طلسم شرف شمس

خواص دارویی و گیاهی

طلسم شرف شمس
طلسم شرف شمس

 دعای رفع کدورت و دشمنی همسر – آشتی و محبت در این مطلب از سایت …

جدول ساعات و ایام قمر در عقرب سال98 این مطلب از سایت ملکوتیهاmalakootiha.com  به بررسی …

طلسم شرف شمس

دعای ازدواج با دختر مورد علاقه – دعای بخت اقبال در این مطلب از سایت …

دعای آشتی میان شوهر و زن – محبت و محبوبیت   در این مطلب از …

دعای کارگشایی و ثروت – رزق و روزی و عزت   برای زیاد شدن رزق …

دعای مجرب قرآنی برای بچه دار شدن – طلب فرزند صالح برای صاحب فرزند شدن …

در این مطلب از سایت malakootiha.com دعایی مجرب برای گشایش بخت و ازدواج دختران بیان میشود.
ادعیه فراوانی در زمینه بخت گشایی و ازدواج در کتب قدما ذکر گردیده است.

تعبیر و تحلیل صحیح و معتبر خواب سازه و بنای قدیمی

دعای عظیم و سریع الاجابه برای کسب حاجات و مهمات

ادعیه السر جهت دفع دشمن و پلیدی در زندگی روزمره

دعایی سریع التاثیر و عظیم جهت ابطال طلسم و سحر و جادو

دعای مجرب و عظیم شفای بیماری

دعایی برای ازدواج کردن جوانانان که مجرب و عظیم است

تعبیری صحیح و معتبر برای دیدن بازار در خواب

دعایی که با خواندن آن به حاجات خود می رسید و مجرب است

زیارت نامه امام حسین علیه السلام که از راه دور خوانده می شود

دعای مجرب طلب روزی زیاد و فراوان در بازار کار

دعایی برای کسب ثروت و مال فراوان که ثواب زیادی دارد

حرزی با خواص بسیار و مجرب و دارای ثواب زیاد

تحلیل و تعبیر معتبر و صحیح دیدن برکناری در خوابطلسم شرف شمس

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.



بسم الله الرحمن الرحیم

بالطف وعنایت الهی امسال 1395 خورشیدی، سفارش لوح و نگین شرف شمس برای تعداد محدود 15 نفر وجود خواهدداشت.

برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید 

 

طلسم شرف شمس

لطفا تا پایان این متن را مطالعه بفرمایید.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نگین  و لوح شرف شمس خاص الخاص!!!

در باور عامیانه، «شرف الشمس» نگین انگشتری زردرنگ است که بعضی‌ها به نیت گشایش در کار‌ها به دست می‌کنند. اما در واقع شرف الشمس سنگ نیست. بلکه دعایی منسوب به امام علی (علیه السلام) است که در روز نوزدهم درجه از برج حمل با آدابی خاص می‌نویسند.

شرف یکی از اصطلاحات نجومی است. برخی از کسانی که در دانش نجوم فعالیت دارند، از قرار گرفتن ستاره ها در برخی از برج های فلکی، استفاده سعادت و نحوست کرده اند و برای آن اعتباراتی وضع کرده اند؛ مانند شرف و هبوط.

 

درکتابهای زیادی درمورداثرات قدرتمنداین نوع نگین احادیث وروایات زیادی نقل شده که بعنوان نمونه به مهمترین ومعروفترین آنهااشاره می کنیم:

اما نقش های رمز گونه ای که شرف ‏الشمس نامیده می‏شود در کتاب «جنة‏الوافیه» مشهور به «مصباح کفعمی» آمده است.کفعمی در حاشیه کتاب می‏نویسد: «در بعضی از کتاب‏های علمای شیعه دیدم که این شکل از امیرالمۆمنین(علیه السلام) نقل شده است.که وقتی عازم جهاد بود در بین راه که استراحت می کردند این شکل ها را بر روی سنگی حک کرد و فرمود: این رمز پیروزی ماست  »مرحوم شیخ بهایی هم همین شکل را در کتاب «سرّ المستتر» با اندکی تغییر آورده است.

 

 

حضرت آیت الله کاشانی شرف الشمس را جز علوم غریبه دانسته است: شرف الشمس از علوم غریبه است و این حروف شکل اسم اعظم است و در بعضی کتب علمای شیعه دیدم که این شکل از امیر المومنین (ع) می باشد .

 

 برخی از بزرگان می گویند :نفش شرف شمس کلمات الله ، جمیل ، رحمن ، مومن و نور است که بجای نقش کلمات از پنج حرف اول آنها بصورت ا.ج.ر.م.ن میتوان استفاده کرد که در 19 درجه از برج حمل باید کتابت و نوشته شود که متاسفانه اغلب مردم به اشتباه هر سال 19 فروردین می دانند که کاملا اشتباه است و تمامی نگین هایی که در این روز حکاکی می شود 1 % در زندگی فرد تاثیر نخواهد داشت.

از مخفف این حروف کلمه‌ی «مرجان» به دست می‌آید که ارزش ابجدی 294 دارد. این عدد مضاربی دارد که نشان از «سبعاًمن‌المثانی» و 7 آسمان و خلقت در 6 روز است: 294=7×7×6.

از ابوذر غفاری درباره آیه‌ی 19 تا 22 سوره‌ی الرحمن «مرج البحرین یلتقیان، فبايءالاء ربکما تکذبان، بینهما برزخ لایبغیان، یخرج منهما اللؤلؤ والمرجان» آمده است که: «بحرین» علی و فاطمه، سلام الله علیها، هستند و «لؤلؤ و مرجان» حسن و حسین، علیهماالسلام، می‌باشند. مضمون این روایت نیز از امام صادق علیه‌السلام، نیز آمده است.

 

در كتاب «هزار و يك نكته»، نكته 977، تأليف آيت الله حسن زاده آملي نيز مطالبي راجع به اين شكل آمده است. از سنگ شرف الشمس برای : چشم زخم ، گشايش امور ،برآورده شدن آرزوها ،افزايش رزق و روزي استفاده می گردد.

 

بر اساس آنچه در کتب قدیمی مثل «السحاب اللئالی» تالیف سید عبدالله بوشهری آمده، شرف الشمس از علوم غریبه است و در دفع فقر و بیماری‌ها و حفظ صاحب آن از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و کسب عزت و بزرگی تاثیر دارد. 

 

غالبا افراد ثروتمند و تاجران بزرگ ، صاحبان قدرت و نفوذ و اربابان علم وحكمت بي آن ديده نمي شوند و نكته جالب توجه در مستور نگاه داشتن خواص بي مانند آن است . احادیث و روایات معتبر فراواني در باب  استحباب و فضيلت كاربرد آن موجود است .

 

در کتب حکما و عالمان علوم غریبه بر نگارش و کتابت طلسم شرف شمس بر معادن زرد و در اصل روی طلای زرد 19 مثقالی اشاره شده است اما چون در دین اسلام انداختن انگشتر طلا برای مردان نهی شده و هزینه های آن نیز بسیار بالا بوده و در قدرت مالی هرکسی نیست که آن را تهیه کرده و اعمالش را انجام دهد. برای همین در روایات اسلامی بر نگارش و کتابت طلسم شرف شمس بر روی سنگ عقیق زرد و الواح اشاره شده است.

 

سنگ عقیق هم خواصی دارد که در روایت دینی همراه داشتن آن توصیه شده است. این سنگ باعث ایمنی در سفر، افزایش روزی، خیر و نیکی، آسانی و استجابت دعا است و شر و بدی را از فرد دور می‌کند. از امام موسی کاظم (ع) هم در حدیثی نقل شده است که انگش‌تر زرد در دست کنید که موجب آسانی است و در آن هیچ دشواری نباشد. 

شرف شمس دارای اثرات و خواص بیشماری است که نمى توان آن را انکار نمود، چنانکه فردى را نزد حاکمى به سبب جرمى مى بردند حضرت صادق (علیه السلام) فرمود که انگشترى عقیق به او برسانند، انگشترى به او رساندند و مکروهى به او نرسید .

 

شخصى را از برابر حضرت امام محمد باقر (ع) گذرانیدند تازیانه بسیار بر او زده بودند . حضرت فرمود: انگشتر عقیق او کجاست، اگر با او مى بود تازیانه نمى خورد . یا آنکه کسى نزد حضرت خاتم (ص) آمد و شکوه نمود که دزد در راه اموال مرا ربود، حضرت فرمود: چرا انگشتر عقیق در دست نداشتى که آن از هر بدى آدمى را نگاه مى دارد .

 

 از قول علامه محمد حسین نائینی: از جمله تجربیات وفیات بجهت کفایت مهمات منویات خصوصا برای توفیق یافتن بر صلوات تهجدیات نوشتن این صورت و نقش است به قصد کفایت آن امر مهم مطلوب و همراه داشتن آنها در همه وقت است.

 

ارزش سنگ عقیق مخصوصاً عقیقی که مزیّن به شرف شمس باشد را نمی توان در چند جمله بیان نمود ، پیامبران و ائمه اطهار (ع) بر سنگهای انگشتر صحه گذاشته اند اما نه به خاطر آنکه اثرى جادویى دارند، بلکه آن نگین هرچه باشد برگزیده شده و براى دارنده آن اثراتى از جمله فتح مهمات و دفع بلیات و غیره دارد و اثرات آنها ذاتى نیست و از جانب خداى تعالى است . پس اگر کسى اثر آنچه را که همراه خود مى دارد ، ذاتى و مستقل بداند به خداى یگانه شرک ورزیده است . همه ملک سلیمان را خداوند در انگشتر او قرار داده بود، هرگاه سلیمان آن در دست مى گذاشت تمامى جن و انس و شیاطین و همه پرندگان و وحوش به نزد وى حاضر گشته و از او اطاعت مى کردند . باد مأمور حمل تخت او بود و همه شیاطین و انسانها و پرندگان و چهار پایانى که تحت اوامرش بودند همگى آنها را جابه جا مى نمود.

 

سلیمان به گاهی اوقات ، انگشترش را در اختیار برخى از خدمتکارانش قرار مى داد. روزى شیطان آمد و خادم او را گول زد و انگشتر را از او ستاند و آن را در دست نهاد ، نتیجه آن شد که تمام شیاطین و جن و انس و پرندگان و وحوش مسخر او گشتند و آن حضرت در جست و جوى انگشتر شد ولى آن را نیافت . سرانجام شیطان ترسید که مردم متوجه حیله او شوند آن را به دریا انداخت . خداى – عزوجل – ماهى را مأمور به بلعیدن آن انگشتر نمود ، بنى اسرائیل چهل روز در جست و جوى حضرت سلیمان بودند و از آن طرف سلیمان در ساحل دریا به دنبال انگشتر بود و با گریه و زارى به سوى خداى تبارک و تعالى استغفار مى نمود و از این اتفاق به جانب خدا توبه مى کرد . پس از چهل روز به صیادى رسید که ماهى صید مى کرد ، حضرت سلیمان به او کمک نمود . آن صیاد پس از صید ، یک ماهى به سلیمان داد ، او شکم ماهى را شکافت انگشتر خود را در آن دید و انگشتر را به دست کرد و شیاطین و جن و انس و پرندگان و وحوش در برابرش خضوع کردند و پادشاهى او به همان حالت اول بازگشت و حضرت ، آن شیطان (که انگشتر را ربوده بود) به همراه لشگرى که همراه او بودند به وسیله اسماء الهى حبس نمود و عده اى را در دل دریا و بعضى را در میان سنگ و صخره ها زندانى نمود و آن شیاطین تا روز قیامت زندانى و معذب هستند .طلسم شرف شمس

 

پیامبر اکرم (ص) هم می‌فرمایند: «هر کس یکی ازعقیق‌های سرخ و زرد وسفید را در دست داشته باشد جز خیر و نیکی و فراخی روزی و سلامتی ازجمیع بلا‌ها نمی‌بیند و از شر پادشاه ظالم و از هر چه آدمی از آن می‌ترسد و حذر می‌کند امان می‌یابد.»

 

حضرت محمد(ص) فرمودند: (یا على) همانا عقیق اولین کوهى است که به ربوبیت خداى متعال و نبوت من و وصى بودن تو و امامت فرزندانت و اختصاص داشتن بهشت به پیروان تو و اختصاص آتش به دشمنان تو شهادت داده است. از شرف شمس همه بعنوان نمونه ای از خاتم سلیمانى نام برده اند و آن را به عوالم خمسه تفسیر کرده اند و رازی از تورات و انجیل و قرآن می دانند که در کتاب شمس معارف کبرى جلد اول مطالب بیشتری در خواص شرف شمس آورده شده وحضرت آیت الله حسن زاده آملی وشیخ بهای به مطالب بیشتری در این زمینه اشاره فرموده اند .

 

سنگ عقیق زرد از لحاظ خواص درمانی:نماد روح و حس تعالی و حس روحانی و رشد ، مفید جهت محافظت و دفع امواج منفی ، افزایش رزق و روزی ، رنگ زرد آن بیشتر در بهبود مسائل مالی استفاده میگردد ، باعث ایجاد حس آرامش و عزت نفس شده و تفکر را بهبود می بخشد ، از بین برنده ی ترس ، باز کننده ی چاکرای گلو و بیان افکار و احساسات ، ایجاد خلاقیت و افزایش طول عمر و برکت زندگی ، نماد خوش شانسی

نگین شرف شمس بر بهبود سریع تر ناراحتیهای مربوط به اندامهای دستگاه گوارشی که شامل شکم ، کیسه صفرا ، معده ، کبد ، طحال ، تقویت ریه ها ، معده ، کبد ، دستگاه تولید مثل ، درمان قاعدگی بیش از اندازه در خانم ها ، بهبود زخم ها موثر می باشد

 عقیق علاوه بر تَقَدُّس  ، درون خود نوری حکم کننده ساطع می کند که جهت  دریافت شعور وانرژی  از هستی به بما کمک میکند برای نوشتن شرف الشمس روی عقیق در سال یکبار شرایط مهیا میشود تا موکلین خورشید به زمین بیایند و خورشید در بهترین موقعیت خود در کل کهکشانها قرار گیرد  تا خورشید در آن زمان نسبت به سایر کواکب روی زمین قدرت بیشتری داشته باشد .

 

همانطورکه دراحادیث مشاهده می کنید فوائدزیادی برای لوح شرف شمس نقل شده که عبارتنداز:

1-  محفوظ ماندن از خطرات زمین و آسمان

2-  ایمنی از شر حاکم ظالم

3-  محفوظ ماندن از آفات جسمی و روحی

4-  قضای حوایج

4-  حفظ از گزند حیوانات موذی

5-  تسهیل زایمان برای خانمها

6-  حفظ از ستمگران و دشمنان (ملوک؛ حکام؛ جن, فامیل و…)

7-  دفع شر دشمنان

8-  جلب و توسعه رزق و روزی

9-  تسهیل امور

10-  حفظ از گزند گزندگان و حیوانات (مار و عقرب و …)

11-  دور کردن شیاطین

12-  ایمنی از وسوسه های شیطانی

13-نیرو گرفتن و قوت در مشکلات و در جنگ

14-  دوام و باز شدن ابواب رزق و روزی

15-  برآورده شدن و اجابت سریع حاجات در بارگاه خدای متعال

16-  دفع چشم زخم و نیروهای منفی

17-  دفع جن و ارواح پلید

18-  دفع شر اشخاص شرور

19-  سلطه وغلبه وهیبت بر انسانها

20- ایمنی در سفرها

21-  دفع بلیات

22-  افزایش قدرت بدنی و هاله نورانی

23-  پاک کردن و تصفیه دستگاه گوارش( خواص عقیق زرد)

24-  پاکسازی گردش خون در بدن

25-  پاکسازی چاکرای 3 و غدد پانکراس و لوز المعده( خواص سنگ عقیق زرد)

26- عزت و مقام رفیع یافتن

27-  حفاظت اموال

28- بخت گشای بسیار موثر

29-  جلب محبت و احترام و مجذوب نمودن افراد

 

 نقش شرف شمس که اسم اعظم الهی می باشد

این نقش 13 حرف دارد 4 حرف از تورات 4 حرف از انجیل و 5 حرف از قرآن کریم می باشدو فقط شما در 19 برج حمل ساعت شمس می توانید این نقش را کتابت کنید و  در روزهای دیگر اگر رسم شود تاثیری ندارد.

طلسم و متعلقات شرف شمس برگرفته از کتاب خطی شیخ بهایی رحمه الله

(موجود در آرشیو شخصی ما)

 

لازم به توضیح است که:زمان شرف شمس یعنی ۱۹ درجه برج حَمَل زمان خیلی روحانی برای حک الواح و نوشتن دعاهای گوناگون میباشد که این مطلب در هیچ کتابی نوشته نشده است و چند تن از اساتید فقط بدان واقف هستند که در اینجا بازگو می نماییم.

ولی زمانهای مشخصی در این روز روحانی از لحاظ تاثیرگذاری مورد توجه منجمین و اساتید علوم غریبه هستند  که عبارتند از :1-زمان اوج شرف شمس2-ساعت شمس در ۱۹ درجه حمل3-هرکدوم از ساعات سعد برای کارهای منتسب همان ساعت در همین درجه

 

نکته : دوستان توجه کنند طلسم شرف شمس فقط باید در اوج شرف شمس نوشته شود.

 

 

توضیحات بسیارمهم  :

سوال: چرا نقش شرف شمس های (حتی گران قیمت) بازار تاثیری نداشته و نوعا زینتی هستند؟

اگر در روزهای گذشته سری به راسته انگشتر فروش‌های بازار تجریش و بازار طلافروشان تهران زده باشید، حتما آگهی‌های سنگ نویسی را دیده‌اید که از یکی دو هفته قبل، به وی‌ترین مغازه‌ها چسبیده و از خواص سنگ شرف الشمس گفته‌اند. ۱۹ فروردین ماه در تقویم جواهری‌ها به عقیق‌های زرد و تراش خورده‌ای اختصاص دارد که روی پایه‌های طلا و نقره سوار می‌شوند تا انگش‌تر و گردنبند شوند و در دست و گردن کسانی بنشینند که سلامت و امنیتشان را از حزر شرف الشمس می‌خواهند.  کار و بار سنگ تراشان در این روز آنقدر پر رونق است که سفارش دهندگان گاهی از یکی دو ماه قبل نام نویسی می‌کنند و در نوبت می‌مانند. 

میلیون ها نفر که وصف شرف شمس را شنیده یا نقش آن را خریده یا تهیه یا خودشان ایجاد کرده اند؛ ولی باز این سوال را دارند که: چرا تاثیری محسوس در داشتن این نقش نمی بینند، وداشتن آن به یک امر تعبدی و زینتی و افتخاری صرف تبدیل شده است.خصوصا که بر انگشترها با گردنبندهای قیمتی حک شده باشد یا فروشنده توانسته باشد خریدار را به مبلغی گزاف قانع کند و خریدار راضی است چون هزینه بسیارداده، پس حتما نتیجه اش قطعی است؟ ولی در عمل و تجربه چیزی احساس نمی کند، اما چون هزینه نموده و بر داشتن آن مباهات نموده لاجرم خودش را به فایده ای قانع و ارضاء نموده هر چند قلبا معترف نیست.

اما به جز این‌ها، شرف الشمس چند شرط دیگر هم دارد. اینکه در ساعات مشخصی از روز نوزدهم برج حمل نوشته شود و به نام کسی باشد که قرار است از آن دائما استفاده کند. به همین دلیل است که بین شرف الشمس‌هایی که در بازار فروخته می‌شوند نمونه غیر اصل زیاد است. چون اطلاعی از زمان حکاکی آن‌ها، جنس سنگ و نویسنده خطوط آن در دست نیست و مهم‌تر از همه، سنگ به نام استفاده کننده آن حکاکی نشده است. 

پاسخ این سوال در گرو ارکان مهم صحت وقوع عمل نقش شرف شمس است که در ادامه بیان خواهیم نمود.

سوال یکی از دوستان:بنده سالهاقبل ازبازارنگین شرف شمس راباقیمت پایینی خریداری کردم وآنرادست کردم ولی بعدازگذشت چندسال هیچ اثری ازآن ندیدم!!!

همیشه برایم سوال بودکه چرا باوجوداینهمه حدیث درمورداین شرف شمس هیچ اثری ازآن نمی بینم؟؟؟تااینکه پس ازسالهاتحقیق وتفحص وبحث وبررسی ما علت راپیداکردیم!!!

 

علت این امرکه چراتمام سنگ ها و نگین ها یا انگشتری های شرف الشمس بازاری جواب نمی دهندوسنگ معمولی بیش نیستنداینست که :

 

1-  رصدنجومی جهت حکاکی نگین

طلسم شرف شمس حتمابایدسررصدخاصی که سالانه فقط یکساعت بیشترنیست و در هر سال فقط یکبار اتفاق می افتد یعنی در (زمان اوج شرف شمس )بایدحکاکی شود.

 

2-  بخورخاص هنگام حکاکی

هرنگینی منتسب به کوکب خاص خوداست که هنگام حکاکی بایدبخورهمان کوکب راهنگام حکاکی وهنگام فعال سازی طلسم شرف شمس بایدهمان بخوررادوباره بکاربردتاروحانیت کوکب درنگین و لوح  داخل شودو…

 

3-  طهارت وپاکی واعتقادوالتزام حکاک به امورشرعی

یکی ازاساسی ترین شروط برای انجام حکاکی طهارت وپاکی واعتقادوالتزام حکاک به امورشرعی می باشدتانقش وخط برروی نگین صاحب اثرشود!

پس لازم است که شخص حکاک دارای طهارت وپاکی واعتقادوالتزام حکاک به امورشرعی تااثرات قطعی دراعمال بگذارد نه اینکه حتی نمازنخواندوبخواهدحکاکی انجام دهدوانتظارنتیجه هم داشته باشد!!!) صاحب نفس بودن و عامل بودن شرط بسیار مهمی برای تاثیر طلسم نوشته شده است.

 

4-  اصل یا تقلبی بودن نگین یا لوح

نگینی که حتمابایداز عقیق زرد یا لوح بزنجی باشدتااثرپرقدرتی داشته باشد.درغیراینصورت یا بی اثرخواهدشدویااینکه اثراث بسیارضعیفی خواهدداشت.متاسفانه الان سنگ های عقیق زرد را که تقلبی بوده و از جنس پلیمر هستند در بازار با قیمتهای گزافی به فروش می رسانند .

 

5-  صحت نوشته وترتیب حکاکی آنهابرروی نگین یا لوح

چون روایات واحادیث زیادی درکتب مختلف ذکرشده متاسفانه دراکثرکتب حدیث وعلوم غریبه،شکل ذکرها روروش حکاکی کردن آنهابرروی نگین بصورتهای مختلفی بیان شده که خوشبختانه ازطریق تطبیق نسخ اصل بانسخ اساتیدبزرگ مجرب صورت صحیح حکاکی رایافتیم وعملااجابت فوق العاده آنرابفضل خداونددیده ایم.

چون دقیقابایددانست که هرجمله رامجاوبه چه شکلی بایدنوشت ویاذکردورنگین رابه چه صورتی بایدتقطیع کرد!!!

 

6-  تطهیر نگین و لوح بعدازحکاکی 

بعدازحکاکی بایدنگین راباروش خاصی تطهیرکردچون دست حکاک ویارکاب سازوغیره به آن برخوردکرده وچون قراراست بصورت خاص برای شخص خودتان فعال شودپس بایدحتماآنراباروش خاص تطهیرکنیدوبعداعمال فعالسازی راروی آن انجام دهید!

 

 

7-  ذکرفعال سازی نگین و لوح بعدازحکاکی

طلسم شرف شمس چندین ذکرمخصوص برای فعالسازی داردکه دررصدنجومی خاصی وبه تعدادخاصی که مستخرج ازاسم شخص ومادرش می باشد،بایدبرروی نگین خوانده شودتاتمام آثارذکرشده راپیداکندو درغیراینصورت یک سنگ معمولی بیش نخواهدبود!!!

 

8-  رصد فلکی و نجومی خاص برای فعال سازی

برای فعالسازی طلسم شرف شمس هرشخصی متناسب باموقعیت جغرافیایی خودبایددروقت خاص مربوط به فعالسازی،اعمال فعال سازی راانجام دهدواین وقت با توجه به موقعیت جغرافیایی جایی که درآن هستیدمشخص می شودنه اینکه همه اشخاص درهمه شهرها دریک وقت ثابت اقدام به فعال سازی کنند!!!

گروه متافیزیک و علوم غریبه دفاین که از چندین تن از مُنجمین و اساتید علوم غریبه تشکیل شده است؛با رصد دقیق نجومی؛زمان دقیق شرف شمس امسال( 1395 خورشیدی) را 15 اردیبهشت ماه تعیین نموده اند.

 

ما بعداز رعایت کردن این هشت شرط تمام آثارمذکوررالمس کردیم وچندین سال است که باتمام قدرت ازآن استفاده می کنیم وبه فضل خدا ازآثارمبارکش درهمه زمینه های مذکوربهره می بریم!

یقین بدانیدکه بدون رعایت این هشت شرط هیچگونه اثرواقعی از شرف شمس نخواهیددید.

 

 هزینه کتابت و نگارش طلسم شرف شمس با رعایت تمامی موارد مذکور به دو قسم تقسیم می شود:

1-کتابت و نگارش روی لوح برنجی (فقط 150 هزار تومان, مخصوصا به اسم شخص زده می شود)

2-کتابت روی سنگ نگین عقیق زرد (فقط 200 هزار تومان؛ انحصارا به اسم شخص زده می شود)

 

لازم به ذکر است که به علت محدود بودن بازه نجومی( اوج شرف شمس که حدود یک ساعت است) کتابت برای 15 نفر امسال انجام خواهد شد و اولویت با کسانی است که زودتر با ما تماس گرفته و ثبت نام نمایند. 

 

09383204068

صفری

(به مدیریت و زیر نظر استاد رزاقی)


نظرات شما عزیزان:

 کد را وارد
نمایید:

 

 

 

عکس شما

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نگین و انگشتر و آدرس sharaf786.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.



خبرنامه وب سایت:

طلسم شرف شمس
طلسم شرف شمس
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *