طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

مرد دی ماهی در هزینه کردن بسیار دقیق است و ولخرج نیست و زن تیر ماهی هم حداکثر تلاش خود را می کند تا زندگی آرامی از لحاظ مالی داشته باشد و به همین دلیل این دو می توانند زندگی خوبی داشته باشند.

مرد دی ماهی شاید کمی سخت صحبت های دیگران را که مبنی بر سلطه جویی است را قبول کند و زن مردادی حداکثر تلاش خود را می کند تا فرد اول خانواده باشد و از این رو ممکن است در برخی مسائل دچار مشکل شوند و نتوانند سکان زندگی را به درستی هدایت کنند.

مرد دی ماهی فردی است که اگر شرایط مناسب را پیدا کند حداکثر محبتی که یک فرد می تواند داشته باشد را به نمایش می گذارد و برای زن شهریوری که تماما احساس است و تلاش در شاد بودن در زندگی را دارد، بی نظیرترین شرایط داشتن همچنین فردی است.

زندگی این دو می تواند سرشار از شادی و تعامل باشد و در آینده از زندگی لذت کافی را ببرند.

زن مهر ماهی عاشق بلند پروازی و ریسک های بزرگ است اما مرد دی ماهی ثبات را دوست دارد و این خود ممکن است در تصمیمات زندگی سبب آن شود که اختلافاتی پیش بیاید و باید اگر هنوز در رابطه نتوانسته اید کسی را به عنوان رهبر خانواده انتخاب کنید نمی تواند خوب باشد.

همانطور که از قبل هم گفتیم مرد دی ماهی به دنبال سلطه است و دوست دارد که رهبر خانواده باشد و زن آبان ماهی هم به همین صورت است و به همین جهت این دو قطعا ممکن است با هم دچار مشکل شوند.

  • داستانهای عاشقانه زیبا
  • این ازدواج هم ممکن است خوب باشد و هم نه و باید بدانید که علت اصلی آن می تواند عدم تفاهم در انتخاب های هر دو طرف باشد. اگر می خواهید در چنین ازدواجی قدم بگذارید باید بدانید که همیشه سعی در کنترل رفتار های خود داشته باشید تا زندگی ارامی داشته باشید.

    با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

    این ازدواج هم می تواند خوب باشد و هم نه و علت اصلی آن این است که بهمنی ها همه چیز را ساده می بینند ولی متولدین دی ماه بسیار سخت گیر و قاطع هستند و ممکن است این موضوع خود سبب ایجاد مشکل هایی شود.

    این ازدواج هم متوسط است و علت اصلی آن می تواند این باشد که زن اسفندی عاشق پیشه و بسیار احساسی است اما مرد دی ماهی با وجود آن که در شرایط مناسب بسیار احساساتی است اما از محبت زیاد ممکن است به دنبال سلطه باشد و ممکن است دچار مشکل شوند.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زنان 12 ماه سال

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    مجله کادای

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    آیا ازدواج مرد دی ماهی و زن اردیبهشتی منطقی و موفق است؟ در ادامه این مقاله درباره سازگاری و بررسی موفقیت یا عدم موفقیت ازدواج مرد دی ماهی و زن اردیبهشتی صحبت شده است. در حالت کلی گفته می‌شود که ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی بسیار خوب است و این ازدواج می‌تواند کاملا موفقیت آمیز باشد. مردان دی ماهی و زن اردیبهشت ماهی هر دو دارای ویژگی‌های مشترک زیادی مانند با ثبات بودن و راز نگه دار بودن هستند. از این رو ازدواج بین مردان متولد دی و زنان متولد اردیبهشت ماه می‌تواند پیوندی مستحکم و پابرجا تلقی شود. زنان متولد اردیبهشت، قادر به کنار آمدن با حجم انبوهی از مشکلات هستند و تمام تلاش خود را برای حفظ خانواده و کودکانشان به کار ببندند. دارای روحیه جنگجویی نیستند اما اگر لحظه‌ای احساس کنند که باید اعتبار خانوادگی خود را حفظ کنند، قطعاً این کار را انجام می‌دهند.

    ازدواج مرد دی ماهی و زن مهر ماهی

    زنان اردیبهشت ماهی بسیار صبور و آرام هستند و معمولا در هنگام دعوا و بحث به هیچ عنوان به دنبال جنجال نمی‌روند. آن‌ها همواره به دنبال برقراری آرامش می‌گردند و از مشاجره و بحث شدیدا فراری می‌باشند. این اخلاق عینا در مردان دی ماهی نیز وجود دارد. مردان متولد دی نیز ذاتا آرام هستند و این آرام بودن گاهی اوقات سبب می‌شود که همه فکر کنند مردان دی ماهی بسیار بی اهمیت و بی توجه هستند، در حالی که اینگونه نیست. ابراز عشق و دوست داشتن دیگران از جمله خصوصیات بارز زنان اردیبهشت ماهی است و این ویژگی دقیقا همان چیزی است که مردان دی ماهی به دنبالش هستند.


    خصوصیات مرد متولد آذر را بهتر بشناسید.

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    چند مورد از بارزترین ویژگی‌های دختر متولد آبان


    بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    زن متولد اردیبهشت به شدت مایل است تا احترامش مخصوصا در مجامع عمومی کاملا حفظ شود و مردان دی ماهی نیز به احترام شدیدا حساس هستند. همین موضوع باعث می‌شود تا هر یک از این زوج در رفتار با یکدیگر سخت مراقب رفتار و کردار خود باشند. این موضوع نیز یکی از دلایلی است که پیوند بین مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی را خوب و موفق می‌سازد.

    زنان اردیبهشت ماهی در هنگام انجام کارهای مختلف آهسته و پیوسته پیش می‌روند و بدون کوچک‌ترین عجله‌ای به کارها و هدف‌های خود سر و سامان می‌دهند. همین آهستگی و پیوستگی زنان اردیبهشت ماهی از آن‌ها فردی با صبر و دارای تحمل بالا در برخورد با ناملایمات ساخته است. مردان دی ماهی از بی نظمی و بی سلیقگی بسیار تنفر دارند و همیشه به دنبال همسری هستند که با سلیقه و با نظم باشد. از طرفی تنبلی و شلختگی از نظر زنان اردیبهشت ماهی معنایی ندارد و در برخورد با آن عکس‌العمل شدیدی از خود نشان می‌دهند.

    زنان اردیبهشت ماهی در هنگام رویارویی با پستی و بلندی زندگی کمتر از مشکلات شکایت می‌کنند. اگر همسر زنان اردیبهشتی با بحران موقتی اقتصادی روبه رو شود، آن‌ها بدون اعتراض با پیدا کردن شغلی مناسب به کمک شوهرشان می شتابند . تنبلی در ذات زن متولد اردیبهشتی وجود ندارد و با آرامش و پشتکار، شیوه زندگی خود را دارند.

    Prev Post

  • داستانهای کوتاه آموزنده برای کودکان
  • ازدواج مرد دی ماهی و زن مهر ماهی

    Next Post

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    ازدواج مرد دی ماهی و زن اسفند ماهی

    خصوصیات مرد متولد آذر را بهتر بشناسید.

    چند مورد از بارزترین ویژگی‌های دختر متولد آبان

    بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

    انگشتر متولدین آبان از چه سنگ‌هایی ساخته می‌شود؟

    Your email address will not be published.

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    محبوب ترین ها

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    معرفی بازار لباس مجلسی تهران به همراه آدرس مغازه های تهران


    معرفی بهترین بازار لباس گناوه + آدرس


    نحوه ارائه بارکد کفش نایک چگونه است؟

    روش‌های تغییر دادن سایز کفش و پا هایمان


    معرفی بازار لباس بچگانه تهران + آدرس

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    چگونه رنگ کفش را مشکی کنیم (راهکار + تصویر آموزشی)

    آیا لوازم آرایشی سود دارد؟ (فروش، مغازه، شغل)

    چه کنیم تا کفشی که انگشت پا را میزند، بزرگ شود؟

    رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه؟ + تصاویر آموزشی


    معرفی بازار لباس مجلسی مشهد + آدرس


    چگونه تیپ لشی بزنیم تا گنگ باشیم؟

    با کرم تاریخ مصرف گذشته چه باید کرد؟ چه نبايد كرد؟ (بهترين راه حل)

    راهنمای انتخاب انواع کفش زنانه و مکان مناسب برای استفاده


    دی ماهی ها چگونه عاشق میشوند؟

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    مزایا و معایب وازلین برای کفش و کیف و کاپشن چرم

    کادای یک محله اینترنتی در زمینه های مد و پوشاک، آرایشی زیبایی، بهداشت و سلامتی، گردشگری، دین و مذهب، فناوری است که هر کدام از این حوزه ها توسط علاقمندان و متخصصان آن حوزه اداره می‌شود.
    Email: kadaycompany@gmail.com
    whatsapp: 09339556389

    پر بازدیدها

    راهنمای گام به گام شستن کفش در ماشین لباسشویی

    آیا لوازم آرایشی ضرر دارد؟ راه پيشگيري آسيب لوازم آرايشي چيست؟

    کریستین لوبوتین – طراح مشهور کفش با کفی قرمز

    برترین‌ها

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    با لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه آشنا شوید.


    معرفی لباس تیم ملی + عکس

    آیا لوازم آرایشی ضرر دارد؟ راه پيشگيري آسيب لوازم آرايشي چيست؟

    دسته بندی منتخب


    آموزش گیره سر جدید و انواع گیره سر

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    چگونه بند کفش آقایان (کفش آکسفورد) را گره بزنیم؟


    معرفی لباس های محلی ایران + عکس

    Welcome, Login to your account.

    Recover your password.

    A password will be e-mailed to you.

    مجله کادای

    به نظر شما ازدواج زن دی ماهی و مرد اردیبهشت ماهی منطقی و عقلانی است؟ با توجه به خصوصات اخلاقی زنان متولد دی ماه و مردان متولدین اردببهشت، زندگی این زوج موفق خواهد بود یا خیر؟ برای یافتن پاسخ این سوالات توصیه می‌شود مقاله زیر را بطور کامل مطالعه کنید. در این مقاله درباره سازگاری یا عدم سازگاری خصوصیات اخلاقی زن دی با مرد اردیبهشت صحبت شده است. با ما همراه باشید.

    اگر شما نیز یک زن متولد دی ماه هستید و قصد ازدواج با مردان اردیبهشت را دارید، بهتر است بدانید که در حالت کلی گفته می‌شود که ازدواج این دو نفر با یکدیگر می‌تواند بسیار خوب باشد.  زیرا در ازدواج این زوج دیده شده است که هر دوی  آن‌ها داراب اخلاقی با ثبات، شخصیت راز نگه دار، روابطی با پیوندی مستحکم و پابرجا در زندگی خواهند بود. در ادامه با ویژگی اخلاقی هر یک از زن دی ماه و مرد اردیبهشت ماهی با جزئیات کامل آشنا می‌شوید.

    ازدواج زن دی ماهی و مرد خرداد ماهی

    یکی از خصوصیات بارز مردان اردیبهشت ماهی اعتماد و وفادار بودن آن‌ها است. این ویژگی اخلاقی سبب می‌شود تا زنان دی ماهی که عاشق وفاداری و اعتماد هستند، به راحتی به سمت این مردان جذب شوند. مردان اردیبهشت ماهی برای تشکیل زندگی به دنبال شریکی هستند که آشپزی و خانه داری را به خوبی بداند. از طرفی زنان دی ماهی نیز به خانه داری فوق‌العاده و منظم و مرتب بودن معروف هستند. لذا این دو اخلاق در کنار یکدیگر می‌تواند بسیار بی‌نقص و خوب تلقی شود.

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    مرد اردیبهشتی مردی است سرشار از عشق و علاقه که برای عاشق شدن زمان زیادی می‌خواهد. اگر زن دی ماهی خوش شانسی باشد، می‌تواند اطمینان حاصل کند که هر سی سال یکبار عصبانیت همسرش را خواهد دید.


    خصوصیات مرد متولد آذر را بهتر بشناسید.

    چند مورد از بارزترین ویژگی‌های دختر متولد آبان


    بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

    ازدواج زن دی ماهی و مرد اردیبهشت ماهی

    مردان اردیبهشت ماهی به سختی عصبی می‌شوند و معمولا این اتفاق هر سال یا چند سال یکبار اتفاق می‌افتد. مردان متولد اردیبهشت بیشتر خنده رو و شوخ طبع هستند و بری زنان دی ماهی که افراد بسیار صبوری می‌باشند کاملا مناسب‌اند. در واقع مردان اردیبهشتی به دنبال زنانی هستند که روی اعصابشان راه نرود. از ویژگی‌های زنی که مرد اردیبهشتی به آن علاقه دارد صبور بودن وی است که این اخلاق در زنان دی ماهی وجود دارد.

  • داستان قدیمی محلی ترکی
  • مرد اردیبهشتی همچنین عاشق زنی می‌شود که هدف داشته باشد، برای اهداف خود تلاش کند و به دنبال رسیدن به درجات عالی در زندگی خود باشد. زنان دی ماهی نیز بسیار به پیشرفت و رسیدن به هدف خود مصمم و علاقمند هستند. از این رو زن دی ماهی با مرد اردیبهشت ماهی می‌توانند مکمل هم برای رسیدن به خواسته‌هایشان در زندگی باشند. مرد اردیبهشتی و زن دی ‌ماهی زندگی باثبات و معمولا  بدون مشکلات اقتصادی خواهند داشت. عنصر دو برج ثور و جدی خاک است و متولدین آن‌ها معمولاً اقتصادی رفتار می‌کنند. این شباهت‌ها در کنار علاقه‌ی زیاد به ثبات باعث می‌شوند این دو زندگی پایداری را تجربه کنند

    Prev Post

    ازدواج زن دی ماهی و مرد خرداد ماهی

    Next Post

    تست روانشناسی رنگ ها و شناخت شخصیت افراد بر اساس رنگ

    خصوصیات مرد متولد آذر را بهتر بشناسید.

    چند مورد از بارزترین ویژگی‌های دختر متولد آبان

    بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

    انگشتر متولدین آبان از چه سنگ‌هایی ساخته می‌شود؟

    Your email address will not be published.

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    محبوب ترین ها

    معرفی بازار لباس مجلسی تهران به همراه آدرس مغازه های تهران


    معرفی بهترین بازار لباس گناوه + آدرس


    نحوه ارائه بارکد کفش نایک چگونه است؟

    روش‌های تغییر دادن سایز کفش و پا هایمان


    معرفی بازار لباس بچگانه تهران + آدرس

    چگونه رنگ کفش را مشکی کنیم (راهکار + تصویر آموزشی)

    آیا لوازم آرایشی سود دارد؟ (فروش، مغازه، شغل)

    چه کنیم تا کفشی که انگشت پا را میزند، بزرگ شود؟

    رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه؟ + تصاویر آموزشی


    معرفی بازار لباس مجلسی مشهد + آدرس


    چگونه تیپ لشی بزنیم تا گنگ باشیم؟

    با کرم تاریخ مصرف گذشته چه باید کرد؟ چه نبايد كرد؟ (بهترين راه حل)

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    راهنمای انتخاب انواع کفش زنانه و مکان مناسب برای استفاده


    دی ماهی ها چگونه عاشق میشوند؟

    مزایا و معایب وازلین برای کفش و کیف و کاپشن چرم

    کادای یک محله اینترنتی در زمینه های مد و پوشاک، آرایشی زیبایی، بهداشت و سلامتی، گردشگری، دین و مذهب، فناوری است که هر کدام از این حوزه ها توسط علاقمندان و متخصصان آن حوزه اداره می‌شود.
    Email: kadaycompany@gmail.com
    whatsapp: 09339556389

    پر بازدیدها

    آیا کفش در درد مفصل ران و پا تاثیرگذار است؟


    سوتین مناسب برای افراد لاغر

    با لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه آشنا شوید.

    برترین‌ها

    بررسی کفش اسکیت بورد گریفین | کفش مقرون به صرفه و بادوام


    شلوار لی طوسی مردانه


    چگونه تیپ لشی بزنیم تا گنگ باشیم؟

    دسته بندی منتخب


    بهترین کفش برای دویدن چیست؟

    معرفی انواع مدل شلوار مردانه + معرفی فروشگاه های معتبر

    انگشتر ماه تولد مرداد و سنگ‌های مرداد ماه چیست؟

    Welcome, Login to your account.

    Recover your password.

    A password will be e-mailed to you.

    طالع بینی ازدواج با زن متولد اردیبهشت ماه, طالع بینی ازدواج زن اردیبهشتی و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

    پیوند زناشویی اردیبهشت با سایر ماه ها

    اردیبهشت با فروردین : (متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    اردیبهشت با اردیبهشت : ( متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید

    اردیبهشت با خرداد : ( متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند

    اردیبهشت با تیر : ( بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار

    اردیبهشت با مرداد : ( بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش

    اردیبهشت با شهریور : ( خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل

    اردیبهشت با مهر : ( متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت

  • قصة اصحاب الاخدود مختصرة جدا جدا
  • اردیبهشت با آبان : ( خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار

    اردیبهشت با آذر : ( متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم

    اردیبهشت با دی : ( بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

    اردیبهشت با بهمن : ( بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر

    اردیبهشت با اسفند : ( خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

    زن متولد اردیبهشت، نماد: ثور

    تا به حال به یک جلسه زنانه سرزده‏اید، مطمئن باشید رئیس جلسه حتماً زن متولد اردیبهشت است او احتمالاً چند شیشه ترشی و یا مربا نیز به همراه دارد. می پرسید از کجا می دانم؟ خوب اگر ونوس را پدید آورنده خوبی ها، صاحب تجمل و تأمین کننده آذوقه بدانیم، زن متولد ثور را پیش رو داریم.

    زنان متولد این برج به راستی خانه دار هستند. آنها نگران برچیده شدن ریشه های دایمی زندگی و مشغول ایجاد پایه محکمی برای آن هستند. ثبات بهترین واژه برای متولدین این برج است. هرچیز بی ثبات و موقتی ولو بسیار کوچک، آنها را دچار دلشوره می کند.

    گاهی دختر متولد این برج، مثل میوه درخت بلوط که بر بلندترین درخت های بلوط رشد می کند و هما نجا می ماند، تا قبل از ازدواج با والدینش زندگی می کند . این را به حساب تنبلی یا نداشتن قدرت تخیل نگذارید، او فقط به خانواده دلبسته است و نمی خواهد از آنها دور شود.

    از نظر او هر چیز ملموسی، فوق العاده است. این نشانه در طالع بینی مادر زمین (اردیبهشت) کاملاً محسوس است. یک زن واقعی متولد اردیبهشت همسر شاد یک کشاورز است.

    روی زمین کشاورزی می کند و روزهای زندگی اش را در هماهنگی کامل با طبیعت سپری می کند. زن متولد این برج لوند نیست چون زندگی را خیلی کوتاهتر از این می پندارد که بخواهد عشوه گری کند و در مقابل می تواند بسیار ساده لوح و خجالتی باشد.

    او هیچ دلیلی نمی بیند که تا وقتی می تواند برای انجام یک کار ورجه ورجه و شیطنت کند، بنشیند و فس و فس کند. او می تواند خیلی آرام و وسوسه انگیز باشد. تخت خواب او همیشه با ملحفه های ابریشمی نرم پوشیده شده و حمام او پر از صابونهای بسیار خوشبو است.

    وقتی ازدواج می کند، همسر، منزل، آشپزخانه و فرزندانش بسیار مهم می شوند و بیشترین تلاشش را می کند تا همسر و مادری کامل باشد. از نظر او وفاداری یعنی همه چیز به همین دلیل از همسرش نیز انتظار دارد که مثل خود او وفادار باشد.

    اینها ویژگیهای مثبت شخصیت او است. اما از نظر ویژگیهای منفی او را دست کم نگیرید چراک ه از این نظر می تواند بر همه نشانه ها به جز عقرب پیشی بگیرد. او از رشک و حسد هم بی بهره نیست.

    از این دختر انتظار نداشته باشید که ببخشد و فراموش کند، چون در سرشت او نیست. او با خونسردی تصمیم می گیرد تا با کسی که به او بد کرده، هیچ کاری نداشته باشد.و دلیل این خیلی ساده است چون این روش محافظه کارانه برای آن است که در آینده مجدداً‌ از همان ناحیه آسیب نبیند .

    همچون همتای مردش، وجود دیگران، بویژه نزدیکترین و عزیزترین فرد برایش عادی میشود. او سرد و بی روح نیست اما احساساتش را بدرستی بیان نمی کند و فراموش می کند همسرش نیاز دارد که نظر و احساس او را نسبت به خود بداند و گاه خیلی دیر (درست وقتی که او می خواهد ترکش کند)، ‌به این نکته مهم پی میبرد.

    اگر موقعیتی پیش آید که او مدتها از همسرش دور باشد فقط به فرستادن یک کارت پستال سال نو اکتفا می کند. به این دلیل همیشه مورد سرزنش قرار می گیرد همسرش، پرخاش میکند و می خواهد بداند که چرا هیچ وقت نگفته او را چقدر دوست دارد. اما زن متولد اردیبهشت مات و متحیر است و آهسته نجوا می کند، نیازی نیست که بگویم همین که با تو هستم بیانگر همه چیز است.

    ولی خوشبختانه قبل از آنکه خیلی دیر شود، می فهمد که هر سردی کدورت با کمی عشق و احساسات بر طرف می شود.

    زن متولد این برج بسیار جذاب است و گاهی نیز ژست اغراق آمیزی به خود می گیرد. سیاره ونوس به انها صدای خوبی نیز بخشیده است تا جایی که می توانند خواننده های معروفی شوند.

    از آنجا که زن متولد برج ثور مادر زمین است می تواند مادری بسیار خوب برای فرزندانش باشد.او عاشق آنهاست هیچ گاه آنها را سرزنش نمی کند در عوض خیلی به آنها عشق می ورزد.

    او می تواند بسیار حسود باشد و اجازه ندهد بچه ها خانه را ترک کنند و بالهایشان را باز کنند و پرواز کنند. او از تنبیه بچه ها پرهیز می کند و فقط به آنها عشق می ورزد و این همان چیزی است که او را یکی از گرمترین و صمیمی ترین نشانه ها در آسمان فلکی ساخته است.

    سلام من یه دختر اردیبهشتی هستم، درسته خیلی مغرورم اما اگه کسی رو دوست داشته باشم بهش میگم دائما، در ضمن با اکثر تیر ماهی ها مشکل حاد دارم و از مردادی ها هم به عنوان همسر خوشم نمیاد، چون می خوان اونا همیشه رئیس باشند و خیلی مغرورند….

    من یه دختر اردیبهشتیم و اومدم حرف دلم رو بگم من عاشق یه مرد آبانی شدم

    سلام افسون جان به زودی خبرهای خوبی میشنوی عزیزم. انشاءالله

    ای بابا،دیگع کی

    من ی دختر اردیبهشت ی ام تا حالا هیچکی از من خوشش نیومده و واقعا ناراحتم

    سلام منم یه دختر اردیبهشتی هستم عشقمم اردیبهشتیه دعا کنید به هم برسیم دوساله هم دیگرو میخوایم خانواده من راضی نمیشن لطفا واسمون دعا کنید خیلی دوسش دارم

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    من ی اردیبهشتیم و همسرم ی مهر ماهی مهربون و دوست داشتنی . چند ساله ازدواج کردیم و هنوزم مثل اولین دیدار بهش احساس دارم و روزی چند بار بهش میگم دوستش دارم اونم همینطور. به نظرم وقتی عاشق روحیات یک نفر بشی دیگه فرقی نمیکنه که متولد چه ماهیه. بعد از گذشت سالها هنوز برام همون پسر جذابی هست که روز اول دیدم.

    عالی چقدر دنبال یه نفر میگشتم همسر مهرماهی داشته باشه دلگرم شدم مرسی :)))

    چقد عالیی منم اردیبهشتیم عاشق یه مهر ماهی شدم امیدوارم ماهم بهم برسیم

    سلام نامزد من اردیبهشتیه دقیقا همین خصوصیات رو داره، تو یکسالی ک نامزدیم هنوز موفق نشده یه دوست دارم ساده بمن بگه، بر عکس من ک همیشه و هرجوری ک شده ابراز میکنم چقد دوسش دارم… خودش میگه همین بودنش کافیه نیاز ب گفتن دوست دارم نیست و سوسول بازیه!! همیشه بخاطر ابراز نکردن احساسش بمن ، سرزنشش میکنم گاهی ازین ابراز احساس یکطرفه خودم شاکی میشم ولی چون دوسش دارم سعی میکنم درکش کنم ، توصیه میکنم به خانوم های اردیبهشت ک ابراز کنن محبتشونو خصوصا وقتی با یه خردادی هستین مرسی

    زن اردیبهشتی با کاراش ابراز علاقه می کنه نیاز نیست لفظی بگه دوستتون داره .

    زن اردیبهشتی لجبازه. کاری را به زور ازش بخوای انجام نمیده. اگ دوست داره ولی شما میخوای که بهت ابراز کنه تازه بدنر مانع ابراز احساسش میشی

    ایکاش میشد مهربونی یه اردیبهشتی یا تقسیم بشه ب ماه های دیگه سال که انقدر ما اردیبهشت یا از نبود بیمهری بیمهریاطرافیانمون دلگیر نمیشدیم

    من یک زنه اردیبهشت ک چندی یه با ی مردادی نامزد کردم واقعا احساس میکنم هیچ مردی نیست ک یک زنه اردیبهشت رو درک کنه مگر اینکه حقیقتا بتونه توجه و درک مردانه داشته باشه

    خیلیییییییی خوشحالم اردیبهشتی هسنم هرکی زن اردیبهشتی گیرش بیاد کلاش بالاست خخخخخخخ.دارم به یه آقا تبرماهی اشنا میشم دعاکنید مصلحت هم هستیم بهم برسیم.

    واقعا منم قراره ازدواج بایه ابان ماهی داشته باشم

    من هم یه اردیبهشتی ام و افتخار میکنم به ماه تولدم. همه گفته های بالا درست بودن بغیر از اینکه دوس داشتنشنو نمیگن بلکه بایه سری کارها نشون میدن. کلا اردیبهشتیا نمیگن دوستت دارم بلکه ثابت میکنن.وواقعا قدر مارو نمیدونن و وقتی مارو از دست میدن می‌فهمن چه گوهری رو از دست دادن که اونموقع هم دیگه دیره. همه اردیبهشتیای خووب پیروز باشید

    افرین دقیقا همینه اردیبهشتیا محبتشون رو لفظی نشون نمی دن اما همین ک ب کاراشون دقت کنی می بینی چقد قشنگ با رفتارشون ب ادم ابراز عشق می کنن

    چرا ما مرداد ماهی ها بلد نیستیم مخ بزنیم و چرا هی به ما تحمت زده میشه چرا ما مردادی هانمتونیم کنایه یا تیکه بندازیم

    من ازدیبهشتی ام میخام با مرد اسفند ازدواج کنم دعا کنین واقعا با هم وفق بدیم و خوشخت بشیم

    اردیبهشتی عشوه نداره!!!! این دروغه من خودم اردیبهشتیم و خدای عشوه ام اما عاشق یه خردادی شدم همش چیزای بد نوشته بودن ازش که خردادیا ۲ زنه میشن دعا کنید بش برسم بدون هوو

    من اردیبهشتی ام و یک سال با یه پسر تیر ماهی ارتباط داشتم ولی عشقم یک طرفه بود و الان از هم جدا شدیم به نظرم مهم ماه تولد شخص نیست انسانیت حرف اول رو میزنه

    اردیبهشتیارو عشقههههههه بهترین ماه اردیبهشته

    این درسته که کسی از هفته اول اردیبهشت به دنیا بیاد ،خلق وخوی فروردین روش تاثیر میذاره؟ وآیا میتونه با ماهایه خلاف اردیبهشت زندگی کنه؟!الان یه خاستگار ابانی دارم،که میگن بهت میخوره.! دیگه خودمم توش موندم

    با افتخار اردیبهشتی ام

    منم اردیبهشتیم ،عاشق یه مرد اردیبهشتی شدم ،دعا کنید با این همه لجبازی و غرور به هم برسیم ،خیلی همدیگه رو دوست داریم

    سلام من یه مرد آذر ماهی هستم عاشق یه خانم شهریور ماهی شدم و از شما میخام که دعا بکنید تا ما به هم برسیم.

    منم یه دختر اردیبهشتی هستم هر پسری که سمتم میاد واسه ازدواج سعی کردم باهاش صادق باشم و حس واقعیمو بهش میگم ولی باور نمیکنن میگن هیچ حسی بهم نداری و از این حرفا نمیدونم چیکار کنم احساس میکنم پسرا قدر یه دختر اردیبهشتیو نمیدونن بی لیاقتااا!!

    شک نکن که نمیدونن.اصولا میگن دخترای اردیبهشت مادر زمینن اما هیچچکس تا وقتی دارن قدر نمیدونن

    منم اردیبهشتی هستم… پرچم اردیبهشتیا بالاس

    من هم اردیبهشتی ام و عاشق یه مرد مردادی … واقعا حقیقته عاشق همیم و پیش هم آرامش داریم دعا کنید زودتر اسباب بهم رسیدنمون فراهم بشه ممنونم

    منم اردیبهشتی ام … خیلی احساس غرور کردم بعد از خوندن نظرات دیگران … ولی من یه مشکل دارم … با هر پسری وارد رابطه میشم به سرعت عاشقم میشه و درخواست ازدواج میکنه ولی من نمیتونم یه نفر رو کامل بینشون پیدا کنم وبخاطر حس کمبود و قدر نشناسی طرف زود سرد میشم از رابطه و کات میکنم… دوستای اردیبهشتی اگر شما هم این مشکل رو دارین لطفا راهنمایی کنید

    منم همین حس و داشتم به آدمایی که قبلا باهاشون آشنا میشدم اما با جود عشقم حس میکنم دارم کامل میشم چون خیلی از رفتارام عین معجزه تغییر کرده با بدی هاش و کمبودا دوسش دارم با موندنم و وفاداریم تمام سعیمو میکنم تا بفهمه قدرمو آخرش که ببینه از صفر زندگیش تا اوج گرفتنش باهاشم خودش میفهمه که عاشق واقعیش فقط منم . شما هم همین کارو انجام بده اگه قلبت به کسی حسی داشت سعی کن اون حس رو تقویت کنی و زندگیتو بسازی چون عشق معجزه ی خداست که کمکت میکنه کامل بشی

    سلام، منم یه اردیبهشتی ام، و با هر پسری اشنا میشم سریع میخواد بیاد خواستگاریم و سریع من را به خانوادش نشون میده و بدون این که بخوایم همو بیشتر بشناسیم هر چی ام میگم به زمان بیشتری واسه شناخت نیازه قبول نمی کنن و فقط میگن ما اخلاقتو شناختیم و واسه ازدواج میخوایمت

    من یه اردیبهشتیم و همسر ایندم یه بهمنیه بر خلاف نظر بالا من معتقدم که میتونم رابطمونو کنترل کنم چون یکی از خصوصیات اردیبهشت ماهی ها اینه که میتونن با هر شرایطی خودشونو وقف بدن و یکی از خصوصیات بهمن ماهی ها هم اینه که بسیاار زن دوستند و من فکر میکنم که همین خصوصیت باعث بشه تو شادی ها و سختی ها بتونیم کنار هم باشیم و خوشبخت بشیم

    سلام من نظرتون رو خوندم، ومیخواستم در این رابطه یه سوالی بپرسم ازتون پسر من بهمن ماهییه و با یه دختر اردیبهشتی رابطه عاشقانه دارن و با همدیگه قرار ازدواج گذاشتن میخواستم ببینم شما و همسرتون بعد گذشت چندین سال، زندگی مشترکتون چطوریه و آیا خوشبخت هستید؟ راستش با خوندن طالع بینی، یکمی نگران شدم

    اونجوری که من دیدم منو عشقم کلا واسه هم ساخته شدیم دعا کنید به هم برسیم

    ممنون واقعا معلومات دقیقی بود منم اردیبهشتیم خیلی خوشحالم .

    خب چرا اردیبهشتیا عشق و علاقه و دوست داشتنشونو به زبون نمیارن،این ١ضعفه بزرگه که باعث سردی در رابطه میشه

    این یه دونه واقعا درست نبود

    من از این که اردیبهشتی هستم خیلی خوشحالم و همسرم نیز آبان ماهی است زندگیمون خیلی خوب….

    نهههه ????من با یه بهمنی نمیتونم زندگی کنم ؟اخه چرا??

    چرا نتونی؟؟ اگه لج بازی نباشه تو رابطتون خیلیم خوب میتونی

    سلام من اردیبهشتی هستم خواستگار اردیبهشتی دارم چکار کنم جواب مثبت بدم یا نه

    منو عشقم اردیبهشتی هستیم خیلی هم لج باز هستیم دوتای. دعا کنید خوشبختت بشیم (خیلی دوسش دارم)

    آرزو میکنم که خوشبخت بشین

    اردیبهشتم پرازصداقت فداکاری وکو کسی ک قدرم رابداند میدانم ادمهای بد ک هستند سکوت کرده بموقع پدرشو درمیارم

    من متولد مرداد ماه هستم عاشق یک دختر اردیبهشتی هستم واقعا تمام خصوصیاتی که گفتین همه را دارد خیلی عالی بود،مچکرم.

    پرچم اردیبهشتی ها بالاست

    من یه مرد مهر ماهی هستم عاشق یه زن اردیبهشتی شدم فقط برامون دعا کنید ماهم مثل بقیه عاشقها به هم برسیم چون بیش از اندازه به هم دل بسته شدیم

    سلام واقعا عالی بودو همه عین حقیقت، من یه اردیبهشتی هستم و افتخارمیکنم چون عاشق ماه اردیبهشتم فصل گل وطبیعت وزیبایی لطافت ونرمی ???

    ردیبهشتی ها فوق العاااااااااااااااده هستن;-) درستن مطالب

    من یه اردیبهشتی هستم نمیدونم چرا نمیتونم جفت خودمو پیدا کنم

    مریض شدی

    من خودم اردیبهشتیم وواقعاحقیقته حرفای گفته شده?

    من متولدم آبانم ولی دوست دارم یه همسر اردیبهشتی داشته باشم

    نامزد من متولد ابان بود هردو خانواده دوست و خودرای اصلا سازگاری نداشتیم ☺

    سلام.منوعشقم دوتایی اردیبهشتی هستیم هردوتامون لجبازومغرورهستیم وازین نظرهردومون رنج میبریم? برامون دعاکنید که باهم خوشبخت بشیم

    عالی بود من و عشقم دوتایی متولد ادریبهشت هستیم امیدوارم بهم برسیم☺ دعا کنین

    سلام من هم یک مرد متولد دی هستم و عاشق بانوی اردیبهشتم ولی متاسفانه دوسم نداره نمی دونم چیکار کنم فقط دعا کنید بهش برسم

    هرچی مصلحت باشه همون بسپار به بالایی

    سلام منم یه اردیبهشت ماهیم خیلیم ماه تولدمو دوس دارم عاشق موسیقی هستم و هر چی که بهم آرامش بده واقعا خانه داری و شغلی که به روحیه لطیفم سازگار باشه رو می پسندم …..

    عاشق مرد دی ماهی هستم به شدتتتتت دعا کنید قسمتم بشه ….

    واقعا جالب است من اردیبهشتیم عاشق طبیعتم خوانندگی را دوست دارم به الات وسیقی آشنایی دارم حسود نیستم درکل درست بود

    من مرد متولد دی ماه هستم، عاشق بانو فافا متولد اردیبهشت شدم دعا کنید به هم برسیم، سپاس به امید رسیدن همه عشاق به هم…

    انشالله که به هم برسید و خوشبخت بشید

    خیلی عالیه واقعا همین طور که نوشتید چون من یه اردیبهشتیم…….

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δ

    طالع بینی ازدواج با مرد متولد دی ماه, طالع بینی ازدواج مرد دیی و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

    پیوند زناشویی دی با سایر ماه ها

    دی با فروردین : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

    دی با خرداد : ( خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

    دی با تیر : (خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند

    دی با مرداد : (متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

    دی با شهریور : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

    دی با مهر : ( متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند

  • داستانی کوتاه درباره چهارشنبه سوری
  • دی با آبان : ( بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

    دی با آذر : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند

    دی با دی : (متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود

    دی با بهمن : ( متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

    دی با اسفند : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

    مرد متولد دی، نماد: جدی

    خدای من! او کسی است که می داند کجا میرود مستقیم رو به جلو!

    مردان متولد این برج تلاش می کنند تا پیشرفت کنند. سیاره آنها کیوان است، کیوان فرمانروایی جدی است و توسط حلقه هایی احاطه شده. پس متولد این برج با حلقه های خودش محدود شده است.

    آنها دقیقاً می دانند چه کاری را می توانند انجام دهند و آن را به خوبی انجام می دهد، نه کمتر و نه بیشتر.

    این مردان محدودیتهای خود را شناخته و آنها را رعایت می کنند که گاهی به موفقیتی عظیم می انجامد . در مواقعی دیگر نگرانی ها از اوآدمی خشک مغز می سازند و او قدم از قدم بر نمی دارد و خطر نمی کند و با قوانین دستورات خود را محدود می کند.

    این مردان و پول مثل قفل و کلید باهم جورند.

    متولد این برج تحت تأثیر نشانه خود دقیقاً محافظه کار هستند و همیشه خوش نامی دارند.

    آنها نگران عقاید مردم هستتندو سعی می کنند در هر کاری اصول و مقررات جاری را رعایت کنند. فکر نکنید آدمهای کسالت آوری هستند، نه واقعاً این طور نیست. آنها به پدر اهمیت زادی می دهند و فکر می کنند سایه پدر همچون روح همیشه بر بالای سر آنها پرواز می کند,(هملت را به خاطر می آورید.)

    شکایت عمده آنها احساس گناهی است که زجرشان می دهد، مرد متولد این برج حتماً اگر پایش را جای پای پدر بگذارد باز هم از غصه اینکه وظیفه اش را در مقابل پدر به خوبی انجام نداد، او را غذاب می دهد.

    اگر این نگرانی ها ریشه دار باشند اعتماد به نفس او را تضعیف کرده و خرد می شود. اما اگر همین حس مسئولیت پذیری را در راه درست به کار برد، قوی و قویتر می شود. آن وقت آسمان آخرین مرز محدودیت اوست.

    به دلیل احساساتی که نسبت به پدرش دارد. خودش نیز پدری فعال و سخت گیر خواهد بود. وقتی احساس شادمانی کند، بچه ها را دو چندان شاد می کند و در مواقع دیگر پدری بسیار عاقل است.

    وقتی بچه ها تکالیفشان را انجام می دهند مصمم و قاطع بالای سر آنهاست و آنها را کنترل می کند وقتی پدر بزگ شود، هر چند می گوید شصت ساله است ولی مثل شانزده ساله ها رفتار می کند.

    مرد متولد برج دی گاه معتاد به کار است. ولی بهتر است قبل از آنکه شما او را با سامسونت، کامپیوتر و ماشین حسابش تنها بگذارید، تمرین کند با آنها به گردش بروید و نشان دهید چقدر به آنها اهمیت می دهید.

    مرد و زن متولد این برج بسیار دلچسب یا ترش رو، شیک و چشم و گوش باز یا ژولیده پولیده و بدبو باشد.

    برخی از آنها وقتی راه می روند مثل سطل زباله ای هستند که روی دوپا راه می رود، برخی از این مردان از حمام کردن اکراه دارند و فکر می کنند اگر در رگبار گیر بیافتد، تایک هفته حمام نمی خواهند!

    پیش از انکه بازو به بازوی او قدم بزنید یا برای بینی تان گیره لباس تهیه کنید باید بدانید که همه آنها اینطور نیستند! بعضی بسیار تمیز و مرتب هستند و بوی خوش (ونه عطری مزخرف) از خود در هوا می پیچد.

    چه تمیز چه کثیف مردان متولد این برج معمولاً لاغر و تیره و اغلب کوتاه هستندو کوتاهی قد را با بزرگی شخصیت جبران می کنند.

    سن آنها در جوانی بیشتر به نظر میرسد. اگر ۱۵ ساله باشند سی ساله به نظر می رسند، اما وقتی به سی سالگی میرسند در جا می زنند. و به آرامی پیر می شود.

    اعتقادی به این طالع بینی ها ندارم ولی از روی کنجکاوی اومدم خوندم واقعن چرت و پرت بود… من مرد متولد دی هستم برعکس مقاله بسیار به پوشش و ظاهر وعطرم هم اهمیت میدم نوشته قد متولید دی کوتاهه که قد من ۱۸۸ هستش اصلا هم ادم سختگیر و مقرراتی نیستم همه چیزو برعکس نوشته بود!!!!

    من متولد دی هستم، درست بودن این مقاله در مورد مردان متولد دی بیشتر از اشتباه هاش بود، من از 10 به این مقاله 8 نمره میدم، بخاطر اینکه نوشته بود آنها وقتی اشتباه یا گناه می‌کنند عذاب وجدان آنها را به شدت آزار میدهد نمره 8 را به نمره 10 از 10 ترفیع میدم، میتونم بگم طالع بین یا نویسنده این مقاله در نوشتن خصوصیات مردان دی ماهی عالی عمل کرده است، با تشکر از وقتی که برای مخاطبتان گذاشتید، خدا قوت تان بدهد…

    به نظر من که مطالب سایت واقعا درمود متولدین این ماه صادقانه هستش

    مرد دی بسیار مستبد وخود رای هست به هیچ عنوان احساس ندارد توهیچ زمینه ای احساساتی نمیشود تمام کارهایش از روی عقل ومنطق وحساب کتاب هست خانواده اش را دوست دارددر حدی که مادر وخواهرش رابه همسرش ترجیح میدهد دوست داشتن همسرش هم جوری است که باید درحصر وتحت سلطه اش باشد جوری که احساس میکنی زندانبان توست اهل تفریح نیست مگر از روی منطق بسیار محافظه کار است

    چقدر عصبانی!!! مردان دی که خودم شاملش میشم تنها هست ولی در عشق و نگهداری آن بسیار وفادار و عاشقانه عمل می‌کند، و اصلا صحبت زندان و زندان بان وسط نیست، ابدا… ولی در اینکه گفتی عاشق مادر و خواهرش هست درست گفتی ولی گفتی که مادر و خواهرش را به همسرش ترجیح می‌دهد! خیر اینطور نیست، هر کس جای خودش را دارد و عشق هم نسبت دارد، اینکه دختری که با 1000 آرزو به هوای خوشبخت شدن دست در دست مردی از نوع دی ماهی گذاشته رو کنار بگذاری و مادر و خواهرت را به اون ترجیح بدی، نه در مردان متولدین دی، بلکه در هر سال و هر ماهی خارج از خط انسانیت است، و اینکه من مرد دی ماهی حتی به این مورد نمیتونم فکر هم بکنم و هنوز که جریانی نیست ولی اگر قسمت شد عاشق دختری هستم که وارد زندگیم میشه و بخاطرش دنیا را به آتیش میکشم یا دنیارو به بهشت تبدیل میکنم… در هر صورت نظرات باهم متفاوت هستند و همه قابل احترام… از گپی که با شما زدم خرسند هستم و براتون خدا رو آرزو میکنم دوست عزیز مجازی…

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    مرد دی ماهی عاشق زندگیشه همیشه هم به خانمش میگه دوست دارم و احساسی و با جذبه هستن تو وفادار باش بهش بگو دوست دارم ببین برات چکار میکنه

    میشه لطفا یکی راهنمایی و کمکم کنه…طرف منم یه مرد دی ماهیه حس میکنم علاقمون دوطرفه هست ولی نمیدونم چکار کنم دوس داشتن رو به زبون بیاره…مرد دی از چه خانومایی خوشش میاد؟؟؟ چه ویژگی هایی جذبش میکنه؟؟؟؟؟

    گلم از خانومای خانه دار و مهربون و فوق العاده شاد و خوشحال خوششون میاد همچنین سنگین و متین اینم بگم از دخترای سبک اصلا خوششون نمیاد

    یه کاری کن بهت اعتماد کنه و خواسته ات را به زبون بیار، یعنی بهش مستقیم بگو که از اینکه بهم بگی در مورد من چه احساسی داری خوشم میاد، هی یادآوری کن این مطلب رو، مطمئن باش نارحت نمیشه و تغییر اساسی میکنه، ولی بدون که دوسن داره… ولی شاید کمی اهل تظاهر نباشه یا خجالتی باشه یا بلد نباشه بروز دادن احساسش رو ولی اگر بهش یاد بدی بی نظیر عمل میکنه… در هر صورت خداوند رو در زندگی مشترکتون آرزو میکنم و اینکه همیشه زندگیتون مثل بهار سبز باشه و عشق مثل سقف بالای سرتون عمل کنه…

    منم دی ماهی ام ، مرد دیماهی عاشق هدیه اس، یبار امتحان کن نتیجه اش ببین

    زن شیک پوش خوش اندام خانم خونه و منظم .خانمی که در زندگی ساکن نباشه هدفمند باشه ساکن نباشه در زندگیو در خرج کردن منطقی و اسراف نکنه.

    حرف همون خانومی که گفتند سرد مزاج و حالت زندان و زندان بان

    طالع بینی ماه تولد واقعا درسته؟

    اصلاراین سایت درست نیست مطالبش و هیچحدوم از ماه ها صدق نمیکنه واقعا که

    بعضی از مردای دی واقعا آدم رو به حیرت وا میدارن! قدرت سازماندهیشون و رسیدن به هدف خیلی کم نظیره مرد دی میدونه چی میخواد مسائل رو با هم قاطی نمیکنه زنی که باهاش ازدواج میکنه این مرد چند سال امتحانش کرده که آیا در موقعیت های مختلف این زن راه خطا میره ؟ شما با خودتون میگید این چند سال امتحان ممکنه یه خواستگار بیاد دختره بپره. نگران نباشید اونا میدونن چی کار کنن نپره.فقط خدا به دادتون برسه یه دی ماهی بخواد برای پسرش زن بگیره یا خودش بره خواستگاری دختر نشون کرده اش و جواب منفی بشنوه. از اونجایی که ایشون آدم منظمی هستن در برنامه ریزیشون یه وقت برای انتقام از شما قرار میده تا یه روزی به فساد کشیده بشید و اسم روتون بیافته یا اگر موفق نشد رو دختر آیندتون اسم بیافته اگر اونم نشد رو نوه آینده تون پس اگر واقعا نمیخواید با این ماه ازدواج کنید هیچ کاری باهاشون نداشته باشید حتی منشی دفترش هم نشید چون بعد از اینکه از شما خوشش اومد یا بدش اومد پای هر چی خواستگار از خونتون قطع میشه. من مرد میانسال دی ماهی میشناسم از منشی خودش خوشش اومده موقعی که برای دختره خواستگار میاد مثل پدر کمک میکنه که ظاهر خونه دختر آبرومند باشه ولی از اونطرف میپرونه ! من یه مرد دی منفی میشناسم اینقدر مغروره رو زن های مردم اسم میذاره و حتی پسراش رو دختر باز تربیت میکنه دختر سالم تو جامعه نمونه نمونه اش روحانی رئیس جمهور با فراغ باز سند ۲۰۳۰ رو قبول کرد و آزادی که باعث بدنامی بشه رو ترویج کرد. دی ماهی ها فقط پشت صحنه قدرت کم نظیر دارن جلوی صحنه باشن اسم و رسم خودشون رو تا آخر عمر خراب میکنن.

    سارا بعد از ترکیبِ صنعتی و سنتی

    چرا مزخرف میگی

    من عاشق یه پسر این ماهی به شدت مغرور ولی خیلی قلب مهربونی داره و هیچوقت احساسات خودشو برای نمیده اما دورادور همیشه حواسش بهم هست اینم بگم این ماهی تا خیلی خوش گذرونن خیلی خوبن این ماهی ها ولی بهتون توصیه میکنم تو ماه دی ازدواج نکنید که خیلی دی ماه نحسه و ممکنه هر اتفاقی بیوفته

    لطفا این تعریفات منفی گرایانه رو با همه دی ماهی ها جمع نبندید… خصوصیات مشترک هست ولی ذات انسانی هر ماهی اگر فاسد باشه درست شدنی نیست و ربطی به ماه یا سال تولد نداره من دی ماهی هستم ولی هیچکدوم از حرفهاتون رو به هیچ وجه در مورد خودم که متولد دی هستم تایید نمیکنم و از خدا میخوام اگر روزی من اینطوری که شما میگید بشم، خدا جان من را بگیره و بجاش توالت عمومی در سطح شهر درست کنه… اشخاص باهم تفاوت دارند، این صحبتتاتون بیشتر به یک یا چند دی ماهی مریض و روانی میخوره تا آدم سالم… در هر صورت بهترین هارو براتون از خداوند خواستارم…

    سلام احساس میکنم مردای دی ماه اصلا جاذبه ندارن خصوصیاتشون برایه دختر که حس مردونگی از مردش میخواد رو ندارن من اسفندیم ولی طرفم دی ماهی هستش و خیلی حس ضعف ازش احساس میکنم تو همه موارد نمیدونم آیا واقعا اینجورین یا نه

    سلام اون مرد دی ماهی نیست و شناسنامه و تولد اصلیش با هم فرق دارد بررسی کنید

    باید ببینی همسر شما تو دی بدنیا امده؟احساسی هستند ولی به زبون نمیارند وفادار باشی بهش میتونی احساسم به زبون بیاری

    امکان نداره، محال هستش متولد دی باشه، اگر هم باشن استثناء هستن

    واقعا ممنونم از راهنمایی های شما در مورد این طالع‌بینی برای دی ماهی بوده نم

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δ

    صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » طالع بینی ازدواج هر ماه با سایر ماه ها (فال ازدواج با تاریخ تولد)

    طالع بینی ازدواج ماه های مختلف با یکدیگر یکی از فال های جذاب برای عروس و داماد ها است. در این فال به سرنوشت و آینده خود با طرف مقابلشان پی می برند.

    طالع بینی به هر صورت که باشد برای بسیاری از افراد جذابیت دارد حال اگر این فال مختص تازه عروس و داماد باشد مطمئنا طرفدار بیشتری پیدا می کند، طالع بینی سرنوشت ازدواج ماه های مختلف با یکدیگر یکی دیگر از فال های جذاب برای عروس و داماد ها است در این فال به سرنوشت و آینده با طرف مقابلتان پی می برید.
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    فروردین با فروردین 🙁 خوب ) سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر
    فروردین با اردیبهشت:(متوسط) خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد
    فروردین با خرداد :(بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش
    فروردین با تیر : ( متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد
    فروردین با مرداد : (خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد
    فروردین با شهریور : ( بد ) یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب
    فروردین با مهر : ( بسیار خوب ) افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد
    فروردین با آبان : ( بد ) آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا
    فروردین با آذر : ( عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است
    فروردین با دی : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند
    فروردین با بهمن : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند
    فروردین با اسفند : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    اردیبهشت با فروردین :(متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است
    اردیبهشت با اردیبهشت 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید
    اردیبهشت با خرداد 🙁 متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند
    اردیبهشت با تیر 🙁 بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار
    اردیبهشت با مرداد 🙁 بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش
    اردیبهشت با شهریور 🙁 خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل
    اردیبهشت با مهر 🙁 متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت
    اردیبهشت با آبان 🙁 خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار
    اردیبهشت با آذر 🙁 متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم
    اردیبهشت با دی 🙁 بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا
    اردیبهشت با بهمن 🙁 بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر
    اردیبهشت با اسفند 🙁 خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

    خرداد با فروردین 🙁 بد ) افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم
    خرداد با اردیبهشت 🙁 متوسط ) تیزهوش کنجکاو تنوع طلب چندان با هم سازگار نیستند
    خرداد با خرداد 🙁 خوب ) مشورت پذیر با استدلال توانا در برطرف کردن مشکلات
    خرداد با تیر 🙁 متوسط ) با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند
    خرداد با مرداد 🙁 بسیار خوب ) زوجی جذاب و اجتماعی با صفات مشترک فراوان
    خرداد با شهریور 🙁 متوسط ) چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد
    خرداد با مهر 🙁 بسیار خوب ) خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند
    خرداد با آبان 🙁 متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند
    خرداد با آذر 🙁 بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک
    خرداد با دی 🙁 خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند
    خرداد با بهمن 🙁 بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر
    خرداد با اسفند 🙁 بد ) خیالباف رویا پرداز مرموز عدم تفاهم با همدیگر

    تیر با فروردین :(متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد
    تیر با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب ) نقطه اشتراک فراوانی با یکدیگر دارند
    تیر با خرداد 🙁 متوسط ) یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی
    تیر با تیر 🙁 خوب ) علی رغم اختلاف سلیقه پیوند خوبی می باشد
    تیر با مرداد 🙁 خوب ) خصوصیات مشترک زیاد و ازدواجی موفق
    تیر با شهریور (بسیار خوب) یکی مهارت فراوان در امور مالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ
    تیر با مهر 🙁 بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند
    تیر با آبان 🙁 متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر مسائل هماهنگ می باشند
    تیر با آذر :(بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده
    تیر با دی :(خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق میشود
    تیر با بهمن 🙁 متوسط ) ازدواج میتواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد
    تیر با اسفند 🙁 بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل

    مرداد با فروردین 🙁 خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

    مرداد با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب ) مهربان و خانواده دوست ازدواجی موفق و پایدار

  • چگونه دختر باکلاس باشيم
  • مرداد با خرداد 🙁 بسیار خوب ) اجتماعی خونگرم همراه با سازگاری مثبت

    مرداد با تیر 🙁 خوب ) اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند موقعیت همدیگر را درک می کنند

    مرداد با مرداد 🙁 خوب ) صفات مشترک خوب باعث تقویت پیوندشان خواهد بود

    مرداد با شهریور 🙁 متوسط ) یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند

    مرداد با مهر 🙁 خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

    مرداد با آبان :(متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران

    مرداد با آذر 🙁 متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

    مرداد با دی طالع بینی ماه های ازدواج داماد و عروس متوسط ) به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

    مرداد با بهمن :(خوب ) هر دو آرمانگرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

    مرداد با اسفند 🙁 خوب )با هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

    شهریور با فروردین :(بد ) یکی پاک سرشت انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب

    شهریور با اردیبهشت 🙁 خوب ) صفات مشترک خوب نظیر جوانمردی و نجابت

    شهریور با خرداد :(متوسط ) یکی عاطفی و عاشق پیشه دیگری با نظم و برنامه مشخص

    شهریور با تیر 🙁 بسیار خوب ) در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان

    شهریور با مرداد 🙁 متوسط ) نسبتا لجباز و خودرای شاید با مشکل مواجه شوند

    شهریور با شهریور 🙁 بسیار خوب ) هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند

    شهریور با مهر 🙁 خوب ) مشورت پذیر با منطق و در برطرف کردن مشکلات توانا

    شهریور با آبان 🙁 متوسط ) جسور و بی پروا . سرشار از انرژی و بلند پرواز

    شهریور با آذر 🙁 بد ) تنوع طلب خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

    شهریور با دی 🙁 خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

    شهریور با بهمن 🙁 متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد

    شهریور با اسفند طالع بینی ماه های ازدواج داماد و عروس خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود

    مهر با فروردین :(بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

    مهر با اردیبهشت 🙁 خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند

    مهر با خرداد :(بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارند

    مهر با تیر 🙁 بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا

    مهر با مرداد 🙁 خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    مهر با شهریور 🙁 خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشند

    مهر با مهر 🙁 خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشند

    مهر با آبان 🙁 متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند

    مهر با آذر 🙁 بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند

    مهر با دی 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوند

    مهر با بهمن 🙁 بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

    مهر با اسفند :(بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

    آبان با فروردین 🙁 بد ) آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

    آبان با اردیبهشت 🙁 خوب ) آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری

    آبان با خرداد :(متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند

    آبان با تیر :(متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند

    آبان با مرداد 🙁 متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران

    آبان با شهریور 🙁 متوسط ) جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز

    آبان با مهر 🙁 متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند

    آبان با آبان 🙁 بد ) مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن در نتیجه پیوندی همراه با مشکلات

    آبان با آذر 🙁 متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

    آبان با دی 🙁 بد ) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

    آبان با بهمن 🙁 بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

    آبان با اسفند :(بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کافی

    آذر با فروردین :(عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است

    آذر با اردیبهشت :(متوسط ) جسور بی پروا نیازمند به آزادی و بدون تفاهم

    آذر با خرداد:( بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

    آذر با تیر:( بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده

    آذر با مرداد :(متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

    آذر با شهریور:(بد ) تنوع طلب خواهان استقلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

    آذر با مهر 🙁 بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیر می باشد

    آذر با آبان 🙁 متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

    آذر با آذر:( بسیار خوب ) پیوندی بسیار مطلوب توام با سعادت و خوشبختی

    آذر با دی 🙁 متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتن دار باشند

    آذر با بهمن 🙁 بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

    آذر با اسفند 🙁 متوسط ) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد

    متولد چه ماهی از سال هستید؟ دیدگاه شما نسبت به عشق چیست ؟ متولدین ماه …

    دی با فروردین :(بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند

    دی با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

    دی با خرداد 🙁 خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

    دی با تیر :(خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند

    دی با مرداد :(متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

    دی با شهریور 🙁 خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

    دی با مهر 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند

    دی با آبان 🙁 بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

    دی با آذر 🙁 متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند

    دی با دی :(متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود

    دی با بهمن 🙁 متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

    دی با اسفند 🙁 متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

    بهمن با فروردین 🙁 بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

    بهمن با اردیبهشت 🙁 بد ) کنجکاو آزادی خواه و آرمان گرا و ایده متفاوت از یکدیگر

    بهمن با خرداد 🙁 بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

    بهمن با تیر 🙁 متوسط ) ازدواج می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد

    بهمن با مرداد 🙁 خوب ) هردو آرمان گرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

    بهمن با شهریور 🙁 متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد

    بهمن با مهر 🙁 بد ) پر جنب و جوش بیقرار تنوع طلب و سرکش

    بهمن با آبان 🙁 بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

    بهمن با آذر 🙁 بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

    بهمن با دی :(متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

    بهمن با بهمن 🙁 خوب ) پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف

    بهمن با اسفند :(خوب) یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

    بخشی از شخصیت شما در رگ‌هایتان جاریست آیا گروهای خونی🩸 می توانند باعث ایجاد یک …

    اسفند با فروردین 🙁 متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

    اسفند با اردیبهشت 🙁 خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

    اسفند با خرداد :(بد ) خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر

    اسفند با تیر 🙁 بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل

    اسفند با مرداد :(خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

    اسفند با شهریور 🙁 خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند

    اسفند با مهر 🙁 بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

    اسفند با آبان 🙁 بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی

    اسفند با آذر 🙁 متوسط) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد

    اسفند با دی 🙁 متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

    اسفند با بهمن 🙁 خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

    اسفند با اسفند 🙁 بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.

    چرا آبان ماهی ها با همه متوسط بود ؟ فقط با یه اردیبهشتی خوبه🤣. من با هیچکی نمیسازم واقعا

    واسم جالب بود که دی ماهی‌ها اصلا اینجا نظر نذاشتند. به عنوان یه دی‌ ماهی میخواستم بگم ما بسیار حسابگر و نکته سنج هستیم در عین حال خوش قلب. پشت چهره جدی و بی احساسی که به خودمون میگیریم بسیار عاشق پیشه و متعهد هستیم . فقط هم با اردیبهشتی ها و شهریور ماهی ها خوشبخت میشیم و اگه دنبال بدبختی هستیم باید بریم سمت آذری ها، آبانی ها و اسفندی ها .

    یکی بگه چطوری مخ مردادیا رو باید زد خودم بهش پیشنهاد بدم؟ واقعا شدیداً مغرور هستند و به هر کسی چشم ندارن.

    من تیرماهی ام ولی اکثرا مردادی جذبم میشه. جالبه با غروری که دارن خیلی ابراز احساسات میکنن و مهربونن و خیلی هم وفادار و متعهدن
    پسره پنج سال از من کوچیکتره پزشک هست. مردادیه من زیاد پا نمی‌دم ولی اون خیلی احساسی هست و ابراز علاقه میکنه

    فروردین و آذر رو نگاه کن تو رو خدا …! 😍
    عالی عالی عالیست!
    بجز فروردین و آذر تمامش یا خوب استن یا بد، اما فروردین و آذر عالیست ❤️

    همه ماه ها به کنار اسفند به کنار از همه نظر تک و بی نظیر هستن و بسیار خواستنی. خوشبخت ترین انسان دنیا کسی هست که یک اسفندی رو تو زندگیش داشته باشه

    فقط فروردین و آذر عالى هستن و دیگر هیچ کدام اینطورى نیست 😍
    یعنی موفق ترین زوج ها فروردین و آذر ماهی ها هستن 💙💕
    واقعاً عالیست 👑🤗

    عروسمون آذریه و داداشم فروردین ماهی، مثل سگ و گربه باهم جنگ دارن سر همه چیز الان که سه تا بچه دارن یکم بهتر شدن بازم گاهی بحث میکنن البته داداشم همش کوتاه میاد و صبوره

    مردادیا فقط برای تیر و خردادیا ساخته شدن ولی سعی کنید از چششون نیفتید شاید با همه مهربان و آماده کمک باشن و فقط عمل بلد باشن به جا حرفا قشنگ زدن و قولا واهی ولی از چشم بیفتین جوری رفتار میکنن که انگار وجود اصلا نداشتین من خودم پسرم مردادیه کاملا دارم قلق اخلاقاشو شدیدا احساسی شدیدا کینه ای هر خواسته ای دارن باید بشه و…در عین حال فوق العاده مهربان و تو دل برو تو هر جمعی

    کاملا موافقم شاید باورتون نشه عشقه من در لحظه حسم میکنه یجور تلپاتی داریم بهم. من خردادیم اون مردادی در مورد حساسیت که دیگه همه میدونن مردای مردادی حساسی ترینن، کناره خوش قیافه بودن و قلب مهربونشون. سرم بزنید دادگاه ها متوجه میشین چه مرد چه زنه مردادی طلاق ندارن چون عاشقانه دوست دارن عشقشونو. خوش بحالتون بچتون مردادیه کاش بچه منم اون ماه دنیا بیاد.

    همیشه هم درست نیست من زن ومرد مردادی زیاد دیدم که جدا شدن و اختلاف دارن باهم.

    اگه مرد آبانی هستی تحت هیچ شرایطی با خانم آبانی ازدواج نکن یعنی اختلاف از زمین تا آسمونه

    من و همسرم بهمن و خرداد ماهی بودیم خیلی زندگی عاشقانه ای داشتیم ولی بنا به اتفاقاتی با یک مهر ماهی ازدواج کرد و زندگی خوبی دارن ولی من خواستم به خاطر بچم با اون زندگی کنم که کار از کار گذشته بود و بهم خیانت کرد.

    آره بهمن و آذر درسته…خیلی زندگی جالبی میسازن میشه گفت با هم حال میکنن ما که اینجوری هستیم😷

    دوتا بهمنی با هم عالی هستن در واقع زن بهمن با یه نگاه عاشق مرد جذاب بهمنی میشه و برعکس

    زن مردادی و مرد اردیبهشت ماهی به هیچ عنوان با هم سازگاری ندارن. خیلی جاها دیدم مرد اردیبهشت احساس مالکیت داره و زن مرداد آزادی میخواد. مرد اردیبهشتی از بکن نکن بیزاره، زن مردادماهی با اینکه خودش خیلی چیزا رو رعایت نمیکنه ولی انتطار داره طرف مقابلش رعایت کنه

    ماهم هر دو بهمن ماهی هستیم اصلا امواج این ماه باهم خوب نیست.

    در مورد من اصلا درست نیست ما هر دو بهمن ماهی هستیم همیشه مثل سگ و گربه ایم

    نام:

    نه
     + 
    شش
     = 

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    ازدواج زن و مرد متولد اردیبهشت چگونه خواهد بود؟ ازدواج زن و مرد دومین ماه سال از سازگارترین ازدواج‌ها محسوب می‌شود. هردو رمانتیک و در عشق بی‌پروا هستند. مرد اردیبهشتی دوست دارد همیشه بوی غذا از آشپزخانه بیاید و به سبک مادرش غذاهای سنتی را روی میز ناهارخوری به صورت تازه طبخ شده ببیند. زن اردیبهشت نیز عاشق آشپزی است و طبخ غذاها به صورت طبیعی را دوست دارد. در منزلی که زن اردیبهشتی حضور دارد همیشه عطر غذاهای خوشمزه بلند می‌شود. هیچ‌یک از دو نفر اهل عجله نیستند بلکه به انجام کارها در زمان خود معتقدند. اما مشکلی که ممکن است متولدین اردیبهشت باهم برخورد کنند وجود رگ لجبازی در هردوی آن‌هاست. هردو بسیار خوش‌خلق هستند اما زمانی که عصبانی می‌شوند غیرقابل کنترل می‌شوند. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد و توصیه می‌کند با کنار گذاشتن لجبازی به هم کمک کنند تا ازدواج ایده‌آلی داشته باشند.

    زن متولد اردیبهشت بر خلاف مرد متولد فروردین ماه از شتابزدگی و عجله دور است. او تمایل به انجام آهسته کارها را دارد در حالی که مرد متولد فروردین به هیچ وجه انتظار را تاب نمی‌آورد. شاید این ویژگی طرفین کمی‌باعث اعصاب خردی آن‌ها شود، شاید هم در بعضی امور و با تقسیم کارها مکمل یکدیگر باشند. مرد متولد فروردین عاشق این است که همسرش مدام آرایش کند و لباس‌های زیبا تن کند. در مقابل زن اردیبهشت ماه اهل سادگی است هرچند لباس‌های تمیز می‌پوشد و همیشه آراسته است اما لباس‌های او به سادگی گرایش دارند. زن متولد اردیبهشت از تنبلی دور است و اگر لازم باشد دوشادوش همسرش کار می‌کند اما هیچ گاه از او پیشی نمی‌گیرد و حس مردانگی و رهبری همسرش را زیر سوال نمی‌برد از این رو ازدواج مرد اولین ماه و زن دومین ماه سال ایده آل است. تیم بزمینه برای این زوج آرزوی روزهای خوبی دارد.

    زن متولد ماه اردیبهشت اهل گله و شکایت نیست. چنین دختری برای ازدواج با مرد انتقادناپذیر خرداد بسیار ایده‌آل است. زن متولد دومین ماه بهار و مرد متولد سومین ماه این فصل هر دو علاقمند به هنر هستند و اطلاعاتی که مرد خرداد ماهی در این زمینه‌ها دارد می‌تواند اسباب ذوق و افتخار همسر اردیبهشت ماهی‌اش را فراهم کند. نقطه مشترک ازدواج‌های بین مرد متولد خرداد و زن اردیبهشت ماه معمولاً ذوق و هنر است. اگر دنبال نقاط مشترک در بین این زوج می‌گردید ذوق و هنر می‌تواند یک وجه مشترک عالی باشد. بزمینه ضمن آرزوی لحظاتی خوش برای آنها امیدوار است با شناخت طرفین و درک متقابل بتوانند زندگی خوبی داشته باشند. 

    زن اردیبهشت و مرد تیر بیش از همه چیز، در تمایل به لباس‌های ساده با هم هماهنگ هستند. آن‌ها بیشتر به پارچه‌های ساده علاقمند هستند و هنگامی که کنار هم قرار می‌گیرند ترکیب هماهنگی را ایجاد می‌کنند. هردوی آن‌ها عاشق هنر و موسیقی هستند. مرد متولد تیرماه خواهان همسری است که او را مانند بچه‌ تر و خشک کند. گرچه زن متولد دومین ماه سال در صورت لزوم از هر کمکی برای همسرش دریغ نمی‌کند و می‌تواند برای او تقریباً مادری کند اما ضعیف بودن مرد را نمی‌پذیرد. او از روی ترحم به همسرش نمی‌رسد بلکه از عشق این کار را انجام می‌دهد. مهم‌ترین نکته در این رابطه نگهداری از عشق دوطرفه است. مطمئن باشید با عشق و محبت می‌توانید زندگی خوبی داشته باشید. بزمینه بهترین‌ها را برای شما آرزو دارد.

    مرد متولد مرداد شیری سرکش است، شاید زن اردیبهشت را بتوان کسی دانست که با درایت و صبر خود می‌تواند او را رام کند. مرد متولد مردادماه فردی صبور و عاشق‌پیشه است و برای بدست آوردن دل معشوق هیچ تلاشی را دریغ نمی‌کند در مقابل زن اردیبهشت ماهی نیز علاقه‌ای به تعجیل ندارد و دوست دارد در روابط عاشقانه کارها به مرور زمان انجام شود و عجله‌ای در کار نباشد. تیم بزمینه ضمن آرزوی سعادت برای این زوج پیشنهاد می‌کند تا زن متولد اردیبهشت بیش از هر چیز با کمک صبر بی‌پایان خود ریاست‌طلبی همسر مرداد ماهی‌اش را بپذیرد و او را بامحبت و احساسات، مدیریت کند.

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    زن اردیبهشت و مرد متولد مهر از آن دست زن و شوهرهای با تفاهم زیاد هستند. هر دو قلبی بزرگ دارند و روابط اجتماعی خوبی دارند. هر دو از بی‌نظمی متنفرند و به همین دلیل خانه این زن و شوهر همیشه سرشار از بوی خوب و منظم و مرتب است. هردو صبور هستند و در ناملایمات تحمل زیادی دارند. مرد متولد مهر قادر به درک احساسات ابراز نشده نیست. خوشبختانه زن متولد اردیبهشت در بیان احساساتش پروایی ندارد و از این جهت به‌خوبی با هم ارتباط برقرار می‌کنند. 

    مرد متولد آبان ظاهری آرام و درونی پرجوش و خروش دارد که همیشه به دنبال هیجان است. زن اردیبهشت ماهی در ناملایمات زندگی خونسرد است و خواستار زندگی آرام و بی‌دردسر است. از این جهت ممکن است کمی ناسازگار باشند، اما آستانه بالای تحمل زن اردیبهشت ماهی ممکن است سبب شود برای زندگی مشترک مکمل هم باشند. زن متولد اردیبهشت ماه اهل گله و شکایت نیست و همین می‌تواند راه‌های رسیدن همسر آبان ماهی‌اش را به مراتب بالاتر هموار کند و باعث شود او با خیال آسوده‌تری به بلند پروازی‌هایش جامه عمل بپوشاند. بزمینه برای این زوج بهترین‌ها را آرزو دارد.

    گاهی وقتها مرد متولد ماه آذر کمی ‌دمدمی ‌مزاج و بد زبان می شود. دختری که در دومین ماه سال متولد شده است می‌تواند با صبر و تحمل و آرامش خود این مشکلات را از سر بگذراند. زن اردیبهشت ماه در عشق و ابراز علاقه بی پرواست. رمانتیک بودن او و محبت کردنش می‌تواند همسر آذر ماهی‌اش را جادو کند. مرد متولد آخرین ماه پاییز در عشق تا حدودی بی اعتناست و ممکن است سبب آزار دختر احساساتی اردیبهشت ماهی شود. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی پیشنهاد می‌کند تا مرد متولد آذر، کمی رمانتیک‌تر عمل کند تا احساسات زن متولد اردیبهشت دچار خدشه نشود و زن اردیبهشت ماهی با شناخت کامل همسرش از حرف‌های او سوءبرداشت نکند.

    زن متولد اردیبهشت آشپزی ماهر است و همیشه منزلی مرتب دارد. چنین زن کدبانو و مرتبی برای مرد متولد دی ماه بسیار ایده‌آل است. از منظری دیگر، زن متولد ماه اردیبهشت بسیار احساساتی و رمانتیک است در حالی که مرد متولد دی تا حد زیادی، سرد و کم حرف است و اهل حرف های عاشقانه و رمانتیک نیست. از این رو در این مورد ممکن است به مشکل بربخورند. مرد دی ماهی خواهان پست و مقام است و برای رسیدن به جاه طلبی هایش حمایت‌های زن اردیبهشت ماهی کارساز است. از نظر بزمینه زن متولد اردیبهشت با صبر و حوصله خود می‌تواند ابراز عشق را به همسر دی ماهی‌اش یاد بدهد تا خلاء عاطفی برای خود احساس نکند.

  • چگونه رمز وای فای گوشی خود را پیدا کنیم
  • مرد متولد ماه بهمن غالبا در اقدام به ازدواج کند است و خوشبختانه زن متولد اردیبهشت نیز در این راستا با شتابزدگی مخالف است. دختری که در دومین ماه بهار به دنیا آمده است، اهل نق زدن و گله گذاری نیست. از این رو می‌تواند برای مرد رفیق باز بهمن ماهی زنی ایده آل باشد که با صبوری همه چیز را تحمل می‌کند. ولی نباید رگ لجبازی دختر ماه اردیبهشت را از یاد برد. از این رو مرد بهمن ماهی باید جانب اعتدال را رعایت کند. تیم بزمینه برای این زوج روزهای خوشی را آرزو می‌کند.

    زن متولد اردیبهشت و مرد متولد اسفند هر دو بسیار احساساتی هستند. اگر خانم در عشق پیش قدم باشد مرد متولد اسفند به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد. خوشبختانه زن متولد ماه دوم سال در عشق بی پرواست. احتمالا زندگی این زوج بر سر انتخاب رنگ در دکوراسیون منزل کمی به مشکل بربخورد. زن اردیبهشت ماهی معمولا عاشق رنگ آبی و رنگهای سرد است در حالی که مرد متولد اسفند معمولا به رنگ های با تناژ قرمز علاقمند است. دختری که در ماه اردیبهشت به دنیا می‌آید به شدت به موسیقی کشش دارد و مرد متولد آخرین ماه سال اگر عاشق شود ناخودآگاه به سمتی پیش می‌رود که به یک هنرمند تمام عیار تبدیل می‌شود. این زوج هردو مخالف شتابزدگی هستند و با خونسردی و آرامش زندگی را پیش می‌برند. بزمینه ضمن آرزوی سعادت برای این زوج، امیدوار است با مشترکات موجود، بتوانند زندگی سرشار از عشقی را پیش بگیرند و مشکلات جزئی که در زندگی هر زن و شوهری وجود دارد را پشت سر بگذارند.

    بیشتر بخوانید:

    ورود به سایت

    برای ثبت نظرات لطفا ابتدا وارد سایت شوید

    ازدواج زن و مرد متولد دی چگونه خواهد بود؟ زن و مرد متولد دی به علت تفاهمی که دارند به خوبی می‌توانند با یکدیگر کنار بیایند و زندگی خوبی را تجربه کنند. زن متولد دی برای مرد متولد این ماه از لحاظ خانه‌داری یک ایده‌آل محسوب می‌شود. یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوند زودرنجی خانم و زبان نیش‌دار آقاست، که سبب بروز ناراحتی در او می‌شود. مرد متولد دی گاهی اوقات زبان تلخی دارد که بعدا از گفته خود پشیمان می‌شود با یک گفتگوی صمیمانه می‌توان این ناراحتی‌ها را از میان برداشت. جاه‌طلبی این زوج از نقاط مشترک آن‌ها می‌باشد. زن دی ماهی دوست دارد همسرش به مقام های بالا برسد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی برای همسر خود دریغ نمی‌کند. آراستگی و خوش لباسی خانم دی ماهی نیز یکی از ویژگی‌هایی است که همسر دی ماهی‌اش را همواره بیش از پیش به او جذب می‌کند زیرا مرد متولد دی خواهان شیک‌پوشی همسرش است. هر دوی آن‌ها به شدت به خانواده‌ای که در آن متولد شده اند علاقه دارند و در این مورد می‌توانند یکدیگر را به خوبی درک کنند. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

    زن متولد دی ماه زنی منظم، بانمک، جذاب و کدبانوست. مرد فروردینی نیز یک ایده آل گرا و خواهان همسری زیبا و کدبانوست، از این رو زن دی ماهی انتخاب خوبی برای او می‌باشد. با همه این‌ها زن متولد دی ماه همواره از این که در نگاه همسرش زیبا به نظر نرسد واهمه دارد و اعتماد بنفس پایین او یک نقطه ضعف محسوب می‌شود. اگر همسر او در اولین ماه سال متولد شده باشد کسی نیست که مدام اعتماد بنفس همسرش را بالا ببرد. او دوست دارد همسرش برتری خود نسبت به زنان دیگر را به او اثبات کند نه این که خوبی‌های همسرش را خودش به او یادآوری کند. زن متولد دی ماه مشوق همسرش است و می‌تواند به همسر فروردینی خود احساس فوق العاده بودن بدهد. حضور دختر دی ماهی و پسر فروردین ماهی یک زندگی سازگار را رقم می‌زند. بزمینه چنین زندگی ای را برای این زوج آرزو دارد.

    زن متولد دهمین ماه سال بسیار خوش‌لباس و منظم و کدبانو است. چنین زنی آرزوی یک مرد اردیبهشت ماهی می‌باشد. یک زن دی ماهی با کدبانوگری و ظرافت رفتار خود می‌تواند همسر اردیبهشتی‌اش را مثل موم در دست بگیرد. یک زن دی ماهی همه تلاشش را می‌کند تا همسرش در همه چیز مقام اول را داشته باشد. از نظر مرد دومین ماه سال این یعنی در نظر گرفتن مقام مرد. یک مرد به ظاهر مدرن اما با درون سنتی که دوست دارد تا حدی مردسالاری را در خانه زنده نگه دارد. بزمینه ضمن آرزوی بهترین لحظات برای این زوج، امیدوار است با کنار گذاشتن نیت مردسالاری در زندگی مدرن توسط مرد اردیبهشت ماهی و حفظ احترام همسر توسط زن دی ماهی زندگی خوبی را پیش بگیرند.

    زن متولد دی حساس و زودرنج است و ممکن است از متلک‌های همسر خرداد ماهی خود که در قالب شوخی بیان می‌شود برنجد. او بسیار مبادی آداب است و در کنار مرد خرداد ماهی که به مردم‌داری معروف است می‌توانند زوج فوق‌العاده‌ای را ایجاد کنند. این زوج با مشارکت در خیریه‌ها می‌توانند احساس خوبی در زندگی پیدا کنند. زن متولد دی همیشه با درماندگان همدردی می‌کند و مرد متولد خرداد از کمک‌رسانی لذت می‌برد. بزمینه برای آنها زندگی سرشار از عشق را آرزو دارد.

    مرد متولد تیرماه کمی بدخلق است و ممکن است این ویژگی او سبب رنجش و ناراحتی همسر دی ماهی‌اش شود زیرا زن متولد ماه دی زودرنج و حساس است. مرد متولد تیر ماه گاه با نگاه‌های سرد و رفتارهای این چنین سبب ناراحتی همسرش می‌شود. زن متولد ماه دی کسی است که با یک رفتار سرد از همسرش تا مدت‌ها اوقاتش تلخ باقی می‌ماند. اهمیتی که زن دی ماهی به خانواده خود می‌دهد، بسیار زیاد است اما با جنس اهمیت مرد تیرماه به مادرش متفاوت است. زن متولد دی اگر بفهمد خانواده به کمک احتیاج دارد لحظه‌ای معطل نمی‌کند اما مرد متولد تیر گوش به فرمان مادرش است. این ویژگی در مرد متولد تیر در صورتی که مادرش سوءاستفاده کند دلیل اصلی اختلاف زناشویی آن‌ها می‌شود. همچنین کنار آمدن با اهمیت بسیار زیادی که زن متولد دی به خانواده‌اش می‌دهد نیز کار ساده‌ای نیست. بزمینه برای این زوج بهترین لحظات را آرزو دارد و توصیه می‌کند تا با حفظ تعادل بین رابطه زناشویی و رابطه با خانواده پدری زندگی شیرینی را تجربه کنند.

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    زن متولد ماه دی تا حدی زودرنج و لجباز است. او تا حدی جاه‌طلب و به دنبال قدرت است از این‌ رو ممکن است با همسر مرداد ماهی‌اش به مشکل برخورد کند. زن متولد ماه دی در هر جا و هر مقامی که باشد بر رفتار و کردار خود مسلط است و می‌تواند اعتماد هرکس از جمله همسر خود را جلب کند. مرد متولد مرداد ماه برای همسر خود یک پشتیبان و مدافع است از این رو می‌تواند نظر همسر دی ماهی خود را جلب کند. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا مرد مرداد ماهی با شناخت همسر دی ماهی‌اش حس اعتماد خود را نسبت به او تقویت کند و زن متولد دی ماه با دلربایی خود نظر همسر مرداد ماهی‌اش را جلب کند.

    زن متولد دی بسیار منظم است و خانه‌ای مرتب که دلخواه مرد شهریوری است دارد. زن متولد دی ماه بسیار خیرخواه است و غالباً به افراد نیازمند کمک می‌کند. مرد شهریوری نیز دارای همین ویژگی است و برای افراد ضعیف‌تر از هیچ فداکاری دریغ نمی‌کند. از این رو این زوج می‌توانند صاحب یک خیریه بزرگ شوند و هماهنگ باهم به نیازمندان کمک کنند. زن متولد دی ماه بسیار مبادی آداب است و از این جهت مورد علاقه همسر شهریوری خود می‌باشد زیرا مرد متولد شهریور از رفتار‌های کودکانه یک زن بالغ خوشش نمی‌آید. بزمینه برای این زوج روزهای خوشی را آرزو دارد.

    زن متولد دی کسی است که از تلف شدن وقت هراس دارد و به هیچ‌وجه از کار و فعالیت نمی‌ایستد حال آنکه مرد متولد ماه مهر گاه تنبل و بی‌اعتنا به زندگی است که همین امر ممکن است سبب اختلاف بین آنها شود. زن دی ماهی بسیار مرتب و منظم است و همیشه خانه‌ای تمیز دارد که پذیرای مهمانان سرزده است. مرد متولد مهر می‌تواند پایبند به چنین خانه‌ای شود زیرا برای او نظم و تمیزی منزل از همه چیز مهم‌تر است. زن متولد دی ماه بسیار حساس و زودرنج است اما مرد متولد مهر می‌تواند برای او همسری باشد که هیچ‌گاه سبب ناراحتی او نشود.بزمینه برای این زوج آرزوی روزهای خوشی دارد.

    زن متولد ماه دی ماه همچون مرد متولد ماه آبان جاه‌طلب و خواستار شهرت و جاه و مقام است. این ویژگی مشترک آن‌ها می‌تواند سبب همراهی‌شان شود. زن متولد دی در راستای کسب مقام همسرش از هیچ تلاشی فروگذار نیست. دختری که در ماه دی به دنیا می‌آید بسیار حساس و زودرنج است و احتمال آن زیاد است که رک‌گویی همسرش او را برنجاند و دلش را بشکند. او همیشه نگران است که نکند در نظر همسرش زیبا نباشد، بنابراین همسر آبان ماهی او حتی اگر ایرادی در اندام و چهره او مشاهده کرد باید مراقب صراحت کلام خود باشد.بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد و امیدوار است مرد آبان با توجه کافی به همسر خود و زن دی ماه با شناخت همسر آبان ماهی‌اش به بهترین زندگی دست پیدا کنند.

    در طالع بینی ها گفته می‌شود دختر متولد دی از همان نوجوانی به فکر ازدواج است و دوست دارد رابطه اش به ازدواج ختم شود. این در حالتی است که مرد متولد آذر خیلی دیر به ازدواج تن می‌دهد. مرد آذر ماهی زبان تندی دارد که ممکن است همسر دی ماهی زودرنجش را آزار دهد. مرد متولد آخرین ماه پاییز همسری دلسوز و با محبت می‌خواهد که به او محبت کند. خوشبختانه زنی که در اولین ماه زمستان به دنیا آمده باشد بسیار با محبت و دلسوز است. بزمینه برای این زوج بهترین‌ها را آرزو می‌کند.

    دختر متولد دی از همان دوران نوجوانی اگر با پسری آشنا شود به فکر ازدواج است. او معمولا ازدواج زودهنگام را به روابط طولانی دوستی ترجیح می‌دهد. اگر در مقابل چنین دختری پسر متولد بهمن قرار بگیرد کار کمی دشوار می‌شود. چرا که پسر متولد بهمن ماه معمولا در ازدواج کند است و دیر پیشنهاد ازدواج می‌دهد. از این رو بیشتر آقایان بهمن ماهی در سنین بالاتر ازدواج می‌کنند. یکی از نقاط ضعف خانم دی ماهی عدم اعتماد بنفس نسبت به ظاهرش است. او همیشه از این می‌ترسد که در نگاه همسر خود زیبا نباشد و فرد دیگری از او جذاب‌تر باشد. در این راستا مرد متولد بهمن متاسفانه کمک شایانی نمی‌تواند بکند. چرا که مرد متولد بهمن اهل چرب زبانی و تعریف و تمجید نیست. به علاوه آن که مرد بهمن ماهی با سایرین در جمع ها و مهمانی ها گرم می‌گیرد و معمولا صدای خنده ها و شوخی های او با جنس مخالف بلند است و همین امکان دارد سبب بروز این اشتباه در همسر دی ماهی‌اش شود که گمان کند از نگاه او دختر دیگری جذاب به نظر آمده است. مرد بهمن ماهی را می‌توان یک فرد رفیق باز در نظر گرفت در حالی که اولویت خانم دی ماهی خانواده‌اش هستند. از این رو باید همواره با گفتگو به نتیجه‌ای واحد برای خانوادگی یا دوستانه بودن محافل خود برسند. دلیل اصلی ازدواج مرد متولد بهمن داشتن یک مونس و همدم است، کسی که همواره در دسترس همسر خود باشد. زن متولد دی می‌تواند این خواسته همسرش را به خوبی برآورده کند. بزمینه برای این زوج آرزوی بهترین‌ها را دارد و امیدوار است آن ها با علاقه و بیان خواسته ها بتوانند نقاط مشترک را در بین خود تقویت کنند.

  • دانلود آهنگ شاد شب یلدامو کل آرزوهامو
  • مرد متولد اسفند گاه سخنان نسنجیده‌ای را بیان می‌کند که سبب ناراحتی همسرش می‌شود. حال اگر همسرش متولد ماه اول زمستان باشد این رنجش بیش از سایرین خواهد بود. چرا که زن متولد ماه دی به‌شدت زود رنج است. مرد متولد آخرین ماه سال در مواقعی به کنج عزلت می‌رود و گوشه‌نشین می‌شود. در این زمان اگر همسرش به آرایشگاه برود و تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کند این مرد را می‌تواند از گوشه‌نشینی خود خارج کند. در این شرایط زن متولد دی ماه می‌تواند یک زن موفق در راستای برگرداندن همسرش به دنیای واقعی باشد. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند زن متولد ماه دی از جذابیت‌ها و خوش‌پوشی خود برای جذب مرد اسفند ماهی استفاده کند و مرد متولد ماه اسفند با شناخت نقطه ضعف‌های همسر خود مراقب حرف‌های خود باشد تا موجب رنجش او نشود.

    بیشتر بخوانید:

    ورود به سایت

    برای ثبت نظرات لطفا ابتدا وارد سایت شوید

    سماتک

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    ازدواج متولدین دی با سایر ماه ها را در ادامه برای هر ماه به صورت جداگانه توضیح داده ایم طالع بینی ازدواج مرد متولد دی با سایر ماه ها و همچنین طالع بینی ازدواج زن متولد دی با سایر ماه ها در این نوشتار بیان شده است.

    دی با فروردین : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند
    دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا
    دی با خرداد : ( خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند
    دی با تیر : (خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند
    دی با مرداد : (متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند
    دی با شهریور : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت
    دی با مهر : ( متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند
    دی با آبان : ( بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند
    دی با آذر : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند
    دی با دی : (متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود
    دی با بهمن : ( متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی
    دی با اسفند : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

    این یک ازدواج ساده نیست. هر دو بسیار آگاه و هوشیار هستند به همین دلیل ازدواج متولد دی با فروردین درست مثل یک رقابت می ماند که ممکن است به رابطه آسیب برساند. به سختی می توان گفت کدام یک برنده می شوند. اگر هر دو تصمیم بگیرند که یکدیگر را دوست داشته باشند مجبور می شوند سال ها به تلاش بیهوده خود ادامه دهند. تنها شانس آن ها برای موفقیت احترام بلا شرط و وسعت انتظاراتشان است. آن ها می توانند مکمل همدیگر باشند اما تنها به شرطی که خوبی های یکدیگر را ببینند و ویژگی های مثبت همدیگر را برجسته تر ببینند. اما متاسفانه طبیعت حاکم بر آن ها به ندرت به آن ها اجازه می دهد که اینگونه مثبت نگر باشند. اگر با یک متولد فروردین وارد رابطه و ازدواج شده اید به جای این که به دنبال کمبودهای او باشید به چیزهایی فکر کنید که می توانید از هم بیاموزید و زیاد به کار هم کاری نداشته باشید. پیوند زناشویی و ازدواج متولدین فروردین با دی چندان سازگار و تفاهم آمیز نیست. متولدین دی (بزغاله) افرادی تودار، مرموز و کمی آب زیر کاه هستند و از همین لحاظ برای دیگران کمی سخت است که به درستی آنها را بشناسند و به نیات درونی آنها پی ببرند. به همین دلیل با متولدین فروردین چندان جور در نمی آیند زیرا متولدین فروردین افرادی برون گرا و خونگرم هستند و از هر گونه مرموز بودن و پیچیدگی بدشان می آید. متولدین فروردین خیلی زودجوش و صمیمی و پر نشاط هستند و به سرعت با دیگران دوست می شوند ولی متولدین دی کمی دیرجوش و نچسب اند و به سادگی با کسی پیمان دوستی نمی بندند. متولدین فروردین کمی جسور و بی پروا هستند و گاهی با بی ملاحظگی رفتار می کنند و این با روحیه محافظه کار متولدین دی زیاد سازگار نیست زیرا آنها کارهای خود را با صبر و حوصله و متانت و مهارت دنبال می کنند. متولدین دی همچنین به آزادی و استقلال نیاز دارند تا به اتکای سختکوشی خود به آرمانهای بلندپروازانه خود پاسخ دهند و این با روحیه سلطه گر متولدین فروردین ماه چندان جور در نمی آید و ممکن است اختلاف نظرهایی را در زندگی زناشویی آنها ایجاد کند. بنابراین اگر پیوندی میان متولد فروردین و دی صورت بگیرد باید با تحمل و صبر و بردباری و خویشتنداری طرفین برطرف گردد تا کانون زندگی آنها از هم نپاشد و قرین سعادت گردد.

  • ترجمه جمله آلمانی به فارسی
  • متولد دی و اردیبهشت می توانند رابطه بسیار عمیقی داشته باشند که برای ماه های دیگر دست نیافتنی است. ازدواج متولد دی با اردیبهشت خوب است آن ها توانایی تکامل همدیگر را دارند اما در محیط بیرون زوج کسل کننده ای هستند و آن پویایی شگفت انگیز درونی را از دنیای بیرون پنهان می کنند. اگر اردیبهشتی به دی ماهی انگیزه بدهد و متولد دی نیز راه موفقیت را به او نشان دهد می توانند با هم کار کنند، بچه های خوبی تربیت کنند و زندگی بسیار سرگرم کننده تری نسبت به قبل داشته باشند.

    متولدین دی افرادی تودار، فعال، با ثبات و رازنگهدار هستند و به طور کلی با اردیبهشتی ها خصوصیات مشترکی دارند و می توانند با همدیگر خانواده ای مستحکم و پابرجا ایجاد کنند. متولدین دی همچون متولدین اردیبهشت دارای علامت زمینی هستند و اهل کار و فعالیت و جدیت می باشند.

    متولد دی فردی خانواده دوست، جاه طلب و در عرصه عشق و عاشقی کمی تودار و جدی است و این خصوصیات با ویژگی های متولدین اردیبهشت سازگار است و آنها خیلی خوب می توانند یکدیگر را درک کنند و در زندگی به تفاهم برسند. از نظر عاطفی نیز هردو افرادی مهربان و دلسوز هستند و به درد و غم یکدیگر می رسند و از این لحاظ نیز هیچکدام کمبودی حس نخواهند کرد. بدین ترتیب ازدواج متولد دی با اردیبهشت به دور از هرگونه کشمکش جدی خواهد بود.

    دی و خرداد زوج تقریبا عجیبی هستند. ازدواج متولد دی با خرداد چگونه است؟ هر دو در جستجوی چیزهایی هستند که دیگری دارد اما نمی توانند آن ها را در یکدیگر تشخیص دهند. متولد خرداد به فردی نیاز دارد که کمی از جنبش و فعال بودنش کم کند به همین دلیل با دیدن دی ماهی فردی کسل کننده و بی تحرک می بیند. متولد دی به لذت و آرامش در زندگی نیاز دارد اما خردادی پر از انرژی غیر قابل کنترل است. در واقع این دو در ازدواج می توانند تجربه ارزشمندی را با هم داشته باشند و سبک زندگی متفاوت یکدیگر را با هم به اشتراک بگذارند. این زوج می توانند با هم کار کنند و به تمام اهدافی که می خواهند برسند. متولدین دی کمی تودار، سیاستمدار، سر نگهدار و محافظه کارند و این صفات با خصوصیات متولدین خرداد که روراست، صمیمی، و بی شیله پیله اند کمی ناهمگونی دارد و ممکن است از این لحاظ در برخی مواقع همدیگر را زیاد نپسندند. ولی از لحاظ جسمی به خوبی یکدیگر را ارضاء کرده و با هم هماهنگ هستند. متولد دی کارهای خود را با صبر و حوصله و متانت انجام می دهد ولی متولد خرداد پرشور و حال تر است. به طور کلی اگر آنها از سر سازش با هم روبرو شوند می توانند یکدیگر را کامل کرده و زندگی سعادت باری در پیش گیرند.

    طالع بینی ازدواج متولدین دی با تیر این دو می توانند داستان عشق شخصی که قبل از آن ها زندگی می کرده است را زنده نگه دارند و این همان چیزی است که برای بهبودی و حفظ شجره نامه خانوادگی نیاز است. این نشانه های خورشیدی برای رها کردن گذشته باید با مشکلات دست و پنجه نرم کرده و آن ها را حل کنند. در بیشتر موارد این دو زوج عشقی پایدار و ماندگار دارند و در انتخاب یکدیگر هیچ شکی به خود راه نمی دهند.

    متولد دی در زمینه امور مالی مقتصد و صرفه جو است و از این نظر با متولد تیر هماهنگی دارد. متولد دی همچنین خانواده دوست است و به روابط خانوادگی اهمیت می دهد و قلبی رئوف و مهربان دارد و از این جنبه نیز با متولد تیر به خوبی سازگاری دارد. از نظر روابط جسمانی نیز با هم تضادی ندارند و به خوبی یکدیگر را ارضا می کنند. متولد دی همچنین همانند متولد تیر از خلق و خوی متغیری برخوردار است و بدین ترتیب با یکدیگر همگون هستند.

    ازدواج متولد دی با تیر در حالت کلی خوش یمن است و آنها می توانند با قلب دلسوز و مهربان خود زندگی خوب و سعادت باری با یکدیگر داشته باشند.

    اگر این دو در زمان مناسبی همدیگر را ملاقات کنند خیلی خوب با هم می سازند و طالع بینی ازدواج متولد دی با مرداد جالب است. مشکل اصلی در رابطه آن ها تفاوت اولویت هایشان است. به هم رسیدن این دو کار آسانی نیست اما بعد از وصل شدن از فواید زیادی بهره مند می شوند. سازندگی این دو باعث می شود به چیزهایی که آرزو دارند برسند. متولد دی و مرداد مثل زمین و آتش با هم تفاوت دارند اما اگر هدف مشترکی داشته باشند هیچ چیزی نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد.

    متولدین دی افرادی آرام، خویشتن دار، کم حرف و تودار هستند و در نتیجه به خوبی نمی توانند پاسخگوی شور و هیجان متولد مرداد باشند. متولد مرداد طالب عواطفی آتشین و پر حرارت است ولی متولدین دی در عرصه عشق به گونه ای سرد رفتار می کند. آنها هردو در پی کسب قدرت و برتری جویی بر یکدیگر هستند و هرکدام به روش خود جلو می روند و بدین ترتیب گهگاه زندگی آنها صحنه کشمکش و رقابت طلبی می شود.

    متولدین مرداد اجتماعی و برون گرا هستند و گاهی روابط اجتماعی گسترده آنها موجب برانگیختگی حس حسادت در متولدین دی می شود. به طور کلی روابط جسمی بین آنها ارضا کننده است و اگر بتوانند در حوزه روابط عاطفی نیز کمی با مدارا و ملاطفت با یکدیگر رفتار کنند کانون زندگی آنها گرم و پرنشاط خواهد شد پس ازدواج متولد دی با مرداد خوب است.

    دی و شهریور متعلق به عنصر خاک هستند و از شیوه های یکدیگر به خوبی پیروی می کنند در اینجا طالع بینی ازدواج متولد دی با شهریور را توضیح خواهیم داد. درست است که همه چیز بین متولدین دی و شهریور از نظر متولدین ماه های دیگر بیش از حد آرام است اما بین این دو احترام، اعتماد و عشق برقرار است. این رابطه پایان کمال طلبی است زیرا هر دو به یکدیگر زمان می دهند و به حرف های همدیگر خوب گوش می دهند تا به آن انتظاراتی که دارند برسند. از طرف دیگر این دو می توانند سخت و انعطاف ناپذیر باشند و رابطه از آن ها افرادی سخت بسازد اما در بیشتر موارد این زوج به همدیگر زمان کافی برای رشد کردن در کنار همدیگر می دهند.

    عنصر وجودی متولدین شهریور و دی خاک است و بنابراین هردو آنها اهل کار و عمل هستند و زیاد خیال پرور و رویایی نیستند. متولد دی همانند متولد شهریور به خوبی بر رفتار و کردار خود تسلط دارد و موجودی آرام، جدی و اهل عمل است. یعنی علیرغم آن که احساسات پر شوری دارد از ابراز آن تا حدود زیادی جلوگیری می کند و چهره ای سرد و خوددار از خود نشان می دهد. اما به مرور رابطه عاطفی میان این دو شکوفا می شود و هرچه جلوتر می روند در ابراز احساسات نسبت به یکدیگر دست و دلبازتر می شوند. متولد دی اصولا خانواده دوست است و سرشار از حس ترحم و دلسوزی به دیگران است و از همسرش در همه جا حمایت می کند.

    متولد دی همچنین در زندگی خواهان نظم و انضباط و برنامه است و از این نظر نیز با متولد شهریوری سازگار و هماهنگ است. بنابراین به طور کلی رابطه و ازدواج متولد دی با شهریور رابطه ای استوار و محکم است و زندگی آنها از چشم انداز خوبی برخوردار است.

    بهترین کلمه ای که می توان برای وصف ازدواج متولد دی با مهر بیان کرد کلمه “سخت” است. البته این به این معنی نیست که آن ها از دردسرها و مشکلات با هم بودن لذتی نمی برند یا این که برای مدتی طولانی با هم می مانند اما ازدواج متولد دی با مهر رابطه ای نیست که همه آرزویش را دارند. مشکل اصلی در ازدواج متولدین دی با مهر احترام نگذاشتن به ارزش های عاطفی یکدیگر است. اگر آن ها راهی برای درک احساسات یکدیگر پیدا کنند همه چیز در زندگی آسان تر می شود.

    متولد دی در زندگی جدی و خشک و مصمم است ولی متولد مهر علیرغم حس عدالتخواهی و وظیفه شناسی تا این اندازه خشک و جدی نیست و شادی و نشاط را نیز لازمه زندگی می داند. متولد دی اهل کار و عمل است و بلندپروازی دارد و هر لحظه به فکر پیشرفت و ترقی است ولی متولد مهر دوست ندارد تا این اندازه خود را غرق در کار کند.

    ولی علیرغم مشکلات و موانعی که در ازدواج متولد دی با مهر به چشم می خورد آنها می توانند با هم زندگی خوبی داشته باشند. فقط کافیست متولد مهر عقل و درایت مثال زدنی خود را به کار گیرد و چهره عبوس متولد دی را کنار زده و شخصیت پنهان در پشت آن را کشف کند. به هر حال متولد مهر هرگز نباید گول ظاهر متولد دی را بخورد. زیرا او در باطن فردی خانواده دوست، احساساتی، خونگرم و با نشاط است و فقط تاثیرات سیاره زحل بر رفتار و کردار اوست که مانع بروز احساسات او می شود.

    ازدواج متولد دی با آبان برای هر دوی آن ها الهام بخش است زیرا هر دو به دنبال کشف حقیقت و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات حل نشده می روند. این زوج هر دو عمیق هستند و از هیچ چیزی سرسری نمی گذرند. آن ها می توانند پایه ای عمیق برای یک رابطه پایدار و ماندگار بسازند. البته همین عمیق بودن و سرسری رد نکردن مسائل گاهی اوقات هم ممکن است برای آن ها رابطه ای سرد و تاریک بسازد و آن ها را افسرده کند به طوری که در فرد دیگری خوشبختی را جستجو کنند.

    طالع بینی ازدواج متولد دی با آبان کمی سلطه جو و قدرت طلب است بنابراین احتمالا بر سر کسب قدرت بین آنها کشمکش و درگیری به وجود می آید. همچنین از نظر جسمانی ممکن است چندان با هم سازگار نباشند زیرا متولد آبان احتمالا اهمیت بیشتری برای این روابط قائل است در صورتی که متولد دی شاید آن شور و حرارت لازم را نداشته باشد.

    اما آنها به طور کلی با هم سازگار هستند و اعتماد و اطمینان زیادی به هم دارند و چون سرشار از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی اند به خوبی یکدیگر را درک کرده و با درایت قادر خواهند بود پیوند زناشویی خود را حفظ کنند و آن را ارتقا بخشند و به سعادت برسند.

    ازدواج متولد دی با آذر ایده آل شما نیست و به ندرت می تواند رابطه ای باشد که بخواهید تمام عمر در آن بمانید. اما هر دو به دلیل درک و پذیرش بالایی که نسبت به تفاوت ها دارند لحظات خوبی را کنار هم می گذرانند. ما نمی توانیم پایداری این رابطه را تخمین بزنیم تا زمانی که خود متولد دی ماه بخواهد. لبخند آذر و توانایی او در خنداندن شریک زندگی خود به تنهایی می تواند ستونی برای زندگی پایدار آن ها باشد. متولد آذر و دی شخصیتهایی نسبتا متفاوت دارند مثلا متولد آذر موجودی آسانگیر و راحت است و هیچ چیز را چندان جدی نمی گیرد. در صورتی که متولد دی دیدگاهی جدی و سختگیرانه به زندگی دارد. یا متولد دی آدمی ساکت و آرام و گوشه گیر است در حالی که متولد آذر پر شر و شور بوده و آزادی طلب و اهل معاشرت با دیگران است. ولی در هر حال چون هردوی آنها افرادی عاقل و خردمند هستند احتمالا می توانند با هم کنار بیایند و به خواسته ها و عقاید یکدیگر احترام بگذارند. متولد دی باید کمی از سختگیریها و خودخواهی های خود کم کند و به متولد آذر آزادی عمل بیشتری بدهد تا ازدواج متولد دی با آذر قرین سعادت و خوشی باشد.

    ازدواج رابطه دو دی ماهی زیاد ایده آل نیست. طالع بینی ازدواج مرد متولد دی با زن دی ماهی در ادامه شرح خواهیم داد یک نکته منفی نکات منفی زندگی را دو برابر می کند. اما تمام این نکات منفی ممکن است با ورود یک دی ماهی به زندگی آن ها کاملا برعکس شود. یکی از مشکلات ازدواج متولدین دی ماه با هم ممکن است داشته باشند حس برتری آن هاست که رابطه آن ها به پایانی اجتناب ناپذیر می کشاند. مرد و زن متولد دی برای این که بتوانند زندگی خوبی را کنار هم بگذرانند باید جایی هم برای احساسات باز کنند تا به تعادل برسند. این پیوند نیز مشابه دیگر ازدواج های ماههای مشابه با همدیگر، می تواند خصوصیات مثبت و منفی آن ها را تشدید کند و ممکن است پیوند آنها را به رابطه ای یکنواخت و کسل کننده تبدیل کند. متولدین دی افرادی جدی، سختگیر، کم حرف و کمی بدبین هستند و در زندگی زناشویی با یکدیگر باید سعی کنند از لاک خود بیرون آمده و احساسات و عواطف درونی خود را بیشتر با یکدیگر در میان بگذارند و در مورد صفات و خصوصیات ناخوشایند یکدیگر صبور باشند.

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    متولد دی و بهمن در آغاز رابطه و ازدواج زیاد برای هم جالب نیستند. سیاره حاکم بر هر دو نشانه سیاره زحل است اما نقش آن ها در زودیاک کاملا متفاوت است. بزرگ ترین چالش آن ها در رابطه ارتباط عاطفی شان است. اگر قرار باشد این دو با هم بمانند متولد دی باید کمی خودش را بالا بکشد و متولد بهمن کمی پایین تر بیاید. آن ها باید در اعتدال همدیگر را ملاقات کنند تا متولد بهمن بتواند به متولد دی کمک کند که در زندگی خود تغییر ایجاد کند. این دو از نظر شخصیت با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. مثلا متولد دی تا حدودی محتاط و محافظه کار است و برخلاف متولد بهمن که زیاد به زندگی دل نمی بندد و خود را درگیر آن نمی کند نسبت به مسائل زندگی خود جدی و سختگیر است. ظاهرا ممکن است ظاهرا بین آن ها علاقه و شور و هیجان وجود نداشته باشد ولی موضوع امیدوارکننده در رابطه زناشویی این دو آن است که هردو از حس نوعدوستی خوبی برخوردارند و درمورد نقاط ضعف یکدیگر مدارا می کنند و در اکثر اوقات به همدیگر یاری می رسانند و همدرد هم هستند. همین موضوع باعث می شود از یکدیگر فاصله نگیرند و بعد از مدتی به همدیگر عادت کنند و ازدواج متولد دی با بهمن سعادتمندی داشته باشند.

    رابطه ازدواج بین متولدین دی و اسفند داستان الهام و تشویق است. یک دی ماهی تنها با متولد اسفند می تواند به یک ازدواج و رابطه عاشقانه شگفت انگیز و غیر قابل پیش بینی برسد. از طرف دیگر متولد دی به اسفند ماهی آرامش می دهد و به او کمک می کند واقع بین، شاد و خوش بین باشد. یکی از مشکلاتی که در این رابطه وجود دارد اختلاف عقیده در مسائل مذهبی، اعتقادی است. برای رفع این مشکل باید با هم گفتگو کنند.

    متولد دی بیشتر اهل منطق و حساب و کتاب است و در همه امور زندگی خود جدیت دارد در صورتی که متولد اسفند بیشتر غریزی و عاشق پیشه و احساساتی است. اما علیرغم این تفاوت، آن ها به خوبی می توانند با یکدیگر ارتباط فکری برقرار کنند و به یکدیگر احترام بگذارند. این دو در کنار یکدیگر می توانند همدیگر را کامل کنند به شرطی که متولد دی سعی کند تمایل قوی خود را برای مسلط شدن بر اوضاع و در دست گرفتن همه چیز کمی کنترل کند و متولد اسفند نیز شور و عواطف و هیجانات خود را تعدیل کند. در حالت کلی ازدواج متولدین دی با اسفند چشم انداز امیدبخشی را نوید می دهد.

     

    در اینجا به شما می‌گوییم متولدین کدام ماه زنان بهتری هستند و متولدین ماه‌هایی که برجسته ترین ویژگی های اخلاقی را دارند معرفی می‌کنیم.

    همانطور که بسیاری از مردان اهل زندگی مشترک نیستند و برای آن ساخته و تربیت نشده اند ، برخی زنان نیز دارای این خصوصیت هستند.

    فلانی «زن زندگیه»! حتما این عبارت را حداقل یک بار در طول عمرتان شنیده اید؛ معیارها برای به کار بردن این عبارت متفاوت است و برخی با سو برداشت از این جمله بر این باور هستند که یک زن تنها کاری که در زندگی مشترک باید انجام دهد رسیدگی به خانه،فرزندان و امور خانه است و اگر زنی اینگونه نباشد «زن زندگی» نیست. اما در واقعیت زنِ زندگیِ مشترک بودن خصوصیتی است که همه زنان دارای آن نیستند و این مهم امری کاملا طبیعی در دسته بندی انسان‌ها است. آستانه تحمل، صلح جو بودن، بدبین نبودن، مسئولیت پذیری، معتمد بودن، وفاداری، تندروی نکردن در امور، یک دنده و لجباز نبودن و خیلی خصوصیات دیگر وجود دارد که می‌تواند یک زن یا مرد را به فردی ایده‌آل برای زندگی تبدیل کند یا شخصی که به تنهایی در فضای کار و خانواده انسان خوبی است اما برای حضور در زندگی مشترک ساخته نشده است.

    در این مطلب قصد داریم متوجه شویم تاثیر «ماه تولد» بر این ماجرا چیست، با ما همراه شوید.

    فروردین؛ باهوش و ماجراجو

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    شما زنی مستقل ، منطقی و باهوش هستید که تنها می توانید در کنار یک مرد واقعی دوام آورید . شما خیلی زود عاشق فرد دیگری نمی شوید و در انتخاب مرد زندگی تان حساسیت به خرج می دهید .

    پس در انتخاب مرد زندگیتان دقت کنید و مردی را انتخاب کنید که هوش و ذکاوت بالایی دارد . وقت تان را بیهوده سپری نکنید و با انجام کارهایی مانند دیدن تلویزیون نگذرانید . فعالیت های جدید را امتحان کنید و سعی کنید مردی را انتخاب نمایید که در ماجراجویی همراه تان باشد.

    زن متولد فروردین چه مردی را دوست دارد ؟

    مرد دارای اعتمادبه نفس را دوست دارد اما از مرد مغرور بیزار است . او همچنین از یک مرد تنبل ، خودخواه و خودرای نیز خوشش نمی آید و مردی را دوست دارد که در کارهای خانه، دانشگاه به او کمک کند. عاشق بودن بیش از حامی بودن برای یک نظر فروردین به چشم میاید و زن فروردینی عاشق مردی است که در عشق و عاشقی قوی عمل می کند و برایش گل و هدیه می خرد و به او حرف های قشنگ می زند. زن متولد فروردین، در صورت مساعد بودن زمینه در ابراز عشق پیشقدم می شود .

    زن متولد فروردین با متولدین این ماه ها سازگار تر است :فروردین،مرداد، مهر، آذر

    اردیبهشت:زنان متولد اردیبهشت عاشق پول خرج کردن هستند و خواهان یک زندگی مرفه می باشند به همین علت مرد خسیس را دوست ندارند و عاشق مردان دست و دلباز و بخشنده هستند چرا که بخشندگی برای آنها یکی از معیارهای ازدواج است . آنها زنانی وفادار هستند و برای رابطه عاطفی خود کم نمی گذارند و از همسر خود نیز توقع دارند همین کار را انجام دهد . آنها مردی را دوست دارند که وفادار باشد و بتوانند به او اعتماد کنند.

  • چطوري توبه كنيم
  • زن اردیبهشت از چه مردی خوشش می آید؟

    زنان متولد اردیبهشت مرد دارای اعتماد به نفس، شجاع را دوست دارد و دوست ندارد مرد ایده آلش برای هر چیزی عذرخواهی کند . زنان اردیبهشتی مردی را دوست دارند که خود واقعیش باشد و این احساس را در آنها ایجاد کندکه فقط او (زن) تنها شخص مورد توجه است. برای به دست آوردن این زن باید تلاش کنید و دوست واقعی او باشید، به حرف هایش گوش دهید.ماه های جور با متولد اردیبهشت:تیر، مرداد، شهریور،آبان و اسفند

    خرداد؛ سازگار و روراست

    زنان متولد خرداد دارای دو شخصیت متفاوت هستند و باید مردی را انتخاب کنند که سازگار باشد. زیرا این خانم ها گاهی حوصله ندارند با عشقشان حتی تلویزیون تماشا کنند اما گاهی از او انتظار دارند هیجان انگیزترین تفریحات را انجام دهد . این مرد نه تنها باید سازگار باشد بلکه باید روراست باشد و راز دلش را با شما در میان بگذارد.

    زن متولد خرداد چه مردی را دوست دارد ؟

    مردان مهربانمردانی که خوب گوش می دهندمردانی که شنونده خوب برای گوش دادن به حرفهایشان هستندمردان با اعتماد به نفس بالامردانی که شوخ طبع هستندمردانی که قدردانی می کنندزن متولد خرداد با متولدین این ماه ها سازگار تر است :خرداد، مرداد، شهریور،مهر، آذر،دی و بهمن

    تیر؛ مهربان و بالغ

    خانم های متولد تیرماه ، زنانی فوق العاده احساسی هستند بنابراین در انتخاب همسر باید دقت کنند و مردی مهربان و حامی را انتخاب کنند تا همیشه مراقب آنان باشد و در هر شرایطی دوست شان داشته باشد. این خانم ها از مردهایی که مدام در حال بازی کردن هستند و با رفتارشان حسادت آنها را برانگیزند، دوست ندارند و مردهایی که به بلوغ و پختگی لازم رسیده باشند را دوست دارند .

    زنان تیرماهی به چه مردانی جذب می شوند:

    مردان برجسته که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند.مردی که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است.مردان با اعتماد به نفس دخترهای متولد تیر را عاشق خود می کنند.مردی که خوشحال کردن دیگران را بلد باشد.مردی که احساس امنیت بدهد و مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند.مرد جذابی که شجاع باشد.ماه های جور با متولدین تیر:مرد متولد آبان ، اسفند،اردیبهشت، شهریور ماه

    مرداد؛ با انگیزه و حامی

    زنان متولد مرداد ماه زنانی با انرژی هستند که همه تلاش خود را برای موفقیت در کارهایشان می کنند . این خانم ها انگیزه کافی برای رسیدن به هدف را دارند بنابراین مردی را می پسندند که با انگیزه و حامی باشد. آنها مردهایی را دوست دارند که با تلاشند و برای ابراز عشق پیشقدم می شوند و از مردهایی که منتظر یک اشاره از آنان هستند ، بیزارند . همچنین در زندگی آنها مردان خجالتی و آرام جایی ندارند.

    مرد مورد علاقه ی زن مرداد

    زنان مردادی مردی را دوست دارند که در اجتماع محبوب باشد و دیگران او را تحسین کنند.مرد ی که او را غافلگیر کرده و کاری کند هیجان زده شود.مردی که بسیار صادق و وفادار است .آنها مردهای قوی و پرقدرت را دوست دارند.

    ماه های جور با متولد مرداد ماهپیوند زن متولد مرداد با مرد فروردینی پیوند موفقی خواهد بود.پیوند زن متولد مرداد با مرد اردیبهشتی بسیارخوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد خردادی خوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد تیرماهی خوب است.پیوند زن متولد مرداد با مرد مرداد ماهی خوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد مهر ماهی خوب است.پیوند زن متولد مرداد با مرد بهمن ماهی خوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد اسفندی ازدواجی خوب است .

    شهریور؛ صبور و قدردان

    زنان متولد شهریور زنانی مرموز هستند که برای تصمیم گیری های مهم زمان زیادی لازم دارند . این زنان مردانی را انتخاب می کنند که حامی و صبور باشند و به آنها فشار وارد نکنند و در تمام مراحل زندگی همراه شان باشند. آنها مردان شکرگزار و قدردان را دوست دارند و بسیار دوست دارند که همسرشان قدر تلاش هایی آنها را بداند.

    زن متولد شهریور چه مردی را دوست دارد ؟

    مردی که هم سنگ صبور هم حامی او باشد.مردانی که به احساسات همسران خود احترام بگذارند وآن ها را درک کنند.مردی که با مادرش ارتباط خوبی برقرار کند.مردی که توانایی خندیدن و خنداندن را داشته باشد.مردی که حامی و پشتیبان باشد .

    طالع بینی ازدواج زن شهریور با چه ماهی خوب است ؟

    ازدواج زن شهریور با مرد فروردین یک ازدواج پر از هیجان است.ازدواج زن شهریور با مرد تیر نیز خوب است و آنها می توانند که یکدیگر را کامل کنند.زن شهریور می تواند با مرد آبان هم رابطه ی هیجان انگیز و پایداری را تجربه کند و ازدواج آن ها بسیار خوب است.ازدواج زن شهریور و مرد ماه دی نیز ازدواج خوبی است.

    مهر؛ وفادار و اجتماعی

    زنان متولد مهر مردان وفادار را دوست دارند ، اگر چه وفاداری خواسته تمام زنان است اما آنها می خواهند که همسرشان 100 درصد به او وفاردار باشد. این خانم ها بسیار باهوش هستند که همیشه در حال فکر کردن می باشند ، آنها اگر لحظه ای به مرد زندگی شان شک کنند ، او دیگر جایی در قلبشان نخواهد داشت. خانم های متولد مهر ، مردانی اجتماعی را که با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کنند را دوست دارند.

    زن متولد مهر چه مردی را دوست دارد؟مردی که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشد و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.مردی که برای اظهار عشق و علاقه از خلاقیت خود استفاده کند.مردی که خسیس نیست و دست و دلباز است .مردی که بیان منطقی و مودبانه دارد و برای احساسات او ارزش قائل است .زن متولد مهر با چه ماهی ازدواج کند؟مرد فروردین ،خرداد ،تیر ،مرداد ،شهریور ،مهر ،آذر،اسفند

    آبان؛ قوی و احساساتی

    خانم های متولد آبان ماه زنانی قوی هستند که تنها مردانی را انتخاب می کنند که مانند خودشان قوی باشند . مرد زندگی آنها باید از مسائل سیاسی و فلسفی سر در آورد چرا که آنها دوست دارند با شریک زندگیشان گفتگوی سیاسی کنند و اطلاعات خود را به اشتراک گذارند. آنها مردی را دوست دارند که از زندگی لذت ببردو احساسات را به خوبی درک کند .

    زن آبان باید با چه مردی ازدواج کند؟مردی که احساسات عمیق او را درک کرده و بتواند با سردی ها و ویژگی های اخلاقی منحصر به فردش به شیوه ی درستی برخورد کند.

    مردی که عشق و محبت را به اوشیوه ی درستی انتقال دهد.

    مردی که دارای خصوصیات اخلاقی مثل متانت ، وفاداری ، قدرت احساس باشد.

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    ازدواج زن متولد آبان با چه مردی موفق است ؟زن آبان و مرد فروردین ازدواج موفقی خواهند داشت .زن آبان و مرد خرداد نیز ازدواجی خوب و موفق را تجربه خواهند کرد.ازدواج زن آبان و مرد تیر ازدواجی سرشار از موفقیت خواهد بود.ازدواج زن آبان و مرد مهر نیز به سعادت و خوشبختی می رسد.زن آبان و مرد اسفند ازدواجی سرشار از هیجان خواهند داشت.

    آذر؛ نفوذپذیر و شوخ طبع

    مردان ایده آل آذر ماهی ها مردانی احساساتی که دائما از عواطف خود سخن می گویند، نیستند بلکه آنان مردان منطقی را که در شرایط مختلف بهترین تصمیم را می گیرند دوست می دارند . آنها مردانی را دوست دارند که قادر باشند مهارت های خود را در هر شرایطی به کار گیرند. از دیگر ویژگی های مردان ایده آل آذری شوخ طبعی است ، کسی که بتواند بخندد و بخنداند.ازدواج زن متولد آذر با چه مردی خوب است ؟آذر با فروردین، خرداد، مهر و بهمن

    دی؛ سخت کوش و مستعد

    متولدین دی ماه افراد سیاستمداری هستند .آنها مردان سخت کوش و پر تلاش را دوست دارند که تمام هفته خود را با کار کند و آخر هفته را با آنها به بازی و خوشگذرانی بگذراند. آنها به اهداف، محدودیت های زمانی اهمیت زیادی می دهند و دوست دارند مرد مورد نظرشان نیز به این ویژگی ها اهمیت دهد و در کار و اهداف زندگی جدی باشد و آنها را حمایت کند. بخشی از زندگی آنها کار است اما آنها در زندگی خود به خوش گذرانی نیز اهمیت می دهند و بهترین خوشگذرانی ها را دارند.

    مردی که صمیمی باشد و رفتارهای خارج از عرف نشان ندهد.به ظاهر خود اهمیت دهد.پولدار باشد.خودکفا و معتمد به نفس باشد.نا امید نباشد .

    زن متولد دی با چه مردی ازدواج خوب دارد ؟ازدواج زن دی با مردان اردیبهشت، خرداد، تیر و شهریور ازدواج خوبی است.

    بهمن؛ جذاب و عاقل

    خانم های متولد بهمن افرادی خلاق، فریبنده و با احساس هستند که به ظاهر اهمیت می دهند و علشق مردانی می شوند که به ظاهر خود اهمیت داده و جذاب هستند . همچنین برای آنها ذهن خلاق طرف مقابل مهم است و مردان عاقل را بهترین تصمیمات را در مواقع مختلف مسی گیرند ، دوست دارند.

    زن متولد بهمن چه مردی را دوست دارد ؟مردی که از جهت شخصیتی، هوش و درک کلی با او برابر باشد.دوست داشتنی، اجتماعی، شوخ طبع، باهوش و جذاب باشد.گوشه گیر و تنها نباشد .از نظر هوش با او برابری کند .روراست، صمیمی و بی ریا باشد.جروبحث، پرخاش نکند.

    پیوند زناشویی بهمن با کدام ماه ها خوب است ؟بهمن با خرداد، مرداد،آذر و اسفند

    اسفند؛ دلسوز و مشوق

    زنان متولد اسفند بسیار مهربان و دارای قلبی بزرگ هستند که به دیگران محبت می کنند ، آنها دوست دارند که شریک زندگیشان نیز مردی مهربان و دلسوز باشد که احساسات را به خوبی درک کند و به او آرامش دهد . شما در کنار مردی احساس خوشبختی خواهید کرد که مشوق های خوبی هستند تا احساساتی تر، کنجکاوتر و هنرمندتر عمل کنید.

    زن اسفند با مرد چه ماهی ازدواج با سعادت دارد؟

    ازدواج زن اسفند با مرد اردیبهشت ازدواجی بسیار خوب است.ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد ماه تیر نیز ازدواجی همراه با خوشبختی و سعادت خواهد بود.ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد مرداد نیز خوب است.ازدواج زن اسفند با شهریورنیز بسیار خوب و موفق است.

     

    بنظر بنده.دختر متولد بهمن ماهی برای انتخاب شریک زندگی بهترین گزینه هستند. چون واقعا سخت کوش و وفادار و دارای محبت و دوست داشتنی هستند.زن بهمنی هر چه دارد. برای زندگی شان و بچه هایشان و شاد کردن محیط خانواده تلاش میکنند.زن بهمن ماهی میشه گفت بهترین شریک زندگی برای شوهرانشان و پشت و پناه فرزندان و خانواده شان هستند. زن بهمنی به مال ونیا اهمیت نمی دهند. و دروغ نمی گویند. صادق و صداقت سر اوحه زندگی شان هست.

    مرد اردیبهشتی فوق العاده است ولی برعکس زن متولد بهمن یک دیو است

    سلام همه ی متولدین بهمن متأسفانه انجوری نیستند

    سلام
    پس متولدین ماه های دیگه چی شدن
    اونا هیچ ویژگی خوبی برا ازدواج ندارن ینی!!؟

    این چیزا همش دروغ و چرت فکر کردین مردم حرف شما رو باور می کنند یعنی اونی که متولد شهریور زن بدی ست یا مهربون نیست یا دروغ میگه یعنی• این حرف ها همش الکی و دروغ فکر کردین مردم مثل خودتون این حرف های الکی رو باور می کنند برین خودتون گول بزنید


    👌👌👏👏


    ,👌👌👏👏👏👏

    سلام به همگی
    به نظرمن متولدین همه ی ماه هاخوبند، هیچ اعتقادی به خصوصیات ماه ها ندارم. به نظرمن خصوصیات هرفرد به تربیت خانوادگی ومحیطی که زندگی میکنه ارتباط داره.

    بالاخره به ماه تولدم بهمن امیدوار شدم (: در ضمن ماه های دیگه هم ویژگی های خیلی خوبی دارن مثلا مامان من شهریوریه خونه رو اون گرم میکنه اینقد با نشاط و بشاشه

    همش چرت،همسرم فروردین که بهش اشاره نشده بازدید بگم که بهترین شریک زندگی م چه ربطی به ماه داره انسان ازریشش بایدسالم باشه،

    خب بقیه ماهها چی ؟
    اصلا از روی چه منبعی این مطالب را می نویسید؟
    همه اش دروغ و بی ربط تو همه ماها همه جور اخلاق و سلیقه وجود داره
    اگر اینجور که شما نوشتید پس تو هیچ ماهی نباید مرد ایده آل وجود داشته باشه


    تیرماهی الکی بابا

    همش دروغ و چرند تخیلات ذهن نویسنده

    جالبه اولین گزینه زدین تیرماهی، در حالی که همین زن تیر ماهی به راحتی منو ول کردو رفت و براحتی اهل دروغ گفتن بود، به نظر من خصوصیات افراد هیچ ربط به ماه و برج ندارد، هرادم در خانواده و در جامعه خصوصیاتش شکل میگیره

    سلام بهمه من هر کا متی رو نگاه می کن در مورتیر ماهی بد نوشتید ببخشید من تیر ماهی هستم و
    اصلن دوست ندارم کسی درمورد تیر ماهی ها این جوری حرف بزنه

    همه‌ی ماه‌ها خصوصیات خوب و بد دارند و رفتار خوب و بد انسان بستگی به انسانیت ، خداشناسی ،محیطی که در آن تربیت شده و اراده خود فرد دارد.انسان باید همواره در تلاش باشد تا خصوصیات خوبش را تقویت و خصوصیات بدش را کمرنگ کند.خداوند توانا به انسان عقل و شعور داده تا بر حسب منطق رفتار کند.


    بی ربطه حرفهاتون

    با احساسات جماعت بازی نکنید
    از کدوم منبع یا کتاب این چرت و پرتها در آوردین
    اسم کتاب یا نویسنده رو بنویس
    همه ما انسان هستیم بفهم . عاقل باش
    هیچکسی رو با نوشته هات ناراحت نکن


    خردادم

    براساس کدوم منطق دسته بندی شد آبانی ها پس چکارن؟!

    هیچ ربطی به ماه تولد ندارد این حرفها در مورد ماه تولد مغازه ای برای پول درآوردن وسیاه کردن زندگی دیگران است همه چیز به تربیت یک انسان دارد

    اینجا درمورد زنان ودختران متولد بهمن اغراق شده .متاسفانه دحتران متولد بهمن پایبندی زیادی به چارچوب خانواده ندارند که در مباحث روانشناسی فردی و حتی طالع بینی هندی چینی وایرانی هم ذکر شده البته هستند تعدادی که از خانواده اصیل و تربیت یافته هستند فرق میکنه ولی اگه در خانواده بی ریشه لاابالی و با فقر فرهنگی بزرگ شده باشند عذابی الیم هستن.طبق تجربه شخصی


    موافقم


    کاملا درست فرمودین

    به نظر من اکثرخانوم ها خاص و صبور و مهربونن…البته تو تمام ماه ها خوب و خوبتر هست…این تفکیک درست نیست و ذهنیت یک سری از آقایون بهانه جو رو تخریب میکنه


    زنان متولدماه آبان بهترینن😊

    منم ب ماه اعتقادی ندارم اینا همه باورا غلط زندگی هستش


    بله آبانی ها بهترینن باهات موافقم

    اکثریت دختران متولد بهمن وابستگی به خانواده ندارند و..

    سلام پس بقیه ماه ها چطور یعنی اونها خوب نیستن این چیزا اصلا حرفای الکی هست من اصلا این حرفا رو قبول ندارم

    فروردینی عالیه بی نقص وفادار عاشق و احساسی❤

    منم فروردینی هستم ما فروردینی ها عالی هستیم عالی.


    ایول این شد خوب گفتی🥰

    دی ماهی از همه اینا بهتره اینهمه چرت گفتید

    حرفهاشون مفته میخوان سرگرم کنن همه مارا به تربیت خانواده مونده خانمم آذر ماهی خیلی هم دوستش دارم واوهم همینطور منو زندگیمون

    بنظر من ک یه پسرم …هیچ ربطی به ماه تولد نداره …شاید شباهت هایی بهم داشته باشن ولی بازم همه مثل هم نیستن ولی بنظر من عشق فقط دختر فروردینی عین مادره برات


    همش چرت


    دی ماهی اگه باشی بهترینه

    به نظرم اردیبهشتیها اکثریت خانمهای خوبی هستند وفدار بساز ونجیب ومدیرومهربونو……..هدچی دوروبر من بوده اینجوری بودن


    👏👏👏👏👏


    پناه برخدا همه خوب مابد🤔😕


    خرداد ماهی هست خوب يا نه

    بهتر بود مطلبی مینوشتید که بهترین زنان یا مردان تربیت شده در چه خانواده هایی هستند. یا لقمه از دست کدام پدرو مادر گرفته اند. نه متولد کدام ماه یا سال.

    مضحک ترین وبی بنیادترین حرف و تحلیل همین رویکرد است که نه تنها بنیان علمی ندارد بلکه اساسا با منطق علمی منافات و مغایرت اساسی دارد . این نظر یعنی نفی نقش شخصیت ، تربیت ، بنیانهای ژنتیکی، محیط ، نظامهای معنایی ، ساختار خانوادگی ، ایمان ، دانش و سطح سواد ، نظام فرهنگی ، پیشینه و تجارب فردی، …… و دهها عامل دیگر که در فرایند شکل گیری منش و ساختار شخصیت یک فرد دخالت دارند . تاسف برای کسانی که برای پول حاضرند با ذهن و ضمیر مردم و جوانان بازی کنند . راههای بهتری برای زندگی کردن و پول درآوردن وجود دارد کمی از افکار منفی خارج شوید نسیم انسانیت خواهد وزید .


    اردیبهشتا پس کوشن


    من بهمن هستم

    همش چرنده به عنوان مثال تیرماهی بی وفاترینه کی گفته با وفاست

    من یک دختر تیر ماه را دیدم که هم به وفا بی ادب زندگی یک پسر را ویران کرد خدا اززش نگذره تو زندگیش خیرو بهره نبینه انشالله


    کمتر چرندیات به خورد مردم بدین


    بسیار عالی و واقعی

    من خیلی اعتقادی به این حرفا ندارم ولی خداییش هم هر چی خوندم و دیدم درست بوده واسه مشخصات متولدین هرماه.مثلا این مطالب واقعا در مورد اسفندماهی ها صدق میکنه

    تیرماهی که اصلا صدق نمیکنه اینایی که نوشتین

    پس بقیه چی ؟تیرماهی کلا الگیه چون اصلا وفادار نیستن چند نفر از فامیل نزدیک رو دیدم که بله ،،،

    خصوصیات اخلاقی و شخصیتی متاثر‌ازژنتیک وتربیت ومحیطی که درآن رشد میابد( خانواده مدرسه واجتماع)


    پس اسفند ماه چی
    واقعا که


    اسفند که رتبه دوم هستش نورا

    سلام عرض ادب ،،بنظر من بهترین زن رو میتونه مرد بسازه ،،با صداقت و راستگویی ،،همسر عزیز و زیبای من متولد ماه شهریور هستن ،،او در حد بی نهایت وفادار ،،مهربان ، دلسوز ،یه خانم تمام عیار هستش و برای دخترها گلم ،دینا جان و فادیا جان مادر فوق‌العاده خوب و با گذشتی هستش ،،،در یک کلام میتونم بهتون قسم بخورم که همسر زیبا و نازنین من ،،شیوا جان خودش رو فدا و وقف ما خانواده ش کرده ،،از همین جا دست گل همسر خوب و مهربونم رو می‌بوسم همسر من متولد شهریور هستش

    خوشبحال شیوا ک همسر مهربون و قدرشناس و فهمیده ای مث تو داره
    ما که بدشانس بودیم واز اینجور مردا ندیدیم


    دنیای بیسکویت

    منم شهریوریم خیلی باوفا و بساز بودم ولی شوهر سابقم در حقم نامردی کرد .

    منم فروردینیم بخدا اینقد که خوبی میکنم درحق شوهرم وخانواده اصلا قدرنمیدونه متاسفانه خیلی‌ نامرده

    البته اگر تعریف از خود نباشه منم خیلی باوفا هستم، خداییش با اون همه بلایی که سرم آورد و بی‌وفاییی که کرد، من هیچ وقت بهش خیانت نکردم آخه اصلاً تو مرامم نیست. اعتقاد من اینه که وقتی آدم با کسی عهد میبنده دیگه لزومی نداره که با فرد دیگه‌ای وارد رابطه بشه. راستی ببخشید تو کامنت قبلی من خیلی بی مقدمه رفتم سر اصل مطلب و شماره براتون گذاشتم. عذر میخوام آخه دلم خیلی پره و احتیاج به یه همدم دارم که درکم بکنه و چون شماهم شهریوری هستید و شهریوریها این خصوصیات رو دارن من جسارت کردم، البته اگر شما خودتون الان با کس دیگه‌ای رابطه ندارید. ممنون میشم که چه پایه هستید و چه پایه نیستید خبرش رو به من بدید. با تشکر


    خرداد ماه جطور

    بنظرم فقط زنای خردادی عالی هستن چند شخصیتی هستن خیلی خوبن ثبات زندگی رودارن خیلی مهربونن وخیلی خوش اخلاقااا وهمیشه با وفا هستن بهترین زنان ماها فقط خردادیا هستن چون واقعااا خردادی زیاد دیدم همشون رفتار واخلاقیاتشون مثل همه

    ممنون از شما مطلب جالبی بود
    من خودم تیرماهی هستم اما به نظرم درسته که صورت های فلکی و ماه های تولد ممکنه تا حدودی روی خلق و خوی افراد تاثیر داشته باشه اما زیاد موافق این موضوع نیستم که بگیم خوب یا بد بودن افراد صرفا به ماه تولدشون بستگی داره هر ماه تولدی ممکنه یه سری افراد خوب یا بد داشته باشه این موضوع بیش از اینکه صرفا متاثر از ماه تولد باشه بستگی به شخصیت و اصالت افراد داره که بیشتر در گرو تربیت خانوادگی افراد هست نه صرفا ماه تولدشون


    خانم های همه ی ماه ها بهترین هستن

    البته تاثیر خیلی کمی ماه و روز و سال تولد که داره مخصوصا تو رشد بدنی ولی محیط و وراثت و شخصیت و خانواده و آموزش و تربیت مخصوصا تربیت که فرق بین سه درجه رذل و انسان و آدم را میسازه نظر شخصی و تفریحی من از پایین برید به بالا بر عکس چیزی که گفته شده

    سلام به نظرمنم اصلااین حرفاواقعت نداره همه خصلت های خوب وبدبه تربیت ومحیط خانواده وبه منش وذات اون آدمه.آدمهای خوب هیچ وقت هیچ وقت درصددنیستن که خوبی خودشونوبه نمایش بزارن همه چی دردرونشونه مگرمردم خودشون به خوبیهای اوناپی ببرن باآرزوی پاکی وصداقت وراستی برای همه ی مردم عزیزم

    من يه تیر ماهی هستم اون جوری که خودم رو میشناسم واقعا درست است ولی حیف شریک زندگیم قدرمو نفهمیدو نمیفهمه

    والاازنظرمن دل هیچکی ونشکنید حرفای بی اساس وبی پایه نزنیدهرماهی که متولدشدی یکی ازروزای خوب خدابوده حقیقتاهرماهی هم آدم خوبشوداره هم آدم بدشو بدبودنم مادرزادی نیس بلکه این روزگاره که میتونه ازفرشته دیوبسازه وازدیوفرشته بستگی داره همین

    چرا بیخود نوشتید ،پس ماه‌های دیگه چی میشن ،شهریوریها از نظر من بهترینن

    بهترین دخترویازن متولد ماهی می باشد که جز تقویم نیست.یعنی چرت وپرت نگید تمام دخترها یه جورایی مشکل روانی دارن .تعدادیش تا 5سال اول ازدواج مشخص میشه و بقیه هم از 5سال دوم به بعد .فقط وفقط همین.

    سلام من یه پسرم بنظر من عشق فقط دختر فروردینی واقعا هم عشقته هم مادرته و هم…..عاشقشم

    سلام من یه پسرم .عشق فقط دختر فروردینی


    عشق است خانوم آبانی رو

    36سال تابه الان ازخداعمرگرفتم وصددرصدچیزی ک تمام این سالهابهم ثابت شده فقط یک چیزه اونم
    ذات وسرشت خوبه که نصیب هرکسی نشده ونمیشه چراوچطورش هم فقط خدامیدونه
    دیگه نه ماه تولده نه به اجدادهزاران ساله س
    اول واخرذات وقلب❤

    گروه رسانه ای «عرشه» مجموعه ای خصوصی و غیر سیاسی است که تلاش می کند بصورت برخط و چاپی به همراه شما و برای شما “زندگی را جست وجو کند “. می خواهد به شما کمک کند با اطلاع و آگاهی و روایت صادقانه زیست اجتماعی “فردا را فرماندهی کنید”

    گروه رسانه ای عرشه مسئولیتی در برابر محتوای نقل شده از منابع خبری دیگر ندارد. استفاده از اخبار و محتوای عرشه آنلاین با ذکر منبع مجاز است

    فال و طالع بینی ازدواج مردان متولد اردیبهشت هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق …

    هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

    در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.او زنی شوخ وشنگ ، ظریف وزنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پر ستش دوست دارد.لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نمایداو وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

    مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست .

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟ مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید.

    این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازد . با وجود یک چنین دوراندیشی ، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

    طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد . چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه . اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید . او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است ( که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او « فرد برتر» باشد . وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرد ه و شما را در خود فرو می برد . رفتار او( بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد . او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید ، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد ، تا او به انتهای خط نرسد ، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود. مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمیکند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید ، اما ممکن است رفتا شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری . به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید ، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ، ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد. دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد . یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

    مرد اردیبهشتی را که زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد کرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

    یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند،نظاره می کند. در این حالت او بسان کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای که باید خوب بداند وقتی نخ کشیده شد، وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد . یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است. n>

    از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه معمولا عالی است . کمتر مرد متولد اردیبهشت را می توان دید که برای روز های دیگرچیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند که از ثروت بهره کافی دارند. برخی از آن ها هم فکر اقتصادی قوی دارند و در کارهای تجارتی موفقیت بسیار بدست می آورد و به احتمال خیلی زیاد عاشق طبیعت، فوتبال ماهیگیری هستند و اگر این چنین نباشد ، به گلکاری ، درست کردن باغچه ها و مسافرت و پیاده روی علاقمندی می دهند . او مطالعه کتاب های مربوط به قهرمانان افسانه ای و بنیانگذاران امپراطوری های بزرگ را به کتب فلسفی ترجیح می دهد. بیشتر متولدین این ماه مجلات متعددی را مشترک هستند که تعدادی از آن ها مربوط به کارهای عملی مثل باغبانی و غیره است و تعدادی هم از آن هایی است که در هر صفحه چندین عکس سکسی دارند.او عاشق خرید کردن است ولی از فروشگاه های خلوت وشیک خوشش می آید نه از فروشگاه های چند طبقه که در آنها مردم از سر و کول هم بالامی روند. مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن ، زن، اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید که به بهانه اینکه آرایشگاه بوده اید سر وته ناهار و یا شام را با یک غذای حاضری و یک فیجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه های سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود ، درست به همان صورتی که مادرش و مادر بزرگش این کار را می کرده اند . سعی کنید که دست پختتان تا حد امکان خوب و لذیذ باشد . تمایل به غذاهای خوب مفهومش این نیست که از رفتن بیرون و صرف غذا در رستوران بدش می آید ، درست برعکس او شما را هفته ای یکی دو بار به رستوران می برد زیرا به هیچ صورتی نمی خواهد که زنش خیال کند آشپز اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جایی را انتخاب می کند که بتواند راحت روی صندلی اش نیمه دراز کشیده بنشیند و موسیقی ملا یمی در فضای آن پخش بشود.

  • آهنگ خارجی غمگین بی کلام برای کلیپ
  • از نظر پدر بودن مردی است بی نظیر، او فکر می کند که هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند اما عاشق دختر بچه های کوچک و ظرافت و مهربانی های مخصوص ایشان است. او پدری است که بدون تظاهر به بچه هایش عشق می ورزد و گرمترین احساسات را نسبت به ایشان دارد . اما در عین حال اصول و مقرراتی را برای ایشان وضع می نماید که با کمال دقت و وسواس برچگونگی اجرایشان نظارت می کند. او معتقد است که بچه هایش در عین حال که باید او را دوست و رفیق خو بدانند ، نباید یادشان برود که وی پدرشان است. او پدری صبور به شمار می رود.اگر بچه هایش شاگرد اول نباشند، برایش مهم نیست، اما باید در امتحان قبول بشوند. عقیده اش بر این است که بچه ها به تدریج باید چیز یاد بگیرند و به حد رشد و کمال برسند . شما ممکن است از پول توی جیب زیاد و هدایایی گران قیمتی که این کار موجب ضایع شدن بجه ها می گردد ، اما هیچ دلواپس نباشید زیرا بو به موقع خود ایشان را به درس خواندن و انجام تکالیفشان نیز وادار می سازد و خلاصه روش چنان است که دست تنبیه کننده و دست نوازش کننده هر دو از یک آستین بیرون می آیند. خلاصه ، بچه هایی که پدرشان در ماه اردیبهشت متولد شده باشد ، از محبت ها و نوازش های پدرانه چیزی کم و کسر نخواهند داشت اما لوس وبیکاره هم بار نمی آیند.

    مرد متولد برج ثور از نظر همسری،شوهری است پر اغماض که به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امکان داشته باشد، از ساختن یک خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت، مبل و اثاثیه خوب ( اما به درد بخور ) خودداری نمی کند. او به هیچ صورتی و در هیچ موردی از خود خساست به خرج نمی دهد، به علاوه عاشق چیزهای زیبا است اما در تمام حالات حساب کار دستش است و نمی خواهد که کلاه سرش برود.پشتکار یک چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نکردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد که این استراحت کامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید که وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع تر شر و بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید که آدمی تن پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت « آهسته و پیوسته » ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کارهایی که لازمه اش شتابزدگی و شوک زیاد است ، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین خصوصیاتی است که بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است. دوستان قدیمی و کسانی را که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند ، به منزل دعوت کنیدو ببینید که چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، مراوده و دوستی برقرار کنید و ببینید که چطور خودش را از دور معاشرت خارج می کند و تنهایتان می گذارد. او با آدمهای جلف و سبک سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد که شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار کند، سعی کنید به مفهوم واقعی کلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید که بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یک از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده ای یکی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به کسی دیگر واگذار نمی کند، اما این حرف مفهومش این نیست که جاهای کوچک دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی که بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع کنید و ببیینید که او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته کله شق و لجباز است اما یادتان باشد که صبر وتحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یکدندگی اش می باشد.وقتی خسته و کوفته و احیانا ناراحت، از سر کارش بر می گردد، کنارش بنشیند و نوازشش کنید و ببینید که چطور در مقابل این کار شما صمیمانه تشکر می کند. در دنیا هیچ موجودی به اندازه یک گربه و یک مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمی دهند.

    آذر ازدمرد نداره

    کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.

    فال و طالع بینی ازدواج مردان متولد اردیبهشت هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق …

    هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

    در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.او زنی شوخ وشنگ ، ظریف وزنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پر ستش دوست دارد.لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نمایداو وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

    مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست .

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟ مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید.

    این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازد . با وجود یک چنین دوراندیشی ، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

    طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد . چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه . اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید . او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است ( که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او « فرد برتر» باشد . وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرد ه و شما را در خود فرو می برد . رفتار او( بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد . او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید ، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد ، تا او به انتهای خط نرسد ، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود. مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمیکند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید ، اما ممکن است رفتا شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری . به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید ، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ، ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد. دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد . یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

    مرد اردیبهشتی را که زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد کرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

    یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند،نظاره می کند. در این حالت او بسان کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای که باید خوب بداند وقتی نخ کشیده شد، وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد . یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است. n>

    از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه معمولا عالی است . کمتر مرد متولد اردیبهشت را می توان دید که برای روز های دیگرچیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند که از ثروت بهره کافی دارند. برخی از آن ها هم فکر اقتصادی قوی دارند و در کارهای تجارتی موفقیت بسیار بدست می آورد و به احتمال خیلی زیاد عاشق طبیعت، فوتبال ماهیگیری هستند و اگر این چنین نباشد ، به گلکاری ، درست کردن باغچه ها و مسافرت و پیاده روی علاقمندی می دهند . او مطالعه کتاب های مربوط به قهرمانان افسانه ای و بنیانگذاران امپراطوری های بزرگ را به کتب فلسفی ترجیح می دهد. بیشتر متولدین این ماه مجلات متعددی را مشترک هستند که تعدادی از آن ها مربوط به کارهای عملی مثل باغبانی و غیره است و تعدادی هم از آن هایی است که در هر صفحه چندین عکس سکسی دارند.او عاشق خرید کردن است ولی از فروشگاه های خلوت وشیک خوشش می آید نه از فروشگاه های چند طبقه که در آنها مردم از سر و کول هم بالامی روند. مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن ، زن، اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید که به بهانه اینکه آرایشگاه بوده اید سر وته ناهار و یا شام را با یک غذای حاضری و یک فیجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه های سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود ، درست به همان صورتی که مادرش و مادر بزرگش این کار را می کرده اند . سعی کنید که دست پختتان تا حد امکان خوب و لذیذ باشد . تمایل به غذاهای خوب مفهومش این نیست که از رفتن بیرون و صرف غذا در رستوران بدش می آید ، درست برعکس او شما را هفته ای یکی دو بار به رستوران می برد زیرا به هیچ صورتی نمی خواهد که زنش خیال کند آشپز اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جایی را انتخاب می کند که بتواند راحت روی صندلی اش نیمه دراز کشیده بنشیند و موسیقی ملا یمی در فضای آن پخش بشود.

  • چگونه یک خانم باردار می شود
  • از نظر پدر بودن مردی است بی نظیر، او فکر می کند که هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند اما عاشق دختر بچه های کوچک و ظرافت و مهربانی های مخصوص ایشان است. او پدری است که بدون تظاهر به بچه هایش عشق می ورزد و گرمترین احساسات را نسبت به ایشان دارد . اما در عین حال اصول و مقرراتی را برای ایشان وضع می نماید که با کمال دقت و وسواس برچگونگی اجرایشان نظارت می کند. او معتقد است که بچه هایش در عین حال که باید او را دوست و رفیق خو بدانند ، نباید یادشان برود که وی پدرشان است. او پدری صبور به شمار می رود.اگر بچه هایش شاگرد اول نباشند، برایش مهم نیست، اما باید در امتحان قبول بشوند. عقیده اش بر این است که بچه ها به تدریج باید چیز یاد بگیرند و به حد رشد و کمال برسند . شما ممکن است از پول توی جیب زیاد و هدایایی گران قیمتی که این کار موجب ضایع شدن بجه ها می گردد ، اما هیچ دلواپس نباشید زیرا بو به موقع خود ایشان را به درس خواندن و انجام تکالیفشان نیز وادار می سازد و خلاصه روش چنان است که دست تنبیه کننده و دست نوازش کننده هر دو از یک آستین بیرون می آیند. خلاصه ، بچه هایی که پدرشان در ماه اردیبهشت متولد شده باشد ، از محبت ها و نوازش های پدرانه چیزی کم و کسر نخواهند داشت اما لوس وبیکاره هم بار نمی آیند.

    مرد متولد برج ثور از نظر همسری،شوهری است پر اغماض که به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امکان داشته باشد، از ساختن یک خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت، مبل و اثاثیه خوب ( اما به درد بخور ) خودداری نمی کند. او به هیچ صورتی و در هیچ موردی از خود خساست به خرج نمی دهد، به علاوه عاشق چیزهای زیبا است اما در تمام حالات حساب کار دستش است و نمی خواهد که کلاه سرش برود.پشتکار یک چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نکردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد که این استراحت کامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید که وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع تر شر و بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید که آدمی تن پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت « آهسته و پیوسته » ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کارهایی که لازمه اش شتابزدگی و شوک زیاد است ، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین خصوصیاتی است که بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است. دوستان قدیمی و کسانی را که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند ، به منزل دعوت کنیدو ببینید که چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، مراوده و دوستی برقرار کنید و ببینید که چطور خودش را از دور معاشرت خارج می کند و تنهایتان می گذارد. او با آدمهای جلف و سبک سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد که شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار کند، سعی کنید به مفهوم واقعی کلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید که بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یک از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده ای یکی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به کسی دیگر واگذار نمی کند، اما این حرف مفهومش این نیست که جاهای کوچک دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی که بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع کنید و ببیینید که او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته کله شق و لجباز است اما یادتان باشد که صبر وتحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یکدندگی اش می باشد.وقتی خسته و کوفته و احیانا ناراحت، از سر کارش بر می گردد، کنارش بنشیند و نوازشش کنید و ببینید که چطور در مقابل این کار شما صمیمانه تشکر می کند. در دنیا هیچ موجودی به اندازه یک گربه و یک مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمی دهند.

    آذر ازدمرد نداره

    کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.

    فال و طالع بینی ازدواج مردان متولد اردیبهشت هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق …

    هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

    در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.او زنی شوخ وشنگ ، ظریف وزنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پر ستش دوست دارد.لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نمایداو وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

    مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست .

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟ مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید.

    این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازد . با وجود یک چنین دوراندیشی ، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

    طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد . چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه . اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید . او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است ( که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او « فرد برتر» باشد . وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرد ه و شما را در خود فرو می برد . رفتار او( بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد . او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید ، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد ، تا او به انتهای خط نرسد ، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود. مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمیکند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید ، اما ممکن است رفتا شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری . به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید ، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ، ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد. دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد . یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

    مرد اردیبهشتی را که زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد کرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

    یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند،نظاره می کند. در این حالت او بسان کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای که باید خوب بداند وقتی نخ کشیده شد، وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد . یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است. n>

    از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه معمولا عالی است . کمتر مرد متولد اردیبهشت را می توان دید که برای روز های دیگرچیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند که از ثروت بهره کافی دارند. برخی از آن ها هم فکر اقتصادی قوی دارند و در کارهای تجارتی موفقیت بسیار بدست می آورد و به احتمال خیلی زیاد عاشق طبیعت، فوتبال ماهیگیری هستند و اگر این چنین نباشد ، به گلکاری ، درست کردن باغچه ها و مسافرت و پیاده روی علاقمندی می دهند . او مطالعه کتاب های مربوط به قهرمانان افسانه ای و بنیانگذاران امپراطوری های بزرگ را به کتب فلسفی ترجیح می دهد. بیشتر متولدین این ماه مجلات متعددی را مشترک هستند که تعدادی از آن ها مربوط به کارهای عملی مثل باغبانی و غیره است و تعدادی هم از آن هایی است که در هر صفحه چندین عکس سکسی دارند.او عاشق خرید کردن است ولی از فروشگاه های خلوت وشیک خوشش می آید نه از فروشگاه های چند طبقه که در آنها مردم از سر و کول هم بالامی روند. مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن ، زن، اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید که به بهانه اینکه آرایشگاه بوده اید سر وته ناهار و یا شام را با یک غذای حاضری و یک فیجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه های سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود ، درست به همان صورتی که مادرش و مادر بزرگش این کار را می کرده اند . سعی کنید که دست پختتان تا حد امکان خوب و لذیذ باشد . تمایل به غذاهای خوب مفهومش این نیست که از رفتن بیرون و صرف غذا در رستوران بدش می آید ، درست برعکس او شما را هفته ای یکی دو بار به رستوران می برد زیرا به هیچ صورتی نمی خواهد که زنش خیال کند آشپز اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جایی را انتخاب می کند که بتواند راحت روی صندلی اش نیمه دراز کشیده بنشیند و موسیقی ملا یمی در فضای آن پخش بشود.

  • فال انبیا حضرت محمد دانلود
  • از نظر پدر بودن مردی است بی نظیر، او فکر می کند که هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند اما عاشق دختر بچه های کوچک و ظرافت و مهربانی های مخصوص ایشان است. او پدری است که بدون تظاهر به بچه هایش عشق می ورزد و گرمترین احساسات را نسبت به ایشان دارد . اما در عین حال اصول و مقرراتی را برای ایشان وضع می نماید که با کمال دقت و وسواس برچگونگی اجرایشان نظارت می کند. او معتقد است که بچه هایش در عین حال که باید او را دوست و رفیق خو بدانند ، نباید یادشان برود که وی پدرشان است. او پدری صبور به شمار می رود.اگر بچه هایش شاگرد اول نباشند، برایش مهم نیست، اما باید در امتحان قبول بشوند. عقیده اش بر این است که بچه ها به تدریج باید چیز یاد بگیرند و به حد رشد و کمال برسند . شما ممکن است از پول توی جیب زیاد و هدایایی گران قیمتی که این کار موجب ضایع شدن بجه ها می گردد ، اما هیچ دلواپس نباشید زیرا بو به موقع خود ایشان را به درس خواندن و انجام تکالیفشان نیز وادار می سازد و خلاصه روش چنان است که دست تنبیه کننده و دست نوازش کننده هر دو از یک آستین بیرون می آیند. خلاصه ، بچه هایی که پدرشان در ماه اردیبهشت متولد شده باشد ، از محبت ها و نوازش های پدرانه چیزی کم و کسر نخواهند داشت اما لوس وبیکاره هم بار نمی آیند.

    مرد متولد برج ثور از نظر همسری،شوهری است پر اغماض که به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امکان داشته باشد، از ساختن یک خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت، مبل و اثاثیه خوب ( اما به درد بخور ) خودداری نمی کند. او به هیچ صورتی و در هیچ موردی از خود خساست به خرج نمی دهد، به علاوه عاشق چیزهای زیبا است اما در تمام حالات حساب کار دستش است و نمی خواهد که کلاه سرش برود.پشتکار یک چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نکردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد که این استراحت کامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید که وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع تر شر و بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید که آدمی تن پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت « آهسته و پیوسته » ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کارهایی که لازمه اش شتابزدگی و شوک زیاد است ، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین خصوصیاتی است که بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است. دوستان قدیمی و کسانی را که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند ، به منزل دعوت کنیدو ببینید که چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، مراوده و دوستی برقرار کنید و ببینید که چطور خودش را از دور معاشرت خارج می کند و تنهایتان می گذارد. او با آدمهای جلف و سبک سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد که شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار کند، سعی کنید به مفهوم واقعی کلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید که بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یک از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده ای یکی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به کسی دیگر واگذار نمی کند، اما این حرف مفهومش این نیست که جاهای کوچک دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی که بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع کنید و ببیینید که او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته کله شق و لجباز است اما یادتان باشد که صبر وتحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یکدندگی اش می باشد.وقتی خسته و کوفته و احیانا ناراحت، از سر کارش بر می گردد، کنارش بنشیند و نوازشش کنید و ببینید که چطور در مقابل این کار شما صمیمانه تشکر می کند. در دنیا هیچ موجودی به اندازه یک گربه و یک مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمی دهند.

    آذر ازدمرد نداره

    کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.

    فال و طالع بینی ازدواج مردان متولد اردیبهشت هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق …

    هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

    در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.او زنی شوخ وشنگ ، ظریف وزنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پر ستش دوست دارد.لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نمایداو وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

    مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست .

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟ مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید.

    این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازد . با وجود یک چنین دوراندیشی ، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

    طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد . چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه . اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید . او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است ( که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او « فرد برتر» باشد . وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرد ه و شما را در خود فرو می برد . رفتار او( بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد . او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید ، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد ، تا او به انتهای خط نرسد ، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود. مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمیکند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید ، اما ممکن است رفتا شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری . به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید ، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ، ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد. دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد . یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

    مرد اردیبهشتی را که زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد کرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

    یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند،نظاره می کند. در این حالت او بسان کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای که باید خوب بداند وقتی نخ کشیده شد، وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد . یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است. n>

    از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه معمولا عالی است . کمتر مرد متولد اردیبهشت را می توان دید که برای روز های دیگرچیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند که از ثروت بهره کافی دارند. برخی از آن ها هم فکر اقتصادی قوی دارند و در کارهای تجارتی موفقیت بسیار بدست می آورد و به احتمال خیلی زیاد عاشق طبیعت، فوتبال ماهیگیری هستند و اگر این چنین نباشد ، به گلکاری ، درست کردن باغچه ها و مسافرت و پیاده روی علاقمندی می دهند . او مطالعه کتاب های مربوط به قهرمانان افسانه ای و بنیانگذاران امپراطوری های بزرگ را به کتب فلسفی ترجیح می دهد. بیشتر متولدین این ماه مجلات متعددی را مشترک هستند که تعدادی از آن ها مربوط به کارهای عملی مثل باغبانی و غیره است و تعدادی هم از آن هایی است که در هر صفحه چندین عکس سکسی دارند.او عاشق خرید کردن است ولی از فروشگاه های خلوت وشیک خوشش می آید نه از فروشگاه های چند طبقه که در آنها مردم از سر و کول هم بالامی روند. مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن ، زن، اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید که به بهانه اینکه آرایشگاه بوده اید سر وته ناهار و یا شام را با یک غذای حاضری و یک فیجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه های سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود ، درست به همان صورتی که مادرش و مادر بزرگش این کار را می کرده اند . سعی کنید که دست پختتان تا حد امکان خوب و لذیذ باشد . تمایل به غذاهای خوب مفهومش این نیست که از رفتن بیرون و صرف غذا در رستوران بدش می آید ، درست برعکس او شما را هفته ای یکی دو بار به رستوران می برد زیرا به هیچ صورتی نمی خواهد که زنش خیال کند آشپز اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جایی را انتخاب می کند که بتواند راحت روی صندلی اش نیمه دراز کشیده بنشیند و موسیقی ملا یمی در فضای آن پخش بشود.

  • دعا برای ارام شدن کودک شیطان
  • از نظر پدر بودن مردی است بی نظیر، او فکر می کند که هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند اما عاشق دختر بچه های کوچک و ظرافت و مهربانی های مخصوص ایشان است. او پدری است که بدون تظاهر به بچه هایش عشق می ورزد و گرمترین احساسات را نسبت به ایشان دارد . اما در عین حال اصول و مقرراتی را برای ایشان وضع می نماید که با کمال دقت و وسواس برچگونگی اجرایشان نظارت می کند. او معتقد است که بچه هایش در عین حال که باید او را دوست و رفیق خو بدانند ، نباید یادشان برود که وی پدرشان است. او پدری صبور به شمار می رود.اگر بچه هایش شاگرد اول نباشند، برایش مهم نیست، اما باید در امتحان قبول بشوند. عقیده اش بر این است که بچه ها به تدریج باید چیز یاد بگیرند و به حد رشد و کمال برسند . شما ممکن است از پول توی جیب زیاد و هدایایی گران قیمتی که این کار موجب ضایع شدن بجه ها می گردد ، اما هیچ دلواپس نباشید زیرا بو به موقع خود ایشان را به درس خواندن و انجام تکالیفشان نیز وادار می سازد و خلاصه روش چنان است که دست تنبیه کننده و دست نوازش کننده هر دو از یک آستین بیرون می آیند. خلاصه ، بچه هایی که پدرشان در ماه اردیبهشت متولد شده باشد ، از محبت ها و نوازش های پدرانه چیزی کم و کسر نخواهند داشت اما لوس وبیکاره هم بار نمی آیند.

    مرد متولد برج ثور از نظر همسری،شوهری است پر اغماض که به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امکان داشته باشد، از ساختن یک خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت، مبل و اثاثیه خوب ( اما به درد بخور ) خودداری نمی کند. او به هیچ صورتی و در هیچ موردی از خود خساست به خرج نمی دهد، به علاوه عاشق چیزهای زیبا است اما در تمام حالات حساب کار دستش است و نمی خواهد که کلاه سرش برود.پشتکار یک چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نکردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد که این استراحت کامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید که وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع تر شر و بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید که آدمی تن پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت « آهسته و پیوسته » ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کارهایی که لازمه اش شتابزدگی و شوک زیاد است ، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین خصوصیاتی است که بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است. دوستان قدیمی و کسانی را که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند ، به منزل دعوت کنیدو ببینید که چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، مراوده و دوستی برقرار کنید و ببینید که چطور خودش را از دور معاشرت خارج می کند و تنهایتان می گذارد. او با آدمهای جلف و سبک سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد که شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار کند، سعی کنید به مفهوم واقعی کلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید که بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یک از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده ای یکی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به کسی دیگر واگذار نمی کند، اما این حرف مفهومش این نیست که جاهای کوچک دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی که بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع کنید و ببیینید که او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته کله شق و لجباز است اما یادتان باشد که صبر وتحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یکدندگی اش می باشد.وقتی خسته و کوفته و احیانا ناراحت، از سر کارش بر می گردد، کنارش بنشیند و نوازشش کنید و ببینید که چطور در مقابل این کار شما صمیمانه تشکر می کند. در دنیا هیچ موجودی به اندازه یک گربه و یک مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمی دهند.

    آذر ازدمرد نداره

    کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.

    فال و طالع بینی ازدواج مردان متولد اردیبهشت هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق …

    هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

    در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.او زنی شوخ وشنگ ، ظریف وزنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پر ستش دوست دارد.لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نمایداو وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

    مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست .

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟ مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید.

    این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازد . با وجود یک چنین دوراندیشی ، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

    طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد . چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه . اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید . او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است ( که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او « فرد برتر» باشد . وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرد ه و شما را در خود فرو می برد . رفتار او( بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد . او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید ، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد ، تا او به انتهای خط نرسد ، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود. مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمیکند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید ، اما ممکن است رفتا شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری . به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید ، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ، ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد. دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد . یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

    مرد اردیبهشتی را که زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد کرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

    یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند،نظاره می کند. در این حالت او بسان کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای که باید خوب بداند وقتی نخ کشیده شد، وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد . یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است. n>

    از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه معمولا عالی است . کمتر مرد متولد اردیبهشت را می توان دید که برای روز های دیگرچیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند که از ثروت بهره کافی دارند. برخی از آن ها هم فکر اقتصادی قوی دارند و در کارهای تجارتی موفقیت بسیار بدست می آورد و به احتمال خیلی زیاد عاشق طبیعت، فوتبال ماهیگیری هستند و اگر این چنین نباشد ، به گلکاری ، درست کردن باغچه ها و مسافرت و پیاده روی علاقمندی می دهند . او مطالعه کتاب های مربوط به قهرمانان افسانه ای و بنیانگذاران امپراطوری های بزرگ را به کتب فلسفی ترجیح می دهد. بیشتر متولدین این ماه مجلات متعددی را مشترک هستند که تعدادی از آن ها مربوط به کارهای عملی مثل باغبانی و غیره است و تعدادی هم از آن هایی است که در هر صفحه چندین عکس سکسی دارند.او عاشق خرید کردن است ولی از فروشگاه های خلوت وشیک خوشش می آید نه از فروشگاه های چند طبقه که در آنها مردم از سر و کول هم بالامی روند. مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن ، زن، اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید که به بهانه اینکه آرایشگاه بوده اید سر وته ناهار و یا شام را با یک غذای حاضری و یک فیجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه های سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود ، درست به همان صورتی که مادرش و مادر بزرگش این کار را می کرده اند . سعی کنید که دست پختتان تا حد امکان خوب و لذیذ باشد . تمایل به غذاهای خوب مفهومش این نیست که از رفتن بیرون و صرف غذا در رستوران بدش می آید ، درست برعکس او شما را هفته ای یکی دو بار به رستوران می برد زیرا به هیچ صورتی نمی خواهد که زنش خیال کند آشپز اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جایی را انتخاب می کند که بتواند راحت روی صندلی اش نیمه دراز کشیده بنشیند و موسیقی ملا یمی در فضای آن پخش بشود.

  • چطوری از گروه سروش لفت بدم
  • از نظر پدر بودن مردی است بی نظیر، او فکر می کند که هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند اما عاشق دختر بچه های کوچک و ظرافت و مهربانی های مخصوص ایشان است. او پدری است که بدون تظاهر به بچه هایش عشق می ورزد و گرمترین احساسات را نسبت به ایشان دارد . اما در عین حال اصول و مقرراتی را برای ایشان وضع می نماید که با کمال دقت و وسواس برچگونگی اجرایشان نظارت می کند. او معتقد است که بچه هایش در عین حال که باید او را دوست و رفیق خو بدانند ، نباید یادشان برود که وی پدرشان است. او پدری صبور به شمار می رود.اگر بچه هایش شاگرد اول نباشند، برایش مهم نیست، اما باید در امتحان قبول بشوند. عقیده اش بر این است که بچه ها به تدریج باید چیز یاد بگیرند و به حد رشد و کمال برسند . شما ممکن است از پول توی جیب زیاد و هدایایی گران قیمتی که این کار موجب ضایع شدن بجه ها می گردد ، اما هیچ دلواپس نباشید زیرا بو به موقع خود ایشان را به درس خواندن و انجام تکالیفشان نیز وادار می سازد و خلاصه روش چنان است که دست تنبیه کننده و دست نوازش کننده هر دو از یک آستین بیرون می آیند. خلاصه ، بچه هایی که پدرشان در ماه اردیبهشت متولد شده باشد ، از محبت ها و نوازش های پدرانه چیزی کم و کسر نخواهند داشت اما لوس وبیکاره هم بار نمی آیند.

    مرد متولد برج ثور از نظر همسری،شوهری است پر اغماض که به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امکان داشته باشد، از ساختن یک خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت، مبل و اثاثیه خوب ( اما به درد بخور ) خودداری نمی کند. او به هیچ صورتی و در هیچ موردی از خود خساست به خرج نمی دهد، به علاوه عاشق چیزهای زیبا است اما در تمام حالات حساب کار دستش است و نمی خواهد که کلاه سرش برود.پشتکار یک چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نکردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد که این استراحت کامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید که وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع تر شر و بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید که آدمی تن پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت « آهسته و پیوسته » ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کارهایی که لازمه اش شتابزدگی و شوک زیاد است ، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین خصوصیاتی است که بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است. دوستان قدیمی و کسانی را که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند ، به منزل دعوت کنیدو ببینید که چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، مراوده و دوستی برقرار کنید و ببینید که چطور خودش را از دور معاشرت خارج می کند و تنهایتان می گذارد. او با آدمهای جلف و سبک سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد که شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار کند، سعی کنید به مفهوم واقعی کلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید که بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یک از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده ای یکی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به کسی دیگر واگذار نمی کند، اما این حرف مفهومش این نیست که جاهای کوچک دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی که بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع کنید و ببیینید که او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته کله شق و لجباز است اما یادتان باشد که صبر وتحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یکدندگی اش می باشد.وقتی خسته و کوفته و احیانا ناراحت، از سر کارش بر می گردد، کنارش بنشیند و نوازشش کنید و ببینید که چطور در مقابل این کار شما صمیمانه تشکر می کند. در دنیا هیچ موجودی به اندازه یک گربه و یک مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمی دهند.

    آذر ازدمرد نداره

    کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.

    فال و طالع بینی ازدواج مردان متولد اردیبهشت هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق …

    هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

    در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.او زنی شوخ وشنگ ، ظریف وزنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پر ستش دوست دارد.لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نمایداو وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

    مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست .

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟ مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید.

    این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازد . با وجود یک چنین دوراندیشی ، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

    طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد . چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه . اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید . او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است ( که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او « فرد برتر» باشد . وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرد ه و شما را در خود فرو می برد . رفتار او( بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد . او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید ، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد ، تا او به انتهای خط نرسد ، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود. مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمیکند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید ، اما ممکن است رفتا شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری . به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید ، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ، ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد. دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد . یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

    مرد اردیبهشتی را که زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد کرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

    یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند،نظاره می کند. در این حالت او بسان کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای که باید خوب بداند وقتی نخ کشیده شد، وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد . یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است. n>

    از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه معمولا عالی است . کمتر مرد متولد اردیبهشت را می توان دید که برای روز های دیگرچیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند که از ثروت بهره کافی دارند. برخی از آن ها هم فکر اقتصادی قوی دارند و در کارهای تجارتی موفقیت بسیار بدست می آورد و به احتمال خیلی زیاد عاشق طبیعت، فوتبال ماهیگیری هستند و اگر این چنین نباشد ، به گلکاری ، درست کردن باغچه ها و مسافرت و پیاده روی علاقمندی می دهند . او مطالعه کتاب های مربوط به قهرمانان افسانه ای و بنیانگذاران امپراطوری های بزرگ را به کتب فلسفی ترجیح می دهد. بیشتر متولدین این ماه مجلات متعددی را مشترک هستند که تعدادی از آن ها مربوط به کارهای عملی مثل باغبانی و غیره است و تعدادی هم از آن هایی است که در هر صفحه چندین عکس سکسی دارند.او عاشق خرید کردن است ولی از فروشگاه های خلوت وشیک خوشش می آید نه از فروشگاه های چند طبقه که در آنها مردم از سر و کول هم بالامی روند. مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن ، زن، اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید که به بهانه اینکه آرایشگاه بوده اید سر وته ناهار و یا شام را با یک غذای حاضری و یک فیجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه های سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود ، درست به همان صورتی که مادرش و مادر بزرگش این کار را می کرده اند . سعی کنید که دست پختتان تا حد امکان خوب و لذیذ باشد . تمایل به غذاهای خوب مفهومش این نیست که از رفتن بیرون و صرف غذا در رستوران بدش می آید ، درست برعکس او شما را هفته ای یکی دو بار به رستوران می برد زیرا به هیچ صورتی نمی خواهد که زنش خیال کند آشپز اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جایی را انتخاب می کند که بتواند راحت روی صندلی اش نیمه دراز کشیده بنشیند و موسیقی ملا یمی در فضای آن پخش بشود.

  • قصه های شاهنامه برای نوجوانان
  • از نظر پدر بودن مردی است بی نظیر، او فکر می کند که هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند اما عاشق دختر بچه های کوچک و ظرافت و مهربانی های مخصوص ایشان است. او پدری است که بدون تظاهر به بچه هایش عشق می ورزد و گرمترین احساسات را نسبت به ایشان دارد . اما در عین حال اصول و مقرراتی را برای ایشان وضع می نماید که با کمال دقت و وسواس برچگونگی اجرایشان نظارت می کند. او معتقد است که بچه هایش در عین حال که باید او را دوست و رفیق خو بدانند ، نباید یادشان برود که وی پدرشان است. او پدری صبور به شمار می رود.اگر بچه هایش شاگرد اول نباشند، برایش مهم نیست، اما باید در امتحان قبول بشوند. عقیده اش بر این است که بچه ها به تدریج باید چیز یاد بگیرند و به حد رشد و کمال برسند . شما ممکن است از پول توی جیب زیاد و هدایایی گران قیمتی که این کار موجب ضایع شدن بجه ها می گردد ، اما هیچ دلواپس نباشید زیرا بو به موقع خود ایشان را به درس خواندن و انجام تکالیفشان نیز وادار می سازد و خلاصه روش چنان است که دست تنبیه کننده و دست نوازش کننده هر دو از یک آستین بیرون می آیند. خلاصه ، بچه هایی که پدرشان در ماه اردیبهشت متولد شده باشد ، از محبت ها و نوازش های پدرانه چیزی کم و کسر نخواهند داشت اما لوس وبیکاره هم بار نمی آیند.

    مرد متولد برج ثور از نظر همسری،شوهری است پر اغماض که به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امکان داشته باشد، از ساختن یک خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت، مبل و اثاثیه خوب ( اما به درد بخور ) خودداری نمی کند. او به هیچ صورتی و در هیچ موردی از خود خساست به خرج نمی دهد، به علاوه عاشق چیزهای زیبا است اما در تمام حالات حساب کار دستش است و نمی خواهد که کلاه سرش برود.پشتکار یک چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نکردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد که این استراحت کامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید که وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع تر شر و بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید که آدمی تن پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت « آهسته و پیوسته » ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کارهایی که لازمه اش شتابزدگی و شوک زیاد است ، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین خصوصیاتی است که بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است. دوستان قدیمی و کسانی را که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند ، به منزل دعوت کنیدو ببینید که چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، مراوده و دوستی برقرار کنید و ببینید که چطور خودش را از دور معاشرت خارج می کند و تنهایتان می گذارد. او با آدمهای جلف و سبک سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد که شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار کند، سعی کنید به مفهوم واقعی کلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید که بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یک از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده ای یکی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به کسی دیگر واگذار نمی کند، اما این حرف مفهومش این نیست که جاهای کوچک دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی که بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع کنید و ببیینید که او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته کله شق و لجباز است اما یادتان باشد که صبر وتحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یکدندگی اش می باشد.وقتی خسته و کوفته و احیانا ناراحت، از سر کارش بر می گردد، کنارش بنشیند و نوازشش کنید و ببینید که چطور در مقابل این کار شما صمیمانه تشکر می کند. در دنیا هیچ موجودی به اندازه یک گربه و یک مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمی دهند.

    آذر ازدمرد نداره

    کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.

    فال و طالع بینی ازدواج مردان متولد اردیبهشت هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق …

    هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

    در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.او زنی شوخ وشنگ ، ظریف وزنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پر ستش دوست دارد.لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نمایداو وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

    مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست .

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟ مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید.

    این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازد . با وجود یک چنین دوراندیشی ، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

    طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد . چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه . اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید . او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است ( که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او « فرد برتر» باشد . وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرد ه و شما را در خود فرو می برد . رفتار او( بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد . او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید ، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد ، تا او به انتهای خط نرسد ، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود. مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمیکند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید ، اما ممکن است رفتا شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری . به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید ، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ، ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد. دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد . یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

    مرد اردیبهشتی را که زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد کرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

    یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند،نظاره می کند. در این حالت او بسان کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای که باید خوب بداند وقتی نخ کشیده شد، وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد . یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است. n>

    از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه معمولا عالی است . کمتر مرد متولد اردیبهشت را می توان دید که برای روز های دیگرچیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند که از ثروت بهره کافی دارند. برخی از آن ها هم فکر اقتصادی قوی دارند و در کارهای تجارتی موفقیت بسیار بدست می آورد و به احتمال خیلی زیاد عاشق طبیعت، فوتبال ماهیگیری هستند و اگر این چنین نباشد ، به گلکاری ، درست کردن باغچه ها و مسافرت و پیاده روی علاقمندی می دهند . او مطالعه کتاب های مربوط به قهرمانان افسانه ای و بنیانگذاران امپراطوری های بزرگ را به کتب فلسفی ترجیح می دهد. بیشتر متولدین این ماه مجلات متعددی را مشترک هستند که تعدادی از آن ها مربوط به کارهای عملی مثل باغبانی و غیره است و تعدادی هم از آن هایی است که در هر صفحه چندین عکس سکسی دارند.او عاشق خرید کردن است ولی از فروشگاه های خلوت وشیک خوشش می آید نه از فروشگاه های چند طبقه که در آنها مردم از سر و کول هم بالامی روند. مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن ، زن، اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید که به بهانه اینکه آرایشگاه بوده اید سر وته ناهار و یا شام را با یک غذای حاضری و یک فیجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه های سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود ، درست به همان صورتی که مادرش و مادر بزرگش این کار را می کرده اند . سعی کنید که دست پختتان تا حد امکان خوب و لذیذ باشد . تمایل به غذاهای خوب مفهومش این نیست که از رفتن بیرون و صرف غذا در رستوران بدش می آید ، درست برعکس او شما را هفته ای یکی دو بار به رستوران می برد زیرا به هیچ صورتی نمی خواهد که زنش خیال کند آشپز اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جایی را انتخاب می کند که بتواند راحت روی صندلی اش نیمه دراز کشیده بنشیند و موسیقی ملا یمی در فضای آن پخش بشود.

  • چگونه باید غسل کنیم
  • از نظر پدر بودن مردی است بی نظیر، او فکر می کند که هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند اما عاشق دختر بچه های کوچک و ظرافت و مهربانی های مخصوص ایشان است. او پدری است که بدون تظاهر به بچه هایش عشق می ورزد و گرمترین احساسات را نسبت به ایشان دارد . اما در عین حال اصول و مقرراتی را برای ایشان وضع می نماید که با کمال دقت و وسواس برچگونگی اجرایشان نظارت می کند. او معتقد است که بچه هایش در عین حال که باید او را دوست و رفیق خو بدانند ، نباید یادشان برود که وی پدرشان است. او پدری صبور به شمار می رود.اگر بچه هایش شاگرد اول نباشند، برایش مهم نیست، اما باید در امتحان قبول بشوند. عقیده اش بر این است که بچه ها به تدریج باید چیز یاد بگیرند و به حد رشد و کمال برسند . شما ممکن است از پول توی جیب زیاد و هدایایی گران قیمتی که این کار موجب ضایع شدن بجه ها می گردد ، اما هیچ دلواپس نباشید زیرا بو به موقع خود ایشان را به درس خواندن و انجام تکالیفشان نیز وادار می سازد و خلاصه روش چنان است که دست تنبیه کننده و دست نوازش کننده هر دو از یک آستین بیرون می آیند. خلاصه ، بچه هایی که پدرشان در ماه اردیبهشت متولد شده باشد ، از محبت ها و نوازش های پدرانه چیزی کم و کسر نخواهند داشت اما لوس وبیکاره هم بار نمی آیند.

    مرد متولد برج ثور از نظر همسری،شوهری است پر اغماض که به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امکان داشته باشد، از ساختن یک خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت، مبل و اثاثیه خوب ( اما به درد بخور ) خودداری نمی کند. او به هیچ صورتی و در هیچ موردی از خود خساست به خرج نمی دهد، به علاوه عاشق چیزهای زیبا است اما در تمام حالات حساب کار دستش است و نمی خواهد که کلاه سرش برود.پشتکار یک چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نکردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد که این استراحت کامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید که وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع تر شر و بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید که آدمی تن پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت « آهسته و پیوسته » ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کارهایی که لازمه اش شتابزدگی و شوک زیاد است ، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین خصوصیاتی است که بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است. دوستان قدیمی و کسانی را که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند ، به منزل دعوت کنیدو ببینید که چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، مراوده و دوستی برقرار کنید و ببینید که چطور خودش را از دور معاشرت خارج می کند و تنهایتان می گذارد. او با آدمهای جلف و سبک سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد که شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار کند، سعی کنید به مفهوم واقعی کلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید که بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یک از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده ای یکی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به کسی دیگر واگذار نمی کند، اما این حرف مفهومش این نیست که جاهای کوچک دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی که بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع کنید و ببیینید که او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته کله شق و لجباز است اما یادتان باشد که صبر وتحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یکدندگی اش می باشد.وقتی خسته و کوفته و احیانا ناراحت، از سر کارش بر می گردد، کنارش بنشیند و نوازشش کنید و ببینید که چطور در مقابل این کار شما صمیمانه تشکر می کند. در دنیا هیچ موجودی به اندازه یک گربه و یک مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمی دهند.

    آذر ازدمرد نداره

    کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.

    فال و طالع بینی ازدواج مردان متولد اردیبهشت هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق …

    هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

    در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.او زنی شوخ وشنگ ، ظریف وزنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پر ستش دوست دارد.لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نمایداو وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

    مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست .

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟ مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید.

    این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازد . با وجود یک چنین دوراندیشی ، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

    طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد . چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه . اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید . او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است ( که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او « فرد برتر» باشد . وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرد ه و شما را در خود فرو می برد . رفتار او( بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد . او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید ، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد ، تا او به انتهای خط نرسد ، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود. مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمیکند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید ، اما ممکن است رفتا شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری . به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید ، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ، ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد. دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد . یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

    مرد اردیبهشتی را که زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد کرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

    یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند،نظاره می کند. در این حالت او بسان کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای که باید خوب بداند وقتی نخ کشیده شد، وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد . یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است. n>

    از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه معمولا عالی است . کمتر مرد متولد اردیبهشت را می توان دید که برای روز های دیگرچیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند که از ثروت بهره کافی دارند. برخی از آن ها هم فکر اقتصادی قوی دارند و در کارهای تجارتی موفقیت بسیار بدست می آورد و به احتمال خیلی زیاد عاشق طبیعت، فوتبال ماهیگیری هستند و اگر این چنین نباشد ، به گلکاری ، درست کردن باغچه ها و مسافرت و پیاده روی علاقمندی می دهند . او مطالعه کتاب های مربوط به قهرمانان افسانه ای و بنیانگذاران امپراطوری های بزرگ را به کتب فلسفی ترجیح می دهد. بیشتر متولدین این ماه مجلات متعددی را مشترک هستند که تعدادی از آن ها مربوط به کارهای عملی مثل باغبانی و غیره است و تعدادی هم از آن هایی است که در هر صفحه چندین عکس سکسی دارند.او عاشق خرید کردن است ولی از فروشگاه های خلوت وشیک خوشش می آید نه از فروشگاه های چند طبقه که در آنها مردم از سر و کول هم بالامی روند. مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن ، زن، اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید که به بهانه اینکه آرایشگاه بوده اید سر وته ناهار و یا شام را با یک غذای حاضری و یک فیجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه های سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود ، درست به همان صورتی که مادرش و مادر بزرگش این کار را می کرده اند . سعی کنید که دست پختتان تا حد امکان خوب و لذیذ باشد . تمایل به غذاهای خوب مفهومش این نیست که از رفتن بیرون و صرف غذا در رستوران بدش می آید ، درست برعکس او شما را هفته ای یکی دو بار به رستوران می برد زیرا به هیچ صورتی نمی خواهد که زنش خیال کند آشپز اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جایی را انتخاب می کند که بتواند راحت روی صندلی اش نیمه دراز کشیده بنشیند و موسیقی ملا یمی در فضای آن پخش بشود.

  • چگونه سروش بدون فیلتر شکن نصب کنیم
  • از نظر پدر بودن مردی است بی نظیر، او فکر می کند که هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند اما عاشق دختر بچه های کوچک و ظرافت و مهربانی های مخصوص ایشان است. او پدری است که بدون تظاهر به بچه هایش عشق می ورزد و گرمترین احساسات را نسبت به ایشان دارد . اما در عین حال اصول و مقرراتی را برای ایشان وضع می نماید که با کمال دقت و وسواس برچگونگی اجرایشان نظارت می کند. او معتقد است که بچه هایش در عین حال که باید او را دوست و رفیق خو بدانند ، نباید یادشان برود که وی پدرشان است. او پدری صبور به شمار می رود.اگر بچه هایش شاگرد اول نباشند، برایش مهم نیست، اما باید در امتحان قبول بشوند. عقیده اش بر این است که بچه ها به تدریج باید چیز یاد بگیرند و به حد رشد و کمال برسند . شما ممکن است از پول توی جیب زیاد و هدایایی گران قیمتی که این کار موجب ضایع شدن بجه ها می گردد ، اما هیچ دلواپس نباشید زیرا بو به موقع خود ایشان را به درس خواندن و انجام تکالیفشان نیز وادار می سازد و خلاصه روش چنان است که دست تنبیه کننده و دست نوازش کننده هر دو از یک آستین بیرون می آیند. خلاصه ، بچه هایی که پدرشان در ماه اردیبهشت متولد شده باشد ، از محبت ها و نوازش های پدرانه چیزی کم و کسر نخواهند داشت اما لوس وبیکاره هم بار نمی آیند.

    مرد متولد برج ثور از نظر همسری،شوهری است پر اغماض که به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امکان داشته باشد، از ساختن یک خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت، مبل و اثاثیه خوب ( اما به درد بخور ) خودداری نمی کند. او به هیچ صورتی و در هیچ موردی از خود خساست به خرج نمی دهد، به علاوه عاشق چیزهای زیبا است اما در تمام حالات حساب کار دستش است و نمی خواهد که کلاه سرش برود.پشتکار یک چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نکردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد که این استراحت کامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید که وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع تر شر و بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید که آدمی تن پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت « آهسته و پیوسته » ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کارهایی که لازمه اش شتابزدگی و شوک زیاد است ، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین خصوصیاتی است که بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است. دوستان قدیمی و کسانی را که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند ، به منزل دعوت کنیدو ببینید که چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، مراوده و دوستی برقرار کنید و ببینید که چطور خودش را از دور معاشرت خارج می کند و تنهایتان می گذارد. او با آدمهای جلف و سبک سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد که شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار کند، سعی کنید به مفهوم واقعی کلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید که بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یک از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده ای یکی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به کسی دیگر واگذار نمی کند، اما این حرف مفهومش این نیست که جاهای کوچک دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی که بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع کنید و ببیینید که او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته کله شق و لجباز است اما یادتان باشد که صبر وتحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یکدندگی اش می باشد.وقتی خسته و کوفته و احیانا ناراحت، از سر کارش بر می گردد، کنارش بنشیند و نوازشش کنید و ببینید که چطور در مقابل این کار شما صمیمانه تشکر می کند. در دنیا هیچ موجودی به اندازه یک گربه و یک مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمی دهند.

    آذر ازدمرد نداره

    کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.

    فال و طالع بینی ازدواج مردان متولد اردیبهشت هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق …

    هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

    در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.او زنی شوخ وشنگ ، ظریف وزنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پر ستش دوست دارد.لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نمایداو وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

    مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست .

    طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

    او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟ مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید.

    این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازد . با وجود یک چنین دوراندیشی ، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

    طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد . چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه . اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید . او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است ( که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او « فرد برتر» باشد . وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرد ه و شما را در خود فرو می برد . رفتار او( بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد . او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید ، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد ، تا او به انتهای خط نرسد ، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود. مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمیکند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید ، اما ممکن است رفتا شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری . به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید ، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ، ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد. دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد . یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

    مرد اردیبهشتی را که زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد کرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

    یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند،نظاره می کند. در این حالت او بسان کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای که باید خوب بداند وقتی نخ کشیده شد، وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد . یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است. n>

    از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه معمولا عالی است . کمتر مرد متولد اردیبهشت را می توان دید که برای روز های دیگرچیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند که از ثروت بهره کافی دارند. برخی از آن ها هم فکر اقتصادی قوی دارند و در کارهای تجارتی موفقیت بسیار بدست می آورد و به احتمال خیلی زیاد عاشق طبیعت، فوتبال ماهیگیری هستند و اگر این چنین نباشد ، به گلکاری ، درست کردن باغچه ها و مسافرت و پیاده روی علاقمندی می دهند . او مطالعه کتاب های مربوط به قهرمانان افسانه ای و بنیانگذاران امپراطوری های بزرگ را به کتب فلسفی ترجیح می دهد. بیشتر متولدین این ماه مجلات متعددی را مشترک هستند که تعدادی از آن ها مربوط به کارهای عملی مثل باغبانی و غیره است و تعدادی هم از آن هایی است که در هر صفحه چندین عکس سکسی دارند.او عاشق خرید کردن است ولی از فروشگاه های خلوت وشیک خوشش می آید نه از فروشگاه های چند طبقه که در آنها مردم از سر و کول هم بالامی روند. مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن ، زن، اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید که به بهانه اینکه آرایشگاه بوده اید سر وته ناهار و یا شام را با یک غذای حاضری و یک فیجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه های سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود ، درست به همان صورتی که مادرش و مادر بزرگش این کار را می کرده اند . سعی کنید که دست پختتان تا حد امکان خوب و لذیذ باشد . تمایل به غذاهای خوب مفهومش این نیست که از رفتن بیرون و صرف غذا در رستوران بدش می آید ، درست برعکس او شما را هفته ای یکی دو بار به رستوران می برد زیرا به هیچ صورتی نمی خواهد که زنش خیال کند آشپز اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جایی را انتخاب می کند که بتواند راحت روی صندلی اش نیمه دراز کشیده بنشیند و موسیقی ملا یمی در فضای آن پخش بشود.

  • دعای مرگ زودرس برای دیگران
  • از نظر پدر بودن مردی است بی نظیر، او فکر می کند که هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند اما عاشق دختر بچه های کوچک و ظرافت و مهربانی های مخصوص ایشان است. او پدری است که بدون تظاهر به بچه هایش عشق می ورزد و گرمترین احساسات را نسبت به ایشان دارد . اما در عین حال اصول و مقرراتی را برای ایشان وضع می نماید که با کمال دقت و وسواس برچگونگی اجرایشان نظارت می کند. او معتقد است که بچه هایش در عین حال که باید او را دوست و رفیق خو بدانند ، نباید یادشان برود که وی پدرشان است. او پدری صبور به شمار می رود.اگر بچه هایش شاگرد اول نباشند، برایش مهم نیست، اما باید در امتحان قبول بشوند. عقیده اش بر این است که بچه ها به تدریج باید چیز یاد بگیرند و به حد رشد و کمال برسند . شما ممکن است از پول توی جیب زیاد و هدایایی گران قیمتی که این کار موجب ضایع شدن بجه ها می گردد ، اما هیچ دلواپس نباشید زیرا بو به موقع خود ایشان را به درس خواندن و انجام تکالیفشان نیز وادار می سازد و خلاصه روش چنان است که دست تنبیه کننده و دست نوازش کننده هر دو از یک آستین بیرون می آیند. خلاصه ، بچه هایی که پدرشان در ماه اردیبهشت متولد شده باشد ، از محبت ها و نوازش های پدرانه چیزی کم و کسر نخواهند داشت اما لوس وبیکاره هم بار نمی آیند.

    مرد متولد برج ثور از نظر همسری،شوهری است پر اغماض که به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امکان داشته باشد، از ساختن یک خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت، مبل و اثاثیه خوب ( اما به درد بخور ) خودداری نمی کند. او به هیچ صورتی و در هیچ موردی از خود خساست به خرج نمی دهد، به علاوه عاشق چیزهای زیبا است اما در تمام حالات حساب کار دستش است و نمی خواهد که کلاه سرش برود.پشتکار یک چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نکردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد که این استراحت کامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید که وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع تر شر و بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید که آدمی تن پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت « آهسته و پیوسته » ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کارهایی که لازمه اش شتابزدگی و شوک زیاد است ، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین خصوصیاتی است که بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است. دوستان قدیمی و کسانی را که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند ، به منزل دعوت کنیدو ببینید که چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، مراوده و دوستی برقرار کنید و ببینید که چطور خودش را از دور معاشرت خارج می کند و تنهایتان می گذارد. او با آدمهای جلف و سبک سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد که شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار کند، سعی کنید به مفهوم واقعی کلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید که بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یک از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده ای یکی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به کسی دیگر واگذار نمی کند، اما این حرف مفهومش این نیست که جاهای کوچک دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی که بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع کنید و ببیینید که او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته کله شق و لجباز است اما یادتان باشد که صبر وتحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یکدندگی اش می باشد.وقتی خسته و کوفته و احیانا ناراحت، از سر کارش بر می گردد، کنارش بنشیند و نوازشش کنید و ببینید که چطور در مقابل این کار شما صمیمانه تشکر می کند. در دنیا هیچ موجودی به اندازه یک گربه و یک مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمی دهند.

    آذر ازدمرد نداره

    کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.


    منتشر شده

    در

    توسط

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *