طالع بینی ماه مرداد مرد

طالع بینی ماه مرداد مرد

در گاهشماری اعتدالی خورشیدی، امرداد نام ماه پنجم سال و هفتمین روز هر ماه است.در پهلوی امرداد ، در اوستا (زبان اوستایی) امرتات و در فارسی امرداد گفته شده که کلمه ای است مرکب از سه جزء:

اول (ا) ادات نفی به معنی نه، دوم (مرتا) به معنی مردنی، نابود شدنی و نیست و سوم تات که پسوند و دال بر مونث است. پس امرداد به معنی بی مرگی و آسیب ندیدنی یا جاودانی. نکته جالبی که باید بدانید این است که واژه (مرداد) به اشتباه استفاده می شود.

طالع بینی ماه مرداد مرد

در ادبیات مزدیسنا امرداد یکی از امشاسپندان است که نگهبانی نباتات با اوست. در مزدیسنا شخص باید به صفات مشخصه پنج امشاسپند دیگر که عبارتند از:راستی و درستی، نیک اندیشی، صلح و سازش، محبت به همنوع و فروتنی، تامین آسایش و امنیت بشر در وجودش باشد تا به مطلوب ترین کمال که از ویژگی های امرداد می باشد برسد.

مرد مرداد ماهی یک پدر نمونه، یک عاشق پاکباز، یک شیر سرکش است اون توانایی زندگی بدون عشق را ندارد و دلش روشن تر و پاک تر از آیینه است و در مقابل خشمی سهمگین و سخت دارد. این مردان مهارت بسیار بالایی در انجام کار ها دارند و شخص بسیار کارآمدی هستند.

طبع مردان متولد این ماه طبع بسیار گرم و خشکی دارند و البته بسیار مهربان و خونگرم هستند. گاهی مواقع خیلی سریع عصبی می شوند ولی در عوض به زودی آرامش خود را به حالت قبل بر می گردانند.مردان متولد مرداد اهل خوش گذرانی هستند.

آن ها به قدری با گذشت هستند که زمانی که مورد تهمت و حمله قرار میگیرند در زمان خیلی کمی کسی را که به او تهمت زده است را می بخشند.

همانطور که در این بخش از نمناک گفته ایم مردان مرداد ماه در زندگی خود معمولا کمتر دچار انحراف می شوند و بیشتر راه درست را انتخاب می کنند.عزت نفس بالایی داشته و در اکثر موارد به درجات و مقام بالایی میرسند.اغلب آنها والدین خود را زود از دست می دهند.اختلافات زیادی در زندگی زناشویی خود دارند ولی نفع و خیر از فرزند می برند.

  • طلسم براي عاشق كردن از راه دور
  • معمولا در سن 7 و 19 سالگی با خطر مرگ دست و پنجه نرم میکنند اما چنانچه از آن جان سالم به در بردند بیشتر از 70 سال عمر خواهند داشت.

    سازگاری خوبی با شراکت ندارند و با هر کسی شراکتی داشته باشند ضرر میکنند، روزهای یکشنبه برای آن ها روز بسیار خوبی است.جالب است بدانید انگشتر عقیق با آنها سازگاری دارد.

    مردان مرداد ماهی مستبد، متعصب، خودپسند و ضعیف نواز، متکبر، خودبین، کم تحمل، فضول و ریاست طلب هستند.

    اسعتداد بسیار شگرفی در حیطه مکانیک در وجود مرد مرداد ماهی نهفته است.مرد مردادی توانایی فعالیت در سایر زمینه ها همچون معماری، الکترونیک، نجاری نیز دارد.هر چند علاقه بسیاری به فرزند دارند اما متاسفانه صاحب بچه های زیادی نمی شوند.

    تعریف پول در نگاه مردان مرداد ماهی چیزی جز ابزاری برای آرامش و امنیت نیست این دسته از مردان مرداد ماهی برای کسب پول انگیزه ای بغیر از خوشامد خود و اطرافیانشان ندارند.

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    مرد مرداد ماهی به هیچ عنوان خانواده پرجمعیتی را تشکیل نمی دهد و شواهد نشان داده است که بسیاری از آنها یا کلن بچه ای ندارند و یا حداکثر دو بچه دارند. این مردان ترتیبی اتخاذ می کنند که بچه ها در زمان کم به استقلال برسند.او در همان ابتدا تلاش میکند که به فرزندانش آموزش دهد که در زندگی شخصی خود چه رفتاری از خود نشان دهند تا بتوانند مستقل شوند.

    باید بدانید غرور مردان مرداد ماهی بی دلیل و منطق نیست و غرور در آن ها مفهومی از عزت کلام و تعهد و اخلاقیات دارد.این مردان می دانند که با حفظ اصول اخلاقی به هیچ وجه نباید علتی بر خورد کردن غرور خود پیدا کنند بنابراین اخلاقیات در این افراد نشان از حفظ اصول خود و دیگران دارد.

    باید متوجه این موضوع باشید که چنانچه با مرد مرداد ماهی معاشرت دارید بدانید که تا زمانی که مهربانی، سخاوتمندی، مهربانی خود را در حد اعلا حفظ کنید بسیار در آرامش است اما امان از روزی که او را نا دیده بگیرید.

    نادیده گرفتن و بی توجهی به این مردان آسیب زیادی به آنها می زند در حقیقت اگر مورد توجه و ستایش واقع نشوند به قدری خشمگین می شوند که شاید دیگر نتوانند به حالت اولیه خود در ابراز احساسات بازگردند.بنابراین سعی کنید با زیرکی و درایت کامل این منبع پر از مهربانی را برای همیشه شارژ نگه دارید.

    چنانچه به دنبال یک رابطه از جنس تعهد و وفاداری هستید مردان مرداد ماهی بهترین گزینه برای شما خواهند بود و این احساس را به نحو احسن به شما منتقل میکنند.این دسته از مردان با فراهم کردن بستری مناسب از محبت های طولانی مدت و همچنین با ابراز علاقه های بسیار شدید وفاداری خود را به شما ثابت میکنند و این اطمینان را به شما می دهند که در جایگاه ویژه و محکمی قرار دارید.

    چنانچه بعد از این همه وفاداری، عشق و آسایش در پی افتادن اتفاق خوش دیگری هستید بهترین کار این است که دست نگه دارید و لحظاتی به عواقب این رفتارهای دل انگیز نگاهی کنید.

    مردان مرداد ماهی در قبال نزدیکترین افراد زندگی خود رفتارهای بسیار ریزی انجام می دهند که مهمترین آن حسادت و ریزبینی در کارهای شما و گذشته تان است.

    باید بگوییم مراقب رفتار خود با دیگران باشید چرا که چنانچه مرد مرداد ماهی خود را بخاطر دیگران، نادیده بگیرید قطعا منتظر دردسر های بعدی این رفتارتان باشید. معاشرت شما، گپ زدنتان و لبخند های بی موردتان با مردان دیگر به جز مرد مرداد ماهی خود آسایش شما را در روابطتان با او از بین خواهد برد.

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    زیبایی ظاهر از جمله مولفه هایی هستند که برای مردان مرداد ماهی از اهمیت بالایی برخوردار است.این دسته از مردان از خانم هایی خوششان می آید که ظاهر آراسته ای داشته باشند.

    علاوه بر این زنانی باب میل مردان مرداد ماهی هستند که همدم و همراه همیشگی آنها در تمامی مراحل زندگی باشند و صادقانه با آنها پیش بروند.چنانچه قصد دارید شریک زندگی مرد مردادی شوید سعی کنید به هیچ عنوان ارزش و منزلت او را خدشه دار نکنید و جز او نگذارید کس دیگری غمخوار و راز دارتان باشد.

    بنابراین در رابطه با یک مرد مرداد ماهی سعی کنید با موضوعات همیشه عاقلانه برخورد کنید و به عنوان یک زن وظایف خود را به نحو احسن در زندگی مشترک خود انجام دهید.

    در این بخش از نمناک شما میتوانید طالع بینی جالب ازدواج مردان مرداد ماهی را ببینید که توانسته تا حدودی ازدواج آنها را با سایر ماه ها دیگر پیش بینی کند.

    مرداد با فروردین : ( خوب ) به خاطر وجود هماهنگی پیوند موفقی خواهند داشت.

    مرداد با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) ازدواجی موفق و پایدار با مشخصه های خانواده دوست.

    مرداد با خرداد : ( بسیار خوب ) سازگاری مثبت در اجتماعی خونگرم.

    مرداد با تیر 🙁 خوب ) درک متقابل بسیار بالا و اختلاف سلیقه زیادی هم وجود ندارد.

    مرداد با مرداد : ( خوب ) صفات مشترکی که بینشان وجود دارد پیوند محکمی را رقم خواهد زد.

    مرداد با شهریور 🙁 متوسط ) یکی از طرفین پرشور و زیباپسند و دیگری بسیار قانونمند و منضبط.

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    مرداد با مهر 🙁 خوب ) منطق در زندگیشان جاری و همیشه به دنبال برقراری امنیت و آرامش.

    مرداد با آبان : (متوسط ) یکی عاشق ستایش دیگران و دیگری قابل اعتماد و متعهد.

    مرداد با آذر : ( متوسط ) یکی به دنبال آزادی و استقلال دیگری پر شور و هیجان.

    مرداد با دی :(متوسط ) حس داشتن برتری جویی میان این دو نفر اختلاف ایجاد میکند.

    مرداد با بهمن :(خوب ) ایده آلیست و آرمانگرا بودن هر دو طرف منجر به پیوندی موفقی بینشان خواهد شد.

    مرداد با اسفند : ( خوب ) رفع نیازهای عاطفی یکدیگر بخاطر هماهنگی بیشتر بینشان.

    برای اینکه توجه یک مرد متولد مرداد ماه را جلب کنید نیاز است که یک سری ترفند ها و شیوه های کاربردی را بکار بگیرید تا بتوانید در این امر موفق شوید.پس با با همراه باشید.

    چنانچه می خواهید رگ خواب مرد متولد مرداد را را پیدا کنید بایستی به جاه طلبی و غرور او توجه خاصی داشته باشیم آنها غرور خاصی دارند به همین موضوع منجر شده است که آندسته از چیزهایی که باب میل آنها نیست خشمگین شان کند در چه زمانی بایستی توانایی کنترل شرایط را داشته باشید و به این موضوع واقف باشید که عصبانیت شما رابطه مستقیمی با شکستتان در مقابل او دارد بنابر این تمام سعی خود را بکنید تا عصبانیت را درک کرده و زنجیر درگیری ها را پاره کنید.

    تصمیم گیری هیجانی و غیر منطقی از طرف شما مرد مورد علاقه تان را خسته می کند و شرایط را برای هر دو شما وخیم تر جلوه می کند اما در مقابل چنانچه سکوت پیشه کنید کمک کرده اید تا زمینه بد رفتاری های او از بین رود پس مراقب باشید که در مواقع عصابیت او رفتار ناپسندی از خود بروز ندهید.

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    جالب است بدانید مردان متولد مرداد درک چندانی از مد و پیشرفت آن ندارند پس بهتر است تاپ موج دار آستین کوتاه دخترانه خود را برای شب های دخترانه تان کنار بگذارید و برای جلب توجه مرد مرداد ماهی خود یک لباس شیک کلاسیک راحت به تن کنید.

    چنانچه لباسی به تن کرده اید و عشق مورد علاقه شما از آن تعریف کرد به هیچ عنوان نباید شروع به تعریف و تبلیغ برند همان لباس بکنید چرا که امکان دارد بیانتان رنگ و بوی مادی به خود بگیرد بنابراین به محض اینکه چنین موضوعی پیش آمد در جواب به او عنوان کنید که از نکته سنج بودن او بسیار خوشحال هستید و سریع حرف را عوض کنید.

    همین موضوع در باره نوشیدنی و غذا خوردن نیز صدق می کند و زمانی که به مدرن ترین رستوران و کافه رفتید بایستی بیشتر درباره نقاط مشترک همدیگر گفتگو کنید نه فضای رستوران و جذابیت آن، چرا که در این صورت به بحث های بسیار جالبی کشیده خواهد شد و نقاط مشترک زیادی در وجود خود و مرد مورد علاقه تان پیدا خواهید کرد.

    مردان متولد مرداد هر زمان که از آنها تشکر نمی کنید به شدت ناراحت می شوند حتی با اعتماد به نفس ترین آنها نیاز به تشکر دارند البته باید بدانید که هیچ ضرورتی ندارد که شما همان لحظه از او تقدیر و تشکر کنید بهتر آن است که شماره تلفنش را داشته باشید و بعد بابت لطفی که در حق شما کرده است در یک پیام کوتاه از او تشکر کنید، این یک راه و شیوه خوب و بسیار آسانی برای تشکر و قدردانی از کسی است که به او علاقه مند شده اید و می تواند راه را برای ارتباط مجدد شما با او باز کند.

    باید بدانید برقراری یک تماس چشمی با مرد مرداد ماهی در ایجاد علاقه در وجود او نسبت به شما بسیار کمک کننده است بنابراین برای اینکه محبتی پایدار بین خود و مرد متولد مرداد بوجود بیاورید به هیچ عنوان تماس چشمی را فراموش نکنید.

    یک سری از کارها و رفتارها وجود دارد که در مورد مرد متولد مرداد ماه باید از آن ها اجتناب کنید چنانچه می خواهید زن مورد علاقه یک مرد مردادی شوید و با او قرار ازدواج دارید نکاتی که در ادامه در اختیار شما قرار خواهیم داد را اجرا کنید.

    طالع بینی هندی مرد متولد مرداد

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    مرد مردادی موجودی است عاطفی، مردد و از جهت روحی پیچیده. کاملا مستعد این است که به خاطر یک کلمه یا یک کار کوچک از شما برنجد و برای ساعتها یا روزها پشت دیوار غیر قابل نفوذی پنهان شود. اگر شما با صبر، مهربانی و تفاهم کامل با او رفتار کنید، او می تواند به این حمله های بدخلقی و افسردگی خود غلبه کند.

    مرد متولد ماه مرداد به زندگی خانوادگی و دوستان خود علاقه دارد. بنابراین سعی کنید او را با مردمی که دوستشان دارد احاطه کنید. هرچه تنوع دوستان بیشتر باشد بهتر است. او نظم و ترتیب را تحسین می کند. دوست دارد شما لباس آخرین مد بپوشید. آرایش کردن افراطی، موی رنگ شده و چیزهای مشابه آن برایش خوشایند نیست، ولی دلش می خواهد شما پوست و اندام خود را شاداب و جوان نگهدارید.

    مرد متولد مرداد محبوب همه است ! او همچون نو ستاره ای ست كه طرفداران خود را از همه جا برای دیدن نمایش جذب می كند . این رفتار چیزی بیشتر از یك قمپز در كردن است كه دیگران درباره متولدین مرداد فكر می كنند. گفتگوی طولانی مدت برایش بسیار آسان است بویژه اگر به زحمت شغلی را در عالم رقابت برای خود دست و پا كرده باشد .

    مردان متولد مرداد آدمهای نمایشی فوق العاده ای هستند . برخی از آنها وقتی پولشان ته می كشد 500 پوند از بانك وام می گیرند تا برای دوستان میهمانی ترتیب دهند و شاید هم تصمیمی بگیرند برای دیگران قمپز بیایند . یكی از خوشایندترین خصلتهای او علاقه او به خوشحال كردن دیگران است.خوشحال كردن مردم باعث می شود همه جا احساس صمیمیت كند .

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    می توانید او را از روی موهای پر پشتش بشناسید . حتی اگر موهایش كوتاه باشد باز هم مثل آن است كه یك فرچه روی دو پا راه می رود . یا حتی شبیه قلم موی نقاشی است . نكند او را با جارو اشتباه بگیرید خانه را با او جارو كنید!

    مرد مرداد دوست دارد شیك باشد . نشانه اسد و میزان ( نشانه دلبری و لوندی ) هر دو نشانه های عشق هستند . از آنجا كه مرد متولد مرداد شبیه جارو است حتی می تواند خاك روی پاهای شما را هم جارو كنند . رفتارش شما را مات و مبهوت می كند ، به شما گل می دهد ، با هم شام اعیانی مفصلی می خورید ، به تئاتر می روید. در واقع وقتی كسی را دوست بدارد با او مثل یك ملكه رفتار می كنند .

    مرد متولد مرداد وقتی پدر شود معركه است . او به بچه ها اهمیت می دهد و می‏خواهد كلكسیونی از آنها داشته باشد . اگر دوست ندارید بچه دار شوید توصیه می كنم هیچ وقت با مرد متولد برج مرداد پیمان زناشویی نبندید . ممكن است در ابتدای آشنایی بگوید : عزیزم اهمیتی ندارد. می توانیم بچه دار نشویم، اما صبر كنید و ببینید چه می شود او دمدمی نیست ، صادق و وفادار است . صداقت و وفاداری از نظر او بسیار مهم هستند قانون او این است كه شما هم دوستش بدارید و صادق باشید و به هیچ وجه به او خیانت نكنید . او این انتظار را از همه ، از شما ، از همكاران و حتی ازدوستانش نیز دارد .

    مرد متولد مرداد می خواهد نان آور منزل و مایه افتخار شما باشد . با قدرت روی پای خود بایستد و خانواده را تأمین كنند . صبر كنید كامپیوتر را خاموش نكنید و با عجله برای یافتن او بیرون نروید . او گاهی ریا كار هم هست . اگر او كسی است كه زیاد به سفر می رود ، احتمالاً هرجا ماده شیری هم دارد. عشق مردادی شما خود را حاكم قلمروی شاهانه خود می بیند و می خواهد شما و بچه ها در مقابل او تعظیم كنید . اگر كمی ارام و سر به راه باشید وضع بدتر می شود !

    اگر از قدرتی كه در اختیار دارد به درستی استفاده نكند از شیری دوست داشتنی به قلدری مستبد تبدیل می شود كه ناگهان بی پروا و از خود راضی به نظر می رسد، قمپز در می كند ، قیافه می گیرد و شق و رق راه می رود .او گاهی از شما مثل سرباز ضعیف بازی شاهانه شطرنج خود استفاده می كند یا دوستان و خویشان را كلكسیون كشورها می داند . اگر به قدرت برسد كافی است تا كمی ویژگیهای منفی داشته باشد آن وقت به دیكتاتور ، و فرمانروایی مستبد تبدیل می شود و همیشه از قدرت خود سوء استفاده می كند .

    طالع بینی هندی سایر ماهها

  • چگونه مرد مغرور را عاشق خود کنم
  • به نیت شما فال شمع گرفتیم. جواب فال شما:

    » یک مشکل عشقی شما را می آزارد. اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت.

    صفحه اصلی » فال و طالع بینی » طالع بینی » طالع بینی و خصوصیات متولدین مرداد

    در این مطلب از وبسایت تاروت رنگی درباره طالع بینی و خصوصیات متولدین مرداد می پردازیم. پس با ما همراه شوید.

    در این مطلب می خوانید:

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    مشخصات کلی

    رازهای رفتاری

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    مرد متولد مرداد

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    زن متولد مرداد

    عاشق عاشق شدن است و معشوق خود را غرق هدایای خود می کند. تلاش می کند تا رابطه عاشقانه بی نقصی را خلق کند.

    جوان طبیعت
    سمبل: شیر
    عنصر وجود: آتش
    شعار: من اراده می کنم
    سنگ خوش یمن: انیکس، چشم ببر
    سنگ ماه: آکات، چشم ببر، گارنت، الماس، عقیق، یاقوت زرد
    سیّاره: خورشید
    فلز وجود: طلا
    شخصیّت: ثابت، بلند پرواز، کاردان، متکی به نفس
    رنگ محبوب: غروب خورشید
    الهام پذیر فعّال و پیشرو فکردهنده ایده‌آلیست

    پر محبّت ، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم ، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و تمجید، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانروا، زود گول می خورد، پر انرژی، بلند نظر، صدّیق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه مند به زندگی تجمّلی، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعی، یک پدر نمونه، بی ریا، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد، کمی حسود، کارآمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز، یک دفعه و ناگهانی عصبانی می شود، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

  • داستان کوتاه به زبان ترکی استانبولی با ترجمه
  • متولدین مرداد به وسیله خورشد قدرتمند هدایت می شوند. این ماه به عنوان علامت شاهانه درمنطقه البروج شناخته شده است. در متولدین این ماه تمام فاکتورهای دیگر مانند وراثت، محیط، تربیت و تحصیلات، تاثیرات قویتری دارند. به متولدین این ماه هدایای فوق العاده و الطاف گرانقدری ارزانی داشته شده است و به همین مناسبت متولدین مرداد را یکی از خوشبخت ترین ماه های سال دانسته اند. ماه مرداد سمبل دنیای سرگرمی هاست و تعداد زیادی از افراد معروف در موسیقی، ادبیات، تئاتر و غیره دربین متولدین مرداد یافت می شود.

    شما به طرز ما فوق عادی استعداد هنری وخلاقیت دارید. با تعلیم گرفتن که شما بیش از هر فرد دیگری آن را بسرعت فرا میگیرید، میتوانید جایگاه خود رادریکی از این عرصه های هنری بیاید. طبیعت شما مهربان و دلسوز است.

    خوش مشرب و خوش قلب هستید و به سرعت باب دوستی با افراد را می گشایید. قسمت اجتماعی زندگی شما همیشه نقش مهمی را در کارهایتان بازی می کند. هم مسایل عشقی و عاطفی و هم در مورد تجارت و مشاغل. در ارتباطتان با اشخاص مهم موفق و کامیاب خواهید بود. سمبل ماه مرداد شیر است که معرف یک غریزه درنده است و شما این خصیصه را دارید، البته در فرم متمدنانه و اجتماعی شده. شما موجودی مهاجم و سلطه جو هستید و یک شهامت غیر عادی برای پیکار با زندگی دارید. زمانی که فکرتان راروی یک هدف بخصوص متمرکز می کنید.

    هیچ چیز بجز مرگ نمیتواند شما را متوقف کند. گرچه همانطور که گفته شد موجود بی باکی هستید، لیکن در عین حال مستعد این هستید که قدرت و پول را بپرستید، بحدی که مکررا خود را وارد می کنید کسی را دوست داشته باشید به خاطر اینکه او میتواند در رسیدن به هدف یاریتان دهد. به طور طبیعی دارای روحیه ای قوی و ماجراجو هستید. دوست دارید از محلی به محل دیگر پرسه بزنید و دوست دارید به مکان های دور و عجیب و غریب مسافرت کنید، زیرا به ماجرا و هیجان علاقه دارید. صادقانه بگوییم تمایلات بی باکانه و گاه عصیانگر شما غیر قابل کنترل نیست، لیکن اگر وراثت قدرت آنها را افزایش دهد، بایستی مواظب خودتان باشید. شانس های شما برای موفقیت همانطور که اشاره شد در تمام قسمت های زندگی از حد متوسط بالاتر است. ممکن است این موفقیت خیلی زود در کار و شغلی که به آن مشغولید به سراغتان بیاید. اگر کوشش های اولیه شما شکست بخورند سه شانس جداگانه دیگر وجود دارد که میتوانید سعی دوباره ای برای شهرت و موفقیت بکنید. اگر شکستی در کار باشد بیشتر به دلیل این است که شما تمایل دارید به طور غیر عاقلانه ای دست و دلباز باشید، پول را با بی دقتی به هدر بدهید و سرمایه گذاری های غیر مطمئنی بکنید. کیف پول شما اکثرا طعمه خوبی برای اشخاص بی اصل و نسب است. شما بایستی با دقت تمام مراقب این نقطه ضعف خود باشید زیرا از آن تیپ اشخاصی نیستید که از تجربه، پند بگیرید. از نظر عاطفی آدم متعادلی هستید: احساساتی، دلسوز و علاقمند به اینکه احساس خودرانشان بدهید. شما برای کسانی که دوست دارید هر کاری میکنید. آرزوی دایمی شما سعادتمند بودن در عشق است و وقتی عاشق کسی نیستید و کسی هم شما را دوست نمیدارد، بسیار ناشاد و غمگین هستید. بدبختانه بیشتر متولدین مرداد مستعد این هستند که درعشق انتخاب غلط داشته باشند و معمولا به علت همین اشتباه ،درماجراهای عشقی خود رنج می برند. آنها اکثرا دوبار ازدواج می کنند. اگر انتخاب صحیحی به عمل بیاورید، از محیط خانه خود لذت می برید. شما بچه ها را دوست دارید و به طور معمول بایستی حدود دو بچه داشته باشید.

    مردادی ها عاشق دریافت گل ، هدیه و توجه هستند ؛ متولدین مرداد ماه برای ارضای خواسته‌های خود مایلند همواره و تحت هر شرایطی مورد تایید و تحسین قرار بگیرند و محبت و حمایت محض طرف مقابلشان را خواهانند.

    همیشه اطمینان حاصل کنید که از زیبایی آنها به حد کافی تعریف و تمجید به عمل می‌آورید. آنها عاشق دریافت گل و هدایای مختلف هستند و مایلند همیشه و در همه حال، کانون توجهات افراد را به خود اختصاص دهند از این رو در یک رستوران، میزها و صندلی های وسط را انتخاب میکنند تا در معرض دید همه قرار داشته باشند.

    آنها افرادی بسیار پر جنب وجوش و فعال هستند، از این رو ساعات خوابشان کمتر از حد معمول است. در کنار آنها تا جای ممکن مطیع و فرمان‌بردار باشید چرا که آنها خواهان برخورداری از تسلط کامل در یک ارتباط هستند.

    آنها از برقراری ارتباطات متعدد لذت میبرند و اهل معاشرت و گفت و گو با اطرافیان هستند، ولی دوست ندارند که طرف مقابلشان را در چنین وضعیتی مشاهده کنند.

    همواره به آنها ابراز علاقه کنید و بگویید که چقدر برایتان ارزشمند هستند چون اگر به آنها بی‌اعتنایی و بی‌توجهی نشان دهید، بی‌درنگ با طغیان‌های بی‌امان و غیرقابل کنترل آنها مواجهه میشوید.

    همیشه کاری کنید که آنها در کانون توجهات قرار بگیرند وگرنه احساس حسادت شدیدی به سراغشان می‌آید.

    آنها همیشه از غرور، نخوت و تکبر کاذبی برخوردارند، پس به جای سعی در عوض کردنشان بهتر است این خصیصه‌شان را به همان شکل بپذیرید و همواره این احساس را در آنها تقویت کنید.

    یک شیر ژیان و سر کش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه، بی عشق نمی‌تواند زندگی کند دل او از آئینه پاکتر و روشنتر است اما خشم او هم توفانی هم سهمگین خواهد بود. اغلب آدم های کارآمدی هستند به نحوی که اغلب کارهای منزل را شخصا و با مهارت تمتم انجام می‌دهند.

    مرد متولد مرداد یک شیر ژیان و سرکش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه است. اگر با مرد متولد مرداد ازدواج می کنید، فراموش نکنید که هرگز دم این شیر را لگد نکنید.

    مرد متولد مرداد ماه، بی عشق نمی تواند زندگی کند و دل او از آئینه پاک تر و روشن تر است اما خشم او هم توفانی و سهمگین خواهد بود.

    او به دنیا آمد تا نوری در ورای رویت ها و ظرافتش را نثار تنهایی ها کند. بدون شک توصیف یک مرد متولد مرداد ماه نیست. شما ممکن است یک مرد متولد شده در این ماه را در حال گرفتن حمام آفتاب و یا ایراد یک سخنرانی جالب ببینید، اما یقین داشته باشید او را در تنهایی نخواهید دید. موضع او به احتمال خیلی زیاد در وسط صحنه و در میان جمع دوستان و آشنایانی است که پیوسته از وی تعریف و تمجید می کنند. او ممکن است که پولش را صرف هیچ و پوچ بکند اما مطمئن باشید که زندگی خود را برای هیچ و پوچ به هدر نمی دهد. برای مرد متولد برج اسد وحود ناظر و تماشاگر ضرورت دارد.

    به این ترتیب ملاحظه می کنید که تله ای که برای یک شیر می گذارید، و چه نوعی باید باشد: «تماشاگر او باشید» و او درست بر خلاف مردان رام نشدنی متولد بهمن و شهریور، حاضر می شود که با کمال بردباری تمام رنج های یک عشق آتشین را تحمل کند، فقط به این شرط که شما در بازی عشق، بازیگر ماهری باشید، به وی احترام بگذارید، تملق بگویید و تمجیدش کنید.

    آیا کارهای او به شدت آفتاب مرداد ماه داغ و پر حرارت است؟ عینک تیره آفتابی به چشم هایتان بزنید تا بتوانید از نور بی دریغش بهره مند شود. آیا او یکی از آن شیرهای آقامنش و ساکت است؟ مراقب باشید این آقامنشی و سربزیری دست و بال شما را بند نکند تا ببینید چطور شروع به جرقه زدن می کند. به علاوه فراموش نکنید که در این حالت خاموشی و آقامنشی او نقش بازی می کند، و در ورای این سیمای مودب صبر غیر قابل تصوری وجود دارد که هر لحظه ممکن است از کنترل خارج شده و زن ملوس سبک سری را که تصور کرده است می تواند بر او حکمرانی کند،‌ بسوزاند و خاکستر کند.

    مرد متولد مرداد یک دوست بسیار خوش مشرب، یک مدافع، یک پشتیبان بسیار جدی و سر سخت و یک عاشق احساساتی می باشد. شما برای انداختن او به دام عشق محتاج به نصب تله های متعدد نیستند. او هر چند وقت یک بار آمادگی عاشق شدن را پیدا می کند. مراقب این لحظه باشید، و پیدایش این احساس را در او با نور شمع و صدای دلنشین یک موزیک شاعرانه مخلوط کنید و ببینید که چطور گل سرخ عشق در قلبش شکوفا می شود. راستش این است که در یک چنین مواقعی شما خیلی هم به نور شمع و نوای ویلن احتیاجی ندارید،‌نور ماه با یک گوشه دنج هم کفایت می کند و همان نتیجه را می دهد.

    اگر در زندگی متولد برج اسد عشق وجود نداشته باشد، به صورت متاثر کننده ای کنج عزلت اختیار می کند. برای او عملا دو راه بیشتر وجود ندارد. یا باید مورد پرستش واقع شود و یا بمیرد. وقتی عشق به قلب چنین مردی قدم گذاشت، در جیب هایش باز می گردد. او شما را به بهترین رستوران ها می برد، گرانترین عطرها و زیبا ترین گل ها را برایتان می خرد. همراهتان به مجلل ترین تاتر ها می آید، هیجان انگیز ترین نامه های عاشقانه را می نویسد و به این تر تیب باید قلبی از سنگ خارا داشته باشید که بتوانید مقاومت کنید.

    طبیعی است که با دیدن چنین رفتاری از او، فورا پیش خود می پندارید که وی را دیوانه وار عاشق خود کرده اید. توصیه می کنیم که قدری بیشتر فکر کنید، زیرا عشق مردان متولد مرداد ماه هرگز خالی از دردسر نیست. برای درک بهتر مطلب می توانید حرمسرایی را در نظر مجسم کنید. او ممکن است شما را به خلوتگاه خود ببرد، وجودتان را سرشار او عشق بکند، خوسته هایتان را خیلی بیش از حدی که انتظار دارید، برآورده سازد و بعد ناگهان متوجه بشوید که عملا در زندان قرار گرفته اید. آیا او حسود است؟ جواب این سئوال شما بله است. او به شما می گوید که چه بپوشید، موهای خود را چطور درست کنید، چه کتابی بخوانید، چه کسانی را برای معاشرت برگزینید، و برنامه روزانه خود را چطور تنظیم کنید. او با اصرار می خواهد بداند که چرا خرید شما دو ساعت طول کشیده است در حالی که قبلا گفته بودید بیش از یک ساعت کار ندارید. می خواهد بداند که وقتی از منزل بیرون رفته اید، چه کسی را دیده اید و او به شما چه گفته است؟

    هیچ بعید نخواهد بود که ناگهان مثل یک طوفان سهمگین به غرش در بیاید. شما خیلی باید مواظب حرکات چشم های خودتان هم باشید. کافی است که یک روز شما را به هنگام پختن غذا در حالی که از پنجره به بیرون خیره شده اید، ببیند و خیال کند که دارید به مرد دیگری می اندیشید. خلاصه همیشه و همیشه به خاطر داشته باشید که خشم او واقعا طوفانی و منهدم کننده است. حتی جزئی ترین تحریک حسادت او نیز برای اینکه بدانید آیا هنوز شما را دوست می دارد یا نه، دیوانگی محض است. او اگر شما را دوست نداشته باشد، آشکارا می گوید و اصلا مایل نیست که مورد آزمایش قرار بگیرد. این امکان کاملا وجود دارد که او بدون توجه به موقعیت زمان و مکان مردی را که با شما گرم گرفته است، چنان نقش بر زمین کند که کارش به بیمارستان بکشد. از قدیم گفته اند: « کسی دم شیر را لگد نمی کند.»

    عشق و عاشقی با شیر همیشه همراه باشهد و شکر نیست، چه او همانقدر که یک گربه ملوس است، یک شیر ژیان نیز هست و در حقیقت بین این دو اختلاف اساسی هم وجود ندارد و هر دو از یک خانواده هستند.

    همیشه آمادگی آن را داشته باشید که بتوانید هیجانات شدید وی را آرام سازید و عظمتی را که به مشکلات و مسائل عادی و پیش پا افتاده می دهد، درک کنید. در واقع باید گفت که او به کسی که بتواند تعادلی در زندگی اش به وجود بیاورد، نیازمند است. اگر شما نتوانید این نقش را به عهده بگیرید و خوب اجرا کنید، آن وقت باید دائما غریدن ها و پنجه درافکندن های وی را تحمل کنید و این حالتی است که واقعا غیر قابل تحمل می باشد.

    سعی نکنید مقام حکمرانی را در منزل به خود اختصاص بدهید زیرا این موضوعی است که او به هیچ وجه نمی تواند تحمل کند و اوست که حکمران می باشد. شیر ممکن است به جفت خود اجازه بدهد که برای به دست آوردن طعمه و کمک به معاش اعضای خانواده از لانه خارج بشود، اما صد در صد به نفع این جفت است که قبل از حرکت این اطمینان را به شوهر خود بدهد که هرگز کار خارج از خانه را بر او و منزل ترجیح نخواهد داد. برای او حالت رقابت ورزیدن با یک مرد و یا یک کار غیر قابل تحمل است. کافی است که یک بار رفتاری داشته باشید که شایسته و برازنده ملکه سلطان جنگل نباشد، (ملکه ای که نباید کوچکترین توجهی به اتباع مرد خویش داشته باشد) و آن وقت خواهید دید که چطور آسمان آفتابی و دلپذیر بهری را ناگهان ابرهای سیاهی می پوشانند، رعد شروع به غریدنمی نمایدو طوفان خانمان برانداز شروع می شود. در عوض اگر فقط از آن او باشید، اگر عشق خود را بی دریغ نثار وی کنید، آن وقت رفتاری از وی خواهید دید که سرشک همه زن ها را بر می انگیزاند. قلب او از آیینه پاکتر و عشق او از بلندترین کوه ها با شکوه تر است. اگر احترامی را که مایل است از شما ببیند، سخاوتمندانه آن را جبران می کند. او ممکن است روزی چند بار از زیبایی شما تعریف و تمجید کند، پول خیلی زیادی در اختیار تان بگذارد، صادقانه وفادار بماند و عاشقی پاکباز بشود. احتمال وفاداری او در دوران بعد از ازدواج خیلی بیشتر از دوران نامزدی یا آشنایی است دلیلش این است که نزد متولد مرداد هم متکبر تر و هم تنبل تر از آن است که به شکل زن های زیبا بپردازد، و در نتیجه وقتی کسی را پیدا کرد که بتواند حیطه قدرت وی را اداره کند، در حالی او شاهانه روی تاب توری خود دراو می کشد و با بچه هایش بازی می کند و از زن و بچه خویش با سر سختی تمام دفاع می نماید و این توهم را در آنها و دیگران به وجود آورد که این اوست که حکمران مطلق می باشد، دیگر هرگز او را ترک نمی کند و مانع از دست رفتن چنین جواهر گرانقیمتی می گردد.

    با ازدواج با یک مرد متولد مرداد زندگی پر مشغله ای پیدا خواهید کرد. تقریبا هر شب یا باید به میهمانی بروید و یا کسی را به منزل دعوت کنید. مدتی از وقتتان را هم بدون شک صرف جر و بحث های کوچک روی پول هایی که خودش یا شما خرج کرده اید، و یا سرمایه گذاری در کاری که فکر می کرده است منفعت خوبی خواهد داشت، می گردد.

    یکی از کارهایی که بعد از رفتن به خانه او باید حتما انجام بدهید این است که مواظب سرمایه گذاری هایی که اگر نتیجه مطلوب را ندهند، باشید (که اکثرا هم همینطور است چون منش تجاری او چندان قوی نیست) ناراحتی های ناشی از آن ها بالطبع شامل حال شما هم می گردد. مخصوصا مواظب باشید که هرگز در حراج شرکت نکند زیرا نیرویی غیر قابل مقاومت در درون او وجود دارد که پیوسته قیمتی بالاتر از آخرین قیمت اعلام شده را پیشنهاد نماید. در محافل و مجالس دوستانه نیز این حالت در وی مشاهده می گردد،‌مثلا اگربا عده ای برای ناهار خوردن به رستوران بروید، این همیشه اوست که برای گرفتن صورت حساب از پیشخدمت، دست دراز می کند و می گوید: «همه میهمان من» و با خوشحالی تمام پولی را که برای خرید یخچال پس انداز کرده اید به گارسون رستوران می دهد. مرد متولد مرداد علاقه زیادی هم به قمار دارد، پس اگر با او به خارج از کشور می روید،‌مراقب باشید که بازدید از قمار خانه را جزو برنامه های مسافرت نگنجانید.

    در وجود مردان متولد مرداد یک ویژگی خیلی مفیدتر جلب توجه می کند و آن این است که اغلب ایشان آدم های کار آمدی هستند، به نحوی که اغلب کارهای منزل از درست کردن یک در شکسته و یا شیر آبی که چکه می کند تا تعمیر ضبط صوت را شخصا و با مهارت تمام انجام می دهند. اگر او به راستی تحت تأثیر صورت فلکی شیر قرار داشته باشد، محال است بتواند به هنگام مواجه شدن با دستگاهی که خراب شده درست کار نمی کند، جلوی خود را بگیرد و قبل از بردن آن به نزد متخصص شخصا اقدام به تعمیر آن نکند و شما بهتر است در این گونه مواقع از ته دل دعا کنید که موفق بشود، زیرا هیچ بعید نیست که اگر پس از یکی دو ساعت کوشش نتوانست ضبط صوت خراب شده را درست کند، آن را با عصبانیت از پنجره به بیرون پرتاب کند و یا با چکش چنان روی شیری که چکه می کند و درست نمی شود بکوبد که به کلی از جا کنده بشود و آب منزل را بردارد.

    به هر صورت توانایی مرد متولد برج اسد در کارهای مکانیکی چیزی است که خیلی زود جلب توجه می کند، مثلا هیچ بعید نیست که موتوری را که هرگز در عمرش ندیده است، پیاده و دوباره سوار نماید. او کسی نیست که برای نصب آیینه دستشویی و یا کوبیدن ریل های پرده یک هفته صبر کند تا شرکت مربوطه دو نفر کارگر ماهر بفرستد. او حتی کارهایی مثل ساختن یک گلخانه در گوشه حیاط را هم شخصا انجام می دهد. یک مقدار کثافت کاری هم که بالطبع این طور کارها را به همراه دارد، سخت نگیرید و راجع به آن چیزی نگویید زیرا به راستی حیف است که با این کار خود لذت عظیمی را که نصیب وی شده است، خدشه دار کنید.

    مرد متولد برج اسد ( مرداد ) شمع روح مجلس و محافلی است که در آن ها شرکت می کند،‌ اما دلقک نیست. او ماسک لودگی به صورت مزند تا توجه ها را به خود جلب کند، اما حتی در این حالت نیز رفتارش چنان است که حاضرین حس می کنند که باید احترام او را نگاه دارند. بر خلاف آنچه در بدو امر به نظر می رسد، ثبات قدم و عقیده مرد متولد مرداد نظیر ندارد. او در هر لحظه خوب می داند که به دنبال چه چیزی است و اغلب هم آن را به دست می آورد و خوب هم می داند که چطور باید آن را نگاه دارد.

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    اگر شما می خواهید که او در سراسر سال های زندگی مشترکتان وفادار باقی بماند، نیاز وی را به عشق و تمجید به طور کامل برآورده سازید،‌ زیرا این نیاز به قدری عظیم است و برآورده شدنش برای او به قدری جنبه حیاتی دارد که برای تأمین آن ممکن است به دنبال هر کس دیگری برود. اگر عشق بین شما و او حقیقی و عمیق است، احتمال اینکه صادق و وفادار باشد خیلی زیاد است،‌ اما حتی در این حالت نیز لااقل چشم هایش به دنبال این و آن خواهد بود و این چیزی است که فقط یک راه حل غیر عملی دارد: چشم هایش را با چشم بند ببندید. مرد متولد مرداد عاشق زیبایی است و هر کجا با زیبایی یا زیبارویی مواجه بشود،‌از او تعریف می کند و اگر شما زنی هستید که این کار حس حسادتان را بر می انگیزاند، متأسفانه باید بگویم که چاره ای جز دندان روی جگر گذاشتن و تحمل کردن ندارید. یک چنین مردی،‌اگر زنش او را به علت چشم چرانی و یا گرم گرفتن با زن های دیگر ترک کند (به شرط آنکه واقعا زنش را دوست داشته باشد) به شدت ناراحت می شود، و روحا و جسما صدمه می بیند، به طوری که هیچ بعید نیست که حتی دچار حمله قلبی هم بشود و چون تحمل کند،‌برای بازگرداندن این زن از کلیه امکانات خود استفاده می کند و طبق معمول همیشه هم موفق می شود.

    اینها نکاتی هستند که شما اگر شوهر متولد مرداد دارید، باید در نظر بگیرید و اگر با یک چنین شخصی دوست یا نامزد هستید،‌ بهتر است که قبل از ادای کلمه بله ببینید که آیا می توانید این خصوصیات او را تحمل کنید یا خیر. این را هم بدانید که اگر بتوانید طرز رفتار با او را به دست بیاورید، این بوالهوسی ها به هیچ وجه به صورتی در نخواهند آمد که به زندگی خانوادگی شما لطمه ای بزنند.

    آنچه در وجود مرد متولد مرداد پیدا نمی شود کینه، بدذاتی و شقاوت است. او ممکن است به طرز وحشتناکی خشمگین بشود، اما حتی در آن حالت نیز قلبش پاک باقی می ماند. در ابتدای جوانی علاقه زیادی به ورزش وشرکت در مسابقات از خود نشان می دهد، اما بعد ها که کمی پیر شد، ترجیح می دهد که یک تماشاچی خوب در پای تلویزیون باشد.

    گاهی اوقات، و نه همیشه، رفتار جدایی از مرد متولد مرداد سر می زند. او بر عکس متولدین دی ماه که پیوسته سعی می کنند از راه ازدواج موقعیت اجتماعی خود را بالا ببرند، او بیشتر دلش می خواهد با کسی ازدواج کند که از نظر طبقه بندی اجتماعی پایین تر از خودش باشد. البته این بدان مفهوم نیست که طالب موقعیت های خوب اجتماعی نیست،‌ درست بر عکس،‌ اما برایش خیلی مشکل است زنی بگیرد که حتی فقط در یک مورد برتر از او باشد. اگر مرد متولد مرداد از این نظر در کار خود اشتباه کند، عکس العمل عجیبی از خود نشان می دهد و آن این است که محبت ها و تعریف و تحجیدهای همسرش را نوعی ترحم می تیند و آن وقت غرورش جریحه دار می گردد و طوفان های متعدد بر پا می شوند، و یا بر عکس مانند موجودی مفلوک می گردد که راه علاجی به نظرش نمی رسد.

    مرد متولد مرداد هرگز یک خانواده پر جمعیت به وجود نمی آورد و چه بسیارند تعداد آنهایی که اصلا بچه ای ندارد و یا حداکثر دو بچه دارند. این مرد خیلی زود از بچه ها جدا می شود و یا بهتر است بگویم ترتیبی به وجود می آورد که بچه در سنین جوانی حانه را ترک کرده و زندگی مستقلی به وجود بیاورند و این واقعا جای تأسف است زیرا او یک پدر خونگرم و در حقیقت نمونه ای است و حتی میتوان گفت که بر خلاف آنچه بر زبان می آورد،‌ گذشت های فراوانی نسبت به حرکات و رفتار بچه هایش از خود نشان می دهد. او ممکن است در ابتدای امر سعی کند با « توضیحات لازم » و « اندکی » شدت عمل به بچه هایش یاد بدهد که در زندگی و مخصوصا در منزل چه رفتاری باید داشته باشند،‌اما این کوچولوهای باهوش خیلی زود رگ خواب پدر خود را به دست می آورند و پی می برند که چطور می توان از راه تعریف و تمجید و کمی هم چاپلوسی به تمام خواسته های خود جامه عمل بپوشانند و آزادی عمل پیدا کنند. او در اجرای دستوراتی که صادر می کند،‌پافشاری می کند،‌ اما همین قدر که جمله: « بله قربان، شما راست می گویید و حق با شماست » را شنید، آرام می گیرد. به این ترتیب ملزم کردن بچه ها به رعایت انضباط کلا به عهده شما خواهد بود. بچه ها ممکن است در اوایل از خود خواهی و غرور پدرشان به عنوان وقار و متانت یاد خواهند کرد. در مورد بچه ها یک چیز را هم حتما به خاطر داشته باشید و آن این است که به آن ها بیشتر از او توجه نکنید و در غیر این صورت خود را برای مقابله با عکس العمل های وی آماده سازید.

    آیا او رئوف و مهربان است یا سنگدل و خطرناک؟ دست و دلباز و باگذشت است و یا به طرز وحشتناکی خودخواه و مغرور؟ آیا او حقیقتا اجتماعی و مردم دوست است؟ آیا او موقعیت اجتماعی خویش را از راه تظاهر به وقار و متانت به دست می آورد؟ و بالاخره آیا او واقعا سزاوار آن هست که با وی مثل یک سلطان رفتار بشود؟ در مورد اخیر بدون شک باید گفت که لااقل از نظر خودش واقعا سزاوار آن می باشد که در محیط خانواده و کار « ‌آقای » همه باشد، و شما نمی توانید منکر این واقعیت بشوید که او در امور عشقی و حرفه ای همیشه موفق است، و اما در مورد اینکه آیا او واقعا این چنین است و یا سعی می کند از راه تظاهر این چنین باشد، رازی است که ما هرگز قادر به کشف آن نیستیم. در عوض خیلی چیزها هم درباره او می دانیم، مثلا اشتهای سیری ناپذیری دارد و بسیار باوقار است. احتیاج فوق العاده زیادی به حکمفرمایی دارد و سخت مایل است که فرمانبردارانش دوستش بدارند.

    مرد متولد مرداد همیشه از آن واهمه دارد که نکند در کاری شکست بخورد و یا مورد سرزنش قرار بگیرد، و از نظر روانشناسی همین ترس یکی از علل اصلی زیاده روی در فخر فروشی و نخوت است. از سوی دیگر زود متوجه می شوید که وقتی بزرگ منشی او مورد تهدید قرار بگیرد‌،از هیچ چیز هراس نمی کند و تقریبا فقط در این مورد است که ما می بینیم آن قدرت و شجاعت بی مانندی که پیوسته از آن دم می زند، صورت حقیقت پیدا می کند و رخ می نماید.

    به این ترتیب می توان چنین نتیجه گرفت که شما اگر به طور استثنایی خودخواه و مغرور نیستید،‌ و اگر در اعماق روحتان عقده های حقارت وجود ندارد، و از زمره زنانی هستند که می خوهید خانواده خود را بر محور عشق شوهرتان بگردانید، به طور یقین هیچ کس را بهتر از یک مرد متولد مرداد پیدا نخواهید کرد و باز به طور حتم هیچ کس هم بیش از او در مقابل نقطه ضعف خویش که نیاز به شنیدن تملق و چاپلوسی باشد، از خود ناتوانی نشان نمی دهد و این خود برای شما امتیاز بزرگی است که تا آخر زندگی می توانید از آن بهره برداری کنید.

    باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت، خواهان تجمل، ریاست طلب، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو، در دوستان تاثیر بسیار مطلوب بر جای می‌گذارد. مادری مهربان و صمیمی که می‌کوشدفرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار بیاورد.

    باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت،‌خواهان تجمل و زندگی لوکس، ریاست طلب و فرمانده، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو است.

    کمد لباس او معمولا مملو از لباس های شیک و مد روز است و کمتر اتفاق می افتد که در ماه چند بار به سلمانی نرود. او تشنه زندگی اشراف منشانه و پرتجمل است.

    جذابیت او به حدی است که به سهولت در دل اطرافیان جا باز می کند و در دوستان تأثیر بسیار مطلوب به جای می گذارد.

    مادری مهربان و صمیمی است،‌ اما می کوشد که فرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار آورد. اگر کار خارج از خانه داشته باشد،‌ هرگز وظایف مادری و همسری را فدای شغل و حرفه خود نمی کند و هر دو را تواما به نحو احسن انجام خواهد داد.

    بدون شک در زن متولد مرداد لااقل یک چیز هست که شما از آن خوشتان نمی آید و آن هم خاطرات و عکس ها و یادگاری های تمام دوستان قبلی است و هیچ فایده ای هم ندارد که بخواهید او را وادار کنید این عکس ها و کاغذها را بسوزاند و از بین ببرد زیرا او در امور عاطفی بسیار ثابت قدم و در روابط خود با جنس مخالف بسیار عشق پیشه است.

    او نه تنها کسی نیست که در مهمانی ها و مجالس رقص تنها بماند، بلکه همیشه عده خیلی زیادی در اطرافش پرسه می زنند و شما اگر می خواهید که وی را به خانه خود بیاورید و اسم خود را روی او بگذارید، باید با رقبای متعددی دست و پنجه نرم کنید،‌و در این مبارزه اگر نام شما نام یکی از شخصیتهای خوب اجتماعی باشد مانند مونتگمری،‌ چرچیل، رومل، ‌نخست وزیر، وزیر، وکیل یا هر اسم دیگر باشد، شانس موفقیت زیادتری خواهید داشت و این امر چنان در مورد دختران متولد مرداد صادق است که من اگر بشنوم یکی از آنها با مردی ازدواج کرده است که یک نام خانوادگی خیلی معمولی دارد، به زحمت آن را دور می کنم. البته یک چنین امکانی وجود دارد، در دنیای ما هر چیزی ممکن است،‌

    اما باور کنید که زن متولد مرداد پس از ازدواج هر طور شده سعی می کند این نام خانوادگی معمولی را عوض کند و شوهرش را برای کسب مقامات و پیشرفت در امور اداری تشویق و ترغیب کند. او از اینکه خانم رئیس، خانم مدیر کل یا خانم وزیر باشد، بسیار احساس غرور و شادی می کند.

    احتمال زیادی وجود دارد که او رهبر و یا سر دسته گروه زن هایی باشد که معمولا دور هم جمع می شوند. قدرت فرماندهی او خیلی زیاد است اما این کار را با چنان ظرافت و احساسات گرم و دوستانه ای انجام می دهد که اطرافیانش هرگز نسبت به آن معترض نمی گردند. رفتار زن متولد مرداد به طور طبیعی و عادی طوری است که دوستان و آشنایان وی تسلط و نفوذ او را بر خود پذیرا می کردند و هر چه را که می گوید از جان و دل قبول می کنند چنانچه گویی او اصلا برای این منظور متولد شده است. اگر شما از زمره زنانی هستید که نمی توانید به یک چنین تسلطی گردن بنهید،‌ بهتر است معاشرت خود را با او قطع کنید. از یک چنین زنی هرگز نباید انتظار داشت که از کسی پیروی کند و تا حرفی از دهان شخصی بیرون آمد،‌ چشم بسته آن را قبول نماید. مردی که انتظار داشته باشد زن متولد مرداد شما فقط در پنجاه درصد موارد حرف هایتان را قبول می کند،‌ خود را آدم خیلی خوش شانسی بدانید زیرا او در صورتی که خواسته باشد خیلی مراعات حال شما را کرده باشد، خود را همسر و مساوی شما می داند، اما از سوی دیگر این را هم باید بدانید که زن متولد مردادجواهر نایاب و گرانقیمتی است که در هر کوی و برزنی پیدا نمی شود و برای به دست آوردن آن باید قابلیت های فراوان داشت.

    زنی که در پنجمین ماه سال متولد شده باشد، می تواند غرشی مانند شیر و رفتاری بسان یک گربه داشته باشد. صدایش ممکن است بسیار دلنشین و دوست داشتنی باشد و چشمان وی پیوسته مخمور و پر احساس است. در وهله اول چنین به نظر می رسد که موجودی رام،‌ سر به زیر و بی آزار است، اما احتیاط را از دست ندهید. این حالت فقط ظاهر او را نشان می دهد و احتمالا به این علت چنین قیافه ای به خود می گیرد که می داند از این راه بیشتر جلب توجه می کند. اندکی به غرور او لطمه بزنید و یا سعی کنید که وی را در درجه دوم اهمیت قرار بدهید، آنوقت خوب خواهید دید که او هر چه باشد، خجول و سر به زیر نیست. بیشتر زنان متولد این ماه در همان ابتدای آشنایی خود با شما، بدون رودربایستی و با صراحت لهجه این نکته را گوشزد می کنند که مغرورتر از آن هستند که دست کم گرفته شوند، اما تعداد آن هایی که پنجه های تیز و برنده خود را لای انگشتان نرم خویش پنهان می دارند نیز کم نیست و همین ها هستند که باید جدا مواظبشان بود.

    اولین قدمی که شما به سوی دختر متولد مرداد بر می دارید، باید همراه با هدیه ای باشد. نوع این هدیه مهم نیست، همین قدر که گران قیمت و شیک باشد و شما به هنگام تقدیم آن لباس مرتب به تن داشته باشید و ظاهرتان از هر نظر آراسته باشد،‌ کفایت دارد.

    پس از این مرحله باید انواع خوش آمد گویی ها و کمپلیمان ها را مورد آزمایش و بررسی قرار بدهید. در این مورد لطفا سعی کنید مبتکر باشید. استفاده از کلمات معمولی، عامیانه و خودمانی بدون شک مانند دیواری بین شما و او فاصله می اندازد. بهتر است همیشه این موضوع را به خاطر داشته باشید که با مقام شامخی سروکار دارید.

    جور در آمدن با یک چنین زنی کار آسانی نیست،‌ چه او از برخی جهات نیازمندی های ضد و نقیضی دارد. از طرفی خواهان تسلط و فرمانروایی است، در عین حال با تمام وجودش می خوهد که شما یک مرد واقعی با تمام صفاتی که برای یک مرد تعیین کرده اند، باشید و در ضمن فراموش نکنید که او یک زن است و نیاز به نوازش و شنیدن تعریف و تمجید دارد. زن متولد برج اسد اگر شما را قدرتمنداحساس کند،‌عاشقتان نخواهد شد زیرا هرگز دلش نمی خواهد از موضع قدرت قدم به زیر بگذارد.

    بسیاری از زنان متولد مرداد ورزشکار هستند و از انواع ورزش ها لذت می برند، اما به شما توصیه می کنم که اگر می خوهید دل او را به دست بیاورید، وی را به جای بردن به تماشای مسابقه فوتبال‌، به یک تأتر و یا اپرای مجلل ببرید. جلال و شکوه مثل مغناطیس او را مجذوب خود می سازد،‌ و چه بهتر که شما در این گونه مواقع بهترین جاها و گران ترین بلیط را خریداری کنید. پس از اتمام نمایش هم او را به یک ساندویچ فروشی نبرید و انتظار نداشته باشید که چون وی را به بهترین تأترهای مشهور برده اید و گران ترین بلیط ها را خریداری کرده اید، حالا مانعی ندارد که جلوی دکه ساندویچ فروشی بایستد و یک ساندویچ یا همبرگر گاز بزند. بهتر است او را کمتر بیرون ببرید اما وقتی برای گردش رفتید، به رستوران ها و نقاط شیک و درجه اول ببرید. خیال نکنید که او در جستجوی کسانی است که پول ایشان به قول معروف از پارو بالا می رود،‌ درست برعکس،‌ او خودش آدم دست و دلبازی است و چه بسا که هدیه هایی را که برای شما می خرد،‌ از نظر قیمت بیشتر از آن چیزهایی باشد که شما برای او بخرید، او به مجموع پولی که برای او خرج می کنید، اصلا اهمیتی نمی دهد بلکه به سلیقه و نوع هدیه و طرز اهدای آن اهمیت زیادی خواهد داد. به طور خلاصه بگویم اگر به جای پنج هدیه ده هزار ریالی یک هدیه سی هزار ریالی برای وی ببرید، خیلی بیشتر خوشحال می شود. فقیرترین زنان متولد مرداد اگرپول کافی برای خریدن پرده شیک جهت تنها اتاقی که در آن زندگی می کنند، و یا تهیه یک تابلو که قاب شاهانه ای داشته باشد، آن را پس انداز می کنند. فقر مانند خوره جان او را می خورد و بیمارش می سازد، به این ترتیب اگر سر و و ضع شما مرتب نباشد، و اگر رفتاری بسان اشراف نداشته باشید، شانس موفقیت زیادی نخواهید داشت.

    در تاریخ دوره لوئی چهاردهم پادشاه فرانسه نوشته شده است که: روزی یکی از معشوقه هایش از وی پرسید: آیا مردم عادی هم می دانند که عشق چه لذتی دارد؟ و وقتی لوئی چهاردهم به این خانم اطمینان داد که مردم عادی نیز عاشق می شوند و از آن لذت می برند، زن با شدت شروع به گریه کرد و در کمال خودخواهی گفت: برخورداری از این موهبت برای آنان زیادی است. این خانم به احتمال زیاد متولد برج اسد بوده است.

    زن متولد مرداد را به خاطر داشتن یک چنین غرور و نخوتی که گهگاه ظاهر می گردد، نباید سرزنش کرد. طبیعت و ذات او چنان است که خود را والاتر از دیگران می داند و عجیب آنکه مردم هم کمتر از این حالت و رفتار او رنجش خاطر پیدا می کنند، زیرا او بر غم داشتن یک چنین اخلاقی بیش از هر زن دیگری در کارها و رفتارش صمیمیت صداقت دارد و به طور حتم هیچ کس را نمی توان یافت که به اندازه اودر کمک به نیازمندان و درماندگان پیشقدم باشد و در مقابل کودکان نرمش های زنانه و مادرانه او خود بروز دهد، اما نباید توقع داشته باشیم که وی از پله های تخت رفیعی که بر بالای آن نشسته است، پایین بیاید. این تخت را طبیعت برای او ساخته است، اما او از همان بالا چنان رفتار صمیمانه و بزرگوارنه ای از خود نشان می دهد که اغلب مردم استثنایی بودن موقعیت او را از جان و دل قبول می کنند. او در عین حال که فوق العاده باهوش، قدرتمند و قابل است، زنی شوخ، بذله گو، رئوف و مهربان نیز می باشد.

    اندکی چاپلوسی و تملق وی را به هر کجا که بخواهید، می کشاند. این نقطه ضعف زن متولد مرداد است، اما تنها نقطه ضعف او نیست، اگر روابط شما صمیمی و نزدیک بشود و این امر موجب بگردد که بخواهید او را بیش از پیش در انحصار خود بگیرید، فورا متوجه می شوید که هر چندگاه یک بار از دست شما فرار می کند، چرخی می زند و دوباره مراجعت می نماید. این حالت او را به هیچ وجه حمل بر بوالهوسی و یا بی وفایی نکنید. عده ای از کسانی که در آفریقا کارهای تحقیقاتی انجام داده اند، خوب می دانند که شیرهای دست آموز که از بچگی نگاهداری و بزرگ شده اند، هر چندگاه یک بار اردوگاه را رها می کنند، به اعماق جنگل می روند، گشتی می زنند و دوباره بر می گردند. پس سعی نکنید زن متولد برج اسد خود را در چهار دیواری خانه محبوس سازید. این عمل او را عصبی، سرکش و غیر قابل تحمل می سازد، مگر اینکه آنقدر ثروتمند باشید که بتوانید خانه ای مانند قصر در اختیارش بگذارید و پول کافی برای تزئین و دکوراسیون آن به وی بدهید. زن متولد مرداد یک قطعه جواهر گران قیمت محسوب می گردد. شما تقریبا هرگز او را با موی ژولیده، لباس نامرتب و یا صورت بدون آرایش نمی بینید. او ساعات زیادی از روز را در مقابل آیینه می گذراند و پول خرج زیبایی خویش می سازد. اما همیشه این مطلب را به خاطر نگاه می دارد که نتیجه را به شما نشان بدهد نه طرز عمل را. یکی از رایج ترین جملاتی که مردان ازدواج کرده با زن متولد برج اسد می گویند این است: « عزیزم»، آیا فکر نمی کنی واقعا لازم است که پول برای لوازم آرایش بدهی؟ آن ها حق دارند، زیرا تقریبا هرگز اتفاق نمی افتد که یک چنین زنی سرش را خودش در منزل درست کند، می دانید چرا؟ فقط به این خاطر که رفتن به آرایشگاه شیک تر و اشراف منشانه تر است.

    جز در مواردی که یکی از والدین وی متولد خرداد، شهریور و یا دی باشند، باید دقیقا مراقب حساب مشترک بانکی خود با او باشید زیرا زنی که در برج اسد متولد شده باشد، نمی تواند برای خرید اشیاء لوکس، تزئین منزل و کادو برای دوستان خودداری کند. گنجه او همیشه مملو از لباسهای شیک و گران قیمت است و به همین دلیل هم در مهمانی ها و گردش ها،‌ منزل و خلاصه همه جا جزو خوش لباس های شیک و گران قیمت باشد، اما اجازه نمی دهد شیک پوشی، مد پرستی موجب جلف گرایی بشود. سلیقه اش معمولا نقص ندارد، بیشتر پیرو کفش و کیف ایتالیایی و پارچه های فرانسوی است ولو اینکه قدری گران تر باشند.

    اگر رئیس خود یا دوست گران پایه ای را برای شام به منزل دعوت بکنید، خواهید دید که خداوند میزبانی بهتر از همسر متولد مرداد ماه شما نمی توانست خلق کند. او نه تنها از آقای رئیس به بهترین وجه ممکن پذیرایی خواهد کرد، بلکه رفتارش چنان خواهد بود که در خانم رئیس نیز حداکثر تأثیر ممکن را نیز می گذارد. این از خواص ذاتی زن متولد برج اسد است که با تبسم شیرین و صادقانه خود فورا بر اطرافیان اعم از مرد یا زن، اثر دلنشینی می گذارد و جای خود را در دل ایشان باز می کند و مهمتر آنکه این پرتو دائمی و بدون سایه است.

    به عنوان یک مادر، زن متولد برج اسد دنیایی عشق و محبت نثار کودکان خویش می سازد، با وجود این، هرگز نمی تواند خطاهای ایشان را تحمل کند و اگر چنین شد، به شدت سخت گیر می شود، در حالی که وقتی پای خودش در میان است، عکس العملی به کلی متفاوت نشان می دهد. عشق شدید به بچه ها از یک سو و برخورداری از حس گذشت و بزرگواری از سوی دیگر موجب می شود که اگر بچه ها خلافی نسبت به شخص او مرتکب بشوند، مثلا احترام وی را نگاه ندارند، فقط به سکوت و خود خوری اکتفا کند. البته این اتفاقی است که خیلی خیلی به ندرت ممکن است رخ بدهد. او با ایشان به گفت و گو و صحبت می پردازد، اما در عین حال دقیقا مراقب است که دستوراتش نادیده گرفته نشود. از دوستی اش سوء استفاده به عمل نیاید و در هر لحظه آماده باشند که سر جای خود قرار بگیرند. با وجود آنکه یک چنین روشی بسیار مناسب و خوب است، این خطر کودکان زن متولد برج اسد را تهدید می کند که در اثر پول زیادی که برایشان خرج می شود و هرگز هیچ چیز از آنها دریغ نمی گردد، افراد پر توقع و پر مدعایی بار بیایند. مادر متولد مرداد در حمایت و دفاع از کودکان خویش همتا ندارد و خدا به داد کسی برسد که موجبات ناراحتی ایشان را فراهم بیاورد و یا درباره آنها بد قضاوت کند. کودکان یک چنین زنی خیلی مستقل بار می آیند زیرا اولا او مغرورتر از آن است که دائما به دنبال بچه هایش راه برود و در ثانی طبیعتا از مستقل بار آمدن بچه ها و ایجاد اعتماد به نفس احساس رضایت خاطر می کند. او از همان سال های اول زندگی به کودکان خویش پر و بال می دهد تا زندگی مستقلی داشته باشند اما به طور مستمر از دور مراقب ایشان است تا مبادا چشم زخمی به آنها برسد. بسیاری از مادران متولد مرداد در خارج از خانه کار می کنند، ولی بچه های ایشان هرگز با کمبود محبت و یا عدم مراقبت مواجه نمی شوند، زیرا خیلی به راحتی می تواند برنامه ای برای وظایف حرفه ای و مادرانه خویش تنظیم کند و ترتیبی بدهد که هر دو وظیفه به نحو احسن انجام شوند.

    گاهی اوقات اتفاق می افتد که او متانت و وقار خود را از دست می دهد و تبدیل به زنی سرخوش و بازیگوش می گردد. در این اوقات از ته دل می خندد،‌بازی می کند، اما وقتی این شادی برطرف شد، اطرافیان باید فورا متوجه بشوند که او دوباره همان زن سابق شده است. خودمانی شدن با غریبه ها را نمی پسندد، در حالی که با دوستان نزدیک خود شوخی می کند و با آنها رفتاری بسیار صمیمانه و نزدیک دارد. اگرشما او را خوب و زیاد نمی شناسید، تصور نکنید که این رفتارش شامل حال شما هم می گردد. او در یک جمع ده نفری ممکن است با نه نفر که از دوستان نزدیک وی می باشند، شوخی بکند و لودگی در بیاورد، اما با نفر دهم که او را خوب نمی شناسد، جدی باشد. از نظر وفاداری وضع او چنین است: من، من هستم و تو هم تو، و این هم عشق و زندگی مشترکمان، من تا زمانی با تو رو راست و صدیق خواهم بود که تو هم این چنین باشی، حتی یک دقیقه بی صداقتی تو را بلا جواب نخواهم گذاشت.

    اگر مشاهده کردید که در جمع دوستان همیشه عروس محفل است و مردها لحظه ای از تعریف و تمجید او باز نمی ایستند، احساس حسادت نکنید زیرا به محض آنکه یکی از ایشان بخواهد ولو چندمیلیمتر پا از گلیم خود بیرون بگذارد، همان جا به قول معروف دمش را قیچی می کند. در مجالس و محافل تعریف و تمجید مردها از خود را یک امر کاملا طبیعی و عادی تلقی می کند،‌ او حتی ممکن است واکنش هایی نشان بدهد،‌ زیرا او در ته دل خوب می داند که این همه وقار، غرور، عزت نفس، استقلال طلبی وی را از مرکز دنیای لطیف زنانه دور می کند و پیوسته این نیاز را در خویشتن احساس می نماید که باید به هر وسیله شده مطمئن شود، زنی است با تمام جذابیت های لازم برای زندگی و تمتع بردن از حمایت. این رفتار او به هیچ وجه این معنی را نمی رساند که شما را دیگر دوست ندارد. یک نکته دیگر را نیز حتما در نظر داشته باشید. او خود را کاملا محق می داند که از لباس، شکل، کار و یا موفقیت دوستان شما تعریف کند و در حضور شما با ایشان گرم بگیرد، اما وای به حال شما اگر بخواهید همین کار را نسبت به دوستان زن او انجام بدهید، اگر باد به گوش او برساند که شما منشی خود را با اسم کوچک نه با نام فامیلش صدا زده اید، مطمئن باشید که توفان وحشتناکی به وجود می آید و صدای غرش شیر در جنگل می پیچد.

    طبیعی است یک چنین رفتاری دور از انصاف و منطق است، اما به قول معروف هر که را طاوس باید جور هندوستان کشد. احتمالا یکی از دلایل اصلی چنین رفتاری این است که زن متولد برج اسد گاهگاه باید یکسان بودن و هم تراز بودن خویش را با مردها به ثبوت برساند و به همین جهت با مردها می جوشد تا احساس یکسانی و تساوی حقوق کند.

    از نظر شغلی زنی که در ماه مرداد متولد شده باشد،‌ از هنرپیشگی سینما تا جراحی قلب را می تواند به خوبی انجام دهد، او در فرا گرفتن حرفها از استعداد وسیعی برخوردار است، شغل مورد علاقه اش معلمی، استادی دانشگاه و مخصوصا روانکاوی است، چون در این شغل اخیر با قابلیت زیادی که در جلب اعتماد دیگران دارد، می تواند موفقیت های زیادی کسب کند. اگر به دنیای نویسندگی رو بیاورد، شاعر می شود و اشعار بسیار خوبی می سراید زیرا از لطافت طبع و ظرافت ذوق برخوردار است. اگر می خواهید با همسر متولد مرداد زندگی آرام و شیرینی داشته باشید، هرگز سعی نکنید بر او مسلط بشوید و مخصوصا یادتان باشد که حس خودخواهی او را هرگز سرکوب نکنید و غرورش را جریحه دار نسازید.

    کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست.
    از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم.
    همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

    مطالب زیر را حتما بخوانید

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    طالع بینی چینی سال میمون

    طالع بینی چینی سال بز (گوسفند)

    طالع بینی چینی سال اسب

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    طالع بینی چینی سال مار

    طالع بینی چینی سال اژدها

    طالع بینی چینی سال گربه (خرگوش)

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    ما داشتیم بی وفا بود

    “سمبل: شیر
    عنصر وجود: آتش
    شعار: من اراده می کنم
    سنگ خوش یمن: انیکس، چشم ببر
    سنگ ماه: آکات، چشم ببر، گارنت، الماس، عقیق، یاقوت زرد
    سیّاره: خورشید
    فلز وجود: طلا
    شخصیّت: ثابت، بلند پرواز، کاردان، متکی به نفس
    رنگ محبوب: غروب خورشید
    الهام پذیر فعّال و پیشرو فکردهنده ایده‌آلیست”
    همین اول مطلب خودش گویای همه چیز در مورد ما مرداد ماهیا هست، خصوصا شیر نر اَمُرداد باشی.. 😊😉🦁
    خورشید! آتش! شیر! من اراده می کنم! 😍 ای جان!!!
    افتخار میکنم که یک مرد مردادی هستم، متولد داغ ترین و پر حرارت ترین و انرژی بخش ترین روزها و ماه سال هستم، متولد ۱۶ام آتش و قدرت خورشید عالم تاب.. سال ۶۴
    افتخار بزرگیست واقعا! و البته هنوز مجرد🦁 چون هنوز اتفاق نیوفتاده و اون کسی رو که واقعا لایق خودم بدونم پیدا نکردم، کسی قدردان نبوده و نیست متاسفانه..
    با اینکه ۳۷ سالمه ولی هیچ برنامه ای برای ازدواج ندارم و احتمالا هم نخواهم داشت هیچ موقع.. 🙂
    ادمین جان متشکرم بابت مطلب مفید و بسیار جالبتون.👍
    آریگاتو گزائیماشتا 🥋🙏👊

    سلا دوست عزیزم. نظر لطف و محبت شماست. از اینکه همراه ما هستید، بی نهایت سپاسگزاریم.

    معمولا مردادیا قسمت تیر و خردادیا میشن خوش بحالشون البته دلیلم داره چون این دوماه فقط میتونه ارومشون کنه یا روشون تاثیر بزاره

    سلام بر مردادی ها عزیز
    بسیار عالی بود من یک دختر مردادی ام و لذت بردم

    من هم یک مردادی هستم و از خدا خییییلی ممنون هستم که من را در این ماه بسیار قدرتمند و عالی متولد کرد

    مردادیای عزیز سلام من هم مردادیم تبریک میگم شیرهای عزیز. من که واقعا عاشق خانمم هستم و بس بقیه هم اگه رفتارشون مناسب باشه می پسندم اصل برام زن و بچه ام هست دخالت های دیگران تاثیری روی من نداره.

    حجی همشون درسته من خودمم مردادیم ولی دیگه ما دیگه حیوون نیستیم که ما هم انسانیم چرا نباید زنم از پنجرا بیرون نگاه کنه

    سلام
    بنده از خدا شاکرم که چنین خصلت های را در وجود من نهاده و تولدم را در مرداد ماه تعیین کرده به خودم تبریک و به مرداد ماهی های عزیز تهنیت و آرزوی طول عمر برای مرداد ماهی ها و کسانی که مردادی ها را دوست دارد را دارم، و به کلیه متولدین که در طول ماهها متولد شدند خداوند عزت و خیر و برکت به آن عطا فرماید.
    پایدار باشید خدا حفظتان کند

    آره واقعا هر چه در مورد مردادی درست است

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۲

    فال روزانه – سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۲۲ آذر ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال ماهانه میلادی – دسامبر ۲۰۲۲

    مرد مردادی موجودی است عاطفی، مردد و از جهت روحی پیچیده. کاملا مستعد این است که به خاطر یک کلمه یا یک کار کوچک از شما برنجد و برای ساعتها یا روزها پشت دیوار غیر قابل نفوذی پنهان شود.

    به گزارش اقتصادآنلاین؛  اگر شما با صبر، مهربانی و تفاهم کامل با او رفتار کنید، او می تواند به این حمله های بدخلقی و افسردگی خود غلبه کند. مرد متولد ماه مرداد به زندگی خانوادگی و دوستان خود علاقه دارد. بنابراین سعی کنید او را با مردمی که دوستشان دارد احاطه کنید. هرچه تنوع دوستان بیشتر باشد بهتر است. او نظم و ترتیب را تحسین می کند. دوست دارد شما لباس آخرین مد بپوشید. آرایش کردن افراطی، موی رنگ شده و چیزهای مشابه آن برایش خوشایند نیست، ولی دلش می خواهد شما پوست و اندام خود را شاداب و جوان نگهدارید.

    مرد متولد مرداد محبوب همه است ! او همچون نو ستاره ای ست که طرفداران خود را از همه جا برای دیدن نمایش جذب می کند. این رفتار چیزی بیشتر از یک قمپز در کردن است که دیگران درباره متولدین مرداد فکر می کنند. گفتگوی طولانی مدت برایش بسیار آسان است بویژه اگر به زحمت شغلی را در عالم رقابت برای خود دست و پا کرده باشد.

    مردان متولد مرداد آدمهای نمایشی فوق العاده ای هستند. برخی از آنها وقتی پولشان ته می کشد ۵۰۰ پوند از بانک وام می گیرند تا برای دوستان میهمانی ترتیب دهند و شاید هم تصمیمی بگیرند برای دیگران قمپز بیایند. یکی از خوشایندترین خصلتهای او علاقه او به خوشحال کردن دیگران است.خوشحال کردن مردم باعث می شود همه جا احساس صمیمیت کند.

    می توانید او را از روی موهای پر پشتش بشناسید. حتی اگر موهایش کوتاه باشد باز هم مثل آن است که یک فرچه روی دو پا راه می رود. یا حتی شبیه قلم موی نقاشی است. نکند او را با جارو اشتباه بگیرید خانه را با او جارو کنید!

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    مرد مرداد دوست دارد شیک باشد. نشانه اسد و میزان ( نشانه دلبری و لوندی ) هر دو نشانه های عشق هستند. از آنجا که مرد متولد مرداد شبیه جارو است حتی می تواند خاک روی پاهای شما را هم جارو کنند. رفتارش شما را مات و مبهوت می کند ، به شما گل می دهد ، با هم شام اعیانی مفصلی می خورید ، به تئاتر می روید. در واقع وقتی کسی را دوست بدارد با او مثل یک ملکه رفتار می کنند.

    مرد متولد مرداد وقتی پدر شود معرکه است. او به بچه ها اهمیت می دهد و می‌خواهد کلکسیونی از آنها داشته باشد. اگر دوست ندارید بچه دار شوید توصیه می کنم هیچ وقت با مرد متولد برج مرداد پیمان زناشویی نبندید. ممکن است در ابتدای آشنایی بگوید : عزیزم اهمیتی ندارد. می توانیم بچه دار نشویم، اما صبر کنید و ببینید چه می شود او دمدمی نیست ، صادق و وفادار است. صداقت و وفاداری از نظر او بسیار مهم هستند قانون او این است که شما هم دوستش بدارید و صادق باشید و به هیچ وجه به او خیانت نکنید. او این انتظار را از همه ، از شما ، از همکاران و حتی ازدوستانش نیز دارد.

    مرد متولد مرداد می خواهد نان آور منزل و مایه افتخار شما باشد. با قدرت روی پای خود بایستد و خانواده را تأمین کنند. صبر کنید کامپیوتر را خاموش نکنید و با عجله برای یافتن او بیرون نروید. او گاهی ریا کار هم هست. اگر او کسی است که زیاد به سفر می رود ، احتمالاً هرجا ماده شیری هم دارد. عشق مردادی شما خود را حاکم قلمروی شاهانه خود می بیند و می خواهد شما و بچه ها در مقابل او تعظیم کنید. اگر کمی ارام و سر به راه باشید وضع بدتر می شود!

    اگر از قدرتی که در اختیار دارد به درستی استفاده نکند از شیری دوست داشتنی به قلدری مستبد تبدیل می شود که ناگهان بی پروا و از خود راضی به نظر می رسد، قمپز در می کند ، قیافه می گیرد و شق و رق راه می رود.او گاهی از شما مثل سرباز ضعیف بازی شاهانه شطرنج خود استفاده می کند یا دوستان و خویشان را کلکسیون کشورها می داند. اگر به قدرت برسد کافی است تا کمی ویژگیهای منفی داشته باشد آن وقت به دیکتاتور ، و فرمانروایی مستبد تبدیل می شود و همیشه از قدرت خود سوء استفاده می کند.

  • زیباترین داستان عشقی کوتاه
  • اولش خوب بلندمون کردی بردیمون به اوج،آخرش از همون بالا چنان زدیمون زمین که دارو ندارمون همه با هم گفتند(تریک),یعنی شکستند،ما مداد ماهی ها آخرش نفهمیدیم کلا خوبیم یا کلا بد


    بله


    👍👌


    مرادد ماهی‌ها فرشتن تمام


    چرت بود


    دقیقا درست بود همینطوری هستن

    عالی بود اتفاقا شوهر من مردادی وتمام این خصلت ها را هم داره خیلی درست گفتین🤣😅

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

     

    همیشه احتمال زیاد دارد که مرد متولد مرداد ماه را روی صحنه یا در برابر جمع دوستان و خویشاوندان در حال سخنرانی پر و شور و هیجان ببینید، او شاید پول خود را به هدر بدهد ولی بدون شک ملاحت و زیبایی خود را در یک فضای خالی به هدر نمی‌دهد او همیشه به تماشاگر نیاز دارد. خلاصه آنکه به دام انداختن شیر خیلی ساده است فقط باید تماشایش کنید او بر خلاف متولدین شهریور و بهمن به راحتی و با رضایت خاطر به دام یک عشق دلپذیر می‌افتد به شرط آنکه شما هم خوب عمل کنید یعنی او را مورد ستایش قرار دهید، تملق او را بگویید و به او احترام بگذارید. گول ظاهر مرد متولد مرداد ماه را نخورید کافیست یال‌‌‌‌های او را در جهت خلاف نوازش کنید تا ببینید که چطور جرقه‌‌‌‌های خشم از او وجود او ساطع می‌شود یادتان باشد که او فقط نقش آدم‌‌‌‌های فروتن را بازی می‌کند. در پشت آن رفتار مودبانه آتشی غرور و تکبر او وجود دارد که هر لحظه ممکن است شعله ور گردد و زن ساده دلی را که فکر می‌کند بر او مسلط شده است با گرمای سوزان خود بسوزاند.

     

    مرد متولد مرداد با زنان رفتاری مودبانه، محبت آمیز، حمایت گرانه و شاعرانه دارد برای به دام انداختن او در یک ماجرای عاشقانه نیاز به پهن کردن دام نیست شیر ها از یک شهوت آنی برخوردار هستند بنابراین کافیست با نور شمع و نمای دلنواز ویولن شرایط لازم را فراهم کنید که عشق او چون گل سرخی شکوفا شود اگر شمع و موسیقی هم در دسترس ندارید مهم نیست! فقط از همان عامل اولی یعنی فرصت مناسب استفاده کنید، مطمئنا به نتیجه می‌رسید. چنانچه در طالع بینی و زندگی مرد متولد مرداد ماه هیچ رابطه عاطفی حاکی از عشق وجود نداشته باشد اندوهگین و کسل می‌گردد و این کار را نیز با ادا و اطفار نشان می‌دهد. او یا باید مورد پرستش قرار بگیرد یا بمیرد (!) مرد متولد مرداد ماه وقتی پای عشق در میان باشد خیلی دست و دلباز می‌شود شما را به بهترین رستوران ها می‌برد دائم عطر و گل برایتان می‌خرد نامه‌‌‌‌های عاشقانه زیادی برایتان می‌نویسد، در واقع باید دلی از سنگ داشته باشید که بتوانید در برابر او مقاومت کنید.

     

    طالع بینی ماه مرداد مرد

     

    مرد متولد مرداد حس مالکیت شدیدی در روابط عاشقانه اش دارد. در ازدواج با مرد متولد مرداد ماه شما روحا و جسما به او تعلق دارید او به شما دیکته می‌کند چه بپوشید، مو‌‌‌‌های خود را چه مدلی بزنید، به کجا بروید یا نروید، چه کتاب هایی بخوانید و بالاخره برنامه روزانه تان را تنظیم می‌کند وقتی خرید شما یک ساعت بیشتر طول می‌کشد می‌خواهد بداند علت آن چه بوده است! چه کسی را در راه ملاقات کرده اید و به یکدیگر چه گفته اید، اگر در هنگام پخت و پز از پنجره آشپزخانه به بیرون خیره شوید می‌خواهد بداند به چه چیزی می‌نگرید و در فکرتان چه می‌گذرد.. شاید به فکر مرد دیگری هستید (؟!) قدرت خشم او را که می‌تواند برای زندگی تان بسیار مخرب باشد هرگز فراموش نکنید. گرم گرفتن با دیگران به قصد تحریک کردن او خیلی خطرناک و احمقانه خواهد بود شما همواره محبوب او هستید و این نیازی به اثبات ندارد. به هر حال اگر او را بیش از حد تحریک کنید ممکن است دوستان و اقوام مرد شما را که هیچ گناهی نیز مرتکب نشده اند، نقش بر زمین کند یا به بیمارستان بفرستد.

     

    مرد متولد مرداد از زن هایی که خواهان کار در بیرون از خانه هستند چندان خوشش نمی‌آید او ترجیح می‌دهد خودش کار و حرفه شما باشد، البته زمانی که وضع مالی اش خوب نباشد ممکن است به شما اجازه بدهد که کار کنید ولی از همان ابتدا باید به او نشان دهید که کارتان همیشه بعد از او و خانه قرار دارد. او هرگز رقابت با مردی دیگر و یا وجود موضوع جالبی در بیرون از خانه را تحمل نمی‌کند، خب اگر به اندازه کافی شجاعت دارید که این شرایط را بپذیرید می‌توانید به سراغ لباس یا لوازم عروسی بروید. ولی کاملا دقت کنید که باید کاملا آراسته و شیک و مد روز باشید چون او در همه جا می‌خواهد شما را به دیگران نشان دهد. بنابراین اگر در جلوی مردم با ظاهری که برازنده یک ملکه نباشد باعث شرمندگی او شوید احتمال دارد هنگام مراسم عقد نتوانید او را پیدا کنید.

     

    مرد متولد مرداد خیلی اهل رفت و آمد است به شرط آنکه به خواب او لطمه ای وارد نشود مرد متولد مرداد یک توانایی بسیار سودمند دارد اغلب آنها در تعمیر وسایل خانه مهارت دارند و از دسته شکسته شیر آب گرفته تا ضبط صوت پیچیده، همه را قادرند به خوبی تعمیر کنند. او کسی نیست که بگذارد لولای در برای مدت ها شل بماند و یا گوشه ای از کف پوش برای مدت ها نچسبیده باقی بماند.

  • چگونه بکاپ فورتنایت را نصب کنیم
  •  

    مرد متولد مرداد آدم سرزنده و شادابی است و در میهمانی ها مجلس را گرم می‌کند ولی هرگز سبک سری نمی‌کنند نقاب شوخ طبعی او برای جلب توجه است و دیگران نیز به خوبی می‌دانند که باید احترام او را در این جور مواقع حفظ کنند، اگر در طی زندگی مشترک با او خواهان وفاداری او هستید باید دائم به وی عشق بورزید و از مهم و محبت سیرابش کنید تا برای رفع عطش عشق و تحسین مجبور به جستجو در نقاط دیگر نشود اگر رابطه عاطفی شما با او عمیق باشد احتمالا به شما وفادار باقی می‌ماند ولی گه گاه چشمانش به این طرف و آن طرف می‌چرخد، بنابراین اگر زنی هستید که نگاه‌‌‌‌های ستایش آمیز شوهرتان به زن‌‌‌‌های دیگر باعث حسادتان می‌شود بهتر است فکری به حال خودتان بکنید اگر از این صحنه‌‌‌‌های پر سور و گداز و غم انگیز خوشتان نمی‌آید سعی کنید او را در این گونه موارد درک کنید تا دچار رنج و اندوه کمتری شوید، بازی گوشی‌‌‌‌های او معصومانه و بی خطر برای زندگی تان هستند مشروط بر آنکه شما رفتار مناسبی با او داشته باشید.

     

    مرد متولد مرداد به ندرت دارای خانواده پزرگ و پر جمعیت خواهد شد اغلب آنها یا اصلا صاحب بچه نمی‌شوند یا فقط یک بچه خواهند داشت مایه تاسف است چون آنها پدرانی خوب و خونگرم هستند و بسیار هم سهل گیر می‌باشند. این نکته را در نظر داشته باشید که هرگز به فرزندانتان بیشتر از پدر خانواده محبت کنید وگرنه غرور شیر را جریحه دار خواهید کرد و با دردسر‌‌‌‌های زیادی مواجه خواهید شد. مرد متولد مرداد ماه ممکن است با حرکات‌‌‌‌های مسخره شما را عصبی کند ولی در دراز مدت همسر بدی نیست چنانچه بتوانید از غرور خود چشم بپوشید و در وجود او غرق شوید و در زیر سایه حمایتی او قرار بگیرید آنگاه به شما عشق می‌ورزد و دیگر هرگز تنها نخواهید ماند. ضمنا فراموش نکنید که او می‌تواند شیر حمام را نیز برایتان تعمیر کند!!!

    طالع بینی‌های متعددی برای هر یک از ماه‌های سال در فرهنگ‌های مختلف وجود دارد که مبنای شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد شکل گرفته‌اند. در فرهنگ چینی، هندی، ایرانی، یونانی و… برای متولدین هر برج (ماه) طالع مشخصی را تعیین کرده‌اند که منشا اکثر آن‌ها وضعیت ستارگان و سیاره‌ها در برج مربوطه است.

    دانستن اینکه در هر فرهنگی چه خصوصیات، علایق و… برای ماه تولد شما وجود دارد می‌تواند صرفا جنبه سرگرمی داشته باشد، ولی افراد بسیاری نیز به حقیقت داشتن این نکات در مورد خودشان اذعان دارند و همین امر است که طالع‌ بینی را تبدیل به یک سرگرمی جذاب می‌کند! در این مطلب انواع طالع بینی های تیر ماه را شرح داده‌ایم.

     

    بیایید ببینیم طبق طالع ‌بینی خورشیدی زنان و مردان مردادماهی چه شخصیتی دارند.

    طالع بینی ماه مرداد مرد

     

     

    بیشتر بخوانید:  تبریک تولد متولدین مرداد با پیام‌ها و عکس‌های دلنشین

     

    به این ترتیب می‌توان اینطور نتیجه گرفت که شما اگر خودتان خودخواه و مغرور نیستید، اگر در اعماق روحتان عقده‌های حقارت وجود ندارد و از آن دسته زنانی هستید که می‌خوهید خانواده‌تان را بر محور عشق شوهرتان بگردانید، به طور یقین هیچ کس برای شما بهتر از یک مرد مردادماهی نیست!

  • چگونه در رادیو جوان ایفون اهنگ دانلود کنیم
  •  

     

     

     

     

     

     

    بیشتر بخوانید:  بهترین مجموعه عکس و متن برای متولدین مرداد

     

     

     

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. تا 30 آذر فرصت داری تا با دریافت رژیم گروهی برنافیت، 1 ماه رژیم رایگان هدیه بگیری.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    منم مردادیم ولی واقعا بدم میاد یکی ازم تعریف کنه نمیدونم چرا از زندگی تجملاتیم خوشم نمیاد و اینکه دوس ندارم یکی مدام برام کادو بگیره 😑

    واقعادرسته من مردادماهیم

    سلام
    خسته نباشید، من یک زن مرداد ماهی هستم و تمام مطالب گفته شده در مورد شخصیت من ۱۰۰٪ درست بود. بسیار سپاسگزارم از سرگرمی جالبی که گذاشتید.

    عالی بود خیلی کامل وجامع

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    Horoscope

    مرد متولد مرداد

    مرد متولد مرداد يك
    شير ژيان و سركش، يك عاشق پاكباز، يك دوست واقعي و يك پدر نمونه است.
    اگر با مرد متولد مرداد ازدواج مي كنيد، فراموش نكنيد كه هرگز دم اين شير را لگد
    نكنيد.
    مرد متولد مرداد ماه، بي عشق نمي تواند زندگي كند،‌و دل او از آئينه پاك تر و روشن
    تر است اما خشم او هم توفاني و سهمگين خواهد بود.
    او به دنيا آمد تا نوري در وراي رويت ها و ظرافتش را نثار تنهايي ها كند. بدون شك
    توصيف يك مرد متولد مرداد ماه نيست. شما ممكن است يك مرد متولد شده در اين ماه را
    در حال گرفتن حمام آفتاب و يا ايراد يك سخنراني جالب ببينيد، اما يقين داشته باشيد
    او را در تنهايي نخواهيد ديد. موضع او به احتمال خيلي زياد در وسط صحنه و در ميان
    جمع دوستان و آشناياني است كه پيوسته از وي تعريف و تمجيد مي كنند. او ممكن است كه
    پولش را صرف هيچ و پوچ بكند اما مطمئن باشيد كه زندگي خود را براي هيچ و پوچ به هدر
    نمي دهد. براي مرد متولد برج اسد وحود ناظر و تماشاگر ضرورت دارد.
    به اين ترتيب ملاحظه مي كنيد كه تله اي كه براي يك شير مي گذاريد، و چه نوعي بايد
    باشد: «تماشاگر او باشيد» و او درست بر خلاف مردان رام نشدني متولد بهمن و شهريور،
    حاضر مي شود كه با كمال بردباري تمام رنج هاي يك عشق آتشين را تحمل كند، فقط به اين
    شرط كه شما در بازي عشق، بازيگر ماهري باشيد، به وي احترام بگذاريد، تملق بگوييد و
    تمجيدش كنيد.
    آيا كارهاي او به شدت آفتاب مرداد ماه داغ و پر حرارت است؟ عينك تيره آفتابي به چشم
    هايتان بزنيد تا بتوانيد از نور بي دريغش بهره مند شود. آيا او يكي از آن شيرهاي
    آقامنش و ساكت است؟ مراقب باشيد اين آقامنشي و سربزيري دست و بال شما را بند نكند
    تا ببينيد چطور شروع به جرقه زدن مي كند. به علاوه فراموش نكنيد كه در اين حالت
    خاموشي و آقامنشي او نقش بازي مي كند، و در وراي اين سيماي مودب صبر غير قابل تصوري
    وجود دارد كه هر لحظه ممكن است از كنترل خارج شده و زن ملوس سبكسري را كه تصور كرده
    است مي تواند بر او حكمراني كند،‌بسوزاند و خاكستر كند.
    مرد متولد مرداد يك دوست بسيار خوش مشرب، يك مدافع، يك پشتيبان بسيار جدي و سر سخت
    و يك عاشق احساساتي مي باشد. شما براي انداختن او به دام عشق محتاج به نصب تله هاي
    متعدد نيستند. او هر چند وقت يك بار آمادگي عاشق شدن را پيدا مي كند. مراقب اين
    لحظه باشيد، و پيدايش اين احساس را در او با نور شمع و صداي دلنشين يك موزيك
    شاعرانه مخلوط كنيد و ببينيد كه چطور گل سرخ عشق در قلبش شكوفا مي شود. راستش اين
    است كه در يك چنين مواقعي شما خيلي هم به نور شمع و نواي ويلن احتياجي نداريد،‌نور
    ماه با يك گوشه دنج هم كفايت مي كند و همان نتيجه را مي دهد.
    اگر در زندگي متولد برج اسد عشق وجود نداشته باشد، به صورت متاثر كننده اي كنج عزلت
    اختيار مي كند. براي او عملا دو راه بيشتر وجود ندارد. يا بايد مورد پرستش واقع شود
    و يا بميرد. وقتي عشق به قلب چنين مردي قدم گذاشت، در جيب هايش باز مي گردد. او شما
    را به بهترين رستوران ها مي برد، گرانترين عطرها و زيبا ترين گل ها را برايتان مي
    خرد. همراهتان به مجلل ترين تاتر ها مي آيد، هيجان انگيز ترين نامه هاي عاشقانه را
    مي نويسد و به اين تر تيب بايد قلبي از سنگ خارا داشته باشيد كه بتوانيد مقاومت
    كنيد.
    طبيعي است كه با ديدن چنين رفتاري از او، فورا پيش خود مي پنداريد كه وي را ديوانه
    وار عاشق خود كرده ايد. توصيه مي كنيم كه قدري بيشتر فكر كنيد، زيرا عشق مردان
    متولد مرداد ماه هرگز خالي از دردسر نيست. براي درك بهتر مطلب مي توانيد حرمسرايي
    را در نظر مجسم كنيد. او ممكن است شما را به خلوتگاه خود ببرد، وجودتان را سرشار او
    عشق بكند، خوسته هايتان را خيلي بيش از حدي كه انتظار داريد، برآورده سازد و بعد
    ناگهان متوجه بشويد كه عملا در زندان قرار گرفته ايد. آيا او حسود است؟ جواب اين
    سئوال شما بله است. او به شما مي گويد كه چه بپوشيد، موهاي خود را چطور درست كنيد،
    چه كتابي بخوانيد، چه كساني را براي معاشرت برگزينيد، و برنامه روزانه خود را چطور
    تنظيم كنيد. او با اصرار مي خواهد بداند كه چرا خريد شما دو ساعت طول كشيده است در
    حالي كه قبلا گفته بوديد بيش از يك ساعت كار نداريد. مي خواهد بداند كه وقتي از
    منزل بيرون رفته ايد، چه كسي را ديده ايد و او به شما چه گفته است؟
    هيچ بعيد نخواهد بود كه ناگهان مثل يك طوفان سهمگين به غرش در بيايد. شما خيلي بايد
    مواظب حركات چشم هاي خودتان هم باشيد. كافي است كه يك روز شما را به هنگام پختن غذا
    در حالي كه از پنجره به بيرون خيره شده ايد، ببيند و خيال كند كه داريد به مرد
    ديگري مي انديشيد. خلاصه هميشه و هميشه به خاطر داشته باشيد كه خشم او واقعا طوفاني
    و منهدم كننده است. حتي جزئي ترين تحريك حسادت او نيز براي اينكه بدانيد آيا هنوز
    شما را دوست مي دارد يا نه، ديوانگي محض است. او اگر شما را دوست نداشته باشد،
    آشكارا مي گويد و اصلا مايل نيست كه مورد آزمايش قرار بگيرد. اين امكان كاملا وجود
    دارد كه او بدون توجه به موقعيت زمان و مكان مردي را كه با شما گرم گرفته است، چنان
    نقش بر زمين كند كه كارش به بيمارستان بكشد. از قديم گفته اند: « كسي دم شير را لگد
    نمي كند.»
    عشق و عاشقي با شير هميشه همراه باشهد و شكر نيست، چه او همانقدر كه يك گربه ملوس
    است، يك شير ژيان نيز هست و در حقيقت بين اين دو اختلاف اساسي هم وجود ندارد و هر
    دو از يك خانواده هستند.
    هميشه آمادگي آن را داشته باشيد كه بتوانيد هيجانات شديد وي را آرام سازيد و عظمتي
    را كه به مشكلات و مسائل عادي و پيش پا افتاده مي دهد، درك كنيد. در واقع بايد گفت
    كه او به كسي كه بتواند تعادلي در زندگي اش به وجود بياورد، نيازمند است. اگر شما
    نتوانيد اين نقش را به عهده بگيريد و خوب اجرا كنيد، آن وقت بايد دائما غريدن ها و
    پنجه درافكندن هاي وي را تحمل كنيد و اين حالتي است كه واقعا غير قابل تحمل مي
    باشد.
    سعي نكنيد مقام حكمراني را در منزل به خود اختصاص بدهيد زيرا اين موضوعي است كه او
    به هيچ وجه نمي تواند تحمل كند و اوست كه حكمران مي باشد. شير ممكن است به جفت خود
    اجازه بدهد كه براي به دست آوردن طعمه و كمك به معاش اعضاي خانواده از لانه خارج
    بشود، اما صد در صد به نفع اين جفت است كه قبل از حركت اين اطمينان را به شوهر خود
    بدهد كه هرگز كار خارج از خانه را بر او و منزل ترجيح نخواهد داد. براي او حالت
    رقابت ورزيدن با يك مرد و يا يك كار غير قابل تحمل است. كافي است كه يك بار رفتاري
    داشته باشيد كه شايسته و برازنده ملكه سلطان جنگل نباشد، ( ملكه اي كه نبايد
    كوچكترين توجهي به اتباع مرد خويش داشته باشد) و آن وقت خواهيد ديد كه چطور آسمان
    آفتابي و دلپذير بهري را ناگهان ابرهاي سياهي مي پوشانند، رعد شروع به غريدنمي
    نمايدو طوفان خانمان برانداز شروع مي شود. در عوض اگر فقط از آن او باشيد، اگر عشق
    خود را بي دريغ نثار وي كنيد، آن وقت رفتاري از وي خواهيد ديد كه سرشك همه زن ها را
    بر مي انگيزاند. قلب او از آيينه پاكتر و عشق او از بلندترين كوه ها با شكوه تر
    است. اگر احترامي را كه مايل است از شما ببيند، سخاوتمندانه آن را جبران مي كند. او
    ممكن است روزي چند بار از زيبايي شما تعريف و تمجيد كند، پول خيلي زيادي در اختيار
    تان بگذارد، صادقانه وفادار بماند وعاشقي پاكباز بشود. احتمال وفاداري او در دوران
    بعد از ازدواج خيلي بيشتر از دوران نامزدي يا آشنايي است دليلش اين است كه نزد
    متولد مرداد هم متكبر تر و هم تنبل تر از آن است كه به شكل زن هاي زيبا بپردازد، و
    در نتيجه وقتي كسي را پيدا كرد كه بتواند حيطه قدرت وي را اداره كند، در حالي او
    شاهانه روي تاب توري خود دراو مي كشد و با بچه هايش بازي مي كند و از زن و بچه خويش
    با سر سختي تمام دفاع مي نمايد و اين توهم را در آنها و ديگران به وجود آورد كه اين
    اوست كه حكمران مطلق مي باشد، ديگر هرگز او را ترك نمي كند و مانع از دست رفتن چنين
    جواهر گرانقيمتي مي گردد.

    مواظب خشم او باشيد
    با ازدواج با يك مرد متولد مرداد زندگي پر مشغله اي پيدا خواهيد كرد. تقريبا هر شب
    يا بايد به ميهماني برويد و يا كسي را به منزل دعوت كنيد. مدتي از وقتتان را هم
    بدون شك صرف جر و بحث هاي كوچك روي پول هايي كه خودش يا شما خرج كرده ايد، و يا
    سرمايه گذاري در كاري كه فكر مي كرده است منفعت خوبي خواهد داشت، مي گردد.
    يكي از كارهايي كه بعد از رفتن به خانه او بايد حتما انجام بدهيد اين است كه مواظب
    سرمايه گذاري هايي كه اگر نتيجه مطلوب را ندهند، باشيد( كه اكثرا هم همينطور است
    چون منش تجاري او چندان قوي نيست) ناراحتي هاي ناشي از آن ها بالطبع شامل حال شما
    هم مي گردد. مخصوصا مواظب باشيد كه هرگز در حراج شركت نكند زيرا نيرويي غير قابل
    مقاومت در درون او وجود دارد كه پيوسته قيمتي بالاتر از آخرين قيمت اعلام شده را
    پيشنهاد نمايد. در محافل و مجالس دوستانه نيز اين حالت در وي مشاهده مي گردد،‌مثلا
    اگربا عده اي براي ناهار خوردن به رستوران برويد، اين هميشه اوست كه براي گرفتن
    صورت حساب از پيشخدمت، دست دراز مي كند و مي گويد:« همه ميهمان من» و با خوشحالي
    تمام پولي را كه براي خريد يخچال پس انداز كرده ايد به گارسون رستوران مي دهد. مرد
    متولد مرداد علاقه زيادي هم به قمار دارد، پس اگر با او به خارج از كشور مي
    رويد،‌مراقب باشيد كه بازديد از قمار خانه را جزو برنامه هاي مسافرت نگنجانيد.
    در وجود مردان متولد مرداد يك ويژگي خيلي مفيدتر جلب توجه مي كند و آن اين است كه
    اغلب ايشان آدم هاي كار آمدي هستند، به نحوي كه اغلب كارهاي منزل از درست كردن يك
    در شكسته و يا شير آبي كه چكه مي كند تا تعمير ضبط صوت را شخصا و با مهارت تمام
    انجام مي دهند. اگر او به راستي تحت تأثير صورت فلكي شير قرار داشته باشد، محال است
    بتواند به هنگام مواجه شدن با دستگاهي كه خراب شده درست كار نمي كند، جلوي خود را
    بگيرد و قبل از بردن آن به نزد متخصص شخصا اقدام به تعمير آن نكند و شما بهتر است
    در اين گونه مواقع از ته دل دعا كنيد كه موفق بشود، زيرا هيچ بعيد نيست كه اگر پس
    از يكي دو ساعت كوشش نتوانست ضبط صوت خراب شده را درست كند، آن را با عصبانيت از
    پنجره به بيرون پرتاب كند و يا با چكش چنان روي شيري كه چكه مي كند و درست نمي شود
    بكوبد كه به كلي از جا كنده بشود و آب منزل را بردارد.
    به هر صورت توانايي مرد متولد برج اسد در كارهاي مكانيكي چيزي است كه خيلي زود جلب
    توجه مي كند، مثلا هيچ بعيد نيست كه موتوري را كه هرگز در عمرش نديده است، پياده و
    دوباره سوار نمايد. او كسي نيست كه براي نصب آيينه دستشويي و يا كوبيدن ريل هاي
    پرده يك هفته صبر كند تا شركت مربوطه دو نفر كارگر ماهر بفرستد. او حتي كارهايي مثل
    ساختن يك گلخانه در گوشه حياط را هم شخصا انجام مي دهد. يك مقدار كثافت كاري هم كه
    بالطبع اين طور كارها را به همراه دارد، سخت نگيريد و راجع به آن چيزي نگوييد زيرا
    به راستي حيف است كه با اين كار خود لذت عظيمي را كه نصيب وي شده است، خدشه دار
    كنيد.

    عشق و تحسين را فراموش نكنيد
    مرد متولد برج اسد ( مرداد ) شمع روح مجلس و محافلي است كه در آن ها شركت مي كند،‌
    اما دلقك نيست. او ماسك لودگي به صورت مزند تا توجه ها را به خود جلب كند، اما حتي
    در اين حالت نيز رفتارش چنان است كه حاضرين حس مي كنند كه بايد احترام او را نگاه
    دارند. بر خلاف آنچه در بدو امر به نظر مي رسد، ثبات قدم و عقيده مرد متولد مرداد
    نظير ندارد. او در هر لحظه خوب مي داند كه به دنبال چه چيزي است و اغلب هم آن را به
    دست مي آورد و خوب هم مي داند كه چطور بايد آن را نگاه دارد.
    اگر شما مي خواهيد كه او در سراسر سال هاي زندگي مشتركتان وفادار باقي بماند، نياز
    وي را به عشق و تمجيد به طور كامل برآورده سازيد،‌ زيرا اين نياز به قدري عظيم است
    و برآورده شدنش براي او به قدري جنبه حياتي دارد كه براي تأمين آن ممكن است به
    دنبال هر كس ديگري برود. اگر عشق بين شما و او حقيقي و عميق است، احتمال اينكه صادق
    و وفادار باشد خيلي زياد است،‌ اما حتي در اين حالت نيز لااقل چشم هايش به دنبال
    اين و آن خواهد بود و اين چيزي است كه فقط يك راه حل غير عملي دارد: چشم هايش را با
    چشم بند ببنديد. مرد متولد مرداد عاشق زيبايي است و هر كجا با زيبايي يا زيبارويي
    مواجه بشود،‌از او تعريف مي كند و اگر شما زني هستيد كه اين كار حس حسادتان را بر
    مي انگيزاند، متأسفانه بايد بگويم كه چاره اي جز دندان روي جگر گذاشتن و تحمل كردن
    نداريد. يك چنين مردي،‌اگر زنش او را به علت چشم چراني و يا گرم گرفتن با زن هاي
    ديگر ترك كند ( به شرط آنكه واقعا زنش را دوست داشته باشد) به شدت ناراحت مي شود، و
    روحا و جسما صدمه مي بيند، به طوري كه هيچ بعيد نيست كه حتي دچار حمله قلبي هم بشود
    و چون تحمل كند،‌براي بازگرداندن اين زن از كليه امكانات خود استفاده مي كند و طبق
    معمول هميشه هم موفق مي شود.
    اينها نكاتي هستند كه شما اگر شوهر متولد مرداد داريد، بايد در نظر بگيريد و اگر با
    يك چنين شخصي دوست يا نامزد هستيد،‌ بهتر است كه قبل از اداي كلمه بله ببينيد كه
    آيا مي توانيد اين خصوصيات او را تحمل كنيد يا خير. اين را هم بدانيد كه اگر
    بتوانيد طرز رفتار با او را به دست بياوريد، اين بوالهوسي ها به هيچ وجه به صورتي
    در نخواهند آمد كه به زندگي خانوادگي شما لطمه اي بزنند.
    آنچه در وجود مرد متولد مرداد پيدا نمي شود كينه، بدذاتي و شقاوت است. او ممكن است
    به طرز وحشتناكي خشمگين بشود، اما حتي در آن حالت نيز قلبش پاك باقي مي ماند. در
    ابتداي جواني علاقه زيادي به ورزش وشركت در مسابقات از خود نشان مي دهد، اما بعد ها
    كه كمي پير شد، ترجيح مي دهد كه يك تماشاچي خوب در پاي تلويزيون باشد.
    گاهي اوقات، و نه هميشه، رفتار جدايي از مرد متولد مرداد سر مي زند. او بر عكس
    متولدين دي ماه كه پيوسته سعي مي كنند از راه ازدواج موقعيت اجتماعي خود را بالا
    ببرند، او بيشتر دلش مي خواهد با كسي ازدواج كند كه از نظر طبقه بندي اجتماعي پايين
    تر از خودش باشد. البته اين بدان مفهوم نيست كه طالب موقعيت هاي خوب اجتماعي نيست،‌
    درست بر عكس،‌ اما برايش خيلي مشكل است زني بگيرد كه حتي فقط در يك مورد برتر از او
    باشد. اگر مرد متولد مرداد از اين نظر در كار خود اشتباه كند، عكس العمل عجيبي از
    خود نشان مي دهد و آن اين است كه محبت ها و تعريف و تحجيدهاي همسرش را نوعي ترحم مي
    تيند و آن وقت غرورش جريحه دار مي گردد و طوفان هاي متعدد بر پا مي شوند، و يا بر
    عكس مانند موجودي مفلوك مي گردد كه راه علاجي به نظرش نمي رسد.

    يك پدر خونگرم و مغرور
    مرد متولد مرداد هرگز يك خانواده پر جمعيت به وجود نمي آورد و چه بسيارند تعداد
    آنهايي كه اصلا بچه اي ندارد و يا حداكثر دو بچه دارند. اين مرد خيلي زود از بچه ها
    جدا مي شود و يا بهتر است بگويم ترتيبي به وجود مي آورد كه بچه در سنين جواني حانه
    را ترك كرده و زندگي مستقلي به وجود بياورند و اين واقعا جاي تأسف است زيرا او يك
    پدر خونگرم و در حقيقت نمونه اي است و حتي ميتوان گفت كه بر خلاف آنچه بر زبان مي
    آورد،‌ گذشت هاي فراواني نسبت به حركات و رفتار بچه هايش از خود نشان مي دهد. او
    ممكن است در ابتداي امر سعي كند با « توضيحات لازم » و « اندكي » شدت عمل به بچه
    هايش ياد بدهد كه در زندگي و مخصوصا در منزل چه رفتاري بايد داشته باشند،‌اما اين
    كوچولوهاي باهوش خيلي زود رگ خواب پدر خود را به دست مي آورند و پي مي برند كه چطور
    مي توان از راه تعريف و تمجيد و كمي هم چاپلوسي به تمام خواسته هاي خود جامه عمل
    بپوشانند و آزادي عمل پيدا كنند. او در اجراي دستوراتي كه صادر مي كند،‌پافشاري مي
    كند،‌ اما همين قدر كه جمله: « بله قربان، شما راست مي گوييد و حق با شماست » را
    شنيد، آرام مي گيرد. به اين ترتيب ملزم كردن بچه ها به رعايت انضباط كلا به عهده
    شما خواهد بود. بچه ها ممكن است در اوايل از خود خواهي و غرور پدرشان به عنوان وقار
    و متانت ياد خواهند كرد. در مورد بچه ها يك چيز را هم حتما به خاطر داشته باشيد و
    آن اين است كه به آن ها بيشتر از او توجه نكنيد و در غير اين صورت خود را براي
    مقابله با عكس العمل هاي وي آماده سازيد.
    آيا او رئوف و مهربان است يا سنگدل و خطرناك؟ دست و دلباز و باگذشت است و يا به طرز
    وحشتناكي خودخواه و مغرور؟ آيا او حقيقتا اجتماعي و مردم دوست است؟ آيا او موقعيت
    اجتماعي خويش را از راه تظاهر به وقار و متانت به دست مي آورد؟ و بالاخره آيا او
    واقعا سزاوار آن هست كه با وي مثل يك سلطان رفتار بشود؟ در مورد اخير بدون شك بايد
    گفت كه لااقل از نظر خودش واقعا سزاوار آن مي باشد كه در محيط خانواده و كار «
    ‌آقاي » همه باشد، و شما نمي توانيد منكر اين واقعيت بشويد كه او در امور عشقي و
    حرفه اي هميشه موفق است، و اما در مورد اينكه آيا او واقعا اين چنين است و يا سعي
    مي كند از راه تظاهر اين چنين باشد، رازي است كه ما هرگز قادر به كشف آن نيستيم. در
    عوض خيلي چيزها هم درباره او مي دانيم، مثلا اشتهاي سيري ناپذيري دارد و بسيار
    باوقار است. احتياج فوق العاده زيادي به حكمفرمايي دارد و سخت مايل است كه
    فرمانبردارانش دوستش بدارند.
    مرد متولد مرداد هميشه از آن واهمه دارد كه نكند در كاري شكست بخورد و يا مورد
    سرزنش قرار بگيرد، و از نظر روانشناسي همين ترس يكي از علل اصلي زياده روي در فخر
    فروشي و نخوت است. از سوي ديگر زود متوجه مي شويد كه وقتي بزرگ منشي او مورد تهديد
    قرار بگيرد‌،از هيچ چيز هراس نمي كند و تقريبا فقط در اين مورد است كه ما مي بينيم
    آن قدرت و شجاعت بي مانندي كه پيوسته از آن دم مي زند، صورت حقيقت پيدا مي كند و رخ
    مي نمايد.
    به اين ترتيب مي توان چنين نتيجه گرفت كه شما اگر به طور استثنايي خودخواه و مغرور
    نيستيد،‌ و اگر در اعماق روحتان عقده هاي حقارت وجود ندارد، و از زمره زناني هستند
    كه مي خوهيد خانواده خود را بر محور عشق شوهرتان بگردانيد، به طور يقين هيچ كس را
    بهتر از يك مرد متولد مرداد پيدا نخواهيد كرد و باز به طور حتم هيچ كس هم بيش از او
    در مقابل نقطه ضعف خويش كه نياز به شنيدن تملق و چاپلوسي باشد، از خود ناتواني نشان
    نمي دهد و اين خود براي شما امتياز بزرگي است كه تا آخر زندگي مي توانيد از آن بهره
    برداري كنيد.

    مردان متولد مرداد عموماً دارای طبعی گرم و خشک بوده خوشرو و مهربان هستند. گاه زود خشمگین می‎شوند ولی زود آرام می‎گیرند. اینان افرادی خوش گذران هستند. گاه مورد تهمت قرار می‎گیرند، اما چون با گذشت هستند، از آن می‎گذرند.

    مردان مردادی معمولاً در زندگی راه راست در پیش می‎گیرند و کمتر به انحراف کشیده می‎شوند. اغلب افرادی با عزت و دارای طبعی بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا می‎رسند. اغلب والدینشان را زود از طبعی بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا می‎رسند.

    مردادی ها اغلب والدینشان را زود از دست می‎دهند. در زندگی زناشویی، اغلب در اختلاف هستند، اما از فرزند خیر و نفع می‎بینند. عموماً در سن 7 و 19 سالگی باخطر مرگ مواجه می‎شوند و اگر از آن بگذرند، بیش از 70 سال عمر خواهند کرد.

    شراکت برای مرد مرداد ماهی ها سازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، زیان خواهند دید. رزهای یکشنبه، روز خوبی برای آنان است. در ضمن انگشتر عمیق با آنها سازگار است.

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع‌بینی ازدواج مردان متولد مرداد ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.

    از لحاظ سلیقه خیلی با یکدیگر تفاهم خواهند داشت و همین باعث خواهد شد تا اعتماد به نفس تصمیم های اشتراکی بیشتری داشته باشند که این بهترین نکته برای مشورت در زندگی مشترک است.

    زن اردیبهشتی بسیار به ظواهر اهمیت می دهد و از این رو برای همسر خود جایگاهی خاص قائل است که باید همیشه برقرار باشد و به همین دلیل مرد مردادی هم این توجه را درک خواهد کرد و بسیار برای او دلچسب است.

    هردوی این ها بسیار افرادی خوش ذوق و خوش مشرب هستند که می توان از هم نشینی با آن ها لذت برد. به همین دلیل باید این موضوع را در نظر بگیرید که اگر می خواهید با آن ها معاشرت کنید باید به اندازه ی آن ها انرژی داشته باشید تا از شما لذت ببرند.

    ازدواج این دو ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد که باید پیش از ازدواج بسیار به آن دقت کنید. اول اینکه هر دوی آن ها حسود هستند و این حسادت بیشتر برای زن تیر ماهی است و ممکن است در روابط مرد مردادی که بسیار هم زیاد است مشکلاتی ایجاد کند و این حساسیت سبب آزردگی همسرش بشود.

    این دو هم با یکدیگر صفات مشترک بسیاری دارند که سبب زنگی آرام و همراه با آرامشی برای آن ها خواهد شد و از این رو می توانند اینده ای بسیار خیر برای خود و همسرشان بسازند.

  • چگونه معجون جادوگری درست کنیم
  • شهریوری ها بسیار از دیگران نقد می کنند و زبانی تند دارند اما این زبان تند برای اصلاح است و نباید مرد مردادی که بسیار زودرنج هم هست از این صحبت ها خرده بگیرد. اگر بتوانند این ویژگی را برای همدیگر توجیه کنند می توانند زندگی خوبی داشته باشند.

    ممکن است در زندگی دچار مشکلاتی شوند و علت اصلی آن هم مسائل مالی است. زن مهر ماهی عاشق خرید کردن و زندگی لوکس است اما مرد مردادی برای تمام زندگی خود برنامه دارد و هر چیزی را نمی خرد مگر اینکه نیازی به آن وجود داشته باشد.

    زن ابان ماهی سرکش است و می خواهد خودش رهبر خانه باشد. اما مرد مردادی هم خودش را رهبر خانه می داند و اگر این نیاز او براورده نشود احساس یاس و سرشکستگی خواهد کرد که سبب مشکلات زیادی در زندگی می شود.

    زن آذرماهی زبانی تند دارد و در لفافه صحبت نمی کند. این ویژگی برای مرد مردادی ایده ال نیست و او می خواهد همسری داشته باشد که او را تایید و تمجید کندو از این رو ممکن است برایشان مشکلاتی در زندگی پیش بیاید.

    این ازدواج هم خوب است و هم نه. ازانجا که زن دی ماهی بسیار زود رنج است و حساس، ممکن است توجه همسرش به دیگران را نپذیرد و از این بابت بسیار ناراحت شود. از طرفی اما زن دی ماهی می تواند به راحتی همسر خود را شیفته خود کند که این ویژگی برای مرد مردادماهی ایده ال است.

    این دو می توانند زندگی خوبی داشته باشند در صورتی که بتوانند مسائل مالی را بین خود حل کنند و ول خرجی زن بهمنی کنترل شده باشدو سبب آزردگی خاطر همسرش نشود.

    این دو بر خلاف زن بهمن ماهی در مسائل مالی عینا به یک شکل هستند و اگر از لحاظ وضعیت مالی در وضعی خوب باشند بسیار از زندگی لذت خواهند برد. اما اگر در شرایط مالی خوبی نباشند ولخرجی آن ها سبب شکستشان در زندگی خواهد شد.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » مرد متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند؟

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    دوازده ماهِ سال، دوازده ماهِ متفاوت است که از نظر بسیاری از افراد هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی‌های خاص و منحصربفردی هستند. با ما همراه باشید تا با ویژگیهای اخلاقی مردان متولد مرداد بیشتر و بهتر آشنا شوید.

    عشق برای یک متولد مرداد پاک است و باید آن را به دست آوردن به هر قیمتی! او خودش بهترین هارا می خواهد و برایش می جنگد.

    مرد متولد ماه مرداد بسیار عاشق است و دوست دارد عشقی مطیع خود داشته باشد.

    مرد مردادی مهربان و خوش رو است .

    او مهربانی را پیشه خود قرار می دهد. در رفتارش شاید حالات های عصبانیت یا آرامش زود گذر مشاهده شود ولی در تصمیماتش همیشه بهترین را انتخاب می کنند.

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    پیشرفت اولین مشخصه یک مرداد ماهی است . او خواهان پیشرفت است . برای همین در به دست آوردن آن تلاش می کند.

    او بسیار عاشق تجارت است و دوست دارد مدیر یا رئیس سازمان خود باشد.

    او خود را فردی قدرتمند می یابد و برای همین تلاشش را چندین برابر می کند تا به آن دست یابد.

    مرداد ماهی کار یدی دوست ندارد . به تکنولوژی علاقه دارد و خواهان راحتی کار است . اما این دلیل نمی شود که از هدفش در رسیدن به بهترین جایگاه دست بکشد و کمال گرایی او دیر یا زود نتیجه خواهد داد.

     مردادماهی ها به واسطه روحیه مهربان و جنگجوی خود در کارهای رفاهی و اجتماعی بسیار خوب عمل می کنند.

    یک شیر ژیان و سر کش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه، بی عشق نمی‌تواند زندگی کند دل او از آئینه پاکتر و روشنتر است، اما خشم او هم توفانی هم سهمگین خواهد بود. اغلب آدم‌های کارآمدی هستند به نحوی که اغلب کار‌های منزل را شخصا و با مهارت تمتم انجام می‌دهند.

  • چگونه اکانت سروش خود را حذف کنم
  • متولدین این ماه عموماً دارای طبعی گرم و خشک بوده خوشرو و مهربان هستند. گاه زود خشمگین می‎شوند، ولی زود آرام می‎گیرند. اینان افرادی خوش گذران هستند.

    گاه مورد تهمت قرار می‎گیرند، اما، چون با گذشت هستند، از آن می‎گذرند.

    اینان معمولاً در زندگی راه راست در پیش می‎گیرند و کمتر به انحراف کشیده می‎شوند. اغلب افرادی با عزت و دارای طبعی بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا می‎رسند.

    اغلب والدینشان را زود از طبعی بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا می‎رسند. اغلب والدینشان را زود از دست می‎دهند. در زندگی زناشویی، اغلب در اختلاف هستند، اما از فرزند خیر و نفع می‎بینند.

     

    نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

    قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

    تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

    قابل توجه متولدین تمام ماه های سال اگر به دنبال دوستی و یا معاشرت و یا ازدواج با محبوب ترین مرد در زندگی خودتان هستید قطعاً نگاه مجددی به مردان متولد مرداد در اطراف خود بیاندازید. شاید کمی شکه کننده باشد که مردان متولد مرداد را با این صراحت ارزنده و در بیشتر موارد کامل و کارآمد بدانید، اما با صرف کمی وقت و خواندن این مطلب قطعاً متوجه خصوصیات بی نظیر مردان متولد مرداد ماه خواهید شد.

    اگر مهمترین رکن در ایجاد یک ارتباط مؤثر را مهربانی، صداقت، دوست داشتن و همدلی در نظر بگیرید قطعاً مردان متولد مرداد ماه سرآمد این خصوصیات هستند. از آنجایی که مردان متولد مرداد ماه در کلام و رفتار خود دارای شفافیت و وضوح کاملی هستند میتوانند به راحتی با اطرافیان خود رابطه صمیمانه برقرار میکنند و در این صمیمیت امکاناتی که میتواند برای دیگران فراهم کند را در کمال سخاوت در اختیار دیگران قرار میدهد.

    پول در نظر مردان متولد مرداد ماه تعریفی به غیر از وسیله آسایش، آرامش و ایجاد امکانات برای خود و دیگران ندارد، این گروه از مردان برای به دست آوردن پول انگیزه ایی به غیر از خوشامد خود و اطرافیانشان ندارند.

    شاید با شنیدن کلمه غرور به غروری بی دلیل فکر کنید که میتواند آزار دهنده باشد، اما باید بدانید غرور در مردان مرداد ماه مفهومی از اخلاقیات، تعهد، عزت کلام و پشتکار دارد. مردان مغرور مرداد ماه میدانند که با حفظ اصول اخلاقی نباید دلیلی برای زیر پا گذاشتن غرور خود پیدا کنند. اخلاقیات در این مردان نشان دهنده حفظ اصول خود و دیگران است.

    اگر در حال معاشرت با یک مرد مرداد ماه هستید باید بدانید سخاوتمندی، مهربانی، همدلی و ابراز عشق و علاقه مردان متولد مرداد تا زمانی در حد اعلای خود قرار دارد که شما او را نادیده نگیرید. نادیده گرفتن، بی توجهی و ناتوانی در رابطه محب آمیز و حفظ نکردن غرور مرد متولد مرداد میتواند بیشترین آسیب را به برقراری رابطه با این افراد به وجود بیاورد. در واقع این گروه از مردان اگر مورد ستایش و توجه اول شخص زندگیشان قرار نگیرند، شعله خشم و عصبانیتشان به قدری زیاد خواهد شد که دیگر نمیتوانند به احساسات اولیه خود نسبت به معاشرانشان برگردند.

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    اگر در حفظ اصول اخلاقی مردان متولد مرداد ماه رعایت های آنها را نداشته باشید یکباره با مردی خشمگین مواجه میشوید که پس از آرامش های طولانی میتواند بسیار عصبانی و بدخلق شود. بنابراین بهتر است خودتان با درایت کامل این منبع دوست داشتنی از محبت، رفاه و آسایش را حفظ کنید.

    اگر به دنبال درک احساس وفاداری از یک مرد هستید، قطعاً مردان مرداد ماه میتوانند این احساس را به بهترین شکل به شما منتقل کنند. این گروه از مردان با ایجاد فضایی مناسب و محبت های طولانی و با پایه و ابراز علاقه های شدید و وفاداری عاشقانه به شما اعلام میکنند که در چهارچوبی محکم قرار گرفته اید.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    اگر پس از این حجم از دوست داشتن، وفاداری و آسایش به دنبال اتفاق خوشایند دیگری هستید، بهتر است دست نگه دارید و به عواقب این رفتارهای دلپذیر نگاهی بیاندازید.

    حسادت و ریزبینی در شما و گذشته شما و تمام رفتارهای روزمره شما یکی از مهمترین کارهایی است که این گروه از مردان در قبال نزدیک ترین افراد خود انجام میدهند.

  • چگونه سروش را در گوشی خود نصب کنیم
  • اگر مراقب رفتارتان با اطرافیان نباشید و مرد متولد مرداد خود را نادیده بگیرید و به گپ های ساده مشغول شوید، قطعاً باید به دردسر پس از آن نیز فکر کنید. گپ زدن، معاشرت کردن، خندیدن های بی جهت با مردی غیر از مرد مرداد ماه خود میتواند آسایش روابط شما را از بین ببرد، پس مراقب رفتار خودتان باشید.

    اگر تا اینجا مدام به محسنات مردان مرداد ماه پرداخته ایم وقت آن است که بدانید، زمانی که به هر دلیلی دور از اصول مرد مرداد ماه عمل کنید، قطعاً به طرز جدی از چشم او خواهید افتاد و تلاش پس از آن فایده ایی ندارد. محبت بی دریغ این گروه از مردان شوخی بردار نیست و تا زمانی در اوج خود باقی میماند که شما این گروه از مردان را در اوج خواسته هایش نگه دارید.

    بهتر است بدانید خصوصیات مردان هفائستوس در اکثر مردانی که محبت، نجابت و سخاوتمندی دارند دیده میشود و شاید این خصوصیات در کهن الگوی هفائستوس مشهود ترین خصوصیت فردی باشد. مردان هفائستوس، با مهارت هستند و در کار خود به عنوان یک استاد کار حرفه ایی حضور پیدا میکنند. در روابط بین فردیشان با محبت و سخاوتمند و با نجابت هستند و مهربانی جزیی از خصلت های غریزی این مردان است.

    این گروه از مردان با شغل و حرفه خود هویت اصلیشان را رشد و پرورش میدهند و بدون حرفه خود سرگردان می مانند.

    هنرمندی و صنعتگری از جمله خصوصیات اصلی مردان با کهن الگوی هفائستوس هستند.

    اگر بخواهیم نزدیکترین خصوصیات اخلاقی مردان مرداد ماه را با کهن الگوی یونگی درک کنیم، بدون هیچ اشتباهی قطعاً مردان هفائستوس را در تعریف خود میگنجانیم. مهارت های فیزیکی و شغلی، محبت های بی دریغ و دوستانه و مهر ورزیدن به خانواده و در عین حال خشم های یکباره و فروخورده از مشابهات این دسته از مردان است.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    اگر به دنبال تشابهات بین مردان مرداد ماه با کهن الگوی آرس هستید، مطمئناً مردان مرداد ماه بهترین خصوصیات آرس را دارند. صبوری، مهربانی، خستگی ناپذیری، پر انرژی بودن، سلحشوربودن، مرد عمل بودن و وفاداری، متعصب و غیرتی بودن خصوصیات خوب و پر رنگ مرد آرس است.

    اما از آنجایی که نقاط ضعف هر کهن الگویی در خود الگو قرار دارد باید بیان کنیم مردان متولد مرداد ماه از خصوصیات منفی آرس (خیانکاری، کم صبری، رفیق باز بودن) بهره ایی نبرده است و در کل مجموعه ایی از اخلاقیات مثبت را با خود به همراه دارد.

    در روابط عاطفی زنان با کهن الگوی آفرودیت بهترین فرد برای برقراری ارتباط با مردان آرس هستند. بودن در لحظه حال و به دنبال احساس خوشایند زندگی بودن صفتی است که در هر دو کهن الگوی آرس و آفرودیت وجود دارد.

    زنان آفرودیت با شور و هیجان مثال زدنی خود میتوانند مردان آرس را به سمت خوشبختی هدایت کنند و در عین حال نامناسب ترین گروه زنان با کهن الگوهای آتنا هستند که به دلیل بودن به دنبال پول و منفعت های مالی نمیتوانند احساس خوشایندی را در مردان آرس به وجود بیاورند.

    از آنجایی که مردان مرداد ماه را جزو بهترین نوع شخصیت ها در طالع بینی و کهن الگوی یونگی شناخته میشدند میتوانیم در این تست آنها را جزو مردان برونگرا، حسی، احساسی و قضاوتی باشند. این گروه از افراد شاد پرانرژی و خلاق هستند، با دیگران رابطه ایی شاد و صمیمانه برقرار میکنند و بیشترین حد انرژی خود را از اطرافیانشان دریافت میکنند، اگر زمانی از جمع جدا بیافتند و یا در جمعی پذیرفته نشوند احساس نا امنی، بی قراری و نا آرامی پیدا میکنند.

    این گروه از مردان مدیر نیستند اما به جزییات اهمیت میدهند، مایل هستند در شغل و حرفه خود با تمام توانایی خود عمل کنند اما اگر زمانی از آنها خواسته شود که مدیریت کنند قطعا این توانایی را در خود میبینند. احترام به دیگران و احساس همکاری و تعاون در مردان مرداد ماه با این تیپ شخصیتی بسیار مشهود است. سختگیری، بدبینی و خودخواهی در این گروه از مردان بسیار کم دیده میشود و یا اصلاً وجود نخواهد داشت.

    این گروه از مردان همراهانی همیشگی برای معاشرانشان هستند، تمام سعی خود را برای داشتن احساس بهتر در دیگران به کار میبندند، مهربان و صمیمی هستند و مایل به داشتن روزهای بهتر و رو به رشد میباشند.

    مردان مردادماه با این تیپ شخصیتی مایل هستند تمام تلاش خود را برای اینکه به دیگران خوش بگذرد انجام دهند. کمال طلبی و مورد انتقاد قرار نگرفتن یکی از خواسته های این گروه از مردان است که برای دستیابی به آن تمام تلاش خود را میکنند. اگر کسی مردان مرداد ماه را مورد انتقاد قرار دهد احساس نا امنی میکنند زیرا میخواهند همیشه مورد قبول واقع شوند و در کمال آنچه که میباشند دیده شوند.

    مردان مردادماه با کهن الگوهای آرس و هفائستوس به شکل عجیبی از خشمی ناگهانی برخوردار هستند که میتواند پایه رابطه شان را با این خشم یکباره از بین ببرند. بنابراین شناخت این خشم و مدیریت خشم آن و دیدن این احساس میتواند به ایجاد رابطه بهتر و مؤثر تر در مردان مرداد ماه کمک کند.

    1. خصوصیات بارز مردان مرداد ماه چیست؟
    خوش رویی و خوش اخلاقی، مهربانی مداوم و مسئولیت پذیر هستند اما یکباره دچار ناراحتی و تلخی میشوند که میتوانند تمام آنچه را که ساخته بودند نادیده بگیرند و دیگر دوست نداشته باشند.

    2. رگ خواب مردان مرداد ماه چیست؟
    رگ خواب مرد مرداد ماه با هر آنچه که به توجه و مهربانی مربوط میباشد ربط دارد. مرد مرداد ماه مهربانی ها را هر چند کم و کوتاه میشناسد و برای جبران مهربانی ها تلاش میکند.

    3. چه زنانی مناسب مرد مرداد ماه هستند؟
    زنان خانه دار و نه صرفاً زنانی که به تمیز کردن خانه کفایت میکنند بلکه زنان باهوشی که توانایی جمع کردن زندگی را به عهده دارند زنان مناسب مرد مرداد ماه هستند.

    4. تعریف کهن الگوی مرد مرداد ماه چیست؟
    کهن الگوی هفائستوس یا همان کهن الگوی ایزد آهنگری که کاملاً خوش قلب، پر کار و رقیق و القلب است. پشتوانه بودن، حمایتگری و دادن احساس امنیت از جمله خصوصیات این مردان است.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    مردان مردادی عالین

    خودتون چه ماهی هستید

    همسر من ،عشق من مرداد ماهیه
    همه مطالبش درست بوددر مورد مردان مرداد ماهی

    لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

    آدرس: تهران – خیابان شریعتی – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

    طالع بینی ماه مرداد مرد

    تلفن: 22006198 021

    تلفن: 22618473 021

    همراه: 1671664 0935

    دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

    طراحی سایت، توسعه و سئو توسط uNext

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *