهای مختلف کشورمان، آمده بودند.

فال ابجد در 21 شهریور 1401 منتشر شد.

فال روزانه در 21 شهریور 1401 منتشر شد.

فال حافظ در 21 شهریور 1401 منتشر شد

حروف ابجد فال شما : ب ج آ

این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو میشود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش میرود و تو به مقصود می رسی.

حروف ابجد فال شما : آ د د

طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

حروف ابجد فال شما : ج ب ب

آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را میکند تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به زودی به خواسته ات میرسی انشا الله .

حروف ابجد فال شما : د د د

نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می رسی. در روزی به رویت گشوده میشود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.

حروف ابجد فال شما : د د ج

قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی الیته اراده ی تو هم در این امر دخیل میباشد.فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401

حروف ابجد فال شما : ج د آ

به نظر میرسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا میکنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا میشود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو میرسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد و در پیش بعضی عزیز میشوی.

حروف ابجد فال شما : ب د آ

طالعت خوب است اما از نیتی که داری دوری کن. پشیمانی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بزر حذر باش. مدتی است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده میشود و به مرادت میرسی.

حروف ابجد فال شما : ج آ آ

به آنچه نیت کرده ای میرسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

حروف ابجد فال شما : آ ج آ

به آنچه که نیت کرده ای می رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

متن فال:حروف ابجد فال شما : ب ج دطالعت نیک است و نیتت بر آورده می شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده میشود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت.

متن فال:حروف ابجد فال شما : ب ج آاین قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو میشود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش میرود و تو به مقصود می رسی.

متن فال:حروف ابجد فال شما : ب د جبه زودی مشکل ات برطرف میشود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه داری عاقبت به نفع تو تمام می شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می شود و کارت بالا می گیرد.

متن فال:حروف ابجد فال شما : آ د دطالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

متن فال:حروف ابجد فال شما : ب آ بنیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401

متن فال:حروف ابجد فال شما : آ ج آبه آنچه که نیت کرده ای می رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

متن فال:حروف ابجد فال شما : ب د آطالعت خوب است اما از نیتی که داری دوری کن. پشیمانی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بزر حذر باش. مدتی است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده میشود و به مرادت میرسی.

متن فال:حروف ابجد فال شما : ب ب جاین نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

متن فال:حروف ابجد فال شما : د آ بدر این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

متن فال:حروف ابجد فال شما : آ ب دبه زودی از طرف شخص بزرگی کمک میشوی و گشایشی در کارت پیدا میشود و توفیقاتی نصیب تو می شود. از آسیب بدخواهان دور می مانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر میشوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

متن فال:حروف ابجد فال شما : ب ج جاز طرف یکی از خویشان و نزدیکان کمکی دریافت میکنی و مورد حمایت او قرار میگیری.

متن فال:حروف ابجد فال شما : آ ب جبه زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

فال ابجد امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ را در ادامه ببینید.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، فال ابجد ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ را برای متولدین ماه های مختلف در ادامه بخوانید. برایتان روزی سرشار از موفقیت و شادی آرزومندیم. فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که ۴ حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ خود را در ادامه ملاحظه کنید.

تعبیر : ناامیدی به دل خود راه ندهید به زودی شخصی به شما پیشنهاد کاری را می‌دهد که برایتان موفقیت‌آمیز بود و شما را به خوشبختی و شادمانی در آینده خواهد رساند.

تعبیر : رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید که موفقیت را در زندگی برایتان به وجود می آورد و شما را به خوشبختی و شادمانی در آینده می رساند.فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401

تعبیر : در مسیرهای نادرست زندگی قدم گذاری نکنید که برایتان مشکلات فراوانی به وجود می آورد و شما را به نابودی و شکست در امورات زندگی مواجه خواهد کرد.

تعبیر : با استفاده از عقل و هوش خود می توانید موفقیت را در زندگی تان سرازیر کنید و خود را از تمام غم و اندوه زندگی به خوبی عبور دهید و به شادمانی برسانید.

تعبیر : مراقب تمام اطرافیان تان در زندگی باشید. شخصی می خواهد برای تان مشکلات بزرگی در زندگی به وجود بیاورد و شما را به دردسر بیندازد.

تعبیر : ناراحتی به دل خود راه ندهید. به لطف خداوند مشکلات آینده شما از بین می‌رود. شخصی کمک پولی به شما خواهد کرد که آرامش و آسایش در شما ایجاد می کند.

تعبیر : دوری از شخصی باعث ناراحتی و رنجش در شما شده است که برایتان غم و اندوه بزرگی به وجود می آورد و شما را به نابودی می رساند.

تعبیر : تغییر و تحولات اساسی در مورد زندگی تان به وجود خواهد آمد که شما را به خوشبختی و شادمانی نزدیک می کند و برای تان آرامش را به وجود می آورد.

تعبیر : بهتر است نا امیدی به دل خود راه ندهید. به لطف خداوند مشکلات سخت و دشوار شما از بین خواهد رفت و موفقیت خاصی شامل حالتان می شود که شما را به آرامش و آسایش در زندگی می رساند.

تعبیر : اگر هدفی در سر خود دارید به هدف های تان خواهید رسید و موفقیت و سربلندی را در آینده به دست می آورید که شما را به شادمانی و خوشبختی در امورات زندگی می رساند.

تعبیر : به زودی راهی سفری خوش آب و هوا خواهید شد که برایتان موفقیت را به وجود می آورد و شما را به خوشبختی و شادمانی در امورات زندگی به وجود می آورد.

تعبیر : شخصی می خواهد در زندگی به شما صدمات بسیار زیادی وارد کند و برایتان مشکلات بزرگی به وجود بیاورد. بهتر است بیشتر در زندگی حواستان را جمع کنید تا با نابودی و شکست مواجه نشوید

انتهای پیام/

تهران‌نیوز

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه 12 اردیبهشت 1401 را در آلامتو بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

هیجانات بسیاری در درون شما موج می‌زند، این احساسات همواره کنار شما هستند، اما شما به این احساسات و هیجانات توجهی نشان نمی‌دهید و همچنان بدون آنها به راه خود ادامه می‌دهید. شما می‌توانید به جایگاه خوبی برسید به شرط این که تنها مسیر تان را از راه‌های بی خطر انتخاب کنید، در این اواخر نیروهای ناشناخته بسیاری سعی دارند شما را به راه‌های دیگری بکشانند اما هوشیار باشید و وارد این مسیرها نشوید. اگر مسیرتان را عوض کنید تمام پیش بینی‌هایی که برای آینده تان دارید از بین می‌روند. قبل از پریدن و تغییر مسیر بهتر است فکر کنید.

خوشحال و شاد باشید زیرا کدورت‌هایی که بین شما و فرد محبوب تان به وجود آمده بود از بین می‌رود، تا شما بتوانید باز روابط‌تان را مثل سابق ادامه بدهید. هنگامی‌که روابط تان دوباره آغاز شد در رابطه با مسائلی که بر سر آنها بحث و مشکل داشتید دیگر سخنی بر زبان نرانید. زیرا شما دیگر به پاسخ این جواب‌ها احتیاجی ندارید شما تنها فرد محبوب تان را می‌خواستید که باز او با عنایت خداوند به سوی شما بازگشته است. گذشته را فراموش کنید و به زندگی که در حال حاضر دارید بپردازید.

افراد با ظواهر خوب در اطراف شما زیاد هستند اما اکثر آنان تنها ظواهر خوبی دارند، مراقب رفتار آنان باشید. به تازگی نیز با شخص یا اشخاص جدیدی آشنا شده اید تا به این اشخاص اطمینان کامل پیدا نکرده اید مسائل زندگی تان را با آنها مطرح نسازید. شما سهوا به افرادی علاقه مند می‌شوید که تنها باعث جنگ بین شما و هیجانات داخلی تان می‌شوند. بهتر است راه حلی را بیندیشید تا مانع شما شود که به افراد دیگر سهوا علاقه مند نشوید.فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401

شما در این روزها به یک سکون و حالت غیر فعال بودن رسیده اید، شما به یک فرد قابل اعتماد نیاز دارید برای این که محرکی باشد تا شما را از این حالت خارج سازد و دوباره شما را مثل سابق به فردی پویا تبدیل کند. شاید به دلیل شکست‌هایی که در قبل داشته اید و تجربه‌های تلخ بسیاری که داشته اید شجاعت خود را از دست داده اید اما شما با وجود تمام این مسائل راه تان را ادامه دهید زیرا جاده زندگی شما به موفقیت منتهی می‌شود.

شما فکر می‌کنید که مدام سختی‌ها و مشکلات دنیا در هر روز و هر ساعت تنها به سر شما می‌ریزد، بهتر است عاقلانه و منطقی به زندگی تان بنگرید نه این که مدام با احساسات تان تصمیم بگیرید زیرا علت تمام مشکلات تان همین موضوع است که شما احساس را در تمام تصمیم گیری‌های مهم تان جایگزین عقل تان کرده اید، توصیه می‌کنیم تا بیش از این آسیب ندیده اید این کار را ترک کنید.

شما مدام در درون تان سئوال‌های بسیاری را از خود می‌پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می‌شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می‌کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.

شریک زندگی تان یا فردی از اعضای خانواده تان شرایط زندگی را طوری برایتان محیا کرده است که فکر می‌کنید قادر به ادامه زندگی نیستید. بهتر است خود را از لحاظ روحی و جسمی‌تقویت کنید این زمان بهترین فرصتی است که می‌توانید بر علیه تمام ناتوانایی‌های خود اقدام کنید. بعد از گذراندن این مرحله از زندگی شما موهبت‌های بسیاری را دریافت خواهید کرد. برای این که بتواند راحت تر این مراحل را پشت سر بگذارید توصیه می‌کنیم که با خدای خود وارد راز و نیاز شوید.

خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی‌چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می‌توانید خوشبخت باشید به شرط این که باور داشته باشید.

شما در این روزها با سورپریزهای زیادی مواجه می‌شوید بیشتر این شادی‌ها از طرف محبوب شما می‌باشد. این اتفاقات برای شما به مانند این است که در یک رویای شیرین به سر می‌برید پس بهتر است تا می‌توانید از این رویای شیرین و اتفاقات آن استفاده مثبت داشته باشید. اصلا ادعای این را نداشته باشید که می‌توانید این رویا را حفظ کنید زیرا این اتفاقات نیز مانند هر رویای دیگر به پایان می‌رسد فقط به فکر استفاده ی بهینه باشید نه هیچ فکر دیگر.

شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق‌تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت‌هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی‌که یک تمایل پایان می‌یابد تمایل دیگری باز شروع می‌شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می‌ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می‌رسید.

افکار شما همیشه سیری صعودی دارند به همین دلیل باعث موفقیت‌هایی هستند که تا کنون کسب کرده اید زیرا هیچ گاه افکارتان سیری نزولی نداشته اند. شما هیچ گاه در یک مسیر متوقف نمی‌شوید همین دلیل باعث شده است که شما در برابر مشکلاتی که بر سر راه تان به وجود می‌آیند سر درگم نشوید. شما اکثر مواقع تصمیماتی را که می‌گیرید با درایت بالایتان انجام می‌شود و با تمام انرژی برای انجام کاری وارد آن مسیر می‌شوید، انرژی تان را بیهوده هدر نمی‌دهید، اما به تازگی کمی‌احساس ناراحتی می‌کنید بهتر است این احساس را از خود دور کنید زیرا مانع از پیشرفت‌های شما می‌شود.

شما به دنبال هیجانات تازه‌ای در زندگی تان هستید، شما تنها می‌توانید این هیجانات را تصور کنید از تصور تا واقعیت راهی دراز و طولانی فاصله وجود دارد. شما نمی‌خواهید با واقعیت‌های زندگی تان روبرو شوید، این یک ریسک بزرگ است بهتر است با افراد مجرب و قابل اعتماد این مسائل را مطرح سازید تا شما را یاری دهند که از این افکار دور شوید.

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد دوازده اردیبشهت و فال روزانه فردا دوازدهم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.


در روابط عاطفی خود باید به دنبال آرامش و عشق بود. در پناه یک همسر و یا دوست خوب باید پوست انداخت و زندگی تازه‌ای را آغاز کرد.

به دلیل عدم مراقبت‌های لازم دچار مشکل جسمی می‌شوی. باید از روح و جسم خود مراقبت کنی و اجازه ندهی میکروب‌هایی که در همه جا پراکنده‌اند به آنها آسیب برسانند.

 

فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز خودتان یک جا و ذهن تان جای دیگری ست. مسایل مالی ذهن شما را درگیر کرده است اما درست از آنجا که انتظارش را ندارید، دست یاری به سمت تان دراز می شود. اگر چه روز سخت کاری را در پیش خواهید داشت اما در انتهای شب با دیدن یک فیلم یا حرف زدن با یک دوست می تواند حال شما را سر جایش بیاورد. امروز فرصت خوبی است تا در مقابل شریک زندگی تان بنشینید و حرف هایی که باید را بزنید. او حق دارد که حقیقت ذهن شما را بداند، حتی اگر ناراحتی و دلگیری پیش آید. شما تصویر کاملا واضح و روشنی  از خواسته هایتان دارید، بهتر است در حال حاضر آرزوهایتان را به زبان نیاورید. مشکل شما این است که یکی از نزدیکانتان تمایلی به همکاری با شما ندارد. گاهی بهتر است احساساتتان را در دل پنهان نگه دارید. افکارتان عاقبت شما را به مسیر درستی هدایت می کند اما باز هم نمی دانید برنامه ریزی هایتان صحیح بوده یا نه.

به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. مدت‌ها است که رازی را در دل نهان دارید و این راز را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان پنهان کرده‌اید، قبل از اینکه مخفی نگه‌داشتن این راز، به رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان صدمه وارد کند، این راز را با ایشان درمیان بگذارید و به وی قول بدهید که از اکنون به بعد هرگز چیزی را از عشق‌زندگی‌‌تان مخفی نخواهید کرد. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.    مدتی است رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان گرمای سابق را ندارد و آن‌چنان که باید و شاید به یکدیگر محبت نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق میان خود را شعله‌ور کنید.

درباره کسی که دوستش داری نباید اینقدر ابهام و تردید داشت. اگر عشق در مسیری روشن و شفاف حرکت کند. همه این ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

تحولات مالی پیش می‌آید که بر زندگی تو اثر منفی خواهد گذاشت، چون انتظار این تغییرات را نداشته و در واقع بدون در نظر گرفتن خواسته‌های تو به وقوع پیوسته است. این روزها باید مراقب خرج کردنت باشی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز شما زیاد سرحال و پرانرژی نیستید. این اواخر شما خیلی زیاد کار کرده اید و بدنتان به کمی استراحت و تجدید انرژی نیاز دارد. اگر برایتان امکان دارد امروز را در سکوت خانه ی خودتان بگذرانید و به خودتان کمی استراحت بدهید. سر خودتان را با یک فنجان چای داغ و یک کتاب خوب گرم کرده و به ذهنتان اجازه بدهید به دوردست ها پرواز کند. امروز شاید بدنتان خسته و بی انرژی باشد، اما ذهنتان کاملا قوی و پرانرژی است و با سرعتی بیش از همیشه کار می کند. امکانات و اختیارات بیشتری به شما داده خواهد شد. برای برداشتن اولین قدم کافیست کمی بیشتر به حرف های دیگران توجه کنید. اجازه ندهید حرف دیگران شما را از کوره به در ببرد، از آن ها برای تقویت نیروی خود استفاده کنید. حساب آنچه را که به دیگران می دهید و آنچه را که از آن ها دریافت می کنید با دقت داشته باشید. لازم است این روزها جنبه احتیاط را رعایت کنید. می توانید موقعیتی را به فرصتی طلایی تبدیل کنید.

به پندواندرز افراد باتجربه گوش جان فرا دهید. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند.  سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی می‌افتد و نرد عشق به این فرد می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید.  رفتارهای پرخطر را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید،‌ در غیر این‌صورت سلامتی‌تان به خطر جدی خواهد افتاد.

اختلافی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که باید با خویشتنداری و علاقمندی آن را برطرف کنی. رابطه دو دوست یا همسر مثل آینه است که اگر لکه‌ای بر آن افتاد، باید فورا آن را برطرف کرد.

همیشه وضعیت اقتصادی تو ثابت نخواهد ماند. عادت کردن به یکنواختی و تکرار کارهای عادی، رکود را به همراه خواهد داشت. خود را برای تغییرات مالی و آینده بهتر آماده کن.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 

احساس می کنید که یکی از اطرافیان تان ناراحت است. بدتر از آن که او هیچ حرفی در این مورد نمی زند یا احساساتش را بیان نمی کند. بهتر است که در حال حاضر به او اصرار نکنید تا احساسات اش را با شما شریک شود. مطمئن باشید که او با شما مشکلی ندارد، تنها چیزی که بدان احتیاج دارد تا بار دیگر مثل قبل شود، زمان است. خبری که امروز از یکی از دوستان تان می شنوید را جدی نگیرید. از صحت آن اطمینان حاصل کنید، سپس وارد عمل شوید. شما می خواهید احساساتتان بر پایه واقعیات شکل بگیرند، این روزها بیشتر از هر زمان دیگری جریانات احساسی تان گیج‌تان کرده، نگران نباشید هرچه بر میزان اطلاعاتتان افزوده شود احساساتتان نیز تغییر می کند. روی دیدگاه های خود پافشاری و سرسختی نکنید و دروازه ذهنتان را به روی دیدگاه های جدید باز بگذارید. واکنش هایتان نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی خواهند بود.

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. امروز فردی پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به نفع شماست که گوشتان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد.   عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید.  خبر ناخوشایندی از طرف یکی از آشنایان دور به دست شما می‌رسد. با فردی که سنگ‌صبور شماست صحبت کنید و باز غصه‌هایتان را زمین بگذارید.

 

 

عشق یک طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینکه به تغییری یا تحولی منجر شود. بهتر است که مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد کند.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن.

رفته رفته سود بیشتری بدست خواهی آورد. هر کاری در ابتدا سخت و پر دردسر خواهد بود اما در آینده بهتر خواهد شد. در این باره باید صبر داشت و از مشکلات نترسید.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

 

امروز در مورد یکی از دوستان تان حرف هایی را می شنوید که ممکن است برایتان شوکه کننده باشد. بهتر است که چشم و گوش بسته آن را قبول نکنید. خودتان با او تماس بگیرید و به طور مستقیم حقیقت را بدانید. به فکر شروع کاری هستید اما زمانی که به سختی هایش فکر می کنید، نمی توانید قدم بردارید اما بدانید این سختی ها خیلی ساده تر از آنچه شما فکرش را می کنید می گذرند. پس اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و قدم اول را بردارید. تا زمانی که مجبور نشده اید تصمیم بلند مدت و سرنوشت سازی نگیرید. شجاع و جسور باشید و خطر کمک به شخصی را بپذیرد. در مورد کارهای که باید انجام دهید نظرات صحیحی دارید و این باعث می شود که در محل کار یا تحصیلتان به زودی به موقعیت مهمی دست پیدا کنید. نیازهای خود را بشناسید. به خودتان مغرور نشوید در غیر این صورت برنامه ریزی تان در مورد برنامه مشخصی با نتیجه معکوس روبرو خواهد شد.

فراموش کرده‌اید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و از آنجایی که اصلا نگران سلامتی خود نیستید، امروز احتمال بیماری شما بیشتر از همیشه است. در چنین روزی تا جایی که می‌توانید مواظب سلامت خود باشید و روز را با جسمی سالم و سلامت به پایان برسانید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. زمان مناسبی است که دستی به سروروی منزل بکشید و خانه‌تان را حسابی مرتب کنید. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. مهمان‌‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

 

فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401

 

می‌گویی او را دوست داری اما هرگز این دوست داشتن را ابراز نمی‌کنی. این دوست داشتن باید از طریق اشیاء یا کارهایی که قابل لمس باشند، ابراز شود تا تاثیر داشته باشد.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پول و ثروت خود را در راهی خرج می‌کنی که بازدهی مناسبی ندارد. به خاطر قضاوت‌های سطحی و عجولانه خود را در تنگنایی می‌اندازی که خروج از آن دشوار خواهد بود. باید مراقب باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

امروز می بینید که مرکز توجه همه هستید. اطرافیان تان نه تنها به سمت شما جذب می شوند بلکه سوال هایی را از شما می کنند که ممکن است تمایلی به جواب دادن نداشته باشید. لازم نیست که سخت بگیرید، «نه» گفتن چیزی ست که باید آن را تمرین کنید. پس از همین حالا شروع کنید. هنگام صحبت کردن با دیگران، چه شریک زندگی تان باشد یا مدیر و دوستان تان، سعی کنید که آرام و با فکر حرف بزنید، در غیر این صورت بعدها پشیمانی به سراغ تان خواهد آمد. نیازی به نشان دادن واکنش های شدید نیست، کافیست محدودیت های خود را با دیگران در میان گذاشته و سپس دست به کار شوید. در حال حاضر بین رویاهای رنگارنگ و واقعیت های زندگی گیر افتاده اید، از آمادگی لازم برای پشت پا زدن به نگرانی های روزمره تان برخوردارید اما هنوز هم نگران نقاط مبهمی هستید که برایتان پوشیده هستند، با نگرشی مثبت می توانید این نگرانی را برطرف کنید.

روز شلوغی را در پیش دارید، اما انرژی لازم را پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی در پیش دارید و سود چشمگیری را تجربه خواهید کرد.   به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانیهای روزانه را فراموش کنید.

 

 

از تحریک کردن احساسات دوست و یا همسرت باید بپرهیزی. او به آرامش احتیاج دارد. بهتر است با کسی که تجربه بیشتری دارد مشورت کنی.

شرایط دشواری بر وضعیت اقتصادی و یا محیط کاریت حکمفرما شده است. این مسئله می‌طلبد که هوش و حواست را بیشتر جمع کنی تا بتوانی به موقع تغییرات مثبتی در این وضعیت ایجاد کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

امروز حس عجیبی دارید اما سعی می کنید که آن را نادیده بگیرید. بهتر است که این کار و نکنید زیرا احساسات تان می تواند شما را به راه درست هدایت کنند. از این که یک راه را چند بار بروید، هراسی نداشته باشید. این نه تنها شکست نیست، بلکه تجربه تان را زیاد و شما را برای مراحل بعدی آماده می کند. شما و شریک زندگی تان تصمیمی گرفته اید که عمل به آن بر آتش عشق تان نیز می افزاید. پس درنگ نکنید و هر چه سریع تر به آن جامه عمل بپوشانید. ممکن است با بیان افکار و احساساتتان به دیگران اجازه دهید که به راحتی وارد حریم خصوصی تان شوند، ریسک کردن در حال حاضر می تواند بین شما و دیگران موانعی به وجود آورد. حس می کنید که دلتان می خواهد در مورد نیازهایتان حرف بزنید، به خصوص اگر آن ها با امور احساسی تان مربوط باشند. این روزها منطقی بودن برایتان تا حدی چالش برانگیز خواهد بود، بهتر است بیشتر به خود سخت بگیرید تا پشیمان نشوید.

روحیه خوش‌گذرانی دارید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اثبات نمایید. اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد.

 

هر چیزی را که می‌شنوی نباید باور کنی. با این روش به کسی ظلم خواهی کرد که تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری کند.

زمینه برای یک کار یا موقعیت تحصیلی مناسب که در دراز مدت به سود مالی منتهی می‌شود، فراهم شده است. باید از تمام توانایی‌هایت استفاده کنی تا آینده‌ات را تضمین کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

امروز یکی از دوستان تان رفتاری از خود نشان می دهد که برایتان عجیب است. این موضوع در کل روز ذهن تان را درگیر می کند. مدام می خواهید رفتار او را تجزیه تحلیل کنید اما این کار تنها شما را گیج تر خواهد کرد. بهتر است که او را مدتی به حال خودش بگذارید تا به حالت طبیعی خود بازگردد. امروز احساس می کنید که زندگی تان از نظم همیشگی دور شده و شما در میان همهمه اتفاقات مختلف گیر کرده اید. برای رهایی از این وضعیت اول از همه ذهن تان را آرام کنید. ورزش می تواند به شما در این راه کمک کند. این روزها احساس می کنید به جز موضوعات مهم و اساسی هیچ حرفی برا گفتن با دیگران ندارید. محدودیت های خود را تشخیص دهید، اگر شرایط جدید خود را بپذیرید سد ها و موانع از سر راهتان کنار خواهند رفت و راهتان هموار می گردد. مشتاقید روی موضوعی تحقیق کنید که مدتهاست از آن فرار می کنید، هراستان نسبت به آن از بین رفته و مایلید دیگران نیز شنونده نقطه نظرات و ایده هایتان باشند.

به موفقیتی چشمگیر دست پیدا خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را در آینده به گونه‌ای ادامه دهید تا موفقیت‌های بیشتری به کوله‌بار تجربه‌های شما اضافه شود. شادیهای خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. به منزل یکی از دوستان یا آشنایان نزدیک دعوت هستید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و با مهمانی کسل‌کننده‌ای طرف هستید که خاطره‌ بدی را در ذهن‌تان ماندگار می‌کند.  روز خوبی را به لحاظ عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال شکست‌عشقی شما وجود دارد، اجازه ندهید این شکست شما را از پا در بیاورد و روحیه‌تان را حفظ کنید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. توقع‌های خود از همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کاهش دهید. در غیر این صورت عشق‌زندگی‌تان از رفتار شما دلخور خواهد شد. مهارت‌های فردی خود را افزایش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتر افزایش پیدا کند، به همان اندازه درآمد بیشتری کسب می‌کنید.

 

به صداقت فکر کنید و صادق باشید. افکار منفی شما بجز این که روابط شما را سست و ضعیف کند هیچ شم دیگری ندارد و این همه حقیقت است. تا روز خیانت زمان زیادی مانده و لازم است از حالا به فکر آن باشید. ? شاید هم کسی به شما خیانت نکند. ?

پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

کم کم باید به فکر پس انداز باشید. هیچ کس نمی تواند در صورت بروز مشکل به شما کمک کند، بجز خود شما!

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

یکی از دوستان تان به نصیحت شما احتیاج دارد. اگر چه ممکن است که حرف های او را به طور کامل نفهمید اما بهتر است که تا انتها برایش گوش شنوا باشید. سعی کنید به او کمک کنید تا فکرش را متمرکز کند. همین بزرگ ترین کمکی ست که می توانید به او بکنید. اگر چه در کنار شریک زندگی تان همیشه خوش هستید اما باید زمانی را هم به تنهایی اختصاص دهید. این فرصتی است که می توانید روی شخصیت، نقاط قوت و ضعف تان تمرکز کنید. اگر برای خودتان وقت بگذارید، نه تنها در رابطه عاطفی بلکه در اجتماع و محیط کاری نیز موفق تر خواهید بود. وقت زیادی برای انجام کارهای نیم تمام قدیمی دارید. با وجود آن که از نظر احساسی و عاطفی سبک بال تر هستید باز هم نمی توانید به راحتی به خواسته هایتان برسید. در مورد ارتباطی محبت آمیز در گذشته خودتان را گول نزنید، با خودتان رو راست باشید تا به سادگی دریابید که آن فرصت از دست رفته است. اوقاتی را به صحبت در مورد موضوعاتی اختصاص دهید که فکرتان را به خود مشغول کرده.

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دست‌تان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان احترام بیشتری بگذارید. در غیر این صورت همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیز احترام شما را نگه نخواهد داشت و از رابطه‌ای که با ایشان دارید به غیر از کدورت و دشمنی چیزی نصیبتان نمی‌شود.  کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید.   به رغم اینکه علاقه زیادی به حضور در جمع دارید، امروز احساس تنهایی می‌کنید و ترجیح می‌دهید با خودتان خلوتی داشته باشید. از فرصتی که برای تنهایی پیدا می‌کنید حسابی لذت ببرید و به تفکر و آینده‌نگری مشغول شوید.

 

 

دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گیرد. پس از یک دوره سردی و رکود، این رونق و گرمی تازه به خصوص در شرایط یاس و ناامیدی، بسیار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را باید همیشه روشن نگهداشت تا به خوشبختی رسید.

نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

مسئولیت‌های تازه‌ای به تو واگذار می‌شود که باید آنها را دقیق و درست انجام داد. اعتبار تو به وظیفه‌شناسی توست. این اعتبار را مثل یک سرمایه در نظر بگیر و آن را افزایش بده تا به پاداش چشم‌گیرش برسی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

در کتاب یا مقاله، چیزی می خوانید که بر خلاف سبک زندگی شماست. از این رو فکر می کنید که راه را اشتباه رفته اید اما بدانید که هر کسی شیوه خاص خود را دارد. شما نباید به خاطر دو خط نوشته به زندگی خود شک کنید و راهتان را تغییر دهید. اگر فکر می کنید که به کمک احتیاج دارید، با یک مشاور مشورت کنید. اگر فردی به شما بی احترامی کرد، دلیل بر بی اهمیتی شما نیست. خود و توانایی هایتان را دست کم نگیرید و با اعتماد به نفس کامل راهی که منطق تان به شما نشان می دهد را انتخاب کنید. از اطرافیانتان نیرو بگیرید. فرصت بسیار خوبیست تا در رشته جدید درسی یا هنری ثبت نام کنید. انگیزه های خود را تقویت کنید، شما از توانایی تطبیق ایده های جدید خود با ایده های قدیمی تان بدون آن که باورهایتان زیر سوال بروند برخوردارید. این روزها چنان نگران آینده هستید که نمی توانید روی لحظه حال متمرکز باقی بمانید. خاطراتی که از گذشته در ذهن دارید بیشتر از مشکلاتی هستند که قرار است در آینده رخ دهند.

مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این مشاجره اعصاب شما را به هم بریزد و روزتان را خراب کند. به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. به فکر آغاز کار جدیدی هستید، اما برای انجام این کار اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با جویا شدن نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، اعتماد‌به‌نفس لازم را برای انجام این کار بدست بیاورید.   قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.  در رفتار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک دارید و احساس می‌کنید ایشان مانند سابق رفتار نمی‌کند. اجازه ندهید این احساس ریشه‌دار شود. امروز با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و احساستان را با ایشان در میان بگذارید.

 

به گونه رفتار کن که انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خندید! پس جای گله و شکایت نیست.

خبرهای خوبی تو راهه. یک میهمان عزیز در راه داری. پس لبخند بزن و خودت رو برای تغییرات آماده کن.

نباید از سلامتی‌ات غافل باشی. استفاده از نوشیدنی‌های مفید و قرار نگرفتن در محیط‌ها یا جمع‌های پرتنش می‌تونه به تو آرامش بده و این بخشی از سلامتیه.

پولی را که فکر نمی‌کردی برگرده یا فراموش کرده بودی دوباره به دست می‌آوری. یک دوره سخت و پرتنش بالاخره به پایان می‌رسه و تو می‌تونی نفس راحتی بکشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

امروز احساسات گذشته باز به سراغ تان می آید و ذهن تان را درگیر می کند. دلیلش را نمی دانید اما نمی توانید به راحتی از شر آنها خلاص شوید. بهتر است قلمی به دست بگیرید و آنچه به ذهن تان می آید را روی کاغذ بنویسید. با این کار می توانید نظم بیشتری به ذهن تان دهید. در مورد موضوعی سعی دارید تا با شریک زندگی تان صحبت کنید اما این فرصت برایتان فراهم نمی شود. بهتر است به جای منتظر بودن، خودتان این فرصت را بوجود آورید وگرنه دیر می شود. به جادوی گذر زمان اعتماد کنید. حضور شما موثر و کارآمد است. بحرانی را در لحظه مدیریت خواهید کرد. به جای تلاش مدام برای کنترل داشتن بر همه مسائل و مدیریت همه چیز، اجازه دهید شخص دیگری نیز عقاید و نظرات خود را بیان کند تا بتواند در به نتیجه رساندن برنامه بلند مدتی که در ذهن دارید یاری تان کند. پشت گوش انداختن مطلبی اصلا به نفعتان نیست.

زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.  درک متقابلی میان همسر یا عشق زندگی‌تان ایجاد نمایید.  شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید.

 

مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

به زودی خبر شیرینی دریافت خواهی کرد. نزدیکانت به تو محبت می‌کنند و بخاطر کاری که انجام دادی از تو تقدیر خواهند کرد.

گاهی اوقات نگرانی از شروع بیماری از خود بیماری مضرتر است. وقتی سالم هستی نباید با وسواس و نگرانی، روحت و نهایتا به جسمت صدمه بزنی. برای اطمینان می‌توانی به یک پزشک مراجعه کنی.

گاهی اوقات باید به چیزی که داری قانع باشی و زیاده‌خواهی و طمع نکنی. ریسک کردن برای تو زیاد خوب نیست.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

در مورد موضوعی در حال تحقیق هستید اما احساس می کنید اطلاعات لازم سخت تر از آنچه انتظارش را دارید، به دست می آید. اما ناامید نشوید زیرا با مقاومت شما همه چی به بهترین شکل ممکن به نتیجه خواهد رسید و با اطلاعاتی که به دست می آورید می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. شما چیزی را از شریک زندگی تان پنهان می کنید اما بدانید که او افکار شما را می خواند. بنابراین بهتر است که دست از پنهان کاری بردارید و صادقانه حرف دلتان را بزنید. اگر راهتان را نادرست انتخاب کنید طولی نخواهد کشید که خودتان را در میان اشتباهاتی مضحک غرق خواهید کرد. هیچ کاری به خودی خود درست نمی شود. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدید نظر کنید و در مورد کاری که در حال حاضر نیاز به تلاش زیادی ندارد مذاکره و مشورت کنید. شما دقیقا می دانید چه حرف هایی می خواهید به زبان بیاورید، موفقیت های مهم و چشم گیری کسب خواهید کرد.

اهل تفریح و خوش‌گذرانی هستید و اهمیت زیادی به کار نمی‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیندازد، زندگی را جدی بگیرید و در کنار تفریح، اهمیت بیشتری برای کار و تلاش قائل شوید. برای حل مشکلات از بزرگان فامیل کمک بگیرید. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. تمرکز بیشتری به کارهای مهم اختصاص دهید. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید. از شلوغی خسته شده‌‌اید و می‌خواهید مدتی از جمع فاصله بگیرید، این رویکرد هیچ اشکالی ندارد و بهتر است در اولین فرصت کمی به خودتان مرخصی بدهید و از تنهایی لذت ببرید.

 

 

عشق، تفکر و اندیشه‌ات را تسخیر کرده است. برای همین نمی‌توانی به چیزهای دیگری فکر کنی. باید از احساسات و عواطفت کم کنی و واقعیت‌ها را در نظر بگیری تا آسیبی به تو نرسد.

یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی را که تقریبا فراموشش کرده بودی می‌بینی و خبر شگفت‌آور و جالبی از او می‌شنوی که مدتها فکرت را مشغول می‌کند.

برای سالم و باطراوت ماندن هرچه بیشتر پوست باید از پاک‌کننده‌های طبیعی استفاده کرد و همینطور پوست به قدر کافی مرطوب بوده و از نور زیاد خورشید محافظت شود.

در مورد حقوق و یا امتیازات مالی تو نگرانی‌هایی وجود دارد. باید زودتر نگرانی‌ها را برطرف سازی چون تو بدون پشتوانه مالی نمی‌توانی به بخشی از آرزوهایت برسی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

یکی از همسایه یا اقوام تان تصمیم می گیرد که در کاری به شما کمک کند اما احساس می کنید که او این کار را از ته دل انجام نمی دهد. بهتر است قبل از پذیرفتن کمک های او، از راز دلش باخبر شوید. امروز صحبت کردن با شریک زندگی تان می تواند خیلی هیجان انگیز باشد و نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد. سعی کنید اتفاقاتی را که شما را از هم دلگیر کرده به دست فراموشی بسپارید زیرا اکثر آنها سوتفاهمی بیش نبوده. مثبت اندیشی کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. در مورد مسائل کاری در حال حاضر برداشتن گام های بلند چندان راحت به نظر نمی رسد، به جای تلاش بیهوده برای تغییر این روند، زمان را به تفکر در مورد یافتن راهکارهای جدید اختصاص دهید. در رابطه با زندگی عاطفی تان عاقلانه تر رفتار خواهید کرد حتی اگر دلیلش را ندانید. دیگران به شما به چشم راهنما نگاه می کنند، خوش بینی تان با آن ها نیرو می دهد.

فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید.  فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. روز خوبی را برای مهمانی و بودن در کنار اعضای فامیل در پیش‌رو دارید. برنامه‌ای خاص و سرگرم‌کننده برای شادمانی خود و اعضای خانواده تدارک ببینید.  همسر یا عشق‌زندگیتان امروز شما را غرق در محبت و مهربانی می‌کند. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

توئیتر

تلگرام

اینستاگرام

پینترست

صفحه نخست

ارتباط با ما

فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401
فال ابجد امروز 12 اردیبهشت 1401
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *