طالع بینی بهمن ماهی زن

طالع بینی بهمن ماهی زن

متولدین بهمن ماه:کلمه بهمن در اوستا “زبان اوستایی” به صورت “وهومنه” در زبان پهلوی “وهومن” در زبان فارسی “وهمن” یا “بهمن” ذکر شده است و از دو جزء “وهو” به معنای خوب و نیک و “مند” از ریشه ی من به معنای منش و رفتار تشکیل شده است پس بهمنش ، نیک اندیش ، نیک نهاد نیز معنا می دهد .بهمن نخستین آفریده ی اهورامزدا و از بزرگترین ایزدان مزدیسنا نیز یاد می شود.همچنین بهمن یک نام پسرانه نیز تلقی می شود در دنیای روحانی نماد فکر نیک و عقل و توانایی خداوند است شاید متولدین بهمن نیز پاره ای از این خصوصیات را در خود داشته باشند که در ادامه آنها را می خوانیم .

به طور مختصر در مورد یک بانوی متولد بهمن اینگونه می توان گفت :که وی بسیار غافلگیر کننده و غیر منتظره ، دارای حس ششم قوی، سریع الانتقال ، کنجکاو ، علاقمند به دوست و کمی بی علاقه به آداب و سنن، سنتی است . در ادامه شما را به آشنایی هرچه بیشتر با ویژگهای خاص متولدین بهمن دعوت می کنیم .

بیشتر زنان ودختران متولد ماه بهمن ، از لحاظ ظاهری فریبنده و زیبا هستند آنها در نگاه اول بسیار جذاب و تو دل برو هستند اما لحظه ای بعد بی تفاوت و سرد جلوه می کنند اما درکل پس از متولدین برج میزان یعنی ماه مهر بیشتر خوشگل ها متعلق به ماه بهمن است و در عین زیبایی با نمک نیز هستند .طالع بینی بهمن ماهی زن

طرز لباس پوشیدن متولدین بهمن ممکن است چنان شوکی به شما وارد کند که شما را چندین ساعت متحیر و متعجب سازد .

زنان متولد بهمن نیز مانند دیگر زنان عاشق لباس هستند و از نگاه کردن به لباسها از ویترین مغازه لذت می برند و معتقد است آنچه که می پوشد کاملا شیک و برازنده ی اوست .او برای پوشش لباسی انتخاب می کند که ممکن است هر بیننده ای به نوع پوشش او حسرت بخورد.

در مورد انتخاب نوع پوشش نیز دارای سلیقه ی مخصوصی است مثلا اگر یک لباس خاص مد شود ممکن است او زود آن لباس را تهیه کند یا ممکن است خیلی ساده و بی آلایش لباس بپوشد یا از شیوه ی مادر بزرگ ها در نوع پوشش استفاده کند.

چگونکی آرایش موی او نیز مختص خودش است .تغییر رنگ و آرایش موی او ،همچون تغییرات شخصیتش غیر قابل پیش بینی و کنترل است مثلا ممکن است یک روز موهای خود را پسرانه کوتاه کند یک روز از کلاه گیس بلند استفاده کند ،یک روز موهای خود را مشکی رنگ کند روز دیگر نقره ای .در کل موهای متولد بهمن مانند موهای هیچکس نیست و در انتخاب رنگ و آرایش فقط خودش تصمیم می گیرد که چگونه باشد.

هم صحبتی و هم نشینی با یک متولد بهمنی بسیار دلچسب و دلنشین می باشد چرا که او دارای لحن بسیار جذابی است و این احساس خوشایند به مرد دست می دهد که وی زنی بسیار محجوب و پر رمز و راز است و بعد یکی از تغییرات خاص در متولد بهمن رخ می نماید و شما بدون هیچ مقدمه ای و ناگهانی از او جمله و سخنی می شنوید که تا چند لحظه مات ومبهوت می مانید و باور آن برایتان سخت و دشوار می گردد.

  • قصه های کهن ایرانی صوتی
  • شما در مورد بحران انرژی و تاثیرهای آن بر کشورهای صنعتی صحبت می کنید که یک دفعه او در مورد خورشت کرفس با شما سخن می گوید در این هنگام شما باید تا حد امکان خونسردی خود را حفظ کنید و با قاطعیت تمام به بحث اصلی خود بر گشته و آن را ادامه دهید ولی در عین حال باید منتظر این باشید که هر چند دفعه یکبار از موضوع اصلی خارج شده و دوباره به سر جای اول خویش بر می گردد.

    به غیر از این مسائل که شاید گاهی هم بامزه و خنده دار است صحبت های وی همیشه از روی منطق استدال می باشد در هنگام هم کلامی با وی وانمود نکنید که از او بالاتر و سرتر هستید عدم تساوی برای او هیچ معنایی ندارد در واقع عدم توجه به این نکته ی مهم موجب به وجود آمدن سدی بین شما خواهد شد که گذشتن از آن و رسیدن به یک بانوی بهمنی غیر ممکن خواهد شد.

    دختر متولد بهمن همیشه مثبت گرا است و هیچ حس بد و سؤظن در او نیست اما ذکر این نکته ضروری است که از این حسن نیت او تعبیر بد نکنید و سعی در سؤاستفاده کردن نباشید چرا که اگر حین خیانت توسط او دستگیر شوید قلبش به شدت خواهد شکست .

    زن بهمنی بدون دلیل به شما شک نمی کند در حالت نرمال هر چه به او بگویید از شما می پذیرد ولی قبول خیانت به هیچ عنوان برای او ممکن نیست .زن بهمنی بعد از خارج شدن شما از خانه حس کنجکاویش گل نمی کند اینکه شما کجارفته اید ، کجا هستید، به اداره و محل کارتان تلفن نمی کند که ببیند واقعا آن جایید یا هیچ وقت سر وقت جیب یا گوشیتان نمی رود خلاصه با مکر و حلیه هیچ رابطه ای ندارد.

    در کل به شما توصیه می گردد که هیچ وقت سو ظن وی را بر نیانگیزانید و به فکر سو استفاده کردن نباشید و این نکته را مد نظر داشته باشید که عدم حس حسادت در وی به جهت داشتن شخصیت قوی او نیست بلکه چیزی بیشتر از آن است که شما فکرش را کرده اید در مرحله ی اول میتوان مطمئن بود که شما از زیر نظر قویترین میکروسکوپ جهان عبور کرده اید در مرحله دوم دنیای او همیشه پر از موضوع و مسائل متفاوت است برای یک زن بهمنی این ضرب المثل ( از دل برود هرآنکه از دیده رود ) همیشه صادق است.

    وقتی که از جلوی دید او دور می شوید در واقع ٩٩ درصد از فکر و ذهن او نیز دور می شوید چرا که او هرگز دلش برای کسی تنگ نمی شود به هر دلیل اگر این زن از شما خیانت و بی وفایی ببیند خیلی ساده و بطور ناگهان به عقب بر می گردد و در خلاف جهت قبل قدم بر می دارد در این موقع از تلاش بیشتر برای بر گرندان او خودداری کنید و وقت خود را بیشتر هدر ندهید.

    بعد از آنکه بین او و شما هیچ رابطه ی عاطفی حکم فرما نباشد در مدت زمان کمی تمام عشق و محبت شما را از دلش بیرون می ریزد و شما می تواند مطمئن باشید که حتی ذره ای از آن خاطرات خوبتان در قلب و ذهن وی جایی ندارد البته یک استثنایی هم وجود دارد .بانوی متولد بهمن ، مانند مردی که در این ماه چشم به جهان گشوده اولین عشق واقعی خود را هرگز به دست فراموشی نمی سپارد.

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    زن متولد بهمن یک عاشق به تمام معنا است اما همیشه در انتقال آن به همسر و فرزندانش دچار مشکل می شود اگر احتمالا عاشق یک زن متولد بهمن شدید بدانید که او در امر عشق نیز مانند هر چیز دیگری دارای مجموعه ای از تناقضات می باشد و برای اینکه قلب شما شکسته نشود او را فرزند “قوس وقزح” یعنی رنگارنگ بدانید و در روابط عاشقانه و رمانتیک با او، منتظر دوام و ثبات یک عشق پایدار نباشید.

    سیاره حاکم بر رفتار او “اورانوس”و عنصر حاکم بر طبیعت او “باد” است با اینکه در عشق و علاقه ی خود بسیار جدی و وفادار است اما گاهی نیز بی ثباتی های هم چون “باد ونسیم” در وی دیده می شود .شما اگر خواهان یک رابطه ی عالی و عاشقانه با یک متولد برج دلو هستید پس وی را در دست یافتن به هرآنچه که خواهانش است آزاد و رها بگذارید اجازه دهید با دوستانش رفت و آمد کند هرگز به فکر محدود کردن وی نباشید .

    بانوی متولد بهمن به یکباره ممکن است هوس کوهنوردی به کله اش بزند یا عضو اعضای سپاه صلح گردد او به دنبال یافتن ستاره ای است که هرگز آن را مشاهده نکرده ایم.

    بانوی بهمنی به همه جا و همه کس تعلق دارد و در عین حال متعلق به کسی هم نیست عشق او ممکن است بسیار سوزاننده و تند باشد در حالی که خواسته هایش کیفیتی مبهم و نا آشنا دارد یکی از ستاره شناسان معروف این حالت زن متولد بهمن را به ترانه ای تشبیه کرده است که خواننده به یک باره متوجه میشود که نیمی از ترانه را از یاد برده است شما می توانید پشت پیانو نشسته و به نواختن آهنگ دلنشین ادامه دهید اما صدای او کم کم آهسته شده و بالاخره سکوت اختیار می کند.

    پافشاری یک دختر بهمنی برای داشتن آزادی بسیار جدی است و وفاداری او نسبت به کسی که عشق را در چنین قالبی قبول دارد بی نهایت می باشد.برای متولد بهمن قصه ی عشقی که آن عاشق و معشوق شب و روز در حال فکر کردن به هم هستند حالت مسخره دارد به نظر شما فکر کردن به یک فرد در دنیایی که پولدارها در آن زندگی می کنند مسخره نیست؟

    او شریک زندگیتان می شود اما جزیی از وجود شما نمی شود شما خودتان هستید او هم خودش است با آزادی و استقلالش،اگر می خواهید همیشه او را داشته باشید پس با آزادیش مخالفت نکنید همانطور که او نیز چنین نخواهد کرد.اما اگر می خواهید او را از دست بدهید رفتارهایی هم چون حس حسادت، سوظن، حالت تملک ،محافظه کاری بیش از اندازه ،و انتقاد کار شما را راحت تر می کند.

    زن بهمنی در گرو مادیات نیست و به اموال و حساب های شما کاری نخواهد داشت به شرط اینکه والدین متولد اردیبهشت و دی یا مردادی نداشته باشد برای او پول در درجه سوم قرار دارد برای او مهم نیست که شما پولدارترین مرد شهر باشید یا نه اما در عین حال دوست دارد که از نظر منصب و مقام اجتماعی و کار، فرد شناخته شده ای باشید .

    اگر می خواهید یک زن بهمنی را بدست آورید همیشه و در همه حال باید با او صادق باشید و همیشه از در صدق و درستی با او وارد شوید زن بهمنی دارای اخلاق و رفتارخاصی است که شاید برای شما یک پدیده عجیب و باور نکردنی باشد یا از طرف جامعه و عموم مورد قبول و پسند نباشد ولی زن بهمنی خود با درایت تمام این گسستگی را سامان می دهد و بدون اینکه گسیختگی میان وی و جامعه رخ دهد به مبانی و اصول خود نیز پایبند می ماند و در عین حال به این نکته اشراف دارد که هرکس حتی شما نیز دارای یک سری اصول و مبانی خاص خود هستید.

    اگر در زندگی، مشتاق یک زن آرام هستید پس دور متولدین بهمن قلم عفو بکشید چرا که هر خصوصیتی به جز آرام بودن در او موج می زند برای متولد بهمن آنچه که ارجحیت دارد یک عشق جسمانی پاک و ساده است تا یک عشق روانی. به طور خلاصه او در هر آن ، می تواند یک عشق افلاطونی را از پای در آورد یک زن متولد بهمن همیشه این استرس را دارد که عشق و دوست داشتن یک فرد ممکن آزادی دلخواه را از او بگیرد.

    اگر شما یک فرد ماهر در زمینه ی آموزشی، علمی، سیاسی،هنری یا هر رشته ی دیگر هستید پس متولد بهمن برایتان یک کیس منحصر به فرد می باشد و با اطمینان می گوییم که بهتر از آن پیدا نمی کنید مگر اینکه از شانس و اقبال بدتان یکی از آن موردهایی که رفتارش به شدت مردم را متعجب می کند نصیبتان شود البته استثنأ در هر چیزی وجود دارد رفتار و کردار متولد بهمن در هرموردی تعجب بر انگیز است اما در مواردی هم واقعا اغراق می شود مانند این که بسیار مجلس آرا هستند در صورتیکه مجلس آرایی اغلب جنبه ی شلوغ بازی هم پیدا می کند این دختر با هر مجلسی سازگار است خواه یک مجلس رسمی یا خودمانی یا معمولی باشد .

    بانوی متولد بهمن به زندگی زناشویی زیاد پای بند نیست و فقط در موارد ضروری خود را وقف زندگی زناشویی می کند به همین دلیل تعداد طلاق گرفته ها در این ماه بیشتر از سایر ماه ها می باشد زنان متولد بهمن ،زنانی سرشار از هیجان و اشتیاقند اینان ممکن است به همان اندازه ای که دارای هیجانند به یک باره در عرض یکی دو ساعت نیز فرو کش کنند و هیچ اثری از آن باقی نماند طبیعی است که او علاقه ای به طلاق ندارد این اتفاق را هم زیاد مهم تلقی نمی کند.

    ذات این زن به صورت تک رو است و حتی شوهر خود را به عنوان یک دوست صمیمی حساب می کند نه شریک زندگی.او هر چند یکبار دوستان خود را تغییر می دهد پس برای او با کسانیکه دوستی خود را با وی قطع کنند فاجعه ی بزرگی نیست او برای آشنایی با یک فرد در ابتدا شروع به کنکاش در مورد اسرار و رازهای آن فرد می کند تاجایی که بتواند با تمام آرزوها و رویا ها و تخیلات فرد آگاهی یابد در حالیکه خود اسرارش را هرگز فاش نمی کند و در مورد رویا و تخیلاتش سخنی نمی گوید هیچکس جز خودش را محرم اسراش نمی کند و اگر شک کند کسی از اسرار دل او آگاه است با یک ترفند خاص او را از میدان به در می کند زن بهمنی به راحتی از خطای شما نمیگذرد اما دروغ،او از دورغ و دو رویی متنفر است و هرگز از دروغ نمی تواند بگذرد.

    از دختر برج دلو “ماه بهمن ” به نفع تان است که چیزی قرض نگیرید اگر او شما را خیلی دوست داشته باشد امکان اینکه یکی دوبار به تقاضایتان پاسخ مثبت دهد وجود دارد اما دیگر دفعه ی سومی وجود ندارد چرا که با خونسردی تمام خواسته تان را آنچنان رد می کند که هرگز از خاطرتان بیرون نمی رود.این شخص از قرض دادن چه به صورت دریافت چه پرداخت خوشش نمی آید و اگر از کسی مجبوراً چیزی وام بگیرد درست در زمان مقرر شده پرداخت می کند اگر می خواهید رابطه ی دوستانه خود را با یک بهمن ماهی حفظ کنید از او هیچ چیزی قرض نگیرید.

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    براساس پیشگویی هایی که انجام گرفته ستاره شناسان معتقدند یک زن بهمن ماهی باید یک مادر خوب و شایسته هم باشد چرا که سیاره حاکم بر رفتار او ،یعنی “اورانوس” نماد آینده است و کودک نیز به دنیای آینده و نسل بعد مربوط می شود اما بررسی ها نشان می دهد که این نظریه درست نیست و تولد کودک در ابتدای زندگی،مادر متولد بهمن را به کلی گیج و سر درگم می کند دلیلش هم واضح است اندیشه ی یک بهمنی حول یک موضوع ثابت نمی ماند او موجود سر به هوایی است که هرلحظه فکرش پی موضوع دیگری می گردد و این اخلاق با بچه داری که باید تمام حواسش به کودک باشد مغایر است.

    همانطور که قبلا اشاره کردیم یک زن متولد بهمن بطور طبیعی از ابراز عشق و علاقه به فرزندان خود عاجز است و این روش غلط ابراز عشق رابطه ی وی با فرزندانش را سرد می کند نکته ی جالب اینجاست که با اینکه نسبت به فرزندان خود احساس بیگانگی دارد.

    ولی با بچه های دیگر بسیار دوست و صمیمی است و اگر روزی برحسب اتفاق وی را منزل همسایه ببینیم با کمال ناباوری مشاهده می کنیم که چطور با بچه های همسایه سرگرم بازی و شادی است اما رابطه اش با بچه های خودش دوستانه نیست البته ذکر این نکته هم مهم است که درست نبودن روش ابراز عشق و علاقه به فرزندانش دلیل بر این نیست که او وظایف مادری خود را به نحو احسن انجام نمی دهد.

    او به هنگام دفاع از فرزندانش جدی و در عین حال خشن رفتار می کند او از بچه های خود می خواهد که همیشه حقیقت را بگویند و راستگو باشند و اگر روزی کودکش خطایی مرتکب شده و به گناه خود اعتراف کند مورد تنبیه قرار نمی دهد اینکار یک مزیت بزرگ نیز دارد و آن اعتماد بسیار زیادی است که این کودکان به مادر خود پیدا میکنند.از نگاه فرزندان او مادری آسان گیر ،خوشحال و رئوف به هنگام بیماری است برای او یک کودک نامنظم و کثیف و شیطان اما درس خوان بهتر از یک کودک تنبل و درس نخوان و بسیار مرتب است .طالع بینی بهمن ماهی زن

    اگر با یک دختر متولد بهمن ازدواج کردید نباید از یاد برد که او قبل از مادر شدن باید یک کدبانو باشد و قبل از کدبانو شدن باید به وی یادآور شد که با ازدواج دفتر مجردی به پایان می رسد و باید از رفاقت و گشت و گذارهای نامحدود دست کشید کشاندن این دختران به پای سفره ی عقد کار راحتی نیست و آنها در این مورد هیچ شتابی نمی کنند و اینکار بعد از کلی سبک سنگین کردن و اینکه شما چند مرده حلاج هستید صورت می گیرد او در آزمایشگاه ذهنی خود شما را از هر لحاظ مورد کنکاش قرارمی دهد.

    زن بهمنی یک حس عجیب در باطنش دارد که همیشه او را تحریک می کند تا در خلاف جهتی که سوق داده می شود حرکت کند از آن گذشته او فردی کنجکاو است و دوست دارد از همه چیز سر در بیاورد چه در خانه،چه روابط دوستانه چه در عشق از روی کنجکاوی میخواهد همه چیز را تجربه کند.

    حس دوستی و تجربه در او چنان قوی است که اگر دقت کنید در می یابید که او حتی قهوه یا چای را هر روز یک مدل درست می کند یا برای خرید هر روز بیرون می رود یا از یک مغازه ی جدید برای چندین روز خرید می کند از آنجا که او خودش هم واقعا نمی داند چه می خواهد به همین دلیل بروز احساسات درو نی برایش سخت است اگر عاشق شود گیج و سر درگم می شود چرا که در نهایت فقط دو سه کلمه برای بیان عشقش پیدا می کندآنهم دوسه کلمه ای که به هیچ عنوان شیفتگی او را بیان نمی کند برای او بین عشق ساده و عشق واقعی فاصله ای وجو د ندارد به همین دلیل او نمی تواند در بیان عشق واقعی موفق باشد و این روند تا بعد از ازدواج نیز تداوم دارد.

    زن متولد بهمن از درک قوی و توانایی انتقال و حس پیش بینی عجیبی بر خوردار است او فردی است که از سایرین چند روزی جلوتر زندگی می کند بدین ترتیب تنها کسی است که می تواند شما را از عاقبت کارها آگاه کند به سود شماست که آنچه در مورد آینده می گوید با طیب خاطر بپذیرید توانایی او در آینده نگری واقعا بی نظیر است.

    طالع بینی هندی زن متولد بهمن

    زن متولد بهمن اگر محیط و شرایط مشوق او باشد، از شهرت خیلی خوشش می آید. او صفاتی نزدیک به نبوغ دارد. از نظر فکری و روحی معمولا ثابت قدم و با وقار است و همیشه می داند مقصود و هدفش چیست. گرچه در مسایل عشقی به آسانی نوسان پیدا می کند، لیکن موجودی با محبت است و علاقه خودش را نشان می دهد، البته او را به آسانی نمی توان به دست آورد. او هرگز خود را به پای شما نخواهد افکند، زیرا معمولا کمی سرد و کناره جوست.

    هنگامی که از زاویه خویشتنداری اش به او می نگرید، او را دوست داشتنی، اجتماعی، شوخ، باهوش و جذاب می یابید. معمولا به وسیله حلقه ای از دوستان و تحسین کنندگان احاطه شده است. اگر بتوانید توجه او را جلب کنید موجود خوشبختی هستید، زیرا شخصیت او غنی است و از صفات خوب و پربار خویش، آزادانه دیگران را برخوردار می کند.

    باور كنید نمی توانم زن متولد بهمن را به خوبی توصیف كنم و بگویم شبیه به چیست. چون زن متولد بهمن پیرو هیچ چیز نیست. گاهی موهایش را مثل پسرها كوتاه می كند و دامنی می پوشد كه قوزك پایش را هم می پوشاند. زنان متولد برج بهمن اولین كسانی بودند كه سایه چشم صورتی، قرمز روشن و آلبالویی و رژلب ارغوانی مصرف كردند. چون گرایش زیادی به جفت و جور كردن رنگها دارند .

    همه ما می خواهیم كه دیگران ما را دوست بدارند اما هر یك به روشهای مختلف. تا جایی كه می توانید به او آزادی و استقلال دهید تا شما را دوست بدارد. اگر همسر شما متولد برج بهمن است انتظار نداشته باشید كه آرام بنشیند، دمپایی شما را جفت كند و بچه را در تخت بخوابند و هر شب شیر كاكائو درست كند.طالع بینی بهمن ماهی زن

    در غیر اینصورت یك شب وقتی به خانه بر می گردید می بینید كه طغیان كرده، شیركاكائو را روی تخت ریخته ، دمپایی شما را پوشیده و از خانه بیرون می رود. قطعاً پس از ازدواج برای خود حساب بانكی جداگانه ای دارد. او دوست دارد كه مردش بیرون از خانه كار كند شاید مجبورشوید در منزل بمانید از نوزادتان نگهداری كنید ! اومی خواهد درخشش خود را حفظ كند و دوست ندارد كه ببیند با یك كهنه بچه، از جلا افتاده است. از آنجا كه نظرش در باره همه چیز تغییر میكند، گاهی دو رو به نظر میرسد.

    گاهی نیز عمداً سعی می كند، شما را عصبانی كند. بهترین برخورد این است كه یك كلمه هم حرف نزنید و پیشنهاد نکنید چون مطمئناً بر خلاف نظر شما عمل خواهد كرد.

    او بچه ها را مثل هم تربیت می كند. او می تواند خیلی افراطی باشد و بدون هیچ نگرانی در اتوبوس به بچه شیر بدهد.

    زن متولد بهمن می خواهد بچه ها را متناسب با قرن جدید تربیت كند و آنها را به مدارس خارجی بفرستد.

    دختر متولد بهمن برج تندر و صاعقه طالع بینی است.

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    طالع بینی هندی سایر ماهها

  • چگونه برای شوهرمان جذاب باشیم
  • به نیت شما فال چای گرفتیم. جواب فال شما:

    » به موفقیت رسیدن در اثر استقامت به خرج دادن

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    طالع بینی بهمن ماهی زن

     

    زنان و دختران بهمن ماهرا بیشتر بشناسید :

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    متولیدن بهمن ماه : بهمن در اوستا «زبان اوستایی» به صورت “وهومنه”، در زبان پهلوی “وهومن”، در زبان پارسی “وهمن” یا “بهمن” آمده شده که کلمه اي است مرکب از دو جزء: «وهو» به معنی خوب و نیک و «مند» از ریشه من به معنی منش: پس یعنی بهمنش، نیک اندیش، نیک نهاد. بهمن اولین آفریده اهورامزدا است و یکی از بزرگ ترین ایزدان مزدیسنا.

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    علاوه بر این بهمن اسم پسرانه است. در عالم روحانی مظهر اندیشه نیک و خرد و توانایی خداوند است. شاید این خصوصیات به نوعی در متولدین ماه بهمن وجود داشته باشد که در ادامه خواهید دید.

     

     

    بطور خلاصه، دختر متولد بهمن ماه، بسیار غافلگیر کننده و غیرقابل پیشبینی، سریع الانتقال، دارای حس پیشبینی، کنجکاو،‌ رفیق باز و کم علاقه به آداب و اصول سنتی زناشویی از خصوصیات بارز زن متولد ماه بهمن است.

  • دعا برای حاجت خیلی ضروری نی نی سایت
  •  

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    در ادامه بیشتر به ویژگی هاي دختران و خانم هاي متولد بهمن خواهیم پرداخت:

     

    اکثر دختران و زنان متولد ماه بهمن، ظاهری زیبا و فریبنده دارند اما آنچه عیب است احساسی است که از دیدن این زن بشما دست می‌دهد، دریک لحظه تو دل برو بنظر می‌رسد و لحظه اي بعد سرد و بی تفاوت و بی روح، اما بطور کلی پس از متولدین برج میزان «ماه مهر» تعداد خوشگل هاي این ماه از همه ی بیشتر است و حداقل این است که خیلی بانمک هستند.

     

    لباس پوشیدن زن متولد بهمن ممکن است موجب وارد آمدن آنچنان شوکی بشما بشود که تا ساعت ها نتوانید از جای خود حرکت کنید! سایت تالاب : او نیز مثل هر زن دیگری جلوی بوتیک هاي لباس فروشی توقف زیاد دارد، اما کمتر ممکن است فکر کند که انچه که می‌پوشد شیک است یا نه و یا قطعات مختلف لباسش به هم می‌آید یا خیر.

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    او ممکن است لباسی به تن کند که موجب حسرت خوردن هر زن ساده دیگری بشود و اخلاق تک روی او ممکن است دریک میهمانی یک نفر بگوید که همان سال آینده لباس ها به فلان صورت در خواهد آمد و او همان روز عصر از خیاط خود بخواهد که یک چنان لباسی برایش بدوزد و یا آنکه بر عکس ممکن است سال هاي سال به شیوه مادربزرگ و یا حتی جد خود، لباس معمولی بپوشد.

     

    نحوه آرایش موی او نیز خاص خودش است. تغییر رنگ و آرایش موی او، درست مثل تغییرات شخصیتش غیرقابل پیشبینی است. یک روز موی خودرا مثل پسرها کوتاه میکند و فردا کلاه کیس میگذارد که موی آن تا حد کمر بلند است، امروز وی را با موی نقره اي میبینید و فردا با موی مشکی، بطور خلاصه موی این زن مشابه موی هیچ زن دیگری در جهان نیست و رنگ و آرایش آن آرام و قرار ندارد.

     

    گفتگو با این زن ممکن است بسیار جالب باشد، زیرا نحوه سخن گفتن جذابی دارد و این احساس مطبوع به مرد دست میدهد که زنی محجوب و مرموز است و بعد ناگهان یکی ازآن تغییرات خاص متولدین این ماه آشکار میشود و شما بدون مقدمه و بطور کاملا ناگهانی از وی جمله اي میشنوید که تا چند لحظه باور کردن آن برایتان مشکل خواهد بود.

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    شما مشغول صحبت از بحران انرژی و اثرات گوناگون آن بر کشور های صنعتی هستید که ناگهان او می‌گوید: “راستی شما خورشت کرفس دوست دارید؟‌!” سعی کنید خونسردی خویش را حفظ کنید و با قاطعیت به بحث اصلی خود ادامه بدهید ودر عین حال به خاطر داشته باشید که او هر چند لحظه یک‌بار بدون مقدمه از خط خارج می‌شود و دوباره به سر جای اول خود بر میگردد.

     

    به غیر از این نوع اختلالات «که گاها بامزه هم هست!» گفته هاي او همیشه منطقی و مستدل است. در موقع صحبت کردن هرگز طوری حرف نزنید که دال بر بالاتر بودن شما از او باشد. عدم تساوی برای این زن مفهوم ندارد. اگر به این نکته توجه نکنید، دیواری غیرقابل عبور بین خود و او به وجود آورده اید.

    از مزایای چشم گیر دختر و زن بهمن ماهی، فقدان حس بد بینی و سوءظن در اوست اما توجه داشته باشید که هرگز از حسن نیت او سو ء استفاده نکنید، چون اگر مچ شما را در حین خیانت بگیرد، قلبش به شدت می شکند.

     

    او بی جهت بشما بدگمان نمی‌شود ودر حالت عادی هرچه بگویید قبول میکند ولی تحمل خیانت را ندارد. زن متولد بهمن هرگز پس از خروج شما از منزل کنجکاوی نمی‌کند که شما کجا رفته اید و به اداره تلفن نمیزند که ببیند که آنجا هستید یا نه و یا جیب شما را وارسی نمیکند. سایت تالاب: خلاصه با خدعه و نیرنگ آشنا نیست،‌ باوجود این بشما توصیه می‌شود پیش از آنکه به فکر سوء استفاده از این حالت مظنون نبودن بیفتید، به این نکته توجه داشته باشید که فقدان حس حسادت در او بعلت برخوردار بودن از یک شخصیت قوی نیست،‌ بلکه چیزی بالاتر ازآن است که شما فکرش را کرده‌اید.

     

    در وهله اول می‌توان یقین داشت که او پیش از آنکه دومین نگاه رابه شما انداخته باشد، ‌شما رابا یکی از قویترین میکروسکوپ هاي جهان مطالعه کرده است، دوما در دنیای او همیشه به قدری موضوع و مسئله برای یک زن متولد بهمن این ضرب المثل که می‌گوید ”از دل برود هر آنکه از دیده رود” صد در صد صادق است.

     

    وقتی از جلوی چشم او دور شدید، تا حدود ۹۹ درصد از فکر و خیال او هم دور شده اید و به این دلیل هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمیشود. به هر صورت اگر این زن از شما بی وفایی دید، خیلی ساده ناگهان، عقب گرد می‌کند ودر خلاف جهت سابق به حرکت در می‌آید. دراین حالت بهتر است وقت خودرا برای برگرداندن او اتلاف نکنید.

     

    پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می ریزد و میتوانید یقین داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی دارد. بر این قاعده کلی یک استثنای مهم وجوددارد. زن متولد بهمن، مثل مردی که دراین ماه به جهان آمده است، اولین عشق واقعی خودرا هرگز فراموش نمی‌کند.

     

    زن متولد بهمن ماه بلد نیست که عشق خود رابه شوهر و فرزندانش به شکل خوبی منتقل کند. اگر این احتمال وجوددارد که عاشق یک زن متولد بهمن شوید، به خاطر بسپارید که او در امر عشق نیز مثل هر چیز دیگری مجموعه اي از تناقضات است و برای این که قلب شما شکسته نشود، وی را فرزند “قوس و قزح” یعنی رنگارنگ بدانید ودر روابط عاشقانه با او منتظر تداوم و ثبات نباشید.

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    سیاره حاکم بر رفتار او “اورانوس” و عنصر حاکم بر طبیعت او “باد” است. به این دلیل باوجود آنکه در عشق خود بسیار جدی و وفادار است، ولی گهگاه بی ثباتی هایي نظیر”نسیم و باد” در وی مشاهده می‌شود. شما میتوانید با یک زن متولد برج دلو رابطه اي بسیار شاد و خوب داشته باشید، به شرط آنکه وی را در تعقیب هوس هاي هزارگانه خود آزاد بگذارید و بگذارید به دلخواه خویش با دوستان خود رابطه داشته باشد. هرگز به این فکر نکنید که وی را به جایی ویا چیزی پای بند کنید. این زن ممکن است ناگهان تصمیم بگیرد به کوه نوردی بپردازد و یا جزو سپاه صلح بشود. او به دنبال ستاره اي می‌رود که ما هرگز آنرا ندیده ایم.

     

    معنی نام ماه هاي ایرانی را می‌دانید؟

    دختر بهمن ماهی متعلق به همه ی کس و همه ی جاست ودر عین حال ازآن هیچکس نمی باشد. عشق او ممکن است بسیار تند و آتشین باشد، در حالی‌که خواسته هایش کیفیتی مبهم دارند. یکی از ستاره شناسان مشهور این حالت زن متولد بهمن رابه ترانه اي تشبیه کرده است که خواننده ناگهان متوجه میشود که نصف آنرا از یاد برده است. شما میتوانید کماکان پشت پیانو بنشینید و به نواختن موزیک ادامه بدهید اما صدای او رفته رفته آهسته می‌شود و بالاخره سکوت میکند. اصرار یک دختر متولد بهمن به آزادی بسیار جدی است اما وفداری او به کسیکه عشق را دریک چنین قالبی قبول داشته باشد نیز بی نهایت است.

     

    داستان عاشقی که شب و روز فقط به هم می اندیشند، برای او داستانی مسخره است. راستی مسخره نیست که انسان در دنیایی که پولدارها در آن زندگی می‌کنند،‌ فقط به یک نفر فکر کند؟ او شریک زندگی شما میشود اما جزئی از شما نمیشود. شما خودتان هستید، او هم خودش هست با استقلالش، اگر نمیخواهید وی را از دست بدهید، با آزادگی او مخالفت نکنید، کمااینکه او نیز هرگز چنین نخواهد کرد.

     

    بهترین راه برای بریدن از او نشان دادن حسادت، ‌داشتن سو ء ظن، گرفتن حالت تملک، محافظه کاری بیش از حد و انتقاد از شیوه خاص زندگی اوست. شما هم چنین میتوانید از راه بی اعتنایی به خیلی دوستان او که از هر قماش و مقوله اي می باشند و به تعداد گوناگون ودر اوقات مختلف به منزل شما خواهند آمد نیز به این مقصود برسید.

    این دختر اگر والدینی متولد اردیبهشت، مرداد و یا دی ماه نداشته باشد، به میزان ثروت شما و این که در بانک چقدر پول دارید، علاقه اي نشان نخواهد داد. برای او پول در مرحله سوم اهمیت قرار دارد. او اهمیت نمیدهد که شما ثروتمندترین مردشهر باشید یا نه، اما در عین حال مایل است که از نظر مقام و حرفه و کار مشهور باشید.

     

    وقتی شما تور خودرا به کار می‌برید تا این پروانه ناآرام را بگیرید، به این نکته مهم توجه داشته باشید که او هرگز حاضر نخواهد شد زندگی غیرقابل پیشبینی خودرا با مردی که نسبت به او صادق نیست، بگذراند.

     

    مبانی اخلاقی یک زن متولد بهمن ممکن است غریب ترین پدیده اي باشد که در زندگی خود با آن مواجه شده اید و به کلی با انچه که بطور طبیعی از طرف جامعه مورد قبول قرار گرفته است، فرق داشته باشد، اما او بدون این که گسیختگی با جامعه پیدا کند، با این مبانی پای بند میماند. او در عین حال به این حقیقت نیز واقف است که شما هم ممکن است مبانی خاصی برای خود داشته باشید.

     

    اگر در زندگی به دنبال یک زن آرام می‌گردید، دور متولد بهمن ماه را قلم بگیرید، او اگر هر چیز باشد، آرام نیست. برای او عشق جسمانی اهمیت بیشتری از عشق روانی دارد، به عبارت دیگر او در هر لحظه می‌تواند یک عشق افلاطونی را قطع کند. در ضمیر ناخود آگاه این زن همیشه این احساس قدرت وجوددارد که تعلق خاطر پیدا کردن به یک نفر این خطر بزرگ رابه همراه خواهد داشت که نتواند به عشق واقعی خود یعنی آزادی مطلق وفادار بماند.

     

    اگر شما از نظر علمی، آموزشی، سیاسی، هنری و یا هر رشته دیگر ي مشهور و سرشناس باشید، دختر متولد بهمن برایتان ایده آل است و مطمئنا بهتر از او پیدا نخواهید کرد مگر آنکه آن قدر بدشانس باشید که یکی از نوادر متولدین این ماه، یعنی یکی ازآن دخترانی که رفتارشان به شدت موجب تعجب مردم میگردد، ‌سر راهتان قرار بگیرد. استثناء در همه ی چیزی وجوددارد. رفتار دختر متولد بهمن همیشه اندکی متعجب کننده است، اما برخی واقعا به راه اغراق میروند. کما این که اغلب بسیار مجلس آرا هستند در حالیکه گاهی این مجلس آرایی جنبه شلوغ بازی هم پیدا می‌کند. این دختر با هر نوع مجلسی جور در می‌آید، خواه یک مجلس رسمی باشد، خواه یک مجلس خودمانی و معمولی.

     

    زن متولد بهمن به زندگی زناشوئی پای بندی زیادی نشان نمی‌دهد و فقط در شرایط خیلی استثنایی ممکن است با قید و بند زندگی زناشویی خودرا وقف دهد. بهمین جهت تعداد زنان طلاق گرفته متولد بهمن به نسبت خیلی بیش از زنان متولد برج هاي دیگر است. پرهیجان ترین احساست دراین زن ممکن است فقط در عرض یکی دو ساعت فروکش کند و هیچ اثری ازآن باقی نماند. طبیعی است که او از جدایی و طلاق خوشش نمی‌آید، اما وقوع این حادثه را فاجعه تلقی نمی‌کند.

     

    این زن طبیعت تک رو دارد او حتی شوهرش را هم به صورت یکی از دوستان خیلی نزدیک خود به حساب می آورد، پس هیچ دلیلی وجود ندارد که قطع یک رشته دوستی را پایان زندگی بپندارد، علی الخصوص که او دوستان خودرا هر چند گاه یک‌بار عوض میکند. مطمئن باشید که تا به تمام اسرار درونی قلب شما واقف نشده باشد و با تمام رؤیاها و تخیلات شما آشنا نشده باشد، قدم به قلب شما نمی‌گذارد. در حالی‌که مشابه این حق را برای شما محفوظ نگاه نمی دارد. به اسرار دل او جز خودش هیچکس نباید پی ببرد و اگر دید که این احتمال برای کسی به وجود آمده است، با یک مانور ماهرانه وی را به کلی از مرحله پرت می سازد. زن متولد بهمن به اسانی از خطای شما چشم پوشی می‌کند اما دروغ چیز دیگری است. او دروغ و خدعه و نیرنگ را به هیچ عنوان دوست ندارد.

     

    بهتر است از دختری که در برج دلو «ماه بهمن» متولد شده است، چیزی قرض نخواهید. اگر خاطر شما خیلی نزد او عزیز باشد، ممکن است یکی دوبار تقاضای شما را اجابت کند، اما دفعه سوم با چنان خونسردی جواب رد می‌دهد که هرگز آنرا فراموش نخواهید کرد. این شخص اصولا از قرض چه به صورت دریافت و چه به صورت پرداخت خوشش نمی‌آید و اگر وادار شود که از کسی وام بگیرد، به هر طریقه که شده در رأس موعد مقرر آنرا باز می گرداند. قرض گرفتن از او بطور حتم بزرگ ترین لطمه رابه روابط فیمابین شما خواهد زد.

     

    بر اساس باورهای ستاره شناسان قدیمی یک زن متولد بهمن می بایست الزاما یک مادر خوب هم باشد زیرا سیاره حاکم بر رفتار او، یعنی “اورانوس” نماد آینده است و بچه نیز مربوط به دنیای آینده و نسل بعد است، اما تحقیقات نشان میدهد که این نظر خیلی درست نیست و تولد بچه در ابتدای کار، مادر متولد بهمن رابه کلی گیج و سردرگم می سازد. علت هم بسیار روشن است. سایت تالاب: فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز بخصوص ثابت نمیماند. او موجود سر به هوایی است که هر لحظه به موضوعی می اندیشد و این اخلاق با بچه داری که تمرکز فکر لازم دارد، مغایرت دارد.

     

    همانگونه که گفتیم او بطور طبیعی قادر به ابراز محبت درونی خود نمی باشد و این تکنیک نادرست ابراز محبت وی را بیش از پیش نسبت به بچه هاي خود بیگانه می سازد. نکته جالب در مورد این زن،‌ از نقطه نظر رفتاری که با بچه ها دارد، این است که علیرغم بیگانگی که با بچه هاي خود دارد، با کودکان دیگر بسیار صمیمی و رفیق است و اگر وی را مثلاً در منزل همسایه ببینند، با کمال تعجب مشاهده می‌کنید که چطور با بچه هاي مردم بازی می‌کند اما روابطش با فرزندان خود چنین گرم و دوستانه نیست. آخر مگر نه این است که او رفیق بازترین موجود جهان است؟ خوب حالا چه فرق میکند که سن این رفیق چقدر است؟

     

    البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که نامناسب بودن تکنیک ابراز محبت او با فرزندانش دلیل بر این نیست که او به وظایف مادری خود عمل نمی‌کند. هرگز او به هنگام دفاع از کودکان خود بسیار جدی و حتی شدیدا خشن است. انچه در درجه اول از بچه هاي خویش توقع دارد، گفتن حقیقت است و به این دلیل هرگز بچه اي راکه مرتکب خطایی شده و به گناه خود اعتراف کرده،‌ مورد تنبیه قرار نمیدهد. اینکار یک حسن بزرگ دارد و آن اعتماد بسیار زیادی است که این کودکان نسبت به مادر خود پیدا میکنند.

     

    از دید فرزندان او مادری شاد، راحت گیر و به هنگام بیماری مهربان است. برای او یک بچه نامرتب، کثیف و شیطان اما درس خوان بهتر از یک بچه درس نخوان اما بسیار مرتب است. اگر با دختر متولد بهمن ازدواج کردید، نباید فراموش کرد که او قبل از مادر شدن باید یک زن خانه دار شود و قبل از این هم که زن خانه دار شود باید به وی تفهیم کرد که ازدواج فصل آخر زندگی تجرد و رفاقت هاي نامحدود و بی بند و بار این دوره است. کشاندن این دختر به پای سفره عقد کار ساده اي نیست و او به هیچ عنوان تعجیلی در اضافه کردن نام فامیل شما به اسم خود ندارد و اینکار را فقط وقتی انجام خواهد داد که شما را خوب سبک سنگین کرده و فهمیده باشد که تا چه حد مرد میدان زندگی هستید. او در لابراتوار حساس ذهنش شما رابه خوبی تجزیه و تحلیل میکند.

    درون زن متولد بهمن حس غریبی وجوددارد که پیوسته وی را تحریک میکند تا درست در خلاف جهتی که سوق داده میشود، گام بردارد. ازآن گذشته او کسی است که میـــخواهد از هر چیزی سر در بیاورد، پس چه در خانه، چه در روابط دوستانه، چه در عشق از فرط کنجکاوی میـــخواهد همه ی راهها را تجربه کند. حس تجربه و دوستی و کنجکاوی چنان در او شدید است که اگر دقت کنید، می‌بینید حتی قهوه یا چای را هرروز یک جور درست میکند، و یا هرروز که برای خرید بیرون میرود، یک مغازه تازه را برای خرید تحت آزمایش قرار می‌دهد.

     

    از آنجا که خودش هم نمی‌داند واقعا چه میـــخواهد، بیان احساست درونی برایش بسیار مشکل است. اگر عاشق بشود، به شدت گیج و سر در گم می‌گردد زیرا نهایت این است که فقط دو سه کلمه برای بیان تمام احساس خویش پیدا میکند، آن هم دو سه کلمه اي که به هیچ عنوان گویای شیفتگی او نخواهند بود. برای او بین دوستی ساده و عشق ساده و عشق فاصله اي بسیار جزئی و مبهم وجوددارد. به این دلیل بر عدم علاقه و فقدان عشق نکنید، این حالت تا بعد از ازدواج نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

     

    زن متولد بهمن، قوه ادراک و قدرت انتقال و حس پیشبینی عجیبی دارد. او موجودی است که چند روز جلوتر از دیگران زندگی می‌کند و به این ترتیب تنها کسی است که می‌تواند شما را دقیقا از عواقب کارها با خبر سازد. به نفع شماست که آنچه راکه راجع به آینده میگوید، با خاطرجمعی خاطر قبول کنید. قدرت او در آینده نگری واقعا شگفت انگیز است..

     

    متولدین خرداد ماه «ایده آلیست»، آذر ماه «عاطفی»، مهرماه «خلاق»، فروردین و مرداد ماه

     

    منبع:namefarsi.com

    خصوصیات زنان متولد بهمن ماه چیست (یونگی). اگر به دنبال غافلگیر کردن خودتان میگردید خصوصیات زن متولد بهمن ماه را مطالعه کنید. زن متولد بهمن ماه زن غافلگیر کننده ایی است، زیرا در عمل نمیتواند آرامش و آسایش را یکجا تجربه کند. به همین دلیل مدام در پی انجام رفتارهای متفاوتی است که دیگران با دیدن این رفتارها غافلگیر می شوند. ناگفته نماند که این نحو از خصوصیات زنان متولد بهمن ماه برای خودشان بسیار عادی است و جزو رفتارهای روزانه شان محسوب میشود. اما دیگران با دیدن این رفتارها ممکن است غافلگیر شوند و تعجب کنند.

    اگر به دنبال خصوصیات مثبت زنان بهمن ماه هستید بهتر است بدانید که این گروه از زنان به علت رفتارهای غافلگیر کننده ایی که دارا هستند عمده رفتارهایشان به رفتار مثبت نسبت داده نمیشود. اما آنچه از نظر یک انسان سالم بسیار حائز اهمیت است میزان شفافیت در زنان متولد بهمن ماه است. شفافیت در رفتار و در واقع زندگی کردن به سبک خودشان و آنچه که هستند مهمترین موضوعی است که در افراد بسیار کمی دیده میشود.

    اگر هر فردی بتواند روان خود را به این شفافیت برساند وبدون سانسور زندگی کند در واقع شرایط سالمتری را در زندگی پیش گرفته است. زن متولد بهمن ماه میتواند خود را به واضح ترین شکل ایفا کند و خشم، شادی و عشق خود را سانسور نمیکند و با علاقه بسیار زیادی خود را زندگی میکند. این خصوصیت میتواند به چشم اکثر افراد جامعه رفتاری ناپسند باشد اما مهمترین اصل در زندگی شناخت خود و زندگی کردن به شیوه خود است.

    یکی از خصوصیات مهم زنان متولد بهمن ماه یا نقطه ضعف زن بهمن ماه بیتفاوتی به موضوعات اطراف خود است. این گروه از زنان به افراد پیرامون خود نیز به همان میزان میتوانند متفاوت باشند که به مسائل اطراف خود بی تفاوت هستند. اگر یک زن متولد بهمن ماه احساس شدید عاطفی به فردی پیدا کند قطعاً در رفتارهای او تفاوت عجیبی ظاهر نمیشود و یا اگر فردی او را عاشقانه دوست داشته باشد نمیتواند مطمئن باشد رفتار زن متولد بهمن ماه با او یک دست باشد و امکان بی تفاوتی های بسیاری از طرف زن متولد بهمن ماه برای هر فردی که او را دوست خواهد داشت به وجود خواهد آمد.طالع بینی بهمن ماهی زن

    زنان متولد بهمن ماه ظاهراً زنانی سرد و بی روح هستند که امکان هر رفتار عاشقانه و محبت آمیزی را فقط از آن شیوه ایی که خودشان میپسندند ترجیح میدهند. روابط سطحی و آنی جزو روابطی هستند که در خصوصیات زنان متولد بهمن ماه به وفور به چشم میاید. از این رو این گروه از زنان نمیتوانند اعتبار بالایی در روابطشان با دیگران برای خود کسب کنند و هر فردی که در رابطه با این زنان باشد مدام دچار این سرگشتگی است که آیا میتواند رابطه خود را با او حفظ کند و یا خیر؟

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    زن متولد بهمن چه مردی را دوست دارد؟ با تعاریفی که از یک زن بهمن ماهی در مورد خصلت های منفی رفتاری او داشته ایم باید بیان کنیم زنان متولد بهمن ماه در هر شکل از ازدواج (سنتی و یا غیر سنتی) صرفاً یک رفتار مشخص از خود نشان میدهند. در واقع این گروه از زنان علاقه چندانی به فرزند پروری ندارند، اما اگر ناخواسته فرزندی داشته باشند مادری مهربان و دلسوز برای او خواهند شد.

    زنان متولد بهمن ماه دچار نوعی احساس رهایی هستند و از هر نوع گره عاطفی و تعلقاتی که بتواند فکر آنها را درگیر کند دوری میکنند. اما نکته مهم در ازدواج های این گروه از زنان این است که اگر خود به شخصه دلبسته فردی شوند قطعاً باید با او وارد بحث ازدواج شوند.

    نوعی از احساس رهایی در زنان متولد بهمن ماه وجود دارد که اراده ایی از خواستن نیز درگیر آن است، این گروه از زنان به هر وسیله ایی که باشد میتوانند مرد ایده آل خود را تبدیل به شریک زندگیشان کنند و در کنار او زندگی کنند. اما لازم به توضیح است، خانه داری، همسر داری و فرزند پروری از علایق زنان بهمن ماه نمی باشد و صرفاً احساس نیازهای غریزیشان است که آنها را مجاب به بودن در کنار مرد ایده آلشان میکند.

  • طالع برج ثور زن
  • وجود احساس آزادی و بی قیدی غریزی در زنان متولد بهمن ماه باعث میشود بتوانند تعلقات روحی خود را در هنر و یا علم جستجو کنند. از دیگر خصوصیات متولدین بهمن ماه میتوانند هنرمندانی با مهارت و خلاق باشند که در هنر خود غرق شوند و احساس بالغ بودن را در هنر و علم خود تجربه کنند. رشد و تعالی در زنان متولد بهمن ماه میتواند احساس خوشایندی را در این گروه از زنان به وجود بیاورد و قطعاً زنان متولد بهمن ماه در گروه های هنری که به آن تعلق دارند احساس خوبی را تجربه میکنند که هیچ جای دیگری نمیتوانند آن احساس را بیابند.

    اگر بخواهیم کهن الگوی زنانه زنان متولد بهمن ماه را جستجو کنیم قطعاً تشابهات فراوانی با زنان آفرودیت که هستیای بالایی دارند در آنها وجود خواهد داشت. زنانی که تماماً نقش آفرودیت ندارند و کهن الگوی دوم شخصیتشان تعارض بالایی با کهن الگوی اولیه شان دارد نمیتوانند احساس خوشایندی را در خود تجربه کنند. با این تفاوت که زنان متولد بهمن ماه هم آفرودیت و هم هستیای خود را به بهترین شکل خود زندگی میکنند. در واقع زمانی که نیاز به احساس رهایی دارند در نقش آفرودیتی خود غرق شده اند و زمانی که نیاز دارند احساس آرامش و احساس روحانی و بی تعلقی از مادیات و این دنیا را داشته باشند در کهن الگوی هستیای خود غرق میشوند.

    زنان متولد بهمن ماه نیاز دارند بیش از آنچه که احساس رهایی را در خود تجربه کنند نیازمند احساس تعلق و رشد این احساس در خود هستند. بنابراین نیازمندند که کهن الگوی هرا را در خود به بهترین شکل پرورش دهند. با این توضیح که کهن الگوی هرا و یا همان کهن الگوی زن ازدواج میتواند این وجه از شخصیت را در زنان بهمن ماه رشد دهد که بتوانند در ازدواج و یا نقش همسر بودن با توانایی بیشتری وارد شوند و احساساتی را که نتوانسته اند به خوبی تجربه کنند را نیز تجربه کنند.

    از آنجایی که شناخت کهن الگو های یونگی باعث میشود هر فردی بتواند به این تشخیص برسد که در کدام وجه از شخصیت خود بالغ تر و در کدام وجه از شخصیت خود رشد نیافته است که بتواند با این شناخت احساسات تجربه نکرده خود را تجربه کند و همچنین بداند تعارضات خود را پیدا کند و به این درک برسد چگونه میتواند با تعارض کمتری زندگی کند.

    زن متولد بهمن ماه شاید خود به صورت مداوم احساس آرامش، آسایش و رهایی زیادی را تجربه کند اما قطعاً در بسیاری از موارد در زندگی خود میتواند دیگران را برنجاند و یا به صورت ناخودآگاه آنها را نادیده بگیرند که این نادیده گرفته شدن باعث میشود خود نیز در اکثر مواقع شاد و سرحال به نظر نیاید.

    هر فردی با پذیرفتن کهن الگوی رشد نیافته خود میتواند قدم مهمی در رشد شخصیت خود بردارد و این اقدام باعث میشود به میزان قابل توجهی از سردرگمی او کاسته شود بنابراین بهتر است از رشد هراس نداشته باشیم و تحمل تغییر را در خود ایجاد کنیم.

    زن متولد بهمن ماه بیشترین خصوصیات از گروه زنان ISFP را دارا است اما با همین خصوصیات نیز ترکیب واضحی از INFP را نیز دارا است. زن متولد بهمن ماه با این خصوصیات شخصیتی بسیار با نمک، جذاب و پر شور است. دست و دلباز است و از هر آنچه که میبیند لذت میبرد. زن متولد بهمن ماه با ترکیب شخصیتی INFP میتواند لذت جو و بی قرار نیز باشد. تعهد نداشتن و پر شور و حرارت بودن از جمله خصلت های این گروه از زنان است که میتواند آنها را در رده کارهایی همچون روابط عمومی و یا تور لیدری قرار بدهد.

    زن متولد بهمن ماه از لحاظ معاشرت با هر قشر و گروه و سن و سالی میتواند به آسانی ازتباط برقرار کند و تنها نکته مهم در ارتباطشان با دیگران خواست قلبی زنان متولد بهمن ماه است، در غیر اینصورت اگر مایل نباشند به هیچ وجه وارد هیچ سطحی از رابطه با دیگران نخواهند شد. زیرا زن متولد بهمن ماه را نمیتوان محبور به کاری کرد که مایل به انجام آن نمیباشد.

    همانطور که پیش از این اشاره کرده ایم زن متولد بهمن ماه در مشاغلی که هیجان و جا به جایی در آن وجود دارد احساس بهتری خواهد داشت. ساکن بودن و غیر پویایی برای زنان متولد بهمن به هیچ وجه خواستنی نیست و میتواند آنها را از انجام هرکاری بازدارد. علایق دختر متولد بهمن به کارهای فروش بیشتر است.

    زن بهمن ماه با این وجه از MBTI خود میتواند کمی بر روی صبر و قرار خود کار کند و یا اگرمایل به داشتن نتیجه بهتری برای شغل خود است اختصاصاً در مشاغلی بماند که با خصوصیات اخلاقی اش سازگاری داشته باشد که دچار نقض نشود.

    1. خصوصیات بارز زن بهمن ماه چیست؟
    زنان آرام اما بی تفاوت و این بی تفاوتی نشان از بی حوصلگی ندارد بلکه نشانه نوعی درونگرایی است که زن بهمن ماه مایل به تجربه آن است. خودشناسی و خود تحلیلی از خصوصیات بارز زن بهمن است.

    2. رگ خواب زن بهمن ماه چیست؟
    درک عمیق احساسات میتواند رگ خواب زن متولد بهمن ماه باشد. اگر زن بهمن ماه را درک کنید و با او شفاف و مهربان باشید و خوبی های او را ببینید بدون هیچ لطف دیگری رگ خوابش را به دست آورده اید.

    3. چه مردی مناسب زن بهمن ماه است؟
    مردان مهربان با قلبی بزرگ که دارای نشانه هایی از صبوری و عطوفت هستند مردان خوبی برای زن بهمن ماه هستند که میتوانند آنها را به تعادل و آرامش برسانند و از اضطراب جدا کنند.

    4. تعریف کهن الگوی زن بهمن ماه چیست؟
    کهن الگوی هستیا یا خدا بانوی معنویات، کدبانو و خانه دار، دارای بینش روحانی و ساده،درونگرا و دارای ادراک غریزی و حس کمال و یگانگی درونی و در عین حال جذاب و فریبنده.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    جالب بود شاید به نظر بقیه منفی بیاد ولی اینطور نیست زن بهمن!باید برا شناختش وقت بذاره طرف مقابل در یان صورت کاملا غافلگیر خواهد شد!

    عصابانیت دراین ماه بسیار عجیب و خطرناکه

    واقعا ضربه ی بدی از دختر متولد این ماه خوردم….
    9 سال باهم بودیم…. قراره ازدواج که شد. به راحتی ولم کرد….

    چون میتونیم خیییلی بی رحم باشیم و اینکه گفته ارکیتایپ هستیا و افرودیت دارن کاملا اشتباهه بیشترشون یا اتنا هستن یا ارتمیس چون تو مساعل احساسی بی رحمن و جنبو جوش بالایی دارن و خیلی زود عصبی میشن و چون احساسات طرف مقابلو در نظر نمیگیرن خشمشونو نمیتونن کنترل کنن و یا کتک کاری میکنن یا بحثو دعوا معمولا علاقه دارن تو بحث برنده باشن برای همین حتی طرفو تحقیر میکنن تا پیروز شن من کلی بهمن ماهی اطرافم هس ک اینایی ک گفتم خیلی صادقه تو رفتارشون

    به خدا شانس آوردی

    دقیقا با مگی موافقم
    من متولد ۱۴ بهمنم دقیقا تیپم آرتمیس و آتناس
    تمام خصوصیاتی که مگی گفت رو دارم
    ولی اینم اضافه کنم وقتی متعهد میشن به یکی کاملا وفادارن .

    آره من ۵ بهمنم
    والا خیلی از بهمنی بودن خوشحالم

    این مزخرفات چیه راجع به دختر بهمن نوشتید هر مردی ی سرچ تو فضای مجازی کنه از دختر مردم فراری میشه بگید روان پریش و غیرعادیه خودتون رو راحت کنید دیگه اصلا این چیزهایی که نوشتید رو از کجا درمیارید دختر بهمن رو روانی و پسر بهمن رو جذاب نوشتید

    تجربه بدی بود

    سایتو زیر سوال نبر. برو‌ روی خودت کار کن.‌همینجا هم داری بهمنی نگاه میکنی، نگاهی ازخود متشکر و من بهترینم! که ریشه در خودمحوری ذاتی بهمنی ها داره.
    تک تک جمله های این مقاله درست بود همه رو تحربه داشتم.
    با تشکر از سایت و مطالب خوبش که شکهای ما را به یقین تبدیل میکند 😉

    هرگز آتنا نیستن…طبق طالع بینی اگه با کسی باشن که بفهمتشون بهترینن..که خب نوشته با مرد آذر..مرد خرداد..مرد مرداد..مرد مهر..مرد بهمن..درکل اگه علاقمند باشن میشه درستش کرد..درکل متولد هیچ ماهی بد نیستن باید همدیگرو بیابن..طالع بینی بهمن ماهی زن

    میام موهاتو دونه دونه می چینم می زارم کف دستت هاا قرساااق…هیچ وقت نفهمیدم مشکلتون با بهمن ماهی ها چی بود…خاصیم…بی بندو باریم… فکرمون آزاده….جذابیم…حریف لجبازیمون نمیشید؟؟؟ مشکل خودتونه

    موافقم کاملا باهات

    زنان بهمنی یکی از آزاداندیش ترین ها هستن. واقع بین راستگو و بدون تظاهر و خصوصیات خوب دیگر. متاسفانه شما حتی در قسمت خصوصیات خوب سعی نکردید مقداریش رو حتی بیان کنید. به نظرم با تعصب خاصی مطلب نوشتید و خوبیهاشون رو به طرزی بیان کردید که انگار بدی رو دارید به خواننده القا میکنید. متاسفانه اونچه که ما بهمنی ها رو بیشتر آزار میده تعصبات و مغز بسته افراد. به زودی بشر به افکار بهمنی ها نزدیک میشه چون ارزوی بشریت هست که البته واسه ما خاطره ست

    ببخشید ولی حرفاتون واقعا راجب زن بهمنی درست نیست و خیلی تخریب کردین درحالی که اصلا اینطور نیس من دوستات بهمنی زیادی داشتم که بهترین بودن.. بنظرم نویسنده خاطره خوشی نداشته مغرضات شخصی داشته.. این متن کل سایتتون زیر سوال برده.. بهتره ادم اول فکر کنه بعد هر متنی رو از هرجا یا هر شخصی برای عموم بزاره

    با سلام
    به عنوان یه بهمن ماهی میگم که خیلی خوبم و صخصیت عالی ای دارم
    خیلی مهربون و دلسوزم و عاشق انسانیت
    شدیداً صادق و وفادار
    بهتره اینجوری بگین که همه شون مثل همدیگه نیستن و بعضی از خصوصیات نسبی ان و همه م این خصوصیات رو ندارن؛مثل انگشتای دست که اندازه ی هم نیستن
    خلاصه که همه رو یکی ندونین و نبینین

    عزیزم واقعا اکثرمکن همینیم من یه طالع بینی قدیمی ازبهمن ماه خوندم همه چیز ورباره ی دختر بهمن درست بود چه مثبت ها چه منفی ها وچیزی که هست اصلااصلا سرد وبی تفاوت نیستن فقط وابسته نمیشن اتفاقا ازبس صادق ومهربونن احساس مسیولیت بالایی نسبت به ادم ها دارن

    من یه مرداد ماهی هستم ، فکر می کردم این طالع بینیها چرند هستند و دروغ ولی عینا تو تجربه به این افراد برخوردم و دو تا بهمن ماهی تو زندگی به تورم خوردن که نابودم کردن، اولی تو ایران بود که بعد از نه سال زندگی هرچند که با همون خصوصیات آتنایی و مال دوستیش تو ایران هم اذیت می کردولی وقتی که پاش رسید آلمان خوشی زد به دلش و خیانت و دنبال زندگی خودش مثلا رفتن و بعد نابود شد و ارزش قصه گفتن نداره- دومی که بدتر از اولی با رویای لاغری و هزینه سنگین فرستادن به یکی از بهترین کلینیک های اروپا برای عمل معده ، وقتی به ارزوش رسید ، رسید به آرزوی دوم و سوم و چهارم و هر روز یه داستان و سرآخر دیگه فشار اقتصادی جوری شد که گفتم هرچی بردی بردی برو بسلامت،
    بهمن ماهی اصلا براش احساسات طرف مقابلش اهمیت نداره و فقط برای اهداف خودش زندگی می کنه ، شاید درک مقطعی از زمانی داشته باشه ولی حتما اونو نگه میداره که یه روزی تو سرتون بزنه ، بهمن ماهی ها اصولا هویتشون در اموال و داشته هاشون هست ، ملک ، ماشین ، طلا ، جواهر و هرچیزی باید به نامشون بشه در غیر اینصورت روزگارتون سیاه
    اگه دنبال زندگی جمع کردن هستید اصلا سمت بهمن ماهی نرید چون پایه برای موفقیت نیست و فقط فقط اهداف خودش مد نظرش هست و شما می تونید یه پله و نردون براش باشید

    خيلي شرمنده هااااا ولي شما ساده لوحين اونا چيكار كنن حتما اونا قصدشون خيربوده بعدش ديدن شما مرد ايده ال اونا نيستين فرارو بر قرار ترجيح دادن

    ادما با همدیگه فرق می کنن توی محیطی که رشد کردن و ذات شون متفاوت هس ربطی به ماه تولد نداره این ما انسانها هستیم که انتخابهای اشتباهمون رو به گردن همدیگه می اندازیم منم یه دوست مردادی دارم البته به گفته خودش اگه صداقت داشته باشه شما مردادی هاچون هیجانی هستین و تعادل ندارین تو رفتارتون یه وقتایی میاد میگه تو بهترینی یه وقتایی خیلی دلم شکست بخاطر حرف های نیش دارش

    سلام ساحل و محمدی عزیز ،
    این حق رو به شما میدم و این تایید رو که انتخاب‌های اشتباه باعث این اتفاق در زندگی من شده،
    اینکه آدمهای خودشیفته ای رو که فکر می کردم دست نیافتنی هستند و تلاش در بدست آوردن آنها بدون توجه به اخلاقیات آنها داشتم ، سبب این ضربه به من شد. وقتی آگاهی خودم رو نسبت به انتخابها و رفتارهای که داشتم شناسایی کردم، فهمیدم این من بودم که این انتخاب ها رو داشتم و اصلا ماه تولد اینها اهمیتی نداشت.
    با احترام به همه بهمن ماهی ها و با قبول همه اشتباهت و انتخاب‌های اشتباهم فرمایش های شما ها رو هم قبول می کنم.
    امیدوارم ، انتخاب‌های عالی تو زندگی داشته باشیم

    داداش حرفات درجه یک بود. جمله به جمله‌انت درست. عینا تجربه داشتم با بهمنی های زن.
    دیگه وقتی لیاقت مرد مردادی ندارن چی میشه گفت بهشون؟! :)))
    شما هم بهتره دیگه خام عاشقی هاشون نشی، انقد زیرکن میفهمن مرد مرداد چقدر سخاوتمنده، میچسبن بهش ول نمیکنن. البته تا روزی که خواسته هاشون تامینه و گزینه دیگه ای یافت نشده!

    شما تر و خشک پای هم سوزوندید.

    خدا میدونه اصلا درست نیست ازشانس شما اون دخترها تحت الشعاع تربیت وفرهنگشون بودن نه بهمن ماهی بودنشون

    من ی بهمنی ام و همسرم مردادی
    خداروشکر اونقدر باهم تفاهم داریم که تفاوت هامون تبدیل ب شباهت هامون شدن
    وقتی عشق و محبت و معرفت تو ذات آدما باشه
    وقتی آدم چشم و دل سیر باشه
    دیگه ماه و سال تولد میره کنار

    سلام دوستایی که گفتن بهمن ماهی زندگی شون رو خراب کرده لابد دیده که شما مناسبش نیستید و یه جورایی اب زیرکاه هستید تا باهاتون بد کردن وگرنه بهمن ماهی دنیای عطوفت و مهربانیه دنبال صداقت و عشق پاک و اخلاقهای معنوی هستش طبیعیه همه خودخواهی داشته باشن فقط بهمن ماهی نیست کل ماه ها خودخواهی رو دارن

    اشتباه به عرضتون رسوندن

    بهمن ها واقعا و حقیقتا خودخواه اند. و بین خودخواهها، خودخواه‌ترین هستند. و تمام.

    سلام موافقم هر ادمی بدی داره و هرکسی عاری از بدی نیس دختر متولد بهمن ماه یا هر کس دیگه من بهمنی ام و قبول دارم بعضی از خصلت های گفته شده رو دارم اما این که فقط دنبال منافع خودشونن یا پول پرستن اصلا اینطور نیس یا اگه هس درمورد من صدق نمیکنه و هرکسی هم یه اخلاقی داره و این کلا طبیعیه پس بهتره به جای انتقادهای اشتباه درباره دیگران خودمون باشیم همین.

    من بهمنیم ولی خیلی به چیزایی که نوشته شبیه نیستم البته من اخر بهمنم

    منفیه دوست دختر بهمنی دارم ۹ ماهه پدرمو در آورده هر چی‌ بهش مهربونی می‌کنم میره خونه دیگه ازش خبری نیست قهر میکنه و‌۱۰۰ تا بهونه ٫ خیلی خودخواه٫ لجباز و زیاده خواهند. با هیچکس نمیتونند کنار بیاند آخرشم تنها می مونند. خیلی تجربه بدیه با این دختر .

    شاید ما بهمن ماهی ها خوخواه باشیم ولی دیگه انقد بد نیستیم ما بیشتر دوست داریم آزاد باشیم و از غید و بند خوشمون نمیاد ولی در عین حال وقتی یکی دوست داشته باشیم همه جوره بهش وفاداریم و فقط نمیتونیم احساساتمونو راحت بیان کنیم

    با شما موافقم بهمنی ها ازادی طلب هستن ما احساساتی تر از بقیه هستیم تو خلوتمون فقط نمیتونیم احساساتمونو خوب بیان کنیم

    دقیقاااا.. درست گفتی

    من دختر بهمنیم و تمام این خصوصیاتی که نوشته شده رو دارم.خود خواهم منافع جو هستم.لجبازم.پول دوستم.بی تفاوتم.مغرورم.و‌واقعا اگ‌از کسی خوشم بیاد وفادارم……

    سلام
    متولدین این ماه واقعا آدم های بی روحی هستن بعضی وقت ها هم انقدر احساسی که آدم میمونه خودم متولد تیرم خانومم که بهمنیه . با هم تفاهم داریم ولی بعضی وقتا اصلا کوتاه اومدن فوق العاده ناحوره

    سلام
    منم متولد تیرم و خانمم بهمن ماهی،بعداز ۲۰ سال زندگی(کوتاه اومدن من) حالا با یه پسر ۲۰ ساله با یکی دوست شده و میگه من از اولم از تو خوشم نمیومد،به چی وفادارن نمیدونم ،اینکه توی روابط آزاد باشن و بعد با دوست تو بریزن روی هم و حالام بگه من فقط طلاق میخام این وفاداریه ایا؟؟؟؟؟؟؟؟

    من متولد بهمنم بنظرم آدم با کار کردن روی خودش میتونه توی هرنقطه ای که هست رشد کنه من موزیسین و مشاور سلامتی هستم کتاب زیاد میخونم و اهل معنویات هستم اطرافیانم به شدت دوستم دارن و زیاد روم حساب میشه
    توی روابط عاطفی فقط مردی جذبم میکنه که خیلی پخته و آگاه و مهربان و باصداقت باشه مال و اموال هیچوقت به چشمم نیومده البته من آخر بهمنم شاید بی تاثیر نیست

    چقدر این ماه شاکی داره حسابی شلوغ شده تو ماههای دیگه خلوت تره .خوب با این حساب یه خصوصیت دیگه به بهمنی ها اضافه شد باعث و بانی تمام شکست عشقی ها پیدا شد اگه بهمنی این کار و نمیکرد هیچ ماه دیگه ای جور شو نمیکشید حالا باز هم بشینید از بدی های بم بهمنی ها بگید

    نمیدونم واقعا چی بگم.من متاهل بودم و با ی خانوم که بهمن ماهی بود و ۴سال ازم بزرگتر بود و مطلقه بود دوست شدم.بعد ۵سال در اوج عشق و مهربانی ترکم کرد.جالب اینجاست که ازم میخواست که از زنم جدا بشم که منم این کارو کردم و دقیق ۹۰ ترکم کرد.

    سلام من متولد نیمه ی دوم بهمنم
    یادم میاد خیلی خواستگار داشتم و در بین اونا افرادی بودن که از جنبه ی اقتصادی قوی بودن و دست و دلباز اما هیچوقت ملاک انتخاب من پول نبود.شاغل بودم گواهینامه داشتم ماشین داشتم در کل دخترفعال و پویایی بودم دلم میخواست همسرم یه آدمی باشه که حقیقتا دوستم داشته باشه و عاشقم باشه اما متاسفانه با کسی ازدواج کردم که یه آدم بی عاطفه و بی احساسه
    این در حالیه که من هیچوقت اعتقاد به مهریه سنگین نداشتم گفت عروسی نگیرگفتم باشه گفت شاغل نباش قبول کردم البته بعد از به دنیا آمدن بچه شغلم کنار گذاشتم اما الان مدام میگه پشیمونم چه اشتباهی کردم . درسته هیچوقت پول آدما برام اهمیتی نداشته ولی وقتی میبینم اموالشو از من پنهان میکنه و در حالی که توانشو داره امکانات بیشتری در اختیارمون قرار بده و نمیده ناراحت میشم و به فکر فرو میرم که من مثه یه کنیزم تو خونه ی این مرد ،برم مهر ناقابلمو به اجرا بزارم همه چی رو تموم کنم اما بازم میگم نه …ولی مطمئنم دارم اشتباه میکنم باید جدا بشم… مال و اموال داره ولی انبارداره
    اینا رو تو زندگی ازش استفاده نمیکنه ۷ساله دارم بهش میگم خب بی عاطفه و بی احساسی باشه قبول خب لااقل یه ماشین خوب بخر یه خونه ی خوب بخر ندار که نیستی ولی اصلا گوش نمیکنه… پشیمونم چه اشتباهی کردم…

    اول همه میگم همه رو نمیشه با یه چسم دید، خیلی ها رو خودشون کار میکنن و به شدت نوفق میشن
    اما از تجربه ام بگم:
    چندین زن بهمنی، بیشتر از 5 تاشونو میشناسم که به شدت حسودن و چندتا مرد بهمنی که حسودن
    و حسادتشون تو زندگی بقیه تاثیر مخرب فراوان و توی موردی نابودی دو تا زوج رو دیدم داشته
    بسیار احساس ناامنی میکنن، سریع نگران از دست دادن امنیتشون میشن
    حسادت و ترس از دست دادن امنیت رو اگر عمیق بشناسیشون تو تمام ابعاد زندگیشون میبینم (گاهی خودشونم اعتراف میکنن)
    بسیار زودرنج هستند (گاهی نشون میدن گاهی نه)، شباهت هایی با مهر و خرداد دارن تو زمینه عدم امنیت
    اما تو همه وب سایت های داخلی و ایرانی حرفی از حسادت بهمنی ها نیست…. ولی من با این حسادت ها زندگی کردم، از اعضای خانواده تا دوست و همکار…. شدیده…
    به خاطر حسادتشون اصلا باهاشون ارتباط نمیگیرم، خیلی برام سخته با آدم زودرنج و حسود ارتباط داشته باشم بنابراین از خصوصیات مثبتشون محروم میشم
    اما اگر حسادتشون براتون تو ارتباط مشکلی ایجاد نکنه، میشه به عنوان تحلیلگرای مالی روشون حساب کرد، وقتی حس شادابی دارند، شما هم حس شادابیشون رو میگیرن و انرژی خوبی میدن
    مثل سایر امنیت ها امنیت مالی هم براشون خیلی مهمه، پس روش تمرکز میکنن و از اونجا که زیرک هستند تو بدست آوردن مال و تجربه موفق هستن

    ببخشید ها ولی شاید مشکل از خودتون باشه که همه رو حسود میبینین اصلا حسادت در رفتار بهمنی ها نمیگنجه شایدم مردادی هستی که همه رو حسود میبینی بهتون خوبی میکنین میگین از حسودیه بدی میکنن میگین از حسودیه

    من دختر متولد بهمنم، ولیکن این ویژگی های بد که دوستان گفتن رو ندارم، مثلا اصلا مالدوست و پولکی نیستم، خودخواه نیستم و لجباز نیستم و…اینها بیشتر از ماه تولد به چیزهای دیگه بر میگرده

    والا من بهمنیم و شوهرم مردادی کاری باهام کرد که هیچ مردی با یک حیوون نمیکنه فقط القا میکرد وفاداره و دوسم داره ولی در رفتارش کوچکترین دوست داشتنی نبود فقط همون دوسال اول که میخواست مخمو بزنه و عقدم کنه اخرشم بعد 8 سال تو سخت ترین و تاریک ترین مرحله ی زندگیم منو ترد کرد ….و منم از این رابطه ی سمی ناخودآگاه در اومدم و خداروشکر میکنم چه لطف بزرگی در حقم کرده که تنهام گذاشت و رفت ///

    با بعضیاش موافقم ولی خیلی ام حقیقت ندارن بهمنی ها مسئولیت پذیرند

    اینا همه اش چرت و پرته! من یه دختر بهمن ماهی هستم، ولی حتی یکی از این خصوصیاتی که اینجا نوشته در مورد من درست نیست!!!

    ضربه شدید ی خوردم از یه دختر بهمن ماهی
    خودش هم فامیل بود
    واقعا از این ماه نفرت دارم وبس

    این چرتو پرتا چیه نوشتید چرا چرند میگید کی گفته بی احساسن پایبند هیچی نیستن کی گفته علاقه به خانواده ندارن کی گفته وابسته نمیشن کی گفته مغرورن سردن درونگران کی گفته دوس دارن همش ازاد باشن یا اینکه لجبازنو حرف کسی و نمیفهمن متاسفم بابت اینهمه چرتو پرت ک درمورد ماه بهمن نوشتید من ی دختر بهمن ماهیم ک همه ی اینارو تکذیب میکنم نویسنده با بهمن ماهیا مشکل داره

    من یه زن بهمنی هستم،بعضی از خصوصیات مثبت و تا حدودی منفی‌اش رو گاهی بروز میدم
    بی تفاوت نیستم نسبت به موضوعات سطحی ،بی اهمیت چرا بی تفاوتی ،درک بالا ،جذابیت و دایره وسیع ارتباط با دوست،همکار و علی الخصوص خانواده دارم،مال درست نیستم اصلا ولی زیرکی اقتصادی خاصی در کنار همسر خرداد ماهی ام کسب کردم،لجباز نیستم،عوضش آدم بسیار با انعطافی ام،ازادی فکر و اندیشه پرها بودن از قید و بندهای دست و پاگیر،ولی هرگز ولنگاری و تعصب رو تایید نمی کنم،باید مطالب این س
    آیت در م
    رد زن بهمن ماهی بازنگری بشه،
    البته همه چیز در زندگی نسبی ست و مطلق سیاه و سفید در مورد هیچ رفتاری صدق پیدا نمیکنه،مطالب سایت و بعضی از نظرات تهاجمی وغیر عادلانه ست،دوستان من ،جهت گرفتن آرامش به قول خودشون همراه یکبار نیاز به دیدنم دارند،همسرمن بارها اینو به زبون آورده که چه آرامشی رو در کنار من حس می‌کنه و….

    این حرفا چیه .خیلی هم خوب و خانم هستن .مومن و نجیب و صبور و فهمیده و …نیاز دارن مرد مهربونی عمیقأ اونا رو درک کنه بعد ببین چه ها که نمی‌کنند .خیلی هم جذاب و خوش صحبتن

    برای کسانی که اطلاعی ندارن و میگن طالع بینی خرفاته میگم:
    طالع بینی مربوط به علم نجوم و ستاره شناسی میباشد که قوم مایا پیشرفت زیادی تو عصر خودش داشته راجبش
    از لحاظ فیزیک کوانتوم و متافیزیک در هر ماه سال خطوطی از یه سری ستاره به شکل خاصی در میاد مثلا خرداد به شکل دو پیکر میشه
    حالا این اشکال انرزی خاص خودشو داره به سمت کره زمین میفرسته و روی نوزادانی که تو اون زمان به دنیا میان تاثیراتی میزاره که خلق و خوی خاصی میگیرن
    حالا من با جزییات نگفتن
    خواهشا کمی اطلاعات خود را بالا ببرید ذهن رو باز کنید بعد بگید طالع بینی خرافاته و از نادانی نباشه

    زناشون خیلی بی ادب و پر رو هستن چندین بار تو زندگیم بودن اصلا نمیشه بهشون اعتماد کرد
    به راحتی رو دارن

    اینا رو واقعا از کجا آوردید ؟
    من به عنوان یک دختر بهمن ماهی و کلی دوست بهمنی نقض می کنم 70 رصد مطالب رو
    اتفاقا رو راست ترین، بی شیله پیله ترین، وفادار ترین و متعهد ترین زن ها بهمنی ها هستند خیلی هم بچه دوست دارن اتفاقا
    من بهمنی که با همه دلش بخواد باشه ندیدم اتفاقا اصرار دارن به تک پر بودن
    ممکنه سال ها تنها باشن اما با هرکسی نمیرن تو رابطه

    لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

    آدرس: تهران – خیابان شریعتی – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

    تلفن: 22006198 021

    تلفن: 22618473 021

    همراه: 1671664 0935

    دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

    طراحی سایت، توسعه و سئو توسط uNext

    متولدین بهمن، زنانی خوش طبع، نیک سیرت، شوهر دوست، عاشق صداقت و دوستی است. اینان الب طالب رنج خود و راحت دیگران هستند. والدینشان آنان را بسیار دوست دارند. اغلب این زنان به پر سفید حساس هستند. بعضاً رفتاری دارند که آنان را لوس جلوه می‎دهد.

    این زنان اگر چه دانا و زیرک هستند، اما گاه راز نگهدار نیستند. این زنان بعضاً نشانی در صورت دارند که علامت تمایل آنان به خوشگذرانی است. اینان گاه چرب زبان بوده و از حسادت لذت می‎برد.

    زنان متولد بهمن هرگاه از چهارده سالگی بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. در عین حال سه خطر زندگی اغلب آنان را تهدید می‎کند که با صدقه و توسل رفع خواهد شد. اینان یک بار سررشته زندگی خود را از دست داده ولی دوباره بر امور مسلط می‎شوند. این زنان اغلب خواسته و مرادی دارند که در نهایت به آن می‎رسند. انگشتر عقیق برای این زنان مناسب خواهد بود.

    متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع‌بینی ازدواج زنان متولد بهمن را به‌صورت زیر معرفی کرد.طالع بینی بهمن ماهی زن

    ازدواج این دو خوب نیست و ممکن است دچارمشکل شوند و علت اصلی آن هم می تواند سلطه گرا بودن هر دوطرف باشد که رسیدن به توافق را برای هر دو سخت خواهد کرد. پس اگر بهمنی و یا فروردینی باشید که سعی در سلطه طلبی به دیگران ندارید می تواند خوب باشد.

    ازدواج زن بهمنی با مرد اردیبهشتی نمی تواند خوب باشد و می تواند باعث آن بشود که در آینده برای به علت کنجکاوی هر دو طرف در زندگی باعث متزلزل شدن زندگی بشود که خود این موضوع برای زندگی خوب نیست.

    متولدین بهمن و خرداد هردو افرادی هستند که سعی در کمک کردن دارند و این موضوع برای خود آن ها هم صادق است و به همین دلیل بسیار خوب است. روحیه انسان دوستی و کمک به همنوع در این متولدین موج می زند.

    متولدین این دو ماه با هم می توانند زندگی خوبی بسازند اما نیاز به تلاش زیادی دارد تا با هم به تفاهم برسند و به همین دلیل ازدواج متولیدن این دو ماه با هم متوسط است.

    اگر زن بهمنی و مرد مردادی بتوانند احساسات خود در ایده آل گرایی را کنترل کنند می توانند به راحتی به هر آن چه که می خواهند برسند و زندگی بسیار موفقی داشته باشند.

    این ازدواج هم می تواند خوب باشد و هم نباشد و بسیار بستگی به انتخاب های هر دو طرف در طول زندگی دارد و اگر می خواهید به این ازدواج وارد شوید باید همیشه در انتخاب هایتان طرف مقابل را سهیم کنید تا به مشکل بر نخورید.

  • دعا برای صبر و آرامش قلب
  • زن بهمنی آرام است و نیاز به حرکت سنجیده در زندگی دارد اما مرد مهر ماهی بسیار پر جنب و جوش و شیفته ی هیجان است که این تفاوت خوب نیست و ممکن است باعث دوری شود.

    مرد آبانی به دنبال سلطه و برتری است و زن بهمنی بسیار احساسی است و به دنبال حمایت صادقانه و به دور از سلطه طلبی است و ازدواج این دو خوب نیست و باعث مشکل میتواند باشد.

    بسیار خوب است و تفاهمی همیشگی خواهند داشت و از زندگی لذت خواهند برد. متولدین این دو ماه با هم بسیار همسان هستند و می توانند زندگی خیلی خوبی داشته باشند چون هر دوی آن ها مثبت اندیش هستند و از کوچک ترین اتفاقات ساده در زندگی خود لذت می برند.

    زن بهمنی خیلی محتاط و محافظه کار است اما مرد بهمنی سخت گیر و جدی است و در کارهای خود با صلابت برخورد می کند و به همین دلیل ازدواج این دو هم می تواند خوب باشد و هم نه.

    با توجه به ویژگی های متولدین بهمن، این ازدواج می تواند خیلی خوب باشد و علت آن هم دقیقا می تواند تطابق آن ها در ارائه ی امور را بهترین دلیل موفقیت این ازدواج دانست.

    این ازدواج متوسط است و شاید علت آن را بتوان تفاوت های کلی در جزئیات ذهن متولدین این دو ماه دانست که هر کدام برای رسیدن به هدفی که دارند به شیوه های متفاوت به موضوع نگاه می کنند.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » زن متولد بهمن با چه ماهی ازدواج کند؟

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    Horoscope

    زن متولد بهمن

    بسيار غافلگير كننده،
    سريع الانتقال، داراي حس پيش بيني، كنجكاو،‌ غير قابل پيش بيني، رفيق باز و كم
    علاقه به آداب و اصول سنتي زنا شويي از خصوصيات بارز زن متولد ماه بهمن است.
    زن متولد بهمن بلد نيست كه عشق خود را به شوهرش و فرزندانش حالي كند.
    اگر اين احتمال وجود دارد كه عاشق يك زن متولد بهمن شويد، به خاطر بسپاريد كه او در
    امر عشق نيز مثل هر چيز ديگري مجموعه اي از تناقضات است و براي اينكه قلب شما شكسته
    نشود، او را فرزند«قوس و قزح» يعني رنگارنگ بدانيد و در روابط عاشقانه با او منتظر
    تداوم و ثبات نباشيد.
    سياره حاكم بر رفتار او اورانوس و عنصر حاكم بر طبيعت او باد است. به اين دليل با
    وجود آنكه در عشق خود بسيار جدي و وفادار است، ولي گهگاه بي ثباتي هايي نظير« نسيم
    و باد» در وي مشاهده مي شود. شما مي توانيد با يك زن متولد برج دلو رابطه اي بسيار
    شاد و حسنه داشته باشيد، به شرط آنكه او را در تعقيب هوس هاي هزارگانه خود آزاد
    بگذاريد و بگذاريد به دلخواه خويش با دوستان خود رابطه داشته باشد. هرگز به اين فكر
    نكنيد كه او را به جايي ويا چيزي پاي بند كنيد. اين زن ممكن است ناگهان تصميم بگيرد
    به كوه نوردي بپردازد و يا جزو سپاه صلح بشود. او به دنبال ستاره اي مي رود كه ما
    هرگز آن را نديده ايم.
    او متعلق به همه كس و همه جاست و در عين حال از آن هيچ كس نمي باشد. عشق او ممكن
    است بسيار تند و آتشين باشد، در حالي كه خواسته هايش كيفيتي مبهم دارند. يكي از
    ستاره شناسان معروف اين حالت زن متولد بهمن را به ترانه اي تشبيه كرده است كه
    خواننده ناگهان متوجه مي شود كه نصف آن را از ياد برده است. شما مي توانيد كماكان
    پشت پيانو بنشينيد و به نواختن آهنگ ادامه بدهيد اما صداي او رفته رفته آهسته مي
    شود و بالاخره سكوت مي كند. اصرار يك دختر متولد بهمن به آزادي بسيار جدي است اما
    وفداري او به كسي كه عشق را در يك چنين قالبي قبول داشته باشد نيز بي نهايت است.
    اين دختر اگر والديني متولد ارديبهشت، مرداد و يا دي ماه نداشته باشد، به ميزان
    ثروت شما و اينكه در بانك چقدر پول داريد، علاقه اي نشان نخواهد داد. براي او پول
    در مرحله سوم اهميت قرار دارد. او اهميت نمي دهد كه شما ثروتمندترين مردشهر باشيد
    يا نه، اما در عين حال مايل است كه از نظر مقام و حرفه و كار معروف باشيد.
    وقتي شما تور خود را بكار مي بريد تا اين پروانه ناآرام را بگيريد، به اين نكته مهم
    توجه داشته باشيد كه او هرگز حاضر نخواهد شد زندگي غير قابل پيش بيني خود را با
    مردي كه نسبت به او صادق نيست، بگذراند. مباني اخلاقي يك زن متولد بهمن ممكن است
    غريب ترين پديده اي باشد كه در زندگي خود با آن مواجه شده ايد و به كلي با آنچه كه
    به طور طبيعي از طرف جامعه مورد قبول قرار گرفته است، فرق داشته باشد، اما او بدون
    اينكه گسيختگي با جامعه پيدا كند، با اين مباني پاي بند مي ماند. او در عين حال به
    اين حقيقت نيز واقف است كه شما هم ممكن است مباني خاصي براي خود داشته باشيد. اگر
    در زندگي به دنبال يك زن آرام مي گرديد، دور متولد بهمن ماه را قلم بگيريد، او اگر
    هر چيز باشد، آرام نيست. براي او عشق جسماني اهميت بيشتري از عشق رواني دارد، به
    عبارت ديگر او در هر لحظه مي تواند يك عشق افلاطوني را قطع كند. در ضمير ناخود آگاه
    اين زن هميشه اين احساس قدرت وجود دارد كه تعلق خاطر پيدا كردن به يك نفر اين خطر
    بزرگ را به همراه خواهد داشت كه نتواند به عشق واقعي خود يعني آزادي مطلق وفادار
    بماند.
    اگر شما از نظر علمي، آموزشي، سياسي، هنري و يا هر رشته ديگر ي مشهور و سرشناس
    باشيد، دختر متولد بهمن برايتان ايده آل است و مطمئنا بهتر از او پيدا نخواهيد كرد
    مگر آنكه آنقدر بدشانس باشيد كه يكي از نوادر متولدين اين ماه، يعني يكي از آن
    دختراني كه رفتارشان به شدت موجب تعجب مردم مي گردد،‌سر راهتان قرار بگيرد. استثناء
    در همه چيزي وجود دارد. رفتار دختر متولد بهمن هميشه اندكي متعجب كننده است، اما
    برخي واقعا به راه اغراق مي روند. كما اينكه اغلب بسيار مجلس آرا هستند در حالي كه
    گاهي اين مجلس آرايي جنبه شلوغ بازي هم پيدا مي كند. اين دختر با هر نوع مجلسي جور
    در مي آيد، خواه يك مجلس رسمي باشد، خواه يك مجلس خودماني و معمولي.
    فقدان حس سو ء ظن در اين زن از مزاياي چشم گير اوست اما توجه داشته باشيد كه هرگز
    از حسن نيت او سو ء استفاده نكنيد، چون اگر مچ شما را در حين خيانت بگيرد، قلبش به
    شدت مي شكند. او بي جهت به شما بدگمان نمي شود و در حالت عادي هرچه بگوييد قبول مي
    كند ولي تحمل خيانت را ندارد. زن متولد بهمن هرگز پس از خروج شما از منزل كنجكاوي
    نمي كند كه شما كجا رفته ايد و به اداره تلفن نمي زند كه ببيند كه آنجا هستيد يا نه
    و يا جيب شما را وارسي نمي كند. خلاصه با خدعه و نيرنگ آشنا نيست،‌ با وجود اين به
    شما توصيه مي شود قبل از آنكه به فكر سوء استفاده از اين حالت مظنون نبودن بيفتيد،
    به اين نكته توجه داشته باشيد كه فقدان حس حسادت در او به علت برخوردار بودن از يك
    شخصيت قوي نيست،‌ بلكه چيزي بالاتر از آن است كه شما فكرش را كرده ايد.
    در وهله اول مي توان يقين داشت كه او قبل از آنكه دومين نگاه را به شما انداخته
    باشد، ‌شما را با يكي از قوي ترين ميكروسكوپ هاي دنيا مطالعه كرده است، در ثاني در
    دنياي او هميشه به قدري موضوع و مسئله براي يك زن متولد بهمن اين ضرب المثل كه مي
    گويد« از دل برود هر آنكه از ديده رود » صد در صد صادق است. وقتي از جلوي چشم او
    دور شديد، تا حدود 99 درصد از فكر و خيال او هم دور شده ايد و به اين دليل هم هست
    كه هرگز دل او براي كسي تنگ نمي شود. به هر صورت اگر اين زن از شما بي وفايي ديد،
    خيلي ساده ناگهان، عقب گرد مي كند و در خلاف جهت سابق به حركت در مي آيد. در اين
    حالت بهتر است وقت خود را براي برگرداندن او تلف نكنيد.
    پس از آنكه روابط عاطفي او و شما قطع شد، در عرض مدتي كمتر از يك دقيقه تمام مهر و
    محبت شما را از فكر و قلب خود بيرون مي ريزد و مي توانيد يقين داشته باشيد كه حتي
    يكي از خاطرات آن ايام را هم در فكر خود زنده نگاه نمي دارد. بر اين قاعده كلي يك
    استثناي مهم وجود دارد. زن متولد بهمن، مثل مردي كه در اين ماه به دنيا آمده است،
    اولين عشق واقعي خود را هرگز فراموش نمي كند.
    زن متولد بهمن به زندگي زناشوئي پاي بندي زيادي نشان نمي دهد و فقط در شرايط خيلي
    استثنايي ممكن است با قيد و بند زندگي زناشويي خود را وقف دهد. به همين جهت تعداد
    زنان طلاق گرفته متولد بهمن به نسبت خيلي بيش از زنان متولد برج هاي ديگر است.
    پرهيجان ترين احساست در اين زن ممكن است فقط در عرض يكي دو ساعت فروكش كند و هيچ
    اثري از آن باقي نماند. طبيعي است كه او از جدايي و طلاق خوشش نمي آيد، اما وقوع
    اين حادثه را فاجعه تلقي نمي كند.
    اين زن طبيعت تك رو دارد او حتي شوهرش را هم به صورت يكي از دوستان خيلي نزديك خود
    به حساب مي آورد، پس هيچ دليلي وجود ندارد كه قطع يك رشته دوستي را پايان زندگي
    بپندارد، علي الخصوص كه او دوستان خود را هر چند گاه يك بار عوض مي كند. مطمئن
    باشيد كه تا به تمام اسرار دروني قلب شما واقف نشده باشد و با تمام رؤياها و تخيلات
    شما آشنا نشده باشد، قدم به قلب شما نمي گذارد. در حالي كه مشابه اين حق را براي
    شما محفوظ نگاه نمي دارد. به اسرار دل او جز خودش هيچ كس نبايد پي ببرد و اگر ديد
    كه اين احتمال براي كسي به وجود آمده است، با يك مانور ماهرانه او را به كلي از
    مرحله پرت مي سازد. زن متولد بهمن به راحتي از خطاي شما چشم پوشي مي كند اما دروغ
    چيز ديگري است. او دروغ و خدعه و نيرنگ را به هيچ وجه دوست ندارد.
    بهتر است از دختري كه در برج دلو متولد شده است، چيزي قرض نخواهيد.اگر خاطر شما
    خيلي نزد او عزيز باشد، ممكن است يكي دوبار درخواست شما را اجابت كند، اما دفعه سوم
    با چنان خونسردي جواب رد مي دهد كه هرگز آن را فراموش نخواهيد كرد. اين شخص اصولا
    از قرض چه به صورت دريافت و چه به صورت پرداخت خوشش نمي آيد و اگر مجبور شود كه
    از كسي وام بگيرد، به هر طريقه كه شده در رأس موعد مقرر آن را باز مي گرداند. قرض
    گرفتن از او به طور حتم بزرگترين لطمه را به روابط فيمابين شما خواهد زد.
    بيشتر زن هايي كه در برج دلو متولد شده اند، داراي ظاهري زيبا و فريبنده هستند اما
    آنچه عيب است احساسي است كه از ديدن اين زن به شما دست مي دهد، يك لحظه تو دل برو
    به نظر مي رسد و لحظه اي بعد سرد و بي تفاوت و بي روح، اما به طور كلي پس از
    متولدين برج ميزان ( مهر ) تعداد خوشگل هاي اين ماه از همه بيشتر است و حداقل اين
    است كه خيلي بانمك هستند. لباس پوشيدن زن متولد بهمن ممكن است موجب وارد آمدن آن
    چنان شوكي به شما بشود كه تا ساعت ها نتوانيد از جاي خود حركت كنيد. او نيز مثل هر
    زن ديگري جلوي بوتيك هاي لباس فروشي توقف زياد دارد، اما كمتر ممكن است فكر كند كه
    آنچه كه مي پوشد شيك است يا نه و يا قطعات مختلف لباسش به هم مي آيد يا خير. او
    ممكن است لباسي به تن كند كه موجب حسرت خوردن هر زن ساده ديگري بشود و اخلاق تك روي
    او ممكن است در يك ميهماني يك نفر بگويد كه همان سال آينده لباس ها به فلان صورت در
    خواهد آمد و او همان روز عصر از خياط خود بخواهد كه يك چنان لباسي برايش بدوزد و يا
    آنكه بر عكس ممكن است سال هاي سال به شيوه مادر بزرگ و يا حتي جد خود، لباس معمولي
    بپوشد.
    شيوه آرايش موي او نيز خاص خودش است. تغيير رنگ و آرايش موي او ، درست مثل تغييرات
    شخصيتش غير قابل پيش بيني است. يك روز موي خود را مثل پسرها كوتاه مي كند و فردا
    كلاه كيس مي گذارد كه موي آن تا حد كمر بلند است، امروز او را با موي نقره اي مي
    بينيد و فردا با موي مشكي، به طور خلاصه موي اين زن مشابه موي هيچ زن ديگري در دنيا
    نيست و رنگ و آرايش آن آرام و قرار ندارد.
    گفت و گو با اين زن ممكن است بسيار جالب باشد، زيرا نحوه سخن گفتن جذابي دارد و اين
    احساس مطبوع به مرد دست مي دهد كه زني محجوب و مرموز است و بعد ناگهان يكي از آن
    تغييرات خاص متولدين اين ماه به تجلي مي پردازدو شما بدون مقدمه و به طور كاملا
    ناگهاني از وي جمله اي مي شنويد كه تا چند لحظه باور كردن آن برايتان مشكل خواهد
    بود. شما مشغول صحبت از بحران انرژي و اثرات گوناگون آن بر كشورهاي صنعتي هستيد كه
    ناگهان او مي گويد: « راستي شما خورشت كرفس دوست داريد؟‌» سعي كنيد خونسردي خويش را
    حفظ كنيد و با قاطعيت به بحث اصلي خود ادامه بدهيد و در عين حال به خاطر داشته
    باشيد كه او هر چند لحظه يك بار بدون مقدمه از خط خارج مي شود و دوباره به سر جاي
    اول خود بر مي گردد. به غير از اين نوع اختلالات گفته هاي او هميشه منطقي و مستدل
    است. در موقع صحبت كردن هرگز طوري حرف نزنيد كه دال بر بالاتر بودن شما از او باشد.
    عدم تساوي براي اين زن مفهوم ندارد. اگر به اين نكته توجه نكنيد، ديواري غير قابل
    عبور بين خود و او به وجود آورده ايد.
    بر طبق باورهاي ستاره شناسان قديم يك زن متولد بهمن مي بايست الزاما يك مادر خوب هم
    باشد زيرا سياره حاكم بر رفتار او، يعني اورانوس سمبل آينده است و بچه نيز مربوط به
    دنياي آينده و نسل بعد است، اما تحقيقات نشان مي دهد كه اين نظر خيلي درست نيست و
    تولد بچه در ابتداي كار، مادر متولد بهمن را به كلي گيج و سردرگم مي سازد. علت هم
    بسيار روشن است. فكر يك زن متولد بهمن هرگز به يك چيز بخصوص ثابت نمي ماند. او
    موجود سر به هوايي است كه هر لحظه به موضوعي مي انديشد و اين اخلاق با بچه داري كه
    تمركز فكر لازم دارد، مغايرت دارد.
    از آن گذشته،‌او به طور طبيعي قادر به ابراز محبت دروني خود نمي باشد و اين تكنيك
    غلط ابراز محبت او را بيش از پيش نسبت به بچه هاي خود بيگانه مي سازد. نكته جالب در
    مورد اين زن،‌ از نقطه نظر رفتاري كه با بچه ها دارد، اين است كه عليرغم بيگانگي كه
    با بچه هاي خود دارد، با كودكان ديگر بسيار صميمي و رفيق است و اگر او را مثلا در
    منزل همسايه ببينند، با كمال تعجب مشاهده مي كنيد كه چطور با بچه هاي مردم بازي مي
    كند اما روابطش با فرزندان خود چنين گرم و دوستانه نيست. آخر مگر نه اين است كه او
    رفيق بازترين موجود دنيا است؟ خوب حالا چه فرق مي كند كه سن اين رفيق چقدر است؟
    البته اين نكته را هم نبايد فراموش كرد كه نامناسب بودن تكنيك ابراز محبت او با
    فرزندانش دليل بر اين نيست كه او به وظايف مادري خود عمل نمي كند. ابدا او به هنگام
    دفاع از كودكان خود بسيار جدي و حتي شديدا خشن است. آنچه در درجه اول از بچه هاي
    خويش توقع دارد، گفتن حقيقت است و به اين دليل هرگز بچه اي را كه مرتكب خطايي شده و
    به گناه خود اعتراف كرده،‌ مورد تنبيه قرار نمي دهد. اين كار يك حسن بزرگ دارد و آن
    اعتماد بسيار زيادي است كه اين كودكان نسبت به مادر خود پيدا مي كنند.
    از نظر كودكان او مادري شاد، آسان گير، و به هنگام بيماري مهربان است. براي او يك
    بچه نامرتب، كثيف و شيطان اما درس خوان بهتر از يك بچه درس نخوان اما بسيار مرتب
    است. اگر با دختر متولد بهمن ازدواج كرديد، نبايد فراموش كرد كه او قبل از مادر شدن
    بايد يك زن خانه دار شود و قبل از اين هم كه زن خانه دار شود بايد به وي تفهيم كرد
    كه ازدواج فصل آخر زندگي تجرد و رفاقت هاي نامحدود و بي بند و بار اين دوره است.
    كشاندن اين دختر به پاي سفره عقد كار ساده اي نيست و او به هيچ وجه تعجيلي در اضافه
    كردن نام فاميل شما به اسم خود ندارد. و اين كار را فقط وقتي انجام خواهد داد كه
    شما را خوب سبك سنگين كرده و فهميده باشد كه تا چه حد مرد ميدان زندگي هستيد. او در
    لابراتوار حساس ذهنش شما را به خوبي تجزيه و تحليل مي كند.
    در نهاد زن متولد بهمن حس غريبي وجود دارد كه پيوسته او را تحريك مي كند تا درست در
    خلاف جهتي كه سوق داده مي شود، گام بردار. از آن گذشته او كسي است كه مي خواهد از
    هر چيزي سر در بياورد، پس چه در خانه، چه در روابط دوستانه، چه در عشق از فرط
    كنجكاوي مي خواهد همه راهها را تجربه كند. حس تجربه و دوستي و كنجكاوي چنان در او
    شديد است كه اگر دقت كنيد، مي بينيد حتي قهوه يا چاي را هر روز يك جور درست مي كند،
    و يا هر روز كه براي خريد بيرون مي رود، يك مغازه تازه را براي خريد تحت آزمايش
    قرار مي دهد.
    از آنجا كه خودش هم نمي داند واقعا چه مي خواهد، بيان احساست دروني برايش بسيار
    مشكل است. اگر عاشق بشود، به شدت گيج و سر در گم مي گردد زيرا نهايت اين است كه فقط
    دو سه كلمه براي بيان تمام احساس خويش پيدا مي كند، آن هم دو سه كلمه اي كه به هيچ
    عنوان گوياي شيفتگي او نخواهند بود. براي او بين دوستي ساده و عشق ساده و عشق فاصله
    اي بسيار جزئي و مبهم وجود دارد. به اين دليل بر عدم علاقه و فقدان عشق نكنيد، اين
    حالت تا بعد از ازدواج نيز ادامه پيدا خواهد كرد. داستان عاشقي كه شب و روز فقط به
    هم مي انديشند، براي او داستاني مسخره است. راستي مسخره نيست كه انسان در دنيايي كه
    پولدارها در آن زندگي مي كنند،‌ فقط به يك نفر فكر كند؟ او شريك زندگي شما مي شود
    اما جزئي از شما نمي شود. شما خودتان هستيد، او هم خودش هست با استقلالش، اگر نمي
    خواهيد او را از دست بدهيد، با آزادگي او مخالفت نكنيد، كمااينكه او نيز هرگز چنين
    نخواهد كرد.
    بهترين راه براي بريدن از او نشان دادن حسادت، ‌داشتن سو ء ظن، گرفتن حالت تملك،
    محافظه كاري بيش از حد و انتقاد از شيوه خاص زندگي اوست. شما هم چنين مي توانيد از
    راه بي اعتنايي به خيل دوستان او كه از هر قماش و مقوله اي مي باشند، و به تعداد
    گوناگون و در اوقات مختلف به منزل شما خواهند آمد نيز به اين مقصود برسيد.
    اين زن قوه ادراك و قدرت انتقال و حس پيش بيني عجيبي دارد. او موجودي است كه چند
    روز جلوتر از ديگران زندگي مي كند و به اين ترتيب تنها كسي است كه مي تواند شما را
    دقيقا از عواقب كارها با خبر سازد. به نفع شماست كه آنچه را كه راجع به آينده مي
    گويد، با اطمينان خاطر قبول كنيد. قدرت او در آينده نگري واقعا شگفت انگيز است.

    برای ایجاد رابطه عاطفی با زن متولد بهمن مطمئن ترین روش آن است که به یاد داشته باشیم، او در این مورد نیز همچون موارد دیگر سرشار از تضاد و تناقض است زمانی که عاشق است وفاداری و پایبندی او همچون دیگر نشانه‌‌‌‌های ثابت خورشیدی است ولی سردی و بی اعتنایی او نیز همچون برج‌‌‌‌های تحت تاثیر عنصر باد است، بنابر این اگر می‌خواهید رابطه شاد و مطلوب با زن متولد بهمن داشته باشید باید او را آزاد بگذارید که علایق خود را دنبال کند و در جمع دوستان خود بچرخد، هرگز تلاش نکنید او را به اجاق گاز یا تخت خواب محدود کنید، او به همه تعلق دارد و در عین حال به هیچ کس پایبند نیست، عشق او الهام بخش است ولی کامل نیست، مثل ترانه ای که آهنگ آن یادتان می‌آید، ولی هرچقدر تلاش می‌کنید، شعر آن را به یاد نمی‌آورید، دختر متولد بهمن روحیه ای آزاد منشانه دارد و وفاداری اش به کسی که بتواند او را اینگونه بپذیرد حد و مرز ندارد یکی از خصوصیات جالب و خوشایند زن متولد بهمن برای شما اینست که هیچ علاقه ای به حساب بانکی شما ندارد، زن متولد بهمن هرگز برای پول و ثروت اهمیت چندانی قائل نیست. اگر پولدار ترین مرد شهر نباشید برای او اهمیتی ندارد ولی توقع دارد که به گونه ای برجسته باشید و مورد احترام دیگران باشید.

     

    اگر به دنبال یک گل جذاب هستید با کرشمه‌‌‌‌های زنانه باید بگویم که در انتخاب خود اشتباه کرده اید، اگر او یک زن متولد بهمن ماه باشد عشوه و کرشمه زنانه ای ندارد از نظر او عشق جسمانی تا حد متعادل قابل قبول است نه آنکه در آن افراط شود، البته می‌توانند در این زمینه خیلی پر شور و حرارت باشند ولی اگر شما بخواهید که تا مدتی طولانی با او در ارتباط باشید از این نظر فرد مناسبی برای شما نخواهد بود. تمام متولدین بهمن ماه به طور نا خود آگاه این ترس را دارند که علاقه و دلبستگی به یک فرد روحشان را اسیر و زندانی می‌کند و مانع از آزادی آنها می‌شود، آنها خیلی معاشرتی، جذاب، دلفریب و باهوش هستند و با همه طبقات اجتماعی (بالا، پایین و متوسط) می‌جوشند و خود را سازگاری می‌دهند در شرایط عادی و طبیعی به هیچ چیز سوء ظن ندارند، او به دنبال نشانه ها و آثار حاکی از خیانت نمی‌رود، گاهی اوقات زن متولد بهمن از خوش و بش کردن مردها با خودش ناراحت می‌شود چون این رفتار را فقط از شما توقع دارد و می‌پذیرد اما از سوی دیگر اگر واقعا به شما نیاز نداشته باشد با پیدا کردن اولین نشانه‌‌‌‌های بی وفایی از طرف شما راه خود را کج کرده و به راحتی رهایتان می‌کند، در این جور مواقع سعی نکنید جار و جنجال به پا کنید چون هرگز امکان برگشت برایتان وجود نخواهد داشت. البته هنوز هم می‌توانید با او دوست باشید و او هیچ مخالفتی در این مورد نخواهد داشت، یعنی زن متولد بهمن حتی می‌تواند با همسر سابق خود صمیاست. چون او گذشته ها را خیلی زود فراموش می‌کند.

     

    زنان متولد بهمن ماه بعد از ازدواج به ندرت ممکن است نغمه ی بی وفایی سر دهند و به جدایی فکر کنند با این وجود تعداد زیادی از آنها طلاق می‌گیرند البته همیشه برای این کارشان دلیل دارند، زن متولد بهمن با وجود آنکه دوستان زیادی دارد دارای فردیت بسیار قدرتمندی است و هر وقت بخواهد می‌تواند به تنهایی زندگی کند و حسابش را از دیگران و حتی شوهرش جدا کند. زن متولد بهمن به همه اسرار درونی و رویا‌‌‌‌های شما کنجکاوی نشان می‌دهد و به همه ی آنها دست پیدا می‌کند ولی شما متقابلا نمی‌توانید انتظار داشته باشید که او هم اسرار و آرزو‌‌‌‌های خود را با شما در میان بگذارد روش او چنین است و همیشه انگیزه‌‌‌‌های خود را مخفی نگه می‌دارد و گاهی اوقات حتی از گمراه کردن شما لذت می‌برد. طالع بینی بهمن ماهی زن

     

    ظاهر زن متولد بهمن کمی گیج کننده است اغلب آنها قیافه ای دوست داشتنی دارند و به گونه ای حسرت انگیز زیبا هستند ولی دائما در حال تغییرند یعنی لحظه ای مثل خامه نرم هستند و لحظه ای دیگر شما را یاد پنیر شور می‌اندازند، نحوه ی لباس پوشیدن آنها ممکن است شما را شگفت زده کند عده ی کمی از آنها لباس‌‌‌‌های مطابق با مجلات مد می‌پوشند ولی در عین حال لباس معمولی و عامه پسند نمی‌پوشند که شاید لباسشان باعث حسرت یک زن کولی شود او شیک ترین لباس‌‌‌‌های روز را به تن می‌کند ولی از لباس‌‌‌‌های قدیمی زمان مادر بزرگ یا حتی مادر مادر بزرگ نیز خوشش می‌آید و آنها را می‌پوشد. دختر متولد بهمن مو‌‌‌‌های خود را به گونه ای غیر عادی پیرایش می‌کند و موهایش نیز همچون شخصیت اش غیر قابل پیش بینی است یعنی گاهی اوقات موهایش را دم موشی می‌کند، گاهی می‌بافد گاهی مدل گوجه می‌کند و گاهی هم موهایش صاف می‌شود و مثل یال اسب بر روی شانه هایش رها می‌شود خلاصه مو‌‌‌‌های او شبیه هیچ یک از زنان دور و اطرافش نیست. صحبت و گفتگو با چنین زنی می‌تواند جالب و استثنایی باشد در رفتار او جذابیت خاصی وجود دارد و معمولا خجالتی و تودار است.

     

    زن متولد بهمن با مراقبت شدید از فرزندان مخالف است و حتی حسرت انگیز ترین اسرار آنها را نیز با شکیبایی گوش می‌دهد وقتی فرزندش مرتکب خطایی می‌شود هرچقدر هم این خطا مهم باشد وقتی صادقانه به آن اعتراف می‌کند او را تنبیه نمی‌کند او خیلی ماهرانه می‌تواند گره‌‌‌‌های ذهنی فرزندش را باز کند، او پرستاری بسیار دلسوز است اما با محبت بیش از حد فرزندانش را لوس نمی‌کند. از آنجا که زن متولد بهمن سرشتی غریب و غیر شخصی دارد به راحتی می‌تواند احساسات عمیق و خصوصی خود را به زبان بیاورد ولی همین که جفت مناسب خود را یافت ازدواج او قرین سعادت و خوشبختی خواهد بود. سریعترین راه برای از دست دادن او اینست که حس حسادت مالکیت یا تعصب داشته باشید و آن را ابراز کنید، یا بیش از حد ایراد گیر اخمو و محافظه کار باشید. به اعتقاد من استثنایی ترین ویژگی این زن همین جنبه ی معجزه آسا بودن اوست.

    طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان بهمن ماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد بهمن ماه در ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

    زنان بهمن ماهی افرادی کنجکاو، غافلگیر کننده، دارای حس ششم قوی، رفیق باز و بی علاقه به آداب و رسوم سنتی و قدیمی هستند. آن‌ها از نظر ظاهری بسیار فریبنده و زیبا هستند. شفافیت زنان بهمن ماهی زبانزد است، آن‌ها خودشان را زندگی می‌کنند و از پنهان کاری و دورویی بیزارند. شادی، خشم و عشق زنان بهمن ماهی از ظاهر آن‌ها مشخص است. آن‌ها بسیار شیک و در انتخاب لباس و آراستن ظاهر بسیار با وسواس عمل می‌کنند و همیشه پوشش خاصی دارند. معمولا نسبت به محیط اطراف خود بی تفاوت هستند، اگر یک زن متولد بهمن علاقمند شدید، انتظار هر گونه به تفاوتی را از سوی او داشته باشید.

    معمولا افراد خوش بینی هستند، اما باید دقت کنید که از این ویژگی آن‌ها سواستفاده نکنید. اگرچه یک زن بهمن ماهی بی جهت به کسی بدبین نمی‌شود، اما تحمل خیانت را از سوی شریک زندگی خود به هیچ عنوان ندارد. ضرب المثل «از دل برود هر آنکه از دیده برفت» برای یک زن بهمنی همیشه صادق است. در صورتی که متوجه خیانت از سوی شریک زندگی خود بشود، به راحتی از او می‌گذرد. نمی‌تواند عشق خود را به شریک زندگی و فرزندانش بصورت مستقیم ابراز کند، اما دلی مملو از محبت نسبت به آن‌ها دارند. همیشه دوست دارد آزاد باشد و از حسادت، سوظن، حالت تملک، محافظه کاری بیش از اندازه و انتقاد بیزار است. زن بهمن ماهی معمولا اهل مادیات نیست و همیشه این استرس را دارد که عشق و دوست داشتن یک فرد ممکن آزادی دلخواه را از او بگیرد.

    طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با ماه‌های دیگر:طالع بینی بهمن ماهی زن

    بهمن با فروردین: (بد) بدلیل سلطه گری هر دو طرف به احتمال زیاد دچار مشکل خواهند شد.

    بهمن با اردیبهشت: (بد) کنجکاوی هر دو طرف در زندگی باعث متزلزل شدن زندگی می‌شود.

    بهمن با خرداد: (بسیار خوب) روحیه انسان دوستی و کمک به همنوع در هر دو ماه باعث موفقیت آن‌ها در ازدواج می‌شود.

    بهمن با تیر: (متوسط) می‌توانند زندگی خوبی با یکدیگر بسازند، اما نیاز به تلاش زیادی دارند.

    بهمن با مرداد: (خوب) هردو آرمان گرا و ایده آلیست هستند. در صورت کنترل ایده آل گرایی پیوندی موفق خواهند داشت.

    بهمن با شهریور: (متوسط) موفقیت این زندگی بستگی به انتخاب‌های هر دو طرف در طول زندگی دارد و با سعی و تلاش ممکن است موفق شوند.

  • دانلود رایگان فیلم سینمایی مالنا با زیرنویس ف
  • بهمن با مهر: (بد) آرام بودن زن بهمن ماهی و پرجنب و جوشی مرد مهرماهی ممکن است باعث دوری شود.

    بهمن با آبان: (بد) زن بهمن ماهی با احساس و عاطفه و مرد آبان ماهی سلطه جو و خواهان کسب برتری می‌باشند و ممکن است دچار مشکل شوند.

    بهمن با آذر: (بسیار خوب) هر دوی آن‌ها مثبت اندیش هستند و از کوچک‌ترین اتفاقات ساده در زندگی خود لذت می‌برند. ازدواج موفقی خواهند داشت.

    بهمن با دی: (متوسط) زن بهمن ماهی محتاط و محافظه کار است و مرد دی ماهی سختگیر و جدی. ازدواج این دو هم می‌تواند خوب باشد و هم بد.

    بهمن با بهمن: (خوب) پیوندی بسیار موفق بدلیل تطابق آن‌ها در امور مختلف.

    بهمن با اسفند: (متوسط) تفاوت‌های کلی در جزئیات ذهن متولدین این دو ماه ممکن است باعث تفاهم و یا اختلاف بشود.

    

    در این مقاله به طور مفصل خصوصیات دختر بهمنی بازگو مي شود از خواندن آن لذت ببرید .اگر قصد ازدواج با دختر بهمن ماهی را دارید حتما این مقاله را بخوانید تا بهتر بتونید تصميم بگیرید .با ما همراه باشید .

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    مشخصات کلی متولدین بهمن ماه

    بسیار حسّاس، اســتوار و ثابت قدم، واقعاْ عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، انسان واقعاْ خوب، دانا، خونسرد، رک گو، روی خودش بیش از دیگران حساب ميکند، مستقل، منطقی، عاشق بشریّت و انسانیّت، فکر دیگران را ميخواند، ثابت قدم، آرامش دوست، کمک رسان، آسان زندگی ميکند، پرسه زدن را دوست دارد.

     

    دارای حسّ ششم قوی، علاقه‌مند به دوستان، آزادیخواه، بلند پرواز، رام نشدنی، هر جا برود بر ميگردد، جاه طلب، از اقرار به گناه منزجر اســت، دوستان بسیار زیادی دارد، رازدار و تو دار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته خو، از تعریف لذّت ميبرد، راه و روش خود را به طور دائم تغییر ميدهد.

     

    منافع خود را به خاطر دیگران به خطر مياندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی، دوستی او عميق و شکوه مند اســت، ولخرجیش از روی عقل اســت، خوش قلب و مهربان، کم حافظ ه.، بهترین مشاور، پرحرکت و بی قرار، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس.

  • چگونه یک زن را بیهوش کنیم
  •  

    متولدین این ماه عموماً خوشرو، خوش قلب و خیرخواه هستند. اینان اغلب هنرمند بوده یا علاقمند به هنر هستند. ین افراد از والدین و همان طور از فرزندان خود نفع مي‎برند. اغلب سفر‌های دور از وطن در طالع دارند.

     

    گاه فرصت‎هی روحی و معنوی خوبی نصیبشان مي‎شود. بعضاً در مقابل بدخواهان مظلوم واقع مي‎شوند. اغلب به رنگ سبز تمایل دارند.

     

    همچنین سفر حج در طالع آن‌ها دیده مي‎شود. اغلب این افراد تمایل به داشتن دو همسر دارند. اما به یکی دلبستگی بیشتری خواهند داشت.

     

    متولدین این ماه هر گاه از چهارده سالگی به سلامت بگذرند، و به طور کلی چهار خطر را در زندگی پشت سر بگذارند، عمر طبیعی خواهند داشت.

     

    روز پنجشنبه برای این افراد خوش یمن اســت.

     

    انگشتر یاقوت و فیروزه و همين طور لباس‌های رنگی برای این افراد مناسب اســت.

     

    بسیار غافلگیر کننده، سریع الانتقال، دارای حس پیش بینی، کنجکاو، رفیق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسیار جدی و وفادار اســت، اما قادر به ابراز آن نیست. او متعلق به همه جا همه کس اســت، اما د. رعین حال از آن هیچکس نميباشد.

     

    متولدین این ماه، زنانی خوش طبع، نیک سیرت، شوهر دوست، عاشق صداقت و دوستی اســت.

     

    اینان اغلب طالب رنج خود و راحت دیگران هستند.

     

    والدینشان آنان را بسیار دوست دارند. اغلب این زنان به پر سفید حساس هستند. بعضاً رفتاری دارند که آنان را لوس جلوه مي‎دهد.

     

    این زنان اگر چه دانا و زیرک هستند، اما گاه راز نگهدار نیستند.

     

    زنان متولد بهمن بعضاً نشانی در صورت دارند که علامت تمایل آنان به خوشگذرانی اســت. اینان گاه چرب زبان بوده و از حسادت لذت مي‎برد.

     

    زنان متولد این ماه هرگاه از چهارده سالگی بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت.

     

    در عین حال سه خطر زندگی اغلب آنان را تهدید مي‎کند که با صدقه و توسل رفع خواهد شد. اینان یک بار سررشته زندگی خود را از دست داده، ولی دوباره بر امور مسلط مي‎شوند. این زنان اغلب خواســته و مرادی دارند که در نهایت به آن مي‎رسند. انگشتر عقیق برای این زنان مناسب خواهد بود.

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    خصوصیات دختر بهمن ماهی

     

    نمادهای ماه تولد: (بهمن)

    متولد : با آرمان ایده آلیستی

    سمبل : مرد و دلو

    شعار : من میدانم
    ستاره حاکم : اورانوس

    عنصر وجود : هو

    شخصیت : ثابت

    فلز وجود : اورانیوم

    سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

    رنگ محبوب : آبی آسمانی

    عدد خوش یمن : ۴

    گل محبوب : نرگس

    روز مبارک : شنبه

     

    اگر عاشق متولد بهمن باشید، با تمام وجود عاشق شما خواهد شد.

    تنها نکته‌ای که باید از آن دوری جویید، این اســت که بر سر راه پیشرفت او قرار نگیرید. او عاشقی صادق اســت.

    دیر عصبانی ميشود.

    آزار دهنده نیست.

    برنامه‌های خودش را دارد.

    خصوصیات دختر بهمن ماهی

     

    ظاهر دختر بهمن ماهی

    اکثر دختران و زنان متولد ماه بهمن، ظاهری زیبا و فریبنده دارند اما آنچه عیب اســت احساسی اســت که از دیدن این زن بشما دست ميدهد، دریک لحظه تو دل برو بنظر ميرسد و لحظه اي بعد سرد و بی تفاوت و بی روح، اما بطور کلی پس از متولدین برج ميزان «ماه مهر» تعداد خوشگل هاي این ماه از همه ی بیشتر اســت و حداقل این اســت که خیلی بانمک هستند.

     

    لباس پوشیدن زن متولد بهمن ممکن اســت موجب وارد آمدن آن چنان شوکی به شما به شود که تا ساعت ها نتوانید از جای خود حرکت کنید! سایت تالاب : او نیز مثل هر زن دیگری جلوی بوتیک هاي لباس فروشی توقف زیاد دارد، اما کمتر ممکن اســت فکر کند که انچه که ميپوشد شیک اســت یا نه و یا قطعات مختلف لباسش به هم ميآید یا خیر.

     

    او ممکن اســت لباسی به تن کند که موجب حسرت خوردن هر زن ساده دیگری بشود و اخلاق تک روی او ممکن اســت دریک ميهمانی یک نفر بگوید که همان سال آینده لباس ها به فلان صورت در خواهد آمد و او همان روز عصر از خیاط خود بخواهد که یک چنان لباسی برایش بدوزد و یا آنکه بر عکس ممکن اســت سال هاي سال به شیوه مادربزرگ و یا حتی جد خود، لباس معمولی بپوشد.

     

    نحوه آرایش موی او نیز خاص خودش اســت. تغییر رنگ و آرایش موی او، درست مثل تغییرات شخصیتش غیرقابل پیشبینی اســت. یک روز موی خودرا مثل پسرها کوتاه ميکند و فردا کلاه کیس ميگذارد که موی آن تا حد کمر بلند اســت، امروز وی را با موی نقره اي ميبینید و فردا با موی مشکی، بطور خلاصه موی این زن مشابه موی هیچ زن دیگری در جهان نیست و رنگ و آرایش آن آرام و قرار ندارد.

     

    زنان و دختران بهمن ماهرا بیشتر بشناسید :

     

    متولیدن بهمن ماه : بهمن در اوستا «زبان اوستایی» به صورت “وهومنه”، در زبان پهلوی “وهومن”، در زبان پارسی “وهمن” یا “بهمن” آمده شده که کلمه اي اســت مرکب از دو جزء: «وهو» به معنی خوب و نیک و «مند» از ریشه من به معنی منش: پس یعنی بهمنش، نیک اندیش، نیک نهاد. بهمن اولین آفریده اهورامزدا اســت و یکی از بزرگ ترین ایزدان مزدیسنا.

     

    علاوه بر این بهمن اسم پسرانه اســت. در عالم روحانی مظهر اندیشه نیک و خرد و توانایی خداوند اســت. شاید این خصوصیات به نوعی در متولدین ماه بهمن وجود داشته باشد که در ادامه خواهید دید.

     

    خصوصیت زن بهمن ماهی

    بطور خلاصه، دختر متولد بهمن ماه، بسیار غافلگیر کننده و غیرقابل پیشبینی، سریع الانتقال، دارای حس پیشبینی، کنجکاو،‌ رفیق باز و کم علاقه به آداب و اصول سنتی زناشویی از خصوصیات بارز زن متولد ماه بهمن اســت.

    خصوصیات دختر بهمن ماهی

     

    زن بهمنی در رابطه گفت و گو

    گفتگو با این زن ممکن اســت بسیار جالب باشد، زیرا نحوه سخن گفتن جذابی دارد و این احساس مطبوع به مرد دست ميدهد که زنی محجوب و مرموز اســت و بعد ناگهان یکی ازآن تغییرات خاص متولدین این ماه آشکار ميشود و شما بدون مقدمه و بطور کاملا ناگهانی از وی جمله اي ميشنوید که تا چند لحظه باور کردن آن برایتان مشکل خواهد بود.

     

    شما مشغول صحبت از بحران انرژی و اثرات گوناگون آن بر کشور های صنعتی هستید که ناگهان او ميگوید: “راســتی شما خورشت کرفس دوست دارید؟‌!” سعی کنید خونسردی خویش را حفظ کنید و با قاطعیت به بحث اصلی خود ادامه بدهید ودر عین حال به خاطر داشته باشید که او هر چند لحظه یک‌بار بدون مقدمه از خط خارج ميشود و دوباره به سر جای اول خود بر ميگردد.

     

    به غیر از این نوع اختلالات «که گاها بامزه هم هست!» گفته هاي او هميشه منطقی و مستدل اســت. در موقع صحبت کردن هرگز طوری حرف نزنید که دال بر بالاتر بودن شما از او باشد. عدم تساوی برای این زن مفهوم ندارد. اگر به این نکته توجه نکنید، دیواری غیرقابل عبور بین خود و او به وجود آورده اید.

    خصوصیات دختر بهمن ماهی

     

    مثبت گرایی دختر بهمن ماهی

    از مزایای چشم گیر دختر و زن بهمن ماهی، فقدان حس بد بینی و سوءظن در اوست اما توجه داشته باشید که هرگز از حسن نیت او سو ء اســتفاده نکنید، چون اگر مچ شما را در حین خیانت بگیرد، قلبش به شدت مي شکند.او بی جهت بشما بدگمان نميشود ودر حالت عادی هرچه بگویید قبول ميکند ولی تحمل خیانت را ندارد.

     

    زن متولد بهمن هرگز پس از خروج شما از منزل کنجکاوی نميکند که شما کجا رفته اید و به اداره تلفن نميزند که ببیند که آنجا هستید یا نه و یا جیب شما را وارسی نميکند. سایت تالاب: خلاصه با خدعه و نیرنگ آشنا نیست،‌ باوجود این بشما توصیه ميشود پیش از آنکه به فکر سوء اســتفاده از این حالت مظنون نبودن بیفتید، به این نکته توجه داشته باشید که فقدان حس حسادت در او بعلت برخوردار بودن از یک شخصیت قوی نیست،‌ بلکه چیزی بالاتر ازآن اســت که شما فکرش را کرده‌اید.

     

    در وهله اول ميتوان یقین داشت که او پیش از آنکه دومين نگاه رابه شما انداخته باشد، ‌شما رابا یکی از قویترین ميکروسکوپ هاي جهان مطالعه کرده اســت، دوما در دنیای او هميشه به قدری موضوع و مسئله برای یک زن متولد بهمن این ضرب المثل که ميگوید ”از دل برود هر آنکه از دیده رود” صد در صد صادق اســت.

     

    وقتی از جلوی چشم او دور شدید، تا حدود ۹۹ درصد از فکر و خیال او هم دور شده اید و به این دلیل هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نميشود. به هر صورت اگر این زن از شما بی وفایی دید، خیلی ساده ناگهان، عقب گرد ميکند ودر خلاف جهت سابق به حرکت در ميآید. دراین حالت بهتر اســت وقت خودرا برای برگرداندن او اتلاف نکنید.

    خصوصیات دختر بهمن ماهی

     

    پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون مي ریزد و ميتوانید یقین داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمي دارد. بر این قاعده کلی یک اســتثنای مهم وجوددارد. زن متولد بهمن، مثل مردی که دراین ماه به جهان آمده اســت، اولین عشق واقعی خودرا هرگز فراموش نميکند.

     

    بسیار غافلگیر کننده، سریع الانتقال، دارای حس پیش بینی، کنجکاو،‌ غیر قابل پیش بینی، رفیق باز و کم علاقه به آداب و اصول سنتی زنا شویی از خصوصیات بارز زن متولد ماه بهمن اســت.زن متولد بهمن بلد نیست که عشق خود را به شوهرش و فرزندانش حالی کند.اگر این احتمال وجود دارد که عاشق یک زن متولد بهمن شوید،

     

    به خاطر بسپارید که او در امر عشق نیز مثل هر چیز دیگری مجموعه ای از تناقضات اســت و برای اینکه قلب شما شکسته نشود، او را فرزند« قوس و قزح» یعنی رنگارنگ بدانید و در روابط عاشقانه با او منتظر تداوم و ثبات نباشید.سیاره حاکم بر رفتار او اورانوس و عنصر حاکم بر طبیعت او باد اســت. به این دلیل با وجود آنکه در عشق خود بسیار جدی و وفادار اســت،

     

    ولی گهگاه بی ثباتی هایی نظیر« نسیم و باد» در وی مشاهده مي شود. شما مي توانید با یک زن متولد برج دلو رابطه ای بسیار شاد و حسنه داشته باشید، به شرط آنکه او را در تعقیب هوس های هزارگانه خود آزاد بگذارید و بگذارید به دلخواه خویش با دوستان خود رابطه داشته باشد. هرگز به این فکر نکنید که او را به جایی ویا چیزی پای بند کنید.

     

    این زن ممکن اســت ناگهان تصميم بگیرد به کوه نوردی بپردازد و یا جزو سپاه صلح بشود. او به دنبال ستاره ای مي رود که ما هرگز آن را ندیده ایم.او متعلق به همه کس و همه جاســت و در عین حال از آن هیچ کس نمي باشد. عشق او ممکن اســت بسیار تند و آتشین باشد،

     

    در حالی که خواســته هایش کیفیتی مبهم دارند. یکی از ستاره شناسان معروف این حالت زن متولد بهمن را به ترانه ای تشبیه کرده اســت که خواننده ناگهان متوجه مي شود که نصف آن را از یاد برده اســت.

    خصوصیات دختر بهمن ماهی

     

    پیوند زناشویی بهمن با سایر ماه ها

    بهمن با فروردین : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

    بهمن با اردیبهشت : ( بد ) کنجکاو آزادی خواه و آرمان گرا و ایده متفاوت از یکدیگر

    بهمن با خرداد : ( بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و هميشه آماده کمک به همدیگر

    بهمن با تیر : ( متوسط ) ازدواج مي تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد

    بهمن با مرداد : ( خوب ) هردو آرمان گرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

    بهمن با شهریور : ( متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش مي تواند خوب باشد

    بهمن با مهر : ( بد ) پر جنب و جوش بیقرار تنوع طلب و سرکش

    بهمن با آبان : ( بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

    بهمن با آذر : ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

    بهمن با دی : (متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

    بهمن با بهمن : ( خوب ) پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف

    بهمن با اسفند : (خوب) یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

     

     

    مطالب بیشتر:

    بهمن ماهی ام ، عکس پروفایل بهمن

    خصوصیات مرد متولد بهمن +ازدواج

    بهمن ماهی جان تولدت مبارک

    بهمن ماهی یعنی ، بهمن ماهی که باشی

     

     

    الگوریتم رنک برین گوگل

    کلیه حقوق محتوا محفوظ و مربوط به سایت نیک شو میباشد . All Rights Re20ed – © 2022

    تهیه و تولید : پارس وی پی

    زودیاک یا طالع‌بینی بر اساس صور فلکی و ماه‌های تولد بخش تفکیک ناپذیری از فرهنگ کشورهای بسیاری است؛ مثلا در فرهنگ غربی همه با نشانه‌های زودیاک یا برج‌های فلکی باستانی مرتبط با عناصر چهارگانه آشنا هستند که عبارتند از:

    حال برای هر ماه مطابق هر فرهنگ یک طالعی شناخته‌اند که امروز می‌خواهیم با طالع بینی‌ های بهمن ماه یا برج دلو، طبق سه فرهنگ آشنا شویم.

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    آیا به شخصیت شناسی از طریق صور فلکی اعتقاد دارید؟ آیا می‌دانید شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد چگونه است؟ پیش از بررسی طالع بینی های بهمن ماه مطالعه این مقاله‌های جذاب را در ستاره فراموش نکنید.

     

    نماد: دلو

    سیاره‌:  «اورانوس‌»

    ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

  • فال روزانه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    از آنجایی‌ که‌ صورت‌ فلکی‌ دلو روی‌ پاها از زانوان‌ گرفته‌ تا قوزک‌ (مچ‌) پا روی‌ گردش‌خون‌ حکومت‌ می‌کند، متولدین‌ بهمن‌ ماه‌ مستعد ابتلاء به‌ انواع‌ بیماری‌های‌ پا و زانو،به‌ خصوص‌ گرفتگی‌ عضلات‌ و هم‌ چنین‌ مشکلات‌ عصبی‌ ناشی‌ از انقباض‌ عضلانی‌، نفخ‌، زکام‌، اسهال‌، آب‌ آوردگی‌، ورم‌، گواتر و روان‌ آشفتگی‌ هستند، در نتیجه‌ باید به‌شدت‌ مراقب‌ نحوه‌ تغذیه‌ خود باشند.

    علاقمندی‌ها: جنگیدن‌ و از جان‌ مایه‌ گذاشتن‌ در راه‌ هدف‌ و رفاه‌، فکر کردن‌ وبرنامه‌ریزی‌ برای‌ آینده‌، گهگاهی‌ اندیشیدن‌ به‌ گذشته‌، دوستان‌ و هم‌ نشین‌های‌ خوب‌و با وفا، تفریح‌ و سرگرمی‌.

    بیزاری‌ها: عهد و پیمان‌های‌ واهی‌، تنهایی‌ بیش‌ از حد، یکنواختی‌، سرمشق‌گیری‌، ایده‌آلیستی‌.

    متولدین بهمن افرادی مهربان، صمیمی، درستکار، صادق، شریف، راستگو، رو‌راست و وفادار، مبتکر، مستقل، بی‌نیاز، آزاد، عاقل، اندیشمند و روشنفکر هستند و سیاره حاکم بر ماه تولد‌شان سیاره اورانوس است.

    ∼∼∼

    بهمن‌ماهی‌ها در کنار همه خصوصیات خوبی که دارند گاهی سرکش، نافرمان، لجوج، خود‌رأی، یک دنده و غیرقابل پیش بینی، سرد، بی‌هیجان، بی‌تفاوت و خشک می‌شوند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه، اساساً شخصیتی قوی و جذاب دارند.  آن‌ها به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند: گروه اول خجالتی، حساس، مهربان، با‌ملاحظه، صبور، شکیبا و کم‌رو است. اما گروه دیگر پر‌شور و شوق، شاد، سرزنده، پر نشاط و خودنما هستند و گاهی اوقات عمق شخصیت قوی خویش را زیر پوششی از بی خیالی و بازیگوشی پنهان می‌سازند. به هر حال وجه تشابه هر دو گروه این است که با شیوه‌هایی متفاوت مصمم، با اراده و مقتدر هستند. با این وجود آنقدر صادق هستند تا به اشتباه‌شان اعتراف کرده و نقطه نظرات‌شان را عوض کنند حتی اگر شدیداً به آن‌ها معتقد باشند.

    این صفات دست به دست هم داده تا بهمنی‌ها بتوانند نگاهی همه جانبه به موضوعات داشته باشند، بسیار منصف و بی‌طرف به شمار آیند و در شنیدن نقطه نظرات دیگران صبر و حوصله به خرج دهند. قضاوت ایشان به قدری خوب است که می‌توانند صحت و اعتبار یک موضوع را ببینند، حتی اگر خودشان آن را قبول نداشته باشند یا به ضررشان باشد.

    ∼∼∼

    این شعار یک بهمنی است: نسبت به حقیقت فکری باز داشته باش و به منبع آن کاری نداشته باش! برای همین است که یک متولد بهمن آمادگی یادگیری حقایق را از هر کسی دارد.بهمنی‌ها بیشتر اوقات انسان‌هایی باهوش، کوتاه گو، مطمئن، خالص، پاک و منطقی هستند.بسیاری از متولدین بهمن به شدت خلاق و از نظر جسمانی شهودی هستند. آن‌ها قوه تخیل فوق‌العاده‌ای دارند و به نظر می‌رسد به آینده وقوف دارند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن دارای روحی بزرگ و ماورای بشری هستند. اگرچه این استعداد و توانایی معنوی و فیلسوفی متولدین بهمن ماه می‌تواند گاهی خطرناک باشد و آن‌ها را به سمت برج عاج و عالم رؤیا سوق دهد، تا جائی که اندیشه‌های انتزاعی را در سربپرورانند و گیج و سر در گم شوند و ارتباطشان با زندگی قطع شود.این صفات همه با هم به این افراد کمک می‌کند تا به آرمان‌های نوع دوستانه و پروژه‌های‌علمی‌شان برای تحقق بخشیدن به رؤیاهای انسان‌ها برسند و برای دیگران مفید باشند.

    آن‌ها در این مسیر حتی می‌توانند چنان از خودگذشتگی کنند که از پا بیفتند یا حتی به‌سلامتی‌شان آسیب برسانند.بهمنی‌ها نیاز دارند که گاهی از انسان‌ها و دنیا کناره‌گیری کنند و به جای خلوتی پناه ببرند. در این زمان آن‌ها تبدیل به افرادی گوشه‌گیر و منزوی می‌شوند. این فرصتی برای آن‌هاست برای تعمق و عبادت.

    ∼∼∼

    افراد متولد بهمن در دوستی به شدت مستقل و بی‌نیاز هستند. درست است که بیشتر اوقات از پیروی جمع گریزان هستند، ولی از مداخلات دیگران هم خوششان نمی‌آید، حتی اگر این مداخله از روی دلسوزی باشد. مگر اینکه این توصیه‌ها به شکلی خاص به آن‌ها گفته شود.آن‌ها معمولاً علاقه خاصی به نمایش به خصوص تئاتر و موسیقی دارند و در تمام هنر‌ها به خصوص تئاتر از استعداد خوبی برخوردار هستند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه ذهنی باز و جذاب دارند و همیشه مایل به همکاری هستند. آن‌ها برون گرا محسوب می‌شوند و می‌خواهند همیشه به همنوعان خود کمک کنند. با این وجود به راحتی با هر کسی دوست نمی‌شوند و ممکن است دیگران فکر کنند آن‌ها خودشان را می‌گیرند یا قصد پز دادن دارند.

    ∼∼∼

    البته یک بهمنی اصلا اعتقادی به پز دادن ندارد. در واقع آن‌ها فقط زحمت کمی به خودشان می‌دهند تا با اطرافیان گرم بگیرند و دوست شوند. مخصوصا اگر از شخصی خوششان نیاید، اصلاً تظاهر نمی‌کنند و به سمتش نمی‌روند.اگر بهمنی‌ها به این نتیجه برسند که شخصی ارزش دوستی یا عشق‌شان را دارد، تبدیل به عشاق یا دوستانی سفت و سخت می‌شوند.

    آن‌ها آماده هستند تا همه چیزشان را برای همسران خود فدا کنند و تا آخر عمر به ایشان وفادار می‌مانند.با این وجود گاهی از نظر عاطفی و احساسی سرخورده می‌شوند، چون آرمان‌های بالای خاص خودشان را در نظر دارند به همین خاطر بیشتر از حد از دیگران متوقع می‌شوند.

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    بر اساس طالع بینی چینی مرد متولد بهمن علاقه یک مرد بهمنی به خانواده‌ای که در آن متولد و بزرگ شده است، با ورود شما به زندگی‌اش از بین نمی‌رود؛ بنابراین خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و خواهران و برادران او علاقه‌مندی از خود نشان بدهید. البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهراً نسبت به خانواده خود بی‌تفاوت ببینید، اما گول ظاهرش را نخورید، چون واقعا اینطور نیست. مبادا زبان به بدگویی از خواهرشوهر و مادرشوهر باز کنید و یا نسبت به آن‌ها بی‌توجهی و بی‌علاقگی از خودتان نشان دهید.

     

    زنان متولد بهمن

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    وقتی از جلوی چشم یک زن بهمنی دور می‌شوید، تا حدود زیادی از فکر و خیال او هم دور شده‌اید. یعنی یک زن بهمنی مصداق بارز جمله «از دل برود هر آنکه از دیده رود» است، برای همین هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی‌شود. به هر صورت اگر این زن از شما بی‌وفایی دید خیلی ساده و ناگهانی عقب‌گرد می‌کند. در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید، چون دیگر برنمی‌گردد.
    پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می‌ریزد و می‌توانید حتم داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی‌دارد!

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    مردان بهمنی دوستان زیادی دارند. آن‌ها از اقرار به نقاط ضعف‌شان نفرت دارند. خوشبختانه مردان حسود و شکاکی هم نیستند، ولی خیلی پرهیاهو هستند، کمی هم طول می‌کشد تا با کسی ازدواج کنند و هی عادت دارند طولش بدهند.از یک چنین مردی نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری همانند مردان دیگر داشته باشد، چون قطعا ناامیدتان می‌کند. اما وقتی پای دوستی در میان است، شما می‌توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید.

    ∼∼∼

    یک پسر جوان متولد بهمن به گونه‌ای با شما رفتار می‌کند که به هیچ عنوان توقعش را ندارید که مثلا از شما خواستگاری کند، اما این کار را در کمال ناباوری انجام می‌دهد.او علاقه شدیدی که به آگاه شدن از اسرار دیگران دارد، ولی از برملا کردن راز دل خویش خودداری می‌کند برای همین است که در مسایل عشقی کند است. اما انگار از گمراه کردن اطرافیانش هم لذت می‌برد به همین خاطر همواره اصرار بر خودداری و درون‌گرایی دارد.

    ∼∼∼

    مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی‌نظیری در بازی‌های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه‌ها را به خوبی درک می‌کند و فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می‌کند، ارزش خیلی خاص قائل است.اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند. اما دقت کنید که این نقص را به رخ‌شان نکشید، چون به هیچ عنوان نمی‌توانند انتقاد را تحمل کنند. آن‌ها به قدری روی انتقاد حساس هستند که ممکن است بخاطرش کلا اعتماد به نفس‌شان را از دست بدهند.

     

    زنان متولد بهمن

    زنان بهمنی اکثرا ظاهری زیبا و فریبنده دارند، اما آنچه از ظاهرشان توی ذوق می‌زند احساسی است که از دیدن‌شان به آدم دست می‌دهد. آن‌ها لحظه‌ای دل‌فریب به نظر می‌رسند و لحظه‌ای دیگر سرد و بی‌روح. اما به طور کل پس از متولدین برج میزان (مهر) تعداد زیبا‌رویان این ماه از همه بیشتر است و اگر خیلی زیبا نباشند حداقلش این است که خیلی بانمک هستند.

    ∼∼∼

    این زنان سبک لباس پوشیدن و آرایش خاص خودشان را دارند و اصلا تابع جمع یا مد نیستند.گفتگو با زن بهمنی بسیار جالب است، چون در صحبت کردن بسیار جذاب است و به مرد طرف مقابلش این حس را می‌دهد که بسیار محبوب و مرموز است و مردان هم عاشق چنین صفات زنانه‌ای هستند.

    ∼∼∼

    یک زن متولد بهمن یک مادر خوب هم هست. زیرا سیاره حاکم بر رفتارش یعنی اورانوس، سمبل آینده است و بچه نیز مربوط به دنیای آینده و نسل بعد است. اگرچه تولد بچه در ابتدای کار، این مادر را گیج و سردرگم می‌کند. علتش هم این است که فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز به‌خصوص ثابت نمی‌ماند.

    ∼∼∼

    او موجودی سر به هواست که هر لحظه به یک موضوع می‌اندیشد و این اخلاق با بچه‌داری که تمرکز لازم دارد، مغایرت دارد.بهترین راه برای قطع رابطه با یک زن بهمنی نشان دادن حسادت، داشتن سوء‌ظن، داشتن حالت تملک نسبت به او، محافظه‌کاری بیش از حد و انتقاد از شیوه خاص زندگی‌اش است. هم‌چنین می‌توانید از راه بی‌اعتنایی به دوستانش که احتمالا با شما بسیار ارتباط خواهند داشت هم او را بسیار رنجیده‌خاطر کنید.

    آیا شما هم متولد بهمن هستید؟ کدام یک از طالع‌ بینی‌ های بهمن ماه بیشتر با شما سازگار بود؟ چینی، هندی یا خورشیدی؟ نظرات خود را  با ما به اشتراک گذارید.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    من متولد بهمن هستم، طالع بینی خورشیدی بخصوص گروه دوم خیلی به من نزدیک بود، ممنونم

    همه اش عالی و دقیق خیلی سایت عالی طراحی کردید ممنونم.

    طالع‌بینی چینی خیلی دقیق بود

    همشون درستن. ولی طالع بینی هندی دقیقا همه ریز رفتارها و شخصیت منو گفته بود.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    زودیاک یا طالع‌بینی بر اساس صور فلکی و ماه‌های تولد بخش تفکیک ناپذیری از فرهنگ کشورهای بسیاری است؛ مثلا در فرهنگ غربی همه با نشانه‌های زودیاک یا برج‌های فلکی باستانی مرتبط با عناصر چهارگانه آشنا هستند که عبارتند از:

    حال برای هر ماه مطابق هر فرهنگ یک طالعی شناخته‌اند که امروز می‌خواهیم با طالع بینی‌ های بهمن ماه یا برج دلو، طبق سه فرهنگ آشنا شویم.

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    آیا به شخصیت شناسی از طریق صور فلکی اعتقاد دارید؟ آیا می‌دانید شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد چگونه است؟ پیش از بررسی طالع بینی های بهمن ماه مطالعه این مقاله‌های جذاب را در ستاره فراموش نکنید.

     

    نماد: دلو

    سیاره‌:  «اورانوس‌»

    ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

  • چطوری دیرتر پریود بشم
  • بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    از آنجایی‌ که‌ صورت‌ فلکی‌ دلو روی‌ پاها از زانوان‌ گرفته‌ تا قوزک‌ (مچ‌) پا روی‌ گردش‌خون‌ حکومت‌ می‌کند، متولدین‌ بهمن‌ ماه‌ مستعد ابتلاء به‌ انواع‌ بیماری‌های‌ پا و زانو،به‌ خصوص‌ گرفتگی‌ عضلات‌ و هم‌ چنین‌ مشکلات‌ عصبی‌ ناشی‌ از انقباض‌ عضلانی‌، نفخ‌، زکام‌، اسهال‌، آب‌ آوردگی‌، ورم‌، گواتر و روان‌ آشفتگی‌ هستند، در نتیجه‌ باید به‌شدت‌ مراقب‌ نحوه‌ تغذیه‌ خود باشند.

    علاقمندی‌ها: جنگیدن‌ و از جان‌ مایه‌ گذاشتن‌ در راه‌ هدف‌ و رفاه‌، فکر کردن‌ وبرنامه‌ریزی‌ برای‌ آینده‌، گهگاهی‌ اندیشیدن‌ به‌ گذشته‌، دوستان‌ و هم‌ نشین‌های‌ خوب‌و با وفا، تفریح‌ و سرگرمی‌.

    بیزاری‌ها: عهد و پیمان‌های‌ واهی‌، تنهایی‌ بیش‌ از حد، یکنواختی‌، سرمشق‌گیری‌، ایده‌آلیستی‌.

    متولدین بهمن افرادی مهربان، صمیمی، درستکار، صادق، شریف، راستگو، رو‌راست و وفادار، مبتکر، مستقل، بی‌نیاز، آزاد، عاقل، اندیشمند و روشنفکر هستند و سیاره حاکم بر ماه تولد‌شان سیاره اورانوس است.

    ∼∼∼

    بهمن‌ماهی‌ها در کنار همه خصوصیات خوبی که دارند گاهی سرکش، نافرمان، لجوج، خود‌رأی، یک دنده و غیرقابل پیش بینی، سرد، بی‌هیجان، بی‌تفاوت و خشک می‌شوند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه، اساساً شخصیتی قوی و جذاب دارند.  آن‌ها به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند: گروه اول خجالتی، حساس، مهربان، با‌ملاحظه، صبور، شکیبا و کم‌رو است. اما گروه دیگر پر‌شور و شوق، شاد، سرزنده، پر نشاط و خودنما هستند و گاهی اوقات عمق شخصیت قوی خویش را زیر پوششی از بی خیالی و بازیگوشی پنهان می‌سازند. به هر حال وجه تشابه هر دو گروه این است که با شیوه‌هایی متفاوت مصمم، با اراده و مقتدر هستند. با این وجود آنقدر صادق هستند تا به اشتباه‌شان اعتراف کرده و نقطه نظرات‌شان را عوض کنند حتی اگر شدیداً به آن‌ها معتقد باشند.

    این صفات دست به دست هم داده تا بهمنی‌ها بتوانند نگاهی همه جانبه به موضوعات داشته باشند، بسیار منصف و بی‌طرف به شمار آیند و در شنیدن نقطه نظرات دیگران صبر و حوصله به خرج دهند. قضاوت ایشان به قدری خوب است که می‌توانند صحت و اعتبار یک موضوع را ببینند، حتی اگر خودشان آن را قبول نداشته باشند یا به ضررشان باشد.

    ∼∼∼

    این شعار یک بهمنی است: نسبت به حقیقت فکری باز داشته باش و به منبع آن کاری نداشته باش! برای همین است که یک متولد بهمن آمادگی یادگیری حقایق را از هر کسی دارد.بهمنی‌ها بیشتر اوقات انسان‌هایی باهوش، کوتاه گو، مطمئن، خالص، پاک و منطقی هستند.بسیاری از متولدین بهمن به شدت خلاق و از نظر جسمانی شهودی هستند. آن‌ها قوه تخیل فوق‌العاده‌ای دارند و به نظر می‌رسد به آینده وقوف دارند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن دارای روحی بزرگ و ماورای بشری هستند. اگرچه این استعداد و توانایی معنوی و فیلسوفی متولدین بهمن ماه می‌تواند گاهی خطرناک باشد و آن‌ها را به سمت برج عاج و عالم رؤیا سوق دهد، تا جائی که اندیشه‌های انتزاعی را در سربپرورانند و گیج و سر در گم شوند و ارتباطشان با زندگی قطع شود.این صفات همه با هم به این افراد کمک می‌کند تا به آرمان‌های نوع دوستانه و پروژه‌های‌علمی‌شان برای تحقق بخشیدن به رؤیاهای انسان‌ها برسند و برای دیگران مفید باشند.

    آن‌ها در این مسیر حتی می‌توانند چنان از خودگذشتگی کنند که از پا بیفتند یا حتی به‌سلامتی‌شان آسیب برسانند.بهمنی‌ها نیاز دارند که گاهی از انسان‌ها و دنیا کناره‌گیری کنند و به جای خلوتی پناه ببرند. در این زمان آن‌ها تبدیل به افرادی گوشه‌گیر و منزوی می‌شوند. این فرصتی برای آن‌هاست برای تعمق و عبادت.

    ∼∼∼

    افراد متولد بهمن در دوستی به شدت مستقل و بی‌نیاز هستند. درست است که بیشتر اوقات از پیروی جمع گریزان هستند، ولی از مداخلات دیگران هم خوششان نمی‌آید، حتی اگر این مداخله از روی دلسوزی باشد. مگر اینکه این توصیه‌ها به شکلی خاص به آن‌ها گفته شود.آن‌ها معمولاً علاقه خاصی به نمایش به خصوص تئاتر و موسیقی دارند و در تمام هنر‌ها به خصوص تئاتر از استعداد خوبی برخوردار هستند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه ذهنی باز و جذاب دارند و همیشه مایل به همکاری هستند. آن‌ها برون گرا محسوب می‌شوند و می‌خواهند همیشه به همنوعان خود کمک کنند. با این وجود به راحتی با هر کسی دوست نمی‌شوند و ممکن است دیگران فکر کنند آن‌ها خودشان را می‌گیرند یا قصد پز دادن دارند.

    ∼∼∼

    البته یک بهمنی اصلا اعتقادی به پز دادن ندارد. در واقع آن‌ها فقط زحمت کمی به خودشان می‌دهند تا با اطرافیان گرم بگیرند و دوست شوند. مخصوصا اگر از شخصی خوششان نیاید، اصلاً تظاهر نمی‌کنند و به سمتش نمی‌روند.اگر بهمنی‌ها به این نتیجه برسند که شخصی ارزش دوستی یا عشق‌شان را دارد، تبدیل به عشاق یا دوستانی سفت و سخت می‌شوند.

    آن‌ها آماده هستند تا همه چیزشان را برای همسران خود فدا کنند و تا آخر عمر به ایشان وفادار می‌مانند.با این وجود گاهی از نظر عاطفی و احساسی سرخورده می‌شوند، چون آرمان‌های بالای خاص خودشان را در نظر دارند به همین خاطر بیشتر از حد از دیگران متوقع می‌شوند.

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    بر اساس طالع بینی چینی مرد متولد بهمن علاقه یک مرد بهمنی به خانواده‌ای که در آن متولد و بزرگ شده است، با ورود شما به زندگی‌اش از بین نمی‌رود؛ بنابراین خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و خواهران و برادران او علاقه‌مندی از خود نشان بدهید. البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهراً نسبت به خانواده خود بی‌تفاوت ببینید، اما گول ظاهرش را نخورید، چون واقعا اینطور نیست. مبادا زبان به بدگویی از خواهرشوهر و مادرشوهر باز کنید و یا نسبت به آن‌ها بی‌توجهی و بی‌علاقگی از خودتان نشان دهید.

     

    زنان متولد بهمن

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    وقتی از جلوی چشم یک زن بهمنی دور می‌شوید، تا حدود زیادی از فکر و خیال او هم دور شده‌اید. یعنی یک زن بهمنی مصداق بارز جمله «از دل برود هر آنکه از دیده رود» است، برای همین هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی‌شود. به هر صورت اگر این زن از شما بی‌وفایی دید خیلی ساده و ناگهانی عقب‌گرد می‌کند. در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید، چون دیگر برنمی‌گردد.
    پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می‌ریزد و می‌توانید حتم داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی‌دارد!

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    مردان بهمنی دوستان زیادی دارند. آن‌ها از اقرار به نقاط ضعف‌شان نفرت دارند. خوشبختانه مردان حسود و شکاکی هم نیستند، ولی خیلی پرهیاهو هستند، کمی هم طول می‌کشد تا با کسی ازدواج کنند و هی عادت دارند طولش بدهند.از یک چنین مردی نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری همانند مردان دیگر داشته باشد، چون قطعا ناامیدتان می‌کند. اما وقتی پای دوستی در میان است، شما می‌توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید.

    ∼∼∼

    یک پسر جوان متولد بهمن به گونه‌ای با شما رفتار می‌کند که به هیچ عنوان توقعش را ندارید که مثلا از شما خواستگاری کند، اما این کار را در کمال ناباوری انجام می‌دهد.او علاقه شدیدی که به آگاه شدن از اسرار دیگران دارد، ولی از برملا کردن راز دل خویش خودداری می‌کند برای همین است که در مسایل عشقی کند است. اما انگار از گمراه کردن اطرافیانش هم لذت می‌برد به همین خاطر همواره اصرار بر خودداری و درون‌گرایی دارد.

    ∼∼∼

    مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی‌نظیری در بازی‌های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه‌ها را به خوبی درک می‌کند و فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می‌کند، ارزش خیلی خاص قائل است.اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند. اما دقت کنید که این نقص را به رخ‌شان نکشید، چون به هیچ عنوان نمی‌توانند انتقاد را تحمل کنند. آن‌ها به قدری روی انتقاد حساس هستند که ممکن است بخاطرش کلا اعتماد به نفس‌شان را از دست بدهند.

     

    زنان متولد بهمن

    زنان بهمنی اکثرا ظاهری زیبا و فریبنده دارند، اما آنچه از ظاهرشان توی ذوق می‌زند احساسی است که از دیدن‌شان به آدم دست می‌دهد. آن‌ها لحظه‌ای دل‌فریب به نظر می‌رسند و لحظه‌ای دیگر سرد و بی‌روح. اما به طور کل پس از متولدین برج میزان (مهر) تعداد زیبا‌رویان این ماه از همه بیشتر است و اگر خیلی زیبا نباشند حداقلش این است که خیلی بانمک هستند.

    ∼∼∼

    این زنان سبک لباس پوشیدن و آرایش خاص خودشان را دارند و اصلا تابع جمع یا مد نیستند.گفتگو با زن بهمنی بسیار جالب است، چون در صحبت کردن بسیار جذاب است و به مرد طرف مقابلش این حس را می‌دهد که بسیار محبوب و مرموز است و مردان هم عاشق چنین صفات زنانه‌ای هستند.

    ∼∼∼

    یک زن متولد بهمن یک مادر خوب هم هست. زیرا سیاره حاکم بر رفتارش یعنی اورانوس، سمبل آینده است و بچه نیز مربوط به دنیای آینده و نسل بعد است. اگرچه تولد بچه در ابتدای کار، این مادر را گیج و سردرگم می‌کند. علتش هم این است که فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز به‌خصوص ثابت نمی‌ماند.

    ∼∼∼

    او موجودی سر به هواست که هر لحظه به یک موضوع می‌اندیشد و این اخلاق با بچه‌داری که تمرکز لازم دارد، مغایرت دارد.بهترین راه برای قطع رابطه با یک زن بهمنی نشان دادن حسادت، داشتن سوء‌ظن، داشتن حالت تملک نسبت به او، محافظه‌کاری بیش از حد و انتقاد از شیوه خاص زندگی‌اش است. هم‌چنین می‌توانید از راه بی‌اعتنایی به دوستانش که احتمالا با شما بسیار ارتباط خواهند داشت هم او را بسیار رنجیده‌خاطر کنید.

    آیا شما هم متولد بهمن هستید؟ کدام یک از طالع‌ بینی‌ های بهمن ماه بیشتر با شما سازگار بود؟ چینی، هندی یا خورشیدی؟ نظرات خود را  با ما به اشتراک گذارید.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    من متولد بهمن هستم، طالع بینی خورشیدی بخصوص گروه دوم خیلی به من نزدیک بود، ممنونم

    همه اش عالی و دقیق خیلی سایت عالی طراحی کردید ممنونم.

    طالع‌بینی چینی خیلی دقیق بود

    همشون درستن. ولی طالع بینی هندی دقیقا همه ریز رفتارها و شخصیت منو گفته بود.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    زودیاک یا طالع‌بینی بر اساس صور فلکی و ماه‌های تولد بخش تفکیک ناپذیری از فرهنگ کشورهای بسیاری است؛ مثلا در فرهنگ غربی همه با نشانه‌های زودیاک یا برج‌های فلکی باستانی مرتبط با عناصر چهارگانه آشنا هستند که عبارتند از:

    حال برای هر ماه مطابق هر فرهنگ یک طالعی شناخته‌اند که امروز می‌خواهیم با طالع بینی‌ های بهمن ماه یا برج دلو، طبق سه فرهنگ آشنا شویم.

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    آیا به شخصیت شناسی از طریق صور فلکی اعتقاد دارید؟ آیا می‌دانید شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد چگونه است؟ پیش از بررسی طالع بینی های بهمن ماه مطالعه این مقاله‌های جذاب را در ستاره فراموش نکنید.

     

    نماد: دلو

    سیاره‌:  «اورانوس‌»

    ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

  • چجوری موجودی کارت بگیریم
  • بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    از آنجایی‌ که‌ صورت‌ فلکی‌ دلو روی‌ پاها از زانوان‌ گرفته‌ تا قوزک‌ (مچ‌) پا روی‌ گردش‌خون‌ حکومت‌ می‌کند، متولدین‌ بهمن‌ ماه‌ مستعد ابتلاء به‌ انواع‌ بیماری‌های‌ پا و زانو،به‌ خصوص‌ گرفتگی‌ عضلات‌ و هم‌ چنین‌ مشکلات‌ عصبی‌ ناشی‌ از انقباض‌ عضلانی‌، نفخ‌، زکام‌، اسهال‌، آب‌ آوردگی‌، ورم‌، گواتر و روان‌ آشفتگی‌ هستند، در نتیجه‌ باید به‌شدت‌ مراقب‌ نحوه‌ تغذیه‌ خود باشند.

    علاقمندی‌ها: جنگیدن‌ و از جان‌ مایه‌ گذاشتن‌ در راه‌ هدف‌ و رفاه‌، فکر کردن‌ وبرنامه‌ریزی‌ برای‌ آینده‌، گهگاهی‌ اندیشیدن‌ به‌ گذشته‌، دوستان‌ و هم‌ نشین‌های‌ خوب‌و با وفا، تفریح‌ و سرگرمی‌.

    بیزاری‌ها: عهد و پیمان‌های‌ واهی‌، تنهایی‌ بیش‌ از حد، یکنواختی‌، سرمشق‌گیری‌، ایده‌آلیستی‌.

    متولدین بهمن افرادی مهربان، صمیمی، درستکار، صادق، شریف، راستگو، رو‌راست و وفادار، مبتکر، مستقل، بی‌نیاز، آزاد، عاقل، اندیشمند و روشنفکر هستند و سیاره حاکم بر ماه تولد‌شان سیاره اورانوس است.

    ∼∼∼

    بهمن‌ماهی‌ها در کنار همه خصوصیات خوبی که دارند گاهی سرکش، نافرمان، لجوج، خود‌رأی، یک دنده و غیرقابل پیش بینی، سرد، بی‌هیجان، بی‌تفاوت و خشک می‌شوند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه، اساساً شخصیتی قوی و جذاب دارند.  آن‌ها به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند: گروه اول خجالتی، حساس، مهربان، با‌ملاحظه، صبور، شکیبا و کم‌رو است. اما گروه دیگر پر‌شور و شوق، شاد، سرزنده، پر نشاط و خودنما هستند و گاهی اوقات عمق شخصیت قوی خویش را زیر پوششی از بی خیالی و بازیگوشی پنهان می‌سازند. به هر حال وجه تشابه هر دو گروه این است که با شیوه‌هایی متفاوت مصمم، با اراده و مقتدر هستند. با این وجود آنقدر صادق هستند تا به اشتباه‌شان اعتراف کرده و نقطه نظرات‌شان را عوض کنند حتی اگر شدیداً به آن‌ها معتقد باشند.

    این صفات دست به دست هم داده تا بهمنی‌ها بتوانند نگاهی همه جانبه به موضوعات داشته باشند، بسیار منصف و بی‌طرف به شمار آیند و در شنیدن نقطه نظرات دیگران صبر و حوصله به خرج دهند. قضاوت ایشان به قدری خوب است که می‌توانند صحت و اعتبار یک موضوع را ببینند، حتی اگر خودشان آن را قبول نداشته باشند یا به ضررشان باشد.

    ∼∼∼

    این شعار یک بهمنی است: نسبت به حقیقت فکری باز داشته باش و به منبع آن کاری نداشته باش! برای همین است که یک متولد بهمن آمادگی یادگیری حقایق را از هر کسی دارد.بهمنی‌ها بیشتر اوقات انسان‌هایی باهوش، کوتاه گو، مطمئن، خالص، پاک و منطقی هستند.بسیاری از متولدین بهمن به شدت خلاق و از نظر جسمانی شهودی هستند. آن‌ها قوه تخیل فوق‌العاده‌ای دارند و به نظر می‌رسد به آینده وقوف دارند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن دارای روحی بزرگ و ماورای بشری هستند. اگرچه این استعداد و توانایی معنوی و فیلسوفی متولدین بهمن ماه می‌تواند گاهی خطرناک باشد و آن‌ها را به سمت برج عاج و عالم رؤیا سوق دهد، تا جائی که اندیشه‌های انتزاعی را در سربپرورانند و گیج و سر در گم شوند و ارتباطشان با زندگی قطع شود.این صفات همه با هم به این افراد کمک می‌کند تا به آرمان‌های نوع دوستانه و پروژه‌های‌علمی‌شان برای تحقق بخشیدن به رؤیاهای انسان‌ها برسند و برای دیگران مفید باشند.

    آن‌ها در این مسیر حتی می‌توانند چنان از خودگذشتگی کنند که از پا بیفتند یا حتی به‌سلامتی‌شان آسیب برسانند.بهمنی‌ها نیاز دارند که گاهی از انسان‌ها و دنیا کناره‌گیری کنند و به جای خلوتی پناه ببرند. در این زمان آن‌ها تبدیل به افرادی گوشه‌گیر و منزوی می‌شوند. این فرصتی برای آن‌هاست برای تعمق و عبادت.

    ∼∼∼

    افراد متولد بهمن در دوستی به شدت مستقل و بی‌نیاز هستند. درست است که بیشتر اوقات از پیروی جمع گریزان هستند، ولی از مداخلات دیگران هم خوششان نمی‌آید، حتی اگر این مداخله از روی دلسوزی باشد. مگر اینکه این توصیه‌ها به شکلی خاص به آن‌ها گفته شود.آن‌ها معمولاً علاقه خاصی به نمایش به خصوص تئاتر و موسیقی دارند و در تمام هنر‌ها به خصوص تئاتر از استعداد خوبی برخوردار هستند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه ذهنی باز و جذاب دارند و همیشه مایل به همکاری هستند. آن‌ها برون گرا محسوب می‌شوند و می‌خواهند همیشه به همنوعان خود کمک کنند. با این وجود به راحتی با هر کسی دوست نمی‌شوند و ممکن است دیگران فکر کنند آن‌ها خودشان را می‌گیرند یا قصد پز دادن دارند.

    ∼∼∼

    البته یک بهمنی اصلا اعتقادی به پز دادن ندارد. در واقع آن‌ها فقط زحمت کمی به خودشان می‌دهند تا با اطرافیان گرم بگیرند و دوست شوند. مخصوصا اگر از شخصی خوششان نیاید، اصلاً تظاهر نمی‌کنند و به سمتش نمی‌روند.اگر بهمنی‌ها به این نتیجه برسند که شخصی ارزش دوستی یا عشق‌شان را دارد، تبدیل به عشاق یا دوستانی سفت و سخت می‌شوند.

    آن‌ها آماده هستند تا همه چیزشان را برای همسران خود فدا کنند و تا آخر عمر به ایشان وفادار می‌مانند.با این وجود گاهی از نظر عاطفی و احساسی سرخورده می‌شوند، چون آرمان‌های بالای خاص خودشان را در نظر دارند به همین خاطر بیشتر از حد از دیگران متوقع می‌شوند.

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    بر اساس طالع بینی چینی مرد متولد بهمن علاقه یک مرد بهمنی به خانواده‌ای که در آن متولد و بزرگ شده است، با ورود شما به زندگی‌اش از بین نمی‌رود؛ بنابراین خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و خواهران و برادران او علاقه‌مندی از خود نشان بدهید. البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهراً نسبت به خانواده خود بی‌تفاوت ببینید، اما گول ظاهرش را نخورید، چون واقعا اینطور نیست. مبادا زبان به بدگویی از خواهرشوهر و مادرشوهر باز کنید و یا نسبت به آن‌ها بی‌توجهی و بی‌علاقگی از خودتان نشان دهید.

     

    زنان متولد بهمن

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    وقتی از جلوی چشم یک زن بهمنی دور می‌شوید، تا حدود زیادی از فکر و خیال او هم دور شده‌اید. یعنی یک زن بهمنی مصداق بارز جمله «از دل برود هر آنکه از دیده رود» است، برای همین هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی‌شود. به هر صورت اگر این زن از شما بی‌وفایی دید خیلی ساده و ناگهانی عقب‌گرد می‌کند. در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید، چون دیگر برنمی‌گردد.
    پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می‌ریزد و می‌توانید حتم داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی‌دارد!

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    مردان بهمنی دوستان زیادی دارند. آن‌ها از اقرار به نقاط ضعف‌شان نفرت دارند. خوشبختانه مردان حسود و شکاکی هم نیستند، ولی خیلی پرهیاهو هستند، کمی هم طول می‌کشد تا با کسی ازدواج کنند و هی عادت دارند طولش بدهند.از یک چنین مردی نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری همانند مردان دیگر داشته باشد، چون قطعا ناامیدتان می‌کند. اما وقتی پای دوستی در میان است، شما می‌توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید.

    ∼∼∼

    یک پسر جوان متولد بهمن به گونه‌ای با شما رفتار می‌کند که به هیچ عنوان توقعش را ندارید که مثلا از شما خواستگاری کند، اما این کار را در کمال ناباوری انجام می‌دهد.او علاقه شدیدی که به آگاه شدن از اسرار دیگران دارد، ولی از برملا کردن راز دل خویش خودداری می‌کند برای همین است که در مسایل عشقی کند است. اما انگار از گمراه کردن اطرافیانش هم لذت می‌برد به همین خاطر همواره اصرار بر خودداری و درون‌گرایی دارد.

    ∼∼∼

    مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی‌نظیری در بازی‌های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه‌ها را به خوبی درک می‌کند و فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می‌کند، ارزش خیلی خاص قائل است.اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند. اما دقت کنید که این نقص را به رخ‌شان نکشید، چون به هیچ عنوان نمی‌توانند انتقاد را تحمل کنند. آن‌ها به قدری روی انتقاد حساس هستند که ممکن است بخاطرش کلا اعتماد به نفس‌شان را از دست بدهند.

     

    زنان متولد بهمن

    زنان بهمنی اکثرا ظاهری زیبا و فریبنده دارند، اما آنچه از ظاهرشان توی ذوق می‌زند احساسی است که از دیدن‌شان به آدم دست می‌دهد. آن‌ها لحظه‌ای دل‌فریب به نظر می‌رسند و لحظه‌ای دیگر سرد و بی‌روح. اما به طور کل پس از متولدین برج میزان (مهر) تعداد زیبا‌رویان این ماه از همه بیشتر است و اگر خیلی زیبا نباشند حداقلش این است که خیلی بانمک هستند.

    ∼∼∼

    این زنان سبک لباس پوشیدن و آرایش خاص خودشان را دارند و اصلا تابع جمع یا مد نیستند.گفتگو با زن بهمنی بسیار جالب است، چون در صحبت کردن بسیار جذاب است و به مرد طرف مقابلش این حس را می‌دهد که بسیار محبوب و مرموز است و مردان هم عاشق چنین صفات زنانه‌ای هستند.

    ∼∼∼

    یک زن متولد بهمن یک مادر خوب هم هست. زیرا سیاره حاکم بر رفتارش یعنی اورانوس، سمبل آینده است و بچه نیز مربوط به دنیای آینده و نسل بعد است. اگرچه تولد بچه در ابتدای کار، این مادر را گیج و سردرگم می‌کند. علتش هم این است که فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز به‌خصوص ثابت نمی‌ماند.

    ∼∼∼

    او موجودی سر به هواست که هر لحظه به یک موضوع می‌اندیشد و این اخلاق با بچه‌داری که تمرکز لازم دارد، مغایرت دارد.بهترین راه برای قطع رابطه با یک زن بهمنی نشان دادن حسادت، داشتن سوء‌ظن، داشتن حالت تملک نسبت به او، محافظه‌کاری بیش از حد و انتقاد از شیوه خاص زندگی‌اش است. هم‌چنین می‌توانید از راه بی‌اعتنایی به دوستانش که احتمالا با شما بسیار ارتباط خواهند داشت هم او را بسیار رنجیده‌خاطر کنید.

    آیا شما هم متولد بهمن هستید؟ کدام یک از طالع‌ بینی‌ های بهمن ماه بیشتر با شما سازگار بود؟ چینی، هندی یا خورشیدی؟ نظرات خود را  با ما به اشتراک گذارید.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    من متولد بهمن هستم، طالع بینی خورشیدی بخصوص گروه دوم خیلی به من نزدیک بود، ممنونم

    همه اش عالی و دقیق خیلی سایت عالی طراحی کردید ممنونم.

    طالع‌بینی چینی خیلی دقیق بود

    همشون درستن. ولی طالع بینی هندی دقیقا همه ریز رفتارها و شخصیت منو گفته بود.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    زودیاک یا طالع‌بینی بر اساس صور فلکی و ماه‌های تولد بخش تفکیک ناپذیری از فرهنگ کشورهای بسیاری است؛ مثلا در فرهنگ غربی همه با نشانه‌های زودیاک یا برج‌های فلکی باستانی مرتبط با عناصر چهارگانه آشنا هستند که عبارتند از:

    حال برای هر ماه مطابق هر فرهنگ یک طالعی شناخته‌اند که امروز می‌خواهیم با طالع بینی‌ های بهمن ماه یا برج دلو، طبق سه فرهنگ آشنا شویم.

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    آیا به شخصیت شناسی از طریق صور فلکی اعتقاد دارید؟ آیا می‌دانید شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد چگونه است؟ پیش از بررسی طالع بینی های بهمن ماه مطالعه این مقاله‌های جذاب را در ستاره فراموش نکنید.

     

    نماد: دلو

    سیاره‌:  «اورانوس‌»

    ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

  • فال روزانه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰
  • بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    از آنجایی‌ که‌ صورت‌ فلکی‌ دلو روی‌ پاها از زانوان‌ گرفته‌ تا قوزک‌ (مچ‌) پا روی‌ گردش‌خون‌ حکومت‌ می‌کند، متولدین‌ بهمن‌ ماه‌ مستعد ابتلاء به‌ انواع‌ بیماری‌های‌ پا و زانو،به‌ خصوص‌ گرفتگی‌ عضلات‌ و هم‌ چنین‌ مشکلات‌ عصبی‌ ناشی‌ از انقباض‌ عضلانی‌، نفخ‌، زکام‌، اسهال‌، آب‌ آوردگی‌، ورم‌، گواتر و روان‌ آشفتگی‌ هستند، در نتیجه‌ باید به‌شدت‌ مراقب‌ نحوه‌ تغذیه‌ خود باشند.

    علاقمندی‌ها: جنگیدن‌ و از جان‌ مایه‌ گذاشتن‌ در راه‌ هدف‌ و رفاه‌، فکر کردن‌ وبرنامه‌ریزی‌ برای‌ آینده‌، گهگاهی‌ اندیشیدن‌ به‌ گذشته‌، دوستان‌ و هم‌ نشین‌های‌ خوب‌و با وفا، تفریح‌ و سرگرمی‌.

    بیزاری‌ها: عهد و پیمان‌های‌ واهی‌، تنهایی‌ بیش‌ از حد، یکنواختی‌، سرمشق‌گیری‌، ایده‌آلیستی‌.

    متولدین بهمن افرادی مهربان، صمیمی، درستکار، صادق، شریف، راستگو، رو‌راست و وفادار، مبتکر، مستقل، بی‌نیاز، آزاد، عاقل، اندیشمند و روشنفکر هستند و سیاره حاکم بر ماه تولد‌شان سیاره اورانوس است.

    ∼∼∼

    بهمن‌ماهی‌ها در کنار همه خصوصیات خوبی که دارند گاهی سرکش، نافرمان، لجوج، خود‌رأی، یک دنده و غیرقابل پیش بینی، سرد، بی‌هیجان، بی‌تفاوت و خشک می‌شوند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه، اساساً شخصیتی قوی و جذاب دارند.  آن‌ها به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند: گروه اول خجالتی، حساس، مهربان، با‌ملاحظه، صبور، شکیبا و کم‌رو است. اما گروه دیگر پر‌شور و شوق، شاد، سرزنده، پر نشاط و خودنما هستند و گاهی اوقات عمق شخصیت قوی خویش را زیر پوششی از بی خیالی و بازیگوشی پنهان می‌سازند. به هر حال وجه تشابه هر دو گروه این است که با شیوه‌هایی متفاوت مصمم، با اراده و مقتدر هستند. با این وجود آنقدر صادق هستند تا به اشتباه‌شان اعتراف کرده و نقطه نظرات‌شان را عوض کنند حتی اگر شدیداً به آن‌ها معتقد باشند.

    این صفات دست به دست هم داده تا بهمنی‌ها بتوانند نگاهی همه جانبه به موضوعات داشته باشند، بسیار منصف و بی‌طرف به شمار آیند و در شنیدن نقطه نظرات دیگران صبر و حوصله به خرج دهند. قضاوت ایشان به قدری خوب است که می‌توانند صحت و اعتبار یک موضوع را ببینند، حتی اگر خودشان آن را قبول نداشته باشند یا به ضررشان باشد.

    ∼∼∼

    این شعار یک بهمنی است: نسبت به حقیقت فکری باز داشته باش و به منبع آن کاری نداشته باش! برای همین است که یک متولد بهمن آمادگی یادگیری حقایق را از هر کسی دارد.بهمنی‌ها بیشتر اوقات انسان‌هایی باهوش، کوتاه گو، مطمئن، خالص، پاک و منطقی هستند.بسیاری از متولدین بهمن به شدت خلاق و از نظر جسمانی شهودی هستند. آن‌ها قوه تخیل فوق‌العاده‌ای دارند و به نظر می‌رسد به آینده وقوف دارند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن دارای روحی بزرگ و ماورای بشری هستند. اگرچه این استعداد و توانایی معنوی و فیلسوفی متولدین بهمن ماه می‌تواند گاهی خطرناک باشد و آن‌ها را به سمت برج عاج و عالم رؤیا سوق دهد، تا جائی که اندیشه‌های انتزاعی را در سربپرورانند و گیج و سر در گم شوند و ارتباطشان با زندگی قطع شود.این صفات همه با هم به این افراد کمک می‌کند تا به آرمان‌های نوع دوستانه و پروژه‌های‌علمی‌شان برای تحقق بخشیدن به رؤیاهای انسان‌ها برسند و برای دیگران مفید باشند.

    آن‌ها در این مسیر حتی می‌توانند چنان از خودگذشتگی کنند که از پا بیفتند یا حتی به‌سلامتی‌شان آسیب برسانند.بهمنی‌ها نیاز دارند که گاهی از انسان‌ها و دنیا کناره‌گیری کنند و به جای خلوتی پناه ببرند. در این زمان آن‌ها تبدیل به افرادی گوشه‌گیر و منزوی می‌شوند. این فرصتی برای آن‌هاست برای تعمق و عبادت.

    ∼∼∼

    افراد متولد بهمن در دوستی به شدت مستقل و بی‌نیاز هستند. درست است که بیشتر اوقات از پیروی جمع گریزان هستند، ولی از مداخلات دیگران هم خوششان نمی‌آید، حتی اگر این مداخله از روی دلسوزی باشد. مگر اینکه این توصیه‌ها به شکلی خاص به آن‌ها گفته شود.آن‌ها معمولاً علاقه خاصی به نمایش به خصوص تئاتر و موسیقی دارند و در تمام هنر‌ها به خصوص تئاتر از استعداد خوبی برخوردار هستند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه ذهنی باز و جذاب دارند و همیشه مایل به همکاری هستند. آن‌ها برون گرا محسوب می‌شوند و می‌خواهند همیشه به همنوعان خود کمک کنند. با این وجود به راحتی با هر کسی دوست نمی‌شوند و ممکن است دیگران فکر کنند آن‌ها خودشان را می‌گیرند یا قصد پز دادن دارند.

    ∼∼∼

    البته یک بهمنی اصلا اعتقادی به پز دادن ندارد. در واقع آن‌ها فقط زحمت کمی به خودشان می‌دهند تا با اطرافیان گرم بگیرند و دوست شوند. مخصوصا اگر از شخصی خوششان نیاید، اصلاً تظاهر نمی‌کنند و به سمتش نمی‌روند.اگر بهمنی‌ها به این نتیجه برسند که شخصی ارزش دوستی یا عشق‌شان را دارد، تبدیل به عشاق یا دوستانی سفت و سخت می‌شوند.

    آن‌ها آماده هستند تا همه چیزشان را برای همسران خود فدا کنند و تا آخر عمر به ایشان وفادار می‌مانند.با این وجود گاهی از نظر عاطفی و احساسی سرخورده می‌شوند، چون آرمان‌های بالای خاص خودشان را در نظر دارند به همین خاطر بیشتر از حد از دیگران متوقع می‌شوند.

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    بر اساس طالع بینی چینی مرد متولد بهمن علاقه یک مرد بهمنی به خانواده‌ای که در آن متولد و بزرگ شده است، با ورود شما به زندگی‌اش از بین نمی‌رود؛ بنابراین خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و خواهران و برادران او علاقه‌مندی از خود نشان بدهید. البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهراً نسبت به خانواده خود بی‌تفاوت ببینید، اما گول ظاهرش را نخورید، چون واقعا اینطور نیست. مبادا زبان به بدگویی از خواهرشوهر و مادرشوهر باز کنید و یا نسبت به آن‌ها بی‌توجهی و بی‌علاقگی از خودتان نشان دهید.

     

    زنان متولد بهمن

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    وقتی از جلوی چشم یک زن بهمنی دور می‌شوید، تا حدود زیادی از فکر و خیال او هم دور شده‌اید. یعنی یک زن بهمنی مصداق بارز جمله «از دل برود هر آنکه از دیده رود» است، برای همین هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی‌شود. به هر صورت اگر این زن از شما بی‌وفایی دید خیلی ساده و ناگهانی عقب‌گرد می‌کند. در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید، چون دیگر برنمی‌گردد.
    پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می‌ریزد و می‌توانید حتم داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی‌دارد!

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    مردان بهمنی دوستان زیادی دارند. آن‌ها از اقرار به نقاط ضعف‌شان نفرت دارند. خوشبختانه مردان حسود و شکاکی هم نیستند، ولی خیلی پرهیاهو هستند، کمی هم طول می‌کشد تا با کسی ازدواج کنند و هی عادت دارند طولش بدهند.از یک چنین مردی نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری همانند مردان دیگر داشته باشد، چون قطعا ناامیدتان می‌کند. اما وقتی پای دوستی در میان است، شما می‌توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید.

    ∼∼∼

    یک پسر جوان متولد بهمن به گونه‌ای با شما رفتار می‌کند که به هیچ عنوان توقعش را ندارید که مثلا از شما خواستگاری کند، اما این کار را در کمال ناباوری انجام می‌دهد.او علاقه شدیدی که به آگاه شدن از اسرار دیگران دارد، ولی از برملا کردن راز دل خویش خودداری می‌کند برای همین است که در مسایل عشقی کند است. اما انگار از گمراه کردن اطرافیانش هم لذت می‌برد به همین خاطر همواره اصرار بر خودداری و درون‌گرایی دارد.

    ∼∼∼

    مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی‌نظیری در بازی‌های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه‌ها را به خوبی درک می‌کند و فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می‌کند، ارزش خیلی خاص قائل است.اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند. اما دقت کنید که این نقص را به رخ‌شان نکشید، چون به هیچ عنوان نمی‌توانند انتقاد را تحمل کنند. آن‌ها به قدری روی انتقاد حساس هستند که ممکن است بخاطرش کلا اعتماد به نفس‌شان را از دست بدهند.

     

    زنان متولد بهمن

    زنان بهمنی اکثرا ظاهری زیبا و فریبنده دارند، اما آنچه از ظاهرشان توی ذوق می‌زند احساسی است که از دیدن‌شان به آدم دست می‌دهد. آن‌ها لحظه‌ای دل‌فریب به نظر می‌رسند و لحظه‌ای دیگر سرد و بی‌روح. اما به طور کل پس از متولدین برج میزان (مهر) تعداد زیبا‌رویان این ماه از همه بیشتر است و اگر خیلی زیبا نباشند حداقلش این است که خیلی بانمک هستند.

    ∼∼∼

    این زنان سبک لباس پوشیدن و آرایش خاص خودشان را دارند و اصلا تابع جمع یا مد نیستند.گفتگو با زن بهمنی بسیار جالب است، چون در صحبت کردن بسیار جذاب است و به مرد طرف مقابلش این حس را می‌دهد که بسیار محبوب و مرموز است و مردان هم عاشق چنین صفات زنانه‌ای هستند.

    ∼∼∼

    یک زن متولد بهمن یک مادر خوب هم هست. زیرا سیاره حاکم بر رفتارش یعنی اورانوس، سمبل آینده است و بچه نیز مربوط به دنیای آینده و نسل بعد است. اگرچه تولد بچه در ابتدای کار، این مادر را گیج و سردرگم می‌کند. علتش هم این است که فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز به‌خصوص ثابت نمی‌ماند.

    ∼∼∼

    او موجودی سر به هواست که هر لحظه به یک موضوع می‌اندیشد و این اخلاق با بچه‌داری که تمرکز لازم دارد، مغایرت دارد.بهترین راه برای قطع رابطه با یک زن بهمنی نشان دادن حسادت، داشتن سوء‌ظن، داشتن حالت تملک نسبت به او، محافظه‌کاری بیش از حد و انتقاد از شیوه خاص زندگی‌اش است. هم‌چنین می‌توانید از راه بی‌اعتنایی به دوستانش که احتمالا با شما بسیار ارتباط خواهند داشت هم او را بسیار رنجیده‌خاطر کنید.

    آیا شما هم متولد بهمن هستید؟ کدام یک از طالع‌ بینی‌ های بهمن ماه بیشتر با شما سازگار بود؟ چینی، هندی یا خورشیدی؟ نظرات خود را  با ما به اشتراک گذارید.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    من متولد بهمن هستم، طالع بینی خورشیدی بخصوص گروه دوم خیلی به من نزدیک بود، ممنونم

    همه اش عالی و دقیق خیلی سایت عالی طراحی کردید ممنونم.

    طالع‌بینی چینی خیلی دقیق بود

    همشون درستن. ولی طالع بینی هندی دقیقا همه ریز رفتارها و شخصیت منو گفته بود.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    زودیاک یا طالع‌بینی بر اساس صور فلکی و ماه‌های تولد بخش تفکیک ناپذیری از فرهنگ کشورهای بسیاری است؛ مثلا در فرهنگ غربی همه با نشانه‌های زودیاک یا برج‌های فلکی باستانی مرتبط با عناصر چهارگانه آشنا هستند که عبارتند از:

    حال برای هر ماه مطابق هر فرهنگ یک طالعی شناخته‌اند که امروز می‌خواهیم با طالع بینی‌ های بهمن ماه یا برج دلو، طبق سه فرهنگ آشنا شویم.

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    آیا به شخصیت شناسی از طریق صور فلکی اعتقاد دارید؟ آیا می‌دانید شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد چگونه است؟ پیش از بررسی طالع بینی های بهمن ماه مطالعه این مقاله‌های جذاب را در ستاره فراموش نکنید.

     

    نماد: دلو

    سیاره‌:  «اورانوس‌»

    ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

  • چگونه هشتگ درست کنم
  • بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    از آنجایی‌ که‌ صورت‌ فلکی‌ دلو روی‌ پاها از زانوان‌ گرفته‌ تا قوزک‌ (مچ‌) پا روی‌ گردش‌خون‌ حکومت‌ می‌کند، متولدین‌ بهمن‌ ماه‌ مستعد ابتلاء به‌ انواع‌ بیماری‌های‌ پا و زانو،به‌ خصوص‌ گرفتگی‌ عضلات‌ و هم‌ چنین‌ مشکلات‌ عصبی‌ ناشی‌ از انقباض‌ عضلانی‌، نفخ‌، زکام‌، اسهال‌، آب‌ آوردگی‌، ورم‌، گواتر و روان‌ آشفتگی‌ هستند، در نتیجه‌ باید به‌شدت‌ مراقب‌ نحوه‌ تغذیه‌ خود باشند.

    علاقمندی‌ها: جنگیدن‌ و از جان‌ مایه‌ گذاشتن‌ در راه‌ هدف‌ و رفاه‌، فکر کردن‌ وبرنامه‌ریزی‌ برای‌ آینده‌، گهگاهی‌ اندیشیدن‌ به‌ گذشته‌، دوستان‌ و هم‌ نشین‌های‌ خوب‌و با وفا، تفریح‌ و سرگرمی‌.

    بیزاری‌ها: عهد و پیمان‌های‌ واهی‌، تنهایی‌ بیش‌ از حد، یکنواختی‌، سرمشق‌گیری‌، ایده‌آلیستی‌.

    متولدین بهمن افرادی مهربان، صمیمی، درستکار، صادق، شریف، راستگو، رو‌راست و وفادار، مبتکر، مستقل، بی‌نیاز، آزاد، عاقل، اندیشمند و روشنفکر هستند و سیاره حاکم بر ماه تولد‌شان سیاره اورانوس است.

    ∼∼∼

    بهمن‌ماهی‌ها در کنار همه خصوصیات خوبی که دارند گاهی سرکش، نافرمان، لجوج، خود‌رأی، یک دنده و غیرقابل پیش بینی، سرد، بی‌هیجان، بی‌تفاوت و خشک می‌شوند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه، اساساً شخصیتی قوی و جذاب دارند.  آن‌ها به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند: گروه اول خجالتی، حساس، مهربان، با‌ملاحظه، صبور، شکیبا و کم‌رو است. اما گروه دیگر پر‌شور و شوق، شاد، سرزنده، پر نشاط و خودنما هستند و گاهی اوقات عمق شخصیت قوی خویش را زیر پوششی از بی خیالی و بازیگوشی پنهان می‌سازند. به هر حال وجه تشابه هر دو گروه این است که با شیوه‌هایی متفاوت مصمم، با اراده و مقتدر هستند. با این وجود آنقدر صادق هستند تا به اشتباه‌شان اعتراف کرده و نقطه نظرات‌شان را عوض کنند حتی اگر شدیداً به آن‌ها معتقد باشند.

    این صفات دست به دست هم داده تا بهمنی‌ها بتوانند نگاهی همه جانبه به موضوعات داشته باشند، بسیار منصف و بی‌طرف به شمار آیند و در شنیدن نقطه نظرات دیگران صبر و حوصله به خرج دهند. قضاوت ایشان به قدری خوب است که می‌توانند صحت و اعتبار یک موضوع را ببینند، حتی اگر خودشان آن را قبول نداشته باشند یا به ضررشان باشد.

    ∼∼∼

    این شعار یک بهمنی است: نسبت به حقیقت فکری باز داشته باش و به منبع آن کاری نداشته باش! برای همین است که یک متولد بهمن آمادگی یادگیری حقایق را از هر کسی دارد.بهمنی‌ها بیشتر اوقات انسان‌هایی باهوش، کوتاه گو، مطمئن، خالص، پاک و منطقی هستند.بسیاری از متولدین بهمن به شدت خلاق و از نظر جسمانی شهودی هستند. آن‌ها قوه تخیل فوق‌العاده‌ای دارند و به نظر می‌رسد به آینده وقوف دارند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن دارای روحی بزرگ و ماورای بشری هستند. اگرچه این استعداد و توانایی معنوی و فیلسوفی متولدین بهمن ماه می‌تواند گاهی خطرناک باشد و آن‌ها را به سمت برج عاج و عالم رؤیا سوق دهد، تا جائی که اندیشه‌های انتزاعی را در سربپرورانند و گیج و سر در گم شوند و ارتباطشان با زندگی قطع شود.این صفات همه با هم به این افراد کمک می‌کند تا به آرمان‌های نوع دوستانه و پروژه‌های‌علمی‌شان برای تحقق بخشیدن به رؤیاهای انسان‌ها برسند و برای دیگران مفید باشند.

    آن‌ها در این مسیر حتی می‌توانند چنان از خودگذشتگی کنند که از پا بیفتند یا حتی به‌سلامتی‌شان آسیب برسانند.بهمنی‌ها نیاز دارند که گاهی از انسان‌ها و دنیا کناره‌گیری کنند و به جای خلوتی پناه ببرند. در این زمان آن‌ها تبدیل به افرادی گوشه‌گیر و منزوی می‌شوند. این فرصتی برای آن‌هاست برای تعمق و عبادت.

    ∼∼∼

    افراد متولد بهمن در دوستی به شدت مستقل و بی‌نیاز هستند. درست است که بیشتر اوقات از پیروی جمع گریزان هستند، ولی از مداخلات دیگران هم خوششان نمی‌آید، حتی اگر این مداخله از روی دلسوزی باشد. مگر اینکه این توصیه‌ها به شکلی خاص به آن‌ها گفته شود.آن‌ها معمولاً علاقه خاصی به نمایش به خصوص تئاتر و موسیقی دارند و در تمام هنر‌ها به خصوص تئاتر از استعداد خوبی برخوردار هستند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه ذهنی باز و جذاب دارند و همیشه مایل به همکاری هستند. آن‌ها برون گرا محسوب می‌شوند و می‌خواهند همیشه به همنوعان خود کمک کنند. با این وجود به راحتی با هر کسی دوست نمی‌شوند و ممکن است دیگران فکر کنند آن‌ها خودشان را می‌گیرند یا قصد پز دادن دارند.

    ∼∼∼

    البته یک بهمنی اصلا اعتقادی به پز دادن ندارد. در واقع آن‌ها فقط زحمت کمی به خودشان می‌دهند تا با اطرافیان گرم بگیرند و دوست شوند. مخصوصا اگر از شخصی خوششان نیاید، اصلاً تظاهر نمی‌کنند و به سمتش نمی‌روند.اگر بهمنی‌ها به این نتیجه برسند که شخصی ارزش دوستی یا عشق‌شان را دارد، تبدیل به عشاق یا دوستانی سفت و سخت می‌شوند.

    آن‌ها آماده هستند تا همه چیزشان را برای همسران خود فدا کنند و تا آخر عمر به ایشان وفادار می‌مانند.با این وجود گاهی از نظر عاطفی و احساسی سرخورده می‌شوند، چون آرمان‌های بالای خاص خودشان را در نظر دارند به همین خاطر بیشتر از حد از دیگران متوقع می‌شوند.

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    بر اساس طالع بینی چینی مرد متولد بهمن علاقه یک مرد بهمنی به خانواده‌ای که در آن متولد و بزرگ شده است، با ورود شما به زندگی‌اش از بین نمی‌رود؛ بنابراین خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و خواهران و برادران او علاقه‌مندی از خود نشان بدهید. البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهراً نسبت به خانواده خود بی‌تفاوت ببینید، اما گول ظاهرش را نخورید، چون واقعا اینطور نیست. مبادا زبان به بدگویی از خواهرشوهر و مادرشوهر باز کنید و یا نسبت به آن‌ها بی‌توجهی و بی‌علاقگی از خودتان نشان دهید.

     

    زنان متولد بهمن

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    وقتی از جلوی چشم یک زن بهمنی دور می‌شوید، تا حدود زیادی از فکر و خیال او هم دور شده‌اید. یعنی یک زن بهمنی مصداق بارز جمله «از دل برود هر آنکه از دیده رود» است، برای همین هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی‌شود. به هر صورت اگر این زن از شما بی‌وفایی دید خیلی ساده و ناگهانی عقب‌گرد می‌کند. در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید، چون دیگر برنمی‌گردد.
    پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می‌ریزد و می‌توانید حتم داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی‌دارد!

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    مردان بهمنی دوستان زیادی دارند. آن‌ها از اقرار به نقاط ضعف‌شان نفرت دارند. خوشبختانه مردان حسود و شکاکی هم نیستند، ولی خیلی پرهیاهو هستند، کمی هم طول می‌کشد تا با کسی ازدواج کنند و هی عادت دارند طولش بدهند.از یک چنین مردی نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری همانند مردان دیگر داشته باشد، چون قطعا ناامیدتان می‌کند. اما وقتی پای دوستی در میان است، شما می‌توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید.

    ∼∼∼

    یک پسر جوان متولد بهمن به گونه‌ای با شما رفتار می‌کند که به هیچ عنوان توقعش را ندارید که مثلا از شما خواستگاری کند، اما این کار را در کمال ناباوری انجام می‌دهد.او علاقه شدیدی که به آگاه شدن از اسرار دیگران دارد، ولی از برملا کردن راز دل خویش خودداری می‌کند برای همین است که در مسایل عشقی کند است. اما انگار از گمراه کردن اطرافیانش هم لذت می‌برد به همین خاطر همواره اصرار بر خودداری و درون‌گرایی دارد.

    ∼∼∼

    مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی‌نظیری در بازی‌های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه‌ها را به خوبی درک می‌کند و فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می‌کند، ارزش خیلی خاص قائل است.اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند. اما دقت کنید که این نقص را به رخ‌شان نکشید، چون به هیچ عنوان نمی‌توانند انتقاد را تحمل کنند. آن‌ها به قدری روی انتقاد حساس هستند که ممکن است بخاطرش کلا اعتماد به نفس‌شان را از دست بدهند.

     

    زنان متولد بهمن

    زنان بهمنی اکثرا ظاهری زیبا و فریبنده دارند، اما آنچه از ظاهرشان توی ذوق می‌زند احساسی است که از دیدن‌شان به آدم دست می‌دهد. آن‌ها لحظه‌ای دل‌فریب به نظر می‌رسند و لحظه‌ای دیگر سرد و بی‌روح. اما به طور کل پس از متولدین برج میزان (مهر) تعداد زیبا‌رویان این ماه از همه بیشتر است و اگر خیلی زیبا نباشند حداقلش این است که خیلی بانمک هستند.

    ∼∼∼

    این زنان سبک لباس پوشیدن و آرایش خاص خودشان را دارند و اصلا تابع جمع یا مد نیستند.گفتگو با زن بهمنی بسیار جالب است، چون در صحبت کردن بسیار جذاب است و به مرد طرف مقابلش این حس را می‌دهد که بسیار محبوب و مرموز است و مردان هم عاشق چنین صفات زنانه‌ای هستند.

    ∼∼∼

    یک زن متولد بهمن یک مادر خوب هم هست. زیرا سیاره حاکم بر رفتارش یعنی اورانوس، سمبل آینده است و بچه نیز مربوط به دنیای آینده و نسل بعد است. اگرچه تولد بچه در ابتدای کار، این مادر را گیج و سردرگم می‌کند. علتش هم این است که فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز به‌خصوص ثابت نمی‌ماند.

    ∼∼∼

    او موجودی سر به هواست که هر لحظه به یک موضوع می‌اندیشد و این اخلاق با بچه‌داری که تمرکز لازم دارد، مغایرت دارد.بهترین راه برای قطع رابطه با یک زن بهمنی نشان دادن حسادت، داشتن سوء‌ظن، داشتن حالت تملک نسبت به او، محافظه‌کاری بیش از حد و انتقاد از شیوه خاص زندگی‌اش است. هم‌چنین می‌توانید از راه بی‌اعتنایی به دوستانش که احتمالا با شما بسیار ارتباط خواهند داشت هم او را بسیار رنجیده‌خاطر کنید.

    آیا شما هم متولد بهمن هستید؟ کدام یک از طالع‌ بینی‌ های بهمن ماه بیشتر با شما سازگار بود؟ چینی، هندی یا خورشیدی؟ نظرات خود را  با ما به اشتراک گذارید.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    من متولد بهمن هستم، طالع بینی خورشیدی بخصوص گروه دوم خیلی به من نزدیک بود، ممنونم

    همه اش عالی و دقیق خیلی سایت عالی طراحی کردید ممنونم.

    طالع‌بینی چینی خیلی دقیق بود

    همشون درستن. ولی طالع بینی هندی دقیقا همه ریز رفتارها و شخصیت منو گفته بود.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    زودیاک یا طالع‌بینی بر اساس صور فلکی و ماه‌های تولد بخش تفکیک ناپذیری از فرهنگ کشورهای بسیاری است؛ مثلا در فرهنگ غربی همه با نشانه‌های زودیاک یا برج‌های فلکی باستانی مرتبط با عناصر چهارگانه آشنا هستند که عبارتند از:

    حال برای هر ماه مطابق هر فرهنگ یک طالعی شناخته‌اند که امروز می‌خواهیم با طالع بینی‌ های بهمن ماه یا برج دلو، طبق سه فرهنگ آشنا شویم.

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    آیا به شخصیت شناسی از طریق صور فلکی اعتقاد دارید؟ آیا می‌دانید شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد چگونه است؟ پیش از بررسی طالع بینی های بهمن ماه مطالعه این مقاله‌های جذاب را در ستاره فراموش نکنید.

     

    نماد: دلو

    سیاره‌:  «اورانوس‌»

    ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

  • آهنگ زیبا برای شب یلدا جدید
  • بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    از آنجایی‌ که‌ صورت‌ فلکی‌ دلو روی‌ پاها از زانوان‌ گرفته‌ تا قوزک‌ (مچ‌) پا روی‌ گردش‌خون‌ حکومت‌ می‌کند، متولدین‌ بهمن‌ ماه‌ مستعد ابتلاء به‌ انواع‌ بیماری‌های‌ پا و زانو،به‌ خصوص‌ گرفتگی‌ عضلات‌ و هم‌ چنین‌ مشکلات‌ عصبی‌ ناشی‌ از انقباض‌ عضلانی‌، نفخ‌، زکام‌، اسهال‌، آب‌ آوردگی‌، ورم‌، گواتر و روان‌ آشفتگی‌ هستند، در نتیجه‌ باید به‌شدت‌ مراقب‌ نحوه‌ تغذیه‌ خود باشند.

    علاقمندی‌ها: جنگیدن‌ و از جان‌ مایه‌ گذاشتن‌ در راه‌ هدف‌ و رفاه‌، فکر کردن‌ وبرنامه‌ریزی‌ برای‌ آینده‌، گهگاهی‌ اندیشیدن‌ به‌ گذشته‌، دوستان‌ و هم‌ نشین‌های‌ خوب‌و با وفا، تفریح‌ و سرگرمی‌.

    بیزاری‌ها: عهد و پیمان‌های‌ واهی‌، تنهایی‌ بیش‌ از حد، یکنواختی‌، سرمشق‌گیری‌، ایده‌آلیستی‌.

    متولدین بهمن افرادی مهربان، صمیمی، درستکار، صادق، شریف، راستگو، رو‌راست و وفادار، مبتکر، مستقل، بی‌نیاز، آزاد، عاقل، اندیشمند و روشنفکر هستند و سیاره حاکم بر ماه تولد‌شان سیاره اورانوس است.

    ∼∼∼

    بهمن‌ماهی‌ها در کنار همه خصوصیات خوبی که دارند گاهی سرکش، نافرمان، لجوج، خود‌رأی، یک دنده و غیرقابل پیش بینی، سرد، بی‌هیجان، بی‌تفاوت و خشک می‌شوند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه، اساساً شخصیتی قوی و جذاب دارند.  آن‌ها به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند: گروه اول خجالتی، حساس، مهربان، با‌ملاحظه، صبور، شکیبا و کم‌رو است. اما گروه دیگر پر‌شور و شوق، شاد، سرزنده، پر نشاط و خودنما هستند و گاهی اوقات عمق شخصیت قوی خویش را زیر پوششی از بی خیالی و بازیگوشی پنهان می‌سازند. به هر حال وجه تشابه هر دو گروه این است که با شیوه‌هایی متفاوت مصمم، با اراده و مقتدر هستند. با این وجود آنقدر صادق هستند تا به اشتباه‌شان اعتراف کرده و نقطه نظرات‌شان را عوض کنند حتی اگر شدیداً به آن‌ها معتقد باشند.

    این صفات دست به دست هم داده تا بهمنی‌ها بتوانند نگاهی همه جانبه به موضوعات داشته باشند، بسیار منصف و بی‌طرف به شمار آیند و در شنیدن نقطه نظرات دیگران صبر و حوصله به خرج دهند. قضاوت ایشان به قدری خوب است که می‌توانند صحت و اعتبار یک موضوع را ببینند، حتی اگر خودشان آن را قبول نداشته باشند یا به ضررشان باشد.

    ∼∼∼

    این شعار یک بهمنی است: نسبت به حقیقت فکری باز داشته باش و به منبع آن کاری نداشته باش! برای همین است که یک متولد بهمن آمادگی یادگیری حقایق را از هر کسی دارد.بهمنی‌ها بیشتر اوقات انسان‌هایی باهوش، کوتاه گو، مطمئن، خالص، پاک و منطقی هستند.بسیاری از متولدین بهمن به شدت خلاق و از نظر جسمانی شهودی هستند. آن‌ها قوه تخیل فوق‌العاده‌ای دارند و به نظر می‌رسد به آینده وقوف دارند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن دارای روحی بزرگ و ماورای بشری هستند. اگرچه این استعداد و توانایی معنوی و فیلسوفی متولدین بهمن ماه می‌تواند گاهی خطرناک باشد و آن‌ها را به سمت برج عاج و عالم رؤیا سوق دهد، تا جائی که اندیشه‌های انتزاعی را در سربپرورانند و گیج و سر در گم شوند و ارتباطشان با زندگی قطع شود.این صفات همه با هم به این افراد کمک می‌کند تا به آرمان‌های نوع دوستانه و پروژه‌های‌علمی‌شان برای تحقق بخشیدن به رؤیاهای انسان‌ها برسند و برای دیگران مفید باشند.

    آن‌ها در این مسیر حتی می‌توانند چنان از خودگذشتگی کنند که از پا بیفتند یا حتی به‌سلامتی‌شان آسیب برسانند.بهمنی‌ها نیاز دارند که گاهی از انسان‌ها و دنیا کناره‌گیری کنند و به جای خلوتی پناه ببرند. در این زمان آن‌ها تبدیل به افرادی گوشه‌گیر و منزوی می‌شوند. این فرصتی برای آن‌هاست برای تعمق و عبادت.

    ∼∼∼

    افراد متولد بهمن در دوستی به شدت مستقل و بی‌نیاز هستند. درست است که بیشتر اوقات از پیروی جمع گریزان هستند، ولی از مداخلات دیگران هم خوششان نمی‌آید، حتی اگر این مداخله از روی دلسوزی باشد. مگر اینکه این توصیه‌ها به شکلی خاص به آن‌ها گفته شود.آن‌ها معمولاً علاقه خاصی به نمایش به خصوص تئاتر و موسیقی دارند و در تمام هنر‌ها به خصوص تئاتر از استعداد خوبی برخوردار هستند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه ذهنی باز و جذاب دارند و همیشه مایل به همکاری هستند. آن‌ها برون گرا محسوب می‌شوند و می‌خواهند همیشه به همنوعان خود کمک کنند. با این وجود به راحتی با هر کسی دوست نمی‌شوند و ممکن است دیگران فکر کنند آن‌ها خودشان را می‌گیرند یا قصد پز دادن دارند.

    ∼∼∼

    البته یک بهمنی اصلا اعتقادی به پز دادن ندارد. در واقع آن‌ها فقط زحمت کمی به خودشان می‌دهند تا با اطرافیان گرم بگیرند و دوست شوند. مخصوصا اگر از شخصی خوششان نیاید، اصلاً تظاهر نمی‌کنند و به سمتش نمی‌روند.اگر بهمنی‌ها به این نتیجه برسند که شخصی ارزش دوستی یا عشق‌شان را دارد، تبدیل به عشاق یا دوستانی سفت و سخت می‌شوند.

    آن‌ها آماده هستند تا همه چیزشان را برای همسران خود فدا کنند و تا آخر عمر به ایشان وفادار می‌مانند.با این وجود گاهی از نظر عاطفی و احساسی سرخورده می‌شوند، چون آرمان‌های بالای خاص خودشان را در نظر دارند به همین خاطر بیشتر از حد از دیگران متوقع می‌شوند.

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    بر اساس طالع بینی چینی مرد متولد بهمن علاقه یک مرد بهمنی به خانواده‌ای که در آن متولد و بزرگ شده است، با ورود شما به زندگی‌اش از بین نمی‌رود؛ بنابراین خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و خواهران و برادران او علاقه‌مندی از خود نشان بدهید. البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهراً نسبت به خانواده خود بی‌تفاوت ببینید، اما گول ظاهرش را نخورید، چون واقعا اینطور نیست. مبادا زبان به بدگویی از خواهرشوهر و مادرشوهر باز کنید و یا نسبت به آن‌ها بی‌توجهی و بی‌علاقگی از خودتان نشان دهید.

     

    زنان متولد بهمن

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    وقتی از جلوی چشم یک زن بهمنی دور می‌شوید، تا حدود زیادی از فکر و خیال او هم دور شده‌اید. یعنی یک زن بهمنی مصداق بارز جمله «از دل برود هر آنکه از دیده رود» است، برای همین هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی‌شود. به هر صورت اگر این زن از شما بی‌وفایی دید خیلی ساده و ناگهانی عقب‌گرد می‌کند. در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید، چون دیگر برنمی‌گردد.
    پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می‌ریزد و می‌توانید حتم داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی‌دارد!

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    مردان بهمنی دوستان زیادی دارند. آن‌ها از اقرار به نقاط ضعف‌شان نفرت دارند. خوشبختانه مردان حسود و شکاکی هم نیستند، ولی خیلی پرهیاهو هستند، کمی هم طول می‌کشد تا با کسی ازدواج کنند و هی عادت دارند طولش بدهند.از یک چنین مردی نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری همانند مردان دیگر داشته باشد، چون قطعا ناامیدتان می‌کند. اما وقتی پای دوستی در میان است، شما می‌توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید.

    ∼∼∼

    یک پسر جوان متولد بهمن به گونه‌ای با شما رفتار می‌کند که به هیچ عنوان توقعش را ندارید که مثلا از شما خواستگاری کند، اما این کار را در کمال ناباوری انجام می‌دهد.او علاقه شدیدی که به آگاه شدن از اسرار دیگران دارد، ولی از برملا کردن راز دل خویش خودداری می‌کند برای همین است که در مسایل عشقی کند است. اما انگار از گمراه کردن اطرافیانش هم لذت می‌برد به همین خاطر همواره اصرار بر خودداری و درون‌گرایی دارد.

    ∼∼∼

    مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی‌نظیری در بازی‌های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه‌ها را به خوبی درک می‌کند و فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می‌کند، ارزش خیلی خاص قائل است.اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند. اما دقت کنید که این نقص را به رخ‌شان نکشید، چون به هیچ عنوان نمی‌توانند انتقاد را تحمل کنند. آن‌ها به قدری روی انتقاد حساس هستند که ممکن است بخاطرش کلا اعتماد به نفس‌شان را از دست بدهند.

     

    زنان متولد بهمن

    زنان بهمنی اکثرا ظاهری زیبا و فریبنده دارند، اما آنچه از ظاهرشان توی ذوق می‌زند احساسی است که از دیدن‌شان به آدم دست می‌دهد. آن‌ها لحظه‌ای دل‌فریب به نظر می‌رسند و لحظه‌ای دیگر سرد و بی‌روح. اما به طور کل پس از متولدین برج میزان (مهر) تعداد زیبا‌رویان این ماه از همه بیشتر است و اگر خیلی زیبا نباشند حداقلش این است که خیلی بانمک هستند.

    ∼∼∼

    این زنان سبک لباس پوشیدن و آرایش خاص خودشان را دارند و اصلا تابع جمع یا مد نیستند.گفتگو با زن بهمنی بسیار جالب است، چون در صحبت کردن بسیار جذاب است و به مرد طرف مقابلش این حس را می‌دهد که بسیار محبوب و مرموز است و مردان هم عاشق چنین صفات زنانه‌ای هستند.

    ∼∼∼

    یک زن متولد بهمن یک مادر خوب هم هست. زیرا سیاره حاکم بر رفتارش یعنی اورانوس، سمبل آینده است و بچه نیز مربوط به دنیای آینده و نسل بعد است. اگرچه تولد بچه در ابتدای کار، این مادر را گیج و سردرگم می‌کند. علتش هم این است که فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز به‌خصوص ثابت نمی‌ماند.

    ∼∼∼

    او موجودی سر به هواست که هر لحظه به یک موضوع می‌اندیشد و این اخلاق با بچه‌داری که تمرکز لازم دارد، مغایرت دارد.بهترین راه برای قطع رابطه با یک زن بهمنی نشان دادن حسادت، داشتن سوء‌ظن، داشتن حالت تملک نسبت به او، محافظه‌کاری بیش از حد و انتقاد از شیوه خاص زندگی‌اش است. هم‌چنین می‌توانید از راه بی‌اعتنایی به دوستانش که احتمالا با شما بسیار ارتباط خواهند داشت هم او را بسیار رنجیده‌خاطر کنید.

    آیا شما هم متولد بهمن هستید؟ کدام یک از طالع‌ بینی‌ های بهمن ماه بیشتر با شما سازگار بود؟ چینی، هندی یا خورشیدی؟ نظرات خود را  با ما به اشتراک گذارید.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    من متولد بهمن هستم، طالع بینی خورشیدی بخصوص گروه دوم خیلی به من نزدیک بود، ممنونم

    همه اش عالی و دقیق خیلی سایت عالی طراحی کردید ممنونم.

    طالع‌بینی چینی خیلی دقیق بود

    همشون درستن. ولی طالع بینی هندی دقیقا همه ریز رفتارها و شخصیت منو گفته بود.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    زودیاک یا طالع‌بینی بر اساس صور فلکی و ماه‌های تولد بخش تفکیک ناپذیری از فرهنگ کشورهای بسیاری است؛ مثلا در فرهنگ غربی همه با نشانه‌های زودیاک یا برج‌های فلکی باستانی مرتبط با عناصر چهارگانه آشنا هستند که عبارتند از:

    حال برای هر ماه مطابق هر فرهنگ یک طالعی شناخته‌اند که امروز می‌خواهیم با طالع بینی‌ های بهمن ماه یا برج دلو، طبق سه فرهنگ آشنا شویم.

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    آیا به شخصیت شناسی از طریق صور فلکی اعتقاد دارید؟ آیا می‌دانید شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد چگونه است؟ پیش از بررسی طالع بینی های بهمن ماه مطالعه این مقاله‌های جذاب را در ستاره فراموش نکنید.

     

    نماد: دلو

    سیاره‌:  «اورانوس‌»

    ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

  • خصوصیات متولد شهریور ماه مرد
  • بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    از آنجایی‌ که‌ صورت‌ فلکی‌ دلو روی‌ پاها از زانوان‌ گرفته‌ تا قوزک‌ (مچ‌) پا روی‌ گردش‌خون‌ حکومت‌ می‌کند، متولدین‌ بهمن‌ ماه‌ مستعد ابتلاء به‌ انواع‌ بیماری‌های‌ پا و زانو،به‌ خصوص‌ گرفتگی‌ عضلات‌ و هم‌ چنین‌ مشکلات‌ عصبی‌ ناشی‌ از انقباض‌ عضلانی‌، نفخ‌، زکام‌، اسهال‌، آب‌ آوردگی‌، ورم‌، گواتر و روان‌ آشفتگی‌ هستند، در نتیجه‌ باید به‌شدت‌ مراقب‌ نحوه‌ تغذیه‌ خود باشند.

    علاقمندی‌ها: جنگیدن‌ و از جان‌ مایه‌ گذاشتن‌ در راه‌ هدف‌ و رفاه‌، فکر کردن‌ وبرنامه‌ریزی‌ برای‌ آینده‌، گهگاهی‌ اندیشیدن‌ به‌ گذشته‌، دوستان‌ و هم‌ نشین‌های‌ خوب‌و با وفا، تفریح‌ و سرگرمی‌.

    بیزاری‌ها: عهد و پیمان‌های‌ واهی‌، تنهایی‌ بیش‌ از حد، یکنواختی‌، سرمشق‌گیری‌، ایده‌آلیستی‌.

    متولدین بهمن افرادی مهربان، صمیمی، درستکار، صادق، شریف، راستگو، رو‌راست و وفادار، مبتکر، مستقل، بی‌نیاز، آزاد، عاقل، اندیشمند و روشنفکر هستند و سیاره حاکم بر ماه تولد‌شان سیاره اورانوس است.

    ∼∼∼

    بهمن‌ماهی‌ها در کنار همه خصوصیات خوبی که دارند گاهی سرکش، نافرمان، لجوج، خود‌رأی، یک دنده و غیرقابل پیش بینی، سرد، بی‌هیجان، بی‌تفاوت و خشک می‌شوند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه، اساساً شخصیتی قوی و جذاب دارند.  آن‌ها به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند: گروه اول خجالتی، حساس، مهربان، با‌ملاحظه، صبور، شکیبا و کم‌رو است. اما گروه دیگر پر‌شور و شوق، شاد، سرزنده، پر نشاط و خودنما هستند و گاهی اوقات عمق شخصیت قوی خویش را زیر پوششی از بی خیالی و بازیگوشی پنهان می‌سازند. به هر حال وجه تشابه هر دو گروه این است که با شیوه‌هایی متفاوت مصمم، با اراده و مقتدر هستند. با این وجود آنقدر صادق هستند تا به اشتباه‌شان اعتراف کرده و نقطه نظرات‌شان را عوض کنند حتی اگر شدیداً به آن‌ها معتقد باشند.

    این صفات دست به دست هم داده تا بهمنی‌ها بتوانند نگاهی همه جانبه به موضوعات داشته باشند، بسیار منصف و بی‌طرف به شمار آیند و در شنیدن نقطه نظرات دیگران صبر و حوصله به خرج دهند. قضاوت ایشان به قدری خوب است که می‌توانند صحت و اعتبار یک موضوع را ببینند، حتی اگر خودشان آن را قبول نداشته باشند یا به ضررشان باشد.

    ∼∼∼

    این شعار یک بهمنی است: نسبت به حقیقت فکری باز داشته باش و به منبع آن کاری نداشته باش! برای همین است که یک متولد بهمن آمادگی یادگیری حقایق را از هر کسی دارد.بهمنی‌ها بیشتر اوقات انسان‌هایی باهوش، کوتاه گو، مطمئن، خالص، پاک و منطقی هستند.بسیاری از متولدین بهمن به شدت خلاق و از نظر جسمانی شهودی هستند. آن‌ها قوه تخیل فوق‌العاده‌ای دارند و به نظر می‌رسد به آینده وقوف دارند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن دارای روحی بزرگ و ماورای بشری هستند. اگرچه این استعداد و توانایی معنوی و فیلسوفی متولدین بهمن ماه می‌تواند گاهی خطرناک باشد و آن‌ها را به سمت برج عاج و عالم رؤیا سوق دهد، تا جائی که اندیشه‌های انتزاعی را در سربپرورانند و گیج و سر در گم شوند و ارتباطشان با زندگی قطع شود.این صفات همه با هم به این افراد کمک می‌کند تا به آرمان‌های نوع دوستانه و پروژه‌های‌علمی‌شان برای تحقق بخشیدن به رؤیاهای انسان‌ها برسند و برای دیگران مفید باشند.

    آن‌ها در این مسیر حتی می‌توانند چنان از خودگذشتگی کنند که از پا بیفتند یا حتی به‌سلامتی‌شان آسیب برسانند.بهمنی‌ها نیاز دارند که گاهی از انسان‌ها و دنیا کناره‌گیری کنند و به جای خلوتی پناه ببرند. در این زمان آن‌ها تبدیل به افرادی گوشه‌گیر و منزوی می‌شوند. این فرصتی برای آن‌هاست برای تعمق و عبادت.

    ∼∼∼

    افراد متولد بهمن در دوستی به شدت مستقل و بی‌نیاز هستند. درست است که بیشتر اوقات از پیروی جمع گریزان هستند، ولی از مداخلات دیگران هم خوششان نمی‌آید، حتی اگر این مداخله از روی دلسوزی باشد. مگر اینکه این توصیه‌ها به شکلی خاص به آن‌ها گفته شود.آن‌ها معمولاً علاقه خاصی به نمایش به خصوص تئاتر و موسیقی دارند و در تمام هنر‌ها به خصوص تئاتر از استعداد خوبی برخوردار هستند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه ذهنی باز و جذاب دارند و همیشه مایل به همکاری هستند. آن‌ها برون گرا محسوب می‌شوند و می‌خواهند همیشه به همنوعان خود کمک کنند. با این وجود به راحتی با هر کسی دوست نمی‌شوند و ممکن است دیگران فکر کنند آن‌ها خودشان را می‌گیرند یا قصد پز دادن دارند.

    ∼∼∼

    البته یک بهمنی اصلا اعتقادی به پز دادن ندارد. در واقع آن‌ها فقط زحمت کمی به خودشان می‌دهند تا با اطرافیان گرم بگیرند و دوست شوند. مخصوصا اگر از شخصی خوششان نیاید، اصلاً تظاهر نمی‌کنند و به سمتش نمی‌روند.اگر بهمنی‌ها به این نتیجه برسند که شخصی ارزش دوستی یا عشق‌شان را دارد، تبدیل به عشاق یا دوستانی سفت و سخت می‌شوند.

    آن‌ها آماده هستند تا همه چیزشان را برای همسران خود فدا کنند و تا آخر عمر به ایشان وفادار می‌مانند.با این وجود گاهی از نظر عاطفی و احساسی سرخورده می‌شوند، چون آرمان‌های بالای خاص خودشان را در نظر دارند به همین خاطر بیشتر از حد از دیگران متوقع می‌شوند.

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    بر اساس طالع بینی چینی مرد متولد بهمن علاقه یک مرد بهمنی به خانواده‌ای که در آن متولد و بزرگ شده است، با ورود شما به زندگی‌اش از بین نمی‌رود؛ بنابراین خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و خواهران و برادران او علاقه‌مندی از خود نشان بدهید. البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهراً نسبت به خانواده خود بی‌تفاوت ببینید، اما گول ظاهرش را نخورید، چون واقعا اینطور نیست. مبادا زبان به بدگویی از خواهرشوهر و مادرشوهر باز کنید و یا نسبت به آن‌ها بی‌توجهی و بی‌علاقگی از خودتان نشان دهید.

     

    زنان متولد بهمن

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    وقتی از جلوی چشم یک زن بهمنی دور می‌شوید، تا حدود زیادی از فکر و خیال او هم دور شده‌اید. یعنی یک زن بهمنی مصداق بارز جمله «از دل برود هر آنکه از دیده رود» است، برای همین هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی‌شود. به هر صورت اگر این زن از شما بی‌وفایی دید خیلی ساده و ناگهانی عقب‌گرد می‌کند. در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید، چون دیگر برنمی‌گردد.
    پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می‌ریزد و می‌توانید حتم داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی‌دارد!

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    مردان بهمنی دوستان زیادی دارند. آن‌ها از اقرار به نقاط ضعف‌شان نفرت دارند. خوشبختانه مردان حسود و شکاکی هم نیستند، ولی خیلی پرهیاهو هستند، کمی هم طول می‌کشد تا با کسی ازدواج کنند و هی عادت دارند طولش بدهند.از یک چنین مردی نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری همانند مردان دیگر داشته باشد، چون قطعا ناامیدتان می‌کند. اما وقتی پای دوستی در میان است، شما می‌توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید.

    ∼∼∼

    یک پسر جوان متولد بهمن به گونه‌ای با شما رفتار می‌کند که به هیچ عنوان توقعش را ندارید که مثلا از شما خواستگاری کند، اما این کار را در کمال ناباوری انجام می‌دهد.او علاقه شدیدی که به آگاه شدن از اسرار دیگران دارد، ولی از برملا کردن راز دل خویش خودداری می‌کند برای همین است که در مسایل عشقی کند است. اما انگار از گمراه کردن اطرافیانش هم لذت می‌برد به همین خاطر همواره اصرار بر خودداری و درون‌گرایی دارد.

    ∼∼∼

    مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی‌نظیری در بازی‌های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه‌ها را به خوبی درک می‌کند و فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می‌کند، ارزش خیلی خاص قائل است.اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند. اما دقت کنید که این نقص را به رخ‌شان نکشید، چون به هیچ عنوان نمی‌توانند انتقاد را تحمل کنند. آن‌ها به قدری روی انتقاد حساس هستند که ممکن است بخاطرش کلا اعتماد به نفس‌شان را از دست بدهند.

     

    زنان متولد بهمن

    زنان بهمنی اکثرا ظاهری زیبا و فریبنده دارند، اما آنچه از ظاهرشان توی ذوق می‌زند احساسی است که از دیدن‌شان به آدم دست می‌دهد. آن‌ها لحظه‌ای دل‌فریب به نظر می‌رسند و لحظه‌ای دیگر سرد و بی‌روح. اما به طور کل پس از متولدین برج میزان (مهر) تعداد زیبا‌رویان این ماه از همه بیشتر است و اگر خیلی زیبا نباشند حداقلش این است که خیلی بانمک هستند.

    ∼∼∼

    این زنان سبک لباس پوشیدن و آرایش خاص خودشان را دارند و اصلا تابع جمع یا مد نیستند.گفتگو با زن بهمنی بسیار جالب است، چون در صحبت کردن بسیار جذاب است و به مرد طرف مقابلش این حس را می‌دهد که بسیار محبوب و مرموز است و مردان هم عاشق چنین صفات زنانه‌ای هستند.

    ∼∼∼

    یک زن متولد بهمن یک مادر خوب هم هست. زیرا سیاره حاکم بر رفتارش یعنی اورانوس، سمبل آینده است و بچه نیز مربوط به دنیای آینده و نسل بعد است. اگرچه تولد بچه در ابتدای کار، این مادر را گیج و سردرگم می‌کند. علتش هم این است که فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز به‌خصوص ثابت نمی‌ماند.

    ∼∼∼

    او موجودی سر به هواست که هر لحظه به یک موضوع می‌اندیشد و این اخلاق با بچه‌داری که تمرکز لازم دارد، مغایرت دارد.بهترین راه برای قطع رابطه با یک زن بهمنی نشان دادن حسادت، داشتن سوء‌ظن، داشتن حالت تملک نسبت به او، محافظه‌کاری بیش از حد و انتقاد از شیوه خاص زندگی‌اش است. هم‌چنین می‌توانید از راه بی‌اعتنایی به دوستانش که احتمالا با شما بسیار ارتباط خواهند داشت هم او را بسیار رنجیده‌خاطر کنید.

    آیا شما هم متولد بهمن هستید؟ کدام یک از طالع‌ بینی‌ های بهمن ماه بیشتر با شما سازگار بود؟ چینی، هندی یا خورشیدی؟ نظرات خود را  با ما به اشتراک گذارید.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    من متولد بهمن هستم، طالع بینی خورشیدی بخصوص گروه دوم خیلی به من نزدیک بود، ممنونم

    همه اش عالی و دقیق خیلی سایت عالی طراحی کردید ممنونم.

    طالع‌بینی چینی خیلی دقیق بود

    همشون درستن. ولی طالع بینی هندی دقیقا همه ریز رفتارها و شخصیت منو گفته بود.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    زودیاک یا طالع‌بینی بر اساس صور فلکی و ماه‌های تولد بخش تفکیک ناپذیری از فرهنگ کشورهای بسیاری است؛ مثلا در فرهنگ غربی همه با نشانه‌های زودیاک یا برج‌های فلکی باستانی مرتبط با عناصر چهارگانه آشنا هستند که عبارتند از:

    حال برای هر ماه مطابق هر فرهنگ یک طالعی شناخته‌اند که امروز می‌خواهیم با طالع بینی‌ های بهمن ماه یا برج دلو، طبق سه فرهنگ آشنا شویم.

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    آیا به شخصیت شناسی از طریق صور فلکی اعتقاد دارید؟ آیا می‌دانید شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد چگونه است؟ پیش از بررسی طالع بینی های بهمن ماه مطالعه این مقاله‌های جذاب را در ستاره فراموش نکنید.

     

    نماد: دلو

    سیاره‌:  «اورانوس‌»

    ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

  • طلسم خرید خانه
  • بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    از آنجایی‌ که‌ صورت‌ فلکی‌ دلو روی‌ پاها از زانوان‌ گرفته‌ تا قوزک‌ (مچ‌) پا روی‌ گردش‌خون‌ حکومت‌ می‌کند، متولدین‌ بهمن‌ ماه‌ مستعد ابتلاء به‌ انواع‌ بیماری‌های‌ پا و زانو،به‌ خصوص‌ گرفتگی‌ عضلات‌ و هم‌ چنین‌ مشکلات‌ عصبی‌ ناشی‌ از انقباض‌ عضلانی‌، نفخ‌، زکام‌، اسهال‌، آب‌ آوردگی‌، ورم‌، گواتر و روان‌ آشفتگی‌ هستند، در نتیجه‌ باید به‌شدت‌ مراقب‌ نحوه‌ تغذیه‌ خود باشند.

    علاقمندی‌ها: جنگیدن‌ و از جان‌ مایه‌ گذاشتن‌ در راه‌ هدف‌ و رفاه‌، فکر کردن‌ وبرنامه‌ریزی‌ برای‌ آینده‌، گهگاهی‌ اندیشیدن‌ به‌ گذشته‌، دوستان‌ و هم‌ نشین‌های‌ خوب‌و با وفا، تفریح‌ و سرگرمی‌.

    بیزاری‌ها: عهد و پیمان‌های‌ واهی‌، تنهایی‌ بیش‌ از حد، یکنواختی‌، سرمشق‌گیری‌، ایده‌آلیستی‌.

    متولدین بهمن افرادی مهربان، صمیمی، درستکار، صادق، شریف، راستگو، رو‌راست و وفادار، مبتکر، مستقل، بی‌نیاز، آزاد، عاقل، اندیشمند و روشنفکر هستند و سیاره حاکم بر ماه تولد‌شان سیاره اورانوس است.

    ∼∼∼

    بهمن‌ماهی‌ها در کنار همه خصوصیات خوبی که دارند گاهی سرکش، نافرمان، لجوج، خود‌رأی، یک دنده و غیرقابل پیش بینی، سرد، بی‌هیجان، بی‌تفاوت و خشک می‌شوند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه، اساساً شخصیتی قوی و جذاب دارند.  آن‌ها به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند: گروه اول خجالتی، حساس، مهربان، با‌ملاحظه، صبور، شکیبا و کم‌رو است. اما گروه دیگر پر‌شور و شوق، شاد، سرزنده، پر نشاط و خودنما هستند و گاهی اوقات عمق شخصیت قوی خویش را زیر پوششی از بی خیالی و بازیگوشی پنهان می‌سازند. به هر حال وجه تشابه هر دو گروه این است که با شیوه‌هایی متفاوت مصمم، با اراده و مقتدر هستند. با این وجود آنقدر صادق هستند تا به اشتباه‌شان اعتراف کرده و نقطه نظرات‌شان را عوض کنند حتی اگر شدیداً به آن‌ها معتقد باشند.

    این صفات دست به دست هم داده تا بهمنی‌ها بتوانند نگاهی همه جانبه به موضوعات داشته باشند، بسیار منصف و بی‌طرف به شمار آیند و در شنیدن نقطه نظرات دیگران صبر و حوصله به خرج دهند. قضاوت ایشان به قدری خوب است که می‌توانند صحت و اعتبار یک موضوع را ببینند، حتی اگر خودشان آن را قبول نداشته باشند یا به ضررشان باشد.

    ∼∼∼

    این شعار یک بهمنی است: نسبت به حقیقت فکری باز داشته باش و به منبع آن کاری نداشته باش! برای همین است که یک متولد بهمن آمادگی یادگیری حقایق را از هر کسی دارد.بهمنی‌ها بیشتر اوقات انسان‌هایی باهوش، کوتاه گو، مطمئن، خالص، پاک و منطقی هستند.بسیاری از متولدین بهمن به شدت خلاق و از نظر جسمانی شهودی هستند. آن‌ها قوه تخیل فوق‌العاده‌ای دارند و به نظر می‌رسد به آینده وقوف دارند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن دارای روحی بزرگ و ماورای بشری هستند. اگرچه این استعداد و توانایی معنوی و فیلسوفی متولدین بهمن ماه می‌تواند گاهی خطرناک باشد و آن‌ها را به سمت برج عاج و عالم رؤیا سوق دهد، تا جائی که اندیشه‌های انتزاعی را در سربپرورانند و گیج و سر در گم شوند و ارتباطشان با زندگی قطع شود.این صفات همه با هم به این افراد کمک می‌کند تا به آرمان‌های نوع دوستانه و پروژه‌های‌علمی‌شان برای تحقق بخشیدن به رؤیاهای انسان‌ها برسند و برای دیگران مفید باشند.

    آن‌ها در این مسیر حتی می‌توانند چنان از خودگذشتگی کنند که از پا بیفتند یا حتی به‌سلامتی‌شان آسیب برسانند.بهمنی‌ها نیاز دارند که گاهی از انسان‌ها و دنیا کناره‌گیری کنند و به جای خلوتی پناه ببرند. در این زمان آن‌ها تبدیل به افرادی گوشه‌گیر و منزوی می‌شوند. این فرصتی برای آن‌هاست برای تعمق و عبادت.

    ∼∼∼

    افراد متولد بهمن در دوستی به شدت مستقل و بی‌نیاز هستند. درست است که بیشتر اوقات از پیروی جمع گریزان هستند، ولی از مداخلات دیگران هم خوششان نمی‌آید، حتی اگر این مداخله از روی دلسوزی باشد. مگر اینکه این توصیه‌ها به شکلی خاص به آن‌ها گفته شود.آن‌ها معمولاً علاقه خاصی به نمایش به خصوص تئاتر و موسیقی دارند و در تمام هنر‌ها به خصوص تئاتر از استعداد خوبی برخوردار هستند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه ذهنی باز و جذاب دارند و همیشه مایل به همکاری هستند. آن‌ها برون گرا محسوب می‌شوند و می‌خواهند همیشه به همنوعان خود کمک کنند. با این وجود به راحتی با هر کسی دوست نمی‌شوند و ممکن است دیگران فکر کنند آن‌ها خودشان را می‌گیرند یا قصد پز دادن دارند.

    ∼∼∼

    البته یک بهمنی اصلا اعتقادی به پز دادن ندارد. در واقع آن‌ها فقط زحمت کمی به خودشان می‌دهند تا با اطرافیان گرم بگیرند و دوست شوند. مخصوصا اگر از شخصی خوششان نیاید، اصلاً تظاهر نمی‌کنند و به سمتش نمی‌روند.اگر بهمنی‌ها به این نتیجه برسند که شخصی ارزش دوستی یا عشق‌شان را دارد، تبدیل به عشاق یا دوستانی سفت و سخت می‌شوند.

    آن‌ها آماده هستند تا همه چیزشان را برای همسران خود فدا کنند و تا آخر عمر به ایشان وفادار می‌مانند.با این وجود گاهی از نظر عاطفی و احساسی سرخورده می‌شوند، چون آرمان‌های بالای خاص خودشان را در نظر دارند به همین خاطر بیشتر از حد از دیگران متوقع می‌شوند.

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    بر اساس طالع بینی چینی مرد متولد بهمن علاقه یک مرد بهمنی به خانواده‌ای که در آن متولد و بزرگ شده است، با ورود شما به زندگی‌اش از بین نمی‌رود؛ بنابراین خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و خواهران و برادران او علاقه‌مندی از خود نشان بدهید. البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهراً نسبت به خانواده خود بی‌تفاوت ببینید، اما گول ظاهرش را نخورید، چون واقعا اینطور نیست. مبادا زبان به بدگویی از خواهرشوهر و مادرشوهر باز کنید و یا نسبت به آن‌ها بی‌توجهی و بی‌علاقگی از خودتان نشان دهید.

     

    زنان متولد بهمن

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    وقتی از جلوی چشم یک زن بهمنی دور می‌شوید، تا حدود زیادی از فکر و خیال او هم دور شده‌اید. یعنی یک زن بهمنی مصداق بارز جمله «از دل برود هر آنکه از دیده رود» است، برای همین هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی‌شود. به هر صورت اگر این زن از شما بی‌وفایی دید خیلی ساده و ناگهانی عقب‌گرد می‌کند. در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید، چون دیگر برنمی‌گردد.
    پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می‌ریزد و می‌توانید حتم داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی‌دارد!

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    مردان بهمنی دوستان زیادی دارند. آن‌ها از اقرار به نقاط ضعف‌شان نفرت دارند. خوشبختانه مردان حسود و شکاکی هم نیستند، ولی خیلی پرهیاهو هستند، کمی هم طول می‌کشد تا با کسی ازدواج کنند و هی عادت دارند طولش بدهند.از یک چنین مردی نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری همانند مردان دیگر داشته باشد، چون قطعا ناامیدتان می‌کند. اما وقتی پای دوستی در میان است، شما می‌توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید.

    ∼∼∼

    یک پسر جوان متولد بهمن به گونه‌ای با شما رفتار می‌کند که به هیچ عنوان توقعش را ندارید که مثلا از شما خواستگاری کند، اما این کار را در کمال ناباوری انجام می‌دهد.او علاقه شدیدی که به آگاه شدن از اسرار دیگران دارد، ولی از برملا کردن راز دل خویش خودداری می‌کند برای همین است که در مسایل عشقی کند است. اما انگار از گمراه کردن اطرافیانش هم لذت می‌برد به همین خاطر همواره اصرار بر خودداری و درون‌گرایی دارد.

    ∼∼∼

    مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی‌نظیری در بازی‌های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه‌ها را به خوبی درک می‌کند و فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می‌کند، ارزش خیلی خاص قائل است.اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند. اما دقت کنید که این نقص را به رخ‌شان نکشید، چون به هیچ عنوان نمی‌توانند انتقاد را تحمل کنند. آن‌ها به قدری روی انتقاد حساس هستند که ممکن است بخاطرش کلا اعتماد به نفس‌شان را از دست بدهند.

     

    زنان متولد بهمن

    زنان بهمنی اکثرا ظاهری زیبا و فریبنده دارند، اما آنچه از ظاهرشان توی ذوق می‌زند احساسی است که از دیدن‌شان به آدم دست می‌دهد. آن‌ها لحظه‌ای دل‌فریب به نظر می‌رسند و لحظه‌ای دیگر سرد و بی‌روح. اما به طور کل پس از متولدین برج میزان (مهر) تعداد زیبا‌رویان این ماه از همه بیشتر است و اگر خیلی زیبا نباشند حداقلش این است که خیلی بانمک هستند.

    ∼∼∼

    این زنان سبک لباس پوشیدن و آرایش خاص خودشان را دارند و اصلا تابع جمع یا مد نیستند.گفتگو با زن بهمنی بسیار جالب است، چون در صحبت کردن بسیار جذاب است و به مرد طرف مقابلش این حس را می‌دهد که بسیار محبوب و مرموز است و مردان هم عاشق چنین صفات زنانه‌ای هستند.

    ∼∼∼

    یک زن متولد بهمن یک مادر خوب هم هست. زیرا سیاره حاکم بر رفتارش یعنی اورانوس، سمبل آینده است و بچه نیز مربوط به دنیای آینده و نسل بعد است. اگرچه تولد بچه در ابتدای کار، این مادر را گیج و سردرگم می‌کند. علتش هم این است که فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز به‌خصوص ثابت نمی‌ماند.

    ∼∼∼

    او موجودی سر به هواست که هر لحظه به یک موضوع می‌اندیشد و این اخلاق با بچه‌داری که تمرکز لازم دارد، مغایرت دارد.بهترین راه برای قطع رابطه با یک زن بهمنی نشان دادن حسادت، داشتن سوء‌ظن، داشتن حالت تملک نسبت به او، محافظه‌کاری بیش از حد و انتقاد از شیوه خاص زندگی‌اش است. هم‌چنین می‌توانید از راه بی‌اعتنایی به دوستانش که احتمالا با شما بسیار ارتباط خواهند داشت هم او را بسیار رنجیده‌خاطر کنید.

    آیا شما هم متولد بهمن هستید؟ کدام یک از طالع‌ بینی‌ های بهمن ماه بیشتر با شما سازگار بود؟ چینی، هندی یا خورشیدی؟ نظرات خود را  با ما به اشتراک گذارید.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    من متولد بهمن هستم، طالع بینی خورشیدی بخصوص گروه دوم خیلی به من نزدیک بود، ممنونم

    همه اش عالی و دقیق خیلی سایت عالی طراحی کردید ممنونم.

    طالع‌بینی چینی خیلی دقیق بود

    همشون درستن. ولی طالع بینی هندی دقیقا همه ریز رفتارها و شخصیت منو گفته بود.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    زودیاک یا طالع‌بینی بر اساس صور فلکی و ماه‌های تولد بخش تفکیک ناپذیری از فرهنگ کشورهای بسیاری است؛ مثلا در فرهنگ غربی همه با نشانه‌های زودیاک یا برج‌های فلکی باستانی مرتبط با عناصر چهارگانه آشنا هستند که عبارتند از:

    حال برای هر ماه مطابق هر فرهنگ یک طالعی شناخته‌اند که امروز می‌خواهیم با طالع بینی‌ های بهمن ماه یا برج دلو، طبق سه فرهنگ آشنا شویم.

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    آیا به شخصیت شناسی از طریق صور فلکی اعتقاد دارید؟ آیا می‌دانید شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد چگونه است؟ پیش از بررسی طالع بینی های بهمن ماه مطالعه این مقاله‌های جذاب را در ستاره فراموش نکنید.

     

    نماد: دلو

    سیاره‌:  «اورانوس‌»

    ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

  • آموزش فال احساس ورق
  • بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

    از آنجایی‌ که‌ صورت‌ فلکی‌ دلو روی‌ پاها از زانوان‌ گرفته‌ تا قوزک‌ (مچ‌) پا روی‌ گردش‌خون‌ حکومت‌ می‌کند، متولدین‌ بهمن‌ ماه‌ مستعد ابتلاء به‌ انواع‌ بیماری‌های‌ پا و زانو،به‌ خصوص‌ گرفتگی‌ عضلات‌ و هم‌ چنین‌ مشکلات‌ عصبی‌ ناشی‌ از انقباض‌ عضلانی‌، نفخ‌، زکام‌، اسهال‌، آب‌ آوردگی‌، ورم‌، گواتر و روان‌ آشفتگی‌ هستند، در نتیجه‌ باید به‌شدت‌ مراقب‌ نحوه‌ تغذیه‌ خود باشند.

    علاقمندی‌ها: جنگیدن‌ و از جان‌ مایه‌ گذاشتن‌ در راه‌ هدف‌ و رفاه‌، فکر کردن‌ وبرنامه‌ریزی‌ برای‌ آینده‌، گهگاهی‌ اندیشیدن‌ به‌ گذشته‌، دوستان‌ و هم‌ نشین‌های‌ خوب‌و با وفا، تفریح‌ و سرگرمی‌.

    بیزاری‌ها: عهد و پیمان‌های‌ واهی‌، تنهایی‌ بیش‌ از حد، یکنواختی‌، سرمشق‌گیری‌، ایده‌آلیستی‌.

    متولدین بهمن افرادی مهربان، صمیمی، درستکار، صادق، شریف، راستگو، رو‌راست و وفادار، مبتکر، مستقل، بی‌نیاز، آزاد، عاقل، اندیشمند و روشنفکر هستند و سیاره حاکم بر ماه تولد‌شان سیاره اورانوس است.

    ∼∼∼

    بهمن‌ماهی‌ها در کنار همه خصوصیات خوبی که دارند گاهی سرکش، نافرمان، لجوج، خود‌رأی، یک دنده و غیرقابل پیش بینی، سرد، بی‌هیجان، بی‌تفاوت و خشک می‌شوند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه، اساساً شخصیتی قوی و جذاب دارند.  آن‌ها به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند: گروه اول خجالتی، حساس، مهربان، با‌ملاحظه، صبور، شکیبا و کم‌رو است. اما گروه دیگر پر‌شور و شوق، شاد، سرزنده، پر نشاط و خودنما هستند و گاهی اوقات عمق شخصیت قوی خویش را زیر پوششی از بی خیالی و بازیگوشی پنهان می‌سازند. به هر حال وجه تشابه هر دو گروه این است که با شیوه‌هایی متفاوت مصمم، با اراده و مقتدر هستند. با این وجود آنقدر صادق هستند تا به اشتباه‌شان اعتراف کرده و نقطه نظرات‌شان را عوض کنند حتی اگر شدیداً به آن‌ها معتقد باشند.

    این صفات دست به دست هم داده تا بهمنی‌ها بتوانند نگاهی همه جانبه به موضوعات داشته باشند، بسیار منصف و بی‌طرف به شمار آیند و در شنیدن نقطه نظرات دیگران صبر و حوصله به خرج دهند. قضاوت ایشان به قدری خوب است که می‌توانند صحت و اعتبار یک موضوع را ببینند، حتی اگر خودشان آن را قبول نداشته باشند یا به ضررشان باشد.

    ∼∼∼

    این شعار یک بهمنی است: نسبت به حقیقت فکری باز داشته باش و به منبع آن کاری نداشته باش! برای همین است که یک متولد بهمن آمادگی یادگیری حقایق را از هر کسی دارد.بهمنی‌ها بیشتر اوقات انسان‌هایی باهوش، کوتاه گو، مطمئن، خالص، پاک و منطقی هستند.بسیاری از متولدین بهمن به شدت خلاق و از نظر جسمانی شهودی هستند. آن‌ها قوه تخیل فوق‌العاده‌ای دارند و به نظر می‌رسد به آینده وقوف دارند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن دارای روحی بزرگ و ماورای بشری هستند. اگرچه این استعداد و توانایی معنوی و فیلسوفی متولدین بهمن ماه می‌تواند گاهی خطرناک باشد و آن‌ها را به سمت برج عاج و عالم رؤیا سوق دهد، تا جائی که اندیشه‌های انتزاعی را در سربپرورانند و گیج و سر در گم شوند و ارتباطشان با زندگی قطع شود.این صفات همه با هم به این افراد کمک می‌کند تا به آرمان‌های نوع دوستانه و پروژه‌های‌علمی‌شان برای تحقق بخشیدن به رؤیاهای انسان‌ها برسند و برای دیگران مفید باشند.

    آن‌ها در این مسیر حتی می‌توانند چنان از خودگذشتگی کنند که از پا بیفتند یا حتی به‌سلامتی‌شان آسیب برسانند.بهمنی‌ها نیاز دارند که گاهی از انسان‌ها و دنیا کناره‌گیری کنند و به جای خلوتی پناه ببرند. در این زمان آن‌ها تبدیل به افرادی گوشه‌گیر و منزوی می‌شوند. این فرصتی برای آن‌هاست برای تعمق و عبادت.

    ∼∼∼

    افراد متولد بهمن در دوستی به شدت مستقل و بی‌نیاز هستند. درست است که بیشتر اوقات از پیروی جمع گریزان هستند، ولی از مداخلات دیگران هم خوششان نمی‌آید، حتی اگر این مداخله از روی دلسوزی باشد. مگر اینکه این توصیه‌ها به شکلی خاص به آن‌ها گفته شود.آن‌ها معمولاً علاقه خاصی به نمایش به خصوص تئاتر و موسیقی دارند و در تمام هنر‌ها به خصوص تئاتر از استعداد خوبی برخوردار هستند.

    ∼∼∼

    متولدین بهمن ماه ذهنی باز و جذاب دارند و همیشه مایل به همکاری هستند. آن‌ها برون گرا محسوب می‌شوند و می‌خواهند همیشه به همنوعان خود کمک کنند. با این وجود به راحتی با هر کسی دوست نمی‌شوند و ممکن است دیگران فکر کنند آن‌ها خودشان را می‌گیرند یا قصد پز دادن دارند.

    ∼∼∼

    البته یک بهمنی اصلا اعتقادی به پز دادن ندارد. در واقع آن‌ها فقط زحمت کمی به خودشان می‌دهند تا با اطرافیان گرم بگیرند و دوست شوند. مخصوصا اگر از شخصی خوششان نیاید، اصلاً تظاهر نمی‌کنند و به سمتش نمی‌روند.اگر بهمنی‌ها به این نتیجه برسند که شخصی ارزش دوستی یا عشق‌شان را دارد، تبدیل به عشاق یا دوستانی سفت و سخت می‌شوند.

    آن‌ها آماده هستند تا همه چیزشان را برای همسران خود فدا کنند و تا آخر عمر به ایشان وفادار می‌مانند.با این وجود گاهی از نظر عاطفی و احساسی سرخورده می‌شوند، چون آرمان‌های بالای خاص خودشان را در نظر دارند به همین خاطر بیشتر از حد از دیگران متوقع می‌شوند.

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    بر اساس طالع بینی چینی مرد متولد بهمن علاقه یک مرد بهمنی به خانواده‌ای که در آن متولد و بزرگ شده است، با ورود شما به زندگی‌اش از بین نمی‌رود؛ بنابراین خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و خواهران و برادران او علاقه‌مندی از خود نشان بدهید. البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهراً نسبت به خانواده خود بی‌تفاوت ببینید، اما گول ظاهرش را نخورید، چون واقعا اینطور نیست. مبادا زبان به بدگویی از خواهرشوهر و مادرشوهر باز کنید و یا نسبت به آن‌ها بی‌توجهی و بی‌علاقگی از خودتان نشان دهید.

     

    زنان متولد بهمن

    طالع بینی بهمن ماهی زن

    وقتی از جلوی چشم یک زن بهمنی دور می‌شوید، تا حدود زیادی از فکر و خیال او هم دور شده‌اید. یعنی یک زن بهمنی مصداق بارز جمله «از دل برود هر آنکه از دیده رود» است، برای همین هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی‌شود. به هر صورت اگر این زن از شما بی‌وفایی دید خیلی ساده و ناگهانی عقب‌گرد می‌کند. در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید، چون دیگر برنمی‌گردد.
    پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می‌ریزد و می‌توانید حتم داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی‌دارد!

     

    طالع بینی های بهمن ماه

     

    مردان متولد بهمن

    مردان بهمنی دوستان زیادی دارند. آن‌ها از اقرار به نقاط ضعف‌شان نفرت دارند. خوشبختانه مردان حسود و شکاکی هم نیستند، ولی خیلی پرهیاهو هستند، کمی هم طول می‌کشد تا با کسی ازدواج کنند و هی عادت دارند طولش بدهند.از یک چنین مردی نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری همانند مردان دیگر داشته باشد، چون قطعا ناامیدتان می‌کند. اما وقتی پای دوستی در میان است، شما می‌توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید.

    ∼∼∼

    یک پسر جوان متولد بهمن به گونه‌ای با شما رفتار می‌کند که به هیچ عنوان توقعش را ندارید که مثلا از شما خواستگاری کند، اما این کار را در کمال ناباوری انجام می‌دهد.او علاقه شدیدی که به آگاه شدن از اسرار دیگران دارد، ولی از برملا کردن راز دل خویش خودداری می‌کند برای همین است که در مسایل عشقی کند است. اما انگار از گمراه کردن اطرافیانش هم لذت می‌برد به همین خاطر همواره اصرار بر خودداری و درون‌گرایی دارد.

    ∼∼∼

    مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی‌نظیری در بازی‌های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه‌ها را به خوبی درک می‌کند و فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می‌کند، ارزش خیلی خاص قائل است.اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند. اما دقت کنید که این نقص را به رخ‌شان نکشید، چون به هیچ عنوان نمی‌توانند انتقاد را تحمل کنند. آن‌ها به قدری روی انتقاد حساس هستند که ممکن است بخاطرش کلا اعتماد به نفس‌شان را از دست بدهند.

     

    زنان متولد بهمن

    زنان بهمنی اکثرا ظاهری زیبا و فریبنده دارند، اما آنچه از ظاهرشان توی ذوق می‌زند احساسی است که از دیدن‌شان به آدم دست می‌دهد. آن‌ها لحظه‌ای دل‌فریب به نظر می‌رسند و لحظه‌ای دیگر سرد و بی‌روح. اما به طور کل پس از متولدین برج میزان (مهر) تعداد زیبا‌رویان این ماه از همه بیشتر است و اگر خیلی زیبا نباشند حداقلش این است که خیلی بانمک هستند.

    ∼∼∼

    این زنان سبک لباس پوشیدن و آرایش خاص خودشان را دارند و اصلا تابع جمع یا مد نیستند.گفتگو با زن بهمنی بسیار جالب است، چون در صحبت کردن بسیار جذاب است و به مرد طرف مقابلش این حس را می‌دهد که بسیار محبوب و مرموز است و مردان هم عاشق چنین صفات زنانه‌ای هستند.

    ∼∼∼

    یک زن متولد بهمن یک مادر خوب هم هست. زیرا سیاره حاکم بر رفتارش یعنی اورانوس، سمبل آینده است و بچه نیز مربوط به دنیای آینده و نسل بعد است. اگرچه تولد بچه در ابتدای کار، این مادر را گیج و سردرگم می‌کند. علتش هم این است که فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز به‌خصوص ثابت نمی‌ماند.

    ∼∼∼

    او موجودی سر به هواست که هر لحظه به یک موضوع می‌اندیشد و این اخلاق با بچه‌داری که تمرکز لازم دارد، مغایرت دارد.بهترین راه برای قطع رابطه با یک زن بهمنی نشان دادن حسادت، داشتن سوء‌ظن، داشتن حالت تملک نسبت به او، محافظه‌کاری بیش از حد و انتقاد از شیوه خاص زندگی‌اش است. هم‌چنین می‌توانید از راه بی‌اعتنایی به دوستانش که احتمالا با شما بسیار ارتباط خواهند داشت هم او را بسیار رنجیده‌خاطر کنید.

    آیا شما هم متولد بهمن هستید؟ کدام یک از طالع‌ بینی‌ های بهمن ماه بیشتر با شما سازگار بود؟ چینی، هندی یا خورشیدی؟ نظرات خود را  با ما به اشتراک گذارید.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    من متولد بهمن هستم، طالع بینی خورشیدی بخصوص گروه دوم خیلی به من نزدیک بود، ممنونم

    همه اش عالی و دقیق خیلی سایت عالی طراحی کردید ممنونم.

    طالع‌بینی چینی خیلی دقیق بود

    همشون درستن. ولی طالع بینی هندی دقیقا همه ریز رفتارها و شخصیت منو گفته بود.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *