ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios

خواص دارویی و گیاهی

ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios
ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios

بیش از 55،000 کلمه و معنی ترکی استانبولی به فارسی
جستجوی سریع و آسان
بدون نیاز به نصب کیبرد ترکی
تنظیمات پیشرفته
تلفظ آنلاین لفات (به زودی تلفظ آفلاین نیز اضافه می شود)
حجم کم برنامه با توجه به الگوریتم های فشرده سازی
مشاهده کلمات مورد علاقه و به اشتراک گذاری کلمه معنی ها

More than 55000 Turkish to Persian words
Rapid and comfortable search
Advance Setting
Sharing the words
adding to favorite

no screenshot for ipad



ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios


admin دی ۲۴, ۱۳۹۶ اپلیکیشن ایرانی

ریان ترکی یکی از جامع ترین و شیرین ترین زبان های دنیاست، زبان ترکی یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین زبان های دنیاست که میلیون ها نفر در جهان به ترکی صحبت می کنند، امروزه یاد گیری زبان ترکی یکی از ضرورت هاست، در این پست قصد داریم یکی از بهترین دیکشنری های ترکی – فارسی رو به شما سروران معرفی کنیم، همراهمون باشید….

اپلیکیشن TurkishDic یکی از بهترین دیکشنری های آفلاین ترکی – فارسی است که با نصب اون روی گوشی هوشمند خودتون می تونید از داشتن این اپلیکیشن لذت ببرید، این اپلیکیشن هم برای ترک زبان های خارج و هم برای فارسی زبان ها بسیار مفید و کاربردی باشه، داشتن این اپلیکیشن میتونه در کسب و کار شما و معاملات شما بسیار موثر باشه، فرض کنید به کشور ترکیه سفر کردین، که این موقع هست که این اپ میتونه ارزش خودشو براتون نشون بده… پیشنهاد می کنم این اپلیکیشن بی نظیر رو حتما روی آیفون و آیپد خودتون نصب کنید و از داشتن اون لذت ببرید…

دانلود دیکشنری ترکی – فارسی از Sibapp

ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios

برچسبTurkishDic اپلیکیشن TurkishDic اپلیکیشن دیکشنری ترکی استانبولی دانلود TurkishDic دانلود اپلیکیشن دیکشنری فارسی – ترکی TurkishDic دانلود اپلیکیشن مترجم ترکی دیکشنری ترکی دیکشنری ترکی استانبولی

مهر ۱۱, ۱۳۹۷

شهریور ۷, ۱۳۹۷

شهریور ۳, ۱۳۹۷

مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

مرداد ۶, ۱۳۹۷

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

 

دقایقی پیش مجموعه دیکشنری‌های چند زبانه از سوی Maple IT Studio در اپ استور عرضه شد، هر زبان به صورت یک اپلیکیشن مجزا معرفی گردید و تا به این لحظه زبان‌های آلمانی، ایتالیایی، سوئدی، ترکی و اسپرانتو را شامل می‌شود.

این مجموعه به اینترنت نیازی ندارد اما اگر اینترنت داشتید می‌توانید تصاویر مرتبط با هر لغت را ببینید، به ذهن سپردن کلمات با تصویر سازی یکی از بهترین راه‌های یادگیری لغات است. مجموعه Smart Dictionary طراحی زیبایی دارد و می‌تواند در یادگیری یک زبان جدید همراه‌ خوبی باشد.

این مجموعه نسخه اول خود را تجربه می‌کند، مشکلات و باگ‌هایی نیز دارد که امیدواریم در آپدیت‌های بعدی رفع شوند.

ویژگی‌های اپلیکیشن‌های Smart Dictionary:

ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios

دیکشنری اسپرانتو – فارسی برای آیفون آیپد

قیمت: 4.99 دلار

دانلود Smart Dictionary Esperanto-Farsi Pro

دیکشنری آلمانی – فارسی برای آیفون آیپد

قیمت: رایگان

دانلود Smart Dictionary German-Farsi Pro

دیکشنری ایتالیایی – فارسی برای آیفون آیپد

قیمت: 4.99 دلار

دانلود Smart Dictionary Italian-Farsi Pro

دیکشنری سوئدی – فارسی برای آیفون آیپد

قیمت: رایگان

دانلود Smart Dictionary Swedish-Farsi Pro

دیکشنری ترکی – فارسی برای آیفون آیپد

قیمت: 3.99 دلار

دانلود Smart Dictionary Turkish-Farsi Pro

منبع: اپراتک

برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

در این دنیای شلوغ با نوشتن برای شما آرامش رو آغوش می‌گیرم، شادم که فرصتی هست و تا فرصت هست باید بیشتر بنویسم، باید این خوشحالیه عمیق رو به دورترین نقطه‌ی جهان برسونم.

برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

اپراتک در سال 1392 فعالیت خود در زمینه اپل و سیستم عامل iOS را بصورت اختصاصی آغاز کرده است.هدف از راه اندازی اپراتک تنها ارائه خدمت به کاربران فارسی زبان می باشد.

خرید گیفت کارت و اپل آیدی



بازی زولا یک بازی اکشن اول شخص آنلاین است که بازیکنان با ثبت نام و فعال سازی اکانت خود در بازی زولا می توانند آن را به صورت رایگان دانلود و بازی کنند، گیم پلی اصلی بازی زولا شبیه بازیهای رقابتی معروف مثل کانتر است که شما در قالب دو تیم در مقابل هم رقابت می کنید، تیمی که بتوانند بیشترین امتیاز یا تمام افراد تیم مقابل را شکست دهد برنده مسابقه خواهد شد، بازی زولا مخصوص سیستم عامل ویندوز است و به صورت دوره ای مسابقات کشوری برای این بازی به صورت آنلاین برگزار می شود.

ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios

FastStone Image Viewer 6.8 Final مرورگر تصویر، تبدیل کننده و ویرایشگر تصویری سریع، پایدار، و دارای محیطی کاربر پسند می باشد . این نرم افزار دارای قابلیت های مفیدی شامل مرور و نمایش تصویر، مدیریت، مقایسه، برداشتن قرمزی چشم ازتصویر، ارسال توسط نامه الکترونیکی، تغییر اندازه، Crop نمودن و تنظیم رنگ می باشد. یک از ویژگی های این نرم افزار حالت تمام صفحه بدیع و ساده FastStone Image Viewer می باشد که این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا دسترسی سریع به اطلاعات EXIF ، مرورگر بصورت تصاویر بند انگشتی ونیزعملکردهای مفید از طریق تولبار مخفی ای که هنگامی که موس شما با چهار گوشه تصویر تماس پیدا کند بصوت Pop-up نمایش داده می شود. از قابلیت های دیگر نرم افزار می توان به بزرگ کننده تصویر باکیفیت عالی ،و یک نمایش اسلاید همراه با موزیک با بیش از ۱۵۰ افکت مرتبط ، بعلاوه قابلیت انتقال فرمت JPEG بدون افت کیفیت، افکتها سایه گذاری، پشتیبانی از اسکنر، سابقه نمای تصویر(Historam) و حاشیه نویسی تصویر را میتوان نام برد.
فرمتهای پشتیبانی شده توسط نرم افزار عبارتند از : BMP، JPEG، JPEG 2000، animated GIF، PNG، PCX،TIFF ، WMF، ICO، TGA طیف وسیعی از فرمتهای RAW برای دوربین دیجیتال .

Audials Tunebite Platinum 2019.0.7100.0 یک برنامه مفید و کاربردی برای حذف کپی رایت سی دی و دی وی دی ها فیلم و آهنگ های شما می باشد. شرکت های بزرگ برای اینکه از انتشار غیر مجاز محصولات خود جلوگیری کنند فایل هایی مانند آلبوم موسیقی، فیلم های سینمایی و … را با کمک تکنولوژی DRM به صورت محافظت شده منتشر می کنند تا افراد نتوانند فایل های مورد نظرشان را در کامپیوتر کپی کنند. نرم افزار Audials Tunebite که امروز در دانلود سافت ور قرار داده ایم با آن می تواند کپی رایت بیش از ۱۰۰ نوع فایل مختلف از جمله بیش از ۵۰ نوع فرمت صوتی و ویدیویی را حذف کند و به شما اجازه دهد تا به راحتی از آنها استفاده نمایید. علاوه بر این شما می توانید از این برنامه برای تبدیل فرمت فایل های دارای کپی رایت و همچنین رایت آنها بر روی دیسک استفاده کنید.

Outerspace BluffTitler 12.3.0.1 نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت متون سه بعدی به صورت حرفه ای و امکان قرار دادن آن ها بر روی عکس ها و یا فیلم ها، محصول شرکت outerspace می باشد. کاربران از امکانات و ویژگی هایی نظیر افکت های حرفه ای حرکتی برای قرار دادن بر روی متن خود و نوع حرکت، ورود و خروج متن از تصویر در اختیار دارند. به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید. این نرم افزار قدرتمند امکان ساخت افکت های انیمیشنی سه بعدی را با ساده ترین ابزارهای موجود در خود، برای شما فراهم می سازد، تا جایی که می توان به جرات گفت ابزارهای این نرم افزار توانمند قادر هستند تا هر آنچه از انمیشن و افکت انیمیشنی سه بعدی که دلخواه شماست در فایل ها و پوشه های خود اجرا و پیاده سازی کنید. چنانچه بر روی نرم افزارهای حرفه ای طراحی و بازسازی افکت های سه بعدی تسلط کافی نداشته و یا زمان و حوصله کافی برای کارکردن با چنین نرم افزارهایی را ندارید، BluffTitler بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا بتوانید طبق سلیقه خود، دو بعدی و سه بعدی سازی کنید.
BluffTitler به شما امکان ساخت منوهای بسیار شیک و زیبایی را خواهد داد. همچنین برای سهولت هر چه بیشتر در کار و کمک به کاربران، یک سری افکت های سه بعدی از پیش طراحی شده در خود قالب نرم افزار قرار گرفته تا کاربران بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن از آن ها استفاده کنند. در فضای نرم افزار قادر خواهید بود تا تنظیم کامل قسمت های مختلف برنامه برای ایجاد تغییر بر روی افکت مورد نظر را نیز به صورت دستی و یا اتوماتیک عهده دار باشید. قلم ها، رنگ ها و فونت های متنوع و زیبای موجود در محیط نرم افزار نیز یکی از شاخص های مهم برتری نرم افزار بوده که باعث می شود کار شما از لحاظ زیبا شناختی جلوه دو صد چندان بگیرد. BluffTitler قادر است یک عنوان سه بعدی خیره کننده برای فایل ویدئویی شما طراحی کند. این برنامه با پلیرهای مانند Pinnacle Studio ،Sony Vegas ،Ulead ،Canopus Edius و Adobe Premiere  کار می کند.

Directory Monitor 2.12.2.4 برنامه ای کاربردی و رایگان برای سیستم که به کاربر اجازه می دهد تا تغیرات انجام شده را در یک دایرکتوری (پوشه) اعم از تغیر فایل ها، حذفیات، اضافه شده ها و… را ببینید و کنترل کنید.با برنامه Directory Monitor علاوه بر کنترل دایرکتوری های خانگی،می توانید دایرکتوری های محلی یا شبکه را مانیتورینگ کنید و به صورت مخفیانه به اشتراک می گذارد و سرعت بالایی برای مدیریت دارد. دانلود نرم افزارهای ابزار شبکه ها در اینجا موجود است.

SeaApple Aquarium Lab ۲۰۱۸.۶.۰ پروش ماهی یکی از موارد مورد علاقه افراد در منزل می باشد. شاید بیشتر شما دوستان در منزل آکواریوم دارید و از ماهی های خود به خوبی نگهداری می کنید. و شاید هم جزو آن دسته از افراد هستید که علاقه به این کار دارد و دوست داشید یک آکواریوم خریداری کنید و ماهی های رنگارنگ را در آن پروش دهید. نگاه کردن به آب و مخصوصا شنای ماهیان زینتی در آکواریوم لذت بخش بوده و بیشتر علاقه مندان به این حرفه حتی اسکرین سیور آکواریوم در رایانه خود دارند و حداقل یک بار این تجربه مجازی را داشته اند.  نگهداری ماهی در دنیای واقعه ای شرایط و محدودیتهایی دارد و ما باید به دقت و با حساسیت بسیار زیاد از این ماهی های زینتی پرستاری کنیم. به علت حساسیت این گونه ماهی های زینتی یک اشتباه کوچک باعث از میان رفتم تمامی زحمات شما میشود. اگر جزو آن دسته از افراد حرفه ای باشید با مطالعه بسیار زیاد و استفاده از تجربیات دیگران در مورد هر یک از خصوصات ماهی ها و روش نگهداری از آنها میتوانید تا حدودی میتوانید از بروز اشتباهات و پرورش صحیح ماهی ها درست عمل کنید. این بار گروه دانلود سافت ور برای علاقه مندان به این حرفه نرم افزاری آماده کرده که به صورت مجازی بتوانید تجربه کسب کنید. نرم افزار قدرتمند Sea Apple Aquarium Lab برای مدیریت و برنامه ریزی در نگهداری صحیح آکواریوم آماده شده است. شما با استفاده از این نرم افزار قدرتمند میتوانید به مدیریت کامل و امور روزانه آکواریوم همانند کنترل دمای آب و همچنین زمان تعویض آب آکواریوم به صورت دوره ای انجام دهید شما میتوانید بدون دانش در این زمینه و با کمک این نرم افزار به مدیریت کامل یک آکواریوم  بپردازید. نظارت کامل و بدون عیب منجر به یک آکواریوم  واقعا زیبا و ماهیان سالم و سرحال می باشد. نرم افزار Sea Apple Aquarium Lab میتوانید در تجزیه و تحلیل قرار دادن آب و تست و آزمون های مختلف بر روی PH آب مواردی از جمله مواد شیمیایی، قلیایی، آمونیاک، کلسیم و … را بعد از محاسبه به صورت رسم نمودار های پیشرفته مشاهده نمایید. شما با کمک این نرم افزار میتوانید مشخصات کامل موجودات دریایی خود از جمله ماهی، مرجان، و گیاهان موجود در آکواریوم را به صورت نگهداری از عکس،‌ تاریخ خریداری شده، عادات غذایی، نوع زندگی در آب شیرین یا شور و … را جمع آوری نمایید. در صورتی که شما بخواهید آکواریوم خریداری کنید با توجه به اطلاعات وارد شده برنامه به صورت اتوماتیک اندازه و ابعاد مورد نیاز و همچنین وزن انرژی مورد نیاز هزینه برق، پمپ ها، چراغ ها و دستگاههای الکترونیکی مورد نیاز و همچنین هزینه های مورد نیاز برای نگهداری به صورت روزانه، ماهیانه، و سالیانه به شما رائه می نمایید.

Clever Gizmos Keyword Researcher Pro v12.123 برنامه ای جدید برای پژوهش و بررسی کلید های واژه و سئو کلمات کلیدی که در لیست های سایت گوگل می باشند و می خواهید انها را به عنوان برچسب یا تگ روی سایت خود قرار دهید. سئو از اهمیت ویژه ای برای وب مستران برخوردار است و برای بالابردن رتبه سایت خود تلاش کنید تا کلید های واژه خوبی قرار دهید  نرم افزار Clever Gizmos Keyword Researcher که می توانید کلمات کلیدی مهمی را برای وب سایت خود قرار دهید.

 

 

HDCleaner 1.232 نرم افزاری جدید برای تمیز کردن کامل pc شما می باشد که شامل رجیستری و تهیه نسخه پشتیبان و رمزگذاری داده ها،تقسیم فایل ها،حذف ردیابی ها و غیره طراحی شده است.

نرم افزار HDCleaner ابزاری جامع برای تعمیر و نگهداری سیستم در ویندوز ارائه شده است.

آیا هارد دیسک یا رجیستری شما مشکل دارد و نیاز به تمیز کردن و پاکسازی دارد؟ با این برنامه می توانید اقداماتی نظیر داده های رمزگذاری، تقسیم فایل ها، حذف ردیابی، پشتیبان گیری رجیستری، defragment یا جستجو و جایگزینی کلید های رجیستری، ارزش ها و داده ها با الگوریتم جستجوی سریع فوق العاده انجام می دهد.

این برنامه باعث سرعت بخشیدن به کامپیوتر شما و بهینه سازی آن می شود.

NirLauncher Package

 

 

NirLauncher Package 1.20.69 مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند.

با نصب این برنامه سبک و کم حجم می توانید به راحتی دسترسی سریعی به بسیار از ابزارهای مهم ویندوز داشته باشید.

این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است

که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است

که هیچ یک از آن ها نیاز به نصب ندارند و حتی در حافظه های USB قابل حمل نیز قابل استفاده هستند .

 

 

MEmu 6.0.7.6 را می توانید بر روی طیف وسیعی از انواع دستگاه های ویندوزی نظیر کامپیوترهای دسکتاپ ، لپ تاپ ها و یا تبلت های ویندوزی امتحان کنید ! آیا شما هم از دسته کاربرانی هستید که از انجام بازی های اندروید در کامپیوتر لذت می برید؟

ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios

شبیه سازهای متفاوت را امتحان کرده و نتیجه و بازدهی مناسبی را دریافت نکرده اید؟ پیشنهاد ما این است که اگر هدف اصلی تان از شبیه سازی اندروید در ویندوز ، اجرای بازی های اندرویدی است MEmu را از دست ندهید !
به کمک MEmu می توانید یک تجربه حرفه ای و کامل از اندروید را در ویندوزتان و در پنجره ای جدید اجرا کنید ، در صورت تمایل می توانید هر یک از آیتم های مورد نظرتان را نظیر سی پی یو ، رم ، حافظه ، رزولیشن صفحه و … مطابق نیاز خودتان تنظیم کنید.

MEmu امکان تجربه بازی های اندرویدی با بالاترین کیفیت ممکن را در دستگاه های ویندوزی برای شما فراهم می کند و شما می توانید انواع اپلیکیشن های اندرویدی را با پشتیبانی کامل از ماوس و کیبورد در آن اجرا کنید.

با عضویت در خبرنامه سایت جدیدترین مطالب را هر روز در ایمیل خود مشاهده فرمایید

فایرفاکس

ورژن 60

گوگل کروم

ورژن 66

اینترنت دانلود منیجر

ورژن 6

فلش پلیر

ورژن 29

کا ام پلیر

ورژن 4

نرو

تلگرام

وین رار

ورژن 5

ویندوز

اسکایپ

ورژن 7 , 8

مرورگر اپرا

ورژن 53

فتوشاپ

ورژن 19

فتوشاپ

ورژن 19

دریم ویور

ورژن 18

تیم ویور

ورژن 13

مشترک دانلود سافت ور شوید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید. با اشتراک در سایت ، جدیدترین مطالب روزانه به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

تمام حقوق قالب و محتوا برای سایت محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

گزارش

شبکه اجتماعی جیبی مو وارد بازار 4500 میلیارد تومانی…

ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios

سامانه بازرگام، بازار میوه آنلاین شروع به کار کرد

جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای 97 دیجی‌کالا

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

This app is only available on the App Store for iOS devices.

Version 5.9.5

– بانک اطلاعاتی بروز رسانی شد- برخی مشکلات نرم افزاری برطرف گردید- Database updated- Bug fixing

Can you please reduce the ad s they are so annoying cuz when ever i search for a word an ad would be played I have been using this app as long as i can remember and it helped me in general speaking by the way i live in the us and my mother’s language which she always us it in home is persian and i could find lots of meanings in persian that i did not know them before And as an American whom has an other language beside of english and spanish it can help.Shut out to the team

ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios

It is so annoying when this app bombard you with stupid ads everywhere that pop up automatically. Shame!Update: Developer replied to my review after almost 3 months. Bravo! They recommended me to pay for their poor app to not having adds anymore!! Surrrreeee while I can use google translate almost every where, I’m gonna go and pay for a full of bugs app. I just wanted to be helpful but it seems they don’t care and that’s why they won’t grow.

Fast Dictionary always been free with adverts and you can buy the version without adverts to remove the ads forever.

This app is great but When your phone is connected to the internet ,it’s a little bit hard to use this app because of ads,as a student i use it a lot when i’m not connected to the internet,Thanks to the developer.

You can simply purchase the full version and remove the ads.

ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios
ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *