طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.

طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

زنان متولد دی ماه بسیار با انرژی و جذاب هستند و مرد فروردینی هم به دنبال زنی ایده ال است اما باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است. ازدواجی خوب می تواند باشد.

زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد و از این رو می توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند. زنان دی ماهی معمولا به راحتی می توانند مردان اردیبهشتی را برای زندگی خود کنترل کنند.

مرد خردادی معمولا بسیار شوخ است ولی باید همیشه این موضوع را هم در نظر داشته باشد که زنان دی ماهی به شدت زودرنج هستند و باید بسیار از این جهت آگاه باشند. هر دوی آن ها انسان دوست هستند و در کار خیر از هم پیشی خواهند گرفت.

زنان دی ماهی همانگونه که گفتیم به شدت حساس و زودرنج هستند و برای خانواده ی کنونی خود بسیار دلسوز هستند اما مرد تیرماهی معمولا بدخلق است و از این رو با هم نمی توانند تفاهم داشته باشند.

مردان مرداد ماهی دوست دارند که پشتیبان همسر خود باشند اما هیچ وقت تن به زور نخواهند داد. از انجایی که زنان دی ماهی زودرنج و به دنبال سلطه هستند ممکن است برای ان ها مشکلاتی پیش بیاید.

زن دی ماهی و مرد شهریوری می توانند زندگی خوبی داشته باشند که برای دیگران هم مفید است و علت آن خیر خواهی هر دو آن هاست. از طرفی هردوی آن ها به دنبال نظم در زندگی خود هستند که معمولا آن را برای هم تامین خواهند کرد.

  • دانلود چجوری نگاهی ساده تبدیل شد به این عشق
  • زنان دی ماهی عاشق برنامه ریزی و نظم هستند اما مرد مهر ماهی معمولا زندگی اتفاقی و بی نظم را دوست دارند و بنابراین ممکن است مشکلاتی در اینده داشته باشند.

    مرد آبانی به دنبال جاه و مقام است و همیشه شهرت و ثروت را دوست دارد و زن دی ماهی هم به همین صورت است و در جایی که بداند همسر او به کمک او برای رسیدن به این هدف نیاز دارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اما مرد آبانی بسیار رک است و زن دی ماهی هم خیلی زودرنج است و اگر بتوانند این ویژگی شخصیتی را کنترل کنند می توانند زندگی سرشار از موفقیتی داشته باشند.

    مرد آذرماهی زبانی تند و رک دارد وممکن است خیلی مواقع سبب ناراحتی همسر خود بشود و از این رو باید بسیار در رفتار های خود دقیق باشد و اگر می خواهد زندگی راحتی داشته باشد به این ویژگی پایان دهد و یا آن را کنترل کند. البته که مردان آذر ماهی به شدت دلسوز همسر خود هستند اما زبانی تند دارند.

    با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

    مرد بهمنی نمی تواند پاسخگوی نیازهای زن دی ماهی باشد و باید از این رو بسیار در این انتخاب دقیق باشند تا خدای ناکرده به مشکل برنخورد. مرد بهمنی کمتر دیگری را تایید می کند و برای زن دی ماهی که نیاز شدیدی به تایید از طرف همسر خود دارد این مشکل بزرگی به حساب می آید.

    مردان اسفندی بسیار زودرنج هستند و از طرفی هم می توانند پاسخگوی میل زنان دی ماهی به ابراز علاقه و شیوه ی صحیح سخن وری هستند نباشند و از این رو باید در این انتخاب خیلی دقت کنید.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » زن متولد دی ماه با چه ماهی ازدواج کند؟

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    طالع بینی ازدواج با زن متولد دی ماه, طالع بینی ازدواج زن دیی و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

    پیوند زناشویی دی با سایر ماه ها

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    دی با فروردین : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند

    دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    دی با خرداد : ( خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

    دی با تیر : (خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند

    دی با مرداد : (متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

    دی با شهریور : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

    دی با مهر : ( متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند

    دی با آبان : ( بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

  • ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی آنلاین رایگا
  • دی با آذر : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند

    دی با دی : (متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود

    دی با بهمن : ( متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

    دی با اسفند : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

     

    زن متولد دی، نماد: جدی

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    عجب زن قدرتمندی ! از آنجا که زن متولد برج دی آکنده از اقداری حیرت آورست و دیگران را به چند بار فکر وادار می کند، برخی فکر می کنند که اوزنی مرد نماست، اما نیست.

    جالب است بدانید دختران متولد دی اغلب با مردانی شل و ول و گاه ترسو پیوند زناشویی می بندند و به این ترتیب رئیس نان آور خانه می شوند.

    آنها احساس پدری هم می کنند. البته همه آنها با آدمهای ترسو ازدواج نمی کنند. اگر یک روز در فروشگاه زنی را دیدید که تند تند راه می رود و شوهرش در حالیکه ساک خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید.

    برخی از این دختران با مردانی ازدواج می کنند که پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می کنند، آنها از ته دل به شوهر خود افتخار می کنند، برای اثبات ادعای مادر ستاره شناسی، پیشنهاد می کنم دفعه بعد که سری به بانک زدید، دورو برتان را خوب نگاه کنید پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید. نه نه نه اشتباه نکنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است. زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی ۳۰ سال فکر می کنند. آنها شوهری می خواهند که برایشان پدری کند.

    اما مادری دلباخته بچه هاست و می خواهد آنها را در زندگی راهنمایی کند، خطرات را گوشزد کند و برای عبور از موانع به آنها کمک کند.

    گاهی فضول است و بیش از اندازه در کار بچه ها دخالت می کند و می خواهد بچه ها به خواسته هایی که خودش داشته و نرسیده، برسند. او بسیار دلسوز است و کمک بزرگی برای بچه هاست و هر وقت که لازم باشد آنها را هل می دهد.

    او نمک زمین است، او مادری معرکه است زنی با محبت قاطع، منضبط، تابع مقررات و است. او مامان ? بایدها? ست. گاهی آنقدر جدی می شود که درگیری به وجود می آورد، بویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند. سر بچه ها داد می زند:? آن شکلی بیرون نرو، مردم چه فکری می کنند.? چون زن است احساساتی تر از همتای مردش است. اما هیچ وقت او را مثل آبگرمکن در حال جوشیدن نمی بینید.

    او مصمم است که شغلی برای خود دست و پا کند و در آمدی هرچند اندک داشته باشد. اغلب این دختران در زندگی باید هدفی داشته باشند و در پی رسیدن به آن تلاش کنند.

    دختر متولد برج دی هیچ چیز را راحت به دست نمی آورد. او برای رسیدن به خواسته هایش باید صرفه جویی کند و مثل یک درویش زندگی کند.

    اگر آدم مثبتی باشد، گرفتاری و رنجها را به حساب تجربه می گذارد و سعی دارد تا از اشتباهات و بدبختی ها درس عبرت بگیرد. اما امان از وقتی که حس شوخ طبعی اش گل کند.

    او دختری با سلیقه و شیک است. (به سر و وضعش نگاه نکنید) قیافه مهربان او دیدنی است.

    برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخکوب می کنند. بهتر از این چه می خواهید؟

    منم خودم دی ماهی هستم سن بالا رو خوب اومد اما بیشتر دی ماهی ها دوست دارن به کسی دل ببندن که واقعا با تجربه و محکم باشه صد البته من خودم دوست دارم در کنار اینا کسی که عاشقش میشم منو بخندونه و اینکه مطالب همه درست بود به جز درویش در بد ترین حالتم نمیشه دی ماهی هارو بدون تیپ و قیافه دید.منظورم آرایش نیست آراسته بودنه

    وای خود خود منه این مطلب، با افتخار دی ماهی ام

    درست بود عالی.والبته بجز مورد ازدواج با مردایی با اختلاف سنی زیاد و مردای شلووارفته ولی نظرم اینه ک ما دی ماهیا جذب مردای پخته و با تجربه میشیم همون مردای قوی ک تکیه گاهن ن باراضافه درکل من یکی ابم با پسرای الان ک اکثرن بچه قرطی ان و ب فکر بازیچه کردن طرفن تو ی جوب نمیره.. کاش مردای با جذبه ی وفادار و مهربون تو دنیا بیشتر بود

    نمیخوام خدایی نکرده توهین بکنم ولی خیلی رو اعصابن یه دی ماهی به پستم خورد کلا منو ترکوند

    خودتی عمته

    یادمه روز اولی که رفتم دیدن اون دختر دی ماهی خیلی عادی برگشتم اما اون خیلی موافق بود و من نیاز داشتم بیشتر بشناسمش گذشت روز به روز کاری کرد که هی فکرم درگیر شد بعدها بصورت مرحله ای چیزایی دیدم ازش که غرورم اجازه نمی داد جلو برم ازین طرف نمی تونستم فراموشش کنم درگیر شده بودم الان اون ازدواج کرده اما من هروقت یادش میوفتم ی آه میکشم.

    من متولد ۱۰/۱۰ هستم و کاملا قانون مندو جدی ام و اگه کارگردان بشم صددرصد کاگردان سرسختو جدی میشم چون اگه هدف داشته باشم شوخی سرم نمیشه و ب مسخره گرفته شدنو بی نهایت بد میدونم،صددرصد دوس دارم ن تنها برا بچه های خودم ک بلکه برا همه ی بچه ها پدری کنم یا مثل ی مادر محبت کنم،و اینکه کاملا درسته ک دیماهیا با فروردینیا نمیتونن پیوند داشته باشن مگر اینک هم زن دیماهی هم مرد فروردینی باهم کنار بیان و از خیلی چیزا چشم پوشی کنن،اون خانمی ک با شوهر فروردینیش خوبه صددرصد فقط میتونن باهم کنار میان و شاید از خیلی خاسته هاشون چشم پوشی میکنن،از نظرِ من دختر متولد دی با مرد فروردینی تا وقتی ادامه میده ک مرد فروردینی غرورشو نگهداره، دخترای دیماهی میتونن پسرای شهریوریو بعد گذشت زمان مجذوب خودشون کنن جوری ک هیچ وقت از ذهن پسر شهریوری فراموش نشن،با اردیبهشتیام خوبیم ،و اینک بعضیا میگن ما دنبال مرد بزرگتریم بعضیا میگن ن دلیل اینه ک ی دیماهی عاشقِ مردونگیه ی مرده،گاهی ی مرد چهل ساله مردونگیش جذبمون میکنه و ب تفاوت سنی فک نمکنیم گاهی ی پسری ک یسال کوچیکتر از ماست جورییییییی رفتاراش حساب شده و کاملِ ک ما حس میکنیم پیشش بچه ایمو ناپخته و جذبش میشیم،ولی کلا تفاوت سنی زیادو نمیپسندیم مگ با ی مرد واقعی طرف باشیم ک اون موقعه تفاوت سنی زیادو بد نمیدونیم

    دختر عالی گفتی من ی پسر شهریوری م دقیق و بدون کم و کاست

    آنچه درباره خصوصیات ماه تولد نوشته و گفته می شود در مورد صفات ذاتی فرد است و تمامش درست است اما فرد می تواند تحت تربیت صحیح پدرو مادر و معلم و استاد و جامعه خصوصیات دیگری بخود بگیرد و در نتیجه رفتار دیگری در عمل نشان دهد لیکن به دلیل ماه تولدش آن خصوصیات را تا آخر عمر باخود دارد!

    وااااای علیییی همش هستم ولی یه چندتا چیزو باید بهش اضافه کنید مثلا لوس بودنو وشیطون بودنو و اینکه از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند❤️

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    من هم دی ماهی ام خیلی زودرنج و حساس واقعا درست بود بینهایت ممنون

    همش واقعی بود!!!!حتی اختلاف سنی زیاد من خودم در صدد انتخاب کسیم ک ازم ١٢ سال بزرگتره خعلییییییییی خوبیم خیلییییی زیاد..کیه ک بدونه!

    خانومی چون تعریف کرده اینو میگی.منم دی ماهیم

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    من دی ماهی ام. یک دی ماهی اول باید ببینه که همسر آینده اش در کل ارزش ازدواجو داره. باید با یک دی ماهی صادق بود. شوخی های ناراحت کننده باهاش نکرد. من که خودم از مردایی که اعتماد به نفس بالا دارند و کمی مغرورند خوشم میاد . بقیه دی ماهی ها رو نمی دونم.

    وای منم همینم، مغرور که خیلی محل نده

    !Bale hamsh dorost bod

    سلام یه چند وقتی بود عاشق یه دختر شده بودم ولی زد منو ترکوند الان فهمیدم که دی ماهی هستش ولی چون من دوستش دارم بیخیال نمیشم الان اکه کسی بگه چطور دل یه دی ماهی رو به دست بیارم تا اخر ممنونش میشم هم ایمیل رو مینویسم هم ایدی تلگرام اکه لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم .

    سلام ایمیل و آیدیتو بده بهت بگم چیکار کنی؟

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    آیدی و ایمیلتو بده بگم بهت

    عین واقعیت بود واقعا من تمام این خصوصیت ها رو دارم

    من‏‏ ‏یه‏ ‏دی‏ ‏ماهی‏ ‏ام‏ ‏اصنم‏ ‏از‏ ‏پیرا‏ ‏خوشم‏ ‏نمیاد.فوقش‏ ‏چهار‏ ‏سال‏ ‏بیشتر.مگه‏ ‏میخواد‏ ‏بچه‏ ‏بزرگ‏ ‏کنه.مرد‏ ‏اگه‏ ‏مرد‏ ‏باشه‏ ‏حتی‏ ‏اگر‏ ‏هم‏ ‏سن‏ ‏هم‏ ‏باشید‏ ‏میتونه‏ ‏پدری‏ ‏کنه.زود‏ ‏رنج‏ ‏و‏ ‏کد‏ ‏بانو‏ ‏خاص‏ ‏و‏ ‏تو‏ ‏دل‏ ‏برو.به‏ ‏گفته‏ ‏کسایی‏ ‏که‏ ‏باهام‏ ‏دوستن‏ ‏از‏ ‏دور‏ ‏مغرور‏ ‏ولی‏ ‏تو‏ ‏رابطه‏ ‏دوستانه،گرم‏ ‏وخاکی.روانی‏ ‏هم‏ ‏خودتی.

    ولی بقیه هاش درست بودن ب نظرم…

    اینکه میگه مردنما،یا ک میگه دوس دارن با عادمای شل و ول و ترسو ازدواج کنن درس نیس ب نظرم… اینم ک گفته باید مثه یه درویش زندگی کنن درس نیس…

    همه چیزش راست بود ، به جز اینکه به اختلاف سنی زیاد فکر می کنند!!. کاملا بر عکسه دروغ میگه. من یه پیر مرد می بینم در میرم اون وقت این میگه دوسش داره

    پس چرا یکیش قسمت مانمیشه

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    ایشالله‏ ‏تو‏ ‏یه‏ ‏آدمی‏ ‏باشی‏ ‏که‏ ‏لیاقت‏ ‏بودن‏ ‏با‏ ‏یه‏ ‏دختر‏ ‏دی‏ ‏ماهی‏ ‏رو‏ ‏داشته‏ ‏باشی‏ ‏چون‏ ‏یه‏ ‏دختر‏ ‏دی‏ ‏ماهی‏ ‏شاید‏ ‏دیر‏ ‏عاشقت‏ ‏بشه‏ ‏و‏ ‏مغرور‏ ‏باشه‏ ‏ولی‏ ‏وقتی‏ ‏که‏ ‏عاشقت‏ ‏شد‏ ‏تا‏ ‏آخرش‏ ‏هست.جوری‏ ‏که‏ ‏تعجب‏ ‏میکنی‏ ‏این‏ ‏همون‏ ‏دختر‏ ‏مغرور‏ ‏و‏ ‏سرده‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏دور‏ ‏میدیدی.بهله

    دقیقااااااااااا دقیقاااااااااااااا،محافظه کاریم،اولش محبتمونو خرج کسی نمیکنیم ولی کافیه یکی مرد باشه و مردونه باهامون درست رفتارکنه تا تهش میمونیم

    آفففففررریییینننن

    انشالله‏ ‏شما‏ ‏کسی‏ ‏باشید‏ ‏که‏ ‏لیاقت‏ ‏بودن‏ ‏بایه‏ ‏دختر‏ ‏دی‏ ‏ماهی‏ ‏رو‏ ‏داشته‏ ‏باشید.چون‏ ‏دختر‏ ‏دی‏ ‏ماهی‏ ‏شاید‏ ‏دیر‏ ‏عاشقت‏ ‏بشه‏ ‏ولی‏ ‏وقتی‏ ‏عشق‏ ‏طرف‏ ‏تو‏ ‏قلبش‏ ‏نشست‏ ‏تموم‏ ‏زندگیشو‏ ‏حاضره‏ ‏واسه‏ ‏یه‏ ‏لبخندش‏ ‏بده.وبعد‏ ‏از‏ ‏ارتباط‏ ‏دوستانه‏ ‏یا‏ ‏عاشقانه‏ ‏باهاش‏ ‏تعجب‏ ‏میکنی‏ ‏که‏ ‏این‏ ‏همون‏ ‏دختر‏ ‏مغروره‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏دور‏ ‏میدیدم.از‏ ‏این‏ ‏همه‏ ‏شر‏ ‏وشورو‏ ‏حرارت‏ ‏پر‏ ‏احساسی‏ ‏که‏ ‏داره‏ ‏تعجب‏ ‏میکنی.وبدون‏ ‏اینارو‏ ‏فقط‏ ‏به‏ ‏کسی‏ ‏که‏ ‏دوسش‏ ‏داره‏ ‏میبخشه.وسلام.یه‏ ‏دی‏ ‏ماهی.هوو‏ ف‏ ‏چقد‏ ‏حرف‏ ‏زدما

    فک کنم ادمین متولد دی هس

    دختر دی خیلی احساسی هست شاید نشون نده ولی بیشتر از همه همجنس هاش احساسیه،نسبت به کسایی که دوسشون داره مهربون و متواضع و فوق العاده هم صادق،یکم لحن گستاخانه بخرج میدن (گاهی اوقات)،قلب پاکی دارن ولی این زبان تند و لحن تند ممکنه باعث بشه دیگران راجع بهشون بد فکر کنن در صورتی که پاکترین قلب ها و مهربونترین قلب رو دختر دی ماهی داره،من بعنوان یه دختر دی ماهی دلم میخواد همسرم علاوه بر همسربودن برام یه پدر مهربون هم باشه و واقعا فاصله سنی زیاد رو دوست دارم.در ضمن رابطه دختر دی و پسر آبان خیلی خوبه و خوشبخت ترین زوج میتونن باشن چون خیلی باهم سازگارند.

    عالی بود،من دی ماهی هستم، سرد نیستم

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    منم ی ماهیم،همش درست بود منم دوست دارم با همسرم تفاوت سنیی زیاد داشته باشم و دوست دارم مثل ی پدر باشه برام،خیلی خصوصیاتی که گفتین شبیهه خصوصیات منه بجز اینکه از ادمای شل و وارفته متنفرم من عاشق ادمای قویم،

    من و همسرم جان جانانم دی ماهی هستیم‌ اونم روزهای نزدیک ، خواستم بگم اونیکه گفتید یکنواخت و یکسان میشه نه اصلا اینطور نیست بالعکس خیلی هم پرماجرا و متنوع و ‌پر از لحظات هیجانی چونکه تفاهم زیاده همش با چیزایی که میگیم و میخوایم کیف میکنیم که شبیه به همیم ، همشم باهم کل کل و حرف و حرف و دعوا ولی پر از عشق و تفاهم از کل کل های عشقولانه ای خنده.. میخوام بگم که این عالیه که انقدری دوست باشید و باهم ندار باشید که هیچی از بحثا و مسائل معضل و جدی نباشه. ب لحاظ تجربه گفتم پس نمیتونیم چیزیو سرسختانه قانون کنیم. یاحق

    عالی بود . همه واقعی بود . منم متولد شب یلدام خدایی منم به آقایون بالای ۴۰ سال علاقه بیشتری دارم و اینکه خواستگار ۶۰ ساله هم داشتم و بی نهایت برام محترم بودن و عجیب بهش دلبسته شده بودم . باز هم ممنون از این پیج زیباتون

    بسیار عالی بود من دی ماهی هستم خیلی از خصوصیات با خصوصیات من یکی بود .متشکرم

    والا من متولد دی هستم شوهرمم متولد فروردین زندگی عالی داریم ولی اینجا زده بد

    دی ماه هی ها بدترین زن ها هستن همشون روانین

    خودتی

    تا زمانی با یکی از دی ماهی ها ازدواج نکنی یا باهاشون هم کلام نشی نمیفهمی چقدر ماهن دی ماهی ها عشقن عشق من به همه دی ماهی ها افتخار میکنم دی ماهی ها زن هاشون متشخص باکلاس خوش سخن خوش اخلاق روشن فکر و……………… هستن درضمن روانی هم خودتی .

    عمت روانی

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    chon mohafze kar o marmoz hastan o zod behet va nmidan ravanian?

    خخخخ ببخشید ولی به نظرم لیاقتِ تسخیر کردنِ قلبِ ی دختر دیماهیو نداشتی ک داری اینجور قضاوت میکنی،ی دختر دیماهی عقیده داره ک همه ادما خوبن مگه خلافش ثابت ش،ی دختر دیماهی وقتی بد میشه ک حسااابی بدی ببینه،ک اونم بزرگترین بدیه ی دختر دیماهی از بقیه گرفتنِ خودشو خوبیاش از ادمای بدع ؛))

    ی دختر دی ماهی زده تو برجکت قشششنگ معلومه.. دمش گرم ما دی ماهیا حرمت داریم

    چون زود بهت پا نمیدن روانین اره؟ خودت روانی هستی

    اکسلنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت….?

    hamash manam hata alan ba ye mardiam k 25 sal ekhtelaf seni darim man 22 salame

    منم یه دی ماهیم و به نظر من بیشترش اشتباه بود بخاطر اینکه من از آدمای ترسو کلا متنفرم و اینکه ۳۰ سال خیلیه فوقش دیگه ۶ سال و اینکه اصلا دوس ندارم سر بچه هام داد بزنم?ولی کلی بگم عاشق ماهم هستمو دوسش دارم و به نظرم یک زن ماه دی میتونه با تمامی ماه ها سازگاری داشته باشه مرداشونو میگم☺

    منم یه دی ماهیم و به نظر من بیشترش اشتباه بود بخاطر اینکه من از آدمای ترسو کلا متنفرم و اینکه ۳۰ سال خیلیه فوقش دیگه ۶ سال و اینکه اصلا دوس ندارم سر بچه هام داد بزنم?ولی کلی بگم عاشق ماهم هستمو دوسش دارم و به نظرم یک زن ماه دی میتونه با تمامی ماه ها سازگاری داشته باشه مرداشونو میگم☺

    همه ی خصوصیات درست بود..من خودم متولددی۷۹هستم..دم همه ی دی ماهی هاگرممممممممم.

    بعضی از اینا درست بودم منم از سن بالاتر خوشم میاد اخه یه دی ماهیم??

    خصوصیات کاملا دقیق بود و من اختلاف سن زیاد را میپسندم واسه ازدواج.درست بود همش

    من دی ماهیم همه چیزش درست ودقیق وجالبه،بجزاینکه به اختلاف سنی زیادفکرمیکنندوازمیانسالاخوششون میاد،کاملابرعکسه قوی بودن وپدری محکم برای بچه هابودن برام مهمه امادوستدارم اختلاف سنیمون کم باشه یازیادنباشه

    من شخصامعتقدم ادما دو دسته ن مورد اول اونایی ک دی ماهی هستن و مورد دوم اونایی ک دوست داشتن ک دی ماهی باشن

    من با تمام نظرات شما موافقم کاملا ما دیماهی ها خالصانه برخورد داریم و خداوند همیشه پشتیبانمان خواهد بود

    منم دختر متولد دی هستم و دیوووانه وار عاشقه ماهه تولدمم. همه چی درست بود فقط اینکه من دوست دارم شوهرم همسنم باشه و یا اختلافمون کم باشه نه زیاد.

    من متولد دی ماه هستم همشون جالب بود . من همینجوری هستم . ممنون

    خیلی بود با خصوصیت خود م فرق نمی کرد

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    من اصلاااا از ازدواج با مرد خیلى بزرگ تر از خودم خوشم نمیاد ! ولى بقیش درست بود

    Aliwe

    سلام منم یه دختر متولد دی ماه سال ۶۴هستم.خصوصیاتی که گفته بود خیلی به من میخورد و واقعا متولد دی ماهی ها خیلیی احساساتی و زودرنجن و قلباشون پاکه.

    عااااااالیییییی بهتر از این هم مگه داریم؟ دوستان ایدی لاین melikamelika79

    مطالب خوبی بودن ولی بیشتر در رابطه با دختران دوست داشتم باشه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δ

    یادگیری زبان انگلیسی […] تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹ بازدید : 2707 موضوع :

    آموزش رایگان زبان انگلیسی […] تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹ بازدید : 2213 موضوع :

    Best sources of love and relationship from all […] تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹ بازدید : 1619 موضوع :

    فال عشق واقعی وازدواج تاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷ بازدید : 3521 موضوع :

    کانال مشاوره خانواده تاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷ بازدید : 887 موضوع :

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    علائم عاشق شدن پسران تاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷ بازدید : 1636 موضوع : جذب عشق

     باید ها و نباید ها برای […] تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵ بازدید : 3058 موضوع :

    در این مطلب نوین اطلس دات کام به شما نشان می دهد زنان دی ماهی با مردان چه ماهی خوب هستند و با چه مردی می توانند ازدواج خوب و موفقی داشته باشند. زنان دی ماه از نظر روانشناسی روحیات منحصر به فردی دارند و ممکن است سازگاری با آن ها کمی دشوار باشد پس بهتر است قبل از اینکه به دنبال طریقه ی جذبشان باشید و بخواهید به آن ها پیشنهاد ازدواج بدهید روحیات و علایقشان را بشناسید و بدانید باید با آن ها چگونه رفتار کنید.

    ازدواج زن دی با مردان اردیبهشت، خرداد، تیر و شهریور ازدواج خوبی است. مرد اردیبهشت با زن خرداد پیوندی مستحکم و پابرجا دارد و ازدواج آن ها بسیار با ثبات است. آن ها می توانند راز یکدیگر را به خوبی نگه دارند.

    زن دی با مرد خرداد نیز سازگاری زیادی دارد و ازدواجشان ازدواج بسیار خوبی خواهد بود. خویشتنداری و سیاست مداری از ویژگی های شخصیتی هر دو آن ها می باشد و همین باعث می شود پیوند خوبی داشته باشند.

    زن دی با مرد تیر از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند و ازدواج خوبی خواهند داشت. هم چنین زن دی با مرد شهریور هم یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت دارند.

  • چگونه history سروش را پاک کنیم
  • از نظر روانشناسی زن متولد دی فردی لجوج، مصمم و بعضی اوقات غیر منطقی می شود. زنان دی ماهی پتانسیل فوق العاده ای برای رهبری کردن دارند. زن متولد دی زنی پیچیده بوده و درک او بسیار مشکل است. قلب او آرام و جدی است. هیچ وقت تحمیل و فشار را برای جلب توجه نمی پذیرد.

    زن متولد دی مادری معرکه بوده و زنی بسیار با محبت قاطع، منضبط و تابع مقررات است. گاهی آنقدر جدی می شود که درگیری به وجود می آورد، به ویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند. زن متولد دی زنی بسیار احساساتی است و کمتر می توانید عصبانیت خیلی شدید و آتشین او را ببینید.

    دختر متولدین دی، دختری با سلیقه و شیک است. قیافه او همیشه مهربان و با محبت است. برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخ کوب می کنند .

    زن دی ماهی  اگر شاغل باشد ، عزت طلب و ترقی خواه است و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. به همین جهت برخی از زنان متولد دی به شاعری ، نقاشی و آهنگسازی روی می آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند . علاقه این زن به پیشرفت و جاه طلبی خیلی زود جلب توجه می کند ، همیشه سعی دارد یک پله از مکانی که در آن قرار دارد ، بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهایی برسد ، اما در این کار هرگز خودنمایی نمی کند و جار و جنجال به راه نمی اندازد ، در کمال آرامی و بدون سرو صدا قدم به قدم هدف خود را تعقیب می کند و به قول معروف آهسته اما پیوسته می رود.

    علاقه ی زن متولد دی به اعضای خانواده و اعتقاد به لزوم یک چنین علاقه ای چنان در وی شدید است که اگر شما قبل از ازدواج روزی او را به منزل خود ببرید و به پدر و مادر خود معرفی کنید ، پس از مدتی مشاهده می کنید که عملا یکی از اعضای خانواده شما شده است و رفتاری از خود نشان می دهد که در کمترین مدت جای خود را در دل پدر و مادرتان باز می کند. منزل کدبانوی متولد دی به طرز چشمگیری تمیز و مرتب است .

    از موسیقی های ملایم لذت فراوان می برد و معمولا اطلاعات وسیعی از کارهای هنری دارد. به تاریخ ، مخصوصا داستان هایی که درباره قهرمانان تاریخی نوشته شده است ، علاقه مندی نشان می دهد ، و شاید به همین دلیل هم باشد که نسبت به حفظ آداب و سنن قدیمی اعتقاد و پای بندی فراوان دارد .

    با وجود هزینه ای که دختر متولد دی ماه -در مورد خودش یا رابطه اش- نیاز دارد اما به راحتی می توان او را در نقش یک همسر و مادر جا داد. این به خاطر اعتقاد قوی او به ارزش های سنتی و اهمیتی است که به هنجارهای اجتماعی پذیرفته شده می دهد.

    بنابراین در حالی که ممکن است به خاطر یافتن همسر متولد دی ماه خود بسیار خوشحال و شگفت زده باشید باید خود را برای یک رابطه متعهدانه آماده کنید و به یاد بسپارید که او تنها براساس صلاحدید و شرایط خود عمل می کند.

    مطمئن باشید دختر متولد دی به خاطر طبیعت بلند پروازانه ای که دارد، از فعالیت هایی که درجه خفیفی از رقابت در آن ها وجود داشته باشد، لذت می برد. پس رفتار درست با دختر دی ماهی این است که هیچ وقت کاری نکنید خودش را سطح پایین احساس کند. همچنین هنگام بازی و تفریح با او اجازه دهید او در بعضی دورها برنده شود؛ چون یکی چیزهای کم تعدادی که متولد دی را ناراحت می کنند، باختن به حریف است، و مهم نیست که چقدر دوستانه باشد.

    در همین حال نگذارید که او بفهمد شما از روی عمد باخته اید؛ چون احساس افتخار او صدمه خواهد دید و نشان می دهد که خود توانایی برنده شدن را ندارد. از بازی ها به عنوان راهی برای رسیدن به او با ترقی دادنش استفاده کنید نه این که بخواهید به امتیازی خاص برسید یا در شرط بندی پیروز شوید.

    یک متولد دی ماه اندوخته ای وسیع از ارزش های سنتی و آنچه در طول زمانی طولانی به وجود آمده است می باشد. زن متولد این ماه معتقد است شیوه هایی که در طول زمان آزمایش شده اند امن ترین ها هستند و برای پیشبرد شخص در زمینه های حرفه ای و شخصی می توانند مورد اعتماد قرار گیرند. بنابراین اگر بخواهید در مراحل اولیه آشنایی خیلی زیاد با او صمیمی شوید و رفتارهای خارج از عرف نشان دهید؛ از ملاک های او بسیار دور خواهید بود و نمی توانید او را به خود جذب کنید.

    اما یک طریقه ی جذب دختر دی ماهی این است برای رفتن به سینما یا خوردن شام باید بهترین صندلی را رزرو کنید؛ هنگامی که با متولد دی ماه هستید ظاهر هر چیزی بسیار اهمیت دارد زیرا آن ها نشانه های قابل رویت موفقیت های مادی را به خود جذب می کنند. در عین حال نباید با یک ماشین گران قیمت دنبالش بروید و یا صندلی های لژ ویژه را برای دیدن یک نمایش رزرو کنید؛ به یاد داشته باشید آن ها ذاتا افراد محافظه کاری هستند و به این گونه زیاده روی ها مخصوصا در مراحل اولیه یک رابطه با سوء ظن نگاه می کنند.

    همچنین برای جذب دختر دی ماهی به عنوان یک انسان، خودکفا و معتمد به نفس باشید؛ زیرا دختر متولد دی ماه از دیدن نشانه هایی از نیازمندی یا ناامیدی در همسر خود بیزار هستند. بنابراین در حالی که شما حدود یک ماه هر روز او را ملاقات کرده اید؛ در برابر اصرارهای او برای تماس تلفنی -حتی سیزده بار در روز- و یا هر روش دیگری که به دنبال جلب توجه شماست، مقاومت کنید. او زنی با حسی قوی از فردیت و تقاضای مداوم فضای شخصی است که به احتمال زیاد ملاقات با برخی افراد را رد کرده و بودن با شما را پذیرفته است.

    مطالب مرتبط:

    خصوصیات متولدین دی

    فال تاروت عشق و احساس

    زنان متولد دی

    روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است

    روانشناسی زنها

    novinatlas 1726 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

    برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

    برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

    ازدواج زن و مرد متولد دی چگونه خواهد بود؟ زن و مرد متولد دی به علت تفاهمی که دارند به خوبی می‌توانند با یکدیگر کنار بیایند و زندگی خوبی را تجربه کنند. زن متولد دی برای مرد متولد این ماه از لحاظ خانه‌داری یک ایده‌آل محسوب می‌شود. یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوند زودرنجی خانم و زبان نیش‌دار آقاست، که سبب بروز ناراحتی در او می‌شود. مرد متولد دی گاهی اوقات زبان تلخی دارد که بعدا از گفته خود پشیمان می‌شود با یک گفتگوی صمیمانه می‌توان این ناراحتی‌ها را از میان برداشت. جاه‌طلبی این زوج از نقاط مشترک آن‌ها می‌باشد. زن دی ماهی دوست دارد همسرش به مقام های بالا برسد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی برای همسر خود دریغ نمی‌کند. آراستگی و خوش لباسی خانم دی ماهی نیز یکی از ویژگی‌هایی است که همسر دی ماهی‌اش را همواره بیش از پیش به او جذب می‌کند زیرا مرد متولد دی خواهان شیک‌پوشی همسرش است. هر دوی آن‌ها به شدت به خانواده‌ای که در آن متولد شده اند علاقه دارند و در این مورد می‌توانند یکدیگر را به خوبی درک کنند. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

    زن متولد دی ماه زنی منظم، بانمک، جذاب و کدبانوست. مرد فروردینی نیز یک ایده آل گرا و خواهان همسری زیبا و کدبانوست، از این رو زن دی ماهی انتخاب خوبی برای او می‌باشد. با همه این‌ها زن متولد دی ماه همواره از این که در نگاه همسرش زیبا به نظر نرسد واهمه دارد و اعتماد بنفس پایین او یک نقطه ضعف محسوب می‌شود. اگر همسر او در اولین ماه سال متولد شده باشد کسی نیست که مدام اعتماد بنفس همسرش را بالا ببرد. او دوست دارد همسرش برتری خود نسبت به زنان دیگر را به او اثبات کند نه این که خوبی‌های همسرش را خودش به او یادآوری کند. زن متولد دی ماه مشوق همسرش است و می‌تواند به همسر فروردینی خود احساس فوق العاده بودن بدهد. حضور دختر دی ماهی و پسر فروردین ماهی یک زندگی سازگار را رقم می‌زند. بزمینه چنین زندگی ای را برای این زوج آرزو دارد.

    زن متولد دهمین ماه سال بسیار خوش‌لباس و منظم و کدبانو است. چنین زنی آرزوی یک مرد اردیبهشت ماهی می‌باشد. یک زن دی ماهی با کدبانوگری و ظرافت رفتار خود می‌تواند همسر اردیبهشتی‌اش را مثل موم در دست بگیرد. یک زن دی ماهی همه تلاشش را می‌کند تا همسرش در همه چیز مقام اول را داشته باشد. از نظر مرد دومین ماه سال این یعنی در نظر گرفتن مقام مرد. یک مرد به ظاهر مدرن اما با درون سنتی که دوست دارد تا حدی مردسالاری را در خانه زنده نگه دارد. بزمینه ضمن آرزوی بهترین لحظات برای این زوج، امیدوار است با کنار گذاشتن نیت مردسالاری در زندگی مدرن توسط مرد اردیبهشت ماهی و حفظ احترام همسر توسط زن دی ماهی زندگی خوبی را پیش بگیرند.

    زن متولد دی حساس و زودرنج است و ممکن است از متلک‌های همسر خرداد ماهی خود که در قالب شوخی بیان می‌شود برنجد. او بسیار مبادی آداب است و در کنار مرد خرداد ماهی که به مردم‌داری معروف است می‌توانند زوج فوق‌العاده‌ای را ایجاد کنند. این زوج با مشارکت در خیریه‌ها می‌توانند احساس خوبی در زندگی پیدا کنند. زن متولد دی همیشه با درماندگان همدردی می‌کند و مرد متولد خرداد از کمک‌رسانی لذت می‌برد. بزمینه برای آنها زندگی سرشار از عشق را آرزو دارد.

    مرد متولد تیرماه کمی بدخلق است و ممکن است این ویژگی او سبب رنجش و ناراحتی همسر دی ماهی‌اش شود زیرا زن متولد ماه دی زودرنج و حساس است. مرد متولد تیر ماه گاه با نگاه‌های سرد و رفتارهای این چنین سبب ناراحتی همسرش می‌شود. زن متولد ماه دی کسی است که با یک رفتار سرد از همسرش تا مدت‌ها اوقاتش تلخ باقی می‌ماند. اهمیتی که زن دی ماهی به خانواده خود می‌دهد، بسیار زیاد است اما با جنس اهمیت مرد تیرماه به مادرش متفاوت است. زن متولد دی اگر بفهمد خانواده به کمک احتیاج دارد لحظه‌ای معطل نمی‌کند اما مرد متولد تیر گوش به فرمان مادرش است. این ویژگی در مرد متولد تیر در صورتی که مادرش سوءاستفاده کند دلیل اصلی اختلاف زناشویی آن‌ها می‌شود. همچنین کنار آمدن با اهمیت بسیار زیادی که زن متولد دی به خانواده‌اش می‌دهد نیز کار ساده‌ای نیست. بزمینه برای این زوج بهترین لحظات را آرزو دارد و توصیه می‌کند تا با حفظ تعادل بین رابطه زناشویی و رابطه با خانواده پدری زندگی شیرینی را تجربه کنند.

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    زن متولد ماه دی تا حدی زودرنج و لجباز است. او تا حدی جاه‌طلب و به دنبال قدرت است از این‌ رو ممکن است با همسر مرداد ماهی‌اش به مشکل برخورد کند. زن متولد ماه دی در هر جا و هر مقامی که باشد بر رفتار و کردار خود مسلط است و می‌تواند اعتماد هرکس از جمله همسر خود را جلب کند. مرد متولد مرداد ماه برای همسر خود یک پشتیبان و مدافع است از این رو می‌تواند نظر همسر دی ماهی خود را جلب کند. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا مرد مرداد ماهی با شناخت همسر دی ماهی‌اش حس اعتماد خود را نسبت به او تقویت کند و زن متولد دی ماه با دلربایی خود نظر همسر مرداد ماهی‌اش را جلب کند.

    زن متولد دی بسیار منظم است و خانه‌ای مرتب که دلخواه مرد شهریوری است دارد. زن متولد دی ماه بسیار خیرخواه است و غالباً به افراد نیازمند کمک می‌کند. مرد شهریوری نیز دارای همین ویژگی است و برای افراد ضعیف‌تر از هیچ فداکاری دریغ نمی‌کند. از این رو این زوج می‌توانند صاحب یک خیریه بزرگ شوند و هماهنگ باهم به نیازمندان کمک کنند. زن متولد دی ماه بسیار مبادی آداب است و از این جهت مورد علاقه همسر شهریوری خود می‌باشد زیرا مرد متولد شهریور از رفتار‌های کودکانه یک زن بالغ خوشش نمی‌آید. بزمینه برای این زوج روزهای خوشی را آرزو دارد.

    زن متولد دی کسی است که از تلف شدن وقت هراس دارد و به هیچ‌وجه از کار و فعالیت نمی‌ایستد حال آنکه مرد متولد ماه مهر گاه تنبل و بی‌اعتنا به زندگی است که همین امر ممکن است سبب اختلاف بین آنها شود. زن دی ماهی بسیار مرتب و منظم است و همیشه خانه‌ای تمیز دارد که پذیرای مهمانان سرزده است. مرد متولد مهر می‌تواند پایبند به چنین خانه‌ای شود زیرا برای او نظم و تمیزی منزل از همه چیز مهم‌تر است. زن متولد دی ماه بسیار حساس و زودرنج است اما مرد متولد مهر می‌تواند برای او همسری باشد که هیچ‌گاه سبب ناراحتی او نشود.بزمینه برای این زوج آرزوی روزهای خوشی دارد.

    زن متولد ماه دی ماه همچون مرد متولد ماه آبان جاه‌طلب و خواستار شهرت و جاه و مقام است. این ویژگی مشترک آن‌ها می‌تواند سبب همراهی‌شان شود. زن متولد دی در راستای کسب مقام همسرش از هیچ تلاشی فروگذار نیست. دختری که در ماه دی به دنیا می‌آید بسیار حساس و زودرنج است و احتمال آن زیاد است که رک‌گویی همسرش او را برنجاند و دلش را بشکند. او همیشه نگران است که نکند در نظر همسرش زیبا نباشد، بنابراین همسر آبان ماهی او حتی اگر ایرادی در اندام و چهره او مشاهده کرد باید مراقب صراحت کلام خود باشد.بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد و امیدوار است مرد آبان با توجه کافی به همسر خود و زن دی ماه با شناخت همسر آبان ماهی‌اش به بهترین زندگی دست پیدا کنند.

    در طالع بینی ها گفته می‌شود دختر متولد دی از همان نوجوانی به فکر ازدواج است و دوست دارد رابطه اش به ازدواج ختم شود. این در حالتی است که مرد متولد آذر خیلی دیر به ازدواج تن می‌دهد. مرد آذر ماهی زبان تندی دارد که ممکن است همسر دی ماهی زودرنجش را آزار دهد. مرد متولد آخرین ماه پاییز همسری دلسوز و با محبت می‌خواهد که به او محبت کند. خوشبختانه زنی که در اولین ماه زمستان به دنیا آمده باشد بسیار با محبت و دلسوز است. بزمینه برای این زوج بهترین‌ها را آرزو می‌کند.

    دختر متولد دی از همان دوران نوجوانی اگر با پسری آشنا شود به فکر ازدواج است. او معمولا ازدواج زودهنگام را به روابط طولانی دوستی ترجیح می‌دهد. اگر در مقابل چنین دختری پسر متولد بهمن قرار بگیرد کار کمی دشوار می‌شود. چرا که پسر متولد بهمن ماه معمولا در ازدواج کند است و دیر پیشنهاد ازدواج می‌دهد. از این رو بیشتر آقایان بهمن ماهی در سنین بالاتر ازدواج می‌کنند. یکی از نقاط ضعف خانم دی ماهی عدم اعتماد بنفس نسبت به ظاهرش است. او همیشه از این می‌ترسد که در نگاه همسر خود زیبا نباشد و فرد دیگری از او جذاب‌تر باشد. در این راستا مرد متولد بهمن متاسفانه کمک شایانی نمی‌تواند بکند. چرا که مرد متولد بهمن اهل چرب زبانی و تعریف و تمجید نیست. به علاوه آن که مرد بهمن ماهی با سایرین در جمع ها و مهمانی ها گرم می‌گیرد و معمولا صدای خنده ها و شوخی های او با جنس مخالف بلند است و همین امکان دارد سبب بروز این اشتباه در همسر دی ماهی‌اش شود که گمان کند از نگاه او دختر دیگری جذاب به نظر آمده است. مرد بهمن ماهی را می‌توان یک فرد رفیق باز در نظر گرفت در حالی که اولویت خانم دی ماهی خانواده‌اش هستند. از این رو باید همواره با گفتگو به نتیجه‌ای واحد برای خانوادگی یا دوستانه بودن محافل خود برسند. دلیل اصلی ازدواج مرد متولد بهمن داشتن یک مونس و همدم است، کسی که همواره در دسترس همسر خود باشد. زن متولد دی می‌تواند این خواسته همسرش را به خوبی برآورده کند. بزمینه برای این زوج آرزوی بهترین‌ها را دارد و امیدوار است آن ها با علاقه و بیان خواسته ها بتوانند نقاط مشترک را در بین خود تقویت کنند.

  • فال چوب روزانه امروز
  • مرد متولد اسفند گاه سخنان نسنجیده‌ای را بیان می‌کند که سبب ناراحتی همسرش می‌شود. حال اگر همسرش متولد ماه اول زمستان باشد این رنجش بیش از سایرین خواهد بود. چرا که زن متولد ماه دی به‌شدت زود رنج است. مرد متولد آخرین ماه سال در مواقعی به کنج عزلت می‌رود و گوشه‌نشین می‌شود. در این زمان اگر همسرش به آرایشگاه برود و تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کند این مرد را می‌تواند از گوشه‌نشینی خود خارج کند. در این شرایط زن متولد دی ماه می‌تواند یک زن موفق در راستای برگرداندن همسرش به دنیای واقعی باشد. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند زن متولد ماه دی از جذابیت‌ها و خوش‌پوشی خود برای جذب مرد اسفند ماهی استفاده کند و مرد متولد ماه اسفند با شناخت نقطه ضعف‌های همسر خود مراقب حرف‌های خود باشد تا موجب رنجش او نشود.

    بیشتر بخوانید:

    ورود به سایت

    برای ثبت نظرات لطفا ابتدا وارد سایت شوید

    طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان دی ماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد دی ماه در ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

    زنان متولد دی ماه افرادی با سلیقه، جذاب، عاقل و هوشیار هستند. آنها معمولا افرادی باحیا، خوش رو، خوش بیان، اجتماعی و باادب هستند. آن‌ها می‌توانند خود را با هر شغلی تطبیق دهند؛ می‌توانند مسئول یک فروشگاه، رهبر یک موسسه، فروشنده بوتیک، معلم و یا زنی خانه دار باشند. آن‌ها زنانی پر از شوق و اشتیاق زندگی و علاقمند به جلب توجه هستند. 

     جلب رضایت اطرافیان برایشان بسیار مهم است و در صورتی که نتوانند جلب توجه دیگران را به خود جلب کنند سخت غمگین می‌شوند. مهربانی یکی از ویژگی‌های بارز زنان دی ماهی است. آن‌ها عاشق زندگی هستند و سعی می‌کنند همیشه ظاهر خود را حفظ کنند و حتی اگر وضع مالی خوبی نداشته باشند اجازه نمی‌دهند کسی متوجه این موضوع شود. آن‌ها معمولا افراد هنرمندی هستند و منزلشان همیشه از تمیزی برق می‌زند. از ویژگی‌های منفی زنان دی ماهی می‌توان کم طاقتی، لجاجت و بی حوصلگی را نام برد. آن‌ها دلباخته فرزندان خود هستند و دلسوزانه وظایف مادرانه خود را انجام می‌دهند.

    معمولا افراد جاه طلبی هستند و دوست دارند در محل کار خود شاخص باشند. آنها به معنای واقعی شریک زندگی هستند و در زمان مشکلات با تمام وجود به کمک همسرشان می‌شتابند و بار خانواده را به دوش می‌کشند. برخلاف ظاهر آرامشان بسیار احساساتی و از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت هستند. آن‌ها معمولا زنانی جذاب و زیبا هستند و همیشه از اینکه شوهرشان زن زیبای دیگری را به آن‌ها ترجیح دهد واهمه دارند. زنان دی ماهی افراد مهربانی هستند و به نیازمندان کمک می‌کنند. علاقه زیادی به پدر و مادر و خانواده خود دارد و اگر بخواهید آنها را از خانواده شان جدا کنید، ممکن است خانواده را به شما ترجیح دهد.

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    طالع بینی ازدواج زن متولد دی با ماه‌های دیگر:

    دی با فروردین: (متوسط) مرد فروردین ماهی باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است.

    دی با اردیبهشت: (بسیار خوب) زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می‌تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد؛ بنابراین می‌توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند.

    دی با خرداد: (خوب) شوخ بودن مرد خردادی ممکن است باعث رنجش زن دی ماهی شود و مرد خردادی باید این نکته را مد نظر قرار دهد.

    دی با تیر: (متوسط) زن دی ماهی حساس و مرد تیر ماهی بدخلق است.

    دی با مرداد: (متوسط) هر دو دارای ویژگی برتری جویی هستند و ممکن است دچار اختلاف شوند.

  • چگونه سیب زمینی رو ترد سرخ کنیم
  • دی با شهریور: (خوب) بدلیل خیرخواهی هر دو یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت خواهند داشت.

    دی با مهر: (متوسط) زن دی ماهی با نظم و مرد مهر ماهی بی نظم است و ممکن است دچار مشکل شوند.

    دی با آبان: (متوسط) هردو دارای خصلت جاه طلبی می‌باشند. اگر در یک جهت حرکت کنند ممکن است موفق شوند.

    دی با آذر: (متوسط) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند. هر دو باید خویشتندار باشند.

    دی با دی: (متوسط) خصوصیات مشترک باعث شادابی زندگی مشترک آن‌ها خواهد شد.

    دی با بهمن: (متوسط) زن دی ماهی نیازمند تایید دیگران است، اما مرد بهمن ماهی معمولا کسی را تایید نمی‌کند و همین موضوع ممکن است باعث اختلاف شود.

    دی با اسفند: (متوسط) زن دی ماهی اهل حساب و کتاب و مرد اسفند ماهی احساساتی و عاشق پیشه می‌باشد و ممکن است به تفاهم نرسند.

    طالع بینی هندی زن متولد دی

    زن متولد دی فردی است که بعضی اوقات میل دارد سر شوهر خود را به دیوار سنگی بکوبد. او فردی لجوج، مصمم و بعضی اوقات غیر منطقی می شود. این افراد صفات فوق العاده ای برای رهبری کردن دارند.

    زن متولد دی موجودی است پیچیده و درکش مشکل است. او قلبا آرام و جدی است. شما نباید سعی کنید در اولین ملاقات علاقه و توجه خود را به او تحمیل کنید. اگر در وهله اول به نظر کله شق و گریزان آمد ناامید نشوید، زیرا او این ماسک را به مردی نشان می دهد که هنوز او را به درون قلعه خود نپذیرفته است. دوران آشنایی شما بایستی طولانی تر از حد معمول باشد، زیرا او زمان زیادی لازم دارد تا در مورد مسایل حیاتی بتواند تصمیمش را بگیرد. زمانی که عشق او را بدست آوردید، متوجه می شوید که موجودی است آرام، صبور و بسیار بخشنده.

    عجب زن قدرتمندی ! از آنجا كه زن متولد برج دی آكنده از اقداری حیرت آورست و دیگران را به چند بار فكر وادار می كند، برخی فكر می كنند كه اوزنی مرد نماست ، اما نیست. جالب است بدانید دختران متولد دی اغلب با مردانی شل و ول و گاه ترسو پیوند زناشویی می بندند و به این ترتیب رئیس نان آور خانه می شوند. آنها احساس پدری هم می كنند. البته همه آنها با آدمهای ترسو ازدواج نمی كنند. اگر یك روز در فروشگاه زنی را دیدید كه تند تند راه می رود و شوهرش در حالیكه ساك خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید.

    برخی از دختران متولد دی با مردانی ازدواج می كنند كه پله های موفقیت را یكی پس از دیگری طی می كنند ، آنها از ته دل به شوهر خود افتخار می كنند، برای اثبات ادعای ما ، پیشنهاد می كنم دفعه بعد كه سری به بانك زدید، دورو برتان را خوب نگاه كنید پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید . نه نه نه اشتباه نكنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است. زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی 30 سال فكر می كنند . آنها شوهری می خواهند كه برایشان پدری كند .

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    اما مادری دلباخته بچه هاست و می خواهد آنها را در زندگی راهنمایی كند، خطرات را گوشزد كند و برای عبور از موانع به آنها كمك كند. گاهی فضول است و بیش از اندازه در كار بچه ها دخالت می كند و می خواهد بچه ها به خواسته هایی كه خودش داشته و نرسیده ، برسند. او بسیار دلسوز است و كمك بزرگی برای بچه هاست و هر وقت كه لازم باشد آنها را هل می دهد.

    زن متولد دی نمك زمین است، او مادری معركه است زنی با محبت قاطع، منضبط، تابع مقررات و است. گاهی آنقدر جدی می شود كه درگیری به وجود می آورد، بویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند. سر بچه ها داد می زند: آن شكلی بیرون نرو ، مردم چه فكری می كنند. چون زن است احساساتی تر از همتای مردش است. اما هیچ وقت او را مثل آبگرمكن در حال جوشیدن نمی بینید.

    او مصمم است كه شغلی برای خود دست و پا كند و در آمدی هرچند اندك داشته باشد. اغلب این دختران در زندگی باید هدفی داشته باشند و در پی رسیدن به آن تلاش كنند .دختر متولد برج دی هیچ چیز را راحت به دست نمی آورد. او برای رسیدن به خواسته هایش باید صرفه جویی كند و مثل یك درویش زندگی كند . اگر آدم مثبتی باشد، گرفتاری و رنجها را به حساب تجربه می گذارد و سعی دارد تا از اشتباهات و بدبختی ها درس عبرت بگیرد. اما امان از وقتی كه حس شوخ طبعی اش گل كند.

    دختر متولدین دی ،دختری با سلیقه و شیك است. ( به سر و وضعش نگاه نكنید) قیافه مهربان او دیدنی است . برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخكوب می كنند .

    طالع بینی هندی سایر ماهها

    به نیت شما فال چای گرفتیم. جواب فال شما:

  • سایت گوی بلورین فال شمع
  • » برطرف شدن یک مشکل، موفقیت از طریق یک دوست

    صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » طالع بینی ازدواج هر ماه با سایر ماه ها (فال ازدواج با تاریخ تولد)

    طالع بینی ازدواج ماه های مختلف با یکدیگر یکی از فال های جذاب برای عروس و داماد ها است. در این فال به سرنوشت و آینده خود با طرف مقابلشان پی می برند.

    طالع بینی به هر صورت که باشد برای بسیاری از افراد جذابیت دارد حال اگر این فال مختص تازه عروس و داماد باشد مطمئنا طرفدار بیشتری پیدا می کند، طالع بینی سرنوشت ازدواج ماه های مختلف با یکدیگر یکی دیگر از فال های جذاب برای عروس و داماد ها است در این فال به سرنوشت و آینده با طرف مقابلتان پی می برید.
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    فروردین با فروردین 🙁 خوب ) سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر
    فروردین با اردیبهشت:(متوسط) خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد
    فروردین با خرداد :(بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش
    فروردین با تیر : ( متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد
    فروردین با مرداد : (خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد
    فروردین با شهریور : ( بد ) یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب
    فروردین با مهر : ( بسیار خوب ) افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد
    فروردین با آبان : ( بد ) آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا
    فروردین با آذر : ( عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است
    فروردین با دی : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند
    فروردین با بهمن : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند
    فروردین با اسفند : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    اردیبهشت با فروردین :(متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است
    اردیبهشت با اردیبهشت 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید
    اردیبهشت با خرداد 🙁 متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند
    اردیبهشت با تیر 🙁 بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار
    اردیبهشت با مرداد 🙁 بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش
    اردیبهشت با شهریور 🙁 خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل
    اردیبهشت با مهر 🙁 متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت
    اردیبهشت با آبان 🙁 خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار
    اردیبهشت با آذر 🙁 متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم
    اردیبهشت با دی 🙁 بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا
    اردیبهشت با بهمن 🙁 بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر
    اردیبهشت با اسفند 🙁 خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

    خرداد با فروردین 🙁 بد ) افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم
    خرداد با اردیبهشت 🙁 متوسط ) تیزهوش کنجکاو تنوع طلب چندان با هم سازگار نیستند
    خرداد با خرداد 🙁 خوب ) مشورت پذیر با استدلال توانا در برطرف کردن مشکلات
    خرداد با تیر 🙁 متوسط ) با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند
    خرداد با مرداد 🙁 بسیار خوب ) زوجی جذاب و اجتماعی با صفات مشترک فراوان
    خرداد با شهریور 🙁 متوسط ) چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد
    خرداد با مهر 🙁 بسیار خوب ) خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند
    خرداد با آبان 🙁 متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند
    خرداد با آذر 🙁 بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک
    خرداد با دی 🙁 خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند
    خرداد با بهمن 🙁 بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر
    خرداد با اسفند 🙁 بد ) خیالباف رویا پرداز مرموز عدم تفاهم با همدیگر

    تیر با فروردین :(متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد
    تیر با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب ) نقطه اشتراک فراوانی با یکدیگر دارند
    تیر با خرداد 🙁 متوسط ) یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی
    تیر با تیر 🙁 خوب ) علی رغم اختلاف سلیقه پیوند خوبی می باشد
    تیر با مرداد 🙁 خوب ) خصوصیات مشترک زیاد و ازدواجی موفق
    تیر با شهریور (بسیار خوب) یکی مهارت فراوان در امور مالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ
    تیر با مهر 🙁 بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند
    تیر با آبان 🙁 متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر مسائل هماهنگ می باشند
    تیر با آذر :(بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده
    تیر با دی :(خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق میشود
    تیر با بهمن 🙁 متوسط ) ازدواج میتواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد
    تیر با اسفند 🙁 بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل

    مرداد با فروردین 🙁 خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

    مرداد با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب ) مهربان و خانواده دوست ازدواجی موفق و پایدار

  • دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور دختر خراب pdf
  • مرداد با خرداد 🙁 بسیار خوب ) اجتماعی خونگرم همراه با سازگاری مثبت

    مرداد با تیر 🙁 خوب ) اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند موقعیت همدیگر را درک می کنند

    مرداد با مرداد 🙁 خوب ) صفات مشترک خوب باعث تقویت پیوندشان خواهد بود

    مرداد با شهریور 🙁 متوسط ) یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند

    مرداد با مهر 🙁 خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

    مرداد با آبان :(متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران

    مرداد با آذر 🙁 متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

    مرداد با دی طالع بینی ماه های ازدواج داماد و عروس متوسط ) به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

    مرداد با بهمن :(خوب ) هر دو آرمانگرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

    مرداد با اسفند 🙁 خوب )با هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

    شهریور با فروردین :(بد ) یکی پاک سرشت انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب

    شهریور با اردیبهشت 🙁 خوب ) صفات مشترک خوب نظیر جوانمردی و نجابت

    شهریور با خرداد :(متوسط ) یکی عاطفی و عاشق پیشه دیگری با نظم و برنامه مشخص

    شهریور با تیر 🙁 بسیار خوب ) در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان

    شهریور با مرداد 🙁 متوسط ) نسبتا لجباز و خودرای شاید با مشکل مواجه شوند

    شهریور با شهریور 🙁 بسیار خوب ) هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند

    شهریور با مهر 🙁 خوب ) مشورت پذیر با منطق و در برطرف کردن مشکلات توانا

    شهریور با آبان 🙁 متوسط ) جسور و بی پروا . سرشار از انرژی و بلند پرواز

    شهریور با آذر 🙁 بد ) تنوع طلب خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

    شهریور با دی 🙁 خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

    شهریور با بهمن 🙁 متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد

    شهریور با اسفند طالع بینی ماه های ازدواج داماد و عروس خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود

    مهر با فروردین :(بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

    مهر با اردیبهشت 🙁 خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند

    مهر با خرداد :(بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارند

    مهر با تیر 🙁 بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا

    مهر با مرداد 🙁 خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    مهر با شهریور 🙁 خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشند

    مهر با مهر 🙁 خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشند

    مهر با آبان 🙁 متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند

    مهر با آذر 🙁 بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند

    مهر با دی 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوند

    مهر با بهمن 🙁 بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

    مهر با اسفند :(بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

    آبان با فروردین 🙁 بد ) آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

    آبان با اردیبهشت 🙁 خوب ) آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری

    آبان با خرداد :(متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند

    آبان با تیر :(متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند

    آبان با مرداد 🙁 متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران

    آبان با شهریور 🙁 متوسط ) جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز

    آبان با مهر 🙁 متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند

    آبان با آبان 🙁 بد ) مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن در نتیجه پیوندی همراه با مشکلات

    آبان با آذر 🙁 متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

    آبان با دی 🙁 بد ) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

    آبان با بهمن 🙁 بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

    آبان با اسفند :(بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کافی

    آذر با فروردین :(عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است

    آذر با اردیبهشت :(متوسط ) جسور بی پروا نیازمند به آزادی و بدون تفاهم

    آذر با خرداد:( بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

    آذر با تیر:( بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده

    آذر با مرداد :(متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

    آذر با شهریور:(بد ) تنوع طلب خواهان استقلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

    آذر با مهر 🙁 بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیر می باشد

    آذر با آبان 🙁 متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

    آذر با آذر:( بسیار خوب ) پیوندی بسیار مطلوب توام با سعادت و خوشبختی

    آذر با دی 🙁 متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتن دار باشند

    آذر با بهمن 🙁 بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

    آذر با اسفند 🙁 متوسط ) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد

    متولد چه ماهی از سال هستید؟ دیدگاه شما نسبت به عشق چیست ؟ متولدین ماه …

    دی با فروردین :(بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند

    دی با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

    دی با خرداد 🙁 خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

    دی با تیر :(خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند

    دی با مرداد :(متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

    دی با شهریور 🙁 خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

    دی با مهر 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند

    دی با آبان 🙁 بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

    دی با آذر 🙁 متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند

    دی با دی :(متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود

    دی با بهمن 🙁 متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

    دی با اسفند 🙁 متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

    بهمن با فروردین 🙁 بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

    بهمن با اردیبهشت 🙁 بد ) کنجکاو آزادی خواه و آرمان گرا و ایده متفاوت از یکدیگر

    بهمن با خرداد 🙁 بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

    بهمن با تیر 🙁 متوسط ) ازدواج می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد

    بهمن با مرداد 🙁 خوب ) هردو آرمان گرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

    بهمن با شهریور 🙁 متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد

    بهمن با مهر 🙁 بد ) پر جنب و جوش بیقرار تنوع طلب و سرکش

    بهمن با آبان 🙁 بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

    بهمن با آذر 🙁 بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

    بهمن با دی :(متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

    بهمن با بهمن 🙁 خوب ) پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف

    بهمن با اسفند :(خوب) یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

    بخشی از شخصیت شما در رگ‌هایتان جاریست آیا گروهای خونی🩸 می توانند باعث ایجاد یک …

    اسفند با فروردین 🙁 متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

    اسفند با اردیبهشت 🙁 خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

    اسفند با خرداد :(بد ) خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر

    اسفند با تیر 🙁 بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل

    اسفند با مرداد :(خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

    اسفند با شهریور 🙁 خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند

    اسفند با مهر 🙁 بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

    اسفند با آبان 🙁 بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی

    اسفند با آذر 🙁 متوسط) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد

    اسفند با دی 🙁 متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

    اسفند با بهمن 🙁 خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

    اسفند با اسفند 🙁 بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.

    چرا آبان ماهی ها با همه متوسط بود ؟ فقط با یه اردیبهشتی خوبه🤣. من با هیچکی نمیسازم واقعا

    واسم جالب بود که دی ماهی‌ها اصلا اینجا نظر نذاشتند. به عنوان یه دی‌ ماهی میخواستم بگم ما بسیار حسابگر و نکته سنج هستیم در عین حال خوش قلب. پشت چهره جدی و بی احساسی که به خودمون میگیریم بسیار عاشق پیشه و متعهد هستیم . فقط هم با اردیبهشتی ها و شهریور ماهی ها خوشبخت میشیم و اگه دنبال بدبختی هستیم باید بریم سمت آذری ها، آبانی ها و اسفندی ها .

    یکی بگه چطوری مخ مردادیا رو باید زد خودم بهش پیشنهاد بدم؟ واقعا شدیداً مغرور هستند و به هر کسی چشم ندارن.

    من تیرماهی ام ولی اکثرا مردادی جذبم میشه. جالبه با غروری که دارن خیلی ابراز احساسات میکنن و مهربونن و خیلی هم وفادار و متعهدن
    پسره پنج سال از من کوچیکتره پزشک هست. مردادیه من زیاد پا نمی‌دم ولی اون خیلی احساسی هست و ابراز علاقه میکنه

    فروردین و آذر رو نگاه کن تو رو خدا …! 😍
    عالی عالی عالیست!
    بجز فروردین و آذر تمامش یا خوب استن یا بد، اما فروردین و آذر عالیست ❤️

    همه ماه ها به کنار اسفند به کنار از همه نظر تک و بی نظیر هستن و بسیار خواستنی. خوشبخت ترین انسان دنیا کسی هست که یک اسفندی رو تو زندگیش داشته باشه

    فقط فروردین و آذر عالى هستن و دیگر هیچ کدام اینطورى نیست 😍
    یعنی موفق ترین زوج ها فروردین و آذر ماهی ها هستن 💙💕
    واقعاً عالیست 👑🤗

    عروسمون آذریه و داداشم فروردین ماهی، مثل سگ و گربه باهم جنگ دارن سر همه چیز الان که سه تا بچه دارن یکم بهتر شدن بازم گاهی بحث میکنن البته داداشم همش کوتاه میاد و صبوره

    مردادیا فقط برای تیر و خردادیا ساخته شدن ولی سعی کنید از چششون نیفتید شاید با همه مهربان و آماده کمک باشن و فقط عمل بلد باشن به جا حرفا قشنگ زدن و قولا واهی ولی از چشم بیفتین جوری رفتار میکنن که انگار وجود اصلا نداشتین من خودم پسرم مردادیه کاملا دارم قلق اخلاقاشو شدیدا احساسی شدیدا کینه ای هر خواسته ای دارن باید بشه و…در عین حال فوق العاده مهربان و تو دل برو تو هر جمعی

    کاملا موافقم شاید باورتون نشه عشقه من در لحظه حسم میکنه یجور تلپاتی داریم بهم. من خردادیم اون مردادی در مورد حساسیت که دیگه همه میدونن مردای مردادی حساسی ترینن، کناره خوش قیافه بودن و قلب مهربونشون. سرم بزنید دادگاه ها متوجه میشین چه مرد چه زنه مردادی طلاق ندارن چون عاشقانه دوست دارن عشقشونو. خوش بحالتون بچتون مردادیه کاش بچه منم اون ماه دنیا بیاد.

    همیشه هم درست نیست من زن ومرد مردادی زیاد دیدم که جدا شدن و اختلاف دارن باهم.

    اگه مرد آبانی هستی تحت هیچ شرایطی با خانم آبانی ازدواج نکن یعنی اختلاف از زمین تا آسمونه

    من و همسرم بهمن و خرداد ماهی بودیم خیلی زندگی عاشقانه ای داشتیم ولی بنا به اتفاقاتی با یک مهر ماهی ازدواج کرد و زندگی خوبی دارن ولی من خواستم به خاطر بچم با اون زندگی کنم که کار از کار گذشته بود و بهم خیانت کرد.

    آره بهمن و آذر درسته…خیلی زندگی جالبی میسازن میشه گفت با هم حال میکنن ما که اینجوری هستیم😷

    دوتا بهمنی با هم عالی هستن در واقع زن بهمن با یه نگاه عاشق مرد جذاب بهمنی میشه و برعکس

    زن مردادی و مرد اردیبهشت ماهی به هیچ عنوان با هم سازگاری ندارن. خیلی جاها دیدم مرد اردیبهشت احساس مالکیت داره و زن مرداد آزادی میخواد. مرد اردیبهشتی از بکن نکن بیزاره، زن مردادماهی با اینکه خودش خیلی چیزا رو رعایت نمیکنه ولی انتطار داره طرف مقابلش رعایت کنه

    ماهم هر دو بهمن ماهی هستیم اصلا امواج این ماه باهم خوب نیست.

    در مورد من اصلا درست نیست ما هر دو بهمن ماهی هستیم همیشه مثل سگ و گربه ایم

    نام:

    شش
     + 

     = 
    14

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    سماتک

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    ازدواج متولدین دی با سایر ماه ها را در ادامه برای هر ماه به صورت جداگانه توضیح داده ایم طالع بینی ازدواج مرد متولد دی با سایر ماه ها و همچنین طالع بینی ازدواج زن متولد دی با سایر ماه ها در این نوشتار بیان شده است.

    دی با فروردین : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند
    دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا
    دی با خرداد : ( خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند
    دی با تیر : (خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند
    دی با مرداد : (متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند
    دی با شهریور : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت
    دی با مهر : ( متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند
    دی با آبان : ( بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند
    دی با آذر : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند
    دی با دی : (متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود
    دی با بهمن : ( متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی
    دی با اسفند : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

    این یک ازدواج ساده نیست. هر دو بسیار آگاه و هوشیار هستند به همین دلیل ازدواج متولد دی با فروردین درست مثل یک رقابت می ماند که ممکن است به رابطه آسیب برساند. به سختی می توان گفت کدام یک برنده می شوند. اگر هر دو تصمیم بگیرند که یکدیگر را دوست داشته باشند مجبور می شوند سال ها به تلاش بیهوده خود ادامه دهند. تنها شانس آن ها برای موفقیت احترام بلا شرط و وسعت انتظاراتشان است. آن ها می توانند مکمل همدیگر باشند اما تنها به شرطی که خوبی های یکدیگر را ببینند و ویژگی های مثبت همدیگر را برجسته تر ببینند. اما متاسفانه طبیعت حاکم بر آن ها به ندرت به آن ها اجازه می دهد که اینگونه مثبت نگر باشند. اگر با یک متولد فروردین وارد رابطه و ازدواج شده اید به جای این که به دنبال کمبودهای او باشید به چیزهایی فکر کنید که می توانید از هم بیاموزید و زیاد به کار هم کاری نداشته باشید. پیوند زناشویی و ازدواج متولدین فروردین با دی چندان سازگار و تفاهم آمیز نیست. متولدین دی (بزغاله) افرادی تودار، مرموز و کمی آب زیر کاه هستند و از همین لحاظ برای دیگران کمی سخت است که به درستی آنها را بشناسند و به نیات درونی آنها پی ببرند. به همین دلیل با متولدین فروردین چندان جور در نمی آیند زیرا متولدین فروردین افرادی برون گرا و خونگرم هستند و از هر گونه مرموز بودن و پیچیدگی بدشان می آید. متولدین فروردین خیلی زودجوش و صمیمی و پر نشاط هستند و به سرعت با دیگران دوست می شوند ولی متولدین دی کمی دیرجوش و نچسب اند و به سادگی با کسی پیمان دوستی نمی بندند. متولدین فروردین کمی جسور و بی پروا هستند و گاهی با بی ملاحظگی رفتار می کنند و این با روحیه محافظه کار متولدین دی زیاد سازگار نیست زیرا آنها کارهای خود را با صبر و حوصله و متانت و مهارت دنبال می کنند. متولدین دی همچنین به آزادی و استقلال نیاز دارند تا به اتکای سختکوشی خود به آرمانهای بلندپروازانه خود پاسخ دهند و این با روحیه سلطه گر متولدین فروردین ماه چندان جور در نمی آید و ممکن است اختلاف نظرهایی را در زندگی زناشویی آنها ایجاد کند. بنابراین اگر پیوندی میان متولد فروردین و دی صورت بگیرد باید با تحمل و صبر و بردباری و خویشتنداری طرفین برطرف گردد تا کانون زندگی آنها از هم نپاشد و قرین سعادت گردد.

  • خصوصیات زنان متولد ماه جوزا
  • متولد دی و اردیبهشت می توانند رابطه بسیار عمیقی داشته باشند که برای ماه های دیگر دست نیافتنی است. ازدواج متولد دی با اردیبهشت خوب است آن ها توانایی تکامل همدیگر را دارند اما در محیط بیرون زوج کسل کننده ای هستند و آن پویایی شگفت انگیز درونی را از دنیای بیرون پنهان می کنند. اگر اردیبهشتی به دی ماهی انگیزه بدهد و متولد دی نیز راه موفقیت را به او نشان دهد می توانند با هم کار کنند، بچه های خوبی تربیت کنند و زندگی بسیار سرگرم کننده تری نسبت به قبل داشته باشند.

    متولدین دی افرادی تودار، فعال، با ثبات و رازنگهدار هستند و به طور کلی با اردیبهشتی ها خصوصیات مشترکی دارند و می توانند با همدیگر خانواده ای مستحکم و پابرجا ایجاد کنند. متولدین دی همچون متولدین اردیبهشت دارای علامت زمینی هستند و اهل کار و فعالیت و جدیت می باشند.

    متولد دی فردی خانواده دوست، جاه طلب و در عرصه عشق و عاشقی کمی تودار و جدی است و این خصوصیات با ویژگی های متولدین اردیبهشت سازگار است و آنها خیلی خوب می توانند یکدیگر را درک کنند و در زندگی به تفاهم برسند. از نظر عاطفی نیز هردو افرادی مهربان و دلسوز هستند و به درد و غم یکدیگر می رسند و از این لحاظ نیز هیچکدام کمبودی حس نخواهند کرد. بدین ترتیب ازدواج متولد دی با اردیبهشت به دور از هرگونه کشمکش جدی خواهد بود.

    دی و خرداد زوج تقریبا عجیبی هستند. ازدواج متولد دی با خرداد چگونه است؟ هر دو در جستجوی چیزهایی هستند که دیگری دارد اما نمی توانند آن ها را در یکدیگر تشخیص دهند. متولد خرداد به فردی نیاز دارد که کمی از جنبش و فعال بودنش کم کند به همین دلیل با دیدن دی ماهی فردی کسل کننده و بی تحرک می بیند. متولد دی به لذت و آرامش در زندگی نیاز دارد اما خردادی پر از انرژی غیر قابل کنترل است. در واقع این دو در ازدواج می توانند تجربه ارزشمندی را با هم داشته باشند و سبک زندگی متفاوت یکدیگر را با هم به اشتراک بگذارند. این زوج می توانند با هم کار کنند و به تمام اهدافی که می خواهند برسند. متولدین دی کمی تودار، سیاستمدار، سر نگهدار و محافظه کارند و این صفات با خصوصیات متولدین خرداد که روراست، صمیمی، و بی شیله پیله اند کمی ناهمگونی دارد و ممکن است از این لحاظ در برخی مواقع همدیگر را زیاد نپسندند. ولی از لحاظ جسمی به خوبی یکدیگر را ارضاء کرده و با هم هماهنگ هستند. متولد دی کارهای خود را با صبر و حوصله و متانت انجام می دهد ولی متولد خرداد پرشور و حال تر است. به طور کلی اگر آنها از سر سازش با هم روبرو شوند می توانند یکدیگر را کامل کرده و زندگی سعادت باری در پیش گیرند.

    طالع بینی ازدواج متولدین دی با تیر این دو می توانند داستان عشق شخصی که قبل از آن ها زندگی می کرده است را زنده نگه دارند و این همان چیزی است که برای بهبودی و حفظ شجره نامه خانوادگی نیاز است. این نشانه های خورشیدی برای رها کردن گذشته باید با مشکلات دست و پنجه نرم کرده و آن ها را حل کنند. در بیشتر موارد این دو زوج عشقی پایدار و ماندگار دارند و در انتخاب یکدیگر هیچ شکی به خود راه نمی دهند.

    متولد دی در زمینه امور مالی مقتصد و صرفه جو است و از این نظر با متولد تیر هماهنگی دارد. متولد دی همچنین خانواده دوست است و به روابط خانوادگی اهمیت می دهد و قلبی رئوف و مهربان دارد و از این جنبه نیز با متولد تیر به خوبی سازگاری دارد. از نظر روابط جسمانی نیز با هم تضادی ندارند و به خوبی یکدیگر را ارضا می کنند. متولد دی همچنین همانند متولد تیر از خلق و خوی متغیری برخوردار است و بدین ترتیب با یکدیگر همگون هستند.

    ازدواج متولد دی با تیر در حالت کلی خوش یمن است و آنها می توانند با قلب دلسوز و مهربان خود زندگی خوب و سعادت باری با یکدیگر داشته باشند.

    اگر این دو در زمان مناسبی همدیگر را ملاقات کنند خیلی خوب با هم می سازند و طالع بینی ازدواج متولد دی با مرداد جالب است. مشکل اصلی در رابطه آن ها تفاوت اولویت هایشان است. به هم رسیدن این دو کار آسانی نیست اما بعد از وصل شدن از فواید زیادی بهره مند می شوند. سازندگی این دو باعث می شود به چیزهایی که آرزو دارند برسند. متولد دی و مرداد مثل زمین و آتش با هم تفاوت دارند اما اگر هدف مشترکی داشته باشند هیچ چیزی نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد.

    متولدین دی افرادی آرام، خویشتن دار، کم حرف و تودار هستند و در نتیجه به خوبی نمی توانند پاسخگوی شور و هیجان متولد مرداد باشند. متولد مرداد طالب عواطفی آتشین و پر حرارت است ولی متولدین دی در عرصه عشق به گونه ای سرد رفتار می کند. آنها هردو در پی کسب قدرت و برتری جویی بر یکدیگر هستند و هرکدام به روش خود جلو می روند و بدین ترتیب گهگاه زندگی آنها صحنه کشمکش و رقابت طلبی می شود.

    متولدین مرداد اجتماعی و برون گرا هستند و گاهی روابط اجتماعی گسترده آنها موجب برانگیختگی حس حسادت در متولدین دی می شود. به طور کلی روابط جسمی بین آنها ارضا کننده است و اگر بتوانند در حوزه روابط عاطفی نیز کمی با مدارا و ملاطفت با یکدیگر رفتار کنند کانون زندگی آنها گرم و پرنشاط خواهد شد پس ازدواج متولد دی با مرداد خوب است.

    دی و شهریور متعلق به عنصر خاک هستند و از شیوه های یکدیگر به خوبی پیروی می کنند در اینجا طالع بینی ازدواج متولد دی با شهریور را توضیح خواهیم داد. درست است که همه چیز بین متولدین دی و شهریور از نظر متولدین ماه های دیگر بیش از حد آرام است اما بین این دو احترام، اعتماد و عشق برقرار است. این رابطه پایان کمال طلبی است زیرا هر دو به یکدیگر زمان می دهند و به حرف های همدیگر خوب گوش می دهند تا به آن انتظاراتی که دارند برسند. از طرف دیگر این دو می توانند سخت و انعطاف ناپذیر باشند و رابطه از آن ها افرادی سخت بسازد اما در بیشتر موارد این زوج به همدیگر زمان کافی برای رشد کردن در کنار همدیگر می دهند.

    عنصر وجودی متولدین شهریور و دی خاک است و بنابراین هردو آنها اهل کار و عمل هستند و زیاد خیال پرور و رویایی نیستند. متولد دی همانند متولد شهریور به خوبی بر رفتار و کردار خود تسلط دارد و موجودی آرام، جدی و اهل عمل است. یعنی علیرغم آن که احساسات پر شوری دارد از ابراز آن تا حدود زیادی جلوگیری می کند و چهره ای سرد و خوددار از خود نشان می دهد. اما به مرور رابطه عاطفی میان این دو شکوفا می شود و هرچه جلوتر می روند در ابراز احساسات نسبت به یکدیگر دست و دلبازتر می شوند. متولد دی اصولا خانواده دوست است و سرشار از حس ترحم و دلسوزی به دیگران است و از همسرش در همه جا حمایت می کند.

    متولد دی همچنین در زندگی خواهان نظم و انضباط و برنامه است و از این نظر نیز با متولد شهریوری سازگار و هماهنگ است. بنابراین به طور کلی رابطه و ازدواج متولد دی با شهریور رابطه ای استوار و محکم است و زندگی آنها از چشم انداز خوبی برخوردار است.

    بهترین کلمه ای که می توان برای وصف ازدواج متولد دی با مهر بیان کرد کلمه “سخت” است. البته این به این معنی نیست که آن ها از دردسرها و مشکلات با هم بودن لذتی نمی برند یا این که برای مدتی طولانی با هم می مانند اما ازدواج متولد دی با مهر رابطه ای نیست که همه آرزویش را دارند. مشکل اصلی در ازدواج متولدین دی با مهر احترام نگذاشتن به ارزش های عاطفی یکدیگر است. اگر آن ها راهی برای درک احساسات یکدیگر پیدا کنند همه چیز در زندگی آسان تر می شود.

    متولد دی در زندگی جدی و خشک و مصمم است ولی متولد مهر علیرغم حس عدالتخواهی و وظیفه شناسی تا این اندازه خشک و جدی نیست و شادی و نشاط را نیز لازمه زندگی می داند. متولد دی اهل کار و عمل است و بلندپروازی دارد و هر لحظه به فکر پیشرفت و ترقی است ولی متولد مهر دوست ندارد تا این اندازه خود را غرق در کار کند.

    ولی علیرغم مشکلات و موانعی که در ازدواج متولد دی با مهر به چشم می خورد آنها می توانند با هم زندگی خوبی داشته باشند. فقط کافیست متولد مهر عقل و درایت مثال زدنی خود را به کار گیرد و چهره عبوس متولد دی را کنار زده و شخصیت پنهان در پشت آن را کشف کند. به هر حال متولد مهر هرگز نباید گول ظاهر متولد دی را بخورد. زیرا او در باطن فردی خانواده دوست، احساساتی، خونگرم و با نشاط است و فقط تاثیرات سیاره زحل بر رفتار و کردار اوست که مانع بروز احساسات او می شود.

    ازدواج متولد دی با آبان برای هر دوی آن ها الهام بخش است زیرا هر دو به دنبال کشف حقیقت و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات حل نشده می روند. این زوج هر دو عمیق هستند و از هیچ چیزی سرسری نمی گذرند. آن ها می توانند پایه ای عمیق برای یک رابطه پایدار و ماندگار بسازند. البته همین عمیق بودن و سرسری رد نکردن مسائل گاهی اوقات هم ممکن است برای آن ها رابطه ای سرد و تاریک بسازد و آن ها را افسرده کند به طوری که در فرد دیگری خوشبختی را جستجو کنند.

    طالع بینی ازدواج متولد دی با آبان کمی سلطه جو و قدرت طلب است بنابراین احتمالا بر سر کسب قدرت بین آنها کشمکش و درگیری به وجود می آید. همچنین از نظر جسمانی ممکن است چندان با هم سازگار نباشند زیرا متولد آبان احتمالا اهمیت بیشتری برای این روابط قائل است در صورتی که متولد دی شاید آن شور و حرارت لازم را نداشته باشد.

    اما آنها به طور کلی با هم سازگار هستند و اعتماد و اطمینان زیادی به هم دارند و چون سرشار از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی اند به خوبی یکدیگر را درک کرده و با درایت قادر خواهند بود پیوند زناشویی خود را حفظ کنند و آن را ارتقا بخشند و به سعادت برسند.

    ازدواج متولد دی با آذر ایده آل شما نیست و به ندرت می تواند رابطه ای باشد که بخواهید تمام عمر در آن بمانید. اما هر دو به دلیل درک و پذیرش بالایی که نسبت به تفاوت ها دارند لحظات خوبی را کنار هم می گذرانند. ما نمی توانیم پایداری این رابطه را تخمین بزنیم تا زمانی که خود متولد دی ماه بخواهد. لبخند آذر و توانایی او در خنداندن شریک زندگی خود به تنهایی می تواند ستونی برای زندگی پایدار آن ها باشد. متولد آذر و دی شخصیتهایی نسبتا متفاوت دارند مثلا متولد آذر موجودی آسانگیر و راحت است و هیچ چیز را چندان جدی نمی گیرد. در صورتی که متولد دی دیدگاهی جدی و سختگیرانه به زندگی دارد. یا متولد دی آدمی ساکت و آرام و گوشه گیر است در حالی که متولد آذر پر شر و شور بوده و آزادی طلب و اهل معاشرت با دیگران است. ولی در هر حال چون هردوی آنها افرادی عاقل و خردمند هستند احتمالا می توانند با هم کنار بیایند و به خواسته ها و عقاید یکدیگر احترام بگذارند. متولد دی باید کمی از سختگیریها و خودخواهی های خود کم کند و به متولد آذر آزادی عمل بیشتری بدهد تا ازدواج متولد دی با آذر قرین سعادت و خوشی باشد.

    ازدواج رابطه دو دی ماهی زیاد ایده آل نیست. طالع بینی ازدواج مرد متولد دی با زن دی ماهی در ادامه شرح خواهیم داد یک نکته منفی نکات منفی زندگی را دو برابر می کند. اما تمام این نکات منفی ممکن است با ورود یک دی ماهی به زندگی آن ها کاملا برعکس شود. یکی از مشکلات ازدواج متولدین دی ماه با هم ممکن است داشته باشند حس برتری آن هاست که رابطه آن ها به پایانی اجتناب ناپذیر می کشاند. مرد و زن متولد دی برای این که بتوانند زندگی خوبی را کنار هم بگذرانند باید جایی هم برای احساسات باز کنند تا به تعادل برسند. این پیوند نیز مشابه دیگر ازدواج های ماههای مشابه با همدیگر، می تواند خصوصیات مثبت و منفی آن ها را تشدید کند و ممکن است پیوند آنها را به رابطه ای یکنواخت و کسل کننده تبدیل کند. متولدین دی افرادی جدی، سختگیر، کم حرف و کمی بدبین هستند و در زندگی زناشویی با یکدیگر باید سعی کنند از لاک خود بیرون آمده و احساسات و عواطف درونی خود را بیشتر با یکدیگر در میان بگذارند و در مورد صفات و خصوصیات ناخوشایند یکدیگر صبور باشند.

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    متولد دی و بهمن در آغاز رابطه و ازدواج زیاد برای هم جالب نیستند. سیاره حاکم بر هر دو نشانه سیاره زحل است اما نقش آن ها در زودیاک کاملا متفاوت است. بزرگ ترین چالش آن ها در رابطه ارتباط عاطفی شان است. اگر قرار باشد این دو با هم بمانند متولد دی باید کمی خودش را بالا بکشد و متولد بهمن کمی پایین تر بیاید. آن ها باید در اعتدال همدیگر را ملاقات کنند تا متولد بهمن بتواند به متولد دی کمک کند که در زندگی خود تغییر ایجاد کند. این دو از نظر شخصیت با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. مثلا متولد دی تا حدودی محتاط و محافظه کار است و برخلاف متولد بهمن که زیاد به زندگی دل نمی بندد و خود را درگیر آن نمی کند نسبت به مسائل زندگی خود جدی و سختگیر است. ظاهرا ممکن است ظاهرا بین آن ها علاقه و شور و هیجان وجود نداشته باشد ولی موضوع امیدوارکننده در رابطه زناشویی این دو آن است که هردو از حس نوعدوستی خوبی برخوردارند و درمورد نقاط ضعف یکدیگر مدارا می کنند و در اکثر اوقات به همدیگر یاری می رسانند و همدرد هم هستند. همین موضوع باعث می شود از یکدیگر فاصله نگیرند و بعد از مدتی به همدیگر عادت کنند و ازدواج متولد دی با بهمن سعادتمندی داشته باشند.

    رابطه ازدواج بین متولدین دی و اسفند داستان الهام و تشویق است. یک دی ماهی تنها با متولد اسفند می تواند به یک ازدواج و رابطه عاشقانه شگفت انگیز و غیر قابل پیش بینی برسد. از طرف دیگر متولد دی به اسفند ماهی آرامش می دهد و به او کمک می کند واقع بین، شاد و خوش بین باشد. یکی از مشکلاتی که در این رابطه وجود دارد اختلاف عقیده در مسائل مذهبی، اعتقادی است. برای رفع این مشکل باید با هم گفتگو کنند.

    متولد دی بیشتر اهل منطق و حساب و کتاب است و در همه امور زندگی خود جدیت دارد در صورتی که متولد اسفند بیشتر غریزی و عاشق پیشه و احساساتی است. اما علیرغم این تفاوت، آن ها به خوبی می توانند با یکدیگر ارتباط فکری برقرار کنند و به یکدیگر احترام بگذارند. این دو در کنار یکدیگر می توانند همدیگر را کامل کنند به شرطی که متولد دی سعی کند تمایل قوی خود را برای مسلط شدن بر اوضاع و در دست گرفتن همه چیز کمی کنترل کند و متولد اسفند نیز شور و عواطف و هیجانات خود را تعدیل کند. در حالت کلی ازدواج متولدین دی با اسفند چشم انداز امیدبخشی را نوید می دهد.

     

    سماتک

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

     

    زن های مطلب دی ماه به کدبانو بودن شهرت دارند اما کمی لجباز و به عبارتی زود رنج هستند . در این مطلب تمامی روحیات و علایق زنان متولد دی ماه مورد بررسی قرار گرفته اند و روحیه لطیف زنان دی ماهی از جنبه های مختلف مورد نگرش قرار گرفته است . تمامی جنبه های جنسی زنان متولد دی ماه را نیز در این مطلب بررسی می کنیم.

     

    زن متولد دی ماه جاه طلب ، کدبانو ، منظم و لجباز و زود رنج ، آراسته و خوش لباس می باشد زن متولد دی ماه بسیار جاه طلب ، کدبانو ، منظم و کمی لجباز و زود رنج ، آراسته و خوش لباس می باشد . زن متولد دی با نظم و اراده خاص خود می تواند رهبری احزاب و مؤسسات خیریه را بدست آورد . از لحاظ شغلی با هر کاری قابل تطبیق است .

     

    ممکن است مسئول یک بخش از موزه یا خواننده اپرا یا فروشنده یک سوپر مارکت یا معلم یک مدرسه و یا زنی خانه دار با مشکلات باشد .

  • چگونه به دختر بگم دوستت دارم
  •  

    در منزل هم ممکن است همکار و مشوق صمیمی شوهرش یا مطیع بی چون و چرای او باشد ، به این ترتیب صدور یک حکم کلی درباره چنین موجود متنوعی واقعا غیر ممکن است ، اما در عوض یک اصل درباره او مسلم است و ان این است که در هر لباسی ومصدر هر کاری که باشد ، بر اعمال و رفتار خود کاملا مسلط می باشد .

     

    از نظر جنسیت نیز وضع به همین منوال است .

     

    زن متولد دی هم می تواند چنان زنانه باشد و دلربایی از خود نشان بدهد که همسرش را بر کرسی اقتدار بنشاند و تسلط مرئی و نامرئی بر شوهر خود داشته باشد .

     

    در این مورد نیز ، برغم رفتار گوناگونی که ممکن است از وی مشاهده شود ، یک هدف اصلی در اعماق وجود این زن نهفته است و آن دستیابی به مردی است که بتواند از لحاظ اجتماعی و شغلی آدم مهمی باشد ، موجب افتخار او بشود و برای بچه هایی که به دنیا می آورد، پدری دلسوز و مهربان باشد .

     

    اگر با یک دختر متولد دی دوست هستید ، به این نکته اساسی توجه داشته باشید که هدف نهایی او همیشه تأمین زندگی ، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت های چشمگیر است و برای او اصلا فرقی نمی کند که این خواسته ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه داری . او به هر حال می خواهد که شوهرش در هر رشته کاری که هست ، مقام اول را داشته باشد .

     

    حتی خود او نیز اگر شاغل باشد ، عزت طلب و ترقی خواه است و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. به همین جهت برخی از زنان متولد دی به شاعری ، نقاشی و آهنگسازی روی می آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند . علاقه این زن به پیشرفت و جاه طلبی خیلی زود جلب توجه می کند ، همیشه سعی دارد یک پله از مکانی که در آن قرار دارد ، بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهایی برسد ، اما در این کار هرگز خودنمایی نمی کند و جار و جنجال به راه نمی اندازد ، در کمال آرامی و بدون سرو صدا قدم به قدم هدف خود را تعقیب می کند و به قول معروف آهسته اما پیوسته می رود.

     

    امید است این توهم به شما دست نداده باشد که او همه چیز را فدای جاه طلبی و شهرت پرستی می کند . اگر در طی روزها و ماه های قبل از ازدواج بتوانید او را تا حدی مطمئن سازید که پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بود و شما هم مردی هستید که آینده درخشانی دارید ، آن وقت خواهید دید که چطور حاضر می شود با کمترین شرایط کم پای سفره عقد بنشیند .

     

    پس از ازدواج از همراهی همه جانبه او برخوردار خواهید بود ، به نحوی که اگر احتیاج پیدا کنید، حاضر می شود به شغلی که خیلی پایین تر و بی اهمیت تر از شخصیت و استعداد اوست ، بپردازد تا چرخ زندگی از جریان طبیعی باز نایستد ، او همیشه حداکثر کوشش خود را بکار خواهد برد که شوهرش فردی موفق و آبرومند باشد.

     

    یکی از نکات جالب و در عین حال خیلی عجیب در مورد زن متولد دی ماه این است که به طرزی باور نکردنی به سر و وضع و ظاهر آرایی خود توجه دارد . او ممکن است دختر یک کارگر ساده باشد ، اما هر بار که به ملاقات وی می روید، چنان سر و وضع و رفتاری از وی مشاهده می کنید که گویی در یک خانواده ثروتمند بزرگ شده و در بهترین مدارس تحصیل کرده است . این حالت او تا بعد از ازدواج نیز باقی می ماند .

     

    امیدوارم این حرف را حمل بر خودنمایی او نکنید ، دختر متولد دی کسی است که اگر لازم باشد ، صورت خود را با سیلی سرخ نگاه می دارد . مردی که همسر خود را از بین متولدین دی ماه انتخاب می کند ، باید متوجه یک نکته مهم باشد و آن اینکه ظاهر او خیلی آرامتر و ساکت تر از آنچه که در درون اوست نشان می هد ، در وهله اول این توهم به شما دست می دهد که او زنی خونسرد و بی تفاوت و آرام است در حالی که باطنا بسیار احساساتی است ، البته همه زن ها ظریف و احساساتی هستند ، اما زن متولد دی خیلی بیشتر از آنچه که در بدو امر به نظر می رسد، تابع احساسات خود می باشد .

     

    حقیقت این است که او یک خلق و خوی مشخص ندارد ، و مخصوصا اگر به وی بی احترامی یا کم محلی بشود ، دچار آزردگی خاطر بسیار می شود و چه بسا که روزهای متمادی احساس اوقات تلخی کند .

     

    در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده ، دلواپسی از حال و تأسف به گذشته وجود دارد که باز تاب آن در رفتار و کردار وی به خوبی نمایان می گردد و شاید به همین دلیل هم باشد که از شوخی خوشش نمی آید .

     

    اگر در سنین نوجوانی با پسری دوست بشود فقط به این منظور است که با وی ازدواج کند . ترس از آینده چنان در وی شدید است که حتی لحظه ای نمی تواند فکر او را راحت بگذارد .

     

    از آن گذشته او به هیچ صورتی اهل رؤیاهای طلایی نیست و همین قدر که پسری را از نظر روحی و مالی قابل اطمینان دانست ، از تمام امکانات خود برای ازدواج با او استفاده می کند .

     

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و بانزاکت است ، به محض ورود به یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک می کند و پی می برد که چه رفتار و کرداری باید داشته باشد .

     

    زن متولد دی دارای جذابیت خاصی است و به قول معروف با نمک است . اما بدون شک از تماشانی چهره او خوشتان می آید زیرا زیبایی مخصوص به خود را دارد. اما یکی از وحشت های مزبور و دائمی او این است که نکند شوهرش زن زیبایی را به او ترجیح بدهد .

     

    زن متولد دی نه تنها خود را زیبا نمی داند بلکه هرگاه در مقابل آینه قرار می گیرد ، از اینکه مبادا در نظر دیگران زشت جلوه کند ، دچار دلهره و ترس است و به این دلیل اگر دوست یا همسر شما زن متولد دی است باید به طور مستمر او را از زیبا بودنش مطمئن بسازید.

     

    این زن از نادرستی بیزار است. در ایام کودکی سن او مسن تر از سن واقعی به نظر می رسد اما بعدا سالهای سال در قایفه ک زن سی ساله باقی می ماند .

     

    علاقه او به پدر و مادر و خواهر و برادرانش بسیار شدید است ، پس به هیچ وجه به فکر قطع این رابطه عاطفی نیفتد زیرا اگر خیلی پافشاری کنید و عرصه را بر وی تنگ سازید ، مجبور می شود از شما دست بکشد.مردی که با یک دختر متولد دی ازدواج می کند، در حقیقت با تمام خانواده ازدواج می کند ، اگر پدر یا مادرش بیمار شوند و نیاز به پرستاری داشته باشند ، او وظیفه خود می داند که شما را هفته ها و یا حتی ماهها تنها بگذارد و به منزل پدری خود برگردد .

     

    از سوی دیگر او را می توانید به معنای واقعی شریک زندگی خود بدانید ، چه در صورت لزوم و در ضمن بحران ها با تمام وجود به کمک شما می شتابد و بدون کوچکترین اعتراضی حاضر است بار خانواده را چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد . یک نکته دیگر را هم باید در این زمینه تذکر داد و آن این است که مانع رابطه و علاقه و تمایل شما به پدر و مادرتان نمی شود .

     

    اگر والدین شما نیازمندی های مالی داشته باشند ، هیچ زنی به اندازه او کمک های شما را به ایشان طبیعی تلقی نمی کند ، علاقه به اعضای خانواده و اعتقاد به لزوم یک چنین علاقه ای چنان در وی شدید است که اگر شما قبل از ازدواج روزی او را به منزل خود ببرید و به پدر و مادر خود معرفی کنید ، پس از مدتی مشاهده می کنید که عملا یکی از اعضای خانواده شما شده است و رفتاری از خود نشان می دهد که در کمترین مدت جای خود را در دل پدر و مادرتان باز می کند. منزل کدبانوی متولد دی به طرز چشمگیری تمیز و مرتب است .

     

    برای او بیدار ماندن تا پاسی از شب برای تمیز کردن خانه خود یک امر کاملا طبیعی است. تلف کردن وقت برای وی مفهوم ندارد . از موسیقی های ملایم لذت فراوان می برد و معمولا اطلاعات وسیعی از کارهای هنری دارد. به تاریخ ، مخصوصا داستان هایی که درباره قهرمانان تاریخی نوشته شده است ، علاقه مندی نشان می دهد ، و شاید به همین دلیل هم باشد که نسبت به حفظ آداب و سنن قدیمی اعتقاد و پای بندی فراوان دارد .

     

    دیگر از اختصاصات این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان است و هر کجا که دردمندی به وجود او احتیاج پیدا کند ، فورا به کمک وی می شتابد و قدم پیش می گذارد و سازمان و جمعیت خیریه ای برای یاری رسانیدن به دردمندان ایجاد می کند .

     

    او اصولا یک فرد تشکیلاتی است و در احزاب و سازمان های مختلف سیاسی ، ‌اجتماعی و یا مذهبی به سهولت می تواند نقش رهبری را به عهده بگیرد ، ‌و با کفایت و لیاقت تمام وظیفه خود را انجام دهد .

     

    از آنجا که فرد بسیار باانضباطی است ، بچه های خود را نیز چنین بار می آورد ، اما میزان امر و نهی های او گاهی اوقات به صورت خسته کننده ای در می آید ، علاقه فروان به خانواده موجب می گردد که پیوسته بهترین غذاها را سر میز بگذارد و قشنگ ترین لباس ها را برای کودکان خود تهیه نماید .

     

    برای او زندگی کردن به مفهوم استفاده از ارزان ترین اشیاء نیست . او از کودکان خود می خواهد که احترام بزرگترها را نگه دارند و بچه های او معمولا از زمره مؤدب ترین بچه های فامیل هستند .

     

    در بدو امر ممکن است چنین به نظر برسد که او مثل مادران دیگر به کودکان خود محبت نمی کند و بین او و ایشان فصله زیادی وجود دارد، اما وقتی بچه ها قدری پا به سن گذاشتند ، متوجه می شوند که مادرشان بهترین مستمع دنیا است و او درست به همان اندازه که از ایشان توقع داشتن گوش شنوا دارد ، برای شنیدن درد دل ایشان نیز شخصا دارای گوش شنواست .

     

    از سوی دیگر این را هم باید گفت که کشف این موضوع کار ساده ای نیست ، یعنی اغلب اوقات فاصله ای که بین این مادر و کودکانش پیدا می شود ، چنان بزرگ و عمیق به نظر می رسد که بچه ها تصور نمی کنند می شود از آن عبور کرد. در یک چنین مواردی این وظیفه شما است که به کمک آنها بشتابید و شکاف ظاهری بین مادر و بچه ها را پر کنید .

     

    علت هم این است که فرزندان مادر متولد دی او را با جاذبه و گاه خشک و سخت گیر تصور می کنند و به همین جهت رابطه خیلی نزدیک و خصوصی با او ندارند .

     

    زن متولد دی دارای پوست بسیار حساسی است و به این جهت کمتر آرایش می کند . خوشبختانه طبیعت به کمک او آمده استو همانطور که گفته شد ، اصولا صورت بانمک دار هم احتیاج زیادی به آرایش ندارد . حساسیت پوست ممکن است موجب پیدایش ناراحتی پوستی در او بگردد .

     

    عدم اعتماد به نفس یک از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست که در رفع این نقیصه بکوشد و گاه و بیگاه حس اعتماد به نفس را در او تقویت کند . یکی دیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی است .

     

    اما خوشبختانه این تأثیر پذیری همراه داد و فریاد و انجاد عصبانیت و طوفان نیست و او روی هم رفته زنی خود خور است که خشم خویش را در درون می ریزد . ضمنا باید مراقب بود که آبت دست او قرار نگیرید ، چه در این کار نیز استادی فراوان دارد. و به سهولت می تواند امیال و افکار خود را به هرکس دیکته کند .

    با پیشرفت علم و دانش هنوز طالع بینی در بین بسیاری از اقشار جامعه طرفداران خاص خودش را دارد و از رونق نیافتاده است.طالع بینی به هر صورتی که باشد جذابیت ویژه ای برای جوانان دارد اما یکی از جذاب ترین طالع بینی ها برای جوانان به خصوص تازه عروس و داماد ها طالع بینی ازدواج است که در این فال به سرنوشت و آینده ازدواج با طرف مقابلتان پی می برید.اگرقصد ازدواج دارید باید درباره ماه تولد فرد مورد علاقه تان اطلاعاتی در اختیار داشته باشید تا با استفاده از مطالبی که در این بخش از سرگرمی نمناک ارائه شده ، پی به سرنوشت و آینده خود با این فرد ببرید.

    فروردین با فروردین : (نیکو) این نوع ازدواج خوب است و زوجین با یکدیگر سازش دارند و به مشکلات هم واقع بین هستند و ازصفات مثبت یکدیگر آگاهی دارند.

    فروردین با اردیبهشت:(متوسط) این نوع ازدواج در رده متوسط قرار دارد و زوجین ویژگی های مشترکی مانند میل به حاکمیت و خودخواهی دارند.

    فروردین با خرداد :(بد ) اگرفروردینی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین خرداد ماه برایتان بد است زیرا این افراد پر جنب و جوش ،بی قرار ،تنوع طلب و سرکش هستند.

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    فروردین با تیر 🙁 متوسط ) ازدواج با متولدین تیر ماه به علت ویژگی برون گرایی ، ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد.

    فروردین با مرداد :(خوب ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین مرداد ماه پیوند موفقی خواهد بود زیرا هماهنگی وجود دارد.

    فروردین با شهریور 🙁 بد ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین شهریور ماه بد است زیرا یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب است.

    فروردین با مهر 🙁 بسیار خوب ) متولدین فروردین و مهر ویژگی های مثبت مشترکی با یکدیگر دارند و افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد هستند.

    فروردین با آبان 🙁 بد ) اگرفروردینی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین آبان ماه برایتان بد است زیرا هر دو زوج در این ماه آزادیخواه ،سلطه گر ،خواهان تنهایی و درون گرا هستند.

    فروردین با آذر 🙁 عالی ) این ازدواج از نیکوترین ازدواج هاست و زوجین در آن کم ترین اختلاف و هیاهو را دارند .

  • طالع بینی چینی مرد متولد مهر
  • فروردین با دی :(بد ) متولدین این دو ماه با یکدیگر تفاهم چندانی ندارند مرموز و محافظه کار هستند.

    فروردین با بهمن 🙁 بد ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین بهمن ماه پیوند موفقی نخواهد بود زیرا زوجین سلطه گر، آرمان گرا هستند و موقعیت درک یکدیگر را ندارند.

    فروردین با اسفند 🙁 متوسط ) پیوند متولدین فروردین ماه و اسفند ماهی ها متوسط است و ممکن است با مشکل مواجه باشد و یا ممکن است پیوند خوبی باشد.

    اردیبهشت با فروردین :(متوسط ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین فروردین ممکن است مشکلات قابل حل شدن داشته باشد.

    اردیبهشت با اردیبهشت 🙁 متوسط ) متولدین این ماه ها نسبتا خودرای و لجباز هستند و ممکن در ازدواج دچپار مشکل شوند.

    اردیبهشت با خرداد 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و زوجین متولد این ماه ها بسیار تیزهوش ، کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند.

    اردیبهشت با تیر 🙁 بسیار خوب ) این ازدواج از نیکوترین ازدواج هاست و زوجین در آن کم ترین اختلاف را دارند و بسیارخانواده دوست خونگرم هستند و پیوندی محکم و استواربا یکدیگر دارند.

    اردیبهشت با مرداد 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت ماه و متولدین مرداد پیوند موفقی خواهد بود زیرا هر دو زوجین عاشق پیشه ، با صداقت ،وفاداربه یکدیگر هستند و پیوندی مملو از آرامش دارند.

    اردیبهشت با شهریور 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها بدون مشکل است و یکی از زوجین جوانمرد ، باسخاوت ،مددکار است.

    اردیبهشت با مهر 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین متوسط است و زوجین دارای ویژگی هایی مانند اهل اعتدال معاشرتی ،خونسرد و کمی حسود هستند.

    اردیبهشت با آبان 🙁 خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین آبان نیکوست و ویژگی های این ازدواج آرمانگرایی، بلندپروازی همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاریست.

    اردیبهشت با آذر 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین آذر تاحدودی خوب است اما ممکن است این زوجین با یکدیگر نا سازگار باشند . از دیگر ویژگی های آن ها جسوربودن ، بی پروایی، نیازمند به آزادی است.

    اردیبهشت با دی 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین دی پیوند موفقی است زیرا این افراد با ثبات ، راز نگه دار هستندو پیوندی مستحکم و پابرجایی با یکدیگر دارند.

    اردیبهشت با بهمن 🙁 بد ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین بهمن بد است زیرا ویژگی این زوجین با یکدیگر تفاوت دارد و هر دو آن ها کنجکاو، آزادیخواه و آرمانگرا هستند.

    اردیبهشت با اسفند 🙁 خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین اسفند خوب است و این افراد ، تودار و بسیار محتاط و با یکدیگر سازگاری را دارند.

    خرداد با فروردین 🙁 بد ) اگرخردادی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین فروردین ماه برایتان بد است زیرا آن ها افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم هستند.

    خرداد با اردیبهشت 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین خردادو متولدین اردیبهشت از نوع متوسط است اما این زوجین با یکدیگر زیاد سازگار نیستند وافرادی تیزهوش ،کنجکاو ، تنوع طلب هستند.

    خرداد با خرداد 🙁 خوب ) ازدواج متولدین خرداد با یکدیگر خوب است زیرا هر دو آن ها مشورت پذیر ،با استدلال ،توانا در برطرف کردن مشکلات هستند.

    خرداد با تیر 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و زوجین متولد این ماه ها با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند.

    خرداد با مرداد 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها موفق است و آن ها می توانند زوجی جذاب و اجتماعی برای یکدیگر باشند و صفات مشترک فراوان با هم دارند.

    خرداد با شهریور 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد

    خرداد با مهر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بسیار خوب است و زوجین متولد این ماه ها خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند.

    خرداد با آبان 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و زوجین متولد این ماه ها برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر راتحمل کنند.

    خرداد با آذر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بسیار خوب است و زوجین متولد این ماه ها زندگی سرشار از ذوق و شوق دارند.

    خرداد با دی 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است و زوجین متولد این ماه ها خویشتندار، سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند.

    خرداد با بهمن 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بسیار خوب است و زوجین متولد این ماه ها با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگرهستند.

    خرداد با اسفند 🙁 بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بد است وبا یکدیگر تفاهم ندارند و زوجین متولد این ماه ها خیالباف ، رویا پرداز ،مرموز هستند.

    طالع بینی ازدواج زن دی ماهی

    تیر با فروردین :(متوسط ) در ازدواجشان مشکلاتی وجود دارد و برون گرا ، ایده آلیست هستند.

    تیر با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب ) ازدواج موفقی دارند و نقطه اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

    تیر با خرداد 🙁 متوسط ) متوسط است و ممکن است دچار مشکل شوند چون یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی است.

    تیر با تیر 🙁 خوب ) پیوند خوبی دارند اما اختلاف سلیقه شان با یکدیگر فراوان است.

    تیر با مرداد 🙁 خوب ) ازدواج موفقی دارند وخصوصیات مشترک زیاد ی باهم دارند.

    تیر با شهریور :(بسیار خوب) ازدواجشان بسیار خوب است و یکی مهارت فراوان در امورمالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ است.

    تیر با مهر 🙁 بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند هستند و ازدواج بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

    تیر با آبان 🙁 متوسط ) ازدواجشان متوسط است و به جز مسائل مالی در سایر مسائل هماهنگ می باشند.

    تیر با آذر :(بد ) ازدواجشان با یکدیگر از نوع بد است و یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده است.

    تیر با دی :(خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق میشود.

    تیر با بهمن 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است اما به سعی و کوشش نیاز دارد.

    تیر با اسفند 🙁 بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل می باشد.

     

    مرداد با فروردین 🙁 خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد.

    مرداد با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب ) این نوع ازدواج بسیارخوب است و ازدواجی موفق و پایداراست و زوجین در آن مهربان و خانواده دوست هستند.

    مرداد با خرداد 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است آن ها اجتماعی ، خونگرم و با یکدیگر سازگارند.

    مرداد با تیر 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است و موقعیت همدیگر را درک می کنند و اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند.

    مرداد با مرداد 🙁 خوب ) این نوع ازدواج خوب است وزوجین صفات مشترک زیادی با هم دارند که باعث تقویت پیوندشان خواهد شد.

    مرداد با شهریور 🙁 متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است زیرا یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند است.

    مرداد با مهر 🙁 خوب ) این نوع ازدواج خوب است و زوجین در آن با آرامش و ملایمت همراه با منطق زندگی می کنند.

    مرداد با آبان :(متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است وزوجین یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران است.

    مرداد با آذر 🙁 متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است زیرا یکی از زوج ها پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال است.

    مرداد با دی (متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است وشاید زوجین به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی دچار اختلاف شوند.

    مرداد با بهمن :(خوب ) این نوع ازدواج خوب است و هر دو زوجین آرمانگرا و ایده آلیست هستند و پیوندی موفق خواهند داشت.

    مرداد با اسفند 🙁 خوب ) این نوع ازدواج خوب است وزوجین در آن با هماهنگی بسیار مناسب درپی برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگرهستند.

    شهریور با فروردین :(بد ) ازدواج متولدین شهریور و فروردین ماه پیوند نا موفقی خواهد بود زیرا یکی پاک سرشت ،انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب است .

    شهریور با اردیبهشت 🙁 خوب ) ازدواج متولدین شهریور واردیبهشت ماه پیوند موفقی خواهد بودزیرا صفات مشترک و خوب نظیر جوانمردی و نجابت با یکدیگر دارند.

    شهریور با خرداد :(متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و خرداد ماه متوسط خواهد بود زیرا یکی عاطفی و عاشق پیشه دیگری با نظم و برنامه مشخص است.

    شهریور با تیر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین شهریور وتیر ماه بسیار پیوند موفقی خواهد بود زیرا این زوج ها در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان هستند.

    شهریور با مرداد 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و مردادماه پیوند متوسطی خواهد بود زیرا هر دو نسبتا لجباز و خودرای هستند و شاید در زندگی با مشکل مواجه شوند.

    شهریور با شهریور 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند بسیار موفقی خواهد بود زیرا هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند.

    شهریور با مهر 🙁 خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند خوبی خواهد بود زیرا مشورت پذیر با منطق هستند و در برطرف کردن مشکلات توانا می باشند.

    شهریور با آبان 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و آبان ماه متوسط خواهد بودزیرا یکی از زوجین جسور و بی پروا وسرشار از انرژی و بلند پروازهستند.

    شهریور با آذر 🙁 بد ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند نا موفقی خواهد بود زیرا یکی از زوج ها در زندگی تنوع طلب ،خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط هستند.

    شهریور با دی 🙁 خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت است.

    شهریور با بهمن 🙁 متوسط ) چنین پیوندی متوسط است اما با سعی و کوشش می تواند خوب باشد.

    شهریور با اسفند :(خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند موفقی خواهد بود و زوجین بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود.

     

    مهر با فروردین :(بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب اس زیرا آن ها خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد هستند.

    مهر با اردیبهشت 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است زیرا آن ها انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

    مهر با خرداد :(بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است چون آدم هایی حسابگر ،خونگرم هستند و تفاهم مناسبی با هم دارند.

    مهر با تیر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است و این زوجین اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا هستند.

    مهر با مرداد 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است و آن ها در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند.

    مهر با شهریور 🙁 خوب ) پیوندی موفق دارند چون منصف عادل و با سلیقه هستند.

    مهر با مهر 🙁 خوب ) ازدواج متولدین مهربا یکدیگربه دلیل اشتراکات زیادی که دارند می تواند موفق باشد.

    مهر با آبان 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگراگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند.

    مهر با آذر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر موفق است و این زوجین دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند.

    مهر با دی 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرمتوسط است و آن ها نسبتا خودرای ، بلندپروازندو ممکن است با مشکل روبرو شوند.

    مهر با بهمن 🙁 بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربد است و این افراد پر جنب و جوش ،بی قرار، تنوع طلب و سرکش هستند.

    مهر با اسفند :(بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرپیوندی موفق است چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

    آبان با فروردین 🙁 بد ) این نوع ازدواج بد است و زوجین آزادی خواه ،سلطه گر ،خواهان تنهایی و درون گرا هستند.

    آبان با اردیبهشت 🙁 خوب ) این نوع ازدواج خوب است و زوجین آرمانگرا ،بلند پرواز، همراه با جاذبه و اقتدار هستند.

    آبان با خرداد :(متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین در آن برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند.

    آبان با تیر :(متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند.

    آبان با مرداد 🙁 متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران است.

    آبان با شهریور 🙁 متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین در آن جسور، بی پروا ،سرشار از انرژی و بلند پروازهستند.

    آبان با مهر 🙁 متوسط ) این نوع ازدواج اگرچه خالی از دردسر نیست اما میتوانند موفق باشد.

    آبان با آبان 🙁 بد ) ازدواج متولدین این ماه با یکدیگر همراه با مشکلات فراوان است زیرا زوجین مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن هستند.

    آبان با آذر 🙁 متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین یکی سختگیر در مسائل و دیگری سرشت پویا و جدی دارد.

    آبان با دی 🙁 بد ) این نوع ازدواج بسیاربد است زیرا هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند.

    آبان با بهمن 🙁 بد ) این نوع ازدواج بد است زیرا یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری است.

    آبان با اسفند :(بد ) این نوع ازدواج بد است زیرا یکی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کافی می باشد.

    آذر با فروردین :(عالی ) پیوند متولدین آذر و فروردین ماه بسیار موفق است و آنها کم ترین اختلاف و هیاهو را در زندگی تجربه می کنند.

    آذر با اردیبهشت :(متوسط ) پیوند متولدین آذر و اردیبهشت ماه متوسط است و این افراد جسور ، بی پروا ، نیازمند به آزادی و بدون تفاهم هستند.

    آذر با خرداد:( بسیار خوب ) پیوند متولدین آذر و خرداد ماه سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک است.

    آذر با تیر:( بد ) پیوند متولدین آذر و تیرماه بد است زیرا یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده می باشد.

    آذر با مرداد :(متوسط ) پیوند متولدین آذر و مرداد ماه متوسط است و یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال است.

    آذر با شهریور:(بد ) پیوند متولدین آذر و شهریورماه بد است زیرا آن ها تنوع طلب ،خواهان استقلال و در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند.

    آذر با مهر 🙁 بسیار خوب ) پیوند متولدین آذر و شهریورماه بسیار خوب است زیرا دارای خصیصه هایی مثل محبت ، درستکاری هستند و مسئولیت پذیر می باشند.

    آذر با آبان 🙁 متوسط ) پیوند متولدین آذر و آبان ماه در حد متوسط است زیرا یکی سختگیر در مسائل و دیگری سرشت پویا و جدی دارد.

    آذر با آذر:( بسیار خوب ) پیوند متولدین آذر با یکدیگر پیوندی بسیار مطلوب توام با سعادت و خوشبختی است.

    آذر با دی 🙁 متوسط ) متولدین این ماه ها خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند و باید خویشتن دار باشند تا در زندگی دچار مشکل نشوند.

    آذر با بهمن 🙁 بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی پیوند متولدین آذر و بهمن ماه خواهد بود چون مثبت گرا هستند.

    آذر با اسفند 🙁 متوسط ) پیوند متولدین آذر و اسفند متوسط است زیرا یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد.

    دی با فروردین :(بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربد است و آن ها تفاهم چندانی با هم ندارند و مرموز و محافظه کار هستند.

    دی با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است زیرا آن ها با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا دارند.

    دی با خرداد 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است چون این زوجین خویشتندار ، سیاستمدارند و از سازگاری مناسب برخوردارند.

    دی با تیر :(خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است و از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند.

    دی با مرداد :(متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند.

    دی با شهریور 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است و زندگی آن ها سرشار از محبت است.

    دی با مهر 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرمتوسط است زیرا زوجین نسبتا خودرای و بلند پروازندو ممکن است با مشکل روبرو باشند.

    دی با آبان 🙁 بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بد است و هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه هستند.

    دی با آذر 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند و باید خویشتندار باشند.

    دی با دی :(متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرمتوسط است و خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود.

    دی با بهمن 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی است.

    دی با اسفند 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه می باشد.

    بهمن با فروردین 🙁 بد ) پیوند متولدین بهمن و فروردین ماه بد است زیرا افرادی سلطه گر، آرمان گرا هستند و موقعیت درک یکدیگر را ندارند.

    بهمن با اردیبهشت 🙁 بد ) پیوند متولدین بهمن و اردیبهشت ماه بد است و این افراد کنجکاو ،آزادی خواه و آرمان گرا هستند و ایده متفاوت از یکدیگردارند.

    بهمن با خرداد 🙁 بسیار خوب ) پیوند متولدین بهمن و فروردین ماه بسیار خوب است و هر دو روحیه انسان دوستی دارند و همیشه آماده کمک به همدیگرهستند.

    بهمن با تیر 🙁 متوسط ) پیوند متولدین بهمن و تیرماه می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد.

    بهمن با مرداد 🙁 خوب ) پیوند متولدین بهمن و مرداد ماه خوب است زیرا هردو آرمان گرا و ایده آلیست هستند و پیوندی موفق دارند.

    بهمن با شهریور 🙁 متوسط ) پیوند متولدین بهمن و شهریورماه با سعی و کوشش می تواند خوب باشد.

    بهمن با مهر 🙁 بد ) پیوند متولدین بهمن و مهر ماه بد است و این افراد پر جنب و جوش ،بیقرار ،تنوع طلب و سرکش هستند.

    بهمن با آبان 🙁 بد ) پیوند متولدین این ماه با یکدیگر بد است زیرا یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری می باشد.

    بهمن با آذر 🙁 بسیار خوب ) پیوند متولدین بهمن و آذرماه از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند.

    بهمن با دی :(متوسط ) پیوند متولدین بهمن و دی ماه متوسط است زیرا یکی محتاط و محافظه کار و دیگری سختگیر و جدی است.

    بهمن با بهمن 🙁 خوب ) پیوند متولدین بهمن با یکدیگر پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف است.

    بهمن با اسفند :(خوب) پیوند متولدین بهمن و اسفند خوب است زیرا یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگرهستند.

    اسفند با فروردین 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است ولی ممکن است پیوند خوبی باشد.

    اسفند با اردیبهشت 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است و این زوجین افرادی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند.

    اسفند با خرداد :(بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بد است زیرا آن ها خیال باف و رویاپرداز مرموز هستند و تفاهم چندانی با همدیگرندارند.

    اسفند با تیر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل است.

    اسفند با مرداد :(خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگراست.

    اسفند با شهریور 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است زیرا این افراد بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند.

    اسفند با مهر 🙁 بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرپیوندی موفق است چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

    اسفند با آبان 🙁 بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربد است زیرا یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی می باشد.

    اسفند با آذر 🙁 متوسط) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگردر حد متوسط است زیرا یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد.

    اسفند با دی 🙁 متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگردر حد متوسط است زیرا یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه است.

    اسفند با بهمن 🙁 خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است زیرا یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگرهستند.

    اسفند با اسفند 🙁 بد ) ازدواج متولدین اسفند با یکدیگربه خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است بد باشد.

     

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *